مشاوره رایگان مهاجرت به نیوزلند

 
helpkade
مشاوره رایگان مهاجرت به نیوزلند
مشاوره رایگان مهاجرت به نیوزلند

مهاجرت به نیوزلند ، وکیل مهاجرت به کشور نیوزلند ، شرایط مهاجرت به کشور نیوزلند ، امتیازبندی مهاجرت به کشور نیوزلند و مهاجرت به نیوزلند از طریق تخصص را در این مقاله مورد بحث و بررسی علمی قرار می دهیم. شرایط مهاجرت به نیوزلند چگونه است؟ امتیاز بندی مهاجرت به کشور نیوزلند به چه شکل می باشد؟ آیا مهاجرت به کشور نیوزلند از طریق تخصص امکان‌پذیر است؟ آیا به وکیل مهاجرت به نیوزلند برای مهاجرت به این کشور نیاز است؟ در این مقاله به تمامی سوالات یاد شده پاسخ می‌دهیم و اطلاعات به روز و دقیقی را در اختیار علاقه مندان مهاجرت به کشور نیوزلند قرار می دهیم. موسسه حقوقی ملک پور ( MIE اتریش ) با بیش از ۱۵ سال سابقه در یاری رسانی به متقاضیان مهاجرت به کشور نیوزلند این مقاله را برای شما فراهم نموده است در صورت تمایل می توانید از مشاوره رایگان مهاجرت به کشور نیوزلند توسط موسسه ما استفاده نمایید. برای این منظور می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های موسسه تماس گرفته و از مشاورین کاردان ما مشاوره رایگان دریافت کنید.

شما می توانید از طریق دریافت مشاوره رایگان شرایط و اطلاعات تماس خود را وارد کرده تا مشاوران ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند و شرایط شما را برای مهاجرت بررسی کنند.

کشور نیوزلند واقع در اقیانوس آرام نزدیک ترین کشور به استرالیا می باشد. پایتخت این کشور ولینگتون و شهر مهم دیگر آن اوکلند می باشد. واحد پول این کشور دلار نیوزلند است. ارزش هر دلار نیوزلند برابر ۰٫۵۴ یورو می باشد. شما باید شرایط مهاجرت به کشور نیوزلند را که در ادامه به تفصیل در مورد آن صحبت می کنیم را داشته باشید تا بتوانید از امتیازبندی مهاجرت به نیوزلند عبور نموده و به این کشور مهاجرت نمایید. برای مهاجرت به این کشور از طریق تخصص باید چندین سال سوابق کاری با مدارک تحصیلی بالا داشته باشید تا بتوانید از این طریق به کشور نیوزلند مهاجرت نمایید. برای مهاجرت از طریق تحصیل به این کشور نیز باید زبان انگلیسی را به خوبی فرا گرفته باشید و همچنین واجد شرایط پذیرش دانشگاه های این کشور نیز باشید. راه دیگر مهاجرت به این کشور سرمایه گذاری می باشد و از این طریق باید شما مبالغ سرمایه لازم و همچنین تخصص مورد نظر را در این سرمایه‌گذاری داشته باشید. مهاجرت از طریق ازدواج به نیوزلند در صورتی که با فردی که از این کشور اقامت دائم و یا شهروندی داشته باشد انجام شود می‌تواند موجب اقامت شخص شود مهاجرت به این کشور از طریق تولد و پناهندگی نیز امکان پذیر است. شایان ذکر است که بهره‌مندی از وکیل مهاجرت به نیوزلند برای افراد متقاضی امری الزام آور است، زیرا ویزای این کشور با سختگیری زیادی صادر می گردد. در ادامه به تفصیل در مورد این موارد صحبت خواهیم کرد و توضیحات لازم را به شما عزیزان می‌دهیم.

مشاوره رایگان مهاجرت به نیوزلند

نیوزلند از چندین جزیره ی کوچک و بزرگ تشکیل گردیده و در جنوب غربی اقیانوس آرام قرار دارد. پایتخت نیوزلند شهر ولینگتون می باشد و واحد پول آن دلار نیوزلند است. جمعیت این کشور قریب به پنج میلیون نفر بوده و آمار وقوع جرم و جنایت در این کشور به نسبت سایر کشور ها بسیار پایین تر است. این کشور چند صد سال است که از سایر خشکی های زمین دور بوده و نزدیک ترین کشور به آن استرالیا بوده که در حدود ۲ هزار کیلومتر با نیوزلند فاصله دارد.

مهاجرت به نیوزلند در طی سالهای اخیر مد نظر گروهی از افراد قرار گرفته است و از طرق مختلفی از جمله کار در نیوزلند، تحصیل در نیوزلند، سرمایه گذاری در نیوزلند، ازدواج و سایر روش ها می توان به منظور اخذ اقامت نیوزلند اقدام کرد که در ادامه به بررسی انواع روش های مهاجرت به نیوزلند میپردازیم.

⭐️ محصول ویدئویی بی سابقه برای مشتاقان پیدا کردن کار در خارج از کشور ⭐️

شما با تهیه و تماشای این محصول ویدئویی می توانید به تنهایی ( بدون کمک وکیل مهاجرت ) در خارج از کشور کار پیدا کرده و برای اخذ اقامت خود اقدام نمایید.

برای مهاجرت به کشور نیوزلند از طریق تخصص و کار باید شما در رشته های مورد نیاز کشور نیوزلند تخصص و مدارک تحصیلی معتبر داشته باشید. ویزای کاری این کشور از سیستم امتیازدهی استفاده می‌کند و بر اساس شرایط شما امتیازتان محاسبه می گردد. عواملی مانند: سن، تجربه کار، مدارک تحصیلی شما و پیشنهاد شغلی در صورت وجود است که امتیازبندی مهاجرت به نیوزلند را شامل می شود. از طرف دیگر شخص متقاضی باید حتماً سن زیر ۵۵ سال داشته باشد. همچنین دانش زبان انگلیسی بالایی برای ویزای کاری نیوزلند نیز از شرایط مهاجرت به این کشور از طریق کار است. از طرف دیگر برای گرفتن این نوع ویزا باید شخص سلامتی روحی، روانی و جسمی لازم را داشته باشد. مراحل ویزای کاری نیوزلند به این صورت است که ابتدا شما باید امتیازات خود را محاسبه نمایید و پس از آن هزینه های مربوطه را پرداخت نمایید که این هزینه ها معمولا به صورت آنلاین پرداخت می شود. در صورتی که شما امتیازات لازم را بیاورید، به شما دعوت نامه داده می شود که از طریق آن می توانید برای درخواست اقامت نیوزلند اقدام نمایید. همچنین برای درخواست اقامت شما باید هزینه ای دیگر را پرداخت نمایید. پس از درخواست اقامت کشور نیوزلند میتوانید برای ویزای خود اقدام نمایید. در نمودار زیر می توانید نرخ بیکاری کشور نیوزلند را ببینید که در آخرین مقدار ثبت شده برابر با ۴ درصد می باشد. این نرخ برای کاریابی مناسب بوده و کاریابی در این کشور تقریبا آسان می باشد.

مزیتی که مهاجرت کاری به نسبت سایر روش های مهاجرتی دارد این است که شخص نگرانی از بابت هزینه های خود نداشته و پس از ۵ سال کار در این کشور و پرداخت مالیات می تواند برای اخذ اقامت دائم این کشور درخواست دهد. به منظور مهاجرت به نیوزلند از طریق کار شخص میبایست از کشور نیوزلند پیشنهاد شغلی داشته باشد، همچنین شرایط سنی مناسبی داشته و از شرایط جسمی و روحی ایده آلی برخوردار باشد و حداقل آیلتس ۶٫۵ جنرال داشته باشد تا بتواند در جدول امتیاز بندی امتیازات لازم را کسب کند و واجد شرایط اخذ ویزای کاری نیوزلند شود.

راه دیگر مهاجرت به نیوزلند، تحصیل در این کشور است. برای تحصیل در نیوزلند ابتدا باید شما پذیرش از یک دانشگاه داشته باشید تا بتوانید برای ویزای تحصیلی نیوزلند اقدام نمایید. برای پذیرش هر دانشگاه باید شما حداقل مدرک آیلتس ۶ به بالا را داشته باشید. داشتن دیپلم ۱۲ ساله و معدل مورد نیاز برای دانشگاه مقصد یکی از الزامات برای پذیرش این دانشگاه است. از آنجا که هزینه های تحصیل در هر دانشگاه و هر رشته متفاوت می باشد، بهتر است هر شخص با توجه به تمکن مالی خود دانشگاه و رشته تحصیلی خود را مشخص نماید. برای تحصیل در هر مقطع دانشگاهی مبالغ هزینه تحصیل متفاوت است و همچنین نوع دانشگاه نیز در این امر موثر می باشد. گپ تحصیلی برای کشور نیوزلند بسیار مهم می باشد و گپ تحصیلی بالای دو سال برای شخص احتمالا در هنگام اخذ ویزا مشکل ایجاد نماید. برای تحصیل در مقاطع لیسانس و فوق لیسانس طبق شرایطی که گفته شد باید عمل کنید. اما برای تحصیل در مقاطع دکترا متفاوت است برای تحصیل در مقطع دکترا باید ابتدا یک سوپروایزر و یا استاد راهنما پیدا کنید که از طریق آن بتوانید رزومه خود را به دانشگاه معرفی کنید و دانشگاه مورد نظر به شما پذیرش دهد. داشتن رزومه خوب و مقالات ISI و کتاب‌های علمی از مواردی است که برای پذیرش گرفتن در دانشگاه‌ها می‌تواند برای شخص شانس بالایی را ایجاد کند. پیدا کردن استاد راهنما نیز یکی از سخت ترین کارهایی است که دانشجویان باید انجام دهند. برای تحصیل دکترا در نیوزلند مدرک آیلتس ۷ به بالا نیز نیاز است. امکان گرفتن بورسیه های تحصیلی در مقاطع مختلف تحصیلی برای دانشجویان کمی سخت می باشد، زیرا از در واقع روند اخذ بورسیه های تحصیلی به این شکل می باشد که شخص باید در ترم های اولیه پس از ورود به خود نشان دهد که تلاش کافی را داشته و نمرات بالایی نیز کسب کرده است تا بتواند از سهمیه بورسیه استفاده نماید.

در ادامه نام تعدادی از برترین دانشگاه های کسور نیوزلند را مشاهده می فرمایید.

هزینه های تحصیل در دوره های مختلف تحصیلی در نیوزلند را می توانید در جدول زیر مشاهده نمایید:

در صورت اقدام برای ویزای تحصیلی نیوزلند :

بهترین کشور برای تحصیل ایرانیان

 

مهاجرت به نیوزلند از طریق تحصیل یکی دیگر از روش های مهاجرت به این کشور می باشد که هر ساله مورد توجه دانشجویانی از سایر کشور ها قرار میگیرد. به منظور تحصیل در نیوزلند شخص می بایست مدارک لازم را حاضر نموده و برای اخذ پذیرش از یک دانشگاه یا کالج در مقطع تحصیلی مورد نظر اقدام نماید.

تحصیل در نیوزلند برای دانش آموزان کمتر از ۱۸ سال به زبان انگلیسی تقریبا رایگان است و هزینه های تحصیل در این مقاطع توسط دولت این کشور پرداخت می شود. دانش آموزان بین المللی برای تحصیل در مدارس نیوزلند میبایست قیم قانونی داشته باشند و یا خانواده ای را معرفی کرده که سرپرستی وی را در طول دوره ی تحصیلی ایشان به عهده بگیرد. همچنین میبایست تمکن مالی خود را به اثبات رساند.

به منظور تحصیل در دوره ی کارشناسی شخص می بایست حداقل آیلتس ۶ داشته باشد تا بتواند برای اخذ پذیرش در دانشگاه های این کشور اقدام نماید. همچنین مدت زمان تحصیل در دوره ی کارشناسی در حدود ۳ الی ۴ سال بوده و هزینه ی تحصیل در دانشگاه های این کشور بین۱۰ تا ۲۵ هزار دلار بوده که بسته به دانشگاه و رشته ای که شما را پذیرش می کند متغیر است.

تحصیل در نیوزلند در مقطع کارشناسی ارشد نیازمند داشتن حداقل آیلتس ۶٫۵ می باشد و تحصیل در این مقطع در حدود ۲ سال به طول می انجامد. همچنین دانشجو پس از گذراندن دوره ی تحصیلی خود می تواند برای تمدید ویزای خود اقدام کرده و تا مدت زمان مشخصی به منظور کاریابی در کشور نیوزلند حضور داشته باشد.

به منظور اخذ پذیرش در مقطع دکتری شخص می بایست رزومه و پروپزال بسیار قوی داشته باشد و بتواند حداقل ۲ مقاله ISI ارائه دهد. همچنین به منظور اخذ پذیرش میبایست با یک استاد راهنما (سوپر وایزر) در دانشگاه مقصد مکاتبه کند و تا پذیرش شخص توسط ایشان مورد تایید قرار گیرد. تحصیل در مقطع دکتری نیازمند داشتن حداقل آیلتس ۷ بوده و مدت زمان تحصیل، با توجه به رشته ی شخص بین ۳ الی ۶ سال متغیر می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید تحصیل در نیوزلند را با کلیدواژه ملک پور در گوگل سرچ کنید.

در جدول زیر نام ۸ مورد از دانشگاه های برتر نیوزلند به همراه رتبه دانشگاهی و آدرس سایت آن دانشگاه ها به حضورتان ارائه می گردد :

برای سرمایه‌گذاری در کشور نیوزلند باید استانداردهای سرمایه‌گذاری را مورد بررسی قرار داد یکی از مهم‌ترین استانداردهای سرمایه‌گذاری نرخ خطر مصادره اموال در این کشور می باشد. این نرخ نشان دهنده این است که به چه مقدار میزان خطر مصادره اموال در این کشور وجود دارد. خطر مصادره اموال در بازه عدد ۱ تا ۷ واحد محاسبه می شود. در نمودار زیر می بینید که نرخ خطر مصادره اموال در کشور نیوزلند به میزان یک واحد می باشد که کمترین میزان ممکن است و خطر مصادره اموال در این کشور تقریباً وجود ندارد و برای سرمایه گذاری کشوری مناسب محسوب می شود.

از جمله راه‌های مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری می باشد که روش‌های در ادامه بررسی شده است :مشاوره رایگان مهاجرت به نیوزلند

در کشور نیوزلند صرف خرید املاک و مستغلات ، اقامتی به شخص داده نمی شود. در واقع قوانین این کشور به این صورت است که با خرید ملک نمی‌توانند شخصی اقامت کشور نیوزلند را به دست آورد. کشورهایی مانند: پرتغال، یونان، قبرس، اسپانیا کشورهایی هستند که از طریق خرید ملک به افراد سرمایه گذار اقامت می‌دهد برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید ملک ها در کشورهای یاد شده به لینک های زیر مراجعه فرمایید.

این کار در کشور نیوزلند با سرمایه حداقل برابر با ۲ میلیون دلار نیوزلند امکان پذیر می باشد.

سیستم درخواست اقامت از طریق ثبت شرکت و کارآفرینی در کشور نیوزلند بر اساس امتیازبندی بوده و با توجه به سوابق کاری شخص و میزان سرمایه او و همچنین سن و تعداد افرادی که استخدام می شوند محاسبه می شود. حداقل سرمایه گذاری در این روش ۱۰۰ هزار دلار نیوزلند می باشد. می‌دهد برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کارآفرینی در نیوزلند به لینک زیر مراجعه فرمایید.

کارآفرینی و ثبت شرکت در نیوزلند

مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری به دو حالت قابل انجام است :

در حالت اول شخص در حدود ۱۰ میلیون دلار سرمایه گذاری کرده که به منظور این پلن شرایط و محدودیت سنی و تحصیلی خاصی تعریف نشده است. صرفا میبایست ۴۵ روز در سال را در این کشور حضور داشته باشد. همچنین میتوانید ۲۵ درصد از سرمایه ی خود را در اوراق بهادار سرمایه گذاری کرده و بدین صورت برای اقامت خود درخواست دهید. در حالت دوم شخص صرفا ۳ میلیون یورو به منظور سرمایه گذاری خود ارائه میدهد. همچنین می بایست یک بیزنس پلن قوی داشته باشد و اثبات کند که طرح تجاری وی برای اقتصاد کشور نیوزلند سود آور میباشد. در این حالت شخص میبایست حداقل ۳ سال سابقه کار مدیریتی مرتبط با فعالیت در این زمینه ارائه داده و شخص و خانواده ی ایشان حداقل آیلتس ۳ را ارائه دهند. همچنین سن شخص نباید بالاتر از ۶۵ سال باشد. بررسی و ثبت درخواست شما قریب به یکسال طول می کشد و در طول این مدت این فرصت به شما داده می شود که در خاک کشور نیوزلند حضور داشته و شرایط سرمایه گذاری در این کشور را بررسی نمایید . همچنین این امکان وجود دارد که بتوانید ۱٫۵ میلیون دلار از سرمایه ی خود را در اوراق بهادار سرمایه گذاری کرده و از این طریق برای اخذ اقامت و مهاجرت به نیوزلند اقدام نمایید.

  مهاجرت به نیوزلند از طریق کار آفرینی نیز شرایط مخصوص به خود را دارد. در این حالت شخص به سرمایه ی بسیار زیادی نیاز ندارد، اما می بایست حداقل برای یک نفر یا چند نفر اشتغال زایی نماید. در این روش شخص در ابتدا یک ویزای یک ساله دریافت کرده که مطابق آن شخص می تواند در کشور نیوزلند حضور یافته و شرایط این کشور را برای راه اندازی بیزنس خود بررسی نماید. پس از استارت کارآفرینی و تایید بیزنس پلن ایشان یک اقامت دو ساله دریافت کرده و در این حالت پس از ۳ سال میتواند به منظور اخذ اقامت دائم این کشور درخواست کند. این مقاله با نظارت مستقیم موسسه حقوقی ملک پور به نگارش درآمده است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع کاملا غیر اخلاقی بوده و موسسه ملک پور هیچ گونه رضایتی در این باب ندارد.

 امتیاز بندی سرمایه گذاری از طریق کار آفرینی در نیوزلند در جدول زیر به حضورتان اعلام می گردد :

( به صورت فول تایم )

( هزار دلار )

( سال )

همچنین تاسیس شرکت خارج از منطقه اوکلند ۴۰ امتیاز به امتیازات متقاضی می افزاید. در پروسه ی مهاجرت به نیوزلند از طریق کارآفرینی شخص می بایست حداقل ۱۲۰ امتیاز کسب کند، همچنین داشتن آیلتس ۴ زبان انگلیسی الزامی می باشد. اما مدرک زبان امتیازی برای شخص به همراه ندارد. به منظور کسب اطلاعات تکمیلی در باب مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری میتوانید به لینک زیر مراجعه نمایید :

 

فایل صوتی مؤسسه ملک پور در مورد سرمایه گذاری تا ۲۰۰ هزار دلار در کشور های انگلیسی زبان

یکی دیگر از طرق مهاجرت و اخذ اقامت کشور نیوزلند ، ازدواج با یک فرد نیوزلندی است. کسانی که با یک شهروند نیوزلندی و یا کسی که اقامت دائم کشور نیوزلند را داشته باشد ازدواج کنند، میتواند اقامت و تابعیت این کشور را در نهایت به دست آورند. اما این امر منوط به این موضوع است که همسر نیوزلندی شخص باید تمامی مراحل درخواست را انجام دهد و از همسر خود حداقل به لحاظ مالی پشتیبانی نماید. شخص نیوزلندی باید فرم درخواست اقامت را برای همسر خارجی خود پر کند و مدارک لازم مانند پاسپورت را برای درخواست اقامت همسر خود نشان دهد. همچنین باید هزینه های مربوط به اقامت و زندگی مشترک با همسر خود را نیز پرداخت کند. به عبارت بهتر شخص باید از توانایی مالی خوبی برخوردار باشد و از پس هزینه های همسر خویش برآید. این مقاله توسط گروه حقوقی ملک پور همزمان نگارش شده است در صورت هرگونه کپی برداری از شخص متخلف شکایت شده و قابل پیگرد میباشد همچنین انتشار غیرقانونی این مطالب شرعاً نیز حرام است.

 نکته ی مهم در رابطه با اخذ اقامت نیوزلند از طریق ازدواج این است که داشتن دو همسر در این کشور کاملا غیر قانونی است. مطابق قوانین حقوقی این کشور در صورتی که شخصی با مرد یا زن نیوزلندی ازدواج کند می تواند به منظور اخذ اقامت و تابعیت این کشور درخواست کند. اما پروسه ی اعطای اقامت از همان ابتدا امکان پذیر نبوده و به منظور اخذ اقامت میبایست حداقل ۳ سال از تاریخ ازدواج و آن ها بگذرد و پس از سپری شدن ۴ سال از زندگی مشترکشان می توانند برای اخذ تابعیت نیوزلند اقدام نمود. حداقل سن برای ازدواج در نیوزلند ۱۸ سال می باشد که البته افرادی که سنشان بین ۱۶-۱۸ سال است نیز با اخذ اجازه از والدین می توانند به منظور این پروسه اقدام نمایند.

شما عزیزان می توانید با مراجعه به دیگر سایت های ملک پور در رابطه با پروسه ی مهاجرت به نیوزلند از طریق ازدواج بدست آورید.

راه دیگر اقامت در کشور نیوزلند ، تولد می تواند باشد. کسانی که قبل از یکم ژانویه سال ۲۰۰۶ در نیوزلند به دنیا آمده‌اند. شهروند این کشور می‌باشند و تابعیت این کشور به آنها داده می‌شود اما اگر پس از تاریخ یکم ژانویه ۲۰۰۶ در نیوزلند به دنیا آمده‌اید، در دو حالت زیر اقامت دائم و تابعیت این کشور به شما تعلق میگیرد:

 فرزندانی که خارج از کشور نیوزلند به دنیا بیایند اگر پدر یا مادر شهروند داشته باشند، به آنها نیز تابعیت این کشور اعطا می شود. قوانین اعطای تابعیت در مسئله تولد در نیوزلند بر اساس خون می باشد، یعنی باید یکی از پدر و مادر شخص تبعه کشور نیوزلند باشند تا فرزند آنها تابعیت این کشور را دریافت نماید. کشور نیوزلند با قوانین دو تابعیتی مخالف نمی باشد و اشخاص می توانند علاوه بر داشتن تابعیت کشور نیوزلند تابعیت دیگری نیز داشته باشد. در واقع به عبارت دیگر افراد نیاز نیست که از تابعیت اولیه خود انصراف دهند تا تابعیت این کشور را به دست آورند.

راه دیگر اقامت در نیوزلند پناهندگی در نیوزلند می باشد. پناهنده از نظر دولت نیوزلند به کسی گفته می‌شود که به خاطر داشتن عقایدی خاص یا عضویت در گروه های سیاسی خطر جانی، در کشور خود او را تهدید می کند و در واقع امنیت جانی در کشور خود ندارد و همچنین خطر های شکنجه و بدرفتاری با او نیز وجود دارد. از سال ۲۰۱۹ به بعد به تمامی متقاضیان پناهندگی باید عکسبرداری اشعه ایکس قفسه سینه را انجام دهد از آنجا که شاید کسانی که پناهجو هستند توانایی مالی انجام این عکس برداری را نداشته باشند، دولت نیوزلند به صورت رایگان برای شخص اصلی و افراد خانواده این اسکن را انجام میدهد. درخواست پناهندگی از طریق کتبی یا شفاهی انجام می‌گیرد. بعد از درخواست پناهندگی پرونده شما توسط افسر پناهندگی مورد بررسی قرار می‌گیرد و پس از بررسی های نهایی در پاسخ به شما اعلام می شود در صورت قبول شدن درخواست شما و داشتن مدارک و اسناد معتبر بر ادعای شما دولت نیوزلند به شما اقامت پناهندگی می‌دهد و در صورت اثبات خلاف ادعای شما باید کشور نیوزلند را ترک کنید. از آنجا که این اقدام بسیار پرخطر می باشد و ممکن است جان افراد در این راه به خطر بیفتد به هیچ وجه این راه را برای اقامت کشور نیوزلند توصیه نمی کنیم. موسسه حقوقی ملک پور فقط جهت آگاه سازی مردم و عموم این مطلب را نگارش کرده و هیچگونه خدمات و مشاوره ای در خصوص پناهندگی در هیچ کشوری ارائه نمی دهد.



راه دیگر اخذ اقامت کشور نیوزلند ویزای مربوط به افراد موفق و مستعد می باشد. این ویزا برای کسانی که در زمینه هنر، فرهنگ و ورزش فعالیت حرفه‌ای دارند و استعدادهای درخشان محسوب می شوند، می تواند صادر گردد. افرادی که بیش از دو سال در زمینه های هنر ورزش و فرهنگ فعالیت داشته باشند و سوابق آنها مشخص باشد و بتوانند اسنادی بر این ادعا ارائه دهند، در صورتی که ثابت شود این افراد برای کشور نیوزلند مفید بوده و باعث پیشرفت دستاورد های کشور نیوزلند می شوند، ممکن است که واجد شرایط این نوع ویزا باشند. مدت اقامت این افراد به صورت نامحدود خواهد بود و این افراد می توانند اجازه تحصیل یا کار در این کشور داشته باشند. همچنین می توانند همراهان خود یعنی همسر و فرزندان وابسته زیر سن ۲۵ سال را در برنامه اقامتی خود قرار دهند. شما باید علاوه بر داشتن سوابق باید همچنان در حرفه خود فعالیت داشته باشید و بتوانید این فعالیت را ادامه دهید. همچنین باید یک پشتیبان از سازمان معتبر ملی نیوزلند داشته باشید که بتواند شما را حمایت کند.

ویزای اقامت هنرمندان در اتریش

ویزای اقامت هنرمندان در فرانسه

یکی از مسائل بسیار مهمی که متقاضیان مهاجرت به نیوزلند مورد توجه قرار می دهند، هزینه‌های زندگی در این کشور است به طور متوسط هزینه های زندگی در کشور نیوزلند ۶۶ درصد بیشتر از کشور ایران می باشد و از طرف دیگر هزینه های اجاره در کشور نیوزلند بیش از ۶۴ درصد در کشور ایران بیشتر است. در ادامه جدولی می آوریم که در آن هزینه های روزمره زندگی را می توانید در آن مشاهده نمایید این مبالغ هزینه به صورت میانگین محسوب شده است.

در اینجا شاخص اقتصادی تورم را که تاثیر مستقیم بر هزینه های زندگی دارد در مورد کشور نیوزلند مورد بررسی قرار می دهیم. همانطور که می بینید همواره در سال‌های اخیر نرخ تورم سالانه در این کشور زیر ۲ درصد بوده است و در مقدار آخر سال ۲۰۱۹ این نرخ به میزان ۱٫۴۸ درصد بوده است. این نرخ ثبات اقتصادی مناسب قیمت ها را در این کشور نشان می دهد.

در صورت مهاجرت به کشور نیوزلند پس از گذشت چند سال، در صورت مناسب بودن شرایط فرد، امکان اخذ پاسپورت برای شخص وجود دارد. معمولاً کسانی که در اقامت نیوزلند را دارند بعد از ۵ سال می توانند درخواست پاسپورت و تابعیت این کشور را بدهند. کشور نیوزلند اجازه دو تابعیتی را به اشخاص متقاضی می دهد و نیاز به انصراف از تابعیت اولیه افراد نیست. کسانی که از قوانین، فرهنگ و تاریخ کشور نیوزلند آگاهی و دانش کافی داشته باشند و در آزمون شهروندی این کشور بتوانند نمره قابل قبولی دریافت کنند، می توانند پاسپورت ، شهروندی و تابعیت کشور نیوزلند را دریافت کنند. پاسپورت نیوزلند در رنکینگ جهانی رتبه پنجم را دارد و با این پاسپورت افراد می‌توانند به ۱۱۳ کشور دنیا بدون داشتن ویزا آزادانه سفر کنند. در نمودار زیر می توانید ببینید که پاسپورت کشور نیوزلند با کانادا و انگلستان از لحاظ اعتبار در یک سطح می باشد:

خواندن این مقاله می تواند برای شما مفید باشد :

پاسپورت نیوزلند

برای مهاجرت به کشورهای خارجی شما باید تخصص لازم در امور مهاجرت را داشته باشید و یا اگر این تخصص را ندارید، از یک متخصص با کارنامه خوب و مشخص کمک بگیرید، زیرا که راه مهاجرت راهی بسیار پر فراز و نشیب است و امکان ضررهای جبران ناپذیر در صورت نداشتن اطلاعات کافی برای افراد وجود دارد. برای مهاجرت به نیوزلند باید شما یک وکیل با سابقه و با تجربه در امور اخذ ویزا داشته باشید. اگر شما سابقه گرفتن ویزا از کشورهایی مانند نیوزلند را ندارید توصیه نمی شود که خودتان برای اخذ ویزا اقدام نمایید. موسسه حقوقی ملک پور بعنوان وکیل مهاجرت به نیوزلند در مباحث کاری سرمایه گذاری و تحصیلی در بهترین کشور های اروپایی و آمریکایی خدمات ارائه می دهد و تجربه ۱۵ ساله در این امور دارد. تعداد بسیار زیاد ویزاهای موفق که روی سایت‌های موسسه وجود دارد نشانگر این تخصص و تبحر در اخذ انواع ویزاها می باشد.

به منظور مهاجرت به نیوزلند شخص میبایست شرایط اولیه مهاجرت به این کشور را مطالعه نموده و تحقیقات جامعی در این باب انجام دهد. مدارک لازم به منظور اخذ اقامت نیوزلند عبارتند از :

✅ از چه راههایی می توان به نیوزلند مهاجرت کرد؟

روش های مهاجرت به نیوزلند شامل، تحصیل، کار، سرمایه گذاری، تولد، ازدواج و پناهندگی می باشد.

✅ بهترین روش و آسان ترین روش برای مهاجرت به نیوزلند چیست؟

انتخاب بهترین مسیر مهاجرت به شرایط هر شخص بستگی دارد اما روش های تحصیل و کار و سرمایه گذاری سهل الوصول تر می باشند.

✅ هزینه مهاجرت به نیوزلند چقدر است؟

میزان هزینه های مهاجرت بستگی به روش اقدام دارد. روش های کار و تحصیل از نظر هزینه ای مناسب تر می باشند.

✅ شرایط مهاجرت به نیوزلند با کمترین هزینه چگونه است؟

یکی از کم هزینه ترین روش های مهاجرت به نیوزلند از طریق کار می باشد که فرد بایستی بر حسب شرایطی که دارد امتیازات لازم را دریافت نماید.

✅ شرایط امتیازبندی مهاجرت به نیوزلند چگونه است؟ فرد از چهار فاکتور اساسی شامل؛ سن، مدرک تحصیلی، سطح زبان و سوابق کاری حد نصاب امتیاز برای اسکیل ورکر نیوزلند را اخذ می نماید.

✅ برای مهاجرت به نیوزلند از طریق تخصص چه باید کرد؟

بایستی فرد از طریق سن، مدرک تحصیل، سطح زبان و سابقه کار حد نصاب امتیازات اسکیل ورکر را اخذ نماید. در صورت داشتن پیشنهاد شغلی نیز می تواند برای ویزای کار اقدام نماید.

✅ هزینه اولیه مورد نیاز به جهت سرمایه گذاری در نیوزلند چقدر است؟

سرمایه گذاری نیوزلند امتیاز بندی می باشد و حداقل مبلغ بین ۱۰۰ تا ۱۹۹ هزار دلار می باشد اما این مبلغ امتیازی را برای فرد ندارد لذا بایستی مبلغ بالاتری را سرمایه گذاری نماید.

✅ پس از چه مدت می توانم به اقامت دائم نیوزلند برسم؟

متقاضیان پس از ۵ سال می توانند برای اقامت دائم نیوزلند اقدام کنند در برخی از روش ها فرد بعد از ۳ سال به اقامت دائم می رسد.

✅ شرایط مهاجرت به نیوزلند از طریق تحصیل چگونه است؟

یکی از موارد مهم برای مهاجرت تحصیلی داشتن مدرک زبان و تمکن مالی لازم می باشد. لازم به ذکر است گپ تحصیلی برای نیوزلند مهم است.

✅ آیا کمک گرفتن از وکیل مهاجرت به نیوزلند جهت اخذ اقامت تضمینی امری ضروری است یا خود می توانم اقدام کنم؟

در زمینه موضوعات حقوقی تضمین یا گارانتی وجود ندارد اما دانش و تخصص وکیل و موسسه مهاجرتی برای اخذ ویزا بسیار مهم می باشد.

مهاجرت به نیوزلند ، شرایط مهاجرت به کشور نیوزلند ، امتیاز بندی مهاجرت به نیوزلند ، وکیل مهاجرت به نیوزلند و مهاجرت به کشور نیوزلند از طریق تخصص در این مقاله مورد بحث و بررسی علمی قرار گرفت. کشور نیوزلند کشوری انگلیسی زبان است که متقاضیان بسیاری برای اقامت دارد این کشور در حال حاضر سخت گیری بسیار زیادی برای ایرانیان اعمال کرده و برای مهاجرت به این کشور از طریق سرمایه گذاری راحت ترین راه می باشد بعد از چند سال زندگی در نیوزلند افراد می توانند درخواست اقامت دائم دهند و بعد از آن نیز می توانند برای گرفتن پاسپورت این کشور اقدام کنند. موسسه حقوقی ملک پور با بیش از ۱۵ سال سابقه در امور مهاجرتی و انواع ویزا برای ساکنین خاورمیانه این مقاله را برای شما نگارش نموده است تا اطلاعات شما در این زمینه را افزایش دهد اگر ابهامی داشتید می توانید از مشاورین موسسه حقوقی ملک پور مشاوره رایگان مهاجرت به نیوزلند را دریافت نموده و ابهامات خود را برطرف نمایید. در پایان در صورت تمایل دیدگاه خود را نسبت به این مطلب ثبت نمایید در صورت رضایت از این مقاله با گذاشتن ستاره این مطلب را امتیازدهی فرمایید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

دیدگاه

سلام مقاله خوبی بود مرسی بهترین روش برای اخذ اقامت نیوزلند چیه؟ از این لحاظ که به سرعت به شهروندی این کشور دست پیدا کرد؟

تماس با ما

خط ویژه :۴۹۱۹۶۰۰۰ـ (۰۲۱)

خط ویژه:  49076ـ (۰۲۱)

دسترسی سریع

فرم درخواست تماس مشاوران با شما

تماس با ما

فروشگاه

موسسه مشاوره ای MIE

دفتر مشاوره و امور اقامت سرمایه گذاری، تحصیلی و کاری

شایان ذکر است همه دفاتر به صورت یکپارچه تحت نظر دفتر مرکزی وین و شخص جناب استاد ملک پور فعالیت می نمایند.

وب سایت های ما

malekpourmie.com

miemohajerat.com

miestudy.com

miemalekpour.com

officialmalekpour.com

mielanguage.com

miesuccess.com


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon

چگونه در خارج از کشور کار پیدا کنیم و مهاجرت کاری داشته باشیم

راهنمای جامع انواع روشهای اخذ اقامت در خارج از کشور با بیانی شیوا توسط استاد ملکپور

مجموعه اي از توضيحات و نکاتي که بايد براي موفقيت در زندگي به آنها توجه ويژه اي داشت

محصولی بی نظیر برای کسانی که میخواهند زندگی رویایی خود را بسازند

آموزش دقيق و مرحله به مرحله دريافت اپلاي و ويزاي تحصيلي در اتريش، نکات کاربردي و جامع مشاوره رایگان مهاجرت به نیوزلند

مجموعه اي از آموزش ها و توضيحات کامل پيرامون نحوه و شرايط مهاجرت کاري به کشور کانادا

پکيج آموزش زبان آلماني با تکنيک منحصر به فرد استاد ملکپور به صورت آسان

پکيج دوم آموزش زبان آلماني با تکنيک منحصر به فرد استاد ملکپور

يادگيري آسان زبان با متد منحصر به فرد و مبتکرانه توسط استاد ملکپور

پکیج دوم يادگيري زبان با متد منحصر به فرد و مبتکرانه توسط استاد ملکپور

مهاجرت به نیوزلند، راه های مهاجرت به نیوزلند، انواع روش های اخذ پاسپورت نیوزلند در این مقاله مورد بررسی و تحلیل قرار می گیرد. از چه راه هایی می توان به نیوزلند مهاجرت کرد؟ بعد از چند سال کار در نیوزلند می توان موفق به اخذ اقامت دائم نیوزلند و اخذ پاسپورت نیوزلند شد؟ هزینه های مهاجرت به نیوزلند و زندگی در نیوزلند به چه شکل می باشد؟ در این مقاله به این سوال و دیگر سوالات شما در خصوص مهاجرت به نیوزلند پاسخ داده خواهد شد. همچنین می توانید در صورت داشتن سوالات دیگر در خصوص مهاجرت به نیوزلند و کشورهای دیگر و بررسی شرایط مهاجرتی خود با مشاورین و کارشناسان ما در موسسه حقوقی ملک پور (MIE اتریش) تماس حاصل فرمایید و از مشاوره تلفنی رایگان ما بهره مند گردید.

در بخش دیدگاه ها نیز می توانید سوالات خود را مطرح نمایید و در زمانی کوتاه پاسخ بگیرید.

شما میتوانید از طریق لینک روبرو با ما در ارتباط باشید و از کارشناسان موسسه مشاوره رایگان دریافت نمایید.

کشور نیوزلند کشوری است در بخش جنوبی اقیانوس آرام و نزدیک به کشور استرالیا که با فاصله ی زیادی از دیگر کشورها واقع شده است. این کشور شامل دو جزیره بزرگ جنوبی و شمالی و چند جزیره کوچک است. یکی از عوامل مهم و اساسی در مهاجرت به یک کشور آب و هوای آن کشور است. کشور نیوزلند با آب و هوایی معتدل و اقیانوسی و چهار فصل مطلوب بسیاری از مهاجران به این کشور می باشد. در تصویر زیر اطلاعات مختصری درباره کشور نیوزلند آورده شده است:

از دیگر عوامل کلیدی در مهاجرت به نیوزلند، شرایط اقتصادی آن است. نیوزلند کشوری است توسعه یافته که از لحاظ اقتصادی در وضعیت مطلوبی قرار دارد و لذا این کشور را به کشوری مطلوب به جهت مهاجرت تبدیل کرده است.

یکی از راه های مورد پسند افراد برای مهاجرت به یک کشور مهاجرت کاری می باشد، چرا که خیالشان از هزینه های زندگی شان در کشور مقصد راحت می شود. در این مسیر مهاجرتی یکی از عوامل مهمی که فرد مورد بررسی قرار می دهد آمار بیکاری آن کشور است. نیوزلند نیز از این امر مستثنی نیست. از این رو در این مقاله به بیان آمار بیکاری کشور نیوزلند می پردازیم و نمودار زیر را ارائه داده ایم. نرخ بیکاری کشور نیوزلند برابر با 4 درصد می باشد که نرخ بیکار بسیار کمی است. از این رو اکثر افراد متخصصی که به این کشور مهاجرت می کنند امکان کاریابی خواهند داشت. در صورتی که فرد پیشنهاد کاری از یک کارفرمای نیوزلندی را داشته باشد می تواند اقدام به اخذ ویزای موقت نیوزلند کند. به علاوه راه هایی وجود دارد تا فرد از طریقی موفق به اخذ اقامت دائم نیوزلند از طریق مهارت و تخصص شود. این نوع از مسیر مهاجرت به نیورلند و اخذ اقامت دائم نیوزلند از یک سیستم امتیاز بندی پیروی می کند که در این سیستم عوامل زیر تاثیرگذار هستند:

لازم به ذکر است اشاره کنیم فردی که می خواهد از این طریق اقدام نماید باید سنی کنتر از 55 سال را داشته باشد. در این حالت فرد باید موفق به اخذ امتیاز 140 شود. اگرچه در صورتی که فرد امتیازی برابر با 110 الی 135 را کسب نماید شانس قبولی را نیز خواهد داشت. این مطالب توسط موسسه حقوقی ملک پور (MIE اتریش) تهیه شده است و لذا هر گونه کپی برداری از مطالب آن بدون ذکر منبع از لحاظ شرعی حرام می باشد و از نظر قانونی نیز پیگیری می گردد.

کار در نیوزیلند

مهاجرت تحصیلی یکی از روش های رایچ و محبوب در میان افراد در مهاجرت به نیوزلند می باشد. فردی که قصد مهاجرت به نیوزلند از طریق تحصیل را دارد یکی از عوامل مهمی که در ابتئا مورد بررسی قرار می دهد، ارزش و اعتبار موسسات و دانشگاه های این کشور است. کشور نیوزلند با برخورداری از دانشگاه هایی با رنک بالا مقصد بسیاری از افرادی که قصد مهاجرت تحصیلی دارند قرار گرفته است. فردی که قصد مهاحرت به نیوزلند از طریق تحصیل را دارد باید دارای معدل بالا، رزومه قوی، سطح زبان مطلوب (زبان معادل آیلتس 6 برای مقطع کارشناسی، آیلتس 6.5 برای مفطع کارشناسی ارشد و آیلتس 7 برای مقطع دکتری) باشد. هزینه تحصیل در کشور نیوزلند در مقطع کارشناسی در حدود سالیانه 18 الی 30 هزار دلار و در مقطع کارشناسی ارشد در حدود 10 الی 18 هزار دلاردر سال می باشد. هرچند افرادی که قصد مهاجرت تحصیلی به نیوزلند و با دیگر کشورها را دارند اغلب به دنبال اخذ بورسیه تحصیلی هستند، چرا که علاقه مند به تحصیل رایگان می باشند. اما نکته ای که در اینجا باید به آن توجه کرد این است که اخذ بورسیه تحصیلی در مقطع کارشناسی بسیار سخت و تقریباً غیر ممکن است. همچنین اخذ بورسیه در مقطع کارشناسی ارشد دشوار و در مقطع دکتری در صورتی که فرد دارای رزومه قوی باشد ممکن است.

در ادامه به مدارک مورد نیاز به جهت اخذ بورسیه تحصیلی در مقطع دکتری می پردازیم:

معدل بالا (بسته به دانشگاه و رشته این معدل می تواند متقاوت باشد، اما به طور کلی معدل بالای 17 یا 18 در مقطع کارشناسی ارشد الزامی است)

مدرک زبان معادل آیلتس 7

داشتن یک یا دو مقاله ISI معتبر

برخورداری از سطح علمی بالا، چرا که در این مسیر فرد ملزم به پیدا کردن یک سوپروایزر است و در این مسیر باید موفق به قبولی در مصاحبه های پیش رو با اساتید باشد

داشتن انگیزه نامه قوی

داشتن دو یا سه توصیه نامه (بسته به دانشگاه متفاوت است)

داشتن کتاب چاپ شده، مقام های بین المللی در مسابقات و یا جشنواره های معتبر رزومه فرد را قوی تر می کند و به تبع شانس فرد را برای اخذ بورسیه ی تحصیلی یا فاند افزایش می دهد

در ادامه به بیان نام دانشگاه های تراز اول کشور نیوزلند می پردازیم:

تحصیل در نیوزلند

با توجه به شرایط مساعد اقتصادی کشور نیوزلند، امروزه بسیاری از افراد خواهان سرمایه گذاری در نیوزلند می باشند. کشور نیوزلند شرایطی را فراهم آورده است که فرد با ارائه یک بیزینس پلن مناسب و سرمایه گذاری 100 هزار دلار بتواند یک اقامت 3 ساله دریافت نمیاد. فرد باید پس از 12 ماه از ورود خود به کشور نیوزلند سرمایه گذاری خود را انجام داده باشد و در دو سال باقی مانده اثبات نماید که بیزینسش در اقتصاد کشور تاثیر مثبت داشته است و در این حالت دولت نیوزلند یک اقامت 3 ساله دیگر به او اعطا می کند. سیستم سرمایه گذاری نیوزلند نیز یک سیستم امتیاز بندی است که فرد باید موفق به اخذ 120 امتیاز گردد تا بتواند اقامت سرمایه گذاری را اقدام نماید. نحوه سیستم این امتیاز بندی در جدول زیر نشان داده شده است.

سرمایه گذاری در نیوزیلند

مهاجرت به نیوزلند و اخذ تابعیت از طریق تولد در کشور نیوزلند امکان پذیر نمی باشد. اخذ اقامت از طریق تولد در کشورهای مختلف از دو قانون حون و خاک تبعیت می کند. قانون خاک بیان می دارد در صورتی که فردی در کشور به دنیا بیاید صرف نظر از اینکه پدر و مادر او اقامت آن کشور را دارند یا خیر، اقامت آن کشور را بدست می آورد. قانون خون بیان می دارد که تابعیت فرد به دنیا آمده وابسته به تایعیت پدر یا مادر فرد متولد شده می باشد و اینکه در کشور مربوطه به دنیا بیاید هیچ آثار تابعیتی ندارد. کشور نیوزلند کشوری است که از قانون خون تبعیت می کند از این رو تولد فرد در کشور نیوزلند هیچ آثار تابعیتی به دنبال ندارد.

اخذ تابعیت نیوزیلند از طریق تولد 

یکی از راه های ساده برای مهاجرت به نیورلند، مهاحرت از طریق ازدواج است. در این نوع مهاجرت امری که بسیار مهم است این است که فرد نشان دهد که ازدواح او واقعی است و جعلی نمی باشد. در این راستا فرد باید به ارائه مدارکی مربوط به اینکه زندگی مشترک دارند و در یک خانه ی مشترک زندگی می کنند و دیگر مواردی که حاکی از حقیقی بودن ازدواجشان باشد مانند عکس، گواهی ازدواج، جساب مشترک، قرارداد اجاره نامه را ارائه دهد. در این حالت یک ویزای یک ساله داده می شود که به مدت دو سال دیگر در صورت تداوم ازدواج تمدید می گردد و فرد پس از 3 سال موفق به اخذ اقامت دائم می گردد. همچنین 3 سال بعد از اقامت دانم موفق به اخذ پاسپورت می گردد. از این رو فرد به ظور کلی پس از 6 سال پاسپورت نیوزلند را دریافت می کند.

ازدواج در نیوزلند

مشاوره رایگان مهاجرت به نیوزلند

پناهندگی یکی از راه های مهاجرت به نیوزلند است. هر چند که موسسه حقوقی ملک پور (MIE اتریش) هیچ خدماتی در این راستا ارائه نمی دهد و به هیچ عنوان مهاجرت از این طریق را پیشنهاد نمی کند، چرا که این روش خطرهای بسیار زیادی دارد که در زیر به برخی از آن ها اشاره شده است.

پناهندگی شرایط مبهمی دارد و تکلیف فرد مشخص نیست

اکثراً افرادی برای پناهندگی اقدام می نمایند که از رفاه احتماعی و سطح مالی یا تحصیلات بالایی برخوردار نیستند

فرد امکان بازگشت به کشور خود را ندارد

شرایط بسیار سختی را فرد باید متحمل شود

افرادی که شامل این نوع اقامت می شوند افرادی هستند که از هنر خاصی برخوردار باشند. نام این ویزا TALENT VISA است. در شرایطی که فرد موفق به دریافت این ویزا گردد باید اقدام به فعالیت های فرهنگی ورزشی هنری نماید و در این موارد می تواند مشغول به کار گردد. همچنین باید به این نکته توجه کرد که هر فرد هنرمندی نمی تواند موفق به اخذ این ویزا گردد و حتما فرد باید دارای مقامات بین المللی و رتبه های جهانی باشد، چرا که هدف کشور نیوزلند از ارائه این راه مهاجرتی جذب افراد نخبه در این زمینه ها می باشد. شایان ذکر است افرادی می توانند برای اخذ این نوع ویزای هنرمندان اقدام نمایند که سنی زیر 55 سال را داشته باشند.

یکی از مهمترین مسائلی که فرد در مهاجرت به هر کشور و از هر روش مهاجرتی ای مد نظر قرار می دهد هزینه های زندگی در آن کشور است و کشور نیوزلند از این قانون نیز مستثنی نیست. از این رو بر آن شدیم تا برای اطلاعات هر چه بیشتر شما عزیزان و بزرگواران به ارائه هزینه برخی از اقلام زندگی با ارائه جدول زیر بپردازیم:

بدون شک هدف بسیاری از افراد از انتخاب هر یک از روش های مهاجرت به نیوزلند ارائه شده در بخش های بالا اخذ اقامت دائم و تابعیت کشور نیوزلند است. تا سال 2005 فرد پس از 5 سال کار کردن در کشور نیوزلند موفق به اخذ اقامت تابعیت و پاسپورت می شدند. از آن سال به بعد و تا قبل از سال 2010 فرد پس از 3 سال اقامت دائم و حضور در کشور نیوزلند می توانست به جهت اخذ پاسپورت نیوزلند خود اقدام نماید. قانونی که در حال حاضر مورد اجرا قرار می گیرد این است که فرد پس از 5 سال می تواند موفق به اخذ اقامت دائم و پاسپورت خود شود.

اقامت نیوزلند

✅ برای مهاجرت به نیوزلند از کجا شروع کنم؟

اولین گام برای مهاجرت به نیوزلند شناخت روش های مهاجرت به این کشور و انتخاب بهترین گزینه است. سپس باید شرایط و مدارک مهاجرت را بر اساس روش انتخاب شده فراهم کرد.

✅ بهترین راه برای مهاجرت به نیوزلند کدام است؟

مسلماً شرایط شخصی شما در انتخاب بهترین روش مهاجرت به نیوزلند بسیار مؤثر است؛ اما به طور کلی ویزای کار نیوزلند، تحصیل در دانشگاه های نیوزلند و سرمایه گذاری در نیوزلند از بهترین راه های مهاجرت به نیوزلند است.

✅ کم هزینه ترین روش برای مهاجرت به نیوزلند چیست؟

روش های کاری مثل ویزای کار از کم هزینه ترین روش های مهاجرت به نیوزلند است. تحصیل در نیوزلند نیز دومین روش کم هزینه است.

✅ آیا برای مهاجرت به نیوزلند باید حتما از طریق وکیل اقدام کنیم؟

خیر. شما می توانید با صرف وقت قوانین مهاجرت به نیوزلند را بیاموزید. اما مسلماً وکیل می تواند با سرعت بیشتری کار شما را انجام دهد و تجربیات خود را در اختیار شما بگذارد.

مهاجرت به نیوزلند، راه های اخذ اقامت دائم و پاسپورت نیوزلند، انواع شیوه های مهاجرتی به کشور نیوزلند در این مقاله مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت. به طور کلی کشور نیوزلند می تواند مقصد مناسبی برای مهاجرت شما سروران باشد، اما در برخی از روش های مهاجرتی شرایط بسیار سختی را دولت نیوزلند ارائه داده است که بهتر است فرد به تحقیق و در نهایت انتخاب کشورهای دیگری چون کانادا و کشورهای اروپایی نظیر اتریش یونان فرانسه هلند دانمارک و غیره بپردازد. در این مقاله سعی بر آن شد تا به سوالات شما دوستان بزرگوار و عزیز پاسخ داده شود. با این حال محتمل است که سوالات دیگری در خصوص مهاجرت به نیوزلند داشته باشید. از این رو این امکان برای شما فراهم گردیده است تا برای پرسش سوالات خود برای مهاجرت به نیوزلند با کارشناسان و متخصصان در امر مهاجرت موسسه حقوقی ملک پور (MIE اتریش) تماس حاص فرمایید و از مشاوره تلفنی رایگان استفاده نمایید. همچنین می توانید به پرسش سوالات و بیان نظرات و پیشنهادات خود در بخش پایانی این مقاله بپردازید تا کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی شما بزرگواران باشند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام

ایمیل

وب‌ سایت

دیدگاه

سلام وقت بخیر من دانشجوی ارشد مهندسی معماری هستم و همسرم دکترای حقوق هستن از لحاظ مالی هم مشکلی نداریم میخواستم ببینم ما از چه طریقی میتونیم برای نیوزلند اقدام کنیم؟ اگه از طریق تحصیلی باشه مثلا من برای دکترا اقدام کنم امکان این هست که همسرم ویزا بگیرن و اجازه ی کار دارن یا خیر

سلام و عرض احترام دوست عزیز پاسخ به این سوال نیاز به بررسی شرایط کلی شما دارد و نمی توان بدون بررسی پاسخی را به عنوان کرد جهت کسب اطلاعات بیشتر و بررسی شرایط خود تماس حاصل نموده و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید

دارای مدرک کارشناسی علوم ازمایشگاهی وکارشناسی ارشد بیوشیمی بالینی، متاهل دارای دو فرزند هستم،همسرم هم کارمند و کارشناس ارشد حقوق هست امکان مهاجرت به نیوزلند رو داریم.

سلام و عرض ادب برای پاسخ به این سوال نیاز است شرایط شما به صورت دقیق توسط کارشناسان بررسی گردد به صورت کلی مهاجرت کاری به نیوزلند از طریق سیستم امتیازبندی صورت می گیرد و هر چه امتیاز شما بیشتر باشد شانس مهاجرت بیشتری خواهید داشت جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل نمایید

سلام و درود فراوان. من دانشجوی دندون پزشکی هستم که تا یک ماه دیگه مدرکم رو میگیرم معدل دوره ی عمومی ۱۵.۵، و همچنین دارای مدرک mba از موسسه دانش‌پژوهان که معادل مدرک کارشناسی ارشد وزارت علوم میشه.تسلطم به زبان انگلیسی خوبه ولی مدرک آیلتس ندارم. دوسالی هم میشه سرمایه گذاری در بازار مالی رو تقریبا حرفه آموزش دیدم.و مشکلی در سرمایه گذاری در بازار های کشور مقصد رو هم ندارم. دلیلم برای مهاجرت تجربه یه زندگی با آرامش و بدون تنش های سیاسی و همچنین زمینه های رشد بدون محدودیت است. میخواستم راهنماییم کنید. اول اینکه چه کشوری رو میتونم انتخاب کنم و دوم اینکه از چه طریقی. و اینکه دوست دارم تو کشور مقصد هم حرفه دندانپزشکیم رو دنبال کنم.

سلام . برادرم در نیوزیلند اقامت دائم داره . ایا امتیازی برای مهاجرت من از روشی خاص دارد. منظورم خارج از روش روش معمول

با سلام و احترام، در پاسخ به سوال شما باید عرض کنم که خیر، در اکثر کشورها قانون ویزای همراه تنها شامل همسر و فرزندان زیر 18 سال می باشد و کشور نیوزلند نیز از این قانون مستثنی نمی باشد. همچنین همیشه می توانید برای بررسی شرایط خود با موسسه تماس بگیرید. با تشکر.

سلام وقت شما بخیر من متولد اردیبهشت ۱۳۵۹ هستم مجرد و و دانشجوی دکتری علوم سیاسی ( در مرحله دفاع ) معدل ۱۸/۸۸ دکتری و کارشناسی ارشد ۱۸/۷۳ استعداد درخشان و مقاله علمی پژوهشی و مقاله بین المللی در دست .آیلس هم توانایی ۶/۵ لطفا بفرمایید از چه طریق کم ترین هزینه و سریع ترین راه درا دارد ؟ سپاس از راهنمایی های شما

دوست عزیز سلام شرایط اولیه مطلوبی داریم منتها برای پاسخ دقیق باید بررسی کنیم که کدام روش مهاجرتی از جمله تحصیل کار یا سرمایه گذاری برای شما مناسب تر است و در واقع این پاسخ در چند سطر امکانپذیر نمی باشد جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان در ارتباط باشید

باسلام بنده متاهلم با یک فرزند ۴۹ ساله هستم کارشناسی ارشد شیمی دارم. در حوزه نانو کار کردم. مدرک آشپزی بین المللی هم دارم. امکان مهاجرت به نیوزلند دارم؟

دوست عزیز سلام برای مهاجرت به نیوزلند باید شرایط شما به صورت دقیقتر بررسی شود به طور مثال حداقل مبلغ مورد نیاز برای سرمایه گذاری در نیوزلند که منجر به اخذ اقامت می شود ۱۰۰ هزار دلار می باشد. می توانید از این طریق اقامت بگیرید که ابتدا اقامت موقت ۲ ساله می باشد و پس از چند سال تمدید و به اقامت دائم تبدیل می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل نمایید.

سلام من ۳۷ سالمه و دو مدرک کارشناسی گرافیک و نقاشی رو دارم ،و سابقه کاری تو برند غذایی و بهداشتی از چه طریقی میتونم برای مهاجرت اقدام کنم

با درود فراوان من ۳۶ ساله هستم مجرد کاردانی مکانیک دارم. تو مدت ۶ماه میتونم ایلس ۶ بگیرم. میخواستم بدونم حداقل مبلغ سرمایه گذاری برای گرفتن اقامت دائم نیوزلند با درد سر کم چقدر هست؟ و اگر این مبلغ پرداخت بشه برای بیزینس و کسب درآمد خود متقاضی هست یا بعد از پرداخت باید دنبال درآمد دیگه ای هم بود؟؟ خیلی ممنون.

با سلام حداقل مبلغ مورد نیاز برای سرمایه گذاری در نیوزلند که منجر به اخذ اقامت می شود ۱۰۰ هزار دلار می باشد. بنابراین اگر سرمایه خود را افزایش دهید می توانید از این طریق اقامت بگیرید که ابتدا اقامت موقت ۲ ساله می باشد و پس از چند سال تمدید به اقامت دائم تبدیل می شود.

سلام جناب خسته نباشید بنده ۲۴ ساله مجرد، در رشته کامپیوتر گرایش فناوری‌ اطلاعات تحصیلات دارم( مدرک فوق لیسانس و دکترا رو از دانشگاه نیوزیلند گرفتم) دارای مدرک ایلتس، سابقه کاری ندارم چون میخوام بلافاصله ویزای کاری نیوزلند بگیرم ب نظرتون شانسم چقدره برای ویزای کار..؟

دوست عزیز سلام متقاضی گرامی جهت پاسخ به این سوال شرایط متعددی باید مورد بررسی قرار گیرد و توضیح آن در چند سطر امکان پذیر نیست. پیشنهاد می گردد در این زمینه با کارشناسان ما در ارتباط باشید

من کارشناسی عکاسی خبری دارم و ۴ سال سابقه ی کار دوتا نمایشگاه گروهی. متولد۱۳۶۰ برای مهاجرت به المان چکار کنم؟

دوست عزیز سلام از طریق تحصیل و کار می توان شانس شما را بررسی نمود نیاز به بررسی رزومه شما به صورت دقیق می باشد جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان در ارتباط باشید.

سلام‌خسته نباشید پزشک عمومی ۴۶ ساله با آیلتس ۶.۵ و مجوز مطب و سابقه کار ۹ ساله شرایط مهاجرتی نیوزلند را دارم یا خیر تشکر

با سلام امتیاز شما باید محاسبه شود. شما می توانید رزومه خود را در اختیار کارشناسان موسسه قرار دهید تا امتیازتان به صورت دقیق محاسبه شود.

سلام، نمره زبان براي مهاجرت كاري به نيوزيلند بايد جنرال باشه يا اكادميك؟ من چند جا خوندم اكادميك ميخواد.

پروسه زماني مهاجرت براي شخصي كه جاب افر بگيره چگونه خواهد بود؟

دوست عزیز سلام برای مهاجرت کاری می توانید با نمره زبان جنرال هم اقدام کنید پروسه زمانی به موراد متغیری بستگی دارد و توضیح آن در چند سطر میسر نیست برای کسب اطلاعت بیشتر تماس حاصل نمایید.

ایا ویزای توریستی نیوزلند میتوانیم دریافت کنیم؟

دوست عزیز سلام متقاضی گرامی جهت پاسخ به این سوال شرایط متعددی باید مورد بررسی قرار گیرد و توضیح آن در چند سطر امکان پذیر نیست. پیشنهاد می گردد در این زمینه با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

با سلام.من ۲۳ ساله،مجرد و دارای مدرک کارشناسی زبان و ادبیات فرانسه هستم.ایا امکان اخذ ویزای کاری نیوزلند رو دارم؟

با سلام. کار در نیوزلند از طریق امتیازبندی و دارای شرایط خاصی بوده و ویژه متخصصان و نیروهای کار ماهر (دارای مدرک دانشگاهی و بدون مدرک دانشگاهی داری مهارت بالای شغلی) در مشاغل مورد نیاز این کشور است که پس از قبولی در سیستم امتیاز بندی طی مراحلی ویزای کار نیوزلند را به دست می آوردند این ویزا نیازمند نمره زبان و سایر فاکتورهاست که از جمله آن می توان به سن زیر 40 سال اشاره نمود. همچنین پروسه درخواست تا اخذ ویزای کار نیوزلند نیازمند گذراندن زمان مورد نیاز تا انتخاب شدن توسط دولت نیوزلند می باشد

باسلام، برای من افتخار است که شما باعلم واگاهی تمام به حقوق وقوانین اقامت کشور ها وقت وانژی گذاشته وخالصانه ومتواضع وباحساس تمام ودلنشین هرشنونده ومتقاضی سفر رااگاه می نمائید ومن باذهن کوچکم از اینکه شما را می بینم سعی بران داری تا جلوی شکستن وکوچک شدن وپائین امدن عرق ایرانی ها تلاش وایران وایرانی بودن ومهد تمدن گذشتگان را به رخ جهانیان کشانی به شما می بالم ودر زندگی شخصی الگوی خودم قرار میدم واز صمیم قلب دکتر جان دوست دارم وبه وجودت وصراحت کلامت وپندار نیک وگفتارنیکت افتخار میکنم. همیشه باشی وبمانی ویادت گرامی باشد .

سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز، ممنون از کلام پر مهر شما، یقینا شما خود شخصی جویای راستی و حقیقت هستید از همراهی شما و ابراز لطفتان بی نهایت سپاسگزاریم.

با سلام و عرض خسته نباشید بنده در حال اخذ ویزای تحصیلی تو مقطع دکتری از یکی ار دانشگاه های نیوزلند هستم. سوال من در مورد اخذ اقامت دائم بعد از پایان تحصیلات هست. چند سال بعد از کار تواین کشوربعد از پایان تحصیلات امکان گرفتن اقامت دائم رادارم. با تشکر

سلام. به جهت اخذ اقامت دائم کشور نیوزلند از طریق کار در این کشور با پرداخت مالیات می توان بین ۳ تا ۵ سال به این مهم دست یافت

سلام دوست عزیز خود تحصیل منجربه اقامت دائم شما نمی شود. ولی اگر بتوانید بعد از اتمام تحصیلاتتان کار بکنید می توانید بعد از 3 سال به اقامت دائم برسید. تشکر

سلام.من‌۲۳سالمه‌و‌متاهلم

سلام برای اینکه بتوان روش مناسبی به شما پیشنهاد داد باید شرایط شما با جزئیات کامل بررسی شود. اطلاعاتی مثل سن، مدرک تحصیلی، مدرک زبان، سابقه کار و … دارای اهمیت هستند.

با سلام و خسته نباشید ، من ۳۸ سالمه و مهندسی مواد گرایش سرامیک از دانشگاه آزاد دارم ، معدل ۱۶.۶۱ و مقاله کشوری ، حدود ۱۴ سال سابقه کار کاملا مرتبط با رشته در زمینه آزمایشگاه و کنترل کیفیت کارخانه کاشی ، چینی بهداشتی و ظروف سرامیکی کاربردی و دکراتیو دارم ، نیروی آزمایشگاه متالوگرافی و خواص مکانیکی دانشگاه رشته مواد بودم و حدود ۷ سال از بیمه در شرکت تعاونی که با دوستانم به عنوان کارآفرین ثبت کردهایم و روزنامه رسمی هم داریم کار کردم ، ۵ مدرک فنی و حرفه ای مرتبط با رشته ام دارم و مجوز صنایع دستی مرتبط با رشته از اداره صنایع دستی ، زبان در حد ۶ جنرال هستم و متاهل ، یک پسر ۸ ساله دارم ، برای مهاجرت کاری به نیوزیلند میتونم شرایط را داشته باشم ؟ ممنون از راهنمایی

سلام. بجز سنتون که امتیازتون رو پایین نیاره، باقی شرایطتون قابل قبوله. امتیازاتتون رو میتونین از مقاله زیر محاسبه کنید:https://malekpourmie.com/%D8%A7%D8%AE%D8%B0-%D9%88%DB%8C%D8%B2%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D9%86%DB%8C%D9%88%D8%B2%DB%8C%D9%84%D9%86%D8%AF/

سلام خسته نباشید بنده ۳۲سالم دیپلم دارم ‌مدارک فنی وحرفه آرایشگری ‌و زبان میخوانم ومتاهلم میتوانم برای ویزای کاری نیوزلند اقدام کنم

با سلام. کار در نیوزلند از طریق امتیازبندی و دارای شرایط خاصی بوده و ویژه متخصصان و نیروهای کار ماهر (دارای مدرک دانشگاهی و بدون مدرک دانشگاهی داری مهارت بالای شغلی) در مشاغل مورد نیاز این کشور است که پس از قبولی در سیستم امتیاز بندی طی مراحلی ویزای کار استرالیا را به دست می آوردند این ویزا نیازمند نمره زبان و سایر فاکتورهاست که از جمله آن می توان به سن زیر 40 سال اشاره نمود. همچنین پروسه درخواست تا اخذ ویزای کار نیوزلند نیازمند گذراندن زمان مورد نیاز تا انتخاب شدن توسط دولت استرالیا می باشد. رشته های مورد نیاز و شرایط آن را می توانید در مقاله زیر مشاهده نمایید:https://malekpourmie.com/%D8%A7%D8%AE%D8%B0-%D9%88%DB%8C%D8%B2%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D9%86%DB%8C%D9%88%D8%B2%DB%8C%D9%84%D9%86%D8%AF/

دوست عزیز سلام. همانطور که توی مقاله هم مطالعه کردید، برای مهاجرت کاری به نیوزلند باید شرایط اصلی مثل داشتن یک پیشنهاد کاری، مدرک زبان مدرک تحصیلی رو داشته باشید. ارایشگری بیزنس پر سودی محسوب میشه اما باید رشته ی تحصیلی مناسب با مشاغل مورد نیاز کشور نیوزلند باشه تا بشه برای این نوع ویزا های کاری اقدام کرد

سلام،خسته نباشید.اگر تمام شرایط مهاجرت کاری را داشته باشیم اما سابقه کار نداشته باشیم میتوان با لیسانس اقدام کرد؟

با سلام. بدون سابقه کاری مرتبط امتیازتون پایین میاد و کارفرماهای خیلی کمتری تمایل به جذبتون دارن.

سلام و خسته نباشید بابت زحمات شما بنده لیسانس مهندسی صنایع با بیش از 12 سال سابقه کار در زمینه برنامه ریزی و کنترل پروژه دارم . همچنین فوق لیسانس EMBA که دو سال است فارق التحصیل شدم. 39 ساله . اگر با لیسانس اقدام کنم 145 امتیاز میارم . ولی سوال من اینجاست که آیا می تونم با فوق لیسانس اقدام کنم و امتیاز سابقه کارم تو برنامه ریزی و کنترل پروژه رو بگیرم . ممنون میشم توضیح بدین. آخه تو ارزیابی مدرک گفته فقط یک مدرک تحصیلی ارزیابی میشه !!!!!

با سلام. دوست عزیز ملاک اعطای امتیاز بالاترین مدرک تصحصلی شما می باشد نه تمام آنها.

با سلام و احترام در پروسه ی درخواست ویزای کاری، فرض بفرمایید بنده لیسانس مدرک مهندسی برق دارم. ولی بلحاظ تخصص و کاری،دنبال کاری تو زمینه ی فناوری اطلاعات هستم. بطوری که تخصص کاری که دنبالشم با رشته ی تحصیلی آکادمیکم فرق داره. البته در زمینه ی همین آی تی، مدارک بین المللی مربوطه مانند ccna و… ونمومنه کار دارم. سوالم اینه که، آیا با این شرایط میشه ویزای کاری گرفته و مشغول بکار شد؟ یا بخاطر متفاوت بودن مدرک دانشگاهی و سابقه کاری و تخصص مد نظر، این امر غیرممکن خواهد شد؟ با سپاس

با سلام. عموماً سابقه کاری مرتبط با مدرک تحصیلی ملاک قرار خواهد گرفت. کار در نیوزلند از طریق امتیازبندی و دارای شرایط خاصی بوده و ویژه متخصصان و نیروهای کار ماهر در مشاغل مورد نیاز این کشور است که توسط وزارت کار و اداره مهاجرت این کشور هر ساله اعلام می شود و پس از قبولی در سیستم امتیاز بندی طی مراحلی ویزای کار نیوزلند را به دست می آوردند این ویزا نیازمند نمره زبان و سایر فاکتورهاست که از جمله آن می توان به سن زیر 40 سال اشاره نمود. همچنین پروسه درخواست تا اخذ ویزای کار نیوزلند نیازمند زمان است. در صورت نیاز به کسب اطلاعات در این زمینه می توانید با دفاتر ما تماس گرفته و از مشاوره رایگان بهره مند شوید. شماره تماس ما: 02149196000 شما همچنین می توانید فرم ارزیابی را از لینک زیر تکمیل کنید تا کارشناسان ما از طریق واتس اپ با شما تماس بگیرند.https://malekpour.ir/contact-us/

با سلام خدمت دوستان بنده 41 سالمه فوق لیسانس عمران گرایش راه و ترابری هستم حدود 20 سال سابق کار دارم و 2 فرزند که پسرم که یکسال جهشی خوانده و الان برای کنکور تجربی اماده میشه و شاگرد اول هست و دخترم سال هفتم میباشه و همسر بنده نیز فوق دیپلم مکانیک هست. بنده در یکی از شرکتهای فعال در صنعت نفت و پتروشیمی کشور نیوزلند سهام خریده ام و که ارزش به روز آن 45000 NZ دلار میباشد خواستم شرایطم رو بفرمائید که ایا میتوانم برای اقامت دائم و تحصیل فرزندانم اقدام کنم با تشکر

با سلام حداقل مبلغ مورد نیاز برای سرمایه گذاری در نیوزلند که منجر به اخذ اقامت می شود 100 هزار دلار می باشد. بنابراین اگر سرمایه خود را افزایش دهید می توانید از این طریق اقامت بگیرید که ابتدا اقامت موقت 2 ساله می باشد و پس از چند سال تمدید به اقامت دائم تبدیل می شود. البته با توجه به اینکه شما تحصیل کرده هستید از طریق برنامه اسکیل ورکر نیوزلند هم می توانید اقدام کنید و ویزای کار این کشور را دریافت کنید. فرزندان شما نیز می توانند از این طریق در نیوزلند تحصیل کنند.

با سلام؛

من مهندس برق الکترونیک هستم 32 ساله (دانشگاه آراد) و در حال حاضر به مدت حدود 6 سال در یه شرکت بین المللی سابقه کار مرتبط دارم (با بیمه) عضو نظام مهندسی + مدرک فنی و حرفه ای برق صنعتی درجه 2 + PLC درجه 2 + PLC درجه 1 + تعمیرات لپ تاپ جهاد دانشگاهی دارم. همسرم لیسانس حسابداری (دانشگاه آزاد). اگر هردو بتونیم مدرک زبان IELTS 6.5 یا PTE رو دریافت کنیم. شانسمون برای دریافت ویزای Skill چقدره ؟ آیا قرار گرفتن در Pool می تونه امیدوار کننده باشه ؟

با سلام و عرض ادب. شما باید امتیازات خود را محاسبه کنید. در صورت کسب امتیازات لازم می توانید برای دریافت این ویزا اقدام کنید. با مطالعه مقاله زیر می توانید امتیازات خود را محاسبه کنید.

https://malekpour.ir/کار-در-نیوزیلند

سلام خسته نباشد من 21 ساله مقدار زبان هم بلد هستم ودر ايران ناخن کار هستم2سال و 6ماه هم کار کردم دوست دارم به کشور نیوزلند براس کار وزندگی هرکاریم انجام میدم میخوا از صفر شروع منم ولی80 میلیون ندارم چه کاری میتونم انجام بدم؟

سلام و عرض ادب. خواهر گرامی شما به منظور مهاجرت از طریق تحصیل، کار و سرمایه گذاری نیاز به مقدار معینی سرمایه جهت گذران زندگی در نیوزلند، انجام امور حقوقی و اقدام برای ویزا خواهید داشت. در صورت داشتن سوالات بیشتر با شماره ۴۹۱۹۶۰۰۰ـ (۰۲۱) جهت مشاوره رایگان و تخصصی تماس حاصل نمایید.

با سلام من 30 ساله هستم مجرد دارای 3 سال سابقه مربوط به مهارتم و مهارتم برق ساختمان همراه با 4 مدارک فنی حرفه ای برق ساختمان درجه 2 برق صنعتی درجه 1 plc و سیم بان شبکه فشار قوی برابر با 2224 ساعت آموزش میباشد چه راهی برای مهاجرت میباشد با تشکر

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست گرامی شرایط شما باید به صورت کاملتری بررسی گردد که در این بخش امکان پذیر نمیباشد . پیشنهاد میکنیم جهت مشاوره کاملتری با دفاتر ما از طریق شماره 021.49196000 تماس حاصل فرمایید.

سلام شرایط اسپانسر شدن چگونه است چه کسی اسپانسر شده میتواند.ممنون

با سلام و عرض ادب و احترام احترامآ ضمن تشکر فراوان از خدمت شما دوست عزیز و بزرگوار بعرضتان میرسانیم که به جهت آنکه توضیح مسائل حقوقی در این بخش امری دشوار میباشد و ممکن است باعث سوء تفاهم گردد و برای مشاوره بهتر ممکن است لازم باشد به سوالات مشاور پاسخ دهید و این بطور همزمان در مشاوره تلفنی امکانپذیر خواهد بود ، برای آنکه بتوانیم خدمت شما پاسخ درست ارائه نماییم و پاسخگوی تعداد کثیر ایمیل های ارسال شده از عزیزانی که به ما لطف دارند با سرعت بیشتری باشیم ، خواهشمندیم با دفاتر ما تماس گرفته و مشاوره رایگان تلفنی دریافت بفرمایید.

سلام.۳۱ ساله هستم. با مدرک ارشد زبان و ادبیات انگلیسی. و مدرس7 ساله. آیا نیاز به مدرک ایلتس دارم برای کار در نیوزلند ؟

با عرض سلام و احترام. بزرگوار بله در اکثر پرونده های کاری شما برای اخذ ویزا نیاز به مدرک زبان خواهید داشت.

سلام و خسته نباشید خدمت آقای ملک پور عزیز،همسرم ۴۶سالشون هست،مهندس عمران با ۱۷سال سابقه در زمینه نفت و گاز و پتروشیمی،خودم مترجمی زبان انگلیسی با ۱۷سال سابقه در بانک،و یک پسر ۱۲ساله داریم .من آیلتس ۵/۵جنرال دارم که ۲ماه دیگه منقضی میشه و همسرم هم در حدمتوسط هست و میخواد برای آیلتس امتحان بده.آیا راهی غیر از سرمایه گذاری برای ما در نیوزیلند وجود داره؟ممنون میشم پاسخ بدید.

با سلام تها راه دیگر تحصیل فرزند تان است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ی 49196000-021 تماس حاصل فرمایید.

سلام بنده مجرد ٣٨ ساله پرستار١٠سال سابقه هستم براي ويزاي تخصص براي كانادا يا نيوزيلند شرايط دارم ؟ ايلتس جنرال مي خواهد يا اكادميك؟

با سلام و عرض ادب. عموماً برای ویزاهای کاری گرفتن آیلتس جنرال نیاز می باشد. همچنین امتیازات شما باید برای ویزاهای کاری محاسبه گردد و نیاز به اطلاعات جامع تری از شما داریم. در صورت داشتن امتیاز کافی برای هر دو کشور میتوانید اقدام فرمایید. جهت مشاوره تکمیلی و تخصصی و محاسبه امتیاز در این مورد با دفاتر ما تماس حاصل فرمایید.

با سلام و تشکر از مشاوره شما. من الان دانشجوی دکترای فیزیک در ایران هستم میخاستم بدونم برای گرفتن اقامت نیوزلند کدامیک از راههای زیر مقرون بصرفه است: ۱-برای پست‌دکترای فیزیک در یکی از دانشگاههای نیوزلند اقدام کنم یا ۲-دوباره برای دکترای فیزیک پزشکی (medical physics) اقدام کنم.چون این رشته جزو مشاغل مورد نیاز نیوزلند است. و یک سوال دیگر اینکه: اگر پست‌دکترا در نیوزلند باشم آیا شغلی غیر از شغل دانشگاهی برای رشته فیزیک در نیوزلند هست یا خیر؟ ممنون

با سلام و عرض ادب و احترام ضمن تشکر فراوان از خدمت شما دوست عزیز و بزرگوار بعرضتان میرسانیم که به جهت آنکه توضیح مسائل حقوقی در این بخش امری دشوار میباشد و ممکن است باعث سوء تفاهم گردد و برای مشاوره بهتر ممکن است لازم باشد به سوالات مشاور پاسخ دهید و این بطور همزمان در مشاوره تلفنی امکانپذیر خواهد بود ، برای آنکه بتوانیم خدمت شما پاسخ درست ارائه نماییم و پاسخگوی تعداد کثیر ایمیل های ارسال شده از عزیزانی که به ما لطف دارند با سرعت بیشتری باشیم ، خواهشمندیم با دفاتر ما تماس گرفته و مشاوره رایگان تلفنی دریافت بفرمایید.

سلام بنده 23 ساله داری مدرک لیسانس صنایع از دانشگاه آزاد کرج هستم دارای آیلتس نمره 7.5 میخواستم بدونم برای مهاجرت به نیوزلند از طریق تحصیل در رشته حسابداری میتونم اقدام کنم؟ دولت نیوزلند کمکی به دانشجویان خارجی میکنه؟ کار موقت پیدا کردن در نیوزلند راحته ایا؟

با سلام و عرض ادب و احترام ضمن تشکر فراوان از خدمت شما دوست عزیز و بزرگوار بعرضتان میرسانیم که به جهت آنکه توضیح مسائل حقوقی در این بخش امری دشوار میباشد و ممکن است باعث سوء تفاهم گردد و برای مشاوره بهتر ممکن است لازم باشد به سوالات مشاور پاسخ دهید و این بطور همزمان در مشاوره تلفنی امکانپذیر خواهد بود ، برای آنکه بتوانیم خدمت شما پاسخ درست ارائه نماییم و پاسخگوی تعداد کثیر ایمیل های ارسال شده از عزیزانی که به ما لطف دارند با سرعت بیشتری باشیم ، خواهشمندیم با دفاتر ما تماس گرفته و مشاوره رایگان تلفنی دریافت بفرمایید.

سلام.. من ۳۱ ساله.. لیسانس الکترونیک دلنشگاه آزاد یزد…۶ سال سابق کار مرتبط به عنوان الکترونیک تکنیکال افسر در کشتی..داری مدرک فنی حرفه ای برق صنعتی به مدت ۱۰۰۰ ساعت و مدارک فنی حرفه ای plc مربوط به رشته تحصیلیم هستم..متاهل …همسرم لیسانس نرم افزار کاپیوتر دانشگاه ازاد بدون سابق کار و داری مدارک فنی حرفه ای آرایشگری با سابق کار در آرایشگری به مدت ۴ سال… و من و همسرم هردو دارای مدرک آیلتس ۶/۵ هستیم..آیا شرایط ما برای مهاجرت به نیوزلند یا استرالیا مناسب هست

با سلام و عرض ادب و احترام احترامآ ضمن تشکر فراوان از خدمت شما دوست عزیز و بزرگوار بعرضتان میرسانیم که به جهت آنکه توضیح مسائل حقوقی در این بخش امری دشوار میباشد و ممکن است باعث سوء تفاهم گردد و برای مشاوره بهتر ممکن است لازم باشد به سوالات مشاور پاسخ دهید و این بطور همزمان در مشاوره تلفنی امکانپذیر خواهد بود ، برای آنکه بتوانیم خدمت شما پاسخ درست ارائه نماییم و پاسخگوی تعداد کثیر ایمیل های ارسال شده از عزیزانی که به ما لطف دارند با سرعت بیشتری باشیم ، خواهشمندیم با دفاتر ما تماس گرفته و مشاوره رایگان تلفنی دریافت بفرمایید.

با سلام و احترام افسر کمیسر دریایی بازنشسته نیروی دریایی بوده و 51 سال سن دارم . مدت 20 سال در نیروی دریایی و وزارت دفاع بعنوان کارشناس و مدیر خرید خارجی تجهییزات و قطعات مسیولیت و فعالیت داشته ام . هم اکنون نیز مالک و مدیر تولید یک مزرعه پرورش ماهیان سردآبی ( قزل آلا و سالمون ) میباشم که سایقه 5 سال فعالیت تولیدی ( بر اساس پروانه بهره برداری ) در این شغل دارم . متآهل بوده و فرزند ندارم . علاقه مند به زندگی و کسب و کار در نیوزیلند میباشم و درخواست دارم بهترین و مطمئن ترین روش مهاجرت و اخذ اقامت این کشور را بمن پیشنهاد دهید . با تشکر

با سلام و عرض ادب و احترام احترامآ ضمن تشکر فراوان از خدمت شما دوست عزیز و بزرگوار بعرضتان میرسانیم که به جهت آنکه توضیح مسائل حقوقی در این بخش امری دشوار میباشد و ممکن است باعث سوء تفاهم گردد و برای مشاوره بهتر ممکن است لازم باشد به سوالات مشاور پاسخ دهید و این بطور همزمان در مشاوره تلفنی امکانپذیر خواهد بود ، برای آنکه بتوانیم خدمت شما پاسخ درست ارائه نماییم و پاسخگوی تعداد کثیر ایمیل های ارسال شده از عزیزانی که به ما لطف دارند با سرعت بیشتری باشیم ، خواهشمندیم با دفاتر ما تماس گرفته و مشاوره رایگان تلفنی دریافت بفرمایید.

درود خدمت شما من افسر کشتیرانی هستم وشش سال سابقه کار دارم،یه دختر یک ساله هم دارم،همسرم سابقه کار در موسسه پزشکی داره بعنوان کارمند. میخواستم ببینم شرایط ما مناسب هست برای رفت به نیوزلند یانه؟

با سلام و عرض ادب در خصوص ویزای کاری اگر job offer داشته باشید میتوانیم برایتان اقدام نماییم . جهت مشاوره تکمیلی و تخصصی در این مورد با دفاتر ما تماس حاصل فرمایید.

سلام . ۳۶ ساله، مجرد ، دارای مدرک دکتری حسابداری و ۱۶ سال سابقه کار در حسابداری بیمارستان تامین اجتماعی. میتونم با این شرلیط برای مهاجرت نیوزلند اقدام کنم

با سلام و عرض ادب و احترام احترامآ ضمن تشکر فراوان از خدمت شما دوست عزیز و بزرگوار بعرضتان میرسانیم که به جهت آنکه توضیح مسائل حقوقی در این بخش امری دشوار میباشد و ممکن است باعث سوء تفاهم گردد و برای مشاوره بهتر ممکن است لازم باشد به سوالات مشاور پاسخ دهید و این بطور همزمان در مشاوره تلفنی امکانپذیر خواهد بود ، برای آنکه بتوانیم خدمت شما پاسخ درست ارائه نماییم و پاسخگوی تعداد کثیر ایمیل های ارسال شده از عزیزانی که به ما لطف دارند با سرعت بیشتری باشیم ، خواهشمندیم با دفاتر ما تماس گرفته و مشاوره رایگان تلفنی دریافت بفرمایید.

سلام .مهندس نقشه برداری هستم 30 ساله با 4 سال سابقه در پروژه های پتروشیمی ایلتس 6.5 و 40میلیون تومان سرمایه .با این شرایط امیدی هست؟

با سلام و عرض ادب و احترام احترامآ ضمن تشکر فراوان از خدمت شما دوست عزیز و بزرگوار بعرضتان میرسانیم که به جهت آنکه توضیح مسائل حقوقی در این بخش امری دشوار میباشد و ممکن است باعث سوء تفاهم گردد و برای مشاوره بهتر ممکن است لازم باشد به سوالات مشاور پاسخ دهید و این بطور همزمان در مشاوره تلفنی امکانپذیر خواهد بود ، برای آنکه بتوانیم خدمت شما پاسخ درست ارائه نماییم و پاسخگوی تعداد کثیر ایمیل های ارسال شده از عزیزانی که به ما لطف دارند با سرعت بیشتری باشیم ، خواهشمندیم با دفاتر ما تماس گرفته و مشاوره رایگان تلفنی دریافت بفرمایید.

سلام. من ۲۹ ساله م هست. لیسانس و فوق لیسانس موسیقی دارم از دانشگاه هنر تهران. ۸ سال هم سابقه کار‌ تدریس پیانو دارم. سطح زبانم‌ متوسط هست و هنوز کلاسهای آیلتس رو‌شرکت نکردم. میخواستم ببینم برای من شانسی هست برای مهاجرت به نیوزیلند؟ از طریق تحصیلی یا هر روش دیگه ای… ممنون

با سلام و عرض ادب در صورتی که مدرک ielts 6.5 و دوسال سابقه کاری ارایه نمایید میتوانید اقدام نمایید .جهت مشاوره تکمیلی و تخصصی با دفاتر ما از طریق شماره 021.49196000 تماس حاصل فرمایید.

با سلام من مدرک مهندسی تکنولوژی برق قدرت از دانشگاه غیرانتفاعی شهاب دانش دارم. ۲۶ سال سن دارم و سربازی هم رفتم. یک سال هم سابقه کار مرتبط دارم و در حال حاضر هم کارمند رسمی شرکت توزیع نیروی برق هستم. متاسفانه هنوز مدرک زبان ندارم،ولی در حال کلاس رفتن هستم و فکر میکنم حداقل ۱.۵ سال طول بکشه مدرک زبان بگیرم. میخاستم با توجه به شرایطم بدونم چ گزینه هایی برای نهاجرت کردن من مناسب تر هست؟ با تشکر

با سلام و عرض ادب و احترام احترامآ ضمن تشکر فراوان از خدمت شما دوست عزیز و بزرگوار نیازمند اطلاعات دقیقی در مورد سرمایه شما و سایر شرایط میباشیم. بعرضتان میرسانیم که به جهت آنکه توضیح مسائل حقوقی در این بخش امری دشوار میباشد و ممکن است باعث سوء تفاهم گردد و برای مشاوره بهتر ممکن است لازم باشد به سوالات مشاور پاسخ دهید و این بطور همزمان در مشاوره تلفنی امکانپذیر خواهد بود ، برای آنکه بتوانیم خدمت شما پاسخ درست ارائه نماییم و پاسخگوی تعداد کثیر ایمیل های ارسال شده از عزیزانی که به ما لطف دارند با سرعت بیشتری باشیم ، خواهشمندیم با دفاتر ما تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت بفرمایید

سلام.من لیسانس شهرسازی دارم و قصد دارم برای نیوزلند در رشته مدیریت پروژه اقدام کنم.ایا میشه برای دوره های ارشد یکساله اقدام کرد و بعد برای ویزای کار اقدام کرد؟ من یک گپ تحصیلی هم دارم و فریلنسر هستم پس سابقه کاری هم ندارم برای اثبات…این برای اخذ ویزای دانشجویی مشکل ساز نمیشه؟

با سلام و احترام امکان ورودبه بازار کار برای شما وجود دارد در ابتدا میبایست در دانمارک و هلند و کانادا یک دوره یک ساله بگذرانید .پیشنهاد میکنیم جهت اطلاعات بیشتر با دفاتر همکار ما تماس حاصل فرمایید.

سلام وقتون بخیر.من 31 سال دارم و لیسانس معماری و ارشد شهرسازی دارم.میخواستم برای ارشد معماری برای نیوزلند اقدام کنم. میشه بگید چه شرایطی داره تحصیلیو این که بعد اتمام درس گرفتن اقامت و پیدا کردن کار به چه صورت هست؟

با سلام و عرض ادب. برای اخذ اطلاعات در این زمینه می توانید با دفتر مرکزی ما در وین از طریق شماره ۴۹۱۹۶۰۰۰ (۰۲۱) ارتباط بگیرید.

سلام بنده کارشناس حسابداری دارم وخانومم ارشد روانشناسی هستند وضمنا بنده 500میلیون سرمایه دارم ونیز پسر دایی خودم در نیوزلند دانشجو میباشد ولی مدرک زبان نداریم ودو فرزند 3و8ساله داریم چگونه میتوانیم اقامت دایم نیوزلندرو بگیریم با تشکر از الطاف حضرتعالی

با سلام و احترام. شرایط شما باید به صورت تخصصی متناسب با روش های مهاجرت به نیوزلند مورد بررسی قرار گیرد. برای اخذ اطلاعات در این زمینه می توانید با دفاتر ما از طریق شماره ۴۹۱۹۶۰۰۰ (۰۲۱) ارتباط بگیرید.

سلام بنده دارای مدرک کارشناسی ارشد مکانیک دانشگاه آزاد و حدود ۶ سال سابقه کار در قسمت مهندسی اجرا خطوط لوله های صنایع نفت وگاز دارم از شما تقاضا دارم راهنمایی بفرمایید کدام کشور به شرایط من مرتبط میباشد . باسپاس

با سلام و احترام. ویزای کار کشورهای اتریش و المان می تواند گزینه خوبی برای شما باشد که بسته به رزومه شما باید مورد بررسی قرار گیرد. برای اخذ اطلاعات در این زمینه می توانید با دفاتر ما از طریق شماره ۴۹۱۹۶۰۰۰ (۰۲۱) ارتباط بگیرید.

سلام وقت بخیر. رشته تحصیلی و سابقه کاری شما مناسب هست و برای کشورهای آلمان و اتریش و نیوزیلند میتونید اقدام کنید اما سن و سطح زبان شما هم باید بررسی بشه. برای کسب اطلاعات بیشتر به شماره های موسسه mie تماس بگیرید.

سلام، من کارشناس ارشد عمران ژئوتکنیک دارم. تقریبا 4 سال سابقه کار در رشته خودم دارم، متولد 1369 هستم. و تازه خدمت سربازیم تموم شده. و میخوام بدونم شرایطم برای مهاجرت به نیوزلند چطوره.

با سلام و احترام. امکان ادامه تحصیل برای شما در این کشور وجود دارد اما برای کار در این کشور به پیشنهاد شغلی نیاز است. برای اخذ پیشنهاد شغلی بهتر است در این کشور حضور داشته باشید. برای اخذ اطلاعات در این زمینه می توانید با دفاتر ما از طریق شماره ۴۹۱۹۶۰۰۰ (۰۲۱) ارتباط بگیرید.

سلام دانشجوي سال آخر phdعلوم دامي هستم و سابقه مديريت استاني بيش از ١٠سال دارم براي مهاجرت به كشور نيوزلند راهنمايي نماييد سپاس

با سلام و عرض ارادت. برای اخذ اطلاعات در این زمینه می توانید با دفاتر ما از طریق شماره ۴۹۱۹۶۰۰۰ (۰۲۱) ارتباط بگیرید.

سلام من 36 سال دارم و ارشد علم اطلاعات و دانش شناسی، دارای سوابق علمی ارایه مقاله بین المللی و چاپ مقالات در مجلات بین المللی غیر آی اس آی و 5 سال سابقه کاری هستم. متقاضی دریافت در مقطع دکتری در رشته مدیریت هستم. همچنین خواهرم 26 ساله کارشناسی شیمی کاربردی، مقاله ای هم در مجله علمی بین المللی به چاپ رسانده است. متقاضی رشته شیمی در نقطع ارشد می باشد. ضمنا هر دو دوره ای را به مدت شش ماه در مالزی گذرانده ایم، در حال حاضر نیز برای امتحان آیلتس آماده میشویم. آیا این امکان وجود دارد هر دو بتوانیم در یک زمان ویزای تحصیلی از دانشگاه های نیوزلند دریافت کنیم. با سپاس

با سلام جهت تحصیل در مقطع دکتری باید به دنبال استاد مشاور یا سوپروایزر باشید و خود شما باید اقدام نمایید زیرا استاد مشاور یا سوپروایزر فقط با شما قصد دارد در ارتباط باشد .

سلام ما یک خانواده 5 نفره هستیم که کوچکترین فرد خانواده من هستمم که 24سالم هست ودوبرادردیگز که هرکدوم28و30، تحصیلات خودم لیسانس حقوق هست وبرادر بزرگم مهندسی صنایع وبرادر دیگرم دیپلم که استادکار تراشکاری با 8سال سابقه هست همچنین درموسیقی هم فعالیت داره،اخیرا چندماهیست خودم شرکت بازرگانی تاسیس کردم اما هنوز شروع به کارنکردم ومیزان سرمایه ای که داریم 1.5میلیارد ایران هست، قصد مهاجرت به نیوزلند روداریم چطور میتونیم ازطریق سرمایه گذاری اقامت یاتابعیت نیوزلند روبگیریم؟ آیا نیوزلند انتخاب درست هست باشرایط خانواده ما؟

با سلام و عرض ارادت. سرمایه گذاری در هر کشوری شرایط خاص خود را داراست که اطلاع از آن برای اقدام ضروری می باشد. امکان سرمایه گذاری برای شما در کشورهای مختلف وجود دارد. برای اخذ اطلاعات در این زمینه پیشنهاد میکنیم با دفتر مرکزی ما در وین از طریق شماره ۴۹۱۹۶۰۰۰ (۰۲۱) ارتباط بگیرید.

سلام و عرض ادب ، من قصد مهاجرت به خارج از ایران رو دارم از طریق ویزای کار ، فوق دیپلم برق دارم و 4 سال سابقه مرتبط در زمینه برق و ابزاردقیق الان هم در حال زبان خوندن و دانشجوی مهندسی ابزاردقیق هستم و همچنین عسلویه مشغول بکار هستم لطفا راهنمایی کنید چه شرایطی ایده آل جهت اخذ ویزای کار می باشد.

با سلام و عرض ارادت. در صورت داشتن مدرک لیسانس و سابقه کار مرتبط با رشته، شانس شما برای اخذ ویزای کار کشورهایی نظیر آلمان یا اتریش مناسب است. برای اخذ ویزای کار کشور نیوزلند به پیشنهاد شغلی از این کشور نیازمند می باشید. برای بررسی شرایط و اخذ اطلاعات بیشتر می توانید با دفاتر ما از طریق شماره ۴۹۱۹۶۰۰۰ (۰۲۱) ارتباط بگیرید.

سلام بنده ۲۶ سالمه وبرج ۸ سال ۹۶ از خدمت ترخیص شدم یعنی حدودا چهارماه پیش. لیسانس مهندسی شیمی از دانشگاه دولتی باهنر کرمان با معدل ۱۴٫۲۵ و سابقه کار ندارم و قصد مهاجرت دارم( اولویت اول برای مهاجرت کاریست وبعد تحصیلی) و میخواستم به یه کشوری برم که نیاز شدید به مهندسی شیمی داشته باشه و از لحاظ کار مثل ایران غصه و دغدغه نداشته باشیم و خبالمون از بابت امنیت شغلی راحت باشه وبعد ادامه تحصیل هم میدیم تو همون کشور. مدرک زبان ندارم ولی زبانم بدکی نیست. الان موندم با این شرایط من اولا ویزای کاری میتونم بگیرم از کدوم کشور؟ و کدوم کشور بهتره؟

با سلام و عرض ادب. برای اخذ ویزای کار به سابقه کار مرتبط با رشته نیاز است هم چنین با داشتن مدرک زبان شانس کاریابی برای شما افزایش می یابد. با داشتن شرایط مورد نظر امکان اخذ ویزای کار برای کشورهایی نظیر آلمان، اتریش و … برای شما وجود دارد. برای اخذ اطلاعات در این خصوص پیشنهاد میکنیم با دفاتر ما ارتباط بگیرید.

با سلام و خسته نباشید جهت ویزای کار فقط مدرک آیلتس با تحصیلات دیپلم کافیست یا مدرک دانشگاهی الزامیست

با سلام و عرض ادب. برای اخذ ویزای کار در این کشور نیاز است که در آن حضور داشته باشید. مدرک دانشگاهی و سابقه کار مرتبط با آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است. برای اطلاع از راه های ورود به کشور نیوزلند با دفاتر ما ارتباط بگیرید.

با سلام و عرض ارادت. بله، کشور نیوزیلند هم دارای کالج های زبان می باشد که در دوره های مختلف ارائه می گردد. بسته به مدت دوره ( ۶ ماهه، ۹ ماهه و یکساله) هزینه های آن متفاوت است. برای دریافت اطلاعات می توانید با دفاتر ما ارتباط بگیرید.

با سلام ، آیا نیوزیلند هم دوره آموزشی زبان دارد؟ شرایط آن چگونه است . متشکرم

سلام بنده ۳۵ سالمه بهمراه فرزند پسر ۷ساله ۱۴سال فروشگاه دکوراسیون داخلی داشتم والان ۲ساله بصورت عمده پارکت کفپوش وپرده کاغذدرمیان همکاران پخش می کنم مهرت کامل درنصب کفپوش وپارکت وغیره دارم….ودرحال آموختن زبان می باشم .لطفا راهنمایی فرمایید بهتری راه وسریعترین راه …متشکرم

با سلام و عرض ادب. مدرک تحصیلی و مدرک زبان شما برای راهنمایی بهتر شما مورد نیاز است. لطف نمایید برای دریافت اطلاعات در این زمینه با دفاتر ما ارتباط بگیرید.

سلام من یک مهندس عمران فوق لیسانس محیط زیست از دانشگاه ازاد اهواز هستم سنم ۴۳ سال متاهل و دارای دو فرزند پسر ۸ و ۱۴ ساله میباشم . هجده سال سابقه کار اجرایی و مدیریت شهری دارم سطح زبان انگلیسی خواندن و نوشتن در سطح عالی و شنیداری در سطح متوسط میباشم از نظر جسمانی نیز کاملا سالم و سرحال میباشم . با این شرایط خواهان مهاجرت به نیوزلند میباشم . خواهشمند است در این زمینه راهنمایی های لازم را مبذول فرمایید .

با سلام راه های زیادی برای مهاجرت به کشور نیوزیلند وجود دارد . باید تمامی شرایط شما دقیقا بررسی شود تا بتوانیم دقیقتریم پاسخ را به شما ارائه نماییم . جهت بررسی شرایط خود میتوانید با دقتر مرکزی MIE اتریش یا سایر دفاتر همکار مستقل تماس حاصل نمایید .

سلام.من وهمسرم هر دو کارشناس پرستاری هستیم.من قبلا IELTS6داشتم که امسال منقضی شد و همسرم نیز سطح زبان متوسط خوب دارد.سن ۲۸ و۳۰ سال.هر دو ۵ سال سابقه کا جهت اقامت در نیوزلند راهنمایی کنید

راه های زیادی برای ورود به نیوزیلند وجود دارد که باید تک تک این راه ها با شما بررسی گردد . به صورت مثال شاید بتوان از طریق تحصیلی برای شما اقدام نمود ولی باید شرایط دقیقا بررسی گردد . بهتر است با دفتر مرکزی MIE اتریش تماس حاصل نمایید تا بتوانیم بهتر شما را راهنمایی نماییم .

باسلام ممنون از اطلاعات خوبتون من نقاش هستم ودر ایران تدریس نقاشی میکنم وکاردانی گرافیک دارم وهمسرم فروشنده قطعات خودرو هست در بازارومدرک تحصیلیش کاردانی مدیریت بازرگانی هست و یک دختر ۹ساله داریم.زبان انگلیسی کامل نمیدونیم واز نظر مالی تقریبا در رفاه کامل هستیم.میخواستم بدونم ما شرایطه مهاجرت به کشور نیوزلند ویا استرالیا را میتونیم داشته باشیم.لطفا منو راهنمایی کنید اگر بشه اقدام کنم برای مهاجرت.

شرایط مهاجرت به نیوزیلند و استرالیا بسیار گوناگون است . باید بررسی دقیق نمود که کدام راه برای شما آسان تر و سریع تر پاسخ میدهد . میتوانید با دفتر مرکزی MIE اتریش تماس حاصل نمایید تا بتوانیم شرایط را با شما بررسی نماییم و بهترین پاسخ را به شما ارائه نماییم.

سلام .خسته نباشید .من وهمسرم هر دو۳۹ سالمون وسه فرزند ۱۴و۱۰و۴ ساله داریم خیلی علاقمندیم به نیوزیلند سفر کنیم وهیچ کدام به زبان انگلیسی تسلط نداریم.همسرم مغازه آبمیوه فروشی داره .واز سال ۹۲مجوز داره وخیلی تخصصی کار میکنه.مدرک تحصیلی همسرم فوق دیپلم وخودم کارشناسی هستش.آیا امیدی به شرایط ما هست.

مهاجرت به نیوزیلند از طریق های مختلف امکان پذیر است . شما باید اعلام نمایید که از چه طریق مایل به انجام این کار هستید ! جهت اعلام شرایط خود میتوانید با دفتر مرکزی MIE اتریش تماس یا با سایر دفاتر ما تماس حاصل نمایید .

سلام من یک بازار یاب حرفه ای در شرکت گلستان به مدت ۱۰ سال مشغول به کار هستم ودر حال گذراندن کلاس زبان برای اخذ ایلتس میباشم ودارای همسر و یک پسر ۷ ساله می باشم ایا راهی با مبلع ۷۰ میلیون تومان برای مهاجرت به نیوزلند به همراه خانواده وجود دارد

مهاجرت به کشور نیوزیلند از طرق مختلف امکان پذیر است ولی باید بهترین راه را انتخاب نمود تا هم فرایند زمانی کمتر باشد هم مقدار هزینه آن . شما میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با روش های مختلف مهاجرت به نیوزیلند با دفاتر ما در تمامی نقاط جهان تماس حاصل نمایید .

با سلام وخسته نباشید وممنون ازمطالب مفیدتون من مهندس صنایع غذایی هستم و٣٩ سال دارم وشوهرم پزشک عمومی و۴٣ ساله میباشدهر دو ١۵ سال سابقه کار داریم می خواستم بپرسم ایا شرابط مهاجرت به استرالیا یا نیوزلند را داریم؟

از طرح سوال حقوقی شما دوست عزیز خیلی سپاس گزاریم لطف فرمودید و ما را قابل دانستید پاسخ سوال شما به سه طریق ممکن است منتشر گردد ۱-از طریق کانال تلگرام و به صورت فایل صوتیhttps://t.me/joinchat/AAAAADuuKeznpNM7t6fyVQ ۲-در بخش فایل صوتی وبسایت ماhttps://goo.gl/YSG82A ۳-از طریق متن نوشتاری و در همین جا

باز هم از اینکه ما را برای مشاوره انتخاب نموده اید سپاس گزاریم

با سلام و تشکر از اطلاعلت جامعتون.من شغلم دندانپزشک متخصص هست.سوالم اینه که اگه بخوام وارد سیستم درمانى نیوزلند بشم مراحل چى هست؟آیا مى تونم از طریق کار آفرینى مثلا تاسیس یک کلینیک دندانپزشکى ویزا بگیرم؟ممنون مى شم اگه راهنمایى بفرمایید.

از طرح سوال حقوقی شما دوست عزیز خیلی سپاس گزاریم لطف فرمودید و ما را قابل دانستید پاسخ سوال شما به سه طریق ممکن است منتشر گردد ۱-از طریق کانال تلگرام و به صورت فایل صوتیhttps://t.me/joinchat/AAAAADuuKeznpNM7t6fyVQ ۲-در بخش فایل صوتی وبسایت ماhttps://goo.gl/YSG82A ۳-از طریق متن نوشتاری و در همین جا

باز هم از اینکه ما را برای مشاوره انتخاب نموده اید سپاس گزاریم

موسسه مشاوره ای MIE اتریش

وب سایت حقوقی malekpourlaw

وب سایت پذیرش تحصیلی miestudy

وب سایت officialmalekpour

وب سایت miemalekpour

این وبسایت به لحاظ محتوا در جهان و در خصوص امر مهاجرت بی اغراق برترین سایت مهاجرتی حقوقی فارسی است . در بالای صفحه اگر گزینه مهاجرت به کشورها را انتخاب کنید ، نام کشورهای مورد خدمات ما ظاهر میشود ، به سادگی هر کشور را که مایلید انتخاب کنید و در صفحه کشور مذکور شش تقسیم بندی اصلی دارید . تقسیم بندی های مهاجرتی و اقامتی شامل… ادامه مطلب

malekpourlaw.com

miemohajerat.com

miestudy.com

miemalekpour.com

officialmalekpour.com

mielanguage.com

miesuccess.com




 

 


 خدمات
ویزا و مهاجرت به نیوزیلندمشاوره رایگان مهاجرت به نیوزلند

 

 

 

“Visa2NZ
Limited” شرکتی نیوزیلندی است که به متقاضیانی از
کلیه نقاط جهان، خدمات ویزا و مهاجرت به نیوزیلند را ارائه
می کند. ما برای ارائه خدمات خود از مشاورین مورد تائید
اداره مهاجرت نیوزیلند (Immigration
Advisers Authority) استفاده می کنیم.
روش کار ما بر پایه پوشش دادن کلیه مراحل فرآیند ویزا و
مهاجرت بنا شده است تا مشتریان درگیر دغدغه های مرتبط با
این فرآیند نگردند. در همین راستا کلیه ارتباطات و تبادل
اطلاعات با اداره مهاجرت توسط کارشناسان ما انجام می شود و
متقاضیان از نتایج آن مطلع می گردند. شفافیت در عملکرد از
ارزشهای ماست و همچنین تلاش ما بر آن است تا تمرکز کامل بر
پرونده های متقاضیان خود داشته باشیم و با دیدگاهی کاملاً
فنی و تخصصی به امر مهاجرت و ویزا نگاه کنیم. این موارد
سرلوحه کار شرکت در برنامه ریزیها و ساختار اجرایی قرار
دارند.

ما تلاش می
کنیم تا با استفاده از دستورالعملهای اداره مهاجرت و
چارچوب قانونی تعیین شده، فرآیند ویزا و مهاجرت را برای
مشتریان خود آسان کنیم و خدمات خود را با هزینه ای منصفانه
و منطقی ارائه نماییم.


خدمات ما

فعالیت اصلی ما با مطالعه
شرایط متقاضیان ویزا یا مهاجرت آغاز می شود. مشاوران
مهاجرتی با توجه به سن، سطح تحصیل،سوابق
کاری، مهارت در زبان
انگلیسی، وضعیت تاهل و برخی موارد دیگر گزینه های ممکن را
برای هر متقاضی بررسی می کنند و بر اساس قوانین اداره
مهاجرت و تجربیات خود، راه حل مناسب (نوع ویزا یا روش
مهاجرت) را پیشنهاد می کنند. سپس در طول فرآیند مهاجرت یا
درخواست ویزا، بر اساس شرایط خاص هر پرونده، راهنمایی لازم
را برای فراهم کردن مستندات و مدارک لازم  به مشتریان
ارائه می نمایند. علاوه بر این، انجام فعالیتهای اداری (شامل تکمیل کردن فرمها و مکالمات
با مراجع مرتبط) و قبول وکالت  مشتریان به طور کامل
در پرونده های انواع ویزا (از جمله توریستی، دانشجویی،
کار، سرمایه گذاری) و مهاجرت تخصصی از سایر خدمات مجموعه
Visa2NZ می باشند.

فهرست زیر برخی از
فعالیتهایی است که توسط مجموعه ما برای مشتریان انجام می شود:

ارزیابی اولیه قبل از اقدام برای ویزا

محاسبه امتیاز

ارائه پیشنهاد در مورد بهترین نوع ویزا بسته به شرایط
متقاضی

تشکیل پرونده و ارسال به اداره مهاجرت

تبادل
اطلاعات و ارتباط با اداره مهاجرت در ارتباط با پرونده

پیگیری مواردی از قبیل اعتراض به تصمیمات اداره مهاجرت

تغییر و به روز رسانی ویزا های منتقضی به درخواست
متقاضیان

علاوه بر این موارد، ما
خدمات تکمیلی دیگری را نیز ارائه می کنیم تا مشتریانمان را
برای رسیدن به اهدافشان کمک کنیم. ما مفتخر هستیم که
نماینده تعدادی از بهترین موسسات آموزشی نیوزیلند هستیم.
موسساتی که رتبه بندی یک (Class 1)
داشته و مورد تائید اداره ارزیابی مدارک تحصیلی نیوزیلند (NZQA)
هستند. این دانشگاهها و موسسات دوره های آموزشی مختلفی را
در مقاطع لیسانس و فوق لیسانس ارائه می کنند. خدمات ما در
این زمینه شامل راهنمایی متقاضیان برای انتخاب بهترین رشته
تحصیلی و دانشگاه می شود و همچنین اخذ پذیرش از دانشگاه،
ویزای دانشجویی و کمک به دانشجویان پس از ورود به نیوزیلند
برای تسهیل استقرار در محیط جدید را نیز در بر می گیرد.


نحوه عملکرد ما

هدف ما در هر پرونده اخذ
بهترین نتیجه ممکن بوده و اولین قدم برای تحقق آن، صرف وقت
کافی برای آشنایی با شرایط متقاضی و نیازمندی های پرونده
است. ما فرآیندهای اداره مهاجرت نیوزیلند را قدم به قدم
دنبال می کنیم و همچنین از تجربه و دانش مهاجرت خود بر
اساس شرایط خاص هر متقاضی استفاده می نماییم. بخشی از
برنامه راهبردی ما برای موفقیت، پیروی از “منشور اخلاقی
مشاوران مورد تائید اداره مهاجرت” و تعهد کامل به شفافیت
در عملکرد و ارتباطات ما با مشتریان و اداره مهاجرت می
باشد.

کلیه مکالمات و
تبادل اطلاعات ما با اداره مهاجرت و مشتریان (موارد مکتوب)
به مدت 7 سال در پایگاه داده شرکت نگهداری می شود تا در
صورت لزوم در آینده قابل بازبینی و ارجاع باشد. ما در
ارائه خدمات خود از قانون مهاجرت سال 2009 (New
Zealand Immigration Act 2009) و تغییرات قانون
مهاجرت سال 2015 (Immigration
Amendment Act 2015) پیروی می کنیم. نحوه عملکرد ما
توسط اداره مهاجرت نظارت می شود و ما موظف هستیم تا به
گلایه مشتریان خود بر اساس “روش شکایت از ما” (Internal
Complaints Procedure) رسیدگی کنیم و در صورت بر
طرف نشدن مشکل، جوابگوی اداره نظارت بر مشاوران مهاجرتی
نیوزیلند (Immigration Advisers
Authority) و دستگاه قضایی نیوزیلند خواهیم بود.


مدیران شرکت
 


 

 

علی
سربندی مشاور مورد تائید اداره مهاجرت نیوزلند است
که دارای چندین سال سابقه کار مهندسی مخابرات و
مدیریت می باشد. ایشان در سال 2011 با استفاده از
روش مهاجرت تخصصی به نیوزیلند مهاجرت کرد و از
نزدیک با فرآیند مهاجرت و روشهای آن آشنا شد. پیش
از اخذ مجوز برای ارائه خدمات مشاوره مهاجرت، آقای
سربندی تجربیات خود را به صورت رایگان با دوستان و
آشنایانی که قصد مهاجرت داشتند به اشتراک می گذاشت
تا اینکه با گذراندن دوره
GCNZIA و اخذ مجوز به ارائه خدمات مشاوره
در قالب شرکت Visa2NZ
پرداخت.

 


 


آرش
وجدی، مدیر ارتباط با مشتریان

آرش وجدی پیشینه
کاری خود را در مدیریت ارتباط با مشتریان، از
زمانی که در حوزه کامپیوتر و ارتباطات به عنوان
مدیر فروش در منطقه خاور میانه فعالیت می کرد به
دست آورده است. ایشان نیز خود به عنوان مهاجر و با
استفاده از روش مهاجرت بر اساس تخصص به نیوزیلند
وارد شد. از جمله خصوصیات کاری وی می توان به
تمرکز بر ارتباطات شفاف در کسب و کار و علاقه ذاتی
به کمک به دیگران اشاره نمود که در حال حاضر
متناسب با مسئولیت وی در شرکت
Visa2NZ می باشد. 


 

© 2015 by Visa2NZ Limited.


منشور اخلاقی
مشاوران مورد تائید اداره مهاجرت
Downloads-icon


روش شکایت از ما” (Internal
Complaints Procedure)
Downloads-icon

بررسی شرایط مهاجرت به این کشور

مهاجرت به نیوزلند ، روش های دریافت پاسپورت نیوزلند و همچنین روش های اخذ اقامت نیوزلند، در این مقاله مورد تحلیل و بررسی علمی قرار می گیرد. روش دریافت اقامت در کشور نیوزلند چیست؟ اعتبار پاسپورت این کشور به چه صورت می باشد؟ اخذ ویزای تحصیلی نیوزلند به چه صورت است؟ مهاجرت به نیوزلند از جهات مختلفی قابل بررسی می باشد که به صورت ساده و خلاصه، اصلی ترین و مهمترین نکات آن، خدمت شما عزیزان ارائه می گردد. مهاجرت به نیوزلند از روش های مختلفی همچون ازدواج، سرمایه گذاری، کار و پناهندگی انجام می پذیرد که در این مقاله، هر یک از این روش ها به صورت مفصل بیان شده شده است. امیدواریم توانسته باشیم در مقاله پیش رو، که توسط مشاورین و متخصصین مؤسسه حقوقی ملکپور MIE اتریش، به نگارش آورده شده، به تمامی ابهامات و سئوالات ذهنی شما پاسخ داده و اطلاعات کاملی در باب مهاجرت به نیوزلند و شرایط مهاجرت به آن و همچنین اخذ اقامت و تابعیت کشور نیوزلند، خدمت شما عزیزان ارائه دهد.شما عزیزان در صورت نیاز به اطلاعات کامل و مفید می توانید با کارشناسان مؤسسه حقوقی ملک پور MIE اتریش؛ تماس حاصل نموده و مشاوره تخصصی و  رایگان دریافت نمائید.

مهاجرت به نیوزلند وتقاضای افراد به اخذ اقامت و پاسپورت این کشور،  نیازمند آگاهی از شرایط عمومی آن می باشد، نیوزلند یا زلاندنو کشوری است در جنوب غرب اقیانوس آرام ، که از چندین جزیره (دو جزیره بزرگ و تعداد زیادی جزیره کوچک) تشکیل شده و مناطق خود مختار نیو، توکلائو ، جزایر کوک، و راس را هم در بر می‌گیرد. کشور نیوزلند از نظر موقعیت جغرافیایی به گونه ای است که با دیگر خشکی های کره زمین فاصله زیادی دارد، نزدیک ترین همسایه به نیلند استرالیا می باشد که در فاصله دو هزار کیلومتری این سرزمین قرار دارد. این کشور حدود چهار و نیم میلیون نفر جمعیت دارد و دارای 16 استان وحدود 50 شهرستان است که 74 درصد آن را اروپایی ها و 12 درصد ساکنان آن را آسیایی ها تشکیل داده اند. ولینگتون پایتخت زلاندنو می باشد و سومین شهر پرجمعیت آن است که بزرگترین شهر آن اوکلند است. زبان رایج کشور نیوزلند، انگلیسی محسوب می‌شود. نیوزلند کشوری است دارای اقتصادی بسیار قوی و پیشرفته که در ردیف کشورهای متمول و توسعه ‌یافته قرار می ‌گیرد و از لحاظ شاخص توسعه انسانی هفتمین کشور جهان در سال 2013 معرفی گردید. کشور نیوزلند در زمینه صادرات بسیار قدرتمند است و صادرات عمده این کشور، محصولات دامی و کشاورزی مانند گوشت ، ماهی، پشم، لبنیات و میوه است. موسسه حقوقی ملک پور(mie اتریش) می تواند به شما در زمینه مهاجرت به نیوزلند کمک فراوانی نماید.

مهاجرت به نیوزلند از روش های مختلف

مشاوره رایگان مهاجرت به نیوزلند

مهاجرت به نیوزلند و دریافت اقامت آن از طریق کار امکان پذیر می باشد. اشخاص متقاضی با اخذ ویزای کار وارد بازار کاری نیوزلند می شوند و می توانند در این کشور مشغول به کار شوند و پس از داشتن چند سال اقامت قانونی در نیوزلند، اجازه دارند اقامت و پاسپورت نیوزلند را در خواست دهند. افرادی که متقاضی هستند به اقامت و تابعیت کشور نیوزلند دست بیابند باید از طریق اسکیل ورکر وارد بازار کار شوند که این روش از دریافت اقامت و تابعیت در مهاجرت به نیوزلند، دارای سیستم نظام امتیازی می باشد که شخص متقاضی می باید امتیازات لازم را کسب کند. در سیستم امتیاز بندی اسکیل ورکر کشور نیوزلند، شرایطی وجود دارد که به او کمک می‌کند تا به آن حد امتیازات برسد و بتواند وارد مرحله پول یا استخر شده و از این طریق با تایید یک کارفرما، اقامت بلند مدت نیوزلند را اخذ کرده و وارد بازار کار شود.

در جدول زیر4 مورد تاثیر گذار در امتیاز بندی اسکیل ورکر ارائه می گردد.

خدمت علاقه مندان مهاجرت به نیوزلند ارائه می شود که حداقل دستمزد در کشور نیوزلند، ساعتی حدود  16.5 دلار می باشد. نرخ بیکاری نیوزلند در چند سال اخیر و نمودار رشد اقتصادی آن دراین قسمت قرار داده شده است.

برای تهیه ویدیوی گام به گام تا کار در خارج از کشور کلیک کنید

نمودار نرخ بیکاری

نمودار رشد اقتصادی

مهاجرت به نیوزلند و دریافت اقامت دائم این کشور از طریق تحصیل، به صورت مستقیم امکانپذیر نمی باشد. یکی از کشورهایی است که سالانه مهاجران بسیار زیادی را به خود جذب می کند و دانشجویان زیادی متقاضی مهاجرت به این کشور می باشند

تحصیل از سن 5 سالگی شروع شده تا سن 17 سالگی اجباری می باشد.

برای تحصیل در دوره کارشناسی، دانشجویان می باید پروسه ای سه ساله را طی کنند و دراین مقطع نیاز به آیلتس 6 می باشد. پذیرش دانشگاه های نیوزلند، معمولا در فصل های فوریه و نوامبر انجام می پذیرد. برای ورود به مقاطع کارشناسی ارشد آیلتس 6.5 و در مقطع دکترا باید  ۷ را ارائه بدهند.

بعد از تحصیل در نیوزلند دانشجویان می توانند در این کشور بمانند و به دنبال شغل مورد نظر باشند وبا به دست آوردن کار و ماندن در محیط به مدت 5 سال ، درخواست اقامت دائم نیوزلند را بدهند. دانشجویان  بعد از تحصیل اجازه دارند وارد بازار کار کشور نیوزلند شوند. با توجه به اینکه اخذ ویزای کاری کشور نیوزلند امری دشوار و زمان بر می باشد  برخی از افراد تحصیل را راه ورود به نیوزلند قرار می دهند که یکی از بهترین روش های مهاجرت به این کشور می باشد که با پرداخت مالیات و ورود به بازار کار نیوزلند، پس از مدتی می توانند اقامت دائم این کشور را اخذ نمایند. در جدول زیر به معرفی برخی از دانشگاه ها با رنکینگ بالا می پردازیم .

مهاجرت به نیوزلند و اخذ اقامت نیوزلند و همچنین پاسپورت این کشور از راه سرمایه گذاری میسر است. دولت نیوزلند چند شیوه متفاوت سرمایه گذاری برای درخواست کنندگان ارائه داده است. در اولین روش، متقاضی مبلغ ده میلیون دلار نیوزلند باید سرمایه گذاری کند، در صورت انتخاب این مورد از طرف سرمایه گذار او با هیچ شرطی از طرف اداره مهاجرت این کشور مواجه نمی شود. در روش بعدی متقاضی می تواند با مبلغ ۳ میلیون دلار نیوزلند سرمایه گذاری و با داشتن دست کم ۳ سال سابقه فعالیت مرتبط با پیشه‌ای که برای راه انداری در آنجا مد نظر خود دارد، درخواست خود را ارائه دهد. حداکثر سن متقاضی باید کمتر از از ۶۵ سال باشد، برای رفت و آمد خانواده آنها باید مدارکی از دانستن زبان انگلیسی به دولت نیوزلند ارائه کنند ، همچنین افرادی که از طریق روش اول سرمایه گذاری اقدام کرده‌اند در صورتی که بخواهند یک چهارم از مبلغ سرمایه شان را در مواردی به غیر از مورد اصلی درخواستشان سرمایه‌گذاری کنند می توانند اوراق بهادار بورس را خریداری نمایند و متقاضیان حالت دوم تا نیمی از سرمایه خود را، مثلاً اگر متقاضی مبلغ سه میلیون دلار نیوزلند سرمایه داشته باشد میتواند ۱.۵ میلیون دلارش را اوراق قرضه بخرد. مدت زمان لازم برای ثبت درخواست یک سال می باشد و در طول این زمان آن شخص به وسیله ویزای کار می تواند به نیوزلند رفت و آمد داشته باشد تا شرایط سرمایه گذاری در آن جا را مورد بررسی قرار دهد. در ذیل آماری مربوط رشد اقتصادی نیوزلند در سنوات گذشته برای مطالعه شما گنجانده شده است:

مهاجرت به نیوزلند و اخذ تابعیت این کشور از طریق انتقال سرمایه و سرمایه گذاری امکانپذیر می باشد سرمایه گذاری کش نیوزلند امتیاز بندی می باشد که شما می باید امتیازات لازم که حدود 120 امتیاز است را کسب نمایید، متقاضیان حداقل باید صد هزار دلار نیوزلند وارد این کشور نمایند. طراحی  یک بیزینس پلن و طرح جدید در سرمایه گذاری کشور نیوزلند اجباری می باشد مگر اینکه رشته های حسابداری و مهندسی باشند که نیازی به تایید بیزینس پلن ندارد و مستقیما برای دریافت ویزای سرمایه گذاری می توانند اقدام نمایند، متقاضیان سرمایه گذاری که این ویزا را کسب می کنند،می توانند  مدت سه سال در نیوزلند حضور داشته باشند که این مدت تا سه سال دیگر هم قابل تمدید می باشد، و هر زمان که به سود دهی رسیدند اقامت خود را به اقامت دائم تبدیل نمایند.

یکی از مباحثی که در مهاجرت به نیوزلند و اخذ تابعیت این کشور مورد بررسی قرار می گیرد، مهاجرت از طریق ازدواج می باشد. افراد می توانند از طریق ازدواج اقامت دائم و پاسپورت کشور نیوزلند را دریافت نمایند. متقاضیان این روش، باید از شرایط ازدواج در نیوزلند آگاه باشند و آن را به طور کامل رعایت نمایند. از جمله این شرایط می توان به سن متقاضی اشاره کرد که می باید توجه کرد که اجازه ی ازدواج تا 18 سالگی در نیوزلند صادر نمی شود و افراد بین 16 تا 18 سال باید با رضایت پدر و مادر خود اقدام به ازدواج نمایند. یکی از شروط اخذ تابعیت از طریق ازدواج، این است که ازدواج واقعی آنها ثابت شود و می باید مدارکی ارائه دهند که واقعی بودن این امر را نشان دهد. و با ارائه مدارکی به اداره مهاجرت نیوزلند که ثابت کنند ازدواج آن ها صوری نمی باشد مثلا عکس های دونفره و ارتباطات تلفنی و رسید های بانکی و… نسبت به اخذ تابعیت اقدام نمایند.

ویدیوی انتخاب مسیر مهاجرت آموزه ای ارزشمند از جناب استاد ملک پور

برای تهیه ویدیوی راهنمای گام به گام انتخاب مسیر مهاجرت کلیک کنید

مهاجرت به نیوزلند و دریافت تابعیت آن از طریق تولد یکی از مواردی است که در این مقاله مورد بررسی قرار می دهیم. در سراسر دنیا دریافت تابعیت به طور کلی از 2 سیستم خاک و خون تبعیت می شود. در سیستم خاک ، با تولد نوزاد در کشورهای تابع سیستم خاک، طبق قوانین آن طفل می تواند تابعیت این کشور را دریافت کند. در حال حاضر از بین تمام کشورهای جهان، 30 کشور تابع سیستم خاک هستند و معروف ترین آن ها عبارتند از: آمریکا، آرژانتین، مکزیک،برزیل و کانادا و… کشور نیوزلند از سیستم خون پیروی می کند. در واقع اگر والدین و پدر یا مادر طفل تابعیت این کشور را داشته باشند اتوماتیکوار، طفل تابعیت و پاسپورت کشور نیوزلند را دریافت می کند. کشور نیوزلند از سال 2006 به بعد از سیستم خون تبعیت می کند.

مهاجرت به نیوزلند و دریافت تابعیت این کشور از طریق پناهندگی روشی نادرست است که بسیاری از افراد به اشتباه آن را انتخاب می کنند. این روش به هیچ عنوان توسط موسسه حقوقی ملک پور پیشنهاد نمی شود زیرا که بسیار خطرناک است و افراد پناهجو در اقدام از طریق پناهندگی، هم از نظر مالی و هم از نظر جانی به خطر افتاده و به اصطلاح پل های پشت سر خود را خراب می کنند. کشور نیوزلند در سال های اخیر، به علت امنیت جهانی در موضوع پناهندگی، سخت گیری بیشتری دارد و پناهجویان این کشور مدت. بازی آتی را در بلاتکلیفی به سر می برند ولی با تمام وجود. اگر که پرونده پناهندگی آنها موافقت شود می توانند از خدمات پزشکی آموزش و پرورش رایگان و خدمات بهداشتی بهره‌مند شوند موسسه حقوقی ملک پورMIE  اتریش، در زمینه پناهندگی ارائه هیچگونه خدمات و مشاوره ای ندارد و این توضیحات صرفا جهت افزایش اطلاعات شما عزیزان می باشد.

برخی از کشورها از جمله کانادا و اتریش در قوانین مهاجرت ، قانونی تحت عنوان ویزای هنرمندان و افراد فوق موفق دارند که طبق آن اشخاصی که در زمینه های ورزشی و هنری فعالیتهای ویژه ای دارند، جهت اخذ اقامت می توانند اقدام نمایند. شخص هنرمند می باید ثابت نماید که از طریق این فعالیت درآمد مناسبی دارد و توانسته افتخارات بین المللی را در این زمینه کسب نماید. ارائه مقامات بین المللی و همچنین راه اندازی گالری، اثبات کننده این موضوع می تواند باشد. بر خلاف کشورهای اتریش و کانادا، این روش مهاجرت در کشور نیوزلند وجود ندارد و از این طریق نمی توان جهت اخذ اقامت و در نهایت تابعیت کشور نیوزلند اقدام نمود.

یکی از موارد مهم در انتخاب کشور موردنظر، اطلاع از هزینه های آن می باشد. هزینه ی زندگی در این کشور ماهانه حدود سه الی چهار هزار دلار نیوزلند به ازای هر شخص می باشد. در جدول زیر قیمت اقلام مورد نیاز اشخاص، خدمت شما بزرگواران ارائه شده است.

اخذ اقامت و تابعیت نیوزلند

کشور نیوزلند یکی از زیباترین  و مهاجرپذیرترین کشورهایی است که افراد بسیاری در مهاجرت‌های تحصیلی کاری و سرمایه گذاری به این کشور اقدام می کنند. در صورتی که افراد تا پنج سال در این کشور اقامت داشته باشند می‌توانند پس از این مدت برای درخواست پاسپورت نیوزلند اقدام کرده و یکی از معتبرترین پاسپورت های دنیا را اخذ نمایند. با داشتن پاسپورت کشور نیوزلند افراد می‌توانند بدون ویزا به ۱۱۳ کشور دنیا سفر کنند. تمام روش های اخذ ویزای کشور نیوزلند منجر به اخذ سیتیزنی این کشور نخواهد شد پس بهتر است متقاضیان محترم برای مهاجرت به نیوزلند، کامل ترین و درست ترین روش های مهاجرت را بررسی کرده و یکی از این روش ها را برای این موضوع انتخاب کنند. این مقاله توسط مشاوران موسسه حقوقی ملک پور MIE اتریش نگارش شده است و هرگونه کپی از آن غیرقانونی و غیر شرعی است و پیگرد قانونی به دنبال دارد.

آیا مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری امکانپذیر است؟

بله مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری امکان پذیر است.

آسانترین راه برای مهاجرت به نیوزلند چیست؟

مهاجرت از طریق تحصیل و سرمایه گذاری از آسانترین روشهای مهاجرت به نیوزلند هستند.مشاوره رایگان مهاجرت به نیوزلند

برای مهاجرت به نیوزلند از کجا شروع کنم؟

برای مهاجرت موفق ابتدا باید روشهای مهاجرت به آمریکا را بشناسید سپس با توجه به شرایطتان بهترین روش را انتخاب نمایید.

آیا می توان بدون وکیل به نیوزلند مهاجرت کرد؟

بله اما از آنجایی که مهاجرت امری حساس و سرنوشت ساز است و نیاز به آگاهی کامل دارد. بنابراین اقدام از طریق وکیل، ریسک شما را تا حد زیادی کاهش می دهد.

ثبت شرکت در نیوزلند کلیک کنید

اعزام دانشجو به نیوزلند کلیک کنید

سرمایه گذاری در نیوزلند کلیک کنید

وکیل مهاجرت به نیوزلند کلیک کنید

مهاجرت به نیوزلند ، انواع روش های اخذ اقامت و پاسپورت نیوزلن در مقاله ما به صورت مفصل بررسی شد، برای مهاجرت به نیوزلند و دریافت اقامت آن، روش ها و راه های متعددی مانند تحصیل و سرمایه گذاری و کارآفرینی در نیوزلند، پناهندگی در نیوزلند و اخذ ویزای کار نیوزلند و ازدواج وجود دارد که هر کدام از آن ها مورد بررسی علمی قرار گرفت که متقاضیان می توانند با توجه به شرایط خود یکی از این روش ها را برگزینند، پیشنهاد می نمائیم برای مهاجرت به نیوزلند با وکلای متخصص و مشاورین موسسه حقوقی ملک پور مشاوره داشته باشید تا بتوانید اطلاعات لازم و کافی برای دریافت پاسپورت نیوزلند را داشته باشید. به علاوه شما عزیزان می توانید در قسمت انتهای مقاله، در قسمت دیدگاه نظرات، پرسش های خود را بیان نموده و پاسخ خود را در کوتا ترین زمان ممکن دریابید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دیدگاه

Your browser does not support the video tag.

 

Your browser does not support the video tag.

 

 

 

 

malekpourmie.com

malekpourlaw.com

miestudy.com

miemalekpour.com

officialmalekpour.com

mielanguage.com

miesuccess.com

miejobs.com

دفتر مهاجرتی در شیراز , دفتر مهاجرتی در تهران , دفتر مهاجرتی در اصفهان , دفتر مهاجرتی در اهواز , دفتر مهاجرتی در گیلان مورد تحقیق و جست و جو بسیار قرار گرفته است ما دارای همکاران بسیار منظم و آموزش دیده ای در سراسر ایران هستیم . چنانچه مایلید لیست دفاتر ما و ارتباط آنها را با ما مطالعه نمایید ….


دریافتDownloads-icon

وکیل مهاجرت به نیوزلند و بررسی مهاجرت به این کشور

وکیل مهاجرت به نیوزلند، ویژگی های مشاوران حرفه ای و سایر موارد مهم مربوط به وکیل مهاجرت به نیوزلند در این مقاله مورد بررسی و تحلیل علمی قرار می گیرد. ممکن است متقاضیان بررسی موضوع وکیل مهاجرت به نیوزلند سوالات مختلفی در مورد این موضوع داشته باشند. نقش وکیل مهاجرتی در امر مهاجرت چیست؟ دلیل اینکه موسسه حقوقی ملک پور را می توانید به عنوان وکیل مهاجرتی انتخاب کنید چیست؟ خدمات و توانایی های لازم موسسه حقوقی ملک پور در زمینه وکیل مهاجرت به نیوزلند چیست؟ شما عزیزان می توانید پاسخ سوالات خود را در زمینه سرمایه گذاری در نیوزلند و کار در نیوزلند و اخذ ویزای تحصیلی نیوزلند و … از وکیل مهاجرت به نیوزلند از طریق مشاوره با کارشناسان ارشد موسسه حقوقی ملک پور دریافت نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله های مروبط به امر مهاجرت و همچنین وکیل مهاجرت به نیوزلند را مطالعه کرده و همچنین با موسسه حقوقی ملک پور تماس گرفته و مشاوره تخصصی رایگان دریافت نمایید. همچنین برای صحبت با کارشناسان ارشد می توانید با موسسه تماس گرفته و راهنمایی های لازم برای دریافت مشاوره تخصصی تر را دریافت نمایید.

همانگونه که ذکر شد، موضوع این مقاله در مورد وکیل مهاجرت به نیوزلند بوده و قبل از اقدام برای مهاجرت به نیوزلند و همچنین سایر کشورها باید در مورد وکیل مهاجرتی تحقیق کاملی انجام دهیم. مهاجرت به نیوزلند از روشهای مختلف امکانپذیر بوده و در این قسمت به طور مفصل به بررسی این موضوع پرداخته ایم. افراد علاقمند به وکیل مهاجرت به نیوزلند می توانند از طریق روشهای تولد، ازدواج، پناهندگی، تحصیلی، کاری و سرمایه گذاری اقدام کنند. افراد علاقمند به دریافت اطلاعات تخصصی در مورد هر کدام از روشهای مهاجرتی می توانند مقالات مربوطه در سایت موسسه حقوقی ملک پور(mie اتریش) را مطالعه کرده و همچنین با وکیل مهاجرتی مجرب مشورت کنید. یکی از موارد مهم در امر مهاجرت ، مشورت با وکیل مجرب و آشنا به امور مهاجرت بوده و نقش تعیین کننده ای در پیش بردن پرونده دارد. افراد علاقمند به موضوع وکیل مهاجرت به نیوزلند و همچنین مهاجرت به این کشور می توانند با موسسه حقوقی ملک پور مشورت کرده و جواب وسالات تخصصی خود را در این زمینه دریافت کنند.

در این قسمت از مقاله وکیل مهاجرت به نیوزلند به بررسی موضوع ویژ گی های مشاوران حرفه ای پرداخته ایم. یکی از مهمترین مسائل مربوط به وکیل مهاجرت به نیوزلند این موضوع می باشد که شما عزیزان باید برای امر مهاجرت با وکیلی مشورت کنید که به تمامی مسائل مهم مهاجرتی آشنایی کافی داشته باشد. مهاجرت از طریق ۶ روش تحصیل، کار، سرمایه گذاری، تولد، ازدواج و پناهندگی امکانپذیر می باشد. وکیل مهاجرتی مجرب می تواند در مورد این ۶ روش مهاجرتی مشاوره تخصصی تر ارائه داده و تمام روشها را برای کشور نیوزلند بررسی کند. بسیاری از افراد برای کسب درآمد بیشتر در این روش فعالیت داشته و در این خصوص مشاوره ارائه می دهند. یکی از مهمترین نکاتی که شما عزیزان باید در نظر داشته باشید ای است که باید شاهد ویایهای دریافتی بوده و اطمینان خاطر حاصل کنید که مووسه مهاجرتی مورد نظر در روشهای مختلف مهاجرتی موفق به اخذ ویزا برای کشور نیوزلند شده است. موسسه حقوقی ملک پور با بیش از ۱۵ سال سابقه کاری درامر مهاجرت موفق به اخذ ویزاها مختلفکاری، تحصیلی و سرمایه گذاری شده و میزان توانایی خود را برای موکلین عزیز ثابت کرده است.

وکیل مهاجرت به نیوزلند و خدمات و توانایی های اومشاوره رایگان مهاجرت به نیوزلند

همانگونه که در قسمت های مربوط به موضوع وکیل مهاجرت به نیوزلند اشاره شد، قبل از اقدام برای مهاجرت باید با وکیل مجرب مشورت کرده و با تمامی توانایی های او آشنا شویم. مهاجرت یکی از امور بسیار مهم بوده و باید با وکیلی اقدام کنیم که نه تنها سابقه کاری خوبی داشته بلکه توانایی خود را با اخذ ویزاهای مختلف تحصیلی، کاری و سرمایه گذاری ثابت کرده است. همانگونه که ذکر شد، موسسه حقوقی ملک پور با بیش از ۱۵ سال سابقه کاری در زمینه مهاجرت برای کشور نیوزلند و همچنین اکثر کشورها توانسته است توانایی خود را با اخذ ویزاهای مختلف برای شما عزیزان ثابت کند. شما عزیزان می توانید برای افزایش اطلاعات به سایت موسسه حقوقی ملک پور مراجعه کرده و ویزاهای دریافتی را به همراه مصاحبه خود موکلین دریافت کنید. شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه روشهای مهاجرتی به نیوزلند و همچنین سایر کشورها می توانید با موسسه  حقوقی ملک پور تماس گرفته و مشاوره تخصصی تر در این زمینه دریافت نمایید.

ویزای نیوزلند کلیک کنید

اقامت نیوزلند کلیک کنید

با توجه به گسترده شدن تکنولوژی و همچنین اینترنت، مردم می توانند بدون صرف وقت و هزینه مشاوره آنلاین دریافت کنند. افراد علاقمند به موضوع وکیل مهاجرت به نیوزلند و همچنین مهاجرت  به سایر کشورها می توانند با موسسه حقوقی ملک پور تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنند. افرادی که واجد شرایط باشند می توانند به صورت آنلاین و تصویری با مشاوران ارشد صحبت کرده و اطلاعات تکمیلی تر را دریافت کنند. همانگونه که ذکر شد، با توجه به گشترده شدن اینترنت و تکنولوژی افراد می توانند به صورت آنلاین و بدون صرف وقت و هزینه مشاوره دریافت کرده، وقت سفارت بگیرند و همچنین قرارداد بگیرند. ارائه خدمات آنلاین این امکان را به ما می دهد که بدون نیاز به دفاتر فعالیت کرده و از موکلین نیز هزینه کمتری اخذ کنیم. برای دریافت اطلاعات کاملتر در زمینه روش مهاجرتی مورد نظر برای کشور نیوزلند و همچنین سایر کشورها می توانید با موسسه حقوقی ملک پور صحبت کرده و اطلاعات تخصصیتر دریافت کنید.

این مقاله در مورد وکیل مهاجرت به نیوزلند بوده و تا این قسمت از مقاله سعی کرده ایم به موضوعات مربوط مانند توانایی های وکیل خوب، ارائه خدمات به صورت آنلاین و همچنین ویژگی های مشاوران حرفه ای اشاره کنیم. در این قسمت از مقاله می خواهیم در مورد میزان سابقه کار و تاثیر سابقه کاری در اخذ ویزا صحبت کنیم. با توجه به فراگیر شدن مهاجرت، افراد زیادی در زمینه مهاجرت فعالیت می کنند ولی متاسفانه افراد کمتری به نتیجه مطلوب می رسند. افراد علاقمند به مهاجرت باید قبل از اقدام در مورد وکیل مهاجرتی مورد نظر تحقیق کامل کرده و اطلاعات دقیق در مورد توانایی و سابقه کاری او اخذ کنند. موسسه حقوقی ملک پور با بیش از ۱۵ سال سابقه کاری در امر مهاجرت توانسته توانایی خود را در امر مهاجرت برای موکلین عزیز ثابت کند و همانگونه که در قسمت های قبلی ذکر شد، شما عزیزان می توانید ویزاهای دریافتی را از طریق سایت مشاهده فرمایید.

یکی از رموز موفقیت وکیل مهاجرتی از طریق ارتباط او با سایر وکلای بین امللی می باشد. موسسه حقوقی ملک پور با ۱۵ سال سابقه کاری  و همچنین تاسیس دفتر در کشورهای مختلف نظیر اتریش و کانادا توانسته است با ارتباط با سایر وکیلان بین امللی موفقیت خود را صد چندان کند. همانگونه که ذکر شد، شما عزیزان می توانید در مورد موفقیت کاری این موسسه با مشاهده  ویزاها  اطمینان کامل حاصل کنید. همچنین موسسه حقوقی برای اخذ ویزاهای کشورهای مختلف سعی کرده است با وکیلان مربوط باه آن کشور مشورت کرده و همچنین با وکیل آن کشور برای پرونده اقدام کند. افراد علاقمند به موضوع وکیل مهاجرت به نیوزلند باید باید بدانند که ارتباط با  وکلای بین الملی احتمال موفقیت پرونده ها را افزایش داده و وکیل مهارت بیشتری در زمینه روشهای مختلف مهاجرتی برای اکثر کشورها را اخذ خواهد کرد. برای اخذ اطلاعات تکمیلی تر می توانید با موسسه تماس بگیرید و در مورد کشور نیوزلند اطلاعات کامل اخذ کنید.

در این قسمت از مقاله وکیل مهاجرت به نیوزلند به این موضوع پرداخته ایم که چرا موسسه حقوقی ملک پور به عنوان وکیل مهاجرتی گزینه مناسبی می باشد. در این مقاله به این موضوع اشاره کردیم که موسسه حقوقی ملک پور خدمات آنلاین ارائه داده و بودن صرف وقت اضافی و هزینه، این امکان را برای موکلین فراهم کرده است که از منزل یا محل کاری مشاوره دریافت کرده و اطلاعات خود را تکمیل کنند. یکی دیگر از گزینه ها در مورد ارتباط موسسه حقوقی ملک پور با وکای بین الملی بوده که تاثیر بسزایی در موفقیت و اخذ ویزا دارد. وکیل مهاجرتی که در کشورهای مختلف با وکلا بسیار زیادی در ارتباط بوده، این اطمینان را به موکلین می دهد که بتوانند نتیجه مطلوب ویزاها را مشاهده کنند. یکی دیگر از گزینه ها در مورد سابقه کاری می باشد که در این مقاله اشاره شد که موسسه حقوقی ملک پور با بیش از ۱۵ سال سابقه کاری می تواند بهترین روشها را برای شما پیشنهاد داده و همچنین برای اخذ ویزا اقدام کند.

وکیل مهاجرت در اتریش کلیک کنید

وکیل مهاجرت به آلمان کلیک کنید

برای تهیه ویدیوی راهنمای گام به گام انتخاب مسیر مهاجرت کلیک کنید

وکیل مهاجرت در کانادا کلیک کنید

وکیل مهاجرت به نیوزلند، اهمیت سابقه کاری همچنین چرایی انتخاب موسسه حقوقی ملک پور به عنوان وکیل مهاجرت به نیوزلند در این مقاله به صورت کامل مورد بررسی قرار گرفت. همانگونه که در مقاله وکیل مهاجرت به نیوزلند بحث شد، میزان سابقه کاری و ارتباط وکیل مهاجرتی با سایر وکلای بین الملی تاثیر زیادی در موفقیت داشته و وکلایی که با وکیلان سایر کشورها ارتباط داشته باشند، خیلی راحت و سریعتر از وکلای دیگر می توانند پرونده ها را به نتیجه رسانند. شما عزیزان برای دریافت اطلاعات تکمیلی تر می توانید با موسسه حقوقی ملک پور تماس گرفته و سایر اطلاعات را از طریق مشاورین عزیز دریافت کنید. همچنین برای افزایش اطلاعات، ویدئوی گام به گام انتخاب مسیر مهاجرت می تواند روش خوبی باشد و همچنین می توانید خودتان برای روشهای توضیح داده شده در این ویدئو اقدام کنید. همانگونه که ذکر شد برای اخذ اطلاعات بیشتر می توانید با موسسه تماس گرفته و اطلاعات تکمیلی تر دریافت کنید. همچنین برای دریافت پاسخ سریع به سوال خود، قسمت انتهایی مقاله را تکمیل کرده و سوال خود را در زمینه وکیل مهاجرت به نیوزلند و همچنین روشهای مهاجرتی مطرح نمایید تا در کوتاه ترین زمان پاسخ سوال خود را دریافت نمایید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دیدگاه

Your browser does not support the video tag.

 

Your browser does not support the video tag.

 

 

 

 

malekpourmie.com

malekpourlaw.com

مشاوره رایگان مهاجرت به نیوزلند

miestudy.com

miemalekpour.com

officialmalekpour.com

mielanguage.com

miesuccess.com

miejobs.com

دفتر مهاجرتی در شیراز , دفتر مهاجرتی در تهران , دفتر مهاجرتی در اصفهان , دفتر مهاجرتی در اهواز , دفتر مهاجرتی در گیلان مورد تحقیق و جست و جو بسیار قرار گرفته است ما دارای همکاران بسیار منظم و آموزش دیده ای در سراسر ایران هستیم . چنانچه مایلید لیست دفاتر ما و ارتباط آنها را با ما مطالعه نمایید ….


دریافتDownloads-icon

وکیل رجیستر شده نیوزیلند

شرکت پرشین مایگرنت دارای وکیل رسمی و رجیستر شده نیوزیلند در ایران است که مفتخر است بهترین خدمات و دقیق ترین مشاوره ها را به موکلین خود ارئه داده و آنان را در انجام کلیه امور مهاجرتی کشور نیوزیلند همراهی مینماید.
آقای علی سربندی مشاور مورد تائید اداره مهاجرت نیوزیلند با شماره 201500826 است که دارای چندین سال سابقه کار مهندسی مخابرات و مدیریت می باشد. ایشان در سال 2011 با استفاده از روش مهاجرت تخصصی به نیوزیلند مهاجرت کرد و از نزدیک با فرآیند مهاجرت و روشهای آن آشنا شد.

سپس، با گذراندن دوره های مورد نیاز و اخذ مجوزبه ارائه خدمات مشاوره مهاجرت در نیوزیلند پرداخته است. تخصص اصلی ایشان در زمینه ی ویزاهای سرمایه گذاری، تخصص، دانشجویی و کار است.

ایشان همچنین ایجینت رسمی دانشگاه یونیتک در نیوزیلند میباشند. آقای سربندی با بررسی دقیق شرایط هر متقاضی و بر اساس قوانین اداره مهاجرت و تجربیات موفق خود، بهترین راه حل مناسب جهت مهاجرت به نیوزیلند را پیشنهاد میکنند.

لازم به ذکر است انجام کلیه قرارداد های نیوزیلند با پیروی از منشور اخلاقی مشاوران مورد تایید اداره مهاجرت انجام می شود.  


منشور اخلاقی مشاوران مورد تایید اداره مهاجرتDownloads-icon

خانه » نیوزلند » سایت رسمی مهاجرت به نیوزلند

در این نوشته می‌خوانید:

در این مقاله قصد داریم سایت رسمی مهاجرت به نیوزلند را مورد بررسی قرار دهیم. کشور نیوزلند از جمله کشورهای مهاجرپذیر و مورد علاقۀ ایرانیان برای مهاجرت محسوب می‌شود. سالیانه افراد زیادی این کشور را به عنوان مقصد مهاجرت خود انتخاب می‌کنند. کشور نیوزلند در قارۀ  اقیانوسیه واقع شده است. نیوزلند از نظر صنعت و تکنولوژی بسیار پیشرفته است. همچنین از نظر امنیتی یکی از آرام‌ترین و امن‌ترین کشورهای دنیا می‌باشد، به‌طوری‌که کمترین میزان جرم و جنایت را به خود اختصاص داده است. نیوزلند به جهت داشتن فرصت‌های خوب شغلی و بازار کار گسترده، امکان جذب افراد متخصص در زمینه‌های فنی و مهندسی، پزشکی و سایر علوم پایه را فراهم آورده است. از این رو مهاجرت به نیوزلند طرفداران زیادی دارد. در ادامه به سؤالات زیر پاسخ خواهیم داد:

از چه راه‌هایی می‌توان به نیوزلند مهاجرت نمود؟

به طور کلی و بر طبق اعلام وب‌سایت رسمی مهاجرت به نیوزلند متقاضیان می‌توانند از طریق راه‌های زیر اقدام به مهاجرت به این کشور کنند: مشاوره رایگان مهاجرت به نیوزلند

متقاضیان مهاجرت به نیوزلند باید چه شرایطی داشته باشند؟

از جمله شرایط عمومی برای انواع ویزاهای مهاجرتی نیوزلند که تمامی متقاضیان برای مهاجرت به این کشور باید داشته باشند می توان به موارد زیر اشاره نمود:

چگونه می‌توان از طریق تخصص یا کار امکان اقامت در نیوزلند را به دست آورد؟

دولت و ادارۀ مهاجرت نیوزلند بر اساس سیاست مهارت‌های ضروری کاری و تخصصی در نیوزلند، این اجازه را به کارفرمایان می‌دهد که اقدام به استخدام نیروی‌های متخصص از خارج از کشور نماید تا مشکل کمبود نیروی متخصص در بخش‌های صنعتی این کشور حل شود. این نوع ویزا که در نهایت منجر به اخذ ویزای دائم برای متقاضی می‌شود، مناسب برای افراد تحصیل کرده و متخصص که دارای مدرک دانشگاهی هستند، می‌باشد. در این نوع ویزا متقاضی می‌بایست حداقل امتیاز مورد نظر (۱۰۰ از ۱۴۰) در سیستم امتیازگیری تعریف شده توسط سایت اداره مهاجرت نیوزلند را کسب کند. اگر امتیاز متقاضی از حد نصاب پایین‌تر باشد، وی می‌بایست از یک کارفرما در داخل نیوزلند پیشنهاد کار دریافت کند تا بتواند کمبود امتیاز خود را جبران کند.

ضمناً باید حرفه یا تخصص متقاضی در لیست کمبود مشاغل مورد نیاز (Skill Shortage List) نیوزلند باشد. پس از آن متقاضی مدارک لازم را به همراه درخواست اولیه خود ارسال می‌نماید تا از طریق یکی از شرکت‌ها یا کارفرمایان موجود در نیوزلند برای وی دعوت‌نامه ارسال شده و به مصاحبه دعوت شود. با توجه به نوع شرکت حامی یا اسپانسر متقاضی و نحوۀ حمایت مالی آن از پرسنل خود، وی در ابتدا به مدت ۲ سال اجازه دارد در نیوزلند کار کند و سپس ویزای موقت او به ویزای دائم تبدیل می‌شود.

چگونه می‌توان از طریق ازدواج برای اقامت در نیوزلند درخواست داد؟

اخذ ویزای نیوزلند از طریق ازدواج به این صورت می باشد که دو نفر که در یک رابطه پایدار و کاملاً واقعی هستند در قالب یک ازدواج قانونی می توانند برای شریک زندگی خود درخواست ویزا نمایند.

الزاماتی که در این نوع ویزا وجود دارد عبارت است از:

تبصره)  درصورتی‌که سن متقاضی بین ۱۶ تا ۱۷ سال باشد، نیاز به رضایت‌نامه از سوی پدر و مادر فرد است.

سایت رسمی مهاجرت به نیوزلند چه خدماتی را ارائه می دهد؟

شما با مراجعه به سایت رسمی اداره مهاجرت نیوزلند با تمامی قوانین، شرایط و روش‌‌های مهاجرت به نیوزلند آشنا خواهید شد. این سایت با استفاده از تیمی کارآزموده و متخصص، همچنین مشاورین و حقوق‌دانان معتبر و رسمی، بهترین مشاوره‌ها را در زمینۀ مهاجرت به نیوزلند را با توجه به شرایط متقاضی به وی ارائه می‌دهد. شما همچنین از طریق این سایت می توانید مدارک مورد نیاز مهاجرت را برای مجموعه یا کارگروه مربوطه در نیوزلند ارسال نمایید و کارشناسان سایت تمامی کارهای لازم و مربوط به مهاجرت شما را پیگیری می کنند و پروسه مهاجرت شما به بهترین شکل ممکن اتفاق می افتد. در ضمن توجه داشته باشید که حتماً قبل از هر اقدامی با مشاورین متخصص در زمینه مهاجرت مشورت کنید. پیشنهاد ما به شما مهاجرت از طریق تحصیل به کشورهای استرالیا، نیوزلند و کانادا است.

مؤسسۀ مدیریت مشاوره آریا با سابقه‌ای بالغ بر ۱۵ سال، افتخار داشته است که در زمینۀ اعزام دانشجو به استرالیا، نیوزلند و کانادا با اخذ مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری فعالیت کند تا با ارائۀ خدمات مناسب توسط مشاورین دارای مدرک رسمی مشاوره تحصیلی از کشور استرالیا و کادر مجرب خود، متقاضیان عزيز را جهت تحصیل در معتبرترین دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی استرالیا و نیوزلند یاری رساند.

بنابراین مشاوره صحیح و درست در راستای مهاجرت می‌تواند عاملی بسیار پراهمیت باشد. در صورت تمایل به انجام مشاوره، می‌توانید از طریق اطلاعات تماس موجود در لینک تماس با ما، با مشاورین ما در ارتباط باشید.

Contact Us!

متقاضیان عزیز، شما همچنین می‌توانید با پر کردن فرم مشاورۀ تحصیلی ما، فرآیند اخذ بورسیه و پذیرش از دانشگاه مورد نظر خود را به ما بسپارید.

امیدواریم توانسته باشیم در این مقاله تا حدودی اطلاعات شما را در مورد بهترین روش های مهاجرت به نیوزلند افزایش داده باشیم. در انتها پیشنهاد می کنیم اگر مقصد شما برای مهاجرت، کشور نیوزلند است مقالات زیر را نیز مطالعه فرمایید:

نیوزلند

استان های نیوزلند

۱۱ مورد که باید در مورد فرهنگ نیوزلند بدانید!

دلار نیوزلند

زبان نیوزلند

فرهنگ نیوزلند

با سلام اینجانب دارای مدرک فوق دیپلم دامپزشکی و ۹ سال سابقه کاری در زمینه رشته مربوطه و متاهل هستم ضمن اینکه به حرفه مرغداری نیز اشناییت دارم امکان ویزای کاربرای بنده وجود دارد ممنون

سلام دوست عزیز گروه آریا فقط در حوزه مهاجرت تحصیلی فعالیت دارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال دیدگاه

مایل به شرکت در رویدادهای ما هستید؟ ایمیل خود را وارد نمایید تا از آخرین ورکشاپ های ما باخبر گردید.

موسسه مدیریت مشاوره آریا با مدیریت آقای شهرام میرزایی افتخار دارد از سال 1384 فعالیت خود را در زمینه اعزام دانشجو و مهاجرت تحصیلی به استرالیا و نیوزیلند با اخذ مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، آغاز نمود تا با ارائه خدمات مناسب توسط مشاورین دارای مدرک رسمی مشاوره تحصیلی از کشور استرالیا و کادر مجرب خود، متقاضیان عزيز را جهت تحصیل در معتبرترین دانشگاه ها و مراکز آموزشی استرالیا و کانادا یاری نماید.  شما می توانید از طریق سایت و یا صفحات اجتماعی ما از آخرین اخبار درباره شرایط تحصیل در استرالیا و نیوزیلند اطلاع یابید.

کلیه حقوق متعلق به وبسایت مدیریت مشاوره آریا می باشد.

خانه » استرالیا » مشاوره رایگان مهاجرت به استرالیا

در این نوشته می‌خوانید:

همانطورکه می‌دانید مشاوره رایگان مهاجرت به استرالیا را می‌توانید به ‌آسانی از طریق مراجعه به مؤسسات مهاجرتی و یا دفاتر وکالت مختلف تجربه کنید. بسیاری از این مؤسسات و دفاتر، امکان ارائه مشاوره‌های تخصصی در زمینه مهاجرت را به صورت رایگان برای سایر متقاضیان داخل و خارج کشور فراهم می‌آورند.

به دلیل حجم انبوه متقاضیان جهت مشاوره رایگان مهاجرت به استرالیا، بعضی از این مؤسسات و دفاتر دیگر توانایی پاسخگویی حضوری و یا حتی تلفنی را ندارند. به همین دلیل باید به فکر راه‌کار جدیدی باشید. در ادامه به ارائه برخی توضیحات پیرامون این موضوع می‌پردازیم.

جدیدترین روش مشاوره رایگان مهاجرت به استرالیا کدام است؟مشاوره رایگان مهاجرت به نیوزلند

 

اخیراً و با ظهور سرویس تماس اینترنتی در سرتاسر دنیا، برخی از مؤسسات مشاوره رایگان مهاجرت به استرالیا به عنوان پیشگام در این امر اقداماتی انجام داده‌اند. به این صورت که برای متقاضیانی که خارج از ایران به مشاوره نیاز دارند با استفاده از امکان تماس اینترنتی صوتی یا تصویری و از طریق نرم افزارهای پیام‌رسان مانند اسکایپ، لاین، واتس‌آپ، ایمو و یا تلگرام خدمات مشاوره‌ای به آنها ارائه می‌گردد. البته به دلیل قطع بودن (فیلترینگ) امکان تماس صوتی – تصویری از طریق تلگرام و لاین در ایران، خدمات مشاوره برای متقاضیان داخل ایران بیشتر از طریق نرم‌افزار پیام رسان واتس‌آپ انجام می شود. واتس‌آپ امکانات مناسبی را برای این نوع ارتباطات فراهم آورده است.

پیشنهاد می‌کنیم مقاله وکیل مهاجرت به استرالیا در ملبورن را از دست ندهید!

روند انجام جدیدترین روش مشاوره رایگان مهاجرت به استرالیا چگونه است؟

 

روند انجام مشاوره در اکثر نرم‌افزارهای پیام‌رسان از جمله واتس‌آپ به این صورت است که مؤسسه مهاجرتی یا دفتر وکالت مورد نظر برای متقاضیان یک صفحه (با ثبت یک شماره موبایل منحصر به فرد) جهت ارتباط با آنها ایجاد کرده است. بدین وسیله به شما این امکان داده می‌شود که هر زمان خواستید به این صفحه مراجعه کرده و اطلاعات تماس خود را ثبت کنید. بعد از ثبت اطلاعات تماس، مشاورین مؤسسه مربوطه، در اسرع وقت با شما تماس حاصل کرده و به صورت کاملاً رایگان نسبت به سؤالات شما پاسخگو خواهند بود.

پیشنهاد می کنیم مقاله سفارت استرالیا در تهران را مطالعه فرمایید.

مزایای جدیدترین روش مشاوره رایگان مهاجرت به استرالیا چیست؟

 

پیشنهاد می‌کنیم مقاله فرم درخواست مهاجرت به استرالیا را حتماً مطالعه فرمایید.

چرا مشاوره رایگان مهاجرت به استرالیا در فضای مجازی و به صورت آنلاین یک انتخاب درست می‌باشد؟

 

مشاوره رایگان مهاجرت به استرالیا، به‌ صورت آنلاین و در فضای مجازی این امکان را برای شما فراهم می‌آورد که در هر زمان و مکانی که هستید، با دسترسی به اینترنت، خیلی سریع و راحت نسبت به مشاوره خود از طریق شبکه‌های اجتماعی یا نرم‌افزارهای پیام‌رسان اقدام نمایید. همانگونه که در طول مقاله اشاره کردیم، به دلایل مختلفی گاهاً امکان ارتباط و مشاوره به صورت حضوری امکان‌پذیر نبوده و  یا این امر کاری دشوار و زمانبر است. به همین دلیل هر کجا که شما به اینترنت دسترسی داشته باشید، امکان مشاوره رایگان مهاجرت به استرالیا برای شما فراهم می‌باشد.

Arya Group Student Services!

متقاضیان گرامی، به منظور سهولت دسترسی و ارتباط با مشتری، مؤسسه مدیریت مشاوره آریا بستری را برای شما عزیزان فراهم آورده است که شما بتوانید از طریق راه‌های ارتباطی مختلف با مشاورین ما در ارتباط باشید. همانطورکه در شکل زیر مشخص شده، به منظور ارتباط با ما کافی است با مراجعه به صفحه اصلی وب‌سایت، و در انتهای صفحه، بر روی آیکون مربوط به شبکه اجتماعی یا نرم‌افزار پیام‌رسان مد نظر خود کلیک کرده و پیام خود را برای ما ارسال کنید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

متقاضیان اخذ ویزای دانشجویی برای استرالیا، کانادا و نیوزلند، شما می‌توانند از طریق این لینک خدمات ارائه شده توسط مؤسسه مدیریت مشاوره آریا را مطالعه فرمایید. پیشنهاد می‌کنیم برای تسریع بررسی درخواست ویزای دانشجویی خود، فرم مشاوره تحصیلی ما را تکمیل فرمایید.

مقالات زیر را در در زمینه ویزای تحصیلی استرالیا مطالعه فرمایید:

صفر تا صد تحصیل در استرالیا (هر آنچه که باید بدانید!)

چارچوب نظام آموزشی استرالیا (AQF)

ESOS و CRICOS

دوره‌های تحصیلی در استرالیا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال دیدگاه

مایل به شرکت در رویدادهای ما هستید؟ ایمیل خود را وارد نمایید تا از آخرین ورکشاپ های ما باخبر گردید.

موسسه مدیریت مشاوره آریا با مدیریت آقای شهرام میرزایی افتخار دارد از سال 1384 فعالیت خود را در زمینه اعزام دانشجو و مهاجرت تحصیلی به استرالیا و نیوزیلند با اخذ مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، آغاز نمود تا با ارائه خدمات مناسب توسط مشاورین دارای مدرک رسمی مشاوره تحصیلی از کشور استرالیا و کادر مجرب خود، متقاضیان عزيز را جهت تحصیل در معتبرترین دانشگاه ها و مراکز آموزشی استرالیا و کانادا یاری نماید.  شما می توانید از طریق سایت و یا صفحات اجتماعی ما از آخرین اخبار درباره شرایط تحصیل در استرالیا و نیوزیلند اطلاع یابید.

کلیه حقوق متعلق به وبسایت مدیریت مشاوره آریا می باشد.

شماره تماس ده خط ویژه

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت

مشاوره رایگان مهاجرت به نیوزلند

مهاجرت به نیوزلند گزینه طلائی برای افراد در خصوص اخذ اقامت و تابعیت می باشد که در سال های متوالی جایگاه ویژه ای به خود اختصاص داده است. مهاجرت به نیوزلند به عنوان مقصدی برتر برای متقاضیان اقامت شناخته شده است که مدنظر افرادی زیادی قرار گرفته است. کشور نیوزلند به دلیل زبان رسمی این کشور که انگلیسی می باشد و همجواری با کشور استرالیا و طبیعت بکر و همچنین اقتصاد قوی یکی از 3 کشور برتر مهاجرتی شناخته شده و مهاجرت به نیوزلند هر روز متقاضیان بیشتری را به سمت خود می کشد.

مهاجرت و اخذ اقامت نیوزلند مرهون برنامه ریزی صحیح و تحقق در باب سیاست های مهاجرت به این کشور زیبا می باشد. این مقاله توسط تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده که به ارائه اطلاعاتی در خصوص ورود به نیوزلند پرداخته اند.

البته باید توجه داشت که همانند مهاجرت به استرالیا، در اختیار داشتن مدرک آیلتس 6.5 یا تافل 80 به بالا الزامی است و اساسا اگر فرد به عنوان متقاضی اصلی، مدرک زبان نداشته باشد، پرونده استارت نمی خورد. البته به این موضوع باید توجه کرد که برخی از متقاضیان میتوانند از معافیت زبان (ENGLISH KNOWLEDFE WAIVER) استفاده کنند که شرایط خاص خود را دارد. مثلا اگر شخص در یک دانشگاه در نیوزلند یا اینکه در یک دانشگاه انگلیسی زبان در یک محیط آکادمیک انگلیسی زبان تحصیل کرده باشد.

به منظور مهاجرت به نیوزلند چه به صورت سرمایه گذاری و چه به صورت نیروی متخصص، در اختیار داشتن مدرک دانشگاهی (کارشناسی به بالا) امتیاز خوبی محسوب میشود و شرایط انتقال پرونده شما را به POOL LIST فراهم می کند. البته شما برای مهارجرت به نیوزلند از طریق برنامه سرمایه گذاری، می توانید مدرک دیپلم هم داشته باشید، اما تجربه و دانش مدیریتی شما باید نیازمندی های اعلامی اداره مهاجرت به نیوزلند را پشتیبانی کند.

برای سفر به نیوزلند به دلایل و اهداف گوناگون، روادید خاصی وجود دارد که طبق نیاز خود، باید برای دسته بندی مربوطه اپلای کنید.

برای سفر گردشی به نیوزلند باید در سایت، به بخش visit بروید و به بخش بازدید نیوزلند از ایران و چه مدتی قصد بازدید از نیوزلند. اگر به لینک بالا مراجعه کنید، این صفحه برای شما نمایش داده می شود که باید مشخص کنید که از ایران و به چه مدتی قصد بازدید از نیوزلند را دارید. با کلیک بر روی گزینه DISPLAY OPTIONS به صفحه مربوطه راهنمایی می شوید. پس از کلیک بر روی گزینه display options تصویر بالا برای شما نمایش داده می شود که مشخص می کند که این ویزای گردشگری، مخصوص چه متقاضیانی است. افرادی که روادید گردشگری به منظور سفر به نیوزلند دریافت می کنند، حداکثر 9 ماه می توانند در این کشور اقامت کنند.

در حال حاضر کشور نیوزلند در بسیاری از رنکینگ های توسعه و پیشرفت جهانی، دارای رتبه ای مورد توجه می باشد که معمولا جزء 10 کشور برتر به شمار می آید. در سال 2020 افرادی که از شرایط سنی کمتر از 55 سال، عدم سوء پیشینه کیفری، تسلط به زبان انگلیسی و ارائه مدرک آیلتس برخوردار می باشند اکنون می توانند برای مهاجرت به نیوزلند اقدام کنند زیرا این موارد از شرایط عمومی و ابتدایی کسب صلاحیت به منظور مهاجرت می باشد. در وهله بعد اشخاص می بایست با بررسی شرایط فردی و یکی از راه های مهاجرت به این کشور نظیر تحصیل در نیوزلند، کار در نیوزلند، سرمایه گذاری در نیوزلند و یا ازدواج با شهروندی نیوزلند اقدام نمایند.

شایان ذکر است که سابقا تولد در نیوزلند تابع سیستم خاک بود یعنی کودک متولد شده در نیوزلند به صرف به دنیا آمدن در خاک آن کشور و با قطع نظر از ملیت والدین وی، واجد دریافت شهروندی نیوزلند محسوب می گردید ولی از چند سال پیش، قوانین تغییر یافته و سیستم اعطای تابعیت این کشور از خاک به خون تبدیل شد یعنی دیگر تنها به کودکی تابعیت نیوزلند داده می شود که حداقل یکی از والدین او شهروند نیوزلند باشد. پر واضح است که مهاجرت به این کشور هم مانند مهاجرت به استرالیا بر اساس هر یک از طرق مزبور، مقدمات و پیش شرط های مخصوص به خود را دارد که لازم است فرد متقاضی، پیش از اقدام به هر کاری بطور کامل از آن ها آگاهی به دست آورد.

نیوزلند یا همان زلاندنو، کشوری در جنوب اقیانوس آرام و شرق استرالیا می باشد. نیوزیلند متشکل از دو جزیره بزرگ شمالی و جنوبی و همچنین چندین جزیره کوچک اطراف است. نیوزلند به جهت موقعیت جغرافیایی خود، یکی از آخرین سرزمین هایی است که توسط دنیای مدرن کشف شد. از آن زمان تاکنون نیوزلند یکی از مقاصد مهاجرتی مردمانی از اطراف دنیا بوده است که با توجه به پیشرفت همه جانبه و رشد چشمگیر این کشور در سال های اخیر، مورد توجه قرار گرفته است. کشور نیوزلند امروزه بیش از 4 میلیون نفر جمعیت دارد که ترکیبی از نژادهای مختلف است.

عمده ساکنان نیوزلند را اروپایی تبارها و مخصوصا بریتانیایی ها تشکیل می دهند. فرهنگ نیوزلند، برآیندی از فرهنگ بریتانیایی به عنوان بزرگ ترین گروه ساکنان این کشور و همچنین فرهنگ مائوری به عنوان نخستین ساکنان نیوزلند می باشد. زمان رسمی این کشور نیز مشترکا انگلیسی و مائوری می باشد که قاعدتاً انگلیسی رواج بیشتری دارد.

6 حقیقت جالب در مورد نیوزلند:

با توجه به موقعیت جغرافیایی نیوزلند در جنوب غربی اقیانوس آرام، این کشور مجموعا دارای آب و هوای معتدل اقیانوسی است و البته هر چهار فصل را می توان در مناطق مختلف آن دید. از آن جا که این کشور متشکل از جزایر کوچک و بزرگی است که هر یک از آن ها طول جغرافیایی متفاوتی دارند بنابراین برخی نقاط مانند مناطق جنوبی حتی شاهد برف و دمای بسیار پایین تر از صفر هستند، در حالی که مناطق دور شمالی دارای آب و هوای قاره ای می باشند. این کشور یکی از زیباترین نقاط روی زمین با مناطقی بکر و دست نخورده است. در نیوزلند سیاست هایی جدی به منظور حمایت از محیط زیست وجود دارد و چیزی در حدود یک سوم وسعت این سرزمین را مناطق حفاظت شده طبیعی تشکیل می دهد.

مزایای زندگی در نیوزلند برای متقاضیان مهاجرت به این کشور:

مهاجرت به کشور نیوزلند از 5 راه اصلی امکان پذیر می باشد که عبارتست از:

در مورد تحصیل باید گفت که دولت نیوزلند بطور کلی آن را به دوره های کمتر از 6 ماه و بیشتر از 6 ماه تقسیم کرده و آن را برای دوره ای حداکثر تا 4 سال صادر می نماید که قابل تمدید و یا تغییر خواهد بود. متقاضی لازم است که بدین منظور ابتدا از یک مرکز آموزش عمومی یا عالی که مورد تایید دولت نیوزلند می باشد پذیرش بگیرد و هزینه کل دوره را نیز بپردازد و آنگاه با ارائه گواهی بانکی مبنی بر این که هزینه های زندگی در طول دوره تحصیل را دارد و سایر مدارک مورد نیاز، اقدام به اخذ ویزای تحصیلی نیوزلند نموده و با آن وارد خاک نیوزلند شود.

به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی برخی از مشاغل نرخ بیکاری در نیوزلند در ژوئن سال 2020 به 4.2% افزایش پیدا کرد. هرچند می توان در شرایط عادی نیوزلند را صاحب یکی از بهترین و پویاترین بازارهای کار دنیا دانست. چرا که علاوه بر این که افراد در نیوزلند در صورت داشتن مهارت های تئوری و عملی و تسلط به زبان انگلیسی علاوه بر این که فرصت های شغلی زیادی پیش روی خود خواهند داشت، سطح درآمد بالایی نیز دارند. با این حال فارغ التحصیل شدن از دانشگاه های ذیل نقطه مثبتی در رزومه افراد خواهد بود و شانس پیدا کردن کار در نیوزلند را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد:

در این بخش از مقاله به رده بندی کشورها در خصوص مهاجرت مطابق با سایت U.S.news پرداخته شده است:

تحصیل در کشورهای انگلیسی زبان نظیر آمریکا، استرالیا، کانادا، نیوزلند و انگلستان رویایی می باشد که سالانه ذهن متقاضیان زیادی را به خود اختصاص می دهد. تحصیل در کانادا در این میان از محبوبیت بیشتری برخودار می باشد و از مجموع برتری ها در این باب می توان به هزینه های تحصیلی مقرون به صرفه نسبت به سایر کشورهای انگلیسی زبان با همان سیستم آموزشی برتر جهانی اشاره کرد. هزینه های تحصیل در نیوزلند از 20000$ الی 30000$ (دلار نیوزلند) است، در صورتی که هزینه تحصیل در کانادا از 8000$ الی 18000$ (دلار کانادا) می باشد.

دارنده این ویزا حق 20 ساعت کار پاره وقت در هفته را خواهد داشت که در برخی ایام مانند ایام تعطیل، اجازه کار تمام وقت را نیز دارد. همچنین وی بعد از پایان تحصیلات، فرصتی از 1 تا 3 سال (بسته به طرحی که انتخاب می کند) خواهد داشت که به دنبال کار بگردد و بتواند با اشتغال نهایتا اقامت دائم آن کشور را بدست آورد. لازم به ذکر است که دانشجو در نیوزلند می تواند برای خانواده خود نیز ویزای همراه و الحاق خانواده بگیرد.

نیوزلند شبیه به استرالیا و کانادا به موجب طرحی مبتنی بر سیستم امتیاز بندی اقدام به پذیرش مهاجر از طریق جذب نیروی کار ماهر و متخصص دارد. به موجب ضوابط این طرح، لازم است که متقاضی حداقل 100 امتیاز را بدست آورد تا مشمول این پروژه شود و طبیعتا هر چه نمره بالاتری را کسب نماید شانس بیشتری خواهد داشت. در کل 7 کشور ویزای کاری مستقیم صادر میکنند که کشور نیوزلند یکی از این 7 کشور می باشد.

برای موفقیت روی این ویزا هم 4 پارامتر اصلی: سن و سابقه کار و مدرک تحصیلی و مدرک زبان ملاک ارزیابی می باشند و البته برخی شروط فرعی نیز باعث افزایش امتیازات می شود. به هر حال کار در نیوزلند را میتوان یکی از جاذبه های مهاجرتی معرفی کرد. مهاجرت به نیوزلند از طریق کار یکی از 5 راه اصلی مهاجرت به نیوزلند به حساب می آید. در مورد کار باید گفت که اخذ ویزای کاری نیوزلند از چند روش صورت می پذیرد که عبارتست از:

مهاجرت به کشور نیوزلند از طریق تخصص یک سیستم امتیازبندی است. در سال 2020 بیشترین امتیاز رو متقاضیانی می گیرند که از منطقه آوکلند پیشنهاد کاری داشته باشند. جدول امتیاز بندی ویزای کاری کشور نیوزلند بدین صورت می باشد

نیوزلند یکی از بهترین کشورهای جهان جهت انجام بیزینس و ثبت شرکت می باشد. این کشور از هر لحاظ جزء آسانترین و در ضمن آزادترین ساختار اقتصادی را برای سرمایه گذاران جهت انجام بیزینس دراختیار دارد. بطوری که هم اکنون از نظر شاخص آزادی اقتصادی نیوزلند بعد از کشورهای سنگاپور و هنگ کنگ در رده سوم جهانی قرار دارد:

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری عمدتا بصورت کارآفرینی و راه اندازی یک کسب و کار و اشتغال زایی و همچنین سرمایه گذاری در بخش های معرفی شده و مورد تایید از سوی دولت و آورده نقدی در آن پروژه ها می باشد که در حدود 3000000$ (دلار نیوزلند) آغاز می گردد. سن زیر 65 سال و ارائه گواهی دال بر زبان انگلیسی برای شخص سرمایه گذار و خانواده از موارد الزامی در باب سرمایه گذاری می باشد.

انواع طرق مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در نیوزلند عبارتست از:

با این توضیح، انواع شیوه های سرمایه گذاری در کشور نیوزلند برای اخذ اقامت این کشور را می توان به دو دسته کلی زیر تقسیم کرد:

ازدواج با یکی از شهروندان نیوزلند سبب انتقال تابعیت می گردد. طرفین باید ظرف مدت حداقل یک سال، رابطه واقعی و پایداری داشته باشند. مهاجرت به نیوزلند از بهترین گزینه های مهاجرتی خصوصا در این سال های اخیر است. انتخابی که با گذشت هر سال و سیر صعودی سطح کیفی زندگی در آن کشور، متقاضیان در باب ازدواج می بایست گفت که مانند بسیاری از کشورهای دنیا، بیشتری را به خود جذب می کند.

شرایط ازدواج در نیوزلند شامل موارد زیر می گردد:

زندگی در نیوزلند ماهیانه 3641$ (دلار نیوزلند) برای یک نفر هزینه دارد و در نتیجه نیوزلند نیز در گروه کشورهای گران قرار می گیرد. در جدول ذیل قیمت یکسری اقلام و خدمات در نیوزلند در سال 2020 به منظور محاسبه راحت تر بیان شده است:

همان طوری که در جدول فوق نیز مشاهده گردید، شرایط هزینه های زندگی در نیوزلند برای مهاجران خارجی کمی گران است. همانگونه که در نمودار زیر هم معلوم شده، از بین همه این هزینه ها نیز هزینه بازارها (خواروبار) با 32% بالاتر از بقیه مخارج زندگی در نیوزلند می باشد:

مشاوره رایگان مهاجرت به نیوزلند

پایین بودن نرخ تورم در نیوزلند نشان می دهد علی رغم این که در این کشور رکود اقتصادی وجود ندارد، مردم از ثبات اقتصادی بهره مند هستند و با کاهش مداوم قدرت خرید خود و افزایش قیمت ها روبه رو نمی باشند. در جدولی که در ادامه ترسیم شده است نرخ تورم در نیوزلند طی چند سال بررسی شده است:

طرح پذیرش مهاجر از طریق جذب نیروی کار ماهر و متخصص موسوم به طرح SMC فرصت ویژه ای خصوصا برای جوانان می باشد که خواهان مهاجرت و کسب فرصت های جدید در زندگی هستند. در نظر داشتن هزینه های زندگی در نیوزلند از دیگر موارد قابل بررسی توسط متقاضیان مهاجرت به این کشور فوق العاده می باشد که می بایست مدنظر افراد قرار گیرد. متقاضیان زندگی در نیوزلند در سال 2020 می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرند.

متقاضیان مهاجرت به نیوزلند در 2020 سوالات زیر را مورد توجه قرار می دهند:

کارشناس محترم امور مهاجرت
با سلام و احترام
اینجانب ساکن شهر کرمان ، متاهل و سن 35 سال ، دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم و در حال حاضر مشغول به کار در یک فروشگاه کوچک نوشت افزار می باشم اینجانب تصمیم دارم برای تحصیل فرزند در مقطع ابتدایی ( کلاس اول ) به خارج از ایران سفر کنم . متاسفانه سرمایه اندک و تخصص خاصی هم ندارم لذا از شما کارشتاس محترم تقاضا دارم که اینجانب در موارد زیر راهنمایی بفرمایید .
1- آغاز سال تحصیلی از چه ماهی است ، شهریه مدارس
2- از چه سنی بچه ها باید بروند مدرسه .
3- هزینه کردن یک خانواده 4 نفره در طول یک ماه
4- چه مشاغلی در این کشور مورد نیاز است .
5- پیدا کردن کار
6- اقدامات لازم برای اخذ ویزا
7- کدام شهر از لحاظ قیمت برای زندگی مناسب تر است
8- وضعیت درمان .
9- دیدگاه مردم نسبت به مهاجران .
10- هزینه سفر اولیه چقدر است ؟
11- خرید ملک و یا اجاره ملک چقدر است ؟
12- آیا می توان با تبدیل گواهینامه به بین المللی از مزایای گواهینامه اسفاده کرد
13- لوازم ضروری برای سفر
و در آخر پیشنهاد شما برای تحصیل فرزندم در کدام کشور است
با تشکر و سپاس فراوان
اگر لطف بفرمائیید جواب بنده به ایمیل ارسال بفرمائید ممنونم میشم

سلام و درود پاسخ شما در مقاله کم هزینه ترین کشورها برای مهاجرت داده شده. لطفا این مقاله رو مطالعه نمایید

سلام من تو سایت امتیاز ۱۳۰ آوردم ولی دانشگاه من جز لیست دانشگاهها نبود آیا سیستم مدرک معادل وجود داره یا نه ممنون میشم

سلام و عرض ادب رشته تحصیلی و مدرک تحصیلیتون رو بفرمائید لطفا

سلام. ممنون مطلب جامع و کاملتون.
من ۲۹ ساله و فارغ التحصیل رشته طراحی صنعتی از دانشگاه علم و صنعت هستم. مدت ۶ سال سابقه کاری مرتبط همراه با بیمه دارم. متاهل هستم و همسرم ۲۸ ساله مثل خودم فارغ التحصیل طراحی صنعتی از علم صنعت هست. شرایط مهاجرت رو دارم؟

سلام و درود بله امکان مهاجرت رو دارید برای اطلاعات بیشتر با مشاورین مجموعه تماس بگیرید

سلام ممنون از توضیحات خوبتون. خواستم بدونم با مدرک pte میشه برای مهاجرت کاری به نیوزلند اقدام کرد؟ من شنیدم pte هم قبول میکنن. ممنون میشم توضیح کامل بدین. باتشکر

سلام و عرض ادب بله pte هم امکانپذیره اما بهتره ابتدا امتیازاتتون رو محاسبه بفرمائید تا ببینید به حد نصاب میرسه یا خیر لطفا مقاله ویزای skilled worker نیوزلند رو مطالعه نمایید

عالی و کامل بود . ممنونم.

محمدرضاهستم فارغ تجصیل رشته کامپیونر دانشگاه خلیج فارس بوشهر تمکن متلی خولی ندارم برای اقامت نیوزلند به چه طریق میتوانم اقدام کنم

سلام و درود برای کار در نیوزلند نیاز به قرارداد کاری دارید بهتره به کشورهایی فکر کنید که بدون قرارداد کاری هم میتونید اقدام کنید مثل آلمان و اتریش برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

سلام.آیا کشوری هست که نیروی کار ساده بخواهد مثل گارسون یا نظافت چی.من فوق لیسانس دارم اما سابقه کار ندارم زبانم هم آیلتس دارم.ولی هیچ پولی ندارم که خرج ویزا یا دیگر چیزها کنم.دختر هستم مجرد 28 سال.

سلام و عرض ادب بهتون یشنهاد میکنم با مشاورین ما در این خصوص تماس بگیرید

سلام ،من فوق لیسانس معماری با ۱۰سال سابقه بیمه ای هستم و همسرم لیسانس عمران و فوق زمین شناسی هست با ۱۴ سال سابقه کار بیمه ای در رشته زمین شناسی ،مهارت زبان هر دو ما ضعیف بود ولی به صورت خصوصی داریم اموزش میبینیم برای امتحان پی تی ای اماده بشیم ، ایا برای ویرای کاری شرایط ما مناسب هست

سلام و درود ابتدا باید امتیازاتتون رو برای کار در نیوزلند محاسبه کنید و ببینید به حد نصاب میرسه یا خیر لطفا مقاله اقامت از طریق کار در نیوزلند رو مطالعه بفرمایید

سلام؛
من فوق لیسانس محیط زیست هستم و همسرم فوق لیسانس عمران و حدود ۱۷ سال سابقه کاری دارم. برای مهاجرت کاری می توانیم اقدام کنیم. هر دو ۴۵ ساله هستیم.

سلام و عرض ادب باید امتیازات خودتون رو برای ویزای کاری محاسبه کنید لطفا مقاله کار در نیوزلند رو مطالعه بفرمائید

با سلام
36 سال سن دارم در زمینه شبکه داری 12 سال سابقه کار شبکه و آی تی در سطح بالا در شرکت های معتبر و بزرگ داخلی هستم.زبانم در حد تافل و ایلتس 7 و 8 نیست ولی در حال آموزشم.مدرک درسیم فوق دیپلم نامرتبط با کارم هست . مدرک آی تی هم به روز نیست و فکر نکنم در خارج از کشور قبولش داشته باشن . با همسرم یک آپارتمان و یک خودرو داریم . همسرم همسن خودمه کارشناس ارشد تجارت الکترونیک داره و کارشناسی آی تی و سابقه 15 سال کار آی تی در سطح بالا ولی بدون مدرک بین المللی در شرکت بزرگ داخلی و یک واحد آپارتمان به نام خودش قبل از ازدواج داره و زبان انگلیسی هم مدرک نداره ولی در حال آموزش هست و سطح زبانش هم بالاست که نهایتا تو 6 ماه میتونه مدرک بگیره.
پیشنهادتون برای ما چیه؟

سلام و عرض ادب برای کشور نیوزلند که ویزای کاریش امتیازبندیه شانس بالایی ندارید اما برای کشور آلمان میتونید اقدام کنید. شرایطش رو در مقاله کار در آلمان با مدرک دیپلم مطالعه بفرمائید

سلام.
میخواستم بدونم کسی ک ویزای تحصیلی داره و همسرش به عنوان دیپندنت اونجا زندگی میکنه. ایا همسر اجازه کار در نیوزیلند رو داره یا خیر؟

سلام و عرض ادب به شما پیشنهاد میکنم که مقاله کار ضمن تحصیل در نیوزلند رو مطالعه بفرمائید به تفصیل در این مقاله توضیح داده شده

آیلتس ۶.۵ دارم مدرک بین المللی کامپیوتر هم دارم

سلام محترم
محترم من مدرک تحصیلی ندارم اما شغل دارم که بیشتر از ۱۰ سال سابقه کاری دارم که شغلم هست تولید دوخت لباس آیا امکانش هست که ازین طریق کار پیدا کنم اگر هست میشه لطفن بگید به کدام سایت به خاطر پیدا کردن کار مراجعه کنم ، تشکر .!

سلام و درود آخرین مدرک تحصیلیتون رو بفرمائید تا بتونم بهتر راهنماییتون کنم

سلام من ۳۴ سالمه ۸ سال سابقه کار دولتی پرستاری دارم
و امسال در رشته ی دندانپزشکی فارق التحصیل میشم و آیلتس هم دارم
۳ سال هم سابقه اقامت در روسیه دارم
میتونم اقدام کنم و شانسم چقدر است؟

سلام و درود
آیلتس چند دارید؟ باید امتیازاتتون بررسی شه
معمولا کسانی که جاب آفر دارن و امتیاز اون رو کسب میکنن میتونن به نیوزلند مهاجرت کنن

آیلتس ۶.۵

۶.۵

سلام محترم انشالله صحتمند باشید
محترم من ۲۳ سال سند دارم ومدرک تحصیلی ندارم
اما شغل دارم کا بیشتر از ۱۰ سال تجربه کاری دارم
شغل من هست تولید دوخت لباس
محترم میشه بریم معلومات بدهید اگر هست از طریق چی سایتی میتانم به دنبال کار یابی بگردم . ،تشکر

سلام بهتون پیشنهاد میکنم مقالهموسسات کاریابی در عمان رو مطالعه نمایید

سلام ۲۱ سالمه افغان هستم و تو ایران به دنیا اومدم و بزرگ شدم و پدرم سه ساله که فوت کردن و بعد اون دیگه نتونستم بیشتر از دیپلم ادامه تحصیل بدم و مادرم باید عمل بشه و واقعا نیاز داریم که درخواست پناهندگی بدیم ایا برای ما ممکن هست

سلام وقت بخیر ما برای پناهندگی خدماتی نداریم متاسفانه

سلام ۴۳ سالمه مهندسی مکانیک و ارشد MBA دارم و در انتهای دوره دکتری مدیریت بازاریابی هستم ضمنا یک دوره فشرده مدیریت هم در ژاپن دیدم. ۱۵ سال سابقه کار پیوسته و مرتبط دارم. همسرم مهندس مکانیک هستند و ایشون هم ۱۵ سال سابقه کار پیوسته دارند. زبان انگلیسی هر دو نفرمون خوب هست ولی مدرکی براش نداریم. یک پسر ۷ ساله هم داریم. برای مهاجرت به نیوزلند از طریق تخصص چقدر شانس داریم؟

سلام دوست عزیز از لحاظ سابقه کار و مدرک تحصیلی شرایط بسیار خوبی رو دارید اما امتیاز سنتون کمه مضاف بر اون نیاز به مدرک زیان هم خواهید داشت اگر بتونید یک قرارداد کاری از کشور نیوزلند بدست بیارید امتیاز خیلی بالایی بدست میارید که شانس اقامت نیوزلند رو بدست میارید در غیر اینصورت برای کشور آلمان اقدام کنید

سلام
۳۷سالمه سرپرست اجرایی نصب تجهیزات مکانیکی و استراکچر پالایشگاه پتروشیمی. صنایع و معادن و مدرک کاردانی مکانیک
و مدرک خانومم کارشناسی میکروبیولوژی و مسلط ب زبان انگلیسی. ایا برای اقامت نیوزیلند میشه کاری کنیم

سلام و عرض ادب برای اقامت کاری نیوزلند بایستی امتیازاتتون رو از مولفه های سن، مدرک تحصیلی، سابقه کار و مدرک زبان محاسبه بفرمائید و ببینید که امتیازتون به حد نصاب میرسه یا خیر ولی معمولا با این شرایط احتمال اینکه به حد نصاب برسه کمه. فکر میکنم در حال حاضر کشور آلمان شرایط بهتری رو نسبت به نیوزلند برای شما داشته باشه در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در مجموعه تماس حاصل فرمائید

سلام میبخشید توی توضیحاتتون به درامد ماهیانه یک فرد توی نیوزلند اشاره نکردید.
ممنونم میشم توضیح بدید که درامد و خرج رو مقایسه کنیم

سلام لطفا مقاله حقوق ماهیانه کار در نیوزلند را مطالعه نمایید.

سلام ، من ۴۳ سال دارم و مربی حرفه‌ای اسب و پرورش اسب هستم و چیزی حوالی ۲۰ سال سابقه دارم ، میتونم از این طریق اقدام کنم یا خیر . سپاسگذارم

سلام عرض ادب خدمت شما ویزای کار نیوزلند به صورت امتیاز بندی هست که باید سن سابقه کار مدرک تحصیلی و مدرک زبان شما امتیازاتش حساب بشه لطفا مقاله ویزای کاری نیوزلند را بخوانید.

سلام
من 43 دارای مدرک مهندسی کشاورزی شاخه دامپروری هستم و همسرم 41 ساله دارای مدرک کارشناسی دبیری در رشته آموزش علوم در سطح ابتدایی وراهنمایی می باشد ودارای دو فرزند (دختر)11 ساله و (پسر) 9 ماه هستیم .13 سال سابقه کار طراحی دکوراسیون داخلی واجرا (ساخت کابینت و .نصب پارکت وکاغذ دیواری ) دارم . همسرم هم 10 سال کارمند یک اداره دولتی است و منو همسرم هر دو مدرک بین المللی آشپزی و دیزاین غذا و همسرم علاوه بر این مدرک طلاسازی هم دارد. آیا امکان مهاجرت ما به کانادا وجود دارد ؟ شما با این شرایط چه کشوری رو برای مهاجرت ما پیشنهاد میدهید؟ ممنونم

سلام عرض ادب خدمت شما ویزای کار نیوزلند به صورت امتیاز بندی هست که باید سن سابقه کار مدرک تحصیلی و مدرک زبان شما امتیازاتش حساب بشه لطفا مقاله ویزای کاری نیوزلند را مطالعه نمایید.

من 43 ساله متاهل و دارای دو فرزند می باشم 20 سال سابقه کار نقشه برداری با بیمه دارم شانس من برای ویزای نیوزلند چقدره؟

سلام و عرض ادب خدمت شما باید امتیازات شمارو حساب کنیم برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

سلام من ۵۱ سال دارم فوق دیپلم علوم آزمایشگاهی دوفرزند ۲۲ و ۱۸ سال دارم و سابقه مدیریت شرکت تجهیزات پزشکی به مدت ۱۸ سال سطح زبان من خوب و آشنا به قوانین تجاری هستم همسرم زبان در حد متوسط دارد شانس من برای گرفتن ویزای کار و سپس اقامت چقدر است؟ سرمایه لازم برای سرمایه گذاری را هم میفرمایید ؟

سلام و عرض ادب خدمت شما بر اساس شرایط سنی میتونید از طریق تحصیل فرزندتون اقدام به این امر کنید بزای کشورهای برتر دنیا

سلام
من 29 سال دارم دریانورد هستم با شش سال سابقه کار .در حد متوسط زبان بلدم ایا برا گرفتن ویزای کار میتونم اقدام کنم حالا یا نیوزلند یا کشورای دیگه….
درضمن متاهل هستم همسرم هم لیسانس معماری داره
باتشکر

سلام و عرض ادب خدمت شما بله میتونید اقدام کنید یا به صورت جاب آفر و یا به صورت امتیاز بندی برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیزید

سلام
مرتضی هستم ۳۶ ساله، ۱۷ سال سابقه در شرکت خودروسازی معتبر دارم، هر ۱۷ سال برنامه ریزی تولید و لجستیک بودم. زبان متوسط. مدرک دیپلم ریاضی. یه دختر ۴ ساله دارم، خانم هنرمند آرتیست و نقاش عالی، کیف چرم درست میکنه عالی،
چطور میتونم مهاجرت کنم. ممنون میشم کمکم کنید

سلام و عرض ادب خدمت شما باید امتیازات شما حساب شود برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

درود بر شما
50 سال سن دارم. ارشد مدیریت پروژه و ساخت و کارشناسی عمران با حدود بیست سال سابقه کار عمدتا در بخش مشاوره و نظارت.
دیپلم و فوق دیپلم کشاورزی. تعمیر کار و مربی الکترونیک( حدود10سال سابقه)
دو فرزند پسر دارم 7 و 16 ساله. همسرم فوت شده است.
امکان مهاجرت به نیوزیلند برای من وجود دارد؟

سلام و عرض ادب خدمت شما آیا از نیوزلند کارفرما دارید؟ امتیازاتتونو حساب کردین؟

درود ؛ بنده 48 ساله و لیسانس مدیرت صنعتی هستم ، وضعیت زبان در حد متوسط ولی مدرک آیلتس فعلاً ندارم ، 26 سال سابقه کار در حیطه مدیریت بازاریابی و فروش ، مدیریت سیستم ها ، منابع انسانی و کنترل و تضمین کیفیت در بخش خصوصی بانضمام گواهینامه جرثقیل سقفی و تعدادی مدارک آموزشهای کوتاه مدت و دیپلم فیلمسازی از انجمن سینمای ایران ، همسرم نیز دیپلم طراحی و دوخت هنرستان با بیش از 20 سال سابقه فعالیت کاری ، دارای دو فرزند دختر 15 و 12 ساله . بی زحمت راهنمائی بفرمائید شرایط بنده برای مهاجرت به نیوزیلند چگونه است و در غیر اینصورت با شرایط موجود ، کدام کشور می تواند گزینه بهتر با ریسک و هزینه کمتر باشد ؟ سپاس .

سلام و عرض ادب خدمت شما بهترین روش برای مهاجرت شما و کم ریسک ترین از طریق ویزای تحصیلی فرزندانتون هست که باید اقدام کنید

سلام
۳۳ سالمه، فوق لیسانس صنایع غذایی به همراه یک مقاله دارم .
۱۰ سال مداوم سابقه کار مرتبط با رشته تحصیلیمو با عنوان شغلی مسئول فنی و کنترل کیفیت دارم.
آیلتس ندارم ولی یکسال هست که دارم زبان بصورت خصوصی میخونم.
ممنون میشم درخصوص شرایطم اظهار نظر نمایید.

سلام و عرض ادب خدمت شما برای انواع ویزاهای تحصیلی، کاری و سرمایه گذاری می تونید اقدام کنید و به دلیل اینکه سری از کشورها امتیاز بندی هستند برای اطلاعات بیشتر و محاسبه امتیازات تماس بگیرید هستم در خدمتتون

سلام.وقتتون بخیر.من لیسانس مدیریت بازرگانی از دانشگاه شاهد و فوق مدیریت کارافرینی از دانشگاه تهران دارم.دو سال کارشناس صدور بیمه اتش سوزی باربری و درمان مسافرتی بیمه اسیا بودم و الان ۴ ماه میشه نیروی پیمانکاری همراه اول در اداره ارزش افزوده ام. ۳۱ سال سن دارم و ازدواج ناموفق داشتم. زبانم میخوام کلاس های فشرده ایلتس رو شروع کنم. ممنون میشم بابته مهاجرت ب نیوزیلند راهنماییم کنید.

سلام و عرض ادب خدمت شما باید لیست مشاغل مورد نیاز نیوزلند را برای شما چک کرد و امتیازاتتونو حساب کرد برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

با عرض سلام و خسته نباشید
من فوق لیسانس مهندسی صنایع هستم و 32 سال دارم ایلتس 6.5 به همراه همسرم دارم و 8 سال سابقه کار دارم می خواستم ببینم برای ویزا مهاجرتی شانسی دارم
تشکر

سلام و عرض ادب خدمت شما برای ویزای کار نیوزلند باید امتیازات شما حساب شود برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

با سلام
من مهندسی عمران دارم ارشد از دانشگاه تهران
دو تا مقاله isi
زبانم در حال آماده شدنم
5 سال سابقا کار و عضو نظام مهندسیم
بنظرتون شانسی واس اخذ ویزا دارم؟
ضمنا قهرمان ورزشی و المپباد علمی هم دارم
ممنونم

سلام و عرض ادب خدمت شما سوال شما خیلی کلی است اما شانس دارید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

درود
بنده دريانورد هستم،دي ماه ٩٨ براي ويزاي تحصيلي ١ ساله در استراليا اقدام كردم،متاسفانه مصادف شد با حوادث اخير و ويزاي من يا بهانه هايي كه از طرف سفارت گرفته شد ريجكت شد.جهت اطلاع ايلتس اكادميك ٦.٥ در تمام اسكيلها هم دارم.
كورس مورد نظرم در نيوزلند هست،ولي يكساله هست اين كورس..با توجه به مواردي كه ذكر شد،ايا صلاح ميدونيد واسه ويزاي تحصيلي نيوزلند در حال حاضر اقدام كنم يا خير.
ممنون ميشم نظرتون رو بشنوم.
تشكر

سلام و عرض ادب خدمت شما بهتره سمت کشورهایی مانند استرالیا، نیوزلند نرید و کشورهای اروپایی اقدام کنید که از ریسک کمتری برخوردار هستند

سلام و عرض ادب
من ۳۱ ساله دارای مدرک فنی و حرفه ای جوشکاری برق و تاسیسات درجه دوم و دارای سابقه کار ۲ ساله.آشنا به جوشکاری آرگون و پایپینگ و فیتری.دارای ۵ سال سابقه کار در سازمان ناجا.در حال یادگیری زبان.مجرد.دیپلم انسانی
امیدی به مهاجرت به نیوزلند برای من وجود دارد یا خیر؟با توجه به مدرک تحصیلی!

سلام و عرض ادب خدمت شما خیر شانس خوبی برای نیوزلند ندارید اما به راحتی میتونید برای کشورهای دیگر اقدام کنید

سلام وقت بخیر. من 47 ساله متاهل با دو فرزند 4 و 11 ساله دارای کارشناسی مهندسی شیمی صنایع گاز با 4 سابقه بازرگانی و 16 سال سابقه در قسمت فرآیند تولید محصولات بیولوژیک و در حال آمادگی برای آزمون آیلتس. دارای تجربه در بازارهای مالی(فارکس). دارای گواهی اشتغال و سابقه نظارت تاسیسات مکانیک در سازمان نظام مهندسی ساختمان. لطفا بفرمایید آیا امکان مهاجرت به نیوزلند وجود دارد؟ با سپاس

سلام و عرض ادب خدمت شما متاسفانه شرایط سنی شما امتیاز خوبی برای نیوزلند نداره اما برای اروپا فوق العاده هست برای بررسی شرایطتتون با شماره های موسسه تماس بگیرید

سلام من ۲۹ سال سن دارم فوق لیسانس جانوران دریا هستم یک سال سابقه کار دارم استاد دانشگاه آزاد هستم همسرم ۳۰ سال سن دارد سه سال بیمه دارد مهندس عمران است میشه به ما کمک کنید که برای مهاجرت به این کشور مناسب هستیم یا نه !

سلام و عرض ادب خدمت شما لطفا مقاله ویزای کاری نیوزلند مطالعه بفرمایید سپس با موسسه تماس بگیرید.

سلام من لیسانس حسابداری از دانشگاه تهران و فوق لیسانس از دانشگاه آزاد هستم . با 40 سال سن و 15 سال سابقه کار مرتبط در شرکت معتبر. همسرم با لیسانس از دانشگاه دولتی و 15 سال سابقه در زمینه بیمه . دارای دو فرزند پسر 6 ساله و دختر 1 ساله . لطفا در خصوص امکان مهاجرت راهنمایی فرمایید .

سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار نیوزلند شما باید امتیازات لازم بالای ۱۲۰ بیارید که برای اطلاعات بیشتر با شماره ها موسسه تماس بگیرید

سلام و روز به خیر
من 42 سال سن دارم. مجرد هستم. مهندس برق هستم و 17 سال سابقه کار در صنعت خودرو و مدیریت پروژه دارم.
امکان مهاجرت به نیوزلند از طریق کار برام وجود داره؟

سلام و عرض ادب خدمت شما باید امتیازات شما حساب شود سپس اقدام کنید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

سلام. من 27ساله ام 6سال سابقه کار آشپزی فرنگی دارم و همچنین دارای مدرک CG اشپزی ملل
میشه خواهشا راهنمایی بکنید منو که به چه صورت میتونم ویزا کشور نیوزلند رو بگیرم و برای مهاجرت اقدام کنم.

سلام و عرض ادب خدمت شما از طریق ویزای تحصیلی و یا ویزای کاری میتونید اقدام به این امر کنید که باید برای ویزای کاری امتیازات شما حساب شود برای اطلاعات بیشتر با شماره ها ی موسسه تماس بگیرید

سلام و عرض ادب
مهندس کامپیوتر و سبقه 12 سال تدریس و مدیر و موسس مجتمع اموزشی هستم
آیا شرایط مهاجرت دارم؟
همسرم پزشک و 22 سال سابقه و مدرک mmtو زیبایی هم دارند
ممنون از شما و راهنماییتون

سلام و عرض ادب خدمت شما برای ویزای کار نیوزلند باید امتیازات شمارو حساب کنیم اگر اکی امتیازاتتون رسید بعد اقدام به این کار کنید

سلام ،خسته نباشین،برای خانواده ی ۴ نفری،( دوتا دختر ۶ساله و دوساله) ،زن و شوهر لیسانس و دارای مدرک آیلتس میشه اقدام کرد؟؟؟؟

سلام و عرض ادب خدمت شمت باید امتیازات شما را حساب کنیم بعد جواب قطعی دهیم

سلام خسته نباشید
من ۴۴ ساله با ۱۸ سال سابقه کار و مدرک دیپلم و همسرم هم دیپلم دارن .
میخواستم بدونم من میتونم مهاجرت کنم؟
نیوزلند pet را قبول دارد؟

سلام و عرض ادب خدمت شما اگر منظورتون pte هست بله قبول دارند اما چون دیپلم هستید شرایطتتون سخت هست برای رفتن به نیوزلند برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

برای معادل سازی داروسازی و ادامه در تخصص ممنون میشم منو رااهنمایی کنید در ضمن من میتونم برای ایلتس هم اقدام کنم و مشکلی برای زبان ندارم

سلام من حرفه م کار ناخن و همسرم تو کار تاسیسات سرمایشی
مهارت هم داریم تو کارمون
آیا نیاز به شغل ما تو این کشور هست میتونیم از طریق کاری اقدام کنیم ؟

سلام و عرض ادب خدمت شما، باید از مواردی مثل سن ، سابقه کار آیلتس مدرک تحصیلی و همچنین کارفرما از نیوزلند امتیاز بیارید

سلام
کارشناس رادیولوژی هستم البته تازه کارشناسی گرفتم و 23 سال با فوق دیپلم همین رشته تجربه دارم و همسرم هم همینطور کارشناس و هم سابقه، البته ایشان لیسانس پیام نور در رشته زبان هم هستند. دوفرزند دختر زیر 18 سال دارم آیا امکان مهاجرت کاری به نیوزلند داریم. من 47 سال همسرم 44

سلام و عرض ادب خدمت شما اگر هدفتون کشور نیوزلند هست باید خدمتتون عرض کنم که سن شما برای ویزای کار بالاست اما میتونید از طریق تحصیل فرزندتون راحت تر مهاجرت کنید

سلام بنده 25 سال سن دارم دارای مدارک حرفه ای قنادی و شکلات سازی هستم زبانم هم تافل دارم برای ایلتس میخونم و مجرد هستم میخواستم بپرسم برای مهاجرت شرایطی وجود دارد؟

سلام و عرض ادب خدمت شما برای ویزای کار نیوزلند شما باید ۱۰۰ امتیاز از سن سابقه کار مدرک تحصیلی و مدرک زبانتون بیارید تا بشه برای شما اقدام کرد

سلام وقت بخیر من ۳۴ سالمه و امسال دکترای داروسازی تموم میکنم قصد دادم بعد از گذروندن طرحم مهاجرت کنم میخواستم ببینم چطوری از طریق تحصیل یا کار اقدام کنم اصلا برای من امکان پذیر هست ممنون میشم جوابمو بدین

سلام و عرض ادب خدمت شما هدفتون معادل سازی مدرک و یا تحصیل در رشته های دیگه ای میباشد؟

برای معادل سازی و گرفتن تخخصص

من 48 سال سن دارم فوق لیسانس مدیریت دولتی با 22 سال سابقه کار در شرکت بیمه . برای مهاجرت به نیوزلند از چه طریقی میتوان اقدام کرد آیا اونجا ایران سفارتخانه دارد و یا اونا درایران سفارتخانه دارند. واینکه زبان انگلیسی الزامیست.

سلام و عرض ادب خدمت شما به علت سختی ویزای کار نیوزلند من به شما ویزای تحصیلی کشورهای مختلف از جمله نیوزلندپیشنهاد می کنم برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

سلام.من فوق ايسانس طراحي شهري هستم.كارمند هستم و سابقه ٧ سال كار دولتي دارم.٣٤ سالمه و مجرد.امكان مهاجرت به نيوزلند رو دارم؟

سلام و عرض ادب خدمت شما برای ویزای کار نیوزلند باید امتیازات شما حساب شود برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

سلام چطوری کسی راپیدا کنم برای ازدواج از نیوزلند؟

سلام و عرض ادب متاسفانه در این خصوص خدماتی نداریم.

سلام
من 23 سال سن دارم وهیچ فعالیته خاصی هم ندارم که بتونم ازاون طریق تابعیت بگیرم
فقط ممنون میشم شرایطی که جهت ازدواج در کشور نیوزلند هست رو برام توضیح بدین.
مچکرم

سلام در این خصوص مقاله ازدواج در نیوزلند رو مطالعه فرمائید

سلام وقتتون بخیر..
من لیسانس میکروبیولوژی و فوق لیسانس بیوتکنولوژی گرایش مولکولی دارم…تو زمینه رشته خودم سابقه کار ندارم و سابقه بیمه هم ۲ ماه هست که شروع شده…میخواستم ببینم چطوری میتونم به نیوزلند مهاجرت کنم؟؟؟!برای کار میتونم؟؟!
۲۵ ساله هستم

سلام و عرض ادب خدمت شما برای این کشور های راحت ترین راه بر اساس شرایط شما که سابقه کار مرتبط ندارید تحصیلی هست ولی در کشورهای دیگر شانس بالاتری دارید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

سلام من کارشناس سی تی اسکن با پانزده سال سابقه هستم چهل و سه سال دارم همسرم نیز با ۳۸ سال سن و کارشناسی ادبیات انگلیسی با سابقه هفت سال تدریس آیا میتوانیم مهاجرت کاری داشته باشیم دانش زبان انگلیسی هر دو متوسط است و در حال آماده شدن برای آزمون ایلتس هستیم ممنونم

سلام و عرض ادب خدمت شما مهاجرت بخ نیوزلند از راه هایی مثل کا تحصیل و سرمایه گذاری امکان پذیر هست برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

از همه کامل تر نوشته بودید خیای هم متشکرم از خدمات ارزشمند شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت

آدرس: تهران، خیابان ميرداماد، ميدان مادر، خیابان سنجابی، پلاک 20، طبقه 3، واحد 9

تلفن: 91003232-021 ده خط ویژه

info@emigrationplus.com

مهاجرت به نیوزلند، شرایط اخذ اقامت نیوزلند و هزینه های زندگی در نیوزلند در این مقاله از نظر علمی مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته است. شرایط مهاجرت به نیوزلند چه می باشد؟ برای مهاجرت به نیوزلند چه میزان سرمایه نیاز است؟ مهاجرت ایرانیان به نیوزلند چه مراحل و روش هایی دارد؟ کشور نیوزلند به علت منابع بسیار زیاد، وسعت بالا و جمعیت پایین، نیاز به نیروی کار و جمعیت بیشتر جهت رشد و پیشرفت دارد. به همین علت کشورهایی نظیر استرالیا و کانادا، قوانین مهاجرتی مختلفی را پیش بینی کرده اند که مهاجرت قانونی به این کشور برای افراد واجد شرایط و خواهان زندگی در نیوزلند ساده تر باشد. مهاجرت به نیوزلند مانند سایر کشورها از 6 روش کار، تحصیل، سرمایه گذاری، ازدواج، تولد و پناهندگی امکان پذیر می باشد که هر شخص با توجه به شرایط خود، یکی از این روش ها را جهت مهاجرت انتخاب می نماید. انتخاب روش از بین کل روش ها، امری بسیار تخصصی و نیازمند مطالعه و تحقیق کامل می باشد. این مقاله برای راهنمایی شما عزیزان توسط مؤسسه حقوقی ملک پور (MIE اتریش) تهیه شده است. شما عزیزان می توانید جهت بررسی کامل شرایط خود و دریافت مشاوره تلفنی رایگان، با مؤسسه حقوقی ملک پور در سراسر جهان تماس حاصل فرمایید و یا فرم تماس را پر کنید. در این مقاله موارد زیر بررسی شده اند:

مهاجرت به نیوزلند و سخن پایانی

کشور نیوزلند یکی از اخرین کشورها جهان می باشد که در عصر مدرن کشف شد و به همین علت، کشور نیوزلند از گونه های جانوری و گیاهی مختلفی برخوردار است. این کشور در قاره اقیانوسیه واقع شده است و نزدیک ترین کشور به آن، استرالیا می باشد که در فاصله 2000 کیلومتری آن واقع شده است. زبان رسمی کشور نیوزلند، انگلیسی و مائوری می باشد؛ ولی زبان رایج این کشور، انگلیسی می باشد. جمعیت نیوزلند حدود 5 میلیون نفر است. مهاجرت به نیوزلند برای افرادی که قصد زندگی در یک کشور پیشرفته، آزاد، ثروتمند با محیط و طبیعت بی نظیر دارند مناسب است. صنعت اصلی کشور نیوزلند، دامپروری و کشاورزی می باشد و به همین علت، در زمینه های شیلات و محصولات دامپروری و کشاورزی از کشورهای پیشرو می باشد. کشور نیوزلند از نظر قوانین مهاجرتی، شباهت های بسیار زیادی به استرالیا دارد و هر دو از روش هایی مثل کارآفرینی، ویزاهای کار مختلف و… اعطای اقامت می نمایند.

یکی از بهترین روش های مهاجرت به نیوزلند، از طریق کار می باشد. ویزای کار در کشور نیوزلند، روش های مختلف دارد. اخذ ویزای کار کشور نیوزلند، روش های مختلفی دارد و شرایط کار در این کشور بستگی به تخصص و مهارت متقاضی کار در نیوزلند دارد. برخی ویزاهای کاری کشور نیوزلند، ویزاهای کاری موقت هستند که امکان تبدیل به اقامت دائم این کشور را ندارند و جهت کار موقت در این کشور صادر می شوند. برای ویزای کار موقت در این کشور، نیاز به داشتن یک اسپانسر شغلی و کارفرما می باشد و در صورتی که کارفرما بتواند مجوز استخدام شخص خارجی را دریافت کند، می تواند نیروی خارجی را در آن شغل مربوطه به کار گیرد. روش اصلی اقامت کاری در کشور نیوزلند مانند کشور استرالیا و کانادا، از طریق یک سیستم جامع امتیاز بندی تحت عنوانSkilled migrant (نیروی مهاجرت متخصص) می باشد. افراد متخصص و متقاضی زندگی و کار در کشور نیوزلند در این سیستم شرکت می نمایند و در صورت کسب امتیازات کافی به این افراد اقامت دائم کشور نیوزلند اعطا می شود تا در این کشور زندگی و کار کنند. عواملی که در این لیست امتیازبندی تأثیرگذار هستند شامل تحصیلات، سوابق کاری، سن و سطح زبان می باشد. قبلاً برای دریافت دعوتنامه و انتخاب از لیست، نیاز به حداقل 100 امتیاز بود؛ اما در شرایط فعلی، حداقل امتیاز مورد نیاز 160 امتیاز می باشد. لیست امتیازات این ویزا را می توانید در مقاله کار در نیوزلند مطالعه و بررسی بفرمایید:

مشاوره رایگان مهاجرت به نیوزلند

مهاجرت به نیوزلند از طریق کار

با توجه به اینکه نرخ بیکاری در کشور نیوزلند 4.81 درصد می باشد، شرایط کار در این کشور بسیار مناسب است و یافتن کار برای افراد واجد شرایط نباید کار بسیار دشواری باشد.

یکی از بهترین روش های مهاجرت به نیوزلند، مهاجرت از طریق تحصیل می باشد. اگر شرایط امتیازبندی در ویزای کاری در نیوزلند را مطالعه کرده باشید، امتیازات و مزایایی که تحصیل در نیوزلند به همراه خواهد داشت را نیز مشاهده فرموده اید. با تحصیل در نیوزلند و دریافت مدرک تحصیلی در این کشور، شانس کاریابی شخص بسیار بالاتر خواهد رفت. در متقاعد کردن کارفرما ارائه مدرک تحصیلی نیوزلند تأثیر بسیار خاصی خواهد داشت و دریافت مجوز کار از اداره کار، به علت داشتن مدرک تحصیلی نیوزلندی پیچیدگی های قبل را نخواهد داشت و شانس فرد برای دریافت اقامت کاری و اقامت دائم بالاتر خواهد رفت. تحصیل در کشور نیوزلند مانند برخی کشورهای اروپایی، رایگان نیست و افراد خارجی باید هزینه های تحصیل خود را پرداخت نمایند. هزینه های تحصیل در نیوزلند با توجه به مقطع تحصیلی و رشته و دانشگاه، متفاوت بوده و ممکن است از 15000 دلار نیوزلند به بالا تخمین زده شود. در لیست زیر، برخی از برترین دانشگاه های نیوزلند را مشاهده می فرمایید:

 

دانشگاه آکلند

دانشگاه اوتاگو

دانشگاه کانتربری

دانشگاه ماسی

دانشگاه وایکاتو

دانشگاه فنی اکلند

دانشگاه لینکلن کانتربری

یونیتک نیوزلند

پلیتکنیک اوتاگو

دانشگاه فنی وایکاتو

 

برای تحصیل در نیوزلند، شخص می تواند همسر و فرزند خود را نیز در این کشور به همراه داشته باشد و این موضوع از مزایای تحصیل در نیوزلند می باشد. البته باید جهت مهاجرت به نیوزلند از طریق تحصیل، بررسی های لازم به انجام آید و شخص شرایط مناسبی نظیر پیش زمینه مناسب آموزشی، مدرک و معدل و سطح زبان مناسب و انگیزه کافی را نشان دهد تا بتواند شانس مناسبی جهت تحصیل در نیوزلند داشته باشد. 

تحصیل در نیوزلند

برای مهاجرت به نیوزلند، روش های کاری و تحصیلی از جمله روش های مهاجرت بسیار مناسب و مطمئن هستند؛ اما تحصیل و کار برای تمامی افراد ممکن است مناسب نباشد. به خصوص برای متقاضیانی که شرایط سنی تحصیل و یا انگیزه کافی برای تحصیل و یا استخدام برای فرد دیگری ندارند، می توانند از طریق ویزاهای کارآفرینی در کشور نیوزلند اقامت دائم دریافت کنند. متقاضیانی که تمایل دارند برای خود کار کرده و یا کارآفرین باشند، کسب و کار خود را در این کشور ایجاد کرده و کسب درآمد داشته باشند می توانند از طریق ویزای کارآفرینی کشور نیوزلند، درخواست مهاجرت بدهند. سرمایه گذاری در نیوزلند، مبلغ مشخصی ندارد و از 100 هزار دلار نیوزلند شروع شده و بالاتر می رود. هر فرد برای دریافت این اقامت، ابتدا شرایط خود را باید ارزیابی کند و نسبت به شرایط، وارد یک جدول امتیازبندی خواهد شد. با توجه به امتیازاتی که فرد کسب خواهد کرد، در صورتی که حداقل امتیازات دریافت شود، امکان دریافت اقامتی 3 ساله وجود دارد که طی این 3 سال، سرمایه گذاری تعهد شده انجام شود. برای دریافت امتیاز و کسب امتیاز مناسب، عواملی نظیر سرمایه مورد نظر، تعداد فرد مورد نیاز جهت استخدام، شهری که در آن سرمایه گذاری انجام خواهد شد، سن، تجربه کاری شخص متقاضی تأثیرگذار هستند و بررسی خواهند شد. جهت دریافت اطلاعات جزئی تر در خصوص مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری به مقاله زیر مراجعه فرمایید:

مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری

کشور نیوزلند یکی از کشورهای مناسب در جهان جهت سرمایه گذاری می باشد و این کشور قابلیت رشد بسیار زیادی دارد. همینطور از نظر امنیت سرمایه گذاری و استاندارد های جهانی، کشور نیوزلند آمار و ارقام و شرایط بسیار مناسبی دارد و برای مثال، نرخ مصادره اموال در این کشور، 1 درصد است که مناسب می باشد.

از روش های مهاجرت به نیوزلند می توان ازدواج را نیز تحلیل کرد. بسیاری از افراد ممکن است از طریق ازدواج با یک شخص تبعه نیوزلند یا شهروند نیوزلند، درخواست اقامت این کشور را بدهند. برای اینکه از طریق ازدواج بتوان به کشور نیوزلند مهاجرت کرد، باید شرایط ویژه آن را داشت. شرایط شخصی که در نیوزلند مقیم است، آثار مختلفی در نوع ویزا و شرایط همسر وی خواهد داشت. این مقاله توسط تیم حقوقی مؤسسه ملک پور به رشته تحریر درآمده است و هرگونه کپی برداری از آن بدون ذکر منبع، غیرقانونی و حرام بوده و قابل پیگیری قانونی می باشد. در صورتی که شخص تبعه در نیوزلند، درآمد کافی و اقامت قانونی داشته باشد و بتواند از نظر مالی خانواده و همسر خود را حمایت کند، می تواند برای وی درخواست ویزای همراه بدهد. ویزای همراه در نیوزلند به 6 صورت مختلف می باشد:

فایل تصویری مؤسسه حقوقی ملک پور راجع به ازدواج با فرد خارجی

فایل صوتی مؤسسه حقوقی ملک پور راجع به ازدواج با فرد خارجی

یکی از روش های مهاجرت به نیوزلند، از طریق تولد می باشد. تولد در نیوزلند تحت شرایطی، موجب اعطای اقامت و تابعیت خواهد شد. در علم حقوق بین الملل، اعطای تابعیت از طریق تولد به دو شکل می باشد: قانون خاک که بر اساس آن، اگر شخصص در خاک یک کشور به دنیا بیاید، تابعیت آن کشور به وی اعطا می شود. همچنین قانون خون که مطابق آن، اگر والدین شخص تابعیت یک کشور را داشته باشند، این تابعیت به فرزند نیز انتقال خواهد یافت. قانون تابعیت در نیوزلند تا سال 1949 همان قانون تابعیت بریتانیا بود، اما در سال 1949 این کشور قانون خود را جهت تابعیت بنا کرد. قوانین تابعیت در کشور نیوزلند، بسیار جزئیات مختلف دارد و نمی توان به کلیه این موارد در این بخش پرداخت. به طور کلی تا قبل از 31 دسامبر سال 2005، قانون تابعیت نیوزلند از طریق خاک بوده است و هر شخصی که داخل خاک کشور نیوزلند و یا کشتی و هواپیمای متعلق به این کشور متولد می شده است، تابعیت نیوزلند را دریافت می نمود. این قانون پس از سال 2005 تغییر یافت و افرادی تابعیت این کشور را اخذ می نمایند که حداقل یکی از والدین آنها تابعیت نیوزلند و یا اقامت دائم نیوزلند را داشته باشند.

فایل تصویری مؤسسه حقوقی ملک پور راجع به قواعد تولد

فایل صوتی مؤسسه حقوقی ملک پور راجع به قواعد تولد

پناهندگی، یکی از روش های مهاجرت به نیوزلند می باشد. پناهنده به شخصی گفته می شود که به علت مسائلی مثل نژاد، مذهب، اعتقاد سیاسی خاص، گرایش جنسی، مواردی نظیر رنگ پوست و… در کشور خود محاکمه شده و در صورت بازگشت به کشور خود، از نظر جسمی و روحی مورد آزار و اذیت قرار خواهد گرفت. در صورتی که شخصی این شرایط را داشته باشد، تحت کنوانسیون پناهندگی می تواند در یکی از کشورهای عضو این کنوانسیون درخواست پناهندگی بدهد و کشور مقصد موظف است که تا زمان دریافت حق شهروندی و یافتن کار توسط شخص، به وی حقوق ابتدایی نظیر غذا و پوشاک و موارد بهداشت و مسکن ارائه بدهد. بنابراین پناهندگان در این کشور، حقوق جزئی در کشورهای پیشرفته دریافت کرده و بدون کار کردن می توانند در کمپ ها اقامت داشته باشند و از دولت آن کشور، پوشاک و خوراک ابتدایی دریافت نمایند. به همین دلیل بسیاری از متقاضیان مهاجرت، به جای اقدام از طریق کار، سرمایه گذاری و یا تحصیل و روش های دیگر، روی به پناهندگی می آوردند تا از هزینه های تحصیل و یا مواردی نظیر پیدا کردن کار و… معاف باشند و اقامت دریافت کنند. مؤسسه حقوقی مک پور هیچ گونه خدمات و فعالیتی در زمینه پناهندگی ارائه نمی دهد، اما جهت ارزیابی شرایط برای روش های قانونی مهاجرت می توانید با دفاتر ما تماس حاصل فرمایید.

مشاوره رایگان مهاجرت به نیوزلند

فایل تصویری مؤسسه حقوقی ملک پور راجع به پناهندگی – بخش 1

فایل تصویری مؤسسه حقوقی ملک پور راجع به پناهندگی – بخش 2

مهاجرت به نیوزلند برای افراد هنرمند و ورزشکار و موفق نیز امکان پذیر است و این افراد می توانند مسیر جداگانه ای را انتخاب نمایند. بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا، شرایط و اقامت های مختلفی برای ورزشکاران و هنرمندان در نظر گرفته اند تا این افراد بتوانند در کشورهای مختلف زندگی کرده و از این قوانین استفاده نمایند. ویزای هنرمندان کانادا، ویزای هنرمندی اتریش، ویزاهای کار هنرمندان و ورزشکاران در آمریکا، ویزای استعداد فرانسه و… از امثال این روش ها می باشند. در کشور نیوزلند نیز این امکان برای هنرمندان وجود دارد که بتوانند اقامت دائم نیوزلند را دریافت نمایند. البته برای مهاجرت به نیوزلند و سایر کشورها از طریق هنرمندی در صورتی امکان پذیر است که فرد، استعداد و سوابق درخشان و خارق العاده ای در رشته خود داشته باشد. برای کشور نیوزلند، فرد باید از یک سازمان که در رشته خود در نیوزلند فعالیت گسترده دارد، دعوتنامه و تأییدیه داشته باشد و این سازمان اسپانسر وی شود. در این صورت فرد می تواند جهت درخواست این نوع اقامت اقدام کند و پس از 2 سال نیز امکان دریافت اقامت دائم وجود دارد.

هزینه های زندگی در نیوزلند با توجه به کیفیت بالای زندگی در این کشور، بسیار مناسب است. مهاجرت به نیوزلند نیازمند اطلاعات مناسب در خصوص هزینه های زندگی در این کشور می باشد. هزینه های زندگی در نیوزلند در شهرهای کوچک تر، قطعاً کمتر از شهرهای اصلی نظیر آکلند می باشد. به منظور مهاجرت، اطلاع از هزینه های زندگی ضروری می باشد؛ چرا که معمولاً شخص باید چند ماه را با هزینه خود زندگی نماید تا کار و درآمد ثابت خود و خانواده اش مشخص شود. بنابراین اگر برای فردی از نظر مالی، امکان حمایت کافی وجود ندارد؛ بهتر است اقدامی در خصوص مهاجرت وی انجام نشود. در جدول زیر، برخی از هزینه های زندگی در نیوزلند به طور متوسط مشخص شده است:

 

وعده غذایی

هزینه به دلار آمریکا

یک وعده مک دونالد

7

کاپوچینو و قهوه

2.9

یک لیتر شیر

1.6

نان یک عدد

1.5

1 کیلو برنج

1.77

تخم مرغ 12 عددی

3.13

1 کیلو گوشت گوساله

11

1 پاکت سیگار

19

رفت و آمد ماهیانه

هزینه به دلار آمریکا

بلیط یک طرفه

2.2

هزینه تاکسی ماهیانه

95

1 کیلومتر تاکسی

2.2

1 لیتر بنزین

1.3

خدمات

هزینه به دلار آمریکا

برق و آب و گاز و….

108

اینترنت 1 ماه

52

 

همچنین جدول زیر، نمایشی از هزینه قیمت اجاره و خرید آپارتمان در نیوزلند می باشد:

 

اجاره و خرید مسکن

هزینه به دلار آمریکا

آپارتمان یک خوابه در داخل شهر

970

آپارتمان یک خوابه در حومه شهر

771

آپارتمان 3 خوابه داخل شهر

1560

آپارتمان 3 خوابه حومه شهر

1314

خرید 1 متر مربع آپارتمان در داخل شهر

4464.99

خرید 1 مترمربع در حومه شهر

 

همانطور که مشاهده می فرمایید هزینه 1 پاکت سیگار برابر با تقریباً 2 کیلو گوشت در کشور نیوزلند می باشد و همین مورد، نشان دهنده ثبات اقتصادی، رفاه، ارزش خرید و… در این کشور می باشد.

برای مهاجرت به نیوزلند، هر شخصی هدف خاصی دارد مانند رشد بیشتر، تحصیل و پیشرفت و یادگیری در رشته خاص، زندگی در کنار همسر خود، زندگی فرزندان در یک محیط آرام و پیشرفته، سرمایه گذاری و پیشرفت شغلی و….

هر فرد با توجه به هدف خود به نیوزلند مهاجرت می نماید و معمولاً پس از ورود و زندگی در کشور نیوزلند، تمایل به دریافت اقامت دائم این کشور و حتی پاسپورت نیوزلندی جهت بهره مند شدن از حقوق کامل شهروندان نیوزلند دارند. مهاجرت به نیوزلند دارای نکات مثبتی می باشد که از جمله آن، شرایط مناسب و قوانین مختلف برای دریافت اقامت دائم و پاسپورت است. این کشور به علت منابع زیاد و جمعیت کم، نیاز به نیروی متخصص دارد و قوانین مهاجرپذیری مختلفی را جهت جذب افراد موفق و با شرایط خوب وضع کرده است. برای دریافت اقامت دائم در کشور نیوزلند، سریعترین اقدام از طریق skilled migrant (نیروی مهاجرت متخصص) می باشد که شخص در ابتدا اقامت دائم را دریافت می کند. اما در برخی روش های دیگر نظیر روش ویزای هنرمندان و ورزشکاران و یا ویزاهای سرمایه گذاری، امکان دریافت اقامت دائم پس از 2 سال وجود دارد و مانند برخی کشورهای دیگر، نیاز به 5 سال زندگی و اقامت جهت دریافت اقامت دائم نیست. پس از اینکه فرد اقامت دائم خود را دریافت کرد، تحت شرایطی می تواند برای پاسپورت و تابعیت نیوزلند نیز درخواست دهد. شرایط درخواست تابعیت نیوزلند عبارتند از:

اقامت و تابعیت، امری تخصصی و حقوقی می باشد که در هر کشور متفاوت است. ممکن است فردی درخواست اقامت نیوزلند را بدهد ولی به طور کامل از شرایط و جزئیات آن اطلاع نداشته باشد و به مشکلاتی از قبیل از بین رفته سرمایه، از بین رفتن زمان و ایجاد مشکلات روحی ختم شود. به همین جهت توصیه می شود که حتماً قبل از هرگونه اقدام جهت مهاجرت، اطلاعات خود را تکمیل نموده و از تمام شرایط مطلع باشید. برای این موضوع می توانید ویدئوی راهنمای گام به گام انتخاب مسیر مهاجرت را که توسط استاد ملک پور تدریس شده است و کامل ترین مرجع اطلاعاتی مهاجرتی می باشد، مشاهده بفرمایید.

راهنمای گام به گام انتخاب مسیر مهاجرت

 

 

 

 

_____________________ مهاجرت به نیوزلند و سخن پایانی _____________________

مهاجرت به نیوزلند، اخذ تابعیت نیوزلند و روش های اخذ اقامت نیوزلند در این مقاله به طور کامل مورد تحلیل و بررسی علمی قرار گرفت. نیوزلند کشوری بسیار زیبا می باشد که به علت طبیعت و فضای سبز خاص و دست نخورده، مکان فیلمبرداری بسیاری از فیلم های مطرح و سطح اول دنیا نیز می باشد. زندگی در این کشور می تواند راه و مسیر جدیدی برای متقاضیان مهاجرت به نیوزلند باشد. با اینکه در حالت فعلی، بسیاری از اشخاص از شرایط سخت اخذ ویزا و یا گرفتن اقامت این کشور صحبت می نمایند، با علم و رعایت شرایط این کشور و تهیه مدارک مناسب، امکان مهاجرت به این کشور فراهم است. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص مهاجرت به نیوزلند، تغییر قوانین و یا اطلاع از روش های جدید مهاجرت به سایر کشورها پیشنهاد می شود که در کانال تلگرامی و اینستاگرام مؤسسه حقوقی ملک پور (MIE اتریش) عضو شوید تا از ویدئوهای جدید و رایگان و آموزش های مهاجرتی استفاده نمایید. همینطور جهت دریافت مشاوره تلفنی رایگان از مشاورین متخصص این مجموعه، می توانید با شماره تلفن های موجود تماس گرفته و یا فرم تماس را در وب سایت تکمیل نمایید. در بخش “ثبت پرسش” در انتهای این مقاله نیز کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سئوالات شما عزیزان در خصوص مهاجرت به نیوزلند می باشند.

  

مؤسسه حقوقی ملک پور با بهره گیری از تیم متخصص و وکلای حقوق بین الملل در خدمت شماست تا با ارائه خدمات ارزنده در زمینه اخذ پذیرش و ویزا، مشاوره سرمایه گذاری خارجی و سایر مسائل مهاجرتی، اخذ اقامت و پاسپورت دوم، گام به گام شما را در مسیر مهاجرتتان یاری نموده تا با اطمینان در این راه قدم بردارید و با پشتوانه 15 سال تجربه تیم MIE با آسودگی خاطر، مهاجرتی ایمن و آینده ای روشن برای خود رقم بزنید.

مشاوره رایگان مهاجرت به نیوزلند
مشاوره رایگان مهاجرت به نیوزلند
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *