مشاوره روانشناسی تهرانپارس

 
helpkade
مشاوره روانشناسی تهرانپارس
مشاوره روانشناسی تهرانپارس

فهرست محتوای مقاله

هنگام سازش با محیطی جدید و تجربه‌ای نو، داشتن احساسات منفی، تا حدی طبیعی است؛ اما اگر این احساسات منفی از حد طبیعی بیشتر شود، می‌تواند باعث کاهش تمرکز، آرامش و سلامت جسم و روان گردد. در این راستا و برای دسترسی بهتر شهروندان در شرق تهران، مرکز مشاوره اکسیر، مرکز مشاوره در تهرانپارس به نام کیمیای زندگی را افتتاح کرده است.

مرکز مشاوره و روانشناختی کیمیای زندگی در شرق تهران، طرف قرارداد با بیمه بانک‌ها و ارگان‌های دولتی، آماده هر گونه خدمت‌رسانی در زمینه روانشناسی و شناختی به پرسنل سازمان‌های طرف قرارداد توسط بیمه می‌باشد. اگر شما هم به دنبال آدرس مرکز مشاوره تهرانپارس می‌گردید، حتما با ما در تماس باشید.

مرکز مشاوره و روانشناسی اکسیر تا کنون علاوه بر زمینه مشاوره، روانشناسی، روانپزشکی و روانسجی به برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی (مهارت‌های زناشویی، مهارت‌های فرزند پروری، مهارت‌های زندگی، خلاقیت، و…) نیز پرداخته است. حیطه اصلی فعالیت‌های این مرکز شامل مشاوره فردی، مشاوره ازدواج، مشاوره گروهی، مشاوره کودک و نوجوان، خانواده درمانی، نوروفیدبک، درمان اضطراب، اختلالات خلقی و اختلالات جنسی می‌شود. علاوه بر این در این مرکز انواع آزمون های استعداد یابی و روانی نیز برگزار می‌شود.

مشاوره روانشناسی تهرانپارس

 

کادر مجرب و متخصص ما همه روزه پذیرای شما عزیزان می‌باشند. اهداف زیادی در مرکز مشاوره اکسیر و مرکز مشاوره کیمیا، دنبال می‌شود که در ادامه به آنها پرداخته ایم.

در این هدف سعی شده که با برگزاری كارگاه‌های مختلف از جمله فرزند‌پروری، آموزش مهارت‌های زندگی برای كودكان، تربيت جنسی، شناخت و تنظيم هيجانات كودكان، بازی درمانی، قصه درمانی، پيشگيری از آسيب های روانی و اعتياد، پيشگيری از بـروز اختلالات شخصيت در بزرگسالی، پيشگيری از بروز مشكلات جنسی و….. همچنین گـروه درمانی سلامت روان، گامـی بلنـد در جـهت پیشگیری از مشکلات سلامت روان در جامعه برداشته شود. معمولاً در هـر جامعه‌ای به دلیل هــزینه‌ها و مشکلاتی که درمان به بار می‌آورد از هدف پیشگیرانه که به نوعی کم هزینه و مقرون به صرفه است استفاده می‌شود.

متخصصان ما در مرکز مشاوره اکسیر و مرکز مشاوره کیمیای زندگی، در این هدف به دنبال درمان مشکلات اعم از افسردگی، اضطراب، مشکلات کودک (مشاور کودک)، وسواس (از جمله وسواس موکنی و..)، درمان اعتیاد، زوج درمانی (مشاوره ازدواج)، چاقی، پرخوری، بیش فعالی، مشکلات جنسی (سکس تراپی) و…. می‌باشند.

مرکز مشاوره اکسیر و کیمیا، با استفاده از دستگاه‌های مجهز (از جمله نوروفیدبک ،TDCS و…)، به افزایش سطح ارتقاء عملکردهای شناختی (توجه، تمرکز، هوشیاری، حافظه و….) مراجع کمک می‌کند. همچنین در این هدف فرد در گروه درمانی و یا کارگاه‌های مختلف به وسیله توجه آگاهی (mindfulness)، ارتباط موثر با خویشتن و… سبک زندگی بهتر را یاد می‌گیرد.

مقاله مرتبط: درمان تکنولوژیک

روانشناس شخصی است که پس از گذراندن دوره‌های تخصصی خود در رشته روانشناسی به بررسی دقيق عملكرد رفتار با مغز و از طرفی ديگر ارتباط بين رفتار و محيط انسان می‌پردازد. همچنين رفتار شغلی، رفتار تحصيلی، رفتار شخصی و رفتار اجتماعی افراد را نيز مورد بررسی قرار می‌دهند و روی احساسات و افكار و انگيزه‌شان كار می‌كنند تا بتوانند آنها را كنترل كنند و در زندگی با سختی ها و مشكلات مقابله كنند.

دکتر روانشناس دارای تخصص های گوناگون و مهارت‌های متفاوتی از جمله متخصص زنان، مردان، خانواده، روانسنجی و ویژگی‌های آنها، دکتر روانشناس ازدواج، از قبل تا بعد از آن و همچنین متخصص تربیت و آسیب‌های کودکان می‌باشد که این مهارت‌ها کاملا متفاوت با رشته‌ها و تخصص‌های بالا می‌باشد! مزایای استفاده از یک مشاور با تخصص دکترا به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی و بصورت کاملا علمی با شما برخورد شود و مشکل شما بسادگی حل شود.

روانشناس با به كارگيری روش‌های آموزشی و روان درمانی بيماری‌های روانی شامل اختلالات شخصيتی، وسواس، اضطراب، خشونت و فوبيا را درمان می‌كند. يك روانشناس علاوه بر درمان قادر به مشاوره‌های تحصيلی، شغلی، ازدواج و كودك می‌باشد. روانشناس به تعليم و تربيت و آموزش شيوه‌های صحيح تفكر و رفتار می‌پردازد.

راهنمایی در عرصه روانشناسی سه وي‍ژگی مهم دارد: ۱) راهنمایی شغلی ۲) راهنمایی كودك ۳) راهنمایی آموزش. در این روش معمولا مراجعه کننده پرسش هايی دارد که روانشناس به آنها جواب می دهد و در موارد ضروری توصیه‌هایی می‌کند که از سوی مراجعه کننده پذیرفته می‌شود، لذا برای حل مشکلات اساسی و پیچیده روانشناختی، روش مناسبی نمی‌باشد.

بهترین مرکز مشاوره شرق تهران را بشناسیم

روان درمانی به شيوه هايی گفته می‌شود كه در آن مشكلات روانی و عاطفی از طريق بيان مشكلات به يك درمانگر و گفتگو با او درمان می‌گردد. روان درمانگر به شناخت شما از خود و بهتر شدن توانايی مقابله به شما كمك می‌كند. در بعضی از موارد، شما ياد می‌گيريد كه چگونه گذشته را درك كرده و با خود را با زمان حال تطبيق دهيد. در موارد ديگر شما از آن دسته از پاسخ‌هايتان كه مشكلاتی را در زندگی شما ايجاد می‌كنند آگاه شده و شيوه‌های تغيير آنها را ياد می‌گيريد.

مقاله مرتبط: روان درمانی چیست؟

تحقیقات زیادی در زمینه روان درمانی و اثرات آن انجام شده است. تحقیقات نشان داده است که بیشتر افرادی که این شیوه درمانی دریافت کرده‌اند از علایم بیماری رها شده‌اند و توانسته‌اند در زندگی خود عملکرد بهتری داشته باشند. روان‌درمانی نشان داده است که باعث بهبود هیجان‌ها و رفتارهای فرد می‌شود و با تغییرات مثبتی در مغز و بدن همراه است.

مقاله مرتبط: اثرات مشاوره و روان درمانی

مقاله مرتبط: روان درمانی و مشاوره مرکز اکسیر

مقاله مرتبط: مرکز مشاوره و روانشناسی شرق تهران

ما در این مقاله سعی کردیم ضمن معرفی خدمات مرکز روانشناسی اکسیر، یک آدرس مرکز مشاوره تهرانپارس به نام مرکز مشاوره اکسیر را به شما معرفی کنیم.

مرکز مشاوره و روانشناسی اکسیر و نیز مرکز مشاوره کیمیا در شرق تهران، در زمینه مشاوره، روانشناسی، روانپزشکی و روانسجی به برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی (مهارت های زناشویی، مهارت های فرزند پروری، مهارت های زندگی، خلاقیت، و…) فعالیت می‌کند. حیطه اصلی فعالیت‌های این مرکز شامل کودک، نوجوان، بزرگسال، شغلی، جنسی و … است.علاوه بر این در این مرکز انواع آزمون‌های استعداد یابی و روانی نیز برگزار می‌شود. کادر مجرب و متخصص ما همه روزه پذیرای شما عزیزان در شعبه غرب تهران و شرق تهران می‌باشند.

فلکه اول تهران پارس ، خیابان امیری طائمه پلاک ۱۲ واحد ۱

۷۶۷۱۰۸۲۳ – ۷۷۸۸۲۸۱۷ – ۷۶۷۱۰۸۱۹

 

/* Color */
.bookly-form-group > label,
.bookly-label-error,
.bookly-progress-tracker > .active,
.bookly-form .picker__nav–next,
.bookly-form .pickadate__nav–prev,
.bookly-form .picker__day:hover,
.bookly-form .picker__day–selected:hover,
.bookly-form .picker–opened .picker__day–selected,
.bookly-form .picker__button–clear,
.bookly-form .picker__button–today,
.bookly-columnizer .bookly-hour span.bookly-waiting-list {
color: #f4662f!important;
}
/* Background */
.bookly-progress-tracker > .active .step,
.bookly-form .picker__frame,
.bookly-service-step .bookly-week-days label,
.bookly-repeat-step .bookly-week-days label,
.bookly-columnizer .bookly-hour:hover .bookly-hour-icon span,
.bookly-btn,
.bookly-btn:active,
.bookly-btn:focus,
.bookly-btn:hover,
.bookly-btn-submit,
.bookly-round,
.bookly-square {
background-color: #f4662f!important;
}
.bookly-triangle {
border-bottom-color: #f4662f!important;
}
/* Border */
.bookly-form input[type=”text”].bookly-error,
.bookly-form input[type=”password”].bookly-error,
.bookly-form select.bookly-error,
.bookly-form textarea.bookly-error,
.bookly-extra-step div.bookly-extras-thumb.bookly-extras-selected {
border: 2px solid #f4662f!important;
}
/* Other */
.bookly-form .picker__header { border-bottom: 1px solid #f4662f!important; }
.bookly-form .picker__nav–next:before { border-left: 6px solid #f4662f!important; }
.bookly-form .picker__nav–prev:before { border-right: 6px solid #f4662f!important; }
.bookly-service-step .bookly-week-days label.active, .bookly-repeat-step .bookly-week-days label.active { background: #f4662f url(https://psychoexir.com/wp-content/plugins/bookly-responsive-appointment-booking-tool/frontend/resources/images/checkbox.png) 0 0 no-repeat!important; }
.bookly-pagination > li.active, .bookly-columnizer .bookly-day, .bookly-schedule-date { background: #f4662f!important; border: 1px solid #f4662f!important; }
.bookly-columnizer .bookly-hour:hover { border: 2px solid #f4662f!important; color: #f4662f!important; }
.bookly-columnizer .bookly-hour:hover .bookly-hour-icon { background: none; border: 2px solid #f4662f!important; color: #f4662f!important; }

 

مرکز مشاوره اکسیر says:

مرکز مشاوره اکسیر says:

مرکز مشاوره اکسیر says:

مشاوره روانشناسی تهرانپارس

[email protected]

[email protected]

لیست کاملی از مراکز مشاوره شرق تهران را در پایین برای شما مخاطب عزیز به همراه شمراه تلفن پذیرش و آدرس را آورده ایم. اگر به دنبال دفاتر روانشناسی خوب در شرق تهران در حوزه های ( مشاوره ازدواج ، خانواده ، کودک ، نوجوان ، مشاوره تحصیلی ، اضطراب و.. ) از لیست زیر استفاده کنید.

کلینیک منصوره شهریاری احمدیآدرس:تهرانپارس ، بالاتر از فلکه اول ، نبش کوچه اصغری (۱۵۶ غربی)،پلاک ۲ ، واحد ۱۳تلفن پذیرش :۰۲۱-۷۷۲۹۶۹۵۳ – 09337755304

کلینیک آرامش نوین

درمانگر : رقیه علی نژاد

خدمات :مشاوره خانواده ، زوج درمانی ، پیش از ازدواج ، فرزند پروریآدرس :فرمانیه ، بلوار شهید اندرزگو، نبش عبدالهی جنوبی ، ساختمان پارسیان ، طبقه ۵تلفن پذیرش :۰۹۳۰۶۴۴۱۴۸۵

مشاوره روانشناسی تهرانپارس

در صورت تمایل می توانید با کلیک بر روی لینک مراکز مشاور خانواده و ازدواج تهران دفاتر روانشناسی و مشاوره گرایش های مختلف در سایر نواحی تهران را مشاهده کنید.

لیست فوق لیستی از مراکز مشاوره روانشناسی شرق تهران در حوزه های خانواده ، ازدواج ، روانشناس کودک ، نوجوان ، اضطراب ، موفقیت ، سکس تراپیست و.. می باشند. هر کدام نام روانشناس شرق تهران به همراه شماره تلفن ، آدرس مطب ، و تخصص های مربوطه آورده شده است. با کلینیک بر روی جزیئیات مطب می توانید جزیئیات دیگر کلینیک را مشاهده کنید.

اگر رواشناس شاغل در شرق تهران هستید و نام خود را در لیست فوق نمی بینید از طریق لینک زیر مشخصات دفتر خود را به همراه تخصص های مربوطه ( مشاوره خانواده شرق تهران ، رواشناس کودک ، نوجوان ، ازدواج ، و.. ) وارد نمایید.

در لیست فوق به نشانی مورد نظر خود دقت کنید. لیست مراکز مشاوره شرق تهران شامل مراکز مشاوره و روانشناسی شرق تهراناست که این مناطق عبارتند از : تهران نو، مشاور تهرانپارس ، کالاد ، شمس‌آباد ، حکیمیه ، نیروی هوایی ، نظام آباد ، نارمک ، شهرک امید ، مشاوره خیابان پیروزی ، گرگان ، وحیدیه ،، مجیدیه، حشمتیه، منصورآباد

از نظر ما بهترین مرکز مشاوره شرق تهران یا روانشناس خوب شرق تهران کسی است که دارای تخصص های مشخص ، علم به روز و تجربه بالا باشد. لیست روانشناسهای شرق تهران که در بالا ذکر شده است همگی دارای پروانه معتبر از سازمان روانشناسی ایران یا سازمان بهزیستی هستند که در محدوده های شرق شهر تهران فعالیت دارند.

یک روانشناس می تواند براساس حوزه تخصصی و مورد علاقه خود خدمات مشاوره پیش از ازدواج ، ازدواج ، طلاق ، خانواده ، فرزند پروری ، کودک ، نوجوان ، جوان را ارائه بدهد. همچنین می تواند در زمینه موفقیت ، استقلال ، اضطراب ، ترس های شبانه کودک به شما کمک شایانی کند.

آخرین تغییرات : فروردین ۱۴, ۱۳۹۹

مجله توانبخشی و مشاوره هوش کالا با انتشار مقالات عمومی ، آگاهی عموم مردم و قشر سلامت  را از خدمات رشته های روانشناسی و مشاوره و همچنین رشته های توانبخشی ( فیزیوتراپی ، شنوایی شناسی ، کاردرمانی ، گفتار درمانی ، بینایی سنجی ، ارتوپد فنی ) بالا می برد.

این وب سایت مسئولیتی در قبال کیفیت مراکز معرفی شده ندارد. لذا قبل از مراجعه بررسی های لازم را به عمل آورید.

در ادامه معرفی کلینیک های مشاوره شرق تهران ، در اینجا لیستی از مراکز مشاوره تهرانپارس را گرد آورده ایم. روانشناسان معرفی شده در زمینه تخصص های مختلف از جمله مشاوره ازدواج ، طلاق ، اعتیاد ، افسردگی ، اضطراب ، تحصیلی و… فعالیت دارند. اگر به دنبال روانشناس خوب در محدوده تهرانپارس هستید از لیست زیر انتخاب نمایید.

اگر شما روانشناس شاغل در محدوده تهران پارس هستید ، نام و مشخصات کلینیک خود را در لیست نمی بینید ، بر روی لینک ثبتنام کلیک نمایید.

مشاوره یعنی دریافت کمک اطلاعاتی درباره یک موضوع بین مراجع و منخصص. دریافت مشاوره می تواند در زمینه های مختلفی انجام گیرد ، اما بیشتر جنبه روانشناختی آن معروف است و هدف از آن بهبود وضعیت روحی و روانی افراد است.

[ مطلب پیشنهادی : ۱۲ علت بروز استرس در کودکان ]

مراکز روانشناسی در تهرانپارس در زمینه های مختلفی از جمله ، مشاوره کودکان ، ازدواج ، طلاق ، تحصیلی ، افسردگی ،اضطراب و… خدمات ارائه می دهند.

مشاوره روانشناسی تهرانپارس

لیست مراکز مشاوره تهران پارس فوق شامل روانشناس خوب است. این لیست در حال تکمیل است و به مرور کامل تر می شود. از نظر مجله هوش کالا مشاوره خوب در منطقه تهران پارس به مرکزی اطلاق می شود که دارای تجربه کافی در زمینه روانشناسی کودک ، خانواده ، نوجوان و جوان  ، اعتیاد و.. باشد و همچنین دارای سابقه کار باشد و تخصصی فعالیت کند.

سازمان نظام روانشناسی

آخرین تغییرات : اسفند ۱۴, ۱۳۹۸

مجله توانبخشی و مشاوره هوش کالا با انتشار مقالات عمومی ، آگاهی عموم مردم و قشر سلامت  را از خدمات رشته های روانشناسی و مشاوره و همچنین رشته های توانبخشی ( فیزیوتراپی ، شنوایی شناسی ، کاردرمانی ، گفتار درمانی ، بینایی سنجی ، ارتوپد فنی ) بالا می برد.

این وب سایت مسئولیتی در قبال کیفیت مراکز معرفی شده ندارد. لذا قبل از مراجعه بررسی های لازم را به عمل آورید.

مشاوره ازدواج و طلاق

مشاوره ازدواج و طلاق

سکس تراپی

مشاوره کودک و نوجوان

گروه درمانی

مشاوره روانشناسی تهرانپارس

جهت دریافت نوبت مشاوره روانشناسی همه روزه می توانید با شماره 09120301920تماس حاصل فرمایید

09120301920

info@khanevademan.com

www.khanevademan.com

بهترین مرکز مشاوره در شیراز

کلینیک نوروفیدبک در جنوب تهران

مرکز مشاوره
درمانی اختلالات هیجانی
درمان فوبیا

 

مشاوره روانشناسی تهرانپارس

 

مرکز مشاوره خدمات بسیار متنوعی را به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌دهد. یکی از مهم‌ترین خدمات مرکز مشاوره، مشاوره ازدواج است. مشاوره پیش از ازدواج به‌منظور شناخت ویژگی‌های مهم طرف مقابل و تصمیم‌گیری برای بنای یک زندگی مشترک آرامش‌بخش و روابط زناشویی شاد و موثر ضرورت دارد. در مشاوره ازدواج جهت همسان‌گزینی مناسب زوجین، ملاک‌های ازدواج و شخصیت زوجین بررسی و در صورت لزوم مهارت‌های موثر برای زندگی مشترک آموزش داده می‌شود. خانواده‌درمانی از دیگر خدمات مرکز مشاوره به‌حساب می‌آید. درمان خانواده و زوجین در مواردی چون خیانت همسر، وجود یک عضو معتاد یا مبتلا به مشکلات جسمانی یا روانشناختی در خانواده، خانواده‌های طلاق گرفته یا ازدواج مجدد کرده، تجربه یک بحران در خانواده و در ارتباط با مسائل تربیتی کودکان توصیه می‌شود. افسردگی نیز بدون شک یکی از دلایل اصلی مراجعه به مرکز مشاوره است. افسردگی یک حالت ذهنی است که در آن فرد از غم و اندوه، از دست دادن علاقه یا لذت، احساس گناه یا کم‌خوابی و بی‌اشتهایی، احساس خستگی و ضعف در تمرکز رنج می‌برد. افسردگی می‌تواند طولانی مدت یا مکرر باشد که به‌طور قابل ملاحظه‌ای توانایی فرد در محل کار یا مدرسه یا تقابل با زندگی روزانه را مختل می‌کند. افسردگی بیماری شایعی است؛ حدود بیست درصد از افراد به افسردگی اساسی دچار می‌شوند و متوسط سن ابتلا به آن بیست سالگی است. درمان افسردگی و مشکلات اضطرابی کودکان و نوجوانان نیز یکی دیگر از خدمات مرکز مشاوره به‌شمار می‌رود. بی‌خوابی، بی‌قراری، هراس از حضور در جمع، کابوس‌های شبانه، بی‌اشتهایی، کم‌وزنی و بروز رفتارهای تنش‌آمیز از نشانه‌های افسردگی در کودکان هستند. افسردگی در کودکان با تظاهرات اضطرابی جلوه‌گر می‌شود و نیازمند مداخله‌های تخصصی است. درمان ترس‌های مرضی و اختلالات اضطرابی نظیر انواع تیک‌های عصبی، جویدن ناخن، مکیدن انگشت، درمان بدخلقی، اختلالات یادگیری، بیش‌فعالی و نارسایی توجه از دیگر خدمات رایج در مرکز مشاوره است. مداخله‌های درمانی عمدتا شامل درمان‌های شناختی-رفتاری، بین فردی، روانکاوی و شناختی می‌شوند.

مرکز مشاوره کودک در تهرانپارس
مرکز مشاوره کودک محدوده تهرانپارس
مرکز مشاوره کودک تهرانپارس
مشاوره کودک در تهرانپارس
مشاوره کودک محدوده تهرانپارس
مشاوره کودک تهرانپارس
مرکز مشاوره در تهرانپارس
مرکز مشاوره محدوده تهرانپارس
مرکز مشاوره تهرانپارس
بهترین مرکز مشاوره در تهرانپارس
بهترین مرکز مشاوره محدوده تهرانپارس
بهترین مرکز مشاوره تهرانپارس
روانشناس در تهرانپارس
روانشناس محدوده تهرانپارس
روانشناس تهرانپارس
مشاوره در تهرانپارس
مشاوره محدوده تهرانپارس
مشاوره تهرانپارس
روانشناس بالینی در تهرانپارس
روانشناس بالینی محدوده تهرانپارس
روانشناس بالینی تهرانپارس
روانشناس بالینی کودک در تهرانپارس
روانشناس بالینی کودک محدوده تهرانپارس
روانشناس بالینی کودک تهرانپارس
متخصص روانشناسی در تهرانپارس
متخصص روانشناسی محدوده تهرانپارس
متخصص روانشناس تهرانپارس
متخصص روانشناسی کودک در تهرانپارس
متخصص روانشناسی کودک محدوده تهرانپارس
متخصص روانشناسی کودک تهرانپارس
مرکز مشاوره کودک در تهرانپارس
مرکز مشاوره کودک محدوده تهرانپارس
مرکز مشاوره کودک تهرانپارس
مرکز مشاوره خانواده در تهرانپارس
مرکز مشاوره خانواده محدوده تهرانپارس
مرکز مشاوره خانواده تهرانپارس
بهترین مرکز مشاوره خانواده در تهرانپارس
بهترین مرکز مشاوره خانواده محدوده تهرانپارس
بهترین مرکز مشاوره خانواده تهرانپارس
متخصص آزمون های روانشناختی در تهرانپارس
متخصص آزمون های روانشناختی محدوده تهرانپارس
متخصص آزمون های روانشناختی تهرانپارس
متخصص آزمون های روانشناسی در تهرانپارس
متخصص آزمون های روانشناسی محدوده تهرانپارس
متخصص آزمون های روانشناسی تهرانپارس
روانشناس کودک در تهرانپارس
روانشناس کودک محدوده تهرانپارس
روانشناس کودک تهرانپارس
مشاوره کودک در تهرانپارس
مشاوره کودک محدوده تهرانپارس
مشاوره کودک تهرانپارس
روانشناس خانواده در تهرانپارس
روانشناس خانواده محدوده تهرانپارس
روانشناس خانواده تهرانپارس
مرکز مشاوره و روانشناسی در تهرانپارس
مرکز مشاوره و روانشناسی محدوده تهرانپارس
مرکز مشاوره و روانشناسی تهرانپارس
کلینیک مشاوره در تهرانپارس
کلینیک مشاوره محدوده تهرانپارس
کلینیک مشاوره تهرانپارس
کلینیک مشاوره و روانشناسی در تهرانپارس
کلینیک مشاوره و روانشناسی محدوده تهرانپارس
کلینیک مشاوره و روانشناسی تهرانپارس
مشاوره روانشناسی فردی محدوده تهرانپارس
مشاوره روانشناسی فردی در تهرانپارس
مشاوره روانشناسی فردی تهرانپارس
روان درمانی اختلالات هیجانی محدوده تهرانپارس
روان درمانی اختلالات هیجانی در تهرانپارس
روان درمانی اختلالات هیجانی در تهرانپارس
روان درمانی اختلالات جنسی محدوده تهرانپارس
روان درمانی اختلالات جنسی در تهرانپارس
روان درمانی اختلالات جنسی در تهرانپارس
روان درمانی اختلالات شخصیت محدوده تهرانپارس
روان درمانی اختلالات شخصیت در تهرانپارس
روان درمانی اختلالات شخصیت در تهرانپارس
خانواده درمانی محدوده تهرانپارس
خانواده درمانی در تهرانپارس
خانواده درمانی تهرانپارس
مشاوره خانواده محدوده تهرانپارس
مشاوره خانواده در تهرانپارس
مشاوره خانواده تهرانپارس
مشاوره فردی محدوده تهرانپارس
مشاوره فردی در تهرانپارس
مشاوره فردی تهرانپارس
درمان افسردگی محدوده تهرانپارس
درمان افسردگی در تهرانپارس
درمان افسردگی تهرانپارس
درمان فوبیا محدوده تهرانپارس
درمان فوبیا در تهرانپارس
درمان فوبیا تهرانپارس
مشاوره ویژه ازدواج محدوده تهرانپارس
مشاوره ویژه ازدواج در تهرانپارس
مشاوره ویژه ازدواج تهرانپارس
مرکز مشاوره با مدیریت دکتر رحیم داوری

نام و نام خانوادگی

تلفن

موبایل

وب سایت

پست الکترونیک

آدرس

تهران

تهران

منطقه 4

فلکه اول تهرانپارس –
ابتدای بابا یوسفی یا 144 شرقی –
روبروی مرکز خرید سپید –
مجتمع ایرانیان –
طبقه 2 –
واحد 7

شبکه های اجتماعی

کلیه حقوق ایرانگان متعلق به گسترش ارتباطات نوین می باشد.

Copyright 2010 – 2017©

امین میرموسوی

مشاور ارشد خانواده

هدف از مطالعه روانشناسی

اگر به مطالعه روانشناسی می پردازید و آزمونهای شخصیت شناسی را انجام می دهید، لطفا موارد زیر را رعایت کنید:

مشاوره روانشناسی تهرانپارس

*از برچسب زدن خودداری کنید.

بسیاری از افراد پس از مطالعه و آشنایی با اصطلاحاتی مثل تله ی ایثار، تله رهاشدگی ، شخصیت وابسته و امثال اینها ظاهرا علاقه مند هستند از اینها به عنوان برچسب روی خود و دیگران استفاده کنند و همین موجب دفاع در دیگرانی می شود که این برچسبها به آنها چسبانده می شود.

*کوله پشتی را زمین بگذارید!

برخی از افراد زمانی که با این اصطلاحات آشنا می شوند و می فهمند مثلا شخصیتی وابسته هستند یا در تله ای گرفتار شدند تا مدتها با خود حمل می کنند، انگار که کوله پشتی برداشتند و فقط کارشان حمل است!

شما قرار است بفهمید چه مشکلاتی دارید سپس در صدد حل آن بربیایید.

نه این که در روابط بعدی خود یا در جایی دیگر، به عنوان خاطره از این مسائل صحبت کنید.

و یا حمل کننده این برچسبها باشید.

*آگاهی، فرصتی برای تغییر یا تهدید و سرزنش!

اگر قرار است همسرمان را به سمت تغییر رفتاری سوق دهیم و این انگیزه موجب کشف اطلاعاتی می شود، از اطلاعات به عنوان فرصتی برای تهدید و سرزنش و افشاگری استفاده نکنیم.

نحوه بیان اطلاعات نقش مهمی در تصمیم های بعدی ما و اطرافیان مان دارد!

لطفا در استفاده از دانش دقت کنید و حتما از متخصص روانشناس مشورت بگیرید.

پذیرش کلینیک مشاوره شرق تهران: 02177249607  —  02177450159  —  09036019760 (پـــیـام گیر واتس اپ در ایام تعطیل)

نشانی: میدان رسالت- خیابان هنگام- خیابان فرجام-بعد از میدان صدم-ساختمان پزشکان نگین-طبقه 5-واحد20

امین میرموسوی

مشاور ارشد خانواده

مهارتهای ارتباطی همسران

همسرتان دشمن شما نیست! پس به او حمله نکنید!

افرادی که به جای بیان مشکلِ همسرشان ، به یکباره  به  او می تازند، در همسرشان ایجاد پرخاشگری و گارد می کنند.

پس پاسخی که دوست دارند را نمی گیرند.

مثلا قصدشان این بوده یک پیام را به او بدهند که”  این هفته غالبا دیر به منزل آمدی انتظار دارم بیشتر کنار هم باشیم…”

یک دفعه تبدیل می شود به:

تو اصلا مسئولیت پذیر نیستی…

و حمله هایی مشابه…

نه تنها مشکلی حل نمی شود که همسرش هم جواب می دهد، : “تو چه قدر غـر می زنی….تو همش منو برای خودت می خواهی… “

پیام چه بود! چه چیزی دریافت شد!

می توان فهمید که فرستنده پیام به شدت دلتنگ  همسرش می شود اما نحوه انتقال پیام گاهی باعث می شود چیزی از عشق و دلتنگی ، دریافت نشود.

معمولا افرادی که چنین می تازند، مضطرب می شوند و در نتیجه  کنترلی رفتار می کنند.

همسران می تواند با تلاش برای درک همسر مضطرب خود، آرامش را به او برگردانند.

به این ترتیب مهارتهای ارتباطی همسران نیز تقویت می شود.

مشاوره روانشناسی تهرانپارس

پذیرش کلینیک مشاوره شرق تهران: 02177249607   —  02177450159– 09036019760 (پیام گیر واتس اپ)

نشانی : میدان رسالت- خیابان هنگام- خیابان فرجام-بعد از میدان صدم-ساختمان پزشکان نگین-طبقه 5- واحد20

 جدیدترین مطالب کاربردی روانشناسی در زمینه ی 

خانواده

همسران

پیش از ازدواج

روابط بین فردی

مشاوره طلاق

در همین وبلاگ و دیگر سایتهای کلینیک به نشانی زیر در دسترس شماست:

https://familycounseling.ir/blog

https://aminmirmousavi.com/blog

پذیرش کلینیک روانشناسی شرق تهران:  02177450159   —  02177249607   —  09036019760 (پیامگیر واتس اپ )

نشانی: میدان رسالت- خیابان هنگام- خیابان فرجام-بعد از میدان صدم-ساختمان پزشکان نگین-طبقه 5 -واحد20

امین میرموسوی

مشاور ارشد خانواده

به جای خشم

همه می توانیم بجنگیم و عصبانی شویم!

این که هنر نیست.

کاری که همه می توانیم انجام دهیم

اما آیا این کار را در یک ارتباط بین فردی بلد هستیم

و آن اینکه وقتی از دست همسرمان/همکارمان عصبانی هستیم با خود بگوییم من الان چه پیامی می خوام بدم که به جای پیام، هیجان خشم را تجربه می کنم!؟

و یا اینکه همسرم چه پیامی می خواهد بدهد که این قدر عصبانی است!؟

تمرین کنیم به جای هیجان، پیام را انتقال بدهیم یا پیام را بگیریم یا دریافت کنیم.

پذیرش کلینیک مشاوره شرق تهران: 02177249607  —  02177450159

نشانی کلینیک: میدان رسالت- خیابان هنگام- خیابان فرجام-بعد از میدان صدم-ساختمان پزشکان نگین-طبقه 5-واحد20

پیام گیر واتس اپ در ایام تعطیل: 09036019760

جدیدترین مقاله های کلینیک روانشناسی:

https://familycounseling.ir/blog

https://aminmirmousavi.com/blog

ویدئوهای ما در آپارات:

https://www.aparat.com/farjamclinic

امین میرموسوی

مشاور ارشد خانواده

پیامدهای قهر همسران و دعوا با خانواده ها

 پس از این که زوجها آشتی می کنند به دلیل اینکه قهرشان همراه با مشاجره و دخالت خانواده ها بوده و ناراحتی ها به خانواده ها انتقال پیدا کرده، حال همسران در “اقدامی مشترک” درصدد بر می آیند که از خانواده ها هم دلجویی کنند.

اگر این کار را اخلاقی و قابل تحسین بدانیم، دست کم در اجرای آن متوقع نباشید و از ظرافتهای این دلجویی از خانواده غافل نشوید!!!

-کاری که شما انجام می دهید به لحاظ رفتاری درست است اما نباید همدیگر را مجبور به انجام این کار کنید.

-باید هر دوی همسران راغب باشند.

-شرایط برای انجام اینکار باید آماده باشد.(در این زمینه با زوج درمانگر حتما و حتما مشورت کنید)

لزوماً کسی منتظر نیست تا شما از راه برسید ، سخت در آغوشتان بگیرد، پس آماده حرف و حدیثهای اجرای این جلسه دلجویی از خانواده باشید.

متوقع نباشید که باید همه چیز خوب پیش برود و بگوییم و بخندیم…

زیرا کاری که از لحاظ ذهنی و منطقی به این نتیجه رسیدید که انجامش واجب است به لحاظ احساسی، زمان می برد تا ترمیم شود!

و این توصیه برای همسرانی که یکی از طرفین اصرار به آشتی با خانواده ها دارد و دیگری از خانواده به شدت دلخور است باید رعایت شود

شما اگر اصرار به ملاقات و دلجویی با خانواده ها داشته باشید و همسرتان آمادگی نداشته باشد و یا این دلجویی را قبول نداشته باشد اول از همه این اختلاف را به نزد  یک زوج درمانگر ببرید و مشورت کنید.

دوم اینکه همانطور که گفتم برخی تصمیم ها به لحاظ احساسی نیاز به زمان دارد و نمی توان کسی را مجبور به انجامش کرد.

پذیرش کلینیک مشاوره شرق تهران: 02177249607  —  02177450159

نشانی کلینیک: میدان رسالت- خیابان هنگام- خیابان فرجام-بعد از میدان صدم- ساختمان پزشکان نگین-طبقه 5-واحد 20

پیام گیر واتس اپ در ایام تعطیل:   09036019760

جدید ترین مقاله های کلینیک در سایتهای زیر

https://aminmirmousavi.com/blog

https://familycounseling.ir/blog

ویدئوهای ما در آپارات:

https://www.aparat.com/farjamclinic

امین میرموسوی

مشاور ارشد خانواده

امان از دست همسران حسود!

مشکل آدمهای حسود در روابط زناشویی به خصوص وقتی تازه عاشق می شوند یا عاشق هستند این هست که به شدت مالکیتی به رابطه و همسرشان نگاه می  کنند و به دلیل افکار منفی که دارند نمی توانند در تجزیه و تحلیل رفتاری که از همسرشان می بینند بین نیاز و نیت همسرشان تفکیک قائل شوند!

یعنی افراد حسود و تملک گرا ، اول می روند سراغ نیتها! 

و به نیتها شک می کنند.

اضطراب و افسردگی از مشکلات رایج این افراد است.

اگر قرار است کمکی به این افراد شود به عنوان زوج درمانگر اول از همه توصیه می کنم که همسرشان نباید پاسخی بدهد که تقویت کننده رفتار آنها باشد.

دوم، این آدمهای حسود باید بدانند عمل همسرشان نیست که آنها را ناراحت می کند بلکه نوع فکر پر توقعی است که آنها دارند و عمدتاً این گونه است که پیش بینی می کنند چه فاجعه ای در انتظارشان است اگر همسر باب میلشان رفتار نکند، آنها آخر بدبختی را پیش بینی می کنند.

لازم است هر دوی همسران در جلسات زوج درمانی شرکت کنند.

پذیرش کلینیک مشاوره شرق تهران:    02177249607   — 02177450159

نشانی کلینیک: میدان رسالت- خیابان هنگام- خیابان فرجام-بعد از میدان صدم-ساختمان پزشکان نگین-طبقه 5-واحد20

پیامگیر واتس اپ : 09036019760

جدیدترین مقاله های کلینیک در سایتهای کلینیک:

https://familycounseling.ir/blog

https://aminmirmousavi.com/blog

https://www.aparat.com/farjamclinic

امین میرموسوی

مشاور ارشد خانواده

همسرم عامل تمام بدبختی هاست

در زندگی زناشویی، صحبت بر سر “رابطه” است.

 یعنی تا زمانی که شما با همسرتان زندگی می کنید، در یک رابطه هستید و در یک رابطه، هر دو نفر در مسائل و مشکلات سهم دارند.

پس تلاش نکنید همسرتان را مقصر یا عامل مشکلات جلوه دهید.

اگر برای مراجعه به مشاور و زوج درمانگر وقتی می گیرید، این بازی تکراری و خودخواهانه را که به تنهایی مراجعه کنید تا همسرتان را فردی مشکل دار جلوه دهید بگذارید کنار که هیچ نتیجه ای از مشاوره نمی گیرید.

پذیرش کلینیک مشاوره شرق تهران: 02177249607   —  02177450159

نشانی کلینیک: میدان رسالت- خیابان هنگام- خیابان فرجام-بعد از میدان صدم-ساختمان پزشکان نگین-طبقه 5-واحد20

پیامگیر واتس اپ در ایام تعطیل: 09036019760

جدیدترین مقاله های کلینیک در بخش بلاگ سایت کلینیک:

https://familycounseling.ir/blog

https://aminmirmousavi.com/blog

امین میرموسوی

مشاور ارشد خانواده

همسران متوقع

وقتی رفتار برخی همسران را در مرکز مشاوره و در یک جلسه زوج درمانی ملاحظه می کنیم گاهی یک ویژگی مهم را می بینیم.

اول از همه بگم که آخر جمله ی قبلم گفتم “می بینیم!”

یعنی مشاهده

آدمها اگر سعی کنند خوب ببینند و اول از همه بفهمند، خیلی به اصلاح مشاجره ها کمک می کند.

برای همین وظیفه خودم را اول مشاهده و تلاش برای درک نوع رفتاری می بینیم که از مراجعان سر می زند.

شما هم سعی کنید به این طریق خودتان را به فهمیدن همسر یا همکارتان نزدیک کنید.

حالا برگردیم به موضوع اصلی؛

برخی همسران به دلیل کنترل گری، زورگویی، شاید وابستگی بیش از حد یا “عشقِ عصبی” که  نسبت به همسر دارند و معمولا به عنوان آدمهای ناراحتی و ناراضی شناخته می شوند اینها  سلیقه های خودشان را در رابطه، تبدیل به نیازها و توقعات می کنند!

خب، سلیقه یعنی ذوق، پسند، مذاق؛ 

شنیدید که می گویند به مذاق من خوش نیامد؟

و خیلی راحت بیان می شود.

مثلا 

چون من خودم شمارمو عوض کردم، انتظار دارم تو هم همین کار رو بکنی…

مگه من اینستا و تلگراممو پاک نکردم، خوب تو انجام بده، کاری نداره، چه اتفاقی افتاد من این کار رو کردم؟

و این یعنی اگر کسی نیازهای شان را کامل برطرف نکند، خشمگین می شوند.

در صورتی که اشتباه است.

هیچ دلیل منطقی ندارد که اگر شما چیزی یا کاری را می پسندید به نفر دیگر تحمیل کنید.

این ایراد را باید برطرف کنید زیرا به شدت مخرب است و رابطه تان را طولانی نخواهد کرد.

پذیرش کلینیک مشاوره شرق تهران: 02177249607    —    02177450159

نشانی: میدان رسالت- خیابان هنگام-خیابان فرجام-بعد از میدان صدم-ساختمان پزشکان نگین-طبقه5-واحد 20

پیامگیر واتس اپ در ایام تعطیل: 09036019760


+ بیشتر …

مشاوره روانشناسی تهرانپارس
مشاوره روانشناسی تهرانپارس
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *