مشاوره رشته زبان انگلیسی

 
helpkade
مشاوره رشته زبان انگلیسی
مشاوره رشته زبان انگلیسی

تحریریه ایران مشاوره یک نظر

به جرات می توان گفت اگر اهمیت و حساسیت انتخاب رشته کنکور بیشتر از مرحله برگزاری آزمون نباشد، کمتر از آن هم نیست. کنکور سراسری زبان های خارجی در روز شنبه 1 شهریور ماه 99 برگزار شد وبه احتمال زیاد اعلام نتایج کنکور سراسری نیز در هفته اول مهر ماه سال جاری و از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور منتشر می گردد. پس از انتشار نتایج اولیه، داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده اند، می توانند نسبت به انتخاب کد رشته محل های مورد نظر خود اقدام کنند.

مشاوره رشته زبان انگلیسی

متقاضیانی که قصد انتخاب رشته در آزمون زبان های خارجی را دارند می بایست در زمان مقرر و با در نظر گرفتن نکاتی که در یک انتخاب رشته ایده آل دارای اهمیت است، انتخاب رشته خود را انجام دهند تا با توجه به رتبه ای که کسب نموده اند، در بهترین رشته و دانشگاه پذیرفته شوند.

داوطلبان جهت انتخاب رشته کنکور زبان، می بایست در زمان مقرر به سایت رسمی سازمان سنجش مراجعه نمایند.

کنکور سراسری 99، در 3 گروه آزمایشی اصلی علوم تجربی، علوم انسانی و ریاضی و هم چنین 2 گروه شناور هنر و زبان های خارجی، از تاریخ 29 مرداد تا 1 شهریور ماه برگزار شد. مطابق جدول زمان بندی کنکور سراسری 99، که در دفترچه ثبت نام کنکور موجود می باشد؛ زمان اعلام نتایج کنکور سراسری 99 در هفته اول مهر ماه خواهد بود. این نتایج در قالب کارنامه ای که از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود، در دسترس داوطلبان شرکت کننده قرار خواهد گرفت که پس از اعلام نتایج، نوبت به مرحله مهم و سرنوشت ساز انتخاب رشته می رسد.

دفترچه انتخاب رشته آزمون سراسری برای هر یک از گروه های آزمایشی، به صورت جداگانه منتشر می شود. آن دسته از داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده اند، پس از انتشار دفترچه و دریافت آن می توانند در مهلت مشخص شده و بر اساس ظرفیت های اعلام شده در دفترچه راهنمای انتخاب رشته، رشته محل های مورد علاقه خود را به صورت اینترنتی انتخاب نمایند.

داوطلبان معمولا چند روز فرصت دارند تا انتخاب رشته کنکور خود را انجام دهند. هم اکنون بازه زمانی دقیق انتخاب رشته آزمون سراسری مشخص نیست ولی همان طور که اشاره کردیم، این بازه زمانی از هفته آغازین مهر ماه شروع خواهد شد. به محض اطلاع از زمان دقیق انتخاب رشته کنکور سراسری 99 از طریق سایت و کانال تلگرامی؛ اطلاع رسانی های لازم را انجام خواهیم داد. بنابراین پیشنهاد می کنیم با عضویت در کانال تلگرام انتخاب رشته پیگیر آخرین اخبار مربوط به انتخاب رشته کنکور سراسری زبان های خارجی باشید.

نتایج کنکور زبان به صورت کارنامه و از طریق سایت سنجش منتشر خواهد شد. اولین قدم برای یک انتخاب رشته صحیح، تسلط کافی به اطلاعات مندرج در کارنامه اولیه است. اگر شما نیز جزو داوطلبانی هستید که علاوه بر کنکور زبان، در آزمون هنر و یا آزمون یکی از سه گروه آزمایشی اصلی ریاضی، علوم تجربی و یا علوم انسانی نیز شرکت نموده اید، لازم است بدانید که نتیجه همه آزمون هایی که شرکت کرده اید در یک کارنامه و در جداول جداگانه منتشر خواهد شد. کارنامه کنکور سراسری به دو بخش تقسیم می شود. در قسمت اول، اطلاعات شخصی (شناسنامه ای) و تحصیلی (نوع سهمیه و استان بومی) و در قسمت دوم اطلاعات آزمونی شما درج می شود. تحلیل کارنامه نیازمند تجربه و اطلاعات کافی است و تاثیری مستقیم بر انتخاب رشته داوطلبان دارد.

تحلیل نادرست کارنامه داوطلب ممکن است باعث اشتباه در انتخاب رشته و در نتیجه تغییر سرنوشت داوطلب شود. بنابراین توصیه می کنیم حتما مطلب توضیحات کارنامه کنکور را مطالعه کنید و پس از کسب اطلاعات کافی به سراغ مطالعه دفترچه انتخاب رشته بروید.

شما داوطلبان عزیز در نهایت می بایست از میان کد رشته محل های با آزمون و بدون آزمونی که در دفترچه درج شده است، 150 کد رشته محل را انتخاب کرده و سپس به سراغ مرتب کردن آن ها بروید. در انتخاب کد رشته محل ها، می بایست ابتدا علاقه و سپس شانس قبولی و … را در نظر بگیرید.

پس از انتخاب کد رشته محل های موردعلاقه خود، نوبت به مهم ترین قسمت انتخاب رشته و در واقع همان چینش کد رشته محل ها می رسد. برای این کار پیشنهاد می کنیم حدود 50 اولویت اول خود را به رشته های خوش بینانه اختصاص دهید. رشته های خوش بینانه در واقع کد رشته محل هایی هستند که علاقه بسیاری برای ادامه تحصیل در آن رشته ها دارید ولی با توجه به رتبه ای که کسب کرده اید احتمال قبولی شما در آن ها کمتر است. سپس حدود 70 اولویت بعدی خود را به کد رشته محل های واقع بینانه اختصاص دهید؛ انتخاب واقع بینانه، در واقع انتخاب رشته محل هایی است که با توجه به رتبه و ترازی که کسب کرده اید، قبولی شما در آن ها قابل پیش بینی می باشد. این کد رشته محل ها را می توانید با استفاده از نرم افزار تخمین رتبه کنکور برای خود مشخص کنید.

در نهایت نیز، حدود 30 انتخاب آخر خود را به رشته های بدبینانه اختصاص دهید. انتخاب های بدبینانه هم رشته هایی هستند که احتمال قبولی شما در آن ها زیاد است ولی شما فقط در صورت قبول نشدن در انتخاب های خوش بینانه و واقع بینانه حاضر به ادامه تحصیل در آن رشته ها هستید.

نکته بسیار مهمی که لازم است در این قسمت اشاره ای نیز به آن داشته باشیم این است که اگر شما علاوه بر گروه آزمایشی زبان های خارجی، در آزمون گروه آزمایشی دیگری نیز شرکت کرده اید؛ برای هر دو گروه آزمایشی مجموعا 150 انتخاب خواهید داشت و کد رشته محل های هر دو گروه آزمایشی را می بایست در یک فرم انتخاب رشته وارد کنید و با توجه به علاقه ای که برای ادامه تحصیل در هر کدام از کد رشته محل ها دارید، اقدام به چینش 150 کد رشته محل نمایید.

دفترچه انتخاب رشته آزمون های سراسری هنر و زبان های خارجی، در قالب یک فایل و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود. این دفترچه دارای 3 فصل می باشد، فصل اول آن به بیان توضیحاتی در خصوص ضوابط و شرایط انتخاب رشته و … می پردازد. فصل دوم این دفترچه نیز شامل توضیحات و جداول گروه آزمایشی هنر می باشد و پس از آن و در فصل سوم دفترچه راهنمای انتخاب رشته، توضیحات و جداول گروه آژمایشی زبان های خارجی قرار داده شده است.

در ابتدای فصل سوم دفترچه انتخاب رشته کنکور هنر و زبان های خارجی، می توانید 4 زیر گروه، گروه آزمایشی زبان های خارجی را مشاهده کنید. برای انتخاب رشته کنکور زبان می بایست با توجه به درصد های هر یک از دروس آزمون خود، از زیر گروهی که در آن شانس قبولی دارید رشته های واقع بینانه خود را انتخاب نمایید. مواد امتحانی هر یک از زیرگروه ها و ضرایب هر یک از دروس امتحانی در دفترچه انتخاب رشته موجود می باشد. هم چنین توجه داشته باشید دروس امتحانی برای تمامی رشته های هر یک از زیر گروه ها، دارای ضرایب یکسانی هستند.

مجموعه رشته های زیر گروه 1 زبان های خارجی:

آموزش زبان انگلیسی، مترجمی زبان انگلیسی، زبان و ادبیات انگلیسی

مجموعه رشته های زیر گروه 2 زبان های خارجی:

زبان آلمانی، مترجمی زبان آلمانی

مجموعه رشته های زیر گروه 3 زبان های خارجی:

زبان فرانسه گرایش ادبی، زبان فرانسه گرایش مترجمی

مجموعه رشته های زیر گروه 4 زبان های خارجی:

زبان ایتالیایی، زبان اسپانیایی، زبان روسی، زبان ژاپنی، زبان و ادبیات ترکی استانبولی، زبان و ادبیات اردو، زبان چینی

با توجه به اهمیتی که انتخاب رشته آزمون سراسری در تعیین سرنوشت شما عزیزان دارد، پیشنهاد می کنیم این انتخاب مهم را حتما با مشورت افرادی خبره و دانا انجام دهید. با توجه به این که آزمون دانشگاه سراسری و آزاد با هم ادغام شده اند، اعلام نتایج کنکور 99 نیز برای هر دو این دانشگاه ها به صورت هم زمان و از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود؛ اما انتخاب رشته آزاد به صورت کاملا مجزا از انتخاب رشته دانشگاه های سراسری و از طریق سایت دانشگاه آزاد اسلامی صورت می گیرد. شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هر یک از موارد فوق می توانید روی لینک های آن کلیک کنید. هم چنین در صورت تمایل جهت مشاوره انتخاب رشته کنکور می توانید با مشاوران ما در مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره در تماس باشید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب هاانتخاب رشته کنکور زبان کنکور منحصرا زبان

5 ساعت پیش

12 ساعت پیش

12 ساعت پیش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

مشاوره رشته زبان انگلیسی

سلام با رتبه ۱۶۰۰۰ کنکور منحصرا زبان احتمال قبولی دانشگاه اراک رشته ادبیات یا مترجمی هست؟؟ ساکن منطقه دو اراک هستم

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد


دانلود دفترچه راهنمای انتخاب رشته گروه آزمایشی زبان های خارجی 99Downloads-icon

@media (max-width:1008px) {
.noresp {
display: none !important
}
}
.form-control {
width: auto !important;
border-radius: 0px
}
.inner-contentbox {
margin-bottom: 15px !important
}
.alink img {
max-width: 100% !important;
width: auto !important;
height: auto !important
}
.alink h2 {
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 16px;
margin-bottom: 20px
}
.alink h3 {
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink p {
line-height: 27px
}
.alink a {
font-size: 15px
}
.shoar {
background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px;
line-height: 32px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-top: 20px
}
.end {
border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;
}
.slo {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
margin-left: 20px;
}
.slo2 {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
position: relative;
top: 33px;
margin-right: 20px;
}
.mytable tr td {
border: 1px solid #ccc;
}
.mytable tr:nth-child(even) {
background: #ED7D31;
color: white
}
.mytable tr:nth-child(even) td {
color: white !important
}
.mytable tr:nth-child(odd) {
background: #FFF
}
.mytable tr:first {
background:#EBFC87
}
.mytable li:nth-child(5n+3) {
font-weight: bold
}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {
margin-bottom: 1px;
}
.mb-5 {
margin-bottom: 3px !important
}
h4 {
font-size: 14px !important;
font-weight: bold;
color: rgb(58, 109, 151);
}

آیا می‌توان درها را به روی خود بست و به همه ملت‌ها پشت کرد و از پیشرفت و سازندگی سخن گفت؟آیا می‌توان بدون شناخت زبان انگلیسی که زبان بین‌المللی است، از تمدن و فرهنگ اقوام و همچنین

مشاوره رشته زبان انگلیسی

برای مشاوره و معرفی رشته زبان انگلیسی و بازار کار آن 

برای مشاوره و معرفی رشته زبان انگلیسی و بازار کار آن 

زبان انگلیسی
دیباچه:

 آیا می‌توان درها را به روی خود بست و به همه ملت‌ها پشت کرد و از پیشرفت و سازندگی سخن گفت؟آیا می‌توان بدون شناخت زبان انگلیسی که زبان بین‌المللی است، از تمدن و فرهنگ اقوام و همچنین پیشرفت‌های علمی و فرهنگی و تحولات ادبی و هنری جهانیان آگاهی یافت؟و آیا می‌توان ارزش مطالعه آثار ادیبان بزرگی چون شکسپیر، مولیر، دیکنز، پروست و صدها فیلسوف و اندیشمند جهان را انکار کرد؟اینجاست که باید بر اهمیت رشته‌های زبان‌های خارجه و بخصوص رشته زبان انگلیسی مهر تأیید زد.رشته‌ زبان انگلیسی در مقطع‌ کارشناسی‌ دارای‌ دو گرایش‌ زبان‌ وادبیات‌ انگلیسی‌ و مترجمی‌ زبان‌ انگلیسی‌ است‌.
گرایش‌ زبان‌ و ادبیات‌ انگلیسی‌:
در گرایش‌ زبان‌ و ادبیات‌ انگلیسی‌ طی‌ سه‌ ترم‌، دروس‌ پایه‌ که‌ شامل‌ خواندن‌، نگارش‌ و مکالمه‌ است‌، آموزش‌ داده‌ می‌شود تا دانشجو با مسائل‌ اساسی‌ زبان‌ آشنا گشته‌ و آماده‌ مطالعه‌ دروس‌ تخصصی‌ خود شامل‌ ادبیات‌ انگلیسی‌، ترجمه‌، زبان‌شناسی‌ و روش‌ تدریس‌ ، آزمون‌سازی‌ و نقد ادبی‌ گردد.

درس‌های‌ این‌ رشته‌ در طول‌ تحصیل :
دروس‌ مشترک‌ در‌ گرایش‌های‌ زبان انگلیسی :
خواندن‌ و درک‌ مفاهیم‌، دستور و نگارش‌ ، گفت‌ و شنود آزمایشگاه‌، متون‌ یادگیری‌ زبان‌، نگارش‌ پیشرفته‌، ترجمه‌ متون‌ ساده‌، اصول‌ و روش‌ ترجمه‌، کاربردهای‌ اصطلاحات‌ و تعبیرات‌ در ترجمه‌، آواشناسی‌ انگلیسی‌، درآمدی‌ بر ادبیات‌ انگلیسی‌، خواندن‌ متون‌ مطبوعاتی‌، نمونه‌های‌ نثر ساده‌، بیان‌ شفاهی‌ داستان‌، نامه‌نگاری‌ انگلیسی‌، مقاله‌نویسی‌، بررسی‌ آثار ترجمه‌شده‌ اسلامی‌، اصول‌ و روش‌ تحقیق‌، آزمون‌سازی‌ زبان‌، روش‌ تدریس‌.
دروس‌ تخصصی‌ گرایش‌ زبان‌ و ادبیات‌ انگلیسی‌:
کلیات‌ زبان‌شناسی‌، زبان‌ دوم‌ (فرانسه‌ یا آلمانی‌)، داستان‌ کوتاه‌، سیری‌ در تاریخ‌ ادبیات‌ انگلیسی‌، فنون‌ و صناعات‌ ادبی‌، ترجمه‌ متون‌ ادبی‌، نمایشنامه‌، شعر انگلیسی‌ ، آشنایی‌ با رمان‌، اصول‌ و روش‌ نقد ادبی‌، مکتب‌های‌ ادبی‌، متون‌ برگزیده‌ نثر ادبی‌.
گرایش‌ مترجمی‌ زبان‌ انگلیسی‌:
هر کشوری‌ برای‌ ارتباط‌ سیاسی‌، اجتماعی‌، اقتصادی‌، علمی‌، فرهنگی‌ و حتی‌ مذهبی‌ با کشورهای‌ دیگر نیاز به‌ مترجمانی‌ قدرتمند و متبحر دارد. دروس‌ گرایش‌ مترجمی‌ زبان‌ انگلیسی‌ به‌ سه‌ بخش‌ دروس‌ عمومی‌، تخصصی‌ پایه‌ و تخصصی‌ اصلی‌ تقسیم‌ می‌شود که‌ دروس‌ عمومی‌ و تخصصی‌ پایه‌ بین‌ دو گرایش‌ زبان‌ و ادبیات‌ انگلیسی‌ و مترجمی‌ زبان‌ انگلیسی‌ مشترک‌ است‌ و دروس‌ تخصصی‌ اصلی‌ مجزا می‌باشد؛ یعنی‌ دانشجویان‌ گرایش‌ مترجمی‌ در این‌ بخش‌، انواع‌ دروس‌ ترجمه‌ مثل‌ ترجمه‌ انفرادی‌، ترجمه‌ پیشرفته‌، ترجمه‌ متون‌ ادبی‌ و اصول‌ و روش‌ ترجمه‌ را می‌گذرانند و دانشجویان‌ زبان‌ و ادبیات‌ انگلیسی‌ شعر، ادبیات‌ نمایشی‌، رمان‌ و تاریخ‌ ادبیات‌ انگلیسی‌ را مطالعه‌ می‌کنند.
دروس‌ تخصصی‌ گرایش‌ مترجمی‌ زبان‌ انگلیسی‌:
ساخت‌ زبان‌ فارسی‌، آشنایی‌ با ادبیات‌ معاصر ایران‌، نگارش‌ فارسی‌، واژه‌شناسی‌، ترجمه‌ پیشرفته‌، ترجمه‌ متون‌ اقتصادی‌، ترجمه‌ متون‌ علوم‌انسانی‌ (جامعه‌شناسی‌، تعلیم‌ و تربیت‌، روانشناسی‌ و حقوق‌)، ترجمه‌ متون‌ سیاسی‌، ترجمه‌ مکاتبات‌ و اسناد زبان‌ دوم‌، ترجمه‌ متون‌ مطبوعاتی‌ زبان‌ دوم‌، ترجمه‌ شفاهی‌، ترجمه‌ نوار و فیلم‌ ، بررسی‌ مقابله‌ای‌ ساخت‌ جمله‌ ، اصول‌ و مبانی‌ نظری‌، ترجمه‌ متون‌ ادبی‌.
توانایی‌های‌ لازم‌ :
دانشجوی‌ زبان انگلیسی نباید دانشگاه‌ را محلی‌ برای‌ آموزش‌ ابتدایی‌ زبان‌ بداند بلکه‌ باید پیش‌ از ورود به‌ دانشگاه‌ با زبان‌ انگلیسی‌ آشنایی‌ کامل‌ داشته‌ باشد. و در دانشگاه‌ با اصول‌ و روش‌ ترجمه‌ و زبان‌شناسی‌ یا ادبیات‌ انگلیسی‌ آشنا گردد. همچنین‌ یک‌ دانشجوی‌ مترجمی‌ باید به‌ زبان‌ فارسی‌ تسلط‌ کامل‌ داشته‌ باشد چون‌ ترجمه‌ از هر زبانی‌ به‌ زبان‌ فارسی‌ علاوه‌ بر مهارت‌ در زبان انگلیسی به‌ مهارت‌ بیشتری‌ در زبان‌ و نگارش‌ فارسی‌ نیاز دارد. البته‌ صِرف‌ دانستن‌ دو زبان‌، انسان‌ را مترجم‌ نمی‌کند بلکه‌ باید دانشجو اطلاعات‌ عمومی‌ خوبی‌ داشته‌ باشد، مثلاً نمی‌شود چیزی‌ از فلسفه‌ ندانست‌ و یک‌ کتاب‌ فلسفی‌ را ترجمه‌ کرد یا بدون‌ اطلاع‌ از زندگی‌، افکار و دوران‌ تاریخی‌ یک‌ نویسنده‌، یکی‌ از کتاب‌هایش‌ را ترجمه‌ نمود.
موقعیت‌ شغلی‌ در ایران :
دانشجوی‌ خوب‌ گرایش‌ مترجمی‌ یک‌ فارغ‌التحصیل‌ موفق‌ می‌شود و در نتیجه‌ فرصت‌های‌ شغلی‌ زیادی‌ دارد. برای‌ مثال‌ می‌تواند جذب‌ صداوسیما، خبرگزاری‌ جمهوری‌ اسلامی‌ ایران‌، وزارت‌ جهاد کشاورزی‌ و وزارت‌ امور خارجه‌ شود یا در سازمان‌ها و مؤسسات‌ خصوصی‌ که‌ با خارج‌ از کشور ارتباط‌ دارند و نیازمند به‌ مترجم‌ هستند، فعالیت‌ کند. یک‌ فارغ‌التحصیل‌ ادبیات‌ انگلیسی‌ نیز می‌تواند در حوزه‌ کاری‌ خود به‌ ترجمه‌ بپردازد؛ یعنی‌ متون‌ ادبی‌ از جمله‌ داستان‌ یا شعر را ترجمه‌ کند.

برگرفته شده از کتاب آشنایی با رشته های مختلف دانشگاهی و زمینه های شغلی، گردآوری و تنظیم توسط

“مهندس رضا فریدون نژاد”

باید توجه داشت که برای انتخاب رشته زبان انگلیسی فقط آشنایی با کلیت رشته زبان انگلیسی و بازار کار آن نمی تواند تنها معیار داوطلبان کنکور سراسری قرار بگیرد بلکه علاوه بر این مطالب باید داوطلبان با مقایسه کارنامه کنکور سراسری خود با رتبه های قبولی داوطلبان در کنکور سال های گذشته بتوانند شانس خود را برای قبولی در این رشته بسنجند و فرم انتخاب رشته خود را بر اساس شانس قبولی در انتخاب های خوشبینانه ، منطقی و بدبینانه تکمیل نمایند . به کلیه متقاضیان شرکت در انتخاب رشته ، استفاده از نرم افزار رایگان انتخاب رشته مجازی هیوا که شامل آخرین رتبه های قبولی رشته زبان انگلیسی در دانشگاه های محتلف است را توصیه می کنیم . همچنین داوطلبان برای انتخاب رشته زبان انگلیسی در کنکور سراسری می توانند مقالات زیر را نیز مطالعه نمایند .

 

 

 

کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا سوالات شما را در ارتباط با رشته زبان انگلیسی و بازار کار آن پاسخگو باشندبرای این کار می توانید از سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا استفاده نمایید . همچنین داوطلبان می توانند برای کسب آخرین اخبار و اطلاعات کنکور سراسری عضو کانال تلگرام کنکور سراسری هیوا شوند و یا صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا را دنبال نمایند .  

برای مشاوره و معرفی رشته زبان انگلیسی و بازار کار آن 

برای مشاوره و معرفی رشته زبان انگلیسی و بازار کار آن 

سلام خدمت شما. ببخشید من رشتم ریاضی هست و امسال تازه به مقطع دهم میرم می خواستم بدونم آیا می تونم همزمان با رشته ریاضی کنکور زبان هم بدم یا سال بعدش؟ خواهش میکنم جوابم بدید از هر کس میپرسم اطلاعی نداره

سلام . می تونین هم در کنکور سراسری ریاضی و هم در کنکور سراسری زبان شرکت کنین .

سلام خسته نباشید. ببخشید من دانش آموز مقطع دوازدهم هستم رشته ی تجربی می خواستم ببینم از طریق کنکور تجربی می تونم زبان انگلیسی بخونم ؟؟

سلام . خیر برای تحصیل در رشته زبان انگلیسی باید در کنکور سراسری زبان و یا در پذیرش بدون کنکور رشته های گروه زبان شرکت کنین .

سلام. برای قبولی از دانشگاه فرهنگیان رشته آموزش زبان انگلیسی می تونم با کنکور منحصرا زبان شرکت کنم و اگه قبول شدم با مدرکی که از دانشگاه فرهنگیان گرفتم فقط تو مدارس می تونم تدریس کنم یا آموزشگاه های آزاد علمی زبان رو هم شامل میشه

سلام . برای دبیری زبان انگلیسی باید در کنکور سراسری زبان شرکت کنین و در دانشگاه فرهنگیان در رشته آموزش زبان انگلیسی تحصیل کنین .

عرض سلام و خسته نباشید .بنده رشته تجربی هستم و فقط داوطلب کنکور تجربی امسال یعنی ۹۹ .می خوام الان عوضش کنم و کنکور زبان شرکت کنم آیا راهی وجود داره.

سلام . فرصت ویرایش کنکور سراسری 99 تمام شده فقط می تونین به سازمان سنجش درخواست بدین ممکنه با درخواست شما موافقت شه .

سلام وقت بخیر…یکی از دو زبان (آلمانی یا فرانسوی) را باید تسلط داشته باشیم یا تدریس می کنن خودشون؟

سلام  . برای تحصیل در رشته زبان انگلیسی لازم نیست شما به زبان آلمانی یا فرانسوی تسلط داشته باشین . 

سلام . کسی که رشته دبیرستانی اش تجربی هست و مدرک زبان هم داره اعتبار مدرکش از اونی که رشته دبیرستانی اش کاردانش یا فنی و حرفه ای هست و اونم مدرک زبان داره بیشتره و اصلا احتمال بیشتر استخدام شدن یا اعتبار و ارزش مدرک زبان انگلیسی در مراکز آموزشی و زمینه رشته های زبان انگلیسی به رشته دبیرستانی ربطی دارد؟

سلام  . اعتبار مدرک زبان انگلیسی به مدرک تحصیلی شما ربطی نداره .

سلام . تحصیل در رشته مترجمی زبان تا اخذ مدرک لیسانس چند سال طول می کشد؟

سلام . به طور معمول تحصیل در رشته مترجمی زبان انگلیسی در مقطع کارشناسی پیوسته (لیسانس) 4 سال طول می کشه .

آیا دانشجویان رشته زبان انگلیسی حقوقی از طریق دانشگاه دریافت می کنند؟

سلام . خیر .

با عرض سلام . فارغ التحصیلان رشته مترجمی چگونه می تونن در وزارت امور خارجه استخدام بشن؟

سلام . باید فراخوان های استخدام وزارت امور خارجه رو پیگیری کنین .

سلام. در دانشگاه های زبان برای دوره های تکمیلی مثلا مکالمه یا یادگیری دانشجویان رو چند ماهی به خارج از کشور اعزام می کنند و در آنجا کلاسی برای آنها ایجاد می شود؟

مشاوره رشته زبان انگلیسی

سلام . خیر ، در مقطع کارشناسی رشته زبان دانشجویی به خارج از کشور  برای دوره مشترک فرستاده نمیشه .


منتخب های هیوامگ

با رشته معماری بیشتر آشنا شوید

با رشته مهندسی صنایع بیشتر آشنا شوید

چگونه اراده قوی داشته باشیم

مقالات منتخب سردبیر

دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد. جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن ۵۳۸۱۸-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ | تماس با ما

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©

Slm . Baraye reshteye teaching, baraye morur mataleb k ghbln az ruye manabee asli khunde shodan va alan shayad kheiliashoon faramoosh shodan, estefade az ketabaye modaresan ro tayid mikonid? Ham takdars… Ham majmooee konkurha.

با سلاممن دانشجوی سال آخر آموزش زبان انگلیسی هستم . با توجه به زمانی که تا کنکور ارشد مانده ، چند ساعت در هفته بهتره مطالعه داشته باشمرمز موفقیت در قبول شدن در دانشگاه تهران چیه

سلام وقتتون بخیر.من درس روش تدریس را کامل نخوندم.ولی ازمون و زبانشناسی را میتونم در حدود سی و پنج تا چهل درصد بزنم،مبخواهم درصد تخصصی ام به پنجاه و پنج برسد به نظر شما چه مباحثی ازتدریس را بخونم تا این درصد را بگیرم؟

سلام من با اینکه گرامرم تقریبا خوبه اما اصلا نمیتونم اونها روی تستها اعمال کنم لغتها هم که نزدیک به نصف 3500 رو خوندم ولی دیگه نمیکشم همشو بخونم…پیش بینی میکنم تو کنکور نتونم عمومی ها رو خوب بزنم…سوالم اینه که برای رتبه خوب اوردن عمومی تاثیرگزار تره یا تخصصیبرای حل مشکل گرامرم چیکار کنم؟واقعا خستم

با سلام ایا با 20 درصد عمومی و 20درصد تخصصی شانس قبولی در دوره شبانه و روزانه گرایش مترجمی وجود داره یا خبر؟

مشاوره رشته زبان انگلیسی

آقای نوید بهرامی دانشجوی کارشناسی ارشد زبان انگلیسی گرایش آموزش زبان در دانشگاه علامه طباطبایی تهران با 4 سال سابقه مشاوره و تدریس داوطلبان کنکور سراسری و ارشد

عضویت در کانال تخصصی کارشناسی ارشد زبان انگلیسی

صفحه اینستاگرام موسسه 3گام

 

آقای نوید بهرامی مشاور تخصصی کارشناسی ارشد مجموعه زبان انگلیسی موسسه 3گام، با کسب رتبه 39 در گرایش آموزش زبان انگلیسی، در دانشگاه علامه طباطبایی مشغول به تحصیل می باشند. 

ایشان با تجربه 4 سال مشاوره و تدریس درس زبان در دبیرستان های مطرح شهر تهران از جمله دبیرستان علامه طباطبایی، تدریس کتب مختلف در موسسات زبان از جمله موسسه زبان شکوه و علامه قطب راوندی و تدریس تخصصی آمادگی ایلتس، به شناخت عمیقی از بخش عمومی رشته زبان انگلیسی رسیده است. همچنین مطالعه عمیق و دقیق کتب تخصصی برای شرکت در کنکور منجر به فهم کامل و جامع ایشان در بخش تخصصی رشته زبان شده است.

در مورد دوران آمادگی کنکور ارشدش می گوید: “پس از گذشت یک سال از اتمام دوره کارشناسی، تصمیم به شرکت در کنکور ارشد در گرایش آموزش گرفتم. از ابتدای مهر ماه سال 96 همزمان با کار مشاوره به دانش آموزان دوره پیش دانشگاهی در یکی از دبیرستان های تهران، شروع به مطالعه عمیق و مفهومی دروس عمومی و مخصوصا دروس تخصصی کردم. پس از مطالعه کتاب های مرجع در دروس تخصصی، مطالعه و تست زنی به کمک کتاب های تست را در دستور کار قرار داده و همزمان با مطالعه و تست زنی، نکته برداری از کتاب های تست را نیز انجام می دادم. با اتمام کتاب های تست در اوایل اسفند ماه، مرور منابع از جمله درسنامه ها، نکته برداری ها و تحلیل و بررسی کنکور های سراسری سال های گذشته را شروع کردم تا به درک بالایی از نحوه سوالات کنکور و تاکتیک های تست زنی برسم.”

از نظر ایشان نکته ای که بسیار حائز اهمیت است، حفظ آرامش سر جلسه کنکور می باشد که ایشان بخشی از موفقیت خود را مدیون این آرامش می داند. 

همچنین معتقدند از عوامل موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد زبان (در تمامی گرایش ها)، در وهله اول داشتن سطح علمی قابل قبول در زبان عمومی است. اما در عین حال بسیاری از داوطلبان تغییر رشته ای نیز به دلیل انگیزه بالا موفق به کسب رتبه های قابل قبولی می شوند. بزرگترین عامل موفقیت از نظر ایشان “ثبات در مطالعه” است. 

با ثبت نام در سیستم مشاوره و برنامه ریزی ما می توانید با آقای بهرامی در ارتباط باشید و از یک جلسه مشاوره حضوری یا تلفنی رایگان بهره مند شوید.

 

ثبت نام و شروع مشاوره و برنامه ریزی

 

دریافت مشاوره رایگان

 

کانال تلگرام نکات مشاوره و برنامه ریزی مجموعه زبان انگلیسی، راهنمای ارزشمندی است که می توانید به کمک مطالب آن، مسیر کنکور را به شکل بهتر و آسان تری طی نمایید. 

 

عضویت در کانال تخصصی کارشناسی ارشد مجموعه زبان

صفحه اینستاگرام موسسه 3گام


A .‏ – 99/2/11

سلام من امسال از رشته ی زبان و ادبیات انگلیسی با معدل 19.42 فارغ التحصیل شدم. میخوام کنکور 99 رو به صورت آزمایشی شرکت کنم و هدف اصلیم آماده شدن برای کنمور ارشد سال 1400 هست و در واقع قصد دارم یک سال پشت کنکور باشم چون هدفم کسب رتبه تک رقمی در رشته زبان و ادبیات انگلیسی و رسیدن به یکی از سه دانشگاه برتر تهران هست. خواهش میکنم راهنماییم کنید خیلی نگرانم. میخواستم بدونم که چطور میتونم با رتبه برتر های سالهای قبل ارتباط برقرار بکنم و اینکه اگر امکانش باشه برنامه ای که برای  خودم ریختم با چند مشاور در میان بگذارم تا نظراتشون رو بپرسم و نقاط ضعف و قوت برنامم مشخص بشه. خیلی متشکرم

شما هم نظرتان را در مورد این مطلب بگویید.

خواهشمند است سوالات خود را در قسمت
اتاق فکر این رشته
مطرح نمایید


داوطلب هم اکنون در 3گام هستند !

اخبار تخصصی مورد نظرتان شامل:

ثبت نام، اعلام نتایج و آزمونهای داخلی دانشکاه ها را رایگان دریافت نمایید.


Copyright © 2020 AtiTech. All Rights Reserved.

Slm . Baraye reshteye teaching, baraye morur mataleb k ghbln az ruye manabee asli khunde shodan va alan shayad kheiliashoon faramoosh shodan, estefade az ketabaye modaresan ro tayid mikonid? Ham takdars… Ham majmooee konkurha.

با سلاممن دانشجوی سال آخر آموزش زبان انگلیسی هستم . با توجه به زمانی که تا کنکور ارشد مانده ، چند ساعت در هفته بهتره مطالعه داشته باشمرمز موفقیت در قبول شدن در دانشگاه تهران چیه

سلام وقتتون بخیر.من درس روش تدریس را کامل نخوندم.ولی ازمون و زبانشناسی را میتونم در حدود سی و پنج تا چهل درصد بزنم،مبخواهم درصد تخصصی ام به پنجاه و پنج برسد به نظر شما چه مباحثی ازتدریس را بخونم تا این درصد را بگیرم؟

سلام من با اینکه گرامرم تقریبا خوبه اما اصلا نمیتونم اونها روی تستها اعمال کنم لغتها هم که نزدیک به نصف 3500 رو خوندم ولی دیگه نمیکشم همشو بخونم…پیش بینی میکنم تو کنکور نتونم عمومی ها رو خوب بزنم…سوالم اینه که برای رتبه خوب اوردن عمومی تاثیرگزار تره یا تخصصیبرای حل مشکل گرامرم چیکار کنم؟واقعا خستم

با سلام ایا با 20 درصد عمومی و 20درصد تخصصی شانس قبولی در دوره شبانه و روزانه گرایش مترجمی وجود داره یا خبر؟

مشاوره رشته زبان انگلیسی

مشاوره حضوری و تلفنی انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی سال 99 و نرم افزار مجازی انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی سال 99 را در این مطلب مشاهده می کنید. همچنین برخی از رتبه ها و محل قبولی در کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی 98 را می توانید در جداول این مطلب ببینید. این رتبه ها و محل قبولی به شما در انتخاب رشته کنکور ارشد آموزش زبان انگلیسی 99 کمک می کند.

عضویت در کانال تخصصی کارشناسی ارشد زبان انگلیسی

انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی 99، به دلیل شرایط پیش آمده مربوط به شیوع ویروس کرونا، احتمالا با تغییراتی نسبت به سال های گذشته مواجه خواهد بود.مسائلی مانند تعداد دفعات ثبت نام کنکور ارشد و زمان بیشتر برای مطالعه کنکور ارشد آموزش زبان انگلیسی باعث شده که در زمان قبل از کنکور ارشد خیلی از داوطلبان تازه نفس به رقبای جدی تبدیل شوند و خیلی از داوطلبانی که زمان بیشتری برای مطالعه در رشته آموزش زبان انگلیسی گذاشته بودند از دور رقابت خارج شوند. بنابراین شناخت وضعیت موجود  تغییرات احتمالی در نمونه رتبه و محل قبولی کنکور ارشد آموزش زبان انگلیسی، از نکات مهمی است که کلیه داوطلبان در انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی 99 باید آن را در نظر بگیرند. از طرفی با توجه به شرایط موجود جامعه و عدم امکان دسترسی به مشاوران یا محدودیت در آن تصمیم گرفتیم که مطلب راهنمای جامع و مشاوره انتخاب رشته کنکور ارشد آموزش زبان انگلیسی 99را برای داوطلبان این رشته آماده کنیم که یک سری نکات مهم را در انتخاب رشته خود در نظر بگیرند. همچنین در هر کدام از مراحل انتخاب رشته ارشد آموزش زبان انگلیسی که برای شما مشکل یا سوالی ایجاد شود می توانید از کمک مشاوران ما استفاده کنید. مشاوره انتخاب رشته ارشد آموزش زبان انگلیسی 99 در حال حاضر به شکل مشاوره انتخاب رشته تلفنی، مشاوره انتخاب رشته آنلاین، و مشاوره انتخاب رشته حضوری قابل انجام است. برای استفاده از مشاوره انتخاب رشته ارشد مترجمی زبان انگلیسی می توانید روی دکمه زیر کلیک کنید. 

 

اگر  به هر دلیلی نیاز به مراجعه حضوری، برای مشاوره انتخاب رشته دارید، در نظر داشته باشید که موسسه 3گام با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی امکان استفاده از مشاوره انتخاب رشته حضوری را فراهم کرده است . برای استفاده از مشاوره انتخاب رشته حضوری روی دکمه زیر کلیک کنید. 

 

مشاوره حضوری و تلفنی انتخاب رشته کنکور ارشد

صفحه اینستاگرام موسسه 3گام

 

در انتخاب رشته کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی سال 99 به نکات زیر توجه فرمایید:

1- در نظر داشته باشید که اگر رتبه خوبی دارید بین انتخاب دانشگاه تربیت مدرس و دانشگاه تهران و بهشتی ممکن است دچار تردید شوید. هر کدام از این دانشگاهها برای شرایط خاصی مناسبند. بنابراین با نهایت دقت بین این دانشگاهها اولویت بندی کنید.

2- با رتبه های متوسط رو به بالا شانس قبولی شما در شبانه دانشگاه های تهران و روزانه شهرستان های خوب فراهم می شود. تصمیم قاطع بگیرید که کدام یک را ارجح کنید: روزانه های شهرستان های درجه یک و یا شبانه های تهران. با شبانه های تهران بازار کار خوبی در اختیار شما قرار می گیرد ولی باید حساب شهریه گزاف آنها را بکنید.  در صفحه شهریه دانشگاه ها در مقطع ارشد می توانید در مورد هزینه تحصیل هر یک از انواع دانشگاه ها مطلع شوید و آن ها را با هم مقایسه کنید.

 

عضویت در کانال تخصصی کارشناسی ارشد زبان انگلیسی

صفحه اینستاگرام موسسه 3گام

ثبت نام و شروع مشاوره و برنامه ریزی

 

3- با رتبه های متوسط شانس شما به شبانه های شهرستاهای خوب و یا روزانه های شهرستانهای درجه دو و سه کشیده می شود. اعتبار برای شما اهمیت دارد یا شهریه؟!

4- با رتبه های پایین شما شانس قبولی روزانه و شبانه را از دست می دهید، بنابراین در انتخاب پردیش خودگردان، غیرانتفاعی و یا پیام نور نهایت دقت را داشته باشید. امکان دارد که با یک انتخاب غلط نه تنها شهریه زیادی بپردازید بلکه از انتخاب خود بسیار پشیمان شوید. 

در نتیجه همه این عوامل باعث پیچیده تر شدن فاز انتخاب رشته و بیشتر شدن سوال ها در ذهن داوطلبان خواهد شد .

 

کانال تلگرام کارشناسی ارشد مجموعه زبان به تازگی راه اندازی شده است که می توانید با عضویت در آن به منبع گرانبهایی از مفیدترین مطالب درسترسی داشته باشید. برای عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

عضویت در کانال تخصصی کارشناسی ارشد مجموعه زبان

 

دریافت مشاوره رایگان

 

مشاوره های حضوری و تلفنی انتخاب رشته ارشد آمورش زبان 99، با رعایت کردن تمامی این نکات، بهترین انتخابها را با توجه به رتبه شما خواهند چید تا با توجه به رتبه خود، بتوانید بهترین عملکرد را در قبولی داشته باشید. چنین نکات مهمی که در بالا ذکر شد، در سیستم نرم افزاری انتخاب رشته مجازی ارشد آموزش زبان 99 نیز گنجانده شده است تا شما به اطلاعات زیر دست یابید:

1- احتمال قبولی با توجه به رتبه

2- در نظر گرفتن تغییرات رتبه های قبولی با توجه به تغییرات  دفترچه انتخاب رشته ارشد 99

3- اولویت بندی دانشگاه ها به ترتیب گرایش و سطح علمی

4- اولویت بندی اختصاصی با توجه به جایگاه علمی دانشگاه، شهریه، استان دور و نزدیک و همینطور نوع آموزش در گرایش

 

در جداول زیر نمونه رتبه ها و محل قبولی کنکور ارشد آموزش زبان انگلیسی سال 99 و سال های قبل از آن را مشاهده می کنید. 

 

مشاوره رشته زبان انگلیسی

برخی از رتبه ها و محل قبولی کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی سال 97

عضویت در کانال تخصصی کارشناسی ارشد زبان انگلیسی

 

ثبت نام و شروع مشاوره و برنامه ریزی

 

برخی از رتبه ها و قبولیهای رشته آموزش زبان انگلیسی سال 95

رتبه

دانشگاه

نوع پذیرش

تهران 

روزانه

26 

تربیت مدرس 

روزانه

38 

علامه طباطبایی

روزانه

93 

تهران 

شبانه

33 

شهیدبهشتی 

روزانه

107 

خوارزمی 

روزانه

121 

اصفهان 

روزانه

147 

الزهرا 

روزانه

179

علامه طباطبایی

شبانه

267 

باهنر کرمان 

روزانه

311 

مازندارن 

روزانه

379 

کاشان 

روزانه

403 

یزد 

روزانه

550 

بوعلی همدان

شبانه

613 

محقق اردبیلی 

روزانه

841 

سیستان و بلوچستان

روزانه

 

ثبت نام و شروع مشاوره و برنامه ریزی 

 

کانال تلگرام کارشناسی ارشد مجموعه زبان به تازگی راه اندازی شده است که می توانید با عضویت در آن به منبع گرانبهایی از مفیدترین مطالب درسترسی داشته باشید. برای عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

عضویت در کانال تخصصی کارشناسی ارشد مجموعه زبان

 

صفحه اینستاگرام موسسه 3گام

در مطلب مشاوره انتخاب رشته کنکور ارشد آموزش زبان انگلیسی 99، نکات مهمی در مورد نحوه انتخاب رشته را ارائه داده ایم. چنانکه بعد از خواندن مطلب هرگونه سوال یا ابهامی داشتید می توانید از سه روش: مشاوره انتخاب رشته تلفنی، آنلاین و حضوری، از کمک مشاوران 3گام استفاده کنید. 

مشاوره انتخاب رشته کنکور ارشد آموزش زبان انگلیسی 3گام ترکیبی از نرم افزار انتخاب رشته آنلاین و توصیه ها و کمک یک مشاور مجرب در زمینه انتخاب رشته تخصصی ارشد آموزش زبان انگلیسی انجام می شود. در صورت استفاده از این مشاوره ها شما می توانید سوالات خود را در زمینه: رتبه های قبولی ارشد آموزش زبان انگلیسی، بهترین گرایش ها و زیر گرایش ها، بازارکار، سطح دانشگاه ها، احتمال قبولی در کد رشته های مد نظر، نحوه چیدمان صد انتخاب کنکور ارشد  و مواردی نظیر این از مشاوران تخصصی رشته آموزش زبان انگلیسی بپرسید. 

تاثیر مشاوره در نتیجه انتخاب رشته کنکور ارشد انکار ناپذیر است. تاثیر مشاوره در انتخاب رشته کنکور ارشد آموزش زبان انگلیسی به دلیل اطلاعات کم داوطلبان بسیار پر رنگ تر می شود. برای مثال مشاور می تواند به شما کمک کند که انتخاب هایی که از دید بقیه ممکن است پنهان مانده باشد را برای شما در انتخاب رشته وارد کند وشما در انتخاب بهتری نسبت به رتبه خود قبولی کسب کنید. یا بارها در جلسات پیش آمده که داوطلبان با چیدمان بسیار غلط به مشاوران مراجعه می کنن که حضور مشاور برای انتخاب رشته جلوی این نوع اشتباهات را می گیرد.


ارسلان‏ – 97/3/11

سلام خسته نباشید همگی من در رشته ی آموزش رتبه ی 69 کشوری رو کسب کردم متاسفانه و الان تکلیفم مشخص نیست ک چ دانشگاهی میارم.بنظرتون علامه یا شهید بهشتی میارم؟خوارزمی تهران چی؟نظرتون در مورد دانشگاه خوارزمی چیه؟


maryam‏ – 97/3/11

سلام با رتبه 1484اموزش زبان شانس قبولی تو روزانه هس؟ شبانه شهر های همجوار گلستان چطور ؟


مجتبی زارعی‏ – 97/2/16

با سلامآیا از رتبه لازم برای قبولی آموزش زبان با سهمیه فرهنگی دانشگاه شهید رجایی تهران اطلاعی دارید راهنمایی بفرمایید.سپاسگزارم


مهسا‏ – 97/1/25

سلام ببخشید دانشگاه گیلان تا چه رتبه ای برای آموزش زبان شبانه و روزانه میگیره؟


سید روح الله محمودی‏ – 96/7/20

سلام.من دانشجوی ازاد هستم و بسیاری از منابع ارشد تدریس نمیشه.با توجه به اینکه الان من در ترم۳هستم از اکنون تا ازمون ارشد۳سال زمان باقیست.توصیه شما برای من چیست،.سپاس


خانم عباسی‏ – 96/9/16

سلامنگران عدم تدریس دروس منابع ارشد نباشید چون بجز 2 دانشگاه، در مقطع لیسانس هیچ دانشگاهی منابع ارشد را تدریس نمیکنند. با یک برنامه ریزی سبک، پیوسته و درست در این مدت شانس رتبه تک رقمی خواهید داشت .برای اطلاع از روش برنامه ریزی و معرفی منابع اصلی و ضروری میتوانید بطور رایگان عضو پنل شوید تا با شما تماس بگیرم.www.edu.3gaam.comباسپاسعباسی


فاطمه‏ – 96/5/28

باسلام،با رتبه 671,در گرایش اموزش زبان،در دوره روزانه دانشگاه گیلان احتمال بالای قبولی وجوددارد؟باتشکر.


خانم عباسی‏ – 96/9/16

سلامبرای روزانه گیلان تا 450_500 ب اختمال ضعیف شانس دارید اما با 600ب بالا باید شبانه انتخاب کنید یا ب دانشگاهی دیگربا سپاسعباسی


نگین‏ – 96/3/19

منم رتبه 1201 اوردم.اگه احتمال قبولی هست لطفا بگید.


پشتیبانی 3گام‏ – 96/3/26

سلام. لطفا از نرم افزار انتخاب رشته استفاده کنید.به آدرس: final.3gaam.com


سید ناصر‏ – 96/3/15

با سلامبا رتبه 1219 در ارشد آموزش زبان انگلیسی از استان آذربایجان شرقی آیا در روزانه یا شبانه یا پیام نور قبول میشم ؟ یا استان های همجوار مثل اردبیل و ارومیه و زنجان و گیلان ؟با تشکر


پشتیبانی 3گام‏ – 96/3/31

سلام. بله شانس دارید بیشتر شبانه و پیام نور.

شما هم نظرتان را در مورد این مطلب بگویید.

خواهشمند است سوالات خود را در قسمت
اتاق فکر این رشته
مطرح نمایید


داوطلب هم اکنون در 3گام هستند !

اخبار تخصصی مورد نظرتان شامل:

ثبت نام، اعلام نتایج و آزمونهای داخلی دانشکاه ها را رایگان دریافت نمایید.


Copyright © 2020 AtiTech. All Rights Reserved.

modir

انتخاب رشته, کنکور زبان 98

نظری بدهید
555 بازدید

جمله معروفی است که می‌ گوید هر کس دو زبان بلد باشد، دو نفر است.
به همین علت حساسیت‌ های دولت‌ ها برای حفظ زبان ملی خودشان بسیار بالا است.
اما در مورد زبان انگلیسی در حکم زبان بین‌ المللی کمی متفاوت‌ تر است و یادگیری آن کاملا الزامی به نظر می‌ رسد.

زبان‌ ها و گویش‌ های فراوانی در سطح جهان برای یادگیری وجود دارد، جز زبان انگلیسی که زبان بین‌ المللی است.
متداول‌ ترین زبان‌ هایی که در سطح جهان تدریس می‌ شوند، عبارتند از:
زبان  آلمانی، فرانسه، ایتالیایی، روسی، چینی، ژاپنی، اسپانیایی، ارمنی و اردو

رشته زبان انگلیسی در مقطع کارشناسی در دو گرایش زبان و ادبیات انگلیسی و مترجمی زبان انگلیسی تدریس می‌ شود.

مشاوره رشته زبان انگلیسی

بازار کار رشته‌ های زبان انگلیسی در ایران خوب است.
علاوه بر تدریس این رشته که بسیار متداول شده، کار در صدا و سیما به عنوان مترجم و خبرنگار، کار در سفارت‌ خانه‌ ها، وزارت امور خارجه، رفت‌ و‌ آمد در سمینارها و اجلاس‌ ها و کار در بخش صنعت از جمله زمینه‌ های کاری این رشته می‌باشد.

تحصیل در این رشته بدون شرکت در کنکور در دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه پیام‌ نور صورت می‌ گیرد.
که در هر دو گرایش زبان و ادبیات و مترجمی دانشجو می‌ پذیرند. شرایط ورود به این دانشگاه‌ ها از طریق سایت‌ ها در زمان‌ های مقرر اعلام می‌ شود.
که در بازه زمانی مشخصی باید به صورت اینترنتی ثبت نام انجام شود و مدارکی که مورد نیاز است هم باید ضمیمه ثبت نام باشد.

رشته دبیری زبان در مقطع کارشناسی قرار دارد که البته شرایطش کمی متفاوت است. حد نصاب تراز یا نمره کل حتما باید ۶۰۰۰ یا بالاتر باشد.
هدف این رشته تربیت نیروی انسانی مورد نیاز برای آموزش‌ و پرورش می‌ باشد.

همانطور که در قسمت رشته‌ های زبان انگلیسی در دانشگاه‌ ها توضیح داده شد رشته زبان انگلیسی شامل دو گرایش مترجمی و زبان و ادبیات انگلیسی است.
که بین این دو رشته دروس اشتراک زیادی وجود دارد.

اگر می خواهید در مورد گرایش های رشته زبان، ضریب دروس کنکور زبان 98 و نحوه مطالعه منابع بیشتر بدانید می توانید با مشاوران تحصیلی ما در الو سلام مشاور تماس بگیرید و اطلاعات و راهنمایی های بیشتر و جامع تر در این زمینه را از کارشناسان تحصیلی ما بخواهید..در صورت اشغال بودن خطوط، چندین بار شماره گیری را تکرار کنید..با مجوز رسمی و دارای مشاوران با تجربه و متخصص.

برای آگاهی از معرفی رشته های هنر این مقاله را مطالعه فرمایید.

Tags بازار کار رشته زبان انگلیسی رشته دبیری زبان انگلیسی رشته زبان انگلیسی بدون کنکور رشته زبان انگلیسی در دانشگاه معرفی رشته زبان و ادبیات انگلیسی

شهریور ۲۱, ۱۳۹۷

شهریور ۳, ۱۳۹۷

خرداد ۲۲, ۱۳۹۷

پردرآمدترین رشته های علوم تجربی اکثر کسانی که رشته تجربی را در دبیرستان انتخاب می …

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

ارتباط تلفنی با مشاوران درسی و تحصیلی

“الو سلام مشاور”

از طریق این دو شماره

02168081200

09221101892


دانلود فایل خلاصه دانش های زبانیDownloads-icon

در کشور ما برگزاری آزمون کنکور سراسری از سال ۱۳۴۸ شروع شد و در این سال ۴۷٬۷۰۳ نفر متقاضی ورود به دانشگاه در آن شرکت نمودند. پس از گذشت قریب به 50 سال از برگزاری کنکور، بر اساس تجربه های کسب شده و شرایط امروز در جامعه، مقررات خاصی برای برگزاری کنکور سراسری و جذب دانشجو تصویب شده است. متقاضیان ورود به دانشگاه برای شرکت در کنکور سراسری نیاز به اطلاع دقیق از این شرایط و قوانین دارند. فلذا مشاوره کنکور برای اطلاع از تمام جوانب کنکور زبان 98 امری حیاتی است.

مشاوره کنکور شامل مشاوره ثبت نام کنکور، مشاوره برنامه ریزی کنکور، مشاوره انتخاب رشته کنکور، مشاوره تکمیل ظرفیت کنکور، مشاوره ثبت نام دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور و دانشگاه علمی کاربردی و در انتها مشاوره ثبت نام بدون کنکور دانشگاه می باشد.

برای اطلاع دقیق از موارد بالا، مرکز مشاوره صدای رهیاب با استفاده از مشاوران مجرب و حرفه ای در زمینه مشاوره تحصیلی کنکور زبان 98، مشاوره ثبت نام کنکور زبان 98 ، مشاوره برنامه ریزی کنکور زبان 98 و مشاوره انتخاب رشته کنکور زبان 98، آماده خدمت رسانی به شما هم میهنان عزیز می باشد.

برای تماس با مشاوران تحصیلی ما کافیست از تلفن ثابت با شماره ۹۰۹۹۰۷۵۲۲۶ تماس حاصل فرمایید. این شماره در سراسر کشور بدون پیش شماره و از طریق تلفن ثابت قابل شماره گیری است.

مشاوره رشته زبان انگلیسی

در کنکور سراسری، دو گروه زبان خارجی و هنر به عنوان گروه های شناور می باشند. یعنی متقاضیانی که در زیر گروه های علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی شرکت می کنند، می توانند در کنکور زبان یا کنکور هنر و یا هر دو شرکت کنند.

بر اساس آمار منتشر شده از سازمان سنجش و آموزش کشور، تعداد داوطلبان شرکت کننده در کنکور سراسری 96 ، 929 هزار و 791 نفر بوده است وکه از این تعداد، 111 هزار و 948 نفر از گروه های آزمایشی علوم ریاضی، علوم تجربی و علوم انسانی ، و 6454 نفر نیز فقط در کنکور زبان شرکت کرده اند.

ثبت نام کنکور زبان 98 ، اولین گام در ورود به دانشگاه از طریق کنکور زبان 98 می باشد. کنکور زبان هر سال  همزمان با سایر کنکورهای سراسری شامل کنکور ریاضی، کنکور تجربی، کنکور علوم انسانی و کنکور هنر در هفته اول تیر ماه برگزار می شود. تنها افرادی می توانند در کنکور زبان 98 شرکت کنند که شرایط ثبت نام کنکور زبان 98 را بر اساس مندرجات دفترچه راهنمای سازمان سنجش دارا باشند. بر این اساس اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام کنکور زبان 98 و همچنین منابع و ضرایب دروس کنکور زبان 98 برای داوطلبین ورود به دانشگاه در رشته زبان های خارجی الزامی است.

بر اساس شرایط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سازمان سنجش، داوطلبان شرکت در گروه های آزمایشی ریاضی، تجربی و انسانی، می توانند به صورت همزمان در کنکور زبان و کنکور هنر ثبت نام کنند. بر اساس آمار منتشر شده از تعداد داوطلبان شرکت کننده در کنکور 96 سازمان سنجش، جمعاً تعداد 929 هزار و 791 داوطلب ثبت‌نام نموده‌اند که از این تعداد، 111 هزار و 948 داوطلب از سایر گروه های آزمایشی، و 6454 داوطلب نیز به صورت اختصاصی در کنکور زبان ثبت نام کرده اند.

بنابراین اگر شما هم همانند دیگر داوطلبان کنکور زبان 98، قصد ثبت نام کنکور زبان 98 را داشته باشید، در این زمینه مشاوره تحصیلی تلفنی صدای رهیاب آماده خدمت رسانی جهت مشاوره ثبت نام کنکور زبان 98 به شما داوطلبین گرامی می باشد.

ثبت نام کنکور زبان 98 نیز همانند سایر گروه های آزمایشی شامل شرایط عمومی و شرایط اختصاصی است.

كليه برادراني كه حداكثر تا تاريخ 1397/6/31 در دوره هاي كارداني (فوق ديپلم) دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالي و يا كارداني پيوسته آموزشـكده هـاي فني و حرفه اي فارغ التحصيل مي شوند و رشته تحصيلي آنها، با تأييد وزارتخانه هاي علوم، تحقيقـات و فنـاوري و بهداشـت، درمـان و آمـوزش پزشـكي و همچنين دانشگاه آزاد اسلامي:

در صورت پذيرفته شدن در رشته هاي تحصيلي گروه آزمايشي ذيربط در مقطع بالاتر از كارداني، با احتساب تعدادي از واحدهاي دوره كارداني (فوق ديپلم) در دوره بالاتر، قبولي آنان از نظر نظام وظيفه بلامانع خواهد بود. در غير اين صـورت قبولي آنان لغو گرديده و برابر ضوابط آزمون هاي سراسري حق شركت در آزمون سال 1398 را نيز ندارند.

مراحل ثبت نام کنکور زبان 98 به صورت مختصر و مفید برای شما داوطلبان گرامی به شرح زیر است:

ثبت نام کنکور زبان 98 را ترجیحا با کمک مشاوران ثبت نام کنکور زبان انجام دهید تا از بروز اشتباهات احتمالی در هنگام ثبت نام کنکور جلوگیری کنید.

در انتهای ثبت نام کنکور زبان و قبل از تأیید نهایی حتماً اطلاعات درج شده را با کمک مشاور ثبت نام کنکور زبان بررسی کنید. بعد از دریافت کد رهگیری و شماره‌ پرونده، از صفحه تایید ثبت نام کنکور زبان پرینت گرفته و نسخه pdf آن را نگه دارید.

در صورت امکان ثبت نام کنکور زبان خود را در روزهای اول مدت زمان ثبت نام انجام دهید. زیرا در روزهای آخر به دلیل مراجعه بیش از ظرفیت سایت، سایت سازمان سنجش دچار اشکال شده و ممکن است ثبت نام شما با مشکل مواجه شود.

ثبت نام کنکور زبان 98 در تاریخ يكشنبه ۹۶/۱۱/۰۱ لغایت يكشنبه ۹۶/۱۱/۰۸ همزمان با سایر گروه های آزمایشی انجام می شود. توصیه می کنیم تا در زمان تعیین شده، ثبت نام کنکور زبان 98 خود را حتما انجام داده تا از بروز مشکلات ناشی از عدم ثبت نام کنکور زبان 98 پیشگیری نمایید. زمان دقیق برگزاری کنکور زبان 98 در یکی از روز های پنجشنبه و جمعه ۷ و ۹۷/۰۴/۰۸ می باشد.

بعد از ثبت نام کنکور زبان 98، برنامه ریزی کنکور زبان 98 امری ضروری است. همانند هر مسئله مهم دیگر، برنامه ریزی کنکور زبان 98 نیز می تواند منجر به قبولی در رشته و دانشگاه مورد علاقه داوطلبان کنکور زبان شود. اما این شرایط زمانی محقق می شود که برنامه ریزی کنکور زبان به صورت حرفه ای و توسط مشاوران باتجربه در زمینه برنامه ریزی کنکور زبان صورت گیرد.

مشاوره صدای رهیاب این امکان را برای داوطلبان فراهم کرده است که تنها با یک تماس تلفنی از یک مشاوره حرفه ای و موثر برای برنامه ریزی کنکور زبان بهره مند شوند. برای این منظور کافیست از طریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره، با شماره تلفن 9099075226 تماس حاصل فرمایید. امکان برقراری تماس با این خط از تمام نقاط کشور وجود دارد.

قبل از هر چیز باید گفت که اصولا هدف از برنامه ریزی، پیشبرد منظم و یکنواخت کارها برای رسیدن به هدف مورد نظر است. حال برای رسیدن به این هدف باید تمام مسائل مربوط به مسیر را از صفر تا 100 بررسی کنیم تا به نتیجه مطلوب برسیم. برنامه ریزی کنکور زبان 98 نیز از این قائده مستثنی نیست، بلکه با توجه به شرایط سخت کنکور مانند رقابت شدید داوطلبان برای قبولی در رشته، شهر و دانشگاه مورد علاقه و برگزاری آن به صورت هر سال یک بار، برنامه ریزی کنکور زبان اهمیت بسیار زیادی دارد.

برای برنامه ریزی کنکور زبان 98 ابتدا باید شرایط خاص هر فرد را در نظر گرفت. افراد با توجه به شرایط روحی، جسمی، طبع بدن، شرایط آب و هوایی، خلقیات خاص، امکانات و انتظار خود از زندگی و آینده آن، نیاز به برنامه ریزی کنکور زبان 98 متفاوت دارند. مثلا برخی از افراد نیاز به خواب بیشتری برای انجام با کیفیت فعالیت های روزانه خود دارند. یا برخی دیگر ذاتا فردی پر انرژی و برخی نیز فردی کم انرژی به حساب می آیند.

برای اشراف کامل بر تمام مسائل تاثیر گذار در برنامه ریزی کنکور زبان 98، تعیین نقشه راه بسیار مفید است. برای این کار باید صفر تا 100 مسیر رسیدن به دانشگاه مورد علاقه را مشخص کنیم. به عبارت دیگر مسائلی از قبیل شرایط زندگی از ابتدای برنامه ریزی کنکور تا زمان برگزاری آزمون سراسری، کتب مورد نیاز، میزان مطالعه روزانه با توجه به توانایی ها، نقاط ضعف و قوت در هر درس و…، را روی کاغذ نوشته تا بتوان دید کاملی از مسیر رسیدن به هدف مورد نظر پیدا کرد.

هدف گذاری یکی از موثرترین موارد در برنامه ریزی کنکور است. برای مثال اگر هدف شما قبولی در دانشگاه های تهران و یا رشته های پرطرفدار باشد، نیاز به تلاش بسیار زیادی دارید. اما اگر هدف شما قبولی در یک دانشگاه معمولی و در یک شهر کوچک باشد، طبیعتا نیاز به تلاش کمتری برای قبولی دارید.

در بسیاری از موارد افراد به صورت غیر منطقی و احساسی برنامه ریزی می کنند. برخی شرایط را برای خود بسیار سخت در نظر گرفته و برنامه ریزی را آنقدر پیچیده می کنند که انجام آن عملا امکان پذیر نیست و به همین دلیل به سرعت نا امید و خسته می شوند.

برخی نیز با ساده گرفتن پیمودن مسیر، بسیار ساده برنامه ریزی می کنند و موارد تاثیر گذار بر برنامه ریزی کنکور را در نظر نمی گیرند. در نتیجه زمان را از دست داده و هنگامی متوجه این موضوع می شوند که دیگر دیر است.

لذا باید به صورت واقع بینانه به هدف مورد نظر و شرایط زندگی نگاه کرد تا بتوان برنامه مناسبی که انجام آن امکان پذیر و در عین حال ساده باشد تدوین کرد.

اصولا انسان از هر عمل تکراری و یکنواخت پس از مدت کوتاهی خسته شده و انگیزه خود را برای ادامه کار از دست می دهد. از طرفی برنامه ریزی کنکور نیاز به تداوم و پیوستگی دارد. برای جلوگیری از بروز این مشکل ایجاد تنوع در برنامه ریزی درسی امری حیاتیست.

با توجه به بیان امام رضا (ع) اگر انسان در هر روز تفریح سالم نداشته باشد، قادر به انجام سایر امور زندگی یعنی کار و عبادت نیز نخواهد بود. این امر که قسمتی از روز را به تفریح سالم اختصاص دهید در برنامه ریزی کنکور بسیار مهم است. زیرا در صورت نبود تفریح در زندگی انسان دچار خستگی روحی و در صورت ادامه شرایط دچار افسردگی خواهد شد.

در پایان هر روز حتما نیاز به بررسی عملکرد برنامه ریزی مربوط به آن دارید. اگر طبق برنامه ریزی عمل کرده باشید دلایل موفقیت خود را مشخص کنید تا در روزهای آتی آنها را تقویت کنید. اگر طبق برنامه ریزی کنکور زبان 98 عمل نکرده باشید، دلایل شکست را بررسی کرده و نقاط ضعف خود را بر طرف کنید. اگر این شکست به دلیل کوتاهی در انجام امور از سوی شما باشد برای خود تنبیه در نظر بگیرید تا از تکرار این کوتاهی جلوگیری کنید.

این تنبیهات بهتر است شامل مواردی باشد که شما به آن علاقه خاصی دارید. حتی بهتر است که تنبیهات به صورت جریمه مالی باشد. این نوع تنبیه بسیار مفید است.

حتما برنامه ریزی کنکور خود را مکتوب کنید تا از فراموشی احتمالی برنامه ریزی جلوگیری کرده و همچنین ارزیابی عملکرد برنامه ریزی کنکور  را ساده کنید. در این صورت شما می توانید چک لیستی از کارهایی که باید انجام دهید تهیه کرده و انجام یا عدم انجام آن را بررسی کنید.

مشاوران تحصیلی ما در مشاوره تلفنی صدای رهیاب می توانند این موارد را با جزئیات و با توجه به شرایط اختصاصی فرد تشریح کرده و برنامه ریزی دقیق و منطقی  برای داوطلبان کنکور زبان 98 انجام دهند. مشاوره تلفنی صدای رهیاب با شعار “هر محصل یک مشاور” خدمات گسترده ای را در زمینه برنامه ریزی کنکور زبان 98 ارائه می دهد.

فرایند انتخاب رشته، فرایندی پیچیده و پر ریسک در مسیر قبولی در دانشگاه می باشد. زیرا هر سال میزان ظرفیت ها و علایق داوطلبان کنکور سراسری تغییر کرده و ممکن است دو نفر با انتخاب رشته و رتبه یکسان در دو سال متوالی، در یک دانشگاه قبول نشوند.

بنابراین علاوه بر مشاوره ثبت نام کنکور و مشاوره تحصیلی کنکور، مشاوره انتخاب رشته کنکور نیز امری حیاتی برای قبولی در دانشگاه و شهر مورد علاقه داوطلبان می باشد.

مشاوره صدای رهیاب این امکان را برای داوطلبان فراهم کرده است که تنها با یک تماس تلفنی از یک مشاوره حرفه ای و موثر برای مشاوره انتخاب رشته کنکور بهره مند شوند. برای این منظور کافیست از طریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره، با شماره تلفن 9099075226 تماس حاصل فرمایید. امکان برقراری تماس با این خط از تمام نقاط کشور وجود دارد.

مشاوره رشته زبان انگلیسی

کنکور زبان 98 در دفترچه کنکور سراسری سازمان سنجش، دارای 18 رشته انتخابی است. هر کدام از رشته های گروه زبان های خارجی نسبت به دروس عمومی و اختصاصی کنکور دارای ضرایب متفاوت است. دروس عمومی و تخصصی کنکور زبان 98 به شرح زیر می باشد:

رشته های زبان خارجی نیز شامل موارد زیر است:

زيرگروه 1 گروه آزمايشي زبان هاي خارجي مربوط به رشته هاي زبان و ادبيات انگليسي ـ مترجمي زبان انگليسي و آموزش زبان انگليسي مي باشد.

زيرگروه 2 گروه آزمايشي زبان هاي خارجي مربوط به رشته هاي زبان آلماني ـ مترجمي زبان آلماني مي باشد.

زيرگروه 3 مربوط به رشته هاي زبان فرانسه گرايش ادبي ـ زبان فرانسه گرايش مترجمي مي باشد.

زيرگروه 4 گروه آزمايشي زبان هاي خارجي مربوط به رشته هاي زبان هاي خارجي ايتاليايي، روسي، ژاپني، اسپانيايي، چيني و زبان و ادبيات اردو، زبان و ادبيات تركي استانبولي مي باشد و درس زبان تخصصي ندارد.

داوطلبان عزیز قبل از انتخاب رشته گروه زبان های خارجی در دوره هاي روزانه، سهميه مناطق محروم و نوبت دوم (شبانه) دانشگاه ها، برای اطلاع از نحوه پـذيرش دانشـجو در ايـن دوره ها و همچنين اطلاع از شرايط و ضوابط اختصاصي و نحوه ارائه خدمات دانشجويي هر دانشگاه يا مؤسسه آموزش عالي می توانند با مشاوره صدای رهیاب تماس بگیرند.

مشاوره صدای رهیاب با استفاده از مشاوران با تجربه و حرفه ای در زمینه مشاوره تحصیلی، مشاوره انتخاب رشته زبان، کنکور ریاضی، کنکور تجربی، کنکور انسانی و کنکور هنر، آماده اطلاع رسانی به شما داوطلبان عزیز می باشد.

برای این منظور کافیست از طریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره، با شماره تلفن 9099075226 تماس حاصل فرمایید. امکان برقراری تماس با این خط از تمام نقاط کشور وجود دارد.

شما می‌توانید در هر زمانی بین ساعات ۸ صبح تا ۱۰ شب با مشاوره تحصیلی تلفنی صدای رهیاب تماس بگیرید و از تجربه مشاوران زبده مشاوره تلفنی صدای رهیاب استفاده کنید.

  برای مشاوره تحصیلی تلفنی می توانید با مشاوران مشاوره تلفنی صدای رهیاب در تماس باشید:

  تلفن مشاوره تلفنی صدای رهیاب: از سراسر کشور فقط با تلفن ثابت و بدون پیش شماره ۹۰۹۹۰۷۵۲۲۶

  شبکه های اجتماعی مشاوره تلفنی صدای رهیاب : کانال تلگرام مشاوره تلفنی صدای رهیاب – صفحه اینستاگرام مشاوره تلفنی صدای رهیاب

نویسنده: مرکز مشاوره رهیاب

جهت مشاوره درباره «مشاوره کنکور زبان 98 – مشاوره تحصیلی تلفنی» می توانید از طریق خط ثابت بدون گرفتن کد با شماره های زیر تماس بگیرید:

تماس با 26  52  907  909 از سراسر کشور

تماس با 48  56  230  909 از استان تهـران

جهت مشاوره از طریق موبایل اینجا کلیک نمایید.

مرکز مشاوره صدای رهیاب در راستای گسترش خدمات روانشناسی و ایجاد امکان دسترسی تمامی هموطنان به خدمات مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، فاز اول کار خود را در زمینه های مشاوره تحصیلی، مشاوره خانواده و مشاوره روانشناسی آغاز کرد. به فضل پروردگار مرکز مشاوره تلفنی و حضوری صدای رهیاب با پیشرفت فاز اول خود و در راستای همه گیرتر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره تلفنی خود، در حوزه مشاوره آنلاین، مشاوره تصویری و مشاوره خارج از کشور با هموطنان عزیزمان نیز فعالیت خود را توسعه بخشیده است. در حال حاضر در مرکز مشاوره صدای رهیاب، شما می توانید از مشاوره روانشناسان زبده در حوزه های مختلف مثل مشاوره تحصیلی، خانواده و روانشناسی بهره مند شوید. امید است که شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره صدای رهیاب، کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

مشاوره رشته زبان انگلیسی
مشاوره رشته زبان انگلیسی
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *