مشاور عالی سازمان تامین اجتماعی

 
helpkade
مشاور عالی سازمان تامین اجتماعی
مشاور عالی سازمان تامین اجتماعی

قدرت گرفته از ابر آروان

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، در حکم صادر شده از سوی مصطفی سالاری آمده است:

نظر به تعهد و تجارب جنابعالی در شناخت مسائل و برقراری تعاملات سازنده برای ارائه راهکارهای اجرایی و عملی در موضوعات مطروحه به موجب این حکم به سمت مشاور عالی مدیرعامل منصوب می‌گردید.

با عنایت به نقش ممتاز تقویت هم‌افزایی و همکاری در پیشبرد اهداف سازمان، انتظار دارد با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مدیریتی و کارشناسی و توسعه مشارکت‌های بین بخشی در انجام وظایف سازمانی اهتمام نمائید.

مشاور عالی سازمان تامین اجتماعی

ضمنا اهم امور محوله به جنابعالی بشرح ذیل اعلام می‌گردد:

مدیریت و راهبری امور اداره کل فنی و مهندسی سازمان.اعمال نظارت و ایفای نقش کارفرمایی سازمان در خصوص شرکت‌های سرمایه‌گذاری خانه سازی ایران و مهندسین مشاور خانه سازی ایران.مدیریت و راهبری امور اداره املاک و مستغلات.اعمال نظارت و ایفای نقش کارفرمایی سازمان در خصوص موسسه املاک و مستغلات تأمین اجتماعی.تسهیل در وصول مطالبات کلان سازمان براساس راهبردهای سازمان و با همکاری معاونت بیمه‌ای از طریق تهاتر و انعقاد تفاهم نامه‌های مورد نیاز با مراجع ذیربط به ویژه شهرداری‌های سراسر کشور برای حل و فصل و تعیین تکلیف حساب‌های فی‌مابین و وصول مطالبات سازمان به طریق تهاتر، نقدی و غیرنقدی.پیگیری برای ساماندهی و رفع مشکلات املاک سازمان از طریق کمیته‌های ستادی و استانی، بالاخص اخذ پروانه‌های ساختمانی و پایان کار املاک و مستغلات سازمان.نظارت بر حسن اجرای دستورالعمل اجرایی ماده (47) آئین نامه مالی سازمان برای تسهیل و تسریع در فرآیند امور مرتبط با تهاتر اموال منقول و غیرمنقول پیشنهادی کارفرمایان مدیون در خصوص مطالبات کلان و عمده سازمان.پیگیری و نظارت بر اجرای تفاهم نامه‌ها و توافقات فی‌مابین سازمان و سایر دستگاه‌های اجرایی و نهادها از طریق ایجاد سازوکار لازم و ارائه گزارش مستمر دوره‌ای از میزان تحقق آنها به اینجانب.

امید است با تشریک مساعی تمامی معاونت‌ها و واحدهای سازمانی در انجام امور محوله و سایر موارد ارجاعی موفق باشید.

قائم موهبتی پیش از این مسئولیت معاونت امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی را بر عهده داشت.

تهران- ايرنا- سرپرست سازمان تأمين اجتماعي تعداد مشاوران خود در بخش هاي مختلف بيمه اي، درماني و اقتصادي را از 30 به 9 نفر كاهش داد.

تهران- ایرنا- نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در یادداشتی به مناسبت…

تهران – ایرنا – رئیس سازمان داوطلبان و سخنگوی جمعیت هلال‌احمر از فعالیت…

تهران – ایرنا – رئیس جمعیت هلال احمر در پیامی به مناسبت فرارسیدن تاسوعا…

تهران- ایرنا- سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر ساعات کاری داروخانه‌…

مشاور عالی سازمان تامین اجتماعی

تهران- ایرنا- وزیر بهداشت در اینستاگرام خود نوشت: ای کاش توانی، اختیاری،…

تهران- ایرنا- سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون…

تهران- ایرنا- سخنگوی سازمان انتقال خون گفت: اهداکنندگان، اهدای خون…

تهران- ایرنا- مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، گفت: مابه‌التفاوت…

تهران – ایرنا – معاون مشارکتهای مردمی، موسسات غیردولتی، توانمندسازی…

تهران – ایرنا – معاون مقابله با عرضه و امور بین‌الملل ستاد مبارزه…

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

طی حکمی از سوی دکتر مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، مجید سعادتی به سمت مشاور و دستیار ویژه مدیرعامل این سازمان منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن این حکم آمده است: نظر به تجارب و سوابق ارزشمند جنابعالی و به موجب این حکم به سمت مشاور و دستیار ویژه مدیرعامل منصوب می شوید. امید است در راستای پیگیری مجدانه امور محوله به جنابعالی و تهیه گزارشات مرتبط موضوعی، هماهنگی و تعامل دوسویه با واحدهای سازمانی، فراسازمانی و همچنین تشریک مساعی با کارکنان سازمان در جهت انتقال دیدگاه ها و نظرات آنان موفق باشید.

توفیق روزافزون جنابعالی را در پیگیری امور همراه با تعامل با تمامی معاونین، مدیران کل ستادی و استانی از خداوند متعال مسالت دارم.

All Content by Mehr News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

به گزارش یزدفردا ، م. ج از معاونان سازمان تامین اجتماعی به اتهام دریافت ارز دولتی 4 هزار و 200 تومانی برای واردات تجهیزات پزشکی که به واردات گوشی موبایل اختصاص داده، دستگیر شد

این مشاور و دستیار ومعاون سازمان تامین اجتماعی پس از بازداشت، از سمت خود برکنار شد

همچنین از سوی مصطفی سالاری مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی؛ قائم موهبتی، معاون امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت مربوطه منصوب شده است./ منبع:تسنیم

جالب اینکه هیچ کجای وظایف این معاونت به این ها ربط نداشته است 

مشاور عالی سازمان تامین اجتماعی

مشاور عالی اجرایی و دستیار مدیر عامل ومعاون مربوطه هم بوده است .معاون مورد نظر که  تحت نظارت مدیر عامل سازمان انجام وظیفه نموده و اهم وظایف آن به شرح ذیل است:ـ برنامه ریزی در زمینه تولیدات فرهنگی و اجتماعی جهت ارتقائ سطح آگاهی بیمه شدگان و تدوین راهکارهای عملیاتی جهت ارتباط مستمر، اگاهی بخش و دو طرفه بین سازمان و بیمه شدگان، کارفرمایان، نهادهای دولتی و عمومی، سازمان ها، مراکز درمانی، کانونهای کارگری، کارفرمائی و بازنشستگی.ـ نظارت عالی بر حسن اجرای امور در حوزه معاونت، به منظور حصول اطمینان از انجام وظایف به نحو مطلوب و استفاده کارا و موثر از نیروی موجود.ـ نظارت بر حسن اجرای مصوبات شورای عالی تأمین اجتماعی و هیأت مدیره سازمان که توکیل اجرای آن به عهده معاونت است.ـ برنامه ریزی برای تبیین تعاریف جدید از شرح وظایف و مأموریتهای سازمان و بخشهای مختلف آن به منظور ایجاد ارتباط پیش برنده بین سازمان با بیمه شدگان، کارفرمایان، نهادها و سازمانهای عمومی و دولتی جهت شکل دادن سازمان به عنوان یک نهاد مسئول و پاسخگو.ـ برنامه ریزی در جهت کمک به سازمان در برپایی رفتارها و کردارهای نو، ارائه خدمات و محصولات نو، شیوه های نو و دستیابی به عرصه های فعالیت جدید و تحقق تحول درون سازمانی و تسری آن به حوزه های پیرامونی از نظر فرهنگی و اجتماعی.ـ برنامه ریزی برای تولید خدمات فرهنگی و اجتماعی در قبال کارکنان سازمان با هدف تقویت روحیه نظم و انضباط پیش برنده، امانتداری و احساس احترام عمیق در آنان نسبت به بیمه شدگان، کارفرمایان، بازنشستگان و …ـ برنامه ریزی برای سامان امور رفاهی سازمان در قبال بازنشستگان و مستمری بگیران.ـ ایجاد پیوند و سامان نوین بین بیمه شدگان، کارفرمایان، دولت و سازمان جهت کارآمد کردن امور و ایجاد استنباط واحد از مسائل و اهداف سازمان تأمین اجتماعی.ـ ارتقاء سطح آگاهی عمومی در زمینه امور بیمه ای و ایجاد احساس تعلق خاطر همگانی نسبت به جایگاه تأمین اجتماعی و کارکردهای آن.ـ مشارکت فعال در زمینه اعتلای کمی و کیفی نشریه آتیه به منظور دستیابی به اهداف فوق.ـ ساماندهی امور مربوط به تکوین و فعالیت موثر مراکز مشاوره و راهنکائی بیمه شدگان و … به منظور تحقق اهداف سازمان در زمینه ارتقائ سطح آگاهی بیمه ای در جامعه.


پایگاه خبری یزدفردا اولین پایگاه خبری استان یزد

تمام حقوق این وب سایت برای پایگاه خبری یزد فردا محفوظ است.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری یزدفردا بلامانع است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با صدور حکمی دکتر محمدرضا جعفریان را به سمت مشاور عالی اجرایی و دستیار مدیرعامل منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، متن حکم صادر شده از سوی دکترسیدتقی نوربخش بدین شرح است:

«برادر ارجمند جناب آقای دکتر محمدرضا جعفریان

سلام علیکم

نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده حضرتعالی به موجب این حکم به سمت مشاور عالی اجرایی و دستیار مدیرعامل منصوب می گردید.

مشاور عالی سازمان تامین اجتماعی

همچنین تا نهایی شدن ساختار در حال تدوین سازمان و در راستای محدود کردن حوزه اجرایی زیر نظر مستقیم مدیرعامل و بر اساس ماده ١٥ اساسنامه مدیریت ادارات کل امور بین الملل و اداره کل دفتر مدیرعامل و مسئولیت حوزه مشاورین، حسابرسی داخلی واحدهای بیمه ای و درمانی و نظام پاسخگویی به بیمه شدگان به جنابعالی تفویض می گردد.

امیدوارم با توکل به خداوند متعال و در سایه عنایات ائمه معصومین علیهم السلام و رعایت جوانب شرعی و قانونی، امانت داری، مقررات مربوطه با توجه به منافع و مصالح سازمان نسبت به هماهنگی های مربوط به تعاملات فیمابین معاونین سازمان، تشکیل منظم شورای معاونین تشریک مساعی در ارتباط با مکاتبات درون و برون سازمان و همچنین مدیریت ادارات کل فوق الذکر موفق باشید.

از درگاه خداوند متعال توفیقات روز افزون جنابعالی را در راه خدمت شایسته به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ارتقاء رضایتمندی بیمه شدگان و با رعایت قانون مداری، اعتدالگرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید مسئلت می نمایم. 

بر اساس گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، مدیریت بیمارستان میلاد، ریاست پلی کلینک های سازمان تأمین اجتماعی و ریاست شورای پزشکی استان تهران از جمله سوابق مدیریتی دکتر جعفریان است.»

انتهای پیام

۱۳۹۸/۱۲/۱۷ 28 Views

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با صدور حکمی قائم موهبتی را به عنوان مشاور عالی منصوب کرد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، در حکم صادر شده از سوی دکتر مصطفی سالاری آمده است:

نظر به تعهد و تجارب جنابعالی در شناخت مسائل و برقراری تعاملات سازنده برای ارائه راهکارهای اجرایی و عملی در موضوعات مطروحه به موجب این حکم به سمت مشاور عالی مدیرعامل منصوب می‌گردید.

با عنایت به نقش ممتاز تقویت هم‌افزایی و همکاری در پیشبرد اهداف سازمان، انتظار دارد با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مدیریتی و کارشناسی و توسعه مشارکت‌های بین بخشی در انجام وظایف سازمانی اهتمام نمائید.

مشاور عالی سازمان تامین اجتماعی

قائم موهبتی پیش از این مسئولیت معاونت امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی را بر عهده داشت.

مركز مشاوره تامين اجتماعي ارائه دهنده خدمات مشاوره تامين اجتماعي و مشاوره بيمه اي به اشخاص حقيقي و حقوقي و اخذ مفاصا حساب تامين اجتماعي

حسابرسي تامين اجتماعي ، حسابرسي بيمه اي ، ارائه دهنده خدمات مشاوره اي درخصوص حسابرسي تامين اجتماعي ، حسابرسي بيمه اي بازرسي از دفاتر قانوني مي باشد .

۶ , فروردین , ۱۳۹۶

۶ , فروردین , ۱۳۹۶

۸ , اسفند , ۱۳۹۵

مشاور عالی سازمان تامین اجتماعی

۲۶ , دی , ۱۳۹۵

۲۵ , دی , ۱۳۹۵

۵ , مرداد , ۱۳۹۵

۱۳ , تیر , ۱۳۹۵

۹ , تیر , ۱۳۹۵

۳ , تیر , ۱۳۹۵

۱ , تیر , ۱۳۹۵

۵ , فروردین , ۱۳۹۶

۲۵ , دی , ۱۳۹۵

۲۷ , خرداد , ۱۳۹۵

۲۳ , دی , ۱۳۹۴

۹ , دی , ۱۳۹۴

۲۸ , آذر , ۱۳۹۴

۱۴ , آذر , ۱۳۹۴

۷ , آذر , ۱۳۹۴

۹ , آبان , ۱۳۹۴

۲۴ , شهریور , ۱۳۹۴

۲۴ , تیر , ۱۳۹۵

۱۹ , تیر , ۱۳۹۵

۱۵ , تیر , ۱۳۹۵

۱۵ , تیر , ۱۳۹۵

۱۵ , تیر , ۱۳۹۵

۱۵ , تیر , ۱۳۹۵

۱۵ , تیر , ۱۳۹۵

اردیبهشت ۲۷ام, ۱۳۹۶

مهر ۱ام, ۱۳۹۴

شهریور ۲۲ام, ۱۳۹۴

شهریور ۱۳ام, ۱۳۹۴

تیر ۱۴ام, ۱۳۹۴

مشاور عالی سازمان تامین اجتماعی
مشاور عالی سازمان تامین اجتماعی
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *