مشاوره رایگان پناهندگی

 
helpkade
مشاوره رایگان پناهندگی
مشاوره رایگان پناهندگی

 

مشاوره حقوقی رایگان برای همه پناهجویان و مهاجرین، حتی برای پناهندگانFreiplatzaktion Zürich

رد شده.

http://www.freiplatzaktion.ch/rechtsberatung

دارنده گان (N) مشاوره حقوقی  بطور رایگان برای پناهجویان دارنده گان کارت  : مرکز مشاوره زوریخ برای پناهجویان

مشاوره رایگان پناهندگی

که در کانتون زوریخ زندگی میباشد. به عنوان یک دفتر تخصصی صادر شده، همچنین اطلاعات حقوقی (F) کارت

را به اشخاص ثالث علاقه مند در سوالات ارائه می دهد، که در ارتباط با روش های پناهندگی بوجود می آیند.

https://www.heks.ch/was-wir-tun/heks-rechtsberatungsstelle-fuer-asylsuchende-zuerich

، دفتر مشاور حقوقی برای قانون بیگانگان: مشاوره حقوقی مقرون به صرفه را در مورد سوالات خارجی Mirsah

توسط وکیل های متخصص خارجی ارائه می دهد.

http://www.sah-zh.ch/mirsah/

برای پناهندگان بدون اجازه اقامت در مسائل اجتماعی و حقوقی SPAZ:نقطه تماس پناهندگان غیرقانونی زوریخ

توصیه می کند. تا اطمینان حاصل نماید که افراد غیر قانونی از حقوق اساسی خود دفاع کنند و از خود در برابر تقلب و سواستفاده دفاع کنند.
https://sans-papiers-zuerich.ch/

 


Prüfen Sie Ihren Posteingang und den Spamordner, um Ihr Abonnement zu bestätigen.

شما خواهید آموخت :

موسسه مهاجرتی ویزا نیو با بهره‎گیری از نیروهای با تجربه و خبره در امور اخذ اقامت کشورهای خارجی، ویزا و پاسپورت به شما کمک خواهد کرد که تمامی مراحل شروع زندگی در کشور مورد نظرتان را با اطمینان و با چشمانی باز طی نمایید. اگر شما هم در زمره افرادی قرار دارید که قبل از گرفتن تصمیم‎های مهم، تمامی جوانب آن را بررسی نموده و بی‎گدار به آب نمی‎زنید، هدیه این موسسه به شما، انتقال تمامی تجربیات اخذ اقامت در قالب مشاوره رایگان مهاجرت حضوری و تلفنی است.

شما با تصمیم به مهاجرت تمامی دلبستگی های خود در کشور خود را کنار می گذرید و به کشوری بیگانه می روید. شغل خود را از دست می دهید، به خانه باز نخواهید گشت، هیچ دوست و آشنایی نخواهید داشت و باید زندگی جدیدی را از صفر پایه ریزی کنید. بنابراین بسیار مهم است که قبل از هرگونه اقدام برای مهاجرت از تمامی ابعاد آن اطلاع داشته باشید و از روش های درست مهاجرت اقدام به ترک کشور خود نمایید.

فاصله بین شکست یا موفقیت شما در حین انجام مراحل مهاجرت و همچنین ساخت زندگی بهتر در کشور جدید تنها یک قدم است که می‎تواند یک قدم اشتباه و یا سنجیده باشد. نکات ریز بسیاری در فرآیند مهاجرت وجود دارد که اطلاع از همه آنها نیازمند کسب تجربه در گذر زمان است.

برای موفقیت در مهاجرت و اقامت و زندگی در کشوری بیگانه فرد باید از امکاناتی شامل علم و تجربه برخوردار باشد، در واقع اکثر افرادی که با مشکلات پیچیده در این زمینه مواجه شده‎اند افرادی هستند که بدون داشتن آگاهی و علم کافی دست به عمل زده‎اند.

مشاوره رایگان پناهندگی

اگر می‎خواهید زندگیتان را در کشوری جدید از صفر پایه‎ریزی نمایید بهتر است در زمینه‎های مختلف اطلاعات درست را جمع‎آوری نمایید، باید اطمینان حاصل نمایید که اطلاعاتتان صحیح و به روز بوده و برای شرایط شما مناسب است. تمامی این موارد نیاز به تجربه نیز دارند، زیرا علم بدون تجربه ارزش چندانی ندارد.

البته تجربه به تنهایی نیز کافی نیست و به هیچ عنوان نمی‎تواند جای علم را بگیرد، در واقع ترکیب علم و تجربه در کنار هم است که شما را به هدف نزدیک می‎کند. بدست آوردن علم و تجربه برای هر فردی زمان می‎برد و همه افراد نمی‎توانند به هنگام تصمیم‎گیری خودشان به دنبال کسب تجربه بروند، زیرا این امر مستلزم صرف زمان، هزینه و شکست‎های احتمالی است. استفاده از خدمات مشاوره می‎تواند گام مناسبی در این زمینه باشد، شما با بهره‎مندی از مشاوره ارزشمند و صحیح خواهید توانست اطلاعات مورد نیازتان را بدون صرف زمان طولانی برای تحقیق و تجربه بدست آورید.

مشاوره رایگان تلفنی و حضوری کلید موفقیت ماست؛ ما تا زمانی که برای شما کاری انجام نداده‌ایم، هزینه‌ای دریافت نمی‌کنیم. در جلسات مشاوره تلفنی و حضوری می‌توانید با انواع روش‌های مهاجرتی آشنا شوید، پیشنهادهای ویژه مهاجرتی را دریافت نموده و با بررسی و تحلیل شرایط اجتماعی و اقتصادی روش مهاجرتی متناسب با شرایط خود را انتخاب نمایید. برخی از خدمات مشاوره‌ای ما به شرح زیر هستند:

✅ همکاری و همراهی شما تا رسیدن به هدف نهایی
✅ امکان برقراری ارتباط تلفنی در طی مراحل و دادن مشاوره‎های مستمر
✅ معرفی بهترین روش مهاجرت با توجه به شرایط متقاضیان
✅ کمک به انتخاب کشور مقصد برای متقاضیان
✅ معرفی کشور مناسب برای شما با توجه به میزان هزینه و شرایطتان

درصورتی‌که قصد مهاجرت داشته و تمایل دارید از مشاوره رایگان ما استفاده نمایید، فرم مشاوره رایگان را از قسمت زیر تکمیل نمایید و منتظر تماس در اسرع وقت کارشناسان ما جهت مشاوره رایگان مهاجرت به صورت تلفنی و حضوری باشید. نکته : لطفاً درصورتی‌که متقاضی مهاجرت کاری (جاب آفر) هستید، جهت تسریع در روند انجام کار، رزومه خود را در انتها بارگذاری نمایید؛ پس از بررسی، مشاورین ما با شما تماس خواهند گرفت.

در صورتی که متقاضی ویزا کار به صورت جاب آفر یا ویزا توریستی هستید می توانید این فرم را تکمیل نماپید این خدمات به صورت رایگان می باشد.

متقاضیان مهاجرت از طریق تحصیلی غیر بورسیه، ثبت شرکت، سرمایه‌گذاری، خرید فرانچایز و خرید ملک برای دریافت مشاوره تخصصی و مرحله به مرحله مهاجرتی در خصوص این روش‌ها با پرداخت هزینه، زمان دقیق مشاوره خود را تعیین و ثبت نمایید.

دریافت وقت مشاوره VIP

ویزا نیو با برخورداری از همکاری وکلای خارجی، اعضای باتجربه و همچنین استفاده از کلیه امکانات علمی، در امور مربوط به مهاجرت و دریافت پاسپورت و اخذ اقامت فعالیت می‌نماید. تمامی خدمات مشاوره‌ای موسسه مهاجرتی ویزا نیو کاملاً رایگان می‌باشد و افراد می‌توانند سؤالات خود را بدون هیچ‌گونه محدودیتی در جلسات مشاوره حضوری و تلفنی با موکلین مطرح نمایند.

Private individuals

Here you find information about visiting and living in Sweden.

Other operators

About the Migration Agency

In Sweden, the Migration Agency is the authority that considers applications from people who want to take up permanent residence in Sweden, come for a visit, seek protection from persecution or become Swedish citizens.

مشاوره رایگان پناهندگی

Contact us

Till dig som söker asyl i Sverige – persiska

درخواست پناهندگی شما توسط اداره مهاجرت سوئد بررسی خواهد شد. کسانیکه میتوانند در سوئد پناهندگی بگیرند، مشمول قوانین کنوانسیون پناهندگان سازمان ملل متحد، مقررات عمومی اتحادیه اروپا و قوانین سوئد میشوند.

این برگه، اطلاعات مختصری در اختیارتان قرار میدهد، در مورد چگونگی بررسی درخواست پناهندگی شما توسط اداره مهاجرت و در مورد حقوق و مسئولیتهایی که به عنوان یک پناهجو در سوئد دارید. بعدا اطلاعات بیشتری به شما داده میشود، و همچنین فرصت پرسش خواهید داشت.

تمام درخواستهای پناهندگی در سوئد به طور جداگانه در اداره مهاجرت سوئد بررسی میشود. اگر پناهنده سیاسی هستید یا به دلایل دیگر نیاز به حمایت دارید، سوئد به شما یک مجوز سکونت اعطا خواهد کرد.

براساس کنوانسیون سازمان ملل متحد مربوط به وضعیت پناهندگان سیاسی و قانون سوئد، اگر در حال تجربه ترس موجه از آزار و اذیت در زمینههای زیر هستید یک پناهنده سیاسی میباشید

آزار و اذیت میتواند از جانب مقامات کشور مبدا شما باشد. این امر زمانیکه مقامات نمیتوانند یا نمیخواهند در برابر آزار و اذیت برای افراد یا گروهها حمایت ارائه دهند، نیز صادق است.

اگر در وضعیت پناهنده سیاسی هستید،معمولا یک مجوز اقامت سه ساله به شما اعطا میشود. (به افراد معینی که تا 24 نوامبر 2015 برای پناهندگی درخواست میدهند، ممکن است حداکثر مجوز اقامت دائم داده شود)

طبق قانون سوئد، شما واجد شرایط حمایت فرعی هستید اگر

معمولا به افرادی که واجد شرایط حمایت فرعی هستند مجوز اقامت 13 ماهه اعطا میشود. (به افراد معینی که تا 24 نوامبر 2015 برای پناهندگی درخواست میدهند، ممکن است حداکثر مجوز اقامت دائم داده شود)

به منظور درخواست پناهندگی در سوئد، شما باید شخصا به اداره مهاجرت بیایید. واحد درخواست، درخواست پناهندگی شما را دریافت و ثبت خواهد نمود.

از شما عکس و اثر انگشت گرفته خواهد شد. از اثر انگشت شما، درمیان موارد دیگر، به منظور بررسی اینکه آیا در کشور اروپایی دیگر درخواست پناهندگی نمودهاید یا خیر، استفاده میشود.

افسر پرونده شما را ملاقات کرده و از طریق مترجم در مورد اینکه چه کسی هستید، چرا کشور مبدا خود را ترک کردهاید و چگونه به سوئد مسافرت نمودهاید، سوالاتی خواهد پرسید. همچنین از شما سوالاتی در مورد شرایط خانوادگی و سلامتی پرسیده خواهد شد. ما اینکار را به منظور آماده شدن برای بررسی درخواستتان انجام میدهیم. در بررسی، نیاز دارید به سوالات بیشتری در مورد دلایل خود برای پناهندگی پاسخ دهید.

اگر نیاز خاصی دارید، برای مثال یک معلولیت، یعنی اگر ظرفیت کاهش یافته برای عملکرد جسمانی دارید، باید اداره مهاجرت را از این امر مطلع سازید. اگر حین درخواست پناهندگی معلولیت برقراری ارتباط با اداره مهاجرت را دشوار میسازد، مستحق دریافت کمک هستید.

همچنین در واحد درخواست میتوانید اطلاعاتی در مورد چگونگی فرآیند پناهندگی کسب کنید و به شما فرصت پرسش داده خواهد شد. هنگامیکه درخواست شما ثبت شد، رسید موقت برای درخواست پناهندگی به شما داده خواهد شد. این رسید را تا زمان دریافت کارت پناهجویی نگه دارید، که شما را به عنوان یک پناهجو شناسایی میکند.

به منظور اینکه اداره مهاجرت قادر باشد تعیین کند آیا شما حق داشتن پناهندگی دارید یا خیر، به اثبات اینکه چه کسی هستید و از کجا آمدهاید نیاز خواهید داشت. بهترین راه برای اثبات این است که پاسپورت یا کارت شناسایی خود را هنگام درخواست پناهندگی ارسال کنید. مدرک شناسایی باید توسط مقامات کشور شما صادر شده و حاوی عکس شما باشد. باید اسم، تابعیت و زمان تولد شما را نشان دهد.

شما مسئول بدست آوردن مدرکی هستید که هویتتان را اثبات کند. اگر هنگامی که برای پناهندگی به اداره مهاجرت میآیید، هیچگونه مدرک شناسایی همراه خود نداشته باشید افسر پرونده از شما خواهد خواست مدارک شناسایی خود را در اسرع وقت ارسال کنید.

اگر یافتن مدارک شناسایی برایتان دشوار است، باید به اداره مهاجرت نشان بدهید که در حال تلاش هستید. اگر مدارک دیگری دارید که هویتتان را نشان میدهد، برای مثال گواهینامه رانندگی، شناسنامه، مدرک تابعیت یا کارت پایان خدمت، باید ارسال کنید. چنین مدارکی نمیتواند بطور جداگانه ثابت کند که شما چه کسیهستید، اما چندین عدد از آنها میتوانند همراه با حساب شما از سابقه خود و کشور مبدا کمک کنند تا هویت خود را احراز کنید.

اگر هرگونه تلاش ممکن برای اثبات هویت خود را انجام دهید، ممکن است هنگامی که در انتظار رای هستید، مستحق کارکردن شوید.

هنگامیکه درخواست پناهندگی خود را ارسال کردید، اداره مهاجرت بررسی خواهد کرد که درخواستتان در سوئد یا کشوری دیگر در اتحادیه اروپا بررسی شود. اگر ویزا دریافت کردید، انواع مختلف مجوز اقامت داشتید، یا درخواست پناهندگی در کشور اتحادیه اروپایی دیگری در مسیر خود به سوئد کردید، ممکن است مجبور به بازگشت به همان کشور شوید. این قوانین مشمول مقررات دوبلین میشوند. میتوانید در برگه اطلاعات « برای پناهندگی در اتحادیه اروپا درخواست کردم – کدام کشور درخواست مرا انجام خواهد داد؟» در این مورد بیشتر بخوانید. (این جزوه به تمام زبانها موجود نیست)

اگر در کشور سوئد در مورد درخواست پناهندگی شما تصمیمگیری شود، ممکن است هنگامیکه منتظر صدور رای هستید در اینجا بمانید. در این مدت شما با یکی از واحدهای پذیرش اداره مهاجرت در ارتباط خواهید بود. کارکنان واحد پذیرش در مورد اعطای پناهندگی به شما تصمیم نخواهند گرفت. واحد پذیرش به شما در زمینه مسائل عملی، مانند امور مالی و مسکن کمک می کند. همچنین واحد پذیرش هنگامی که رای را دریافت کردید با شما تماس خواهد گرفت، به این ترتیب میتوانید در مورد اینکه این رای چه معنی برای شما دارد و باید چه کاری انجام دهید، اطلاعات کسب کنید.

واحد پذیرش شما را به یک نشست اطلاعات گروهی دعوت خواهد نمود. در نشست اطلاعات مفیدی در مورد پناهجویان به شما ارائه خواهد شد. برای مثال میتواند اطلاعاتی در مورد سکونت، یا امور مالی و مراقبت بهداشتی و پزشکی باشد. برای مثال، اطلاعاتی دریافت خواهید کرد در مورد قوانین، مقامات دیگر و سازمانهایی که به منظور کمک به پناهجویان کار میکنند. اطلاعات مهمی است که هنگام انتظار برای یک رای مفید خواهید یافت.

در واحد درخواست و واحد پذیرش اطلاعات فراوانی به شما ارائه خواهد شد. ممکن است حس کنید اطلاعات فراوانی را در یک زمان دریافت میکنید. برگهها را نگه دارید به این ترتیب میتوانید هنگامی که نیاز دارید مجددا اطلاعات را بخوانید، و نوبت بعدی که افسر پرونده را ملاقات میکنید سوال نمایید.

اگر در مسکنی که توسط اداره مهاجرت ارائه شده است زندگی میکنید، گاهی اوقات کارکنان اداره مهاجرت را ملاقات خواهید کرد که در آنجا کار میکنند یا از آنجا بازدید مینمایند. کارکنان نمیتوانند به سوالات در مورد درخواست پناهندگی پاسخ دهند، اما میتوانند به شما کمک کنند اطلاعاتی را که بدنبال آن هستید بیابید.

ممکن است قبل از اینکه به بررسی در مورد پناهندگی برسید، زمان زیادی طول بکشد. زمان انتظار میتواند از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد.

در بررسی پناهندگی قادر خواهید بود در مورد اینکه چرا در جستجوی پناهندگی در سوئد هستید، چه اتفاقی برایتان رخ داده است یا فکر میکنید در صورت بازگشت به کشور مبدا رخ خواهد داد، به ما بگویید.

ممکن است قبل از دریافت یک رای به نشستهای متعددی فراخوانده شوید. در زمانهایی بیایید که اداره مهاجرت برای شما رزرو کردهاست. تعیین قرارملاقاتهای جدید دشوار است و ممکن است مجبور باشیم زمان بیشتری شما را درانتظار بگذاریم.

اگر هنگامی که متنظر رای هستید جابجا شدید باید آدرس جدید خود را به اداره مهاجرت اعلام کنید، به این ترتیب میتوانیم هنگامیکه موعد بررسی یا نشستهای دیگر رسید، به شما دست یابیم. به طور مرتب ایمیل خود را بررسی کنید تا اطلاعات از جانب اداره مهاجرت را از دست ندهید.

هنگامیکه برای پناهندگی در سوئد درخواست میدهد، رسیدی برای درخواستتان دریافت خواهید نمود. این شمارهای است که میتوانید هنگام تماس با اداره مهاجرت دریافت کنید. این شماره کار افسر را برای یافتن اطلاعات شما راحتتر خواهد نمود. حدودا یک هفته بعد از ارسال درخواست، میتوانید کارتی را از واحد درخواست خود تحویل بگیرید. این کارت، کارت پناهجویی نامیده شده و جایگزین رسید میشود.

باید به منظور اثبات اینکه پناهجو هستید و در طول مدت انتظار برای رای حق ماندن در سوئد را دارید، در تمام اوقات کارت پناهجویی خود را همراه داشته باشید. هنگامی که مراقبت بهداشتی دریافت میکنید، باید کارت خود را همراه داشته باشید به این ترتیب مراقبتی را که نیاز دارید با کمترین هزینه به شما ارائه خواهد شد.

میتوانید محل اقامت خود را ترتیب دهید یا در مسکنی که اداره مهاجرت برایتان فراهم نمونده زندگی کنید. اگر پول دارید، باید برای مسکن فراهم شده توسط اداره مهاجرت هزینه پرداخت کنید. اگر ترتیبات خود را برای اقامت دارید، باید اجاره پرداخت کنید.

اگر در مسکن فراهم شده توسط اداره مهاجرت زندگی میکنید، نمیتوانید محل زندگی را انتخاب کنید و ممکن است مجبور شوید در زمان انتظار جابجا شوید. به یاد داشته باشید اگر محل اقامتی را برای خود ترتیب میدهید، آدرس خود را به اداره مهاجرت اعلام کنید.

اگر نیازهای خاصی دارید، مستحق محل اقامت مخصوص هستید. این مورد ممکن است برای شما اعمال شود اگر، برای مثال، معلولیت داشته باشید، از بیماری جسمی یا ذهنی رنج میبرید، یک LGBT، باردار یا پیر هستید. در مورد نیازهای خود در اسرع وقت به اداره مهاجرت بگویید، و ما بهترین تلاش خود را برای یافتن محل اقامت مناسب برای شما خواهیم نمود.

مهم است که هر کس فارغ از مذهب، فرهنگ یا گرایش جنسی در خانه به دیگری احترام بگذارد و مراعات نشان دهد. اگر احساس میکنید در خانه امنیت ندارید به اداره مهاجرت اطلاع دهید.

به عنوان یک پناهجو، مستحق دریافت مراقبت بهداشتی، دندانپزشکی و پزشکی فوری هستید. خدمات مراقبت بهداشتی تصمیم خواهد گرفت که چه نوع مراقبتی را دریافت کنید. اگر کارت پناهجویی خود را نشان دهید، هزینههای کمتری را برای مراقبت بهداشتی و برخی داروها پرداخت میکنید. کودکان و افراد جوان پناهجوی زیر 18 سال تا زمانی که در سوئد اقامت دارند مستحق برخی از مراقبتهای بهداشتی هستند.

مشاوره رایگان پناهندگی

تمام پناهجویان در مرکز بهداشت دعوت به بررسی سلامت میشوند. بررسی سلامت درخواست شما برای پناهندگی را تحت تاثیر قرار نمیدهد. این برای شما وجود دارد و اگر نیاز به مراقبت دارید شما را قادر به دریافت کمک فوری میسازد. در بررسی سلامت در مورد مسائل بهداشتی مشاوره، گزینهای برای انجام آزمایشها، و اطلاعاتی در مورد خدمات بهداشتی و مراقبت پزشکی در سوئد دریافت خواهید نمود. اگر هرگونه معلولیتی، بیماری یا مشکل دیگری دارید که نیاز به مراقبت ویژه دارد، اجازه دهید کارکنان مراقبت بهداشتی مطلع شوند.

کارکنان مراقبتهای بهداشتی برای اداره مهاجرت کار نمیکنند و به محرمانه بودن وظیفه متعهد هستند.

شما به عنوان یک پناهجو، میتوانید بدون مجوز کار در سوئد کار کنید اگر

اگر این الزامات را برآورده کنید، مستحق کار کردن هستید. اگر مستحق انجام کار هستید، امتیاز 7 روی کار پناهجویی به معنی« مدرک معافیت از تعهد داشتن مجوز کار(َAT-UND)» خواهد بود.

اگر مشغول کار هستید و درخواست پناهندگی شما رد شده است، میتوانید تا زمانیکه کشور را ترک میکنید یا تا زمانیکه آماده ترک کشور میشوید، به کار خود ادامه دهید. اگر مجوز اقامت به شما اعطا شده است، به این معنی است که شما میتوانید به کار کردن ادامه دهید.

میتوانید به منظور جستجو برای کار با خدمات استخدام عمومی سوئد( www.arbetsformedlingen.se) تماس بگیرید.

اگر قادر به کار کردن نیستید، یا پول ندارید، میتوانید برای خرجی روزانه درخواست کنید. پولی که از اداره مهاجرت دریافت میکنید باید برای غذا، لباس و هزینههای شخصی کافی باشد. اگر از اداره مهاجرت خرجی دریافت میکنید، مهم است در صورت تغییر شرایط مالی، برای مثال، پیدا کردن کار یا تغییر آدرس، اداره مهاجرت را مطلع کنید. تغییر آدرس ممکن است منجر به تغییر در میزان خرجی روزانه شود. ارائه اطلاعات غلط یا فروگذاری از ارائه اطلاعات میتواند جرم تلقی شود و اداره مهاجرت میتواند این موضوع را به پلیس گزارش دهد.

تمام کودکان و نوجوانان پناهجو مستحق رفتن به مدرسه و پیشدبستانی هستند. شهرداری محل زندگی شما مسئول ارائه دسترسی کودکان و نوجوانان پناهجو به مدرسه و پیش-دبستانی در شرایط مشابه است با افراد دیگری که در این بخش زندگی میکنند. به منظور راحتتر کردن پیشنهاد مکانی در مدرسه به کودکتان برای شهرداری، باید رضایت خود را به اداره مهاجرت بدهید تا نام کودکتان، زبان، کشور مبدا و شماره پرونده را به طور دقیق به شهرداری ارائه کند. همچنین میتوانید خودتان با شهرداری تماس بگیرید و به آنها بگویید دوست دارید کودکتان به مدرسه یا پیش-دبستانی برود.

به عنوان بزرگسال، هنگامیکه مجوز اقامت در سوئد دریافت کردید میتوانید آموزش زبان سوئدی برای مهاجرت(SFI) را آغاز کنید. اما اگر میخواهید هنگامی که منتظر رای هستید زبان سوئدی یاد بگیرید، سازمانهای غیر دولتی و انجمنهای آموزش بزرگسال فراوانی گروههای مطالعه را در سوئد ترتیب میدهند. از واحد پذیرش خود بپرسید چه فرصتهایی برای مطالعه زبان سوئدی در محل زندگیتان وجود دارد.

در مکانهای بسیاری، برای مثال، سازمانهای غیردولتی، انجمنهای آموزش بزرگسال و کلیساها، فعالیتهایی برای پناهجویان ترتیب داده میشود. کارکنان اداره مهاجرت میتواند در مورد سازمانهای موجود در محل زندگیتان اطلاعاتی ارائه کنند. تمام سازمانها در یک شهر کوچک یافت نمیشوند. اگر میخواهید با سازمان دارای تمرکز خاص تماس بگیرید از واحد پذیرش خود بپرسید.

در بررسی پناهندگی شما قادر خواهید بود از طریق یک مترجم، اطلاعات بیشتری در مورد دلایل پناهجویی به ما بگویید، که چرا به دنبال حمایت در سوئد هستید. شما کسی هستید که بهتر میداند چرا کشور خود را ترک کردهاید. بنابراین مهم است، هرچیزی که برای شما در کشورتان اتفاق افتاده است یا فکر میکنید در صورت بازگشت اجباری ممکن است اتفاق بیافتد، را به ما بگویید. شما باید نه صرفا درمورد شرایط در کشور مبدا خود، بلکه به دقت آنچه را که برایتان اتفاق افتاده بگوید.

اگر هرچیزی که برای تصمیم شما به ترک کشور خود مهم است را به ما بگویید، اداره مهاجرت میتواند ارزیابی درستی در مورد دلایل شما انجام دهد. افسر پرونده به منظور یافتن آنچه برای درخواستتان مهم است با پرسیدن سوالات به شما کمک میکند.

اگر هرگونه مدرکی یا چیز دیگری دارید که از اظهارات شما پشتیبانی میکند، باید همراه خود در بررسی پناهندگی بیاورید. در صورت لزوم، اداره مهاجرت مطالب را ترجمه خواهد کرد.

صحبت در مورد برخی مسائل دشوار است، اما همگی میتوانند برای صحبت با ما بسیار مهم باشند. افسر پرونده متعهد به محرمانه بودن وظیفه است و میتواند آنچه گفتید را صرفا به کسی بگوید که روی درخواست شما کار میکند. مترجم نیز مانند افسر پرونده متعهد به محرمانه بودن وظیفه است. در صورت نیاز میتوانید تقاضای وقفه در بررسی کنید.

اگر افسر مرد یا زن را ترجیح میدهید، باید در زمان مناسب قبل از بررسی به ما اطلاع دهید.

اغلب افراد پناهجو، حق برخورداری از وکیل عمومی را دارند. اگر شما مستحق وکیل عمومی هستید، اداره مهاجرت وکیلی مجرب تعیین خواهد کرد که به دنبال منافع شما بوده و در طول دوره بررسی درخواست شما توسط اداره مهاجرت، کمک حقوقی ارائه خواهد داد.

اداره مهاجرت مشاور حقوقی را تعیین کرده و هزینه آنرا پرداخت مینماید، اما مشاور حقوقی مستقل از اداره مهاجرت و دیگر مقامات عمل میکند. ممکن است فردی را پیشنهاد دهید، یا درخواست داشتن مشاور حقوقی زن یا مرد را نمایید. در زمان مناسب قبل از بررسی ما را مطلع سازید. حتی اگر شما مستحق داشتن مشاور حقوقی از طرف اداره مهاجرت نیستید، میتوانید مشاور حقوقی انتخاب کرده و خودتان هزینهاش را پرداخت کنید.

مترجم در بسیاری از نشستها با اداره مهاجرت شرکت میکند و آنچه گفته میشود را ترجمه مینماید. گاهی اوقات مترجم حاضر میشود و در مواقع دیگر از طریق تلفن یا صفحه نمایش شرکت میکند. هنگام صحبت کردن وقفههایی در نظر بگیرید تا مترجم بتواند آنچه را که گفتید تنظیم نماید. هنگامی که او قبل از شروع مجدد شما به صحبت ترجمه میکند، صبر کنید.

مترجمان باید به قوانین معینی پایبند باشند. قبل از ترجمه، مترجمان باید طرفین را از نقش خود، محرمانه بودن وظیفه خود و تعهدشان برای ترجمه هرچیز گفته شده در اتاق مطلع کنند. مترجمان آنچه گفته میشود، را بدون افزودن یا کاستن چیزی ترجمه مینمایند. مترجمان باید بیطرف باشند، به این معنی که آنها نباید نظرات خود در مورد سیاستها، مذهب یا هرچیز دیگر را ابراز کنند. مترجمان باید بیطرف باشند. به این معنی است که مترجم نباید درگیر شود، یا سعی بر کمک به کسی نماید، یا نشان دهد که در طول مکالمه طرف کسی است.

اگر مترجم را درک نمیکنید، یا به دلایل دیگر با او احساس راحتی نمیکنید بسیار مهم است که ما را مطلع سازید. شما میتوانید نشست را مختل کرده و درخواست مترجم دیگری نمایید. اگر مترجم مرد یا زن میخواهید از قبل در موقع مناسب به ما اطلاع دهید.

اگر مجوز اقامت به شما اعطا شد، میتوانید در سوئد زندگی و کار کنید. زمانیکه مجوز اقامت خود را دریافت کردید، باید به اداره مالیات سوئد (Skatteverket) بروید، وارد دفتر ثبت شهری خواهید شد و شماره شناسایی شخصی ارائه خواهید داد. کارت مجوز اقامت را به عنوان مدرک مجوز اقامت خود از اداره مهاجرت دریافت خواهید نمود. این کارت به واحد پذیرش شما ارسال خواهد شد.

رایجترین مجوز اقامت برای افرادی که درخواست پناهندگی در سوئد دارند، مجوز موقت است که به مدت یک یا سه سال اعتبار دارد.

به اغلب افرادی که به عنوان پناهنده سیاسی مجوز اقامت دریافت میکنند، یا واجد شرایط حمایت فرعی هستند، یا نیاز حمایتی دیگری دارند قبل از 20 جولای 2016 مجوز اقامت دائم اعطا میشود.

در 20 جولای 2016 سوئد قانون جدیدی را معرفی کرد. طبق قانون جدید، افرادی که به عنوان پناهنده سیاسی ارزیابی میشوند و در این مورد از 20 جولای 2016 رای دریافت میکنند، مشمول اعطای مجوز اقامت موقت به مدت سه سال میشوند.

افرادی که واجد شرایط نیاز به حمایت فرعی تشخیص داده میشوند و از 20 جولای 2016 در این مورد رای دریافت میکنند مشمول اعطای مجوز اقامت موقت به مدت 13 ماه میشوند.

افراد 17 تا 24 سال که در دوره آموزش عالی تحصیل میکنند میتوانند، تحت شرایط معین، به منظور تکمیل تحصیل خود مجوز اقامت طولانیتری دریافت کنند.

هنوز برای کودکان و خانوادههای دارای کودک که تا 24 نوامبر 2015 درخواست پناهندگی کردهاند ممکن است حداکثر مجوز اقامت دائم دریافت میکنند، در صورتیکه کودکان هنگام اتخاذ این رای توسط اداره مهاجرت هنوز زیر 18 سال باشند.

افراد دارای وضعیت پناهندگی سیاسی میتوانند به خانواده خود ملحق شوند.

افرادی که اظهارنامه وضعیت حمایت فرعی دریافت میکنند و تا 24 نوامبر 2015 درخواست پناهندگی کردهاند حداکثر میتوانند به خانواده خود ملحق شوند. به هر حال، افرادی که اظهارنامه وضعیت حمایت فرعی دریافت میکنند و بعد از 24 نوامبر 2015 برای پناهندگی درخواست کردند میتوانند صرفا موارد استثنایی به خانواده خود ملحق شوند.

هنگامیکه مجوز اقامت موقت منقضی میشود، میتوانید برای تمدید آن اقدام کنید. مهم است که قبل از انقضا، اما نه زودتر از سه ماه قبل از انقضای مجوز اقامت موقت برای تمدید اقدام کنید.

اگر هنوز نیاز به حمایت دارید، میتوانید مجوز اقامت تمدید شده دریافت کنید. همچنین اگر بتوانید نشان دهید که از طریق استخدام یا کسب و کار قادر به حمایت از خود هستید، مجوز اقامت دائم به شما اعطا میشود. افراد بین 17 تا 24 سال که در حال تحصیل در آموزش عالی هستند در برخی موارد میتوانند، مجوز اقامت طولانیتر دریافت کنند.

رد به این معنی است که اداره مهاجرت تعیین کرده است شما ملاک کافی برای ماند در سوئد را ندارید. اگر درخواست شما رد شده است، دو انتخاب دارید: میتوانید رای را قبول کنید و به کشور مبدا خود باز گردید، یا درخواست تجدیدنظر بدهید.

اگر درخواست پناهندگی شما رد شده است، رای در مورد امتناع از ورود یا اخراج دریافت خواهید نمود. این معمولا به مدت چهار سال از تاریخ اعمال رای، معتبر است. اگر در طول این مدت به سوئد بازگردید، ممکن است از ورود شما امتناع شود و مجددا اخراج شوید. در چین حالتی، شما مستحق بررسی مجدد پرونده خود یا حمایت از جانب اداره مهاجرت نخواهید بود.

اگر درخواست پناهندگی شما رد شده است، شما دیگر مستحق حمایت مالی نیستید. این امر برای بزرگسالانی که کودکان زیر 18 سال برای سرپرستی ندارند، اعمال نمیشود. حمایت مالی به معنی، برای مثال، خرجی روزانه و محل سکونت ارائه شده توسط اداره مهاجرت است. حقوق شما هنگامی متوقف میشود که رای رد ورود یا اخراج عملی میشود و دیگر نمیتوانید درخواست تجدیدنظر کنید، یا هنگامیکه ضربالاجل شما برای ترک داوطلبانه منقضی میشود. سپس باید سوئد را ترک کنید.

اگر درخواست تجدیدنظر را انتخاب کنید، به این معنی است که از یک دادگاه درخواست میکنید رای را بررسی کند. شما باید درخواست خود را به اداره مهاجرت ارسال کنید. این درخواست باید قبل از عملی شدن رای دریافت شود، که سه هفته بعد از تاریخ آگاهی از رای میباشد. اگر مشاور حقوقی دارید، او میتواند به شما کمک کند.

اداره مهاجرت ابتدا درخواست شما را ارزیابی خواهد کرد، تا ببیند رای باید تغییر کند یا خیر. اگر اداره مهاجرت در نظر نگیرد که رای نیاز به تغییر دارد، درخواست تجدیدنظر به دادگاه ارسال خواهد شد، که پرونده شما را بررسی خواهد نمود. اگر با تصمیم دادگاه مهاجرت موافق نیستید، میتوانید از دادگاه عالی مهاجرت (Migrationsöverdomstolen) بخواهید پرونده شما را بررسی کند.

دادگاه عالی مهاجرت صرفا پروندههای معینی را در نظر خواهد گرفت که در اصل برای هدایت تصمیمات آینده مهم هستند. اگر به شما توصیه می شود که دادگاه عالی مهاجرت درخواست تجدیدنظر شما را در نظر نگیرد، تصمیم بلافاصله اعمال می شود.

اگر نظرتان را تغییر دهید و درخواست تجدیدنظر خود را پس بگیرید، میتوانید اداره مهاجرت را مطلع سازید که رای در مورد عدم پذیرش را میپذیرید. در این حالت، دادگاه درخواست تجدیدنظر شما را لغو خواهد کرد و بررسی نخواهد شد.

شما فرصتی مطابق تاریخی که رای عدم پذیرش درخواستتان ترتیب اثر داده میشود برای ترک کشور دارید. رای به شما میگوید که چه مقدار زمان برای ترک کشور دارید و این مسئولیت شماست که به موقع کشور را ترک کنید. ممکن است از طرف اداره مهاجرت حمایت شوید، برای بازگشت به کشور مبدا خود یا کشور دیگری که حق زندگی در آنرا دارید. اداره مهاجرت ممکن است، برای مثال، از طریق ارتباط با کشور مبدا شما یا رزرو کردن سفرتان، به شما کمک کند.

همچنین برخی از افراد میتوانند به منظور کمک برای شروع به کار در کشور مبدا خود حمایت مالی دریافت کنند و تعداد معینی میتوانند از طریق حمایت استقرار مجدد، مانند کمک حقوقی کمک دریافت کنند، یا به آنها کمک شود که در کشور مبدا خود وارد بازار کار شوند. اگر مایلید بیشتر بدانید از افسر پرونده خود در مورد به اصطلاح بازسازی مجدد سوال کنید.

اگر در زمان ذکر شده در رای خود کشور را ترک نکنید، ممکن است ممنوعیت ورود مجدد دریافت کنید. سپس مجاز به ورود مجدد به ناحیه شینگن، بلغارستان یا رومانی برای یک دوره یکساله نخواهید شد. مهم است که بدانید کی باید کشور را ترک کنید.

همچنین اگر اداره مهاجرت معتقد باشد که داوطلبانه ترک نخواهید کرد، ممکن است ممنوعیت ورود مجدد دریافت کنید.

اگر رای در مورد رد ورود دریافت کنید که باید فورا اجرا شود، همواره ممنوعیت ورود مجدد دریافت خواهید کرد.

اگر اداره مهاجرت معتقد باشد که در بازگشت به کشور مبدا خود همکاری نمیکنید، ممکن است خرجی روزانه خود را از دست بدهید. همچنین اداره مهاجرت ممکن است شما را تحت نظر بگیرد یا بازداشت کند. تحت نظر به این معنی است که باید به طور مرتب در زمانها و مکانهای معین گزارش دهید. همچنین ممکن است مجبور شوید پاسپورت یا دیگر مدارک شناسایی خود را تحویل دهید. بازداشت به این معنی است که باید در مکان قفل شدهای زندگی کنید که اجازه ترک آنرا ندارید.

اگر اداره مهاجرت در نظر بگیرد، اعمال رد ورود یا اخراج ممکن نیست بر این اساس که شما همکاری نمیکنید، پلیس مسئولیت تضمین ترک کشور فرض میشود. پلیس حق احضار و جستجو برای شما را دارد، و ممکن است برای ترک کشور از اجبار استفاده کند.

اگر اطلاعات جدید بعد از دریافت عدم پذیرش نهایی ارائه شوند، اداره مهاجرت ممکن است در نظر بگیرد اطلاعات جدید به این معنی است که شما نمیتوانید اخراج شوید. مثلا ممکن است این باشد که وضعیت در کشور متبوع شما رو به وخامت گذاشته است یا این که شما بسیار بیمار شده باشید. اداره مهاجرت میتواند این امر را با پیشگامی خود یا بعد از درخواست شما در نظر بگیرد.

شما به نشستهای متعددی دعوت خواهید شد که به شما اطلاعاتی داده خواهد شد در مورد آنچه مهم است هنگام انتظار بدانید.

افسر پرونده در واحد درخواست خواهد گفت که برای مثال با توجه به، محل اقامت شما، امور مالی، مراقبت بهداشتی و تحصیل فرزندتان میتوانید چه حمایتی دریافت کنید.

بعد از اینکه واحد درخواست، درخواست پناهندگی شما را ثبت کرد به واحد پذیرش اختصاص داده خواهید شد. واحد پذیرش شما را به نشست اطلاعات گروهی دعوت خواهد کرد و به شما اطلاعات محلی ارائه خواهد شد در مورد مکانی که زندگی میکند.

همچنین واحد پذیرش هنگامی که مطلب جدید در مورد پروندهتان وجود دارد شما را به نشست دعوت میکند. هنگامی که رای دریافت میکنید، یک افسر پرونده توضیح خواهد داد که این رای چه معنی برای شما دارد و چه کاری باید انجام دهید.

اگر هرگونه سوالی دارید، میتوانید از واحد پذیرش خود بپرسید یا با واحد خدمات مشتری به شماره 235-235-0771 تماس بگیرید. ساعات تماس تلفنی واحد خدمات مشتری دوشنبه تا جمعه، 16:00-08:00 میباشد.

همچنین میتوانید در www.migrationsverket.se/asylum-persian ، مطالب بیشتری بخوانید.

در www.informationsverige.se میتوانید درباره چگونگی جامعه سوئد، مطالب بیشتری به دست آورید.

اگر نیاز فوری برای دسترسی به پلیس، آمبولانس یا آتشنشانی دارید، باید با 112 تماس بگیرید.

اگر میخواهید با پلیس در مورد موضوعی که ضروری نیست صحبت کنید، باید با 11414 تماس بگیرید.

اگر در مورد سلامتی یا مراقبت بهداشتی خود سوالی دارید، میتوانید با 1177 تماس بگیرید.

Last updated: 30 April 2020

Thank you for helping us improve our website!

If you wish to ask the Migration Agency a question you can find our contact details under the heading Contact us.

Visit us

Call us

Press Room

Sitemap

About the website

About cookies

پناهندگی در آلمان، اخذ اقامت آلمان از طریق پناهندگی ، شرایط و چگونگی پناهندگی در آلمان، بررسی خطراتی که افراد را تهدید می کند و روش های جایگزینی که می توان برای مهاجرت به آلمان انتخاب نمود در این مقاله به صورت کاملا علمی مورد تحقیق و بررسی قرار خواهد گرفت. در این مقاله به سوالاتی از قبیل چگونه به آلمان پناهنده شوم؟ شرایط پناهندگی به آلمان در سال ۲۰۲۰ چیست؟ نحوه درخواست پناهندگی به آلمان چگونه است؟ بهترین کیس برای پناهندگی در آلمان چیست؟ آیا پناهندگی با ورود قانونی به آلمان امکان پذیر است؟ چه خطراتی در راه پناهنده شدن به آلمان افراد را تهدید می کند؟ قوانین جدید پناهندگی در آلمان در سال ۲۰۲۰ کدام است؟ وکیل پناهندگی در آلمان چگونه گرفته می شود و چه کاری می تواند برای پناهنده انجام دهد؟ حقوق ماهانه پناهندگان به آلمان چقدر است؟ پاسخ داده خواهد شد.

امروزه در اکثر جوامع بحث مهاجرت بحثی گسترده در میان مردم می باشد و افرادی که قصد مهاجرت به کشورهای مختلف مانند آلمان را دارند از راه های متفاوتی برای این منظور اقدام می نمایند. در حال حاضر مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی در بین مردم بسیار رواج پیدا کرده است و برخی افراد برای مهاجرت به آلمان روش پناهندگی را بر می گزینند که این روش برای مهاجرت روش معقول و مناسبی نخواهد بود. موسسه حقوقی ملک پور( MIE اتریش) در مقاله ای که پیش روی شماست قصد دارد تا شرایط و قوانین جدید پناهندگی در آلمان ، نحوه ارائه درخواست پناهنده شدن به آلمان و ضمنا روشهای جایگزین پناهندگی به آلمان را برای شما بیان نماید و شما عزیزان را با شرایط سخت و خطرات پناهندگی در آلمان آشنا نماید تا در صورتی که قصد مهاجرت به آلمان را دارید، بتوانید از روش های مناسب و معقول برای مهاجرت بهره مند شوید. شایان ذکر است که این مقاله صرفاً به منظور بالا بردن سطح اطلاعات شما عزیزان و آگاهی از خطرات و پناهندگی در این کشور گردآوری شده است و موسسه حقوقی ملک پور هیچگونه خدماتی در جهت پناهندگی به آلمان نداشته و نخواهد داشت. شما سروران عزیز می توانید با مشاورین متخصص موسسه تماس حاصل فرموده و مشاوره رایگان دریافت کنید و یا سوالات خود را در بخش دیدگاه همین سایت مطرح نمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن به پاسخ سوالات خود دست پیدا کنید.

شما می توانید از طریق دریافت مشاوره رایگان شرایط و اطلاعات تماس خود را وارد کرده تا مشاوران ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند و شرایط شما را برای مهاجرت بررسی کنند.

کشور آلمان با مساحتی حدود ۳۵۷۱۲۱ کیلومتر مربع و جمعیتی حدود ۸۲ میلیون نفر در غرب اروپا واقع شده که با کشورهایی از قبیل لهستان، فرانسه، جمهوری چک، دانمارک، سوئیس، اتریش، لوکزامبورگ، هلند و بلژیک مرز مشترک دارد. گفتنی است که حدود ۸ میلیون نفر از جمعیت آلمان را مهاجران تشکیل می دهند؛ مهاجرانی که از طرق مختلف نظیر کار، تحصیل، سرمایه گذاری و یا حتی پناهندگی به آلمان مهاجرت نموده اند. زبان مردمان این کشور آلمانی است که به دلیل مهاجر پذیر بودن این کشور، برخی از مردمان این کشور به زبان های مختلف از جمله زبان انگلیسی صحبت می نمایند. برلین بزرگترین شهر آلمان و پایتخت این کشور است. آلمان دارای زمستان های سرد و سوزناک و تابستان های بسیار گرم است. آب و هوای کشور آلمان در فصل بهار بسیار مطلوب و دلپذیر است به طوری که بسیاری از توریست ها فصل بهار را برای گردشگری در آلمان که جاذبه های فراوانی برای صنعت توریسم دارد، انتخاب می نمایند. واحد پول این کشور مانند اکثر کشور های عضو اتحادیه اروپا، یورو است.

مشاوره رایگان پناهندگی

داشتن تولیدات ناخالص داخلی و از طرفی نرخ بیکاری پائین از بارز ترین شاخص های اقتصادی کشور آلمان می باشند. آلمان به عنوان صنعتی ترین کشور اروپا شناحته شده است و داشتن شرایط بسیار مطلوب از لحاظ اقتصادی موجب شده است که سالانه بسیاری از افراد آلمان را به عنوان مقصد نهایی مهاجرت انتخاب نمایند. برای امر مهاجرت به آلمان انتخاب مسیر مهاجرتی درست شرط اول متقاضیان این امر می باشد. لکن برای افرادی که مسیر اخذ اقامت آلمان از طریق پناهندگی را انتخاب نمودند ذکر و یادآوری این مورد بسیار اهمیت دارد که پناهندگی در آلمان بخاطر داشتن خطرات زیاد در راه رسیدن به این کشور و نیز ترافیک تقاضاهای پناهندگی بعد از ورود به خاک آلمان مسیر مناسبی نبوده و بهتر این است که با کمک مشاوران زبده و کارآمد و دارای سوابق درخشان، مسیر بهتر و امن تری جایگزین گردد.

برای پناهندگی در آلمان مطابق با کنوانسیونی که در سال ۱۹۵۱ در ژنو برای پناهندگان تصویب شد بدین شرح است که افرادی که در کشور خود و به صورت های مختلف مورد اذیت قرار می گیرند می توانند در کشورهای دیگر درخواست پناهندگی دهند و در صورتی که با درخواست آنها موافقت شود می توانند اقامت و سپس تابعیت آن کشور را اخذ نمایند. این مقاله توسط مشاورین زبده موسسه حقوقی ملک پور(MIE اتریش) نوشته شده است و هر گونه سوء استفاده از مطالب آن غیرقانونی و حرام است و این موسسه هیچ گونه رضایتی ندارد. افرادی که درخواست اخذ اقامت آلمان از طریق پناهندگی را مطرح می نمایند، در شرایط و موقعیت سخت به سر خواهند برد. همچنین باید تا زمانی که درخواست پناهندگی افراد مورد بررسی قرار نگرفته است در کمپ های پناهندگی در آلمان زندگی کنند. بهتر است این را بدانید افرادی که درخواست پناهندگی به آلمان را مطرح می نمایند امکان کار و یا تحصیل به صورت قانونی را ندارند و تنها زمانی می توانند به صورت قانونی فعالیت نمایند که با درخواست پناهندگی افراد در کشور موافقت شود.

در این قسمت از مقاله به تشریح خطرات مهاجرت از طریق پناهندگی در آلمان خواهیم پرداخت. اقدام برای مهاجرت از کشوری به کشور دیگر دلایل مختلفی دارد. حال این دلایل می تواند تجربه یک زندگی بهتر، تحصیل یا پیدا کردن موقعیت شغلی بهتر یا رهایی از مشکلات موجود در کشور مبدا باشد. بخشی از متقاضیانی که تصمیم به مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی دارند، با این تفکر که حصول موفقیت از این روش آسان است آن را انتخاب می نمایند. باید خاطر نشان گردد که مسیر پناهندگی پر دردسر ترین و پر ریسک ترین مسیر برای مهاجرت است، این مسیر آسیب ها و خسارات جانی و مالی جبران ناپذیری به همراه دارد و به هیچ عنوان امر آسانی نیست. در روش پناهندگی در آلمان تمامی پناهجویان پس از رسیدن به کشور مقصد می بایست مدت های نامشخصی را در کمپ های پناهندگی که فاقد هرگونه امکانات بهداشتی و رفاهی معمولی است مستقر شوند تا درخواست پناهندگی این افراد بررسی و پاسخ داده شود.

در این دوره انتظار رد یا قبولی کیس پناهندگی به آلمان ، امکان ابتلا به انواع بیماری ها بدلیل وجود آلودگی ها و عدم بهداشت کافی در انتظار پناهندگان وجود دارد و این آوارگی و سرگردانی ممکن است مدت زمان بسیاری به طول بی انجامد و پناهجویان پاسخی دریافت نکنند. بر اساس آمار و ارقام رسیده حدود هزار نفر از متقاضیان پناهنده شدن به آلمان در سال ۲۰۱۸ در دریاها غرق شدند که هیچ اطلاعات آماری و مشخصات فردی از این افراد وجود نداشته و بعد از پیدا شدن اجساد تشخیص هویت ها انجام شده است. تقاضا برای پناهندگی در آلمان در ماه سپتامبر تا آگوست ۲۰۱۹ از ۱۲٫۱۰۵ نفر به ۱۰٫۸۲۵ نفر کاهش یافته است که در نمودار زیر قابل مشاهده است:

از دیگر مشکلات پناهندگی در آلمان این است که فرد متقاضی تا سال های مدید اجازه ورود به کشور خویش را نداشته و در صورت مردود شدن درخواست پناهندگی، دیپورت شده و بعد از ورود به کشور مبدا مشکلات خاص خود را خواهند داشت و از طرفی کشور آلمان به دلیل داشتن ترافیک بالای متقاضی برای پناهندگی، مقداری سختگیری مضاعف را در دستور کار گذاشته و پس از آن تا حدودی خارج از ضوابط کنوانسیون ژنو عمل می نماید.

بسیاری از پناهندگان در روش اخذ اقامت آلمان از طریق پناهندگی با شرایط سختی رو به رو هستند و تا زمانی که در کمپ های پناهندگی زندگی می کنند نبود اطمینان در بین افراد و همچنین نبود امکانات و بهداشت می تواند مشکلات بسیاری را برای افراد به وجود بیاورد. افرادی که در آلمان درخواست پناهندگی می نمایند باید بدانند که باید مدتی را در کمپ های پناهندگی در آلمان و در کنار افرادی با ملیت های متفاوت زندگی نمایند تا درخواست پناهندگی افراد توسط مقامات دولت آلمان مورد بررسی قرار گیرد. در مورد کمپ های پناهندگی آلمان بهتر است بدانید که این کمپ ها در شهرهای بزرگ و کوچک در آلمان قرار دارند. همچنین کمپ های پناهندگی در آلمان دارای اتاق های کوچک و فاقد امکانات بهداشتی، درمانی هستند.

⭐️ محصول ویدئویی بی سابقه برای مشتاقان پیدا کردن کار در خارج از کشور ⭐️

شما با تهیه و تماشای این محصول ویدئویی می توانید به تنهایی ( بدون کمک وکیل مهاجرت ) در خارج از کشور کار پیدا کرده و برای اخذ اقامت خود اقدام نمایید.

 متقاضیان امر اخذ اقامت و تابعیت آلمان از طریق پناهندگی می بایست بعد ورود به مرز این کشور در سریع ترین زمان ممکن، درخواست پناهندگی خویش را به پلیس مرزی آلمان همراه با ادله کافی برای اثبات شرایط ادعا شده ارائه دهند یا اگر در صورت حضور در داخل شهری از شهرهای آلمان، می بایست به اداره پلیس آن منطقه مراجعه نموده و در خواست پناهندگی خویش را ارائه نمایند. پس از ثبت در خواست متقاضیان در اداره پلیس یا پلیس مرزبان، متقاضی به کمپ های پناهجویان در آلمان مشایعت شده و می بایست در آن شرایط ناگوار کمپ ها مدت نا مشخصی را به انتظار پاسخ تحمل نمایند. آلمان کشور بسیار صنعتی بوده که سالانه افراد کثیری تمایل به اخذ پناهندگی در آلمان را دارند از این رو افراد می بایست کیس پناهندگی خویش من جمله جنگ، دین و مذهب، سیاست و… را درخواست ارائه شده مشخص نموده و برای اثبات آن ادله کافی همراه داشته باشند.

سپس برای متقاضی پرونده پناهجویی تشکیل می گردد و بعد از آن به متقاضی گواهی اقامت موقت ارائه می گردد.

گفتنی است که پناهندگی با ورود قانونی به آلمان یا ارائه درخواست پناهندگی آلمان با ویزای توریستی امکان پذیر است اما رأی دادگاه برای افرادی که قانونی یا غیر قانونی خود را به خاک آلمان رسانده اند هیچ تفاوتی ندارد و دادگاه تنها واقعیت ادعای متقاضی را بررسی خواهد نمود.

بعد از بررسی و در صورت مردود شدن تقاضای پناهندگی، متقاضی می تواند به رای صادره اعتراض نموده و درخواست تجدید نظر خواهی داشته باشد که در صورت تکرار عینی رأی متقاضی باید آلمان را ترک نماید .اگر از زمان اقامت کوتاه مدت متقاضی در کمپ های پناهجویی آلمان، سه ماه بگذرد، پناهنده می تواند در خواست کار داده و مشغول به کار گردد و بعد از گذشت سه سال در صورتی که زبان آلمانی مسلط باشد در خواست اقامت آلمان بصورت دائم دهد. در ادامه به شرح کامل انواع کیس های پناهندگی در آلمان خواهیم پرداخت.

پناهندگان در آلمان ۳ نوع محل اقامت در آلمان خواهند داشت که باید در زمان پناهندگی در این محل ها سکونت داشته باشند که این محل ها عباتند از:

۱: مراکز پذیرش اولیه در آلمان                   ۲: مراکز اقامت جمعی در آلمان                     ۳: محل اقامت غیر متمرکز در آلمان

مراکز پذیرش اولیه مراکزی است که ابتدا افراد در آن سکونت خواهند داشت و حداقل مدتی که افراد باید در این مکان سکونت نمایند ۶ ماه خواهد بود. مراکز پذیرش اولیه برای پناهندگان دارای امکانات متفاوتی است و این مراکز در شهرهای مختلفی مانند بایرن، وستفالن و . . . . قرار گرفته اند.

افرادی که به مدت ۶ ماه در مراکز اقامت اولیه سکونت داشته اند به مراکز اقامت جمعی برای ادامه سکونت و روند درخواست پناهندگی در آلمان خود فرستاده خواهند شد.

افرادی که در آلمان درخواست پناهندگی در آلمان می نمایند توسط پلیس و اداره مهاجرت آلمان مورد بررسی قرار خواهند گرفت همچنین به محض درخواست پناهندگی از آنها اثر انگشت گرفته می شود تا به محض ورود به کشور دیگر و درخواست پناهندگی به کشور ابتدایی برگرداننده شوند.

کیس های قابل قبول پناهندگی به آلمان کدامند؟ بهترین کیس برای پناهندگی در آلمان چیست؟‌ این بخش از مقاله برای پاسخ این قبیل به نگارش درآمده است. همان طور که در دیگر قسمت های این مقاله ذکر شد، پناهجو به فردی اطلاق می گردد که در کشور خود به خاطر پاره ایی از مسائل دچار آزار و اذیت، تهدیدات جانی و حتی مالی شده باشد. این مسائل می توانند مواردی از قبیل جنگ های داخلی یا بیرون یک کشور، مسائل سیاسی و اجتماعی، جنسیتی، مشکلات نژادی و همچنین مسائل دینی و مذهبی باشد. به عبارت دیگر این قبیل مسائل و مشکلات کیس های پناهندگی می باشند. برای درخواست پناهندگی در آلمان فرد پناهجو می بایست یکی از کیس های فوق را معرفی و برای ادعای خود ادله کافی بیاورد. متقاضی به هیچ عنوان نباید دروغ بگوید چراکه کارشناسان و بازرسان دادگاه ها و متخصصین امور مهاجرت بسیار زبده و با تجربه هستند و با طرح چند سوال می توانند تفاوت سخن راست از دروغ را تشخیص دهند.

افرادی که به دلیل اعتقادات فاشیستی رایج در کشور خود مشکلاتی را دچار شوند یا به انحای مختلف در کشور خویش دچار مشکلات نژادپرستانه بوده و جز بومیت و اقلیت های خاصی باشند و به هر نحو به این دلایل دچار آزار و اذیت واقع شوند کیس مشکلات نژادی را می توانند انتخاب نمایند.

افرادی در داخل کشور خود دچار جنگ ها و اغتشاشات داخلی هستند یا کشورشان با کشوری دیگر در جنگ و درگیری باشد و دچار تهدیدات مالی و جانی شده اند می توانند کیس جنگ را انتخاب نمایند.

افرادی که در کشور خود به خاطر داشتن اعتقادات سیاسی خاص دچار شکنجه ها و تهدیدات باشند و همچنین آزادی ابراز اعتقادات سیاسی را نداشته باشند و به این دلایل دچار مشکلات جدی با حاکمیت شده باشند می توانند کیس سیاسی را انتخاب نمایند.

افرادی که به هر دلیلی دارای تمایلات جنسی خاص باشند و در کشور خویش آزادی بروز این تمایلات را نداشته باشند می توانند به کشور دیگری که از این حیث در موضع حمایت قرار دارد در خواست پناهندگی داده و کیس جنسیتی را مطرح نمایند

اشخاصی که در کشور خود قادر به ادای مناسک مذهب خود نیستند یا در صورتی که قصد ترویج مذهب خود دارند اما دولت کشور مبدا با این امر مخالفت نموده یا با کیش جدید فرد با خشونت رفتار می نماید، می توانند به آلمان درخواست پناهندگی دهند.

مشاوره رایگان پناهندگی

در مورد اینکه بهترین کیس پناهندگی در آلمان چیست؟ باید گفت که چنانچه متقاضی ادعای خود را در کیس انتخابی اش اثبات نماید می تواند بهترین کیس برای وی باشد.

فایل ویدئویی موسسه حقوقی ملک پور در مورد روشهای مهاجرت

فایل صوتی موسسه حقوقی ملک پور در مورد روشهای مهاجرت

فایل صوتی موسسه حقوقی ملک پور در مورد نا امیدی در مهاجرت

فایل صوتی پر از انرژی مثبت موسسه حقوقی ملک پور ( بدون محدودیت limitless )

پناهندگی در آلمان را باید یکی از خطرناکترین راه های مهاجرت به آلمان در نظر گرفت . راه های بسیار زیادی برای مهاجرت به آلمان وجود دارد ولی باید تمامی راه های ورود قانونی را بررسی نمایید و از پناهندگی در آلمان دوری کنید و در نهایت بهترین آن را انتخاب نمایید . باید این مورد را در نظر داشت که پناهندگی در آلمان ضررهای بسیار زیادی برای فرد مهاجر خواهد داشت و در بعضی واقع فرد مهاجر امکان ادامه ی مسیر را در خود نمیبیند .

با توجه به خطراتی که در مسیر پناهندگی در آلمان افراد را تهدید می کند به شما پیشنهاد می شود از طریق روش های قانونی اقدام کنید تا در مسیر مهاجرت با آرامش خاطر قدم بگذارید و در کشور مقصد از مزایای اجتماعی مناسبی برخوردار شوید. در این قسمت از مقاله پنج روش قانونی مهاجرت از جمله کار، تحصیل، سرمایه گذاری، تولد و ازدواج را به صورت خلاصه شرح می دهیم تا بتوانید بهترین روش را برای جایگزینی پناهنده شدن به آلمان انتخاب نمایید.

یکی از محبوب ترین روش های قانونی برای مهاجرت به آلمان ، کار در این کشور می باشد. برای اخذ ویزای کار در آلمان از دو روشJob offer  و  Job seeker(ویزای جستجوی کار ۶ ماهه) امکان پذیر است. در روش Job offer شما می بایست در آلمان از سمت کارفرما پیشنهاد شغلی داشته باشید تا دعوت نامه کاری صادر گردد. در روش ویزای Job seeker به شما اجازه می دهند به مدت شش ماه در کشور آلمان به جست و جوی کارفرما بپردازید و پس از اینکه توانستید کار مورد نظر را مرتبط با رشته تحصیلی خود بیابید، می توانید برای دریافت اقامت کاری درخواست فرمایید. برخی از رشته ها مانند آی تی، مهندسی برق و الکترونیک، صنایع غذایی، مهندسی مکانیک و.. جز مشاغل مورد نیاز آلمان می باشد و افراد فرصت خوبی را برای کاریابی خواهند داشت. برای اخذ ویزای کار آلمان شما نیاز به ارئه مدرک زبان آلمانی در سطح B1 آلمانی و سابقه کاری بالای سه سال می باشد.

با توجه به اینکه آلمان جز کشورهایی است که از نرخ بیکاری بسیار پایینی برخواردار می باشد، به همین جهت افرادی جویای کار هستند برای این کشور اقدام می کنند. همانطور که در نمودار زیر مشاهده می فرمایید نرخ بیکاری در آلمان ۳٫۱ می باشد و این نشان دهنده این است اکثریت افراد توانسته اند کار مورد نظر خود را پیدا نمایند.

با توجه به اینکه کشور آلمان از نظام آموزشی رایگان برخوردار است به همین جهت سالانه دانشجویان بین المللی بسیاری از سراسر نقاط جهان برای تحصیل در آلمان اقدام می کنند تا بتوانند از شرایط تحصیل در این کشور بهره مند شوند. شما می توانید برای مقاطع لیسانس، فوق لیسانس و دکترا در آلمان برای دانشگاه های دولتی و خصوصی اقدم کنید. در ادامه به صورت مختصر شرایط تحصیل در مقاطع مختلف را برای شما بیان خواهیم نمود.

برای تحصیل در دانشگاه های دولتی آلمان در مقطع لیسانس به دوزبان آلمانی و انگلیسی امکان پذیر است. در دانشگاه آلمانی زبان می بایست در سطح B1 آلمانی مدرک زبان داشته باشید. تحصیل در آلمان برای مقطع لیسانس ۴ سال به طول می انجامد. برای ورود به دانشگاه های دولتی نیاز به قبولی کنکور در دانشگاه های معتبر ایران می باشد. در این مقطع دانشجویان بین المللی اجازه کار خواهند داشت. دانشجویان بین المللی برای تحصیل در دانشگاه انگلیسی زبان باید مدرک زبان آیلتس ۶ ارائه دهند. همانطور که در قسمت بالا ذکر شد شما می توانید در دانشگاه های خصوصی هم تحصیل کنید که هزینه تحصیل به صورت میانگین حدود ۱۲٫۰۰۰ یورو تا ۲۰٫۰۰۰ یورو متغیر می باشد.

برای تحصیل در مقطع فوق لیسانس ارائه مدرک تحصیلی لیسانس الزامی می باشد. گپ تحصیلی برای افرادی که تصمیم به تحصیل در مقطع فوق لیسانس دارند، بسیار حائز اهمیت است و این به این معناست که از اخذ مدرک لیسانس تا زمانی که می خواهند برای فوق لیسانس اقدام کنند نباید بیشتر از ۴ تا ۵ سال فاصله باشد. دانشجویانی که بین المللی هستند و برای تحصیل در آلمان اقدام می کنند می بایست مدرک تحصیلی لیسانس آن ها در دفتر بین المللی به نام Akademisches Auslandsamt ارزیابی شود. ارائه مدرک زبان در این مقطع الزامی می باشد که با توجه به رشته و دانشگاه سطح دانش زبان متفاوت است. در مقطع فوق لیسانس دانشجو اجازه کار ۳۰ ساعت در هفته خواهد داشت.

در مقطع دکترا دریافت پذیرش به سهولت صورت نمی گیرد، زیرا در این مقطع از ابتدا شما می بایست استاد راهنما و یا سوپروایزر در کشور آلمان پیدا کنید تا با توجه به داشتن شرایط لازم و رزومه قوی مورد قبول واقع شوید. برای تحصیل در مقطع دکترا و ارائه رزومه قوی شما باید مقالات ISI ، معدل بالا و مدرک زبان آیلتس ۷ داشته باشید تا مورد توجه استاد راهنما قرار گیرید و بتوانید برای پذیرش در دانشگاه ها آلمان اقدام فرمایید.

در کشور آلمان بورسیه تحصیلی شامل دانشجویان بین المللی می شود که شرایط خاص داشته باشند. به طور معمول اخذ بورسیه در مقاطع لیسانس و فوق لیسانس برای دانشجویان بین المللی راحت نیست. معمولا در مقطع دکترا با توجه به داشتن شرایط لازم و رزومه قوی امکان اخذ بورسیه وجود دارد. در آلمان بورسیه های متفاوتی وجود دارد که در جدول زیر می توانید با چند بورسیه در آلمان آشنا شوید.

روش دیگری برای جایگزینی پناهندگی در آلمان وجود دارد و آن اخذ اقامت و تابعیت آلمان از طریق روش سرمایه گذاری می باشد. یکی از روش های سرمایه گذاری در آلمان ، ثبت شرکت می باشد. برای تاسیس شرکت در آلمان، سرمایه اولیه ۲۵٫۰۰۰ یورو می باشد که تحت عنوان سرمایه اولیه تلقی می گردد. متقاضی با اخذ اجازه کار در شرکت مذکور می تواند اقامت موقت دریافت نماید و بعد از گذشت ۵ سال به اقامت دائم دست یافته و می بایست اعتبار اقامت موقت برای ۵ سال دیگر تمدید گردد که در سال سوم می توان درخواست پاسپورت ارائه داد. لازم به ذکر است که برای این قبیل سرمایه گذاری ها ، ارائه بیزینس پلن یا طرح توجیهی اقتصادی الزامی بوده همچنین مورد تائید دولت آلمان باشد.

یکی دیگر از روش هایی که می توان جایگزین پناهندگی در آلمان کرد، روش ازدواج می باشد. اگر شخصی با یکی از افرادی که از تبعه آلمان است ازدواج کند، از همین جهت می تواند به اقامت و پس از آن به تابعیت آلمان را دریافت کند. فرد با ۳ سال حضور در کشور آلمان در کنار همسر خود قادر است برای تابعیت و شهروندی آلمان درخواست دهد. البته لازم به ذکر است که شخص آلمانی باید ثابت کند که شرایط لازم و از درآمد کافی برای حمایت از همسر خود در آن کشور را دارد.

یکی دیگر از روش های جایگزین پناهندگی در آلمان، اقامت از طریق تولد می باشد. با توجه به اینکه برای اعطای تابعیت از طریق تولد کشورها از دو قاعده خاک و خون تبعیت می کنند. به طور کلی عموماً کشورهای اروپایی از قاعده خون پیروی می کنند. آلمان هم جز کشورهایی است که قاعده خون را به عنوان رویکرد اصلی در جهت اعطای تابعیت قبول کرده است. این نیز به این معنا است که اگر نوزادی در آلمان به دنیا بیاید زمانی می تواند پاسپورت آلمان را دریافت کند که پدر و یا مادر او آلمانی باشد.

مطالعه مقالات زیر می تواند برای شما بسیار مفید باشد و اطلاعات بیشتری در مورد نتایج و آثار مهاجرت به آلمان و دیگر کشورهای اروپایی در اختیار شما قرار دهد :

روشهای اخذ بلوکارت Blue Card‌ اتحادیه اروپا

شرایط اخذ بلوکارت آلمان

✅ شرایط مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی چگونه است؟

افرادی که خوف دارند و این خوف آنها دلیل منطقی از قبیل از دست دادن جانشان و شکنجه در کشور خود را دارند برای پناهندگی به آلمان یا هر کشور دیگری می توانند اقدام می کنند.

✅ هزینه پناهندگی به آلمان چقدر است؟

بسیاری از افراد با دریافت ویزای توریستی و یا به صورت قاچاقی از روش پناهندگی اقدام می کنند و در اکثر اوقات با توجه به شرایطشان با همان هزینه ها امکان اقدام از روش های قانونی مهاجرت به آلمان را دارند.

✅ کیس های پناهندگی به آلمان کدامند؟

کیس های پناهندگی آلمان معمولا شامل کیس های سیاسی، مذهبی، اجتماعی می شوند و افرادی که در این زمینه ها مشکل دارند و در جامعه خود در امان نیستند از این روش درخواست می دهند که می بایست قید گردد اکثر این افراد می توانند از روش های قانونی اقدام کنند.

✅ چه کسانی می توانند برای پناهندگی به آلمان درخواست دهند؟

افرادی که در کشور خود از لحاظ سیاسی، مذهبی، اجتماعی یا قومی قبیله ای و جنگی خوف دارند و در جامعه خود در امان نیستند از این روش درخواست می دهند که می بایست قید گردد اکثر این افراد می توانند از روش های قانونی اقدام کنند.

✅ آیا پناهندگی به آلمان با ویزای توریستی امکان پذیر است؟

یکی از روش هایی که افراد درخواست پناهندگی می دهند از طریق ویزای توریستی می باشد و همین موضوع باعث شده که کشور های مختلف در اعطای ویزا های توریستی به ایرانیان تردید داشته باشند.

✅ آیا روشی بهتر از پناهندگی برای مهاجرت به آلمان وجود دارد؟

روش های مهاجرت قانونی نظیر تولد، ازدواج، کار، تحصیل و سرمایه گذاری روش هایی هستند که می توانید از طریق آنها با توجه به شرایط خود بصورت ثانونی به کشور آلمان مهاجرت نمایید.

✅ چگونه می توان با وکیل پناهندگی در آلمان ارتباط برقرار کرد؟

موسسه حقوقی ملک پور هیچگونه خدماتی در زمینه پناهندگی ندارد و مطالبی که بر روی سایت قرار گرفته صرفا جهت اطلاع رسانی از چند و چون و مراحل این روش می باشد.

✅ آیا پناهندگی تضمینی آلمان حقیقت دارد یا کلاهبرداری است؟

در امر مهاجرت هیچگونه تضمینی وجود ندارد و در صورتی که پرونده شما مورد قبول واقع نشود، اقامتی نیز به شما تعلق نخواهد گرفت.

پناهندگی در آلمان، شرایط پناهندگی در آلمان و تمام ریسک ها و خطرات آن و روش های جایگزینی که می توان به صورت قانونی مهاجرت نمود را در این مقاله مورد بررسی قرار دادیم. با توجه به اینکه پناهندگی در آلمان باعث می شود که شخص از منزلت اجتماعی برخوردار نباشد و نتواند از مزایای شهروندی بهره مند شود به همین جهت پیشنهاد می شود از روش های قانونی کار، سرمایه گذاری و تحصیلی اقدام فرمایید تا بتوانید اقامت دائم و تابعیت کشور آلمان را اخذ نمایید. از این رو موسسه حقوقی ملک پور (MIE اتریش) با سابقه درخشان در امر مهاجرت و همچنین با بکار گیری جوانان مستعد در امر مشاوره و نیز همکاری با بهترین وکلای مهاجرتی در سراسر دنیا آماده خدمات رسانی به متقاضیان محترم در عرصه مهاجرتی می باشد. اگر تصمیم برای مهاجرت به آلمان دارید می توانید با موسسه حقوقی ملک پور تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان تلفنی در جهت راه های جایگزین پناهندگی در آلمان راهنمایی بگیرید. همچنین اگر سوالی در ذهنتان به وجود آمد می توانید در انتهای مقاله یا در انجمن پرسش و پاسخ مهاجرتی این وبسایت در قسمت دیدگاه مطرح کنید تا سریعا پاسخ آن را دریافت کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

دیدگاه

سلام وقت بخیر. من ۲۶ سالمه. لیسانس مهندسی بهداشت حرفه ای (HSE) دارم. حدود یک سال و نیم سابقه کار دارم. با سرمایه حدود ۱۰۰ میلیون. لطفا راهنمایی کنید آیا میتونم مهاجرت کنم یا نه؟ ممنون از شما

سلام. با توجه به شرایط مالی و سابقه کاری کم در حال حاضر برای شما این موضوع امکانپذیر نیست

سلام وقت بخیر من ۳۱سالمه کارشناسی برق قدرت دارم مجرد مدرس موسیقی هم هستم و توزمینه تصفیه پساب صنعتی طرح دارم که ازصداسیما ازم فیلم گرفتن ولی طرح وپروژم اینجا باشکست روبرو شد وهیچ آینده ایی اینجا ندارم چطوری میتونم باتوجه به این شرایط درخواست اقامت یا پناهندگی یاهرروش دیگه ایی بکنم ممنون ؟

سلام دوست عزیز. رشته تحصیلی شما (مهندسی برق) بسیار عالی و در بیشتر کشورها از جمله آلمان و اتریش مورد نیاز می باشد. به هیچ عنوان روش پناهندگی به شما توصیه نمی شود. زیرا شما می توانید با بهترین وجه ممکن و با یک مهاجرت قانونی با ارزش مثل مهاجرت کاری اقدام کنید و بهترین اقامت را دریافت کنید

سلام میخواستم بپرسم آیا من وهمسرم باسن بالای ۵۵ سال وداشتن ویزای نولتی تاسال۲۰۲۱ میتوانیم درآلمان درخواست پناهندگی بدهیم جون فرزندم درآلمان ساکن است وبچه آلمانی داردوفرزنددیگری درایران ندارم ممنون میشم راهنمایی کنید یکدنیا تشکروسپاس

سلام دوست عزیز. به هیچ عنوان روش پناهندگی را پیشنهاد نمیکنیم

ماخانواده جمعا۳نفره ودخترم ۱۳ساله هست با۴۰۰ملیون پول میتوانیم ویزای سرمایه گذاری ونهایتا اقامت بگیریم؟ایاباسرمایه گذاری سودی ودرآمدی نیز برای ادامه زندگی به ماتعلق میگیرد؟ امکان رفت وبرگشت برامون هست؟سپاسگذارم

سلام دوست عزی چنانچه شما اقامت سرمایه گذاری داشته باشید برای رفت و امد محدودیتی نخواهید داشت .البته پشتوانه مالی شما نیاز به تقویت چندین برابری دارد تا منجر به اقامت گردد

سلام و خسته نباشید خدمت شما . شرایط اقامت گرفتن از طریق ویزایی توریستی چگونه است؟ ایا این کار شدنی است؟ حدقل هزینه برای این کار چقدر است؟

سلام و عرض ادب دوست عزیز با ویزای توریستی نمی توان اقامت گرفت و با اتمام مدت اقامت می بایست کشور مقصد را ترک کرد .

سلام من ارتشی هستم واز شرایط کنونی اصن رضایت ندارم آیا ارتشی بودنم میتونه روند کارم رو جلو بندازه ممنون

سلام عرض ادب دویت عزیز موسسه حقوقی ملکپور درخصوص پناهندگی مشاوره و اقدامی ندارد

من لیسانس اتاق عمل دارم. و درخواست پناهندگی دارم لطفا کمکم کنین

سلام و عرض ادب دوست عزیز موسسه حقوقی ملک پور در خصوص پناهندگی مشاوره و اقدامی ندارد.توصیه میگردد جهت بررسی شرایط شما برای راههای قانونی با موسسه تماس حاصل فرمایید

سلام خسته نباشید اقای ملک پور من۲۸ سالمه و لیسانس ادبیات هستم،پایان خدمت دارم و مجردم!با سرمایه کم،هیچ اینده ای در ایران نمیبینم،میخاستم از طریق پناهندگی مهاجرت کنم ولی ویدیو شما در این رابطه رو دیدم پشیمون شدم!بهترین راه مهاجرتم رو از طریق کار دیدم ولی رشته ای که من خوندم هم در خارج از کشور ارزشی و موقعیت شغلی نداره،آیا شغلی هست که خارج از ایران بنده رو قبول کنن؟ممنون میشم راهنمایی کنید و منو ازین فکرای پریشون راحت کنید با تشکر

سلام دوست عزیز. رشته شما شانس کار نخواهد داشت. شما می تونید ابتدا یک برنامه ریزی درست داشته باشید. اول زبان انگلیسی یا آلمانی رو تقویت کنید بعد برای ویزای تحصیلی اقدام کنید

سلام بنده ۲۱ سالمه و دانشجوی سال آخر کارشناسی نقاشی هستم.قصد مهاجرت به آلمان دارم از طریق تحصیل برای ارشدم خاستم اقدام کنم منتهی من هیچ سرمایه ای ندارم،مجرد هستم در رشته تحصیلی خودم رزومه خوبی دارم و مشغول یادگیری زبان آلمانی هستم ممنون میشم اگر راهنمایی کنید

سلام دوست عزیز یکی از مهم ترین فاکتورهایی که برای مهاجرت تحصیلی باید در نظر بگیرید تمکن مالی است. اگر شما بتوانید تا حدی سرمایه خود را ارتقا دهید میتونید برای دانشگاه های رایگان المان اقدام کنید.

ممنونم.تقریبا چقدر باید سرمایه جور کنم برای ارزون ترین دانشگاه؟

دوست عزیز برای ابتدای امر شاید شما نیاز دارید که حدود ۱۴ -۱۸ هزار یورو به عنوان سرمایه داشته باشید.

سلام من زیر سن قانونی هستم یکی از آشناهامون هم تو المانه ولی هنوز نمیتونه برام دعوت نامه بفرسته رابطی هم ندارم منو تا مرض ببره محصل هستم و ورزش رو هم دونبال میکنم لطفا راهنماییم کنید تابعیت المان رو بگریم .

سلام و عر ضادب دوست عزیز موسسه mie در خصوص پناهندگی مشاوره و اقدامی ندارد .

با سلام بنده فوق لیسانس عمران و ۳۵ ساله و ۶ سال سابقه بیمه و متاهل و دارای یک فرزند ۴ ساله هستم. خانم بنده دانشجوی دکتری زبانشناسی در ایران هستند و برای فرصت مطالعاتی شش ماهه قصد سفر به ایتالیا دارند.من و دخترم هم درخواست ویزا توریستی دادیم که به همراه ایشان به ایتالیا سفر کنیم.با فرض قبول ویزا توریستی که بمدت ۳ ماه برای ما صادر میشود.ما قصد داریم که به آلمان رفته و پس از شش ماه زندگی در آنجا و رفع قانون دوبلین در مورد خودمان درخواست پناهندگی دهیم .سوال اینکه شانس قبولی در این حالت چقدر هست و آیا این مسیر با وجود این فرصت که میتواند در مدت کوتاه حاصل شود منطقی بنظر میرسد یا خیر؟ ممنون

سلام و عرض ادب دوست عزیز صرف نظر از اینکه موسسه حقوقی ملک پور در خصوص پناهندگی مشاوره و اقدامی ندارد ، دوست عزیز شرایط تحصیلی شما و همسرتان بسیار عالی ست و شما از طرق دیگر مهاجرت می توانید به روشی که در خور شان و شخصیت شماست مهاجرت نمائید .

سلام و خسته نباشدی بابت ارایه مطالب خوبتون. من ۳۱ سالمه و کاردانی کامپیوتر نرم افزار دارم. معلولیت از انگشتان دارم. آیا من اگه به صورت غیر قانونی به آلمان برم، میتونم اقامت بگیرم؟ و دلایلی که بیشتر در رابطه با اتفاقاتی که توی ایران برام میفته براشون بگم، ممکنه قبول بشم؟ تشکر.

سلام و عرض ادب دوست عزیز موسسه حقوقی ملک پور در خصوص پناهندگی مشاوره و اقدامی ندارد .

جناب آقای دکتر ملک پور سلام و عرض ادب همسر من درگیر پرونده ای در محل کار شده که بر اساس بررسی حسابرسان و به جرم تضییع اموال دولتی که توسط کمیته فروش و .. انجام شده باید وثیقه ی چهل میلیارد تومانی ارائه بده و … با این اوضاع و شرایط آیا برای پناهندگی میشه اقدام کرد یا خیر؟ کل سرمایه زندگی من نزدیک به یک میلیارد تومان هست با توجه به سن من ۴۳ و سن همسرم ۴۰ و دخترم۱۲ آیا شرایط دیگه ای برای خروج از کشور امکان پذیر هست؟ اردتمند

سلام و عرض ادب دوست عزیز موسسه حقوقی ملک پور از طرق قانونی مهاجرت مانند روش تحصیلی ،کاری و سرمایه گذاری اقدام می نماید که در هر صورت برای اخذ ویزا و خروج از کشور می بایست گواهی عدم سوء پیشنیه را کسب و هم چنین ممنوع الخروج نباشید .

سلام من ۳۵ سالمه و لیسانس مکانیک دارم. سرمایه من ۱۰۰ میلیون هستش. همه بهم میگن بهترین گزینه برای من پناهندگیه. ولی با توجه به مقاله ای که الان خوندم خیلی ترسیدم از اینکه برای این روش اقدام کنم. لطف میکنید منو راهنمایی کنید که چیکار کنم؟

سلام دوست عزیز رشته تحصیلی شما از رشته های دارای بازار کار بسیار خوب در المان و اتریش می باشد چنانچه پشتوانه مالی خود را تقویت کنید می توانید برای ویزای جاب سیکر اقدام نمایید.

سلام ممنون از مقاله خوبتون.راسته که میگن کسی که توی آلمان پناهنده میشه نمی تونه دیگه برگرده گشورش و اگه برگرده اقامتش لغو میشه؟

سلام و عرض ارادت دوست عزیز موسسه حقوقی ملک پور در خصوص پناهندگی مشاوره و اقدامی ندارد .

سلام و خسته نباشید پسر بنده ۳۲ ساله معلول از ناحیه پای راست و تحت پوشش بهزیستی و دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق میباشد متاسفانه در کشور خیلی اذیت لطفا در صورت امکان برای مهاجرت و پناهندگی در کشور آلمان راهنمایی بفرمایید با سپاس و تشکر فروان

با سلام، دوست گرامی موسسه حقوقی ملک پور در زمنیه پناهنگی هیچ مشاوره ارائه نمی دهد. لطفا سایر طرق را بررسی بفرمایید. گزینه تحصیل می تواند برای ایشان مناسب باشد.

با سلام کسی که مجرده و از طریق یوان پناهندگیش قبول میشــــه آیا میتونه قبل از رفتن به اون کشور پناهنده پذیر کارای ازدواجش رو انجام بده و همسرشم با خودش ببره؟؟ یا باید بره بعد غیابا ازدواج کنه تا بتونه همسرش رو ببره؟ ممنون میشم جواب بدید?

با سلام، دوست گرامی موسسه حقوقی ملک پور هیچ مشاوره ای در امر پناهندگی ندارد، لطفا سایر طرق مهاجرت را بررسی بفرمایید

با عرض سلام ووقت بخیر با تشکر از مطالب مفیدتان در مورد بحث پناهندگی

سلام من قصد دارم جهت درمان پسرم به آلمان برمچون اینجا درمانش سخته .ممکن راهنماییم کنید.؟

با سلام، می توانید از ویزاهای کوتاه مدت آلمان و اروپا استفاده کنید. اگر مایل به دریافت اطلاعات کامل هستید با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس بگیرید.

سلام ما قصد مهاجرت کاری به المان را داریم،در ایران شرایط مالی مناسب نداریم. دارای دو فرزند دختر ۷ ساله و پسر۵ ساله هستیم.میخواستم ببینم ایا اصولا مهاجرت برای ما مناسب است؟

با سلام، برای مهاجرت قطعا پشتوانه مالی بسیار تاثیر گذار است. اما شرایط شما و همسر باید به صورت کامل بررسی شود. لطفا برای دریافت اطلاعات کاملتر با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس جاصل فرمایید و یا از طریق صفحه مشاوره مهاجرتی رایگان اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

سلام. خواهش میکنم در رابط مهاجرت دعوت به کار و ویزای کاری در آلمان چگونه باید دریافت کنیم

با سلام باید بتوانید کارفرما پیدا کنید تا بتوانید دعوت نامه کاری را اخذ نمایید برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل نمایید.

سلام میخواستم شرایط و هزینه گرفتن ویزای تحصیلی در مقطع کارشناسی برای آلمان را بدانم؟ و آیا بعدا امکان گرفتن اقامت دائم آلمان بدون اینکه پناهنده شویم هست؟

با سلام باید در ابتدا رزومه کامل خود را بفرمایید تا امکان راهنمایی وجود داشته باشد برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل نمایید.

سلام و خسته نباشین من لیسانس معماری دارم و ۱ساله که در حال یادگیری زبان المانی هستم،میخاستم بدونم ک میشه از طریق غیر قانونی از کشور خارج شد و در المان در یک دانشگاه رایگان پذیرش گرفت و حق کار بدن بهم؟؟

با سلام دوست گرامی موسسه حقوقی ملک پور در مورد روش های غیر قانونی مشاوره ای ارائه نمی نماید

سلام من میخوام بدونم اگر قانونی و با پاس خودم وارد آلمان بشم میتونم درخواست پناهندگی بدم؟

با سلام موسسه حقوقی ملک پور هیچگونه مشاوره ای در باب پناهندگی ارائه نمی نماید .

سلام من میخوام درخواست پناهندگی در آلمان بدم و الان بصورت قانونی وارد آلمان شدم میخواستم بدونم که باید صبر کنم که زمان ویزام تموم بشه یا قبل از اتمام ویزا میتونم درخواست بدم ممنونم

با سلام تا زمانی که راه های قانونی وجود دارد به چه دلیل قصد پناهندگی دارید ؟ بهتر است به دنبال راه های قانونی باشید . با تشکر

بسیار هم عالی

تماس با ما

خط ویژه :۴۹۱۹۶۰۰۰ـ (۰۲۱)

خط ویژه:  49076ـ (۰۲۱)

دسترسی سریع

فرم درخواست تماس مشاوران با شما

تماس با ما

فروشگاه

موسسه مشاوره ای MIE

دفتر مشاوره و امور اقامت سرمایه گذاری، تحصیلی و کاری

شایان ذکر است همه دفاتر به صورت یکپارچه تحت نظر دفتر مرکزی وین و شخص جناب استاد ملک پور فعالیت می نمایند.

وب سایت های ما

malekpourmie.com

miemohajerat.com

miestudy.com

miemalekpour.com

officialmalekpour.com

mielanguage.com

miesuccess.com


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon

مشاوره مهاجرت به آلمان ، وکیل مهاجرت به آلمان، اخذ اقامت آلمان از طریق مهاجرت به آلمان ، راه های اخذ تابعیت آلمان و آثار حقوقی آن در این مقاله مورد بررسی و تحلیل دقیق و علمی قرار می گیرد. مشاوره مهاجرت به آلمان به چه طرقی امکان پذیر است؟ راه های اخذ اقامت آلمان کدام است؟ از چه راه هایی می توان موفق به اخذ تابعیت آلمان شد؟ در این مقاله در خصوص مشاوره مهاجرت به آلمان و دیگر سوالات شما در این خصوص پاسخ خواهیم داد و مهم ترین و اصلی ترین نکات در این زمینه را برای شما مطرح خواهیم نمود. همچنین جهت اخذ راهنمایی دقیق تر و جزئی تر در باب مشاوره مهاجرت به آلمان می توانید با مشاورین و وکلای مجرب ما در موسسه حقوقی ملک پور تماس حاصل فرمایید و از خدمات مشاوره تلفنی رایگان ما بهره مند گردید.

در ادامه مقاله مشاوره مهاجرت به آلمان به ارائه مباحث زیر خواهیم پرداخت :

شما میتوانید از طریق لینک روبرو با ما در ارتباط باشید و از کارشناسان موسسه مشاوره رایگان دریافت نمایید.

مهاجرت به آلمان و اخذ اقامت و تابعیت آن به ۶ طریق مهاجرتی امکان پذیر است. مهاجرت به آلمان از طریق اخذ ویزای کار، تحصیل، سرمایه گذاری، ازدواج، تولد و پناهندگی ممکن می باشد. در این مقاله به بررسی دقیق تمامی روش های مهاجرتی جهت اخذ اقامت و تابعیت آلمان پرداخته می شود. آلمان کشوری است در قاره ی اروپا که پایتخت آن برلین می­باشد. این کشور از سمت شمال با دریای شمال، دریای بالتیک و کشور دانمارک، از جنوب با اتریش و سوئیس، از شرق با لهستان و جمهوری چک و از غرب با فرانسه، بلژیک،هلند و لوکزامبورگ همسایه و هم مرز است. آلمان پرجمعیت ترین کشور اروپا می باشد. کشور آلمان از لحاظ جغرافیایی ترکیبی از جنگل، دشت، کوه، ساحل، دریاچه ها، باتلاق ها و چند جزیره است. نمودار زیر آب و هوای آلمان را در ماه های مختلف سال نشان می دهد.

مشاوره رایگان پناهندگی

آلمان بزرگترین اقتصاد ملی اروپاست به طوریکه آن را قلب اقتصادی اروپا می خوانند. همچنین کشور آلمان ۴ امین کشور در جهان از لحاظ تولید ناخالص داخلی است. نمودار زیر تولید ناخالص داخلی کشور آلمان را در سال های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۹ نشان می دهد.

یکی از بهترین و ساده ترین راه های مهاجرت به آلمان، مهاجرت از طریق اخذ ویزای کاری می باشد. اخذ ویزای کاری در آلمان به دو روش امکان پذیر است:

در صورتی که فرد متقاضی بتواند از طرف یک کارفرمای آلمانی پیشنهاد کاری (یک دعوتنامه جهت استخدام شخص متقاضی) دریافت نماید، این امکان برای شخص متقاضی وجود خواهد داشت تا موفق به اخذ ویزای کاری گردد. توجه به این نکته ضروری است که اخذ دعوتنامه ی کاری امری دشوار است. زیرا کارفرمای آلمانی موظف است تا آگهی شغلی مورد نظر را به مدت ۳ ماه در آلمان و سپس ۳ ماه در اتحادیه شنگن آگهی نماید. در صورتی که در مدت ۶ ماه شخصی از اروپا واجد شرایط استخدام در شغل آگهی شده نبود، کارفرمای آلمانی این اجازه را دارد تا از افراد خارج از اتحادیه اروپا نیروی کار خود را تامین نماید. از این رو فرد بین المللی ای که موفق به اخذ پیشنهاد کاری از کشور آلمان گردد، باید شرایط و مهارت بسیار منحصر بفردی برای استخدام در شغل مورد نظر داشته باشد. همچنین فرد باید علاوه بر پیشنهاد کاری پیش نیازهای عمومی برای اخذ اقامت آلمان را  نیز داشته باشد.

در حال حاضر کشور آلمان به دلیل کمبود نیروی کار ماهر در یک سری از رشته های تحصیلی دانشگاهی چون رشته های مهندسی اقدام به جذب نیروی کار ماهر می کند. کشور آلمان در رشته هایی چون مهندسی برق، مکانیک، کامپیوتر، فناوری اطلاعات در حال حاضر با کمبود نیروی کار مواجه است. از این رو به چنین افرادی ویزای ۶ ماهه ی جستجوی کار می دهد تا فرد در طول ۶ ماه امکان جستجوی کار در محیط را داشته باشد. همچنین با توجه به اینکه نرخ بیکاری در کشور آلمان بسیار پایین و به طور میانگین برابر با ۳٫۲% است، افراد واجد شرایط برای اخذ ویزای جستجوی کار آلمان در مدت زمان کوتاهی موفق به کاریابی خواهند شد. نمودار زیر نرخ بیکاری آلمان را در سال های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ نشان می دهد.

شرایط مورد نیاز برای اخذ این ویزا در زیر بیان شده است.

نکته ی جالب توجه اینکه فرد پس از استخدام و کار در آلمان این امکان را خواهد داشت که برای اقامت دائم و پاسپورت آلمان اقدام نماید. برای اخذ اطلاعات بیشتر در باب مهاجرت به آلمان از طریق کار بر روی لینکهای مهاجرت کاری به آلمان و ویزای جستجوی کار ( Job seeker ) آلمان کلیک نمایید. در ادامه انواع ویزای کار آلمان را معرفی نموده و توضیحات مناسبی در این خصوص خدمت شما عزیزان ارائه خواهیم کرد :

مقاله مرتبط

مقاله مرتبط

یکی دیگر از راههای اخذ اقامت آلمان از طریق تحصیل می باشد. کشور آلمان جز ۱۰ مقصد برتر برای تحصیل دانشجویان در جهان قرار می دارد. در حال حاضر بر اساس آمارهای دولت آلمان بیش از ۳۸۰ هزار دانشجوی بین المللی در کشور آلمان در حال تحصیل هستند و با توجه به پیش بینی های انجام شده به زودی کشور آلمان جز ۵ کشور برتر برای تحصیل تبدیل خواهد شد. به دلیل وجود بسیاری از دانشگاه های برتر دنیا با رنک بالای جهانی، دانشجویان بسیاری تمایل به تحصیل در کشور آلمان هستند. این دانشگاه ها دارای برنامه های تحصیلی متفاوت، شرایط بسیار مساعد برای تحصیل مقاطع بالا، تسهیلات و امکانات مدرن و فرصت های شغلی از ارزش بالایی برخوردار هستند. به علاوه بسیاری از دانشگاه های آلمان یا به صورت رایگان هستند و یا دارای شهریه ی بسیار پایینی هستند. این ویژگی ها دانشگاه های آلمان را به دانشگاه های پرطرفدار در سطح جهان تبدیل کرده است. به طور کلی دانشگاه های آلمان دو نوع دانشگاه های دولتی و خصوصی می باشند. در زیر لیست دانشگاه های برتر آلمان که امکان تحصیل رایگان یا با هزینه ی کم وجود دارد بیان شده است.

توجه به این نکته ضروری است که فرد برای تحصیل در دانشگاه های رایگان آلمان در مقطع کارشناسی نیاز به داشتن مدرک زبان آلمانی در سطح B1 یا B2 دارد. همچنین فرد باید دارای معدل بالا (در حدود ۱۸ به بالا) باشد. به علاوه نمره ی اخذ شده در یک سری از دروس باید بالاتر از حداقل نمره ی اعلام شده توسط دانشگاه باشد. در مقطع کارشناسی ارشد فرد نیاز به مدرک زبان آلمانی B2 یا ایلتس ۶٫۵، معدل بالا و در برخی از دانشگاه ها نیاز به یک پیش پروپوزال از موضوع تحقیقاتی خود در مقطع کارشناسی ارشد دارد. در مقطع دکتری نیز فرد نیاز به ارائه ی مدرک زبان معادل آیلتس ۷،  حداقل یک یا دو مقاله ی ژورنالی (ISI)، پیش پروپوزال در مورد موضوع تحقیقاتی در مقطع دکترا، دو یا سه معرفی نامه از اساتید دانشگاهی مقاطع قبلی و تاییدیه ی استاد راهنما (سوپروایزر) برای مقطع دکترا خود می باشد. در راستای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل در آلمان و اخذ ویزای تحصیلی بر روی لینک تحصیل در آلمان و اخذ ویزای آن کلیک نمایید.

مقاله مرتبط

مقاله مرتبط

یکی دیگر از روش های اخذ اقامت آلمان ، سرمایه گذاری در این کشور می باشد. برنامه ی ویزای سرمایه گذاری آلمان فرصت استثنایی برای اخذ اقامت و تابعیت آلمان را برای فرد سرمایه گذار فراهم می آورد. فرد سرمایه گذار می تواند از طریق خرید یک بیزینس موجود و یا راه اندازی یک بیزینس جدید با حداقل میزان سرمایه گذاری ۳۰۰  الی ۳۵۰ هزار یورو سرمایه گذاری کند. موارد ذکر شده در زیر کشور آلمان را به یک کشور مورد علاقه برای زندگی و کار در بین افراد خارجی تبدیل کرده است. این مقاله توسط موسسه ی حقوقی ملک پور همکار دفتر MIE اتریش تدوین  گردآوری شده است.و لذا هر گونه کپی برداری از آن از نظر شرعی حرام و از نظر قانونی پیگرد قانونی دارد.

 توجه به این نکته ضروری است که فرد سرمایه گذار برای اخذ اقامت باید اثبات کند که بیزینس راه اندازی شده تاثیر مثبت بر روی اقتصاد آلمان داشته است و آن بیزینس به سود دهی رسیده است. لازم به ذکر است که الزامی برای حضور دائم وجود ندارد. اما فرد حداقل یک بار در سال باید به آلمان سفر داشته باشد. همچنین شایان ذکر است در حال حاضر کشور آلمان  به طور کلی نیازی به ارائه ی طرح های اقتصادی و سرمایه گذاری ندارد. از این رو امکان اخذ ویزای سرمایه گذاری از طریق ارایه ی طرح تجاری (business plan) در کشور آلمان بسیار دشوار است. زیرا در حال حاضر کشور آلمان بیشتر از نیاز به ایده و طرح تجاری، به نیروی کار ماهر نیازمند است. لذا همانطور که در بخش مربوط به مشاوره مهاجرت به آلمان از طریق کار بیان شد، مهاجرت کاری به آلمان یکی از ارزانترین، ساده ترین و مناسب ترین روش های مهاجرتی است. برای اخذ اطلاعات بیشتر در باب سرمایه گذاری در آلمان می توانید بر روی لینک مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری کلیک نمایید.

مقاله مرتبط

مشاوره مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج از دیگر روش های اخذ اقامت و تابعیت آلمان می باشد. یکی از ساده ترین روش های اخذ تابعیت آلمان، ازدواج با یک شخص آلمانی یا شخص مقیم آلمان است. هرچند که امروزه با توجه به تقلب هایی که در این روش مهاجرتی صورت گرفته است، سفارت آلمان جهت صدور ویزای ازدواج آلمان بسیار سختگیر شده است. فرد متقاضی اخذ ویزای ازدواج آلمان بایستی با ارائه ی مدارکی چون عکس مشترک خانوادگی، سند ازدواج، اثبات سابقه ی آشنایی و مدارکی از این قبیل صوری نبودن ازدواج خود را اثبات نماید. به علاوه فرد تبعه ی آلمان باید دارای حقوق کافی و معین باشد تا فرد متقاضی مهاجرت از طریق ازدواج واجد شرایط اخذ این ویزا گردد.

از دیگر روش های اخذ اقامت و تابعیت یک کشور، تولد در آن کشور است. به طور کلی کشورها از دو قانون خاک یا خون جهت تابعیت فرزند متولد شده تبعیت می کنند. قانون خاک بیان می دارد که فرزند متولد شده در خاک آن کشور تابعیت آن کشور را اخذ می نماید. همچنین قانون خون بدون توجه به کشور مورد تولد فرزند، تابعیت فرزند متولد شده را وابسته به تابعیت پدر یا مادر می داند. کشور آلمان از قانون خون تبعیت می کند. لذا فرزند متولد شده در خاک آلمان تابعیت آلمان را بدست نخواهد آورد. در حقیقت تنها در صورتی که پدر یا مادر تابعیت آلمان را داشته باشند، فرزند متولد شده تبعه ی آلمان محسوب می گردد.

طبق کنوانسیون ژنو پناهنده به شخصی اطلاق می گردد که به واسطه ی دین، عقاید سیاسی، ملیت، نژاد و یا عضویت در گروه های اجتماعی مختلف بیم آن رود که مورد آزار و اذیت و شکنجه قرار گیرد. درحقیقت جان و آزادی او در خطر باشد. لذا افرادی که جنایت جنگی کرده اند، جرم و جنایتی انجام داده اند، و یا افرادی که احساس می کنند جان آن ها در خطر است اما در حقیقت از لحاظ قانونی چنین نیست، پناهنده محسوب نمی شوند. افراد پناهنده می توانند از کشورهایی که عضو این کنوانسیون هستند، تابعیت اخذ نمایند. در زیر حقوق پناهنده به طور خلاصه بیان شده است.

لازم به ذکر است که پناهنده تا زمانی که نتواند درآمد کافی داشته باشد، امکان الحاق همسرش را نخواهد داشت. همچنین به طور کلی با توجه به سختگیری های شدید کشور آلمان در باب پناهندگی و با توجه به خطراتی که در این مسیر فرد متحمل خواهد شد، این روش از نظر حقوقدانان به هیچ وجه مورد تایید قرار نمی گیرد. همچنین موسسه ی حقوقی ملک پور هیچ گونه خدماتی در این خصوص ارائه نمی دهد. اطلاعات موجود تنها جهت آگاهی شما عزیزان می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در باب پناهندگی کشور آلمان بر روی لینک پناهندگی در آلمان کلیک نمایید.

مشاوره مهاجرت به آلمان برای هنرمندان و افراد فوق موفق از طریق اخذ اقامت از طریق خود اشتغالی امکان پذیر است. برلین مهد و پایتخت هنر و فیلم به شمار می رود و ویزای مربوط به هنرمندان در برلین صورت می پذیرد. افراد هنرمندی که قصد مهاجرت به آلمان را دارند از طریق دو ویزای جستجوی کار یا freelance بایستی اقدام نمایند. اینکه کدام ویزا را باید اخذ نمایند بسته به شرایط مهاجرتی فرد هنرمند دارد. به طور کلی افراد هنرمندی که در زمینه های نقاشی، موزیک، عکاسی و رقص فعالیت دارند، می توانند برای مهاجرت به آلمان بر اساس هنری که دارند، اقدام نمایند.  فرد هنرمند جهت اثبات هنر خود لازم است تا با ارائه ی یک رزومه که شامل قراردادهایش با مشتریان باشد و ارائه ی چند اثر از خود و گردهمایی هایی که شرکت کرده است،  هنرمند بودن خود را اثبات نماید.

یکی از مواردی که جهت مهاجرت از هر طریقی مورد توجه افراد قرار می گیرد هزینه های زندگی در کشور مقصد می باشد. به طور کلی هزینه های زندگی در کشور آلمان به نسبت دیگر کشورهای اروپایی پایین می باشد. جدول زیر نرخ برخی از اقلام مورد نیاز زندگی را نشان می دهد.

مشاوره رایگان پناهندگی

یکی از اهداف اساسی بسیاری از افرادی که قصد مهاجرت به آلمان را دارند، اخذ تابعیت آلمان است. در روش تولد همانطور که بیان شد، فرد متولد شده تنها در صورتی می تواند تابعیت کشور آلمان را اخذ نماید که پدر یا مادر تبعه ی آلمان باشند. در روش کاری و سرمایه گذاری فرد پس از۵ سال موفق به دریافت PR‌و بعد از ۸ سال موفق به اخذ پاسپورت و تابعیت کشور آلمان می گردد. همچنین در روش مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج فرد بعد از ۲ الی ۳ سال موفق به اخذ اقامت دائم می گردد.

در امر مهاجرت به آلمان ، انتخاب وکیل معتبر مهاجرت امری بسیار مهم و اساسی است. انتخاب موسسه ی مهاجرتی می تواند منجر به موفق و یا ناموفق شدن فرد در امر مهاجرت گردد. موسسه ی حقوقی ملک پور با مدیریت جناب آقای دکتر ملک پور با بیش از ۱۵ سال سابقه ی کاری در امر مهاجرت یکی از معتبرترین و قدیمی ترین موسسات حقوقی مهاجرتی حقوقی در ایران و خاورمیانه می باشد. جناب آقای دکتر ملک پور دانشجوی حقوق بین الملل دانشگاه وین و وکیل پایه یک دادگستری، با سابقه و رزومه ی درخشان در امر مهاجرت به تمامی کشورهای جهان و در تمامی راه های مهاجرتی هم اکنون در دفتر مرکزی وین در اتریش حضور دارند و مدیریت تمامی دفاتر همکار ایران تحت نظر ایشان می باشد. لذا با سپردن امور مهاجرت خود به تیم زبده ی موسسه حقوقی ملک پور از با موفقیت به اتمام رسیدن پروسه ی مهاجرتی خود اطمینان خاطر داشته باشید.

مشاوره مهاجرت به آلمان، اخذ اقامت و تابعیت آلمان و شرایط حقوقی آن در این مقاله مورد بررسی و تحلیل علمی قرار گرفت. در خصوص مشاوره مهاجرت به آلمان افرادی که دارای مدرک دانشگاهی و سابقه ی کاری (نیاز به ارائه ی سابقه کاری با بیمه وجود ندارد) در یکی از رشته های مهندسی برق، مکانیک، کامپیوتر و فناوری اطلاعات هستند، در صورت واجد شرایط بودن موارد ذکر شده در این مقاله می توانند برای اخذ ویزای جستجوی کار آلمان اقدام نمایند. فرد با مهارت در رشته های مهندسی به سرعت موفق به کاریابی خواهد داشت. مزیت این روش امکان اخذ اقامت دائم و پاسپورت در صورت کاریابی می باشد. همچنین مشاوره مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل رایگان در آلمان در صورت داشتن رزومه ی تحصیلی بسیار مطلوب می تواند گزینه ی مناسبی جهت مهاجرت به آلمان باشد. به علاوه با توجه به نرخ بیکاری بسیار کم آلمان فرد بعد از اتمام تحصیل شانس بالایی در پیدا کردن کار و استخدام خواهد داشت. شما سروران و عزیزان می توانید در صورت داشتن سوال در خصوص مشاوره مهاجرت به آلمان با مشاورین و کارشناسان زبده ی ما تماس حاصل فرمایید و از خدمات مشاوره رایگان ما بهره مند گردید. همچنین می توانید سوالاتتان را در قسمت پایین همین مقاله مطرح نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

دیدگاه

سلام ۲۸ سالمه فوق لیسانس کامپیوتر دارا زبان انگلیسی مسطلم

بیشتر از ۴ سال سابقه تولید و طرای تیزرهای تصویری ، موشن گرافیک ، و عکاسی رو دارم و نمونه کارهای خیلی زیادی دارم چقدر سانس باری مهاجرت کاری دارم ؟

سلام دوست عزیز برای مشاوره به اطلاعات بیشتری از شما نیاز است لطفا با موسسه تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

سلام. من دانشجو هستم و قصد مهاجرت به آلمان را دارم. ایا راهی هست که نیازی به اثبات تمکن مالی نداشته باشم. شنیدم که با عقد قرارداد با یک کارفرما المانی میتوانم این مشکل را حل کنم؟ ممنون از پاسخگوییتون

سلام و عرض ادب دوست عزیز چنانچه شما قرارداد کاری داشته باشید و میزان در امد شما در المان مشخص باشد و افیسر مطمئن شود که شما از عهده هزینه هلی زندگی تان بر میایید نیاز به نشان دادن تمکن مالی نیست

سلام. من فوق دیپلم نرم افزار دارم. و ۱۰ سال سابقه بیمه‌ای برنامه نویسی جاوا دارم. در زمینه تخصص خودم به صورت حرفه‌ای کار میکنم. با زبان انگلیسی آشنایی کامل دارم. در صورتی که بتونم از آلمان جاب آفر بگیرم. سفارت با توجه به مدرک تحصیلی من و عدم داشتن مدرک زبان آلمانی برای من ویزا صادر میکنه؟ همچنین

سلام و عرض ادب دوست عزیز شما میتوانید مدرک ایلتس ۶ یا ۶و نیم نیز ارائه دهید .

ممنون از پاسخ‌ شما. یعنی در این حالت نیازی به اعتباری سنجی مدرک فوق دیپلم من توسط زاب و آنابین نیست و صرفا مدرک باید ترجمه بشه به همراه قرارداد و مدرک زبان انگلیسی سفارت ببرم. سفارت ویزا صادر میکنه؟

سلام برای کار در این کشور شما به تایید مدارک در این سایت نیاز دارید

من ۲۱ سالمه یه سال از کارشناسیم مونده تموم بشه مهندسی مکانیک میخونم دانشگاه ازاد تهران در سایت انابین هم تایید شده. دارم زبان المانی رو هم یاد میگیرم میخاستم واسه ارشد اقدام کنم در حال حاضر طراحی سایتم انجام میدم. میخاستم ببینم میتونم پذیرش بگیرم واسه ارشد؟

سلام و عرض ادب دوست عزیز شما می توانید با ارایه مدرک b2المانی اقدام کنید البته نمرات و معدل شما برای اخذ پذیرش حائز اهمیت می باشد.

ببخشید باید چند باشه؟

معمولا معدل ۱۶به بالا سانس بالاتری برای اخذ پذیرش دارند

سلام وسپاس برای راهنمایی هاتون …من مدرک ب ۱ آلمانی دارم و ایلتس ۷ …فارغ الاتحصیل از دانشگاه تهران در دو رشته عمران و ارتباطات .و مقالات پژوهشی و همچنین سوابق کاری فوق العاده ای دارم …. منتها من تا چندماه دیگه چهل ساله میشم …چقدر امیدداشته باشم به دریافت ویزای کار یا تحصیل؟؟؟ متاسفانه والدین من برای اینکه من زودتر مدرسه برم سن ن رو در شناسنامه یکسال بزرگترقید کرده اند… آیا اگر سوابق و تحصیلات خوبی داشته باشم ولی چهل سال داشته باشم امیدی هست؟

سلام و عرض ادب دوست عزیز برای تحصیل در کشور المان سن شما برای ویزا ایجاد ریسک می نماید ولی چنانچه مدرک ارتباطات و فناوری اطلاعات را با حد اقل سه سال سابقه کار دارید می توانید برای ویزای جاب سیکر اقدام نمایید

سلام خسته مباشید در ابتدا از مطالب مفیدتون سپاسگزارم ، بنده ۲۷ سال سن دارم و در حال حاضر وکیل هستم ، آیا میتوانم به آلمان‌مهاجرت کنم ؟؟

سلام دوست عزیز. سپاس از حسن نظر شما . برای داشتن شرایط کاری وکالت و امور حقوقی در کشور مقصد مثل آلمان، نخست باید تحصیلات حقوقی در آن کشور کسب کنید تا با نظام حقوقی این کشور آشنا شده و اجازه کار پیدا کنید.

سلام دوست عزیز. سپاس از حسن نظر شما . برای داشتن شرایط کاری وکالت و امور حقوقی در کشور مقصد مثل آلمان، نخست باید تحصیلات حقوقی در آن کشور کسب کنید تا با نظام حقوقی این کشور آشنا شده و اجازه کار پیدا کنید.

قراره خواهرم که ساکن المانه شیمی درمانی بشه برای ماه بعد دعوت نامه بفرسته برام البته من پنج سال پیش ریجکتی داشتم می خوام بدونم که اگه ریجکت شدم رو ج ویزای کاری تاثیر داره

سلام و عرض ادب بله دوست عزیز سابقه ریجکتی ریسک ویزا را بالا خواهد برد .

با سلام بنده مدرک کارشناسی مهندسی صنایع دارم و ۳۶ ساله می باشم و سابقه کار خوبی نیز دارم و در یکی از شرکت های گروه مپنا مشغول به کار هستم و متاهل هستم و یک فرزند هم دارم، با توجه به این شرایط است مهاجرت از طریق ادامه تحصیل و اخد مدرک کارشناسی ارشد در المانی و سپس جستجوی کار برای بنده امکان پذیر می باشد و یا با همین مدرک تحصیلی و مقطع ان شانس پیدا نمودن کار دارم؟ با سپاس

سلام و عرض ادب دوست عزیز رشته تحصیلی شما از رشته های مورد نیاز و دارای بازار کار خوب در المان می باشد شما می توانید با داشتن مدرک زبان برای،ویزای جست و جوی کار در این کشور اقدام نمایید.

سلام و عرض ادب من ۳۰ سال سن دارم و مدرک کارشناسی مهندسی مکانیک گرایش حرارت و سیالات با معدل ۱۵.۵۱ و کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی با معدل ۱۸.۱۰ را دارا میباشم، بمدت ۳ سال مشغول به تدریس بصورت حق‌التدریسی در دروس تخصصی این رشته در دانشکده فنی و حرفه ای دانشگاه آزاد با تعداد میانگین حضور ۱۵ دانشجو به بالا بوده، و در حال حاضر مهندس ناظر رسمی ساختمان در گرایش تاسیسات ساختمان سازمان نظام مهندسی میباشم، از آنجایی که زبان آلمانی خیر اما زبان انگلیسی را تا مقدار خوبی آگاهی دارم، شرایطم برای اخذ ویزای کار چگونه میباشد. توانایی انتقال سرمایه تا معادل ۱میلیارد ایران را هم دارا میباشم.

سلام دوست عزیز شرایط شما برای اخذ ویزای جاب سیکر در آلمان و اتریش بسیار مناسب می باشد .در نظر داشته باشید برای یافتن کار سابقه عملی شما به عنوان مهندس مکانیک نیز بسیار مهم می باشد

جناب ملکپور عزیز مزاحمت مجدد مرا ببخشید منظور شما از سابقه عملی، دقیقا چیست، یعنی بنده در دو حوزه فعالیتی بالا که خدمتتان عرض نموده ام، میبایست چه مدارکی را تهیه و ارائه نمایم، ممکن هست کمی شفاف برای بنده حقیر توضیح دهید، در انتها از صبر و پاسخگویی شما متشکرم.

دوست عزیز و بزگوار همانطور که قبلا خدمت شما عرض شد شرایط شما برای اخذ ویزای جست و جوی کار در اتریش و آلمان بسیار مناسب می باشد .در نظر داشته باشید برای یافتن کار و اخذ موفقیت در مصاحبه با کارفرما تخصص و مهارت های عملی شما بسیار حائز اهمیت می باشد و کار فرما با توجه به مهارت و تخصص شما با شما قرارداد منعقد می نماید .

سوال کسی ک بیماری هپاتیت ب داره بره المان پناهندکی بهش میدن یا خیر ؟ با سپاس

سلام و عرض ادب دوست عزیز موسسه حقوقی ملک پور درخصوص پناهندگی مشاوره و اقدامی ندارد .

باسلام بنده ۳۲سالمه ۶ساله ظراح و ناظر نظام مهندسی هستم عضو هستم نه کارمند پروانه پایه ۲ دارم سوالم اینه سوابق بیمه باید به چه صورت ارایه بشه و مدرک زبان ا۲ برا ویزای جستجوی کار المان کافیه و شرایظ مشاوره تلفنی چیه

سلام و عرض ارادت دوست عزیز شرایط برای ویزای اخذ ویزای جاب سیکر آلمان داشتن مدرک لیسانس و حد اقل سه سال سابقه کار که نیاز نیست همراه با بیمه باشد و سطح زبان b1 آلمانی الزامی ست . در خصوص دریافت مشاوره لطفا با موسسه تماس بگیرید و یا در سایت های موسسه اطلاعات خود را وارد کنید تا با شما تماس برقرار گردد.

سلام لطفا درخصوص فراشایز جاپ توضیح دهید آیا با این نوع کار میتوان به آلمان مهاحرت کرد

سلامو عرض ارادت افرادی که قصد دارند در فرانچایزها سرمایه گذاری کنند باید در ابتدا اقامت اروپا رو دریافت کنند که در نهایت بتوانند در این خصوص ورود داشته باشند .چون اخذ فرانچایز معمولا منجر به اقامت نمیگردد موفق باشید

با سلام وخسته نباشید یک ماه مهلت ارسال نامه ریجکتی (ویزای کاری)را چطور باید حساب کنم تاریخی که ایمیل به دستم رسیده یا تاریخی که روی نامه ریجکتی زده شده؟ لطفا جواب بدید

سلام و عرض ارادت دوست عزیز اگر ریجکتی شما مربوط به کشور آلمان باشد تاریخی که در نامه درج شده را مد نظر قرار دهید .

سلام وقتتون بخیر.من ۲۵ سالمه و ارشد مهندسی صنایع از دانشگاه های خوب تهران دارم.سابقه ی کاری ندارم.و خواهرم برلین زندگی میکنن و پاسپورت آلمانی هم دارند.زبانم انگلیسی هم در حد خوبی است.آیا امکان این رو دارم بتونم اگه برای مدتی به آلمان برم بتونم کارپیدا کنم؟ممنون

سلام و عرض ادب . دوست عزیز چنانچه شما با ویزای توریستی در المان حضور داشته باشید اجازه کار نخواهید داشت ولی چنانچه در مدت حضور در این کشور موفق به دریافت جاب آفر شده باشید می توانید پس از خروج از آلمان با ویزای کار وارد شوید.

سلام.خسته نباشید.من کارشناسی روانشناسی هستم میخام به المان یا تورنتو مهاجرت کنم،البته میخام اونجاکالج هم برم،شرایطش چیه؟لطفاراهنماییم کنید.ممنونم

سلام و عرض ادب دوست عزیز یکی از اصلی ترین فاکتورها برای انتخاب مسیر مهاجرت سن شماست خصوصا که برای تحصیل در هر دو کشور آلمان و کانادا سن شما اهمیت زیادی دارد . چند ساله هستید ؟

سلام من دیپلم تجربی دارم و رشته دانشگاهیم علوم تربتیه اما حرفه اصلی من نقاشیه چندساله که به صورت حرفه ای کار میکنم و مدرکb1 المانی رو دارم میخواستم بدونم میتونم در دانشگاه هنر برلین تحصیل رایگان کنم یعنی بورس شم؟

سلام دوست عزیز چنانچه شما برای ادامه تحصیل در مقطع فوق لیسانس قصد ادامه تحصیل دارید از آنجا که رشته نقاشی با علوم تربیتی مرتبط نیست این اقدام شما با ریسک بسیار بالائی همراه هست . ولی چنانچه در مقطع لیسانس قصد اقدام دارید شما با داشتن مدرک b2 آلمانی می توانید برای اخذ پذیرش اقدام نمائید . البته در نظر داشته باشید که برای اخذ ویزا و تحصیل در کشور آلمان سن و گپ تحصیلی بسیار مهم ست.

سلام. بنده و همسرم هر دو فوق لیسانس هوش مصنوعی هستیم. من ۳۴ سال سن دارم و همسرم ۳۲ سال. به دنبال جاب آفر از آلمان هستم (از ایران، یعنی قصد گرفتن ویزای جستجوی کار ندارم). اگر جاب آفر داشته باشم همسرم هم میتواند همراه من بصورت همزمان وارد آلمان شود یا ابتدا باید ویزای من آماده شود به آنجا بروم و بعد برای ایشان درخواست ویزا کنیم؟ سوال بعدی اینکه برای اثبات تمکن مالی چه میزان و چه مدت باید پول در حساب بانکی داشته باشیم؟ (قبل از درخواست ویزا باید مبلغ موردنظر در حساب باشد؟) مبلغ به صورت ارز دولتی محاسبه میشود یا آزاد؟ مدارک تحصیلی باید ارزیابی شوند یا فقط ترجمه آنها کافیست؟

سلام دوست عزیز بهتر هست که ابتدا اقامت کاری شما اخذ گردد و سپس برای همسرتان اقدام کنید . هزینه حدودا چند ماه زندگی در آلمان رو به نرخ آزاد می بایست نشون بدید.ترجمه مدارک کافی ست

باسلام اینجانب ۲۴سال سن دارم ومدرک معادل کاردانی اقتصاد از دانشگاه سراسری اگر بخوام برای ویزای جستجوی کار آلمان اقدام کنم حتماً باید کارشناسی داشته باشم ؟اگر اینگونه باشد بنده میتوانم کارشناسی ناپیوسته از دانشگاه آزاد ادامه بدم که مدرک کارشناسی تکمیل شود؟ در این شرایط رشته مدرک کاردانی معتبر هست یا کارشناسی ناپیوسته؟ مچکرم

سلام دوست عزیز برای رشته های مهندسی بیشتر ویشنهاد میکنیم که از این ویزا استفاده کنند

با سلام بنده هیات علمی فیزیک یکی از داشنگاه های ایران هستم و برای دریافت فرصت مطالعاتی بلند مدت در کشور المان پرونده بنده در سفارت در حال بررسی است. خواستم ببینم شانسی برا دریافت ویزا برا الحاق همسر دارم. و ضمنا بنده فاند پژوهشی از دانشگاه مبوطه در المان دارم. و اینکه در حالت کلی می توان روی اقامت این کشور با توجه به سن حدود ۳۹ سال بنده حساب باز کرد؟

با سلام، کاملا وابسته به مدارک ویزا هست. اگر مدارکتون اوکی باشه بله شانس بالا هست. برای اقامت باید کار پیدا کنید و چند سال بیمه و مالیات بدین

سلام.یه سوال در مورد اتریش،آلمان و سوییس دارم.لطفا مجزا پاسخ بدید ؟آیا برا ویزای جستجوی کار و مصاحبه شغلی در این سه کشور داشتن ایلتس یا تسلط به زبان انگلیسی کفایت میکنه و کارفرماها تسلط به انگلیسی دارند یا حتما آلمانی لازمه ؟

با سلام، با توجه به فیلد کاری شما شرایط متفاوت است. اما طبیعتا زبان محلی رایج تر است و اگر شما با زبان آلمانی آشنایی داشته باشید شانس بالاتری برای کاریابی دارید.

تماس با ما

خط ویژه :۴۹۱۹۶۰۰۰ـ (۰۲۱)

خط ویژه:  49076ـ (۰۲۱)

دسترسی سریع

فرم درخواست تماس مشاوران با شما

تماس با ما

فروشگاه

موسسه مشاوره ای MIE

دفتر مشاوره و امور اقامت سرمایه گذاری، تحصیلی و کاری

شایان ذکر است همه دفاتر به صورت یکپارچه تحت نظر دفتر مرکزی وین و شخص جناب استاد ملک پور فعالیت می نمایند.

وب سایت های ما

malekpourmie.com

miemohajerat.com

miestudy.com

miemalekpour.com

officialmalekpour.com

mielanguage.com

miesuccess.com


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon

مشاوره مهاجرتی آنلاین ، پیش شرایط و نکات مهمی که برای مشاوره مهاجرتی بصورت آنلاین با جناب استاد ملک پور می بایست از آن آگاهی داشته باشید، در این مقاله مورد تحلیل و بررسی قرار می گیرد. مزایای مشاوره مهاجرتی آنلاین با استاد ملک پور چیست؟ برای مشاوره مهاجرتی آنلاین چه پیشنیاز هایی را باید گذراند و چه نکاتی را می بایست حین مشاوره رعایت نمود تا بهترین نتیجه را از مشاوره داشته باشید؟ چگونه می توان به بیشترین راندمان از مشاوره مهاجرتی آنلاین با استاد ملک پور دست یافت؟

در این مقاله قصد داریم تا با ارائه مطالبی مهم شما عزیزان را به بهترین نتیجه از مشاوره مهاجرتی آنلاین با استاد ملک پور راهنمایی نماییم. تجربه مشاوره های قبلی با جناب استاد ملک پور سبب شده است تا این مقاله نگارش گردد و نکات مهم پیش از مشاوره با ایشان، خدمتت شما اطلاع رسانی شود تا بهترین نتیجه را از دریافت راهنمایی های ایشان حصول نمایید. شما عزیزان همواره می توانید با دفاتر موسسه حقوقی ملک پور ، همکار MIE اتریش تماس برقرار نموده و برای دریافت راهنمایی های لازمه من باب مهاجرت تان مشاوره تلفنی رایگان دریافت نموده و یا با جناب استاد ملک پور یا دیگر مشاورین ارشد این موسسه، وقت مشاوره مهاجرتی آنلاین از طریق اسکایپ یا وبینار دریافت نمایید. در ادامه مقاله به ارائه مباحث زیر خواهیم پرداخت :

شما می توانید از طریق دریافت مشاوره رایگان شرایط و اطلاعات تماس خود را وارد کرده تا مشاوران ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند و شرایط شما را برای مهاجرت بررسی کنند.

بسیاری از افرادی که قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارند، به دلیل تغییرات هر از چندگاه قوانین بین المللی کشور ها و همچنین دریافت راهنمایی های لازم بمنظور انتخاب بهترین مسیر مهاجرت، بر اساس شرایطی که دارند، نیازمند مشورت کردن با افراد کاردان و متخصص در امر مهاجرت می باشند و از آنجایی که به دلایل مختلف ـ که ذکر آنها در این مقال نمی گنجد ـ آمار تعداد افراد و خانواده هایی که قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارند افزایش یافته است، انتخاب یک موسسه مهاجرتی معتبر و موثق یکی از مهم ترین موضوعات در طی مسیر مهاجرت می باشد. در زیر نرخ آمار مهاجرت ایرانیان در سال های اخیر را مشاهده می نمایید که رو به افزایش بوده است.

مشاوره رایگان پناهندگی

در این اثنا می توان افراد، موسسات و به اصطلاح وکلایی را یافت که از آب گل آلود بازار مهاجرت راههای ماهی گیری را بلد شده اند و صرفا به جهت دریافت کمیسیون های کلان، موکلین بی خبر از همه جا را به مسیر های نادرست یا اگر انصاف به خرج داده باشیم، به مسیر هایی که سودشان در گرو آن است هدایت می کنند؛ نه به مسیر هایی که موکلان شان را به آن آینده مورد نظرشان هدایت می نماید. در این میان موسسه حقوقی ملک پور با مدیریت جناب استاد ملک پور ( دانشجوی رشته دکترای حقوق از دانشگاه وین ) وظیفه و رسالت خود را ارائه خدمات مشاوره ای به بهترین نحو و کیفیت بمنظور هدایت مشتریان به بهترین مسیر مهاجرت بر اساس شرایط ایشان قرار داده است.

عزیزانی که با جناب استاد ملک پور ، وقت مشاوره مهاجرتی آنلاین رزرو کرده اند یا قصد دارند رزرو نمایند، با مطالعه این مقاله یا تماشای ویدئوی زیر، می توانند به بهترین راندمان از مشاوره مهاجرتی آنلاین خود دست یابند. این ویدئو یکی از مهم ترین ویدئو هایی است که اگر تمایل دارید با موسسه حقوقی ملک پور برای امر مهاجرت اقدام کنید، می بایست آن را دیده باشید و به جرئت می توانیم بگوییم که اگر این ویدئو را قبل از مشاوره مهاجرتی اسکایپ با جناب دکتر ملک پور، تماشا نکرده باشید، بازده و راندمان شما از مشاوره با ایشان بسیار پایین خواهد بود. چنانچه تا کنون از چگونگی رزرو وقت با جناب آقای دکتر ملک پور بی اطلاع هستید، می توانید با دفاتر موسسه تماس برقرار نموده و با ایشان درخواست رزرو وقت مصاحبه داشته باشید.

در ادامه توجه شما را به ویدئوی جناب استاد ملک پور در خصوص مشاوره مهاجرتی آنلاین با خود ایشان جلب می نماییم :

فایل ویدئویی موسسه حقوقی ملک پور در مورد مشاوره مهاجرتی آنلاین (‌آنچه که باید بدانید )

دنیای امروز دنیای ارتباط در بستر اینترنت و شبکه های اجتماعی است و پر واضح است که استفاده از خدمات اینترنتی در همه جا و در همه زمینه ها نظیر امور بانکی، پرداخت قبوض، خرید شارژ، محاسبه و پرداخت مالیات و … فراگیر شده است. موسسه حقوقی ملک پور نیز همگام با موج تکنولوژی، خدمات خود را به بهترین نحو بر بستر اینترنت ارائه می نماید. یکی از خدمات الکترونیکی که شما می توانید از موسسه حقوقی ملک پور دریافت نمایید، دریافت وقت مشاوره مهاجرتی بصورت آنلاین و از طریق اسکایپ یا وبینار است.

از مزایای این روش مشاوره دادن که در بسیاری از کمپانی های معروف مشاوره ای جهان رایج و متداول است، صرفه جویی در وقت مشتری و دریافت مشاوره در محیط دلخواه و مثبت است. در واقع شما با رزرو وقت مشاوره مهاجرتی آنلاین ، از رفت و آمد غیر ضروری، هدر رفت زمان و معطل شدن در ترافیک و دریافت مشاوره با فکری ناآرام اجتناب می نمایید. شما می توانید در کنار همسر یا سایر اعضای خانواده خود، در محیط آرام خانه و در جوی مطبوع، بهترین راهنمایی ها را بمنظور انتخاب بهترین مسیر مهاجرت خود، از جناب استاد ملک پور ، دریافت نمایید.

شایان ذکر است که میزان وقت رزرو شده برای مصاحبه جناب استاد ملک پور یک ساعت می باشد که البته در شرایطی خاص و به صلاح دید طرفین می تواند طولانی تر گردد. از دیگر مزایای مشاوره مهاجرتی آنلاین با جناب استاد ملک پور یا دیگر مشاورین ارشد موسسه این است که پس از مشاوره در صورت انعقاد قراراداد با موسسه حقوقی ملک پور برای انجام پروسه مهاجرتی خود، هزینه ای که برای مشاوره پرداخت نموده اید، از مبلغ قرارداد کسر خواهد شد؛ اما توجه داشته باشید که در صورت عدم انعقاد قرار داد، این هزینه غیر قابل استرداد خواهد بود.

در حین مشاوره مهاجرتی آنلاین با جناب استاد ملک پور ، احتمالا شما درباره زندگی تان یا در زمینه مهاجرت و اقامت یا سایر بحث های حقوقی بحث کرده و به طرح سوال و دریافت جواب بپردازید. این مقاله و ویدئوی مذکور برای آن دسته از شما عزیزان است که قصد دارند در مورد انتخاب بهترین مسیر مهاجرت خود از جناب استاد، راهنمایی ها و مشورت های لازمه را دریافت نمایید و اگر این ویدئو را تماشا نکنید و راهنمایی های آن را به کار نبندید، عملا راندمان مشاوره پایین آمده و شما به رغم هزینه ای که برای رزرو وقت مشاوره پرداخت نموده اید، کماکان سوالهای بسیاری در ذهن تان باقی خواهد ماند و به نتیجه مناسبی که انتظارش را دارید، دست نخواهید یافت.

بسیاری از افراد، جناب استاد را به دلایل مختلفی نظیر صداقت ایشان، انرژی مثبت، سطح سواد و تخصص شان و … برای امر مشاوره مهاجرتی آنلاین انتخاب می نمایند، اما خود استاد، یک سری مقدمات را برای مشاوره لازم می دانند که بدین وسیله آنها را با شما در میان خواهیم گذاشت.

اولین لازمه مشاوره مهاجرتی آنلاین با استاد ملک پور، دیدن همین ویدئوی مجانی است. شما هزینه قابل توجهی را برای دریافت وقت مشاوره پرداخت می کنید و از طریق همین مشاوره بناست که ادامه مسیر زندگی خود را تعیین نمایید.

اگر بخواهید وقت مصاحبه را رزرو شده خود را تغییر دهید، به احتمال قوی هزینه شما خواهد سوخت. دلیل این امر این است که وقت های مشاوره مهاجرتی آنلاین با استاد ملک پور تا ۳ الی ۴ ماه آینده رزرو شده است و در صورت تغییر دادن وقت مصاحبه از طرف شما، مصاحبه به چندین ماه آینده موکول خواهد شد. وقتیکه شما یک هفته قبل یا چند روز قبل از وقت مصاحبه درخواست تغییر وقت مصاحبه را به ما اطلاع می دهید، تمام وقت های رزرو شده به هم می ریزد؛ اما اگر از دو ماه یا یک ماه قبل درخواست جا به جایی وقت را تنها برای یک یا دو روز را داشته باشید، این احتمال وجود دارد که با درخواست تغییر وقت شما موافق شود. ( البته در صورتی که سایر موکلان با ما همکاری نمایند ). لذا تا آنجایی که برایتان امکان دارد، بهتر است که از تغییر دادن وقت مصاحبه اجتناب نمایید.

از دیگر مواردی که برای وقت مشاوره مهاجرتی آنلاین باید در نظر گرفته شود، آمادگی برای مصاحبه و چک کردن اتصال اینترنت تان است. بهتر است بمنظور کیفیت هر چه بالا تر صدا و تصویر و همچنین نزدیک شدن به کیفیت مشاوره حضوری، در جایی باشید که اتصال اینترنت شما بی نقص و با سرعت بالا باشد. بمنظور برقراری ارتباط با استاد، به شما یک لینک اتصال به اسکایپ یا یک لینک وبینار داده می شود که اتصال و همچنین کیفیت صدا و تصویر تان را قبل از شروع مصاحبه چک کنید. نکته حائز اهمیت این است که اگر قصد دارید که از طریق وبینار با استاد ملک پور ارتباط بگیرید، وصل شدن به وبینار از طریق گوشی موبایل امکان پذیر نیست و بدین منظور می بایست از لب تاپ یا رایانه خانگی استفاده کنید.

بار دیگر تأکید می کنیم که اتصال اینترنت بسیار مسئله حائز اهمیتی می باشد. اگر سرعت اینترنت شما پایین باشد، به احتمال زیاد با قطع و وصل شدن صدا و تصویر مواجه می شوید و نمی توانید راهنمایی های جناب استاد را به آن صورت که باید، دریافت کنید یا به راحتی سوالات خود را مطرح نمایید و بدین ترتیب نه تنها هزینه شما هدر خواهد رفت، بلکه ممکن است بدلیل سرعت پایین اینترنت، بخشی از فرمایشات استاد حین مشاوره را نشنیده باشید و به همین خاطر تصمیم اشتباه بگیرید و مسیر زندگی مهاجرتی شما تغییر نماید. لذا به شما اکیدا پیشنهاد می گردد که قبل از شروع مشاوره مهاجرتی آنلاین با استاد ملک پور ، با همکار ما دوربین و میکروفون و همچنین کیفیت اتصال اینترنت خود را بررسی بفرمایید. از شما خواهشمندیم که قبل از شروع وقت مشاوره تان، با آی دی اسکایپ استاد ملک پور بمنظور test کردن اتصال تان تماس های مکرر نگیرید، زیرا ایشان با شخص دیگری در حین مشاوره هستند و این امر هر چند به صورت غیر عمدی، باعث اختلال در مشاوره دیگران می گردد.

در ادامه به نکات مهم دیگری درباره مقدمات لازم برای مشاوره مهاجرتی آنلاین با استاد ملک پور اشاره خواهیم نمود :

از شما خواهشمندیم که پیش از وقت مشاوره اسکایپ با استاد ملک پور حتما ویدئو های ایشان را تماشا کرده باشید؛ بویژه محصول ویدئویی « راهنمای گام به گام انتخاب مسیر مهاجرت‌ ». شما با تهیه این محصول ویدئویی عملا اطلاعات تان به اندازه یک وکیل مهاجرت افزایش می یابد و آماده می شوید تا در مشاوره مهاجرتی آنلاین با استاد ملک پور شرکت نموده و در سطح یک وکیل مهاجرت با ایشان به بحث و گفتگو بپردازید. در واقع با تماشای این محصول ویدئویی، قطعا راندمان شما از وقت مشاوره اسکایپ با ایشان بیشتر خواهد شد و به صورت دقیق تری قادر خواهید بود که از راهنمایی ها و مشاوره ایشان بهرمند شده و بهترین تصمیم را برای امر مهاجرت خود اتخاذ نمایید. شما با دیدن این محصول ویدئویی بر زیر و زبر امر مهاجرت اشراف پیدا خواهید کرد و با سختی ها و چالش های آن به خوبی آشنا خواهید شد.

نکته دیگری که تأکید بر آن را لازم می دانیم این است که این محصول ویدئویی را همراه با همسر و سایر اعضای خانواده خود تماشا کنید و سطح علمی همه اعضای خانواده خود را در باب مهاجرت افزایش دهید؛ زیرا آن ها نیز با شما در پروسه مهاجرت هم مسیر و ذینفع هستند و می توانند نکات مهمی را ببینند و در مشاوره اسکایپ با استاد ملک پور مطرح نمایند که به ذهن شما نرسیده باشد. لذا به شما پیشنهاد می شود که حتی الامکان همراه با همسر خود محصول ویدئویی را تماشا کرده و بهمراه همسر خود به مشاوره اسکایپ با دکتر حضور داشته باشید.

فایل صوتی موسسه حقوقی ملک پور در مورد مشاوره مهاجرتی آنلاین (‌آنچه که باید بدانید )

در مشاوره مهاجرتی آنلاین با جناب استاد ملک پور، ایشان از شما سوالاتی می پرسند که بهتر است پیش از شروع مشاوره پاسخ آنها را آماده داشته باشید. توجه داشته باشید که این سوالات هم از شما بعنوان متقاضی اصلی و هم از همسرتان پرسیده می شود تا بر اساس اطلاعات و شرایط واقعی شما، بهترین مسیر مهاجرت برای شما توسط استاد ارائه گردد. عمده این سوالات عبارتند از :

و …

اینها مهم ترین سوالاتی است که جناب استاد از شما و همسرتان ( در صورت تأهل ) در مشاوره مهاجرتی آنلاین خود خواهند پرسید، تا بر اساس جواب های شما، شرایط تان را مورد ارزیابی قرار داده و بهترین مسیر مهاجرت مختص شما را به شما پیشنهاد دهند.

مهم ترین نکته در بحث پاسخ به سوالات ایشان این است که در پاسخگویی صداقت تمام داشته باشید. در برخی موارد دیده شده است که موکلین در پاسخ به سوال چقدر سرمایه منقول و غیر منقول دارید؟ کمتر یا گاها بیشتر از میزان واقعی سرمایه شان را در جواب به استاد گفته اند. این کار به ضرر خود شما خواهد بود، زیرا استاد بر اساس اطلاعاتی که شما به ایشان ارائه می دهید، شرایط شما را آنالیز نموده و مناسب ترین مسیر مهاجرتی مختص شما را پیشنهاد می دهند. اگر اطلاعات شما صادقانه به ایشان ارائه نگردد، طبیعتا ممکن است مسیر پیشنهادی ایشان بهترین و مناسب ترین گزینه نباشد و در این صورت نمی توانید به بهترین نتیجه دست پیدا کنید.

فایل ویدئویی موسسه حقوقی ملک پور در مورد آموزش نحوه اتصال به وبینار جهت مشاوره مهاجرتی آنلاین

مشاوره رایگان پناهندگی

پیشنهاد می شود حین مشاوره از احوالپرسی، تعارفات و شوخی های طولانی مدت صرف نظر کنید، زیرا این امر در وقت و هزینه ای که برای مشاوره مهاجرتی آنلاین با استاد ملک پور پرداخته اید جلوگیری می نماید. در صورت رعایت نکردن این امر، معمولا وقت مشاوره از یک ساعت تجاوز خواهد کرد و شما نمی توانید آن راندمانی که از مشاوره با استاد را انتظار دارید، بدست آورید.

دیده شده است که در حین مشاوره برخی از موکلان، با فرزند خردسال خود را به بازی یا توجه بیش از حد می پردازند؛ استاد ملک پور خود از بچه ها و تعامل با آنها استقبال می نمایند، اما ما پیشنهاد می کنیم که بیشتر توجه خود را بر اصل مطلب پرداخته و بدین ترتیب برای فرزند دلبند تان از طریق مهاجرت آینده ای شایسته و روشن را رقم بزنید.

فایل صوتی موسسه حقوقی ملک پور در مورد آموزش نحوه اتصال به وبینار جهت مشاوره مهاجرتی آنلاین

همانطور که در بخش های قبلی مقاله اشاره شد، متاسفانه برخی از موکلین به دلایل مختلف و تا حدودی واهی از پاسخ دادن به سوال چقدر سرمایه دارید؟ صادقانه عمل نمی نمایند و همین باعث می شود که به بهترین نتیجه و مسیر مهاجرت راهنمایی نشوند. برخی با کمتر نشان دادن سرمایه خود، می پندارند که استاد ملک پور از آنها پول بیشتری برای انجام پروسه های مهاجرتی شان دریافت می نماید و برخی دیگر سرمایه خود را بیشتر از آنچه که هست نشان می دهند؛ پر واضح است که در این صورت توسط استاد به مسیری هدایت می شوند که توانایی پیمودن طریق مهاجرت از آن مسیر را نخواهند داشت، لذا مجددا تأکید می کنیم که اگر می خواهید بر اساس شرایط واقعی شخص و خانوادگی تان به بهترین مسیر هدایت شوید، در پاسخ به همه سوالات صداقت کافی داشته باشید. شما می بایست تمام اموال منقول و غیر منقول خود را برای دریافت بهترین راهنمایی ها صادقانه بیان نمایید.

نکته دوم و شاید مهم ترین نکته ای که برای دریافت مشاوره مهاجرتی آنلاین با استاد ملک پور می بایست در نظر داشته باشید؛ تهیه محصول « راهنمای گام به گام انتخاب بهترین مسیر مهاجرت » می باشد. بسیاری از عزیزانی که به مشاوره اسکایپ تشریف می آوردند، اذعان می کنند که وقت لازم برای دیدن ویدئو ها را نداشته اند، در پاسخ باید گفت که به جهت رفاه حال شما عزیزان فایلهای صوتی مجموعه راهنمای گام به گام انتخاب بهترین مسیر مهاجرت نیز در پکیج خریداری شده قرار دارد و شما می توانید در اوقات پرت، در ترافیک یا هنگام پیاده روی هایی که دارید، به فایل های صوتی این مجموعه گوش فرا داده، سطح علمی خود را بالا برده و به خوبی آماده دریافت مشاوره مهاجرتی آنلاین استاد ملک پور گردید. به قول استفان کاوی در کتاب هفت عادت مردمان موثر، لطفا اره خود را تیز کنید.

نکته حائز اهمیتی که در تهیه محصول راهنمای گام به گام انتخاب مسیر مهاجرت وجود دارد، این است که تا ۷۰ درصد هزینه این محصول ، در صورتی که برای انجام امور مهاجرتی تان با موسسه قرارداد منعقد کنید، از هزینه قرارداد نیز کسر می شود و عملا شما با هزینه ای بسیار اندک اطلاعات مهاجرتی تان افزایش پیدا کرده، آماده دریافت مشاوره های لازم در حین مشاوره اسکایپ شده و خود را برای پیمودن مسیر پر پیچ و خم مهاجرت مهیا می سازید. در واقع شما پس از دیدن محصول راهنمای گام به گام یا گوش فرادادن به آن، با تمامی مسیر ها و طرق مهاجرت با ذکر جزئیات آشنا شده و خودتان می توانید همانند یک وکیل برای مهاجرت خود، دو یا سه مسیر مناسب را در نظر بگیرید و در جلسه مشاوره با جناب استاد در مورد دو یا سه مسیری که برگزیدید به مباحثه (‌ اصطلاحا سبک سنگین کردن ) پرداخته تا نتیجتا بهترین مسیر ممکن را برای مهاجرت خود انتخاب نموده باشید.

چهارمین نکته که بسیار به آن تأکید داریم، تهیه محصول « هنر زندگی کردن » جناب استاد ملک پور است. مطابق آمار ما ۹۸٫۲ درصد بین کسانی که این محصول را تهیه نموده و تماشا کرده اند، با کسانی که آن را تهیه نکرده اند، تفاوت وجود دارد. شما با تهیه این ویدئوی چند میلیون تومانی حال تان چنان تغییر می کند که در حین انجام پروسه های مهاجرت، همه مسیر پر پیچ و خم آن برای شما سهل و آسان می گردد. البته محصول « هنر زندگی کردن » در تمامی ابعاد زندگی فردی، اجتماعی، کاری و … به شما درس های ارزشمندی برای آموختن دارد.

نکته پنجم این است که مهاجرت، از ابتدای راه تا زمانی که به اقامت کشور مورد نظرتان دست می یابید، مسیری است بسیار دشوار و پیچیده. نبایست مهاجرت خود را در عکس های اینستاگرام دوستان یا آشنایانی که در آن طرف آب ها دارید، قیاس کنید. واقعیت را اگر می خواهید بدانید، بهتر است با این انگاره به امر مهاجرت اقدام کنید که دوست، آشنا یا اقوامی که حتی در آن طرف آب ها دارید، نمی توانند به شما کمک کنند و شما باید به خود و خدای خود متکی باشید. این نکات تنها برای این است که مسیر مهاجرت آنگونه که برای عموم افراد نشان داده شده است، راحت و آسان نیست و بغیر از غم غریبی، مشکلات و پیچیدگی های خاص خودش را دارد و اگر شما از پیش با این مسائل و پیچیدگی ها آشنایی نداشته باشید، به احتمال فراوان در نیمه راه کم بیاورید.

مشاوره مهاجرتی آنلاین با استاد ملک پور ، نکات، مزایا، مقدمات لازم و نکات مهم دریافت مشاوره از جناب استاد ملک پور در این مقاله مورد بررسی قرار گرفته شد. این مقاله برای آن دسته از عزیزانی نگارش و تهیه شده است که با جناب آقای دکتر ملک پور وقت مشاوره مهاجرتی آنلاین از طریق اسکایپ یا وبینار رزرو نموده اند و پیش نهاد اکید ما برای این دسته از عزیزان این است که حتما ویدئوی مجانی که در این مقاله بارگذاری شده است را تماشا نموده تا به بهترین راندمان از مشاوره مهاجرتی آنلاین با جناب استاد ملک پور دست یابید. فراموش نکنید که تمامی این نکات برای خدمت رسانی هر چه بهتر خود شماست و فراموش نکنید که این شمایید که اره خود را تیز می کنید یا این کار را انجام نمی دهید. امیدواریم توانسته باشیم با ارائه این مقاله، شما را به خوبی برای آغاز مسیر مهاجرت تان آماده نموده باشیم. در صورت هر گونه سوال در باب مشاوره مهاجرتی اسکایپ جناب استاد ملک پور می توانید با دفاتر موسسه حقوقی ملک پور تماس برقرار نموده یا آن را در قسمت دیدگاههای همین مقاله مطرح نموده تا در سریع ترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت نموده باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

دیدگاه

تماس با ما

خط ویژه :۴۹۱۹۶۰۰۰ـ (۰۲۱)

خط ویژه:  49076ـ (۰۲۱)

دسترسی سریع

فرم درخواست تماس مشاوران با شما

تماس با ما

فروشگاه

موسسه مشاوره ای MIE

دفتر مشاوره و امور اقامت سرمایه گذاری، تحصیلی و کاری

شایان ذکر است همه دفاتر به صورت یکپارچه تحت نظر دفتر مرکزی وین و شخص جناب استاد ملک پور فعالیت می نمایند.

وب سایت های ما

malekpourmie.com

miemohajerat.com

miestudy.com

miemalekpour.com

officialmalekpour.com

mielanguage.com

miesuccess.com


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon

وب‌سایت هندبوک جرمنی مشتاق است که مطالب را به بهترین شکل در اختیار شما بگذارد. 

ما اطلاعات مربوط به بازدید شما از این وب‌سایت را در قالب «کوکی‌ها» ذخیره می‌کنیم. با استفاده از این وب‌سایت، شما موافقت خود با این موضوع را به صورت ضمنی تایید می‌کنید. 

برای اطلاعات بیشتر در مورد «کوکی‌ها» و نحوه استفاده از آنها لطفا روی لینک زیر کلیک کنید:

شماره تماس های اضطراری، اداره ها مهم و مراکز مشاوره

آیا  به تازه‌گی  وارد آلمان شدید و نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید؟ در این صفحه از وب‌سایت هندبوک جرمنی می توانید به اطلاعات مفید و آدرس های مراکز مشاوره در سراسر آلمان دست یابید. این مراکز مشاوره در مورد موضوعات مختلفی از قبیل تحصیل، کار، زبان آلمانی، اقامت و همه موارد مورد نیاز برای زندگی جدید در آلمان شما را چه بصورت حضوری چه از طریق تلفن و یا آنلاین راهنمایی میکنند.
بسیاری از مراکز مشاوره ذکر شده در این صفحه غیر دولتی هستند. این إدارات برای دولت کار نمی کنند و اطلاعات شما را با مقامات دولتی آلمان به اشتراک نمی گذارند.
خدمات تمام این مراکز مشاوره رایگان است، یعنی شما مجبور نیستید برای مشاوره یا پشتیبانی هزینه پرداخت کنید. در برخی موارد، حتی تماس تلفن شما رایگان است و در بعضی موارد باید هزینه های تماس های تلفن خود را پرداخت کنید. مراکز مشاوره برای پناهجویان در ایالت های بایرن، بادن وتنبرگ و نورد راین وستفالن همچنان توسط یک اپلیکشن اینترنتی بنام  App mbeon هم مردم را در مورد یادگیری زبان آلمانی، سلامت و درمان، تحصیل ، کار و خانه یابی، کمک و راهنمایی میکنند. این اپلیکشن به زبان های انگلیسی، آلمانی، عربی و روسی قابل دسترس است.

مشاوره رایگان پناهندگی

آیا در مورد تحصیل، کار، یادگیری زبان آلمانی و یا بطور عموم در باره زندگی در آلمان سوال دارید؟ مراکز مشاوره مهاجرت در آلمان به شما در پاسخگویی به تمام سوالات و مسائل مربوط به زندگی شما در آلمان کمک می کنند. شما می توانید مرکز مشاوره مهاجرت در نزدیکی خود را آنلاین جستجو کنید. کارکنان این مراکز به زبان های متعددی صحبت می کنند و ارائه خدمات آنها رایگان است. اگر شما کمتر از ۲۷ سال سن دارید، می توانید از اداره خدمات مهاجرت برای جوانان  که در نزدیکی  محل زندگی شما  است کمک بگیرید. کارکنان این مراکز در موارد مربوط به جوانان و نوجوانان تخصص دارند.

برسمیت شناختن مدارک تحصیلی خارجی در آلمان

اگر می خواهید مدارک کاری و تحصیلی خود را در آلمان تائید کنید و یا  اگر در این مورد سؤالی دارید باید قبل از همه به دفاتر IQ-Netzwerk در شهر های مختلف آلمان مراجعه کنید. کارکنان این موسسه شما را در طول فرایند به تائید رساندن مدارک تحصیلی شما کمک میکنند. برای یافتن آدرس‌های این موسسه در منطقه خود  میتوانید به صورت آنلاین جستجو کنید. شما می توانید به صورت شخصی، از طریق تلفن یا ایمیل از آنها مشاوره بگیرید و از خدمات آنها رایگان این اداره مستفید شوید.
اگر در مورد برسمیت شناختن مدارک فنی و کار آموزی خود در آلمان سوالی دارید، شما می توانید برای کمک و راهنمایی به  IHK Fosa مراجعه کنید. در صورت لزوم، کارمندان این اداره همچنین می توانند شما را به یکی از دفاتر (IHK) در منطقه شما معرفی کنند. برای تماس با آنها می توانید روزهای دوشنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹:۰۰ تا ۱۲:۰۰ و ۱۴:۰۰ تا ۱۷:۰۰ و روزهای جمعه از  ساعت ۹:۰۰ تا ۱۴:۰۰ با شماره ۰۹۱۱۸۱۵۰۶۰ تماس بگیرید. همچنین می توانید به  info@ihk-fosa.de ایمل رسال کنید. کارکنان این ادره فقط  به زبان آلمانی صحبت می کنند.

دانشگاه ها، تحصیلات عالی و آموزش های فنی

دوست دارید در آلمان در دانشگاه تحصیل کنید یا آموزش‌های فنی حرفه ای فرا گیرید، اما مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید؟ در وب سایت Make it German، می توانید درمورد مسائل مربوط به تحصیل به صورت آنلاین مشاوره دریافت کنید. کارکنان این سایت خودشان دانشجویان هستند و به زبان آلمانی و عربی صحبت می کنند. برای استفاده از این خدمات، ابتدا باید با پر کردن این فرم ثبت نام کنید. همه خدمات این سایت رایگان هستند.

زبان آلمانی

اگر به دنبال کتاب یا مواد آموزشی برای بهبود مهارت های زبان آلمانی خود هستید، سعی کنید یک کتابخانه عمومی در منطقه خود پیدا کنید و از تمام مواد ان رایگان استفاده کنید. هر نوع  کتاب ها و سایر مواد درسی را  قرض بگیرید و یا از سالن های مطالعه کتاب خانه ها استفاده کنید.
اگر به دنبال کلاس ها و دوره های آموزش زبان آلمانی یا هم کلاس‌های زبان آلمانی برای ادغام (Integrationskurs) در نزدیکی خود هستید، در وب سایت Kursnet  میتوانید همه کلاس ها مدرسه های آموزشی در این راستای زبنان آلمانی را پیدا کنید. در این وب سایت فقط باید آدرس دقیق و نام کلاسی را که میخواهید بنوسید و نزدیکترین مدرسه را در منطقه خود بیابید.

اگر نظر به دلایلی نمیتوانید در یک کلاس رسمی یادگیری زبان آلمانی اشتراک کنید، در صفحه مخصوص ما بنام یادگیری زبان آلمانی، همه لینک ها و مواد درسی که میتوانید بصورت انلاین آلمانی بیاموزید را بدست آورده میتوانید.

 

اگر از مشکلات عدم سلامت روحی  یا بیماری های روانی رنج میبرید و یا در یک بحران خانواگی یا شخصی بسر میبرید، در وب سایت ipso-care  می توانید از مشاوران با تجربه به گونه آنلاین و رایگان مشاوره و راهنمایی دریافت کنید. کارکنان این سایت مشورتی به زبان های آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، ترکی، روسی، اوکراینی، سومالیایی، ایتالیایی، فارسی، دری، عربی، تیگریینایی، پشتو و برمایی صحبت می کنند. جهت ثبت نام برای مشاوره باید این فرم را پر کنید. خدمات این سرویس رایگان است. همچنین یک برنامه رایگان دیگری نیز وجود دارد که برای پناهندگانی که از مشکلات و بیماری های روانی رنج میبرند کمک میکند. این برنامه به زبان های انگلیسی، عربی و فارسی در دسترس است.
در وب سایت «انجمن ملی مراکز روانشناسی برای پناهندگان و قربانیان شکنجه» فهرستی از همه مراکز روانشناختی و روان درمانی برای پناهندگان و قربانیان شکنجه در آلمان وجود دارد. با مراجعه به این وب سایت  psychosozialen Zentren für Flüchtlinge und Folteropfer می توانید نزدیکترین مراکز روان درمانی در منطقه خود را بیابید. 

 

اگر از مصرف بیش از حد الکل، مواد مخدر یا قمار بازی رنج می برید، یا اگر دوستان یا اعضای خانواده شما به این مشکل دچار هستند،  می توانید در هر زمان با شماره ۰۸۹۲۸۲۸۲۲تماس بگیرید و به صورت ناشناس با مشاور ین و متخصصین اعتیاد و مواد مخدر صحبت کنید و نگرانی ها و سوالات خود را مطرح کنید. کارکنان این آژانس به زبان های آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، پرتغالی و سوئدی صحبت می کنند و این خدمات رایگان است.

آیا اخیرا تبعیض را تجربه کرده اید و میخواهید درباره آن صحبت کنید و یا درباره اقدامات برای برخورد با آن بیشتر بدانید؟ شما میتوانید در این مورد از آژانس مبارزه با تبعیض با تماس با شماره ۰۳۰۱۸۵۵۵۱۸۵۵ مشاوره بگیرید. آنها روزهای دوشنبه (ازساعت 1:00 تا 15:00) و چهارشنبه ها و جمعه ها ( از ساعت 9:00 تا 12:00) در دسترس هستد. همچنین می توانید از طریق پست الکترونیکی (beratung@ads.bund.de) به آنها ایمل بفرستید. کارکنان این اداره فقط به زبان آلمانی صحبت می کنند. این خدمات به صورت رایگان و صورت لزوم بطور ناشناس ارائه میشود.

اگر در طول راه آمدن به آلمان عضوی از اعضای خانواده خود را از دست دادید، خدمات ردیابی DRK Tracing Service  به شما کمک می کند تا اعضای خانواده  خود را که در اثر جنگ و یا در مسیر راه به آلمان از دست داده اید را پیدا کنید. شما می توانید درخواست جستجو برای  یافتن عزیزان از دست رفته خود را آنلاین ارسال کنید. این رایگان است. 

پلیسدر هنگام بروز هر نوع خطر و مشکل مانند بیماری و آتش سوزی و غیره  میتوانید به صورت رایگان با شماره ۱۱۰ به پلیس زنگ بزنید.

خدمات نجات و آتش نشانیدر موارد اضطراری حاد، به عنوان مثال اگر شما یا فرد دیگری نیاز به کمک فوری داشته باشید یا اگر آتش سوزی یا سیل اتفاق افتاده باشد،  می توانید بصورت رایگان با شماره  ۱۱۲ با سرویس نجات یا اداره آتش نشانی تماس بگیرید.

حالات اضطراری به دلیل مسمومیت
اگر شخصی در اطراف شما با علائم مسمومیت دیده میشود و در حال بدی بسر میبرد، می توانید نزدیکترین مرکز اضطراری مسمومیت را بصورت آنلاین اینجا جستجو کنید. آنها بصورت شبانه  روزی در دسترس هستند.

دارو خانه های اضطراریاگر در أوقات غیر از باز بودن رسمی دارو خانه ها نیاز به خریداری دارو دارید، باید به داروخانه های اضطراری  مراجعه کنید. در وب سایت aponet.de میتوانید نزدیکترین داروخانه اضطراری را جستجو کنید.

کمک های صحی (دارو و دکتر) برای افرادیکه بیمه سلامت ندارند موسسه مالتیزا (Malteser) برای مهاجران و پناهجویان بدون بیمه درمانی خدمات پزشکی ارائه میکند. شما می توانید از این خدمات بصورت ناشناس و رایگان استفاده کنید حتی اگر برگه رسمی اقامت نداشته باشید. در این وب سایت آدرس این موسسه را در منطقه خود بصورت آنلاین جستجو کنید.

در وب سایت (WebGis) می توانید آدرس های اداره أمور مهاجرت و خارجیان (Ausländerbehörde) و همچنان اداره پناهندگی و مهاجرت (BAMF) را در شهر خود جستجو کنید. در این وب سایت فقط باید کد پستی منطقه خود را وارد کنید و بدانید که کدام آدرس مربوط به منطقه شما است.

پرسش‌ها در مورد زندگی در آلماناگر در مورد تحصیل، کار، یادگیری زبان آلمانی یا در سایر بخش های زندگی مانند مشکلات با پدر و مادرتان سوال دارید، اداره حمایت از مهاجران جوان Youth Migration Service  به کودکان و نوجوانان مهاجر/ پناهنده تا سن ۲۷ سالگی برای حل مشکلات شان کمک می کند. آدرس‌های این مراکز مشاوره را میتوانید در  این وب سایت جستجو کنید. کارکنان ان اداره  زبان های مختلف صحبت می کنند و خدمات شان رایگان است.

حمایت از کودکان و نوجوانان در شرایط بحران و خشونت

آیا دچار دردسر و مشکلات هستید و نیاز به مشورت دارید؟ به شماره ۱۱۶۱۱۱ با بخش Nummer gegen Kummer تماس بگیرید و در باره نگرانی های صحبت کنید و از آنها کمک بخواهید. شما می توانید از دوشنبه تا شنبه (از ساعت 14:00 تا 20:00) با آنها تماس بگیرید و اگر میخواهید میتوانید بصورت نا شنا س با آنها صحبت کنید. کارکنان این بخش فقط به زبان آلمانی صحبت می کنند و خدمات انها و تماس شما رایگان هستند.

پناهجویان زیر سن ۱۸ سال و بدون خانوادهاگر هب عنوان پناهجوی زیر سن ۱۸ سال و بدون والدین به آلمان امده اید و سوال یا نگرانی دارید؟ کارکنان انجمن فدرال مهاجرین زیر سن و بی سرپرست Federal Association of Unaccompanied Minor Refugees (BUMF)  شما مشاوره میدهند و از شما حمایت میکنند. آنها روز های شنبه (از ساعت 10:00 تا 12:00) و روز های پنجشنبه (از ساعت 10:00 تا 12:00 و 14:00 تا 16:00) از طریق تلفن با شماره ۰۳۰۸۲۰۹۷۴۳۰ به دسترس هستند. کارکنان  این اداره فقط به زبان  آلمانی صحبت می کنند. شما همچنین می توانید  از طریق آدرس beratung@b-umf.de برای شان ایمل ارسال کنید. خدمات آنها رایگان است.

بار داری اگر باردار هستید و  دراین مورد سوال و یا نگرانی دارید، می‌توانید خط تلفنی کمک به خانم های بار دار  Helpline for Pregnant woman in distress با شماره ۰۸۰۰۴۰۴۰۰۲۰ تماس بگیرید و از انها کمک بخواهید. کارکنان این اداره به  زبان های مختلف صحبت می کنند و بصورت شبانه روزی در دسترس هستند. آنها همچنین می توانند یک مرکز مشاوره در محل زندگی تان را به شما معرفی کنند. شما می توانید  از این خدمات بصورت ناشناس و رایگان استفاده کنید.

مبارزه با خشونت

اگر از خشونت موجود در خانه یا محل کار رنج میبرید و یا از رو برو شدن با آن ترس دارید، به خط تلفنی کمک به زنان در معرض خطر Helpline for Violence against Women با شماره ۰۸۰۰۱۱۶۰۱۶ تماس بگیرید و از آنها کمک و راهنمایی بخواهید.. پرسنل این اداره روز و شب در دسترس هستند و به زبان های مختلف (آلمانی، انگلیسی، عربی، فارسی/ داری، فرانسوی، ترکی، اسپانیایی، ایتالیایی، پرتغالی، کردی، رومانیایی، لهستانی، روسی، آلبانی، بلغاری، صربی، ویتنامی و چینی) صحبت می کنند. . خدمات آنها ناشناس و رایگان است، و شما نیازی به پرداخت هزینه تماس هم ندارید، و بدون داشتن اعتبار در سیمکارت و تلفن میتوانید به انها تماس بگیرید.

آیا در مورد فرزند خود نگران هستید و در مسائل مراقبت از کودکان خود مشکل دارید؟ از طریق خط تلفن والدین Parents’ Hotline به  شماره ۰۸۰۰۱۱۱۰۵۵۰ میتوانید بصورت رایگان تماس بگیرید و از کارکنان آنها در مورد مراقبت از کودک  درخواست کمک کنید. به یاد داشته باشید که کارکنان انها فقط به زبان آلمانی صحبت می کنند. آنها روزهای دوشنبه تا جمعه (از ساعت 9:00 تا 11:00) و همچنین روزهای سه شنبه و پنج شنبه (از ساعت 17:00 تا 19:00) در دسترس هستند. اگر بخواهید، می توانید از خدمات انها به صورت ناشناس استفاده کنید. خدمات شان رایگان است.

ا شما متعلق به جامعه « همجنسگرایان، و دگرباشان جنسی» (LGBTIQ) هستید و نیاز به دکتر، وکیل و یا مراکز مشاوره تخصصی در مورد همین مسائل دارید؟ انجمن حمایتی  Gladt می تواند به شما کمک کند. شما می توانید با شماره ۰۳۰۲۶۵۵۶۶۳۳ به آنها زنگ بزنید و یا به آدرس info@gladt.de  ایمیل بفرستید. کارکنان این بخش به زبان های آلمانی، انگلیسی، عربی و ترکی صحبت می کنند، و همچنین امکان ارائه مشاوره به زبان های فرانسوی و کردی وجود دارد. این خدمات رایگان است.

آیا خود شما یا کسی در خانواده شما داری ناتوان جسمی و یا ذهنی است و نیاز دارد به حمایت و مشاوره  دارید؟ در وب سایت teilhabeberatung.de می توانید همه مراکز مشاوره در منطقه خود را جستجو کنید. مراکز مشاوره  (EUTB-Beratungsstelle) معلولان،  افرادی که در معرض ناتوانی قرار دارند و همچنین بستگان آنها را به طور رایگان در سراسر آلمان مورد حمایت قرار میدهد مشاوره ارائه میکند.  اگر به مشاوره به زبان مادری خود نیاز دارید میتوانید به موسسه (MINA – Leben in Vielfalt e.V.)  در برلین تماس بگیرید. کارمندان این اداره به زبان های آلمانی، عربی، بلغاری، فرانسوی، انگلیسی، روسی و ترکی صحبت می کنند. برای مراجعه ابتدا به شماره ۰۳۰۲۵۷۹۶۹۵۹ تماس بگیرید.

در این وب‌سابت شما میتوانید حواب به سوالات‌تانرا به زبان‌های انگیسی و آلمانی بیابید.

اینجا لیستی از همه وکیلان حقوقی را میابید که با نهادهای خیریه و دفتر ملل متحد در امور مهاجرین و پناهندگان فعالیت دارند

© 2020 کلیه حقوق برای موسسه کارمندان جدید رسانه های المان (NDM) محفوظ است.

مشاوره رایگان پناهندگی
مشاوره رایگان پناهندگی
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *