مشاوره رایگان روانشناسی در واتساپ

 
helpkade
مشاوره رایگان روانشناسی در واتساپ
مشاوره رایگان روانشناسی در واتساپ

 جهت مشاوره واتساپ با شماره واتس آپ یا تلگرام 09382374791 و یا شماره تلفن 22607317 یا 26652551 هماهنگ نمایید

مرکز مشاوره انتخاب نو مشاوره روانشناسی از طریق شبکه های اجتماعی مانند واتس آپ و اسکایپ و ایمو را فراهم کرده است و راحت ترین راه برای ارتباط با روانشناس آنلاین می باشد . مشاوره روانشناسی با واتس آپ این امکان را فراهم می آورد تا از شهر های دیگر و حتی خارج کشور ارتباط آنلاین با مشاوران خوب تهران وجود داشته باشد .  مشاوره با واتس آپ Whatsapp برای کسانی که قادر نیستند از امکانات مشاوره حضوری بهره مند شوند ، بسیار سودمند می باشد .افراد به دلایل مختلفی ممکن است که تمایل به مشاوره حضوری نداشته باشند برای مثال برخی از مسائل را نمی توانند به صورت رو در رو با مشاور روانشناس بیان کنند و یا توانایی مراجعه حضوری به دلیل موقعیت کاری ، زیاد بودن فاصله و دور بودن راه ها و حتی داشتن فرزند و یا نداشتن موقعیت جسمی و روحی مناسب باعث می شود که افراد مشاوره غیر حضوری را انتخاب کنند . همچنین رو به رو شدن با مشکلات سطحی و احتمالی که فرد توانایی حل آن را ندارد ، می تواند او را ترغیب کند تا با یک مشاور خوب مشورت کند و در این صورت مشاوره با whatsapp مناسب خواهد بود .

خدمات مشاوره روانشناسی واتس آپ کلینیک روانشناسی انتخاب نو چیست ؟

 مشاوره با واتس آپ برای افرادی که تمایل به دریافت مشاوره دارند در موارد زیر خدمات مشاوره ارائه می دهد که به توضیح و معرفی مختصری از آن ها می پردازیم .مشاوره رایگان روانشناسی در واتساپ

مشاوره خانواده : 

از آن جایی که مشکلات خانوادگی در زندگی های امروزه افزایش پیدا کرده است مشاوره خانواده می تواند برای کاهش دغدغه های افراد در مشکلات مختلف خانوادگی موثر واقع شود . زیرا خانواده به عنوان پایه و اساس و بخش کوچک جامعه می باشد و افراد در محیط خانواده به رشد عاطفی و سلامت روحی و روانی می رسند . مشاوره خانواده به افراد کمک می کند تا روش درست را انتخاب و برای داشتن خانواده موفق کمک می کند .زمانی که افراد با مشکلاتی که در خانواده پیش می آید ، مواجه می شوند مثلا در ارتباط با همسر خود و یا والدین با فرزندان، که خود توانایی تصمیم گیری درست را ندارند می توانند با استفاده از مشاوره خانواده با واتس آپ ، راه حل لازم برای حل مشکل را دریافت کنند .

مشاوره کودک و نوجوان :

زمانی که والدین با مشکلاتی در کودک خود رو به رو می شوند و قادر به حل آن نیستند می توانند با استفاده از مشاوره کودک با واتس آپ اطلاعات کافی را به دست بیاورند دریافت راهنمایی برای رفع مشکلات شایع کودکان مانند دروغ گویی ، ناسازگاری بین خواهران و برادران ، استفاده زیاد از موبایل و تبلت ، فقدان مسئولیت و بی نظمی ، غذا نخوردن و …. و یا برای آشنایی با مهارت ها و اصول تربیتی مانند مهارت های تنبیه کردن و مهارت های پاداش دادن می تواند موثر واقع شود .همچنین گاهی اوقات رفتار نوجوان چنان دشوار است که به هیچ طریقی نمی توان با او کنار آمد و در این مواقع والد می پذیرد که کاری از دستش ساخته نیست و راه حل مشورت کردن با فردی آگاه می داند.

مشاوره ازدواج :

در روابط زناشویی زن و شوهر نسبت به یکدیگر وظایفی را به عهده دارند که عمل کردن به آن ها برای سلامت و ادامه و استحکام و در نهایت به سر انجام رسیدن رابطه زناشویی و داشتن ازدواج موفق و برای پیشگیری از بروز تعارض ها و پیش برد حل مشکل ها نقش مهمی ایفا می کند . زوجینی که در آستانه ازدواج و تشکیل خانواده هستند و یا کسانی که زندگی مشترک خود را آغاز نموده اند نیازمند یادگیری مهارت های آموزشی هستند تا از بسیاری مشکلات در زندگی مشترک خود بکاهند از این رو افراد برای دریافت راهنمایی می توانند از مشاوره ازدواج با واتس آپ در ارتباط باشند .

مشاوره فردی :

چنانچه نگرانی ،اضطراب ، افسردگی ، مشکلات جسمی ناشی از استرس ، عادت های ناسالم یا مشکلات ارتباطی باعث آزارتان شده باشد و یا با فعالیت های روزمره تداخل داشته باشد و امکان مراجعه حضوری نداشته باشید  بهتر است از امکانات مشاوره فردی با واتس آپ استفاده کنید . این کار به خصوص زمانی مهم می باشد که عواقب رنج هیجانی باعث رنج هیجانی بیشتری شده و مشکلاتی را در محل کار یا تحصیل به وجود آورد . اضطراب ، دوری کردن از دوستان به خاطر افسردگی ، از دست دادن روابط به خاطر تعارض های دائمی ، از دست دادن سلامتی به خاطر عادت های مخرب از مواردی هستند که مشورت گرفتن از یک متخصص روانشناس عاقلانه خواهد بود . مشاور خوب به شما کمک می کند تا بفهمید چه چیزی باعث پریشانی تان شده و راه هایی برای حل مشکل به شما ارائه می دهد . کمک حرفه ای می تواند فرصتی باشد که نگاهی تازه به تجربه های خود انداخته و گزینه های مختلفی را که در مواجهه با آن ها یاد گرفته شود .

مشاوره جنسی :

صمیمیت جنسی موضوعی پیچیده می باشد که سزاوار توجه خاص است زیرا نارضایتی در این حوزه ، اغلب بر تمام جنبه های دیگر رابطه همسران تاثیر می گذارد و مشکلات جنسی و اختلال های جنسی نیازمند بررسی علل روانشناختی هستند و زمانی که افراد نتوانند به صورت حضوری برای درمان سکس تراپی مراجعه کنند کمک گرفتن از طریق مشاوره جنسی با واتس آپ اقدام نمایند .

کلینیک روانشناسی انتخاب نو در بسیاری از زمینه های دیگر نظیر مشاوره قبل از ازدواج ، مشاوره طلاق ، خیانت زناشویی ، مشاوره انگیزشی و مشاوره شغلی و …. فعالیت می کند و بسیاری از زمینه های دیگر را تحت پوشش قرار می دهد .

تهران، خیابان دولت، بلوار کاوه، نبش اخلاقی غربی، پلاک29، واحد6، طبقه سوم – ساعت کاری: 9صبح تا 10شب

برای دریافت مشاوره آنلاین رایگان یکی از موضوعات زیر را انتخاب کنید سپس پرسش خود را بیان کنید

چگونه یک مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی پیدا کنم؟ چطور می توانم به مشاوره آنلاین رایگان اطمینان کنم؟ یک مشاور خوب چه ویژگی هایی دارد؟

شما می توانید سوالات روانشناسی خود را در بخش کامنت ها از متخصصان ما بپرسید و اطمینان داشته باشید که تنها هدف ما یاری رساندن به شما برای داشتن زندگی بهتر است.

حال می خواهیم توضیح دهیم که منظور از مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی در کلینیک روان آرام چیست؟ در مشاوره آنلاین روانشناسی ارتباط با مراجع از طریق وسایل ارتباطی الکترونیکی انجام می شود. البته لازم به ذکر است که در مشاوره آنلاین روانشناسی بیشتر موضوعاتی همچون روابط بین فردی و چالش ها و مشکلات مورد درمان قرار می گیرد و دیگر مشکلاتی که شامل بیماری ها و اختلالات روانی است بایستی از طریق مراجعه حضوری صورت گیرد.مشاوره رایگان روانشناسی در واتساپ

در این نوع مشاوره متخصصان کلینیک روان شناسی روان آرام با تکیه بر تجربیات چندین ساله خود راهکارهایی عملی را به شما ارائه می دهند تا بتوانید هر چه بهتر مشکلات خود را حل کنید. در این بین متخصصان ما اقدام به آموزش تکنیک ها و مهارت هایی می کنند که شما را در برابر چالش های پیش آمده یاری می کنند.

علاوه بر این کلینیک روان شناسی روان آرام سعی می کند تا با معرفی مقالات و کتاب هایی در این زمینه نیز در جهت رفع مشکلات شما را یاری دهد.

مشاوره آنلاین روانشناسی مزیت های زیادی که دارد که با توجه به شرایط شخص مراجع قابل بررسی است. در ادامه اشاره ای به انواع مزیت های این نوع مشاوره می کنیم.

عدم علاقه به جلسات حضوری : بسیاری از افراد به دلیل شرایط روحی خاصی که دارند از جلسات حضوری ابا دارند. در برخی از موارد نیز مشکلات افراد به صورتی است که از بیان آن به صورت رو در رو اکراه دارند. به همین دلیل است که مشاوره انلاین برای این قبیل از افراد بهترین راه پیش روست. البته این امکان وجود دارد که در جلسات مشاوره آنلاین روند یاری به شما به صورتی پیش رود که دیگر نگرانی از بابت جلسه حضوری نداشته باشید. می توان گفت با یک تیر دو نشان زده اید.

عدم توانایی حضور در جلسات : بسیاری از افراد به دلیل دور بودن نمی توانند از جلسات حضوری مشاوره استفاده کنند. از جمله این موارد می توان به ساکنین شهرستان ها و یا هموطنان مقیم خارج از کشور هستند که می توانند از خدمات مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی بهره ببرند.

هزینه کمتر : جلسات مشاوره آنلاین نسبت به جلسات حضوری هزینه کمتری را در بر می گیرد و از این جهت می تواند مناسب کسانی باشد که می خواهند هزینه های کمتری متحمل شوند.

مشکلات سطحی : برخی از افراد دارای مشکلات سطحی در زمینه روانشناسی هستند که آن ها را از حضور در جلسات باز می دارد. این افراد ترجیح می دهند به جای آنکه زمان صرف جلسات حضوری کنند با مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی این مشکلات سطحی را حل کنند.

 

برای مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی کلینیک روان آرام می توانید در قسمت کامنت ها سوالات خود را بپرسید تا روانشناسان و متخصصین ما به سوالات شما پاسخ دهند. دقت کنید که برخی از مسائل و مشکلات نیازمند درمان طولانی مدت هستند و در این مورد متخصصین ما کمک می کنند تا مشکلاتتان را حل کنید.

 

مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی در موضوعات مختلفی انجام می شود که به فراخور موضوعات ممکن است تعداد جلسات متفاوتی را در بر گیرد.از جمله این موضوعات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مشاوره روانشناسی ازدواج آنلاین : ازدواج همواره یکی از مهم ترین اتفاقاتی است که در زندگی شخصی ممکن است رخ دهد و دلیل آن تعهد و پیوندی است که برای یک عمر می پذیرید. اهمیت ازدواج باعث شده است که استفاده از مشاوره ازدواج امری انکار نا پذیر و کاملا ضروری باشد.

مشاوره ازدواج ممکن است در مقاطع مختلفی رخ دهد که بهترین زمان آن پیش از ازدواج است. مشاوره ازدواج یکی از مسائلی است که می توانید در مراحل اولیه با استفاده از مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی به نتایجی دست یابد که در صورت ریشه دار بودن برخی از مسائل ممکن است به جلسات حضوری ختم شود. روانشناسی ازدواج می تواند شما را در انتخاب مناسب تر و همچنین ادامه زندگی با فرد مورد نظر یاری دهد.

مشاوره تحصیلی آنلاین : تحصیل یکی از مسائلی است که بخشی از آینده افراد به وسیله آن تعیین می شود. از آن روست که مشاوره تحصیلی می تواند به خوبی فرزندان شما و حتی خود شما را در انتخاب رشته و راه تحصیلات یاری دهد. از جمله این مسائل می توان به چند راهی هایی که در طی انتخاب رشته دبیرستان، دانشگاه و … برای افراد پیش می آید اشاره کرد.

این در حالی است که بسیاری از افراد حتی پس از ورود به دانشگاه متوجه می شوند مسیر طی شده را اشتباه آمده اند و باید تصمیمی جدید بگیرند. به همین دلیل است که استفاده از مشاوره تحصیلی در هر سنی لازم است تا بتوان به فرد کمک کرد استعداد و علائق خود را بشناسد و با توجه به آن ها قدم در راه تحصیل بگذارد.شما می توانید با استفاده از مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی به راحتی با مشاوره تحصیلیتان در ارتباط باشید البته دقت کنید که در برخی مواقع شرایط مراجعین به صورتی است که بایستی از خدمات طولانی مدت مشاوره استفاده کنند، اما در بیشتر موارد این مشکلات با چند سوال و جواب کوتاه در حال حل است.

مشاوره کودک و نوجوان آنلاین : مشاوره کودک و نوجوان برای همه والدین و کودکان امری ضروری است . این مشاوره تنها محدود به کودکان و نوجوانی نیست که دارای مشکلات رفتاری هستند بلکه بسیاری از آن ها برای آنکه استعدادهای خود را کشف کنند نیز نیاز به مشاوره دارند.

دوره نوجوانی نیز یکی از دوره هایی است که والدین بیشترین تنش را با فرزندان خود دارند به همین دلیل مشاوره برای والدین و نوجوانان به آن ها کمک می کند تا بتواند روابط سالم تری را در کنار هم تجربه کنند. همچنین استفاده از این مشاوره می تواند روابط نوجوانان و والدین را در آینده نیز تحت تاثیر قرار دهد. دقت کنید که در بسیاری موارد والدین بایستی آموزش هایی در رابطه با برقرار ارتباط با نوجوانان خود ببینند، در اینصورت پیشنهاد میکنیم هر چه سریعتر نسبت به این مسئله اقدام کنید.

این موضوع از آن جهت اهمیت می یابد که مسائل و مشکلات دوران نوجوانی ممکن است اثرات دائمی روی زندگی نوجوانان بگذارد و بی توجهی به این دوران موجب پشیمانی همیشگی شما شود.

مشاوره فردی آنلاین : حتما برای شما پیش امده است که از کمبود اعتماد به نفس خود شکایت دارید یا از ناتوانی در برقراری ارتباط با اطرفیان خسته شده اید. مشاوره فردی به شما کمک می کند تا نگاه تازه ای به خود و روابطتان داشته باشید. گاهی اوقات به کارگیری بسیاری از راهکارها برای رسیدن به اعتماد به نفس و دیگر مشکلات فردی بسیار آسان است اما نیازمند کمی تلاش است.

کلینیک روانشناسی روان آرام با مشاوره آنلاین رایگان فردی و یا مشاوره حضوری این فرصت را در اختیار شما قرار داده است تا به راحتی به بهترین شرایط خود دست یابید.

مشاوره انگیزشی آنلاین : مدت هاست که ایده شروع کار جدیدی را در ذهن خود دارید و همواره از انجام آن فرار می کنید؟ پس باید به شما بگوئیم نیاز به کمی انگیزه دارید. در کلینیک روان شناسی روان آرام جلسات مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی انگیزشی برگزار می شود تا به این ترتیب به شما کمک کند تا انگیزه خود را بازیابید و به سراغ تمام ایده ها و کارهایی بروید که مدت هاست در سر دارید ولی از انجام آن سرباز می زنید.

در بسیاری از مواقع شما تنها نیاز به یک راهنمایی کوتاه دارید تا به خودتان بازگردید و انگیزه لازم را پیدا کنید پس معطل نکنید و مشکل خود را با ما در میان بگذارید.

مشاوره جنسی آنلاین : مسائل جنسی یکی از موضوعاتی است که بسیاری از افراد به دلیل زندگی در ایران و فرهنگ موجود به سختی می توانند در رابطه با آن با دیگر افراد صحبت کنند. از این رو مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی یکی از بهترین راه ها برای مشاوره جنسی است.

در این نوع مشاوره اطلاعات شما کاملا محرمانه باقی می ماند و امکان دسترسی آن به دیگر افراد وجود ندارد. دقت کنید که بسیاری از مشکلات جنسی نیازمند درمان های بلند مدت هستند، اما نگران نباشید همکاران ما در کلینیک روان آرام تمام تلاش خود را برای کمک به شما می کنند.

مشاوره خانواده آنلاین : خانواده ها از اصلی ترین پایگاه های زندگی هر فردی است که ایجاد تزلزل در هر کدام از بخش های آن ممکن است زندگی افراد را دچار مشکلات زیادی کند. مشاوره خانواده یکی از خدماتی است که توسط کلینیک روان شناسی روان آرام به تمامی افراد ارائه می شود.

در این نوع مشاوره شما می توانید روابط سالم تری را با خانواده خود تجربه کنید.

سوالات رایج :

مشاوره آنلاین به طور معمول با استفاده از تلگرام و واتس اپ انجام می شود.

در تمامی مسائلی که شما دچار مشکل شده اید می توانید از مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی استفاده کنید. برخی از مسائل در صورتی که اهمیت بیشتری داشته باشند و نیاز به جلسات حضوری داشته باشند به شما اعلام می شود.

روانشناسانی که اقدام به ارائه مشاوره آنلاین می کنند، همکاران کلینیک روان آرام هستند که به صورت حضوری نیز به مراجعین مشاوره می دهند.

مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی روان آرام هیچ تفاوتی با جلسات حضوری آن ندارد و تنها تفاوت در حضور نیافتن شماست. مشاوران شما متخصصین کلینیک روان شناسی روان آرام هستند و به همین دلیل می توانید اطمینان داشته باشید که متخصصان ما  با شما جلسه را اداره می کنند.مشاوره رایگان روانشناسی در واتساپ

کلینیک روان شناسی روان آرام با توجه به سابقه فعالیت خود و همچنین بهره گیری از روانشناسان و متخصصین مجرب و با سابقه یکی از بهترین انتخاب ها در زمینه مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی است.

شما می توانید برای دریافت مشاوره آنلاین با مشاورین و متخصصان مجرب کلینیک روان آرام در تماس باشید.

مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی

تلفن:

88216100

88216200

آدرس:

تهران، میدان ونک ،خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی شمالی ،نبش کوچه شهریار  ،پلاک 181، طبقه 3، واحد 16

 

سلام 35ساله هستم من نزدیک 8سال هست ازدواج کردم و حاصل زندگی من و همسرم یک فرزند پسر 4/5ساله هستش من از زمان مجردیم تنوع طلب بودم و هر روز با یکی بودم حتی در یک روز به چند نفر سکس داشتم واز زمانی که ازدواج کردم همشونو گذاشتم کنار و به زن وزندگی ام چسبیدم ولی الان یکسالی هست که از همسرم سرد شدم و با دو تا خانوم دیگر خودم را تخلیه میکنم و هیچ حسی به خانومم ندارم از انجای که همسرم نسبت به این دوتاخانوم خیلی سرتر هستش هم از لحاظ قیافه و اندام ولی من… بیشتر بخوانید »

سلام حتما به یک مشاور خانواده برای مسایل زندگی مراجعه کنید برای درمان زودانزالی نیز میتوانید به یک روانشناس سلامت جنسی مراجعه کنید

سلام من شوهر شکاکی دارم با دست بزن پولی ام ندارم که برم مشاوره چیکار باید بکنم

سلام دوست خوبم امیدوارم که حالتون خوب باشه شکاکی متاسفانه اختلال سختیه و این فردی که با فرد شکاک زندگی میکنه متاسفانه خیلی بهش سخت میگذره و این رو ما کاملاً می توانیم درک کنیم اما برای بررسی و برای درمان این موضوع حتما باید به روانشناس مراجعه بکنید برای این کار هم میتونید به کلینیک های دولتی مراجعه کنید

سلام دوست عزیز ، پیشنهاد میکنیم به روانشناس سکستراپیست مراجعه فرمایید.

نمیشه بگی که زنت و دوس داری ولی بهش خیانت میکنی.از نظر من تو یه مریض روانی هستی تنوع طلبی خوب زنتو طلاق بده نمیدونم چرا شما مردا شعور اینو ندارید که زن با تمام وجود حس مرد زندگیشو میفهمه ولی به روی خودش نمیاره این تو خود ریختنا منجر به پرخاشگری و افسردگی میشه اونوقت میگید زنم پرخاشکره و میل جنسی نداره خوب به نظرت چجوری باید حس بهت داشته باشه.این رابطه ها میتونه دو جانبه باشه فرقی بین زن و مرد نیست ولی تو خودت میتونی قبول کنی که زنت هر روز با یکی باشه ولی ازت جدا… بیشتر بخوانید »

همين كارو شوهر من باهام كرد به خاطر بچم ازش جدا نشدم فقط

افرین عالی بهش گفتی

واقعا لایک داری .نمیدونم مردا چی فک میکنن که این رفتارا ازشون سرمیزنه

دقیقا. امیدوارم که همین بلا سر خودشون بیاد تا بفهمن ما چه حسی داریم موقع خیانتشون

واقعا راست میگی شما زنها همتون از یه قماشیت نمیدونم چرا بعضی مرد ها شعور این رو ندارن که همتون یه ….

واقعا متاسفم

عالی بود

پرخاشگری شما واسه استفاده از ترامادل و مخدر هایی هست ک استفاده میکتی نکن برادر من ب فکر بچه ات و همسرت باش

اولا زود قضاوت نکنید،وقتی کامل از زندگی ومسائل کسی باخبر نیستید،به جایی زودقضاوت کردن،به اصل موضوع وکمک فکری درست بیان کنید،نه احساسی برخوردکنید،هرکس در شرایط وموقعیت خواص قرار میگیرد که عالم ودانشمند وفیلسوف نیست صحیح تصمیم بگیرد،باید کمک کرد بهترین کارو انجام بدهد نه بدتر شود

تنوع طلبی مثل یک درپوش میمونه واسه پنهان کردن خطای شما به نظر مشکل جنسی دارین و دست خودتون نیست بهتره درمان بشین البته بهتر بود قبل از ازدواجدرومان میشدین تا زندگی چند نفر دیگه هم درگیر نمیشد

سلام خسته نباشید برادر من تاحالا ۳بار قرص حورده واسه خودکشی و ب خودشم اسیب زیاد میزنه کسی بهش میگه کاری نکن قرص میخوره مارو تحدید میکنه خودشو میندازه پایین از پنجره روانپزشکم قبلا بردیم ولی دیگه قرص نخرد و چندساله میگه منو بستری کنین تیماریستان با توجه ب رفتارش و امکان اسیب رسوندن شما چ راهی رو پیشنهاد میکنید مشاوره و دکترهم نمیره فقط میگه تیمارستان

سلام با توجه به مشکل به برادر توصیه می کنم که یک مشاور روانپزشک مراجعه فرمایید و هرجا که دکتر روانپزشک گفت آن را انجام بدید و در صورت نیاز باشه و بستری انجام بدن

سلام کسی که قصد خودکشی داشته باشه تهدید نمی کنه حتما اون باری هم که قرص خورده کاری کرده که شما متوجه بشین واسه به کرسی نشوند ن حرفشون این کار و میکنن امیدوار م از مشاور کمک بگیرین

سلام برادر شما هم باید پیش روان پزشک برای دارو درمانی برود و هم پیش رواندرمانگر روانشناس برای دریافت خدمات روان درمانی همزمان با دارو درمانی . دارو سطح آرمانها را تنظیم می کند و روان درمانی باعث بهبود رفتارش میشه ولی طولانی مدته شاید دو تا سه سال طول بکشد .

خانومت و زندگیت رو دوست میداشتی، سعی میکردی مشکل رو حل کنی، نه هم بستر شخص دیگه ایی بشی.. نمیدونم این چه فرهنگیه ما داریم اگر خانوم شما با مرد دیگه ایی میخوابید رگ گردنت میشد چنین و چنان و باید سنگسار میشد، اما مردهای سرزمین من ، با پنهان شدن پشت اون قسمت از احکام که به نفع خودشونه هرکاری میکنن و انگار نه انگار‌.. انسان باش

این ناعداتی در حق زنهاست وقتی فاحشه ب زن گفته میشه با وجود این ک مردهاهم خطا کارند وقتی مرد خیانت میکنه کسی سنگ سارش نمیکنه ولی اگ زن اینجوری باشه سرشو میبرند مرد اگه خیانت کرد محبت کن ولی زن خیانت کرد حق داری سرشو ببری نمیدونم واقعا چی میشه گفت ب نطر من هنوزم دختران و زنهایی در دنیا هستند ک اینگونه زنده ب گور میشن با تفکرات اشتباه با یک طرفه بودن قانون بنطر من خوشبهال مجردها همون تااخر عمر مجرد بمونن بهتر از این ناعداتی هاست ک در حق زنها دخترها میشه

شما اگه زنتو دوس داشتی نمیرفتی دنبال این کارا فردی که تنوع طلب هسش درست نمیشه

تو ک گفتی هیچ حسی به زنت نداری و در اخر گفتی زنتو دوست داری

سلام آقا شما هر چقدر هم تو زنگیتون مشکل داشته باشید حق خیانت ب همسرتون رو ندارید…اقای حسن خودتون نوشتید که برای خیانت نکردن همسرتون باهاشون رابطه برقرار میکنید…این یعنی که میدونید چقدر خیانت سخته پس چرا خودتون این کار رو انجام میدید؟خودتون و همسرتون ب درک ب فکر طفل معصومی باشید که شما ب این دنیا دعوتشون کردید،فکر میکنید با این شرایط میتونید بچه تون رو درست تربیت کنید…خیر …نمیتونید…میدونید چقدر سخته برای یه بچه که بفهمه اولین مرد زندگیش ،پدرش یه خائن یه آدم ضعیفه که نمیتونه جلوی شهوته لعنتیشو بگیره…اقای حسن منتظر عواقب کار اشتباهتون باشید…من این… بیشتر بخوانید »

حتما باید به یه روان شناس مراجعه کنی بعد از این که تونستین زن های دیگه رو بذارین کنار با همسرتون برین روان شناس به نظر من بهتره بهش بگید اگرم طلاق خواست واقعا حق داره

سلام روزتون بخیر من دخترم ۲۱ سالمه .نزدیک دوساله که با پسری دوستم از همون اوایل رابطه من به ایشون علاقه پیدانکردم ولی همچنان رابطرو ادامه دادم چندباری میخواستم با بهونه تمومش کنم اما از ناراحتی عذاب وجدان نتونستم چون بهم گفت تنهاش بزارم حتما خودش رو میکشه ..و همینجور ادامه پیداکرد . آدم بدی نیست و بمن خیلی توجه میکنه اما هیچ حسی بهش ندارم خیلی اصرار به ازدواج داره و مدام تکرار میکنه که کی برای خواستگاری بیاد. از طرفی هم من خیلی سخت زندگی کردم تو نوجوانیم با ترک تحصیل شروع به سرکار رفتن کردم و قشر… بیشتر بخوانید »

سلام دوست عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه و در این مورد به هیچ عنوان ما پیشنهاد نمی کنیم که از محیط خانواده با کلی هم مشکل دور بشید .و یک انتخاب اشتباه داشته باشید حتماً قبل از اینکه تصمیم به کاری بگیرید بهتره که با مشاوره پیش از ازدواج صحبت کنید

سلام عزیزم سعی کن دیدتو نسبت بهش بازتر کنی که بتونی نقاط مثبتشو پیدا کنی به توجه هاتش توجه نشون بدی به محبت کردنش نصبت به خودت اونوقت میتونی بهش علاقمند بشی کم کم دو سال کم نیست! این سرچشمه میگیره از خودت ک نخواستی خوب ببینیش دیدت و بستی بهش..

سلام.اینکه شما گفتین خانومم رو دوست دارم و نمیخوام زندگیم خراب بشه،این خودش میتونه یه برد باشه و امید به اینکه حتما مشکلتون حل میشه! من برای اینکه فرمودین حسی به زنم ندارم و باهاش فقط بلاجبار سکس دارم از ترس خیانت،یه پیشنهادی براتون دارم،خصوصیات خوب خانومتون رو بنویسیدو هر روز بخونیدش،و از ته دلتون خدارو بخاطر داشتن چنین همسری شکر کنید! برای اینکه تکرار این کار خسته کننده نباشه روزی یک خصوصیت جدید خوب خانومتون رو اضافه کنید. بهش بگید خیلی دوسش دارید و پیام عاشقانه براش بگذارید؛مثلن کاغذی رو بردارین و مطلب و شعر عاشقانه براش بنویسید همراه… بیشتر بخوانید »

ببخشید دور از ادبه که اینطوری با صراحت و بی حاشیه بهتون بگم ولی این قدر بعد از خوندن این متن حالم بد شد که ناچار به بیانش هستم. به نظر من شما به بلوغ جنسی رسیدین ولی متاسفانه به بلوغ عقلی خیر! ودر سر شما چیزی به عنوان مغز وجود نداره و تمام شما رو اندام تناسلیتون کنترل میکنه! باعث تاسفه جوونایی که از هر لحاظ به بلوغ رسیدن و قادر به ایجاد رابطه توام با محبت برای همسران خود هستند به دلیل مشکلات اقتصادی نمیتونند ازدواج کنند بعد امثالی مثل شما… برای خودم متاسفم در نسلی زندگی میکنم… بیشتر بخوانید »

داداش من درکت میکنم ایراد از تو نیس خانومت باید بدونه تو چی میخوای تو سکس همونی که بقیه واست انجام میدن ولی خانومت اکراه داره از انجامش به نظر من راهش اینه رک و راست حستو بهش بگی من انجام دادم اونم قبول کرد و درست شد فقط شانس بیاری درک کنه وگرنه خودتو به هزارتا چیز متهم میکنه زیر بار هم نمیره مثل همین خانم هایی که کامنت گذاشتن برات.به این خانم های محترم هم میگم قبل اینکه زندگیتون خراب شه واسه خودتون قانون نزارین وگرنه اون خانم هایی که قبلا مثل شما بودن و الان زندگیشونو از… بیشتر بخوانید »

قسمت میدم به خدااوندی خدااا،جااان عزیزترین کست،برو پیش یه مشاوره وکمک بگیر،فقققط به بچه ات فکرکن،گناااه داره،آینده اش رو نااابووود نکن،اگررر نمیشه نمیتونی از همسرت جداشو اما تامینشون که آسیب نبینن،من شمارو قضاوت نمیکنم قاضی خداست،فقط برای شما وهمسرتون وفرزندتون آرزوی آرامش دارم

سلام خسته نباشید من امسال تعیین رشته کردم و رفتم تجربی ولی بعد یه مدت پشیمون شدم الانم خیلی توسط دیگران تحت فشارم دیگه نمیتونم تحمل کنم پدر و مادرمم میگن هر چی خودت میخوای چند تا دوست دارم که بیشتر من رو در معرض فشار قرار میدن مخصوصا یکی از اونها که هم تو خانواده اش مشکل داره و هم افسرده هست خیای تا حالا بهم ضرر رسونده امروزم مدرسه نرفتم حالا امروز تصمیمم رو برای رفتن به تجربی گرفتم میخوام درست برنامه ریزی کنم و ارتباطم رو با دنیای بیرون قطع کنم ولی متاسفانه نمیتونم موفق بشم چون… بیشتر بخوانید »

برای دست و پنجه نرم کردن با این مسایل حتما از یک روانشناس کمک بگیرید

دوست عزیز سلام ، خوشحالیم که به سلامت روان خودتون اهمیت میدین . پیشنهاد میشه به مشاور تحصیلی مراجعه کنید .

شما كه فقط مشاور توصيه ميكنيد شايد يكي پول نداره بره مساوره

ببینید دوست عزیزم توصیه‌های مشاوره ما در مواردی است که واقعاً راه حلی برای وجود یک حال خوب وجود نداشته باشد در این صورت ما فقط می‌گوییم که برای مشاور مثل چی مثل اینکه مثلاً دارویی توسط یک پزشک نیاز به تجویز داره اما پزشکان مطمئن نیست و این فرد و معاینه نکرده نمیتونه همینجوری براش دارویی تجویز بکن و ایشالله این کار را انجام بده ایشالا خوب شد که نیاز نداشته باشید ولی در مواردی که مسئله خاصی وجود ندارد یعنی در حقیقت مورد خاصی نیست که احتیاج به معاینه داشته باشه ما می‌بینیم که مورد خواست این مسئله… بیشتر بخوانید »

سلام بهزیستی شهرستانها مشاوره تلفنی رایگان دارند شما می تونید در شهر خودتون از این خدمات استفاده کنید و فقط هزینه تلفن براتون دارد .

موافقم

با سلام اگر شما علاقه و استعداد این رشته را در خودت می بینید دنبالش برو و سعی کن تحت فشار دیگران هیچ گاه کاری را انجام ندید . انسان موجودی اجتماعی است و باید با دیگران در ارتباط باشد ولی این به این معنا نیست که هر کاری را اونا می کنند منم باید همون کار را بکنم باهاشون باش تفریح کن ولی برای زندگی شخصیت اهداف و برنامه ها و علایق خودت را داشته باش و دنبال کن . انشالله که موفق باشید .

سلام چند وقتی هست ک بیکار شدم و خیلی فشار عصبی رومه خیلی جاها هم دنبال کار رفتم ولی پیدا نمیشه بخاطر همین همش با پدر ومادرم دعوا میکنم چیکار کنم واقعا حال روحیم بده کمکم کنید

سلام خودتون منشا حال بد خودتون رو میدونین کاری که نباید انجام بدین برون ریزی مشکل تون رو دیگران هست و کاری که باید انجام بدین پیدا کردن شغل مناسب.خوشحالم که به مشکل تون بینش دارید.

سلام وضعیت روحی شما قابل درکه و شرایط سختیه و هر کس دیگری هم به جای شما بود همین شرایط روحی را داشت . ولی شما برای آرام کردن خودتون می تونید در خانه ورزش کنید مثلا یوگا و یا پیاده روی … لرای اینکه از این فشار روحی بیاید بیرون و ذهنت برای این سوال که در شرایط الان با توجه به مهارتی و توانایهایی که دارید و امکانات چیکار می تونید بکنید باز میشه .

سلام خیلی خوابم کم شده چیکار کنم شبا اصلا نمیتونم بخوابم همش ب چیزای بیهوده فک میکنم چیکار کنم راهنمایی کنین

سلام به یک روانشناس بالینی مراجعه کنید. منشا این علایم.مدت زمان بروز علایم و …. باید بررسی شود.

سلام . باید برسی بشه کم خواب یا از کی شروع شده . آیا پس از اتفاقی خاص بوده و آیا این فکرهای بیهوده مربوط به آن اتفاق خاص است ؟ …. حتما پیش روانشناس بروید .

قرص خواب بخور منم همینطوری بودم الان قرص میخورم زود میخوابم

سلام پسر 13ساله دارم اصلا حواش ب درس خوندن نیس بعد مدرسه هم همش با تبلتی ک براش خریدیم بازی میکنه چند باری هم قایمش کردم بهش ندادم ولی میدونم این راه حل درستی نیس میشه راهنمایین کنین مرسیییی

محدود سازی مثلا چند ساعات خاص در هر روز در یک ساعت مشخص شده پس از انجام تکالیف مدرسه و نهایتا مراجعه به یک متخصص کودک

سلام وقتتون بخیر مدت پیش با یک پسری در اینستاگرام اشنا شدم و بعد از مدتی اصرار کرد ک بخاستگاری بیاید من هم قبول کردم و با خانواده ام قرار گزاشتم ک اخر هفته ب خانه ما بیایند بعد مراسم همه چی خوب پیش رفت بعد دوهفته نامزدی فهمیدم ک به یه دختر دیگه پیام میده و با اون در ارتباط هستش ازش جدا شدم ولی هنوزم میاد میگه منو ببخش منم نمیتونم این فرصتو بهش بدم لطفا بگین در چنین مواقعی فرد باید چکاری انجام بده

با سلام دوست عزیز. شما می توانید انتخاب کنید که شخص مقابلتان را ببخشید یا نبخشید اما دقت کنید در صورتی که وی را بخشیدید بایستی تمام مسئولیت خیانت دوباره ایشان را بپذیرید چون شما از این موضوع آگاه شده اید. با توجه به این موضوع تصمیم بگیرید. آیا می توانید در صورت خیانت دوباره ایشان مسئولیت تصمیم را بر عهده بگیرید یا خیر؟

عزیزم اصلا این اشتباه نکن . کسی یک بار اونم اول رابطه که واسش کلی هیجان داره خیانت میکنه پس چند ساله که بگذره و از هیجان اولیه بیوفته بیشتر خیانت میکنه

کاملا موافقم

اميدوارم اسن اشتباهو نكرده باشي و بهش فرصت دوباره نداده باشي چون بدجور پشيمون ميشي

اشتباه نكن فرصت نده من دادم ولي زندگيم الان نابوده منم اويل نامزديم فهميدم هرروز حس ميكنم بهم خيانت ميكنه

سلام شما بایستی در انتخاب دقت بیشتری میگردید الان که ما در دوری هستیم که هر چقدر شما پاک نجیب باشی محیط و جامعه تحصیر گذار است ببخشید خیانت کردن از هر طرف یا طرفین مسئولیت همیشه از طرف خیانت کار نیست و شما بایستی خودتان را بسنجید و ببینید به عنوان یک زن یا عشق تمام خواست جنسی و روحی کلام فرد مقابل خود را تعمین کردیند چون انسان همیشه دنبال کم بود زندگی خود هست در اولین درج بعد از این که دیدین واقعا شما از هر لحاظ به عنوان شریک جنسی و زندگی واقعا نیاز فرد مقابلتان… بیشتر بخوانید »

سلام چند وقتیه ک عروسی کردم ولی مدام اختلاف داریم با همسرم کوچک ترین چیز ها بینمون تبدیل ب دعوا مشه چجوری مشکلمونو حل کنیم

حتما به یک زوج درمانگر مراجعه کنید.

سلام خیلی اعتماد بنفسم پایینه اصلا نمیتونم مهمونی های شلوغ یا عروسی برم همش استرس میگرم لطفا راهنمایین کنین چون این موضوع خیلی داره ازارم میده

سلام بنظر می آید که شما درگیر ویژگی های هراس اجتماعی اجتماعی باشید.باید مشکل شما دقیق تر بررسی شود.چیز شایعی است و به مرور زمان با تمرین و تکرار و در موارد حاد با دارودرمانی درست میشود.به یک روانشناس بالینی مراجعه کنید.

ما اگه میتونیسم که از شما مشورت ننیخواستیم که همش میگین برین نشاوره

در مورد مسایلی که بدون مراجعه تشخیص علت یابی و راه حل و بررسی اون ها احتیاج است و این مسئله زمان بر است یک کامنت و یک جواب نمیتونم جوابگو باشه

سلام من کاکولد هستم یعنى دوست دارم ارتباط جنسی همسرم رو با مردان دیگه ببینم، اما خانمم اجازه نمیده ولی به اصرار من همسرم اجازه میده ازش عکس برهنه بگیرم برای اشتراک گذاری با مردان دیگه البته بدون چهره، از اینکه مردان دیگه بدن لخت همسرمو ببینن لذت میبرم و این موضوع باعث اختلافات زیادی بین ما شده چه طورى این حسو در خودم کمرنگ کنم؟

سلام حتما به یک مشاور متخصص سلامت خانواده و جنسی مراجعه کنید.این حالت شما مناسب نیست

یا ابببببر فضللللللل😨😨😨

سلام من 5ماه پیش با یه آقا پسر24 دوست شدم دو هفته پیش گفت میخواد چند روز منو تنها بزاره منم بهشون توهین کردم ايشون منو از تلگرام بلاک کرد چیکارکنم برگرده به رابطه‌ بامن لطفا کمکم کنید ?

سلام دوست عزیز در رابطه با تنها گذاشتن شما خب مسلما هیچ کس دوست نداره تنها گذاشته بشه اما در رابطه با توهین کردن هم همین صادق مهارت کنترل خشم را همه انسان های کره زمین نیاز دارند یاد بگیرند،حتی خود روانشناسان. این هم بدرد شما میخوره هم بدرد شریک عاطفی رابطه شما. اگر شما را دوست داشته باشد احتمال دارد که برگردد،بداخلاقی سم رابطه است مخصوصا از طرف زنان در ارتباط با مردان.مرد شما نمیتواند به شما احساس داشته باشد.

از کلینیک روانشناسی روان آرام

کلینیک روان آرام با دارا بودن جمعی از مشاوران خبره، اساتید دانشگاه و درمانگران مفتخر است در خدمت شما عزیزان باشد. لازم به ذکر است که کلیه خدمات این مجموعه توسط متخصصان دوره دیده در زمینه های مختلف روانشناسی عرضه میگردد.

تهران، میدان ونک خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی شمالی نبش کوچه شهریار پلاک 181، طبقه 3، واحد 16

ravanaramvanak@gmail.com

© تمامی حقوق این وب سایت متعلق به روان آرام
کلینیک می باشد طراحی و سئو توسط لومین

مشاوره روانشناسی از طریق واتس آپ امکان ارتباط رایگان را از ایران و کشورهای دیگر به شما می دهد. این مطلب قابل توجه کسانی است که قادر نیستند به هر دلیلی مشاوره حضوری داشته باشند. از طریق واتس آپ انجام امور تمامی روشهای مشاوره و روانشناسی از هر نقطه ای در واتس آپ( مشاوره از راه دور ، با استفاده از تلفن ، تلگرام ، واتش آپ ، اسکایپ و… ). در این مرکز شما می توانید از طریق واتس آپ هم  با مشاور و روانشناس ارتباط داشته باشید.

 

 

مشاوره روانشناسی از طریق واتس اپ را می توانید سریع ایجاد کنید .یا با مشاوره تلفنی رایگان  از خدمات روانشناسی ،مشاوره، روانپزشکی، آرامش درمانی، هیپنوتیزم درمانی  ما با خیر شوید. شماره مجوز 66072 -☎️ 02122715886–09123245510 – بهترین مشاور و روانشناس خانواده و ازدواج با مشاوره روانشناسی واتس اپ یا هر نوع  ❤️❤️❤️??? مشاوره آنلاین ، مشاوره حضوری، تلفنی در مورد اعصاب و روان همچنین نوروفيدبک و بايوفيدبک- تحت نظر متخصص اعصاب و روان، متخصص روانشناسي – متخصص مشاوره – مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، مشاوره قبل از ازدواج – مشاوره نوجوان، مشاوره کودک – درمان افسردگي، وسواس، استرس، بيش فعالي – اختلالات يادگيری – مشاوره تحصیلی- کنترل خشم – درمان اتیسم ???????????ت

 

مشاوره رایگان روانشناسی در واتساپ

 

???? ????????? مشاوره و روانشناسی از طریق واتس اپ می تواند مانند اپ های دیگر راهی کوتاه و فوری برای دسترسی به مشاور و روانشناس باشد. شما می توانید مطالب آموزنده و درمان را  درسایت ما دنبال کنید .  http://moshaverehezdevaje.com

telegram.me/ravanshenasiii  

و اینستاگرام ما ? @DR.RAVANSHENAS1

آدرس : تهران خيابان نياوران چهارراه مژده نبش نجابت جو پلاک 352 طبقه دوم شمالي .تلفن:02126852960  02122715886 – 09123245510

مشاوره روانشناسی از طریق واتس اپ راه حل هایی برای

1-خانواده

2-ازدواج

3-مشاوره کودک

4-مشاوره قبل از ازدواج-

5-مشاوره خواستگاری-

6-مشاوره نوجوان –

7-مشاوره شغلی-

8-مشاوره تحصیلی-

9-مشاوره بازرگانی-

10-تنظیم خانواده

تلفن: 02122715886-09123245510

آدرس : تهران- خیابان نیاوران- چهارراه مژده- نبش نجابت جو- پلاک 352- طبقه 2 شمالی – طبقه فوقانی بانک پاسارگاد

 

 

برای مشاوره روانشناسی ، روانپزشکی- زوج درمانی- مشاوره طلاق- یا هر مشاوره دیگری می توانید از اپ های مختلف استفاده کنید. بسیاری از این برنامه های آنلاین در ایران کاملا رایگان هستند و یا ارزان هستند. برخی از برنامه های محبوب پیام های متنی Nimbuzz، WhatsApp، Skype اسمبل و غیره Nimbuz در تمام سیستم عامل ها کار می کند. شما می توانید آن را استفاده کنید که آیا شما یک آیفون، Blackberry یا هر گوشی هوشمند دیگری دارید که قادر به اجرای برنامه های ویندوز استWhatsApp به تازگی بسیار محبوب شده است و محبوبیت  را بر عهده دارد. این پیام رسان گوشی هوشمند است که به شما امکان برقراری ارتباط با دوستان و مخاطبین خود را از طریق اتصال Wi-Fi یا 3G خود را می دهد. WhatsApp در گوشیهای  کار می کند. در حال حاضر یک ورودی جدید در بازار وجود دارد. شما می توانید وقت قبلی برای صحبت از طریق واتس اپ را با ما بررقرار نمایید . تا مشاوره روانشناسی با واتس اپ را داشته باشید.

مشاوره و روانشناسی از طریق واتس اپ

مشاوره و روانشناسی از طریق واتس اپ یا اپ های دیگر این امکان وجود دارد که به صورت رایگان مشاوره روانشناسی مشاوره خانواده و ازدواج داشته باشید این اپ را نصب و با ما در تماس باشید. 02122715886- 09123245510

https://moshaverehezdevaje.com مشاوره و روانشناسی- مشاوره خانواده و ازدواج

 

مشاوره و روانشناسی با واتس اپ یا تلگرام و ایمو و بقیه اپ ها می تواند به صورت متنی باشد. پیام های متنی به تازگی بسیار محبوب شده اند زیرا اجازه می دهد تا تعداد پیام های نامحدود به یکدیگر کاملا رایگان بفرستید. دوست شما ممکن است در یک کشور دیگر باشد؛ آنها ممکن است از هر ارائه دهنده خدمات استفاده کنند و ممکن است دارای انواع مختلفی از تلفن های همراه باشند. شما هم اکنون می توانید هر لحظه از روز یا شب را فقط با چند کلیک بر روی گوشی هوشمند خود داشته باشید. http://ravanshenasa.com- مشاوره و روانشناسی- مشاوره خانواده و ازدواج– http://khanevadehh.com- مشاوره و روانشناسی- مشاوره خانواده و ازدواج – http://ppsyc.com- مشاوره و روانشناسی کودک منطقه 1- نیاوران چهار راه مژده نبش نجابت جو پلاک 352 طبقه دوم شمالی بانک پاسارگاد

 

 

 

 

 

 

چنانچه می خواهید چت مشاوره آنلاین رایگان داشته باشید، می توانید با شماره ۰۹۹۰۳۰۶۶۷۶۳  از طریق واتساپ یا تلگرام تماس بگیرید و مشاوره آنلاین داشته باشید.روانشناس ما خانم رضوان امیرنجات با ۲۰ سال سابقه به شما مشاوره آنلاین می دهد.

ایده مشاوره آنلاین در مجموعه مقالات الکترونیکی درمانی در سال ۱۹۹۹ آغاز شد تا به تعریف اصطلاحات و مفاهیمی که بدون تعریف در مورد بازاریابی ، استفاده و تمرین روان درمانی آنلاین ، درمان آنلاین و درمان الکترونیکی مورد استفاده قرار گرفت ، کمک شود.

اکنو توصیه می شودبرای هر کسی که علاقه مند به ورود به حوزه آنلاین درمانی باشد ، خواندن آن را بخوانید.

“الکترونیکی” اصطلاحی است که در سال ۱۹۹۷ برای توصیف استفاده از فناوری واسطه اینترنت برای تقویت یک رابطه یاری آنلاین از آن استفاده شده

چت مشاوره آنلاین رایگان  یا الکترونیکی درمانی در اشکال و قالب های مختلفی وجود دارد. امروزه متداول ترین روش الکترونیکی درمانی مداخلات مبتنی چت از طریق واتساپ یا تلگرام است. این مداخلات معمولاً در یک سیستم ایمیل ویژه – یا یک سیستم ایمیل مستقل شخص ثالث یا یک سیستم ویژه طراحی شده توسط یک کلینیک آنلاین – انجام می شود که ایمیل های شما را بین شما و درمانگر آنلاین رمزگذاری و ایمن می کند.مشاوره رایگان روانشناسی در واتساپ

هزینه چت مشاوره آنلاین رایگان  معمولا بین ۳۰ تا ۵۰ هزار تومان است. این هزینه زمان درمانگر و همچنین هزینه های مرتبط با معامله را برای اطمینان از آن مبادله ای مطمئن می باشد.

نوع محبوب مشاوره آنلاین یا از طریق وب کم (کنفرانس ویدیویی) ، چت متنی یا تلفنی انجام می شود. اینها می توانند محدود باشند (۳۰ یا ۶۰ دقیقه رایج است) یا نامحدود (قیمت در هر دقیقه).  البته جلسه اول مشاوره انلاین ما به صورت رایگان است.

براساس نظرسنجی در سال ۲۰۱۱ از درمانگران آنلاین که چنین خدماتی را ارائه می دهند ، درمانگران در آن زمان از۵۰ هزار تومان   تا ۱۵۰ هزار تومان  در ساعت شارژ می کردند.

به خاطر داشته باشید ، درمان آنلاین فقط روان درمانی را بصورت آنلاین انجام نمی دهد. این یک رسانه متفاوت است و به مهارتهای جدیدی نیاز دارد که یک حرفه ای قبل از دیدن مراجع  بصورت آنلاین باید آن را یاد بگیرد و به آن تسلط پیدا کند.

اگر به دنبال یک درمانگر آنلاین هستید ، توصیه می کنم با شماره ۰۹۹۰۳۰۶۶۷۶۳ تماس گرفته  و با خانم رضوان امیرنجات مشاوره آنلاین داشته باشید.

با روی کار آمدن تعداد فزاینده ای از درمانگران برای انجام نوعی مشاوره یا درمان آنلاین به دنیای آنلاین ، نگرانی های قانونی درباره محدودیت های این روش مطرح می شود. برخی از مهمترین مباحث مربوط به محرمانه بودن هنگام ارائه خدمات بهداشت روان به صورت آنلاین روشن شود.

محرمانه بودن مطلق نیست. هرگز در دنیای واقعی نبوده است ، و نباید آن را مطابق استاندارد غیرممکن یا ایده آل در دنیای آنلاین نگه داشت. هر منطقه زیر منطقه ای است که من شخصاً با آن آشنا هستم. مناطق دیگر ممکن است وجود داشته باشد اما در اینجا گنجانده نشده است. محرمانه بودن در شرایط خاص ، مشروعیت و غیرقانونی شکسته می شود:

مشروعیت

رابطه درمانی با مشتری در اکثر دادگاهها به خوبی محافظت نمی شود (فقط رابطه وکالت / موکل  مطلق است). بیشتر درمانگران از احضار احترام می گذارند ، اما سعی کنید تا آنجا که ممکن است اطلاعات را محرمانه نگه دارید تا در پاسخ به آن محرمانه باشید.

هنگامی که زندگی مشتری در معرض خطر است ، یا مشتری تهدید می کند به شخص دیگری آسیب برساند ، حقوق محرمانه بودن مشتری برای این کار کنار گذاشته می شود. زندگی در این معادله از حق یک شخص برای حفظ حریم خصوصی مهمتر است.

 

جامعه ما دیگر کودک ، بزرگتر یا هر نوع سوء استفاده را تحمل نمی کند. درمانگران معمولاً هنگام آگاهی از چنین موضوعی ، یا برای حمایت از مشتری یا محافظت از قربانی ، محرمانه را زیر پا می گذارند.

دبیران و سایر کارمندان دفاتر اغلب باید کلیه نمودارهای مراجع  را اداره کنند ، حتی اگر همه موارد مربوط به آنها مربوط به صورتحساب یا قرار ملاقاتها باشد. محرمانه بودن غالباً سهواً به این روش شکسته می شود. پزشکان ، درمانگران و پرستارانی که به طور مستقیم مشتری را معالجه نمی کنند نیز ممکن است بدون شک در مورد فعالیت آنها به نمودار آن مشتری در اکثر امکانات و سازمانها نگاه کنند.
دستیابی به دسترسی غیرمجاز به نمودار مشتری ممکن است به آسانی باشد که وارد یک اتاق پرونده قفل نشده و بدون نظارت مانیتور شوید و در پرونده ها جستجو کنید. در سازمانهای بزرگتر ، این فعالیت می تواند بدون تردید و مورد توجه سایر کارمندان قرار بگیرد. در بعضی از بیمارستان ها ، با پوشیدن کت سفید پزشک و به سادگی شبیه اینکه می دانید چه کاری انجام می دهید ، دسترسی به مواد نمودار محرمانه حاصل می شود. هرگز قدرت نگرش را دست کم نگیرید.

جهت مشاوره آنلاین می توانید با شماره ۰۹۹۰۳۰۶۶۷۶۳ تماس حاصل نموده و مشاوره کنید.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وبسایت

(function( timeout ) {
setTimeout(
function() {
var notice = document.getElementById(“cptch_time_limit_notice_100”);
if ( notice )
notice.style.display = “block”;
},
timeout
);
})(120000);
Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.
سه
 + 
شش
 = 

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

گروه مشاوره روان خوب با بهره مندی از متخصصین حوزه روانشناسی و مشاوره تحصیلی در حوزه دکتری به صورت تخصصی خدمات مشاوره روانشناسی و مشاوره تحصیلی و مشاوره خانواده را ارائه می دهد. جهت تعیین وقت وقت مشاوره با شماره 0218612908 تماس حاصل نمایید.

آدرس: تهران سعادت آباد ابتدای بلوار دریا پلاک 30 طبقه 4 واحد 8

زمینه های مشاوره: ازدواج و زناشویی، نوجوانی و بلوغ، مادر و کودک و  فرزندپروریازدواج و زناشویی: جنسیت و تفاوتهای جنسیتی، روابط دوستانه قبل از ازدواج و انتخاب صحیح، روابط زناشویی و فرازناشویینوجوانی و بلوغ: آگاهی و مواجه والدین و نوجوانان با بلوغ، مشکلات رفتاری و تعارض با والدین، افت تحصیلی، انتخاب رشته تحصیلی، استعدادیابی شغلی، اعتیاد به اینترنتمادر و کودک و فرزندپروری: دوران بارداری، نوزادی، مشکلات دفع و ادرار، بیش فعالی، لجبازی، شب ادراری، مشکلات گفتاری، اضطراب، جدایی، کمرویی و انزوا، اسباب بازی، مشکلات تحصیلی و یادگیری، تربیت جنسی، فرزندان طلاق، مشکلات هوشی و هوش افزایی، تربیت مثبت کودک، کودک، رسانه، فضای مجازی و تکنولوژی

روانشناس به پیشگیری و بهبود زندگی افراد سالم کمک میکند و به آنها در راستای نیازهایشان مشاوره می دهد.

مشاوره آنلاین یا چت مشاوره، به ایجاد پل ارتباطی بین بین مشاوران و شهروندان با استفاده از اینترنت اشاره دارد. مشاوره آنلاین شامل استفاده از اینترنت است تا افراد بتوانند نظر مشاوری کار بلد را در مورد یک یا چند موضوع خاص بپرسند و این امکان را فراهم می‌کند تا از راهنمایی آن‌ها استفاده کنند تا بهترین تصمیم را برای زندگی‌شان بگیرند.
بررسی‌های انجام شده بیانگر آن است که مشاوره‌ی آنلاین و یا مشاوره تلفنی گزینه‌ی خوب و مناسبی برای تعداد زیادی از افراد به شمار می‌آید. زیرا بسیاری از مراجعه کنندگان بدلیل هزینه، مشکلات رفت و آمد و محدودیت زمانی، درمان را بعد از تنها چند جلسه رها می‌کردند.
به همین منظور وبسایت مشاوره ۳۶۰، چت مشاوره آنلاین را به رایگان در شما عزیزان قرار داده است که بتوانند مشکلات و مسائل‌شان را با کارشناسان ما مطرح کنند تا راهکار‌های علمی و عملی در اختیارشان قرار داده شود.
این مشاوره رایگان، شامل مشاوره از طریق چت وبسایت، مشاوره ازطریق تلگرام و واتساپ می‌باشد.مشاوره رایگان روانشناسی در واتساپ

مشاوره انواع مختلفی دارد که از آن جمله می‌توان به مشاوره حضوری، مشاوره گروهی، مشاوره تلفنی و مشاوره آنلاین اشاره کرد. اگر با یک بیماری روحی دست و پنجه نرم می‌کنید، با مراجعه به مشاور می‌توانید کیفیت زندگی‌تان را بهبود ببخشید. اگر نمی‌توانید مشکلات روحی‌تان را به تنهایی حل کنید، نباید از کمک گرفتن از مشاور خجالت بکشید. همگی ما هر از گاه به کمک نیاز پیدا می‌کنیم و این که الان به مشاور نیاز دارید، به معنای آن نیست که درمان و مشاوره را باید تا ابد ادامه بدهید.

مشاوره آنلاین شامل انواع مشاوره‌های غیر حضوری می‌شود، شامل: مشاوره آنلاین ، مشاوره آنلاین خانواده، مشاوره آنلاین ازدواج ، مشاوره آنلاین قبل از ازدواج ، مشاوره آنلاین روانشناسی

بسیاری از مسائل مربوط به سلامت روان را می‌توان با استفاده از مشاوره تلفنی مدیریت کرد. بعضی از این مشکلات عبارت‌اند از:

توجه: سؤالات مطرح شده در این فرم پاسخ داده شده و سپس بدون ذکر مشخصات شما در سایت قرار خواهند گرفت.

توجه: پاسخ سؤالات مطرح شده در این فرم در کمتر از ۴۸ ساعت آینده در وبسایت “مشاوره ۳۶۰” منتشر خواهد شد.

[]

آیا مشاوره آنلاین در سایت رایگان است؟
بله. تمامی خدمات مشاوره آنلاین به صورت کاملا رایگان انجام می‌شود

آیا مشاوره ما محرمانه باقی خواهد ماند؟
بله. شما می توانید نام مستعارخود را وارد نمایید و ایمیل شما هم به هیچ وجه نمایش داده نمی شود

زمان پاسخگویی به سوالات چقدر است؟
در اسرع وقت توسط مشاور انجام و به ایمیل شما فرستاده می‌شود

{
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “FAQPage”,
“mainEntity”: [{
“@type”: “Question”
“name”: “آیا مشاوره آنلاین در سایت رایگان است؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “بله. تمامی خدمات مشاوره آنلاین به صورت کاملا رایگان انجام می‌شود”
}
},{
“@type”: “Question”,
“name”: “آیا مشاوره ما محرمانه باقی خواهد ماند؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “بله. شما می توانید نام مستعارخود را وارد نمایید و ایمیل شما هم به هیچ وجه نمایش داده نمی شود”
}
},{
“@type”: “Question”,
“name”: “زمان پاسخگویی به سوالات چقدر است؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “در اسرع وقت توسط مشاور انجام و به ایمیل شما فرستاده می‌شود”
}
}]
}

برای “مشاوره آنلاین رایگان” یک دسته بندی را انتخاب کنید و مشکل خود را با روانشناس مطرح کرده و راهنمایی رایگان دریافت کنید.

بیش از ۱۰ هزار چت مشاوره آنلاین در بخش پایانی صفحه مشاهده کنید.

بیماری های روان شامل:

مشاوره خانواده شامل:

مشاوره جنسی و سکستراپی زوجین شامل:

مشاوره رایگان روانشناسی در واتساپ

شامل موارد زیر است:

شامل موارد زیر است:

مشاوره خانواده شامل:

در دهه گذشته، خدمات روانشناسی آنلاین با شور و شوق مردم در کشورهای توسعه یافته آشنا شده است.

خدماتی که به سبک زندگی افراد انسانی متصل می شوند و به طور فزاینده ای به درمانگران روزمره در حرفه روانشناسی کمک می کنند.

روانشناسان همیشه از اثرات مضر فناوری در شیوه زندگی ما سخن گفته اند.

در سیستم جدید مشاوره یعنی مشاوره آنلاین رایگان امکان استفاده از این تکنولوژی برای ایجاد تغییرات سازنده در زندگی وجود داشته است.

آیا امکان ایجاد اتحاد درمانی در فضای آنلاین به عنوان چت همزمان با مشاور وجود دارد

هدف اتحادیه های درمانی این است که وقتی با یک مشاور صحبت می کنید، احساس می کنید که شما درک را می کند، او را درک می کنید و با شما همدردی می کند.

از سوی دیگر، کار آنلاین که با مشاوره ایمیلی آغاز شده است و در حال حاضر مشکلی برای مشاوره در تقریبا تمام سیستم های پیام رسانی مانند تلگرام، فیس بوک و اسکایپ است.

بنابراین، این سرویس در هر راه ممکن در دسترس است، هرچند ممکن است یک ایده خوب به نظر برسد، اما مهمترین چیز در زمینه خدمات، به خصوص روان درمانی و مشاوره، اثربخشی آن است.

****توجه*****

بجای فرم زیر سوالات خود را در بخش دیدگاه ها بپرسید و سریعا توسط متخصص روانشناسی مرتبط با موضوع شما پاسخ داده می شود.

نام مستعار *

ایمیل *

عنوان *

8 + 0 = ?برای جلوگیری از اسپم لطفا به سوال زیر پاسخ دهید *

به همین علت، متخصصان بهداشت روان در دهه گذشته تحقیقات زیادی را برای بررسی اثربخشی مشاوره آنلاین رایگان انجام داده اند.

آیا مشاوره آنلاین رایگان به عنوان مشاوره موثر است؟

آیا می توانید از مشاوره آنلاین نیز برای درمان مشکلات خانوادگی که نیاز به بیش از یک عضو خانواده دارید استفاده کنید؟

در طول دو سال و نیم گذشته که من به طور خاص به روان درمانگری آنلاین اختصاص داده ام، در این فضای بسیار شگفت انگیز دیده ام که از انتظاراتم فراتر رفته است.

در بسیاری از اختلالات مشترک مانند اختلالات اضطرابی، افسردگی و خلق و خوی، اثربخشی مشاوره روانشناختی آنلاین به خوبی مستند شده است و در حضور مشاوره تفاوت وجود ندارد.

در برخی از اختلالات مانند اضطراب اجتماعی، اثر بخشی مشاوره آنلاین رایگان بسیار خوب است.

افراد زیادی هستند که با حمله هراس و حتی افسردگی مشکل دارند و یکی از علائم و نشانه های اختلال آنها این است که بیرون رفتن و دیدن یک روانشناس برای آنها بسیار دشوار است.

مشاوره روانشناختی آنلاین رایگان با فناوری می تواند به طور چشمگیری طول مدت اختلال را کاهش دهد .

حتی با ترکیب با مشاوره آنلاین به ویژه برای کسانی که نمی توانند خارج از خانه را به علت مشکل خود انتخاب کنند بهترین نوع درمان ارائه شده برای آنها است.

روانشناسی ایران اساسا مبتنی بر روانشناسی آمریکایی است.

درمانگران در ایران بعنوان درمانگران در ایالات متحده عمل می کنند و بنابراین ممکن است برخی از ملاحظات فرهنگی نادیده گرفته شود.

به عنوان مثال، مردم ایران تقریبا از مطالعه جنسیتی محروم هستند، در حالی که در ایالات متحده و بسیاری از کشورهای دیگر این آموزشها بخشی از سیستم آموزشی و پرورشی است.

در دو سال و نیم گذشته، من با زوج هایی که مشغول ذهنشان هستند مبارزه می کنم، اما به دلایل فرهنگی، آنها نمی توانستند با راحتی سوالات را مطرح کنند.

بسیاری از زوج ها معتقدند اگر فضای آنلاین یا حتی ناشناس وجود نداشته باشد، مشخص نبود که چه مدت آنها با این سوالات مواجه خواهند شد.

این مسئله ممکن است برای بسیاری از مردم و کشورهای دیگر بیش از حد نباشد، گرچه در همه جا در جهان احساس شرمساری وجود دارد، اما وقتی که این بخشی از آموزش جهانی است و برای همه قابل دسترسی است، ممکن است حتی یک نیاز باشد.

این موضوع نیست سوال و آموزش مشابه کافی است.

مشاوره رایگان روانشناسی در واتساپ

آیا مشاوره آنلاین در سایت مرکز مشاوره مشاورانه رایگان است؟
بله. تمامی خدمات مشاوره آنلاین و چت با مشاور به صورت کاملا رایگان است.

آیا مشاوره به صورت محرمانه صورت می گیرد؟
بله. شما می توانید نام مستعار وارد نمایید و ایمیل وارد شده هم نمایش داده نمی شود.

زمان پاسخگویی به سوالات چقدر است؟
در اسرع وقت و فوری توسط برترین مشاوران به صورت تخصصی پاسخ داده شود. ممکن است در برخی تعطیلاتو ساعات شلوغ، به دلیل افزایش تعداد مراجعین و کاهش تعداد مشاوران، مشاوره آنلاین رایگان کمی با تاخیر رخ دهد.

آیا مشاوره تخصصی خانواده، ازدواج، فردی، روانشناسی و غیره ارائه می شود؟
بله. با برترین مشاوران ایران و به صورت آنلاین رایگان، تلفنی و حضوری صورت می گیرد.

بسیاری از متخصصان مدتها با درمان از راه دور مخالف بودند.

شاید اولین گروهی که در ارائه خدمات مشاوره راه دور تخصصی روانکاوی بودند.

روانکاوانها بیش از نیم قرن از تلفن برای روانکاوی استفاده کرده اند.

در تمام این سالها، بسیاری از آنها با چنین ارائه خدمات مخالفت کرده اند، اما جالب است که توجه داشته باشیم که در طول زمان، تعداد آنها کاهش یافته است، و در طول زمان، آنها متوجه شده اند که چه چیزی باعث درمان می شود، ماهیت ارتباطات انسانی است و این رابطه می تواند حتی در نوشتن انجام شود.

امروز، درمانگران احتمال بیشتری دارند که بتوانند با استفاده از صدا، ویدیو، متن و حتی عکس، ویدیو با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند.

در مشاوره اینترنتی آنلاین بدون هماهنگ، مقامات فرصت دارند که مشاور خود را از تجربیات عمیق خود مطلع کنند.

به عنوان مثال، درمانگران اغلب از مشتریان خود می خواهند که رویای خود را بنویسند و آنها را در جلسه بعدی برگردانند.

در مشاوره آنلاین، ممکن است که ارجاعات حتی رویای خود را با درمانگر به اشتراک بگذارند، حتی پس از ان فیلم ضبط می کنند.

به این ترتیب، ممکن است موضوع را فراموش نکنند.

درمان آنلاین، همچنین به عنوان درمان الکترونیکی (درمان الکترونیک) و یا مشاوره آنلاین شناخته شده است، چالش های منحصر به فرد، مانند محرمانه بودن اطلاعات ارجاع، در مورد مناسب بودن استفاده از این سبک درمان برای طیف وسیعی از اختلالات روانی را ایجاد کرده است.

درمان آنلاین می تواند یک ابزار مهم برای افراد برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سلامت روان باشد.

حتی اگر شما از نظر روان شناختی سالم احساس کنید، درمان آنلاین می تواند به شما در افزایش قدرت روانی کمک کند.

شما می توانید در مورد رفتارهای سالم و مکانیسم های سازگاری که منجر به سلامت روانی بهتر می شود بیشتر یاد بگیرید.

منبع : حقیقت شهپر , انصاری مریم,  یونسیان مسعود,  اکبری محمداسماعیل , ابراهیمی ماندانا,  علیجانی محسن , منتظری علی. مقایسه مشاوره تلفنی و معاینه حضوری در تشخیص سرطان پستان. بیماریهای پستان ایران :   بهار ۱۳۸۸ , دوره  ۲ , شماره  ۱

سلام. بله تمامی مشاوره آنلاین در سایت مشاورانه به صورت رایگان صورت می گیرد. تیم مشاوره و روانشناسی به صورت رایگان در تمامی روزهای هفته و در تمامی ساعات در کنار شما هستند.

هزینه مشاوره آنلاین در سایت مشاورانه رایگان است. ولی به صورت عمومی در سایر اپلیکشن ها و بستر ها اینترنتی از 25 تا 70هزار تومان است.

این یک سوال کلی است. بی شک که مشاوره از هر نوعی اثر بخشی دارد ولی برخی مشکلات و چالش های روانشناسی نیاز به دارو درمانی و یا حضور اعضای خانواده دارد و مشاوره آنلاین به تنهایی پاسخگوی شما نیست.

بله شما می توانید از اطلاعات و نام مستعار استفاده کنید.

بله. تمامی خدمات مشاوره آنلاین و چت با مشاور به صورت کاملا رایگان است

سلام من دختری ۲۳ ساله هستم و مجرد …من مشکلی دارم که ب ظاهر زیاد جدی نیست ولی روز به روز توی زندگیم توی روابط با اطرافیان واقعا میفهمم که بهم زندگی اسیب میرسونه جوری ک از خودم خسته میشم …من ادم خیلی کم حرفی هستم ینی از بجگی اینجور بودم یه کی میاد کنار من میشیته هر چی تلاش میکنم هیجی ب ذهنم نمیرسه ک حرف بزتم به من میگم تو خیلی رو ویبره ای …دوست دارم شاد باشم دوس دارم همش اهل بگو بخند باشم ولی دست خودم نیس ..و مورد دیگه اینکه احساس میکنم اصلا جذابیتی ندارم… ادامه دیدگاه »

سلام من دختری ۲۳ ساله هستم و مجرد …من مشکلی دارم که ب ظاهر زیاد جدی نیست ولی روز به روز توی زندگیم توی روابط با اطرافیان واقعا میفهمم که بهم زندگی اسیب میرسونه جوری ک از خودم خسته میشم …من ادم خیلی کم حرفی هستم ینی از بجگی اینجور بودم یه کی میاد کنار من میشیته هر چی تلاش میکنم هیجی ب ذهنم نمیرسه ک حرف بزتم به من میگم تو خیلی رو ویبره ای …دوست دارم شاد باشم دوس دارم همش اهل بگو بخند باشم ولی دست خودم نیس ..و مورد دیگه اینکه احساس میکنم اصلا جذابیتی ندارم… ادامه دیدگاه »

سلام خسته نباشید من ۱۹ سالمه و یه مشکلی که دارم اینک خیلی به آینده فکر میکنم و یسری خواسته هایی دارم ک دوس دارم بهشون برسم اما حس میکنم آدم ضعیفی هستم و نمی تونم از پسشون بر بیام من خیلی به آینده فک میکنم به جزئیات آینده هم فک میکنم و چون حس خوبی ندارم حالم خیلی بد میشه نمی دونم شاید چون اعتماد بنفس ندارم اینطوری میشم و فک میکنم قراره در آینده بدبخت بشم کلا فک میکنم اون ادم قوی و مستقل که میخواد ب ارزهاش برسه نیستم و در ضمن نمی دونم وسواسی فکری میتونه… ادامه دیدگاه »

سلام به شما دوست عزیز دقت کنید که خیالپردازی یکی از ویژگی های سن شما می باشد اما دقت کنید که اگر بخواهید ریز اتفاقات را خیالپردازی کنید و همه چیز را تحت کنترل خود در رد آورید و بعد مسیر رسیدن به انها تلاش کنید ممکن است مدتها بجای صرف زمان برای موفقیت و رسیدن به اهدافتان وقت خود را به خیالپردازی اختصاص بدهید که در ان حرکتی وجود ندارد . این افکار نشان هایی از وسواس فکری را دارد و نیاز است که برای بررسی دقیق این افکار وسواسی و عزت نفستان و همچنین شناختی که نسبت به… ادامه دیدگاه »

سلام من دختری ۲۳ ساله هستم و مجرد …من مشکلی دارم که ب ظاهر زیاد جدی نیست ولی روز به روز توی زندگیم توی روابط با اطرافیان واقعا میفهمم که بهم زندگی اسیب میرسونه جوری ک از خودم خسته میشم …من ادم خیلی کم حرفی هستم ینی از بجگی اینجور بودم یه کی میاد کنار من میشیته هر چی تلاش میکنم هیجی ب ذهنم نمیرسه ک حرف بزتم به من میگم تو خیلی رو ویبره ای …دوست دارم شاد باشم دوس دارم همش اهل بگو بخند باشم ولی دست خودم نیس ..و مورد دیگه اینکه احساس میکنم اصلا جذابیتی ندارم… ادامه دیدگاه »

سلام به شما سارا جان علت اینکه شما کم حرف هستی و ارتباطات محدودی داری میتونه درون گرایی شما باشه و شما نباید خودت رو به خاطر این مسئله سرزنش کنی. افراد ویژگی های شخصیتی متفاوتی با هم دارند و شما نباید خودتون رو با دیگران مقایسه کنید، همین سرزنش کردن خودتون باعث میشه که احساس نارضایتی از خودتون داشته باشید و اعتماد بنفس پایینی داشته باشید و نتونید از زندگیتون لذت کافی ببرید. سعی کنید خودتون رو همونطور که هستید بپذیرید و به خودتون برای حرف زدن بیشتر فشار وارد نکنید ولی اگر ترس از طرد شدن توسط اطرافیان… ادامه دیدگاه »

سلام من ۱۹سال دارم و دختری محجبه هستم من نمیدونستم که آشنایی با یک پسر نامحرم گناه حساب میشه البته در چت و مکالمه من از چت و گپ و دنیای مجازی هیچ چیز نمیدانستم و واسه اولین بار پارسال اسفند ماه روبیکا را نصب کردم و رفتم گروه و گپ خیلی احساس بدی داشتم که با پسر غریبه صحبت کنم یعنی حس میکنم روبه روی من صحبت میکنه نه پشت گوشی بعد یه اتفاقی افتاد که با یه پسر آشنا شدم تا حدی که احوال پرسی و در مورد متولد چه ماهی و چه چیزایی دوست داری حرف میزدیم… ادامه دیدگاه »

سلام به شما دوست عزیز احساسات و نگرانی های شما قابل احترام هست اما عزیزم دقت داشته باش که با سرزنش کردن خودت کمکی نمی توانی به بهبود شرایط روحی و تصممی گیری داشته باشی .شما در سن نوجوانی قرار داری و در این سن گرایش به جنس مخالف بیشتر می شود و چون نوجوان تمایل بودن بیشتری با جنس مخالف را تجربه می کند باعث می شود که زمان بیشتری را برای این روابط صرف کند بدون در نظر گرفتن شرایط سنی خود . دقت کنید که روابط مجازی روابطی بر مبنای شناخت ناقص می باشند که طولانی شدن… ادامه دیدگاه »

سلام
من ۲۵ سالمه و از نظر مالی وضعیت تقریبا خوبی دارم
و دوست دارم ازدواج کنم ولی شدیدا میترسم نمیدونم ترس از چیه ولی خیلی میترسم نکنه زوده یا دارم اشتباه میکنم

سلام. خسته نباشید بابت خدمتتون به مردم من یک جوون ١٨ ساله هستم که ١ سال و سه ماه هست که با یک دختری هم سن خودم توی اینستا آشنا شدم. من در مقابل اون بسیار ضعیف بودم. زود میزدم زیر گریه توی بحث و دعوا. و واسه از دست دادنش میترسیدم. من خیلی ادم مغروری هستم ولی جلوی اون غرورم صفر بود. من به خاطر داشتن و خواسته ی او تحصیل رو ادامه دادم با این که هیچ علاقه ای نداشتم ولی به خاطر اون علاقه دادم به درس. من دیوونه ی اون بودم و فکر میکنم الان هم… ادامه دیدگاه »

سلام به شما میلاد جان در این مورد نیاز هست که به شرایط سنی خودتون توجه کنید، شما در سن نوجوانی قرار دارید در سنین نوجوانی فرد از نظر شخصیتی به بلوغ کامل نرسیده و تا زمانی که به ثبات شخصیتی برسد دچار تغییر و تحولات زیادی می شود به همین دلیل توصیه میشود که در زمان نوجوانی در مورد ازدواج تصمیم گیری صورت نگیرد، بنابراین بهتر هست که از سرزنش کردن خودتون خودداری کنید و به خودتون فرصت بدین تا در مورد موقتی بودن یا پایدار بودن این احاساستتون مطمئن بشین و البته از اونجایی که میفرمایین تفاوت های… ادامه دیدگاه »

سلام خانمی ۳۲ساله هستم،۹سال ازدواج کردم وصاحب یک فرزند ۵سال ونیم هستم.ازابتدای زندگی همسرم عکسهای پورنو را میدید ووقتی بهش می گفتم یکسری توجیهات میاورد که اصلا منطقی نبوددرزمان بارداریم این حالات بیشترشد وتادوسالگی فرزندم ادامه داشت.یکسال پیش مجددباردارشدم که در۶ماهگی زایمان زودرس برام اتفاق افتاد و بچه ام مرددرزمان زایمان بعلت خونریزی زیاد دچار کم خونی شدید شدم درآن شرایط واقعا دوست داشتم همسرم کنارمی بودولی ایشون متاسفانه بازنداداشم که ایشون درهمان زمان بارداربود بصورت یکطرفه پیام میداد وابراز علاقه به ایشون میکرد ودیدن عکس هم ادامه داشت.نگاه هاشون به خانمهابه شدت افزایش پیداکردوبهم می گفت خانمها بهش درخواست… ادامه دیدگاه »

سلام به شما سارا جان ببین عزیزم قابل درک هست که این شرایط برای شما نیز با سختی زیادی همراه هست اما تنها تغییر رفتتر شمت کافی نیست و همسرتان نیاز دارند که به اشتباه بودن مسقر خود اگاه باشند و بدون دلیل تراشی بدانند که این رفتارها و ارتباطات خیانت محسوب می شود در کنار اینکه دیدن این فیلم های پون اعتیاد جنسی و انحرافات زیادی را می تواند به دنبال داشته باشد . در این مسیر نادیده گرفتن این شرایط به شما کمکی نمی کند بهتر است در کنار احترامی که برای ایشان قائل هستید به خیانت های… ادامه دیدگاه »

سلام وقت بخیر،من ۱۹ سالمه و در دوران جوانی بهم تجاوز شده و اصلا حالت روحی درست نداشتم و رابطه جنسی داشتم،و ۱۷ سالگی ازدواج کردم و در طول زندگیم به همسرم خیانت کردم و حالم از خودم بهم‌میخوره و خودمو حتی تو آیینه نمیتونم ببینم و اگر هم ببینم به خودم عحش میزنم و با القاب بد خودمو صدا میکنم،طاقت حرف کوچیکیو ندارم و سریع عصبانی میشم و بدنم منقبض میشه و خودمو میزنم،حس میکنم بدترین انسان وگناهکار ترین انسانم ،لطفا کمکم کنید ،حالم اصلا خوب نیست دلم میخواد انقدر درگیری فکری نداشته باشم چون همش تو خودمم و… ادامه دیدگاه »

سلام به شما دوست عزیز داشتن رابطه در دوران نوجوانی و همچنین تجاوز می تواند برای شما آسیب های زیادی را به دنبال داشته باشد و این تاثیرات روحی باعث شود که شما در زندگی مشترکتان نیز با مشکلات زیادی روبرو شوید . در این مسیر با توجه به اینکه اقدام به خودکشی داشته اید و همچنین بارها به همسرتان با وجودمتعهد بودن و اینکه آگاه به اشتباه بودن مسیر خود هستید خیانت کرده اید بهتر است برای بررسی شرایط روحیتان و طی کردن پروسه درمانی به روان درمانگر مراجعه کنید تا بتوانیم در این زمینه به شما کمک کنیم… ادامه دیدگاه »

من ۱۷ سالمه و تقریبا چند ماهی هست که عاشق یکی از دوستانم شده ام و نمیدونم باید چه کار کنم،این علاقه در زندگی روزمره ی من اختلال ایجاد کرده و مشکل بزرگ اینجاست که او همنجنس من است و من نمیتوانم با او باشم و از یک طرف هم نمی‌دانم او هم به من همان میزان علاقه داره یا نه

سلام به شما آقا امیر دقت کنید که گرایش و علاقه به همجنس تا زمانی که یک علاقه معمول باشد مشکلی ایجاد نمی کند اما اگر این علاقه گرایش جنسی به همراه داشت و یا به میزانی بود که بر عملکردهای دیگر شما و یا تمرکزتان تاثیر داشته باشد در این حالت نیاز است که شما برای بررسی تمایلات جنسی خود و میزان وابستگی به صورت حضوری به روانشناس مراجعه داشته باشید تا بتوانیم به شما کمک کنیم تا نتیجه گیری بهتری داشته باشید . دقت کنید که شما در سن نوجوانی قرار دارید و در این سن نیازهای جنسی… ادامه دیدگاه »

بیشتر از یک سال هست که به شخصی علاقه مند هستم اما به دلیل اینکه روابط ما در گروه دوستانه شکل گرفت و ایشون قصد مهاجرت داشتن سعی کردم احساسم رو به ایشون بیان نکنم و به عنوان دوست در کنار خودم نگهشون دارم چون هرگونه ابراز علاقه و نزدیکی میتونه اکیپ دوستانمون رو خراب کنه. در حال حاضر به دلیل مشغله های کاری و درسی خیلی کمتر با هم در ارتباط هستیم. مدتی بود که خیلی راحت با مساله دوری ایشون کنار اومده بودم و زندگی خیلی راحت و شادی داشتم و فقط بر روی آینده و اهدافم تمرکز… ادامه دیدگاه »

سلام من خیلی دچار استرس و اضطراب هستم و الان نمیدونم برای آیندم چه تصمیمی بگیرم من پارسال کنکور قبول شدم و تقریبا یک ماهی دانشگاه رفتم بعد مریض شدم و چند روزی نتونستم برم دانشگاه و همین باعث شد که استرس شدید بگیرم بطوری که نمیتونستم غذا بخورم نمیتونستم بخوابم همش توو سرم پر از صداهای مختلف بود حالم خیلی خیلی بد بود برای همین نتونستم ادامه بدم و ترممو حذف کردم و ترم بعدیم مرخصی گرفتم باخودم گفتم شاید استراحت کنم بهتر بشم سال دیگه بتونم ادامه بدم (دلیل استرس و اضطرابم هم مربوط ب سال های دبیرستان… ادامه دیدگاه »

سلام به مشا بهار جان با توجه به میزان اضطرابی که شما تجربه می کنید و تاثیری که این میزان از اضطراب بر کارکرد درسیتان و عملکرد اجتماعی شما داشته است استراحت به تنهایی کافی نمی باشد و بهتر است که شما به صورت حضوری به روانشناس مراجعه داشته باشید تا افکار و احساساتی را که تجربه می کنید را بررسی کنیم و بتوانیم در این زمینه به شما کمک کنیم . کاهش عملکرد درسی و این افکاری که دارید می تواند نشان از افسردگی باشد اما برای اینکه تشخیص گذاری دقیق داشته باشیم نیاز به مصاحبه حضوری می باشد… ادامه دیدگاه »

salam khedmt tim moshaverane. man 18 salme o 2roz dige konkor drm. hmin chnd saat pish b twr etfaqigoshi babamo baz krdm motsfne motvjh shdm film porn mibine o in mno khyli bhm rikht bad az on dbre b soorat etfqi goshi khalamo didm k chatash ba y mrde zan dar bod k mesl inke bhm rbte drn man khyli bhm rikhtm az trfiam ngrnm nkne bbm b mmnm khiant mikone asln tamarkoz ndrm drs bkhonm asabm bhm rikhte ntonstm rje b in mozo ba kC hrf bznm trkhda kmkm knin mn 2roz dige konkor drm rvnm koln bhm rikhte.

سلام به شما الناز جان قابل درک هست که روبرو شدن با این شرایط برایت خلاف باورهایت بوده است در اول اینکه چه پدر شما و چه خالیتان هردو دو فرد بالغ می باشند و می توانند برای زندگی خود تصمیم گیری کنند و دقت داشته باش که در مورد خالیتان این موضوع به شما ارتباطی ندارد و بهتر هست که از هرگونه کنکاش در مورد ایشان خوداری کنید در مورد پدر نیز دیدن فیلم پورن به معنای خیانت نمی باشد هرچند که این یک مسیر اشتباه می باشد اما پدر شما فرد بالغی می باشند و بهتر است سعی… ادامه دیدگاه »

سلام من ۳۴ سالمه و ۲ساله که ازدواج کردم مشکل من اینکه موقع سکس باشوهرم وقتی میخوام ارضا بشم باید حتما به فیمای پورن فکر کنم تا ارضابشم همینطوری بصورت عادی ارضا نمیشم درصورتی که قبلش یه ربع تا۲۰دقیقه معاشقه داریم وآمادگی کامل پیدامیکنم برای سکس این موضوع خیلی منو اذیت میکنه وشوهرم هم ازاین موضوع خبر نداره .چیکار کنم که این موضوع در من خوب بشه و بصورت طبیعی ارضا بشم؟

سلام به شما باران جان در این مورد نیاز هست که شما افکاری و فانتزی های جنسی را که در این فیلم های پورن تجربه کرده اید را با متخصص در میان بگذارید تا بتوانید رابطه جنسی بهتری را تجربه کنید چون این افکار و احساساتی که شما تجربه می کنید تاثیر زیادی بر روابط شما و همسرتان دارد . نیاز است که این فانتزی های جنسی بررسی شود تا در صورت امکان شما در دنیای واقعی بتوانید با همسرتان آن را تجربه کنید و دقت داشته باشید که دیدن فیلم های پورن می تواند برای شما با انحرافات و… ادامه دیدگاه »

بیشتر از یک سال هست که به شخصی علاقه مند هستم اما به دلیل اینکه روابط ما در گروه دوستانه شکل گرفت و ایشون قصد مهاجرت داشتن سعی کردم احساسم رو به ایشون بیان نکنم و به عنوان دوست در کنار خودم نگهشون دارم چون هرگونه ابراز علاقه و نزدیکی میتونه اکیپ دوستانمون رو خراب کنه. در حال حاضر به دلیل مشغله های کاری و درسی خیلی کمتر با هم در ارتباط هستیم. مدتی بود که خیلی راحت با مساله دوری ایشون کنار اومده بودم و زندگی خیلی راحت و شادی داشتم و فقط بر روی آینده و اهدافم تمرکز… ادامه دیدگاه »

سلام به شما دوست عزیز احساس دوست داشتن شما قابل احترام هست اما دقت کنید که قرار نیست هر دوست داشتنی به ازدواج و یا رابطه ختم شود به گفته خود شما ایشان قصد مهاجرت دارند در کنار اینکه شما در یک گروه قرار دارید و این آقا اگر هدف و احساسی داشتند می توانستند در این مورد با شما صحبت کنند پس اینکه بخواهید خود را سرزنش کنید ، فرار کنید ، احساسات را نادیده بگیرید و یا حتی بخواهید به فردی که موقعیت ازدواج ندارد ابراز احساسات کنید خودتان را در معرض آسیب بیشتر قرار می دهید در… ادامه دیدگاه »

ممنون از پاسخ دقیق تون

مشاوره

ببخشید من کامنتم رو نمیبینم میشه لطفا لینک رو بدین ممنون میشم مرسی باتشکر

سلام شما در لینک زیر با نام پرتو سوالتان را قبلا مطرح کردیدhttps://moshaveraneh.com/%da%86%d8%aa-%d9%85%d8%b4%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%87-%d8%a2%d9%86%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%86-%d8%b1%d8%a7%db%8c%da%af%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d8%b2-%d8%b7%d8%b1%db%8c%d9%82-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d9%85%d8%b4/

سلام وقت بخیر
من دختر ۱۵ ساله ای هستم عاشق پسر داییم که ۱۹ سالشه شدم ولی نمیدونم اون بهم چه حسی داره ما از بچگی خیلی باهم صمیمی بودیم و همبازی بچگیم بود ولی الان دیگه باهم صمیمی نیستیم و باهم حرف نمیزنیم من خیلی دوسش دارم نمیدونم چیکار کنم پدر و مادرمم بو بردن برای همین میترسم کاری کنم یا حرفی بزنم میترسم اگه بهش بگم برام بد بشه .چیکار کنم؟ لطفا کمکم کنید .

سلام به شما زهرا جان احساساتی که داری قابل احترام هست اما عزیزم بهتر است در کنار احترام به احساسات خودت توجه داشته باشی که حتی بیان این احساس در سن شما کمکی به شما و این آقا نمی کند و تنها باعث می شود که در صورت پذیرش و یا حتی در شما تمرکز بیشتری بر این رابطه و احساس داشته باشید در کنار آسیب های دیگری که می تواند برای هردویتان از سمت خانواده ها و تصمیم گیری های هیجانی ایجاد شود . بهتر است اجازه بدهید در آینده در شرایط سنی و رشدی بهتر در مورد این… ادامه دیدگاه »

سلام
من تازه نامزد کردم و یه مشکل بیماری دارم و به نامزدم گفتم تازه فهمیدم که بیماری ام ۵۰ درصد امکان دارد به بچه انتقال پیدا کند چطور باید مطرح کنم

سلام من ی چیز تو زندگیم نرمال نیست خیلی بدبختی دارم ولی الان چندتا چیزو می‌گم من وسواس فکری دارم مجبورم می کنن کارهای تکراری و مسخره انجام بدم خیلی اذیتم تمرکزم پایینه خیلی سخت حفظ میشم این درس و اینا تو مخم نمیره خلاقیتم افتضاح هیچ ایده ای برای هیچ کاری ندارم فقط فکرای تکراری و مسخره حتی فیلم و کتاب هم ک تنها خوشی زندگیم بود شده مشکل احساس می کنم هرچی نمیفهمم ازشون و واقعا هم اینجوری روابط اجتماعیم افتضاح اصن هم دست خودم نیست شاید باورتون نشه ولی حتی خجالت می کشم سلام بدم ب بعضیا… ادامه دیدگاه »

سلام به شما آیدای عزیز در مورد وسواس فکریتون که حتما نیاز به مراجعه به روانشناس دارید که با شروع روند درمانی به راحتی برطرف میشه، البته این شروع وسواس بسیار وابسته به استرس و شرایط روحی است که با توجه به شرایطی که از خودتون شرح میدین میشه گفت که شروع افکارهای وسواسی شما متاثر از حال فعلیتون هست. در مورد مشکلاتی هم که بیان کردین میشه گفت شما دچار دید و شناخت بسیار منفی از زندگی و شرایط فعلی خودتون هستید و به همین دلیل نسبت به خودتون، خانوادتون، دوستاتون و به طور کل محیط زندگیتون احساس منفی… ادامه دیدگاه »

سلام دیشب پیام دادم خیلی به کمکتون نیاز دارم

سلام به شما دوست عزیز سوالی با این نام و ایمیل رسال نشده است

سلام من دختری ۲۰ ساله هستم و در جایی که کار میکنم صاحب مغازه بقلی یک پسر ۳۰ ساله هستش که با پدرم هم اشنا هست و یه مدت افکارم ریخته بهم چون احساس میکنم که این اقا نسبت به من حس داره و ما فقط باهم سلام و خدافظ میکنیم تاحالا هیچ حرف دیگه ای باهم نزدیم اما یه رفتار هایی داره مثلا موقعی که دارم باهاش احوالپرسی میکنم احساس میکنم حول میشه استرس میگیره یا موقعی که دارم میرم سر کار از دور میبینم که دار نگام میکنه بعد سریع نگاهشو ازم میدزده یا میره اونور یا یسری… ادامه دیدگاه »

سلام به شما مینا جان احساسات شما به این آقا قابل احترام هست اما عزیزم دقت داشته باش که اگر بخواهی به رفتارهای این آقا معنا دهی کنی بدون اینکه ایشان صحبتی انجام بدهند می تواند برای خودت آسیب زا باشد و درگیری فکری زیادی را ایجاد کند پس بهتر است در کنار احترام که برای احساسات خودت قائل هستی دقت کنی که این آقا فردب الغی می باشند و اگر احساسی داشته باشند و هدفی از این احساس دنبال کنند می توانند در مسیر مناسبی آن را بیان کنند تا شما نیز بتوانید تصمیم گیری داشته باشید . شما… ادامه دیدگاه »

سلام پیامم رو جواب ندادید

سلام به شما
عزیزم سوالی با این نام کاربری ارسال نشده است لطفا سوالتون رو مجدد ارسال کنید.

سلام‌من‌دوساله‌ازدواج‌ کردم و شوهرخداروشکرخوبه ازهمه‌لحاظ ،فقط من دوست دارم همش منو دوست داشته باشه حتی وقتی ب خانوادش محبت میکنه‌حسودی میکنم‌و فکرمیکنم منو دوست نداره و اصلادوست ندارم به‌کسی غیرارمن محبت کنه واقعادارم اذیت‌میشم

سلام به شما بهار جان احساسات شما به همسرتان قابل احترام می باشد اما عزیزم دقت داشته باشید که همسر شما جز جایگاه همسری که با شما دارد به عنوان یک فرزند ، به عنوان یک دوست ، برادر ، همکار و… نیز نقش های زیادی دارد که تجربه احساس دوست داشتن و دوست داشته شدن در آن کاملا طبیعی می باشد و اگر شما بخواهید در اینگونه موارد و روابط ایشان وارد شوید زندگی مشترک خود را در معرض آسیب قرار می دهید . در این مسیر نیاز است که طرحوارهای شما که شامل افکار بنیادین شما می شود… ادامه دیدگاه »

سلام من ۲۲ سالمه ، میخواستم درمورد ارتباطم با همکلاسیم صحبت کنم ، دوساله که ایشونو میشناسم و خیلی صمیمی بودیم باهم ، از همون روزای اول حس کردم ایشون از من خوشش میاد ولی خب نمیومد جلو تا این که ۶ ماه پیش حسشو بهم گفت ، منم تقریبا بهش حس داشتم ولی چون رابطه های قبلیش اشتباه بود یکم ترسیدم و مستقیم نگفتم حسمو ولی واقعا خیلی باهم خوب بودیم و حس خوب میدادیم بهم تا این که حدود ۱۰ روز پیش من از دست ایشون عصبی شدم و گفتم دیگه باهم صحبت نکنیم ولی ایشون اصلا قبول… ادامه دیدگاه »

سلام به شما دوست عزیز قابل درک هست که این تصمیم ناگهانی برایتان با افکار و احساسات ناخوشایند همراه هست اما عزیزم دقت داشته باش که وقتی فردی به این راحتی از رابطه خارج می شود به نظر می رسد که تصمصمات هیجانی می باشد و هدف خاصی از این روابط وجود ندارد. شما خودتان تصمیم به جدایی از این رابطه گرفته اید پس بهتر است به خودتان فرصت بیشتری بدهید تا بتوانید شرایط بهتری را تجربه کنید و بتوانید برای رابطه هدفمند دیگری اقدام کنید . سعی کنید از روابط بدون هدف خوداری کنید چون تنها مدت زمان طولانی… ادامه دیدگاه »

بله درسته ، ولی من بیشتر حس میکنم یه دوست از دست دادم تا یه رابطه احساسیو و واقعا این فرد هنوز برای من ارزش داره و حتی حس میکنم از نظر روحی خیلی نرمال نیست به خاطر این رفتاراش و با وجود این که ضربه بدی بهم زده ولی دلم میخواد کمک بشه بهش ، به نظرتون با توجه به این که گفتین ایشون هیجانی تصمیم میگیره ممکنه از رابطه با دوست دختر سابقشم پشیمون بشه و یک دفعه خارج بشه ؟؟

ببین عزیزم ایشان فرد بالغی می باشند و می توانند برای خودشان تصمیم گیری کنند پس بهتر است شما از ناجی بودن برای ایشان خوداری کنید چون ایشان خودشان این مسیر ارتباطی را انتخاب کرده اند و تمام عوارض آن نیز بر عهده خودشان می باشد اینکه در این رابطه جدید ایشان چه چیزی را تجربه خواهند کرد را نمی توانیم پیش بینی کنیم اما بستگی به دلایل انتخاب ، هدف ، مسیر ، نوع تعامل و … نتیجه متفاوت می باشد . بهتر است شما در کنار احترامی که برای ایشان قائل هستید دقت کنید که رابطه دوستی باید… ادامه دیدگاه »

ممنون میشم اگه پاسخ منم بدید 🙏

سلام آرام جان سوالی با این ایمیل و نام کاربری ارسال نشده است

سایت “مشاورانه” به صورت 24 ساعته در زمینه های مشاوره روانشناسی خانواده تلفنی و حضوری در خدمت شماست ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰ برترین روانشناسان ایران در کنار شما هستند

انجمن روانشناسی آمریکا

کانون مشاوران ایران

انجمن روانشناسی ایران

Medical news

جهت مشاوره با روانشناس به صورت واتساپی با شماره واتس آپ 09382374791 و یا شماره تلفن 22607317 یا 26652551 در مرکز مشاوره مجازی انتخاب نو هماهنگ نمایید

ساخت سایت توسط پرتال

ایمیل خود را وارد کنید

مشاوره رایگان روانشناسی در واتساپ
مشاوره رایگان روانشناسی در واتساپ
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *