مشاوره رایگان کاشت مو

 
helpkade
مشاوره رایگان کاشت مو
مشاوره رایگان کاشت مو

اگر به دنبال مشاوره کاشت مو رایگان هستید و می خواهید با مجرب ترین مشاورین کاشت مو صحبت نمایید، هم اکنون با شماره تلفن 41936-021 تماس حاصل نمایید. مشاورین و متخصصین ما علاوه بر مشاوره ی تلفنی، در تلگرام نیز همراه شما هستند. برای ارتباط در تلگرام می توانید با ربات royanmoobot@ در ارتباط باشید. 

برای محاسبه ی هزینه ی کاشت مو نیز می توانید با دانلود اپلیکشن محاسبه ی کاشت موی رویان مو سلامت،مبلغ و قیمت مورد نظر را ببینید. در این نرم افزار هزینه ی کاشت مو ، ابرو و … محاسبه می شود. برای اطلاع از قیمت های دقیق تر و اطلاعات تکمیلی حتما با شماره تلفن 41936-021 تماس حاصل فرمایید.

برخی از مشاورهایی که در مرکز تماس رویان مو ارائه می شود، شامل موارد زیر می باشد:

 

 

مشاوره رایگان کاشت مو

مجموعه کلینیک های تخصصی کاشت موی رویان سلامت?

??کاشت موی  و ابروی طبیعی

?تنها مجموعه ارائه دهنده ضمانتنامه رويش مجدد موی سر از طرف بیمه ایران ??

?ضمانتنامه کتبی از رویان کلینیک برای کاشت ابرو

?شرایط اقساطی وانجام توسط جراح و متخصص پوست

?در صورت عدم رشد موهاي كاشته شده كل هزينه دريافتي توسط بيمه ايران عودت مي شود

?در کلینیکهای مجهز و دارای مجوز با بهره گیری از کادر مجرب و متخصص و استفاده از به روزترین متد کاشت

?برای اطلاعات تکمیلی و مشاوره رایگان در رابطه با خدمات، هزینه ها و… با شماره تلفن زیرتماس حاصل فرمایید.?

☎۰۲۱-۴۱۹۳۶

☎۰۲۱۲۲۸۸۵۸۹۰-۹۵

⭕شعب تهران بزرگ

♦شهرک غرب بلوار دادمان

♦قیطریه_اندرزگو

مشاورین تلگرام??????

@royanmoobot

کلینیک های تخصصی رویان سلامت
مجموعه کلینیک های تخصصی پوست و مو و زیبایی وابسته به رویان سلامت با چندین مرکز بزرگ و مجهز در کشور عزیزمان ایران و ارائه خدمات بین المللی در کشورهای همسایه (عمان، عراق، حریم کردستان و …) با بهره گیری از علم روز و پیشرفته ترین تجهیرات پزشکی مورد تایید FDA آمریکا و CE اروپا و کادر متخصص و مجرب با مشاوره رایگان ۲۴ ساعته در خدمت شما سروران عزیز می باشد

@کلیه ی حقوق مادی ومعنوی سایت متعلق به رویان سلامت می باشد

خواهشمندیم قبل از ارسال فرم مشاوره تخصصی کاشت مو و جوانسازی به موارد زیر دقت فرمایید :

آدرس کلینیک :

تهران ، یوسف آباد ، خیابان اسدآبادی ، کوچه ششم

تهران ، میدان آزادی ، خیابان آزادی ، خیابان میرقاسمی

تهران ، بلوار آفريقا ( جردن) ، خيابان كاج آبادي ، پلاك ۲۰

مشاوره رایگان کاشت مو

تلفن :

۲۰۰۰ ۸۸۱۰ (۲۱) ۹۸+

6963 215 (912) 98+

ساعات کاری :

شنبه تا پنجشنبه ۸:۰۰ صبح تا ۲۰:۰۰ شب

کلینیک حکیمان

کلینیک کاشت مو در تبریز

جهت انجام مشاوره کاشت موی رایگان ،عکس سر خود را از زوایای روبرو ،نیمرخ ها ،بالا و پشت سر با ذکر مشخصات :

نام خانوادگی:
سن:
محل سکونت و شماره تماس:

به ایدی زیر در تلگرام  ارسال نمایید و یا با شماره تلفن واتس آپ : ۰۹۱۴۲۴۵۴۹۸۹ در ارتباط باشید.
مشاوران کلینیک جهت انجام مشاوره در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

مشاوره رایگان کاشت مو

 

کلیک نمایید

تبریز . کوی ولی عصر فلکه مخابرات، خیابان شریعتی جنوبی به طرف اوحدی نبش کوچه آیلار پلاک 2 – طبقه اول

9 الی 13
16 الی 19

This function has been disabled for کلینیک حکیمان.

متخصصین و پزشکان کلینیک تخصصی پوست و مو خانه سفید در طول هفته و در ساعات کاری آماده ویزیت رایگان مراجعین محترم می باشند. همچنین شما می توانید سوالات ابتدایی و حتی تخصصی خود را با ارسال درخواست مشاوره بصورت آنلاین بپرسید و بهترین پاسخ را دریافت نمایید.

به دلیل انبوه سوالات و درخواست های شما عزیزان و جهت احترام به حقوق شما و رعایت عدالت قوانینی درج شده که خواهشمندیم قبل از ارسال فرم مشاوره کاشت مو و جوانسازی به آن ها دقت فرمایید :

با عضویت در خبرنامه خانه سفید کلیه تخفیفات فصلی برای شما ارسال می شود

آدرس ایمیل خود را وارد کنید و مشترک شوید

با سلام و وقت بخیر خیر ضرری ندارد….

مشاوره رایگان کاشت مو

عرض ادب و احترام اگر پزشک متخصص پوست و مو اطلاعات ندارد حتما…

ببخشید شما کی هستین که این همه اطلاعات غلط در اختیار مردم می…

سلام: یادمه اولین باری که دست به خود ارضایی زدم۱۴ سالم بود د…

با سلام و وقت بخیر با ارسال عکس برای پزشک خود می توانید از م…

خانه سفید با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با متخصصین مجرب و کارآمد و پرسنل دوره دیده در کلیه زمینه های مربوط به کاشت مو، تجربیات موفقییت آمیزی در کارنامه ی فعالیت خود ثبت کرده است. در طی فعالیت ۱۵ ساله خود، خانه سفید به دنبال بهترین و برترین تکنیک های موجود بوده که مورد تایید وزارت بهداشت ایران و اتحادیه اروپا می باشند.

موقعیت مناسب، تنوع تجهیزات و تکنولوژی مدرن، و خدمات قابل اطمینان این مرکز توانسته است متخصصین پوست و جراحی بسیاری را به خود جلب کرده که در حال حاضر با این مرکز همکاری دارند. امکان دسترسی و مشاوره با این متخصصین و اساتید برجسته پوست کشور این امکان را فراهم می سازد تا صحیح ترین روش های درمانی در این مرکز انجام شود.

تلفن (خط ویژه) : ۵۴۵۰۳-۰۲۱ همراه : ۰۹۱۲۲۲۵۲۷۳۱ آدرس : تهران، بلوار آفریقا، خیابان دستگردی غربی، پلاک ۳۲۱

با سلام و وقت بخیر خیر ضرری ندارد….

عرض ادب و احترام اگر پزشک متخصص پوست و مو اطلاعات ندارد حتما…

ببخشید شما کی هستین که این همه اطلاعات غلط در اختیار مردم می…

سلام: یادمه اولین باری که دست به خود ارضایی زدم۱۴ سالم بود د…

با سلام و وقت بخیر با ارسال عکس برای پزشک خود می توانید از م…

برای انجام مشاوره کاشت مو با کلینیک دکتر رضائی چندین راه وجود دارد :

مشاورین ما با صبر و حوصله به تک تک سئوالات شما در زمینه کاشت موی طبیعی و روشهای کاشت مو و نحوه وقت دادن جهت مشاوره کاشت و فیکس عمل پاسخ می دهند و در صورت تمایل می توانید مشاوره غیر حضوری با دکتر رضائی از طریق ارسال عکس با تلگرام داشته باشید .

پس از انجام مشاوره تلفنی در صورت تمایل به انجام مشاوره حضوری وقت مشاوره برای شما تعیین می شود و در وقت تعیین شده جهت انجام مشاوره به کلینیک تشریف بیاورید .

تمام مشاوره های کاشت مو توسط خود دکتر رضائی انجام می شود و شما می توانید هر سئالی در زمینه کاشت مو دارید از ایشان بپرسید و به تمام سئوالات شما پاسخ داده می شود و در هر موردی ما برای شما عکس و فیلم ارائه می دهیم و تعدا زیادی عکس و فیلم قبل و بعد از عمل بدون پوشیده بودن صورت ها می توانید ببیند .

مشاوره رایگان کاشت مو

ساعت مشاوره حضوری کلینیک دکتر رضائی معمولا 12 تا 2 ظهر و 5 تا 7 عصر می باشد که از قبل می بایست با منشی کلینیک هماهنگ کرده باشید .

شما از طریق تلگرام برای ما پیغام می فرستید لطفا پیغام متنی باشد و از ارسال پیغام صوتی خودداری کنید سئالات خود را بپرسید و شرح حال کوچکی از خود ارائه دهید معمولا از شما درخواست ارسال عکس می شود که می توانید در پیغام اول خود نیز عکسها را ارسال کنید.

موها را کنار دهید تا مناطق طاسی و کم پشتی واضح دیده شود. سپس با موبایل خود چند عکس مانند جهات زیر بگیرید و به شماره ما تلگرام کنید . (  اگر خیلی آشنا نیستید ابتدا شماره ما را در لیست شماره های خود ذخیره کنید و در برنامه تلگرام سرچ کنید و یک پیام مثلا سلام  بفرستید تا ارتباط وصل شود سپس در خواست ارسال عکس از شما می شود ).

یک عکس خوب هم از بانک مو بفرستید یعنی پشت سر جایی که مو دارد از گردن تا فرق سر واضح دیده شود .

تاکید می کنم حتما عکس بانک مو را هم بفرستید تا بتوانیم ارزیابی درستی از وضعیت طاسی و سطح پوشش و تراکم حاصله ارائه دهیم .

تمام عکس های شما و اکثر پیغام های شما توسط دکتر رضائی دیده می شود و مشاوره مناسب داده می شود .معمولا اگر کاندید کاشت مو باشید نوع کاشت و مدت عمل و حدود هزینه کاشت مو اعلام می شود و شما می توانید سئوالات بیشتری را بپرسید و خیلی سریع پاسخ آنها را دریافت کنید . و اگر کاندید کاشت مو نباشید علت آن و درمان پیشنهادی دیگر ارائه می شود ( خواهشا از ما توقع درمان و ارائه نسخه از طریق تلگرام را نداشته باشید ما کلینیک کاشت مو هستیم !).

تماس با ما و آدرس

خط رویش کاملا طبیعی

کاشت موی طبیعی ابرو

رفع موهای زائد بوسیله لیزر

مرکز تخصصی کاشت مو

بهترین روش برای درمان طاسی و کم موی، کاشت و پیوند مو می باشد

مشاوره رایگان کاشت مو

مرکز تخصصی کاشت مو یکی از بزرگترین مرکز تخصصی های کاشت مو می باشد که با بهره گیری از مدرن ترین تجهیزات و با در اختیار داشتن کادری متخصص و مجرب کلیه خدمات زیبایی را با بالاترین کیفیت ارائه می دهد . تجربه زیاد متخصصین مرکز تخصصی کاشت مو و به کارگیری به روزترین روش های کاشت مو ، این اطمینان را به شما میدهد که پس از انجام عمل کاشت مو شاهد بالاترین تراکم مو و طبیعی ترین خط رویش باشید .

لطفا تمامی فیلدهای مورد نیاز را تکمیل فرمایید !

(َ*)

(َ*)

(َ*)

ارائه جدیدترین روش های کاشت مو و بی عارضه ترین روش های ترمیم و پیوند مو با استفاده از مدرن ترین دستگاهها درمرکز تخصصی کاشت مو .

مزایای روش sut برای کاشت مو

روش کار در کاشت مو ترکیبی

داشتن ابروهای پرپشت

تعیین قیمت در مرکز تخصصی کاشت مو

مزایای کاشت مو در مرکز تخصصی کاشت مو :
بهره گیری از کادری متخصص و مجرب
بيشترين ميزان تراكم مو
خطوط رويش منحصر به فرد و طبیعی
طراحی خط رویش بر اساس اصول زیبایی شناختی چهره
استفاده از مدرن ترین دستگاهها
بهبودی سریع
عدم ایجاد جای زخم

ما تلاش می نماییم تا بهترین و کاملترین خدمات تخصصی زیبایی پوست و مو را با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن ارائه دهیم .

پاسخگویی ۲۴ ساعته

تاثیر مو سر در زیبایی چهره

انجام عمل های لاغری موضعی و پیکرتراشی

مرکز تخصصی کاشت مو به صورت تخصصی در زمینه کاشت و پیوند مو فعالیت می نماید و همچنین ارائه دهنده کاملترین خدمات زیبایی از جمله کاشت مو ، کاشت ریش و سبیل ، کاشت ابرو ، ترمیم و پیوند مو ، لیزر موهای زائد ، جوانسازی پوست ، تزریق ژل و بوتاکس ، درمان چاقی و لاغری موضعی و … می باشد .

کاشت و پیوند مو یک درمان قطعی برای طاسی و کم موی می باشد و به صورت یک عمل سرپایی و بدون بیهوشی همراه با بی‌حسی موضعی انجام می شود که دوره بهبودی کوتاهی دارد و پس از کاشت مو ، بیمار هیچ محدودیتی در انجام فعالیت های روزانه نخواهد داشت . متخصصین مرکز تخصصی کاشت مو قادرند بهترین و کم تهاجمی ترین روش کاشت و پیوند مو را برای دریافت حداکثر تراکم مو به کار گیرند .

عمل زیبایی پوست و مو در مرکز تخصصی کاشت مو زیر نظر با تجربه ترین متخصصین و قویترین تیم جراحی زیبایی با استفاده از پیشرفته ترین و مدرن ترین تکنولوژی روز دنیا کلیه خدمات زیبایی را انجام می دهد . مرکز تخصصی کاشت مو مفتخر است که با هدف پیشگیری و درمان قطعی ریزش مو و طاسی و کم موی ، انواع روشهای کاشت و ترمیم مو را با استفاده از آخرین متدها و تکنیک های کاشت مو ارائه می نماید .

کاربران گرامی جهت رفاه حال شما عزیزان، کیلینیک مبادرت به طراحی یک ربات تلگرامی بی نظیر، در زمینه کاشت مو نموده است که با ورود به صفحه این ربات و ارسال تصاویر خواسته شده توسط ربات از قسمت های مختلف سر یک بیمار اطلاعات دقیق و بسیار مفیدی در زمینه کاشت مو بیمار به او داده خواهد شد و…

مرکز تخصصی کاشت مو به صورت حرفه ای در زمینه های زیبایی پوست و مو فعالیت می نماید . یکی از ویژگی های اصلی و ممتاز مرکز تخصصی کاشت مو ، کاشت مو با تراکم بالا و خط رویش کاملا طبیعی می باشد

تمامی حقوق سایت متعلق به مرکز تخصصی کاشت مو و ابرو میباشد

طراحی سایت و بهینه سازی سایت توسط شرکت تحلیلگران عصر پردازش

کاشت مو طبیعی یا همان پیوند مو ، روشی است که امروزه به عنوان یک عمل بدون ریسک و پر طرفدار شناخته شده است. وجود تعدُد کلینیک های کاشت مو و روش های متنوع ، انتخاب را برای متقاضیان کمی دشوار کرده است.از طرف دیگر هزینه کاشت مو نیز یکی از فاکتورهای مهم تصمیم گیری محسوب می شود که لازم است پیش از انتخاب، آگاهی های لازم در مورد آن بدست آورده شود.

همانطور که می دانید کاشت مو SUT فرآیندی است که پرطرفدار ترین روش در زمینه کاشت مو محسوب می شود چراکه در این تکنیک دیگر همانند روش های رایج و سنتی شاهده جراحی، بجا ماندن اسکار، درد، تورم و در نهایت تراکم کم را شاهد نمی باشیم.

کلینیک تخصصی رنسانس در ادامه سیاست ها علمی خود با به روز رسانی کاشت مو توانست تکنیک جدید سوپر کاشت کلینیک رنسانس را در یک جلسه با نهایت تراکم ممکن و در یک جلسه در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهددر این تکنیک هزینه کاشت مو بین 4.000.000 الی 8.000.000 تومان است که بر اساس وسعت ریزش مو و تعداد گرفت ها مورد نیاز و شرایط فرد متقاضی متغیر است.

کاشت مو با تکنیک سوپر کاشت کلینیک رنسانس در یک جلسه انجام می شود که می توان تا 14000 تار مو را در یک جلسه پیوند زد که این کلینیک در تعداد کاشت مو ، رکورد دار بالاترین تراکم در خاورمیانه میباشد.

توجه: به طور کلی برای افرادی که بانک موی خوبی داشته باشند می توان با استفاده از این تکنیک تا 14000 تار مو را کاشت مو انجام داد.

مشاوره رایگان کاشت مو

کاشت مو روش های مختلفی را برای درمان به خود اختصاص داده است اگر بخواهیم از آخرین ، جدیدترین و در عین حال بهترین روش کاشت مو اشاره کنیم به روش سوپر کاشت مو کلینیک رنسانس خواهیم رسید ، این روش نیازی به جراحی ، خونریزی ، بخیه و درد ندارد و توسط تیم مجرب درمانی زیر نظر متخصص پوست و مو انجام می شود.

در این تکنیک شاهد عوارض روش های رایج و سنتی همانند جراحی، درد، خونریزی و … را نخواهیم بود و همچنین از جمله ویژگی های سوپر کاشت کلینیک رنسانس تراکم بالا (نهایت تراکم) می باشد.

1- سوپر کاشت کلینیک رنسانس توسط تیم مجرب کادر پزشکی و درمانی کاشت مو و تحت نظر متخصص پوست و مو انجام میشود و دیگر همانند روش های رایج و سنتی که شاهد انجام ان توسط تکنسین های تجربی است نمیباشید.

2- تمامی لوازم و ابزارهای انحصاری کاشت مو این مجموعه تماما استریل و یکبار مصرف می باشد.

3- یکی از مهمترین مزایای سوپر کاشت کلینیک رنسانس برداشت گرفت ها با دستگاه انحصاری این کلینیک می باشد که این امر باعث میشود از تمامی ظرفیت بانک موی فرد بدون اسیب دهی به بانک موها انجام شود

4- لازم بذکر است سوپر کاشت کلینیک رنسانس هیچگونه ارتباطی با روش های سیفر و سایر روش ها ندارد و تقریبا تمامی معایب و عوارض روش های دیگر کاشت مو مانند FITوFUT و SAFER که جراحی، درد و خونریزی و بسیاری از عوارض متعدد دیگر که شاهده انها بوده ایم در این روش شاهد نمی باشیم و تمامی ان موارد بطوره کامل برطرف شده است.

5- طراحی و ایجاد خط رویش مطابق با طرح دلخواه فرد کاندید کاشت مو انجام میشود که در نهایت غیرقابل تشخیص و همانند با خط رویش و موهای طبیعی شخص می باشد.

کاشت مو در کلینیک رنسانس در اتاق های VIP و کاملا مجهز، با لوازم تمام استریل توسط تیم مجرب کاشت مو بدون جراحی، درد و تورم انجام می شود که بدون عوارض جانبی و دوران نقاهت می باشد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات تکمیلی و نوبت دهی و مشاوره حضوری رایگان می توانید با شماره های ثابت: 02122088210 و 02188909050 تماس حاصل کرده و یا از طریق فرم انتهای صفحه ثبت نام فرمایید همچنین جهت مشاوره آنلاین می توانید از طریق تلگرام و واتساپ با شماره 09122115442 در ارتباط باشید و جهت بررسی موهای خود عکس خود را از جلو ، بالا و اطراف موهای خود ارسال نمایید تا توضیحات برایتان ارسال شود.

«مشاوره رایگان مجازی»

1-انطباق انتظارات با واقعیت

قبل از کاشت مو حتما چند نفر را که قبلا کاشت مو انجام داده اند از نزدیک ببینید وبا دید باز درمورد آن تصمیم بگیرید. هدف از کاشت مو پرکردن و پوشاندن منطقه خالی از مو است نه پرپشتی خیلی زیاد که فقط با گذاشتن کلاه گیس حاصل می شود. در کاشت مو باید واقع بین بود. متاسفانه افرادی که در مراکز غیرمعتبر برایشان بزرگ نمایی شده و دروغ زیاد شنیده اند انتظارات غیر واقعی پیدا می کنند.

البته انتخاب کلینیک مو با تجربه و همچنین نوع روش کاشت مو تاثیر زیادی بر نتیجه نهایی و پر پشتی موها خواهد گذاشت.بطور مثال در تکنیک SUT تراکم های بسیار بالا در صورت مناسب بودن بانک مو قابل دستیابی است و از این نظر رضایت تمامی مراجعه کنندگان پیشین کاملا جلب شده است.

2- تحقیق در مورد مراکز کاشت مو

مراکز کاشت مو بسیار زیادی در شهر تهران و دیگر شهرهای کشورمان تاسیس و در حال فعالیت هستند اما واقعیت این است که کاشت مو یک روش کاملا علمی است که علاوه بر تخصص ، نیاز به تجربه بسیار زیادی دارد.

مرکز تخصصی موی رنسانس عضو انجمن بین المللی پیوند مو با بیش از پانزده سال سابقه با بهره گیری از بهترین و مجرب ترین و باتجربه ترین تیم های کاشت مو در ایران توسط تکنیک های جدید و انحصاری SUT و FUE توانسته تحولی در امر کاشت مو را پایه گذاری نماید. این نکته بسیار حائز اهمیت است که به مرکزی مراجعه کنید که سابقه طولانی در انجام کاشت مو داشته باشد و کلیه مراحل کاشت مو را منطبق بر دانش روز پزشکی انجام دهد.

3- مکالمه حضوری با پزشک کاشت مو

در جلسه مشاور نمونه کارهای کاشت مو را ببینید و به توضیحات مشاور خود در مورد روش کاشت مو و نتیجه مورد نظردقت کنید. نگرانی و دلشوره درباره کاری که قرار است چهره تان را متحول کند کاملا برای مشاورین قابل درک است بنابراین سعی کنید موارد نگران کننده را به صراحت با مشاور خود درمیان بگذارید و به توضیحات و راهکارهای مشاور خود اطمینان نمایید.

4- نتیجه کاشت مو

نتیجه کاشت مو در افراد مختلف یکسان نیست . نتیجه کاشت موی شما می تواند بیشتر یا کمتر از دوستان تان باشد. نکته کلیدی میزان بانک موی شماست. مثلا معمولا در روش ای رایج و سنتی FUT و FIT که با جراحی انجام می شود در افرادی که انعطاف پذیری پوست پشت سرشان خیلی زیاد است می توان نواری به عرض 1.5 سانتی متر برداشت درحالی که اگر پوست سرسفت باشد عرض نوار حداکثر 1 سانتی متر خواهد بود و به همین نسبت تعداد تارهای موی کاشته شده کمتر می شود.

توجه داشته باشید که در وسعت ریزش های وسیع با کاشت مو نمی توان تراکم موی سنین نوجوانی را دوباره ایجاد کرد. معمولا در طاسی های وسیع پرپشتی موها پس از کاشت مو 60 تا 80 درصد موهای طبیعی است که البته اگر کلینیک کاشت مو به درستی انتخاب گردد همین میزان از تراکم نیز در نهایت بسیار رضایت بخش خواهد. زیرا طراحی خط رویش و روش کاشت موی مورد استفاده تاثیر زیادی بر ظاهر طبیعی و پرپشت تر بود موها دارد.

5- تاثیر سن در کاشت مو

کاشت مو محدودیت سنی خاصی نداشته و در سن بالا و با موهای سفید نیز قابل انجام است. افراد 25تا60 ساله بهترین کاندید کاشت مو هستند البته افراد مسن سالم هم کاندید مناسبی برای کاشت مو محسوب می شوند زیرا موهای سفید کاشته شده بسیار طبیعی دیده شده و کسی متوجه کاشت موی افراد مسن نمی شود. ضمنا این گروه می توانند موهای کاشته شده را نیز مانند موهای طبیعی رنگ کنند.

6- کاشت مو برای خانمها

لازم است بدانید که کاشت مو مختص آقایان نیست و برای خانم ها نیز انجام می شود مثلا خانم هایی که موهای خود را سفت می بندند دچار طاسی سر می شوند یا خانم هایی که پیشانی خیلی بلندی دارند می توانند با کاشت مو این مشکل را برطرف کنند.

7- تعداد گرافت های قابل کاشت

از نظر علمی در یک جلسه کاشت مو با روش ترکیبی در بهترین شرایط حداکثر 4000 گرفت یا 12000 تار مو کاشته می شود. علت این محدودیت میزان انعطاف پذیری پوست ناحیه اهدا کننده در پشت سر و تراکم موهای آن منطقهای است. شایان ذکر است که مرکز تخصصی موی رنسانس رکورد دار کاشت مو تا 5000 گرفت (14000 تار مو ) در یک جلسه می باشد که البته برای کسانی قابل انجام است که از بانک موی خوبی برخوردارهستند.

بنابراین ادعای کاشت ارقام نجومی مانند 16000 یا بیشتر جنبه علمی و واقعی نداشته وصرفا تبلیغات گمراه کننده بوده و غیر اخلاقی است.

8- انتخاب روش کاشت مو

روش های مختلفی برای کاشت مو و پیوند موی طبیعی وجود دارد ، روش FIT یک متد غیر جراحی است که تعداد موهای کمتری را می توان از طریق آن کاشت. در این روش گرافت های مو به صورت تک به تک از منطقه بانک مو توسط هولدر دستی جدا و در منطقه طاس سر کاشته می شود. میزان موفقیت پیوند هم کمتر از روش جراحی است و معمولا توصیه می شود که از روش ترکیبی جراحی یا FUT و روش غیر جراحی FIT به صورت همزمان استفاده گردد که عوارض ذکر شده در بالا را شاهد هستیم.

انجام دادن روش غیر جراحی FITکه با هولدر دستی برداشت می شود ، و یا استفاده از روشی بنام (SAFER) تاثیری در کیفیت عمل ندارد. در همه این حالت ها از پانچ های متداول و رایج استفاده می شود . روش SAFERکه در رسانه ها تبلیغ می شود چیز اضافه ای نسبت به روش های رایج ندارد و عوارض متعددی را دارد.البته در حال حاضر همانطور که ذکر شد کاشت مو به روش SUT جدیدترین و بهترین متد پیوند مو طبیعی محسوب می شود که به صورت انحصاری و برای اولین بار توسط کلینیک کاشت مو رنسانس وارد ایران گردیده است که در این روش تقریبا تمامی معایب و عوارض روش های دیگر کاشت مو برطرف شده است و میتوانیم تا 5000 گرفت یعنی تا 14000 تار مو را در صورت داشتن بانک موی مناسب پیوند زنیم.

9- خط رویش مو

برای اینکه نمای جلوی سر بعد از کاشت مو غیرطبیعی نشود وچهره فرد اخم آلود به نظر نرسد لازم است خط موی جلوی سر از میزان مشخصی پایین تر آورده نشود.لازم است بیماران در این مورد از تجربه پزشک استفاده کنند وهمفکری کنند و بی دلیل اصرار به پایین آوردن زیاده از حد خط رویش مو نداشته باشند البته در اخر نظر شخص کاندید اعمال خواهد شد با صلاح دید پزشک.

طراحی خط رویش مو موضوعی است که در نتیجه نهایی کاشت مو بسیار موثر است و برای طبیعی بودن خط رویش نیاز به تجربه و دانش علمی زیادی است ، بنابراین در این مورد حتما با پزشک خود مشورت نمایید.

مشاوره رایگان کاشت مو

10- نتیجه نهایی کاشت مو

کاشت مو فرایندی نیست که بلافاصله نتیجه آن قابل مشاهده باشد ، برای مشاهده نتایج نهایی کاشت حدود 10 تا 12 ماه زمان لازم است تا موهای پیوند داده به مرحله رشد کامل خود رسیده و پیوند مو تثبیت گردد.

به غیر از کاشت مو روش های دیگری برای جلوگیری از ریزش مو و درمان آن وجود دارد که البته در حال حاضر این روش ها نمی تواند از نظر ماندگاری و کیفیت جای پیوند موی طبیعی را بگیرد:

1- روش درمان های دارویی :

داروهایی مانند ماینوکسیدیل و قرص فیناستراید از جمله داروهایی هستند که تاثیر آنها بر کاهش ریزش مو و همچنین رویش مجدد توسط FDA (سازمان دارویی ایالات متحده) تایید شده اما این روش ها نیز داری عوارض مخصوص به خود هستند :

• نیاز به استفاده همیشگی از محلول ماینوکسیدیل و قرص فیاستراید

• بازگشت ریزش مو به حالت قبل پس از قطع مصرف

• وجود عوارض ناخواسته مانند افزایش موهای زائد بدن در دوره مصرف ماینوکسیدیل

• وجود عوارض هورمونی در قرص فیانستراید که اخیرا مشخص شده ممکن است دائمی باشد

2- درمان ریزش مو با استفاده از پکیج ویژه ریزش مو:

برخی مواقع توصیه ما برای افرادی که ریزش موی ارثی دارند این است که برای جلوگیری از ریزش مو از پکیج PRPمزوتراپی، لیزرتراپی و ویتامین درمانی استفاده کنند و جهت تزریق PRPو مزوتراپی حتماً به مراکز معتبر و مجاز مراجعه کنند. PRPعبارت است از تزریق خونی که از بیمار گرفته شده و سانتریفوژ شده است. در این روش پلاسمای تغلیظ شده را که پلاکت آن پنج برابر خون معمولی است جدا کرده و در پوست سر تزریق می کنند. ادعا می شود چون پلاسما تغلیظ شده است غنی ازفاکتورهای رشد بوده ومی تواند ریشه مو را تقویت کند. کاربرد PRP در درمان طاسی ایده ای نو محسوب می شود PRP در اروپا و آمریکا در مرحله تحقیقاتی است ولی نتایج تحقیقات ضد و نقیض است . در یک مطالعه در برزیل PRP پس از کاشت مو با بهبودی 15% در قطر و تعداد موها همراه بوده است. در ایران کسانی که این کار را انجام می دهند اسم آن را تزریق سلول بنیادی گذاشته اند و این اشتباه است . پلاکت اصلاً سلول بنیادی نیست . درواقع پلاکت چون هسته ندارد اصلاً سلول نیست.

3- سلول های بنیادی:

تحقیقات بر روی سلول های بنیادی Stem cellsو سلول درمانی یا کشت مو همچنان ادامه دارد ولی هنوز به نتیجه عملی در انسان نرسیده است. این امید وجود دارد که در آینده با شناسایی ژن های مسول طاسی قبل ازسن بلوغ و حذف یا اصلاح آنها با ژن درمانی مشکل طاسی به طور کامل برطرف شود .در این صورت اصلا نیازی به کاشت مو نخواهد بود که البته سالها تا کامل شدن تحقیقات و بررسی نتایج زمان باقی مانده است.

یکی از مهم ترین مسائلی که پیش از اقدام به کاشت مو ذهن متقاضیان را به خود مشغول می کند هزینه های مربوط به پیوند موی طبیعی است. هزینه کاشت مو بستگی به عوامل مختلفی دارد از جمله تعداد گرفت های مورد نیاز کاشت مو ، تعداد جلسات و…اما به صورت کلی هزینه یا قیمت کاشت مو به روش SUT در کلینیک تخصصی موی رنسانس بین 4.000.000 تا 7.000.000 تومان می باشد.

لازم است در نظر داشته باشید این هزینه نسبت به تراکم و کیفیت بالاتر و همچنین ماندگاری مادام العمر به نسبت نتایج کاشت مو با روش های رایج و سنتی بسیار به صرفه تر بوده و دیگر نیازی به دارو و درمان های طولانی و بی اثر نمیباشید و با توجه به سابقه طولانی کلینیک رنسانس کاملا رضایت شما را در پی خواهد داشت.

شما عزیزان میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و نوبت دهی با شماره های 02122088210 و 02188909050 تماس حاصل کرده و یا عکس خود را از طریق تلگرام و واتساپ به شماره 09122115442 ارسال فرمایید.همچنین جهت ویزیت مجازی و ارسال عکس آنلاین میتوانید از طریق لینک زیر اقدام کرده تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند.

سوپر کاشت یک تکنیک بسیار نوین و انحصاری کلینیک تخصصی رنسانس می باشد که نتایج فوق العاده ای در طی سالیان اخیر در پی داشته است.در این تکنیک، کاشت مو با نهایت تراکمِ ممکن انجام می شود و نکته مهم این است که در طی این فرایند آسیبی به بانک موی متقاضی وارد نمی گردد.در سایت ما اطلاعات بیشتری در مورد این تکنیک پیشرفته کاشت مو وجود دارد که پیشنهاد می کنیم حتما آنها را مطالعه نمایید.

سوپر کاشت مو مزایای زیادی دارد مهمترین مزیت آن استفاده از دستگاه انحصاری و فوق پیشرفته برای برداشت گرفت ها است که کاشت مو با بالاترین تراکم را ممکن می سازد و از طرفی آسیبی به بانک موی اشخاص وارد نخواهد نشد.

در وب سایت کلینیک رنسانس امکان مشاوره مجازی یا غیر حضوری فراهم است.از طریق صفحه مربوطه می توانید از بخش های مختلف سر خود عکس گرفته و در قسمت های مخصوص آپلود کنید تا در کمترین زمان، بررسی و مشاوره های لازم به شما داده شود.ضمنا امکان ارتباط با مشاوران مرکز از طریق چت آنلاین ، واتسپ ، تلگرام و … نیز وجود دارد که می توانید بدون مراجعه حضوری تمام اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت نمایید.

این مرکز افتخار دارد هم اینک با این تکنیکهای جدید و انحصاری در ایران کاشت و ترمیم مو را به بالاترین سطح خود رسانده , که دیگر نیازی به روشهای FUT-FIT که برش و بخیه و یا بیهوشی در آنها شاهد بودیم نمیباشد

امروزه با توجه پیشرفت علم پزشکی در کاشت مو دیگر کسی از طاسی و یا کم پشتی موی سر خود رنج نخواهد برد. کاشت مو طبیعی تنها درمان قطعی و دایمی ریزش مو و طاسی می باشد که بر اساس میزان ریزش، الگوی ریزش و میزان بانک مو، یک فرد کاندید چند مرحله کاشت می باشد. موهای کاشت شده دائمی بوده و بعد از اتمام دوره یا دوره های کاشت نیاز به درمان دیگری نیست.

پیوند موی طبیعی در حقیقت تکنیکهای انتقال ریشه های مو از پشت سر ( بانک مو ) به قسمتهای خالی سر می باشد. این پیوند نیز مانند پیوندهای دیگر است؛ با این تفاوت که در این پیوند فرد گیرنده و دهنده، خودِ فرد میباشد.

در ابتدا با توجه به بمباران تبلیغاتی کاشت مو سر در گوشه و کنار و با توجه به حساسیت بسیار بالای پیوند موی طبیعی در زیبائی چهرۀ افراد و مسائل و مشکلاتی (جسمی و روحی) که بعداً ممکن است به وجود آید، تأکید می شود که این عمل حتماً توسط متخصص پوست و مو و تیمی خبره که آشنا و مسلط به این تخصص هستند انجام پذیرد؛ زیرا متخصص پوست و مو دانش علمی و شناخت عملی لازم جهت انجام کاشت موی طبیعی را دارا می باشد.

با توجه به اینکه نتایج ناشی از انجام کاشت موی طبیعی غیرقابل برگشت بوده و ترمیم آنها نیز بسیار مشکل است و با در نظر گرفتن اینکه نتیجۀ این کار را قرار است بصورت دائمی و مادام العمر داشته باشید، پس با اطلاعات صحیح و کامل اقدام به این عمل نموده و تحت تأثیر شعارهای فریبنده، و قیمت های نامعقول سلامت جسمی و روحی خودتان را تحت الشعاع قرار ندهید.

فهرست

مشاوره رایگان کاشت مو

منطقه خاصی از پشت و طرفین سر را اصطلاحاً بانک مو می گویند. موهای این مناطق دارای گیرنده هورمون مردانه (تستوسترون) نبوده و لذا تحت تأثیر اثرات ریزش موی این هورمون قرار نمی گیرند، بنابراین حتی در افرادی که دارای ژن طاسی مردانه هستند، این نواحی دچار ریزش مو نشده و یا اینکه خیلی کم دچار ریزش مو میگردند و معمولاً تا سنین بالا باقی می مانند.

به همین دلیل بهترین منبع (بانک مو) برای برداشت، موهای پشت و طرفین سر هر شخص می باشد و این چیزی است که در طول سالها شناسائی شده و در انجام کاشت موی طبیعی بکار میرود. نکته مهّم این است که این موها حتی در صورت انتقال به نواحی دیگرِ سر خاصیت عدم ریزش خود را حفظ کرده و نمی ریزند.

بسته به مشخصاتِ پوست و موی فرد در این نواحی و روش انجام شده برای برداشت مو FUT و یا FIT سه الی چهار مرتبه می توان از این بانک مو، برداشت نموده بدون اینکه مشکلی برای فرد به وجود آید. با برداشت مو از این ناحیه به روش FUT یک خط اسکار (جوشگاه) باریک در محل به وجود آمده که در زیر خواب موهای پشت سر مخفی میشود؛ و در صورتیکه فرد موهای سرش را از ته بتراشد و یا تیغ بزند، این خط باریک دیده خواهد شد.

در روش FIT با استفاده ازمیکرو پانج بسیار ظریف فولیکول های مو به صورت تک به تک برداشته میشوند که محل برداشت به صورت اسکارهای دایره ای بسیار کوچک درآمده که همانند روش FUT در زیر خواب موهای پشت سر مخفی می شوند، ولی اگر فرد موهایش را از ته (نمره کمتر از ۴) بتراشد تا حدودی مشخص خواهند بود.

جلوی سر، منطقه بالای سر و منطقه پشت سر نواحی از پوست سر هستند که درگیر روند طاسی مردانه شده و می توان در آنها کاشت مو انجام داد.

منطقه جلوی سر که شامل سه قسمت است:
خط رویش جلوی سر، ناحیۀ پشت خط رویش سر و کف سر و منطقه شقیقه ها.

منطقه پشت سر
منطقه ورتکس ناحیه ای است ما بین بالای سر و بانک مو که موهای آن دارای خوابهای متفاوتی هستند.

هر زمانی که احساس نیاز به انجام شدن پیوند مو و انواع کاشت مو را در خود احساس کردید، می توانید با انجام شدن برخی آزمایش ها، تست ها و مراقبت های خاص کاشت مو را بر روی پوست سر خود انجام بدهید، چه در سن 20 سالگی باشید چه در 30 سالگی و چه در 50 سالگی. می توانید برای پیوند مو منتظر بمانید تا بخش بیشتر موهایتان بریزد و همچنین می توانید به صورت مقطعی در هر قسمتی که ریزش موها اتفاق افتاده است، انواع کاشت مو را انجام بدهید. انتخاب هر کدام از این روش ها کاملاً به میزان علاقه و خواست شما بستگی دارد و نه هیچ چیز دیگری.

البته در ناحیه ورتکس، ریزش مو معمولاً به شکل یک دایره بدون مو است. اگر در سن پایین که هنوز وضعیت ریزش مو در این منطقه ثابت و پایدار نشده است، اقدام به کاشت مو در ورتکس نمایید، به دلیل پیشرفت روند طاسی ممکن است مجدداً اطراف دایره کاشته شده، خالی گردیده و نیاز به کاشت در اطراف این ناحیه داشته باشید. لذا در مورد ناحیه ورتکس به عنوان یک اصل کلی، بهتر است زمانی کاشت مو را در نظر گرفت که کم موئی یا بی موئی به وجود آمده در این منطقه نسبتا پایدار شده و سن فرد هم حداقل 25 سال باشد.

در پیوند موی طبیعی از پشت و کناره های سر، موها برداشته شده و در بخش های طاس یا کم مو شامل سر، ریش، سبیل و ابرو کاشته می شود. این کار امروزه با پیشرفت علم پزشکی به دو روش میکروسرجریMF.U.T و روش دیگرMF.I.T انجام میشود. طریقه کاشت موهای برداشته شده در هر دو روش FIT و FUT یکسان است و موها در هر دو روش به صورت میکروگرافت کاشته می شوند و اختلاف این دو روش فقط در نوع برداشت موها است.

به عنوان یک اصل کلی در حال حاضر FUT متد استاندارد کاشت مو در دنیا بوده و روش FIT بیشتر به عنوان روش تکمیلی پیوند مو و به جهت افزایش تعداد گرافت های برداشته شده مورد استفاده قرار می گیرد و فقط در مواردی که قابلیت اجرای عمل بلامانع باشد، از روش FIT به نوع پیوند مو استفاده می شود.

کاشت مو یک عمل جراحی سرپایی محسوب شده و نیازی به بستری شدن ندارد. این کار در اطاق عمل های تجهیز شده و با ابزارهای تخصصی انجام می پذیرد و به دلیل ماهیت سرپایی بودن آن و رعایت احتیاط های لازم و پر خون بودن ناحیۀ سر، احتمال بروز عفونت در این عمل بسیار پائین است.

داشتن موهای طبیعی و زیبا یکی از مهمترین عوامل زیبایی و شادابی چهره انسان محسوب شده و نقش بسزایی در احساس رضایت و اعتماد به نفس افراد دارد. اصولا در افرادی که بیش از 40% موهای خود را از دست داده اند، تنها راه موثر رسیدن به ظاهر طبیعی کاشت مو می باشد. اغلب افراد بدلیل نگرانی از نتایج کاشت مو، از جمله خط رویش غیر طبیعی، تراکم غیر قابل قبول و یا ظاهر مصنوعی موهای کاشته شده، همینطور نگرانی از درد حین عمل، عوارض کاشت مو و نقاهت طولانی، از انجام آن اجتناب می کنند اما…

جدیدترین روش کاشت مو به روش غیر جراحی است که توسط دستگاهی که ساخت کمپانی مدیکامات فرانسه است انجام می شود. سرعت بالا، عدم آسیب به ریشه موها، نداشتن درد و خونریزی و دقت بالا و عدم آسیب به بانک مو و نداشتن اسکار یا اثر زخم برداشت از امتیازات این روش است.

در این روش یک نوار باریک یاStripe Flap از پوست حاوی مو از پشت سر ( بانک مو ) برداشت می شود. پوست اطراف آن به صورت زیبایی بخیه می شود. اسکار یا جای بخیه در این روش، خطی ظریف میباشد که در صورتی که موها با شماره کمتر از نمرۀ 4 تراشیده شده و یا تیغ زده شود، دیده میشود ولی در غیر این صورت به هیچ وجه دیده نشده و کسی متوجه این پیوند نمی شود. 14 روز بعد از عمل بخیه ها کشیده شده و ترمیم پشت سر طی این 14 روز انجام می پذیرد.

نوار یا Flap برداشته شده بر اساس میزان کشش پوست فرد ( خصوصیات فردی پوست ) میزان خالی بودن و تراکم بانک مو توسط پزشک تعیین می شود. طول این نوار معمولاً از بالای گوش ها بوده و به صورت لبخند برداشته می شود .

این عرض بر اساس کشش پوست هر فرد میتواند بین 1 تا 2 سانتی متر باشد در افرادی با پوست کشسانی کم، برداشت این نوار بیش از 1.5 سانتی متر، حس کشش در فرد ایجاد کرده که این کشش گاهی حتی تا آخر عمر ادامه پیدا کرده و ناراحتی بیمار را سبب می شود.

بنابراین با توجه به نکات گفته شده میزان برداشت افرادی با چنین خصوصیات پوستی (کشسانی کم) بسیار حائز اهمیت است؛ چرا که بدون عارضه بودن اعمال جراحی زیبای اولین رکن و پایه در این گونه عمل ها میباشد، و جراحی پیوند موی طبیعی اگر بر اساس اصول تعیین شده انجام پذیرد بدون هیچگونه عوارضی می باشد. سهل انگاری و قصور در برداشت غیر مجاز این نوار اصولاً در افراد با طاسی زیاد بدون در نظر گرفتن خصوصیات پوست و تنها با در نظر گرفتن پوشاندن سطح وسیع طاسی سر، می تواند فرد را دچار عارضه کند.

البته در افراد با پوستهای با کشسانی و کشش مناسب برداشت نوار با عرض کم نیز سبب می شود که نتیجه دلخواه عمل حاصل نشود و از تراکم موهای کاشته شده کاسته خواهد شد. بنابراین برداشت عرض حساب شده در نتیجه عمل پیوند مو اثر بسزایی دارد.

این عمق بسیار مهم بوده و تنها باید لایه اولیه پوست همراه با چربی پوست که ریشه ها در آن واقع هستند، برداشته شود و به لایه های زیرین آسیبی رسانده نشود. چراکه اعصاب سر و رگهای عروقی در این لایه ها بوده و با آسیب زدن به آنها عوارض جبران ناپذیری حاصل می شود، لذا مراجعه به متخصصین با تجربه بسیار حایز اهمیت است.

این طول بر اساس بزرگی و کوچکی جمجمه فرد بین 20 تا 30 سانتی متر می تواند باشد. البته باید توجه داشت در افرادی که میزان ریزش موی محدودی دارند، با در نظر گرفتن میزان تار موی مورد نیاز، طول این نوار تخمین زده میشود. ولی در افراد با طاسی زیاد حداکثر میزان طول ممکن برداشته می شود که از بالای گوش تا گوش بعدی می باشد.

نوار برداشته شده توسط پزشک به تکنسین های جدا کنندۀ فولیکول ها سپرده می شود و زیر میکروسکوپ های تخصصی کاشت مو، به گرافتهای مناسب و استاندارد جداسازی می شوند.
هر گرافت متشکل از یک یا چند تار مو همراه با مقداری چربی در اطراف هر تار مو می باشد. پس از جداسازی، گرافتها توسط تکنسین های کاشت در قسمت خالی و کم موی سر کاشته می شود که پیش از آن در قسمت خالی سر توسط تیغ های مخصوص بسیار ظریف شکافهایی روی پوست ناحیه بی موی سر ایجاد می شود و گرافت ها داخل این شکاف ها جایگزین می شود.

در روش MFUT با بیحسی موضعی و بدون احساس درد یک نوار از بانک مو برداشته می شود. منطقه برداشت مو ناحیه خاصی از پشت سر می باشد که موهای آن به دلیل نداشتن گیرنده هورمونهای مردانه دچار ریزش نمی شوند.

دقت در محل برداشت از بانک مو بسیار مهم است. اگر موها بالاتر یا پاین تر از ناحیه مناسب برای برداشت مو، برداشته شوند و یا از موهای جلوی گوشها (ناحیه گیجگاهی) استفاده شود، با پیشرفت طاسی در آینده (که احتمال آن زیاد است) اسکار محل برداشت که تابه حال با موهای پشت و طرفین سر پوشیده شده و پنهان می گردید، آشکار گشته و به خوبی قابل رؤیت خواهد بود و در ضمن احتمال ریزش موهای کاشته شده در آینده میرود، زیرا این موها دارای گیرنده هورمون های مردانه می باشند؛ لذا در برداشت موهای این منطقه بایستی دقت کافی به عمل آمده و از محل مناسب برداشت مو انجام پذیرد.

طول نوار قابل برداشت از پشت سر 30-20 سانتیمتر و عرض آن 20-10 میلیمتر است. ابعاد این نوار محدودیتهایی دارد زیرا بایستی طول و عرض آن طوری انتخاب شود که آسیبی به پوست پشت سر وارد نیامده و پوست تحمل کشش آن را داشته باشد و از آن مهمتر به بخیه های پشت سر که بسیار ظریف هستند فشاری وارد نیاید تا اسکار (جوشگاه) بخیه فوق به صورت یک خط موی درآمده و معلوم نباشد.

اکیداً توصیه می شود که برای دو هفته پس از کاشت مو منطقه برداشت در پشت سر را با حوله گرم و مرطوب به دفعات در طول روز و شب کمپرس نموده و در همین مدت از خم کردن سر از ناحیه گردن رو به جلو پرهیز شود. شستشوی مرتب این ناحیه نیز اهمیت به سزایی دارد.

در صورت رعایت نکات فوق معمولاً محل برداشت به شکل یک خط مویی نازک درآمده که در زیرخواب موهای پشت سر مخفی شده و معلوم نمی باشد. به عبارت دیگر پس از انجام کاشت مو و وقتیکه التهابات و قرمزی محل برداشت برطرف شد، به صورت عادی هیچکس متوجه محل برداشت نخواهد شد مگر اینکه موها از ته تراشیده شوند که حتی در آن زمان هم فقط یک خط باریک اسکار دیده می شود.

گرافت های برداشت شده برای کاشت مو

برداشت نوار فوق در صورتیکه به درستی انجام شود، هیچگونه آسیبی به اعصاب و عروق اصلی پوست سر وارد نمی کند چراکه سطح برش در بالای عروق و اعصاب مهم پوست قرار دارد. سپس این نوار به قطعات کوچک تقسیم می گردد به طوریکه در هرقطعه 3-1 تارمو وجود داشته باشد (به هرقطعه یک گرافت گفته می شود). گرافت های حاصله در محلول سرم نمکی خنک قرار داده میشوند. در این محلول خنک می توان گرافتها را تا چند ساعت زنده و بدون آسیب به بافت های حیاتی آن نگهداری نمود.

سپس منطقه کم مو (گیرنده مو) ابتدا تحت بیحسی کامل درآمده و مقداری محلول سرم نمکی در زیر آن تزریق شده تا پوست ورم کرده و ایجاد شکاف و جاگذاری گرافتها راحت تر انجام شود. بعد با استفاده از تیغهای خیلی نازک و کوچک شکاف های بسیار ظریف و متعدد در مناطق طاس ایجاد می گردد. محور طولی این شکافها و زاویه و عمق فرو رفتن تیغ برای هر منطقه از موضع کاشت مو متغیر بوده و دقت دراین مرحله است که نتیجه نهایی کاشت مو سر را مشخص می نماید.

مهمترین فاکتور در مورد جهت موی که بعد از کاشت در می آید، زاویه شکافی است که ایجاد میشود به عبارت دیگر هر زاویه و جهتی که در زمان درست کردن شکاف ایجاد شود موی درحین کاشت هم از آن تبعیت می کند و متعاقبا مو با همان جهت از پوست بیرون آمده و رشد می کند. به صورت معمول بایستی جهت شکافها موازی جهت رشد موهای موجود فرد بوده و یا از جهت موهای قبلی فرد در همان منطقه تبعیت نماید و عمق آن هم 6–4 میلیمتر می باشد.

پس از آن هر گرافت در یک شکاف قرار داده می شود. این مرحله کمی وقت گیر بوده و حدود چند ساعت طول می کشد. بهتر است موهای کاشته شده 5- 4 میلیمتر بلندی داشته باشند. انتقال گرافتها از محلول نمکی خنک به داخل شکافها با پنس های مخصوص بسیار ظریف و نازک انجام می شود تا آسیبی به آنها وارد نیاید. زمان انتقال برای هر گرافت نبایستی از 3-2 دقیقه تجاوز نماید و در طول این مدت هم گرافت ها توسط سرم نمکی خنک به طور مرتب خیس نگه داشته می شود تا از خشک شدن آن جلوگیری شود زیرا یکی از شایع ترین علل نگرفتن گرافتهای پیوند زده شده خشک شدن آنها در حین انتقال و کاشت در شکاف ها است.

برای حصول بهترین نتیجه گرافت های تک مویی در قسمت خط رویش مو در جلوی سرکاشته می شوند زیرا این بخش از سر به طور طبیعی دارای موهای تکی است. گرافتهای دوتایی و سه تایی در عقب خط رویش مو در جلوی سرکاشته می شوند تا نتیجه کاملاً طبیعی به وجود آورده شود. گرافتهای 4 و 5 تار مویی خیلی نادر هستند ولی در صورت وجود از آنها برای منطقه ورتکس استفاده می شود. بیمار در مدت زمان چند ساعته کاشت مو در فواصل میانی می‌تواند استراحت کند و در طول عمل به اینترنت دسترسی داشته باشد یا به تماشای فیلم مورد علاقه اش بپردازد، موسیقی گوش کرده و مطالعه کند.

به هرحال عمل با راحتی کامل بیمار پیش رفته و هیچ گونه درد یا سوزشی نخواهد داشت. در پایان عمل آخرین بازبینی ها انجام شده تا مطمئن شویم که گرافت ها کاملاً در منافذ قرار گرفته اند و هیچکدام از آنها بیرون نزده و یا خارج نشده اند و خونریزی هم وجود ندارد. پس از اتمام کار، سر بیمار پانسمان می شود.

پانسمان کردن به کنترل خونریزی پس از عمل کمک کرده، موضع کاشت مو را از آسیب های احتمالی حفظ میکند و در کل برای آرامش و رفع استرس پس از عمل در بیمار مفید است البته پانسمان روز بعد باز می شود و پس از آن بهتر است که سر بیمار باز بوده و در معرض جریان هوا قرار گیرد. عرق کردن زیاد برای موضع کاشت مو ضرری ندارد. مسایلی مثل آلودگی هوا و گرد و غبار در محل کار در حد متعارف ارتباطی به نتایج کاشت مو ندارند.

مشاوره رایگان کاشت مو

حسن بزرگ FUT این است که در یک جلسه چند هزار تار مو (یا به عبارتی چند هزار گرافت) کاشته شده و لذا نیاز به زمان کمتری نسبت به روش FIT دارد. بزرگترین مزیت FUT کیفیت بالای موهای برداشته شده (نسبت به FIT ) است؛ به این معنی که موها در FUT دارای چربی دور فولیکولی بیشتری بوده و استانداردتر هستند که همین چربی نقش بسیار مؤثری در بقا و تغذیۀ فولیکول موی پیوندی در ناحیۀ بی موی پوست سر ایفا می کند. به همین دلیل بهتر است برای جلسه اول کاشت مو و به خصوص مواقعی که تراکم بالا مورد نیاز است و یا اینکه می خواهیم کاشت مو را برای جلوی سر و خط رویش مو انجام دهیم از روش FUT استفاده کنیم.

نام دیگر این روش FUG است. در روش FIT بجای ایجاد برش در پشت سر، موها به صورت دانه به دانه و با دستگاهی بسیار ظریف برداشته می شوند. این روش را با نامهای روش غیر جراحی یا اسامی اغوا کننده دیگر معرفی و تبلیغ میکنند که به نوبۀ خود نیز یک جراحی محسوب میشود ولی بدون بخیه کردن که جای زخم آن بصورت دانه دانه و یا نقطه نقطه خواهد بود.
در روش FIT موهای فرد مراجعه کننده باید با صفر زده شود تا توسط پانچ مخصوص FIT قابل برداشت باشد.

در این روش برداشت Flap صورت نمیگیرد و توسط میکرو پانچهای مخصوصی گرافتها از پوست سر خارج میشود. در این روش بخیه وجود ندارد، ولی جای برداشت موها به صورت تک تک ( نقطه نقطه ) در پشت سر به صورت زخمهای خواهد بود . که التیام آن، بین 7 تا 14 روز به طول میانجامد. جای اسکار در این روش به صورت دانه های سفید رنگ در لابه لای موها خواهد بود، که در صورتی که فرد موهای سرش را با صفر بزند این اسکارها در لابه لای موها مشخص خواهد شد؛ ولی در صورتیکه موها حتی با شماره 4 کوتاه شود کسی متوجه پیوند در فرد نخواهد شد .

این روش در افراد با بانک موی محدود و میزان طاسیهای زیاد در مراحل دوم و سوم مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روش زیر مجموعه عمل FIT بوده و تنها محل برداشت به جای پشت سر، بدن فرد ( موهای روی سینه و کتف) می‌باشد. در این روش نیز اسکار برداشت بر روی پوست باقی می‌ماند، که یکی محدودیت‌های برداشت بوده و مورد توجه برخی در بیماران قرار نمی‌گیرد. همچنین موهای برداشته شده از بدن حالت طبیعی موی سر را دارا نمی‌باشد؛ چرا که ژنتیک موهای انتقالی قابل تغییر نمی‌باشد.

بنابراین موهای کاشته شده کوتاه بوده و بیش از 6 سانت رشد نمیکند و حالت مجعد و وِز دارند. بنابراین از این موها برای پر کردن قسمت خاصی از سر نمیتوان استفاده کرد و باید در لابه لای موها در قسمت پشت سر ( Vertex ) کاشته شود .

اکثر متقاضیان کاشت مو، زمانی کاشت مو برایشان فایده دارد که 4 – 3 هزار گرافت برای ایشان کاشته شود و طبق گفته های قبلی با FUT و یا FIT به تنهایی نمی‌توان این تعداد گرافت را به دست آورد. در اینجا می توان هر دو روش را با هم ترکیب نموده و در دو روز متوالی (روز اول FUT و روز دوم FIT) برای بیمار کاشت مو را انجام داده تا تراکم کافی و قابل قبول بدست آید. (البته بسته به بانک موی فرد و امکان ماکزیمم برداشت از بانک موی فرد).

با این روش ظرف دو روز مسئله طاسی و بی موئی بیمار تا حد زیادی حل شده و آرامش روحی و روانی برای وی بوجود خواهد آمد و در ضمن دورۀ نقاهت و مراقبتهای پس از عمل برای فرد تؤامان خواهند شد، و تا زمانی که مناطق طاسی جدید بوجود نیآیند مشکلی نخواهد داشت. در حقیقت اگر انتخاب بدرستی صورت گرفته و بخصوص فاکتورهای کلیدی از قبیل سن، وسعت و شدت طاسی و تاریخچه خانوادگی ریزش مو لحاظ شوند، با یک یا دو جلسه کاشت مو برای یک یا دو روز به روش FUT + FIT می توان نتیجه قابل قبول و رضایت کننده بوجود آورد.

مویی که در این روشها پیوند زده می‌شود دایمی و همیشگی است و هیچ وقت نمی‌ریزد. در این روشها هر چه فولیکول‌های بیشتری برداشته شود ( البته بدون آسیب زدن) و به محل بی مو به صورت هنرمندانه ای با تلفیقِ تخصّص و هنر انتقال یابد، پیوند مو با موفقیت بیشتری انجام می‌شود و نمود طبیعی تر و زیباتری خواهد داشت.

توجه!
با هر روشی که کاشت مو انجام شود برای 3- 2 هفته موهای کاشته شده رشد کرده که این مطلب به معنی گرفتن موهای پیوند زده شده بوده و خوشحال کننده می‌باشد. سپس موها وارد فاز استراحت شده و می‌ریزند! البته جای نگرانی نیست چون ریشه مو سالم و زنده است (مانند مرحله پایانی سیکل چرخشی موها).

رشد مجدد موها پس از 4- 3 ماه آغاز شده و حدود سه ماه دیگر طول میکشد (یعنی در مجموع 6 ماه) تا موها کاملاً رشد نمایند و مجدداً سه ماه دیگر زمان لازم است تا موهایی که درآمده‌اند، شکل و حالت به خود گرفته و کاملاً شبیه موهای طبیعی گردند. در این زمان اگر همه فاکتورها رعایت شده و کار به صورت حرفه ای انجام شده باشد، اگرچه تراکم موهای کاشته شده کمتر از تراکم طبیعی می‌باشد ولی نمای منطقه کاشت کاملاً عادی بوده و هیچکس متوجه کاشت مو در فرد نخواهد شد.

مقدار مویی که در هر جلسه برای هر فرد پیوند زده می‌شوند به عوامل مهمی وابسته است:
اولین عامل میزان تراکم موی خود فرد است. برخی از افراد تعداد فولیکول بیشتر و متراکم‌تری نسبت به برخی دیگر، در یک سانتیمتر مربع برخوردارند.

دومین عامل بستگی به میزان شلی یا کشش پوست سر فرد دارد. به همین دلیل، در برخی بیماران تنها می‌توان به عرض ۸ میلی‌متر از پوست برداشت کرد؛ اما درفرد دیگری 2 سانتی‌متر. طول هم به همین نسبت متغیر است بنابراین میزان مویی که در هر جلسه برای هر فرد پیوند زده می‌شود، به میزان ذخیره موی فرد و میزان کشش پوست و تبحر و تجربه تیم پیوند مو بستگی دارد.

طبیعت علم، پیشرفت وترقی است و تحقیقات مداومی که روی پیوند مو انجام شده باعث جایگزینی روش‌های جدیدتر و دقیق‌تر شده است. پس از گذشت سال‌ها و پیشرفت پزشکی، امکان جدا کردن گرافت‌های کوچک‌تر و زنده ماندنشان فراهم شده و در این راه استفاده از میکروسکوپ خیلی کمک کننده است تا با ظرافت کامل بتوان فولیکول‌ها را از یکدیگر جدا کرد. پیوند موی طبیعی، پیوندِ عضوی از بدن خود فرد میباشد و کاملا ایمن است.

این روزها تبلیغاتی مبنی بر استفاده ازکشت سلولی برای درمان بی مویی و کم مویی مطرح می شود که در حقیقت ایده ای است در تحقیقاتِ آیندۀ پیوند مو وتقریباً همان پدیده کلونینگ یا شبیه سازی و بحث سلول‌های بنیادی است. سلول‌های فولیکول های موی حیوانات آزمایشگاهی کشت داده شده‌اند و در نتیجه از یک تکه چند میلی‌متری پوست، هزاران فولیکول جدید ایجاد می شود. فولیکولهای مو رشد سریعی دارد و وقتی در آزمایشگاه رشد داده می‌شود موادی برای افزایش تقسیمات سلولی به آنها اضافه می‌شود.

اما نکته‌ای که باعث شده است استفاده از این روش برای انسان محدود شود این است که هنوز مشخص نیست فولیکولی که از این طریق فراهم می‌شود آیا در آینده سرطانی می‌شود یا خیر؟ بدین معنی که بدن آنرا می پذیرد یا نه. با این حال مدت زمان طولانی همراه با تحقیقات بیشتر لازم است تا از ایمن بودن این تکنیک اطمینان کامل حاصل شود و به مرحلۀ اجرائی برسد.

ما با درآمیختن دانش، تجربه و هنر با آخرین تکنولوژی روز دنیا در زمینه کاشت موی طبیعی ، به روش FIT اتوماتیک یا سیفر SAFER از کشور فرانسه بهترین شرایط و نتایج را برای شما تضمین می کنیم.

جهت بررسی اولیه و برآورد هزینه کاشت مو و پیشنهاد مناسب ترین و بهترین روش کاشت مو برای شما، می توانید فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. لطفا کلیه قسمت های فرم را تکمیل کنید.

بله کاشت مو دائمی است و از آنجا که موهای مورد نیاز از موهای پشت سر که به ریزش مقاوم هستند برداشته می شوند مانند موهای پشت سر ریزش بسیار کمی دارند.

مطمئناً برای مشاهده نتایج کامل نیاز به زمان‌دارید ولی پس از کاشت می‌توانید به‌سرعت طرح کلی خط موی خود را مشاهده کنید و مو فوراً پس از درمان به‌صورت نرمال شروع به رشد می‌کند. ریزش موی کاشته شده در چند هفته پس از درمان نرمال است، اما پس‌ از ریزش اولیه، مو دوباره قوی و سالم رشد می‌کند و برای همیشه باقی می‌ماند. نتایج را در حدود چهار تا شش هفته پس از درمان می‌توانید مشاهده کنید و نتایج کامل را در حدود شش ماه پس از درمان می‌توان مشاهده کرد.

طول درمان به میزان طاسی و انتظارات بیمار بستگی دارد. البته عموماً این عمل نباید بیشتر از یک روز آن‌ هم بین 3 تا 8 ساعت به طول بینجامد با این‌ حال، در بعضی از موارد، وقتی‌ که تعداد تار موی کاشته شده بیشتر می شود، بیمار تمایل دارد عمل کاشت مو در دو روز صورت بگیرد.

بله. ازآنجایی‌که اخیراً ریزش موی زنانه نیز بسیار شایع گردیده کاشت مو نیز برای رفع مشکل آنان به کار گرفته می‌شود البته باید توجه داشته باشیم الگوی ریزش موی زنان نسبت به مردان متفاوت است و اغلب پشت خط مو کم‌پشت می‌شود، روش درمانی مردان وزنان مشابه است.

کاشت مو عموماً روش دردناکی نیست به‌خصوص روش کاشت موی FUE. جراح برای از بین بردن هرگونه ناراحتی از مواد بی‌حسی استفاده خواهد کرد ازاین‌رو افراد در طول کاشت مو هیچگونه درد یا سوزشی را احساس نمی‌کنند. پس از کاشت مو کمی قرمزی ایجاد می‌شود که در عرض چند روز از بین می‌رود.

عمل کاشت مو معمولاً جزو عمل‌های بسیار کم‌خطر دسته‌بندی می‌شود. برش‌های ایجادشده بسیار کوچک بوده و خطری را جهت ابتلا به عفونت به وجود نمی‌آورند. البته ورم و قرمزی مختصر ممکن است تا چندین ساعت و یا چندین روز در فرد مشاهده شود که بین دو روز تا نهایتاً یک هفته همه این موارد از بین خواهند رفت.

تعداد جلسات موردنیاز برای به دست آوردن نتایج مطلوب برای هر فرد و بسته به میزان ریزش موی فرد متغیر است؛ اما برحسب تجربه، افراد اغلب به یک جلسه و حداکثر به دو جلسه نیاز خواهند داشت.

با عضویت در کانال تلگرام مرکز پوست ایران از آخرین خبرها و تخفیفات زیبایی با خبر شوید:

جهت درخواست مشاوره رایگان، محاسبه قیمت و دریافت تخفیف ۱۵٪ کاشت مو، مشخصات خود را وارد نمایید

نام شما (اختیاری)

تلفن همراه (الزامی)

تلفن تماس شما صرفا جهت ارتباط مشاور با شما و به صورت امن ذخیره می‌شود

مشاوره رایگان کاشت مو

کاشت مو با خط رویش کاملا طبیعی و بیشترین تراکم در یک جلسه

کاشت مو برای الگوهای ریزش موی مختلف بنابر تشخیص پزشک متخصص امکان‌پذیر است. معاینه‌ی تمامی عزیزانی که برای کاشت مو اقدام می‌کنند امری الزامی محسوب می‌شود که بر اساس آن مشخص خواهد شد که شخص از قابلیت استفاده از کدام شیوه‌ی کاشت مو از روش‌های کاشت مو sut، کاشت مو fut یا کاشت مو fue یا ترکیبی؛ برخوردار است. در معاینه مشخص می‌شود که اصلا بانک موی شخص از توانایی لازم برای عمل کاشت مو برخوردار است یا خیر. اما بسیاری از افرادی که دچار ریزش مو و طاسی در نواحی سر هستند می‌توانند با استفاده از هر یک از روش‌های کاشت مو به ظاهر طبیعی و عادی خودشان دست پیدا کنند.

حس‌وحال اتاق عمل و نظر مشتریان گرامی ساعی

متخصصین کاشت مو در کلینیک ساعی، با بررسی دقیق بانک موی شما عزیزان تشخیص می‌دهند که آیا کاشت مو برای شما عزیزان امکان‌پذیر است یا خیر و در صورت امکان‌، پس از کاشت مو به نتیجه‌ی دلخواهتان دست پیدا می‌کنید یا خیر؟

پس از تایید صلاحیت شما عزیزان برای انجام کاشت مو و تشخیص مناسب ترین روش  کاشت مو در صورت تایید شما عزیزان پروسه کاشت مو در زمان معین صورت خواهد گرفت.

بر خلاف تصور بسیاری از افراد، بهترین کلینیک کاشت مو در تهران یا ایران – کلینیکی نیست که بیشتر به تبلیغات و عرضه کار خود می‌پردازد، بلکه بهترین مرکز کاشت مو یا بهترین کلینیک خدمات زیبایی – درمانی، آن دسته از کلینیک و مراکزی را شامل می‌شود که به آگاه‌سازی مشتریان خود می‌پردازند و علاوه بر آگاه‌سازی مشتری با اطلاعات بروز و تخصصی، از کادری متخصص و تجربه‌‌ای بالا در ارائه خدمات با کیفیت به مشتری‌ها برخوردارند.

نتیجه‌ی کاشت مراجعه‌کننده‌ی عزیزمان بعد از ۸ ماه

در کلینیک کاشت مو ساعی، به صورت تخصصی از سه روش کاشت مو sut کاشت مو fut و کاشت مو fue یا همان ترکیبی استفاده می‌شود. در ادامه به جهت آگاه‌سازی شما عزیزان نسبت به مکانیزم و مراحل کامل اجرای هر یک از این روش‌ها‌ی کاشت مو در ادامه، به توضیح هر کدام از این سه شیوه‌ی کاشت مو خواهیم پرداخت. هم‌چنین با ارائه مشاوره رایگان و برگزاری یک جلسه معاینه، بهترین روش کاشت مو از بین روش‌های نام‌برده را برای شما عزیزان انتخاب و اطلاعات آن به شما ارائه خواهیم کرد.

اطلاعاتی که پاسخی برای طیف عظیمی از پرسش‌های شما عزیزان محسوب می‌شوند

در روش کاشت مو sut دیگر نیازی به تیغ جراحی، بی‌هوشی و به جا ماندن اسکار ( جای زخم) نیست و این روش از هیچ‌گونه عوارضی برخوردار نیست.  در کاشت مو sut، استفاده از دستگاه تمام اتوماتیک، تحت نظارت پزشک متخصص، برداشت و پیوند مو را تا ۱۴,۰۰۰ هزار گرافت (تار مو) را در هر جلسه رقم می‌زند، که ۳ برابر بیشتر از روش های قدیمی است. در کاشت مو به روش sut شما شاهد خط رویش بسیار طبیعی و تراکم بسیار بالا هستید.

در کاشت مو به روش sut  مانند روش های سنتی کاشت مو fut و کاشت مو fut دیگر نیازی به جلسات مكرر برای برداشت و کاشت مو نیست. از جمله مزایای کاشت مو sut می‌توان به عدم نیاز به جراحی جراحی و عدم برخورداری پروسه کاشت از درد و خونریزی اشاره داشت. همچنین شاهد هیچ گونه اسكار (جای زخم) چه در قسمت برداشت و چه در قسمت کاشت نیستیم.

هم‌چنین در روش كاشت موی  sut، هدر رفتن و از بین رفتن فولیكولها (تار موهای آماده کاشت) به حداقل می‌رسد؛ زیرا طی فرایند برداشت و فریز كردن فولیكولهای موی شخص تمامی تار موهای برداشته شده سالم مانده و توسط متخصص بصورت بسیار ظریف و با دقت بالایی در محل مورد نیاز پیوند داده می‌شوند. تعداد گرافت‌های پیوندی در یک جلسه حداکثر تا 14000 تار مو خواهد بود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون هر یک از روش‌های کاشت مو، لطفا با کلینیک ساعی تماس حاصل فرمائید یا فرم تماس را پر کنید.

پس از تزریق بی‌حسی موضعی، نوار بسیار باریکی از پوست سر از بانک مو جداشده و دو سمت ناحیه جراحی شده به هم بخیه داده شده و ضدعفونی می‌شوند. در مرحله‌ی بعدی، کار روی نوار اهداکننده بانک مو و جداسازی گرافت‌های مو آغاز می‌شود. پس از جداسازی کاملِ گرافت‌های موردنیاز برای پیوند و کاشت، عمل کاشت در ناحیه موردنظر آغاز می‌شود.

پس از تزریق بی‌حسی موضعی در ناحیه طاس یا کم‌پشت مو، مرحله سوم کاشت مو fut آغاز می‌شود. ابتدا هم‌چون روش sut  حفره‌هایی در نواحی طاس و کم‌پشت ایجاد می‌شود که پوست سر را برای پذیرش گرافت مو آماده می‌کند و سپس گرافت‌های جدا شده از نوار اهداکننده تک به تک در سر کاشته خواهند شد. تعداد گرافت های پیوندی در هر جلسه از کاشت مو fut بین ۱,۵۰۰ تا ۸,۰۰۰ عدد است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون هر یک از روش‌های کاشت مو، لطفا با کلینیک ساعی تماس حاصل فرمائید یا فرم تماس را پر کنید.

در این شیوه، پس از تزریق بی‌حسی موضعی ابتدا با بهره‌گیری از مکانیزم کاشت مو fut، نوار اهداکننده از بانک موی مراجعه‌کننده جدا می‌شود و بخش عظیمی از ناحیه‌ طاس یا کم‌پشت در سر، با گرافت‌های جداشده از همین نوار پوشش داده می‌شود.

پس از انجام کامل پروسه کاشت مو fut، نوبت به روش کاشت مو sut می‌رسد. در این شیوه ابتدا موهای سر کوتاه می‌شود و سپس کاشت مو در نواحی طاس باقی‌مانده در سر؛ با جداسازی و کاشت تک به تک گرافت‌های مو از بانک موی سر، ادامه پیدا می‌کند. این پروسه تا جایی ادامه خواهد داشت که موی سر به ظاهرِ طبیعی خودش نزدیک شده باشد.

در این شیوه امکان پیوند و کاشت بین ۹,۰۰۰ تا حداکثر ۱۲,۰۰۰ تار مو در یک جلسه وجود دارد و نیاز به انجام جراحی و کوتاهی موی سر دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون هر یک از روش‌های کاشت مو، لطفا با کلینیک ساعی تماس حاصل فرمائید یا فرم تماس را پر کنید.

پس از انجام کامل عمل؛ رعایت موارد بهداشتی و مراقبت های بعد از کاشت مو ریسک بروز هرگونه عوارض جانبی، حساسیت یا عفونت تا نزدیک به صفر کاهش می‌یابد. باید به خاطر داشته باشیم که عدم رعایت موارد بهداشتی توصیه شده توسط پزشک، منجر به بروز عفونت در محل کاشت مو خواهد شد.

در صورت رعایت کلیه اقدامات و مراقبت‌‌های پس از عمل کاشت مو، هیچ‌گونه عوارض جانبی یا خطری وجود ندارد که سلامت یا زیبایی مشتری را تهدید نماید. در نتیجه با رعایت مراقبت های بعد از کاشت مو، تا زمان هم‌جوشی کامل تارهای کاشته شده مو با پوست سر، می‌توان بهترین نتیجه ممکن از عمل کاشت مو را انتظار داشت.

برخورداری از بخش‌های کم‌پشت یا طاس بیشتر در سر، منجر به نیاز شما عزیزان به فولیکول‌های بیشتر برای پوشش این نواحی می‌شود که این موضوع در هزینه‌ی پرداختی توسط مشتری نیز تاثیرگذار خواهد بود. هزینه‌ی خدمات کاشت مو در کلینیک ساعی حداقل ۴ و حداکثر ۷ میلیون تومان می‌باشد. (اعتبار کلیه هزینه‌های کاشت مو تا پایان بهار 99)

تعداد دقیق تارهای موی قابل پیوند، تارهای موی موردنیاز، تعداد جلسات و هزینه‌ی نهایی کاشت مو در کلینیک ساعی پس از جلسه اول معاینه، به اطلاع شما عزیزان خواهد رسید. پاسخ پرسش‌های این‌چنینی از طریق چت واتساپ یا برقراری تماس تلفنی یا پر کردن فرم موجود در همین صفحه در اختیار شما عزیزان قرار می‌گیرد. هزینه مقرون به صرفه به علاوه مشاوره تلفنی و ویزیت حضوری رایگان و ارائه خدمات مقرون به صرفه از ویژگی های کاشت مو در کلینیک تخصصی ساعی می‌باشد.

موردی که باید پیش از هر چیز در نظر داشت تفاوت میزان ریزش مو و پرپشتی بانک مو در افراد مختلف است و این تاثیرگذارترین متغیر ممکن در تعداد فولیکول‌های قابل برداشت و کاشت در افراد مختلف است؛ اما همیشه مقدار میانگین در هر زمینه‌ای وجود دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

لطفا به خاطر داشته باشید که هیچ پزشک یا کلینیکی تا پیش از معاینه یانک موی سر شما عزیزان قادر به ارائه تعداد معین تارهای موی قابل کاشت به شما عزیزان نیست و نخواهد بود. لطفا از همکاری با کلینیک‌هایی که “پیش از معاینه” یا “بدون معاینه” وعده‌ی تعداد معینی از تار موهای قابل کاشت را به شما می‌دهند، پرهیز کنید و به آن‌ها اعتماد نکنید.

مقدار میانگین تارهای موی قابل پیوند در یک جلسه از کاشت موsut   نهایتا تا ۱۴,۰۰۰ تار مو میباشد. باید به خاطر داشت که تعداد دقیق تارهای موی قابل پیوند در کاشت مو sut تنها پس از یک جلسه معاینه و دریافت مشاوره توسط پزشک مشخص خواهد شد.

مقدار میانگین تارهای موی قابل پیوند در هر جلسه از کاشت مو به روش fut از 1500 تار مو در یک جلسه آغاز می‌شود و تا حداکثر 8000 تار مو در هر جلسه از این روش قابل کاشت خواهد بود. باید به خاطر داشت که تعداد دقیق تارهای موی قابل پیوند در کاشت مو fut تنها پس از یک جلسه معاینه و دریافت مشاوره توسط پزشک مشخص خواهد شد.

کلینیک ساعی به عنوان یکی از معدود مراکز کاشت مو کلیه خدمات کاشت مو برای بانوان را ارائه می‌دهد و شما عزیزان با تماس تلفنی یا پر کردن فرم تماس انتهای صفحه، قادر به دریافت مشاوره برای مناسب ترین روش کاشت و مراقبت‌های بعد از کاشت و هزینه کاشت مو خواهید بود

دو مورد از رایج‌ترین موارد کاشت مو برای خانمها، کاشت مو شقیقه و کاشت مو جلوی است که ما در کلینیک ساعی از افتخار ارائه این خدمات به بانوان عزیز بهره‌مند هستیم.

کلینیک ساعی به عنوان یکی از معدود مراکز کاشت مو کلیه خدمات کاشت مو برای بانوان را ارائه می‌دهد و شما عزیزان با تماس تلفنی یا پر کردن فرم تماس انتهای صفحه، قادر به دریافت مشاوره برای مناسب ترین روش کاشت و مراقبت‌های بعد از کاشت و هزینه کاشت مو خواهید بود

دو مورد از رایج‌ترین موارد کاشت مو برای خانمها، کاشت مو شقیقه و کاشت مو جلوی است که ما در کلینیک ساعی از افتخار ارائه این خدمات به بانوان عزیز بهره‌مند هستیم.

برای مشخص شدن بهترین روش کاشت مو بر اساس معاینه شما عزیزان؛ انواع روش‌های کاشت مو مشاوره کاشت مو و اطلاعات پیرامون کاشت مو، این بخش را مشاهده بفرمایید.

مشاوره رایگان کاشت مو

شباهت این دو روش از کاشت مو پس از جداسازی و آماده‌سازی فولیکول‌های موی سر می‌باشد. در هر دو این روش‌ها نیاز به ایجاد سوراخ‌هایی در سطح نواحی طاس سر هست که پس از آن فولیکول‌های مو در این سوراخ‌ها کاشته شده و عمل پیوند صورت می‌گیرد. موردی که تمایز این دو شیوه را فراهم می‌کند عدم نیاز به جراحی در شیوه‌ی FIT و انجام جراحی در شیوه‌ی FUT میباشد که به طور بدیهی باعث در دست داشتن تعداد بسیار زیادی فولیکول مو در شیوه‌ی FUT می‌شود که در شیوه‌ی FIT قادر به فراهم کردن آن در یک جلسه نیستیم. هم‌چنین عدم تراشیدن مو در روش FUT به عنوان مزیتی در قبال روش FIT محسوب می‌شود.

به طور معمول یکی از اولین سوالات هر مشتری این است که بانک موی سر کجاست و موی قابل پیوند و کاشت از کجا برداشته می‌شود. ناحیه‌ی پشت سر با در برداشتن بیشترین تعداد فولیکول‌های مو و برخورداری از تراکمی به شدت بالا، بهترین بخش برای برداشت فولیکول‌‌های قابل پیوند و کاشت در پوست سر محسوب می‌شود.

پ.ن: فولیکولار یا به اصطلاح فولیکول مو، به هر تار مو متصل به پیاز مو و برخوردار از شرایط رشد گفته می‌شود.

موردی که باید پیش از هر چیز در نظر داشت این هست که میزان ریزش مو و پرپشتی بانک مو در افراد مختلف متفاوت هست و این تاثیرگذارترین متغیر ممکن در تعداد فولیکول‌های قابل کاشت در افراد مختلف هست؛ اما همیشه مقدار میانگین در هر زمینه‌ای وجود داره که در ادامه به اون خواهیم پرداخت.

در هر جلسه از عمل کاشت مو FUT، بین 1200 تا حداکثر 9000 تار مو قابل کاشت خواهد بود. باید به خاطر داشت که تعداد دقیق تنها پس از جلسه معاینه و دریافت مشاوره توسط پزشک مشخص خواهد شد.

دلایل متعددی منجر به ریزش موی سر می‌شن که به غیر از عوامل متفرقه هم‌چون وجود عفونت در کف سر، ابتلا به بیماری‌های هورمونی و سرطان، روند ریزش رو تسریع می‌کنن. یکی از رایج‌ترین این موارد، ریزش موی آندروژنیک هست که الگوی اصلی ریزش مو در آقایان و بانوان شناخته می‌شه.

به‌طوری که از ناحیه پیشانی به سمت تاج‌های سر ابتدا فولیکول‌های مو نازک شده و دچار ریزشی سریعتر از قبل می‌شن و در نهایت این ریزش تا جایی ادامه پیدا می‌کنه که طاسی رو در نواحی ریزش یافته پدیدار می‌کنه.

ممکنه تفاوت‌های خیلی ریزی با توجه به شیوه‌ی مورد استفاده در کاشت موی سر وجود داشته باشه. اما به طور کلی، این مراقبت‌ها به صورت عمومی و فارغ از شیوه‌ی مورد استفاده برای کاشت موی سر تعریف می‌شن. برای مثال تا مدت زمان خاصی نباید استحمام کنیم یا از مواردی که منجر به تضعیف فولیکول موهای کاشته شده در سرمون می‌شه بپرهیزیم.

مسلما بله، الگوهای ریزشی مو هم‌چون الگوی ریزش موی آندروژنیک که به عنوان رایج‌ترین الگوی ریزش مو در آقایان و بانوان شناخته می‌شه یکی از همین موارد هست که در صورت عدم درمان به موقع منجر به بروز طاسی در نواحی موردنظر می‌شه.

این نوع ریزش به شکل حرف M صورت می‌گیره و خالی شدن مو در این نوع ریزش از جلو و وسط سر شروع شده و منجر به بروز طاسی در این نواحی می‌شه.

قطعا همونطور که بسیاری از شما عزیزان از اون آگاه هستید هر بیماری همونطور که از راه‌های درمانی برخورداره از راه‌های پیشگیری هم برخورداره. از جمله راه‌های موثر پیشگیری از ریزش مو می‌تونیم به مزوتراپی مو که از جمله خدمات ارائه شونده در کلینیک ساعی هست اشاره کنیم و کاشت مو برای موهای کم پشت یا طاس به عنوان موثر‌ترین راه درمان ریزش مو محسوب می‌شه.

کلینیک ساعی به عنوان یکی از تنها مراکز کاشت مو برای خانم‌ها شناخته می‌شه که خدماتی هم‌چون کاشت مو شقیقه خانم ها – کاشت مو جلوی سر خانم ها – کاشت مو برای خانمها – کاشت مو خانمها – کاشت مو در خانمها – کاشت مو برای زنان – کاشت مو زنان در تهران – کاشت مو در زنان و کاشت مو در خانمها صورت می‌گیره.

شما عزیزان با برقراری ارتباط با کلینیک قادر به دریافت اطلاعاتی هم‌چون عوارض کاشت مو در زنان، بهترین روش کاشت مو در زنان، و هزینه کاشت مو برای خانمها خواهید بود.

کلینیک ساعی، کلینیکی برای کاشت مو در تهران با برخورداری از قابلیت کاشت مو قسطی در تهران – کاشت مو اقساطی تهران – بهترین کاشت مو در تهران و بهترین دکتر کاشت مو در تهران – تبدیل به بهترین کلینیک کاشت مو تهران بشه – کمای این‌که در حال حاضر هم از مراکز معتبر کاشت مو در تهران به حساب میاد اما تبدیل شدن به بهترین کلینیک کاشت مو در تهران و بهترین مرکز کاشت مو در تهران از اهداف نهایی ساعی به حساب میان.

کاشت مو در کلینیک ساعی پس از معاینه توسط پزشک  صورت می‌گیره و بر اساس استفاده شما عزیزان از کاشت مو FIT – کاشت مو FUT یا کاشت مو FUE هزینه کاشت موی سر در کلینیک ساعی بر اساس صلاحیت استفاده شما عزیزان از هر یک از روش‌های کاشت مو خدمتتون ارائه می‌شه.

لطفا برای دریافت هزینه تقریبی کاشت مو در کلینیک ساعی، کمترین هزینه کاشت مو، هزینه کاشت مو FIT، هزینه کاشت مو FUT و هزینه کاشت مو FUE یا هزینه کاشت مو ترکیبی از طریق هر یک از پل‌های ارتباطی با واحد پشتیبانی کلینیک در ارتباط باشید.

به طور معمول نیاز‌های هر مشتری در استفاده از خدمات و محصولات متفاوت در چند سطح مختلف رفع و رجوع می‌شه که احساس رضایت قلبی و ذهنی رو برای مشتری به ارمغان میاره. در کاشت مو فرد موردنظر اعتماد به نفس و عزت نفس بیشتری رو نسبت به قبل در خودش حس می‌کنه چرا که تبدیل به ورژن بهتر و زیباتری از خودش شده.

پاسخ نه بله هست و نه خیر. چرا که بسته به روشی که از اون استفاده می‌کنیم و هزینه‌ای که متقبل می‌شیم داره. در صورتی‌که از روش‌های FIT و FUT استفاده کنیم و بخش‌هایی از سر ما دچار طاسیِ کامل شده باشن، مسلما این اتفاق با یک جلسه استفاده از این شیوه‌ها میسر نمیشه چرا که حداکثر تا 3000 الی 4000 تار مو در هر جلسه از روش‌های نام‌برده امکان‌پذیره.

اما با استفاده از روش ترکیبی که به صورت کاملا خودکار و با قابلیت کاشت حداکثر 12000 تار مو در هر جلسه انجام می‌گیره؛ می‌شه امید این رو داشت که با یک‌بار استفاده از این روش و در یک جلسه به شکل طبیعی موهای ریخته شده خودمون دست پیدا کنیم. مسلما فرآیند خودکار و تعداد بالای تار موی پیوند خورده در یک جلسه که با استفاده از این شیوه میسر می‌شه، استفاده از این شیوه رو دست‌خوش هزینه‌های قابل توجهی می‌کنه.

موردی که باید پیش از هر چیز در نظر داشت این هست که میزان ریزش مو و پرپشتی بانک مو در افراد مختلف متفاوت هست و این تاثیرگذارترین متغیر ممکن در تعداد فولیکول‌های قابل کاشت در افراد مختلف هست؛ اما همیشه مقدار میانگین در هر زمینه‌ای وجود داره که در ادامه به اون خواهیم پرداخت.

در هر جلسه از عمل کاشت مو FIT، بین 1200 تا حداکثر 5000 تار مو قابل پیوند و کاشت خواهد بود. باید به خاطر داشت که تعداد دقیق تنها پس از جلسه معاینه و دریافت مشاوره توسط پزشک مشخص خواهد شد.

در عین حال باید در نظر داشت که در صورت نیاز به کاشت تعداد بالاتر، می‌بایست کلِ پروسه عمل از آغاز – یعنی برداشت فولیکول از بانک موی سر – شروع بشه و تا مرحله نهایی – یعنی آماده‌سازی و کاشت در ناحیه موردنظر – پیش بره. در صورت بلند شدن موی سر از جلسه‌ی فعلی تا جلسه‌ی بعدی کاشت مو FIT، موی سر مجددا کوتاه می‌شه و سپس پروسه عمل آغاز خواهد شد.

موردی که باید پیش از هر چیز در نظر داشت این هست که میزان ریزش مو و پرپشتی بانک مو در افراد مختلف متفاوت هست و این تاثیرگذارترین متغیر ممکن در تعداد فولیکول‌های قابل کاشت در افراد مختلف هست؛ اما همیشه مقدار میانگین در هر زمینه‌ای وجود داره که در ادامه به اون خواهیم پرداخت.

در هر جلسه از عمل کاشت مو ترکیبی، بین 1500 تا حداکثر 12000 تار مو قابل کاشت خواهد بود. باید به خاطر داشت که تعداد دقیق تنها پس از جلسه معاینه و دریافت مشاوره توسط پزشک مشخص خواهد شد.

نکته: استفاده از این شیوه هم به جراحی و جداسازی نوار باریک از بانک موی سر نیاز داره و هم به کوتاهی موی سر برای جداسازی و کاشت تک به تک فولیکول‌های موی سر.

در کلینیک مو ساعی – کاشت مو یا کاشت موی سر – کاشت مو طبیعی – کاشت مو به روش ترکیبی – مو کاشتن – کاشت مو به روش FUT – روش کاشت مو fit – کاشت مو fit و کاشت مو FIT از جمله خدماتی هستن که در زمینه کاشت مو به شما عزیزان ارائه می‌شه.

همچنین برای دریافت اطلاعاتی هم‌چون شیوه رشد مو بعد از کاشت، شیوه ریزش مو بعد از کاشت و رویش مجدد مو‌های سر بعد از کاشت پاسخ بسیاری پرسش‌های دیگه نیز می‌تونید با پشتیبانی کلینیک در ارتباط باشید.

معاینه، مشاوره و کاشت مو در یکی از بهترین کلینیک‌های کاشت مو ایران. تعیین بهترین روش کاشت مو بر اساس معاینه شما عزیزان در یکی از بهترین مراکز کاشت مو در تهران.

“کلینیک ساعی” واقع در تهران، بالاتر از میدان ونک، خیابان ولیعصر ، خیابان والی نژاد، پلاک ۲۶ میباشد. ساعات کاری کلینیک از شنبه تا پنج‌شنبه ساعت ۸ صبح تا ۶ عصر میباشد.

تهران، بالاتر از میدان ونک، خیابان والی نژاد، پلاک ۲۶

جهت دریافت مشاوره رایگان، قیمت و یا رزرو نوبت، فرم زیر را پر کنید یا تماس بگیرید

۰۲۱۸۸۱۰۰۰۵۰

جهت درخواست مشاوره رایگان، محاسبه قیمت و دریافت تخفیف ۱۵٪ کاشت مو، مشخصات خود را وارد نمایید

نام شما (اختیاری)

تلفن همراه (الزامی)

تلفن تماس شما صرفا جهت ارتباط مشاور با شما و به صورت امن ذخیره می‌شود

کلینیک تخصّصی پوست و مو «ساعی» با ۱۲ سال سابقه درخشان، دارای نشان رضایت‌مندی مشتری در سال ۹۷، با بهره گیری از کادر پزشکی مجرب و کارآزموده، آماده ارائه خدماتی همچون کاشت مو، ابرو و ریش، لیزر موهای زائد، لاغری، جوانسازی و پاکسازی پوست با بالاترین سطح کیفیت به هموطنان گرامی میباشد.

© كليه ي حقوق مادي و معنوي اين سایت متعلق به کلینیک تخصصی ساعی مي باشد | طراحی و سئو توسط ADZERO

مشاوره رایگان کاشت مو
مشاوره رایگان کاشت مو
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *