مشاوره رایگان لیپوماتیک

 
helpkade
مشاوره رایگان لیپوماتیک
مشاوره رایگان لیپوماتیک

ویزیت آنلاین لیپوماتیک به همراه مشاوره رایگان

فهرست مطالب

از بین بردن چربی های زیر پوست ممکن است به سال ها تلاش مداوم نیاز داشته باشد. بعضی از چربی ها حتی در مقابل شدیدترین ورزش ها و رژیم های غذایی مقاوم هستند اما لیپوماتیک فرآیندی است که می توانید این چربی ها را از بین ببرد و تناسب اندام و رسیدن به سایز دلخواه را برای شما به ارمغان بیاورد.

لیپوماتیک فرآیندی است که با حذف چربی های زیاده، به ظاهر شما وضعیت مطلوب و ایده آلی می بخشد و اندام شما را به شکل دلخواه خودتان تغییر می دهد. در این فعالیت، برش های کوچکی روی بدن شما ایجاد می شود و با استفاده از لوله هایی بسیار کوچک به عنوان کانولا. چربی های اضافه از بدن خارج می شوند.

در واقع به کمک این فعالیت، شما چربی هایی را از بدن خود خارج می کنید که در حالت عادی، ممکن است برای سال ها ماندگار باشند و به رژیم و ورزش نیز واکنش چندانی نشان ندهند. این فعالیت، نقص های موجود در روش های سنتی تر از بین بردن چربی ها مثل لیپوساکشن را برطرف کرده و با امنیت بهتر و نتایج مطلوب تری برای شما همراه خواهد بود.مشاوره رایگان لیپوماتیک

برای انجام فرآیندی مثل لیپو، شما ابتدا باید همه ویژگی های آن را در نظر بگیرید و شرایط انجام این کار را به دقت بررسی کنید. حضور در جلسه ویزیت لیپوماتیک، می تواند با افزایش آگاهی، شما را در جهت گرفتن بهترین تصمیم ممکن یاری کند. در نتیجه ویزیت لیپوماتیک نقشی حیاتی در این فعالیت ایفا می کند.

افرادی که لیپوماتیک را برای خودشان در نظر می گیرند، معمولا افرادی هستند که از وجود چربی های اضافه در بدن خود رنج می برند و فرم بدنی مطلوبی ندارند. با این حال همه این افراد نیز نمی توانند گزینه های مناسبی برای لیپو تلقی شوند.

آن هایی که به تازگی دچار کاهش یا افزایش شدید وزن شده اند و به طور کلی شرایط وزنی آن ها نوسان بسیار زیادی دارند، باید کمی صبر کنند تا وزن آن ها به ثبات کافی برسد.

همچنین سالم بودن و دوری از عفونت های پوستی ، یکی دیگر از شروط انجام این فعالیت است. اگر می خواهید بدانید که آیا کاندیداهای مناسبی برای انجام این فعالیت هستید یا خیر، می توانید در جلسه ویزیت لیپوماتیک پس از پشت سر گذاشته معاینه های اولیه، پاسخ این سوال مهم را دریافت کنید. بدون حضور در این جلسه، رسیدن به پاسخ این سوال کمی دشوار خواهد بود.

در کلینیک تخصصی پوست و مو رز، این امکان برای شما فراهم است تا بدون پرداخت هیچ هزینه ای، ویزیت لیپوماتیک را تجربه کنید. شاید شما هنوز در این خصوص تصمیم قطعی نگرفته باشید و سوال های زیادی در این زمینه برای شما به وجود آمده باشد. به همین خاطر حضور در جلسه ویزیت، برای برطرف شدن ابهامات مد نظر شما، بسیار موثر خواهد بود.

در جلسه ویزیت لیپو، پزشک سوابق درمانی مربوط به گذشته شما را بررسی می کند. همچنین از شما خواسته می شود که با پر کردن یک فرم، وضعیت سلامتی خود را به اطلاع پزشک برسانید. با انجام همین بررسی های اولیه، مشخص می شود که آیا شما گزینه خوبی برای انجام این فعالیت هستید یا اینکه باید به دنبال روش های جایگزین باشید.

این احتمال وجود دارد که لیپو برای شما مناسب نباشد و همچنین این احتمال وجود دارد که این فعالیت، به بهترین شکل ممکن برای شما نتیجه بدهد. بدون سپری کردن ویزیت لیپوماتیک نمی توانید از وضعیت خود کاملا مطمئن شوید. در نتیجه کلینیک رز بدون دریافت هیچ هزینه ای، این ویزیت را با بهترین کیفیت برای شما برگزار می کند.

جلسه مشاوره، یکی از کلیدی ترین مراحل انجام لیپوماتیک به شمار می رود. در این جلسه، هم شما انتظارات دقیق و کامل خود را با دکتر لیپوماتیک در میان می گذارید و هم پزشک، شرایط انجام کار را به صورت دقیق و جزئی برای شما توضیح می دهد.

اگر فردی که این جلسه مشاوره را برای شما برگزار می کند فاقد تخصص و تجربه لازم باشد، نتیجه کار نیز به هیچ وجه ایده آل نخواهد بود. در کلینیک تخصصی رز، جلسه مشاوره لیپو با حضور پزشک متخصص انجام می شود تا شما با خیال راحت، همه نکات مراقبتی در روزهای منتهی به فرآیند و پس از آن را نیز دریافت کنید و مسئولیت خود برای حفظ نتایج مطلوب این فعالیت را به خوبی بشناسید.

استفاده از پزشک متخصص و مجرب با سال ها تجربه در زمینه فعالیت های زیبایی و همچنین استفاده از تیم پزشکی ماهر، موجب شده است که کلینیک رز امروزه مراجعه کنندگان بسیار زیادی از سراسر ایران و حتی برخی از کشورهای خارجی داشته باشد. در این کلینیک شما می توانید جلسه ویزیت و مشاوره را بدون پرداخت هزینه پشت سر بگذارید و برای انجام فرآیند نهایی، به خوبی آماده شوید.

ویزیت پیکرتراشی در کلینیک تخصصی پوست و مو رز، تنها به صورت حضوری صورت نمیگیرد. این یک مزیت بزرگ است که به شما امکان می دهد تا در هر نقطه ای که هستید، با ساده ترین امکانات ممکن و با استفاده از اینترنت، ویزیت لیپوماتیک را پشت سر بگذارید.

اگر به هر دلیلی نمی خواهید برای انجام ویزیت از خانه خارج شوید و ترجیح می دهید این کار را در فضای خانه خود انجام بدهید، اگر می خواهید در هزینه ها صرفه جویی کنید و همچنین اگر محل زندگی شما فاصله زیادی با کلینیک رز دارد، این امکان برای شما فراهم است که همه نکات مهم جلسه ویزیت را از طریق اینترنت دریافت کنید و بتوانید سوال های خود را نیز از پزشک متخصص بپرسید.

همه فعالیت های زیبایی، هزینه خاص خودشان را به همراه دارند. لیپوماتیک نیز فعالیت ارزان قیمتی به شمار نمی رود اما یک تغییر همیشگی و مطلوب در ظاهر شما ایجاد می کند و با توجه به نوع تغییری که به وجود می آورد، برای بسیاری از افراد کاملا به صرفه به نظر می رسد.

برآورد هزینه لیپو در جلسه ویزیت پس از بررسی شرایط اولیه شما صورت می گیرد. در واقع با شرکت در این جلسه به صورت حضوری یا غیرحضوری، متوجه خواهید شد که حدودا باید چه هزینه ای برای این فعالیت زیبایی پرداخت کنید.

شاید بارها و بارها روش های مختلفی را برای از بین بردن چربی های موجود در بدن خود امتحان کرده اید و شکست خورده اید. لیپوماتیک می توانید «آخرین» و موثر ترین راه شما برای از بین بردن چربی ها باشد. البته به شرطی که این فعالیت در شرایط کاملا مطلوب صورت بگیرد.

کلینیک رز با استفاده از تجهیزات روز دنیا و همچنین با بهره بردن از حضور پزشک متخصص و تیم تخصصی پزشکی، لیپوماتیک را به تجربه ای لذت بخش و فراموش نشدنی برای شما تبدیل خواهد کرد. شما با این فعالیت، به اندام دلخواه خود می رسید و پس از آن اگر یک سبک زندگی سالم را برای خود در نظر بگیرید، نتایج نهایی این فعالیت برگشت ناپذیر خواهد بود.

در کلینیک رز به شما اطمینان داده می شود که به نظارت و خواسته های شما کاملا توجه شود و بر مبنای انتظاری که از این فعالیت دارید، بهترین خدمات در اختیار شما قرار بگیرند.

Admin

ژوئن 27, 2020

لیپوماتیک

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌سایت

در کلینیک تخصصی پوست و مو رز تجهیزات و فناوری های نوین مطرح پوست و زیبایی را بر طبق استانداردهای FDA گرد هم آوردایم و جمعی ازمجربترین پزشکان زیبایی را برای رساندن شما به آنچه ایده آلتان است به همکاری گرفته ایم و تخصص و تعهد را همواره سرلوحه کار خود قرار داده ایم.

یکی از بهترین روش‌های لاغری شکم بدون درد و با کمترین عوارض لیپوماتیک شکم می‌باشد. چربی‌های ناحیه شکم شما که با انواع روش‌های لاغری مانند ورزش کردن و رژیم‌های سخت قادر به از بین بردن آنها نیستید را در حال حاضر می‌توانید با کمک لیپومایتیک شکم از بین ببرید.

مشاوره رایگان

تهران، بلوار کاوه ، بالاتر از دولت ، نبش بهار جنوبی ، پلاک۲ ، واحد۱۸ ۲۶۶۰۲۹۰۰ ۲۶۶۰۱۹۰۰

چاقی شکمی انواع مختلفی دارد که متأسفانه عموم مردم، به اشتباه همه این چاقی‌ها را با یک چشم می‌بینند. در حالی که شکم شما می‌تواند فقط در موضع چاق بوده یا فقط چاقی احشایی داشته باشد یا حتی ترکیبی از این دو که البته در هر سه حالت، ظاهر یکسانی دارد؛ اما حقیقت این است که در چاقی موضعی شکم، چربی‌ها بین لایه عضلانی و پوست تجمع پیدا کرده‌اند و معمولاً ظاهر شل و نسبتاً آویزان به شکم می‌دهند. در چاقی مرکزی، چربی‌ در اطراف روده‌ها و احشای شکم تجمع پیدا می‌کند و معمولاً ظاهری سفت و در اصطلاح بازاری به شکم می‌دهد. در نوع ترکیبی نیز چربی‌ها در هر دو ناحیه بین احشا و روی عضلات تا پوست تجمع پیدا می‌کنند و شکمی، هم‌زمان بزرگ و افتاده را به وجود می‌آورند.

اگر چاقی شکمی‌تان از نوع اول است و شکمی شل و آویزان دارید، احتمال این‌که بتوانید با رژیم و ورزش به نتیجه دلخواه برسید، پایین است؛ در حالی که پیکرتراشی به روش لیپوماتیک در این حالت، انتخابی کاملاً ایده‌آل است. در چاقی شکمی نوع دوم که چربی اطراف احشا تجمع کرده، ورزش و رژیم بهترین نتیجه ممکن را می‌دهد؛ مگر این‌که حجم چربی آن‌قدر بالا رفته باشد که برای درمان، لازم باشد زیر تیغ جراحی‌های چاقی بروید. در مورد چاقی شکمی نوع سوم، راه‌حل‌های مختلفی وجود دارد. در بسیاری از افراد با کاهش درصدی از اضافه‌وزن با کمک رژیم و ورزش با لیپوماتیک، می‌توان نتیجه دلخواه را گرفت و در برخی افراد، حجم و روند چاقی به‌گونه‌ای‌ست که نیاز به درمان و پی‌گیری تخصصی چاقی دارد و کار از پیکرتراشی گذشته است.مشاوره رایگان لیپوماتیک

expand_more

هزینه لیپوماتیک شکم به میزان چربی خارج شده از ناحیه شکم، مدت زمان انجام عمل لیپوماتیک، تعداد جلسات لازم برای رسیدن به سایز موردنظر و دستگاه‌های مورد استفاده در عمل لیپوماتیک شکم بستگی دارد. در کلینیک پوست و مو رخ آرا افرادی که دچار اضافه وزن زیادی هستند و با یک جلسه به لاغری موضعی موردنظر خود دست نمی‌یابند، می‌توانند برای انجام مجدد عمل لیپوماتیک، در صورت تایید متخصص و پزشک جراح طی جلسات بعدی اقدام کنند.

نکاتی درباره جدول لیست قیمت

• قیمت‌ها به تومان می‌باشد.

• قیمت خدمات لاغری بسته به میزان چربی، ناحیه موردنظر، تعداد جلسات و همچنین ناحیه تحت درمان متفاوت می‌باشد. قیمت‌های ذکر شده در لیست زیر شروع قیمت جراحی لاغری و زیبایی می‌باشد. قیمت دقیق پس از معاینه و چکاپ دکتر جراح اعلام خواهد شد.

اولین پیشنهاد ما برا ی شما این است که همین الان مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.
لیپوماتیک شکم در کلینیک پوست و مو رخ آرا، پرطرفدارترین عمل جراحی در بین انواع دیگر متدهای پیکرتراشی است. افرادی که از مشکل چاقی و بزرگی شکم خود رنج می‌برند و همچنین افرادی که به دلیل میزان زیاد چربی‌ها به مشکلات گوارشی، کبد چرب و غیره دچار شده‌اند و نمی‌توانند رژیم بگیرند و یا ورزش کنند، کاندیدای خوبی برای لیپوماتیک شکم هستند. لیپوماتیک شکم به منظور لاغری موضعی در ناحیه شکم انجام می‌شود تا بیمار به اندام ایده‌آل خود که در واقع شکمی صاف و بدون چربی اضافه است، به راحتی برسد.

برای انجام عمل لیپوماتیک شکم، ابتدا این اندام تحت بررسی دقیق متخصص قرار می‌گیرد نوع چربی آن بررسی می‌شود و با توجه به سایز، میزان برآمدگی و سایر خصوصیات، میزان خروج چربی‌های احتمالی تخمین‌زده می‌شود و نکات قبل از عمل و بعد از عمل را به شما جهت ماندگاری نتایج یادآوری می‌کند. برای شروع عمل لیپوماتیک در ناحیه شکمی، ابتدا بی‌حسی موضعی تزریق می‌شود و برش‌های کوچکی روی شکم ایجاد می‌شود تا لوله کانولا وارد بدن بشود و چربی‌های موجود در ناحیه شکمی را بدون هیچگونه آسیب به رگ‌ها و ماهیچه‌ها، بصورت امولسیون از بدن خارج کند. تا زمانی فرآیند ورود و خروج لوله کانولا ادامه دارد که طبق نظر متخصص، حجم مشخصی ازچربی از بدن بیمار خارج شود.

مشاورین کلینیک پوست و مو رخ آرا اطلاعاتی کامل و دوستانه در اختیار شما قرار می‌دهند. ما در کلینیک پوست و مو رخ آرا ابتدا پوست و موی شما را ارزیابی می‌کنیم، سپس درباره تاریخچه پزشکی شما گفتگو می‌کنیم تا اطمینان حاصل شود که شما برای درمان مناسب هستید و به هر سوالی که ممکن است در مورد درمان داشته باشید پاسخ می‌دهیم. سپس ما جلسات خود را با توجه به تایم شما تنظیم می‌کنیم، تا بهترین نتایج ممکن را دست آوریم.

phoneبرای دریافت جواب دقیق‌تر و سریع‌تر می‌توانید مشاوره تلفنی را امتحان کنید

پرسش شما به‌صورت کاملاً ناشناس در سایت مطرح خواهد شد.

بیشتر فرآیند درمان در جلسه قبل از عمل لیپوماتیک مورد بررسی قرار می‌گیرد. ابتدا یکی از دستیاران ماهر ما عکس‌های پیش از درمان را از شما می‌گیرد. سپس جراح تکنیک و روش جراحی را برای شما توضیح خواهد داد و شما را از هرگونه عوارض جانبی احتمالی آگاه خواهد کرد. توجه داشته باشید که همه عمل‌های جراحی خطراتی را دارند اما عوارض جانبی لیپوماتیک شکم بسیار نادر هستند.

سپس دکتر سوابق پزشکی شما را به طور دقیق‌تر مورد بررسی قرار داده و تست‌هایی فیزیکی را از شما می‌گیرد که شامل عملکردهای حیاتی شما می‌شود، هدف این تست فهمیدن این است که آیا از لحاظ فیزیکی برای جراحی آماده هستید یا خیر. پیش از اتمام جلسه پیش درمان دکتر دستورالعمل‌هایی را با جزئیات کامل در اختیارتان قرار می‌دهد که باید تا زمان انجام عمل لیپوماتیک شکم و پس از آن، آن‌ها را رعایت کنید.

زنان و مردان بالای ۱۸سال سن می‌توانند تحت عمل لیپوماتیک قرار بگیرند ولی ایده‌آل‌ترین موارد، زنان و مردان بدون اضافه وزن یا با کمی اضافه وزن می‌باشند که تجمع چربی مقاوم در مناطقی از بدن دارند. وزن شخص هنگام عمل لیپوماتیک می‌بایست پایدار باشد. افرادی که قصد کم یا بیشتر کردن وزن خود را دارند بهتر است پس از رسیدن به نتیجه نهایی وزن خود برای انجام عمل لیپوماتیک مراجعه نمایند. بهتر است پوست بیمار قبل از عمل لیپوماتیک قابلیت ارتجاعی مناسب را داشته باشد چرا که بعد از عمل لیپوماتیک پوست شروع به جمع شدن می‌نماید. افراد مسن که قوام پوست آنها از دست رفته است انتخاب مناسبی برای عمل لیپوماتیک نیستند؛ ولی چنانچه قابلیت ارتجاعی پوست کافی و مناسب باشد، محدودیت سنی برای عمل لیپوماتیک وجود ندارد. زنان باردار بهتر است برای انجام عمل لیپوماتیک حداقل ۳ ماه بعد از زایمان مراجعه نمایند زمانی که پوست بعد از زایمان جمع شده باشد. لاغری با لیپوماتیک یک روش مطمئن برای از بین بردن چربی‌های بدن است اما باید توجه داشت که این عمل باید تنها توسط یک جراح متخصص زبده انجام شود. در بسیاری از کلینیک‌ها تکنسین‌ها لیپوماتیک را انجام می‌دهند‌! انجام این نوع جراحی هر چند نیازی به بی‌هوشی ندارد اما در عین حال نیازمند اقدامات یک جراح فوق‌تخصص می‌باشد. تیم متخصص کلینیک پوست و مو رخ آرا با فراهم کردن فرم مشاوره رایگان آماده پاسخگویی کامل در زمینه لیپوماتیک به شما عزیزان می‌باشد برای کسب اطلاعات فنی با ما تماس بگیرید.

پس از انجام عمل لیپوماتیک شکم جهت بهبودی مدتی نیاز به استراحت دارید. از آنجایی که برش‌های ایجاد شده در این عمل کوچک‌تر هستند در نتیجه زخم‌ها هم از لیپوساکشن سنتی کوچکتر می‌باشند، بنابراین بدن راحت‌تر و سریع‌تر بهبودی خود را کسب می‌کند. همه عمل‌های جراحی تا حدی درد و ورم ایجاد می‌کنند اما استفاده از راه حل‌هایی نظیر باندهای فشرده یا گن‌های مخصوص به کمتر شدن درد و ورم کمک می‌کنند. ممکن است دکتر بسته به روند درمان و بهبودی برایتان دارو هم تجویز کند. همچنین باید برای مدتی از فعالیت‌های سنگین مانند ورزش، بلند کردن بار و … خودداری کنید. گرچه که جدای از این فعالیت‌ها پس از چند روز از عمل جراحی می‌توانید فعالیت‌های عادی و روزمره خود باز گردید. باید ترتیبی دهید که پس از انجام عمل لیپوماتیک فردی شما را تا خانه همراهی کرده و تا چند روز در کارها به شما کمک کند تا بهبودی خود را کسب کنید.

عمل لیپوماتیک، فقط باید توسط متخصصان پوست، جراحان پلاستیک و عمومی، که با مشکلات احتمالی پیش روی این عمل آشنایی کامل دارند و می‌توانند از ایجاد عارضه احتمالی جلوگیری کنند و درمان سریع و مناسب آن را بشناسند انجام شود. مراقبت‌های پس از عمل لیپوماتیک جهت حفظ نتایج بسیار اهمیت دارد. پوست انسان قابلیت مرمت دارد. بعد از انجام لیپوماتیک پیشنهاد به استفاده از گن به مدت ۲ الی ۳ماه می‌شود، طی این مدت پوست سفتی خود را با توجه به شرایطی که در آن محبوس است بدست می آورد. هفته دوم بعد از لیپوماتیک بافت زیرجلدی کمی سفت می‌شود اما این سفتی گذرا است پیشنهاد ما برای شما این است که روزانه زیر آب گرم به مدت ۱۵دقیقه ناحیه تحت درمان ماساژ داده شود. استفاده از روشRF از هفته دوم به بعد طی تقریباً ۱۰ جلسه برای ناحیه تحت درمان لیپوماتیک عالی است زیرا به نرمی پوست و یکنواختی آن کمک شایانی می‌نماید. تیم متخصص کلینیک پوست و مو رخ آرا با فراهم کردن فرم مشاوره رایگان آماده پاسخگویی کامل در زمینه لیپوماتیک به شما عزیزان می‌باشد؛ برای کسب اطلاعات فنی با ما تماس بگیرید.

• یکنواختی لایه چربی زیر پوست در لیپوماتیک شکم عالی است و هیچ‌گونه بقایای مانده از چربی که در روش‌های دیگر ساکشن بصورت گلوله مانند در زیر پوست لمس می‌گردد در این روش وجود ندارد.
• نیاز به بستن گن در لیپوماتیک شکم برای بیمار دو هفته است که در مقایسه با ساکشن سنتی (۶ ماه) و لیزر لیپولیز (۴-۲ماه) بسیار کوتاه‌تر است. در عین حال بستن گن ۴۰-۳۰ روز برای بهتر جمع شدن پوست توصیه می‌گردد.
• جمع شدن پوست در لیپوماتیک شکم نسبت به روش‌های دیگر، بدلیل صدمه کمتر به ترابکولاهای پوستی به مراتب بهتر می‌باشد.
• در لیپوماتیک شکم بیحسی موضعی کافیست و بیمار درد ندارد در حالیکه در روش‌های دیگر چنانچه با بیحسی موضعی انجام گیرد معمولا بیمار احساس ناراحتی و درد دارد و نیاز به داروهای آرام‌کننده و خواب‌آور و حتی بیهوشی خفیف می‌باشد.
• ریسک عفونت در لیپوماتیک شکم بسیار کم می‌باشد.
• تورم و ترشحات پس از عمل لیپوماتیک شکم بسیار کمتر است و ترشح از محل ساکشن نهایتا ۳۶ ساعت طول می‌کشد در حالیکه در روش‌های دیگر ساکشن طولانی‌تر است.
• احتمال آمبولی چربی لیپوماتیک شکم نسبت به روش‌های دیگر ساکشن بسیار کم می‌باشد و تاکنون گزارش نشده است.
• لیپوماتیک شکم نیاز به بستری ندارد و بیمار بلافاصله بعد از عمل می‌تواند بسر کار بازگردد.
• خستگی و کوفتگی پس از عمل لیپوماتیک شکم نسبت به روش‌های دیگر به مراتب کمتر است.
• با اینکه در روش لیپوماتیک شکم جمع شدن پوست به نسبت دیگر روش‌ها بهتر است اما در برخی افراد که میزان شلی و افتادگی پوست زیاد است فرد باید جراحی مجدد انجام دهد. عمل جراحی بعد از لیپوماتیک شکم به نسبت افرادی که با روش لیپوماتیک شکم چربی‌هایشان از بین نرفته است عمل سبک‌تر و با برش‌های کمتری خواهد بود.

• تاکنون عوارض جدی برای لیپوماتیک شکم گزارش نشده است تنها در مواردی خاص ممکن است فرد به داروی بی‌حسی مانند لیدوکائین حساسیت داشته باشد؛ این مشکل در کسانی که سابقه‌ای از حساسیت به این ماده یا مواد مشابه داشته‌اند قابل شناسایی و پیشگیری می‌باشد.
• خونریزی و کبودی در کسانیکه داروهای ضدانعقادخون مانند آسپرین، وارفارین و… مصرف می‌کنند با توجه به نوع دارو می‌بایست از مدتی قبل از لیپوماتیک قطع شود. بامصرف برخی داروها شاهد خواهیم بود که فرد مسموم می‌شود این به دلیل اختلال داروهای مصرفی با داروهای زمان جراحی است که باید قبل از جراحی به جراح مورد نظرتان این موضوع را اعلام نمایید تا با تغییر یا قطع مصرف داروها از بروز این مشکل جلوگیری به عمل آورد.
• ممکن است محل جراحی عفونت کند؛ برای جلوگیری از این عارضه باید به یک مرکز معتبر و بسیار تمیز مراجعه نمایید. استریلیزاسیون در کلینیک و نیز ضدعفونی مناسب از جمله مواردی است که باید به خوبی انجام شود و بیمار نیز به آن توجه ویژه داشته باشد.
• همانطور که بیان شد عمل لیپوماتیک شکم خطر آمبولی نداشته و یا بسیار کم است. این مشکل با روش‌های نوین ارائه شده و میزان چربی مجاز برای تخلیه قابل حل خواهد بود.به همین جهت جراحان به افراد بسیار چاق توصیه می‌کنند تا جراحی را در چند مرحله (چند جلسه) انجام دهند. البته این مسئله برای افرادی که دارای وزن ایده‌آل و یا چاقی موضعی هستند در طی یک جلسه قابل اجرا خواهد بود و مخاطره‌ای نخواهد داشت. بنابراین بدون نگرانی می‌توانید صاحب یک اندام زیبا و تراشیده شوید.

سوالات متداول لیپوماتیک شکم

مقالات مرتبط با عمل لیپوماتیک شکم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

تهران، بلوار کاوه ، بالاتر از دولت ، نبش بهار جنوبی ، پلاک۲ ، واحد ۱۸ ۲۶۶۰۲۹۰۰ ۲۶۶۰۱۹۰۰

تهران، بلوار کاوه، نبش بهار جنوبی، ساختمان آکسا، پلاک۲، واحد۱۸

۲۶۶۰۱۹۰۰ ۲۱ ۹۸+

۲۶۶۰۲۹۰۰ ۲۱ ۹۸+

۲۶۶۰۰۲۸۰ ۲۱ ۹۸+

info@rokharaclinic.com

صفحات منتخب

خدمات جوانسازی پوست رخ آرا

خدمات لیزر پوست رخ آرا

خدمات جراحی زیبایی و لاغری رخ آرا

خدمات ترمیم و کاشت مو رخ آرا

مشاوره رایگان لیپوماتیک

ساعات کاری

لینک شبکه های اجتماعی

تهران، بلوار کاوه، نبش بهار جنوبی، ساختمان آکسا، پلاک۲، واحد۱۸

۲۶۶۰۱۹۰۰ ۲۱ ۹۸+

۲۶۶۰۲۹۰۰ ۲۱ ۹۸+

۲۶۶۰۰۲۸۰ ۲۱ ۹۸+

info@rokharaclinic.com

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به کلینیک تخصصی پوست، مو و زیبایی رخ آرا می‌باشد.

طراحی سایت توسط هـــوراوب

لیپوماتیک تهران : لیپوماتیک در این مجموعه توسط فوق تخصص جراحی پلاستیک و در بهترین مراکز و بیمارستان های جراحی مجهز و مجوز دار کشور انجام می گیرد. بهترین لیپوماتیک تهران در حال حاضر در کلینیک رویای طلایی قابل انجام است. اگر به دنبال لیپوماتیک در تهران هستید در ادامه این مقاله را با دقت بخوانید:

لیپوماتیک مدرن ترین روش از بین بردن چربی های موضعی است با امنیت و اثر بخشی چشم گیر  است.دستگاه لیپوماتیک یک دستگاه فروصوت (التراسونیک) است که توسط سازمان غذا و دارو آمریکا (FDA)  مورد تایید قرار گرفته است و یک سیستم امن و اثر بخش است که به شکل بی خطر و موثری برای لاغر کردن بازو ، پا، شکم، پهلو و دیگر اعضای بدن و برداشتن حجم چربی زیاد از تمامی نواحی بدن از جمله چربی های شکم بدون جراحی مورد استفاده قرار می‌گیرد. عمل لیپوماتیک در لاغری شکم ابتدا بافت های چربی را می شکند و سپس ذرات ریز چربی به آرامی تخلیه می شوند، و باعث اصلاح فرم اندام های بدن می‌گردد.

عمل لیپوماتیک مشکل عوارض جانبی روش لیپوساکشن سنتی را نداشته و علاوه براین، سیستم امنیتی پویای آن از بافت های بدن ( عصب ها، عروق خونی، عضلات) در برابر فرآیند لیپوساکشن محافظت می کند.دستگاه لیپوماتیک در هر دقیقه با انجام ۶۰۰ ارتعاش به شکل موثری چربی اضافی را تخلیه نموده و نتایج مطلوبی را در پایان عمل ارائه می‌دهد، داشتن پوست صاف ، کاهش برآمدگی های قبلی و نیز کبودی از جمله ویژگی های عمل لیپوماتیک است. بعلاوه در کوچک کردن بازو نیز موثر است. هزینه عمل برای بیماران یکسان نیست و هر بیمار بر حسب حجم توده چربی تخلیه شده هزینه پرداخت خواهد نمود که در جلسه مشاوره رایگان با فوق تخصص جراحی به وی اطلاع داده می شود.

مشاوره رایگان لیپوماتیک

در عمل لیپوماتیک، یک موتور بادی یک لوله کانولا ارتعاشی تسریعی را که بدون درد و خونریزی هوای فشرده ای را در سه جهت که دارای حرکت نوسانی، چرخشی و ارتعاشی است به حرکت در می آورد،. در نتیجه این سه حرکت یک مسیر مارپیچ ایجاد می شود که بافت چربی را به ذرات ریز تبدیل می کند. همچنین بر اساس اصل امولسیون امکان خارج سازی بافت چربی بدون آسیب وارد کردن به بافت های دیگری مثل عضلات، عروق خونی و عصب ها را فراهم می کند. این فن آوری سبب خواهد شد که زمان نقاهت بسیار کوتاه گردد. روش لیپوماتیک همچنین در نواحی دشوار یا نواحی حاوی فیبروز دقیق تر عمل می کند و در آب کردن شکم بسیار موثر است .

لیپوماتیک در قیاس با اولترا زد، لیپوساکشن دستی سنتی یا لیزر لیپولیز باعث سوزش پوست (نکروز پوست) نمی شود و ورم کمی را ایجاد می کند. این روش باعث انقباض بیشتر پوست مخصوصا برای کوچک کردن شکم بعد از زایمان می شود، نتایج بهینه ای را در نواحی فیبروزی بوجود می آورد و در خارج سازی ایمن چربی بدون آسیب وارد کردن به بافت های مجاور توانایی فوق العاده ای دارد.

در این روش ، سلول های چربی، ابتدا به روش کاملا فیزیکى و نه اشعه و یا حرارت تخریب شده بصورت امولسیون در می آید و سپس این چربی امولسیونه به آرامی برای پیکرتراشی بدن توسط خود دستگاه از بدن خارج می شود.

 

جراحی لیپوماتیک درموارد ذیل مورد استفاده قرار می گیرد . برای لاغری شکم و پهلو، ران- ساق پا و اطراف زانو- ناحیه پشت- درمان چاقی صورت شامل رفع غبغب و همچنین بازو . لیپوماتیک را می توان برای جراحی مجدد و نیز همراه با سایر تکنیک های لیپوساکشن برای بهبود نتایج کلی و رضایت بیشتر بیماران پیشنهاد نمود .

 

 

شکی نیست که جراحی لیپوماتیک جایگزین مناسب برای عمل ساکشن و لیپولیزر است. عوارض لیپوماتیک ناچیز است و این روش مشکل ایمنی را که در روش سنتی لیپوساکشن وجود داشت را رفع کرده است و سیستم امنیتی فعال آن محافظت از بافت بدن (اعصاب، رگ های خونی، ماهیچه ها) را برعهده دارد . در این روش هدف، معمولا کم کردن وزن نیست بلکه تغییر سایز، حجم و فرم است . این عمل بسیار راحت و بدون عارضه است و نتیجه آن بسیار رضایت بخش است.

عمده ترین نگرانی های بیماران عمل لیپوماتیک ابتلا به بیمارهای شایع واگیر نظیر ایدز و هپاتیت در کلنیک هاست . میتوان این اطمینان را به بیماران داد که عمل لیپوماتیک در فضایی کاملا استریل صورت می گیرد. کلیه وسایل جراحی با پیشرفته ترین دستگاه ها و روش ها استریل می شوند و وسایل یک بار مصرف استریل نیز ویژه هر بیمار وجود دارد . .

در جراحی و تخلیه چربی به روش لیپوماتیک دوره استراحت بین ۳ تا ۷ روز می باشد که بسیار کمتر از سایر روش های متداول است . این نکته قابل ذکر است که بدلیل عدم آسیب به بافت های چربی به طور همزمان می توان چربی تخلیه شده به اندام هایی نظیر باسن ، سینه ،گونه و خطوط و چروک های پوستی صورت ، پشت دست وسایر نقاط تزریق شود

توصیه می شود بعد از جراحی لیپوماتیک به مدت ۲تا ۳ هفته گن تنگ و بعد آن میتوان از گنی که کمی شل تر است تا ۴-۶ هفته استفاده کنید و یا حتی گن را باز نمود.

نتایج نهایی در عرض ۳-۶ ماه ظاهر می شود لیکن بیماران می توانند در همان لحظه عمل نیز نتایج مطلوب را مشاهده کنند بیماران خیلی زود می توانند فعالیت های روزمره خود را از سر بگیرند. کاهش شدید سوزش، کبودی و ورم پوست با این روش صورت می گیرد . حذف سلولیت و سفت شدن پوست از مهم ترین اثر بخشی عمل لیپوماتیک است که به انقباض پوست از ۱ الی ۶ ماه پس از عمل کمک می کند .

(بهترین جراحی لیپوماتیک تهران)

همانطور که گفته شد شاید یکی از سوال افرادی که می خواهند این عمل را انجام دهند این است؛ که بهترین مرکز برای لیپوماتیک تهران کدام کلینیک است؟ کلینیک رویای طلایی با مجهزترین دستگاه ها و مجربت ترین افراد این اطمینان را به شما می دهد که بهترین عمل لیپومامتیک را برای مراجعین انجام دهد.

سپاس از زمانی که برای مطالعه این مقاله گذاشتید؛ همچنین می توانید صفحه اینستاگرام ما را در شبکه اجتماعی دنبال کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرستادن دیدگاه

کلینیک پوست و مو، زیبایى و لیزر رویای طلایی، یکى از بهترین و مجهزترین مراکز لیزر پوست و زیبایى و تناسب اندام در تهران است. در این مرکز، عرضه خدمات تشخیصى-درمانى تخصصى پوست و مو …

کاشت مو

تزریق زیبایی

تناسب اندام

لیزر زیبایی

جراحی زیبایی

کليه حقوق اين سايت متعلق به رویای طلایی می‌باشد.

دکتر سوسن کیوان متخصص جراحی زیبایی و پلاستیک|جراحی زیبایی سینه و شکم | جراحی زیبایی سینه | لیپوماتیک | پروتز سینه

منو

دلیل اصلی پیکرتراشی به روش لیپوماتیک (Liposculpture) کاهش وزن نیست بلکه حالت دهی دوباره به بدن است.

سینه ها در طول عمر تغییرات زیادی می کنند. بطبع برای جراحی زیبایی سینه باید اقدامات متفاوتی انجام دهیم. از جمله اقداماتی که روی سینه ها انجام می گیرد، بزرگ کردن سینه، کوچک کردن سینه و لیفت سینه است

علاوه بر راه‌ های تهاجمی و جراحی‌های سنگین زیبایی برای از بین بردن و حذف چربی اضافی ناحیه‌ی شکم راه‌های دیگر کم‌ تهاجمی‌تری به کار گرفته شده است

کلینیک های تخصصی وابسته به رویان سلامت یکی از بهترین مراکز تخصصی پیکرتراشی در تهران می باشد که مجهز به پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات روز پزشکی دنیا است. کلیه جراحی های زیبایی از جمله  لیپوماتیک و  ابدومینوپلاستی و … در محیط استریل و کاملا ایمن در بهترین بیمارستان ایران انجام می شود.

سابقه فعالیت این مجموعه و تجربه کادر پزشکی آن از دیگر نکات با اهمیت می باشد که جزو شروط اصلی برای انجام یک عمل موفق و پربار خواهد بود.

استقبال بالای زیباجویان از مجموعه کلینیک های تخصصی وابسته به رویان سلامت نشاندهنده سطح بالای کیفیت عمل و رضایت مشتریان می باشد.

شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی وابسته به رویان سلامت با متخصصین مجرب این کلینیک در مورد پیکرتراشی و مراقبت های بعد از آن مشورت نمایید. 

لیپوماتیک ،لیپوست و ابدومینوپلاستی ،روش‌های پیکر تراشی هستند که به دلیل توجه بیشتر مردم به زیبایی و اندامشان ،به رایج‌ترین جراحی‌ها در سراسر جهان برای لاغری و تناسب اندام تبدیل شده‌اند.مشاوره رایگان لیپوماتیک

در اکثر موارد زمانی که افراد چاق بعد از انجام تمرینات سنگین و رعایت رژیم‌های غذایی شدید ،به نتیجه مطلوب خود نرسیده‌اند ،به دنبال روش‌های جراحی و پیکر تراشی  مانند لیپوماتیک هستند.

اگرچه بعد از لیپوماتیک معمولا پوست به خوبی جمع می‌شود و فرد زیبایی اندام خود را باز می‌یابد، اما در بعضی افراد آنقدر چاقی موضعی زیاد بوده است که بعد از تخلیه چربی، مقدار زیادی افتادگی و شل شدگی در پوست بدن دیده می‌شود و به همین دلیل است که برای رفع این عارضه ،بعضی از افراد اقدام به انجام عمل‌های جراحی زیبایی مانند ابدومینوپلاستی و لیفت پیدا می‌کنند.

لطفا توجه داشته باشید که عمل لیپوماتیک درمانی برای چاقی نیست زیرا تنها بر اصلاح فرم بدن و لاغری موضعی تمرکز دارد. اگر به دنبال یک روش کاهش وزن هستید ، توصیه می‌کنیم جراحی‌های چاقی مانند بالن معده ، اسلیو معده و یا بای پس را بررسی کنید.

لیپوماتیک تکنولوژی نوین برداشت چربی های زیر جلدی است و برای استخراج چربی های موضعی کاربرد دارد .

تکنولوژی به کار رفته در این ابزار با دقت بسیار بالا آن را از روش لیپوساکشن های قدیمی کاملا متمایز می کند .

در نسل چهارم لیپوماتیک با کانولای هوشمند آسیب به بافت به کمترین سطح کاهش یافته و بیشترین میزان برداشت چربی صورت می گیرد و به همین سبب به پیکرتراشی یا رسیدن به اندام با فرم ساعت شنی شهرت یافته است .

چربی حاصل از لیپوماتیک به علت دقت در برداشت خلوص بسیار بالایی دارد و 80 درصد از سلول های چربی برداشته شده با این روش سلامت هستند و مناسب برای ترنسفر (انتقال) به سایر نقاط بدن از جمله باسن ، سینه ، ساق پا و صورت می باشد.

دستگاه لیپوماتیک اینفراسونیک هوای فشرده که توسط دستگاه کمپرسور ایجاد می‌شود را به کانولایی دارای انعطاف که در مجموع لرزشی،نوسانی و چرخشی (Flutuation،vibration & rotation) است منتقل می‌کند و سبب ایجاد سه نوع حرکت گردشی می‌گردد (Flexible) که گردش سه بعدی گفته می‌شود.

در محل مورد نظر برای شروع پروسه لیپوماتیک، سوراخی به اندازه 2 الی 5میلی متر ایجاد شده و کانولای دستگاه از طریق سوراخهای ایجاد شده وارد بافت چربی میشود و با استفاده از میدانی از امواج مادون صوت بافت چربی محل مورد نظر را تخریب کرده و همزمان محلول استاندارد را جهت بی حسی موضعی و از بین بردن احتمال خون ریزی به میان بافت چربی میفرستد.

مخلوط این مایع بی حسی و چربی خرد شده در نهایت از همان منافذ ایجاد شده خارج میگردد.ولی آسیبی به عروق خونی، لنفی، عضلات و اعصاب نمی‌رساند در نتیجه آسیب کمتر به بافت‌های زیر پوستی وارد می‌شود و درد، تورم و کبودی بسیار کمتر از سایر روش‌های لیپولیز و لیپوساکشن می‌باشد و سپس چربی امولسیفیه شده توسط دستگاه به خارج از بدن کشیده می‌شود.

طبیعتا هر روش جدید و مدرن با مزیت هایی نسبت به سایر روش های قدیمی همراه است .مهمترین ویژگی این تکنیک استفاده از فرکانس های پایین ارتعاشی (به ویژه نسبت به تکنیک اولتراسوند) می باشد .

در مجموع می توان برتری لیپوماتیک را نسبت به دیگر روش های لیپوساکشن و لیپولیزر در موارد زیر خلاصه کرد:

عمل لیپوماتیک که نوعی لیپوساکشن کم درد و با عوارض بسیار کمتر است، با خارج کردن بافت‌های چربی اضافه از نواحی چاقی‌های موضعی ، نواحی چاق بدن را از بین می‌برد و برای لاغر کردن اندام‌های بدن استفاده می‌شود؛ سوال اصلی این است که لیپوماتیک برای چه نواحی از بدن قابل انجام است؟

لیپوماتیک را برای لاغر کردن بخش‌های مختلف بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد، از جمله :

دستگاه لیپو کنترل یا جی پی اس لیپوساکشن جدیدترین دستگاه پیکرتراشی دنیا با قابلیت اینفرارد و جی پی اس است و به همین دلیل پزشک با استفاده از این دستگاه با دید وسیع و آگاهانه‌ای چربی را از نواحی چاق بدن خارج می‌کند. در واقع پزشک با استفاده از این دستگاه می‌تواند چربی را با قابلیت سونوگرافی همزمان از بدن خارج کند و در واقع می‌تواند آنچه که زیر پوست انجام می‌دهد را ببیند.

لیزر دستگاه از طریق برش های کوچک به زیر پوست منتقل می‌شود و پزشک مقدار دقیق انرژی لیزر را که در منطقه درمان استفاده می‌شود را توسط دستگاه تنظیم می‌کند. درمان با لیزر تا زمانی که چربی به اندازه کافی ذوب شده و یک درمان یکنواخت انجام شود ، ادامه دارد.

پس از اتمام عمل لیزر ، چربی‌های مذاب با قرار دادن یک لوله کوچک و توخالی به نام کانول از طریق برش‌های مشابه تخلیه می شوند. برش‌ها معمولاً چند میلی متر طول دارند و تا آنجا که ممکن است به طور نامحسوس ، اغلب در لبه‌های پوستی یا خطوط کانتور قرار می‌گیرند تا زیبایی پوست را تحت تاثیر قرار ندهد.

دستگاه جی پی اس لیپوساکشن بی خطرترین، جدیدترین و با کیفیت ترین دستگاه پیکرتراشی دنیا است و شما می‌توانید در کمترین زمان و با کمترین درد و  دوران نقاهت به لاغری مورد نظر خود دست یابید. کلینیک رویان سلامت تنها کلینیکی است که با استفاده از دستگاه لیپو کنترل ، پیکرتراشی انجام می‌دهد و شما می‌توانید با مراجعه به این کلینیک از مزایای فوق العاده این دستگاه استفاده کنید.

اگرچه عوارض این روش نسبت به روش‌های قدیمی لاغری موضعی بسیار کم است  و با وجود تمامی مزایایی که این دستگاه برای لاغری دارد، اما هیچ دستگاه یا روش لاغری بدون عارضه نیست:

یکی از سوالات رایج مراجعین برای انجام هرگونه جراحی زیبایی در مورد مدت زمان بهبودی کامل است .

در روشهای قدیمی تر مانند لیپوساکشن به دلیل تزریق زیاد مایع بی حسی و آسیب بافتی بیش از حد و همچنین بیهوشی گاهی اوقات تا دوماه پس از عمل بیمار درد داشته و دوره بهبودی آن طول می کشد،اما در جراحی لیپوماتیک بیشتر بیماران از فردای عمل فعالیت روزانه خود را پی گرفته و حداکثر زمان ممکن برای مراقبت اولیه یک هفته می باشد.

بعد از لیپوماتیک براي ترغيب درناژ (تخلیه ) مايعات از محل هاي برش و جلوگيري از تورم پس از تخليه چربي مي بايست بعد از لیپوماتیک پوشيدن گـِـن (Garment) ويژه ،متناسب با سايز بيمار تجويز نمود تا بلافاصله پس از پانسمان شدن بر تن وي پوشيده شود.با آغاز روز بعد از جراحي بيمار مي تواند گن را فقط روزانه براي رفتن به حمام بيرون آورده، گن را شسته و پس از خشک شدن مجدداً بپوشد و پوشيدن مداوم گن را بايد تا 24 ساعت بعد از اينكه درناژ مايعات كاملاً متوقف شد، ادامه دهد.پوشيدن گن پس از درمان با ليپوماتيک فقط به مدت 7 تا 10 روز توصيه می گردد و پس از آن اجازه داده می شود تا پوست فشرده نشده و به طور عرضي شروع به كشيده شدن نمايد.

در این نوع عمل با توجه به اینکه تزریق مایع بی حسی به صورت اتوماتیک و هوشمند صورت می پذیرد بنابراین با سرعت بیشتری انجام می شود.

و به دنبال آن تخریب سلولهای چربی همزمان تخلیه صورت می گیرد.بنابراین زمان عمل لیپوماتیک کوتاهتر شده و زمان بیشتری در اختیار پزشک قرار می گیرد و پزشک می تواند با حوصله و ظرافت بیشتری عمل لیپوماتیک را انجام دهدو در نهایت نتیجه بهتری از عمل لیپوماتیک حاصل شود.

اولین تصمیم انتخاب مرکز تخصصی  معتبر برای انجام عمل است تا با بررسی میزان وحجم چربی ناحیه مورد نظر مشاوره لازم را در این زمینه به شما بدهد.

در جلسه اول ابتدا پزشک  انتظارات و خواسته های شمارا در مورد عمل لیپوماتیک بررسی کرده و با توجه به شرایط شما از نظیر قد ، وزن و میزان چربی برای شما تعیین میکند که ایا انظارات شما معقول است یا خیر.

و برای شما تعداد جلسات ممکن را برای عمل با توجه به توده چربی و یا نواحی مورد نیاز عمل را برای شما مشخص میکند.

نکاتی که در جلسه مشاوره باید از بیمار سوال شود و بیمار بایستی با دقت به آن پاسخ دهد شامل موارد ذیل می باشد:

به علت اثر داروهاي بي حسي و آرام بخش های بکار برده شده حین عمل ، توصیه می گردد بيمار با يک همراه محل كلینیک ترك كند.

 

زیبا جویان گرامی از طریق فرم زیر می توانید جهت مشاوره آنلاین لیپوماتیک اقدام فرمایید .لطفا در ارائه اطلاعات صحیح شماره همراه و ایمیل دقت نمایید.مشاورین ما پس از بررسی در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت مشاوره رایگان لیپوماتیک

با توجه به اینکه عمل لیپوماتیک در حال حاضر با دستگاه‌های هوشمند (دستگاه لیپوماتیک اینفراسونیک) و کانولای قابل انعطاف انجام می‌شود، این دستگاه بافت چربی را به صورت انتخابی مورد هدف قرار می‌دهد و آسیبی به عروق خونی، لنفی، عضلات و اعصاب نمی‌رساند، در واقع اگر دستگاه به بافت غیر چربی برخورد کند، به صورت اتوماتیک از کار می‌افتد، در نتیجه آسیب بافت‌های زیر پوستی بسیار کمتر از روش‌های قدیمی مانند لیپولیز یا لیپوساکشن است و به این ترتیب درد عمل نیز کمتر می‌باشد.

اگرچه میزان خارج کردن چربی به وزن و درصد چربی هر فرد بستگی دارد، اما به طور کلی بعد از لیپوماتیک شاهد کاهش 4-2 سایز خواهید بود.

استفاده از این روش برای از بین بردن چربی های اضافی بسیار موثر است اما میزان ماندگاری آن کاملا به خود فرد بستگی دارد پس از انجام لیپوماتیک فرد باید رژیم غذایی مناسبی داشته باشد و همچنین فعالیت بدنی خود را بیشتر کند تا چربی ها بازگشت پیدا نکنند.

چربی‌های حذف شده در نواحی که تحت عمل لیپوماتیک قرار گرفته‌اند، برگشت پذیر نیستند، مگر اینکه فرد بعد از عمل پرخوری کند و چربی‌های جدیدی در آن ناحیه شکل بگیرد. اما اگر فرد بعد از انجام عمل لیپوماتیک به توصیه‌های پزشک خود توجه کند، با رعایت رژیم غذایی مناسب و ورزش هم می‌تواند اندام ایده آلش را حفظ نماید هم به سلامتی خود کمک کند، در عین حال اصلا چربی‌های برداشت شده با لیپوماتیک، باز نمی‌گردند.

زمانی که تورم‌های بعد از تخلیه چربی کاملا از بین رفتند و تخلیه ترشحات خونی شما قطع شد، می‌توانید نتایج نهایی لیپوماتیک را ببینید. معمولا 8-6 هفته طول می‌کشد تا تورم بعد از عمل از بین برود و به این ترتیب حدود 2-3 ماه بعد از عمل که تورم شما کاملا از بین رفت، نتیجه نهایی را می‌بینید.

تخلیه چربی در هر جلسه از لیپوماتیک نباید بیش از 15% وزن بدن باشد. نمی‌توان حجم بسیار بالایی از چربی را در یک جلسه خارج کرد، زیرا این کار خطرناک است و تورم و مشکلات بعد از عمل را تشدید می‌کند. به طور کلی میزان برداشت چربی به وزن و درصد چربی بدن هر فرد بستگی دارد و پزشک بعد از جلسه مشاوره قبل از عمل لیپوماتیک، با معاینه شما میزان خارج کردن چربی با انجام لیپوماتیک را به شما اطلاع می‌دهد.

زمانی که رشد بدن شما کامل شد و توده بدنیتان به طور کامل شکل گرفت می‌توانید این عمل را انجام دهید. تقریبا بعد از بلوغ و رشد کامل بدن و از حدود 18 سالگی می‌توانید عمل لیپوماتیک را انجام دهید.

بعد از اینکه اختلالات دوران قاعدگی شما برطرف شد و بدن شما به حالت عادی خود بازگشت، هیچ منعی برای اقدام به بارداری وجود ندارد.

میزان تورم بستگی به حجم چربی خارج شده دارد و هر چه بیمار فعال‌تر باشد، مایعات سریع‌تر از بدن خارج می‌شوند و تورم بعد از عمل لیپوماتیک سریع‌تر از بین می‌رود. معمولا 10 روز بعد از لیپوماتیک، ورم‌های اصلی از بین می‌روند، اما 8-6 هفته طول می‌کشد تا تمامی ورم‌های شما از بین بروند.

میزان لاغری بعد از لیپوماتیک بستگی به خود فرد دارد، به طور کلی آن چربی‌هایی که از بدن خارج شدند، برگشت دوباره ندارند و اگر فرد بعد از انجام لیپوماتیک، رژیم غذایی مناسبی را رعایت کند و در عین حال فعالیت ورزشی داشته باشد، بیشتر لاغر می‌شود و چربی‌های خارج شده، هرگز باز نمی‌گردند.

برای دستیابی به یک نتیجه طبیعی تر ،لیپوماتیک عمدتاً همراه با روش‌های دیگری مانند لیفت سینه ،بزرگ کردن یا کوچک کردن سایز سینه ، ابدومینوپلاستی یا جراحی‌های پلاستیکی مشابه انجام می‌شود.

یکی از قدرتمند ترین اعمال جراحی ترمیمی ( تغییر شکل دهنده )  آبدومینوپلاستی ( تامی تاک ) است که باعث می شود شکم را به ایده آل از دیدگاه زیبایی نزدیک کند.

از دیدگاه زیبایی، شکمی ایده آل است که مسطح بوده و فاقد هرگونه خطوط استریا و پوست اضافه باشد.

علاوه بر این عضلات شکمی سفت بوده و تنها یک لایه چربی متوسط روی آن را پوشانده است.

آبدومینوپلاستی باعث سفت شدن شلی و افتادگی پوست شکم می شود و نیز موجب مسطح شدن ( صاف تر ) و لاغر شدن شکم و بازگرداندن شکم به حالت اولیه خود می شود یعنی تا حد امکان خطوط استریا و چین و چروک ها و ترک های سطح پوست را از بین می برد.

بارداری و کاهش یا افزایش وزن از جمله مهم ترین عواملی هستند که با اثر بر روی عضلات شکم، ایجاد خطوط استریا و افزایش توده چربی شکمی، سبب تغییر در ظاهر شکم می شوند.

ورزش می تواند سبب کاهش توده (ضخامت) چربی در ناحیه شکم شود اما هیچ اثری در از بین بردن خطوط استریا و بهبود پوست شل شده شکم ندارد.

علاوه بر آن اگر تغییر معناداری در عضلات شکمی هم به وجود آمده باشد دیگر ورزش به تنهایی برای بهبود ظاهر آن کارساز نخواهد بود.

عمل آبدومینوپلاستی در مقایسه با لیپوماتیک یک جراحی تهاجمی محسوب می شود.

در روش آبدومینوپلاستی برش های مختلفی در نواحی شکم و دور ناف ایجاد می شود و به دلیل برداشت حجم بالای چربی های تجمع یافته در این ناحیه،  در نهایت زیبایی خاصی به اندام داده خواهد شد.

لیپوماتیک برای افرادی کاربردی تر است که چاقی موضعی اندکی در بدن دارند و با یک شکم بسیار بزرگ که افتاده و آویزان می باشند، روبرو نیستند.

در حقیقت در کاندید های مناسب برای این عمل، پوست خاصیت انعطاف پذیری و ارتجاعی خود را دارا می باشد و تنها قرار است یک حجم مشخص از چربی های اندام شکم را خارج کرد.

با استفاده از روش آبدومینوپلاستی تنها می توان چربی های مازاد در ناحیه شکم را خارج کرده و افتادگی های این ناحیه را برطرف نمود.

این روش جراحی زیبایی مخصوص شکم است اما روش لیپوماتیک از جمله شیوه های کاربردی برای تمامی اندام هایی می باشد که دارای چربی های مازاد هستند.

برخی موارد برای حذف چربی های موضعی از روش های جراحی استفاده می کنند. برخی افراد دارای اضافه وزن ،برای حذف چربی و لاغری موضعی به دنبال روش های غیر جراحی و غیر تهاجمی هستند. دستگاه cool laser حاصل تلفیق دو تکنولوژی بسیار قدرتمند  Vacuum Freeze,  Low Energy Laser می باشد. که محصول کشور اسپانیا – امریکا است و تنها دستگاه لاغری موضعی دنیا می باشد که دارای تایید سازمان غذا و داروی آمریکا(FDA) و اروپا (CE) و ایران می باشد.

شایان ذکر است که این دستگاه در سال 2019 به عنوان شگفت انگیزترین دستگاه لاغری دنیا رونمایی شد و در حال حاضر فقط کلینیک های وابسته به رویان سلامت دارای این دستگاه پیشرفته می باشند.

سوالی داشتم اینکه بعد از تزریق در نواحی سینه و باسن این نواحی حس پوستیشون رو از دست میدن؟؟؟ بی حس میشن؟؟

بعد اینکه بعد مدتی چربی شل میشه؟ جوری که باسن افتادگی باسن و شلی بیش از حد بشه؟

سلام خیر، اصلا چنین اتفاقی نمیفته و هیچ ربطی به اعصاب و حسش نداره

سلام من ماندانا هستم ۵۲ ساله ۳ سال پیش عمل بای پس معده به طریقه لاپاراسکوپی کردم وزنم از ۱۱۰ رسید به ۸۰الان روی ۸۵ کیلو مونده وشکمبزرگ و اویزان وپهلو دارم خواستم ببینم هزینه عمل ابدومینوپلاستی کلا چقدرمیشه؟

با سلام و درود قیمت ابدومینوپلاستی با توجه به انواع ابدومینوپلاستی ، میزان چربی و پوست اضافه شکم و اقداماتی که باید صورت گیرد و دستمزد جراح متخصص پلاستیک و هزینه های جانبی کلینیک تعیین می شود.

سلام آیا لیپوماتیک ساق پا هم انجام می دهید؟ حدودا هزینه اش چقدر میشه و تا چه حد موثر در لاغری و خوش فرم شدن ساق پا می شود؟

با سلام خیر ساق پا لیپو نمیشه چربی های کنار زانو رو میشه برداشت ولی ساق پا در اکثر کیسها نمیشه بی ضرر بودنش اثبات نشده و چون این احتمال آسیب به ورید هست بهتره انجام نشه

سلام دکتر خانم سراغ دارین

با سلام خیر

سلام ببخشید هزینه عمل ژنیکوماستی گرید ۱ تقریبا چقدره؟

با سلام و عرض ادب لطفا جهت اطلاع از هزینه و تعیین وقت مشاوره رایگان با شماره ی ۴۱۹۳۶-۰۲۱ تماس بگیرید

سلام ببخشید مادرم شکم پهلو زیادی داره قند داره برا عملش مشکلی پیش نمیاد

با سلام قند اگر تحت کنترل باشه و عدد هموگلوبین A1c نرمال باشه و پزشک معالجشون نامه کتبی برای تایید بدن میشه این عمل انجام بدین

سلام هزینه لیپو شکم و پهلو چقدر است؟

با سلام.من بیماری کولیت اولستراتیو یا التهاب روده بزرگ دارم و در عین حال چربی زیادی در شکم و پهلو دارم.ایا انجام لیپوماتیک با داشتن این بیماری برای بنده مقدوره؟

درود بر شما مشکل خاصی نداره شما میتونید با گرفتن نامه کتبی از پزشک معالجتون این عمل را انجام بدهید

سلام میخواستم سینه هام و پروتز کنم خواستم بدونم ب مرور زمان افتاده نمیشن و ثابت می مونه یا ن

با سلام و احترام ،طول عمر پروتز سینه دائمی میباشد.

سلام خسته نباشید.. آیا لیپوماتیک شکم و کمر و پهلو در کاهش کمر درد موثر هست؟

سلام ببخشین باید ﭺندوقت از عمل سزارین بگذره تا بتونم لیپوماتیک کنم بعداین ک هزینه پشت شکم وپهلو ﭺقدر حدودا

با سلام پس از گذشت شش ماه از عمل سزارین میتونید انجام بدین برای اطلاعات تکمیلی و مشاوره رایگان در رابطه با خدمات، هزینه ها و… با شماره تلفن زیرتماس حاصل فرمایید. ☎021-41936 ☎02122885890-95 مشاورین تلگرام : royanmoobot@

سلام .من ۲ماه پیش تو مرکز شما لیپو شکم انجام دادم ولی هنوز شکمم بزرگه.چرا؟

با سلام لطفا بصورت حضوری جهت معاینه به مرکز مراجعه نمایید.

سلام‌. بعد از تخلیه چربی به باسن. احتمال جذب شدنش هست؟ من چربی از شکم برداشتم برای لپ و خط خنده. بعد از یکسال بکلی جذب شد.

با سلام بله یک مقدار از چربی جذب میشه و تقریبا پنجاه درصدش تا چندین سال میمونه

ببخشید وقتی لیپو انجام میشه بعد تزریق به باسن همزمان انجام میشه مشکلی‌ نیس دراز بکشیم؟ فرم باسن مشکلی پیش نمیاد براش؟

با سلام بالشت مخصوص داره روی اون باید بشینید خوابیدنم تا حداقل دو هفته روی پهلو باید باشه

و اینکه هزینه با ترنسفر به باسن ۶ت؟ بازوها چقدر میشه؟

با سلام خیر هزینه ترنسفر 2 میلیون می باشد برای اطلاعات تکمیلی و مشاوره رایگان در رابطه با خدمات، هزینه ها و… با شماره تلفن زیرتماس حاصل فرمایید. ☎021-41936 ☎02122885890-95

سلام برای جراحی های لاغری و پیکر تراشی شکم و سینه و باسن شرایط اقساط دارید ؟اگر نه لطفا هزینه این عمل ها رو بگید . ممنون

با سلام خیر شرایط اقساط فقط برای کاشت مو می باشد. برای اطلاعات تکمیلی و مشاوره رایگان در رابطه با خدمات، هزینه ها و… با شماره تلفن زیرتماس حاصل فرمایید. ☎021-41936 ☎02122885890-95

سلام ایا برای سرشانه نیز میتوان لیپوماتیک را انجام داد ؟

با سلام و احترام خیر برای سرشانه نمیتوان لیپوماتیک انجام داد

سلام ببخشید پسری هستم با قد ۱۷۲ و وزن ۹۸ کیلوگرم اگه بخوام چربی شکم و سینه ام رو بردارم حدودا چقدر میشه؟ ممنون میشم اگه جواب بدین با تشکر

با سلام و احترام برای مشاوره رایگان در مورد هزینه ها با مجرب ترین مشاورین ما، میتوانید با شماره تلفن 41936-021 و 95-228885890-021 تماس حاصل نمایید. مشاورین و متخصصین ما علاوه بر مشاوره ی تلفنی، در تلگرام نیز همراه شما هستند. برای ارتباط در تلگرام می توانید با ربات royanmoobot@ در ارتباط باشید

هزینه عمل بزرگی سینه مردان از نوع بافت چربی چقدر می باشد ؟

با سلام و احترام برای مشاوره رایگان در مورد هزینه ها با مجرب ترین مشاورین ما، میتوانید با شماره تلفن ۴۱۹۳۶-۰۲۱ و ۹۵-۲۲۸۸۸۵۸۹۰-۰۲۱ تماس حاصل نمایید. مشاورین و متخصصین ما علاوه بر مشاوره ی تلفنی، در تلگرام نیز همراه شما هستند. برای ارتباط در تلگرام می توانید با ربات royanmoobot@ در ارتباط باشید

ببخشید شکم من خیلی بزرگه دکتر رفتم گفت شما چربی خیلی کمی داری ولی دلیل بزرگی شکمتون نفخ خیلی زیاده،ایا شکمی که نفخ داره هم میشه عمل کرد و هزینه‌اش چقد هست با تشکر

با سلام و احترام بله میشه عمل کرد برای مشاوره رایگان در مورد هزینه ها با مجرب ترین مشاورین ما، میتوانید با شماره تلفن ۴۱۹۳۶-۰۲۱ و ۹۵-۲۲۸۸۸۵۸۹۰-۰۲۱ تماس حاصل نمایید. مشاورین و متخصصین ما علاوه بر مشاوره ی تلفنی، در تلگرام نیز همراه شما هستند. برای ارتباط در تلگرام می توانید با ربات royanmoobot@ در ارتباط باشید

هزینش چقد بازو و شکم پهلو

سلام تخلیه مایع بعد از لیپوماتیک شکم و پهلو معمولا چند روز زمان میبره؟لطف میکنین

با سلام و احترام معمولا سه روز زمان میبره

سلام من دنبال دکتر متخصص خانوم که کارش عالی باشه جهت تزریق چربی به باسن هستم میشه لطفا معرفی کنین باتشکر

با سلام و احترام پزشک خانم نداریم و در هیچ اتاق عملی ضمانتی بابت عدم حضور پرسنل آقا در اتاق عمل وجود ندارد.

با سلام بعضی ها میگن چربی که تو لیپوماتیک برداشته میشه بعد یه مدت دوباره جذب میشه و دوباره آدم چاق میشه درسته یا نه؟ممنون

با سلام و درود با توجه به اینکه در روش لیپوماتیک با جدا نمودن و تخلیه بافت سالم چربی از بدن فرد متقاضی ، شاهد کاهش چربی در ناحیه مورد نظر یا کاهش سایز اندام شکمی و کمری فرد هستیم اما چنانچه فرد پس از کاهش قابل توجه سایز بدن خود به رعایت رژیم غذایی توجهی نکند ، مسلما این چربی های حذف شده باز خواهند گشت.

با سلام ميخواستم بدونم ليپوساكسن صورت هم انجام ميدين؟

با سلام و احترام فقط در ناحیه غبغب لیپوساکشن انجام میشود

سلام خسته نباشید معذرت سوالی داشتم من خانمی ۲۷ ساله هستم که بعد رایمان dvt پای راست گرفتم و الان ۶ ماهه وارفارین مصرف میکنم که با توجه به نتیجه سونو رنگی در هفته قبل بیماری کاملا بهبود یافته و تا یک ماه دیگه قرص مصرف میکنم. آیا میتوانم لیپوماتیک ران انجام دهم؟ چه مدت بعد قطع قرص ممکن است؟ ممنون

با سلام و احترام شما بهتر است که لیپوماتیک ران انجام ندهید بدلیل اینکه احتمال آمبولی در شما وجود دارد ولی لیپوماتیک شکم و پهلو بلامانع است

سلام خسته نباشید ، من شکم و پهلوهام چربی داره ولی زیاد نیست ، اینا رو تخلیه کنید و یکمی از چربی ها به باسنم اضافه بشه میخواستم بدونم هزینه لیپوماتیک چقدر میشه ؟ من از مشهد میخوام بیام واسه عمل به همین خاطر اگه اماکنش هست قیمت بگید ممنون میشم

با سلام و احترام حدودا 8،500،000 تومان هزینه لیپوماتیک شکم و پهلو و ترنسفر آن به ناحیه دیگر میشود.

سلام. وقت بخیر. من قدم 160 و وزنم 64 هستش. فقط مشکلم تو ران هستش .ه هر چی رژیم و ورزش می کنم تکون نمیزخوره. هزینه لیپوماتیک ران چقدر میشه؟ و اینکه چربی من اصلا زیاد نیس فقط میخوام فرمش بهتر بشه. و اینکه ایا امکان پرداخت قسطی هم وجود داره؟

با سلام و احترام برای دریافت هزینه می توانید در ساعات کاری کلینیک رویان مو سلامت با شماره۴۱۹۳۶ (۰۲۱) ، ۲۲۸۸۵۸۹۰-۹۵ (۰۲۱) تماس حاصل فرمایید . خیر پرداخت اقساطی فقط برای کاشت مو می باشد.

سلام و خسته نباشید.من سه ساله پیش سزارین کردم دوقلو حامله بودم به خاطر همین پوست شکمم خیلی افتادگی پیدا کرده و اویزان شده و چربی هم زیر اونو گرفتهقدم ۱۶۵ و وزنم۷۰ کیلو هست.میخواستم ببینم ایا عمل لیپوماتیک میتونم انجام بدم یا باید ابدومینوپلاستی انجام بدم با توجه به عوارصی که داره.و اینکه لطف بفرمایید هزینشو هم اعلام کنید.لطفا چون شهرستان هستم میخام دقیق بدونم

با سلام و احترام شما چون شکمتون افتادگی داره حتما ابدومینوپلاستی باید انجام بدین و در صورت انجام لیپوماتیک افتادگی بیشتر میشود .هزینه ابدومینوپلاستی برای شکم حدودا 10میلیون تومان می باشد.

سلام… ۳۸ ساله هستم…و ۳بار زایمان داشتم من ۳ ساله که عمل ابدومینو انجام دادم… و اندامم عالی شده بود ولی الان رانهای چاق دارم…و کمی هم شکمم چربی اورده…ومیخوام کلا از بازو و ران هام چربی برداشته بشه….و اگر مقدار کمی چربی در شکم هم هست اونها رو هم بردارم… هزینه اش چقدر هست؟ و مدت استراحت چند روزه؟

با سلام و احترام هزینه لیپوماتیک برای هر بازو حدودا 2 میلیون و برای هر ران 4 میلیون تومان میباشد. مدت استراحت هم بستگی به آستانه تحمل درد هر بیمار دارد ولی به طور نرمال حدودا 3-4 روز می باشد.

سلام خسته نباشید من کل بدنم چاق هست سینه شکم پهلو.. قد ۱۵۰ وزنم ۹۰ کیلو میخواستم ببینم هزینه لیپوماتیک من چقدره؟؟ و اینکه من تیروئید خیلی کم کار دارم.. بعداز عمل ایا دوباره چاق میشم ؟؟

با سلام و احترام لیپوماتیک برای کل بدن معمولا با نظر پزشک معالج در دو مرحله صورت می پذیرد . اصولا جایی که لیپوماتیک انجام میشود چربی تجمع نمیشود . برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد هزینه ها و … شما میتوانید جهت مشاوره رایگان با شماره ی 41936-021 تماس بگیرید.

سلام هزینه ی ابدو شکم وپهلو چنده

با سلام و احترام حدودا 10/500/000 تومان

سلام خدمت شما.بنده چاق بودم الان چند ساله لاغر شدم و به حدی رسیدم که مربی باشگاه میگه کم تر از ۱۰درصد شده چربی بدنم.فقط پوست در ناحیه شکم اضافه اوردم.میخواستم عمل کنم.و سینه هامم سره صورتی بزرگ دارند میخواستم اونم عملش کنم کوچگ کنم.میخواستم ببینم میشه جفتشا تو یک عمل درست کرد.و این که بنده از اصفهان باید بیام اگه زحمتی نیس مبلغشم حدودی بهم بگین ممنون.

با سلام و احترام لطفا از طریق پیام رسان های تلگرام به ای دی @royanmoobot ، واتس آپ به شماره ۰۹۱۹۰۱۲۵۴۶۰ عکس سه ناحیه روبرو، بالا و پشت سر خود را ارسال نمایید تا بعد از بررسی پزشک متخصص در مورد نیاز به عمل جراحی نظرشان را به شما اعلام نماید.ولی بهتره است که شما در ابتدا عمل کاشت مو انجام بدین و بعد بینیتونو عمل کنید

باسلام من نظرمساعدی به لیپوماتیک دارم شاهدعمل دوستانم بودم و نتیجه ش عالی بوده خودم هم تصمیم به عمل لیپوماتیک دارم

با سلام و احترام بسیار عالی ،هستیم در خدمتتون

سلام هزینه جراحی لیفت سینه سایز ۷۵ که یکم بالا بیادو کوچیکتر و همزمان ابدومینوپلاستی شکم که بخاطر ترک بارداریه ترکا تا ناف اومده میخوام برن سایز کمر ۴۰ چقده؟هردوباهم چقدر میشه

با سلام و احترام برای اطلاعات تکمیلی و مشاوره رایگان در رابطه با خدمات، هزینه ها خود می توانید در ساعات کاری کلینیک رویان مو سلامت با شماره 41936(021) ، 95-22885890(021) تماس حاصل فرمایید و نوبت مشاوره حضوری رایگان دریافت کنید. اما اگر امکان حضور ندارید می توانید از طریق پیام رسان های تلگرام به ID : @royanmoobot ، واتسآپ به شماره 09190125460 پیام ارسال کنید

با سلام.من لیپوماتیک برای شکم میخاستم و همزمان تزریق چربی به باسن ولی خیلی آدم ترسویی هستم میخاستم بدونم عوارض نداره؟منظورم آمبولی ….. و اینکه در حین عمل داروی خواب آور تزریق میشه یا من فرایند عمل میبینم.چون فکر نکنم در طول عمل صبور باشم. البته من بدن چاقی ندارم و یه مدته دارم رژیم پر کالری استفاده میکنم تا کمی چربی برای تزریق به باسن داشته باشم.قدم۱۶۴ وزنم۶۴ هست.

با سلام و احترام هر عملی عوارض مربوط به خود را دارد با توجه به اینکه محققان تلاش زیادی در رفع عوارض جراحی های زیبایی دارند، دستگاه هایی هوشمند و پیشرفته را ابداع کرده اند دستگاه لاغری لیپوماتیک از جمله دستگاه های جدید و به روزی است که در سراسر نقاط دنیا و در بهترین کلینیک های تخصصی زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد و ریسک ابتلا به آمبولی را در بیماران به صفر رسانده است. بله در عمل بیهوش میشین و چیزی از مراحل عمل متوجه نمیشین. برای تزریق چربی به باسن باید ذخیره چربی مناسبی داشته باشین

با سلام چنانچه ناحیه شکم لیپوماتیک شود چقدر روی وزن تاثیر می گذارد چقدر از وزن کم می شود.مادرم ۶۶ سال سن دارند بیماری قند دارند چون وزنشون زیاده پاهاشون توان لازم را ندارند.چه توصیه می فرمایید.

با سلام و احترام با توجه به اینکه بافت چربی وزن زیادی ندارد و بیشتر حجم داره ،بنابراین خیلی در وزن تاثیر گذار نیست و در مورد بیماری قند مادرتون باید میزان بیماریشان بررسی شود و برای عمل حتما تاییدیه پزشک معالج مورد نیاز است زیرا در اینگونه بیماری ها بهبود ناشی از جراحت های بعد از عمل با کندی صورت میگیرد

در عمل لیپوماتیک چقدر در روی وزن تاثیر می گذارد مادرم ۶۶سال سن دارند ودیابت دارند.می خواهیم عمل روی شکم شون عمل انجام شود.تاثیر روی وزنشون دارد.

ببخشید مگه لیپوماتیک شکم پهلو هم بیهوشی نیاز داره؟؟؟تو توضیحات که ننوشته بودین.

با سلام و عرض ادب خیر نیازی به بیهوشی نیست و با بیحسی موضعی عمل انجام میشود

سلام ببخشيد من اقايي ٢٤ساله هستم ميخاستم چربي هاي سينه مو بردارم البته فقط جهت زيبايي نه جهت چاقي ايا روشهاي مناسب تري هست يا خير؟ و براي ليپوماتيك بايد چه چيزايي از يك دكتر انتظارداشته باشم و چه از او بپرسم راجب دستگاه ليپوماتيكي كه استفاده ميكنه؟ و هزينه تقريبي ان چقدر است ايا شما ميتوانيد دكتر خوبي در شيرازمعرفي كنيد؟

با سلام و احترام اگر هدف شما کوچک کردن سینه می باشد باید عمل ژنیکوماستی انجام دهید ،ولی اگر بخواهید تخلیه چربی کنید میتوانید عمل لیپوماتیک انجام دهید.توصیه میشود جهت مشاوره حضوری رایگان به کلینیک مراجعه نمایید.

سلام من مزديك دو ستل پيش سرطان تيروييد داشتم عمل كردم يد درماني هم كردم الان شكر خدا خوبم ميخوام بدونم ميتونم ليپو انجام بدم

با سلام و احترام در صورت به همراه داشتن نامه کتبی از پزشک معالج امکان پذیر می باشد

سلام برای انجام پرتز سینه از طریق ترنسفر چربی باید از بدن خود شخص باشه ایا این به این معنی فقط باید چاق باشی؟ چه میزان چربی لازمه؟

با سلام و درود عمل پروتز سینه با تزریق چربی به سینه متفاوت می باشد و تزریق چربی به سینه در حقیقت روشی برای بزرگ کردن سینه‌ها می باشد وبیشترمناسب افرادی است که تمایل ندارند زیر تیغ جراحی بروند و از چربی های خود فرد استفاده می شود و باید میزان حجم چربی کافی در بدن خود داشته باشید.

سلام. من عمل معده انجام دادم و خيلي از وزنم رو از دست دادم و الان خيلي پوستم شل و افتاده شده. جوري كه اصلاً ظاهر خوبي نداره.تو كلينكتون عمل كشيدگي پوست انجام ميديد؟؟ اگر حدود قيمت هم بگيد ممنون ميشم

با سلام و احترام شما باید عمل ابدومینوپلاستی انجام دهید و هزینه عمل 10/5 میلیون تومان می باشد.

سلام خسته نباشید من از شهرستان مزاحمتون میشم من میخوام لیپوماتیک شکم و پهلو و تزریق بعه باسن انجام بدم راهم خیلی دوره میشه لطف کنید بگید هزینش چقدره و آیا عوارض یا خطری نداره؟

با سلام و درود برای تزریق چربی به باسن باید ذخیره چربی مناسبی داشته باشین دستگاه لاغری لیپوماتیک از جمله دستگاه های جدید و به روزی است که در سراسر نقاط دنیا و در بهترین کلینیک های تخصصی زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد و ریسک ابتلا به آمبولی را در بیماران به صفر رسانده است. جهت مشاوره و اطلاعات بیشتر در مورد هزینه های خود می توانید در ساعات کاری کلینیک رویان مو سلامت با شماره 41936(021) ، 95-22885890(021) تماس حاصل فرمایید و نوبت مشاوره حضوری رایگان دریافت کنید. اما اگر امکان حضور ندارید می توانید از طریق پیام رسان های تلگرام به ID : @royanmoobot ، واتسآپ به شماره 09190125460 پیام ارسال کنید

سلام من ۲۰سالمه و از بچگی دچار چاقی بودم و خیلی وزنم بالا پایین شده میخواستم بدونم عمل کل سطح بدن از ناحیه شکم و ران برام عملش ممکن و میخواستم به باسن و سینم چربی تزریق شه تو این سن میتونم عمل کنم؟و اینکه برای درمان ترک چاقی چیکار باید کرد؟؟؟؟

با سلام و عرض ادب بله میتونید عمل انجام بدین .برای درمان چاقی ابتدا باید دلایل چاقی شما مشخص بشه

سلام خسته نباشید من از شهرستان مزاحمتون میشم من میخوام لیپوماتیک شکم و پهلو و تزریق به باسن انجام بدم راهم خیلی دوره میشه لطف کنید بگید هزینش چقدره و آیا عوارض یا خطری نداره؟ آیا هزینه ربطی به بزرگی و کوچکی شکم و پهلو دارد چون من زیاد بزرگ نیست شکم و پهلوم

با سلام خیر هزینه به بزرگی شکم و پهلو ارتباطی ندارد

سلام خسته نباشید من دخترم و ۱۹ سالمه میخام لیپو انجام بدم ب نظرتون خوبه الان انجام بدم یا بعد از ازدواج؟؟؟

با سلام و درود عمل لیپوماتیک ارتباطی به بارداری نداره ،الان هم میتونن انجام بدن

سلام بعد از عمل مینی ابدو امکان بارداری وجود داره ؟

با سلام و احترام بارداری بعد از عمل ابدومینوپلاستی بلامانع است و فرد می تواند بدون هیچ مشکلی باردار شود، اما باید 2 تا 3 سال بعد از عمل این کار را انجام دهد و این موضوع را نیز باید درنظر گرفت که احتمال بازگشت شکم به حالت قبل وجود دارد.با توجه به اینکه بارداری به علت کاهش و افزایش سایز شکم منجر به افتادگی شکم و ایجاد ترک های پوستی می میشود. بنابراین توصیه می شود پس از بارداری و زمانی که قصد باردار شدن مجدد ندارید عمل ابدومینوپلاستی (جراحی شکم) را انجام دهید

سلام هزینه لیپو گونه چقدره حدودا؟

با سلام و احترام عمل لیپوماتیک برای گونه انجام نمیدیم.

سلام. ایا تخلیه چربی های شکم برای خانم های سنین باروری مشکلی رو از نظر عوارض های بارداری بعدی پیش نمیاره؟؟

با سلام و درود خیر به هیچ وجه

سلام من 27سالم هست وزنم 108هست و قدم 170و 37کیلو اضافه وزن دارم بیشتر ران چند کیلو بخوام لیپو انجام بدم کم میشه و هزینه اش چقدره و نوبت برای چند وقت دیگه هست و با کدام بیمه ها کار میکنید

با سلام و احترام در عمل لیپوماتیک با توجه به اینکه چربی بیشتر حجم داره و وزن زیادی نداره ،بیشتر سایز بدنتون کم میشه تا وزن البته برای اطلاعات دقیقتر شما میتوانید با شماره 41936-021 با مشاورین ما تماس بگیرین و وقت مشاوره رایگان دریافت کنید.

با سلام، من میخوام لیپوماتیک کل بالا تنه انجام بدم. یعنی بازو، پشت، کمر، پهلو و شکم. این عمل در یک جلسه امکان پذیر هست؟

با سلام و احترام باید هموگلوبین بررسی شود و در صورت نبود مشکل امکان پذیر است

سلام، هزینه کوچک کردن باسن حدودا چقدره؟

با سلام عمل کوچک کردن باسن را انجام نمیدهیم

سلام من 21 سالمه حدود ۳۵ کیلو وزن کم کردم ولی هنوز ی مقدار چربی ناحیه شکم دارم و دچار افتادگی شدم میخواستم لیپو و ابدو انجام بدم ولی شنیدم ک اگر ابدو کنم نمیتونم باردار شم واقعا مشکلی ایجاد میکنه یا خیر در ناحیه بازو هم برای رفع افتادگیش شنیدم ک رد عمل میمونه و بدجور مبشه درسته؟

با سلام و درود بارداری بعد از عمل ابدومینوپلاستی بلامانع است و بهتر است 3 سال از عمل جراحی شکم بگذرد.بعد از عمل ابدومینوپلاستی، خانم ها می توانند به راحتی حامله شوند ولی توصیه می گردد که اگر خانمی قصد باردارشدن دارد، این عمل را به بعد از بارداری خود موکول کند زیرا در دوران حاملگی عضلات، مجدد از هم دور شده و شکم دوباره به وضعیت قبل از ابدومینوپلاستی برمی گردد.و مورد بعدی اکثر عمل های زیبای جای اسکار بجا میماند و به مرور زمان کمرنگ تر میشود

سلام خسته نباشید میخواستم بدونم چند درصد از چربی شکم و پهلو لیپوماتیک میشه ؟؟ و اینکه بعد از عمل هزینه دگ ای هم داره ؟؟

با سلام و درود کلا 10 درصد از حجم چربی بدن را میتوان هر هر مرحله لیپوماتیک کرد.برای دریافت اطلاعات دقیق در مورد هزینه ها با شماره های 41936-021 تماس بگیرین

سلام وقت بخیر من ۲۱ سالمه و دو زایمان داشتم شکم بزرگ و افتادگی شکم دارم و همچنین پهلو باز میخاستم بدونم من اگ بخام عمل کنم ایا بعد عمل درد زیادی داره یا قابل تحمل و خطری پیش نمیاد و میخاستم هزینش و بدونم من چون شهرستان هسم ممنون میشم ک جوابم و بدید تشکر ☺

با سلام و احترام افرادی که به درد حساس اند میتوانند در ساعات منظمی مسکن های تجویز شده را مصرف کنند و کوچکترین احساس دردی نداشته باشن برای دریافت اطلاعات دقیق در مورد هزینه ها با شماره های 41936-021 تماس بگیرین

سلام لطفاً بفرمایید با این روش چربی قسمت کتف و پشت رو هم میشه برداشت؟

با سلام و درود بله میتوان برای کتف و پشت لیپوماتیک انجام داد.

سلام وقت به خیر بی حسی و درد لیپوماتیک تا چند وقت بعد از عمل میمونه؟

با سلام و احترام میتوان گفت که داروی بیهوشی و یک سری داروهای دیگر که در حین لیپوماتیک استفاده شده حداقل تا ۸ ساعت بعد از لیپوماتیک شکم موثر خواهند بود و بیمار دردی را در ناحیه شکم حس نخواهد کرد. اما پس از آن به راحتی می توان با مسکن درد را کنترل کرد تا بیمار کوچکترین دردی را احساس نکند.

سلام هزینه عمل پروتز بزرگ کردن سینه چقدره؟

با سلام و درود لطفا جهت دریافت قیمت با شماره ی ۴۱۹۳۶-۰۲۱ تماس بگیرید.

سلام خسته نباشید من از شیراز مزاحمتون میشم میخواستم بدونم هزینه پروتز سینه چقدر هست

با سلام و درود لطفا جهت دریافت قیمت با شماره ی ۴۱۹۳۶-۰۲۱ تماس بگیرید.

سلام من میخاستم بدونم اگه بخان عمل لیمو برا ازبین چربی درناحیه شکم پهلو کمر وران وبازو انجام بدم به طور کلی قیمتش چقدرمیشع لطف میکنین اکه اینجا بگین

با سلام و درود لطفا جهت دریافت قیمت با شماره ی 41936-021 تماس بگیرید.

سلام محدوده سن چقد هس؟

با سلام و احترام لیپوماتیک برای افرادی مناسب است که بیش از 18 سال دارند

طلام برای سینه های کوچک پرتز را پیشنهاد میکنیید یا تزریق چربی من ۱۷۰ قدمه ۵۸ کیلو وزن وقیمتش رو هم محبت کنیید ممنون

با سلام و احترام شما احتمالا چربیه لازم رو برای تزریق ندارین و بهتره که پروتز انجام بدین جهت دریافت هزینه هم میتوانید با مشاورین ما با شماره 41936-021 تماس بگیرین

سلام هزینه لیپو شکم و تزریق به باسن چقد میشه ؟ من میخوام طی سه مرحله چربیهای شکم پهلو وپشت لیپو کنم و به باسن تزریق کنم در فواصل چند ماه تا بعد از سه بار تزریق به باسن و جذب چربی اون چربی که میمونه یک باسن نرمال درست بشه و بعدش عمل آبدو انجام بدم آیا این روش امکان پذیره و هزینه هاش چقد میشه؟

با سلام و احترام شما باید مراجعه حضوری نمایید و با پزشک جراح صحبت کنید

سلام من۷۸کیلو هستم.۱۶۳سانت قدمه. فقط شکم پهلو و پشتم چربی دارم ک میخاستم بردارم و ب باسن و بغل پا یا همون ران تزریق کنم. میخاستم بدونم میشه؟ و اینکه هزینش چقدر هس

با سلام و احترام بله امکان پذیره ولی بهتره که مشاوره حضوری بشین.لطفا برای تعیین وقت و اطلاع از هزینه ها با شماره 41936-021 تماس بگیرین

سلام و عرض ادب ببخشید من با قد ۱۶۸و وزن ۹۸کیلو چاقی در کل بدنم پخش می‌باشد سایر کمر برای شلوار ۴۸الی ۵۰ میباشد کمی شکمم هم آویزان میباشد و دارای پهلو وکمرم هم دوتا خط چاقی دارد ممنون میشم راهنمایی ام کنید هزینه عمل چقدر می‌باشد چون میخواهم از اصفهان بیام و آیا بعد عمل دربیمارستان بستری میشویم یا خیر وجدانا قیمت ها را لطف کنید

با سلام و احترام شما حتما باید مشاوره حضوری بشین و یا برای ما از طریق تلگرام و واتساپ عکس ارسال نمایید

با سلام و احترام خسته نباشید،سوالی داشتم از خدمتتون،پوست شکم من چربی کمی داره ولی بخاطر حاملگی پوست افتاده و حالت چروکی داره،آیا با لیپوماتیک قابل برطرف شدنه؟ منشکرم

با سلام و احترام برای پوست های افتاده و شل عمل آبدومینوپلاستی انجام میدهیم لطفا برای مشاوره رایگان با شماره 41936-021 تماس بگیرین

سلام هزینه ابدو برای بغل پا وساق پا چقدر .من بغل پا دارم و میخوام برشون دارم

با سلام برای اطلاع دقیق از هزینه ها لطفا با مشاورین ما تماس بگیرید و یا از طریق واتساپ و تلگرام پیام ارسال نمایید.

سلام من بر اثر یه تصادف تو ۹سالگی ۳تا استخون پام شکست و نزدیک به ۲ماه تو گچ بود الان که ۲۴ سالمه این موضوع خیلی اذیتم میکنه اون پای شکستم از اون یکی پام لاغرتره و و این موضوع خیلی افسردم کرده شماهم که گفتین ساق پا انجام نمیشه من باید چیکار کنم که پاهام هماهنگ و یکی بشه تورو خدا جواب بدین

با سلام و احترام در مورد این مسئله باید با پزشک متخصص مشورت نمایید.

سلام،ببخشیدجراحی برداشتن چربی صورت روانجام میدین.لطفاهزینه اش روبگین

سلام خیر چربی صورت را برنمیداریم ،ولی بوکال فت (تخلیه چربی دهانی) انجام میدیم

سلام من واریس پشت زانو دارم میخوام بدونم میتونم ابدو کنم ؟ خطر امبولی نداره؟

با سلام و احترام خیر واریس مشکلی برای این عمل ایجاد نمیکند.

سلام وقت بخیر، مادرم ۵ تا بچه به دنیا اوردن و ۳ بار سزارین کردن، شکمشون خیلی بزرگ و افتاده شده اما به نظر نمیاد همش چربی باشه، میخواستم بدونم با توجه به اینکه ایشون ۵۰ سالشون هست عمل براشون خطر نداره؟ باید چه عملی انجام بدن هزینش چقدر میشه و اینکه ایا احتمال مرگ هست؟ ممنون میشم اگر جواب بدید

با سلام و وقت بخیر با توجه به افتادگی شکم مادر شما حتما باید عمل آبدومینوپلاستی انجام بدن . و با توجه به اینکه این عمل در بیمارستان فوق تخصصی و با تجهیزات پیشرفته و پزشکان مجرب صورت میگیرد این عمل حداقل خطرات احتمالی را خواهد داشت.برای اطلاع دقیق در مورد هرینه لطفا با شماره 0241936-021 تماس بگیرید.

سلام.من به دليل حساسيت شديد،كورتون ميخورم .قصد دارم كه چربي شكمم رو ليپو كنم،مشكلي براي من پيش نمياد.مشكل عفونت؟؟؟و اينكه هزينه ليپو فقط شكم چقدر هستش؟؟

با سلام و احترام باید نامه کتبی از پزشک معالج داشته باشین در مورد هزینه هم با مشاورین ما با شماره 41936-021 تماس بگیرین

سلام من قدم ١٧٠ هست و وزنم ٦٤ ،ران هاي پام چربي دارن ،هزينش چقدر ميشه؟

با سلام و احترام لطفا برای دریافت اطلاعات در مورد هزینه از طریق تلگرام یا واتساپ به مشاورین ما پیام بدهید و یا با شماره 41936-021 پیام ارسال نمایید.

سلام هزینه چربی دورشکم چقدر میشه.؟

با سلام و احترام برای اطلاع از هزینه ها لطفا با شماره ی 41936-021 تماس بگیرید.

با سلام من 35 سالمه،بیماری فشار خون دارم ولی قرص لوزارتان و آملودیپین استفاده میکنم و فشارم رو کنترل میکنم.میخواستم بپرسم میتونم لیپو انجام بدم و اینکه هزینه لیپوماتیک شکم و پهلو و ژنیکوماستی چقدر میشه؟

با سلام و درود بله امکان انجام عمل وجود داره ولی باید نامه کتبی از پزشک معالج داشته باشین

باسلام یه سوال داشتم میخاستم سینه هامو کوچیک کنم وبالا بکشم آیا بیمه تکمیلی هزینه عملو میده ؟؟چون دیدم بیمارستان بابیمه آسیا قرارداد داره

با سلام و درود خیر عمل زیبایی تحت پوشش بیمه نیست

سلام من ۶ ماه پیش عمل لیپوماتیک شکم انجام دادم و مشکلی ندارم . اما در حال حاضر در قسمت زیر شکم و بالای دستگاه تناسلی تجمع چربی خیلی به چشم میاد و آزار دهنده شده . سوالم اینه که چربی این ناحیه هم قابل برداشته ؟ واگر هست لیپوماتیک پیشنهاد میشه یا چیز دیگه ؟ با سپاس از شما

با سلام و احترام بله امکان پذیره و شما حتما باید مشاوره حضوری داشته باشین.

سلام ممنون از خدمات عالیتون …من19سالمه و قد 170و وزن100کیلو و چاقی عمومی دارم و میخوام این عملو برای بازوها و پهلو پشت و پهلو شکم و خودشکم انجام بدم من از شهرستان مزاحمتون میشم با توجه به اینکه راهم خیییلی دوره امکان مراجعه حضوری رو ندارم اگه میشه لطف کنین هزینه عملو بفرمایید؟؟؟خیلی ممنونتون میشم

با سلام و درود ،سپاس از لطفتون لطفا جهت اطلاع دقیق از هزینه ها با مشاورین ما با شماره ی 41936-021 تماس بگیرین.

سلام وقت بخير ميخواستم بدونم آيا جاي عمل ليپوماتيك رو پوست مي مونه؟ البته يكي از آشناها پيكر تراشي كرده و كاملا زير شكمش يه خط بلند از جاي عملش مونده ولي من نميدونم كه ليپوماتيك هم همونطوره يا نه و حتي شنيدم در بعضي پيكر تراشي ها ناف رو بر ميدارن و…😣 ممنون ميشم راهنمايي بفرماييد و اينكه هزينه ليپوماتيك شكم و پهلو چقده الان؟

با سلام و عرض ادب خیر در عمل لیپوماتیک کانولا پس از واردشدن از طریق سوراخ کوچک ۳ میلی متری چربی را توسط دستگاه به خارج از بدن کشیده می‌شود و برشی در بدن زده نمیشود.ولی در صورتیکه شلی و افتادگی پوست در شکم باشد که معمولا خانها بعد از بارداری به آن دچار میشوند برش جراحی وجود دارد.برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ی 41936-021 تماس بگیرید.

سلام ببخشید هزینه لیپوماتیک ران و باسن چه قدر میشه و همین طور شکم و پهلو و بازو

با سلام و عرض ادب لطفا جهت اطلاع از هزینه و تعیین وقت مشاوره رایگان با شماره ی 41936-021 تماس بگیرید

لیپوماتیک عمل خطرناکی هست؟سپیدیار و سایت شما و دکترای دیگه میگن مشکلی نداره اما من نگرانم

با سلام و احترام هر عملی خطرات و ریسک خود را دارد ولی با توجه به پیشرفته شدن دستگاه و تجهیزات پزشکی و اینکه این عمل در محیط امن بیمارستان و تحت نظر پزشکان متخصص و با سابقه طولانی جراحی زیبایی انجام می پذیرد خطرات احتمالی را به حداقل مقدار ممکن رسانده است

سلام وقتتون بخیر. من دختری ۲۸ ساله و مجرد هستم از زمان کودکی قسمت پایین شکمم افتاده بوده. آیا اگر عمل لیپوماتیک انجام بدم برای حاملگی مشکلی پیش نمیاد؟ و اینکه پوست شکمم چروک میشه؟ و سوال بعد اینکه بعد از تخلیه چربی حتما تیکه پایین شکم رو با جراحی برمیدارید؟

با سلام و احترام برای حاملگی مشکلی پیش نمیاد بله پوست شکم چروک میشه بله جراحی انجام میشه

سلام خسته نباشید من در طی سه سال حدودا ۳۴کیلو کاهش وزن داشتم الان پوستم خیلی شل شده (بازو ،ران، شکم ،سینه )باید چه عملی انجام بدم ؟

با سلام و درود برای شکم ، ران باید عمل ابدومینوپلاستی انجام بدین و برای بازو براکیوپلاستی و سینه عمل ماموپلاستی انجام بدین

سلام من سینه هام‌بزرگ هستن و میخوام کوچک بشن ایا لیپو مناسب هست واسه من یا باید عمل جراحی انجام بدم؟ اگر لیپو انجام بدم پوست سینه هم جمع میشه ؟

با سلام و عرض ادب برای سینه باید عمل ماموپلاستی انجام بدین،بله پوست سینه جمع میشه

سلام آقای دکتر عزیز ممنون از بابت پاسخ های رساتون به پرسش های دوستان * در صورتی که پوست، زخم های کلوئیدی ایجاد کنه لیپو انجام میشه؟ (چون همونطور که می دونین کلویئد هم رشد میکنه و هم خارش میگیره و این عذاب آوره) راهی برای عدم ایجاد این نوع زخم پس از لیپو هست؟

با سلام و عرض ادب ممنون از لطف و همراهی شما احتمال اینکه محل ورود کانولا کلوئیدی شود هست ولی ما سعی میکنیم که این اتفاق نیوفتد ولی به هر حال شما باید ریسک این عمل را بپذیرید

هزینه عمل ابدومینوپلاستی چقدر است،

با سلام و درود قیمت ابدومینوپلاستی با توجه به انواع ابدومینوپلاستی ، میزان چربی و پوست اضافه شکم و اقداماتی که باید صورت گیرد و دستمزد جراح متخصص پلاستیک و هزینه های جانبی کلینیک تعیین می شود.

سلام میخواستم لیپو کامل کنم( شکم ران پهلو سینه ) بدنمم خیلی چربی نداره میزان چربی بدنم نسبت ب قد وزنم ۲۴% میخوام برسونمش به ۱۵ الی ۱۳ درصد

چند مرحله واس بیام؟ کلا امکانش هست که بشه؟ هزینه چقدر میشه؟

با سلام و احترام برای دریافت اطلاعات تکمیلی و هرینه ها با مشاورین ما با شماره 41936-021 تماس بگیرید و یا از طریق پیام رسان واتساپ پیام ارسال نمایید. با تشکر

سلام من یه جانباز ۷۰ درصدم . وزنم ۱۲۰ کیلو بود که با ورزش های سخت تونستم به ۸۵ برسم ولی متاسفانه دوباره وزنم رسیده به ۱۱۰ میخواستم بپرسم هزینه عملم چقدر میشه و آیا تخفیفی واسه جانبازان دارید

با سلام بله تخفیف داریم

سلام برای کوچک کردن سینه لیپوماتیک بهتر هست یا ماموپلاستی ؟ بعد اگر از لیپوماتیک استفاده کردیم سینه ها افتاده یا بد حالت نمیشن ؟

با سلام و احترام لیپوماتیک یکی از روش های کوچک کردن سینه یا ماموپلاستی می باشد.و روشی با تهاجم کمتری نسبت به روش لیپوساکشن داشته و باعث می‌شود عمل کوچک کردن سینه راحت‌تر انجام گیرد و چربی‌های اضافی سریعتر از سینه بیمار خارج شود. لیپوماتیک باعث می‌شود متخصص چربی بیشتری را در زمان کمتری از بدن بیمار خارج کرده و همزمان پوست بیمار را سفت کنند.

سلام من شکمم خیلی بزرگه وهم افتادگی داره وهر چی ورزش میکنم وزنم کم نمیشه ودوتا زایمان سزارین داشتم والان بعد ۱۲ سال یک طرف از بخیه هایه سزارین درد میکنه از داخل ومیسوزه وچندین بار سونو رفتم هر دکتر یک نظری میده یکی میگه توده اندومتوریوزه ویک دکتر دیگه میگه به خاطر بزرگی شکمته فشار اورده به بخیه ها اخه مشکل چربی کبد هم دارم بنظرتون من با این وضع میتونم عمل انجام بدم وکدام روش جراحی برا من مناسبتره ممنون از راهنماییتون

با سلام و احترام با توجه به اینکه پوست شکم شما افتاده و شل می باشد عمل ابدومینوپلاستی برای شما مناسب است ، اما باتوجه به شرایط فعلی شما در مورد اینکه می توانید عمل انجام دهید یا خیر بهتر است یه مشاوره حضوری رایگان با پزشک داشته باشین در صورت تمایل لطفا جهت دریافت نوبت با شماره ۴۱۹۳۶-۰۲۱ تماس بگیرید.

سلام خسته نباشید.بنده شکم بزرگ و افتاده و شلی دارم و با توجه به اینکه زایمان نکردم و قصد دارم سال دیگه باردار بشم.میخواستم سوال کنم بنده چه عملی میتونم انجام بدم که شکمم و پهلوم چربیش از بین بره و برای زایمان و بارداری ام هم مشکلی پیش نیاد.

با سلام واحترام با توجه به اینکه پوست شکم شما شل و افتاده می باشد عمل آبدومینو پلاستی برای شما مناسب است و بهتر است بعد از زایمان این عمل را انجام دهید.

کلینیک های تخصصی رویان سلامت
مجموعه کلینیک های تخصصی پوست و مو و زیبایی وابسته به رویان سلامت با چندین مرکز بزرگ و مجهز در کشور عزیزمان ایران و ارائه خدمات بین المللی در کشورهای همسایه (عمان، عراق، حریم کردستان و …) با بهره گیری از علم روز و پیشرفته ترین تجهیرات پزشکی مورد تایید FDA آمریکا و CE اروپا و کادر متخصص و مجرب با مشاوره رایگان ۲۴ ساعته در خدمت شما سروران عزیز می باشد

@کلیه ی حقوق مادی ومعنوی سایت متعلق به رویان سلامت می باشد

دکتر نجف بیگی – مجله پزشکی دکتر آرش نجف بیگی

عمل لیپوماتیک معجزه ای برای نابودی چربی های بدن

بهترین روش پیکرتراشی

پروتز باسن | هزینه پروتز باسن

لیفت اندوسکوپیک ابرو و پیشانی چه تفاوتی با هم دارند؟ مشاوره رایگان لیپوماتیک

لیفت ابرو با اندوتاین چقدر موثر است و چند سال ماندگاری دارد؟

لیفت اندوسکوپیک پیشانی

جراحی بینی استخوانی + اطلاعات جامع

بهترین متخصص جراحی بینی در تهران | ۴ معیار اساسی

جراحی نوک بینی

عمل پروتز سینه

لیفت و پروتز سینه

فرو رفتگی نوک سینه و درمان آن

جراحی پلک افتاده یا درمان افتادگی پلک چگونه انجام می‌شود؟

از بین بردن غبغب | با جراحی و بدون جراحی

جراحی بازسازی گوش چه مشکلاتی را حل می کند؟

گونه گذاری با تزریق چربی

تزریق چربی به گودی زیر چشم

هایفوتراپی صورت چیست ؟| عوارض و مزایا

عمل لیپوماتیک، درواقع نوعی لیپوساکشن است که درد و عوارض بسیار کمتری دارد. هدف از جراحی لیپوماتیک، خارج کردن بافت‌های چربی اضافه از زیر پوست و لاغر کردن اندام‌های بدن است.

در ابتدای مقاله ، نمونه ای از عمل لیپوماتیک را مشاهده می کنید که توسط دکتر آرش نجف بیگی انجام شده است:

لیپوماتیک را برای بخش‌های مختلف بدن از جمله ران، دست، شکم، پهلو، پشت، باسن، سینه، گردن و حتی صورت نیز می‌توان انجام داد. معمولا پس از کشیدن چربی، مقداری افتادگی و شل شدگی در پوست دیده می‌شود. برای رفع این عارضه نیز عمل جراحی لیفت انجام می‌شود.

اگر شما نیز، کاندیدای انجام عمل لیپوماتیک باشید، می‌دانید که این روش تقریباً آخرین راه‌حل برای خلاص شدن از شر چربی‌های اضافی بدن است. با استفاده از لیپوماتیک، چربی‌هایی که در قسمتی از بدن تجمع کرده‌اند، توسط دستگاه لیپوماتیک برداشته‌ می‌شود و به‌صورت محلولی از چربی، از بدن خارج می‌گردند. این محلول چربی، قابلیت تزریق یا ترانسفر به قسمت دیگری از بدن را دارد. در بعضی مواقع، مراجعه‌کننده، علاقه‌مند به انجام لیپوماتیک و انتقال چربی آن، به ناحیه‌ باسن است که به این عمل، لیپوترانسفر می‌گویند. عمل لیپوماتیک معمولاً چیزی شبیه به معجزه، در زندگی برخی افراد است! با روش لیپوماتیک، به‌راحتی فرم بدن ایده‌آل خودتان را به‌دست خواهید آورد.

معمولا به انجام عمل لیپوماتیک و دیگر جراحی‌های پلاستیک مکمل آن، پیکرتراشی می‌گویند. چرا که می‌توان با برداشتن چربی اضافی از یک بخش و تزریق آن به بخش‌های دیگر بدن؛ و همچنین انجام لیفت و برداشتن پوست اضافه؛ فرم کلی بدن و اندام‌ها را به شکل دلخواه و ایده‌آل، نزدیک کرد.

عمل لیپوماتیک شکم و پهلو یکی از پرطرفدارترین جراحی‌های زیبایی است. برای بسیاری از کسانی که با کمک ورزش و رژیم غذایی، کاهش وزن داشته‌اند اما نتوانستند از شر چربی‌های مزاحم در شکم و پهلوهای خود خلاص شوند، عمل لیپوماتیک آخرین و بهترین گزینه است. اما لیپوماتیک یا کشیدن چربی چگونه انجام می‌شود؟ تفاوتش با روش‌های قدیمی‌تر لیپوساکشن در چیست؟ و چه کسانی برای انجام عمل لیپوماتیک گزینه مناسبی هستند؟ در این مقاله به این پرسش‌ها پاسخ داده شده است.

عمل لیپوماتیک، نسل جدید جراحی‌های زیبایی محسوب می‌شود. این تکنیک فوق‌العاده، تغییرات بسیار سریع و قابل مشاهده‌ای برای افراد کاندیدای انجام آن ایجاد می‌کند. با عمل لیپوماتیک، می‌توانید تاحد زیادی، با چربی‌های اضافی بدن خود خداحافظی کنید. این جراحی توسط متخصصین جراحی زیبایی یا جراحی عمومی انجام می‌شود. پزشک متخصص، پس از انجام بی‌حسی موضعی،  برش‌های بسیار کوچکی (در حدود ۳ الی ۵ میلی‌متر) در نواحی مورد نیاز پوست ایجاد می‌کند. از طریق همین سوراخ‌های ایجادشده، لوله مخصوصی به‌نام کانولا، وارد بدن می‌شود.

وجود چربی اضافی در زیر پوست بدن، به ویژه ناحیه شکم و پهلوها، تناسب اندام را به هم می‌زند. شاید شما هم تجربه این را داشته باشید که با کمک ورزش‌های سنگین و طولانی مدت، این چربی‌ها را بسوزانید و آب کنید. حتما متوجه شده‌اید که این کار چقدر سخت و در بعضی مواقع نشدنی است. عمل لیپوماتیک شاید آخرین گزینه برای رفع این چربی‌ها و لاغری شکم و پهلو باشد.

در عمل لیپوماتیک، برش‌های کوچکی در ناحیه شکم، اطراف ناف، پهلوها و حتی پشت ایجاد می‌شود. سپس لوله مخصوصی به زیر پوست برده می‌شود تا چربی‌ها را بیرون بکشد. این برش‌های ایجاد شده، به طول ۲ تا ۵ میلی‌متر خواهند بود. به همین دلیل درد و خونریزی بسیار کمی در پی دارند و خطر عفونت پس از جراحی را بسیار کاهش می‌دهند.

عمل لیپوماتیک درواقع همان عمل لیپوساکشن است که با دستگاه‌های مدرن و با شیوه جدیدتر و کارآمدتری انجام می‌شود. دستگاه لیپوماتیک یک پمپ یا کمپرسور هوا دارد که هوای پرفشار تولید می‌کند. با کمک این جریان هوا، بخش‌های مکانیکی لوله‌ای که وارد بدن می‌شود، حرکت می‌کند. به این لوله باریک و بلند که از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده، کانولا گفته می‌شود. کانولا پس از ورود به زیر پوست با انجام حرکات چرخشی و دورانی و همچنین جلو و عقب رفتن و بالا و پایین رفتن، یک مسیر مارپیچی را در میان بافت‌های چربی طی می‌کند.

با کمک این حرکت‌ها و چرخش‌ها، بافت‌های متراکم چربی، به ذرات ریزتری تبدیل می‌شود. در نوک کانولا سوراخ‌هایی برای مکش چربی وجود دارد. پمپ‌های قدرتمند دستگاه لیپوماتیک، چربی خورد شده را بیرون می‌کشد و درون مخازن مخصوصی اسپری می‌کند. این چربی را می‌توان برای تزریق به دیگر نقاط بدن استفاده کرد. برای مثال می‌توان می‌توان چربی اضافی را از شکم و پهلو برداشت و به باسن، سینه یا گونه تزریق کرد. از آنجایی که از چربی بدن خود فرد برای تزریق و فرم دادن استفاده می‌شود، معمولا بدن آن را پس نمی‌زند و نتیجه کار بسیار رضایت‌بخش خواهد بود.

دستگاه لیپوماتیک، دارای کمپرسوری است که با انتقال باد به کانولا، لرزش و ارتعاش ایجاد می‌کند و همین موضوع، موجب بهبود کیفیت عملکرد پزشک و دستگاه، جهت انجام لیپوماتیک می‌شود. داروی بی‌حسی، توسط کانولا، در تمام نقاطی که لیپوماتیک روی آن انجام می‌شود، به‌طور یکنواخت پخش می‌شود.این امر، انجام عمل ساکشن چربی بدون درد را میسر می‌کند.

همان‌طور که در بالا اشاره شد، لیپوماتیک آخرین راه برای دست‌یابی به فرم ایده‌آل بدن است. انجام لیپوماتیک، تنها به افرادی توصیه می‌شود که تجمع چربی نامتعادلی در بدن دارند و با هیچ نوع رژیم غذایی و فعالیت بدنی، موفق به ازبین‌‌بردن آن نشده‌اند. در چنین افرادی، بهترین راه خوش‌اندام شدن، انجام لیپوماتیک است.

پس می‌توان گفت، هدف از لیپوماتیک، رسیدن به فرم دل‌خواه بدن ، در افرادی است که با هیچ روشی به آن دست‌نیافته‌اند.

این جراحی مناسب افرادی است که با وجود انجام ورزش های بسیار و یا دنبال کردن رژیم های سخت غذایی باز هم اندام ایده‌آل خود را به دست نیاورده‌اند . با این تکنیک لاغری یعنی جراحی زیبایی لیپوماتیک چنین افرادی هم میتوانند به ایده‌آل خود برسند.

انجام لیپوماتیک، مزایای بسیار زیادی نسبت به نسل قبلی روش‌های پیکرتراشی وجود دارد. در این روش، که عملی سرپایی محسوب می‌شود، احتمال آمبولی بسیار بسیار کم است. لازم است بدانید که در تمام جراحی‌ها، احتمال آمبولی وجود دارد؛ با این حال، این احتمال در لیپوماتیک بسیار کمتر است.

از مزایای انجام لیپوماتیک، می‌توان به یکنواخت شدن چربی در زیر پوست اشاره کرد. با پیشرفت تکنولوژی و دستگاه‌های مدرن لیپوماتیک، به‌هیچ‌وجه حالت سلولیت و ناهموار در زیر پوست ایجاد نمی‌شود.

در این عمل، به‌دلیل محدود بودن سوراخ‌های روی بدن، احتمال عفونت و مشکلات این‌چنینی بسیار پایین است.

معمولاً، مدت زمان بهبودی در این روش، بسیار پایین‌تر از روش‌های دیگر پیکرتراشی است. در عمل لیپوماتیک، درد، تورم و کبودی بسیار کم‌تر از لیپوساکشن است.

دوران نقاهت در این عمل بسیار کوتاه است و حتی پس از انجام لیپوماتیک، بیمار پس از گذشت چند ساعت، از بیمارستان مرخص می‌شود و استراحت و مراقبت‌های پس از عمل را، در منزل دنبال می‌کند. معمولاً انجام لیپوماتیک، نیاز به بستری در بیمارستان ندارد.

عمل لیپوماتیک، تکنیک پیشرفته‌تری از روش‌های قدیمی‌تر لیپوساکشن است. در عمل لیپوساکشن معمولا به روش‌های گوناگون، بافت‌های چربی تخریب می‌شد تا بیرون کشیده شود. برای مثال بافت چربی با کمک گرما سوزانده می‌شد و سپس از زیر پوست تخلیه می‌گشت. به همین دلیل دیگر از این چربی برای تزریق به دیگر نقاط بدن نمی‌شد استفاده کرد.مشاوره رایگان لیپوماتیک

اما در عمل لیپوماتیک، بافت‌های چربی با حرکات نوسانی و فیزیکی کانولا، خورد و ریز می‌شوند و دوباره قابل استفاده هستند. همچنین در نمونه‌های جدیدتر دستگاه‌های لیپوماتیک، با کمک امواج اولتراسونیک، بافت‌های چربی بهتر خورد می‌شود و پوست و چربی باقی مانده در زیر آن نیز پس از عمل، یک دست و هموار خواهد بود. یک‌نواختی پوست پس از جراحی و نبود برآمدگی، نتایج عمل لیپوماتیک را نسبت به روش‌های قدیمی‌تر لیپوساکشن، بسیار رضایت‌بخش‌تر خواهد کرد.

از دیگر مزیت‌های عمل لیپوماتیک می‌توان به این مورد اشاره کرد که لیفت اندام بدن و شکل دادن به پوست، پس از لیپوماتیک بسیار راحت‌تر خواهد بود. خطر آمبولی چربی نیز در این روش بسیار کم است و تقریبا گزارش نشده است. درد، ورم و ترشحات پس از عمل نیز بسیار کاهش می‌یابد. خستگی و کوفتگی عمل لیپوماتیک نیز بسیار کمتر از روش‌های قدیمی لیپوساکشن است. دوره نقاهت نیز بسیار کوتاه است و بین ۳ تا ۷ روز، طول می‌کشد.

بد نیست اشاره شود که در هر بار عمل لیپوماتیک می‌توان ۵ تا ۶ لیر چربی از بدن خارج کرد. برای کسانی که اضافه وزن زیادی دارند و حجم چربی در ناحیه شکم و پهلوهای آنان بسیار زیاد است؛ بهتر است در چند نوبت و به فاصله یک ماه تا ۶ هفته، این عمل انجام شود. درواقع نمی‌توان تمام چربی را برای این افراد در یک جلسه خارج کرد.

تقریبا مانند معجزه است که با یک عمل سرپایی که بدون نیاز به بی‌هوشی و تنها با بی‌حسی موضعی نیز قابل انجام است؛ در چند ساعت می‌توان لاغر شد. اما این موضوع، بسیاری از افراد را ناخودآگاه به این اشتباه می‌اندازد که می‌توانند هرچقدر که دوست دارند، غذا بخورند. نباید فراموش کرد که عمل لیپوماتیک تنها چربی‌های فعلی بدن را حذف می‌کند. اگر پرهیز غذایی و انجام فعالیت‌های ورزشی مداوم انجام نشود، این چربی‌های اضافی دوباره برخواهند گشت.

درواقع با عمل لیپوماتیک، بافت‌های چربی اضافی که با کمک ورزش یا رژیم غذایی حذف نشدند و یا آب کردن آن‌ها بسیار دشوار بوده است، بیرون کشیده می‌شود. اما اگر در سبک زندگی و شیوه خورد و خوراک و میزان تحرک فرد تغییری ایجاد نشود، پس از چند سال بدن فرد به وضع قبلی خود بازمی‌گردد. برای از دست نرفتن نتیجه عمل لیپوماتیک، باید سبک زندگی سالم و استاندارد را رعایت کرد.

نکته مهم دیگر در مورد عمل لیپوماتیک این است که تنها می‌توان چربی‌های زیر پوست را بیرون کشید. با این حال هنوز چربی‌های احشایی سر جای خود باقی خواهند ماند. چربی احشایی، همان بافت‌های چربی است که دور اندام‌های داخلی بدن را پوشانده است. وجود مقدار کمی از این چربی بسیار مفید است و از اندام‌ها مراقبت می‌کند. اما در افرادی که دچار اضافه وزن هستند، چربی احشایی بیش از اندازه موجب ایجاد بیماری و مشکلات زیادی می‌شود.

عمل لیپوماتیک با بیرون کشیدن چربی زیر پوست، حس لاغری را به این افراد می‌دهد اما باید دقت شود که برای کم کردن میزان چربی احشایی و حفظ سلامتی، رعایت رژیم غذایی مناسب و ورزش، بسیار ضروری است.

امروزه لیپوماتیک از به‌ روزترین و مؤثرترین روش‌های پیکرتراشی می‌باشد که در مقایسه با سایر روش های جراحی لاغری همچون لیپوساکشن، نتایج متفاوت و مؤثری به وجود می‌آورد و می‌تواند به‌ وسیله لرزش پروب دستگاه، اقدام به تخلیه چربی‌ها بکند.

ورزش و تغییر روش زندگی کمک زیادی به حفظ سایز بدن می‌کند. به علت عدم استفاده از لیزر و عدم ایجاد حرارت در بافت چربى امکان فیبروز در بافت زیر پوست بسیار کم می‌باشد و به‌ این‌ علت این روش لاغری برای خانم‌هایی که زایمان انجام نداده‌اند مناسب‌تر است. لیپوماتیک توسط یک لوله‌ی فلزی به نام کانولا انجام می‌شود. با واردکردن کانولا به بافت زیر پوست می‌توان به چربی‌ها دسترسی پیدا کرد و آن‌ها را بیرون آورد. برای این کار باید جراح بدن بیمار را ازنظر میزان چربی و وزن بررسی کند و درصورتیکه فرد چاقی مفرط داشته باشد، باید لیپوماتیک تحت شرایط ویژه‌تری انجام شود.

در لیپوماتیک، امواج اینفراسونیک با نوسان ثابتی حول محور سلول‌های چربی، چربی‌ها را از محلی که به آن متصل هستند جدا می‌کنند و سپس این چربی‌ها توسط ساکشن از بدن خارج می‌شوند.

در صورت تمایل، می‌توانید یک جلسه ویزیت و مشاوره رایگان با دکتر آرش نجف بیگی داشته باشید.

کلینیک جردن : ۰۲۱۸۶۰۸۱۸۷۵ | کلینیک سعادت‌آباد : ۰۲۱۲۶۷۴۰۰۶۴

معمولاً افراد این روش را به‌منظور کاهش وزن انجام نمی‌دهند بلکه بیشتر با هدف تغییر سایز، حجم و فرم بدن استفاده می‌دهند. انجام لیپوماتیک نسبتاً راحت می‌باشد و افراد از نتایج حاصل از آن رضایت دارند.همچنین برای افرادی که قبلاً روش‌های پیکرتراشی مثل ساکشن یا لیپولیز را انجام داده‌اند مناسب‌تر می‌باشد. دستگاهی که در این روش استفاده می‌شود از طرف سازمان دارویی مورد تائید می‌باشد و با روشی دقیق و بی‌خطر می‌تواند چربی‌های  موضعی را از بین ببرد.

در لیپوماتیک سلول‌های چربی به روش فیزیکی و توسط حرکات کانولا به‌صورت امولسیون درمی‌آیند و توسط خود دستگاه لیپوماتیک از بدن خارج می‌شوند. لیپوماتیک مشکلات ایمنی‌ای که در سایر روش های لاغری مثل لیپوساکشن به وجود می‌آمد را ندارد و سیستم ایمنی لیپوماتیک کار حفاظت از بافت‌های بدن را انجام می‌دهد.

لیپوماتیک، روشی برای برداشت غیرتهاجمی بافت چربی از بدن است. در این عمل، پزشک معالج از طریق دستگاهی که عکس آن را در زیر می‌بینید با حرکات لرزشی لوله‌ای به‌نام کانولا، سلول‌ های چربی را به‌روش غیرلیزری و حرارتی خارج می‌کند. ایمنی لیپوماتیک از لیپوساکشن بسیار بیشتر است و عفونت کمتری ایجاد می‌کند؛ چراکه محافظت از اعصاب، رگ‌ های خونی و ماهیچه‌ها در روش لیپوماتیک از لیپوساکشن بیشتر است.

هدف روش لیپوماتیک برخلاف روش لیپوساکشن، تغییر سایز، فرم و حجم در نقطه خاصی از بدن است. درحالی‌ که در روش لیپوساکشن، هدف اصلی، کم‌کردن وزن است. در این روش، کلیه نواحی بدن که دارای توده چربی است، تراشیده و چربی انباشته برداشته می‌ شود (سوزانده نمی‌ شود).

ارتعاش در روش لیپوماتیک سبب می‌شود تا چربی‌ها نسوزد و بافت و سلول‌ های چربی بدون کمترین آسیب، از زیر پوست بیرون کشیده شود. با این روش، افراد می‌ توانند ضمن کاهش سایز شکم و پهلوها، با تزریق چربی به سینه، سایز آن را بزرگ و فرم بهتری به باسن خود بدهند.

در ادامه ، دکتر آرش نجف بیگی ، فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی پاسخ می دهند که آیا محدودیتی در انجام پیکر تراشی وجود دارد یا خیر:

دستگاه لیپوماتیک، یک کمپرسور دارد. کمپرسور، هوای فشرده را به لوله کانولا منتقل می‌ کند. این لوله با حالت ارتعاشی مداوم و سریع زیر پوست، لرزش‌های زیادی به‌صورت ۳D (سه بعدی) ‌ایجاد می‌ کند تا سلول‌ های چربی شکسته شوند. سوراخی که برای ورود لوله کانولا استفاده می‌ شود، سه میلی‌متر است تا از این طریق، امواج اینفراسونیک ایجاد و سلول‌ های چربی زیر پوست تخریب شوند. چربی شل‌شده به خارج بدن منتقل و کشیده می‌ شود. درواقع این دستگاه، به‌ صورت فیزیکی و نه به‌صورت سوزاندن چربی‌ها را برمی‌ دارد و میله فلزی کانولا، عمل تخریب را انجام می‌ دهد.

عمل لیپوماتیک، کاربرد بسیار زیادی، در نواحی مختلف بدن دارد. لیپوماتیک شکم و پهلو، از رایج‌ترین انواع لیپوماتیک است. از این تکنیک هیجان‌انگیز، برای کاهش سایز و چربی در ناحیه پشت کمر، بازو، فیله کمر، بغل باسن، باسن، ران، صورت و غبغب، می‌توان استفاده کرد.

لیپوماتیک پهلوها به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است می تواند با سرعت و بدون آسیب بافت های چربی را در زیر پوست بیرون بکشد ، قدرت لیپوماتیک باعث می شود که چربی های انباشته شده در بسیاری از نواحی بدن برداشته شود و از این رو فرد با اندامی زیبا و بدون چربی رو به رو خواهد بود .

 لاغری با لیپوماتیک شکم توسط دکتر آرش نجف بیگی با بهره گیری از پیشرفته ترین و دقیق ترین تجهیزات پزشکی انجام می شود.

این جراحی بسیار موفق بوده و با کمترین عوارض همراه خواهد بود لیپوماتیک پهلوها از روش های بدون درد و خونریزی می باشد.

انباشته شدن چربی در ناحیه پهلو و شکم زیبایی ظاهری و فرم بدن را دچار تغییر می کند .

تغییرات ایجاد شده در اثر چاقی مانع بسیاری از فعالیت های می شود و از جمله مهم ترین تاثیرات چاقی عدم اعتماد به نفس و حق انتخاب برای لباس می باشد .

هرچند که روش ها و رژیم های مختلفی برای زیبایی اندام و کاهش وزن و سایز ارائه شده است .

شما می توانید برای از بین بردن چربی های ناحیه پهلو و کفل ها از لیپوماتیک پهلوها کمک بگیرید ، معمولا آب کردن این ناحیه از بدن بسیار سخت و دشوار است و البته نیازمند ورزش های سنگین و طاقت فرسا، پیشنهاد ما برای شما استفاده از روش لیپوماتیک پهلو و شکم است .

لاغری با عمل لیپوماتیک این روز ها به ایده آل ترین روش های پیکرتراشی تبدیل شده است.

چربی های نواحی متفاوتی از بدن را می توان با این روش ازبین برد اما به دلیل این که بیشتر چربی های اضافی در اندام افراد در قسمت شکم وجود دارد لیپوماتیک شکم طرفداران بسیاری دارد.

لیپوماتیک شکم (لیپوساکشن بدون درد) با یک موتور بادی انجام می شود که با هوای فشرده ای سه حرکت نوسان، چرخش و ارتعاش را برای لوله کانولا فراهم می کند. در نتیجه این سه حرکت، یک مسیر مارپیچ ایجاد می شود که بافت چربی را به ذرات ریز تبدیل می کند.

در روش لیپوماتیک شکم از یک میله ی فلزی به نام کانولا استفاده می شود، این میله بعد از ورود به منافذ چربی، چربی ها را بیرون می کشد و باعث لیفت هم زمان پوست نیز می شود، قدرت لیفت در لیپوماتیک بسیار زیاد است و بعد از جراحی اثری از جای برش یا بخیه وجود نخواهد داشت.

این روش یکی از ایمن ترین راه ها برای لاغری است، دستگاه لیپوماتیک دارای حساسیت بالایی است و در کمترین زمان می تواند شما را به اندام ایده آلتان برساند .

لیپوماتیک شکم برای لاغری شکم و پهلو، ران و ناحیه پشت، درمان چاقی صورت شامل از بین بردن غبغب و همچنین بازو ها استفاده می شود. و قیمت لیپوماتیک برای بخش های مختلف بدن متفاوت است .

افرادی که اقدام به لیپوماتیک غبغب می کنند، وزن ایده آلی دارند و یا نزدیک به وزن مناسب خود قرار دارند و به هیچ وجه اضافه وزن ندارند.

کسانی که با رعایت رژیم غذایی و سبک زندگی سالم، باز هم نتوانسته اند چربی های موضعی خود را در ناحیه زیر چانه کاهش بدهند هم می توانند از مزایای بی شمار لیپوماتیک بهره مند بشوند.

فردی که نگران چربی و پوست اضافه در ناحیه زیر چانه اش است و در سلامت کامل قرار دارد، شاید کاندید خوبی برای لیپوماتیک غبغب باشد.

برای انجام لیپوماتیک غبغب، در ابتدا فرد باید دندان های خود را به روی هم فشار داده و زبانش را نیز به سقف دهان فشار دهد. با انجام این عمل عضله سفت می شود و پزشک قادر خواهد بود ناحیه ای که چربی ها انباشته شده است را مشخص کند.

 بعد از مشخص شدن محل تجمع چربی ها، بی حسی موضعی صورت گرفته و در ناحیه غبغب یک میله فلزی بسیار نازک به نام کانولا از طریق یک شکاف بسیار نازک و کوچک وارد چربی های انباشته شده در زیر چانه و اطراف گردن می شود و با خرد کردن چربی های این ناحیه به صورت کاملا فیزیکی از طریق مکش آن ها را بیرون می کشد.

 سپس ناحیه مورد نظر لیفت می شود و به خاطر اثر لیفت کنندگی بسیار قوی دستگاه ها اثرات رضایت بخش و بالایی بوجود می آورد .

از بین روش های از بین برنده غبغب، لیپوماتیک دارای تاثیر بیشتری می باشد زیرا لیپوماتیک باعث می شود چهره شخص شاداب تر و جوان تر به نظر برسد.

لیپوماتیک بازو صرفا جهت تخلیه چربی به دلیل اضافه وزن نیست بلکه در مواردی لیپوماتیک برای کوچک کردن قسمتی از بدن می باشد تا شخص به تناسب اندام برسد. لیپوماتیک بازو یکی از مواردی است که تاثیر زیادی در اندام های بالا تنه جهت رسیدن به تناسب اندام دارد. برخی از نواحی بدن دارای بافت های سخت هستند، که یکی از این نواحی بازوها می باشند .

در برخی از موارد شخص با انجام تمرینات سخت و منظم ورزشی نمی تواند به تناسب اندام و کاهش چربی بازوهای خود برسد در چنین مواقعی نیاز است که شخص از روش لیپوماتیک استفاده کند.

در برخی از اشخاص به دلایلی مانند وراثت، بزرگ شدن بازوها به شکل عجیب رخ می دهد و این اشخاص دارای بازوهای پرچرب و بزرگ می شوند که این می تواند برای آن ها آزار دهنده باشد بنابراین با انجام تمرینات سخت بازو و یا گرفتن رژیم های سخت تلاش به از بین بردن چربی اضافی این نواحی می کنند ، در اغلب موارد به دلیل سر سخت بودن چربی این نواحی انجام فعالیت های فوق بی نتیجه بوده و از بین رفتن چربی بازوها به شکل اصولی انجام نمی شود در نتیجه شخص باید به دنبال راه کارهای دیگری برای آب کردن چربی این نواحی باشد.

لاغری با لیپوماتیک می تواند بازوهای شمارا زیبا و خوش فرم نماید و چربی های اضافی از آن را بیرون بکشد. لیپوماتیک با قدرت لیفت بالایی که دارد می تواند باعث سفت شدن و جمع کردن بازوهای شما بشود. پس از جراحی لیپوماتیک بازو نه تنها چربی ها از بین می رود بلکه بافت پوست جوان و تازه تر می شود و شخص احساس بهتری را در زمان پوشیدن لباس ها احساس می کند.

افرادی که دارای بازوهای بزرگ و افتاده هستند بهترین کاندیدای جراحی لیپوماتیک بازو هستند.دقت داشته باشید که انتخاب جراح برای کوچک کردن بازوها می تواند نقش به سزایی در نتیجه عمل داشته باشد، این جراحی بدون برش و بخیه است و با بی حسی موضعی و بدون بی هوشی انجام می شود، در نظر داشته باشید که در یک جلسه می توان میزان قابل توجهی از چربی های این ناحیه را بیرون کشیده و به بازوها فرم داد. درعمل لیپوماتیک بازو  چربی این ناحیه تخلیه و تا حد ممکن پوست کشیده می شود، در واقع هم چربی ها تخلیه شده و هم لیفت پوست بازو صورت می گیرد.

در ابتدا پزشک بازوهای شما را بررسی می کند تا بتواند نواحی استخراج چربی را بررسی کند این موضوع اهمیت زیادی دارد زیرا در صورتی که چربی ها به درستی از بازوها خارج نشوند ناهمواری به وجود خواهد آمد و بعد از لیپوماتیک، بازو به صورت یک دست در اندام فوقانی دیده نخواهد شد.

بعد از آن باید از کانولای مخصوص و مناسب در قسمت بازوها استفاده کرد. سپس چربی ها به بیرون کشیده می شوند و در صورتی که بیمار تمایل داشته باشد می تواند چربی های خارج شده از بازو را به قسمت پشت دست ها تزریق کند تا جوانسازی پوست دست انجام بگیرد. لیپوماتیک بازو تنها در یک جلسه قابل انجام است و افراد می توانند نتیجه را بلافاصله بعد از لیپوماتیک و در همان روز مشاهده کنند. تنها باید دقت داشته باشید که مراقبت های بعد از لیپوماتیک به درستی انجام بگیرد و گن های مخصوص را استفاده کنید تا روند بهبودی سریع تر رخ دهد.

لیپوماتیک ران یکی از رایج ترین انواع جراحی در سراسر جهان است که به علت اهمیتی که افراد به ظاهر و زیبایی بدن خود می دهند به یکی از محبوب ترین انواع جراحی زیبایی تبدیل شده است. در اکثر موارد که بیمار پس از رعایت رژیم غذایی شدید و انجام دادن تمرینات ورزشی سنگین نمی تواند به نتیجه دلخواه برسد، به جستجوی روش های جراحی مختلف برمی آید.

به طور کلی پائین تنه بزرگتر از بالاتنه است. اکثر زنان در ناحیه دچار چاقی هستند. تعداد زیادی از زنان از ظاهر خود کاملا راضی هستند و تناسب اندام بسیار خوبی دارند، اما گروهی دیگر هیچ گونه رضایتی از وضعیت ران ها و کمر خود ندارند و پائین تنه آنها بسیار چاق تر از قسمت بالا تنه است، گویی ران های آنها به فرد دیگری تعلق دارد.

 ران های این گروه از افراد بسیار چاق و حجیم است. می­توان به کمک لیپوماتیک ران چربی های اضافی این ناحیه را از بین برد و ظاهری زیبا خلق دارد. قسمت های داخلی ران برخی از زنان به علت چاقی به ران مخالف سائیده می شود و باعث التهاب پوست این ناحیه می شود. لیپوماتیک می تواند به رفع این مشکل کمک کند، یا حداقل باعث بهبود آن شود. چاقی قسمت های داخلی ران می تواند مشکلات متعددی را در خصوص سائیدگی پوست این ناحیه ایجاد کند و حتی بر نحوه راه رفتن افراد تاثیر بگذارد.

قسمت های خارجی ران نسبت به قسمت­ های داخلی چربی بیشتری را جمع می کنند و رفع این چربی ها به طرز قابل توجهی باعث کاهش حجم ران و زیبا شدن ظاهر آن می شود. اغلب تغییراتی که در ظاهر ران ایجاد می شود، حیرت انگیز است. از بین بردن چربی های ران می تواند باعث تغییر ظاهر بدن شود، در نتیجه بیمار می تواند به راحتی از شلوارهای جین استفاده کند و ظاهری زیبا داشته باشد.

اگر طبق توضیحات ارائه شده، واجد شرایط انجام عمل لیپوماتیک هستید، لازم است به پزشک متخصص، معتمد و باتجربه مراجعه کنید. پس از مراجعه به پزشک و دریافت اطلاعات اولیه مانند مشاهده نمونه‌کار‌های انجام‌شده توسط او، برای جلسه مشاوره لیپوماتیک وقت می‌گیرید. در این جلسه، تمام انتظارات و خواسته‌های خود، از پزشکتان را مطرح می‌کنید و علت مراجعه به پزشک و تصمیم برای انجام عمل لیپوماتیک را توضیح می‌دهید. پزشک، با بررسی وضعیت ظاهری و فرم بدن شما، بهترین پیشنهاد، برای رسیدن به فرم بدن ایده‌آل را به‌ شما ارائه می‌دهد. دقت کنید که پیشنهاد پزشک، بسیار حائز اهمیت است؛ چرا‌ که او، با تجربه و علم نسبت به شرایط فعلی شما و نتیجه احتمالی عمل، توصیه‌هایی به شما می‌کند. در مواردی، ممکن است طبق نظر پزشک، فرد مناسبی برای انجام عمل لیپوماتیک نباشید.

در ادامه، توضیح مختصری درخصوص افرادی که کاندیدای مناسبی برای انجام این عمل نیستند، خواهیم داشت.

انجام لیپوماتیک، برای افرادی‌که پوست‌ شلی دارند، مناسب نیست. این افراد پس از انجام لیپوماتیک، ممکن است کلاژن‌‌سازی مناسبی نداشته‌باشند و ناچار به انجام جراحی لیفت، به‌‌همراه لیپوماتیک شوند. تشخیص این موضوع، با پزشک متخصص شما است. عمل لیپوماتیک، برای افرادی که دارای سابقه بیماری‌های زمینه‌ای مثل دیابت، مشکلات قلبی، ریوی و آلرژی هستند، مناسب نیست. این عمل برای افراد مبتلا به هموفیلی و همچنین افرادی که دچار چاقی مفرط هستند، اصلاً توصیه نمی‌شود.

لیپوماتیک هم مثل هر عمل دیگر، حتی اگر کم ترین ریسک را داشته باشد و بسیار تخصصی انجام شود، دارای عوارضی است که باید از آن مطلع بود. لیپوماتیک حدود ۲۰ سال است که در دنیا رواج دارد. سال‌به‌سال نیز دستگاه‌ ها و روش‌هایی که برای چربی‌ زدایی استفاده می‌ شود، تخصصی‌ می‌ شود، اما به هر حال، اساس کار لیپوماتیک، بر اساس VIBRATION یا ارتعاشات است که این عمل می‌ تواند باعث عوارضی همچون تکان‌ های دست به‌ مدت زیاد و خستگی پزشک شود. در حالی‌که در لیپوساکشن، ارتعاشی وجود ندارد. در نتیجه، یکی از عوارض و مشکلات لیپوماتیک بحث ارتعاش و طولانی شدن زمان عمل و خستگی پزشک است.

اگر ارتعاشات عمل لیپوماتیک کنترل نشود، می‌تواند ضرباتی به جراح و بیمار وارد کند. ازآنجایی‌که، اساس عمل لیپوماتیک، ضربه و ارتعاش است، خطر آمبولی چربی در این روش بیشتر از ساکشن است. اگرچه دراین‌باره، دیدگاه‌های متفاوتی مطرح است.

در این روش  وقتی سلول‌های چربی تخریب می‌شوند بقایای آن‌ها در زیر پوست به‌ صورت گلوله‌ای باقی نمی‌ماند و یکنواختی لایه چربی در زیر پوست به‌صورت یکنواخت می‌باشد. بعد از انجام لیپوماتیک بیمار فقط به مدت دو هفته به بستن گن نیاز پیدا می‌کند در حالیکه در روش های دیگر پیکرتراشی مثل ساکشن به مدت ۶ ماه و در لیزر لیپولیز به مدت ۲ الی ۴ ماه بیمار باید از گن استفاده نماید. با این حال توصیه می‌شود برای دست یافتن به نتایج بهتر و جمع شدن بهتر پوست، بعد از عمل هم به مدت ۳۰ الی ۴۰ روز از گن استفاده شود.

جراح مناسب بودن انجام لیپوماتیک عمل را پیش از موافقت برای انجام عمل بررسی می ‌کند، به این منظور کلیه جوانب را می‌ سنجد و پس از آن که اطمینان حاصل کرد که متقاضی عمل شرایط لازم را دارد، تاریخ جراحی را تعیین می ‌کند. پزشک در جلسه مشاوره قبل از عمل از بیمار می ‌خواهد که دلایل خود را برای انجام لیپوماتیک شرح دهد و بگوید که چه مشکلی باعث ناراحتی ‌اش شده است.

کاندیدای مناسب لیپوماتیک غرب تهران فردی است که از سلامت عمومی مناسبی برخوردار است و بیش از ۱۱ کیلوگرم با وزن ایده‌آل فاصله ندارد، اما از وجود چربی‌های اضافی مقاوم نسبت به رژیم و ورزش در بخش ‌هایی از بدن خود ناراحت است.

لیپوماتیک غرب تهران  برای افرادی مناسب است که بیش از ۱۸ سال دارند، نگرشی مثبت، اهدافی مشخص و انتظاری منطقی از نتیجه لیپوماتیک عمل دارند.

در این روش به دلیل اینکه صدمه کمتری به ترابکولاهای پوستی وارد می‌شود، جمع شدن پوست نسبت به روش‌های دیگر بهتر انجام می‌گیرد. ولی اگر افتادگی پوست اتفاق افتاد نیاز به جراحی دارد.

در لیپوماتیک نیازی به بیهوشی بیمار نمی‌باشد و فقط بی‌حسی موضعی انجام می‌شود و بیمار دردی  را حس نمی‌کند ولی روش‌های دیگر ساکشن در صورتیکه با بی‌حسی موضعی انجام شود بیمار را دچار درد و ناراحتی می‌کند و باید برای کاهش درد از داروهای آرام‌بخش و بیهوشی خفیف استفاده کرد. بعد از این جراحی تورم بسیار کم می‌باشد و ترشح از محل ساکشن حداکثر ۳۶ ساعت طول می‌کشد در حالیکه در روش های دیگر این روش بسیار طولانی‌تر می‌باشد.همچنین امکان عفونت هم در این روش خیلی کمتر می‌باشد.

تا به امروز آمبولی چربی در این روش گزارش نشده است. بیمار می‌تواند بلافاصله پس از جراحی شکم مرخص شود و به سرکار خود برگردد و خستگی و کوفتگی ناشی از این روش نسبت به بقیه روش‌ها بسیار کمتر می‌باشد. در لیپوماتیک برش‌های کوچک‌تری برای برداشتن چربی و خارج کردن آنها ایجاد می‌شود  اما در برخی از روش‌های دیگر ممکن است حتی نیاز به خارج کردن ناف و تغییر محل ناف باشد.

توجه داشته باشید که لاغری با این روش هیچ‌گونه تأثیر منفی بر بارداری خانم‌ها در آینده نخواهد داشت و نباید خانم‌ها برای این موضوع نگران باشند.

با تمام مزایایی که این روش لاغری در جراحی شکم دارد اما برای افرادی که پوست شکمشان شل و آویزان شده و همچنین افرادی که پوستشان فاقد خاصیت ارتجاعی است  مناسب نمی‌باشد.همچنین هزینه لیپوماتیک نسبت به روش های دیگر لاغری مناسب می باشد.

ویدیویی که در ادامه مشاهده می کنید نمونه ای از قبل و بعد از عمل لیپوماتیک است که توسط دکتر آرش نجف بیگی انجام شده است :

پیش از انجام جراحی، پزشک خود را از هرگونه بیماری و یا مصرف دارو مطلع کنید. دو هفته پیش از جراحی مصرف الکل و دخانیات را قطع کنید. همچنین داروهای ضدانعقاد خون مانند آسپرین نباید مصرف شود. روز جراحی لباس راحت بپوشید و گن مخصوص خود را همراه داشته باشید.

پس از جراحی نیز به توصیه‌های جراح خود توجه کنید و داروهای تجویز شده را به موقع مصرف نمایید. دقت داشته باشید که:

در ادامه یکی دیگر از نمونه های عمل لیپوماتیک که توسط دکتر آرش نجف بیگی انجام شده است را مشاهده می کنید :

هزینه لیپوماتیک به حجم چربی‌ ای که باید از بدن برداشته شود و قسمتی از بدن که باید تحت لیپوماتیک قرار گیرد بستگی دارد. علاوه بر این، عوامل دیگری هم در تعیین هزینه لیپوماتیک دخالت دارند. مثلاً با پیچیده‌تر بودن عمل ،هزینه لیپوماتیک نیز بیشتر می‌شود. همچنین مدت‌ زمان بیهوشی نیز بر هزینه لیپوماتیک تأثیر می‌گذارد.

افراد برای اینکه از شر چربی‌های اضافه خلاص شوند و به اندام ایده آل برسند روش‌های مختلف جراحی لاغری و پیکرتراشی را امتحان می‌کنند که لیپوماتیک یکی از این روش‌های پیکر تراشی است که افراد به‌ منظور برداشتن چربی‌های اضافه بدن انجام می‌دهند. لیپوماتیک در قسمت‌های مختلف بدن مثل شکم ،ران ،گردن ،باسن و …. استفاده می‌شود که هزینه لیپوماتیک هر یک از این قسمت ها با دیگری متفاوت می‌باشد.

اگر چه هزینه لیپوماتیک برای برخی افراد زیاد می‌باشد اما باید توجه کرد که هزینه لیپوماتیک نباید بر تصمیم‌ گیری شما برای انتخاب یک جراح خوب تأثیر بگذارد و به‌هیچ‌ عنوان نباید برای انجام عمل لیپوماتیک نزد جراحی بروید که هزینه لیپوماتیک کمتری می‌گیرد بلکه باید نزد کسی بروید که میدانید کارش را به بهترین شکل انجام  می دهد  و تجربه زیادی در این کار دارد هر چند که هزینه لیپوماتیک زیادی می‌گیرد. معمولاً پزشکی که در کارش شناخته‌شده و سرشناس است نسبت به کسی که کمتر شناخته‌شده هزینه لیپوماتیک بیشتری می‌گیرد.

علاوه بر انتخاب جراح خوب باید به نوع کلینیکی که برای عمل به آنجا می‌روید هم توجه کنید مثلاً ممکن است جراح در کارش بهترین باشد اما در کلینیکی کار کند که تجهیزات لازم را برای انجام یک عمل خوب در اختیار نداشته باشد. بنابراین خوب بودن کلینیک هم بر هزینه لیپوماتیک تأثیر می‌گذارد و باید بدانید هزینه لیپوماتیک از هزینه کلینیک جداست. بنابراین ممکن است یک عمل لیپوماتیک مشابه در دو کلینیک جداگانه هزینه لیپوماتیک متفاوتی داشته باشد.

گاهی ممکن است جراح ، همزمان با لیپوماتیک عمل‌ های دیگری مثل لیف نیز انجام دهد که انجام این کار هزینه لیپوماتیک را بالا می‌برد. برای انجام لیپوماتیک معمولاً بیمار را بی‌هوش نمی کنند بلکه بی‌حسی موضعی انجام می‌دهند. این کار به دست متخصص بیهوشی انجام می‌شود و در هزینه لیپوماتیک، هزینه متخصص بیهوشی جداگانه محاسبه می‌شود و هر متخصص بیهوشی با توجه به مهارت و تجربه‌ای که دارد و مدت‌زمانی که بیهوشی  یا بی‌حسی طول می‌کشد و نوع دارویی که برای بیهوشی یا بی‌حسی استفاده می‌کند هزینه دریافت می‌کند.

همچنین ممکن است بیمار در حین بیهوشی دچار افت فشار خون شود و یا در بدن بیمار دارویی وجود داشته باشد که با داروهای بیهوشی تداخل پیدا کند و یا بیمار مبتلا به دیابت باشد و …که تمام این‌ها باید تحت نظر متخصص باشد و این موارد ممکن است بر بالا رفتن هزینه متخصص بیهوشی و در نهایت بر هزینه لیپوماتیک تأثیر بگذارد.

 هزینه عمل لیپوماتیک برای تمام قسمت‌های بدن یکسان نیست بلکه هزینه لیپوماتیک در قسمت فوقانی و تحتانی شکم گران‌تر و در قسمت داخلی ران‌ها  ارزان‌تر می‌باشد. بنابراین نمی‌توان برای یک فرد هزینه لیپوماتیک دقیقی را مشخص کرد چرا که هزینه لیپوماتیک بسیار متغیر است و حتی برای قسمت‌های مشابه در افراد مختلف متفاوت می‌باشد. برای برآورد کردن میزان دقیق هزینه‌ لیپوماتیک بهتر است قبل از عمل با پزشک خود مشورت کنید و قیمت لیپوماتیک را از وی سؤال کنید.

هزینه لیپوماتیک فقط مربوط به زمان عمل نیست بلکه بعد از عمل نیز هزینه لیپوماتیک ادامه دارد. بعد از عمل ممکن است بیمار نیاز به دارو داشته باشد و حتماً باید بیمار بعد عمل از گن مخصوص استفاده کند تا پوستش شل و آویزان نشود. بنابراین می‌بینیم که عوامل متعددی در تعیین هزینه لیپوماتیک مؤثرند.

پس از انجام عمل جراحی لیپوماتیک، بیمار ممکن است نیاز به مراقبت یا مصرف دارو داشته باشد. هزینه‌ داروهای مورد استفاده در جراحی، ابزارهای مورد استفاده در جراحی و وسایل زمان ریکاوری همه در هزینه عمل لیپوماتیک مؤثر است. پس از انجام عمل لیپوماتیک باید از گن‌ها مخصوصی در دوران بهبودی استفاده شود. این عوامل بر قیمت‌های نهایی درمان تأثیر می‌گذراند. بیماران باید به یاد داشته باشند که مراقبت‌های پس از انجام عمل، هزینه‌های بیهوشی و …در بیشتر اوقات در هزینه‌های اولیه درمان محاسبه نمی‌شوند.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که موجب رسیدن به نتیجه دل‌خواه پس از لیپوماتیک می‌شود، دقت به مراقب‌های پس از عمل است. شما در صورتی نتیجه مطلوبی از ساکشن چربی بدون درد خواهید دید که برای مراقبت از آن، تلاش کرده باشید. پوشیدن گن‌های مخصوص لیپوماتیک نواحی مختلف بدن، یکی از مهم‌ترین عواملی است که در فرم‌دهی بدن، پس از انجام عمل لیپوماتیک موثر است. با این روش، می‌توانید نواحی آسیب دیده بافت بدن را، به بافت زیرین آن، بچسبانید و بافت یکسانی ایجاد کنید. با این‌کار، احتمال تجمع آب، در این نواحی کاهش یافته و نتیجه جذاب‌تری از عمل لیپوماتیک خواهید دید.

عمل لیپوماتیک، روشی بسیار سریع و موثر در کاهش وزن و لاغری شکم و پهلو است. با کمک این روش می‌توان در یک جلسه بیش از ۵ لیتر چربی اضافی را از بدن خارج کرد. با این حال باید توجه داشت که پس از عمل لیپوماتیک، تغییر در سبک زندگی و کنترل وزن بسیار مهم است تا اندام ایده‌آل شما تغییر نکند.

روش لیپوماتیک نسبت به روش‌های قدیمی لیپوساکشن، درد و عوارض بسیار کمتری دارد و عمل ساده‌تری است. به همین دلیل مل لیپوماتیک بسیار پرطرفدار است. همچنین از چربی خارج شده از بدن می‌توان برای تزریق به دیگر اندام‌ها و شکل دادن به بدن، استفاده کرد. درواقع عمل لیپوماتیک همراه با برخی جراحی‌های پلاستیک مکمل، به پیکرتراشی معروف است؛ چرا که می‌توان به اندام دلخواه و متناسبی دست یافت.

برای آگاهی بیشتر از عمل لیپوماتیک، قیمت و شیوه انجام آن، با مشاوران ما در کلینیک دکتر آرش نجف‌بیگی تماس بگیرید. ما مشتاقانه شما را راهنمایی خواهیم کرد.

کلینیک جردن : ۰۲۱۸۶۰۸۱۸۷۵ | کلینیک سعادت‌آباد : ۰۲۱۲۶۷۴۰۰۶۴

در عمل لیپوماتیک سوراخ های کوچکی ایجاد می‌شود. سپس لوله مخصوصی به زیر پوست برده می‌شود تا چربی‌ها را بیرون بکشد. این برش‌ها، به طول ۲ تا ۵ میلی‌متر خواهند بود و درد و خونریزی بسیار کمی در پی دارند و خطر عفونت را بسیار کاهش می‌دهند.

خیر ! عمل لیپوماتیک به هیچ عنوان روی بارداری تاثیر بد ندارد و خانم ها بعد از عمل می توانند به راحتی و بی هیچ مشکلی باردار شوند.

برای همه ی قسمت های بدن مثل ران ها، ساق پا، شکم و پهلو، بازوها و حتی نواحی صورت می توانید از لیپوماتیک استفاده کنید.

بله. در صورت تمایل می توانید چربی های بیرون کشیده شده را به قسمت هایی مثل سینه یا باسن تزریق کنید

دکتر آرش نجف بیگی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی، یکی از بهترین و فعال‌ترین جراحان پلاستیک حال حاضر شهر تهران هستند. دکتر آرش نجف‌بیگی، دوره پزشکی عمومی و تخصص خود را در دانشگاه تهران و بیمارستان شهدای تجریش گذرانده‌اند و مقطع فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی خود را در بیمارستان حضرت فاطمه دانشگاه تهران (که نخستین مرکز جراحی پلاستیک کشور است) طی کرده‌اند. از دیگر نکات مهم در مورد ایشان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

عضو هیات علمی دانشگاه عضو فعال انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی عضو انجمن جراحان پلاستیک آمریکا فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی طبق دیدگاه انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، مراجع قانونی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: یکی از بهترین و فعال‌ترین جراحان پلاستیک کشور

دارای گواهینامه‌های ISO 9001:2015 و ISO10002:2018 از DEF که نشانه کیفیت بالا و رعایت استانداردهای جهانی در کلینیک‌های تخصصی زیبایی

بهترین روش پیکرتراشی

پروتز باسن | هزینه پروتز باسن

جراحی باز شکم با ابدومینوپلاستی بهتر است یا پانیکولکتومی؟

کشیدن پوست شکم | لیفت شکم بدون جراحی

سلام بعد از عمل تا چقدر مبشه وزن کم کرد ؟

با سلام بستگی به حجم چربی که خارج میشود تغییر سایز و وزن متفاوت است. و تا هنگامی که به صورت حضوری توسط دکتر معاینه نشوید نمی توان قطعی نظر داد. برای مشاوره حضوری رایگان لطفا با شماره های ۰۹۱۲۸۴۳۴۱۱۶ و ۰۲۱۸۶۰۸۱۸۷۵ تماس بگیرید.

سلام من مشکل اضافه وزن شدید دارم پارگی پرده دیافراگم دارم آیا میشه همزمان هم عمل بای پس هم عمل دیافراگم وهم لیپو ماتیک انجام بدم آیا این عمل ها برای بعد روی بارداری تاثیری داره

با سلام دوست عزیز با توجه به اینکه عوامل متعددی باید برای شما چک شود برای راهنمایی بیشتر با شماره ۰۹۱۲۸۴۳۴۱۱۶ تماس حاصل نمایید.

آیا میشه عمل لیپوماتیک رو بدون بیهوشی و با بی حسی موضعی انجام داد؟

با سلام چنانچه عمل های جراحی لیپوماتیک برای نواحی محدودی مانند غبغب انجام شود نیازی به بیهوشی ندارد و با بی حسی موضعی قابل انجام است. ولی در مواقعی که در نواحی وسیعی به مانند شکم، پهلو و ران باشد باید حتما با بیهوشی عمومی و در بیمارستان انجام شود.

ُسلام دکتر میخواستم بپرسم که شما در کدوم بیمارستان عمل لیپوماتیک را انجام میدین برای شکم و پهلو و پشت کمر را؟

با سلام آسیا، نیکان، عرفان نیایش و ….

با سلام آسیا، نیکان، عرفان نیایش، پارسیان و ….

سلام خانم ۳۵ ساله ام که دیسک کمر دارم میتونم لیپوماتیک شکم و پهلو انجام بدم بدون اینکه برای دیسک کمرم مشکلی پیش بیاد؟؟؟ ممنونم

با سلام بله می توانید، جراحی لیپوماتیک تداخلی با دیسک کمر ندارد.

بعد از عمل لیپوماتیک پوست اضافه رو چیکار می کنین؟

با سلام

معمولا پوشیدن گن به مدت سه ماه بعد از عمل لیپوماتیک باعث جمع شدن پوست می شود. چنانچه افتادگی پوست شدید باشید همراه عمل لیپوماتیک پوست اضافه نیز برداشته می شود.

عمل لیپوماتیک به چه روشی از همه بهتره؟

با سلام روش های مختلف پیکرتراشی با توجه به ناحیه مورد عمل و درخواست بیمار برای تزریق چربی به نواحی مختلف متفاوت می باشد.

سوراخ هایی که روی بدن ایجاد میشه از بین میرن ؟ چه مدت طول می کشه ؟

با سلام از بین رفتن جای سوراخ های ایجاد شده بسته به خصوصیات جسمانی هر فرد متغییر می باشد. ولی معمولا بعد از دو الی سه هفته از بین می رود.

سلام و خسته نباشید. توی سوال های پرتکرار نوشتین میشه از چربی های بیرون کشیده استفاده کرد. سوالم اینه عمر این چربی ها چقدره؟ یعنی تا چه مدت بیرون از بدن میمونن؟ ایا باید به صورت همزمان چربی هارو تزریق کنیم؟ یا میشه با فصاله ی زمانی هم این کارو کرد؟

با سلام این چربی ها بلافاصله بعد از خارج شدن از بدن باید مجدد به ناحیه مورد نظر تزریق شوند. اگر فاصله خارج شدن و تزریق بیشتر شود دیگر سلول ها زنده نمی مانند که بتوان مجدد آن را تزریق نمود.

سلام هزینش چقده ؟؟؟ ممنونم

با سلام برای اطلاع از هزینه ها با شماره ۰۹۱۲۸۴۳۴۱۱۶ تماس بگیرید.

همسرم وزن زیادی نداره ولی غبغب بزرگی داره که باعث شده اعتماد به نفسشو از دست بده. اگه از روش لیپوماتیک استفاده کنیم ایا حای جراحی روی صورتشون میمونه؟

با سلام خیر. تخلیه چربی های غبغب توسط سوراخ کوچکی از زیر ناحیه چانه انجام می شود. و دو هفته بعد از عمل سوراخ ایجاد شده کاملا از بین می رود.

سلام من سه تا زایمان طبیعی داشتم شکم و پهلو دارم تقریبا ۳۰کیلو اضافه وزن دارم، رحم هم تخلیه کردم تقریبا ۶ ماه پیش، افتادگی شکم هم دارم، سن من هم ۳۸ سال تمام هست آیا این عمل برای من مناسب است

با سلام با توجه به اضافه وزن و زایمان های متعدد شما به احتمال زیاد جراحی ابدومینوپلاستی مناسبتر است. ولی تا به صورت حضوری معاینه نشوید نمی توان به صورت دقیق اعلام کرد.

برای سینه هم عمل لیپوماتیک انجام میدین؟

با سلام فقط برای بافت سینه آقایان از لیپوماتیک استفاده می شود. برای سینه خانم ها به دلیل وجود غدد شیری نمی توان از روش لیپوماتیک استفاده کرد.

لیپوماتیک شکم هم بدون بیهوشی انجام میشه؟

با سلام بی حسی موضعی بیشتر برای نواحی که وسعت کمتر دارد استفاده می شود. و بیهوشی برای مواقعی که حجم و وسعت عمل زیاد است انتخاب می شود. برای تشخیص این مورد حتما باید به صورت حضوری معاینه شوید.

سلام خدمت دکتر عزیز در مورد انواع لیپوماتیک هم متن بگذارید تشکر

با سلام ممنون از توجه شما بله حتما به زودی مقاله ای در مورد انواع لیپوماتیک انتشار خواهیم داد.

سلام من حدود ۴ ماه پیش عمل لیپوماتیک انجام دادم. تورم و ترشح مایع از برش ها ادامه داره طبیعیه؟

با سلام خیر.تورم و ترشح بعد از ۴ ماه اصلا طبیعی نیست. ترشح و ورم معمولا بعد از ۲ هفته بهبود پیدا می کند. لطفا برای بررسی این موضوع لطفا با پزشک معالج خود مشورت کنید.

پسری هستم ۳۰ ساله که با وجد لاغری بودن دارای باسن تپل و گوشتی و گودی کمر هستم.برای کوچک کردن باسن این روش توصیه میشود؟حدودا چقدر هزینه دارد؟

با سلام مشکل شما جز موارد خاص است. حتما باید به صورت حضوری مورد معاینه قرار بگیرید. برای گرفتن وقت مشاوره رایگان می توانید با شماره ۰۹۱۲۸۴۳۴۱۱۶ تماس بگیرید.

بنده ۲ سال گذشته عمل اسلیو معده انجام دادم و معده ام را برش دادم کوچک شود . ولی امروز بعد ۲ سال دوباره چاق شدم و معده ام باز شده !! ایا میتوانم از این جراحی برای ناحیه شکم و پهلو استفاده کنم یا خطرناکه ؟؟

با سلام جراحی های پیکرتراشی معمولا برای لاغری انجام نمی شود. یعنی افراد چاق نمیتوانند از این روش برای لاغری استفاده کنند. این جراحی ها برای افرادی مناسب است که دچار اضافه وزن در برخی نواحی بدن هستند. و با استفاده از این روش ها می خواهند به بدنشان فرم دهند.

سلام من بالا تنه ی لاغری دارم برعکس باسنم چاقه واقعا قیافه رو به هم زده قدم هم بلنده چکار کنم

با سلام دوست عزیز برای اینکه مشخص شود چه روشی برای تناسب اندام شما مناسب است حتما باید به صورت حضوری معاینه شوید. برای راهنمایی بیشتر با شماره ۰۹۱۲۸۴۳۴۱۱۶ تماس بگیرید.

سلام خسته نباشید من میخواستم این عمل رو انجام بدم میخواستم ببینم چقدر هزینه میشود حدودی

با سلام برای تعیین هزینه حتما باید به صورت حضوری مورد معاینه قرار بگیرید. برای یک جلسه مشاوره رایگان با شماره ۰۹۱۲۸۴۳۴۱۱۶ تماس بگیرید.

سلام لیپوماتیک برای بازوهام نیاز بع بیهوشی داره ؟

با سلام با توجه به شرایط مراجعه کننده می توان از روش های بیهوشی، بی حسی موضعی و خواب برای لیپوماتیک بازو استفاده کرد.

سلام‌ برای lipedema ساق پا هم ایا لیپوماتیک انجام میدید ؟ نتایج چطوره ؟

با سلام برای تشخیص اینکه آیا لیپوماتیک برای شما قابل انجام است یا خیر حتما باید به صورت حضوری معاینه شوید. برای گرفتن وقت مشاوره رایگان با شماره ۰۹۱۲۸۴۳۴۱۱۶ تماس بگیرید.

جراحی لیپوماتیک برای ساق پا هم انجام میشه ؟ اگر انجام میشه باید بیهوش بشیم یا نه؟

با سلام بله جراحی لاغری برای ساق هم قابل انجام است و ساق پا به دلیل اینکه اندام حساسی است و ممکن است بیمار حین عمل پاهایش را تکان دهد حتما باید با بیهوشی عمومی انجام شود.

سلام پدر من معلولیت پا دارن و شکمشون چند ساله که خیلی بزرگ شده و چون نمیتونن فعالیت ورزشی زیادی داشته باشن راهی نیس برا لاغر کردنش..سوالم اینه کاندیدای مناسبی برای این عمل هستن؟چون انجام فعالیت های روزمره هم بخاطر این سنگینی شکم سخت شده براشون

با سلام برای اینکه مشخص شود چه روشی برای کاهش وزن ایشان مناسب است حتما باید به صورت حضوری معاینه شوند. برای راهنمایی بیشتر با شماره ۰۹۱۲۸۴۳۴۱۱۶ تماس بگیرید.

سلام خسته نباشید. من bmi 36 دارم ولی چربی درتمام نقاط بدنم ذخیره شده نه یک ناحیه خاص. به همین دلیل تقریبا تمام ناحیه به جز سینه رو میخوام لیپوماتیک انجام بدم امکانش هست؟ تیرویید و تنبلی تخمدان هم دارم .و از روش های مختلف لاغری استفاده کردم و نتیجه نگرفتم حتی متخصص تغذیه هم میگه ژنتیکیه نمیتونم کاری کنم

با سلام دوست عزیز شما حتما باید به صورت حضوری معاینه شوید وچربی های بدن شما بوسیله دستگاه آنالیز شود. برای راهنمایی بیشتر با شماره ۰۹۱۲۸۴۳۴۱۱۶ تماس بگیرید.

جناب دکتر عمل لیپوماتیک برای غبغب هم انجام میدن؟

با سلام بله این عمل برای از بین برد غبغب هم انجام می شود.

سلام من مردی ۶۵ ساله هستم و با آنکه جثه لاغری دارم شکم من بطرز عجیبی جلو آمده است بخشی از این مساله بعلت انحنای ستون فقرات است ولی نه تمام آن من چه می توانم بکنم

با سلام برای تشخیص این مورد که چه روشی برای شما بهترین نتیجه را می دهد باید به صورت حضوری معاینه شوید. برای راهنمایی بیشتر با شماره ۰۹۱۲۸۴۳۴۱۱۶ تماس بگیرید.

سلام خوبین خسته نباشید من صغری هستم از مازندران وزنم بالاست میخواستم عمل انجام دهم شکم پهلو ران بازو چقدر وای می ایسته

با سلام برای راهنمایی بیشتر و اطلاع از هزینه ها با شماره ۰۹۱۲۸۴۳۴۱۱۶ تماس بگیرید.

سلام اگه بدنمون ،مثل پشت و کمر تتو داشته باشد ،،ایا موقع لیپوماتیک به مشکل میخوریم یا نه

کلا وجود تتو در بدن و جاهایی که میخاییم لیپو انجام بدیم ،؟؟؟

با سلام داشتن تتو در بدن برای انجام لیپوماتیک مشکلی به وجود نمی آورد.

سلام أیا برأی جراحی بازوها از طریق جراحی لیپوماتیک از بیهوشی استفاده میکنید؟

با سلام اگر مقدار چربی که باید تخلیه زیاد نباشد می توان از بی حسی موضعی هم استفاده کرد.

سلام من میخوام این عمل رو درقسمت شکم وپهلو وران انجام بدم.ایا همه در یک جلسه انجام میشه.یا برای ران ها جلسه جداگانه باید بیام

با سلام دوست عزیز شما باید به صورت حضوری معاینه شوید تا مشخص شود که آیا می توان در یک جلسه تمامی چربی ها را تخلیه کرد یا نه. اگر حجم چربی شما زیاد باشد تخلیه تمام چربی سلامتی شما را به خطر می اندازد.

سلام قصدم انجام لیپو ماتیک شکم پهلو و پشت هست،و تزریق باسن،اما به شدت از بیحسی و خواب میترسم،میشه با بیهوشی عمومی انجام بشه؟ممنونم

با سلام در بیشتر مواقع برای مراجع کنندگان از بیهوشی عمومی استفاده می شود. مگر اینکه از لحاظ سلامتی بیهوشی عمومی مشکلی برای بیمار ایجاد شود.

ایا کسی که استرس داشته باشدوبعضی مواقع وتشنج داشته باشدودارو لوبل ودپاکین بخرد میتواند از این روش برای کاهش چربی دور شکم وپهلو استفاده کند عمل جراحی چشم چند سالی هست که انجام دادم وهیچ مشکلی پیش نیامد من ۳۰ سال دارم وشکم وپلو من خیلی بزرگ است وزن من ۷۰ کیلو است چه کار کنم اگر این مشکلم حل شود بیشتر استرس من از بین می رود

با سلام برای تشخیص این مورد که چه روشی برای شما بهترین نتیجه را می دهد باید به صورت حضوری معاینه شوید. برای راهنمایی بیشتر با شماره ۰۹۱۲۸۴۳۴۱۱۶ تماس بگیرید

با سلام این روش تا چه میزان خطر اسکار در زیر پوست و جای چربی تخلیه شده و یا روی پوست در پوستهای حساس دارد ؟

با سلام اسکار لیپوماتیک به قدری کوچک است که معمولا مشخص نمی شود. و بعد از عمل نیز پمادهای مخصوص داده می شود که اسکار را ترمیم کند.

با سلام‌ و عرض ادب متاسفانه تعداد بسیار زیادی غده چربی در پهلو و بازو دارم ۳۰ ساله و شاید ۱۰ کیلو اضافه وزن این روشو توصیه میکنید

با سلام دوست عزیز شما باید حما به صورت حضوری معاینه شوید تا مشخص شود چه روشی برای شما مناسب است.

سلام خسته نباشید من چربی در شکم و پهلو و پشت دارم که زیاد نیست ولی پوستم افتادگی و چروک دارد با لیپوماتیک پوست شکم جمع می شود ؟؟

با سلام دوست عزیز برای اینک مشخص شود آیا با لیپوماتیک به تنهایی می توان پوست شما را جمع کرد یا خیر باید به صورت حضوری معاینه شوید. برای راهنمایی بیشتر با شماره ۰۹۱۲۸۴۳۴۱۱۶ تماس بگیرید.

سلام آیا برای انجام لیپوماتیک احتیاج به انجام آزمایشاتی هست؟واینکه دوران نقاحت تزریق چربی صورت چقدر است؟

با سلام بله قبل از جراحی باید آزمایش انجام شود. و یک هفته بعد از تزریق چربی به صورت تقریبا ورم اولیه از بین می رود.

سلام آقای دکتر وقت بخیر ..ببخشید من دو تا زایمان داشتم چند بار هم با رژیم غذایی نتونستم به اندامی که می‌خوام برسم یه مقدار از ناحیه شکم وکمی از پهلوم ناراضی ام خواستم ببینم این عمل مناسب هست که انجام بدم یا خیر؟؟

با سلام اگر افتادگی پوست در ناحیه شکم نداشته باشید با لیپوماتیک می توانید به اندام دلخواه خود برسید.

ایا با انجام لیپوماتیک عمل بینی همزمان انجام میدهید

با سلام بله می توان انجام داد.

سلام وقت بخیر میخواستم بدانم که حذف چربی یا لیپومانیک در ناحیه شکم و ران و پهلو برای افراد دیابت نوع یک امکان پذبر هست ضمنا من ۴۳ سال دارم و ۱۰ سال است که انسولین را فقط به شکمم تزریق کرده ام وکلا چه عملی برای کوچک‌کردن شکم من مفیدتر است و حدود ۷۸ کیلو وزن دارم ممنون

با سلام اگر قند شما کنترل شده باشد معمولا لیپوماتیک مشکلی برای شما بوجود نمی آورد چون برش جراحی وجود ندارد. ولی حتما قبل از جراحی باید تاییدیه از پزشک متخصص داشته برای انجام عمل داشته باشید.

با سلام .هزینه لیپوماتیک شکم حدودا چقدر میشه ؟شکمی که حدود ۲یا۳کیلو باشه

با سلام برای اطلاع از هزینه ها با شماره ۰۹۱۲۸۴۳۴۱۱۶ تماس بگیرید.

آقای دکتر من ۴۰ کیلو وزن کم کردم با رژیم غذایی و پوست شکمم آویزون شده می خواستم بدونم عمل لیفت انجام میدین شما

با سلام بله ، عمل جراحی کشیدن پوست نیز انجام می شود.

سلام خسته نباشین من روش های پیکرتراشی رو بلد نیستم میخواستم بدونم چه روشی باید انجام بدم زیر باسن پشت ران چربی دارم سمت راستم بیشتراز سمت چپه لطفا راهنمایی کنین🙏🙏🙏🙏🙏

با سلام دوست عزیز تا به صورت حضوری معاینه نشوید نمی توان تشخیص داد که چه روشی برای شما مناسب است. برای راهنمایی در مورد این عمل با شماره ۰۹۱۲۸۴۳۴۱۱۶ تماس بگیرید.

سلام خسته نباشید هزینه عمل لیپوماتیک چقدره؟ بعداز عمل چندسایز کم میکنیم؟

با سلام برای اطلاع از هزینه ها و راهنمایی در مورد عمل با شماره ۰۹۱۲۸۴۳۴۱۱۶ تماس بگیرید.

سلام من باسنم هی کوچیک میشه ورزشم میکنم باز کوچیک میش برعکس شکم و پهلوم اگ بخوام چربی شکمو پهلومو ب باسنم تزریق کنم چقد هزینشه البته اینم بگم من شدیدا مشکل مالی دارم بیشتر نگران هزینشم شاید بگین ک واجب نیس اما ب کلی روحیه منو داغون کرده

با سلام دوست عزیز می توان چربی شکم و پهلو را به باسن تزریق کرد. برای اطلاع از هزینه ها با شماره ۰۹۱۲۸۴۳۴۱۱۶ تماس بگیرید.

سلام خانمی۳۲ هستم وزنم یک دفعه بالا رفته و شکمم خیلی بزرگ شده فقط قسط کشیدن پوست شکم دارم اول باید وزن کم کم بعد کشیدن شکم ممنون از دکتر عزیز

با سلام دوست عزیز تا به صورت حضوری معاینه نشوید نمی توان دقیق اعلام کرد آیا به کاهش وزن قبل از جراحی نیاز دارید یا خیر.

سلام خسته نباشین ،من رانهایم کمی به نظرم بزرگ میاد من دختری ۱۶ ساله هستم با قد ۱۵۰ و وزن ۴۴کیلو به نظرتون مم اضافه وزن دارم

با سلام شما در محدوده وزن طبیعی هستید. با توجه به سنتون بهتر است با ورزش به صورت موضعی به اندام دلخواه برسید.

سلام … خسته نباشید من ۱۶ سالمه همه میگن اندامم تو پره و خوبه اما من راضی نیستم هم ران و بازو هم شکم و پهلو چربی داره چند وقت قبل هم موقع ورزش کردن دیسک کمرم پاره شده و دیگه نمیتونم ورزش کنم با رژیم غدایی هم نتونستم به اندام دلخواهم برسم چیکار باید کنم؟ عمل لیپوماتیک از چند سال به بالا انجام میگیره

با سلام برای انجام جراحی زیبایی باید اندامتان به رشد کافی رسیده باشد و معمولا ۱۸ سال را برای انجام این نوع عمل ها در نظر می گیرند.

ایابعدازعمل امکان برگشت چربی وجودداره

با سلام بعد از عمل در صورت پرخوری قسمت های دیگر بدن دچار چاقی می شود.

با درود . من دیابت نوع ۲ دارم روزی ۳ عدد نصفه قرص متفوربین مصرف میکنم . میتونم عمل لیپوماتیک و انجام بدم تو ناحیه شکم و پهلو . ۴۱ ساله ام ۱۷۶ قد و ۹۰ کیلو وزن. سپاس

با سلام اگر پزشک معالجتان تایید کنن که جراحی برای شما مشکل ساز نخواهد بود می توانید لیپوماتیک انجام دهید.

سوال خود را از مشاوران ما بپرسید

نام ، ایمیل و وب سایت خود را برای بار دیگر که اظهار نظر می کنم در این مرورگر ذخیره کنید.

آخرین مقالات

جراحی پلک افتاده یا درمان افتادگی پلک چگونه انجام می‌شود؟

از بین بردن غبغب | با جراحی و بدون جراحی

لیفت اندوسکوپیک ابرو و پیشانی چه تفاوتی با هم دارند؟

گونه گذاری با تزریق چربی

کلینیک جردن جردن ، بالاتر از تقاطع حقانی ، خیابان کیش پلاک 45 ، طبقه چهارم شرقی ، زنگ 7

کلینیک سعادت‌آباد سعادت آباد ، خیابان سروشرقی نرسیده به میدان فرهنگ، پلاک 9، طبقه سوم

کلینیک جردن۰۲۱۸۶۰۸۱۸۷۵۰۹۱۲۸۴۳۴۱۱۶

کلینیک سعادت‌اباد۰۲۱۲۶۷۴۰۰۶۴۰۹۱۲۰۹۹۲۶۹۰

طراحی و سئو: آژانس دیجیتال یاقوت

عمل لیپوماتیک معجزه ای برای نابودی چربی های بدن

بهترین روش پیکرتراشی

پروتز باسن | هزینه پروتز باسن

لیفت اندوسکوپیک ابرو و پیشانی چه تفاوتی با هم دارند؟

لیفت ابرو با اندوتاین چقدر موثر است و چند سال ماندگاری دارد؟

لیفت اندوسکوپیک پیشانی

جراحی بینی استخوانی + اطلاعات جامع

بهترین متخصص جراحی بینی در تهران | ۴ معیار اساسی

جراحی نوک بینی

عمل پروتز سینه

لیفت و پروتز سینه

فرو رفتگی نوک سینه و درمان آن

جراحی پلک افتاده یا درمان افتادگی پلک چگونه انجام می‌شود؟

از بین بردن غبغب | با جراحی و بدون جراحی

جراحی بازسازی گوش چه مشکلاتی را حل می کند؟

گونه گذاری با تزریق چربی

تزریق چربی به گودی زیر چشم

هایفوتراپی صورت چیست ؟| عوارض و مزایا


کاتالوگ عمل لیپوماتیکDownloads-icon

مشاوره رایگان لیپوماتیک
مشاوره رایگان لیپوماتیک
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *