منابع ارشد فراگیر روانشناسی عمومی 98

 
helpkade
منابع ارشد فراگیر روانشناسی عمومی 98
منابع ارشد فراگیر روانشناسی عمومی 98

@media (max-width:1008px) {
.noresp {
display: none !important
}
}
.form-control {
width: auto !important;
border-radius: 0px
}
.inner-contentbox {
margin-bottom: 15px !important
}
.alink img {
max-width: 100% !important;
width: auto !important;
height: auto !important
}
.alink h2 {
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 16px;
margin-bottom: 20px
}
.alink h3 {
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink p {
line-height: 27px
}
.alink a {
font-size: 15px
}
.shoar {
background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px;
line-height: 32px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-top: 20px
}
.end {
border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;
}
.slo {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
margin-left: 20px;
}
.slo2 {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
position: relative;
top: 33px;
margin-right: 20px;
}
.mytable tr td {
border: 1px solid #ccc;
}
.mytable tr:nth-child(even) {
background: #ED7D31;
color: white
}
.mytable tr:nth-child(even) td {
color: white !important
}
.mytable tr:nth-child(odd) {
background: #FFF
}
.mytable tr:first {
background:#EBFC87
}
.mytable li:nth-child(5n+3) {
font-weight: bold
}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {
margin-bottom: 1px;
}
.mb-5 {
margin-bottom: 3px !important
}
h4 {
font-size: 14px !important;
font-weight: bold;
color: rgb(58, 109, 151);
}

با توجه به این که منابع کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور همان دروس ترم اول مقطع کارشناسی ارشد رشته امتحانی داوطلب می باشد علاقه مندان زیادی را به خود اختصاص داده است . متقاضیان پس از بررسی و مطالعه این منابع مشخص می توانند آمادگی لازم را برای حضور در جلسه آزمون کسب نموده و با سایر داوطلبان به رقابت بپردازند . 

منابع ارشد فراگیر روانشناسی عمومی 98

برای مشاوره منابع کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99

برای مشاوره منابع کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99

 

دانشگاه پیام نور از دو طریق اقدام به پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد می نماید . یکی از طریق کنکور سراسری کارشناسی ارشد و دیگری از طریق آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور . پذیرش دانشجو در هر یک از این روش ها متفاوت بوده و به صورت جداگانه در بازه های زمانی متفاوت انجام می شود .

در سیستم فراگیر ارشد پیام نور ، داوطلب بدون توجه به عنوان مدرک تحصیلی کارشناسی خود جهت سنجش توانمندی ها و کسب آمادگی لازم در یکی از رشته های مورد علاقه خود به عنوان دانش پذیر ، ثبت نام می نماید . سنجش داوطلبان توسط سازمان سنجش آموزش کشور صورت گرفته و متقاضیان تا زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۹۹ فرصت خواهند داشت با مطالعه منابع مفید و معتبر ، خود را برای حضور در جلسه آزمون آماده نمایند .

به منظور رفاه حال داوطلبان و برقراری عدالت و مساوات ، منابع کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 به صورت رشته به رشته ارائه شده و در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور منتشر می شود . با توجه به مشخص بودن این منابع ، متقاضیان دغدغه و نگرانی در این خصوص نداشته و با اطمینان خاطر برای مطالعه دروس اعلام شده برنامه ریزی می کنند .

ما نیز در ادامه منابع مربوط به رشته های مختلف ارائه شده در آزمون ارشد فراگیر پیام نور 99 – 1400 را در اختیار داوطلبان قرار می دهیم .

رشته های ارائه شده در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۹۹ به 5 گروه علوم انسانی ، علوم پایه ، فنی و مهندسی ، کشاورزی و هنر تقسیم می شوند . داوطلبان می بایست پس از دانلود دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 – 1400 رشته مورد علاقه خود را انتخاب نموده و پس از تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی ، خود را برای شرکت در آزمون رشته امتحانی مربوطه آماده نمایند . در جدول زیر با کلیک بر روی عنوان هر رشته می توانید منابع کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 مربوط به آن را مشاهده نمایید . 
 

 

 

 

 

توجه داشته باشید پس از اتمام زمان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 داوطلب به عنوان دانش پذیر تلقی شده و تنها در صورت شرکت در آزمون و کسب حد نصاب های علمی لازم به وضعیت دانشجویی تبدیل وضعیت خواهد داد .

از این رو به منظور کسب نتیجه قابل قبول در مرحله اعلام نتایج کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99-1400 ملزم به داشتن برنامه حساب شده و مطالعه دقیق منابع اعلام شده می باشد . با توجه به این که آزمون ارشد فراگیر پیام نور ۹۹ در آذر ماه برگزار می شود داوطلبان فرصت کافی برای مطالعه این منابع را خواهند داشت .
در سال های اخیر برخی موسسات اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی و ارائه منابع کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور در قبال دریافت هزینه های گزاف کرده و به داوطلبان وعده راهیابی به دانشگاه بدون شرکت در آزمون را می دهند . این مطلب به هیچ عنوان صحت نداشته و داوطلبان تنها با مطالعه دقیق منابع اعلام شده توسط سازمان سنجش شانس قبولی در آزمون ارشد فراگیر پیام نور را خواهند داشت .

 

 

متقاضیان برای داشتن برنامه ای حساب شده می توانند با مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس گرفته و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا از تجربیات کارشناسان این مرکز استفاده نمایند .

بله ، سازمان سنجش با انتشار دفترچه ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور منابع این آزمون را در اختیار داوطلبان قرار می دهد که این منابع در متن مقاله قرار داده شده است .

مطابق متن مقاله چنانچه داوطلبان با برنامه ریزی به مطالعه منابع ارشد فراگیر پیام نور بپردازند موفق خواهند شد .

مطابق متن مقاله داوطلبان با شرکت در آزمون ارشد فراگیر پیام نور به سوالات دروس ترم اول این مقطع پاسخ می دهند .

برای مشاوره منابع کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99

برای مشاوره منابع کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99

سلام خسته نباشید من کارشناسیم رشته حقوق بوده و الان می خوام ارشد شرکت کنم می خوام بدونم کدوم رشته بازار کار خوبی داره تو حقوق چون من قصد دارم موسسه حقوقی بزنم ب زودی و ب رشته حقوق خصوصی علاقه ای نداره و اینکه میخاستم ببینم ظرفیت و درصد قبولی کدوم رشته ببشتر تو فراگیر تو حقوق

سلام . می تونین با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنین تا شما رو راهنمایی کنن .

سلام خسته نباشید . می خواستم بدونم مدرک کارشناسی ارشد پیام نور در رشته ژنتیک برای خارج از کشور هم برای هر دانشگاهی در مقطع PhD اعتبار داره و می  تونه پذیرش بگيره؟مثل مدرک وزارت بهداشت یا وزارت علوم.ممنون.

سلام . مدرک دانشگاه پیام نور معتبره ولی در صورتی که قصد دارین در خارج از کشور تحصیل کنین بهتره در دانشگاه پیام نور تحصیل نکنین .

سلام . من می خواستم تو مقطع کارشناسی ارشد ژنتیک شرکت کنم . می خواستم ببینم امکان ادامه تحصیل در مقطع PhD در هر دانشگاهی وجود داره؟

سلام . می تونین در مقطع دکتری در هر دانشگاهی که مد نظرتونه تحصیل کنین .

سلام  خسته نباشید ایا منابع آزمون هر ساله تغییر میکنه؟

سلام . منابع آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ثابته فقط ممکنه در موارد محدودی منابع آزمون تغییر کنه .

دوره بعدی آزمون ارشد فراگیر کِی برگزار میشه؟زمان ثبت نام مشخصه؟

سلام . آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور فقط یک مرتبه در سال برگزار میشه ،  آزمون بعدی احتمالا آذر 99 برگزار میشه .

با سلام آموزگار هستم در رشته آموزش ابتدایی ، برای اعمال شدن مدرک، بخشنامه شده که باید رشته مرتبط با آموزگاری بخونم که البته کلیه گرایشهای روانشناسی، روانشناسی عمومی، روانشناسی تربیتی وشخصیتی هم شامل میشه، حالا میخوام برای ارشدروانشناسی اسلامی(گرایش مثبت گرا ) بخونم میخواستم ببینم این رشته ی روانشناسی که در بخشنامه آموزش وپرورش قید نشده با رشته تحصیلی من مرتبطه و در بعد از فارغ التحصیلی اعمال میشه یا نه؟ممنونم

منابع ارشد فراگیر روانشناسی عمومی 98

سلام . بهتره در رشته / گرایشی که دقیقا در بخشنامه ذکر شده در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل کنین .

سلام . خسته نباشید . منابع ارشد فراگیرمشاوره خانواده برای آزمون98  ازکجا میتونم تهیه کنم . با تشکر

سلام . منابع آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور رو می تونین از کتاب فروشی های معتبر و یا از انتشارات دانشگاه پیام نور و یا از کتابخانه  دانشگاه پیام نور تهیه کنین .

سلام.سوالات فراگیر ارشد پیام نور عمران سازه برای سالهای ۹۷_۹۶_۹۵ میخام.چطوری تهیه کنم.ممنون

سلام . سوالات آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور منتشر نمیشه .

سلام ببخشید من میخوام پیام نور ارشد ثبت نام کنم ژنتیک شرایطش چیه..چه جوریه قبول میشم یعنی بهمن؟؟

سلام . می تونین در آزمون ارشد فراگیر رشته ژنتیک شرکت کنین . مقاله شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 98 – 99 هیوا رو مطالعه کنین .

با سلام . رشته کارشناسی من کشاورزی گرایش زراعت است قصد دارم تغذیه دام شرکت کنم سوالاتم : چند واحد پیش نیاز باید بگذرانم -هزینه واحدهای عملی چطوره ( آیا واحد عملی داره با وجود فراگیر؟) منابع آزمون رامعرفی فرمایید متشکرم

سلام . تعداد واحد جبرانی رو دانشگاه تعیین میکنه ، حداکثر واحد جبرانی 12 واحد می باشد .


منتخب های هیوامگ

رمز موفقیت در کنکور

مهارت تمرکز ذهن

با این روش ها زودتر استخدام شوید

مقالات منتخب سردبیر

تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 99

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99

مدارک لازم برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد منابع آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 98 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل 29 20 70 70 – 021

دانشگاه پیام نور به دو روش در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد. در روش اول داوطلبان می توانند در کنکور کارشناسی ارشد سراسری ثبت نام و شرکت نمایند و سپس هنگام انتخاب رشته، کد رشته محل های مربوط به دانشگاه پیام نور را وارد نمایند. در روش دوم، داوطلبان بایستی در آزمون کارشناسی ارشد راگیر پیام نور شرکت کنند. ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور اواخر مهر سال آغاز می گردد. ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور همزمان با هم انجام می شود. منابع کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جدا از آزمون کارشناسی ارشد سراسری است. منابع کنکور کارشناسی ارشد سراسری از کتب رفرنس مربوط به مقطع کارشناسی است و آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور از کتب مربوط به ترم یک رشته انتخابی مقطع کارشناسی ارشد است. در ادامه مطلب، به ذکر منابع کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 98 خواهیم پرداخت.

تمامی فرایند پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور از جمله ثبت نام، انتخاب رشته و اعلام نتایج کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود.

در ابتدا لازم به ذکر است که فعلا دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 98 منتشر نشده است. بنابراین فعلا منابع کنکور فراگیر پیام نور مشخص نشده است. به همین دلیل ما در این مطلب منابع سال 97 را قرار داده ایم. البته لازم به ذکر است که معمولا منابع هر سال تغییر نمی کند. فقط ممکن است منابع برخی رشته ها دچار تغییرات اندکی گردد. به محض مشخص شدن منابع سال 98 این مطلب بروزرسانی خواهد شد. ضمنا لازم به ذکر است که با عضویت در کانال تلگرام کارشناسی ارشد مرکز مشاوره تحصیلی تهران مشاوره نیز می توانید در جریان آخرین اخبار مربوط به کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 98 قرار بگیرید.

منابع ارشد فراگیر روانشناسی عمومی 98

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل 29 20 70 70 – 021

سوالات خود را در قسمت دیدگاه، با مشاوران ما در میان بگذارید…

Current ye@r *

Leave this field empty

منابع ارشد فراگیر روانشناسی عمومی 98

استفاده از مطالب سایت اینترنتی تهران مشاوره فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به سایت تهران مشاوره می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد منابع آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور رشته روانشناسی عمومی با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل// www.moisrex.rozblog.com
$(document).ready(function(){
function moisrex(){
$(‘.fade’).fadeTo(400,0).fadeTo(400,1);
}
setInterval(
function(){
moisrex();
}
,0)
});

دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد به دو روش دانشجو می پذیرد. روش اول پذیرش دانشگاه پیام نور از طریق کنکور کارشناسی ارشد سراسری و دیگری از طریق آزمونی تحت عنوان آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور می باشد. از آن جا که آزمون فراگیر پیام نور به صورت کاملا مجزا از کنکور کارشناسی ارشد سراسری برگزار می گردد، این روش در بین داوطلبان به روش بدون کنکور معروف است. تفاوت اصلی آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور با کنکور کارشناسی ارشد سراسری، منابع آزمون است. منابع کنکور کارشناسی ارشد سراسری از کتب رفرنس مقطع کارشناسی و منابع آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور از دروس و کتب ترم یک مقطع کارشناسی ارشد است! در واقع داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور شرکت می کنند، در صورت قبولی هنگام ورود به دانشگاه پیام نور از ترم 2 مشغول به تحصیل می شوند. یعنی آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور به معنی پشت سر گذاشتن ترم 1 تحصیلی داوطلبان محسوب می شود و این موضوع یکی از مزیت های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور است. در ادامه این مطلب علاوه بر پرداختن به زمان و نحوه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 98، زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 98 ، شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 98 و … به ذکر منابع آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور روانشناسی عمومی نیز خواهیم پرداخت. بنابراین پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

منابع آزمون فراگیر پیام نور کتب درسی ترم یک مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور می باشد.

منابع آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 98 رشته روانشناسی عمومی عبارتند از :

منابع ارشد فراگیر روانشناسی عمومی 98

از آن جا که فعلا دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 98 منتشر نشده است، بنابراین منابع آزمون امسال به طور دقیق مشخص نشده است و منابع مذکور طبق دفترچه آزمون سال 97 می باشد. بنابراین توصیه می گردد جهت کسب اطمینان، قبل از تهیه منابع با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی تهران مشاوره تماس حاصل نمایید.

لازم به ذکر است که این رشته سال گذشته در مراکز بناب، تبریز، مهاباد، نجف آباد، زرین شهر، اردبیل، کرج، تهران جنوب، فردوس، پاکدشت، شیراز، گرمسار، بافت، گرگان، اسلام آباد غرب، گرگان، آمل، بهشهر، کبودرآهنگ، مرکز بین الملل عسلویه، مرکز بین الملل کیش، واحد بهارستان، اندیمشک، آستارا، آستانه اشرفیه و نوشهر ارائه شده بود.

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور دارای یکسری شرایط عمومی و اختصاصی است. بنابراین داوطلبان دانشگاه های پیام نور کبودرآهنگ بایستی ابتدا از شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 98 مطلع گردیده و در صورت داشتن شرایط لازم نسبت به ثبت نام آزمون فراگیر رشته روانشناسی عمومی اقدام نمایند. از جمله شرایط ثبت نام عبارتنداز :

شرایط عمومی

شرایط اختصاصی

ثبت نام کنکور ارشد فراگیر پیام نور یک بار در سال انجام می شود. برای ثبت نام می بایست پس از مطالعه دفترچه کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 98 به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایید. سپس بر روی گزینه “پیام نور” در منوی سمت راست صفحه کلیک کنید.

سپس بر روی لینک مربوط به “ثبت نام کنکور ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور 1398” کلیک کنید. سپس اطلاعات خواسته شده را وارد و مراحل ثبت نام را تا انتها ادامه دهید. در انتهای ثبت نام کدی تحت عنوان بایستی کد رهگیری ثبت نام را دریافت خواهید کرد که به معنای ثبت نام قطعی شما در آزمون می باشد.

“زمان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 98 به احتمال زیاد اواخر مهر و یا اوایل آبان ماه خواهد بود.”

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد منابع آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور رشته روانشناسی عمومی با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل// www.moisrex.rozblog.com
$(document).ready(function(){
function moisrex(){
$(‘.fade’).fadeTo(400,0).fadeTo(400,1);
}
setInterval(
function(){
moisrex();
}
,0)
});

سوالات خود را در قسمت دیدگاه، با مشاوران ما در میان بگذارید…

Current ye@r *

Leave this field empty

استفاده از مطالب سایت اینترنتی تهران مشاوره فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به سایت تهران مشاوره می باشد.

تماس از خطوط ثابت کل کشور: ۷۰۷۰۷۰۱۲-۰۲۱

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی پسورد

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

منابع ارشد فراگیر روانشناسی عمومی 98

مرکز مشاوره باخه – مشاوره تحصیلی | مشاوره آموزشی | مشاوره تلفنی

دانشگاه پیام‌‌نور همه ساله اقدام به جذب دانشجویان علاقه‌مند به ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد می‌نماید، افراد  می‌توانند براساس علاقه‌مندی‌های خود نسبت به ثبت‌نام در رشته و گرایش مورد علاقه‌ی خود اقدام نمایند. پذیرش در دانشگاه پیام‌نور ابتدا نیازی به آزمون نداشته اما افراد می‌بایست پس از ثبت‌نام در رشته‌ی مورد علاقه‌ی خود نسبت به مطالعه‌ی منابع و مباحث لازمه اقدام نموده و پس از مطالعه در آزمون دانش‌پذیری که لازم است افراد در این آزمون نمره‌ی قبولی لازم را کسب کنند، تا به عنوان دانشجوی رسمی حساب شوند و از خدمات آموزشی و .. دانشگاه بهره‌مند گردند. در این مقاله منابع کارشناسی ارشد روانشناسی فراگیر پیام‌ نور در اختیار شما عزیزان گذاشته شده است.

در ادامه به معرفی رشته‌ی روانشناسی و گرایش های آن خواهیم پرداخت. همچنین می‌توانید منابع مطالعاتی را که در قالب pdf در قسمت چارت دروس قرار دارد، دانلود کنید.

رشته روانشناسی یکی از رشته‌های پر متقاضی و جزء برترین رشته‌ها در علوم انسانی است. به همین علت علاقه‌مندان زیادی در کارشناسی ارشد روانشناسی بدون کنکور پیام نور هر ساله ثبت‌نام می‌کنند.

روانشناسی با انسان و فرآیندهای ذهنی پیچیده‌ی انسان سروکار دارد. افراد، تفکرات و فرآیندهای ذهنی منحصر به فردی را دارند و به دلیل پیچیدگی انسان و شرایط ذهنی متفاوت هر شخص، تحقیقات در زمینه‌ی علم روان‌شناسی از حدود ۱۵۰ سال پیش شروع و تا به امروز ادامه داشته است زیرا تفکرات و ذهنیت‌های افراد روزانه دستخوش تغییرات بسیاری می‌شود. رشته روانشناسی هیچ گونه حد و مرزی نداشته و پیوسته اطلاعات جدید و بسیاری از این رشته پرکابرد کشف می شود.

در صورتی با کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ، که بدون کنکور میباشد، آشنا نیستید. یا رشته‌های آن را نمیشناسید پیشنهاد می‌شود مقاله همه چیز درباره کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور را مطالعه کنید.

تذکر: داوطلبان باید توجه داشته باشند که در هنگام شرکت در آزمون دانش پذیری باید گرایش خود را اتنخاب نموده و سپس در آزمون مربوطه شرکت کنند. برخلاف مقطع کارشناسی ارشد با کنکور مجاز به انتخاب یک گروه یا چند رشته نیستند. 

چارت ارشد روانشناسی(مثبت گرا) (PDF)

چارت ارشد روانشناسی بالینی (PDF)

چارت ارشد روانشناسی بالینی کودک و نوجوان (PDF)

چارت ارشد روانشناسی تربیتی (PDF)

چارت ارشد روانشناسی شخصیت (PDF)

چارت ارشد روانشناسی عمومی (PDF)

چارت ارشد روانشناسی وآموزش کودکان استثنایی (PDF)

ثبت نام طرح فراگیر پیام نور فقط یک بار در سال برگزار می‌شود، بازه ثبت نام روانشناسی فراگیر پیام نور اواخر مهر تا اوایل آبان ۹۹ می‌باشد.

آزمون دوره دانش‌پذیری در اواخر دی ماه برگزار می‌شود، که زمان برگزاری آزمون دانش پذیری متعاقباً از طریق صفحات مجازی مرکز مشاوره باخه اعلام خواهد شد.  همچنین داوطلبان باید جهت دریافت کارت ورود به جلسه یک هفته قبل از آزمون دانش‌پذیری از طریق سامانه سنجش اقدام نمایند.

پس از اینکه منابع کارشناسی ارشد روانشناسی فراگیر پیام‌نور را مطالعه نمودید به منظور ثبت‌نام در این آزمون باید مراحل زیر را طی کنید:

۱ -مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org
۲ -دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام از پایگاه اینترنتی سازمان مذکور
۳ -آماده نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز جهت ثبت نام
۴ -با توجه به اینکه پرداخت  هزینه ثبت نام  منحصراً بصورت اینترنتی انجام میگیرد، داوطلبان لازم است به وسیله کارتهـای بـانکی عضـو شبکه شتاب هر یک از بانکهای جمهوری اسلامی ایران در داخل یا خارج از کشور که پرداخت الکترونیکی آنها فعال میباشد با مراجعـه به سایت سازمان و پرداخت مبلغ ۸۰۰۰۰۰ ریال به عنوان وجه ثبت نام شرکت در آزمون، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. برای اطلاعات دقیق‌‌تر از شهریه دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد مقاله ما را در این زمینه مطالعه کنید.

کارت ورود به جلسه یک هفته قبل از آزمون وارد سایت سازمان سنجش شده و پس از دریافت اطلاعات ثبت نامی نظیر شماره‌ی پرونده و کد رهگیری قابل دریافت است. باید توجه داشت که اطلاعات درج شده در کارت ورود به جلسه با اطلاعات شناسنامه‌ای و ثبت نامی داوطلب همخوانی داشته باشد. در صورت مغایرت می بایست داوطلب به باجه های رفع نقص که قبل از آزمون توسط سازمان سنجش معین می گردد، مراجعه کند. همچنین در نظر داشته باشید که عکس داوطلب در پرینت کارت ورود به جلسه قابل مشاهده می‌باشد.

نکته: اشخاصی که اطلاعاتی همچون سهمیه، معدل مقطع کارشناسی و یا اینگونه اطلاعات را در زمان ثبت نام اشتباه وارد کردند قابل ویرایش است.

شما می‌توانید جهت اطلاعات بیشتر با مشاوران مرکز مشاوره باخه در ارتباط باشید و از مزایای مشاوره تلفنی باخه استفاده نمایید .

 

بله، این منابع توسط سازمان سنجش آموزش کشور برای آزمون فراگیر روانشناسی مشخص شده است .

 

خیر، منابع مطالعاتی کنکور کارشناسی ارشد و آزمون دانش پذیری فراگیر کاملا متفاوت است .

 

بهترین مکمل برای منابع اصلی فراگیر روانشناسی، حل آزمون‌های سال‌های گذشته می‌باشد .

{
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “FAQPage”,
“mainEntity”: [
{
“@type”: “Question”,
“name”: “آیا منابع ذکر شده در مقاله، برای شرکت در آزمون فراگیر روانشناسی کافی است ؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “بله، این منابع توسط سازمان سنجش آموزش کشور برای آزمون فراگیر روانشناسی مشخص شده است .”
}
},
{
“@type”: “Question”,
“name”: “آیا مطالعه منابع کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی برای قبولی کفایت نمی‌کند ؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “خیر، منابع مطالعاتی کنکور کارشناسی ارشد و آزمون دانش پذیری فراگیر کاملا متفاوت است .”
}
},
{
“@type”: “Question”,
“name”: “به جز منابع اصلی اعلام شده سالهای گذشته چه پیشنهادی دارید ؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “بهترین مکمل برای منابع اصلی فراگیر روانشناسی، حل آزمون‌های سال‌های گذشته می‌باشد .”
}
}
]
}

پست قبلی

منابع ارشد فراگیر روانشناسی عمومی 98

منابع ارشد حقوق فراگیر پیام نور ۹۸

پست بعدی

منابع کارشناسی ارشد حسابداری فراگیر پیام نور ۹۹

منابع کارشناسی ارشد علوم دامی فراگیر پیام نور ۹۸

منابع کارشناسی ارشد بیوتکنولوژی کشاورزی فراگیر پیام نور

منابع کارشناسی ارشد زیست شناسی گیاهی فراگیر پیام نور ۹۸

منابع کارشناسی ارشد شیمی فراگیر پیام نور ۹۸

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

پکیج‌های مشاوره‌ای

برای عضویت کلیک کنید

برای عضویت کلیک کنید

چالش های پیش رو

زمان ثبت نام

شرایط و ضوابط ثبت نام

زمان برگزاری آزمون

زمان اعلام نتایج

شروع کردن یک فعالیت تحصیلی و آکادمیک، یک فعالیت اقتصادی، طی کردن یک مسیر حقوقی،انتخاب بهترین مشاور برای راهنمایی در رسیدن به یک هدف مصداق های کلی از یک انتخاب اند…
همه و همه ی ما برای یک هدف تلاش می کنیم:ساختن یک خاطره خوب از یک انتخاب درست برای شما.
اگر به دنبال افرادی می گردید که علاوه بر تخصص و تجربه و تعهد ،صادقانه ترین و بهترین مسیر را به شما نشان دهند
باخه ، احتمالا بهترین گزینه برای شماست باخه، خاطره خوب انتخاب

تماس از خطوط ثابت کل کشور: ۷۰۷۰۷۰۱۲-۰۲۱

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

لیست منابع کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 خدمت کلیه متقاضیان و شرکت کنندگان این آزمون مهم اعلام شد. تمامی داوطلبان می توانند بعد از اطلاع از لیست بهترین منابع آزمون ارشد فراگیر و دانلود رایگان منابع آزمون ارشد فراگیر اقدامات لازم را برای ثبت نام انجام دهند. حتماً برای شما دوستان داوطلب هم این موضوع مطرح شده است که برای ارشد فراگیر چه بخوانیم ؟ و یا بهترین کتاب تست ارشد فراگیر پیام نور برای هر کدام از دروس چه کتابی است؟

 

در این نوشته، با شما دوستان عزیز همراه هستیم تا منابع کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور را به شما معرفی کنیم. بعلاوه، پاسخگوی این سؤال برای شما هستیم که بهترین منابع آزمون ارشد فراگیر چیست و چگونه می توانید برای دانلود رایگان منابع آزمون ارشد فراگیر اقدام بفرمایید.

 

 

منابع ارشد فراگیر روانشناسی عمومی 98

جهت اطلاع از شیوه ثبت نام در کارشناسی ارشد فراگیر از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099072952 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

 

 

 

شرکت در هر آزمونی نیاز به شناخت منابع مورد مطالعه برای آن دارد. منابعی که در نوبه خود بهترین باشند و بتوانند نیاز درسی داوطلب را برای قبولی تضمینی در آزمون و پاسخگویی درست به سؤالات آن آزمون برآورده کنند.

این موضوع برای آزمون فراگیر ارشد هم صدق می کند و این آزمون در این مورد از بقیه مستثنی نیست.

حتماً در اینجا این سؤال برای شما مطرح شده است که چرا باید از منابع کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور علی الخصوص به روزترین لیست بهترین منابع آزمون ارشد فراگیر مطلع شوم؟

در واقع، اطلاع از منابع کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و یا بهترین و جامع ترین کتاب تست ارشد فراگیر پیام نور چه کمکی به من می کند؟

اصلاً چرا باید برای دانلود رایگان منابع آزمون ارشد فراگیر پیام نور اقدام کنم؟

در این جا باید خدمت شما دوست عزیز داوطلب عرض کنیم که با توجه به اهمیت زیاد شناخت منابع درست و به روز در این آزمون مهم شناخت منابع کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور برای داوطلبان و شرکت کنندگان در این آزمون کاملاً ضروری است.

حتماً از این موضوع مطلع هستید که منابع کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور همان کتب درسی دانشگاه پیام نور هستند.

 کتبی که هر فرد با قبولی در مقطع ارشد هر کدام از رشته های تحصیلی این دانشگاه در اولین ترم تحصیلی خود مطالعه می کند.

اما قانون ارشد فراگیر این است که شما باید این دروس را به عنوان منابع کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور به عنوان لیست بهترین منابع آزمون ارشد بخوانید.

خبر خوب این که به راحتی امکان دانلود رایگان منابع آزمون ارشد فراگیر پیام نور را از سایت های شناخته و معتبر دارید و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

پس متوجه شدید که نیازی به خرید منابع کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور از کتابفروشی ها ندارید و می توانید به آسانی برای دانلود رایگان منابع آزمون ارشد فراگیر پیام نور اقدام کنید.

البته در کنار منابع کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور (منابع اصلی) می توانید از کتاب تست ارشد فراگیر پیام نور هم استفاده کنید و آن ها را هم جهت آشنایی بیشتر با سؤالات مختلف مطرح شده در آزمون مورد مطالعه قرار دهید.

 

 

 

مطالعه انواع کتب تست علی الخصوص کتب تست حاوی سؤالات سال های گذشته برگزاری آزمون می تواند کمک زیادی به شما برای قبولی باشد

در ادامه، قصد داریم منابع کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور آن هم لیست بهترین منابع آزمون ارشد فراگیر را خدمت شما دوستان عزیز معرفی کنیم.

دقت داشته باشید که منابع کارشناسی ارشد فراگیر ذکر شده در ادامه این نوشته با توجه به لیست بهترین منابع آزمون ارشد فراگیر موجود در دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته منتشر شده در سال گذشته نوشته شده اند.

علت ذکر این موضوع این است که امکان این که منابع کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور با توجه به تغییرات مدام به وجود آمده در کتب مختلف انتشارات پیام نور وجود دارد.

در نتیجه، قبل از دانلود رایگان منابع کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و یا خرید آن ها حتماً از لیست بهترین منابع آزمون ارشد فراگیر و به عبارت دیگر به روزترین منابع اطمینان حاصل کنید.

ببینید دوستان عزیز اسامی دروس مسلماً‌ تغییری نمی کنند اما احتمال تغییر محتوای کتب و منابع کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور وجود دارد.

البته ممکن است کتابی دیگر البته با همان اسم اما با انتشارات و نویسنده دیگری جایگزین منابع کارشناسی ارشد فراگیر مورد استفاده در آزمون های قبلی قرار بگیرد.

پس حتماً قبل از دانلود رایگان منابع کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور به این موارد مهم توجه لازم را مبذول دارید و از آن ها غافل نشوید.

بر خود لازم دیدیم که قبل از ارائه لیست بهترین منابع آزمون ارشد فراگیر به ذکر این موارد مهم در رابطه با منابع کارشناسی ارشد فراگیر برای شما دوستان عزیز بپردازیم.

 

 

منابع ارشد فراگیر روانشناسی عمومی 98

 

 

حتماً شما دوست عزیز داوطلب شرکت در ارشد فراگیر پیام نور هنوز هم برای انتخاب منابع سردرگم هستید و مدام از خود می پرسید که برای ارشد فراگیر پیام نور چه بخوانیم ؟

در این بخش، با توجه به اظهارات مطرح شده در بالا قصد داریم شماری از منابع کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور را به شما معرفی کنیم.

با این اوصاف، اگر رشته مورد علاقه شما یکی از موارد درج شده در زیر است می توانید پاسخ این سؤال خود یعنی برای ارشد فراگیر چه بخوانیم ؟ را پیدا کنید.

برای اطلاع دقیق و موثق از این که برای ارشد فراگیر پیام نور چه بخوانیم ؟ با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

مشاوران مجموعه ما می توانند به آسانی پاسخگوی این سؤال مهم یعنی برای ارشد فراگیر پیام نور چه بخوانیم ؟ برای شما دوستان عزیز باشند.

پس بعد از تماس با مشاوران ایران تحصیل دیگر خبری از نگرانی و سردرگمی در رابطه با این موضوع که برای ارشد فراگیر پیام نور چه بخوانیم ؟ نیست.

پس با ما همراه باشید تا با توجه به مندرجات موجود در دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته آزمون ارشد فراگیر سال قبل یعنی سال 98 با لیست بهترین منابع آزمون ارشد فراگیر آشنایی پیدا کنید.

پس از آشنایی با لیست منابع کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و کسب اطمینان در رابطه با نویسنده و انتشارات این کتب می توانید برای دانلود رایگان منابع آزمون ارشد فراگیر پیام نور از وب سایت های معتبر و یا خرید آن ها از بازار کتاب اقدام کنید.

 

 

منابع درسی رشته ارشد ادبیات عربی فراگیر پیام نور

 

2

 

 

 

 

آمایش سرزمین در ایران

 

 1216743

 

 

 

 

              2

 

حسین آرامی

الگوی پیشرفت

اقتصاد فضا

آراد

فرهنگ صبا

 

 

منابع درسی رشته ارشد تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش گرایش تعلیم و تربیت اسلامی فراگیر پیام نور

 

 

دوستان عزیز دقت داشته باشید که در اکثر موارد نیازی به مطالعه تمامی فصول انواع منابع کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ندارید و بخشی از کتاب ها معمولاً‌ حذف هستند.

به عبارت دیگر، با توجه به مندرجات دفترچه انتخاب رشته سال گذشته شما مجبور به مطالعه تمامی فصول کتب نیستید و بخشی از آن ها برایتان حذف شده اند.

پس حتماً‌ قبل از شروع مطالعه منابع کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور توجه لازم را به این موضوع حذفیات مبذول دارید.

 

 

معمولاً مشاوران تحصیلی مطالعه کتاب تست ارشد فراگیر پیام نور را در کنار مطالعه منابع اصلی به شما دوستان عزیز داوطلب پیشنهاد می کنند.

اما در این جا این سؤال پیش می آید که بهترین کتاب تست ارشد فراگیر پیام نور چه کتابی است؟

در واقع، این کتاب باید چه ویژگی هایی داشته باشد تا بتوان آن را بهترین کتاب تست ارشد فراگیر پیام نور نامید؟

در پاسخ باید خدمت شما عرض کنیم که بهترین کتاب تست ارشد فراگیر پیام نور کتابی است که تست های جامع و کاملی را از هر کدام از فصول کتاب در خود جای داده باشد و داوطلب امکان مطالعه تست های زیادی را برای هر کدام از بخش هاو فصول کتاب داشته باشد.

مورد دیگر این که، تست های این کتاب باید با پاسخ نامه تشریحی همراه باشند و به ذکر نکات و جزئیات هر تست بپردازند.

این ویژگی را می توان یکی از مهم ترین ویژگی های بهترین کتاب تست ارشد فراگیر پیام نور دانست.

مورد مهم دیگر این که، بهتر است خلاصه ای جامع و کامل از هر کدام از فصول کتاب هم در این کتاب تست ارشد فراگیر پیام نور موجود باشد.

این گونه داوطلب می تواند به جز مطالعه منابع اصلی از خلاصه هر یک از فصول آن ها جهت مرور مطالب خوانده و همین طور محتوای مهم کتب درسی استفاده کند.

پس در زمان خرید کتاب تست ارشد فراگیر پیام نور به این موضوع مهم توجه داشته باشید.

خوشبختانه، برای تمامی کتب پیام نور در تمامی مقاطع از جمله ارشد می توانید کتاب تست ارشد فراگیر پیام نور آن را نیز در بازار با بهترین کیفیت ممکن پیدا کنید.

کتبی جامع و کامل که می توانند نیاز شما را در یادگیری هر چه بهتر و دقیق تر مطالب درسی به بهترین نحو ممکن برآورده کنند.

کتبی با نویسندگان و انتشارات مختلف که می توانید از آن ها استفاده کنید.

برای شناخت و اطلاع از بهترین این کتب از میان تعداد زیاد منتشر شده و موجود در بازار با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

 

 

دوستان عزیز سایت های زیادی امکان دانلود منابع کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور را برای شما دوستان عزیز فراهم می کنند.

اما این که کدام از این سایت ها بهترین و به روزترین منابع کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور را در اختیارتان قرار می دهد خود جای صحبت دارد.

در واقع، شما باید بدانید که منبعی که قصد دانلود آن را دارید جدیدترین و به روزترین منبع است.

زیرا حتی دیده شده که کتب دانشگاه پیام نور از ترمی تا ترم دیگر تغییر کرده و حتی داوطلب از این موضوع اطلاعی نداشته است.

بعد تصور کنید که شما این منابع قدیمی را با دقت و خوب بخوانید و بعد که سر جلسه آزمون حاضر شدید با سؤالاتی مواجه شوید که اصلاً نمی دانید از کجا آمده اند.

پس برای این که خدایی نکرده این مشکل برایتان پیش نیاید و زحمات شما بی فایده نباشد حتماً سایت های معتبری که امکان دانلود رایگان بهترین منابع آزمون ارشد فراگیر را برای شما فراهم می کنند را بشناسید.

بهتر است در این زمینه و برای شناخت اصولی این وب سایت های در دسترس دانشجویان از مشاورانی خبره در این حوزه کمک بگیرید.

مشاوران ایران تحصیل در این زمینه با جان و دل در خدمت شما عزیزان داوطلبان ارشد فراگیر پیام نور هستند.

این مشاوران بهترین سایت های موجود و البته شناخته شده ترین آن ها را برای دانلود منابع کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور به شما معرفی می کنند تا بتوانید برای دانلود رایگان بهترین منابع آزمون ارشد فراگیر پیام نور از طریق سایت های معرفی شده اقدام کنید.

 

 

جهت اطلاع از شیوه ثبت نام در کارشناسی ارشد فراگیر از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099072952 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته ارشد فراگیر پیام نور 99

دفترچه ارشد فراگیر پیام نور 99

کارت ورود به جلسه آزمون ارشد فراگیر 99

نتایج آزمون دکتری 99

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ارشد فراگیر

شرایط ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 99

کارنامه اولیه آزمون دکتری 99

نتایج قبولی ارشد فراگیر پیام نور 99

منابع کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99

منابع کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور همان کتب ترم اول دوره ارشد رشته های ارائه شده در دانشگاه پیام نور هستند.

برای اطلاع از لیست بهترین منابع آزمون ارشد فراگیر و همین طور بهترین کتاب تست ارشد فراگیر پیام نور با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

برای ارشد فراگیر پیام نور ملزم به مطالعه دروس ترم اول دوره کارشناسی ارشد رشته مورد نظر خود و همین طور تعدادی کتاب تست هستید.

برای دانلود رایگان منابع آزمون ارشد فراگیر پیام نور با مشاوران ایران تحصیل تماس جاصل فرمایید.

12,000,000 +

بازدید کننده ایران تحصیل تاکنون

452,000 +

مخاطبان مشاوره تلفنی ایران تحصیل تاکنون

676780

تعداد سوالات سایت ایران تحصیل

15000

حدااقل بازدید روزانه سایت ایران تحصیل

در صورتی که نیاز به مشاوره در زمینه تحصیلی دارید می توانید از تجربیات مشاوران مرکز ایران تحصیل استفاده کنید هزینه هر دقیقه مشاوره 20000 ریال می باشد که می توانید ( از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره 9099072952) تماس بگیرید و از خدمات مشاوره حضوری بهره مند گردید.

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

در صورتی که هر گونه پیشنهاد ، انتقاد یا شکایتی از نحوه عملکرد مجموعه دارید می توانید از طریق ایمیل info@irantahsil.org و یا شماره 02146018960 با ما در ارتباط باشید.

لینک مفید :

خدمات ساختمانی خوارزم سازه

پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل

درس های آزمون اختصاصی و عمومی: استنباط آماری (1)، آنالیز ریاضی (2) (جزوه درسی، نکات کلیدی، نمونه سوال، پاسخنامه و کتاب). منابع درس های آمار ریاضی: Statistical lnference، آنالیز ریاضی …



نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته آموزش زبان فارسی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: آواشناسی زبان فارسی (آواشناسی (فونتیک)) – (آواشناسی زبان فارسی)، کاربرد نظریه های …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته محیط زیست – آموزش محیط زیست کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: اصول و مفاهیم آموزش محیط زیست (آموزش محیط زیست …

منابع ارشد فراگیر روانشناسی عمومی 98

درس های آزمون اختصاصی و عمومی: انسان شناسی، کلیات فلسفه اخلاق، آشنایی با متون اخلاق اسلامی، آشنایی با متون اخلاق به زبان انگلیسی (جزوه درسی، نکات کلیدی، نمونه سوال، پاسخنامه …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته پژوهش هنر کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: آشنایی با فرهنگ و ادبیات ایران (تاریخ ادبیات ایران (رشته کتابداری))، زبان تخصصی …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته تاریخ – تاریخ ایران اسلامی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: فلسفه تاریخ (فلسفه تاریخ)، زبان عربی (قرائت متون تاریخی به …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته تاریخ – تاریخ تشیع کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: مکاتب تاریخ نگاری در تمدن اسلامی (مکاتب تاریخ نگاری در تمدن …

درس های آزمون اختصاصی و عمومی: آئین نگارش زبان فارسی، مدیریت روابط عمومی و بین المللی در ورزش، روش تحقیق در مدیریت ورزشی، اصول و مبانی مدیریت، اوقات فراغت و …

درس های آزمون اختصاصی و عمومی: آئین نگارش زبان فارسی، مدیریت روابط عمومی و بین المللی در ورزش، روش تحقیق در مدیریت ورزشی، اصول و مبانی مدیریت، اوقات فراغت و …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته جغرافیا و برنامه ریزی روستایی ارشد فراگیر پیام نور: دیدگاه ها و نظریه های برنامه ریزی و توسعه روستایی (نظریه …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته جغرافیا و برنامه ریزی شهری کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: نظریه ها تجربیات و سیاست های فضایی در برنامه ریزی …

درس های آزمون اختصاصی و عمومی: مدیریت و برنامه ریزی محیطی، آب و هواشناسی توریسم، گرمایش جهانی و پیامدهای آن، مخاطرات آب و هوایی شهر، مبانی آب و هوایی شهر، …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته حقوق بین الملل کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: حقوق جزای بین الملل (حقوق بین الملل کیفری)، سازمان های بین المللی …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته حقوق جزا و جرم شناسی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: جرم شناسی (مبانی جرم شناسی جلد اول)، آیین دادرسی کیفری …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته حقوق خصوصی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: حقوق مدنی 1 (تشکیل قراردادها و تعهدات) – (سقوط تعهدات)، آیین دادرسی مدنی …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته روانشناسی عمومی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: روانشناسی عمومی پیشرفته (متن کامل زمینه روانشناسی هیلگارد (تک جلدی))، روانشناسی رشد پیشرفته …

درس های آزمون اختصاصی و عمومی: آنالیز حقیقی (1)، آنالیز عددی پیشرفته (جزوه درسی، نکات کلیدی، نمونه سوال، پاسخنامه و کتاب). منابع درس های ریاضی کاربردی – آنالیز عددی: Introduction …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته زبان شناسی همگانی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: ساخت زبان فارسی (ساخت زبان فارسی واژان و پیوندهای ساختی)، مکاتب زبان …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته زبان و ادبیات فارسی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: نظم فارسی 2 (ناصر خسرو و سنایی) (شرح سی قصیده از …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته علوم زمین – چینه نگاری و دیرینه شناسی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: زیست چینه نگاری (بایوژوناسیون و مدل های …

درس های آزمون اختصاصی و عمومی: لیپید و قند، بیوشیمی کروماتین، آنزیمولوژی، کنترل متابولیسم (جزوه درسی، نکات کلیدی، نمونه سوال، پاسخنامه و کتاب). منابع درس های زیست شناسی سلولی و …

درس های آزمون اختصاصی و عمومی: فیزیولوژی غشای سلولی، جنین شناسی مقایسه ای جانوران، زیست شناسی تکوینی جانوری، فیزیولوژی دستگاه عصبی مرکزی (جزوه درسی، نکات کلیدی، نمونه سوال، پاسخنامه و …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته زیست شناسی گیاهی – زیست شناسی سلولی و تکوینی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: بوم شناسی پوشش های گیاهی (اکولوژی …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته شیمی – شیمی آلی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: شیمی آلی پیشرفته (شیمی آلی پیشرفته و ساختار و مکانیزم ها …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته شیمی – شیمی تجزیه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: شیمی آلی پیشرفته (شیمی آلی پیشرفته و ساختار و مکانیزم ها …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته شیمی – شیمی فیزیک کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: شیمی فیزیک پیشرفته (شیمی فیزیک (جلد 1 و 2) (ویرایش ششم)، …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته شیمی – شیمی معدنی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: شیمی آلی پیشرفته (شیمی آلی پیشرفته و ساختار و مکانیزم ها …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی جامعه شناسی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: بینش های جامعه شناسی (1) (تاریخ تفکرات جامعه شناسی) (نظریه های کلاسیک جامعه شناسی)، …

درس های آزمون اختصاصی و عمومی: اقتصاد خرد، اقتصاد کلان، اقتصاد سنجی (جزوه درسی، نکات کلیدی، نمونه سوال، پاسخنامه و کتاب). منابع درس های علوم اقتصادی: تئوری اقتصاد خرد، تئوری …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته برنامه ریزی درسی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: اصول و مبانی برنامه ریزی درسی (اصول و مفاهیم برنامه ریزی درسی)، …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش – تعلیم و تربیت اسلامی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: نظریات تربیتی مکاتب فلسفی …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته مدیریت آموزشی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: نظارت و راهنمایی آموزشی (نظارت و راهنمایی تعلیماتی)، اصول برنامه ریزی آموزشی (اصول …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته علوم سیاسی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: فقه سیاسی (فقها و حکومت (پژوهش در تاریخ فقه سیاسی شیعه))، جامعه شناسی …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته علم اطلاعات و دانش شناسی – مطالعات کتابخانه های عمومی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: مبانی کتابداری و علم اطلاعات …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته الهیات و معارف اسلامی – علوم قرآن و حدیث کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: تاریخ حدیث (تاریخ عمومی حدیث)، تفسیر …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته الهیات و معارف اسلامی – فقه و مبانی حقوق اسلامی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: قواعد فقه (1) (القواعد الفقهیه …

درس های آزمون اختصاصی و عمومی: منطق قدیم (ارسطویی)، حکمت مشاء (1)، حکمت اشراق (1)، حکمت متعالیه (1)، زبان انگلیسی تخصصی، کلام تحلیلی (1)، متن شناسی کلامی، تاریخ کلام اسلامی، …

درس های آزمون اختصاصی و عمومی: الکترودینامیک (1)، مکانیک کوانتومی پیشرفته (1)، مکانیک آماری پیشرفته (1) (جزوه درسی، نکات کلیدی، نمونه سوال، پاسخنامه و کتاب). منابع درس های فیزیک (اتمی …

منابع ارشد فراگیر روانشناسی عمومی 98

درس های آزمون اختصاصی و عمومی: زبان تخصصی، مدیریت مالی و اقتصاد مدیریت، حسابداری مدیریت، سازمان های پیچیده دیدگاه استراتژیک (جزوه درسی، نکات کلیدی، نمونه سوال، پاسخنامه و کتاب). منابع …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی مدیریت کسب و کار – استراتژی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: زبان تخصصی (زبان تخصصی مدیریت بازاریابی)، مدیریت استراتژیک (مدیریت استراتژیک …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته زبان و ادبیات فارسی – ادبیات پایداری کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: تظور متون شعر فارسی (سیری در شعر فارسی)، …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته مدیریت بازرگانی – بازاریابی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: زبان تخصصی (زبان تخصصی مدیریت بازاریابی)، مدیریت استراتژیک پیشرفته (برنامه ریزی …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته مدیریت دولتی – بودجه و مالیه عمومی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: مدیریت منابع انسانی پیشرفته (مدیریت منابع انسانی در …

درس های آزمون اختصاصی و عمومی: بیوشیمی، میکروبیولوژی عمومی، بیولوژی سلولی مولکولی، سیتوژنتیک (جزوه درسی، نکات کلیدی، نمونه سوال، پاسخنامه و کتاب). منابع درس های مهندسی کشاورزی – بیوتکنولوژی کشاورزی: …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته مهندسی صنایع – بهینه سازی سیستم ها کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: طراحی سیستم های صنعتی (طراحی سیستم های صنعتی)، …

درس های آزمون اختصاصی و عمومی: سیستم های عامل پیشرفته، پایگاه داده پیشرفته، الگوریتم های پیشرفته (جزوه درسی، نکات کلیدی، نمونه سوال، پاسخنامه و کتاب). …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته اقتصاد کشاورزی – اقتصاد تولید و مدیریت واحدهای کشاورزی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: اقتصاد خرد تکمیلی (رویکردی جدید به …

درس های آزمون اختصاصی و عمومی: انسان شناسی، کلیات فلسفه اخلاق، آشنایی با متون اخلاق اسلامی، آشنایی با متون اخلاق به زبان انگلیسی (جزوه درسی، نکات کلیدی، نمونه سوال، پاسخنامه …

درس های آزمون اختصاصی و عمومی: تاریخ تمدن، نحو کاربردی، تاثیر نهج البلاغه بر ادب پارسی، علوم نهج البلاغه (1)، علوم بلاغی (جزوه درسی، نکات کلیدی، نمونه سوال، پاسخنامه و …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته حسابداری کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: حسابرسی پیشرفته (حسابرسی پیشرفته)، حسابداری بخش عمومی (حسابداری و کنترل مالی دولتی)، حسابداری مدیریت …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته مدیریت رسانه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: حقوق بین الملل ارتباط جمعی (درآمدی بر حقوق ارتباط جمعی)، زبان تخصصی (زبان …

درس های آزمون اختصاصی و عمومی: طرح هندسی راه پیشرفته، تکنولوژی و مواد روسازی، تحلیل و طراحی روسازی پیشرفته (جزوه درسی، نکات کلیدی، نمونه سوال، پاسخنامه و کتاب). منابع درس …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته زبان و ادبیات عربی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: نقد ادبی و مکتب های ادبی (النقدالادبی اصوله و متاهجه)، تحلیل …



نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته مهندسی صنایع – سیستم های کلان اقتصادی و اجتماعی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: برنامه ریزی ریاضی (تحقیق در عملیات …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته مهندسی صنایع – مدیریت مهندسی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: نظریه تصمیم گیری (تصمیم گیری های چند معیاره)، مدیریت نوآوری …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته مهندسی عمران – آب و سازه های هیدرولیکی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: سدهای خاکی (سدهای خاکی)، هیدرولیک محاسباتی (دینامیک …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته مهندسی معماری کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: روانشناسی محیط (آفرینش نظریه معماری)، سیر اندیشه های معماری (سیر اندیشه های معماری)، …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته فیتوشیمی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: شیمی آلی پیشرفته (شیمی آلی پیشرفته و ساختار و مکانیزم ها (ویرایش پنجم))، شیمی …

درس های آزمون اختصاصی و عمومی: روش تحقیق، ژنتیک تکمیلی، اصلاح نباتات تکمیلی (جزوه درسی، نکات کلیدی، نمونه سوال، پاسخنامه و کتاب). منابع درس های مهندسی کشاورزی – اصلاح نباتات: …

درس های آزمون اختصاصی و عمومی: فیزیولوژی علف های هرز و علف کش ها، اکولوژی گیاهان زراعی، روش تحقیق (جزوه درسی، نکات کلیدی، نمونه سوال، پاسخنامه و کتاب). منابع درس …

درس های آزمون اختصاصی و عمومی: مدیریت توسعه نرم افزار، برنامه ریزی استراتژیک، مهندسی مجدد فرایندهای تجاری (جزوه درسی، نکات کلیدی، نمونه سوال، پاسخنامه و کتاب). منابع درس های مهندسی …



درس های آزمون اختصاصی و عمومی: زمین شیمی رسوبی، رسوب شناسی زیست محیطی، رسوب شناسی کاربردی، محیط های رسوبی پیشرفته (جزوه درسی، نکات کلیدی، نمونه سوال، پاسخنامه و کتاب). منابع …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: نظام آوائی زبان فارسی (آواشناسی زبان فارسی، آواها …

درس های آزمون اختصاصی و عمومی: بازمهندسی فرآیندهای کسب و کار، تحلیل آماری، منطق فازی و هوش مصنوعی، تاثیر فناوری اطلاعات بر سازمان و مدیریت (جزوه درسی، نکات کلیدی، نمونه …

درس های آزمون اختصاصی و عمومی: آنالیز حقیقی (1)، جبر پیشرفته (جزوه درسی، نکات کلیدی، نمونه سوال، پاسخنامه کتاب).منابع درس های ریاضی محض – آنالیز: Algebra، Real and Complex Analysis …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته زیست فناوری – میکروبی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: مهندسی ژنتیک پروکاریوت ها (ژنتیک مولکولی باکتری ها)، فناوری تخمیر (بیوتکنولوژی …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته علوم و مهندسی محیط زیست – ارزیابی و آمایش سرزمین کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: آمایش سرزمین (شالوده آمایش سرزمین)، …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته علوم اقتصادی – اقتصاد اسلامی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: عقاید اقتصادی متفکرین مسلمان (تاریخ اندیشه های اقتصادی متفکران مسلمان)، …

درس های آزمون اختصاصی و عمومی: ادبیات قرن هفده و هجده، شناخت ادبیات، داستان کوتاه، نمایشنامه معاصر انگلیسی (جزوه درسی، نکات کلیدی، نمونه سوال، پاسخنامه و کتاب). …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته مهندسی شیمی – پلیمر کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: ترمودینامیک مهندسی شیمی پیشرفته (ترمودینامیک مولکولی تعادلات فازی سیال)، انتقال حرارت …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته مهندسی عمران – راه و ترابری کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: طرح هندسی راه پیشرفته (آئین نامه طرح هندسی راه …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته مهندسی مکانیک – طراحی کاربردی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: کنترل پیشرفته (اصول کنترل مدرن)، طراحی مهندسی پیشرفته (طراحی در …

درس های آزمون اختصاصی و عمومی: روش تحقیق در علوم ورزشی، آمار زیستی ویژه فعالیت ورزشی، اپیدمیولوژی فعالیت بدنی و تندرستی، فیزیولوژی انسان پیشرفته ویژه فعالیت ورزشی، اصول برنامه ریزی …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته آب و هواشناسی – آب و هواشناسی شهری کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: مدیریت و برنامه ریزی محیطی (برنامه ریزی …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته آب و هواشناسی – آب و هواشناسی کاربردی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: مدیریت و برنامه ریزی محیطی (برنامه ریزی …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته آب و هواشناسی – تغییرات آب و هوایی اقلیمی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: مدیریت و برنامه ریزی محیطی (برنامه …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته علوم زمین – پترولوژی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: آتشفشان شناسی پیشرفته (آتشفشان ها و رخساره های آتشفشانی)، ژئوشیمی پیشرفته …

درس های آزمون اختصاصی و عمومی: اصول آموزش ریاضی، بنیادهای نظری حل مسئله در ریاضیات (1)، روانشناسی یادگیری (جزوه درسی، نکات کلیدی، نمونه سوال، پاسخنامه و کتاب). منابع درس های …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته تاریخ – تاریخ اسلام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: فلسفه تاریخ (فلسفه تاریخ)، زبان عربی (قرائت متون تاریخی به زبان …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته زبان و ادبیات فارسی – ادبیات کودک و نوجوان کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: تظور متون شعر فارسی (سیری در …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته زیست شناسی سلولی و مولکولی – ژنتیک کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: ژنتیک انسانی تکمیلی (ژنتیک در پزشکی تامسون)، ژنتیک …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته فلسفه و کلام اسلامی – فلسفه اسلامی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: منطقه قدیم (ارسطویی) (الجوهر النضید)، حکمت مشاء (1) …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته توسعه روستایی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: سیاستگذاری و برنامه ریزی توسعه روستایی(سیاست های توسعه کشاورزی در ایران)، مبانی توسعه …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته مدیریت ورزشی – مدیریت رسانه های ورزشی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: نظریه ها و مبانی ارتباط جمعی (نظریه ها …

درس های آزمون اختصاصی و عمومی: شکل دهی فلزات، متالورژی در تولید، ریاضیات پیشرفته (1) (جزوه درسی، نکات کلیدی، نمونه سوال، پاسخنامه و کتاب). منابع درس های مهندسی مکانیک – …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته مهندسی عمران – سازه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: ریاضیات عالی مهندسی (ریاضیات مهندسی)، تئوری آلاستیسیته (مبانی تئوری آلاستیسیته)، دینامیک …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته مهندسی عمران – مهندسی و مدیریت ساخت کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: مدیریت پروژه ( مدیریت پروژه با رویکرد پروژه …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته مدیریت ورزشی – مدیریت اوقات فراغت و ورزش های تفریحی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: اوقات فراغت و محیط زیست …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته مدیریت ورزشی -مدیریت اماکن و تاسیسات ورزشی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: مدیریت طراحی و نگهداری اماکن و تجهیزات ورزشی …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته مدیریت ورزشی – مدیریت راهبردی در سازمان های ورزشی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: مدیریت بازاریابی در ورزش (مدیریت بازاریابی …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته مدیریت ورزشی – مدیریت رویدادهای ورزشی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: مدیریت راهبردی رویدادهای بزرگ ورزشی (مدیریت راهبردی و رویدادهای …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته مدیریت ورزشی – مدیریت بازاریابی در ورزش کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: نظریه های سازمان و مدیریت (تئوری های سازمان …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته رفتار حرکتی – رشد حرکتی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: روش و طرح های تحقیق در علوم رفتار حرکتی (روش …

درس های آزمون اختصاصی و عمومی: آلودگی منابع آب، خطرهای زمین شناختی، زمین شیمی زیست محیطی، مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار (جزوه درسی، نکات کلیدی، نمونه سوال، پاسخنامه و …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته فیزیولوژی ورزشی – فیزیولوژی فعالیت بدنی و تندرستی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: روش تحقیق در علوم ورزشی (روش تحقیق …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته فیزیولوژی ورزشی – فیزیولوژی ورزشی کاربردی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: روش تحقیق در علوم ورزشی (روش تحقیق در فعالیت …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته مهندسی عمران – ژئوتکنیک کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: ریاضیات عالی مهندسی (ریاضیات مهندسی)، مکانیک خاک پیشرفته (مکانیک خاک و …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته مهندسی عمران – مهندسی محیط زیست کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: اصول مهندسی تصفیه آب و فاضلاب (اصول تصفیه آب) …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته علوم دامی – تغذیه دام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: فیزیولوژی پیشرفته (فیزیولوژی دام)، بیوشیمی حیوانی پیشرفته (مروری بر بیوشیمی)، …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته طراحی شهری کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: مبانی نظری طراحی شهری (طراحی شهری، گونه شناسی، رویه ها و طرح ها) …

درس های آزمون اختصاصی و عمومی: محاسبات عددی پیشرفته، مکانیک محیط های پیوسته (1)، ریاضیات پیشرفته (1) (جزوه درسی، نکات کلیدی، نمونه سوال، پاسخنامه و کتاب). منابع درس های مهندسی …

درس های آزمون اختصاصی و عمومی: مدارهای مجتمع خطی (CMOS)، مدارهای مجتمع خیلی فشرده (VLSI)، تئوری و فناوری ساخت افزاره های نیم رسانا (جزوه درسی، نکات کلیدی، نمونه سوال، پاسخنامه …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی – حرکات اصلاحی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: روش تحقیق در علوم ورزشی (روش …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته تحقیقات آموزشی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: اصول و روش های برنامه ریزی درسی (اصول و مفاهیم برنامه ریزی درسی)، …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته آموزش و بهسازی منابع انسانی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: مبانی آموزش بزرگسالان (راهبردهای آموزش مداوم منابع انسانی با تاکید …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته الهیات و معارف اسلامی – ادیان و عرفان کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: تاریخ تصوف از آغاز تا قرن هفتم …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته روان شناسی بالینی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: نظریه های روان درمانی (نظریه های روان درمانی و مشاوره)، روانشناسی رشد …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته روانشناسی تربیتی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: روانشناسی تربیتی (روانشناسی تربیتی)، تعلیم و تربیت اسلامی پیشرفته (نگاهی دوباره به تعلیم …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته فلسفه و حکمت اسلامی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: منطق قدیم (الجوهر النضید)، مسائل کلامی جدید (عقل و اعتقاد دینی)، …

درس های آزمون اختصاصی و عمومی: مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته، مدیریت راهبردی، کارمندیابی، انتخاب و توسعه منابع انسانی، مفروضات و الگوهای مدیریت اسلامی (جزوه درسی، نکات کلیدی، نمونه سوال، پاسخنامه …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته زیست شناسی سلولی و مولکولی – بیوفیزیک کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: بیوفیزیک سلولی (مبانی بیوفیزیک)- (زیست شناسی سلولی و …

درس های آزمون اختصاصی و عمومی: تئوری نابجایی ها، ترمودینامیک پیشرفته مواد، فرایندهای انجماد پیشرفته (جزوه درسی، نکات کلیدی، نمونه سوال، پاسخنامه و کتاب). منابع درس های مهندسی مواد – …

درس های آزمون اختصاصی و عمومی: قارچ شناسی تکمیلی، ویروس شناسی گیاهی، مدیریت بیماری های گیاهی (جزوه درسی، نکات کلیدی، نمونه سوال، پاسخنامه و کتاب). منابع درس های مهندسی کشاورزی …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته مهندسی مکانیزاسیون کشاورزی – انرژی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: ریاضیات (3) (معادلات دیفرانسیل) (معادلات دیفرانسیل معمولی (رشته علوم پایه، …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته جغرافیای سیاسی – فضای شهری کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: اصول مفاهیم و نظریه های ژئوپلیتیک (اصول و مفاهیم ژئوپلیتیک) …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته روان شناسی اسلامی – روان شناسی مثبت گرا کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: روان شناسی دین (درآمدی بر روان شناسی …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته زبان و ادبیات فارسی – ادبیات تطبیقی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: تطور متون شعر فارسی (سیری در شعر فارسی)، …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته ژئومورفولوژی – هیدروژئومورفولوژی در برنامه ریزی محیطی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: اندیشه های نظری در جغرافیا و ژئومورفولوژی (ژئومورفولوژی …

درس های آزمون اختصاصی و عمومی: مبانی جامعه شناسی آموزش و پرورش در برنامه ریزی آموزشی، تعلیم و تربیت اسلامی پیشرفته، اصول و روش های ارزشیابی آموزشی، مبانی اقتصادی آموزش …

درس های آزمون اختصاصی و عمومی: تئوری های کارآفرینی، تحلیل محیط کسب و کار، کارآفرینی در بستر فناوری اطلاعات، تئوری های مدیریت پیشرفته (جزوه درسی، نکات کلیدی، نمونه سوال، پاسخنامه …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته کارآفرینی – بین الملل کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: روش تحقیق در کارآفرینی (روش شناسی تحقیق پیشرفته در مدیریت با …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته برنامه ریزی آمایش سرزمین کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: نظریه های برنامه ریزی فضایی (برنامه ریزی فضایی و آمایش سرزمین، …

درس های آزمون اختصاصی و عمومی: کانی ها و سنگ های صنعتی، کانسارهای آذرین و دگرگونی، کانسارهای رسوبی، کانه زایی و تکتونیک (جزوه درسی، نکات کلیدی، نمونه سوال، پاسخنامه و …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته زمین شناسی – زمین ساخت (تکتونیک) کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: زمین ساخت جهانی (زمین ساخت جهانی)، کانه زایی و …

درس های آزمون اختصاصی و عمومی: مدیریت توسعه نرم افزار، برنامه ریزی استراتژیک، مهندسی مجدد فرایندهای تجاری (جزوه درسی، نکات کلیدی، نمونه سوال، پاسخنامه و کتاب). منابع درس های مهندسی …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته علوم اقتصادی – اقتصاد انرژی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: اقتصاد انرژی (اقتصاد نظری و کاربردی نفت)، اقتصاد خرد (تئوری …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته علوم اقتصادی – اقتصاد و تجارت الکترونیک کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: اقتصاد اطلاعات (اقتصاد اطلاعات)، اقتصاد خرد پیشرفته (تئوری …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته الهیات و معارف اسلامی – تاریخ و تمدن ملل اسلامی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: تاریخ تحلیلی اسلام از ظهور …



نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته تکنولوژی آموزشی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: رویکردها و نظریه های برنامه درسی (نظریه های برنامه درسی)، کاربرد نظریه های …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته جمعیت شناسی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: جمعیت و جامعه (جمعیت شناسی اقتصادی اجتماعی و تنظیم خانواده)، مهاجرت و شهرنشینی …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته حسابرسی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: حسابرسی سیستم های کامپیوتری (حسابرسی کامپیوتری و فناوری اطلاعات نشریه شماره 181)، سیستم های …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته حقوق دادرسی اداری کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: مبانی حقوق عمومی (مبانی حقوق عمومی)، آیین دادرسی اداری (بررسی تحلیلی دادرسی …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته روان شناسی بالینی کودک و نوجوان کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: سازگاری کودک با آموزشگاه (سازگاری کودک با آموزشگاه)، پیشرفت …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته روان شناسی  آموزش کودکان استثنایی (عقب مانده ذهنی) کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: هوش و عقب ماندگی ذهنی (کودنی) (عقب …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته زبان و ادبیات فارسی – ادبیات عامه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: تظور متون شعر فارسی (سیری در شعر فارسی)، …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته زبان و ادبیات فارسی – آموزش زبان فارسی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: تطور متون شعر فارسی (سیری در شعر …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته زبان و ادبیات فارسی – ویرایش و نگارش کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: تظور متون شعر فارسی (سیری در شعر …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته علم اطلاعات و دانش شناسی – مدیریت اطلاعات کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: مبانی علم اطلاعات و دانش شناسی (آشنایی …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته علم اطلاعات و دانش شناسی – مدیریت کتابخانه های دیجیتال کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: مبانی علم اطلاعات و دانش …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته علم سنجی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: مبانی علم سنجی (علم سنجی و دیداری سازی اطلاعات)، روش تحقیق (روش تحقیق …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته مطالعات فرهنگی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: نظریه های فرهنگی (درآمدی بر نظریه فرهنگی معاصر)، جامعه شناسی فرهنگی (فرهنگ از …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته روزنامه نگاری کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: ارتباطات سازمانی (ارتباط سازمانی رویکردها و فرایندها)، ارتباطات و توسعه (ارتباطات توسعه در …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته علوم سیاسی – اندیشه سیاسی در اسلام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: مبانی فکری جنبش های سیاسی در جهان اسلام …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته فقه و حقوق خصوصی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: حقوق بین الملل خصوصی (تعارض قوانین) (حقوق بین المللی خصوصی جلد …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته فلسفه و کلام اسلامی – کلام اسلامی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: کلام تحلیلی 1 (پاسخ به شبهات کلامی (دفتر …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته مدیریت امور شهری کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: نظریه های سازمان و مدیریت – دیدگاه استراتژیک (مدیریت استراتژیک پیشرفته)، سیستم …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته مدیریت منابع انسانی – مدیریت منابع انسانی اسلامی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته (مبانی رفتار سازمانی)، …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته مشاوره – مشاوره توانبخشی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: نظریه های پیشرفته مشاوره و روان درمانی (نظریه و کاربست مشاوره …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته مشاوره – مشاوره مدرسه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: نظریه های پیشرفته مشاوره و روان درمانی (نظریه و کاربست مشاوره …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته علوم زمین – آب زمین شناسی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: آب زمین شناسی پیشرفته (هیدرولوژی آب زیرزمینی جلدهای اول …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته ژئوفیزیک – زلزله شناسی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: مبانی گرانی سنجی (ژئوفیزیک کاربردی جلد اول)، ژئومغناطیس 1(ژئوفیزیک کاربردی جلد …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته آموزش زبان فارسی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: روش های آنالیز دستگاهی (نمونه برداری و تجزیه دستگاهی نمونه های معدنی …





نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته اخلاق کاربردی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: مبانی اخلاق در قرآن (اخلاق در قرآن (جلد اول)، اخلاق در حدیث و …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته تاریخ – مطالعات آسیای مرکزی و قفقاز کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: فلسفه تاریخ (فلسفه تاریخ)، زبان عربی (قرائت متون …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته علوم اقتصادی – بانکداری اسلامی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: اقتصاد خرد (تحلیل رفتارهای اقتصادی در چارچوب اسلامی)، اقتصاد کلان …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته علوم اقتصادی – برنامه ریزی سیستم های اقتصادی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: اقتصاد خرد (تئوری اقتصاد خرد) – تئوری …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته فلسفه دین کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: چیستی و خاستگاه دین (هفت نظریه در باب دین)، براهین اثبات وجود خدا …



نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته مدیریت جهانگردی – بازاریابی جهانگردی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: مدیریت منابع انسانی در صنعت جهانگردی (مدیریت منابع انسانی در …

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته مدیریت سازمان های دولتی – مالی و اقتصادی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: مفروضات و اصول مدیریت اسلامی (اصول و …



ایران مشاوره ۴۳۰ نظرها

دانشگاه پیام نور از دانشگاه های وابسته به وزارت علوم تحقیقات و فناوری است. در رابطه با دوره های فراگیر ارشد دانشگاه پیام نور لازم است به اطلاعتان برسانیم که داوطلبان این امکان را خواهند داشت تا در دوره های فراگیر ارشد بدون در نظر گرفتن رشته تحصیلی خود در مقطع کارشناسی ، به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد بپردازند. ضمن اینکه متقاضیان برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد می بایست منابع مربوط به دوره کارشناسی را مطالعه کنند، برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور داوطلبان باید دروس ترم اول مقطع کارشناسی ارشد را به عنوان منابع آزمون مورد مطالعه قرار دهند. ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور یک مرتبه در سال انجام می شود و نحوه ثبت نام به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش می باشد.

منابع ارشد فراگیر روانشناسی عمومی 98

ثبت نام در رشته های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ، اواخر مهر ماه و از طریق سایت سنجش انجام می گیرد.

رشته هایی که در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور تحت عنوان فراگیر ارائه می شود ، شامل گروه های آموزشی علوم انسانی ، فنی مهندسی ، علوم پایه و … می باشد و همانطور که در ابتدای مطلب ذکر شد ، داوطلب هیچ گونه محدودیتی برای ثبت نام رشته ی مورد علاقه خود حتی در صورت مغایر بودن با نوع مدرک کارشناسی ، نخواهد داشت.

می توانید برای اطلاع از اینکه رشته های فوق در کدام واحد های دانشگاهی ارائه شده است ، دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور از سایت سنجش دانلود کنید. در ضمن ظرفیت هر یک از کد رشته محل ها نیز در این دفترچه قید شده است.

نام دروس دوره دانش پذیری هر یک از رشته های تحصیلی به همراه منابع درسی هر یک از دروس (فارسی و انگلیسی)، نام مؤلف و ناشر و سایر توضیحات در دفترچه راهنمای ثبت نام درج شده است.

خیر. دارندگان مدرک کارشناسی پیوسته یا ناپیوسته رسمی و بالاتر و یا دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی (به شرط فارغ التحصـیلی تا 30 بهمن 98) می توانند بدون توجه به نوع رشته تحصیلی کارشناسی خود در یک رشته گرایش از رشته هـای امتحـانی (بـه جـز رشـته هـای مهندسی معماری و طراحی شهری) ثبت نام نمایند.

خیر. با توجه به دفترچه راهنمای ثبت نام ، در مرکز اهواز روانشناسی اسلامی گرایش مثبت گرا در مرکز اهواز ارائه شده است.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب هاارشد فراگیر رشته های بدون کنکور پیام نور

21 ساعت پیش

21 ساعت پیش

2 روز پیش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

سلام وقت بخیر . من هنگام ثبت نام کنکور ارشد ازمون پیام نور رو ثبت نام نکردم . رشتمم شیمی هستش . میخواستم بدونم میتونم در ازمون شرکت کنم یا بدون کنکور مقطع ارشد ثبت نام کنم یا نه ؟

با سلام، شرایط تحصیل در دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد به دو صورت می باشد، یکی از طریق آزمون سراسری کارشناسی ارشد و دیگری ثبت نام از طریق دوره های فراگیر پیام نور، در صورتی که شما قصد شرکت در دوره های فراگیر پیام نور را دارید می توانید ثبت نام خود را از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور در زمان مشخص شده انجام دهید.

سلام میخواستم بدونم که مقطع ارشد در دانشگاه پیام نور غیر حضوریه یا نیاز به حضور در کلاس هست؟واینکه میشه ارشد پیام نور رو در کنار یک رشته همزمان در دانشگاه سراسری خوند یا نه؟

با سلام و درود. برگزاری کلاس ها در دانشگاه پیام نور، به صورت نیمه حضوری می باشد و تحصیل همزمان در مقطع ارشد امکان پذیر نیست.

سلام خسته نباشید، من کارشناسی بهداشت حرفه ای دارم میخواستم ببینم برای ارشد بخوام ژنتیک بخونم امکانش هست؟!

با سلام، مطابق با قوانین وزارت علوم، چنانچه تمایل به نام نویسی در رشته مذکور در مقطع کارشناسی ارشد (وزارت علوم) را داشته باشید منعی از این بابت برای شما وجود ندارد، لذا می توانید درصورتی که در آزمون فراگیر پیام نور رشته ژنتیک ارائه شود در آزمون ثبت نام کنید و پس از قبولی به ادامه تحصیل بپردازید.

سلام آیا رشته فلسفه و حکمت اسلامی واحد شهر ری مقطع ارشد بدون کنکور است

با سلام ، مطابق با دفترچه راهنمای پذیرش دوره های فراگیر تحصیلات تکمیلی(نوبت بیستم) ، رشته مذکور در دانشگاه پیام نور واحد ری به صورت فراگیر ارائه می شود.لازم به ذکر است امکان تغییر مراکز مجری در سالهای آتی وجود دارد.

سلام اگر کسی از ثبت نام فراگیر پیام نور جا بمونه چطوری میتونه شرکت کنه واسه فراگیر پیام نور ارشد خواهشا راهنمایی ام کنید گیر افتادم

با سلام ، چنانچه شما تمایل به نام نویسی در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور را داشته باشید ، می بایست در دوره بعدی آزمون(نوبت بیست و یکم) شرکت کنید.

با سلام امسال ارشد فراگیر پذیرش رشته آموزش ابتدایی یا علوم تربیتی رو داره یانه؟؟؟؟ با تشکر

با سلام , با توجه به دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور , پذیرشی از مجموعه علوم تربیتی در سال ۱۳۹۸ انجام نگرفته است . شما می توانید برای دریافت اطلاعات تکمیلی شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور را مطالعه نمایید .

دفترچه ی انتخاب رشته ی فراگیر پیام نور ۹۸ کی میاد ؟؟؟

سلام با توجه به زمان ثبت نام در سال های گذشته , ثبت نام مقطع کارشناسی ارشد در دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور معمولا در اواخر آبان ماه انجام می گردد و زمان برگزاری آزمون در آذر ماه می باشد . پیشنهاد می شود جهت اطلاع از زمان ثبت نام عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد باشید .

سلام رشته ارشد آموزش ابتدایی جزو رشته های بدون کنکور پیام نور است؟؟

منابع ارشد فراگیر روانشناسی عمومی 98

سلام , مطابق دفترچه راهنمای پذیرش دوره های فراگیر کارشناسی ارشد مربوط به سال ۱۳۹۷ , برای رشته آموزش ابتدائی ,در هیچ یک از دانشگاه های پیام نور , جذبی انجام نشده است . منتظر انتشار دفترچه امسال باشید .

اگه در کلاسهای حضوری شرکت کنیم و امتحانهارو با نمرات بالای۱۴ قبول بشیم چند درصد احتمال داره که پذیرش بشیم در رشته حسابداری تهران؟

سلام کارشناس رشته الهیات هستم میتونم کارشناسی ارشد رو روانشناسی عمومی ادامه بدم در ضمن رشته روانشناسی عمومی یا روانشناسی تربیتی بدون کنکوره یا خیر

سلام روزتون بخیر. من کارشناسی صنایع دارم و الان میخوام ارشد فراگیر رشته مدیریت دولتی بخونم. برای آزمون استخدامی میخوام امتحان بدم ،میخوام بدونم اگه رشته کارشناسی و ارشد یکی نباشه مشمول شرایط اونا میشم یا نه؟ و اینکه مدرک فراگیر با حالت حضوری و کنکوری ، چه فرقی دارن؟

سلام. ایا اهواز ارشد روانشناسی داره یانه؟؟؟ وزمان ثبت نام کی هست؟

باسلام و وقت بخیر رشته روان شناسی بالینی فراگیر فقط تهرانه؟هزینش چنده؟

با سلام , مطابق با دفترچه راهنمای پذیرش دوره های فراگیر کارشناسی ارشد ( نوبت نوزدهم ) , رشته روان شناسی بالینی فقط در مرکز تهران جنوب با ۲۰ نفر ظرفیت ارائه شده است. که شهریه هر ترم تحصیلی ( ثابت و متغیر ) حدود ۲.۵۰۰.۰۰۰ الی ۳.۰۰۰.۰۰۰ تومان می باشد. شما جهت اطلاع از زمان انتشار دفترچه ثبت نام سال ۱۳۹۸ می توانید به ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور مراجعه نمایید .

سلام .برای رشته جغرافیا گرایش توسعه روستایی، واحدهای عملی وجود داره مثل آموزش جهت یابی GIS این دروس حتما باید حضوری باشد یا میتوان به روش الکترونیکی خواند؟چون برای من امکان حضور برای واحدهای عملی نیست.ممنون.

سلام گرایش بالینی خانواده یا کودک و نوجوان میخواستم ثبت نام کنم. لیسانس روان شناسی دارم. چطور باید اقدام کنم؟

سلام من کارشناساری حسابداری هستم برای ارشد میتونم معماری بخونم؟

سلام آیا دانشگاه پیام نور اهواز برای ارشد فراگیر از زیر شاخه های مهندسی کامپیوتر نیز پذیرش دارد ؟ اگر دارد چه رشته هایی ؟

سلام آیا کلاسهای پیام نور فراگیر کاملا غیرحضوری هستند؟

سلام

رشته‌ی سینما و یا رشته‌ی ارتباط تصویری بدون کنکور تو دانشگاه پیام نور، فراگیر پیام نور و علمی کاربردی تو کدوم مناطق تهران، کرج و یا شهریار ارائه میشه؟

سلام دوستی مدرک کارشناسی در گروه هنر و معماری از پیام نور دارند . و در حال حاضر برای ارشد قصد دارن گروه انسانی ( رشته جغرافیا ) ادامه بدن …..چطور هست امکان هست یا خیر ؟ با توجه به رشته مقطع کارشناسی در قبولی سراسری پیام نور و فراگیر پیام نور برای رشته جغرافیا امکانش هست یا خیر ؟ تشکر

سلام وقت بخیر . دوستی مدرک کارشناسی در گروه هنر و معماری از پیام نور دارند . و در حال حاضر برای ارشد قصد دارن گروه انسانی ( رشته جغرافیا ) ادامه بدن …..چطور هست امکان هست یا خیر ؟ با توجه به رشته مقطع کارشناسی در قبولی سراسری پیام نور و فراگیر پیام نور برای رشته جغرافیا امکانش هست یا خیر ؟ تشکر

سلام برای فوق لیسانس چه رشته های بدون کنکور هست.تشکر

باسلام آیا دانشگاه دزفول دانشجو برای رشته شیمی جذب میکنه؟

سلام من میتوانم قبل از تمام شدن لیسانسم(دوسال)برای ارشد ثبت نام کنم و ترشدم رو هم بگیرم(ارشد های بدون آزمون)؟خودم تواناییش رو دارم.ینی همزمان ارشد و کارشناسی رو باهم بگیرم؟مدرک ثبت نام چی میخوان برا ارشد؟(مثلا ریز نمرات نمیخوان)ارشد هم غیر حضوری داره که بگیرم ؟

سلام من در با کنکور ارشد در رشته ی فناوری اطلاعات قبول شدم ولی میخوام یه رشته ی دیگه بخونم آیا امکانش هست فراگیر رشته ی خودم رو تغییر بدم؟

با سلام و عرض ادب بنده ارشد ریاضی هستم ۱_ آیا میتوانم ارشد روانشناسی بالینی بدون کنکور شرکت کنم ؟ ۲ _ آیا در کرج دانشگاهی وجود دترد که این رشته را داشته باشد؟

در ضمن شهر محل سکونتم رامسره …واسه امتحان میتونم برم پیام نور رامسر امتحان بدم؟؟؟؟

با سلام خدمت شما رشته کارشناسیم مهندسی بهداشت محیطه میخواستم ارشد مهندسی عمران محیط زیست که فقط تو واحد شیراز ارائه میشه شرکت کنم ولی با توجه به اینکه شاغلم امکان حضور تو‌کلاسارو ندارم…ممنون میشم راهنماییم کنیین….

سلام. در مقطع کارشناسی مترجمی زبان خوندم و معدلم ۱۷.۵ هستش می تونم بدون کنکور ارشد همین رشترو ثبت نام کنم؟

میخواستم بدونم فراگیر پیام نور ارشد بدون کنکور هم هست چون خیلی تبلیغ میشه و مهندسی صنایع ارشد ترمی چقدر هست ممنون

سلام وقت بخیر ، فارغ التحصیل کارشناسی مدیریت صنعتی هستم ، با توجه به بازار کار ، از بین رشته علوم اقتصادی ( توسعه اقتصادی و برنامه ریزی ) و مدیریت mba ، کدام رشته را ادامه بدم ؟

با سلام و وقت بخیر… از طریق دانشگاه فراگیر پیام نور در صورت معدل بالا در مقطع کارشناسی ارشد ..میشه واسه دکترا بورسیه شد؟

سلام. من میخام ارشد صنایع بخونم تو فراگیر. ولی متاسفانه فهمیدم فقط تهران داره این رشته رو. خیلی برام مهمه قبول شم. الان به نظرتون قبولی با این ضرفیت کم که فقط یه شهر داره خیلی سخته. آخه متاسفانه رشته خودمم نیست. من فوق یه رشته دیگه از دانشگاه دولتی روزانه دارم.

سلام من ۸سال پیش مدرک کارشناسی حقوق درپیلم نور گرفتم الانم دوباره دارم در پیام نور کارشناسی علوم تربیتی ترم ۴میهونم ایا میتونم همزمان با کارشناسیم فراگیر هم شرکت کنم؟ومنابع ازمون فراگیر به روز میشن یامال ۹۷هستش؟

سلام دانشگاه کارشناسی ارشد شیمی معدنی کجای تهران میشه؟

سلام.برای آزمون فراگیر کسب حدنصاب نمره فقط لازمه یا مث کنکور باید رتبه خوب داشته باشیم؟

سلام. پیام نور ارشد رشته ی معماری هم دارد ؟؟؟ شرایط ثبت نام برای رشته ی معماری چه جوریه؟

سلام ،رشته کارشناسیم مدیریت بازرگانى بوده،براى ارشد میخوام روانشناسى بالینى بخونم،کنکور ارشد دانشگاه هاى پیام نور با کنکور دانشگاه هاى سراسرى یکى هستن؟کدوم دانشگاه هاى پیام نور تهران روانشناسى بالینى دارن و حدودا چه رتبه اى نیازه؟

سلام میخواستم بپرسم آزمون که آذره پس کلاسا دیگه از کی شروع میشه؟؟

سلام رشته روانشناسی بالینی بدون کنکور کارشناسی ارشد چه دانشگاههایی در تهران دتنشجو می گیره

با سلام مطابق با دفترچه ی راهنمای ثبت نام فراگیر ارشد پیام نور سال ۱۳۹۷ , رشته ی روان شناسی بالینی در دانشگاه تهران جنوب , ارائه شده است.

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد

قیمت : ۲۶۰۰۰۰ تومان

بسته آمادگی آزمون کارشناسی ارشد پیام نور روانشناسی عمومی بسته آمادگی آزمون کارشناسی ارشد پیام نور روانشناسی عمومی: بسته آموزشی (مکاتبه ای) کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ( ویژه آمادگی داوطلبان آزمون دانشپذیری رشته روانشناسی عمومی) بسته های آموزشی فراگیر کارشناسی ارشد نتیجه تلاش گروه همیشه آنلاین می باشد که با مدیریت چند تن از […]

صفحه اصلی > جزوات و منابع ارشد فراگیر > منابع کمک آموزشی فراگیر روانشناسی عمومی > بسته آمادگی آزمون کارشناسی ارشد پیام نور روانشناسی عمومی

قیمت : ۲۶۰۰۰۰ تومان

با کلیک بروی دکمه خرید اینترنتی به فرم ثبت سفارش هدایت خواهید شد

منابع ارشد فراگیر روانشناسی عمومی 98

بسته آمادگی آزمون کارشناسی ارشد پیام نور روانشناسی عمومی: بسته آموزشی (مکاتبه ای) کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ( ویژه آمادگی داوطلبان آزمون دانشپذیری رشته روانشناسی عمومی)

بسته های آموزشی فراگیر کارشناسی ارشد نتیجه تلاش گروه همیشه آنلاین می باشد که با مدیریت چند تن از اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور و به منظور دسترسی همگانی داوطلبان به منابع جامع و تراز اول طراحی شده است.

کلیه کتب این بسته دارای استانداردهای آموزش عالی و با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چاپ شده و نیاز متقاضیان را به آموزش حضوری و منابع دیگر بطور کامل برطرف می‌کند و همچنین تمام کتابهای این بسته بر اساس منابع اعلام شده برای آزمون ارشد فراگیر تالیف شده اند.

به جرأت می‌توان گفت که بسته های فراگیر کارشناسی ارشد همیشه آنلاین کاملترین و بروزترین بسته آموزشی فراگیر کارشناسی ارشد در سطح کشور بوده ، امکان پاسخگویی داوطلب به حداکثر سوالات هر درس را فراهم می‌نماید.

این بسته حاصل زحمات اعضای هیات علمی پیام نور و اساتید برجسته کنکور کارشناسی ارشد فراگیر می باشد که با بیشترین کیفیت تهیه شده است.

این بسته ها شامل تمام نکات کلیدی دروس با نگاه هوشمندانه بر سوالات دوره‌های گذشته منطبق بر منبع اعلام شده و ارائه مثال‌های متنوع و سوالات تالیفی و پاسخ سوالات دوره‌های گذشته است.

توجه: تمام محتویات بسته ها منطبق با آخرین منابع اعلام شده آزمون فراگیر پیام نور ( نوبت بیستم سال ۹۸ ) می باشد.

تمام کتابهای بسته های آمادگی ارشد فراگیر پیام نور گروه همیشه انلاین شامل خلاصه نکات کلیدی کتاب منبع بهمراه تست های تالیفی و ادوار گذشته با پاسخنامه می باشند.

۱- ارائه نکات و مفاهیم کلیدی به زبان ساده براساس نیاز دانش پذیر

نکات کلیدی و پرکاربرد در آزمونهیا پیام نور و کتاب های اصلی به صورت ساده و قابل فهم در این بخش در کتابها آورده شده است

۲- نمونه آزمون­های ادوار گذشته پیام نور منطبق با منبع

کلیه آزمونهای سال های گذشته که با منبع اعلام شده منطبق باشند درس به درس ، همراه با پاسخ نامه و بعضا با پاسخ تشریحی در صورت نیاز، برای تمام دروس منبع هر رشته یک کتاب مجزا موجود می­باشد. که برای تمرین و آشنایی داوطلبان باسطح و بودجه بندی درآزمونهای پیام نور . بسیار مفید می باشد.

ویژگی های مهم و متمایز این بسته ها:

این مجموعه به صورت کتاب های مجزا برای هر درس منتشر شده است

توجه : سعی شده قیمت های کتابها ثابت باشند ولی به دلیل افزایش قیمت کاغذ خام فروشگاه قیمت ها را فواصل زمانی و اطلاع انتشارات و چاپخانه بروزرسانی می کند و در صورت نیاز افزایش خواهد داد.

مجموعه بر اساس منابع اعلام شده آزمون کارشناسی ارشد فراگیر روانشناسی عمومی به شرح ذیل می باشد

۱- روانشناسی عمومی پیشرفته

 کتاب : متن کامل زمینه روانشناسی هیلگارد (تک جلدی) انتشارات رشد – اتکینسون،اسمیت،هوکسما / مترجم : براهنی وهمکاران

۲- روانشناسی رشد پیشرفته

کتاب : روانشناسی رشد ( نظریه ها ، پژوهش ها و آزمون ها )  مهناز علی اکبری دهکردی – دانشگاه پیام نور

۴- متون تخصصی

کتاب : متون روانشناسی به زبان انگلیسی – حمید کمر زرین – دانشگاه پیام نور

 

کتابهای موجود در بسته به شرح جدول زیر می باشد

قیمت نهایی بسته آمادگی آزمون کارشناسی ارشد پیام نور روانشناسی عمومی

(بهمراه هزینه پست و بسته بندی)

برای سفارش این مجموعه بروی دکمه خرید اینترنتی کلیک نمایید تا به فرم ثبت سفارش رفته و سفارش خود را ثبت و پرداخت نمایید

 

قیمت بسته های آمادگی با هزینه ارسال و بسته بندی محاسبه شده اند

بسته آمادگی آزمون کارشناسی ارشد پیام نور روانشناسی عمومی

سلام، کتابها مربوط به منابع ۹۹هست؟ و اینکه بسته فقط شامل کتاب میباشد؟

منابع سال ۹۹ که هنوز اعلام نشده است کتابها بر اساس آخرین منابع اعلامی بروز شده اند بسته شامل کتاب خلاصه شده منبع بهمراه تست با پاسخنامه می باشند

منم بالاخره کتابام رسید🙏.ویرایش ظاهری متن کتابها رو دیدم عالی بود.قیمتش هم مناسب بود ممنونم

سلام من یه هفته پیش بسته روانشناسی عمومی رو سفارش دادم هنوز نرسیده.. میترسم تا بعد تاریخ آزمون هم نیاد😕

لطفا در تلگرام یا واتس اپ به شماره فروشگاه پیام دهید و کد رهگیری بسته را گرفته و از طریق پست پیگیری نمایید ۰۹۱۲۹۷۳۹۵۲۵

منابع ارشد فراگیر روانشناسی عمومی 98

سلام.من کتاب روانشناسی عمومی رو تهیه کردم.ولی تو دفترچه فقط چند فصل رو جهت مطالعه مشخص کرده.آیا فقط اون فصل ها رو باید بخونم یا کل کتاب؟ یعنی کتاب طبق سرفصل منبع هست ؟ و نیاز به مطالعه کل کتاب نیست

شما ابتدا عنواین فصول کتاب منبع رو بگیرید و مطابق با حذف شده ها از روی کتاب بسته بخونید ولی توصیه ما خوندن تمام فصول هست چون از حذفیات هم سوال میدهند

سلام متون تخصصی زبان ترجمه فارسی داره با کلا انگلیسی هست ؟ برای کسانی که زبان انگلیسیشون ضعیفه بدرد میخوره

بله ترجمه فارسی دارد اگر انگلیسی بود که کتاب کمک آموزشی نمی شد

سلام چند روزه بدستم میرسه و آیا در سال دوبار طرح ارشد فراگیر ثبت نام میتونه داشته باشه؟ ممنونم اگر پاسخ بدید

معمولا ۳ تا ۵ روز که اکثر اوقات زیر ۳ روز میرسه – برگزاری مجدد مشخص نیست شاید اتفاق بیافتد

سلام،پکیج رو برای دوره بعدی میخوام بخرم امکان تغییرات چند درصد میتونه باشه؟

از الان برای دوره بعد نمیشه هیچ پیش بینی داشت و مشخص نیست

سلام ببخشید فقط به کتاب آمادگی روانشناسی عمومی ( کد۱۲۱۷۰۷۱) نیاز دارم لطفا اگه امکان فروش دارید بفرمائید اقدام نمایم

متاسفانه خیر چون فقط فروش به صورت بسته کامل هست

سلام خسته نباشید بسته ارشد روانشناسی عمومی سن کتاب هست میشه لطفا بگید خلاصه این کتابها در بسته چند صفحه هست ؟

خلاصه کتابها معمولا یک سوم تا یک چهارم کتاب منبع می باشد

سلام بنده روز پنجشنبه ۲ آبان بسته را سفارش دادم و پرداخت را انجام دادم کی به دستم میرسه آخه وقتی نمونده تا آزمون…

ارسال ها بین ۳ تا ۵ روز کاری به دستم شما خواهد رسید ( شاید زودتر هم برسد )

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

قیمت : ۲۶۰۰۰۰ تومان

با کلیک بروی دکمه خرید اینترنتی به فرم ثبت سفارش هدایت خواهید شد

جزوات کارشناسی ارشد فراگیر مدیریت دولتی جزوات کارشناسی ارشد فراگیر مدیریت دولتی ( جزوات کارشناسی ارشد فراگیر ) : این مجموعه از مجموعه های کمک آموزشی گروه همیشه آنلاین می باشد و پشتیبانی و بروزرسانی و تمام خدمات آن مرتبط با گروه همیشه آنلاین می باشد برای استفاده از منابع رایگان مرتبط با کارشناسی ارشد فراگیر

جزوات کارشناسی ارشد فراگیر مهندسی معماری مجموعه جزوات کارشناسی ارشد فراگیر مهندسی معماری : این مجموعه از مجموعه های کمک آموزشی گروه همیشه آنلاین می باشد و پشتیبانی و بروزرسانی و تمام خدمات آن مرتبط با گروه همیشه آنلاین می باشد برای استفاده از منابع رایگان مرتبط با کارشناسی ارشد فراگیر کامپیوتر به وب سایت همیشه آنلاین مراجعه

جزوات کارشناسی ارشد فراگیر مهندسی فناوری اطلاعات مجموعه جزوات کارشناسی ارشد فراگیر مهندسی فناوری اطلاعات : این مجموعه از مجموعه های کمک آموزشی گروه همیشه آنلاین می باشد و پشتیبانی و بروزرسانی و تمام خدمات آن مرتبط با گروه همیشه آنلاین می باشد برای استفاده از منابع رایگان مرتبط با کارشناسی ارشد فراگیر کامپیوتر به وب سایت

محصولات فروشگاه همیشه آنلاین در ایران در بخش تندخوانی و تقویت حافظه توسط تیم بزرگی از اساتید در زمینه روان شناسی هوش تولید می شوند و تاکنون پرفروش ترین محصولات تندخوانی و تقویت حافظه در ایران توسط این مجموعه تولید شده است، همانطور که می دانید امروزه یکی از عوامل موفقیت افراد در جوامع درحال توسعه سرعت مطالعه و تقویت حافظه می باشد

جزوات کارشناسی ارشد فراگیر مدیریت فناوری اطلاعات جزوات کارشناسی ارشد فراگیر مدیریت فناوری اطلاعات : این مجموعه از مجموعه های کمک آموزشی گروه همیشه آنلاین می باشد و پشتیبانی و بروزرسانی و تمام خدمات آن مرتبط با گروه همیشه آنلاین می باشد برای استفاده از منابع رایگان مرتبط با کارشناسی ارشد فراگیر کامپیوتر به وب سایت

جزوات کارشناسی ارشد فراگیر مدیریت بازرگانی جزوات کارشناسی ارشد فراگیر مدیریت بازرگانی ( جزوات کارشناسی ارشد فراگیر ) : این مجموعه از مجموعه های کمک آموزشی گروه همیشه آنلاین می باشد و پشتیبانی و بروزرسانی و تمام خدمات آن مرتبط با گروه همیشه آنلاین می باشد برای استفاده از منابع رایگان مرتبط با کارشناسی ارشد

مجموعه منابع و جزوات کارشناسی ارشد فراگیر کامپیوتر مجموعه منابع و جزوات کارشناسی ارشد فراگیر کامپیوتر: ( کاملترین و تخصصی ترین مجموعه جزوات ارشد فراگیر در سطح کشور) این مجموعه از مجموعه های کمک آموزشی گروه همیشه آنلاین می باشد و پشتیبانی و بروزرسانی و تمام خدمات آن مرتبط با گروه همیشه آنلاین می باشد

تماس و مشاوره تلفنی از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۴

تماس با تلفن ثابت از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس از سراسر کشور ۱۶۱۴ ۹۰۷ ۹۰۹

تماس و مشاوره تلفنی از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

منابع ارشد فراگیر روانشناسی عمومی 98

تماس با تلفن ثابت ۱۶۱۴ ۹۰۷ ۹۰۹

صفحه اصلی » اخبار متفرقه » لیست رشته های ارشد فراگیر پیام نور 98 – 99

جهت مشاوره در زمینه لیست رشته های ارشد فراگیر پیام نور 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۴_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

لیست رشته های ارشد فراگیر پیام نور 98 اعلام شد و تمامی متقاضیان در این بازه ی زمانی می توانند بعد از ثبت نام کارشناسی ارشد پیام نوز ، نسبت به انتخاب رشته های مورد نظر خود از لیست رشته های مندرج در دفترچه اقدام نمایند .

لیست رشته های ارشد فراگیر پیام نور 98 ، توجه داشته باشید که لیست رشته های بدون کنکور ارشد پیام نوز ، همزمان و در هنگام ثبت نام قابل مشاهده و دریافت است و واجدین شرایط می توانند از بین لیست مورد نظر ، دست به انتخاب بزنند .

لیست رشته های ارشد فراگیر پیام نور 98 ، دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی به دو روش اقدام به جذب دانشجو می نماید. در روش اول داوطلبان می بایست در کنکور کارشناسی ارشد سراسری ثبت نام و شرکت نمایند. چنانچه داوطلب مجاز به انتخاب رشته شود، می بایست در زمان انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد سراسری، کد رشته محل های دانشگاه پیام نور را انتخاب نماید. در روش دوم داوطلب در آزمون فراگیر پیام نور ثبت نام و شرکت می کند.

لیست رشته های ارشد فراگیر پیام نور 98 ، ورود به مقطع کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور دارای مزایایی است که هر ساله داوطلبان بسیاری را برای شرکت در آزمون فراگیر پیام نور ترغیب می کند و داوطلبان در تماس با کارشناسان بخش مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاور گروپ در پی اطلاع از رشته های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 98 هستند. در ادامه علاوه بر پرداختن به زمان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 98 و مزایای تحصیل در این دانشگاه به ارائه لیست رشته های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 98 نیز خواهیم پرداخت.

تمامی مراحل ثبت نام و اعلام نتایج کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش انجام می پذیرد.

لیست رشته های ارشد فراگیر پیام نور 98 ، ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور یک نوبت در سال انجام می شود. زمان ثبت نام فراگیر پیام نور اواخر مهر ماه خواهد بود. همانطور که در بخش اول اشاره شد، تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور دارای مزایایی است که هر ساله افراد بسیاری را ترغیب به شرکت در این آزمون می کند.

از جمله مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور، شهریه کمتر این دانشگاه به نسبت شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد است. علاوه بر آن داوطلبانی که موفق می شوند از طریق آزمون فراگیر وارد دانشگاه پیام نور شوند، در ابتدای ورود به دانشگاه دانشجوی ترم 2 محسوب می شوند و این یکی از مزایای اصلی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور محسوب می شود.لیست رشته های ارشد فراگیر پیام نور 98 /

حتما بخوانید …

 

 

جهت مشاوره در زمینه لیست رشته های ارشد فراگیر پیام نور 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۴_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام*

ایمیل*

تلفن همراه

مشاور گروپ از سال ۱۳۹۲ به صورت تخصصی کار خود را در زمینه مشاوره آغاز کرد و با استعانت از خداوند متعال و اعتماد مردم عزیز کشورمان تاکنون توانسته میلیون ها ساعت مشاوره تلفنی و حضوری ارائه دهد. ما در مجموعه مشاور گروپ گرد هم آمده ایم تا تجربیات چندین ساله خود را در زمینه مشاوره تحصیلی در مقاطع مختلف مانند تیزهوشان،نمونه دولتی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد ، دکتری ، آزاد بدون کنکور ، علمی-کاربردی ، نظام وظیفه ، نظام مهندسی و … اطلاعات مربوطه را در اختیار مخاطبان محترم خود قرار دهیم.

دوستان لطفا سوالات تخمین رتبه رو فقط در پست مربوط به تخمین رتبه بپرسید …

بینایی از بقیه بهتره …

مشاور گروپ یک وبسایت خصوصی و غیر انتفاعی دارای مجوز رسمی مشاوره در زمینه تحصیلی میباشد.

این وبسایت به هیچ ارگان یا نهاد دولتی یا خصوصی از جمله سنجش ، دانشگاه آزاد و… وابستگی ندارد.

تمامی محتوای این وبسایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و اخبار تنها از وبسایت های معتبر همراه با ذکر منبع اصلی انتشار داده میشود.

لازم به ذکر است
مشاور گروپ هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای بازنشر شده ندارد.

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مشاور گروپ میباشد.

منابع ارشد فراگیر روانشناسی عمومی 98
منابع ارشد فراگیر روانشناسی عمومی 98
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *