مشاوره كودك در كرج

 
helpkade
مشاوره كودك در كرج
مشاوره كودك در كرج

یا نام متخصص را جستجو کنید

روانشناس کیست؟

روانشناس کسی است که فرایندهای ذهنی و رفتار انسان‌ها را از طریق مشاهده، تفسیر و ثبت نحوه ارتباط افراد با یکدیگر و محیط پیرامون‌شان، بررسی می‌کند. روانشناسان سعی دارند که سلامت و رفاه ذهنی همه افراد، اعم از خانواده‌ها، گروه‌ها و جوامع مختلف را تضمین کنند.

روانشناس، یک متخصص آموزش‌دیده است که در زمینه تحقیقات، آزمایشات و رسیدگی به چالش‌های عاطفی و روانی بیماران فعالیت می‌کند. مشاور و روانشناس خوب در هر زمینه ای می تواند خدمات خود را در مراکز مشاوره، بیمارستان ها یا مطب متخصص ارائه کنند. برخی مراکز به شکل اختصاصی مرکز مشاوره ازدواج هستند.

روانشناسان خدمات متنوعی را به مردم ارائه می‌کنند:مشاوره كودك در كرج

تحصیلات و مدرک روانشناسان

اخذ مجوز کار، مستلزم داشتن مدرک دکترا (Ph.D. ،Psy.D. و Ed.D.) و گذراندن یک دوره دو ساله در یک مرکز خدمات بالینی است. روانشناسان، بیش از هر متخصص دیگری در زمینه روانشناسی و خدمات روان درمانی، تحصیل کرده و آموزش می‌بینند. دکتر روانشناس خوب می تواند با تخصص خود مسائل زیادی را حل کند.

از زیرشاخه های اصلی روانشناسی در ایران، می‏توان روانشناسی بالینی و روانشناسی عمومی و روانشناسی کودکان استثنائی را نام برد.

روانشناس بالینی

فعالیت اصلی روانشناسان بالینی شامل تست‏ های روانشناسی، ارزیابی و تشخیص مشکلات روانی، روان درمانی، تحقیق در زمینه کشف راه‌های بهبود سلامتی، تدریس و مشاوره می‌شود. روانشناسان بالینی در اماکن مختلف، از جمله بیمارستان‎ها، کلینیک‌های بهداشت روانی، مطب‌ها، مدارس ابتدایی و متوسطه، برنامه‌های توانبخشی کارکنان و شرکت‌ها فعالیت دارند. روانشناسان بالینی می‏توانند در زمینه های کودک و نوجوان و یا خانواده، آموزش‏ های تخصصی لازم را ببیند و در هر یک از این حیطه ها، تخصصا مشغول به کار درمان شوند.

سایت پزشک خوب با استفاده از بهترین روانشناس در هر شهر، مشاوره روانشناسی را برای حل معضلات و اختلالات مراجعان به کار می گیرد. در همین راستا لیست روانشناسان در هر شهر قابل مشاهده و انتخاب است.

روانشناسی کودک چیست؟

روانشناسی کودک یکی از شاخه‌های تخصصی روانشناسی بالینی است که برشکل گیری ذهنیت و رفتار کودکان از زمان تولد تا نوجوانی تمرکز دارد.

روانشناسی کودک علاوه بر چگونگی رشد کودکان از لحاظ فیزیکی بر رشد روانی، عاطفی و اجتماعی آنان نیز توجه دارد.

هدف نهایی این حوزه، بررسی عوامل متعددی است تا بتوانند نحوه تفکر و رفتار کودکان را درک کنند و از آن اطلاعات جهت بهبود مهارت والدین، آموزش و پرورش، مراقبت از کودکان، روان درمانی و سایر موارد متمرکز بر بهره‌وری کودکان استفاده کنند.

از جمله عوامل موثر در رشد روانی کودک، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سه زمینه کلی که روانشناسی بالینی در تجزیه و تحلیل روانی کودک در نظر می‌گیرد، شامل موارد زیر است:

زمینه اجتماعی

از جمله عواملی که در این حیطه بررسی می‌شوند، روابط با همسالان و بزرگسالان است که بر نحوه تفکر، یادگیری و رفتار کودکان تاثیر دارد. خانواده، مدرسه و گروه‌های هم سن‌ و سال، بخش مهمی از زمینه اجتماعی را تشکیل می‌دهند.

زمینه فرهنگی

فرهنگی که کودک در آن رشد می‌یابد، مجموعه‌ای از ارزش‌ها و آداب ‌و رسوم، اعتقادات و شیوه‌ زندگی است که بر کودک تاثیر می‌گذارد. زمینه فرهنگی می تواند از طریق ارتباط کودک با والدین، نوع آموزش‌ و پرورش و نوع مراقبت از آن تاثیرگذار باشد.

زمینه اجتماعی، اقتصادی

وضعیت اجتماعی و اقتصادی به مجموعه ای از عوامل مثل میزان تحصیلات، میزان درآمد، شغل و محل زندگی بستگی دارد.

به دنیا آمدن کودک در خانواده‌ای با وضعیت اجتماعی و اقتصادی بالا، امکان دسترسی بیشتری به فرصت‌ها را برای او فراهم می‌سازد، در حالی که کودکان درخانواده‌هایی با وضعیت اجتماعی و اقتصادی پایین، دسترسی کمتری به مراقبت‌های بهداشتی، تغذیه سالم و آموزش دارند.

نکته مهم این است که هر سه زمینه بالا به طور مداوم در حال تعامل با یکدیگر هستند.

در حالی که یک کودک ممکن است به دلیل وضعیت اجتماعی و اقتصادی پایین شانس کمتری داشته باشد، غنی سازی روابط اجتماعی و روابط فرهنگی قوی می‌تواند به اصلاح این عدم تعادل کمک کند.

روانشناس کودک چه کمکی می‌کند؟  

روانشناسان کودک، می‌تواند کودکان و والدین را در مقابله با نگرانی‌های مربوط به رشد و در زمینه تشخیص اختلالات روانشناختی دوران کودکی مانند اضطراب، افسردگی، بیش فعالی و اختلالات سلوک راهنمایی کنند.

متخصصان تلاش می‌کنند تا به کودکان در رفع مشکلات بالقوه کمک کنند و باعث شوند که آنها به نوعی رشد کنند که نتایج سالم درآینده را در پی داشته باشند.

برای مثال، روانشناسان کودک ممکن است در مورد شیوه‌های مراقبتی و تربیتی کودکان به والدین مشورت دهند و یا ممکن است مستقیماً با کودکان کار کنند تا به رشد ذهنیت‌ آنها کمک کنند.

شناخت الگوهای روانشناختی عادی و غیر عادی کودک می‌تواند به والدین کمک کند تا بدانند چگونه به بهترین نحو با آنها ارتباط برقرار کنند، و راهبردهای مقابله ای را طوری به فرزندان خود بیاموزند که بتوانند احساسات خود را مدیریت کنند و با کمک به پیشرفت فرزندان، آنها را در هر مرحله جدید از رشد، کمک کنند.

با به دست آوردن درک درستی از نحوه رشد، تفکرو رفتار فرزندان، والدین و متخصصانی که با کودکان سروکار دارند بهتر می‌توانند از کودکان مراقبت و نگهداری کنند.

دکتر سیما عسگری 

فرشته ترکاشوند 

فاطمه فروهر 

بهناز آذرپیشه 

سیامک رستمیان 

فاطمه گلستانی 

مرجان محمدی 

معصومه نصیری 

مشاوره كودك در كرج

معصومه قدیری 

محمود صداقت خواه 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

مشاوره کودک چیست ؟ واژه تربیت کودک به معنای تعلیم و تربیت کودک برای چالش های زندگی آینده اش با استفاده از اصول علمی است. والدین باید بدانند که تمامی حرکات و عملکرد های آنان در حضور کودک شکل دهنده ی قالب های رفتاری و اصول فکری کودکان می باشد. در مسیر تربیت کودک والدین با چالش های متفاوتی روبرو می شوند که باید قبل از هر چیزی احساسات خود را کنترل کنند. تا بتوانند در رویارویی با این چالش ها عملکرد بهتری داشته باشند. افزایش آگاهی در مورد اصول تربیتی فرزندان نکته ی بسیار حیاتی برای تربیت کودک می باشد. بهترین راه حل برای افزایش آگاهی استفاده از مشاوره کودک و مشاوره تربیت کودک می باشد. از آنجایی که بسیاری از شهروندان از مراکز مشاوره کودک اطلاع ندارند. در این مقاله تمامی آدرس مرکز مشاوره کودک را جمع آوری شده است.

 

 

یکی از مشکلاتی که بسیاری از شهروندان کرج با آن مواجه هستند عدم آگاهی آنان از آدرس مراکز مشاوره کودک کرج می باشد. به همین دلیل مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی سعی در جمع آوری بهترین مراکز مشاوره کودک کرج کرده است. آدرس بهترین مراکز مشاوره کودک کرج در ادامه آورده شده است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی تماس بگیرید.مشاوره كودك در كرج

 

آدرس مراکز مشاوره کودک کرج

شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد آدرس مراکز مشاوره کودک کرج با مشاوران مرکز مشاوره حامی هنر زندگی از کل کشور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099075228 تماس بگیرید.

کودکی دوران شکل گیری شخصیت می باشد؛ بنابراین آگاهی پدر و مادر از روش های صحیح تربیتی و آموزش کودک در نحوه برخورد آنان و داشتن رفتاری مناسب با کودکشان تاثیر به سزایی دارد. فراموش نکنید که برای تربیت کودک تنها فراهم کردن شرایط رفاهی و آموزشی مناسب کافی نیست؛ بلکه والدین باید اصول صحیح تربیتی شامل تنبیه، تشویق، آموزش و… را بیاموزند. یادگیری این اصول صحیح تربیت و آموزش کودک مسئله پیچیده ای است که نیاز به مشاوره با روانشناسان متخصص و حساس کودک دارد. برای اطلاع از روانشناسی کودک کلیک کنید.

همانطوری که می دانید کودکان نیز مسئله ها و دغدغه هایی دارند که نمی توانند به تنهایی این چالش ها را برطرف کنند. این مسئله می تواند به طور مستقیم بر روی سلامت و روحیه کودک تاثیر بگذارد. در این میان نقش اصلی در برقراری ارتباط و کمک به کودکان برای برطرف کردن مشکلاتشان را خانواده ها بازی می کنند. مشاوره کودک موثرترین راهکاری است که خانواده ها می توانند روش صحیح برخورد با کودکان برای حل مشکلاتشان را بیاموزند. برای دریافت مشاوره کودک کلیک کنید.

 

شما می توانید با مراجعه به روانشاسان کودک در مورد مشکلات متفاوت فرزندتان مشاوره بگیرید. تجربه به ما ثابت کرده که موضوع و چالش اصلی والدین همیشه پنهان بوده و نیاز به ریشه یابی توسط روانشناس کودک دارد. ولی به طور کلی می توان از رایج ترین مشکلات والدین در زمینه کودک به موارد زیر اشاره داشت :

 

به دلیل مشغله زیاد والدین در زندگی های امرزی، یافتن یک مشاوره کودک متخصص و با تجربه مشکل بوده و نیاز به صرف وقت، هزینه، انرژی زیاد در رفت و آمد و … دارد که همین امر سبب می شود تا بسیاری از والدین از کمک و همراهی روانشناسان کودک متخصص بهرمند نشوند. مرکز مشاوره کودک حامی هنر زندگی با گرد هم آوری روانشناسان کودک متخصص و با تجربه و همچنین با فراهم سازی زیرساخت تلفنی در تلاش است که تا بتواند سهم کوچکی در یاری و آسایش مردم ایران زمین داشته باشد.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه کودک به صورت تلفنی و حضوری می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

مشاوره ی کودکان در کرج

مشاوره ی کودکان در کرج در تمامی زمینه ها و مسائل کوکان را میتوانید با مشاوره در کلینیک روانشناسی رویا به انجام برسانید . تربیت و روش بزرگ کردن کودکان از مهم ترین مسائل در زندگی والدین است .

کودکان با انواع متفاوتی از چالش ها در زندگی مواجه میشوند و رفتار صحیح و درست با آنها از اهمیت بالایی برخوردار است که میتوانید در کلینیک رویا اصولی ترین روش ها و مشاوره ی کودکان در کرج را دریافت نمایید و فرزندان موفق را پرورش دهید.

چالش های فراوانی در تربیت کودکان وجود دارد که والدین باید از روش ها و راهکار های آن مطلع باشند تا بتوانند کودکان خود را به نحو احسنت تربیت نمایند.

کلینیک روانشناسی رویا این امکان را برای والدین فراهم نموده است تا با شرکت در مشاوره ی کودکان در کرج آموزش های لازم جهت تربیت فرزندان خود را ببینند و با روش های درست تربیت کودکا آشنا شوند .مشاوره كودك در كرج

شما میتوانید برای شرکت در جلسات مشاوره ی کودکانان و بهره مندی از راهکار های مشاوران و متخصصان از نحوه صحیح تربیت کودک خود بهره مند شوید.

تربیت کودکان از اساسی ترین کار والدین به شمار میرود که میتوانید با دریافت مشاوره برای کودکان خود مسیر را با موفقیت طی نمایید.

والدین با شرکت در کارگاه های مشاوره ی کودکان با نحوه رفتار مناسب با کودکان آشنا میشوند و میتوانند با اصول صحیح تربیتی کوکان خود را تربیت نمایند. در دوران کودکی والدین باید مسئله ها و دغدغه های کودک خود را شناسایی نمایند و به نحو احسنت با کودکان خود رفتار کنند.

با متخصصین و مشاوران کلینیک روانشناسی رویا و مشاوره ی کودکان در کرج از صحیح ترین روش ها استفاده نمایید

کلینیک روانشناسی رویا مسائلی از جمله ، سوالات جنسی کودکان ، دروغ گویی کودکان ،بیش فعالی کودکان ، اوتیسم در کودکان ، زورگویی در محیط خانواده یا مدرسه به کودک ،استرس و اضطراب کودکان ، افسردگی کودکان ، مشکلات ارتباطی کودکان ، ترس و فوبیای کودکان ،گریه و لجبازی کودکان ، عدم تمرکز کودکان ، تربیت صحیح و طرز برخورد با مشکلات کودکان و …را بررسی و راهکار های مناسب را مطابق با ویژگی های کودکان به والدین عرضه مینماید.

مشاوره کودکان در کلینیک روانشناسی رویا با جدید ترین و مطمئن ترین راهکار ها در محیطی آرام و مناسب برای مشاوره با کودکان انجام میشود.

برای مراجعه به روانشناس خوب در کرج میتوانید به کلینیک روانشناسی رویا مراجعه نمایید.

کلینیک روانشناسی رویا به عنوان مرکز مشاوره ی کودکان در کرج سالها فعالیت صادقانه داشته است و توانسته است در راستای مشاوره کودکان در کرج موفقیت های بیشماری را کسب نماید و تجربه ی فراوان در این کار را کسب نماید مشاوره کودکان در کرج توسط متخصصان و مشاوران با انگیزه و با تجربه انجام میشود. کلینیک روانشناسی رویا با راهکار های مناسب و متناسب با هر کودک تمامی مشکلات و مسائل کودکان را به نحو احسنت حل مینماید.

کودکان سرمایه ی والدین هستند و والدین تمام زندگی خود را برای موفقیت کودکان خود میخواهند زیرا که کودکان امروز نیز جامعه ی فردا را خواهند ساخت بنابراین باید به آنها اهمیت داد .مشغله های کاری امکان دارد تا شما را از فرزندانتان دور کند و باعث شود تا شما وقت لازم برای پیگیری مسائل کودک خود را نداشته باشید مشاوره کودک در کرج تمام مسائل کودک شما را ریشه یابی و پیگیری مینماید و به نحو احسنت آن را حل مینماید.

خانواده ها نقش مهمی در آینده ی کودکان خود دارند و میتوانند با تمام تلاش و نیروی خود مسائل کودکان خود را با راهکار های مشاور خانواده در کرج حل نمایند و موفقیت های بیشماری را برای کودک خود رقم بزنند.

مدیریت مسائل کودکان بدین صورت است که باید بازی آنها ، نحوه یادگیری و کمک های یادگیری مورد استفاده برای آنها ، نحوه برخورد با لجبازی ها و گریه های کودک ، نحوه ی برخورد با احساسات کودک و مسائل این چنینی به نحو احسنت پیگیری و حل شود.

همچنین مشکلات زناشویی میتواند باعث بروز مشکلاتی برای کودکان شود که والدین میتوانند در چنین مسائلی نیز از مشاور کودک در کرج استفاده کنند و برای مثال دعوا و اختلاف بین والدین ، مرگ والدین ، طلاق و جدایی بین والدین ، اعتیاد والدین ، بیماری و افسردگی والدین و یا مسائلی که ممکن است پیش آید مانند سوء استفاده های جنسی و یا عاطفی قطعا بر روی فرزندان تاثیر میگذارد و امکان دارد آینده ی کودکان شما را نیز به خطر بیندازد که میتوانید در چنین مواقعی از مشاوره کودکان در کرج در کلینیک روانشناسی رویا نید و کودکان خود را در این مرکز مشاوره کودکان درمان و یا از بروز مشکلات پیشگیری نمایید.

مشاوره کودکان در کرج میتواند مسائلی از جمله افزایش اعتماد به نفس در کودکان ، افزایش عزت نفس در کودکان ، افزایش قدرت مسئولیت پذیری بالا در بین کودکان ، افزایش مهارت ارتباطی کودکان ، افزایش بهبود فرهنگ احساسی کودکان را در کودکان بپروراند و کودک شما را برای رشد مناسب و تبدیل شدن به انسان بالغ آماده نماید.

زمانی که کودک شما با مسائل ذکر شده و یا مسائل زیر مواجه باشد شما باید به مشاوره کودک در کرج مراجعه نمایید تا مشاوره کودک در کرج مسائل فرزند شما را پیگیری و ریشه یابی نمایند و در نهایت اقدام به رفع مشکل با راهکار های مناسب فرزندا شما نمایند برخی از این مشکلات از جمله

میتوانند باشند

54 55 26 32

64 55 26 32

80 90 049 0901

86 86 121 0901

کرج،چهار راه طالقانی ،جنب اداره پست ، ساختمان امید ،طبقه چهارم ، واحد 402

کلینیک روانشناسی رویا در تمام ایام هفته آماده و پذیرای شما برای انواع مشاوره توسط متخصصین و کارشناسان و روانشناسان با تجربه میباشد و توانسته است با بیش از دو دهه خدمت رسانی به متقاضیان عزیز در تمامی حوزه های روانشناسی موفقیت کسب نماید .

مشاوره و روان درمانی

توسط متخصصان و روانشناسان علوم رفتاری

54 55 26 32

64 55 26 32

80 90 049 0901

86 86 121 0901

کرج،چهار راه طالقانی ،جنب اداره پست ،ساختمان امید ،طبقه چهارم ، واحد 402

 جهت تعیین وقت مشاوره و  روانشناسی  وقت خود را رزرو کنید

تماس تلفنی : (۰۲۶۳۴۴۸۰۲۸۵ یا ۰۲۶۳۴۴۸۰۶۰۲)

دکتر راحله کرم پور(PhD)
روانشناس متخصص کودک و نوجوان (دکتری تخصصی روانشناسی رشد – پزشکی از انستیتو ویگوتسکی – مسکو)
مدرس دانشگاه در مقاطع دکتری ، کارشناسی ارشد و کارشناسی و دارای پروانه تخصص از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران

با خدمات گسترده و متنوع کلینیک روانشناسی کودک و نوجوان سیمیا به مدیریت دکتر راحله کرم پور در حیطه های مختلف تشخیص ، درمان و توانمندسازی کودکان و نوجوانان بیشتر آشنا شویدمشاوره كودك در كرج

شما می توانید با ساده ترین شیوه : تماس تلفنی با :

02634480285  یا    02634480602

وقت خود را تنظیم فرمایید .

نشانی ما :

کرج ، بلوار نبوت (حدفاصل خیابان مطهری و ملاصدرا ) ، جنب داروخانه شبانه روزی قانون ، پلاک 100 (ساختمان کوثر) طبقه اول ، واحد 2

به منظور تسهیل و ارتقای سطح دانش تخصصی روانشناسان و همچنین آموزش به خانواده ها و علاقمندان به روانشناسی و مشاوره ، کلینیک روانشناسی و مشاوره کودک و نوجوان سیمیا با همکاری برجسته ترین استادان ، مجموعه متنوع کارگاه ها و دوره های تخصصی را طراحی و اجرا می کند.

مجموعه تالارهای گفتگوی سیمیا با حضور حدود 2000  کارشناس ، کارشناس ارشد و دکتر روان شناس و با نظارت دکتر سعید ملیحی الذاکرینی و همچنین نظارت مراجع قانونی کشور ،  فضایی امن و قابل اعتماد برای تبادل دانش و اطلاعات در حوزه های مختلف روان شناسی و مشاوره ای فراهم آورده است. عضویت ، حضور و استفاده از این تالارها رایگان است.

بیش از 30
سال تجربه علمی
و حرفه ای

بیش از 400
مقاله علمی رایگان
در تالار گفتگو

بیش از 10000
مراجع و مشاوره
تا کنون

بیش از 15
روان شناس و مشاور

در زمان مراجعه ، ابتدا در یک جلسه 45 دقیقه ای بین روان شناس ، خانواده و کودک ، مصاحبه و شرح حال نگاری صورت می گیرد تا اطلاعات لازم جهت شناسایی شرایط و اولویت بندی مسایل جمع آوری شود. بر اساس این اطلاعات ، تشخیص مطرح شده  و اقدامات درمانی لازم طراحی می شوند.

سپس جلسات متعددی برای آموزش و کمک به والدین و همچنین تغییر دادن رفتارهای کودک تنظیم می شود . گاهی اوقات لازم می شود تا سایر متخصصین نیز کودک یا نوجوان را از جهات مختلف رشد زبان ، کارکردهای شناختی و هوش ، انگیزشی و عاطفی ، اجتماعی و رفتاری ارزیابی کنند. هریک از متخصصین این کلینیک در حیطه های اختلالات رشدی کودک و نوجوان  متخصص و حاذق می باشند و نقاط ضعف و قوت کودک از جهات ادراک ، هماهنگی حسی ، مهارت های حرکتی درشت و ظریف ، هماهنگی دست و چشم ، تعادل ، عملکرد شناختی و هوشی ، کارکردهای گفتار و زبان درکی و بیانی را مشخص نموده ،  علل و عوامل فردی – خانوادگی – اجتماعی را با دقت تجزیه و تحلیل کرده و راهکارهای مناسب برای بهودی ، درمان ، توانمندسازی و مدیریت رفتاری را برای هر کودک به طور اختصاصی طراحی  می کنند.  در فرآیند مراجعه به کلینیک برای هر کودک یک نیمرخ روانی ترسیم می شود تا والدین پیشرفت تغییرات حاصله را به وضوح مشاهده کنند.

خوش آمدید

ضمن تشکر از شما بخاطر انتخاب کلینیک   روانشناسی رشد کودک و نوجوان سیمیا به استحضار می رساند که مشاوره قبل از تصمیم گیری و اقدام ،  مهمترین و هوشمندانه ترین تصمیمی است که والدین در ارتباط با فرزند یا فرزندان خویش انجام می دهند. ما امیدواریم بتوانیم خدمات ارزنده ، مفید و کاربردی به شما  ارایه کنیم.

کلینیک  روانشناسی و مشاوره کودک و نوجوان سیمیا از گروهی  متخصصین حیطه های مختلف  روانشناسی  ، مشاوره و درمان تشکیل شده است که خدمات متنوعی به کودکان 3 تا 18 ساله و خانواده های آنان ارایه می کند.

اهداف:

کلینیک   روانشناسی رشد کودک و نوجوان زیر نظر و به مدیریت خانم دکتر راحله کرم پور ( دکتری تخصصی روانشناسی بالینی رشد کودک و نوجوان  از انستیتو ویگوتسکی – مسکو ) و با مشارکت متخصصین زبده در حیطه های مختلف روانشناسی خدمات متنوعی از جمله : ارزیابی و سنجش توانایی های شناختی ، رشد هوش ، خلاقیت ، شخصیت و سلامت روانی ، مشاوره ، خانواده درمانی ، رفتاردرمانی ، شناخت درمانی ، موسیقی درمانی ، بازی درمانی ، توانمندسازی و ارتقای سلامت ویژه کودکان و نوجوانان ارایه می کند.مهمترین هدف متخصصین این کلینیک ، تشخیص صحیح و دقیق مشکل و سپس حذف ، تغییر و اصلاح رفتارهایی است که کودک ، نوجوان و یا روابط وی با اطرافیان ، بویژه اعضای خانواده را دچار مشکل کرده است. رفتارهایی نظیر لجبازی ، خشونت و اهانت ، دروغ گویی ،  بیش فعالی ،  طرد ، جدایی ، و سایر مشکلات رفتاری که زندگی فردی یا خانوادگی شخص را مختل کرده است.

کلینیک روانشناسی کودک و نوجوان سیمیا با رویکرد گروهی چند رشته ای (multidisciplinary team approach)  به تشخیص  و درمان مشکلات روانشناختی ، رقتاری ، شناختی و مشکلات یادگیری در کودکان می پردازد . متخصصین شامل : روانشناس و افراد آموزش دیده در حیطه های فوق می باشند.

علاقمندان به ثبت نام در دوره ها و کارگاه های  مرکز جامع خدمات روانشناسی و مشاوره سیمیا می توانند از این قسمت وارد شوند.

واحد انتشارات کلینیک امکان دریافت مطالب و مقاله های مفید و سودمند و همچنی تبادل متن بین کاربران را در فضای مجازی فراهم کرده

(کلیک روی آیکون زیر )


کلینیک روانشناسی کودک و نوجوان دکتر راحله کرم پور خدمات گسترده ویژه  هوش و استعداد ، زبان و گفتار ، رفتار اجتماعی و … کودکان و نوجوانان ارایه می کند

اولویت ما خدمت به هموطنان عزیز است


آیا فرزند شما رفتارهای غیر عادی را از خود بروز می دهد؟ آیا اضطراب در کودک شما و رفتار او بروز کرده؟ آیا نیاز به روانشناس کودک در کرج دارید؟ آیا برای پیدا کردن روانشناس کودک دچار نگرانی هستید؟ با ما همراه باشید تا با بررسی ویژگیهای روانشناس مناسب به بهترین انتخاب دست پیدا کنید.

زوانشناس کودک فردی است متخصص در امور مشاوره با حداقل مدرک تحصیلی فوق لیسانس که علاوه بر تجربه کاری در زمینه مشاوره کودک دوره های کارورزی لازم را نیز گذرانده و تجربه کاری خود را در زمینه مشاوره کودک گسترش داده است. با توجه به حساسیت روانشناسی کودک معمولا با تجربه ترین مشاوران در یک کلینیک روانشناسی به مشاوره در زمینه کودک میپردازند.

سوالی که برای بسیاری از والدین پیش می آید این است که: در چه مواقعی کودک ما نیاز به مشاوره روانشناسی کودک دارد. به صورت خلاصه پیشنهاد می شود د رصورت بروز و یا مشاهده موارد زیر به روانشناس کودک مراجعه کنید.مشاوره كودك در كرج

موارد بالا بخشی از مواردی است که نیاز یک کودک به مراجعه و مشاوره با روانشناس کودک در کرج را مشخص می کند.

 

(معرفی مرکز دکتر اسلامی)

کلینیک روانشناسی دکتر اسلامی در مرکز کرج یک کلینیک تخصصی روانشناسی است که بخش تخصصی در زمینه روانشناس کودک در کرج را با مشاوران متخصص در این زمینه برای مراجعان فراهم کرده است. این کلینیک برای بهبود کیفیت مشاوره و نتیجه بخشی آن محیطی کاملا مناسب جهت مشاوره روانشناسی کودک را محیا کرده است. علاوه بر آن دستگاههای مدرن و پیشرفته پزشکی در زمینه روانشناسی کودک در این کلینیک گرد آوری شده تا نتیجه بخشی مشاوره را تا حد زیادی بالا ببرد.

جهت رزرو و تعیین وقت مشاوره در کلینیک روانشناسی کرج میتوانید با شماره های زیر تماس و جهت تعیین وقت مشاوره اقدام نمایید. توجه داشته باشید به دلیل حساسیت مشاوره روانشناسی کودک در مشاوران متخصص در زمینه کودک را جهت مشاوره انتخاب کنید.

شماره تماس:
۰۲۶-۳۲۲۶۵۷۶۲
۰۲۶-۳۲۲۶۵۵۸۳

آدرس: چهارراه طالقانی. به سمت میدان شهدا. ساختمان پزشکان امید. طبقه ۷. واحد ۷۰۱

آدرس اینستاگرام  روانشناس کودک در کرج

اینستاگرام
Telemoshavere

در کلینیک روانشناسی دکتر اسلامی بخش مشاوره کودک و نوجوان بخشی کاملا تخصصی می باشد. بخش هایی که توسط روانشناسان این مجموعه ارائه و مورد توجه قرار میگیرد فهرست وار بیان گردیده

با توجه به نیاز بعضی از مراجعان به کلینیک روانشناسی دکتر اسلامی چند سالی هست که مرکز، مشاوره روانشناسی تلفنی کودک را نیز ارائه می دهد. جهت استفاده از خدمات مشاوره تلفنی میتوانید با شماره زیر تماس و وقت مشاوره دریافت نمایید. در صورتی که مشاور شما نیاز به مراجعه حضوری را نیز لازم ببیند این مسئله را به مراجعان انتقال میدهد تا مراجعان علاوه بر مشاوره تلفنی از خدمات حضوری نیز بهره ببرند.

تلفن تماس جهت هماهنگی ساعات مشاوره تلفنی

32265762-026 مشاوره تلفنی

 

کلینیک دکتر اسلامی یکی از قویترین مرکز مشاوره در کرج علاوه بر خدمات گفته شده بخش  مشاوره خانواده در کرج را به صورت گسترده برای مراجعان فراهم کرده است.

 

 

معین کرج

وصال

الفبای زندگی

نگاه نو

گروه زندگی برتر

رام فر

راه مهربانی

رازی

 

به زودی کلیه بیمه ها جهت رفاه حال مراجعان به صورت مستقل فراهم خواهیم کرد.

 

کلینیک دکتر اسلامیمرکز تخصصی  مشاوره روانشناسی در کرج

 

 

مناطق تحت پوشش

اگر ساکن هرکدام از مناطق زیر هستید میتوانید از خدمات مرکز مشاوره و روانشناسی کودک دکتر اسلامی جدیری استفاده کنید.

 

مشاوره كودك در كرج

کلینیک دکتر اسلامی با قویترین کادر  مشاور روانشناسی در کرج

لینک های مفید:

سازمان بهزیستی کشور

روانشناس خوب در کرج

مرکز مشاوره روانشناسی در کرج

مرکز مشاوره خانواده در کرج

کلینیک روانشناسی کرج

روانشناس کودک در کرج

 

 

 

 

سازمان بهزیستی کشور

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.


جستجو برای:

کرج، چهارراه طالقانی، جنب اداره پست و زیرگذر، ساختمان امید

کلینیک روانپزشکی و رواندرمانی دکتر آرش اسلامی از تاریخ 1390 با فعالیت در زمینه‌های تشخیص و درمان اختلالات روانپزشکی و رواندرمانی تاسیس گردید. در حال حاضر علاوه بر موارد فوق خدماتی از قبیل زوج درمانی، خانواده درمانی، سکس تراپی، مشاوره کودک و نوجوان، مشاوره شغلی و تحصیلی، مشاوره و آموزش پیش از ازدواج، مشاوره و کاهش آسیب‌های ناشی از طلاق، شکست‌های عاطفی، درمان اعتیاد، درمان اختلالات روانپزشکی با TDCS و RTMS و نوروفیدبک ارائه می‌شود .

با سلام و آرزوی سلامتی با توجه به شرایط اضطراری پیش آمده، علاوه بر امکان ویزیت و مشاوره حضوری در کلینیک امکان انجام آنلاین و تلفنی خدمات فوق نیز فراهم گردیده است. در صورت تمایل جهت دریافت نوبت از ساعت 11 صبح تا 8 عصر با شماره 09365229724 تماس بگیرید.

مراکز مشاوره کرج تعدادی بیش از لیست مطرح شده زیر هستند. ما سعی کرده ایم لیستی از بهترین مراکز مشاوره کرج را گلچین کنیم. این بدان معنا نیست که اگر مرکزی در لیست ما نیست مرکز مشاوره خوب در کرج نیست . خدمات لیست زیر شامل مرکز مشاوره کودک در کرج ، مشاوره ازدواج ، مشاوره نوجوان ، مشاوره اعتیاد ، مشاوره تحصیلی و.. می باشند.

کلینیک تخصصی مشاوره مهر آریا

آدرس: کرج – بین میدان شهدا و چهار راه طالقانی

ابتدای پل زیر گذر ، برج ارم طبقه نهم واحد ۳۵

تلفن پذیرش:

مشاوره كودك در كرج

۰۲۶۳۲۲۶۵۵۳۳

۰۹۳۶۹۵۱۳۹۴۳

در اینجا لیست سایر مراکز مشاوره کرج را اورده ایم از جمله مرکز مشاوره خوب در کرج ، مرکز مشاوره رازی کرج ، مرکز مشاوره رایگان در کرج ،مرکز مشاوره وصال کرج ، مرکز مشاوره دولتی در کرج ، مرکز مشاوره رازی کرج بلوار ماهان ، مرکز مشاوره در فردیس ، مرکز مشاوره البرز به همراه شماره تلفن و آدرس آنها ، اگر شما روانشناس شاغل در شیراز هستید و نام خود را در لیست مراکز مشاوره زیر نمی بینید از طریق لینک ثبت نام طلاعات خود را وارد نموده تا پس از اعتبار سنجی و تایید نام مرکز مشاوره شما هم نمایش داده شود.

کلینیک مشاوره گلشن 

آدرس:

مرکز مشاوره البرز

آدرس: چهارراه طالقانی ، کنار گذر شرقی ، برج ارم ، طبقه ۷ ، واحد ۲۸

تلفن تماس : ۰۲۶۳۲۲۶۵۵۴۱

۰۲۶۳۲۲۶۵۹۰۴

لیست فوق شامل : مراکز مشاوره و روان درمانی کرج ، بهترین روانشناس کرج ، مرکز مشاوره رایگان در کرج ، مشاور خانواده در کرج ، مشاور تحصیلی در کرج ، مشکلات خانوادگی ،  مرکز مشاوره کرج  می باشد. که این لیست نیز به مرور تکمیل می شود.

شهرستان‌های موجود در سامانه مراکز مشاوره  کرج

امیدوارم که برگه معرفی بهترین مراکز مشاوره  کرج به شما کمک کرده باشد.

آخرین تغییرات : دی ۲۵, ۱۳۹۸

مجله توانبخشی و مشاوره هوش کالا با انتشار مقالات عمومی ، آگاهی عموم مردم و قشر سلامت  را از خدمات رشته های روانشناسی و مشاوره و همچنین رشته های توانبخشی ( فیزیوتراپی ، شنوایی شناسی ، کاردرمانی ، گفتار درمانی ، بینایی سنجی ، ارتوپد فنی ) بالا می برد.

این وب سایت مسئولیتی در قبال کیفیت مراکز معرفی شده ندارد. لذا قبل از مراجعه بررسی های لازم را به عمل آورید.

روانشناسی کودک و نوجوان شاخه ای از روانشناسی است که به پژوهش ، پیشگیری ، سنجش ، تشخیص و درمان علائم و نشانه های روانشناختی کودک و نوجوان می پردازد . همانطور از که تعریف این شاخه مشخص است وظیفه ی روانشناسی بالینی کودک و نوجوان صرفا درمان نبوده و در پیشگیری نیز نقش به سزایی دارد .

روانشناسی کودک در کرج با بهره مندی از محیطی مناسب برای مشاوره، در مرکز روانشناسی بینش امکان پذیر می باشد.

با توجه به اهمیت موضوع روانشناسی کودک در کرج، در موسسه ی بینش آنلاین به بهترین نحو به آن پرداخته ایم.

با کمک روانشناسی کودک می توان رفتار کودکان را آنالیز کرد تا از طریق آن به تشخیص برخی از اختلالات دست یافت.

به همین دلیل بخشی از خدمات ما برای همشهریان عزیز، برگزاری جلسات روانشناسی کودک در کرج می باشد.

در جلسات روانشناسی کودک در کرج از جدیدترین و کاربردی ترین روش ها توسط مشاورین استفاده می شود.مشاوره كودك در كرج

پس از تشخیص مشکل به سرعت می توان از کلاس ها و دوره های مشاوره ای روانشناسی کودک در کرج استفاده کرد.

از این رو بسته به میزان شدت مشکل، این جلسات درمانی در دوره های کوتاه و بلند مدت برگزار می شوند.

هدفی که مرکز روانشناسی بینش از ارائه ی موضوع روانشناسی کودک در کرج در پیش گرفته است،

بسیاری از مشکلات بزرگسالی ریشه در کودکی دارد که در اثر کوتاهی والدین رقم می خورند.

بنابراین با اعتماد به روانشناسان و کمک گرفتن از مشاوران، به بهبود سلامت زندگی کودکانتان کمک کنید.

تمامی خدماتی که در جلسات روانشناسی کودک ارائه می شود در محیطی امن و آرام می باشد.

محیطی که کودکانتان در آن احساس آرامش خواهند کرد و به سرعت با مشاورین ما ارتباط برقرار می کنند.

بچگی کردن تنها فرصتی است که در دوران کودکی امکان پذیر بوده و مشاوران ما در جلسات

روانشناسی کودک، والدین را از موارد تربیتی کودکانشان آگاه خواهند کرد.

به دورانی که کودکانتان در حال سپری کردن آن هستند اهمیت دهید و از آن غافل نباشید.

بنابراین اگر به دنبال بهترین روانشناسی کودک در کرج هستید به مرکز روانشناسی بینش مراجعه کنید تا از بهترین مشاوره استفاده نمایید.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاهdocument.getElementById(“comment”).setAttribute( “id”, “01e3e88733bba1b1e3cfeafc368b39b7” );document.getElementById(“3197aa17c0”).setAttribute( “id”, “comment” );

نام

ایمیل

وبسایت

مرکز مشاوره و روانشناسی بینش در سال ۱۳۹۳ با هدف پیشگیری ، ارتقاء و درمان در حوزه مسایل فردی، بالینی، خانوادگی، بین فردی، زوجین، کودک و نوجوان، فرزند پروری و ترک اعتیاد تاسیس شد. در حوزه پیشگیری و ارتقاء با رویکرد روانشناسی مثبت نگر و شناختی رفتاری کارگاههایی آموزشی با هدف بالا بردن مهارتهای مختلف هوش هیجانی به مراجعین آموزشهای لازم جهت ایمنی در مقابل مسایل مختلف روحی، اجتماعی ، هیجانی داده میشود. در حیطه اختلالات روحی همچون افسردگی ، اضطراب ، وسواس و … در همه سنین همچنین در حیطه مسایل خانوادگی و زوج درمانی متخصصین مرکز بینش خدمات روان درمانی مناسب را طی جلسات مشاوره خصوصی به افراد ارائه میدهند.

تعيين وقت مشاوره: ۰۲۶۳۴۲۱۹۸۲۱ – ۰۹۰۲۶۴۱۱۶۶۶ – ۰۹۰۳۶۴۱۱۲۲۵ آدرس : کرج ، بلوار طالقانی شمالی، روبروی گل رز، کوچه نعمت اللهی، پلاک 10، واحد 18، طبقه 5

© 2018 مرکز روانشناسی و مشاوره بینش | طراحی توسط تیم مپ سئو All Rights Reserved. ArmanWeb

روانشناسی-خوب-کودک-در-کرج

روانشناسی خوب کودک در کرج

روانشناسی خوب کودک در کرج با بهره مندی از محیطی مناسب برای مشاوره، در مرکز بینش  امکان پذیر می باشد.

به همین دلیل بخشی از خدمات ما برای همشهریان عزیز، برگزاری جلسات روانشناسی کودک در کرج می باشد.

روانشناسی-خوب-کودک-در-کرج

مشاوره كودك در كرج

از این رو بسته به میزان شدت مشکل، این جلسات درمانی در دوره های کوتاه و بلند مدت برگزار می شوند.

در وهله ی اول کمک به خانواده ها و در ادامه بهبود سلامت جامعه می باشد.

بسیاری از مشکلات بزرگسالی ریشه در کودکی دارد که در اثر کوتاهی والدین رقم می خورند.

بنابراین با اعتماد به روانشناسان و کمک گرفتن از مشاوران، به بهبود سلامت زندگی کودکانتان کمک کنید.

محیطی که کودکانتان در آن احساس آرامش خواهند کرد و به سرعت با مشاورین ما ارتباط برقرار می کنند.

بچگی کردن تنها فرصتی است که در دوران کودکی امکان پذیر بوده و مشاوران ما در جلسات

روانشناسی کودک، والدین را از موارد تربیتی کودکانشان آگاه خواهند کرد.

به دورانی که کودکانتان در حال سپری کردن آن هستند اهمیت دهید و از آن غافل نباشید.

بنابراین اگر به دنبال بهترین روانشناسی خوب کودک در کرج هستید

به مرکز بینش مراجعه کنید تا از بهترین مشاوره استفاده نمایید.

تماس با ما:

۰۲۶۳۴۲۱۹۸۲۱

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاهdocument.getElementById(“comment”).setAttribute( “id”, “fcbd778bfe8b08fa4f22b4138c5827a6” );document.getElementById(“8b28498c9a”).setAttribute( “id”, “comment” );

نام

ایمیل

وبسایت

مرکز مشاوره و روانشناسی بینش در سال ۱۳۹۳ با هدف پیشگیری ، ارتقاء و درمان در حوزه مسایل فردی، بالینی، خانوادگی، بین فردی، زوجین، کودک و نوجوان، فرزند پروری و ترک اعتیاد تاسیس شد. در حوزه پیشگیری و ارتقاء با رویکرد روانشناسی مثبت نگر و شناختی رفتاری کارگاههایی آموزشی با هدف بالا بردن مهارتهای مختلف هوش هیجانی به مراجعین آموزشهای لازم جهت ایمنی در مقابل مسایل مختلف روحی، اجتماعی ، هیجانی داده میشود. در حیطه اختلالات روحی همچون افسردگی ، اضطراب ، وسواس و … در همه سنین همچنین در حیطه مسایل خانوادگی و زوج درمانی متخصصین مرکز بینش خدمات روان درمانی مناسب را طی جلسات مشاوره خصوصی به افراد ارائه میدهند.

تعيين وقت مشاوره: ۰۲۶۳۴۲۱۹۸۲۱ – ۰۹۰۲۶۴۱۱۶۶۶ – ۰۹۰۳۶۴۱۱۲۲۵ آدرس : کرج ، بلوار طالقانی شمالی، روبروی گل رز، کوچه نعمت اللهی، پلاک 10، واحد 18، طبقه 5

© 2018 مرکز روانشناسی و مشاوره بینش | طراحی توسط تیم مپ سئو All Rights Reserved. ArmanWeb

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

اگه دنبال روانشناس بالینی خوب تو کرج هستی و مشکلت اضطراب و وسواس و افسردگیه فقط خانم کشاورز رو بهتون معرفی می کنم، من از اسفند 92 مراجعشون بودم درمانم 8 ماه طول کشید تا مهر 93 ، یکی از اقواممون خانم کشاورز رو بهم معرفی کردن، اعتماد به نفسم خیلی کم بود و برای هر کار کوچیکی دلهره و حالت تهوع داشتم دائما نگران بودم برای هر چیزی دست و پام میلرزید، ایشون بدون دارو با من کار کردن هر جلسه جزوه راجع به اختلالم بهم میدادن و باید تکلیف انجام میدادم من خیلی راضی بودم از تجربه روان درمانی هر روز خدارو شکر می کنم همه اطرافیانم متوجه تغییر من شدن فقط اگه رفتید و راضی بودید منو دعا کنید. آدرس: کرج، بلوار طالقانی شمالی، روبروی گل رز ، کوچه نعمت اللهی ، پلاک 10، طبقه پنجم، واحد هجده – 34200122 – 34200121 –  09036411225

کلینیک بینش عالیه برای روانشناسی کودک

اطراف آزادگان کرج تلفنش 34200121 و 34200122 

مشاوره كودك در كرج

موبایل : 09036411225

سلام عزیزم، فقط و فقط مرکز روانشناسی بینش رو بهت معرفی میکنم، توش پر از روانشناسهای خوب و کارکشته هست، مطمئنم رفتی منو دعا میکنی، یه مرکز مجهز و شیکه با امکانات کامل برای کار با کودک و نوجوان، آدرسش حوالی میدون آزادگان کرجه،  شمارش 09036411225

سلام :من هم برای مشاوره خانواده و موضوع دیگه رفتم پیش دکتر غلامی واقعا عالی بودن توصیه میکنم برای مشاوره خانواده اکر کرج زندگی میکنید و نیاز به مشاوره دارید برید کلینیک ایشون.

شمارشو میزارم به نام مرکز مشاوره راه مهربانی33529277-026

اگه مشاور خوب میخوای باید وقت بذاری و بیای تهران من مرکز مشاوره افق سلامت رو میشناسم و چشم بسته میگم برید خیلی حرفه ای ان

۴۴۰۲۵۰۸۶

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت می‌باشید

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و
آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین
مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت
صفحه
“شرایط استفاده از سایت”
را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت
بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده
و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

مشاوره كودك در كرج
مشاوره كودك در كرج
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *