مشاور رایگان بورس

 
helpkade
مشاور رایگان بورس
مشاور رایگان بورس

خوش آمدی عزیز

بازیابی رمز عبور

یک رمز عبور برات ایمیل شد

قندان – دنیای شیرین و اخبار جذاب در قندان

اگر به دنبال مشاوره رایگان سرمایه گذاری در بورس هستید و یا برای خرید سهام در این بازار پرتلاطم به دنبال سیگنال رایگان بورسی هستید پیشنهاد می‌کنیم این پست قندان را از دست ندهید و در بخش مشاوره هر تحلیلی از سهم‌های مختلف را خواستید، بگویید و از مشاورین خبره ما نظر بگیرید.مشاور رایگان بورس

شما باید مشخص کنید که با چه دیدی وارد بورس می‌شوید و اگر نگاهتان بلند مدتی است و نیازی به نوسان‌های معمول در این بازار ندارید، شما را یک سرمایه گذار بلند مدتی می‌دانیم که به راحتی می‌توانید سهام بخرید و از سود چند صد درصدی در چند سال لذت ببرید.

به طور مثال فردی که ۱۰ سال گذشته اقدام به خرید سهام داروسازی عبیدی یعنی دعبید کرده است حالا پول وی ۱۰۰ برابر شده است! این سهامدار فقط کافی بود که در سال ۸۷ اقدام به خرید سهام این شرکت کرده بود و حالا ۱ میلیون تومان وی به ۱۰۰ میلیون تومان تبدیل شده است و برخلاف تصور بسیاری از افراد هیچ اقدام عجیب و غریبی را انجام نداده است!

حالا اگر بخواهیم این اتفاق را یک اتفاق ویژه تصور کنیم، می‌توانیم به سهام “سیستم” اشاره کنیم که از سال ۹۳ تا به الان چیزی در حدود ۱۰ برابر رشد کرده است و در این مدت حتی دلار و طلا نیز به این اندازه رشدی نداشته است! دلار در سال ۹۳ چیزی در حدود ۳۵۰۰ تومان بوده و در بالاترین قیمتش یعنی ۱۹ هزار تومان نیز رشد ۵-۶ برابری را تجربه کرده است که در حال حاضر رشد حدود ۳٫۵ برابری داشته است.

باید بدانید که الان هم سهم هایی هستند که در ۱۰ سال دیگری قیمتی حداقل ۲۰-۳۰ برابری خواهند داشت که هیچ بازار دیگری یارای رقابت با آن را ندارد.

اگر به دید میان مدت وارد بورس می‌شوید نیز تقریبا به همین روال است! اما در این دید باید کمی سخت گیرتر باشید و از خرید بعضی از سهم‌ها بپرهیزید. مثلا سهام پارس خودرو از حوالی ۱۶۰ تومان سال گذشته به حدود ۸۰ تومان رسیده است که طبیعتا به دید میان مدت بسیار وحشتناک است!

اگر دید شما کوتاه مدت است باید روزانه وقت زیادی برای این کار بگذارید. مثلا روزی حداقل یک ساعت وقت بگذارید و سهم‌های مختلف را بررسی کنید و پس از این اتفاق اقدام به خرید و فروش کنید که پیشنهاد می‌کنیم قبل از تجربه حداقل ۶ ماهه مستقیما وارد این بازی نشوید و حتما از خبرگان مشاوره بگیرید.

در این پست سعی می‌کنیم بعضی از سهم‌ها را معرفی کنیم و وضعیت حمایت و مقاومت سهم‌ها را بررسی کنیم. مهم‌ترین بخش این پست بخش مشاوره است که شما در بخش نظرات مطرح می‌کنید و ما نظرمان را بر اساس دیدگاه شخصی و دیدگاه مشاورین و تحلیلگران بورسی به شما می‌گوییم تا اقدام به خرید کنید.

 

پیشنهادات کارشناسان بورس در تاریخ ۵ اسفند برای خرید سهام

کدام شرکت بیمه بهترین سود را به سهامدارانش پرداخت کرد؟

💚 #پکرماندر حوالی قیمت ۳۰۰ تومان جذاب و به شدت خریدنی.

💚 #پکویردر حوالی قیمت ۴۷۰ تومان خریدنی است ….

❤️ #پاسااین سهم رشد کرده و اندیکاتور ها از عدم ورود خبر میدن منتهی جو گروهش احتمالا این سم رو مثبت کنه و نوسان بده ! در حوالی قیمت ۲۷۰ میشه روی سهم حساب کرد ولی به شدت ریسکی هست … برای ریسک پذیران توصیه میشه اگر دو مورد بالاتر گیرشون نیومد.

💚 #حریلبه نظرم در حوالی قیمت ۱۰۰ تومان خریدنی است و حرکت گروهش به نظرم شروع شده.

💛 #توریلکمی ریسکی تر از حریل هست ولی به نظر میرسه که استارت میزنه به زودی و شاید همین فردا …. حوالی قیمت ۲۴۰ تومان خریدنی است.

💚 #حکشتیاین سهم هم وضعیتش مناسبه و خریدنی …حوالی قیمت ۴۰۰ تومان به نظرم نباید برای خرید ریسک کرد.💛 #حاسابه نظرم این سهم در حوالی قیمت ۱۳۰ تومان خریدنی است و رشدی خواهد داشت.

💚 #حتایدتحلیل قبلی برای این سهم برقرار بوده و دوستان میتونن با رعایت حد ضرر وارد سهم بشوند. البته پیش بینی یک منفی سنگین برای این سهم دارم که هر چقدر نزدیک به ۳۰۰ تومان خریداری بشه بهتره. ولی در کل روندش را مثبت و رو به جلو می بینم.

💠 پ.ن: با توجه به درخواست های زیاد دوستان و پذیرش مسئولیت خرید و فروش سهم این ها رو عمومی گفتم که دیگه جزئی نگم.

◀️ توجه کنید اگر هر کدوم رو خریدید که اول سراغ اون مطمئن ترها برید که با سبز مشخص کردم و بعدش زرد و ریسکی ها هم قرمز …، و به محض دریافت سود حداقلی خارج بشید .

کدام شرکت بیمه بهترین سود را به سهامدارانش پرداخت کرد؟

باسلام و عرض خسته نباشید .
من سفانوح به تاریخ ۲۱ آبان ۹۸ خریدم .که در حال حاضر متوقف شده است .چطوری میشه اونو فروخت .آیا باید اول تبدیل به سهم کنم ؟

سلام.من تازه وارد بورس شدم و یه سوال داشتم.چند تا سهام خریدم و هر روز که نگاه میکنم سهام مثبت است مثلا۴٪ آیا این ۴ درصد به پول یا قیمت سهم من هم اضافه میشود

سلام نظر شما درباره سهام غذایی ها چطوره؟تشکر

سلام من تازه وارد بورس شدم خیلی بیکارم ومیخوام سهام هایی بخرم که به صورت هفته ای بفروشم بخرم وسود کنم چه سهامی بخرم

سلام جناب ذاکری
با۴۰تومن پول دربورس برای بلند مدت چه سبد خریدی پیشنهاد میکنید؟؟؟

با سلام و عرض ادب،جناب ذاکری امروز ۱۸ خرداد ۹۸ بنده حدود صد تومن پول نقد دارم،خونه نتونستم بگیرم،به نصر شما در چه زمینه ای سرمایه گذاری کنم،البته قصد خرید سهام دارم ولی نمیدونم چه سهمی بخرم،لطفا راهنمایی کنید،سپاس گذارم.البته در صورت موفقیت حتما شیرینی شما یادم نمیره.

سلام اقای ذاکری با١٠تومن کدام سهام پیشنهاد میکنید البته سرمایه گذاری کوتاه مدت

سلام اقای ذاکری تحلیل شما جهت خرید سهام ذوب اهن چیست

باسلام خدمت آقای ذاکری مقداری دلار ۱۷۵۰۰ خریدم به امید سود با توجه به بازار بفروشم ذوب بخرم یا دست نگه دارم

سلام
بنظرتون با۴۰میلیون تومان پول نقد برای سوددهی بیشتر از بانک ها برای یکسال در کجا سرمایه گذاری کنم بهتر هست؟؟؟ دربورس(سهام چه شرکتی یا شرکت هایی) یا خرید حواله (چه خودرویی)یا خرید طلای آب شده( چه قیمتی)

سلام آقای ذاکری
چرا جواب پرسش من رو ندادید منتظر جواب هستم تشکر

عرض سلام وادب
درمورد سهام شرکت سبهان و ستران و کلا سیمانی ها نظرتان رو میخواستم؟ فاراک چطور?
واینکه بنظرتون الان موقع خوبی برای خرید سهام هست یا صبر کنم برای آخر برج?

باسلام حضور محترم جناب دکتر ذاکری عزیز. با توجه به مقدار کم پول بنده که حدود ۳۰ تومانه و شش ماهه طلا خریدم. در مورد معرفی سهم کمی واضحتر کمکم کنین. جناب ذاکری میخوام از این به بعد درآمدم رو هر چند کم توی بورس ببرم. عاجزانه میشه شماره ای بهم بدین تا اختصاصی ازتون کمک بگیرم

سلام. برای سوددهی کوتاه مدت کدوم سهام ها رو بخریم؟

سلام جناب ذاکری خسته نباشید
میشه لطف کنید کامنتهایی که از این ایمیل تو سایتتون گذاشتید پاک کنید تو سایت پیش بینی طلا چند تا سوال برای خودم ونزدیکان پرسیدم ولی چون اونجا شلوغه ودیرتر سر میزنید درخواستمو اینجا مطرح کردم برای دوستم سوالی پرسیدم چون به اسم خودشون پرسیدم وشرایط توضیح دادم ظاهرا ناراحت شدن ومیگن با اون توضیحاتی که تو دادی همه منو شناختن اگه کامنتهامو پاک کنید که بیشتر از این باعث نگرانی ودلخوریشون نشم یک دنیا ممنون میشم
خودم همواره از راهنمایی های جنابعالی استفاده میکنم اجرتون با پروردگارمشاور رایگان بورس

سلام جناب ذاکری به صورت خصوصی چجوری ازتون سوال کنم؟ممنونم

آقای ذاکری ببخشید سوالاتم زیاد شد
درمورد سهام شرکت سبهان و همراه قلرست هم نظرتان را بگید خیلی ممنون میشم؟
ببخشید میدونم اینجا جاش نیس ولی درمورد خرید خودرو هم یه مشورت بدید صبر کنم تا اردیبهشت یا سریع بخرم تا اوضاع بدتر نشده؟
بسیار ممنونم که شما و گروهتون وقت میزارید

با سلام
من الان خرید خودرو رو برای استفاده پیشنهاد نمی کنم.
در مورد سهم ها هم به دید بلند مدت، قندی ها عالین.

سلام
با تشکر از جواب های قبلی شما
اگر ممکن هست نظرتان رو درمورد فاهواز تپکو و مارون هم میخواستم بدونم؟؟؟؟
سهام های بالا رو که معرفی کردید زود بازده هستند؟اگر نیستند چند تا زود بازده ۳ماهه هم معرفی کنید ممنون میشم
سپاس

مارون عالیه به دید سهامداری.
مابقی پیشنهاد می کنم اگر حرفه ای نیستید ورود نکنید.

سلام
آقای ذاکری سهام شرکت های زود بازده بنظرتون کدوم شرکت ها هست؟؟؟
نظرتان رو درمورد وتجارت وبملت شاراک هم میخواستم بدونم؟؟؟؟

با سلام
شاراک به یدد بلند مدت عالیست .
بانکی ها جدا از نوسانات و شایعات و … وضعشون جالب نییست.

سلام آقای ذاکری عزیز
نزدیک به ۱۰۰ میلیون تومان طلای آب شده خریدم اون موقع گرمی ۵۰۰۰۰۰تومان بود نزدیک به پنج ماه هستش خواب خوراک ندارم به نظر شما بفروشم یا اینکه نگهدارم نیتم از این خرید ارزش پولم بود اگه بنظر شما بفروشم در کدوم بورس سرمایه گذاری کنم تشکر میکنم از اینکه مرا راهنمایی میکنید

وبرای خرید طلافرمودید صبر کنید ریزش داره بعدبخرید ؟ یعنی منتظر باشیم زیر چهارصد بشه ؟؟؟؟ویک سوال دیگه تصویب نشدن پالرمو خیلی رو قیمتها اثر داره ????درمورد طلا چطور ؟؟؟
خدا خیرتون بده راهنمایی بفرماید منتظرم

سلام لطفا راجع به حساب ارزی توضیح میفرمایید ؟؟
آیا برای سرمایه گذاری مناسبه ؟بورس ریسک داره منم کل سرمایم همین سی تومنه نمیتونم ریسک کنم باید یک جای مطمئن که بشه کم کم بهش اضافه کرد پیدا کنم لطفا کمک کنید درست تصمیم بگیزم

با سلام. سرمایه گذاری کردن در صندوق‌های سرمایه گذاری بانک ها رو توصیه میکنید یا نه؟

سلام .طلا گرمی ۴۳۰ خریدم الان بعد کلی فراز و نشیب برگشته سر جای اولش و سودی نکردم میشه راهنماییم کنین سی تومان پولمو چه سهامی بخرم سود کنم . خیلی وقته مطالبتونو میخونم و به دوستانم معرفی میکنم توی اداره ولی پاسخ سوالاتمو دریافت نمیکنم. ممکنه دست مارو هم بایک مشاوره خوب بگیرین آقای ذاکری .الهی خیر ببینی

با سلام
اولا بحث سود در طلا و دلار مطرح نیست
حفظ ارزش پول هست.
هر چند بایستی در وقت مناسب وارد این موارد شد، یعنی مثلا در طلای ۵۰۰ تومنی عرض کردم که دوستان ورود نکنند خطریه. در قیمت حوالی ۲۹۰ عرض کردم نفروشید چون کف قیمته هر چند کلی فحش خوردم در هر مورد …
در مورد شما هم اگر قصدتون حفظ ارش پول هست که نگه دارید فعلا.
اگر قصدتون سود کردن هست در بورس و با یک دید چند ماهه به مراتب میشه سود بهتری کرد.

سلام . سهام کدوم شرکت رو معرفی میکنید

سلام آقای ذاکری.۹۷/۱۲/۷ طلا بدون اجرت ؟ سکه ؟ سهام ذوب آهن ؟ کدومو بهتره بخرم برای سال ۹۸٫ اگه چیز دیگه ای هم پیشنهاد میدین برای سال ۹۸ بخرم بفرمایین. ممنون میشم.

با سلام
اگر بلند مدت فکر کنید بورس بازدهیش چند برابره طلا و دلاره.
بحث طلا و دلار صرفا سرمایه گذاری نیست.

نظرتون با خرید طلا ۴۴۰ تومن برای سرمایه گذاری چیه ؟؟

فعلا دیگه مناسب نمی بینم.
ریسکش بالاست

سلام آقای ذاکری خدا خیرتون بده راهنمایی میفرماید
من با کارگزاری مفید تماس گرفتم گفتن باید مشخص کنم سهام چه شرکتی را میخوام ؟
من برای برج ۲یا ۳پولمو برای رهن خونه لازم دارم وکوتاه مدت میخوام بزارم ؟یا اگر بنظر شما بهتره منزل اجاره ای بگیرم واینو بلند مدت سهام بورس بخرم
برای شروع ده تومن با ماهی دویست بتونم بهش اضافه کنم من امیدم خدا وهمه دلگرمیم راهنمایی های شماست که اشتباه نرم

سلام
شما اگر از کارگزاری مفید ، کد آنلاین بگیرید بهتون یوزر و پسورد میدن خودتون میتونید خرید کنید !
یعنی چی باید مشخص کنی؟ احتمالا شما مدارک نبردید هنوز

سلام آقای ذاکری
ممنون از اینکه توو این اوضاع بد اقتصادی به مردم مشاوره رایگان میدین. ما ۵۰ تومن پول داریم که تا آخر مرداد لازم نداریم و بعدش باید بدیم واسه رهن خونه. فعلا گذاشتیم بانک با سود ۲۰ درصد. میخواستم راهنمایی کنید که اگه بورس سرمایه گذاری کنیم سود بیشتری میکنیم؟ و اینکه کدوم شرکت بهتره؟ ممنون میشم اگرراهنمایی بفرمایید

سلام آقای زاکری وقتتون بخیر باشه
کد بورس رو می شه اینترنتی گرفت؟

سلام آقای زاکری وقتتون بخیر باشه
آقای زاکری کد بورس رو می شه تینترمتی گرفت

سلام آقای زاکری وقتتون بخیر باشه
کد بورس رو می شه اینترنتی هم گرفت؟

آقای ذاکری لطفا اگر زحمتی نیست کامل توضیح بفرماید اسم شرکتها و اینکه وقت خریدن سهام بورس از کجا بخرم وچه مدارکی بگیرم که مطمین باشه ؟برگه سهام کفایت میکنه ؟

با سلام
اولش باید تشریف ببرید یک کارگزاری.
مثلا کارگزاری مفید … هر کارگزاری بورسی …. آگاه، تدبیرگران، فارابی، کارگزاری بانک کشاوری و…
کد بورس بگیرید.
گرفتید خبر بدید میگم بعدش چیکار کنید.

سلام آقای زاکری وقتتون بخیر
کد بورس رو می شه از طریق اینترنت گرفت؟

سلام
بعضی از کارگزاری ها خیلی از موارد رو اینترنتی انجام میدن و نهایتا یک مرحله حضوری داره.

ممنون از لطفتون میشه اسم چند تا شرکت را بفرمایید ؟آشناییم با بورس صفره واولین باره میخوام بخرم بنظرم ریسکش از طلا کمتره
من کل سرمایم نصفش طلا خریدم نصفشم درنظر دارم سهم بورس بخرم

سلام جناب ذاکری لطفا راهنمایی بفرمایید با ده تومن پول که ماهی دویست تا سیصد بتونم بزارم روش طلا بخرم سهام بورس بخرم ؟
اگر پیشنهادتون بورسه چه شرکتهایی بخرم بهتره ؟

با سلام
ای کاش زودتر پیام میدادید تا بهتون سهم هایی رو بگم که طی همین دو روز ۱۰ درصد سود دادند.
ولی در کل فعلا سهم های گروه فلزات و شیمیایی و … سودده هستند و با رشد دلار رشد می کنند.

سلام
آقای ذاکری
بنظرتون برای سهام شرکت بورسی کدومشون برای سرمایه گذاری کوتاه مدت و کدام برای بلند مدت سود بیشتر میدهند؟

با سلام
یکی از سهم هایی که مثل ملک می مونه باید بخری بندازی کنار و بعدا بیای دو برابر شدن پولتو ببینی سهام ذوب آهن هست. #ذوب
حداقل یکساله بخرید و بعد یکسال دوبرابر پول بگیرید.

سلام آقای ذاکری
بنده سهام ذوب بعنوان بلند مدت خریدم تشکر
اگر نظرتان رو درمورد
وتجارت
وبملت
شاراک بفرمائید ممنون میشم؟؟؟؟

مبلغ سود۲۱هست ،اشتباه تایپ شد

سلام جناب ذاکری تو را خدا بگین در این آشفته بازار با سی تومن پول که کل سرمایمه چکار کنم ؟

سلام من اصلا با بورس آشنایی ندارم ،پولی دارم حدود ۲۰ملیون که دارم جمع میکنم تا مردادماه ۹۸ به مستاجر بدهم و خودم در منزلم ساکن شوم .شما گفتید بهترین حالت بورس هست ولی من اصلا بلد نیستم میترسم همین هم از دست بدهم الان در بانک هست با سود حدود ۲۳ درصد.لطفا راهنمایی بفرمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم

اسم و ایمیل من را برای کامنت‌های بعدی ذخیره کن

جدیدترین پست‌های سایت

در مصرف داروها از این ۷ اشتباه مهلک پرهیز کنید

برای حفظ سلامتی کلیه خود از مصرف این ۷ خوراکی پرهیز کنید!

برای سلامت پوست خود از مصرف این ۱۰ ماده غذایی غافل نشوید!

چرا خوردن روزانه یک عدد خیار برای سلامتی لازم است؟

تغییرات اقلیمی و گرمایش زمین می‌تواند تولد نوزادان نارس را…

مطالعات جدید از تاثیر چشمگیر مسواک زدن بر سلامت قلب حکایت…

با ۸ خاصیت اعجازانگیز زنجبیل آشنا شوید!

۸ ترفند ساده نگهداری از خودرو در فصل سرما

خبر

تغییرات اقلیمی و گرمایش زمین می‌تواند تولد نوزادان نارس را…

شرایط وام ۴ درصدی شهرداری تهران برای خرید دوچرخه و…

مقصر حال بد و روحیه منفی ما در بدن شناسایی شد

خودرو

۸ ترفند ساده نگهداری از خودرو در فصل سرما

بار زیاد و نامرتب در صندوق عقب باعث افزایش مصرف سوخت خودرو…

پیش‌بینی آینده قیمت‌های خودرو در سال ۹۸ (به‌روزرسانی ۲۷ آبان…

دانش

مقصر حال بد و روحیه منفی ما در بدن شناسایی شد

دانشجویان ایرانی بیشتر به کدام کشورها مهاجرت می‌کنند؟


۱۰ خوراکی و ماده مغذی برای تقویت حافظه

خوش آمدی عزیز

بازیابی رمز عبور

یک رمز عبور برات ایمیل شد

وبلاگ

مشاور خرید سهام در بورس این روزها دیگر به صورت رایگان انجام نمیشود و همه افرادی که در زمینه بورس اطلاعاتی دارند آن رابه صورت یک خدماتی با هزینه انجام میدهند. بورس فا تصمیم دارد در جهت پیشرفت شما در بازار بورس یک خدمت رایگان دیگر ارائه کند که آن هم مشاوره رایگان بورس است.

البته این مشاوره دو سطع دارد:

سطح اول برای کاربران عادی سایت که شامل پرسش و پاسخ های عمومی بورس است.سطح دوم برای افرادی که در دوره صفر تا صد آموزش بورس شرکت کرده اند که شامل ارائه مشاوره تخصصی در همه ی زمینه های بورسی و همچنین خرید و فروش سهام است.

بارها در مورد این موضوع در بورس فا صحبت شده که بازار سرمایه و بورس میتونه زندگی شمارو تغییر بده و رشد سریع داشته باشید. ولی لازمه این پیشرفت در بورس داشتن اطلاعات و آگاهی در مورد این بازار است. اگر شما بدون اطلاعات وارد این بازار شوید ممکن است باعث ضرر شما شود. پس قطعا شما تا زمانی که اطلاعات کافی کسب میکنید نیاز دارین که از افراد باتجربه مشاوره بگیرید. (این پست هم مهمه : چه سهامی بخرم در بورس؟)مشاور رایگان بورس

فعالیت و پشتیبانی بورس فا برای کاربران از طریق تلگرام است که شما با ارتباط گرفتن با آیدی پشتیبانی ما در تلگرام میتوانید سوالات خود را مطرح کنید.

مشاوره های ارائه شده صرفا نظر شخصی کارشناسان ما است. مشاوره رایگان میتواند به شما کمک کننده باشد و مسولیت تحقیق بیشتر بر عهده شما است.مدت زمان پاسخگویی به سوالات شما عزیزان از ۱۰ دقیقه تا ۶ ساعت ممکن است زمان ببرد. لطفا صبور باشید.بورس فا فعالیتی در زمینه سیگنال VIP ندارد و کاملا مطابق با قوانین جمهوری اسلامی فعالیت میکند

این پست مهمه : حجم مبنا چیست؟

برای ارتباط با کارشناس بورس فا روی دکمه زیر کلیک کنید و پیام خود را برای کارشناس بورس‌فا ارسال کنید

سوالات متداول مشاوره خرید سهام بورس

ارائه خدمات مشاوره در وب سایت بورس فا در جهت پیشرفت و بهبود عملکرد شما عزیزان در بازار سرمایه به صورت کاملا رایگان انجام میشود.

شما میتوانید در مورد همه بخش های بازار سرمایه مانند مشکلات ثبت نام و ورود به بورس، خرید و فروش سهام، تحلیل درخواستی و… از مشاوران بورس فا سوال کنید.

مشاوره در بورس فا در تلگرام انجام میشود که در انتهای پست آیدی پشتیبانی درج شده و شما میتوانید با ما ارتباط برقرار کنید.

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

کدام شرکت ر بعنوان سرور مجازی معرفی مینمایید

پاراگراف اخر آموزش سرخطی رو بخونید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

بورس فا وب سایت آموزشی بورس با بروزترین متدهای آموزشی جدید

 

ارتباط با ما در تلگرام : BourseFa_support

بورس، سرمایه‌گذاری و کسب‌وکار

به دلیل اینکه همه افراد نمی‌توانند در بازار بورس موفق عمل کنند شرکت‌هایی از سمت سازمان بورس مجوز فعالیت گرفته‌اند تا به عنوان مشاور فعالیت کنند.

این شرکت‌ها صلاحیت و اطلاعات کافی برای مشاوره دادن به افرادی که زمان کافی برای فعالیت در بازار بورس و یا تخصص کافی ندارند را دارا هستند.

همه افراد می‌توانند با مراجعه این شرکت‌ها، از آنها برای خرید و فروش خود در بازار بورس مشاوره سرمایه گذاری بگیرند.

این شرکت‌ها که با نام شرکت‌های مشاور سرمایه گذاری شناخته می‌شوند معمولا تحلیلگران و مشاوران متعددی دارند و بر اساس تحلیل و بررسی تحلیلگران و مشاوران خود پیشنهادها و سیگنال‌های خرید و فروش را به مشتریان خود می‌دهند.مشاور رایگان بورس

بنابراین شیوه ارائه مشاوره این شرکت‌ها ممکن است فرد به فرد نباشد.

شرکت‌های مشاور سرمایه گذاری و حتی شرکت‌های سبدگردانی اجازه تضمین سود ندارند و مشتری باید با علم به عملکرد خود آنها به این شرکت‌ها تکیه کند .

البته و خوشبختانه برای تبدیل شدن به یک شرکت مشاور سرمایه گذاری و یا سبدگردان مراحل مختلف و ضوابط سختگیرانه‌ای از سمت سازمان بورس لحاظ شده است که باعث می‌شود اکثر مشاوران سرمایه‌گذاری‌ و شرکت‌های سبد گردان عملکرد نسبتا خوبی داشته باشند.

آیا شرکت‌های مشاور سرمایه‌گذاری سیگنال خرید و فروش سهام هم ارائه می‌کنند؟

بله، برخی از آنها سیگنال‌ خرید و فروش سهام را به اعضای ویژه سایت‌شان (که باید برای آن هزینه بپردازید) ارائه می‌دهند. برخی دیگر از شرکت‌ها تمرکزشان بر تحلیل بنیادی و تکنیکال صنایع و شرکت‌ها است.

 

قصد شروع سرمایه‌گذاری در بورس را دارید؟ اولین قدم این است که افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

در بورسینس با مقالات آموزشی، دوره‌های آنلاین و کتاب‌ها و… به شما کمک می‌کنیم درآمد بیشتری داشته باشید و سود بیشتری از سرمایه‌گذاری کسب کنید.

سلام ممنون از زحمات عزیران
من شغل آزاد دارم تازه هم وارد بورس شدم نمیرسم زیاد خرید و فروش سهام انجام بدم به نظر شما با 100 میلیون به دید یک ساله شستا بگیرم یا یه سهم دیگه پیشنهاد میکنید
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

سلام وقت بخیر
در مورد خرید و فروش سهام مشاوره نمیدیم، میتونید از خدمات سایت همفکران استفاده کنید >> جزییات بیشتر

یه سوال دیگه از خدمت شما داشتم لطف میکنید یه مشاور به من معرفی کنید برا سرمایه‌گذاری سپاسگزارم

باسلام لطف میکنید بفرمائید من سهام خودرو دارم بزارم یا بفروشم با توجه به اینکه چند روزه ریزش داره

حمایت تا 10درصد فروختی ضرر میکنی.

سلام و عرض ادب بنده در حدود ۱/۵ میلیارد در بانک سپرده داشتم که ۸۰۰ اون را در بورس سرمایه گذاری کردم بقیه یعنی حدودا ۷/۳۰ تومان سپرده یکساله وقتش در اوایل مهر ماه منقضی میشه لطفا راهنمایی بفرمائید در کجا سرمایه گذاری کنم آدم کم ریسک پذیر هستم

سلام
با مبلغ 50 میلیون تومان میخوام در یکی از صندوق های سرمایه گذاری سهامی سرمایه گذاری کنم.
شما کدوم صندوق مورد اطمینان و دارای بازدهی خوب رو پیشنهاد می کنید؟

سلام می‌خوام در صندوق سرمایه گذاری سهامی سرمایه گذاری کنم
اول اینکه نیاز به ثبت در سجام هست ؟ اگه نیست تضمینی هست؟
حضوری برم؟ یا آنلاین تضمینی هست؟
سرمایه ام در اختیار اونا قرار بدم چه مدرکی بهم میدن
بعد اینکه میگن ضامن نقد شوندگی نداره منظورش اینکه ممکن هست سرمایه از بین بره؟ اگه ضامن نداره مشکلی نیست؟
بعضی از صندوق ها بانک غیر دولتی ضامن دارن اونا معتبر هستن؟
ممنون

سلام وقت بخیردر مورد صندوق های سرمایه گذاری اینجا توضیح دادیم

سلام من سوالم درمورد بورس نیست ، اگه اطلاعاتی از ارز پای نتورک دارید ممممون میشم بگین که کااهبرداریه یا نه ؟ اگه هست برای چی؟

سلام وقت بخیر
یه ارز دیجیتال هست که عده ای با اپلیکیشن بصورت رایگان بدست میارند. هنوز هیچ ارزشی نداره و مشخص هم نیست در آینده ارزش پیدا کنه یا نه.
معادل تیری در تاریکی.

سلام من تازه کد بورس گرفتم و میخواهم وارد بازار بورس بشوم
نکته اول بورس و فرابورس باید وارد کدام یک بشوم
نکته دوم برای آموزش باید چکاری انجام بدهم
سپاس از پاسخگویی شما

سلام، با داشتن کد بورسی میتونید هم سهام شرکتهای فرابورسی و هم سهام شرکتهای بورسی رو خرید یا فروش کنیدبرای آموزش کامل بورس این بسته آموزشی رو تهیه کنید

با سلام. من حدود 400 ملیون پول دارم که بخشی از ان وام بانکی هسته که باید بیش از 2 سال ماهیانه حدود 8 میلیون قسط پرداخت کنم. به نظر شما در کدوم صندوق ثابت سرمایه گذاری کنم؟؟؟ نظرتون راجب صندوق صبای هدف چیه؟؟؟

درود بر شما .من میخوام با پنجاه میلیون وارد بورس بشم .بیشتر دوره های کندل و تحلیل بنیادی و تکنیکال و تابلو خانی و غیره رو خوندم .خودم میخوام سهام بخرم .اگه با مشاوره نبتونید روزانه بگید چی بخرم کی بخرم و کی بفروشم .البته درصد مشاورتون رو ذکر کنید .آیا انجام میدید؟

سلام وقت بخیر
ما مشاوره خرید و فروش سهام ارائه نمیدیم.
اگه نیاز به مشاوره دارید میتونید از سایتهایی مثل hamfekran.com دریافت کنید

سلام ببخشید میخواستم بپرسم ک با ۳۰ میلیون کجا سرمایه گذاری کنم ک سود ثابت داشته و ماهانه تقریبا چقدر میشه

سلام، اگه سود ثابت میخواید صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت سالیانه حدود 20 درصد هست.
صندوق سرمایه گذاری امین یکم فردا رو میتونید از طریق بورس خریداری کنید. فرایند خرید واحدهای این صندوق مثل سهام هست
برای این منظور باید ابتدا کد بورسی بگیرید >>> روش دریافت کد بورسی
بعد از صدور کد بورسی میتونید با واریز آنلاین یا آفلاین پول به حساب کارگزاری، مقدار دلخواه از این صندوق رو خریداری کنید >>> روش ارسال سفارش
سود این صندوق ماهیانه به حساب شما واریز میشه.

در گوگل عبارت “نحوه محاسبه تاخیر تادیه”را بزنید

سلام خسته نباشید بنده میخواستم با۳میلیون البته تو صندوقهای سرمایه گذاری تو بانک سرمایه گذاری کنم فرق صندوقهای سرمایه گذاری توبانک با بورس چه فرقی اره وکدومش بازدهی بیشتر نسبت به هم دارن ودوما توشرایط کنونی باتورم۴۰درصدی ایا تواین صندوقها سرمایه گذاری بهتر یانه وسوم هرورز میتونیم صدور وابطال بزنیم یا باید ماهانه باید باشد باتشکر

سلام، انواع صندوق های سرمایه گذاری در اینجا معرفی شدند:https://www.bourseiness.com/13337/faq-30
صندوق هایی هستند که بخش بزرگی از دارایی هاشون در سهام و دارایی های پرریسک تر سرمایه گذاری میشه تا بازدهی بیشتری بدست بیارن.
صندوق هایی هم هستند که سودشون ثابته
با یک صندوق تماس بگیرید تا به شما مشاوره بدن

درود
یه سوال داشتم که نمیدونم مربوط میشه به موضوع بحث یا خیر، اما میپرسم یلکه راهنمایی گرفتم
من ۱۲ سال پیش به یکی ۵۰ میلیون پول دادم، الان این پول رو به چه شکل و روشی باید حساب کرد تا پایان سال ۹۷
به نرخ امروز ( ماه آخر سال ۹۷) چقدر میشه؟
ممنون از شما گرامی

ببینید اون موقع که پول رو قرض داد قیمت دلار چقدر بوده بعد قیمت دلار امروز رو هم پیدا کنید و با یک نسبت تناسب بدستش بیارید.
مثلاً شما میگید این پول رو 12 سال گذشته قرض دادید که میشه سال 1385 و نرخ دلار اون موقع 922 ریال آزاد و 919 ریال رسمی بانک مرکزی بوده
قیمت دلار امروز 122980 ریال که میشه 500 میلیون ریال ضربدر 122980 تقسیم بر 922 = 66,691,973,969
میشه تقریباً شش میلیارد و ششصد و شصت و نه میلیون تومان

با سلام و عرض پوزش،

جسارتا فکر کنم بین ریال و تومان بالا و پایین یک اشتباهی رخ داره، چون قیمت دلار در سال 1385 آن رقمها ولی به تومان بود. نهایت اینکه طلب دوست ما با احتساب دلار 13.33 برابر خواهد بود.

یقینا اگر به سکه یا زمین و آپارتمان حساب بشه یقینا رقمهای درشتی را خواهد داد.مشاور رایگان بورس

شرمنده از دخالت ……..

سلام، استاد میشه بفرمایید که بهترین زمان صدور برای صندوقهای در سهام چه زمانیه؟ و از کجا میشه فهمید بهترین زمان رو؟
و اینکه اینکه توی سایت هر صندوق مثلا زده امسال 140 درصد سود دادن یعنی واقعا 140 درصد بوده؟

سلام، بعضی سالها بله صندوق ها سود خوبی میسازن ولی نباید صرفا به سود در یک بازه زمانی نگاه کرد و سایر بازه ها رو هم بررسی کنید.
درباره بهترین زمان صدور من تجربه ای ندارم

سلام
ممنون از وقت گذاشتنتون و پاسختون
با این تفاسیر الان حداقل سود صندوق ها حدودا چقدر است؟ معمولا…
ایا صندوقی هست که سود 30 الی 35 درصدی بده ؟
این صندوق ها قابل اعتماد هستند ایا؟
بازم ممنون از پاسختون.

سلام، سود ثابت 30 یا 35 درصدی بعیده
باید به ضامن نقدشوندگی صندوق نگاه کنید
بعضی صندوق ها ضامن نقدشوندگی شون بانک هست که طبیعتا اعتبارشو بالاتر میبره

سلام شرکت سرمایه گذاری یا گروه سرمایه گذاری معتبری میتونید بهم معرفی کنید ممنون میشم

سلام
وقت بخير
مقاله شما رو مطالعه کردم
سوال داشتم ممنون ميشم راهنمايي کنيد
سوال اينکه
من قصد سرمايه گذاري در صندوق هاي با سود ثابت رو دارم
قبلا در بانک صادرات صندوق اندوخته پايدار سپهر سرمايه گذاري کردم که کار صدور و ابطال رو همه رو اينترنتي انجام دادم ايا براي صندوق هاي ثابت بايد کد سهام داري داشته باشم؟
ايا اينترنتي همه اين فرايند رو ميتونم انجام بدم؟
در ضمن در صندوق هاي ثابت، سود ثابته آيا اين سود هميشه ثابته چه در زمان سود و زيان صندوق آيا صندوق اون حداقل سود رو پرداخت ميکه؟
از کجا بفهمم اين حداقل سود صندوق ها چقدر است و هميشه ثابتند؟
در سايت fipiran رو بازديد کردم
اما سود روزانه و ماهانه و 3 و 6 ماهه و 1 ساله در برهه هاي زماني متفاوت بود مگر سود حداقلي ثابت نيست پس چرا متفاوت هستند اينها؟؟؟
بيشترين سود و بهترين صندوق در حال حاظر کدام است؟
یخورده سوالات زیاد شد ممنون میشم اگر پاسخ بدید
بازم ممنون.

سلام وقت بخیر
برای صدور واحدهای صندوق سرمایه گذاری نیازی به کد بورسی نیست
در مورد اینترنتی بودن فرایند باید با خود صندوق تماس بگیرید
صندوق های با سود ثابت پیش بینی حداقل سود ارائه میدن و در هر شرایطی باید این سود حداقلی خودشون رو پرداخت کنن
سود ماهانه و …. سودی هست که صندوق توانسته بسازه و اگه این مقدار بیشتر از حداقل سود باشه این سود به سرمایه گذاران پرداخت میشه

سلام
خسته نباشید
من میخوام باینری اپشن فعالیت کنم ولی اصلا نمیدونم چیکار کنم تمام اینترنت هم جستجو کردم همش آموزش برای کسانی بود که قبلا کارهایی انجام داده بودند میدونم ثبت نام در بروکر و بعد واریز ارز و بعد بالا یا پایین و انتخاب کردن ولی کلا نمیدونم اینا چین، چجوری کار میکنن و چجوری پول بدیم و … یعنی خیلی خیلی به زبان ساده وجود نداره برای منی که اصلا نمیدونم بروکر چیه ، ارز چیه ، بیت کوین چیه یا هرچی
اگه فایل یا هر آموزش صفر تا صدی هست بهم معرفی کنید ممنون میشم ازتون
وضع مالیم افتضاحه شنیدم از این راه میشه پول درآورد ، خدا خیرتون بده

سلام، وقت بخیر
اگه دنبال درآمد هستید دنبال باینری آپشن، فارکس یا بورس نباشید، چون این بازارها برای درآمدزایی نیست، برای سرمایه گذاری و معامله گری هست.
کسی که میخواد در این بازارها فعال باشه اول باید درآمدی داشته باشه که حداقل کفاف زندگی و مخارج خودشو بده و بتونه پس انداز کنه.
این ایده آل ترین حالته.

سلام ممنون از مطالب ارزشمندتون
یه چیزی واسم گنگه اینکه صندوق با درآمد ثابت چه مزیتی به سپرده 20درصد سود بانکی داره ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام، صندوق های با درآمد ثابت ویژگی های مختلفی دارن
برخی از اونها شاید هیچ تفاوتی با بانک نداشته باشن

با سلام.
من میخوام با ۳ میلیون وارد بازار بورس بشم تا پس از کسب تجربه لازم مبلغ رو افزایش بدم…
لطفا میشه راهنماییم کنید

سلام. برای شروع این صفحه رو بخونیدhttps://www.bourseiness.com/start-investing-step1

سلام چه سیگنالی معرفی میکنید که خوبه و سود میده

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

ما در بورسینس به شما کمک می‌کنیم:

• منابع درآمد دیگری برای خودتان بسازید
• کسب‌وکارتان را رشد دهید
• ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
• از سرمایه‌تان برای کسب سود استفاده کنید
• سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بدانید

ایمیل‌تان را وارد کنید تا جدیدترین مطالب به ایمیل‌تان ارسال شود:

بعد از ثبت ایمیل لینک تایید برایتان ارسال می‌شود، لطفا روی آن کلیک کنید

سلب مسئولیت: در بازارهای مالی و سرمایه‌گذاری (اوراق بهادار، بازار آتی، طلا و ارز و…) ارزش دارایی‌ها ممکن است به سرعت تغییر کند و ریسک از دست رفتن سرمایه وجود دارد. محتوای موجود در سایت بورسینس صرفا جهت اطلاع‌رسانی است و نظرات شخصی نویسنده را منعکس می‌کند. بورسینس هیچ منفعت یا مسئولیتی در قبال سود و زیان کاربران ندارد و مسئولیت استفاده از تمامی مطالب و محتوای سایت بر عهده کاربران است.

Copyright © Bourseiness 2013-2019

کپی‌برداری از مطالب این سایت به هرشکل، غیرمجاز و غیرقانونی است.

بورس سهام آخرین اخبار سهام آخرین شنیده های بورس و سهام

سلام دوستان روز خوش

 

فعالیت اصلی بنده در کانال تلگرام ایران بورس هست و فرصت چندانی جهت آپدیت وبلاگ پیدا نمی کنم .

لطفا به کانال بنده در تلگرام بپیوندید و از مطالب کانال استفاده نمایید.مشاور رایگان بورس

@iraanbourse

 

 

آیدی کانال : @iraanbourse

سیگنال خرید مورخ 9/7/97 در کانال درج گردید.

قاسم

وغدیر

غشهد

iraanbourse@

تاریخ صدور سیگنال وسرمد  : 20 مرداد

خرید : محدوده 105 الی108  قیمت فعلی :1532ریال مقدار سود خالص : 42.3%

بنده به شخصه فردا خروج خواهم زد.

پرسود باشید.

تاریخ صدور سیگنال مداران :  20 مرداد

خرید : محدوده 260 الی270  قیمت فعلی :2971 ریال مقدار سود خالص : 10.4%

تاریخ صدور سیگنال وسرمد  : 20 مرداد

خرید : محدوده 105 الی108  قیمت فعلی :1255 ریال مقدار سود خالص : 15.5%

تاریخ صدور سیگنال حریل  : 21 مرداد

خرید : محدوده 116 الی118  قیمت فعلی :1303 ریال مقدار سود خالص : 9.7%

پرسود باشید.

09108797518 تلگرام

حریل و وسرمد صف خرید .

مبارک دوستان

حریل :

محدوده خرید : 116 الی118

هدف : 130

سیگنال خرید مداران

محدوده 260 – 270

هدف اول 300

سیگنال خرید وسرمد

محدوده 105 الی 108

هدف اول 130

همانطور که خدمتتون عرض کردم خبرهای خوب ثاصفا به بازار مخابره خواهد شد و شاهد جهش قیمتی این سهم خواهیم بود.

1 ) انتقال از بازار ج به بازار ب

2 ) افزایش سرمایه 400% از محل انباشته

مشاور رایگان بورس

 

هنوز هم دیر نشده با خرید سهم زیر 110 تومان , دو ماهه حداقل 50% سود کسب کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با 09383399546 تماس حاصل فرمایید.

ولساپاح 22%فرآور قیمت خرید 1440 تومن هدف 2000شپدیس خرید 705 هدف 800واحیا خرید 815 هدف 1200فن آوا خرید 240 هدف 400فسا خرید 75 هدف95توریل خرید 173 هدف 196و سیگنال مختص اعضای کانال VIP که تا الان 40% بازدهی در کمتر از 20 روز داشته💪💪💪💪💪

کانال بنده رو به دوستانتون معرفی کنید.

iraanbourse@

09108797518

***  ویژه ترین سیگنال از نظر شخص بنده ***

مبارک دوستان 

شپدیس سیگنال خرید با هدف کوتاه مدتیه 1000 تومن

عملکرد کانال VIP بنده در مهرماه  96

سپرمی خرید 70 فروش 200 و سود خالص 182%

حرهشا خرید 325 فروش 404 و سود خالص 22%

وسین خرید 100 فروش 124 و سود خالص 22%

فالوم خرید 102 فروش 120 و سود خالص 16%

پاسا خرید 190 فروش 219 و سود خالص 14%

وپترو خرید 126 و همچنان معتبر

شیراز قیمت خرید 207 و همچنان معتبر

زمگسا قیمت خرید 550 و همچنان معتبر

خزر قیمت خرید 84 و همچنان معتبر

تجار قیمت خرید 220 و همچنان معتبر

وصنا قیمت خرید 107 و همچنان معتبر + اضافه شدن 15% افزایش سرمایه به پرتفوی

برای اعضای محترم VIP

 

و ارائه سیگنال زیرخاکی تپولا در قیمت 170

آدرس کانال عمومی https://telegram.me/iraanbourse

شماره تماس جهت اطلاعات بیشتر : 09108797518

 

بازار بورس علی‌رغم اینکه سازوکار تقریباً پیچیده‌ای دارد، می‌تواند منبع درآمد و کسب سود بسیار خوبی برای سرمایه گذاران به حساب آید. برای کسب درآمد از بورس، باید با رفتار بازار و معاملات بورسی آشنا باشیم تا بتوانیم از فرصت های سرمایه گذاری  بورس به موقع و به درستی استفاده نمائیم. برای سرمایه گذاری در

بی شک یکی از نیازهای سرمایه‌گذاران بازار سرمایه، دریافت خدمات مشاوره‌ای و تحلیلی است. این خدمات از اهمیت بسیاری به ویژه در دو حوزه بورس اوراق بهادار و آتی سکه برخوردار است. استفاده از کانال‌ها یا سایت‌های غیر رسمی اغلب باعث زیان سرمایه‌گذاران خواهد شد، زیرا به دلیل غیررسمی بودنشان، فرد یا نهادی پاسخگوی اشتباهات

مشاور رایگان بورس

دفتر مرکزی: تهران- خیابان نلسون ماندلا(آفریقا)- بالاتر از میرداماد- بن بست پیروز – پلاک 13

مدرسه بورسی: خیابان ولیعصر- بالاتر از میرداماد- خیابان یزدان پناه- پلاک 91- طبقه نهم

شرکت مشاور سرمایه گذاری ایرانیان تحلیل و پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی بورس 24در راستای رسالت همیشگی خود، همراه اول سهامداران در بازار سرمایه می باشند.بدین منظور با راه اندازی سیستم خدمات مشاوره تلفنی به صورت آنلاین این شرکت و رسانه یک گام دیگر به کاربران خود نزدیک شدند. در این سامانه مشاوره تلفنی امکان تماس مستقیم با آقای محسن نظری تحلیل گر مجرب بازار سرمایه و پرسش و پاسخ در زمینه سبد سهام مشتریان ،بحث و تبادل نظردر خصوص سهام برتر و موقعیت های خرید مناسب و حتی بررسی صحت و سقم اخبار وشایعات موجود در بازار وجود دارد. همچنین در این سیستم کلیه مکالمات ثبت و ضبط شده و مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت. در این سیستم سعی شده تا ارتباط با جامعه سهامداری افزایش و در این راستا کمک و یاری رسانی بیشتری به سهامداران به خصوص در موقعیت های حساس بازار انجام گیرد. سهامداران در خصوص هر تصمیمی در زمینه خرید و فروش یا سوالات بورسی و به طور کلی تمامی ابهامات و مشکلات بازار سرمایه می توانند از سیستم پاسخگویی و مشاوره ای سایت استفاده نمایند. بدیهی است این سیستم با استقبال سهامداران گرامی گسترش یافته و خدمات بیشتری را شامل خواهد شد.همچنین استفاده از سیستم مشاوره تلفنی به صورت عمومی بوده و تمامی ارکان بازار سرمایه و کلیه سهامداران قادر به استفاده از این امکان جدید می باشند. هزینه هر دقیقه مشاوره تلفنی مبلغ 10000 ریال است که از طریق قبض پایان دوره تلفن قابل پرداخت است و کاربران گرامی می توانند از ساعت 8:30 تا 12:30 روزهای شنبه،دوشنبه و چهارشنبه از خدمات مشاوره تلفنی بورس 24 استفاده نمایند.

آدرس : تهران، یوسف آباد، خیابان نهم، نبش ابن سینا، پلاک ۶، واحد ۶، کدپستی ١۴٣٣٧١۴٣٨١

تلفن تماس : ٨٨۵۵۶۵٠٠ – ٨٨۵۵۶۴٠٠

٨٨٧٢٨٣٩٩ – ٨٨۵۵۵۶٨٩

مشاور رایگان بورس

تلفکس : ٨٨۵۵۶۵٠٠ – داخلی ١١٩

پیامک بورس24 : 30008449

پست الکترونیکی : [email protected]

پیوندها

مجوز پایگاه خبری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شماره ثبت : ٧۶٣٩٢

مجوز رسمی از سازمان بورس و اوراق بهادار – شماره ثبت : ١١٢۶١

شماره شاپا : ٢٢۵١-۶٨٨٣

رعایت ماده 19 دستور العمل فعالیت شرکت های مشاور سرمایه گذاری

نماد اعتماد

” نهراسيد از اين كه زندگي تان پايان مي پذيرد،از آن بترسيد كه مبادا زندگي تان را آغاز نكرده باشيد(گريس هنسن) ”

نقل مطالب فقط با اجازه کتبی مدیر سایت مجاز است

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،درپی افت و خیز بازار سهام و ابهامات فعلی که منجر به کاهش قیمت ها و ارزندگی یسیاری از شرکت ها منتهی شده، شرکت مشاور سرمایه گذاری ابن سینا مدبر ( اماکو) طرح رایگان مشاوره اختصاصی پورتفوی را به منظور جلوگیری از ضرر و زیان سهامداران در اثر تصمیمات هیجانی به مرحله اجرا گذاشته است.

براساس این گزارش، این امکان به صورت رایگان برای تمامی فعالان بازار سرمایه بوده و علاقه مندان می توانند با مراجعه به آدرس  www.ema–co.ir  و ثبت نام رایگان وارد “بخش پورتال مشاوره و تحلیل ”  و  صفحه “مشاوره اختصاصی پورتفوی شما” شوند.

کاربران پس از ورود به این بخش ابتدا باید فرم تعریف پورتفوی خود را که در قابل فایل اکسل است ، دانلود کرده و پس از تکمیل آن از همان صفحه و در لینک مشخص شده نسبت به بارگذاری و ارسال  آن برای شرکت اقدام کنند تا در اسرع وقت نسبت به تحلیل وضعیت پورتفوی و مشاوره تخصصی پورتفوی اقدام شود.

شرکت مشاور سرمایه گذاری ابن سینا مدبر(اماکو) به عنوان نهاد مالی دارای مجوز رسمی خدمات مشاوره سرمایه گذاری از سازمان بورس و اوراق بهادار بوده و تحت شماره 11094 در این سازمان به ثبت رسیده است.


انتهای پیام
 

بورس بازار افراد باهوش است نه بصری!!!

خرید و سرمایه‌گذاری برای اغلب افراد در بازارهایی که می‌توانند حاصل سرمایه گذاری خود را ببینند راحتتر است به عنوان مثال خانه، زمین، طلا و ارز همگی قابل لمس و دیده شدن هستند ولی بورس و سهام این چنین نیست، به همین سبب سهام را پر ریسک و مخاطره آمیز می دانند زیرا برای اطمینان آن بخش از ذهنشان که عادت به لمس و دیدن دارد، چیزی به شکل مادی وجود ندارند؛ این بار روانی موجب می شود تا از سود سرشار این بازار چشم پوشی کنند در حالی که افراد باهوش دچار این فرصت سوزی‌ها نمی‌شوند.

بازار بورس مکانی است که درآن سهام شرکت‌های گوناگون تولیدی، خدماتی و سرمایه‌گذاری داد و ستد می‌شود. مردم به بازار بورس بازارسهام هم می‌گویند. اما نام رسمی و قانونی آن “بورس اوراق بهادار” است. منظور از اوراق بهادار همان برگه‌های سهام شرکت هاست. به مکانی که در آن عمل داد و ستد انجام می‌گیرد “تالار معاملات بورس” گفته می‌شود.

سوابق کاری مهم:

گواهینامه ها و افتخارات:

مشاور رایگان بورس

در زبان بسیار ساده بورس بازاری است که در آن معامله‌گران می‌توانند موارد مختلفی را خرید و فروش کنند، برای این کار می‌توان بورس‌های مختلفی را با قوانین خاص تشکیل داد مثل بورس ارز یا بورس کالا.

برای مثال شرکت سایپا  را در نظر بگیرید که بخشی از سهم خود را در بازار بورس عرضه کرده است( فرض را بر این میگیرم که ۴۵ درصد از سهم خود را عرضه کرده باشد). اگر ارزش کل سایپا با تمام دارایی‌هایش یک میلیارد تومان باشد از این مبلغ ۴۵۰ میلیون آن را در بورس عرضه میکند. خریداران حقیقی (که من و شما می‌شویم) و حقوقی ( که شرکت‌های سرمایه‌گذاری می‌شوند ) ۴۵ درصد عرضه شده توسط سایپا را می‌خرند و از این پس به عنوان سهام دار سایپا به حساب می‌آیند.

چرا برای سرمایه‌گذاری بورس را انتخاب می‌کنیم؟ در این قسمت به ۱۵ دلیلی که بورس را در درجه اولویت سرمایه‌گذاری قرارمی‌دهد پرداخته‌ایم:

در بورس خبری از مالیات نیست و سرمایه و سود شما هر دو از مالیات درامانند

با تشکیل سبدی از سهام متنوع ریسک سرمایه‌گذاری و احتمال زیان خود را کاهش دهید

با سرمایه‌گذاری در بورس، از حمایت های گسترده قانونی برخوردار می‌شوید

با هر مبلغی می‌توانید در بورس سرمایه‌گذاری کنید

با هر سن و سالی می‌شود در بورس سرمایه‌گذاری کرد

هیچگاه سرمایه‌های ضروری خود را وارد بورس نکنید

هیچگاه دارائی‌های ضروری زندگی خود را برای سرمایه‌گذاری در بورس نفروشید

قابلیت نقد شوندگی سهام از مزیت‌های مهم سرمایه‌گذاری‌های بورسی به شمار می‌رود

نگاه بلند مدت و رفتار آگاهانه رمز موفقیت در بورس است

نگاه کوتاه مدت و رفتار هیجانی در بورس منافع شما را در سرمایه گذاری به خطر می‌اندازد

از طریق بورس می‌توانید خود را از ریسک‌های احتمالی کسب و کارتان حفظ کنید، کما اینکه این ریسک ناشی از بلایای طبیعی باشد

سهام خوب، یک ثروت ماندگار است

تصمیم‌گیری براساس اطلاعات صحیح و قابل اعتماد لازمه موفقیت در بورس است

هیچگاه اصول سرمایه‌گذاری موفق در بورس را فراموش نکنید

سرمایه‌گذاری در بورس بهترین راه استفاده از وجوه مازادتان است

وارن بافت نابغه سرمایه گذاری می گوید

برخی فکر می‌کنند اصلا نمی‌شود از بورس پول درآورد!مشاور رایگان بورس

عده‌ای دیگر فکر می‌کنند پولی که از بورس در می آید حلال نیست!

برخی دیگر نیز می‌گویند، نمی‌شود از بورس پول خوب و قابل توجهی درآورد!

گروهی هم اعتقاد دارند که بورس تحلیل بردار نیست!

در حالی که نگاهی به زندگی وارن بافت که تمرکز خود را بر سرمایه‌گذاری بلندمدت در بازار بورس قرار داده بود، نشان از حقیقت دیگری دارد، او در سال ۲۰۰۸ به‌عنوان ثروتمندترین فرد جهان معرفی شد و هم‌اکنون سومین میلیاردر جهان است‌.

بازار اولیه بازاری است که در آن سهام یک شرکت یا واحد اقتصادی برای اولین بار در آن عرضه و منتشر می‌شود. عایدی حاصل از عرضه این سهام منبعی در تامین مالی آن شرکت یا موسسه خواهد بود. از آنجا که در بازار اولیه، سهام برای بار نخست به خریداران و متقاضیان عرضه می‌شود، فروشنده اوراق بهادار در حقیقت همان ناشر اوراق بهادار خواهد بود.

با اتمام عرضه اولیه یک سهم در بازار اولیه، برای ادامه معاملات آن سهم بازار دیگری وجود خواهد داشت به نام بازار ثانویه؛ بنابراین بازار دست دوم (ثانویه) به منظور ایجاد امکان دادو ستد اوراق منتشره در بازار اولیه و افزایش قابلیت نقدشوندگی آن، تشکیل شده است. در این بازار است که طرفین معامله این امکان را پیدا می‌کنند که علاوه بر تجدید نظر در اوراق خریداری شده، با خرید و فروش دوباره یا چندباره، تعداد آن را افزایش و یا کاهش دهند و یا اوراق دیگری در سهم دیگری تهیه نمایند. دفعات انجام معامله در بازار ثانویه محدودیتی ندارد، این ویژگی بازار ثانویه است که موجب می‌شود تا نقدشوندگی ابزارهای مالی با جابجا شدن مالکیت آنها، قدرت بیشتری پیدا کند.

وارن بافت موفق‌ترین سرمایه‌گذار کل دنیا

براساس باور غالب کسانی که از بورس اوراق بهادار شناختی ندارند، بورس مانند کازینو می‌ماند که تنها خوش شانس‌ها می‌توانند از آن پول به جیب بزنند، ولی از این حرف‌ها که بگذریم واقعا بورس چه مزایایی دارد و چرا باید بورس را برای سرمایه‌‌گذاری انتخاب کنیم ؟

۱- کسب بازده

کسب بازده به دو شیوه میسر است، طریق اول دریافت سود از طریق فعالیت‌های شرکتی که سهام آن را در دست دارید، شیوه دوم هم  کسب سود ناشی از فعالیت‌های مدیران، اتفاقات شرکت یا نوسانات قیمتی مربوط به روند قیمت سهم است. اگر بتوانید این تغییرات را که موجب برهم خوردن عرضه و تقاضا می گردد، پیش بینی کنید از این سود بهره می‌برید.

۲-شفافیت اطلاعات

این مورد یکی از دغدغه‌های اصلی یک سرمایه گذار به شمار می‌رود، سرمایه‌گذار نیاز دارد درباره موضوع سرمایه‌گذاریش اطمینان داشته و اطلاعات کامل و دقیقی در دسترس داشته باشد تا خیالش از بابت سرمایه گذاری راحت باشد، بورس جایی امن برای هر سرمایه‌گذاری است دلیل این امنیت هم در سایه قوانین که برای این بازار وضع شده نهفته است، زیرا شرکت‌های بورسی موظفند که اطلاعات مربوط به سهام خود را به صورت منظم در اختیار معامله گران قرار دهند .

۳-قابلیت نقد شوندگی

این مزیت در مقایسه با سایر سرمایه‌گذاری‌ها مانند ملک، طلا و ارز بیشتر نمود دارد، در هر یک از این بازارهای مالی فاصله تصمیم تا فروش شما زمانبر است و باعث این دغدغه برایتان خواهد شد که آیا می‌توانید هر چه سریعتر آن دارایی را بفروشید و به پول برسید؟ سهام از این قاعده مستثنی است، اگر سهام شما قابلیت نقدشوندگی بالایی داشته باشد می‌توانید از نوسانات قیمت سهم حداکثر استفاده را ببرید. در غیر این صورت ممکن است فرآیند فروش چند روز طول بکشد، البته چندان نگران نقدشوندگی هم نباشید زیرا سهام شرکت‌های پذیرفته شده در بورس از قابلیت نقدشوندگی بیشتری نسبت به سهام دیگر شرکت‌ها برخوردارند که این خود اطمینان خاطری برای سرمایه‌گذاری در این بازار مالی است.

۴-کمک به صاحبان صنایع و کسب و کار

اگر شما خود صاحب کسب و کاری باشید گاها با مقداری وجوه بلااستفاده مواجه خواهید شد که در حساب یا صندوقتان قرار دارد، در حالی که می‌توانید با سرمایه‌گذاری در بورس از بلااستفاده بودن آن جلوگیری کنید و هر زمان که به پول آن نیاز داشتید به سرعت سهام خود را به پول تبدیل کنید.

همچنین گاهی اوقات اتفاقاتی موجب ضرر و آسیب به کسب و کارتان می شود اتفاقات فورس ماژوری مانند شیوع جنون گاوی برای یک گاودار یا عدم بارندگی و سیل برای یک کشاورز، دراین موارد هم شما می‌توانید با سرمایه گذاری در بورس این خسارت‌های گریزناپذیر را جبران کنید و ریسک موجود در کسب و کار خودتان را خنثی نمائید.

۵-مشارکت و کنترل امور شرکت

صاحبان سهام می‌توانند از طریق حق رایی که در مجامع عمومی و فوق‌العاده به دست می‌آورند به نسبت سهام خود در انتخاب مدیران و تعیین خط برنامه‌های آتی شرکت مشارکت نمایند.

۶- تنوع در اوراق بهادار

در بازار سهام اوراق متنوعی معامله می‌شوند، در هر سرمایه‌گذاری دو اصل ریسک و بازده وجود دارد، با همین دو مولفه می‌توانید سهام‌هایی را با ریسک و بازده‌های متفاوت انتخاب کنید و اختیار آن را مطابق با نیازتان در دست گیرید، در حالی که اگر پولتان را در بانک نگه دارید دیگر نمی‌توانید بازده متفاوتی را انتظار داشته باشید.

۷-استفاده از معافیت های مالیاتی

این مقوله شاید شیرین‌ترین بخش سرمایه‌گذاری بورس برای کسانی است که با پرداخت مالیات مشکل دارند، علت این معافیت جذب هرچه بیشتر سرمایه برای بورس و منابع مالی بلند مدت برای واحدهای تولید است، فروش سهام شرکت‌ها در بورس  تنها مشمول نیم درصد مالیات می گردد که آن هم بر عهده فروشنده سهام است، در ضمن نه تنها سرمایه، بلکه سود سهام هم در بورس مشمول هیچگونه مالیاتی نمی گردد.

۸-کشف دقیق قیمت

در صورتی که سهام شرکت در بازار نظام یافته معامله نگردد، ارزیابی آن بر مبنای ارزش دفتری خالص دارایی‌ها (منهای بدهی) یا حداکثر ارزیابی کارشناسان رسمی صورت می گیرد. این شیوه‌های قیمت‌گذاری علاوه بر هزینه و زمان بیشتر، از دقت کمتری نسبت به حالت متداول در بورس که عرضه و تقاضا تعیین کننده قیمت است، برخوردارند.

۹- بهترین گزینه برای شغل دوم

سرمایه گذاری بورسی به سبب صرفه‌جویی در وقت و انرژی بهترین گزینه برای شغل دوم است.

۱۰-سهولت در سرمایه گذاری

برای معامله کردن در بورس نیاز به حضور فیزیکی در هیچ جایی نیست و فرقی نمی‌کند اهل روستایی در جنوب ایران باشید یا تهران. برای معامله گری به یک گوشی یا کامپیوتر نیاز دارید و علم تحلیل‌گری.

برای انجام یک معامله موفق در بازار سهام(بورس) ایران نیازمند تحلیل دقیق و درست سهام هستیم. در بازار سرمایه ایران همچون سایر بازارهای مالی در دنیا دو روش تحلیلی وجود دارد که تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی نامیده می‌شوند. هم‌چنین ابزارهایی وجود دارد که شما را در کنار تحلیل‌ها کمک شایانی می‌کند. فیلترنویسی، تابلوخوانی و روانشناسی بازار جزو ابزارهای اصلی معاملات در بازار به حساب می‌آیند. شناخت دقیق انواع سهام و روش‌های تحلیلی در بازار سرمایه کمک شایانی به شما در جهت انجام معاملات موفق خواهد کرد.

✔ تحلیل تکنیکال : شما در تحلیل تکنیکال بر اساس رفتار قیمتی سهام، روند آتی قیمت سهام بر اساس گذشته قیمتی آن را پیش‌بینی می‌نمایید. در تحلیل تکنیکال از RSI، MACD، ابزار فیبوناچی و سایر اندیکاتورها، اسیلاتورها و ابزارهای مختلف دیگر در جهت پیش‌بینی روند آتی قیمت‌ها استفاده می‌شود. شناسایی پتانسیل روند صعودی در یک سهم و شناسایی نقاط ورود و خروج بهینه از کاربردهای اصلی این تحلیل به حساب می‌آید.

✔ تحلیل بنیادی : در تحلیل بنیادی سهام به دنبال این هستیم تا وضعیت بنیادی یک شرکت را با توجه به اعداد و ارقام موجود در صورت‌های مالی، پتانسیل‌های ذاتی موجود در شرکت مزبور، وضعیت صنعت، اوضاع سیاسی و اقتصادی کشور و جهان و وضعیت عرضه و تقاضای محصولات بررسی نماییم. در نهایت با اعمال پیش‌فرض‌های تحلیلی به برآورد سود خالص شرکت در آینده پرداخته و با تقسیم سود خالص بر تعداد سهام شرکت به سود خالص هر سهم که به (Earning Per Share) EPS معروف است، دست پیدا کنیم.

✔ فیلترنویسی : در سایت بورس اوراق بهادار تهران قسمتی تحت عنوان دیده بان تعریف شده است، در این قسمت شما می‌توانید بسیاری از اطلاعات مربوط به سهام پذیرفته‌شده در بازار بورس را به صورت لحظه‌ای مشاهده کنید. یکی از امکانات جالب در این صفحه بخش فیلترنویسی است. در این بخش شما می‌توانید با تعریف مجموعه‌ای از مشخصه‌های مالی، تعداد محدودی از سهام را که دارای آن مشخصه می‌باشند شناسایی نمایید و به جای رصد ۶۰۰ شرکت حاضر در بورس، تنها ۵ تا ۸ شرکت را گلچین کرده و پس از آن تحلیل تکنیکال و بنیادی آن سهام را انجام داده و در صورت مناسب ارزیابی کردن شرکت، اقدام به خرید سهام آن شرکت بنمایید.

✔ تابلوخوانی : در مبحث تابلوخوانی شما با توجه به تغییرات حجم معاملات، تعداد خریدار و فروشنده حقیقی و حقوقی و حجم خرید و فروش آن‌ها به‌عنوان اصلی‌ترین متغیرهای تابلوخوانی در کنار ارزیابی سایر متغیرهایی که در صفحه سایت هر نماد بورسی نمایان استدر رابطه با ورود و خروج سهامداران و جذابیت و توجه به یک شرکت را ارزیابی می‌کنید و درنتیجه با تلفیق این مبحث با تحلیل تکنیکال و بنیادی درصد موفقیت خود در بازار بورس را افزایش می‌دهید.

✔ روانشناسی : روانشناسی در بازار بورس به اهمیت نقش کنترل فردی در معاملات، چگونگی رفتار جمعی در بازار، چگونگی چینش سهام با توجه به شخصیت معاملاتی و تمامی مطالبی که در نهایت به شکل‌گیری هر چه سریع‌تر شخصیت معاملاتی شما کمک می‌کند می‌پردازد. توجه داشته باشید که تقریباً تمامی معامله گران بازار سرمایه زمان زیادی صرف کرده‌اند تا شخصیت اصلی معامله‌گری خود را شناخته و درصد موفقیت خود را در شناسایی سهام ارزشمند افزایش داده‌اند.

توجه: موفق‌ترین معامله گران افرادی بوده‌اند که توانسته‌اند توازن مناسبی را در استفاده از روش‌ها و ابزارهای تشریح شده ایجاد نمایند.

ما اغلب می‌دانیم چگونه طلا بخریم، خرید ملک و ماشین هم برایمان آسان است ولی امان از آن زمانی که به ما بگویند کد مشاوره بورسی بگیر، احساس می‌کنیم قرار است وزنه ۱۰۰ کیلویی بزنیم، میدانید چرا؟ فقط به این خاطر که این بازار برایتان ناشناخته است و ذهنتان به صورت طبیعی از ناشناخته ها فراری است زیرا باید انرژی بیشتری را صرف شناسایی آن کند، به سبب همین تنبلی است که عطای سود را به لقای آن می بخشید .

این مطلب کاملا علمی است و می توانید با سرچ درباره مسیر عصبی از صحت آن مطمئن شوید؛ مغز خزنده ما، مصرف انرژی را مغایر با بقای خود می بیند و از انجام یک کار جدید یا فعالیت جدید فرار می کنیم زیرا مغز ما به صورت ناخودآگاه به ما می گوید:

ولش کن، نمی خواد این کار و انجام بدی. چرا می خوای خودت و خسته کنی. تو که آخرش نمی تونی انجامش بدی!!!

بزرگترین مشکل بورس این است که از زمان تصمیم گیری کاربر برای سرمایه گذاری تا شروع سرمایه گذاری در بورس بیش‌تر از یک هفته طول نمی کشد. همین موضوع در نهایت به ضرر بورس و اقتصاد کشور ختم می شود.

اگر معامله گری هم مانند پزشکی مهندسی یا هر رشته تحصیلی دیگر نیاز به گذراندن دوره ای دو ساله یا بیشتر داشت آن وقت شاهد ضرر کردن افراد در بورس نبودیم و این بد بینی نسبت به بورس ایجاد نمی شد.

متاسفانه برای شروع معامله گری هیچ امتحان ورودی نیاز نیست از همین رو شخص بدون اینکه حتی الفبای تحلیل گری را بلد باشد سهم میخرد، ضرر هم میکند و در نهایت از بورس ایران و تحلیل ناپذیر بودنش حرف می زند.

معمله گران بورسی فراموش می کنند، بورس بازاری سراسر هیجان برانگیز است ولی رفتارهای هیجانی را تاب نمی آورد‌.

سرمایه گذاری در بورس معاف از مالیات است

وقتی صحبت از سرمایه گذاری در بورس می‌شود تمام ذهن ما به سمت تالار حافظ تهران با آن تابلوی بزرگ قرمز رنگش می‌رود، اغلب فکر میکنند برای خرید سهم باید به همین تالار بروند و از کارگزارن بخواهند که برایشان سهم بخرند، اما این شیوه سال‌هاست که قدیمی شده، در حال حاضر هر فردی با انجام چهار گام می‌تواند در خانه و از طریق اینترنت با یک کامپیوتر یا موبایل معاملات بورسی انجام دهد.

مراحل ابتدائی سرمایه گذاری در بورس به شرح زیر است:

لیورمور مشهورترین بورس‌باز تاریخ     

لیورمور باور داشت:

ارزش اسمی یک سهم، قیمتی است که پذیره نویسی سهام شرکت بر اساس آن قیمت انجام می‌شود.

 

اگر مجموع بدهی‌های شرکت را از مجموع دارایی‌های شرکت کم کنیم، مبلغ باقیمانده نشان‌دهنده مجموع ارزش سرمایه سهامداران شرکت یا به تعبیر دقیق‌‌تر، مجموع حقوق صاحبان سهام شرکت خواهد بود. حال اگر مبلغ حقوق صاحبان سهام شرکت را بر تعداد سهام شرکت تقسیم کنیم، عدد حاصل بیانگر ارزش دفتری هر سهم است. در حقیقت، ارزش دفتری معیاری کلیدی است که سرمایه‌گذاران برای اندازه‌گیری ارزش سهام از آن استفاده می‌کنند.

 

ارزش واقعی یا ارزش معاملاتی، قیمتی است که سهام بر اساس آن، در بورس معامله می‌شود. آنچه که قیمت سهم در بورس را تعیین می‌کند، میزان عرضه و تقاضا برای یک سهم است. برای مثال، ممکن است به علت عملکرد خوب یک شرکت، سرمایه‌گذاران زیادی متقاضی خرید سهام آن شرکت در بورس باشند؛ بنابراین، قیمت آن در بورس براساس میزان تقاضا، افزایش خواهد یافت و حتی ممکن است این افزایش، تا چند برابر ارزش اسمی هم باشد. در نقطه مقابل، عملکرد ضعیف یک شرکت ممکن است باعث بی‌‌رغبتی سرمایه‌گذاران به خرید یا نگهداری سهم مذکور و در نتیجه، افزایش عرضه آن در بورس باشد. طبیعتاً با افزایش عرضه، قیمت سهم کاهش یافته و اگر این روند ادامه یابد، ممکن است قیمت سهم حتی به زیر قیمت اسمی، یعنی ۱۰۰ تومان برسد؛ بنابراین، قیمت بازار یک سهم، قیمتی است که در بورس، برای سهم تعیین می‌شود.

وارن بافت نابغه سرمایه گذاری می گوید

EPS

(سود هر سهم)، هرگاه کل سود پس از کسر مالیات را به تعداد سهام تقسیم نماییم؛ سود هر سهم بدست می‌آید.

 

DPS

(سود نقدی سهام یا سود تقسیم شده)، وقتی شرکتی تصمیم می‌گیرد بخشی از درآمدهای پس از کسر مالیاتش را به شما پرداخت کند، آنچه به شما پرداخت می‌کند «سود تقسیمی» نام دارد.

 

NAV چیست؟

(ارزش خالص دارایی)عبارت از ارزش کل دارایی‌های شرکت پس از کسر بدهی‌ها است.

ما در آرموو کوشیده ایم با بهره از علم و دانش مشاوران خبره در امر سرمایه گذاری بورسی و مشاوره بورس، این اطمینان را برایتان ایجاد کنیم که بورس بازار شانس و بخت و اقبال نیست بلکه رقابت تدبیر، صبر و دانش است.

برای آشنایی با صفر تا صد این بیزینس سودآور با مشاوران ما تماس بگیرید…

می توانید از طریق اپلیکیشن یا مشاوره تلفنی بورس (۴۵۲۹۸-۰۲۱) با مشاور خود ارتباط برقرار نمائید.

سامانه هوشمند مشاوره تلفنی آرموو بهت کمک میکنه تا در هر زمینه ای که نیاز به راهنمایی داری، تنها با یک تماس مشکلت رو حل کنی!

 

خیابان مطهری، خیابان شهید علی اکبری، کوچه تیرداد، پلاک ۴ واحد ۴

info[at]armoo.co

021-45298

دانلود اپلیکیشن

سوالات متداول

مشاور شو

تماس با ما

درباره ما

آرموو مگ

 

تمامی حقوق برای آرموو محفوظ میباشد. 1398 ©

افزایش موجودی

خدمات مشاوره ای کارگزاری آگاه از طریق شرکت مشاور سرمایه گذاری آوای آگاه به عنوان اولین شرکت مشاور سرمایه گذاری دارای مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار ارائه می شود. این شرکت خدمات خود را به صورت آنلاین و حضوری به مخاطبانش ارائه می نماید.

” شرکت مشاور سرمایه گذاری آوای آگاه” (سهامی خاص)، دارای مجوز رسمی فعالیت ازسازمان بورس و اوراق بهادار (به عنوان اولین شرکت مشاور سرمایه گذاری دارای مجوز رسمی درایران)، در تاریخ 17 آذرماه 1389 و به شماره ثبت 391930 در اداره ثبت شرکتهای تهران به ثبت رسیده است. این شرکت دارای هشت میلیارد ریال سرمایه ثبت شده است.

آوای آگاه با محوریت کارگزاری آگاه (سهامی خاص) تاسیس شده است و در بدو تاسیس کارگزاری آگاه بالغ بر 90 درصد سهام شرکت را در اختیار داشته است، سایر سهام آوای آگاه در اختیار افراد حقیقی است که عمدتا مدیران کارگزاری آگاه و یا مشاور سرمایه گذاری آوای آگاه هستند.

اکثرهمکارانی که دراین شرکت کار میکنند علاوه براینکه دارای مدارک تحصیلی کارشناسی ارشد دررشته های مرتبط هستند ، دارای گواهینامه های تخصصی کاردر بازارسرمایه ایران هستند . این مدارک ازطریق برگزاری آزمون و توسط سازمان بورس واوراق بهادار اعطاء می شود.

خدمات آنلاین شرکت مشاور سرمایه گذاری آوای اگاه به تفکیک در بازار سرمایه و آتی سکه از طریق وب سایت های www.hamfekran.com و avagold.ir به همه فعالان و معامله گران این بازارها ارائه می شود. با توجه به توان کارشناسی و پیشینه عملکردی ، این وب سایت ها از پر مخاطب ترین و تاثیرگذار ترین وب سایت های مشاوره ای و قابل اتکا در بورس کشور هستند که با انتشار اطلاعات مفید و حرفه ای مستمر و روزانه، بیش از 50 هزار مخاطب را جذب خود نموده اند.
بخشی از مطالب و تحلیل های این وب سایت ها به صورت رایگان در اختیار همه قرار دارد اما دسترسی کامل به کلیه مطالب تحلیلی و مشاوره ای نیاز مند پرداخت هزینه است. تجربه نشان داده توصیه ها و پیشنهادهای ارائه شده در این وب سایت ها به کسب سود بیشتر و خطای کمتر سرمایه گذاران کمک بسیار زیادی کرده است. مشتریان کارگزاری آگاه که عضو باشگاه مشتریان هستند برای استفاده از این خدمات مشاوره ای هزینه های بسیار ناچیزی را پرداخت می نمایند .
توضیحات تکمیلی در خصوص خدمات مشاوره آنلاین سهام و آنلاین آتی سکه در تب های مجاور در دسترس علاقه مندان است.

شماره تلفن مستقیم پشتیبانی واحد خدمات مشاوره ای انلاین شرکت مشاور سرمایه گذاری آوای آگاه : 82154400

از طریق وب سایت مشاورهای همفکران به آدرس www.hamfekran.com صورت می گیرد. اهم مطالب مشاورهای وب سایت شامل

شرکت مشاور سرمایه گذاری آوای آگاه جهت تکمیل خدمات خود از سال 91 ارائه خدمات مشاوره آنلاین در حوزه بازار طلا و ارز را در دستور کار قرارداد . در همین راستا وب سایت آواگلد به آدرس avagold.ir به عنوان تنها مرجع دارای مجوز جهت ارائه خدمات مشاوره در حوزه بازار آتی و نقدی سکه طلا جهت ارائه تحلیل های جامع و کاربردی در زمینه بازار طلا و ارز فعالیت خود را آغاز نمود. این وب سایت از آن مقطع تا کنون توانسته به پرمخاطبترین وب سایت حرفه ای و دارای مجوز در حوزه مشاور بازار آتی سکه و طلا تبدیل شود و بیش از 10 هزار کاربر را به خود جذب نماید.مشاور رایگان بورس

آوای آگاه همه روزه اطلاعات ، تحلیل ها و اخبار مفید و موثر بر بازار سهام و آتی سکه را برای مشتریان خود که از طریق وب سایت ها تمایل خود را برای دریافت پیامک اعلام نموده اند ارسال می نماید. این پیامک ها به طور کلی شامل موارد زیر می شود :

آوای آگاه با هدف ارائه خدمات به سرمایه گذاران اعم از حقیقی و حقوقی، در زمینه خرید و فروش اوراق بهادار، کالا و ارز، به روزرسانی و ارائه ترکیب بهینه داراییهای سبد سرمایه گذاری را با توجه به تحمل پذیرش ریسک و بازده مورد انتظار سرمایه گذار؛ از طریق برگزاری جلسات حضوری یا به شکل مورد توافق خدمات اختصای ارائه می نماید.
این سرویس ها با توجه اختصاصی بودن و نیازمندی به صرف هزینه و زمان بیشتر عمدتا مناسب مشتریانی است که تمایل به سرمایه گذاری بیش از 800 میلیون تومانی در بازار سرمایه دارند.

افراد یا سازمان هایی که علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستند می توانند از طریق شماره تلفن 82154747 با ما در ارتباط باشند.

شرکت مشاور سرمایه گذاری آوای آگاه به دلیل برخورداری از تیم آشنا به بازار سرمایه میتواند با پذیرش نقش امین سبدگردانی شرکت های کارگزاری و شرکت های سبدگردان، علاوه بر اعمال نظارت ، خدمات مشاورهای لازم را نیز ارائه دهد. همچنین به دلیل شباهت نقش متولی صندوق سرمایه گذاری با امین سبدگردانی، آوای آگاه آماده است خدمات خود را در این بخش به سبدگردانان ارائه دهد.
شرکت مشاور سرمایه گذاری آوای آگاه پذیرش ارکان امین و متولیگری چند شرکت کارگزاری و صندوق سرمایه گذاری را در کارنامه دارد.

مشاور رایگان بورس
مشاور رایگان بورس
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *