مشاور روانشناسی تلفنی رایگان

 
helpkade
مشاور روانشناسی تلفنی رایگان
مشاور روانشناسی تلفنی رایگان

مشاوره به عنوان یک راهکار مهم برای کاهش دغدغه ها و مشکلات افراد شناخته می شود.

مشاوره می‌تواند سبب کاهش بسیاری از مشکلات آنها در زمینه های گوناگون زندگی شود.

در گذشته استفاده از مشاوره چندان رایج نبود و افراد ترجیح می دادند تا خود به درمان و برطرف نمودن مشکلات خود از طریق مشاوره و مشورت گرفتن از افراد با تجربه اقدام کنند.

امروزه با گسترش اطلاعات و دانش افراد در رابطه با دانش مشاوره استفاده از مشاوره روز به روز در حال افزایش است.

۰۲۱۸۸۴۱۹۸۳۲

مشاور روانشناسی تلفنی رایگان

۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

۰۲۱۲۲۳۵۴۲۸۲

موبایل مراکز

۰۹۰۳۱۲۳۶۴۴۶۰

۰۹۰۳۵۶۷۳۰۵۰

۰۹۱۰۸۳۴۷۵۹۷

برای عزیزان خارج از کشور

۹۸۹۰۳۱۲۳۶۴۴۶+

۹۸۹۰۳۵۶۷۳۰۵۰+

۹۸۹۱۰۸۳۴۷۵۹۷+

مشکلات بسیار زیادی وجود دارد که افراد می‌توانند برای مشاوره به مراکز مشاوره در جهت حل آنها اقدام کنند.

مشاوره می تواند از طریق راه های گوناگونی صورت بگیرد تا بتواند نیازها و دغدغه های افراد مختلف را در زمینه‌های گوناگون برطرف نماید.

یکی از روش هایی که توسط مرکز مشاوره ما برای افرادی که قادر به حضور در مراکز مشاوره نیستند ایجاد شده است مشاوره تلفنی رایگان با موبایل است. امروز تمامی افراد موبایل دارند و به راحتی از طریق آن به شبکه اینترنت و نیز شبکه تلفن وصل می باشد.

افراد به راحتی می توانند از طریق مشاوره تلفنی رایگان با موبایل به مشاور مورد نظر خود متصل شده و دغدغه ها و مشکلات خود را با او در میان بگذارد.

یکی از مشکلاتی که افراد می توانند از طریق مشاوره تلفنی رایگان با موبایل برای حل آن اقدام کنند مشکلات شخصیتی است.

امروز مشکلات و اختلالات شخصیتی افراد بسیار زیادی را درگیر نموده و مشکلات زیادی را برای خود آنها و برای افرادی که با آنها زندگی می‌کنند به وجود اورده است. برای درمان و شناخت بهتر این اختلالات راه‌ های گوناگون وجود دارد.

مثلاً در مراکز مشاوره مشاوران اقدام به انتشار تست های روانشناسی شخصیت می کند و پس از پاسخ دادن به تست های روانشناسی می تواند به شناخت مناسب از وضعیت خود توسط تجزیه و تحلیل مشاور دست یابد.

یکی دیگر از مواردی که مشاوره تلفنی رایگان با استفاده از موبایل می تواند برای حل آن صورت گیرد مشکلات استرس و اضطراب در دنیای کنونی است.

استرس و اضطراب از افراد جوان و نوجوانی که درگیر تحصیل و پیدا کردن شغل هستند تا افراد پیری که بازنشسته شده اند و زندگی را به تنهایی می گذرانند در بر میگیرد.

در واقع این یکی از اختلالات بسیار مهم و بزرگ در زندگی کنونی افراد است.

مشاوره تلفنی ارزان با موبایل

۰۹۰۳۱۲۳۶۴۴۶۰

۰۹۰۳۵۶۷۳۰۵۰

۰۹۱۰۸۳۴۷۵۹۷

دکتر ویلیام البرتو، مشاور خانواده در ایتالیا، بیان می کند که: “انجام مشاوره با مشاوران روانشناسی و روانپزشکی می تواند برای درمان این بیماری بسیار مفید و موثر واقع گردد. یکی دیگر از بیماری‌ ها و اختلالاتی که می تواند از طریق مشاوره تلفنی رایگان با تلفن مورد بررسی قرار بگیرند اختلالات رفتاری و اخلاقی است”.

بسیاری از افراد با این اختلالات روبه‌رو هستند بنابراین زندگی مشترک آنها و روابط اجتماعی آنها تحت تاثیر قرار می گیرد.

بسیاری از خانواده ها و زن و شوهرها به دلیل همین مشکلات و اختلالات با دغدغه های بسیار زیادی در زندگی مشترک خود روبرو هستند. بسیاری از افراد در حیطه کاری خود نمی ‌توانند ارتباطات مناسبی را با همکاران خود برقرار کنند.

تمامی موارد گفته شده می ‌تواند در رابطه با اختلالات مربوط به رفتار و اخلاق انسان ها باشد مشاوره در این زمینه بسیار مهم و حیاتی بوده می تواند سبب کاهش بسیاری از مشکلات و دغدغه های افراد در زمینه‌های گوناگون یاد شده باشد.

یکی دیگر از مواردی که برای انجام مشاوره مفید و موثر است را می توان مشکلات مربوط به خانواده دانست امروزه خانواده های بسیار زیادی وجود دارند که در زمینه های گوناگون با مشکلات مختلف دست و پنجه نرم می کنند.

این مشکلات می‌تواند سبب مانع بزرگی بر راه خوشبختی و سعادت خانواده ها باشد. به همین دلیل مشاوره خانواده به عنوان یکی از مشاوره های بسیار مهم در مراکز مشاوره انجام می گیرد.

مشاوره تلفنی رایگان با موبایل می‌تواند در این زمینه فعال بوده و خانواده‌های مختلف را از جهات دغدغه های گوناگون یاری و هدایت نمایند.

یکی دیگر از مشکلاتی که بسیار مهم و اساسی بوده و می‌تواند سبب به وجود آمدن اختلالات بسیار زیادی در زندگی افراد شود مشکلات مربوط به امور جنسی است. مشکلات جنسی افراد بسیار زیادی را چه نوجوان چه جوان و چه در سنین میانسالی و پیری با خود درگیر نموده است (منبع سایت علوم روانشناسی فرانسه).

افراد بسیار زیادی هرروزه به مرکز مشاوره مراجعه می‌کنند و در زمینه یاد شده اختلالات و دغدغه های خود را و مشاوران در میان می‌گذارند.

بسیاری از آنها از بیان این اختلالات به صورت حضوری خجالت می کشند با توجه به موارد گفته شده مشاوره تلفنی رایگان با این روش می‌تواند برای کاهش دغدغه این افراد بسیار مهم و موثر باشد.

مشاور روانشناسی تلفنی رایگان

در کنار تمامی موارد یاد شده مشکلات اقتصادی سبب می‌شود که بسیاری از افراد از مراجعه به مرکز مشاوره و یا انجام مشاوره در سایر روش ها خودداری کنند بنابراین رایگان بودن این نوع مشاوره می تواند برای این افراد بسیار مهم باشد و آنها را ترغیب به استفاده از مرکز مشاوره و مشورت و مشاوران نماید.

در ادامه مقاله به بررسی دغدغه‌ها و مشکلاتی که در زمینه مشاوره تلفنی وجود دارد می‌پردازیم.

مزیتها و معایب این روش را به‌گونه‌ای خوب مورد بررسی قرار می دهیم تا افراد بتوانند در مورد نحوه استفاده از این روش تصمیم گیری کنند.

در روش مشاوره تلفنی افراد زمان بسیار کمی را برای انجام مشاوره با مشاور خود صرف می کنند اما نکته مهم اینجاست که در مشاوره های حضوری و رو در رو شناخت بسیار مناسبی از فرد مقابل صورت می‌گیرد.

بنابراین ترجیح اول و اولویت اول برای انجام مشاوره مشاوره های حضوری است.

اما برای کسانی که امکان مشاوره حضوری ندارند مشاوره تلفنی می‌توانند مفید باشد.

همچنین از نظر اقتصادی به دلیل اینکه این مشاوره رایگان است و هزینه بسیار کمی را برای افراد به دنبال دارد بنابراین می‌تواند به عنوان یک راهکار مناسب برای کسانی که با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند باشد.

از دیگر معایب این روش می توان به منتظر ماندن پشت خط تلفن اشاره کرد.

بسیاری از افراد زمان این را ندارند که بخواهند پشت خطوط ارتباطی منتظر برقراری ارتباط با مشاور موردنظر خود باشند.

بنابراین با توجه به جمعیت موارد گفته شده بایستی اولویت را مشاوره حضوری دانست و برای درمان هر چه بهتر و شناخت هرچه بهتر بیماری‌ها و مشکلات به مشاوره حضوری اقدام نمود.

اما در شرایطی که امکان این موارد وجود نداشته باشد مشاوره تلفنی رایگان با استفاده از موبایل و به آسانی می‌ توانند در جهت های گوناگون برای برطرف کردن مشکلات استفاده شود.

سایت “مشاورانه” ، مرجع مشاوره خانواده و روانشناسی،” مشاوره تلفنی رایگان با استفاده از موبایل در زمینه های گوناگون مانند:

منبع : moshavereh.kanonm.ir

چگونه کار می کند؟ مشاوره و درمان تلفنی یک رابطه درمانی ساختاری است که در آن مشتری و درمانگر به جای ملاقات حضوری با تلفن و یا موبایل صحبت می کنند… جلسات، مانند مشاوره حضوری و چهره به چهره نیاز است به صورت هفتگی و یا بر اساس تشخیص درمانگر ادامه یابد.

درمان آنلاین یا مشاوره آنلاین، به مشاوره ای گفته می شود که از طریق اینترنت، سایت و یا شبکه های مجاری انجام می شود و در سایت مشاورانه رایگان در اختیار افراد قرار داده شده است.

روش اول: تماس با مراکز معتبر و مورد تایید مرکز مشاوره روانشناسی مشاورانه با تعرفه ارزان روش دوم: دفاتر کانون مشاوران ایران که امکان تبدیل به مشاوره حضوری هم هست روش سوم: تماس با شماره موبایل و مشاوره تلفنی با مشاور روش چهارم: استفاده از تلفن هوشمند سراسری که هر 60ثانیه حدود 2000تومان است و روی قبض تلفن آخر ماه باید پرداخت شود.(توجه این روش ممکن است هزینه زیادی برای شما به همراه داشته باشد)

مرکز مشاوره مشاوره و مراکز همکار تعرفه هایی با قیمت مناسب ارائه می دهند که سبب رضایت تمامی مشتریان شده است. برای اطلاع از هزینه به سایت مشاورانه رجوع کنید.

بله، مرکز مشاوره مشاورانه این امکان را فراهم کرده و شما هر لحظه که بخواهید می توانید مشاوره تلفنی خود را به مشاوره حضوری با همان مشاور تغییر دهید.

مشاوران به افراد، زوج ها، خانواده ها و گروه هایی که با موضوعاتی همچون افسردگی، اعتیاد، وسواس، دوقطبی و غیره سر و کار دارند، مشاوره ارائه می دهند. روش های درمانی مختلفی برای هر مشکل از سوی درمانگر ارائه می شود.

به مراکز برتر کانون مشاوران ایران مراجعه کرده و یا از سایت مشاورانه به صورت رایگان کمک بگیرید.

بله. امکان پذیر است و نتیجه خوبی تا کانون داشته است. ولی در برخی موارد در صورت نیاز و صلاح دید مشاوره باید حضوری صورت بگیرد.

سلام ۲۳ساله هستم و ی دختر ۲ساله دارم دورازخونوادم درتهران زندگی میکنم شوهرم صبح میره سرکارتاساعت ۸ ۹شب.درکمارخونواده شوهرم زندگی میکنم امابافاصله نه چندان دور.باهمسایهای خودمم رفت وامددارم مخصوصاباهمسایه بغلیم.ی سالی میشه همسایه بابغلیم بابازشدن مدارس رابطشوباهام کم کردچون معلم بودومادر۲بچه مدرسه ای.من خیلی ازلحاظ روحی ضربه خوردم ناراحت شدم اماچیزی بهش نگفتم تودل خودم نگهش داشتم.دوتاازجاریام هم کنارمنن امایکی ازجاریام مادرش نزدیکش زندگی میکنه همیشه باهمن سرش شلوغه سرگرمه تفریحات خودشوداره وقتی برای این نداره منودعوت کنه یامنوبخوادازتنهایی دربیاره تلفنی زنگ میزنه منم بهش زنگ میزنم.چیزی که اذیتم میکنه اینکه حرف دلموبه همه میگم ساده وبی ریام فک میکنم… ادامه دیدگاه »

سایت “مشاورانه” به صورت 24 ساعته در زمینه های مشاوره روانشناسی خانواده تلفنی و حضوری در خدمت شماست ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰ برترین روانشناسان ایران در کنار شما هستند

انجمن روانشناسی آمریکا

کانون مشاوران ایران

انجمن روانشناسی ایران

Medical news

iranoccc_admin

نوامبر 14, 2018
مشاوره خانواده

1 نظر
11,781 بازدید

شماره تلفنی روانشناسی رایگان:هر انسانی این حقیقت را باید درک کند که در برهه ای از زندگی نیاز به یک مشاوره پیدا خواهد کرد.

گاهی ممکن است در قبول یک مشاور خوب سر باز زنید این را برای شما به روشنی بیان می کنیم که استفاده از مشاوره مطمعنا مشکل شما را حل خواهد نمود.

مشاور روانشناسی تلفنی رایگان

خدمات مشاوره ای ما در سامانه هوشمند تلفنی عبارت است از:

مشاوره خانواده

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی کودک

مشاوره روانشناسی ازدواج

روانشناسی : در حقیقت علم شناسایی رفتار و شخصیت انسان ها می باشد.

در علم روانشناسی مباحثی مثل:اعتماد به نفس ،عزت نفس،استرس،وسواس،خشم،کسب مهارت برای مهار کردن افکار منفی،وبه صورت کلی همان علم شناسایی زبان بدن می باشد

در روانشناسی مباحثی که بر رو آنها بحث میگردد در چارچوب همین علم  می باشند و از این چارچوب های گفته شده فراتر نمی رود.

در واقع می توانیم به این صورت بیان کنیم که شناخت زبان بدن یکی از بهترین راه برای مشکلات روانشناختی توسط روانشناس می باشد.

وقتی می گوییم زبان بدن یعنی رفتار و نحوه عملکرد ذهن فردرا می توان فهمید.

و وقتی شما به این آگاهی برسید می توانید ذهن طرف مقابل خود را بخوانید و بفهمید که در ذهن و افکار شخص مقابل شما چه چیزی می گذرد.

ما با دانستن و با بالا بردن آگاهی خود در علم روانشناسی می توانیم بسیاری از مشکلات روانشناختی و روانشناسی خود را خودمان حل کنیم

روانشناس در حقیقت شخصی است که با مطالعه کردن و گذراندن دوره دانشگاهی مدرک روانشناسی را دریافت می کند و می تواند از این علم خود بهره ببرد و به دیگرا نیز بهره برساند.

همانطور که همه انسان ها در زندگی به دنبال یک زندگی آرام و مورد پسند خود هستن مثل داشتن شادی،احساس خوشبختی کردن ،به دست آوردن موفقیت بزرگ و کوچک،داشتن سلامت جسمی و روحی روانی،ورسیدن به هدف بالایی که برای آن تلاش کرده اند

همه این ها سبب داشتن یک زندگی آرام می شود.اما گاهی ممکن است در رسیدن به این عوامل مهم خوشبختی دچار مشکل شوید

در اینجاست که نقش روانشناس پررنگ می شود.ممکن است شما در شرایطی قرار بگیرید که نیاز به مشورت داشته باشید

روانشاس می تواند با ارائه راهکار هایی به شما بیاموزد که چگونه در مواقع مختلف باید رفتار کنید.

شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره روانشناسی از سراسر کشور با شماره

از طریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره تماس حاصل فرمایید

مهم ترین و بارز ترین ویژگی روانشناس در شاخه روانشناسی این است که باید راز دار و امین شما باشد

سعی کنید در شرایط سخت گزینه مشاوره و روانشاس را فراموش نکنید

ما در سامانه تلفنی خود مفتخریم که به شما هم وطنان عزیز در خصوص تمام زمنیه ها مشاوره دهیم.با ما در تماس باشید.

شما عزیزان می توانید جهت دریافت دریافت مشاوره تلفنی همه روز حتی در ایام تعطیل

با مرکز مشاوره تلفنی ایران تماس حاصل فرمایید.

جهت ارتباط با سامانه مشاوره تلفنی هوشمند سراسری از طریق تلفن ثابت

با شماره تلفن 43 52 907 909  تماس برقرار کنید.

تماس از سراسر کشور بدون صفر و بدون پیش شماره

تماس با تلفن همراه امکان پذیر نمی باشد

در صورت شنیدن صدای بوق اشغال و یا خطای مخابراتی مجدد تماس بگیرید

ژوئن 6, 2020

آوریل 10, 2020

ژانویه 20, 2020

سلام، راه ارتباطی دیگه دارید که بتونم با شماره همراه تماس بگیرم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاور روانشناسی تلفنی رایگان

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وبسایت

مشاوره خانواده تلفنی به هر نوع خدمات روانشناختی که توسط تلفن انجام می شود اشاره می کند.

 مشاوره خانواده تلفنی از روان درمانی فردی، دوگانه یا گروهی با یک درمانگر حرفه ای به اولین کمک روان شناختی ارائه شده توسط مشاوران حرفه ای حرفه ای می باشد.

مشاوره خانواده – مشاوره خانواده انلاین – مشاوره خانواده تلفنی – مرکز مشاوره خانواده آنلاین

پرداخت موبایلی

مشاوره خانواده

مشاوره خانواده تلفنی

مشاوره خانواده تلفنی رایگان

شماره مشاوره تلفنی خانواده رایگان

وحید قبادی دانا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره اقدامات انجام شده از سوی سازمان بهزیستی با شیوع ویروس کرونا در استان‌های مختلف اظهار کرد: در بهمن ماه دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های مربوط به این ویروس تهیه و به تمامی مراکز نگهداری سازمان بهزیستی در سراسر کشور ابلاغ شد و مراکز موظف به رعایت نکات بهداشتی شدند.

وی تصریح کرد: همچنین با شیوع ویروس کرونا در کشور، اقدامات لازم برای تهیه و تأمین تجهیزات بهداشتی ( دستکش و ماسک) همچنین مواد ضدعفونی آغاز شد و در کنار آن نیز آموزش‌های لازم طبق دستورالعمل‌های پیش بینی شده برای مراکز شبانه‌روزی در نظر گرفته شد.

قبادی دانا گفت: با شیوع ویروس کرونا بخشنامه‌ای مبنی بر تعطیلی مهدهای کودک و همچنین مراکز روزانه توانبخشی تا زمان قطع شدن زنجیره این ویروس ابلاغ شده است علاوه بر اینکه تمهیداتی نیز برای کمپ‌های نگهداری افراد معتاد در نظر گرفته شده و بر اساس آن اعلام شد که این مراکز تا اطلاع ثانوی از پذیرش این افراد در کمپ‌ها ممنوع هستند و در موارد خاص باید این افراد 14 روز قرنطیه شوند و در صورت تأیید پزشکان در مرکز پذیرش خواهند شد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور افزود: هم‌اکنون مسائل بهداشتی در مراکز اشاره شده به طور دائم کنترل می‌شود و بر اساس آخرین گزارش اخذ شده مشکلی در این مراکز وجود ندارد.

وی در ادامه اقدامات انجام شده از سوی سازمان بهزیستی در شیرخوارگاه‌ها و مراکز شبه خانواده اظهار کرد:  در این بخش نیز دستورالعمل‌های مربوطه تهیه و ابلاغ شده است ضمن اینکه بر اساس بخشنامه ابلاغ شده ملاقات در تمامی مراکز تحت نظارت بهزیستی ممنوع شده است.

مشاور روانشناسی تلفنی رایگان

قبادی دانا به تأمین اعتبارات برای تهیه اقلام بهداشتی در مراکز تحت نظارت بهزیستی افزود: در این زمینه علاوه بر اعتبارات سازمان بهزیستی، مبلغ 10 میلیارد تومان نیز با مساعدت فتاح رئیس بیناد مستضعفان در اختیار بهزیستی قرار گرفت  که بر اساس آن، مبلغ 250 هزار تومان به حساب 40 هزار معلولان شدید و خیلی شدید که در منازل بستری هستند واریز شده است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور به ارائه خدمات روانشناسی در رابطه به استرس و اضطراب خانواده‌ها اشاره و تصریح کرد: در همین زمینه خط 1480 با استفاده از 400 روانشناس با مدرک کارشناسی ارشد و دکترا، آماده خدمت هستند و خانواده‌ها می‌توانند از ساعت 8 صبح تا 24 از طریق این خط تماس برقرار کنند.

وی یادآور شد: کارشناسانی که در این حوزه آماده خدمت هستند اطلاعات خوبی را در زمینه ویروس کرونا دارند ضمن اینکه تماس با این خط رایگان است همچنین کارشناسان در نظر گرفته شده در این زمینه تلاش خواهند کرد تا استرس و اضطراب تماس گیرندگان را کاهش دهند که طبق گزارش در این فرایند موفق بوده‌اند.

انتهای پیام/

Publisher – جعبه ابزار ذهنی مرجع تست های آنلاین روانشناسی و همچنین مرجع آموزش مهارت های زندگی، ذهنی و روانشناختی می باشد.

هوش های چندگانه گاردنر، نظریه، ویژگی ها و مشاغل

تست رغبت و علاقه تحصیلی و شغلی استرانگ آنلاین


تست هوش و IQ ریون برای بزرگسالان

مشاوره روانشناسی تلفنی، امروزه در میان مردم گسترش بسیاری یافته است و مزایای بسیاری دارد. روش مشاوره تلفنی روانشناسی بسیاری از مردم را وا می دارد تا با صرف هزینه بسیار كم، از این امكان برای رفع مشكلات روانشناختی خود استفاده كنند. مشاوره تلفنی در میان مشاوران نیز محبوبیت زیادی دارد، چرا كه بسیاری از افراد كه قادر به مشاوره حضوری نمی باشند، با این روش میتوانند از خدمات مشاوره ای بهره مند شوند. روش تلفنی مشاوره روانشناختی اگرچه دیر زمانی است كه بوجود آمده، ولی هر روز در حال بهبود و پیشرفت روش های خود می باشد. مركز مشاوره ما با ارائه انواع روش های مشاوره روانشناسی تلفنی، مشاوره مجازی و مشاوره حضوری پیشگام این روش ها برای كاهش سختی دسترسی به مشاوره در سراسر ایران است. پس با جعبه ابزار ذهنی همراه باشید.

مشاور روانشناسی تلفنی رایگان

خدمات ما: مرکز مشاوره

مركز مشاوره ما، با ارائه چندین شماره تلفن مختص خدمات مشاوره روانشناسی تلفنی، مشاوره تلفنی را برای هموطنان عزیز آسان كرده است. در عین حال هزینه خدمات مشاوره بسیار مناسب است و كیفیت خدمات مشاوره نیز بالا است چرا كه مشاوره تلفنی روانشناسی توسط همان مشاوران حضوری با تجربه انجام می شود. مشاوره روانشناسی تلفنی بدلیل عدم برخورداری از ویژگی مشاوره حضوری باید لزوما توسط افراد مجرب و با دانش و توانایی بالای روانشناسی انجام شود. اگرچه بیشتر مخاطبان مشاوره روانشناسی تلفنی در ادامه تمایل به مشاوره حضوری نیز دارند، ولی كیفیت مشاوره تلفنی روانشناسی باید به اندازه ای بالا باشد كه نیازهای مشاوره فرد را تامین و او را به پاسخ لازم برساند. روش انجام اینكار به این صورت است كه افراد در تماس با یكی از شماره های تماس مشاوره تلفنی روانشناسی، به مشاور مركز متصل و طی 5 تا 10 دقیقه اطلاعات فرد مشاوره میشود و بعد از پایان مكالمه، مشاور نسبت به تجزیه و تحلیل اطلاعات اقدام می نماید. در مرحله بعد مشاوره تلفنی مرحله دوم برای فرد مشخص و به وی اطلاع داده میشود تا در خصوص تماس مشاوره تلفنی مرحله دوم اقدام كند. در مرحله دوم بیشترین اطلاعات و دستورالعمل هایی برای برآورده ساختن درخواست فرد از سوی مشاور به وی ارائه می شود. در صورتی كه فرد تمایل به ادامه مشاوره بصورت تلفنی داشته باشد، در جلسه دوم برای این منظور به وی اطلاعات لازم داده خواهد شد. در موارد بسیاری دیده شده است كه فرد تحت مشاوره در مورد وضعیت و نیاز واقعی خود اطلاع كافی و تصویر روشنی ندارد. در این موارد توصیه میشود حداقل یك جلسه مشاوره حضوری برای وی انجام شود. در زیر مراحل اصلی روش انجام مشاوره تلفنی روانشناسی ارائه شده است. هنر زندگی شما را در دریافت بهترین مشاوره تلفنی روانشناسی برای زندگی بهتر راهنمایی خواهد كرد. مراحل دریافت مشاوره تلفنی روانشناسی به شرح زیر است:

مشاوره تلفنی روشی بی نقص برای درمان است و همچنین آسانترین روش برای دسترسی همه افراد و بیماران و مراجعین به مشاوره در هر زمینه ای به مشاوران با تجربه و مجرب و متخصص است، به طوری كه حداقل هزینه و وقت را برای مراجعین به دنبال داشته باشد.

خدمات ما: مرکز مشاوره تلفنی

در بیشتر موارد مشاوره های تلفنی دیده شده است كه از میزان بار روانی روی مراجعان بعد از مشاوره به شدت كاسته شده است. این اولین و مهمترین وی‍ژگی مشاوره تلفنی است. افراد در بیشتر ساعات روز و در برخی موارد بصورت 24 ساعته میتوانند از خدمات مشاوره تلفنی برخوردار شوند. این امر میزان تطابق زمان مشاوره را با نیازهای مشاوره افراد به میزان زیادی افزایش میدهد. مزیت سوم مشاوره تلفنی روانشناسی هزینه كم آن است كه امكان مشاوره با تعداد زیاد جلسات مشاوره را فراهم میكند. همچنین در این روش فرد در هر موقعیت جغرافیایی میتواند از این نوع مشاوره روانشناسی تلفنی برخوردار شود. بعلاوه مشاوره تلفنی در مركز روانشناسی ما همراه با ایجاد فایل درمانی برای فرد است كه حتی تا سالها بعد از درمان به عنوان مراجعه كننده توسط مشاور ما بصورت دوره ای و رایگان مورد مشاوره و بررسی مشكلات، قرار میگیرد. این روش در واقع درمان ادامه داری است كه درمان های روانشناسی با ماهیت طولانی مدت را بخوبی تحت پوشش قرار میدهد. مشاوره تلفنی روانشناسی و یا روانشناختی یک روش كارآمد و ارزان و البته پیشرفته برای همه افراد است.

اگر شما عزیزان در شهرستان هستید و مایل هستید خدمات روانشناسی را از متخصصین باتجربه دریافت کنید و یا اینکه در تهران هستید و وقت مراجعه جضوری به مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی را ندارید، برای دریافت مشاوره تلفنی و دریافت راهنمایی در رابطه با مشکلات خود با ما در تماس باشید.

برای دریافت وقت مشاوره با متخصصین ذهن آرا در تماس باشید:  ۲۲۰۰۶۶۰۸ – ۲۲۶۰۵۴۴۱ – ۲۲۶۴۲۱۷۸

مشاوره آنلاین ازدواج

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

پربازدیدهای ماه


تست آنلاین عشق و عاشقی واقعی


تست شخصیت شناسی نئو


تست آنلاین اختلال دو قطبی


تست هوش و IQ ریون برای بزرگسالان


جملات ناب اعتمادبنفس


تست آنلاین وسواس فکری


تست اسکیزوفرنی آنلاین


تست آنلاین اختلال شخصیت مرزی


تست آنلاین سلامت روان

تست رغبت و علاقه تحصیلی و شغلی استرانگ آنلاین

آدرس: خیابان شریعتی، دوراهی قلهک، اول خیابان بصیری، پلاک 17، واحد 2

شماره تماس: ۲۲۰۰۶۶۰۸ – ۲۲۶۰۵۴۴۱ – ۲۲۶۴۲۱۷۸

ایمیل: Info@mindtoolbox.ir

   

فلوکستین  سایت روانشناسی

تست هوش  تست روانشناسی  تست وسواس

مشاور روانشناسی تلفنی رایگان

تست شخصیت شناسی  مهارت های ارتباطی

تست تله های زندگی  جملات انگیزه دهنده

می توانید در این بخش لیست مشاوره تلفنی سامانه رسا را مشاهده
کنید و مشاور مورد نظر خود را انتخاب کنید.

دکتری روان شناسی ، روانشناسی

روانشناسی

ارشد مشاور خانواده
،
سابقه فعالیت از سال 1384
،
گذراندن دوره های شناختی رفتاری / سیستمی /تحصیلی / TA / مهارت های زندگی /

مشاور روانشناسی تلفنی رایگان

روانشناسی

مشکلات فردی(افسردگی،اضطراب،وسواس)و اختلالات جنسی
،

روانشناسی

کارشناس ارشد روانشناسی عمومی از دانشگاه علوم تحقیقات تهران ساوه
،
کارشناسی روانشناسی بالینی از دانشگاه آزاد رودهن
،
سابقه فعالیت : از سال ۹۱

روانشناسی

کارشناس ارشد مشاوره خانواده و تحصیلی
،
کارشناسی مدیریت برنامه ریزی آموزشی
،
سابقه فعالیت: از سال ۹۰

روانشناسی

کارشناس ارشد روانشناسی از دانشگاه علوم تحقیقات تبریز
،
سابقه تدریس در دانشگاه ها
،

با پیشرفت روزافزون علم پزشکی سطح سلامت همه ما به طرز چشم گیری بهبود یافته است، به طوری که متوسط طول عمر افراد فقط در نیم قرن گذشته ده سال افزایش داشته است. با این حال پیشرفت فناوری و تغییرات سبک زندگی باعث بروز فشار های روانی و افزایش استرس و اضطراب در انسان امروزی شده است به نحوی که آمار ها نشان می دهد سطح اضطراب یک فرد نرمال نسبت به 7 دهه پیش نزدیک به سه برابر شده است. در چنین شرایطی است که با مشاوره روانشناسی با یک مشاور دلسوز می‌توانیم راحت تر از پس مشکلات برآمده و آسایش را به زندگی خود بازگردانیم.

خیلی ها ترجیح می دهند مشکلات زندگی خود را به تنهایی حل کنند و تا جای ممکن کسی نباشند که به روانشناس مراجعه کرده. حتی اگر شما هم با مشاوره مشکلی نداشته باشید، حتما افرادی را اطراف خود می شناسید که معتقدند مشاوره روانشناسی فقط برای افرادیست که مشکلات خیلی حاد دارند و به اصطلاح روانی شده اند!

اما حقیقت این است که مشاوره روانشناسی به شما کمک می کند ذهن خود را بهتر بشناسید و بتوانید افکار و رفتار و احساست خود را بهتر بررسی کرده و مدیریت کنید. به کمک مشاور می توانید از دست احساسات و افکار آزار دهنده خود رها شوید و به خود و زندگی تان حس بهتری داشته باشید. اتفاقا همین که شما به توانایی خودتان در حل مشکلات باور دارید یعنی با راهنمایی مشاور می توانید به سرعت از پس افکار و احساسات خود بر آیید.

حال که تصمیم گرفتید از متخصص کمک بگیرید، گزینه های زیادی برای تماس با مشاور دارید که در بخش بعدی به بررسی آن می پردازیم.

شاید مهم ترین قسمت یک مشاوره ارتباطی است که بین شما و متخصص برقرار می شود. در عصر ارتباطات راه های مختلفی برای برقراری این ارتباط بین شما و مشاور وجود دارد که هر کدام نسبت به دیگری مزایا و معایبی دارد که در ادامه بررسی می کنیم:

اولین و رایج ترین و بدون شک یکی از موثر ترین انواع مشاوره، ملاقات حضوری است. در این روش شما و مشاور رو در رو صحبت می کنید و مشاورعلاوه بر شنیدن صدا و لحن شما، می تواند حالات چهره و زبان بدن شما را هم ارزیابی کند و درک بهتری از دغدغه های شما داشته باشد. البته مشاوره حضوری محدودیت هایی هم دارد. مثلا برای مراجعه حضوری معمولا شما باید از مشاور وقت بگیرید و در ساعات کاری مشاور به مطب مراجعه کنید که ممکن است لزوما وقت مناسبی برای شما نباشد. همین مراجعه به مطب هم دردسر های خودش را دارد. مثلا شاید شما فرصت یک جلسه ی یک ساعته روانشناسی را داشته باشید اما مایل نباشید حداقل یک ساعت دیگر در راه و ترافیک از دست بدهید. از دیگر محدودیت های مشاوره حضوری و رو در رو این است که اگر ما به هر دلیلی ارتباط خوبی با مشاور برقرار نکنیم، بعید است که جلسه ی مشاوره را نصفه و نیمه رها کنیم و معمولا به شرط ادب تا زمانی که مشاور صلاح ببیند جلسه ی اول را ادامه می دهیم. از طرفی صحبت از عمیق ترین افکار و احساسات نزد کسی که تازه ملاقات کرده ایم ممکن است با شرم و خجالت همراه باشد. از نظر هزینه هم معمولا مشاوره های حضوری هزینه ی بیشتری از سایر انواع مشاوره دارد، ضمن اینکه جلسات مشاوره حضوری حداقل 45 دقیقه زمان می برد.

مشاوره روانشناسی تلفنی اولین روش مشاوره غیر حضوری است که به سرعت به عنوان یک روش جایگزین برای مشاوره حضوری از محبوبیت خوبی برخوردار شد. مشاوره تلفنی به دلیل مزایای بی شمار باعث افزایش استفاده از خدمات مشاوره ای شده است. از مزایای مشاوره تلفنی نسبت به مشاوره حضوری می توان به عدم نیاز به مراجعه و صرفه جویی در زمان و هزینه ی رفت آمد اشاره کرد. همچنین در این روش شما می توانید به صورت ناشناس خدمات مشاوره دریافت کنید که نقش شرم و خجالت را در مطرح کردن موضوعات شخصی کمرنگ تر می کند و کمک می کند که بی پرده تر به طرح دغدغه ها بپردازید. یکی از مهم ترین مزایایی که روش های مشاوره تلفنی را برای برخی محبوب تر می کند این است که روند مشاوره افراد می تواند به راحتی از دید اطرافیان مخفی بماند و فرد از قضاوت های نابجا به دلیل استفاده از خدمات مشاوره مصون می ماند. همچنین این نوع از مشاوره معمولا هزینه ی بسیار کمتری نسبت به مشاوره حضوری دارد. از طرفی به واسطه ی دسترسی گسترده به تلفن ثابت و همراه، خدمات مشاوره غیر حضوری در منزل و محل کار و حتی در سفر امکان پذیر شده است. اما از دید بعضی از مراجعین و مشاوران، مشاوره تلفنی به دلیل قابل مشاهده نبودن چهره و حرکات بدن صمیمیت و کیفیت کمتری دارد. این موضوع باعث شده با وجود مزایای بی شمار مشاوره تلفنی هنوز هم عده ای مشاوره حضوری را به انوع دیگر آن ترجیح دهند.

یکی دیگر از روش هایی که به لطف ظهور اینترنت و رواج گوشی های هوشمند ممکن شده مشاوره متنی از طریق سایت یا اپلیکیشن های موبایل است. این روش مستلزم دسترسی به اینترنت از طریق گوشی هوشمند یا رایانه است. در این روش شما و مشاور از طریق فضایی شبیه پیام رسان ها می توانید به گفتگو بپردازید. اما مشاوره روانشناسی متنی هم معایب خاص خود را دارد. ناتوانی متن در منتقل کردن لحن و احساسات فرد و مشاور و عدم دسترسی عموم افراد به اینترنت و گوشی هوشمند خصوصا مشاوران از مهم ترین دلایلی است که این روش چندان مورد استقبال مشاوران و افراد واقع نشده است.

خدمات مشاوره روانشناسی برای طیف گسترده ای از مسائل و مشکلات قابل استفاده اند. این مسائل بر اساس ماهیت آن به زمینه های زیر تقسیم می شوند:

– مشاوره خانواده و روابط زناشویی این حوزه عموما به بررسی مسائل ارتباطی بین افراد خانواده خصوصا زوج ها می پردازد.

– مشاوره ازدواج و پیش از ازدواج این حوزه عموما به بررسی تطابق روحیات و خصوصیات افرادی که تصمیم به ازدواج دارند میپردازد و به زوج های جوان راهکارهایی جهت انتخابی موفق و ازدواجی پایدار ارائه می کند.

– مشاوره فردی در این حوزه عموما افرادی که مشکلاتی از جمله اضطراب و استرس، افسردگی، کمبود اعتماد به نفس، وسواس و سایر اختلالات فردی دارند به کمک مشاور به بررسی روش های کنترل احساسات و افکار خود می پردازند.

– مشاور مادر، کودک و فرزند پروری در این حوزه مشاوران از زمان بارداری تا پس از زایمان برای مشکلاتی چون افسردگی های دوران بارداری و پس از زایمان به یاری مراجعین می پردازند. این حوزه همچنین برای تربیت موفق تر کودکان از سنین شیرخوارگی تا نوجوانی راهکار های به روز ارائه می دهند تا ارتباط مطلوب تری بین کودک و والدین شکل بگیرد.

تست‌های روان‌شناسی برای بدست آوردن درکی بهتر از نوع مشکلی که بیمار در زمینه‌ی تفکر، احساس، یا رفتار انتخاب یک مشاور خوب مهم ترین قدم برای دستیابی به یک تجربه ی خوب از مشاوره است. اما مشاور روانشناس خوب چه ویژگی هایی دارد؟

– مشاور خوب، به دقت و با حوصله گوش می دهد قطعا مشاور برای اینکه درک درستی از دغدغه ها و مسائل شما پیدا کند لازم است به دقت به صحبت ها و درد دل شما توجه کند. همچنین مشاوری که صبورانه فرصت را در اختیار شما قرار دهد ارتباط صمیمانه تری می سازد.

– مشاور خوب همدل است برای همه ما پیش آمده است که موضوعی ذهنمان را درگیر کرده باشد و همین که آن را با دیگران مطرح کنیم به جای همدلی و همدردی مورد سرزنش و تحقیر دیگران واقع شویم. یک مشاور خوب کسی را قضاوت یا سرزنش نمی کند، تمام هم و غم اش این است که به ما کمک کند به افکار و احساسات خود مسلط شده و با راهکار های عملی قدمی در جهت رفع مشکلات خود برداریم.

– مشاور خوب رازدار است تصور کنید که می خواهید با کسی از عمیق ترین و شخصی ترین راز ها و ترس ها و مشکلاتتان بگویید. اگر به رازداری او اطمینان نداشته باشید قطعا تمایلی به همدلی و همراهی وی هم نخواهید داشت.

– مشاور خوب متخصص است شاید خصوصیات قبل را در دوستان نزدیک و اعضای خانواده هم بتوان پیدا کرد اما اکثر اوقات در صورت مشورت با این افراد راهکار های قابل اعتمادی ارائه نمی شود. همین امر باعث شده که تخصص یک مشاور از نظر ما مهم ترین بارزه یک مشار روانشناس خوب باشد.

– موارد فوق از خصوصیات مهم یک مشاور روانشناس خوب است اما به یاد داشته باشید که مشاوره از جنس ارتباط و تعامل است و لازم است که شما حس خوبی از مکالمه با مشاور خود داشته باشید به همین دلیل این شمایید که تعیین می کنید چه مشاوری برای شما مناسب تر است.

زمانی که برای اولین بار به روان‌شناس مراجعه می‌کنید باید انتظار این را داشته باشید که او سوالاتی درباره مشکلتان و جزئیاتی از تاریخچه زندگی شخصی‌تان بپرسد. این سوالات معمولا شامل مواردی همچون زمان شروع مشکل، چه چیزهایی باعث بهتر و بدتر شدن آن می‌شود و اینکه این مشکل چه تأثیری در کار و زندگی اجتماعی شما می‌گذارد.

همچنین سوالاتی تجربیات شما در حین رشد، تحصیلات و شغل، وضعیت تأهل و روابط بین فردی و اینکه داروی خاصی مصرف می‌کنید این مرحله جمع‌آوری اطلاعات است و ممکن است چندین جلسه طول بکشد و سپس توسط آزمون‌های روان‌شناختی درمانی را در قالب مشاوره یا روان‌درمانی ارائه خواهد داد. به یاد داشته باشید که روان‌شناس در هیچ شرایطی اجازه ندارد دارو تجویز کند.

یکی از چالش هایی که افراد هنگام مشاوره روانشناسی تلفنی با آن مواجه می شدند، محدودیت استفاده از خدمات مشاوره با استفاده از موبایل بوده که سامانه رسا با ایجاد بستری هوشمند، راهکاری مناسب برای تسهیل این روند ارائه کرده است.

شما عزیزان میتوانید در هر ساعت از شبانه روز با بهترین و با تجربه ترین مشاورین روانشناس، ارتباط مستقیم تلفنی برقرار کرده و متناسب با مدت زمان مکالمه ی خود هزینه ی آن را پرداخت کنید. بدین منظور در اولین قدم با توجه به اطلاعات و زمینه های تخصصی هر یک از متخصصین، مشاور خود را انتخاب کنید. برای این منظور میتوانید به صفحه ی اختصاصی هر یک از مشاورین مراجعه کرده و جزئیات توانایی ها و تجارب و همچنین بازخورد کاربرانی که از سامانه استفاده کرده اند را مشاهده فرمایید.

پس از انتخاب مشاور مورد نظر، میزان دقایقی که برای جلسه ی مشاوره روانشناسی تلفنی خود مد نظر دارید را انتخاب کرده و از طریق درگاه امن بانکی هزینه آن را پرداخت می کنید. لازم به ذکر است که سامانه رسا دارای نماد اعتماد الکترونیک از طرف وزارت صنعت معدن و تجارت جمهوری اسلامی است و تمامی پرداخت های شما زیر نظر این ارگان با کلیه ی کارت های بانکی عضو شبکه شتاب انجام می شود.

در آخرین مرحله شما مستقیما و به صورت ناشناس به تلفن همراه مشاور مورد نظر خود وصل می شوید و به میزان هزینه پرداختی خود با مشاور صحبت می کنید. شما می توانید در صورت عدم رضایت از روند مشاوره، به راحتی اقدام به قطع تماس نمایید.

در کلیه ی این مراحل پشتیبانی 24 ساعته سامانه رسا همراه و پشتیبان شماست.

درباه رِسا

مشاور روانشناسی تلفنی رایگان

رِسا
اولین سامانه ارتباط پزشک با بیمار در کشور است و بیماران عزیز
براحتی و بدون نیاز به حضور در مطب پزشک می توانند با پزشک خوب
از هر جایی در ارتباط باشند. پزشکان گرامی نیز می توانند تماس
های بیماران خود را در سامانه رِسا مدیریت کنند.

کاربری

دسترسی سریع

با ما تماس بگیرید

پشتیبانی بیماران :
۰۲۱ – ۷۴ ۴۷ ۱۳ ۰۰

ثبت نام پزشکان :
۰۲۱ – ۷۴ ۴۷ ۱۲ ۰۰

info@resaa.net

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت به شرکت رسالت سلامت ایرانیان (برگ های سبز و نقره ای سابق) تعلق
دارد © ۱۳۹۹

در این مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی رایگان در زمینه های مختلف از جمله مشاوره خانواده و ازدواج ، کودک و نوجوان، تحصیلی و شغلی در تهران و شهرستانها انجام می پذیرد – مشاوره تلفنی در کل کشور بصورت رایگان می باشد.

مشکلاتتان را با مشاوران زبده کلینیک مشاوره و روانشناسی پیام مشاور در میان بگذارید تا بهترین مشاوره و راه کار را در کوتاه ترین زمان ممکن و به روش های آسان در اختیار شما قرار دهند.

از خدمات مشاوره تلفنی زیر به صورت رایگان استفاده کنید

مشاوره تلفنی رایگان با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۰۷۰۷۰۴

مشاور روانشناسی تلفنی رایگان

ساعت تماس ۱۰ صبح الی ۲۲ شب

مشاوره خانواده و ازدواج، مشاوره کودک ، مشاوره قبل از ازدواج- مشاوره زوج درمانی – مشاوره نوجوان – مشاوره شغلی- مشاوره تحصیلی- مشاوره حقوقی – تنظیم خانواده – مشاوره طلاق – مشاوره زناشویی

 

مشاور خوب در تهران ،  مشاوره خانواده ، مشاوره روانشناسی تلفنی رایگان ، مشاوره فردی ، مشاوره حقوقی ، سازمان بهزیستی کشور ، مشاوره کودک و نوجوان، مشاوره شغلی ، مشاوره تحصیلی ، تست های روانسنجی

کلینیک مشاوره و روانشناسی پیام مشاور، زیر نظر سازمان بهزیستی کشور با اخذ مجوزهای مربوط به خدمات مشاوره ای و روانشناسی عمومی و تشکیل کارگروه مجرب شامل اساتید، روانشناسان، مشاوران و روانپزشکان زبده و متخصص، با هدف رفع نیازهای روانشناختی، فرهنگی و آموزشی آحاد جامعه از سال 1392 فعالیت خود را آغاز نموده است.

نشانی: تهران ، خیابان شریعتی ، ابتدای خیابان گل نبی ، جنب حسینیه ارشاد ، پلاک 49 ، واحد 2

ساعت کار:

10 صبح تا 10 شب

۰۴ ۰۷ ۰۷ ۲۲

۱۲۹ ۰۹ ۰۹ ۰۹۱۲

۱۶ ۳۰ ۸۹ ۲۲

۷۳ ۴۱ ۸۹ ۲۲

شبکه های اجتماعی

 

>سازمان نظام روان شناسی و مشاوره

>سازمان بهزیستی کشور

>انجمن روانشناسی ایران

>انجمن علمی روانشناسی بالینی ایران

مشاور روانشناسی تلفنی رایگان
مشاور روانشناسی تلفنی رایگان
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *