مشاوره رایگان مهاجرت به آلمان

 
helpkade
مشاوره رایگان مهاجرت به آلمان
مشاوره رایگان مهاجرت به آلمان

مشاوره مهاجرت به آلمان ، وکیل مهاجرت به آلمان، اخذ اقامت آلمان از طریق مهاجرت به آلمان ، راه های اخذ تابعیت آلمان و آثار حقوقی آن در این مقاله مورد بررسی و تحلیل دقیق و علمی قرار می گیرد. مشاوره مهاجرت به آلمان به چه طرقی امکان پذیر است؟ راه های اخذ اقامت آلمان کدام است؟ از چه راه هایی می توان موفق به اخذ تابعیت آلمان شد؟ در این مقاله در خصوص مشاوره مهاجرت به آلمان و دیگر سوالات شما در این خصوص پاسخ خواهیم داد و مهم ترین و اصلی ترین نکات در این زمینه را برای شما مطرح خواهیم نمود. همچنین جهت اخذ راهنمایی دقیق تر و جزئی تر در باب مشاوره مهاجرت به آلمان می توانید با مشاورین و وکلای مجرب ما در موسسه حقوقی ملک پور تماس حاصل فرمایید و از خدمات مشاوره تلفنی رایگان ما بهره مند گردید.

در ادامه مقاله مشاوره مهاجرت به آلمان به ارائه مباحث زیر خواهیم پرداخت :

شما میتوانید از طریق لینک روبرو با ما در ارتباط باشید و از کارشناسان موسسه مشاوره رایگان دریافت نمایید.

مهاجرت به آلمان و اخذ اقامت و تابعیت آن به ۶ طریق مهاجرتی امکان پذیر است. مهاجرت به آلمان از طریق اخذ ویزای کار، تحصیل، سرمایه گذاری، ازدواج، تولد و پناهندگی ممکن می باشد. در این مقاله به بررسی دقیق تمامی روش های مهاجرتی جهت اخذ اقامت و تابعیت آلمان پرداخته می شود. آلمان کشوری است در قاره ی اروپا که پایتخت آن برلین می­باشد. این کشور از سمت شمال با دریای شمال، دریای بالتیک و کشور دانمارک، از جنوب با اتریش و سوئیس، از شرق با لهستان و جمهوری چک و از غرب با فرانسه، بلژیک،هلند و لوکزامبورگ همسایه و هم مرز است. آلمان پرجمعیت ترین کشور اروپا می باشد. کشور آلمان از لحاظ جغرافیایی ترکیبی از جنگل، دشت، کوه، ساحل، دریاچه ها، باتلاق ها و چند جزیره است. نمودار زیر آب و هوای آلمان را در ماه های مختلف سال نشان می دهد.

مشاوره رایگان مهاجرت به آلمان

آلمان بزرگترین اقتصاد ملی اروپاست به طوریکه آن را قلب اقتصادی اروپا می خوانند. همچنین کشور آلمان ۴ امین کشور در جهان از لحاظ تولید ناخالص داخلی است. نمودار زیر تولید ناخالص داخلی کشور آلمان را در سال های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۹ نشان می دهد.

یکی از بهترین و ساده ترین راه های مهاجرت به آلمان، مهاجرت از طریق اخذ ویزای کاری می باشد. اخذ ویزای کاری در آلمان به دو روش امکان پذیر است:

در صورتی که فرد متقاضی بتواند از طرف یک کارفرمای آلمانی پیشنهاد کاری (یک دعوتنامه جهت استخدام شخص متقاضی) دریافت نماید، این امکان برای شخص متقاضی وجود خواهد داشت تا موفق به اخذ ویزای کاری گردد. توجه به این نکته ضروری است که اخذ دعوتنامه ی کاری امری دشوار است. زیرا کارفرمای آلمانی موظف است تا آگهی شغلی مورد نظر را به مدت ۳ ماه در آلمان و سپس ۳ ماه در اتحادیه شنگن آگهی نماید. در صورتی که در مدت ۶ ماه شخصی از اروپا واجد شرایط استخدام در شغل آگهی شده نبود، کارفرمای آلمانی این اجازه را دارد تا از افراد خارج از اتحادیه اروپا نیروی کار خود را تامین نماید. از این رو فرد بین المللی ای که موفق به اخذ پیشنهاد کاری از کشور آلمان گردد، باید شرایط و مهارت بسیار منحصر بفردی برای استخدام در شغل مورد نظر داشته باشد. همچنین فرد باید علاوه بر پیشنهاد کاری پیش نیازهای عمومی برای اخذ اقامت آلمان را  نیز داشته باشد.

در حال حاضر کشور آلمان به دلیل کمبود نیروی کار ماهر در یک سری از رشته های تحصیلی دانشگاهی چون رشته های مهندسی اقدام به جذب نیروی کار ماهر می کند. کشور آلمان در رشته هایی چون مهندسی برق، مکانیک، کامپیوتر، فناوری اطلاعات در حال حاضر با کمبود نیروی کار مواجه است. از این رو به چنین افرادی ویزای ۶ ماهه ی جستجوی کار می دهد تا فرد در طول ۶ ماه امکان جستجوی کار در محیط را داشته باشد. همچنین با توجه به اینکه نرخ بیکاری در کشور آلمان بسیار پایین و به طور میانگین برابر با ۳٫۲% است، افراد واجد شرایط برای اخذ ویزای جستجوی کار آلمان در مدت زمان کوتاهی موفق به کاریابی خواهند شد. نمودار زیر نرخ بیکاری آلمان را در سال های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ نشان می دهد.

شرایط مورد نیاز برای اخذ این ویزا در زیر بیان شده است.

نکته ی جالب توجه اینکه فرد پس از استخدام و کار در آلمان این امکان را خواهد داشت که برای اقامت دائم و پاسپورت آلمان اقدام نماید. برای اخذ اطلاعات بیشتر در باب مهاجرت به آلمان از طریق کار بر روی لینکهای مهاجرت کاری به آلمان و ویزای جستجوی کار ( Job seeker ) آلمان کلیک نمایید. در ادامه انواع ویزای کار آلمان را معرفی نموده و توضیحات مناسبی در این خصوص خدمت شما عزیزان ارائه خواهیم کرد :

مقاله مرتبط

مقاله مرتبط

یکی دیگر از راههای اخذ اقامت آلمان از طریق تحصیل می باشد. کشور آلمان جز ۱۰ مقصد برتر برای تحصیل دانشجویان در جهان قرار می دارد. در حال حاضر بر اساس آمارهای دولت آلمان بیش از ۳۸۰ هزار دانشجوی بین المللی در کشور آلمان در حال تحصیل هستند و با توجه به پیش بینی های انجام شده به زودی کشور آلمان جز ۵ کشور برتر برای تحصیل تبدیل خواهد شد. به دلیل وجود بسیاری از دانشگاه های برتر دنیا با رنک بالای جهانی، دانشجویان بسیاری تمایل به تحصیل در کشور آلمان هستند. این دانشگاه ها دارای برنامه های تحصیلی متفاوت، شرایط بسیار مساعد برای تحصیل مقاطع بالا، تسهیلات و امکانات مدرن و فرصت های شغلی از ارزش بالایی برخوردار هستند. به علاوه بسیاری از دانشگاه های آلمان یا به صورت رایگان هستند و یا دارای شهریه ی بسیار پایینی هستند. این ویژگی ها دانشگاه های آلمان را به دانشگاه های پرطرفدار در سطح جهان تبدیل کرده است. به طور کلی دانشگاه های آلمان دو نوع دانشگاه های دولتی و خصوصی می باشند. در زیر لیست دانشگاه های برتر آلمان که امکان تحصیل رایگان یا با هزینه ی کم وجود دارد بیان شده است.

توجه به این نکته ضروری است که فرد برای تحصیل در دانشگاه های رایگان آلمان در مقطع کارشناسی نیاز به داشتن مدرک زبان آلمانی در سطح B1 یا B2 دارد. همچنین فرد باید دارای معدل بالا (در حدود ۱۸ به بالا) باشد. به علاوه نمره ی اخذ شده در یک سری از دروس باید بالاتر از حداقل نمره ی اعلام شده توسط دانشگاه باشد. در مقطع کارشناسی ارشد فرد نیاز به مدرک زبان آلمانی B2 یا ایلتس ۶٫۵، معدل بالا و در برخی از دانشگاه ها نیاز به یک پیش پروپوزال از موضوع تحقیقاتی خود در مقطع کارشناسی ارشد دارد. در مقطع دکتری نیز فرد نیاز به ارائه ی مدرک زبان معادل آیلتس ۷،  حداقل یک یا دو مقاله ی ژورنالی (ISI)، پیش پروپوزال در مورد موضوع تحقیقاتی در مقطع دکترا، دو یا سه معرفی نامه از اساتید دانشگاهی مقاطع قبلی و تاییدیه ی استاد راهنما (سوپروایزر) برای مقطع دکترا خود می باشد. در راستای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل در آلمان و اخذ ویزای تحصیلی بر روی لینک تحصیل در آلمان و اخذ ویزای آن کلیک نمایید.

مقاله مرتبط

مقاله مرتبط

یکی دیگر از روش های اخذ اقامت آلمان ، سرمایه گذاری در این کشور می باشد. برنامه ی ویزای سرمایه گذاری آلمان فرصت استثنایی برای اخذ اقامت و تابعیت آلمان را برای فرد سرمایه گذار فراهم می آورد. فرد سرمایه گذار می تواند از طریق خرید یک بیزینس موجود و یا راه اندازی یک بیزینس جدید با حداقل میزان سرمایه گذاری ۳۰۰  الی ۳۵۰ هزار یورو سرمایه گذاری کند. موارد ذکر شده در زیر کشور آلمان را به یک کشور مورد علاقه برای زندگی و کار در بین افراد خارجی تبدیل کرده است. این مقاله توسط موسسه ی حقوقی ملک پور همکار دفتر MIE اتریش تدوین  گردآوری شده است.و لذا هر گونه کپی برداری از آن از نظر شرعی حرام و از نظر قانونی پیگرد قانونی دارد.

 توجه به این نکته ضروری است که فرد سرمایه گذار برای اخذ اقامت باید اثبات کند که بیزینس راه اندازی شده تاثیر مثبت بر روی اقتصاد آلمان داشته است و آن بیزینس به سود دهی رسیده است. لازم به ذکر است که الزامی برای حضور دائم وجود ندارد. اما فرد حداقل یک بار در سال باید به آلمان سفر داشته باشد. همچنین شایان ذکر است در حال حاضر کشور آلمان  به طور کلی نیازی به ارائه ی طرح های اقتصادی و سرمایه گذاری ندارد. از این رو امکان اخذ ویزای سرمایه گذاری از طریق ارایه ی طرح تجاری (business plan) در کشور آلمان بسیار دشوار است. زیرا در حال حاضر کشور آلمان بیشتر از نیاز به ایده و طرح تجاری، به نیروی کار ماهر نیازمند است. لذا همانطور که در بخش مربوط به مشاوره مهاجرت به آلمان از طریق کار بیان شد، مهاجرت کاری به آلمان یکی از ارزانترین، ساده ترین و مناسب ترین روش های مهاجرتی است. برای اخذ اطلاعات بیشتر در باب سرمایه گذاری در آلمان می توانید بر روی لینک مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری کلیک نمایید.

مقاله مرتبط

مشاوره مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج از دیگر روش های اخذ اقامت و تابعیت آلمان می باشد. یکی از ساده ترین روش های اخذ تابعیت آلمان، ازدواج با یک شخص آلمانی یا شخص مقیم آلمان است. هرچند که امروزه با توجه به تقلب هایی که در این روش مهاجرتی صورت گرفته است، سفارت آلمان جهت صدور ویزای ازدواج آلمان بسیار سختگیر شده است. فرد متقاضی اخذ ویزای ازدواج آلمان بایستی با ارائه ی مدارکی چون عکس مشترک خانوادگی، سند ازدواج، اثبات سابقه ی آشنایی و مدارکی از این قبیل صوری نبودن ازدواج خود را اثبات نماید. به علاوه فرد تبعه ی آلمان باید دارای حقوق کافی و معین باشد تا فرد متقاضی مهاجرت از طریق ازدواج واجد شرایط اخذ این ویزا گردد.

از دیگر روش های اخذ اقامت و تابعیت یک کشور، تولد در آن کشور است. به طور کلی کشورها از دو قانون خاک یا خون جهت تابعیت فرزند متولد شده تبعیت می کنند. قانون خاک بیان می دارد که فرزند متولد شده در خاک آن کشور تابعیت آن کشور را اخذ می نماید. همچنین قانون خون بدون توجه به کشور مورد تولد فرزند، تابعیت فرزند متولد شده را وابسته به تابعیت پدر یا مادر می داند. کشور آلمان از قانون خون تبعیت می کند. لذا فرزند متولد شده در خاک آلمان تابعیت آلمان را بدست نخواهد آورد. در حقیقت تنها در صورتی که پدر یا مادر تابعیت آلمان را داشته باشند، فرزند متولد شده تبعه ی آلمان محسوب می گردد.

طبق کنوانسیون ژنو پناهنده به شخصی اطلاق می گردد که به واسطه ی دین، عقاید سیاسی، ملیت، نژاد و یا عضویت در گروه های اجتماعی مختلف بیم آن رود که مورد آزار و اذیت و شکنجه قرار گیرد. درحقیقت جان و آزادی او در خطر باشد. لذا افرادی که جنایت جنگی کرده اند، جرم و جنایتی انجام داده اند، و یا افرادی که احساس می کنند جان آن ها در خطر است اما در حقیقت از لحاظ قانونی چنین نیست، پناهنده محسوب نمی شوند. افراد پناهنده می توانند از کشورهایی که عضو این کنوانسیون هستند، تابعیت اخذ نمایند. در زیر حقوق پناهنده به طور خلاصه بیان شده است.

لازم به ذکر است که پناهنده تا زمانی که نتواند درآمد کافی داشته باشد، امکان الحاق همسرش را نخواهد داشت. همچنین به طور کلی با توجه به سختگیری های شدید کشور آلمان در باب پناهندگی و با توجه به خطراتی که در این مسیر فرد متحمل خواهد شد، این روش از نظر حقوقدانان به هیچ وجه مورد تایید قرار نمی گیرد. همچنین موسسه ی حقوقی ملک پور هیچ گونه خدماتی در این خصوص ارائه نمی دهد. اطلاعات موجود تنها جهت آگاهی شما عزیزان می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در باب پناهندگی کشور آلمان بر روی لینک پناهندگی در آلمان کلیک نمایید.

مشاوره مهاجرت به آلمان برای هنرمندان و افراد فوق موفق از طریق اخذ اقامت از طریق خود اشتغالی امکان پذیر است. برلین مهد و پایتخت هنر و فیلم به شمار می رود و ویزای مربوط به هنرمندان در برلین صورت می پذیرد. افراد هنرمندی که قصد مهاجرت به آلمان را دارند از طریق دو ویزای جستجوی کار یا freelance بایستی اقدام نمایند. اینکه کدام ویزا را باید اخذ نمایند بسته به شرایط مهاجرتی فرد هنرمند دارد. به طور کلی افراد هنرمندی که در زمینه های نقاشی، موزیک، عکاسی و رقص فعالیت دارند، می توانند برای مهاجرت به آلمان بر اساس هنری که دارند، اقدام نمایند.  فرد هنرمند جهت اثبات هنر خود لازم است تا با ارائه ی یک رزومه که شامل قراردادهایش با مشتریان باشد و ارائه ی چند اثر از خود و گردهمایی هایی که شرکت کرده است،  هنرمند بودن خود را اثبات نماید.

یکی از مواردی که جهت مهاجرت از هر طریقی مورد توجه افراد قرار می گیرد هزینه های زندگی در کشور مقصد می باشد. به طور کلی هزینه های زندگی در کشور آلمان به نسبت دیگر کشورهای اروپایی پایین می باشد. جدول زیر نرخ برخی از اقلام مورد نیاز زندگی را نشان می دهد.

مشاوره رایگان مهاجرت به آلمان

یکی از اهداف اساسی بسیاری از افرادی که قصد مهاجرت به آلمان را دارند، اخذ تابعیت آلمان است. در روش تولد همانطور که بیان شد، فرد متولد شده تنها در صورتی می تواند تابعیت کشور آلمان را اخذ نماید که پدر یا مادر تبعه ی آلمان باشند. در روش کاری و سرمایه گذاری فرد پس از۵ سال موفق به دریافت PR‌و بعد از ۸ سال موفق به اخذ پاسپورت و تابعیت کشور آلمان می گردد. همچنین در روش مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج فرد بعد از ۲ الی ۳ سال موفق به اخذ اقامت دائم می گردد.

در امر مهاجرت به آلمان ، انتخاب وکیل معتبر مهاجرت امری بسیار مهم و اساسی است. انتخاب موسسه ی مهاجرتی می تواند منجر به موفق و یا ناموفق شدن فرد در امر مهاجرت گردد. موسسه ی حقوقی ملک پور با مدیریت جناب آقای دکتر ملک پور با بیش از ۱۵ سال سابقه ی کاری در امر مهاجرت یکی از معتبرترین و قدیمی ترین موسسات حقوقی مهاجرتی حقوقی در ایران و خاورمیانه می باشد. جناب آقای دکتر ملک پور دانشجوی حقوق بین الملل دانشگاه وین و وکیل پایه یک دادگستری، با سابقه و رزومه ی درخشان در امر مهاجرت به تمامی کشورهای جهان و در تمامی راه های مهاجرتی هم اکنون در دفتر مرکزی وین در اتریش حضور دارند و مدیریت تمامی دفاتر همکار ایران تحت نظر ایشان می باشد. لذا با سپردن امور مهاجرت خود به تیم زبده ی موسسه حقوقی ملک پور از با موفقیت به اتمام رسیدن پروسه ی مهاجرتی خود اطمینان خاطر داشته باشید.

مشاوره مهاجرت به آلمان، اخذ اقامت و تابعیت آلمان و شرایط حقوقی آن در این مقاله مورد بررسی و تحلیل علمی قرار گرفت. در خصوص مشاوره مهاجرت به آلمان افرادی که دارای مدرک دانشگاهی و سابقه ی کاری (نیاز به ارائه ی سابقه کاری با بیمه وجود ندارد) در یکی از رشته های مهندسی برق، مکانیک، کامپیوتر و فناوری اطلاعات هستند، در صورت واجد شرایط بودن موارد ذکر شده در این مقاله می توانند برای اخذ ویزای جستجوی کار آلمان اقدام نمایند. فرد با مهارت در رشته های مهندسی به سرعت موفق به کاریابی خواهد داشت. مزیت این روش امکان اخذ اقامت دائم و پاسپورت در صورت کاریابی می باشد. همچنین مشاوره مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل رایگان در آلمان در صورت داشتن رزومه ی تحصیلی بسیار مطلوب می تواند گزینه ی مناسبی جهت مهاجرت به آلمان باشد. به علاوه با توجه به نرخ بیکاری بسیار کم آلمان فرد بعد از اتمام تحصیل شانس بالایی در پیدا کردن کار و استخدام خواهد داشت. شما سروران و عزیزان می توانید در صورت داشتن سوال در خصوص مشاوره مهاجرت به آلمان با مشاورین و کارشناسان زبده ی ما تماس حاصل فرمایید و از خدمات مشاوره رایگان ما بهره مند گردید. همچنین می توانید سوالاتتان را در قسمت پایین همین مقاله مطرح نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

دیدگاه

سلام ۲۸ سالمه فوق لیسانس کامپیوتر دارا زبان انگلیسی مسطلم

بیشتر از ۴ سال سابقه تولید و طرای تیزرهای تصویری ، موشن گرافیک ، و عکاسی رو دارم و نمونه کارهای خیلی زیادی دارم چقدر سانس باری مهاجرت کاری دارم ؟

سلام دوست عزیز برای مشاوره به اطلاعات بیشتری از شما نیاز است لطفا با موسسه تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

سلام. من دانشجو هستم و قصد مهاجرت به آلمان را دارم. ایا راهی هست که نیازی به اثبات تمکن مالی نداشته باشم. شنیدم که با عقد قرارداد با یک کارفرما المانی میتوانم این مشکل را حل کنم؟ ممنون از پاسخگوییتون

سلام و عرض ادب دوست عزیز چنانچه شما قرارداد کاری داشته باشید و میزان در امد شما در المان مشخص باشد و افیسر مطمئن شود که شما از عهده هزینه هلی زندگی تان بر میایید نیاز به نشان دادن تمکن مالی نیست

سلام. من فوق دیپلم نرم افزار دارم. و ۱۰ سال سابقه بیمه‌ای برنامه نویسی جاوا دارم. در زمینه تخصص خودم به صورت حرفه‌ای کار میکنم. با زبان انگلیسی آشنایی کامل دارم. در صورتی که بتونم از آلمان جاب آفر بگیرم. سفارت با توجه به مدرک تحصیلی من و عدم داشتن مدرک زبان آلمانی برای من ویزا صادر میکنه؟ همچنین

سلام و عرض ادب دوست عزیز شما میتوانید مدرک ایلتس ۶ یا ۶و نیم نیز ارائه دهید .

ممنون از پاسخ‌ شما. یعنی در این حالت نیازی به اعتباری سنجی مدرک فوق دیپلم من توسط زاب و آنابین نیست و صرفا مدرک باید ترجمه بشه به همراه قرارداد و مدرک زبان انگلیسی سفارت ببرم. سفارت ویزا صادر میکنه؟

سلام برای کار در این کشور شما به تایید مدارک در این سایت نیاز دارید

من ۲۱ سالمه یه سال از کارشناسیم مونده تموم بشه مهندسی مکانیک میخونم دانشگاه ازاد تهران در سایت انابین هم تایید شده. دارم زبان المانی رو هم یاد میگیرم میخاستم واسه ارشد اقدام کنم در حال حاضر طراحی سایتم انجام میدم. میخاستم ببینم میتونم پذیرش بگیرم واسه ارشد؟

سلام و عرض ادب دوست عزیز شما می توانید با ارایه مدرک b2المانی اقدام کنید البته نمرات و معدل شما برای اخذ پذیرش حائز اهمیت می باشد.

ببخشید باید چند باشه؟

معمولا معدل ۱۶به بالا سانس بالاتری برای اخذ پذیرش دارند

سلام وسپاس برای راهنمایی هاتون …من مدرک ب ۱ آلمانی دارم و ایلتس ۷ …فارغ الاتحصیل از دانشگاه تهران در دو رشته عمران و ارتباطات .و مقالات پژوهشی و همچنین سوابق کاری فوق العاده ای دارم …. منتها من تا چندماه دیگه چهل ساله میشم …چقدر امیدداشته باشم به دریافت ویزای کار یا تحصیل؟؟؟ متاسفانه والدین من برای اینکه من زودتر مدرسه برم سن ن رو در شناسنامه یکسال بزرگترقید کرده اند… آیا اگر سوابق و تحصیلات خوبی داشته باشم ولی چهل سال داشته باشم امیدی هست؟

سلام و عرض ادب دوست عزیز برای تحصیل در کشور المان سن شما برای ویزا ایجاد ریسک می نماید ولی چنانچه مدرک ارتباطات و فناوری اطلاعات را با حد اقل سه سال سابقه کار دارید می توانید برای ویزای جاب سیکر اقدام نمایید

سلام خسته مباشید در ابتدا از مطالب مفیدتون سپاسگزارم ، بنده ۲۷ سال سن دارم و در حال حاضر وکیل هستم ، آیا میتوانم به آلمان‌مهاجرت کنم ؟؟

سلام دوست عزیز. سپاس از حسن نظر شما . برای داشتن شرایط کاری وکالت و امور حقوقی در کشور مقصد مثل آلمان، نخست باید تحصیلات حقوقی در آن کشور کسب کنید تا با نظام حقوقی این کشور آشنا شده و اجازه کار پیدا کنید.

سلام دوست عزیز. سپاس از حسن نظر شما . برای داشتن شرایط کاری وکالت و امور حقوقی در کشور مقصد مثل آلمان، نخست باید تحصیلات حقوقی در آن کشور کسب کنید تا با نظام حقوقی این کشور آشنا شده و اجازه کار پیدا کنید.

قراره خواهرم که ساکن المانه شیمی درمانی بشه برای ماه بعد دعوت نامه بفرسته برام البته من پنج سال پیش ریجکتی داشتم می خوام بدونم که اگه ریجکت شدم رو ج ویزای کاری تاثیر داره

سلام و عرض ادب بله دوست عزیز سابقه ریجکتی ریسک ویزا را بالا خواهد برد .

با سلام بنده مدرک کارشناسی مهندسی صنایع دارم و ۳۶ ساله می باشم و سابقه کار خوبی نیز دارم و در یکی از شرکت های گروه مپنا مشغول به کار هستم و متاهل هستم و یک فرزند هم دارم، با توجه به این شرایط است مهاجرت از طریق ادامه تحصیل و اخد مدرک کارشناسی ارشد در المانی و سپس جستجوی کار برای بنده امکان پذیر می باشد و یا با همین مدرک تحصیلی و مقطع ان شانس پیدا نمودن کار دارم؟ با سپاس

سلام و عرض ادب دوست عزیز رشته تحصیلی شما از رشته های مورد نیاز و دارای بازار کار خوب در المان می باشد شما می توانید با داشتن مدرک زبان برای،ویزای جست و جوی کار در این کشور اقدام نمایید.

سلام و عرض ادب من ۳۰ سال سن دارم و مدرک کارشناسی مهندسی مکانیک گرایش حرارت و سیالات با معدل ۱۵.۵۱ و کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی با معدل ۱۸.۱۰ را دارا میباشم، بمدت ۳ سال مشغول به تدریس بصورت حق‌التدریسی در دروس تخصصی این رشته در دانشکده فنی و حرفه ای دانشگاه آزاد با تعداد میانگین حضور ۱۵ دانشجو به بالا بوده، و در حال حاضر مهندس ناظر رسمی ساختمان در گرایش تاسیسات ساختمان سازمان نظام مهندسی میباشم، از آنجایی که زبان آلمانی خیر اما زبان انگلیسی را تا مقدار خوبی آگاهی دارم، شرایطم برای اخذ ویزای کار چگونه میباشد. توانایی انتقال سرمایه تا معادل ۱میلیارد ایران را هم دارا میباشم.

سلام دوست عزیز شرایط شما برای اخذ ویزای جاب سیکر در آلمان و اتریش بسیار مناسب می باشد .در نظر داشته باشید برای یافتن کار سابقه عملی شما به عنوان مهندس مکانیک نیز بسیار مهم می باشد

جناب ملکپور عزیز مزاحمت مجدد مرا ببخشید منظور شما از سابقه عملی، دقیقا چیست، یعنی بنده در دو حوزه فعالیتی بالا که خدمتتان عرض نموده ام، میبایست چه مدارکی را تهیه و ارائه نمایم، ممکن هست کمی شفاف برای بنده حقیر توضیح دهید، در انتها از صبر و پاسخگویی شما متشکرم.

دوست عزیز و بزگوار همانطور که قبلا خدمت شما عرض شد شرایط شما برای اخذ ویزای جست و جوی کار در اتریش و آلمان بسیار مناسب می باشد .در نظر داشته باشید برای یافتن کار و اخذ موفقیت در مصاحبه با کارفرما تخصص و مهارت های عملی شما بسیار حائز اهمیت می باشد و کار فرما با توجه به مهارت و تخصص شما با شما قرارداد منعقد می نماید .

سوال کسی ک بیماری هپاتیت ب داره بره المان پناهندکی بهش میدن یا خیر ؟ با سپاس

سلام و عرض ادب دوست عزیز موسسه حقوقی ملک پور درخصوص پناهندگی مشاوره و اقدامی ندارد .

باسلام بنده ۳۲سالمه ۶ساله ظراح و ناظر نظام مهندسی هستم عضو هستم نه کارمند پروانه پایه ۲ دارم سوالم اینه سوابق بیمه باید به چه صورت ارایه بشه و مدرک زبان ا۲ برا ویزای جستجوی کار المان کافیه و شرایظ مشاوره تلفنی چیه

سلام و عرض ارادت دوست عزیز شرایط برای ویزای اخذ ویزای جاب سیکر آلمان داشتن مدرک لیسانس و حد اقل سه سال سابقه کار که نیاز نیست همراه با بیمه باشد و سطح زبان b1 آلمانی الزامی ست . در خصوص دریافت مشاوره لطفا با موسسه تماس بگیرید و یا در سایت های موسسه اطلاعات خود را وارد کنید تا با شما تماس برقرار گردد.

سلام لطفا درخصوص فراشایز جاپ توضیح دهید آیا با این نوع کار میتوان به آلمان مهاحرت کرد

سلامو عرض ارادت افرادی که قصد دارند در فرانچایزها سرمایه گذاری کنند باید در ابتدا اقامت اروپا رو دریافت کنند که در نهایت بتوانند در این خصوص ورود داشته باشند .چون اخذ فرانچایز معمولا منجر به اقامت نمیگردد موفق باشید

با سلام وخسته نباشید یک ماه مهلت ارسال نامه ریجکتی (ویزای کاری)را چطور باید حساب کنم تاریخی که ایمیل به دستم رسیده یا تاریخی که روی نامه ریجکتی زده شده؟ لطفا جواب بدید

سلام و عرض ارادت دوست عزیز اگر ریجکتی شما مربوط به کشور آلمان باشد تاریخی که در نامه درج شده را مد نظر قرار دهید .

سلام وقتتون بخیر.من ۲۵ سالمه و ارشد مهندسی صنایع از دانشگاه های خوب تهران دارم.سابقه ی کاری ندارم.و خواهرم برلین زندگی میکنن و پاسپورت آلمانی هم دارند.زبانم انگلیسی هم در حد خوبی است.آیا امکان این رو دارم بتونم اگه برای مدتی به آلمان برم بتونم کارپیدا کنم؟ممنون

سلام و عرض ادب . دوست عزیز چنانچه شما با ویزای توریستی در المان حضور داشته باشید اجازه کار نخواهید داشت ولی چنانچه در مدت حضور در این کشور موفق به دریافت جاب آفر شده باشید می توانید پس از خروج از آلمان با ویزای کار وارد شوید.

سلام.خسته نباشید.من کارشناسی روانشناسی هستم میخام به المان یا تورنتو مهاجرت کنم،البته میخام اونجاکالج هم برم،شرایطش چیه؟لطفاراهنماییم کنید.ممنونم

سلام و عرض ادب دوست عزیز یکی از اصلی ترین فاکتورها برای انتخاب مسیر مهاجرت سن شماست خصوصا که برای تحصیل در هر دو کشور آلمان و کانادا سن شما اهمیت زیادی دارد . چند ساله هستید ؟

سلام من دیپلم تجربی دارم و رشته دانشگاهیم علوم تربتیه اما حرفه اصلی من نقاشیه چندساله که به صورت حرفه ای کار میکنم و مدرکb1 المانی رو دارم میخواستم بدونم میتونم در دانشگاه هنر برلین تحصیل رایگان کنم یعنی بورس شم؟

سلام دوست عزیز چنانچه شما برای ادامه تحصیل در مقطع فوق لیسانس قصد ادامه تحصیل دارید از آنجا که رشته نقاشی با علوم تربیتی مرتبط نیست این اقدام شما با ریسک بسیار بالائی همراه هست . ولی چنانچه در مقطع لیسانس قصد اقدام دارید شما با داشتن مدرک b2 آلمانی می توانید برای اخذ پذیرش اقدام نمائید . البته در نظر داشته باشید که برای اخذ ویزا و تحصیل در کشور آلمان سن و گپ تحصیلی بسیار مهم ست.

سلام. بنده و همسرم هر دو فوق لیسانس هوش مصنوعی هستیم. من ۳۴ سال سن دارم و همسرم ۳۲ سال. به دنبال جاب آفر از آلمان هستم (از ایران، یعنی قصد گرفتن ویزای جستجوی کار ندارم). اگر جاب آفر داشته باشم همسرم هم میتواند همراه من بصورت همزمان وارد آلمان شود یا ابتدا باید ویزای من آماده شود به آنجا بروم و بعد برای ایشان درخواست ویزا کنیم؟ سوال بعدی اینکه برای اثبات تمکن مالی چه میزان و چه مدت باید پول در حساب بانکی داشته باشیم؟ (قبل از درخواست ویزا باید مبلغ موردنظر در حساب باشد؟) مبلغ به صورت ارز دولتی محاسبه میشود یا آزاد؟ مدارک تحصیلی باید ارزیابی شوند یا فقط ترجمه آنها کافیست؟

سلام دوست عزیز بهتر هست که ابتدا اقامت کاری شما اخذ گردد و سپس برای همسرتان اقدام کنید . هزینه حدودا چند ماه زندگی در آلمان رو به نرخ آزاد می بایست نشون بدید.ترجمه مدارک کافی ست

باسلام اینجانب ۲۴سال سن دارم ومدرک معادل کاردانی اقتصاد از دانشگاه سراسری اگر بخوام برای ویزای جستجوی کار آلمان اقدام کنم حتماً باید کارشناسی داشته باشم ؟اگر اینگونه باشد بنده میتوانم کارشناسی ناپیوسته از دانشگاه آزاد ادامه بدم که مدرک کارشناسی تکمیل شود؟ در این شرایط رشته مدرک کاردانی معتبر هست یا کارشناسی ناپیوسته؟ مچکرم

سلام دوست عزیز برای رشته های مهندسی بیشتر ویشنهاد میکنیم که از این ویزا استفاده کنند

با سلام بنده هیات علمی فیزیک یکی از داشنگاه های ایران هستم و برای دریافت فرصت مطالعاتی بلند مدت در کشور المان پرونده بنده در سفارت در حال بررسی است. خواستم ببینم شانسی برا دریافت ویزا برا الحاق همسر دارم. و ضمنا بنده فاند پژوهشی از دانشگاه مبوطه در المان دارم. و اینکه در حالت کلی می توان روی اقامت این کشور با توجه به سن حدود ۳۹ سال بنده حساب باز کرد؟

با سلام، کاملا وابسته به مدارک ویزا هست. اگر مدارکتون اوکی باشه بله شانس بالا هست. برای اقامت باید کار پیدا کنید و چند سال بیمه و مالیات بدین

سلام.یه سوال در مورد اتریش،آلمان و سوییس دارم.لطفا مجزا پاسخ بدید ؟آیا برا ویزای جستجوی کار و مصاحبه شغلی در این سه کشور داشتن ایلتس یا تسلط به زبان انگلیسی کفایت میکنه و کارفرماها تسلط به انگلیسی دارند یا حتما آلمانی لازمه ؟

با سلام، با توجه به فیلد کاری شما شرایط متفاوت است. اما طبیعتا زبان محلی رایج تر است و اگر شما با زبان آلمانی آشنایی داشته باشید شانس بالاتری برای کاریابی دارید.

تماس با ما

خط ویژه :۴۹۱۹۶۰۰۰ـ (۰۲۱)

خط ویژه:  49076ـ (۰۲۱)

دسترسی سریع

فرم درخواست تماس مشاوران با شما

تماس با ما

فروشگاه

موسسه مشاوره ای MIE

دفتر مشاوره و امور اقامت سرمایه گذاری، تحصیلی و کاری

شایان ذکر است همه دفاتر به صورت یکپارچه تحت نظر دفتر مرکزی وین و شخص جناب استاد ملک پور فعالیت می نمایند.

وب سایت های ما

malekpourmie.com

miemohajerat.com

miestudy.com

miemalekpour.com

officialmalekpour.com

mielanguage.com

miesuccess.com


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon

راه های مهاجرت به آلمان ، مشاوره مهاجرت به آلمان ، چگونگی اخذ اقامت و تابعیت کشور آلمان و قوانینی که بایستی بر اساس آن اقدام شود به طور کاملا علمی و تخصصی مورد بررسی شما عزیزان قرار خواهد گرفت. آلمان به عنوان پنجمین کشور مطلوب برای مهاجرت شناخته شده است. متقاضیان همیشه قبل از هر اقدامی سوالات بسیار زیادی در ذهنشان وجود دارد. آیا امکان اخذ ویزای کار آلمان وجود دارد؟ هزینه های زندگی در آلمان به چه صورت است؟ آیا پس از مهاجرت به آلمان می تواند تابعیت این کشور را دریافت نمود؟ چطور می توان مشاوره جامع مهاجرت به آلمان را دریافت نمود؟ در این مقاله به اطلاعات کامل راه های مهاجرت به آلمان می پردازیم. به شما پیشنهاد می شود قبل از اینکه مسیر خود را برای مهاجرت انتخاب کنید با شماره تماس وکیل مهاجرت به آلمان، موسسه حقوقی ملک پور ( MIE اتریش ) ارتباط برقرار نمایید و از مشاوره تلفنی رایگان مهاجرت به آلمان توسط مشاورین استفاده کنید تا بتوانید با آگاهی کامل قدم بردارید. همچنین پس از خواندن این مقاله اگر سوالی داشتید در انتهای مقاله، قسمت دیدگاه می توانید سوال خود را مطرح کنید تا مشاوره جامع مهاجرت به آلمان را توسط متخصصین دریافت کنید.

شما می توانید از طریق دریافت مشاوره رایگان شرایط و اطلاعات تماس خود را وارد کرده تا مشاوران ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند و شرایط شما را برای مهاجرت بررسی کنند.

آلمان کشوری واقع در اروپا و با نام جمهوری فدرال آلمان، یکی از صنعتی ترین کشورهای دنیا و ثروتمند ترین کشور اروپا محسوب می شود. این کشور  متشکل از ۱۶ استان می باشد که در برخی از مسائل اجتماعی و سیاسی، خودمختار عمل می کنند. آلمان عضو سازمان ملل متحد، گروه ۵، گروه ۸، ناتو و همچنین از بنیانگذاران اتحادیه اروپا می باشد. همچنین این کشور چهارمین قدرت صنعتی دنیاست و در این کشور کارخانجات و هلدینگ های بزرگی وجود دارد که علاوه بر بالا بردن درجه اقتصادی این کشور، بستر مناسبی را برای اشتغالزایی به وجود آورده است و حتی برای تامین نیروی کار و متخصص از سراسر دنیا مهاجر می پذیرد.  لذا برنامه های بسیار دقیقی برای صدور ویزا و جذب مهاجر در این کشور اجرا می شود. وجود دانشگاه های رایگان و سیستم آموزشی بسیار پیشرفته دلیل دیگری برای انتخاب این کشور  به عنوان مقصد بسیاری از مهاجران می باشد.

در تصویر زیر اطلاعات عمومی در خصوص آلمان را می توانید مشاهده کنید:

مشاوره رایگان مهاجرت به آلمان

راه های مهاجرت به آلمان و اخذ اقامت و تابعیت در این کشور از سوال های متداول و از گزینه های مطرح مهاجرتی برای بسیاری از علاقه مندان به مهاجرت می باشد.  راه های مهاجرت به آلمان از جمله، تحصیل، کار، سرمایه گذاری، تولد، ازدواج و سرمایه گذاری می باشد. با توجه به اینکه در این کشور افرادی زیادی برای مهاجرت اقدام می کنند، قوانین مهاجرتی بسیار دقیق اعمال می گردد. لذا لزوم همکاری با وکیل متخصص مهاجرتی و اخذ مشاوره از مشاوران زبده و کار کشته از شرکت های معتبر مهاجرتی بسیار ملموس است. شما می توانید با برقراری تماس با موسسه حقوقی ملک پور مشاوره جامع مهاجرت به آلمان را دریافت کنید.

مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل در آلمان ، در سنوات اخیر مورد توجه بسیاری از دانشجویان قرار گرفته است. سطح آموزش بالا، نظام آموزشی رایگان ، بالا بودن سطح علمی دانشگاه ها، امکان تحصیل به زبان آلمانی و انگلیسی و نرخ بیکاری در آلمان برای دانشجویان بسیار جذاب بوده و موجب بالا رفتن تعداد متقاضیان مهاجرت به آلمان شده است. لازم به یاد آوری است که تحصیل در آلمان به تنهایی برای شما آثار اقامتی نخواهد داشت و نمی تواند منجر به اقامت دائم گردد، لذا افرادی که قصد تحصیل در آلمان را دارند می بایست حتما بعد از تحصیل، شغلی پیدا کنند و استخدام شوند، که بتوانند ویزای تحصیلی خویش را به ویزای کار تبدیل نمایند. تحصیل در آلمان به فارغ التحصیلان این مجال را می دهد تا ظرف ۱۸ ماه بعد از اتمام دوره تحصیل، در آلمان بمانند و کار پیدا کنند. در صورتی که در این ۱۸ ماه موفق به اخذ شغلی شده باشند؛ می توانند از ویزای کار بهره مند گردند و در غیر اینصورت باید آلمان را ترک کنند.

فرصت بسیار مناسبی در آلمان وجود دارد که داوطلبان می توانند بدون قبولی در دانشگاه های ایران می توانند در برخی از دانشگاه های آلمان در مقطع لیسانس تحصیل نمایند. دانشجویان که دارای مدرک زبان b2 یا b1 باشند در صورت اتمام دوره ۱۲ ساله دیپلم می توانند برای پذیرش این دانشگاه ها اقدام نمایند که ابتدا دوره ۹ماهه کالج و سپس برای مقطع لیسانس می توانند پذیرش بگیرند. برای دانشجویان ممتاز با معدل بالا دوره کالج اجباری نیست و می توانند مستقیم وارد دوره لیسانس بشوند.

متقاضیان می توانند با داشتن مدرک تحصیلی لیسانس، برای فوق لیسانس در آلمان اقدام نمایند. مقطع کارشناسی ارشد در اکثر رشته های پر مخاطب دنیا در آلمان به دو زبان انگلیسی و آلمانی تدریس و ارائه می گردد و دانشجویان می توانند با داشتن سطح زبان انگلیسی بالای آیلتس ۶٫۵ و یا سطح زبان حداقل b2 آلمان  در این دانشگاه ها اقدام به اخذ پذیرش نمایند. تحصیل در این مقطع همانند کارشناسی رایگان بوده و تنها هزینه ایی حدود ۱۵۰ تا ۳۰۰ یورو در هر ترم به عنوان شهریه توسط دانشجویان پرداخت می گردد.

در این مقطع پذیرش تنها با تایید استاد راهنما انجام می گیرد. به عبارت دیگر کسانی که دارای رزومه های عالی تحصیلی و تحقیقاتی باشند می توانند وارد این دوره ها شوند. پذیرش در مقطع دکتری در آلمان به عنوان شغل شناخته می شود و دانشجویان این مقطع می توانند با عملکرد مناسب و پشتکار بالا در دانشگاه ها حقوق دریافت نمایند تا هزینه های جاری زندگی و تحصیل خویش را به نحوی پوشش دهند. میزان دستمزد تنها به عملکرد و بازدهی دانشجویان مربوط می شود.

یکی از بهترین و پر متقاضی ترین روش های مهاجرت به آلمان، روش کار در این کشور است در صورتی که متقاضی دارای شرایط اخذ ویزای کار آلمان باشد، روش دیگری به او توصیه نمی گردد.

این روش از دو مسیر صورت می پذیرد:

داشتن پیشنهاد شغلی اولین روش اخذ ویزای کار می باشد و زمانی قابلیت بهره گیری دارد که متقاضی یک پیشنهاد شغلی و دعوت به استخدام از یک کارفرما در آلمان که شغل پیشنهادی او مورد تایید وزارت کار و امور اجتماعی آلمان است، داشته باشد و همچنین کار فرما ثابت نموده باشد که برای شغل پیشنهادی به متقاضی در آلمان و کل اتحادیه اروپا گزینه ایی جایگزین وجود ندارد. البته این بدین معنا نیست که پروسه اخذ ویزای کار از طریق پیشنهاد شغلی کار آسانی است؛ چرا که متقاضی در واقع در رقابت با کارجویان آلمانی و اروپایی است و به نحوی باید توانایی و تخصص خویش را ثابت نماید. کارفرمای آلمانی نیز ۶ ماه می بایست موقعیت شغلی خود را ۳ ماه در آلمان و ۳ ماه در کل اتحادیه اروپا آگهی نماید. در صورتی که موقعیت شغلی برای متقاضی از سوی اداره مهاجرت تایید شد اجازه اقامت یک ساله صادر می شود که قابل تمدید می باشد.

ویزای جست و جوی کار در آلمان در رتبه دوم قرار دارد. چنانچه متقاضی به روش غیر حضوری برای خود نتواند کارفرمای آلمانی پیدا کند، از طریق ویزای جستجوی کار به خاک آلمان ورود می کند و ۶ ماه وقت دارد تا شغل مورد نظر خود مرتبط با مدرک تحصیلی و سوابق کاری خویش پیدا کند. حداقل مدرک تحصیلی مورد نیاز لیسانس می باشد. داشتن مهارت زبان آلمانی الزامی می باشد. پس داشتن شرایط لازم می توانند برای ویزای کار درخواست دهند.

طبق آخرین آمار اداره مهاجرت نرخ بیکاری در آلمان ۲/۳ درصد می باشد که در نمودار زیر می توانید ملاحظه بفرمایید:

⭐️ محصولی ویدئویی بی سابقه برای مشتاقان پیدا کردن کار در خارج از کشور ⭐️

شما با تهیه و تماشای این محصول ویدئویی می توانید به تنهایی ( بدون کمک وکیل مهاجرت ) در خارج از کشور کار پیدا کرده و برای اخذ اقامت خود اقدام نمایید.

روشهای اخذ بلوکارت Blue Card‌ اتحادیه اروپا

شرایط اخذ بلوکارت آلمان

یکی از راه های مهاجرت به آلمان روش سرمایه گذاری می باشد. این کشور به دلیل رشد شاخص های اقتصادی و توسعه چشمگیر در اروپا و جهان می تواند مقصد مناسبی برای سرمایه گذاران اقتصادی باشد. بهترین روش برای سرمایه گذاری در آلمان ، ثبت شرکت در آلمان می باشد که سرمایه گذاران در آلمان می توانند به اقامت و پس از آن تابعیت این کشور را از این طریق دریافت نمایند. متقاضیان در آلمان جهت ثبت شرکت می بایست طرح توجیهی اقتصادی یا بیزینس پلن خود را ارائه دهند و چنانچه توسط زیر مجموعه های وزارت بازرگانی این کشور مورد تائید قرار گرفت، وارد پروسه های بعدی می شوند. برای تایید طرح های توجیهی سخت گیری های بسیار شدیدی اعمال می گردد ولی در مجموع طرح پیشنهادی می بایست برای دولت آلمان نیز سود دهی و افزایش اشتغال و نو آوری در بر داشته باشد. تنها با سرمایه اولیه حدود ۲۵۰۰۰ یورو می توان برای ثبت شرکت در آلمان اقدام نمود. از طرفی به دلیل سخت گیری های دولت آلمان در تایید طرح های پیشنهادی، اکثر سرمایه گذاران به سمت کشور اتریش سوق پیدا می کنند چراکه علاوه بر داشتن استاندارد های زندگی در سطح کشور آلمان، در امر جذب سرمایه گذار نیز همکاری و مساعدت بیشتری اعمال می گردد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید تا مشاوره مهاجرت به آلمان دریافت کنید.

از روش های دیگری که منجر به اخذ تابعیت می گردد تولد است. برای مسیر تولد دو قانون خون و خاک وجود دارد و هر کشوری از یکی از این دو قانون تبعیت می کند.

به عنوان مثال کانادا از قانون خاک پیروی می کند بر این امر استوار است که اگر نوزادی در خاک کشوری از پدر و مادری با هر ملیتی به دنیا بیاید، تابعیت آن کشور به نوزاد تعلق می گیرد.

قانون خون که کشور آلمان نیز از این قانون پیروی می کند، بر این امر استوار است که اگر در هر جای دنیا نوزادی از پدر یا مادری متولد شود تابعیت پدر یا مادر خویش را می گیرد. در آلمان هم به همین نحو اگر نوزادی متولد شود تا زمان رسیدن به سن قانونی تابعیت پدر یا مادر خویش را میگیرد.

در شرایط زیر در صورت تولد یک نوزاد تابعیت آلمانی به وی تعلق میگیرد:

یکی دیگر از روش های اخذ اقامت آلمان ، اخذ اقامت از طریق ازدواج با یک فرد واجد شرایط با اقامت یا تابعیت آلمانی می باشد. به دلیل مشاهده سوء استفاده های زیادی که از این  روش بدست آمد؛ از طریق دولت های مختلف خصوصا آلمان، قوانین و شرایط بسیار سخت گیرانه ای جهت اخذ اقامت و پذیرش ازدواج در نظر گرفته شده است. فرد متقاضی برای اثبات می بایست مدارک بسیار متعددی را ارائه نماید که از جمله آنها داشتن ایمیل ها و یا پیام ها و عکس های خانوادگی می باشد. داشتن گواهی مجرد بودن داشتن امکاناتی همچون مسکن و… دو شاهد باید ازدواج فرد متقاضی با تبعه یا مقیم آلمان را تایید نموده و شهادت دهند. این ازدواج تا ۳ سال حق جدایی و طلاقی ندارد. داشتن مهارت زبان در سطح ابتدایی آلمانی الزامی است. بعد از یک سال در صورت پا برجا بودن ازدواج با متقاضی پاسپورت آلمانی اعطا می گردد.

مشاوره رایگان مهاجرت به آلمان

از دیگر روش های مهاجرت به آلمان ، روش پناهندگی می باشد. موسسه حقوقی ملکپور MIE اتریش به دلیل وجود خسارت ها و خطرات ناشی از این مسیر هیچ گونه خدماتی در زمینه پناهندگی نداشته و این مقاله صرفا برای بالا بردن سطح آگاهی مخاطبان محترم می باشد. بر اساس کنوانسیون ژنو برای افرادی که در کشور مبدا دچار مشکلات و تهدیدات جانی و مالی و… باشند و امکان زندگی عادی و به دور از استرس جانی را نداشته باشند، می توانند از کمک و حمایت دولت آلمان برخوردار گردند. آلمان نیز از این معاهده پیروی می نماید. کیس های مختلف پناهندگی همچون مشکلات سیاسی، اعتقادی و دینی، جنگ و… از این قبیل می باشند. امروزه به دلیل بالا رفتن متقاضیان در امر پناهندگی سخت گیری های بسیار بیشتری در کشور آلمان اعمال می گردد و پناهجویان تحت شرایط بسیار پیچیده تر و سخت تری می بایست در زمان های بیشتری در کمپ های پناهندگان زندگی نموده و منتظر رسیدن آرای اداره پناهجویان بمانند.

از مسائل بسیار مهمی که در مهاجرت به هر کشوری می بایست تحت نظر داوطلبان قرار گیرد، این نکته است که اقامت و زندگی در کشور مقصد چه هزینه هایی می تواند در بر داشته باشد. هزینه های زندگی در کشور آلمان با توجه به اینکه این کشور در مرکز اروپا واقع شده و از بزرگترین کشور های صنعتی اروپایی است در برابر سایر کشورهای هم تراز، مناسب تر می باشد. گران ترین شهر آلمان شهر دوسلدورف بوده و هزینه زندگی در آن حدود ۲۶۰۰ یورو به صورت ماهیانه می باشد. از سوی دیگر شهر لایپزیگ ارزان ترین شهر آلمان می باشد، که هزینه های زندگی چیزی حدود ۱۹۰۰ یورو برای هر ماه می باشد. در جدول زیر جزئیات هزینه در آلمان آورده شده است:

شما برای مهاجرت بایستی علاوه بر هزینه های زندگی، هزینه وکیل مهاجرت به آلمان را هم در نظر بگیرید که با توجه به شرایط و نوع روشی که انتخاب می کنید متفاوت است. می توانید برای مشاوره رایگان مهاجرت به آلمان با ما تماس بگیرید تا شرایطتان مورد بررسی قرار بگیرد.

هزینه مهاجرت به آلمان

یکی از مهم ترین مواردی که متقاضیان برای مهاجرت به آن توجه می کنند، اخذ اقامت و تابعیت آن کشور می باشد. برای اخذ پاسپورت آلمان در کمترین زمان، هیچ مسیری وجود ندارد و حتما این پروسه دست کم چند ماه طول خواهد کشید. این مقاله توسط گروهی از متخصصین موسسه حقوقی ملک پور به نوشتار در آمده و هرگونه کپی برداری از مطالب آن غیرقانونی می باشد.  در کلیه مسیر های مهاجرتی به آلمان در صورتی که فرد مدتی مشخص به مدت ۵ سال در آلمان زندگی نموده و بیمه و مالیات پرداخت نماید، می تواند برای اخذ اقامت دائم آلمان و پس از گذشت موعد مقرر برای اخذ پاسپورت اقدام نماید. یکی دیگر از مهمترین شروط اخذ تابعیت در کشوری، ادغام شدن با فرهنگ و آداب مردم بومی آن کشور می باشد.

راه های مهاجرت به آلمان ، چگونگی اخذ اقامت و تابعیت کشور آلمان و قوانینی که بایستی بر اساس آن اقدام شود در این مقاله به صورت دقیق مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت. همانطور که قید شد راه های مهاجرت به آلمان گسترده می باشند و افراد می توانند بسته به شرایط خود، مشاوره مهاجرت به آلمان دریافت کنند و از یکی از راه های مهاجرت استفاده نموده و در مسیر آن گام بردارند. افراد می توانند شرایط و تمایلات خود را بررسی نموده و آن را با قوانین مهاجرتی کشور آلمان در کنار هم قرار دهند تا در نهایت بتوانند گزینه ایده آل مد نظر خود را بیابند. همچنین می بایست بگوییم که اگر مهاجرت به آلمان برای شما امکان پذیر است، به این معناست که شما امکان مهاجرت به کشور هایی نظیر اتریش و سوئیس را نیز دارید و در صورت تمایل می توانید برای یکی از این کشور ها اقدام بفرمایید. شما عزیزان می توانید سوالات خود را در ارتباط با انواع راه های مهاجرت به آلمان در انتهای همین مقاله بپرسید تا در اسرع وقت به آنها پاسخ داده شود. همچنین می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نموده و مشاوره رایگان مهاجرت به آلمان دریافت نمایید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

دیدگاه

سلام ۲۹ سالمه فوق دیپلم عمران و همسرم دیپلم تجربی فرزند نداریم… شغلم آزاد بوده… راهنمایی کنید لطفا با این شرایط میتونم امیدوار باشم برای مهاجرت

با سلام باید شرایط کامل شما بررسی گردد که برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل نمایید.

با سلام من برای خواهرم سوال میپرسم معلولیت جسمی دارد بیمتری استیوژنز امپر فکتا برای مهاجرت موسسه ای هست بهم معرفی کنید در المان برای کمک چند نفر اعضای فامیل هم در المان ساکن هستند

با سلام، دوست گرامی برای پذیرش ایشون در یک بیمارستان باید در ابتدا با یک دکتر در آلمان صحبت کنید که بپذیرند ایشون رو درمان کنند. بعد میشه براشون درخواست داد. امور تخصصی رو باید با مشاورین ارشد ما در میان بگذارید.

سلام، من ۳۰ سالمه با مدرک فوق دیپلم کامپیوتر و متاهل، همسرم هم ۳۰ ساله با مدرک لیسانس مدیریت ورزشی. شغلم پوشاک زنانه است. حدود ۱ میلیارد سرمایه دارم، به چه عنوانی میتونیم اقامت آلمان بگیریم. ممنون از راهنماییتون

با سلام می توانید از طریق تحصیلات همسرتان اقدام نمایید و یا برای سرمایه گذاری و ثبت شرکت نیز اقدام نمایید برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل نمایید.

با سلام بنده مدرک سیسکو و شبکه دارم یک مدرک فوریتهای پزشکی و تخصص تست نفوذ امنیت هم دارم مدرک تحصیلی دیپلوم نقشه کشی هست

میتونید کمکم کنید برای رفتن به المان باید چکار کنم و از چه طریقی

با سلام در ابتدا باید رزومه خود را بفرمایید مانند سن ، سطح زبان و . . . برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل نمایید.

با سلام من سعید هستم، متاهل و ۴۲ سا۴۲ و دارای دوفرزند ، یک دختر ۱۲ ساله و یک پسر ۶ ساله، فوق لیسانس برق قدرت دارم و ۱۵ سال سابقه کار مفید ،به زبان انگلیسی وروسی مسلط هستم و خانمم دبیر اموزش پروش ،و لیسانس زیست شناسی دارد، برای دریافت اقامت یا ویزای کار در کشورهای اروپا خواهشند راهنمایی فرمایید . باسپاس فراوان

با سلام می توانید برای ویزای کار کشورها آلمان ، اتریش ، کانادا ، استرالیا و . . . اقدام نمایید که البته بهتر است شرایط خود را با کارشناسان حقوقی ما بررسی نمایید برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل نمایید.

با سلام بنده ۳۶ سال سن دارم مدرکم دیپلم هست . ۱۷ سال هست که کار آزاد دارم ( هایپر مارکت) . متاهل هستم و ۲فرزند پسر دارم یکی ۵ساله و یکی ۸ماهه .همسرم هم ۲۷ سال سن داره و مدرکشم لیسانس علوم کامپیوتر هست . در حال حاضر تقریبا ۲میلیارد تومن پول دارم . میخواستم ببینم میتونیم اقامت آلمان رو بگیریم و درآمد خوبی داشته باشیم که زندگیمون با مشکل مواجه نشه . ممنون میشم راهنمایی بفرمایید از چه طریقی میتونیم اقدام کنیم .

با سلام می توانید از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت اقدام نمایید همچنین می توانید برای کشورهای دیگر نیز اقدام داشته باشید برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل نمایید.

با سلام.من ۴۲ساله هستم.لیسانس پرستاری.۱۸سال سابقه کار دارم مجرد.. میتونم برای ویزای کار اقدام کنم؟

با سلام می توانید برای ویزای کار کشورهای آلمان ، اتریش ، کانادا ، استرالیا اقدام نمایید که برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل نمایید.

سلام . فارغ التحصیل ارشد مهندسی پلیمر. دارای مدرک ایلتس و در حال خواندن زبان المانی هستم. ممنون میشم راهنماییم کنید. چراکه قصد گرفتن اقامت دائمی را دارم. و نمیدونم خواندن ارشد مجدد بهتره یا دکتری؟

با سلام باید در ابتدا رزومه کامل خود را بفرمایید برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل نمایید.

سلام من افغانی هستم یک سال آلمان بودم و پناهده سایسی بودم به خاطر به قلت رساندن پدرم به دست دشمنم مجبور شدم به خاطر نجات خانوادم خودم درخواست خروج از آلمان بدم و سازمان فدرال به من گفت شما باز میتونید کار محاجرت تو از سر بگیری در آلمان الانم تمام مداریک آلمان و کیس سایسی که دارم کامل هستش لطفا راهنمای کنید

با سلام موسسه حقوقی ملک پور هیچگونه مشاوره ای در باب پناهندگی ارائه نمی نماید برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل نمایید.

سلام . من لیسانس مدیریت از دانشگاه شهید بهشتی رو دارم و میخوام برای ادامه تحصیل به آلمان برم و اگه بخوام برای کارشناسی ارشد ادامه تحصیل بدم باید چی کار کنم؟ چون شنیدم که نمام دانشگاه ها رایگان نیست و فقط بعضی هاش رایگانه

با سلام باید بتوانید مدرک زبان خود را ارائه نمایید اما با توجه به طولانی بودن وقت سفارت آلمان بهتر است با کارشناسان حقوقی شرایط خود را بررسی نمایید برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل نمایید.

باسلام من۲۰سالمه ولی هیچ مدرک زبانی رو ندارم می خواستم ببینم برای درخواست کالج المان باید چه مدرکی داشته باشم

با سلام باید بتوانید مدرک زبان آلمانی ارائه نمایید برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل نمایید.

سلام برای مهاجرت به آلمان فقط باید زبان المانی بلد بود؟ اگر ایلتس داشته باشیم چی؟

برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل نمایید.

سلام من مدرک لیساس حسابداری دارم ۳۶ سالم وسرپرستی دخترم که ۱۳ سال دارهد را به عهده دارم میخواست راهنماییم کنید چطوری می تونم اقامت المان بگیرم

با سلام برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل نمایید.

سلام من۱۷سالمه دررشته تجربی تحصیل میکنم و معدلم۱۷/۷۰ سال اینده کنکور دارم اما قصد تحصیل در کشور المان رو دارم وضعیت انگلیسیم خوبه و دارم برای ازمون ایلتس اماده میشم میخواستم بدونم امکان پذیرش وجود داره ؟ کی باید اقدام کنم لازمه از الان مکاتبه داشته باشم و اینکه ایا رتبه کنکور در ایران روی پذیرشم میتونه تاثیر گذار باشه؟؟

با سلام برای تحصیل در آلمان باید مدرک زبان آلمانی داشته باشید تا بتوانید اقدام نمایید برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل نمایید.

سلام من مهندس مکانیکم با ۱۰سال سابقه کار مرتبط. میتونم واسه ویزای کار اقدام کنم؟چقدر باید تمکن مالی داشته باشم؟

با سلام بله می توانید اقدام نمایید همچنین می توانید برای کشورهای آلمان ، اتریش ، کانادا ، استرالیا و . . . اقدام نمایید برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل نمایید.

سلام وقت بخیر من با خانمی که در آلمان اقامت دارد یک ساله پیش در کشور ترکیه ازدواج کردم با سند ازدواج ترکی.عقد ایرانی انجام ندادم و مدتی در ترکیه با هم بودیم او برگشت به آلمان من هم برگشتم ایران در کشور آلمان زایمان کرد و پسر من در حال حاضر ۳ماه از تولدش میگذرد من برای پیوستن به خانواده ام باید چه کنم.ناگفته نماند که من تمامی مدارکی که مشخص کند پدر بچه من هستم را برای همسرم به آلمان پست کردم ودر حال حاضر فرزندمان پاسپورت آلمانیش را دریافت کرده است.ممنون میشم اگر من را راهنمایی کنید

با سلام برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل نمایید.

۴۷ سالمه من و دختر کوچکترم که ۱۱ ساله است ویزای مولتی ۳ ساله داریم اگر برای پناهندگی تقاضا کنم چ مشگلی ممکنه برای خواهرم که مرا دعوت کرده پیش میاد؟

با سلام موسسه حقوقی ملک پور هیچگونه مشاوره ای در باب پناهندگی ارائه نمی نماید برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل نمایید.

با سلام و احترام ۳۲سالمه، مجردم، رشته تحصیلیم کارشناسی ارشد مهندسی شیمی گرایش HSE دارم، ۶سال تو صنایع نفت و گاز سابقه کار دارم، داور فوتبال هستم و آخرین مدرک داوری تو ایران(درجه ملی) را دارم، زبان انگلیسیم ضعیفه، لطفا راهنمایی نمایید به کدوم کشورهای اروپایی یا آمریکایی(آمریکا و کانادا) میتونم مهاجرت کنم و از چه طریقی؟

با سلام می توانید برای ویزای کار اقدام نمایید اما برای کشورهای آلمان ، اتریش ، کانادا ، استرالیا ، نیوزلند و . . . که برای این کشورها باید در سیستم امتیاز بندی وارد شوید و امتیاز لازم را کسب نمایید برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل نمایید.

سلام وقت بخیر من کارشناس ارشد مدیریت رسانه ام .زبان A2. . ۲۹ سال سن متاهل با یک فرزند برای دکتری و اقامت آلمان میخاستم اقدام کنم . رشته های علوم انسانی هم بورسیه کامل دارند؟ و مشاوره برای دقیق میتونم حضوری خدمت برسم؟

با سلام برای ورود به مقطع دکترا در ابتدا باید سوپروایزر داشته باشید تا بتوانید اقدام نمایید برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل نمایید.

با سلام وخسته نباشید میخواستم بدونم من با سن ۱۸ معدل دیپلم ۱۷ و پیش دانشگاهیی ۱۶ با مدرک زبان تست داف میتونم برای کالج المان اقدام کنم و توی رشته پزشکی درس بخونم؟

با سلام بله می توانید اقدام داشته باشید برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل نمایید.

سلام من لیسانس مدیریت هتلداری دارم و فوق دیپلمم مدیریت جهانگردی هست.یه پسر ۱ ساله دارم میخوام برای مهاجرت به المان اقدام کنم.از چه طریقی میتونم و با چه ویزایی باید اقدام کنم؟ممنون میشم راهنماییم کنین.اگه ایران هستین هم شماره دفترتونو بدین حضورن بیام برای مشاوره

با سلام می توانید برای ویزای کار و یا تحصیل اقدام نمایید اما باید رزومه کامل خود را بفرمایید تا امکان راهنمایی وجود داشته باشد برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل نمایید.

با سلام . بنده ۳۰ ساله و مهندسی نرم افزار کامپیوتر ( کاردانی دانشگاه ملی – کارشناسی غیرانتفاعی) . همسرم دانشجوی دکتری منابع طبیعی . برای ویزای جستجوی کار آلمان چه مدارکی لازم هستش و اینکه شرایط لازم رو توضیح بدین ممنون میشم .

با سلام برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل نمایید.

سلام من و همسرم ارشد رشته کامپیوتر نرم افزار هستیم و همسرم بیش از ده سال سابقه کار دارد و در شرکت خودمان طراح نرم افزار و اپلیکیشن هستیم.به برنامه نویسی مسلط هستیم.شرایط برای اقامت ما در المان چگونه است؟ممنون

با سلام می توانید برای اخذ ویزای جستجوی کار آلمان اقدام نمایید برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل نمایید.

با سلام ، همسر بنده برای تحصیل در المان میخواد اقدام کنه میخواستم بدونم که اگه خانمم ویزای تحصیلی رو گرفت به من بعنوان همراه ویزا و اقامت میدن یا که نه باید جدا خودم اقدام کنم؟با تشکر

با سلام بله می توانید اقدام نمایید اما باید رزومه کامل خود را ذکر نمایید تا امکان راهنمایی وجود داشته باشد برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل نمایید.

سلام بنده مهندسی تکنولوژی جوش دارم ۲۸ سالمه. زبان انگلیسی ام متوسطه دنبال مهاجرت به یک کشور اروپایی برای کار هستم چیکار باید بکنم؟

با سلام در صورتی که سابقه کار مرتبط با رشته تحصیلی خود را داشته باشید می توانید برای ویزای جستجوی کار آلمان و اتریش اقدام نمایید برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل نمایید.

درود … من ۳۱ سالمه و ارشد ادبیات انگلیسی از سراسری خوارزمی با معدل بالای ۱۸ دارم … حدود ۶ سال سابقه تدریس انگلیسی در آموزشگاه و دانشگاه رو دارم … شانسم برای مهاجرت چطوره به نظرتون ؟ سپاس

با سلام می توانید از طریق ویزای کار و یا تحصیل اقدام نمایید و سپس بتوانید اقامت خود را اخذ نمایید همچنین می توانید برای کشورهای متعددی اقدام داشته باشید که برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل نمایید.

سلام.بنده خانم ۲۹ساله دانشجوی ارشد اموزش زبان دانشگاه دولتی هستم. همسرم ۳۰ ساله مهندس مکانیک ساخت و تولید هستند و ۷سال هم سابقه کار مرتبط دارند. و یک پسر۲ساله داریم. لطف کنید بهمون بگید از چه طریقی میتونیم در المان اقامت بگیریم؟؟

با سلام می توانید از طریق ویزای جستجوی کار آلمان اقدام نمایید و از این طریق کار مرتبط با رشته تحصیلی خود را بیابید تا بتوانید با پرداخت مالیات اقامت و تابعیت را اخذ کنید برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل نمایید.

با سلام، خانم ۳۱ ساله . مجرد هستم. ارشد مهندسی منابع طبیعی از دانشگاه دولتی و معدل ۱۸٫۳۵، ۵ سال سابقه کار غیر مرتبط با رشته تحصیلیم دارم همراه با بیمه / مدرک آیلتس جنرال ۶٫۵٫ ممنون می شم راهنماییم کنید که آیا شانسی برای دریافت ویزای تحصلی دارم یا خیر و اینکه هزینه و زمان دریافت پذیرش به چه صورت است؟

با سلام بله می توانید برای کشورهای متفاوتی اقدام نمایید اما باید آیلتس آکادمیک ارائه دهید اما بهتر است شرایط خود را با کارشناسان حقوقی بررسی نمایید .

سلام بنده ۳۳ ساله فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مهندس کامپیوتر گرایش نرم افزار از دانشگاه غیر انتفاعی هستم در زمینه نرم افزاروسخت افزار تخصص دارم و حدود ۱۰ سال سابقه کار دارم متاهل و همسرم دارای مدرک کارشناس صنایع دستی گرایش طراحی فرش هستند و سابقه کار ندارند دارای یک فرزند ۵ ساله هستم چه نوع مهاجرتی رو پیشنهاد می کنید و آلمان گزینه مناسبی هست؟

با سلام دوست گرامی با توجه به رشته تحصیلی فوق العاده ای که دارید می توانید برای ویزای جستجوی کار آلمان اقدام نمایید که به مدت ۶ ماه فرصت کاریابی در کشور آلمان را خواهید داشت برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل نمایید.

سلام. وقتتون بخیر. من ۲۷ ساله لیسانس مهندسی فناوری اطلاعات با معدل ۱۷ دارم.زبان انگلیسی متوسط به بالا و تو کار خودم ۴ سالی تجربه کار دارم ولی مدرک مستندی واسشون ندارم. خواستم بدونم مهاجرت تحصیلی راحت تر هستش یا کاری ؟

با سلام دوست گرامی می توانید از طریق تحصیل اقدام نمایید و سپس کار مناسب را بدست آورید و وارد بازار کار شوید تا بتوانید به اقامت و تابعیت نیز دست یابید برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل نمایید.

با سلام من ۳۲ سال سن دارم و مدرکم دیپلمه برق ۱۴ سال سابقه کار مرتبط معتبر دارم آیا میتونم برای ویزا شغلی اقدام کنم ؟

با سلام برای اخذ ویزای کار باید حداقل مدرک تحصیلی شما لیسانس باشد تا بتوانید برای ویزای کار اقدام نمایید . برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان حقوقی مشاوره نمایید .

با سلام من ٢٩ ساله ارشد شبکه کامپیوتر دارم و همسرم ٣٧ ساله لیسانس معماری و یک فرزند ده ماهه داریم چه شرایطی برا ویزا تحصیلی میخواد و یا با چه شرایطی زودتر میتونیم ویزا بگیریم خیلی ممنون

با سلام برای اخذ ویزای تحصیلی باید بتوانید مدرک زبان نیز ارائه نمایید و پذیرش تحصیلی خود را نیز اخذ نمایید اما برای بررسی اطلاعات باید با کارشناسان حقوقی مشاوره نمایید .

با سلام .اینجانب ۳۲ ساله.متاهل.دارای کارشناسی معماری با معدل ۱۵۰۱۸.و ارشد جغرافیا با معدل ۱۶ و دانشجوی ارشد برنامه ریزی شهری .با سابقه کار مرتبط ۸ سال و سابقه تدریس.ایا میتوانم ویزای کار بگیرم و شرایط اقدام لطفا

با سلام دوست گرامی می توانید برای ویزای کار اقدام نمایید اما رشته تحصیلی شما باید مورد نیاز آلمان باشد تا بتوانید اقدام نمایید برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل نمایید.

با سلام ایا امکانش هست من با معدل دیپلم۱۶.۶۸و پیش دانشگاهیی ۱۸ برای تحصیل توی کالج اقدام کنم که بعد توی رشته ی پزشکی درس بخونم

با سلام بله دوست گرامی می توانید اقدام نمایید اما باید رزومه کامل خود را بفرمایید مانند سن ، میزان تحصیلات ، سطح زبان و . . . برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل نمایید.

با سلام وقتتون بخیر بنده ۲۷ سالم هست کاردانی مکانیک دارم و همسرم ۲۸ سال سن با لیسانس کامپیوتر گرایش نرم افزار برادرم در حال حاضر حدود ۱ ساله که رفته آلمان میخواستم بپرسم که برای رفتن و زندگی کردن در آلمان باید چه مراحلی رو پشت سر بگذاریم و اینکه آیا برای رفتن به آلمان باید دلیل خاصی وجود داشته باشد یا همینکه ما نمیتوانیم در ایران مستقل شویم از نظر شرایط زندگی کافیه؟

با سلام دوست گرامی می توانید برای ویزای کار اقدام نمایید و از این طریق وارد کشور آلمان شوید که البته برای اخذ ویزای کار باید حداقل مدرک شما لیسانس باشد که برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل نمایید.

سلام من پدرم رو ۳۰ ساله ندیدم و ایشون سیتیزن المانه من الان ۳۸ سالمه ایا ایشون میتونه من و همسرم و ۲ فرزند خردسالم رو برای زندگی المان ببره….متشکرم

با سلام دوست گرامی باید بتوانید مستقل اقدام نمایید که برای این امر باید رزومه کامل خود را بفرمایید که برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل نمایید.

باسلام _اینجانب متاهل و۴۴سال سن دارم کارشناسی برق قدرت دانشگاه آزادوجوشکار کد در زمینه جوش آرگون استنلس و آلومینیوم وجوش megوmagوسابقه کار مرتبت وتاسیسات بیمارستانی تهویه وتبرید ولوله کشی صنعتی ودارای مدارک فنی وحرفه ای دراین زمینه میباشم ودارای سه فرزند ۲و۹و۱۶سال در ضمن همسر من خیاط حرفه ای ودارای مدارک فنی وحرفه ای میباشد متقاضی اخذ ویزا در کشور آلمان را دارم لطفا با شرایطی که دارم راهنمایی ومشاوره لازم رابفرمایید متشکرم.

با سلام دوست گرامی می توانید برای ویزای کار آلمان اقدام نمایید و ویزای جستجوی کار را اخذ نمایید و سپس بتوانید از این طریق به اقامت و تابعیت اقدام نمایید برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل نمایید.

سلام بنده دارای لیسانس زیست شناسی هستم و مسلط به زبان آلمانی آیا امکان گرفتن اقامت کاری برای من در آلمان وجود دارد؟

با سلام در صورتی که رشته تحصیلی شما جز مشاغل مورد نیاز باشد و بتوانید سابقه کار مرتبط با رشته تحصیلی خود را ارائه نمایید می توانید برای ویزای جستجوی کار آلمان اقدام نمایید برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل نمایید.

با سلام. اینجانب برای ملاقات با دفتر یک انتشاراتی در شهر برلین و مذاکره پیراموندچاپ کتابم باید یک سفر کوتاه دو روزه به آلمان داشته باشم. متاسفانه هیچ سند مالکیتی ندارم اما شرکت و موسسه ای که تو اون کار می کنم میتونه منو تایید کنه. من باید چه نوع ویرایی بگیرم و حدودا هزینه سفر من چقدر خواهد بود؟

با سلام دوست گرامی می توانید برای ویزای توریستی اقدام نمایید که برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان حقوقی مشاوره داشته باشید .

سلام یه کاریابی تبلیغ کرده دو تومن میگیره میبره استانبول انجا طی ۱روز ایدی کارت یا اجازه اقامت سه ماهه میگیره ومیبره آلمان برای کار و اونجام ۲تومن از حقوق کم میکنه هرسه ماهم اجازه اقامت رو تمدید میکنه قرارداد کارم اونجا میبنده به سه زبان .خیلی اسم نوشتن قراره ۱۵۰نفر یه جاببره میخاستم بدونم چنین چیزی ممکنه؟از استانبول ایدی کارت صادر بشه بری المان سرکار؟؟

با سلام دوست گرامی باید ویزای جستجوی کار را اخذ نمایید تا امکان کار داشته باشید اما برای اطلاعات دقیق تر می توانید با دفتر mie اتریش تماس حاصل نمایید .

سلام جواب سوال من رو ندادین من ۲۱ ساله هستم و لیسانس مدیریت بازرگانی در حال یادگیری زبان آلمانی هستم برای اخذ اقامت و همچنین ادامه تحصیل میتونم شانسی داشته باشم ؟

با سلام بله دوست گرامی می توانید برای مقطع master اقدام نمایید اما به دلیل طولانی بودن پروسه سفارت آلمان ممکن است در این راه با مشکلاتی مواجه شوید همچنین این امکان را دارید که برای بسیاری از کشورهای دیگر نیز اقدام داشته باشید که بهتر است شرایط شما توسط کارشناسان حقوقی بررسی گردد برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان دفاتر mie تماس حاصل نمایید .

سلام وقتتون بخیر و نوروزتون مبارک خواستم از حضورتون بپرسم که آیا ویزای درمانی آلمان امکان تبدیل به اقامت رو داره؟

با سلام دوست گرامی متاسفانه ویزای درمانی منجر به اخذ اقامت نخواهد شد و برای اخذ اقامت باید روش های دیگر را اقدام نمایید برای اطلاعات بیشتر می توانید با دفاتر MIE تماس حاصل نمایید.

سلام من ۱۷ سال سن دارم و در رشته ی تجربی تحصیل میکنم در مقطع دهم من میخوام از همین حالا بورسیه بگیرم برا کالج تا بعد بتونم دانشگاهم و رشتم رو آلمان انتخاب کنم. آیا امکان بورسیه شدن قبل از کنکورم داخل ایران هست!؟ و آیا میتونم کالج رو با بورسیه بخونم؟! مچکرم?

با سلام دوست گرامی با توجه به اینکه تحصیل در دانشگاههای آلمان رایگان می باشد اخذ بورس تحصیلی به راحتی امکان پذیر نخواهد بود اما بهتر است قبل از هر اقدامی با کارشناسان حقوقی مشاوره نمایید که برای اطلاعات بیشتر می توانید با دفاتر MIE تماس حاصل نمایید.

سلام من مى خواهم ویزاى مسافرتى بگیرم براى المان، ایا وقتى رسیدم المان مى توانم در دانشگاه انجا ثبت نام کنم و اقامت تحصیلى بگیرم ؟؟؟

با سلام دوست عزیز با ویزای توریستی امکان تحصیل وجود ندارد همچنین ویزای توریستی قابلیت تبدیل را هم ندارد و برای ادامه تحصیل باید ویزای تحصیلی را اخذ نمایید برای اطلاعات بیشتر می توانید با دفاتر MIE تماس حاصل نمایید.

با سلام . من حدود سه ساله که در کشور آلمان زندگی میکنم و اقامت اینجا رو هم دارم .به تازگی دانشجو شدم.یک سوال دارم اینکه من که الان دانشجو هستم میتونم برای کسی که در ایران دانشجو هست دعوتنامه بفرستم؟اگه میتونم میشه راهنماییم کنید که چه کاری باید انجام بدم. ممنون میشم کمکم کنید .با تشکر

با سلام دوست عزیز تمامی شرایط باید بررسی گردد از جمله نوع اقامت شما تا بتوان مشاوره کامل ارائه داد برای این موضوع می توانید با دفاتر mie تماس حاصل نمایید .

با سلام بنده به همراه خانواده خودم میخوام به آلمان مهاجرت کنم ولی تنها نگرانی من اینه که بنده بیماری هپاتیت بی دارم و دارو مصرف میکنم واین منو خیلی نگران کرده آیا این مساله باعث مشکل اخذ پناهندگی میشه؟لطفا بنده رو راهنمایی کنید ممنون میشم .

با سلام دوست گرامی موسسه حقوقی ملک پور هیچگونه مشاوره ای در باب پناهندگی ارائه نمی نماید .

عرض سلام و خسته نباشید بنده محصل رشته مکانیک خودرو در هنرستان میباشم و دارای ۱۶ سال سن هستم.هدفم طبق برنامه زیر میباشد: مهاجرت تحصیلی به المان در رشته خودرو و مکانیک در مقطع کاردانی(پس از اینکه دیپلم را گرفتم) و سپس تحصیل در یکی از دانشگاه های این کشور و سپس پس از کار و تلاش,کار در شرکت بی ام و بعنوان تعمیرکار و تکنسین. از شما خواهش داشتم مرا در این باره و انتخاب دانشگاه کمکم کنید,در ضمن من میخواهم پس از اتمام خدمت سربازی اقدام به مهاجرت کنم. با تشکر

با سلام دوست گرامی برای ورود به دانشگاههای آلمان در حال حاضر باید مدرک زبان آلمانی داشته باشید تا بتوانید اقدام نمایید علاوه بر آن پس از اخذ مدرک دیپلم ۱۲ ساله می توانید برای لیسانس اقدام داشته باشید و وارد تحصیل شوید برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان حقوقی مشاوره نمایید.

سلام من و همسرم ۷سال پیش در ایران ازدواج کردیم، ایشون در حال حاضر در آلمان پناهنده هست و برای من دعوتنامه فرستاده، آیا برای رفتن به آنجا نیاز به مدرک زبان آلمانی دارم؟

با سلام دوست عزیز موسسه حقوقی ملک پور هیچگونه مشاوره ای در باب پناهندگی ارائه نمی نماید اما باید تا حدودی زبان آلمانی را مسلط باشید .

سلام.من دارای تحصیلات در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه تربیت مدرس هستم و یک مقاله isi هم دارم.قصد مهاجرت از طریق تحصیلات را دارم ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

با سلام دوست عزیز در ابتدا باید شرایط کامل خود را ذکر بفرمایید از جمله سن ، رشته تحصیلی و . . . . اما اگر قصد ورود به مقطع دکترا را داشته باشید باید در ابتدا سوپروایزر پیدا نمایید و سپس بتوانید اقدام داشته باشید اما برای ورود به مستر مجدد باید دارای مدرک زبان نیز باشید که برای اطلاعات بیشتر می توانید با دفاتر MIE تماس حاصل نمایید .

با سلام پدر من بدلیل بیماری ازکار افتاده شدن با سن۵۰سال و تعادل ایستادن ندارن مااگر بخوایم خوانوادگی بریم جوری که هزینه درمان با دولت المان باشه از چه طریق باید اقدام کرد؟پدرم ۵۳سال مادر ۴۸سال خودم ۲۹سال مجرد ۲برادر ۲۸ساله و ۲۰ساله هردو مجرد

با سلام دوست گرامی هر کدام از فرزندان باید به طور جداگانه اقدام نماید که بهترین گزینه می تواند از طریق تحصیل و در صورت دارا بودن شرایط از طریق ویزای کار اقدام نماید و پدر و مادر محترمتان می توانند از طریق خود حمایتی برای کشورهایی که این شرایط را فراهم کرده اند اقدام نمایند برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان حقوقی مشاوره نمایید.

سلام و خسته نباشید…من با یه آقایی ک اصالتن ترکیه ای هستن ولی تو المان متولد شدن تو ترکیه عقد کردم الان من ایرانم و همسرم المان رفتم سفارت وقت بگیرم برای هشت ماه دیگه بهم وقت دادن میخواستم بدونم با شرایطی ک دارم میتونم سریعتر پیش همسرم برم .خیلی ممنون میشم راهنماییم کنید

با سلام دوست گرامی باید منتظر تایم سفارت باشید که بتوانید ویزا را اخذ نمایید برای اطلاعات بیشتر می توانید با دفاتر MIE تماس حاصل نمایید .

با سلام و عرض ادب حمید هستم ۳۲ ساله،لیسانس مبانی فقه و حقوق دارم،کارمندم با سابقه کاری ۴ سال متاهل دارای یه فرزند ،شرایط اخذ اقامت کشور آلمان رو لطفا برام توضیح بدین که آیا امکانش هست یا خیر،…با تشکر

با سلام برای مهاجرت به آلمان شرایط متعددی وجود دارد که می توانید اقدام نمایید که بهتر است شرایط شما توسط کارشناسان حقوقی بررسی گردد که می توانید با دفاتر mie تماس حاصل نمایید.

سلام من دیپلم تجربی دارم تخصص من تعمیرات لوازم خانگی مثل کولریخچال لباسشویی وچندتامدرک ایزوبین المللی دارم ومدرک فنی حرفه ای دارم آیامیتونم برای کاروزندگی به آلمان برم

با سلام دوست عزیز برای اخذ ویزای کار باید حداقل مدرک شما لیسانس باشد تا بتوانید برای ویزای جستجوی کار آلمان اقدام نمایید برای اطلاعات بیشتر می توانید با دفاتر MIE تماس حاصل نمایید .

سلام وقت بخیر من متاهل هستم و میخواستم به همراه خانومم مهاجرت کنم شرایط مالی مناسبی ندارم خودم مدرکم دیپلم کارمندم و خانوم کارشناسی ادبیات انگلیسیه تدریس میکنه و الانم از طریق اموزشگاه زبان مدرک المانی داره میخواستم به چه طریقی میشه مهاجرت کرد.ممنون از پاسخ گوییتون

با سلام دوست عزیز بهترین گزینه می تواند از طریق تحصیل باشد که البته کشورهای متعددی را می توان اقدام نمود اما باید شرایط شما توسط کارشناسان بررسی شود که می توانید برای اطلاعات بیشتر با دفاتر mie تماس حاصل نمایید .

باسلام.من ٢١ سالمه مجرد هستم و لیسانس حقوق از دانشگاه ازاد دارم و رزومه ى کارى هم ندارم.ایا میتونم اقامت از طریق ویزاى تحصیل بگیرم؟وآیا میتونم یک نفر همراه با خودم ببرم؟

با سلام بله امکان ادامه تحصیل را دارید علاوه برآن برای کشورهای متعددی می توانید اقدام نمایید اما همراه شامل همسر و فرزند خواهد بود که برای اطلاعات بیشتر می توانید با دفاتر MIE تماس حاصل نمایید .

سلام و خسته نباشید بنده کارشناسی ارشد پرستاری با هفت سال رزومه کاری در بیمارستان های تهران را دارم و سی سال دارم. متاهل هستم و فرزندی ندارم. همسر بنده نیز پرستار،کارشناس، هستن با ۲۸سال سن و شش سال سابقه پرستاری در بیمارستان . لطف کنید نحوی اقامت و راه های احذ پذیرش کاری را به ما ارائه نمایید، ممنون میشم

با سلام شما می توانید برای اخذ ویزای کاری برای کشورهایی نظیر آلمان ، اتریش ، کانادا و استرالیا اقدام نمایید که باید شرایط شما کاملا بررسی گردد که می توانید با دفاتر mie تماس حاصل نمایید .

سلام من ۳۷ سالمه و لیسانس مدیریت بازرگانی از دانشگاه شهید بهشتی دارم با ۱۵ سال سابقه کار و خانمم دانشجوی رزیدنتی دندانپزشکی دانشگاه شهید بهشتی و ۱۰ سال سابقه کار مرتبط فرزندم ۱۲ سالشه وضع مالی متوسط به بالایی داریم میخواستم ببینم میتوانیم از طریق کار مهاجرت کنیم ؟

با سلام بله امکان مهاجرت از طریق برای شما وجود دارد و می توانید اقدام نمایید اما بهتر است برای اطلاعات بیشتر می توانید با دفاتر MIE تماس حاصل نمایید.

سلام خسته نباشید من یک نوجون ۱۷ ساله هستم در رشته برق صنعتی و میخواستم برای ادامه تحصیل به آلمان برم باید چکار انجام بدم کمکم کنید تو بهترین هنرستان کشور در حال تحصیل هستم الان هنرستان ابوذر اصفهان

با سلام باید در ابتدا اطلاعات کامل خود را بفرمایید و اینکه قصد تحصیل در چه رشته ای را دارید که بتوانیم بهترین راهنمایی را داشته باشیم علاوه بر این برای تحصیل در آلمان باید دارای دیپلم ۱۲ ساله باشید و مدرک زبان آلمانی نیز داشته باشید تا بتوانید اقدام نمایید برای اطلاعات بیشتر می توانید با دفاتر MIE تماس حاصل نمایید .

با سلام ما یک خانواده۴ نفره هستیم ک ۲ فرزند دختر ۲۰ ۱۸ ساله هستیم وضعیت مالی عالی هم نداریم در حد متوسط میخواهیم خانوادگی به کشور آلمان بریم اما نمدونیم به چه شکل وضعیت پناهتندکی مه شرایط خوبی ندارد قانونی رفتن هم بسیار کران است مبخواستم بپرسم از ترکیه رفتن یعنی ابتدا اقامت ترکیه را گرفتن چ طور است؟ ایا این رابهتر

با سلام امکان اقدام را دارید اما راههای متفاوتی برای مهاجرت به آلمان وجود دارد که بهتر است شرایط شما برای مهاجرت به آلمان بررسی شود از جمله سن ، تحصیلات و …. که می توانید با دفاتر mie تماس حاصل نمایید.

با سلام و عرض ادب ما یک خانواده۴ نفره هستیم ک ۲ فرزند دختر ۲۰ ۱۸ ساله هستیم وضعیت مالی عالی هم نداریم در حد متوسط میخواهیم خانوادگی به کشور آلمان بریم اما نمدونیم به چه شکل وضعیت پناهتندکی مه شرایط خوبی ندارد قانونی رفتن هم بسیار کران است مبخواستم بپرسم از ترکیه رفتن یعنی ابتدا اقامت ترکیه را گرفتن چ طور است؟ ایا این رابهتر

با عرض سلام من سامرند هستم واز اقلیتهای کرد هستم و از ناحیه اندام فوقانی و تحتانی طرف راست معلول هستم لیسانس دارم و شغل آزاد دارم متأسفانه پدر و مادرم را ۲۰ سال پیش از دست دادم و تنها زندگی می کنم و خواهر و برادرامم از من جدا هستند می خواستم بدونم برای اخذ اقامت در آلمان بجز سرمایه گذاری مدارک چی می خواد و شرایطش چیه؟هزینه آن چند است؟ با تشکر

راه های زیادی برای دریافت اقامت و مهاجرت به آلمان وجود دارد . البته باید دید که کدام یک برای شما مناسب تر است ! سرمایه اولیه شما چقدر است و سن شما نیز چقدر است ؟ لطفا شرایط را کامل ذکر نمایید تا بتوانیم به صورت کامل شما را راهنمایی نماییم. با تشکر

سلام همسر بنده متولد شهر برلین می باشد ولی شناسنامه آلمانی ندارد و فقط گواهی تولد در بیمارستان برلین را دارد و در شناسنامه ایرانی اش محل تولد برلین غربی ثبت شده است ۰ برای دریافت شناسنامه و پاسپورت آلمانی راهی برای ما وجود دارد؟

باید به تخصصی مورد مشاوره قرار بگیرید . این مورد یک مورد حقوقی است و نیازمند مشاوره تخصصی است . بهتر است با دفتر مرکزی MIE تماس و تقاضای وقت مشاوره تخصصی نمایید . با تشکر

سلام بنده مربی و مدرس رسمی با ۲ سال سابقه کار و رزمه قابل قبول و هم ازسمت فدراسیون برگه ماموریت برای کادر اجرای مسابقات دارم ایا این شرایط مناسب برای مهاجرت به اروپا هست با تشکر

اگر به دنبال مهاجرت به آلمان هستید باید به اطلاع شما برسانیم که راه های بسیاری برای مهاجرت به کشور آلمان وجود دارد ولی باید دید که کدام یک برای شما مناسب تر است . بهتر است با دفتر مرکزی MIE اتریش تماس حاصل نمایید تا بتوانیم شما را راهنمایی نماییم . با تشکر

سلام جناب ملک پور بنده ۳۰ سالمه و شغلم تراشکاری و ماشین سازی تجربی هست و تحصیلاتم سیکل هست و استاد کار هستم و چند تا کارگر دارم و مجرد هستم آیا برای ادامه زندگی بهتر میتوانم به آلمان مهاجرت داشته باشم

شرایط زندگی در کشور دیگر متفاوت است . ممکن است در ابتدای امر شما خیلی مشتاق باشید ولی بعد از سفر و مهاجرت با مشکلاتی مواجه گردید . پیشنهاد میگردد در ابتدا به صورت تفریحی سفری به آلمان داشته باشید و شرایط را کامل مقایسه نمایید و سپس اقدام نمایید .

سلام خسته نباشید بنده ۲۲سالمه دارای مدرک کارشناسی جوش هستم کاردانی در دانشگاه فنی تبریز بودم رتبه ۱۶و مدرک کارشناسی دانشگاه غیر انتفاعی دانش پژوهان با معدل ۱۶٫۴۰و رتبه کنکور ۹۱ می باشد قست ادامه تحصیل در کشور المان را دارم و مدرک زبانم ندارم به نظر اساتید محترم بنده شرایط لازم برای ادامه تحصیل در کشور المان را دارم لطفا راهنمای کنید با تشکر.

سلام.۳۳ سالمه. متاهل هستم. کارشناسی ارشد آموزش زبان دارم. میخواستم بدونم چجوری به صورت قانونی میشه به سوید,اتریش, نروژ یا آلمان مهاجرت کنیم با همسرم

با عرض ادب و احترام. بنده مهندس عمران هستم و ۵۵ سال دارم و متاهل نیز هستم.ولی قصد ترک کشور عزیزم رو برای همیشه دارم و البته همسرم در ایران می مانند تا تکلیف من در کشوری در اروپا مشخص بشه و بعد به من بپیوندد.با اینکه سالها زحمت کشیده ام ولی سرمایه و اندوخته زیادی ندارم.لطفا راهنمایی بفرمائید چگونه می توانم خودم رو به اروپا برسانم و چگونه درخواست اقامت بخصوص از آلمان بنمائیم.مرسی از حوصله ای که بخرج داری برای خواندن این متن. مرسی

با سلام و تقدیم احترام من کارشناس برق هستم و ۱۴ سال سابقه خیلی خوبی در این زمینه با بیمه دارم می خوام مهاجرت کنم به آلمان از طریق جستجوی کار حال فهمیدم قبل از تعیین روز مصاحبه برای صدور روادید نیاز هست نحوه اقامت و حتی محل اقامت مشخص بشه با توجه به اینکه من ایران هستم و رزرو هتل برای مدت اقامت یعنی ۶ ماه خیلی سرسام آوره اگر راه دیگری هست ممنون میشم راهنمایی فرمائید با تشکر از شما

از طرح سوال حقوقی شما دوست عزیز خیلی سپاس گزاریم لطف فرمودید و ما را قابل دانستید پاسخ سوال شما به سه طریق ممکن است منتشر گردد ۱-از طریق کانال تلگرام و به صورت فایل صوتی ۲-در بخش فایل صوتی وبسایت ما ۳-از طریق متن نوشتاری و در همین جا

باز هم از اینکه ما را برای مشاوره انتخاب نموده اید سپاس گزاریم

سلام جناب ملک پور.بنده مدت یک هفته هست ک باهمسرم عقد کردیم و هردو لیسانس الکترونیک داریم،همسرم دوسال سابقه ی کار در پست مدیریت کنترل کیفیت یک شرکت سیم و کابل را دارند و بنده هم ازاد در زمینه طراحی و ساخت بردهای الکترونیکی مشغولم.هر دو قصد مهاجرت ب المان رو داریم،بنظر شما با توجه ب تحصیلاتو سوابق کاریمان میتوانیم مهاجرت کنیم ب این کشور؟

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما.قربان بنده ٢٧ سال سن دارم و قصد مهاجرت به کشور المان یا هلند و دارم،الویت اولم با کشور المان هست که بتونم کار کنم و اقامت اونجارو بگیرم،بنده کارشناسی ارشد برق قدرت و کارشناسی کنترل ابزار دقیق دارم،متاسفانه تسلط به زبان المانی ندارم،میخواستم بدونم چجوری میتونم کاری به المان مهاجرت کنم؟شانسشو دارم؟یا اول باید اینجا زبان المانیمو فول یاد بگیرم بعد اقدام کنم یا اونجا هم میتونم المانی بخونم ؟ ممنون میشم راهنماییم کنید،با تشکر

عرض ادب واحترام.دختر ۱۸ساله ای دارم که ورزشکارهستش وخیلی دوست داره به آلمان یا هلند بره که از طریق ورزش وادانه دادنش درس هم بخونه،میشه لطفا راهنمایی بفرمایید .

با سلام و خسته نباشید. بنده قصد مهاجرت به کشورهای اروپایی رو دارم و الویت اصلی کشور المان هست. برای کار و یا اقامت. دانشجوی دکتری تخصصی کشاورزی هستم گرایش تغذیه دام و طیور. چجوری و از چه راهی می تونم اقدام کنم؟ پیشاش متشکرم

سلام خسته نباشین. برای اقامت از طریق حرفه ارایشگری ازتون مشاوره میخواستم. شغلم ارایشگریه و مدرک بین المللی هم دارم

از طرح سوال حقوقی شما دوست عزیز خیلی سپاس گزاریم لطف فرمودید و ما را قابل دانستید پاسخ سوال شما به سه طریق ممکن است منتشر گردد ۱-از طریق کانال تلگرام و به صورت فایل صوتیhttps://t.me/joinchat/AAAAADuuKeznpNM7t6fyVQ ۲-در بخش فایل صوتی وبسایت ماhttps://goo.gl/YSG82A ۳-از طریق متن نوشتاری و در همین جا

باز هم از اینکه ما را برای مشاوره انتخاب نموده اید سپاس گزاریم

سلام خسته نباشید ، بنده میخوام برم آلمان ، و دیپلم ریاضی فیزیک دارم و در حال حاضر در رشته کاردانی آهنگسازی درس میخونم ، میخواستم ببینم چه راهی پیشنهاد میکنید و آیا کشور آلمان کنسرواتوار موسیقی داره که بنده با مدرک دیپلم بتونم اونجا درسم را بخونم ؟

از طرح سوال حقوقی شما دوست عزیز خیلی سپاس گزاریم لطف فرمودید و ما را قابل دانستید پاسخ سوال شما به سه طریق ممکن است منتشر گردد ۱-از طریق کانال تلگرام و به صورت فایل صوتیhttps://t.me/joinchat/AAAAADuuKeznpNM7t6fyVQ ۲-در بخش فایل صوتی وبسایت ماhttps://goo.gl/YSG82A ۳-از طریق متن نوشتاری و در همین جا

باز هم از اینکه ما را برای مشاوره انتخاب نموده اید سپاس گزاریم

سلام،بنده ۳۰سالمه مجرد،فوق دیپلم برق صنعتی دانشگاه ازاد دارم،قصد دارم به کشور المان مهاجرت کنم،چه کیسی بهم پیشنهاد میکنید که مطمئن باشه و کارم درست بشه و هزینش چقدره،ممنون از سایت خوبتون

از طرح سوال حقوقی شما دوست عزیز خیلی سپاس گزاریم لطف فرمودید و ما را قابل دانستید پاسخ سوال شما به سه طریق ممکن است منتشر گردد ۱-از طریق کانال تلگرام و به صورت فایل صوتیhttps://t.me/joinchat/AAAAADuuKeznpNM7t6fyVQ ۲-در بخش فایل صوتی وبسایت ماhttps://goo.gl/YSG82A ۳-از طریق متن نوشتاری و در همین جا

باز هم از اینکه ما را برای مشاوره انتخاب نموده اید سپاس گزاریم

با سلام خدمت شما بنده ۲۵ سال سن دارم و مدرک لیسانس متالورژی دارم میخواستم ببینم چطوری میتونم برای مهاجرت به آلمان اقدام کنم

از طرح سوال حقوقی شما دوست عزیز خیلی سپاس گزاریم لطف فرمودید و ما را قابل دانستید پاسخ سوال شما به سه طریق ممکن است منتشر گردد ۱-از طریق کانال تلگرام و به صورت فایل صوتیhttps://t.me/joinchat/AAAAADuuKeznpNM7t6fyVQ ۲-در بخش فایل صوتی وبسایت ماhttps://goo.gl/YSG82A ۳-از طریق متن نوشتاری و در همین جا

باز هم از اینکه ما را برای مشاوره انتخاب نموده اید سپاس گزاریم

سلام من معدل دیپلم و پیش دانشگاهیم بالای ١٩ هس در دانشگاه دکتری دامپزشکی میخونم و هر ترم معدل الف شدم مدرک زبانb1 هم دارم آیا راهی هست که من تو آلمان دندانپزشکی بخونم؟ لطفا راهنمایی کنید ممنون

از طرح سوال حقوقی شما دوست عزیز خیلی سپاس گزاریم لطف فرمودید و ما را قابل دانستید پاسخ سوال شما به سه طریق ممکن است منتشر گردد ۱-از طریق کانال تلگرام و به صورت فایل صوتیhttps://t.me/joinchat/AAAAADuuKeznpNM7t6fyVQ ۲-در بخش فایل صوتی وبسایت ماhttps://goo.gl/YSG82A ۳-از طریق متن نوشتاری و در همین جا

باز هم از اینکه ما را برای مشاوره انتخاب نموده اید سپاس گزاریم

سلام.من دانشجوی رشته میکروبیولوژی سال آخر هستم میخواستم بدونم میتونم برای کار به المان برم یا خیر.؟ عمم مقیم المان هستند این موضوع میتونه کمکی برای من باشه؟

از طرح سوال حقوقی شما دوست عزیز خیلی سپاس گزاریم لطف فرمودید و ما را قابل دانستید پاسخ سوال شما به سه طریق ممکن است منتشر گردد ۱-از طریق کانال تلگرام و به صورت فایل صوتیhttps://t.me/joinchat/AAAAADuuKeznpNM7t6fyVQ ۲-در بخش فایل صوتی وبسایت ماhttps://goo.gl/YSG82A ۳-از طریق متن نوشتاری و در همین جا

باز هم از اینکه ما را برای مشاوره انتخاب نموده اید سپاس گزاریم

باسلام سوالی که برام پیش اومده اینه که من چطور. نیتونم با مدرک کاردانی برق قدرت و کارشناسی الکترونیک صنعتی و سابقه کار. در صنایع تلکام ( همراه اول ) و ۳۵ سال سن، وارد بازار کار آلمان بشم؟ لطفاً منو راهنمایی کنید. با تشکر

از طرح سوال حقوقی شما دوست عزیز خیلی سپاس گزاریم لطف فرمودید و ما را قابل دانستید پاسخ سوال شما به سه طریق ممکن است منتشر گردد ۱-از طریق کانال تلگرام و به صورت فایل صوتیhttps://t.me/joinchat/AAAAADuuKeznpNM7t6fyVQ ۲-در بخش فایل صوتی وبسایت ماhttps://goo.gl/YSG82A ۳-از طریق متن نوشتاری و در همین جا

باز هم از اینکه ما را برای مشاوره انتخاب نموده اید سپاس گزاریم

سلام.۱۷ سالمه رسته حسابداری پدر مادرم اسرار دارن که منو بفرستن المان اسون ترین راه برای اینکه بتونم اونجا زندگی کنم چیه؟میشه راهنماییم کنین ممنون میشم

از طرح سوال حقوقی شما دوست عزیز خیلی سپاس گزاریم لطف فرمودید و ما را قابل دانستید پاسخ سوال شما به سه طریق ممکن است منتشر گردد ۱-از طریق کانال تلگرام و به صورت فایل صوتیhttps://t.me/joinchat/AAAAADuuKeznpNM7t6fyVQ ۲-در بخش فایل صوتی وبسایت ماhttps://goo.gl/YSG82A ۳-از طریق متن نوشتاری و در همین جا

باز هم از اینکه ما را برای مشاوره انتخاب نموده اید سپاس گزاریم

سلام من پسری ١۵ ساله هستم و میخواستم برای تحصیل در دبیرستان های المان یک سری اطلاعات بگیرم اگه میشه راهنمایی کنید مرسی

از طرح سوال حقوقی شما دوست عزیز خیلی سپاس گزاریم لطف فرمودید و ما را قابل دانستید پاسخ سوال شما به سه طریق ممکن است منتشر گردد ۱-از طریق کانال تلگرام و به صورت فایل صوتیhttps://t.me/joinchat/AAAAADuuKeznpNM7t6fyVQ ۲-در بخش فایل صوتی وبسایت ماhttps://goo.gl/YSG82A ۳-از طریق متن نوشتاری و در همین جا

باز هم از اینکه ما را برای مشاوره انتخاب نموده اید سپاس گزاریم

با سلام من ۱۹ سالمه مونث در هنرستان دیپلم معماری گرفتم با معدل ۱۶خورده ای ودر کنکورسراسری دانشگاه دولتی قبول شدم والان ترم یک رو ب پایان رسوندم میخواستم ببینم شرایط من برای ادامه تحصیل در المان چجوریه؟

با سلام و احترام خسته نباشید من ۱۸ سالمه و تخصص بنده دروازه بانی فوتبال هست و مدرک تحصیلی من دیپلم تربیت بدنی است و حال حاظر قصد ادامه تحصیل در آلمان رو دارم . لازم به ذکر است که عموی بنده هم در کلن آلمان زندگی می کند . من می خوام که در آلمان فعالیت فوتبالی داشته باشم در کنار آن ادامه تحصیلی تربیت بدنی و اقامت دائم به عنوان شهروند آلمانی چگونه نسبت به مهاجرت به آلمان اقدام کنم ؟ از طریق دعوتنامه می توان ساده و راحت اقدام کرد ؟ هزینه دعوتنامه چقدر هست ؟ در کل بنده باید چه کار کنم ؟ واقعا ممنون میشم که من رو راهنمایی کنید . با تشکر فراوان

سلام خسته نباشید من ١٨ساله هستم و امسال دیپلم تجربى رو با معدل ١۶/٩۵گرفتم و در حال حاضر هم محصلم و مقام هایى از جمله:مقاول اول المپیاد ریاضى،نَفَر اول همایش فیزیک و ساخت و طراحى سازه،نَفَر اول عکاسى و هنرهاىِ دستى و اولین نَفَر در شهرستان از لحاظ شوراىِ مدرسه و دانش آموزى و تقدیر نامه نمایش تاریخ رو دارَم خواستم ببینم شرایط تحصیل در آلمان رو دارَم ؟ و اینکه آیا در دانشگاه هاىِ رایگان این کشور میتونم رشته داروسازى رو بخونم؟ و شرایط همراه چجورى میشه؟ و همسرِ من لیسانس تربیت بدنى دانشگاه آزاد شیراز با ٢٧سال سن با معدل ١۵/۶٠ و همسر من آیا میتونه براىِ ادامه تحصیل به آلمان بیاد؟؟ ممنون میشم از جواب شما

سلام من ۲۰سالمه دیپلم ۴ساله کارم چرم دوزیه کیف چرم می خام برج آلمان برای اقامت چیکار کنم پایان خدمتم ندارم پاسپورت ازچه راهی میشه گرفت

سلام من ٢۶ سالمه و دانشجوی مدیریت بیمه هستم برای کارشناسی ارشد دوست دارم که به المان برم منتهی من هرچی سرچ کردم متوجه نشدم که کدوم دانشگاه در رشته مدیریت مطابق با وزارت علوم هست؟؟ اصلا عاقلانه هست که برای ادامه تحصیل در رشته مدیریت به آلمان مهاجرت کرد؟؟؟

با سلام. همسر بنده متولد المان هستند. ولی اقامت المان نداریم .و در واقع شناسنانه المانی هم ندارند. ایا راهی وجود دارد که از طریق تولد در المان ما بتوانیم اقامت اونجا را بگیریم

سلام شوهر من لیسانس ای تی شبکه یه فرزند ۶ساله هم داریم میخوایم ببینیم بهترین راه برای مهاجرت به المان چیه و هزینه اش چقدره

با عرض سلام بنده ٣٧ سال سن دارم و لیسانس مهندسی تکنولوژی تأسیسات حرارتی و برودتی هستم و ١١ سال سابقه کار دارم که ٨ سال آخر آن در ضمینه ساخت و راه اندازی پالایشگاه های نفت و گاز و پتروشیمی بوده و همسرم هم ٣۵ سال سن دارن و لیسانس ادبیات فارسی هستن و کارمند هستند و یک دختر ٨ ماهه هم دارم میخواستم بدونم برای بنده امکان مهاجرت به آلمان وجود دارد؟ حتی از طریق نیروی متخصص و یا موارد دیگر ممنون میشم راهنمایی بفرمایید بنده رو

با سلام و خسته نباشی پرستار با ١٠ سال سابقه و ٣۴ سالمه متاهل دارای ٢فرزند خواهان اقامت در المان را دارم لطفا مرا راهنمایی کنید

با سلام بنده کارشناسی ارشد مهندسی نساجی از دانشگاه صنعتی اصفهان هستم مدت ۴ سال سابقه کار و بیمه دارم چطور می توانم برای اخذ ویزای کار در المان اقدام کنم؟

من دختری ۲۳ ساله هستم که لیسانس مترجمی دارم . برای ازدواج و کار میخوام به آلمان مهاجرت کنم شرایط و هزینه هایی که باید پرداخت کنم چی هستن ؟ میشه لطفا دقیق برام بگین ، مرسی

با سلام من اقامت آلمان دارم و برای الحاق به خانواده برای همسرم اقدام کردم تا این مرحله همه کارها به خوبی پیش رفته تا اینکه به تازگی نوبت سفارت هم تعیین شده همسرم هم تمامی مدارک را آماده کرده به جز مدرک زبان که فعلا در حال آموزش هستن. سر دوراهی گیر کردم و نمیدونم که چه راهی را انتخاب کنیم اگر قرار ملاقات را که برای ۱۴ روز دیگه هست را کنسل کنیم امکان داره تا نوبت بعدی مهلت ۳ ماهه ما تمام بشه و بقیه روال کار سخت بشه و از طرفی هم نمیدونم اگر سر موقع به نوبت سفارت برسیم و به مدارک ایراد بگیرن چه اتفاقی میافته؟ !!! لطفا راهنمایی کنید

سلام من دانشجوی ترم اخر مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار هستم‌. میخوام برای ادامه تحصیل و بعد از اون، کار و اقامت در المان اقدام کنم. با توجه به اینکه سربازی هم دارم، فرصت یادگیری زبان المانی رو هم دارم. میخواستم ببینم از الان باید چه کارهایی رو انجام بدم و با دفتر شما چطوری و از چه زمانی ارتباط برقرار کنم؟

با سلام و خسته نباشید من تازه لیسانس خودمو در رشته هوشبری از دانشگاه علوم پزشکی با معدل ۱۷ گرفتم. میخواستم بدونم احتمال این که بتونم در یکی از دانشگاه های دولتی المان پذیرش در رشته پزشکی بگیرم چند درصده و این که شما میتونید این روند رو زودتر انجام دهید؟

با سلام من متولد ۵۴ فوق دیپلم مترجمی زبان انگلیسی و سابقه ۱۶ سال حسابداری دارم با بیمه و همسرم ۳۳ سال فوق لیسانس مهندسی نساجی با ۷ سال بیمه کار مرتبط از دانشگاه امیر کبیر میباشد از طریق کار به المان میخواهیم مهاجرت کنیم خانمم به عنوان سر گروه باشد

سال ۹۴ هم ویزای شینگن داشتیم و به المان سفر داشتیم لطفا راهنمایی کنید با تشکر

با سلام آیا امکان تحصیل در دبیرستان های آلمان فقط آلمان وجود دارد ؟

با سلام و درود به شما لطفا راهنمایی کنید من متولد ۵۹ هستم و مجرد در ایران به مدت ۵ ساله مدرس حق التدریس دانشگاه هستم رشته تحصیلی مهندسی عمران دیپلم فنی داشتم فوق دپپلم دولتی و لیسانس ازاد و دانشجوی فوق لیسانس دانشگاه ازاد گرایش سازه هستم از شما درخواست دارم بهترین روش مهاجرت به المان برای من چه روشی است و چقدرهزینه بر میداره ایا انجا میتوانم ادامه تحصیل بدهم با توجه به مدارک تحصیلی ایران چند وقت داخل کمپینگ قرار میگیرم وضعیت مسکن و اشتغال به چه صورت است از لحاظ هزینه چقدر نیازه اولیه برای رسیدن به المان چقدر هزینه میبره

با سلام و عرض ادب. یکی از بهترین، سریع ترین ، و کم هزینه ترین راه ها برای شما اقدام جهت مهاجرت تحصیلی به آلمان می باشد و دانشگاه های این کشور نیز رایگان می باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه از طریق پل های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.https://telegram.me/parsiaanlaw

۸۸۵۶۷۳۴۰ ۸۸۵۶۷۳۲۶ ۸۸۰۸۸۶۱۴

expaire shode in link

با سلام لطفا در مورد مهاجرت ویا کار در المان میتوانید تضمینی کمک کنید

با سلام و عرض ادب جهت مهاجرت به آلمان شما می توانید از روش هایی همچون مهاجرت تحصیلی، کاری و سرمایه گذاری وارد شوید و برای انتخاب راه مناسب می بایست شرایط شما بررسی شود جهت مشاوره رایگان با کارشناسان مؤسسه می توانید با شماره تلفن های مؤسسه تماس بگیرید ۰۲۱۸۸۵۶۷۳۲۶ ۰۲۱۸۵۶۷۳۴۰

میشه شمارتونو بفرستین

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه از طریق پل های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.https://telegram.me/parsiaanlaw

۸۸۵۶۷۳۴۰ ۸۸۵۶۷۳۲۶ ۸۸۰۸۸۶۱۴

با سلام جوانی ۲۹ساله با ۱۳سال سابقه کار در زمینه تولید و مرمت و رفوگری قالی دستباف هستم. کلیه مدارک از سازمان فنی وحرفه ای،صنایع دستی ،سازمان ملی فرش و اداره بازرگانی را اخذ نموده ام. لذا میخواستم درخواست کنم در مورد مهاجرت به کشور آلمان جهت کار وفعالیت در رشته فرش دستباف راهنمایی کنید. از کجا باید شروع کنم؟؟

با عرض سلام و ادب خدمت شما عرض شود که جهت اخذ اقامت کاری داشتن مدرک دانشگاهی حداقل لیسانس و سابقه کاری حداقل سه سال و مرتبط با مدرک تحصیلی که دارای بیمه باشد را باید دارا باشید. پیشنهاد می شود جهت برخورداری از اطلاعات بیشتر با مشاورین ارشد حقوق بین المللی موسسه حقوقی اریکه برگزیدگان پارسیان تماس بگیرید و از مشاوره رایگان تلفنی استفاده نمائید .https://telegram.me/parsiaanlaw +۹۸۲۱۸۸۵۶۷۳۴۰ +۹۸۲۱۸۸۵۶۷۳۲۶

سلام‌من‌۱۷سالمه‌رشته‌نقشه‌کشی‌صنعتی‌میخوام‌برای‌زندگی‌برم‌‌هرجای‌دنیا‌برام‌فرقی‌نداره‌از‌کجا‌شروع‌کنم‌کمکم‌کنید‌ممنون

با عرض سلام و ادب خدمت شما عرض شود که با توجه به سن شما موقعیت اقدام برای خیلی از کشورها برای شما وجود دارد که با در نظر گرفتن شرایط و هزینه هایی که می توانید پرداخت کنید برای شما اقدام خواهیم اما با توجه به کثرت مطالب . پیشنهاد می شود جهت برخورداری از اطلاعات بیشتر با مشاورین ارشد حقوق بین المللی موسسه حقوقی اریکه برگزیدگان پارسیان تماس بگیرید و از مشاوره رایگان تلفنی استفاده نمائید .https://telegram.me/parsiaanlaw +۹۸۲۱۸۸۵۶۷۳۴۰ +۹۸۲۱۸۸۵۶۷۳۲۶

با سلام و عرض ادب شما می توانید برای بسیاری ار کشورها برای دوره ی کالج با مدرک دیپلم اقدام نمائید برای کشور آلمان در ایران قبولی دانشگاه سراسری نیاز می باشد برای بسیاری از کشورها ی آسیایی و اروپایی و حتی آمریکا می توانید برای دوره ی کالج پذیرش تحصیلی اخذ نمائید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید. شماره های تماس موسسه اریکه برگزیدگان پارسیان: ۸۸۵۶۷۳۴۰-۰۲۱ ۸۸۵۶۷۳۲۶-۰۲۱ ۸۸۰۸۸۶۱۴-۰۲۱

برأی کشور المان قبولی کنکور لازم نیست

تماس با ما

خط ویژه :۴۹۱۹۶۰۰۰ـ (۰۲۱)

خط ویژه:  49076ـ (۰۲۱)

دسترسی سریع

فرم درخواست تماس مشاوران با شما

تماس با ما

فروشگاه

موسسه مشاوره ای MIE

دفتر مشاوره و امور اقامت سرمایه گذاری، تحصیلی و کاری

شایان ذکر است همه دفاتر به صورت یکپارچه تحت نظر دفتر مرکزی وین و شخص جناب استاد ملک پور فعالیت می نمایند.

وب سایت های ما

malekpourmie.com

miemohajerat.com

miestudy.com

miemalekpour.com

officialmalekpour.com

mielanguage.com

miesuccess.com


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon

چگونه در خارج از کشور کار پیدا کنیم و مهاجرت کاری داشته باشیم

راهنمای جامع انواع روشهای اخذ اقامت در خارج از کشور با بیانی شیوا توسط استاد ملکپور

مجموعه اي از توضيحات و نکاتي که بايد براي موفقيت در زندگي به آنها توجه ويژه اي داشت

محصولی بی نظیر برای کسانی که میخواهند زندگی رویایی خود را بسازند

آموزش دقيق و مرحله به مرحله دريافت اپلاي و ويزاي تحصيلي در اتريش، نکات کاربردي و جامع مشاوره رایگان مهاجرت به آلمان

مجموعه اي از آموزش ها و توضيحات کامل پيرامون نحوه و شرايط مهاجرت کاري به کشور کانادا

پکيج آموزش زبان آلماني با تکنيک منحصر به فرد استاد ملکپور به صورت آسان

پکيج دوم آموزش زبان آلماني با تکنيک منحصر به فرد استاد ملکپور

يادگيري آسان زبان با متد منحصر به فرد و مبتکرانه توسط استاد ملکپور

پکیج دوم يادگيري زبان با متد منحصر به فرد و مبتکرانه توسط استاد ملکپور

مشاوره مهاجرت به آلمان، روش های اخذ مشاوره مهاجرت به آلمان، انواع روش های مهاجرت به آلمان، معیارهای سنجش یک مشاوره معتبر در باب مشاوره مهاجرت به آلمان و مواردی از این دست در این مقاله مورد بررسی دقیق و علمی می گردد. آیا از روش های مهاجرت به آلمان اطلاعات کافی دارید؟ برای داشتن یک مشاوره مهاجرت به آلمان از چه طریقی می توان اقدام نمود؟ یک مشاوره مهاجرت به آلمان تا چه میزان می تواند معتبر و علمی باشد؟ در چه دفاتر مهاجرتی میتوان مشاوره مهاجرت به آلمان دریافت نمود؟ برای دریافت پاسخ این سوالات و سوالات مشابه تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. در این مقاله سعی بر این گشته تا تمامی نکات مهم در باب مشاوره مهاجرت به آلمان مورد بررسی دقیق و جامع قرار گیرد.

لازم به ذکر است که شما عزیزان همواره می توانید برای اخذ اطلاعات بیشتر و تکمیلی در باب مشاوره مهاجرت به آلمان و انواع روش های مهاجرت به آلمان و اطلاعات جامع مهاجرتی به بیش از 70 کشور دنیا به وبسایت معتبر موسسه حقوقی ملک پور ، همکار MIE اتریش مراجعه فرمائید و از اطلاعات مفید و به روز و جامع مطالب آن بهره ببرید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با دفاتر موسسه حقوقی ملک پور تماس حاصل فرمائید و از مشاوره رایگان و جامع مشاوران با تجربه و حاذق بهره مند گردید. می توانید برای دریافت اطلاعات تماس با دفاتر موسسه به روی لینک زیر مراجعه فرمائید.

شما میتوانید از طریق لینک روبرو با ما در ارتباط باشید و از کارشناسان موسسه مشاوره رایگان دریافت نمایید.

آلمان، این کشور زیبا با مساحت357,386 کیلومتر مربع در غرب قاره اروپا قرار دارد و پایتخت آن شهر فوق العاده و زیبای برلین می باشد. این کشور با جمعیت 82 میلیون نفر پر جمعیت ترین کشور اروپا به شمار می آید. این کشور از سمت شمال با کشور دانمارک و از سمت جنوب با کشورهای اتریش و سوئیس و از سمت غرب با کشورهای هلند، بلژیک، فرانسه و لوگزامبورگ و از سمت شرق با کشورهای جمهوری چک و لهستان همسایه است. واحد پول رسمی آلمان یورو و زبان رسمی این کشور آلمانی می باشد. بالغ بر 70% مردم این کشور مسیحی هستند و درصدهای دیگر را مسلمانان، یهودیان و دیگر ادیان تشکیل می دهند. آلمان دارای 16 ایالت می باشد و هر ایالت دارای یک دولت است و بر اساس سازمان داخلی خود مدیریت می شود. این کشور لقب صنعتی ترین کشور اروپا را دارد و مردمش بسیار قانونمند هستند.

کشور آلمان به دلیل سطح کیفیت بالای زندگی و نرخ بیکاری پائین و نظم و قانون و امنیت و رفاه اجتماعی همواره مورد توجه مهاجران بوده و هست و 12 میلیون نفر از جمعیت آلمان را مهاجرین تشکیل می دهند. آلمان دومین کشور محبوب مهاجران در جهان به شمار می آید، از این رو راه های مهاجرت به آلمان باید توسط یک فرد متخصص برای متقاضیان شرح داده شود تا متقاضیان مهاجرت به آلمان بتوانند از بهترین طریق علمی با همراهی یک وکیل مهاجرتی اقدام به امر مهاجرت کنند و در این راه با شکست مواجه نشوند. طرق و روش های مهاجرت به آلمان امری است بسیار تخصصی که توسط مشاوران حقوقی با تجربه و با علم بالا می تواند به متقاضیان مهاجرت به آلمان در یک جلسه مشاوره مهاجرت به آلمان با توجه به شرایط فرد متقاضی مورد بررسی علمی قرار گیرد و مناسب ترین روش به فرد متقاضی معرفی گردد.

موسسه حقوقی ملک پور، با مدیریت جناب آقای دکتر ملک پور، وکیل پایه یک دادگستری و دانشجوی دکترای حقوق بین الملل در دانشگاه وین، بیش از 15 سال است که در زمینه امور مهاجرتی به بیش از 70 کشور دنیا فعالیت موفق دارد و بی شک موسسه حقوقی ملک پور یکی از معتبرترین موسسات حقوقی در امر مهاجرت، نه تنها در ایران بلکه در خاوره میانه به شمار می آید. این موسسه با داشتن 8 دفتر فعال در اقصی نقاط جهان در کشورهای اتریش، بلاروس، کانادا و ایران همواره در خدمت متقاضیان مهاجرت به مقاصد مختلف مهاجرتی می باشد و با هدف ارائه بهترین، علمی ترین و منحصر به فرد ترین خدمات به فعالیت مشغول می باشد و در زمینه ارائه مشاوره های علمی مهاجرت به کشورهای جهان و مشاوره مهاجرت به آلمان خدمات برجسته ای برای ارائه دارد.

جناب آقای دکتر ملک پور در دفتر مرکزی موسسه حقوقی ملک پور در شهر وین در اتریش حضور دارند و مدیریت تمامی دفاتر تحت نظر ایشان می باشد. این موسسه نه تنها در امر مشاوره مهاجرت بلکه در زمینه تمامی مراحل مهاجرت و اخذ ویزاهای گوناگون دارای موفقیت های چشمگیری می باشد. برای بهره جستن از یک جلسه مشاوره مهاجرت به آلمان به صورت کاملا تخصصی و علمی توسط مشاورین با تجربه و آموزش دیده تحت نظر جناب آقای دکتر ملک پور می توانید با این موسسه از طریق مراجعه به صفحه ی ارتباط با ما در وبسایت موسسه حقوقی ملک پور ارتباط برقرار کنید و پس از مشاوره و سپردن امور مربوط به مهاجرت خود به تیم حرفه ای موسسه حقوقی ملک پور از کسب اطمینان و آرامش در تمامی مراحل پروسه مهاجرت خود لذت ببرید.

موسسه حقوقی ملک پور در زمینه اخذ انواع ویزاهای آلمان، صاحب سابقه درخشان و موفقی می باشد. این موسسه تمامی پرونده های موکلین متقاضی مهاجرت به آلمان را از طریق ارتباط با وکیل معتبر آلمانی که از تمامی قوانین به روز مهاجرتی کشور آلمان آگاه است پیش می برد و هر روز سربلند تر و موفق تر از دیروز به فعالیت خود ادامه می دهد. برای آگاهی از سوابق درخشان این موسسه میتوانید به صفحه ویزاها و مصاحبه های موکلین در وبسایت موسسه حقوقی ملک پور مراجعه فرمائید و گواه این امر را نظاره گر باشید.

مشاوره مهاجرت به آلمان یک امر بسیار تخصصی است که توسط مشاورین ارشد و حقوقی موسسه حقوقی ملک پور به متقاضیان مهاجرت به آلمان ارائه می شود. در جلسه مشاوره مهاجرت به آلمان پس از بررسی شرایط فرد متقاضی تمامی طرق مهاجرت به آلمان از قبیل کاری، تحصیلی، سرمایه گذاری و غیره برای فرد متقاضی به صورت جامع و کامل شرح داده می شود و در نهایت بهترین روش به متقاضی پیشنهاد داده می شود. لازم به ذکر است که موسسه حقوقی ملک پور در تمامی زمینه های مهاجرت به آلمان فعالیت دارد و قادر است تمامی روش های مهاجرت به آلمان را با تسلط کامل بر تمامی قوانین به روز مهاجرتی آلمان به سرانجام برساند.

نرخ بیکاری در کشور آلمان 3.2% است. این درصد به این معنی می باشد که میزان کار در این کشور بسیار بالا است و تعداد افرادی که بیکارند بسیار پائین. همین امر سبب شده است که بسیاری از افراد در صدد مهاجرت از طریق کار در آلمان باشند. برای اخذ ویزای کار آلمان باید از سمت یک کارفرما پیشنهاد شغلی داشت که برای متقاضیانی که از خارج از آلمان اقدام به یافتن کارفرما و کار مناسب برای خود میکنند امری است تقریبا مشکل. کشور آلمان به دلیل نیاز به نیروی کار ماهر، ویزایی به نام ویزای جست و جوی کار به متقضایان کار در این کشور ارائه می دهد.

بدین صورت که فرد اگر سابقه کاری قابل قبولی در زمینه رشته تحصیلی اش داشته باشد و در سن مناسبی باشد، می تواند برای اخذ این ویزا اقدام نماید و اجازه دارد برای مدت محدودی با یک ویزای یک بار ورود به این کشور وارد شود و به امر جست و جوی کار بپردازد و پس از یافتن شغل مناسب اقامت کاری خود را اخذ نماید. البته این امر مستلزم دارا بودن شروطی از قبیل آشنایی با زبان آلمانی و غیره می باشد. شما عزیزان می توانید با یک جلسه مشاوره مهاجرت به آلمان از تمامی این شروط و قوانین ویزای جست و جوی کار آلمان آگاهی یابید.

در نظام تحصیلی آلمان کودکان از سن 6 سالگی به مدرسه می روند و پس از گذارندن 4 تا 6 سال دوره دبستان برای ورود به دوره تحصیلی بعدی آماده می شوند. پس از دبستان 5 دوره مختلف برای انتخاب وجود دارد که از ایالتی تا ایالت دیگر متفاوت است. این دبیرستان ها خدمات متفاوتی را به دانش آموزان ارائه میدهند. از قبیل آمادگی آن ها برای ادامه تحصیل در رشته های پزشکی، آموزش زبان های گوناگون، آموزش دوره های فنی همراه با کارآموزی و غیره. تحصیل در تمامی مقاطع تحصیلی در موسسات دولتی در آلمان به صورت رایگان می باشد. مدارس و دانشگاه های دولتی آلمان از کیفیت بسیار بالای سطح آموزشی برخوردار می باشند. در لیست 100 دنشگاه برتر جهان در سال 2019 نام 3 دانشگاه آلمان نیز به چشم میخورد. سطح بالای آموزش و رایگان بودن تحصیل در آلمان سبب شده است که بسیاری از افراد ادامه تحصیل در آلمان را برای آینده خود و یا فرزندانشان انتخاب نمایند.

لازم به ذکر است تحصیل در مدرسه ها و دانشگاه های دولتی به زبان آلمانی به صورت رایگان می باشد. در صورت تمایل به تحصیل به زبان انگلیسی در آلمان میتوان برای مدارس و یا دانشگاه های خصوصی و بین المللی اقدام نمود. در صورتی می توان در دانشگاه های رایگان و دولتی این کشور تحصیل کرد که فرد متقاضی قبولی آزمون سراسری و یا اشتغال به تحصیل از دانشگاه های سراسری ایران را داشته باشد و برای ورود به دانشگاه در بعضی از رشته ها باید یک آزمون ورودی به زبان آلمانی بدهد. برای این امر فرد باید دانش زبان آلمانی را داشته باشد. از معروف ترین و معتبرترین دانشگاه های دولتی آلمان که دانشجویان بین المللی نیز می توانند در این دانشگاه ها مشغول به تحصیل شوند می توان به دانشگاه Humboldt University در شهر برلین و Ludwig Maximilian University در شهر مونیخ نام برد. هزینه تحصیل در آلمان در دانشگاه های خصوصی به زبان انگلیسی سالیانه به طور میانگین 16 تا 20 هزار یورو می باشد که بسته به رشته، دانشگاه و شهر متغیر است.

از معتبرترین دانشگاه های خصوصی آلمان میتوان به دانشگاه های

اشاره نمود. موسسه حقوقی ملک پور قادر به اقدام و اخذ پذیرش از مدرسه ها و دانشگاه های دولتی و خصوصی در کشور آلمان است و سابقه درخشانی در این امر دارد. با مشاوره مهاجرت به آلمان از طریق موسسه حقوقی ملک پور می توانید از جزئیات این امر آگاه شوید و در بهترین مدرسه ها و دانشگاه های آلمان به ادامه تحصیل بپردازید.

مهاجرت به آلمان از طریق انواع روش های سرمایه گذاری از قبیل خرید ملک، ثبت شرکت، کارآفرینی، راه اندازی کسب و کار امکان پذیر است. برای خرید ملک در این کشور حداقل میزان سرمایه 250 هزار یورو مورد نیاز است و البته برای اخذ اقامت از طریق این روش شروط دیگری نیز وجود دارد. هزینه ثبت شرکت در کشور آلمان نیازمند هزینه زیر 10 هزار یورو می باشد ولی این شرکت باید سرمایه اولیه حداقل 25 هزار یورو دشته باشد تا منجر به اقامت گردد. متقاضیان می توانند با توجه به شرایطشان از هر یک از این روش ها توسط وکیل اقدام نمایند. هر کدام از این روش ها قوانین حقوقی مخصوص به خود را دارند. به طور مثال متقاضیان ثبت شرکت در آلمان حتما باید یک فرد آلمانی را در شرکت خود استخدام نمایند. این کوچک ترین مثال از قوانین سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت است.

بزرگ ترین ترس یک سرمایه گذار خارجی، ترس از دست دادن سرمایه اش است. متقاضیان مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری با استفاده از هر یک از روش های ذکر شده، حتما باید یک مشاوره مهاجرت به آلمان به صورت کاملا تخصصی و علمی با یک مشاور حقوقی مجرب داشته باشند تا بتوانند درست ترین روش و بهترین کشور را برای سرمایه گذاری انتخاب کنند و با انتخاب مسیر اشتباه منجر به از دست دادن سرمایه خود نشوند. در سال های اخیر، سرمایه گذاری در آلمان امر بسیار مشکلی مخصوصا برای ایرانیان گردیده است ولی سرمایه گذاری در کشورهای همسایه آلمان، مانند اتریش در حال حاضر یکی از بهترین راه های مهاجرت از طریق سرمایه گذاری می باشد. یک مشاور مهاجرتی که علم بالا و به روزی دارد از تمامی قوانین بین المللی به روز دنیا آگاه هست و در یک جلسه مهاجرت به آلمان تمامی مزایا و معایب سرمایه گذاری در آلمان برای فرد به طور دقیق شرح داده می شود.

ازدواج با یک تبعه آلمانی، یکی از راه های ورود به آلمان و مهاجرت به آلمان است. تابعیت آلمان از طریق ازدواج، به فرد اعطا می شود. بدین صورت که اگر فردی با یک تبعه آلمانی ازدواج کند در صورتی که ثابت شود این ازدواج صوری نیست و قانونی است و فرد توانایی ساپورت مالی همسرش را دارد، به وی در ابتدا اقامت همراه با اجازه کار و تحصیل داده می شود و پس از سه سال زندگی و اثبات شدن صوری نبودن ازدواج، می تواند درخواست پاسپورت آلمان را بدهد.

ازدواج صوری امری است که اخیرا در زمینه مهاجرت و اخذ تابعیت آلمان، توسط کلاهبرداران و سودجویان باب شده است و این افراد با دادن وعده های دروغین به افراد متقاضی مهاجرت به آلمان، اقدام به دریافت مبلغ های هنگفتی می نمایند و از آن ها سوء استفاده می کنند، در حالی که از ازدواج با یک تبعه آلمانی خبری نیست. در صورتی که با دریافت یک تایم مشاوره مهاجرت به آلمان از یک موسسه معتبر حقوقی، میتوان راه های قانونی را شناسایی و انتخاب و از راه های قانونی اقدام کرد و راه کلاهبرداری و سودجویی را بر روی اینگونه افراد بست.

کشورهای جهان از دو سیستم بین المللی تابعیت در جهان پیروی می کنند. سیستم خاک و سیستم خون. سیستم خاک به این موضوع اشاره دارد که اگر فردی در قلمرو خاک کشوری (اعم از هواپیماها و کشتی های آن کشور) متولد شود، تابعیت آن کشور را بدون توجه به تابعیت والدین اش اخذ می نماید، ولی سیستم خون بیانگر این موضوع است که فرد متولد شده، با توجه به تابعیت پدر و مادرش، تبعه ی کشوری می شود که والدینش تابعیت اش را دارند.

بسیاری از کشورهای جهان از سیستم خون پیروی می کنند و کشور آلمان نیز اینگونه است. یعنی فرزندی که در آلمان متولد می شود تنها در صورتی تابعیت این کشور را اخذ می نماید که پدر و یا مادرش و یا هر دو تابعیت آلمانی داشته باشند. بسیاری از افراد در این تفکر هستند که با تولد فرزندانشان در آلمان به اقامت و یا تابعیت این کشور دست یابند. با توجه به توضیح داده شده، این تفکر، تفکر اشتباهی است و از این طریق نمی توان به این مهم دست یافت و اخذ تابعیت و اقامت آلمان، از طریق والدین به فرزند انتقال داده می شود.

مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی، مسیری است بسیار پر خطر و نا امن و اشتباه ترین انتخابی است که فردی در زندگی خود می تواند مرتکب گردد. بسیاری از افراد خود را به هر طریقی بدون اطلاع از قوانین به روز حقوقی بین المللی به این کشور می رسانند و گاهاً سال های زیادی را در این کشور بدون داشتن اجازه کار و یا تحصیل و در بدترین وضعیت ممکن سپری میکنند و حتی در بسیاری از موارد پس از سال ها تحمل سختی به کشور خود بازگردانده می شوند. پناهندگان در کشور آلمان مجبور به زندگی در کمپ های پناهندگی بسیار شلوغ و با کمترین امکانات اولیه زندگی در کنار بسیاری از پناهندگان دیگر از هر ملیتی، هستند و بسیاری از آن ها دچار افسرگی می شوند.

اکثر این کمپ ها از حداقل بهداشت و نظافت برخوردار نیستند و پناهجویان در فضاهایی بسیار کوچک مجبور به زندگی در کنار هم هستند. مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی در جلسات مشاوره مهاجرت به آلمان، به هیچ عنوان از سمت مشاورین موسسه حقوقی پور به هیچ فردی پیش نهاد داده نمی شود و عنوان این موضوع در این مقاله تنها از جهت آگاهی افراد از این روش پر خطر و اشتباه می باشد. این مقاله با موضوع مشاوره مهاجرت به آلمان، صرفا برای انتشار در وبسایت رسمی موسسه حقوقی ملک پور تهیه گردیده است و هرگونه کپی برداری از آن مجاز نیست.

موسسه حقوقی ملک پور همواره در ارائه طرح ها و خدمات جدید و نوین و منحصر به فرد، در جهت رفاه حال متقضیان امر مهاجرت، پیشواز بوده و با ارائه طرحی جدید در زمینه خدمات مشاوره با مشاورین مجرب و حاذق مستقر در اروپا و کشورهای گوناگون جهان به صورت آنلاین در خدمت متقاضیان گرامی با هدف ارائه بهترین سرویس و خدمات می باشد. مشاوره مهاجرت به آلمان توسط مشاورین مستقر در اروپا، توسط موسسه حقوقی ملک پور به صورت آنلاین از طریق تماس تصویری اسکایپ قابل ارائه است و برای رسیدن به این مهم می توانید با تماس مستقیم با دفتر مرکزی اتریش و یا دفاتر همکار موسسه حقوقی ملک پور در ایران تماس حاصل فرمائید و برای امر مشاوره مهاجرت به آلمان از طریق اسکایپ اقدام نمائید. هم چنین می توانید با مراجه به وبسایت موسسه حقوقی ملک پور و مراجعه به صفحه درخواست مشاوره رایگان از طریق واتس اپ اطلاعات خود و شماره تماس واتس اپ خود را اعلام نمائید و مشاورین مستقر در اروپا در کمترین زمان ممکن برای امر مشاوره رایگان با شما تماس خواهند گرفت.

وکیل مهاجرت در اهواز، خدمات دفتر مهاجرت در اهواز، راه های شناخت وکیل مهاجرت در اهواز و دلیل های اعتماد به وکیل مهاجرت در اهواز در این مقاله مورد بحث و بررسی قرار گرفت. توضیح داده شد که وکیل مهاجرت در اهواز با همکاری وکلای بین المللی توانایی بسیار بالایی برای اقدام به مهاجرت در بیش از 70 کشور دنیا را داراست و وکیل مهاجرت در اهواز با تیم مشاورین آموزش دیده و مسلط و حرفه ای و ارائه صادقانه و دلسوزانه خدمات به متقاضیان مهاجرت مورد اعتماد ترین و خوش سابقه ترین در امر مهاجرت می باشد و وکیل مهاجرت در اهواز با همکار مستقل موسسه حقوقی ملک پور این موسسه پرآوازه و خوش سابقه بودن در ایران مهر تائیدی بر تمامی موارد ذکر شده میزند. همواره می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در باب مهاجرت به وب سایت جامع و کامل موسسه حقوقی ملک پور مراجعه فرمائید و با خواندن مقاله های به روز و معتبر اطلاعات خود را در زمینه مهاجرت افزایش دهید و هم چنین می توانید با طرح سوال های خود از پاسخ مشاورین یا تجربه این موسسه بهره مند گردید و یا با ارائه دیدگاه ها و نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری بفرمائید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره رایگان مهاجرت به آلمان

نام

ایمیل

وب‌ سایت

دیدگاه

To the respected federal government:

I, Barakatullah, son of Haji Habibullah, who worked for the AAEP organization in the Afghan province of Herat for several years because of opposition threats from the government, had to emigrate from Afghanistan, come to Germany and seek asylum. The evidence for my case is still in the Herat National Security and Police Directorate and the Criminal Investigation Department. But after two years in Germany I had to return to Afghanistan with a three-year political passport (Z06R572XT) because of the sudden death of my father Haji Habibullah. I had to come to my father’s funeral because I was the only son of his and my mother and sister were alone. During my stay in Afghanistan, I was repeatedly threatened that the government’s opposition attempted to kidnap my daughter Atena, in which she could abduct her for the second time. Fortunately, with police efforts, they were able to bring my daughter back after the kidnappers threw her off the bike while the police were following them, and we immediately took her to the hospital so her face and eye were damaged after the treatment. This case has been observed and documented by many people from our neighboring 6th district and all security departments in Herat, including the National Security and Criminal Investigation Department. , With this email, I attached all the documents that were approved by all security departments and the head of our district where we live, and in which they all confirm our case. I would like to ask you to help us in this regard. I look forward to your reply.

Yours sincerely, Barakatullah

Hello. Malekpur Law Firm does not provide any asylum services because we believe that asylum would be harmful and vulnerable. By requesting asylum, you just break the bridges behind you and play with the future of yourself and your family. Also, you will not be treated well by the citizens of that country and you will not be. you can contact UN to check your problem.

موسسه مشاوره ای MIE اتریش

وب سایت حقوقی malekpourlaw

وب سایت پذیرش تحصیلی miestudy

وب سایت officialmalekpour

وب سایت miemalekpour

این وبسایت به لحاظ محتوا در جهان و در خصوص امر مهاجرت بی اغراق برترین سایت مهاجرتی حقوقی فارسی است . در بالای صفحه اگر گزینه مهاجرت به کشورها را انتخاب کنید ، نام کشورهای مورد خدمات ما ظاهر میشود ، به سادگی هر کشور را که مایلید انتخاب کنید و در صفحه کشور مذکور شش تقسیم بندی اصلی دارید . تقسیم بندی های مهاجرتی و اقامتی شامل… ادامه مطلب

malekpourlaw.com

miemohajerat.com

miestudy.com

miemalekpour.com

officialmalekpour.com

mielanguage.com

miesuccess.com


دریافتDownloads-icon

چگونه در خارج از کشور کار پیدا کنیم و مهاجرت کاری داشته باشیم

راهنمای جامع انواع روشهای اخذ اقامت در خارج از کشور با بیانی شیوا توسط استاد ملکپور

مجموعه اي از توضيحات و نکاتي که بايد براي موفقيت در زندگي به آنها توجه ويژه اي داشت

محصولی بی نظیر برای کسانی که میخواهند زندگی رویایی خود را بسازند

آموزش دقيق و مرحله به مرحله دريافت اپلاي و ويزاي تحصيلي در اتريش، نکات کاربردي و جامع مشاوره رایگان مهاجرت به آلمان

مجموعه اي از آموزش ها و توضيحات کامل پيرامون نحوه و شرايط مهاجرت کاري به کشور کانادا

پکيج آموزش زبان آلماني با تکنيک منحصر به فرد استاد ملکپور به صورت آسان

پکيج دوم آموزش زبان آلماني با تکنيک منحصر به فرد استاد ملکپور

يادگيري آسان زبان با متد منحصر به فرد و مبتکرانه توسط استاد ملکپور

پکیج دوم يادگيري زبان با متد منحصر به فرد و مبتکرانه توسط استاد ملکپور

موسسه ملک پور با همکاری موسسه MIE به شما مشاوره حقوقی ، مهاجرتی ، قانونی رایگان ارائه می نماید . آیا نیاز به مشاوره تلفنی یا کتبی رایگان دارید ؟ می خواهید ابتدا قبل از پرداخت هزینه مشاوره بدانید که اصلا صرف هزینه مشاوره مفید است؟ مشاوره تلفنی رایگان ما برای همین موضوع طراحی و اجرا شده است شما می توانید با دفاتر ما در اکثر اوقات روز تماس حاصل فرموده و در باب موضوعات مختلف حقوق یا بین الملل مشاوره رایگان دریافت نمایید . وقتی ما صحبت از مشاوره تلفنی یا مشاوره ایمیلی رایگان می کنیم ، این موضوع صحت دارد . امتحان بفرمائید و هم اکنون اگر در ساعات کاری موسسه ما باشد ، دفاتر به طور رایگان به شما پاسخگو خواهند بود . شما سوال می پرسید ، درخواست مشاوره می کنید و کارشناس خبره و تحصیل کرده رشته موردنظر شما بدون دریافت هزینه تا مدت ده الی پانزده دقیقه بدون دریافت هیچ هزینه ای پاسخگوی شما خواهد بود .

فایل صوتی توضیحات اقای ملک پور (فارغ التحصیل حقوق ,عضو کانون وکلای دادگستری و مشاوران حقوقی ایران و دانشجوی دکترای حقوق در دانشگاه ملی وین اتریش ) در باب مشاوره حقوقی رایگان

البته در صورتی که اطلاعات اولیه را بدست آوردید ، ملاحظه فرمودید که این دفتر صاحب همان اطلاعاتی است که شما می خواهید ، می توانید بدون هیچ دغدغه ای جهت مشاوره حضوری ،مهاجرتی ، حقوقی و امثالهم تعیین وقت بفرمائید . جهت ارتباط با دفاتر همکار مستقل ما می توانید به قسمت ارتباط با ما مراجعه نمایید.
از شما استدعا می کنیم بدون وقت قبلی به دفاتر ما مراجعه نفرمائید تا ما بتوانیم بدون شلوغی ، فشار زمانی و با هماهنگی برای شما وقت صرف کنیم.
مشاوره های ما همگی برای شما با برنامه ریزی ارائه می گردد و به این شکل است که در ابتدا مشاوره تلفنی مهاجرتی یا حقوقی رایگان خواهید داشت و بعد از مشاوره تلفنی اگر احساس فرمودید که از مشاوره راضی هستید در آن صورت شما از ما وقت مشاوره حضوری دریافت خواهید نمود که بابت آن هزینه ای جزئی می پردازید.
پیشنهاد می کنیم پیش از هر اقدامی با دفاتر ما مشورت بفرمائید و به هیچ عنوان بدون مشورت و تحقیق کافی اقدامی نفرمائید .
جهت مشاوره تلفنی رایگان مهاجرتی ، حقوقی و امور نظیر آن با بهترین تیم کشور در خدمت شما هستیم.

ما فقط یک دفتر دور افتاده در نقطه ای نیستیم که به دروغ ادعای سابقه کار بین المللی داشته باشیم. شما خود قضاوت فرمایید. سال هاست موسسه حقوقی ملک پور و همکاران آن را می شناسید و بیش از صد ها آراء موفق، ویزا و نتایج مثبت، تنها گوشه ای از رزومه کر ما می باشد.

این وبسایت به لحاظ محتوا در جهان و در خصوص امر مهاجرت بی اغراق برترین سایت مهاجرتی حقوقی فارسی است . در بالای صفحه اگر گزینه مهاجرت به کشورها را انتخاب کنید ، نام کشورهای مورد خدمات ما ظاهر میشود ، به سادگی هر کشور را که مایلید انتخاب کنید و در صفحه کشور مذکور شش تقسیم بندی اصلی دارید . تقسیم بندی های مهاجرتی و اقامتی شامل… ادامه مطلب

malekpourlaw.com

miemohajerat.com

miestudy.com

miemalekpour.com

officialmalekpour.com

mielanguage.com

miesuccess.com

شرایط هر شخص با توجه به میزان تحصیلات، سوابق کاری، مهارت ها، وضعیت خانوادگی، وضعیت اقتصادی، سن، کشور مورد نظر و … منحصر به فرد و متفاوت از اشخاص دیگر است و نمیتوان نسخه ای واحد برای مهاجرت اشخاص گوناگون به کشورهای مدنظر آنان در نظر گرفت.

شرایط پذیرش مهاجر در زمینه های مختلف در کشورهای مهاجر پذیر همواره در حال تغییر و تحول است، بنابراین دارا بودن اطلاعات دقیق و به روز از شرایط و قوانین مهاجرت به کشورها امری الزامی میباشد.

موسسه دانش پژوهان اورانوس با کارشناسان خبره در زمینه مهاجرت تحصیلی و کاری، شرایط شما را بررسی می نماید و به صورت تلفنی و حضوری مشاوره رایگان ارائه می دهد و قادر خواهند بود شما را در مسيري هدايت کنند که در کوتاه ترين زمان ممکن از بهترين موسسه آموزشي پذيرش شما اخذ شود و یا در زمینه مهاجرت کاری بهترین شغل، متناسب با رشته و تجربه کاریتان در کشور هدف به شما معرفی می شود.

مطالب زیر می تواند شما را جهت انتخاب مسیر درست راهنمایی نماید.مشاوره رایگان مهاجرت به آلمان

تحصیل در اتریش

تحصیل در آمریکا

تحصیل در اسپانیا

تحصیل در مجارستان

تحصیل در آلمان

جهت اطلاع از جدیدترین اخبار دانشگاهها ایمیل خود را وارد نمایید

شما با موفقیت در خبرنامه عضو شدید

لطفا ایمیل خود را جهت تایید بررسی نمایید

لینک های مفید

روند دریافت ریزنمرات تحصیلی از دانشگاه دولتی

روند دریافت ریزنمرات تحصیلی از دانشگاه پیام نور

روند دریافت ریزنمرات تحصیلی از دانشگاه آزاد

روند دریافت ریزنمرات دانشجویان مشمول از دانشگاه آزاد

تحصیل در اتریش تحصیل در آمریکا

شیوه صحیح تهیه رزومه

نکات مهم در تهیه انگیزه نامه

 

بررسی شرایط اقامت در این کشور

شما می توانید شرایط خود و اطلاعات تماس را از طریق فرم ارزیابی وارد کرده تا مشاوران ما شرایط شما را بررسی کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.

مشاوره اقامت آلمان، اخذ مشاوره برای روشهای مختلف اقامتی و شرایط اخذ تابعیت در این مقاله مورد بررسی و تحلیل علمی قرار می گیرد. در این مقاله سعی شده است به تمام مسائل مربوط به زندگی در آلمان و مشاوره اقامت آلمان اشاره شده و تمام روشهای اقامتی این کشور برای شما عزیزان توضیح داده شود. ممکن است افراد در این زمینه سوالات زیادی داشته باشند و در این مقاله سعی شده است به اکثر این سوالات پاسخ داده شود. راحت ترین راه اقامت آلمان چیست؟ شرایط اخذ مشاوره اقامت آلمان برای تحصیل و کار در آلمان و ویزای کاری آلمان  چگونه می باشد؟ آیا مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری، سبب اخذ اقامت می شود؟ شما عزیزان می توانید پاسخ خیلی از سوالات خود را در این زمینه  در این مقاله پیدا کرده و اگر بعد از مطالعه مقاله سوالی در زمینه مشاوره اقامت آلمان داشته باشید، می توانید موضوع مورد نظر را با کلید واژه ملک پور سرچ کرده و در این زمینه اطلاعات تکمیلی دریافت نمایید و همچنین با موسسه حقوقی ملک پور (MIE اتریش) برای مشاوره تحصیل در آلمان، مهاجرت به آلمان و … تماس گرفته و در این زمینه مشاوره رایگان   دریافت نمایید.

در این مقاله سعی کرده ایم روشهای مختلف مهاجرتی و همچنین مشاوره اقامت آلمان را به طور کامل توضیح دهیم. در این قسمت از مقاله مشاوره اقامت آلمان شرایط عمومی کشور آلمان و شرایط مهاجرتی به این کشور به طور کامل بررسی شده و هر کدام به طور مختصر توضیح داده شده است. کشور آلمان یکی از کشورهایی می باشد که در اروپای مرکزی قرار داشته و با کشورهای دانمارک، اتریش، فرانسه، لهستان، جمهوری چک، هلند، بلژیک و لوکزامبرگ همسایه می باشد. پایتخت این کشور برلین بوده و زبان رسمی آنها آلمانی می باشد. مساحت این کشور حدود ۳۵۷،۱۶۸ کیلومتر مربع بوده و واحد پولشان یورو می باشد. در این مقاله به بررسی مشاوره اقامت آلمان و روشهای مختلف مهاجرتی پرداخته ایم. به طور کلی مهاجرت دارای ۶ روش تولد، ازدواج، تحصیل، کار، سرمایه گذاری و پناهندگی می باشد که در بقیه مقاله به بررسی مشاوره اقامت آلمان و هر کدام  از این ۶ روش با جزئیات پرداخته ایم.در صورت هرگونه سوال می توانید با موسسه با موسسه حقوقی ملک پور(mie اتریش) تماس بگیرید.مشاوره رایگان مهاجرت به آلمان

مشاوره اقامت آلمان از روش های مختلف

یکی دیگر از روشهای دیگر برای مشاوره اقامت آلمان از طریق کار بوده و شما می توانید با داشتن شرایط از طریق کاری اقدام کرده و اقامت کشور آلمان را اخذ کنید. همانگونه که می دانیم آلمان یکی از صنعتی ترین کشورها بوده و به دلیل کمبود نیروی کاری در رشته های خاص نیرو استخدام می کند  و طرفداران زیادی در زمینه مشاوره اقامت آلمان داشته و افراد می توانند با داشتن شرایط تعیین شده ویزای کاری دریافت کرده و اقامت این کشور را اخذ کنند. برای اخذ ویزای کاری آلمان به دو روش می توان اقدام کرد که در این قسمت به بررسی دقیق هر کدام پرداخته ایم:

یکی از روشهای کاریابی و اخذ مشاوره اقامت آلمان از طریق پیشنهاد شغلی بوده و افراد می توانند با دریافت پیشنهاد شغلی از کارفرمای آلمانی ویزای کاری دریافت کنند. لازم به ذکر است که اخذ پیشنهاد شغلی از کشورهای اروپایی به این صورت می باشد که فرصت شغلی موجود سه ماه در کشور آلمان آگهی شده و در صورت نبودن نیروی کاری مورد نظر سه ماه دیگر در کشورهای عضو اتحادیه اروپا آگهی می شود. اگر فردی با شرایط ذکر شده پیدا نشد، کارفرما می تواند از کشورهای  دیگر نیروی کاری استخدام کند. به دلیل اینکه پروسه اخذ پیشنهاد شغلی طولانی می باشد و اخذ پیشنهاد شغلی بدون حضور در محیط پروسه ای سخت می باشد، پیشنهاد ما به علاقمندان مشاوره اقامت آلمان این است که با دریافت شرایط جستجوی کار، از طریق اخذ ویزای جستجوی کار اقدام کنید.

یکی دیگر از فرصت های کشور آلمان برای کار در این کشور، اخذ ویزای جستجوی کار بوده و شرایط این ویزا به این صورت می باشد که شخص ۶ ماه در محیط حضور داشته و براساس رشته تحصیلی و سابقه کاری به دنبال کار مورد نظر می باشد. لازم به ذکر است که شخص در این دوره ۶ ماهه برای جستجوی کار اجازه کار و همراه نداشته ولی بعد از تبدیل ویزای جستجوی کاری به ویزای کاری می تواند برای همراهان خود که شامل همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال می شود اقدام کند. در این قسمت از مقاله مشاوره اقامت آلمان سعی شده است به اطلاعات کامل در زمینه نرخ بیکاری و شرایط مورد نیاز اخذ ویزای جستجوی کاری اشاره شود ولی علاقمندان به اخذ مشاوره اقامت آلمان  و همچنین اخذ مشاوره در زمینه ویزای جستجوی کاری می توانید با موسسه حقوقی ملک پور تماس گرفته و اطلاعات رایگان در این زمینه دریافت نمایید. همانطور که در نمودار زیر مشاهده می فرمایید نرخ بیکاری در کشور آلان حدود ۳ درصد بوده و این نشاندنده کمبود نیروی کار می باشد.

شرایط مورد نیاز برای اخذ ویزای جستجوی کاری

یکی از شرایط اقدام برای ویزای جستجوی کارآلمان این است که رشته تحصیلی متقاضی با سابقه کاری مرتبط بوده و همچنین رشته تحصیلی در لیست رشته های مورد تقاضای کشور آلمان باشد. در این قسمت به برخی از رشته های تحصیلی مورد نیاز اشاره شده است ولی به علت تغییر این لیست مشاغل می توانید در مورد مشاوره مهاجرت آلمان با موسسه تماس گرفته و در این زمینه مشاوره رایگان دریافت نمایید.

مشاغل مورد نیاز کشور آلمان

همانگونه که ذکر شد، برای اطلاع دقیق از لیست مشاغل مورد نیاز و همچنین مشاوره اقامت آلمان می توانید با موسسه تماس گرفته و در زمینه ویزای جستجوی کار و لیست مشاغل مورد نیاز اطلاعات رایگان دریافت نمایید. نرخ بیکاری آلمان را می توانید در نمودار زیر مشاهده نمایید.

یکی دیگر از روشهای مهاجرتی به کشور آلمان از طریق تحصیل بوده و افرا علاقمند می توانند در مقاطع مختلف اقدام کرده و تحصیل کنند. لازم به ذکر است افرادی که علاقمند به اخذ مشاوره اقامت آلمان و کسب اطلاعات در زمینه تحصیل می باشند، می توانند با مطالعه دقیق این مقاله اطلاعات دریافت کرده و برای دریافت اطلاعات تخصصی در زمینه مشاوره اقامت آلمان موضوع تحصیل در آلمان را با کلید واژه ملک پور سرچ کرده و اطلاعات دقیق دریافت کنید. افرادی که علاقمند به تحصیل رایگان در آلمان می باشند باید به زبان آلمانی در سطح B2  تسلط داشته باشند.

ولی افراد می توانند در مقاطع مختلف تحصیلی در این کشور مشغول به تحصیل شده و بعد از اتمام تحصیل وارد بازار کاری شوند. تحصیل در مقطع لیسانس ۴ ساله بوده و با ارائه آیلتس ۶ می توانند مشغول به تحصیل شوند. نکته مهم مشاوره اقامت آلمان در زمینه تحصیل این است که افراد بعد از اتمام تحصیل می توانند ۱۸ ماه در این کشور حضور داشته و به دنبال کار مورد نظر باشند. یکی دیگر از مقاطع تحصیلی مقطع ارشد بوده و باید آیلتس حداقل ۶ ارائه داده تا بتوانند در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل کنند. در نظر داشته باشید که نوبت سفارت آلمان در کشور ایران برای ویزاهای تحصیلی بسیار کوتاه بوده و در کمتر از ۲ ماه نوبت سفارت متقاضیان می رسد.  یکی دیگر از مقاطع مهم تحصیلی که متقاضیان زیادی دارد مقطع دکتری بوده و افراد می توانند با ارائه حداقل ۱ مقاله ISI و مدرک زبان آلمانی و یا آیلتس برای پذیرش در این مقطع اقدام کنند. افرادی که مایل به اخذ بورسیه در این مقطع می باشند باید دارای رزومه خیلی قوی بوده و نمره آیلتس آنها حداقل ۷ آکادمیک باشد. شما عزیزان باید دقت داشته باشید که برای پذیرش در دوره دکتری باید سوپروایزر داشته و سعی در مکاتبه با آنها داشته باشید.

یکی از گزینه های مورد نظر برای دریافت مشاوره اقامت آلمان در زمینه سرمایه گذاری بوده و افراد علاقمند می توانند برای دریافت اطلاعات دقیقتردر زمینه مشاوره اقامت آلمان این مقاله را مطالعه کرده و همچنین برای دریافت اطلاعات تخصصی در مورد هر کدام از روشهای سرمایه گذاری موضوع مورد نظر را با کلید واژه ملک پور سرچ کرده و اطلاعات مفید دریافت کنند.

یکی از روشهای سرمایه گذاری در کشور و اخذ مشاوره اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت بوده و افراد علاقمند به دریافت اقامت آلمان باید بدانند که فقط ثبت شرکت منجر به اقامت نشده و برای دریافت اقامت از طریق ثبت شرکت باید پیشنهاد شغلی داشته باشند که موسسه حقوقی ملک پور در این زمینه و همچنین مشاوره اقامت آلمان خدمات ارائه می دهد. برای اقدام از روش ثبت شرکت باید حداقل مدرک لیسانس داشته، بیزینس پلن قوی ارائه داده، و سرمایه اولیه برای شرکت حدود ۲۵۰۰۰ یورو باشد. هزینه ثبت شرکت حدود ۴۰۰۰ یورو بوده و افراد با دریافت پیشنهاد شغلی بلوکارت آلمان را دریافت می کنند.

افرادی که علاقمند به دریافت بلوکارت می باشند:

مزیت های بلوکارت آلمان:

نکته مهم این قسمت این است که افراد با ثبت شرکت به اقامت این کشور نرسیده ولی با دریافت پیشنهاد شغلی از شرکت خود به اقامت این کشورمی رسند. بنابراین شما عزیزان باید در نظر داشته باشید که فقط ثبت شرکت در این کشور سوددهی داشته و مزیت های اقامتی ندارد. برای دریافت اطلاعات رایگان در زمینه مشاوره اقامت آلمان و همچنین ثبت شرکت با موسسه تماس گرفته و مشاوره رایگان در این زمینه دریافت نمایید.

 

یکی دیگر از روشهای سرمایه گذاری و مشاوره اقامت آلمان خرید ملک بوده ولی باید در نظر داشته باشید که خرید ملک برای شخص فقط سوددهی داشته ولی منجر به اقامت نمی شود. افرادی که  می توانند از طریق خرید ملک اقدام می کنند، می توانند در این کشور شرکت ثبت کرده و طرح تجاری خود را در مورد خرید و فروش ملک انجام دهند. برای دریافت اطلاعات دقیقتر با مشاورین موسسه تماس گرفته تا اطلاعات تکمیلی دریافت کنید.

یکی دیگراز روشهای سرمایه گذاری در این کشور که متقاضیان زیادی برای اخذ مشاوره اقامت آلمان دارد از طریق کارآفرینی بوده و افراد می توانند با ارائه یک طرح تجاری نوین و سرمایه گذاری حداقل ۱۰۰ هزار یورو به اقامت این کشور برسند. این روش از کارآفرینی در آلمان شبیه طرح ۱۰۰ هزار دلاری کانادا بوده و شخص باید حدود ۳۰۰ هزار یورو دارائی ارائه دهد. افرادی که علاقمند به اخذ اقامت از طریق کارآفرینی می باشند می توانند با ارائه طرح تجاری و سرمایه گذاری حداقل ۱۰۰ هزار یورو اقامت این کشور را اخذ کنند و لازم به ذکر است که طرح تجاری ارائه شده باید برای این کشور سوددهی داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه کارآفرینی آلمان و همچنین مشاوره اقامت آلمان می توانید اطلاعات تخصصی تر دریافت نمایید.

یکی دیگر از روشهای اخذ اقامت و تابعیت از طریق تولد بوده و برخی افراد علاقمند به اخذ مشاوره اقامت آلمان سوالات متعددی در مورد تولد در آلمان و اخذ تابعیت کشور آلمان دارند. به طور کلی کشورها دارای دو سیستم خون و خاک بوده و در این قسمت به توضیح مفصل هر دو خواهیم پرداخت. اگر کشوری دارای سیستم خاک باشد، فرزندی که در آن کشور متولد شود پاسپورت آن کشور به او تعلق یافته و تابعیت آن کشور را اخذ می کند. متقاضیات علاقمند به اخذ مشاوره اقامت آلمان باید بدانند که اکثر کشورها نظیر کشور آلمان از سیستم خون پیروی کرده و فرد با تولد در این کشور تابعیت این کشوررا اخذ نمی کند. شخص متولد شده در کشور آلمان در صورتی پاسپورت این کشور را اخذ می کند که یکی از پدر یا مادر از تبعه کشور آلمان باشد. بنابراین افرادی که به دنبال اخذ تابعیت از طریق تولد می باشند باید اطلاع داشته باشند که این کشور دارای سیستم خون بوده و یکی از والدین باید از تبعه این کشور باشد.

یکی دیگر از موارد جالب در زمینه مشاوره اقامت آلمان از طریق ازدواج بوده و افراد می توانند از طریق ازدواج با یک تبعه آلمانی  به اقامت این کشور برسند. اگر شخص با یک تبعه کشور آلمان یا شخصی که اقامت دائم این کشور را دارد ازدواج کند می تواند با داشتن شرایط خاص اقامت دائم و تابعیت این کشور را اخذ کند. لازم به ذکر است این مقاله توسط موسسه حقوقی ملک پور به نگارش درآمده و هر گونه کپی برداری بدون ذکر منبع غیر اخلاقی می باشد. شخص تبعه آلمانی باید تمکن مالی کافی ارائه داده و نشان دهد می تواند هزینه های زندگی خود و همسرش را تامین کند. یکی دیگر از شرایط لازم این است که ۲ سال از ازدواج آنها گذشته و ۳ سال در کشور آلمان زندگی کرده باشند. این جمله به این معنی است که متقاضیان باید نشان دهند که ازدواج آنها صوری نبوده و در صورت صوری بودن ازدواج آنها باید شخص کشور آلمان را ترک کند. بنابراین بعد از ۳ سال حضور در آلمان و زندگی مشترک می توانند برای اقامت دائم درخواست دهند. متقاضیان اخذ مشاوره اقامت آلمان می توانند برای بررسی مهاجرت ازروشهای دیگر با مشاورین تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت نمایند.

یکی دیگر از روشهای مهاجرت پناهندگی بوده و برخی افراد علاقمند به اخذ مشاوره اقامت آلمان در این زمینه می باشند. به عبارت ساده تر، یکی از ۶ روش مهاجرتی پناهندگی بوده که یکی از روشهای پرخطر بوده و موسسه حقوقی ملک پور در این زمینه فعالیتی نداشته و به هیچ عنوان توصیه نمی کند. این قسمت فقط برای اطلاع شما عزیزان علاقمند به مشاوره اقامت آلمان از خطرات پناهندگی نوشته شده و می توانید یا مشاورین موسسه حقوقی ملک پور تماس گرفته تا شرایط شما برای سایر روشهای مهاجرتی ارزیابی شود. متاسفانه برخی افراد به دلیل عدم آشنایی از سایر روشهای مهاجرتی نظیر تحصیل، کار و یا سرمایه گذاری اقدام به پناهندگی کرده و جان و مال خود و خانواده را به خطر می اندازند. بنابراین توصیه ما به شما عزیزان این است که در امر مهاجرت و اخذ مشاوره اقامت آلمان با وکیل مجرب مشورت کرده تا بهترین و امنترین روش مهاجرتی را برای شما عزیزان پیشنهاد کند.

یکی از سوالات مهم متقاضیان در زمینه مشاوره اقامت آلمان در مورد هزینه های زندگی در کشور آلمان می باشد. این کشور نسبت به سایر کشورهای اروپایی دارای هزینه زندگی مناسبی بوده و هزینه زندگی ماهیانه افراد به طور متوسط حدود ۸۵۳ یورو بوده و درآمد سالیانه آنها حدود ۱۰،۲۳۶ یورو می باشد. در این قسمت سعی کرده ایم به برخی هزینه های مهم زندگی نظیر هزینه اجاره مسکن و قیمت برخی مواد غذایی اشاره کنیم.

مشاوره اقامت آلمان و اخذ تابعیت آلمان

یکی دیگر از موضوعات مهم در مشاوره اقامت آلمان در مورد اخذ اقامت دائم و تابعیت این کشور می باشد. برای اقامت طولانی مدت، باید اقامت دائم کشور آلمان را اخذ کرده تا بتوانید در این کشور اقامت داشته و همچنین به سایر کشورهای عضو اتحادیه اروپا سفر کنید. برای اخذ اقامت کشور آلمان باید ثابت کنید که حداقل ۵ سال در این کشور کار کرده و در ۵ سال مدت اقامت مالیات این کشور را پرداخت کرده اید. یکی دیگر از شرایط اخذ اقامت دائم این کشور آشنایی کافی به زبان آلمانی می باشد. همانگونه که در قسمت های قبلی ذکر شد، ویزای تحصیلی منجر به اقامت نشده و باید به ویزای کاری تبدیل شود تا منجر به اقامت شود. یکی دیگر از نکات جالب که در قسمت قبل ذکر شد این است که اگر افراد بعد از اخذ بلو کارت، ۳۳ ماه متوالی در این کشور کار کند می تواند در کمتر از ۵ سال برای اقامت دائم اقدام کرده و ۱ یا ۲ سال بعد از اخذ اقامت دائم برای تابعیت این کشور اقدام کند. شما می توانید برای کسب اطلاعات دقیقتر و اخذ اطلاعات تخصصی تر در زمینه مشاوره اقامت آلمان با مشاورین ارشد صحبت کنید.مشاوره رایگان مهاجرت به آلمان

در این مقاله در مورد روشهای مختلف مهاجرتی و همچنین مشاوره اقامت آلمان بحث شده و تمام روشها نظیر تولد، ازدواج، تحصیل، کار، سرمایه گذاری و پناهندگی با جزئیات توضیح داده شد. در این مقاله به این نتیجه رسیدیم که ویزای تحصیلی ویزای موقت بوده و منجر به اقامت دائم نمی شود و برای اخذ اقامت دائم باید ویزای تحصیلی را به ویزای کاری تبدیل کرد. ولی روشهای دیگر مهاجرتی مانند کاری، سرمایه گذاری و یا ازدواج منجر به اقامت دائم شده و شما می توانید حداکثر بعد از ۵ سال اقامت دائم کشور آلمان را اخذ کرده و ۲ سال بعد از اخذ اقامت دائم پاسپورت این کشور را اخذ کنید. نکته مهم که شما عزیزان باید اطلاع داشته باشید ارائه مدارک کامل براساس هر روش مهاجرتی بسیار مهم بوده و در ویزا شدن بسیار تاثیر گذار می باشد. بنابراین پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که قبل از اقدام با وکیل مجرب درزمینه روش مهاجرتی مورد نظرو اخذ مشاوره اقامت آلمان مشورت کرده تا شرایط به طور کامل توضیح داده شود. همچنین شما عزیزان می توانید با موسسه حقوقی ملک پور تماس گرفته تا در زمینه مشاوره اقامت آلمان به طور کامل راهنمایی شوید.

مشاوره اقامت آلمان، ویزای تحصیلی و اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در این مقاله مورد تحلیل و بررسی علمی قرار گرفت. در این مقاله در مورد روشهای مختلف مهاجرتی و نحوه اخذ مشاوره اقامت آلمان پرداختیم. در این مقاله ذکر شد که ویزای تحصیلی یکی از ویزاهای موقت بوده و برای اخذ اقامت دائم باید ویزای تحصیلی به ویزای دیگر مانند کاری تبدیل شود تا منجر به اقامت دائم شود. یکی دیگر از مطالب مهم که در مقاله مشاوره اقامت آلمان مطالعه شد در مورد اقامت از طریق سرمایه گذاری بود. در این مقاله به این نتیجه رسیده شد که خرید ملک در این کشور منجر به اقامت دائم نشده ولی ثبت شرکت با اخذ پیشنهاد شغلی و همچنین کارآفرینی منجر به اقامت دائم می شود. سایر روشهایی که در مقاله مشاوره اقامت آلمان مورد تحلیل قرار گرفت روشهای کار، ازدواج، تولد و پناهندگی بوده که هر کدام با جزئیات توضیح داده شد. شما عزیزان برای کسب سایر اطلاعات می توانید با موسسه حقوقی ملک پور تماس گرفته و اطلاعات تکمیلی دریافت نمایید. یکی دیگر از روشها برای کسب اطلاعات در زمینه کشور آلمان و همچنین سایر روشها مشاهده ویدئوی راهنمای گام به گام انتخاب مسیر مهاجرتی می باشد. برای دریافت پاسخ سریعتر به سوال خود در زمینه مشاوره اقامت آلمان قسمت پایین مقاله را تکمیل نموده تا همکاران در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دیدگاه

Your browser does not support the video tag.

 

Your browser does not support the video tag.

 

 

 

 

malekpourmie.com

malekpourlaw.com

miestudy.com

miemalekpour.com

officialmalekpour.com

mielanguage.com

miesuccess.com

miejobs.com

دفتر مهاجرتی در شیراز , دفتر مهاجرتی در تهران , دفتر مهاجرتی در اصفهان , دفتر مهاجرتی در اهواز , دفتر مهاجرتی در گیلان مورد تحقیق و جست و جو بسیار قرار گرفته است ما دارای همکاران بسیار منظم و آموزش دیده ای در سراسر ایران هستیم . چنانچه مایلید لیست دفاتر ما و ارتباط آنها را با ما مطالعه نمایید ….


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon

در سال­ های اخیر ایرانیان زیادی اقدام به مهاجرت به سایر کشورها کرده ­اند. شاید بتوان گفت در بین کشورهای اروپایی کشور آلمان به علت صنعت قوی و برابری اجتماعی جذاب­ترین مقصد برای مهاجرت باشد. به گزارش وزارت کشور آلمان در سال ۲۰۱۶، ۲۶۴۰۰ نفر از ایرانیان در خواست پناهندگی به این کشور داده‌اند و تا پایان آن سال حدود ۹۶۳۰۰ نفر ایرانی ساکن آلمان بوده ­اند. با این وجود ایرانیان رده ۲۸ام را در بین خارجیان مقیم آلمان دارند که این آمار نشان دهنده آن است که آلمان کشور مقصد بسیاری از افراد دنیا است بنابراین طبیعی است که مهاجرت به آلمان جز سخت­ ترین فرایندهای اخذ مجوز مهاجرت و اقامت باشد. در این صورت می توان دلیل مشورت با وکیل مهاجرت به آلمان را فهمید.

در بررسی پرونده­ هایی­ که در دادگاه شکست خورده ­اند اغلب با مواردی برخورد می‌کنیم که مدارک ارسال شده برای اداره اتباع خارجی و سفارت ناقص بوده یا با استاندارهای خواسته شده منطبق نبوده است. لذا داشتن وکیلی باتجربه و معتبر از اتلاف وقت و هزینه متقاضیان جلوگیری می­ کند.

گاهی افراد با استناد به تجربیات دیگر افرادی که مسیر مهاجرت به آلمان را طی کرده ­اند اقدام به دادن درخواست مهاجرت می‌کنند. این در حالی است که هر پرونده با توجه به سن افراد، سابقه کاری، میزان تحصیلات، وضعیت مالی و شرایط خانوادگی آن­ها متفاوت است و تنها یک وکیل مجرب با همراه داشتن تیم با سابقه و با اشراف کامل به قوانین کشور آلمان می ­تواند کمک رسان و پیش برنده­ی مطمئن پرونده­های مهاجرت باشد.

از جمله خدماتی که وکیل مهاجرت به آلمان می­ تواند به شما ارائه دهد مشاوره در خصوص اقامت دائم یا موقت کشور آلمان است.

وکیل مهاجرت به آلمان می­ تواند در خصوص امور تجاری در فرآیند اخذ مجوز و ثبت شرکت به شما طرحی جامع دهد. و شما را در مورد امور ابتدایی چون گواهی نامه رانندگی، اجاره آپارتمان و دفتر برای شرکت همراهی می­ کند.مشاوره رایگان مهاجرت به آلمان

در پرونده ­های پذیرش تحصیلی نیز وکیل مهاجرت به آلمان می­ تواند برای شما اقدام به اخذ پذیرش دانشگاه­، پذیرش برای گذراندن دوره­ های زبان و تطابق مدارک دوره­ های فنی حرفه ­ای در آلمان نماید.

همان طور که گفته شد پرونده­ های مهاجرت به آلمان ممکن از طرق مختلف مانند تحصیلی، کاری، ازدواج و غیره باشد. که در اینجا به تشریح مختصری از این موارد می ­پردازیم.

ویزای کار آلمان به دو صورت ویزای کار (بلوکارت) و ویزای جستجوی کار آلمان  (Job Seeker) صادر می ­شود.

برای دریافت ویزای کار کشور آلمان باید یک رزومه در ارتباط با مشاغل اعلام شده این کشور به همراه مدرک زبان آلمانی B1 یا زبان انگلیسی داشته باشید. و در صورت گرفتن پذیرش از یکی از شرکت ­های آلمان این ویزا برای شما صادر می­ شود. اعتبار این ویزا ۴ ساله است و در صورتی که مدت قرارداد شرکت با شما کمتر از ۴ سال باشد، اعتبار ویزا نیز به همان اندازه کمتر می ­شود. تمام افراد خانواده تحت تکفل فرد متقاضی می­ توانند از ابتدا با آن به کشور آلمان بروند. امکان کار برای اعضای خانواده نیز وجود دارد ولی هیچ یک از اعضا حق تحصیل در آلمان را ندارند. در صورت ۲۱ ماه کار شخص می ­تواند تقاضای اقامت آلمان را بدهد.

در ویزای جستجوی کار آلمان نیازی نیست در ابتدا از شرکتی پذیرش گرفته باشید بلکه شما به آلمان می ­روید و ۶ ماه فرصت دارید تا کاری از لیست مشاغل مورد نیاز آلمان را بیابید. مبلغ قرارداد با شرکت نباید سالانه زیر ۵۱۰۰۰  یورو باشد. زمانی که بتوانید قرارداد بنویسید ویزای جستجوی کار قابل تبدیل به ویزای کار آلمان می­ شود.

گفتنی است که در تمام این مراحل، از برگرداندن رزومه شما به آلمانی تا انجام کارهای جستجوی کار را وکیلی با تجربه می ­تواند پیش ببرد.

اگر قصد تحصیل در کشور آلمان را دارید، ابتدا باید از یکی از دانشگاه ­ها یا کالج‌های این کشور پذیرش بگیرید. و سپس با داشتن و نامه پذیرش و دیگر مدارک مورد نیاز به سفارت آلمان برای گرفتن ویزا تحصیلی مراجعه کنید.

بخشی از مدارکی از شما می­ خواهند شامل گواهی پایان دوره­ی سه سال دبیرستان، گواهی پایان دوره پیش دانشگاهی، گواهی پایان دوره کارشناسی یا کارشناسی ارشد، (لازم به ذکر است که علاوه بر داشتن اصل مدارک تحصیلی ترجمه ­ی رسمی آن­ها نیز نیاز است.) گواهی پشتیبانی مالی، (که یا شامل داشتن تمکن مالی به ارزش ۸۶۰۰ یورو یا گواهی ضمانت و پشتیبانی شخصی در کشور آلمان می ­باشد.) است.

زبان تحصیل در دانشگاه ­های آلمان ، انگلیسی و آلمانی است و مدرک زبان به شرایط موسسه­ ای که از آن پذیرش گرفته­ اید مرتبط است. پذیرش بدون مدرک زبان نیز میسر است ولی عموماً دانشگاه ­ها شرط آیلتس ۶ یا مدرک B1 را دارند.

برای متقاضی تحصیل در آلمان امکان اخذ ویزای همراه نیز وجود دارد. و پس از پایان تحصیل در صورت یافتن کار در آلمان امکان اقامت وجود دارد. در زمان تحصیل شخص می­ تواند به تمام کشورهای شینگن سفر کند.

داشتن یک وکیل مهاجرت به آلمان که باتجربه و خبره باشد و به تمامی قوانین آلمان در زمینه مهاجرت آگاه باشد می ­تواند سریع­ترین و مطمئن‌ترین راه برای شما در دریافت ویزای کشور آلمان باشد.

خواندن ادامه

خواندن ادامه

خواندن ادامه

خواندن ادامه

خواندن ادامه

خواندن ادامه

خواندن ادامه

خواندن ادامه

خواندن ادامه

خواندن ادامه

خواندن ادامه

خواندن ادامه

سلام خدمت شما، من 36 سالمه مدرک دکتری کشاورزی از دانشگاه دولتی ایران دارم ولی سابقه کاری ندارم مدرک زبان آیلتس با نمره7 ومدرک زبان آلمانی b2 را دارم آیا شانس اخذ ویزای کار آلمان رو دارم. ممنونم.

سلام توصیه بنده به شما اینه که تا فرصت دارید در رابطه با رشته خودتون مشغول به کار بشید و تجربه کاری کسب کنید. ولی با این حال اگر مسولیت پیدا کردن کار در آلمان به عهده شما باشه، میتونیم برای جاب سیکر اقدام کنیم. سطح زبانتون نسبتا خوبه.

با عرض سلام و‌خسته نباشید من میخواستم برای اوسبیلدونگ اقدام کنم برای آلمان آرایشگر ناخن هستم مدرک فنی و حرفه ای و یک مدرک از کمپانی اورلی روسیه دارم چطور میتونین به من کمک کنیدفقط مدرک زبان فعلا ندارم

با سلام برای اخذ پذیرش اوسبیلدونگ چند فاکتور مهم را باید مد نظر داشته باشید. یک سن شما. دو تسلط به زبان آلمانی و داشتن مدرک زبان معتبر. سه با کمک وکلای کاریابی و مهاجرتی بتوانید در آلمان اسپانسر و کارفرما پیدا کنید. چهار انجام فرآیند ویزا به کمک وکیل. از آنجا که فرآیند کاریابی و ویزای آلمان زمانبر هستند شما فرصت دارید که پس از عقد قرارداد با موسسه کاریابی، زبان آلمانی را فراگیرید و مدرک زبان مورد تقاضای کارفرما و سفارت را اخذ نمایید.

درودوسپاس قصدمهاجرت همیشگی ب آلمان بدون برگشت,لطفاراهنمایی کنید

با سلام لطفا فرم ارزیابی و مشاوره مهاجرت موجود در وب سایت را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما بهترین راه مهاجرت را به شما ارائه دهند.

سلام من 36 سالمه ارشد عمران مدیریت پروژه هستم مدارک اموزشی زیادی دارم در زمینه مهندسی عمران و مدیریت پروژه سابقه بیمه کافی مرتبط دارم ولی نمره زبان ندارم و سطح زبانم هم بالا نیست ایا راهی هست جهت رفتن به المان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟.ضمنا متاهل هستم ولی فرزندی ندارم

سلام وقت بخیر با توجه به رزومه ای که دارین شانس خوبی برای کار المان دارین. لطفا فرم ارزیابی رو تکمیل کنید.

سلام وقت شما بخیر. من 18 سالمه و 6 ماه دیگه دیپلم میگیرم، میخواستم بدونم شرایطم برای مهاجرت تحصیلی به المان در رشته مهندسی کامپیوتر چجوریه؟

سلام وقت شما بخیر انتخاب بسیار هوشمندانه ای دارید، علاوه بر اقدامات اولیه و تشکیل پرونده در زمان بندی مناسب ، لازم است که برای زبان آلمانی بصورت مستمر و هدفمند وقت بگذارید.

سلام خسته نباشين من ٣٢سالمه داراي مدرك ارشد مامايي هستم .به زبان انگليسي كلا مسلط هستم ميخواستم دكترا او المان بخونم لطفا منو راهنمايي كنيد دو سال سابقه كار دارم

سلام وقت بخیر در نظر داشته باشید که با احتساب سابقه کاری که فرمودید حدود ۴سال گپ تحصیلی دارید ، درصورت امکان برای بررسی پرونده مورد نظر با موسسه بصورت مستقیم در تماس باشیدمشاوره رایگان مهاجرت به آلمان

سلام من 35 سالم هست نزديک به 8 سال سابقه کار در هنر صنايع دستي ( معرق ،معرق منبت، منبت) را دارم مدرک تحصيليم ديپلم هست 2 سال بيمه خود صنايع دستي هستم متاهل داراي کارت صنعتگري ، خانمم 35 سال سن دارد آيا امکان مهاجرت براي ما هست متشکرم

سلام . بله شما میتونید مهاجرت کاری انجام بدید. اطلاعات بیشتری در مورد سوابق کاری و مدارک مرتبط در اختیار ما بگذارید. لطفا فرم ارزیابی را تکمیل کنید.

سلام من تیر ماه امسال وقت مصاحبه پیوست به همسر داشتم ، ۳ هفته قبل مدارکم به ایران ارسال شد و هفته ی پیش منو ریجکت کردن و گفتن باید همسر شما ۲ سال از اقامتش در المان بگذره تا ویرا بگیرین ، همسر من برای بلو کارت اقدام کرد و ۲ هفته ی دیگه کارتش صادر میشه ، میخواستم بدونم با توجه به شرایط جدید همسرم با بلو کارت اعتراض من جواب میده؟ یعنی امکان گرفتن ویزا رو دارم ؟

بله کشور آلمان در سال ۲۰۲۰ شرایط پیوست ویزای کاری را تسهیل کرده. و شما می توانید در صورت ارائه درخواست اعتراض قانونی از طریق وکیل ویزای خود را اخذ کنید و در آلمان به همسرتان ملحق شوید.

سلام من ۱۵ سالمه یه اشنا تو المان دارم ولی نمیتونه بخم دعوت نامه بده میخوام بدونم برای پناهندگی به المان چه کار هایی باید انجام بدم میخوام نهایتا تا سال ایده اون جا باشم تو مقاله هایی که خوندم گرفتن ویزا ی المان سخته چطور برم المان ؟ لطفا راهنمایی کنید

سلام وقت شما بخیر انتخاب کشور آلمان ،انتخاب بسیار خوبی میباشد، اما در مورد روشی که مد نظر شما میباشد ، نه انجام میدهیم و نه توصیه می کنیم، شرایط سنی شما بسیار عالی است به شرط اینکه برای زبان آلمانی اقدام کنید و بعد از گرفتن دیپلم از طریق اوس بیلدونگ ، با تمام امتیازات شهروندی و حقوق مناسب و آموزش مهارت مورد علاقه خودتون، بتونید وارد آلمان بشوید.

سلام میخواستم بپرسم ایا اگراز دیپلم بخواهیم ویزای تحصیل رایگان المان روبگیریم ایا حتما باید قبلش کنکور سراسری ایران رو قبول شده باشیم با نیازی نیست ممنون

با سلام باید حتما قبولی کنکور سراسری داشته باشید. پیروز باشید

با سلام من دیپلم تجربی دارم و رشته ی دانشگاهی من علوم تربیتی هست اما حرفه ی اصلی من نقاشی است و میخوام در دانشگاه هنر برلین تحصیل رایگان کنم و چند ساله نقاشی کار میکنم و مدرک زبان b1 رو دازم میخواستم بدونم میتونم موفق بشم تا بورسیه تحصیلی بگیرم؟

سلام. دانشگاههای المان اکثرا رایگان هستن. بستگی به معدل و ریز نمرات و سن شما داره. لطفا شرایط سنی و معدلتون رو بفرمایید تا راهنماییتون کنم.

با سلام سایت انابین مدرک های کارشناسی ناپیوسته رو تایید نمیکنه؟ اگر براشون ارسال کنم چطور؟رشته برق قدرت

سلام خدمت شما بستگی به دانشگاهی دارد که مدرک کارشناسی گرفتید. اگر مورد تایید باشد نیازی به ارسال نیست.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

عدد 88 را به سامانه زیر ارسال کنید. 

02122654650

ما با شما برای ارزیابی شرایط تماس می گیریم.

برای اطلاع از جدیدترین برنامه ها و اخبار مهاجرتی ما را در اینستاگرام دنبال کنید

#هرمس_اپلای

موسسه مهاجرتی هرمس اپلای با مجوز کاریابی خارجی از وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی به شماره مجوز 52009

شما خواهید آموخت :

موسسه مهاجرتی ویزا نیو با بهره‎گیری از نیروهای با تجربه و خبره در امور اخذ اقامت کشورهای خارجی، ویزا و پاسپورت به شما کمک خواهد کرد که تمامی مراحل شروع زندگی در کشور مورد نظرتان را با اطمینان و با چشمانی باز طی نمایید. اگر شما هم در زمره افرادی قرار دارید که قبل از گرفتن تصمیم‎های مهم، تمامی جوانب آن را بررسی نموده و بی‎گدار به آب نمی‎زنید، هدیه این موسسه به شما، انتقال تمامی تجربیات اخذ اقامت در قالب مشاوره رایگان مهاجرت حضوری و تلفنی است.

شما با تصمیم به مهاجرت تمامی دلبستگی های خود در کشور خود را کنار می گذرید و به کشوری بیگانه می روید. شغل خود را از دست می دهید، به خانه باز نخواهید گشت، هیچ دوست و آشنایی نخواهید داشت و باید زندگی جدیدی را از صفر پایه ریزی کنید. بنابراین بسیار مهم است که قبل از هرگونه اقدام برای مهاجرت از تمامی ابعاد آن اطلاع داشته باشید و از روش های درست مهاجرت اقدام به ترک کشور خود نمایید.

فاصله بین شکست یا موفقیت شما در حین انجام مراحل مهاجرت و همچنین ساخت زندگی بهتر در کشور جدید تنها یک قدم است که می‎تواند یک قدم اشتباه و یا سنجیده باشد. نکات ریز بسیاری در فرآیند مهاجرت وجود دارد که اطلاع از همه آنها نیازمند کسب تجربه در گذر زمان است.

برای موفقیت در مهاجرت و اقامت و زندگی در کشوری بیگانه فرد باید از امکاناتی شامل علم و تجربه برخوردار باشد، در واقع اکثر افرادی که با مشکلات پیچیده در این زمینه مواجه شده‎اند افرادی هستند که بدون داشتن آگاهی و علم کافی دست به عمل زده‎اند.مشاوره رایگان مهاجرت به آلمان

اگر می‎خواهید زندگیتان را در کشوری جدید از صفر پایه‎ریزی نمایید بهتر است در زمینه‎های مختلف اطلاعات درست را جمع‎آوری نمایید، باید اطمینان حاصل نمایید که اطلاعاتتان صحیح و به روز بوده و برای شرایط شما مناسب است. تمامی این موارد نیاز به تجربه نیز دارند، زیرا علم بدون تجربه ارزش چندانی ندارد.

البته تجربه به تنهایی نیز کافی نیست و به هیچ عنوان نمی‎تواند جای علم را بگیرد، در واقع ترکیب علم و تجربه در کنار هم است که شما را به هدف نزدیک می‎کند. بدست آوردن علم و تجربه برای هر فردی زمان می‎برد و همه افراد نمی‎توانند به هنگام تصمیم‎گیری خودشان به دنبال کسب تجربه بروند، زیرا این امر مستلزم صرف زمان، هزینه و شکست‎های احتمالی است. استفاده از خدمات مشاوره می‎تواند گام مناسبی در این زمینه باشد، شما با بهره‎مندی از مشاوره ارزشمند و صحیح خواهید توانست اطلاعات مورد نیازتان را بدون صرف زمان طولانی برای تحقیق و تجربه بدست آورید.

مشاوره رایگان تلفنی و حضوری کلید موفقیت ماست؛ ما تا زمانی که برای شما کاری انجام نداده‌ایم، هزینه‌ای دریافت نمی‌کنیم. در جلسات مشاوره تلفنی و حضوری می‌توانید با انواع روش‌های مهاجرتی آشنا شوید، پیشنهادهای ویژه مهاجرتی را دریافت نموده و با بررسی و تحلیل شرایط اجتماعی و اقتصادی روش مهاجرتی متناسب با شرایط خود را انتخاب نمایید. برخی از خدمات مشاوره‌ای ما به شرح زیر هستند:

✅ همکاری و همراهی شما تا رسیدن به هدف نهایی
✅ امکان برقراری ارتباط تلفنی در طی مراحل و دادن مشاوره‎های مستمر
✅ معرفی بهترین روش مهاجرت با توجه به شرایط متقاضیان
✅ کمک به انتخاب کشور مقصد برای متقاضیان
✅ معرفی کشور مناسب برای شما با توجه به میزان هزینه و شرایطتان

درصورتی‌که قصد مهاجرت داشته و تمایل دارید از مشاوره رایگان ما استفاده نمایید، فرم مشاوره رایگان را از قسمت زیر تکمیل نمایید و منتظر تماس در اسرع وقت کارشناسان ما جهت مشاوره رایگان مهاجرت به صورت تلفنی و حضوری باشید. نکته : لطفاً درصورتی‌که متقاضی مهاجرت کاری (جاب آفر) هستید، جهت تسریع در روند انجام کار، رزومه خود را در انتها بارگذاری نمایید؛ پس از بررسی، مشاورین ما با شما تماس خواهند گرفت.

در صورتی که متقاضی ویزا کار به صورت جاب آفر یا ویزا توریستی هستید می توانید این فرم را تکمیل نماپید این خدمات به صورت رایگان می باشد.

متقاضیان مهاجرت از طریق تحصیلی غیر بورسیه، ثبت شرکت، سرمایه‌گذاری، خرید فرانچایز و خرید ملک برای دریافت مشاوره تخصصی و مرحله به مرحله مهاجرتی در خصوص این روش‌ها با پرداخت هزینه، زمان دقیق مشاوره خود را تعیین و ثبت نمایید.

دریافت وقت مشاوره VIP

ویزا نیو با برخورداری از همکاری وکلای خارجی، اعضای باتجربه و همچنین استفاده از کلیه امکانات علمی، در امور مربوط به مهاجرت و دریافت پاسپورت و اخذ اقامت فعالیت می‌نماید. تمامی خدمات مشاوره‌ای موسسه مهاجرتی ویزا نیو کاملاً رایگان می‌باشد و افراد می‌توانند سؤالات خود را بدون هیچ‌گونه محدودیتی در جلسات مشاوره حضوری و تلفنی با موکلین مطرح نمایند.

تصمیم گیری در زمینه مهاجرت به خارج از کشور، یکی از تصمیمات سخت و پر حاشیه زندگی هر فرد است که داشتن اطلاعات مناسب در این زمینه، کمک شایانی به اتخاد تصمیم درست و سرنوشت ساز وی می کند. در واقع پیش از گرفتن هر تصمیمی درباره مهاجرت به یک کشور، باید اطلاعاتی نظیر راه های مهاجرت، هزینه مهاجرت، وضعیت اقامت در آن کشور، هزینه های زندگی، وضعیت کار و تحصیل و … کسب کرد تا بتوان تصمیمی آگاهانه و مطمئن گرفت.

اگر به دنبال آن هستید که بهترین روش ممکن مهاجرت به آلمان را با توجه به شرایط خود و خانواده تان را با توجه به بنیه مالی، زمان، تحصیلات، حرفه و شغل و… بدانید تنها کافی ست تا با کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی جی آی اس تماس گرفته و از مشاوره رایگان مهاجرت به آلمان برخوردار شوید.

شرکت مهاجرتی جی آی اس (Germany Immigration Services) مستقر در شهر فرانکفورت آلمان و فعال در زمینه ارائه خدمات تخصصی مهاجرتی به کشور آلمان است که با برخورداری از کارشناسان متخصص و با تجربه و صدها پرونده موفق در زمینه مهاجرت به کشور آلمان، پیشرو در ارائه خدمات مهاجرتی بدون واسطه به متقاضیان مهاجرت به این کشور مهاجرپذیر می باشد. چشم انداز مدیران این شرکت حذف موسسات و شرکت های واسطه و ارائه مستقیم خدمات تخصصی مهاجرتی به متقاضیان مهاجرت به آلمان است تا بدین ترتیب تمامی علاقه مندان بتوانند با هزینه ای بسیار مناسب تر به این کشور محبوب مهاجرت کرده و در آن اقامت نمایند.

خدمات ویزا

خدمات سفارت

مشاوره رایگان مهاجرت به آلمان

خدمات اقامت

اخذ پذیرش تحصیلی

اخذ ویزای جستجوی کار

خدمات پناهندگی

ثبت شرکت

تمام حقوق این سایت برای شرکت مهاجرتی جی آی اس محفوظ می باشد.

مشاوره رایگان مهاجرت به آلمان
مشاوره رایگان مهاجرت به آلمان
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *