چطور بفهمیم بلاک شدیم

 
helpkade
چطور بفهمیم بلاک شدیم
چطور بفهمیم بلاک شدیم

تو این مقاله میخوایم راجع به این صحبت کنیم که چطور بفهمیم بلاک شدیم ؟

طی همین چند سال اخیر، اپلیکیشن های موبایل خیلی فراگیر شدن و دیگه دست هرکسی یه موبایل میبینیم.

طوری که از پیرمرد 60 ساله بگیر تا بچه ی 10 ساله، حداقل توی یکی از مسنجرها اکانت دارن و توی گروه ها با دوستاشون چت میکنن.

البته این همه گیر شدن موبایل مشکلاتی رو هم داره.

چطور بفهمیم بلاک شدیم

 شده تا حالا بلاک بشین؟ ممکنه یه بحثی بین شما و دوستتون پیش اومده و بعدش دیگه دوستتون جوابتون رو نداده. خب ممکنه به ذهنتون رسیده باشه که حتما بلاک شدید. ولی از کجا و چطور بفهمیم بلاک شدیم ؟

باهم مواردی که کمک میکنه بفهمیم بلاک شدیم یا نه رو مرور میکنیم:

میشه گفت واتساپ یکی از اون مسنجرهایی هست که بین ایرانیا خیلی طرفدار داره و سابقه استفاده بیشتری رو هم تو ایران داره.

واتساپ علاوه بر قابلیت چت و پیام متنی، قابلیت تماس صوتی و تصویری رو هم داره.

واتساپ در سرتاسر جهان حدود 1 میلیارد کاربر داره و از لحاظ امنیت هم امکانات خوبی رو ارائه میده.

روش حذف اکانت واتساپ رو در این مقاله بخونید دیلیت اکانت واتساپ برای آیفون و اندروید

شاید سوال شما این باشه که در واتساپ چطور بفهمیم بلاک شدیم ؟

اگه مثلا کسی علاقه نداشته باشه با شما چت کنه یا اینکه تمایل نداشته باشه پروفایل های واتساپش رو بببینید، ممکنه شما رو بلاک کنه.

واقعیتش اگه کسی شما رو در واتساپ بلاک کنه، اولش ممکنه اصلا متوجه نشید. چون پیام هاتون برای اون شخص ارسال میشه ولی بازدید نمیخوره و انگار اون شخص آنلاین نیست.

البته نمیشه به طور قطع گفت که این نشونه ی اینه که شمارو بلاک کردن، چون در بخش حریم خصوصی واتساپ امکانی هس که میشه پروفایل و بازدیدتون رو از دیگران مخفی کنید.

میشه گف تلگرام بیشترین کاربر رو در داخل ایران داره و یکی از پیام رسان های محبوبه که روز به روز به کاربرانش افزوده میشه.

اینکه در تلگرام چطور بفهمیم بلاک شدیم خیلی راحت تر و سریعتر از بقیه مسنجرها قابل تشخیصه و به راحتی میشه فهمید که کسی ما رو بلاک کرده یا نه؟

سوالی که اینجا پیش میاد اینه که چه راهی برای بیرون اومدن از بلاکی وجود داره؟

تنها راه خروج از بلاک اینه که دیلیت اکانت تلگرام انجام بدین!

اینستاگرام یه شبکه اجتماعی هست که بیشتر برای به اشتراک گذاشتن عکس و فیلم مورد استفاده قرار میگیره. ولی با به وجود اومدن دایرکت اینستا گرام، کم کم مردم برای ارسال پیام متنی و چت کردن هم از این برنامه استفاده کردن.

حالا سوالی که وجود داره اینه که در اینستا گرام چطور بفهمیم بلاک شدیم ؟

اینستاگرام طوری طراحی شده که اگه توسط کسی بلاک بشیم دیگه قادر به یافتن صفحه اون شخص در بخش جستجوی اینستاگرام نیستیم.

چه برسه به این که بخوایم به اون شخص پیام بدیم یا پروفایل اینستاگرامش رو ببینیم.

طوری که انگار اصلا کسی با این حساب کاربری هیچ وقت در اینستاگرام وجود نداشته.

اما با دیلیت اکانت موقت اینستا گرام هم همین اتفاق میفته و اگه کسی اکانتش رو به طور موقت غیرفعال کنه، نمیتونیم در بخش جستجو صفحه ی اون شخص رو پیدا کنیم.

پس این هم راهکار زیاد محکمی برای اینکه چطور بفهمیم بلاک شدیم نیست.

اگه موفق شدیم اون شخص رو فالو کنیم که بلاک نیستیم. ولی اگه چند بار اقدام به فالو اون شخص کردیم ولی اتفاق خاصی نیفتاد و موفق ب فالو کردن نشدیم، یعنی اون شخص ما رو در اینستاگرام بلاک کرده.

اینکه در اینستاگرام چطور بفهمیم بلاک شدیم رو بهتون گفتیم ولی راهی وجود داره که بتونیم به اون شخص محترم که بلاکمون کرده پیام بدیم.

فقط کافیه زیر یه پست اون شخص رو منشن یا تگ کنیم (منشن کردن یا تگ کردن یعنی یه @ بزاریم و بعد ایدی اکانت اینستاگرام اون شخص رو بنویسیم. مثلا [email protected]) و بعد پیاممون رو به اون شخص بنویسیم. فقط لطفا منشن فحش ندین به اون بنده خدا :))))))

امیدوارم تونسته باشم کمکی کرده باشم و همچنین شما هم متوجه شده باشین که بلاک شدین یا خیر.

لطفا نظرتون رو در بخش نظرات به ما اعلام کنین.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

چطور بفهمیم بلاک شدیم

سایت ساز ایران سرور داره…

اینو خود دیجی کالا برای اینکه تقلب نشه قرار داده…

با سلام وقتی بر روی لینک تولید شده کلیک می کنم و یا حتی بر ر…

من با وبزی کار کردم. از نظر امکانات و پشتیبانی خیلی عالی هست…

داداش های وب من سالهاست دارم اولاش خوب بود الان افتضاح شده و…

خوشبختانه، اینستاگرام یا هر شبکه اجتماعی به افراد در صورت مسدود شدن اطلاع نمی‌دهند. تصور کنید که اگر از گوشی موبایل اعلان دریافت می‌کردید توسط دوستی بلاک شده‌اید، شوک و غم و اندوهی بی‌اندازه‌ای را تجربه می‌کردید، اما گاهی برای ما مهم است بدانیم که آیا دوستی یا شخصی ما را بلاک کرده است یا خیر؟ بهترین راه برای فهمیدن این مسئله چیست؟ خوب، ما قصد داریم در ۱۹کالامگ به شما در رمزگشایی این امر کمک کنیم. قبل از ورود به بحث و مشاهده لیست کسانی که ما را در اینستاگرام بلاک کرده اند ، بهتر است این نکته را روشن کنیم که ما از ابزارها و برنامه‌های جانبی استفاده نخواهیم کرد، بررسی‌ها دستی و از طریق خود اینستاگرام است.

 

ساده‌ترین راه برای فهمیدن بلاک شدن در اینستاگرام و اینکه آیا کسی شما را در instagram بلاک کرده است این است که به دنبال پروفایل اینستاگرام باشید. با استفاده از جستجوی اینستاگرام، نام فرد را جستجو کنید. سه اتفاق خواهد افتاد:۱-در صورت عمومی بودن پیجی اگر پروفایل و همچنین پست‌های آن را می‌توانید مشاهده می‌کنید،بلاک نشده‌اید. برای حساب‌های پرایوت هم می‌توان گفت که اگر پروفایل آن را با پیام «این حساب خصوصی است»می‌بینید، همه چیز خوب است.

۲-اگر پروفایل و تعداد پست‌های به اشتراک گذاشته شده را مشاهده می‌کنید، اما نمایش پست‌ها ممکن نیست، در این صورت بدانید که قطعاً بلاک شده‌اید.

چطور بفهمیم بلاک شدیم

بیشتر بخوانید: ویدئو ایده‌های جالب برای استوری اینستاگرام

۳-  همچنین اگر پروفایل به هیچ وجه در جستجوی ظاهر نمی‌شود یا شخص پیج خود را غیرفعال کرده یا بلاک هستید.

برای دیدین پروفایل کسانی که ما را بلاک کردند در اینستا به این صورت است که وقتی شخصی شما را بلاک می‌کند، اینستاگرام کامنت‌ یا تگ‌های قدیمی فرد را از پروفایل شما حذف نمی‌کند. اگر پروفایل آنها از طریق جستجو در دسترس نیست، باید از این نظرات قدیمی برای بازدید از پیج فرد استفاده کنید. اگر تعداد پست‌های فرد نشان داده می‌شود اما امکان بازدید ندارید، شما باز هم بلاک شده‌اید.

می‌توانید پروفایل‌های اینستاگرام را از طریق لینک Instagram.com/username در هر مرورگری که مد نظر دارید مشاهده کنید. در صورت به یاد داشتن نام کاربری فردی که شما را بلاک کرده، آن را در کادری که برای شما نمایش داده می‌شود، جایگزین کنید. در صورتی که بخواهید وارد شوید، این نوتیفیکیشن را دریافت خواهید کرد «متأسفیم، این شخص شما را بلاک کرده است» و یا «این صفحه در دسترس نیست».

در صورتی که شخص حساب خود را غیرفعال کرده باشد. برای تأیید آن، از پروفایل اینستاگرام خود در مرورگر خارج شوید یا حالت ناشناس را باز کرده و پروفایل آنها را از طریق لینک مذکور باز کنید. اگر پیج در دسترس باشد، شما بلاک شده‌اید، اما اگر پروفایل مجدداً باز نشد، پیج غیرفعال است.

با بلاک شدن در اینستاگرام چت‌ها را برای هر دو طرف پنهان می‌شود. بنابراین اگر به کسی مشکوک شده‌اید که شما را بلاک کرده است، پیام‌های دایرکت را باز کنید، اگر مکالمات قبلی هنوز هم وجود دارد، شما بلاک نیستید. اما اگر چت ها را نمی‌بینید، این امکان وجود دارد که بلاک شده‌اید. اما باز هم، ممکن است فرد پروفایل را غیرفعال کرده باشد، به همین دلیل چت‌ها دیگر نمایش داده نمی‌شوند. برای تأیید آن، باید گروه‌های معمول اینستاگرام را بررسی کنید. یک چت‌ها گروهی را چک کنید، اگر توانستید مشخصات فرد را در گروه مشاهده کنید، ولی در جاهای دیگر در اینستاگرام پروفایل او قابل مشاهده نیست، پس توسط شخص بلاک شده‌اید.

در آخر، اگر می‌توانید پروفایل آنها را به نوعی مشاهده کنید، با ضربه زدن روی دکمه Follow، آنها را دنبال کنید. اگر بلاک شده باشید، نمی‌توانید شخص را دنبال کنید. ضربه زدن به دکمه Follow کاری نخواهد کرد و دوباره همان دکمه را مشاهده خواهید کرد؛ اما اگر آنها شما را مسدود نکرده باشند از ضربه زدن به دکمه Follow باعث می‌شود که آن شخص فالو شود.

و در آخر اینکه، روش نامحسوس و بدون دردسر، بررسی از طریق یک حساب دیگر است. اگر دو اکانت اینستاگرام دارید، پروفایل آنها را از حساب دوم باز کنید و اگر فقط یک پروفایل منفرد دارید، از دوست نزدیک یا یکی از اعضای خانواده خود بخواهید تا پروفایل را جستجو کند. اگر  پروفایل به طور عادی باز شود، وقت آن رسیده که به اعمال و رفتار بد خود که باعث شده فردی شما را بلاک کند، فکر کنید.

متأسفانه، هیچ روش مستقیمی برای دانستن این موضوع وجود ندارد. تنها کاری که می‌توانید انجام دهید بررسی با اکانت دیگر است. این کار فقط در صورتی مفید است که شخص دارای پیج عمومی باشد البته ممکن است که فرد از ویژگی Close Friends برای Stories Instagram استفاده کرده باشد.

 

 

 

نظر شما چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار روز موبایل و شبکه‌های اجتماعی مثل instagram را در مجله ۱۹کالامگ به اشتراک گذارید.

خوشبختانه، اینستاگرام یا هر شبکه اجتماعی به افراد در صورت مسدود شدن اطلاع نمی‌دهند. تصور کنید که اگر از گوشی موبایل نوتیفیکیشن دریافت می‌کردید توسط دوستی بلاک شده‌اید، شوک و غم و اندوهی بی‌اندازه‌ای را تجربه می‌کردید.

اگر می‌توانید پست‌های شخص مورد نظر را ببینید، بلاک نیستید.

برای حساب‌های پرایوت اگر پروفایل با پیام «این حساب خصوصی است» را مشاهده می‌کنید، همه چیز خوب است و بلاک نشده‌اید.

اگر پروفایل به هیچ وجه در جستجوی ظاهر نمی‌شود یا شخص پیج خود را غیرفعال کرده یا بلاک هستید.

با بلاک شدن در اینستاگرام چت‌ها را برای هر دو طرف پنهان می‌شود. بنابراین اگر به کسی مشکوک شده‌اید که شما را بلاک کرده است، پیام‌های دایرکت را باز کنید، اگر مکالمات قبلی هنوز هم وجود دارد، شما بلاک نیستید. اما اگر چت ها را نمی‌بینید، این امکان وجود دارد که بلاک شده‌اید. اما باز هم، ممکن است فرد پروفایل را غیرفعال کرده باشد، به همین دلیل چت‌ها دیگر نمایش داده نمی‌شوند.

سلام وارد پیج یه نفر شدم دوتا پست داشت ولی برای من نمایش داده نمیشدن و اینکه وارد فالووینگ هاشم ک شدم نوشت متاسفانه نتوانستیم درخواست شما را انجام دهیم
بعنی اون فرد منو بلاک کرده یا ن؟؟؟

با سلام
بله به احتمال زیاد

سلام من با یه نفر چت کردم ولی فالوش نکردم داشتیم صحبت میکردیم یه دفعه آفلاین شد و آخرین بازدید هم نخورد یعنی من بلاک شدم

سلام
وقتی توی سرچ ایدیع طرف و میاره، ولی فالووینگاش و پستاش و فالووراش یهو صفر شده باشع چی

سلام
راهی هست ک لیست کسایی ک بلاکمون کردن رو پیدا کنیم
اگ هست چجوری؟

با سلام، فعلا اینستاگرام چنین قابلیتی رو ارائه نداده

سلام
ببخشید سوالی داشتم
اگر در اینستا از طرف کسی بلاک شدیم آیا پیامی را که برای او میفرستیم میبیند یا اصلا پیام واسه او ارسال نمیشه /
با تشکر

وقت بخیر میخام بدونم اخرین نفری ک بلاکم کرده کی بوده؟
اینو چطور بفهمم کمکم کنید

باید از ربات های اینستا استفاده کنید از اینترنت جستو جو کنید پیدا میکنید

ببخشید شما گفتید که اگر ماروی دکمه فالو بزنیم هیچی نشود یعنی بلاکیم خوب اگر پیج خصوصی باشد چی

علامت درخواست میاد اگه خصوصی باشه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

چطور بفهمیم بلاک شدیم

ایمیل *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

ویژه های فروشگاه

آیفون‌های اپل این قابلیت را در اختیار کاربر قرار می‌دهند تا نسبت به بلاک کردن شماره‌های خاص اقدام کنند. اگر فکر می‌کنید که فرد خاصی در آیفون خود شما را بلاک کرده است، این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله به نشانه های بلاک شدن در آیفون اشاره می‌کنیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

اپل در سال 2013 و با معرفی آی او اس 7 از قابلیت جدیدی هم رونمایی کرد که به موجب آن کاربران آیفون‌های اپل می‌توانند تماس‌های دریافتی از سوی افراد را طی شرایط خاصی مستقیما بلاک کنند. چنانچه تمایل داشته باشید می‌توانید با مطالعه مقاله “آموزش بلاک کردن شماره تماس در آیفون” اطلاعات جامعی در رابطه با نحوه بلاک کردن افراد و شماره‌های خاص در آیفون‌های اپل به دست آورید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

هنگامی که کاربر آیفونی شما را بلاک می‌کند، نشانه‌هایی پدیدار می‌شوند که با در نظر گرفتن و تشخیص آن‌ها می‌توانید از بلاک شدن خود توسط فرد مورد نظر مطلع شوید. هدف ما در این مقاله شرح این نشانه‌ها است. به بیان دیگر در این مقاله قصد داریم که به آموزش نشانه های بلاک شدن در آیفون پرداخته و پاسخی برای سوال “چگونه بفهمیم در آیفون فردی بلاک شده‌ایم؟” ارائه کنیم.

چطور بفهمیم بلاک شدیم

مواردی که در این مقاله به آن‌ها اشاره می‌شوند با بررسی‌های دقیق مشخص شده‌اند و شما هم برای درک آن‌ها باید دقت لازم را به خرج دهید. توصیه می‌کنیم که هیچ‌گاه و بنا به هیچ دلیلی برای فردی مزاحمت ایجاد نکنید و اگر شخصی در آیفون خود شماره تماس شما را بلاک کرد برای تصمیم وی احترام قائل شوید. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و موارد شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

در ادامه به نشانه های بلاک شدن در آیفون اشاره می‌کنیم. اگر با هر یک از نشانه‌های نامبرده شده مواجه شدید، می‌توانید مطمئن باشید که فرد دارنده آیفون شما را بلاک کرده است.

هنگامی که با فردی تماس می‌گیرید به تعداد بوق‌های ارائه شده دقت کنید. در صورتی که دارنده یک آیفون شماره شما را بلاک کند در حین برقراری تماس با وی تنها با یک بوق مواجه می‌شود و سپس توسط اپراتور گفته می‌شود که شماره مورد نظرتان در دسترسی نمی‌باشد! سپس ممکن است به پیغام‌گیر صوتی منتقل شوید و از شما درخواست شود تا پایم صوتی مورد نظرتان را ثبت کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل اپل با گارانتی معتبر  

بنابراین یکی از نشانه های بلاک شدن در آیفون، دقت کردن به روند ارائه بوق تماس است. اگر پس از گرفتن شماره فردی که آیفون دارد، تنها یک بوق تماس ارائه شد و سپس از شما درخواست ثبت پیغام صوتی شد بدانید که احتمالا فرد مورد نظر شماره تماس شما را در آیفون خود بلاک کرده است. حال به نشانه دوم بلاک شدن در آیفون مراجعه کنید.

اگر بعد از برقراری تماس با فردی که دارنده آیفون است با شرایط شرح داده شده در “روش اول” مواجه شدید، زود تصمیم‌گیری نکنید. به منظور اطمینان از صحت این موضوع و تشخیص بلاک شدن در آیفون، توصیه می‌کنیم که با استفاده از یک شماره دیگر با آیفون مورد نظر تماس بگیرید. در این شرایط اگر باز هم با مسئله در دسترس نبودن و انتقال به پیغام‌گیر صوتی مواجه شدید، احتمالا آیفون فرد مورد نظر به واقع در دسترسی نیست.

همچنین با مخفی کردن شماره تماس خود هم می‌توانید نسبت به بررسی این موضوع اقدام کنید. انجام این عمل در شرایطی که از آیفون‌های اپل استفاده کنید با مراجعه به بخش تنظیمات یا همان Settings دستگاه امکانپذیر است. وارد بخش تنظیمات شده و سپس به بخش Phone و پس از آن Show My Caller ID مراجعه کنید و این گزینه را غیر فعال نمایید. حاصل مجدد با فردی که آیفون دارد تماس بگیرید و موضوع را بررسی کنید. اگر صدای بوق حالت عادی داشت مطمئنا وی شماره شما را بلاک کرده است.

اگر فردی شماره شما را در آیفون خود بلاک کند، می‌توانید برای وی پیامک ارسال کنید اما مشکل اینجاست که این پیامک هیچ‌گاه به دست فرد مورد نظر نمی‌رسد. این موضوع می‌تواند یکی از نشانه های بلاک شدن در آیفون باشد. هنگامی که برای فردی که آیفون دارد و شماره شما را بلاک کرده پیامک ارسال می‌کنید با هیچ ارور یا پیغام خطایی مواجه نخواهید شد اما این پیامک به دست فرد مورد نظرتان نمی‌رسد. این موضوع در رابطه با استفاده از برنامه iMessage هم صدق می‌کند.

توصیه می‌کنیم که پس از بررسی نشانه‌های اول و دوم، در صورت نیاز به منظور اطمینان بیشتر برای شماره مد نظر پیامک ارسال کنید. سعی کنید که چند پیامک را برای فرد مد نظرتان ارسال نمایید. اگر همچنان پاسخی از جانب وی دریافت نکردید، مطمئن باشید که فرد مورد نظر شماره تماس شما را در آیفون خود بلاک کرده است. بنابراین ارسال پیامک و عدم دریافت پاسخ از جانب دارنده یک آیفون می‌تواند یکی از نشانه های بلاک شدن در آیفون باشد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل واچ

اگر با نشانه هایی که شرح دادیم مواجه شدید، به احتمال زیاد فرد مد نظر شماره تماس شما را بلاک کرده است. اما با این حال ممکن است بنا به دلایل خاصی سوء تفاهم‌هایی هم ایجاد شده باشد. به عنوان مثال ممکن است حالت “Do Not Disturb” آیفون وی فعال باشد و او بنا به دلیل خاصی برای یک مدت زمان مشخص تمایل به دریافت تماس و اعلان نداشته باشد. بنابراین فراموش نکنید که هیچ‌گاه نباید عجولانه تصمیم بگیرید. اگر تمام نشانه‌های فوق را مشاهده کردید، باز هم صبور باشید و چند ساعت بعد مجددا مراحل نامبرده شده را امتحان کنید.

اگر شما تماس خود را مخفی کرده‌اید و با فردی تماس می‌گیرید، این احتمال وجود دارد که وی در آیفون خود امکان دریافت تماس از سوی افراد ناشناس و بدون Caller ID را غیر فعال کرده باشد. بنابراین حتما در مراحل اول بررسی موضوع از فعال بودن قابلیت Caller ID آیفونتان اطمینان حاصل کنید.

بیشتر بخوانید:  نمایندگی مجاز اپل در تهران

نتیجه‌گیری

همانطور که ملاحظه کردید در این مقاله به شرح نشانه های بلاک شدن در آیفون پرداختیم. نشانه های نامبرده شده می‌توانند پاسخ سوال “چگونه بفهمیم در آیفون فردی بلاک شده‌‌ایم؟” باشند. با این حال فراموش نکنید که هیچ‌گاه نباید عجولانه تصمیم بگیرید و برای اطمینان حاصل کردن از بلاک بودن خود در آیفونی خاص حتما صبور باشید و نشانه های بلاک شدن در آیفون را چند بار دیگر بررسی کنید. اگر مطمئن شدید که فردی شماره تماس شما را در آیفون خود بلاک کرده، بهتر است به تصمیم وی احترام بگذارید. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و موارد شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قیمت باتری iPhone XR

قیمت تاچ ال سی دی سی 8

قطعات آیفون XS


با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

برای با خبر شدن از آخرین مطالب ما ایمیل خود را وارد کنید.

نشانی دفتر مرکزی موبایل کمک: تهران، خیابان جمهوری، نرسیده به خیابان حافظ، خیابان لاله، پلاک 9، واحد زیر همکف (1-)

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

تماس بگیرید

قیمت : 49000 تومان


آیا در گذشته اکانت و عکس‌های کسی را در اینستاگرام خود می‌دیدید ولی چند وقتی است که از او خبری نیست؟ آیا شک کردید که او شما را Unfollow یا Block کرده باشد ؟

همانطور که احتمالا می‌دانید سرویس‌هایی مثل اینستاگرام اجازه‌ی چک کردن همچین موردی را به شما نخواهند داد. ولی نگران نباشد، هنوز هم راه‌هایی برای پیدا کردن جوابتان وجود دارد

چطور بفهمیم بلاک شدیم

۱- اگر شک دارید که “شخص خاصی” شما را در اینستاگرام بلاک کرده، در مرحله اول سعی کنید اکانت او را در صفحه جست‌و‌جوی اینستاگرام، جست‌و‌جو کنید. اگر مطمئن هستید که نام اکانت او را درست وارد کردید ولی اسم او و اکانت او ظاهر نشد، احتمالا بلاک شده اید

۲- سعی کنید او را follow کنید.

اگر شخص خاصی را قبلا فالو می‌کردید ولی اکنون باید دوباره او را فالو کنید احتمالا جواب مثبت است و او شما را بلاک کرده.

اگر می‌توانید وارد صفحه او در اینستاگرام شوید ولی با انتخاب گزینه Follow هیچ اتفاق خاصی نمی‌افتد، یا اینکه وقتی Follow را انتخاب می‌کنید عبارت Following ظاهر می‌شود ولی وقتی چند دقیقه بعد به صفحه او دوباره سر میزنید با زهم گزینه Follow ظاهر می‌شود نه Following، شما متاسفانه بلاک شده‌اید

۳- در لیست کسانی که در اینستاگرام آن‌ها را دنبال می‌کنید به دنبال اسم او بگردید. آیا اسم او وجود ندارد؟ یا او شما را فقط از لیست دنبال‌کنندگانش حذف کرده یا بلاکتان کرده. 🙁

۴- او را Mention کنید

اگر احساس می‌کنید که او شما را بلاک کرده ولی این بلاک کردن صرفا از روی اشتباه یا یک تصادف بوده، به او تلنگری بزنید. زیر یکی از عکس‌هایی که ارسال می‌کنید او را Mention کنید.

به این صورت که ابتدا یک علامت @ و سپس اسم اکانت آن شخص را وارد کنید. مثلا اینجوری: ali361@

اینستاگرام به طور اتوماتیک لیست کسانی که شخص را Mention میکنند برای او خواهد آورد. اگر شما را ببیند و بلاک کردن شما صرفا یک تصادف بوده باشد، احتمالا شما را آنبلاک خواهد کرد.

۵- یک اکانت دیگر بسازید

در برنامه اینستاگرام از پایین سمت راست صفحه گزینه Profile و سپس Settings و بعد از آن گزینه Log out را انتخاب کنید. حالا یک اکانت جدید بسازید. اگر با این اکانت می‌توانید او را فالو کنید ولی با اکانت اصلی خود نمیتوانستید، شما بلاک هستید

۶- اگر فکر می‌کنید کسی شما را بلاک کرده ولی هرچه فکر می‌کنید اسم او را به خاطر نمی‌اورید یا اسم اکانت او را به یاد ندارید، از Unfollowgram استفاده کنید.

عبارت Unfollowgram را در اینترنت جست و جو کنید و وارد سایت آن شوید(unfollowgram.com). گزینه SIGN IN WITH INSTAGRAM را انتخاب کنید. می‌توانید ببینید چه کسانی شما را آنفالو کرده‌اند!

حالا فرد مورد نظر را پیدا کنید و عملیات مراحل بالا را روی او پیاده کنید تا معما را حل کنید 😉

آپدیت: مشکل بسیاری از دوستانی که به این مطلب هدایت می‌شوند، محدود شدن یا به اصطلاح بلاک شدن اکانتِ آن‌ها از طرفِ خود اینستاگرام است. اگر شما هم چنین مشکلی دارید، مطلب زیر را که به این موضوع پرداخته است بخوانید. برای وارد شدن روی لینکِ زیر کلیک کنید.

قیمت : 49000 تومان


نظر شما

نام *

رایانامه (ایمیل) *

Website

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.


تصویر امنیتی
*

تمامی حقوق نزد صاحب سایت چجوری محفوظ است. چه‌جوری

امروزه بیشتر افراد از طریق پیام رسان ها با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند یکی از این نرم افزار ها برنامه واتساپ است که در بعضی اوقات ممکن است شما ندانید که برای ارسال پیام ، تماس و.. از طرف مقابل بلاک ? شده اید یا خیر؟ برای برای یافتن جواب با آموزش روش های تشخیص و فهمیدن بلاک شدن توسط دیگران در واتساپ همراه انزل وب باشید.

How to Know if Someone Has Blocked You on WhatsApp

واتساپ یک پیامرسان گسترده و فراگیر بین مردم جهان است. این نرم افزار که به دست فیسبوک خریداری شده است در حال حاضر بیش از ۲ میلیارد کاربر فعال دارد که حدودا این مقدار برابر یک چهارم جمعیت جهان است. قابلیت بلاک کردن در این نرم افزار قرار داده شده تا مردم بتوانند خودشان جلوی مزاحم ها و افراد سودجو را بگیرند و در بعضی مواقع هم ممکن است این کار به اشتباه یا ناخواسته انجام شود. فهمیدن بلاک شدن در واتساپ می تواند به شما کمک کند تا اگر به اشتباه بلاک شده اید آن را طرف مقابل در میان بگذارید. با انجام روش های زیر و دنبال کردن آنها به پاسخ سوال چگونه متوجه شویم در واتس اپ بلاک شدیم؟ برسید.

چطور بفهمیم بلاک شدیم

برای شروع ابتدا نرم افزار محبوب واتساپ را از سایت رسمی Whatsapp یا اپ استورها دانلود و نصب کنید. اگر اولین بار است وارد این نرم افزار می شود باید یک حساب ایجاد کنید یا از حساب های قبلی خود استفاده نمایید.

پس از ورود به واتساپ از قسمت بالا یا پایین صفحه (بر اساس نسخه واتساپ و گوشی موبایل) گزینه Chats را انتخاب کنید.

در این قسمت شما می توانید تمام افرادی که با آنها چت کرده اید را مشاهده کنید. در این قسمت گفتگو مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

بررسی کنید که کاربر آنلاین است یا خیر. اگر WhatsApp شخص مورد نظر باز باشد و شما را بلاک نکرده باشد، کلمه “آنلاین” را در قسمت زیر نام فرد مورد نظر مشاهده خواهید کرد. اگر “آنلاین” را نمی بینید، این می تواند به معنای دو چیز باشد: یا شخص در حال حاضر آفلاین است و واتساپ خود را بسته یا او شما را مسدود یا بلاک کرده.

به دنبال یک تاریخ یا زمان در زیر اسم گفتگو مورد نظر بگردید. اگر کاربر در حال حاضر “آنلاین” نیست، ممکن است “Last Seen” را در بالا صفحه گفتگو به همراه تاریخ و زمانی مشاهده کنید. اگر این اطلاعات را نمی بینید، ممکن است به این دلیل باشد که کاربر این ویژگی را از طریق بخش حریم خصوصی غیرفعال کرده است. همچنین می تواند نشان دهد که شما توسط فرد مسدود شده اید.

توجه: بیشتر افراد برای حفظ حریم خصوصی خود تاریخ آخرین بازدید خود را پنهان می کنند و استفاده از این روش را بلااستفاده می کنند.

وقتی پیامی را به مخاطبی ارسال می کنید که شما را مسدود نکرده است، می توانید علامت تیک را در سمت راست نشانگر زمان مشاهده کنید. وقتی پیامی از طرف شما ارسال می شود و به سرور واتساپ می رسد پیام شما یک تیک می خورد و زمانیکه پیام به دست فرد مورد نظر می رسد تیک دوم را نیز می خورد توجه داشته باشید زمانیکه طرف مقابل این پیام را مشاهده می کند این دو تیک از خاکستری به آبی تغییر رنگ می دهد. اگر علامت تیک دوم هرگز ظاهر نمی شود، ممکن است مسدود شده باشید. با این حال، همچنین می تواند به این معنی باشد که فرد در حال حاضر واتساپی بر روی گوشی خود ندارد.

توجه: بعضی ترفند ها در رابطه با خواندن پیام بدون تیک خوردن آن وجود دارد که شخص مورد نظر اگر از این روش ها استفاده کند این روش تاثیر خود را از دست می دهد.

برای مشاهده نمایه فرد مورد نظر، بر روی نام شخص در بالا صفحه گفتگو ضربه بزنید. هنگامی که در واتس اپ مسدود شده اید، مشخصات کاربر هرگز برای شما تغییر نخواهد کرد.اگر از جایی اطلاع دارید که فرد مورد نظر پروفایل یا اطلاعات خود را تغییر داده است ولی شما نمی توانید تغییرات را مشاهده کنید، ممکن است مسدود یا بلاک شده باشید. همچنین اگر شما اصلا هیچ اطلاعات و یا عکس پروفایلی از شخص مورد نظر مشاهده نمی کنید امکان بلاک شدن شما توسط آن فرد وجود دارد.

شما می توانید با استفاده از گزینه تماس در سمت چپ صفحه نمایه یک تماس صوتی برقرار کنید. اگر بر روی گزینه تماس ضربه زدید ولی تماس گرفته نشد، به این معناست که فرد موردنظر شما را مسدود کرده است. ولی این می تواند دلایل دیگری نیز داشته باشد، مواقعی هست که افراد از طریق تنظیمات این گزینه را غیرفعال می کنند.

روش قطعی “از کجا بفهمیم در واتساپ بلاک شدیم؟” ایجاد گروه با مخاطب مورد نظر است. برای این کار ابتدا در واتساپ یک گروه خالی ایجاد کنید و سپس فرد مورد نظری که فکر می کنید شما را بلاک کرده را به گروه اضافه نمایید. اگر با پیغامی مثل شما اجازه این کار را ندارید، شما مجاز به اضافه کردن این مخاطب نیستید یا You Are Not Authorized To Add This Contact به احتمال زیاد شما توسط فرد مورد نظر بلاک یا مسدود شده اید.

با استفاده از برنامه های ایجاد اپ مشابه یک اکانت دیگر واتساپ بسازید و تمام این موضوعات یعنی عکس پروفایل ، آخرین بازدید و.. را چک کنید. اگر تنظیمات حریم خصوصی شخص در حالت عمومی باشد نقض یکی از موارد مانند نمایش عکس پروفایل می تواند نشانگر بلاک شدن شما توسط فرد مقابل باشد.

در آخر هم شما می توانید با شناختی که از فرد مورد نظر دارید و اطلاعات در دسترس نتیجه ای بگیرید. برای مثال اگر فرد مورد نظر در هر روز چند بار واتساپ خود را چک میکرده یا عادت به تعویض پروفایل داشته می توانید از این نتیجه بگیرید که شما اگر نه آخرین بازدید و نه عکس پروفایل را مشاهده نمی کنید به احتمال زیاد بلاک شده اید.

ممنون از اینکه با آموزش چگونه بفهمیم در واتساپ بلاک شدیم؟ همراه انزل وب بودید. اگر هنوز جواب خود را درباره از کجا بفهمیم واتساپ بلاک شدیم؟ پیدا نکردید می توانید از قسمت دیدگاه ها، نظرات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.


تاسیس : تیر ماه 1390 | باز نشر مطالب تنها با کسب مجوز امکان پذیر است

Copyright © 2011-2021 Anzalweb , All Rights Reserved


طراحی و اجرا پوسته :

در رسانه ها همراه ما باشید

جدیدترین مطالب ما را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید

در بیشتر شبکه های اجتماعی قابلیت بلاک و یا مسدود کردن اشخاص گنجانده شده است که افراد می تواند هر شخصی را Block کنند. شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام (Instagram) نیز از این ویژگی استفاده می کند اما شخصی که بلاک می شود هیچ پیام یا نوتیفکشن دریافت نمی کند و در نتیجه متوجه این موضوع نمی شود! امروز در انزل وب قصد داریم روش های فهمیدن بلاک شدن در اینستاگرام توسط سایر اشخاص را آموزش دهیم.

How to Know Someone Blocked You on Instagram

دلایل زیادی وجود دارند که شما توسط شخص دیگری در اینستاگرام بلاک شوید. به طور مثال ممکن است پس از یک دعوا و یا مسئله ای مشابه بین شما و دوستتان این اتفاق رخ دهد. با توجه به شکل و نتیجه بلاک شدن در اینستاگرام، ممکن است ندانید که بلاک شده اید یا شخص اکانت خود را غیر فعال کرده است! به همین منظور روش هایی را معرفی می کنیم تا بتوانید به جواب برسید!

پس احساس بلاک شدن در اینستاگرام، برنامه Instagram را در دستگاه خود باز کنید و سپس نام فردی که مشکوک به بلاک شدن از طرف او هستید را تایپ کنید. پس از پیدا کردن شخص، روی اکانت او تاچ یا کلیک کنید. اگر شخص پست دارد (تعداد نمایش داده شده در بالای پروفایل) و شما قادر به دیدن آن نیستید، احتمالا بلاک شده اید! البته توجه داشته باشید که گاهی حساب بعضی از افراد توسط خود اینستاگرام بلاک می شود که نباید با این مورد اشتباه گرفته شود.

چطور بفهمیم بلاک شدیم

همچنین اگر شما در فعالیت خود در اینستاگرام فکر می کنید که ریپورت شده اید، پیشنهاد می کنیم مطلب دلایل ریپورت شدن و آموزش رفع آن را مطالعه کنید.

برنامه های کمکی مختلفی نیز برای استفاده بهتر از اینستاگرام ساخته شده اند. با توجه به ویژگی های اینستاگرام، شاید نتوانید برنامه مناسبی پیدا کنید که به شما افرادی که بلاک کرده اند را نشان دهند اما از آنجایی که شخص بلاک کننده اتوماتیک شما را آنفالو هم می کند، شاید بتوانید با نصب یک برنامه آنفالو یاب، افرادی که شما را آنفالو و در نتیجه بلاک کرده اند را شناسایی کنید و یا از بلاک شدن در اینستاگرام توسط او مطمئن شوید.توجه کنید در هنگام استفاده از این برنامه ها دچار برنامه های جاسوسی و مخرب نشوید.

در مورد افرادی که پیج آن ها عمومی است، می توانید با سرچ کردن پروفایلشان را پیدا کنید. اما در مورد افراد با پیج خصوصی یا Private اینگونه نیست. یعنی شما اگر حتی نام شخص را جستجو کنید، هیچ نتیجه ای به شما نمایش داده نمی شود و نمی توانید شخص بلاک کننده را ببینید. اما در این موارد چگونه بفهمیم بلاک شدیم در اینستاگرام؟ ترفند این بخش را نیز در ادامه ذکر خواهیم کرد.

همینطور برای آشنایی بیشتر با بلاک های خود اینستاگرام و رفع آن ها، مطالعه مطلب روش رفع مشکل خارج شدن از بلاک لایک و کامنت اینستاگرام برای شما مفید و کاربردی خواهد بود.

اگر پس از بلاک شدن در اینستاگرام سعی دارید پروفایل فرد بلاک کننده را ببینید، باید اکانت دیگری بسازید که با این روش از بلاک شدن هم مطمئن می شوید. روش دیگر استفاده از سایت اینستاگرام است. بدین صورت که شما پس از وارد کردن آدرس سایت اینستاگرام در مرورگر، بعد از گذاشتن یک علامت اسلش (/) بعد از آدرس سایت، آیدی شخص را وارد کنید. بدین صورت می توانید پروفایل او را ببینید. به طور مثال:

https://www.instagram.com/anzalweb/

با این روش حتی اگر شخص بلاک کننده را نتوانید با سرچ پیدا کنید، در این قسمت اکانتش را خواهید دید. قابل ذکر است که برای اکانت پروایت فقط پروفایل دیده می شود و جهت بازدید از پروفایل، باید اکانت بسازید.

همینطور بعضی از کاربران اینستاگرام نیز در باز کردن پیام های دایرکت مشکل دارند. اگر شما هم در این دسته هستید، مطالعه روش های رفع مشکل باز نشدن و ارسال پیام در دایرکت اینستاگرام را مطالعه کنید.

پس از بلاک شدن در اینستاگرام، امکان ارسال پیام مستقیم یا دایرکت وجود ندارد. اما اگر شما بخواهید پیامی را به او بدهید، می توانید نام شخص را در کامنت یک پست عمومی تگ کنید و پس از آن متنی بنویسید. پس از تگ زدن، شخص قادر به خواندن کامنت شما و همینطور متن کامنت شما خواهد بود.

در پایان اگر شما از کاربران فعال و طرفدار اینستاگرام هستید اما متاسفانه برخی از امکانات جدید این برنامه را ندارید، مطالعه مطلب چرا من برخی از قابلیت و گزینه های جدید اینستاگرام را ندارم را فراموش نکنید.

در این مطلب روش تشخیص بلاک شدن توسط یک فرد در اینستاگرام را به شما آموزش دادیم. ضمن آرزوی اینکه هیچ گاه توسط عزیزانتان بلاک نشوید، می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در این زمینه را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.


سلام . من تو برنامه اینستاگرام به مشکل خوردم . در بالای صفحه عکس دوربین بود برای گرفتن لایو اون نیست و نه میتونم لایو بگیرم نه استوری . چندبار هم برنامه رو پاک کردم و دوباره نصب کردم . راهنکایی بفرمائید چه کنم .

شب‌وروزتون خوش?
در پیج‌ها بفرض گفتگویی پیش میاد وقتی ب نتیجه نمی‌رسه هرازگاهی شده کاربر مقابل بلاک‌ات بکنه. بدون اینکه فوشی، توهینی یا چیزی بهشون گفته باشم و نظرم رو حتی مخالف با کمال ادب و احترام بیان می‌کنم ولی یک‌سری‌ها تحمل ندارند و نظر خودشون رو بزور تحمیل می‌کنند و در آخر بی‌منطقی شلوغ‌بازی‌شون درجا بلاک… وقتی هم ک بلاک می‌کنند پروفایل و فالورهاش برام قابل مشاهده نیست چون اون اول بلاک کرده منم نمی‌تونم متقابل بلاکش بکنم کاش لیست کسانی ک بلاک می‌کنند میشه دید آخه واقعاً ناجوان‌مردانه بی‌خود و بی‌جهت بلاک‌ات می‌کنند. برنامه‌ای هست ک اینهارو نشون بده؟ ک مطالب بالا رو خوانده‌ام گفت هست
من برنامه فقط آنفالویاب جدیدن نصب کردم دارم
افرادی ک مسدودم می‌کنند رو ندارم
لطفاً راهنمایی، سپاس?

سلام.چرا وقتی میخوام برم تو فالورام.یا فالوینگام بالا نمیاد.ایا بلاک شدم.

واسه منم نمیاد ?

سلام بنده توسط دخترم بلاک شده ام؟؟؟؟؟؟

سلام اگر من پیجی رو ریپورت کنم اون شخص متوجه میشه که من ریپورتش کردم یا متوجه میشه کسی به صورت ناشناس او رو ریپورت کرده؟؟(اینستا آدرس پیج منو به عنوان ریپورت کننده به او اطلاع میده یا نه ریپورت کننده برای او ناشناسه؟))

سلام اگر من پیجی رو ریپورت کنم اون شخص متوجه میشه که من ریپورتش کردم یا متوجه میشه کسی به صورت ناشناس او رو ریپورت کرده؟؟(اینستا آدرس پیج منو به عنوان ریپورت کننده به او اطلاع میده یا نه ریپورت کننده برای او ناشناسه؟)

من شخصی رو بلاک کردم،از کجا بفهمم اون هم متقابل منو بلاک کرده یا نه؟
و سوال دومم این که اگر به شخصی که خودم بلاک کردم تو دایرکت بهش پیام بدم با فرض اینکه اون متقابلا منو بلاک نکرده،آیا پیامم رو میتونه بخونه.
لطفا جوابمو بدید،خیلی واجبه.

من هر کسی رو فالو یا هر پستی رو لایک میکنم میگه action blocked چطور بفهمم من بلاک شدم یا نه؟

مال منم اینجوره.ما شما باز شد

سلام چطور بفهمیم کسی توی لایو اینستا مارو بلاک کرده وقتی ویدئو یدفعه متوقف میشه یعنی ما بلاک شدیم؟؟

سلام من نمیدونم بلاک شدم یا ریپورت هرکاری هم‌میکنم داریکت پیام من میره ولی کسی بهم پیام بده دایرکت نمیبینم چیکارکنم لطفن بگید

سلام بعد از بلاک دو طرفه
پیامی از طرف اکانت مقابل مبنی رفع بلاک اومده نحوه این کار به چه شکلی هستش؟

سلام من کسیوبلاک کردم دراینستا.ولی یه پیام دریافت کردم ازش بعدازبلاک امکانش هست؟واینکه اگه من بلاکش رولغوکنم متوجه میشه؟چیزی براش ارسال میشه؟

باسلام وشکر از شما،لطفا به من کمک کنید،پیچ من در اینستاگرام چند روزی هست که درست کار نمیکنه،قسمت دیدن گزارشات و دیدن لایکها،به هیچ وجه بالا نمیاد،ومن هر پست وفیلمی که پیست میکنم،با اینکه لایک میخوره و نظر هم در موردش نوشته میشه،،باز من نمیتونم ببینم،،،چرا،،؟؟؟لطفا کمک کنید،تشکر،

تاسیس : تیر ماه 1390 | باز نشر مطالب تنها با کسب مجوز امکان پذیر است

Copyright © 2011-2021 Anzalweb , All Rights Reserved

چطور بفهمیم بلاک شدیم


طراحی و اجرا پوسته :

در رسانه ها همراه ما باشید

جدیدترین مطالب ما را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید

آمار و ارقام از محبوبیت روزافزون اپلیکیشن تلگرام نزد کاربران جهانی حکایت دارند. این شرکت در ماه گذشته میلادی اعلام کرد که تعداد کاربران این اپلیکیشن از مرز 400 میلیون نفر عبور کرده است.

از سویی دیگر، این شرکت اخیرا خبر داد که تا پایان سال جاری میلادی، قابلیت تماس ویدیویی امن را به تلگرام اضافه خواهد کرد که با توجه به افزایش استفاده از تماس‌ها‌ی ویدیویی در روزهایی کرونایی، به محبوبیت بیش از پیش این اپلیکیشن ختم حواهد شد.

حال در میان انبوه ویژگی‌ها‌ و امکاناتی که در اپلیکیشن تلگرام تعبیه شده، قابلیت بلاک کردن می‌تواند در مواقع لزوم بسیار گره‌گشا باشد. همانطور که شما می‌توانید سایرین را بلاک و ارتباط آن‌ها با خود را قطع کنید، دیگران نیز می‌توانند همین کار را با شما انجام دهند.

از این رو، شاید برایتان این سوال پیش آمده باشد که چگونه بفهمیم که در تلگرام بلاک شده‌ایم؟ پاسخ این سوال را می‌توانید از طریق سه روش زیر پیدا کنید:

اگر این سه حالت را مشاهده کردید، بدانید که بلاک شده‌اید. اما اگر فردی به پیام‌ها‌یتان پاسخ نمی‌دهد ولی می‌توانید تصویر پروفایل او را ببینید، در این صورت بلاک نیستید اما او بنا به دلایلی نمی‌خواهد جوابتان را بدهد.

چطور بفهمیم بلاک شدیم

اما اگر بازهم تردید داشتید که آیا توسط فردی خاص بلاک شده‌اید یا خیر؛ می‌توانید شماره وی را به یکی از دوستان خود بدهید تا روی گوشی خود ذخیره کنید، اگر وی می‌تواند تصویر پروفایل را زمان بازدید وی را ببیند ولی شما نمی‌توانید، مطمئنا بلاک شده‌اید.

یکی دیگر از قابلیت‌ها‌ی تلگرام، امکان ساخت کانال است که محبوبیت بالایی نزد کاربران دارد. اما اگر می‌خواهید بفهمید که آیا از یک کانال تلگرامی‌بلاک شده‌اید یا آن کانال حذف شده است؛ می‌توانید از یکی از دوستان خود بخواهید تا از طریق حساب کاربری خود، کانال مدنظرتان را جست‌وجو کند. اگر توانستید آن کانال را پیدا کنید، پس شما بلاک شده‌اید. اما اگر پیدا نشد، حتما کانال مورد نظر حذف شده است.

😐 این چه محتواییه آخه! 😐

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

با 7 اپلیکیشن کاربردی برای اپل واچ آشنا شوید
https://t.co/iVQvhFmGUR

رایچت ظهر امروز مورد حمله قرار گرفت / مدیرعامل رایچت ضمن تایید این خبر گفت که این پلتفرم از ظهر امروز با مشکلات فن… https://t.co/TErrprvFaL

ارزان شدن ۲۵ درصدی تعرفه پهنای باند زیرساخت https://t.co/F7aq0dkC1v

۷ دیدگاهارسال شده توسط: دانیال حجاری ۰۱ آذر ۹۵ ساعت ۲۱:۵۰

تلگرام به عنوان قطب اول پیام رسانی در کشور، همه نوع کاربری را در خود پذیرا است. وجود برخی افراد سوء استفاده‌گر، مزاحم و به صورت کلی مخل و برهم زننده آرامش همانند آن چه در جامعه واقعی دیده می‌شود، در جامعه مجازی نیز غیر قابل انکار بوده و در هر فرهنگی دیده می‌شود. به دلیل وجود همین افراد است که قابلیتی برای بلاک کردن در اپلیکیشن‌های پیام رسانی تعبیه می‌شود تا از برهم خوردن آرامش کاربر با دریافت پیام‌های نامربوط به صورت مرتب توسط اشخاص مختلف جلوگیری شود. البته، تشخیص بلاک شدن در تلگرام حقی است که هر شخص به عنوان یک کاربر داشته و باید متوجه سلب شدن امکان ارسال پیام به یک کاربر مشخص دیگر شود.

چطور بفهمیم بلاک شدیم

البته، مسدود کردن کاربران سودجو تنها یکی از موارد محتمل است. بگو مگوهای مجازی، پیام‌های تبلیغاتی و تلاش برای مخفی کردن عکس پروفایل از دید کاربرانی مشخص، از جمله دلایلی هستند که یک کاربر را به بلاک کردن دیگری وادار می‌کنند، اما در هر صورت کاربر تحت تاثیر قرار گرفته، حق دارد تا از این اتفاق با خبر شده و تشخیص بلاک شدن در تلگرام را به درستی داشته باشد.

برای تشخیص بلاک شدن در تلگرام ، لیست مخاطبان خود را باز کرده و به دنبال فرد مورد نظر بگردید. البته، ممکن است تاکنون این فرد هنوز جزو مخاطبان تلگرامی شما نبوده باشد، پس باید ابتدا نام و شماره وی را در لیست مخاطبان اصلی گوشی ذخیره کرده، و پس از بستن تلگرام، با باز کردن مجدد آن در لیست مخاطبین تلگرام به دنبال نام این فرد بگردید. این کار برای زمانی است که کاربری به محض عضویت در تلگرام، شما را به هر دلیلی بلاک کرده باشد، پیش از این که حتی پیامی به وی ارسال کنید.

برای تشخیص بلاک شدن در تلگرام ، باید سه نکته زیر را در نظر داشته باشید:

برای تشخیص بلاک شدن در تلگرام تکیه به همین موارد کافی است، اما برای اطمینان یافتن کامل، ترجیحا شماره این مخاطب را در یک گوشی دیگر با یک شماره تلگرام دیگر ذخیره کرده و سپس وضعیت توانایی یا عدم توانایی در دیدن تصویر پروفایل و آخرین زمان بازدید را کنترل کنید.

برچسب ها : آموزش تلگرام بلاک شدن در تلگرام بلاک کردن تلگرام تشخیص بلاک در تلگرام چگونه بفهمیم بلاک شدیم چگونه بفهمیم در تلگرام بلاک شدیم در تلگرام بلاک شدم

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

نام *

ایمیل *

دیدگاه

من هم همین سوال رو دارم

سلام ببخشید بیوگرافی اون آدمی ک مارو بلاک کرده رو میتونیم ببینیم؟؟ اگه عوضش کنه بعد از بلاک مردن ما چطور؟ اونم میشه دید؟؟؟

من توسط ی نفر بلاکم میخام ک خودم انبلاک کنم بگم ک برگرده میشع کمکم کنید

سلام
در تلگرام بلاک شویم و برای شخص پیام ارسال کنیم آیا متوجه میشود که برایش پیام ارسال میکنیم؟
با تشکر

سلام یک نفر منو بلاک کرده دیلیت اکانت کردم دوباره بعد دیلیت رفتم پیویش بازم بلاکم ولی اون شخص منو بلاک نکرده پیام من براش نمیره ولی پیام اون برای من میاد میشه جواب بدین هر دوتاهم شماره ی همو داریم

سلام یه نفر منو بلاک کرده من همین جوری بهش پیام دادم ولی تیک دوم خورده. این ینی چی؟

یاسلام.من توسط فردی بلاک شدم ولی ۱درصد هم احتمال نمیدادم منو آزاد کنه ولی ازاد کرده😮ممکنه تلکرامش مشکل پیدا کرده باشه ومن ازاد بشم؟

تمامي كالاها و خدمات، حسب مورد داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.


دو مورد هست که نشان می دهد که ممکن است توسط شخص یا اشخاصی بلاک شده باشید :

1- شما نمی توانید از زمان آخرین ورود به واتس اپ و هم چنین وضعیت آنلاین شخص مورد نظر که در صفحه چت با او به شما نشان داده می شود با خبر شوید. برای اطلاعات بیشتر در مورد برچسب زمانی ( زمان آخرین ورود ) این مقاله را بخوانید .  

2- هر پیامی که به فرد مورد نظر بفرستید ، یک تیک می خورد. این یک تیک به معنای این است که پیام شما فرستاده شده است اما به دست فرد مورد نظر نمی رسد .زیرا زمانی که پیام شما به فرد مورد نظر برسد باید دو تیک بخورد.

چطور بفهمیم بلاک شدیم

3- شما نمی توانید تغییرات تصویر پروفایل مخاطب مورد نظر را ببینید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد تیک ها ، لطفا این مقاله را بخوانید . 

اگر هر دو مورد بالا در یک مخاطب شما صدق می کرد ، به احتمال زیاد او شما را بلاک کرده است . هرچند احتمالات دیگری هم وجود دارد . واتس اپ این قابلیت را عمدا به منظور محافظت از حریم خصوصی افراد به صورت مبهم قرار داده است . تا اگر شما کسی را بلاک کنید ، او صد در صد مطمئن نباشد که حتما بلاک شده است یا خیر . 

اگر مطمئن نیستید که دقیقا با بلاک کردن فردی چه اتفاقی می افتد این مقاله را بخوانید . 

و اگر می خواهید بدانید که چگونه می توانید شخصی را بلاک کنید می توانید مقالات زیر را ببینید : 

اندروید | آیفون | بلک بری | نوکیا S40 | نوکیا S60 | ویندوزفون | بلک بری 10


 


 

مطالب پر طرفدار

مخفی کردن Last Seen در اندروید

پیام های جعلی در واتس اپ

این سایت را از دست ندهید

آموزش تایپ ده انگشتی|حرفه ای

وی تایپ

عضویت در خبرنامه

اطلاع از آخرین تخفیف ها ، اخبار و آموزش ها



چطور بفهمیم بلاک شدیم
چطور بفهمیم بلاک شدیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *