مشاوره درسی تلفنی

 
helpkade
مشاوره درسی تلفنی
مشاوره درسی تلفنی

@media (max-width:1008px) {
.noresp {
display: none !important
}
}
.form-control {
width: auto !important;
border-radius: 0px
}
.inner-contentbox {
margin-bottom: 15px !important
}
.alink img {
max-width: 100% !important;
width: auto !important;
height: auto !important
}
.alink h2 {
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 16px;
margin-bottom: 20px
}
.alink h3 {
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink p {
line-height: 27px
}
.alink a {
font-size: 15px
}
.shoar {
background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px;
line-height: 32px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-top: 20px
}
.end {
border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;
}
.slo {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
margin-left: 20px;
}
.slo2 {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
position: relative;
top: 33px;
margin-right: 20px;
}
.mytable tr td {
border: 1px solid #ccc;
}
.mytable tr:nth-child(even) {
background: #ED7D31;
color: white
}
.mytable tr:nth-child(even) td {
color: white !important
}
.mytable tr:nth-child(odd) {
background: #FFF
}
.mytable tr:first {
background:#EBFC87
}
.mytable li:nth-child(5n+3) {
font-weight: bold
}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {
margin-bottom: 1px;
}
.mb-5 {
margin-bottom: 3px !important
}
h4 {
font-size: 14px !important;
font-weight: bold;
color: rgb(58, 109, 151);
}

مشاوره تحصیلی تلفنی یکی از نیازهای اصلی جامعه امروز ایران است و هر نیازی با تهدیدها و فرصت های متنوعی رودررو است. در این مقاله می خواهیم با ویژگی ها ، مزایا و معایب مشاوره تحصیلی تلفنی به همراه معرفی خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا بپردازیم.

مشاوره درسی تلفنی

برای مشاوره تحصیلی تلفنی در کلیه مقاطع تحصیلی

برای مشاوره تحصیلی تلفنی در کلیه مقاطع تحصیلی

 

همزمان با رشد نیاز به مشاوره تحصیلی در کشور برای بالابردن بازدهی تحصیلی ، مشاوره تحصیلی تلفنی متقاضیان بیشتری پیدا کرده است. مشاوره تحصیلی تلفنی ویژگی هایی دارد که در سال های گذشته  مخصوصا در نقاط محروم کشور حتی بسیار بیشتر از مشاوه تحصیلی حضوری خواهان داشته و موجب شده به اهمیت مشاوره تحصیلی تلفنی بیشتر پی ببریم. گروه مشاوره هیوا قصد دارد در این مقاله به بررسی ویژگی های یک مشاوره تحصیلی تلفنی بپردازد. همچنین برای کسانی که به مایل به مشاوره تلفنی کنکور هستند مطالعه مقالات  چگونه کنکوری درس بخوانیم و چگونه برای کنکور برنامه ریزی کنیم را پیشنهاد می کنیم.

مشاوره تحصیلی تلفنی محدودیت مکانی ندارد. شاید این مهم ترین دلیل برتری مشاوره تحصیلی تلفنی به مشاوره تحصیلی حضوری باشد. با استفاده از مشاوره تحصیلی تلفنی دیگر نیازی به حضور در دفتر مشاور ندارید و از هر جای ایران با هر گونه امکانات رفاهی صرفا با دسترسی به یک تلفن ثابت می توانید به بهترین های مشاوره تحصیلی تلفنی وصل شوید. درواقع می توان گفت بیشترین استقبال از مشاوره تحصیلی تلفنی برای کسانی است که دسترسی مناسبی به امکانات مشاوره ای ندارند و یا تمایل کمتری به مشاوره حضوری دارند.

برای کسی که قصد دارد از مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کند تنها کار فشردن دکمه های تلفن و شماره گیری است. اما اینکه چه کسی قصد دارد در آن سمت تلفن به شما پاسخ بدهد اصلی ترین رکن مشاوره تحصیلی تلفنی است. واقعیت این است که کسی که قصد دارد مشاوره تحصیلی تلفنی بدهد باید توانایی های بسیار بیشتری نسبت به یک مشاور حضوری داشته باشد. زیرا مشاوره حضوری شخص مقابل را رودررو می بیند و راحت تر می تواند اخلاقیات و مشخصات طرف مقابلش را درک کند و صحبت های خود را انتقال دهد اما در مشاوره تحصیلی تلفنی مشاور هیچ درک فیزیکی از طرف مقابلش ندارد و باید مهارت های بسیار بیشتری داشته باشد تا بتواند حرف ها و توصیه هایش را از راه دور انتقال دهد.

حال هرچقدر اهمیت مشاور در مشاوره تحصیلی تلفنی را بیشتر در می یابیم حساسیت و وسواس بیشتری باید در انتخاب یک مشاور برای مشاوره تحصیلی تلفنی بخرج دهیم. آنقدر که فارغ از بحث انتقال مطلب در مشاوره تحصیلی تلفنی ، مبحث صحت اطلاعات نیز همیشه مشکل بزرگ بعدی در مشاوره تحصیلی تلفنی بوده است

گروه مشاوره هیوا از روز ابتدایی انتخاب مشاوران با قدرت بیان بالا و اصرار بر صحت اطلاعات در مطالب منتقل شده در مشاوره تحصیلی تلفنی را در دستور کار خود قرار داده است بطوریکه کلیه مکالمات مشاورین مرکز مشاوره هیوا ضبط می گردد و از لحاظ صحت و کیفیت اطلاعات روزانه مورد ارزشیابی قرار می گیرد.گروه مشاوره هیوا در کلیه مطالبی که در سایت گروه مشاوره هیوا قرار داده شده است آمادگی مشاوره تحصیلی تلفنی دارد. از اصلی ترین موضوعاتی که می توان در خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی گروه مشاوره هیوا به آن اشاره کرد عبارتند از :مشاوره تلفنی انتخاب رشته دبیرستان , مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور , مشاوره تلفنی انتخاب رشته دانشگاه آزاد , مشاوره تلفنی انتخاب رشته کارشناسی ارشد , مشاوره تلفنی تحصیلی , مشاوره تلفنی ثبت نام کنکور , مشاوره تلفنی کنکور تجربی , مشاوره تلفنی معافیت تحصیلی سربازی و ظام وظیفه , مشاوره تلفنی امور مربوط به سازمان سنجش , مشاوره تلفنی علمی کاربردی , مشاوره تلفنی کنکور سراسری , مشاوره تلفنی کنکور کاردانی , مشاوره تلفنی کنکور کاردانی به کارشناسی , مشاوره تلفنی کنکور کارشناسی ارشد , مشاوره تلفنی کنکور دکتری , مشاوره تلفنی ثبت نام مدارس , مشاوره تلفنی تیزهوشان , مشاوره تلفنی نمونه دولتی , مشاوره تلفنی دانشگاه آزاد , مشاوره تلفنی پیام نور , مشاوره تلفنی غیرانتفاعی , مشاوره تلفنی پردیس های خودگردان , مشاوره تلفنی کنکور وزارت بهداشت , مشاوره تلفنی منابع کنکور سراسری , مشاوره تلفنی منابع کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه دولتی , مشاوره تلفنی منابع کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد , مشاوره تلفنی منابع کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , مشاوره تلفنی تحصیل در خارج , مشاوره تلفنی تحصیل در امریکا , مشاوره تلفنی تحصیل در کانادا , مشاوره تلفنی تحصیل در آلمان , مشاوره تلفنی تحصیل در انگلیس , مشاوره تلفنی تحصیل دراسپانیا , مشاوره تلفنی تحصیل درفرانسه , مشاوره تلفنی تحصیل درایتالیا , مشاوره تلفنی تحصیل درفنلاند , مشاوره تلفنی تحصیل در نروژ , مشاوره تلفنی تحصیل در سوئد , مشاوره تلفنی تحصیل در کره , مشاوره تلفنی تحصیل در ژاپن , مشاوره تلفنی تحصیل در ترکیه , مشاوره تلفنی تحصیل در بلاروس , مشاوره تلفنی تحصیل در هند , مشاوره تلفنی تحصیل در اتریش , مشاوره تلفنی تحصیل در قبرس و مشاوره تلفنی تحصیل در مالزی

برای ، مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران گروه مشاوره هیوا کافیست با شماره هایی که در ابتدا و انتهای این مقاله و کلیه مقالاتی که در سایت گروه مشاوره هیوا قرار داده شده است تماس بگیرید و با کمک اپراتور به مشاور مربوطه وصل شوید. همچنین بعد از اتمام مشاوره می توانید نظر خود را درمورد کیفیت مشاوره و رضایت از مشاوره تحصیلی تلفنی خود به مدیریت مجموعه مشاوره هیوا انتقال دهید. تمام این ها برای این است که اولا تمام مردم ایران از بهترین کیفیت مشاوره تحصیلی برخوردار شوند و از همه مهم تر هیچ انسانی به دلیل مشاوره غلط زندگی خود را تباه نکند.

✔️ با استفاده از مشاوره تلفنی هیوا می توانید از تجربه بهترین مشاوران و دانشجویان برتر کشور در زمینه مشاوره تحصیلی استفاده نمایید .

✔️ با توجه به اینکه مشاوران سامانه مشاوره هیوا در کلیه ساعت روز آماده پاسخگویی به سوالات شما هستن می توانید در کمترین زمان و با حداقل هزینه بهترین تصمیم برای آینده تحصیلی خود بگیرید .

✔️ مشاوره هیوا در تمامی موارد مرتبط با تحصیل از مقطع ابتدایی تا دکتری و همچنین نظام وظیفه و اعزام به خارج از کشور آماده پاسخگویی به سوالات ایرانیان ارجمند می باشد .

برای مشاوره تحصیلی تلفنی در کلیه مقاطع تحصیلی

برای مشاوره تحصیلی تلفنی در کلیه مقاطع تحصیلی

سلام من پارسال هم در کنکور شرکت کردم ایا امسال شماره داوطلب من تغییر می کند یا همان یکی سال قبل است

سلام . شماره داوطلبی شما در کنکور سراسری 99 با شماره داوطلبی کنکور سراسری 98 یکی نیست .

سلام عذرمی خوام ایا امکانش هست که از طریق یک رشته پزشکی مثل علوم ازمایشگاهی یا فیزیوتراپی بعد از اخذ مدرک فوق لیسانس توی یکی از این رشته ها به یک رشته پزشکی مثل دندان پزشکی جهش زد ؟

سلام . می تونین بعد از اخذ مدرک کارشناسی در صورتی که شرایط لازم رو داشته باشین در آزمون لیسانس به پزشکی شرکت کنین .

سلام عذر می خوام این امکانش هست که از طریق یک رشته پزشکی مثل علوم ازمایشگاهی یا فیزیوتراپی بعد از اخذ مدرک فوق لیسانس توی یکی از این رشته ها به رشته پزشکی دیگه مثل دندان پزشکی جهش زد ؟ ممنونم از کمکتون❤

سلام خسته نباشید، من سال ۹۷ فارغ التحصیل کاردانی شدم، توی سایت هم وضعیت و برام زد فارغ التحصیل ولی دیگه نرفتم دنبال کارهای فارغ التحصیلیم، الان مدرکشو برای کنکور می خوام، آیا مدرکم باطل نشده؟

سلام . مدرک تحصیلی باطل نمیشه .

سلام خسته نباشید . من رشته ریاضی در مدارس نمونه دولتی تهران قبول شدم ولی خودم تجربی رو دوس دارم از اونجایی که دهم تجربی و ریاضی فرقی نداره می خوام دهم ریاضی بخونم تغییر رشته بدم.ایا به نظرتون این کار درسته؟؟؟؟؟

سلام . می تونین در پایان پایه دهم در امتحان تغییر رشته شرکت کنین ولی باید سعی کنین نمرات خوبی در پایه دهم کسب کنین و زمان ثبت نام امتحان تغییر رشته رو از دست ندین .

سلام خدمت شما مشاور عزیز : من اوایل ثبت نام مدارس شاهد اسمم رو نوشتم و قراربود که خودشون خبر قطعی رو بدن ولی به نظرم دیر شده و هنوز زنگ نزدن هنوز پرونده هم نگرفتن نمیدونم چیکار کنم میشه راهنماییم کنید ممنون

سلام . با مدرسه شاهد مورد نظر تماس بگیرین و نتیجه پیش ثبت نام تون رو پیگیری کنین .

با سلام و وقت بخیرکارشناسی و ارشدم رو روزانه خوندم (فنی و مهندسی) می تونم در کنکور 1400 تجربی شرکت کنم و روزانه قبول بشم ممنون میشم راهنماییم فرمایید

سلام . می تونین در کنکور سراسری تجربی 1400 شرکت کنین ، محدودیتی برای تحصیل در دوره روزانه ندارین .

سلام من دیپلم نقشه کشی معماری نظام جدید دارم می خواستم بپرسم برای ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکورمی تونم کدوم گروه رشته های دفترچه ثبت نام بدون کنکور رو ثبت نام کنم ؟ زبان خارجی یا ریاضی و فنی یا انسانی لطف میکنید جواب بدید

سلام . می تونین در پذیرش بدون کنکور رشته معماری در مقطع کاردانی پیوسته و در پذیرش بدون کنکور رشته های گروه ریاضی ، تجربی و … در مقطع کارشناسی پیوسته شرکت کنین .

سلام . درسته ک میگن کنکور حذف میشه؟؟؟ و اگر قرار باشه کنکور حذف بشه بر اساس معدل میتونیم توی دانشگاه ثبت نام کنی؟!!

سلام . کنکور سراسری حذف نمیشه فقط ممکنه در زمان و نحوه برگزاری کنکور سراسری تغییراتی در نظر گرفته شه .

سلام من دفترچه خدمت رو فرستادم افتاده سوم برج 6 من واسه جواب کنکور که احتمالا میفته برج 7رفتم واسه تمدید تاریخ ولی بهم گفتن هنوز بهمون چیزی نگفتن در این باره الان من چیکار کنم لطفا جواب بدید ممنون

سلام . شما الان دفترچه رو پست نمی کردین در کنکور شرکت می کردین و حداکثر یک هفته بعد از کنکور به پلیس +10 مراجعه می کردین ، الان باید منتظر پاسخ نظام وظیفه در مورد تعویق تاریخ اعزام بمونین .


منتخب های هیوامگ

مشاوره درسی تلفنی

مقالات منتخب سردبیر

دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد. جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن ۵۳۸۱۸-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ | تماس با ما

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©

ایران مشاوره ۱۸۳ نظرها

از مفید ترین اقداماتی که در زمینه هدایت و مشاوره دانش آموزان و دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی می توان از آن نام برد مشاوره تحصیلی تلفنی مداوم و دوره ای است. از مهمترین مزایای مشاوره تحصیلی تلفنی می توانیم به صرفه جویی در زمان و هزینه رفت و آمد اشاره کنیم که مسئله بسیاری از افرادی که به صورت حضوری امکان دریافت پاسخ به سوالات خود را ندارند را بر طرف کرده است.

مشاوره درسی تلفنی

به طوری که افراد در تمامی مقاطع تحصیلی این امکان را خواهند داشت تا از طریق تلفن ثابت در هر کجای کشور با مشاوران تحصیلی حرفه ای و با تجربه مشورت کنند و در زمینه های تحصیلی اقدام به تصمیم گیری نمایند. پیشنهاد می کنیم برای آشنایی بیشتر در خصوص تاثیر مشاوره تحصیلی و یا خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی ادامه مطالب را دنبال نمایید.

شما می توانید از طریق تلفن ثابت در هر کجای کشور و با صرفه جویی در وقت و هزینه خود از مهمترین مسائل در زمینه تحصیلی در تمامی مقاطع تحصیلی مطلع شوید.

هر ساله شاهد مفهومی تر شدن سوالات امتحانات نهایی و کنکور نسبت به سال های گذشته هستیم که متاسفانه این مسئله سبب دلسرد شدن و یا استرس بیش از حد دانش آموزان نسبت به کسب رتبه قبولی شده است اما با این حال شاهد موفقیت و کسب رتبه های تک رقمی توسط دانش آموزانی که با تلاش مضاعف و  طبق برنامه ریزی پیش رفته اند نیز هستیم ، اگر دلیل موفقیت آن ها را جویا شوید بسیاری از آن ها به وجود مشاوری مجرب و حرفه ای که آن ها را در زمینه تحصیلی هدایت کرده است اشاره می کنند.

مشاوران تحصیلی ضمن دارا بودن مهارت و صلاحیت های علمی ، می توانند دانش آموزان و داوطلبان را در جهت شناخت و نیاز های خود و همچنین رفع درگیری های ذهنی مربوط به مسائل درسی یاری نمایند و در اکثر موارد وجود یک مشاور تحصیلی سبب جلوگیری از افت تحصیلی دانش آموزان ، رفع ضعف های درسی و مشکلات یادگیری ، ایجاد علاقه و رغبت در دانش آموزان به ادامه تحصیل ، آموزش روابط اجتماعی صحیح به دانش آموزان و همچنین کشف استعداد نهفته در دانش آموزان شده است که بدون شک در آینده آن ها تاثیر بسزایی خواهد داشت. همچنین مشاوره تحصیلی می تواند برای مقاطع مختلف مثل دوران ابتدایی دانش آموزان و مقاطع بالا مانند کارشناسی ارشد و دکتری مورد استفاده قرار گیرد.

شما عزیزان تنها از طریق تلفن ثابت در هر کجای کشور این امکان را خواهید داشت تا با صرفه جویی در وقت خود از مهمترین مسائل در زمینه تحصیلی در تمامی مقاطع تحصیلی مطلع شوید و با برترین مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره به صورت تلفنی در ارتباط باشید و پاسخ تمامی سوالات خود را دریافت نمایید.

1-آگاهی از شرایط ، زمان و نحوه ثبت نام آزمون های دانشگاه های سراسری ، آزاد ، پیام نور ، غیر انتفاعی در مقاطع کاردانی به کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری

2-آگاهی از زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون های المپیاد ، تافل و آیلتس و آزمون های تیزهوشان ، نمونه دولتی در تمامی استان ها و شهرستان ها

3-اطلاع از شرایط ادامه تحصیل مشمولین نظام وظیفه و انواع معافیت تحصیلی و معافیت پزشکی

4-معرفی بهترین منابع کمک آموزشی و آزمون های آزمایشی در مقاطع مختلف

5-شرایط استخدام سرباز معلم ، نحوه دریافت انواع امریه و معرفی سازمان های امریه گیر

6-تخمین رتبه و تراز در تمامی آزمون ها

7-آگاهی از میزان شهریه تمامی دانشگاه ها از جمله آزاد ، پیام نور ، غیرانتفاعی ، پردیس خودگردان

8-نمونه کارنامه قبولی کنکور سراسری 97 رشته تجربی ، ریاضی و رشته انسانی

9-برنامه ریزی تحصیلی و برنامه ریزی کنکور در رشته های ریاضی ، تجربی ، انسانی به صورت تلفنی

10-شرایط و نحوه ثبت نام بازماندگان از تحصیل

11-آگاهی از شرایط  پذیرش با آزمون و بدون آزمون دانشگاه ها در تمامی مقاطع

12- مشاوره انتخاب رشته و انجام انتخاب رشته دانشگاه های سراسری ، آزاد ، پیام نور و…

13-آگاهی از بهترین مدارس دولتی ، تیزهوشان ، غیر انتفاعی در تمامی استان ها

14-اطلاع از زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون ها

15-آگاهی از حداقل درصد و کارنامه آخرین رتبه قبولی تمامی رشته ها در دانشگاه دولتی

16-میزان تاثیر سهمیه بسیج در کنکور سراسری و آزاد ، تاثیر سهمیه بومی گزینی

17-شرایط تحصیل در خارج از کشور و آگاهی از میزان هزینه تحصیل و زندگی در تمامی کشور ها

18-آگاهی از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ، پیام نور و علمی کاربردی در مقاطع کاردانی و کارشناسی

19-اطلاع از شرایط انتقالی در دانشگاه و انصراف از تحصیل و اعتراض به نتایج کنکور

20-نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی

21-مشاوره انتخاب رشته نهم به دهم و معرفی رشته ها و بازارکار آن ها

22-شرایط تحصیل مجدد پزشکی و شرایط تحصیل به صورت بدون کنکور در رشته هایی چون پیراپزشکی ، دندانپزشکی و پرستاری

23-آگاهی از منابع کنکور ریاضی ، تجربی ، انسانی ، هنر و زبان

و …

 

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

مشاوره درسی تلفنی

برچسب هامشاوره تحصیلی مشاوره تحصیلی تلفنی مشاوره کنکور

4 روز پیش

5 روز پیش

6 روز پیش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

سلام خسته نباشید ببخشید من میخوام برای سوابق تحصیلی رو انجام بدم اما با یک مشکل روبه رو هستم یکی میگویداز سایتhttps://Azmoon.org یکی دیگر میگوید به سایت https://sanjesh.org و یکی دیگه میگه https://dipcode.medu.ir برم خودمم گیج شدم اگه لطف کنید بگید که هر کدوم از سایت ها بالا برای چی هست و کدوم برا چیه و کدوم رو باید برم رو بهم بگید ممنون میشم

سلام خسته نباشید ی سوال داشتم

من برا کنکور خیلی خوب خوندم و تو ازمونا ترازم خوبه ولی بخاطر تستی خوندن و خوندن دروس پایه ی ذره معدل نهایی م پایین شده میخواستم بدون ایا معدل و نمرات امتحان نهایی تو ی ثبت نام دانشگاه مهمه یا نه ؟؟؟

با سلام و درود. با توجه به شرایط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری ۱۳۹۹، کسانی که دارای مدرک دیپلم نظام قدیم هستند، ۲۵ درصد تاثیر مثبت و کسانی که دارای مدرک دیپلم نظام جدید هستند، ۳۰ درصد تاثیر مثبت در کنکور برایشان منظور خواهد شد.

سلام اگر من یک ترم یک دانشگاه خونده باشم ،بعد دوباره کنکور بدم و ترم بعدی رو یعنی ترم ۲رو یک دانشگاه دیگه بخونم و یک رشته ی دیگه ،ایا امکانش هست که درس های همسانم رو مثل عمومی ها رو تطبیق بدم ؟؟ ممنون بابت راهنمایی های سوالات قبل

با سلام و درود. با داشتن ریز نمرات واحدهای گذرانده شده، تنها دروسی که نمره بالای ۱۲هستند و در هر دو رشته مشترک می باشند، را می توانید در زمان ثبت نام در داشنگاه دیگر تطبیق بزنید.

سلام.من الان متوجه شدم که تو ثبت نام کنکور محل اخذ مدرک دیپلمم اشتباه وارد شده.بعدا مشگل ساز میشه برام؟ چکار باید بکنم؟. ممنون میشم اگه راهنمایی کنید.

با سلام و درود. شما می توانید از طریق سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور، درخواست خود را جهت ویرایش اطلاعات ثبت نامی اعلام نمایید.

سلام روز بخیر می خواستم بپرسم میشه هم زمان تو دانشگاه علمی کاربردی و دانشگاه ازاد درس خوند ؟؟؟ یا هم زمان در دانشگاه علمی کاربردی و دانشگاه دولتی (دانشگاه قم ) ؟؟؟ و ایا در دانشگاه قم رشته ی طراحی صنعتی وجود دارد ؟؟؟

با سلام و درود. در صورت تایید آموزش دانشگاه ها می توانید در مقطع کارشناسی از شرایط تحصیل همزمان استفاده نمایید. لازم به ذکر است با توجه به دفترچه انتخاب رشته سال ۱۳۹۸ رشته طراحی صنعتی در دانشگاه قم (روزانه) ارائه نشده است.

سلام . من دوازدهم تجربی هستم و امسال کنکور دارم .از اول سال برای قبولی در پزشکی درحال تلاشم و به لطف خدا در آزمون ها و جمع بندی ها عملکرد خوبی دارم. ولی یک اتفاق افتاد که متوجه شدم من بیشتر از اینکه به رشته پزشکی علاقه مند باشم به رشته ی مهندسی پزشکی علاقه مندم. و متاسفانه اینو خیلی دیر متوجه شدم . با سرچ کوتاهی در مورد شرایط پذیرش متوجه شدم که از کنکور تجربی نمیشه وارد این رشته در دانشگاه دولتی شد. میخواستم بدونم آیا این حقیقت داره؟ یا اینکه راهی هست. ممنون میشم راهنماییم کنید.تنها مشاورانی که دیدم که با دقت و حوصله پاسخگوی سوالات بچه ها هستند شمایید.ازتون خواهش میکنم شرایط و راهنمایی های لازم رو به این جانب اطلاع بدید .ممنون

سلام مطابق با دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی سال ۱۳۹۸، متاسفانه در هیچ از یک از دانشگاه های سراسری، پذیرشی از رشته مهندسی پزشکی از طریق آزمون سراسری گروه علوم تجربی انجام نگرفته است، و شما در صورت تمایل می توانید به صورت بدون آزمون (صرفا بر اساس سوابق تحصیلی) در دانشگاه های آزاد، غیرانتفاعی و… مشغول به تحصیل شوید.

سلام من پایه دوازدهم تجربی هستم امکانش هست توضیح بدید با چه شرایطی بدون کنکور هوشبری کاردانی ثبت نام کنم؟

با سلام، در حال حاضر امکان تحصیل در هیچ یک از رشته های پیراپزشکی بدون آزمون در مقطع کاردانی و یا کارشناسی وجود ندارد. لازم به ذکر است امکان تغییر شرایط پذیرش در سال های آتی هست.

سلام من موقع ثبت نام کنکور شماره تلفن خودمو دادم بعد اگه خاموش کنم تا موقع برگزاری کنکور مشکلی پیش نمیاد؟!

با سلام، خیر؛ منعی از این بابت وجود ندارد، ولیکن در اینصورت امکان مشاهده پیامک های مربوط به اطلاع رسانی مراحل آزمون به عنوان مثال زمان دریافت کارت ورود به جلسه و… را ندارید، لذا می بایست خودتان پیگیر انجام فرایندهای شرکت در آزمون باشید.

سلام.وقتتون به خیر.من برای کنکور تو رشته‌ی تجربی ثبت نام کردم.میخواستم بدونم میشه تو آخرین مهلتی که برای ویرایش ثبت نام کنکور میدن به رشته‌ی ریاضی تغییرش بدم؟

سلام ، احتمال تغییر گروه امتحانی در زمان مهلت مجدد ثبت نام آزمون سراسری در اواخر اردیبهشت سال ۱۳۹۹ بسیار پایین می باشد ، و شما می بایست در انتظار منتشر شدن اطلاعیه مربوطه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور باشید.

سلام وقتتون بخیر من امسال دوازدهم تجربی هستم و دیپلمم رو میگیرم میخواستم بدونم بعد گرفتن دیپلم میتونم سال دیگه در رشته حقوق دانشگاه آزاد تحصیل کنم؟؟؟؟؟؟؟

سلام. بله مانعی جهت تحصیل در رشته حقوق در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برای شما وجود ندارد.

سلام من زبان انگلیسی صفر صفر ام و میخوام کسب درصد ۵۰%یا۴۰%نه کمتر نه بیشتر چیکار کنم در اسن مدت ۴ ماه؟ کلوز تست هارو فقط بخونم؟ خیلی ممنون میشم راهنماییم کنید رشته ریاضی هم هستم. زبان انگلیسی رو چطور بتونم خوب بزنم در این مدت نه چندان کم؟

با سلام ، برای خواندن درس زبان انگلیسی باید با توجه به بودجه بندی زبان انگلیسی در کنکور به اولویت ها در مطالعه ی خود توجه کنید، زیرا باعث می شود که در زمان صرفه جویی کنید. همچنین بر مباحثی که کم اهمیت تر هستند، زمان کمتری بگذارید با توجه به این موضوع که به طور معمول از قسمت های درک مطلب ( ۸ الی ۱۰ تست) و واژگان (۶ الی ۷ تست) بیشترین تعداد تست مطرح می شود ، شما با خواندن و جمع بندی واژگان و به نسبت کمتر تمرکز بر گرامر می توانید درصد دلخواه خود را در آزمون به دست بیاورید.لازم به ذکر است استفاده از تکنیک های تست زنی به خصوص در بخش درک مطلب کمک شایانی به کسب درصد بالا می کند.

سلام من کنکور ۹۸ شرکت کردم و نظام جدید هستم سازمان سنجش اطلاعیه ای درباره تکمیل ظرفیت زده من نمره کل نهاییم ۶۳۰۰ شده ایا امکانش هست ک انتخاب رشتع کنم یا ن خیلیا گفتم میتونی اما گیج شدم کمکم کنین ممنون میشم

با سلام ، مطابق با اطلاعیه های منتشر شده از سازمان سنجش آموزش کشور ، در صورتی که تراز (نمره کل ) قبولی شما کمتر از ۶۵۰۰ باشد ، مجاز به ثبت نام و انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت نمی باشید . پیشنهاد می شود با مطالعه شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان اطلاعات مربوطه را به دست آورید.

سلام من سهمیه ایثارگری ۵ درصدی دارم ودر کنکور سراسری ۹۸ شرکت کردم و برای هیچ دانشگاهی قبول نشدم الان برای کنکور ۹۹ ثبت نام کنم میشه از سهمیه مجدد استفاده کنم؟

با سلام. در صورتی که شما از سهمیه ایثارگری در آزمون سال ۱۳۹۸ استفاده کرده باشید و موفق به کسب قبولی نشده باشید ، می توانید مجدد در کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ از سهمیه ایثارگری استفاده کنید.

سلام من‌ترم قبل ۴ واحد پاس شدم این ترم ۸ واحد پاس شدم با معدلم ۱۵ حالا میتونم تغییر رشته بدم ؟ الان روی هم تو این دو ترم ۱۲ واحد پس کردم میتونم تغییر رشته بدم یا باید در یک ترم ۱۲ واحد پاس کنم؟

با سلام ، شما جهت تغییر رشته در واحد دانشگاهی می بایست حداقل یک ششم واحدهای رشته قبولی خود را گذرانده باشید(حدود ۲۴ واحد) سپس در واحد آموزشی دانشگاه درخواست خود را مبنی بر تغییر رشته ثبت نمایید.

با سلام بنده دانشجوی رشته عمران روزانه ترم سه هستم و میخواهم به جای انصراف از دانشگاه…. مرخصی بگیرم ترم چهار و برای کنکور بخونم و می‌خوام دانشگاه آزاد بروم……آیا کنکور برای دانشگاه آزاد هم نیاز داره که انصراف بدم از دانشگاه روزانه تا آخر بهمن یا میتونم بدون انصراف کنکور دانشگاه آزاد بدم؟؟؟…..یعنی میتونم اول نتایج رو ببینم بعد انصراف بدم؟؟؟

با سلام ، با توجه به اینکه شما دانشجوی دوره روزانه می باشید ، جهت ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری و انتخاب رشته در دوره های روزانه و غیر روزانه ، می بایست پیش از ثبت نام در کنکور و در بازه زمانی مشخص از رشته و دانشگاه محل تحصیل انصراف دهید. شما می توانید با مطالعه شرایط انصراف از تحصیل و شرکت مجدد دانشگاه روزانه اطلاعات مربوطه را دریافت نمایید .

سلام من دانشجوی ترم ۷ کارشناسی اتاق عمل هستم و تیر ماه سال آینه فارغ التحصیل می شوم . می خواستم ببینم می تونم بدون انصراف دادن در کنکور سراسری ۱۳۹۹ شرکت کنم ؟

با سلام. دانشجویان دوره های روزانه برای شرکت در کنکور سراسری می بایست انصراف خود را تا قبل از ثبت نام کنکور ثبت کنند ، در غیر این صورت شما مجاز به شرکت در کنکور و انتخاب رشته نمی باشید.

سلام من اواخر شهریور سال ۹۸ از دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی انصراف دادم و در رشته پرستاری مقطع کارشناسی در دانشگاه آزاد در سال ۹۸ پذیرفته شدم. اگر در کنکور ۹۹ ثبت نام کنم و در دانشگاه دلخواه پذیرفته شوم میتوانم در در سال ۹۹ در دانشگاه دلخواهم ثبت نام کنم و دیگر در دانشگاه آزاد نباشم؟

با سلام ، شما می توانید در آزمون سراسری شرکت نمایید و چنانچه پذیرش دانشگاه و رشته موردنظر را اخذ نمودید از دانشگاهی که در آن درحال تحصیل می باشید انصراف دهید.لازم به ذکر است داوطلبان آقا در صورتی که انصراف دوم خود را ثبت نمایند مشمول خدمت سربازی خواهند شد.

سلام با کاردانی پیوسته معماری میشه حقوق خواند از دانشگاه ازاد

با سلام ، بله شما با داشتن مدرک دیپلم و کاردانی ، مجاز به ثبت نام و ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی پیوسته به صورت بدون آزمون ( صرفا بر اساس سوابق تحصیلی ) برای رشته حقوق و در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی می باشید . همچنین می توانید جهت دریافت اطلاعات تکمیلی به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه مراجعه نمایید .

سلام من کاردانی معماری از دانشگاه آزاد گرفتم میتونم کارشناسی حقوق بخونم از دانشگاه آزاد

باسلام. رشته حقوق در واحدهای دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی ناپیوسته ارائه نمی شود ، این رشته به صورت ناپیوسته در واحدهای علمی کاربردی به همراه گرایش های مشخص ارائه می شوند.

سلام خسته نباشید من نظام قدیمم میتونم تو کنکور۱۴۰۰ نظام جدید ثبت نام کنم کنکور نظام جدید بدم و کسی که دو سال کنکور دانشگاه دولتی قبول شده ولی انتخاب رشته نکرده بازم میتونه کنکور بده

با سلام، شما در آزمون سراسری ۱۴۰۰ می بایست در نظام آموزشی جدید شرکت نمایید، لازم به ذکر است شما منعی جهت شرکت در آزمون سراسری ندارید.

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد

فیلم های درس مورد نظر را مشاهده کنید:ادبیاتعربیدینیزبانریاضیزیستفیزیکشیمی ورود به فروشگاه اینترنتی دی وی دی کنکوردریافت مشاوره درسی و برنامه ریزی کنکور

به چندین دلیل به دانش آموزان و کنکوری های عزیز توصیه می کنیم که حتی المقدور از مشاوره تحصیلی تلفنی (غیرحضوری) با شرایطی که در این صفحه توضیح خواهیم داد به جای مشاوره تحصیلی حضوری استفاده کنند.

ضمنا هر کجای ایران که هستید برای ارتباط با رتبه های برتر کنکور جهت دریافت برنامه ریزی و مشاوره بلند مدت و اطلاع از شرایط و هزینه ها از راه های ارتباطی زیر پاسخگوی شما عزیزان هستیم:

 

فرض کنید امروز عصر نوبت مشاوره تحصیلی حضوری دارید. در این حالت بسته به فاصله منزل شما تا مرکز مشاوره، باید حداقل نیم یا یک ساعت قبل شروع به آماده شدن کنید و مدت زمانی را نیز صرف طی کردن مسیر خانه تا مرکز مشاوره خواهید کرد. علاوه بر این، مدت زمانی را نیز صرف بازگشت به خانه و طی کردن مجدد همین مسیر خواهید کرد. با این حساب، ممکن است دو یا سه ساعت و حتی بیشتر زمان از دست رفته داشته باشید. حال اگر در هفته دو جلسه مشاوره حضوری داشته باشید دو برابر همین مدت زمان وقت شما صرف آماده شدن و رفت و برگشت خواهد شد یعنی حدود ۴ ساعت در هفته.

مشاوره درسی تلفنی

بنابرین اگر شما در هفته حداقل ۴ ساعت از این طریق وقت تلف کنید، در ۹ ماه یعنی از اول مهر تا پایان خرداد حدود ۱۵۰ ساعت زمان از دست خواهید داد. این ۱۵۰ ساعت وقت تلف شده معادل سه هفته مطالعه روزانه ۷ ساعت است. خستگی احتمالی ناشی از رفت و آمد و نیاز به استراحت بیشتر را نیز به این مدت زمان اضافه کنید. در واقع شما حداقل سه هفته از رقبای هم تراز خود که از مشاوره تحصیلی تلفنی (غیرحضوری) به جای مشاوره حضوری استفاده می کنند عقب تر خواهید بود.

 

یکی از مهم ترین مزایای مشاوره تحصیلی تلفنی و غیرحضوری نسبت به مشاوره حضوری این است که شما می توانید هر روز یا هر شب با تماس تلفنی، پیامک یا تلگرامی کل برنامه روزانه و تمام سوالات و درگیری های ذهنی خود را با مشاور در میان بگذارید. اما در مشاوره حضوری باید یک هفته یا حداقل چند روز صبر کنید تا بتوانید گزارش هفتگی خود را به مشاور ارائه دهید و مشکلات و سوالات خود را با او در میان بگذارید.

چه بسا بسیاری از سوالاتی که در طول این چند روز برای شما پیش آمده را فراموش کنید یا در مدت زمان محدود مشاوره حضوری فرصت یا اجازه بیان همه آن ها را نداشته باشید. بنابرین از این نظر نیز مشاوره تحصیلی تلفنی (غیرحضوری) نسبت به مشاوره حضوری ارجحیت دارد.

علاوه بر این، اگر در ساعت تعیین شده برای مشاوره حضوری مساله ای برای شما پیش بیاید که نتوانید سر وقت در مرکز مشاوره حاضر شوید (مانند مهمان سرزده، مریض شدن و …)، وقت مشاوره آن روز را از دست خواهید داد و باید تا جلسه بعدی مشاوره حضوری صبر کنید. اما در مشاوره تحصیلی تلفنی (غیر حضوری) شما می توانید در صورت بروز اینگونه مسائل با یک پیامک یا تماس کوتاه با مشاور خود، ساعت مشاوره تلفنی را به چند ساعت بعد یا حتی شب تغییر دهید.

البته قوانین و شرایط مشاوره غیرحضوری و تلفنی موسسات مختلف نیز با هم متفاوت است. هر یک از مشاوران گروه آموزشی مشاوران ۱۰۰ مرتبا در زمان های از پیش توافق شده با دانش اموز خود تماس خواهند گرفت و علاوه بر این، دانش آموز می تواند با هماهنگی قبلی در هر ساعت از شبانه روز با مشاور خود تماس گرفته و یا در صورت تمایل به صورت پیامکی، تلگرامی یا در واتساپ (بسته به انتخاب خود دانش آموز)، مشکلات و سوالات خود را با مشاور در میان بگذارد و راهنمایی های لازم را از وی اخذ نماید. مشاور ما هر شب از دانش آموز گزارش عملکرد روزانه دریافت خواهد کرد. تمامی مشاوران ما رتبه های تک رقمی تا سه رقمی کنکور سراسری هستند. برای اطلاع از سایر خدمات و شرایط مشاوره به این لینک مراجعه فرمایید: “شرایط ثبت نام مشاوره با رتبه های برتر کنکور“

 

در بسیاری از شهرهای کوچک، مشاور تحصیلی حضوری مناسبی نمی توان یافت. بنابرین دانش آموزان و داوطلبان کنکوری ساکن این شهرستان ها برای دسترسی به مشاور تحصیلی حضوری نیازمند صرف هزینه و وقت بیشتری هستند در حالیکه همین افراد می توانند با دریافت خدمات مشاوره تحصیلی غیر حضوری و تلفنی با صرف وقت و هزینه کمتر به نتیجه دلخواه خود برسند. گروه آموزشی مشاوران ۱۰۰ آماده ارائه خدمات مشاوره تلفنی تحصیلی و کنکوری به تمامی دانش آموزان و داوطلبان کنکور در سراسر ایران است.

 

معمولا هزینه مشاوره حضوری نسبت به مشاوره تلفنی و غیر حضوری بیشتر است که علت آن الزما کیفیت بالاتر مشاوره حضوری نیست. متاسفانه در ذهن برخی مشاورین چنین جا افتاده که اگر به صورت حضوری در مرکز مشاوره حاضر شده و یک سری مطالب خاص به دانش آموز یا داوطلب کنکوری ارائه دهند باید هزینه بیشتری دریافت کنند (نسبت به حالتی که همین مطالب را به صورت تلفنی با همان مدت زمان ارائه می دهند) بنابرین از نظر هزینه در اکثر موارد مشاوره تحصیلی غیرحضوری (تلفنی) نسبت به مشاوره تحصیلی حضوری مقرون به صرفه تر خواهد بود.

 

اکیدا به شما توصیه می کنیم حتی الامکان از جلسات مشاوره خصوصی (یک نفره) به جای جلسات مشاوره گروهی استفاده کنید. در بعضی جلسات مشاوره گروهی که به صورت حضوری برای تعداد زیادی دانش آموز و فارغ التحصیل برگزار می گردد، نکات و مسائلی مطرح می شود که شاید بسیاری از آن ها در مورد شرایط شما صدق نکنند. همچنین در بسیاری از جلسات مشاوره گروهی، امکان طرح پرسش توسط دانش آموزان وجود نداشته و یا به علت کمبود وقت و کثرت سوالات دانش آموزان امکان طرح همه سوالات و پاسخگویی توسط مشاور فراهم نیست.

مشاور تحصیلی باید به صورت خصوصی با توجه به شرایط، روحیات و وضعیت شخص شما راهکارهای مفیدی برای پیشرفت و حل مسائل به شما ارائه دهد. متاسفانه در بسیاری از موسسات دیده شده که جلسه مشاوره حضوری یک دانش آموز یا فارغ التحصیل کنکوری به علت مشغله مشاور یا تعطیلی یا سایر علل با چند دانش آموز و فارغ التحصیل دیگر به صورت مشترک برگزار شده که در عمل جلسه ای چندان مفید برای آن دانش آموز نخواهد بود.

اما در مشاوره تحصیلی تلفنی این مساله حل شده و جلسه کاملا دو نفره فقط مخصوص خود شما و مشاور شماست. در مشاوره تلفنی، می توانید وضعیت، شرایط و مشکلات درسی خود را به صورت شخصی و با جزئیات بیشتر با مشاور در میان بگذارید و از وی راه حل دریافت نمایید.

 برای ارتباط با رتبه های برتر کنکور جهت دریافت مشاوره و برنامه ریزی بلند مدت و اطلاع از شرایط و هزینه ها از طریق راه های ارتباطی زیر پاسخگوی شما عزیزان هستیم:

 

مشاوران ما همگی از رتبه های برتر کنکور سراسری می باشند. این افراد مسیر کنکور را با موفقیت پشت سر گذاشته و با اصول مشاوره تحصیلی کنکور برای دانش آموزان نظام جدید و کنکوری های نظام قدیم کاملا آشنا هستند و در این زمینه تجربه دارند. قبل از پرداخت هرگونه هزینه شما مستقیما با مشاور مورد نظر خود صحبت خواهید کرد و نهایتا در صورت توافق، قبل از شروع مشاوره اصلی هزینه اعلام شده را پرداخت می نمایید. مدارک رسمی معتبر تایید هویت مشاور، تصویر کارت دانشجویی، کارنامه کنکور شامل رتبه و رشته و دانشگاه قبولی خود مشاور نیز جهت اطمینان به شما ارائه خواهد شد. همچنین کد احراز هویت مشاوران ۱۰۰ در سامانه ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ۱-۱-۷۲۱۳۳۶-۶۵-۳-۱ می باشد.

 

روش اول: شما می توانید نام و نام خانوادگی، پایه تحصیلی و مدت زمان مورد نظر خود را برای دریافت برنامه ریزی و مشاوره بلند مدت مستقیما به شماره پیامک ۱۴ رقمی مخصوص هر مشاور که در جدول بالا در کنار تصویر چهره وی درج شده است ارسال نمایید. متن پیامک و شماره تلفن همراه شما بلافاصله توسط همان مشاور دریافت خواهد شد و ایشان با شماره موبایل خود به درخواست شما پاسخ خواهند داد. سپس شرایط، روش کار و هزینه مشاوره و برنامه ریزی بلند مدت توسط همان مشاور به شما اعلام می گردد.

روش دوم: علاوه بر این، می توانید از طریق تماس با شماره تلفن ۹۱۰۳۵۳۶۳-۰۲۱ درخواست مشاوره و برنامه ریزی بلند مدت خود را به مسئول ثبت نام اعلام کنید و در صورت تمایل نام مشاور مورد نظر خود را نیز ذکر کنید تا پس از هماهنگی، همان مشاور در اولین فرصت برای پاسخگویی به درخواستتان با شما تماس بگیرد.

روش سوم: علاوه بر دو روش فوق، جهت ارتباط با رتبه های برتر کنکور (اعضای گروه آموزشی مشاوران ۱۰۰) می توانید درخواست برنامه ریزی و مشاوره بلند مدت خود را به آیدی تلگرام moshaverane100_Admin@ ارسال کنید و در صورت تمایل نام مشاور مد نظر خود را نیز ذکر کنید.

علاوه بر برنامه ریزی و اخذ گزارش کار هر روز از شما، مشاور مورد نظر در زمینه های مختلف پاسخگوی سوالات شما و راهنمای شما در طی مسیر خواهد بود از جمله در زمینه روش مطالعه درس ها – منابع کمک درسی – تحلیل و ارزیابی آزمون های آزمایشی – پیشرفت در آزمون ها و افزایش تراز – برنامه ریزی – خلاصه نویسی – مرور مطالب درسی – تست زنی – جمع بندی – راهکارهای لازم برای پیشرفت تحصیلی – مشاوره انگیزشی و راهکارهای افزایش ساعت مطالعه – انتخاب رشته – کنکور مجدد و …

سال کنکور سال حساسی است و شما فرصتی برای آزمون و خطا در این سال سرنوشت ساز ندارید. از خودتان بپرسید یک سال از عمر و جوانی شما، آن هم نه یک سال معمولی بلکه یک سال سرنوشت ساز که آینده شغلی و کل زندگی شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد، چقدر ارزش دارد؟ مشاورین گروه آموزشی مشاوران ۱۰۰ به عنوان دوست و همیار شما در این برهه حساس و سرنوشت ساز همراه هر روز شما خواهند بود تا در مسیر درست تلاش کنید و بعدا افسوس نخورید.

 

قبل از پرداخت هزینه، مشاور مورد نظر با شما تماس خواهد گرفت و مستقیما با ایشان صحبت خواهید کرد. طی همین تماس تلفنی، هزینه برنامه ریزی و مشاوره بلند مدت به شما اعلام خواهد شد. در صورت اعلام موافقت شما با شرایط و هزینه اعلام شده، پس از پرداخت هزینه، برنامه ریزی و مشاوره اصلی شما آغاز خواهد شد.

 

ورود به فروشگاه فیلم کنکور

برای ثبت نام مشاوره تحصیلی کنکور کلیک کنید
 

 روش اول: شما می توانید «نام و نام خانوادگی + پایه تحصیلی + مدت زمان مورد نظر خود را برای دریافت برنامه ریزی و مشاوره» مستقیما به شماره پیامک ۱۴ رقمی مخصوص هر مشاور که در جدول بالا در کنار تصویر چهره وی درج شده است ارسال نمایید. متن پیامک و شماره تلفن همراه شما بلافاصله توسط همان مشاور دریافت خواهد شد و ایشان با شماره موبایل خود به درخواست شما پاسخ خواهند داد. طی اولین تماس تلفنی مشاور با شما شرایط، روش کار و هزینه مشاوره و برنامه ریزی بلند مدت به شما اعلام می گردد.

روش دوم: علاوه بر این، می توانید از طریق تماس با شماره تلفن ۹۱۰۳۵۳۶۳-۰۲۱ درخواست مشاوره و برنامه ریزی بلند مدت خود را به مسئول ثبت نام اعلام کنید و در صورت تمایل نام مشاور مورد نظر خود را نیز ذکر کنید تا پس از هماهنگی، همان مشاور در اولین فرصت برای پاسخگویی به درخواستتان با شما تماس بگیرد.

روش سوم: علاوه بر دو روش فوق، جهت ارتباط با رتبه های برتر کنکور (اعضای گروه آموزشی مشاوران ۱۰۰) می توانید درخواست برنامه ریزی و مشاوره بلند مدت خود را به آیدی moshaverane100_Admin@ در تلگرام ارسال کنید و در صورت تمایل نام مشاور مد نظر خود را نیز ذکر کنید.

مشاوره درسی تلفنی

کانال بهترین فیلم های آموزشی کنکور:

ورود به کانال تلگرام فیلم ها

سلام عذر میخوام
این امکانش هست که از طریق یک رشته پزشکی مثل علوم ازمایشگاهی یا فیزیوتراپی وقتی فوق لیسانس گرفتیم به یک رشته پزشکی دیگه مثل دندان پزشکی جهش زد ؟ یعنی وقتی که علوم پایه ۶ سال رو برای رشته مورد نظر گرفتیم به یک رشته دیگه پزشکی جهش زد ؟

سلام خیر اگه رتبه لازم رو کسب نکرده باشید از علوم ازمایشگاهی نمیتونید به دندانپزشکی تغییر رشته بدید.

سلام من کنکور هنر میخام بدم مشاور برا رشته هنر معرفی نکردین ممنون میشم کمک کنین

سلام مشاور کنکور هنر خانم محدثه نوربخش هستند رتبه ۷۹۴ کنکور هنر (و ۹۵۴ تجربی)

نام و نام خانوادگیتون + پایه و رشته مورد نظر + مدت زمانی که مشاوره و برنامه ریزی میخواهید رو به شماره ۱۰۰۰۲۰۳۰۴۰۵۰۷۶ پیامک کنید تا باهاتون تماس بگیرند.

سلام خسته نباشید من دیپلم فنی حرفه ای نظام قدیم هستم
میتونم کنکور تجربی شرکت کنم؟

سلام خانم غلامی برای شرکت در کنکور تجربی (یا سایر رشته های نظری) باید یکی از این مدارک رو داشته باشید: ۱- دیپلم چهار ساله نظام قدیم ۲- دیپلم سه ساله نظام جدید (نظام آموزشی ۶-۳-۳) ۳- مدرک پیش دانشگاهی نظام قدیم ۴- مدرک کاردانی یا مدارک دانشگاهی بالاتر

داشتن یکی از این چهار مدرک برای شرکت در کنکور تجربی کافیه

باسلام وقت بخیر :
ببخشید مزاحمتون شدم میخواستم بپرسم که من دانشجوی هوشبری ترم آخرم دانشگاه دولتی درس خوندم و میخوام بعد فارغ التحصیل شدنم دوباره کنکور بدم پزشکی قبول بشم آیا میتونم دوباره دانشگاه دولتی قبول بشم؟ یا اینکه باید شهریه بدم ممنون میشم اگه پاسخ بدبد

سلام دوست عزیز در صورت قبولی در کنکور تجربی میتونید بدون نیاز به پرداخت شهریه پزشکی روزانه بخونید.

سلام من پشت کنکور نظام جدید دوازدهم تجربی هستم.
چند سال میتونم پشت کنکور بمونم؟
ایا فقط همین یکسال را میتونم بمونم برای کنکور ۹۹؟

سلام جناب حیدری اگر کارت معافیت دائم از خدمت سربازی داشته باشید محدودیتی برای پشت کنکور موندن ندارید. اما اگر خدمت سربازی پیش رو دارید بستگی به این داره که متولد چه ماه و سالی هستید (برای اینکه مشخص بشه از چه تاریخی مشمول خواهید بود) و همچنین تاریخ پایان اعتبار گواهی معافیت تحصیلی شما چه زمانی هست. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این موضوع بهتره به سازمان نظام وظیفه عمومی یا پلیس بعلاوه ۱۰ مراجعه کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

ورود به کانال تلگرام فیلم ها

تماس از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت از استان تهران 9092301612

تماس با تلفن ثابت از تمام کشور 9099071611

صدای مشاور تحصیلی

مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره درسی تلفنی

بسیاری از افراد جهت مشاوره تحصیلی تلفنی و برنامه ریزی درسی خود با شماره مخابرات سامانه صدای مشاور به شماره 9099071611 تماس میگیرند. یکی از بزرگترین مشکلات سامانه مخابرات 909 ، عدم امکان تماس با تلفن همراه میباشد. این مسئله سبب میشود تا افرادی که مسافرت هستند و یا به هر دلیلی به تلفن ثابت دسترسی ندارند ، دچار مشکل شوند.

سامانه صدای مشاور در راستای حل این مسئله ، مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل (همراه اول)  را جهت رفع نارضایتی افرادی که به تلفن ثابت دسترسی ندارند راه اندازی کرده است.

در این قسمت خلاصه ای از خدمات مشاوره ای سامانه صدای مشاور را برای شما عزیزان آورده ایم

تیزهوشان – نمونه دولتی – مدارس شاهد – مدارس برتر و …

ثبت نام و اعلام نتایج کنکور سراسری – انتخاب رشته – تکمیل ظرفیت کنکور – کارنامه سبز و ….

ثبت نام و اعلام نتایج آزمون ها – نحوه و زمان مصاحبه – انتخاب رشته – پایان نامه و ….

همچنین مشاوره تخصصی در زمینه های نظام مهندسی – اعزام دانشجو – نظام وظیفه – امریه و …..

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با
این مطلب با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید  

تماس از تلفن ثابت بدون کد ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۱

تماس از استان تهران ۹۰۹۲۳۰۱۶۱۲

 پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب ( حتی ایام تعطیل )

در صورت عدم
برقراری تماس به علت شلوغی خطوط چند بار تلاش نمایید 

** به امید روزهایی بهتر و آینده ای بدون پشیمانی از
انتخاب های ناآگاهانه گذشته **

لینک های مرتبط

‘);
popupWin.document.close();
}

موضوعات سایت

صدای مشاور تحصیلی

مرکز مشاوره تحصیلی آموزشی و تلفنی

مشاوره درسی تلفنی

مشاوره تخصصی درتمامی زمینه های/ کنکورسراسری/ بدون کنکور/آزمون کارشناسی ارشد/ آزمون دکتری / تیزهوشان / نمونه دولتی / تحصیل در خارج/نظام مهندسی / دانشگاه آزاد / دانشگاه پیام نور / دانشگاه غیرانتفاعی /9099071611


تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به سامانه مشاوره تحصیلی میباشد.

طراحی سایت و بهینه سازی توسط شرکت طراحی پرتو

تماس و مشاوره تلفنی از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۴

تماس با تلفن ثابت از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس از سراسر کشور ۱۶۱۴ ۹۰۷ ۹۰۹

تماس و مشاوره تلفنی از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

مشاوره درسی تلفنی

تماس با تلفن ثابت ۱۶۱۴ ۹۰۷ ۹۰۹

صفحه اصلی » کنکور سراسری » منابع کنکور سراسری » مشاوره تحصیلی رایگان

مشاوره تحصیلی رایگان جهت پاسخگویی به سوالات متداول داوطلبان ، متقاضیان زیادی دارد. مشاوره تحصیلی رایگان برخلاف سال های گذشته که فقط در شهرهای بزرگ امکان ارائه خدمات به داوطلبان بود .

 

 

 

اکنون در دورترین شهرها و حتی مناطق محروم خدمات مشاوره تحصیلی رایگان را از طریق تماس تلفنی ارائه می کند و همین باعث شده ما به اهمیت مشاوره تحصیلی تلفنی بیشتر همت کنیم .

مرکز مشاور گروپ در این مقاله به بررسی و چگونگی یک مشاوره تحصیلی رایگان می پردازد.برای دریافت مشاوره تحصیلی رایگان در کلیه مقاطع تحصیلی ، با مرکز مشاور گروپ تماس بگیرید . شماره تماس 9099071614 از سراسر کشور با خط ثابت  زمان پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب.

فاصله ما با شما تنها در یک تماس است تا بتوانیم پاسخگوی سوالات و اشکالات شما باشیم .

مشاوره تحصیلی رایگان محدودیت مکانی ندارد و این یکی از مهمترین دلایل برتری مشاور تحصیلی تلفنی نسبت به مشاوره تحصیلی حضوری است.

با استفاده از مشاوره تحصیلی رایگان و تنها با یک تماس در واقع دیگر نیازی به حضور در دفتر مشاوره نیست و از هر نقطه و هر شهری که هستید می توانید با یک تماس تلفنی ، سوالات و اشکالات خود را از مشاورین با تجربه و حرفه ای مشاور گروپ بپرسید.

کسب نتیجه خوب در کنکور سراسری یکی از برنامه های بسیار مهم و سرنوشت ساز برای اکثر داوطلبان است لذا اگر در این مسیر که حرفه ای ها را می طلبد ، از راهنمایی ها و مشاوره های افراد آگاه و متخصص استفاده شود مسلما راهی کم دردسر و نیز تضمین شده ای برای یک داوطلب خواهد بود آنهم در میدان پر رقابت تحصیل.

 

اطلاع از آخرین اخبار کنکور سراسری و آزاد با کلیک بر روی لینک زیر:

 

 

یکی از مشکلات داوطلبان شهرهایی که از امکانات کم کمک آموزشی کنکور برخور دارند ، نداشتن اطلاعات کافی و دقیق از وضعیت و روند تحصیل در رشته مورد علاقه است . سوالات و اشکالاتی که تنها یک مشاور تحصیلی با تجربه می تواند پاسخگو باشد از طرفی هزینه های مشاوره تحصیلی حضوری از رفتن به یک کلاس کنکور خصوصی هم شاید بیشتر شود اما در مشاوره تحصیلی رایگان این امکانات به رایگان در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

همچنین می توانید در سایت مشاور گروپ به رایگان تکنیک های درست تست زنی و مطالعه و نیز روش های برنامه ریزی را بخوانید و به کار گیرید.

مشاوره تحصیلی رایگان باید بتواند پاسخگوی تمام نیازهای داوطلب کنکوری و یا محصلین باشد.

مشاوره تحصیلی رایگان الان در اکثر مراکز مشاوره تحصیلی ، آزمون های آزمایشی و حتی منابع کنکوری که اکثرا جنبه تبلیغاتی برای جذب داوطلب هستند ، دایر می باشند.

مشاوره تحصیلی رایگان حتما باید توسط کارشناسان با تجربه و آگاه در زمینه مقاطع مختلف تحصیلی انجام شود.گروه مشاوره ای مرکز مشاور گروپ اصول برنامه ریزی و مطالعه را اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید بعد از آن بدون کمک شخصی دیگر برنامه ریزی خود را پیاده سازی کنید.

دیگر خدمات تلفنی مرکز مشاور گروپ:

مشاوره تلفنی انتخاب رشته دبیرستان , مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور , مشاوره تلفنی انتخاب رشته دانشگاه آزاد , مشاوره تلفنی انتخاب رشته کارشناسی ارشد , مشاوره تلفنی تحصیلی , مشاوره تلفنی ثبت نام کنکور , مشاوره تلفنی کنکور تجربی , مشاوره تلفنی معافیت تحصیلی سربازی و ظام وظیفه , مشاوره تلفنی امور مربوط به سازمان سنجش , مشاوره تلفنی علمی کاربردی , مشاوره تلفنی کنکور سراسری , مشاوره تلفنی کنکور کاردانی , مشاوره تلفنی کنکور کاردانی به کارشناسی , مشاوره تلفنی کنکور کارشناسی ارشد , مشاوره تلفنی کنکور دکتری , مشاوره تلفنی ثبت نام مدارس , مشاوره تلفنی تیزهوشان , مشاوره تلفنی نمونه دولتی , مشاوره تلفنی دانشگاه آزاد , مشاوره تلفنی پیام نور , مشاوره تلفنی غیرانتفاعی , مشاوره تلفنی پردیس های خودگردان , مشاوره تلفنی کنکور وزارت بهداشت , مشاوره تلفنی منابع کنکور سراسری , مشاوره تلفنی منابع کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه دولتی , مشاوره تلفنی منابع کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد , مشاوره تلفنی منابع کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت .

مشاوره تحصیلی باید با حساسیت و وسواس زیادی انجام شود و کارشناس مربوطه حتما به صحت اطلاعات ارائه شده و منتقل شده به داوطلبان مطمئن باشد.

 

دریافت آخرین اخبار سازمان سنجش و کنکور سراسری با کلیک بر روی عکس زیر:

 

 

برای دریافت مشاوره تحصیلی رایگان مشاور گروپ کافیست با شماره تماس این مرکز تماس حاصل نمایید.هدف مشاوران مرکز مشاور گروپ ارائه خدمات مشاوره ای تخصصی و حرفه ای برای تمام افراد جامعه است تا هیچ کس تجربه شکست را تجربه نکند و مسیر غلط را در تحصیلات خود انتخاب نکند.

موفقیت تصادفی نیست و نیازمند برنامه ریزی است.

شروع کن به انجام کاری …تا تلاشی نکنی چیزی تغییر نمیکنه رفیق …فکرتو خالی از افکار منفی و نمیتونم ها کن و ببین به چه چیزی علاقه داری ، از پس چه کاری برمیای ، جایی که زندگی میکنی چه چیز تازه ای نیاز داره که اکنون نداره و جاش خالیه ، خلاصه ایده ای هرچی داری رو کن و برو جلو …فقط فراموش نکن همه ی افراد موفق یه روزی از خیلی خیلی کم شروع کردن تا شدن افراد موفق امروز !انرژی منفی و موج منفی از امروز ممنوع چرا چون با این کارتون بیشترین ضربه رو به خودتون میزنید !امیدوارم قبل از اینکه یه روز افسوس امروزت رو بخوری زودتر به خودت بیای و راهی پیدا کنی و خودتو ثابت کنی…

جهت مشاوره و دریافت روش های اصولی برنامه ریزی و مطالعه می توانید با شماره تماس 9099071614 و بدون پیش شماره از سراسر کشور و از ساعت 8 صبح تا 12 شب تماس حاصل نمایید.

جهت مشاوره در زمینه مشاوره تحصیلی رایگان

مشاوره درسی تلفنی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۴_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سلام شما برای بورسیه تحصیلی هم مشاوره میدین؟

سلام روزتون خوش. من برنامه برای دهمم میخواستم میشه راهنمایی کنید. رایگان هست یا خیر؟

سلام چگونه ساعت مطلوب مطالعه ی هر درس را در هفته حساب کنیم؟

سلام خسته نباشین می خواستم بدونم برای قبولی رشته ی روانشناسی در دانشگاه شهید باهنر کرمان ، از رشته ی تجربی چه رتبه ای نیازه ؟؟؟ ممنون میشم جوابم رو بدین ….

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام*

ایمیل*

تلفن همراه

مشاور گروپ از سال ۱۳۹۲ به صورت تخصصی کار خود را در زمینه مشاوره آغاز کرد و با استعانت از خداوند متعال و اعتماد مردم عزیز کشورمان تاکنون توانسته میلیون ها ساعت مشاوره تلفنی و حضوری ارائه دهد. ما در مجموعه مشاور گروپ گرد هم آمده ایم تا تجربیات چندین ساله خود را در زمینه مشاوره تحصیلی در مقاطع مختلف مانند تیزهوشان،نمونه دولتی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد ، دکتری ، آزاد بدون کنکور ، علمی-کاربردی ، نظام وظیفه ، نظام مهندسی و … اطلاعات مربوطه را در اختیار مخاطبان محترم خود قرار دهیم.

سلام عدالت آموزشی باید برقرار بشود و از ورود دانشجویان خارجی که کنکور …

همت کنیم به زودی خانه تکانی می کنیم تا وارداتیها به قبرس و مجارستان بر …

مشاور گروپ یک وبسایت خصوصی و غیر انتفاعی دارای مجوز رسمی مشاوره در زمینه تحصیلی میباشد. این وبسایت به هیچ ارگان یا نهاد دولتی یا خصوصی از جمله سنجش ، دانشگاه آزاد و… وابستگی ندارد. تمامی محتوای این وبسایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و اخبار تنها از وبسایت های معتبر همراه با ذکر منبع اصلی انتشار داده میشود. لازم به ذکر است
مشاور گروپ هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای بازنشر شده ندارد.

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مشاور گروپ میباشد.

۰۲۱-۲۲۱۴۱۸۲۰ ، ۰۲۱-۲۲۱۴۲۰۱۸

تلفن تماس: مشاوره تلفنی : 44271916-021 رزرو جلسه رایگان : 22141820-021

مرکزی: فلکه دوم صادقیه – ضلع جنوب غربی پشت پاساژ طلا – پلاک2 – واحد3

ایمیل: info[@]elmtaban.com

مشاوره درسی تلفنی

درباره ماثبت شکایاتقوانین و مقررات

تمامی حقوق برای موسسه تدریس خصوصی تابان محفوظ میباشد

طراحی سایت :رایان تابان

مشاوره تحصیلی تلفنی محاسنی دارد که دانش آموزان، داوطلبان کنکور و دانشجویان می توانند از آن استفاده نمایند. خوشبختانه با استفاده از مشاوره تحصیلی تلفنی رایگان کلیه افراد نیازمند به خدمات مشاوره می توانند به راحتی و تنها با استفاده از شماره گیری شماره مشاوره تحصیلی از کلیه خدمات بهره مند گردند.

مشاوره تلفنی تحصیلی سازمان سنجش نیز با بهترین مشاوران تحصیلی کمک می کند تا در رشته های مورد علاقه خود پذیرفته شوید. داشتن شماره مشاوره تلفنی برای تمامی دانش آموزان و داوطلبانی که نیازمند راهنمایی هستند ضروری است. این گونه می توانند از خدمات مشاوره به بهترین نحو بهره مند شوند. 

 

 

جهت استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی و مشاوره با بهترین مشاوران تحصیلی از سراسر کشور با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

مشاوره درسی تلفنی

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9099072952 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مشاوره تحصیلی به روش های مختلفی صورت می پذیرد. به دلیل شرایط متفاوت، دانش آموزان و داوطلبان نیازمند راهنمایی هستند.

همچنین هر یک از آنان در گوشه ای از کشور عزیزمان ایران سکونت دارند. به همین دلیل امکان استفاده از خدمات مشاوره ای برای تمامی آنان وجود نخواهد داشت.

یکی از محاسن دریافت این نوع از مشاوره را می توان دسترسی آن برای تمامی داوطلبان دانست.

 امکان استفاده از مشاوره رایگان برای کلیه داوطلبان این گروه آزمایشی و دیگر رشته های تحصیلی وجود دارد.

دانش آموزان عزیزی که مایلند در مدارس تیزهوشان ثبت نام نمایند اما در رابطه با فنون مطالعه و قبولی در این رشته آگاهی ندارند ، می توانند از مشاوره قبولی در آزمون تیزهوشان بهره مند گردند. امکان استفاده از این خدمات با استفاده از مشاوره تحصیلی فراهم گردیده است. مشاوره تلفنی با بهترین مشاوران موجب می شود که به راحتی بتوانید در آزمون تیزهوشان پذیرفته شوید.

 

 

مشاوره تحصیلی تلفنی در تمامی مقاطع تحصیل و تمامی گروه های آزمایشی به داوطلبان جهت حل مشکلات آنان کمک خواهد نمود.

 

 

 

آیا امکان استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی رایگان برای همه وجود خواهد داشت؟ خوشبختانه هر یک از دانش آموزان و داوطلبان می توانند با استفاده از مشاوره تحصیلی تلفنی رایگان از کلیه خدمات بهره مند گردند. مشاوره تحصیلی مقطع دبیرستان از جمله خدماتی است که در مشاوره تحصیلی رایگان صورت می پذیرد.

داوطلبان کنکور به دنبال راهی می باشند تا بتوانند قبولی خود را تضمین نمایند به همین دلیل می توانند از مشاوره تضمینی کنکور سراسری استفاده نمایند. برخی از داوطلبان پسر که مشکلات معافیت تحصیلی دارند و یا به دنبال معافیت دائم هستند ، می توانند از مشاوره تخصصی نظام وظیفه اخذ معافیت بهره مند گردند. خدماتی که در مشاوره تلفنی ارائه می گردد مربوط به تمام اموری است که تحصیل هر فردی بدان وابسته می باشد.

 

 

جهت استفاده از مشاوره تحصیلی تلفنی لازم است از شماره مشاور تحصیلی برخوردار باشید. شماره های مشاور تلفنی متخصصین ایران تحصیل دو شماره برای تلفن های ثابت است.

با استفاده از شماره های 9099072952 تماس از سراسر کشور و 9099072952 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید.

دانش آموزانی که در دبیرستان های فنی و حرفه ای مشغول به تحصیل است. همچنین، با توجه به تغییرات به وجود آمده در طی سال های اخیر در رابطه با نحوه پذیرش آنان در دانشگاه های مختلف ممکن است کمی در انتخاب رشته و دانشگاه سردرگم باشند.

به همین دلیل نیازمند مشاوره کنکور سراسری فنی و حرفه ای هستند. در مشاوره تحصیلی تلفنی با شرایط و پذیرش و همچنین حداقل معدل لازم برای قبولی در هر یک از رشته ها آشنا می شوند.

 

 

 

تفاوتی که بین مشاوره تلفنی با استفاده از بهترین مشاوران تحصیلی با سایر مشاوره ها وجود دارد ، به نوع خدماتی مربوط می شود که این دو نوع مشاوره به متقاضیان ارائه می کنند.

هرگز کیفیت و کمیت نمی تواند جای یکدیگر را پر کند. خوشبختانه بهترین مشاوران حضوری در تهران با توجه به اطلاعات فراوانی که در رشته های مختلف دارند به متقاضیان در دست یابی به به پاسخ سوالات خود کمک می کنند.

برای مشاوره انتخاب رشته دبیرستان از مشاوره تحصیلی غیرحضوری استفاده نماییم یا مشاوره حضوری؟

چنانچه شما امکان استفاده از خدمات مشاوره حضوری را دارید ، بهترین گزینه قطعاً مشاوره حضوری خواهد بود. اما چنانچه امکان حضور در مراکز مشاوره را ندارید، ما مشاوره تلفنی با بهترین مشاوران را به شما توصیه می نماییم.

آن دسته از داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد که مایل به انتخاب رشته، قبولی در دانشگاه های مادر و تراز یک کشور و همچنین تغییر رشته هستند می توانند از مشاوره تلفنی مقطع ارشد بهره مند شوند.

بنابراین، بین مقطع تحصیلی شما برای استفاده از خدمات هیچ گونه تفاوتی وجود نخواهد داشت.

 

 

مشاوره درسی تلفنی

مشاوره برای دانش آموزان و دانشجویان در حوزه انتخاب رشته و مسائل مشابه آن به صورت های مختلفی صورت می پذیرد. بنابراین، در صورت تمایل به استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی لازم است شماره مشاوره تلفنی را در اختیار داشته باشید.

در مقطع دکتری با شماره گیری شماره مورد نظر خواهید توانست از مشاوره تحصیلی انتخاب رشته دکتری بهره مند گردید. بنابراین در این زمینه به راحتی خواهید توانست به تمامی آنچه که می خواهید دست یابید.

آن دسته از داوطلبان دارنده مدرک لیسانس و مایل به ادامه تحصیل در رشته های پزشکی نیز می توانند از مشاوره کنکور در لیسانس به پزشکی بهره مند گردند.

کافی است با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. شماره مشاوره تلفنی با دو شماره مختلف که برای استان تهران و سایر استان ها به صورت مجزا می باشد در دسترس خواهد بود.

کلیه آقایانی که در سن مشمولی خدمت سربازی قرار دارند نیز می توانند با استفاده از مشاوره رایگان سربازی از مشاوره های لازم برای قبولی در هر یک از رشته ها بهره مند گردند. داشتن شماره مشاوره تلفنی نیز در این زمینه موجب می شود تا از خدمات مشاوره تلفنی بهترین مشاوران تحصیلی کشور استفاده کنند.

 

 

برای دریافت هر نوع مشاوره در مقاطع مختلف تحصیلی از سراسر کشور با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9099072952 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

بله. شما می توانید مشاوره تحصیلی تلفنی را با همان کیفیت مشاوره حضوری دریافت کنید و رضایت کاملی داشته باشید.

یله. در تمامی مقاطع پایه های تحصیلی مدارس و دانشگاه ها امکان ارائه مشاوره تحصیلی تلفنی به دانش آموزان و دانشجویان وجود دارد.

شما می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی ایران تحصیل استفاده نمایید.

سلام به مركز ايران تحصيل براي استفاده از مشاوره تحصيلي تلفني به جز تماس گرفتن راه ديگه اي نيست

سلام به ایران تحصیل برای استفاده از مشاوره تحصیلی تلفنی چه زمانی باید اقدام نماییم .

سلام وقت بخیر برای بهرمندی از مشاوره تحصیلی تلفنی می توانید از ساعت 8 صبح تا 24 می توانید با شماره تماس های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید .

سلام برای بهرمندی از سرویس مشاوره تحصیلی ایران تحصیل می توانید با مشاوران این مرکز چت کنید .

جهت مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره ایران تحصیل صب از ساعت 8 تا 12 شب می توانید در ارتباط باشید

سلام جهت استفاده از مشاوره تحصیلی ایران تحصیل علاوه بر تماس تلفنی می توانید حضورا تشریف بیارید

چرا هیچکس پاسخگو نیست تماس میگیریم

سلام و وقت بخیر با شماره 9099072952 با تلفن ثابت بدون پیش شماره تماس بگیرید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

12,000,000 +

بازدید کننده ایران تحصیل تاکنون

452,000 +

مخاطبان مشاوره تلفنی ایران تحصیل تاکنون

676780

تعداد سوالات سایت ایران تحصیل

15000

حدااقل بازدید روزانه سایت ایران تحصیل

در صورتی که نیاز به مشاوره در زمینه تحصیلی دارید می توانید از تجربیات مشاوران مرکز ایران تحصیل استفاده کنید هزینه هر دقیقه مشاوره 20000 ریال می باشد که می توانید ( از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره 9099072952) تماس بگیرید و از خدمات مشاوره حضوری بهره مند گردید.

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

در صورتی که هر گونه پیشنهاد ، انتقاد یا شکایتی از نحوه عملکرد مجموعه دارید می توانید از طریق ایمیل info@irantahsil.org و یا شماره 02146018960 با ما در ارتباط باشید.

 

پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل

مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی به داد آن دسته از دانش آموزان و داوطلبانی که مشکلاتی در تحصیل خود دارند، می‌رسد. حقیقت این است تمامی داوطلبان و دانش آموزان و حتی دانشجویان ، به مشاوره تحصیلی نیازمند. اما تمامی آن‌ها نمی‌توانند به این مشاوره دست یابند. زیرا امکانات در محل‌های سکونت هر فرد یکسان نمی‌باشد.

 

جهت اطلاع از مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی و بهترین مشاوره تلفنی کنکور تحصیلی آنلاین ، منابع معتبر در تمامی رشته ها ، برنامه ریزی روزانه ، هفتگی و ماهانه ، نحوه صحیح مطالعه دروس و فنون تست زنی از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9099072952 تماس از استان تهران پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب

 

مشاوره درسی تلفنی

مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی فاصله‌ها را کم می‌کند و نبود امکانات را برای هر داوطلب بسیار کمرنگ‌تر و یا بهتر بگوییم کاملاً از بین می‌برد. بهترین مشاوره تحصیلی آنلاین را نیز، می‌تواند به آن دسته از داوطلبان که برای استفاده از خدمات اینترنتی راحت‌تر می‌باشند ، قابل استفاده باشد. تمامی سوالاتی که در ذهن خود دارید را می‌توانید با استفاده از یک تماس یا اتصال به اینترنت به دست آورید.

امروز مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی ایران تحصیل با گروهی از برترین مشاوران کشور در زمینه تحصیلی در خدمت شما سروران گرامی می باشد تا با تجربه کاری بالا و اساتید مجرب تمامی امور مشاوره ای قشر دانش آموز و دانشجو کشور را به بهترین نحو انجام دهند ، مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی ایران تحصیل از ساعات 8 صبح الی 1 شب آماده ارائه خدمات مناسب به کل مخاطبان خود در زمینه : مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور –  ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور – ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی – ثبت نام دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی و دیگر خدمات مشاوره تحصیلی همچون مشاوره کنکور سراسری – ثبت نام مدارس تیزهوشان – نمونه دولتی و شاهد می باشد ، ما برای کلیه داوطلبان این امکانات را فراهم می‌آوریم که با استفاده شماره تلفن‌های مندرج در سایت ، به راحتی تماس حاصل نمایند و از مشاوره و برنامه ریزی و همچنین خدماتی که مشاورین ما به شما ارائه خواهند داد، آگاه گردند.

 

 

در این مقاله قصد داریم بهترین مرکز مشاوره تحصیلی آنلاین را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم. مراجعه به مشاور،  موفقیت شما را تضمین نخواهد نمود. اولاً صرف داشتن مدرک مشاوره یک فرد نمی‌تواند به شما کمک کند. داشتن مدرک مشاوره شرط لازم ، اما کافی نخواهد بود. شما به متخصصینی نیازمند هستید که بتواند کمک نماید تا بهترین تصمیم و برنامه را داشته باشید.

یک مشاور خوب که همراه و هم قدم با شما باشد، به موقع نیازهای شما را شناسایی خواهد نمود و در جهت رفع این نیازها به بهترین وجه برخواهد آمد. مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی ایران تحصیل در ارائه بهترین خدمات به کلیه داوطلبان آماده می‌باشند. ما همراه و همگام شما خواهیم بود تا بتوانید به بهترین وجه به اهداف خود دست یابید.

بهترین مرکز مشاوره تحصیلی آنلاین را نیز می‌توان مرکز ایران تحصیل معرفی نمود برای استفاده از خدمات این مرکز ، کافی است با شماره‌های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید. بدون اینکه نیازمند مراجعه حضوری برای پاسخ سؤالات خود باشید و یا اینکه از نبود امکانات در رنج و عذاب باشید.

 

مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی برای تمامی گروه های آزمایشی مختلف ، امکان پذیر خواهد بود.

 

بسیاری از دانش آموزان همان‌طور که اشاره شد، به امکانات دسترسی ندارند و یا ممکن است مشاورین خبره و با تجربه را نتوانند تشخیص دهند. این دسته از افراد چنانچه قصد رفت و آمد با یک مشاور را داشته باشند متحمل هزینه‌های بسیار زیادی خواهند شد. و خارج از بحث هزینه ، مراجعه و یافتن آدرس این افراد کاری به مراتب سخت  دشوار خواهد بود.

شاید تنها گروهی از افراد را که وقت برایشان در حکم طلا است را بتوان افراد کنکوری دانست. تصور کنید که شما قصد مشاوره گرفتن در موارد مختلف را دارید، به طور میانگین سه ساعت از وقت شما با توجه به آماده شدن ، طی مسیر و همچنین انجام مشاوره ، به هدر خواهد رفت. این وقت برای یک کنکوری زمان بسیار زیادی خواهد بود. به همین دلیل است که ما مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی را توصیه می‌نماییم.

از مزایای دیگری که می‌توان برای مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی نام برد، رفع نیاز و یا یافتن پاسخ به صورت آنی و سریع در هر زمان خواهد بود. شما برای مراجعه به یک مشاور لازم است طی روزهای مختلفی به انجام آن بپردازید و یا اینکه در ساعات خاصی مراجعه نمایید. اما این ساعت در مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی در هر ساعتی و هر روزی ، حتی ایام تعطیل نیز، امکان‌پذیر خواهد بود.

 

 

مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی ایران تحصیل خدمات مختلفی را به کلیه متقاضیان عرضه می‌نماید. برنامه ریزی برای کنکور از جمله برنامه ریزی روزانه ، سالانه و ماهانه ، می‌تواند برنامه ریزی مناسبی داشته باشد. اما ابتدا شما در هر رشته‌ای که مشغول به تحصیل می‌باشید، لازم است از بهترین منابع کنکور سراسری به خوبی اطلاع داشته باشید.

بهترین ساعات مطالعه کنکور برای هر داوطلب شاید متفاوت با سایر داوطلبان باشد. و همین امر، موجب تفاوت در یادگیری و مطالعه می‌گردد. با توجه به تستی بودن سؤالات کنکور ازجمله خدمات مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی ، تکنیک های تست زنی و آموزش آن به داوطلبان خواهد بود. انتخاب رشته در گروه‌های آزمایشی مختلف را نیز، از جمله خدمات این مرکز می‌توان نامید.

از دیگر خدمات مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی را می‌توان به اعلام حذفیات کنکور برای کلیه داوطلبان در گروه‌های آزمایشی مختلف دانست. بهترین مشاوره تحصیلی آنلاین به شما کمک خواهد نمود تا از بهترین خدمات بهره مند گردید و همچنین بدون نیاز به صرف هزینه‌های رفت و آمد و منتظر شدن برای حضور یافتن مشاور، به تمای سؤالات خود پاسخ گویید.

 

ایران تحصیل یکی از بزرگترین مراکز مشاوره ای است که به صورت تلفنی و همچنین با استفاده از سایت خد، خدمات مختلفی را ارائه می نماید. مشاورین و متخصصین ایران تحصیل به تمامی داوطلبان کمک خواهند کرد تا بعد مسافت و نبود امکانات را فراموش کنند و تمام تمرکز خود را صرفا برای موفقیت خود بگذارند.

 مشاوره تحصیلی تلفنی خدمات مختلفی از جمله آنالیز سوالات کنکور برنامه ریزی ، آشنایی با رشته های مختلف ، مشاوره تضمینی کنکور 98 و بسیاری از خدمات دیگر را به کلیه داوطلبان و مشاوران ارائه می نماید. به همین دلیل توصیه ما به استفاده ار بهترین مشاوره تحصلی آنلاین می باشد. برای استفاده از مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید تا مشاورین ما در ارائه خدمات به شما کمک نمایند.

 

جهت اطلاع از مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی و بهترین مشاوره تحصیلی آنلاین ، منابع معتبر در تمامی رشته ها ، برنامه ریزی روزانه ، هفتگی و ماهانه ، نحوه صحیح مطالعه دروس و فنون تست زنی از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9099072952 تماس از استان تهران پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب

 

 

بیشتر بدانید

فهرست حذفیات کنکور سراسری 98

رشته اتاق عمل بدون کنکور

مشاوره کنکور تجربی 98

جمع بندی کنکور

روش صحیح درس خواندن کنکور

برنامه ریزی کنکور انسانی

انتخاب رشته کنکور سراسری

تکنیک های مطالعه کنکور

مشاوره درسی تلفنی

رشته علوم آزمایشاهی بدون کنکور

ثبت نام رشته پزشکی بدون کنکور

مامایی بدون کنکور

ثبت نام پرستاری بدون کنکور

مشاوره تحصیلی برای کنکور پزشکی

مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی

بهترین مشاوره تحصیلی آنلاین

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

12,000,000 +

بازدید کننده ایران تحصیل تاکنون

452,000 +

مخاطبان مشاوره تلفنی ایران تحصیل تاکنون

676780

تعداد سوالات سایت ایران تحصیل

15000

حدااقل بازدید روزانه سایت ایران تحصیل

در صورتی که نیاز به مشاوره در زمینه تحصیلی دارید می توانید از تجربیات مشاوران مرکز ایران تحصیل استفاده کنید هزینه هر دقیقه مشاوره 20000 ریال می باشد که می توانید ( از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره 9099072952) تماس بگیرید و از خدمات مشاوره حضوری بهره مند گردید.

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

در صورتی که هر گونه پیشنهاد ، انتقاد یا شکایتی از نحوه عملکرد مجموعه دارید می توانید از طریق ایمیل info@irantahsil.org و یا شماره 02146018960 با ما در ارتباط باشید.

 

پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل

مشاوره درسی تلفنی
مشاوره درسی تلفنی
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *