مشاوره زیبایی مردان

 
helpkade
مشاوره زیبایی مردان
مشاوره زیبایی مردان

گــروه خاصی از مردها وجود دارند که خانم ها به هیچ وجه نمـی تـوانند از آنها اجتناب کنند و این امر هیچ ارتباطی به چهره های جذاب و یا تناسب اندام آنها ندارد.این دسته از مردان افرادی هستند که به نظافت خود اهمیت می دهند تا ظاهری زیبا و شخصیتی مورد پسند داشته باشند .

نظافت از اجزای اصلی موفقیت در زندگی زناشویی است و مردانی که نظافت را رعایت می کنند از لحاظ جنسی جذاب تر خواهند بودو بیشتر مورد توجه همسرشان قرار می گیرند. در این مطلب از نمناک به چند نکته اصلی در مورد نظافت، سلامتی و زیبایی مردان اشاره می کنیم ، پس با ما همراه شوید.

دندان های مرواریدوار و لبخند زیبا

لبخند زیبا، یکی از جنبه های مهم ارتباطات غیر کلامی و ابزار خوبی برای نشان دادن شادی و عاطفه به دیگران است.سلامت دندان ها و لثه ها،موجب می شود که لبخند زیباتری داشته باشیم و اعتماد به نفسمان بالاتر برود . یکی از فاکتورهای زیبایی داشتن دندان های سفید و سالم است ،حفظ سلامت دندان ها و لثه ها، اصلا کار سختی نیست.مشاوره زیبایی مردان

از جمله ضروریات حفظ زیبایی و نظافت در مردان داشتن ناخن های آراسته و زیبا است ، داشتن دست و پای زیبا فقط مخصوص خانم ها نیست . مردان نیز باید برای حفظ زیبایی دست و پای خود را تمیز و ناخن را سوهان بزنند و برای جلوگیری از بوی بد پا قبل از پوشیدن کفش از پودرهای بوگیر پا استفاده کنند.

مراقبت از پوست صورت

مراقبت از پوست صورت جزو اصلی ترین کارهایی است که برای سلامتی و زیبایی باید در نظر گرفت و این مقوله تنها به زنان مربوط نمی شود و مردان نیز باید ز پوست خود مراقبت کنند .

از بین بردن بوی بد دهان

رعایت بهداشت دهان و دندان از اهمیت بالایی برخوردار است و چیزی بدتر از بوی بد دهان نیست . رعایت نکردن بهداشت دهان و دندان و بوی بد دهان در مردان باعث می شود که زیبایی چهره آن ها به خطر افتد و هیچ زنی جذب آنان نشود.

از بین بردن بوی بد بدن

بوی بد بدن نیز مانند بوی دهان از جمله مواردی است که موجب کاهش جذابیت مردان می شود . برای اینکه بوی بد بدن را از بین ببریم باید کارهای زیر را انجام دهیم.

زیبایی موها از جمله مواردی است که باعث زیبایی افراد می شود و باید در تمیزی و آراسته بودن آن دقت کرد . برخی از مردان موهای کم پشتی دارند و کارهایی انجام می دهند که جالب نیست و باعث می شود موهایشان نا زیبا دیده شود.

اگر موهای کم پشتی دارید، واقعیت را بپذیرید و آن را کوتاه نگه دارید و از شانه کردن موها به سمت مخالف بپرهیزید و یا تمامی آنها را بتراشید.

رژیم غذایی

داشتن یک رژیم غذایی متعادل و سالم و ورزش از مهم ترین موضوعات برای زیبایی به شمار می رود . برای داشتن یک رژیم غذایی متعادل از مصرف فست فود و غذاهای فراوری شده بپرهیزید .در برنامه غذایی تان مقدار کافی سبزی و میوه را بگنجانید.

اصلاح صورت

اصلاح کردن صورت از مواردی است که باعث زیبایی مردان می شود و همه مردان تا حدودی با این کار آشنا هستند . صورت پر مو ، زیبایی و جذابیت را از مردان دور میکند و باعث می شو آن ها تمیز به نظر نرسند . برای اصلاح صورت به این موارد توجه کنید:

اولین چیزی که توجه دیگران را به خود جلب می کنند چشم ها هستند هر چند نمی توانید ظاهر چشم خود را عوض کنید اما می توانید چین و چروک اطراف آن را برطرف سازید تا جوانتر و زیباتر به نظر برسید.

لباس های جذاب

نوع لباس پوشیدن و تمیزی آن در جذابیت مردان بسیار موثر است. این موارد را رعایت کنید تا همیشه جذاب به نظر برسید:

 



اسرار زیبایی فقط مختص خانم ها نیست متعلق به آقایان نیز می باشد

 

در ذيل نکاتی چند که لازم است آقايان برای حفاظت از پوستشان بدانند آورده شده است:مشاوره زیبایی مردان

1- هر روز صبح صورت تان را با پاک کننده ای غیر صابونی بشویید.اغلب مردها صورت شان را پس از بیدار شدن از خواب شبانه می شویند. در طول شب سلول های پوستی شروع به بازسازی می کنند و سلول های مرده و چربی روی پوست باقی می ماند. پوست برای نفس کشیدن نیاز به فضا دارد، فضایی عاری از سلول های چرب و مرده. از همین رو زدودن این سلول های مزاحم برای تنفس پوست حیاتی است. برای شست و شو از پاک کننده های مرطوب استفاده کنید و آن را با آب ولرم از روی صورت تان پاک و برای خشک کردن صورت خیس نیز از یک حوله نرم استفاده کنید.2- هميشه پوست را پاکيزه نگه داريد:پوست مردان تقريبا” 15 درصد چربتر از پوست زنان و به طورمشخصی از منافذ بزرگتری برخوردار است واين بدين معنی است که سريعتر و بيشتر آلوده می شود، بنابراين خيلی مهم نيست که يک مرد چه نوع پوستی دارد بلکه تميز نگه داشتن آن اهميت بسزايی در خوش چهره و جوان نمودن شخص دارد.محصولات پاک کننده بايد تا حد امکان فاقد مواد شيميایی باشند. صابون های دئودورانت نبايد برای صورت استفاده شوند. يک ساينده يا اسکرآب برای سلامتی پوست (بخصوص مردان) اساسی است چون سلول های مرده را برمی دارد و سطح صورت را نرم می کند و اين عمل سايندگی را بايد بدون اينکه باعث آسیب رساندن به پوست شود، انجام می دهد.هميشه بعد از اصلاح و تميز نمودن از يک مرطوب کننده سبک بخصوص در نواحی گردن استفاده کنيد. ويتامين E خالص يا روغن آلوئه ورا مرطوب کننده های بسيارخوبی اند که به شکل مايع در دسترس هستند يا اگر به شکل کپسول اند، می توانيد يک کپسول آن را بشکنيد و روغن آن را مستقيما” روی پوست بماليد. به خاطرداشته باشيد رطوبت در نواحی حساس پوست (بخصوص در نواحی زير چشم) خيلی مهم است. در اين ناحيه به هيچ وجه چربی ترشح نمی شود و جایی است که گذشت سن را نشان می دهد.3- اگر ریش تراش ارزان قیمت و کند دارید همین الان آن را به سطل زباله بیاندازید.اکثر مردها به طور میانگین پنج بار در هفته اصلاح می کنند. تیغ با کیفیت علاوه بر این که طول عمر بیشتری دارد، صورت را نمی خراشد. تیغی را برای اصلاح انتخاب کنید که متناسب با حساسیت پوست و درشتی تارهای ریش تان باشد.4- هیچ گاه بدون ژل یا کف اصلاح نکنید.

برای اصلاح صورت به رطوب نیاز دارید. پوست خشک به سرعت خراشیده و زخم می شود. 5- پس از اصلاح ریش با پوست صورت تان دوست باشید.

اصلاح صورت باعث از بین رفتن لایه رویی پوست می شود. برای مرطوب کردن پوست و بازسازی این لایه از افتر شیو استفاده کنید.6- هرگز خانه را بدون استعمال کرم ضد آفتاب ترک نکنید.مصرف کرم ها یا لوسیون های ضد آفتاب را فراموش نکنید زیرا که مهم ترین و بزرگ ترین محصولات در زمینه ی زیبایی پوست می باشند بخصوص که بیشتر آقایان ساعت های زیادی در طول روز در معرض آفتاب قرار می گیرند.بهترین کرم ضد آفتاب برای آقایان، کرمی حاوی مرطوب کننده با اس پی اف ۳۰ درصد است. مردانی که از کرم ضد آفتاب استفاده نمی کنند، خود را در معرض خطر صدمات ناشی از نور آفتاب قرار می دهند.گردآوری:بخش آرایش و زیبایی بیتوتهمنابع:

salamat.ir

 

رازهای زیبایی

ثبت نام دوره اموزش ماساژ کلاسیک و درمانی

سم زدایی بدن از مواد مخدر، سیگار و الکل

سفارش دیزاین خاص و فوق حرفه ای گل طبیعی

پک فوق العاده محصولات بهداشتی آقایان

درخواست وکیل طلاق و مشاوره تلفنی رایگان

تکنیک های افزایش فروش اینترنتی

پیج اینستاگرامتو پر فروش کن

ایمپلنت دیجیتال وبدون درد/02166400484

راه و رسم داشتن زندگی زناشویی بدون تنش

بهبود سطح زندگی و میزان رضایتمندی

کاشت دندان بدون جراحی و خونریزی

خرید گیفت کارت

یک شنیون کار حرفه‌ای با درآمد رویایی شوید!

دریافت بی قید و شرط اقامت دائم ترکیه

Makan Inc.‎| All Rights Reserved – © 2013 – 2020

مردان جوان در ابتدای راه زندگی هستند و توجه بیشتری به زیبایی و آراستگی خود دارند، اما بهتر است مردان هم مانند بانوان، قوانین خاصی را برای تضمین زیبایی و آراستگی خود در نظر داشته باشند. در ادامه با هم به ۱۲ قانونی اشاره خواهیم کرد که هر مرد جوانی برای آراستگی و زیبایی باید رعایت کند.

در همین ابتدا باید برای شما بگوییم که خبرهای خوب و خبرهای بدی در راه است؛ خبر خوب اینکه در حال حاضر مو و پوست شما در بهترین حالت خود قرار دارند. روزگار هنوز گرد پیری را روی پوست و موهای شما نریخته است و پوست و موی شما در اوج شادابی و طراوت است.

و اما خبر بد…

اگر از هم‌اکنون به فکر آراستگی موی خود نباشید در ۱۰ تا ۲۰ سال آینده با مشکل روبرو خواهید شد. چرا که حالت موهای شما از هم اکنون شکل می‌گیرد و تبدیل به عادت می‌شود، در نتیجه بهتر است از هم اکنون قوانین خاصی را برای اصلاح و آراستگی موها و چهره خود رعایت کنید.

به همین منظور در ادامه با هم به ۱۲ قانون اشاره می‌کنیم که پوست و موهای شما را به بهترین شکل ممکن در آینده حفظ می‌کند.مشاوره زیبایی مردان

مهم نیست که در گرمای سوزان تابستان هستید یا سرمای سخت زمستان را تجربه می‌کنید، چرا که پرتوهای مضر خورشید در هر فصلی راه خود را به پوست جوان و شاداب شما پیدا می‌کنند. به این ترتیب پیشنهاد می‌کنیم از همین ابتدای جوانی به استفاده از کرم‌های ضدآفتاب عادت کنید و هر روز قبل از خروج از منزل ضدآفتاب بزنید

اگر به آبرسانی پوست خود نیز اهمیت می‌دهید کرم‌های ضدآفتابی در بازار موجود است که خاصیت مرطوب کنندگی دارند، در نتیجه با خرید این کرم‌ها عملاً با یک تیر دو نشان زده‌اید و در کنار محافظت پوست خود در برابر نور خورشید، فرآیند آبرسانی آن را نیز انجام داده‌اید.

تاکنون به این نکته فکر کرده‌اید که هر روز صبح، تیغ تیز و بُرنده را روی پوست نازنین خود می‌کشید و تارهای ریش‌‌و‌سبیل را از ته می‌تراشید؟ به نظر شما این کار در دراز مدت آسیبی به پوست شما نمی‌رساند؟

خوشبختانه می‌توان با انجام مواردی که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد عوارض تیغ‌زدن صورت را کاهش داد. برای نمونه می‌توانید از تیغ نو و تیز استفاده کنید تا اصطکاک کمتری روی پوست شما ایجاد شود، استفاده از کرم‌های قبل از اصلاح و کرم‌های پس از اصلاح بدون الکل نیز گزینه مناسبی برای شما است.

تکنیک جالب دیگری که در حین اصلاح صدمه کمتری به پوست وارد می‌کند، آرام اصلاح کردن است، به این ترتیب در حین اصلاح با آرامی و متانت تیغ را روی پوست بکشید. البته باید اعتراف کرد که آرام اصلاح کردن ممکن است حوصله شما را سر ببرد، اما به این فکر کنید که این کار صدمه‌ کمتری به پوست جوان شما وارد می‌کند.

بیشتر ببینید: راهنمای اصلاح و مراقبت از ریش

کاملاً مشخص است که شما در اوج جوانی هستید و چین‌وچروک‌ها راه خود را به پوست جوان و شاداب صورت شما باز نکرده‌اند. اما چرخ گردون برای شما داستانی تلخ در آستین دارد و تا چشم بهم بزنید، متوجه خواهید شد که چین‌و‌چروک‌ها راه خود را به صورت شما پیدا کرده‌اند. به این ترتیب برای اینکه جلوی چین‌و‌چروک‌های صورت را بگیرید یا دست‌کم این کار را چندین سال به عقب بیاندازید پیشنهاد می‌کنیم علاج واقعه را قبل از وقوع انجام دهید و از هم اکنون با کمک کرم‌های مرطوب کننده، کرم‌های چشم و ماسک‌های صورت به جنگ پیری بروید.

دهان شما بیشتر از آنچه فکر کنید در زیبایی و آراستگی شما تاثیر دارد. به این ترتیب دهان‌شویه‌ها، مسواک زبان و مسواک دندان را بعد از هر وعده غذایی فراموش نکنید. در این بین از سلامت لب‌های خود نیز غافل نشوید. بانوان و دختران اهمیت زیادی به لب‌های خود می‌دهند اما شما به عنوان یک مرد جوان احتمال دارد از سلامت لب‌های خود غافل شوید. پیشنهاد می‌کنیم با کمک بالم‌هایی که پوست لب را از نور خورشید محفوظ نگه می‌دارند از لب‌های خود در برابر نور خورشید و خشکی محافظت کنید.

گاهی اوقات مردان جوان بیش از اندازه مو دارند، این موها در قسمت پشت، بینی و گوش بیشتر به چشم می‌خورند. از آنجایی که این موها در صورت بلند شدن ظاهر خوبی را در ذهن تداعی نمی‌کنند پیشنهاد می‌کنیم موهای ناخواسته‌ای را که در این قسمت‌ها وجود دارد اصلاح کنید.

مدل‌های مختلفی برای موهای مردان جوان وجود دارد، این مدل‌های مو گاهی اوقات واقعاً‌ زیبا نیستند، اما از طرف دیگر، بعضی مواقع نیز مدل‌های موی زیبایی را برای مردان جوان شاهد هستیم. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم با مراجعه به یک آرایشگاه مردانه متخصص که به خوبی از اصلاح مدل‌های مختلف مو بر می‌آید، موهای خود را با مدلی برازنده و شایسته یک مرد جوان اصلاح کنید.

بیشتر ببینید: آموزش کوتاهی مو ویژه آقایان خوشتیپ

مردان جوان زیادی را سراغ داریم که به فکر سلامت پوست صورت خود هستند و ترکیبات مختلفی را برای شاداب نگه داشتن چهره خود استفاده می‌کنند اما در بیشتر مواقع این مردان از رسیدگی به پوست سایر قسمت‌های بدن غافل هستند

از آنجایی که پوست دست و پاهای آقایان در حین کار بیشتر در معرض عارضه‌های پوستی و خشک شدن قرار دارد، توصیه می‌کنیم از همین ابتدای جوانی سلامت و شادابی پوست پا و دست‌های خود را با کرم‌های مرطوب کننده و سایر محصولاتی که برای این کار وجود دارد تضمین کنید.

جوانی دوران تحرک و نشاط است، در نتیجه پس از ورزش یا تحرک حتما حمام می‌کنید و در نتیجه حوله‌های شما زیاد استفاده می‌شود. اما از این نکته غافل نشوید به هر اندازه‌ هم که مراقب بهداشت باشید باز هم حوله‌ها بیشتر در معرض آلودگی هستند.

این قانون برای رویه لحاف، تشک و متکایی که می‌خوابید نیز صدق می‌کند. در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم هفته‌ای‌ یک بار حوله و روتختی و روبالشتی خود را بشویید یا تعویض کنید تا در معرض بیماری‌های پوستی قرار نگیرید.

خرید محصولات باکیفیت قانونی است که تقریباً در تمامی خرید‌ها باید رعایت شود اما وقتی صحبت از رسیدگی به پوست مطرح است این قانون اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. به این ترتیب فریب تبلیغات غیرواقعی را نخورید و محصولات بهداشتی پوست خود را از مراکز معتبر خریداری کنید. باور کنید ارمغان جوانی که به شما هدیه شده بیشتر از آنچه فکرش را بکنید ارزش دارد.

دوران جوانی دوران بیدار ماندن تا نیمه شب و خوشگذارنی‌های بیرون از منزل است، اما جالب است بدانید غذایی که میل می‌کنید تاثیر زیادی در ظاهر و زیبایی چهره شما دارد. با این حساب با حفظ یک رژیم‌غذایی سالم و پرانرژی، ظاهر شاداب و جوان خود را همیشه حفظ کنید.

حتما شما هم به خوبی می‌دانید که ورزش کردن برای سلامت قلب مفید است، بدون شک به عنوان یک مرد جوان، به خوبی می‌دانید که ورزش کردن عضله‌ها را نیز تقویت کرده و متناسب می‌کند. اما احتمال زیادی دارد که ندانید ورزش کردن باعث زیبایی چهره و موهای شما نیز خواهد شد.

ورزش‌های پرتحرک باعث می‌شوند اکسیژن در سراسر پوست شما پخش شود، فرآیند تولید کلاژن در سطح پوست نیز که یکی از مهم‌ترین دلایل جوانی پوست است نیاز زیادی به اکسیژن دارد، در نتیجه ورزش کردن به صورت غیر مستقیم به زیبایی و شادابی پوست و مو کمک زیادی می‌کند.

جوانی فایده‌های زیادی دارد، اما یک مرد جوان در جامعه امروزی با هزار و یک اما و اگر روبه‌رو است و برای ساخت آینده خود دغدغه‌های زیادی دارد. این فشارهای روحی و روانی باعث افزایش استرس خواهد شد. استرس نیز عارضه‌های پوستی مختلفی مانند چربی، التهاب و برافروختگی پوست را به دنبال دارد. در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم زندگی را زیاد سخت نگیرید و با دور کردن دلایل استرس، شادابی و جوانی پوست خود را تضمین کنید.

خیلی خوب ممنونم

ثبت دیدگاه شما صرف نظر از پاسخگویی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام و نام خانوادگی *

آدرس ایمیل *

وبسایت/وبلاگ

هنگامی که به دیدگاه من پاسخ داده شد، مرا از طریق ایمیل باخبر کن.

متن دیدگاه

You may use these HTML tags and attributes:


مشاوره زیبایی مردان


Special Price

‎56,500 تومان


Regular Price:

‎69,000 تومان


Special Price

‎18,800 تومان


Regular Price:

‎23,000 تومان


Special Price

‎18,800 تومان


Regular Price:

‎23,000 تومان


Special Price

‎49,200 تومان


Regular Price:

‎60,000 تومان


Special Price

‎65,600 تومان


Regular Price:

‎80,000 تومان

با اشتراک در خبرنامه اُردمی، از آخرین تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه، مقالات علمی در حوزه
زیبایی و
تندرستی و بسیاری مطالب دیگر مطلع شوید.

اُردمی، یک مرجع تخصصی در حوزه زیبایی و تندرستی است که می‌کوشد آگاهی و شناخت شما
را
نسبت به
کلیه نکات و ملاحظات مربوط به انتخاب، خرید و مصرف محصولات آرایشی و بهداشتی افزایش
دهد؛ تا
بتوانید هر چه بیشتر تاثیر مطلوب آن‌ها را احساس کنید.
بیشتر بخوانید

میل به داشتن چهره زیبا و یا رفع عیوب احتمالی در صورت براي مردان و زنان بسيار مهم و امري طبيعي است

به طوريكه يك چهره زيبا و دلخواه شخص ,در بالا بردن اعتماد به نفس و بهبود روابط اجتماعي او بسيار اثرگذار بوده و اين امر غيرقابل اجتناب است.

امروزه با استفاده از تکنیک های نوین در علم زيبايي می توان زیبایی های یک فرد را نمایان ساخت به نحوی که ظاهر کاملا طبیعی باشد.

این امر مستقیما به تجربه پزشک ..دید زیبایی شناسی....و تشخیص علمی و دانش وی دارد

 

مشاوره زیبایی مردان

 در جلسه مشاوره ...صورت آنالیز و بررسی می شود و با در نظر گرفتن سن ,موقعیت اجتماعی ,سلیقه شخصی و خواسته مراجعه کننده ... تصمیم گرفته می شود که چه پلان درمانی برای شخص در نظر گرفته شود . مهمترین نکته ,اعمال نظر پزشک بر تصمیم نهایی فرد است و چنانچه روشی که شما خواستار آن هستید مناسب نباشد یا به صورت شما ظاهر بهتری نبخشد, پزشک  این را به شما اعلام نماید

من شخصا در مشاوره اولیه ,ابتدا از مراجعین خود می خواهم تا خواسته های خود را برایم تشریح کنند و قسمت هایی از چهره که در آن عیبی می بینند یا تمایل دارند که نسبت به زیباتر شدن آن قسمت اقدام نمایند را با من در میان بگذارند  و بعد از معاینه نظرات خودم و مواردی که برای زیباتر شدن فرد لازم است را اعلام می کنم  در این معاینه وضعیت کلی و ظاهری صورت  آنالیز می شود :

 

پوست   که ویترین صورت شماست و هر چقدر زیبا باشید بدون داشتن پوستی شفاف و سالم ,زیبایی نمایان نمی شود 

بافت چربی زیر پوست     که با افزایش سن و برخی علل دیگر ممکن است تحلیل رود و در ظاهر فرد تغییراتی ایجاد کند  مانند خطوط عمیق ,افتادگی یا تحلیل رفتن گونه ها ,لب ,چانه ,شقیقه ها و تغییر در فرم فک      

عضلات صورت واستخوان ها   

+  در روشی که انتخاب می شود باید هماهنگي  اجزاي صورت ازجمله بيني ,چشم ها ,

لبها و گونه ها و فاصله ,زاویه و هماهنگی و هارمونی آن ها با هم در نظر گرفته شود   +  اگر سابقه بیماری خاصی دارید ممکن است انجام برخی خدمات زیبایی برای شما خطرساز باشد که در این صورت باید حتما پزشک خود را مطلع سازید+  در مشاوره اولیه، همه چیز را با دقت و به طور کامل از پزشکتان بپرسید. ومطمئن شوید که از همه عوارض و خطرات احتمالی آن روش آگاهی دارید .همچنین  روش انجام تکنیک انتخابی و نیز نوع

مواد مصرفی برای شما تشریح می شود. به این ترتیب می توانید درست تصمیم بگیرید .و در صورتی اقدام نمایید که کاملا به نظرات و تبحر پزشکتان اعتماد و اطمینان داشته باشید تا بعد پشیمان نشوید.

/home/clinicki/domains/clinickimia.com/public_html/

آدرس کلینیک : تهران – بلوار آیت الله کاشانی – بین اباذر و مهران پلاک 71 – ساختمان پزشکان پارسا – طبقه اول – واحد 1تلفن تماس : 44953829-021تلفن تماس : 44953830-021پیامک :10008888881357ایمیل :INFO@CLINICKIMIA.COM

از مهم ترین فاکتورهای اثرگذار بر افزایش جذابیت ظاهری و آراستگی برای مردان می توان به موهای آراسته و متناسب و پوستی سالم و متعادل اشاره کرد . این دو فاکتور تاثیر به سزایی بر زیبایی مردانه و جذابیت چهره داشته و طبق نظرسنجی ها و پژوهش های انجام شده در بین گروه های مختلف زنان مشخص شد پوست سالم یک مرد نشان دهنده ی سلامت درونی ، روحی و جسمی  اوست که بر ضمیر ناخودآگاه جنس مخالف تاثیر گذاشته و او را جذب می کند به این ترتیب راهکارهای افزایش جذابیت برای مردان از دید آراستگی بررسی می شوند .

1- استفاده از مرطوب کننده ها : کرم ها و لوسیون های مرطوب کننده پوست را به نحو اثربخشی تغذیه می کند به این معنی که یک مرطوب کننده غذای پوست است و با ایجاد تعادل در ph پوست ، از التهاب های آن کاسته و ظاهر چهره را شاداب نمایش می دهد .

2- یکی از موارد اثرگذار بر پررنگ شدن چین و چروک صورت و از دست رفتن قوام پوست ، اشعه ماورا بنفش آفتاب است که به کمک کرم های ضد آفتاب بی رنگ یا رنگی متناسب با رنگ پوست می توان از آسیب های این اشعه بر پوست جلوگیری نمود .مشاوره زیبایی مردان

 3- هنگام دست دادن با دیگران اولین برخورد فیزیکی برقرار خواهد شد که بسیاری از اشخاص از طریق این عمل به ماهیت فرد مقابل خود پی می برند و با وی ارتباط برقرار می کنند . برای موفق بودن در این زمینه لازم است عادت کنید به طور مرتب دستان خود را با آب و صابون بشویید و بهداشت فردی را رعایت کنید پس از شستشوی دست ، مصرف کرم های مرطوب کننده در بالا رفتن طراوت آنها بسیار کمک کننده خواهد بود . کوتاه کردن مرتب ناخن ها فراموش نشود . اگر ناخن های دستتان اندکی بلند است ، زیر آنها را تمیز نگه دارید . همچنین لازم است استفاده از پودر های بوبر برای کفش ها و شستشوی منظم جوراب ها در برنامه روزمره قرار گیرد .

4- اصلاح صورت : برای محافظت از پوست و حفظ کیفیت آن به هنگام اصلاح از کرم های مخصوص ، لوسیون و یا ژل هی اصلاح کمک بگیرید . در این خصوص بهتر است تیغ هایتان تمیز نگاه داشته شوند و در صورت از دست رفتن تیزی شان آنها را به دور بیندازید . تیز بودن تیغ ها بسیار مهم است . برای از بین بردن موها تیغ ها را در جهت رشد تارهای مویی به کار بگیرید .

5- استرس و اضطراب بی جا مخرب است . استرسی که کنترل نشود ، پوست ها را حساس کرده و موجب بروز آکنه یا جوش می شود علاوه بر این موارد مشکلات دیگری برای پوست ها ایجاد خواهد شد . پس توصیه می شود از همین حالا برای یادگیری کنترل استرس آموزش دیده و تمرین کنید .

با تشکر مدیریت سایت کلینیک زیبایی کیمیا.

کانال تلگرام ما رو از دست ندید! برای اطلاع از جدیدترین تخفیفات و دریافت مطالب در مورد جدیدترین متدهای زیبایی و مشاوره رایگان زیبایی در کانال عضو شوید.

مهمان عزیز! برای مشاوره رایگان زیبایی تماس بگیر!.
۲۸۴۲۴۱۰۳


شروع موضوع توسط anahel ‏30/12/17 در انجمن عمل بینی-جراحی بینی

نام های کاربری را بواسطه کاما"،" از هم جدا کنید.

گــروه خاصی از مردها وجود دارند که خانم ها به هیچ وجه نمـی تـوانند از آنها اجتناب کنند و این امر هیچ ارتباطی به چهره های جذاب و یا تناسب اندام آنها ندارد.این دسته از مردان افرادی هستند که به نظافت خود اهمیت می دهند تا ظاهری زیبا و شخصیتی مورد پسند داشته باشند .

نظافت از اجزای اصلی موفقیت در زندگی زناشویی است و مردانی که نظافت را رعایت می کنند از لحاظ جنسی جذاب تر خواهند بودو بیشتر مورد توجه همسرشان قرار می گیرند.

۱- هر روز صبح صورت تان را با پاک کننده ای غیر صابونی بشویید.

اغلب مردها صورت شان را پس از بیدار شدن از خواب شبانه می شویند. در طول شب سلول های پوستی شروع به بازسازی می کنند و سلول های مرده و چربی روی پوست باقی می ماند. پوست برای نفس کشیدن نیاز به فضا دارد، فضایی عاری از سلول های چرب و مرده. از همین رو زدودن این سلول های مزاحم برای تنفس پوست حیاتی است. برای شست و شو از پاک کننده های مرطوب استفاده کنید و آن را با آب ولرم از روی صورت تان پاک و برای خشک کردن صورت خیس نیز از یک حوله نرم استفاده کنید.

۲- همیشه پوست را پاکیزه نگه دارید:

مشاوره زیبایی مردان

پوست مردان تقریبا” ۱۵ درصد چربتر از پوست زنان و به طورمشخصی از منافذ بزرگتری برخوردار است واین بدین معنی است که سریعتر و بیشتر آلوده می شود، بنابراین خیلی مهم نیست که یک مرد چه نوع پوستی دارد بلکه تمیز نگه داشتن آن اهمیت بسزایی در خوش چهره و جوان نمودن شخص دارد.

محصولات پاک کننده باید تا حد امکان فاقد مواد شیمیایی باشند. صابون های دئودورانت نباید برای صورت استفاده شوند. یک ساینده یا اسکرآب برای سلامتی پوست (بخصوص مردان) اساسی است چون سلول های مرده را برمی دارد و سطح صورت را نرم می کند و این عمل سایندگی را باید بدون اینکه باعث آسیب رساندن به پوست شود، انجام می دهد.

همیشه بعد از اصلاح و تمیز نمودن از یک مرطوب کننده سبک بخصوص در نواحی گردن استفاده کنید. ویتامین E خالص یا روغن آلوئه ورا مرطوب کننده های بسیارخوبی اند که به شکل مایع در دسترس هستند یا اگر به شکل کپسول اند، می توانید یک کپسول آن را بشکنید و روغن آن را مستقیما” روی پوست بمالید. به خاطرداشته باشید رطوبت در نواحی حساس پوست (بخصوص در نواحی زیر چشم) خیلی مهم است. در این ناحیه به هیچ وجه چربی ترشح نمی شود و جایی است که گذشت سن را نشان می دهد.

۳- اگر ریش تراش ارزان قیمت و کند دارید همین الان آن را به سطل زباله بیاندازید.

اکثر مردها به طور میانگین پنج بار در هفته اصلاح می کنند. تیغ با کیفیت علاوه بر این که طول عمر بیشتری دارد، صورت را نمی خراشد. تیغی را برای اصلاح انتخاب کنید که متناسب با حساسیت پوست و درشتی تارهای ریش تان باشد.

برای اصلاح صورت به رطوب نیاز دارید. پوست خشک به سرعت خراشیده و زخم می شود.

۵- پس از اصلاح ریش با پوست صورت تان دوست باشید.

اصلاح صورت باعث از بین رفتن لایه رویی پوست می شود. برای مرطوب کردن پوست و بازسازی این لایه از افتر شیو استفاده کنید.

۶- هرگز خانه را بدون استعمال کرم ضد آفتاب ترک نکنید.

مصرف کرم ها یا لوسیون های ضد آفتاب را فراموش نکنید زیرا که مهم ترین و بزرگ ترین محصولات در زمینه ی زیبایی پوست می باشند بخصوص که بیشتر آقایان ساعت های زیادی در طول روز در معرض آفتاب قرار می گیرند.

بهترین کرم ضد آفتاب برای آقایان، کرمی حاوی مرطوب کننده با اس پی اف ۳۰ درصد است. مردانی که از کرم ضد آفتاب استفاده نمی کنند، خود را در معرض خطر صدمات ناشی از نور آفتاب قرار می دهند.

لبخند زیبا، یکی از جنبه های مهم ارتباطات غیر کلامی و ابزار خوبی برای نشان دادن شادی و عاطفه به دیگران است.سلامت دندان ها و لثه ها،موجب می شود که لبخند زیباتری داشته باشیم و اعتماد به نفسمان بالاتر برود . یکی از فاکتورهای زیبایی داشتن دندان های سفید و سالم است ،حفظ سلامت دندان ها و لثه ها، اصلا کار سختی نیست.

یا نام متخصص را جستجو کنید

این روزها با زیاد شدن توجه افراد جامعه به ویژه خانم ها به مقوله زیبایی و تلاش برای زیباتر شدن و زیباتر ماندن، تعداد مراجعات به کلینیک های زیبایی افزایش یافته است و انجام خدمات زیبایی طرفداران زیادی پیدا کرده است.

در این نوشته سعی می کنیم به توضیحاتی کلی درباره روش ها و نحوه اثربخشی آنها بپردازیم تا با دانش بیشتر به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم.

در وهله اول لازم به ذکر است در ابتدای آشنایی با یک مرکز از قانونی بودن آن مرکز و داشتن مجوزهای معتبر از سوی سازمان بهداشت و درمان اطمینان حاصل کنید. همچنین مطمئن شوید که خدمات آن مرکز زیر نظر پزشک مجرب و متخصص انجام شود. چراکه امروزه در بسیاری از مراکز و سالن های زیبایی خدمات زیبایی به مراجعه کنندگان داده می شود که نظارت پزشک بر آنها وجود ندارد.

به طور کل خدماتی که در مراکز زیبایی ارایه می شود با تمرکز بر روی پوست ومو می باشد.مشاوره زیبایی مردان

در مبحث پوست پروسیجرهایی مختلفی انجام می شود که به مهم ترین آنها اشاره می کنیم:

 

جوانسازی پوست که با هدف بر طرف کردن آثار پیری  مثل کاهش چین و چروک کاهش افتادگی و افزایش الاستیسیته پوست انجام می شود.یکی از روش های شایع فعلی تزریق بوتاکس است که از طریق فلج کردن عضلات پر حرکت صورت مثل ناحیه پیشانی و دور چشم انجام می شود و باعث کم کردن خطوط پیشانی اخم و دور چشم می شود. نوع بوتاکس و محل صحیح تزریق آن اهمیت فراوان دارد و حتما باید توسط متخصص انجام شود.

 

روش دیگر تزریق فیلر(ژل) است که از این روش به ویژه در محل هایی که با کاهش بافت چربی همراه بوده است(مثل دور چشم) استفاده می شود. از فیلر هم چنین برای پر کردن اسکار ناشی از جای جوش و نیز برجسته کردن لب یا گونه و یا ایجاد زاویه فک هم استفاده می شود.

 

روش دیگر استفاده از دستگاه ها به ویژه انواع لیزر هاست که به علت کمتر بودن عوارض احتمالی طرفداران زیادی دارد. برای مثال استفاده از لیزر فرکشنال که با بازسازی و تحریک ساخته شدن رشته های کلاژن همراه است، سبب می شود  قوام و سفتی پوست افزایش یابد و چروک های ریز پوست از بین ‌برود. از لیزر فرکشنال امروزه به منظور پیشگیری از چین و چروک هم استفاده می گردد.

 

میکرونیدلینگ روش دیگری است که همانطور که از اسمش پیداست تعدادی سوزن بسیار ظریف و استریل با عمق و سرعت تعیین شده به‌طور همزمان وارد پوست می‌شوند. عمق و تعداد سوزن ها بسته به نوع پوست و عمق چین و چروک ها و توسط پزشک تعیین می گردد. پوست در پاسخ با تولید رشته‌های کلاژن و الاستین موجب افزایش ضخامت و کشسانی می شود. کلاژن سبب جوانی و شادابی پوست و الاستین سبب سفتی و کشسانی پوست می گردد. برطرف کردن جای اسکار پوستی نیز مقوله پرطرفدار دیگری است که در کلینیک های پوست به آن می پردازند. استفاده از فیلر به منظور پر کردن نواحی فرو رفته ناشی از آکنه، استفاده از روش های پیلینگ(لایه برداری) هم چون میکرودرم و نیز روش هایی مثل پانچ که با ایجاد برش های ریز همراه است به این منظور استفاده می شود.انتخاب روش مناسب بستگی به میزان فرورفتگی و تراکم آنها دارد.

در درمان کک و مک انواع لک و تیرگی هایی که در اثر افزایش سن نور خورشید و یا پروسه هایی همچون بارداری و .. ایجاد می شوند از روش هایی مثل میکرودرم و انواع لیزر استفاده می گردد.

 

در زمینه کارهای زیبایی که در زمینه مو انجام می شود دو هدف کلی کاهش ریزش موی سر و درمان کچلی سر و همچنین کاهش موهای زاید در نواحی دیگر بدن دنبال می شود.

برای درمان ریزش مو بعد از چک کردن اختلالاتی که ریزش مو را به دنبال دارند هم چون کم خونی یا اختلالات تیرویید و مشکلات هورمونی و عدم پاسخ به درمان دارویی استفاده از روش های تهاجمی تر مثل پی آر پی وانواع کاشت مثل اف یو پی و اف ای تی و .. استفاده می شود. در پی آر پی با سانترفیوژ خون و جدا کردن پلاکت آن و تزریق آنها به به ناحیه ایی از سر که با کاهش مو همراه است، رشد مجدد موی سر را خواهیم داشت.از آنجایی که پلاکت فاکتورهای غنی تقویت کننده مو را دارا می باشد، از این طریق، رشد مو را سرعت می بخشد.باید توجه داشت این روش زمانی کاربرد دارد که فولیکول موی فعال در آن منطقه وجود داشته باشد.زمانی که کچلی سر به خاطر عدم وجود فولیکول فعال باشد روش موثر رشد مو کاشت مو خواهد بود که مکانیسم کلی آن برداشتن فولیکول مو از ناحیه پر موی سر(بانک مو) و پیوند زدن فولیکول مو در ناحیه کم مو خواهد بود.روش های انجام آن امروزه بسیار متنوع شده است و انتخاب روش مناسب نیازمند تحقیق و مشاوره با افراد کارشناس است

در رفع موهای زاید هم ابتدا باید علت زمینه ایی با بررسی آزمایش هورمونی بررسی شود و در صورت نبودن بیماری خاص از انواع مختلف لیزر و یا ای پی ال برای رفع موهای زاید استفاده می شود.

 

دکتر افشار صدقیانلو 

دکتر رامین مصری 

دکتر رامین صراطی 

دکتر مهرداد منصوری نیا 

دکتر عارف مدرس 

دکتر حسن اسکندرنژاد 

دکتر حسین استادی سفیدان 

دکتر مرتضی یزدچی 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading...

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

مشاوره زیبایی مردان
مشاوره زیبایی مردان
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *