مشاور روانشناس تورنتو

 
helpkade
مشاور روانشناس تورنتو
مشاور روانشناس تورنتو

درباره روانشناس ایرانی در کانادا باید بگوییم که از اصلی ترین تصمیم هایی که شما عزیزان برای زندگی خودتان می‌ گیرید، ترک کشور خود و مهاجرت به کشوری دیگر است. به علت اضطراب ‌های بیش از حد که فرآیند مهاجرت دارد، امکان دارد این توانایی را نداشته باشید که در اول با فضای جدید ارتباط خوبی برقرار کنید. علت مهاجرت کردن برای هر فردی تفاوت دارد. امکان دارد دلیل مهاجرت شما، فرار کردن از محیط یا شرط های کشورما باشد؛ یا به علت فرار کردن از خاطره های یک شکست عاطفی تن به مهاجرت داده باشید و یا بعد از طلاق به دنبال یک زندگی و محیط جدید باشید. حتی امکان دارد برای ادامه دادن تحصیل به یکی از ایالات و یا شهرهای کانادا رفته باشید و قصد ماندن در آن جا را دارید. بعضی از شما دوستان نیز برای کار و یا تجارت مهاجرت کرده اید.

دلیل شما هرچیزی که باشد ، برای کنارآمدن با شرایط جدید نیازشما به حضور و همراهی یک مشاور و روانشناس بیش از قبل شده است. ولی آیا صحبت کردن با روانشناس که زبان مادری اش با شما فرق می کند و با شرایط فرهنگی شما آشنایی ندارد، برای شما آسان است؟ با اطمینان زیاد بگوییم قصد شما این است که با مشاور روانشناس فارسی زبانی صحبت کنید که زبان شما را بفهمد و زبان مادری اش فارسی باشد، از شرایط کشورخودتان، فرهنگ و آداب و رسوم دانایی لازم را داشته باشد. پس شما این توانایی را دارید در هر ایالتی از کانادا از جمله کبک، بریتیش کلمبیا یا منیتوبا، تورنتو و ونکوور، سکونت دارید، می توانید از روانشناس ایرانی در کانادا توسط مشاوران و متخصصان کلینیک روان آرام بهره بگیرید.

اگر که در کشور کانادا سکونت دارید و نیاز به مراجعه کردن به روانشناس هم دارید، مورد های زیادی پیش روی شما قرار دارد. اما اگر الویت شما، مشاوره با یک روانشناس ایرانی می باشد، این توانایی را دارید از مشاوره های آنلاین و غیر حضوری گروه مشاوران و متخصصان روان آرام، ابهره بگیرید. قطعا مشاوره با روانشناس های ایرانی در کانادا کمی دشوار می باشد و مهم ترین دشواری که سر راه شما قرار دارد پیدا کردن مشاوری هم زبان می باشد که با روحیات ایرانی ها، آشنایی داشته باشد. مشاوره آنلاین برای ایرانیانی که در کانادا سکونت دارند، یک راه درست است که استفاده از خدمات روانشناسی را ممکن می سازد. برای ارتباط برقرار کردن با مشاوره مورد نظرتان این توانایی را دارید که وقت مشاوره آنلاین با روانشناس در ایران، رزرو کنید و از این خدمت ها در اولین فرصت استفاده کنید.

یکی از انواع مشاوره که به علت رشد روز افزون مشکل های خانوادگی به صورت گسترده و محبوب است و مورد استفاده قرار می‌گیرد مشاور خانوادگی می باشد.مشاور روانشناس تورنتو

مشاوره خانوادگی به مشاوره می گویند که علی‌رغم اسم آن این توانایی را دارد که هم به صورت فردی صرفا برای یکی از اعضای خانواده و هم به صورت گروهی برای آن دسته از خانواده هایی که با هم مشکلی خاص دارند و می بایست حتما به صورت گروهی برای مشاوره خانوادگی مراجعه کنند شکل می گیرد و از این رو می تواند انواع مختلفی را داشته باشد.که کلینیک روان آرام در زمینه روانشناس ایرانی در کانادا برای مشاوره خانواده به شما کمک شایانی می کند.

خیلی از این مشکلات اگر سریع پاسخ داده شوند و درمان مناسب و راه کار مناسبی برای آنها پیش روی خانواده ها گذاشته شود به مشکل هایی بزرگ تر تبدیل نمی شوند و به جلوی آن ها به طور کامل گرفته می شود و این توانایی را ندارند مشکل های متعاقب و پشت سر هم بعدی را برای شخص به وجود آورند.

در مشاوره حضوری ازدواج در کانادا، هر دو طرف به مشاور مراجعه می کنند و طی چند جلسه، به صورت جداگانه یا با هم (بنا بر صلاح‌دید مشاور) با روانشناس روانشناس ایرانی در کانادا دیدار می‌کنند. در این جلسه ها مشاوره با طرح سؤالاتی خاص به جمع کردن اطلاعات بیشتر درباره هر کدام می ‌پردازد، آن ها را برای به شناخت بهتری نسبت به خود و شخص مقابل کمک می کند و روش‌های برخورد و رفتار مناسب در روبرو شدن با مشکل ‌های زندگی و تعارضات زناشویی را به آن ها آموزش می‌دهند.

امکان دارد طی این جلسه مشاور ازدواج انجام یک سری تست ‌هایی که در تصمیم ‌گیری برای ازدواج و شناخت اشخاص این توانایی را دارد که دارای تاثیر زیادی باشد، به زوج ‌ها پیشنهاد شود. تست‌ های ازدواج و روانشناس ایرانی در کانادا و مشاوره ازدواج در کانادا در نوع های مختلفی وجود دارند مانند تست انگیزش، تست هارتمن یا تست تفاهم که مشهورتر از همه تست MBTI می باشد.

مشاوره کودک نوعی از خدمات روان شناختی می باشد که به وسیله روانشناس ایرانی در کانادا و مشاوره کودک در کانادا ارائه می شود. در جلسه های مشاوره درمان گر کودک را تشویق می کند تا هیجاناتش را بروز دهد. روند مشاوره این توانایی را دارد که در جریان یک بازی اتفاق بیفتد. استفاده از بازی یا کارهای هنری به کودک شمارا یاری می کند که احساس راحتی بیشتری کنند و آن چه که مشاور در مورد نوع رفتار و ابراز هیجان آموزش می دهد را بیشتر یاد بگیرند.

اگر که شما نیازمند به مشاوره ازدواج می باشید، و یا مشاوره خانواده و یا مشاوره طلاق نیاز دارید و در کل به روانشناس ایرانی در کانادا نیازمندید این توانایی را دارید که از مشاوره آنلاین برای ایرانی های مقیم کانادا استفاده کنید. مشاوره ازدواج در کانادا، با جدیدترین متدهای روز دنیا به شما عزیزان ارائه داده می شود و مشاوره خانواده در کانادا به شکل انفرادی و خانوادگی برگزار می شود. اگر برای طلاق نیاز به مشورت دارید این توانایی را دارید وقت مشاوره طلاق در کانادا به صورت آنلاین رزرو کرده و از مشاوره دلخواهتان به راحتی بهره بگیرید.

 

با توجه به پیشرفت تکنولوژی یکی از راه های دریافت مشاوره در کم ترین زمانی که امکان دارد، مشاوره آنلاین می باشد. برای دریافت مشاوره آنلاین بعد از هماهنگی با مشاور مورد نظرخودتان، این توانایی را دارید که با برقراری یک ارتباط مجازی، از تجربیات او استفاده کنید. البته مشاوره غیر حضوری و آنلاین مزایای دیگری هم دارا می باشد.

در این مقاله به بعضی از فایده های مشاوره آنلاین اشاره می کنیم. این توانایی را دارید با کمترین هزینه با مشاوره دلخواهتان که امکان دارد هزاران کیلومتر از شما فاصله داشته باشد، ارتباط آنلاین برقرار کنید. تغییر ساعت و زمان مشاوره به کم ترین حد ممکن می رسد. در ارتباط های اینترنتی این توانایی وجود دارد با محاسبه اختلاف زمان دو کشور، زمان مشخصی را برای ارتباط با روانشناس ایرانی در کانادابرگزید.

اگر ترس از رفتن به روانشناس ایرانی در کانادا را دارید، مشاوره آنلاین یک پیشنهاد بسیار خوب برای شما می باشد. درمان را می توانید خیلی راحت و با فشارهای روحی کمتری شروع کنید. در خانه خود بنشینید و روان درمانی خود را آغاز کنید.

با توجه به حضور داشتن بیشتر افراد در فضای مجازی، مشاوره آنلاین به وسیله ارتباط اینترنتی با صمیمیت زیادی برگزار می شود و راه کارهای ارائه شده به واسطه روانشناس ها و روان درمان، تاثیرگذاری زیادی دارد.

از بهترین خوبی های مشاوره آنلاین در کانادا این می باشد که این توانایی وجود دارد با هماهنگی قبلی تعداد جلسات مشاوره را در طول هفته زیاد کرد. روانشناسان کلینیک روان آرام در زمینه مشکل های عاطفی و آسیب‌های روحی که امکان دارد ایرانی ها بعد از مهاجرت به کانادا با آن روبرو بشوند تخصص و تجربه کافی را دارا می باشند.

کلینیک روان آرام برای ایرانی ها مقیم کانادا این امکان را فراهم کرده است تا بتوانند از طریق تماس صوتی در واتساپ و یا بصورت آنلاین (چت در واتساپ) از مشاور ایرانی و فارسی زبان خود مشاوره دریافت بکنند.

هزینه مشاوره در کانادا در کلینیک روان آرام برای ایرانیان مقیم کانادا نسبت به هزینه روانشناس ایرانی در کانادا بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. و برای ایرانی های ساکن خارج از کشور پرداخت از طریق حساب پی‌پال هم فراهم است تا به راحتی این توانایی را داشته باشند که از کلینیک روان ارام مشاوره روانشناسی بگیرند.

یک مشاور خوب دانشش بسیار بالا و به روز دارد. شاید بگویید که مشخص که که یک روانشناس در این زمینه دارای تحصیلات است ولی پاسخ ما این است که تحصیلات تخصصی، کافی نیست. روانشناس باید تجربه کافی هم داشته باشد و اطلاعاتی به روز از از مسیر رشد و تعالی روحی اشخاص داشته باشد. تز بارز ترین ویژگی های یک رواشناس خوب این است که روحیه همدلی با شخص رجوع کننده داشته باشد. زمانی که یک مشاوره حس همدلی دارد به سرعت مراجع کننده را درک کرده و این نشانه رشد شخصیتی و اخلاقی مشاور می باشد.

از دیگر ویژگی های یک روانشناس خوب، تشویق و حمایت مراجعه کنندگان خودش است.یک روانشناس خوب به مراجع انگیزه ای فراوان می دهد، و شخص شکست خورده، غمگین، خشمگین و شخصیت رشد نکرده را به راحتی حمایت می کند و برای فردای بهتر تشویق می کند.

 

کانادا ، مقصدی خوب و دارای طرفدار زیاد برای اشخاصی است که تصمیم به مهاجرت دارند ، در سال های اخیر موج مهاجرت ایرانی ها به این کشور پیشرفته افزایش چشمگیری داشته است و از دلیل های آن می توان به بالا بودن سطح بهداشت ، وجود موقعیت های شغلی متناسب با مهارت های شخص ، بالا بودن استاندارد تحصیلی و به طور کلی بالا بودن کیفیت زندگی اشاره کرد. اما با همه این وجود از آن جایی که مهاجرت اقدامی خیلی سخت است، فرد مهاجر با مشکلات متعددی دسته و پنجه نرم می کند تا در آخر این توانایی را بدست بیاورد که زندگی قابل قبولی برای خودش فراهم کند.

دور بودن از خانواده و تنها بودن ، فرهنگی متفاوت ، نگرانی از وضعیت فرزندان ، از بین رفتن کانون گرم خانواده و ….. هر یک این توانایی را دارد تا زمینه ساز اختلال های روانی بی شماری مثل افسردگی، اضطراب و پریشانی و ….. در شخص باشد که زندگی او را به کلی مختل کرده و باعث طرد شدن او از جامعه شود.

به همین خاطر بیشتر اشخاصی که مهاجرت می کنند نیاز دارند که یک مشاور روانشناس را در زندگی خود احساس کنند ، ولی معمولا پیدا کردن مرکز مشاوره تخصصی و مورد اعتماد و تعیین وقت جهت مشاوره با روانشناسی آگاه و باتجربه ، زمان زیادی را از فرد می گیرد ، با توجه به این که بیتر افراد تا بحرانی شدن اوضاع از رفتن به مراکز مشاوره خودداری می کنند، یافتن و اعتماد کردن به یک مرکز معتبر نیز خود می تواند به دغدغه یی دیگر و بدتر شدن وضعیت شخص منجر شود.

مشاور روانشناس در روانشناس ایرانی در کانادا الزامی است که در گفتگوی خود با مراجعه کنندگان، تعصبات قومی و نژادپرستانه را کنار بگذارد و به همه ارزش های فرهنگی و خانوادگی او توجه داشته باشد و از روش درک تفاوت ها این توانایی را داشته باشد زندگی شخص را بهبود ببخشد و در عین حفظ فرهنگ شخص به ایجاد هویت مشترک با متولدین این کشور کمک کند.

هم زبان بودن مشاور روانشناس با مراجع کننده خودش موضوعی است که بسیار در این حوزه مهم می باشد ، چون که او آشنایی کامل با فرهنگ او داشته و این توانایی را دارد که سریع تر ارتباطی مملو از همدلی با او برقرار کند که این مهارت هم به تجربه مشاور وابسته است، از آن جایی که در بهتر شدن اختلال و وضعیت روانی شخص ، زمان موضوع مهمی به حساب می آید اگر شخصی که مشاوره را انجام می دهد هم زبان مشاوره گیرنده نباشد احتمال به تاخیر انداختن پروسه بهبودی شخص بالا می رود.

نکته دیگری که اهمیت دارد به وجود آمدن امکان مشاوره آنلاین و تلفنی همراه با پیشرفت تکنولوژی است که انجام مشاوره را خیلی سهل تر کرده است چون دیگر نیازی به تلف کردن وقت و هزینه بالا به وسیله مراجعه کننده نمی باشد ، و اشخاص با راحتی خیلی زیاد تری این توانایی را دارند که با مشاور و روانشناس خود ارتباط برقرار کنند.

باید به این موضوع توجه کرد که آن چه در عمق علم روانشناسی موجود می باشد توانایی تحلیل زندگی و کشف راه های گوناگون آن و پیشنهاد دادن راه کارهای مفید برای بهبود زندگی مراجعه کننده است ، روانشناس دارای متخصص به این موضوع اشراف کاملی دارد که یک راه درمانی مفید برای یک شخص این توانایی را ندارد همان اثربخشی را برروی مراجعه کنندگان دیگر داشته باشد. انسان ها دارای روحیه و روان های متفاوت می باشند ، و هرچقدر روانشناس ایرانی در کانادا تجربه های زیاد تری را دارا باشد این توانایی را دارد راه کارهای مفید تری ارائه دهد.

نکته قابل توجه دیگر داشتن صلاحیت فرهنگی مشاور و روانشناس است که شامل بعد های گسترده ای می باشد : دانش فرهنگی مشاور ، نگرش و عقاید مشاور نسبت به مراجعان مختلف فرهنگی ، مهارت های درمانی وی و استفاده از مداخلات مناسب فرهنگی از همین بعد هاست.

از کلینیک روانشناسی روان آرام

کلینیک روان آرام با دارا بودن جمعی از مشاوران خبره، اساتید دانشگاه و درمانگران مفتخر است در خدمت شما عزیزان باشد. لازم به ذکر است که کلیه خدمات این مجموعه توسط متخصصان دوره دیده در زمینه های مختلف روانشناسی عرضه میگردد.

تهران، میدان ونک خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی شمالی نبش کوچه شهریار پلاک 181، طبقه 3، واحد 16

ravanaramvanak@gmail.com

© تمامی حقوق این وب سایت متعلق به روان آرام
کلینیک می باشد طراحی و سئو توسط لومین

روانشناس ایرانی در تورنتو روانشناس ایرانی در تورنتو

ممکن است شما ساکن تورنتو باشید و به روانشناس ایرانی در تور نتو احتیاج داشته باشید در اینصورت پیشنهاد ما این است که با دکتر مهسا کاشفی زاده  تماس بگیرید

شما با شماره ۰۹۱۲۱۴۳۳۴۳۸  از طریق واتساپ یا تلگرام تماس گرفته و با یشان مشاوره نمایید.

روانشناسی مطالعه رفتار و ذهن است. ذهن بسیار پیچیده است و شرایطی که به آن مربوط می شود ، درمان آن دشوار است. فرآیندهای فکر ، احساسات ، خاطرات ، رویاها ، درک و غیره را نمی توان از نظر جسمی مانند بثورات پوستی یا نقص قلبی مشاهده کرد. فرد مبتلا به بیماری که بر سلامت روان آنها تأثیر می گذارد می تواند از ارزیابی و معالجه با روانشناس بهره ببرد.

روانشناسان ایرانی به طیف گسترده ای از مردم کمک می کنند و می توانند انواع مختلفی از مشکلات را درمان کنند. ممکن است برخی افراد به دلیل داشتن افسردگی ، اضطراب یا مشکلات مدیریت عصبانیت برای مدت طولانی با روانشناس صحبت کنند. روانشناسان ایرانی به دلایل مختلفی از جمله مشکلات زناشویی و خانوادگی افراد مختلفی را می بینند. یا آنها می توانند برای یک بیماری مزمن که در زندگی آنها یا سلامت جسمی تداخل دارد ، کمک کنند. برخی دیگر ممکن است مشکلات ناچیزی را برای مرور خود داشته باشند ، مانند احساس غرق شدن از کار جدید یا ناراحت شدن از مرگ یک عضو خانواده. روانشناسان ایرانی می توانند به افراد یاد بگیرند که بتوانند با شرایط استرس زا کنار بیایند ، بر اعتیاد غلبه کنند ، بیماریهای مزمن خود را مدیریت کنند و موانعی را که مانع رسیدن آنها به اهدافشان می شود ، پشت سر بگذارند.مشاور روانشناس تورنتو

 

آیا روانشناسان و روانپزشکان یکسان هستند؟

روانپزشکان و روانشناسان انواع مختلفی از پزشکان آموزش دیده برای کمک به شما در مقابله با مسائل بهداشت روان هستند. هر دو برای حل مشکلات شما وجود دارند. آنها هدفشان این است که وسایل لازم را برای مدیریت موضوعات در زندگی روزمره در اختیار شما قرار دهند. روانشناسان فارسی دارای مدرک دکترا در یک حوزه روانشناسی ، مطالعه ذهن و رفتار انسان هستند. آنها پزشک پزشکی نیستند. یک روانشناس ایرانی می تواند دکترای فلسفه یا روانشناسی مشاوره بالینی داشته باشد. به طور معمول ، آنها ۱-۲ سال کارآموزی را انجام می دهند. بر خلاف روانپزشکان ، روانشناسان در ارائه تست های روانشناسی مانند تست های ضریب هوشی یا تست های شخصیتی نیز آموزش می بینند.

 

۵ رشته روانی که به طور گسترده شناخته شده اند:

روانشناسی بالینی: این شاخه روانشناسی درمانی با شیوه های علمی مقابله با مشکلات روانشناختی سروکار دارد. همچنین روانشناسی مشاوره ای یا روان درمانی نامیده می شود ، این امر بر روی پیشگیری ، درک و درمان مسائل روانشناختی از طریق روش درمانی روانشناختی متمرکز است.
روانشناسی تجربی: روانشناسی تجربی روابط بین رفتار انسان و ذهن را بررسی می کند. روانشناسی تجربی متمرکز بر واقعیت ، تحقیقات علمی و آزمایش است. بنابراین ، روانشناسان تجربی برای کشف روابط بین شناخت و رفتار ، متغیرهای تحقیق را دستکاری می کنند.
روانشناسی شناختی: روانشناسی شناختی ، مطالعه علمی ذهن به عنوان یک پردازنده اطلاعات است. روانشناسان شناختی سعی در ایجاد الگوهای شناختی پردازش اطلاعات دارند که در ذهن افراد ادامه می یابد ، از جمله ادراک ، توجه ، زبان ، حافظه ، تفکر و آگاهی.
روانشناسی اجتماعی: روانشناسی اجتماعی بیشتر در جنبه های روانشناختی افراد در یک محیط جامعه متمرکز است که ویژگی هایی مانند وابستگی متقابل ، سازگاری ، دیپلماسی ، توانمندسازی ، عدالت اجتماعی و غیره را مورد بررسی قرار می دهد. از آن به روانشناسی انتقادی نیز یاد می شود.
بیوپسیولوژی: زیست شناسی مطالعه می کند که چگونه فرآیندهای بیولوژیکی بر رفتارها ، احساسات و افکار تأثیر می گذارد. نامهای جایگزین برای این موضوع شامل روانشناسی فیزیولوژیکی و علوم عصبی رفتاری است. زیست شناسی علم بیولوژی را با مطالعه روانشناسی تلفیق می کند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وبسایت

(function( timeout ) {
setTimeout(
function() {
var notice = document.getElementById(“cptch_time_limit_notice_40”);
if ( notice )
notice.style.display = “block”;
},
timeout
);
})(120000);
Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

 + 
8
 = 

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

گروه مشاوره روان خوب با بهره مندی از متخصصین حوزه روانشناسی و مشاوره تحصیلی در حوزه دکتری به صورت تخصصی خدمات مشاوره روانشناسی و مشاوره تحصیلی و مشاوره خانواده را ارائه می دهد. جهت تعیین وقت وقت مشاوره با شماره 0218612908 تماس حاصل نمایید.

آدرس: تهران سعادت آباد ابتدای بلوار دریا پلاک 30 طبقه 4 واحد 8

ارسال شده توسط: مدیریت سایت

در دکتر روانشناس

سپتامبر 26, 2017
۰
2,082 بازدید

Author : Psychological Website

در این مقاله سعی داریم به کسانی که می‌خواهند یک روانشناس ایرانی در تورنتو ، ونکوور یا مونترال یا هر جای دیگری خارج از ایران پیدا کنند، کمک کنیم. تورنتو با جمعیت حدود ۲،۸۰۰،۰۰۰۰ نفر پرجمعیت ترین شهر و در عین حال بزرگترین شهر کانادا محسوب می شود. این شهر در منطقهٔ جنوب انتاریو و در شمال‌غرب دریاچه انتاریو قرار دارد. تورنتو پاییتخت اقتصادی کانادا محسوب می شود. تعداد زیادی از ساکنان تورنتو در استان انتاریو، کانادایی‌ایرانی هستند که بطور عمده در ویلو دیل و ریچموند هیل ساکن هستند. تنوع نژاد و ملیت در تورنتو کانادا بقدری زیاد است که می توان تورنتو را محل برخورد و تعامل فرهنگها و باورهای متفاوت دانست. چنانچه در تورنتو بیش از ۱۴۰ زبان تکلم می شود.

این تنوع زیاد منجر به آن می شود که فردی که  به این شهر مهاجرت می کند تطابق فرهنگی را دشوار بیابد. حال او باید از بین فرهنگ های متفاوت و بعضا مخالف آگاهانه دست به انتخاب بزند. دیگر مانند گذشته فرهنگ و در نتیجه ارزشهای فرد چیزی از پیش معین نمی باشد. فرزندان مهاجرین مسلما پس از مدتی با سرعت بیشتری جذب فرهنگ کشور میزبان شده و با ارزشهای خانواده مهاجر فاصله می گیریند. این در حالی است که نسل اول مهاجرین که در کشور دیگری غیر از کشور میزبان متولد شده اند به آداب و سنت های خود بیشتر پایبند بوده و تلاش می کنند تا ارزشهای خود را همچنان حفظ کنند. این اختلاف فرهنگی مسلما اختلافات زیادی در بین اعضا خانواده بالاخص والدین و فرزندان و یا حتی در بین افرادی که مدت زمان متفاوتی در کشور میزبان زندگی کرده اند و احتمالا قصد آشنایی جهت ازدواج دارند ایجاد می کند. حال اگر این مشکلات را به فشارها و استرسهایی که تطبیق با شرایط جدید برای خانواده مهاجر ایجاد می کند اضافه کنیم می توان انتظار مشکلات متعدد ارتباطی و روانی را درباره یک خانواده مهاجر داشت. از سویی دیگر خانواده مهاجر در بدو ورود و تا مدتی پس از آن امکان استفاده از کمک منابع دولتی را ندارد و بناچار مشورتهای خود را با دوستان، بستگان و آشنایان خود انجام می دهد که بدلیل عدم تخصص و مهارت بعضا می تواند چندان راهگشا نباشد.

در ابتدا باید خصوصیات یک روانشناس خوب را مرور کنیم تا با دانش نسبت به آنها بتوانیم یک روانشناس ایرانی خوب در تورنتو و یا هر جای دیگری پیدا کنیم.مشاور روانشناس تورنتو

نکته مورد ذکر آن است که اکثر افراد آگاهی از خصوصیاتی که باید یک مشاور و درمانگر خوب داشته باشد و اینکه آنها چه توقعاتی می‌توانند از درمانگر خود داشته باشند، ندارند. یک روانشناس آگاه، دانا و باتجربه می‌تواند با توصیه‌های مناسب باعث رشد فردی، خانوادگی و اجتماعی مراجع شود و همچنین یک مشاور بی‌تجربه و ناآگاه و از همه مهم‌تر، یک مشاور غیرمتعهد می‌تواند به‌شدت به مراجع آسیب بزند.

فاکتورهایی وجود دارند که در هر مشاور واجب و لازم است. فاکتورهایی نیز وجود دارند که مشاوره با افراد مهاجر داشته باشد. در ادامه به این موارد اشاره می شود.

۱. حس همدلی: از جمله ویژگی‌های یک روانشناس خوب، حس همدلی با مراجع است. حس همدلی یک مراجع به چه معنا است؟ همدلی یعنی مهارت و قدرت درک احساسات مراجع.

رواندرمانگر و مشاوری که به‌خاطر ضعف شخصیتی خود، دائماً قصد دارد مهارت، قدرت و برتری خود را به اثبات برساند، مسلماً درگیر مشکلات شخصیتی خویش می‌باشد و بهیچوجه نمی‌تواند به مشکلات و مسائل مراجع علاقه نشان دهد.

درمانگر و مشاور باید بتواند یک رابطه صمیمانه و امن با مراجع برقرار کند، زیرا قسمت بزرگ مشکلات مراجع ناشی از احساس دوست نداشتنی بودن و غیرقابل پذیرش بودن است. مشکلاتی که در کودکی فرد و در فضای خانه ایجاد شده است در صورتی که در اتاق درمان نیز ادامه بیابد، مسلماً موجب وخیم‌تر شدن حال مراجع می‌شود، ولی اگر درمانگر احساس امنیت و همدلی و دوست داشتنی بودن را به مراجع بدهد، قطعاً می‌تواند به بهبود مراجع منجر شود.

درمانگری که خود از لحاظ شخصیتی رشد نیافته باشد، توانایی آن را ندارد که با مراجع احساس همدلی کند. درمانگر اگر در کودکی احساس دوست داشتنی بودن نکرده باشد، مسلماً نمی‌تواند به‌دیگران احساس دوست داشتنی بودن بدهد.

ذات نایافته از هستی بخش                                         کی تواند که شود هستی بخش

۲. احساس پذیرفته شدن: مراجع باید این احساس را بکند که مورد پذیرش درمانگر قرار دارد. مراجع باید احساس کند که مورد قضاوت درمانگر قرار نمی‌گیرد. او باید مطمئن شود که با وجود داشتن هر سابقه، احساس و یا فکری، مورد پذیرش درمانگر است.

مراجع زمانی به درمانگر مراجعه می‌کند که احساسات بدی نسبت به خود دارد. او خودش را مورد انتقاد، سرزنش و ملامت قرار می‌دهد. به همین دلیل باید به نزد درمانگری برود که باور به ارزش ذاتی همه انسان‌ها فارغ از رنگ، نژاد، مذهب، تحصیلات، میزان ثروت، موقعیت اجتماعی و مشکلی که به‌خاطر آن ارجاع کرده است، دارد. درمانگری که یقین دارد در صورتی که شرایط برای مراجع و یا هر انسانی فراهم شود، او می‌تواند استعدادهای خود را همانند هر انسان دیگری شکوفا کند، باور خواهد داشت هر انسانی می‌تواند گوهر خویش را پیدا کند و در مسیر رشد و تعالی قرار گیرد.

مراجع در صورتی که مورد قضاوت مشاور قرار نگیرد، می‌تواند حرف‌ها و مشکلات خویش را اظهار کند. اگر درمانگر حتی در ذهن خویش به قضاوت مراجع بپردازد، مراجع احساس اعتماد و امنیت نمی‌کند. مشاور و یا درمانگر باید بتواند بدون آنکه در قالب فرد نصیحت کننده برود، مراجع را راهنمایی کند و با کمک یکدیگر مسیر درست را تشخیص داده و انگیزه برای پیگیری هدف‌ها را به مراجع بدهد.

نقش مشاور با نقش یک کشیش و یک روحانی تفاوت دارد. مشاور برای مراجع، موعظه نکرده و او را نصیحت نمی‌کند. مشاور باور دارد که آنچه مراجع در درجه اول به آن محتاج است، احساس همدلی و پذیرش است. و آنچه از آن گریزان است، مورد نقد و انتقاد قرار گرفتن است. مشاور باور دارد که راه‌حل بسیاری از مشکلات، در درون خود مراجع نهفته است و او به آنها آگاه است و او تنها نیاز دارد که ارزش ذاتی خود را جهت تحقق آن راه‌حل‌ها باور کند. در صورتی که مراجع  ارزش ذاتی خویش را باور کند، به هر شرایطی درباره خود راضی نمی‌شود و برای بهبود شرایط خویش انگیزه پیدا کرده و برای تحقق آن تلاش می‌کند.

خوب گوش کردن مهمترین تکنیک برای ایجاد حس پذیرش و همدلی در مراجع است. مشاور باید با صبر و شکیبایی به حرف‌های مراجع گوش فرا دهد و برای بیان نظرات خویش و راهنمایی کردن عجله نکند. مراجع نیاز به کسی دارد که به حرف او خوب گوش داده و او را درک کند. زیرا افراد دیگر برای او سخنرانی بسیار کرده‌اند و نقاط ضعف او را به کرات به او گوشزد نموده‌اند.

۳. اخلاقیات: مهمترین ویژگی یک مشاور خوب پایبندی او به اصول و ارزشهای اخلاقی است، زیرا مراجع با حسی از اعتماد نزد مشاور می‌رود و قرار است بتواند اسرار نهفته در ذهن خود را آشکا کند. بنابراین سوءاستفاده از حس اعتماد، بزرگترین ضربه را به مراجع می‌زند. رازداری در بین اصول اخلاقی مهمترین ارزش برای مشاور محسوب می شود. درمانگر و مشاور تا زمانی که مراجع اجازه نده حق ندارد اسرار او را حتی به نزدیک ترین افراد مراجع بگوید.

بهبود مراجع رابطه مستقیم با میزان اعتماد به مشاور دارد. مشاور باید مهارت و توانایی داشته باشد تا با پیشرفت جلسات، میزان بیشتری از اعتماد را در مراجع ایجاد کند.

مراجع احساس ارزشمندی، دوست داشتنی بودن و اعتماد را از رواندرمانگر طلب می‌کند. اگرمشاور فاقد این خصلت‌های اخلاقی باشد و یا بر خلاف آنها عمل کند، آسیب شدیدی به مراجع خواهد زد.

۴. دانش و بینش: شاید بتوان میزان دانش یک مشاور را از طرقی مانند میزان تحصیلات، تالیفات و ترجمه‌ها و تجربه کاری او شناخت. اما بینش مراجع امری است که به جهانبینی او باز می گردد. آیا مشاور فردی انعطاف پذیر و باز نسبت به پدیده های جدید است؟ آیا او به نسبی بودن حقیقت در گفتار و رفتار باور دارد؟ آیا او باور دارد که  نزدهمه افراد بهره ای از حقیقت موجود است؟ آیا او به همه ارزشها، باورها و سنن احترام می گذارد؟ پاسخ این سوالات تا حدودی جهان بینی مشاور را برای ما روشن می کند.

لازم به‌ذکر است که دانش یک مشاور در قبال مواردی چون همدلی، پذیرش و … که در بالا ذکر شد، بی‌ارزش است. دانش یک مشاور تنها در کنار باقی ویژگی‌های مشاور است که بر مراجع تاثیر می‌گذارد. آنچه یک رواندرمانگر به مراجع می‌گوید را مراجع بارها از زبان دیگران شنیده است و شاید تنها عواملی چون همدلی، عدم قضاوت، پذیرش و ایجاد احساس ارزشندی است که مراجع را ترغیب بر انجام کاری می‌کند.

۵. تشویق و حمایت: درمانگر باید مهارت آن را داشته باشد تا در مراجع برای ادامه درمان ایجاد انگیزه کند. مشاور باید آنچنان به خوبیِ ذات انسان یقین داشته باشد که این مشکل مراجع را موقت بداند و باور داشته باشد که او توان عبور و غلبه بر این مرحله‌ای که اکنون در آن است را دارد.

۶. قدرت ارتباط: یکی از ویژگی های مهم درمانگر قدرت بیان و مهارت در استفاده صحیح از واژگان است تا بدین ترتیب بتواند مراجع را جذب کند. البته پر واضح است که قدرت بیان زمانی که با روح محبت واقعی همراه نباشد قدرت نفوذ و تاثیر گذاری حداقل در بلند مدت نخواهد داشت. با یک روانشناس که لبخند بر لب دارد بیشتر می‌توان ارتباط برقرار کرد تا با یک روانشناس اخمو. یک روانشناس خوب دارای حس شوخ‌طبعی است که در مواقع لزوم برای ایجاد ارتباط بهتر آن را به‌کار می‌گیرد.

۷٫ آشنایی با قوانین و فرهنگ کشور میزبان: در صورتی که مشاور با فرهنگ و قوانین کشور میزبان آشنایی داشته باشد مشکلات مراجع را بهتر درک می کند و در نتیجه مشاورات موثر تر خواهد بود.

برای پیدا کردن یک روانشناس ایرانی در تورنتو کانادا می‌توانید از دوستان و آشنایانی که می‌دانید تجربه روان‌درمانگری داشته‌اند، سوال کنید. درباره منش، سبک و رفتار روان‌درمانگرشان از آنها سوال کنید.

نکته بعدی آن است که حوزه تخصص این روانشناس ایرانی در تورنتو چه است. برخی از مشاوران در زمینه افسردگی، وسواس و اضطراب تخصص دارند، گروهی در زمینه ارتباط و ازدواج کار می‌کنند و برخی نیز رشد فردی محور کار آنها است. تعلیم و تربیت و روانشناسی کودک نیز رشته‌ای است که حوزه تخصص گروهی دیگر از روانشناسان است.

نکته بعدی آنکه رواندرمانگران از روش‌های مختلفی برای درمان مراجع بهره می‌برند. در برخی روش‌ها مراجع نقش فعال‌تری دارد و انتظار می‌رود در درمان خود نقش بیشتری به عهده بگیرد و در روشی دیگر، این درمانگر است که بیشتر دخالت کرده و در زمینه تصمیمات مهم زندگی مراجع اظهارنظر می‌کند و مشاوره می‌دهد. در یک روش دیگر، بیشتر بر افکار غلط و ناکارآمد تاکید می‌گردد و رواندرمانگری دیگر بر احساسات و عواطف مراجع تمرکز می‌کند.

مراجعی که تنها برای یک مشکل حال حاضر خود به‌دنبال روانشناس می‌گردد، درمانگری که حوزه تخصص او روانکاوی است برای او مناسب نیست. مراجع باید در جلسه اول به مشاور بگوید که می‌خواهد در طی یک یا دو جلسه با کمک مشاور راهکارهایی برای حل مشکل خود پیدا کند. اگرچه باید به این نکته نیز توجه کرد که ممکن است مشاور با شناخت و آگاهی که درباره ویژگی‌های شما پیدا می‌کند، متوجه می‌شود که مشکل شما همواره در زندگی‌تان تکرار می‌شود و به‌همین دلیل باید به نکات ریشه‌ای‌تری پرداخته شود. به‌عبارت دیگر، تنها کافی نیست که بر روی رطوبت دیوار رنگ زده شود (گرچه ممکن است برای کوتاه‌مدت نیاز مراجع را مرتفع کند) بلکه باید با منشا رطوبت مقابله شود.

بهترین راه برای پیدا کردن یک روانشناس در تورنتو کانادا پرس و جو از دوستان و آشنایان است. راه دیگر سوال کردن از افرادی است که در فضاهای روانشناسی هستند. با بررسی گفت و گوهای افراد با یکدیگر در وبلاگ‌های متفاوت و یا سوال از صاحبان وبلاگ‌های روانشناسی، می‌توان افراد کارآمد و باتجربه در این حوزه را شناسایی کرد.

راه دیگر آن است که با توجه به امکانات به‌وجود آمده توسط تکنولوژی و از سویی دیگر درگیری‌های زیاد افراد به‌جهت مشغله‌های شغلی، با درمانگر خود به‌صورت آنلاین گفتگو کنید.

 

برچسب زده شده با:psychology استانبول ترکیه تورنتو درمان دکتر روانشناس روانشناس روانشناس خوب روانشناسی روانپزشک لس آنجلس کامیار سنایی

جولای 7, 2020

مارس 31, 2019

اکتبر 5, 2018

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

دیدگاه

نام *

مشاور روانشناس تورنتو

ایمیل *

وب سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

پیدا کردن یک روانشناس در آنکارا برای ایرانیان با توجه به ویژگی‌های خاص این کشور و تفاوت فرهنگی احتمالاً اندکی دشوار است. تفاوت‌های فرهنگی بین …

روانشناس در تورنتو یا کانادا، همان روانشناسانی هستند که در هر نقطه ایی از جهان میتوانند ما را در جهت گرایش خودشان راهنمایی کنند. زمانی که تأکید ما بر صحبت با روانشناسانی باشد که در ایران نیستند، باید بدانیم که روانشناسانی که در هر جای دنیا هستند چه توصیه هایی میتوانند به ما بکنند که دیگر روانشناسان از آن محروم هستند.

در واقع هیچ تفاوت اساسی بین روانشناس در تورنتو و یا در ایران وجود ندارد، به غیر از شناخت شخصی ما و اینکه ما دروناً احساس کنیم میتوانیم با آن روانشناس احساس بهتری را در درمان تجربه کنیم.

البته یکی از نکات مهم در روانشناسانی که خارج از ایران هستند این است که به دلیل دور بودن راه، هزینه های زیاد و ناتوانی در ایجاد یک ارتباط قوی بین مراجع و درمانگر، مشاوران روانشناسی در دیگر کشورها کار تراپی (درمان) را غیر حضوری انجام میدهند و صرفاً میتوانند فقط راهنمایی و مشاوره مشخص و مفیدی برایمان داشته باشند.

مرکز مشاوره مکث زیر نظر سازمان بهزیستی استان تهران (moshaver.behzisti.ir) با داشتن قرار داد با سازمانها و بانکهای مختلف و داشتن بهترین متخصصها در زمینه مشاوره و روانشناسی بهترین گزینه برای شما در کشور ایران می باشد.مشاور روانشناس تورنتو

با توجه به تغییرات ارزی طی سالهای گذشته هموطنان ما در اروپا، آمریکا، کانادا، استرالیا می توانند با پرداخت کمترین هزینه نسبت به مشاورین حاضر در کشور خودشان از خدمات روانشناسی با بهترین روانشناسان کشور به صورت تلفنی یا تصویری ارتباط برقرار کنند.

نحوره واریز از طریق سایت www.paypal.com به نشانی injamax_canada@yahoo.com می باشد.

در نظر داشته باشید که پس از انتخاب زمان مشاوره تا 24 ساعت می توانید مبلغ واریزی را به حساب اعلام شده انتقال دهید.

پس مهم است که در نظر داشته باشیم یک روانشناس در تورنتو یا کانادا میتواند فقط ما را در مسائل روزمان و یا در مسائلی که نیاز به تصمیم گیری داشته باشد مشاوره کند، اما اگر نیاز به درمان و انجام تراپی داشته باشیم از فاصله دور و به نحو تلفنی تقریباً این روش غیر ممکن است (به غیر از موارد خاص که خود مشاور در آن تصمیم گیرنده است) بنابراین دوری راه و ایجاد نشدن ارتباط مؤثر بین درمانگر و درمانجو باعث میشود مشاوران خارج از ایران، فقط راهنمای خوبی در امر مشاوره باشند.

دلیل مهم دیگر آن این است که وجود داشتن در محیطی که فرد در آن زندگی میکند، آشنایی دقیق با شرایط پیرامون فرد مراجع، شناخت مسائل مهم و یا جزیی از سبک زندگی، روش تفکر قومی و یا شهری هر فردی، باعث میشود مشاور روانشناس بتواند درمان مؤثرتری را ایجاد کند.

مثلاً وقتی فردی از یک شهرستان دور با یک مشاوره ازدواج در تورنتو تماس میگیرد و بیان میکند شخصی را دوست دارد و خانواده او ناراضی از این رابطه هستند، درک این مسئله کمی برای مشاور روانشناسی که سالها خارج از ایران بوده بسیار سخت خواهد شد.

زیرا ملاک های او یا پیش از دوره ایی است که از ایران خارج شده و یا پس از ورود او به کشوری غیر از ایران است. اما در کلیت ماجرا، به آن دلیل که علم روانشناسی علمی است که میتواند هر فردی از هر جامعه ایی را درمان کند، زیرا همه انسان ها از روان برخوردار هستند.

مشاوران خارج از ایران و یا داخل ایران هر دو میتوانند در مرحله درمان و تراپی به خوبی عمل کنند و نکته مهم در این است که بتواند ما را به بهبود نزدیک کند، میتواند توصیه ایی از طرف یک مشاور روانشناس در تورنتو یا کانادا باشد و یا از روانشناسی در شهری دور باشد.

اینگونه است که ما متوجه میشویم درمان بسیار مهمتر از سو گیری در قبال روش درمان است و هر مشاور روانشناسی در هر جایی از دنیا شاید بتواند نکته ایی را به ما بیاموزد که در راه زندگی شخصیمان بسیار پر اهمیت و کاربردی باشد.

در پایان لازم به ذکر است که مرکز مشاوره مکث با داشتن تیم تخصصی در زمینه مشاوره روانشناسی به هموطنان خارج از کشور آمادگی خود را برای مشاوره آنلاین با شما دوستان عزیز اعلام می دارد، برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

لطفا جهت مشاوره در مورد «روانشناس در تورنتو یا کانادا» با شماره های زیر تماس بفرمایید:

22006198 – (021) 22004925 – (021)

لطفا جهت ارائه خدمات و توضیحات تکمیلی با ما در ارتباط باشید.

آدرس: تهران – جنب مترو قلهک – کوچه خلیل پور – پلاک 21 – واحد 5 – طبقه 3

تلفن: 22006198 – 021

تلفن: 22004925 – 021

همراه: 09351671664

دکتر روانشناس و متخصصین روانشناسی مرکز مشاوره مکث با بررسی نقاط قوت و ضعف مراجعه کنندگان به کمک آزمون های نوین روانشناختی ، تشخیص گذاری کرده و با در نظر گرفتن شرایط فرد برای درمان اثر بخش و یا برنامه ریزی برای ارتقای توانمندی ها در تمام زمینه های مشاوره روانشناسی از جمله مشاوره خانواده و مشاوره ازدواج اقدام می نمایند. مرکز مشاوره روانشناسی مکث در شریعتی تهران با هدف ایجاد تحول در نحوه انجام خدمات روان درمانی و کسب اطلاعات روانشناسی بروز از طریق اینترنت و مشاوره آنلاین شروع به فعالیت نموده است. با توجه به اینکه مدیران این مجموعه از افراد متخصص و با سابقه کار فراوان در این زمینه هستند؛ لذا سنگ بنای تمامی فعالیت های جاری در این مرکز مشاوره بطور اصولی و مطابق با علم روز دنیا بنا نهاده شده است. ما در محیطی آرام و دل نشین پذیرای شما مراجعه کننده محترم می باشیم.

کلیه حقوق این سایت متعلق به مرکز مشاوره مکث می باشد.

برای مشاوره آنلاین یا مشاوره تلفنی با روانشناس در انتاریو یا ایران شما می توانید با مجموعه مرکز مشاوره مکث با داشتن درمانگران متخصص در حوزهای مختلف مانند:

و مشکلاتی دیگر مانند غم، تنهایی، عشق، خیانت، نفرت، اعتماد به نفس و خیانت با ما از طریق تصویری و تلفنی در ارتباط باشید.

مرکز مشاوره مکث زیر نظر سازمان بهزیستی استان تهران (moshaver.behzisti.ir) با داشتن قرار داد با سازمانها و بانکهای مختلف و داشتن بهترین متخصصها در زمینه مشاوره و روانشناسی بهترین گزینه برای شما در کشور ایران می باشد.

با توجه به تغییرات ارزی طی سالهای گذشته هموطنان ما در اروپا، آمریکا، کانادا، استرالیا می توانند با پرداخت کمترین هزینه نسبت به مشاورین حاضر در کشور خودشان از خدمات روانشناسی با بهترین روانشناسان کشور به صورت تلفنی یا تصویری ارتباط برقرار کنند.

هزینه برای هر جلسه 1 ساعته 69 دلار آمریکا می باشد.مشاور روانشناس تورنتو

واتساپ جهت هماهنگی 98351671664+

نحوره واریز از طریق سایت paypal.com به نشانی injamax_canada@yahoo.com می باشد.

در نظر داشته باشید که پس از انتخاب زمان مشاوره تا 24 ساعت می توانید مبلغ واریزی را به حساب اعلام شده انتقال دهید.

لازم به ذکر است با توجه به گوناگونی مشکلات و تخصص هر روانشناس در قسمتهای مختلف ابتدا شما با ارزیابگر مرکز مشاوره مکث صحبت کرده و پس از آن به مشاور مورد نظر ارجاع داده خواهید شد.

از دیگر مزایای ارتباط با ما این است که با توجه به اختلاف قیمت در بازار ارز ارتباط شما با درمانگران ایرانی که هم از لحاظ فرهنگی و هم از لحاظ دانشی بسیار کارآمد تر از روانشناسان هم رده خود در کشورهای دیگر هستند، موقعیت بهتری را برای شما فراهم میکند تا از خدمات مشاوره استفاده کنید.

روانشناس هایی که در ایران زندگی میکنند و یا دوره تخصصشان را در خارج از کشور گذرانده اند، در برخی موارد امتیازاتی متفاوت تری نسبت به روانشناسانی که در خارج مشغول فعالیت هستند دارند.

یکی از مهمترین این امتیازات نگرش دو سویه و جهان بینی متفاوت آنها به روانشناسانی است که فقط در خارج مشغول به فعالیت بوده اند است. از آنجایی که روانشناسی یک علم است اما علمی است که به روان و روحیه نفس هر انسانی مربوط است، از لحاظی میتوانیم بگوییم چون مسئله صرفاً انسان است، فرقی ندارد جهان بینی درمانگر چگونه باشد، اما از جهاتی نیز کاملاً برعکس میتوانیم به همین موضوع بپردازیم که چون مسئله انسان و روان انسان است و روان انسان مدام در حال تغییر و تحول است و این تغییر و تحول به واسطه قرار گرفتن در محیط های مختلف اثر بیشتری نیز دارد، از این رو هر چقدر که روانشناسی تجربه بیشتری داشته باشد از این رو می تواند نگرش و بینش متفاوت تری نیز داشته باشد.

فرض کنید شما علم روانشناسی را با یک مسیر مشخص زندگی می آویزید، دستاورد شما آیا شبیه به دستاورد کسی است که در زندگی خود مدام چالش های مختلف داشته، مسیرهای مختلف را طی کرده و با آدمهای مختلف وقت گذرانده و او نیز علم روانشناسی را آموخته است.

از این رو آنچه در بطن علم روانشناسی و روانشناس بودن وجود دارد به نوعی دنیا دیدگی، تفسیر و معنی کردن زندگی و راه های متفاوت زندگی و درک بهتر از امور زندگی است. زیرا انسان یک ماشین و وسیله ایی مشخص نیست که یک علم بر روی او همان تأثیر درمانی را داشته باشد که بر روی دیگری نیز دارد.

از این رو چون انسان دارای روحیه متغییر و روان قابل تغییر و احوالاتی مختلف است به همان میزان روانشناسی دنیا دیده تر و کسی که درک متفاوتی از زندگی داشته باشد با تلفیق علم و مهارت خود میتواند دستاورد بزرگی در زندگی و راه درمانی برای یک مراجع داشته باشد.

روانشناسانی هستند که در سرتاسر دنیا به واسطه تغییرهای سیاسی و همچنین آموزش های حرفه ایی در مقاطع دکترا مشغول آموزش علم روانشناسی شده اند. در ونکوور و تورنتو از دسته شهرهایی هستند که همانطور که در صنعت پیشرفت قابل ملاحظه ایی داشته، در علم های انسانی نیز مانند روانشناسی پیشرفت بسزایی داشته است.

از این رو مجموعه روانشناسی مکث، به واسطه رشد بیشتر و تمایل مراجعان به برقراری رابطه درمانی با روانشناسان شهرای ونکوور و تورنتو این قابلیت را دارد که مراجعان بتوانند با برقراری رابطه آنلاین از طریق مرکز روانشناسی مکث، با مشاوران روانشناس در این شهرها به درمان آنلاین بپردازند.

مشاورین در شهرهای انتاریو با برقراری این امکان میتوانند تمام دستاوردهای اولیه درمانی خود را که در کشورهای پیشرفته از لحاظ علمی و بینش انسانی خود به دستاوردهایی با تسریع در عملکرد درمانی (که به واسطه مجموعه روانشناسی مکث) ایجاد شده، درمان های روز را در اختیار مراجعین قرار بدهند.

ایجاد برقراری حتی با فاصله هزاران کیلومتر با روانشناس دلخواهمان که اگر این امکان به وسیله تماس های تلفنی پیش از این و با شماره هایی که از تلویزیون های ماهواره ایی پخش میشده بسیار سخت تر و پر هزینه تر از این بوده که اکنون مشاور روانشناس به واسطه یک مرکز درمانی معتبر (مجموعه روانشناسی مکث) میتوانند ارتباط آنلاین با مراجعه برقرار کنند و به درمان مراجعین بپردازند.

هر چند که در این درمان ها راه بسیار دور است اما به دلیل ارتباط اینترنتی میتوان با محاسبه تغییر زمان در هر دو کشور، زمان مشخصی را برای ارتباط با روانشناس و مراجعه کننده در نظر گرفت و دقیقاً در زمان مشخص درمان را آغاز کرد.

مراجع نمیتواند بهانه ناخوداگاه دوری راه، شلوغ بودن مسیر، مسافرت بودن و نرسیدن را که همه و همه دلیل مقاومت در درمان هستند را بیاورد. از این رو مراجع هر جایی که باشد با برقراری ارتباط اینترنتی که امروزه در همه جای جهان امکان پذیر است میتواند درمان را شروع کند و در زمان مشخص به پایان برساند.

در بیشتر موارد از آنجایی که مراجع مستقیم و رو در رو با درمانگر در یک اتاق درمانی قرار ندارد میتواند خودافشایی بیشتر و کارآمد تری نسبت به زمانی داشته باشد که مستقیماً تحت فشار درمانگر در اتاق درمان است. مراجع هر جایی که احساس آرامش میکند میتواند رابطه درمانی را با درمانگر خود آغاز کند و در آن فضا به واسطه درمان آنلاین ارتباط راحت تر وصمیمی تری با درمانگر خود آغاز کند.

تنها و صرفاً مکان مشاوره برای درمانجو متفاوت است که خود از مزیت های مشاوره محسوب میشود، از این رو خود مشاور راهکارهای درمانی خود را که همان راهکارهای درمانی دیگر مشاوران است به کار میبندد. این روزها به قدری مردم با فضای مجازی آشنا و صمیمی هستند که در اکثر موارد مشاوره های آنلاین میتواند احساس بهتری را نیز در درمانجو ایجاد کند. زیرا در فضای همیشگی (اینترنت) قرار دارد و به صحبت در این مکان آشنا است و هدف گذاری ها و بیان مسائل نیز برای او کاملاً آشنا نیز میباشد.

بررسی در این مورد که چه مرکز مشاوره ایی امکان مشاوره آنلاین را برای شما برقرار میکند و شما به واسطه کدام مرکز مشاوره میخواهید به درمان خود به وسیله درمانگری در ایران باشید بسیار مهم است. شما میتوانید این اعتبار را با ورود به خود مرکز مشاوره، آشنایی با آن مرکز و یا فعالیت های مرکز مشاوره در اینترنت و سایت های معتبر این مرکز به دست بیاورید. بنابراین با این شناخت هم میتوانیم مرکز معتبری را در شهر تهران بشناسیم و هم با دیگر فعالیت های این مجموعه آشنا بشویم و هم به ایجاد و برقراری ارتباط با مشاوران در دیگر کشور ها پرداخته باشیم.

ایجاد جلسات ضروری در مشاوره های آنلاین یکی از مهمترین و ویژه ترین خدمات مشاوره آنلاین است. زیرا در مشاوره های حضوری صرفاً هفته ایی یک جلسه مراجع میتواند با مشاور خود و نهایتاً دو جلسه ایجاد ارتباط درمانی داشته باشد. اما در مشاوره های آنلاین به دلیل راحت تر بودن فضای مشاوره، در صورت ضرورت مراجع با هماهنگی مختصری میتواند با مشاور خود ارتباط برقرار کند و از او راهنمایی بگیرد.

مشاوره های آنلاین به دلیل کسر شدن هزینه مسافت و طی کردن مسیر ممکن بسیار کم هزینه تر از مشاوره های حضوری است. مراجع فقط باید هزینه درمان را بپردازد و به دلیل مشاوره آنلاین هزینه های جانبی از او کسر میشود و درمان او با هزینه کمتری امکان پذیر میشود.

مرکز مشاوره مکث، مشاور و روانشناس شما در ونکوور و تورنتو می باشد.

با ما باشید.

لطفا جهت مشاوره در مورد «روانشناس در انتاریو» با شماره های زیر تماس بفرمایید:

22006198 – (021) 22004925 – (021)

لطفا جهت ارائه خدمات و توضیحات تکمیلی با ما در ارتباط باشید.

آدرس: تهران – جنب مترو قلهک – کوچه خلیل پور – پلاک 21 – واحد 5 – طبقه 3

تلفن: 22006198 – 021

تلفن: 22004925 – 021

همراه: 09351671664

دکتر روانشناس و متخصصین روانشناسی مرکز مشاوره مکث با بررسی نقاط قوت و ضعف مراجعه کنندگان به کمک آزمون های نوین روانشناختی ، تشخیص گذاری کرده و با در نظر گرفتن شرایط فرد برای درمان اثر بخش و یا برنامه ریزی برای ارتقای توانمندی ها در تمام زمینه های مشاوره روانشناسی از جمله مشاوره خانواده و مشاوره ازدواج اقدام می نمایند. مرکز مشاوره روانشناسی مکث در شریعتی تهران با هدف ایجاد تحول در نحوه انجام خدمات روان درمانی و کسب اطلاعات روانشناسی بروز از طریق اینترنت و مشاوره آنلاین شروع به فعالیت نموده است. با توجه به اینکه مدیران این مجموعه از افراد متخصص و با سابقه کار فراوان در این زمینه هستند؛ لذا سنگ بنای تمامی فعالیت های جاری در این مرکز مشاوره بطور اصولی و مطابق با علم روز دنیا بنا نهاده شده است. ما در محیطی آرام و دل نشین پذیرای شما مراجعه کننده محترم می باشیم.

کلیه حقوق این سایت متعلق به مرکز مشاوره مکث می باشد.

روند

مرکز مشاوره ازدواج و خانوده نیک همراه – گروه مشاوره ازدواج و مشاوره خانواده نیک همراه

در صورتی که در کشور کانادا زندگی می کنید و نیازمند مراجعه به روانشناس هستید، موارد متعددی پیش روی شماست. اما اگر الویتتان، مشاوره با یک روانشناس ایرانی ست، می توانید از مشاوره های آنلاین و غیر حضوری گروه مشاوران نیک همراه، بهره بگیرید. قطعا مشاوره با روانشناس ایرانی در کانادا کمی دشوار است و بزرگترین مشکل سر راه شما پیدا کردن مشاوری هم زبان است که با روحیات ایرانی ها، آشنا باشد. مشاوره آنلاین برای ایرانیان کانادا، یک راه کارآمدست که استفاده از خدمات روانشناسی را ممکن می کند. برای ارتباط با مشاوره مورد نظرتان می توانید وقت مشاوره آنلاین با روانشناس در ایران، رزرو کنید و از این خدمات در اولین فرصت استفاده کنید.

کانادا یکی از محبوب ترین مقاصد مهاجرت در جهان محسوب می‌شود. چون فرصت‌ های بهتر برای اشتغال و نیز رشد شخصی برای افراد فراهم خواهد کرد. در واقع کانادا مناسب برای کسانی است که در جستجوی کیفیت بهتر زندگی هستند. به علاوه اینکه اقتصاد کانادا برای در میان ۱۰ اقتصاد برتر جهان قرار دارد و دولت آن بسیار ثروتمند است. به همین دلیل ایرانیان زیادی این کشور را برای ادامه زندگی خود انتخاب می کنند. البته پیشنهاد می کنیم قبل از مهاجرت در مورد کانادا و نحوه زندگی در آنجا تحقیق کنید، مخصوصا اگر با خانواده مهاجرت می کنید. 

مهاجرت به کانادا یا هر کشور دیگری با بحران های زیادی روبروست که در این میان نمی توان بحران های روحی را نادیده گرفت و برای حل آن باید از مشاوره روانشناس استفاده کنید تا سلامت خود و اعضای خانواده را تامین کنید. نیک همراه برای مشاوره در کنار شماست و می توانید برای موارد زیر به شما مشاوره دهد:مشاور روانشناس تورنتو

در صورتی که نیازمند مشاوره ازدواج، مشاوره خانواده و یا مشاوره طلاق باشید می توانید از مشاوره آنلاین برای ایرانیان کانادا استفاده کنید. مشاوره ازدواج در کانادا، با جدیدترین متدهای روز دنیا ارائه می شود همچنین مشاوره خانواده در کانادا بصورت انفرادی و خانوادگی برگزار می شود. اگر برای طلاق نیاز به مشورت دارید می توانید وقت مشاوره طلاق در کانادا به صورت آنلاین رزرو کنید و از مشاوره دلخواهتان به راحتی کمک بگیرید.

با توجه به پیشرفت تکنولوژی یکی از راه های دریافت مشاوره در کمترین زمان ممکن، مشاوره آنلاین است. برای دریافت مشاوره آنلاین پس از هماهنگی با مشاور مورد نظرتان، می توانید با برقراری یک ارتباط مجازی، از تجربیات او استفاده کنید. البته مشاوره غیر حضوری و آنلاین مزایای دیگری نیز دارد. در اینجا به برخی از مزایای مشاوره آنلاین اشاره می کنیم.

می توانید با کمترین هزینه با مشاوره دلخواهتان که ممکن است هزاران کیلومتر از شما فاصله داشته باشد، ارتباط آنلاین بگیرید.
تغییر ساعت و زمان مشاوره به حداقل می رسد. در ارتباط اینترنتی می توان با محاسبه اختلاف زمان دو کشور، زمان مشخصی را برای ارتباط با روانشناس انتخاب کرد.

اگر از مراجعه به روانشناس گریزانید، مشاوره آنلاین یک پیشنهاد عالی ست. درمان را می توانید خیلی راحت و با فشارهای روحی کمتری شروع کنید. در خانه خود بنشینید و روان درمانی خود را آغاز کنید.

با توجه به حضور اکثر افراد در فضای مجازی، مشاوره آنلاین بواسطه ارتباط اینترنتی با صمیمیت بیشتری برگزار می شود و راهکارهای ارائه شده توسط روانشناس و روان درمان، تاثیرگذاری بیشتری دارد.

یکی از مهم ترین مزایای مشاوره آنلاین در کانادا این است که می توان با هماهنگی قبلی تعداد جلسات مشاوره را در طول هفته افزایش داد.

ممکن است نیازمند روانشناس در کانادا باشید اما نمی دانید که از بین روانشناسان متعدد، چطور یک روانشناس خوب انتخاب کنید. در اینجا به برخی از ویژگی‌های یک روانشناس خوب اشاره می کنیم تا با دقت و اطمینان بیشتری روانشناس در کانادا انتخاب کنید و یا وقت مشاوره آنلاین رزرو کنید:

گروه مشاوره نیک همراه با مشاوره آنلاین در کانادا، مشاوره واتساپ در کانادا و مشاوره اسکایپ کانادا برای هموطنان خارج از کشور، نقش موثری در کاهش مشکلات فردی، خانوادگی و مسائل مربوط به فرزندان و … دارد.

021-28424894

آخرین نوشته ها


والدین مجرد چه مشکلاتی دارند؟


نحوه کنترل خشم در نوجوانان

در خبرنامه نیک همراه عضو شوید و آخرین اخبار و مقالات را در ایمیل خود بخوانید.

قدرت گرفته از

خیلی خوشحالیم که امروز با شما همراهیم. این جا وب سایت گروه مشاوران نیک همراه است که با هدف ارائه مشاوره های تخصصی در زمینه های مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، مشاوره طلاق، مشاوره دوران نامزدی، مشاوره ی کودک و مشاوره تحصیلی(دانش آموزان و دانشجویان) بنا شده است و سعی در خدمت گزاری و ارائه بهترین راه حل ها را به شما عزیزان دارد

برترین پست ها


مراحل رابطه زناشویی


رابطه از راه دور


عشق بی قید و شرط چیست؟

ازدواج


مراحل رابطه زناشویی


تعهد به همسر چیست؟


حد و مرز روابط چگونه است؟


شیوه های رفتار عاشقانه با همسر


نشانه های ازدواج ناموفق

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی پسورد

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

تلفن : ۰۲۱۲۲۶۷۷۹۱۷

پیشرفت در زندگی و کار

در صورتی که در کشور کانادا زندگی می کنید و نیازمند ارتباط با یک مشاور و روانشناس ایرانی هستید،شما می توانید از طریق مشاوره ی آنلاین و بصورت غیرحضوری با ما در ارتباط باشید.

جهت مشاوره آنلاین و تلفنی با روانشناس در کانادا و یا ایران می توانید با موسسه بارسا  ما در حوزه های مختلف شامل:

مشاوره خانواده ، مشاوره زندگی ، مشاوره پیشرفت فردی ،مشاوره درباره مشکلات و راه حل ها ،اختلالات روانی ، مشاوره کسب و کار ، مشاوره تحصیلی و … از طریق اسکایپ و یا تماس تلفنی ما در ارتباط باشید.مشاور روانشناس تورنتو

پاسخگویی تنها از طریق واتزاپ انجام می شود : 989122187693+

کانادا ، مقصدی جذاب و پرطرفدار برای افرادی است که تصمیم به مهاجرت می گیرند ، در سالهای اخیر موج مهاجرت ایرانیان به این کشور پیشرفته افزایش چشمگیری داشته است و از دلایل آن می توان به بالا بودن سطح بهداشت ، وجود موقعیت های شغلی متناسب با مهارت های شخص ، بالا بودن استاندارد تحصیلی و به طور کلی بالا بودن کیفیت زندگی اشاره کرد. اما با تمام این تفاسیر از آنجایی که مهاجرت اقدامی بسیار دشوار است، فرد مهاجر با مشکلات عدیده ای دسته و پنجه نرم خواهد کرد تا در نهایت بتواند زندگی قابل قبولی برای خود فراهم کند

دوری از خانواده و تنهایی ، فرهنگی متفاوت ، نگرانی از وضعیت فرزندان ، از بین رفتن کانون گرم خانواده و ….. هر یک میتواند زمینه ساز اختلالات روانی متعددی همچون افسردگی، اضطراب و پریشانی و ….. در فرد باشد که زندگی وی را به کلی مختل کرده و باعث طرد شدن وی از جامعه شود. به همین علت اکثر افرادی که مهاجرت می کنند نیاز به یک مشاور روانشناس را در زندگی خود احساس می کنند ، اما مسلما یافتن مرکز مشاوره تخصصی و مورد اعتماد و تعیین وقت جهت مشاوره با روانشناسی آگاه و باتجربه ، زمان زیادی را از فرد خواهد گرفت ، با توجه به اینکه اکثر افراد تا بحرانی شدن اوضاع از رفتن به مراکز مشاوره خودداری می کنند، یافتن و اعتماد کردن به یک مرکز معتبر نیز خود می تواند به دغدغه یی دیگر و بدتر شدن وضعیت شخص منجر شود.  

از مزایای این نوع مشاوره می توان به موارد زیر اشاره کرد :

مشاور روانشناس باید در گفتگوی خود با مراجع، تعصبات قومی و نژادپرستانه را کنار گذاشته و به تمامی ارزشهای فرهنگی و خانوادگی وی توجه داشته باشد و از طریق درک تفاوتها بتواند زندگی فرد را بهبود بخشیده و در عین حفظ فرهنگ فرد به ایجاد هویت مشترک با متولدین این کشور کمک نماید.

هم زبان بودن مشاور روانشناس با مراجع خود موضوعی حائز اهمیت است ، چراکه وی آشنایی کامل با فرهنگ او داشته و می تواند سریعتر ارتباطی مملو از همدلی با وی برقرار کند که این مهارت نیز به تجربه مشاور بستگی دارد، از آنجایی که در بهبود اختلال و وضعیت روانی فرد ، زمان عنصر مهمی تلقی می شود چانچه فردی که مشاوره را انجام می دهد هم زبان مشاوره گیرنده نباشد احتمال به تاخیر انداختن پروسه بهبودی فرد بالا میرود.

نکته قابل توجه دیگر بوجود آمدن امکان مشاوره آنلاین و تلفنی همراه با پیشرفت تکنولوژی می باشد که انجام مشاوره را بسیار آسان تر کرده است چراکه دیگر نیازی به صرف وقت و هزینه بالا توسط مراجع نخواهد بود ، همچنین افراد با راحتی بیشتری می توانند با مشاور و روانشناس خود ارتباط برقرار کنند.

باید توجه داشت آنچه در عمق علم روانشناسی وجود دارد توانایی تحلیل زندگی و کشف راه های گوناگون آن و ارائه راهکارهای مفید برای بهبود زندگی مراجع است ، روانشناس متخصص به این موضوع اشراف کامل دارد که یک راه درمانی مفید برای یک فرد نمی تواند همان اثربخشی را برروی مراجع دیگر داشته باشد جراکه انسانها دارای روحیه و روان متفاوت هستند ، از این رو هرچقدر مشاور تجربیات بیشتر داشته باشد و به قولی دنیا دیده تر باشد و درعین حال به علم روانشناسی تسلط کاملتری داشته باشد ، می تواند راهکارهای مفید تری ارائه دهد. نکته قابل توجه دیگر داشتن صلاحیت فرهنگی مشاور و روانشناس می باشد که شامل ابعاد گسترده یی است : دانش فرهنگی مشاور ، نگرش و عقاید مشاور نسبت به مراجعان مختلف فرهنگی ، مهارت های درمانی وی و استفاده از مداخلات مناسب فرهنگی.

روانشناسی یک علم است. علمی است که با استفاده از روش علمی به روان و ذهن انسان و رفتار آن می پردازد به عبارت دیگر، روانشناسی به مباحث رفتار و فرایندهای روانی میپردازد. اما باید در نظر داشته باشید روانشناسی به روان و حال روحی هر شخص ارتباط زیادی دارد. چون مساله انسانی است و به به ذهن و روان انسان مربوط است ،در اینجا رویحه و نحوه ارتباط شخص روانشناس و در مانگر مهم می شود که بتواند با مخاطب خود به خوبی ارتباط برقرار کند.

روانشناس و مشاور در آمریکا

پربازدیدترین‌های پیشرفت در زندگی و کار:

آخرین ویدیو ها

دوره غیرحضوری افزایش عزت نفس

آخرین مقالات

پادکست های علی میرصادقی

دوره غیرحضوری سی روز تا پیروزی

پربازدیدترین های تحصیلی :

بهترین منابع کنکور

مشاوره تحصیلی به سبک علی میرصادقی

معرفی رشته های دانشگاهی

تکنیک های تست زنی

دبیرستان های بارسا

موسسه حقوقی امیر نجات

021-86129208 –

09122888366

021-86129208 –

09122888366

مشاور روانشناس تورنتو

چگونه روانشناس ایرانی در تورنتو-دکتر روانشناس ایرانی در تورنتو بیابم؟

احتمالا شما این مقاله را می خوانید ساکن کانادا یا تورنتو می باشید و مشکلات روحی و روانی خواستی دارید که می خواهید از آن مشکلات رهایی یابید.

در اینصورت نگران نباشید.

ما خدمات روانشناسی دکتر سپیده شلبیری را به شما پیشنهاد می کنیم.روانشناس ایرانی در تورنتو-دکتر روانشناس ایرانی در تورنتو

جهت مشاهده آثار خانم دکتر سپیده شلبیری  اینجا کلیک نمایید: آثار 

لازم نیست خیلی  در این زمینه نگرانی داشته باشید. تنها کافی است با شماره09121433438 از طریق واتساپ پیغام دهید و در خواست مشاوره نمایید.

مشاوره به چه صورت می باشد؟

مشاوره به صورت کاملا تصویری در محیط منزل یا کار شما می باشد.

مزیت های مشاوره با ما

الف- سرفه جویی در هزینه

ب- دسترسی 24 ساعته

ج- بیش از 80 درصد شانس بهبود روحی

وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌سایت

وکیل

وکیل پایه یک دادگستری

نشانی: تهران،سعادت آباد،ابتدای بلوار دریا،پلاک 30،طبقه 4 ،واحد 8

شماره تماس:02186129208

موبایل:09122888366

مشاور روانشناس تورنتو
مشاور روانشناس تورنتو
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *