مشاور رایگان لاغری

 
helpkade
مشاور رایگان لاغری
مشاور رایگان لاغری

شما میتوانید به صورت رایگان از متخصصین تغذیه و کارشناسان تربیت بدنی این کلینیک مشاوره تغذیه دریافت نمایید و سوالات خود را مطرح و پاسخ پرسش های خود را از کارشناسان این مرکز دریافت کنید.- مشاوره تغذیه رایگان در زمینه مکمل های ورزشی- مشاوره تغذیه رایگان در دوران بارداری- مشاوره رایگان تغذیه در ورزشکاران- مشاوره تغذیه رایگان در دیابت- مشاوره تغذیه رایگان در کاهش وزن و افزایش وزن- مشاوره رایگان تغذیه در کودکان- مشاوره تغذیه رایگان در بیماری های مختلف- مشاوره تغذیه رایگان در رژیم های خاص (رژیم کتوژنیک، رژیم مدیترانه ای، رژیم دش و …)- مشاوره تغذیه در کرونا- مشاوره رایگان در زمینه تمرین های ورزشیبرای ارتباط با متخصصین تغذیه و کارشناسان تربیت بدنی و مشاوره رایگان میتوانید در ساعات اداری (۹ الی ۱۵) با شماره تلفن ۴۱۲۵۶۵۸۰ – ۰۲۱ تماس گرفته و یا با کلیک بر روی لوگوی سبز رنگ گوشه پایین و سمت راست تصویر از قسمت چت آنلاین سوالات خود را از ما بپرسید و پاسخ خود را دریافت نمایید و یا فرم زیر را تکمیل نموده و منتظر تماس کارشناس ما برای مشاوره تغذیه رایگان باشید.


سبد خرید شما خالی است.

در جهان هستی هر علتی معلولی دارد و چاقی و اضافه وزن نیز از این قانون مستثنی نمی باشد و علتی دارد که نیاز هست برای لاغری ابتدا بدانیم که به چه علت اضافه وزن داریم.

مشاوره رایگان لاغری به شما این کمک را میکند که تا ابتدا بدانید که شما به چه علت چاق هستید، آیا این چاقی به خاطر کم کار بودن تیروئید شما میباشد، آیا علت این افزایش وزن پرخوری است، یا اینکه مشکلات معده و دستگاه گوارش شما باعث این موضوع شده است و یا اینکه علت دیگری دارد.

در هنگام مشاوره لاغری توسط مشاور از شما تست مزاج شناسی به عمل خواهد آمد و شما با این مزاج شناسی خواهید دانست که چه مشکل و بیماری دیگری در بدنتان دارید.مشاور رایگان لاغری

مشاوره لاغری رایگان

کاهش وزن و لاغری به عنوان یکی از موضوعات بسیار مهم  در چند سال اخیر تبدیل شده است و سالانه میلیون ها دلار در سراسر جهان برای لاغری و کاهش وزن هزینه میشود.

جالب است بدانید خیلی از افراد ، بدون گرفتن مشاوره رایگان لاغری و با استفاده از داروهای شیمایی موجود در بازار برای رسیدن به وزن مورد علاقه شان اقدام میکنند، غافل از اینکه نه تنها لاغر نمیشوند، بلکه دچار عوارض این داروهای شیمیایی نیز میشوند.

بعضی از شرکت های تولید کننده قرص ها و داروهای شیمیایی با تبلیغات جذاب و دروغین خود در تلویزیون و شبکه های اجتماعی سعی بر آن دارند تا سودی بیشتر از این بازار ببرند.

شاید همه افراد چاق فکر میکنند که چاقی یک دلیل دارد، ولی جالب است بدانید که چاقی و اضافه وزن دلایل مختلفی دارد و شاید علت اضافه وزن یک فرد چاق با فرد دیگر کاملا متفاوت باشد و راهکار کاهش وزن هم در افراد مختلف متفاوت است.

طلنوش با ایجاد مشاوره لاغری در نظر دارد تا تمامی افرادی را که به دنبال کاهش وزن و تناسب اندام مورد علاقه خود هستند را بدون هزینه مشاوره کند.

مشاوره لاغری آنلاین رایگان این امکان را به شما میدهد تا شما با دانش کافی نسبت به علت چاقی خود و با استفاده از مشاوره رژیم غذایی و برنامه غذایی برای لاغری  به وزن ایده آل خود برسید.

ما با استفاده از طب سنتی برای لاغری برای شما برنامه ریزی و روند اجرای برنامه داده شده را پیگیری میکنیم و همیشه به صورت آنلاین در کنار شما خواهیم بود.

ضمنا کارشناسان ما با تسلط کامل بر طب سنتی و همچنین مزاج شناسی از روی زبانتان بیماریهای احتمالی را که ممکن است سلامتی شما را تهدید کند ، یادآوری خواهند کرد تا شما در کنار برنامه لاغری خود به درمان این بیماریهای احتمالی نیز بپردازید.

شما میتوانید به سه طریق سوالات خود را در حوزه لاغری از ما سوال کنید، و میتوانید هر روشی که برایتان راحت تر باشد را انتخاب کنید.

مشاوره لاغری آنلاین در واتساب

مشاوره لاغری آنلاین در تلگرام

کارشناسان ما به صورت آنلاین به شما مشاوره خواهند داد. از همه دوستان درخواست میکنم که برای گرفتن نتیجه بهتر در جواب دادن به سوالات نهایت دقت را انجام دهند و از جواب های غلط به صورت جدی پرهیز کنند.

ما بعد مشاوره لاغری به شما چند راهکار مناسب همانند برنامه رژیم غذایی و مدیتیشن را خواهیم داد و شما با کمک این برنامه و همچنین انجام ورزش های مناسب لاغری خواهید توانست به وزن مطلوب خود دست پیدا کنید.

یکی از راههای لاغری و گرفتن مشاوره لاغری استفاده از تجربیات دیگران در اینخصوص است و ما نیز در بخش نظرات همین مطلب منتظر سوالات و نظرات و تجربیات شما در خصوص لاغری هستیم.

از همه شما درخواست داریم تا سوالات و تجربیات و راهکارهایی را که تا کنون برای رسیدن به وزن مطلوبتان استفاده کرده اید و نتایج گرفته شده را در بخش نظرات ارسال کنید.

با عرض سلام و اداب خدمت همه دوستان و همچنین مشاوران سایت طلنوش، به نظر شما و دیگر دوستان، اگر بخواهید که یک راهکار اصولی برای لاغری معرفی کنید، چه راهکاری هست. من واقعا تصمیم گرفتم که وزن خودم رو کاهش بدم و نیاز دارم تا بدونم بهترین راهکار برای کاهش وزن کدام هست.

سلام به شما و دیگر عزیزان خدمت شما عرض کنم که بهترین راهکار برای لاغری و کاهش وزن، ورزش کردن هست، البته این راهکار برای دوستانی مناسب هست که از وضعیت جسمی مناسبی برخوردار هستند و مشکل درد مفصل و دیگر مشکلاتی که موجب میشه تا تحرک ضرر داشته باشه رو نداشته باشند، پس اگروضعیت جسمی شما مناسب است، تا دیر نشده ورزش کردن رو شروع کنید.البته سعی کنید اصول رورعایت کنید و نخواهید به یکباره وزن زیادی کم کنید، که خود این موضوع هم مشکلاتی به وجود میاره، ما ورزش های مناسب لاغری رو در سایت طلنوش قرار دادیم که میتونید از اونها هم بهره ببرید.

من با پیاده روی صبحگاهی به مدت 45 دقیقه تا یک ساعت و همچنین رقص تو خونه تونستم در عرض شش ماه 16 کیلو از وزنم رو کم کنم و به شما توصیه میکنم که امتحان کنید.

شما گروه تلگرامی ندارید که تو گروه ما عضو بشیم، چون شنیدم که خیلی از افراد تجربیات خودشون رو در خصوص لاغری در گروههای لاغری منتشر میکنم. ممنون میشم که اگر دارید لینک گروه روبزارین تا ما عضو بشیم.

بله گروه لاغری رو هم ما ایجاد کردیم تا نظرات خودتون رو در خصوص لاغری در گروه منتشر کنید. من لینک گروه رو برای عضویت میزارم .https://t.me/slimming_group1

یک روش بهتون میگم که سه کیلو در یک ماه به صورت اصولی کم کنید ۱- لقمه ای که میزاری دهنت خوب بجو ۲- هر وقت سیر شدی دست از خوردن غذا بردار ۳- ورزش روزانه به مدت نیم ساعت ۴ – اب خوردن من با همین روش ماهانه سه کیلو وزن کم کردم

عزیزان من ۸۰ کیلو وزن دارم و میخام ۲۰ کیلو از وزنم رو کم کنم، از یک طرف هم کنکور دارم، به نظر شما چیکار کنم، آخه حوصله ورزش کردن هم ندارم، به نظر شما من چیکار کنم؟

به نظر من امسال تمرکز بزار رو کنکور و بعد که دانشگاه قبول شدین، شروع کنید برای لاغریتون برنامه بریزین، البته این نظر من هست.

من تجربه لاغری خودم رو میخام با شما در میان بذارم، چند اصل رو راعایت کردم و تونستم به راحتی به وزن مطلوب خودم برسم ۱- شام رو از وعده های غذایی خودم حذف کردم ۲- از حلقه کمر استفاده کردم ۳- هر روز نیم ساعت پیاده روی تند کردم.

من برای کاهش وزنم از پک لاغری نیوشا استفاده کردم و یک دوره ۶۰ روزه از دمنوش های لاغری نیوشا استفاده کردم، حدود ۶ کیلو وزن کم کردم، البته زیاد وزنم زیاد نبود. و همین مقدار کاهش وزن برام کافی بود، فقط نکته اساسی این کاهش وزن، کاهش سایز و آب کردن چربی شکم و پهلو بود که تاثیر زیادی داشت و خیلی از مشکلات دیگه هم که داشتم تا حد زیادی حل شد، مثلا کبد چرب و یبوست و استرس و اضطرابی که داشتم.

من اصلا با حذف شام موافق نیستم که یکی از دوستان گفت. من خودم نیم ساعت قبل از غذا چای سبز خوردم. شب ها هم میوه خوردم . با انجام همین دو کار ساده به صورت اصولی دارم وزن کم میکنم

نظرات جالبی دوستان در خصوص لاغری ثبت کردند، فقط خدمت همه شما عرض کنم که به صورت اصولی وزن کم کنید و دنبال روش های سریع وزن کم کردن نباشید، من تو خیلی از مشاوره های لاغری اینو دیدم که نباید به یکباره وزن کم کرد.

من معتقد هستم که باید برای کاهش وزن و لاغری از مجموع چند روش استفاده کرد. ۱- رژیم غذایی مناسب با مزاج ۲- ورزش ( میتونه در خونه باشه و هم بیرون از خونه ) تو این روزهایی که کرونا اومده تو خونه انجام بدین. ۳- دمنوش های گیاهی چربی سوز( حالا هر مارکی میخاد باشه) فقط مطمئن بشین که حتما ۱۰۰ درصد گیاهی باشه و تائید وزارت بهداشت رو هم داشته باشه. ۴- قدرت ذهن ( به خدا قدرت ذهن هم میتونه تا حد زیادی به شما کمک کنه) پس همین الان اراده و تصمیم بگیرین و شروع کنید

به نظر شما قرص ها لاغری مناسب هستند؟ آخه من تو نی نی سایت دیدم که میگفتن تاثیر داره، ولی عوارض داره و برگشت پذیر هست و … نظر طلنوش در این خصوص چی هست؟

برای اعلام نظر در اینخصوص نیاز به اسم قرص هست. چون چندین نوع قرص لاغری وجود داره و بعضی از اونها هم دارای عملکرد خوبی هستند و نمیشه گفت که همه قرص های لاغری بد هستند

راهکار برای لاغری زیاده، ولی من برای لاغری بیشتر انگیزه میخام، ای کاش با هم یک گروه تشکیل میدادیم و به هم دیگه برای کاهش وزن انگیزه میدادیم.

لینک گروه لاغری رو در همین بخش نظرات گزاشتم، به نظرات بالا برین و اگر دوست داشتین، عضو گروه لاغری بشین.مشاور رایگان لاغری

به نظر من باید شکر و نمک را کمتر استفاده کرد، این موضوع هم به لاغری بسیار کمک میکنه

من همش میگم ک لاغر میکنم ولی بازم خرابش میکنم داخل همه ی کارام اراده قوی دارم ولی نیدونم تو لاغری چرا نه همهچوهم میدونم ک باید چ کار هایی انجام بدم ولی بازم انجام نمیدم اصلا مشکل دارم من ۱۵ سالمه و اضافه وزن دارم و این خیلی برام زجر اوره

برای پیدا کردن اراده باید ویژن داشته باشین، خودتون رو در لباسی تصور کنید که به واسطه کاهش وزن و لاغری اندازتون میشه و یا هر چیزی که به واسطه لاغری میتونید به دست بیارید

سلام وخسته نباشید خدمت شما.من میخوام بدونم چطوری میشه از استپ وزنی خلاص شد و دوباره روی روند کاهش وزن رفت؟ ممنون میشم جواب بدبد

سلام استپ وزنی دلایل مختلفی داره و به یک دلیل خاص منتهی نمیشه و ممکن به دلیل استرس و یا تغییر رژیم غذایی و یا حبس تری در بدن باشه، به زودی مقاله ای با عنوان استپ وزنی منتشر و به ایمیل شما ارسال خواهد شد. در صورت علاقه در آرمون مزاج شناسی ما شرکت تا بهتر بتوانم شما را راهنمایی کنم.

سلام به همه دوستان من میخاستم نظر شما رو در خصوص قرص باریچ برای لاغری بدونم، آخه ۱۰ کیلو اضافه وزن دارم و بیشتر به صورت عضله هست و نه چربی و البته ناراحتی گوارشی و ورم معده هم دارم

یک قرص لاغری خوب به من معرفی کنید، دیگه خسته شدم از چاقی و ضمنا شرایط ورزش کردن هم ندارم و با دمنوش لاغری هم اصلا جور نیستم

سلام وقت بخیر…من خیلی از هیکلم وزنم ناراضی هستم توروخدا راهی نشونم بدین لاغر بشم عروسی منم نزدیکه ۷۷ کلیو هسم

کی عروسیتون هست؟

سلام در مورد چربی های پهلو برام بفرستین.

من از قرص الفا اسلیم استفاده میکنم خدایی ازش راضی بودم شکمم خیلی لاغر شده بدون ورزش کردن و رژیم گرفت شکمم اب شده قرص الفا اسلیم هم چربی سوزه هم اشتها رو کم میکنه ولی یه چیزی معرفی کنید برای لاغری پهلو هر کاری میکنم لاغر نمیشه 😭خدایی دیگه از پهلو هام نمیدونم چیکار کنم

اگه نظر در مورد پهلو بدین خیلی ممنون میشم نمیدونم چیکار کنم با این پهلو هام اینقدر خسته شدم از پهلو هام دلم میخواد با چاقو تکه کنم پهلو هام بندازم بیرون

چه روش هایی رو برای از بین بردن چربی های شکمی امتحان کردین؟

سلام اگہ میشہ یہ رژیم لاغری برای فرد ۱۷ سالہ دختر کہ ۷۱ کیلو ہست معرفی کنید

قیمت ها زیاد است

سلام بر شما میخواستم بدونم با چه چیزی میتوانم شکم خود را لاغر کنم من تصمیم گرفتم که شکم خودم رو لاغر کنم و هیچ را هکاری ندارم اومدم که از شما بپرسم ممنون میشم بهم جواب بدید

بهترین راهکار ورزش مخصوص لاغری شکم و پهلو هست. دوستانی که علاقه داشته باشند من میتونم بهشون پک لاغری شکم و پهلوی نیوشا رو معرفی کنم

من سابقه رژیمه خیلی سختیو داشتم یعنی تو یک ماه ب جز اب چیزی نمیخوردم و تونستم۳۰ کیلو کم کنم البته تو این یک ماه ۳ بارشو بیمارستان بستری شدم فشارم ۷ بود سرگیجه خیلی شدیدی داشتم و همینطور سردرد ولی خب نجات پیدا کردم و بعد از اون رژیم هیجان خیلی زیادی برای خوردن داشتم خیلی میخوردم جوری ک دل درد شدیدی داشتم الان وزنم برگشت اونم ۲برابرالان شکم اصلا ندارم ولی پهلو و بازوی چاقی دارمپامم چاق شده باسنمم خیلی چاق شدهی عده هستن ک میگن هیکلت خوب شده چون کمرم باریکه و شکم ندارم حتی ی عده دیگ هستن ک میگن رفتم سیکس پک تراشی یا لیپوماتیک بااینکه ۱۶سال بیشتر سن ندارم

ضمانت برگشت

پرداخت اینترنتی

تحویل ندکس

تضمین بهترین قیمت

پشتیبانی 24 ساعته

از تخفیف‌ها و جدیدترین‌های فروشگاه باخبر شوید:

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

طلنوش به عنوان مشاور و نماینده رسمی شرکت نیوشانیک افتخار دارد تا با بهره گیری از کارشناسان مجرب و آموزش دیده در حوزه طب سنتی دمنوش مناسب با طبع و بیماریهای شما را به صورت اینترنتی عرضه کند.

استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی طلنوش فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به طلنوش می‌باشد. Copyright © 2006 – 2020

لطفا صبر کنید. در حال دریافت اطلاعات…

“);
WinPrint.document.close();
WinPrint.focus();

setTimeout(function () {
WinPrint.print();
}, 500);

return false;
});
});

function initContactForm(contactEmailFieldValue, formTitle)
{
eds2_2(‘#dnn_ctr442_ViewEasyDNNNewsMain_ctl00_hfContactFormID’).val(contactEmailFieldValue);
eds2_2(‘#dnn_ctr442_ViewEasyDNNNewsMain_ctl00_pnlContactInputForm’).css(‘display’,’block’);
eds2_2(‘#dnn_ctr442_ViewEasyDNNNewsMain_ctl00_pnlContactFormMessageSent’).css(‘display’,’none’);
eds2_2(‘#dnn_ctr442_ViewEasyDNNNewsMain_ctl00_lblContactFormTitle’).html(formTitle);
}

eds2_2(function ($) {
if (typeof edn_fluidvids != ‘undefined’)
edn_fluidvids.init({
selector: [‘.edn_fluidVideo iframe’],
players: [‘www.youtube.com’, ‘player.vimeo.com’]
});

});
/*]]>*/

حدود دو سوم افراد در ایالات متحده، دارای اضافه وزن بوده و یا چاق هستند. با این حال، بسیاری از افراد هم با مشکل دیگری مواجه هستند که آن بیش از حد لاغر بودن است . لاغری یک نگرانی قابل توجه است، زیرا کمبود وزن می تواند به اندازه چاق شدن برای سلامت شما مضر باشد. علاوه بر این، بسیاری از افرادی که به طور بالقوه کم وزن نیستند، هنوز می خواهند عضلات بیشتری به دست آورند.
ممکن است برخی افراد به دلیل چاقی و سن بالا نتوانند به پزشک متخصص تغذیه مراجعه کنند و از آن راهنمایی بگیرند. این افراد می‌توانند با یک تماس درخواست پزشک متخصص تغذیه در منزل را داشته باشند. پزشک برای بررسی شرایط و معاینه فرد به منزل او می‌آید. بیمار هرگونه سوال در روند رژیم و تغذیه داشت، می‌تواند با مرکز ندای سلامت تماس گرفته و مشاوره‌های لازم در زمینه چاقی داشته باشید. مرکز ندای سلامت با مجوز بهداشت و کادری مجرب تلاش در ارائه خدمات بالینی در منزل را دارد و شما کافیست با شماره این مرکز تماس گرفته و بصورت رایگان از مشاوران ما راهنمایی بگیرید. 

برای دریافت مشاوره مربوط به خدمات یا پزشک متخصص تغذیه برای چاقی می‌توانید به‌صورت شبانه روزی با شماره : 28111066-021 به‌صورت رایگان از مشاوران ما راهنمایی بگیرید

1. خوردن وعده های غذایی بزرگ، ۵-۶ بار در روز.
2. در میان میان وعده های خود، موز بخورید.
3. ۲ ساعت بعد از صبحانه، میوه هایی مانند موز، انبه، هندوانه مصرف کنید که باعث می شود تا مدت بیشتری احساس سیری کنید.
4. مصرف هر وعده غذایی را با یک قاشق چای خوری افزایش دهید.
5. ۱ ساعت قبل از خواب شیر بخورید.

تغذیه درست برای یک رژیم غذایی مهم ترین نکته می‌باشد که باید به آن توجه زیادی کرد. برخی از افراد فکر می کنند که فقط افراد خیلی چاق یا خیلی لاغر فقط از مشاوره تغذیه استفاده می کنند در حالی که چنین نبوده و افراد مبتلا به دیابت، ریفلاکس معده، نقرس، بیماری های کلیوی و غیره نیز برای اینکه مواد مورد نیاز بدن خود را به صورت دقیق تامین کنند و بیماری شان تا حدود بهبود یابد نیز می توانند از مشاوره تغذیه استفاده کنند.مشاور رایگان لاغری

 

• یک مشاور تغذیه خوب باید ابتدا وضعیت بیمار را بررسی کند و توضیحات کافی را درباره تغذیه و مواد غذایی به فرد توضیح دهد تا او با اهیمت رژیم درمان و تغذیه آشنا شود.
• یک مشاور تغذیه خوب وظیفه دارد برنامه غذایی مناسبی برای فرد تهیه کند.
• یک متخصص تغذیه باید اثرات ناشی از برنامه غذایی را در فرد ارزیابی کند و در صورت نیاز اقدام به تغییر برخی از آن ها کند.
• مشاور تغذیه باید برای فرد زمان بگذارد و با او صحبت کند تا انگیزه او برای رعایت رژیم غذایی زیاد شود.
• از آخریم اطلاعات و اخبار مربوط به تغذیه آگاه باشد.
• دانش کافی را درباره تغذیه و سلامت اشخاص داشته باشد.
• توانایی و صبر زیادی داشته باشد تا بتواند انگیزه افراد را در تغییر عادات غذایی افزایش دهد.
• با روانشناسی افراد آشنایی کمی داشته باشد.
• حس مسئولیت زیادی داشته باشد و جلسات ویزیت مجدد را به طور مرتب نزد فرد برود.
• در حوزه کاری خود انعطاف داشته باشد و با هر فردی متناسب با شرایط و وضعیت او برخورد کند.
• برای گروه های سنی متفاوت برنامه غذایی مناسبی را تهیه کند و برای آن ها تعیین کند که چه مقدار در روز از آن ماده غذایی استفاده کنند.

 شما میتوانید در هر ساعت از شبانه روز با مشاوران ندای سلامت با شماره 28111066-021 تماس بگیرید و مشخصات مورد نیاز خود را با ما در میان بگذارید و به‌صورت رایگان مشاوره بگیرید.

تعداد نمایش ها (1839)/نظرات (0)

اگر به دنبال لاغری آسان هستید باید از مقالات رایگان لاغری استفاده لازم را ببرید و بدون نیاز به مشاوره خودتان مسئول لاغری تان شوید.

تناسب اندام یکی از مولفه‌های زیبایی است و برای افرادی که اضافه‌وزن دارند، کاهش وزن گامی بلند به سوی تناسب…

ارسالی توسط fm در دسته بندی مشاوره خانواده | 2 پاسخ

من 4ماهه ازدواج کردم نزدیک 1سال توعقدبودم وتابستونم جشن عروسیمون بود من 20 سالمه قد163و وزنم45کیلو شوهرم خیلی دوس داره وزنم متعادل با قدم باشه یعنی60 کیلو باشم خودمم دوس دارم چون وقتی اونی باشم که اون میخواد,بیشتر کیف میکنه و من بیشتر خوشحال میشم ولی الان…وقتی حرفایی ازلاغریم میزنه حتی به شوخی من خیلی اذیت میشم.من ازخدا شکایت دارم چون بیشتردخترا وقتی لاغرند بعد ازدواج میکنند به وزنشون اضافه میشه ولی خدا این استعدادو به من نداده تورو خدا یه راهی پیش پام بزارید.
لطفا زود جواب بدهید.

پس اول از همه با مشاوره تغذیه در این مورد مشورت کنید تا برنامه غذایی متناسب با جسم و رژیم غذایتون به شما پیشنهاد بده ..در این حالت اضافه کردن وزن تحت کنترل متخصص تغذیه بوده و خطراتی از جمله چاقی کاذب و مشکلات ناشی از اون رو دیگه نخواهید داشت

سلام
منم قدم ۱۷۳ وقتی ازدواج کردم ۵۰ کیلو بودم ولی الان که بچه دار شدم وزنم زیاد شده . باید به تغذیه توجه کنی خوردن خوبه ولی اینکه چطوری بخوری تا چاق بشی از زیاد خوردن مهم تره .یا دکتر تغذیه برو یا مطالعه کن . در ضمن روحیه خودتم مهمه سعی کن استرس زیاد نداشته باشی چون خیلی لاغرت می کنه

با عضویت در خبرنامه ایمیلی مطالب سایت را در ایمیل خود دریافت کنید. مطمئن باشید به هیچ وجه از ایمیل شما استفاده تبلیغاتی نمی شود.
مشاور رایگان لاغری

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به سامانه پرسش و پاسخ مشاور می باشد.

مشاوره لاغری با هدف دادان راهکارهای مناسب برای لاغری ایجاد شده است، شما برای مشاوره لاغری آنلاین و دریافت رژیم غذایی مناسب میتوانید از طریق شماره همراه 09140086756 در تلگرام و واتساپ با ما در تماس باشین، اما این موضوع را در ادامه باید خدمت شما عرض کنم که چاقی علت های متفاوتی دارد و ممکن است علت چاقی افراد با یکدیگر متفاوت باشد و ما در مشاوره لاغری خود با پرسیدن چند سوال ساده به علت چاقی شما پی خواهیم برد و در نهایت به شما برنامه غذایی برای لاغریتان را تجویز خواهیم کرد.

تجربه رژیم لاغری و چاقی همراه با متخصصین تغذیه

در این برنامه با توجه به وضعیت فیزیکی و جسمانی شما، یکی از متخصصین تغذیه مجرب بصورت اختصاصی برای شما رژیم لاغری یا چاقی ارائه می دهد.در طول دوره رژیم غذایی میتوانید با متخصص تغذیه خود در ارتباط باشید و سوالات خود رامطرح نمایید و از نکات تغذیه ای که متخصص شما ارائه میدهد بهره مند شوید. 

همچنین در این برنامه، رژیم های غذایی معروف مانند رژیم مدیترانه ای، رژیم گیاه خواری، رژیم کتوژنیک، رژیم دش، رژیم تی ال سی، رژیم باروری، رژیم شکم صاف، رژیم نیمه گیاه خواری، رژیم ذهن، رژیم دکتر اورنیش، رژیم کلینیک مایو، رژیم اسپارک، رژیم حجمی و رژیم ویت واچرز همراه با توضیحات کافی (معرفی، هدف، بایدها و نبایدها، مواد غذایی اصلی، فواید، معایب و ..) به همراه یک نمونه رژیم غذایی قابل مشاهده است. 

رژیم های معروف ترجمه شده از سایت usnews.com می باشند.  مشاور رایگان لاغری

تا رسیدن به وزن ایده آل با رژیم غذایی اختصاصی و مشاوره توسط متخصصین تغذیه در کنار شما هستیم

مشاور رایگان لاغری
مشاور رایگان لاغری
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *