مشاوره رایگان مهاجرت

 
helpkade
مشاوره رایگان مهاجرت
مشاوره رایگان مهاجرت

چگونه در خارج از کشور کار پیدا کنیم و مهاجرت کاری داشته باشیم

راهنمای جامع انواع روشهای اخذ اقامت در خارج از کشور با بیانی شیوا توسط استاد ملکپور

مجموعه اي از توضيحات و نکاتي که بايد براي موفقيت در زندگي به آنها توجه ويژه اي داشت

محصولی بی نظیر برای کسانی که میخواهند زندگی رویایی خود را بسازند

آموزش دقيق و مرحله به مرحله دريافت اپلاي و ويزاي تحصيلي در اتريش، نکات کاربردي و جامع

مشاوره رایگان مهاجرت

مجموعه اي از آموزش ها و توضيحات کامل پيرامون نحوه و شرايط مهاجرت کاري به کشور کانادا

پکيج آموزش زبان آلماني با تکنيک منحصر به فرد استاد ملکپور به صورت آسان

پکيج دوم آموزش زبان آلماني با تکنيک منحصر به فرد استاد ملکپور

يادگيري آسان زبان با متد منحصر به فرد و مبتکرانه توسط استاد ملکپور

پکیج دوم يادگيري زبان با متد منحصر به فرد و مبتکرانه توسط استاد ملکپور

موسسه ملک پور با همکاری موسسه MIE به شما مشاوره حقوقی ، مهاجرتی ، قانونی رایگان ارائه می نماید . آیا نیاز به مشاوره تلفنی یا کتبی رایگان دارید ؟ می خواهید ابتدا قبل از پرداخت هزینه مشاوره بدانید که اصلا صرف هزینه مشاوره مفید است؟ مشاوره تلفنی رایگان ما برای همین موضوع طراحی و اجرا شده است شما می توانید با دفاتر ما در اکثر اوقات روز تماس حاصل فرموده و در باب موضوعات مختلف حقوق یا بین الملل مشاوره رایگان دریافت نمایید . وقتی ما صحبت از مشاوره تلفنی یا مشاوره ایمیلی رایگان می کنیم ، این موضوع صحت دارد . امتحان بفرمائید و هم اکنون اگر در ساعات کاری موسسه ما باشد ، دفاتر به طور رایگان به شما پاسخگو خواهند بود . شما سوال می پرسید ، درخواست مشاوره می کنید و کارشناس خبره و تحصیل کرده رشته موردنظر شما بدون دریافت هزینه تا مدت ده الی پانزده دقیقه بدون دریافت هیچ هزینه ای پاسخگوی شما خواهد بود .

فایل صوتی توضیحات اقای ملک پور (فارغ التحصیل حقوق ,عضو کانون وکلای دادگستری و مشاوران حقوقی ایران و دانشجوی دکترای حقوق در دانشگاه ملی وین اتریش ) در باب مشاوره حقوقی رایگان

البته در صورتی که اطلاعات اولیه را بدست آوردید ، ملاحظه فرمودید که این دفتر صاحب همان اطلاعاتی است که شما می خواهید ، می توانید بدون هیچ دغدغه ای جهت مشاوره حضوری ،مهاجرتی ، حقوقی و امثالهم تعیین وقت بفرمائید . جهت ارتباط با دفاتر همکار مستقل ما می توانید به قسمت ارتباط با ما مراجعه نمایید.
از شما استدعا می کنیم بدون وقت قبلی به دفاتر ما مراجعه نفرمائید تا ما بتوانیم بدون شلوغی ، فشار زمانی و با هماهنگی برای شما وقت صرف کنیم.
مشاوره های ما همگی برای شما با برنامه ریزی ارائه می گردد و به این شکل است که در ابتدا مشاوره تلفنی مهاجرتی یا حقوقی رایگان خواهید داشت و بعد از مشاوره تلفنی اگر احساس فرمودید که از مشاوره راضی هستید در آن صورت شما از ما وقت مشاوره حضوری دریافت خواهید نمود که بابت آن هزینه ای جزئی می پردازید.
پیشنهاد می کنیم پیش از هر اقدامی با دفاتر ما مشورت بفرمائید و به هیچ عنوان بدون مشورت و تحقیق کافی اقدامی نفرمائید .
جهت مشاوره تلفنی رایگان مهاجرتی ، حقوقی و امور نظیر آن با بهترین تیم کشور در خدمت شما هستیم.

ما فقط یک دفتر دور افتاده در نقطه ای نیستیم که به دروغ ادعای سابقه کار بین المللی داشته باشیم. شما خود قضاوت فرمایید. سال هاست موسسه حقوقی ملک پور و همکاران آن را می شناسید و بیش از صد ها آراء موفق، ویزا و نتایج مثبت، تنها گوشه ای از رزومه کر ما می باشد.

این وبسایت به لحاظ محتوا در جهان و در خصوص امر مهاجرت بی اغراق برترین سایت مهاجرتی حقوقی فارسی است . در بالای صفحه اگر گزینه مهاجرت به کشورها را انتخاب کنید ، نام کشورهای مورد خدمات ما ظاهر میشود ، به سادگی هر کشور را که مایلید انتخاب کنید و در صفحه کشور مذکور شش تقسیم بندی اصلی دارید . تقسیم بندی های مهاجرتی و اقامتی شامل… ادامه مطلب

malekpourlaw.com

miemohajerat.com

miestudy.com

miemalekpour.com

officialmalekpour.com

mielanguage.com

miesuccess.com

شرایط هر شخص با توجه به میزان تحصیلات، سوابق کاری، مهارت ها، وضعیت خانوادگی، وضعیت اقتصادی، سن، کشور مورد نظر و … منحصر به فرد و متفاوت از اشخاص دیگر است و نمیتوان نسخه ای واحد برای مهاجرت اشخاص گوناگون به کشورهای مدنظر آنان در نظر گرفت.

شرایط پذیرش مهاجر در زمینه های مختلف در کشورهای مهاجر پذیر همواره در حال تغییر و تحول است، بنابراین دارا بودن اطلاعات دقیق و به روز از شرایط و قوانین مهاجرت به کشورها امری الزامی میباشد.

موسسه دانش پژوهان اورانوس با کارشناسان خبره در زمینه مهاجرت تحصیلی و کاری، شرایط شما را بررسی می نماید و به صورت تلفنی و حضوری مشاوره رایگان ارائه می دهد و قادر خواهند بود شما را در مسيري هدايت کنند که در کوتاه ترين زمان ممکن از بهترين موسسه آموزشي پذيرش شما اخذ شود و یا در زمینه مهاجرت کاری بهترین شغل، متناسب با رشته و تجربه کاریتان در کشور هدف به شما معرفی می شود.

مطالب زیر می تواند شما را جهت انتخاب مسیر درست راهنمایی نماید.

مشاوره رایگان مهاجرت

تحصیل در اتریش

تحصیل در آمریکا

تحصیل در اسپانیا

تحصیل در مجارستان

تحصیل در آلمان

جهت اطلاع از جدیدترین اخبار دانشگاهها ایمیل خود را وارد نمایید

شما با موفقیت در خبرنامه عضو شدید

لطفا ایمیل خود را جهت تایید بررسی نمایید

لینک های مفید

روند دریافت ریزنمرات تحصیلی از دانشگاه دولتی

روند دریافت ریزنمرات تحصیلی از دانشگاه پیام نور

روند دریافت ریزنمرات تحصیلی از دانشگاه آزاد

روند دریافت ریزنمرات دانشجویان مشمول از دانشگاه آزاد

تحصیل در اتریش تحصیل در آمریکا

شیوه صحیح تهیه رزومه

نکات مهم در تهیه انگیزه نامه

 

مشاوره مهاجرتی رایگان

مشاوره مهاجرتی رایگان را با موسسه مهاجرتی ملک ­پور می­ توان به ‌آسانی تجربه کرد. بسیار مفتخریم که اعلام کنیم موسسه مهاجرتی ملک­ پور به ‌عنوان بزرگترین موسسه مهاجرتی خاورمیانه شرایط دریافت مشاوره مهاجرتی رایگان را برای شما همراهان عزیز و متقاضیان اقامت در خارج از کشور فراهم کرده است.

با توجه به لطف بسیار زیاد شما عزیزان به موسسه ملک ­پور جهت انجام امور مهاجرتی، گزارش شده است که در بعضی از ساعات کاری ارتباط با موسسه ملک ­پور به راحتی صورت نپذیرفته و امر مشاوره مهاجرتی رایگان با تاخیراتی صورت گرفته است و  این موضوع به دلیل حجم بالای تماس ­ها و سابقه طولانی موسسه در امر مهاجرت است. به همین دلیل مدیریت موسسه برای سهولت در انجام کار مشاوره علاوه بر تیم اصلی از هفتاد مشاوره نیز کمک می ­گیرد، اما این تعداد از مشاوران نیز پاسخگوی نیاز شما دوستان عزیز نیست. از این رو به مناسب تولد مدیر موسسه آقای ملک­ پور (فارغ التحصیل حقوق، عضو کانون وکلای دادگستری و مشاوران حقوقی ایران و دانشجوی دکترای حقوق دانشگاه ملی وین) و تحت نظارت تیم طراحی مستقر در اتریش راهی جدید و سریع­ برای دریافت مشاوره مهاجرتی رایگان فراهم شده است.

 

مشاوره مهاجرتی رایگان موسسه ملک ­پور به آسانی برای شما عزیزان در دسترس است. موسسه ملک­ پور به عنوان پیشگام این امر اعلام می ­دارد که سروران گرامی با توجه به قطعی تماس صوتی تلگرام در ایران می ­توانند در پیام رسان واتس اپ برای ارتباط با موسسه ملک­پور و دریافت مشاوره مهاجرتی اقدام کنند.  روند انجام کار به این صورت می­باشد که در پیام­ر سان واتس اپ یک صفحه برای شما ارتباط با موسسه فراهم شده است و شما می ­توانید در ساعات اداری به آن صفحه مراجعه کرده و اطلاعات تماس خود را در آن وارد کنید، از این طریق مشاوران موسسه ظرف مدت حداکثر ۱۵ دقیقه با شما از طریق واتس­اپ یا خط عادی تماس گرفته و به صورت رایگان پاسخگوی سوالات مهاجرتی شما هستند و شما را از خدمت مشاوره مهاجرتی رایگان بهرمند می ­سازند.

مشاوره رایگان مهاجرت

فایل تصویری اقای ملک پور (دانشجوی دکترا رشته حقوق در دانشگاه ملی وین اتریش ) در باب مشاوره مهاجرتی 

شما عزیزان برای ورود به صفحه مشاوره مهاجرتی رایگان از طریق لینک زیر می توانید اقدام کنید

ورود به صفحه مشاوره مهاجرتی رایگان

 

طبیعتا اولین قدم برای مهاجرت بررسی تمام شرایط و ضوابط مهاجرت می باشد. در ادامه ففایل صوتی موسسه ام ای ای در خصوص .مشاوره مهاجرتی که از فایل ویدیویی فوق برداشت شده است برای کسانی که مایل به شنیدن فایل صوتی هستند و جهت سهولت در امر دانلود خدمت شما عزیزان ارائه شده است.

فایل صوتی اقای ملک پور (دانشجوی دکترا رشته حقوق در دانشگاه ملی وین اتریش ) در باب مشاوره مهاجرتی 

این پانزده دقیقه به نحوی تنظیم شده است که شما عزیزان تا زمان تماس از طرف موسسه هم به صورت رایگان مشاوره می ­بینید، در این زمان یک فایل ویدئویی از آقای ملک ­پور (دانشجوی دکترا حقوق دانشگاه ملی وین) که در مشاوره ­های هزینه ­بر ایشان ارائه می­شود به صورت رایگان برای شما پخش می­شود و این موضوع یکی از نکات بارز این پروژه در دریافت مشاوره مهاجرتی رایگان می ­باشد.

ارتباط با موسسه ملک­پور از طریق این صفحه هیچگاه بدون پاسخ نخواهد ماند، اگر به هر دلیلی بعد از اتمام پانزده دقیقه تماسی از طرف موسسه با شما برقرار نشد که این موضوع بسیار بعید است، صفحه دریافت مشاوره مهاجرتی رایگان به‌ گونه ‌ای طراحی شده است که بعد از ۱۵ دقیقه به مشاوران اخطار می ­دهد که شخصی در سیستم در انتظار است و مورد مشاوره مهاجرتی قرار نگرفته است، بعد از این اخطار سریعا با شما تماس حاصل می ­گردد و بنابراین نگرانی عدم دریافت مشاوره مهاجرتی رایگان برای شما سروران گرامی برطرف می ­شود.

و اما نقطه اوج این روش دریافت مشاوره مهاجرتی این است، ممکن است آقای ملک ­پور (دانشجوی دکترای حقوق دانشگاه ملی وین) نیز با شما سروران عزیز چند دقیقه مکالمه داشته باشند و شما را از مشاوره ­های ارزشمند خود بهر­مند سازند.

موسسه ملک ­پور همیشه از انرژی مثبت و محبت بی­ پایان شما عزیزان کمال تشکر را داشته و تمام تلاش خود را برای سهولت در انجام امور مهاجرتی شما و دریافت مشاوره مهاجرتی رایگان بکار می ­گیرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

دیدگاه

سلام من آیلتس آکادمیک ۵/۵ دارم و لیسانسه ی حقوق با معدل ۱۷/۲۲ هستم ، ۲۴ سال دارم، مجرد ،سابقه کار هم ندارم، با این اوصاف برای کدام کشور میتونم اپلای کنم ؟ و اینکه کدام دانشگاه ها ی اروپایی اپلای رایگان دارند ؟بلکه بتونم شانسم رو امتحان کنم🙏🙏🙏ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام دوست عزیز رشته حقوق احتیاج به معادلسازی داره و باید ابتدا این مار رو انجام بدید، در ضمن معادلسازی رایگان نخواهد بود

سلام.من قصد دریافت فول فاند از دانشگاه کانادا و ادامه تحصیل در مقطع ارشد را دارم.متاهل هستم میخواستم ببینم ایا به دانشجویان متاهل که همسرشان ویزای همراه تحصیلی دریافت کرده اند محل اقامت به چه صورت داده میشود؟خوابگاه داده میشود یا خانه ؟هزینه ان به چه صورت است دانشگاه میپردازد یا خود دانشجو؟ تشکر

سلام دوست عزیز. همه این موارد بستگی به نوع بورسیه ایی داره که درخواست داده اید. چون بورسیه ها از نظر شرایطی که برای دانشجو ایجاد می کنند متفاوت هستند. شرایط هر کدام را می توانید به طور جداگانه بررسی نمایید

سلام من دانش آموز ۱۸ ساله رشته ریاضی فیزیک،مسلط به زبان انگلیسی و علاقه مند به مباحث it هستم،میخواستم بدونم برای دریافت ویزای کار کانادا بهتره اول همینجا دانشگاه برم یا برم سراغ مدارک بین المللی it مثل ccna و ccnp؟ و اینکه برای کار در کانادا بهتره اینجا حداقل چقدر سابقه کار داشته باشم و آیا کارآموزی هم جز سابقه به حساب میاد یا نه

سلام دوست عزیز به مقاله کار در کانادا مراجعه کنید و اطلاعات لازم را کسب کنید

سلام من ۳۹ سالمه و کارشناسی ارشد آمار از دانشگاه دولتی دارم و حدود دو سال و نیم بیمه. زبان انگلیسی ام خوب نیست. همسرم۳۸ ساله و کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی و کاردانی الکترونیک دارند. مدرک سلتا دارند و مدرس زبان انگلیسی هستند. حدود دو سال بیمه تدریس زبان انگلیسی دارند. وحدود ۵ سال بیمه در حوزه الکترونیک.

برای مهاجرت کاری با توجه به شرایطما، شما چه کشوری را بهتر می دانید؟

مهاجرت کاری از طریق همسرم؟به چه کشوری؟ یا مهاجرت تحصیلی از طریق من؟به چه کشوری؟

چقدر باید سرمایه داشته باشیم؟

ایا رفتن به ترکیه برای مهاجرت کاری تدریس زبان انگلیسی برای یکی دوسال و آماده شدن برای مهاجرت به کشورهای دیگر (از لحاظ دانش زبانی) واقدام از ترکیه میتواند گزینه خوبی باشد یا خیر؟

از پاسخگوییتان ممنونم.

سلام دوست عزیز برای مشاوره به اطلاعات بیشتری از شما نیاز است لطفا با موسسه تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید

با سلام و احترام ارشد زبان فرانسه دارم ۳۰ ساله و مجرد. به صورت پاره وقت در آموزشگاه به مدت دو ماه تدریس داشته و گواهی کار نیز برایم صادر نشده و به علت حقوق پایین و نداشتن بیمه در آموزشگاه در حال حاضر شاغل نیستم آیا با توجه به نداشتن سابقه کاری میتوانم از طریق بیمه خویش فرمای اختیاری خود را بیمه کنم? و با داشتن این نوع بیمه میتوانم امتیازی در سیستم نیروی متخصص کبک کسب نمایم? اگر پاسخ مثبت است داشتن حداقل چند سال بیمه می تواند برایم امتیاز بیاورد? ممنون میشم راهنمایی بفرمائید و پاسخ را به ایمیلم بفرستید. سپاسگزارم

سلام دوست عزیز باید شما سابقه کار همراه با بیمه داشته باشید، با بیمه خویش فرما نمیتوان سابقه کار رو نشون داد

سلام.من قصد دریافت فول فاند از دانشگاه کانادا و ادامه تحصیل در مقطع ارشد را دارم.متاهل هستم میخواستم ببینم ایا به دانشجویان متاهل که همسرشان ویزای همراه تحصیلی دریافت کرده اند محل اقامت به چه صورت داده میشود؟خوابگاه داده میشود یا خانه ؟هزینه ان به چه صورت است دانشگاه میپردازد یا خود دانشجو؟ تشکر

سلام دوست عزیز. همه این موارد بستگی به نوع بورسیه ایی داره که درخواست داده اید. چون بورسیه ها از نظر شرایطی که برای دانشجو ایجاد می کنند متفاوت هستند. شرایط هر کدام را می توانید به طور جداگانه بررسی نمایید

مشاوره رایگان مهاجرت

سلام خسته نباشید. من ۲۵ سالمه و منو همسرم لیسانس کامپیوتر هستیم هردو و همسرم سه سالی هست که برنامه نویس یک شرکته. میخوایمم برای مونترال اقدام کنیم هردو زبان انگلیسی مسلط هستیم و در حال یادگیری زبان فرانسه هستیم. من اگر برای فوق لیسانس اپلای کنم بصورت تحصیلی همسرم هم میتونه بیاد و کار کنه؟ چقدر هزینه باید بکنیم برای رفتن ؟ و بعد از اون اقامت گرفتن.

سلام دوست عزیز برای تحصیل در کانادا شهریه دانشگاه حداقل میانگین ١۵ هزار دلار کانادا ست . و ۴٠ هزار دلار کانادا هم باید نامه تمکن مالی در ایران نشان دهید بعد از تحصیل اجازه دارید در این کشور بمانید کار کنید و بعد از ٣ سال اقامت دائم دریافت میکنید

سلام دوست عزیز برای تحصیل در کانادا شهریه دانشگاه حداقل میانگین ١۵ هزار دلار کانادا ست . و ۴٠ هزار دلار کانادا هم باید نامه تمکن مالی در ایران نشان دهید بعد از تحصیل اجازه دارید در این کشور بمانید کار کنید و بعد از ٣ سال اقامت دائم دریافت میکنید

سلام میخواستم بدونم کدوم کشور اروپا برای مهاجرت دندانپزشکان بهتر و امکان تبدیل مدارکش اسون تر است و ایا میشود فقط سالی چن ماه برای کار به آن کشور رفت

سلام و عرض ادب دوست عزیز به طور کلی پروسه معادلسازی مدرک زمانبر می باشد .با این حال کشورهایی نظیر دانمارک و سوید ویزای مخصوص دندانپزشکان دارند .

سلام خسته نباشید من ۱۶ سالمه و قصد دارم توی سن ۱۸ سالگی به آلمان به صورت قانونی مهاجرت کنم رشته تربیت بدنی تحصیل میکنم و میخوام اونجام ادامش بدم و میخوام با کمترین هزینه ممکن برم

باعرض سلام و خسته نباشید. من ۱۹ سالمه میخاستم درباره چند رشته از محضرتون سوالاتی بپرسم. رشته های هتلداری مهندسی عمران مهندسی معماری یا معماری داخلی و دکوراسیون داخلی مهندسی فضای سبز مهندسی شهرسازی هر کدوم از این رشته ها بیشتر در کدوم کشور ها طرفدار بیشتری و پذیرش به صورت بورسیه رایگان دارند ؟ در چه مقطع تحصیلی در هر کدوم از این رشته ها میتونم برای بورس اقدام کنم؟ ایا موقعیت کاری و جای پیشرفت برای خانم ها و درامدزایی دارند؟ میشه هم بورس گرفت هم اقامت؟ من شنیدم که بعضی کشورا هم بورس میکنن هم اقامت رایگان میدن و مبلغی رو هم ماهانه به دانشجو پرداخت میکنن ،درمورد این رشته ها چطور هست؟ اگه درمورد بازار کار این رشته ها در ایران هم اطلاعاتی دارید ممنون میشم پاسخ بدید. منتظر پاسخ شما هستم باتشکر

سلام و عرض ادب دوست عزیز امکان اخذ بورسیه در مقطع لیسانس به راحتی امکانپذیر نمی باشد ولی شما می توانید در کشورهایی نظیر اتریش،فرانسه،آلمان،نروژ تحصیل رایگان داشته باشید.در کشورهای اروپایی به جهت فرصت های شغلی تفاوتی از حیث زن یا مرد بودن وجود ندارد .برای اخذ اقامت دائم عموما شما چندین سال می بایست کار کنید و بیمه و مالیات پرداخت نمایید

سلام خسته نباشید ❤️ من ۱۵ سال دارم و معدلم در نیم سال اول پایه نهم ۱۹٫۷۱ بود میخوام برای دبیرستان به یک کشور با هزینه کم مهاجرت کنم میشه راهنمایی کنید.. ممنون

سلام. معمولاً هزینه سالانه دبیرستان در اروپا بالاست. اما اگر بخواهید از شرایط مدارس رایگان اتریش مطلع شوید، می توانید با موسسه حقوقی ملکپور مشاوره نمایید.

با سلام دانشجوی کارشناسی حقوق هستم، مدرک ایلتس و b2 زبان المانی دارم معدلم هم بالای ۱۷ هست. میتونم برای ارشد رشته حقوق(حقوق بین الملل) در المان تقاضای بورسیه تحصیلی بدم؟

سلام و عرض ادب دوست عزیز امکان اخذ بورسیه در این مقطع از تحصیل بسیار محدود هست ولی شما می توانید در کشورهائی نظیر آلمان و اتریش تحصیل رایگان داشته باشید .هم چنین تحصیل به زبان انگلیسی در برخی از دانشگاههای فرانسه نیز رایگان می باشد .

سلام من الان ۲۵ سالمه فوق دیپلم معماری دارم و نرم افزارای اتوکد و و تاحدی مکث رو بلدم..تقریبا۶ سال سابقه کار دارم(تقریبا۴سال بیمه و ۲سال آتلیه عکاسی) که البته برام بیمه رد نکردن…تا حد زیادی کار با کامپیوتر اوکی هستم کار با آفیس،فوتوشاپ بلدم…از نظر ذهنیم اوکیم و تو مدت زمان کمی کارو یاد میگیرم تو سن من و این مهارتایی که دارم،میتونم کره جنوبی کار به راحتی پیدا کنم؟ هزینه ها مهاجرت چطوره؟

سلام و عرض ادب دوست عزیز شما می توانید رزومه خود را برای موسسات کاریابی در گره جنوبی ارسال و برای یافتن کار فرما اقدام نمائید .ولی در نظر داشته باشید عموما رشته های مربوط به آی تی و کامپیوتر در همه جای دنیا بازار کار بسیار خوبی خواهند داشت . ضمن اینکه شما برای یافتن کار و سپس کار در این کشور می بایست به زبان کره ای مسلط باشید

سلام،وقت بخیر…. میخواستم بدونم برای مهاجرت به کره جنوبی اگه بخوام از طرق ویزای کاری اقدام کنم،ولی اول ساکن شم و بعد برم دنبال کار…امکانش هست یانه؟

سلام دوست عزیز شما می توانید از طریق ویزای توریستی برای مدت محدودی در این کشور حضور داشته باشید و در این مدت امکان کاریابی را خواهید داشت ولی اجازه کار ندارید .در هر صورت شما می بایست پس از اخذ دعوتنامه و با ویزای کار به این کشور وارد شوید تا اجازه کار داشته باشید.

سلام خسته نباشید ببخشبد من۲۰ سالمه و در حال حاضر در امارات اقامت دارم و تا سوم دبیرستان درس خوندم بهترین روش برای مهاجرت چیه ؟

دوست عزیز مدارک تحصیلی شما نیاز به بررسی دارد .ممکن هست در برخی از کشورها امکان اخذ پذیرش برای سال آخر دبیرستان وجود داشته باشد. در هر صورت توصیه می شود که حتما مدرک دیپلم خود را اخذ نموده و سپس برای مقطع لیسانس پذیرش تحصیلی بگیرید . البته چنانچه پشتوانه مالی برای سرمایه گذاری داشته باشید می توانید از این طریق نیز اقدام کنید .مدرک زبان دارید؟

سلام.همسرم‌۴۰ سال دارد و راننده تریلی است.با سابقه کار بالا .زبان بلد نیست.ایا می‌توانم برای کانادا اقدام کنیم؟

با سلام برای اخذ ویزای کار کانادا شما نیاز به مدرک آیلتس و همچنین مدرک تحصیلی حداقل لیسانس را دارید.

با سلام ۳۴ ساله لیسانس ICT مجرد یکی از دوستانم شرکت هواپیمایی در کشور کانادا دارد از چه طریق می توانم با کمک ایشون به کانادا مهاجرت کنم.

با تشکر

با سلام، اگر میتونید مدرک زبان بگیرین و سابقه کار مرتبط با رشته تحصیلی دارین باید واسه کار اقدام کنید. ایلتس حداقل ۷ باید باشه. انشالله بعد از اینکه حداقل امیتاز مرحله اول رو کسب کردین در مرحله دوم میشه از مزیت حضور دوستتون تو کانادا استفاده کنید و پیشنهاد شغلی بگیرین از ایشون

سلام.۲۸ سالمه لیسانس مامایی دارم با سه سال سابقه کار.از چه طریقی میتونم در کانادا یا سوئدیاهلند اقامت بگیرم.سرمایه مالی بین ۴۰۰تا ۹۰۰میلیون تومان.متاهل و یک فرزند دارم

با سلام، برای کار و تحصیل میشه اقدام کرد براتون ، کار در هلند و سوئد نیازمند پیشنهاد شغلی هست و برای کانادا باید امتیازتون محاسبه بشه، برای تحصیل هم شرایط هلند و کانادا مناسب هست و میشه براتون اقدام کرد.

سلام من میخوام ویزای توریستی بگیرم برادرم در ونکور اقامت داره وبرای خودم ؛ دخترم که ۱۴ سالش وپسرم که ۱۸ ساله که درحال حاضر سال اخر دوره متوسطه است ایا الان برای دعوتنامه اقدام کنند بهتره یا بعد از قبولی کنکور ؟پدرش هم در ایران میمونه وملک هم داریم ایا شرایطمون برای ویزای توریستی با وجود پسر ۱۸ ساله مناسب است؟

با سلام، برای ویزاهای توریستی باید مجموعه از مدارک فراهم باشه. بهتر هست که جدا اقدام بشه برای هر شخص تا شانستون بالاتر باشه . با دفاتر تماس بگیرید کاملا راهنماییتون می کنند.

بابت سوالات تخصصی

با سلام، دوست گرامی ، سوال شما به صورت کامل ذکر نشده است. لطفا سوالات مربوط به بخش مشاوره رو در این محل مطرح بفرمایید تا در خدمتتون باشیم.

با عرض سلام «لطفا کامل متن رو بخونید» عرفان هستم متولد ۱۳۸۰/۱۱/۲۴ ، تابستان ۱۳۹۹ دیپلمم رو میگیرم الان ۱۰۰هزار تومان بیشتر ندارم ولی تا اون موقع یک میلیون تومان دارم میشه به من کمک کنید نمیخوام بعد از گرفتن دیپلم ایران بمونم مهارت های زیادی دارم از مکانیک و الکترونیک تا کامپیوتر ، ورزشکار هستم امیدوتر هستم بتوانید به من کمک کنید.

با سلام ، دوست عزیز یکی از اصلی ترین فاکتور های مهاجرت داشتن سرمایه هست ، لطفا مقاله بورسیه تحصیلی در خارج از کشور رو مطالعه بفرمایید.

سلام متأسفانه بورسیه تحصیلی کمک نمیکنه چون زبانم خوب نیست و پول برای هزینه کلاس زبان و اخذ مدرک ندارم ، نیازمند کسی هستم که اونجا برای من کار پیدا کنه قبل از رفتن به اون کشور ، یک میلیون الان برابر ۹۰دلار نیاز به کسی دارم که واقعا کمکم کنه . من فرد بسیار کاری هستم.

با سلام ، دوست عزیز ، مهاجرت نیاز به یک سری شرایط و پیشنیاز ها داره و برای همه تقریبا یکسان هست. مدرک زبان ، مدرک تحصیلی ، سابقه کار و سن مناسب از اصلی ترین فاکتورها هستند. لطفا این فاکتورها رو بهبود ببخشید بعد می تونین اقدام کنید.

خواهشا بگید چکار کنم که اون شماره کنسل بشه اشتباه کردم،میخوام خط دیکه صحبت کنم،مشاوره رایگان رو پر کردم،

با سلام، برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل نمایید.

با سلام ممنون میشم به سوال من پاسخ بدین. من قرار بود با مردی که مقیم فرانسه است در ترکیه ازدواجمون رو ثبت کنیم ولی اخیرا شنیدیم که سفارت فرانسه در ترکیه، تنها ازدواج هایی رو به رسمیت میشناسه که یکی از زوجین حتما مقیم ترکیه باشند در غیر اینصورت ازدواج رو به رسمیت نمیشناسه. میخواستم ببینم این موضوع صحت داره یا شایعه است؟؟ ممنون میشم راهنماییم بفرمایید که اگر واقعیت داره ما در کشور دیگه ای میتونیم ازدواج مون رو ثبت کنیم؟؟

با سلام برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل نمایید.

سلام خسته نباشید پسر من امسال در کشور ترکیه سال دوازدهم تجربی رو به صورت آنلاین قراره بخونه بعد از تموم شدن سال آخر قصد داریم برای کانادا یا یک کشور اروپایی تحصیلات دانشگاهیشو ادامه بده به نظر شما کدام کشور بهتره دوست دارم از طریق موسسه شما اقدام کنم. لطفا راهنمایی کنید

با سلام باید شرایط خود را با کارشناسان حقوقی ما بررسی نمایید برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل نمایید.

سلام خسته نباشید میخواستم بدونم دکترا و بازار کار رشته کارآفرینی(گرایش کسب و کار )در هلند بهتر است یا رشته اقتصاد بین المللی ؟؟؟؟؟؟

با سلام برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل نمایید.

تماس با ما

خط ویژه :۴۹۱۹۶۰۰۰ـ (۰۲۱)

خط ویژه:  49076ـ (۰۲۱)

دسترسی سریع

فرم درخواست تماس مشاوران با شما

تماس با ما

فروشگاه

موسسه مشاوره ای MIE

دفتر مشاوره و امور اقامت سرمایه گذاری، تحصیلی و کاری

شایان ذکر است همه دفاتر به صورت یکپارچه تحت نظر دفتر مرکزی وین و شخص جناب استاد ملک پور فعالیت می نمایند.

وب سایت های ما

malekpourmie.com

miemohajerat.com

miestudy.com

miemalekpour.com

officialmalekpour.com

mielanguage.com

miesuccess.com


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon

شما خواهید آموخت :

موسسه مهاجرتی ویزا نیو با بهره‎گیری از نیروهای با تجربه و خبره در امور اخذ اقامت کشورهای خارجی، ویزا و پاسپورت به شما کمک خواهد کرد که تمامی مراحل شروع زندگی در کشور مورد نظرتان را با اطمینان و با چشمانی باز طی نمایید. اگر شما هم در زمره افرادی قرار دارید که قبل از گرفتن تصمیم‎های مهم، تمامی جوانب آن را بررسی نموده و بی‎گدار به آب نمی‎زنید، هدیه این موسسه به شما، انتقال تمامی تجربیات اخذ اقامت در قالب مشاوره رایگان مهاجرت حضوری و تلفنی است.

شما با تصمیم به مهاجرت تمامی دلبستگی های خود در کشور خود را کنار می گذرید و به کشوری بیگانه می روید. شغل خود را از دست می دهید، به خانه باز نخواهید گشت، هیچ دوست و آشنایی نخواهید داشت و باید زندگی جدیدی را از صفر پایه ریزی کنید. بنابراین بسیار مهم است که قبل از هرگونه اقدام برای مهاجرت از تمامی ابعاد آن اطلاع داشته باشید و از روش های درست مهاجرت اقدام به ترک کشور خود نمایید.

فاصله بین شکست یا موفقیت شما در حین انجام مراحل مهاجرت و همچنین ساخت زندگی بهتر در کشور جدید تنها یک قدم است که می‎تواند یک قدم اشتباه و یا سنجیده باشد. نکات ریز بسیاری در فرآیند مهاجرت وجود دارد که اطلاع از همه آنها نیازمند کسب تجربه در گذر زمان است.

برای موفقیت در مهاجرت و اقامت و زندگی در کشوری بیگانه فرد باید از امکاناتی شامل علم و تجربه برخوردار باشد، در واقع اکثر افرادی که با مشکلات پیچیده در این زمینه مواجه شده‎اند افرادی هستند که بدون داشتن آگاهی و علم کافی دست به عمل زده‎اند.

مشاوره رایگان مهاجرت

اگر می‎خواهید زندگیتان را در کشوری جدید از صفر پایه‎ریزی نمایید بهتر است در زمینه‎های مختلف اطلاعات درست را جمع‎آوری نمایید، باید اطمینان حاصل نمایید که اطلاعاتتان صحیح و به روز بوده و برای شرایط شما مناسب است. تمامی این موارد نیاز به تجربه نیز دارند، زیرا علم بدون تجربه ارزش چندانی ندارد.

البته تجربه به تنهایی نیز کافی نیست و به هیچ عنوان نمی‎تواند جای علم را بگیرد، در واقع ترکیب علم و تجربه در کنار هم است که شما را به هدف نزدیک می‎کند. بدست آوردن علم و تجربه برای هر فردی زمان می‎برد و همه افراد نمی‎توانند به هنگام تصمیم‎گیری خودشان به دنبال کسب تجربه بروند، زیرا این امر مستلزم صرف زمان، هزینه و شکست‎های احتمالی است. استفاده از خدمات مشاوره می‎تواند گام مناسبی در این زمینه باشد، شما با بهره‎مندی از مشاوره ارزشمند و صحیح خواهید توانست اطلاعات مورد نیازتان را بدون صرف زمان طولانی برای تحقیق و تجربه بدست آورید.

مشاوره رایگان تلفنی و حضوری کلید موفقیت ماست؛ ما تا زمانی که برای شما کاری انجام نداده‌ایم، هزینه‌ای دریافت نمی‌کنیم. در جلسات مشاوره تلفنی و حضوری می‌توانید با انواع روش‌های مهاجرتی آشنا شوید، پیشنهادهای ویژه مهاجرتی را دریافت نموده و با بررسی و تحلیل شرایط اجتماعی و اقتصادی روش مهاجرتی متناسب با شرایط خود را انتخاب نمایید. برخی از خدمات مشاوره‌ای ما به شرح زیر هستند:

✅ همکاری و همراهی شما تا رسیدن به هدف نهایی
✅ امکان برقراری ارتباط تلفنی در طی مراحل و دادن مشاوره‎های مستمر
✅ معرفی بهترین روش مهاجرت با توجه به شرایط متقاضیان
✅ کمک به انتخاب کشور مقصد برای متقاضیان
✅ معرفی کشور مناسب برای شما با توجه به میزان هزینه و شرایطتان

درصورتی‌که قصد مهاجرت داشته و تمایل دارید از مشاوره رایگان ما استفاده نمایید، فرم مشاوره رایگان را از قسمت زیر تکمیل نمایید و منتظر تماس در اسرع وقت کارشناسان ما جهت مشاوره رایگان مهاجرت به صورت تلفنی و حضوری باشید. نکته : لطفاً درصورتی‌که متقاضی مهاجرت کاری (جاب آفر) هستید، جهت تسریع در روند انجام کار، رزومه خود را در انتها بارگذاری نمایید؛ پس از بررسی، مشاورین ما با شما تماس خواهند گرفت.

در صورتی که متقاضی ویزا کار به صورت جاب آفر یا ویزا توریستی هستید می توانید این فرم را تکمیل نماپید این خدمات به صورت رایگان می باشد.

متقاضیان مهاجرت از طریق تحصیلی غیر بورسیه، ثبت شرکت، سرمایه‌گذاری، خرید فرانچایز و خرید ملک برای دریافت مشاوره تخصصی و مرحله به مرحله مهاجرتی در خصوص این روش‌ها با پرداخت هزینه، زمان دقیق مشاوره خود را تعیین و ثبت نمایید.

دریافت وقت مشاوره VIP

ویزا نیو با برخورداری از همکاری وکلای خارجی، اعضای باتجربه و همچنین استفاده از کلیه امکانات علمی، در امور مربوط به مهاجرت و دریافت پاسپورت و اخذ اقامت فعالیت می‌نماید. تمامی خدمات مشاوره‌ای موسسه مهاجرتی ویزا نیو کاملاً رایگان می‌باشد و افراد می‌توانند سؤالات خود را بدون هیچ‌گونه محدودیتی در جلسات مشاوره حضوری و تلفنی با موکلین مطرح نمایند.

برای ارزیابی امتیازات خود جهت مهاجرت به استرالیا  و کانادا فرم زیر را تکمیل نمایید.

تکمیل کلیه کادرهای فرم زیر الزامی است .

آدرس ایمیل خود را با دقت و بدون www وارد نمایید .

اطلاعات خود را به زبان و خط فارسی وارد نمایید .

چنانچه مدرک تحصیلی خود را در چند مرحله دریافت کرده اید دانشگاه محل تحصیل ، سال اخذ مدرک و معدل را برای هر مقطع در بخش توضیحات وارد نمایید. ( کاردانی، کاردانی به کارشناسی ، کارشناسی ارشد و … )

مشاوره رایگان مهاجرت

در صورت داشتن مدرک زبان انگلیسی ( آیلتس ، تافل و … ) نمره مستقل هر ۴ مهارت را قید نمایید.

 آدرس: سعادت آباد، بلوار دریا، روبروی مسجد قدس، پلاک ۴۹، طبقه سوم

شماره های تماس : 58416 (۰۲۱) –  ۸۸۶۹۰۰۴۶ (۰۲۱) –  ۸۸۶۹۰۰۴۷ (۰۲۱) – ۹۵۰۵۰۰۳  ۰۹۱۹

ایمیل : info@sabaplan.com

ساعات مشاوره و پاسخگویی : شنبه تا چهارشنبه – ساعت 9 صبح تا 18 – پنجشنبه 9 صبح تا 15

تشکر!

فرم ارزیابی اسکیل ورکر ساسکاچوان

موسسه مهاجرتی نکست ابرود در زمینه مهاجرت تحصیلی به کشورهای خارجی مشاوره کاملاً رایگان و متناسب با نیازهای شما را ارائه می‌دهد. این حق شما است که قبل از هرگونه  پرداخت هزینه و صرف زمان، بدانید که یک موسسه در چه زمینه‌هایی و تا چه حد می‌تواند به‌ شما در امر مهاجرت کمک کند. موسسه‌ی ما مفتخر است که در تمامی زمینه‌های مهاجرت تحصیلی مشاوره کاملاً رایگان به‌ شما ارائه می‌دهد و برای دادن مشاوره به‌ شما از روش‌های مختلفی مانند مشاوره حضوری، مشاوره تلفنی و مشاوره آنلاین استفاده می‌کند تا بتواند مناسب‌ترین مشاوره‌ی ممکن را متناسب با نیازهای خود انتخاب کنید.

موسسه‌ی نکست ابرود آماده است تا به‌ صورت خدمات آنلاین، در تمامی ساعات کاری روز و تمامی زمینه‌ها مانند پذیرش، اخذ ویزا، زمان پذیرش دانشجو، انتخاب کشورهای مناسب برای مهاجرت، مشاوره حقوقی و بین‌المللی و مشاوره‌های مهاجرتی اطلاعات ارزشمندی را در اختیار شما قرار دهد. برای اینکه بدانید مشاوره کاملاً رایگان شرکت ما تا چه حد می‌تواند برای شما مفید باشد کافی است یک تماس تلفنی با کارشناسان ما برقرار کنید یا از طریق ایمیل با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای و تنها با صرف چند دقیقه از وقت‌تان از خدمات مشاوره‌ی رایگان شرکت ما بهره‌مند شوید.

بعد از دریافت اطلاعات مورد نیاز ابتدایی به ‌‌صورت تلفنی و در صورتی که فکر می‌کنید که مشاوره‌های ما می‌تواند برای شما مفید باشد، به‌‌ شما پیشنهاد می‌کنیم برای مشاوره‌ی حضوری به‌ دفتر موسسه مراجعه کنید تا بتوانید از اطلاعات ریز و دقیق‌تری بهره مند شوید. برای استفاده‌ی بهینه از زمان ارزشمندتان به‌ شما پیشنهاد می‌کنیم قبل از مراجعه به‌ دفتر از طریق تلفنی، زمان مناسبی را برای مشاوره خود هماهنگ کنید. مشاوران ما سعی می‌کنند تا در تمامی زمینه‌ها و با صرف کمترین زمان ممکن، اطلاعات بسیار دقیقی در اختیار شما قرار دهند و بدین ترتیب به‌ شما کمک کنند تا بتوانید با توجه به‌ شرایط و علاقه‌مندی‌های خود، بهترین تصمیم ممکن را برای مهاجرت بگیرید.

برای دریافت خدمات مشاوره کاملاً رایگان می‌توانید با کارشناسان متخصص ما از طریق ایمیل یا راه‌های ارتباطی که در صفحه تماس با ما قید شده‌اند، ارتباط برقرار کرده و از راهنمایی‌های آن‌ها بهره‌مند شوید.

مشاوره رایگان مهاجرت

خاطر نشان می‌کنیم که شرکت ما در زمینه‌ی مشاوره‌ی تحصیلی با مشاوران متخصص انواع کشورها در ارتباط بوده و به‌ راحتی می‌تواند  شما را با دانشگاهی که می‌خواهید در آن تحصیل کنید، مرتبط کند و بدین ترتیب شما خواهید توانست اطلاعات بسیار ریز و دقیق از موضوعاتی را که مد نظر است به‌ دست بیاورید. افتخار موسسه‌ی ما این است که با مجرب‌ترین، به روزترین و علاقه‌مند‌ترین متخصصان در امر مشاوره‌ی تحصیلی در خارج از کشور همکاری می‌کند.

چنانچه شما هم تمایل دارید شرایط خود را برای ادامه تحصیل در دانشگاه‌های خارج و همین‌طور سرمایه‌گذاری در کشورهای دیگر بسنجید، مشاوران ما می‌توانند با تعیین وقت قبلی به‌ صورت تلفنی یا حتی مشاوره‌های حضوری و با بررسی پیشینه‌ی تحصیلی و همین‌طور انواع شرایط موجود، بهترین گزینه‌ها را برای شما پیشنهاد دهند.

جلسات مشاوره تلفنی و حضوری با تعیین وقت قبلی به‌ صورت مشاوره کاملاً رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد و مشاوران ما می‌توانند با تکیه بر آموزش‌های حرفه‌ای که در زمینه‌ی دانشگاه‌ها و مراکز آکادمی کشورهای دیگر و همین‌طور در زمینه‌ی مهاجرت می‌دهند، علاوه بر تحقق خواسته‌های شما، پیشنهادات بهتری که شاید تا به‌ حال به‌ ذهن شما نرسیده را به ‌شما ارائه می‌دهند.

بدیهی است هر کس به‌ عنوان یک دانش آموز یا دانشجو ضمن بیان پیشینه و شرایط خود از خواسته‌ها و اولویت بندی‌هایی هم برخوردار است که شاید به ‌آن نمی‌پردازد. مشاوران ما علاوه بر پرسیدن اطلاعات فردی و تحصیلی، میزان سرمایه‌گذاری و شرایط شما، از اولویت بندی‌های شما هم خواهند پرسید و سعی خواهند کرد به گونه‌ای شما را راهنمایی کنند که علاوه بر اینکه بتوانید به ‌کشور دیگری مهاجرت کنید، بتوانید از اولویت‌های خود هم لذت ببرید. ما می‌توانیم پیشنهاد‌های متفاوتی در زمینه‌ی فعالیت شما بدهیم و این می‌تواند تصمیم گیری شما را دچار چالش کرده و افق‌های جدیدی را برای شما معرفی کند.

ما اینجا هستیم تا بتوانیم بهترین انتخاب را با توجه به‌ شرایط شما به ‌شما پیشنهاد دهیم. اغلب افرادی که قصد مهاجرت یا ادامه تحصیل در کشورهای دیگر را دارند سوالات بسیار زیادی اعم از زمان شروع به ‌تحصیل، میزان سرمایه گذاری، بهبود شرایط پذیرش، شرایط فردی، شرایط خانوادگی و همین‌طور شرایط پاسپورت دارند. همکاران ما به‌ عنوان مشاوران متخصص سعی خواهند کرد بیشترین اطلاعات ممکن را در مورد کشور مورد نظر و با توجه به ‌شرایط شما در اختیارتان قرار داده و در مسیر مهاجرت شما کمک موثری برای موفقیت و کارهای بزرگ شما باشند.

به‌ یاد داشته باشید برخی از کشورها قوانین خاص خود را برای پذیرش دانشجو یا پذیرش سرمایه‌گذار و مهاجر دارند؛ به‌ همین خاطر به ‌شما توصیه می‌کنیم از مشاوره‌های کلی که اطلاعات نه چندان دقیقی به ‌شما در زمینه‌ی کشور مورد نظرتان نمی‌دهند بپرهیزید. برخی از کشورها شرایط اخذ ویزا و پذیرش متفاوتی دارند و حتی تحصیل و اعزام دانشجو به ‌آنها می‌تواند بسیار متفاوت از کشورهای دیگر باشد. ما اینجا هستیم تا به‌شما کمک کنیم تا بتوانید از قوانین حقوقی بین المللی درست استفاده کرده و قوانین حقوقی بین المللی نادرست تشخیص داده و تصمیم درستی را برای خود و عزیزان‌تان بگیرید. در بسیاری از موارد شخص تنها به ‌مهاجرت خود یا به‌تحصیلات خود فکر نمی‌کنند برخی از افراد شرایط اقامت خانواده خود را جویا می‌شوند.

برخی از افراد توصیه می‌کنند برای داشتن بهترین نتیجه ممکن از انواع مشاوره‌های مختلف استفاده کرده و آنها را با هم مقایسه کنید، اما ما به‌شما پیشنهاد می‌کنیم  بجای اتلاف وقت با موسسات بسیار زیاد و مشاوره‌های مختلف که می‌تواند برای شما گنگ، نامفهوم و یا در بعضی از موارد چالش برانگیز باشد، می‌توانید با مشاوره‌های دقیق و کامل از زمان زیادی که برای مشاوره‌های غیرضروری می‌گذارید پرهیز کنید. داشتن یک مشاوره کاملاً رایگان و مفید حق شماست.

برای دریافت خدمات مشاوره کاملاً رایگان می‌توانید با کارشناسان متخصص ما از طریق ایمیل یا راه‌های ارتباطی که در صفحه تماس با ما قید شده‌اند، ارتباط برقرار کرده و از راهنمایی‌های آن‌ها بهره‌مند شوید.

سلام من میخوام برای دانشگاه بریستول انگلستان یا یکی از دانشگاه های کانادا برای مقطع دکتری رشته مکانیک گرایش ساخت و تولید اپلای کنم
سطح زبانم upper intermediate کاردانی و کارشناسی علمی کاربردی و الان ترم ۳ علم و صنعت مقطع ارشد هستم
مقاله ای هم ندارم متاسفانه فکر کنم تا پایان دوره تحصیلی ام معدلم نزدیک ۱۵ تا ۱۶ باشه

دوست عزیز برای کانادا یا انگلیس اخذ فاند بدون مقاله در رشته شما یکم سخت است ولی می‌توان برای اخذ فاند تحصیلی استرالیا یا اسپانیا اقدام کرد.

فرایند گرفتن بلیط برای ویزای دانشجویی حدودا چقدره؟واینکه این ویزا ابتدا توریستی و برای یادگیری زبان هستش. وcoeهم گرفته شده

دوست عزیز شرایط هر کشور با کشور دیگر متفاوت است.
شما در وهله اول باید کشور و مقطع و دانشگاه خود را انتخاب کنید.

برای کشور استرالیا میخواستم خیلی ممنونم.

دوست عزیز لطفن اطلاعات بیشتری را به ما بدهید، تا در صورت امکان به شما کمک کنیم.

سلام و عرض ادب
میخواستم بدونم اگر کسی در سن ۳۰ سالگی دیپلم و پیش گرفته باشه البته بالای ۱۸، تحلیلگر بازار بورس و سابقه کار در زمینه اقتصادی مرتبط،و داشتن تمکن نسبی مالی شانس تحصیل در کدام کشور و دانشگاه رو در رشته اقتصاد داره، منظورم بهترین گزینه میباشد
با تشکر

با در دست داشتن مدرک دیپلم، می‌توان برای مقطع کارشناسی اروپا مانند کشور اسپانیا می‌توان اقدام کرد.
می‌توان برای کالج کانادا هم اقدام کرد، این دوره یک ساله است که هزینه آن هم ۱۶۰۰۰ دلار کانادا هستش و اجازه کار بعد از اتمام دوره هم خواهید داشت.

سلام من ۱۹ سالمه و کاردانی رشته ی مهندسی مواد متالوژی هستم میخواستم شرایط تحصیل رایگان رو بدونم ترجیحا تو المان و انگلیس

دوست عزیز تحصیل در کشور انگلستان رایگان نیست و در صورتی که تمایل دارید تا در آلمان ادامه تحصیل دهید، در صورتی که مدرک آلمانی داشته باشید، می‌توان برای کشور آلمان اقدام کرد.

سلام من ۱۸ سالمه و امسال دانشگاه غیر انتفاعی قبول شدم …توانایی درسیم خوب هست و انگیزه زیادی دارم.. بخاطر یسری مشکلات خوب درس نخوندم و رتبم خوب نشد…هدفم تحصیل رایگان در یکی از کشورهای مطرح هست(اروپا یا آمریکا)میخواستم بدونم با مدرک غیر انتفاعی میتونم اینکارو انجام بدم یا یسال دیگه بخونم تا دولتی قبول بشم؟؟زبان هم fce میخونم و ادامه میدم.

شما می‌توانید با مدرک غیرانتفایی برای کارشناسی ارشد اقدام کنید، فقط باید نمره زبان خوبی را داشته باشید.

سلام ببخشید من ۱۷ سال دارم.
میخواستم در االمان ادامه تحصیل کنم.
چجوری هست شرایط ایا امکان پذیره؟
فامیل هم دارم در المان

برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی می‌توان برای کشورهای ترکیه، روسیه و قبرس اقدام کرد، چون هزینه این کشورها نسبت به سایر کشورها پایین‌تر است. هزینه تحصیل برای رشته‌های مهندسی ۵ هزار دلار و برای رشته‌های پزشکی ۱۰ هزار دلار است.
در صورتی که مشکلی در پرداخت هزینه نداشته باشید، می‌توان برای کشورهای استرالیا و کانادا اقدام کرد.
در صورتی که تمایل به ادامه تحصیل در آلمان دارید، با داشتن مدرک زبان آلمانی می‌توان تحصیل رایگان را اوکی کرد.

سلام آیا ادامه تحصیل در رشته مهندسی هسته ای در مقطع دکتری در کشور المان امکان پذیر است؟

بحث ویزاش خیلی مشکلش هست، شانس گرفتن ویزا خیلی پایینه.

سلام من فوق لیسانس معماری هستم با سطح زبان اینترمدیت میخواستم بدونم جهت گرفتن فاند برای آلمان اقدام کنم و مدرک زبان آلمانی بگیرم سطح ب۱ بهتره یا آیلتس ۶.۵ بگیرم و در اونصورت واسه چه کشورهایی اقدام کنم؟

دوست عزیز در صورتی که تمایل دارید که فقط در آلمان ادامه تحصیل دهید، بهتر است تا زبان آلمانی را یاد بگیرید.

سلام.. من دانشجوی دکترا هستم آزمون جامع دادم ولی میخوام برای دکترا کانادا اقدام کنم ولی سوالی که دارم گفتن اینکه دانشجو دکترا هستم منفی محسوب میشه؟ اگر نخوام عنوان کنم دانشجو هستم گپ تحصیلی رو چجوری پر کنم؟

بلی دوست عزیز، تاثیر منفی دارد. گپ تحصیلی خودتان را می‌توانید با سابقه کار یا سابقه پژوهشی توجیه کنید.

سلام و وقت بخیر
اینکه سربازی رو سپاه رفته باشیم چقد میتونه تو اخذ ویزای آمریکا و کانادا موثر باشه؟
ممنون میشم زودتر پاسخ بدید

دوست عزیز تاثیر چندانی نداره
چون به تازگی همه را با نام ارتش وارد می‌کنند و مشکلی از این بابت وجود نداره.

سلام من دانش اموزم پایه یازدهم انسانی و میخوام مهاجرت تحصیلی کنم ب کانادا فقط نمیدونم سطح زبانم باید چقد باشه و هزینه هاش چقده بد شمااز شرایط بورسیه هم چیزی میدونید؟ من سوالای زیادی دارم و اطلاعاتم کمه اگ میشه یه ایدی شماره ای بدین ک بشه چت کرد و ب سوالام جواب داده بشه

دوست عزیز برای ارتباط با کارشناسان ما، لطفاً مشخصات خودتون را به صورت ایمیل به ایمیل [email protected] ارسال کنید، تا همکاران ما در اسرع وقت شما را راهنمایی کنند.

سلام ، به نظرتو برای مقطع کارشناسی ارشد بین مهندسی شیمی شریف و کامپیوتر علم و صنعت ، در خارج از ایران برای کدوم رشته راحت تر میشه بورس گرفت ؟ برای بورس گرفتن همه شرایط رو برابر در نظر بگیرن ( منظورم نمره ایلتس و معدل و … )و فقط تفاوت رو در رشته و دانشگاه در نظر بگیرید
ممنونم برای راهنمایی هاتون به بچه ها

سلام دوست عزیز.
با توجه به اینکه شما مبحوب بودن را پرسیدید، می‌توان گفت که محبوبیت هر دو رشته تقریباً در یک حد می‌باشه، البته نسبت به کشورها شرایط متفاوت است. با توجه به مباحث کاری می‌توان گفت که رشته کامیپوتر بهتر از رشته مهندسی شیمی است. چون می‌توان راحت‌تر مقاله ارائه داد و به طبع اون پذیرش گرفت.
به طور کلی هر دو دانشگاه علم و صنعت و شریف جزء دانشگاه‌های معتبر ایران هستند و تفاوت چندانی با هم ندارند. البته در صورتی که مقصد شما کانادا است، دانشگاه شریف اعتبار بیشتری نسبت به علم و صنعت دارد.

سلام. من ارشد مدیریت محیط زیست دانشگاه تهران رو با معدل ۱۷.۶۳ گذروندم و معدل دوران لیسانسم متاسفانه به دلیل مشکلاتی که اون زمان داشتم با ۱۲.۵۸ گذروندم. میخواستم بدونم اگر مقاله isi بدم و مدرک زبان ielts بگیرم. میتونم کانادا یا استرالیا ی دانشگاه خوب رشته مدیریت محیط زیست فاند تحصیلی بگیرم برای دکترا؟

مشاوره رایگان مهاجرت

سلام دوست عزیز
در صورت داشتن مقاله، می‌توان برای اخذ فول فاند استرالیا اقدام کرد. در صورتی که تمایل داشته باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد نحوه تاثیر معدل، مقاله و سایر موارد اطلاعات بیشتری را کسب کنید، می‌توانید به همکاران ما در نکست ابرود ایمیل کنید تا اطلاعات مورد نیاز شما در اسرع وقت براتون ارسال شود.

سلام،وقت بخیر….
میخواستم بدونم برای مهاجرت به کره جنوبی بخوام از طریق ویزای کاری اقدام کنم،ولی جوری باشه که بعد از اینکه ساکن شدم بدنبال کار باشم…میشه یا نه؟

سلام دوست عزیز
برای مهاجرت به کره جنوبی باید دعوت نامه داشته باشید.

سلام
من کارشناس مامایی هستم، از دانشگاه آزاد_دوسال طرح پیش رو دارم
شرایط اینکه بتونم ارشدم رو در یکی از این کشورها بگیرم اینده ی کاریم و همچنین کسب اقامت برای کشورهای سوئد و استرالیا و کانادا، چطور هست؟
همچنین برای رشته ی عمران چطور؟؟ مدرک پایان خدمت هم دارد

دوست عزیز برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد به صورت رایگان برای آلمان و ایتالیا می‌توان اقدام کرد و با اجازه کار ۲۰ ساعت در هفته ولی اگر قصد ادامه تحصیل در سایر کشورها را دارید باید هزینه پرداخت کنید.

سلام خسته نباشید من ۲۳ سالمه ترک تحصیلی هستم الان دارم بزرگسالان یا همون شبانه میخونم که دیپلم بگیرم میخاستم بدونم برای ادامه تحصیلم میتونم اقدام کنم در المان یا نه ممنون

سلام من میخواستم بپرسم برای کسی که دیپلم تجربی با معدل بالای ۱۸ داره و مدرک دوره هلال احمر و مدرک ICDL و نمره بالا توی ازمون ایلتس و تاپیک زبان کره ای داشته باشه میتونه برای پزشکی دانشگاه های کره جنوبی یا داروسازی اقدام کنه ؟ کدوم رشته های حوضه تجربی بورسیه میشه ؟ممنون.

رشته‌های پزشکی شامل بورسیه نمی‌شوند و برای تحصیل رایگان در رشته‌های پزشکی، لازم است علاوه بر نمره زبان خوب، باید معدل خوبی هم داشته باشید. گذراندن آزمون‌های ورودی اجباری است.

با سلام.میخواستم بپرسم شرایط پذیرش دانشجوی خارجی در دانشگاههای ایران چطوریه؟ چه مراحلی داره؟

بسته به نوع دانشگاه و از طریق پردیس های دانشگاهی و رشته های مورد تقاضا قابل انجام می باشد که عموما همراه با پرداخت شهریه می باشد.

سلام من ۱۶ سالمه و رشته علوم انسانی هستم و هنوز رشته دانشگاهی انتخاب نکردم میخاستم ببینم برای زندگی در اروپا ترجیحا فرانسه یا انگلیس چه رشته ای بازار کار خوبی دارد.

دوست عزیز پیشنهاد می‌کنیم که رشته مدیریت یا حسابداری را انتخاب کنید.

سلام من دارای دیپلم تجربی و مدرک کارشناسی پیوسته هستم آیا میشه در رشته‌ی پرستاری در خارج از کشور تحصیل کنم؟؟

جهت تحصیل در رشته پرستاریبه دیپلم تجربی، مدرک زبان معتبر لازم است. پرستاری در برخی از کشورها دارای آزمون ورودی است.

سلام من ۲۰سالمه و امسال میخام باز کنکور بدم خواستم بدونم من اگ انسال دندونپزشکی بیارم میتونم معادلسازی کنم و کانادا ادامه تحصیل بدم؟و اینک هزینش چجوری میشه و چقد طول میکشه بعداز اقدام

سلام

سلام وقتتون بخیر
من نامزدم فاند تحصیل دکترا کانادا گرفتن ، من ترم دو کارشناسی مهندسی از دانشگاه ازادم میخواستم بدونم منم میتونم از طریق ایشون لینک شم و ادامه تحصیلمو اونجا انجام بدم؟
واینکه اگه میتونم اونجا ادامه تحصیل بدم توی دانشگاه همسرم میتونم ادامه تصیل بدم یا یجای دیگه باید رفت؟

و ایمکه این دو ترمی ک اینجا خوندمو میشه کانادا معادل سازی کرد با باید از اول بخونم؟

به صورت معمول معادل سازی قابل قبول نیست. بهترین حالت این است که شما ریز نمرات خود را همراه داشته باشید و در صورتی که به صورت همراه هم بروید، شاید بتوانید در دانشگاه مقصد مورد نظرتان ادامه تحصیل دهید، فقط این نکته را مد نظر داشته باشید که باید شرایط زبان و اخذ پذیرش را هم داشته باشید

سلام وقتتان بخیر،
من لیسانس حقوق دانشگاه پیام نوردارم و میخواهم برای ارشد دردانشگاههای آلمان پذیرش بگیرم.ضمن اینکه مدرک B1زبان آلمانی دارم ومقطع B2 هم گذراندم وفقط امتحانش رابزودی انجام خواهم داد.
لطفا راهنمایی بفرمایید آیا پذیرش درمقطع ارشد رشته حقوق بین الملل مقدورمیباشد؟
باتشکرازشما

دوست عزیز شما می‌توانید با داشتن آیلتس ۷ پذیرش رایگان از دانشگاه‌های آلمان بگیرید. در صورتی هم که تمایل دارید تا در دانشگاه‌های آلمانی تحصیل کنید باید مدرک زبان b2 داشته باشید، هزینه اخذ مجوز و انجام کارهای پذیش ۱۵۰۰ یورو خواهد بود.

سلام خسته نباشید.
من آلمانم و B1 دارم.
لیسانس IT از دانشگاه علمی کاربردی،
دیپلم ۱۱ ساله کار و دانش.
امکانش هست برم کالج. بعد دامپزشکی بخونم؟
مرکز مشاوره معتبر داخل آلمان معرفی میکنین؟

سلام خسته نباشید.
من آلمانم و B1 دارم.
لیسانس IT از دانشگاه علمی کاربردی،
دیپلم ۱۱ ساله کار و دانش.
امکانش هست برم کالج. بعد دامپزشکی بخونم؟
مرکز مشاوره معتبر داخل آلمان که ایرانی باشه معرفی میکنین؟

سلام من ١٩سال دارم چون هنرستان الكترونيك خوندم بدون كنكور در دانشگاه دولتي قبول شدم در رشته ي مهندسي پزشكي الانم ترم يك دارم ميخونم
براي رفتن به المان به نظر شما من از دانشگاه انصراف بدم برم براي گرفتن مدرك زبان الماني يا نه

سلام‌خسته نباشین ، من میخواستم بدای تحصیل پزشکی به ایتالیا برم و بورس شدن برام مهم هستش ، میشه درباره اینکه ایران خوندن بهتر هست یا ایتالیا بهم مشاوره بدید؟

سلام دوست عزیز
چه مقطعی مد نظر شما است؟
در حالت کلی تفاوت‌‌های ایران و ایتالیا را براتون عرض می‌کنیم، اگه نکته‌ای هم بود برامون بگید تا بیشتر راهنمایی کنیم.
هزینه تحصیل و زندگی در ایران کمتر از ایتالیا است.
مزیت تحصیل در ایتالیا در این است که شما بعد از تحصیل در ایتالیا نیازی به ارائه مدرک زبان مانند آیلتس و تافل نیست، چون به زبان انگلیسی ادامه تحصیل داده‌اید و راحت‌تر می‌توانید برای مقاطع بالاتر اقدام کنید.

سلام خسته نباشید.. چندتا سوال داشتم من ۱۸ سالمه و رشتم تجربیه…معدل دهم یازدهمم بالای ۱۹.۵ بوده.اگه امسال معدلم بالای ۱۹ یا ۱۹.۵ بشه میتونم برای تحصیل در فرانسه اقدام کنم؟ و به جز معدل چه شرایط دیگری رو باید داشته باشم؟ چطوری و چه زمانی میتونم اقدام کنم؟فرانسه بهتره یا المان از نظر شما ؟

برای تحصیل در فرانسه علاوه بر موارد دیگری که گفتین داشتن مدرک زبان فرانسوی ضروری است و باید در آزمون ورودی که مخصوص رشته‌های پزشکی است، شرکت کنید.
با توجه به رشته شما، آلمان گزینه بهتری برای شما است.

با سلام میخواستم بدونم شرایط تحصیلی برای رشته پزشکی در خارج از کشور چیه و قیمت چقدره

سلام و وقت بخیر دوست عزیز
لطفن اطلاعات بیشتری در مورد خودتون بیان کنید. لطفن رزومه تحصیلی و شرایط خود را به صورت ایمیل برای همکاران ما ارسال کنید، تا در اسرع وقت شما را راهنمایی کنند.

سلام من يازدهمم رشتمم معماريه فني حرفه ايي براي بورسيه روسيه با مدرك ديپلم بايد چه مداركي داشته باشم امكان پذير هست اصلا!؟

دوست عزیز لطفن رزومه تحصیلی خودتان را برای همکاران ما ایمیل کنید، تا در اسرع وقت شما را راهنمایی کنند.

دوست عزیز شما باید دوره پادفک را بگذرونید که شهریه آن در حدود ۲ الی ۳ هزار دلار می‌شه و امکانش است تا همکاران ما در زمینه اخذ پذیرش شما را راهنمایی کنند. شرط گرفتن پذیرش برای آلمان، داشتن مدرک زبان آلمانی در سطح b1 است.

سلام من يك ساله ك روسيه پزشكي ميخونم ميخواستم ببينم بعد از دوسال اگر بخوام انتقالي بگيرم بيام المان شرايطش چطور هست بايد از صفر بخونم؟ يا ادامه تحصيل بدم؟

سلام من يك ساله ك پزشكي روسيه ميخونم ميخواستم ببينم بعد از دوسال بخوام انتقالي بگيرم برم المان شرايطش چطوره؟ بايد از صفر بخونم؟ يا ادامه ميدم؟

بلی دوست عزیز واحدهای شما معادل سازی خواهد شد ولی این نکته را مد نظر داشته باشید که باید در آزمون ورودی شرکت کنید.

با سلام .من دانش اموز سال یازدهم تجربی هستم میخوام برای بورسیه به کره جنوبی اقدام کنم ولی هیچ آگاهی ندارم.اینکه اصلا رشته من بورسیه میده؟؟
یا اگه نمیشه همین الان اقدام کنم برای رشته ریاضی (مهندسی خوب بورسیه میده کره).
و اینکه یک سال وقت دارم تا پایان تحصیلم میخوام اگه واقعا شرایطشو پیدا کنم برای بعد سال آخرم برم کره ادامه تحصیل بدم.مدرک انگلیسی و تاپیک کره هم بگیرم.
من رشته نینجا و تکواندو هم کار میکنم .اینا در بورسیه مهم نیستند درسته؟؟
من عاشق رشته پزشکی تو کره هستم ولی هنر و موسیقی و خونندگیم خیلی دوست دارم‌.ممنون میشم راهنماییم کنید خیلی درگیرشم.

سلام من هفده سالمه و علاقه دارم به ادامه تحصیل در رشته پزشکی آیا امکان تحصیل رایگان یا بورسیه هست ؟؟؟ و سوال بعد اینکه آیا حتما باید در کنکور ایران پذیرفته شیم یا خیر ؟؟

دوست عزیز
جهت تحصیل رایگان در رشته پزشکی، شما باید اقدام به یادگیری زبان آلمانی بکنید و در آزمون‌های ورودی آن شرکت کنید.
کنکور ایران ملاک نیست.

سلام
من ٤٣ سالمه سكته مغزي كردم و فوق ديپلم كامپيوتر از دانشگاه ازاد دارم و مطلقه هستم ميخواستم براي كانادا اقدام كنم چجوري هست
البته ميخوام ادامه تحصيل بدم مدرك كارداني رو قبول ميكنند يا بايد از ديپلم شروع كنم
البته با پدر و مادرم ميخوام اقدام كنم براي كانادا
ميشه لطفا جواب بديد؟ ممنون ميشم

دوست عزیز ما برای شما ۲ تا پیشنهاد داریم:
۱- برای دوره‌های کالج اقدام کنید: این دوره به عنوان مدرک دانشگاهی شناخته نمی‌شود ولی یک راه خوب و مطمئن برای ورود به کانادا است، این در صورتی است که شما تمکن مالی خوبی داشته باشید. در این حالت هم ویزای همراه نیز ممکن خواهد بود.
۲- اقدام برای لیسانس: در این روش هزینه‌های شما تقریباً دو برابر خواهد شد.

سلام ببخشید میخواستم بدونم با داشتن مدرک لیسانس حقوق از دانشگاه ازاد میشه برای ارشد حقوق آلمان اقدام کرد ؟

سلام دوست عزیز
صرف دانشگاه مهم نیست، بله شما می‌توانید با مدرک دانشگاه آزاد برای کشورهای دیگه مانند آلمان اقدام کنید. نکته‌ای که مهم است پارامترهای دیگه مانند زبان انگلیسی یا آلمانی و سایر موارد است که باید شرایط آن را اخذ کنید.

سلام وقتتون بخیر
شرایط تحصیل در رشته تربیت بدنی در کشور های اروپایی چطوره و حدودا چقد هزینه نیاز داره؟!

دوست عزیز شرایط برای رشته، مقطع و رزومه هر فرد متفاوت است. برای هر کشور هم متفاوت است. در صورتی که تمایل داشته باشید تا همکاران ما بیشتر شما را راهنمایی کنند، می‌توانید درخواست و رزومه تحصیلی خود را به همکاران ما از طریق ایمیل، ارسال کنید تا همکاران ما شما را در اسرع وقت راهنمایی کنند.

با سلام و خسته نباشید.
من ۲۲ سالمه دانشجوی رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه گیلان، میخواستم برای تحصیل در خارج از کشور اقدام کنم.
اول بگم سطح زبانم خوبه و دارم برای آیلتس میخونم و هر موقع بشه برای تحصیل میتونم مدرکشو بگیرم.
در رابطه با معدل هم تا پایان کارشناسی بین ۱۵ تا ۱۶ میشه معدلم.
نمرات دوران دیپلم هم اگه نیاز باشه تقریبا ۱۹.۵، ۲۰ هستش.
اولویت یک کشور انگلیسی زبان هستش واسم و این که بورس باشه. توان مالی پرداخت هزینه رو ندارم.
آیا فردی با مشخصات من شانسی واسه بورسیه تحصیلی داره؟ چون با توجه به مشکلات مالی نمیخوام مدرک زیان بگیرم بعد نتونم برم.
سابقه کار هم ندارم.

دوست عزیز شما باید حداقل نمره آیلتس ۶ را کسب کنید و مدارک شما هم باید ترجمه بشوند.
برای شما می‌توان برای آلمان اقدام کرد و پذیرش گرفت، شما می‌توانید در آلمان اجازه کار ۲۰ ساعت در هفته را داشته باشید.
هم‌چنین می‌توان برای ایتالیا هم اقدام کرد و اینکه شانس اخذ فاند ایالتی ۵۰۰۰ یورویی را نیز دارید.
در صورتی هم که تمایل داشته باشید تا در یک کشور انگلیسی زبان، برای مقطع کارشناسی ارشد اقدام کنید، یه خورده مشکل‌تر از گزینه‌هایی است که بیان کردیم.

سلام . من کارشناسی ارشد رشته مهندسی نرم افزار دارم دانشگاه علوم تحقیقات . معدل کارشناسیم ۱۷ و معدل ارشدم ۱۸ س ، مقاله هم دارم مینویسم . میخواستم ببینم برای دکترا بخوام اقدام کنم جایی ک هم هزینش کم باشه هم بتونم بورس تحصیلی بگیرم هم این که بعدش بتونم راحت جذب بازار کار بشم کجا رو پیشنهاد میدین؟

دوست عزیز برای مفطع دکتری و اخذ فاند برای آن، شما نیاز به مقاله دارید. در صورت داشتن مقاله هم می‌توان برای کانادا یا استرالیا اقدام کرد. هم‌چنین می‌توان برای مستر مجدد با تحصیل رایگان و اجازه کار برای نروژ و آلمان هم می‌توان اقدام کرد. فقط باید این نکته را مد نظر داشته باشید که باید نمره زبان و رزومه خودتان که در آن مقاله اهمیت بسیاری دارد را باید تقویت کنید. در صورتی که تمایل داشته باشید، می‌توانید رزومه خودتان را برای همکاران ما ایمیل کنید تا آنها رزومه شما را بررسی کنند و در اسرع وقت شما را راهنمایی کنند.

سلام
من ۲۰ سالم هستش و مسلط به زبان انگلیسی هستم و آشنا به زبان آلمانی (A2). دانشجوی رشته مترجمی زبان انگلیسی دیداری و شنیداری دانشگاه علمی کاربردی مقطع کاردانی با نمرات بالا.
مایلم تو رشته IT یا زبان هر کدوم که شرایطش بهتر باشه ادامه تحصیل بدم.حدود ۱۸۰۰۰$ هم پول دارم. چگونه و در کدوم کشور امکان گرفتن بورسیه و اخذ ویزای تحصیلی هست؟

دوست عزیز برای کشور آلمان می‌توان با در داشتن زبان آلمانی b2 یا با پذیرش کالج دوره زبان، برای مقطع کارشناسی و برای رشته IT پذیرش با تحصیل رایگان را اخذ کرد. در صورتی که تمایل داشته باشید، می‌توانید مدارک و رزومه خودتان را برای همکاران ما ایمیل کنید تا آنها در اسرع وقت شما را راهنمایی کنند.

سلام من کارشناسی ارشد معماری آزاد تهران معدلم ۱۶.۸۰ سه تا مقاله ای اس آ دارم دوتا مدیریت پروژه هست زبانم اییلس ۷ متاهلم هستم میخوام دکترا مدیریت پروژه کانادا فاند بگیرم امکانش هست تغییر رشته؟

بلی دوست عزیز امکان تغییر رشته برای شما وجود دارد. با توجه به موارد کلی و نکاتی که بیان کردید، باید همکاران ما رزومه و مقالات شما را بیشتر مطالعه و بررسی کنند. با توجه به نکاتی که بیان کردید، خوشبختانه شانس خوبی برای اخذ فاند دارید.

سلام وقت بخیر . ببخشید بنده ۲۴ساله لیسانس روانشناسی دانشگاه آزاد با معدل ۱۹ و آیلتس۷ و دو مقاله بین المللی ( isi و اسکوپوس) و یک مقاله داخلی و نیز یک توصیه نامه از یکی از اساتید . آیا با این شرایط میتونم تو مقطع ارشد در رشته مدیریت بازاریابی در یکی از دانشگاه های کانادا و استرالیا فول فاند بگیرم؟؟ آیا از این جهت که روانشناسی و بازاریابی غیر مرتبط هستند برای فول فاند شانس دارم؟؟؟ ممنون

دوست عزیز
اخذ پذیرش به صورت فول فاند برای مقطع کارشناسی ارشد، بسیار دشوار است. برای بررسی دقیق‌تر لطفن رزومه خودتان را برای همکاران ما ایمیل کنید، تا همکاران ما در اسرع وقت شما را راهنمایی کنند.

سلام من ۱۷ ساله رشته ریاضی رو میخونم میخواستم بدونم ک میشه برای دبیرستان یا دانشگاه اقدام کنم و اینکه با زبان انگلیسی آشنایی دارم میخوام به کشور آلمان بدم و واقعا هر چه سریعتر باید برم چقدر طول میکشه تا ویزا بیاد

دوست عزیز
برای شما می‌توان برای آلمان پذیرش گرفت، دوره یکساله کالج و سپس تحصیلی پذیرش گرفت. در صورتی که تمایل داشته باشید تا برای سفارت وقت بگیرید، همکاران ما می‌توانند شما را در این مورد راهنمایی و کمک کنند. برای شروع کار و ادامه مراحل در صورت تمایل می‌توانید نمرات دیپلم و مقطع تحصیلی خود را برای همکاران ما ارسال کنید.

دوست عزیز معذرت بابت تاخیر در جوابدهی
در صورتی که تمایل داشته باشید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند، می توانید مراحل زیر را انجام دهید.
– ارسال مدارک تحصیلی و شخصی‌تون به همکاران ما
– اخذ پذیرش برای دوره کالج و سپس اخذ پذیرش از دانشگاه
۲ تا نکته مهم
۱- براساس رشته مد نظرتون و دیپلم شما، پذیرش صورت خواهد گرفت.
۲- سایر موارد مانند وقت سفارت و … توسط همکاران ما انجام خواهد گرفت.
در صورتی که تمایل داشته باشید تا همکاران ما بیشتر شما را راهنمایی کنند، می‌توانید رزومه تحصیلی خود را به صورت ایمیل به همکاران ما ارسال کنید.

لطفا راهنمایی کنید اول باید وقت بگیرم از سفارت یا کجا برم

سلام وقت شما بخیر
من کارشناسی فناوری اطلاعات با معدل ۱۹ دارم از دانشگاه جامع علمی کاربردی و ارشد نرم افزار با معدل ۱۷ دارم از دانشگاه ازاد اسلامی.

آیلتس ۶.۵ دارم. مداک مهارتی Lpic1 وLpic2 هم اخذ کردم.
حدود ۱۲ هزار یورو هم تمکن مالی دارم.

میبخشید من شانس پذیر از دانشگاه های کدام کشور هارو دارم؟

امکان اخذ بورس تحصیلی از دانشگاه مکزیک چطور؟

با تشکر فراوان

دوست عزیز
با توجه به اینکه دانشگاه‌های مکزیک بودجه محدودی دارند، عملاً اخذ پذیرش در آنها بسیار مشکل است و شما شانس خیلی کمی برای پذیرش دارید.
در صورتی که تمایل داشته باشید تا برای دکتری اقدام کنید، باید شما رزومه پژوهشی خوبی داشته باشید که در این صورت می‌توان برای کانادا یا استرالیا برای فول فاند اقدام کرد. در صورتی که تمایل داشته باشید تا نظرات دقیق‌تر همکاران ما را جویا بشوید، می‌توانید رزومه خودتان را از طریق ایمیل برای ما ارسال کنید.
در صورتی که تمایل داشته باشید تا برای مستر مجدد با تحصیل رایگان و اجازه کار برای آلمان و نروژ اقدام کنید، می‌توان برای شما پذیرش گرفت. در صورت تمایل از طریق ایمیل با همکاران ما در ارتباط باشید.

سلام .
۲۳ سالمه و کارشناسیمو تو رشته بیولوژی تموم کردم
مدرک زبان ندارم
تو کدوم کشور میشه باارزان ترین و راحت ترین تحصیلو داشته باشم و مدرک زبان لازم نداشته باشه؟
میشه پزشکی هم خوند؟
ممکنه دراین زمینه راهنماییم کنین

دوست عزیز در صورتی که تمایل داشته باشید تا در یک کشور کم هزینه و بدون داشتن نمره زبان تحصیل‌تون را ادامه بدین، کشور ترکیه یک گزینه عالی به شمار می‌آید. هزینه یک دوره ۶ ماهه به همراه اقامت و ویزای تحصیلی ۳۰۰۰ دلار خواهد بود که بعد از آن شما می‌توانید برای تحصیل در ترکیه اقدام کنید. در صورتی که تمایل داشته باشید، می‌توانید با همکاران ما در ارتباط باشید.

سلام جناب ببخشید من پایه یازدهم تجربی هستم با معدل۱۹.۵ از الان تصمیم گرفتم که برای بورسیه ترکیه شدن کارهایی رو انجام بدم من اصلا نمیدونم ازمونsat,yosیا تافل یا حالا هرچی رو کدومش ثبت نام کنم؟کی ثبت نام کنم؟و کدومش اهمیت بیشتر داره که مدرکش اثر بیشتری در قبولی داره ممنون میشم جواب بدین ?❤

دوست عزیز
برای شما آزمون YOS گزینه بهتری است، مدت زمان دوره ۶ ماه است که به همراه اقامت و ویزای تحصیلی است و هزینه آن ۳ هزار دلار است و زمان آن فروردین خواهد بود.

سلام وقتتون بخیر.
من ۲۴ سالمه لیسانس مترجمی زبان انگلیسی دارم با معدل کل۱۷ . حدود ۳ سال سابقه ی تدریس هم دارم. میخواستم بدونم امکان گرفتن بورسیه تحصیلی کامل از دانشگاه های ترکیه رو دارم ؟ چون از لحاظ مالی توان پرداخت شهریه رو ندارم و اینکه در صورت امکان اخذ بورسیه کامل میتونم اونجا کار کنم یا نه؟هدفم برای سال آینده هست و تو این مدت میخوام زبان ترکی رو بصورت فشرده آموزش ببینم.
پیشاپیش ممنون از راهنماییتون

دوست عزیز
با توجه به شرایطی که شما فرمودین، همکاران ما می‌توانند برای دانشگاه‌های ترکیه و آلمان با تحصیل رایگان اقدام کرد.

سلام وقتتون بخیر.۲۸ سالمه و دکتری دامپزشکی از دانشگاه دولتی دارم و لیسانس حقوق از دانشگاه آزاد..سابقه ی ۴سال کار بدون بیمه و ۲سال با بیمه در حیطه ی دامپزشکی دارم معدلم در رشته دامپزشکی۱۵/۰۸ و در رشته‌ی حقوق۱۷٫۷۰ هست و متاهلم…پایان نامه م با یکی از برترین اساتید ایران بوده…
می‌خوام بدونم برا مهاجرت و فاند گرفتن کدوم کشور و کدوم رشته بهتره؟یعنی phd اقدام کنم یا مستر حقوق….و یا یک مستر جدید کلا…زبانم ۶ هست…ولی دارم برا بالابردن نمره و آزمون مجدد میخونم

دوست عزیز برای شما می‌توان برای ارشد حقوق اقدام کرد که برای نیاز به حداقل نمره ۶.۵ آیلتس دارید. یا می‌تواند برای مقطع لیسانس به زبان آلمان و تحصیل رایگان اقدام کرد.

سلام وقتتون بخیر،دانشجوی ترم ۴ پزشکی دانشگاه شهیدبهشتی هستم،تمایل دارم اگه امکانش باشه ادامه تحصیلم رو برای تخصص توی کشور آلمان بگذرونم،میخواستم اگه امکانش هست شما راهنمایی کنید که الان که فرصت دارم چه کارایی میتونم انجام بدم که احتمال پذیرشم بیشتر بشه؟

دوست عزیز، شما برای اخذ پذیرش پزشکی از آلمان، باید در آزمون ورودی و مصاحبه شرکت کنید. این نکته را هم مد نظر داشته باشید که شما باید زبان آلمانی را هم داشته باشید.

سلام خسته نباشید برا ثبت نام در دوره های زبان نروژی در کشور نروژ باید چطور اقدام کنیم و اینکه بعد از گزراندن دوره زبان نروژی میشه در مقطع لیسانس هر رشته ای اقدام کنیم؟

دوست عزیز شما باید در دوره کالج زبان ثبت‌نام کنید، تا بتوانید پذیرش بگیرید.

سلام وقتتون بخیر من معدل دیپلمم ۱۴/۴۴ و پیش دانشگاهی ۱۰/۱۶ بوده و حدودا ۱۰۰م بودجه دارم برای دانشگاه های رایگان مثل المان باتوجه به اینکه ۲۰ سالمه و دو سال هم بعد از پیش دانشگاهیی وقفه تحصیلی دارم امکانش هست که زبان المانی بخونم بهم پذیرش بدن؟ ممنون میشم جواب بدین

دوست عزیز شما باید تمکن مالی ۲۰۰ میلیونی داشته باشید.

ممنون از پاسختون اگر تمکن مالیم حل بشه در مورد معدلم هم مشکل هستش؟ و اینکه باید حتما کنکور سراسری دانشگاه روزانه قبول شده باشیم؟ من ازاد قبول شدم ممنون

نه دوست عزیز دانشگاه دولتی یا آزاد بودن زیاد مهم نیست.
موارد مختلفی مانند نمره زبان، رزومه تحصیلی شما خیلی مهم‌تر از دانشگاه شما است. هر چند اگه در دانشگاه‌های معتبری مانند شریف یا تهران تحصیل کرده باشید، بهتر است.

سلام من ١٨سالمه و ميخوام بورسيه بشم معدل دبيرستانمم بالاست ايا امريكا ميتونم بورس بشم؟اگه ميشه شرايطش چجوريه؟اگه نميشه كانادا چي ميشه شرايطشو بهم بگيد لطفا

دوست عزیز
نخیر امکان اخذ پورسیه تحصیلی به زبان انگلیسی برای شما نیست.
شما می‌توانید برای کشور آلمان و زبان آلمانی اقدام کنید.
هم‌چنین می‌توانید برای کانادا اقدام کنید. هزینه سالیانه کانادا ۱۰ الی ۲۰ هزار دلار خواهد بود.

سلام،وقت بخیر
پسر ۱۷ ساله ای هستم،برای تحصیلات دانشگاهی تمایل دارم که رشته داروسازی رو توی یکی از دانشگاه های کشور آلمان،انگلیس،ایتالیا یا روسیه ادامه بدم،تمکن مالی نسبتا خوبی دارم
لطف میکنید راهنمایی کنید.
درمورد شرایطش و این که چیکار لازمه بکنم

دوست عزیز
شما برای پذیرش از آلمان باید زبان آلمانی بلد باشید و در آزمون ورودی شرکت کنید.
تحصیل در انگلیس همراه با هزینه‌ای در حدود ۳۰ الی ۴۰ هزار دلار است.
برای تحصیل در ایتالیا باید در آزمون ورودی شرکت کنید، هزینه پذیرش از ایتالیا ۲ هزار یورو است.
هزینه تحصیل در روسیه سالیانه ۵ الی ۱۰ هزار دلار است و هزینه پذیرش از روسیه ۲ هزار یورو است.
در صورتی که تمایل داشته باشید، همکاران ما شما را بیشتر در امر مهاجرت راهنمایی کنند، می‌توانید رزومه تحصیلی و درخواست خود را از طریق ایمیل به همکاران ما ارسال کنید.

sgسلام وقت بخیر من دانش اموزسال دوازدهم هستم رشته تجربی میخونم معدلم۱۶.۵هست وبه زبان استانبولی مسلط هستم ایاازکشورترکیه میتونم بورسیه بگیرم؟

دوست عزیز
پذیرش برای رشته‌های پزشکی سخت است و آزمون ورودی دارد که می‌توانید در دوره‌های آمادگی شرکت کنید. در صورتی که تمایل داشته باشید می‌توان به همراه ویزا و اقامت و …. با ۳۰۰۰ دلار براتون پذیرش گرفت.

سلام خسته نباشید من ۱۵ سالمه و معدل ۱۹.۷۱ رو در اخرین کارنامم گرفتم. قصدم اینه که دبیرستان رو مهاجرت کنم.
عموم فرانسه هستش ولی خب بقیه کشورا رو ترجیح میدم.
کشوری هست که بشه با هزینه کم رفت؟؟
ممنون میشم پاسخ بدید:)

دوست عزیز
شما می‌توانید با هزینه کم برای ترکیه یا آلمان اقدام کنید ولی برای اخذ پذیرش از آلمان باید، تسلط کافی به زبان آلمانی داشته باشید.

سلام. من فارق التحصیل کارشناسی کتابداری و علوم اطلاعات هستم. ولی علاقه مندم در رشته فلسفه در یکی از دانشگاه های اروپا تحصیل کنم. ترجیحا رایگان یا شهریه پایین. و از سال ۹۲ که درسم تمام شده مشغول به کار خاصی نبودم. به تحصیل در اسپانیا علاقه دارم. پیشنهادی دارید؟

دوست عزیز
برای تحصیل در مقطع ارشد، نیاز به نمره زبان آیلتس ۶.۵ دارید، تحصیل نیمه رایگان با اجازه کار، با رشته مرتبط با لیسانس می‌شه براتون پذیرش گرفت. در صورت تمایل می‌توان برای ایتالیا یا اسپانیا اقدام کرد.

سلام خسته نباشید من الا در دانشگاه در حال تحصیل اموزش زبان اینگلیسی هستم و دارای مدرک تافل نیز میباشم میخاستم بدونم میشه برای ادامه تحصیل به امریکا رفت با ویزای تحصیلی و وقتی که وارد امریکا شدم درخواست اقامت بدهم و مقیم انجا شوم؟

دوست عزیز
بلی امکان اخذ پذیرش برای شما وجود داره ولی شانس اخذ فاند برای شما کم می‌باشد و شما باید به صورت فاند اقدام کنید.

سلام ببخشید من ۱۷ سال دارم معدل من ۱۷ هستش . رشته ریاضی هستم .میخواستم بدونم برای رفتن به آلمان مشاوره بگیرم.و برای بورسیه شدن در دانشگاه های صنعتی آلمان:(صنعتی مونیخ).(صنعتی برلین) چجوریه .اصلا میتونم بورسیه بشم. زبان انگلیسی آشنایی دارم .مهندسی مکانیک میخواستم برم یا برق خودرو.

دوست عزیز
جهت تحصیل رایگان در مقطع لیسانس در آلمان باید، تسلط نسبی به زبان آلمانی یعنی در سطح b2 داشته باشد، البته می‌توانید وارد دوره کالج زبان شوید که هزینه خواهد داشت. در صورتی که تمایل دارید تا همکاران ما را شما در فرآیند اخذ پذیرش راهنمایی کنند و جهت بررسی دقیق‌تر رزومه شما، بهتر است رزومه‌تان را از طریق ایمیل ارسال کنید.

سلام من ۲۱سالمه …رشته ی حقوق خوندم تودانشگاه علمی کاربردی…لیسانس حقوق روترم بعدمیگیرم و ارشد رو حقوق بین الملل میخوام بخونم …از الان هم میخوام به زبانکده ثبت نام کنم و فشرده درس بخونم …به نظرتون میتونم در کانادا بورسیه بگیرم و اونجا ادامه تحصیل بدم؟

دوست عزیز
در صورتی که شما نمره زبان و رزومه پژوهشی و تحصیلی مناسبی داشته باشید، شانس پذیرش شما بسیار بالا خواهد بود. باید این نکته را مد نظر داشته باشید که رقابت برای رشته شما بسیار بالا است.

سلام من ۱۹ ساله هستم و مجددا تصمیم دارم ایران کنکور بدم تا ۲.۳ سال اینده میخوام روی مدرک ایلتس تمرکز کنم اما نمیدونم واسه پذیرفته شدن توی رشته پزشکی کشور ترکیه بهتره یا ایتالیا از نظر مالی و همچنین سهل الورود بودنش هردوشون ازمون آیمت و یوس دارن بنظرتون برای کدومش خودم رو اماده کنم بهتر هست و واسه بورسیه چه کاری باید انجام بدم معدل دیپلمم هم ۱۸.۹۰ هست

دوست عزیز
برای رشته پزشکی ایتالیا گزینه بهتری نسبت به ترکیه است. این نکته را مد نظر داشته باشبد که نمره زبان بیشترین تاثیر را در فرآیند پذیرش شما ایفا می‌کند.

سلام و خسته نباشید. من ۳۳ ساله و کارشناس ارشد عمران هستم. معدل لیسانس ۱۴.۳۹ و ارشد ۱۶.۷۵.
۲ مقاله ای اس ای ژورنال با ایمپیکت فکتور حدود ۱ و نمره آیلتس ۶.۵، می خواستم نظرتونو بدونم که من شانسی برای پذیرش دکترا با فاند در دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در این مقطع دارم و چه کشورهایی رو میشه براش اقدام کرد تا از خدمات شما بتونم استفاده کنم؟

سلام دوست عزیز
شما شانس اخذ پذیرش تحصیل رایگان یا فاند کامل برای استرالیا را دارید.
در مورد کانادا هم شما شانس تحصیل رایگان را هم دارید.
در صورتی که تمایل داشته باشید تا همکاران ما شما را بیشتر راهنمایی کنند، می‌توانید رزومه تحصیلی یا کاری خود را برای همکاران ما ارسال کنید.

سلام من یازدهم انسانیم ومعدلم۱۹/۴۳میخام سال دیگه اقدام کنم واسه بورسیه ترکیه.میخاستم بدونم اگه معدل سال دیگموبالاترببرم چقدشانس قبولی دارم؟

دوست عزیز
بلی شانس پذیرش با نمره بالاتر معدل افزایش پیدا می‌کنه.
هربنه دوره برای اقامت و ویزای تحصیلی برای بورسیه ۳۰۰۰ دلار خواهد بود. در صورت تمایل می‌توانید رزومه تحصیلی خود را برای همکاران ما ایمیل کنید، تا در اسرع وقت شما را راهنمایی کنند.

سلام
ببخشید چه رتبه های تجربی بورسیه میشن؟
برای حقوق

دوست عزیز
برخی از بورسیه دانشگاه‌های ایران شامل رتبه‌های تک رقمی می‌شود که هر دانشگاه شرایط مخصوص به خود را دارد.

سلام خسته نباشید ببخشید من ۱۸سالمه شنیدم ایتالیا بورسیه تحصیلی میکند میخواستم ببینم به رشته مهندسی کامپیوتر بورسیه تعلق میگیره

دوست عزیز
بلی درست شنیده‌اید.
ولی این نکته را مد نظر داشته باشید که باید بتوانید عدم تمکن مالی را نشان بدهید و نمرده دیپلم داشته باشید. البته تضمینی نیست.

سلام من چند ماه ديگه ديپلم رياضي ميگيرم مدرك الماني b2 دارم
ميخوام تو المان بازيگري و تئاتر بخونم
تو ايرانم كار تئاتر و تلوزيون دارم شرايط ورود ب دانشگاه هنر برلين چطوريه بايد قبلش كالج برم؟

دوست عزیز
با توجه به مدرک زبان شما، می‌توان برای تحصیل رایگان اقدام کرد. البته باید این نکته را مد نظر داشته باشید که باید دیپلم مرتبط داشته باشید.

من ۱۵ سالمه و در یکی از مدارس تیزهوشان درس میخونم. معدلم تو هفتم ۱۹.۸۶ و هشتم ۱۹.۹۳ هست. تو زبان هم تا یک سال به لول basic بزرگسالان میرسم.
چطور میتونم قبل از سربازی از ایران مهاجرت کنم؟؟
در ضمن کشور خاصی هم مد نظرم نیس ولی چون ترکم، زبان ترکی استانبولی هم خیلی خوب بلدم.
لطفا راهنمایی کنید.
مرسی

دوست عزیز
برای شما می‌توان با هزینه کم برای ترکیه اقدام کرد ولی اگر تمایل دارید برای کشورهای اروپایی اقدام کنید، هزینه آن کمی‌ بیشتر است. در صورت تمایل می‌توانید از طریق ایمیل با همکاران ما در ارتباط باشید.

سلام جناب ۲ تا سوال خدمتتون داشتم اگه جواب بدین منت بر من میزارید یکی اینکه کره جنوبی کدام رشته های زبان خارجی رو بهتر بورسیه می کنه یا از طریق کدام زبان خارجی راحت می تونم ویزای کاری بگیرم و استخدام شم.

سلام جناب ۲ تا سوال خدمتتون داشتم اگه جواب بدین منت بر من میزارید یکی اینکه کره جنوبی کدام رشته های زبان خارجی رو بهتر بورسیه می کنه یا از طریق کدام زبان خارجی راحت می تونم ویزای کاری بگیرم و استخدام شم.

و آیا اگه بورسیه بشم باید هزینه ای پرداخت کنم یا نه به طور رایگان هم کره جنوبی بورسیه میکنه

آیا کره جنوبی زبان چینی رو هم بورسیه می کنه تو رو خدا جواب بدین بحث یه عمر زندگیمه

دوست عزیز
برای شما می‌توان براساس مقطع تحصیلی و رزومه شما جواب داد که در صورت تمایل می‌توانید با همکاران ما در ارتباط باشید. البته این نکته را باید مد نظر داشته باشید که شما باید زبان کره‌‍ای بلد باشید.

داداش فقط یک سوال دیگه که جواب ندادین فقط می خواستم بدونم کره جنوبی زبان چینی رو هم بورسیه می کنه و آیا اصلا به این زبان نیاز دارند.ممنون میشم جواب بدین?

دوست عزیز
نخیر کره جنوبی زبان چینی را بورسیه نمی‌کند و نیازی به این زبان ندارند.
دوره‌ها در کره‌جنوبی به زبان‌های انگلیسی و کره‌ای هستند

من زبان کره ای بلدم

اگه هم خودتان اطلاعی از مسائل مهاجرت کاری یا بورسیه کره جنوبی ندارید منت بر من بزارید شماره یکی از همکارنتان که در این مسائل کره جنوبی وارده برای من بنویسید

دوست عزیز
عالیه که زبان کره‌ای بلد هستید.
لطفن درخواست خود را به ایمیل [email protected] ارسال کنید. همکاران ما می‌‎توانند شما را به صورت کامل راهنمایی کنند و در صورت نیاز به شما مشاوره‌های لازم را ارائه دهند.
باز اگر کمکی خواستید، بنده در خدمت هستم.

سلام ٫من میخواستم بدونم ایا با ارشد حرکت اصلاحی واسیب شناسی امکان داره دکتری فیزیوتراپی در کانادا خوند؟

دوست عزیز
امکان اخذ پذیرش به صورت سلف فاند وجود داره، یعنی هیچ فاندی به شما تعلق نمی‌گیرد. فقط این نکته را مد نظر داشته باشید که اگر نمره زبان شما خوب باشه، امکان دریافت تخفیف شهریه وجود دارد.

سلام
کاردانی از دانشگاه ازاد و کارشناسی مدیریت از دانشگاه غیر انتفاعی دارم
کارشناسی ارشد مدیریت دولتی از دانشگاه علامه طباطبایی
و دومین کارشناسی ارشد مدیریت منابع انسانی از دانشگاه تهران
معدل حدود ۱۹
یک مقاله isi
۳ مقاله داخلی علمی پژوهشی
مدرک ایلتس هم دارم
راستی دانشجوترم ۲ دکتری رشته مدیریت دانشگاه تهران هستم
قصد اپلای برای یکی از سه کشور کانادا انگلستان یا آمریکا رو دارم .
سربازی هم رفتم اما بیماری میگرن دارم و دارو مصرف میکنم ایا بیماری میگرن و مصرف دارو در روند اپلای مشکل ایجاد میکنه؟ و ایا برای تهیه دارو میگرن در کشور مقصد بیمه تعلق میگیره ؟
ممنون از توجهتون

دوست عزیز
در صورت تمایل برای شرایط اپلای شما، باید رزومه خودتان را به خصوص مقاله‌ها و نمره زبان خود را برای همکاران ما ایمیل کنید تا آنها بعد از بررسی؛ شما را راهنمایی کنند.
در حالت کلی هم بیمه بستگی به دانشگاه مقصد دارد ولی در روند پذیرش تاثیر منفی ندارد.

سلام من ۱۸ سالمه دیپلم گرفتم با معدل ۱۸/۸۹میخوام در اتریش یا کانادا ادامه تحصیل بدم فرض اینکه اگر مدرک زبان تافل رو داشته باشم و در یک دانشگاه خوب درس بخونم و مقالات علمی بنویسم ایا شانس رفتن به کشور های اروپایی رو در شاخه روان شناسی دارم

دوست عزیز
چرا که. امیدوارم که بتونید تمام مواردی را که بیان کردین را همه را عملی کنید. در صورتی که اینها را انجام بدین، شما قطعن شانس اخذ پذیرش رو دارین.

در ضمن رشتم علوم انسانیه

باعرض سلام و خسته نباشید.
من ۱۹ سالمه میخاستم درباره چند رشته از محضرتون سوالاتی بپرسم.
رشته های هتلداری
مهندسی عمران
مهندسی معماری یا معماری داخلی و دکوراسیون داخلی
مهندسی فضای سبز
مهندسی شهرسازی
هر کدوم از این رشته ها بیشتر در کدوم کشور ها طرفدار بیشتری و پذیرش به صورت بورسیه رایگان دارند ؟
در چه مقطع تحصیلی در هر کدوم از این رشته ها میتونم برای بورس اقدام کنم؟
ایا موقعیت کاری و جای پیشرفت برای خانم ها و درامدزایی دارند؟
میشه هم بورس گرفت هم اقامت؟
من شنیدم که بعضی کشورا هم بورس میکنن هم اقامت رایگان میدن و مبلغی رو هم ماهانه به دانشجو پرداخت میکنن ،درمورد این رشته ها چطور هست؟
اگه درمورد بازار کار این رشته ها در ایران هم اطلاعاتی دارید ممنون میشم پاسخ بدید.
منتظر پاسخ شما هستم باتشکر

دوست عزیز
هر کدام از رشته‌ها که نام بردید، براساس نمره زبان شما، زبان تحصیلی و کشور مقصد شانس پذیرش با تحصیل رایگان را دارد. در بهترین شرایط فقط هزینه زندگی بر عهده خود شما خواهد بود.

سلام خسته نباشید
من ۱۷ سال دارم و میخوام قبل از سال کنکور و سربازی بورس دانشگاه المان بگیرم و برم
مدرک. B2 دارم ولی نمیدونم باید از کجا شروع کنم برای کارای گرفتن بورس
ممنون میشم راهنماییم کنید

سلام خسته نباشید
من ۱۷ سال دارم و میخوام قبل از سال کنکور و سربازی بورس دانشگاه المان بگیرم و برم
مدرک. B2 دارم ولی نمیدونم باید از کجا شروع کنم برای کارای گرفتن بورس
ممنون میشم راهنماییم کنید

دوست عزیز
با توجه به اینکه اخذ پذیرش از دانشگاه‌های مختلف پروسه سخت و زمان بندی است، در صورتی که تمایل داشته باشید، می‌توانید از طریق ایمیل با همکاران ما در ارتباط باشید و آنها شما را در پروسه اخذ پذیرش کمک خواهند کرد و می‌توانند براساس رشته شما، براتون پذیرش بگیرند.

سلام خسته نباشید من ۱۹ سالمه و دانشگاه فرهنگیان قبول شدمه پزشکی هم قبول شدم ولی از بچگی علاقه ی خیلی زیادی به استادی داستم برای همین رفتم معلمی ولی میخام تو همین معلمی یه کاره ای بشم میخام توی یه دانشگاه خوب درس بخونم اگه لیسانس رو اینجا بگیرم ایا تربیت معلم اجازه میده من برم خارج یا باید ایران درس بدم ؟ بعدش شرایطش برای اینکه اونجا فوق لیسانس بگیرم چطور هستش مثل کشوری مثل لوکزامبورگ یا المان بعد هزینش چطوره ؟ بعد بعد اینکه درسم تمام شد میشه اونجا کار کنم یا اقامت بهم میدن ؟ راستی چطور میشه از اینجا کشور ایران بورسیه بهت بده برا خارج این چه شرایطی داره ؟ که با هزینه ی ایران باشه ؟ که خوده ایران بفرستت اونجا برای ادامه تحصیل
ممنون میشم جواب بدید

دوست عزیز
برای ادامه تحصیل در رشته فوق‌لیسانس، نیاز به زبان انگلیسی دارید. برای تدریس علاوه برای انگلیسی باید آلمانی هم بلد باشید. شرایط بورس داخل را هم باید از طریق سازمان آموزش و پرورش بپرسید. البته باید ۴ سال از استخدام شما گذشته باشد.

سلام من ۱۷ سالمه و میخوام به گرجستان برای تحصیل برم هزینه اش در سال چقدره و چه جوری باید اقدام کنم؟رشتمم تجربی هست و اینکه ترکیه بهتره یا گرجستان چون میخوام بعد از انجا اقامت المان را بگیرم.

من میخوام قبل کنکور برم کشوری که مدرکش ارزش داشته باشه تلاشم روی المانه هزینه تحصیل و زندگی در المان چقدره و چه طوری میتونم برای دوازدهم برم لطفا ادرس ایمیلتونو بدین من کلی سوال دارم

دوست عزیز
اگر قصد ادامه تحصیل در آلمان را برای مقطع لیسانس داشته باشید، باید دارای مدرک آلمانی B2 داشته باشید. هزینه زندگی در آلمان به صورت ماهیانه ۵۰۰ الی ۱۰۰۰ یورو است و در صورتی که تمایل داشته باشید همکاران ما می‌توانند در اخذ پذیرش شما را راهنمایی و کمک کنند. در صورت تمایل می توانید رزومه تحصیلی و نمره زبان خود را از طریق ایمیل به همکاران ما ارسال کنید.

سلام عزیز ما یه سوال از شما داشتم کره جنوبی کدام رشته ها رو در مقطع فوق لیسانس راحتر و با احتمال ۹۰ درصد بورسیه میکنه.اگه میشه مرحمت بفرمایید بگید کره جنوبی کدام رشترو مخصوصا که از رشته های انسانی باشه عالیه کدوم رو به احتمال ۹۰ درصد بورسیه میکنه و نیاز داره و بورسیش هم تقریبا رایگانه

دوست عزیز
اصلاً بحث درصد و موارد مشابه نیست. در حالت کلی باید شما رزومه خوبی داشته باشید تا براساس رزومه‌تان برای مقطع و رشته‌ای که می‌خواهید، بررسی کرد و سپس براساس رزومه شما نظر داد.

سلام میبخشید مدارک تحصیلی دانشگاه علمی کاربردی جهت تحصیل در کدام کشور های اروپایی و یا امریکا اعتبار دارد؟

دوست عزیز

بلی دوست عزیز اعتبار دارد و می‌توانید در صورت تمایل پذیرش اخذ کنید.

سلام. من ۱۹ سالمه و میخوام برای b.a و مهاجرت به انگلیس اقدام کنم. چند تا گزینه برای اقدام دارم ولی نیاز به ucas دارن. دربارش سرچ کردم ولی متوجه نشدم که چطور کار میکنه و فکر نکنم ویژگیهام تو معیارشون باشه. نزدیک ترین زمان درخواستم اول می هست و در حال جمع آوری مدارک و بررسی گزینه هام هستم. از وقتتون ممنون

دوست عزیز
با توجه به اینکه شما از طریق ایمیل با همکاران ما در ارتباط بودید، آنها هم از طریق ایمیل شما را راهنمایی کردن.
باز اگر نکته ای بود لطفن بگید.

سلام خسته نباشین
من ۲۰ سالمه و روانشناسی در دانشگاه غیرانتفاهی میخونم میخواستم ببینم میتونم بورسیه کامل برای ارشد روانشناسی بالینی توی کره جنوبی بگیرم؟ و چیکار کنم که شانسم بالا بره

دوستمم میخواد از کارشناسی روانشناسی تغییر رشته بده میتونه ارشد نقاشی توی کره بخونه؟

دوست عزیز
معذرت بابت تاخیر در جواب
برای تغییر رشته در ارشد، شرایط خیلی سختی حاکم است و تقریبن می‌شه گفت که غیر ممکنه.

چند تا سوال درباره اقامت و تحصیل از ایران به کانادا داشتم

چند تا سوال درباره اقامت و تحصیل از ایران به کانادا داشتم

دوست عزیز در خدمت هستیم، می‌توانید سوالات خود را در اینجا یا در پست‌های مربوطه بپرسید.

سلام . چند تا سوال داشتم برا اقامت و تحصیل از ایران به کانادا

سلام ببخشید من ۱۵ سالمه و کلاس هشتم هستم و استعداد بی نظیری تو علم کامپیوتر دارم و تاحالا یه بازی ساده نوشتم برای دانش آموزان ابتدایی که باعث میشه بتونن مفاهیم ریاضی رو بهتر درک کنن.نمرات مدرسه ام هم کامل ۲۰ هست.یک بار هم پژوهشگر برتر شهرستان شدم.
یه آزمون آیلتس آنلاین هم دادم و ۶.۵ شدم.
بنظرتون میتونم بعد دیپلم بورسیه بگیرم و به یه دانشگاه خوب توی کانادا یا آمریکا برم؟
کانادا بهتر.
تو هردوشون هم فامیل نزدیک داریم.
ممنون میشم اگه جواب بدید.

دوست عزیز
خوشحالیم که با این سن و سال، استعداد، توانایی و پشتکار بالایی دارید.
پیرو ایمیل ارسال شما، همکاران ما جواب شما را از طریق ایمیل پاسخ دادن.
باز اگه نکته‌ای بود، با ما در ارتباط باشید.

سلام . من ۱۵ سالمه و میخوام سال آینده کلاس ۱۱ رو کانادا توی مدارس ایرانیش درس بخونم میخواستم ببینم میتونم پاسپورت و اقامت مستقل بگیرم چون با خانواده نمیخوام برم اونجا فامیل داریم. و اینکه هزینش چقدره ؟؟؟؟
میشه لطف کنین جواب بدید

دوست عزیز
در صورتی که شما زیر ۱۸ سال سن دارید، باید هنگام مهاجرت یکی از والدین همراه شما باشند.

سلام میخواستم بپرسم برای اقامت گرفتن در کره جنوبی بهتره چه رشته ای در دانشگاه بخونیم رشته انسانی هستم ایلتس هم دارم

چرا جوابه منو ندادین! ؟!!!! همین بالا سوالاتمو پرسیدم!!!

سلام
من ۴۰ سالم هست متاهل و یک فرزند دارم.
با تحصیلات در رشته مدیریت و سابقه کار در زمینه مدیریت منابع انسانی به مدت ۱۵ سال در چه کشوری میتونم در همین زمینه شغل پدا کنم و با خانواده به آنجا مهاجرت کنم.

سلام
من کلاس ده تجربی هستم و انگلیسی رو خیلی خوب بلدم میخواستم بدونم شرایط اینکه در کانادا بورسیه بگیرم چیه

سلام وقت بخیر ….
۳۰ سال سن و در سال ۹۰ از رشته تربیت بدنی در مقطع کارشناسی با معدل ۱۵.۹۰ فارغ التحصیل شدم .. مدارک مربیگری درجه ۳ بدنسازی و والیبال دارم …
اما فیلد کاری من کاملا متفاوت از رشته تحصیلی من هستش …
۳ سال تاسیسات ساختمانی با نرم افزار اتوکد کشیدم … و بعد از اون دوره طراحی داخلی به مدت ۲ سال در مدیریت صنعتی گذراندم با نمره ۹۸ دوره را به پایان رساندم ..۳ ماه در شرکت معماری مشغول به کار شدم که کلا پروژه های معماری خارجی (تورنتو و ایتالیا ) را انجام میداد …
و ۴ سال هستش که در زمینه کارهای گرافیکی( طراحی کارت ویزیت , بروشور و مجله ) و معماری ( طراحی تجاری و مسکونی ) پروژه انجام میدم …
و در حال حاضر برای ۲ پروژه علمی که زیر نظر دانشگاه UBC کانادا هستش طراحی گرافیکی انجام میدم
مدارک نرم افزار اخذ شده در حال حاضر : ۳dsmax – autocad – ICDL -VRAY- photoshop
حال سوال من این هستش با توجه به شرایطی که دارم آیا شانسی برای گرفتن اقامت کانادا دارم ؟
برای ارشد معماری اقدام کنم؟ شامل بورسیه میشم ؟ یا از طریق جاب آفر اقدام گنم ؟
سپاس از راهنمایی شما .

دوست عزیز
راحت‌ترین روش مهاجرت، مهاجرت تحصیلی می‌باشد ولی هزینه تحصیل را باید پرداخت کنید یا اینکه ارشد معماری یا کالج فنی را انتخاب کنید. در صورتی که تمایل داشته باشید تا همکاران ما بهتر شما را راهنمایی کنند، می‌توانید رزومه تحصیلی خودتان را از طریق ایمیل به همکاران ما ارسال کنید تا همکاران ما بعد از بررسی در اسرع وقت شما را راهنمایی کنند.

سلام محمد هستم ۱۷ ساله هستم میخواستم برای تحصیل رشته مهندسی مکانیک (مهندسی خودرو)به کشوری کم هزینه و بورسیه بالا اقدام کم وضعیت مالی مون کم متوسط هستش.(نه برای کشور های پرهزینه) معدل من هم ۱۷ هستش ممنون میشم هر چه سریعتر پاسخ بدین.
ممنون از شما

دوست عزیز

در صورتی که مدرک B2 آلمانی را داشته باشید، همکاران ما می‌توانند در دریافت تحصیل رایگان شما را کمک کنند.

سلام
من ۲۳ سالمه و کارشناسی ناپیوسته حسابداری از دانشکده فنی دکتر شریعتی تهران دارم با معدل ۱۷.۸۵
کاردانی ۱۸.۹۵
برای مقطع ارشد در چه کشورهایی میتونم اقدام کنم که تحصیل رایگان داشته باشند..ممنون از راهنماییتون

دوست عزیز
با توجه به شرایط شما می‌توان برای آلمان یا ایتالیا، برای مقطع ارشد و اجازه کار ۲۰ ساعت در هفته اقدام کرد و پذیرش گرفت. شما شانس دریافت بورسیه ۵۰۰۰ یورویی را هم دارید، فقط به شرطی که نمره حداقل ۶ آیلتس داشته باشید.

سلام
من ۲۳ سالمه و کارشناسی ناپیوسته حسابداری از دانشکده فنی دکتر شریعتی تهران دارم با معدل ۱۷.۸۵
کاردانی ۱۸.۹۵
برای مقطع ارشد در چه کشورهایی میتونم اقدام کنم که تحصیل رایگان داشته باشند..ممنون از راهنماییتون

سلام من ۱۴ سالمه کلاس هشتمم و میخام بعد از تمام شدن دبیرستان به کره جنوبی برم برای بازیگر شدن در کره جنوبی باید به چه رشته ای برم و میتونم بورسیه بگیرم و آیا قبل از کنکور میتونم برم یا نه معدلم هم ۱۹/۱۴بود

دوست عزیز
بهترین پیشنهاد ما اینکه به فکر یادگیری و اخذ نمره مناسب در آزمون زبان خود باشید.

سلام من ۱۴ سالمه کلاس هشتمم و میخام بعد از تمام شدن دبیرستان به کره جنوبی برم برای بازیگر شدن در کره جنوبی باید به چه رشته ای برم و میتونم بورسیه بگیرم و آیا قبل از کنکور میتونم برم یا نه معدلم هم ۱۹/۱۴بود

سلام من ۱۵ سالمه و کلاس هشتم ام میخوام بعد از دبیرستان برای ادامه تحصیل به کشور کره جنوبی برم و اونجا بازیگر بشم میخواستم بدونم قبل کنکور دادن میشه رفت و برای بازیگر شدن در کره جنوبی باید به چه رشته ای برم و میتونم بورسیه بگیرم ؟ ؟! معدلم هم ۱۹/۱۴بود و زبان کره ای هم تقریبا بلدم و سعی میکنم یاد بگیرم ممنون میشم اگه جواب بدید

دوست عزیز
بهترین پیشنهاد ما اینکه به فکر زبان باشین و سعی کنید یه نمره خوب در آزمون‌های بین‌المللی زبان کسب کنید.

سلام من دخترم ۱۷سالشه و سال ۱۴۰۰کنکور تجربی میده اما میخواد تربیت بدنی بخونه و در عین حال تنیسور هم هست و میخواد تنیس رو ب صورت جدی دنبال کنه میخواستم بدونم برای گرفتن بورسیه تحصیلی برای رشته تربیت بدنی باید حتما مقام بین الملل داشته باشه یا مقام های کشوری هم قابل قبول هستند؟و اینکه شما برای این رشته چه کشورهایی رو پیشنهاد میکنید؟از نظر زبان هم آیلتس ۵.۵هست و معدلش هم سال قبل ۱۸.۶۴بود

سلام مادر فداکار
برای بورس شدن فرزند دلبندتان باید دختر خانم‌تان مدال بین‌المللی داشته باشه تا بتونه ویزای تحصیلی دریافت کنه. یا اینکه می‌تواند با یاد گرفتن زبان آلمانی برای کشور آلمان اقدام کنه.

سلام من سال سوم راهنمایی هستم میخوام پزشک بشم و مدرکه کره رو بگیرم بخاطر وضع مالیمون قصد دارم بورسیه کنم خودمو اما معدلم اومده ۱۹.۱۴ ولی اگه بتونم دبیرستانو بالا ببرم میشه بورسیه شم . با تشکر

دوست عزیز
خیلی خوبه که برای از الان به فکر ساختن آینده خودتون هستید.
پیشنهاد ما اینه که با همین پشتکار و مداومت جلو برید و سعی کنید بعد از اخذ دیپلم‌تان اقدام کنید.

سلام آیا با معدل ۱۷ شانس قبولی بورسیه ترکیه هست؟ اگه کسی بورسیه رو بگیره و استفاده کنه، هیچ وقت نمیتونه خاک ترکیه رو برای زندگی ترک کنه؟ به طور کل وظایف فرد بورسیه شده در قبال دولت ترکیه چیه؟

دوست عزیز
بلی می‌توانید با معدل ۱۷ از ترکیه بورس بگیرید ولی نکته مهم اینکه شما برای چه مقطعی، چه رشته‌ای و برای دوره انگلیسی زبان یا ترکیه‌ای می‌خواهید برید.
در مورد عدم خروج از کشور ترکیه هم، نه اینطوری نیست. شما می‌توانید به ایران رفت و آمد کنید.
شما به عنوان فردی که بورسیه تحصیلی ترکیه را گرفتید، باید سعی کنید تا به تعهدات درسی خود عمل کنید و از لحاظ اخلاقی و رفتاری به عنوان یک دانشجو رفتار مناسبی داشته باشید.

باسلام
می خواستم بدونم رتبه های برتر کشور درمقطع کارشناسی می تونن بورسیه بشن؟

دوست عزیز
رتبه‌های بین ۱ تا ۳ می‌توانند بورس شوند

سلام خسته نباشیدمن دانشجوی معماری هستم قصد دارم برای تحصیل به کشور کره جنوبی برم ولی از مراحل وروندش که چیکار باید بکنم اطلاع کمی دارم اگه در این مورد کمکم کنید ممنون میشم

دوست عزیز
بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید، این است که نمره زبان مناسبی را کسب کنید و زمان ثبت‌نام دانشگاه مورد نظرتان را بررسی کنید.

سلام خسته نباشیدمن دانشجوی معماری هستم قصد دارم برای تحصیل به کشور کره جنوبی برم ولی از مراحل وروندش که چیکار باید بکنم اطلاع کمی دارم اگه در این مورد کمکم کنید ممنون میشم

سلام روزتون بخیر من در رشته بیوتکنولوژی دانشگاه غیرانتفاعی تحصیل میکنم
میخواستم ببینم شرایط برای رفتن به دانشگاه بن آلمان چیه؟ چکار باید کنم

دوست عزیز
در صورتی که شما بتوانید نمره ۶.۵ آیلتس را کسب کنید و معدل لیسانس شما بالای نمره ۱۵ باشه، همکاران ما می‌توانند شما را راهنمایی کنند تا پذیرش بگیرید.

سلام من دانش آموز رشته ی تجربی هستم. مقطع راهنمایی و دبیرستانم رو در مدارس استعداد های درخشان(تیزهوشان) با معدل بالای ۱۹ گذراندم و تا یک ماه دیگر از دبیرستان فارغ التحصیل می شوم. در رزومه ی تحصیلی خود یک رتبه ی جهانی نیز دارم
سوالم این هست که امکان بورسیه من شدن توسط ترکیه قبل از کنکور دادن در ایران امکان پذیر هست یا نه؟ اگر امکان پذیر نیست از چه سالی بعد از کنکور میتوان بورسیه ی تحصیلی ترکیه را اخذ کرد؟ و اینکه تا چه سقفی از مبلغ رو بورسیه میکنن و هزینه ای که هر ترم باید بپردازیم(بدون احتساب خورد و خوراک و جای خواب و …) چقدر هست؟

دوست عزیز
بلی، باید شما در آزمون بورسیه ترکیه امتیاز بالای ۸۵ داشته باشید.

باسلام
آیا رتبه های یک کشوری در مقطع کاردانی هم می تونن بورسیه بشن ؟

دوست عزیز
متاسفانه تاثیری ندارد.

من دهم ریاضیم و معدلم هم بالای ۱۹ هستش و می خواستم برای لیسانس از کره جندبی بورسیه بگیرم و خودم هم عاشق رشته معماری هستم ولی باتوجه به این که معماری رو برا لیسانس بورسیه نمی کنه آیا می تونم لیسانس رو از زشته عمران بورس دولت بگیرم بعدش برا فوق لیسانس از طریق بورس استاد معماری بخونم تو کره؟؟و این که آیا عمران رو بورسیه می کنه؟
لطفا جواب بدین؟

دوست عزیز
برای لیسانس بورس نمی‌کنند. در شرایط موجود بهترین گزینه پذیرش برای کالج آلمان است و سپس بورس آلمان است.

دوست عزیز
کره جنوبی برای لیسانس بورس نمی‌کند، کشور آلمان یک گزینه بسیار عالی برای تحصیل می‌باشد. در صورتی که شما بتوانید در آزمون زبان آلمانی نمره مناسبی را کسب کنید ( B2 یا C1 )، می‌توانید در مقطع لیسانس به صورت رایگان تحصیل کنید. در غیر اینصورت باید وارد کالج شوید که هزینه آن سالیانه بین ۴ هزار تا ۱۰ هزار یورو است. در صورتی که تمایل داشته باشید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند، می‌توانید از طریق ایمیل با همکاران ما در ارتباط باشید.

من دانش آموز پایه دهم هستم.قصد دارم جهت پایه گذاری ورود به دانشگاه های معتبر آمریکا، دوسال آخر دبیرستان رو در دبیرستان های خارج از کشور که میشود به راحتی ثبت نام کرد اقدام نمایم. ترجیحا با پایین ترین هزینه. من مدرک دیپلم زبان دارم و در زبان آلمانی هم سررشته دارم.ممنون میشم راهنمایی کنید

دوست عزیز
ممنون که با ما مشورت می‌کنید.
خیلی خوبه که دنبال علایق خود می‌روید. در ابتدا شاید برای شما سخت باشه، چون با مخالفت سرسخت خانواده خود مواجه هستید، ولی باید این نکته را مد نظر داشته باشید که شما باید به دنبال رویاهای خودتان بروید و چون این شغل شما است که تا آخر عمر به همراه شما است و باید از آن لذت ببرید. بهتر است تا با والدین خود صحبت تا آنها را به دنبال کردن رویای خودتون متقاعد کنید.

دوست عزیز
اگه شما بتوانید مدرک B2 یا C1 را اخذ کنید، می‌توانید در مقطع لیسانس بورسیه تحصیلی بگیرید و به صورت رایگان اقدام به تحصیل کنید و شما همچنین می‌توانید در طول هفته ۲۰ ساعت کار دانشجویی داشته باشید و اگر نتوانید این نمره‌ها را کسب کنید، می‌توانید وارد کالج شوید و زبان آلمانی را فرا بگیرید و هزینه هر ساله کالج بین ۴ هزار تا ۱۰ هزار یورو است. در صورتی که تمایل داشته باشید تا همکاران ما شما را در این مسیر راهنمایی کنند، می‌توانید یک ایمیل به همکاران ما ارسال کنید و از آنها راهنمایی دریافت کنید.

سلام من ۲۰ سالمه میخوام شرایط پناهندگی در آلمان رو بدونم
فوق دیپلم دارم معدلم ۱۵ و خورده ای هستش فرقی نداره که از طریق درس برم یا … میشه لطفا راهنماییم کنید

دوست عزیز
متاسفانه من و همکاران من شرایط پناهندگی را نمی‌دانیم.
در صورت تمایل برای مهاجرت از طریق تحصیلی باید معدل خوب و نمره زبان قابل قبولی داشته باشید. تحصیل هم یا با هزینه خودتان است یا اینکه باید فاند بگیرید تا هزینه‌های شما توسط دانشگاه پوشش داده شود.

سلام با عرض خسته نباشيد بنده درحال تحصيل درمقطع كارشناسي رستهي مهندسي ماشين هاي صنايع غذايي در دانشگاه تهران هستم معدل بالاي ١٧ دارم . ميشه لطفا راهنماييم كنين كه براي تحصيل بين آلمان و ايناليا كدوم بهتر هست و چه شرايطي بايستي داشته باشم تا بتوانم فاند دريافت كنم ؟

دوست عزیز
امکان دریافت پذیرش برای مقطع کارشناسی ارشد، وجود دارد. به صورت تحصیل رایگان با اجازه کار می‌توان برای شما پذیرش گرفت. شما باید دارای نمره ۶ آیلتس باشید. با توجه به رشته شما، بهترین گزینه برای شما آلمان است.

با درود و وقت بخیر بنده کارشناس ارشد روانشناسی بالینی با معدل ۱۵ از دانشگاه آزاد و در حال نوشتن مقاله های علمی هستم و می خواستم بدونم برای بورسیه واجد شرایط کدوم کشور هستم ؟ و اگر بخوام بورسیه آلمان یا کانادا بشم، چه شرایطی لازم هست؟ و آیا مدرک ایران برای این کشورها قابل قبول هست؟

دوست عزیز
امکان دریافت بورس بستگی زیادی به مقالات و نمره زبان شما دارد. در رشته شما اخذ پذیرش بسیار رقابتی است.

سلام خواهش میکنم لطفا جواب بدین.من لیسانس زیست شناسی سلولی مولکولی با معدل۱۶هستم میخواستم برای بورس دولتی برای دانشگاه های کره جنوبی اقدام کنم.میشه لطفا راهنماییم کنید ؟؟؟

دوست عزیز
شما برای دریافت ویزای تحصیلی کره جنوبی باید نمره ۶.۵ آیلتس داشته باشید، در این صورت هم شما شانس ۳۰ % برای دریافت بورسیه خواهید داشت که این هم بسیار رقابتی است. برای ارشد بهترین گزینه آلمان است که شما می‌توانید با کسب نمره ۶.۵ می‌توانید علاوه بر دریافت بورسیه تحصیل رایگان، می‌توانید مجوز اجازه کار هفته‌ای ۲۰ ساعت را خواهید داشت.

سلام خسته نباشین من دانشجوی سال سوم کارشناسی شهرسازی هستم و دانشگاهم رنک خوبی تو دانشگاهای این رشته داره .میخواستم بدونم چه کشوری مناسب ادامه تحصیلمه و تاقبل ارشد باید خارح شم؟

دوست عزیز
در یکی از نوشته‌های سایت‌مان، همکار نویسنده ما به صورت مفصل در مورد شهرسازی نوشته است، لطفن این لینک را مطالعه کنید، باز اگر سوالی داشته باشید، با کمال میل جواب خواهیم داد.

سلام من فارغ التحصیل سال ۹۲ با معدل۱۵/۹۳از دانشگاه دولتی هستم الان هم میخوام ارشد نقاشی سبک رئالیسم یا هایپررئالیسم در یکی از دانشگاه های فرانسه بخونم،دانشگاه هنر پاریس و سوربن مدنظرخودم هست،بورسیه داره این رشته؟توی این دانشگاه ها؟
قبل از پاسخ از شما سپاسگزارم??

دوست عزیز
با توجه به اینکه اخذ بورسیه تحصیلی خیلی رقابت است و با توجه پایین بودن معدل شما، متاسفانه شانس اخذ بورسیه تحصیلی شما پایین است.

سلام خسته نباشيد
من يك سالو نيمه خارج از كشورم و تو ايران قبل از اينكه مشمول بشم دانشگاه ثبت نام كردم ولي كلاساش رو نرفتم براي معافيت فقط
الان ميخوام برگردم ايران برم دانشگاه سربازي نرم ايا ميشه كاري كرد كه سربازي نرم
و اينكه مدرك كالج هم دارم ايا از روي مدرك كالج معافيت تحصيلي به بنده ميدهند ممنون

دوست عزیز
برای یک مقطع تحصیلی یک بار معافیت تعلق می‌گیرد، در صورتی که در دانشگاه قبلی به عنوان دانشجو هستید، می‌توان اقدام کرد، در غیر اینصورت نه امکان پذیر نیست.

با سلام و عرض ادب. می خواستم ببینم آیا میشه کسی که رتبه ۱ کنکور ایران هس بدون امتحان در دانشگاه های خارجی تحصیل کنه؟ یا بورسیه بشه؟ اگه بله به کدوم کشور ها؟

دوست عزیز
رتبه‌های ۱ تا ۳ در کنکور ایران، شانس پذیرش و بورس را دارند.

سلام
من چند ماه دیگر لیسانس حقوق دریافت میکنم از دانشگاه آزاد
قصد مهاجرت دارم
کدام کشور مناسب من است؟

دوست عزیز
برای رشته شما کشورهای فرانسه و آلمان گزینه بسیار مناسبی است.

سلام خسته نباشید من امسال دانش آموز کلاس دوازدهم هستم امسالم قراره کنکور انسانی بدم میخواستم بدونم اگه من امسال خوب درس بخونم و تو دانشگاه شهید بهشتی تهران دبیری ادبیات فارسی قبول شم میتونم برا ادامه تحصیل برم آمریکا زبان انگلیسیمم نسبتا خوبه با این شرایط میتونم برم؟

دوست عزیز
پذیرش کنکور در ایران تاثیر چندانی در پروسه پذیرش شما ندرد، بهتر است برای مقطع کارشناسی ارشد اقدام کنید.

سلام.اپلای دانشگاه با مدرک دیپلم در کدام کشورها در رشته هنر امکان پذیر هست؟

دوست عزیز
شما می‌توانید برای کشورهای ایتالیا، فرانسه، ترکیه و آلمان اقدام کنید. در صورتی هم که تمایل داشته باشید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند، می‌توانید از طریق ایمیل با همکاران ما در ارتباط باشید.

سلام من دیپلم انسانی هستم که منتها میخوام برای کارشناسی گرافیک دانشگاه کره جنوبی اقدام کنم . منتها ریزنمرات من مال دروس انسانیه پس چه چیزی ملاک میشه ؟(اگر رزومم خیلی قوی باشه:برنده شدن توی مسابقات گرافیک جهانی یا رزومه ی کاری و مسلط به چند زبان) اونوقت میتونم موفق به گرفتن بورسیه شم؟ یا اینکه باید کارشناسی گرافیک برم که حتما ریزنمراتی داشته باشم؟

دوست عزیز
بلی شما باید داری ریز نمرات گرافیک باشید.

سلام من ۱۸ سالمه میخواستم برای یکی از دانشگاه های المان اقدام کنم برای پزشکی کدوم دانشگاه های المان بهتر هستند؟ به غیر از المان کدوم کشورا برای تحصیل بهتر هستند؟

دوست عزیز
شما می‌توانید رنکینگ برترین دانشگاه‌ها را از رنکینگ QS چک کنید ولی باید این نکته را مد نظر داشته باشید که برای ورود به پزشکی آلمان، باید در آزمون ورودی شرکت کنید.

ببخشید می تونم بپرسم کره جنوبی کدوم رشته های مهندسی رو برای لیسانس بورس دولت می کنه؟

دوست عزیز
کشور کره جنوبی برای رشته‌های مختلفی بورسیه دارند، رشته‌های مختلفی مانند کامپیوتر که وابسته به کسب امتیازهای مختلف مانند نمره‌ زبان، معدل شما است و باید به اینکه توجه کنید که بورسیه رایگان ندارد.

سلام و و عرض خسته نباشید. یک سوال داشتم. آیا برای تحصیل در مقطع دکترا و گرفتن پذیرش از دانشگاه های اروپایی در رشته روانشناسی ، داشتن مدرک فوق لیسانس دانشگاه آزاد براشون معتبر تره یا پیام نور؟ و آیا اصلا فرقی داره یا خیر؟

دوست عزیز
همه دانشگاه‌های ایران بعد از دانشگاه تهران، تفاوت چندانی با هم ندارند و امتیاز چندانی برای پذیرش شما محسوب نمی‌شوند.

سلام خواهش میکنم پاسخ بدین. من امسال انتخاب رشته دارم و میخوام برای کالج حتما برای هاروارد اپلای کنم . ایا میشه با دیپلم گرافیک از کارودانش اپلای کرد؟ اگرنه ک برم ریاضی لطفا جواب بدین وقت زیادی ندارم

دوست عزیز
دانشگاه هاروارد ورودی و شرایط بسیار سختی دارد که فقط نمی‌توان با ریاضی و کاردانش اوکی کرد.
بهترین کار اینکه شما بتونید از یه دانشگاه معتبر در ایران برای مقطع کارشناسی قبول شوید و سپس به یک دانشگاه معتبر خارجی برای ارشد بروید و برای دکترا برای هاوارد اقدام کنید.

سلام
من رشته ام انسانیه اما قصد تغیر رشته به کامپیوتر و یا معماری دارم
کدوم یکی از این رشته ها را در کشور های المان ژاپن و یا کره بورسیه میکنن
یا کدوم یکی بازار کار بیشتر و نیرو کار کمتری داره

دوست عزیز
شما برای اخذ پذیرش نیازی به مقاله در مقطع لیسانس ندارید. برای ادامه تحصیل در آلمان کافی است تا مدرک زبان آلمانی داشته باشید.

با مدرک لیسانس حقوق کانادا امکان مهاجرت نیست؟

کانادا امکان مهاجرت نیست با لیسانس حقوق؟

دوست عزیز
امکان اخذ سلف فاند برای مقطع کارشناسی ارشد حقوق وجود دارد، در صورتی که تمایل داشته باشید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند، لطفن از طریق ایمیل با همکاران ما در ارتباط باشید.

سلام
من دهم انسانی ام قصد تغیر رشته به رشته کامپیوتر یا معماری را دارم
برای کشور های المان و ژاپن یا کره جنوبی
کدامیک از این رشته ها بازار کار خوبی دارن ؟ و امکان گرفتن بورسیه تحصیلی ؟

و اینکه مقاله ای که برای گرفتن بورسیه جزو مدارک هست حتما باید مرتبط با رشته تحصیلی باشه؟

دوست عزیز
شما برای اخذ پذیرش نیازی به مقاله در مقطع لیسانس ندارید. برای ادامه تحصیل در آلمان کافی است تا مدرک زبان آلمانی داشته باشید.

سلام وقت بخیر من افسر نیرو انتظامی کار میکنم خواستم بدونم میتونم خارج از کشور هم سفر کنم ؟

دوست عزیز
شما باید از سازمان مربوطه خود استعلام بگیرید.

سلام من سال دهم هستم میخوام برای کارشناسی بورسیه ایران بشم بعد از اخذ مدرک کارشناسی میتونم بورسیه ژاپن دریافت کنم؟؟؟

دوست عزیز
با توجه به اینکه شما ۲ سال تا فارغ التحصیلی از مدرسه و حداقل ۴ سال برای کارشناسی دارید و در مجموع حداقل ۶ سال بعد دارید، از الان نمی‌توان به صورت دقیق در مورد ۶ سال بعد پیش بینی صحیحی داشت.

سلام من برای دریافت مدرک کارشناسی بورسیه ایران بشم میتونم بورسیه ژآپن دریافت کنم

سلام برادر می خواستم بدونم بعد از بورسیه شدن و رفتن به کشور مورد نظر و پس از ۱ سال تحصیل و گرفتن اقامت میشه خونه گرفت و در اون کشور زندگی کرد از دانشجویی که تو اونجا درس می خونه حمایت میشه مخصوصا کشورهایی مثل چین

دوست عزیز
خرید خانه معمولاً بعد از اتمام تحصیلات و حین کار می‌باشد. بورسیه‌های تحصیلی در حدی نیستند که به شما کمک کنند تا شما بتوانید خانه بخرید.

من میخواستم درباره ی مهاجرتم در کره از شما کمک بگیرم من ۱۳سالمه تهران زندگی میکنم

ببخشید من دانشجوی لیسانس معماری از دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل هستم زبان انگلیسیم عالیه و فرانسمم خوب هستش معدلم ۱۶.۵۶ هست خواستم بدونم میتونم از کالج دانشگاهی لندن بورسیه تحصیلی بگیرم و کار همزمان با تحصیل در اونجا انجام بدم که هزینه هارو کاور کنه ممنون.

ببخشید من دانشجوی لیسانس معماری از دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل هستم زبان انگلیسیم عالیه و فرانسمم خوب هستش معدلم ۱۶.۵۶ هست خواستم بدونم میتونم از کالج دانشگاهی لندن بورسیه تحصیلی بگیرم و کار همزمان با تحصیل در اونجا انجام بدم که هزینه هارو کاور کنه ممنون.

دوست عزیز
شما شانس اخذ پذیرش رایگان از آلمان، نروژ و ایتالیا را دارید ولی در صورتی که تمایل داشته باشد که از انگلیس بورسیه بگیرید، این بورسیه همراه با اخذ شهریه خواهد بود.

سلام خسته نباشید من کلاس دهم علوم انسانی هستم و میخواستم برای گرفتن بورسیه در مقطع فوق دیپلم رشته حقوق از همین الان اقدام کنم … میشه بگید معدل دیپلم باید تا چه حد باشه تا شانسم رو واسه گرفتن بورسیه افزایش بده و اینکه من توی همه درس ها نمره های خوبی دارم اما این وسط توی ریاضی خیلی مشکل دارم و همیشه نمره هام کم میشه میخواستم بدونم ضعیف بودنم توی ریاضی میتونه مشکلی واسه گرفتن بورسیه ترکیه ایجاد کنه ؟ ممنون میشم زودتر پاسخ بدین

دوست عزیز
این نکته را باید مد نظر داشته باشید که در حالت کلی مقطع فوق دیپلم نداریم و اینکه دریافت بورسیه در رشته حقوق بسیار سخت است.

سلام من سال دوازدهم علوم انسانی هستم و میخواستم بعد از گرفتن دیپلم بورسیه ترکیه در مقطع فوق دیپلم و رشته حقوق بگیرم فقط هم در کشور ترکیه … درس هایی که مربوط به رشته حقوق هست رو نمره هام خوبه اما توی ریاضی خیلی مشکل دارم ایا این میتونه مشکلی واسم ایجاد کنه؟

سلام همین رو به من بگید که اگه من از دانشگاه های ایران بورسیه بشم میتونم بورسیه ژاپن بگیرم؟؟؟؟
الان انسال قانونش چجوریه توضیح بدید ممنون میشم….

دوست عزیز
این نکته را باید شما مد نظر داشته باشید که بورسیه داخل ایران با بورسیه سایر کشورهای دنیا متفاوت است.

سلام من مقیم ایران هستم و میخوام بدونم اتباع خارجه مقیم ایران باید برای بورسیه ژاپن در کجا اقدام کنند و شرایط برای ما در ایران چجوریه تو بشه بورسیه گرفت اصلا میشه بورسیه ژاپن گرفت😓😢
توضیح بدید ممنون از شما …..❤

دوست عزیز
در صورت کلی امکان دریافت بورسیه ژاپن وجود دارد، در صورتی که تمایل داشته باشید تا همکاران ما بتوانند شما را به بهترین نحو راهنمایی کنند، پیشنهاد می‌کنم تا رزومه خود را از طریق ایمیل به همکاران ما ارسال کنید تا آنها در اسرع وقت شما را راهنمایی کنند.

سلام من دانشجوی مدرک کارشناسی هستم و من مدرکم رو با بورسیه دانشگاه های ایران دریافت کردم میتونم بورسیه ژاپن بگیرم؟؟

دوست عزیز
شما به صورت خیلی کلی بیان کردین و بستگی به رزومه هر شخص دارد. در صورتی که تمایل داشته باشید تا همکاران ما شما را به بهترین نحو راهنمایی کنند، می‌توانید رزومه خودتان را از طریق ایمیل به همکاران ما ارسال کنید، همکاران ما بعد از بررسی دقیق رزومه شما، شما را به بهترین نحو راهنمایی خواهند کرد.

من که ۳۴سالم هست و دوتا مدرک لیسانس ریاضی و پرستاری دارم و در حال حاضر حدود پنج سال هست سابقه کار و مشغول به کار در رشته پرستاری هستم میتونم پذیرش و ویزای تحصیلی کانادا برای کالج در رشته جدید کنم؟آیا آفیسر به من ویزا میده؟ ممنون

دوست عزیز
با توجه به شرایط سنی شما، ریسک پذیرش شما برای کانادا بالا خواهد بود، مگر اینکه که بخواهید برای مقطع ارشد اقدام کنید.

هرینه ایلتس اینقدر زیاده چجوری بپردازیم دیگر مدارک قبول نمیکند😢😭
برای زبان

دوست عزیز
بلی متاسفانه هزینه زبان آیلتس بسیار زیاد است و شما باید آن را پرداخت کنید. در حال حاضر آزمون‌های دیگری مانند PTE و دولینگو موجود است که البته باید چک کنید که آیا کشور یا دانشگاه مورد نظر شما این مدارک را قبول می‌کنند یا نه؟

سلام دانشجوی مدرک کارشناسیم و با بورسیه مدرکم رو گرفتم میتونم بورسیه ژاپن بگیرم؟؟؟؟

دوست عزیز
بلی امکان دریافت بورسیه نسبت به رشته‌تون وجود داره، ولی باید شرایط معدل و زبان را داشته باشید.

سلام من دانش آموز پایه دهم تجربی هستم و خواستم ببینم که آیا کنکور تاثیر چندانی تو اخذ پذیرش از دانشگاه های کانادا داره یا خیر؟

دوست عزیز
نخیر، نتیجه کنکور ایران تاثیری در اخذ پذیرش از دانشگاه‌های کانادا ندارد.

سلام من لیسانس مکانیک دارم میخواستم ببینم این امکان وجود داره که برای یک دوره ۲ ساله کالج در کانادا در کورس کامپیوتر اقدام کنم و بعد از یک یا دو ترم بتونم از یک دانشگاه برای مستر کامپیوتر ساینس پذیرش بگیرم

دوست عزیز
بلی امکانش است، بهترین پیشنهاد برای شما کشورهای اروپایی با تحصیل رایگان در رشته خودتان است.

سلام میخواستم بدونم شرایط سنی برای
بورسیه کارشناسی معمولا تا چه سنی مورد قبوله در کشورهای مختلف ؟

سلام میخواستم ببینم شرط های گرفتن بورسیه چیه و داشتن سهمیه جانبازی۵۰% توی گرفتن بورسیه تاثیری داره یا نه

دوست عزیز
سهمیه جانبازی تاثیری برای پذیرش در خارج از کشور تاثیری ندارد.

سلام جناب برای بورسیه رشته زبان چینی در چین رزومه خوب برای بورسیه رایگان شامل چه مواردیه یعنی داخل رزومم باید چه چیزهایی خوب باشه میشه لطف کنید این موارد رو ذکر کنید

دوست عزیز
مهم‌ترین پارامترها شامل معدل، نمره زبان و کار پژوهشی شما هستند که برای داشتن رزومه خوب و به طبع آن اخذ پذیرش کمک می‌کنند.

مثلا معدل مدرک کارشناسیم برای بورسیه چین باید بالای چند باشه

سلام روزتون بخیر
ایا برای بورسیه در رشته حقوق در دانشگاه های فرانسه اهمیت داره از کدوم دانشگاه مدرک لیسانس گرفته شده؟ یا صرفا ریز نمرات وجود داره و اگر فقط ریز نمرات وجود دارد نمرات باید به چه صورت باشد؟

دوست عزیز
برای اخذ پذیرش ریز نمرات و تطبیق واحدها در رشته حقوق اهمیت دارد. دانشگاه لیسانس چندان در اخذ پذیرش اهمیت ندارد.

منظور شما از نمره زبان این است که مثلا نمره مدرک آیلست یا تافلت بالا باشه؟

بلی دوست عزیز

برادر آیا درسته که برای بورسیه نیازمند به پول فراوان و پارتی هستی چون اکثر کسانی که برای بورسیه خارج از کشور اقدام کردن می گن که باید این دو تا رو داشته باشی بزارید راحت تر باهاتون صحبت کنم می گن این که می گن بورسیه رایگان سرکاریه و همش حرفه

دوست عزیز
اینطوری نیست. برای دریافت بورسیه و فاند تحصیلی شما باید دارای رزومه خوب تحصیلی داشته باشید. این رزومه هم شامل نمره خوب زبان، معدل خوب و در صورت امکان مقاله و فعالیت و بک گراند تحقیقاتی است.

برادر برای بورسیه زبان چینی در چین نوشته بود تصویر از مدرک زبان انگلیسی آیا برای بورسیه نیاز به یادگیری زبان انگلیسی داریم آیا ضروریه من نمی فهمم برای چی باید انگلیسی هم بلد باشیم

دوست عزیز معذرت بابت تاخیر در جواب
بستگی به شرایط دانشگاه و بورسیه مورد نظر دارد. دوره مورد نظر شما انگلیسی است یا چینی؟ لطفاً لینک پذیرش و رزومه خودتان را ایمیل کنید تا به صورت کامل و دقیق توسط کارشناسان ما بررسی شوند و جواب دهند.

دومین سوال منظور از تجارب تحصیلی چیه و سومین سوال اینه که منظور از دستاورد پژوهشی این است که مثلا من در رابطه با موضوع دلخواهم به زبان چینی تحقیق کنم؟

دوست عزیز
منظور از تجارب تحصیلی یعنی رزومه تحصیلی، معدل، مقاله، رشته زمینه کاری شما و اختراع و موارد مشابه است.

لطف کنید منت بزارید به تک تک سوالاتم جواب بدین

دوست عزیز
خوشحال هستیم که شما همراه ما هستید، نیازی به منت گذاشتن نیست. شما لطف می‌کنید که به سایت ما سر می‌زنید.

سلام من ۲۰ سالمه دیپلم با معدل ۱۳ دارم و میخوام در آلمان در مقطع کارشناسی رشته زبان انگلیسی تحصیل کنم و مقدار سرمایه ای هم که براش دارم ۱۰۰ میلیون هستش.آیا امکانش هست؟

دوست عزیز
صادقانه عرض کنیم که امکان تحصیل با شرایط شما وجود ندارد.

الو کسی نیست جواب بده

برادر یدونه سوالم میشه دو تا دیگه جواب نمیدینا

سلام خسته نباشید ،پسرم امسال سال دهم میره و بایدانتخاب رشته انجام بده دوست داره بره هنرستان و کامپیوتر بخونه و ما اقدام کردیم برای امریکا چون من خودم سیتیزن هستم میخواستم سوال کنم اگر کار پسرم یکسال دیگه درست بشه وکامپیوتر هنرستان بخونه اونجا براش مشکلی پیش نمیاد ،رشته های هنرستان رو قبول دارن؟

دوست عزیز
نه مشکلی نداره.

سلام لطف میکنید به سوالم پاسخ بدید ممنون میشم من ۹ سال پیش از راه دریایی استرالیا رفتم و اقامت دائم رو گرفتم ولی دو ساله که برگشتم ایران بخاطر بیماری پوستیم افسرده شدم و برگشتم ایران پاسپورت استرالیاییم باطل شد الان پشیمونم میخوام برگردم امیدی هست که برگردم ممنون میشم جواب بدید؟؟؟

دوست عزیز
متاسفانه نظر خاصی در این مورد نداریم و تخصصی در این زمینه نداریم.

سلام
من رضا هستم و ۱۶ سالمه.
میخواستم بپرسم برای اینکه بورسیه کشور ژاپن را بگیرم
اینکه رتبه ۱ را در کنکور بدست بیارم
میتونم به کشور ژاپن تحصیل کنم

سلام من دانش اموز تيزهوشان هستم .براي پس از ديپلم قصد تحصيل پزشكى در اروپا (ترجيحًا فرانسه ) رو دارم
أيا تيزهوشانى بودن من جهت أخذ پذيرش امتياز محسوب ميشود؟

دوست عزیز
متاسفانه تیزهوشان بودن، هیچ مزیتی برای مهاجرت تحصیلی محسوب نمی‌شود.

سلام. شرایط دندان پزشکی توی ایرلند چگونست و اینکه قبول شدن توی آزمونش آسونه یا ن؟! و اینکه بعدا اگ بخوام برای بقیه کشور به خصوص کانادا درخواست مهاجرت بدم مدرکش مورد پزیرش هست یا ن؟!

دوست عزیز
آزمون رقابتی و نمره زبان نیاز خواهد داشت. اعتبار دانشگاه هم دانشگاه به دانشگاه متفاوت است.

سلام خسته نباشید. میخواستم ببینم اگر طرف رتبه برتر کنکور ریاضی بشه رتبه ی دورقمی میشه همون سال قبل از اینکه بره دانشگاه بورسیه رایگان بگیره به شرطط دورقمی بودن کنکور سراسریش چون فک کنم هست اینطور ؟؟ بعدش ماله کدوم کشور ها هست ؟/ انگلستان با رتبه برتر بورسیه رایگان میده ؟/یا المان ؟؟ بعد خوابگاهش چطور هستش .میشه اونجا برای تامین هزینه ی زندگی رفت سرکار ؟ یعنی موسسه کار بهمون معرفی میکنه ؟ اقامتش چطور هست ؟ بعد از چند سال میشه خانوادمونو بیاریم پیش خودمون ؟ بعدش اونجا بعد از پایان دانشگاه میبرمون سرکار؟؟؟

دوست عزیز
چنین چیزی که شما می‌فرمایید، نیست. در صورتی که شما مدرک معتبر زبان آلمانی یا فرانسوی داشته باشید، امکان تحصیل رایگان در همان کشور و به همان زبان را خواهید داشت.

با سلام.
بنده ارشد ژنتیک و اصلاح نژاد دام از دانشگاه دولتی ( روزانه) دارم. دوتا مقاله معتبر isi و مدرک زبان و سابقه تدریس در دانشگاه و چند مورد مدارک علمی دیگه رو دارم. اما می خواستم ببینم امکانش هست برای مقطع دکتری ژنتیک پزشکی برای هر کشوری ک بود فرق نمیکنه، اقدام کنم؟؟
مچکرم.

دوست عزیز
بلی شما می‌توانید اقدام کنید.
در صورت تمایل می‌توانید رزومه خودتان را از طریق ایمیل به همکاران ما ارسال کنید، همکاران ما در اسرع وقت رزومه شما را بررسی کرده و شما را راهنمایی خواهند کرد.

سلام خسته نباشید
من کارشناسی حقوق دارم با معدل ۱۸
میخواستم بدونم آیا میشه در کشور ترکیه یا استرالیا و یا گرجستان بورسیه بشم؟؟
چه شرایطی لازم هست؟

دوست عزیز
امکان بورسیه برای مقطع ارشد در رشته شما تقریبا غیرممکن است.

سلام من ۱۸سالمه میخوام از ایران برم هر جوری شده و در المان تحصیل کنم و واقعا نمیدونم چیکار کنم میشه راهنمایی کنید
و چون پارسال هدفی نداشتم کنکور هیچی قبول نشدم الان میخوام بخونم واسه کنمور خارج از کشور ایا از این طریق میشه ؟

دوست عزیز
در صورتی که دارای مدرک زبان آلمانی باشید، می‌توان برای تحصیل رایگان اقدام کرد یا اینکه برای کالج زبان شما پذیرش گرفت. در صورتی که تمایل داشته باشید، همکاران ما می‌توانند شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

سلام خسته نباشید ببخشید برای رشته های فنی حرفه ای میشه بورسیه گرفت در مدارس کانادا اگه میشه گرفت هزینه کلش چقدر میشه ممنون میشم جواب بدین⁦☺️⁩

دوست عزیز
این نکته را مد نظر داشته باشید که دریافت بورسیه برای مقطع لیسانس بسیار سخت است، مگر اینکه زبان آلمانی، نروژی یا فرانسوی با مدرک مربوطه داشته باشید.

سلام وقتتون بخیر ببخشید من یه سوالی داشتم.من الان ۱۸ سالمه رو دوازدهم رشته تجربی و پشت کنکوری ۱۴۰۰ هستم میخواستم درباره رشته انتخابیم بپرسم.
رشته هوشبری پیراپزشکی در خارج از کشور مقطع ارشد و دکترا دارد؟ اگر دارد چه کشور هایی هستند؟ مثلا ایران رشته هوشبری پیراپزشکی تا مقطع کارشناسی گرایش دارد و مقطع ارشد و دکترا ندارد اگر میشه در این زمینه منو راهنمایی کنید.

دوست عزیز
برای رشته شما هم داره. مهم‌ترین نکته‌ای که باید مد نظر داشته باشید، تطبیق رشته کارشناسی شما است.

سلام وقتتون بخیر من دیپلم تجربی با معدل بالای ۱۹ دارم میخواستم بدونم بورسیه رایگان برای پزشکی کره جنوبی وجود داره یا نه اخه شنیدم کره جنوبی فاند های فوق دیپلمرو دوسالی هست که برداشته درسته ؟

سلام من ۱۷سالمه و میخوام محاجرت کنم اما بین سه کشور مجارستان،دانمارکونروژ موندم اگه میشه راهنمایی کنید که کدامیک برای تحصیل و زندگی کشور بهتری هست.ممنون از شما

دوست عزیز
این مسئله بستگی به خیلی شرایط داره، برای نمونه معیارهای زندگی شما و البته شرایط و امتیازهای شما دارد. پیشنهاد من اینکه که یه فایل اکسل ایجاد کنید و اولویت‌های خودتان را مشخص کنید و به اونها وزن بدهید و براساس اون شاید بتونید کشور مورد نظر خودتان را انتخاب کنید.
این را هم در نظر داشته باشید که شما باید شرایط حضور در این کشورها را داشته باشید، شاید شرایط را بررسی کنید و متوجه بشوید که شرایط حضور در برخی از کشورها مثلاً دانمارک را ندارید.

سلام و عرض خسته نباشید
من ۱۷ساله هستم و امسال میرم کلاس دهم معدلم هم ۱۹.۱۷ هست ومیخوام رشته تجربی بخونم میخواستم بدونم من میتونم دبیرستان رو تو آلمان بخونم واگر میتونم شرایطش چطور هست ممنون میشم اگر راهنمایی کنید

سلام و خسته نباشید
من یه ترم دیگه لیسانسم رو میگیرم و رشته ی درسیم حقوقه
معدلمم ۱۷ هست زبان انگلیسیم خوبه ولی مدرک ندارم کمی هم المانی میفهمم…
من میخواسنم بدونم اگه بخام بورس بشم کدوم کشورا رشته ی منو میپذیرن؟؟؟
و چه شرایطی باید داشته باشم
لطفا راهنماییم کنین

دوست عزیز
در صورتی که شما نمره ۶.۵ آیلتس را داشته باشید، می‌توان برای شما برای مقطع ارشد پذیرش گرفت ولی این نکته را مد نظر داشته باشید که این تحصیل به صورت ۱۰۰ درصد رایگان نیست. در صورتی که تمایل داشته باشید تا همکاران ما، شما را در پروسه اخذ بورسیه راهنمایی و کمک کنند، می‌توانید درخواست خودتان را از طریق ایمیل به همکاران ما ارسال کنید.

سلام ی سوال داشتم.
من کارشناسی گفتاردرمانی هستم از دانشگاه ایران و در حال حاضر بعد ۱۰سال کار ارشد روانشناسی کودکان استثنائی دانشگاه تهران قبول شدم و در حال انجام پایان نامه هستم.
میخواستم بدونم با این شرایطم میتونم فاند ی کشور اروپایی رو بگیرم؟؟

سلام من دانشجوی معماری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل هستم ومیخواستم برای کارشناسی ارشد ویزای تحصیلی بگیرم و کار همزمان با تحصیل در اونجا انجام بدم که هزینه هارو کاور کنه ممکنه راهنمایی کنین کدوم کشور بهتره ممنون

دوست عزیز
جسارتاً این سوال شما خیلی کلی است و پارامترهای زیادی در آن دخیل است. به عنوان مثال من کشورهای مختلفی مانند نروژ، هلند، بلژیک و … را دوست دارم، حتی کشور ترکیه ( یکی از دلایلی که ترکیه را دوست دارم، این است که من ترک هستم) و این انتخاب به خاطر علایق و توانایی‌های من صورت گرفته است. به نظرم انتخاب کشور یک مسئله شخصی است و بهترین فردی که می‌تونه به شما مشاوره بده، خود شما هستید، چون شما با علایق خودتان آشنا هستید ولی در مورد پیش‌نیازهای بورسیبه تحصیلی می‌تونم عرض کنم که مدرک زبان ( انگلیسی برای کشورهایی که دوره انگلیسی دارند و زبان مخصوص برای کشورهای دیگر مانند زبان آلمانی برای کشور آلمان ) نیاز است، البته این نکته را مد نظر داشته باشید که اخذ بورسیه تحصیلی برای ارشد یه خورده سخت‌تر است، چون فاند کمتری برای ارشد داریم.
معدل بالا، داشتن مقاله امکان اخذ فاند شما را افزایش می‌دهد.

سلام من ۱۶سالمه.
و در حال خواندن رشته تجربی هستم،وقصد دارم به دانشگاه اکسفورد بروم،چگونه میتوانم بورسیه این دانشگاه را برای رشته پزشکی دریافت کنم؟
البته من معدلم در سال دهم ۱۹/۸بود و دروس تخصصی را با نمره کامل قبول شدم.باید چگونه یک درخواست بنویسم ،لطفا راهنماییم کنید

سسلام من دانش اموز سال دهم هستم در رشته تجربی و معدل سال دهمم ۱۹/۸بوده و قصد دارم در رشته پزشکی دانشگاه اکسفورد تحصیل کنم و مدرک ایلتس را هم خواهم گرفت،اما به دلیل وضعیت مالیم رفتن به این دانشگاه دشوار است،لطفا بگید که چطور میتوان بورسیه تحصیلی بگیرم.و برای ارسال در خواست چه چیزی بنویسم،و بگم که تا دوسال دیگر دیپلم خواهم گرفت

دوست عزیز
متاسفانه برای شما امکان پذیر نیست.
چرا اینهمه عجله؟ لطفاً گام‌ها را آهسته و مرحله به مرحله پیش بروید. پیشنهاد من به عنوان یک دوست اینه که شما در مرحله اول سعی کنید تا با حداکثر تمرکز و معدل از مدرسه فارغ‌التحصیل شوید و در صورت امکان شروع به خواندن زبان کنید تا بتوانید مدرک زبان هم داشته باشید.
هیچ دانشگاهی از الان برای ۲ سال بعد برای مقطع کارشناسی، شما را رزو نخواهد کرد.

سلام و خسته نباشید ، من دانش آموز پایه دهمم توی رشته تجربی ، دارم برای آزمون CAE آماده میشم ، معدل کل پایه دهمم ۱۹.۲۰ شد ،میخواستم بدونم میتونم برای دانشگاه های انگلستان ، آمریکا ، ایتالیا یا فرانسه برای رشته دندانپزشکی اقدام کنم ،و کدوم کشور بورسیه بهتری داره و با شرایط من سازگاری داره ؟
ممنون میشم جواب بدید

دوست عزیز
برای ایتالیا با آزمون ایمت شانس بیشتری خواهید داشت.

البته نا گفته نمونه ، منظورم بعد از اتمام دبیرستانه

سلام خسته نباشید.من ۱۸ سالمه و امسال قراره کنکور بدم رشته انسانی هستم و وضعیت تحصیلیم هم بد نیست..اطلاعات خیلی کمی دارم ولی مایلم در آینده اقامت تحصیلی بگیرم به نظرتون تو رشته ما چه رشته هایی بیشتر امکان پذیرش داره و تو کدوم کشور…حتی کشور های عربی هم راضیم…ولی با هزینه کم!!

دوست عزیز
برای داشتن تحصیل رایگان داشتن مدرک C1 آلمانی برای کشور آلمان و نروژ می‌‌تونه کمک کند.

سلام.ایا در صورت قبول شدن در رشته ی پزشکی دولتی در ایران؛ میشه بلافاصله بعد از قبولی یا با گذروندن دو سه ترم به یه کشور دیگه مهاجرت کرد و این رشته رو در اونجا ادامه داد؟ کنکور ایران مورد قبول کشور دیگه ای هست؟

دوست عزیز
متاسفانه کنکور ایران تاثیری برای پذیرش شما ندارد.

من نیروی ماهر هستم با ۴۳ سال سن در زمینه رنگ آمیزی اتومبیل فعالیت دارم

دوست عزیز
با توجه به شرایط شما متاسفانه نمی‌توان پیشنهاد شغلی مناسبی را برای شما پیشنهاد داد.

سلام و عرض ادب
بنده ۳۲ سال سن دارم و مدرک ارشد مهندسی صنایع از دانشگاه غیرانتفاعی دارم اما تجربه کاری مرتبط با رشتم ندارم
شغلم بازرگانی خارجی هست و زبانم بالاتر از متوسطه ولی ایلتس نگرفتم
خواستم ببینم امیدی هست بتونم اقدام کنم برای کانادا و چه راهی رو پیشنهاد میکنید
همینطور تمام سرمایه من و همسرم ۳۰۰ میلیون هست با این پول میشه مهاجرت کرد؟

دوست عزیز
با توجه به شرایط شما، کانادا همراه با شهریه خواهد بود. امکان مستر مجدد در اروپا برای شما وجود دارد و شانس کافی برای اخذ تحصیل رایگان دارید. در صورت تمایل می‌توانید رزومه خودتان را از طریق ایمیل به همکاران ما ارسال کنید، همکاران ما بعد از بررسی رزومه شما، در اسرع وقت شما را راهنمایی خواهند کرد و می‌توانند در پروسه اخذ ویزای تحصیلی و فاند شما را راهنمایی کنند .

سلام خسته نباشید.من فعلا دانشجوی کارشناسی زیست سلولی ازدانشگاه غیرانتفاعی هستم . مدرک آیتلس هم دارم اگر برای کارشناسی ارشد بخوام بورسیه بگیرم چه کشورهایی هستن ک مناسب هستن برای رشته ی من و یا هزینه زندگی کمتره درانها؟

دوست عزیز
همکاران ما می‌توانند برای ارشد آلمان، ایتالیا یا نروژ برای شما اقدام کنند. برای این کار کافی است تا آیلتس ۶ داشته باشید و هزینه ماهیانه ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ یورو اقدام کرد. در صورتی که تمایل داشته باشید، می‌توانید رزومه خودتان را از طریق ایمیل به همکاران ما ارسال کتید، تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

سلام وقت بخیر من ۱۸ ساله و فارغ التحصیل با معدل ۱۹ رشته تجربی هستم میخوام بدونم برای من فول فاند پزشکی کره جنوبی وجودداره ؟

دوست عزیز
متاسفانه امکانپذیر نیست.

سلام خسته نباشید
قبلا هم سوالم رو مطرح کردم اما توجهی نکردید
من ۱۸ سالمه و فارغ التحصیل رشته تجرب با معدل ۱۹ هستم میخواستم بدونم دانشگاه های کره جنوبی مثل
سئول یا یانسی و… فول فاند برای پذیرش من در رشته پزشکی دارند یا نه و کلا نیازه چه مدارکی ذاشته باشم ؟؟؟

دوست عزیز
ما سعی کرده‌ایم تا تمام سوالات را جواب دهیم ولی اگر فراموش کردیم تا سوال شما را جواب دهیم، از این بابت عذرخواهی می‌کنیم.
متاسفانه برای مقطع کارشناسی فول فاند امکانپذیر نیست.

سلام من کارشناسی ارشد روان شناسی بالینی از دانشگاه آزاد هستم، می خواستم برای مقطع دکتری بورسیه تحصیلی کامل در کانادا بگیرم چون توان مالی ندارم.ممنون می شم اگه راهنمایی بفرمایید

دوست عزیز
برای دریافت فول فاند برای رشته شما، داشتن حداقل ۲ مقاله ایمپکتدار و معتبر و نمره زبان ۷ لازم است و بستگی به زمینه تحقیقات شما دارد.

ضمنا سطح زبانم در حد متوسط هستش، برای دکتری آیلتس چند لازمه؟ الان در کدام حیطه از روانشناسی بیشتر دانشجو می گیرند؟ بالینی یا نوروساینس یا کودک و نوجوان؟

سلام.وقت بخیر
من لیسانس مهندسی برق از دانشگاه شهیدبهشتی دارم و در حال حاضر ارشد مدیریت در دانشگاه ازاد میخونم..میخواهم برای دکتری مدیریت اپلای کنم به نحوی که حتما فول فاد باشه…شما چه کشوری را پیشنهاد میدهید…اصلا امکانپذیر هست؟

دوست عزیز
در مورد فول فاند باید رزومه شما را بررسی کنیم. در صورتی که شما مقاله داشته باشید در مقطع ارشد، امکان دریافت فول فاند فراهم است.

سلام خسته نباشید
من فوق لیسانس علوم کامپیوتر هستم. لیسانس وفوق لیسانسم دانشگاه دولتی بودم. ی مقاله دارم. ی پروژه تحقیقاتی کار کردم. همچنین ی چند جا دیگه هم کار کردم. توصیه نامه از استادام دارم. فقط مدرک زبان ندارم هنوز.
به نظرتون باید برا کدوم کشور اقدام کنم؟ همچنین برای چین و کره جنوبی که عضو کشورهای اسیایی هستن نظرتون چیه برای رشته من؟

دوست عزیز
باید رزومه خودتان شامل معدل، مقالات و سوابق تحصیل و کارهای خود را برای همکاران ما ارسال کنید تا بررسی بشود. بعد از بررسی رزومه شما می‌توان برای دکترای یا ارشد مجدد برای کشورهای مختلف به صورت دقیق‌تر نظر داد.

ممنون از پاسخ گویی تون

دوست عزیز
خواهش می‌کنم. خوشحال هستیم که دوستان خوبی مثل شما در کنار ما هستید. در مورد اپلای و ویزای دانشجویی اگه سوالی داشتید، با کمال میل آماده هستیم تا شما را راهنمایی کنیم.

دوست عزیز
ممنون از شما بابت اعتماد و مراجعه به سایت ما.
خوشحال می‌شویم تا سایت ما را به دوستان خودتان هم معرفی کنید.

سلام ببخشید من ۱۷ سالمه رشتم انسانیه میخواستم بورسیه تحصیلی رایگان ترکیه بگیرم باید چه مدارکی داشته باشم و چطوری میتونم اقدام کنم و ایا این درسته که دانشگاه های ترکیه به کسایی که بورسیه رایگان دریافت کنن ماهانه حقوق میده؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام وقت بخیر
من ۲۸ سالمه کارشناسی تئاتر گرایش بازیگری خوندم میخواستم ببینم برای کدوم کشورها میتونم اقدام کنم و found کامل تحصیلی بگیرم؟

دوست عزیز
برای رشته شما داشتن رزومه قوی، معدل خوب و نمره زبان بالا برای دریافت فاند بسیار مهمه و رشته شما دشواری‌های خاصی دارد. در صورت تمایل به ادامه تحصیل در ایتالیا یا آلمان می‌توان از همکاران ما راهنمایی گرفت. در صورتی که تمایل داشته باشید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند ( در پروسه اپلای ) کافی است تا رزومه خودتان را به صورت ایمیل به همکاران ما ارسال کنید، تا همکاران ما رزومه شما را مطالعه کرده و شما را راهنمایی کنند.

سلام من از نظر علمی یه مقاله دارم و دانشگاه کارشناسی و ارشد هم یکی از بهترین دانشگاههای ایران خوندم.
می‌خوام با همسرم کانادا یا اروپا بریم . و بعد اونجا من به صورت حضوری اپلای کنم توی دانشگاه‌ها.چون هنوز شهر و کشور محل اقامت قطعی نشده مجبورم صبر کنم و بعد اونجا حضوری اقدام کنم. خواستم ببینم در اینصورت با اینکه حضوری اپلای می‌کنم آیا باز هم مدرک زبان لازم هست ارایه بدم؟
خیلی ممنون

دوست عزیز
بلی مدرک زبان نیاز است و می‌توانید به صورت حضوری هم مراجعه کنید. البته این نکته را هم مد نظر داشته باشید که می‌توانید از طریق سایت‌‍شون هم اقدام کنید. در صورتی که تمایل داشته باشید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند، می‌توانید مدارک خودتان را به صورت ایمیل به همکاران ما ارسال کنید تا بعد از بررسی رزومه و کیس شما، شما را به بهترین نحو ممکن راهنمایی کنند.

سلام من ۱۷ سالمه ومعدلم بالای ۱۶هستش ایا میتونم برای رشته پزشکی به اذربایجان-نخجوان برم ؟و بورسیه شد

دوست عزیز
نخیر ندارد.

سلام وقت بخیر
من ۱۸ سال سن دارم و از سربازی معافم میخواستم بدونم شرایط ادامه تحصیل و اقامت برای رشته فنی‌حرفه‌ای (حسابداری)و(کامپیوتر) چیه؟ و کدوم کشور میتونم با کمترین هذینه مهاجرت کنم؟
ممنون از سایت خوبتون

دوست عزیز
برای افرادی که تمایل دارند تا با دیپلم اقدام کنند، برای رشته‌های غیرپزشکی، مدرک زبان آلمان یا فرانسه با سطح C1 برای اخذ بورسیه لازم است. در غیر اینصورت همراه با شهریه خواهد بود.

سلام برای پذیرش رشته شیمی در دانشگاه های المان ایا فقط داشتن دیپلم تجربی و مدرک زبان المانی در سزح b2 کافی است یا کهدحتما باید در ازمون سراسری علوم تجربی قبول شده باشم چون من کنکور هنر شرکت کرده ام

دوست عزیز
آزمون سراسری در ایران نتیجه پذیرش شما ندارد و شما باید اخذ پذیرش مدرک C1 داشته باشید.

دوست عزیز
آزمون سراسری هیچ تاثیری در پذیرش شما ندارد، سفارت مدرک C1 می‌خواهد.

سلام برای پذیرش رشته شیمی در دانشگاه های المان ایا فقط داشتن دیپلم تجربی و مدرک زبان المانی در سزح b2 کافی است یا کهدحتما باید در ازمون سراسری علوم تجربی قبول شده باشم چون من کنکور هنر شرکت کرده ام
معدل دیپلمم هم.بالای پونزده است

سلام.دیپلم وگواهی پیش تجربی با معدل های ۱۷/۷۸و۱۶/۹۴و معدل کتبی ۱۵/۵۰دارم ۲۶ ساله.مدرک زبان ندارم ولی دارم برا ایلتس اماده میشم کشور چین برای پزشکی یا مهندسی بورسیه میده ؟و اگر خیر.احتمال پذیرش شدنم چقدره برای پزشکی

دوست عزیز
متاسفانه شانس پذیرش شما پایین است.

من ۳۶ سالمه و سال ۸۷ لیسناس نرم افزار گرفتم و تا الان مشغول کار تو زمینه رشته خودم و برنامه نویسی بودم و زبان انگلیسی و آلمانیم خوبه ولی برا مدرک زبان هنوز اقدام نکردم . میشه لطفا بهم بگین ایا با توجه به گپ تحصیلی که دارم آیا امکان تحصیل تو مقطع ارشد رشته خودمو تو خارج از کشور دارم یا نه ؟

دوست عزیز
براساس رزومه شما امکان اخذ پذیرش در رشته خودتان برای ارشد وجود دارد. با داشتن مدرک زبان حداقل ۶ آیلتس می‌توان برای شما اقدام کرد. در صورت تمایل همکاران ما می‌توانند شما را در این پروسه راهنمایی کنند. در صورت تمایل می‌توانید رزومه خودتان را از طریق ایمیل به همکاران ما ارسال کنید، همکاران ما بعد از بررسی رزومه شما، بهترین پیشنهاد را برای شما ارائه خواهند داد.

با سلام من میخواستم ۱۶ سالمه و رشته انسانی بعد معدل سال قبل هم شد ۱۸/۲۹ میخواستم بدونم برای دانشگاه در کانادا بورسیه تحصیلی رایگانه یا خودم پرداخت کنم ممنون میشم اگه جواب بدید بعد هزینه بورسیه هم چقده

دوست عزیز
شما باید شهریه پرداخت کنید.

سلام
میخواستم بدونم آیا رتبه های برتر کنکور تجربی میتوانند بورسیه تحصیلی از آمریکا،کانادا یا اروپا بگیرند؟لطفا کامل توضیح دهید

دوست عزیز
متاسفانه رتبه در کنکور ایران، هیچ تاثیر مثبتی در اخذ بورسیه شما ندارد.

سلام وقتتون بخیر ، من فارغ التحصیل رشته زیست شناسی از دانشگاه علوم تحقیقات هستم الان میخوام برای ارشد اقدام کنم میخواستم ببینم
رشته ژنتیک دانشگاه علوم تحقیقات برای پذیرش بهتر هست یا رشته هایی مثل نانوفناوری پزشکی یا بیوتکنولوژی پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران ؟
اگر من بخوام برای مقطع دکتری اقدام کنم کدوم مدرک و کدوم رشته بهتر است و کدوم کشور برای تعیین مقصد بهترین گزینه برای من هستش؟
ممنون میشم جواب بدید

دوست عزیز
برای ارشد برای اروپا می‌توان فاند تحصیلی دریافت کرد. برای دکتری هم ژنتیک می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

سلام من ۱۹ هستم دیپلم تجربی دارم با معدل ۱۹ و تو مدرسه فرزانگان درس خوندم میخوام پزشکی بخونم ولی تو ایران قبول شدن یکم با وجود شرایط سخته برا همین می خوام جای دیگه بخونم اگر امکان داره راهنمایی کنید کجا میتونم پزشکی بخونم ؟!

با سلام.
من دانش اموز یازدهم رشته انسانی هستم و به زودی میتونم مدرک زبانم رو بگیرم. میخواستم بپرسم چه کشور هایی در مقطع لیسانس رشته هایی مثل تاریخ و یا روابط بین الملل بورس تحصیلی میدن؟

دوست عزیز

در صورتی که تمایل داشته باشید تا در مقطع کارشناسی تحصیل کنید، فقط می‌توانید با داشتن مدرک C1 زبان کشور مقصد، اقدام کرد. در صورتی که تمایل داشته باشید، همکاران ما می‌توانند شما را در اخذ بورسیه راهنمایی و کمک کنند.

سلام ممنون برای خدماتتون میخواستم بپرسم شرایط بورسیه برای فارق التحصیل هنرستان فنی حرفه ای در رشته شبکه و نرم افزار در مقاطع مختلف چططور هست؟

دوست عزیز
شما باید مدرک زبان C1 را در یک زبان دیگر، به غیر از انگلیسی داشته باشید. به عنوان مثال کشورهای دیگر مانند آلمان و نروژ گزینه خوبی هستند که می‌توانید با استفاده از آموزش و کسب نمره C1 در زبان آلمانی، پذیرش رایگان را در کشورهای باکیفیتی مانند آلمان و نروژ کسب کنید.

سلام خسته نباشید
من ۱۵ سالمه و کلاس هشتم هستم، تافل نوجوان دارم و امسال هم معدلم ۲۰ بود، در دو رشته ورزشی والیبال و ووشو فعالیت میکنم و دارای مدرک ووشو هستم، قصد ادامه تحصیل در کانادا را دارم، می خواستم بدونم میتونم بورسیه بشم

سلام خسته نباشید
من مدرک لیسانس در زمینه english linguistics از دانشگاه بین المللی انگلیسی زبان مالزی رو دارم (در حال حاضر سال اخر هستم) میخواستم ببینم برای گرفتن پذیرش از دانشگاههای اروپا در مقطع فوق لیسانس احتیاج به ارائه ایلتس دارم؟؟چون در جایی خوندم با مدرک انگلیسی لیسانس احتیاج به ارائه ایلتس نیست

سلام خسته نباشید
من مدرک لیسانس در زمینه english linguistics از دانشگاه بین المللی انگلیسی زبان مالزی رو دارم (در حال حاضر سال اخر هستم) میخواستم ببینم برای گرفتن پذیرش از دانشگاههای اروپا در مقطع فوق لیسانس احتیاج به ارائه ایلتس دارم؟؟چون در جایی خوندم با مدرک انگلیسی لیسانس احتیاج به ارائه ایلتس نیست

دوست عزیز
شما برای اخذ پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد، نیاز به آیلتس ۶ دارید.

سلام خسته نباشید من ۱۹ سالمه میخواستم بدونم میتونم برای دکترای جامعه شناسی به بلژیک برم؟و اینک چقدر احتمال داره که بتونم اونجا کار پیدا کنم؟

دوست عزیز
پیشنهاد ما به شما این است که در مرحله اول دیپلم خودتان را با حداکثر نمره و تمرکز دریافت کنید، سپس در ایران اقدام به دریافت لیسانس کنید و سپس فوق لیسانس و در نهایت برای دکترا برای رشته و کشور مورد علاقه‌تان اقدام کنید. با توجه به اینکه تا آن زمان حداقل ۷-۸ سال زمان باقی مانده است و با توجه تغییر قوانین، بهتر است این مسیر را ادامه داده و در سال‌های آتی دوباره شرایط کار را بررسی کنید.

خسته نباشید میخواستم بدونم مدارس اسلواکی افراد زیر هجده سال رو برای دبیرستان میپذیرند و هزینه های زندگی در اسلواکی چقدر است؟

دوست عزیز
بلی به همراه والدین امکانپذیر است. در مورد هزینه هم شهر به شهر، رشته به رشته و البته نسبت به کیفیت زندگی خیلی متفاوت است و نمی‌توان به صورت واحد قیمتی را بیان کرد.

سلام من دانش اموز دهم رشته گرافیک هستم میخواستم بدونم برای بورسیه ترکیه این ۳ سال رو باید چیکار کنم
متولد ۸۳.۹.۱۹

دوست عزیز
برای دیپلم، مدرک زبان غیر انگلیسی برای بورسیه نیاز است. برای ترکیه هم امتیاز yos و sat بالای ۸۵ نیاز است. در صورتی که می‌خواهید اطلاعات بیشتری در مورد آزمون‌های yos و sat دریافت کنید، می‌توانید به لینک‌های ارائه شده، مراجعه کنید

سلام خسته نباشید،من ۱۹ سالمه معدل دیپلمم ۱۹ فارغ التحصیل مدرسه نمونه دولتی (نمیدونم این بدرد بخور هست یا نه…)بود،طراحی صنعتی عالی بلدم با کمی برنامه نویسی، میخاستم بدونم کدوم کشور برای اخذ بورسیه برای من مناسب هست. ممنون میشم راهنماییم کنید. با تشکر

دوست عزیز
کشور آلمان برای شما یک گزینه بسیار عالی به حساب می‌آید و برای اینکار نیاز دارید تا زبان آلمانی B2 داشته باشید.

Your Feedback Is Appreciated

نکست ابرود سعی می‌کند راهنمای کاملی از چگونگی اپلای را در اختیار شما بگذارد

موسسه مهاجرتی نکست ابرود در زمینه مهاجرت تحصیلی به کشورهای خارجی مشاوره کاملاً رایگان و متناسب با نیازهای شما را ارائه می‌دهد. این حق شما است که قبل از هرگونه  پرداخت هزینه و صرف زمان، بدانید که یک موسسه در چه زمینه‌هایی و تا چه حد می‌تواند به‌ شما در امر مهاجرت کمک کند.

All rights reserved. | 2019

مشاوره مهاجرتی رایگان موسسه MIE  در طی این سالها همواره با استقبال گرم شما عزیزان از سراسر دنیا مواجه بوده است. با توجه به تقاضای مکرر هم وطنان گرامی به‌تازگی امکان بهره‌مندی از مشاوره مهاجرتی رایگان با جناب آقای ملک پور (فارغ التحصیل حقوق، عضو کانون وکلای دادگستری و مشاوران حقوقی ایران و دانشجوی دکترای حقوق دانشگاه ملی وین) را از طریق Skype  فراهم نمودیم. بسیار فراتر از انتظارمان با استقبال وصف ناپذیر شما عزیزان که قصد مهاجرت داشتید مواجه شدیم. این استقبال برای ما مایه خرسندی است چرا که صحه ای است بر عملکرد خوب تیم ما در ارایه  مشاوره مهاجرتی رایگان و جلب رضایت شما عزیزان.

با توجه به استقبال شما و محدودیت زمان در برگزاری جلسات مشاوره مهاجرتی رایگان در کوتاه‌ترین زمان ممکن، بر آن شدیم تا به شیوه های بهتری راه را برای آگاهی شما در خصوص شیوه های مهاجرت و در کمترین زمان ممکن هموار سازیم.

در این مقاله قصد ما این است که ضمن آشنایی شما با شیوه کار موسسه و اصول اخلاقی که به آن پایبند است، به معرفی راههای اخذ مشاوره مهاجرتی رایگان از موسسه بپردازیم.

بی شک برای آنکه خدمات مشاوره مهاجرتی بتواند بهترین تصمیم و با صرفه ترین انتخاب را در پیش روی متقاضی مهاجرت متناسب با شرایط وی قرار دهد، باید از سه ویژگی های خاص و منحصر بفرد شامل مشاوره مشفقانه و دلسوزانه، برخورد صادقانه با مشتری و نهایتا اشراف قوی بر نظام حقوقی مهاجرت در کشورها و به ویژه کشورهای مطرح مهاجر پذیر برخوردار باشد.

موسسه مشاوره MIE این اصول را به عنوان سر لوحه خدمات مشاوره خود قرارداده و مجدانه خود را پای بند به رعایت آن در جهت جلب رضایت مشتری با ارایه بهترین مشاوره ـ مناسب با شرایط مشتری ـ می داند.

مشاوره رایگان مهاجرت

به عبارتی تلاش تیم تخصصی ما بر این است که :

۱- با مشتری صادقانه برخورد کنیم؛ به این معنا که اطلاعات را به درستی در اختیار وی قرار داده و شرایط لازم برای مهاجرت را به روشنی برایشان بیان می کنیم. به همین منظور چنانچه در جلسات مشاوره مهاجرتی رایگان ما، شرایط متقاضی را برای مهاجرت مطلوب نبینیم، صراحتا وی را آگاه نموده تا متحمل هزینه بیشتر نشود.

۲- به این اصل پایبند باشیم که خود را در جایگاه مشتری قرار دهیم و شرایط و موقعیت متقاضی مشاوره مهاجرت را کاملا درک کرده تا بنوانیم مشاوره ای مشفقانه و دلسوزانه و به بهترین شکل ممکن ارایه دهیم؛

۳- با بهره مندی از تیم متخصص و مجرب خود بهترین راهها را به متقاضی پیشنهاد دهیم. تخصص درموسسه مشاوره  MIE بعنوان یکی از مهم ترین اصول کاری می باشد. ما بر این باوریم خدمات مشاوره مهاجرت ما زمانی می تواند به بهترین و کارآمد ترین شیوه ارایه شود که تیم مشاوره بر نظام حقوقی مهاجرت  کشورها اشراف کافی داشته باشد. بدیهی است تا زمانی که اشراف بر نظام حقوقی کشورها وجود نداشته باشد، امکان مقایسه شرایط کشورها با یکدیگر و انتخاب بهترین راه مهاجرتی برای متقاضی وجود ندارد. بی اغراق میتوان گفت موسسه مشاوره MIE از اشراف کامل بر قوانین مهاجرت کشورها برخوردار است.

تیم تخصصی حقوقی موسسه با رهبری جناب آقای ملک پور (دانشجوی دکترای رشته حقوق دانشگاه ملی وین) تا کنون با بررسی قانون مهاجرت ایران و۷۰ کشور مجموعه ای مدون را گردآوری کرده اند.  این مجموعه، امکان مقایسه درست را برای انتخاب کشورهایی که با شرایط متقاضی سازگار هستند یا بهترین سازگاری را دارند، فراهم می سازد. به همین لحاظ مشاورین موسسه می توانند با توجه به دسترسی به چنین اطلاعات غنی و نیز تجربه ۱۵ ساله موسسه در ارایه ی مشاوره مهاجرتی رایگان، به بهترین شیوه متقاضی را در تصمیم گیری های خود برای مهاجرت همراهی و یاری نمایند.

درهمین زمینه ویدیوی کوتاهی تهیه نمودیم که تمامی اطلاعات اصلی و مهم در خصوص مشاوره مهاجرتی رایگان را به طور کامل در اختیار شما قرار میدهد. ضمنا فایل فشرده صوتی نیز با دقت زیاد به همین موضوع می پردازد. این فایلها برای مدتی کوتاه به رایگان در اختیار شماست و میتوانید هم اکنون آنها را دانلود نموده و ذخیره نمایید

فایل تصویری جناب آقای ملک پور (دانشجوی دکترای رشته حقوق دانشگاه ملی وین اتریش و وکیل پایه یک دادگستری)

در باب مشاوره مهاجرتی رایگان

برای آنکه بتوانید از مشاوره مهاجرتی رایگان موسسه برخوردار شوید دو راه وجود دارد. که در این قسمت هر یک را جداگانه توضیخ خواهیم داد:

۱- اخذ مشاوره مهاجرتی رایگان با خریداری و استفاده از ویدیو های موسسه تحت عنوان کلیات روشهای مهاجرت: این ویدیوها حاصل زحمات ۱۵ ساله جناب آقای ملک پور مدیریت محترم موسسه و نیز با همکاری تیم متخصص حقوقی موسسه در خصوص قوانین مهاجرتی کشورهاست، که نتیجه آن در این ویدیو به زبانی روشن و گویا گردآوری شده است. به جرات می توان گفت این ویدیو مجموعه ای است کامل از کلیه اصول و قوانین مهاجرت در کشورهای مختلف، که به تفصیل و به روشنی هر آنچه که باید و شاید مربوط به مهاجرت است را بیان می کند. شما با گوش دادن به این ویدئو ها می توانید با تمامی شرایط، الزامات و راهکارهای مهاجرت آشنا شوید.

امکان خرید این ویدئوها از طریق موسسه به راحتی امکان پذیر است. برای آن دسته از عزیزانی که با ما برای خدمات مهاجرت قرارداد می بندند، این ویدیوها  به عنوان هدیه ویژه ما و به صورت کاملا رایگان در اختیارشان قرار می گیرد. برای آن گروه از دوستان که قبل از عقد قرارداد نسبت به خریداری ویدئوها اقدام کرده باشند، مبلغ مزبور از هزینه قرارداد کسر خواهد شد.

۲- اخذ مشاوره مهاجرتی رایگان از طریق ارتباط مستقیم  با تیم مشاوره: همان گونه که در ابتدا نیز اشاره کردیم، مشاوره با جناب آقای ملک پور از طریق اسکایپ و یا مشاوران ما از طریق  موسسه مشاوره MIE  امکان‌پذیر خواهد بود. یقینا مشاوره مهاجرتی رایگان ما بصورت کامل تمامی راههای مهاجرت را  با در نظر گرفتن شرایط متقاضی، در اختیار مشتری قرار می‌دهد. مطمئن باشید مشاوران ما در چهارچوب اصول اخلاقی و حرفه ای حاکم بر موسسه، خود را موظف می دانند که چنانچه شرایط شما به گونه‌ای ارزیابی شود که امکان مهاجرت فراهم نباشد، در همان ابتدای کار شما را از موضوع آگاه خواهند کرد.

در پایان توصیه ما به شما این است که قبل از دریافت مشاوره مهاجرتی رایگان موسسه و یا عقد قرارداد برای مهاجرت، نسبت به تهیه ویدئوها و مشاهده آنها اقدام کنید. بدون شک این ویدئو ها با افزایش آگاهی شما کمک می‌کند تا انتخاب بهتری در خصوص کشورهای مقصد مهاجرت خود داشته باشید و لذا در مشاوره خصوصی با ما میتوانید نتایج بهتر و مثمرثمرتری دریافت کنید. این نکته را نیز توجه داشته باشید که چنانچه با موسسه برای مشاوره های تخصصی مهاجرتی قرارداد ببندید، هزینه  مشاوره های تخصصی مهاجرت شما همانند هزینه ویدیوهای خریداری شده از مبلغ قرارداد کسر خواهد شد.

با سپاس از استقبال و همراهی شما عزیزان نهایت تلاش موسسه  جلب رضایت شما سروران و ارائه بهترین مشاوره مهاجرتی رایگان برای شماست. شما می توانید از طریق تماس با موسسه برای خرید این ویدئوها و نیز مشاوره مهاجرتی رایگان با مشاورین مجرب ما تماس حاصل فرمایید.

سلام عرض ادب و احترام ٬ وقت بخیر من طیبه زارعی هستم در مقطع کارشناسی ارشد رشته فقه و حقوق تحصیل میکنم و خواهان پذیرش بورسیه پزشکی آکسفوردلندن. میخواستم بپرسم که گرفتن بورسیه پزشکی در آکسفورد لندن چه شرایطی داره! حتما باید رشته تحصیلی من در ایران با رشته ای که میخوام بورسیه بگیرم یکی باشه !؟!! حتما باید آیلتس داشته باشیم و در غیر این صورت نمیشه!؟ اگر مقاله نداشته باشیم پذیرش نمیکنن!؟ و اینکه آیا گرفتن بورسیه شرط سنی داره بنده متولد ۱۳۶۷ هستم یعنی ۳۰ سالمه!؟! تشکر

با عرض سلام خدمت شما مقالات و کارهای پژوهشی کمک شایانی در اخذ بورسیه به شما خواهد کرد. مدرک زبان ضروری میباشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و اخذ مشاوره رایگان با دفاتر ما از طریق تلفن 02149196000 تماس بگیرید.

سلام خسته نباشید…هزینه اسکایپ با دکتر ملک پور چقدر است

سلام و عرض ادب در این مورد می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید

سلامعرض ادب و احترام وقت بخیر خسته نباشید دانشجوی رشته حقوق هستم ترم 5 میخواستم بدونم اول این که چه گرایشی برای ادامه تحصیل د مدرک فوق یا دکترا در خارج بهتر هست ( خودم جزا رو بیشتر دوست دارم) دوم این که چه کشوری میتونم بورسیه بشم .؟نظر خودم امریکا . استرالیا.فرانسه و بیشتر کشورهای اروپایی که دانشگاه خوب برای حقوق باشه سوم این که هزینش چطوریه ؟ معدل دوره لیسناس چقدر اهمیت داره ؟ ممنونم از شما

سلام و عرض ادب شما برای استفاده و ادامه تحصیل در رشته حقوق باید در شاخه های بین المللی حقوق تحصیل بفرمایید که رشته جزا جزء این رشته ها نیست. در کشورهایی مثل اتریش و فرانسه می توانید تحصیل رایگان داشته باشید که البته پرداخت هزینه های زندگی با شماست. برای بررسی بیشتر شرایط پذیرش می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید

سلام من فوتبالیست هستم.به تازگی از یکی از باشگاه های انگلستان دعوت نامه دریافت کرده ما .روش اخذ ویزا چگونه است؟؟

سلام و عرض ارادت دوست گرامی چنانچه شما دعوت نامه رسمی داشته باشید می توانید درخواست ویزای کاری نمایید در غیر اینصورت احتمال اخذ ویزا برای شما بسیار پایین است. برای دریافت مشاوره رایگان میتوانید با مشاورین ما با شماره زیر تماس حاصل نمایید. 02149196000

سلام وقت همگی بخیر میخواستم برای اقامت دائم بریم سوئیس میخوام اطلاعات داشته باشم که اینکار چقدر هزینه میخواد؟ چقدر طول میکشه؟ ممنونم

باسلام و عرض ادب دوست گرامی شرایط شما به صورت کلی می باشد و نمی تواند راهنمایی لازم را برای شما انجام داد شما می توانید با مشاوران موسسه تماس گرفته و مشاوره تلفنی رایگان دریافت دارید تلفن:02149196000

سلام عرض ادب دارم خدمت ملک پور من امین هستم از افغانیستان هرچند باانترنت دست رسی ندارم اما خیلی مشکل تونستم پیام خودمو ارسال کنم میخاستم به کانادا سفر کنم و ویزای دایمی اونجارو بگیرم اما نمی تونم واجد کدوم شرایت هستم مدرسه تموم شوده الان هم ۱۰ سال است دارم خیاطی میکنم ایا با شغلی که دارم میتونم درخواست پناهندگی بدم یانه اگر میتونم چجوری و قرارداد باشما چه جوریه لطفن کمکم کنین تشکر

سلام و عرض ادب دوست عزیز ما برای پناهندگی اقدامی نداریم. موفق باشید

سلام من میخوام از طریق کار به سوئد مهاجرت کنم من دیپلم صنایع شیمیایی دارم مدرک فنی و حرفه ای جوشکاری ساختمان دارم با دو سال سابقه کار و مدرک فنی حرفه ای برق ماشین هم دارم سنم هم ۲۵ ساله و حدود صدوده. میلیون هم سرمایه دارم به نظرتون من قابلیت دریافت جاب آفر از یک کارفرما در سوئد رو دارم و اگه پیشنهاد کاری به من بشه ویزای کار رو به من میدن

سلام و عرض ادب دوست عزیز با توجه به تخصصتون و اینکه چقدر در کار حرفه ای هستید ممکن است پیشنهاد کار بتوانید دریافت کنید و در صورت دریافت پیشنهاد کار برای ویزا مشکلی نخواهید داشت. موفق باشید

با سلام. بنده مدرس دانشگاه هستم. شاخه پرستاری، از دبی برام درخواست همکاری فرستادند. ممکن راهنمایی کنید.

سلام و عرض ادب. دوست عزیز میبایست با دعوتنامه کاری برای ویزای کار دبی اقدام نمایید. در این صورت با خانواده می توانید ویزا اخذ نمایید و بروید.

سلام خسته نباشید من ۱۹ سالمه و میخوام برای دکتری در رشته جامعه شناسی تو ایتالیا یا بلژیک ادامه تحصیل بدم میخواستم بدونم چقدر احتمال داره که بتونم بعد از اتمام درسم تو ایتالیا کار پیدا کنم؟ باتشکر

سلام و عرض ادب. دوست عزیز بستگی به میزان توانایی خود شما خواهد داشت. اما به لحاظ آمار نرخ بیکاری، کشور ایتالیا مقصد خوبی برای تحصیل نیست.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

مشاوره رایگان مهاجرت

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دیدگاه

Your browser does not support the video tag.

 

Your browser does not support the video tag.

 

 

 

 

malekpourmie.com

malekpourlaw.com

miestudy.com

miemalekpour.com

officialmalekpour.com

mielanguage.com

miesuccess.com

miejobs.com

دفتر مهاجرتی در شیراز , دفتر مهاجرتی در تهران , دفتر مهاجرتی در اصفهان , دفتر مهاجرتی در اهواز , دفتر مهاجرتی در گیلان مورد تحقیق و جست و جو بسیار قرار گرفته است ما دارای همکاران بسیار منظم و آموزش دیده ای در سراسر ایران هستیم . چنانچه مایلید لیست دفاتر ما و ارتباط آنها را با ما مطالعه نمایید ….


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon

یکی از راه های انتخاب وکیل خوب گرفتن مشاوره ی اولیه از اوست . موسسه ی زانکو در صورتی که هر صورت اقدام به بررسی کیس شما به صورت رایگان میکند و راه حل هایی را به شما پیشنهاد میدهد.

برای مهاجرت و تحصیل در خارج از کشور راه های بسیار زیادی هست که موسسه ی زانکو به شما کمک میکند با مشاوره ی رایگان میتواند در تصمیم گیری به شما کمک کند. همچنین شرایط کشور های مختلف متفاوت هستند . ممکن است شما قصد سفر به آلمان را داشته باشید اما شرایط سفر به این کشور را نداشته باشید . با راهکار های زانکو به یکی دیگر از کشور های شنگن سفر کرده در آنجا تحصیل کنید و راه های رفتن شما به آلمان هموار شود یا شما ممکن است راهی را انتخاب کرده باشید که برای شما 200 هزار دلار هزینه و یک سال زمان ببرد ، ما میتوانیم راهی را برای مهاجرت با 100 هزار دلار با زمانی کمتر برای شما انجام دهیم. 

ممکن است بخواهید به ایالت اونتاریو کانادا مهاجرت کنید ، اما با برنامه ای راحت تر شما را به ایالت کبک یا نیوبرانزویک برسانیم و سپس پس از مدت اندکی شما میتوانید به ایالت اونتاریو برسید. همچنین ممکن است مدارک شما کامل به نظر برسد اما ما با بررسی دقیق مدارک شما میتوانیم در بهتر شدن پرونده ی شما شما را راهنمایی کنیم. تیم زانکو با داشتن وکلای حرفه ای در زمینه ی مهاجرت ، تحصیلی ، مدارک حرفه ای بین المللی و… میتواند برای تصمیم گیری بهتر شما در انتخاب کشور مقصد و بهترین و به صرفه ترین برنامه اقدام نماید.

لطفا جهت اطلاعات بیشتر با شماره ی موسسه آموزشی مهاجرتی زانکو تماس بگیرید.

 

مشاوره رایگان مهاجرت

بیشتر بخوانید:

وکیل مهاجرتی با تضمین بازگشت وجه

سن انگشت نگاری ویزای کانادا

امتیاز مهاجرت به کانادا


نویسنده :

میرکیارش خمسی

آدرس : تهران ،میرداماد، میدان مادر، خیابان سنجابی،پلاک ۳۴، واحد ۳

تلفن: ۰۲۱-۲۲۲۲۶۴۸۰

ایمیل: [email protected]

شنبه تا چهارشنبه : از ساعت ۹ الی ۱۶:۳۰

پنجشنبه : از ساعت ۹ الی ۱۴:۳۰

جمعه : تعطیل

©تمام حقوق برای مؤسسه آموزش بین المللی و مهاجرتی زانکو محفوظ است

وبلاگ

سوالات متداول

درباره ما

تماس با ما

خانه » استرالیا » مشاوره رایگان مهاجرت به استرالیا

در این نوشته می‌خوانید:

همانطورکه می‌دانید مشاوره رایگان مهاجرت به استرالیا را می‌توانید به ‌آسانی از طریق مراجعه به مؤسسات مهاجرتی و یا دفاتر وکالت مختلف تجربه کنید. بسیاری از این مؤسسات و دفاتر، امکان ارائه مشاوره‌های تخصصی در زمینه مهاجرت را به صورت رایگان برای سایر متقاضیان داخل و خارج کشور فراهم می‌آورند.

به دلیل حجم انبوه متقاضیان جهت مشاوره رایگان مهاجرت به استرالیا، بعضی از این مؤسسات و دفاتر دیگر توانایی پاسخگویی حضوری و یا حتی تلفنی را ندارند. به همین دلیل باید به فکر راه‌کار جدیدی باشید. در ادامه به ارائه برخی توضیحات پیرامون این موضوع می‌پردازیم.

جدیدترین روش مشاوره رایگان مهاجرت به استرالیا کدام است؟

مشاوره رایگان مهاجرت

 

اخیراً و با ظهور سرویس تماس اینترنتی در سرتاسر دنیا، برخی از مؤسسات مشاوره رایگان مهاجرت به استرالیا به عنوان پیشگام در این امر اقداماتی انجام داده‌اند. به این صورت که برای متقاضیانی که خارج از ایران به مشاوره نیاز دارند با استفاده از امکان تماس اینترنتی صوتی یا تصویری و از طریق نرم افزارهای پیام‌رسان مانند اسکایپ، لاین، واتس‌آپ، ایمو و یا تلگرام خدمات مشاوره‌ای به آنها ارائه می‌گردد. البته به دلیل قطع بودن (فیلترینگ) امکان تماس صوتی – تصویری از طریق تلگرام و لاین در ایران، خدمات مشاوره برای متقاضیان داخل ایران بیشتر از طریق نرم‌افزار پیام رسان واتس‌آپ انجام می شود. واتس‌آپ امکانات مناسبی را برای این نوع ارتباطات فراهم آورده است.

پیشنهاد می‌کنیم مقاله وکیل مهاجرت به استرالیا در ملبورن را از دست ندهید!

روند انجام جدیدترین روش مشاوره رایگان مهاجرت به استرالیا چگونه است؟

 

روند انجام مشاوره در اکثر نرم‌افزارهای پیام‌رسان از جمله واتس‌آپ به این صورت است که مؤسسه مهاجرتی یا دفتر وکالت مورد نظر برای متقاضیان یک صفحه (با ثبت یک شماره موبایل منحصر به فرد) جهت ارتباط با آنها ایجاد کرده است. بدین وسیله به شما این امکان داده می‌شود که هر زمان خواستید به این صفحه مراجعه کرده و اطلاعات تماس خود را ثبت کنید. بعد از ثبت اطلاعات تماس، مشاورین مؤسسه مربوطه، در اسرع وقت با شما تماس حاصل کرده و به صورت کاملاً رایگان نسبت به سؤالات شما پاسخگو خواهند بود.

پیشنهاد می کنیم مقاله سفارت استرالیا در تهران را مطالعه فرمایید.

مزایای جدیدترین روش مشاوره رایگان مهاجرت به استرالیا چیست؟

 

پیشنهاد می‌کنیم مقاله فرم درخواست مهاجرت به استرالیا را حتماً مطالعه فرمایید.

چرا مشاوره رایگان مهاجرت به استرالیا در فضای مجازی و به صورت آنلاین یک انتخاب درست می‌باشد؟

 

مشاوره رایگان مهاجرت به استرالیا، به‌ صورت آنلاین و در فضای مجازی این امکان را برای شما فراهم می‌آورد که در هر زمان و مکانی که هستید، با دسترسی به اینترنت، خیلی سریع و راحت نسبت به مشاوره خود از طریق شبکه‌های اجتماعی یا نرم‌افزارهای پیام‌رسان اقدام نمایید. همانگونه که در طول مقاله اشاره کردیم، به دلایل مختلفی گاهاً امکان ارتباط و مشاوره به صورت حضوری امکان‌پذیر نبوده و  یا این امر کاری دشوار و زمانبر است. به همین دلیل هر کجا که شما به اینترنت دسترسی داشته باشید، امکان مشاوره رایگان مهاجرت به استرالیا برای شما فراهم می‌باشد.

Arya Group Student Services!

متقاضیان گرامی، به منظور سهولت دسترسی و ارتباط با مشتری، مؤسسه مدیریت مشاوره آریا بستری را برای شما عزیزان فراهم آورده است که شما بتوانید از طریق راه‌های ارتباطی مختلف با مشاورین ما در ارتباط باشید. همانطورکه در شکل زیر مشخص شده، به منظور ارتباط با ما کافی است با مراجعه به صفحه اصلی وب‌سایت، و در انتهای صفحه، بر روی آیکون مربوط به شبکه اجتماعی یا نرم‌افزار پیام‌رسان مد نظر خود کلیک کرده و پیام خود را برای ما ارسال کنید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

متقاضیان اخذ ویزای دانشجویی برای استرالیا، کانادا و نیوزلند، شما می‌توانند از طریق این لینک خدمات ارائه شده توسط مؤسسه مدیریت مشاوره آریا را مطالعه فرمایید. پیشنهاد می‌کنیم برای تسریع بررسی درخواست ویزای دانشجویی خود، فرم مشاوره تحصیلی ما را تکمیل فرمایید.

مقالات زیر را در در زمینه ویزای تحصیلی استرالیا مطالعه فرمایید:

صفر تا صد تحصیل در استرالیا (هر آنچه که باید بدانید!)

چارچوب نظام آموزشی استرالیا (AQF)

ESOS و CRICOS

دوره‌های تحصیلی در استرالیا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال دیدگاه

مایل به شرکت در رویدادهای ما هستید؟ ایمیل خود را وارد نمایید تا از آخرین ورکشاپ های ما باخبر گردید.

موسسه مدیریت مشاوره آریا با مدیریت آقای شهرام میرزایی افتخار دارد از سال 1384 فعالیت خود را در زمینه اعزام دانشجو و مهاجرت تحصیلی به استرالیا و نیوزیلند با اخذ مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، آغاز نمود تا با ارائه خدمات مناسب توسط مشاورین دارای مدرک رسمی مشاوره تحصیلی از کشور استرالیا و کادر مجرب خود، متقاضیان عزيز را جهت تحصیل در معتبرترین دانشگاه ها و مراکز آموزشی استرالیا و کانادا یاری نماید.  شما می توانید از طریق سایت و یا صفحات اجتماعی ما از آخرین اخبار درباره شرایط تحصیل در استرالیا و نیوزیلند اطلاع یابید.

کلیه حقوق متعلق به وبسایت مدیریت مشاوره آریا می باشد.

مشاوره رایگان مهاجرت
مشاوره رایگان مهاجرت
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *