مشاوره رايگان تلگرام

 
helpkade
مشاوره رايگان تلگرام
مشاوره رايگان تلگرام

ارسالی توسط راهنما در دسته بندی مشاوره تلفنی | 6 پاسخ

پرسش و پاسخ روانشناسی در تلگرام

 

امیدواریم جوانان عزیز کشورمان با انتخابی درست بتوانند زندگی شیرینی به دور از طلاق و جدایی بسازند. لذا این کانال به منظور آموزش پیش از ازدواج تهیه شده است.

کانال تلگرام مشاوره ازدواج @azdevajmoshavere

مشاوره رايگان تلگرام

 

مطالب متنی، صوتی و تصویری آموزنده جهت مشاوره خانواده و بهبود رابطه زوجین و اعضای خانواده و کاهش تنش های خانوادگی

کانال تلگرام مشاوره خانواده : @moshavere777

 

آموزش های همسرانه و جنسی میان همسران و جلوگیری از بروز مشکلاتی همچون خیانت و طلاق با آموزش درست موضوع جنسی و زناشویی به همسران

کانال تلگرام زناشویی و آموزش جنسی همسران

 

کانال تلگرام مشاوره کودک و نوجوان – kodakonojavan777@

 

در زمان گذشته خانواده ها اگر دارای مشکلی می شدند .پرسش و پاسخ روانشناسی در تلگرام

آن را بزرگتر ها و اشخاص با تجربه برطرف می کردند و از آنها راهنمایی می‌گرفتند.

در دنیای امروز الزامی بودن مشاوره بسیار حساس می باشد.

شاید این مسئله برای شما ایجاد شده باشد که با والدین خود از لحاظ عقیده دارای تفاوت باشید .

و یا فرزندان شما  برای شما بازگو کنند که نمی توانید به درک کردن آنها بپردازید.

با توجه به پیشرفت کردن تکنولوژی این فرق میان نسل ها کاملاً قابل مشاهده می باشد.

مشاوره تلگرام می‌تواند از طریق پیامک و یا حتی صوتی و تصویری انجام شود.

از آنجایی که  دنیای مجازی توانسته است ارتباطات بسیار دور را نزدیک.

(البته به صورت عدم استفاده کردن درست روابط نزدیک را دور خواهد کرد.) کند.

بنابراین می توان به آسانی برای مشاوره از آن استفاده کرد.پرسش و پاسخ روانشناسی در تلگرام

خانواده‌ها باید برای شناختن خود همسر،رابطه با اطرافیان و برخوردهای اجتماعی شناخت به دست آورند.

اشخاص می توانند از راه مشاوره تلگرام  آموزشهای ضروری را کسب کنند.

و با مشکلات و مسئله هایی که در ارتباط با آن هیچگونه آگاهی ندارند را آموزش ببینند.

https://t.me/kanonmoshaveran_bot

سلام. من متوجه شدم که یه چیزایی رو که بین من و آقایون اتفاق می افته رو فراموش می کنم و حالا که یادم اومده مخم داره منفجر میشه همین طور ذهنم داره فکر تولید میکنه که نمی دونم کدوماش خاطره هست و کدوماش ساخته ذهنمه. من خودم تو اینترنت تحقیق کردم فکر می کنم اختلال تجزیه ای دارم که فراموش می کنم

یک روش ساده برای حل مشکل وجود دارد.
یک دفتر و یک قلم!
هر چه را انجام میدهید و یا به ان فکر میکنید با ذکر تاریخ،روز و ساعت بنویسید!
اینگونه ذهنتان منظم و قاعده مند و منطقی میشود.هرجا نیاز بود برگردید و مطالبی را که نوشته اید مرور کنید.این راه اجازه اشتباه و تخیل غیرواقعیتها را به شما نمی دهد.

سلام خسته نباشید من و شوهرم خیلی قهر می کنیم سر کوچکترین حرف ها خیلی هم سرد شده دوست نداره من تو خونه باشم چه کار کنم مثل بچه ها شده

سلام به شما دوست عزی
در اطلاعات بیشتری در اختیار ما قرار بدهید تا باهم بیشتر صحبت کنیم.
۱٫ هریک از شما چند سال دارید؟
۲٫ در چه مواردی ایشان قهر می کنند و واکنش شما چگونه می باشد؟
۳٫ منظور شما از اینکه بیان می کنید مایل نیستند شما در خانه باشید چیست؟
۴٫ معیارهای شما برای انتخاب ایشان چه ویژگی هایی بوده و است چند مدت است ازدواج کرده اید؟

سلام خسته نباشین ببخشید اگه میشه یه ادرس از خودتون تو تلگرام بدین که بتونم باهاتون حرف بزنم چون اینجا نمیتونم حرف بزنم یا به جواب درست برسم ممنون میشم

سلام
می توانید از آیدی زیر در تلگرام استفاده کنیدhttps://t.me/kanonmoshaveran_bot

با عضویت در خبرنامه ایمیلی مطالب سایت را در ایمیل خود دریافت کنید. مطمئن باشید به هیچ وجه از ایمیل شما استفاده تبلیغاتی نمی شود.

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به سامانه پرسش و پاسخ مشاور می باشد.

طالع بینی ازدواج ماه ها با […]تاریخ : ۱۳ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 30718موضوع :

فال عشق واقعی وازدواجتاریخ : ۰۳ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 24368موضوع :

کانال مشاوره خانوادهتاریخ : ۰۲ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 2935موضوع :

علائم عاشق شدن پسرانتاریخ : ۱۳ / ۰۵ / ۱۳۹۷بازدید : 6746موضوع : جذب عشق

چرا قانون جذب باعث می شود […]تاریخ : ۳۱ / ۰۴ / ۱۳۹۵بازدید : 3240موضوع :

مشاوره رايگان تلگرام

 باید ها و نباید ها برای […]تاریخ : ۱۷ / ۰۱ / ۱۳۹۵بازدید : 11863موضوع :

مشاوره رایگان تلگرام چیست

گاهی اوقات اتفاقاتی در زندگی ما پیش می آید که صحبت کردن در مورد آنها آسان نیست و همچنین پیدا کردن فردی قابل اطمینان برای درد و دل بسیار سخت است. یکی از بهترین روش ها برای حل این مشکل استفاده از خدمات روانشناسی آنلاین در تلگرام است که گاهی اوقات به صورت رایگان ارائه می شود. وقتی برای حل مسائل خانوادگی از چت روم های مشاوره استفاده کنیم می توانیم هویت خود را پنهان کرده و بدون هیچ نگرانی در این باره صحبت کنیم.

البته باید اشاره کنم که روانشناسانی که به صورت حضوری خدمات ارائه می دهند نیز کاملا قابل اطمینان و مطمئن هستند اما اگر احساس می کنید با پنهان کردن هویت تان بهتر و صادقانه تر می توانید با مشاور ارتباط برقرار کنید پس این کار را انجام دهید ( برای اطلاعات بیشتر از فواید و موارد کاربردی جلسات آنلاین نگاه کنید به ارتباط رایگان آنلاین در تمام ساعات شبانه روز با تیم روانشناسی نوین بینش ) .

مشاوره انلاین رایگان روانشناسی

درست است که بعضی خدمات روانشناسان در پیام رسان هایی مثل تلگرام یا واتس آپ به صورت رایگان ارائه می شود اما نمی توان توقع داشت که درمان ها و راه حل هایی که به ارتباط های طولانی و آموزش های تخصص نیاز دارد را به صورت رایگان بدست آوریم.

بسیاری از مشکلاتی که در حوزه روانشناسی وجود دارد معمولا مربوط به روابط و خانواده است. این مشکلات معمولا به دلیل نبود مهارت های لازم در ارتباط برقرار کردن ایجاد می شود. به همین دلیل بسیاری از مسائلی که با آن در زندگی رو به رو می شویم، با یک جواب ساده و یا یک توضیح حل نمی شوند. حتی اگر بتوانید مسائل خود را با راهنمایی دیگران حل کنید، به یک راه حل موقت رسیده اید. در نتیجه مجدد در شرایط مشابه به مشاور به یک روانشناس در تلگرام نیاز پیدا خواهید کرد.

مثال در مورد نحوه کار مشاوره خانواده 

اجازه دهید با یک مثال توضیح دهم چرا مشاوره های مقطعی نمی تواند به صورت همیشگی مشکل ما را حل کند. تصور کنید خانمی که به تازگی ازدواج کرده است با دخالت های خانوده همسر خود رو به رو می شود. در واقع متوجه می شوید که همیشه در گوش همسرتان می خوانند که باید همسرت را بیشتر کنترل کنی یا برای مثال متوجه می شود خواهرش همیشه با ارائه دلایل مختلف به این موضوع اشاره می کنم که خانمت تو را دوست ندارد.

اکنون تصور کنید این خانم برای حل مشکل خود به یک مشاور آنلاین در پیام رسان تلگرام یا هر پیام رسان دیگری مراجعه کند. احتمالا اولین پرسش و تنها پرسشی که برای وی پیش می آید این است که چگونه می تواند همسرش را از خانوده ایش جدا کند.

اما این پرسش، حتی اگر جواب خوبی هم داشته باشد و شما را به خواسته تان برساند باعث موفقیت وی در رابطه زناشویی اش نمی شود و فقط همه چیز را بدتر می کند چرا که آنها خانواده ی وی هستند و هر چقدر هم که به صورت موقت بتواند آن ها را از هم دور کند بازهم آنها پیش هم بازخواهند گشت و این شما خواهید بود که منزوی تر خواهید شد.

راه کار اصلی در این شرایط آموزش و یادگیری تکنیک هایی است که به آن خانم کمک می کند نه فقط همسر خود بلکه خانوده همسر خود را نیز به خود جذب کند. گاهی اوقات دوستی یا عضوی از خانواده طرف مقابل تان ممکن است به صورت ناخودآگاه نکات مشترکی بین گذشته تلخ خود و شما پیدا کند. در نتیجه با سوء برداشت تصور کند که شما مورد خطرناکی برای دوستش یا عضو خانوده اش هستید.

در این شرایط شما باید یادبگیرید چطور ترس ها و نگرانی های طرف مقابل را بشناسید و به صورت غیر مستقیم آن ها را برطرف کنید. آن وقت خواهید دید چگونه بزرگترین دشمن شما به بهترین دوست تان تبدیل خواند شد.

با مشاور آنلاین و چت رایگان به چه چیزی خواهیم رسید.

پس متوجه شدید که بسیاری از راهکارها اصلا به آن شکلی نیست که ما تصور داریم و برای حل آنها باید ریشه ای به ماجرا نگاه کرد. مشاوره یا روانشناس می تواند به شما کمک کند ریشه مشکل خود را پیدا کرده و سپس با یادگیری تکنیک ها و مهارت های خاص که مرتبط با نیاز شما است، برای همیشه به مصیبت های زندگی خود پایان دهید.

با این وجود باید مراقب روانشناس یا مشاوری که انتخاب می کنید باشید. زیرا در شبکات اجتماعی و سایت ها نظارت بسیار سخت است و همین امر موجب ایجاد فضایی مناسب برای سوء استفاده افراد غیر متخصص از مراجعه هایی است که به دنبال مشاور هستند.

اما نگران نباشید. ما با جست و جو و تحقیق با سایتی به نام سایت نوین بینش آشنا شده ایم که به جرات می توان گفت در حوزه روانشناسی به خصوص حوزه خانواده و روابط عاطفی جزء بهترین ها است و کاملا قابل اطمینان می باشند. فقط کافی است به این سایت مراجعه کنید و مقالات روانشناسان آن را مطالعه کنید ( نگاهی کنید به سایت نوین بینش، راهنمایی نوین در زندگی). سپس خودتان متوجه می شوید که آیا این افراد صلاحیت مشاور دارند یا خیر.

شما می توانید پرسش های خود را از طریق شماره ۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸ در تلگرام یا واتس آپ برای تیم نوین بینش ارسال کنید. ارسال پرسش به این تیم کاملا رایگان است. تیم نوین بینش به صورت ۲۴ ساعت آماده پاسخگویی به پرسش های شما عزیزان است.

می خواهم بیشتر بدانم:

معرفی تیم نوین بینش

چرا می توان به تیم نوین بینش اعتماد کرد

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

مشاوره خانواده رایگان

کانال مشاوره خانواده

بهترین مشاوره خانواده

برای عضویت در کانال نوین بینش کلیک کنید

 

مزیت چت مشاوره خانواده آنلاین تلگرام. مشاوره خانواده آنلاین تلگرام مزیت های زیادی دارد که به چند مورد از آنها اشاره می کنیم: نیازی به رفت و آمد های طولانی در شهر را ندارد و با یک تلفن همراه و اینترنت، قابل دسترس در همه مکان ها می باشد. مشاوره خانواده آنلاین تلگرام ۲۴ ساعته قادر به پاسخگویی شما عزیزان می باشد و می توانید تمامی مطالب را به شکل جزوه در اختیار داشته باشید و هرموقع احتیاج بود به آن ها مراجعه کنید.

novinatlas 1688 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های novinatlas

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

var _paq = window._paq || []; /* tracker methods like “setCustomDimension” should be called before “trackPageView” */ _paq.push([‘trackPageView’]); _paq.push([‘enableLinkTracking’]); (function() { var u=”//novinbinesh.com/analytics/”; _paq.push([‘setTrackerUrl’, u+’matomo.php’]); _paq.push([‘setSiteId’, ‘3’]); var d=document, g=d.createElement(‘script’), s=d.getElementsByTagName(‘script’)[0]; g.type=’text/javascript’; g.async=true; g.defer=true; g.src=u+’matomo.js’; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();

برای دسترسی بهتر, راحت تر و سریع تر به سایت ما می توانید وب سایت ما را بوکمارک کنید .

برای مطالعه بهترین منابع روانشناسی عشق و بهبود رابطه ما به شما وبسایت نوین بینش را معرفی می کنیم.


کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم pdfتاریخ : ۱۰ / خرداد / ۱۳۹۷Downloads-icon

کانال تلگرام مشاوره رایگان راسخون با هدف اطلاع رسانی و کمک به افراد جامعه در راستای اهداف و مفاهیم مشاوره ای و تقویت باورهای صحیح انسانی ایجاد و شروع به فعالیت نمود .

در این قسمت شما با پرسش و پاسخ هایی که از طریق کاربران ارسال شده و توسط کارشناسان بخش مشاوره راسخون پاسخ داده شده است و نیز متون کاربردی و جذاب به همراه تصاویر مفهومی عرضه میشود که میتواند انگیزه های مثبت را در جامعه و خانواده تقویت کند و افراد نیاز ها و سوالات خود را در آن بیابند .

لازم به ذکر است کسانی که سوالاتی در زمینه های مذهبی ، خانواده ، روانشناسی ، ازدواج ، حقوقی ، تربیت فرزند ، پزشکی ، IT  و موبایل داشته باشند میتوانند از طریق بخش مشاوره راسخون و یا به آدرس زیر مراجعه کنند و سوال خود را مطرح کنند . بدیهی است که سعی میشود سوالات کاربردی و مورد نیاز از طریق کانال مشاوره راسخون نیز اطلاع رسانی گردد .

https://rasekhoon.net/conference/

جهت ارسال سوالات مشاوره ای و روانشناسی کلیک کنید
 

مشاوره رايگان تلگرام

دوستانی که نظرات ، پیشنهادات و انتقاداتی دارند نیز میتوانند از طریق کانال و ارتباط با مدیر کانال مطرح و پیگیری نمایند .

آدرس کانال :

110

مشاوره رایگان تلگرام امکان جدیدی است که در اختیار همگان در کشور عزیرمان قرار گرفته است.

برخی اوقات نیاز فوری داریم با متخصص متناسب با موضوع مشاوره خود صحبت کنید و راهنمایی بگیرید.

عضویت رایگان در کانال کانون مشاوران ایران

مشاوره رايگان تلگرام

کانال تلگرام مشاوره ازدواج @azdevajmoshavere

کانال تلگرام زناشویی و آموزش جنسی همسران

کانال تلگرام مشاوره کودک و نوجوان – kodakonojavan777

روش استفاده از ربات به این صورت است که (زیر نظر کانون مشاوران ایران)

آسان ترین و سریع ترین راه دسترسی به روانشناسان با تجربه در زمینه موضوعی که مشاوره نیاز دارید

بهترین دکتر مشاور خانواده در سایت “مشاوره خانواده” بیابید.

آسان ترین راه این است که تا ۲۰ بشمارید یا از ۲۰ تا ۰ بشمارید.

از محیط استرس زا دور شوید.

به پارک بروید و از فضاهای سبز لذت ببرید زیرا القاکننده آرامش هستند.

شی لاستیکی را فشار دهید تا ارام شوید.

به خود سخت نگیرید گاهی ما برای اول شدن توان لازم را نداریم. فقط سعی کنید “بهترین خود باشید”

سه بار نفس عمیق بکشید دقت کنید این کار را به آرامی انجام دهید.

استفاده از مواد غذایی همچون شیر ماست شکلات تلخ چای و ماهی

به یادآوری خاطرات خوش که همپوشانی با موضوع استرس زا ندارد بپردازیم.

خیلی ها می خواهند مشاور خانواده خوب در شرق یا غرب تهران پیدا کنند یا بدنبال روانشناس خوب هستند.

که می توانید با مشاوره رایگان تلگرام آن را انجام دهید.

من سه سال پیش با یه آقا پسری که همسن خودمه دوست شدم ولی به دلایلی بعد از یک سال با هم کات کردیم . ولی هنوز دوسش دارم . چهار ماه پیش از دوست مشترکمون شنیدم که آقا بهش گفت که اون هم من رو دوست داره و از این جور حرفها و من خیلی خوشحال شدم . از اون جایی که خانواده هامون با هم دوست هستن با هم رفت و آمد داریم ولی دیگه مثل سابق بهم توجه نمی کنه و وقتی که به کلاس خصوصی می رویم اون به دختر های دیگه نگاه میکنه ، توجه میکنه و حتی باهاشون میخنده . شاید دارم حسودی می کنم ولی دارم روانی میشم . شما بگید من چیکار کنم ؟ ببخشید که طولانی شد .

با سلام خدمت شما دوست عزیز احساسات شما قابل احترام می باشد اما نیاز است که ایشان اگر احساسی دارند در مسیر درست آن اقدام کنند و با خانوادیشان اگر شریط سنی و اقتصادی اجازه می دهد اقدام کنند و اگر شرایط سنی و اقتصادی نیز این اجازه را نمی دهد بهتر است ایشان و شما در کنار احترامی که برای احساسات خود قائل هستید اجازه بدهید در آینده در زمانی که شرایط ازدواج را داشتید در این مورد تصمیم گیری داشته باشید . بهتر است از تمرکز بر رفتارهای ایشان خوداری کنید تا ایشان نیز برای جلب توجه شما اگر احساسی وجود دارد از مسیر بهتری اقدام کنند

ممنون از راهنماییتون ولی من پانزده سالمه و متاسفانه در این گودال گیر کردم هر کاری کردم که فراموشش کنم نشد . از لحاظ روحی یک سال اول میشه گفت خوب بودم ولی دو ساله که فکر و خیالم فقط شده اون . در ضمن باید بگم که بعضی مواقع بهم توجه میکنه اما چونکه زیاد همدیگه رو نمی بینیم و فقط از طریق کلاس خصوصی می تونیم همدیگه رو ملاقات کنیم . و از همه مهمتر خانواده ی من طوری من رو تربیت کردن که دنبال این چیز ها نرم و من هم دربند این کارها نبودم ولی شدم فقط می خوام به من یک راهکاری بدبد که یا فراموشش کنم یا اینکه کاری کنم که اون بهم توجه کنه

دوست عزیز دقت کنید که شما در سن نوجوانی قرار دارید و رد این سن توجه به جنس مخالف زیاد می باشد و چون خیالپردازی و بزرگنمایی در سنتان وجود دارد با خیالپردزای و معنا دهی به رفتارهای ایشان این احساس را دامه می دهید نیاز است در کنار احترامی که برای احساستان قائل هستید شرایط سنیتان را نیز مورد توجه قرار بدهید و تصمیم گیری در مورد این موضوعات را به آینده واگذار کنید .

من فعلا نمی خوام در آینده به ازدواج فکر کنم

روانشناسی توانبخشی و حل چالش روانشناسی توانبخشی و حل چالش موضوع این مقاله است. روانشناسان…

روانشناسی تجربی چیست؟ استفاده کردن از روانشناسی آزمایشی از لحاظ تاریخی پر اهمیت ترین شیوه…

برای پخش فایل مرورگر خود را آپدیت کنید یا از اینجا فایل را دانلود نمایید.…

تمام تلاش ما رضایت شماست.

خانواده درمانی

مرکز مشاوره ستاره ایرانیان

مشاوره رايگان تلگرام

مشاوره جنسی

کانون مشاوران مشاوره روانشناسی

کانون مشاوران مشاوره خانواده

سایت مشاوره ازدواج

مشاور کو

VeryWellFamily

Family therapy

good therapy

مرکز روانشناسی مشاورانه

انجمن روانشناسی آمریکا

کانون مشاوران ایران

پاسخگویی شبانه روزی – 02122354282 – 02122689558 – 02144034490

{“duration”: “400ms”,”fill”: “both”,”iterations”: “1”,”direction”: “alternate”,”animations”: [{“selector”: “#scrollToTopButton”,”keyframes”: [{“opacity”: “1”,”visibility”: “visible”
}]
}]
}{“duration”: “400ms”,”fill”: “both”,”iterations”: “1”,”direction”: “alternate”,”animations”: [{“selector”: “#scrollToTopButton”,”keyframes”: [{“opacity”: “0”,”visibility”: “hidden”
}]
}]
}View Non-AMP Version All Rights Reserved

بعضی مواقع اتفاقاتی برای ما می‌افتد که بار عاطفی و روانی سنگینی دارند. ما لازم داریم که در مورد آن‌ها با کسی صبحت و مشورت کنیم. در این مواقع شاید صحبت کردن با آشنایان و افرادی که می‌شناسیم آسان نباشد. حتی ممکن است بیان کردن مشکلاتی که داریم با افراد نزدیک چندان به صلاح ما نباشد. همچنین بعضی از مشکلات نیاز به نظر کارشناسانه و تخصص و آگاهی کافی دارد. در واقع این مشکلات با مشورت با یک متخصص و فرد آگاه قابل حل شدن است. در موارد اینچنینی بهترین کار مشورت کردن با یک مشاور خبره و قابل اعتماد است. در صورتی که امکان مشاوره حضوری را نداشته باشید و یا تمایل به این کار نداشته باشید یا حتی به یک راهکار سریع‌تر و البته آسان‌تر نیاز داشته باشید، مشاوره آنلاین راه خوبی برای شما است. مشاوره آنلاین از طریق مختلفی انجام می‌شود. شما در سایت‌ها یا اپلیکیشن‌های پیام‌رسان رایج می‌توانید از این نوع خدمات بهره‌مند شوید. در این بین یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌هایی حال حاضر، تلگرام است. چت با روانشناس آنلاین تلگرام راهی است که می‌تواند در اسرع وقت به مساعد شدن حال روحی‌تان و یا حل مشکل‌تان کمک کند. چت با روانشناس آنلاین تلگرام محبوبیت زیادی دارد. افراد به چندین دلیل که در ادامه به تفصیل شرح می‌دهیم، مشتاق انجام این کار هستند. برای مثال در تلگرام هویت شما می‌‌تواند مخفی بماند.

 

 

امروزه می‌توانید حتی مشاوره آنلاین را به صورت رایگان هم از برخی از افراد دریافت کنید. اما اینکه فردی برای حل مشکلات شما بدون دریافت هزینه وقت و انرژی خود را صرف کند، چندان عاقلانه به نظر نمی‌رسد. این دست مشاوره‌ها ممکن است از کیفیت و کارایی کافی برخوردار نبوده و در پس آن آگاهی و تبحر یک کارشناس تحصیل‌کرده وجود نداشته باشد. به علاوه این قسم مشاروه‌ها امنیت کافی ندارند. به عبارتی بهتر است داستان زندگی‌تان و مشکلات شخصی‌تان را برای فردی که از اعتبار کافی برخوردار نیست و به آو اعتماد ندارید، مطرح نکنید.

مشاوره رايگان تلگرام

اجازه دهید یک مثال روشن تر در خصوص این مبحث بزنیم. فرض کنید خانمی که به تازگی ازدواج کرده است با دخالت‌ها و آزارهای خانواده همسرش مواجه می‌شود. او با جستجو در سایت‌ها به دنبال مشاوره‌های رایگان بروند که همانطور که گفتیم درست نیست. و یا اینکه با مراجعه به سایت‌ها و انواع پیامرسان‌ها در حضور افرادی که صرفا کاربر هستند و تبحر و تخصصی ندارند، مشکلش را مطرح می‌کند. در این مواقع معمولا خانم‌هایی که تجربه‌ای در خصوص زندگی مشترک ندارند و با مشکلی که دارند، احتمالا احساساتی و عصبی شده‌اند مشکل خود را به این صورت مطرح می‌کنند که چطور مانع ادامه رابطه و معاشرت خانواه همسر با خانواده خودش بشود. در این مواقع حتی اگر پاسخ خوبی هم دریافت کند، به نتیجه درستی نمی‌رسد. چرا که سوال خوبی هم مطرح نکرده است. کاربران و افرادی عادی معمولا راهکارهایی ارائه می‌دهند که مختص عامه مردم است. این راهکارها درنهایت باعث ایجاد اختلافات بیشتر و حتی تنهاتر و منزوی‌تر شدن شما می‌شود. این درحالی است که افراد خبره و روانشناس با ریشه‌یابی مشکل می‌توانند یک راه‌حل درست و اصولی پیشنهاد بدهند.

درواقع شما با چت با روانشناس آنلاین در تلگرام می‌توانید تکنیک‌ها ترفندهایی برای جذب همسر و کنترل خانواده همسرتان یاد بگیرید. حتی گاهی لازم است خود شما تکنیک‌هایی برای کنترل خشم و احساسات‌تان یاد بگیرید و بتوانید اصولی و منطقی رفتار کنید.

اگر تمایل به دریافت مشاوره آنلاین داشته باشید، این کار به سادگی امکان پذیر است. اما بهتر است مراقب باشید که از راه اصولی و درست این کار را انجام بدهید. و حتما دقت داشته باشید که با افراد یا موسسه‌های معتبر مشاوره انجام دهید. امروزه بسیاری از موسسات مشاوره‌ای خمات خود را به صورت حضوری یا غیر حضوری و ر فضای مجازی ارائه می‌دهند. یکی از روش‌های مرسوم چت با روانشناس آنلاین در تلگرام است. روان‌آرام به منظور تسهیل دریافت خدمات برای مراجعین، این روش مشاوره را هم به مراجعین ارائه می‌دهد.

در چت با روانشناس آنلاین در تلگرام در چه زمینه‌هایی راهنمایی دریافت می‌کنید؟

درواقع شما هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانید مشکل خود را به صورت چت یا ویس یا تصویر در تلگرام ارسال کنید. مشاور مربوطه نیز با توجه به زمان کاری خود، به شما پاسخ خواهد داد.

چت با مشاوره آنلاین تلگرام همیشه در دسترس است. کافی است شما به اینترنت دسترسی داشته باشید و برنامه تلگرام را در گوشی یا کامپیوتر خود نصب کنید و یا حتی از نسخه تحت وب آن استفاده کنید. با همین موارد می‌توانید به راحتی به مشاوره آنلاین دسترسی پیدا کنید. به علاوه مشاوره آنلاین برای کسانی که در نقاط دورافتاده مانند روستاها هستند و یا در شهر خودشان به مشاور خبره و مورد اعتماد در زمینه مورد نظر خودشان دسترسی ندارند، می‌تواند مفید باشد.

یکی از مزیت‌های انواع مشاوره غیرحضوری و آنلاین امکان دسترسی راحت به آن‌هاست. شما می‌توانید در زمان‌های مورد نظرتان تماس برقرار کنید و نیازی نیست که برای رسیدن به مطب پزشک مسیری را طی کنید. همچنین این روش برای کسانی که به خاطر خجالت یا مشکلات روحی یا محدودیت‌های فرهنگی و موارد دیگر تمایلی به مشاوره حضوری ندارند، مناسب است.

چت با مشاوره آنلاین تلگرام هزینه‌های مناسب‌تری نسبت به مشاوره حضوری دارد. جدا از اینکه شمما مجبور به صرف هزنیه رفت و آمد و صرف وقت هم نیستید.

در مشاوره با تلگرام چهره شما ناشناس می‌ماند. این برای کسانی که با فاش شدن هویت‌شان راحت نیستند و یا مسائلی دارند که بیان آن‌ها برای‌شان آسان نیست، بهتر است. درواقع حتی هر فرد عادی با شرایط معمولی وقتی می‌داند ناشناس است راحت‌تر حرف می‌زند و صداقت بیشتری دارد.

بعضی از کسانی که از مراجعه به مشاور مانعت می‌کنند، از نگاه و تفکر دیگران نسبت به خودشان نگران هستند. درواقع آن‌ها نمی‌خواهند که کسی بداند آن‌ها درگیر مشکلات لاینحلی هستند به مشاور یا روانپزشک مراجعه کرده‌اند. مزیت چت با مشاوره آنلاین تلگرام این است که مخفی می‌ماند و هیچ کس غیر از شما و مشاور از آن مطلع نمی‌شود.

این پرسش اهمیت زیادی دارد. متاسفانه صفحه‌ها و سایت‌های زیادی در خصوص مشاوره دان به صورت آنلاین فعالیت می‌کنند. حتی عده‌ای بدون داشتن تبحر و علم کافی سعی در انجام این کار می‌کنند و تنها اهداف مالی و یا حتی بدتر از آن اهداف تبحکارانه دارند. به همین علت باید قبل از شروع مشاوره از معتبر بودن تیم مشاوره مطمئن شوید. برای اینکار می‌توانید از دیگران سوال کنید یا بازخوردهای دیگران را که به صورت کامنت، لایک و غیره ثبت می‌شود بسنجید.

قبل از شروع چت با روانشناس آنلاین تلگرام موارد زیر را چک کنید

لطفا خودتان در حین مشاوره

بعد از مشاوره

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آدرس : تهران، بزرگراه مدرس شمال خیابان ظفر، روبروی بیمارستان علی اصغر پلاک 238، طبقه 4، واحد 16

آدرس: تهران، میدان ونک خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی شمالی نبش کوچه شهریار پلاک 181، طبقه 3، واحد 16

ارتباط در تلگرام (آنلاین)

ارتباط در واتس آپ (آنلاین)

چه زمانی به مشاوره فردی نیاز داریم؟

دنیای پر استرس امروز می تواند هر انسان سالمی را دچار مشکلات کوچک و بزرگ روحی و روانی کند، حال آنکه آمادگی بعضی بیماری ها و اختلالات روحی و روانی از لحاظ ژنتیکی و محیطی به صورت بالقوه در ما وجود دارد و با کوچکترین تغییر یا حادثه ای می تواند بروز کند. اینجاست که استفاده از روانشناسی و مشاوره نه تنها کمکی موثر بلکه یک ضرورت می شود.

مواقعی پیش می آید که اگر بیشتر به حالات خودمان دقیق شویم نیاز به دانستن علت بعضی رفتار ها را در خودمان احساس می کنیم. نیاز به اینکه بدانیم چرا در مورد چیزهایی حساس هستیم که شاید برای دوستانمان بی اهمیت هستند، یا اینکه چرا خلق غمگین یا عصبانی داریم، چرا اثرات بعضی اتفاقات زندگی ما را رها نمی کند یا چرا با فردی در اطرافیانمان هیچ گاه کنار نمی آییم. چرا همیشه افرادی با شخصیتی خاص بر سر راه زندگی ما قرار می گیرند که از آنها  فراری هستیم. چرا از ازدواج می ترسیم. چرا تنها هستیم. چرا این همه ادم های جورواجور دور ما را گرفته اند. چرا با همسر یا فرزند خود نمی توانیم بدون درگیری حرف بزنیم و … .

گاهی این نیاز که باید با کسی حرف بزنیم ما را به سوی افرادی می کشاند که خودشان برای فرار از مسائلی دیگر به ما پناه آورده اند و اینگونه روابط که برای تکمیل نقص هایمان ایجاد می شود ما را به افرادی خودخواه با توقعاتی نا به جا تبدیل می کند و زندگی را سرابی می سازد که هیچگاه ما را راضی نمیکند، سراب خوشبختی.

گاهی شاید در مورد خودمان چیزی را متوجه شویم که از آن بترسیم. در این مواقع حتی می ترسیم با کسی از آن حرف بزنیم. مانند شنیدن صداهایی غیرعادی یا دیدن چیزهایی یا حتی داشتن افکاری که معمول نیست.

مشاوره رايگان تلگرام

اگر بعضی نشانه ها را در خودمان تشخیص دهیم بهترین راه مراجعه به کسی است که حداقل بتواند درست ترین مشورت را در مورد آن موضوع در اختیار ما قرار دهد. در این زمان ها مشاوره ی فردی با یک روانشناس یا مشاور می تواند به ما کمک بزرگی در جلوگیری از ایجاد مشکلات بزرگتر و ادامه دار بعدی و درمان و حل مشکل فعلی کند. مشاوران و روانشناسان با من بگو از طریق مشاوره تلگرامی آماده ی پاسخگویی به سوالات شما هستند.

با من بگو

خدمات مشاوره

اخبار و مقالات روانشناسی

آزمون های روانشناسی

گروه روانشناسی با من بگو با همکاری متخصصان مجرب آماده ی ارایه خدمات مشاوره ای و پاسخگویی به سوالات شماست.

تلگرام : bamanbegoo_ir


خانه

تماس با ما

درباره ما

برای “مشاوره آنلاین رایگان” یک دسته بندی را انتخاب کنید و مشکل خود را با روانشناس مطرح کرده و راهنمایی رایگان دریافت کنید.

بیش از ۱۰ هزار چت مشاوره آنلاین در بخش پایانی صفحه مشاهده کنید.

بیماری های روان شامل:

مشاوره خانواده شامل:

مشاوره جنسی و سکستراپی زوجین شامل:

مشاوره رايگان تلگرام

شامل موارد زیر است:

شامل موارد زیر است:

مشاوره خانواده شامل:

در دهه گذشته، خدمات روانشناسی آنلاین با شور و شوق مردم در کشورهای توسعه یافته آشنا شده است.

خدماتی که به سبک زندگی افراد انسانی متصل می شوند و به طور فزاینده ای به درمانگران روزمره در حرفه روانشناسی کمک می کنند.

روانشناسان همیشه از اثرات مضر فناوری در شیوه زندگی ما سخن گفته اند.

در سیستم جدید مشاوره یعنی مشاوره آنلاین رایگان امکان استفاده از این تکنولوژی برای ایجاد تغییرات سازنده در زندگی وجود داشته است.

آیا امکان ایجاد اتحاد درمانی در فضای آنلاین به عنوان چت همزمان با مشاور وجود دارد

هدف اتحادیه های درمانی این است که وقتی با یک مشاور صحبت می کنید، احساس می کنید که شما درک را می کند، او را درک می کنید و با شما همدردی می کند.

از سوی دیگر، کار آنلاین که با مشاوره ایمیلی آغاز شده است و در حال حاضر مشکلی برای مشاوره در تقریبا تمام سیستم های پیام رسانی مانند تلگرام، فیس بوک و اسکایپ است.

بنابراین، این سرویس در هر راه ممکن در دسترس است، هرچند ممکن است یک ایده خوب به نظر برسد، اما مهمترین چیز در زمینه خدمات، به خصوص روان درمانی و مشاوره، اثربخشی آن است.

****توجه*****

بجای فرم زیر سوالات خود را در بخش دیدگاه ها بپرسید و سریعا توسط متخصص روانشناسی مرتبط با موضوع شما پاسخ داده می شود.

نام مستعار *

ایمیل *

عنوان *

2 + 5 = ?برای جلوگیری از اسپم لطفا به سوال زیر پاسخ دهید *

به همین علت، متخصصان بهداشت روان در دهه گذشته تحقیقات زیادی را برای بررسی اثربخشی مشاوره آنلاین رایگان انجام داده اند.

آیا مشاوره آنلاین رایگان به عنوان مشاوره موثر است؟

آیا می توانید از مشاوره آنلاین نیز برای درمان مشکلات خانوادگی که نیاز به بیش از یک عضو خانواده دارید استفاده کنید؟

در طول دو سال و نیم گذشته که من به طور خاص به روان درمانگری آنلاین اختصاص داده ام، در این فضای بسیار شگفت انگیز دیده ام که از انتظاراتم فراتر رفته است.

در بسیاری از اختلالات مشترک مانند اختلالات اضطرابی، افسردگی و خلق و خوی، اثربخشی مشاوره روانشناختی آنلاین به خوبی مستند شده است و در حضور مشاوره تفاوت وجود ندارد.

در برخی از اختلالات مانند اضطراب اجتماعی، اثر بخشی مشاوره آنلاین رایگان بسیار خوب است.

افراد زیادی هستند که با حمله هراس و حتی افسردگی مشکل دارند و یکی از علائم و نشانه های اختلال آنها این است که بیرون رفتن و دیدن یک روانشناس برای آنها بسیار دشوار است.

مشاوره روانشناختی آنلاین رایگان با فناوری می تواند به طور چشمگیری طول مدت اختلال را کاهش دهد .

حتی با ترکیب با مشاوره آنلاین به ویژه برای کسانی که نمی توانند خارج از خانه را به علت مشکل خود انتخاب کنند بهترین نوع درمان ارائه شده برای آنها است.

روانشناسی ایران اساسا مبتنی بر روانشناسی آمریکایی است.

درمانگران در ایران بعنوان درمانگران در ایالات متحده عمل می کنند و بنابراین ممکن است برخی از ملاحظات فرهنگی نادیده گرفته شود.

به عنوان مثال، مردم ایران تقریبا از مطالعه جنسیتی محروم هستند، در حالی که در ایالات متحده و بسیاری از کشورهای دیگر این آموزشها بخشی از سیستم آموزشی و پرورشی است.

در دو سال و نیم گذشته، من با زوج هایی که مشغول ذهنشان هستند مبارزه می کنم، اما به دلایل فرهنگی، آنها نمی توانستند با راحتی سوالات را مطرح کنند.

بسیاری از زوج ها معتقدند اگر فضای آنلاین یا حتی ناشناس وجود نداشته باشد، مشخص نبود که چه مدت آنها با این سوالات مواجه خواهند شد.

این مسئله ممکن است برای بسیاری از مردم و کشورهای دیگر بیش از حد نباشد، گرچه در همه جا در جهان احساس شرمساری وجود دارد، اما وقتی که این بخشی از آموزش جهانی است و برای همه قابل دسترسی است، ممکن است حتی یک نیاز باشد.

این موضوع نیست سوال و آموزش مشابه کافی است.

مشاوره رايگان تلگرام

آیا مشاوره آنلاین در سایت مرکز مشاوره مشاورانه رایگان است؟
بله. تمامی خدمات مشاوره آنلاین و چت با مشاور به صورت کاملا رایگان است.

آیا مشاوره به صورت محرمانه صورت می گیرد؟
بله. شما می توانید نام مستعار وارد نمایید و ایمیل وارد شده هم نمایش داده نمی شود.

زمان پاسخگویی به سوالات چقدر است؟
در اسرع وقت و فوری توسط برترین مشاوران به صورت تخصصی پاسخ داده شود. ممکن است در برخی تعطیلاتو ساعات شلوغ، به دلیل افزایش تعداد مراجعین و کاهش تعداد مشاوران، مشاوره آنلاین رایگان کمی با تاخیر رخ دهد.

آیا مشاوره تخصصی خانواده، ازدواج، فردی، روانشناسی و غیره ارائه می شود؟
بله. با برترین مشاوران ایران و به صورت آنلاین رایگان، تلفنی و حضوری صورت می گیرد.

بسیاری از متخصصان مدتها با درمان از راه دور مخالف بودند.

شاید اولین گروهی که در ارائه خدمات مشاوره راه دور تخصصی روانکاوی بودند.

روانکاوانها بیش از نیم قرن از تلفن برای روانکاوی استفاده کرده اند.

در تمام این سالها، بسیاری از آنها با چنین ارائه خدمات مخالفت کرده اند، اما جالب است که توجه داشته باشیم که در طول زمان، تعداد آنها کاهش یافته است، و در طول زمان، آنها متوجه شده اند که چه چیزی باعث درمان می شود، ماهیت ارتباطات انسانی است و این رابطه می تواند حتی در نوشتن انجام شود.

امروز، درمانگران احتمال بیشتری دارند که بتوانند با استفاده از صدا، ویدیو، متن و حتی عکس، ویدیو با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند.

در مشاوره اینترنتی آنلاین بدون هماهنگ، مقامات فرصت دارند که مشاور خود را از تجربیات عمیق خود مطلع کنند.

به عنوان مثال، درمانگران اغلب از مشتریان خود می خواهند که رویای خود را بنویسند و آنها را در جلسه بعدی برگردانند.

در مشاوره آنلاین، ممکن است که ارجاعات حتی رویای خود را با درمانگر به اشتراک بگذارند، حتی پس از ان فیلم ضبط می کنند.

به این ترتیب، ممکن است موضوع را فراموش نکنند.

درمان آنلاین، همچنین به عنوان درمان الکترونیکی (درمان الکترونیک) و یا مشاوره آنلاین شناخته شده است، چالش های منحصر به فرد، مانند محرمانه بودن اطلاعات ارجاع، در مورد مناسب بودن استفاده از این سبک درمان برای طیف وسیعی از اختلالات روانی را ایجاد کرده است.

درمان آنلاین می تواند یک ابزار مهم برای افراد برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سلامت روان باشد.

حتی اگر شما از نظر روان شناختی سالم احساس کنید، درمان آنلاین می تواند به شما در افزایش قدرت روانی کمک کند.

شما می توانید در مورد رفتارهای سالم و مکانیسم های سازگاری که منجر به سلامت روانی بهتر می شود بیشتر یاد بگیرید.

منبع : حقیقت شهپر , انصاری مریم,  یونسیان مسعود,  اکبری محمداسماعیل , ابراهیمی ماندانا,  علیجانی محسن , منتظری علی. مقایسه مشاوره تلفنی و معاینه حضوری در تشخیص سرطان پستان. بیماریهای پستان ایران :   بهار ۱۳۸۸ , دوره  ۲ , شماره  ۱

سلام. بله تمامی مشاوره آنلاین در سایت مشاورانه به صورت رایگان صورت می گیرد. تیم مشاوره و روانشناسی به صورت رایگان در تمامی روزهای هفته و در تمامی ساعات در کنار شما هستند.

هزینه مشاوره آنلاین در سایت مشاورانه رایگان است. ولی به صورت عمومی در سایر اپلیکشن ها و بستر ها اینترنتی از 25 تا 70هزار تومان است.

این یک سوال کلی است. بی شک که مشاوره از هر نوعی اثر بخشی دارد ولی برخی مشکلات و چالش های روانشناسی نیاز به دارو درمانی و یا حضور اعضای خانواده دارد و مشاوره آنلاین به تنهایی پاسخگوی شما نیست.

بله شما می توانید از اطلاعات و نام مستعار استفاده کنید.

بله. تمامی خدمات مشاوره آنلاین و چت با مشاور به صورت کاملا رایگان است

سلام. خسته نباشید بابت خدمتتون به مردم من یک جوون ١٨ ساله هستم که ١ سال و سه ماه هست که با یک دختری هم سن خودم توی اینستا آشنا شدم. من در مقابل اون بسیار ضعیف بودم. زود میزدم زیر گریه توی بحث و دعوا. و واسه از دست دادنش میترسیدم. من خیلی ادم مغروری هستم ولی جلوی اون غرورم صفر بود. من به خاطر داشتن و خواسته ی او تحصیل رو ادامه دادم با این که هیچ علاقه ای نداشتم ولی به خاطر اون علاقه دادم به درس. من دیوونه ی اون بودم و فکر میکنم الان هم… ادامه دیدگاه »

سلام به شما میلاد جان در این مورد نیاز هست که به شرایط سنی خودتون توجه کنید، شما در سن نوجوانی قرار دارید در سنین نوجوانی فرد از نظر شخصیتی به بلوغ کامل نرسیده و تا زمانی که به ثبات شخصیتی برسد دچار تغییر و تحولات زیادی می شود به همین دلیل توصیه میشود که در زمان نوجوانی در مورد ازدواج تصمیم گیری صورت نگیرد، بنابراین بهتر هست که از سرزنش کردن خودتون خودداری کنید و به خودتون فرصت بدین تا در مورد موقتی بودن یا پایدار بودن این احاساستتون مطمئن بشین و البته از اونجایی که میفرمایین تفاوت های… ادامه دیدگاه »

سلام خانمی ۳۲ساله هستم،۹سال ازدواج کردم وصاحب یک فرزند ۵سال ونیم هستم.ازابتدای زندگی همسرم عکسهای پورنو را میدید ووقتی بهش می گفتم یکسری توجیهات میاورد که اصلا منطقی نبوددرزمان بارداریم این حالات بیشترشد وتادوسالگی فرزندم ادامه داشت.یکسال پیش مجددباردارشدم که در۶ماهگی زایمان زودرس برام اتفاق افتاد و بچه ام مرددرزمان زایمان بعلت خونریزی زیاد دچار کم خونی شدید شدم درآن شرایط واقعا دوست داشتم همسرم کنارمی بودولی ایشون متاسفانه بازنداداشم که ایشون درهمان زمان بارداربود بصورت یکطرفه پیام میداد وابراز علاقه به ایشون میکرد ودیدن عکس هم ادامه داشت.نگاه هاشون به خانمهابه شدت افزایش پیداکردوبهم می گفت خانمها بهش درخواست… ادامه دیدگاه »

سلام به شما سارا جان ببین عزیزم قابل درک هست که این شرایط برای شما نیز با سختی زیادی همراه هست اما تنها تغییر رفتتر شمت کافی نیست و همسرتان نیاز دارند که به اشتباه بودن مسقر خود اگاه باشند و بدون دلیل تراشی بدانند که این رفتارها و ارتباطات خیانت محسوب می شود در کنار اینکه دیدن این فیلم های پون اعتیاد جنسی و انحرافات زیادی را می تواند به دنبال داشته باشد . در این مسیر نادیده گرفتن این شرایط به شما کمکی نمی کند بهتر است در کنار احترامی که برای ایشان قائل هستید به خیانت های… ادامه دیدگاه »

سلام وقت بخیر،من ۱۹ سالمه و در دوران جوانی بهم تجاوز شده و اصلا حالت روحی درست نداشتم و رابطه جنسی داشتم،و ۱۷ سالگی ازدواج کردم و در طول زندگیم به همسرم خیانت کردم و حالم از خودم بهم‌میخوره و خودمو حتی تو آیینه نمیتونم ببینم و اگر هم ببینم به خودم عحش میزنم و با القاب بد خودمو صدا میکنم،طاقت حرف کوچیکیو ندارم و سریع عصبانی میشم و بدنم منقبض میشه و خودمو میزنم،حس میکنم بدترین انسان وگناهکار ترین انسانم ،لطفا کمکم کنید ،حالم اصلا خوب نیست دلم میخواد انقدر درگیری فکری نداشته باشم چون همش تو خودمم و… ادامه دیدگاه »

سلام به شما دوست عزیز داشتن رابطه در دوران نوجوانی و همچنین تجاوز می تواند برای شما آسیب های زیادی را به دنبال داشته باشد و این تاثیرات روحی باعث شود که شما در زندگی مشترکتان نیز با مشکلات زیادی روبرو شوید . در این مسیر با توجه به اینکه اقدام به خودکشی داشته اید و همچنین بارها به همسرتان با وجودمتعهد بودن و اینکه آگاه به اشتباه بودن مسیر خود هستید خیانت کرده اید بهتر است برای بررسی شرایط روحیتان و طی کردن پروسه درمانی به روان درمانگر مراجعه کنید تا بتوانیم در این زمینه به شما کمک کنیم… ادامه دیدگاه »

من ۱۷ سالمه و تقریبا چند ماهی هست که عاشق یکی از دوستانم شده ام و نمیدونم باید چه کار کنم،این علاقه در زندگی روزمره ی من اختلال ایجاد کرده و مشکل بزرگ اینجاست که او همنجنس من است و من نمیتوانم با او باشم و از یک طرف هم نمی‌دانم او هم به من همان میزان علاقه داره یا نه

سلام به شما آقا امیر دقت کنید که گرایش و علاقه به همجنس تا زمانی که یک علاقه معمول باشد مشکلی ایجاد نمی کند اما اگر این علاقه گرایش جنسی به همراه داشت و یا به میزانی بود که بر عملکردهای دیگر شما و یا تمرکزتان تاثیر داشته باشد در این حالت نیاز است که شما برای بررسی تمایلات جنسی خود و میزان وابستگی به صورت حضوری به روانشناس مراجعه داشته باشید تا بتوانیم به شما کمک کنیم تا نتیجه گیری بهتری داشته باشید . دقت کنید که شما در سن نوجوانی قرار دارید و در این سن نیازهای جنسی… ادامه دیدگاه »

بیشتر از یک سال هست که به شخصی علاقه مند هستم اما به دلیل اینکه روابط ما در گروه دوستانه شکل گرفت و ایشون قصد مهاجرت داشتن سعی کردم احساسم رو به ایشون بیان نکنم و به عنوان دوست در کنار خودم نگهشون دارم چون هرگونه ابراز علاقه و نزدیکی میتونه اکیپ دوستانمون رو خراب کنه. در حال حاضر به دلیل مشغله های کاری و درسی خیلی کمتر با هم در ارتباط هستیم. مدتی بود که خیلی راحت با مساله دوری ایشون کنار اومده بودم و زندگی خیلی راحت و شادی داشتم و فقط بر روی آینده و اهدافم تمرکز… ادامه دیدگاه »

سلام من خیلی دچار استرس و اضطراب هستم و الان نمیدونم برای آیندم چه تصمیمی بگیرم من پارسال کنکور قبول شدم و تقریبا یک ماهی دانشگاه رفتم بعد مریض شدم و چند روزی نتونستم برم دانشگاه و همین باعث شد که استرس شدید بگیرم بطوری که نمیتونستم غذا بخورم نمیتونستم بخوابم همش توو سرم پر از صداهای مختلف بود حالم خیلی خیلی بد بود برای همین نتونستم ادامه بدم و ترممو حذف کردم و ترم بعدیم مرخصی گرفتم باخودم گفتم شاید استراحت کنم بهتر بشم سال دیگه بتونم ادامه بدم (دلیل استرس و اضطرابم هم مربوط ب سال های دبیرستان… ادامه دیدگاه »

سلام به مشا بهار جان با توجه به میزان اضطرابی که شما تجربه می کنید و تاثیری که این میزان از اضطراب بر کارکرد درسیتان و عملکرد اجتماعی شما داشته است استراحت به تنهایی کافی نمی باشد و بهتر است که شما به صورت حضوری به روانشناس مراجعه داشته باشید تا افکار و احساساتی را که تجربه می کنید را بررسی کنیم و بتوانیم در این زمینه به شما کمک کنیم . کاهش عملکرد درسی و این افکاری که دارید می تواند نشان از افسردگی باشد اما برای اینکه تشخیص گذاری دقیق داشته باشیم نیاز به مصاحبه حضوری می باشد… ادامه دیدگاه »

salam khedmt tim moshaverane. man 18 salme o 2roz dige konkor drm. hmin chnd saat pish b twr etfaqigoshi babamo baz krdm motsfne motvjh shdm film porn mibine o in mno khyli bhm rikht bad az on dbre b soorat etfqi goshi khalamo didm k chatash ba y mrde zan dar bod k mesl inke bhm rbte drn man khyli bhm rikhtm az trfiam ngrnm nkne bbm b mmnm khiant mikone asln tamarkoz ndrm drs bkhonm asabm bhm rikhte ntonstm rje b in mozo ba kC hrf bznm trkhda kmkm knin mn 2roz dige konkor drm rvnm koln bhm rikhte.

سلام به شما الناز جان قابل درک هست که روبرو شدن با این شرایط برایت خلاف باورهایت بوده است در اول اینکه چه پدر شما و چه خالیتان هردو دو فرد بالغ می باشند و می توانند برای زندگی خود تصمیم گیری کنند و دقت داشته باش که در مورد خالیتان این موضوع به شما ارتباطی ندارد و بهتر هست که از هرگونه کنکاش در مورد ایشان خوداری کنید در مورد پدر نیز دیدن فیلم پورن به معنای خیانت نمی باشد هرچند که این یک مسیر اشتباه می باشد اما پدر شما فرد بالغی می باشند و بهتر است سعی… ادامه دیدگاه »

سلام من ۳۴ سالمه و ۲ساله که ازدواج کردم مشکل من اینکه موقع سکس باشوهرم وقتی میخوام ارضا بشم باید حتما به فیمای پورن فکر کنم تا ارضابشم همینطوری بصورت عادی ارضا نمیشم درصورتی که قبلش یه ربع تا۲۰دقیقه معاشقه داریم وآمادگی کامل پیدامیکنم برای سکس این موضوع خیلی منو اذیت میکنه وشوهرم هم ازاین موضوع خبر نداره .چیکار کنم که این موضوع در من خوب بشه و بصورت طبیعی ارضا بشم؟

سلام به شما باران جان در این مورد نیاز هست که شما افکاری و فانتزی های جنسی را که در این فیلم های پورن تجربه کرده اید را با متخصص در میان بگذارید تا بتوانید رابطه جنسی بهتری را تجربه کنید چون این افکار و احساساتی که شما تجربه می کنید تاثیر زیادی بر روابط شما و همسرتان دارد . نیاز است که این فانتزی های جنسی بررسی شود تا در صورت امکان شما در دنیای واقعی بتوانید با همسرتان آن را تجربه کنید و دقت داشته باشید که دیدن فیلم های پورن می تواند برای شما با انحرافات و… ادامه دیدگاه »

بیشتر از یک سال هست که به شخصی علاقه مند هستم اما به دلیل اینکه روابط ما در گروه دوستانه شکل گرفت و ایشون قصد مهاجرت داشتن سعی کردم احساسم رو به ایشون بیان نکنم و به عنوان دوست در کنار خودم نگهشون دارم چون هرگونه ابراز علاقه و نزدیکی میتونه اکیپ دوستانمون رو خراب کنه. در حال حاضر به دلیل مشغله های کاری و درسی خیلی کمتر با هم در ارتباط هستیم. مدتی بود که خیلی راحت با مساله دوری ایشون کنار اومده بودم و زندگی خیلی راحت و شادی داشتم و فقط بر روی آینده و اهدافم تمرکز… ادامه دیدگاه »

سلام به شما دوست عزیز احساس دوست داشتن شما قابل احترام هست اما دقت کنید که قرار نیست هر دوست داشتنی به ازدواج و یا رابطه ختم شود به گفته خود شما ایشان قصد مهاجرت دارند در کنار اینکه شما در یک گروه قرار دارید و این آقا اگر هدف و احساسی داشتند می توانستند در این مورد با شما صحبت کنند پس اینکه بخواهید خود را سرزنش کنید ، فرار کنید ، احساسات را نادیده بگیرید و یا حتی بخواهید به فردی که موقعیت ازدواج ندارد ابراز احساسات کنید خودتان را در معرض آسیب بیشتر قرار می دهید در… ادامه دیدگاه »

ممنون از پاسخ دقیق تون

مشاوره

ببخشید من کامنتم رو نمیبینم میشه لطفا لینک رو بدین ممنون میشم مرسی باتشکر

سلام شما در لینک زیر با نام پرتو سوالتان را قبلا مطرح کردیدhttps://moshaveraneh.com/%da%86%d8%aa-%d9%85%d8%b4%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%87-%d8%a2%d9%86%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%86-%d8%b1%d8%a7%db%8c%da%af%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d8%b2-%d8%b7%d8%b1%db%8c%d9%82-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d9%85%d8%b4/

سلام وقت بخیر
من دختر ۱۵ ساله ای هستم عاشق پسر داییم که ۱۹ سالشه شدم ولی نمیدونم اون بهم چه حسی داره ما از بچگی خیلی باهم صمیمی بودیم و همبازی بچگیم بود ولی الان دیگه باهم صمیمی نیستیم و باهم حرف نمیزنیم من خیلی دوسش دارم نمیدونم چیکار کنم پدر و مادرمم بو بردن برای همین میترسم کاری کنم یا حرفی بزنم میترسم اگه بهش بگم برام بد بشه .چیکار کنم؟ لطفا کمکم کنید .

سلام به شما زهرا جان احساساتی که داری قابل احترام هست اما عزیزم بهتر است در کنار احترام به احساسات خودت توجه داشته باشی که حتی بیان این احساس در سن شما کمکی به شما و این آقا نمی کند و تنها باعث می شود که در صورت پذیرش و یا حتی در شما تمرکز بیشتری بر این رابطه و احساس داشته باشید در کنار آسیب های دیگری که می تواند برای هردویتان از سمت خانواده ها و تصمیم گیری های هیجانی ایجاد شود . بهتر است اجازه بدهید در آینده در شرایط سنی و رشدی بهتر در مورد این… ادامه دیدگاه »

سلام
من تازه نامزد کردم و یه مشکل بیماری دارم و به نامزدم گفتم تازه فهمیدم که بیماری ام ۵۰ درصد امکان دارد به بچه انتقال پیدا کند چطور باید مطرح کنم

سلام من ی چیز تو زندگیم نرمال نیست خیلی بدبختی دارم ولی الان چندتا چیزو می‌گم من وسواس فکری دارم مجبورم می کنن کارهای تکراری و مسخره انجام بدم خیلی اذیتم تمرکزم پایینه خیلی سخت حفظ میشم این درس و اینا تو مخم نمیره خلاقیتم افتضاح هیچ ایده ای برای هیچ کاری ندارم فقط فکرای تکراری و مسخره حتی فیلم و کتاب هم ک تنها خوشی زندگیم بود شده مشکل احساس می کنم هرچی نمیفهمم ازشون و واقعا هم اینجوری روابط اجتماعیم افتضاح اصن هم دست خودم نیست شاید باورتون نشه ولی حتی خجالت می کشم سلام بدم ب بعضیا… ادامه دیدگاه »

سلام به شما آیدای عزیز در مورد وسواس فکریتون که حتما نیاز به مراجعه به روانشناس دارید که با شروع روند درمانی به راحتی برطرف میشه، البته این شروع وسواس بسیار وابسته به استرس و شرایط روحی است که با توجه به شرایطی که از خودتون شرح میدین میشه گفت که شروع افکارهای وسواسی شما متاثر از حال فعلیتون هست. در مورد مشکلاتی هم که بیان کردین میشه گفت شما دچار دید و شناخت بسیار منفی از زندگی و شرایط فعلی خودتون هستید و به همین دلیل نسبت به خودتون، خانوادتون، دوستاتون و به طور کل محیط زندگیتون احساس منفی… ادامه دیدگاه »

سلام دیشب پیام دادم خیلی به کمکتون نیاز دارم

سلام به شما دوست عزیز سوالی با این نام و ایمیل رسال نشده است

سلام من دختری ۲۰ ساله هستم و در جایی که کار میکنم صاحب مغازه بقلی یک پسر ۳۰ ساله هستش که با پدرم هم اشنا هست و یه مدت افکارم ریخته بهم چون احساس میکنم که این اقا نسبت به من حس داره و ما فقط باهم سلام و خدافظ میکنیم تاحالا هیچ حرف دیگه ای باهم نزدیم اما یه رفتار هایی داره مثلا موقعی که دارم باهاش احوالپرسی میکنم احساس میکنم حول میشه استرس میگیره یا موقعی که دارم میرم سر کار از دور میبینم که دار نگام میکنه بعد سریع نگاهشو ازم میدزده یا میره اونور یا یسری… ادامه دیدگاه »

سلام به شما مینا جان احساسات شما به این آقا قابل احترام هست اما عزیزم دقت داشته باش که اگر بخواهی به رفتارهای این آقا معنا دهی کنی بدون اینکه ایشان صحبتی انجام بدهند می تواند برای خودت آسیب زا باشد و درگیری فکری زیادی را ایجاد کند پس بهتر است در کنار احترام که برای احساسات خودت قائل هستی دقت کنی که این آقا فردب الغی می باشند و اگر احساسی داشته باشند و هدفی از این احساس دنبال کنند می توانند در مسیر مناسبی آن را بیان کنند تا شما نیز بتوانید تصمیم گیری داشته باشید . شما… ادامه دیدگاه »

سلام پیامم رو جواب ندادید

سلام به شما
عزیزم سوالی با این نام کاربری ارسال نشده است لطفا سوالتون رو مجدد ارسال کنید.

سلام‌من‌دوساله‌ازدواج‌ کردم و شوهرخداروشکرخوبه ازهمه‌لحاظ ،فقط من دوست دارم همش منو دوست داشته باشه حتی وقتی ب خانوادش محبت میکنه‌حسودی میکنم‌و فکرمیکنم منو دوست نداره و اصلادوست ندارم به‌کسی غیرارمن محبت کنه واقعادارم اذیت‌میشم

سلام به شما بهار جان احساسات شما به همسرتان قابل احترام می باشد اما عزیزم دقت داشته باشید که همسر شما جز جایگاه همسری که با شما دارد به عنوان یک فرزند ، به عنوان یک دوست ، برادر ، همکار و… نیز نقش های زیادی دارد که تجربه احساس دوست داشتن و دوست داشته شدن در آن کاملا طبیعی می باشد و اگر شما بخواهید در اینگونه موارد و روابط ایشان وارد شوید زندگی مشترک خود را در معرض آسیب قرار می دهید . در این مسیر نیاز است که طرحوارهای شما که شامل افکار بنیادین شما می شود… ادامه دیدگاه »

سلام من ۲۲ سالمه ، میخواستم درمورد ارتباطم با همکلاسیم صحبت کنم ، دوساله که ایشونو میشناسم و خیلی صمیمی بودیم باهم ، از همون روزای اول حس کردم ایشون از من خوشش میاد ولی خب نمیومد جلو تا این که ۶ ماه پیش حسشو بهم گفت ، منم تقریبا بهش حس داشتم ولی چون رابطه های قبلیش اشتباه بود یکم ترسیدم و مستقیم نگفتم حسمو ولی واقعا خیلی باهم خوب بودیم و حس خوب میدادیم بهم تا این که حدود ۱۰ روز پیش من از دست ایشون عصبی شدم و گفتم دیگه باهم صحبت نکنیم ولی ایشون اصلا قبول… ادامه دیدگاه »

سلام به شما دوست عزیز قابل درک هست که این تصمیم ناگهانی برایتان با افکار و احساسات ناخوشایند همراه هست اما عزیزم دقت داشته باش که وقتی فردی به این راحتی از رابطه خارج می شود به نظر می رسد که تصمصمات هیجانی می باشد و هدف خاصی از این روابط وجود ندارد. شما خودتان تصمیم به جدایی از این رابطه گرفته اید پس بهتر است به خودتان فرصت بیشتری بدهید تا بتوانید شرایط بهتری را تجربه کنید و بتوانید برای رابطه هدفمند دیگری اقدام کنید . سعی کنید از روابط بدون هدف خوداری کنید چون تنها مدت زمان طولانی… ادامه دیدگاه »

بله درسته ، ولی من بیشتر حس میکنم یه دوست از دست دادم تا یه رابطه احساسیو و واقعا این فرد هنوز برای من ارزش داره و حتی حس میکنم از نظر روحی خیلی نرمال نیست به خاطر این رفتاراش و با وجود این که ضربه بدی بهم زده ولی دلم میخواد کمک بشه بهش ، به نظرتون با توجه به این که گفتین ایشون هیجانی تصمیم میگیره ممکنه از رابطه با دوست دختر سابقشم پشیمون بشه و یک دفعه خارج بشه ؟؟

ببین عزیزم ایشان فرد بالغی می باشند و می توانند برای خودشان تصمیم گیری کنند پس بهتر است شما از ناجی بودن برای ایشان خوداری کنید چون ایشان خودشان این مسیر ارتباطی را انتخاب کرده اند و تمام عوارض آن نیز بر عهده خودشان می باشد اینکه در این رابطه جدید ایشان چه چیزی را تجربه خواهند کرد را نمی توانیم پیش بینی کنیم اما بستگی به دلایل انتخاب ، هدف ، مسیر ، نوع تعامل و … نتیجه متفاوت می باشد . بهتر است شما در کنار احترامی که برای ایشان قائل هستید دقت کنید که رابطه دوستی باید… ادامه دیدگاه »

ممنون میشم اگه پاسخ منم بدید 🙏

سلام آرام جان سوالی با این ایمیل و نام کاربری ارسال نشده است

سایت “مشاورانه” به صورت 24 ساعته در زمینه های مشاوره روانشناسی خانواده تلفنی و حضوری در خدمت شماست ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰ برترین روانشناسان ایران در کنار شما هستند

انجمن روانشناسی آمریکا

کانون مشاوران ایران

انجمن روانشناسی ایران

Medical news

ایمیل خود را وارد کنید:

چرا مشاوره رایگان تلگرام ؟

آیا با مشاوره رایگان تلگرام به جواب هایتان میر؟

معمولا هر چند وقت باید با مشاورهاز طریق تلگرام انجام داد ؟

مشاوره رايگان تلگرام

دیدگاه عمومی برای مشاوره رایگان تلگرام چیست ؟

معمولا تمام کسانی که نیاز به مشاوره و راهنمایی دارند و در زمینه های مختلف دچار مشکل وسواسی هستند ، نمی توانند به صورت حضوری و مستقیم به مراکز مشاوره بروند.

به علل مختلفی از قبلی دوری مسیر ،ترافیک ، مشغله کاری فراوران و خدای ناکرده مسائل فیزیک جسمی مایلند از طریق آنلاین با مشاوره خود در تماس باشند .

حتی در بعضی مواقع مراجعین ترجیح میدهند از مشاوره  تلگرام در محیط کارشان یا در منزل برای رفع مشکلات خود و گرفتن راهنمایی استفاده کنند .

بنابراین مشاوره از طریق  تلگرام بهترین راه حل در هر مکان و هر موقعیتی برای گرفتن راهنمایی و حل مسائل شما می باشد.

مشاوره رایگان تلگرام

بله.مشاوره از طریق تلگرام به شما این امکان را میدهد که مسائل خود را مطرح کرده و مشاور از طریق مشاوره تلگرام کلیه جواب های شما را بدهد.

این جلسات هماندد جلسات حضوری و یا تلفنی این امکان را به شما میدهد تا درباره مسائل روانشناسی خانوده و ازدواج خود صحبت کنید

 

مرکز مشاوره ما در کانال تلگرام روزها و ساعاتی را معین میکند که شما با مراجعه به کانال تلگرام و با استفاده از تلگرام می توانید کلیه سوالهای خود را مطرح نموده

و جواب آنها را دریافت نمایید .

 

همانطور که ذکر شد برا بسیاری از مردم به علل مختلف استفاده از مشاوره تلگرام بهترین و ساده ترین راه برای رسیدن به جواب سوالات خود میباشد .

 

مرکز مشاوره اقدسیه -۰۲۱۲۶۱۳۵۵۴۲ – بلوار ارتش – کوچه طاهری – پلاک ۲ – واحد ۷

برای اطلاع از زمان های تعیین شده برای وقت مشاوره رایگان تلگرام با مرکز تماس بگیرید و یا پیج ما در ایننستاگرام را دنبال کنید

۰۹۱۲۰۷۰۰۵۸۲

مشاوره روانشناسی

نظرات بسته شده است.

.searchwp-live-search-results {
opacity: 0;
transition: opacity .25s ease-in-out;
-moz-transition: opacity .25s ease-in-out;
-webkit-transition: opacity .25s ease-in-out;
height: 0;
overflow: hidden;
z-index: 9999995; /* Exceed SearchWP Modal Search Form overlay. */
position: absolute;
display: none;
}

.searchwp-live-search-results-showing {
display: block;
opacity: 1;
height: auto;
overflow: auto;
}

.searchwp-live-search-no-results {
padding: 3em 2em 0;
text-align: center;
}

.searchwp-live-search-no-min-chars:after {
content: “به تایپ کردن ادامه دهید”;
display: block;
text-align: center;
padding: 2em 2em 0;
}

/* */

مشاوره رايگان تلگرام
مشاوره رايگان تلگرام
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *