مشاوره رایگان تحصیلی تلگرام

 
helpkade
مشاوره رایگان تحصیلی تلگرام
مشاوره رایگان تحصیلی تلگرام

ایران مشاوره ۴۸ نظرها

اخبار تحصیلی همیشه یکی از مهم ترین اخبار برای قشر فرهیخته و دانش آموزان و دانشجویان بوده است ، این اخبار هر روزه در خبرگزاری های مختلف منتشر می شوند و دسترسی به همه ی آن ها کمی دشوار است ، سایت ایران مشاوره کانال تلگرام مشاوره تحصیلی را ایجاد کرده تا شما عزیزان بتوانید به آخرین اخبار تحصیلی و مقالات اختصاصی ایران مشاوره دسترسی داشته باشید.مشاوره رایگان تحصیلی تلگرام

برای دریافت آخرین و به روز ترین اخبار تحصیلی می توانید عضو کانال تحصیلی ایران مشاوره شده و به موقع از رویدادهای تحصیلی آگاه شوید.

یکی از مفیدترین اقداماتی که در راستای پیشرفت تکنولوژی صورت گرفته است اقدامی است که مراکز مشاوره تحصیلی برای آگاه سازی دانشجویان و دانش آموزان در قالب ایجاد کانال تلگرام مشاوره تحصیلی انجام داده اند. طی این اقدام ، محصلان در تمامی مقاطع تحصیلی می توانند با عضویت در این کانال ها از تمامی اطلاعات و آخرین اخبار تحصیلی آگاه شوند.

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره ، در زمینه های تخصصی تمامی اطلاعیه های مهم را در زمینه تحصیلی از طریق کانال تلگرامی اطلاع رسانی می کند. برای آگاهی از آخرین اخبار های تحصیلی کافیست در کانال تلگرام  ایران مشاوره عضو شوید. در قسمت زیر نمونه هایی از مزایا و خدمات کانال تلگرام مشاوره تحصیلی ایران مشاوره را عنوان کرده ایم.

و صدها موضوع دیگر که در این کانال به آن می پردازیم.

برچسب هامشاوره مشاوره تحصیلی مشاوره تحصیلی تلفنی مشاوره کنکور

18 ساعت پیش

18 ساعت پیش

3 روز پیش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

سلام امسال از رشته ی علوم انسانی دانشکده افسری پذیرش میکنه؟؟

با سلام، تاکنون اطلاعیه ای در رابطه با شرایط و رشته های مورد نیاز پذیرش دانشجو در دانشگاه های افسری ارگان های نظامی مختلف منتشر نشده است. پیشنهاد می شود جهت دریافت اطلاعات تکمیلی به هسته های گزینش یگان نظامی مربوطه مراجعه نمایید.

سلام من دانشجوی ترم دو (ورودی مهر۹۸) دانشگاه علوم پزشکی هستم من چون از رشتم راضی نیستم قصد دارم که در کنکور ۴۰۰شرکت کنم ، میخواستم ببینم که امکانش هست این ترمم رو حذف ترم کنم و ترم بعد از دانشگاه انصراف بدم

با سلام، درصورت موافقت واحد دانشگاهی در حال حاضر می توانید درخواست حذف ترم خود را ثبت نمایید. لازم به ذکر است درصورتی که در سنوات مجاز تحصیلی انصراف خود را ثبت نمایید امکان شرکت مجدد در آزمون سراسری را دارید.

سلام امتحانات نهایی متوسطه اول یه صورت مجازی هست یا حضوری یعنی باید برسم تو کلاس یا تو خونه از طریق موبایل اینها باید امتحان بدیم ممنون میشم زودتر جواب بدید

با سلام ، تاکنون اطلاعیه ای در رابطه با جزئیات و شرایط برگزاری امتحانات پایان ترم در سال ۱۳۹۹ منتشر نشده است ، و احتمالا در صورت وجود شرایط لازم برگزاری آزمون ها به صورت مجازی انجام شود.

سلام من کاردانی مهندسی نرم افزار دارم. میخوام از طریق رشته تجربی وارد دانشگاه بشم امکانش هس؟ میتونم‌کنکور سراسری شرکت کنم؟

با سلام ، چنانچه تمایل به شرکت در آزمون سراسری داشته باشید ، می بایست مدرک کاردانی خود را معادل پیش دانشگاهی قرار دهید و در آزمون نام نویسی نمایید ، و در صورت قبولی در رشته و واحد دانشگاهی مدنظر به ادامه تحصیل بپردازید.

سلام من دیپلوم انسانی دارم و الان هم سربازم شرایط تازه خوب شده میخوام ادامه بدم ایا برام معافیت صادر میشه

با سلام ، چنانچه شما شرایط نام نویسی در آزمون سراسری را داشته باشید ، در حین خدمت سربازی می توانید در آزمون شرکت کرده و پس از قبولی در رشته و دانشگاه مدنظر درصورت موافقت ارگان و سازمان وظیفه عمومی از ایست از خدمت استفاده نمایید و به ادامه تحصیل بپردازید.

سلام روزتون بخیر،من رشتم ریاضیه ولی به رشته حقوق خیلی علاقه دارم و میخوام که یک دانشگاه خوب قبول بشم،میخواستم ببینم به نظر شما از طریق کنکور ریاضی وارد این رشته بشم احتمال قبولیم بیشتره یا کنکور انسانی؟ رتبه لازم رو هم اگه بگید لطف میکنید

با سلام. رشته حقوق از طریق کنکور ریاضی سال ۱۳۹۸ پذیرش نداشته است و صرفا رشته فقه و حقوق اسلامی ، فقه و حقوق امامی ، فقه و مبانی حقوق اسلامی و … از طریق کنکور ریاضی پذیرش انجام داده اند . رشته حقوق در دانشگاه های معتبر معمولا از طریق کنکور علوم انسانی دانشجو می پذیرد. البته رتبه های لازم برای قبولی در دانشگاه های دارای رتبه بالا بستگی به سهمیه های استفاده شده دارد.

با سلام من در مهر ۹۷ در رشته ی کاردانی دانشگاه آزاد ثبت نام کردم و در کنکور ۹۸ در پزشکی پردیس قبول شدم و از کاردانی انصراف دادم و وارد پزشکی شدم سوالم اینه اگر من بخام برا کنکور ۹۹ شرکت کنم و در پزشکی روزانه قبول شم ایا دوباره به من معافیت تحصیلی داده می شود لطفا با دقت به سوال بنده پاسخ بدید خیلی ممنونم

سلام ، مطابق با قوانین نظام وظیفه ، افرادی که دارای معافیت تحصیلی می باشند ، در تمام طول تحصیل خود در مقاطع دانشگاهی تنها یکبار مجاز به انصراف ار رشته و دانشگاه درحال تحصیل هستند ، و در صورت موافقت نظام وظیفه ۶ الی ۱۲ ماه فرصت خواهند داشت که مشغول به تحصیل مجدد شوند . بنابراین با در نظر گرافتن شرایط ذکر شده ، در صورت ثبت انصراف دوم ، شما پس از دریافت کارت پایان خدمت و یا معافیت ، مجاز به ثبت نام در رشته و دانشگاه مورد نظر می باشید . همچنین می توانید با مطالعه نحوه دریافت معافیت تحصیلی اطلاعات مربوطه را به دست آورید .

سلام من زمان ثبت نام ارشد رو از دست دادم و ثبت نام نکردم میشه بگین دوباره تمدید میشه زمان ثبت نام یا نه ؟؟ و سوال دومم هم اینه که کارشناسی مهندسی صنایع دارم میخوام ارشد رو عربی بخونم امکانش هس ؟؟ البته اینم بپرسم که علوم بلاغی چه میزان در ارشد رشته عربی مورد نیازه؟ چون من هیچی ازش بلد نیستم

با سلام ، مطابق با آخرین اطلاعیه سازمان سنجش شما در بازه زمانی ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ لغایت ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ می توانید در آزمون کارشناسی ارشد ۱۳۹۹ شرکت نمایید.لازم به ذکر است منعی جهت انتخاب مجموعه زبان عربی به عنوان مجموعه امتحانی خود ندارید ؛ بلاغت یکی از منابع مهم امتحانی شما می باشد.

سلام خسته نباشید دیپلم انسانی دارم میخاستم تجربی کنکور بدم ایا باید زیست رو پاس کنم و ااگه باید پاس بشه میشه خرداد پاس کنم

با سلام ، شما در صورت داشتن شرایط ثبت نام می توانید با مدرک دیپلم انسانی و بدون گذراندن مجدد دروس اختصاصی مانند زیست شناسی در آزمون سراسری گروه علوم تجربی ثبت نام و شرکت نمایید . پیشنهاد می شود جهت کسب اطلاعات مربوطه به مشاوره کنکور سراسری مراجعه نمایید .مشاوره رایگان تحصیلی تلگرام

سلام و عرض ادب من کاردانی حقوق دارم و میخوام کارشناسی حقوق ثبتی و قضایی در دانشگاه مجازی ایرانیان بگیرم این دانشگاه زیر نظر وزارت علوم میباشد حال میخواهم بدانم بعد از فارغ التحصیلی در این دانشگاه میتوام در دفتر ثبت اسناد یا دفاتر قضایی یا دفتار حقوقی شرکت ها مشغول به کارشوم.؟؟؟ در آزمون وکالت و سر دفتری میتوانم شرکت کنم؟؟ پیشنهاد شما برای خواندن حضوری در علمی کاربردی چگونه است؟

لطفا راهنمایی فرمایید.

باتشکر فراوان

سلام من هم مامایی علوم پزشکی آزاد قبول شدم هم بهداشت عمومی شهید بهشتی به نظرتون کدوم بهتره

سلام.من تازه کنکور دادم و جایی ک قبول شدم را زیاد دوس ندارم.دقیقا چجوری میتونم انتقالی بگیرم؟یا مهمان بشم؟کدوم بهتره؟

سلام خسته نباشید من توی کنکور سراسری رشته ی تجربی نتونستم روزانه مجاز بشم ولی کنکور زبان روزانه مجاز شدم میتونم برای کنکور سراسری رشته تجربی سال ۹۹ شرکت کنم؟

سلام من دیپلم معماری دارم میخواستم بدونم چطوری میتونم کنکور ریاضی بدم ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام من رشتم انسانی بوده و تا پیش دانشگاهی خوندم ولی کنکور ندادم الان بخوام ادامه تحصیل بدم رشته روانشناسی بخونم چکار باید کنم؟

با سلام شما می توانید در کنکور سراسری شرکت نموده و در صورت کسب رتبه و تراز لازم برای دانشگاه سراسری و رشته مد نظر ثبت نام نموده و یا در صورت تمایل می توانید رشته روانشناسی را در دانشگاه های پیام نور، غیر انتفاعی و آزاد بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی خود ثبت نام نمایید.

سلام ترم ۱ پیام نور مشهدم میخوام ۱۲ واحد توی فقه مبانی حقوق پاس کنم و ترم بعد برم حقوق لطفا راهنمایی کنید که چه درسایی بردارم که موقع تغییر رشته تطبیق بخوره . اگه از ۱۲ واحد بیشترم بشه که بهتره واسم هرجا میرم جواب درستی نمیدن حتی دانشگاه . تورو خدا کمک کنید میترسم دیر بشه جا بمونم

سلام شهریه ی روانشناسی تو پیام نور و ازاد چقدره؟

با سلام شهریه هر ترم رشته روانشناسی در مقطع کارشناسی برای دانشگاه پیام نور ۷۰۰/۰۰۰ الی ۹۵۰/۰۰۰ تومان، و همچنین برای دانشگاه آزاد ۱/۳۰۰/۰۰۰ الی ۲/۰۰۰/۰۰۰ تومان میباشد.

سلام. من موقع انتخاب رشته کدرشته اشتباه وارد کردم. ورودی ۹۷ دانشگاه فرهنگیان هستم. به سهمیه دور از مناطق خود قبول شدم آیا با تکمیل ظرفیت بهمن میشه دوباره این تصحیح کرد. یعنی دوباره انتخاب رشته کرد

با سلام احتمال اعمال ویرایش برای دانشگاه فرهنگیان پایین میباشد و باید منتظر اصلاحیه و اطلاعیه های دیگر دانشگاه فرهنگیان باشید .

با سلام دختر من الویت اولش فرهنگیانه با رتبه ۲۹۳ انسانی برا مصاحبه شنیدم جدیدا قد و اندازه هم ملاک شده آیا انصافه با اختلاف ۱ سانت از رشته مورد علاقه اش کنار زده بشه اون که دست خداست من به کدام ارگان مراجعه کنم ممنون

باسلام اختلاف یک سانت تاثیر زیادی در رد شدن از مصاحبه نخواهد داشت.

اگه ی رشته از دانشگاه آزاد بری برای ارشد (کنکورش) میتونی بری دولتی بخونی یا باید همون آزاد بری؟

باسلام.دانشجوی ارشد به هیچ عنوان حق شرکت در کنکور کارشناسی ارشد را ندارد مگر اینکه تا قبل از ثبت نام در آزمون انصراف خود را به دانشگاه اعلام کند.

سلام ببخشید یه سوال داشتم یکی کفت اگه بیشتر از ده ترم لیسانس طول بکشه مدرک اصلی نمیدن مدرک معادل میدن درسته ؟اخه من ۱۳ ترمه تموم میکنم مدرک معادل یعنی جی یعنی انگار لیسانس نگرفتیم و اعتبار نداره ممنون میشم جواب بدین دانشگاه ازاد تهران هم میرم

با سلام دانشگاه فرهنگیان با معدل کل دیپلم پذیرش داره

با سلام. بله معدل کل دیپلم مد نظر گرفته میشود.

سلام من دانشجوی رشته صنایع فلزی در مقطع کاردانی هستم میخوام بدونم میتونم تغییر رشته ب نقشه کشی ساختمان بدم یا نه (برای کار شناسی)اگه میشه یه توضیح مختصر بدید لطفا شرایطشم بگید

باسلام تغییر رشته از کاردانی به کارشناسی تقریبا در تمامی رشته ها به جز رشته های پزشکی و پیراپزشکی وجود دارد.

سلام وقت بخیر من مدرک کاردانی رشته حسابداری دارم و دبیرستان فنی خوندم و دوساله برا کارشناسی ادامه ندادم میخوام بدونم میشه کنکور تجربی شرکت کنم یا باید پیش دانشگاهی بگیرم و اینکه اگه بشه شرکت کنم بهتر کنکور ۹۷ شرکت کنم یا ۹۸؟

باسلام شما میتوانید مدرک کاردانی حسابداری خود را به عنوان مدرک معادل پیش دانشگاهی ارائه کنید و در کنکور شرکت کنید و زمان ثبت نام کنکور۹۷ به اتمام رسیده است و شما باید در کنکور۹۸ شرکت کنید.

سلام من دانشجوی کاردانی معماری هستم الان ترم دو هستم و بهمن ترم چهارم اگه برای کنکور تجربی ورودی بهمن ثبت نام کنم مدرکمو باید کی بگیرم که ثبت نام کنم {البته درصورت قبولی درکنکور}

باسلام. سوال شما بسیار مبهم است لطفا تعیین کنید که دقیقا کنکور چه سالی مد نظر شماست یعنی کنکور ۹۷ قرار است شرکت کنید یا ۹۸ ؟؟؟

ضمنا معدلم هم ۱۳/۵۰

سلام بنده سال ۸۸ دیپلم نقشه کشی ساختمان (اتوکد) گرفتم در دبیرستان کار و دانش الان تصمیم به ادامه تحصیل گرفتم میخوام فوریت های پزشکی بخونم برای جذب در اورژانس ولی نمیدونم باید چکنم! از کجا شروع کنم کنکور کی هست ؟ کلا موقع تحصیل تو مود اینجور چیزا نبودم الان موندم هاج و واج !!!!

سلام با تمامی تلفنهای شما تماس گرفتم اما درشبکه موجود نبود

سلام دوست عزیز.شما باید از خط ثابت با ما تماس بگیرید و نه موبایل. در صورتی که علت مشکل این موضوع نباشه، مخابرات بعضی شهرستانها اجازه دسترسی به خطوط مشاوره رو بستن و برای رفع این مشکل باید به مخابرات مراجعه کنید. موفق باشید.

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد

فهرست مطالب سایت: (کلیک کنید)

سوالی که خیلی از دانش آموزا میپرسن اینه… چجوری میتونیم از خدمات کانال مشاوره و برنامه ریزی رایگان استفاده کنیم؟؟ دپارتمان مشاوره کنکور تخصصی ایران دانش نوین ( IDN ) این کار رو برای شما انجام خواهد داد. روش مطالعه دروس کنکور ، نحوه برنامه ریزی برای کنکور ، پرسش و پاسخ و نحوه افزایش تراز و …در سایت موسسه IDN و کانال تلگرامی ما همواره برقرار است.

همواره یکی از دغدغه ها و مشکلاتی که دانش آموزان درباره آن صحبت میکنند بحث مالی و هزینه های کنکور است. به همین خاطر در راستای عدالت آموزشی ما در حد توان خود سعی کرده ایم پاسخ بخش اعظمی از سوالات شما را در قسمت مشاوره رایگان کنکور فراهم کنیم. تا هیچ دانش آموز کنکوری بخاطر نداشتن هزینه از آموزش های درجه یک رتبه های برتر کنکور IDN بی بهره نباشد.

اما همینجا این نکته رو به شما گوشزد می کنیم که مشاوره کنکور یک کار تخصصی است. استفاده از برنامه ریزی غیر شخصی یا آماده فقط باعث عقب گرد شما می شود.

یکی از کارهای که در سال های قبل ما برای دانش آموزان انجام دادیم استفاده از یک برنامه برای همه دانش آموزان بود. اگرچه این برنامه تا حد قابل قبولی توانست دانش آموزان مارا در مطالعه درس ها یاری کند اما نمیتوانیم کتمان کنیم که یک برنامه ریزی شخصی و دقیق برای کنکور نتایج به مراتب بهتری را برای یک دانش آموز کنکوری به ارمغان می آورد.مشاوره رایگان تحصیلی تلگرام

یک نمونه این برنامه که تحت عنوان برنامه ۳۰ روزه تا کنکور بطور رایگان برای کنکوری ها در کانال مشاوره رایگان کنکور IDN در تلگرام صورت گرفت را در ادامه مطلب می توانید مشاهده کنید.

اگر قصد دارید بدانید چگونه برای کنکور مشاوره بگیرید و بطور مستقیم با رتبه های برتر کنکور IDN در ارتباط باشید می توانید با کلیک روی دکمه زیر توضیحات طرح رتبه شو IDN را بخوانید.

برای استفاده از این خدمات دو راه وجود دارد.

با کلیک روی تصویر زیر عضو کانال تلگرام ۵۰هزار نفری ما بشید. (فراموش نکنید که با توجه به فیلترینگ نرم افزار تلگرام، قبل از کلیک روی تصویر زیر حتما حتما فیلترشکن خود را فعال کنید تا بتوانید عضو کانال شوید)        

برای استفاده از خدمات مشاوره کنکور رایگان یک بخش در سایت راه اندازه کردیم که در ادامه میتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید.

با کلیک روی دکمه زیر می توانید با رتبه های برتر کنکور در ارتباط بوده و سوالات خود را از آن ها بپرسید و منتظر باشید تا پاسخ به آن ها در سایت IDN منتشر شود

اما اگه میخواید بدونید با عضویت تو کانال تلگرام ما چه خدمات بینظیری بهتون ارائه میشه که هیچ کجای دیگه اونهارو نخواهید دید موارد زیر رو بخونید:

                                        

اینکه چطور برای کنکور خود برنامه ریزی کنید از مسائلی است که می توانید با گوش دادن و پیگیری مطالب کانال تلگرامی ما از آن برخوردار شوید. نمونه از یک برنامه ریزی را میتوانید در تصویر زیر مشاهده کنید:

با عضویت در کانال ما میتوانید بهترین جزوه های کنکور را دانلود کنید.

دانلود کتاب های کمک آموزشی کنکور یکی دیگر از امکاناتیست که می توانید با عضویت در کانال ما از آن برخوردار شوید.

تعداد زیادی کارنامه قبولی کنکور را هم در سایت و هم در کانال موسسه مشاوره و برنامه ریزی کنکور IDN می توانید مشاهده کنید :          

مشاهده کارنامه های کنکور

با این همه دلایل قانع کننده دیگه هیچ بهونه ای برای عضو نشدن تو باشگاه ۵۰هزار نفری دپارتمان مشاوره تخصصی دانش نوین تو تلگرام باقی نمیمونه، کافیه روی عکس زیر کلیک کنید و عضو کانال بشید (فراموش نکنید که با توجه به فیلترینگ نرم افزار تلگرام، قبل از کلیک روی تصویر زیر حتما حتما فیلترشکن خود را فعال کنید تا بتوانید عضو کانال شوید)

نظرات ، سوالات و پیشنهادات خود را در زیر برای ما ارسال کنید. بزودی به آن ها پاسخ خواهیم داد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

دیدگاه

دپارتمان IDN از سال 93 با هدف برقراری عدالت آموزشی در عرصه کنکور و کمک به دانش آموزان شروع به کار کرد. خدمات IDNOVIN شامل مشاوره کنکور ، برنامه ریزی و آموزش کنکور و ارائه محصولات کمک آموزشی به وسعت کل ایران و برای همه دانش آموزان کنکوری برقرار است.

مركز مشاوره تحصيلي شهداد

تخصصي ترين مركز مشاوره تحصيلي كشور

 021-22896274
  021-22896267
  021-22896249  

کانال تلگرام مشاوره تحصیلی شهداد

برای پیوستن به کانال کلیک کنید

مشاوره رایگان تحصیلی تلگرام

telegram.me/shahdadg

ثبت برند مرکز مشاوره تحصیلی شهداد

برند شهداد با طبقه فعالیت مشاوره تحصیلی و روانشناسی در راستای اعطای نمایندگی انحصاری به سایر استان ها ثبت علامت شد.


تمامی حقوق مادی و معنوی برای این سایت محفوظ است.






مشاوره رایگان تحصیلی تلگرام






© 1399
تمامی حقوقی مادی و معنوی SocialBook محفوظ است

تلگرام جو: لیست کانال های تلگرام

ID: @iranstu

ارائه مشاوره تحصیلی رایگان توسط رتبه های برتر کنکور

توجه: مسئولیت محتوای این شبکه اجتماعی به عهده ی صاحب آن می باشد، لطفا قبل از اعتماد به آن، تحقیق کنید، همچنین در صورت مشاهده تخلف از قسمت گزارش به ما اطلاع دهید.

در آموزشی

مشاوره رایگان تحصیلی تلگرام

در آموزشی

در آموزشی

در آموزشی

در آموزشی

در آموزشی

بروزترین کانال موزیک ایرانی

موسیقی

دانلود جدیدترین آهنگ ها و موزیک ویدیوهای لری بویراحمدی بختیاری لکی و خرم آبادی.همه جای ایران …

موسیقی

کسب درآمد ماهی ۲میلیون تومان تنها با کامپیوتر شخصی خود در خانه یا محل کار ، اموزش بیت کوین ، …

آموزشی

تهیه و توزیع ابزار الات و لوازم تراشکاری و یراق الات

تکنولوژی

تولیدی و پخش و خرید پوشاک زنانه بصورت تک و عمده با بهترین کیفیت و ارزانترین قیمتکانال تلگرام: …

فروشگاه

مشاوره ریحانه بهشتی

آموزشی

با کانال ما به صورت رایگان با غذاهای آسیای شرقی آشنا می شید

آشپزی

قبول سفارشات بافتنی قلابافی و دومیل لباس بچه، ست آتلیه، سیسمونی، دامن توتو، انواع گلسر

فروشگاه

دانستنی های تمرینات ورزشی 💭🏃‍♂️ . . . تمرینات فوتبال ⚽️ تمرینات لاغری 🎗 تغذیه ورزشی 🍔 تمرینات …

ورزشی

شامل کلیه نماز های واجب و مستحب در طول سال و دعاهای گنج العرش، و دعاهای رزق و رفع بلا و همچنین …

مذهبی

کانال رسمی وبسایت بست موویز

فیلم

بهترین کانال برای ماشین بازا.کانال تلگرام ماشین اسپرت.پر از عکس و فیلم ماشین اسپرت و آهنگ های …

خودرو و موتور

عکس نوشته های عاشقانه متن های عاشقانه بدون تبلیغ

عاشقانه

تحلیل و معرفی سیگنال های بورسی

اقتصادی

فروش انگشتری و جواهرات فاخر به قیمت عمده دیگر گران نخرید اعجاز سنگ ها

فروشگاه

مشاوره رایگان تحصیلی تلگرام

کانال انگلیسی آمریکایی (American English) یکی از بهترین منابع یادگیری زبان انگلیسی با ادمین های …

آموزشی

کانال ویکی موزیک اولین کانال وویس و موزیک

موسیقی

با خريد از فروشگاه ما هر هفته در قرعه كشي جايزه اي نفيس شركت كنيد،لطفا به هنگام خريد تلگرامي …

فروشگاه

فروش لوازم جانبی کامپیوتر ,لپتاپ,موبایل,جدیدترین اخبار استخدامی,ثبت نام دانشگاه و …

فروشگاه

تخصصی ترین مرکز مشاوره تحصیلی کشور – مطالب انگيزشي – اخبار اموزشي – اردوي …

آموزشی

عکس های متفاوت

عکس

این کانال توضیحاتی درمورد روستای توروستیه اشن در اختیار شما عزیزان قرار میدهد

گردشگری

توریسم آنلاینکنکاش در تاریخ ایران و جهانمعرفی جاذبه های گردشگری ایران و جهانپوشش مهم ترین اخبار …

گردشگری

تفریح وخنده وسرگرمی

سرگرمی

عاشقانه های منو و عشقم

عاشقانه

بدون توضیحات.

عاشقانه

آموزشگاه زبان های خارجی صدرا اصفهان، خیابان بزرگمهر، خیابان بلال، نبش چهارراه چهارم تلفن: …

آموزشی

جوک،تصویر،گیف و…

سرگرمی

تبلیغ و اطلاع رسانی خدمات و محصولات در مشهد

دسته‌بندی نشده

این کانال بصورت گام به گام جدیدترین نسخه فتوشاپ سی سی و تکنیک های پیشرفته طراحی آلبوم ژورنال …

آموزشی

ساخت سیکس پک فرم دادن به اندام اطلاعات پزشکی،بهداشتی،روانشناسی فیتنس و حرکات ورزشی اصلاحی بیای …

ورزشی

مجله تفریحی، اینترنتی و سرگرمیشامل طنز و سرگرمی، آشنایی با چهره ها و بازیگران، دکوراسیون و …

مجله

کانالی پر از اهنگ رپ از رپر ها متفاوت ایرانی تو این کانال عضو نشی ضرر کردی

موسیقی

یه کانال ویژه مخصوص باشگاه بارسلونا

ورزشی

بدون توضیحات.

اقتصادی

الماس جنوب ساخت انگشتر نقره و سنگ های قیمتی و اصل کارگاه ساخت انگشتر نقره مردانه و زنانه شیک …

فروشگاه

مهدویت…. رفع شبهات…خداشناسی و عرفان….

مذهبی

روانشناسی با دید اسلامی و مثبت

سلامت

بهترین کانال موزیک همزمان آدیت با سایت bir3da ، فایل ها رو به دو صورت دانلود کنید با لینک …

موسیقی

کانال.خرید و فروش.آپارتمان

اقتصادی

© تمامی حقوق مادی و معنوی برای تلگرام جو محفوظ می باشد.

طراحی و راه اندازی شده توسط خدمات تحت وب برفراز.

سلام، در این وبسایت سعی در دادن مشاوره تحصیلی رایگان به داوطلبان کنکور سراسری هستیم. مشاوره تحصیلی رایگان یکی از مهم ترین فاکتور ها میباشد .که در صورتی که دانش آموزان فایل های صوتی مشاوره تحصیلی رایگان استاد شکری را گوش کنند ،بسیار میتواند در روند پیشرفت تحصیلی در کنکور مؤر واقع شود. در واقع در کنار فایل های صوتی مشاوره تحصیلی رایگان در این وبسایت به آموزش های مجازی در دروس مختلف نیز میپردازیم. امیدوارم از این فایل های مشاوره تحصیلی رایگان نهایت استفاده را ببرید.

 

 

 

مشاوره رایگان تحصیلی تلگرام

تأثیر مشاور تحصیلی در روند رسیدن به موفقیت در کنکور بر کسی پوشیده نیست. بسیاری از دانش آموزان زمانی که به آنها مشاوره داده میشود تازه به مشکلات مطالعاتی خودشون از جمله نحوه ی تست زدن و دوره و مرور پی میببرند در واقع یک وبسایت مشاوره تحصیلی باید تمامی سطوح دانش آموزان را مورد سنجش قرار دهد و پاسخی دقیق و موشکافانه به دانش آموزان داده شود. تا بتوانند با اعتماد کامل به مشاور تحصیلی به کار های او عمل کرده تا انشاالله نتیجه ای ثمر بخش به همراه داشته باشد.

 

 

یکی از مشکلاتی که فرا روی دانش آموزان میباشد هزینه های بالای مشاوره تحصیلی تلفنی و یا حضوری میباشد . در واقع دانش آموز باید به این موضوع توجه کند که در صورتی که حتی یک دبیر به صورت خصوصی با یک دانش آموز کار کند ممکن است هزینه ی پرداختی بسیار بالاتری نسبت به یک مشاور تحصیلی داشته باشد.

 

 

 

در واقع یک مشاوره تحصیلی رایگان باید بتواند به تمامی نیاز های یک داوطلب کنکوری پاسخ دهد. ما نیز در بخش فایل های صوتی مشاوره کنکور که توسط اینجانب هادی شکری ضبط و تهیه میشود سعی در ارائه ی اطالاعاتی مفید به  دانش آموزان هستیم..

 

 

در وبسایت ما فایل های صوتی انگیزشی نیز وجود دارد، به دلیل مشکلات انگیزشی زیادی که در بین دانش آموزان دیده  میشود ، ما همواره سعی در این موضوع داریم که با طرح موضوعاتی در ارتباط با موضوعات انگیزشی این موضوع را برطرف کنیم تا دانش اموزان و داوطلبان عزیز بتوانند با انرژی هرچه بیشتر در این مسیر سخت که میشه گفت مسیری هستش که در آینده ی دانش آموز تأثیر بسیار زیادی داره سهم کوچکی داشته باشیم.

 

 

حتی ما سعی داریم با نشر جزوه هایی بتوانیم به دانش آموزانی که ممکن است به هر دلیل امکانات لازم جهت استفاده از دبیر های برتر را ندارند ، بستری جهت استفاده از این جزوات برای داوطلبان عزیز فراهم کنیم.

 

 

در واقع مشاوره تحصیلی رایگان شامل موضوعاتی میشود. در واقع مطمئن باشید کسی که به شما مشاوره تحصیلی رایگان و برنامه ریزی رایگان انجام میدهد کیفیتی ندارد ولی ما در این مرکز سعی داریم اصول برنامه ریزی را به شما آموزش دهیم تا دانش آموزان عزیز بتوانند بدون نیاز به هیچ شخص دیگری از این مطالب استفاده کنند.

 

در انتهای این مطلب باید توضیح کوتاهی در ارتباط با آموزش های نکته و تست در این مرکز بدهم ، در این آموزش ها نکاتی در ارتباط با دروس مختلف در خدمت را به شما عزیزان ارائه دهیم.

 

امیدوارم تمامی دانش آموزان بتوانند از این فایل های صوتی مشاوره تحصیلی اینجانب نهایت استفاده کنند.

 

شرایط مشاوره و برنامه ریزی با استاد شکری (تک جلسه ۴۵ دقیقه ای/ماهیانه) را از مقاله مشاوره تلفنی مطالعه فرمایید.

سوالات خود را در سامانه پرسش و پاسخ کنکور سایت از ما بپرسید

موفقیت تصادفی نیست و نیازمند برنامه ریزی است.

 

باسلام.من دانشجو دانشگاه پيام نور هستم وميخوام دوباره كنكور بدم وبرأي كنكور٩٧ اماده بشم.ميخواستم بپرسم أيا دانشجو بودن من نمره منفي محسوب ميشه در كنكور؟واينكه ميدونيد تاثير معدل در كنكور٩٧ چگونه است؟

سلام خیرز مشکلی نداره و میتونید کنکور شرکت کنید.. تأثیر معدل برای کنکور ۹۷ اواسط پاییز ۹۶ مشخص میشه

سلام من دانش آموز سال یازدهم تجربی هستم.برای کنکور از الان استرس دارم و نميدونم به کدوم مراکز آموزشی خوب برم.شیوه خوندن رو هم درست بلد نیستم.لطفا کمک کنید خیلی سردرگمم

سلام خسته نباشید.من دیپلم کامپیوتر دارم و در حال حاظر دانشجوی ترم آخر کار دانی هستم .میخواستم بپرسم آیا با مدرک فوق دیپلم هم میتونم کنکور تجربی بدم واسه پرستاری؟من مدرک پیش دانشگاهی ندارم

سلام بله… مدرک کاردانی شما معادل پیش دانشگاهی لحاظ خواهد شد و مشکلی نیست

وای دقیقا منم ترم آخر کاردانی نرم افزارم، میخوام برای پرستاری بخونم. ولی به من گفتن باید اول پیش دانشگاهی تجربی رو بخونی بعدش کنکور بدی…

رشتت کامپیوتر میخواایی تجربی بدی ما که سه ساله تجربیم نمیتونیم پرسناری دربیایم و نگران نباش هر وقت خواستی میتونی بدی ..فقط یه پیم

سلام من امسال ديپلممو گرفتم اما برنامه ريزي دقيقي براي كنكورم ندارم به يه مشاور رايگان نياز دارم چون خيلي سردر گمم لطفا اگر امكانش هست كمكم كنيدمشاوره رایگان تحصیلی تلگرام

سلام از فایل ها ار استفاده کنید قول میدم تمامی نیاز های شما برطرف خواهد شد

سلام خسته نباشید.. میخواستم بدونم برای کنکور درسنامه رو از روی کتاب وزارتی بخونیم بهتره یا کتاب کمک اموزشی؟

سلام برای درس زیست شناسی و ادبیات از روی کتاب درسی و برای سایر دروس میتونید از کتاب های کمک آموزشی استفاده کنید و کامل هم هستند

سلام مدرک کارشناسی ارشد دوره روزانه دارم و ۳۰ سال سن. رشته دبیرستانم تجربی بوده. الان برای کنکور سراسری ۹۷ در رشته داروسازی میخواستم شرکت کنم. آیا محدودیتی از لحاظ تحصیلی و یا سنی وجود داره؟ ممنونم

سلام برای شرکت در کنکور سراسری تجربی با توجه به سن شما مشکلی نیست و میتونید به راحتی شرکت کنید البته بعضی از رشته ها مانند تربیت معلم و… محدودیت هایی دارند از نظر سنی ولی داروسازی های دانشگاه های معمول خیر

با سلام من در رشته صنایع غذایی لیسانس گرفتم الان به خاطر وضعیت شغلی این رشته سر کار نرفتم هنوز میخواستم ببینم بهتره ارشد این رشته را بخونم یا دوباره کنکور کارشناسی بدم ممنون

بستگی به شرایط خودتون داره و اینکه آیا میتونید سختی های کنکور مجدد را بپذیرید یا خیر

سلام آقای شکری ، یه سری سؤال داشتم ، خیلی ذهنم رو درگیر کرده ممنون میشم جواب بدید من رشتم تجربیه ، و سال ۹۷ باید کنکور بدم ، من خیلی خیلی خیلی برام مهمه که فقه و حقوق روزانه قبول بشم ، همون طور که میدونید دو تا دانشگاه این رشته رو برای تجربی ها به صورت روزانه دارن ، حصرت معصومه قم و شهید مطهری تهران ، میخواستم رتبه قبولی رشته فقه و حقوق رو توی این دوتا دانشگاه بدونم سؤالی هم که خیلی به شدت ذهنمو درگیر کرده اینه که با توجه به اینکه همین دوتا دانشگاه رو میتونم برای این رشته انتخاب کنم ، چه طور باید انتخاب رشته کنم که حتما همین رشته و دانشگاه رو قبول بشم نه رشته دیگه ای رو ؟؟ میتونم چندبار یک کد رشته رو بنویسم ؟؟ و اینکه از طریق این رشته میتونم آزمون وکالت و قضاوت شرکت کنم دیگه ، درسته ؟؟ خیلی معذرت میخوام سؤالم طولانی شد

سلام خدمت شما پیشنهاد میکنم از سایت کانون رتبه ی مورد نیاز رو دقیق بدست بیار در قسمت کنکور ۹۷ برای قبولی در این دوتا رشته هم شما باید حتما یکبار این کد رشته ها رو بزنید و بیشتر زدنش فایده ای جز سوزاندن انتخاب هاتون نداره

من اطلاعی از این ندارم که میشه وکالت شرکت کرد یا نه از طریق فقه

به نظرم کنکور ادبیات ثبت نام کن

سلام ،من دانش آموز سال چهارم ریاضی هستم،می خواستم ببینم میتونم از ریاضی به رشته آشپزی برم یا نه؟و آیا این رشته در دانشگاه های دولتی هست یا نه؟

سلام خیر امکان این کار وجود ندارد ، و این رشته مخصوص رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش و علمی کاربردی میباشد که از حیطه ی مشاوره ای ما خارج میباشد

سلام خسته نباشید من دیپلم حسابداری کاردانش دارم و پیش دانشگاهی از راه دور میخونم برای کنکور چه درس هایی و چه کتاب هایی باید بخونم وشانس قبولی در کنکور دارم

سلام فایل صوتی منابع و روش مطالعه و http://drkonkour.ir/%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d8%b1%db%8c%d8%b2%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d8%b5%d9%81%d8%b1/ رو در سایت مطالعه بفرمایید حتمأ

سلام وخسته نباشید.لطفا بعد از توضیح دادن شرایطم بفرمایید بهترین انتخاب چیه؟ من علاقه اصلی واستعدادم در رشته ورزشی فوتبال هست.موقع انتخاب رشته سه گزینه شامل ریاضی.تربیت بدنی وفنی مکانیک خودرو مدنظرم بود.رشته ریاضی رو به دلیل اینکه نیازمند وقت زیاد برای تکالیف وامتحانات هست وجلوگیری از پرداختن وقتم به فوتبال میکنه انتخاب نکردم. تربیت بدنی مد نظرم بود که بدلیل آینده شغلی ضعیف تر واینکه چون باید در آن به تمامی ورزش ها بپردازم وتمرکزم از روی فوتبال کم میشد آن راهم انتخاب نکردم. در آخر تصمیم براین گرفتم مکانیک خودرو برم که یک مهارت هم یاد گرفته باشم.اماالان پس از یکسال فهمیدم خود این رشته هم نیازمند اینه که وقت بسیار زیادی اعم از کار کردن وتحقیق وپژوهش نیاز داره وبین رشته ورزشی مورد علاقه من وخودمکانیکی دو دستگی ایجاد میکنه. دوتا از استاد ها گفتن که تربیت بدنی برای من مناسب تر بوده.الان شک دارم داخل رشته ام. ببخشید پرحرفی کردم ولی واقعا برام مهمه. خواهشا برداشتتون به شماره تماس من یا ایمیلم بفرستیدهر چه سریع تر که نیاز به تغییر هست یا نه؟ واقعا عجله دارم خیلی ممنونalinoruzi132@gmail.com

پیشنهاد من هم‌این هستش که شما که انقدر به ورزشتون علاقه مند هستید تربیت بدنی مناسب تر بوده

یادتون باشه در هر رشته ای خوب کار کنید و با سواد و با مهارت باشید کار هست

سلام خسته نباشید من دیپلم گرافیک رایانه ای کاردانش دارم باید چه کنکوری بدم دانشگاه چه رشته ای میتونم بخونم میخوام از الان بخونم که رتبه خپبی بیارم

شما باید مدرک پیش دانشگاهی رو داشته باشید و بعد از داشتن مدرک هر کنکوری اعم از کنکور سراسری تجربی و ریاضی و انسانی میتونید شرکت کنید

با سلام و عرض خسته نباشید من دانش اموز سال چهارم ریاضی هستم میخواستم بدونم در مدت سال تحصیلی چند درصد از وقت خودم را به دروس عمومی اختصاص بدم و یاداور میشوم که پایه دروس عمومی ام بهتر از اختصاصی است. با تشکر

در نیمه ی دوم سال بهتره ۶۰ ۴۰ باشه و هر چقدر به آخر سال نزدیک میشیم تعادل عمومی ها یک مقداری بیشتر بشه یعنی اگر ۱۰ ساعت میخونی ۴ ساعت عمومی و ۶ ساعت اختصاصی پیشنهاد میکنم فایل صوتی روش برنامه ریزی برای کنکور را مطالعه بفرمایید

سلام من براي خوندن كنكور خيلي از مطالبو تو درساي مختلف حذف كردم و فقط درسا و فصلاييو كه تعداد تكرار بيشتري توي كنكور داشترو دارم ميخونم براي همينم نميتونم با هيچ ازموني هماهنگ شم ولي مطمعن نيستم روشم درسته يا نه به يه مشاور نياز دارم بهم بگه با وقت كمي كه باقي مونده اين روش درسته يا اينكه با برنامه ديگه اي ادامه بدم ممنون ميشم پاسخ بدين

سلام پیشنهاد میکنم فایل صوتی شروع از صفر را حتمأ گوش کنید و مطابق اون برنامه پیش برید

با سلام من فارغ التحصیل رشته مهندی هستم و میخام دوباره کنکور سرارسری در رشته ریاضی رو شرکت کنم ایا برای شرکت و قبولی محدودیتی وجود دارد؟؟

سلام..ببخشید من دانشجوی کاردانی نرم افزار هستم میخوام برای کارشناسی برای دانشگاه فرهنگیان کنکور بدم باید چیکار کنم

با سلام شما باید کنکور سراسری رو شرکت کنید و در دانشگاه فرهنگیان پذیرش بشید شرایط : تراز‌‌ کنکورتون باید بالای ۶۵۰۰ باشه معدل بالای ۱۵ داشته باشید و سن شما باید زیر ۲۱ سال باشه

سلام وقتتون به خیر، دانشجوی فارغ التحصیل دامپزشکی روزانه هستم…با توجه به قانون جدید که در صورت قبولی تو روزانه میشه رایگان پزشکی خوند..میخوام ۲باره کنکور بدم..چندروزیه شروع کردم اما کتاب کمک اموزشی ندارم..کتابای درسیو نمونه سوالای گزینه ۲ و ازمونای سراسریو دانلود کردم از رو لب تاب میخونم…به نظرتون با این وضع میتونم پزشکی روزانه قبول شم؟اطرافیان میگن به امسال نمیرسی

من یه دانش آموزدهمی ام خیلی به پزشکی علاقه دارم واگه قبول نشم میمیرم اول سال کتابای تستی خریدم امایکیشوننوشتم این سه ماهوکلهم کم کاری کردم واصلا نخوندم به طوری که توکتاب درسی هم ایراددارم الان میخوام ازالان شروع کنم امامیدونین بعدازدوهفته امتحانات دیه ومن تستام میمونه میخوام نیمسال اولوتستاشوتموم کنم امامیدونین که امتحاناسنگینن میخوام بعدازتسلط برکتاب توامتحانات دیماه مثلا دوروزبعدامتحان زیست دارم دیماها اول کتاب درسی رومسلط بشم بعدتست بزنم آیاتست زدن توامتحانات دی درسته؟بعدازاینکه حسابی مسلط شدی یانه؟آخه نمیخوام تستاموواسه نیمسال دوم نگه دارم نمیشه واضظرابم بیشترمیشه راهنماییم کنین توروخدادعاتون میکنم شب وروزم زهرماره به خدا.

پیشنهاد من در دوران امتحانات دیماه حل مثال تشریحی هستش… چون شما امسال تشریحی باید جواب بدید. پیشنهاد قطعی من برای دانش آموزان سال دهم خواندن امتحانات به صورت تشریحی و مسلط شدن در این قسمت هستش…موفق باشید

سلام من یازدم گرافیک هستم میخواستم بدونم اگر امسال کنکور بدهم و رتبه بیاورم میتوانم سال بعد بدون کنکور دوبارع وبا همین رتبه به دانشگاه بروم?

سلام خیر نمیشه

سلام آقای شکری میدونم این پیاموپاسخ نمیدیدولی بازم می نویسم میشه فرداچهارشنبه ساعت ۸و۱۰دقیقه یاهرروزوساعت دیگه یه ۳۰-۴۵دقیقه ای وقتتونوبگیرم توروخدادوروبرم کسی نیست که راهنماییم کنه هزینه ی مشاوره روهم ندارم.خواهش می کنم شماره تلفنتونوبدین والا،۳۰دقیقه پول درنیاوردن به جایی برنمیخوره ازقدیم گفتن زکات علم نشرآن است کارمم طوری نیست که بنویسم جواب بدیدتواینجایاتلگرام خواهش می کنم شماره شخصی تونوبدیدبعدازاینکه دیدم نظرمیدم دیدم پاکش کنید.

ما در خدمت هستیم… اگر کمکی ازم ساخته باشه… روز چهارشنبه ساعت ۱۱ شب باهام تماس‌بگیر سوالاتتو هم‌بپرس

سلام آقای شکری میشه شماره تونوبدید؟راستش چهارشنبه نمیتونم میشه شنبه صبح ساعت۸تماس بگیرم(خواهش)چون فقط اون ساعت وقت آزاددارم.به چه شماره ای زنگ بزنم؟

شنبه به منشی پیام بدید بهتون تایم میدن… ۰۹۳۵۹۳۷۸۰۱۹

سلام من دانش اموز یازدهم نظام جدید هستم رشته تجربی سال سوم نظام قدیم . ایا میتونم یا راهی هست که من سال بعد به مدرسه نرم ( پیش دانشگاهی) ومیخوام بمونم خونه درس بخونم و دوباره یک سال درسخوندن در خونه تموم شد برگردم مدرسه وبا کلاس جدید سال چهارم رو بخونم . ممنون لطفا با خبر خوب جواب بدین

سلام خدمت شما . رفتن به مدرسه در سال دوازدهم قانونا الزامی بوده و شما باید شرکت کنید در مدرسه پیشنهاد من با توجه به اینکه سال دوازدهم امتحانات نیمسال دوم نهایی بوده ؛ رفتن به مدرسه میباشد.

راه های غیر قانونی مثل تبانی با مدرسه وجود داره برای نرفتن ولی من پیشنهاد نمیکنم

من سال اول رو بکل درس نخوندم والان تو نیمسال دوم سال دوم هستم چیک کنم که اون دروس سال قبل رو فول کنم

سلام خدمت شما برای نیمسال دوم پیشنهاد میکنم فایل صوتی شروع از شروع از صفر از بهمن رو گوش کنید.

باسلام و خسته نباشید.من فوق لیسانس مکانیک دارم و هر دو مقطع کارشناسی و ارشد روزانه بودم‌.قصد شرکت در کنکور تجربی در رشته دندانپزشکی دارم.شنیدم که قانون گرفتن شهریه از دانشجویانی که قبلا در دوره روزانه تحصیل کردن لغو شده و میتونن مجددا تحصیل رایگان داشته باشند .آیا این خبر واقعا صحت داره؟ و اینکه شامل کسانی که ارشد هم روزانه بودن میشه یا حداکثر باید تا لیسانس روزانه خونده باشن؟ با توجه به اینکه بنده امسال فرصتی برای درس خوندن ندارم و باید برای کنکور ۹۸ برنامه ریزی کنم.ممکنه دوباره این قانون برای سال بعد اعمال بشه؟

سلام بله این قانون لغو شده است و دیگه این قانون اعمال نمیشه و شما میتونید به صورت رایگان تحصیل کنید. و شما با توجه به شرایطتون مشکلی ندارید… بعید به نظر میاد با توجه به سیاست ها تغییر بکنه..ولی در حال حاضر این قانون داره اعمال میشه

سلام وقت بخیر من لیسانس پرستاری دارم و تصمیم گرفتم برای کنکور ۹۸ آماده بشم. از اونجایی ک دانشگاه سراسری خوندم ایا مجددا میتونم سراسری بخونم؟ البته طرحمو کامل نگذروندم. و اینکه به نظر شما از کجا شروع کنم ؟

سلام بله مشکلی نداره و شما میتونید در کنکور ۹۷ شرکت کنید… تا قبل از تمام شدن طرح امکان کنکور نیست برای شما مگر اینکه تا قبلش از دانشگاه انصراف بدید فایل صوتیبرنامه ریزی شروع از صفر برای کنکور رو حتما گوش کنید

سلام من الان مثلا به فرض تو درسام قسمت نیم سال دوم هستم . بعد اگه مثلا تست های نیم سال اول رو بزنم ( تستهای موسسه قلم چی ) در خانه چه زمانی بزنم

سلام بله حتما در بازه های زمانی معین از مباحث نیمسال اول به صورت پوششی تست بزنید و همچنین با کتاب هایی مثل موج آزمون شیمی و … میتونید هفته ای یک آزمون بزنید پیشنهاد میکنم فایل صوتی آموزش تست زنی برای کنکور و فایل صوتی روش دوره و مرور برای کنکور رو گوش کنید

سلام خسته نباشید…من لیسانس رشته صنایع شیمیایی هستم میخاستم بدونم میشه برای داروسازی کنکور بدم یا نه؟

سلام خیر متاسفانه چنین امکانی نیست پیشنهاد میکنم مقاله ی معرفی رشته داروسازی رو حتما مطالعه بفرمایید

سلام مجدد من الان سال دوم هستم (نظام جدید) میخواستم بدونم سال دیگه رو سال بعدی رو نمیشه بهخ یک روش نرم مدرسه تا درسام رو مرور کنم وسال بعدش با کلاس جدید برم سر کلاس مثلا …. از راه دوری یا غیره

سلام مدرسه نرفتن دلیل بر موفقیت در کنکور نیست خیلی از دانش آموزان که رتبه ی زیر ۱۰۰۰ میشن مدرسه هم میرفتند مهم اینه که چقدر اون رو جدی بگیری پیشنهاد میکنم مدرسه رو حتما برو و در عوض هر روز به طور منظم علاوه بر دروسی که مشاورت بهت میده یا خودت در برنامت میزاری ، ۲۰ درصد از زمانتو بزار برای درس های مدرسه مثلا اگر ۱۰ ساعت درس میخونی ، ۲ ساعت رو بزار برای مدرسه اینطوری باعث میشه که هم به مدرسه برسی هم به کنکور در واقع مدرسه و کنکور مجزا از هم نیست و در راستای همدیگه هستند اون ۲ ساعتی که میزاری برای دروس مدرسه پیشنهادم اینه که درس های اختصاصی باشن موفق باشی

لطفا یک راه جولوم بزارین

سلام میخواستم بپرسم میتونم بادیپلم معماری انسانی بخونم بایدچیکارکنم ?

سلام برای کنکور نظری شما دو راه پیش رو دارید ۱. مدرک پیش دانشگاهی نظری (فرقی‌نمیکنه انسانی یا تجربی یا ریاضی) را دریافت کنید ۲. مدرک کاردانی داشته باشید: پدرک کاردانی شما معادل پیش دانشگاهی محسوب میشود یکی از این دو راه برای شما وجود دارد هر کدوم براتون مقدوره رو انجام بدید میتونید کنکور انسانی شرکت کنید و پذیرفته بشید

سلام خسته نباشید من تو تکمیل طرفیت امسال دانشگاه دولتی قبول شدم ولی نمیدونم که شبانه است یا روزانه وچیزی ننوشته؟

از دانشگاه مربوطه استعلام بگیرید

سلام خسته نباشید، من مدرک کاردانی معماری ناپیوسته دارم ولی یه ترمم کارشناسی خوندم البته دانشگاه آزاد به دلیل مشکل مالی ادامه تحصیل ندادم. الان بعد ۳ سال میخوام کنکور انسانی یا تجربی بدم تو این انتخاب هم مشکل دارم آیا میشه با این شرایط کنکور شرکت کنم؟؟؟ با تشکر

در صورتی که مدرک کاردانی رو داشته باشید میشه شما در کنکور شرکت کنید

بچه توروحداضدحال نشین به سوالم جواب بدین من دهم تجربی ام ۴ماهوهیچی نخوندم کمک درسیام خالین تستی نزدم وفقط کتاب درسیاروسطحی خوندم ترازم تو۶بهمن۵۶۰۰بودبه نظرتون نیمسال دوم بخونم یااولو؟همه میگن دوموولی من میخوام از۰شروع کنم وتو۵۰روزنیمسال اولوبخونم نیمسال دوموتوعیدبیرون نرم.اگه این کاروبکنم ضربه میخورم؟واینکه به نظرتون کودوم ازفردادرساروشروکنم چنتادرس؟وچن ساعت واینکه شماروزانه برنامه ریزی می کنین؟یاهفتگی واینکه بااختصاصی شروع کنم یاعمومی؟چقدر؟ممنون سانازآقای حاجی زاده خانم عقدایی ووشوشاودی وهمه.

سلام نیمسال دوم رو بخونید و بعدش هر بار تا زمانیکه برنامه به جاهایی رسید که پیش‌نیاز نیم سال اول داشت برگرد و پیش نیازش رو بخون

سلام خسته نباشید من دیپلم انسانی رو دارم وترم اخر رشته علوم قضایی هستم ایا میتونم کنکور ۹۷تجربی بدم؟

سلام موردی نداره و میتونید کنکور تجربی شرکت کنید در صورتی که مدرک پیش انسانی داشته باشید

رتبه که برا قبولی تو رشته پرستاری و هوشبری لازم هس چنده( ازادو دولتی )

سلام در سایت کانون موجود هستش

سلام من کلاس یازدهم رشته کامپیوترم الان دارم همزمان ۴ مدرک امنیت شبکه میگیرم می خوام بدونم میتونم برم پلیس فتاشم مستقیم و یا تودانشگاه افسرس به دردم میخوره ؟

با سلام متأسفانه اطلاعی ندارم از این موضوع

سلام خسته نباشید ببخشید من امسال پیش دانشگاهی هستم و تا الان روی دروس عمومی سرمایه گذاری کردم و زبان انگلیسی و دین و زندگی و ادبیات رو قادرم که بالای ۶۵ درصد بزنم اما تا الان دروس اختصاصی رو مطالعه نکردم برای قبولی در رشته پزشکی دانشگاه سنندج باید دروس اختصاصی رو حداقل باید چند درصد بزنم و تا کنکور روزی چند ساعت مطالعه کنم

با سلام در ارتباط با سوال شما باید خدمتتان عرض کنم که درصد های لازم برای قبولی در رشته های مختلف به طور دقیق در وبسایت قلمچی موجود میباشد. و اینکه چند ساعت در روز باید مطالعه داشته باشی باید بگم اینکه چند ساعت بخونی مهم نیست بلکه کیفیت مطالعه میباشد ولی در این بازه ی زمانی پیشنهاد من بالای ۱۰ ساعت در روز هایی که در منزل هستید و مدرسه ندارید هستش

سلام من۱۵ساله کلاس نهم برای انتخاب رشته ب کمک نیازدارم به رشته های دیگربه جزتجربی علاقه ای ندارم وفکرنکنم استعدادی هم دران هاداشته باشم فقط به تجربی علاقه دارم. میخاستم بدونم چه شاخه ازرشته تجربی روانتخاب کنم که هم خوب ودرضمن پردرامدباشد

سلام رشته ی تجربی رشته پردرآمدی هستش اتفاقأ در پیشنهاد میکنم فایل راز موفقیت در کنکور رو حتمأ گوش کنی. چون رشته تجربی رشته سختیه… و رقابت در این رشته به شدت بالا هست. رشته های پزشکی و دندان و دارو بو فیزیوتراپی رشته های خوب این شاخه هستند البته رشته های خوب دیگر هم هست ولی اینا پرطرفدار تر هستش. به دنبال علاقت برو و مطمئن باش درصد موفقیتت در رشته ای که به آن علاقه داری بیشتر خواهد بود.

سلام من پیش دانگشاهی هستم رشته ریاضی میخونم ..راستش خیلی سردرگمم نمیدونم چه رشته برم چه شغلی رو برم ممنون میشم کمکم کنید

سلام یشنهاد میکنم مقاله های معرفی رشته های دانشگاهی را حتمأ مطالعه بفرمایید

سلام وقتتون بخير من ليسانس مشاوره از دانشگاه پيام نور دارم و فارغ التحصيل سال٩٦ هستم. دوست دارم دوباره كنكور بدهم و ثبتنام كردم براي كارشناسي ديپلمم هم علوم انساني بوده.بنظرتون تو اين بازه كم ميتونم به رشته ي اقتصاد سراسري روزانه و شبانه تهران يا اطراف تهران مثل كاشان قم قزوين و…برسم؟ ممنونم

با عرض سلام بله در این بازه میشه کارهایی رو انجام داد پیشنهاد میکنم فایل صوتی شروع برای کنکور از اسفند را حتمأ گوش کنید فردا یا پس فردا در سایت آپلود خواهد شد

سلام میشه لطف کنید جواب سوال منو بدید من رشته انسانی درس خوندم و لیسانس برنامه ریزی شهری دارم ولی الان میخام تجربی بخونم چیکار باید بکنم لطفا راهنمایی کنید ممنون

سلام با توجه به شرایط شما پیشنهاد میکنم برای کنکور ۹۸ استارت بزنید. انشاالله بعد از عید در ارتباط با کنکور ۹۸ مفصل بحث خواهیم کرد

سلام آقای شکری. دیپلم ریاضی ۹۵-۹۶ دارم .به دلایل مختلفی چن وقتی دانشجو نمیشم. درس خوندن رو هم خیلی دوست دارم میخواستم بپرسم چطوری اموخته هام از یادم نره مرور کتابای درسی کافیه ؟

حتمأ با تست مطالب تحلیلی را مرور کنید و مطالب توصیفی رو با خواندن مطلب دوره کنید حتمأ فایل صوتی دوره و مرور برای کنکور را دانلود کنید

سلام خوبیبن میبخشید سوال من اینه که ایا رشته حقوق برا ۱۰ سال اینده بازار کاری مناسبی داره و اینکه نظرتون درمورد دانشگاه علوم قوه قضایی چیه ایا وکالتم تدریس میشود خیلی ممنون میشم اگه به سوالام جواب بدهید

بله ۱۰۰درصد بازارکار خوبی داره به شرط اینکه آزمون وکالت قبول بشید

سلام من امسال یازدهم تجربی می خونم واقعا الان سر در گمم می ترسم مثل کسایی که برا تیزهوشان م خوندن سوپرایز شیم واقعا نمی دونم کنکور حذف میشه یا نه اگه حذف شه جاگزینش چیه ؟ ایا اون جایگزین از یازدهم و دهم هم هست یا نه ؟ واقعا انگیزم رو از دست دادم به نظرتون الان چیکار کنم

سلام کنکور به هیچ عنوان حذف نخواهد شد و قطعا کنکور باقی خواهد ماند

سلام ببخشید آیا روستایی ها سهمیه دارن وچقدر؟

جزو سهمیه ی منطقه ۳ محسوب میشوند

سلام خسته نباشید ببخشید با سهمیه ی پنج درصدی با چه رتبه ای در وهله ی اول در دانشگاه علوم پزشکی سنندج میشه قبول شد و حداقل درصد های قبولی برای قبولی در این دانشگته چند هست و برای قبولی در رشته پزشکی پردیس خود گردان حداقل درصد ها چند باید باشه؟؟؟؟؟؟؟ ممنون

سلام ببخشید من یازدهم تجربی ام اما برا سال ۹۸ میتونم کنکور تربیت بدنی بدم, بعد باید چه کتابایی و بخونم؟ 🙏🙏

سلام رشته ی تربیت بدنی رشته ی شناوری هستش و از هر رشته ی ریاضی و تجربی و انسانی میشه

دیماه سال ۷۶ اشتباه شد .

سلام من پایه یازدهم تجربی هستم معدل ترم اول من۱۶ شده می خواستم ببینم میشه توی خرداد با معدل ۱۸یا ۱۹ قبول شد؟

بله میشه ولی به نظر من تمرکزت رو بزار برای بالابردن نمرات خرداد ماه فارغ از اینکه نمرات نیمسال اول چی شده… خیلی وقتا هستش انقدر که ما به فکر گذشته ای که برنمیگرده هستیم ، فرصت های پیش روی خودمون رو فراموش میکنیم و نمیبینیم … امیدوارم موفق باشید

سلام… من دانش آموز دهم تجربی ام … میخواستم بدونم بازار کار رشته روانشناسی بالینی تا ۷ سال آینده چه جوریه ؟؟؟ از تجربی میشه خوند این رشته رو ؟؟؟

سلام بازار کار خوبی میتونه داشته باشه اگر خوب درسشو بخونی بله از رشته ی تجربی هم میشه شرکت کرد

عرض سلام و ادب رشته من برق قدرت در مقطع کاردانی است و خیلی به رشته پزشکی علاقه مندم میخواستم ببینم میتونم در این رشته تحصیل کنم . لازم به ذکر است که من ۲۶ ساله هستم و حدود ۵ سال از اتمام درسم در مقطع کاردانی هم میگذره . خیلی ممنون میشم از راهنماییتون

سلام بله مشکلی نیست و میتونید شرکت کنید

بنظرتون ی دانش آموز کنکوری ک تا قبل عید خوب بوده بعدشو خراب کرده نتیجه ازمون ۲۱اردیبهشتش همه اختصاصیاش صفر شده الان با چه امیدی برگرده سردرسش؟ 🙁

فایل صوتی شروع از صفر برای کنکور رو گوش بده فصل های تست خیز رو در برنامت بزار و حتمأ ی برنامه جمع بندی برای خودت در نظر بگیر و برو جلو

سلام . من تقریبا تمام درسامو تموم کردم و یه مرور سطحی هم کردم ولی اصلا سراغ درس ریاضی نرفتم و یا حتی چیزایی رو هم ک قبلا خوندم رو ناقص رها کردم . میشه چندتا مبحث رو بهم معرفی کنید ک تو این زمان کوتاه بتونم بخونم و احنمال زدنشون تو کنکور بالا باشه ؟ رشتم ریاضیه . و اینکه من الان مثلا یک هفته کامل اختصاص بدم ریاضی بخونم یا کنارش درسای دیگه رو هم بخونم ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید .

سلام پیشنهاد میکنم فایل صوتی شروع از صفر از اردیبهشت ماه رو دانلود کنید و فصل های مهم و نمره بیاری که اگر از الان کار کنید میتونید نتیجه بگیرید رو یادداشت کنید و طبق اونا پیش برید

آقای شکری من هربار از شما سوال پرسیدم هیچوقت جوابمو ندادید . واقعا ناامیدم کردید . هرروز سایتتونو چک میکنم تا ببینم جواب سوالم ارسال شده یا نه ولی میبینم پاسخ بقیه کاربرا داده شده ولی برای من نه . خدا امیدتونو مثل من که امیدمو ناامید میکنید ، ناامید نکنه .

سوالتون رو پاسخ دادم با عرض پوزش از تأخیر

سلام استاد وقت به خیر…. من فارغ التحصیل هستم و سال سومی هست که میخام کنکور بدم از رشته ی دانشگاهی سابقم انصراف دادم کنکور ۹۷ محروم هستم و قصد شرکت در کنکوز ۹۸ رو دارم. در زمان کنکور های سال های قبل هم فیزیک و ریاضی و دروس تحیلی رو خوب مطالعه نکردم و آخرین باری که میشه گفت با ریاضی و فیزیک سر و کار داشتم همون سال پیش دانشگاهی (۹۵) بود که برای امتحانات نهایی پیش خوندم. پیشنهاد شما برای مطالعه و شروع این دو درس از صفر صفر چیه؟! با پایه و نمرات بسیار ضعیف در این دو درس؟! با توجه به این که شما در فایل هاتون همیشه تأکید میکنید که پیش نیاز ها رو رعایت کنیم و دروس رو به صورت زنجیره وار بخونیم و مطالبی رو در تابستان بخونیم که ارزش داشته باشه پیشنهاد شما کدوم زنجیره ها هست در تابستان با توجه به شرایط من؟! آیا برای فردی مثل من خوندن فصلی مثل سینماتیک یا الکتریسیته در تابستون سنگین نیست با توجه به پایه ام و باعث سرخوردیگم نمیشه؟! از طرفی میخام به توصیه ی شما عمل کنم و کمر درس رو تابستون بشکونم از طرفی میتزسم برام سنگین باشه مطالب و بیشتر نا امیدم کنه. کمکم کنید لطفا. با تشکر از مشاوره های خوب شما.

سلام در ارتباط با شروع از صفر از تابستان برای کنکور حتمأ لینک وویس رو براتون میزارم گوش کنید. پیش نیاز ها در سایت گفته شده به نظرم این فایل رو دانلود کن و گوش کن جواب خیلی از سوالاتتو میگیری البته این فایل برای شهریور هستش ولی زنجیره ها رو گفتم داخلشhttp://drkonkour.ir/%d8%b4%d8%b1%d9%88%d8%b9-%d8%a7%d8%b2-%d8%b4%d9%87%d8%b1%db%8c%d9%88%d8%b1/

سلام من سال پیش کاردانیمو از دانشگاه آزاد گرفتم اما به دلایلی نمیخوام این رشته رو ادامه بدم… دوست دارم کنکور تجربی بدم اما چون رشته دبیرستانم ریاضی بوده و به علت ضعیف بودنم تو دروس تخصصی تجربی میترسم قبول نشم خواهشا کمکم کنید. حاضرم ۳سال پشت کنکور بمونم ولی بدونم قبول میشم نمیتونم تصمیم بگیرم لطفا بگيد چیکار کنم میخوام زودتر شروع کنم!!!

باید زودتر تصمیم بگیری و شروع کنی و از شروع نترسی مسلمأ اگر خوب کار کنی میتونی به اون چیزی که دوست داری برسی

سلام من سال پیش کاردانیمو از دانشگاه آزاد گرفتم اما به دلایلی نمیخوام این رشته رو ادامه بدم… دوست دارم کنکور تجربی بدم اما چون رشته دبیرستانم ریاضی بوده و به علت ضعیف بودنم تو دروس تخصصی تجربی میترسم قبول نشم خواهشا کمکم کنید. حاضرمحتی ۳سال پشت کنکور بمونم ولی بدونم قبول میشم نمیتونم تصمیم بگیرم لطفا بگيد چیکار کنم میخوام زودتر شروع کنم!!!!

اگر خوب بخونی قطعا میتونی جواب بگیری به شرط اینک واقعا شروع کنی و بیشتر از این وقت رو هدر ندی

سلام آقای شکری این دومین باره که براتون پیام ميذارم لطفا جواب بدید خیلی به راهنماییتون نیاز دارم…

سلام من کارشناسی زبان عرب روزا

سلام آقای شکری وقت به خیر…. من امسال برای بار دوم در کنکور ۹۷ رشته ریاضی شرکت کردم اگر امسال رشته دلخواه قبول نشم آیا می تونم سال دیگه دوباره شرکت کنم ؟ در ضمن از این می ترسم که که تاثیر معدل قطعی باشه چون معدلم زیاد جالب نیست . میشه دانشگاه آزاد یا پیام نور … برم بعد که انشا الله رتبه مورد نظر رو کسب کردم انصراف بدم ؟ خواهش می کنم جواب بدید . ممنون

سلام میتونی ولی باید یک رشته فرمالیته ثبت نام کنی مثلأ پیام نور و سال بعد کنکور شرکت کنی و اگر قبول شدی بری از اون دانشگاه پیام نور انصراف بدی نیازی نیست سر کلاس ها بری ، فقط انتخاب واحد کن ، ولی سر کلاس ها نرو ، بشین بخون ، بعدش ترم بعدیش رو میتونی مرخصی بگیری شهریور ۹۸ هم برو انصراف بده ، زمانیکه رشته ی مورد نظر رو قبول شدی

ایا میتوان بدون گذراندن دوره دبیرستان وارد دانشگاه شد ؟

سلام خیر متأسفانه

با عرض سلام و خسته نباشید; من ۱۸ سالمه و سمپادیم و دیپلم تجربی نظام قدیم با معدل کل ۱۹٫۱۷ دارم و امسال برای اولین بار در کنکور تجربی شرکت کردم ولی نتایج کنکور برام رضایت بخش نبود به اصرار خانوادم وارد رشته تجربی شدم ولی خودم به انسانی علاقه مندم باتوجه به تاثیر ۳۰% قطعی سوابق تحصیلی در کنکور ۹۸ اگه بخوام برای کنکور انسانی پشت بمونم باید دیپلم انسانی بگیرم یا اینکه نمرات دیپلم تجربی رو در رتبم لحاظ میکنند؟!بنظرتون تو این شرایط تغییر رشته صلاحه؟!

سلام درس های مشترک شما با رشته ی انسانی تأثیر معدل لحاظ خواهد شد و برای درس هایی که شما در تجربی داشتید ولی در انسانی ندارید صرفأ درصد کنکور شما لحاظ میشود

سلام من یه بچه درسخونم اما به دلیل استرس کنکورم رو خراب کردم ۵۱۰۰تجربی شدم معدلم۱۹٫۹۰ بودنمیدونم برای پشت کنکور ۹۸ بمونم یا نه

اگر خوب میخونی امسال میتونی بمونی ولی اگر میبینی حوصله درس خوندن نداری پیشنهاد میکنم برو رتبه ی بدی نداری و باهاش میتونی رشته های خوبی قبول بشی

سلام استاد خسته نباشید, من فارغ التحصیل ۹۰ هستم, و لیسانس مترجمی دارم. کنکور ۹۷ شرکت کردم اما رتبم ۸۱۰۰۰ شد, میخام دوباره کنکور ۹۸ شرکت کنم، ایا نظام قدیم بودنم , محدودیتی نداره؟ و اینکه هدفم رشته فیزیوتراپی هس, میخام یه رتبه عالی بیارم, اما نمیدونم از کجا شروع کنم و با چه برنامه ای؟ خیلی سردرگمم, لطفا راهنمایی کنید

سلام در حال حاضر در ارتباط با محدودیت های بچه های نظام قدیم سازمان سنجش چیزی ارائه نکرده پیشنهاد میکنم برای شروع از فایل های صوتی داخل سایت استفاده کنید

سلام من متولد ۴۲ام. دیپلم تجربی دارم. به رشته های حقوق، فقه و… ( رشته هایی که با قانون سروکار داره) علاقه دارم. با توجه به این که این که مدت زمان زیادی فاصله افتاده و دروس انساسی رو هم نخوندم به نظرتون تو کدوم رشته شانس قبولی دارم و کدوم درس ها مطالعه ش راحت تره؟ برای کنکور سال بعد میخوام شرکت کنم. حدودا بیشتر از یک سال وقت دارم. با تشکر

سلام تمامی رشته های انسانی خوب سختی خودشونو دارند و باید براشون حداقل روزی ۵ تا ۷ ساعت زمان مطالعه صحیح قرار بدید

سلام.مندرکنکورهنرثبت نامکرده ام امادرازمون عملی رشته موردنظرم ثبت نام نکرده ام ایا ازدانشگاه رفتن منع میشوم؟

سلام نه مشکلی ندارید و منعی وجود نداره ، ولی هنر به شما معمولأ قبولی نمیده اگر ازمون عملی شرکت نکنید.

سلام کنکور ۹۷ تجربی رو دادم با وجود درصدای خوب رتبم ۷۱ هزار شد..یه سری ها رتبشون کم بود سراسری مجاز نشدن یه سری بالا بود رتبشون مجازشدن..وضع بدبوده فقط میخوام بدونم با این رتبه موسسه غیرانتفاعی روزبهان ساری یا فروردین قائمشهر یا ادیب ساری حسابداری قبول میشم یا نه؟ خودم از قائمشهرم میشه جواب بدین؟

سلام. وقت بخیر.اینجانب مهندس عمران هستم با ۷ سال سابقه کار ولی به دلیل علاقه به رشته پزشکی تمایل دارم پزشکی بخونم.۳۶ سال سن دارم.فنی و حرفه ای نظام جدید خوندم.حالا برای پزشکی باید پیش دانشگاهی بگذرونم یا بعد از کنکور پزشکی تو دانشگاه دروس جبرانی بهم میدن.البته دانشگاه دولتی منظورمه.و کلا میخوام بدونم چه مراحلی باید طی کنم تا پزشکی عمومی بگیرم؟

سلام مشکلی از بابت شرکت شما در کنکور نیست فقط باید منظم و با برنامه مطالعه کنید تا به هدفتون برسید حتمأ اپلیکیشن دکتر کنکور را دانلود کنید و فایل های صوتی داخل اپلیکیشن را گوش کنید

سلام منرشتم تجربیه و امسال میرم کلاس دوازدهم،و هیچ علاقه ای به این رشته نداشتم و به اجبار به این رشته اومدم،به دلیل علاقه ای که نداشتن سال یازدهمم درس ریاضی و شیمی رو افتادم،چون واقعا نخونده میرفتم سرجلسه امتحان تا باخونوادم لجبازی کنم،الان پشیمون شدم و میخوام توی همین رشته موفق بشم،تابستون امسالمو درگیرپاس کردن این دوتا درس وکلاسای کنکور بودم ووقت نداشتم که درسای دهم و یازدهمم رو بتونم وتست بزنم،میخواستم بدونم میتونم یعنی وقت میکنم تموم کنم درسامو و موفق بشم!؟واقعا سردرگمم و هیچکس نیست تا منو راهنمایی کنه و کمکم کنه ،توانایی بهره مندی ازمشاور تحصیلی رو هم به دلیل هزینه های بالاش ندارم…لطفا منو راهنمایی کنین.مرسی

سلام خدمت شما پیشنهاد میکنم در مدت باقیمانده روی مسلط شدن بر روی پیش نیاز ها زمان بگذارید و از مهر پر قدرت استارت بزنید پیش نیاز های دروس مختلف رو در وبسایت به طور کامل توضیح دادیم حتمأ دانلود کنید و استفاده کنید

سلام

سلام ضمن عرض خسته نباشید و تقدیم احترام خواهشمندم من را راهنمایی کنید. آیا من میتوانم در کنکور علوم تجربی برای راه یافتن به رشته پزشکی شرکت کنم ؟ به استحضارتان می رسانم که من متولد سال ۶۳ دیپلم فنی و حرفه ای رشته حسابداری سال ۸۱ کاردانی حسابداری آموزشکده فنی و حرفه ای دولتی سال ۸۴ و کارشناسی ناپیوسته رشته حسابداری دانشگاه آزاد سال ۸۷ هستم خدمت سربازی هم رفته ام و در حال حاضر شاغل در شرکت خصوصی و ساکن تهران هستم

سلام بله میتونید در‌کنکور تجربی شرکت کنید و مشکلی ندارید

سلام من دانش آموز سال یازدهم حسابداری هستم خیلی گیجم از اینکه ما هنرستانی ها میتونیم وارد دانشگاه های سراسری بشیم و اگر میتونیم وارد شیم باید کنکور بدیم یا شرط معدل و آزمون ورودی داریم ؟ ممنون میشم پاسخ بدید

سلام میتونید ولی باید مدرک پیش دانشگاهی رو بگیرید یا کاردانی فنی داشته باشید

سلام من دانش آموز سال دهم تجربی هستم میخواستم که در برنامه ریزی راهنمایی ام کنید

سلام پیشنهاد میکنم وویس های مربوط به برنامه ریزی را در اپلیکیشن یا وبسایت دانلود نمایید

سلام خسته نباشید، میخواستم بدونم آیا میشه توی خونه تحصیل کنم و به مدرسه نروم ؟ چون اصلا محیط مدرسه و معلما و .. . برام خوشایند نیست کلاس دهم تجربی هستم

سلام من پیشنهاد نمیکنم خیلی زیاد این کار رو

سلام خسته نباشید من کنکور دارم رشتمم ۱۲انسانی هست برنامه ریزی درسی ندارم میشه راهنمایی کنید

سلام از فایل های برنامه ریزی داخل اپلیکیشن استفاده کنید

سلام خسته نباشید من میخوام در حین کارشناسی برای ارشد هم بخونم در ضمن کلاس زبان هم میروم اما یک برنامه ی مطالعاتی خوب میخواهم ممنون میشم راهنماییم کمک کنید.

سلام میخواستم بدونم از کنکور تجربی میشه مددکاری اجتماعی خوند!؟ اگه آره با چه رتبه ای؟

سلام خسته نباشید ایاکنکور کاردانی بع کارشناسی از امسال حذف شده است

با سلام خواهر زاده ام پیشت کنکوری است و زیاد استرس دارد به طوریکه حدود ۱۰ ساعت مطالعه دارد ولی تو ازمون کانون رتبه اش افتضاحه. بعد از امتحان میگه ازمون خوب بوده ولی وقتی جوابا میاد میبینیم که اصلا نتونسته به سوالات جواب بده نمی دانم چه کار کنم شبا دیگه خوابش نمی بره و استرس ذاره بردیمش دکتر اعصاب و روان و دارو برایش تجویز کرد ولی بازم استرس داره وقتی ازش درس می پرسیم جواب میدیم ولی تو ازمون نمی تونه به سوالات پاسخ درست بده به نظر شما ما باید چه کار کنیم خیلی براش نگرانم می ترسم مریض بشه ما زیاد بهش خسته نمی گیریم میگم تو سعی اتو بکنم بقیه اش بسپار به خدا و نگران هیچ چیزی نباش سلامتی تو برای ما از همه چیز مهم تر ولی با این وجود باز هم استرس داره دیگه از این وضعیت خسته شدیم به نظر شما ما باید چه کار کنیم تا اون بتونم حداقل تو ازمون نتیجه تلاششو بیبینه. با تشکر

اگر در این حد استرس داره به نظرم باید با روانشناس در ازتباط باشه و تحت نظر قرار بگیره

…: …: سلام استاد یه سوالی ازتون داشتم اگ راهنمایی کنین ممنون میشم،بنده فوق دیپلم کامپیوتر دارم و ۱۹سالمه بنا ب علاقه ام امسال میخام کنکور تجربی بدم کتاب درسی و کتاب کارهای گاج رو هم دارم ولی واقعا نمیدونم چجوری شروع کنم اونم درسایی ک بجز سال اول دبیرستان تا الان نخوندم و سرکلاسشون نبودمو واقعا تو خوندن این درسا موندم بنظرتون تنها با تلاش خودم میتونم قبول شم تو رشته های پزشکی و پیرا پزشکی از برنامه شروع از صفرتون کمک گرفتم واسه خوندن درسا و سوال دیگ ام داشتم راجب تغییرات کتابا،کتاب تست و کتاب های درسی من برای سال ۹۳هست و برای کنکور۹۴بود خواستم بدونم تغییرات خیلی زیاده چون نمیتونم کتاب جدید بگیرم؟لطفا جواب بدین دکتر🙏

سلام وویس های روش مطالعه ها رو گوش کن خیلی میتونه بهت کمک کنه

با سلام اگر هدفم تدریس در دانشگاه ها باشه بنظر شما در رشته مدیریت شانس بیشتری دارم یا در رشته ی زبان (فرانسه) ؟؟

در رشته زبان

سلام من دانش آموز دهم ریاضی مدرسه شهید حقانی هستم،پدر و مادرم میگن که رشته ریاضی تو ایران درآمد و بازار کار نداره،برو تجربی.من خودم خیلی به ریاضی علاقه دارم ولی خوب باید واقع بین باشم،لطفا بگین چیکار کنم.

اگر خوب بخونی و در انتخاب رشته دقت داشته باشی و رشنه هایی که بازار کار دارند رو انتخاب‌ کنی میتونی

سلام من کاردانی کامپیوتر دارم، میخوام برای کنکور تجربی ثبت نام کنم؟ باید پیش دانشگاهی اینا بخونم؟ یا فقط کنکور ؟

سلام خیر مدرک کاردانی شما معادل کارشناسی لحاظ میشه

من لیسانس رشته بیوشیمی هستم تازه درسمو تموم کردم تصمیم گرفتم امسال دوباره کنکور تجربی بدم فقط برای پزشکی میخوام الان یه ماه هست که شروع کردم میخونم ولی خیلی استرس دارم نمیدونم کار درستی میکنم یا نه از یه طرفم فک میکنم اگه کنکور تجربی قبول نشم یه سالم به هدر میره عوضش میتونستم تو ارشد قبول شم😯😯اصلا نمیتونم تصمیم درست بگیرم

سلام من ليسانس شيمي ام ميخوام ارشد امتحان بدم ميتونم رشته صنايع داروسازي انتخاب كنم؟

سلام وقتتون بخیر من لیسانس برق الکترونیک دارم میتونم با تبدیل مدرک لیسانس حسابداری یا مالی بگیرم ؟؟؟

با سلام من لیسانس فیزیک هسته ای دارم ایا میتوانم رشته مامایی امتحان بدم لطفا جواب سوالم رو بدید ممنون

سلام بله ولی باید کنکور مجددأ شرکت کنید

سلام من دوازدهم تجربی ام اصلا نمیدونم باید چیکار کنم لطفا کمکم کنید

سلام فایل های ویدیویی رو حتمأ در وبسایت و یا اپلیکیشن تماشا کنید

سلام من دانشجوی رشته حسابداری پیام نور هستم .ایا من میتونم امسال کنکور بدم و در رشته پرستاری قبول بشم .سال کنکورم اصلا نخوندم و رتبه من ۳۰هزار شد به نظر شما شانس قبولی دارم ؟

سلام بله اگر هدفت پرستاری هستش میتونی

سلام من کنکور دادم و نتونستم نتیجه مو بگیرم و حالا میخوام وارد دانشگاه بشم و واقعا نمیتونم تصمیم بگیرم کدوم دانشگاه برم ازاد یا پیام نور؟ و کدوم دانشگاه بهتره؟ ساکن ورامین هستم

سلام من سال ۹۶ کنکور دادم و نتونستم نتیجه مو بگیرم و حالا میخوام وارد دانشگاه بشم و واقعا نمیتونم تصمیم بگیرم کدوم دانشگاه برم ازاد یا پیام نور؟ و کدوم دانشگاه بهتره؟ ساکن ورامین هستم

بستگی داره به دانشگاهش ولی به طور کلی ارزش مدرک دانشگاه آزاد بهتر از پیام نوره

من رشته ی تجربی بودم بعد با مدرک پیش رفتم دانشگاه آزاد رشته ی مکانیک خودرو کاردانی پیوسته حالا ترم ۳ ام و می خوام کنکور تجربی یا ریاضی دوباره بدم و فرهنگیان بیارم میشه چنین کاری کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟ لطفا راهنمایی کنین

سلام مشکلی نیست و میتونی

سلام خسته نباشید من پایه یازدهم رشته ریاضی هستم میخواستم ببینم که ایا میتونم با دیپلم ریاضی کنکور تجربی شرکت کنم یا نه و این رو درس تاثیر داره ایا منظوره واسم بد تموم نمیشه ؟

سلام بله میتونی اقا بهزاد و مشکلی نیست بستگی به خودت داره اگر به زیست علاقه داری میتونی پیشنهاد میکنم تا موقع ثبت نام کنکور در کنار ریاضی زیست رو هم یک مدت بخوان ببین اصلا میتونی باهاش ارتباط برقرار کنی یا نه اگر تونستی اون موقع این کارو انجام بده

سلام،من دانشجوی رشته روانشناسی هستم با دیپلم پیش دانشگاهی انسانی میخواستم بدونم میتونم کنکور تجربی رو شرکت کنم برای رشته مامایی ؟؟

سلام بله مشکلی نیست فقط اگر روزانه درس میخونی باید تا تاریخ ۳۰ بهمن انصراف بدی از دانشگاه ولی اگر غیر از روزانه هستی مشکلی نیست

سلام ببخشید من ی سوال داشتم،من سال کنکور ۹۶ شرکت کردم و بدلیل خیلی از مساعل رتبه خوبی نیاوردم سال ۹۷ شرکت کردم و حسابداری پیام نور فیروزکوه قبول شدم،و انتقالی گرفتم ب تهران،حالا خیلی ناامیدم،بنظرتون از رشته خسابداری انصراف بدم و برم تو ی این ۵ ماه کنکور بخونم؟یا اینکه رشته حسابداری رو ک کلا تموم کردم بعدش برم واسه کنکور بخونم؟چون دلم میخواد ی رشته عالی برم،ممنون میشم کمکم کنید

حسابداری پیام نور نیاز به انصراف نداره میتونی درس رو بخونی و کنکور هم شرکت کنی زمانیکه قبول شدی در کنکور و مطمئن شدی که رشته بهتری قبول شدی اون موقع بری انصراف بدی میتونی فعلأ مرخصی بگیری

سلام .بنده دیپلم کار ودانش و فوق دیپلم حسابداری دارم و میخواهم تکنسین اتاق عمل شرکت کنم باید چکار کنم

سلام خدمت شما شما باید در کنکور سراسری شرکت کنید و نیازی هم به داشتن مدرک پیش دانشگاهی تجربی ندارید ( به دلیل اینکه مدرک فوق دیپلم دارید ) و در موقع انتخاب رشته ، اتاق عمل را انتخاب کنید ( درصورتی که رتبه مورد نیاز را بیاورید )

سلام من رشتم تجربیه؛چنتا از درسای پیش دانشگاهیمو پاس نکردم برای رفتن ب دانشگا ازاد مدرک پیش دانشگاهی لازمه؟

سلام بله ۱۰۰ درشد لازمه

سلام من دیپلم کامپیوتر دارم و میخام برای کنکور ۹۸ کنکور بدم ایا از لحاظ سنی مشکلی ندارم و می توانم‌ کنکور انسانی یا تجربی بدم

سلام مشکلی نیست فقط باید مدرک پیش دانشگاهی رو داشته باشید اگر دیپلم دارید

سلام میخاستم بدونم که با دیپلم کاردانش میتونم کنکور هنر شرکت کنم یا باید پیش دانشگاهی رو بخونم .

سلام باید مدرک پیش دانشگاهی رو داشته باشی

سلام خسته نباشید.من لیسانس itدارم میخواستم انسانی بخونم ایا امکانش هست؟اگه میشه راهنمایی کنید

بله مشکلی نیست

سلام من رشته ام حسابداریه و میخام تغییر رشته بدم و برم حقوق بخونم و خوشبختانه امتیاز این رشته رو تو همین دانشگاه اوردم به نظرتون حقوق رشته خوبیه یا نه؟؟ ممنون میشم اگه جوابمو بدید

خوبه به شرط اینکه روحیه برون گرا داشته باشید و علاقه هم داشته باشید

سلام خسته نباشید ممنون از سایت خوبتون در مورد رشته پرستاری سوال داشتم …تراز قبولی دانشگاه ازاد واحد بوشهر و رتبه قبولی دانشگاه سراسری بوشهر چند هست؟ تقریبی هم بگید کفایت میکنه و اگر درصد دروس رو بگید خیلی ممنون میشم

خیلی ممنون از پاسختون

سلام رتبه های قبولی داخل سایت کانون هست

سلام و عرض ادب خدمت اساتیدگرامی ببخشین..یه سوال بنده کارشناسی علوم اجتماعی دارم..به نظرتان ارشد مددکاری اجتماعی ثبت نام کنم یا بالینی…خواهشا راهنمایی فرمائید ممنون و سپاس گزارم.معلول جسمی حرکتی متوسط

بالینی بهتر هستش از جهت بازار کار

سلام،من فارغ التحصیل سال ۸۴ کاردانش هستم،اگه بخوام وارد دانشگاه سراسری بشم باید چیکار کنم.شنیدم میگن باید پیش بخونی تا بتونی کنکور سراسری بدی و اینکه میگن کنکور برای هنرستانی ها حذف شده!میشه راهنماییم کنین؟ 🙏

برای رشته های نظری باید مدرک پیش داشته باشی یا مدرک کاردانی

ایا اطراف تهران هم سهمیه منطقه محروم برای کنکور سراسری شاملش میشه؟

بعضی از سمت هاش بله

سلام من یک برنامه درسی خواستم چگونه میتوانم برنامه بدست بیارم باتشکر از شما

سلام جهت رزرو مشاوره باید با شماره تماس ۰۹۳۰۳۵۹۱۰۴۹ تماس بگیرید

با عرض سلام. من علیرضام رشته ریاضی پایه دهم من نوبت اول درس ریاضی رو مجموع نمرات ۵ شدم باید نوبت دوم چند بگیرم قبول خرداد بشم؟ من میخوام تغییر رشته هم بدم به تجربی چیکار کنم؟

با عرض سلام. من علیرضام رشته ریاضی پایه دهم من نوبت اول درس ریاضی رو مستمر ۱۱ شدم .و نوبت اول و ۴ شدم .نوبت دوم چند بگیرم قبول خرداد بشم؟ من میخوام تغییر رشته هم بدم به تجربی چیکار کنم؟

میشه کمکم کنید

من لیسانس کامپیوتر دارم الان می‌خوام دوباره برای پزشکی کنکور بدم چی کار باید بکنم

سلام از فایل های داخل سایت استفاده کنید

سلام . من هنرجوی سال دوازدهم رشته نقشه کشی معماری هستم . برای کنکور سراسری هنر ثبت نام کردم و میخوام در کنکور کاردانی رشته خودم هم شرکت کنم. مشکلی نداره هر دو رو شرکت کنم؟ برای ورود به دانشگاه های هنر و معماری باید در کدوم کنکور رتبه بیارم؟

سلام خیر امکان این مسیر وجود نداره و باید یکیشو انتخاب کنید

سلام آقای شکری ، یه سری سؤال داشتم ، خیلی ذهنم رو درگیر کرده ممنون میشم جواب بدید من رشتم تجربیه سال ۱۳۷۷٫ الان میخوام کنکور بدم تا در رشته مورد علاقه ام تحصیل کنم اگرچه با مدرک مهندسی صنایع تا این مدت مشغول به کار بودم همیشه این دغدغه را داشتم که در رشته دندانپزشکی درس بخونم . میخواستم بفرمایید از کجا و چطوری شروع کنم . آیا نیاز به استفاده از کلاس کنکور (بدلیل تغییر کتب درسی) هست ؟ با توجه به شاغل بودنم چند ساعت باید درس بخونم و بیشتر وقتمو برای کدام کتب درسی صرف کنم بهتره؟ هدف من برای کنکور سال ۹۹ می باشد.

سلام برای اینکه همه مطالب را یاد بگیری پیشنهاد میکنم اپلیکیشن دکتر‌کنکور را دانلود کنی و عضو کلوپ دکتر‌کنکور بشی و از اون آموزش ها استفاده کنی

لینک دانلود اپلیکیشن :

https://cafebazaar.ir/app/uk.apadana.drkonkoor/?l=fa

سلام با دیپلم نظام قدیم انسانی میشه کنکور تجربی نظام جدید رو داد؟بهترین روش برای خوندن دروس تجربی ک تابحال نخوندیم چیه؟بسته های اموزشی چقدر تو یادگیری تاثیر دارن؟

سلام خیر مگر اینکه نظام قدیم باشه

سلام، خداقوت … ببخشید میخواستم بپرسم که آیا با رشته تجربی میشه دانشگاه دولتی رشته الهیات یا علوم و معارف اسلامی تو یه دانشگاه خوب مثلا تهران ، شیراز یا قم و مشهد خوند؟؟.. ((فرض کنید درصد دینی و عربی مون خیلی بالا باشه)) البته دانشگاه غیردولتی نه فقط دولتی… آیا حتما باید دبیرستان رشته علوم و معارف یا انسانی بوده باشیم؟ ممنون میشم جواب بدین…😉

سلام، ممنون از وقتی که برای پاسخ دادن میزارید. من دانش آموز ریاضی هستم اما نمیخوام کنکور ریاضی بدم. میخوام یا گردشگری یا انیمیشن بخونم. بنظرتون باید چیکار کنم؟ خیلی بهم میگن بهتره بیرون برای اونا کلاس برم و…

بستگی به علاقت داره اگر علاقه داری میشه

سلام من پایه. ۱۱ رشته کامپوتر هستم میخواستم پایه ۱۲ انسانی بخونم چه جور میشه اینکار رو کرد

باید بری امتحاناتشو بگدرونی

سلام‌آیا‌میشود‌توی‌هفته‌آخر‌آزمون‌نمونه‌دولتی‌نهم‌به‌دهم‌تمام‌درس‌هارا‌پاس‌کرد؟

سلام‌آیا‌میشود‌توی‌هفته‌آخر‌آزمون‌نمونه‌دولتی‌نهم‌به‌دهم‌تمام‌درس‌ها را‌پاس‌کرد

سلام من كارشناسي حسابداري دارم و مشغول بكار مي باشم ميخوام براي ارشد بخونم نميدنم چي بخونم و چه زماني چه درسي بخونم؟ به راهنمايي نياز دارم

سلاپ خدمت شما متاسفانه ما د حوزه ارشد کار نمیکنیم با عرض پوزش

سلام من دانش آموز نهمی هستم .بین تجربی و ریاضی گیر کردم.ازیه ترف به ریاضی علاقه دارم ولی اگه برم ریاضی،شغل نیست،تو تجربی هم رقابت زیاده هم من از زیست شناسی بدم میاد ولی بازار کار خوبی داره. اگه ممکنه راهنماییم کنید.

تجربی سخت تره اگر واقعا میتونی برو ، اگر نه برو ریاضی

سلام.خسته نباشید.میخواستم ببینم مدرسه بزرگسالان دی پیش دانشگاهی امتحان میگیرن؟

بله

سلام آقای شکری من کارشناسیم الهیاته،میتونم واسه ارشد روانشناسی بالینی بخونم ؟؟

سلام ببخشيد آيا من با درصداى ادبيات٥٠ عربي٥٨ زبان ٥٦ دينى ٦٨ زيست ٣٠ شيمى ٦٨ رياضى ١٠ فيزيك١٠ با سهميه ٢٥٪ پزشكى قبول ميشم

سلام ببخشید میخواستم بدونم چه رشته هایی بازار کار خوبی دارن و البته بدون سرمایه اولیه. خوشحال میشم راهنماییم کنین

رشته های پیراپزشکی و پزشکی بازار‌کار خوبی دارند

با سلام…من سال یازدهم رو تموم کردم و الان میخوام واسه کنکور بخونم… میخواستم بدونم این تابستون به جز خوندن یازدهم و دهم، آیا باید دوازدهمم شروع کنم یا نه؟! و اینکه کدوم دروس از عمومی رو باید این تابستون بخونم؟!و روزانه چند درس عمومی و اختصاصی رو باید بخونم؟!

سلام در ارتباط با اینکه چند تنوع درسی داشته باشید ، چطوری بخونید ، از کجا شروع کنید تماما در کلوپ دکتر کنکور در اپلیکیشن دکتر کنکور توضیح دادیم

از طریق لینک زیر اپلیکیشن را دانلود و نصب کنید و عضو کلوپ شوید

http://bit.ly/2FmWwTB

سلام خوبین میخواستم ببینم کلاس رفتن خوبه یا خرید دی وی دی برای کنکور؟

سلام پیشنهاد ما کلاس کنکوره یک ویدیو هم قبلا در این باره در وبسایت قرار دادیم

من به رشته طراحی صنعتی و معماری داخلی علاقه دارم. ولی نمی دونم کدوم رو انتخاب کنم؟ یعنی کنکور هنر بدم یا ریاضی؟ هر دو رشته رو دوست دارم! رشتم ریاضیه و یازدهم رو تموم کردم! کدوم رشته بازار کار بهتری داره؟ کدوم رشته بهتره؟

شما میتونی هم کنکور هنر بدی و هم ریاضی و مشکلی نیست

سلام وقتتان بخیر از جامعه آماری شما خیلی فاصله دارم کارشناسی شیمی کاربردی و ارشد کامپیوتر نرم افزار دارم صد البته که در رشته بی ربط حسابداری مشغول به کارم ! چند سال از اخذ آخرین مدرک تحصیلی ام گذشته . علاقه مندم که در مقطع دکترا ادامه تحصیل دهم . به نظر شما در رشته ای بهتر است که ادامه بدهم شیمی کاربردی ادامه کامپیوتر نرم افزار یا آی تی ادامه مدیریت صنعتی / دولتی مرتبط با شغلم ممنون می شوم اگر راهنمایی کنید .

سلام پیشنهادمن کامپیوتر و ای تی هستش

سلام من یازدهم کامپیوتر هستم میخام تغیر رشته بدم ولی نمیدونم باید کنکور رشته خودمو بدم یا اون رشته ای ک میخام برم اصلا نمیدونم کدوم کتابارو باید بخونم چجوری ثبت نام کنم میش بگید؟

سلام میخوام کمکم کنید،امیدی بدین،سه سال و هدر و دادم و درس نخوندم الان مطمئنم که اگه یه سال بمونم عالی میخونم،ولی فکر پشیمانی فکر عقب افتادن منو اذیت میکنه،میگم کیه که مثل من ۴ سال پشت کنکور مونده باشه.چیکار کنم روحیه بگیرم.قراره اگه بمونم کنکور انسانی بدم

سلام از مطالب سایت استفاده کنید

سلام خسته نباشید من کنکوری۹۸هستم ولی پارسال بدلیل اینکه برنامه ریزی و مشاور و کسی رو نداشتم که راهنماییم کنه نتونستم برسونم و همه ی کتابام مونده و از هرکدوم فقط چن درس خوندم من میخوام برای کنکور ۹۹بخونم چطور باید برنامه ریزی کنم برای رتبه ی زیر ۱۰۰۰و نحوه ی مطالعم چگونه باید باشه و اینکع ثبتنام در ازمون های سنجش یا قلمچی و گاج زیاد توصیه میشه یا ن بدون شرکت در این ازمون ها میشه به رتبه ی زیر ۱۰۰۰رسید،درضمت رشته ی من علوم انسانی هست ممنون میشم از راهنماییتون.تشکر

سلام خدمت شما ، اپلیکیشن را نصب کن و از بخش کلوپ ویدیو های مربوط به کلوپ دکتر کنکور را که ماه اول مربوط به آموزش برنامه ریزی و برنامه سازی است را نگاه ‌کن ، اونجا کامل بهت توضیح دادم

سلام میخواستم نظرتون رو درباره پیکج ها و دی وی وی ها و جزوه های مکتبستان بدونم ،خوبه بنظرتون؟

سلام خسته نباشید ببخشید من دیپلمم گرافیک هست می خوام رشته فیزیوتراپی امتحان بدم کاردانی چه رشته ای بخونم یا پیش دانشگاهی باید بخونم می شه لطفاً راهنماییم کنین ممنون

شما باید مدرک کاردانی داشته باشید تا معادل پیش دانشگاهی محسوب بشه و بتونید کنکور شرکت کنید یا مدرک دیپلم تجربی بگیرید

سلام من ۲۸ سالمه و لیسانس علوم تربیتی دارم .. قصد دارم کنکور تجربی بدم برای رشته ی پرستاری .سوالم این هست که چون انسانی خوندم میتونم کنکور تجربی شرکت کنم!؟؟و اگر میتونم ، رشته ی پرستاری محدودیت سنی نداره؟

سلام بله مشکلی از این بابت ندارید

سلام اینکه میخوان حق انتخاب بدن که کنکور ۹۹هرکی خواست نظام جدید شرکت کنه هرکی خواست قدیم چه معنی میده؟ایا به ضرر مانظام قدیمی هاست ممنون میشم ج بذین

سلام نه در کل تعداد شرکت کننده ثابته و در نهایت فرقی نخواهد کرد

سلام ببخشین من تو سال سوم دبیرستان سه تادرس مردودی داشتم حالا میخام بخونمشون ولی نمیدونم ازکجا شرو کنم که قبول بشم ممنون میشم راهنمایم کنید

سلام خسته نباشید.. من دانشجوی کاردانی تکنسین سلامت دهان هستم ورودی ۹۵…بهمن ۹۷هم فارغ شدم ما ۶سال تعهد خدمت داریم اما طرح اجباری نداریم من کنکور ۹۸شرکت کردم ایا این تخلف محسوب میشه؟؟واینکه من میخوام ۹۹هم شرکت کنم چون ۹۸نتیجه دلخواهمو نمیگیرم ایا برای کنکور ۹۹میتونم شرکت کنم و بعد از قبولی دردانشگاه تعهدمو ازادکنم؟؟لطفا جواب بدین خیلی استرس دارم

نه مشکلی ندارید

سلام خسته نباشید.میخواستم بدونم برای کنکور سال بعد رتبه های چند هزار میتونن ب دانشگاهای خوب تهران برن؟

برای رشته ی مهندسی کامپیوتر

در سایت قلمچی هست

سلام من امسال کنکور تجربی شرکت کردم ولی رتبم خیلی خوب نبودمیخام سال بعدکنکور بدم دوباره الان اانتخاب رشته باید بکنم یانه؟ اگه انتخاب رشته نکنم سال بعدمیتونم کنکور بدم؟؟؟

سلام ویدیوی جدید رو نگاه کن راجع به همین موصوعه

سلام من امسال میرم دوازدهم تجربی بعد از اینکه دیپلم گرفتم میتونم کنکور انسانی بدم به جای تجربی؟

سلام‌بله مشکلی نداره

سلام من انتخاب رشته میخام کنم رتبه ۷۰۰۰ چ رشته ای و چ دانشگاهی میتونم بزم تجربی ام و مشهد

هوشبری و علوم آزمایشگاهی و پیراپزشکی شانس داری

سلام من سال ۹۷ کنکور دادم الان هم دانشجو رشته میکروبیولوژی هستم..میخوام در کنکور ۹۹ شرکت کنم..نظام جدید رو انتخاب کنم بهتره یا نظام قدیم؟؟؟ ممنون از پاسخگوییتون🌹

در حال حاضر نمیتونیم دقیق نظر بدیم اما کنکور نظام جدید راحت تره مباحثش

سلام خسته نباشید. من رشته ام کامپیوتره دو تا سوال داشتم خدمتتون. یکی اینکه من امسال دیپلمم رو گرفتم ولی واسه کنکور شرکت نکردم و دانشگاه نرفتم میخواستم بدونم با اینکه دی ماه معافیت تحصیلیم تموم میشه و سربازیم غیبت میخوره میتونم سال بعد کنکور شرکت کنم یا نه؟ و اینکه دانشگاه دولتی رشته کامپیوتر شهریه میخواد یا نه؟ ممنون میشم جواب بدید

در صورت غیبت شما نمیتونید کنکور شرکت کنید

با سلام.من لیسانس علوم اجتماعی دارم و دیپلم انسانی و میخوام برای رشته های پزشکی کنکور شرکت کنم ایا امکانش هست.من با دانشگاه علوم پزشکی تهران تماس گرفتم و سوال کردم گفتن حتما باید دیپلم تجربی داشته باشی!

سلام با توجه به دفترچه راهنمای انتخاب رشته و ثبت نام کنکور مشکلی نیست

سلام روزتون بخیر. من رشتم طراحی دوخته میخوام کنکور تجربی بدم ولی همه میگن باید کتاباشو پاس کنم تا بتونم کنکور بدم خیلیا هم میگن نه نمیخواد پاس کنی میخواسم بدونم باید کتاباشو پاس کنم یا نه؟

در صورتی که نظام جدید باشید نیازی نیست

سلام روزتون بخیر من رشتم طراحی و دوخته میخوام کنکور تجربی بدم خیلیا میگن باید کتاباشو پاس کنم خیلیا هم میگن نه میخواسم بدونم باید پاس کنم یا نه میتونم کنکور بدم؟

سلام خسته نباشید…من مدرک کارشناسی ارشد مهندسی پزشکی دارم … میخوام امسال کنکور تجربی بدم باید کتاب های درسی نظام قدیم بخونم یا جدید؟؟؟

سلام من در امتحان شهریور یه درس قبول نشدم با این شرایط میتونم در داشنگاه پیام نور در رشته های بدون کنکور مشغول به تحصیل بشم

شما باید در دی ماه قبول شید

سلام من پایه دهم تجربی ام … میخوام کنکوری بخونم ولی نمیدونم از کجا و چه طوری شروع کنم به راهنماییتون نیاز دارم .باتشکر

سلام پیشنهاد میکنم مقاله ی روش برنامه ریزی سال دهم رو مطالعه کنیhttp://drkonkour.ir/plan-for-10th-grade-students/

سلام خسته نباشید من دیپلم اشپزی کاردانش دارم بین دوراهی موندم ب این رشته علاقه خاصی ندارم موندم همین رشته یا رشته های دیگه تو کاردانش رو بخونم یا کاردانی این رشته روبگیرم یا پیش نظری ک بتونم توکنکور ثبت نام کنم ورشته های نظری مثل انسانی یاتجربی روبخونم مطمئنم هرچی رو بخونم تمام تلاشمو میکنم باجون ودل لطفا منو راهنمایی کنین ک چطور میتونم و چی برم خیلی علاقه دارم ادامه تحصیل بدم

سلام به علاقتون توجه کنید اگر به آشپزی بیشتر علاقه دارید اونو ادامه بدید اما اگر میبینید که به رشته های انسانی و یا تجربی علاقه دارید اونو پیش ببرید

سلام استاد شکری یه چیزی سوال شد برام اونم اینکه شما کسانی رو رتبه بیار رو هستن مشاوره رایگان میدید ؟؟؟

سلام خداقوت.یازدهم کارودانش هستم وقصد دارم یک سال دیگه برای کنکور انسانی البته غیر حضوری بخونم .وضعیت مالی خوبی ندارم ودرتوانم نیست پول مشاور بدم.به شدت گیجم ومیخوام از همین الان شروع کنم به خوندن و برنامه ریزی لازم دارم کمکم میکنید؟😔

سلام.ببخشید کتاب جمع بندی کنکورچی پیشنهاد میدین؟

موج آزمون و خط ویژه گاج خوبه

سلام ببخشید من یازدهم ریاضی هستم به نظرم کتابهای جامع برای دروس خیلی خوب هستند به نظرشما خوبه که از کتابهای جامع استفاده کنم؟؟

موج آزمون و خط ویژه گاج خوبه

سلام دکتر . ببخشید من رشته م نشقه صنعتی از شاخه کاردانش هستش . میتونن کنکور بدم . چه کتاب های کنکوری واسه رشته م بخونم ؟؟؟کتاب ش پیدا نمیکنم؟؟۰۹۳۸۰۴۳۷۸۱۴

چی شد

سلام متأسفانه کاردانش در حیطه تخصص ما نیست

سلام رفع اشکال هم دارین؟

سلام نه متاسفانه

سلام من امسال کنکوریم بین این سه تا موندم چکار کنم فرهنگیان یا روانشناسی یا حقوق. حالا خواستم فرهنگیان برم من میتونم تو رشته روانشناسی درس بخونم تو همون دانشگاه فرهنگیان به حدی که بتونم درکنار دبیری مطب هم بزنم یا نه؟؟؟/

سلام من ۱۷ سالمه و قصد دارم در دانشگاه در رشته کارگردانی تحصیل کنم ولی در حال حاضر در رشته انسانی درس میخونم به نظر شما شرکت در دوره های کارگردانی میتونه برای بنده مفید باشه و در قبول شدنم در رشته کارگردانی بهم کمک کنه؟

اگر علاقه داشته باشی خوبه

سلام من تو هنرستان رشته کامپیوتر خوندم و درحال حاظر دانشجوی کارشناسی ریاصیات و کاربردها هستم و امسال رشته تجربی شرکت کردم نظام جدید ۶۳۳میخواستم بپرسم اگر از الان تا ۳ماه بخونم میتونم فرهنگیان قبول بشم یا احتمالش خیلی کم لطفا کمک کنید🙏

باید خیلی تلاش کنی

سلام من وقتی تست پوششی میزنم دوباره همون تست های علامت دار قبلی و غلط میزنم مشکل من چیه و راه حل اون چیه

احتمالا فاصله بین مطالعه اولیه و تست پوششی خودتون زیاد هستش این فاصله رو کمتر کنید

با عرض سلام من امسال کنکور دارم من یه مشکلی که داشتم این بود که خیلی تشریحی میخوندم تا اینکه شما گفتید حتی کامل هم نخوندید برید و تست حل کنید من الان تست که میزنم خیلی هاشونو بلد نیستم و بعد اینک ۱یا ۲دقیقه روش فکر میکنم دیگه مطئن میشم باید جوابو ببینم شما گفتید سریع به پاسخ نرید و اول یک خط از پاسخ نامه ر ببینید و یا به در س نامه مراجعه کنید من ولی بعد فکر کردن روی تست سریع میرم رو پاسخ نامه وحس میکنم مفهومی یاد نمیگرم و همه چیزو حفظ میکنم به نظرتون باید چیکار کنم؟حسم بهم میگه حفظی یاد گرفتم و مفهومی بلد نیستم چون همش میرم پاسخ نامه ر میبینم

اون بخش هایی از تست هارو که اشتباه میزنی به روش openbook و با استفاده از نکات جزوه حل کن شاید یه جاهایی از جزوه رو خوب بهش توجه نکرده باشی

سلام اینطور که من متوجه شدم باید تست ها در مرحله اول تا جایی که اشکالمون برطرف بشه بزنیم دفعه بعد پوششی بزنیم و در دوران جمع بندی دوباره غلط دار ها و نزده ها را بزنیم ببخشیید با این روش کار کردن تا چه زمانی باید تمام تست ها زده بشه و اون تست هایی که زده نشده نیز کار بشه ؟من این وسواسو دارم تو پوششی که میزنم دوباره میخوام تمام تست های نزده دفعه قبلی ر بزنم بعدشما گفتید پوششی دو یا ۳مرحله قبل خب وقتی میریم بخش ۴ اون ۲ یا ۳ مرحله ر باهم انجام بدم یا نه یکی ر یبار انجام بدم مثلا مرحله ۱ بعد روز بعد مرحله پوششی ۲ و در مورد نزده ها پوششی هم بگید لطفا که کی بزنم تا تمام تست های اون بخش زده بشه ؟چون اگ نزنیم که ترازمون بالا نمیاد که اگ رتبه زیر ۱۰۰ بخوام

بستگی به سرعت تست زنی شما داره اما اگر از مهر این کارو کرده باشی باید تموم بشه راجع به پوششی خیلی بحث مفصله باید یه ویدیو بگیرم اما میتونی تست های پوششی رو در ۴ هفته متوالی بزنی بعدش ماهی یکبار

چه زمانی ویدیو نحوه تست پوششی رو قرار میدید؟

سلام سعی میکنم به زودی قرار بدم

سلامم وقت بخیر من مثلا تو یه آزمون یک مبحث از کتابی رو جلوتر خوندم و تست پوششی هم زدم بعد حالا آزمون شروع شده من اولویتم این باشه که برم اون مبحثی که خوندمو و الان تو بودجه ازمون هست واز منبع دوم بزنم یا نه برم و مبحث آزمون اینده رو ازهمون منبع اولم بخونم؟منظور پیشروی کنم یا برم سراغ منبع دوم؟

اگر فرصت داری حتما تسلطتو ببر بالا مگر موقعی که به تسلط خیلی بالایی رسیدی و در هر آزمون نتیجه های فوق العاده میگیری

یعنی اگه مثلا منابع درطول یه هفته تموم شد برم سراغ منبع دوم؟خب منبع دوم سختتره تو دوهفته تموم نمیشه که بعد اگ پیشروی نکنم خب تموم نمیشه که تا قبل از عید

بخشی از تست هاشو در مرحله اول بزن الباقی رو در مرحله دوم و موقع دوره و مرور ها کار کن مثلا موقع جمع بندی های نیمسال اول و دوم

سلام منبع دوم بین موج ازمون و ای کیوو کدومو پیشنهاد میدید؟

اگر برای جمع بندی میخوای موج آزمون ، اما اگر برای مطالعه در طول سال میخوای ایکیو

سلام،چند سوال دارم من لیسانس مدیریت دارم از دانشگاه غیرانتفاعی اما میخوام دوباره تحصیل کنم و از لیسانس دو رشته در دانشگاه دولتی شروع کنم میخواستم بدونم میشه یا نه؟و اینکه اگر یک رشترو دولتی قبول بشم بعدش میتونم رشته ی دیگه رو هم دولتی قبول بشم؟چند لیسانس یا ارشد یا دکتری میتونم داشته باشم در دولتی؟ و اینکه امکان ویرایش برای ثبت نام کنکور در موقع گرفتن کارت ورود به جلسه امکان پذیره؟ممنون میشم پاسخ بدید.

سلام من دانش آموز نهمم یه سوال درباره انتخاب رشته دانشگاهی داشتم لطفا راهنمایی کنید من بین رشته های میکروبیولوژی و ژنتیک و علوم آزمایش گاهی نمیدونم کدوم بهتره خودم بیشتر به میکروبیولوژی علاقه دارم ولی همه میگن ک بازار کار نداره و اصلا خوب نیست و ژنتیک و علوم آزمابشگاهی هم همینجوریه میشه راهنمابیم کنید ؟؟ 🙏

علوم آزمایشگاهی از همشون بهتره

سلام،چند سوال دارم من لیسانس مدیریت دارم از دانشگاه غیرانتفاعی اما میخوام دوباره تحصیل کنم و از لیسانس دو رشته در دانشگاه دولتی شروع کنم میخواستم بدونم میشه یا نه؟و اینکه اگر یک رشترو دولتی قبول بشم بعدش میتونم رشته ی دیگه رو هم دولتی قبول بشم؟چند لیسانس یا ارشد یا دکتری میتونم داشته باشم در دولتی؟ و اینکه امکان ویرایش برای ثبت نام کنکور در موقع گرفتن کارت ورود به جلسه امکان پذیره؟لطفا راهنمایی کنید.

سلام در یک زمان فقط میتونید یک رشته در دولتی درس بخونید و امکان شرکت در چند رشته نیست

سلام میشه کمکم کنید من چجور واسه کنکورم برنامه ریزی کنم

سلام ویدیو های شروع برای کنکور در داخل سایت قرار گرفته است از اون مطالب حتما استفاده کنید

سلام خسته نباشید یه سوال درباره کنکور منحصرا زبان داشتم حداقل درصد زبان تخصصی برای قبولی مترجمی تو تهران با وجود عمومی بالا چقدره؟؟؟؟ باتشکر

سلام کارنامه ها در سایت قلمچی در بخش کنکور ۹۹ هستش

سلام من سال دوازدهم هستم ودر مدرسه عادی درس میخونم من چقدر شانس دارم تا پزشکی بیارم واقعا علاقه دارم ولی نمیدونم بتونم واقعا یا نه

خیلی باید تلاش کنی و زحمت بکشی ، پزشکی قبول شدن کار سختیه

سلام من کنکوری هستم وسال دیگه کنکور دارم باتوجه به وضعیت الان به نظر شما من چطوری میتونم کنکورمو خوب بدم

با سلام ویدیو شروع برای کنکور را در دسته بندی برنامه ریزی کنکور تماشا کنید

سلام وقتتون بخیر من دانش آموز دهم تجربی هستم و میرم یازدهم میخواستم بدونم برای اینکه تو کنکور رتبه خیلی خوب بیارم تابستون حداقل چند ساعت باید درس بخونم و برای یازدهم از کی شروع کنم خوبه؟ و آیا آزمون های گاج و قلم چی و… بهتر یا رفتن ب کلاس تست؟ ممنون میشم اگه جوابم و بدین

با سلام وقتتون بخیر، ببخشید میشه درمورد انتخاب رشته های بدون کنکور۹۹ دانشگاه آزاد راهنمایی کنید بنظرتون خوب هست از دیپلم وارد کارشناسی پیوسته شیم یا بهتر هست اول وارد کاردانی شد بعد وارد کارشناسی؟ آیا با معدل ۱۷ میشه دانشگاه آزاد شهر تهران رشته مترجمی زبان، مهندسی کامپیوتر یا روان شناسی قبول بشم؟ آیا میشه هر دو رشته ی غیر مرتبط رو با هم تو لیست انتخاب رشته وارد کرد؟ مثلا هم مترجمی هم مهندسی کامپیوتر یا هم مترجمی و هم روانشناسی؟

سلام من لیسانس و ارشد زیست شناسی سلولی ملکولی از دانشگاه دولتی شیراز دارم. می خوام بدونم می تونم کنکور ریاضی شرکت کنم و برم مکانیک یا فیزیک مهندسی بخونم؟ می تونم با سوابق تحصیلی مکانیک پیام نور قبول شم؟ لیسانس و ارشدم هر دوتا دولتی بودن؟

سلام بله میتونید و مشکلی نداره

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

دیدگاه

جهت ثبت نام در طرح مشاوره و برنامه ریزی کنکور با دکتر شکری عبارت ” مشاوره ماهیانه ” را به شماره تماس 09303591049 پیامک کنید.

مشاوره رایگان تحصیلی تلگرام
مشاوره رایگان تحصیلی تلگرام
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *