وکیل مشاوره تلفنی رایگان مشهد

 
helpkade
وکیل مشاوره تلفنی رایگان مشهد
وکیل مشاوره تلفنی رایگان مشهد

یکی از ویژگی های موسسه حقوقی مدافعان حق ارائه خدامات مشاوره تلفنی و حضوری به صورت رایگان می باشد. همانطور که در اهداف سایت ذکر شده است، موسسه حقوقی مدافعان حق در حال حاظر در شهرهای مشهد و تهران و نیشابور فعالیت میکند و بدیهی است که مشاوره حقوقی نیز برای ساکنین این شهرها کاملا رایگان است.

از اصلی ترین ویژگی های مشاوره تلفنی میتوان به صرفه جویی در زمان و هزینه اشاره کرد.

موسسه حقوقی مدافعان حق به دلیل داشتن چندین وکیل متخصص و حرفه ای باعث میشود ابتدا رسیدگی کلی که انجام گرفته باعث میشود بهترین لایحه و بهترین داداخواست و پس از تعیین جلسه رسیدگی بهترین دفاع توسط وکیل متخصص در زمینه پرونده شما انجام گیرد و همین امر باعث خواهد شد پرونده به موفقیت نایل شود.

این روزها که تعداد وکلای دادگستری افزایش یافته است، سوالی که پیش می‌آید این است که در انتخاب وکیل چه معیارهایی را رعایت کنیم؟

نکات مهمی که باید قبل از مراجعه به وکیل به آنها دقت کنید عبارت اند از:وکیل مشاوره تلفنی رایگان مشهد

۱- تحقیق کنید زیرا باید ازتوانایی علمی ، شهرت ، تجربه ، حسن اخلاق و  حق الوکاله و سایر خصوصیات یک وکیل خوب مطمئن شوید تابتوانید که پرونده ای که گاه سرنوشت زندگی شمارا رغم خواهد زد ، به دستان با  کفایت وی بسپاید.

۲- هیچگاه صرفاً به تبلیغاتی که یک وکیل کرده است اکتفا نکنید. تبلیغات تلویزیونی ، اینترنتی و سایر رسانه های گروهی معیار و ملاک مناسبی برای تحقیق نیستند. می توانید به کانون وکلای دادگستری مراجعه کنید و در مورد سابقه وکیلی که قصد انتخاب آن را دارید مطلع شوید.

۳- سن و جنس وکیل (زن یا مرد بودن) ملاک ومعیار مناسبی برای خوب بودن یا بد بودنوکیل نیست . گاهی اوقات یک وکیل تحصیل کرده جوان بسیار می تواند از یک وکیلسالخورده و به ظاهر با تجربه به کار شما بیاید.  زن یا مرد بودن وکیل نیز خیلی اهمیت ندارد و ملاک علم ، شهرت وحسن خلق اوست.

۴- کسی که عنوان وکیل و مشاور حقوقی را اخذ می کند علاوه براین که حداقل مدرک کارشناسی رشته حقوق رادارد ، مراحل بسیار سخت کانون وکلا را برای دریافت پروانه گذرانده است.

لینک ها مرتبط :

وکیل مهریه در مشهد

وکیل چک در مشهد

اشتراک گذاری

وکیل در مشهد

وکالت

وکیل در مشهد | وکیل در تهران | وکیل برای نیشابور

وکیل در مشهد | وکیل پایه یک در مشهد | وکیل خوب

چنانچه دنبال وکیل خوب و حرفه ای در مشهد هستید اما نمیدانید به کدام یک از وکلا در مشهد مراجعه کنید که تخصص کافی داشته باشد ما به شما موسسه حقوقی بین المللی راه امید را در مشهد معرفی مینماییم .این موسسه همچون یک بیمارستان که دارای پزشکان متخصص متعدد هست عمل میکند به این صورت که در حوزه وکالت  دارای وکلای متعدد متخصص در مشهد بوده که با تماس موکلین به شماره های ۰۵۱۳۶۱۴۴۶۴۴ و ۰۵۱۳۶۱۴۴۶۴۵ و ۰۹۱۵۱۰۲۶۸۹۷ علاوه بر مشاوره حقوقی تلفنی رایگان با کارشناسان حقوقی متناسب با نوع پرونده شما بهترین وکیل معرفی میگردد .

ما به شما توصیه میکنیم قبل از مراجعه با وکیل در مشهد متن زیر را مطالعه داشته باشید

وکیل خوب در مشهد

در حال حاضر وکالت دادگستری تخصصی نیست بنابراین فرض بر این است که یک وکیل خوب در مشهد باید در تمامی امور اعم از دعاوی حقوقی ، کیفری ، خانواده ، امور ثبتی و .. دارای تبحر باشد.اما در عمل اینگونه نیست و وکیل در مشهد با توجه به تعداد و تنوع موضوعاتی که کار کرده است در دعاوی دعاوی حقوقی ، کیفری ، خانواده ، امور ثبتی و .. دارای تبحر باشد.اما در عمل اینگونه نیست و وکیل در مشهد با توجه به تعداد و تنوع موضوعاتی که کار کرده است در دعاوی خاصی تخصص پیدا کرده اند .موسسه حقوقی بین المللی راه امید میتواند با تجربه چند سال کار در این زمینه وکلای متخصص را به شما معرفی نماید.وکیل مشاوره تلفنی رایگان مشهد

شما میتوانید از طریق محیط چت سمت راست صفحه ( علامت پیام سبز رنگ ) با کارشناسان ما به رایگان صحبت داشته باشید و چت داشته باشید  و از آنها متناسب با پرونده خودتان بهترین وکیل در مشهد را بخواهید  .

آدرس موسسه حقوقی بین المللی راه امید در مشهد کجاست ؟

آیا مشاوره حقوقی تلفنی وکیل نوین در مشهد رایگان است ؟

نرخ هر پرونده متفاوت است و بستگی به نوع پرونده دارد اما از آنجا که کثرت مراجعین در موسسه راه امید وجود دارد نرخ حق الوکاله های آن بخاطر سیستم دامپینگ سیاستگذاری شده معمولا پایین تر از نرخ عرف وکالت است که میتوان با تماس به شماره های موسسه راه امید و شرح پرونده خود از نرخ حق الوکاله خود مطلع شوید . قابل ذکر است معمولا افراد در دام کسانی می افتند که فقط بخاطر دریافت حق الوکاله ، به انها این تضمین را می دهند که قطعا پرونده را به نتیجه مطلوب موکل میرسانند اما از این مهم اگاه باشید که یک وکیل خوب در مشهد و یک وکیل حرفه ای در مشهد به هیچ عنوان نتیجه کار را تضمین نمی کند بلکه به موکلین خود این اعتماد را میدهد که نهایت تلاش خود را به کار خواهد گرفت و پروسه دادرسی را برای موکل شرح خواهد داد تا موکل را از دلواپسی و اضطراب رهایی بخشد ، در راستای همین هدف موسسه حقوقی بین المللی راه امید اولین موسسه حقوقی در مشهد است که با برقراری واحد CRM ( واحد مدیریت ارتباط با موکل) موکل را در جریان کامل روند پرونده قرار میدهند و با دریافت بازخورد عملکرد وکیل از موکل ، به وکلای تخصصی خود تذکرات لازم را می دهند.

سوالی که پیش میاید این است که در انتخاب وکیل خوب در مشهد چه معیارهایی باید در نظر گرفته شود؟

برای شناخت وکیل در مشهد بهتر است از مشاوره با چند وکیل و مقایسه راهنمایی انها با هم استفاده کنید در این صورت میتوانید وکیل خوب در مشهد را انتخاب کنید .

و این نکته را هم در نظر داشته باشید که تجربه و اگاهی به سن و سال و جنس وکیل ارتباطی ندارد چه بسا ممکن است وکلای تخصصی جوانی که در این حرفه بسیار فعالیت داشته و سرشار از تجربه هستند موسسه حقوقی بین المللی راه امید با داشتن کادر مجرب از بهترین وکلای مشهد می تواند شما را متناسب با مشکلی که دارید راهنمایی کند و وکیل متخصص در همان موضوع را معرفی نماید تا بدون صرف هزینه و زمان اضافی پرونده را به نتیجه برساند و موکل بتواند با فراغ خاطر در جریان کامل روند پرونده خود قرار بگیرد.

موسسه حقوقی بین المللی راه امید با داشتن وکلای حرفه ای و با تجربه در سراسر ایران اماده خدمت رسانی در کلیه زمینه های حقوقی و مشاوره ای (حضوری و تلفنی) می باشد.این موسسه ابتدا پرونده را مطالعه کرده و متناسب با موضوع مطرح شده ، پرونده را به بهترین وکیل متخصص ارجاع می دهد.

موسسه حقوقی بین المللی راه امید با داشتن واحدی به نام CRM موکل را در جریان لحظه لحظه روند کارش قرار میدهند . این واحد موجب این می شود که موکل دیگر دغدغه اینکه پرونده اش در چه مرحله ای ست را نداشته باشد.و همچنین CRM  در موسسه حقوقی بین المللی راه امید با گرفتن بازخورد عملکرد وکیل از موکل و انتقادات و پیشنهادات موکلین در روند بهبود کار و اخلاق وکلا تاثیر بسزایی دارد.

امید است که با مراجعه به موسسه حقوقی بین المللی راه امید، هیچ فردی امیدش را از دست ندهد.

حتما برای شما و اطرافیانتان پیش امده که در طول زندگی با مشکلاتی روبرو میشوید که حل و فصل آنها از عهده خودتان خارج است و حتما باید با وکیل در مشهد مشکلتان را در میان گذاشته و از بهترین وکیل در مشهد راهنمایی بخواهید.

ما همیشه سعی میکنیم هرچقدر هم که مشکلمان سخت و دور از تخصصمان باشد بازهم خود پیگیر کار باشیم چراکه کسی را به اندازه خودمان در حل مشکلمان دلسوز نمی دانیم.بنابراین بهترین وکیل در مشهد وکیلی است که مشکل موکل را مشکل و دغدغه خود بداند و اگر بتوانیم کسانیکه مشکلات حاد حقوقی و کیفری دارند و مهمتر از ان اصرار دارند خودشان پیگیر کارهایشان باشند را راضی کنیم تا با صرف هزینه ای ولو میلیونی از وکیل در مشهد توسط موسسه حقوقی راه امید کمک بگیرند هم لطف بزرگی به خودشان کرده ایم هم به جامعه چرا که همین پرونده های ریز و درشتی که در صف دادرسی می مانند مانع از بررسی پرونده های اساسی تر و بزرگتر می شوند.

رشوه+مجازات+روند رسیدگی آن نحوه شکایت+مجازات

تصرف عدوانی+روش شکایت+مجازات

تهدید+مراحل رسیدگی و شیوه شکایت+مجازات

تصرف عدوانی+روش شکایت+مجازات

مجازات دعوا+روش شکایت و مراحل آن+مشاوره تلفنی

نحوه دادرسی مطالبه ی دیه در جرائم غیر عمدی

جرایم رایانه ای + وکیل تهران

هر آنچه از جرم ازاله بکارت نمی دانید!!

مجرمین سیاسی چه تفاوتی با سایر مجرمین دارند؟

ادله اثبات قصاص

نحوه تعیین دیه در زمان صدمه ویا فوت

مجازات جرایم رایانه ای

مجازات حمل و نگهداری مواد مخدر

مجازات مردی که زنی را به قتل برساند

مجازات دعوا + روش شکایت و مراحل آن + مشاوره تلفنی

رشوه+مراحل رسیدگی و نحوه شکایت+مجازات

جرائم سیاسی+انواع و مجازات آن

فحاشی+روش شکایت+مجازات

تمکین + مراحل رسیدگی + شرایط آن

جرائم سیاسی+انواع و مجازات آن

قوادی+مراحل رسیدگی+شرایط محقق شدن

رسیدگی به جرم آدم ربایی چگونه است؟

نحوه دادرسی مطالبه ی دیه در جرائم غیر عمدی

وکیل مشاوره تلفنی رایگان مشهد

آزادی مشروط چگونه صورت می گیرد ؟

محکومیت های مالی (جزای نقدی + دیه)

قتل و انواع آن

مجازات جرم تهدید

حقوق و تکالیف شاکی

بررسی جرم برده داری در حقوق بین الملل

 − 
3
 = 
3

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

در این مرکز ما تلاش میکنیم تا مشکلات شما را در خصوص مسائل حقوقی برطرف کنیم. شما کاربران عزیز نیز میتوانید با یکدیگر گفت و گو کنید و از نظرات یکدیگر بهره مند شوید.

با تکمیل فرم ذیل ظرف 3 دقیقه وکیل خوب و ارزان در شهرتان پیدا کنید 

(اطلاعات وکیل برای شما پیامک میشود )


سلام دنبال وکیل خوب و حرفه ای در مشهد هستم به نظر شما توی مشهد کدوم وکیل بیشتر مطرحه ؟

سلام بایستی بیان کرد که وکلای خبره بسیاری در شهر مشهد حضور دارند که هر کدام شاید در بعضی از پرونده ها برند باشند که متناسب با پرونده شما وکیل متخصص آن متفاوت میباشد برای این منظور سامانه وکیل نوین استارت آپ حقوقی فعال در سراسر کشور  متناسب با هر جرم و موضوع حقوقی وکلای متخصص را در هر شهر شناسایی و به هم میهنان معرفی مینماید . در شهرمشهد نیز این سامانه با داشتن وکلای خبره  شما میتوانید پس از مشاوره رایگان تلفنی با تماس به دفتر مرکزی و ارائه موضوع یکی از بهترین وکلای خبره این حیطه مطابق با نظر سنجی هایی که از موکیلن سامانه  وکیل نوین در شهر مشهد صورت گرفته است به شما سرور عزیز معرفی میگردد .  

در این مرحله با تماس شما، مشاوره تلفنی انجام میپذیرد و در صورت نیاز به وکیل متخصص اطلاعات شما ثبت میگردد.

از دفتر مرکزی با شما تماس گرفته می شود و وقت مراجعه حضوری با وکیل متخصص با شما هماهنگ می شود .وکیل مشاوره تلفنی رایگان مشهد

تیم crm دفتر مرکزی مشهد پشتیبان شما هستند از شروع مشاوره تا پایان رسیدگی پرونده و صدور حکم در کنار شما خواهند بود.


ببین دوست عزیزم مشهد یکی از شهر های بزرگی است که در آن وکلای خبره فراوانی دارد اما عموما هر وکیلی در هر حوزه ای تخصص ویژه ای ندارد مثلا یک وکیل برای طلاق در مشهد خوب است و یک وکیل برای دعاوی ملکی و دیگری دعاوی کیفری و این مشکل باعث میشه که افراد مجبور به مراجعه با وکلای متخصص دادگستری داشته باشند ما در سامانه وکیل نوین  بنا بر ویژگی های زیر همچون یک بیمارستان که در آن پزشکان متخصص قراردارد در موسسه حقوقی راه امید نیز وکلای متخصص متفاوت حضور داشته و بنا به مشکل شما به ایشان ارجاع میگردد حتما در انتخاب وکیلتان نکات زیر را دقت کنید .

کلیک کنید 

در تمام شهرهای ایران، یکی از دلایل پرتکرار برای طرح دعاوی، امور خانوادگی است. طلاق، مهریه، نفقه، حضانت، فسخ نکاح، اثبات نسب و سایر موارد مشابه، از جمله مواردی هستند که بهتر است به یک وکیل متخصص و باتجربه در امور خانواده سپرده شود. در کلان شهر مشهد نیز متاسفانه تعداد پرونده‌های مرتبط با امور خانواده، به‌خصوص درخواست طلاق بالا است.

انتخاب وکیل در دعاوی خانوادگی از آن جهت مهم است که نتایج این دعاوی می‌توانند تاثیری عمیق بر روابط خانوادگی و در نهایت زندگی شما بگذارند.

وکیل نوین با شناسایی وکلای خانواده راه دستیابی و ارتباط گیری با این وکلا را راحت کرده است.

جهت دیدن مراحل طلاق و شیوه طلاق در مشهد کلیک کنید 

کلیک کنید 

منظور از دعاوی کیفری طیف گسترده‌ای از جرم‌های گوناگون است که توسط شاکی خصوصی یا مدعی‌العموم پیگیری می‌شود. دعاوی کیفری در دو دادگاه دعاوی کیفری یک و دو بررسی می‌شوند. دادگاه دعاوی کیفری یک مختص جرم‌های سنگین و دارای مجازات سنگین است؛ و دادگاه کیفری دو به جرم‌های سبک‌تر در این حوزه رسیدگی می‌کند. برای پیدا کردن وکیل در مشهد که از دعوی شما در این زمینه دفاع کند، بهتر است بر اساس سوابق او و آشنایی او با حوزه وقوع جرم باشد. چراکه همان‌طور که گفته شد دعاوی کیفری شامل طیف وسیعی از جرم‌ها از جمله خیانت در امانت، قتل، کلاه‌برداری، سرقت، فروش مال غیر، فوت ناشی از جراحات رانندگی، دیه، ضرب و جرح، جعل اسناد و استفاده از آن، نزاع و درگیری، اختلاس، آدم‌ربایی، مزاحمت، تولید و توزیع مواد مخدر و مشروبات الکلی و… است.

جهت معرفی وکیل کیفری کلیک کنید و یا از موضوعات زیر انتخاب کنید 

کلیک کنید

وکلای امور بین‌المللی به پرونده‌های گوناگونی رسیدگی می‌کنند. برای انتخاب یک وکیل در مشهد که در امور بین‌المللی از شما پشتیبانی کند، در درجه اول باید به موضوع و خواسته خود توجه کنید. گاهی پذیرفتن وکالت چنین پرونده‌هایی پیچیده نیست. به عنوان مثال پیگیری امور طلاق ایرانیان مقیم در کشورهای خارجی یا گرفتن اجازه ازدواج با اتباع خارجی و امور اتباع خارجی از این جمله هستند. این موضوع به این دلیل است که در چنین پرونده‌های وکیل تنها باید به مسائل قانونی موجود در کشور ایران مسلط باشد.

سامانه وکیل نوین با همکاری وکلای بین المللی آماده حضور در دعاوی بین‌المللی اشخاص حقیقی و حقوقی در محاکم بین‌المللی تجاری و غیر تجاری است.

جهت معرفی وکیل بین المللی کلیک نمایید 

 کلیک کنید 

وکیل امور حقوقی در معنای خاص به وکالت پرونده‌های گوناگون در دعاوی اشخاص با یک‌دیگر می‌پردازد. وکالت در دعاوی امور ملکی، ارث، وصیت، ابطال رای داوری، چک و سفته از جمله موضوعاتی است که وکلای متخصص در امور حقوقی یا حقوق خصوصی می‌توانند به خوبی از عهده ان برآیند.

اگر به دنبال یافتن وکیل در مشهد برای قبول وکالت شما در چنین پرونده‌هایی هستید؛ باید در جستجوی وکیلی با تجربه کار در امور حقوقی باشید. ما در وکیل نوین بهترین وکلای امور حقوقی را در زمینه‌های مختلف به شما معرفی می‌کنیم.

 جهت معرفی وکیل حقوقی کلیک کنید 

👤طلاق یک طرفه

🚚 استرداد جهیزیه

👪 حضانت

💰نفقه

💑 ازدواج مجدد زوج

👶 اهدا جنین

👪 تمکین

🚶‍♀️ تغییر جنسیت

👨‍👧 اذن ازدواج

💌 الزام به ثبت ازدواج

💔 فسخ ازدواج

👩‍🏭 منع اشتغال زوجه

🎓 منع تحصیل زوجه

🏧 جعل

🔪 قتل

👨 آدم ربایی

وکیل مشاوره تلفنی رایگان مشهد

💆 خیانت در امانت

🚓 سرقت

🔫 سرقت مسلحانه

💴 چک

🚼 سقط جنین

💸 اختلاس

💑 رابطه نامشروع

🏬 فروش مال غیر

📴 مزاحمت تلفنی

⚖ جرایم سیاسی

👨 جرایم پزشکی

💸 دیه

🏨 زنا

👨 فحاشی

🏢 تخریب

👤 تجاوز

👨 لواط

🏧  تحصیل مال نامشروع

🏠 تصرف عدوانی

💵  رشوه

👤  قذف

⚖ ربا

⚖ قمار

👨 ضرب و جرح

⚖ توهین

😷 اسیدپاشی

⚖ غصب عنوان

⚖ مزاحمت

⚖ ممانعت از حق

⚖ ورود به عنف

⚖ ترک انفاق

⚖ روزه خواری

⚖ مفسد فی الارض

💑 اغفال در ازدواج

💁 تظاهر به وکالت

📰 چک و سفته

💸 مطالبه دیه

🏠 ملکی

📑 تغییر سن

⚖ وقف

📄 قولنامه

🏢 ثبت شرکت

📓 اخذ اقامت ایران

✍ ثبت نکاح دائم

📑 اخذ تابعیت

🏢 دعاوی شهرداری

💵  مطالبه وجه

💰 اجرت المثل

👤 معافیت

📉 ورشکستگی

🏦 بانکی

🏢 دفاتر خدمات الکترونیک قضایی

📑 اخذ شناسنامه

📑 حذف نام همسر

📑 تغییر نام و فامیل

📝 تنظیم قرارداد

📝 الزام به تنظیم سند

☂ بیمه

👤 موجر و مستاجر

🏠 سرقفلی

📈  حق کسب و پیشه و تجارت

👤 کارگر و کارفرما

⚖ تقسیم مال مشاع

👨‍👦‍👦 ارث

📄 فک رهن

من پزشکی هستم که بیمارم بعد از هفت سال از من شکایت کرده و محکوم به پرداخت دیه هستم
آیا مبلغ دیه با سال وقوع حادثه محاسبه می شود یا با سال صدور حکم؟

آیا پدر می تواند تا زمانی که زنده است بخشی از اموال خود را به نام فرزند خود کند و یا به او نوشته ای بدهد .ایا این نوشته بعد از فوت او اعتبار دارد ؟

آیا میشه سند خونه یا هر چیز دیگری رو به نام کسی زد که خودش حضور نداره ولی مدارکش نزد دیگری موجود است؟

 − 
1
 = 
4

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

در این مرکز ما تلاش میکنیم تا مشکلات شما را در خصوص مسائل حقوقی برطرف کنیم. شما کاربران عزیز نیز میتوانید با یکدیگر گفت و گو کنید و از نظرات یکدیگر بهره مند شوید.

با تکمیل فرم ذیل ظرف 3 دقیقه وکیل خوب و ارزان در شهرتان پیدا کنید 

(اطلاعات وکیل برای شما پیامک میشود )




تهران – تهران


وکیل پایه یک دادگستری


گیلان – بندر انزلی

وکیل پایه یک دادگستری
وکیل مشاوره تلفنی رایگان مشهد


خراسان رضوی – مشهد

زمان پاسخگویی حداکثر 1 ساعت

تخصص:
خانواده
، املاک
، معاملات
، اجاره
، ارث – وصیت
، امور حسبی
، تجاری
، جرایم
، دادرسی
، اجرا
، متفرقه
، داوری
، مراجع

کارشناس و مشاور حقوقی


خراسان رضوی – مشهد

زمان پاسخگویی حداکثر 1 ساعت

تخصص:
ارث – وصیت
، شرکت
، مالیات
، مراجع

مدير مؤسسه حقوقي


خراسان رضوی – گناباد

زمان پاسخگویی حداکثر 1 ساعت

تخصص:
خانواده
، شرکت
، ثبت
، مالیات
، داوری
، سایر مقررات

وکیل پایه یک دادگستری


خراسان رضوی – مشهد

زمان پاسخگویی حداکثر 5 ساعت

تخصص:
خانواده
، املاک
، معاملات
، اجاره
، ارث – وصیت
، امور حسبی
، شرکت
، تجاری
، جرایم
، قاچاق
، تعزیرات
، زندان – عفو
، شهرداری
، ثبت
، مالیات
، بیمه
، کار
، اجرا

وکیل پایه یک دادگستری


خراسان رضوی – مشهد

زمان پاسخگویی حداکثر 2 ساعت

تخصص:
خانواده
، املاک
، معاملات
، اجاره
، ارث – وصیت
، تجاری
، جرایم
، سایر مقررات

وکیل پایه یک دادگستری


خراسان رضوی – مشهد

زمان پاسخگویی حداکثر 1 ساعت

تخصص:
خانواده
، املاک
، معاملات
، اجاره
، ارث – وصیت
، امور حسبی
، شرکت
، تجاری
، جرایم
، قاچاق
، تعزیرات
، زندان – عفو
، شهرداری
، ثبت
، مالیات
، بیمه
، کار
، دادرسی
، اجرا
، متفرقه
، بین الملل
، داوری
، مراجع
، سایر مقررات

وکیل پایه یک دادگستری


خراسان رضوی – مشهد

زمان پاسخگویی حداکثر 2 ساعت

تخصص:
خانواده
، املاک
، معاملات
، اجاره
، ارث – وصیت
، امور حسبی
، شرکت
، تجاری
، جرایم
، قاچاق
، تعزیرات
، زندان – عفو
، شهرداری
، ثبت

وکیل پایه یک دادگستری


خراسان رضوی – مشهد

زمان پاسخگویی حداکثر 48 ساعت

تخصص:
خانواده
، املاک
، معاملات
، ارث – وصیت
، امور حسبی
، تجاری
، جرایم
، اجرا
، متفرقه
، مراجع

وکیل پایه یک دادگستری


خراسان رضوی – مشهد

زمان پاسخگویی حداکثر 12 ساعت

تخصص:
خانواده
، املاک
، معاملات
، اجاره
، ارث – وصیت
، امور حسبی
، شرکت
، تجاری
، جرایم
، تعزیرات
، زندان – عفو
، شهرداری
، ثبت
وکیل مشاوره تلفنی رایگان مشهد

وکیل و مشاور حقوقی


خراسان رضوی – نیشابور

زمان پاسخگویی حداکثر 5 ساعت

تخصص:
خانواده
، املاک
، معاملات
، اجاره
، ارث – وصیت
، امور حسبی
، شرکت
، تجاری
، جرایم
، قاچاق
، تعزیرات
، زندان – عفو
، ثبت
، بیمه
، کار
، دادرسی
، اجرا
، متفرقه
، داوری
، مراجع
، سایر مقررات

وکیل پایه یک دادگستری


خراسان رضوی – مشهد

زمان پاسخگویی حداکثر 24 ساعت

تخصص:
خانواده
، املاک
، معاملات
، اجاره
، ارث – وصیت
، امور حسبی
، شرکت
، تجاری
، جرایم
، قاچاق
، تعزیرات
، زندان – عفو
، شهرداری
، ثبت
، مالیات
، بیمه
، کار
، دادرسی
، اجرا
، متفرقه
، داوری
، مراجع
، سایر مقررات

وکیل پایه یک دادگستری


خراسان رضوی – مشهد

زمان پاسخگویی حداکثر 8 ساعت

تخصص:
خانواده
، املاک
، معاملات
، اجاره
، ارث – وصیت
، شرکت
، تجاری
، قاچاق
، تعزیرات
، کار
، دادرسی
، اجرا
، سایر مقررات

وکیل پایه یک دادگستری


خراسان رضوی – مشهد

زمان پاسخگویی حداکثر 24 ساعت

تخصص:
خانواده
، املاک
، معاملات
، اجاره
، ارث – وصیت
، امور حسبی
، شرکت
، تجاری
، جرایم
، قاچاق
، زندان – عفو
، دادرسی
، اجرا
، داوری
، مراجع

وکیل و مشاور حقوقی


خراسان رضوی – درگز

زمان پاسخگویی حداکثر 12 ساعت

تخصص:
خانواده
، املاک
، معاملات
، ارث – وصیت
، تجاری
، جرایم
، قاچاق
، ثبت
، بیمه
، کار
، دادرسی
، اجرا
، داوری
، مراجع
، سایر مقررات

وکیل و مشاور حقوقی


خراسان رضوی – درگز

زمان پاسخگویی حداکثر 12 ساعت

تخصص:
خانواده
، املاک
، معاملات
، ارث – وصیت
، تجاری
، جرایم
، قاچاق
، کار
، دادرسی
، اجرا
، داوری
، مراجع
، سایر مقررات

وکیل پایه یک دادگستری


خراسان رضوی – قوچان

زمان پاسخگویی حداکثر 24 ساعت

تخصص:
خانواده
، املاک
، معاملات
، اجاره
، ارث – وصیت
، تجاری
، جرایم
، قاچاق
، زندان – عفو
، ثبت
، مالیات
، بیمه
، کار
، دادرسی
، اجرا
، متفرقه
، بین الملل
، داوری
، مراجع
، سایر مقررات

وکیل پایه یک دادگستری


خراسان رضوی – مشهد

زمان پاسخگویی حداکثر 12 ساعت

تخصص:
خانواده
، املاک
، معاملات
، اجاره
، ارث – وصیت
، امور حسبی
، شرکت
، تجاری
، جرایم
، قاچاق
، تعزیرات
، زندان – عفو
، ثبت
، مالیات
، بیمه
، کار
، دادرسی
، اجرا
، متفرقه
، مراجع
، سایر مقررات




خراسان رضوی – مشهد

زمان پاسخگویی حداکثر 6 ساعت

تخصص:
خانواده
، املاک
، ارث – وصیت
، تجاری
، جرایم
، قاچاق
، ثبت
، بیمه
، کار
، دادرسی
، اجرا
، مراجع
، سایر مقررات

وکیل پایه یک دادگستری


خراسان رضوی – مشهد

زمان پاسخگویی حداکثر 48 ساعت

تخصص:
خانواده
، املاک
، معاملات
، اجاره
، ارث – وصیت
، امور حسبی
، شرکت
، تجاری
، جرایم
، قاچاق
، تعزیرات
، زندان – عفو
، شهرداری
، ثبت
، مالیات
، کار
، دادرسی
، اجرا
، متفرقه
، بین الملل
، داوری
، مراجع
، سایر مقررات

وکیل پایه یک دادگستری


خراسان رضوی – مشهد

زمان پاسخگویی حداکثر 24 ساعت

تخصص:
خانواده
، املاک
، معاملات
، ارث – وصیت
، تجاری
، جرایم
، قاچاق
، تعزیرات
، بیمه
، کار
، دادرسی
، اجرا
، متفرقه
، مراجع
، سایر مقررات

کپی رایت © 2020 – مشاوره حقوقی آنلاین

طراحی و اجرا: ساونگ

این وب سایت در ستاد ساماندهی وزارت ارشاد به ثبت رسیده و تمامی خدمات آن دارای مجوز لازم از مراجع ذیربط بوده و فعالیت های آن تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.



صفحه نخست » مشاوره ی حقوقی رایگان

وکیل مشهد, بهترین وکیل مشهد ,وکیل خوب در مشهد ,بهترین وکیل در مشهد ,وکیل پایه یک دادگستری در مشهد ,وکیل خانواده در مشهد ,وکیل طلاق در مشهد ,بهترین وکیل طلاق در مشهد,موسسه حقوقی در مشهد ,مشاوره حقوقی در مشهد

موسسه حقوقی داوری عدالت گستر با بهره گیری از وکلای پایه یک دادگستری آماده ارائه انواع خدمات حقوقی و وکالت در مراجع حقوقیکیفری دیوان عدالت خانواده و  سایر مراجع حقوقی و اداری توسط وکیل و مشاوره حقوقی در مشهد می باشد

 

وکیل مشاوره تلفنی رایگان مشهد

موضوع پرونده خانواده مورد نظرتان را انتخاب نمایید.

موضوع پرونده کیفری مورد نظرتان را انتخاب نمایید.

 

 

بهترین وکیل در مشهد

موضوع پرونده حقوقی مورد نظرتان را انتخاب نمایید.

 

بهترین وکلای پایک دادگستری

موکل های ما مهمترین سرمایه ما هستند میزان رضایتمندی آنها و معرفی ما به دیگران خود بهترین تبلیغ است.

برای مشاوره با شماره های زیر تماس بگیر :

09154569219

09363081461

05136065768

یک تیم حرفه ای شماست .

وکیل در مشهد

موسسه حقوقی عدالت گستر مشهد با حضور گروهی از بهترین وکلای مشهد و چندین سال سابقه موفقیت آمیز در امور وکالت و پشتیبانی حقوقی، تاکنون با ارائه خدمات حقوقی به تمامی عزیزانی که به دنبال وکیل در مشهد میباشند تواننسته است جزو بهترین موسسات حقوقی در شرق کشور نام گیرد. این موسسه از عزیزان دعوت میکند تا برای دریافت مشاوره رایگان حقوقی با شماره های موسسه تماس برقرار کنند و یا به صورت حضوری به محل موسسه عدالت گستر مشهد مراجعه نمایند.اعتماد موکلین ما به موسسه تاکنون به این دلیل بوده است که وکلا و کارشناسان حقوقی موسسه تمام تلاششان را معطوف به احقاق حقوق کامل موکلین عزیز در کوتاهترین زمان نموده اند و مطمئناً از این پس نیز این تلاش ادامه خواهد داشت.

با ما در شبکه های اجتماعی

 

09190801679

09196128725

09928608250

وکیل پایه یک دادگستری در مشهد

 

 

مشاوره حقوقی تلفنی ۲۴ ساعته در مشهد: بهتر است قبل از اقدام نسبت به هریک از موضوعات حقوقی اعم از معاملات ، تجارت ، ازدواج ، طرح دعوی حقوقی و یا دفاع از دعاوی مطروحه و همچنین سایر موارد حقوقی ، با مشاوره حقوقی با وکیل دادگستری و با کسب آگاهی از موارد قانونی ، موقعیت خویش را در مسائل و مشکلات احتمالی و یا بوجود آمده سنجید و سپس اقدام به انجام معامله ، تجارت و ازدواج و . . . نمود.

مشاوره حقوقی فقط مختص به قبل از انجام امورات حقوقی نبوده و در صورت بوجود آمدن مسائل حقوقی  نیز می توان با وکیل دادگستری ، مشاوره حقوقی نمودوکیل مشاوره تلفنی رایگان مشهد

مشاوره حقوقی می تواند برای اعطای وکالت به وکیل دادگستری و یا آگاهی از موارد قانونی و موقعیت حقوقی خویش و یا اقدام برای انجام امورات حقوقی توسط خود شخص باشد.

مشاوره حقوقی می تواند اشخاص را از مشکلات حقوقی احتمالی بدور داشته و یا از درگیر شدن اشخاص با مسائل و مشکلات بیشتر ، بکاهد .

مشاوره رایگان با وکیل دادگستری در مشهد ۰۹۱۵۲۰۵۵۹۸۶، لطفا مکالمه با وکیل حدود ۱ دقیقه باشد / تشکر

وکیل پایه یک دادگستری در مشهد با توجه به تخصص و تجربه ای  که در وکالت پرونده ای مختلف حقوقی کیفری  و ملکی بدست آورده است می تواند مشاوره حقوقی را به صورت تخصص و جامع در حوزه های زیر ارائه نمائید:

۱ – مشاوره حقوقی به منظور جلوگیری از وقوع مشکلات حقوقی .

۲ – مشاوره حقوقی در مورد دعوای ملکی از قبیل اثبات عقد بیع،الزام به تنظیم سند رسمی خلع ید و…….

۳ – مشاوره حقوقی در موضوعات حقوقی وصول مطالبات از قبیل چک و سفته و……

۴ – مشاوره حقوقی پیرامون موضوعات و مسائل و دعوای کیفری از قبیل کلاهبرداری، خیانت در امانت و……

۵ – مشاوره حقوقی پیرامون مسائل و مشکلات حقوقی شرکتها و اشخاص حقوقی .

۶ – مشاوره حقوقی پیرامون تنظیم دادخواست ، لوایح ، اعتراض به نظر کارشناس و تنظیم دادخواست و لایحه تجدیدنظر خواهی و  . . .

۷ – مشاوره حقوقی پیرامون مطالعه پرونده در دادگاه و توسط وکیل دادگستری .

۸ – مشاوره حقوقی پیرامون تنظیم قرارداد و یا نظارت بر انعقاد آن .

۹ – مشاوره حقوقی در خصوص دعوای طلاق توافقی و طلاق یک طرفه

۱۰ – مشاوره حقوقی در خصوص سئوالات حقوقی و یا اطلاع از موضوعات حقوقی .

۱۱- وکیل مشاوره حقوقی تلفنی ۲۴ ساعته در مشهد

لازم به ذکر است موارد فوق تنها نمونه هایی از موارد مشاوره حقوقی بوده لذا هر زمان که نیاز به مشاوره حقوقی داشته باشید می توانید در اولین فرصت با وکیل دادگستری ، مشاور حقوقی داشته باشید .

وکیل مشاوره حقوقی تلفنی ۲۴ ساعته در مشهدبیشترین مشاوره حقوقی که در مشهد صورت می گیرد پیرامون موضوعات و مسائل زیر می باشد که به صورت خلاصه بیان می گردد:

مطالبه وجه : قرض ، مطالبه وجه چک ، مطالبه وجه سفته ، مطالبه وجه رسید ، مطالبه وجه فاکتور .

ملکی : مشارکت در ساخت ، خرید و فروش ملک .

موجر و مستأجر : تخلیه ملک مسکونی یا تجاری ، مطالبه اجور معوقه ، فسخ اجاره .

خانواده : مهریه ، اعسار ، نفقه ، حضانت ، تمکین ، اجرت المثل زوجه ، ازدواج دائم و موقت ، طلاق .

ارث و میراث : ارث ، انحصار وراثت ، فروش مال مشاعی ، تقسیم ترکه .

دیه : تصادفات منجر به دیه ، ضرب و جرح عمدی ، حوادث ناشی از کار .

کیفری : کلاهبرداری ، فروش مال غیر ، خیانت در امانت ، صدور چک بلامحل ، سرقت .

از نظر وکیل مشاوره حقوقی تلفنی ۲۴ ساعته در مشهدامروزه تکنولوژی پیشرفت شگفت انگیزی داشته است

فضای مجازی در تمام ابعاد زندگی تاثیر گذار بوده و بعضی از رفتار و شغل های سابق به واسطه فضای مجازی منسوخ و متروک گردیده است

و به تناسب شغل های جدیدی نیز ایجاد گردیده است

مشاوره حقوقی تلفنی در مشهد برای اشخاصی در نظر گرفته شده است که امکان حضور فیزیکی در دفتر وکالت هاشم اندرزیان را نداشته اند

و به بدین جهت از طریق مشاوره پیگیری مسائل حقوقی می باشند.

از طریق فضای مجازی و اینترنتی از قبیل  واتساپ و تلگرام نیز پاسخگو سوالات حقوقی شهروندان مشهدی نیزی می باشیم

فقط کافیست که شماره تماس ۰۹۱۵۲۰۵۵۹۸۶ رادر گوشی ذخیره نمائیدمشاوره حقوقی آنلاین و اینترنتی در مشهد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وکیل مشاوره تلفنی رایگان مشهد

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

هاشم اندرزیان
وکیل پایه یک دادگستری
کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسیتماس : 09152055986

مشاوره حقوقی تلفنی رایگان در مشهد

امروز با موضوع مشاوره حقوقی تلفنی رایگان در مشهد با شما هستیم.

قبل از هر چیز اگر درگیر پرونده و دعاوی حقوقی مانند دعاوی خانوادگی و یا دعوای کیفری مانند کلاهبرداری ، هک حساب بانکی ، هک شدن وب سایت شرکت ها و غیره هستید یا نیازمند مشاوره تخصصی با وکیل مهاجرت در تهران هستید، جهت دسترسی به بهترین وکیل پایه یک دادگستری از طریق شماره تماس های درج شده در این مقاله با ما در تماس باشید.

اداره معاضدت کانون های وکلای دادگستری در سراسر کشور و مرکز امور مشاورین و وکلای قوه قضاییه، مشاوره حقوقی تلفنی رایگان در تمام شهرهای ایران را ارائه خواهند نمود.

گروه وکلای مهر و موسسه حقوقی بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان با توجه به اینکه، امکان مشاوره حقوقی تلفنی رایگان و سایر شهرهای ایران را ندارد، ذیل مقالات وب سایت های خود، پاسخ سوالات حقوقی را به صورت رایگان و مختصر خواهد داد.وکیل مشاوره تلفنی رایگان مشهد

جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی در مشهد و سایر نقاط ایران، با تعیین وقت قبلی و پرداخت حق مشاوره، امکان مشاوره با برترین وکلای ایران را خواهید داشت.

 

اشخاص تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی، سازمان بهزیستی و زنان سرپرست خانوار، می‌توانند از مشاوره تلفنی رایگان محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری برخوردار شوند.

اما اداره معاضدت کانون وکلای دادگستری خراسان نیز امکان مشاور حقوقی حضوری به صورت رایگان را با وکیل دادگستری در مشهد فراهم نموده است و در صورت احراز شرایط، نسبت به معرفی وکیل معاضدتی به متقاضی هم اقدام خواهد نمود.

فرهنگسراهای وابسته به شهرداری و بعضی از مساجد هم با همکاری وکلای پایه یک دادگستری اقدام به ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی رایگان در مشهد و سایر نقاط ایران می‌نمایند.

برای جستجوی مراکز مشاوره حقوقی تلفنی رایگان در مشهد، با کانون وکلای دادگستری خراسان مراجعه فرمایید.

موسسه حقوقی و داوری بین المللی مهر پارسیان به دلیل عدم امکان ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی رایگان در مشهد و سایر شهرهای کشور، تمهیداتی جه پاسخگویی به سوالات مختصر حقوقی عزیزان اندیشیده است.

برای دریافت مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری و عضو گروه وکلای مهر، همه روزه از ساعت‌های ۱۹ الی۹ و پنجشنبه‌ها۱۵ الی۹ با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷

۰۲۱-۸۸۶۶۳۶۲۸

۰۲۱-۸۸۷۹۹۵۶۲

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

تعیین وقت مشاوره حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، درخواست مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، درخواست وقت مشاوره با محمدرضا مهری، مدیر موسسه حقوقی مهر پارسیان، از طریق مدیر داخلی دفتر گروه وکلای مهر امکان پذیر است.

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۹

وکیل پایه یک دادگستری

 

۲۴ آذر ۱۳۹۷

حقوق و وکالتمشاوره حقوقی آنلاینمقالات حقوقی

مشاوره حقوقی تلفنیمشاوره حقوقی تلفنی رایگانمشاوره حقوقی تلفنی رایگان در مشهدمشاوره حقوقی رایگانمشاوره حقوقی رایگان در تهران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

مؤسسه حقوقى و داورى بين المللى طليعه عدالت و مهر پارسيان به شماره ثبت 34153 با هدف ارائه خدمات حقوقى و داورى قراردادهاى تجاری بين المللی و همچنين ارائه خدمات مشاوره حقوقى و وكالت دادگسترى، با همراهى جمعى از برترين وكلاى پايه يك دادگسترى، قضات بازنشسته، مدرسین دانشگاه و جمعى از سردفتران اسناد رسمى تهران در قالب گروه وكلاى مهر، تحت مديريت محمدرضا مهرى تأسيس و مشغول به ارائه خدمات حقوقى در زمينه های فوق می باشد.

۰۲۱۸۸۶۶۳۹۲۵ | ۰۲۱۸۸۶۶۳۹۲۶ ۰۲۱۸۸۶۶۳۹۲۷

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۱-۵

وکیل مشاوره تلفنی رایگان مشهد
وکیل مشاوره تلفنی رایگان مشهد
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *