مشاور رایگان تغذیه

 
helpkade
مشاور رایگان تغذیه
مشاور رایگان تغذیه

شما میتوانید به صورت رایگان از متخصصین تغذیه و کارشناسان تربیت بدنی این کلینیک مشاوره تغذیه دریافت نمایید و سوالات خود را مطرح و پاسخ پرسش های خود را از کارشناسان این مرکز دریافت کنید.- مشاوره تغذیه رایگان در زمینه مکمل های ورزشی- مشاوره تغذیه رایگان در دوران بارداری- مشاوره رایگان تغذیه در ورزشکاران- مشاوره تغذیه رایگان در دیابت- مشاوره تغذیه رایگان در کاهش وزن و افزایش وزن- مشاوره رایگان تغذیه در کودکان- مشاوره تغذیه رایگان در بیماری های مختلف- مشاوره تغذیه رایگان در رژیم های خاص (رژیم کتوژنیک، رژیم مدیترانه ای، رژیم دش و …)- مشاوره تغذیه در کرونا- مشاوره رایگان در زمینه تمرین های ورزشیبرای ارتباط با متخصصین تغذیه و کارشناسان تربیت بدنی و مشاوره رایگان میتوانید در ساعات اداری (۹ الی ۱۵) با شماره تلفن ۴۱۲۵۶۵۸۰ – ۰۲۱ تماس گرفته و یا با کلیک بر روی لوگوی سبز رنگ گوشه پایین و سمت راست تصویر از قسمت چت آنلاین سوالات خود را از ما بپرسید و پاسخ خود را دریافت نمایید و یا فرم زیر را تکمیل نموده و منتظر تماس کارشناس ما برای مشاوره تغذیه رایگان باشید.


زحمت حضور در صف های طولانی نوبت و هزینه رفت و آمد را به حداقل برسانید

در هر زمان از شبانه روز، حتی ایام تعطیل به طور مستقیم با پزشکان گفتگو کنید

پزشکان تضمین شده ما تا دریافت کامل پاسخ،شما را همراهی میکنند

برای گفت و گو بهتر و راحت تر،مستندات پزشکی و تصاویر آزمایشات خود را آنلاین ارسال کنید

نگران نباشید! بدون انتظار برای مراجعه حضوری، همزمان با چند پزشک متخصص مشورت کنید

مشاور رایگان تغذیه

در صورت نارضایتی از مشاوره، هزینه شما پس از بررسی به طور کامل بازگردانده میشود

منتظر زمان مناسب تا مراجعه به پزشک نباشید، هر زمان که نیاز داشتید سوالتان را از متخصصان بپرسید

آنچه شما درباره مشاوره آنلاین گفته اید

اگر سوال در زمینه های تغذیه، رژیم درمانی در افراد چاق یا لاغر، خوراک دارید، میتونید از متخصصین این حوزه بپرسید.

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق به شرکت دانش بنیان نوین فناوران همراه ساینا می باشد.

 

همونطور که از اسمش معلومه ، این برنامه قد و وزن شما رو میگیره ، و با محاسبه توده بدنی شما ، وضعیت جسمانیتون رو می سنجه و بر اساس اون به شما مشاوره غذایی_ورزشی میده ؛

فوق العاده ست مگه نه ؟؟ 🙂

مثلا اگر توده بدنی شما نشان دهنده این باشه که شما کمی اضافه وزن دارید ، این اپلیکیشن به شما کمک میکنه که چطور با رژیم غذایی مناسب و ورزش منظم وزن خودتونُ کاهش بدین و بالعکس اگر شما کمبود وزن دارید و فکر میکنید که کمی باید چاق تر شوید این برنامه میتونه مشاوره خوبی براتون باشه.

مشاور رایگان تغذیه

البته باید بگم که این برنامه برای همه آقایون و خانوم های بالای 17 سال کاربرد مناسب داره به جز دو گروه : 1) مادران باردار یا شیرده 2) افراد ورزشکار با بدنی بسیار ماهیچه ای 

منبع : کتاب تغذیه و ورزش دکتر مرتضی وزیری

مخصوص کاهش وزن در افراد چاق

مخصوص افزایش وزن در افراد لاغر

مخصوص دوران بارداری و شیردهی بانوان

(دیابت، فشار خون ، قلبی عروقی ، کبد چرب، کم کاری تیروئید و…)

مشاور رایگان تغذیه

برای کمک به رشد مناسب کودکان و نوجوانان

و افزایش رشد قدی

برای تقویت قوای بدنی کهنسالان

و افزایش ایمنی بدن در برابر بیماریها

رژیم دوره 1 ماهه

40 هزار تومان

رژیم دوره 2 ماهه

70 هزار تومان

رژیم دوره 3 ماهه

100 هزار تومان

من سارا چیذری مشاور تغذیه و رژیم درمانی ، عضو سازمان نظام پزشکی با شماره نظام : ت – ۱۸۸۲ و عضو انجمن تغذیه ایران ، از سال ۸۴ تا امروز در مراکز مختلف درمانی به کار مشاوره تغذیه و رژیم درمانی مشغول بوده ام  . در حدود ۳ سال قبل ، با توجه به نیاز و استقبال افراد به دریافت رژیم های غیر حضوری و آنلاین و با توجه به مشاهده فعالیت سایتهایی که به صورت غیر حرفه ای اقدام به کار رژیم درمانی آنلاین می کردند و بدون در نظر گرفتن شرایط افراد ، صرفا یک رژیم ساده نرم افزاری را بدون پشتیبانی های لازم به مردم ارائه می دادند . تصمیم گرفتم سایت چیذری دایت را طراحی کنم تا ضمن ارائه خدمات تخصصی رژیم درمانی با مجوزهای لازم ( مجوز پروانه دفتر کار از سازمان نظام پزشکی ) ، نسبت به انتشار مقالات علمی و به روز در زمینه تغذیه و سلامت هم گام بردارم .

در طی این سالها برای بیش از ۲۰۰۰ نفر از هموطنان عزیزم و ایرانیان مقیم در کشورهای مختلف ، مشاوره رژیم درمانی انجام داده ام  و به لطف خدا با توجه به دریافت بازخوردهای بسیار خوب انگیزه گرفتم تا کار رژیم درمانی آنلاین را از طریق سایت چیذری دایت با انرژی مضاعفی ادامه دهم .

سارا چیذری مشاور تغذیه و رژیم درمانی ، عضو سازمان نظام پزشکی با شماره نظام : ت-۱۸۸۲ و عضو انجمن تغذیه ایران .

آدرس مطب :

تهران – پیروزی – خیابان 17 شهریور – اتوبان شهید محلاتی – مخبر شمالی -جنب مسجد خداداد – درمانگاه ولیعصر(عج)

تلفن تماس : 33039455 – 09108362890

ایمیل : sara.chizari1882@gmail.com

تلگرام و واتساپ : 09108362890

مشاوره و دریافت رژیم از تلگرام

تماس تلفنی

رژیم غذایی دکتر کرمانی

برای ارتباط آنلاین و زنده با مشاوران تغذیه سایت دکتر کرمانی می توانید از طریق سرویس چت آنلاین ارتباط برقرار نمایید. ساعت فعال بودن چت آنلاین از ۸ صبح تا ۸ شب می باشد.
برای اتصال به این سرویس روی تصویر   در قسمت سمت راست پایین مرورگر (کامپیوتر) و یا در قسمت بالا ( گوشی موبایل ) کلیک کنید.

در این صورت کادری مشابه تصویر زیر قابل مشاهده است .

 

مشاور رایگان تغذیه

نام و سوال خود را وارد نمایید و بر روی شروع چت کلیک کنید.سپس پنجره زیر نمایش داده می شود و بعد از دریافت پیام کارشناس میتوانید سوالات خود را به صورت آنلاین بپرسید.

 

کلیه حقوق متعلق به مجموعه به اندام دکتر کرمانی می باشد.

رژیم غذایی دکتر کرمانی

کارشناسان تغذیه در بخش رژیم دکتر کرمانی، همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب پاسخگوی سوالات شما خواهند بود. هر زمانی که نیاز به مشاوره داشتید، کافی است با کارشناسان تغذیه تماس گرفته و از راهنمایی آنان استفاده کنید.

از طریق راه های زیر با ما در ارتباط باشید:

 

مشاور رایگان تغذیه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نظر شما

نام
*

ایمیل

سلام
من استپ وزنی کردم و هر کاری میکنم وزنم پایین نمیاد
چیکار باید بکنم؟

دوست عزیز، ممکنه استپ وزنتون به دلیل گرفتن یه رژیم غیر اصولی ، عدم تحرک کافی و یا کم کردن بیش از حد وزن باشه. برای حل این موضوع توصیه میکنم رژیم فستینگ بگیرین و یا برای مدتی رژیم رو رها کنید و مجددا رژیم بگیرین

سلام یکی از نزدیکان ما به دلیل مشکلات گوارشی باید عمل بشه اما به دلیل کاهش وزن و کم بودن وزنش عمل نمیکنن چون از اول لاغر بوده و خوراکش عالیه اما وزنش زیاد نمیشه تحرکش کمه و غذا زیاد میخوره چیکار کنیم وزنش بالا بره

دوست خوبم، برای افزایش وزن مسلمه که کالری های مصرفی شما باید بیشتر باشه، اما چاقی زمانی خوب هست که افزایش وزن شما، سالم باشه. یعنی افزایش وزنی که با افزایش چربی ها همراه باشه هیچ فایده ای نداره وحتی خطرناک هم هست. به همین دلیل برای افزایش وزن باید سعی کنید کالری های مفید و سالم مصرف کنید و در کنارش هم ورزش کنید تا این کالری دریافتی اضافه باعث عضله سازی بشه نه چربی سازی.
خوشبختانه ما رژیم افزایش وزن رو هم به دوستانی که مایل باشن ارائه می دیم و خیلی از افراد با رژیم ما تونستن به وزن دلخواهشون برسن. البته به یک نکته باید اشاره کنم و اون هم این هست که پیش از شروع رژیم باید بدونید علت لاغری شما چیه؟ آیا بیماری خاصی دارید؟ دچار بی اشتهایی عصبی هستید و یا میل و علاقه ای به خوردن غذا ندارید؟ ممکنه روند افزایش وزن کمی سخت تر از کاهش وزن باشه اما در هر صورت امکان پذیره. برای دریافت رژیم افزایش وزن می تونید به این لینک مراجعه کنید.

سلام صدیقه رضازاده هستم وزنم ۸۴سنم ۲۹ساله هستم وقدم ۱۵۷هست خیلی دوست دارم لاغر بشم تا حالا چند بار رژیم گرفتم در حد چند کیلو کم کردم ولی رژیمم دایم ادامه نمیدهم باید چه کار کنم تا لاغر بشم

صدیقه عزیز، هر فردی برای کاهش وزن نیاز به رژیمی منحصر به فرد خودش داره، رژیمی که بر اساس سن، وزن، قد، جنسیت، سطح فعالیت و بیماری هاش تعریف شده باشه. خوشبختانه در رژیم دکتر کرمانی این فاکتورها در نظر گرفته شده و رژیمی مختص به هر فرد بهش داده می شه. به علاوه پیگیری پشتیبان ها و دادن انگیزه به افراد در طول رژیم، باعث پایبندی بیشترشون به روند کاهش وزن می شه. برای ثبت نام روی این لینک کلیک کنید.

سلام من. میخوام چاق بشم خیلی لاغرم اگه میشه یه مکملی برنامه غذایی چیزی بهم معرفی کنید خواهششششش میکنم
واقعا از لاغریم رنج میبریم خیلی بده لطف میکنید بهم کمک کنید ممنون میشم

رهای عزیز، برای افزایش وزن مسلمه که کالری های مصرفی شما باید بیشتر باشه، اما چاقی زمانی خوب هست که افزایش وزن شما، سالم باشه. یعنی افزایش وزنی که با افزایش چربی ها همراه باشه هیچ فایده ای نداره وحتی خطرناک هم هست. به همین دلیل برای افزایش وزن باید سعی کنید کالری های مفید و سالم مصرف کنید و در کنارش هم ورزش کنید تا این کالری دریافتی اضافه باعث عضله سازی بشه نه چربی سازی.
خوشبختانه ما رژیم افزایش وزن رو هم به دوستانی که مایل باشن ارائه می دیم و خیلی از افراد با رژیم ما تونستن به وزن دلخواهشون برسن. البته به یک نکته باید اشاره کنم و اون هم این هست که پیش از شروع رژیم باید بدونید علت لاغری شما چیه؟ آیا بیماری خاصی دارید؟ دچار بی اشتهایی عصبی هستید و یا میل و علاقه ای به خوردن غذا ندارید؟ ممکنه روند افزایش وزن کمی سخت تر از کاهش وزن باشه اما در هر صورت امکان پذیره. برای دریافت رژیم افزایش وزن می تونید به این لینک مراجعه کنید.

سلام من زینب خلیلی هستم و ۶۷ کیلو وزن دارم.دوست دارم باقر بشم و از چاقی رنج میبرم.دلیل چاقیم مصرف قرص ریتارین و رها کردن مصرف آن است.دوست دارم که به وزن ایده آل خودم برسم. ممنون

زینب عزیز،
هر فردی برای کاهش وزن نیاز به رژیمی منحصر به فرد خودش داره، رژیمی که بر اساس سن، وزن، قد، جنسیت، سطح فعالیت و بیماری هاش تعریف شده باشه. خوشبختانه در رژیم دکتر کرمانی این فاکتورها در نظر گرفته شده و رژیمی مختص به هر فرد بهش داده می شه. به علاوه پیگیری پشتیبان ها و دادن انگیزه به افراد در طول رژیم، باعث پایبندی بیشترشون به روند کاهش وزن می شه. برای ثبت نام روی این لینک کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره خرید رژیم دکتر کرمانی شماره همراه خود را ثبت کنید ما با شما تماس می‌گیریم

کلیه حقوق متعلق به مجموعه به اندام دکتر کرمانی می باشد.

021-71053583

info@hamidrezanaji.com

سبد خرید شما خالی است.

برای مشاهده لیست وارد شوید…

مشاورین مجرب و حرفه ای

مشاور رایگان تغذیه

ضمانت بازگشت وجه

مطابق با آخرین دستاورد های علمی

پشتیبانی 24/7

ما دقیقا چیکار می کنیم؟

تمرکز اصلی ما به صورت تخصصی بر روی تغذیه ورزشکاران و مکمل های ورزشی و همچنین کاهش و افزایش وزن می باشد.در این سیستم یک مشاوره تغذیه بدون درد سر، و بدون رفت و آمد به مطب و راحت تر از همیشه را برای شما فراهم کرده ایم. تمام مراحلی که در کلینیک تغذیه به صورت حضوری برای شما انجام میدادیم، امروز از راه دور و بدون هیچ کم و کاستی انجام می شود. به شما قول می دهیم بعد از یک بار امتحان کردن این روش هیچ وقت حاضر نخواهید شد وقت و هزینه خود را برای مراجعه حضوری به مطب هدر دهید. 

با خبرنامه عضویت در خبرنامه بهتر و راحت تر در دسترسیم…

اولین سیستم مشاور تغذیه تلفنی در کشور

کپی رایت © 2015 – 2020 | در حال توسعه با  ❤


کد تایید *

0

0


سلام کاربر میهمان


ورود و عضویت

احد محمدزاد/ مشاور تغذیه و رژیم درمانی تخصصی
شماره نظام پزشکی : ت 4581

مشاوره
… مزایای دریافت مشاوره تغذیه اینترنتی :
– عدم انتظار
-… پیگیری و راهنمایی 24 ساعته رایگان از طریق وب سایت در طول د… هزینه های اضافی پرداخت نمایید .


🛀 شامپو روزانه گانودرما
شامپو روزانه گانودرما باعث تغذیه ی فولیکول های مو شده، به… آگاهی از اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش تماس بگیرید…. حضوری (فروشگاه مرکزی) و غیر حضوری


💫🌾 سبوس برنج… تر است، همیشه این ضعف را در تغذیه ی خود دارند.

شما با مصرف سبوس برنج دکتر بیز، نه تنها ضعف … آگاهی از اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش تماس بگیرید. 🌻

✔ ضمانت اصالت و کالا
⍰ … حضوری (فروشگاه مرکزی) و غیر حضوری

مشاور رایگان تغذیه


🌱 مشاوره تناسب اندام ، لاغری و کاهش…


سلامتکده ربوه
هر آنچه برای تغذیه سالم مطابق اصول طب سنتی میخواهید
همراه مشاوره رایگان تغذیه:

انواع روغنهای … هستند.
سالم و با نشاط باشید.


متخصص تغذیه در بلوارکشاورز
کلینیک تغذیه و رژیم درمانی بهاره هندیجانی نظام پزشکی ت 224
ما همراه شما هستیم مشاوره اولیه رایگان و رزرو نوبت
کارشناس ارشد تغذیه و رژیم درمانی (کارشناس ارشد بهداشت مواد غذایی)
آنالیز وضعیت سلامتی (میزان ویتامین ،مواد معدنی ، سموم و …)
جهت رزرو نوبت با شماره های ما تماس بگیرید.


مونا سالاری نیا
متخصص تغذیه و رژیم درمانی
عضو انجمن تغذیه آمریکا
عضو انجمن … مشاوره حضوری رایگان*********#######

… و گواهی کیفیت اتحادیه اروپا


+++ دکتر یحیی پاسدار +++
– متخصص تغذیه و رژیم درمانی
– فارغ التحصیل… دستگاه دستگاه آنالایزر بدن
– مشاوره رایگان تلفنی

کاربرد های دستگاه… رفع چربی های موضعی و کاهش سایز


بسم الله الرحمن الرحم

… مشاور طبیعی درمانی و تغذیه درمانی
… و طبابت حکیم رنجبر بصورت صددرصد رایگان در مجتمع پزشکی طب مکمل می… hakim_ranjbar@


👤 نمایندگی قهوه های… حتی کارشناسان و متخصصین در زمینه تغذیه و سلامت دارای نقطه نظر های… آگاهی از اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش تماس حاصل فرمایید. 🌻

✔ ضمانت اصالت و کیفیت کالا


* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

   لباس بارداری ضد امواج الکترومغناطیس

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت می‌باشید

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و
آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین
مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت
صفحه
“شرایط استفاده از سایت”
را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت
بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده
و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

“);
WinPrint.document.close();
WinPrint.focus();

setTimeout(function () {
WinPrint.print();
}, 500);

return false;
});
});

function initContactForm(contactEmailFieldValue, formTitle)
{
eds2_2(‘#dnn_ctr442_ViewEasyDNNNewsMain_ctl00_hfContactFormID’).val(contactEmailFieldValue);
eds2_2(‘#dnn_ctr442_ViewEasyDNNNewsMain_ctl00_pnlContactInputForm’).css(‘display’,’block’);
eds2_2(‘#dnn_ctr442_ViewEasyDNNNewsMain_ctl00_pnlContactFormMessageSent’).css(‘display’,’none’);
eds2_2(‘#dnn_ctr442_ViewEasyDNNNewsMain_ctl00_lblContactFormTitle’).html(formTitle);
}

eds2_2(function ($) {
if (typeof edn_fluidvids != ‘undefined’)
edn_fluidvids.init({
selector: [‘.edn_fluidVideo iframe’],
players: [‘www.youtube.com’, ‘player.vimeo.com’]
});

});
/*]]>*/

بسیاری از افرادی که به بیماری‌هایی مانند دیابت، نقرس، فشار خون، سنگ کلیه، پوکی استخوان و غیره مبتلا می‌باشند نیاز به رعایت یک رژیم غذایی دقیق و منظم هستند که طبق این رژیم باید وعده‌های غذایی سالمی را مصرف کنند. امروزه افراد به دلیل کهولت سن و ناتوانی جسمی، میزان و شیوه تغذیه برای آنها از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد و افراد باید به تغذیه خود اهمیت بدهند تا دچار بیماری های جبران ناپذیری نشوند.

مرکز ندای سلامت با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان آماده ارائه خدمات در زمینه‌های پزشکی میباشد و شما براحتی می‌توانید بعد از مشاوره‌های لازم درباره مشکل خود به صورت رایگان درخواست پزشک متخصص و یا خدمات مورد نظر را داشته باشید. شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز و بصورت 24 ساعته با شماره‌های ندای سلامت تماس بگیرید و درخواست مشاوره تغذیه در منزل را داشته باشید. متخصصان تغذیه پس از دریافت اطلاعات بیمار از مرکز در کمترین زمان خود را به بیمار می‌رسانند و برنامه غذایی مناسب با وضعیت فرد را برای او مشخص می‌کنند و در دوره ای بیمار را زیر نظر دارد که تمام برنامه‌های غذایی را رعایت کرده و نتیجه مطلوبی بگیرد.

برای دریافت مشاوره مربوط به خدمات یا پزشک متخصص تغذیه میتوانید به‌صورت شبانه روزی با شماره : 28111066-021 به‌صورت رایگان از مشاوران ما راهنمایی بگیرید

همانطور که میدانید تغذیه مناسب تاثیر زیادی در سلامت انسان دارد و به همین دلیل تعداد زیادی از مردم تغذیه مناسبی را رعایت نمی‌کنند و نمی‌دانند که برنامه درست را از چه کسی دریافت کنند مشاور تغذیه تمام بیماری‌های فرد را بررسی می‌کند و یک رژیم تغذیه سالم برای فرد تعیین می‌کند. در بیشتر مواقع بیمار‌‌ی‌هایی که شما از آن رنج می‌برید به دلیل عادات غذایی نادرست می‌باشد که با رعایت آن ها می‌توانید سلامت خود را ثابت کنید. همچنین تغذیه درست و سالم در کودکان باعث رشد بهتر سریعتر و افزایش هوش کودکان می‌شود، پس با مشاوره با یک متخصص تغذیه خوب می‌توانید بهترین و سالم‌ترین مواد غذایی را برای کودکان تان تهیه کنید.

مشاور رایگان تغذیه

 

مشاور تغذیه با رژیمی ک به شما می‌دهد باعث میشود که شما بیشتر به خانواده نزدیک شوید و رژیم غذایی شما طبق چیزی است که در خانواده مصرف می‌شود پس نگران مواد مصرفی برای رژیم خود نباشید. نکته مهم در رعایت رژیم عدم مصرف داروهای شیمیایی می‌باشد و شما طی درمان نباید به هیچ عنوان بدون دستور پزشک متخصص تغذیه دارو های شیمیایی مصرف کنید. شما با دریافت یک رژیم سالم و رعایت درست آن می‌توانید نتیجه دلخواه خود را بگیرید و اگر تمام موارد را رعایت کنید مشکلاتی مانند ریزش مو و شل شدن پوست بدن را ندارید. اگر شما مشکل اضافه وزن، مشکلات معده، سو تغذیه و غیره داشته باشید می‌توانید براحتی با دریافت یک رژیم غذایی مناسب آنها را برطرف کنید و به سلامت کامل برسید.

 

شما با جستجو کلمه متخصص تغذیه در اینترنت تعداد بسیار زیادی از دکترها و رژیم‌های غذایی را دریافت می‌کنید اما آیا می‌دانید که کدام یک از آنها معتبر می‌باشد یا نتیجه درست را از آنها دریافت می‌کنید. بعضی از آنها ممکن است از شما خیلی دور باشد و نتوانید زمان و هزینه زیادی برای رسیدم به مطب آنها صرف کنید به همین دلیل می‌توانید براحتی بهترین متخصص تغذیه را در منزل داشته باشید و دیگر نگران زمانی که برای رفتن به مطب می‌گذارید نباشید. زمانی که شما به متخصص تغذیه مراجعه می‌کنید باید مشخصات کامل را به او بدهید تا او بتواند با توجه به فعالیت بدنی شما رژیم غذایی درستی را تعیین کند. همچنین باید سوالاتی درباره سوابق بیماری  و سبک زندگی فرد اطلاعات کامل را داشته باشد. به این نکته توجه کنید که رژیمی که برای شما تعریف می‌شود مخصوص خودتان می‌باشد و شما نمیتوانید این رژیم را به فرد دیگری پیشنهاد کنید. متخصصان تغذیه ندای سلامت با داشتن مدرک معتبر در این زمینه می‌توانند به شما کمک کنند تا به سلامت کامل برسید.

 شما میتوانید در هر ساعت از شبانه روز با مشاوران ندای سلامت با شماره 28111066-02 تماس بگیرید و مشخصات مورد نیاز خود را با ما در میان بگذارید و به‌صورت رایگان مشاوره بگیرید.

 

تعداد نمایش ها (1648)/نظرات (0)

مشاور رایگان تغذیه
مشاور رایگان تغذیه
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *