مشاور تلفنی رایگان مشهد

 
helpkade
مشاور تلفنی رایگان مشهد
مشاور تلفنی رایگان مشهد

iranoccc_admin

سپتامبر 2, 2019
مشاوره خانواده

ثبت دیدگاه
2,952 بازدید

مشاوره خانواده تلفنی رایگان مشهد : با افزایش دغدغه ها و معضلات در زندگی افراد و فشار های روانی بسیار، همواره حضور و ارتباط با مشاور یا روانشناس جهت آرام کردن اوضاع و در نهایت برطرف کردن مشکلات بسیار موثر خواهد بود.

گاهاً مشکلات ساده و بی اهمیت با بی توجهی های بسیار تبدیل به معضل جدی و جبران ناپذیر در زندگی خواهد شد که امنیت همه افراد در خانواده را به خطر می ‌اندازد.

بهترین راهکار با توجه به شرایط پیش آمده در میان گذاشتن مشکلات با فردی متخصص و با تجربه می باشد

که با استفاده از روش های علمی و تکنیک های روانشناسی در ارائه راه حل و راهکار بهترشدن کمک خواهدکرد.

مشاور تلفنی رایگان مشهد

 

شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره خانواده تلفنی از سراسر کشور با شماره

از طریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره تماس حاصل فرمایید

مشاوران خانواده با ریشه یابی مشکلات افراد و آشنایی با خصلت های متفاوت آنها در ارائه راهکار های علمی مناسب برای سوق افراد به زندگی ایده آل می کوشند. در برخی از موارد اشخاص با قاطعیت کاذب از این که به مشکل کاملا واقف می باشند؛

دست به انجام کار هایی خواهند زد که عواقب آن بسیار خطرناک و جبران ناپذیر خواهد بود.

همواره رو به رویی با مشکلات خانوادگی، شغلی، اجتماعی، اقتصادی، تحصیلی و غیره در تمامی زندگی ها وجود دارد

که باید قبل از فراگیر شدن و لطمه زدن به بنیان خانواده ریشه یابی و حل شوند.

مشورت با افرادمتخصص و زبده و درنهایت اخذ راهکار های علمی و عملی متناسب با شرایط بسیار تاثیرگذار خواهدبود.

مشاوره آنلاین و تلفنی رایگان برتری عصر امروز از دنیای گذشته است.

به دلیل دسترسی رایگان و سریع به مشاور متخصص و باتجربه، عدم طی کردن مسافت طولانی جهت رفتن به مطب شخصی، حفظ تمامی اطلاعات تماس، برقراری تماس بدون محدودیت زمانی و مکانی در کمترین زمان از مزیتهای مهم مشاوره تلفنی و آنلاین خواهد بود.

همواره ارتباط بایک مشاور قابل اعتماد و مجرب در تصمیم گیری های مهم و اساسی بسیارحائز اهمیت خواهدبود؛

به طوری که افراد می‌توانند در تمامی زمینه ها روی کمک این شخص حساب باز کنند.

شما عزیزان می توانید جهت دریافت  مشاوره تلفنی همه روز حتی در ایام تعطیل

با مرکز مشاوره تلفنی ایران تماس حاصل فرمایید.

جهت ارتباط با سامانه مشاوره تلفنی هوشمند سراسری از طریق تلفن ثابت

با شماره تلفن  43 52 907 909  تماس برقرار کنید.

تماس از سراسر کشور بدون صفر و بدون پیش شماره

تماس با تلفن همراه امکان پذیر نمی باشد

در صورت شنیدن صدای بوق اشغال و یا خطای مخابراتی مجدد تماس بگیرید.

ژوئن 6, 2020

آوریل 10, 2020

ژانویه 20, 2020

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وبسایت

مشاوره خانواده تلفنی به هر نوع خدمات روانشناختی که توسط تلفن انجام می شود اشاره می کند.

 مشاوره خانواده تلفنی از روان درمانی فردی، دوگانه یا گروهی با یک درمانگر حرفه ای به اولین کمک روان شناختی ارائه شده توسط مشاوران حرفه ای حرفه ای می باشد.

مشاوره خانواده – مشاوره خانواده انلاین – مشاوره خانواده تلفنی – مرکز مشاوره خانواده آنلاین

پرداخت موبایلی

مشاوره خانواده

مشاوره خانواده تلفنی

مشاور تلفنی رایگان مشهد

مشاوره خانواده تلفنی رایگان

شماره مشاوره تلفنی خانواده رایگان

مشاوره خانواده

در این مقاله در خصوص مشاوره خانواده تلفنی رایگان در شهرهای مشهد اصفهان و همچنین تهران به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته توضیح خواهیم داد و به شما خواهیم گفت که چه مراکزی خدمات مشاوره تلفنی را به صورت رایگان در این شهرها ارائه می دهد.

مشاوره خانواده تلفنی رایگان تهران

 

مشاور تلفنی رایگان مشهد

 

در شهر تهران مرکز مشاوره خانواده تک مشاور با کمک متخصصین مجرب مشاوره خانواده به صورت رایگان خدمات مشاوره را ارائه می‌دهد که جهت انجام آن تنها کافیست که با شماره های تماس آن تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

تخفیف ویژه  مشاوره خانواده

 

 

این مرکز با سالها تجربه توانسته است تعداد بسیار زیادی از مراجعین را با مشاوره تلفنی راهنمایی کند و مشکلات آنها را به بهترین شکل ممکن برطرف می‌کند راه ارتباطی مرکز شماره گیری شماره تماس آن با تلفن ثابت بدون گرفتن پیش شماره می باشد.

 

مشاوره خانواده تلفنی رایگان در مشهد

 

 

 

در مشهد مراکز مشاوره رایگان زیادی وجود دارد به دلیل آنکه مشهد شهر مذهبی میباشد و مراکز خیریه و نیکوکاری در این شهر به شدت دیده می‌شود مراکز مشاوره رایگان زیادی نیز در مشهد به وجود آمده است جهت آنکه بتوانید از مشاوره‌رایگان آنها استفاده کنید باید شماره تماس آنها را بدانید و همچنین از آدرس آنها آگاهی داشته باشید.

 

 

 

تخفیف ویژه  مشاوره خانواده تلفنی

 

 

یکی از مراکز مشاوره تلفنی رایگان در مشهد مرکز رضویه میباشد این مرکز با سالها تجربه در زمینه مشاوره ازدواج و خانواده به صورت تلفنی توانسته است در مشهد جایگاه خوبی در این زمینه کسب کند.

 

 

البته در نظر داشته باشید مراکز دیگری نیز وجود دارند که شعبه های زیادی در تمامی شهرها برای مشاوره دارد از جمله این مرکز ها میتوان مرکز مشاوره تک مشاور اشاره کرد و آن طور که در ابتدای مقاله نیز در خصوص آن توضیح دادیم مرکز مشاوره تک مشاور بهترین راهنما و کمک کننده به شما خواهد بود و در شهرهای مهم شعبات بسیار بزرگی برای مشاوره دارد.

 

مشاوره خانواده تلفنی رایگان اصفهان

 

 

 

اصفهان که یک شهر توریستی می باشد و تعداد زیادی جمعیت در آن زندگی می کند مسلماً به مشاوره و استفاده از علم و راه حل های منطقی برای حل مسائل اجتماعی و روزمره گی نیاز دارد در این شهر نیز مانند دو شهر دیگر یادشده تهران و مشهد مراکز مشاوره رایگان زیادی وجود دارد که شاید از آنها خبر نداشته باشید.

 

 

مشاور تلفنی رایگان مشهد

تخفیف ویژه  مشاوره ازدواج

 

 

برای مثال مرکز مشاوره خواجوی در اصفهان یکی از مراکز مهم و معروف مشاوره تلفنی در این شهر می باشد که می تواند به شما در گرفتن مشاوره و پیدا کردن راه مناسب در خصوص زندگی مشترک ازدواج طلاق و همچنین مسائل حقوقی و مشاوره خانواده کمک شایانی کند.

 

البته در نظر داشته باشید که مرکز پرتقال و مشاوره خانواده تک مشاور در اصفهان نیز شعبات زیادی دارد به همین جهت اگر در شهر اصفهان زندگی می کنید و می خواهید که هر روز یک مشاوره مجرب و متخصص در زمینه مشاوره خانواده کمک بگیرید توصیه می کنیم که با شماره های تماس مرکز مشاوره تک مشاور بدون گرفتن پیش شماره و از تلفن ثابت تماس حاصل فرمایید.

 

مشاوره خانواده شبانه‌روزی و ۲۴ ساعته

 

 

مشاوره خانواده به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته یکی از دغدغه‌ها و نیازهای اساسی و مهم در جهت مشاوره می باشد شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که در جریان زندگی در برهه‌ای از زمان نیاز به کمک و راهنمایی یک فرد آگاه داشته باشید در این زمان تنها مشاوره تلفنی شبانه روزی و ۲۴ ساعت است که به کمک شما خواهد آمد و می توانید در هر موقع و در هر جا تنها با یک تماس با یک مشاور مجرب ارتباط برقرار کنید.

 

 

تخفیف ویژه  مشاوره روانشناسی

 

 

جهت آنکه بتوانید از خدمات مشاوره تلفنی به صورت شبانه‌روزی و رایگان استفاده کنید می‌توانید با مشاوران مرکز تک مشاور تماس حاصل فرمایید.

 

بهترین مرکز مشاوره خانواده رایگان تلفنی

 

 

همانطور که در در خلال این مقاله در خصوص مرکز مشاوره تک مشاور چندین بار صحبت کردیم و هم اکنون نیز توصیه می کنیم که با این مرکز به عنوان بهترین مرکز مشاوره خانواده رایگان تلفنی آشنا شوید از کمک مشاوران مجرب آن بهره مند گردید تنها و سریعترین راه ارتباطی با این مرکز گرفتن شماره های تماس آن با تلفن ثابت بدون گرفتن پیش شماره می باشد.

 

البته در نظر داشته باشید که مشاوره ۲۴ ساعته و شبانه روزی به گونه ای طراحی شده است که بتواند نیاز شما را در سریع‌ترین زمان ممکن برطرف کند و اگر در تربیت فرزند و یا یک تصمیم گیری مهم زندگی خود مردد هستید و همچنین احساس افسردگی خشم اضطراب و یا استرس می کنید در هر ساعتی از شبانه روز یک مشاور مجرب همیشه منتظر شنیدن صدای گرم شما ست و به صورت ۲۴ ساعته می توانید با او در ارتباط باشید.

سلام روزتون خوش، من 25 سالمه و خیلی خجالتی هستم حتی نمیتونم تماس بگیرم و درموردش صحبت کنم من نمیتونم دربرابر کشیدن سیگار و مواد مقاومت کنم بااینکه خودم پزشکی میخونم ولی شب امتحان میشه ریتالین مصرف میکتم افسردگی شدید دارم دوست دخترمو از دست دادم سعی میکنم همش کار کنم ولی اصلا نمیتونم از فکر مصرف مواد بیرون بیام میشه به من کمک کنین لطفا فقط ایمیلم رمزشو فراموش کردم من واقعا کمک لازم دارم گاهی دلم میخواد خودمو بکشم چون باعث رنجش و عذاب خونوادم دوستانم هست و همیشه میترسم بگم مشکلم چیه دوست دارم دیگرون خودشون متوجه حالم بشن من طوری حالم بده که از ترس آسیب به کسی همه رو دور میکنم هیچکس منو نمیفهمه درکم نمیکنه من دوست دخترمو دوست داشتم و اون بارها سعی کرد دوباره باهم باشیم ولی من میترسم و نگرانم من دوسش دارم بی اندازه خودش نمیدونه ولی میخام بدونه ولی میترسم من واقعا مشکل حاد دارم گاهی اوقات میل به هم چنسامم دارم خیلی کم پیش میاد ولی بیشتر دوست دخترمو میخوام آرامشم پیش اونه خیلی حرف گوش کنه اما نمیخوام ازاین مشکلاتم چیزی بدونه من شماره تلفنمم میدم، من هرشب گریه میکنم احساسات مختلفی همیشه دارم .

سلام مهدی عزیز، برای اینکه بتونیم به شما کمک کنیم نیاز هست توضیحات بیشتری بدید ولی به طور کلی با توجه به توضیحاتتون شما درگیر اختلال شخصیتی افسردگی، اضطراب و خشم و عصبانیت هستید که برای حل کردن مشکلات ناشی از این اختلالات نیاز به کمک روانشناس دارید، توصیه ما اینه با کارشناسان ما تماس بگیرید تا بیشتر شما را راهنمایی کنیم و اگر امکان تماس ندارید در قسمت کامنت ها در همین صفحه در خدمتتون هستیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

در این مقاله در خصوص بهبود روابط عاطفی با همسر صحبت می‌کنیم و سعی می کنیم اطلاعات مفیدی را در خصوص چگونگی بهبود روابط عاطفی همچنین مهارت های برقراری ارتباط عاطفی و روانشناسی برقراری ارتباط ادامه مطلب…

در این مقاله سعی بر آن داریم که شما را با خودارضایی و چگونگی ترک آن آشنا کنیم و در این زمینه بهتراست  پس از آشنایی با مقوله ی خود ارضایی از عوارض خودارضایی و ادامه مطلب…

در این مقاله می خواهیم درباره ی جنگ و جدال ها و ناسازگاری ها بین همسران یعنی زن و مرد صحبت کنیم دعواهایی که در بسیاری مواقع انجام میگیرد وپس از گذر مدت زمانی از ادامه مطلب…

شماره تماس

تماس از تلفن ثابت بدون پیش شماره

ضمن تبریک بهار ۱۳۹۹ و آرزوی سالی سرشار از سلامتی، نشاط و برکت برای ایرانیان، به اطلاع می رساند دانشگاه فردوسی مشهد در راستای رسالت مسئولیت پذیری اجتماعی خویش و حضور دانشگاهیان در جامعه، با همراهی همکاران هیات علمی، دانشجویان دکتری و دانش آموختگان روانشناسی و مشاوره دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه فردوسی مشهد، اقدام به راه اندازی مرکز پاسخگویی تلفنی جهت ارائه خدمات روانشناسی و  مشاوره تلفنی رایگان به شهروندان عزیز نموده است. شهروندان عزیز می توانند هر روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب با شماره  ۰۵۱۳۸۸۰۵۰۰۰ داخلی 1 مخصوص کارشناسان روانشناسی و داخلی 2 کارشناسان تربیت بدنی تماس و مشکلات خود بویژه در خصوص بیماری کرونا را با همکاران روانشناس مطرح و مشاوره رایگان بگیرند.

همچنین شماره های 38803567 و 38803686 مخصوص پاسخگویی به سوالات روانشناسی ویژه کادر درمان در نظر گرفته شده است که اساتید مربوطه از ساعت 17 الی 22 پاسخگوی عزیزان می باشند.

جستجوگر شماره تلفن ۱۱۸

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

© تمامی حقوق برای این سایت محفوظ است. [تعداد بازدید: 269,411,875]

ایمیل خود را وارد کنید:

برای انجام مشاوره خانواده رایگان در مشهد با شماره ۰۲۱۲۶۱۳۵۵۴۲ تماس بگیرید . این مرکز  به صورت شبانه روزی میباشد . مشاوره ها به صورت حضوری و تلفنی میباشد .

برای تنظیم وقت با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید . ضمنا مشاوره در تمامی زمینه های مشاوره خانواده ،ازدواج ،کودک ،نوجوان ،شخصیت ،اعتیاد ،تحصیلی و.. نیز انجام میشود .

در تمامی زمینه ها مشاوره توسط متخصص همان حوزه انجام میشود . مشاوره های غیر حضوری در همان روز نوبت دهی میشوند .

مشاور تلفنی رایگان مشهد

مشاوره خانواده رایگان در مشهد بهترین گزینه برای بررسی و حل مسائل بین اعضای خانواده میباشد .

 

برای ارتباط با مشاورین مرکز با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید . در صورت نیاز به مشاوره فوری و کوتاه از سیستم آنلاین پایین صفحه استفاده نمایید .

سوالات خود را در زمینه روانشناسی بپرسید ،منتظر بمانید . شماورین پشتیبان در اولین فرصت پاسخگو خواهند بود . شما میتوانید از مقالات مفید در تمامی زمینه های روانشناسی در همین سایت استفاده کنید .

برای اطلاع از رزومه مشاورین این مرکز با ما در ارتباط باشید .

مشاوره خانواده رایگان در مشهد

مشاوره و روانشناسی

(زیر نظر دکتر روانپزشک،متخصص اعصاب و روان مجوز ۶۶۰۷۲)

مشاوره و راهنمایی تلفنی و حضوری

توسط روانشناس

-خانواده       -ازدواج             -نوجوان           -هیپنوتیزم در مانی

-کودک          -افسردگی          -بیش فعالی       –وسواس

-کنترل خشم   -اضطراب           -استرس              -اختلالالت روانی

-اختلالات یادگیری    -مهارتهای زندگی                  -تست روانشناسی             -نوروفیدبک

-بیوفیدبک                  -مشاوره تحصیلی

 

تماس با ما:  ۲۶۱۳۵۵۴۲-۲۶۱۳۵۳۹۷-۰۹۱۲۰۷۰۰۵۸۲

www.abbbcb.com سایت ما:

ravanshenas_aghdasieh اینستگرام:

 

برای دریافت آدرس دقیق با شماره های مرکز تماس بگیرید .این مرکز به صورت شبانه رزوی پاسخ گوی شما عزیزان میباشد .

مشاوره های غیر حضوری در همان روز نوبت دهی میوشند . کیفیت جلسات حضوری و غیر حضوری یکسان میباشد . در صورت نیاز به دارودرمانی به روانپزشک مرکز ارجاع داده خواهد شد .

در این مرکز به روزترین ابزارهای روانشناسی همانند هیپنوتراپی و نروفیدبک توسط متخصصین این مرکز انجام میشود .با خیال راحت انتخاب کنید .

برای اطلاع از هزینه دقیق در سال جاری با ما در ارتباط باشید .

 

 

 

 

 

 

 

مشاوره خانواده

نظرات بسته شده است.

.searchwp-live-search-results {
opacity: 0;
transition: opacity .25s ease-in-out;
-moz-transition: opacity .25s ease-in-out;
-webkit-transition: opacity .25s ease-in-out;
height: 0;
overflow: hidden;
z-index: 9999995; /* Exceed SearchWP Modal Search Form overlay. */
position: absolute;
display: none;
}

.searchwp-live-search-results-showing {
display: block;
opacity: 1;
height: auto;
overflow: auto;
}

.searchwp-live-search-no-results {
padding: 3em 2em 0;
text-align: center;
}

.searchwp-live-search-no-min-chars:after {
content: “به تایپ کردن ادامه دهید”;
display: block;
text-align: center;
padding: 2em 2em 0;
}

/* */

مشاوره خانواده رایگان در مشهد یک فرصت پر اهمیت برای اشخاصی  می باشد .

که در زندگی با مشکلاتی رو برو  شده اند و احتیاج به مشاوره دارند .

این مرکزها مشکلات شما را برطرف می‌کنند .

و راهکارهای مبارزه با مشکلات را در زمان حال و همین ‌طور در زمان آینده به شما یاد می دهند.

مشاوره خانواده تنها فردی می باشد که با دل و جان و به صورت صمیمی به گفت و گوهای شما با دقت گوش می‌دهد.

مشاور تلفنی رایگان مشهد

و بدون هیچگونه قضاوت و یا سرزنش کردن شما در برطرف کردن مشکلات به شما یاری می دهد.

اشخاص از رجوع کردن مشاوره خانواده حذر میکنند به این خاطر که :

مطالب و مقالات سایت ” مشاوره خانواده” توسط تیم تخصصی مشاوران و روانشناسان تهیه و پشتیبانی شده است.

در حالی که یک مشاوره خانواده خوب تلاش می‌کنند تا با رجوع کننده های خود رابطه دوستانه ای داشته باشند.

بنابراین از داشتن مشکل در زندگی خود ترس نداشته باشید.

شما  رجوع کردن به مرکز های مشاوره به آرامش را به زندگی خود برمی گردانید.

زندگی های امروزی به صورتی می باشد که دارای مشکلات زیادی می باشد.

که هرچه آشفتگی ها  افزایش پیدا کنند فشارهای روانی هم بیشتر می شود .

که  زندگی شما را مختل کند و با شیوه هایی دارای منطق و صحیح  به برطرف کردن مشکلات خود بپردازید.

همچنین مشاوران با ارزیابی ویژگی های اخلاقی و برخوردی ، رفتار های شما و با خانواده ی شما راهنمایی هایی را ارائه می دهند.

تا زندگی شیرینی به دست آورید. از جمله این مشکلات شامل :

مرکز مشاوره خانواده در تهران

مشاوره تلگرامی

تمام تلاش ما رضایت شماست.

خانواده درمانی

مرکز مشاوره ستاره ایرانیان

مشاوره جنسی

کانون مشاوران مشاوره روانشناسی

کانون مشاوران مشاوره خانواده

سایت مشاوره ازدواج

مشاور کو

VeryWellFamily

Family therapy

good therapy

مرکز روانشناسی مشاورانه

انجمن روانشناسی آمریکا

کانون مشاوران ایران

پاسخگویی شبانه روزی – 02122354282 – 02122689558 – 02144034490

{“duration”: “400ms”,”fill”: “both”,”iterations”: “1”,”direction”: “alternate”,”animations”: [{“selector”: “#scrollToTopButton”,”keyframes”: [{“opacity”: “1”,”visibility”: “visible”
}]
}]
}{“duration”: “400ms”,”fill”: “both”,”iterations”: “1”,”direction”: “alternate”,”animations”: [{“selector”: “#scrollToTopButton”,”keyframes”: [{“opacity”: “0”,”visibility”: “hidden”
}]
}]
}View Non-AMP Version All Rights Reserved

سلام دنبال وکیل خوب و حرفه ای در مشهد هستم به نظر شما توی مشهد کدوم وکیل بیشتر مطرحه ؟

سلام بایستی بیان کرد که وکلای خبره بسیاری در شهر مشهد حضور دارند که هر کدام شاید در بعضی از پرونده ها برند باشند که متناسب با پرونده شما وکیل متخصص آن متفاوت میباشد برای این منظور سامانه وکیل نوین استارت آپ حقوقی فعال در سراسر کشور  متناسب با هر جرم و موضوع حقوقی وکلای متخصص را در هر شهر شناسایی و به هم میهنان معرفی مینماید . در شهرمشهد نیز این سامانه با داشتن وکلای خبره  شما میتوانید پس از مشاوره رایگان تلفنی با تماس به دفتر مرکزی و ارائه موضوع یکی از بهترین وکلای خبره این حیطه مطابق با نظر سنجی هایی که از موکیلن سامانه  وکیل نوین در شهر مشهد صورت گرفته است به شما سرور عزیز معرفی میگردد .  

در این مرحله با تماس شما، مشاوره تلفنی انجام میپذیرد و در صورت نیاز به وکیل متخصص اطلاعات شما ثبت میگردد.

از دفتر مرکزی با شما تماس گرفته می شود و وقت مراجعه حضوری با وکیل متخصص با شما هماهنگ می شود .

مشاور تلفنی رایگان مشهد

تیم crm دفتر مرکزی مشهد پشتیبان شما هستند از شروع مشاوره تا پایان رسیدگی پرونده و صدور حکم در کنار شما خواهند بود.


ببین دوست عزیزم مشهد یکی از شهر های بزرگی است که در آن وکلای خبره فراوانی دارد اما عموما هر وکیلی در هر حوزه ای تخصص ویژه ای ندارد مثلا یک وکیل برای طلاق در مشهد خوب است و یک وکیل برای دعاوی ملکی و دیگری دعاوی کیفری و این مشکل باعث میشه که افراد مجبور به مراجعه با وکلای متخصص دادگستری داشته باشند ما در سامانه وکیل نوین  بنا بر ویژگی های زیر همچون یک بیمارستان که در آن پزشکان متخصص قراردارد در موسسه حقوقی راه امید نیز وکلای متخصص متفاوت حضور داشته و بنا به مشکل شما به ایشان ارجاع میگردد حتما در انتخاب وکیلتان نکات زیر را دقت کنید .

کلیک کنید 

در تمام شهرهای ایران، یکی از دلایل پرتکرار برای طرح دعاوی، امور خانوادگی است. طلاق، مهریه، نفقه، حضانت، فسخ نکاح، اثبات نسب و سایر موارد مشابه، از جمله مواردی هستند که بهتر است به یک وکیل متخصص و باتجربه در امور خانواده سپرده شود. در کلان شهر مشهد نیز متاسفانه تعداد پرونده‌های مرتبط با امور خانواده، به‌خصوص درخواست طلاق بالا است.

انتخاب وکیل در دعاوی خانوادگی از آن جهت مهم است که نتایج این دعاوی می‌توانند تاثیری عمیق بر روابط خانوادگی و در نهایت زندگی شما بگذارند.

وکیل نوین با شناسایی وکلای خانواده راه دستیابی و ارتباط گیری با این وکلا را راحت کرده است.

جهت دیدن مراحل طلاق و شیوه طلاق در مشهد کلیک کنید 

کلیک کنید 

منظور از دعاوی کیفری طیف گسترده‌ای از جرم‌های گوناگون است که توسط شاکی خصوصی یا مدعی‌العموم پیگیری می‌شود. دعاوی کیفری در دو دادگاه دعاوی کیفری یک و دو بررسی می‌شوند. دادگاه دعاوی کیفری یک مختص جرم‌های سنگین و دارای مجازات سنگین است؛ و دادگاه کیفری دو به جرم‌های سبک‌تر در این حوزه رسیدگی می‌کند. برای پیدا کردن وکیل در مشهد که از دعوی شما در این زمینه دفاع کند، بهتر است بر اساس سوابق او و آشنایی او با حوزه وقوع جرم باشد. چراکه همان‌طور که گفته شد دعاوی کیفری شامل طیف وسیعی از جرم‌ها از جمله خیانت در امانت، قتل، کلاه‌برداری، سرقت، فروش مال غیر، فوت ناشی از جراحات رانندگی، دیه، ضرب و جرح، جعل اسناد و استفاده از آن، نزاع و درگیری، اختلاس، آدم‌ربایی، مزاحمت، تولید و توزیع مواد مخدر و مشروبات الکلی و… است.

جهت معرفی وکیل کیفری کلیک کنید و یا از موضوعات زیر انتخاب کنید 

کلیک کنید

وکلای امور بین‌المللی به پرونده‌های گوناگونی رسیدگی می‌کنند. برای انتخاب یک وکیل در مشهد که در امور بین‌المللی از شما پشتیبانی کند، در درجه اول باید به موضوع و خواسته خود توجه کنید. گاهی پذیرفتن وکالت چنین پرونده‌هایی پیچیده نیست. به عنوان مثال پیگیری امور طلاق ایرانیان مقیم در کشورهای خارجی یا گرفتن اجازه ازدواج با اتباع خارجی و امور اتباع خارجی از این جمله هستند. این موضوع به این دلیل است که در چنین پرونده‌های وکیل تنها باید به مسائل قانونی موجود در کشور ایران مسلط باشد.

سامانه وکیل نوین با همکاری وکلای بین المللی آماده حضور در دعاوی بین‌المللی اشخاص حقیقی و حقوقی در محاکم بین‌المللی تجاری و غیر تجاری است.

جهت معرفی وکیل بین المللی کلیک نمایید 

 کلیک کنید 

وکیل امور حقوقی در معنای خاص به وکالت پرونده‌های گوناگون در دعاوی اشخاص با یک‌دیگر می‌پردازد. وکالت در دعاوی امور ملکی، ارث، وصیت، ابطال رای داوری، چک و سفته از جمله موضوعاتی است که وکلای متخصص در امور حقوقی یا حقوق خصوصی می‌توانند به خوبی از عهده ان برآیند.

اگر به دنبال یافتن وکیل در مشهد برای قبول وکالت شما در چنین پرونده‌هایی هستید؛ باید در جستجوی وکیلی با تجربه کار در امور حقوقی باشید. ما در وکیل نوین بهترین وکلای امور حقوقی را در زمینه‌های مختلف به شما معرفی می‌کنیم.

 جهت معرفی وکیل حقوقی کلیک کنید 

👤طلاق یک طرفه

🚚 استرداد جهیزیه

👪 حضانت

💰نفقه

💑 ازدواج مجدد زوج

👶 اهدا جنین

👪 تمکین

🚶‍♀️ تغییر جنسیت

👨‍👧 اذن ازدواج

💌 الزام به ثبت ازدواج

💔 فسخ ازدواج

👩‍🏭 منع اشتغال زوجه

🎓 منع تحصیل زوجه

🏧 جعل

🔪 قتل

👨 آدم ربایی

مشاور تلفنی رایگان مشهد

💆 خیانت در امانت

🚓 سرقت

🔫 سرقت مسلحانه

💴 چک

🚼 سقط جنین

💸 اختلاس

💑 رابطه نامشروع

🏬 فروش مال غیر

📴 مزاحمت تلفنی

⚖ جرایم سیاسی

👨 جرایم پزشکی

💸 دیه

🏨 زنا

👨 فحاشی

🏢 تخریب

👤 تجاوز

👨 لواط

🏧  تحصیل مال نامشروع

🏠 تصرف عدوانی

💵  رشوه

👤  قذف

⚖ ربا

⚖ قمار

👨 ضرب و جرح

⚖ توهین

😷 اسیدپاشی

⚖ غصب عنوان

⚖ مزاحمت

⚖ ممانعت از حق

⚖ ورود به عنف

⚖ ترک انفاق

⚖ روزه خواری

⚖ مفسد فی الارض

💑 اغفال در ازدواج

💁 تظاهر به وکالت

📰 چک و سفته

💸 مطالبه دیه

🏠 ملکی

📑 تغییر سن

⚖ وقف

📄 قولنامه

🏢 ثبت شرکت

📓 اخذ اقامت ایران

✍ ثبت نکاح دائم

📑 اخذ تابعیت

🏢 دعاوی شهرداری

💵  مطالبه وجه

💰 اجرت المثل

👤 معافیت

📉 ورشکستگی

🏦 بانکی

🏢 دفاتر خدمات الکترونیک قضایی

📑 اخذ شناسنامه

📑 حذف نام همسر

📑 تغییر نام و فامیل

📝 تنظیم قرارداد

📝 الزام به تنظیم سند

☂ بیمه

👤 موجر و مستاجر

🏠 سرقفلی

📈  حق کسب و پیشه و تجارت

👤 کارگر و کارفرما

⚖ تقسیم مال مشاع

👨‍👦‍👦 ارث

📄 فک رهن

من پزشکی هستم که بیمارم بعد از هفت سال از من شکایت کرده و محکوم به پرداخت دیه هستم
آیا مبلغ دیه با سال وقوع حادثه محاسبه می شود یا با سال صدور حکم؟

آیا پدر می تواند تا زمانی که زنده است بخشی از اموال خود را به نام فرزند خود کند و یا به او نوشته ای بدهد .ایا این نوشته بعد از فوت او اعتبار دارد ؟

آیا میشه سند خونه یا هر چیز دیگری رو به نام کسی زد که خودش حضور نداره ولی مدارکش نزد دیگری موجود است؟

6
 − 
1
 = 

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

در این مرکز ما تلاش میکنیم تا مشکلات شما را در خصوص مسائل حقوقی برطرف کنیم. شما کاربران عزیز نیز میتوانید با یکدیگر گفت و گو کنید و از نظرات یکدیگر بهره مند شوید.

با تکمیل فرم ذیل ظرف 3 دقیقه وکیل خوب و ارزان در شهرتان پیدا کنید 

(اطلاعات وکیل برای شما پیامک میشود )


یکی از ویژگی های موسسه حقوقی مدافعان حق ارائه خدامات مشاوره تلفنی و حضوری به صورت رایگان می باشد. همانطور که در اهداف سایت ذکر شده است، موسسه حقوقی مدافعان حق در حال حاظر در شهرهای مشهد و تهران و نیشابور فعالیت میکند و بدیهی است که مشاوره حقوقی نیز برای ساکنین این شهرها کاملا رایگان است.

از اصلی ترین ویژگی های مشاوره تلفنی میتوان به صرفه جویی در زمان و هزینه اشاره کرد.

موسسه حقوقی مدافعان حق به دلیل داشتن چندین وکیل متخصص و حرفه ای باعث میشود ابتدا رسیدگی کلی که انجام گرفته باعث میشود بهترین لایحه و بهترین داداخواست و پس از تعیین جلسه رسیدگی بهترین دفاع توسط وکیل متخصص در زمینه پرونده شما انجام گیرد و همین امر باعث خواهد شد پرونده به موفقیت نایل شود.

این روزها که تعداد وکلای دادگستری افزایش یافته است، سوالی که پیش می‌آید این است که در انتخاب وکیل چه معیارهایی را رعایت کنیم؟

نکات مهمی که باید قبل از مراجعه به وکیل به آنها دقت کنید عبارت اند از:

مشاور تلفنی رایگان مشهد

۱- تحقیق کنید زیرا باید ازتوانایی علمی ، شهرت ، تجربه ، حسن اخلاق و  حق الوکاله و سایر خصوصیات یک وکیل خوب مطمئن شوید تابتوانید که پرونده ای که گاه سرنوشت زندگی شمارا رغم خواهد زد ، به دستان با  کفایت وی بسپاید.

۲- هیچگاه صرفاً به تبلیغاتی که یک وکیل کرده است اکتفا نکنید. تبلیغات تلویزیونی ، اینترنتی و سایر رسانه های گروهی معیار و ملاک مناسبی برای تحقیق نیستند. می توانید به کانون وکلای دادگستری مراجعه کنید و در مورد سابقه وکیلی که قصد انتخاب آن را دارید مطلع شوید.

۳- سن و جنس وکیل (زن یا مرد بودن) ملاک ومعیار مناسبی برای خوب بودن یا بد بودنوکیل نیست . گاهی اوقات یک وکیل تحصیل کرده جوان بسیار می تواند از یک وکیلسالخورده و به ظاهر با تجربه به کار شما بیاید.  زن یا مرد بودن وکیل نیز خیلی اهمیت ندارد و ملاک علم ، شهرت وحسن خلق اوست.

۴- کسی که عنوان وکیل و مشاور حقوقی را اخذ می کند علاوه براین که حداقل مدرک کارشناسی رشته حقوق رادارد ، مراحل بسیار سخت کانون وکلا را برای دریافت پروانه گذرانده است.

لینک ها مرتبط :

وکیل مهریه در مشهد

وکیل چک در مشهد

اشتراک گذاری

وکیل در مشهد

وکالت

وکیل در مشهد | وکیل در تهران | وکیل برای نیشابور

روش مشاوره تلفنی روانشناسی بسياري از مردم را وا ميدارد تا با صرف هزينه بسيار كم، از اين امكان براي رفع مشكلات روانشناختي خود استفاده كنند. مشاوره تلفني در ميان مشاوران نيز محبوبيت زيادي دارد ،چرا كه بسياري از افراد كه قادر به مشاوره حضوري نمي باشند، با اين روش مي توانند از خدمات مشاوره ای بهره مند شوند. روش تلفني مشاوره روانشناختی اگر چه دير زمانی است كه بوجود آمده، ولي هر روز در حال بهبود و پيشرفت روش هاي خود مي باشد. مركز خدمات روانشناسی و مشاوره سیب با کسب مجوز از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی و همچنین کسب مجوز از اداره مخابرات خراسان رضوی در خصوص مشاوره تلفنی در حوزه روانشناسی در سطح استان خراسان رضوی پیشگام است.

مشاور تلفنی رایگان مشهد

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور

پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی

انجمن علمی روانشناسی بالینی

سازمان بهداشت جهانی

انجمن روانشناسی ایران

انجمن علمی روانشناسی خانواده ایران

انجمن روانشناسی بالینی کودک و نوجوان

انجمن علمی روانشناسی سلامت

سازمان بهزیستی کشور

انستیتو روانپزشکی تهران

انجمن علمی روانشناسی تربیتی ایران

انجمن روانپزشکی کودک و نوجوان

انجمن علمی روانشناسی کودکان استثنایی

 انجمن روانشناسی اسلامی

مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره سیب دارای مجوز از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران می باشد. این مرکز با مدیریت دکتر بهمن علیمرادی و با همکاری جمعی از اساتید و متخصصان روانشناسی و مشاوره، با هدف ارایه خدمات روانشناسی و مشاوره در زمینه­ مشکلات روانشناختی، مشکلات تحصیلی، اعتیاد و رفتارهای پرخطر، مشکلات رفتاری کودکان و نوجوانان، مسایل زناشویی و خانوادگی، ارایه­ مشاوره پیش از ازدواج، انجام ارزیابی های روانشناختی مانند اجرای آزمون های هوش و شخصیت، آموزش مهارت­های زندگی به افراد مختلف جامعه به منظور ارتقای کیفیت زندگی و پیشگیری از مشکلات روانشناختی و اجتماعی تشکیل شده است.

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره سیب می باشد

مشاور تلفنی رایگان مشهد
مشاور تلفنی رایگان مشهد
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *