مشاوره رایگان روانشناسی تلفنی

 
helpkade
مشاوره رایگان روانشناسی تلفنی
مشاوره رایگان روانشناسی تلفنی

iranoccc_admin

نوامبر 14, 2018
مشاوره خانواده

1 نظر
13,112 بازدید

شماره تلفنی روانشناسی رایگان:هر انسانی این حقیقت را باید درک کند که در برهه ای از زندگی نیاز به یک مشاوره پیدا خواهد کرد.

گاهی ممکن است در قبول یک مشاور خوب سر باز زنید این را برای شما به روشنی بیان می کنیم که استفاده از مشاوره مطمعنا مشکل شما را حل خواهد نمود.

مشاوره رایگان روانشناسی تلفنی

خدمات مشاوره ای ما در سامانه هوشمند تلفنی عبارت است از:

مشاوره خانواده

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی کودک

مشاوره روانشناسی ازدواج

روانشناسی : در حقیقت علم شناسایی رفتار و شخصیت انسان ها می باشد.

در علم روانشناسی مباحثی مثل:اعتماد به نفس ،عزت نفس،استرس،وسواس،خشم،کسب مهارت برای مهار کردن افکار منفی،وبه صورت کلی همان علم شناسایی زبان بدن می باشد

در روانشناسی مباحثی که بر رو آنها بحث میگردد در چارچوب همین علم  می باشند و از این چارچوب های گفته شده فراتر نمی رود.

در واقع می توانیم به این صورت بیان کنیم که شناخت زبان بدن یکی از بهترین راه برای مشکلات روانشناختی توسط روانشناس می باشد.

وقتی می گوییم زبان بدن یعنی رفتار و نحوه عملکرد ذهن فردرا می توان فهمید.

و وقتی شما به این آگاهی برسید می توانید ذهن طرف مقابل خود را بخوانید و بفهمید که در ذهن و افکار شخص مقابل شما چه چیزی می گذرد.

ما با دانستن و با بالا بردن آگاهی خود در علم روانشناسی می توانیم بسیاری از مشکلات روانشناختی و روانشناسی خود را خودمان حل کنیم

روانشناس در حقیقت شخصی است که با مطالعه کردن و گذراندن دوره دانشگاهی مدرک روانشناسی را دریافت می کند و می تواند از این علم خود بهره ببرد و به دیگرا نیز بهره برساند.

همانطور که همه انسان ها در زندگی به دنبال یک زندگی آرام و مورد پسند خود هستن مثل داشتن شادی،احساس خوشبختی کردن ،به دست آوردن موفقیت بزرگ و کوچک،داشتن سلامت جسمی و روحی روانی،ورسیدن به هدف بالایی که برای آن تلاش کرده اند

همه این ها سبب داشتن یک زندگی آرام می شود.اما گاهی ممکن است در رسیدن به این عوامل مهم خوشبختی دچار مشکل شوید

در اینجاست که نقش روانشناس پررنگ می شود.ممکن است شما در شرایطی قرار بگیرید که نیاز به مشورت داشته باشید

روانشاس می تواند با ارائه راهکار هایی به شما بیاموزد که چگونه در مواقع مختلف باید رفتار کنید.

شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره روانشناسی از سراسر کشور با شماره

از طریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره تماس حاصل فرمایید

مهم ترین و بارز ترین ویژگی روانشناس در شاخه روانشناسی این است که باید راز دار و امین شما باشد

سعی کنید در شرایط سخت گزینه مشاوره و روانشاس را فراموش نکنید

ما در سامانه تلفنی خود مفتخریم که به شما هم وطنان عزیز در خصوص تمام زمنیه ها مشاوره دهیم.با ما در تماس باشید.

شما عزیزان می توانید جهت دریافت دریافت مشاوره تلفنی همه روز حتی در ایام تعطیل

با مرکز مشاوره تلفنی ایران تماس حاصل فرمایید.

جهت ارتباط با سامانه مشاوره تلفنی هوشمند سراسری از طریق تلفن ثابت

با شماره تلفن 43 52 907 909  تماس برقرار کنید.

تماس از سراسر کشور بدون صفر و بدون پیش شماره

تماس با تلفن همراه امکان پذیر نمی باشد

در صورت شنیدن صدای بوق اشغال و یا خطای مخابراتی مجدد تماس بگیرید

ژوئن 6, 2020

آوریل 10, 2020

ژانویه 20, 2020

سلام، راه ارتباطی دیگه دارید که بتونم با شماره همراه تماس بگیرم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *مشاوره رایگان روانشناسی تلفنی

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وبسایت

مشاوره خانواده تلفنی به هر نوع خدمات روانشناختی که توسط تلفن انجام می شود اشاره می کند.

 مشاوره خانواده تلفنی از روان درمانی فردی، دوگانه یا گروهی با یک درمانگر حرفه ای به اولین کمک روان شناختی ارائه شده توسط مشاوران حرفه ای حرفه ای می باشد.

مشاوره خانواده – مشاوره خانواده انلاین – مشاوره خانواده تلفنی – مرکز مشاوره خانواده آنلاین

پرداخت موبایلی

مشاوره خانواده

مشاوره خانواده تلفنی

مشاوره خانواده تلفنی رایگان

شماره مشاوره تلفنی خانواده رایگان

مشاوره به عنوان یک راهکار مهم برای کاهش دغدغه ها و مشکلات افراد شناخته می شود.

مشاوره می‌تواند سبب کاهش بسیاری از مشکلات آنها در زمینه های گوناگون زندگی شود.

در گذشته استفاده از مشاوره چندان رایج نبود و افراد ترجیح می دادند تا خود به درمان و برطرف نمودن مشکلات خود از طریق مشاوره و مشورت گرفتن از افراد با تجربه اقدام کنند.

امروزه با گسترش اطلاعات و دانش افراد در رابطه با دانش مشاوره استفاده از مشاوره روز به روز در حال افزایش است.

۰۲۱۸۸۴۱۹۸۳۲

مشاوره رایگان روانشناسی تلفنی

۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

۰۲۱۲۲۳۵۴۲۸۲

موبایل مراکز

۰۹۰۳۱۲۳۶۴۴۶۰

۰۹۰۳۵۶۷۳۰۵۰

۰۹۱۰۸۳۴۷۵۹۷

برای عزیزان خارج از کشور

۹۸۹۰۳۱۲۳۶۴۴۶+

۹۸۹۰۳۵۶۷۳۰۵۰+

۹۸۹۱۰۸۳۴۷۵۹۷+

مشکلات بسیار زیادی وجود دارد که افراد می‌توانند برای مشاوره به مراکز مشاوره در جهت حل آنها اقدام کنند.

مشاوره می تواند از طریق راه های گوناگونی صورت بگیرد تا بتواند نیازها و دغدغه های افراد مختلف را در زمینه‌های گوناگون برطرف نماید.

یکی از روش هایی که توسط مرکز مشاوره ما برای افرادی که قادر به حضور در مراکز مشاوره نیستند ایجاد شده است مشاوره تلفنی رایگان با موبایل است. امروز تمامی افراد موبایل دارند و به راحتی از طریق آن به شبکه اینترنت و نیز شبکه تلفن وصل می باشد.

افراد به راحتی می توانند از طریق مشاوره تلفنی رایگان با موبایل به مشاور مورد نظر خود متصل شده و دغدغه ها و مشکلات خود را با او در میان بگذارد.

یکی از مشکلاتی که افراد می توانند از طریق مشاوره تلفنی رایگان با موبایل برای حل آن اقدام کنند مشکلات شخصیتی است.

امروز مشکلات و اختلالات شخصیتی افراد بسیار زیادی را درگیر نموده و مشکلات زیادی را برای خود آنها و برای افرادی که با آنها زندگی می‌کنند به وجود اورده است. برای درمان و شناخت بهتر این اختلالات راه‌ های گوناگون وجود دارد.

مثلاً در مراکز مشاوره مشاوران اقدام به انتشار تست های روانشناسی شخصیت می کند و پس از پاسخ دادن به تست های روانشناسی می تواند به شناخت مناسب از وضعیت خود توسط تجزیه و تحلیل مشاور دست یابد.

یکی دیگر از مواردی که مشاوره تلفنی رایگان با استفاده از موبایل می تواند برای حل آن صورت گیرد مشکلات استرس و اضطراب در دنیای کنونی است.

استرس و اضطراب از افراد جوان و نوجوانی که درگیر تحصیل و پیدا کردن شغل هستند تا افراد پیری که بازنشسته شده اند و زندگی را به تنهایی می گذرانند در بر میگیرد.

در واقع این یکی از اختلالات بسیار مهم و بزرگ در زندگی کنونی افراد است.

مشاوره تلفنی ارزان با موبایل

۰۹۰۳۱۲۳۶۴۴۶۰

۰۹۰۳۵۶۷۳۰۵۰

۰۹۱۰۸۳۴۷۵۹۷

دکتر ویلیام البرتو، مشاور خانواده در ایتالیا، بیان می کند که: “انجام مشاوره با مشاوران روانشناسی و روانپزشکی می تواند برای درمان این بیماری بسیار مفید و موثر واقع گردد. یکی دیگر از بیماری‌ ها و اختلالاتی که می تواند از طریق مشاوره تلفنی رایگان با تلفن مورد بررسی قرار بگیرند اختلالات رفتاری و اخلاقی است”.

بسیاری از افراد با این اختلالات روبه‌رو هستند بنابراین زندگی مشترک آنها و روابط اجتماعی آنها تحت تاثیر قرار می گیرد.

بسیاری از خانواده ها و زن و شوهرها به دلیل همین مشکلات و اختلالات با دغدغه های بسیار زیادی در زندگی مشترک خود روبرو هستند. بسیاری از افراد در حیطه کاری خود نمی ‌توانند ارتباطات مناسبی را با همکاران خود برقرار کنند.

تمامی موارد گفته شده می ‌تواند در رابطه با اختلالات مربوط به رفتار و اخلاق انسان ها باشد مشاوره در این زمینه بسیار مهم و حیاتی بوده می تواند سبب کاهش بسیاری از مشکلات و دغدغه های افراد در زمینه‌های گوناگون یاد شده باشد.

یکی دیگر از مواردی که برای انجام مشاوره مفید و موثر است را می توان مشکلات مربوط به خانواده دانست امروزه خانواده های بسیار زیادی وجود دارند که در زمینه های گوناگون با مشکلات مختلف دست و پنجه نرم می کنند.

این مشکلات می‌تواند سبب مانع بزرگی بر راه خوشبختی و سعادت خانواده ها باشد. به همین دلیل مشاوره خانواده به عنوان یکی از مشاوره های بسیار مهم در مراکز مشاوره انجام می گیرد.

مشاوره تلفنی رایگان با موبایل می‌تواند در این زمینه فعال بوده و خانواده‌های مختلف را از جهات دغدغه های گوناگون یاری و هدایت نمایند.

یکی دیگر از مشکلاتی که بسیار مهم و اساسی بوده و می‌تواند سبب به وجود آمدن اختلالات بسیار زیادی در زندگی افراد شود مشکلات مربوط به امور جنسی است. مشکلات جنسی افراد بسیار زیادی را چه نوجوان چه جوان و چه در سنین میانسالی و پیری با خود درگیر نموده است (منبع سایت علوم روانشناسی فرانسه).

افراد بسیار زیادی هرروزه به مرکز مشاوره مراجعه می‌کنند و در زمینه یاد شده اختلالات و دغدغه های خود را و مشاوران در میان می‌گذارند.

بسیاری از آنها از بیان این اختلالات به صورت حضوری خجالت می کشند با توجه به موارد گفته شده مشاوره تلفنی رایگان با این روش می‌تواند برای کاهش دغدغه این افراد بسیار مهم و موثر باشد.مشاوره رایگان روانشناسی تلفنی

در کنار تمامی موارد یاد شده مشکلات اقتصادی سبب می‌شود که بسیاری از افراد از مراجعه به مرکز مشاوره و یا انجام مشاوره در سایر روش ها خودداری کنند بنابراین رایگان بودن این نوع مشاوره می تواند برای این افراد بسیار مهم باشد و آنها را ترغیب به استفاده از مرکز مشاوره و مشورت و مشاوران نماید.

در ادامه مقاله به بررسی دغدغه‌ها و مشکلاتی که در زمینه مشاوره تلفنی وجود دارد می‌پردازیم.

مزیتها و معایب این روش را به‌گونه‌ای خوب مورد بررسی قرار می دهیم تا افراد بتوانند در مورد نحوه استفاده از این روش تصمیم گیری کنند.

در روش مشاوره تلفنی افراد زمان بسیار کمی را برای انجام مشاوره با مشاور خود صرف می کنند اما نکته مهم اینجاست که در مشاوره های حضوری و رو در رو شناخت بسیار مناسبی از فرد مقابل صورت می‌گیرد.

بنابراین ترجیح اول و اولویت اول برای انجام مشاوره مشاوره های حضوری است.

اما برای کسانی که امکان مشاوره حضوری ندارند مشاوره تلفنی می‌توانند مفید باشد.

همچنین از نظر اقتصادی به دلیل اینکه این مشاوره رایگان است و هزینه بسیار کمی را برای افراد به دنبال دارد بنابراین می‌تواند به عنوان یک راهکار مناسب برای کسانی که با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند باشد.

از دیگر معایب این روش می توان به منتظر ماندن پشت خط تلفن اشاره کرد.

بسیاری از افراد زمان این را ندارند که بخواهند پشت خطوط ارتباطی منتظر برقراری ارتباط با مشاور موردنظر خود باشند.

بنابراین با توجه به جمعیت موارد گفته شده بایستی اولویت را مشاوره حضوری دانست و برای درمان هر چه بهتر و شناخت هرچه بهتر بیماری‌ها و مشکلات به مشاوره حضوری اقدام نمود.

اما در شرایطی که امکان این موارد وجود نداشته باشد مشاوره تلفنی رایگان با استفاده از موبایل و به آسانی می‌ توانند در جهت های گوناگون برای برطرف کردن مشکلات استفاده شود.

سایت “مشاورانه” ، مرجع مشاوره خانواده و روانشناسی،” مشاوره تلفنی رایگان با استفاده از موبایل در زمینه های گوناگون مانند:

منبع : moshavereh.kanonm.ir

چگونه کار می کند؟ مشاوره و درمان تلفنی یک رابطه درمانی ساختاری است که در آن مشتری و درمانگر به جای ملاقات حضوری با تلفن و یا موبایل صحبت می کنند… جلسات، مانند مشاوره حضوری و چهره به چهره نیاز است به صورت هفتگی و یا بر اساس تشخیص درمانگر ادامه یابد.

درمان آنلاین یا مشاوره آنلاین، به مشاوره ای گفته می شود که از طریق اینترنت، سایت و یا شبکه های مجاری انجام می شود و در سایت مشاورانه رایگان در اختیار افراد قرار داده شده است.

روش اول: تماس با مراکز معتبر و مورد تایید مرکز مشاوره روانشناسی مشاورانه با تعرفه ارزان روش دوم: دفاتر کانون مشاوران ایران که امکان تبدیل به مشاوره حضوری هم هست روش سوم: تماس با شماره موبایل و مشاوره تلفنی با مشاور روش چهارم: استفاده از تلفن هوشمند سراسری که هر 60ثانیه حدود 2000تومان است و روی قبض تلفن آخر ماه باید پرداخت شود.(توجه این روش ممکن است هزینه زیادی برای شما به همراه داشته باشد)

مرکز مشاوره مشاوره و مراکز همکار تعرفه هایی با قیمت مناسب ارائه می دهند که سبب رضایت تمامی مشتریان شده است. برای اطلاع از هزینه به سایت مشاورانه رجوع کنید.

بله، مرکز مشاوره مشاورانه این امکان را فراهم کرده و شما هر لحظه که بخواهید می توانید مشاوره تلفنی خود را به مشاوره حضوری با همان مشاور تغییر دهید.

مشاوران به افراد، زوج ها، خانواده ها و گروه هایی که با موضوعاتی همچون افسردگی، اعتیاد، وسواس، دوقطبی و غیره سر و کار دارند، مشاوره ارائه می دهند. روش های درمانی مختلفی برای هر مشکل از سوی درمانگر ارائه می شود.

به مراکز برتر کانون مشاوران ایران مراجعه کرده و یا از سایت مشاورانه به صورت رایگان کمک بگیرید.

بله. امکان پذیر است و نتیجه خوبی تا کانون داشته است. ولی در برخی موارد در صورت نیاز و صلاح دید مشاوره باید حضوری صورت بگیرد.

سلام من یه دختر ۲۵ ساله ام که ۵ ساله عقد کردم.پدرو مادرم از هم جدا شدن و مادرم تنها زندگی میکنه الان که عروسی گرفتم دیدن تنهایی مادرم دیوونم میکنه و از اون طرف علاقه ام به عشقم هم مانع جداشدنم میشه.بخاطر مادرم باهم بحث میکنیم نمیدونم چیکار کنم راهنماییم کنید لطفا.

سلام به شما بهار جان این خیلی طبیعی هستش که شما نسبت به تنهایی مادرتون حساس باشید و از این نظر درگیری ذهنی داشته باشید، علی الخصوص این احساس در ابتدای شروع زنگی مشترکتون قطعا بیشتر خواهد بود ولی عزیزم در نظر بگیر که شما در حال حاضر فرد متاهل و متعهدی هستی که نیاز هستش که بتونی توانایی غلبه بر یکسریاز احساساتت رو داشته باشی و بتونی اون ها رو به حد تعادل برسونی، البته این به این معنی نیست که شما به مادرتون اهمیت ندین بلکه مادر شما به شما نیاز داره ولی این توجه شما به مادرتون… ادامه دیدگاه »

سلام خسته نباشین من دختری ۲۵ساله هستم‌‌‌. منو‌پسری چهار سال دوستیم از اول خانواده ها در جریان بودن پسر خیلی خوبیه ما هیچوقت مشکل خاصی نداشتیم ۱۰سال ازم بزرگتر ساکن تهران هستن. بعد دوسال اومدن خاستگاری بعد منتظر شدن ما بریم خونشونخیلی به این دیدار اصرار دارن اما خانواده من اصلا این موضوع قبول نمیکنن.دوسال گذشت تا دوباره قبل محرم اومدن بله برون صحبت همه چی کردن که عقد کنیم یکمم سر مهریه و کالا حرف شد.داداشم پیش ما زندگی نمیکنه یه ده ساعتی فاصله داره برای همینم تو‌مراسم خاستگاری نبوده چون خیلی یهویی پیش اومد بنا به اصرار من.پدر… ادامه دیدگاه »

سلام به شما زهراجان احساسات شما قابل احترام هست اما عزیزم در این مورد بهتر است با عجله تصمیم گیری نکنید و دقت کنید که شما ۴سال می باشد که با این آقا رابطه دارید و شناخت لازم را نسبت به میازن وابستگی به مادر و همچنین میزان شرایط اقتصادی ایشان دارید پس بهتر است به این موضوع توجه کنید که نمی توانید با اگاهی به این موراد وارد زندگی مشترک شوید و بعد توقع رفتارها و شرایط دیگری را داشته باشید . در این مسیر شما نمی توانید از خانواده نیز توقع بیش از توانشان را داشته باشید و… ادامه دیدگاه »

سلام خسته نباشید من۲۷سالمه. ۱۰سال یه زندگی مشترک داشتم ک حاصلش یه بچه ی۹ساله هست ولی همیشه با شوهرم اختلاف نظرهایی داشتیم واین باعث سردی رابطه مون شده بود. چن سال اخر زندگی مو با یه اقایی اشنا شدم مجرد بودن ۵سال از من بزرگتر. که بهم قول ازدواج داد و بخاطر علاقه شدید و ارزش و احترام و توجهی ک بهم میداد من قید همه چیو زدم و جدا شدم.البته قبل جدایی بارها گفتم شاید خانواده ت منو قبول نکنن بخاطر شرایطم شاید طردت کنن بزارنت کنار ولی ایشون گفتن من مشکلی ندارم هرکی خواست طردم کنه .. بعد… ادامه دیدگاه »

سلام به شما مریم جان ببین عزیزم احساساتی که داری قابل احترام هست اما دقت کنید که رابهط داشتن در دوران متاهلی وارد ارتباط شدن به هر دلیلی خیانت محسوب می شود و می تواند هم برای زندگی همان زمان شما مشکلات بیشتری را ایجاد کند و هم اینکه باعث ایجاد وابستگی بیشتری به فرد مقابلتان شود و این باعث می شود که شما به شرایط این آقا و اختلاف هایتان توجه نداشته باشید . بهتر است سعی کنید که در زمان فعلی از هیجانی تصمیم گیری خوداری کنید و با همسرتان به زوج درمانگر مراجعه کنید تا اختلافات و… ادامه دیدگاه »

سلام.من یه مشکل دارم ک میخوام اینجابگم واگ میشه راهنمایی کنید من۲۷سالمه و همسرم ۴سال از من بزرگتره کارشون ماموریتی هست و درماه فقط۷روز خونه است. تو دوره نامزدی ما پدرشون آلزایمر داشت و برادرکوچکتر ک مجرد بود و مادرشون ازش نگهداری میکردن ایشون تو ۷روزی ک میومد میگفت من باید حتما پیش پدرم باشه و بهش کمک کنم تا در اون روز بار روی دوش خانواده کم بشه و ما کل اون۷ روز خونه مادرشون بودیم و کلا یه وعده غذایی میومدن خونه اونم ساعت ۸ونیم میومدن ساعت۱۰برمیگشتن خونه پدرشون و تمام دوره نامزدی حتی پارک وخیابون و… نرفتیم… ادامه دیدگاه »

سلام به شما زهرا جان قابل درک هست که شما می خواهید زندگی مستقل تری داشته باشید و نیاز دارید که تایم بیشتری را باهم تنها باشید اما عزیزم دقت کن که تنها ۷ روز در ماه همسرتان در کنار شما می باشند و اگر این ۷ روز نیز با درگیری و بحث همراه شود می تواند برای هردوی شما آسیب زا باشد و تمایل به تنها بودن همسرتان با شما را کاهش بدهد . بهتر است سعی کنید که بجای بحث و درگیری زمان های باهم بودن را با توجه به علایق همسرتان که می تواند شامل هر چیزی… ادامه دیدگاه »

سلام من خانمی ۳۳ساله هستم و یه پسر ۱۲ساله دارم ۱۶ساله ازدواج کردم. مشکل اساسی زندگی من خیانت‌های بود که همسرم تو این چند سال بهم کرد. اما پارسال که کار به شکایت و.. رسید ، از من خواست رضایت بدم .و دیگه دست از کاراش بر میداره. شکایتم مبنی بر رابطه اش و همچنین خوراندن متادون تو مدت چند ماه بدون اطلاع من بود. که بعد از انجام آزمایش متوجه این موضوع شدم. اما از اون زمان به بعد باوجود اینکه خودم رو بی تفاوت نشون میدادم نسبت به این قضیه ،اما حس کنجکاوی هم داشتم که مبادا دوباره… ادامه دیدگاه »

سلام به شما دوست عزیز قابل درک هست که این شرایط برای شما با فشار روحی زیادی همراه هست اما عزیزم با نادیده گرفتن و یا بخشیدن مهریه که بهتر است به هیچ عنوان این کار را نکنید و یا اینکه خانه به نام شما بزنند و… این مشکلات برطرف نمی شود چون شما بیان می کنید ۱۶ سال ایشان با تمام قول ها و شکایتی که شده است بازهم به مسیر اشتباه خود ادامه داده اند . دوست داشتن شما قابل احترام هست اما دقت کنید که ایشان نیاز به پروسه درمانی دارند تا بتوانیم به ایشان کمک کنیم… ادامه دیدگاه »

راضی کردن خانواده برای مهاجرت

سلام به شما زهرا جان
اطلاعات بیان شده توسط شما ناقص می باشد اطلاعات بیشتری در مرود شرایط سنی ، شرایط اقتصادی و همچنین دلایل مخالفت خانواده برای مهاجرت شما و در کنار این موارد اینکه شما چگونه این موضوع را با آنها به اشتراک گذاشته اید در اختیار ما قرار بدهید تا باهم بیشتر صحبت کنیم.

سلام من ۳۳ سالمه یه بچه دارم دلم می خواد درامد داشته باشم اما مشکلم اینه که اول انرژی خیلی کمی دارم دوم شوهرم به هیچ عنوان اجازه نمیده و من می خوام توی خونه کار کنم سوم من به روانشناسی علاقه دارم خیلی هم تو این زمینه مطالعه دارم کتابای دانشگاهی رو هم خوندم اما نمی دونم چطوری می تونم بدون مدرک تو خونه تو این زمینه درامد داشته باشم مدتی سعی کردم برنامه نویسی یاد بگیرم و از این روش درامد کسب کنم اما واقعا برام سخته درکش نمی کنم و مریض شدم از شدت فشار نمی دونم… ادامه دیدگاه »

سلام ۲۳ساله هستم و ی دختر ۲ساله دارم دورازخونوادم درتهران زندگی میکنم شوهرم صبح میره سرکارتاساعت ۸ ۹شب.درکمارخونواده شوهرم زندگی میکنم امابافاصله نه چندان دور.باهمسایهای خودمم رفت وامددارم مخصوصاباهمسایه بغلیم.ی سالی میشه همسایه بابغلیم بابازشدن مدارس رابطشوباهام کم کردچون معلم بودومادر۲بچه مدرسه ای.من خیلی ازلحاظ روحی ضربه خوردم ناراحت شدم اماچیزی بهش نگفتم تودل خودم نگهش داشتم.دوتاازجاریام هم کنارمنن امایکی ازجاریام مادرش نزدیکش زندگی میکنه همیشه باهمن سرش شلوغه سرگرمه تفریحات خودشوداره وقتی برای این نداره منودعوت کنه یامنوبخوادازتنهایی دربیاره تلفنی زنگ میزنه منم بهش زنگ میزنم.چیزی که اذیتم میکنه اینکه حرف دلموبه همه میگم ساده وبی ریام فک میکنم… ادامه دیدگاه »

سلام. وقت بخیر.
دختری ۲۵ ساله هستم. همیشه احساس تنهایی و غم داشتم. خواهر و برادری نداشتم. والدینم هم ۱۰ ساله جدا شدن. قبل از جدایی هم درگیری زیاد داشتن. اقوام زیادی نداریم و به خاطر شرایط خاص ما، هیچ کس رابطه‌ی خوبی باهامون نداره. روابط اجتماعیم زیاد خوب نیست، هیچ وقت دوست نزدیکی نداشتم. جدیداً هم خیلی بی اعتماد به نفس شدم. حتی حرف‌زدن هم برام سخت شده. از طرفی به خاطر تنهایی مادرم هم عذاب وجدان دارم. حوصله‌ی هیچ کاری ندارم و واقعا نمیدونم چیکار کنم.

سلام به شما دوست عزیز قابل درک می باشد که جدایی و درگیری های قبل از طلاق می تواند برای شما با فشار روحی زیادی همراه باشد اما دقت کنید که پدر و مادرتان دو فرد بالغ می باشند که می توانند در مورد زندگی خود تصمیم گیری کنند و نیاز است که شما بپذیرید که انها از یکدیگر جدا شده اند و بر مبنای زندگی فعلی خود برای رسیدن به شرایط بهتر اقدام کنید . اینکه بخاطر تصمیمات والدین شما بخواهید خود را سرزنش کنید کمکی به شما نمی کند سعی کنید که برای زندگی روزانه خود برنامه ریزی… ادامه دیدگاه »

سلام من نزدیک ۴سال یه پسری رو عاشقانه دوس دارم .خیلی شبیه هم دیگه هستیم منتها از وقتی راجعبه حس من مطلع شده کلا بهم سرد شد و بی محلی کرد بهم به نظرتون چکار کنم؟؟؟

سلام به شما دوست عزیز
رکسانا جان شما و فردی که به ایشون احساس علاقمندی می کنید چند سالتونه؟
آیا ایشون از هدفش درباره ی این رابطه با شما صحبت کرده بود؟
قبلا ایشون در جریان این موضوع نبود که شما بهشون علاقمندید؟
چه مدت هست که نسبت به شما سرد شده؟
آیا در مورد رفتار ایشون باهاشون صحبت کردین؟

سلام من پریا هستم و ۱۲ سالمه امروز صبح سنجابم از بالکنمون پرت شد پاییت بعد رفتم اوردمش و هیچیش نشد و فقط یکمی بی حال بود بعد گزاشتمش توی اتاقم و یه لحظه رفتم توی سالن بعد که اومدم تو اتاقم دیدیم نیس کل اتاقمو گشتم و پیداش نکردم الان خیلی داغونم نمیدونم چی کار کنم ۳ ساعت گذشته و هنوزش نمیتونم پیداش کنم به خاطر من مرد درستهههههههه ۳ سال بود که داشنمش

سلام به شما پریای عزیز احساس شما قابل درکه و اینکه شما الان برای سنجابتون غمگین و ناراحت باشید طبیعی هستش و شما کاملا حق داریدولی عزیزم افتادن سنجابتون از بالکن فقط یه اتفاق بوده و شما نباید خودتون رو بابت این موضوع مقصر بدونید. بعد اینکه سنجاب شما الان گم شده و اصلا معلوم نیست که مرده باشه. زمانی که مشخص نیست که الان سنجابتون زنده اس یا مرده شما نباید خودتون رو سرزنش کنید و احساس گناه رو کنید که باعث مرگش شدید. سعی کن ارامش خودت رو حفظ کنی و در حین اینکه برای نبودن سنجابتون ناراحت… ادامه دیدگاه »

سلام من پریا هستم و ۱۲ سالمه امروز صبح سنجابم از بالکنمون پرت شد پاییت بعد رفتم اوردمش و هیچیش نشد و فقط یکمی بی حال بود بعد گزاشتمش توی اتاقم و یه لحظه رفتم توی سالن بعد که اومدم تو اتاقم دیدیم نیس کل اتاقمو گشتم و پیداش نکردم الان خیلی داغونم نمیدونم چی کار کنم ۳ ساعت گذشته و هنوزش نمیتونم پیداش کنم به خاطر من مرد درستهههههههه

‌سلام ۲۸سالمه۴ساله ازدواج کردم وی پسر۲ساله دارم من مشکلم اینک آرامش ندارم احساس ضعف میکنم،خیلی ناراحت میشم وقتی شوهرم بایک خانم صحبت میکنه بهم میریرم داغونم خودمم نمیدونم چکارکنم

سلام به شما فاطمه جان اگر که ایشان روابط نامناسبی دارند شما می توانید در احترام با ایشان صحبت کنید اما اگر ایشان روابطی که دارند مشکلی ندارد و بیشتر حساسیت های شما می باشد بهتر است در این مورد طرحواره های شا به کمک یک طرحواره درمانگر بررسی شود تا بتوانیم به شما کمک کنیم .گاهی افراد به دلیل افکار بنیادینی که دارند باعث می شود که در زندگی مشترک رفتارهای فرد احساسی و یا افراد نزدیک را بد برداشت کنند و یا بدون دلیل احساس کنند که فرد مقابلشان به آنها خیانت می کند بدون اینکه مدرک کافی… ادامه دیدگاه »

سلام خسته نباشید ی دختر ۱۸ سالم یک سالم میشه نامزدم البته با خواست خودم بعضی وقتا حس می کنم هیشکی رو دوست ندارم کلا بی حسم حتی پدرومادرمو انگار حس می کنم فقط وابستگیه اون دوست داشتنی ک میدونم باید باشه نیس شاید معنی دوس داشتنو نمیدونم

سلام عسل جان
تازگیا این حس بهت دست داده یا همیشه توی زندگیت اینطور بودی؟ معمولا چندببار در ماه این حس بهت دست میده؟ از نظر خلق و خو چطور هستی؟

سلام وقتتون بخیر خسته نباشید من حدود۷ماهه بایه پسری که۳سال ازخودم کوچکترهستش دوست شدم ازطریق کلاسی که میرفتیم باهمدیگه آشناشدیم خیلی رفتارامون بهمدیگه مبخورد همدیگرودوست داشتیم ولی تازه میخواست سربازیشوشروع کنه وکاری نداشت که بیاد برای خواستگاری تااینکه الان تقریبا۳هفتس برام خواستگاراومده وشرایطش خوبه ولی۹سال ازمن بزرگتر هستش من بااون پسردیگه حرف نزدم بباینکه همودوست داشتیم ولی گفتم به دردم نمیخوری وباخواستگارم رفتم ۳جلسه صحبت کردم که قرار شد بریم پیش مشاوره خانواده پیش از ازدواج که ببینیم بهم دیگه میخوریم یانه که دیروز همون پسره باهاش دوست بودم پیام داده که من دلم نمیخواد توروازدست بدم برگرد من میام… ادامه دیدگاه »

سلام به شما
عزیزم شما چند سالتون هست؟ و اون آقا پسر چند سالش بود؟ احساستون نسبت به خواستگار فعلیتون چی هست؟ در حال حاضر احساسی به اقا پسری که باهاش در ارتباط بودید دارید یا خیر؟

من خودم ۲۳سالمه واون آقاپسر ۲۰سالش وخواستگارم که برادر همکارمم هست ۳۱سالش هست ..احساسم نسبت خواستگارم خب خانواده داره اخلاقورفتارش خیلی محترمانه وخوب هستش .ولی خب یه مسئله ای که هست این هستش که زمان زیادی ازجداییم با اون پسرنگذشته که بتونم فراموش کنم پیامم که میده دلم براش میسوزه ولی نمیتونم جوابی بدم تاتکلیفم مشخص بشه باخواستگارم چون پدرم سریسری مسائل فعلا مخالفت کردن ولی خانواده اون راضی هستن من خودمم بین دوراهی گیر کردم بتونید کمکم کنید ممنون میشم

ببین نگین جان نگرانی شما قابل درک می باشد اما دقت کنید که این آقا پسر ۳ سال از شما کوچک تر می باشند و تصمیم گیریشان بیشتر بر پایه هیجان می باشد در کنار اینکه این اختلاف سنی نیز نیاز به بررسی دارد و اینکه شما در زمان فعلی به یکدیگر احساس وابستگی کنید طبیعی می باشد اما بهتر است در کنار احترام به احساسات خودتان واقعیت بیرونی را مد نظر قرار بدهید و بعد تصمیم گیری داشته باشید ایشان از نظر سنی ۳ سال از شما کوچک تر می باشند ، از نظر اجتماعی و سربازی هنوز به… ادامه دیدگاه »

بله درسته اون آقاپسرواقعا معیارهایی که من میخوام درحال حاضر ندارن فقط یکسری قول هایی دادند که معلوم نیست قابل اجرا باشن یانه ولی این خواستگارم تقریبا معیارهایی که میخوام رو دارن ولی خب پدرم سراختلاف سنی مشکل دارن که اونم خودم صحبت کردم اصلا صحبت کردنشون واخلاقشون وحتی ظاهرشون به پسر۳۱ساله نمیخوره کمتر بهشون میخوره مثلا درحد ۲۷سال یاشایدم۲۸سال پس براحساسم غلبه کنم ودیگه جواب اون پسرروندم وباخواستگارم برم پیش مشاوره ازدواج درسته؟

سپاس فراوان واقعا ممنونم از راهنماییوکمکتون

سلام الان در حدود ۶ سال است ازدواج کردم وکارمم بصورت شیفتی میباشد یکروز سر کارم و دوروز استراحت همسرم شدیدا وابستگی عجیبی به خانواده اش وابستگی داره به بهانه که از تنهایی میترسه روزهایی که من شیفت هستم میره پیش خانواده اش اوایل دلایلش برام منطقی بود ولی الان دیگه بیش از حد شده ۶ سال است آرزو دارم از سر کار میام خسته صبح همسرم در رو روم باز کنه ولی همیشه خودم با یه خونه خالی و سرد مواجه میشم و ساعت ۱۲ ظهر میاد و حداقل هفته ای یکبار هم به بهانه های مختلف امتحان برادرش… ادامه دیدگاه »

با سلام خدمت شما دوست عزیز
در این‌مسیر بهتر است در زمان‌مناسبی در احترام و بدون صحبت در مورد خانواده ایشان با همسرتان صحبت کنید و احساسات و نیازهای خودتان را با ایشان در میان بگذارید و صحبت های ایشان را نیز بشنوید و بیان کنید ک به احساس نیاز ایشان به حضور در خانواده و تنهایی او احترام‌می‌گذارید اما مایل هستید که در زمان برگشت به خانه ایشان در منزل باشند تا شما بتوانید با دیدنشان شرایط بهتری از نظر روحی بدست بیاورید این مشکلات در تعامل و درک‌متقابل نیازهای یکدیگر می‌تواند شرایط بهتری را ایجاد کنید .

چندین بار بهش گفتم ولی متاسفانه گوش نمیکند و بازهم ادامه میدهد دائما خانه را ترک میکند

در این سمیر بهتر است به صورت حضوری به زوج درمانگر مراجعه داشته باشید تا باهمسرتان صحبت شود و دیدگاهای هردوی شما مورد بررسی قرار گیرد و بتوانیم در این زمینه به هردوی شما کمک کنیم تا بتوانید مسیر بهتری را طی کنید .
در این زمینه بدون مقصر دانستن همسرتان و یا صحبت از خانواده ایشان به ایشان بیان کنید که برای بهبود زندگی مشترکتان و رفع یک سری مشکلات مایل هستید که چند جلسه زوج درمانی را تجربه کیند.
درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
۰۲۱-۲۲۶۸۵۷۴۱

سایت “مشاورانه” به صورت 24 ساعته در زمینه های مشاوره روانشناسی خانواده تلفنی و حضوری در خدمت شماست ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰ برترین روانشناسان ایران در کنار شما هستند

انجمن روانشناسی آمریکا

کانون مشاوران ایران

انجمن روانشناسی ایران

Medical news

می توانید در این بخش لیست مشاوره تلفنی سامانه رسا را مشاهده
کنید و مشاور مورد نظر خود را انتخاب کنید.

دکترای تخصصی روانشناسی ، روانشناسی

دکترای تخصصی روانشناسی از دانشگاه تهران مرکز
،
سابقه فعالیت: از سال ۹۰
،
رویکرد درمانی Cbt و طرحواره درمانی

دکترای روانشناسی عمومی ، روانشناسی

فوق لیسانس روانشناسی شخصیت
،
دکترای روانشناسی عمومی
،
سابقه فعالیت: از سال ۸۹
مشاوره رایگان روانشناسی تلفنی

روانشناسی

کارشناس ارشد روانشناسی بالینی ( گرایش خانواده )
،
سابقه فعالیت مشاوره از سال ۹۶
،
گذراندن دوره های EFT/ ACT / ارزیابی جامع سوآپ / زوج درمانی ACT / آموزش مقدماتی درمان غیر دارویی اعتیاد

روانشناسی

دانشجوی دکترای روانشناسی عمومی
،
کارشناس ارشد روانشناسی عمومی
،
لیسانس مشاوره و راهنمایی

دکترای روانشناسی ، روانشناسی

لیسانس روانشناسی بالینی
،
ارشد روانشناسی عمومی
،
دانشجو دکتری روانشناسی

دکترای روانشناسی سلامت و بیماری های مزمن ، روانشناسی

ارشد روانشناس بالینی
،
دکتری روانشناسی سلامت
،
سابقه فعالیت از سال 1396

با پیشرفت روزافزون علم پزشکی سطح سلامت همه ما به طرز چشم گیری بهبود یافته است، به طوری که متوسط طول عمر افراد فقط در نیم قرن گذشته ده سال افزایش داشته است. با این حال پیشرفت فناوری و تغییرات سبک زندگی باعث بروز فشار های روانی و افزایش استرس و اضطراب در انسان امروزی شده است به نحوی که آمار ها نشان می دهد سطح اضطراب یک فرد نرمال نسبت به 7 دهه پیش نزدیک به سه برابر شده است. در چنین شرایطی است که با مشاوره روانشناسی با یک مشاور دلسوز می‌توانیم راحت تر از پس مشکلات برآمده و آسایش را به زندگی خود بازگردانیم.

خیلی ها ترجیح می دهند مشکلات زندگی خود را به تنهایی حل کنند و تا جای ممکن کسی نباشند که به روانشناس مراجعه کرده. حتی اگر شما هم با مشاوره مشکلی نداشته باشید، حتما افرادی را اطراف خود می شناسید که معتقدند مشاوره روانشناسی فقط برای افرادیست که مشکلات خیلی حاد دارند و به اصطلاح روانی شده اند!

اما حقیقت این است که مشاوره روانشناسی به شما کمک می کند ذهن خود را بهتر بشناسید و بتوانید افکار و رفتار و احساست خود را بهتر بررسی کرده و مدیریت کنید. به کمک مشاور می توانید از دست احساسات و افکار آزار دهنده خود رها شوید و به خود و زندگی تان حس بهتری داشته باشید. اتفاقا همین که شما به توانایی خودتان در حل مشکلات باور دارید یعنی با راهنمایی مشاور می توانید به سرعت از پس افکار و احساسات خود بر آیید.

حال که تصمیم گرفتید از متخصص کمک بگیرید، گزینه های زیادی برای تماس با مشاور دارید که در بخش بعدی به بررسی آن می پردازیم.

شاید مهم ترین قسمت یک مشاوره ارتباطی است که بین شما و متخصص برقرار می شود. در عصر ارتباطات راه های مختلفی برای برقراری این ارتباط بین شما و مشاور وجود دارد که هر کدام نسبت به دیگری مزایا و معایبی دارد که در ادامه بررسی می کنیم:

اولین و رایج ترین و بدون شک یکی از موثر ترین انواع مشاوره، ملاقات حضوری است. در این روش شما و مشاور رو در رو صحبت می کنید و مشاورعلاوه بر شنیدن صدا و لحن شما، می تواند حالات چهره و زبان بدن شما را هم ارزیابی کند و درک بهتری از دغدغه های شما داشته باشد. البته مشاوره حضوری محدودیت هایی هم دارد. مثلا برای مراجعه حضوری معمولا شما باید از مشاور وقت بگیرید و در ساعات کاری مشاور به مطب مراجعه کنید که ممکن است لزوما وقت مناسبی برای شما نباشد. همین مراجعه به مطب هم دردسر های خودش را دارد. مثلا شاید شما فرصت یک جلسه ی یک ساعته روانشناسی را داشته باشید اما مایل نباشید حداقل یک ساعت دیگر در راه و ترافیک از دست بدهید. از دیگر محدودیت های مشاوره حضوری و رو در رو این است که اگر ما به هر دلیلی ارتباط خوبی با مشاور برقرار نکنیم، بعید است که جلسه ی مشاوره را نصفه و نیمه رها کنیم و معمولا به شرط ادب تا زمانی که مشاور صلاح ببیند جلسه ی اول را ادامه می دهیم. از طرفی صحبت از عمیق ترین افکار و احساسات نزد کسی که تازه ملاقات کرده ایم ممکن است با شرم و خجالت همراه باشد. از نظر هزینه هم معمولا مشاوره های حضوری هزینه ی بیشتری از سایر انواع مشاوره دارد، ضمن اینکه جلسات مشاوره حضوری حداقل 45 دقیقه زمان می برد.

مشاوره روانشناسی تلفنی اولین روش مشاوره غیر حضوری است که به سرعت به عنوان یک روش جایگزین برای مشاوره حضوری از محبوبیت خوبی برخوردار شد. مشاوره تلفنی به دلیل مزایای بی شمار باعث افزایش استفاده از خدمات مشاوره ای شده است. از مزایای مشاوره تلفنی نسبت به مشاوره حضوری می توان به عدم نیاز به مراجعه و صرفه جویی در زمان و هزینه ی رفت آمد اشاره کرد. همچنین در این روش شما می توانید به صورت ناشناس خدمات مشاوره دریافت کنید که نقش شرم و خجالت را در مطرح کردن موضوعات شخصی کمرنگ تر می کند و کمک می کند که بی پرده تر به طرح دغدغه ها بپردازید. یکی از مهم ترین مزایایی که روش های مشاوره تلفنی را برای برخی محبوب تر می کند این است که روند مشاوره افراد می تواند به راحتی از دید اطرافیان مخفی بماند و فرد از قضاوت های نابجا به دلیل استفاده از خدمات مشاوره مصون می ماند. همچنین این نوع از مشاوره معمولا هزینه ی بسیار کمتری نسبت به مشاوره حضوری دارد. از طرفی به واسطه ی دسترسی گسترده به تلفن ثابت و همراه، خدمات مشاوره غیر حضوری در منزل و محل کار و حتی در سفر امکان پذیر شده است. اما از دید بعضی از مراجعین و مشاوران، مشاوره تلفنی به دلیل قابل مشاهده نبودن چهره و حرکات بدن صمیمیت و کیفیت کمتری دارد. این موضوع باعث شده با وجود مزایای بی شمار مشاوره تلفنی هنوز هم عده ای مشاوره حضوری را به انوع دیگر آن ترجیح دهند.

یکی دیگر از روش هایی که به لطف ظهور اینترنت و رواج گوشی های هوشمند ممکن شده مشاوره متنی از طریق سایت یا اپلیکیشن های موبایل است. این روش مستلزم دسترسی به اینترنت از طریق گوشی هوشمند یا رایانه است. در این روش شما و مشاور از طریق فضایی شبیه پیام رسان ها می توانید به گفتگو بپردازید. اما مشاوره روانشناسی متنی هم معایب خاص خود را دارد. ناتوانی متن در منتقل کردن لحن و احساسات فرد و مشاور و عدم دسترسی عموم افراد به اینترنت و گوشی هوشمند خصوصا مشاوران از مهم ترین دلایلی است که این روش چندان مورد استقبال مشاوران و افراد واقع نشده است.

خدمات مشاوره روانشناسی برای طیف گسترده ای از مسائل و مشکلات قابل استفاده اند. این مسائل بر اساس ماهیت آن به زمینه های زیر تقسیم می شوند:

– مشاوره خانواده و روابط زناشویی این حوزه عموما به بررسی مسائل ارتباطی بین افراد خانواده خصوصا زوج ها می پردازد.

– مشاوره ازدواج و پیش از ازدواج این حوزه عموما به بررسی تطابق روحیات و خصوصیات افرادی که تصمیم به ازدواج دارند میپردازد و به زوج های جوان راهکارهایی جهت انتخابی موفق و ازدواجی پایدار ارائه می کند.

– مشاوره فردی در این حوزه عموما افرادی که مشکلاتی از جمله اضطراب و استرس، افسردگی، کمبود اعتماد به نفس، وسواس و سایر اختلالات فردی دارند به کمک مشاور به بررسی روش های کنترل احساسات و افکار خود می پردازند.

– مشاور مادر، کودک و فرزند پروری در این حوزه مشاوران از زمان بارداری تا پس از زایمان برای مشکلاتی چون افسردگی های دوران بارداری و پس از زایمان به یاری مراجعین می پردازند. این حوزه همچنین برای تربیت موفق تر کودکان از سنین شیرخوارگی تا نوجوانی راهکار های به روز ارائه می دهند تا ارتباط مطلوب تری بین کودک و والدین شکل بگیرد.

تست‌های روان‌شناسی برای بدست آوردن درکی بهتر از نوع مشکلی که بیمار در زمینه‌ی تفکر، احساس، یا رفتار انتخاب یک مشاور خوب مهم ترین قدم برای دستیابی به یک تجربه ی خوب از مشاوره است. اما مشاور روانشناس خوب چه ویژگی هایی دارد؟

– مشاور خوب، به دقت و با حوصله گوش می دهد قطعا مشاور برای اینکه درک درستی از دغدغه ها و مسائل شما پیدا کند لازم است به دقت به صحبت ها و درد دل شما توجه کند. همچنین مشاوری که صبورانه فرصت را در اختیار شما قرار دهد ارتباط صمیمانه تری می سازد.

– مشاور خوب همدل است برای همه ما پیش آمده است که موضوعی ذهنمان را درگیر کرده باشد و همین که آن را با دیگران مطرح کنیم به جای همدلی و همدردی مورد سرزنش و تحقیر دیگران واقع شویم. یک مشاور خوب کسی را قضاوت یا سرزنش نمی کند، تمام هم و غم اش این است که به ما کمک کند به افکار و احساسات خود مسلط شده و با راهکار های عملی قدمی در جهت رفع مشکلات خود برداریم.

– مشاور خوب رازدار است تصور کنید که می خواهید با کسی از عمیق ترین و شخصی ترین راز ها و ترس ها و مشکلاتتان بگویید. اگر به رازداری او اطمینان نداشته باشید قطعا تمایلی به همدلی و همراهی وی هم نخواهید داشت.

– مشاور خوب متخصص است شاید خصوصیات قبل را در دوستان نزدیک و اعضای خانواده هم بتوان پیدا کرد اما اکثر اوقات در صورت مشورت با این افراد راهکار های قابل اعتمادی ارائه نمی شود. همین امر باعث شده که تخصص یک مشاور از نظر ما مهم ترین بارزه یک مشار روانشناس خوب باشد.

– موارد فوق از خصوصیات مهم یک مشاور روانشناس خوب است اما به یاد داشته باشید که مشاوره از جنس ارتباط و تعامل است و لازم است که شما حس خوبی از مکالمه با مشاور خود داشته باشید به همین دلیل این شمایید که تعیین می کنید چه مشاوری برای شما مناسب تر است.

زمانی که برای اولین بار به روان‌شناس مراجعه می‌کنید باید انتظار این را داشته باشید که او سوالاتی درباره مشکلتان و جزئیاتی از تاریخچه زندگی شخصی‌تان بپرسد. این سوالات معمولا شامل مواردی همچون زمان شروع مشکل، چه چیزهایی باعث بهتر و بدتر شدن آن می‌شود و اینکه این مشکل چه تأثیری در کار و زندگی اجتماعی شما می‌گذارد.

همچنین سوالاتی تجربیات شما در حین رشد، تحصیلات و شغل، وضعیت تأهل و روابط بین فردی و اینکه داروی خاصی مصرف می‌کنید این مرحله جمع‌آوری اطلاعات است و ممکن است چندین جلسه طول بکشد و سپس توسط آزمون‌های روان‌شناختی درمانی را در قالب مشاوره یا روان‌درمانی ارائه خواهد داد. به یاد داشته باشید که روان‌شناس در هیچ شرایطی اجازه ندارد دارو تجویز کند.

یکی از چالش هایی که افراد هنگام مشاوره روانشناسی تلفنی با آن مواجه می شدند، محدودیت استفاده از خدمات مشاوره با استفاده از موبایل بوده که سامانه رسا با ایجاد بستری هوشمند، راهکاری مناسب برای تسهیل این روند ارائه کرده است.

شما عزیزان میتوانید در هر ساعت از شبانه روز با بهترین و با تجربه ترین مشاورین روانشناس، ارتباط مستقیم تلفنی برقرار کرده و متناسب با مدت زمان مکالمه ی خود هزینه ی آن را پرداخت کنید. بدین منظور در اولین قدم با توجه به اطلاعات و زمینه های تخصصی هر یک از متخصصین، مشاور خود را انتخاب کنید. برای این منظور میتوانید به صفحه ی اختصاصی هر یک از مشاورین مراجعه کرده و جزئیات توانایی ها و تجارب و همچنین بازخورد کاربرانی که از سامانه استفاده کرده اند را مشاهده فرمایید.

پس از انتخاب مشاور مورد نظر، میزان دقایقی که برای جلسه ی مشاوره روانشناسی تلفنی خود مد نظر دارید را انتخاب کرده و از طریق درگاه امن بانکی هزینه آن را پرداخت می کنید. لازم به ذکر است که سامانه رسا دارای نماد اعتماد الکترونیک از طرف وزارت صنعت معدن و تجارت جمهوری اسلامی است و تمامی پرداخت های شما زیر نظر این ارگان با کلیه ی کارت های بانکی عضو شبکه شتاب انجام می شود.

در آخرین مرحله شما مستقیما و به صورت ناشناس به تلفن همراه مشاور مورد نظر خود وصل می شوید و به میزان هزینه پرداختی خود با مشاور صحبت می کنید. شما می توانید در صورت عدم رضایت از روند مشاوره، به راحتی اقدام به قطع تماس نمایید.

در کلیه ی این مراحل پشتیبانی 24 ساعته سامانه رسا همراه و پشتیبان شماست.

درباه رِسا

مشاوره رایگان روانشناسی تلفنی

رِسا
اولین سامانه ارتباط پزشک با بیمار در کشور است و بیماران عزیز
براحتی و بدون نیاز به حضور در مطب پزشک می توانند با پزشک خوب
از هر جایی در ارتباط باشند. پزشکان گرامی نیز می توانند تماس
های بیماران خود را در سامانه رِسا مدیریت کنند.

کاربری

دسترسی سریع

با ما تماس بگیرید

پشتیبانی بیماران :
۰۲۱ – ۷۴ ۴۷ ۱۳ ۰۰

ثبت نام پزشکان :
۰۲۱ – ۷۴ ۴۷ ۱۲ ۰۰

info@resaa.net

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت به شرکت رسالت سلامت ایرانیان (برگ های سبز و نقره ای سابق) تعلق
دارد © ۱۳۹۹

شماره تماس مشاوره روانشناسی تلفنی : 9099071646

 خدمات مرکز مشاوره تلفنی انتخاب نو : مشاوره خانواده که می تواند شامل مشاوره ازدواج ، مشاوره قبل از ازدواج ، زوج درمانی ، مشاوره طلاق ، مشاوره خیانت همسر و روابط زناشویی باشد بی شک این مشکلات نام برده برای هرکدام از ما ممکن است اتفاق افتد که نیاز به مشاور و کتر روانشناس برای ارائه راهکار داشته باشیم

درمان بیماری های روانی ، مشاوره افسردگی ، درمان اضطراب واسترس ، مشکلات ترس ووحشت (فوبیا) این دسته از مشکلات نام برده نیز قطعا به جلسات درمانی پی در پی نیاز دارد اما تجربه به ما ثابت کرده است گاهی یک جلسه مشاوره تلفنی برای شروع درمان بسیار تاثیرگذار بوده است و حتی کاهش چشم گیری از مقاومت  فرد برای درمان دیده میشود

مشاوره تخصصی کودک ، مشاوره نوجوان .خانواده های دارای کودک و نوجوان اصولا به  علت شناخت پایین از فرایند رشدی کودکان خود و آگاه نبودن به چگونه رفتار کردن با نوجوان خود دچار مشکل میشوند و گاهی در شرایط بحرانی یک مشاوره ی اورژانسی از پیش آمد اتفاقات ناگوار جلوگیری میکندمشاوره رایگان روانشناسی تلفنی

مشاوره تحصیلی و  مشاوره شغلی  را نیز برای عزیزانی که مشغول به تحصیل و یا در شرف کار جدیدی هستند در نظر گرفته ایم تا با خیال آسوده قدم هایتان را به سوی موفقیت بردارید

مشکلات فردی ، مشکلات خانوادگی نیز در صورت محدودیت ها برای حضور در مشاوره ی حضوری می تواند از طریق مشاوره ی تلفنی نیز صورت بگیرد

شماعزیزان ازتمامی خدمات نام برده به صورت مشاوره تلفنی ،ویا حضوری می توانید بهرمند شوید.

نحوی ارتباط با مشاورین  تلفنی انتخاب نو :

مشاوره روانشناسی تلفنی به صورت غیر حضوری با امکان پرداخت دوماه بعد بر روی قبض تلفن انجام میشود شماره تماس مشاوره روانشناسی تلفن :9099071646

تماس با دکتر روانشناس تلفنی فقط از طریق  خط تلفن ثابت امکانپذیراست

 خدمات روانشناسی به صورت مشاوره تلفنی (مشاوره غیر حضوری)برای افرادی است که بنابر شرایط خود نمی توانند به صورت حضوری به دکتر روانشناس مراجعه کنند ما نیز درراستای آسایش وآرامش شما تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم که همراه همیشگی شما بزرگواران باشیم.

چرا مشاوره تلفنی؟

بی شک در زندگی تمامی ما مشکلات ساده و یا حتی  گاهی مشکلات جدی وجوددارد.

اگربه مسایلی که دراطرافمان به وجود می آید بی تفاوت باشیم  به مرور زمان مشکلات ساده و پیش افتاده بزرگ و بزرگتر میشوند و ممکن است دربعضی شرایط سهل  انگاری ما باعث شود اتفاقات غیر قابل جبرانی رخ دهد مشاوره تلفنی علاوه برآن که برای افرادی است که نمی توانندبه صورت حضوری به کلینک روانشناسی و مرکز مشاوره خانواده مراجع کنند برای مواقعی که افرادازلحاظ روانی امادگی حضوری در جلسات مشاوره را ندارند و یا بازگو کردن برخی مسایل برایشان به صورت  حضوری سخت وغیر ممکن است و نیز هست ویا ممکن است کودک ویا نوجوان شما رفتاری را نشان داده باشد که شما نیازبه یک مشاوره انلاین وسریع داشته باشید تا بتوانیدمشکل را برطرف کنید.می توان  گفت 70 درصد ازافرادی که از مشاوره تلفنی ما استفاده میکنند بعد از مشاوره خواهان حضور درجلسات مشاوره شده اند قطعا شما از طریق مشاوران روانشناسی راهکارهای علمی ومناسب تری را می توانید دریافت کنید تا مشاوره از افرادی که علمی و مناسبتری را می توانید دریافت کنید تا مشاوره از افرادی که علمی در این رابطه ندارند و ممکن است با راهکاری اشتباه فقط مشکل به وجود امده را پیچیده ترکنند .

چرا مشاوره تلفنی انتخاب نو :

شما  می توانید در هر زمینه ای به صورت تخصصی  بهترین مشاوره تلفنی را از ما بخواهید .این نوید را به شما عزیزان می دهیم که ما در کلینیک روانشناسی انتخاب نو مشاوران روانشناس خود را در هر زمینه ای به صورت تخصصی معرفی خواهیم کرد.به طور مثال در حیطه ی مشاوره ی تلفنی کودک و نوجوان ، مشاوره تلفنی خانواده درمانی  و زوج درمانی تخصصی ترین راهکار ها را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد

 و در صورت لزوم برای ادامه ی درمان حضوری درمان چند وجهی را در اختیار شما قرار خواهیم داد به طور مثال در رابطه با مسائل خانوادگی و زوج درمانی می توانید از خدمات چندوجهی ما بهره مند شوید .در زمینه های استرس و اضطراب نیز در صورت پیشنهاد مشاوره روانشناسی تلفنی می توانید از نوروفیدبک در کنار روان درمانی استفاده کنید

تهران، خیابان دولت، بلوار کاوه، نبش اخلاقی غربی، پلاک29، واحد6، طبقه سوم – ساعت کاری: 9صبح تا 10شب

مشاوره رایگان به صورت تلفنی و اینترنتی ارائه می‌شود و کسانی که در این زمینه فعالیت می‌کنند بخشی از زمان خود را به ارائه مشاوره به مراجعه کننده به صورت غیرمستقیم و از راه دور اختصاص می‌دهند. این سبک از مشاوره امروزه بسیار مورد استقبال درخواست کنندگان قرار گرفته و توانسته مشکلات بسیاری از افراد را در مدت زمانی کوتاه برطرف کند. زندگی در دنیای مدرن فشارها و سختی‌های خاص خود را دارد. از طرفی دیگر دغدغه‌های زندگی شخصی و کاری به افراد اجازه نمی‌دهد که برای حل ناراحتی‌ها و مسائلی که هر روز آن‌ها را اذیت می‌کند، با کسی گفت‌وگو کنند و یا به دفاتر مشاوره مراجعه کنند. از این رو مشاوره رایگان در این بین می‌تواند بهترین کمک و خدمت را به افراد ارائه دهد. در ادامه به بررسی و توضیح بیشتر این نوع از مشاوره خواهیم پرداخت.

 

این نوع مشاوره پدیده‌ای تازه در علم روانشناسی محسوب می‌شود. از این رو هر نوع از مشاوره که به صورت راه دور، چت کردن، تماس ویدئویی، ایمیل و تلفن کردن صورت بگیرد را مشاوره رایگان می‌گویند. این نوع مشاوره‌ها باعث صرفه‌جویی در زمان و وقت افراد می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره تلفنی فردی کلیک کنید.مشاوره رایگان روانشناسی تلفنی

 

مشاوره‌های رایگان در موضوعات مختلفی به کمک افراد می‌آید و با ارائه بهترین تکنیک‌ها و خلاقانه‌ترین راه‌ها می‌تواند به افراد کمک کند که مسائل و مشکلاتشان را برطرف کنند. اما برخی از مهم‌ترین فواید این مشاوره به ترتیب زیر است.

مشاوره‌های رایگان معمولاً به صورت تلفنی، اینترنتی و یا به صورت چت از طریق شبکه‌های اجتماعی رایج بین مردم، صورت می‌گیرد. از این رو افراد با یک کلیک ساده و یا باز کردن شبکه اجتماعی مورد نظر خود می‌توانند از خدمات مشاوره‌های رایگان برخوردار شوند. شبکه‌های اجتماعی و اینترنت همیشه در دسترس افراد هستند و می‌توانند خدمات خوبی را به صورت رایگان دریافت کنند.

برخی از افراد به دلیل اختلالات روانی که دارند نمی‌توانند از منزل خارج شوند و برای دریافت مشاوره به مطلب‌های روانشناسی و یا روانپزشکی مراجعه می‌کنند. تحقیقات ثابت کرده که اثربخشی مشاوره‌های رایگانی که از راه دور صورت می‌گیرد نیز به همان میزان مراجعه حضوری است. از این روی برای کسانی که از هراس رنج می‌برند می‌توانند به راحتی مشاوره مورد نظر خود را با کمترین استرسی دریافت کنند.

برای آگاهی بیشتر در زمینه مشاوره تلفنی کلیک کنید.

همانطور که اشاره شد مشاوره‌های رایگان به همان میزان مشاوره‌های حضوری می‌توانند در درمان فرد مؤثر باشند. از طرف دیگر افراد با صرف کمترین هزینه و کمترین وقت می‌توانند در سریع‌ترین زمان ممکن مشاوره دریافت کنند که این مهم طول دوره درمان را برای فرد کاهش می‌دهد.

مشاوره‌های رایگان دامنه‌های گسترده‌ای را برای ارائه خدمات در اختیار افراد قرار می‌دهند. شما در هر زمینه‌ای که نیازمند مشاوره باشید می‌توانید به راحتی در منزل، با موبایل و یا از طریق تماس تلفنی به بخش مورد نظر خود وصل شوید و مشاوره رایگان و آنلاین خود را دریافت کنید.

برخی از افراد از مراجعه به روانشناس خجالت می‌کشند و از این اینکه مسائل خود را به صورت حضوری با کسی در میان بگذارند احساس بدی دریافت می‌کنند. از این رو مشاوره رایگان این خدمت را به افراد می‌کند که بدون دیدن فرد و حتی بدون شنیدن صدای او از طریق چت کردن و یا از طریق ارسال ایمیل، مشاوره‌های لازم را به فرد مورد نظر ارائه دهند. این مهم برای کسانی که دائم احساس شرمساری می‌کنند، بسیار مفید واقع می‌شود.

برخی از افراد به دنبال یافتن مشاورهای حرفه‌ای می‌گردند. این خبر را باید اعلام کنیم که مشاوره‌های رایگان، توسط کارشناسان و متخصصان حرفه‌ای صورت می‌گیرد. اعتبار مشاوره رایگان به همان میزان مشاوره حضوری است و افراد می‌توانند بدون نگرانی از خدمات آن استفاده کنند.

 

برخی از افراد از اختلالات روانی شدیدی رنج می‌برند که نیازمند حضور در مطب و مشاوره حضوری هستند. از این رو مشاوره رایگان نمی‌تواند به آن‌ها کمکی کند. از جمله این افراد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

برای شناخت بیشتر در زمینه مشاوره حضوری کلیک کنید.

 

حتماً این سؤال هم برای شما پیش آمده که آیا مشاوره رایگان برایتان مفید است؟ شما را به تحقیقات محققان ارجاع می‌دهیم. بر اساس نتایج تحقیقاتی که توسط محققان منتشر شده نشان می‌دهد که افراد همان نتیجه را که از مشاوره حضوری می‌گیرند از مشاوره‌های آنلاین نیز دریافت می‌کنند. از این رو شما می‌توانید به راحتی به این سبک مشاوره اعتماد کنید. این نوع از مشاوره‌ها می‌تواند معجزه‌ای برای بشر در دوران مدرن باشد چرا که مشکلات روانی و فکری افراد را در مدت زمان کوتاهی برطرف می‌کند.

 

مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی با سابقه چندین ساله در ارائه خدمات درمانی در زمینه های مختلف روانشناسی اعم از خانواده، ازدواج، اعتیاد، جنسی، کودک، مشاوره شغلی، تحصیلی و … جزء بهترین و جامع ترین مراکز خدمات روانشناسی است. این مرکز با گردهم آوری جمعی از متخصصین توانسته خدمات خود را با بالاترین سطح کیفیت ارائه دهد. حامی هنر زندگی با استفاده از ابزارهایی چون تلفن و اینترنت به مراجعان این امکان را داده تا در کمترین زمان ممکن در هر موقع از روز با بهترین متخصصان در زمینه مربوطه ارتباط برقرار کنند. 

 

نمی‌توان به طور دقیق این مسئله را عنوان کرد. این مهم بسته به مشکل شما دارد. همانطور که افراد در مشاوره‌های حضوری برای چندین جلسه نزد مشاور خود مراجعه می‌کند، گاهی نیاز است که چندین بار به صورت تلفنی، چت و یا گفتگوی ویدئویی با مشاور خود صحبت کنید.

بله. وسواس فکری را می‌توانید با این نوع مشاوره و مشاوره آنلاین برطرف کنید و مانعی در این زمینه برای شما وجود نخواهد داشت.

برای دریافت مشاوره در زمینه مشاوره رایگان می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

برای دریافت مشاوره آنلاین رایگان یکی از موضوعات زیر را انتخاب کنید سپس پرسش خود را بیان کنید

چگونه یک مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی پیدا کنم؟ چطور می توانم به مشاوره آنلاین رایگان اطمینان کنم؟ یک مشاور خوب چه ویژگی هایی دارد؟

شما می توانید سوالات روانشناسی خود را در بخش کامنت ها از متخصصان ما بپرسید و اطمینان داشته باشید که تنها هدف ما یاری رساندن به شما برای داشتن زندگی بهتر است.

حال می خواهیم توضیح دهیم که منظور از مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی در کلینیک روان آرام چیست؟ در مشاوره آنلاین روانشناسی ارتباط با مراجع از طریق وسایل ارتباطی الکترونیکی انجام می شود. البته لازم به ذکر است که در مشاوره آنلاین روانشناسی بیشتر موضوعاتی همچون روابط بین فردی و چالش ها و مشکلات مورد درمان قرار می گیرد و دیگر مشکلاتی که شامل بیماری ها و اختلالات روانی است بایستی از طریق مراجعه حضوری صورت گیرد.مشاوره رایگان روانشناسی تلفنی

در این نوع مشاوره متخصصان کلینیک روان شناسی روان آرام با تکیه بر تجربیات چندین ساله خود راهکارهایی عملی را به شما ارائه می دهند تا بتوانید هر چه بهتر مشکلات خود را حل کنید. در این بین متخصصان ما اقدام به آموزش تکنیک ها و مهارت هایی می کنند که شما را در برابر چالش های پیش آمده یاری می کنند.

علاوه بر این کلینیک روان شناسی روان آرام سعی می کند تا با معرفی مقالات و کتاب هایی در این زمینه نیز در جهت رفع مشکلات شما را یاری دهد.

مشاوره آنلاین روانشناسی مزیت های زیادی که دارد که با توجه به شرایط شخص مراجع قابل بررسی است. در ادامه اشاره ای به انواع مزیت های این نوع مشاوره می کنیم.

عدم علاقه به جلسات حضوری : بسیاری از افراد به دلیل شرایط روحی خاصی که دارند از جلسات حضوری ابا دارند. در برخی از موارد نیز مشکلات افراد به صورتی است که از بیان آن به صورت رو در رو اکراه دارند. به همین دلیل است که مشاوره انلاین برای این قبیل از افراد بهترین راه پیش روست. البته این امکان وجود دارد که در جلسات مشاوره آنلاین روند یاری به شما به صورتی پیش رود که دیگر نگرانی از بابت جلسه حضوری نداشته باشید. می توان گفت با یک تیر دو نشان زده اید.

عدم توانایی حضور در جلسات : بسیاری از افراد به دلیل دور بودن نمی توانند از جلسات حضوری مشاوره استفاده کنند. از جمله این موارد می توان به ساکنین شهرستان ها و یا هموطنان مقیم خارج از کشور هستند که می توانند از خدمات مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی بهره ببرند.

هزینه کمتر : جلسات مشاوره آنلاین نسبت به جلسات حضوری هزینه کمتری را در بر می گیرد و از این جهت می تواند مناسب کسانی باشد که می خواهند هزینه های کمتری متحمل شوند.

مشکلات سطحی : برخی از افراد دارای مشکلات سطحی در زمینه روانشناسی هستند که آن ها را از حضور در جلسات باز می دارد. این افراد ترجیح می دهند به جای آنکه زمان صرف جلسات حضوری کنند با مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی این مشکلات سطحی را حل کنند.

 

برای مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی کلینیک روان آرام می توانید در قسمت کامنت ها سوالات خود را بپرسید تا روانشناسان و متخصصین ما به سوالات شما پاسخ دهند. دقت کنید که برخی از مسائل و مشکلات نیازمند درمان طولانی مدت هستند و در این مورد متخصصین ما کمک می کنند تا مشکلاتتان را حل کنید.

 

مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی در موضوعات مختلفی انجام می شود که به فراخور موضوعات ممکن است تعداد جلسات متفاوتی را در بر گیرد.از جمله این موضوعات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مشاوره روانشناسی ازدواج آنلاین : ازدواج همواره یکی از مهم ترین اتفاقاتی است که در زندگی شخصی ممکن است رخ دهد و دلیل آن تعهد و پیوندی است که برای یک عمر می پذیرید. اهمیت ازدواج باعث شده است که استفاده از مشاوره ازدواج امری انکار نا پذیر و کاملا ضروری باشد.

مشاوره ازدواج ممکن است در مقاطع مختلفی رخ دهد که بهترین زمان آن پیش از ازدواج است. مشاوره ازدواج یکی از مسائلی است که می توانید در مراحل اولیه با استفاده از مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی به نتایجی دست یابد که در صورت ریشه دار بودن برخی از مسائل ممکن است به جلسات حضوری ختم شود. روانشناسی ازدواج می تواند شما را در انتخاب مناسب تر و همچنین ادامه زندگی با فرد مورد نظر یاری دهد.

مشاوره تحصیلی آنلاین : تحصیل یکی از مسائلی است که بخشی از آینده افراد به وسیله آن تعیین می شود. از آن روست که مشاوره تحصیلی می تواند به خوبی فرزندان شما و حتی خود شما را در انتخاب رشته و راه تحصیلات یاری دهد. از جمله این مسائل می توان به چند راهی هایی که در طی انتخاب رشته دبیرستان، دانشگاه و … برای افراد پیش می آید اشاره کرد.

این در حالی است که بسیاری از افراد حتی پس از ورود به دانشگاه متوجه می شوند مسیر طی شده را اشتباه آمده اند و باید تصمیمی جدید بگیرند. به همین دلیل است که استفاده از مشاوره تحصیلی در هر سنی لازم است تا بتوان به فرد کمک کرد استعداد و علائق خود را بشناسد و با توجه به آن ها قدم در راه تحصیل بگذارد.شما می توانید با استفاده از مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی به راحتی با مشاوره تحصیلیتان در ارتباط باشید البته دقت کنید که در برخی مواقع شرایط مراجعین به صورتی است که بایستی از خدمات طولانی مدت مشاوره استفاده کنند، اما در بیشتر موارد این مشکلات با چند سوال و جواب کوتاه در حال حل است.

مشاوره کودک و نوجوان آنلاین : مشاوره کودک و نوجوان برای همه والدین و کودکان امری ضروری است . این مشاوره تنها محدود به کودکان و نوجوانی نیست که دارای مشکلات رفتاری هستند بلکه بسیاری از آن ها برای آنکه استعدادهای خود را کشف کنند نیز نیاز به مشاوره دارند.

دوره نوجوانی نیز یکی از دوره هایی است که والدین بیشترین تنش را با فرزندان خود دارند به همین دلیل مشاوره برای والدین و نوجوانان به آن ها کمک می کند تا بتواند روابط سالم تری را در کنار هم تجربه کنند. همچنین استفاده از این مشاوره می تواند روابط نوجوانان و والدین را در آینده نیز تحت تاثیر قرار دهد. دقت کنید که در بسیاری موارد والدین بایستی آموزش هایی در رابطه با برقرار ارتباط با نوجوانان خود ببینند، در اینصورت پیشنهاد میکنیم هر چه سریعتر نسبت به این مسئله اقدام کنید.

این موضوع از آن جهت اهمیت می یابد که مسائل و مشکلات دوران نوجوانی ممکن است اثرات دائمی روی زندگی نوجوانان بگذارد و بی توجهی به این دوران موجب پشیمانی همیشگی شما شود.

مشاوره فردی آنلاین : حتما برای شما پیش امده است که از کمبود اعتماد به نفس خود شکایت دارید یا از ناتوانی در برقراری ارتباط با اطرفیان خسته شده اید. مشاوره فردی به شما کمک می کند تا نگاه تازه ای به خود و روابطتان داشته باشید. گاهی اوقات به کارگیری بسیاری از راهکارها برای رسیدن به اعتماد به نفس و دیگر مشکلات فردی بسیار آسان است اما نیازمند کمی تلاش است.

کلینیک روانشناسی روان آرام با مشاوره آنلاین رایگان فردی و یا مشاوره حضوری این فرصت را در اختیار شما قرار داده است تا به راحتی به بهترین شرایط خود دست یابید.

مشاوره انگیزشی آنلاین : مدت هاست که ایده شروع کار جدیدی را در ذهن خود دارید و همواره از انجام آن فرار می کنید؟ پس باید به شما بگوئیم نیاز به کمی انگیزه دارید. در کلینیک روان شناسی روان آرام جلسات مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی انگیزشی برگزار می شود تا به این ترتیب به شما کمک کند تا انگیزه خود را بازیابید و به سراغ تمام ایده ها و کارهایی بروید که مدت هاست در سر دارید ولی از انجام آن سرباز می زنید.

در بسیاری از مواقع شما تنها نیاز به یک راهنمایی کوتاه دارید تا به خودتان بازگردید و انگیزه لازم را پیدا کنید پس معطل نکنید و مشکل خود را با ما در میان بگذارید.

مشاوره جنسی آنلاین : مسائل جنسی یکی از موضوعاتی است که بسیاری از افراد به دلیل زندگی در ایران و فرهنگ موجود به سختی می توانند در رابطه با آن با دیگر افراد صحبت کنند. از این رو مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی یکی از بهترین راه ها برای مشاوره جنسی است.

در این نوع مشاوره اطلاعات شما کاملا محرمانه باقی می ماند و امکان دسترسی آن به دیگر افراد وجود ندارد. دقت کنید که بسیاری از مشکلات جنسی نیازمند درمان های بلند مدت هستند، اما نگران نباشید همکاران ما در کلینیک روان آرام تمام تلاش خود را برای کمک به شما می کنند.

مشاوره خانواده آنلاین : خانواده ها از اصلی ترین پایگاه های زندگی هر فردی است که ایجاد تزلزل در هر کدام از بخش های آن ممکن است زندگی افراد را دچار مشکلات زیادی کند. مشاوره خانواده یکی از خدماتی است که توسط کلینیک روان شناسی روان آرام به تمامی افراد ارائه می شود.

در این نوع مشاوره شما می توانید روابط سالم تری را با خانواده خود تجربه کنید.

سوالات رایج :

مشاوره آنلاین به طور معمول با استفاده از تلگرام و واتس اپ انجام می شود.

در تمامی مسائلی که شما دچار مشکل شده اید می توانید از مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی استفاده کنید. برخی از مسائل در صورتی که اهمیت بیشتری داشته باشند و نیاز به جلسات حضوری داشته باشند به شما اعلام می شود.

روانشناسانی که اقدام به ارائه مشاوره آنلاین می کنند، همکاران کلینیک روان آرام هستند که به صورت حضوری نیز به مراجعین مشاوره می دهند.

مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی روان آرام هیچ تفاوتی با جلسات حضوری آن ندارد و تنها تفاوت در حضور نیافتن شماست. مشاوران شما متخصصین کلینیک روان شناسی روان آرام هستند و به همین دلیل می توانید اطمینان داشته باشید که متخصصان ما  با شما جلسه را اداره می کنند.مشاوره رایگان روانشناسی تلفنی

کلینیک روان شناسی روان آرام با توجه به سابقه فعالیت خود و همچنین بهره گیری از روانشناسان و متخصصین مجرب و با سابقه یکی از بهترین انتخاب ها در زمینه مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی است.

شما می توانید برای دریافت مشاوره آنلاین با مشاورین و متخصصان مجرب کلینیک روان آرام در تماس باشید.

مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی

تلفن:

88216100

88216200

آدرس:

تهران، میدان ونک ،خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی شمالی ،نبش کوچه شهریار  ،پلاک 181، طبقه 3، واحد 16

 

سلام 35ساله هستم من نزدیک 8سال هست ازدواج کردم و حاصل زندگی من و همسرم یک فرزند پسر 4/5ساله هستش من از زمان مجردیم تنوع طلب بودم و هر روز با یکی بودم حتی در یک روز به چند نفر سکس داشتم واز زمانی که ازدواج کردم همشونو گذاشتم کنار و به زن وزندگی ام چسبیدم ولی الان یکسالی هست که از همسرم سرد شدم و با دو تا خانوم دیگر خودم را تخلیه میکنم و هیچ حسی به خانومم ندارم از انجای که همسرم نسبت به این دوتاخانوم خیلی سرتر هستش هم از لحاظ قیافه و اندام ولی من… بیشتر بخوانید »

سلام حتما به یک مشاور خانواده برای مسایل زندگی مراجعه کنید برای درمان زودانزالی نیز میتوانید به یک روانشناس سلامت جنسی مراجعه کنید

سلام من شوهر شکاکی دارم با دست بزن پولی ام ندارم که برم مشاوره چیکار باید بکنم

سلام دوست خوبم امیدوارم که حالتون خوب باشه شکاکی متاسفانه اختلال سختیه و این فردی که با فرد شکاک زندگی میکنه متاسفانه خیلی بهش سخت میگذره و این رو ما کاملاً می توانیم درک کنیم اما برای بررسی و برای درمان این موضوع حتما باید به روانشناس مراجعه بکنید برای این کار هم میتونید به کلینیک های دولتی مراجعه کنید

سلام دوست عزیز ، پیشنهاد میکنیم به روانشناس سکستراپیست مراجعه فرمایید.

نمیشه بگی که زنت و دوس داری ولی بهش خیانت میکنی.از نظر من تو یه مریض روانی هستی تنوع طلبی خوب زنتو طلاق بده نمیدونم چرا شما مردا شعور اینو ندارید که زن با تمام وجود حس مرد زندگیشو میفهمه ولی به روی خودش نمیاره این تو خود ریختنا منجر به پرخاشگری و افسردگی میشه اونوقت میگید زنم پرخاشکره و میل جنسی نداره خوب به نظرت چجوری باید حس بهت داشته باشه.این رابطه ها میتونه دو جانبه باشه فرقی بین زن و مرد نیست ولی تو خودت میتونی قبول کنی که زنت هر روز با یکی باشه ولی ازت جدا… بیشتر بخوانید »

همين كارو شوهر من باهام كرد به خاطر بچم ازش جدا نشدم فقط

افرین عالی بهش گفتی

واقعا لایک داری .نمیدونم مردا چی فک میکنن که این رفتارا ازشون سرمیزنه

دقیقا. امیدوارم که همین بلا سر خودشون بیاد تا بفهمن ما چه حسی داریم موقع خیانتشون

واقعا راست میگی شما زنها همتون از یه قماشیت نمیدونم چرا بعضی مرد ها شعور این رو ندارن که همتون یه ….

واقعا متاسفم

هر ادمی چه زن چه مرد میتونه بیشعور باشه .فقط درستش اینه که کاری کنی خودت بیشعور نباشی .اخه این طرز فکر ،طرز فکر آدم بیسواد و بدون دانش هست که جنس مرد یا زن رو بد بدونه .ابتدا سعی کنید خودتونو اصلاح کنید.با آرزوی عاقبت بخیری برای همه

عالی بود

پرخاشگری شما واسه استفاده از ترامادل و مخدر هایی هست ک استفاده میکتی نکن برادر من ب فکر بچه ات و همسرت باش

اولا زود قضاوت نکنید،وقتی کامل از زندگی ومسائل کسی باخبر نیستید،به جایی زودقضاوت کردن،به اصل موضوع وکمک فکری درست بیان کنید،نه احساسی برخوردکنید،هرکس در شرایط وموقعیت خواص قرار میگیرد که عالم ودانشمند وفیلسوف نیست صحیح تصمیم بگیرد،باید کمک کرد بهترین کارو انجام بدهد نه بدتر شود

تنوع طلبی مثل یک درپوش میمونه واسه پنهان کردن خطای شما به نظر مشکل جنسی دارین و دست خودتون نیست بهتره درمان بشین البته بهتر بود قبل از ازدواجدرومان میشدین تا زندگی چند نفر دیگه هم درگیر نمیشد

سلام خسته نباشید برادر من تاحالا ۳بار قرص حورده واسه خودکشی و ب خودشم اسیب زیاد میزنه کسی بهش میگه کاری نکن قرص میخوره مارو تحدید میکنه خودشو میندازه پایین از پنجره روانپزشکم قبلا بردیم ولی دیگه قرص نخرد و چندساله میگه منو بستری کنین تیماریستان با توجه ب رفتارش و امکان اسیب رسوندن شما چ راهی رو پیشنهاد میکنید مشاوره و دکترهم نمیره فقط میگه تیمارستان

سلام با توجه به مشکل به برادر توصیه می کنم که یک مشاور روانپزشک مراجعه فرمایید و هرجا که دکتر روانپزشک گفت آن را انجام بدید و در صورت نیاز باشه و بستری انجام بدن

سلام کسی که قصد خودکشی داشته باشه تهدید نمی کنه حتما اون باری هم که قرص خورده کاری کرده که شما متوجه بشین واسه به کرسی نشوند ن حرفشون این کار و میکنن امیدوار م از مشاور کمک بگیرین

سلام برادر شما هم باید پیش روان پزشک برای دارو درمانی برود و هم پیش رواندرمانگر روانشناس برای دریافت خدمات روان درمانی همزمان با دارو درمانی . دارو سطح آرمانها را تنظیم می کند و روان درمانی باعث بهبود رفتارش میشه ولی طولانی مدته شاید دو تا سه سال طول بکشد .

خانومت و زندگیت رو دوست میداشتی، سعی میکردی مشکل رو حل کنی، نه هم بستر شخص دیگه ایی بشی.. نمیدونم این چه فرهنگیه ما داریم اگر خانوم شما با مرد دیگه ایی میخوابید رگ گردنت میشد چنین و چنان و باید سنگسار میشد، اما مردهای سرزمین من ، با پنهان شدن پشت اون قسمت از احکام که به نفع خودشونه هرکاری میکنن و انگار نه انگار‌.. انسان باش

این ناعداتی در حق زنهاست وقتی فاحشه ب زن گفته میشه با وجود این ک مردهاهم خطا کارند وقتی مرد خیانت میکنه کسی سنگ سارش نمیکنه ولی اگ زن اینجوری باشه سرشو میبرند مرد اگه خیانت کرد محبت کن ولی زن خیانت کرد حق داری سرشو ببری نمیدونم واقعا چی میشه گفت ب نطر من هنوزم دختران و زنهایی در دنیا هستند ک اینگونه زنده ب گور میشن با تفکرات اشتباه با یک طرفه بودن قانون بنطر من خوشبهال مجردها همون تااخر عمر مجرد بمونن بهتر از این ناعداتی هاست ک در حق زنها دخترها میشه

شما اگه زنتو دوس داشتی نمیرفتی دنبال این کارا فردی که تنوع طلب هسش درست نمیشه

تو ک گفتی هیچ حسی به زنت نداری و در اخر گفتی زنتو دوست داری

سلام آقا شما هر چقدر هم تو زنگیتون مشکل داشته باشید حق خیانت ب همسرتون رو ندارید…اقای حسن خودتون نوشتید که برای خیانت نکردن همسرتون باهاشون رابطه برقرار میکنید…این یعنی که میدونید چقدر خیانت سخته پس چرا خودتون این کار رو انجام میدید؟خودتون و همسرتون ب درک ب فکر طفل معصومی باشید که شما ب این دنیا دعوتشون کردید،فکر میکنید با این شرایط میتونید بچه تون رو درست تربیت کنید…خیر …نمیتونید…میدونید چقدر سخته برای یه بچه که بفهمه اولین مرد زندگیش ،پدرش یه خائن یه آدم ضعیفه که نمیتونه جلوی شهوته لعنتیشو بگیره…اقای حسن منتظر عواقب کار اشتباهتون باشید…من این… بیشتر بخوانید »

حتما باید به یه روان شناس مراجعه کنی بعد از این که تونستین زن های دیگه رو بذارین کنار با همسرتون برین روان شناس به نظر من بهتره بهش بگید اگرم طلاق خواست واقعا حق داره

سلام روزتون بخیر من دخترم ۲۱ سالمه .نزدیک دوساله که با پسری دوستم از همون اوایل رابطه من به ایشون علاقه پیدانکردم ولی همچنان رابطرو ادامه دادم چندباری میخواستم با بهونه تمومش کنم اما از ناراحتی عذاب وجدان نتونستم چون بهم گفت تنهاش بزارم حتما خودش رو میکشه ..و همینجور ادامه پیداکرد . آدم بدی نیست و بمن خیلی توجه میکنه اما هیچ حسی بهش ندارم خیلی اصرار به ازدواج داره و مدام تکرار میکنه که کی برای خواستگاری بیاد. از طرفی هم من خیلی سخت زندگی کردم تو نوجوانیم با ترک تحصیل شروع به سرکار رفتن کردم و قشر… بیشتر بخوانید »

سلام دوست عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه و در این مورد به هیچ عنوان ما پیشنهاد نمی کنیم که از محیط خانواده با کلی هم مشکل دور بشید .و یک انتخاب اشتباه داشته باشید حتماً قبل از اینکه تصمیم به کاری بگیرید بهتره که با مشاوره پیش از ازدواج صحبت کنید

سلام عزیزم سعی کن دیدتو نسبت بهش بازتر کنی که بتونی نقاط مثبتشو پیدا کنی به توجه هاتش توجه نشون بدی به محبت کردنش نصبت به خودت اونوقت میتونی بهش علاقمند بشی کم کم دو سال کم نیست! این سرچشمه میگیره از خودت ک نخواستی خوب ببینیش دیدت و بستی بهش..

سلام.اینکه شما گفتین خانومم رو دوست دارم و نمیخوام زندگیم خراب بشه،این خودش میتونه یه برد باشه و امید به اینکه حتما مشکلتون حل میشه! من برای اینکه فرمودین حسی به زنم ندارم و باهاش فقط بلاجبار سکس دارم از ترس خیانت،یه پیشنهادی براتون دارم،خصوصیات خوب خانومتون رو بنویسیدو هر روز بخونیدش،و از ته دلتون خدارو بخاطر داشتن چنین همسری شکر کنید! برای اینکه تکرار این کار خسته کننده نباشه روزی یک خصوصیت جدید خوب خانومتون رو اضافه کنید. بهش بگید خیلی دوسش دارید و پیام عاشقانه براش بگذارید؛مثلن کاغذی رو بردارین و مطلب و شعر عاشقانه براش بنویسید همراه… بیشتر بخوانید »

ببخشید دور از ادبه که اینطوری با صراحت و بی حاشیه بهتون بگم ولی این قدر بعد از خوندن این متن حالم بد شد که ناچار به بیانش هستم. به نظر من شما به بلوغ جنسی رسیدین ولی متاسفانه به بلوغ عقلی خیر! ودر سر شما چیزی به عنوان مغز وجود نداره و تمام شما رو اندام تناسلیتون کنترل میکنه! باعث تاسفه جوونایی که از هر لحاظ به بلوغ رسیدن و قادر به ایجاد رابطه توام با محبت برای همسران خود هستند به دلیل مشکلات اقتصادی نمیتونند ازدواج کنند بعد امثالی مثل شما… برای خودم متاسفم در نسلی زندگی میکنم… بیشتر بخوانید »

داداش من درکت میکنم ایراد از تو نیس خانومت باید بدونه تو چی میخوای تو سکس همونی که بقیه واست انجام میدن ولی خانومت اکراه داره از انجامش به نظر من راهش اینه رک و راست حستو بهش بگی من انجام دادم اونم قبول کرد و درست شد فقط شانس بیاری درک کنه وگرنه خودتو به هزارتا چیز متهم میکنه زیر بار هم نمیره مثل همین خانم هایی که کامنت گذاشتن برات.به این خانم های محترم هم میگم قبل اینکه زندگیتون خراب شه واسه خودتون قانون نزارین وگرنه اون خانم هایی که قبلا مثل شما بودن و الان زندگیشونو از… بیشتر بخوانید »

سلام به نظرتوت احترام میزارم .! اما شما از کجا میدونید که خانومش اکراه داره وبهش بی توجه در این مسئله ….؟ آخه اونی که تنوع طلبه دلیل نمیخوات زود از طرف مقابلش خسته میشه زن هم اگه ببینه مردش بهش بیتوجه سرد میشه …….با کلی احترام….

قسمت میدم به خدااوندی خدااا،جااان عزیزترین کست،برو پیش یه مشاوره وکمک بگیر،فقققط به بچه ات فکرکن،گناااه داره،آینده اش رو نااابووود نکن،اگررر نمیشه نمیتونی از همسرت جداشو اما تامینشون که آسیب نبینن،من شمارو قضاوت نمیکنم قاضی خداست،فقط برای شما وهمسرتون وفرزندتون آرزوی آرامش دارم

سلام من بیست ساله ازدواج کردم دو تا بچه دارم شوهرم یه مرد تنوع طلب بود اوایل فقط با شوخی و متلک اما بعد با عمل خیانت و الان هم مدتی هست که من و بچه هاش و ترک کرده و رفته هر روز با یکی به قول خودش عشق و حال من باید چکار کنم نه شکایتی فقط با خانوادش قطع رابطه کردم

دوست عزیز در رابطه با حق و حقوقتون باید به مشاور حقوقی مراجعه کنیو ، اما برای ترمیم رابطه میتونید به روانشناس خانواده مراجعه کنید تا دقیق تر موضوعتون بررسی بشه.

من ۸ساله با اقایی در ارتباطم که مثل شما تنوع طلبه و زن و دوتا بچه داره.من رو به هرکاری که فکرشو کنید وادار کرده.غیرقابل بیانه.ایشون بخاطر مخدر دچار جنون میشن و هرلحظه ممکنه هربلایی سر من و خانوادم بیارن .برا همین از ترس جون خانوادم و ابروشون باهاشم.دعا کنید بمیرم تا تموم شه

سلام خسته نباشید من امسال تعیین رشته کردم و رفتم تجربی ولی بعد یه مدت پشیمون شدم الانم خیلی توسط دیگران تحت فشارم دیگه نمیتونم تحمل کنم پدر و مادرمم میگن هر چی خودت میخوای چند تا دوست دارم که بیشتر من رو در معرض فشار قرار میدن مخصوصا یکی از اونها که هم تو خانواده اش مشکل داره و هم افسرده هست خیای تا حالا بهم ضرر رسونده امروزم مدرسه نرفتم حالا امروز تصمیمم رو برای رفتن به تجربی گرفتم میخوام درست برنامه ریزی کنم و ارتباطم رو با دنیای بیرون قطع کنم ولی متاسفانه نمیتونم موفق بشم چون… بیشتر بخوانید »

برای دست و پنجه نرم کردن با این مسایل حتما از یک روانشناس کمک بگیرید

دوست عزیز سلام ، خوشحالیم که به سلامت روان خودتون اهمیت میدین . پیشنهاد میشه به مشاور تحصیلی مراجعه کنید .

شما كه فقط مشاور توصيه ميكنيد شايد يكي پول نداره بره مساوره

ببینید دوست عزیزم توصیه‌های مشاوره ما در مواردی است که واقعاً راه حلی برای وجود یک حال خوب وجود نداشته باشد در این صورت ما فقط می‌گوییم که برای مشاور مثل چی مثل اینکه مثلاً دارویی توسط یک پزشک نیاز به تجویز داره اما پزشکان مطمئن نیست و این فرد و معاینه نکرده نمیتونه همینجوری براش دارویی تجویز بکن و ایشالله این کار را انجام بده ایشالا خوب شد که نیاز نداشته باشید ولی در مواردی که مسئله خاصی وجود ندارد یعنی در حقیقت مورد خاصی نیست که احتیاج به معاینه داشته باشه ما می‌بینیم که مورد خواست این مسئله… بیشتر بخوانید »

سلام بهزیستی شهرستانها مشاوره تلفنی رایگان دارند شما می تونید در شهر خودتون از این خدمات استفاده کنید و فقط هزینه تلفن براتون دارد .

موافقم

با سلام اگر شما علاقه و استعداد این رشته را در خودت می بینید دنبالش برو و سعی کن تحت فشار دیگران هیچ گاه کاری را انجام ندید . انسان موجودی اجتماعی است و باید با دیگران در ارتباط باشد ولی این به این معنا نیست که هر کاری را اونا می کنند منم باید همون کار را بکنم باهاشون باش تفریح کن ولی برای زندگی شخصیت اهداف و برنامه ها و علایق خودت را داشته باش و دنبال کن . انشالله که موفق باشید .

سلام چند وقتی هست ک بیکار شدم و خیلی فشار عصبی رومه خیلی جاها هم دنبال کار رفتم ولی پیدا نمیشه بخاطر همین همش با پدر ومادرم دعوا میکنم چیکار کنم واقعا حال روحیم بده کمکم کنید

سلام خودتون منشا حال بد خودتون رو میدونین کاری که نباید انجام بدین برون ریزی مشکل تون رو دیگران هست و کاری که باید انجام بدین پیدا کردن شغل مناسب.خوشحالم که به مشکل تون بینش دارید.

سلام وضعیت روحی شما قابل درکه و شرایط سختیه و هر کس دیگری هم به جای شما بود همین شرایط روحی را داشت . ولی شما برای آرام کردن خودتون می تونید در خانه ورزش کنید مثلا یوگا و یا پیاده روی … لرای اینکه از این فشار روحی بیاید بیرون و ذهنت برای این سوال که در شرایط الان با توجه به مهارتی و توانایهایی که دارید و امکانات چیکار می تونید بکنید باز میشه .

سلام خیلی خوابم کم شده چیکار کنم شبا اصلا نمیتونم بخوابم همش ب چیزای بیهوده فک میکنم چیکار کنم راهنمایی کنین

سلام به یک روانشناس بالینی مراجعه کنید. منشا این علایم.مدت زمان بروز علایم و …. باید بررسی شود.

سلام . باید برسی بشه کم خواب یا از کی شروع شده . آیا پس از اتفاقی خاص بوده و آیا این فکرهای بیهوده مربوط به آن اتفاق خاص است ؟ …. حتما پیش روانشناس بروید .

قرص خواب بخور منم همینطوری بودم الان قرص میخورم زود میخوابم

سلام پسر 13ساله دارم اصلا حواش ب درس خوندن نیس بعد مدرسه هم همش با تبلتی ک براش خریدیم بازی میکنه چند باری هم قایمش کردم بهش ندادم ولی میدونم این راه حل درستی نیس میشه راهنمایین کنین مرسیییی

محدود سازی مثلا چند ساعات خاص در هر روز در یک ساعت مشخص شده پس از انجام تکالیف مدرسه و نهایتا مراجعه به یک متخصص کودک

سلام وقتتون بخیر مدت پیش با یک پسری در اینستاگرام اشنا شدم و بعد از مدتی اصرار کرد ک بخاستگاری بیاید من هم قبول کردم و با خانواده ام قرار گزاشتم ک اخر هفته ب خانه ما بیایند بعد مراسم همه چی خوب پیش رفت بعد دوهفته نامزدی فهمیدم ک به یه دختر دیگه پیام میده و با اون در ارتباط هستش ازش جدا شدم ولی هنوزم میاد میگه منو ببخش منم نمیتونم این فرصتو بهش بدم لطفا بگین در چنین مواقعی فرد باید چکاری انجام بده

با سلام دوست عزیز. شما می توانید انتخاب کنید که شخص مقابلتان را ببخشید یا نبخشید اما دقت کنید در صورتی که وی را بخشیدید بایستی تمام مسئولیت خیانت دوباره ایشان را بپذیرید چون شما از این موضوع آگاه شده اید. با توجه به این موضوع تصمیم بگیرید. آیا می توانید در صورت خیانت دوباره ایشان مسئولیت تصمیم را بر عهده بگیرید یا خیر؟

عزیزم اصلا این اشتباه نکن . کسی یک بار اونم اول رابطه که واسش کلی هیجان داره خیانت میکنه پس چند ساله که بگذره و از هیجان اولیه بیوفته بیشتر خیانت میکنه

کاملا موافقم

اميدوارم اسن اشتباهو نكرده باشي و بهش فرصت دوباره نداده باشي چون بدجور پشيمون ميشي

اشتباه نكن فرصت نده من دادم ولي زندگيم الان نابوده منم اويل نامزديم فهميدم هرروز حس ميكنم بهم خيانت ميكنه

سلام شما بایستی در انتخاب دقت بیشتری میگردید الان که ما در دوری هستیم که هر چقدر شما پاک نجیب باشی محیط و جامعه تحصیر گذار است ببخشید خیانت کردن از هر طرف یا طرفین مسئولیت همیشه از طرف خیانت کار نیست و شما بایستی خودتان را بسنجید و ببینید به عنوان یک زن یا عشق تمام خواست جنسی و روحی کلام فرد مقابل خود را تعمین کردیند چون انسان همیشه دنبال کم بود زندگی خود هست در اولین درج بعد از این که دیدین واقعا شما از هر لحاظ به عنوان شریک جنسی و زندگی واقعا نیاز فرد مقابلتان… بیشتر بخوانید »

سلام چند وقتیه ک عروسی کردم ولی مدام اختلاف داریم با همسرم کوچک ترین چیز ها بینمون تبدیل ب دعوا مشه چجوری مشکلمونو حل کنیم

حتما به یک زوج درمانگر مراجعه کنید.

سلام خیلی اعتماد بنفسم پایینه اصلا نمیتونم مهمونی های شلوغ یا عروسی برم همش استرس میگرم لطفا راهنمایین کنین چون این موضوع خیلی داره ازارم میده

سلام بنظر می آید که شما درگیر ویژگی های هراس اجتماعی اجتماعی باشید.باید مشکل شما دقیق تر بررسی شود.چیز شایعی است و به مرور زمان با تمرین و تکرار و در موارد حاد با دارودرمانی درست میشود.به یک روانشناس بالینی مراجعه کنید.

ما اگه میتونیسم که از شما مشورت ننیخواستیم که همش میگین برین نشاوره

در مورد مسایلی که بدون مراجعه تشخیص علت یابی و راه حل و بررسی اون ها احتیاج است و این مسئله زمان بر است یک کامنت و یک جواب نمیتونم جوابگو باشه

سلام من کاکولد هستم یعنى دوست دارم ارتباط جنسی همسرم رو با مردان دیگه ببینم، اما خانمم اجازه نمیده ولی به اصرار من همسرم اجازه میده ازش عکس برهنه بگیرم برای اشتراک گذاری با مردان دیگه البته بدون چهره، از اینکه مردان دیگه بدن لخت همسرمو ببینن لذت میبرم و این موضوع باعث اختلافات زیادی بین ما شده چه طورى این حسو در خودم کمرنگ کنم؟

سلام حتما به یک مشاور متخصص سلامت خانواده و جنسی مراجعه کنید.این حالت شما مناسب نیست

یا ابببببر فضللللللل😨😨😨

سلام من 5ماه پیش با یه آقا پسر24 دوست شدم دو هفته پیش گفت میخواد چند روز منو تنها بزاره منم بهشون توهین کردم ايشون منو از تلگرام بلاک کرد چیکارکنم برگرده به رابطه‌ بامن لطفا کمکم کنید ?

سلام دوست عزیز در رابطه با تنها گذاشتن شما خب مسلما هیچ کس دوست نداره تنها گذاشته بشه اما در رابطه با توهین کردن هم همین صادق مهارت کنترل خشم را همه انسان های کره زمین نیاز دارند یاد بگیرند،حتی خود روانشناسان. این هم بدرد شما میخوره هم بدرد شریک عاطفی رابطه شما. اگر شما را دوست داشته باشد احتمال دارد که برگردد،بداخلاقی سم رابطه است مخصوصا از طرف زنان در ارتباط با مردان.مرد شما نمیتواند به شما احساس داشته باشد.

از کلینیک روانشناسی روان آرام

کلینیک روان آرام با دارا بودن جمعی از مشاوران خبره، اساتید دانشگاه و درمانگران مفتخر است در خدمت شما عزیزان باشد. لازم به ذکر است که کلیه خدمات این مجموعه توسط متخصصان دوره دیده در زمینه های مختلف روانشناسی عرضه میگردد.

تهران، میدان ونک خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی شمالی نبش کوچه شهریار پلاک 181، طبقه 3، واحد 16

ravanaramvanak@gmail.com

© تمامی حقوق این وب سایت متعلق به روان آرام
کلینیک می باشد طراحی و سئو توسط لومین

مشاوره روانشناسی آنلاین رایگان به صورت تلفنی بدون صرف وقت و هزینه اضافی در مرکز مشاوره آسا انجام می پذیرد امروز با برترین مشاوران و روانشناسان زیر نظر نظام روانشناسی کشور آماده ارائه خدمات مشاوره ای در زمینه خانواده – روانشناسی – جنسی – کودک و… به صورت آنلاین و تلفنی هستیم.

 

گاهی  در زندگی مشکلاتی به وجود می آید که حل آن از عهده فرد خارج است و به همین دلیل شاید در زندگی فردی و جمعی او اختلالی به وجود آید و همین مسئله موجب می شود تا نتوانند امور زندگی روزمره خود را به درستی به انجام برسانند. یکی از راه هایی که برای حل این مشکل می تواند کمک کننده باشد ، استفاده از خدمات مشاوره روانشناسی آنلاین رایگان است که شامل : مشاوره ازدواج ، مشاوره طلاق ، مشاوره فردی ، مشاوره جنسی ، مشاوره سوگ و… می باشد.

 

 

مشاوره رایگان روانشناسی تلفنی

جهت برقراری ارتباط با مشاوران روانشناسی آنلاین و تماس با مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی رایگان ، استفاده از آزمون های رایگان روانشناسی با شماره های مرکز تماس بگیرید

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9099072952 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

یکی از سوالاتی که ممکن است ایجاد شود این است که ما در چه مواردی می توانیم با مشاورین رایگان در ارتباط باشیم؟ آیا می توانند به هر مشکل ما پاسخ گویند؟ سطح تحصیلات و همچنین مدرک تحصیلی آنان چیست؟ در چه ساعاتی می توانیم برای استفاده از مشاوره اقدام نماییم؟ تمامی این سوالات از جمله سوالاتی است که در وهله اول برای تمامی مراجعین عزیز مطرح می شود و قصد داریم تا به یک یک این سوالات در ادامه پاسخ دهیم.

 

یکی از مشکلات مراجعینی که به مشاوره روانشناسی مراجعه می نمایند این است که نمی توانند بین حیطه های مختلف برای  برقراری ارتباط با مشاوره روانشناسی تلفنی رایگان تمایز قائل شوند. به عنوان مثال گاهی اوقات عدم دریافت نتیجه دلخواه و یا عدم حل مشکل به دلیل همین ناآگاهی ممکن است اتفاق افتد. اغلب مراجعین با تخصص های مختلف روانشناسان و مشاورین و روانپزشکان ممکن است آشنا نباشند و نتوانند از خدمات به درستی آگاه شوند.

 

به طور مختصر می توانیم بگوییم که چنانچه شما مشکلات بسیار حادی داشته باشید که با رفتار درمانی و یا شناخت درمانی قابل حل نباشند، می توانید از کمک روانپزشکان استفاده نمایید. در صورتی که شما مشکلاتی دارید که مربوط به حوزه کودکتان می باشد، یک روانشناس بالینی با تخصص کودک می تواند به شما کمک نماید. چنانچه حیطه مشکلات شما در رابطه با خانواده و ازدواج است، باید از مشاوره خانواده و ازدواج کمک بگیرید. برخی از خدمات مشاوره روانشناسی آنلاین رایگان به شرح زیر می باشد.

 

 

ازدواج یکی از مهم ترین و سخت ترین تصمیاتی است که هر فرد باید در طول زندگی خود اخذ نماید. به همین دلیل این تصمیم مهم چنانچه با نظر و مشورت یک متخصص نباشد، شاید نتیجه آن یک عمر پشیمانی باشد. انواع ازدواج هایی که در ایران در حال شکل گیری هستند را می توان به دو سطح ازدواج سنتی و ازدواج مدرن تقسیم نمود که هر کدام به نوبه خود مشکلات و سوالاتی را به همراه خواهند داشت.

 

گاهی اوقات ممکن است دختر خانم و یا آقا پسری که پس از مدتی از آشنایی آنان گذشته باشد، به این نتیجه برسند که نمی توانند برای یکدیگر کنار بیایند و به دلیل علاقه ای که برای آنان ایجاد شده است، ممکن است اینگونه تصور نمایند که کنار آمدن با این شرایط برای آنان سخت می باشد و به همین دلیل در تصمیم گیری دچار مشکل شوند. وظیفه مشاوره روانشناسی آنلاین رایگان در این مرحله این است که با ریشه یابی مشکل و شناخت شخصیت بتوانند به رفع آن بپردازند.

 

زوجین پس از اینکه زندگی مشترک را آغاز می نمایند، دچار مشکلاتی می شوند که همین مشکلات می تواند به زندگی آنان آسب وارد نمایند به عنوان مثال نحوه برخورد با خانواده همسر و یا کنار آنمدن با حرف و حدیث هایی که بعضا از سوی برخی از خانم ها به عنوان عروس طرح می شود زندگی را برای آنان سخت می نماید. در این مرحله یک مشاور کمک می نماید تا با نحوه برخورد در رابطه با این مشکلات به نتیجه دلخواهی برسند.

 

 

مشاوره جنسی تنها برای زوجین کمک کننده نخواهد بود. در دوره نوجوانی مراقبت های جنسی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار می باشد . با توجه به اینکه شروع دوره بلوغ و تعییرات هورمونی و ساختاری در نوجوانان به وجود می آید بسیار متفاوت می باشد، به همین دلیل ممکن است همین مسئله نگرانی هایی برای نوجوانان به وجود آورد. سوالات زیادی برای نوجوانان در این شرایط به وجود می آید که نحوه پاسخگویی به آنها از اهمیت فوق العاده ای برخوردار می باشد.

 

بخشی از مشاوره روانشناسی آنلاین رایگان جنسی برای زوجین شامل مواردی همچون مراقبت های بهداشتی می باشد. بسیاری از بیماری ها از طریق مقاربت ایجاد می شود و همین بیماری می تواند موجب انتقال آن به جنین شود و یا در بارداری های بعدی تاثیر گذار باشد. برخی از بیماری های ناشی از نزدیکی همانند سیفلیس عوارض خود را در جنین نشان می دهد که مشکل ناشی از کودک قابل جبران تخئاهد بود.

 

نحوه برقراری ارتباط جنسی با توجه به نوع آموزش ما سوالات زیادی را ایجاد نموده است. یکی از دلایل عمده طلاق در ازدواج های امروزی به دلیل همین نارضایتی های جنسی ایجاد شده است. نحوه برقراری ارتباط سالم برای زوجینی که از نظر روانی آمادگی لازم را ندارند و یا اینکه از نظر جسمی و تناسلی با یکدیگر متفاوت می باشند، نیازمند آموزش دقیق و اصولی است.

 

 

 

تعاریف افراد از خیانت می تواند متفاوت باشد . از دیدگاه برخی از زوجین ممکن است صرف داشتن علاقه به فرد دیگر را خیانت بدانند و یا برای افراد دیگر ممکن است داشتن رابطه جنسی و همچنین قرارهای روزانه خیانت باشد. هر یک از این انواع خیانت می تواند آثار مخرب خود را در زندگی افراد به جا بگذارد و به همین دلیل زندگی را مختل نماید. گاهی بر اثر یک شک، ممکن است یک زندگی تا آستانه از هم پاشیده شدن پیش برود.

 

دیدگاه افراد و حساسیت هایی که دارند، می تواند تعیین کننده نوع خیانت باشد. به عنوان مثال ممکن است گاهی حتی نفر سومی وجود نداشته باشد و همین که فرد علاقه بسیار زیادی به شی یا نوعی از وسیله داشته باشد، همین مسئله موجب ایجاد نگرانی شود. یکی از سوالات اکثر مراجعین این است که ما نشانه هایی از خیانت همسر را مشاهده نموده ایم حال باید با این مشکل چکار کنم؟

 

قبل از اینکه هرگونه اقدامی نمایید ، بهتر است ابتدا از این مسئله اطمینان یابید که آیا همسر شما در حال خیانت می باشد یا خیر؟ یک حرکت نابجا می تواند آثار مخربی در زندگی شما حتی به صورت ناخواسته داشته باشد. بنابراین چک کردن گوشی و یا تعقیب کردن ، نمی تواند حرکت درست و سنجیده ای باشد. بهتر است قبل از هر اقدامی ابتدا تمامی موارد را مورد سنجش قرار دهید و با نظر یک مشاور خانواده پیش بروید.

 

مشاوره رایگان روانشناسی تلفنی

 

برخی از افراد ممکن است به این نتچه برسند که ریشه مشکلات ما به افراد دیگر مربوط نمی شود و این مشکل ناشی از ویژگی های شخصیتی خود ماست . مسائلی که ما را به چالش می کشد همچون ناامیدی، بد بینی، حسادت، احساس تنهایی، احساس خجالت، کم رویی، عدم اعتماد به نفس، راهکارهای موفقیت، حل مسئله، استرس و اضطراب را می توان از جمله مواردی است که می توان آن را در مشاوره فردی نام برد.

 

یک مشاور و یا روانشناس چه کمکی می تواند در رابطه با مشکلات فردی به شما نماید؟ اولین کاری که یک روانشناس و یا مشاور انجام می دهد، این است که کمک می نماید ابتدا صحت احساس فرد را با استفاده از مصاحبه بالینی و همچنین آزمون های روانی افراد به این اطمنیان برسند که آیا این مشکل را دارند یا خیر . زیرا برخی از افراد ممکن است تنها خود دارای این احساس باشند و این احساس ریشه واقعی نداشته باشد.

 

در صورتی که تشخیص داده شود که افراد دارای مشکل می باشند مرحله دوم این است که به آنها کمک شود تا درمان خود را به راحتی پشت سر بگذارنند و مراحل درمانی را پشت سر بگذارنند تا بتوانند درمان شوند. رویکردهای درمانی برای هر مشکل و مراجع می تواند متفاوت باشد و به همین دلیل به صورت اختصاص برای هر مراجع تلاش می نمایند تا بهترین و متناسب ترین رویکرد درمانی را به کار ببرند.

 

 

 

غم از دست دادن عزیزان برای هیچ فردی قابل تحمل نمی باشد. همین مسئله موجب می شود که خانواده داغدیده بعضا زندگی خود دست بکشند و یا به مشکلات روانی و جسمانی متعددی مبتلا شوند. مراحل گذراندن سوگ شامل انکار، خشم، چانه زنی، افسردگی، پذیرش یا قبول می باشد. در صورتی که تمامی این مراحل به درستی سپری نشود، فرد داغدیده به مرحله پذیرش نخواهد رسید و به همین دلیل تا آخر عمر با همان مشکل دست به گریبان خواهد بود.

 

افراد داغ دیده سوگ های مختلفی را ممکن است پشت سر بگذارنند. این انواع شامل : سوگ بهنجار ، سوگ بیمارگونه ، سوگ افراطی ، سوگ مزمن ، سوگ تاخیری، سوگ پوشیده ، سوگ انتظار می باشد. هر یک از این انواع سوگ به دلایل مختلفی ممکن است به وجود آید و لازم است برای هر یک از موارد درمان را به صورت کامل به انجام برسانیم.

 

برای برخی از افراد که دارای مشکل یکسان می باشند، گروه های مشاوره گروهی را تشکیل می دهند. پس از درمان مراجعین می توانند به زندگی عادی خود بازگردند و به راحتی سایر مراحل زندگی خود را پشت سر بگذارنند. بازگشتن به زندگی عادی و همچنین افزایش امید به زندگی در افراد، نشانه ای از درمان و بهبودی مراجعین خواهد بود.

 

 

مطالب مرتبط

فرم درخواست مشاوره حضوری

مشاوره تلفنی خانواده 24 ساعته

مشاوره بورسیه تحصیلی رایگان

مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل

مشاوره تلفنی شبانه روزی بهزیستی

برای استفاده از خدمات مشاوره رایگان در زمینه های مختلف با شماره های 9099072952 تماس از سراسر کشور و 9099072952 (تماس از استان تهران) تماس حاصل نمایید.

 

خیر. تنها فردی که می تواند پیام  را مشاهده نماید شما و مشاور خواهد بود.

 

در این رابطه هیچ محدودیتی برای مراجعین قرار داده نشده است. حتی ایام تعطیل نیز می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

سلام وقت شما بخیر .من با خانمی که در مرحله پایانی طلاق بود به درخواست خودش وارد مرحله شناخت شدم برای ازدواج شدم و به مدت 3 ماه طول کشید ایشون فامیلم هستن و یکسال از من بزرگترن . من 48 سالمه بدون سابقه ازدواج و ایشان 49 سال . متاسفانه یه سری بهانه گیرها و یه سری بدخلقی ها از جانب من صورت گرفت که به کلی ازم روی گردان و متنفر شد و اخر سر با الفاظ تحقیر کننده ازم خواست که دیگه پیام ندم و تمامش کنم . متاسفانه بعد این موضوع به مدت یک هفته شروع کردم به التماس کردن واسه دادن فرصتی برای جبران و مراتب تاسف و پشیمانیم رو ابراز کردم که اثر بخش نبود . الان یکماه از این موضوع میگذره . چکار کنم ؟

سلام و وقت بخیر لطف کنید با مرکز تماس بگیرید به کارشناس مربوطه وصل میکنند راهنمایی های لازم براتون ارائه می دهند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

12,000,000 +

بازدید کننده ایران تحصیل تاکنون

452,000 +

مخاطبان مشاوره تلفنی ایران تحصیل تاکنون

676780

تعداد سوالات سایت ایران تحصیل

15000

حدااقل بازدید روزانه سایت ایران تحصیل

در صورتی که نیاز به مشاوره در زمینه تحصیلی دارید می توانید از تجربیات مشاوران مرکز ایران تحصیل استفاده کنید هزینه هر دقیقه مشاوره 20000 ریال می باشد که می توانید ( از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره 9099072952) تماس بگیرید و از خدمات مشاوره حضوری بهره مند گردید.

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

در صورتی که هر گونه پیشنهاد ، انتقاد یا شکایتی از نحوه عملکرد مجموعه دارید می توانید از طریق ایمیل info@irantahsil.org و یا شماره 02146018960 با ما در ارتباط باشید.

 

پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل

Publisher

هوش های چندگانه گاردنر، نظریه، ویژگی ها و مشاغل

تست رغبت و علاقه تحصیلی و شغلی استرانگ آنلاین


تست هوش و IQ ریون برای بزرگسالان

مشاوره روانشناسی تلفنی، امروزه در میان مردم گسترش بسیاری یافته است و مزایای بسیاری دارد. روش مشاوره تلفنی روانشناسی بسیاری از مردم را وا می دارد تا با صرف هزینه بسیار كم، از این امكان برای رفع مشكلات روانشناختی خود استفاده كنند. مشاوره تلفنی در میان مشاوران نیز محبوبیت زیادی دارد، چرا كه بسیاری از افراد كه قادر به مشاوره حضوری نمی باشند، با این روش میتوانند از خدمات مشاوره ای بهره مند شوند. روش تلفنی مشاوره روانشناختی اگرچه دیر زمانی است كه بوجود آمده، ولی هر روز در حال بهبود و پیشرفت روش های خود می باشد. مركز مشاوره ما با ارائه انواع روش های مشاوره روانشناسی تلفنی، مشاوره مجازی و مشاوره حضوری پیشگام این روش ها برای كاهش سختی دسترسی به مشاوره در سراسر ایران است. پس با جعبه ابزار ذهنی همراه باشید.مشاوره رایگان روانشناسی تلفنی

خدمات ما: مرکز مشاوره

مركز مشاوره ما، با ارائه چندین شماره تلفن مختص خدمات مشاوره روانشناسی تلفنی، مشاوره تلفنی را برای هموطنان عزیز آسان كرده است. در عین حال هزینه خدمات مشاوره بسیار مناسب است و كیفیت خدمات مشاوره نیز بالا است چرا كه مشاوره تلفنی روانشناسی توسط همان مشاوران حضوری با تجربه انجام می شود. مشاوره روانشناسی تلفنی بدلیل عدم برخورداری از ویژگی مشاوره حضوری باید لزوما توسط افراد مجرب و با دانش و توانایی بالای روانشناسی انجام شود. اگرچه بیشتر مخاطبان مشاوره روانشناسی تلفنی در ادامه تمایل به مشاوره حضوری نیز دارند، ولی كیفیت مشاوره تلفنی روانشناسی باید به اندازه ای بالا باشد كه نیازهای مشاوره فرد را تامین و او را به پاسخ لازم برساند. روش انجام اینكار به این صورت است كه افراد در تماس با یكی از شماره های تماس مشاوره تلفنی روانشناسی، به مشاور مركز متصل و طی 5 تا 10 دقیقه اطلاعات فرد مشاوره میشود و بعد از پایان مكالمه، مشاور نسبت به تجزیه و تحلیل اطلاعات اقدام می نماید. در مرحله بعد مشاوره تلفنی مرحله دوم برای فرد مشخص و به وی اطلاع داده میشود تا در خصوص تماس مشاوره تلفنی مرحله دوم اقدام كند. در مرحله دوم بیشترین اطلاعات و دستورالعمل هایی برای برآورده ساختن درخواست فرد از سوی مشاور به وی ارائه می شود. در صورتی كه فرد تمایل به ادامه مشاوره بصورت تلفنی داشته باشد، در جلسه دوم برای این منظور به وی اطلاعات لازم داده خواهد شد. در موارد بسیاری دیده شده است كه فرد تحت مشاوره در مورد وضعیت و نیاز واقعی خود اطلاع كافی و تصویر روشنی ندارد. در این موارد توصیه میشود حداقل یك جلسه مشاوره حضوری برای وی انجام شود. در زیر مراحل اصلی روش انجام مشاوره تلفنی روانشناسی ارائه شده است. هنر زندگی شما را در دریافت بهترین مشاوره تلفنی روانشناسی برای زندگی بهتر راهنمایی خواهد كرد. مراحل دریافت مشاوره تلفنی روانشناسی به شرح زیر است:

مشاوره تلفنی روشی بی نقص برای درمان است و همچنین آسانترین روش برای دسترسی همه افراد و بیماران و مراجعین به مشاوره در هر زمینه ای به مشاوران با تجربه و مجرب و متخصص است، به طوری كه حداقل هزینه و وقت را برای مراجعین به دنبال داشته باشد.

خدمات ما: مرکز مشاوره تلفنی

در بیشتر موارد مشاوره های تلفنی دیده شده است كه از میزان بار روانی روی مراجعان بعد از مشاوره به شدت كاسته شده است. این اولین و مهمترین وی‍ژگی مشاوره تلفنی است. افراد در بیشتر ساعات روز و در برخی موارد بصورت 24 ساعته میتوانند از خدمات مشاوره تلفنی برخوردار شوند. این امر میزان تطابق زمان مشاوره را با نیازهای مشاوره افراد به میزان زیادی افزایش میدهد. مزیت سوم مشاوره تلفنی روانشناسی هزینه كم آن است كه امكان مشاوره با تعداد زیاد جلسات مشاوره را فراهم میكند. همچنین در این روش فرد در هر موقعیت جغرافیایی میتواند از این نوع مشاوره روانشناسی تلفنی برخوردار شود. بعلاوه مشاوره تلفنی در مركز روانشناسی ما همراه با ایجاد فایل درمانی برای فرد است كه حتی تا سالها بعد از درمان به عنوان مراجعه كننده توسط مشاور ما بصورت دوره ای و رایگان مورد مشاوره و بررسی مشكلات، قرار میگیرد. این روش در واقع درمان ادامه داری است كه درمان های روانشناسی با ماهیت طولانی مدت را بخوبی تحت پوشش قرار میدهد. مشاوره تلفنی روانشناسی و یا روانشناختی یک روش كارآمد و ارزان و البته پیشرفته برای همه افراد است.

اگر شما عزیزان در شهرستان هستید و مایل هستید خدمات روانشناسی را از متخصصین باتجربه دریافت کنید و یا اینکه در تهران هستید و وقت مراجعه جضوری به مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی را ندارید، برای دریافت مشاوره تلفنی و دریافت راهنمایی در رابطه با مشکلات خود با ما در تماس باشید.

برای دریافت وقت مشاوره با متخصصین ذهن آرا در تماس باشید:  ۲۲۰۰۶۶۰۸ – ۲۲۶۰۵۴۴۱ – ۲۲۶۴۲۱۷۸

مشاوره آنلاین ازدواج

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

پربازدیدترین تست ها


تست آنلاین عشق و عاشقی واقعی


تست شخصیت شناسی نئو


تست آنلاین اختلال دو قطبی


تست هوش و IQ ریون برای بزرگسالان


تست آنلاین وسواس فکری


تست اسکیزوفرنی آنلاین


تست آنلاین اختلال شخصیت مرزی


تست آنلاین سلامت روان، تست scl-90 آنلاین


تست طرحواره یانگ به صورت آنلاین

تست رغبت و علاقه تحصیلی و شغلی استرانگ آنلاین

آدرس: خیابان شریعتی، دوراهی قلهک، اول خیابان بصیری، پلاک 17، واحد 2

شماره تماس: ۲۲۰۰۶۶۰۸ – ۲۲۶۰۵۴۴۱ – ۲۲۶۴۲۱۷۸

ایمیل: Info@mindtoolbox.ir

   

سایت روانشناسی  تست هوش

تست روانشناسی  تست وسواس

مشاوره رایگان روانشناسی تلفنی

تست شخصیت شناسی  مهارت های ارتباطی

تست تله های زندگی  جملات انگیزه دهنده

مشاوره رایگان روانشناسی تلفنی
مشاوره رایگان روانشناسی تلفنی
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *