مشاوره رایگان ریزش مو

 
helpkade
مشاوره رایگان ریزش مو
مشاوره رایگان ریزش مو

ارسالی توسط REZAP76 در دسته بندی اخلاق و رفتار|تیپ و ظاهر پسر یا دختر | 4 پاسخ

سلام وقتتون بخیر
مشکلی که در واقع من دارم ریزش مو هست که در سن 19 سالگی گریبان گیرم شده و خب بعضی وقت ها خیلی ناراحتم میکنه. همنطوری میدونید قرصی به نام فیناسترید وجود داره که ریزش مو رو متوقف میکنه اما مشکلات جنسی ممکنه برای فرد به وجود بیاره مثل مشکل در نعوظ و …. که البته بنده در این سایت دنبال همچین کیس هایی گشتم که خدارو شکر چیزی پیدا نکردم
حالا سوال من اینه که به نظر شما این قرص رو مصرف کنم تا حداقل ریزشم رو دو سال به تعویق بندازم با توجه به این که مشکلی با آلت تناسلی ام ندارم و از لحاظ طول و شهوت در حد خوبی است و حتی خوشحال هم میشوم اگر میل جنسی ام در حال حاضر که مجرد هستم کمتر شود
ممنون

ریزش موی ناشی از طاسی الگوی مردانه زمانی رخ می‌دهد که هورمونی به نام DHT (دی هیدروتستوسترون) از رسیدن مواد مغذی حیاتی مورد نیاز فولیکول‌ها به آن‌ها جلوگیری می‌کند. فیناستراید مانع از تولید DHT شده و از این طریق از فولیکول‌های مو محافظت می‌کند. کاهش DHT می‌تواند باعث توقف ریزش موی ناشی از طاسی الگوی مردانه شده و حتی به رشد مجدد موها کمک کند.

فیناستراید سطح DHT خون و پوست سر را به طور چشمگیری کاهش می‌دهد و تصور می‌شود که تأثیر دارو نیز به همین خاطر باشد. مصرف ۱ میلی‌گرم فیناستراید در روز باعث کاهش سطح DHT خون تا ۷۰% شده اما سطح تستوسترون خون را تا حدود ۱۰% افزایش می‌دهد، که البته این مقدار در محدوده نرمال قرار دارد.

مشاوره رایگان ریزش مو

نحوه مصرف فیناستراید چگونه است؟
فیناستراید، به صورت یک قرص در روز، همراه با غذا یا به تنهایی، مصرف می‌شود. برای رسیدن به نتیجه باید فیناستراید را به طور مرتب مصرف کنید. همچنین توصیه می‌شود مصرف قرص فیناستراید را در برنامه کارهای روزانه خود بگنجانید تا مطمئن شوید آن را فراموش نمی‌کنید. برای مثال، قرص را هر روز در یک زمان مشخص مصرف کنید، مثلاً صبح‌ها یا شب‌ها قبل از خواب. روزانه بیش از یک قرص مصرف نکنید زیرا این کار تأثیر دارو را زیاد نکرده و حتی برایتان مضر خواهد بود.

برای آنکه تأثیر فیناستراید در جلوگیری از ریزش موها و رشد مجدد آن‌ها به طور دقیق قابل ارزیابی باشد، می‌بایست دارو را یک سال یا بیشتر مصرف کرده باشید. البته، در طول شش ماه اول موهای موجود کمی کم پشت می‌شوند. گاهی اوقات دلیل این امر این است که ریزش مو در حال پیشرفت بوده و اثرگذاری فیناستراید هنوز شروع نشده است، در برخی موارد نیز دلیل آن ریزش یک سری موهای مینیاتوری شده است که البته ریزش آن‌ها جا را برای رشد موهای جدید و سالم باز می‌کند. صبور بودن در طول این دوره خیلی مهم است. همچنین، باید مصرف دارو را دست کم یک سال ادامه بدهید تا هم شما و هم پزشکتان بتوانید تأثیر آن را ارزیابی کنید.

فیناستراید چقدر تأثیر دارد؟
تحقیقات بالینی انجام شده نشان داد که فیناستراید در ۹۰% مردان مبتلا به طاسی الگوی مردانه تأثیر مثبت دارد. به طوری که بعد از ۵ سال مصرف، در ۴۸% مردان افزایش رشد مو مشاهده شد و ۴۲% نیز هیچگونه ریزش مویی نداشتند، اما ۱۰% باقیمانده دچار ریزش مو شده بودند. در مقابل، ۶% از مردان درمان شده با دارو نما افزایش رویش مو داشتند و ۱۹% نیز هیچگونه ریزش موی جدیدی را گزارش ندادند در حالی که ریزش موی ۷۵% باقیمانده همچنان ادامه داشت.

دو سوم مردانی که فیناستراید را به طور صحیح مصرف می‌کنند موهایشان مجدداً رشد می‌کند. البته این دارو برای کنترل ریزش مو است نه درمان قطعی آن، پس اگر می‌خواهید نتایج به دست آمده حفظ شوند باید به مصرف آن ادامه دهید. فیناستراید بیشتر برای مردانی مؤثر است که دچار طاسی خفیف تا متوسط الگوی مردانه هستند.

نتایج درمان فوراً قابل مشاهده نیستند. عموماً، اولین آثار دارو بعد از مصرف روزانه یک قرص به مدت ۳ تا ۶ ماه مشاهده می‌شوند. البته برای آنکه بتوانید از مؤثر بودن فیناستراید مطمئن شوید باید مصرف آن را تا یک سال ادامه دهید. توجه داشته باشید که حتی اگر بهترین نتیجه ممکن را به دست آوردید نیز برای حفظ آن باید مصرف دارو را ادامه دهید.

آیا فیناستراید ریزش مو را به طور قطع درمان می‌کند؟
همانطور که پیشتر گفته شد، فیناستراید عارضه را کنترل می‌کند نه درمان. اگر مصرف فیناستراید را متوقف کنید، هورمون DHT که عامل ریزش مو است، بعد از مدتی دوباره به سطحی می‌رسد که می‌تواند باعث ریزش مو شود. برای پایین نگه‌داشتن سطح DHT باید مصرف روزانه فیناستراید را ادامه بدهید. با مصرف فیناستراید به این شکل، ۹۰% احتمال دارد که ریزش مویتان تا آخر متوقف شده و حتی موهایی که قبلاً ریخته‌اند نیز دوباره رشد کنند.

در صورت داشتن حساسیت به فیناستراید یا هرگونه آلرژی دیگری، قبل از مصرف آن موضوع را به پزشک یا مسئول داروخانه اطلاع دهید. این محصول حاوی برخی ترکیبات غیرفعال است که می‌توانند باعث واکنش‌های آلرژیک یا مشکلات دیگری شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد از مسئول داروخانه سؤال کنید.‌ قبل از مصرف این دارو، در صورت داشتن مشکلاتی از قبیل بیمارهای کبدی، سرطان پروستات، هرگونه عفونت، مشکلات ادراری و یا هر مشکل پزشکی دیگری که در گذشته داشته یا اکنون دارید، موضوع را با پزشک یا مسئول داروخانه در میان بگذارید. کودکان نباید از فیناستراید استفاده کنند. این دارو از طریق پوست نیز قابل جذب است. به همین دلیل، در صورت شکسته یا کنده شدن لایه پوششی قرص یا خرد شدن خود قرص، زنان باردار یا زنانی که قصد باردار شدن دارند می‌بایست از دست زدن به آن خودداری کنند. قرار گرفتن پسران در حال رشد در معرض فیناستراید می‌تواند منجر به اختلالات تناسلی در این کودکان شود. فیناستراید برای مصرف زنان توصیه نشده و استفاده از آن در دوران بارداری ممنوع است. اگر باردار شده یا احتمال می‌دهید که باردار شده‌اید موضوع را سریعاً به پزشکتان اطلاع دهید. البته، از آنجا که این دارو معمولاً برای زنان تجویز نمی‌شود، استفاده از آن در دوره بارداری یا شیردهی بعید به نظر می‌رسد. در صورت داشتن هرگونه پرسشی در مورد دارو با پزشکتان مشورت کنید.

فیناستراید نیز مانند همه داروها با ریسک‌ها و برخی عوارض احتمالی همراه است، اما تعداد بسیار کمی از مردان، هنگام مصرف این دارو به این مشکلات دچار می‌شوند. برای مثال، گاهی اوقات مردانی که فیناستراید مصرف می‌کنند، دچار کاهش قوای جنسی یا مشکلات انزال می‌شوند. همچنین، راش یا حساس شدن اطراف نوک پستان‌ها نیز برای برخی مردان رخ می‌دهد.

چه جایگزین‌هایی برای فیناستراید وجود دارد؟

– روگین (که ماده فعال آن ماینوکسیدیل است) لوسیونی است که روزی دو بار روی پوست سر مالیده می‌شود. تأثیر این دارو کمتر از فیناستراید بوده و نیازی به نسخه پزشک ندارد. جدا از پروپشیا/ فیناستراید، روگین تنها دارویی ریزش مویی است که انجمن متخصصان پوست و موی انگلستان موافق استفاده از آن است.

– کلاه گیس ریزش مو را درمان نمی‌کند اما آن را به خوبی پنهان می‌کند. کلاه گیس‌های جدید ظاهری بسیار طبیعی داشته و از اکثر درمان‌ها ارزان‌تر هستند. البته ریزش مو همچنان ادامه خواهد داشت.

– کاشت مو طبق تحقیقات بالینی انجام شده در ۹۵% از موارد مؤثر است اما به شدت گران بوده و تضمینی هم برای موفقیت آن وجود ندارد.

سلام خوبین من ریشه ها موهام نازکه چکار کنم ریشه ضخیم تر شود نگرانم ریزش مو بگیرم

سلام هرچی زدم به موهام ولی هنوز ریزش دارهمشکل کجاست

با سلام خدمت شما دوست عزیز
در این مورد نیاز است که به متخصص پوست و مو مراجعه داشته باشید تا هم از نظر بدنی و ویتامین و هرمون چکاو کامل شوید و طبق تشخیص ایشان دارو مصرف کنید و یا مصرف شامپو و… داشته باشید.

با عضویت در خبرنامه ایمیلی مطالب سایت را در ایمیل خود دریافت کنید. مطمئن باشید به هیچ وجه از ایمیل شما استفاده تبلیغاتی نمی شود.

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به سامانه پرسش و پاسخ مشاور می باشد.

آیا قصد انتخاب محصول دیگری دارید؟

شما 0 محصول در سبد خریدتان دارید. مشاهده محصولات انتخابی 0

© 2014 Magento Demo Store. All Rights Reserved.

© 2016 تمامی حقوق متعلق به فروشگاه بزک هست

09308665973 @bazaakir@M_bazaakir

مشاوره رایگان ریزش مو

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه زیبایی بزک هست

طراحی و برنامه نویسی امیر اکرمی

جهت مشاوره رایگان

روی برنامه مورد نظر کلیک نمایید

زحمت حضور در صف های طولانی نوبت و هزینه رفت و آمد را به حداقل برسانید

در هر زمان از شبانه روز، حتی ایام تعطیل به طور مستقیم با پزشکان گفتگو کنید

پزشکان تضمین شده ما تا دریافت کامل پاسخ،شما را همراهی میکنند

برای گفت و گو بهتر و راحت تر،مستندات پزشکی و تصاویر آزمایشات خود را آنلاین ارسال کنید

نگران نباشید! بدون انتظار برای مراجعه حضوری، همزمان با چند پزشک متخصص مشورت کنید

مشاوره رایگان ریزش مو

در صورت نارضایتی از مشاوره، هزینه شما پس از بررسی به طور کامل بازگردانده میشود

منتظر زمان مناسب تا مراجعه به پزشک نباشید، هر زمان که نیاز داشتید سوالتان را از متخصصان بپرسید

آنچه شما درباره مشاوره آنلاین گفته اید

اگر سوال در خصوص مسائلی چون: بیماری های پوست و مو – تزریق ژل و بوتاکس . لیزر – مشاوره زیبایی و جوانسازی، کاشت مو ، لیزر، لیزر جوانسازی، لیپولیز ،جراحی با لیزر و لیزر مو های زائد دارید، می توانید به صورت آنلاین از متخصصین این حوزه مشاوره آنلاین پوست و مو دریافت کنید.

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق به شرکت دانش بنیان نوین فناوران همراه ساینا می باشد.

مشاوره پوست و مو پوست پدیا –

برای مشاوره رایگان با متخصص پوست و مو، دکتر نابت تاجمیر ریاحی و همچنین دکتر گیتا مجیدزاده، لطفا سؤال خود را از طریق لینک زیر بپرسید تا در اسرع وقت به شما پاسخ داده شود. این سامانه، جهت مشاوره آنلاین در زمینه مشکلات پوست و مو و مشاوره پزشکی رایگان با دکتر پوست برای هموطنان عزیز راه اندازی شده است.

برای گرفتن بهترین و دقیق ترین نتیجه، می توانید ابتدا سؤالات قبلی بیماران و همچنین مقالات سایت را مطالعه نمایید.

✅به هیچ عنوان سعی نکنید از طریق پرسش و پاسخ اقدام به خود درمانی نمائید زیرا در بسیاری از موارد بدون معاینه نمی توان نظر دقیقی داد و حتما باید اقدامات تشخیصی و درمانی طبق صلاحدید پزشک و با در نظر گرفتن جمیع شرایط انجام گردد.

✅ بلافاصله پس از پاسخ دکتر به سوال شما، سیستم از طریق ای میل و SMS یا تلگرام به شما اطلاع خواهد داد .همچنین شما می توانید با کلیک روی “دکمه پیگیری سوال قبل” و وارد کردن کد رهگیری به پاسخ سوال خود دسترسی داشته باشید.

مشاوره رایگان ریزش مو

✅در همه موارد سوالات به صورت بدون نام منتشر شده است. پس از پاسخ پزشک  و بسته شدن سوال سیستم به صورت خود به خود تمام اطلاعاتی شخصی شما را حذف خواهد کرد.

✅برای پیدا کردن پاسخ سوال خود کد رهگیری را یادداشت نمائید.

پوست پدیا مرجع تخصصی مشاوره پوست و مو

زیر نظر دکتر گیتا مجید زاده و دکتر نابت تاجمیر ریاحی

‎‎۰۲۱۲۶۸۰۶۵۹۵

پستهای اخیر

علت جوش های روی بازو چیست؟

آیا قرمزی پوست از علائم کرونا است؟

بیماری قارچ های رنگی پوست یا تینه آ ورسیکالر

ماینوکسیدیل برای درمان ریزش مو و افزایش رشد ریش

پوست پدیا در تابستان سال 97 به صورت تخصصی در زمینه مقالات پوست و مو شروع به کار کرد. امید است بتوانیم پاسخگوی سوالات کلیدی هم میهنانمان در این خصوص باشیم.

پر بازدیدترین مقالات هفته گذشته

علت جوش های روی بازو چیست؟

آیا قرمزی پوست از علائم کرونا است؟

بیماری قارچ های رنگی پوست یا تینه آ ورسیکالر

ماینوکسیدیل برای درمان ریزش مو و افزایش رشد ریش

Welcome, Login to your account.

Recover your password.

A password will be e-mailed to you.

مشترک خبرنامه‌ی ما شوید. تا جدیدترین مطالب را در ایمیل خود دریافت کنید

مشترک خبرنامه‌ی ما شوید. تا جدیدترین مطالب را در ایمیل خود دریافت کنید

پورتال سلامت گستر یاسیما با مشارکت جمعی از متخصصین پوست، مو و زیبایی و متخصصین ICT کشور جهت افزایش دانستنیهای صحیح پزشکی مرتبط با بیماری های پوست و مو و ناخن و درمان آنها و همچنین مراقبتهای پوستی و زیبایی و در نتیجه ارتقاء سطح سلامت جامعه در سال 1395 آغاز به کار نمود. امیدواریم با یاری شما عزیزان به اهداف خویش برسیم.

مشاوره رایگان ریزش مو

*کلینیک تخصصی بهکاشت*➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ این کلینیک با دارا بودن کادری مجرب و پزشکان فوق تخصص حاضر در ایران و با بهره گیری از تجهیزات و روشهای نوین در امور زیبایی پوست ، مو و تناسب اندام منجر به کسب رضایتمندی بالای در میان بیماران زیبایی قرار گرفته است | بدیهی است که صداقت و انجام تعهدات نسبت به بیماران باعث بدست آوردن این نام خوش در کلینیک های زیبایی شده است | کسب رکورد بیشترین کاشت مو و پیکر تراشی در ایران متعلق به این کلینیک میباشد| از هر کجای کشور میتوانید با شماره های زیر تماس گرفته و اقدام به اخذ نوبت ویزیت یا دریافت مشاوره رایگان در خصوص مشکلات مرتبط با زیبایی , کاشت مو , ترمیم مو نگهداری و مراقبت از مو ها , جلوگیری از ریزش مو … کنید➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ | 📱 09120139488 ➖ 02122305842 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ |🌐 www.behkaasht.com➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

مشتری گرامی؛ تیم ما، آماده شنیدن هرگونه انتقادات و پیشنهادات شما هست. جهت ارتباط با ما، میتوانید از طریق روشهای زیر اقدام فرمایید تا در اسرع وقت مورد شما را پیگیری کنیم.

جهت عضویت در باشگاه مشتریان این مرکز، میتوانید با ارسال [ کلینیک زیبایی بهکاشت ] یا [ behkaasht ] به شماره سامانه 10008590 عضو رسمی باشگاه شوید و از امتیازات ویژه، آخرین اخبار، رویداد و … مطلع و بهره مند شوید

متخصصین و پزشکان کلینیک تخصصی پوست و مو خانه سفید در طول هفته و در ساعات کاری آماده ویزیت رایگان مراجعین محترم می باشند. همچنین شما می توانید سوالات ابتدایی و حتی تخصصی خود را با ارسال درخواست مشاوره بصورت آنلاین بپرسید و بهترین پاسخ را دریافت نمایید.

به دلیل انبوه سوالات و درخواست های شما عزیزان و جهت احترام به حقوق شما و رعایت عدالت قوانینی درج شده که خواهشمندیم قبل از ارسال فرم مشاوره کاشت مو و جوانسازی به آن ها دقت فرمایید :

با عضویت در خبرنامه خانه سفید کلیه تخفیفات فصلی برای شما ارسال می شود

آدرس ایمیل خود را وارد کنید و مشترک شوید

با سلام و وقت بخیر با ارسال عکس برای پزشک خود می توانید از م…

مشاوره رایگان ریزش مو

سلام.واسه منم مشابه این اتفاق افتاده.مشکلی برای موهاتون پیش…

سلام وقت بخیر.من الان 1هفته هست که کاشت انجام دادم تمام نکات…

با سلام و وقت بخیر این به دلیل شستشوی نادرست بوجود آمده است….

با سلام و وقت بخیر مهم پیدا کردن علت ریزش موی شماست. با توجه…

خانه سفید با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با متخصصین مجرب و کارآمد و پرسنل دوره دیده در کلیه زمینه های مربوط به کاشت مو، تجربیات موفقییت آمیزی در کارنامه ی فعالیت خود ثبت کرده است. در طی فعالیت ۱۵ ساله خود، خانه سفید به دنبال بهترین و برترین تکنیک های موجود بوده که مورد تایید وزارت بهداشت ایران و اتحادیه اروپا می باشند.

موقعیت مناسب، تنوع تجهیزات و تکنولوژی مدرن، و خدمات قابل اطمینان این مرکز توانسته است متخصصین پوست و جراحی بسیاری را به خود جلب کرده که در حال حاضر با این مرکز همکاری دارند. امکان دسترسی و مشاوره با این متخصصین و اساتید برجسته پوست کشور این امکان را فراهم می سازد تا صحیح ترین روش های درمانی در این مرکز انجام شود.

تلفن (خط ویژه) : ۵۴۵۰۳-۰۲۱ همراه : ۰۹۱۲۲۲۵۲۷۳۱ آدرس : تهران، بلوار آفریقا، خیابان دستگردی غربی، پلاک ۳۲۱

با سلام و وقت بخیر با ارسال عکس برای پزشک خود می توانید از م…

سلام.واسه منم مشابه این اتفاق افتاده.مشکلی برای موهاتون پیش…

سلام وقت بخیر.من الان 1هفته هست که کاشت انجام دادم تمام نکات…

با سلام و وقت بخیر این به دلیل شستشوی نادرست بوجود آمده است….

با سلام و وقت بخیر مهم پیدا کردن علت ریزش موی شماست. با توجه…

مشاوره رایگان ریزش مو
مشاوره رایگان ریزش مو
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *