مشاوره زیبایی بینی

 
helpkade
مشاوره زیبایی بینی
مشاوره زیبایی بینی




جلسه مشاوره عمل بینی قبل از جراحی، بسیار حائز اهمیت است و در نتیجه عمل تاثیر به‌سزایی می‌تواند داشته باشد. در این جلسه پزشک نوع بینی و ساختار صورت متقاضی را بررسی کرده و متقاضی نیز سوالات خود را با پزشک در میان می‌گذارد. مراجعه کننده قبل از جلسه باید بداند که از پزشک چه درخواست‌هایی دارد و چه سوالاتی می‌تواند بپرسد. در ادامه در خصوص موضوعات مورد بحث در جلسه مشاوره، صحبت شده است.

برای انجام جراحی بینی، فرد باید به بلوغ کامل رسیده و دوره اوج رشد بینی‌اش تمام شده باشد. این اتفاق به صورت غالب در خانم‌ها بالای 16 سال و در آقایان بالای 18 سال، رقم می‌خورد؛ البته در برخی موارد که پزشک از کامل شدن رشد استخوان فرد مطمئن نباشد، آزمایش رشد استخوان تجویز کرده و بعد از مشاهده نتیجه، برای انجام عمل جراحی تصمیم‌گیری می‌کند.

مشاوره زیبایی بینی

برای عمل بینی در افراد بالای 40 سال محدودیت خاصی وجود ندارد، اما بهتر است که در افراد مسن این عمل انجام نشود، زیرا دوره بهبودی و ترمیم ممکن است زمان‌بر شده و مشکلاتی برای متقاضی ایجاد نماید.

در جلسه مشاوره عمل بینی، متقاضی باید سابقه بیماری خود را در اختیار پزشک قرار دهد و در خصوص داروهایی که مصرف می‌کند با پزشک صحبت کند. بسیاری از مشکلات نظیر دیابت، مشکلات قلبی، سرطان و مشکلات کبد و ریه می‌تواند در جراحی تاثیرگذار باشد و پزشک باید در مورد آن‌ها اطلاع داشته باشد. همچنین برخی داروها ممکن است سبب افزایش خون‌ریزی شوند و مصرف آن‌ها قبل از عمل باید متوقف شود.

علاوه بر آن، متقاضی باید در خصوص جراحی‌هایی که در گذشته انجام داده، با پزشک خود صحبت کند. به طور مثال اگر در گذشته جراحی بینی انجام داده، باید مدت زمان کافی از جراحی وی گذشته باشد، تا بتواند ترمیم بینی انجام دهد.

یکی از موارد بسیار مهمی که در جلسه مشاوره عمل بینی مورد بررسی قرار می‌گیرد، نوع بینی فرد و نتیجه بعد از عمل است. در این جلسه متقاضی باید تغییراتی را که مد نظر دارد، با پزشک خود درمیان گذارد. همچنین در خصوص مشکلات تنفسی که انتظار دارد بعد از جراحی بینی برطرف شود، صحبت کند. پزشک نیز باید نوع پوست بینی و ساختار صورت فرد را بررسی کند. بینی‌هایی که پوستشان بسیار نازک یا ضخیم است برای جراحی بینی خیلی مناسب نیستند و اعمال تغییرات زیاد بر آن‌ها امکان پذیر نیست. پزشک بعد از بررسی به بیمار می‌گوید که چه مقدار از خواسته‌های وی قابل اجراست و چه اصلاحاتی می‌تواند بر بینی‌اش انجام دهد.

اکثر موارد نارضایتی بعد از جراحی بینی مربوط به این قسمت است، زیرا پزشک نتوانسته به خوبی خواسته بیمار را متوجه شود و یا اگر متوجه شده، در روز جراحی درخواست‌های بیمار را فراموش کرده است. تیم طراح طب با ارائه خدمات اسکن سه بعدی و قالب کنترلی تا حد بسیاری این مشکلات را برطرف نموده است.

یکی دیگر از مواردی که در جلسه مشاوره عمل بینی سوال می‌شود، هزینه عمل بینی است. بعد از معاینه بینی و بررسی خواسته‌های بیمار، پزشک هزینه عمل بینی را مشخص می‌کند. هر جراح با توجه به سابقه و مهارت خود هزینه عمل بینی را تعیین می‌کند.

لازم به ذکر است که بالا بودن هزینه عمل بینی یک پزشک نشان دهنده مهارت بالای او نیست و همینطور اگر پزشکی هزینه پایین بگیرد نشانه بد بودن کار او نیست. سایر عواملی که در هزینه عمل بینی تاثیرگذار است شامل دستمزد پزشک بیهوشی و همچنین هزینه کلینیک و بیمارستانی است که جراحی در آن انجام می‌شود.

بهتر است کسانی که می‌خواهند عمل بینی انجام دهند، در وضعیت روحی مناسبی باشند زیرا در صورتی که فرد دچار ناراحتی و یا استرس باشد، سیستم ایمنی بدن او تضعیف شده و طول دوره بهبودی وی ممکن است افزایش پیدا کند. یکی از مواردی که می‌تواند قبل از عمل برای فرد استرس ایجاد کند، ترس از جراحی است. به منظور برطرف کردن این مشکل متقاضی باید اطلاعات کافی در خصوص جراحی بینی پیدا کند و تمام سوالات خود را در جلسه مشاوره جراحی بینی از جراح مربوطه بپرسد. همچنین متقاضی باید توصیه‌های قبل و بعد از عمل را به طور کامل مطالعه کرده و آن‌ها را اجرا کند تا دیگر هیچ جای نگرانی باقی نماند.

نمونه‌ای از سوالات جلسه مشاوره در مورد جراحی بینی شامل موارد زیر است:

• عمل بینی به چه روشی انجام می‌شود؟ باز یا بسته؟
• آیا برای جراحی بینی از قالب‌های کنترلی استفاده می‌شود؟
• آیا پزشک در حین جراحی بینی اصول زیبایی شناسی و نسبت‌های طلایی را در نظر می‌گیرد؟
• دوره نقاهت بعد از عمل بینی چه مدت است؟
• تا چه زمانی بعد از عمل بینی باید از چسب برای بینی استفاده شود؟

1. روش جراحی باز بینی

2. روش جراحی بسته بینی

در این روش برای تغییر شکل ظاهری بینی (جراحی زیبایی بینی) از عمل جراحی رینوپلاستی (Rhinoplasty) که یک عملیات برای تغییر شکل یا اندازه بینی و یا برای مشکلات تنفسی مانند پولیپ، سینوس و … می باشد استفاده می‌گردد؛ این عمل توسط متخصصین گوش و حلق و بینی انجام می شود؛ در این روش با برش بسیار کوچکی در ناحیه کولوملا دو سوراخ بینی را از هم جدا می‌سازند. در این روش می‌توان تمام پوست بینی را از قسمت غضروف و استخوان بالاتر کشید و تمام آنچه را که در درون بینی وجود دارد، دید. این تکنیک رینوپلاستی باز یا رینوپلاستی خارجی نامیده می‌شود.

روش جراحی بسته بینی از طریق سوراخ‌های بینی در داخل بینی انجام می‌شود؛ جراح در زیر پوست و روی برآمدگی بینی سوراخی ایجاد می‌کند. اصطلاحاً به این روش جراحی سرپایی می گویند.

این که کدام روش بهتر است کاملا بستگی به شرایط بیمار و مهارت پزشک دارد و اساسا بهتر است به جای اینکه بپرسیم کدام روش بهتر است بپرسیم کدام روش مناسب‌تر است. بعضی پزشک‌ها در روش رینوپلاستی بسته تبحر بیشتری دارند تا روش باز و بعضی دیگر بلعکس. از طرفی ممکن است شرایط بینی شما به گونه‌ای باشد که یک روش برای شما مناسب‌تر از روش دیگر باشد، اما به هر حال دست بیمار برای انتخاب روش باز است و مطلوب بودن جراحی زیبایی شما بیش از هر چیزی به تبحر و تسلط جراح در آن روش جراحی بستگی دارد. می‌توان گفت که هم در میان جراحان و هم مراجعین روش باز بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است و استفاده از این روش رو به گسترش است.

اسکن سه بعدی صورت از تمامی زوایای چهره بدون استفاده از هیچگونه اشعه ای، انجام می شود. تصویر برداری سه بعدی موجب می شود، جراح و متقاضی جراحی بینی بتوانند تمامی تغییرات مورد نظر را به صورت مجازی بر روی چهره، اعمال نمایند.

مهندسین طراح طب بر اساس طراحی سه بعدی و آنالیز تغییرات بینی، ابزار دقیقی را برای کنترل روند جراحی به منظور رسیدن به فرم دلخواه متقاضی، به عنوان قالب کنترلی، طراحی کرده و با جدیدترین پرینترهای سه بعدی آن را می‌سازند.

این ابزار به جراح این امکان را می‌دهد تا در حین جراحی، فرم بینی را با آن چک کند. اگر قالب بر روی بینی کاملا منطبق نشود، جراح باید تغییراتی را اعمال کند تا بتواند به فرم مورد نظر و طراحی شده، دست یابد. به عبارت دیگر، پایان زمان جراحی، زمانی است که قالب کنترلی به طور کامل بر روی بینی قرار بگیرد.

بنابراین با استفاده از این ابزار (قالب‌های کنترلی)، نگرانی متقاضی جراحی بینی بر طرف خواهد شد که جراح چگونه می‌تواند به فرم ایده آل و طراحی شده برسد.

قالب‌های کنترلی برای انواع بینی‌ها (گوشتی، استخوانی، ترمیم بینی، انحراف بینی و …) کاربرد دارد و هر قالب مختص به فرم طراحی شده همان فرد می‌باشد و برای فرد دیگری کاربرد ندارد.

هنگامی که قالب کنترلی یا همان قالب بینی طراحی شده متقاضی ساخته می‌شود، در روز جراحی به همراه اطلاعات جراحی و عکس‌های دو بعدی فرد، به کلینیک جراحی ارسال می‌گردد؛ از آن رو عکس و تصاویر سه بعدی و یا تصاویر اسکن سه بعدی به همراه آنالیز دقیق تغییرات بینی در بورد اتاق عمل نصب می‌‌گردد. بنابراین با استفاده از این تکنولوژی، جراح با استفاده از ابزار دقیقی که بر اساس طراحی و سلیقه متقاضی ساخته شده است، جراحی خود را انجام می دهد. این امر توانسته است خطای جراحی را به حد بسیار زیادی کاهش دهد. بنابراین با افزایش دقت جراحی، رضایت متقاضیان جراحی بینی از نتیجه جراحی به صورت چشمگیری افزایش یافته است.

زمانی که طراحی سه بعدی توسط جراح و متقاضی جراحی بینی انجام می‌شود، فایل طراحی توسط واحد طراحی و مهندسی طراح طب مورد بررسی دقیق مهندسی قرار می‌گیرد. مهندسان خبره طراح طب با استفاده از دقیق‌ترین نرم افزارهای طراحی مهندسی با دقت بسیار بالایی در حد صدم میلی‌متر، قالب‌های بینی را طراحی می‌کنند.

برای کنترل فرم بینی سه نوع قالب بینی طراحی و ساخته می‌شود که در ادامه کاربرد هر یک از آن‌ها ذکر شده است. اما قالب‌های کنترلی یا ماکت‌های پیش ساخته بینی چگونه و با چه دقتی ساخته می‌شوند؟

قالب بینی یا همان قالب کنترلی بعد از طراحی توسط تیم فنی، با استفاده از جدیدترین تکنولوژی پرینترهای سه بعدی با بالاترین دقت ممکن ساخته می‌شوند. بنابراین طراحی و ساخت قالب‌های کنترلی به صورت منحصر به فرد برای هر مراجعه کننده انجام می‌شود.




ثبت بین الملی طرح و ایده در بخش مهندسی پزشکی

اولین و تنها سامانه اسکن سه بعدی صورت و مبتکر قالب کنترلی در جراحی بینی

تهران، جردن، انتهای خیابان تور، پلاک ۲، طبقه ۲، واحد ۲


021-73657500

طراحی و سئو از طراح طب ۲۰۱۰ – 1399


جهت مشاوره تلفنی لطفاً با تلفن 09357072727 و یا 26422640 تماس بگیرید (تماس از 9 صبح تا 9 شب)

جهت مشاوره اینترنتی فرم زیر را پر کنید و متن سوال را وارد نمایید. در صورت نیاز میتوانید تصویر خود را ضمیمه و ارسال کنید.

جهت مشاوره حضوری، لطفاً جهت تعیین وقت با مطب تماس بگیرید و یا فرم درخواست وقت را پر کنید و ظرف 48 ساعت با شما تماس گرفته میشود.

یکی از مهمترین و بیشترین سوالاتی که در مورد جراحی بینی از دکتر مجید کاظمی میشود این است که مهمترین سوالات در مشاوره قبل از عمل بینی کدامند؟

دکتر مجید کاظمی به این سوال پاسخ میدهند.

مشاوره زیبایی بینی

من بعنوان متخصص گوش و حلق و بینی به تنفس طبیعی بیمار و شکل ظاهری بیمار و به خواسته های بیمار توجه بسیاری میکنم.



ویزیت و درخواست نوبت آنلاین


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دکتر مجید کاظمی می باشد. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

اولین اقدام برای جراحی بینی انتخاب پزشک می باشد. برای انتخاب جراح خود ابتدا از اطرافیان تحقیق کرده چند پزشک را کاندید قرار دهید و پس از تماس با مطب از طریق منشی در مورد ساعت حضور پزشک اطلاعات بگیرید.

اولین اقدام برای جراحی بینی انتخاب پزشک می باشد. برای انتخاب جراح خود ابتدا از اطرافیان تحقیق کرده چند پزشک را کاندید قرار دهید و پس از تماس با مطب از طریق منشی در مورد ساعت حضور پزشک اطلاعات بگیرید. پس از آن با مراجعه حضوری در مطب با بیماران قبلی دکتر در مورد عوارض عمل، درصد رضایت فرد از جراحی، شکل ظاهری بینی و … صحبت بکنید. چنانچه از روند جراحی و شکل ظاهری بینی بیماران رضایت داشتید وقت مشاوره با پزشک را ست کنید. در جلسه مشاوره نیاز است تا تمامی سوالات اولیه را از جراح خود بپرسید. سپس از بین جراحان منتخب  یکی را به عنوان جراح نهایی انتخاب کرده و مراحل بعدی را جهت انجام عمل پیش ببرید.

منبع: مجله پزشکی فاین فیس
 

در شبکه های اجتماعی مارا دنبال کنید


طراحی سایت

سپاس از اینکه دکتر زیبایی را به عنوان مشاور خود انتخاب کرده اید، لازم است بدانید در هر مرحله که نیاز داشید می توانید مشاوره رایگان عمل بینی  از طریق سامانه چت آنلاین با کارشناسان متبحر ما داشته باشید، برای این کار لازم است آیکون انتهایی سبز رنگ را فشار دهید و پیام خود را ارسال فرمایید، اگر کاندید عمل بینی هستید پیدا کردن جراح متناسب با سلیقه و تبحر، تجربه و از همه مهم تر بودجه شما یک چالش سنگین است، نگران نباشید دکتر زیبایی در کنار شماست.

دکتر علی ملک زاده – جراح بینی

اینجا محل تبلیغات شماست

عمل بینی زیبایی یا رینوپلاستی یک عمل زیبایی اصلاحی به منظور رفع ایراد های ظاهری بینی می باشد، در حین عمل زیبایی بینی می توآن خروپوف و انحراف تیغه بینی و تنگی نفس را درمان کرد، عمل بینی با ۲ تکنیک عمل بینی باز و عمل بینی بسته انجام می گردد، آناتومی بینی شما ممکن است گوشتی یا استخوانی باشد معمولا بینی های استخوانی نتیجه مطلوب تری در رینوپلاستی می دهند با این حال نتیجه بینی کاملاً به تبحر جراح شما بستگی دارد، دکتر زیبایی در کنار شماست تا بهترین ها متناسب با بودجه مد نظرتان را معرفی کند.

انواع روش های عمل زیبایی بینی

مشاوره زیبایی بینی

به طور معمول ۲ روش برای اصلاح فرم بینی وجود دارد که اولی روش رینوپلاستی بسته و دومی روش رینوپلاستی باز نام دارد، اگر شما کاندید عمل بینی هستید باید یکی از این ۲ روش را با کمک و مشاوره جراح متخصص انتخاب نمایید

روش رینوپلاستی بسته :

روش اولیه جراحی بینی بوده و مدت‌هاست که بسیاری از جراحان پلاستیک بینی از آن استفاده می‌کنند. در این روش برش پوستی روی کلوملا (دیواره بین دو سوراخ بینی ) ایجاد نمی شود. و تمام برش‌ها از داخل بینی داده می‌شود. مزیت این روش عدم وجود برش پوستی است و عیب آن هم عدم وجود دید مستقیم جراح به ساختار داخلی بینی است.

روش رینوپلاستی باز :

روش جدیدتر جراحی است. در این روش برش پوستی روی کلوملا داده می‌شود، پوست روی بینی کاملاً به سمت بالا رانده شده جراحی زیر دید مستقیم صورت می‌گیرد. عیب این روش نیاز به برش پوستی کلوملا و تورم بیشتر پس از جراحی نسبت به روش بسته است ولی دید مستقیم جراح حین جراحی، کمک زیاد به حصول نتیجه قابل پیش بینی‌تر می‌نمایدو اصلاح غیر قرینگی ها و کجی بینی برای جراح راحت تر و امکان پذیر تر خواهد بود . ویژگی مهم در رینوپلاستی جراحی زیبایی بینی با حفظ عملکرد تنفسی همراه می‌باشد، بدین معنی که نه تنها تنفس بیمار پس از جراحی دچار مشکل نمی‌شود، بلکه در صورت وجود مشکل تنفسی، بهبودی تنفس نیز حاصل می‌گردد. عدم نیاز به قرار دادن تامپون بینی که در اکثر موارد با گرفتگی کامل بینی و خشکی دهان و نیز درد شدید هنگام خارج کردن آن همراه است. بینی متناسب با سایر اجزای صورت و کاملاً طبیعی جراحی می‌شود و ظاهر بینی عمل شده را ندارد. مقدار کبودی و تورم به حداقل رسیده لذا، بیمار سریع تر فعالیت‌های اجتماعی خود را از سر می‌گیرد. در جراحی زیبائی بینی که برای بهبود شکل ظاهری بینی انجام می‌شود، بخش‌های خاصی از بینی (استخوان و غضروف) تغییر داده می‌شوند تا هماهنگی بیشتری با سایر اجزای صورت برقرار گردد. برای این کار می‌توان از برش‌های جراحی بسیار کوچکی در داخل بینی استفاده کرد (رینوپلاستی بسته) و یا اینکه علاوه بر برش‌های فوق از برش کوچکی در دیواره بین سوراخ‌های بینی استفاده کرد.

جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی یکی از پرطرفدارترین عمل های زیبایی است. ایران قطب عمل زیبایی خاورمیانه و یکی از بهترین کشورها در حوزه عمل های زیبایی می باشد. این عمل در حال حاضر با قیمت های مختلف در نقاط مختلف انجام می شود. عوامل متعددی در هزینه عمل جراحی بینی موثر می باشد که در ادامه به بررسی این روش ها پرداخته خواهد شد

میزان تخصص جراح بینی

میزان تخصص جراح بینی یکی از عوامل تأثیرگذار بر هزینه عمل زیبایی بینی می باشد؛ البته این موضوع به این معنا نیست که هزینه بالای عمل، نشان دهنده زبردست بودن جراح و یا هزینه پایین عمل، نشان دهنده کاهش کیفیت کار جراح بینی است؛ بنابراین لازم است فرد قبل از انجام عمل زیبایی بینی تحقیقات کاملی انجام دهد و عکس های قبل و بعد از عمل بیماران پزشک مد نظر را بررسی و سپس در صورت رضایت از کیفیت کار پزشک، در مورد هزینه و جزئیات جراحی سؤالات خود را مطرح نماید.

مشاوره قبل جراحی رایگان

معاینه و چک آپ های بعد جراحی رایگان

هزینه جانبی آزمایشات و دارو به عهده بیمار

مشاوره قبل جراحی رایگان

معاینه و چک آپ های بعد جراحی رایگان

هزینه جانبی آزمایشات و دارو به عهده بیمار

معرفی پزشک در صفحه اصلی وبسایت

حداکثر پذیرش کلی تبلیغ در صفحه ۶ عدد است

تعداد بازید صفحه اصلی حداقل ماهانه ۱۵۰ هزار نفر می باشد

دکتر علی ملک زاده

بیوگرافی

دکتر علی ملک زاده فارق التحصیل از کانادا و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان پزشک متبحر با رزومه طلایی در انجام عمل زیبایی بینی می باشد، دکتر علی ملک زاده در سال ۱۳۵۶ در کرمان متولد شدند و تحصیلات مقدماتی را در کرمان گذرانده و مدرک پزشکی عمومی خود را طی سال های ۱۳۷۵ الی ۱۳۸۲ در دانشگاه علوم پزشکی کرمان اخذ کرده و پس از آن به کشور کانادا مهاجرت نموده و مدارک پزشکی عمومی و تخصصی خود را در کانادا به تایید رسانده

دکتر زیبایی نخستین و بزرگترین مجموعه برندینگ در حوزه ارائه خدمات جراحی های زیبایی می باشد این مجموعه متشکل از متبحر ترین جراحان زیبایی پلاستیک و متخصصان پوست و مو و گوش حلق بینی ایران است دکتر زیبایی در سراسر ایران نمایندگی و مراکز زیبایی و کلینیک های طرف قرارداد و همکاری دارد. به جهت سهولت شما مردم عزیز در شناخت جراحان حوزه زیبایی این مجموعه بانک اطلاعاتی جامع از تمامی جراحان زیبایی ایران در اختیار شما قرار داده است همچنین میتوانید با مشاهده داروخانه زیبایی دکتر زیبایی ضمن خرید آنلاین محصولات زیبایی و مراقبتی و تجهیزات جراحی های زیبایی از امکان ارسال رایگان به سراسر ایران برخوردار شوید در جهت رفاه حال شما عزیزان تمامی مشاوره های حضوری با جراحان و مشاوره های تلفنی رایگان می باشد و تمامی اقشار جامعه فرصت بهره بری از خدمات دکتر زیبایی را دارند.

♦ عمل بینی

♦ کاشت مو

♦ پروتز سینه

♦ پروتز باسن

♦ لیپوساکشن

♦ عمل زیبایی واژن

Want an easier way to login?

Get a magic link sent to your email that will sign you in instantly!

Email Magic Link

Login with username and password

Login with a Magic Link

زحمت حضور در صف های طولانی نوبت و هزینه رفت و آمد را به حداقل برسانید

در هر زمان از شبانه روز، حتی ایام تعطیل به طور مستقیم با پزشکان گفتگو کنید

پزشکان تضمین شده ما تا دریافت کامل پاسخ،شما را همراهی میکنند

برای گفت و گو بهتر و راحت تر،مستندات پزشکی و تصاویر آزمایشات خود را آنلاین ارسال کنید

نگران نباشید! بدون انتظار برای مراجعه حضوری، همزمان با چند پزشک متخصص مشورت کنید

مشاوره زیبایی بینی

در صورت نارضایتی از مشاوره، هزینه شما پس از بررسی به طور کامل بازگردانده میشود

منتظر زمان مناسب تا مراجعه به پزشک نباشید، هر زمان که نیاز داشتید سوالتان را از متخصصان بپرسید

آنچه شما درباره مشاوره آنلاین گفته اید

اگر در خصوص مسائلی همچون 

دارید، می توانید دغدغه های خود را از متخصصین این حوزه به صورت آنلاین بپرسید.

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق به شرکت دانش بنیان نوین فناوران همراه ساینا می باشد.

مشاوره برای جراحی زیبایی بینی

در مرحله اول پس از تحقیق کافی، برای قرار ویزیت و مشاوره برای جراحی زیبایی بینی با یک جراح پلاستیک دارای بورد فوق تخصصی و مورد تائید انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران و یا یک متخصص گوش و حلق و بینی برنامه‌ریزی می‌کنید.

انتخاب درست جراحتان و امکان برقراری ارتباط درست برای رسیدن به هدف‌هایتان از انجام عمل حیاتی است؛ و این خیلی مهم است که برای خاطر خودتان هم که شده در طول این مشاوره کاملاً صادق باشید.

شما در این جلسه فرصت آن را خواهید داشت تا اهداف و انتظاراتتان را از عمل توضیح بدهید و در مقابل جراح پلاستیک آنچه را که واقعاً می‌توان از عمل به دست آورد و همین‌طور برنامه درمانی و روش پیشنهادی‌اش برای مورد شما را شرح و ارائه خواهد داد.

هر بیماری با دیگری فرق دارد و جراحتان آن تکنیک جراحی و برنامه درمانی مناسب برای شما را انتخاب خواهد کرد.

مشاوره زیبایی بینی

 

 

۱-شرح‌حال دقیق از سابقه طبی، سابقه هرگونه عمل یا بیماری در گذشته و یا مصرف فعلی داروها، ویتامین‌ها، مکمل‌های گیاهی، الکل، سیگار و مواد مخدر و آستروئیدها را ارائه می‌دهید.

۲-از شما پرسیده می‌شود که بینی یا ظاهر ایده آل‌تان را توضیح دهید و اگر می‌توانید عکس یا تصویری را که از صورتی که دوست دارید با خود می‌آورید تا نشان دهید.

۳-از جراحتان انتظار دارید که یک معاینه فیزیکی کامل با تأکید بر ناحیه صورت و بینی از شما به عمل آورد.

۴-جراح زیبایی بینی یک معاینه کامل از داخل بینی‌تان برای ارزیابی وضعیت تیغه بینی، شاخک‌ها و مخاط آن به‌عمل خواهد آورد.

۵-جراح شما را کمک خواهد کرد تا دقیقاً بهترین عمل جراحی یا ترکیبی از اعمال جراحی را که بیشترین کمک ممکن را به شما برای رسیدن به انتظارات معقولتان می‌کند، انتخاب نمایید.

۶-آماده بحث در مورد نوع بیهوشی موردنظر و مسائل مربوط به آن با جراحتان باشید.

۷-آماده پرسیدن و شنیدن توضیحات جراح درباره عوارض و خطرات احتمالی پس از عمل بینی باشید.

۸-جراح سپس راهنمایی‌های لازم را برای آماده شدن مناسب قبل از عمل مثل عادات غذا خوردن، نوشیدن و مصرف داروها و ویتامین‌ها ارائه می‌نماید.

۹-سیگاری‌ها باید یک ماه قبل از عمل و یک ماه پس از عمل بینی از مصرف سیگار پرهیز نماید چراکه سیگار کشیدن روند ترمیم زخم را مختل می‌کند.

۱۰-به شما توضیح داده خواهد شد که از مصرف داروهایی مثل آسپرین، داروهای ضدالتهابی، سیر، مکمل‌های گیاهی و ویتامین E دو هفته قبل از عمل بینی پرهیز نمایید.

۱۱-معمولاً فتوگرافی هایی برای ثبت در پرونده‌تان  در زمان مشاوره برای جراحی زیبایی بینی ،درخواست می‌شود.

پس از جراحی بینی و در اثر خونریزی‌های…

شاید یکی از گیج کننده ترین مسایل برای…

به نظر ما هیچ چیز درمورد رینوپلاستی مردان…

این مفهوم که به معنی اصلاح عملکرد تنفسی…

مرسی از راهنمایی تان

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وبسایت

دیدگاه

مشاوره زیبایی بینی
مشاوره زیبایی بینی
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *