مشاور تلفنی رایگان اصفهان

 
helpkade
مشاور تلفنی رایگان اصفهان
مشاور تلفنی رایگان اصفهان

اگر در جست و جوی بهترین مرکز مشاوره اصفهان یا بزرگترین خدمات روانشناسی در اصفهان میگردید؟ پس ادامه متن را حتماً بخوانید! ما در ادامه آدرس تمامی مرکز مشاوره اصفهان را آورده ایم. مردم ساکن اصفهان چگونه بهترین مراکز مشاوره اصفهان و بهترین مشاور اصفهان مرتبط با موضوع مشاوره خود را پیدا کنند و چگونه میتوانند به دنبال بهترین خدمات از مراکز مشاوره در اصفهان باشند؟ از آنجایی که پیدا کردن بهترین و قابل اعتماد ترین مراکز مشاوره در اصفهان و دسترسی به آنها یکی از دغدغه های مردم بوده است، از این رو در این مقاله لیست آدرس مراکز مشاوره اصفهان را جهت تسهیل در اختیار شما قرار می دهد. اصفهان یکی از پر جمعیت ترین و بزرگ ترین شهرهای ایران است. در این شهر مراکز روانشناسی و مشاوره متعددی مشغول به کار هستند. بهترین مرکز مشاوره در اصفهان را می توانید به راحتی از میان ان ها انتخاب کرده و به انجا مراجعه کنید. بهترین مرکز مشاوره در اصفهان مرکز مشاوره ای هست که تمام موارد و حیطه های مشاوره و روانشناسی از جمله: مشاوره خانواده و ازدواج ، مشاوره طلاق و خیانت ، مشاوره جنسی و زناشویی ، روانکاوی فردی و گروهی ، مشاوره کودک و نوجوان ، درمان اضطراب ، پرخاشگری ، وسواس و کمبود اعتماد به نفس ، مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی کنکور ، درمان بیش فعالی ، نقص تمرکز و توجه با استفاده از دستگاه نوروفیدبک ، روانپزشکی و … را دارا باشد.

جهت ارتباط با شماره مشاوره و روانشناسی رایگان اصفهان با شماره ۰۳۱۳۲۶۸۷۶۳۰ هماهنگ کنید. این مرکز آماده ارائه خدمات روانشناسی و مشاوره با ۸۰% تخفیف ویژه به شما عزیزان میباشد. مرکز با همکاری روانشناسان، روانپزشک و روانسنج گروه میباشد.

در صورت نیاز به دارودرمانی به روانپزشک ارجاع داده خواهد شد.  در صورت نیاز به انجام تست های روانشناسی به روانسنج گروه ارجاع داده خواهد شد. در این مرکز به روز ترین ابزارهای روانشناسی همانند نوروفیدبک و هیپنوتراپی استفاده میشود.

برای ارتباط با مشاورین ما با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید . مشاوره ها به صورت حضوری  و غیر حضوری هم انجام میشود . کیفیت مشاوره غیر حضوری با حضوری یکسان میباشد . برای اطلاع از هزینه دقیق جلسات در سال جاری در رزوهای غیر تخفیف با مرکز تماس بگیرید. در ایامی از سال به جهت رفاه مردم مشاوره به صورت رایگان انجام خواهد شد. برای اطلاع از روز و ساعت دقیق همین صفحه را دنبال کنید و یا با ما تماس بگیرید.

■ محورهای اصلی فـعالـیت ما : مشاوره فردی اصفهان (بالینی) ، روانکاوی اصفهان ، مشاوره خانواده اصفهان ، مشاوره ازدواج اصفهان ، مشاوره طلاق و خیانت اصفهان ، مشاوره کودک اصفهان ، مشاوره نوجوان اصفهان ، مشاوره تحصیلی اصفهان ، مشاوره شغلی اصفهان ، روانپزشکی اصفهان

مشاور تلفنی رایگان اصفهان

خدمات روانشناسی در مرکز مشاوره اصفهان به شرح موارد زیر می باشد: ارائه خدمات تخصصی روانشناسی در اصفهان :.  مشاوره قبل از ازدواج .  بهبود روابط خانوادگی .  مشاوره جنسی و زناشویی .  مشاوره طلاق و خیانت .  درمان اختلالات رفتاری.  روانپزشکی.  اضطراب ، افسردگی ، استرس ، وسواس.  اعتماد به نفس.  مشاوره کودک و نوجوان.  بیش فعالی و گفتار درمانی.  نوروفیدبک و بیوفیدبک (TDCS , QEEG).  برنامه ریزی و مشاوره تحصیلی ، کنکور.  مشاوره شغلی .  تحلیل تست های شخصیت و ازدواج (neo , mmpi-2 , milon  ,  استرانگ و…).  برگزار کننده کارگاه های آموزشی روانشناسی ویژه عموم و روانشناسان

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اصفهان- معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی استان اصفهان اعلام کرد: سامانه صدای مشاور شماره ۱۴۸۰ جهت مشاوره غیر حضوری و تلفنی از سوی دولت در نظر گرفته شده که هم استانی ها می توانند با برقراری ارتباط با این خط تلفنی، از خدمات این سامانه به صورت رایگان استفاده کنند.

مجتبی ناجی در گفتگو با قدس آنلاین افزود: در زندگی امروزی با توجه به فشار ها و اضطراب های مختلف، همه مردم نیاز به مشاوره دارند و با توجه به اینکه در دسترسی به مراکز مشاوره حضوری ممکن است برای بعضی از افراد دشواری هایی به همراه داشته باشد، خط تلفنی صدای مشاور از طرف سازمان بهزیستی با شماره چهاررقمی ۱۴۸۰ از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب فعال شده است.

وی گفت: افرادی که نیاز به مشاوره های خانوادگی، روانی، عاطفی، رفتاری، فرزند پروری یا رابطه خوب با همسر دارند، می توانند موارد خود را با این سامانه مطرح و از خدمات مشاوره ای سازمان بهزیستی بهره مند شوند.

معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی استان اصفهان با اشاره به محدود بودن تعداد خطوط این سامانه، تصریح کرد: در استان اصفهان ۹ خط برای ارایه خدمات مشاوره ای ۱۴۸۰  فعال شده و ممکن است بعضی از افراد پشت خط منتظر بمانند.

وی ادامه داد: خدمات مشاوره ای بهزیستی رایگان است و همه هزینه های آن توسط دولت پرداخت می شود، بنابراین شهروندان می توانند با گرفتن مشاوره از مشکلاتی که آنها را نگران کرده است، نجات یابند.

مشاور تلفنی رایگان اصفهان

ناجی خاطرنشان کرد: اگر با مطرح کردن مشکل شهروندان، نظر کارشناسان ما  نیاز به انجام مشاوره عمیق تر بود، به مراکز مشاوره حضوری معرفی می شوند.

به گفته وی، در حال حاضر ۱۵۰ مرکز مشاوره حضوری در استان اصفهان تحت نظارت سازمان بهزیستی فعال است.

تمامی حقوق برای قدس آنلاین محفوظ است.

© 2018 www.qudsonline.ir

سید‌محمدعلی ظفر، مدیرعامل مؤسسه ‌قلم سفید اهل بیت(ع) در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با بیان این مطلب گفت: این مؤسسه با توجه به مجوزی که دارد می‌تواند در 4 محور آموزش و پژوهشی، هنر و مشاوره فعالیت‌هایی را انجام دهد که در این راستا در بخش مشاوره، برنامه‌هایی به‌منظور ارائه مشاوره در‌نظر گرفته شده است.

‌وی افزود: کلینیک «نگاه سفید» از زیرمجموعه مؤسسه فرهنگی قلم سفید اهل بیت(ع) به‌منظور ارائه مشاوره‌های مذهبی، خانوادگی، رفتاری، کودک و نوجوان مشغول فعالیت است.

ظفر ادامه داد: همزمان با ارائه مشاوره حضوری، مشاوره تلفنی رایگان نیز برای مراجعه‌کنندگان توسط مشاوران مذهبی مجرب ارائه می‌شود.

وی اظهار کرد: این مرکز مشاوره، طی روزهای پنجشنبه از ساعت 16 تا 19 در قالب شبهات اعتقادی، اخلاقی و رفتاری موضوعات و مسائل را بررسی می‌کند.

ثبت نام آنلاین کارگاه های روانشناسی

. به عنوان بزرگترین مرکز مشاوره اصفهان، مرکز مشاوره توحید به پشتوانه ی متخصصانی نام آور در عرصه ی روانشناسی کشور، گامی در ارتقای آموزش حرفه ­ای روانشناسی اصفهان برای دانش ­آموختگان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی روانشناسی بردارد. این کارگاه ها در دو بخش تخصصی و عمومی  برگزار میگردد.

. آسیب شناسی. مداخلات بالینی و دارویی جهت بهبود
اختلالات خلقی، اضطراب، افسردگی، دوقطبی، وسواس، پرخواشگری، ضداجتماعی، خودشیفته. تیک و سردردهای عصبی
در مرکز مشاوره اصفهان انجام میگیرد.

طراحی، اجرا و تحلیل آزمون ها و مصاحبه های سازمان محور (شغلی). تست شخصیت و ازدواج . فرایند استخدام و به کار گماری. فرایند غربال گری. فرایند استعداد یابی. سنجش کیفیت زندگی کاری کارکنان

اگر بدنبال مرکز مشاوره اصفهان یا روانشناس اصفهان میگردید؟ پس ادامه متن را حتماً بخوانید! ما در این مقاله آدرس تمامی مرکز مشاوره اصفهان را آورده ایم.

مشاور تلفنی رایگان اصفهان

مردم ساکن اصفهان چگونه برترین مراکز مشاوره اصفهان را پیدا کنند و چگونه میتوانند به دنبال بهترین خدمات از مراکز مشاوره در شهر اصفهان باشند. از آنجایی که پیدا کردن بهترین و قابل اعتماد ترین مراکز مشاوره در اصفهان و دسترسی به آنها یکی از دغدغه های مردم بوده است، از این رو در این مقاله لیست آدرس مراکز مشاوره اصفهان را جهت تسهیل در اختیار شما قرار می دهد.

 

 

شماره پیامک اطلاع از دوره های آموزشی (ارسال رشته و مقطع تحصیلی) به 10002527 .__________________________________________________________________________.برای آگاهی از بهترین مرکز مشاوره اصفهان، و خدمات روانشناسی اصفهان با شماره 09134061758 تماس بگیرید.



| EN

مشاوره تلفنی 1480 پل ارتباطی بین شما و مشاوران

مشاور تلفنی رایگان اصفهان

تلفن صدای مشاور 148 به خط 4 رقمی 1480 تغییريافت

دكتر مرضيه فرشاد،معاون پیشگیری اداره‌ کل بهزیستی استان اصفهان از تغيير تلفن صدای مشاور 148 بهزیستی به خط 4 رقمی 1480 خبر داد.

معاون پیشگیری اداره‌ کل بهزیستی استان اصفهان با بيان اينكه: مشاوره تلفنی امکان آن را فراهم می‌سازد تا افراد نیازمند در زمان دلخواه و در هر مکانی که به تلفن دسترسی دارند، سریع و آسان با مشاور تماس بگیرند.گفت: تلفن صدای مشاور 148 به خط 4 رقمی 1480 تغییر یافت و تماس‌گیرندگان می‌توانند با کم‌ترین هزینه از کمک‌های مشاورین متخصص بهره‌مند شوند. در مشاوره از طریق تلفن، تماس‌گیرندگان در بیان افکار و احساسات احساس امنیت و راحتی بیشتری خواهند کرد و امکان برقراری ارتباط عمیق‌تری فراهم خواهد شد.

اين مقام مسئول ابراز اميدواري نمود با مشاورتلفني 1480 در فجر 34 مشاوران در زمینه‌های مختلف تحصیلی، تربیتی، خانوادگی، زناشویی، انتخاب همسر، مشکلات روانی، جنسی، حقوقی، اجتماعی و اعتیاد به تماس‌گیرندگان اطلاعات، پیشنهادها و آگاهی‌های لازم را ارائه نمايند.

کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به اداره کل بهزیستی استان اصفهان مي باشد.

توسعه و پشتیبانی توسط شرکت فراسان

ایمیل خود را وارد کنید:

جهت ارتباط با شماره  مشاوره خانواده رایگان اصفهان با شماره ۰۲۱۲۶۱۳۵۳۹۷ هماهنگ کنید . این مرکز به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان میباشد . مرکز با همکاری روانشناسان،روانپزشک و روانسنج گروه میباشد .

در صورت نیاز به دارودرمانی به روانپزشک ارجاع داده خواهد شد .  در صورت نیاز به انجام تست های روانشناسی به روانسنج گروه ارجاع داده خواهد شد . در این مرکز به روز ترین ابزارهای روانشناسی همانند نوروفیدبک و هیپنوتراپی استفاده میشود .

مرکز به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شما عزیزان میباشد . در صورت مشکل در برقراری ارتباط با شماره موبایل ۰۹۱۲۰۷۰۰۵۸۲ با ما در ارتباط باشید . در صورت نیاز پیامک نیز پاسخ داده میشود .

مشاور تلفنی رایگان اصفهان

برای ارتباط با مشاورین ما با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید . مشاوره ها به صورت حضوری  و غیر حضوری هم انجام میشود . کیفیت مشاوره غیر حضوری با حضوری یکسان میباشد . زمان جلسات به صورت نیم ساعته میباشد . برای اطلاع از هزینه دقیق جلسات در سال جاری در رزوهای غیر تخفیف با مرکز تماس بگیرید . رد ایامی از سال به جهت تبلیغات مشاوره به صورت رایگان انجام خواهد شد . برای اطلاع از روز و ساعت دقیق همین صفحه را دنبال کنید و یا با ما تماس بگیرید .

جهت دریافت آدرس دقیق مرکز تماس بگیرید . دسترسی از طریق مترو به راحتی میباشد . ساکنین محترم اصفهان میتوانند از خدمات مشاوره غیر حضوری همانند مشاوره تلفنی ،اینترنتی ، و.. استفاده نمایند .

مشاوره خانواده رایگان اصفهان

 

همانطور که در بالاتر نیز ذکر کردیم ، برای دریافت آدرس و یا لوکیشن دقیق تماس بگیرید .شما در هر ساعتی از شبانه روز میتوانید با شماره های مرکز تماس بگیرید . اگر نیاز به مشاوره کوتاه و. فوری دارید از سیستم انلاین پایین صفحه استفاده کنید . سوال خود را بپرسید . مشاورین پشتیبان در اولین فرصت پاسخگو خواهند بود . مشاوره در تمامی زمینه های روانشناسی اعم از مشاوره خانواده ،ازدواج ،کودک ،نوجوان ،شخصیت ،اعتیاد ،تحصیلی و.. انجام میشود .

شما برای ارتباط با مشاور متخصص همان حوزه باید پذیرش مرکز را در جریان قرار دهید . ضمنا برای اطلاع از رزومه مشاورین مرکز با شماره های ما در ارتباط باشید . مشاورین  مرکز دارای مدرک دکترای تخصصی در زمینه های روانشناسی میباشند .

 

 

 

نظرات بسته شده است.

.searchwp-live-search-results {
opacity: 0;
transition: opacity .25s ease-in-out;
-moz-transition: opacity .25s ease-in-out;
-webkit-transition: opacity .25s ease-in-out;
height: 0;
overflow: hidden;
z-index: 9999995; /* Exceed SearchWP Modal Search Form overlay. */
position: absolute;
display: none;
}

.searchwp-live-search-results-showing {
display: block;
opacity: 1;
height: auto;
overflow: auto;
}

.searchwp-live-search-no-results {
padding: 3em 2em 0;
text-align: center;
}

.searchwp-live-search-no-min-chars:after {
content: “به تایپ کردن ادامه دهید”;
display: block;
text-align: center;
padding: 2em 2em 0;
}

/* */

12:00 – 13:00

ساعت مشاوره رایگان وکالت

09132680534

تلفن تماس برای مشاوره

فیسبوک

مشاور تلفنی رایگان اصفهان

توئیتر

لینکدین

اینستاگرام

 

مشاوره حقوقی رایگان💵💱💲 توسط بهترین وکیل دادگستری مشاوره حقوقی رایگان توسط بهترین وکیل اصفهان در همه امورات و پرونده های خانواده ،طلاق ومهریه ،حقوقی و کیفری و نیز مواد مخدر و نیز جرائم رایانه ای و اینترنتی و فضای سایبری در اصفهان انجام میپذیرد . 
در این راستا وکیل خوب در اصفهان اولین راهکارش تلاش در جهت رفع تنش موجود در هنگام مواجهه افراد با یک مشکل و پرونده حقوقی یا کیفری یا خانواده یا مواد مخدر در اصفهان میباشد ،چرا که وکیل معروف و خوب در اصفهان با این اعتقاد که لازمه اولین قدم در مشاوره رایگان حقوقی و کیفری و خانواده ابتدا احترام به نظر مردم است ،سپس در ادامه شماره تلفن مشاوره حقوقی رایگان اصفهان و همچنین وکیل جرایم رایانه ای و فضای سایبری اصفهان ، وکیل مواد مخدراصفهان و بهترین وکیل متخصص مواد مخدر را قرار میدهیم، در این راستا وقتی فردی با ما تماس تلفنی با شماره ۰۹۱۳۲۶۸۰۵۳۴ برقرار میکند .

یا چت تلگرامی Telegram یا چت اینستاگرامی Instagram و یا یک گفتگوی Skype و یا صحبت در اپلیکیشن WhatsApp ارتباطی را برقرار میسازد تمامی توجه ما در لحظه حال و کاملا بر روی صحبتهای وی متمرکز میگردد تا در ابتدا با شنیدن کامل صحبت وی و سپس سعی و تلاش بدون چشم داشت جهت آرام کردن فرد انجام پذیرد .
تا بتوان از این طریق و تا حدودی با شناخت روانشناسی به مرحله دوم مشاوره حقوقی البته در صورت اعلام نیاز فرد تماس گیرنده به اطلاعات حقوقی و کیفری و خانواده بیشتر یعنی حضور فرد به همراه مدارک خود در دفتر وکیل خوب در اصفهان گام برداریم .

اعتقاد ما بر این است که کمک رسانی به افراد به وسیله مشاوره رایگان که دارای پرونده های حقوقی و کیفری یا خانوادگی میباشند بایستی در حد توان انجام پذیرد و  نه تنها این عمل یک وظیفه شرعی میباشد ،بلکه این اقدام و مشاوره رایگان حقوقی یا کیفری جهت همشهریان عزیز و دیگر هموطنان یک مسولیت اخلاقی نیز میباشد.
که یک انسان خردمند و وکیل خوب دراصفهان بار سنگینی این عمل را بر دوش وجدان خود کاملا احساس کرده و بر همین اساس تمامی تلاش ما در این راستا معطوف گردیده و سرلوحه این اقدام خدا پسندانه را بر مبنای حدیث پر مغز از امام اول شیعیان امير المؤمنين على بن ابيطالب عليه السّلام میدانیم ، که فرمودند (( زكوة العلم نشره. زکات دانش،نشر آن است.))  با نگاهی کوتاه به سوابق وکیل خوب اصفهان و نظرات دیگر موکلین ما در خصوص مشاوره رایگان تلفنی شما پی خواهید برد که همین مشاوره های کوتاه تلفنی تا چه اندازه کاربردی بوده و موفقیت شما را در پرونده تسهیل میکند .آرزوی ما دیدن شادی و خوشحالی شما بعد از پیروزی در پرونده خودتان است .

 

این گفتگو ندارد که بارزترین خصلت وکیل پایه یک دادگستری یعنی وکیل خوب جهت مشاوره رایگان و آنلاین در اصفهان پاسخگویی در حد امکان و همیشه ازصبح تا شب میباشد. شماره همراه وکیل خوب در اصفهان هیچگاه خاموش نیست و هیچگاه آنرا از روی قصد خاموش هم نمیکند البته به جز مواردی که آنتن دسترس نباشد یا شارژ باتری موبایل تمام شود.
چرا که ما اعتقاد داریم یک مشاوره حقوقی خوب یا یک مشاوره کیفری خوب حتما در ساعتی که ما انتظار داریم برای همشهریان اصفهانی و دیگر هموطنان ارجمند پیش نمیاید ولی این مبحث فقط ۱ شرط کوچک دارد البته به غیر از مواردی که در جلسه رسیدگی دادگاه در اصفهان یا جلسه کاری در دفتر وکالت وکیل خوب در اصفهان با موکلینش مشغول صحبت و گفتگو در باب پرونده ها میباشد .مشاوره حقوقی و کیفری رایگان توسط بهترین وکیل دادگستری اصفهان بسیار پر اهمیت و مهم است چرا که مرحله بعد از آن یعنی  دفاع یکی از مراحل حساس و مهم پرونده میباشد ، قابل مجادله نیست که بهره گیری از تخصص و تبحر و تجربیات ۱۵ ساله و موفق بهترین وکیل و مشاور حقوقی و کیفری اصفهان  چه میزان در موفقیت پرونده شما موثر خواهد بود .

چه زمانی نیاز به مشاوره حقوقی و کیفری توسط بهترین وکیل اصفهان خواهیم داشت ؟

هر موقع که نیاز به دانش حقوقی و کیفری و خانواده و مواد مخدر داشتید بدانید که داشتن وکیل نیاز ضروری هر فردیست مشاوره حقوقی رایگان به شما این امکان را میدهد تا به آسودگی هرچه میخواهید بپرسید و به آسانی به صورت مشاوره آنلاین، تلفنی و حضوری به همه پاسخهای خود دست یابید .

آیا امکان مشاوره حقوقی آنلاین با بهترین وکیل اصفهان وجود دارد 📞🔴؟

مسلما بله پاسخ به این پرسش نیاز به تامل و حتی درنگ ندارد چرا که بهترین وکیل اصفهان جهت مشاوره حقوقی و کیفری و خانواده و مواد مخدر در اصفهان در تمامی اوقات امکان پذیر است .

آیا ما نیاز داریم که حتما با بهترین وکیل اصفهان مشاوره حقوقی و کیفری انجام دهیم ؟

تجربه ثابت کرده که در بسیاری از موارد عدم مداخله وکیل در دعاوی و حضور خود اشخاص بدون اخذ مشاوره حقوقی و کیفری با بهترین وکیل اصفهان نتایج جبران ناپذیری داشته است و دشواری های پرونده به حدی است که افراد به تنهایی قادر به پیگیری درست و صحیح حق خود نیستند، به همین دلیل پیشهاد میشود قبل از هر عمل حقوقی از مشاوره حقوقی و کیفری بهترین وکیل اصفهان استفاده نمایید. با اطلاع از قوانین خودتان تا حدودی به امور پرونده خود آگاهی می یابید .و صدالبته این شما را بی نیاز از مشاوره با بهترین وکیل اصفهان از نظر مردم نمیکند .

بی شک اولین و مهمترین توان یک وکیل خوب دراصفهان و یا هر جای دیگه دنیا هم که باشه انجام دادن۲ کار بسیار مهم است :

به مورد ۲ کاملا دقت کنید هر کدام از این عنوانها بار معنایی خاص خودش رو داره  یعنی دادن اطلاعات حقوقی سنجیده شده  و مورد نیاز با مشکل فرد ، و سعی در تفهیم به فرد و بدون فوت وقت دادن اطلاعات و تحلیل حقوقی از مشکل حقوقی اشخاص و کارگشا بود اون دسته ازاطلاعات حقوقی که به فرد مراجعه کننده داده میشه 
فقط فردی میتونه ادعا کنه به همه جوانب پرونده خودش آگاه شده که اول از همه نزد یک وکیل خوب به طور کامل در خصوص مورد پروندش اقدامی سنجیده جهت مشاوره به عمل آورده باشه از قدیم هم گفتند:

علیرضا شیشه گر وکیل قوی و زبردست وکیل آنلاین در اصفهان 

مشاور تلفنی رایگان اصفهان

علیرضا شیشه گر وکیل عالی در پرونده های مواد مخدر ، کیفری ،حقوقی و خانواده (مهریه و طلاق ) در اصفهان  بیش از ۱۵ سال سابقه وکالت موفق و فوق  لیسانس حقوق خصوصی 

ارتباط با ما




از اینجا عضو شوید!!

رمز را فراموش کردید؟

جست و جوی روزی حلالجست و جوی کار خوبجست و جوی کسب حلالجست و جوی همسر دلخواهجستجوی کار حلالجستجوی کسب حلالمراکز مشاوره تهرانمرکز مشاورهمرکز مشاوره آنلاینمرکز مشاوره ازدواجمرکز مشاوره اصفهانمرکز مشاوره تهرانمرکز مشاوره خانوادهمرکز مشاوره روانشناسیمشاوره آنلاینمشاوره آنلاین بیماریهامشاوره آنلاین خانوادهمشاوره آنلاین شغلیمشاوره ازدواجمشاوره تلفنی تهرانمشاوره تلفنی خانوادهمشاوره تهرانمشاوره جنسیمشاوره روانشناسی آنلاینمشاوره شغلیمشاوره طلاقمشاوره قبل ازدواج

در جست‌وجوي يك لقمه نان حلال

مشاور تلفنی رایگان اصفهان

در جست‌وجوي يك لقمه نان حلال

جوان، سوار پيکان زه‌وار دررفته‌اي، مسير چهارراه وليعصر تا آزادي را طي مي‌کرد. باران سختي مي‌باريد و مردم براي تاکسيمتن کامل

توسط مدیریت سایت درمشاوره خانواده · پاسخ 2040 روز 13 ساعت 38 دقیقه قبل

سوال: 43 پذیرفته شده: 1 ( 2% ) | امتیاز: 867

ازدواج دانشجوییخانواده و تاثیر مواد مخدرخانواده و مواد مخدردانشجویان و ازدواجدانشجویان و مصرف مواد مخدرمرکز مشاورهمرکز مشاوره آنلاینمرکز مشاوره ازدواجمرکز مشاوره اصفهانمرکز مشاوره ترک اعتیادمرکز مشاوره ترک مواد مخدرمرکز مشاوره ترک مواد مخدر تهرانمرکز مشاوره تهرانمرکز مشاوره خانوادهمرکز مشاوره روانشناسیمرکز مشاوره کرجمشاوره ترک اعتیادمشاوره ترک مواد مخدر

(در اين مقاله برای دانشجویان از اسم‌های مستعار استفاده شده است)

گاهی پنهان‌اند، گاهی تابلو. اگر خودت اهلش باشی در حیاط دانشگاه که یک چشم بگردانی می‌فهمی اگر کسی مصرف کرده باشد.متن کامل

توسط مدیریت سایت درمشاوره خانواده · پاسخ 2048 روز 18 ساعت 8 دقیقه قبل

سوال: 43 پذیرفته شده: 1 ( 2% ) | امتیاز: 867

تاثیر بیماری بر خانوادهتاثیر سلامتی بر خانوادهحفظ سلامتی خانوادهخانواده سالمسلامتی اعضای خانوادهسلامتی افراد در خانوادهسلامتی خانوادهمراکز مشاوره تهرانمرکز مشاورهمرکز مشاوره آنلاینمرکز مشاوره ازدواجمرکز مشاوره اصفهانمرکز مشاوره تهرانمرکز مشاوره خانوادهمرکز مشاوره روانشناسیمرکز مشاوره کرجمشاور تلفنی خانوادهمشاور خانواده خوب در تهرانمشاور زنانمشاوره آنلاینمشاوره آنلاین خانوادهمشاوره آنلاین شغلیمشاوره ازدواج تستمشاوره انلاینمشاوره اینترنتیمشاوره تلفنیمشاوره تلفنی آنلاینمشاوره تلفنی تهرانمشاوره تلفنی خانوادهمشاوره تهرانمشاوره خانوادهمشاوره خانواده آنلاینمشاوره خانواده تلفنیمشاوره خانواده تهرانمشاوره خانواده رایگانمشاوره رایگانمشاوره رایگان خانوادهمشاوره روانشناسی آنلاینمشاوره شغلیمشاوره شغلی آنلاینمشاوره وانشناسی

عمق فاجعه بیش از این حرف‌هاست. با مردم استان‌هایی چون خوزستان، ایلام، کردستان، لرستان، کرمانشاه و بوشهر که صحبت می‌کنی، همین را ازشان می‌شنوی. از شرایط ناراضی هستند و دارندمتن کامل

توسط مدیریت سایت درمشاوره خانواده · پاسخ 2048 روز 18 ساعت 22 دقیقه قبل

سوال: 43 پذیرفته شده: 1 ( 2% ) | امتیاز: 867

چاقی زنچاقی کودکچاقی کودکانچاقی مردچاقی مفرطچاقی و بیماری جسمیچاقی و بیماری قلبیچاقی و رابطه جنسیدرمان چاقیدرمان چاقی مفرطرژیم چاقیمراکز مشاوره تهرانمرکز مشاوره آنلاینمرکز مشاوره ازدواجمرکز مشاوره اصفهانمرکز مشاوره تهرانمرکز مشاوره خانوادهمرکز مشاوره روانشناسیمشاور تلفنی ازدواجمشاور تلفنی خانوادهمشاور خانواده خوب در تهرانمشاور قبل ازدواجمشاوره آنلاینمشاوره آنلاین ازدواجمشاوره آنلاین خانوادهمشاوره آنلاین شغلیمشاوره ازدواجمشاوره ازدواج آنلاینمشاوره ازدواج تستمشاوره ازدواج تهرانمشاوره ازدواج رایگانمشاوره اصفهانمشاوره اینترنتیمشاوره برای ازدواجمشاوره تلفنیمشاوره تلفنی آنلاینمشاوره تلفنی تهرانمشاوره تلفنی خانوادهمشاوره تهرانمشاوره خانوادهمشاوره خانواده آنلاینمشاوره خانواده تلفنیمشاوره خانواده تهرانمشاوره خانواده رایگانمشاوره رایگانمشاوره رایگان ازدواجمشاوره رایگان خانوادهمشاوره روانشناسی آنلاینمشاوره زنانمشاوره شغلیمشاوره شغلی آنلاینمشاوره طلاقمشاوره قبل از ازدواجمشاوره قبل ازدواجمشاوره وانشناسیمشکل چاقی

دیگر کار از کار گذشته و باید آن‌ها را در کنار تروریسم و خشونت، گرم شدن کره زمین و بحران اقتصادی، چهارمین متهمانی دانست که می‌توانند سلامت کره زمین رامتن کامل

توسط مدیریت سایت درمشاوره خانواده · پاسخ 2050 روز 7 ساعت 27 دقیقه قبل

سوال: 43 پذیرفته شده: 1 ( 2% ) | امتیاز: 867

کانون مشاوران ایران

© tribuneazad.ir 2019. All rights reserved.
تمام حقوق برای تریبون آزاد محفوظ است انتشار با ذکر منبع مجاز است

مشاوره به عنوان یک راهکار مهم برای کاهش دغدغه ها و مشکلات افراد شناخته می شود.

مشاوره می‌تواند سبب کاهش بسیاری از مشکلات آنها در زمینه های گوناگون زندگی شود.

در گذشته استفاده از مشاوره چندان رایج نبود و افراد ترجیح می دادند تا خود به درمان و برطرف نمودن مشکلات خود از طریق مشاوره و مشورت گرفتن از افراد با تجربه اقدام کنند.

امروزه با گسترش اطلاعات و دانش افراد در رابطه با دانش مشاوره استفاده از مشاوره روز به روز در حال افزایش است.

۰۲۱۸۸۴۱۹۸۳۲

مشاور تلفنی رایگان اصفهان

۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

۰۲۱۲۲۳۵۴۲۸۲

موبایل مراکز

۰۹۰۳۱۲۳۶۴۴۶۰

۰۹۰۳۵۶۷۳۰۵۰

۰۹۱۰۸۳۴۷۵۹۷

برای عزیزان خارج از کشور

۹۸۹۰۳۱۲۳۶۴۴۶+

۹۸۹۰۳۵۶۷۳۰۵۰+

۹۸۹۱۰۸۳۴۷۵۹۷+

مشکلات بسیار زیادی وجود دارد که افراد می‌توانند برای مشاوره به مراکز مشاوره در جهت حل آنها اقدام کنند.

مشاوره می تواند از طریق راه های گوناگونی صورت بگیرد تا بتواند نیازها و دغدغه های افراد مختلف را در زمینه‌های گوناگون برطرف نماید.

یکی از روش هایی که توسط مرکز مشاوره ما برای افرادی که قادر به حضور در مراکز مشاوره نیستند ایجاد شده است مشاوره تلفنی رایگان با موبایل است. امروز تمامی افراد موبایل دارند و به راحتی از طریق آن به شبکه اینترنت و نیز شبکه تلفن وصل می باشد.

افراد به راحتی می توانند از طریق مشاوره تلفنی رایگان با موبایل به مشاور مورد نظر خود متصل شده و دغدغه ها و مشکلات خود را با او در میان بگذارد.

یکی از مشکلاتی که افراد می توانند از طریق مشاوره تلفنی رایگان با موبایل برای حل آن اقدام کنند مشکلات شخصیتی است.

امروز مشکلات و اختلالات شخصیتی افراد بسیار زیادی را درگیر نموده و مشکلات زیادی را برای خود آنها و برای افرادی که با آنها زندگی می‌کنند به وجود اورده است. برای درمان و شناخت بهتر این اختلالات راه‌ های گوناگون وجود دارد.

مثلاً در مراکز مشاوره مشاوران اقدام به انتشار تست های روانشناسی شخصیت می کند و پس از پاسخ دادن به تست های روانشناسی می تواند به شناخت مناسب از وضعیت خود توسط تجزیه و تحلیل مشاور دست یابد.

یکی دیگر از مواردی که مشاوره تلفنی رایگان با استفاده از موبایل می تواند برای حل آن صورت گیرد مشکلات استرس و اضطراب در دنیای کنونی است.

استرس و اضطراب از افراد جوان و نوجوانی که درگیر تحصیل و پیدا کردن شغل هستند تا افراد پیری که بازنشسته شده اند و زندگی را به تنهایی می گذرانند در بر میگیرد.

در واقع این یکی از اختلالات بسیار مهم و بزرگ در زندگی کنونی افراد است.

مشاوره تلفنی ارزان با موبایل

۰۹۰۳۱۲۳۶۴۴۶۰

۰۹۰۳۵۶۷۳۰۵۰

۰۹۱۰۸۳۴۷۵۹۷

دکتر ویلیام البرتو، مشاور خانواده در ایتالیا، بیان می کند که: “انجام مشاوره با مشاوران روانشناسی و روانپزشکی می تواند برای درمان این بیماری بسیار مفید و موثر واقع گردد. یکی دیگر از بیماری‌ ها و اختلالاتی که می تواند از طریق مشاوره تلفنی رایگان با تلفن مورد بررسی قرار بگیرند اختلالات رفتاری و اخلاقی است”.

بسیاری از افراد با این اختلالات روبه‌رو هستند بنابراین زندگی مشترک آنها و روابط اجتماعی آنها تحت تاثیر قرار می گیرد.

بسیاری از خانواده ها و زن و شوهرها به دلیل همین مشکلات و اختلالات با دغدغه های بسیار زیادی در زندگی مشترک خود روبرو هستند. بسیاری از افراد در حیطه کاری خود نمی ‌توانند ارتباطات مناسبی را با همکاران خود برقرار کنند.

تمامی موارد گفته شده می ‌تواند در رابطه با اختلالات مربوط به رفتار و اخلاق انسان ها باشد مشاوره در این زمینه بسیار مهم و حیاتی بوده می تواند سبب کاهش بسیاری از مشکلات و دغدغه های افراد در زمینه‌های گوناگون یاد شده باشد.

یکی دیگر از مواردی که برای انجام مشاوره مفید و موثر است را می توان مشکلات مربوط به خانواده دانست امروزه خانواده های بسیار زیادی وجود دارند که در زمینه های گوناگون با مشکلات مختلف دست و پنجه نرم می کنند.

این مشکلات می‌تواند سبب مانع بزرگی بر راه خوشبختی و سعادت خانواده ها باشد. به همین دلیل مشاوره خانواده به عنوان یکی از مشاوره های بسیار مهم در مراکز مشاوره انجام می گیرد.

مشاوره تلفنی رایگان با موبایل می‌تواند در این زمینه فعال بوده و خانواده‌های مختلف را از جهات دغدغه های گوناگون یاری و هدایت نمایند.

یکی دیگر از مشکلاتی که بسیار مهم و اساسی بوده و می‌تواند سبب به وجود آمدن اختلالات بسیار زیادی در زندگی افراد شود مشکلات مربوط به امور جنسی است. مشکلات جنسی افراد بسیار زیادی را چه نوجوان چه جوان و چه در سنین میانسالی و پیری با خود درگیر نموده است (منبع سایت علوم روانشناسی فرانسه).

افراد بسیار زیادی هرروزه به مرکز مشاوره مراجعه می‌کنند و در زمینه یاد شده اختلالات و دغدغه های خود را و مشاوران در میان می‌گذارند.

بسیاری از آنها از بیان این اختلالات به صورت حضوری خجالت می کشند با توجه به موارد گفته شده مشاوره تلفنی رایگان با این روش می‌تواند برای کاهش دغدغه این افراد بسیار مهم و موثر باشد.

مشاور تلفنی رایگان اصفهان

در کنار تمامی موارد یاد شده مشکلات اقتصادی سبب می‌شود که بسیاری از افراد از مراجعه به مرکز مشاوره و یا انجام مشاوره در سایر روش ها خودداری کنند بنابراین رایگان بودن این نوع مشاوره می تواند برای این افراد بسیار مهم باشد و آنها را ترغیب به استفاده از مرکز مشاوره و مشورت و مشاوران نماید.

در ادامه مقاله به بررسی دغدغه‌ها و مشکلاتی که در زمینه مشاوره تلفنی وجود دارد می‌پردازیم.

مزیتها و معایب این روش را به‌گونه‌ای خوب مورد بررسی قرار می دهیم تا افراد بتوانند در مورد نحوه استفاده از این روش تصمیم گیری کنند.

در روش مشاوره تلفنی افراد زمان بسیار کمی را برای انجام مشاوره با مشاور خود صرف می کنند اما نکته مهم اینجاست که در مشاوره های حضوری و رو در رو شناخت بسیار مناسبی از فرد مقابل صورت می‌گیرد.

بنابراین ترجیح اول و اولویت اول برای انجام مشاوره مشاوره های حضوری است.

اما برای کسانی که امکان مشاوره حضوری ندارند مشاوره تلفنی می‌توانند مفید باشد.

همچنین از نظر اقتصادی به دلیل اینکه این مشاوره رایگان است و هزینه بسیار کمی را برای افراد به دنبال دارد بنابراین می‌تواند به عنوان یک راهکار مناسب برای کسانی که با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند باشد.

از دیگر معایب این روش می توان به منتظر ماندن پشت خط تلفن اشاره کرد.

بسیاری از افراد زمان این را ندارند که بخواهند پشت خطوط ارتباطی منتظر برقراری ارتباط با مشاور موردنظر خود باشند.

بنابراین با توجه به جمعیت موارد گفته شده بایستی اولویت را مشاوره حضوری دانست و برای درمان هر چه بهتر و شناخت هرچه بهتر بیماری‌ها و مشکلات به مشاوره حضوری اقدام نمود.

اما در شرایطی که امکان این موارد وجود نداشته باشد مشاوره تلفنی رایگان با استفاده از موبایل و به آسانی می‌ توانند در جهت های گوناگون برای برطرف کردن مشکلات استفاده شود.

سایت “مشاورانه” ، مرجع مشاوره خانواده و روانشناسی،” مشاوره تلفنی رایگان با استفاده از موبایل در زمینه های گوناگون مانند:

منبع : moshavereh.kanonm.ir

چگونه کار می کند؟ مشاوره و درمان تلفنی یک رابطه درمانی ساختاری است که در آن مشتری و درمانگر به جای ملاقات حضوری با تلفن و یا موبایل صحبت می کنند… جلسات، مانند مشاوره حضوری و چهره به چهره نیاز است به صورت هفتگی و یا بر اساس تشخیص درمانگر ادامه یابد.

درمان آنلاین یا مشاوره آنلاین، به مشاوره ای گفته می شود که از طریق اینترنت، سایت و یا شبکه های مجاری انجام می شود و در سایت مشاورانه رایگان در اختیار افراد قرار داده شده است.

روش اول: تماس با مراکز معتبر و مورد تایید مرکز مشاوره روانشناسی مشاورانه با تعرفه ارزان روش دوم: دفاتر کانون مشاوران ایران که امکان تبدیل به مشاوره حضوری هم هست روش سوم: تماس با شماره موبایل و مشاوره تلفنی با مشاور روش چهارم: استفاده از تلفن هوشمند سراسری که هر 60ثانیه حدود 2000تومان است و روی قبض تلفن آخر ماه باید پرداخت شود.(توجه این روش ممکن است هزینه زیادی برای شما به همراه داشته باشد)

مرکز مشاوره مشاوره و مراکز همکار تعرفه هایی با قیمت مناسب ارائه می دهند که سبب رضایت تمامی مشتریان شده است. برای اطلاع از هزینه به سایت مشاورانه رجوع کنید.

بله، مرکز مشاوره مشاورانه این امکان را فراهم کرده و شما هر لحظه که بخواهید می توانید مشاوره تلفنی خود را به مشاوره حضوری با همان مشاور تغییر دهید.

مشاوران به افراد، زوج ها، خانواده ها و گروه هایی که با موضوعاتی همچون افسردگی، اعتیاد، وسواس، دوقطبی و غیره سر و کار دارند، مشاوره ارائه می دهند. روش های درمانی مختلفی برای هر مشکل از سوی درمانگر ارائه می شود.

به مراکز برتر کانون مشاوران ایران مراجعه کرده و یا از سایت مشاورانه به صورت رایگان کمک بگیرید.

بله. امکان پذیر است و نتیجه خوبی تا کانون داشته است. ولی در برخی موارد در صورت نیاز و صلاح دید مشاوره باید حضوری صورت بگیرد.

سلام خسته نباشید من۲۷سالمه. ۱۰سال یه زندگی مشترک داشتم ک حاصلش یه بچه ی۹ساله هست ولی همیشه با شوهرم اختلاف نظرهایی داشتیم واین باعث سردی رابطه مون شده بود. چن سال اخر زندگی مو با یه اقایی اشنا شدم مجرد بودن ۵سال از من بزرگتر. که بهم قول ازدواج داد و بخاطر علاقه شدید و ارزش و احترام و توجهی ک بهم میداد من قید همه چیو زدم و جدا شدم.البته قبل جدایی بارها گفتم شاید خانواده ت منو قبول نکنن بخاطر شرایطم شاید طردت کنن بزارنت کنار ولی ایشون گفتن من مشکلی ندارم هرکی خواست طردم کنه .. بعد… ادامه دیدگاه »

سلام به شما مریم جان ببین عزیزم احساساتی که داری قابل احترام هست اما دقت کنید که رابهط داشتن در دوران متاهلی وارد ارتباط شدن به هر دلیلی خیانت محسوب می شود و می تواند هم برای زندگی همان زمان شما مشکلات بیشتری را ایجاد کند و هم اینکه باعث ایجاد وابستگی بیشتری به فرد مقابلتان شود و این باعث می شود که شما به شرایط این آقا و اختلاف هایتان توجه نداشته باشید . بهتر است سعی کنید که در زمان فعلی از هیجانی تصمیم گیری خوداری کنید و با همسرتان به زوج درمانگر مراجعه کنید تا اختلافات و… ادامه دیدگاه »

سلام.من یه مشکل دارم ک میخوام اینجابگم واگ میشه راهنمایی کنید من۲۷سالمه و همسرم ۴سال از من بزرگتره کارشون ماموریتی هست و درماه فقط۷روز خونه است. تو دوره نامزدی ما پدرشون آلزایمر داشت و برادرکوچکتر ک مجرد بود و مادرشون ازش نگهداری میکردن ایشون تو ۷روزی ک میومد میگفت من باید حتما پیش پدرم باشه و بهش کمک کنم تا در اون روز بار روی دوش خانواده کم بشه و ما کل اون۷ روز خونه مادرشون بودیم و کلا یه وعده غذایی میومدن خونه اونم ساعت ۸ونیم میومدن ساعت۱۰برمیگشتن خونه پدرشون و تمام دوره نامزدی حتی پارک وخیابون و… نرفتیم… ادامه دیدگاه »

سلام به شما زهرا جان قابل درک هست که شما می خواهید زندگی مستقل تری داشته باشید و نیاز دارید که تایم بیشتری را باهم تنها باشید اما عزیزم دقت کن که تنها ۷ روز در ماه همسرتان در کنار شما می باشند و اگر این ۷ روز نیز با درگیری و بحث همراه شود می تواند برای هردوی شما آسیب زا باشد و تمایل به تنها بودن همسرتان با شما را کاهش بدهد . بهتر است سعی کنید که بجای بحث و درگیری زمان های باهم بودن را با توجه به علایق همسرتان که می تواند شامل هر چیزی… ادامه دیدگاه »

سلام من خانمی ۳۳ساله هستم و یه پسر ۱۲ساله دارم ۱۶ساله ازدواج کردم. مشکل اساسی زندگی من خیانت‌های بود که همسرم تو این چند سال بهم کرد. اما پارسال که کار به شکایت و.. رسید ، از من خواست رضایت بدم .و دیگه دست از کاراش بر میداره. شکایتم مبنی بر رابطه اش و همچنین خوراندن متادون تو مدت چند ماه بدون اطلاع من بود. که بعد از انجام آزمایش متوجه این موضوع شدم. اما از اون زمان به بعد باوجود اینکه خودم رو بی تفاوت نشون میدادم نسبت به این قضیه ،اما حس کنجکاوی هم داشتم که مبادا دوباره… ادامه دیدگاه »

سلام به شما دوست عزیز قابل درک هست که این شرایط برای شما با فشار روحی زیادی همراه هست اما عزیزم با نادیده گرفتن و یا بخشیدن مهریه که بهتر است به هیچ عنوان این کار را نکنید و یا اینکه خانه به نام شما بزنند و… این مشکلات برطرف نمی شود چون شما بیان می کنید ۱۶ سال ایشان با تمام قول ها و شکایتی که شده است بازهم به مسیر اشتباه خود ادامه داده اند . دوست داشتن شما قابل احترام هست اما دقت کنید که ایشان نیاز به پروسه درمانی دارند تا بتوانیم به ایشان کمک کنیم… ادامه دیدگاه »

راضی کردن خانواده برای مهاجرت

سلام به شما زهرا جان
اطلاعات بیان شده توسط شما ناقص می باشد اطلاعات بیشتری در مرود شرایط سنی ، شرایط اقتصادی و همچنین دلایل مخالفت خانواده برای مهاجرت شما و در کنار این موارد اینکه شما چگونه این موضوع را با آنها به اشتراک گذاشته اید در اختیار ما قرار بدهید تا باهم بیشتر صحبت کنیم.

سلام من ۳۳ سالمه یه بچه دارم دلم می خواد درامد داشته باشم اما مشکلم اینه که اول انرژی خیلی کمی دارم دوم شوهرم به هیچ عنوان اجازه نمیده و من می خوام توی خونه کار کنم سوم من به روانشناسی علاقه دارم خیلی هم تو این زمینه مطالعه دارم کتابای دانشگاهی رو هم خوندم اما نمی دونم چطوری می تونم بدون مدرک تو خونه تو این زمینه درامد داشته باشم مدتی سعی کردم برنامه نویسی یاد بگیرم و از این روش درامد کسب کنم اما واقعا برام سخته درکش نمی کنم و مریض شدم از شدت فشار نمی دونم… ادامه دیدگاه »

سلام ۲۳ساله هستم و ی دختر ۲ساله دارم دورازخونوادم درتهران زندگی میکنم شوهرم صبح میره سرکارتاساعت ۸ ۹شب.درکمارخونواده شوهرم زندگی میکنم امابافاصله نه چندان دور.باهمسایهای خودمم رفت وامددارم مخصوصاباهمسایه بغلیم.ی سالی میشه همسایه بابغلیم بابازشدن مدارس رابطشوباهام کم کردچون معلم بودومادر۲بچه مدرسه ای.من خیلی ازلحاظ روحی ضربه خوردم ناراحت شدم اماچیزی بهش نگفتم تودل خودم نگهش داشتم.دوتاازجاریام هم کنارمنن امایکی ازجاریام مادرش نزدیکش زندگی میکنه همیشه باهمن سرش شلوغه سرگرمه تفریحات خودشوداره وقتی برای این نداره منودعوت کنه یامنوبخوادازتنهایی دربیاره تلفنی زنگ میزنه منم بهش زنگ میزنم.چیزی که اذیتم میکنه اینکه حرف دلموبه همه میگم ساده وبی ریام فک میکنم… ادامه دیدگاه »

سلام. وقت بخیر.
دختری ۲۵ ساله هستم. همیشه احساس تنهایی و غم داشتم. خواهر و برادری نداشتم. والدینم هم ۱۰ ساله جدا شدن. قبل از جدایی هم درگیری زیاد داشتن. اقوام زیادی نداریم و به خاطر شرایط خاص ما، هیچ کس رابطه‌ی خوبی باهامون نداره. روابط اجتماعیم زیاد خوب نیست، هیچ وقت دوست نزدیکی نداشتم. جدیداً هم خیلی بی اعتماد به نفس شدم. حتی حرف‌زدن هم برام سخت شده. از طرفی به خاطر تنهایی مادرم هم عذاب وجدان دارم. حوصله‌ی هیچ کاری ندارم و واقعا نمیدونم چیکار کنم.

سلام به شما دوست عزیز قابل درک می باشد که جدایی و درگیری های قبل از طلاق می تواند برای شما با فشار روحی زیادی همراه باشد اما دقت کنید که پدر و مادرتان دو فرد بالغ می باشند که می توانند در مورد زندگی خود تصمیم گیری کنند و نیاز است که شما بپذیرید که انها از یکدیگر جدا شده اند و بر مبنای زندگی فعلی خود برای رسیدن به شرایط بهتر اقدام کنید . اینکه بخاطر تصمیمات والدین شما بخواهید خود را سرزنش کنید کمکی به شما نمی کند سعی کنید که برای زندگی روزانه خود برنامه ریزی… ادامه دیدگاه »

سلام من نزدیک ۴سال یه پسری رو عاشقانه دوس دارم .خیلی شبیه هم دیگه هستیم منتها از وقتی راجعبه حس من مطلع شده کلا بهم سرد شد و بی محلی کرد بهم به نظرتون چکار کنم؟؟؟

سلام به شما دوست عزیز
رکسانا جان شما و فردی که به ایشون احساس علاقمندی می کنید چند سالتونه؟
آیا ایشون از هدفش درباره ی این رابطه با شما صحبت کرده بود؟
قبلا ایشون در جریان این موضوع نبود که شما بهشون علاقمندید؟
چه مدت هست که نسبت به شما سرد شده؟
آیا در مورد رفتار ایشون باهاشون صحبت کردین؟

سلام من پریا هستم و ۱۲ سالمه امروز صبح سنجابم از بالکنمون پرت شد پاییت بعد رفتم اوردمش و هیچیش نشد و فقط یکمی بی حال بود بعد گزاشتمش توی اتاقم و یه لحظه رفتم توی سالن بعد که اومدم تو اتاقم دیدیم نیس کل اتاقمو گشتم و پیداش نکردم الان خیلی داغونم نمیدونم چی کار کنم ۳ ساعت گذشته و هنوزش نمیتونم پیداش کنم به خاطر من مرد درستهههههههه ۳ سال بود که داشنمش

سلام به شما پریای عزیز احساس شما قابل درکه و اینکه شما الان برای سنجابتون غمگین و ناراحت باشید طبیعی هستش و شما کاملا حق داریدولی عزیزم افتادن سنجابتون از بالکن فقط یه اتفاق بوده و شما نباید خودتون رو بابت این موضوع مقصر بدونید. بعد اینکه سنجاب شما الان گم شده و اصلا معلوم نیست که مرده باشه. زمانی که مشخص نیست که الان سنجابتون زنده اس یا مرده شما نباید خودتون رو سرزنش کنید و احساس گناه رو کنید که باعث مرگش شدید. سعی کن ارامش خودت رو حفظ کنی و در حین اینکه برای نبودن سنجابتون ناراحت… ادامه دیدگاه »

سلام من پریا هستم و ۱۲ سالمه امروز صبح سنجابم از بالکنمون پرت شد پاییت بعد رفتم اوردمش و هیچیش نشد و فقط یکمی بی حال بود بعد گزاشتمش توی اتاقم و یه لحظه رفتم توی سالن بعد که اومدم تو اتاقم دیدیم نیس کل اتاقمو گشتم و پیداش نکردم الان خیلی داغونم نمیدونم چی کار کنم ۳ ساعت گذشته و هنوزش نمیتونم پیداش کنم به خاطر من مرد درستهههههههه

‌سلام ۲۸سالمه۴ساله ازدواج کردم وی پسر۲ساله دارم من مشکلم اینک آرامش ندارم احساس ضعف میکنم،خیلی ناراحت میشم وقتی شوهرم بایک خانم صحبت میکنه بهم میریرم داغونم خودمم نمیدونم چکارکنم

سلام به شما فاطمه جان اگر که ایشان روابط نامناسبی دارند شما می توانید در احترام با ایشان صحبت کنید اما اگر ایشان روابطی که دارند مشکلی ندارد و بیشتر حساسیت های شما می باشد بهتر است در این مورد طرحواره های شا به کمک یک طرحواره درمانگر بررسی شود تا بتوانیم به شما کمک کنیم .گاهی افراد به دلیل افکار بنیادینی که دارند باعث می شود که در زندگی مشترک رفتارهای فرد احساسی و یا افراد نزدیک را بد برداشت کنند و یا بدون دلیل احساس کنند که فرد مقابلشان به آنها خیانت می کند بدون اینکه مدرک کافی… ادامه دیدگاه »

سلام خسته نباشید ی دختر ۱۸ سالم یک سالم میشه نامزدم البته با خواست خودم بعضی وقتا حس می کنم هیشکی رو دوست ندارم کلا بی حسم حتی پدرومادرمو انگار حس می کنم فقط وابستگیه اون دوست داشتنی ک میدونم باید باشه نیس شاید معنی دوس داشتنو نمیدونم

سلام عسل جان
تازگیا این حس بهت دست داده یا همیشه توی زندگیت اینطور بودی؟ معمولا چندببار در ماه این حس بهت دست میده؟ از نظر خلق و خو چطور هستی؟

سلام وقتتون بخیر خسته نباشید من حدود۷ماهه بایه پسری که۳سال ازخودم کوچکترهستش دوست شدم ازطریق کلاسی که میرفتیم باهمدیگه آشناشدیم خیلی رفتارامون بهمدیگه مبخورد همدیگرودوست داشتیم ولی تازه میخواست سربازیشوشروع کنه وکاری نداشت که بیاد برای خواستگاری تااینکه الان تقریبا۳هفتس برام خواستگاراومده وشرایطش خوبه ولی۹سال ازمن بزرگتر هستش من بااون پسردیگه حرف نزدم بباینکه همودوست داشتیم ولی گفتم به دردم نمیخوری وباخواستگارم رفتم ۳جلسه صحبت کردم که قرار شد بریم پیش مشاوره خانواده پیش از ازدواج که ببینیم بهم دیگه میخوریم یانه که دیروز همون پسره باهاش دوست بودم پیام داده که من دلم نمیخواد توروازدست بدم برگرد من میام… ادامه دیدگاه »

سلام به شما
عزیزم شما چند سالتون هست؟ و اون آقا پسر چند سالش بود؟ احساستون نسبت به خواستگار فعلیتون چی هست؟ در حال حاضر احساسی به اقا پسری که باهاش در ارتباط بودید دارید یا خیر؟

من خودم ۲۳سالمه واون آقاپسر ۲۰سالش وخواستگارم که برادر همکارمم هست ۳۱سالش هست ..احساسم نسبت خواستگارم خب خانواده داره اخلاقورفتارش خیلی محترمانه وخوب هستش .ولی خب یه مسئله ای که هست این هستش که زمان زیادی ازجداییم با اون پسرنگذشته که بتونم فراموش کنم پیامم که میده دلم براش میسوزه ولی نمیتونم جوابی بدم تاتکلیفم مشخص بشه باخواستگارم چون پدرم سریسری مسائل فعلا مخالفت کردن ولی خانواده اون راضی هستن من خودمم بین دوراهی گیر کردم بتونید کمکم کنید ممنون میشم

ببین نگین جان نگرانی شما قابل درک می باشد اما دقت کنید که این آقا پسر ۳ سال از شما کوچک تر می باشند و تصمیم گیریشان بیشتر بر پایه هیجان می باشد در کنار اینکه این اختلاف سنی نیز نیاز به بررسی دارد و اینکه شما در زمان فعلی به یکدیگر احساس وابستگی کنید طبیعی می باشد اما بهتر است در کنار احترام به احساسات خودتان واقعیت بیرونی را مد نظر قرار بدهید و بعد تصمیم گیری داشته باشید ایشان از نظر سنی ۳ سال از شما کوچک تر می باشند ، از نظر اجتماعی و سربازی هنوز به… ادامه دیدگاه »

بله درسته اون آقاپسرواقعا معیارهایی که من میخوام درحال حاضر ندارن فقط یکسری قول هایی دادند که معلوم نیست قابل اجرا باشن یانه ولی این خواستگارم تقریبا معیارهایی که میخوام رو دارن ولی خب پدرم سراختلاف سنی مشکل دارن که اونم خودم صحبت کردم اصلا صحبت کردنشون واخلاقشون وحتی ظاهرشون به پسر۳۱ساله نمیخوره کمتر بهشون میخوره مثلا درحد ۲۷سال یاشایدم۲۸سال پس براحساسم غلبه کنم ودیگه جواب اون پسرروندم وباخواستگارم برم پیش مشاوره ازدواج درسته؟

سپاس فراوان واقعا ممنونم از راهنماییوکمکتون

سلام الان در حدود ۶ سال است ازدواج کردم وکارمم بصورت شیفتی میباشد یکروز سر کارم و دوروز استراحت همسرم شدیدا وابستگی عجیبی به خانواده اش وابستگی داره به بهانه که از تنهایی میترسه روزهایی که من شیفت هستم میره پیش خانواده اش اوایل دلایلش برام منطقی بود ولی الان دیگه بیش از حد شده ۶ سال است آرزو دارم از سر کار میام خسته صبح همسرم در رو روم باز کنه ولی همیشه خودم با یه خونه خالی و سرد مواجه میشم و ساعت ۱۲ ظهر میاد و حداقل هفته ای یکبار هم به بهانه های مختلف امتحان برادرش… ادامه دیدگاه »

با سلام خدمت شما دوست عزیز
در این‌مسیر بهتر است در زمان‌مناسبی در احترام و بدون صحبت در مورد خانواده ایشان با همسرتان صحبت کنید و احساسات و نیازهای خودتان را با ایشان در میان بگذارید و صحبت های ایشان را نیز بشنوید و بیان کنید ک به احساس نیاز ایشان به حضور در خانواده و تنهایی او احترام‌می‌گذارید اما مایل هستید که در زمان برگشت به خانه ایشان در منزل باشند تا شما بتوانید با دیدنشان شرایط بهتری از نظر روحی بدست بیاورید این مشکلات در تعامل و درک‌متقابل نیازهای یکدیگر می‌تواند شرایط بهتری را ایجاد کنید .

چندین بار بهش گفتم ولی متاسفانه گوش نمیکند و بازهم ادامه میدهد دائما خانه را ترک میکند

در این سمیر بهتر است به صورت حضوری به زوج درمانگر مراجعه داشته باشید تا باهمسرتان صحبت شود و دیدگاهای هردوی شما مورد بررسی قرار گیرد و بتوانیم در این زمینه به هردوی شما کمک کنیم تا بتوانید مسیر بهتری را طی کنید .
در این زمینه بدون مقصر دانستن همسرتان و یا صحبت از خانواده ایشان به ایشان بیان کنید که برای بهبود زندگی مشترکتان و رفع یک سری مشکلات مایل هستید که چند جلسه زوج درمانی را تجربه کیند.
درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
۰۲۱-۲۲۶۸۵۷۴۱

سایت “مشاورانه” به صورت 24 ساعته در زمینه های مشاوره روانشناسی خانواده تلفنی و حضوری در خدمت شماست ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰ برترین روانشناسان ایران در کنار شما هستند

انجمن روانشناسی آمریکا

کانون مشاوران ایران

انجمن روانشناسی ایران

Medical news

مشاور تلفنی رایگان اصفهان
مشاور تلفنی رایگان اصفهان
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *