مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا

 
helpkade
مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا
مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا

مشاوره مهاجرت به کانادا ، مشاوره در باب اخذ اقامت و تابعیت کانادا، راه­های پیشنهادی اخذ اقامت دائم و تابعیت از طریق مهاجرت به کانادا در این مقاله به صورت علمی مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. برای مهاجرت به کانادا چه شرایطی را باید داشته باشیم؟ از چه راه­هایی می توان به کانادا مهاجرت کرد؟ اصول مهاجرت به کانادا چیست؟ مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل چگونه است و چه شرایطی دارد؟ حقوق و مزایای شهروندان در کانادا چگونه است؟ ما در این مقاله تلاش نموده­ا­یم که به این سوالات و دیگر سوالات در باب مشاوره مهاجرت به کانادا پاسخ داده و نکات اساسی و مهم مهاجرت به کانادا را در قالبی ساده و شیوا به اطلاع مخاطبان برسانیم. امید است تمام ابهامات و پرسش های شما بزرگواران برای مهاجرت به کانادا از طرق مختلف، به واسطه این مقاله علمی که توسط مشاورین موسسه حقوقی ملک پور در باب مشاوره مهاجرت به کانادا گردآوری شده است، رفع گردد. شما عزیزان همواره می توانید با مشاورین موسسه حقوقی ملک پور ، همکار موسسه MIE اتریش  تماس حاصل نموده و در خصوص شرایط و راه های مختلف مهاجرت به کشور کانادا مشاوره رایگان دریافت نمائید.

در ادامه مقاله مشاوره مهاجرت به کانادا به مباحث ذکر شده در ذیل خواهیم پرداخت :

شما می توانید از طریق دریافت مشاوره رایگان شرایط و اطلاعات تماس خود را وارد کرده تا مشاوران ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند و شرایط شما را برای مهاجرت بررسی کنند.

کانادا در شمال کشور امریکای شمالی قرار گرفته است که از نظر وسعت بعد از روسیه دومین کشور پهناور دنیا شناخته می شود. کانادا دارای بزرگترین مرز مشترک با کشور آمریکا می باشد از همین رو بیشترین روابط اقتصادی را با آمریکا دارد. دو زبان انگلیسی و فرانسه در این کشور رایج می باشد. جمعیت کشور کانادا در سرشماری که در سال ۲۰۱۶ انجام گرفت برابر ۳۵,۱۲۱,۷۲۸ نفر اعلام گردید و در سال ۲۰۱۹ جمعیت این کشور بالغ بر ۳۷,۲۵۳,۷۲۸ نفر تخمین زده شده است. پایتخت کشور کانادا شهر اتاوا است.آب و هوای کانادا در فصول زمستان بسیار سرد است کما اینکه در شهر ونکوور هوا معتدل است، پهناورترین آبشار دنیا (نیاگارا) در مرز این کشور با ایالات متحده امریکا قرار دارد . جمعیت کشور کانادا نسبت به وسعت آن در مقایسه با سایر کشورهای جهان بسیار کم می باشد از همین رو برنامه های بسیار متعددی برای پذیرش مهاجر در این کشور وجود دارد.

مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا

از دلایل دیگر که کانادا را به مقصدی مناسب برای مهاجران تبدیل کرده می توان به وضعیت اقتصادی مطلوب کشور کانادا (نرخ بیکاری ۵٫۷ و نرخ تورم ۰٫۴ درصد در آوریل ۲۰۱۹)، چند فرهنگ و چند ملیتی بودن، کیفیت زندگی بالا برای ساکنین ( بیمه و هزینه تحصیلات رایگان)، سطح بالای دانشگاه ها از نظر علمی و… اشاره کرد. سالیانه افراد بسیار زیادی از سرتاسر دنیا از طریق سرمایه گذاری در کانادا، مهاجرت از طریق کار به کانادا، مهاجرت از طریق تحصیل و … تصمیم به امر مهاجرت می نمایند. نکته حائز اهمیت این است که افراد برای انتخاب مناسب ترین راه بایستی با اخذ مشاوره مهاجرت به کانادا از متخصصین و وکلای با تجربه برای مهاجرت اقدام نمایند.

⭐️ محصول ویدئویی بی سابقه برای مشتاقان پیدا کردن کار در خارج از کشور ⭐️

شما با تهیه و تماشای این محصول ویدئویی می توانید به تنهایی ( بدون کمک وکیل مهاجرت ) در خارج از کشور کار پیدا کرده و برای اخذ اقامت خود اقدام نمایید.

یکی از راه های مهاجرت به کانادا از طریق کار می باشد. در کل دو شیوه جستجوی کار موجود می باشد ۱- job seeker 2- skill worker . کشور کانادا از جمله کشورهایی است که دارای نرخ پایین بیکاری است که این رقم زیر ۷% می باشد. این کشور دارای سیستم­های ثبت نیرو فدرال و استانی می باشد. در سیستم فدرال شما باید دو مرحله امتیاز گیری را بگذرانید که مرحله اول از ۱۰۰ امتیاز بوده و حداقل امتیاز کسب شده باید ۶۷ باشد. پس از این مرحله شما وارد استخری پر از افراد جویای کار خواهید شد که بر اساس شرایط سنی، تحصیلی، سابقه کار، مهارت زبانی و … به شما امتیاز می دهند. این امتیاز دهی از ۱۲۰۰ بوده که عوامل مختلفی در آن موثر است از جمله توصیه نامه کاری از طرف استانی خاص که امتیاز شما را تا ۶۰۰ امتیاز ارتقا خواهد داد، شرایط سنی، تحصیلی ، سابقه کار، مهارت زبانی و …. به شما امتیاز تعلق خواهد گرفت. حداقل نمره کسب شده نیز باید بین ۴۶۰ تا ۵۰۰ باشد، تا موفق به دریافت دعوتنامه شوید. مدارک شما طی ۶ ماه تا ۱ سال مورد بررسی قرار خواهد گرفت و اگر شما در لیست واجدین شرایط انتخاب سالیانه بودید دولت برای شما دعوت نامه صادر کرده و ظرف ۶ ماه باید برای تکمیل پرونده ها و ارسال آن ها اقدام نمایید و اقامت دائم خود را رسما دریافت نمائید.

در اسکیل ورکر سطوح مختلف کاری موجود می باشد مثلا سطح۰ مشاغلی مانند مدیریتی، سوپروایزرها، سطح A مهندسین معماری، وکلا ونیازمند تحصیلات دانشگاهی می باشد، سطح B مانند تکنسین ها و افراد فنی و حرفه ای، سطح C  جوشکارها ، افراد دیپلمه، سطح D و E  به همین ترتیب رده های پایین تر شغلی را شامل می شوند. برای درخواست اسکیل ورکر نیازمند داشتن مهارت و سابقه کاری در مشاغل با سطح  A  و B و C هستید. میزان سطح زبان شما نیز حداقل می بایست در حد CLB 7 باشد. داشتن ۱ سال کار مداوم در ۱۰ سال گذشته از جمله دیگر معیارهای این فرصت شغلی می باشد. میزان تمکن مالی شخص باید برای هر دو نفر ۰۰۰/۱۵ دلار و برای هر تک نفر باید ۰۰۰/۱۲ دلار باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینکهای کار در کانادا و هزینه ویزای کار کانادا مراجعه نمایید.

کشور کانادا در سراسر دنیا از جهت کیفیت آموزشی در مقطع ابتدایی تا تحصیلات تکمیلی به رسمیت شناخته شده است. اساتید و مربیان دانشگاه ها یا کالج ها دیدگاه های متنوعی در رابطه با موضوعات و مباحث دارند. در سطح دانشگاه از هر ۵ نفر حداقل ۲ نفر دارای  مدرک بین المللی می باشد که همین موضوع سبب تعامل بیشتر دانشجویان با اساتید و معلمان شده است.

مردم کانادا و دانشجویان بین المللی از سطح زندگی بالایی در کانادا برخوردارند و هزینه های زندگی و تحصیلی در این کشور مقرون به صرفه است. به جرات می توان گفت که کانادا یکی از امن ترین کشورها برای زندگی و اقامت است، تعداد ۱۰ دانشگاه از دانشگاه های  کانادا جز ۲۵۰ دانشگاه برتر دنیا شناخته می شود. این موضوعات دلایل اندکی است که روش تحصیل به عنوان یکی از  پیشنهادهای کم هزینه و درست از باب مشاوره مهاجرت به کانادا ارائه می گردد.

دانشگاه های موجود در کانادا از حیث تحقیقات علمی و پژوهشی جزء برترین دانشگاه های جهان هستند، در زمینه های گوناگونی اعم از زیست شناسی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، کشاورزی، اقتصاد، مدیریت کسب و کار، زمین و علوم زیست محیطی، پزشکی و در زمینه تحقیق و توسعه بالاتر از میانگین جهانی قرار دارند. بیش از ۱۵۰,۰۰۰ برنامه مختلف در دانشگاه ها در سطوح و مقاطع مختلف، برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد، دورره های کالج، دوره های کار آموزی موسوم بهco-op  و … برای پذیرش دانشجو و ارائه بهترین بسته آموزشی وجود دارند.

برای تحصیل در کانادا فرد باید مدارک لازم را برای اخذ مجوز تحصیلی کانادا مهیا نماید از جمله:

یکی از دوره هایی که تلفیقی از کار و تحصیل است دوره  CO-OP می باشد، که شامل تحصیل و تجربه کاری در یک برنامه واحد می باشد. به جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های کوآپ می توانید به مقاله ای با عنوان تحصیل با تضمین کار در کانادا از همین وبسایت مراجعه نمایید.

تعداد ۱۰ عدد از دانشگاه های برتر کشور کانادا به همراه رنک جهانی در باب مشاوره مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل در جدول ذیل قابل مشاهده است .

برای کسب اطلاعات بیشتر و جزئی تر می توانید به لینک مقاله تحصیل در کانادا مراجعه نمایید.

یکی دیگر از راه های مهاجرت به کانادا ، سرمایه گذاری در این کشور می باشد. برای سرمایه گذاری در کانادا دو راه موجود می باشد:

روش پایه

از جمله شرایط روش پایه می توان به به این موارد اشاره کرد:  فرد در ۱۰ سال گذشته با حداقل ۳ سال سابقه مدیریتی صاحب کسب و کار مورد نظر شود یا در ۱۰ سال گذشته ۴ سال پست مدیریتی با رده بالا (مدیر عاملی یا  هیئت مدیره داشته باشد) و یا اینکه در ۱۰ سال گذشته ۱ سال مدیریتی و ۲ سال برای کارفرمایی در پست هیئت مدیره کار کرده باشید. میزان تمکن مالی مورد نیاز ۰۰۰/۶۰۰ دلار و حداقل تحصیلات شما باید مدرک کاردانی باشد. برای سرمایه گذاری شما باید حداقل میزان مبلغ ۰۰۰/۲۰۰ دلار داشته باشید و هم چنین محل کار و سکونت شما بایستی به همدیگر نزدیک باشند. سرمایه گذاری برای مهاجرت به کانادا شرط زبان ندارد؛ هم می توانید کاری جدید راه اندازی کنید و هم یک سوم سهام کاری قبلی را بخرید. ضمنا امتیاز بندی از ۲۰۰ می باشد که ۱۲۰ امتیاز به شرایط شخص و ۸۰ امتیاز به میزان کیفیت کسب و کار شما تعلق می گیرد.

روش آزمایشی منطقه ­ای

در روش جدید شرایط و قوانین به این صورت می باشد که سابقه مورد نیاز برای کار ۵ سال با شرایط:

۱-در ۵ سال گذشته حداقل ۴سال کسب و کار مال خودتان بوده باشد

۲-در ۵ سال گذشته حداقل ۴ سال رده بالای مدیرتی داشته باشید

۳- در ۵ سال گذشته ۳ سال کسب کار خود و ۲ سال رده بالای مدیرتی داشته باشید.

میزان مبلغ تمکن مالی لازم ۰۰۰/۳۰۰ دلار و حداقل سرمایه گذاری باید ۰۰۰/۱۰۰ دلار باشد. در ضمن در نواحی منتخب دولت باید کار را شروع کرد و تجارت شما باید مرتبط به تجارت قبلی شما در کشور مبدا باشد. شایان ذکر است که این مقاله توسط موسسه حقوقی ملک­پور )همکار مؤسسه MIEاتریش( تهیه و گردآوری شده است؛ لذا هرگونه کپی برداری از آن بدون ذکر منبع شرعاً و قانوناً حرام و غیرقانونی تلقی می شود.

مقاله مرتبط

مقاله مرتبط

یکی دیگر از راه های مهاجرت به کانادا ، ازدواج می باشد. برای اینکه فردی خارجی بتواند به واسطه همسر خود تابعیت کانادا را اخذ نماید باید با شخصی که ملیت کانادایی دارد ازدواج کند؛ حتی اگر فرد در کشوری غیر از کانادا ساکن باشد این امر میسر خواهد بود. در کانادا به خاطر برابری جنسیتی، فرد چه زن باشد چه مرد می تواند تابعیت را منتقل کند. هم چنین اگر بتواند در دادگاه اثبات کند که از جد یا پدر بزرگی کانادایی متولد شده است امکان انتقال تابعیت وجود دارد. از دیگر شرایط برای مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج باید به شروط سن بالای ۱۸ سال، داشتن فقط یک همسر، و هم چنین تعهد دادن برای حمایت مالی از همسر به مدت ۳ سال اشاره نمود. اگر قبل از اتمام ۳ سال طرفین از همدیگر طلاق بگیرند فرد کانادایی باید تا ۳ سال حمایت مالی خود را از همسر دریغ نکرده و درصورت داشتن فرزند موظف است او را تا سن ۲۵ سالگی حمایت و تامین کند.

مقاله مرتبط

مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا

مهمترین موضوعی که در رابطه با مشاوره مهاجرت به کانادا از طریق تولد قابل ذکر است رویکرد کشورها در زمینه تولد برای اعطای تابعیت می باشد. بدین گونه که کشور ها برای اعطای تابعیت بر اساس دو سیستم خون و خاک عمل می نمایند و یک سیستم را به عنوان سیستم اصلی و دیگری را به عنوان سیستم فرعی برای اعطای تابعیت اتخاذ می نمایند. کشوری که بر اساس سیستم خون عمل می نماید تابعیت از طریق والدین به فرزند منتقل می گردد؛ در واقع کودک در صورتی تابعیت این کشور را اخذ می نماید که والدینش تبعه آن کشور باشند، کما اینکه در ایران تابعیت از طریق سیستم خون و تنها از طریق پدر به فرزند منتقل می گردد. در کشورهایی که سیستم خاک به عنوان رویکرد اصلی برای اعطای تابعیت در نظر گرفته شده است تولد در خاک آن کشور صرف نظر از تابعیت والدین سبب اعطای تابعیت می شود .

کشور کانادا برای اعطای تابعیت بر اساس سیستم خاک عمل می نماید. کودکی که در کانادا متولد می شود فارغ از ملیت والدینش تابعیت کشور کانادا را اخذ می نماید و اگر کودکی در خارج از کانادا متولد شود که یکی از والدین آن کودک از ابتدا ملیت کانادایی داشته باشند یا تابعیت کشور کانادا را اخذ نموده باشند، کودک نیز دارای تابعیت کانادایی می شود.

چنانچه والدین فرد در کشور کانادا در یک جایگاه سیاسی برای دولت خارجی مشغول به کار باشند و دارای وضعیت دیپلماتیک باشند فرزندی که در کانادا به دنیا می آورند، نمی تواند تابعیت این کشور را اخذ نماید.

افراد با پاسپورت کانادا می توانند از خدمات پزشکی رایگان، تحصیل رایگان، سفر به بسیاری از کشورهای جهان بدون اخذ ویزا بهره مند گردند و پس از سن ۱۸ سالگی حامی خانواده شان برای الحاق به خود باشند.

مهاجرت از طریق تولد یکی از شش طرق اصلی مهاجرت می باشد که شرایط و ضوابط خاصی را طلب می کند و از دید مشاورین، مشاوره مهاجرت به کانادا از طرق دیگر برای اخذ اقامت می تواند افراد  را در مسیر به مراتب بهتری قرار دهد.

مقاله مرتبط

یکی دیگر از راه های مهاجرت به کانادا از راه پناهندگی می باشد. . لازم به ذکر است که موسسه MIE هیچگونه خدمات و مشاوره­ای در زمینه پناهندگی ارائه نخواهد داد و به هیچ وجه راه پناهندگی را پیشنهاد نمی کند و صرفا این مطالب جهت آگاهی هر چه بیشتر مخاطبان قرار داده شده است. شما در کانادا می توانید درخواست پناهندگی از طریق ۱-نژادی ۲- سیاسی ۳- اجتماعی ۴- عضویت در گروه های خاص ۵- مسائل دینی ۶- مشکلات هم جنس گرایی را مطرح کنید و پناهندگی بگیرید. کسانی نمی توانند پناهندگی خود را دریافت کنند که مشخص شود که یا دروغ می گویند و یا اصلا شرایط پناهنده را ندارند. اگر شما دارای سوء پیشینه باشید یا تشخیص داده شود که امنیت کانادا را در صورت ورود به خطر خواهید انداخت درخواست شما رد خواهد شد. در چند صورت علاوه بر موارد ذکر شده به شما پناهندگی اعطا نخواهد شد:

۱- از طرف حوزه های اتحادیه اروپا درخواست شما رد شده باشد.

۲- قبلا در کانادا درخواست پناهندگی داده باشید و رد شده باشد.

۳- صرفا به قصد کشور کانادا نیامده باشید و در کشور دیگری یا زیاد اقامت کرده باشید یا درخواست داده باشید.

۴- اگر از راه آمریکا وارد کشور شده باشید.

موسسه MIE راه های جایگزین پناهندگی را از جمله تحصیل، کار، ازدواج، تولد فرزند و سرمایه گذاری را برای مهاجرت به کانادا به شما پیشنهاد می کند چرا که خطرات جانی، مالی و حتی قانونی و فقهی شما را در این مسیر تهدید می کنند.

افراد هنرمند و موفقی که قصد مهاجرت به کشور کانادا را دارند از طریق برنامه خود اشتغالی در کانادا می توانند اقدام نمایند این افراد بایستی علاوه بر داشتن تجربه کافی در زمینه های فرهنگی یا ورزشی تمایل کافی برای ارتقا سطح فرهنگی و ورزشی کشور کانادا را داشته باشند. لذا افرادی شایستگی و صلاحیت لازم را دارند که :

تنها افرادی که در فعالیت های فرهنگی و ورزشی در سطح جهان یا به عنوان فرد کار آمد در زمینه های فرهنگی و ورزشی تجربه کاری دارند در این روش واجدالشرایط می شوند و حداقل تجربه کاری برای این افرادی که در زمینه های فرهنگی فعالیت می کنند بدین صورت است:

افرادی که نیز به عنوان ورزشکار در این برنامه شرکت می کنند، برای واجدالشرایط شدن، همانند افراد فعال در موضوعات فرهنگی باید طی ۵ سال گذشته حداقل سابقه یک سال کار تمام وقت به صورت خود اشتغالی یا یک سال کار در زمینه ورزشی در سطح و کلاس جهانی یا ترکیبی از این دو را داشته باشند. مسلماً افرادی که سابقه کار بیشتری دارند امتیاز بالاتری کسب خواهند نمود.

معیار های انتخاب بر اساس تجربه، تحصیلات، سن، توانایی زبان انگلیسی و فرانسوی و سازگاری می باشد. شایان ذکر است که برای واجد الشرایط شدن فرد بایستی حداقل  ۳۵ امتیاز از ۱۰۰ امتیاز را کسب نماید که بعد از آن در مورد وی تصمیم گیری نمایند.

حداکثر امتیاز برای تحصیلات در این روش ۲۵ امتیاز می باشد که مختص افرادی است که تحصیلات دکتری یا فوق لیسانس دارند، حداکثر امتیاز برای سابقه کاری ۳۵ امتیاز می باشد (افرادی که دارای ۵ سال سابقه کار می باشند)، حداکثر امتیاز برای سن ۱۰ امتیاز می باشد (مختص افرادی است که بین سن ۲۱ تا ۴۹سال قرار دارند)، حداکثر امتیاز برای مهارت زبان انگلیسی ۲۴ امتیاز است و برای سازگازی به معنی داشتن همسر کانادایی یا سابقه تحصیل و کار کانادایی می باشد حداکثر ۶ امتیاز را فرد می تواند کسب نماید.

افراد می توانند در مشاغلی در زمینه های فرهنگی مانند فعالیت در کتابخانه، فعالیت در روزنامه نگاری، فعالیت مربوط به صنعت هنر و بازیگری و… شرایط لازم را به دست آورند.

بی شک هزینه های زندگی یکی از مهمترین مسائلی است که مهاجرت افراد را تحت تاثیر قرار می دهد و از این حیث هزینه های زندگی موضوعی است که در مشاوره مهاجرت به کانادا در اختیار متقاضیان قرار می گیرد . هزینه زندگی در شهر های مختلف کانادا و همچنین تفاوت در سبک و سیاق زندگی متفاوت می باشد اما به طور کلی بیشترین هزینه های یک فرد را هزینه خوراک و مسکن تشکیل می دهد. متوسط قیمت کالا و خدمات مختلف در جدول ذیل که براساس ۵۸,۰۰۰ داده مختلف از ۷۴۸۲ ناحیه و متصدی مختلف جمع آوری گردیده قابل مشاهده می باشد. هزینه زندگی در کانادا ۵۵٫۹۸ درصد بالاتر از ایران می باشد .

نکته مثبت در رابطه با زندگی در کانادا ثابت بودن قیمت ها در طی زمان می باشد از این رو نرخ تورم در این کشور در حدود دو درصد تثبیت شده است و همین امر سبب خواهد شد که افراد برای هزینه های خود و زندگی آینده خود تصمیم گیری نمایند. نرخ تورم در نمودار زیر قابل مشاهده می باشد.

یکی از سؤالات بسیار اساسی که در زمینه مشاوره مهاجرت به کانادا مطرح می گردد، نحوه اخذ تابعیت کشور کانادا است.

برای اخذ تابعیت کشور کانادا فرد می تواند به صورت خودکار تابعیت کشور کانادا را اخذ نماید در صورتی که:

۱٫در کانادا متولد شده باشد صرف نظر از اینکه والدینش تبعه کانادا بوده باشند یا خیر.

۳٫در خارج از کانادا از والدینی که برای دولت کانادا کار می کردند متولد شده باشد (والدینش باید در خارج از کشور برای دولت عمومی فدرال کانادا، نیروهای مسلح کانادا و در قسمت خدمات عمومی استان یا کشور فعالیت داشته باشد).

سایرین نیز می توانند از طریق ازدواج، پذیرفته شدن توسط خانواده کانادایی ( فرزند خواندگی) و… با داشتن شرایط و الزاماتی تابعیت این کشور را اخذ نمایند که در ادامه مقاله در زمینه مشاوره مهاجرت به کانادا به شرح این موضوعات می پردازیم.

الزامات لازم برای اخذ تابعیت کشور کانادا بدین شرح است:

افرادی که با تبعه کانادایی ازدواج می کنند به صورت خودکار تابعیت کشور کانادا را اخذ نمی نمایند اما در صورتی که همسر وی توان مالی لازم برای حمایت از وی را داشته باشد می توانند برای اقامت دائم کانادا اقدام نمایند و بعد از گذشت ۵ سال با توجه به الزاماتی که مطرح گردید تابعیت کشور کانادا را اخذ نمایند. افرادی که از طرق مختلف مانند سرمایه گذاری، کار و… به کانادا مهاجرت می کنند بعد از اخذ اقامت دائم و با گذشت ۵ سال می توانند با رعایت الزامات موجود برای تابعیت اقدام نمایند.

زوجینی که یکی از آنها تبعه کشور کانادا می باشد، می توانند از طریق فرزند خواندگی برای فردی که خارج از کشور کاناداست تابعیت اخذ نمایند.

افرادی که از طریق امر خطیر پناهندگی توسط کشور کانادا پذیرفته می شوند می توانند بعد از گذست ۳ سال تابعیت این کشور را اخذ نمایند و پاسپورت کانادایی دریافت نمایند.( در این زمینه موسسه حقوقی ملک پور هیچ گونه خدماتی ارائه نمی دهد)

افراد یا به دلیل مشکلات موجود در کشور خود یا برای تجربه زندگی بهتر و متفاوت در سایر کشور ها تصمیم به مهاجرت می گیرند. مهاجرت برای هر شخص و با هر توان و خصوصیتی امری خطیر و پروسه بسیار سختی است که فرد بایستی تمامی جوانب را در انتخاب مسیر درست در نظر بگیرد.

افرادی که تصمیم به مهاجرت می گیرند گاهاً برای انتخاب کشور مقصد و یا انتخاب مسیر درست مهاجرت با توجه به شرایطی که دارند دچار سردگمی می گردند. فرد بایستی از تمام قوانین کشور موردنظر، حقوق بین الملل، شرایط و تبعات حاصل از اتخاب مسیر، کیفیت زندگی در کشورها، نحوه کاریابی و اشتغال، هزینه های زندگی شامل مسکن، خوراک و پوشاک، وضعیت تحصیل برای خود و خانواده اش و ده ها موضوع دیگر اطلاعات کامل و جامع داشته باشد. از آنجایی که قوانین کشورها متفاوت می باشند و هر کشور قوانین و سیاست های خاص خود را دارد و فرد نمی تواند بر تمامی مسیر ها و قوانین کشورهای مختلف اشراف داشته باشد، بایستی به یک متخصص و وکیل خبره در این زمینه مراجعه نماید. وکیل معتبر هم باید در کشور خودش شناخته شده و دارای پروانه وکالت باشد هم برای بر مسائل حقوقی بین الملل و قوانین کشورها اشراف کامل داشته باشد. لذا توصیه اکید ما به افرادی که قصد مهاجرت دارند این است که برای انتخاب درست مسیر و کشور مقصد با وکیل معتبرو با دانش در زمینه مهاجرت مشورت نمایید.

موسسه حقوقی ملک پور،همکار موسسه MIE اتریش با کوله باری از تجربه و هزاران پرونده موفق طی ۱۵ سال اخیر و با مشاورین، متخصصین و وکلای خبره و با اطلاعات کامل به روز شده در زمینه مهاجرت و ارتباط قوی با وکلای سایر کشورها و تبدیل شدن به یک هلدینگ نمونه در خاورمیانه افرادی را که خواهان مهاجرت به کشوهای دیگر هستند راهنمایی می نماید و با سنجیدن تمامی شرایط آنها بهترین مسیر مهاجرتی را برای افراد انتخاب می کند و در طول تمام مسیر در کنار موکلان خود می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر همچنین می توانید به مقاله ای با عنوان وکیل مهاجرت در کانادا از همین وبسایت مراجعه نمایید.

مشاوره مهاجرت به کانادا ، ملزم به دانستن راههای قانونی مهاجرت به کانادا، درک درست از مفهوم مهاجرت و دانش و تخصص کافی در این زمینه می باشد. کما اینکه افراد بسیار زیادی وجود دارند که در انتخاب کشور مقصد و همچنین انتخاب راه نادرست برای امر مهاجرت دچار اشتباهات جبران ناپذیری می گردند. انتخاب مسیر مهاجرت امر خطیری است که باید توسط مشاورین و وکلای مجرب صورت بپذیرد. در این مقاله سعی داشتیم چند راه و روش در راستای مشاوره مهاجرت به کانادا خدمت شما ارائه دهیم. شما بزرگواران همواره می توانید با مشاورین موسسه حقوقی ملک پور تماس حاصل نموده و جهت اخذ مشاوره مهاجرت به کانادا یا سایر کشورها مشاوره رایگان دریافت نمائید و همچنین می توانید در پرسش و پاسخ همگانی شرکت نموده و دیدگاه و سوالات خود را مطرح نمائید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

دیدگاه

سلام ممنون سن ۲۸ فوق لیسانس روانشناسی ۳ سال سابقه کار مرتبط زبان هم در حال کلاس رفتن هست و تا وقتی بیاد تکمیل میشه قطعا.

سلام من در حال اقدام تحصیلی برای کانادا هستم. همسرم هم چند ساله اینجا مشغول کار هست و الان که داره استعفا میده میخوام بدونم که چه مدرکی از محل کارش بگیره تا وقتی اومد کانادا بتونه به عنوان یه گواهی سابقه کار معتبر باهاش به مصاحبه های کاری بره و دنبال کار بگرده؟ مثلا سابقه بیمه رو میدونم خیلی معتبره و شنیدم گواهی اشتغال به کار هم میتونه کمک کنه. البته برای سفارت نمیخوایم و فقط برای ارائه به کارفرما. اگه ممکنه در مورد اینکه گواهی اشتغال بکار باید شامل چه مواردی باشه راهنماییم کنید چون دیگه بعدا دوباره نمیشه از کارفرما یکی دیگه بگیریم. ممنون

سلام دوست عزیز. چون شرایط همسرتون از جمله سن، مدرک تحصیلی و سطح زبانشون رو نمیدونیم، امکان راهنمایی دقیق وجود نداره. اما سابقه کار و تخصص در زمینه رشته تحصیلی خودش بسیار تاثیر گذار است. همچنین باید سطح زبانشون خوب باشه

سلام ممنون سن ۲۸ فوق لیسانس روانشناسی ۳ سال سابقه کار مرتبط زبان هم در حال کلاس رفتن هست و تا وقتی بیاد تکمیل میشه قطعا.

برای کانادا از طریق تحصیل در صورت ارائه مدرک زبان در یک سری از رشته ها که توسط وکیل بایدبررسی بشه میشه اقدام کرد. اما برای ویزای کار هم باید امتیازاتتون محاسبه بشه

سلام من و همسرم در کشور ارمنستان زندگی میکنیم و در یک شرکت بین المللی کار میکنیم خودم در ایران کاردانی رشته نقشه کشی و طراحی صنعتی دارم و بعد به دلیل کمبود کار در زمینه تحصیلی خودم مجبور شدم به شغل لوله کشی ساختمان رو بیارم و بیش از ۵ سال سابقه کار دارد و همسر من کارشناس اسیب شناسی ورزشی دارند و فرزندی نداریم تصمیم گرفتیم با کارشناسی با تجربه مشورت داشته باشیم تا ما را در مسیر مهاجرت به کانادا راهنمایی نمایید. شغل ما به صورت انلاین هست و میتوانیم انجا مشغول به کار شویم و در امد داشته باشیم حدود ماهی ۶۰۰ دلار امریکا در مجموع که نمیدانم کافی است یا خیر لطفا راهنمایی نمایید ممنونم از همکاری شما

با سلام ، باید شرایطتون کامل بررسی بشه. سنتون و مدرک زبان هر دو بزرگوار. به نظر میشه از راه تحصیل یا کار برای شما اقدام کرد. در هر دو روش مدرک زبان نقش تعیین کننده داره . برای کاری آیلتس حداقل ۷ باید داشته باشید که بتویند از سیستم امتیازبندی این کشور نتیجه مناسب بگیرین. برای تحصیل هم ایلتس ۶٫۵ نیاز هست. برای همسر هم همین شرایط وجود داره

تماس با ما

خط ویژه :۴۹۱۹۶۰۰۰ـ (۰۲۱)

خط ویژه:  49076ـ (۰۲۱)

دسترسی سریع

فرم درخواست تماس مشاوران با شما

تماس با ما

فروشگاه

موسسه مشاوره ای MIE

دفتر مشاوره و امور اقامت سرمایه گذاری، تحصیلی و کاری

شایان ذکر است همه دفاتر به صورت یکپارچه تحت نظر دفتر مرکزی وین و شخص جناب استاد ملک پور فعالیت می نمایند.

وب سایت های ما

malekpourmie.com

miemohajerat.com

miestudy.com

miemalekpour.com

officialmalekpour.com

mielanguage.com

miesuccess.com


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon

مشاوره مهاجرتی رایگان

مشاوره مهاجرتی رایگان را با موسسه مهاجرتی ملک ­پور می­ توان به ‌آسانی تجربه کرد. بسیار مفتخریم که اعلام کنیم موسسه مهاجرتی ملک­ پور به ‌عنوان بزرگترین موسسه مهاجرتی خاورمیانه شرایط دریافت مشاوره مهاجرتی رایگان را برای شما همراهان عزیز و متقاضیان اقامت در خارج از کشور فراهم کرده است.

با توجه به لطف بسیار زیاد شما عزیزان به موسسه ملک ­پور جهت انجام امور مهاجرتی، گزارش شده است که در بعضی از ساعات کاری ارتباط با موسسه ملک ­پور به راحتی صورت نپذیرفته و امر مشاوره مهاجرتی رایگان با تاخیراتی صورت گرفته است و  این موضوع به دلیل حجم بالای تماس ­ها و سابقه طولانی موسسه در امر مهاجرت است. به همین دلیل مدیریت موسسه برای سهولت در انجام کار مشاوره علاوه بر تیم اصلی از هفتاد مشاوره نیز کمک می ­گیرد، اما این تعداد از مشاوران نیز پاسخگوی نیاز شما دوستان عزیز نیست. از این رو به مناسب تولد مدیر موسسه آقای ملک­ پور (فارغ التحصیل حقوق، عضو کانون وکلای دادگستری و مشاوران حقوقی ایران و دانشجوی دکترای حقوق دانشگاه ملی وین) و تحت نظارت تیم طراحی مستقر در اتریش راهی جدید و سریع­ برای دریافت مشاوره مهاجرتی رایگان فراهم شده است.

 

مشاوره مهاجرتی رایگان موسسه ملک ­پور به آسانی برای شما عزیزان در دسترس است. موسسه ملک­ پور به عنوان پیشگام این امر اعلام می ­دارد که سروران گرامی با توجه به قطعی تماس صوتی تلگرام در ایران می ­توانند در پیام رسان واتس اپ برای ارتباط با موسسه ملک­پور و دریافت مشاوره مهاجرتی اقدام کنند.  روند انجام کار به این صورت می­باشد که در پیام­ر سان واتس اپ یک صفحه برای شما ارتباط با موسسه فراهم شده است و شما می ­توانید در ساعات اداری به آن صفحه مراجعه کرده و اطلاعات تماس خود را در آن وارد کنید، از این طریق مشاوران موسسه ظرف مدت حداکثر ۱۵ دقیقه با شما از طریق واتس­اپ یا خط عادی تماس گرفته و به صورت رایگان پاسخگوی سوالات مهاجرتی شما هستند و شما را از خدمت مشاوره مهاجرتی رایگان بهرمند می ­سازند.

مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا

فایل تصویری اقای ملک پور (دانشجوی دکترا رشته حقوق در دانشگاه ملی وین اتریش ) در باب مشاوره مهاجرتی 

شما عزیزان برای ورود به صفحه مشاوره مهاجرتی رایگان از طریق لینک زیر می توانید اقدام کنید

ورود به صفحه مشاوره مهاجرتی رایگان

 

طبیعتا اولین قدم برای مهاجرت بررسی تمام شرایط و ضوابط مهاجرت می باشد. در ادامه ففایل صوتی موسسه ام ای ای در خصوص .مشاوره مهاجرتی که از فایل ویدیویی فوق برداشت شده است برای کسانی که مایل به شنیدن فایل صوتی هستند و جهت سهولت در امر دانلود خدمت شما عزیزان ارائه شده است.

فایل صوتی اقای ملک پور (دانشجوی دکترا رشته حقوق در دانشگاه ملی وین اتریش ) در باب مشاوره مهاجرتی 

این پانزده دقیقه به نحوی تنظیم شده است که شما عزیزان تا زمان تماس از طرف موسسه هم به صورت رایگان مشاوره می ­بینید، در این زمان یک فایل ویدئویی از آقای ملک ­پور (دانشجوی دکترا حقوق دانشگاه ملی وین) که در مشاوره ­های هزینه ­بر ایشان ارائه می­شود به صورت رایگان برای شما پخش می­شود و این موضوع یکی از نکات بارز این پروژه در دریافت مشاوره مهاجرتی رایگان می ­باشد.

ارتباط با موسسه ملک­پور از طریق این صفحه هیچگاه بدون پاسخ نخواهد ماند، اگر به هر دلیلی بعد از اتمام پانزده دقیقه تماسی از طرف موسسه با شما برقرار نشد که این موضوع بسیار بعید است، صفحه دریافت مشاوره مهاجرتی رایگان به‌ گونه ‌ای طراحی شده است که بعد از ۱۵ دقیقه به مشاوران اخطار می ­دهد که شخصی در سیستم در انتظار است و مورد مشاوره مهاجرتی قرار نگرفته است، بعد از این اخطار سریعا با شما تماس حاصل می ­گردد و بنابراین نگرانی عدم دریافت مشاوره مهاجرتی رایگان برای شما سروران گرامی برطرف می ­شود.

و اما نقطه اوج این روش دریافت مشاوره مهاجرتی این است، ممکن است آقای ملک ­پور (دانشجوی دکترای حقوق دانشگاه ملی وین) نیز با شما سروران عزیز چند دقیقه مکالمه داشته باشند و شما را از مشاوره ­های ارزشمند خود بهر­مند سازند.

موسسه ملک ­پور همیشه از انرژی مثبت و محبت بی­ پایان شما عزیزان کمال تشکر را داشته و تمام تلاش خود را برای سهولت در انجام امور مهاجرتی شما و دریافت مشاوره مهاجرتی رایگان بکار می ­گیرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

دیدگاه

سلام من آیلتس آکادمیک ۵/۵ دارم و لیسانسه ی حقوق با معدل ۱۷/۲۲ هستم ، ۲۴ سال دارم، مجرد ،سابقه کار هم ندارم، با این اوصاف برای کدام کشور میتونم اپلای کنم ؟ و اینکه کدام دانشگاه ها ی اروپایی اپلای رایگان دارند ؟بلکه بتونم شانسم رو امتحان کنم🙏🙏🙏ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام دوست عزیز رشته حقوق احتیاج به معادلسازی داره و باید ابتدا این مار رو انجام بدید، در ضمن معادلسازی رایگان نخواهد بود

سلام.من قصد دریافت فول فاند از دانشگاه کانادا و ادامه تحصیل در مقطع ارشد را دارم.متاهل هستم میخواستم ببینم ایا به دانشجویان متاهل که همسرشان ویزای همراه تحصیلی دریافت کرده اند محل اقامت به چه صورت داده میشود؟خوابگاه داده میشود یا خانه ؟هزینه ان به چه صورت است دانشگاه میپردازد یا خود دانشجو؟ تشکر

سلام دوست عزیز. همه این موارد بستگی به نوع بورسیه ایی داره که درخواست داده اید. چون بورسیه ها از نظر شرایطی که برای دانشجو ایجاد می کنند متفاوت هستند. شرایط هر کدام را می توانید به طور جداگانه بررسی نمایید

سلام من دانش آموز ۱۸ ساله رشته ریاضی فیزیک،مسلط به زبان انگلیسی و علاقه مند به مباحث it هستم،میخواستم بدونم برای دریافت ویزای کار کانادا بهتره اول همینجا دانشگاه برم یا برم سراغ مدارک بین المللی it مثل ccna و ccnp؟ و اینکه برای کار در کانادا بهتره اینجا حداقل چقدر سابقه کار داشته باشم و آیا کارآموزی هم جز سابقه به حساب میاد یا نه

سلام دوست عزیز به مقاله کار در کانادا مراجعه کنید و اطلاعات لازم را کسب کنید

سلام من ۳۹ سالمه و کارشناسی ارشد آمار از دانشگاه دولتی دارم و حدود دو سال و نیم بیمه. زبان انگلیسی ام خوب نیست. همسرم۳۸ ساله و کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی و کاردانی الکترونیک دارند. مدرک سلتا دارند و مدرس زبان انگلیسی هستند. حدود دو سال بیمه تدریس زبان انگلیسی دارند. وحدود ۵ سال بیمه در حوزه الکترونیک.

برای مهاجرت کاری با توجه به شرایطما، شما چه کشوری را بهتر می دانید؟

مهاجرت کاری از طریق همسرم؟به چه کشوری؟ یا مهاجرت تحصیلی از طریق من؟به چه کشوری؟

چقدر باید سرمایه داشته باشیم؟

ایا رفتن به ترکیه برای مهاجرت کاری تدریس زبان انگلیسی برای یکی دوسال و آماده شدن برای مهاجرت به کشورهای دیگر (از لحاظ دانش زبانی) واقدام از ترکیه میتواند گزینه خوبی باشد یا خیر؟

از پاسخگوییتان ممنونم.

سلام دوست عزیز برای مشاوره به اطلاعات بیشتری از شما نیاز است لطفا با موسسه تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید

با سلام و احترام ارشد زبان فرانسه دارم ۳۰ ساله و مجرد. به صورت پاره وقت در آموزشگاه به مدت دو ماه تدریس داشته و گواهی کار نیز برایم صادر نشده و به علت حقوق پایین و نداشتن بیمه در آموزشگاه در حال حاضر شاغل نیستم آیا با توجه به نداشتن سابقه کاری میتوانم از طریق بیمه خویش فرمای اختیاری خود را بیمه کنم? و با داشتن این نوع بیمه میتوانم امتیازی در سیستم نیروی متخصص کبک کسب نمایم? اگر پاسخ مثبت است داشتن حداقل چند سال بیمه می تواند برایم امتیاز بیاورد? ممنون میشم راهنمایی بفرمائید و پاسخ را به ایمیلم بفرستید. سپاسگزارم

سلام دوست عزیز باید شما سابقه کار همراه با بیمه داشته باشید، با بیمه خویش فرما نمیتوان سابقه کار رو نشون داد

سلام.من قصد دریافت فول فاند از دانشگاه کانادا و ادامه تحصیل در مقطع ارشد را دارم.متاهل هستم میخواستم ببینم ایا به دانشجویان متاهل که همسرشان ویزای همراه تحصیلی دریافت کرده اند محل اقامت به چه صورت داده میشود؟خوابگاه داده میشود یا خانه ؟هزینه ان به چه صورت است دانشگاه میپردازد یا خود دانشجو؟ تشکر

سلام دوست عزیز. همه این موارد بستگی به نوع بورسیه ایی داره که درخواست داده اید. چون بورسیه ها از نظر شرایطی که برای دانشجو ایجاد می کنند متفاوت هستند. شرایط هر کدام را می توانید به طور جداگانه بررسی نمایید

مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا

سلام خسته نباشید. من ۲۵ سالمه و منو همسرم لیسانس کامپیوتر هستیم هردو و همسرم سه سالی هست که برنامه نویس یک شرکته. میخوایمم برای مونترال اقدام کنیم هردو زبان انگلیسی مسلط هستیم و در حال یادگیری زبان فرانسه هستیم. من اگر برای فوق لیسانس اپلای کنم بصورت تحصیلی همسرم هم میتونه بیاد و کار کنه؟ چقدر هزینه باید بکنیم برای رفتن ؟ و بعد از اون اقامت گرفتن.

سلام دوست عزیز برای تحصیل در کانادا شهریه دانشگاه حداقل میانگین ١۵ هزار دلار کانادا ست . و ۴٠ هزار دلار کانادا هم باید نامه تمکن مالی در ایران نشان دهید بعد از تحصیل اجازه دارید در این کشور بمانید کار کنید و بعد از ٣ سال اقامت دائم دریافت میکنید

سلام دوست عزیز برای تحصیل در کانادا شهریه دانشگاه حداقل میانگین ١۵ هزار دلار کانادا ست . و ۴٠ هزار دلار کانادا هم باید نامه تمکن مالی در ایران نشان دهید بعد از تحصیل اجازه دارید در این کشور بمانید کار کنید و بعد از ٣ سال اقامت دائم دریافت میکنید

سلام میخواستم بدونم کدوم کشور اروپا برای مهاجرت دندانپزشکان بهتر و امکان تبدیل مدارکش اسون تر است و ایا میشود فقط سالی چن ماه برای کار به آن کشور رفت

سلام و عرض ادب دوست عزیز به طور کلی پروسه معادلسازی مدرک زمانبر می باشد .با این حال کشورهایی نظیر دانمارک و سوید ویزای مخصوص دندانپزشکان دارند .

سلام خسته نباشید من ۱۶ سالمه و قصد دارم توی سن ۱۸ سالگی به آلمان به صورت قانونی مهاجرت کنم رشته تربیت بدنی تحصیل میکنم و میخوام اونجام ادامش بدم و میخوام با کمترین هزینه ممکن برم

باعرض سلام و خسته نباشید. من ۱۹ سالمه میخاستم درباره چند رشته از محضرتون سوالاتی بپرسم. رشته های هتلداری مهندسی عمران مهندسی معماری یا معماری داخلی و دکوراسیون داخلی مهندسی فضای سبز مهندسی شهرسازی هر کدوم از این رشته ها بیشتر در کدوم کشور ها طرفدار بیشتری و پذیرش به صورت بورسیه رایگان دارند ؟ در چه مقطع تحصیلی در هر کدوم از این رشته ها میتونم برای بورس اقدام کنم؟ ایا موقعیت کاری و جای پیشرفت برای خانم ها و درامدزایی دارند؟ میشه هم بورس گرفت هم اقامت؟ من شنیدم که بعضی کشورا هم بورس میکنن هم اقامت رایگان میدن و مبلغی رو هم ماهانه به دانشجو پرداخت میکنن ،درمورد این رشته ها چطور هست؟ اگه درمورد بازار کار این رشته ها در ایران هم اطلاعاتی دارید ممنون میشم پاسخ بدید. منتظر پاسخ شما هستم باتشکر

سلام و عرض ادب دوست عزیز امکان اخذ بورسیه در مقطع لیسانس به راحتی امکانپذیر نمی باشد ولی شما می توانید در کشورهایی نظیر اتریش،فرانسه،آلمان،نروژ تحصیل رایگان داشته باشید.در کشورهای اروپایی به جهت فرصت های شغلی تفاوتی از حیث زن یا مرد بودن وجود ندارد .برای اخذ اقامت دائم عموما شما چندین سال می بایست کار کنید و بیمه و مالیات پرداخت نمایید

سلام خسته نباشید ❤️ من ۱۵ سال دارم و معدلم در نیم سال اول پایه نهم ۱۹٫۷۱ بود میخوام برای دبیرستان به یک کشور با هزینه کم مهاجرت کنم میشه راهنمایی کنید.. ممنون

سلام. معمولاً هزینه سالانه دبیرستان در اروپا بالاست. اما اگر بخواهید از شرایط مدارس رایگان اتریش مطلع شوید، می توانید با موسسه حقوقی ملکپور مشاوره نمایید.

با سلام دانشجوی کارشناسی حقوق هستم، مدرک ایلتس و b2 زبان المانی دارم معدلم هم بالای ۱۷ هست. میتونم برای ارشد رشته حقوق(حقوق بین الملل) در المان تقاضای بورسیه تحصیلی بدم؟

سلام و عرض ادب دوست عزیز امکان اخذ بورسیه در این مقطع از تحصیل بسیار محدود هست ولی شما می توانید در کشورهائی نظیر آلمان و اتریش تحصیل رایگان داشته باشید .هم چنین تحصیل به زبان انگلیسی در برخی از دانشگاههای فرانسه نیز رایگان می باشد .

سلام من الان ۲۵ سالمه فوق دیپلم معماری دارم و نرم افزارای اتوکد و و تاحدی مکث رو بلدم..تقریبا۶ سال سابقه کار دارم(تقریبا۴سال بیمه و ۲سال آتلیه عکاسی) که البته برام بیمه رد نکردن…تا حد زیادی کار با کامپیوتر اوکی هستم کار با آفیس،فوتوشاپ بلدم…از نظر ذهنیم اوکیم و تو مدت زمان کمی کارو یاد میگیرم تو سن من و این مهارتایی که دارم،میتونم کره جنوبی کار به راحتی پیدا کنم؟ هزینه ها مهاجرت چطوره؟

سلام و عرض ادب دوست عزیز شما می توانید رزومه خود را برای موسسات کاریابی در گره جنوبی ارسال و برای یافتن کار فرما اقدام نمائید .ولی در نظر داشته باشید عموما رشته های مربوط به آی تی و کامپیوتر در همه جای دنیا بازار کار بسیار خوبی خواهند داشت . ضمن اینکه شما برای یافتن کار و سپس کار در این کشور می بایست به زبان کره ای مسلط باشید

سلام،وقت بخیر…. میخواستم بدونم برای مهاجرت به کره جنوبی اگه بخوام از طرق ویزای کاری اقدام کنم،ولی اول ساکن شم و بعد برم دنبال کار…امکانش هست یانه؟

سلام دوست عزیز شما می توانید از طریق ویزای توریستی برای مدت محدودی در این کشور حضور داشته باشید و در این مدت امکان کاریابی را خواهید داشت ولی اجازه کار ندارید .در هر صورت شما می بایست پس از اخذ دعوتنامه و با ویزای کار به این کشور وارد شوید تا اجازه کار داشته باشید.

سلام خسته نباشید ببخشبد من۲۰ سالمه و در حال حاضر در امارات اقامت دارم و تا سوم دبیرستان درس خوندم بهترین روش برای مهاجرت چیه ؟

دوست عزیز مدارک تحصیلی شما نیاز به بررسی دارد .ممکن هست در برخی از کشورها امکان اخذ پذیرش برای سال آخر دبیرستان وجود داشته باشد. در هر صورت توصیه می شود که حتما مدرک دیپلم خود را اخذ نموده و سپس برای مقطع لیسانس پذیرش تحصیلی بگیرید . البته چنانچه پشتوانه مالی برای سرمایه گذاری داشته باشید می توانید از این طریق نیز اقدام کنید .مدرک زبان دارید؟

سلام.همسرم‌۴۰ سال دارد و راننده تریلی است.با سابقه کار بالا .زبان بلد نیست.ایا می‌توانم برای کانادا اقدام کنیم؟

با سلام برای اخذ ویزای کار کانادا شما نیاز به مدرک آیلتس و همچنین مدرک تحصیلی حداقل لیسانس را دارید.

با سلام ۳۴ ساله لیسانس ICT مجرد یکی از دوستانم شرکت هواپیمایی در کشور کانادا دارد از چه طریق می توانم با کمک ایشون به کانادا مهاجرت کنم.

با تشکر

با سلام، اگر میتونید مدرک زبان بگیرین و سابقه کار مرتبط با رشته تحصیلی دارین باید واسه کار اقدام کنید. ایلتس حداقل ۷ باید باشه. انشالله بعد از اینکه حداقل امیتاز مرحله اول رو کسب کردین در مرحله دوم میشه از مزیت حضور دوستتون تو کانادا استفاده کنید و پیشنهاد شغلی بگیرین از ایشون

سلام.۲۸ سالمه لیسانس مامایی دارم با سه سال سابقه کار.از چه طریقی میتونم در کانادا یا سوئدیاهلند اقامت بگیرم.سرمایه مالی بین ۴۰۰تا ۹۰۰میلیون تومان.متاهل و یک فرزند دارم

با سلام، برای کار و تحصیل میشه اقدام کرد براتون ، کار در هلند و سوئد نیازمند پیشنهاد شغلی هست و برای کانادا باید امتیازتون محاسبه بشه، برای تحصیل هم شرایط هلند و کانادا مناسب هست و میشه براتون اقدام کرد.

سلام من میخوام ویزای توریستی بگیرم برادرم در ونکور اقامت داره وبرای خودم ؛ دخترم که ۱۴ سالش وپسرم که ۱۸ ساله که درحال حاضر سال اخر دوره متوسطه است ایا الان برای دعوتنامه اقدام کنند بهتره یا بعد از قبولی کنکور ؟پدرش هم در ایران میمونه وملک هم داریم ایا شرایطمون برای ویزای توریستی با وجود پسر ۱۸ ساله مناسب است؟

با سلام، برای ویزاهای توریستی باید مجموعه از مدارک فراهم باشه. بهتر هست که جدا اقدام بشه برای هر شخص تا شانستون بالاتر باشه . با دفاتر تماس بگیرید کاملا راهنماییتون می کنند.

بابت سوالات تخصصی

با سلام، دوست گرامی ، سوال شما به صورت کامل ذکر نشده است. لطفا سوالات مربوط به بخش مشاوره رو در این محل مطرح بفرمایید تا در خدمتتون باشیم.

با عرض سلام «لطفا کامل متن رو بخونید» عرفان هستم متولد ۱۳۸۰/۱۱/۲۴ ، تابستان ۱۳۹۹ دیپلمم رو میگیرم الان ۱۰۰هزار تومان بیشتر ندارم ولی تا اون موقع یک میلیون تومان دارم میشه به من کمک کنید نمیخوام بعد از گرفتن دیپلم ایران بمونم مهارت های زیادی دارم از مکانیک و الکترونیک تا کامپیوتر ، ورزشکار هستم امیدوتر هستم بتوانید به من کمک کنید.

با سلام ، دوست عزیز یکی از اصلی ترین فاکتور های مهاجرت داشتن سرمایه هست ، لطفا مقاله بورسیه تحصیلی در خارج از کشور رو مطالعه بفرمایید.

سلام متأسفانه بورسیه تحصیلی کمک نمیکنه چون زبانم خوب نیست و پول برای هزینه کلاس زبان و اخذ مدرک ندارم ، نیازمند کسی هستم که اونجا برای من کار پیدا کنه قبل از رفتن به اون کشور ، یک میلیون الان برابر ۹۰دلار نیاز به کسی دارم که واقعا کمکم کنه . من فرد بسیار کاری هستم.

با سلام ، دوست عزیز ، مهاجرت نیاز به یک سری شرایط و پیشنیاز ها داره و برای همه تقریبا یکسان هست. مدرک زبان ، مدرک تحصیلی ، سابقه کار و سن مناسب از اصلی ترین فاکتورها هستند. لطفا این فاکتورها رو بهبود ببخشید بعد می تونین اقدام کنید.

خواهشا بگید چکار کنم که اون شماره کنسل بشه اشتباه کردم،میخوام خط دیکه صحبت کنم،مشاوره رایگان رو پر کردم،

با سلام، برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل نمایید.

با سلام ممنون میشم به سوال من پاسخ بدین. من قرار بود با مردی که مقیم فرانسه است در ترکیه ازدواجمون رو ثبت کنیم ولی اخیرا شنیدیم که سفارت فرانسه در ترکیه، تنها ازدواج هایی رو به رسمیت میشناسه که یکی از زوجین حتما مقیم ترکیه باشند در غیر اینصورت ازدواج رو به رسمیت نمیشناسه. میخواستم ببینم این موضوع صحت داره یا شایعه است؟؟ ممنون میشم راهنماییم بفرمایید که اگر واقعیت داره ما در کشور دیگه ای میتونیم ازدواج مون رو ثبت کنیم؟؟

با سلام برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل نمایید.

سلام خسته نباشید پسر من امسال در کشور ترکیه سال دوازدهم تجربی رو به صورت آنلاین قراره بخونه بعد از تموم شدن سال آخر قصد داریم برای کانادا یا یک کشور اروپایی تحصیلات دانشگاهیشو ادامه بده به نظر شما کدام کشور بهتره دوست دارم از طریق موسسه شما اقدام کنم. لطفا راهنمایی کنید

با سلام باید شرایط خود را با کارشناسان حقوقی ما بررسی نمایید برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل نمایید.

سلام خسته نباشید میخواستم بدونم دکترا و بازار کار رشته کارآفرینی(گرایش کسب و کار )در هلند بهتر است یا رشته اقتصاد بین المللی ؟؟؟؟؟؟

با سلام برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل نمایید.

تماس با ما

خط ویژه :۴۹۱۹۶۰۰۰ـ (۰۲۱)

خط ویژه:  49076ـ (۰۲۱)

دسترسی سریع

فرم درخواست تماس مشاوران با شما

تماس با ما

فروشگاه

موسسه مشاوره ای MIE

دفتر مشاوره و امور اقامت سرمایه گذاری، تحصیلی و کاری

شایان ذکر است همه دفاتر به صورت یکپارچه تحت نظر دفتر مرکزی وین و شخص جناب استاد ملک پور فعالیت می نمایند.

وب سایت های ما

malekpourmie.com

miemohajerat.com

miestudy.com

miemalekpour.com

officialmalekpour.com

mielanguage.com

miesuccess.com


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon

چگونه در خارج از کشور کار پیدا کنیم و مهاجرت کاری داشته باشیم

راهنمای جامع انواع روشهای اخذ اقامت در خارج از کشور با بیانی شیوا توسط استاد ملکپور

مجموعه اي از توضيحات و نکاتي که بايد براي موفقيت در زندگي به آنها توجه ويژه اي داشت

محصولی بی نظیر برای کسانی که میخواهند زندگی رویایی خود را بسازند

آموزش دقيق و مرحله به مرحله دريافت اپلاي و ويزاي تحصيلي در اتريش، نکات کاربردي و جامع

مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا

مجموعه اي از آموزش ها و توضيحات کامل پيرامون نحوه و شرايط مهاجرت کاري به کشور کانادا

پکيج آموزش زبان آلماني با تکنيک منحصر به فرد استاد ملکپور به صورت آسان

پکيج دوم آموزش زبان آلماني با تکنيک منحصر به فرد استاد ملکپور

يادگيري آسان زبان با متد منحصر به فرد و مبتکرانه توسط استاد ملکپور

پکیج دوم يادگيري زبان با متد منحصر به فرد و مبتکرانه توسط استاد ملکپور

موسسه ملک پور با همکاری موسسه MIE به شما مشاوره حقوقی ، مهاجرتی ، قانونی رایگان ارائه می نماید . آیا نیاز به مشاوره تلفنی یا کتبی رایگان دارید ؟ می خواهید ابتدا قبل از پرداخت هزینه مشاوره بدانید که اصلا صرف هزینه مشاوره مفید است؟ مشاوره تلفنی رایگان ما برای همین موضوع طراحی و اجرا شده است شما می توانید با دفاتر ما در اکثر اوقات روز تماس حاصل فرموده و در باب موضوعات مختلف حقوق یا بین الملل مشاوره رایگان دریافت نمایید . وقتی ما صحبت از مشاوره تلفنی یا مشاوره ایمیلی رایگان می کنیم ، این موضوع صحت دارد . امتحان بفرمائید و هم اکنون اگر در ساعات کاری موسسه ما باشد ، دفاتر به طور رایگان به شما پاسخگو خواهند بود . شما سوال می پرسید ، درخواست مشاوره می کنید و کارشناس خبره و تحصیل کرده رشته موردنظر شما بدون دریافت هزینه تا مدت ده الی پانزده دقیقه بدون دریافت هیچ هزینه ای پاسخگوی شما خواهد بود .

فایل صوتی توضیحات اقای ملک پور (فارغ التحصیل حقوق ,عضو کانون وکلای دادگستری و مشاوران حقوقی ایران و دانشجوی دکترای حقوق در دانشگاه ملی وین اتریش ) در باب مشاوره حقوقی رایگان

البته در صورتی که اطلاعات اولیه را بدست آوردید ، ملاحظه فرمودید که این دفتر صاحب همان اطلاعاتی است که شما می خواهید ، می توانید بدون هیچ دغدغه ای جهت مشاوره حضوری ،مهاجرتی ، حقوقی و امثالهم تعیین وقت بفرمائید . جهت ارتباط با دفاتر همکار مستقل ما می توانید به قسمت ارتباط با ما مراجعه نمایید.
از شما استدعا می کنیم بدون وقت قبلی به دفاتر ما مراجعه نفرمائید تا ما بتوانیم بدون شلوغی ، فشار زمانی و با هماهنگی برای شما وقت صرف کنیم.
مشاوره های ما همگی برای شما با برنامه ریزی ارائه می گردد و به این شکل است که در ابتدا مشاوره تلفنی مهاجرتی یا حقوقی رایگان خواهید داشت و بعد از مشاوره تلفنی اگر احساس فرمودید که از مشاوره راضی هستید در آن صورت شما از ما وقت مشاوره حضوری دریافت خواهید نمود که بابت آن هزینه ای جزئی می پردازید.
پیشنهاد می کنیم پیش از هر اقدامی با دفاتر ما مشورت بفرمائید و به هیچ عنوان بدون مشورت و تحقیق کافی اقدامی نفرمائید .
جهت مشاوره تلفنی رایگان مهاجرتی ، حقوقی و امور نظیر آن با بهترین تیم کشور در خدمت شما هستیم.

ما فقط یک دفتر دور افتاده در نقطه ای نیستیم که به دروغ ادعای سابقه کار بین المللی داشته باشیم. شما خود قضاوت فرمایید. سال هاست موسسه حقوقی ملک پور و همکاران آن را می شناسید و بیش از صد ها آراء موفق، ویزا و نتایج مثبت، تنها گوشه ای از رزومه کر ما می باشد.

این وبسایت به لحاظ محتوا در جهان و در خصوص امر مهاجرت بی اغراق برترین سایت مهاجرتی حقوقی فارسی است . در بالای صفحه اگر گزینه مهاجرت به کشورها را انتخاب کنید ، نام کشورهای مورد خدمات ما ظاهر میشود ، به سادگی هر کشور را که مایلید انتخاب کنید و در صفحه کشور مذکور شش تقسیم بندی اصلی دارید . تقسیم بندی های مهاجرتی و اقامتی شامل… ادامه مطلب

malekpourlaw.com

miemohajerat.com

miestudy.com

miemalekpour.com

officialmalekpour.com

mielanguage.com

miesuccess.com

برای ارزیابی امتیازات خود جهت مهاجرت به استرالیا  و کانادا فرم زیر را تکمیل نمایید.

تکمیل کلیه کادرهای فرم زیر الزامی است .

آدرس ایمیل خود را با دقت و بدون www وارد نمایید .

اطلاعات خود را به زبان و خط فارسی وارد نمایید .

چنانچه مدرک تحصیلی خود را در چند مرحله دریافت کرده اید دانشگاه محل تحصیل ، سال اخذ مدرک و معدل را برای هر مقطع در بخش توضیحات وارد نمایید. ( کاردانی، کاردانی به کارشناسی ، کارشناسی ارشد و … )

مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا

در صورت داشتن مدرک زبان انگلیسی ( آیلتس ، تافل و … ) نمره مستقل هر ۴ مهارت را قید نمایید.

 آدرس: سعادت آباد، بلوار دریا، روبروی مسجد قدس، پلاک ۴۹، طبقه سوم

شماره های تماس : 58416 (۰۲۱) –  ۸۸۶۹۰۰۴۶ (۰۲۱) –  ۸۸۶۹۰۰۴۷ (۰۲۱) – ۹۵۰۵۰۰۳  ۰۹۱۹

ایمیل : info@sabaplan.com

ساعات مشاوره و پاسخگویی : شنبه تا چهارشنبه – ساعت 9 صبح تا 18 – پنجشنبه 9 صبح تا 15

تشکر!

فرم ارزیابی اسکیل ورکر ساسکاچوان

شما خواهید آموخت :

موسسه مهاجرتی ویزا نیو با بهره‎گیری از نیروهای با تجربه و خبره در امور اخذ اقامت کشورهای خارجی، ویزا و پاسپورت به شما کمک خواهد کرد که تمامی مراحل شروع زندگی در کشور مورد نظرتان را با اطمینان و با چشمانی باز طی نمایید. اگر شما هم در زمره افرادی قرار دارید که قبل از گرفتن تصمیم‎های مهم، تمامی جوانب آن را بررسی نموده و بی‎گدار به آب نمی‎زنید، هدیه این موسسه به شما، انتقال تمامی تجربیات اخذ اقامت در قالب مشاوره رایگان مهاجرت حضوری و تلفنی است.

شما با تصمیم به مهاجرت تمامی دلبستگی های خود در کشور خود را کنار می گذرید و به کشوری بیگانه می روید. شغل خود را از دست می دهید، به خانه باز نخواهید گشت، هیچ دوست و آشنایی نخواهید داشت و باید زندگی جدیدی را از صفر پایه ریزی کنید. بنابراین بسیار مهم است که قبل از هرگونه اقدام برای مهاجرت از تمامی ابعاد آن اطلاع داشته باشید و از روش های درست مهاجرت اقدام به ترک کشور خود نمایید.

فاصله بین شکست یا موفقیت شما در حین انجام مراحل مهاجرت و همچنین ساخت زندگی بهتر در کشور جدید تنها یک قدم است که می‎تواند یک قدم اشتباه و یا سنجیده باشد. نکات ریز بسیاری در فرآیند مهاجرت وجود دارد که اطلاع از همه آنها نیازمند کسب تجربه در گذر زمان است.

برای موفقیت در مهاجرت و اقامت و زندگی در کشوری بیگانه فرد باید از امکاناتی شامل علم و تجربه برخوردار باشد، در واقع اکثر افرادی که با مشکلات پیچیده در این زمینه مواجه شده‎اند افرادی هستند که بدون داشتن آگاهی و علم کافی دست به عمل زده‎اند.

مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا

اگر می‎خواهید زندگیتان را در کشوری جدید از صفر پایه‎ریزی نمایید بهتر است در زمینه‎های مختلف اطلاعات درست را جمع‎آوری نمایید، باید اطمینان حاصل نمایید که اطلاعاتتان صحیح و به روز بوده و برای شرایط شما مناسب است. تمامی این موارد نیاز به تجربه نیز دارند، زیرا علم بدون تجربه ارزش چندانی ندارد.

البته تجربه به تنهایی نیز کافی نیست و به هیچ عنوان نمی‎تواند جای علم را بگیرد، در واقع ترکیب علم و تجربه در کنار هم است که شما را به هدف نزدیک می‎کند. بدست آوردن علم و تجربه برای هر فردی زمان می‎برد و همه افراد نمی‎توانند به هنگام تصمیم‎گیری خودشان به دنبال کسب تجربه بروند، زیرا این امر مستلزم صرف زمان، هزینه و شکست‎های احتمالی است. استفاده از خدمات مشاوره می‎تواند گام مناسبی در این زمینه باشد، شما با بهره‎مندی از مشاوره ارزشمند و صحیح خواهید توانست اطلاعات مورد نیازتان را بدون صرف زمان طولانی برای تحقیق و تجربه بدست آورید.

مشاوره رایگان تلفنی و حضوری کلید موفقیت ماست؛ ما تا زمانی که برای شما کاری انجام نداده‌ایم، هزینه‌ای دریافت نمی‌کنیم. در جلسات مشاوره تلفنی و حضوری می‌توانید با انواع روش‌های مهاجرتی آشنا شوید، پیشنهادهای ویژه مهاجرتی را دریافت نموده و با بررسی و تحلیل شرایط اجتماعی و اقتصادی روش مهاجرتی متناسب با شرایط خود را انتخاب نمایید. برخی از خدمات مشاوره‌ای ما به شرح زیر هستند:

✅ همکاری و همراهی شما تا رسیدن به هدف نهایی
✅ امکان برقراری ارتباط تلفنی در طی مراحل و دادن مشاوره‎های مستمر
✅ معرفی بهترین روش مهاجرت با توجه به شرایط متقاضیان
✅ کمک به انتخاب کشور مقصد برای متقاضیان
✅ معرفی کشور مناسب برای شما با توجه به میزان هزینه و شرایطتان

درصورتی‌که قصد مهاجرت داشته و تمایل دارید از مشاوره رایگان ما استفاده نمایید، فرم مشاوره رایگان را از قسمت زیر تکمیل نمایید و منتظر تماس در اسرع وقت کارشناسان ما جهت مشاوره رایگان مهاجرت به صورت تلفنی و حضوری باشید. نکته : لطفاً درصورتی‌که متقاضی مهاجرت کاری (جاب آفر) هستید، جهت تسریع در روند انجام کار، رزومه خود را در انتها بارگذاری نمایید؛ پس از بررسی، مشاورین ما با شما تماس خواهند گرفت.

در صورتی که متقاضی ویزا کار به صورت جاب آفر یا ویزا توریستی هستید می توانید این فرم را تکمیل نماپید این خدمات به صورت رایگان می باشد.

متقاضیان مهاجرت از طریق تحصیلی غیر بورسیه، ثبت شرکت، سرمایه‌گذاری، خرید فرانچایز و خرید ملک برای دریافت مشاوره تخصصی و مرحله به مرحله مهاجرتی در خصوص این روش‌ها با پرداخت هزینه، زمان دقیق مشاوره خود را تعیین و ثبت نمایید.

دریافت وقت مشاوره VIP

ویزا نیو با برخورداری از همکاری وکلای خارجی، اعضای باتجربه و همچنین استفاده از کلیه امکانات علمی، در امور مربوط به مهاجرت و دریافت پاسپورت و اخذ اقامت فعالیت می‌نماید. تمامی خدمات مشاوره‌ای موسسه مهاجرتی ویزا نیو کاملاً رایگان می‌باشد و افراد می‌توانند سؤالات خود را بدون هیچ‌گونه محدودیتی در جلسات مشاوره حضوری و تلفنی با موکلین مطرح نمایند.

021 28111555

برای مهاجرت به کانادا بیش از ۵۰ روش وجود دارد که ما در اینجا به برنامه‌های بلند مدت مهاجرتی که منجر به اقامت دائم می‌شوند، می‌پردازیم. با بررسی روش های مهاجرتی بهترین روش را برای خود انتخاب کنید. اگر نیاز به مشاور یا وکیل دارید، از مشاورین رسمی و مورد تایید اداره مهاجرت کانادا خدمات دریافت کنید.  

اگر مدرک تحصیلی دانشگاهی و سابقه شغلی و مهارت زبان و کمتر از ۳۵ سال سن دارید، شانس خود را در یکی از برنامه های نیروی کار ماهر امتحان کنید. 

اگر دارای کسب و کار هستید یا مهارت هنری، ورزشی یا کشاورزی در سطح بالا، یا ایده تجاری در ذهن خود دارید، یکی از روش های این گروه میتواند برای شما مناسب باشد. 

اگر مدرک تحصیلی دانشگاهی و سابقه شغلی و مهارت زبان و کمتر از ۳۵ سال سن دارید، شانس خود را در یکی از برنامه برنامه های استانی نیز امتحان کنید. 

مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا

اگر در کانادا تحصیل یا بیش از یک سال کار کرده اید، قطعا این یکی از ویزاهایی است که باید در مورد آن بیشتر بدانید…

اگر در کبک تحصیل یا بیش از یک سال کار کرده اید، خوش شانس هستید زیرا به احتمال قوی از این روش اقامت دائم خواهید گرفت…

یکی از بستگان شما در کانادا اقامت دارید؟‌  اقامت کانادا را دارید و قصد دارید بستگان درجه یک خود را به کانادا بیاورید؟ ویزای اسپانسرشیپ ویزایی است که شما دنبال آن هستید…

هر یک از روش‌های مهاجرتی به کانادا شرایط مخصوص به خود را دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر از این شرایط به صفحه مربوط به هر برنامه مراجعه کنید.

همچنین مدارک مورد نیاز در هر یک از برنامه‌های مهاجرتی متفاوت است؛ اما اغلب مدارکی همچون مدارک شناسایی، مدارک تحصیلی، سوابق کاری، تمکن مالی و غیره مورد نیاز است.

هزینه مهاجرت به کانادا با توجه به شرایط شما و روش مهاجرتی انتخابی می‌تواند متفاوت باشد. چیزی که واضح است این است که شما باید حداقل بتوانید تمکن مالی برای هزینه‌های زندگی یک سال خود در کانادا را ارائه دهید.این مبلغ حداقل حدود ۱۳,۰۰۰ دلار کانادا خواهد بود. علاوه بر این، باید هزینه‌های ویزا و اقامت را نیز در نظر داشته باشید.

برخی از برنامه‌های مهاجرتی خاصی، این امکان را به مهاجران خارجی می‌دهند تا بتوانند به همراه اعضای خانواده خود به کانادا مهاجرت کنند. با این وجود، اعضای خانواده‌ای که امکان مهاجرت را دارند، در هریک از برنامه‌های مهاجرتی متفاوت است. به عنوان مثال، مهاجرانی که از طریق سیستم اکسپرس انتری کانادا اقدام می‌کنند، می‌توانند تنها همسر و فرزندان وابسته خود را نام نویسی کند؛ اما این امکان برای والدین او میسر نیست. با این حال، کانادا برنامه‌های اسپانسرشیپ خانواده را معرفی کرده است که به شهروندان و مقیمان دائم کانادا این امکان را می‌دهد که بتوانند همسر، فرزندان وابسته، والدین و پدر بزرگ و مادر بزرگ خود را برای مهاجرت به کانادا حمایت کنند.

مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های مهاجرتی کانادا در هریک از برنامه‌های مهاجرتی متفاوت است. برخی از درخواست‌های اقامت دائم تحت سیستم جدید اکسپرس انتری کانادا، در کمتر از ۶ ماه رسیدگی می‌شوند. این در حالی است که زمان رسیدگی در سایر برنامه‌های مهاجرتی ممکن است ۲ سال یا بیشتر به طول انجامد. 

خدمات مهاجرت به کانادا را از افراد مورد تائید قانون کانادا بگیرید​

فرم ارزیابی تکمیل کنید، ما شرایط شما را دقیق بررسی می‌کنیم و با ایمیل پاسخ می‌دهیم!

برای تعیین بهترین روش مهاجرتی شما، نیاز به دانستن اطلاعات و رزومه شخصی شما است. بدین منظور فرم‌های ارزیابی را تکمیل کنید تا شرایط شما بررسی شود و مشاوران ما در این خصوص شما را راهنمایی کنند.

بله. برنامه‌های مهاجرتی کانادا یکی از آسان ترین و سریع ترین سیستم‌ها در دنیا می‌باشند که منجر به اقامت دائم متقاضیان می‌شوند.

خیر، اما سن یکی از فاکتورهای مهمی است که در سیستم‌های امتیاز بندی مهاجرتی تاثیر گذار است. به عنوان مثال امتیازی مشمول متقاضیان بالای ۴۷ سال نمی‌شود.

خیر، الزامی به داشتن جاب آفر یا همان پیشنهاد شغلی برای مهاجرت به کانادا نیست. برنامه‌های مهاجرتی وجود دارند که می‌توانید بدون داشتن جاب آفر از طریق آن‌ها اقدام کنید.

استان های بریتیش کلمبیا و ساسکاچوان، از آسان ترین استان های کانادا برای مهاجرت هستند.

برخی از برنامه‌های مهاجرتی کانادا نیازی به مدرک تحصیلی ندارند؛ اما توجه داشته باشید که ارائه آن امتیاز و شانس شما را افزایش می‌دهند.

برخی از برنامه‌های مهاجرتی کانادا به مدرک زبان نیاز ندارند. اما برای اقدام از طریق اکثر روش های مهاجرتی، باید مدرک آزمون انگلیسی یا فرانسوی (اعم از آیلتس، TEF و TCF) را ارائه کنید.

Permanent Resident یا همان PR کانادا شهروند یک کشور دیگری است که به او اجازه اقامت دائم در این کشور داده شده است. با این مجوز می‌توان در هر نقطه از کشور، زندگی و کار کرد. مقیمان دائم کانادا از مزایای بسیاری برخوردارند و پس از گذشت مدت زمان مشخصی می‌توانند شهروند یا سیتیزن کانادا شوند.

سیتیزن (Citizen) یا شهروند کانادا مزایا و حقوق بسیاری را دارا است. امتیاز شهروند نسبت به مقیم دائم کانادا در حق رای دادن است. حق شهروندی را نمی‌توان از کسی سلب کرد.

هنگامی که وضعیت متقاضی به مقیم دائم تغییر کند، می‌تواند در هر جایی از کانادا زندگی و کار کند. در غیر این صورت متقاضی برای اشتغال به کار باید مجوزهای مربوطه را دریافت کند. به این مجوز ورک پرمیت (Work Permit) گفته می‌شود.

خیر. اما سابقه سفر به کانادا و شناخت این کشور اثر مثبتی بر پرونده شما خواهد گذاشت.

در برخی از برنامه‌های مهاجرتی همچون سرمایه گذاری، کارآفرینی و خود اشتغالی، با توجه به شرایط هر متقاضی از آن‌ها مصاحبه به عمل می‌آید تا اهداف و کسب و کار و تطابق آن‌ها با قانون، تعیین و بررسی شوند.

بله. داشتن بستگان و خویشاوندان درجه یک و دو در کانادا امتیاز شما در برنامه‌های مهاجرتی را افزایش می‌دهد.

امکان اقدام توسط متقاضی به تنهایی وجود دارد. همچنین می‌توانید از خدمات وکیل و مشاور رسمی مهاجرت به کانادا، عضو سازمان نظارت بر مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا (ICCRC)، استفاده کنید.

بارها دیده شده که متقاضیانی که به تنهایی اقدام کرده‌اند به علت نقص در پرونده مهاجرتشان، ریجکت شده‌اند. استخدام وکیل و مشاور با وجود برنامه های مهاجرتی فراوان، قطعا یک امتیاز بزرگ به شمار می‌رود که شانس قبولی پرونده شما را می‌تواند افزایش دهد.

پس از تصمیم به مهاجرت، فرم‌های ارزیابی وب سایت ما را تکمیل کنید. مشاوران ما برای ادامه روند پرونده، در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

Live with different topics

You will be notified quickly!

Immigration and study videos

Official immigration lawyer podcasts

شرایط هر شخص با توجه به میزان تحصیلات، سوابق کاری، مهارت ها، وضعیت خانوادگی، وضعیت اقتصادی، سن، کشور مورد نظر و … منحصر به فرد و متفاوت از اشخاص دیگر است و نمیتوان نسخه ای واحد برای مهاجرت اشخاص گوناگون به کشورهای مدنظر آنان در نظر گرفت.

شرایط پذیرش مهاجر در زمینه های مختلف در کشورهای مهاجر پذیر همواره در حال تغییر و تحول است، بنابراین دارا بودن اطلاعات دقیق و به روز از شرایط و قوانین مهاجرت به کشورها امری الزامی میباشد.

موسسه دانش پژوهان اورانوس با کارشناسان خبره در زمینه مهاجرت تحصیلی و کاری، شرایط شما را بررسی می نماید و به صورت تلفنی و حضوری مشاوره رایگان ارائه می دهد و قادر خواهند بود شما را در مسيري هدايت کنند که در کوتاه ترين زمان ممکن از بهترين موسسه آموزشي پذيرش شما اخذ شود و یا در زمینه مهاجرت کاری بهترین شغل، متناسب با رشته و تجربه کاریتان در کشور هدف به شما معرفی می شود.

مطالب زیر می تواند شما را جهت انتخاب مسیر درست راهنمایی نماید.

مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا

تحصیل در اتریش

تحصیل در آمریکا

تحصیل در اسپانیا

تحصیل در مجارستان

تحصیل در آلمان

جهت اطلاع از جدیدترین اخبار دانشگاهها ایمیل خود را وارد نمایید

شما با موفقیت در خبرنامه عضو شدید

لطفا ایمیل خود را جهت تایید بررسی نمایید

لینک های مفید

روند دریافت ریزنمرات تحصیلی از دانشگاه دولتی

روند دریافت ریزنمرات تحصیلی از دانشگاه پیام نور

روند دریافت ریزنمرات تحصیلی از دانشگاه آزاد

روند دریافت ریزنمرات دانشجویان مشمول از دانشگاه آزاد

تحصیل در اتریش تحصیل در آمریکا

شیوه صحیح تهیه رزومه

نکات مهم در تهیه انگیزه نامه

 

علی رغم داشتن سوء پیشینه کیفری امکان مسافرت یا مهاجرت به کانادا وجود خواهد داشت به شرط آنکه قدم های لازم را در این خصوص بر دارید. نوشته حاضر در خصوص ممنوعیت ورود به کانادا به خاطر سابقه مجرمیت شما را راهنمایی می کند.

فکر مهاجرت به کانادا حوالی سال 2000 میلادی در بنده شکل گرفت. در همان دوره در کنار انجام تحقیقات مختلف سعی کردم بازار کار کانادا را هم بسنجم. در این خصوص چند وبسایت مختلف را بازدید کردم و برای چند شرکت رزومه فرستادم. حتی موفق شدم تلفنی با یکی از شرکت های کانادایی مصاحبه کنم. از نظر من که قصدم این بود که در کانادا زندگی کنم بدیهی بود که بدانم به کجا مهاجرت می کنم و چه فرصت هایی…

Read More Read More

خوانندگان مهاجران کانادا احتمالا در جریان هستند که از اواخر سال 2013 میلادی متقاضیان ایرانی و 28 کشور دیگر که قصد مسافرت، تحصیل، یا کار در کانادا را دارند باید در یکی از مراکز وک VAC انگشت نگاری دیجیتالی بشوند و عکسشان هم گرفته بشود. به این امر تست بیومتریک Biometrics می گویند. این مسأله باید هر بار که برای یکی از ویزاهای مذکور اقدام می کنید انجام شود. دولت کانادا تصمیم گرفته است از تاریخ 31 ژوئیه 2018 برابر 9…

Read More Read More

مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا

دولت کانادا برنامه خاصی برای ویزا تحصیلی کسانی که به طور قانونی در چهار کشور زیر زندگی می کنند در نظر گرفته است. هند چین فیلیپین ویتنام این برنامه در اصطلاح Study Direct Stream یا SDS (مسیر مستقیم تحصیلی) نامیده می شود. هدف از برنامه SDS این است که متقاضیان واجد شرایط بتوانند خیلی سریع ویزای تحصیلی خود را دریافت کنند. بدیهی است که مثل هر روش ویزا یا مهاجرت احتمال ریجکت شدن درخواست وجود دارد. دقت کنید که اگر شما…

Read More Read More

شرکت مهاجرتی پارسای مفتخر است که با همکاری سازمان “تیاتر انتاریو” Theatre Ontario به دو نفر از تازه مهاجران علاقه مند به هنر تیاتر بورسیه اعطا کند. این بورسیه ها برای شرکت در دوره آموزشی فشرده تیاتر در شهر استراتفورد Stratford استان انتاریو خواهد بود و موارد زیر را پوشش می دهد: هزینه شرکت در دوره های آموزشی منتخب هزینه خورد و خوراک و محل اقامت بلیت تماشای تیاتر در استراتفورد پول توجیبی (برای پوشش سایر هزینه ها نظیر بلیت…

Read More Read More

روش اکسپرس اینتری Express Entry در حقیقت سیستمی است که برای مهاجرت یکی از سه گروه زیر پیش بینی شده است. گروه کارکنان ماهر Federal Skilled Worker Program گروه تجربه کانادایی Canadian Experience Class گروه پیشه وران Federal Skilled Trades Program تأکید نوشته حاضر روی روش Express Entry (اکسپرس اینتری)، صرف نظر از این است که در کدامیک از گروه های فوق می گنجید. مرحله اول – تشکیل پرونده اولیه برای تشکیل پرونده اولیه لازم است در وبسایت اداره مهاجرت…

Read More Read More

 شرکت مهاجرتی پارسای همکاری رسمی خود با تنها تیم راگبی حرفه ای در آمریکای شمالی را آغاز کرده است. شرکت ما تنها ارایه کننده خدماتی مهاجرتی و ویزای تیم راگبی Toronto Wolfpack خواهد بود. جالب است بدانید به سبب عدم وجود لیگ حرفه ای راگبی در آمریکای شمالی تیم راگبی Toronto Wolfpack در لیک راگبی بریتانیا شرکت می کند. تمامی دست اندرکاران و بازیکنان تیم های بریتانیایی که برای شرکت در مسابقات به کانادا می آیند به دلیل قوانین مهاجرتی…

Read More Read More

دولت کانادا شرایط مهاجرت والدین (پدر و مادر) و پدر بزرگ ها و مادر بزرگ ها را در سال 2018 میلادی اعلام کرده است. در این نوشته شرایط مذکور و نحوه اقدام اعلام شده است.

آنها که بنده را می شناسند می دانند که بیش از 12 سال است درباره مهاجرت و زندگی در کانادا قلم می زنم و نزدیک هفت سال است که به طور مستقل به عنوان یک مشاور مهاجرت فعالیت دارم. حاصل این چند سال زحمت و تلاش نگارش بیش از یک هزار مقاله در خصوص مهاجرت و زندگی در کانادا و پذیرش وکالت صدها متقاضی مهاجرت به کانادا بوده است که شهروند یا ساکن بیش از 20 کشور دنیا بوده اند….

Read More Read More

آیا می توان مهاجرت یا ویزای کانادا را تضمین کرد؟ آیا امکان دارد به صورت تضمینی به کانادا مهاجرت کرد یا به صورت تضمینی ویزای کانادا گرفت؟ برای اطلاعات بیشتر این نوشته را مطالعه فرمایید.

نمونه خبرنامه



مهاجرت دومرحله ای برای کارآفرینان و افراد خوداشتغال

گام به گام تا ویزا

تخفیف ویژه قراردادهای مهاجرتی ، تحصیلی و سرمایه گذاری و همچنین مشاوره آنلاین با وکیل مهاجرت در کانادا حداکثر تا 20 % برای مدتی محدود *** جهت اطلاع بیشتر تماس بگیرید***

برای اطلاع از آخرین تغییرات برنامه های مهاجرتی در کانال تلگرامی و اینستاگرام با ما همراه باشید

مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا ، خدمات مهاجرت و اقامت ، خدمات ویزای تحصیلی و پذیرش ، گام به گام تا ویزا توسط مشاورین و وکیل رسمی مهاجرتی از طریق روش های زیر ارائه می گردد . متقاضیانی که در خصوص مشاوره اقامت کانادا ،مشاوره تحصیلی و یا دیگر مسائل حقوقی مهاجرتی درخواست خدمات دارند می توانند با انتخاب یکی از راه های زیر جهت مشاوره با وکیل مهاجرتی یا مشاورین اقدام نمایند .

ارائه خدمات مهاجرت به کانادا ، مشاوره تحصیلی کانادا و دیگر امور حقوقی مهاجرت به روش های زیر انجام می گردد :

مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا

مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا و یا دیگر خدمات مهاجرتی کانادا بصورت تلفنی و برای زمانی محدود ( ۵ تا ۱۰ دقیقه ) توسط مشاورین ما انجام می گردد . در این روش مشاورین ما تنها با دریافت اطلاعات اولیه از متقاضیان شرایط آنها را ارزیابی می نمایند . از این طریق متقاضیان می توانند با راه های مهاجرتی که متناسب با شرایط آنها ست بصورت کلی آشنا شوند . بدیهی ست با توجه به گسترده بودن مباحث مهاجرتی امکان ارائه جزئیات در این روش میسر نمی باشد .

متقاضیان خدمات مهاجرتی می توانند با تکمیل فرم ارزیابی رایگان مهاجرتی از شرایط خود در برنامه های اقامتی و مهاجرتی آگاه شوند . مشاورین ما در اولین فرصت فرم های تکمیلی را مطالعه و نتیجه را به اطلاع متقاضیان از طریق ایمیل و یا تلفنی اعلام خواهند نمود . در این روش متقاضیان با راه های پیش روی خود برای مهاجرت به کانادا آشنا خواهند شد .

متقاضیان مشاوره مهاجرت برای کانادا ، مشاوره پذیرش تحصیلی و ویزای دانشجویی و یا دیگر خدمات مهاجرت می توانند با انتخاب این روش ، در زمان های دلخواه ضمن صرفه جویی در وقت و زمان در هر محل از خدمات مشاوره آنلاین ما بصورت صوتی و تصویری از طریق اپلیکیشن های اسکایپ و واتس آپ بهره مند شوند . مدت زمان این مشاوره یک ساعت بوده و در این جلسه ضمن معرفی راه های ممکن برای مهاجرت ، به جزئیات کامل آنها تشریح خواهد شد . اخذ مشاوره اقامت کانادا از این طریق با هزینه همراه می باشد . در این روش متقاضیان می توانند در صورت تمایل با وکیل رسمی مهاجرت در کانادا و یا مشاورین دفتر مهاجرتی کانادا در تماس باشند .

برخی از مسائلی که در جلسات مشاوره اقامت کانادا بصورت آنلاین پرداخته میشود به شرح زیر می باشد :

بررسی شرایط متقاضی معرفی راه های قانونی مهاجرتی کانادا با توجه به شرایط متقاضی مقایسه مزایا ،معایب و هزینه های راه های پیش روپیشنهاد مناسب ترین گزینه با توجه به شرایط متقاضیمعرفی راه های کسب امتیاز و ایجاد شرایط مهاجرت و اقامت

مشاوره اقامت کانادا و یا دیگر خدمات مهاجرتی در این روش بصورت حضوری انجام می گردد . متقاضیان مشاوره خدمات مهاجرتی در این روش نیز همانند روش آنلاین از جزئیات راه های مهاجرتی آگاه خواهند شد . مدت زمان جلسه مشاوره در این روش یک ساعت و با هزینه مشاوره همراه می باشد . با توجه به عدم حضور وکیل مهاجرت در تهران ، مشاوره در این روش توسط مشاورین ما انجام خواهدشد . افرادیکه تمایل دارند با وکیل رسمی اداره مهاجرت این مجموعه بصورت مستقیم مشاوره داشته باشند می توانند روش آنلاین را انتخاب نمایند .

بهترین روش پیشنهادی اخذ مشاوره مهاجرت به کانادا ،مشاوره آنلاین با وکیل رسمی مهاجرتی می باشد . با انتخاب این روش ضمن اخذ مشاوره در زمان دلخواه خود از تخفیف ویژه مشاوره آنلاین برخوردار گردید .

جهت هماهنگی و رزور وقت مشاوره مهاجرت با شماره تلفن های موجود در این وب سایت تماس بگیرید .

علاوه بر مشاوره ،انواع خدمات مهاجرت به کانادا به شرح زیر نیز توسط وکیل رسمی اداره مهاجرت کانادا ارائه می گردد :

خدمات مهاجرت به کانادا از طریق پرونده های اسکیل ورکر فدرال و استانیارائه خدمات مهاجرتی انواع پرونده های سرمایه گذاری کاناداارائه خدمات اقامتی کانادا از طریق برنامه های خود اشتغالی هنرمندان و ورزشکارانارائه خدمات ویزای توریستی کاناداانجام خدمات مربوط به ارزیابی مدرک تحصیلی توسط سازمان WES کاناداانجام خدمات مهاجرتی مربوط به ویزای کار

با توجه به اخذ نمایندگی از مدارس ، کالج و دانشگاههای کانادا ، ارائه خدمات پذیرش تحصیل ،ویزای تحصیلی و دیگر خدمات مرتبط با تحصیل در کانادا نیز توسط این مجموعه صورت می گیرد .

معرفی موسسات آموزشی برتر کاناداآشنایی با سیستم های مختلف آموزشی کانادااخذ پذیرش تحصیلی از مدارس تا تحصیلات تکمیلی درخواست ویزای تحصیلی دانشجویی

این مجموعه در مباحث زیر توسط وکیل رسمی مهاجرت کانادا ،خدمات و مشاوره ساعتی ارائه می نماید.

ویرایش نامه سابقه کار جهت پرونده های مختلف مهاجرتیدرخواست نوت ATIP جهت آگاهی از روند پرونده های مهاجرتی در جریاندرخواست و تحلیل نوت جهت پرونده های ریجکت شده کاناداراهنمایی و مشاوره در خصوص جمع آوری مدارک مورد نیاز پرونده های مهاجرتی قبل از سابمیتاخذ تاییدیه های استانی جهت رشته های رگولیت در برخی برنامه های استانی از قبیل ساسکاچوانمشاوره ساعتی در خصوص آماده سازی مدارک ویزای توریستیمشاوره ساعتی در خصوص آماده سازی مدارک مورد نیاز جهت ویزای تحصیلی

ارائه خدمات و مشاوره در خصوص امور پس از اقامت و ورود به کانادا نیز به شرح زیر می باشد .

خدمات اسپانسرشیپ همسر و والدینخدمات تمدید ویزای تحصیلیخدمات ویزای کار پس از تحصیلخدمات اخذ اقامت پس از تحصیلخدمات اقامت دائمخدمات سیتیزن شیپیو دیگر خدمات و امور پس از ورود به کانادا

جهت آشنایی اجمالی با راه های ورود به کانادا ، روش های اقامت کانادا و یا انواع ویزای کانادا را مطالعه نمایید .

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا
مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *