مشاور رایگان کاشت مو

 
helpkade
مشاور رایگان کاشت مو
مشاور رایگان کاشت مو

اگر به دنبال مشاوره کاشت مو رایگان هستید و می خواهید با مجرب ترین مشاورین کاشت مو صحبت نمایید، هم اکنون با شماره تلفن 41936-021 تماس حاصل نمایید. مشاورین و متخصصین ما علاوه بر مشاوره ی تلفنی، در تلگرام نیز همراه شما هستند. برای ارتباط در تلگرام می توانید با ربات royanmoobot@ در ارتباط باشید. 

برای محاسبه ی هزینه ی کاشت مو نیز می توانید با دانلود اپلیکشن محاسبه ی کاشت موی رویان مو سلامت،مبلغ و قیمت مورد نظر را ببینید. در این نرم افزار هزینه ی کاشت مو ، ابرو و … محاسبه می شود. برای اطلاع از قیمت های دقیق تر و اطلاعات تکمیلی حتما با شماره تلفن 41936-021 تماس حاصل فرمایید.

برخی از مشاورهایی که در مرکز تماس رویان مو ارائه می شود، شامل موارد زیر می باشد:

 

 

مشاور رایگان کاشت مو

مجموعه کلینیک های تخصصی کاشت موی رویان سلامت?

??کاشت موی  و ابروی طبیعی

?تنها مجموعه ارائه دهنده ضمانتنامه رويش مجدد موی سر از طرف بیمه ایران ??

?ضمانتنامه کتبی از رویان کلینیک برای کاشت ابرو

?شرایط اقساطی وانجام توسط جراح و متخصص پوست

?در صورت عدم رشد موهاي كاشته شده كل هزينه دريافتي توسط بيمه ايران عودت مي شود

?در کلینیکهای مجهز و دارای مجوز با بهره گیری از کادر مجرب و متخصص و استفاده از به روزترین متد کاشت

?برای اطلاعات تکمیلی و مشاوره رایگان در رابطه با خدمات، هزینه ها و… با شماره تلفن زیرتماس حاصل فرمایید.?

☎۰۲۱-۴۱۹۳۶

☎۰۲۱۲۲۸۸۵۸۹۰-۹۵

⭕شعب تهران بزرگ

♦شهرک غرب بلوار دادمان

♦قیطریه_اندرزگو

مشاورین تلگرام??????

@royanmoobot

کلینیک های تخصصی رویان سلامت
مجموعه کلینیک های تخصصی پوست و مو و زیبایی وابسته به رویان سلامت با چندین مرکز بزرگ و مجهز در کشور عزیزمان ایران و ارائه خدمات بین المللی در کشورهای همسایه (عمان، عراق، حریم کردستان و …) با بهره گیری از علم روز و پیشرفته ترین تجهیرات پزشکی مورد تایید FDA آمریکا و CE اروپا و کادر متخصص و مجرب با مشاوره رایگان ۲۴ ساعته در خدمت شما سروران عزیز می باشد

@کلیه ی حقوق مادی ومعنوی سایت متعلق به رویان سلامت می باشد

خواهشمندیم قبل از ارسال فرم مشاوره تخصصی کاشت مو و جوانسازی به موارد زیر دقت فرمایید :

آدرس کلینیک :

تهران ، یوسف آباد ، خیابان اسدآبادی ، کوچه ششم

تهران ، میدان آزادی ، خیابان آزادی ، خیابان میرقاسمی

تهران ، بلوار آفريقا ( جردن) ، خيابان كاج آبادي ، پلاك ۲۰

مشاور رایگان کاشت مو

تلفن :

۲۰۰۰ ۸۸۱۰ (۲۱) ۹۸+

6963 215 (912) 98+

ساعات کاری :

شنبه تا پنجشنبه ۸:۰۰ صبح تا ۲۰:۰۰ شب

کلینیک حکیمان

کلینیک کاشت مو در تبریز

جهت انجام مشاوره کاشت موی رایگان ،عکس سر خود را از زوایای روبرو ،نیمرخ ها ،بالا و پشت سر با ذکر مشخصات :

نام خانوادگی:
سن:
محل سکونت و شماره تماس:

به ایدی زیر در تلگرام  ارسال نمایید و یا با شماره تلفن واتس آپ : ۰۹۱۴۲۴۵۴۹۸۹ در ارتباط باشید.
مشاوران کلینیک جهت انجام مشاوره در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

مشاور رایگان کاشت مو

 

کلیک نمایید

تبریز . کوی ولی عصر فلکه مخابرات، خیابان شریعتی جنوبی به طرف اوحدی نبش کوچه آیلار پلاک 2 – طبقه اول

9 الی 13
16 الی 19

This function has been disabled for کلینیک حکیمان.

متخصصین و پزشکان کلینیک تخصصی پوست و مو خانه سفید در طول هفته و در ساعات کاری آماده ویزیت رایگان مراجعین محترم می باشند. همچنین شما می توانید سوالات ابتدایی و حتی تخصصی خود را با ارسال درخواست مشاوره بصورت آنلاین بپرسید و بهترین پاسخ را دریافت نمایید.

به دلیل انبوه سوالات و درخواست های شما عزیزان و جهت احترام به حقوق شما و رعایت عدالت قوانینی درج شده که خواهشمندیم قبل از ارسال فرم مشاوره کاشت مو و جوانسازی به آن ها دقت فرمایید :

با عضویت در خبرنامه خانه سفید کلیه تخفیفات فصلی برای شما ارسال می شود

آدرس ایمیل خود را وارد کنید و مشترک شوید

با سلام و وقت بخیر خیر ضرری ندارد….

مشاور رایگان کاشت مو

عرض ادب و احترام اگر پزشک متخصص پوست و مو اطلاعات ندارد حتما…

ببخشید شما کی هستین که این همه اطلاعات غلط در اختیار مردم می…

سلام: یادمه اولین باری که دست به خود ارضایی زدم۱۴ سالم بود د…

با سلام و وقت بخیر با ارسال عکس برای پزشک خود می توانید از م…

خانه سفید با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با متخصصین مجرب و کارآمد و پرسنل دوره دیده در کلیه زمینه های مربوط به کاشت مو، تجربیات موفقییت آمیزی در کارنامه ی فعالیت خود ثبت کرده است. در طی فعالیت ۱۵ ساله خود، خانه سفید به دنبال بهترین و برترین تکنیک های موجود بوده که مورد تایید وزارت بهداشت ایران و اتحادیه اروپا می باشند.

موقعیت مناسب، تنوع تجهیزات و تکنولوژی مدرن، و خدمات قابل اطمینان این مرکز توانسته است متخصصین پوست و جراحی بسیاری را به خود جلب کرده که در حال حاضر با این مرکز همکاری دارند. امکان دسترسی و مشاوره با این متخصصین و اساتید برجسته پوست کشور این امکان را فراهم می سازد تا صحیح ترین روش های درمانی در این مرکز انجام شود.

تلفن (خط ویژه) : ۵۴۵۰۳-۰۲۱ همراه : ۰۹۱۲۲۲۵۲۷۳۱ آدرس : تهران، بلوار آفریقا، خیابان دستگردی غربی، پلاک ۳۲۱

با سلام و وقت بخیر خیر ضرری ندارد….

عرض ادب و احترام اگر پزشک متخصص پوست و مو اطلاعات ندارد حتما…

ببخشید شما کی هستین که این همه اطلاعات غلط در اختیار مردم می…

سلام: یادمه اولین باری که دست به خود ارضایی زدم۱۴ سالم بود د…

با سلام و وقت بخیر با ارسال عکس برای پزشک خود می توانید از م…

خط رویش کاملا طبیعی

کاشت موی طبیعی ابرو

رفع موهای زائد بوسیله لیزر

مرکز تخصصی کاشت مو

بهترین روش برای درمان طاسی و کم موی، کاشت و پیوند مو می باشد

مشاور رایگان کاشت مو

مرکز تخصصی کاشت مو یکی از بزرگترین مرکز تخصصی های کاشت مو می باشد که با بهره گیری از مدرن ترین تجهیزات و با در اختیار داشتن کادری متخصص و مجرب کلیه خدمات زیبایی را با بالاترین کیفیت ارائه می دهد . تجربه زیاد متخصصین مرکز تخصصی کاشت مو و به کارگیری به روزترین روش های کاشت مو ، این اطمینان را به شما میدهد که پس از انجام عمل کاشت مو شاهد بالاترین تراکم مو و طبیعی ترین خط رویش باشید .

لطفا تمامی فیلدهای مورد نیاز را تکمیل فرمایید !

(َ*)

(َ*)

(َ*)

ارائه جدیدترین روش های کاشت مو و بی عارضه ترین روش های ترمیم و پیوند مو با استفاده از مدرن ترین دستگاهها درمرکز تخصصی کاشت مو .

مزایای روش sut برای کاشت مو

روش کار در کاشت مو ترکیبی

داشتن ابروهای پرپشت

تعیین قیمت در مرکز تخصصی کاشت مو

مزایای کاشت مو در مرکز تخصصی کاشت مو :
بهره گیری از کادری متخصص و مجرب
بيشترين ميزان تراكم مو
خطوط رويش منحصر به فرد و طبیعی
طراحی خط رویش بر اساس اصول زیبایی شناختی چهره
استفاده از مدرن ترین دستگاهها
بهبودی سریع
عدم ایجاد جای زخم

ما تلاش می نماییم تا بهترین و کاملترین خدمات تخصصی زیبایی پوست و مو را با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن ارائه دهیم .

پاسخگویی ۲۴ ساعته

تاثیر مو سر در زیبایی چهره

انجام عمل های لاغری موضعی و پیکرتراشی

مرکز تخصصی کاشت مو به صورت تخصصی در زمینه کاشت و پیوند مو فعالیت می نماید و همچنین ارائه دهنده کاملترین خدمات زیبایی از جمله کاشت مو ، کاشت ریش و سبیل ، کاشت ابرو ، ترمیم و پیوند مو ، لیزر موهای زائد ، جوانسازی پوست ، تزریق ژل و بوتاکس ، درمان چاقی و لاغری موضعی و … می باشد .

کاشت و پیوند مو یک درمان قطعی برای طاسی و کم موی می باشد و به صورت یک عمل سرپایی و بدون بیهوشی همراه با بی‌حسی موضعی انجام می شود که دوره بهبودی کوتاهی دارد و پس از کاشت مو ، بیمار هیچ محدودیتی در انجام فعالیت های روزانه نخواهد داشت . متخصصین مرکز تخصصی کاشت مو قادرند بهترین و کم تهاجمی ترین روش کاشت و پیوند مو را برای دریافت حداکثر تراکم مو به کار گیرند .

عمل زیبایی پوست و مو در مرکز تخصصی کاشت مو زیر نظر با تجربه ترین متخصصین و قویترین تیم جراحی زیبایی با استفاده از پیشرفته ترین و مدرن ترین تکنولوژی روز دنیا کلیه خدمات زیبایی را انجام می دهد . مرکز تخصصی کاشت مو مفتخر است که با هدف پیشگیری و درمان قطعی ریزش مو و طاسی و کم موی ، انواع روشهای کاشت و ترمیم مو را با استفاده از آخرین متدها و تکنیک های کاشت مو ارائه می نماید .

کاربران گرامی جهت رفاه حال شما عزیزان، کیلینیک مبادرت به طراحی یک ربات تلگرامی بی نظیر، در زمینه کاشت مو نموده است که با ورود به صفحه این ربات و ارسال تصاویر خواسته شده توسط ربات از قسمت های مختلف سر یک بیمار اطلاعات دقیق و بسیار مفیدی در زمینه کاشت مو بیمار به او داده خواهد شد و…

مرکز تخصصی کاشت مو به صورت حرفه ای در زمینه های زیبایی پوست و مو فعالیت می نماید . یکی از ویژگی های اصلی و ممتاز مرکز تخصصی کاشت مو ، کاشت مو با تراکم بالا و خط رویش کاملا طبیعی می باشد

تمامی حقوق سایت متعلق به مرکز تخصصی کاشت مو و ابرو میباشد

طراحی سایت و بهینه سازی سایت توسط شرکت تحلیلگران عصر پردازش

برای انجام مشاوره کاشت مو با کلینیک دکتر رضائی چندین راه وجود دارد :

مشاورین ما با صبر و حوصله به تک تک سئوالات شما در زمینه کاشت موی طبیعی و روشهای کاشت مو و نحوه وقت دادن جهت مشاوره کاشت و فیکس عمل پاسخ می دهند و در صورت تمایل می توانید مشاوره غیر حضوری با دکتر رضائی از طریق ارسال عکس با تلگرام داشته باشید .

پس از انجام مشاوره تلفنی در صورت تمایل به انجام مشاوره حضوری وقت مشاوره برای شما تعیین می شود و در وقت تعیین شده جهت انجام مشاوره به کلینیک تشریف بیاورید .

تمام مشاوره های کاشت مو توسط خود دکتر رضائی انجام می شود و شما می توانید هر سئالی در زمینه کاشت مو دارید از ایشان بپرسید و به تمام سئوالات شما پاسخ داده می شود و در هر موردی ما برای شما عکس و فیلم ارائه می دهیم و تعدا زیادی عکس و فیلم قبل و بعد از عمل بدون پوشیده بودن صورت ها می توانید ببیند .

مشاور رایگان کاشت مو

ساعت مشاوره حضوری کلینیک دکتر رضائی معمولا 12 تا 2 ظهر و 5 تا 7 عصر می باشد که از قبل می بایست با منشی کلینیک هماهنگ کرده باشید .

شما از طریق تلگرام برای ما پیغام می فرستید لطفا پیغام متنی باشد و از ارسال پیغام صوتی خودداری کنید سئالات خود را بپرسید و شرح حال کوچکی از خود ارائه دهید معمولا از شما درخواست ارسال عکس می شود که می توانید در پیغام اول خود نیز عکسها را ارسال کنید.

موها را کنار دهید تا مناطق طاسی و کم پشتی واضح دیده شود. سپس با موبایل خود چند عکس مانند جهات زیر بگیرید و به شماره ما تلگرام کنید . (  اگر خیلی آشنا نیستید ابتدا شماره ما را در لیست شماره های خود ذخیره کنید و در برنامه تلگرام سرچ کنید و یک پیام مثلا سلام  بفرستید تا ارتباط وصل شود سپس در خواست ارسال عکس از شما می شود ).

یک عکس خوب هم از بانک مو بفرستید یعنی پشت سر جایی که مو دارد از گردن تا فرق سر واضح دیده شود .

تاکید می کنم حتما عکس بانک مو را هم بفرستید تا بتوانیم ارزیابی درستی از وضعیت طاسی و سطح پوشش و تراکم حاصله ارائه دهیم .

تمام عکس های شما و اکثر پیغام های شما توسط دکتر رضائی دیده می شود و مشاوره مناسب داده می شود .معمولا اگر کاندید کاشت مو باشید نوع کاشت و مدت عمل و حدود هزینه کاشت مو اعلام می شود و شما می توانید سئوالات بیشتری را بپرسید و خیلی سریع پاسخ آنها را دریافت کنید . و اگر کاندید کاشت مو نباشید علت آن و درمان پیشنهادی دیگر ارائه می شود ( خواهشا از ما توقع درمان و ارائه نسخه از طریق تلگرام را نداشته باشید ما کلینیک کاشت مو هستیم !).

تماس با ما و آدرس

کاشت مو طبیعی یا همان پیوند مو ، روشی است که امروزه به عنوان یک عمل بدون ریسک و پر طرفدار شناخته شده است. وجود تعدُد کلینیک های کاشت مو و روش های متنوع ، انتخاب را برای متقاضیان کمی دشوار کرده است.از طرف دیگر هزینه کاشت مو نیز یکی از فاکتورهای مهم تصمیم گیری محسوب می شود که لازم است پیش از انتخاب، آگاهی های لازم در مورد آن بدست آورده شود.

همانطور که می دانید کاشت مو SUT فرآیندی است که پرطرفدار ترین روش در زمینه کاشت مو محسوب می شود چراکه در این تکنیک دیگر همانند روش های رایج و سنتی شاهده جراحی، بجا ماندن اسکار، درد، تورم و در نهایت تراکم کم را شاهد نمی باشیم.

کلینیک تخصصی رنسانس در ادامه سیاست ها علمی خود با به روز رسانی کاشت مو توانست تکنیک جدید سوپر کاشت کلینیک رنسانس را در یک جلسه با نهایت تراکم ممکن و در یک جلسه در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهددر این تکنیک هزینه کاشت مو بین 4.000.000 الی 8.000.000 تومان است که بر اساس وسعت ریزش مو و تعداد گرفت ها مورد نیاز و شرایط فرد متقاضی متغیر است.

کاشت مو با تکنیک سوپر کاشت کلینیک رنسانس در یک جلسه انجام می شود که می توان تا 14000 تار مو را در یک جلسه پیوند زد که این کلینیک در تعداد کاشت مو ، رکورد دار بالاترین تراکم در خاورمیانه میباشد.

توجه: به طور کلی برای افرادی که بانک موی خوبی داشته باشند می توان با استفاده از این تکنیک تا 14000 تار مو را کاشت مو انجام داد.

مشاور رایگان کاشت مو

کاشت مو روش های مختلفی را برای درمان به خود اختصاص داده است اگر بخواهیم از آخرین ، جدیدترین و در عین حال بهترین روش کاشت مو اشاره کنیم به روش سوپر کاشت مو کلینیک رنسانس خواهیم رسید ، این روش نیازی به جراحی ، خونریزی ، بخیه و درد ندارد و توسط تیم مجرب درمانی زیر نظر متخصص پوست و مو انجام می شود.

در این تکنیک شاهد عوارض روش های رایج و سنتی همانند جراحی، درد، خونریزی و … را نخواهیم بود و همچنین از جمله ویژگی های سوپر کاشت کلینیک رنسانس تراکم بالا (نهایت تراکم) می باشد.

1- سوپر کاشت کلینیک رنسانس توسط تیم مجرب کادر پزشکی و درمانی کاشت مو و تحت نظر متخصص پوست و مو انجام میشود و دیگر همانند روش های رایج و سنتی که شاهد انجام ان توسط تکنسین های تجربی است نمیباشید.

2- تمامی لوازم و ابزارهای انحصاری کاشت مو این مجموعه تماما استریل و یکبار مصرف می باشد.

3- یکی از مهمترین مزایای سوپر کاشت کلینیک رنسانس برداشت گرفت ها با دستگاه انحصاری این کلینیک می باشد که این امر باعث میشود از تمامی ظرفیت بانک موی فرد بدون اسیب دهی به بانک موها انجام شود

4- لازم بذکر است سوپر کاشت کلینیک رنسانس هیچگونه ارتباطی با روش های سیفر و سایر روش ها ندارد و تقریبا تمامی معایب و عوارض روش های دیگر کاشت مو مانند FITوFUT و SAFER که جراحی، درد و خونریزی و بسیاری از عوارض متعدد دیگر که شاهده انها بوده ایم در این روش شاهد نمی باشیم و تمامی ان موارد بطوره کامل برطرف شده است.

5- طراحی و ایجاد خط رویش مطابق با طرح دلخواه فرد کاندید کاشت مو انجام میشود که در نهایت غیرقابل تشخیص و همانند با خط رویش و موهای طبیعی شخص می باشد.

کاشت مو در کلینیک رنسانس در اتاق های VIP و کاملا مجهز، با لوازم تمام استریل توسط تیم مجرب کاشت مو بدون جراحی، درد و تورم انجام می شود که بدون عوارض جانبی و دوران نقاهت می باشد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات تکمیلی و نوبت دهی و مشاوره حضوری رایگان می توانید با شماره های ثابت: 02122088210 و 02188909050 تماس حاصل کرده و یا از طریق فرم انتهای صفحه ثبت نام فرمایید همچنین جهت مشاوره آنلاین می توانید از طریق تلگرام و واتساپ با شماره 09122115442 در ارتباط باشید و جهت بررسی موهای خود عکس خود را از جلو ، بالا و اطراف موهای خود ارسال نمایید تا توضیحات برایتان ارسال شود.

«مشاوره رایگان مجازی»

1-انطباق انتظارات با واقعیت

قبل از کاشت مو حتما چند نفر را که قبلا کاشت مو انجام داده اند از نزدیک ببینید وبا دید باز درمورد آن تصمیم بگیرید. هدف از کاشت مو پرکردن و پوشاندن منطقه خالی از مو است نه پرپشتی خیلی زیاد که فقط با گذاشتن کلاه گیس حاصل می شود. در کاشت مو باید واقع بین بود. متاسفانه افرادی که در مراکز غیرمعتبر برایشان بزرگ نمایی شده و دروغ زیاد شنیده اند انتظارات غیر واقعی پیدا می کنند.

البته انتخاب کلینیک مو با تجربه و همچنین نوع روش کاشت مو تاثیر زیادی بر نتیجه نهایی و پر پشتی موها خواهد گذاشت.بطور مثال در تکنیک SUT تراکم های بسیار بالا در صورت مناسب بودن بانک مو قابل دستیابی است و از این نظر رضایت تمامی مراجعه کنندگان پیشین کاملا جلب شده است.

2- تحقیق در مورد مراکز کاشت مو

مراکز کاشت مو بسیار زیادی در شهر تهران و دیگر شهرهای کشورمان تاسیس و در حال فعالیت هستند اما واقعیت این است که کاشت مو یک روش کاملا علمی است که علاوه بر تخصص ، نیاز به تجربه بسیار زیادی دارد.

مرکز تخصصی موی رنسانس عضو انجمن بین المللی پیوند مو با بیش از پانزده سال سابقه با بهره گیری از بهترین و مجرب ترین و باتجربه ترین تیم های کاشت مو در ایران توسط تکنیک های جدید و انحصاری SUT و FUE توانسته تحولی در امر کاشت مو را پایه گذاری نماید. این نکته بسیار حائز اهمیت است که به مرکزی مراجعه کنید که سابقه طولانی در انجام کاشت مو داشته باشد و کلیه مراحل کاشت مو را منطبق بر دانش روز پزشکی انجام دهد.

3- مکالمه حضوری با پزشک کاشت مو

در جلسه مشاور نمونه کارهای کاشت مو را ببینید و به توضیحات مشاور خود در مورد روش کاشت مو و نتیجه مورد نظردقت کنید. نگرانی و دلشوره درباره کاری که قرار است چهره تان را متحول کند کاملا برای مشاورین قابل درک است بنابراین سعی کنید موارد نگران کننده را به صراحت با مشاور خود درمیان بگذارید و به توضیحات و راهکارهای مشاور خود اطمینان نمایید.

4- نتیجه کاشت مو

نتیجه کاشت مو در افراد مختلف یکسان نیست . نتیجه کاشت موی شما می تواند بیشتر یا کمتر از دوستان تان باشد. نکته کلیدی میزان بانک موی شماست. مثلا معمولا در روش ای رایج و سنتی FUT و FIT که با جراحی انجام می شود در افرادی که انعطاف پذیری پوست پشت سرشان خیلی زیاد است می توان نواری به عرض 1.5 سانتی متر برداشت درحالی که اگر پوست سرسفت باشد عرض نوار حداکثر 1 سانتی متر خواهد بود و به همین نسبت تعداد تارهای موی کاشته شده کمتر می شود.

توجه داشته باشید که در وسعت ریزش های وسیع با کاشت مو نمی توان تراکم موی سنین نوجوانی را دوباره ایجاد کرد. معمولا در طاسی های وسیع پرپشتی موها پس از کاشت مو 60 تا 80 درصد موهای طبیعی است که البته اگر کلینیک کاشت مو به درستی انتخاب گردد همین میزان از تراکم نیز در نهایت بسیار رضایت بخش خواهد. زیرا طراحی خط رویش و روش کاشت موی مورد استفاده تاثیر زیادی بر ظاهر طبیعی و پرپشت تر بود موها دارد.

5- تاثیر سن در کاشت مو

کاشت مو محدودیت سنی خاصی نداشته و در سن بالا و با موهای سفید نیز قابل انجام است. افراد 25تا60 ساله بهترین کاندید کاشت مو هستند البته افراد مسن سالم هم کاندید مناسبی برای کاشت مو محسوب می شوند زیرا موهای سفید کاشته شده بسیار طبیعی دیده شده و کسی متوجه کاشت موی افراد مسن نمی شود. ضمنا این گروه می توانند موهای کاشته شده را نیز مانند موهای طبیعی رنگ کنند.

6- کاشت مو برای خانمها

لازم است بدانید که کاشت مو مختص آقایان نیست و برای خانم ها نیز انجام می شود مثلا خانم هایی که موهای خود را سفت می بندند دچار طاسی سر می شوند یا خانم هایی که پیشانی خیلی بلندی دارند می توانند با کاشت مو این مشکل را برطرف کنند.

7- تعداد گرافت های قابل کاشت

از نظر علمی در یک جلسه کاشت مو با روش ترکیبی در بهترین شرایط حداکثر 4000 گرفت یا 12000 تار مو کاشته می شود. علت این محدودیت میزان انعطاف پذیری پوست ناحیه اهدا کننده در پشت سر و تراکم موهای آن منطقهای است. شایان ذکر است که مرکز تخصصی موی رنسانس رکورد دار کاشت مو تا 5000 گرفت (14000 تار مو ) در یک جلسه می باشد که البته برای کسانی قابل انجام است که از بانک موی خوبی برخوردارهستند.

بنابراین ادعای کاشت ارقام نجومی مانند 16000 یا بیشتر جنبه علمی و واقعی نداشته وصرفا تبلیغات گمراه کننده بوده و غیر اخلاقی است.

8- انتخاب روش کاشت مو

روش های مختلفی برای کاشت مو و پیوند موی طبیعی وجود دارد ، روش FIT یک متد غیر جراحی است که تعداد موهای کمتری را می توان از طریق آن کاشت. در این روش گرافت های مو به صورت تک به تک از منطقه بانک مو توسط هولدر دستی جدا و در منطقه طاس سر کاشته می شود. میزان موفقیت پیوند هم کمتر از روش جراحی است و معمولا توصیه می شود که از روش ترکیبی جراحی یا FUT و روش غیر جراحی FIT به صورت همزمان استفاده گردد که عوارض ذکر شده در بالا را شاهد هستیم.

انجام دادن روش غیر جراحی FITکه با هولدر دستی برداشت می شود ، و یا استفاده از روشی بنام (SAFER) تاثیری در کیفیت عمل ندارد. در همه این حالت ها از پانچ های متداول و رایج استفاده می شود . روش SAFERکه در رسانه ها تبلیغ می شود چیز اضافه ای نسبت به روش های رایج ندارد و عوارض متعددی را دارد.البته در حال حاضر همانطور که ذکر شد کاشت مو به روش SUT جدیدترین و بهترین متد پیوند مو طبیعی محسوب می شود که به صورت انحصاری و برای اولین بار توسط کلینیک کاشت مو رنسانس وارد ایران گردیده است که در این روش تقریبا تمامی معایب و عوارض روش های دیگر کاشت مو برطرف شده است و میتوانیم تا 5000 گرفت یعنی تا 14000 تار مو را در صورت داشتن بانک موی مناسب پیوند زنیم.

9- خط رویش مو

برای اینکه نمای جلوی سر بعد از کاشت مو غیرطبیعی نشود وچهره فرد اخم آلود به نظر نرسد لازم است خط موی جلوی سر از میزان مشخصی پایین تر آورده نشود.لازم است بیماران در این مورد از تجربه پزشک استفاده کنند وهمفکری کنند و بی دلیل اصرار به پایین آوردن زیاده از حد خط رویش مو نداشته باشند البته در اخر نظر شخص کاندید اعمال خواهد شد با صلاح دید پزشک.

طراحی خط رویش مو موضوعی است که در نتیجه نهایی کاشت مو بسیار موثر است و برای طبیعی بودن خط رویش نیاز به تجربه و دانش علمی زیادی است ، بنابراین در این مورد حتما با پزشک خود مشورت نمایید.

مشاور رایگان کاشت مو

10- نتیجه نهایی کاشت مو

کاشت مو فرایندی نیست که بلافاصله نتیجه آن قابل مشاهده باشد ، برای مشاهده نتایج نهایی کاشت حدود 10 تا 12 ماه زمان لازم است تا موهای پیوند داده به مرحله رشد کامل خود رسیده و پیوند مو تثبیت گردد.

به غیر از کاشت مو روش های دیگری برای جلوگیری از ریزش مو و درمان آن وجود دارد که البته در حال حاضر این روش ها نمی تواند از نظر ماندگاری و کیفیت جای پیوند موی طبیعی را بگیرد:

1- روش درمان های دارویی :

داروهایی مانند ماینوکسیدیل و قرص فیناستراید از جمله داروهایی هستند که تاثیر آنها بر کاهش ریزش مو و همچنین رویش مجدد توسط FDA (سازمان دارویی ایالات متحده) تایید شده اما این روش ها نیز داری عوارض مخصوص به خود هستند :

• نیاز به استفاده همیشگی از محلول ماینوکسیدیل و قرص فیاستراید

• بازگشت ریزش مو به حالت قبل پس از قطع مصرف

• وجود عوارض ناخواسته مانند افزایش موهای زائد بدن در دوره مصرف ماینوکسیدیل

• وجود عوارض هورمونی در قرص فیانستراید که اخیرا مشخص شده ممکن است دائمی باشد

2- درمان ریزش مو با استفاده از پکیج ویژه ریزش مو:

برخی مواقع توصیه ما برای افرادی که ریزش موی ارثی دارند این است که برای جلوگیری از ریزش مو از پکیج PRPمزوتراپی، لیزرتراپی و ویتامین درمانی استفاده کنند و جهت تزریق PRPو مزوتراپی حتماً به مراکز معتبر و مجاز مراجعه کنند. PRPعبارت است از تزریق خونی که از بیمار گرفته شده و سانتریفوژ شده است. در این روش پلاسمای تغلیظ شده را که پلاکت آن پنج برابر خون معمولی است جدا کرده و در پوست سر تزریق می کنند. ادعا می شود چون پلاسما تغلیظ شده است غنی ازفاکتورهای رشد بوده ومی تواند ریشه مو را تقویت کند. کاربرد PRP در درمان طاسی ایده ای نو محسوب می شود PRP در اروپا و آمریکا در مرحله تحقیقاتی است ولی نتایج تحقیقات ضد و نقیض است . در یک مطالعه در برزیل PRP پس از کاشت مو با بهبودی 15% در قطر و تعداد موها همراه بوده است. در ایران کسانی که این کار را انجام می دهند اسم آن را تزریق سلول بنیادی گذاشته اند و این اشتباه است . پلاکت اصلاً سلول بنیادی نیست . درواقع پلاکت چون هسته ندارد اصلاً سلول نیست.

3- سلول های بنیادی:

تحقیقات بر روی سلول های بنیادی Stem cellsو سلول درمانی یا کشت مو همچنان ادامه دارد ولی هنوز به نتیجه عملی در انسان نرسیده است. این امید وجود دارد که در آینده با شناسایی ژن های مسول طاسی قبل ازسن بلوغ و حذف یا اصلاح آنها با ژن درمانی مشکل طاسی به طور کامل برطرف شود .در این صورت اصلا نیازی به کاشت مو نخواهد بود که البته سالها تا کامل شدن تحقیقات و بررسی نتایج زمان باقی مانده است.

یکی از مهم ترین مسائلی که پیش از اقدام به کاشت مو ذهن متقاضیان را به خود مشغول می کند هزینه های مربوط به پیوند موی طبیعی است. هزینه کاشت مو بستگی به عوامل مختلفی دارد از جمله تعداد گرفت های مورد نیاز کاشت مو ، تعداد جلسات و…اما به صورت کلی هزینه یا قیمت کاشت مو به روش SUT در کلینیک تخصصی موی رنسانس بین 4.000.000 تا 7.000.000 تومان می باشد.

لازم است در نظر داشته باشید این هزینه نسبت به تراکم و کیفیت بالاتر و همچنین ماندگاری مادام العمر به نسبت نتایج کاشت مو با روش های رایج و سنتی بسیار به صرفه تر بوده و دیگر نیازی به دارو و درمان های طولانی و بی اثر نمیباشید و با توجه به سابقه طولانی کلینیک رنسانس کاملا رضایت شما را در پی خواهد داشت.

شما عزیزان میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و نوبت دهی با شماره های 02122088210 و 02188909050 تماس حاصل کرده و یا عکس خود را از طریق تلگرام و واتساپ به شماره 09122115442 ارسال فرمایید.همچنین جهت ویزیت مجازی و ارسال عکس آنلاین میتوانید از طریق لینک زیر اقدام کرده تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند.

سوپر کاشت یک تکنیک بسیار نوین و انحصاری کلینیک تخصصی رنسانس می باشد که نتایج فوق العاده ای در طی سالیان اخیر در پی داشته است.در این تکنیک، کاشت مو با نهایت تراکمِ ممکن انجام می شود و نکته مهم این است که در طی این فرایند آسیبی به بانک موی متقاضی وارد نمی گردد.در سایت ما اطلاعات بیشتری در مورد این تکنیک پیشرفته کاشت مو وجود دارد که پیشنهاد می کنیم حتما آنها را مطالعه نمایید.

سوپر کاشت مو مزایای زیادی دارد مهمترین مزیت آن استفاده از دستگاه انحصاری و فوق پیشرفته برای برداشت گرفت ها است که کاشت مو با بالاترین تراکم را ممکن می سازد و از طرفی آسیبی به بانک موی اشخاص وارد نخواهد نشد.

در وب سایت کلینیک رنسانس امکان مشاوره مجازی یا غیر حضوری فراهم است.از طریق صفحه مربوطه می توانید از بخش های مختلف سر خود عکس گرفته و در قسمت های مخصوص آپلود کنید تا در کمترین زمان، بررسی و مشاوره های لازم به شما داده شود.ضمنا امکان ارتباط با مشاوران مرکز از طریق چت آنلاین ، واتسپ ، تلگرام و … نیز وجود دارد که می توانید بدون مراجعه حضوری تمام اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت نمایید.

این مرکز افتخار دارد هم اینک با این تکنیکهای جدید و انحصاری در ایران کاشت و ترمیم مو را به بالاترین سطح خود رسانده , که دیگر نیازی به روشهای FUT-FIT که برش و بخیه و یا بیهوشی در آنها شاهد بودیم نمیباشد

مشاوره تلفنی با پزشک

مشاوره آنلاین و ارسال تصویر

چهار راه سرو پلاک 79 طبقه 2

از هر کجای کشور میتوانید با شماره های زیر تماس گرفته و اقدام به اخذ نوبت ویزیت یا دریافت مشاوره رایگان در خصوص مشکلات مرتبط با زیبایی , کاشت مو , ترمیم مو , نگهداری و مراقبت از مو ها , جلوگیری از ریزش مو … کنید.

مشاور رایگان کاشت مو

با تهران مو تماس بگیرید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

دیدگاه

مرکز تخصصی و فوق تخصصی کاشت موی طبیعی تهران مو ، با بهره گیری از پزشکان مجرب و متخصص همراه با سال ها تجربه توانسته است مشکل بسیاری از نیازمندان به خدمات کاشت موی طبیعی را به طور کاملاً علمی و تخصصی و با استفاده از مدرن ترین تجهیزات و تکنیک های روز دنیا مرتفع سازد .

آدرس : سعادت آباد ، چهارره سرو ، پلاک 79 طبقه 2

مشاوره رایگان : 02122380098

ارسال عکس به پزشک : 09102458323

کاشت مو

کاشت ابرو

کاشت مو به روش میکروفیت

گالری تصاویر

تمامی حقوق محفوظ است

کاشت مو

کاشت ابرو

کاشت ریش و سیبیل

گالری تصاویر

 

مقالات کاشت مو

درباره کاشت ابرو

تراکم مناسب  در کاشت مو

 

ادرس:

تلفن تماس:22737651-09382442551

ایمیل:info@hair-clinic.ir

مو و ابرو(تقویت و پیوند)جوانسازی ومراقبت های(پوست)جراحی زیباییتناسب اندام(پیکرتراشی)لیزر موی زائد(Alex)

آنچه در این مقاله می خوانیم

اگر چه عمل کاشت و پیوند مو در زنان نیز انجام می شود ، اما به طور کلی ،عمل کاشت مو یک عمل زیبایی پرطرفدار در بین مردان سنین مختلف می باشد . در این عمل زیبایی که توسط جراح پزشک متخصص مو در کلینیک پوست و مو و پس از مشاوره کاشت مو باید صورت پذیرد ، جراح از فولیکول های موجود در بانک موی پشت سر فرد جهت ایجاد تراکم لازم در دیگر نواحی سر استفاده می کند . به دلیل برداشته شدن فولیکول های پیوندی از بانک موی خود فرد ، پیوند مو به خوبی گرفته و نتایج بسیار خوبی را ایجاد خواهد نمود .

در عمل کاشت مو با انتخاب روش مناسب ، متخصص فولیکول های سالم را از پشت سر فرد بر می دارد ، پس از جداسازی موها از ناخالصی هایی چون چربی و پوسته ی سر و استریل کردن آنها ، جراح با دقت بسیار زیادی موهای پیوندی را در خط رویش طراحی شده توسط تیم پزشکی می کارد ، این موهای پیوندی بعد از سه هفته رشد کمی خواهند داشت و در ماه سوم ریزش کرده و در ماه چهارم مجددا با رشد دائمی به حیات خود ادامه می دهند و بطوری که نتیجه ی نهایی در ماه های طولانی تر مشخص خواهند شد .

مشاور رایگان کاشت مو

در مراکز و کلینیک های معتبر و تخصصی ، انجام عمل زیبایی کاشت مو با جلسات مشاوره ای قبل از انجام جراحی کاشت مو همراه خواهد بود . در این جلسات که مشاور می تواند خود پزشک معالج باشد یا فرد مسئول و آگاه دیگری ، بیمار می تواند به کسب اطلاعات و آگاهی های لازمی در مورد عمل همچون  نحوه ی انجام عمل ، میزان تراکم لازم ، هزینه ی عمل ، مراقبت های قبل و بعد از عمل ، نحوه ی استحمام و شست و شو و … را بدست آورد.

مشاوره کاشت مو  با پاسخ های شفاف و ساده ی خود در ایجاد دید کلی بیمار از عمل کاشت مو و نتیجه ی نهایی آن بسیار تاثیر گذار خواهد بود . ایجاد انتظارات واقع بینانه از تراکم مورد نظر بیمار از وظایف مشاور کاشت مو می باشد .

مشاور کاشت مو که متخصص پوست و مو نیز می باشد ، با توجه بانک موی پشت سر فرد و تراکم مناسب برای او ، به انتخاب روش متناسب با شرایط بیمار پرداخته و نحوه ی انجام عمل به روش انتخابی را برای بیمار تشریح می نماید .

جهت بهره مندی از جلسات مشاوره کاشت مو باید به مراکز و کلینیک معتبر و تخصصی کاشت مو مراجعه نمود تا بتوان با کمک مشاور کاشت مو به انتخاب پزشک کاشت مو ماهر و دارای تجربه ی کافی و نیز به برآورد واقعی هزینه های عمل دست یافت .

بطور کلی افرادی که دچار ریزش موی الگوی مردانه، آلوپسی و ریزش موی غیر قابل بازگشت هستند می توانند از روش کاشت مو برای رویش مجدد موهای خود استفاده نمایند.

همانطور که می دانید از موی سر خود فرد برای انجام کاشت مو استفاده می شود اما روش های نوین کاشت مو این امکان را فراهم کرده است که بتوان درمان را برای افرادی که مبتلا به طاسی کامل هستند و بانک موی کافی ندارند انجام داد. در این افراد در شرایط خاص از انتقال موی بدن به سر استفاده می گردد.

نتایج کاشت مو به طور کلی دائمی هستند و نیاز به ترمیم و مراقبت ندارند. این موها نسبت به عوامل ریزش مو از مقاومت بالایی برخوردار هستند و فرد می تواند برای همیشه از این مشکلات رهایی یابد.

موهای کاشته شده همانند موهای طبیعی می باشند به این شکل که مانند موی طبیعی رشد می کنند و می توان آنها را رنگ کرده و به شکل دلخواه آرایش نمود.

عوارض دائمی برای کاشت مو در صورتی که این عمل توسط متخصص و در شرایط استاندارد انجام بگیرد وجود نخواهد داشت. عوارض موقتی و کوتاه مدت مانند قرمزی و سوزش نیز بعد از مدتی خود به خود برطرف می شوند. با این حال در صورت مشاهده عوارض جدی فرد حتما باید موضوع را با پزشک مربوطه در میان بگذارد.

جراحی کاشت مو یک عمل سرپایی است و در صورت تشخیص پزشک با بی حسی موضعی انجام می گردد. اگز روش کاشت مو درست انجام شود فرد در حین عمل درد حس نخواهد کرد.

کلینیک تخصصی کاشت مو ایران نوین

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

طراحی و سئو توسط تیم انفورماتیک کلینیک ایران نوین

مشاور رایگان کاشت مو
مشاور رایگان کاشت مو
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *