چگونه جذاب باشیم

 
helpkade
چگونه جذاب باشیم
چگونه جذاب باشیم

شاید با مشاهده کردن صفحات اینستاگرامی افراد معروف سلبریتی فکر کنید که آنها چگونه بدین میزان جذاب هستند؟! و یا افراد سلبریتی و مدلینگ را مشاهده نموده اید که دارای اندام مناسب و لباس های شیک و از همه مهم تر چهره ای بشاش و جذاب هستند که در نگاه اول برای شما یقینا جذاب خواهند بود. آیا رازی پشت این میزان جذابیت وجود دارد؟! اگر رازهایی در مورد افزایش جذابیت وجود دارند، آنها چه چیزی می توانند باشند؟! اینها سوالاتی هستند که می توانند ذهن شما را تا مدتها درگیر کنند. 

در پاسخ به سوال شما می توان گفت که رازهای کوچک وجود دارند که می توانند باعث جذابیت شوند. در این بخش از نمناک قصد داریم تا تعدادی از رازهایی که به واسطه آنها می توانید به یک فرد جذاب تبدیل شوید را به شما کاربران معرفی سازیم.

در سال 2011 تعدادی از دانشمندان در طی تحقیق بزرگی تلاش کردند تا مشخص کنند که کدام چهره می تواند باعث جلب توجه آقایان و کدام چهره می تواند باعث جلب توجه خانم ها شود. این مطالعه بیش از هزار نفر را شامل می شد که هر یک از آنها دارای چهره ای خاص و همراه با احساسات متفاوت بودند.

نتیجه آزمایش مشخص کرد که آقایان بیشتر جذب خانم هایی می شوند که دارای لبخند آرام و چشمان بشاش هستند، از طرفی خانم ها نیز بیشتر جذب آقایان مغرور با چهره ای ساده می شوند.

چگونه جذاب باشیم

پس از این آزمایش جامع، دانشمندان با تائید صحت آن بیان کردند که این شواهد کاملا با علایق هر جامعه ای مطابقت دارد.

در سال 2016 دانشمندان برای اطلاع از اینکه چه چیزی منجر به جذب هر دو طرف می شود، آنها در یک تحقیق دریافتند که زوجین به عکس العمل های جدی و جذاب علاقمند هستند چرا که آنها پس از اولین دیدار مجذوب طرف مقابل می شوند.

عطر و ادکلن یکی از گزینه های جذابیت می باشد که می توان از آنها برای جذب افراد زیادی به خود استفاده نمود. بنابر تحقیقات انجام شده، یکی از موارد جذابیت افراد، استفاده از عطرها و ادکلن ها خوشبو می باشد.

طبق آخرین آمار و اطلاعات، مردان بیشتر دوست دارند که همسر آینده آنها دارای موهای بلند و درخشان باشد. از سوی دیگر می توان گفت موی بلند و درخشان نشان دهنده سلامت جسمانی می باشد. 

اما در مقابل خانم ها به مدل موهای آقایان زیاد اهمیت نمی دهند چرا که برخی مدل موهای کوتاه و برخی مدل موهای بلند در آقایان را دوست دارند و بنابراین برای آقایان هیچ تفاوتی وجود ندارد و می توانند مدل موهای دلخواه خود را عملی نمایند.

جالب است بدانید که آقایان بیشتر جذب خانم هایی می شوند که از کفش هایی با سایز کوچک استفاده می کنند اما در مقابل برای یک خانم هیچ فرقی ندارد که مرد مورد علاقه اش از کفش با چه سایزی استفاده می کنند.

به طور کلی خوش تیپ بودن باید در اولویت هر شخصی باشد که قصد دارد جذاب به نظر برسد و باید به میزان بسیار زیادی به آن اهمیت دهد.

اغلب ما به دنبال جذاب بودن هستیم! حال می تواند این جذابیت برای جنس مخالف باشد یا به لحاظ اجتماعی یا کاری. باید توجه داشت که ملاک ها و معیارهای جذابیت از نظر افراد مختلف با هم متفاوت است اما معمولا این موضوع بیشتر در چهارچوب جنسیت مطرح می شود. به این معنی که معیارهای جذابیت از نظر خانم ها و آقایان، غالبا تفاوت اساسی با یکدیگر دارند. اگر شما نیز این سوال را دارید که چگونه جذاب باشیم ، پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندهید!

اغلب افراد این تصور را دارند که جذاب بودن یعنی زیبایی! که باید در این خصوص گفت به هیچ عنوان چنین نیست. به صورت صحیح تر میتوان گفت زیبایی در میزان جذابیت نقش دارد اما نه به اندازه ای که همه چیز باشد! موارد دیگری نظیر شخصیت، وضعیت روحی روانی و شعور انسان نیز به اندازه زیبایی ظاهری در جذاب بودن نقش دارد. با توجه به اینکه ممکن است بسیاری به فکر این باشند که چگونه جذاب باشیم برای جنس مخالف ، پس بنابراین در ادامه سعی خواهیم کرد معیارهای جذابیت را از نگاه جنس مخالف بررسی نماییم.

خانم ها اگر قصد دارند برای مردان جذاب باشند می بایست معیارهای جذابیت زنان از نگاه مردان را مورد بررسی قرار دهند. در ابتدا لازم است موضوع مهمی را مطرح نماییم. اگر مردی را دوست دارید و می خواهید با آن مرد ازدواج نمایید و یا در زندگی زناشویی برای مرد خود جذابیت داشته باشید می بایست به موارد مهم و اساسی زیر توجه نمایید:

اغلب مردان در کشور ما برای ازدواج به سمت خانم هایی می روند که از ویژگی های سلامت اخلاقی را داشته باشد که در فوق به آنها اشاره شد. حال اگر با آرایش بیش از حد یا پوشیدن لباس های خارج از عرف و … قصد جذب کردن مردان را دارید حتما توجه داشته باشید که غالبا مردانی را به سمت خود جلب خواهید کرد که هدف آنها از بدست آوردن شما، صرفا برطرف نمودن نیازهای جنسی می باشد! این موضوع نیز اثبات شده که جذابیت جنسی برای مردان موقتی بوده و دیر یا زود برای آن عادی شده و هیچ جذابیتی برای او نخواهید داشت. توجه داشته باشید که دو عبارت آراستگی و زیبایی را با هم اشتباه نگرفته باشید. مردان، اغلب زنان آراسته را جذاب می دانند اما همه زنان زیبا که به واسطه آرایش خود را زیبا کرده اند برای آنها جذاب نیستند. اگر جذابیتی نیز وجود داشته باشد سطحی بوده و عمیق نیست.

پیشنهاد می کنیم مطالب زیرا مطالعه نمایید:

چگونه جذاب باشیم

برای اینکه در نظر زنان، جذاب دیده شوید می بایست معیارهای جذابیت مردان برای زنان را بدانید. اگر قصد دارید جذابیت بالایی برای زنان داشته باشید می بایست به موارد مهم و اساسی زیر توجه نمایید:

موضوع کمی پیجیده است اما بسیار ساده! اگر می خواهید شخصی (خانم) به شما جذب شود بهتر است زیرساخت های لازم را در خود ایجاد نمایید تا شخص، خودش به سمت شما جذب شود. در این حالت، احساس اطمینان بیشتری به زنان دست می دهد. برای جذب خانم ها نیازی نیست لباس های چند میلیونی بر تن داشته باشید، نیازی نیست عطر چند میلیونی استفاده کنید و …! برای جذب زنان تنها کافیست مرد خوبی باشید و آراستگی لازم را داشته باشید. همین!!!

در بسیاری از موارد معیارهای پسران با مردان کاملا هماهنگ و برابر است.

در بسیاری از موارد معیارهای دختران با زنان کاملا هماهنگ و برابر است.

با سلام و خدا قوت!
دیدگاه خاصی نسبت به موضوع مربوط به جذاب بودن ندارم! اما مشکلی دارم که امیدوارم کمک ام بکنید!
۱۵ سال پیش من و یک خانم ( دختر) با هم آشنا شدیم و من به اش ابراز علاقه کردم و ارتباط تلفنی با هم داشتیم برای چند ماه! او متخصص داخلی ( جراح عمومی) بود و اکنون فوق تخصص است در حالی که من دیپلم هستم! او تهرانی است و من سراوله ای ( لک کرد زبان در ایلام) خانواده هایمان با این توجیح که اختلاف فرهنگی داریم مخالفت کردند من هم برای اینکه آن خانم فرصت ازدواج با از من بهتر را از دست ندهد به اش گفتم برو شوهر کن همین باعث شده در طی این پانزده سال یا بگوید شوهر کرده یا بگوید دیگه دوست ام ندارد اما از برخی علائم برای ام ثابت شده او هنوز دوست ام دارد البته من درصدی از اسکیزوفرنی دارم بطوری که گاهی توهمات را عین واقعیت می دانم و فکر می کنم که با توجه به اینکه این علامت را به من نشان داده پس هنوز دوست ام دارد مثلن یک بار رفتم پیش اش در حالی که می گفت دیگه دوست ام ندارد پایش را آورد کنار پایم جفت کرد و برداشت من از این حرکت او این بود که می خواهد به من بگوید که ما لنگه ی هم ایم و یا وقتی از حرف اش ناراحت شدم و می خواستم از پیش اش بروم گفت حالا یه دقیقه ی دیگه بمان و برداشتم این بود که چون دوست ام دارد می خواهد بیشتر نگاه ام بکند!
از دیدگاه من آن زن موجود پیچیده ای است ( شاید هم کل زنان) و نمی خواهد من بدانم که او چقدر دوست ام دارد چون فکر می کنم او می ترسد که من بدانم او چقدر دوست دارم تا ازش سو استفاده نکنم! مشکل او و خیلی از زن ها این است در عشق ورزی شجاعت و شهامت ندارند و نمی خواهند برای عشق شان هزینه بدهند ( نه هزینه ی پولی و مالی منظورم این است که مثلن دیگران نفهمند که عاشق کسی شده اند که در سطح پائینی است ) فکر کنم این خانم به خاطر اختلاف مدرک با من غرورش اجازه نمی دهد آشکارا به من عشق بورزد! چون حتا اون موقع که چند ماه با هم ارتباط داشتیم تنها یکبار آنهم نه چشم در چشم بله در حالی که داشتم کفش ام را پا می کردم و سرم پائین بود گفت تو عشق منی؛ وگرنه غیر آن یک بار در طی این ۱۵ سال حتا یک بار نگفته دوست ام دارد!
به هر حال! الان به نظر شما باز هم از طریق وب سایت اش برای اش پیام بذارم و به اش ابراز علاقه بکنم یا قطع کنم و فراموش اش کنم و بروم دنبال زندگی با کس دیگه ای! البته تا الان دست کم یک بار ازش بریده ام و به طرف خانمی رفتم که سه بچه دارد اما چون عاشق شوهرش است دیگه نخواستم برای اش ایجاد مزاحمت بکنم و چند روز پیش باهاش قطع ارتباط کردم! و این موضوع را با آن خانمی که پانزده سال پیش عاشق هم شدیم در میان گذاشتم که دست کم یک بار ازش عبور کرده ام!
او نزدیک به ۴۸ سال دارد و من ۳۹ سال!
وضعیت شغلی و پولی و مالی خوبی هم ندارم و از این لحاظ هم به اش حق می دهم که با احتیاط با من رفتار بکند اما عرصه ی عشق ورزی باید خالی باشد از توجه به اختلافات اقتصادی و فرهنگی و …و کلاس بندی های اجتماعی و تحصیلی چه آنگونه یک شاه عاشق یک گدا می شود و یا یک ملکه عاشق یک گدا می شود و از افکار عمومی و … می گذرد و گدا را با جان و دل می پذیرد چنانکه بر یوسف و زلیخا و یا خسرو شیرین گذشت!
با سپاس! منتظر راهنمائی تان هستم!

حوصله نداشتم همشو بخونم ولی تا اونجایی که خوندم اصن نباید به طرفت بگی برو شوهر کن یعنی من کسی نیستم ک بیام بگیرمت

منم تا اونجایی ک خوندم اصن نباید بگی برو زن بگیر ینی من کسی نیستم ک هر کسی لیاقتمو داشته باشه

من اسمتو خوندم فهمیدم جریان چیه
دوست عزیز یکم برای خودت ارزش قائل شو و دنبال جواب مجانی نگرد واسه مشکل اولت که عزت نفس هست حداقل به ۶ ماه تا یکسال مشاوره و تمرین نیاز داری اینکه خودتو بیکس خطاب میکنی از کمبود عزت نفست میاد که مساله جدی هست چون اکثر مسائل از همینجا نشات میگیره پیشنهاد میکنم کتاب وضعیت آخر من خوب هستم شما خوب هستید رو حتما بخونی البته اگر اهل مطالع هستی

من یک دختر هستم و اگر برای من این اتفاقات رخ میداد باید بگویم که او از تو دل سردشده و نمیتواند به تو تکیه کند📌

سلام دوست عزیز احساس می کنم با این دیدگاهت چیزی برا از دست دادن نداری اما متوجه نشدم برداشتت از عشق چیه این چیز هایی که شما گفتی همش داستان اگر میشه به واقعیت رو به رو شو اگر واقعا فکر می کنی که عشقتو به خاطر سطح پایین بودنت از دست میدی خب یه تکون به خودت بده بهش برسی درس بخون یا واقعا کار کن ببین چه کاریو بهتر انجام میدی خودتو بساز فکرتو با روان شناسی قوی کن و کاری کن که خودت به خودت افتخار کنی واقعا اولش سخته…. بجنب هنوز دیر نشده تو می تونی اینو خودت به خودت بگوو مرد باش…

این دیدگاه خییلی کلیه و حتی میتونه باعث تعمیم نا به جا بشه

سلام
متن جالبی بود لذت بردم
یاد پروردگار در دلتان جاری

لطفااین مشکلی که باعث عدم شناخت خودم شده،«به حدی مرز اشناییم بیم‌هایت باشد هیچ وقت به مقصد نرسیم.،امابایدشمااین قول رو به من بدید

این روزا کمتر افرادی پیدا میشن که این جذابیت هارو داشته باشن

درود بر تمامی شما دوستان عزیزم
من داشتم دنبال ادکلن جذاب برای فصل میگشتم اتفاقی به این مطلب برخوردم و به نظرم بامزه بود.جذابیت مگر عنوانبندی میخواد؟همین که خود حقیقیتون باشید!میزان عقاید و سلیقه ها فراوان هست حتما اشخاصی هستند که جذب شما بشن.پس همه ما جذابیم ولی نه برای همه چون به عوامل بیشماری بستگی داره!اگر خانم هستید حقیقتا خانم باشید و اگر آقا هستید یه مرد باشید قول میدم همتونم از من بهتر متوجه هستید چطور میشه یک خانم یا یک مرد بود.شاد و پیروز باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرستادن دیدگاه

آدرس : تهران ، ونک ، جردن جنوبی ، خ نوزدهم ، پ 12 ، ط 5 ، واحد 17

تلفن تماس : 02188881984

Copyright 2020 Dr. Leila Jebeli (Psychologist)


برای سفارش این ست فقط کافیه کلیک کنی!

اقساط 36 ماه بدون پیش پرداخت لوازم خانگی

چگونه در نگاه اول جذاب باشیم

 

اشخاص اغلب در عرض چند ثانیه ی نخست دیدار با ما شروع به فکر و قضاوت درباره ی شخصیت مان می کنند و این ارزیابی ها و قضاوت ها امکان دارد روی این تصمیم که ما را استخدام کنند، یا با ما قرار بگذارند یا دوست شوند تأثیر بگذارد. پس باید قبل از آنکه خيلي دیر شود، بهترین تأثیر را روی اشخاص بگذاریم.

چگونه جذاب باشیم

 

افرادی که شخصیت کاریزماتیک و جذاب دارند، بخوبی از توانایی ها و نقاط ضعف خود آگاهند و می دانند در چه موقعیتی چه رفتاری باید از خویش نشان دهند. خودشناسی نخستین قدم در تبدیل شدن به یک انسان محبوب است. در یک جمله خودشناسی یعنی آگاهی داشتن به تمام کاراکترهای شخصیتی که شامل احساسات، تفکر، باورها و… می باشد.

 

برای این که بهتر بتوانید خود را بشناسید، سوالات زیر را در برگه ای بنویسید و به آن جواب دهید:

 

من کیستم؟( در یک جمله خود را تعریف کنید. به عنوان مثال من دلسوز هستم، من یک آدم موفق و پرتلاش هستم و…)

علائق من…..

نقاط قوت من ….

نقاط ضعف من ….

ترس های من در زندگی …..

عادت های من ……

 

چگونه فردی جذاب باشیم

 

کم تر کسی میتواند تأثير لباس را بر ذهنیت اشخاص نادیده بگیرد. مردم از روی ظاهرتان در خصوص شما قضاوت می کنند. لباس را مناسب با شرایط و مکان انتخاب کنید.

 

بهترین شیوه برای جذاب بودن اینه که خوش برخورد باشید، لبخند بزنید، حس شادمانی رو به سایرین انتقال بدید و از اون ها تعریف و تمجید کنید. مطمئن باشید بلافاصله احساسات مشابهی دریافت خواهید کرد.

 

همه انسانها دوست دارند که مهم جلوه کنند. زمانی که بتوانید به آن ها احساس مهم بودن بدهید، در نظر آن ها محبوب و جذاب خواهید بود. درصورتی که با کار‌فرما یا حتی دوستان خود در رابطه هستید، تلاش کنید خود را بالاتر از آن ها نبینید و به آن ها فرصت اظهار نظر دهید.

 

هیچ چیزی به اندازه عزت نفس نمی تواند جذابیت شما را به ویژه در نگاه اول بالا ببرد. بطور کلی اشخاص جذاب و کاریزماتیک، یک خصوصیت مشترک دارند و آن عزت نفسشان است. این مسئله بطور واضحی روی زبان بدن و شیوه حرف زدن شما تأثير می گذارد، بدون آنکه خودتان بخواهید و تلاشی برای انجام آن کنید. چنانچه فکر می کنید عزت نفس پایینی دارید و به تنهایی نمی توانید بر روی آن کار کنید، بهتر است با یک روانشناس متخصص در ارتباط باشید.

 

چطور جذاب و دوست داشتنی باشیم

 

چشم ها آیینه روح هستند، بهتره درهنگام گفت و گو ارتباط چشمی برقرار کنید. این کار سبب ایجاد اعتماد در دو طرف میشه و بگونه ای علاقه مندی تون رو برای ادامه گفت و گو نشون میدید.

 

زمانی که دیر به قراری میرسید در واقع به اشخاص اجازه می دهید درباره شما قضاوت کنند. همین کافی است تا از جذابیت هایتان کم شود.

 

تا هنگامی که مکالمه شما با طرف مقابل تان به پایان نرسید، تلفن همراه خویش را از کیف یا جیب تان در نیاورید. در غیر اینصورت ، این کار صحبت های شما را قطع می کند و انگیزه حرف زدن بیشتر را از طرف مقابل تان می گیرد.

 

دست دادن یکی دیگر از راههای شناخت شخصیت طرف مقابل است. اگر شل و بی حال دست دهید، انرژی منفی را به طرف مقابل تان انتقال داده اید، از طرف دیگر خیلی محکم هم دست او را نفشارید که احساس ناراحتی و خفقان کند. درست دست دادن تاثیر مثبتی را در اولین لحظه دیدارتان بر جای خواهد گذاشت.

 

حریم صمیمی، شخصی، اجتماعی و عمومی از اقسام قلمروها هستند. حریم صمیمی یا خصوصی فاصله ای کمتر از ۴۵ سانتی متر بین دو نفر است. قبل از اینکه با طرف صمیمی شوید، در حریم صمیمی قرار نگیرید که حتما شما را پس خواهد زد. حالا با دست نه، با رفتارش. ممکن است ناخودآگاه به عقب برود یا ناگهان مضطرب شود. حریم شخصی حداقل ۴۵ سانتی متری است.

 

چطور در نگاه اول جذاب باشیم

چگونه جذاب باشیم

 

پژوهش ها نشان داده که داشتن صدای زیر و نازک در زنان جذابیت آن ها را افزایش می دهد و بر عکس. مردانی هم که صدای بم دارند برای زنان جذابتر هستند. تحقیقات قبلی نشان داده اند که اشخاص صدای نازک رابا جثه و اندام کوچک و صدای بم رابا جثه و اندام بزرگ مرتبط می دانند. ضمنا تفاوت بین اندام زن و مرد هم در جذابیت آن ها نقش ایفا میکند. در واقع تفاوت های جنسیتی، مانند زیر و بمی صدا جذابیت را افزایش می دهد.

 

همانگونه که لبخند زدن و مهربان بودن میتواند ما را جذابتر کند علامت های اســترس زیاد در زندگی مانند پوف کردن پای چشم ها، یا پوست کدر هم می تواند از جذابیت ما کم کند.عدم بازرسی استرس نه تنها میتواند خودرا در چهره ی ما نشان دهد بلکه علامتی از ضعف سیستم ایمنی بدن است.

 

طی مطالعه ای که به وسیله پژوهشگران اروپایی و آفریقای جنوبی انجام گردید زنان مردانی راکه کم تر هورمون استرس، کورتیسلول و سیستم ایمنی قدرتمند داشتند را جذابتر تلقی کردند.

 

عطرها و ادکلن ها یکی از گزینه های جذاب بودن می باشند که میتوان از آن ها برای جذب اشخاص زيادي به خود استفاده نمود.

 

گردآوری: بخش روانشناسی بیتوته

 


میخوای از همیشه زیباتر باشی؟


آسانترین راه خرید برنامه در کنسول ps4


راهنمای انتخاب و خرید محصولات زناشویی


مشاوره تلفنی طلاق


بهترین راه بهبود کیفیت هوا در خانه


راه و رسم داشتن زندگی زناشویی بدون تنش


واسه همه چی جا هست!


اسباب بازی فکری و آموزشی به تفکیک سنین


سفارش کیک های تازه و خوشمزه خونگی


جلوگیری از ورود هوای آلوده به خانه!


آشپزی بدون دغدغه کثیفی گاز


مرجع معتبر و رسمی خرید انواع گیفت کارت


بهبود مشکلات رفتاری کودک با بازی درمانی

باکلاسهای غیرحضوری،چطورکمک درس فرزندم باشم

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

همه ما دوست داریم که در نگاه دیگران جذاب و دوست داشتنی باشیم اما این کار چگونه ممکن است؟

مطمئنا تغییر دادن رفتارها و عادات کار ساده ای نیست اما برخی از کارها هستند که شما به سادگی می توانید انجام دهید تا چهره ای دوست داشتنی تر از قبل در نظر دیگران داشته باشید.

همه ما دوست داریم که در نگاه دیگران جذاب و دوست داشتنی باشیم اما این کار چگونه ممکن است؟

چگونه جذاب باشیم

مطمئنا تغییر دادن رفتارها و عادات کار ساده ای نیست اما برخی از کارها هستند که شما به سادگی می توانید انجام دهید تا چهره ای دوست داشتنی تر از قبل در نظر دیگران داشته باشید.اگر نمی دانید که چگونه این کارها را انجام دهید، ما به شما نکاتی را یادآور می شویم که با رعایت آنها در جمع محبوب تر از قبل خواهید درخشید.

تماس چشمی

اولین چیزی که دیگران در نگاه شما جستجو می کنند، حس اعتماد است. ما نمی توانیم افرادی را که به آنها اعتماد نداریم، دوست داشته باشیم. ما به طور ناخوداگاه به دنبال راهی برای اعتماد و تکیه کردن به دیگران هستیم اما این احساس را چگونه در دیدار اول به طرف مقابل مان انتقال دهیم.

واضح است، تماس چشمی! نگاه کردن به چشم های طرف مقابل می تواند یکی از تاثیرگذارترین راهها باشد. ثابت شده افرادی که بیشترین تماس چشمی را با طرف مقابل شان دارند، نسبت به دیگران باهوش ترند. بنابراین اگر تا به حال این کار را انجام نمی دادید، هنوز هم دیر نشده، هنگام صحبت به دیگران به چشم هایشان خیره شوید تا بیشتر به شما اعتماد کنند.

لبخند

هیچگاه قدرت لبخند را نادیده نگیرید. خندیدن یکی از تاثیرگذارترین راههای برقراری ارتباط با دیگران است. پس تا می توانید لبخند بزنید و این حس مثبت را به دیگران نیز انتقال دهید تا در برقراری ارتباط با شا راحت تر عمل کنند.

اشتیاق

در کنار لبخند، اشتیاق و انرژی خود را نشان دهید. این کار نه تنها دیگران را به سمت شما جذب می کند بلکه به آنها نیز این انگیزه را می دهد تا چون شما پر از امید و انگیزه باشند. اگر شور و شوق کافی از خود نشان دهید، مطمئنا دیگران پس از صحبت با شما با انرژی وافری از شما جدا خواهند شد.

تلفن همراه خود را در جیب تان بگذارید

تا زمانی که مکالمه شما با طرف مقابل تان به پایان نرسید، تلفن همراه خود را از کیف یا جیب تان در نیاورید. در غیر این صورت، این کار حرف های شما را قطع می کند و انگیزه صحبت کردن بیشتر را از طرف مقابل تان می گیرد.

با اطمینان خاطر دست دهید

دست دادن یکی دیگر از راههای شناخت شخصیت طرف مقابل است. اگر شل و بی حال دست دهید، انرژی منفی را به طرف مقابل تان انتقال داده اید، از طرف دیگر خیلی محکم هم دست او را نفشارید که احساس ناراحتی و خفقان کند. درست دست دادن تاثیر مثبتی را در اولین لحظه دیدارتان بر جای خواهد گذاشت.

دیگران را با نام بخوانید

به حرف های دیگران گوش دهید

بیش از این که حرف بزنید، خوب به حرف های طرف مقابل تان گوش دهید. شما دو گوش دارید اما تنها یک لب، پس باید به تناسب از آنها استفاده کنید.

تعریف و تمجید دیگران را به درستی پاسخ دهید

زمانی که شخصی در مقابل شما نشسته و از خوبی ها و نکات مثبت تان می گوید، عکس العمل شما چیست؟ این یکی از حساس ترین لحظه هاست زیرا جوابی که می دهید ممکن است که شما را فردی خودخواه جلوه دهد. برای جلوگیری از این کار به جای گفتن جمله هایی چون «مرسی، شما هم همچنین»، «شما خودتان که از من بهترید» یا «نظر لطف شماست» به شدت بپرهیزید و به جای آن بگویید «ممنون! شنیدن این تعریف ها از زبان شما حس خوبی به من می دهد.» یا «ممنون. شنیدن این تحسین ها تجربه واقعا خوبی برای من خواهد بود.»

اگر حرف طرف مقابل تان قطع شد، از او بخواهید ادامه دهد

اگر در حال گوش دادن به حرف های فردی بوده اید که ناگهان صحبت هایش قطع شد، در ادامه از او بخواهید که به حرف هایش ادامه دهد. با این رفتار به او نشان می دهید که خود و صحبت هایش برای شما ارزشمند است.

بگویید «واقعا متاسفم»

هر کسی در زندگی داستان غم انگیزی دارد که ممکن است از شما بخواهد که شنونده باشید. در این شرایط بهترین جمله ای که می توانید در جواب تجربه های غم انگیز او به زبان آورید «من واقعا متاسفم» است. با گفتن این جمله به او نشان می دهید که خودتان را جای او گذاشته و درکش کرده اید. در این شرایط آنها به شما بیشتر اعتماد خواهند کرد.

از مکالمه های کوتاه بپرهیزید

پینشهاد ما به شما این است که اگر می خواهید سر صحبت را با فردی باز کنید، موضوعی را انتخاب کنید که هر دوی شما بدان علاقمند هستید. در این صورت مکالمه شما دلنشین تر خواهد بود و تاثیر بیشتری بر هر دوی شما خواهد گذاشت.

به حالت بدنی تان دقت کنید

هنگام بلند شدن، نشستن یا صحبت کردن، به حالت بدن تان دقت کنید. حرکات بد بدن، حس خوبی را به دیگران منتقل نمی کند و همچنین موجب دوری آنها از شما خواهد شد. به عنوان مثال نشستن با پاهای باز، قوز کردن یا دست به سینه بودن، نه تنها غرور و تکبر شما را نشان می دهد بلکه موجب دوری طرف مقابل تان از شما نیز خواهد شد.

هنگام صحبت به همه نگاه کنید

چگونه جذاب باشیم

اگر در حال صحبت در جمعی هستید، به تمام افرادی که به شما گوش می دهند، نگاه کنید. در این شرایط به آنها نشان می دهید که برای شما اهمیت دارند و در نتیجه بیشتر به شما توجه خواهند کرد. اگر هم فردی در جمع سعی دارد چیزی بگوید اما شرایط برایش فراهم نمی شود، شما از او بخواهید که در گفتگو شرکت کند. به عنوان مثال بگویید: «آقای… شما چیزی می خواستید بگویید؟» اما طوری رفتار نکنید که دیگران احساس خفقان و فشار کنند.

شکایت نکنید

مطمئنا خود شما هم دوست ندارید که با افرادی که مدام در حال شکایت و غر زدن هستند، ارتباط برقرار کنید. این کار انرژی منفی ای را منتقل و دیگران را از شما دور می کند. اگر احساس کردید که در حال گله و شکایت هستید، سریع موضوع صحبت را تغییر دهید.

مکالمه را عاقلانه به پایان برسانید

کلماتی که شما در انتهای مکالمه بیان می کنید، تاثیر زیادی بر دیگران خواهد گذاشت، بنابراین آنها را به درستی انتخاب کنید. جملاتی مانند «من از این گفتگو بسیار لذت بردم» یا «امیدوارم که باقی روزتان فوق العاده باشد» یا «هیچوقت این مکالمه مان را فراموش نخواهم کرد.» می تواند تفاوت زیادی را در احساس طرف مقابل ایجاد کند.

جذاب بودن و رنگ قرمز

رنگ قرمز خیلی چیزها را برای ما تدعی می کند: عشق، گل سرخ، گرما و … . به همین خاطر است که تحقیقات نشان داده اند که پوشیدن رنگ قرمز به افزایش جذابیت کمک می کند. طی تحقیقاتی که دانشمندان انجام داده اند به این نتیجه رسیده اند که مردان سراسر جهان پوشیدن لباس به رنگ قرمز توسط خانم ها را جذاب می دانند. قرمز رنگ عشق است. با پوشیدن رنگ قزمر شما بیشتر در معرض توجه هستید و از این دید شما هم به صورت ناخود آگاه بیشتر مراقب رفتار و برخورد های خود هستید. البته باید در این رابطه مراقب نوع ست کردن لباس باشید و هر قرمز پوشیدنی هم دلیلی بر جذاب بودن شما نیست.

گارد نگیرید، و انعطاف پذیر باشید

خانم ها ممکن است خیال کنند اگر احساسات واقعی خود را پنهان کنند تا مردان مجبور به حدس و گمان شوند جذاب تر می شوند. طبق مطالعاتی که در چین انجام شده است مردان زمانی که وارد یک رابطه می شوند علاقه دارند که طرف دیگر انعطاف پذیر باشد و در رابطه با این موضوع خیلی گارد نگیرید ولی این در حالیست که خانم ها باید دقت کنند که این رفتار قبل از آشنای و مراحل ابتدای رابطه برای مردان خیلی خوشایند نیست و مراقب باشید که در این امر زیاده روی نکنید. اما از سوی دیگر تحقیقی که اخیرا در آلمان انجام شده مشخص کرده که افرادی که احساسات و عواطف خود را به راحتی نشان می دهند برای دیگران جذاب تر هستند.

راز این نکته در مغز ماست: یعنی اینکه شرکت کنندگان این مطالعه توانسته اند دایره لغات عصبی طرف مقابل را رمزگشایی کنند. زوج ها باید اطلاعاتی که از انگیزه و نیات طرف مقابل خود دارند را بدانند و درک خود از آنها را به روز رسانی کنند و انتظار بروز رفتار از طرف مقابل را داشته باشند و رفتار خود را با آن رفتار تطبیق دهند.

صدای زیر و نازک در زنان، صدای بم در مردان

قبل تر در هاو کن یو در رابطه با نقش صدا در روابط شما صحبت کردیم. تحقیقات نشان داده که داشتن صدای زیر و نازک در زنان جذابیت آنها را افزایش می دهد و بر عکس. مردانی هم که صدای بم دارند برای زنان جذاب تر هستند. تحقیقات قبلی نشان داده اند که افراد صدای نازک را با جثه و اندام کوچک و صدای بم را با جثه و اندام بزرگ مرتبط می دانند. در ضمن تفاوت بین اندام زن و مرد هم در جذابیت آنها نقش ایفا می کند. در واقع تفاوت های جنسیتی، مثل زیر و بمی صدا جذابیت را افزایش می دهد.

شوخ طبعی

خانم هایی که به مرد یا پسری علاقه دارند بیشتر تمایل دارند که به رفتار ها و صحبت های آنان لبخند بزنن و پذیرای آن باشند. در واقع جذابیت شوخ طبعی برای زنان به لحاظ علمی ثابت شده است. خانم ها و آقایان هر دو شوخ طبعی را جذاب می دانند و هیچ مردی از خانم اخمو و افسرده خوشش نمی آید. اما تحقیقات نشان داده اند که تنها زنان شوخ طبعی را جذاب می دانند نه مردان. این به این معناست که برای جذاب بودن از دید آقایان، خانم مورد نظر باید شوخ طبع بود و او را شاد کند. چرا شوخ طبعی برای زنان جذاب است؟ چون شوخ طبعی نیاز به داشتن مهارت های شناختی و هوش و خلاقیت دارد و در نتیجه فرزندی که در نتیجه ی ازدواج با مرد شوخ طبع به دنیا می آید هم این ویژگی ها را به ارث خواهد برد.

داشتن حیوانات خانگی

البته این مورد شاید با فرهنگ و شرایط ما در ایران کمی کتفاوت باشد چرا که این تحقیقات در کشور اروپایی انجام شده است ولی با این حال شاید برای شما هم می تواند قابل توجه باشد.حیوانات خانگی می توانند به راحتی مکالمه ی بین دو نفر را ایجاد کنند. تحقیقی که در فرانسه انجام شده نشان داده که مردانی که سگ دارند سه برابر بیشتر از مردانی که سگ ندارند در جذب زنان موفق هستند. چرا ؟ چون حیوان خانگی هم به مراقبت و توجه نیاز دارد و مردی که برای مراقبت از سگ خود وقت می گذارد احتمالا می تواند پدر خوبی هم باشد.

مهربانی و جذاب بودن

این موضوع بر هیچ یک از شما پوشیده نیست. باید دانست که راز جذابیت چیزی فراتر از داشتن اندام و چهره ی زیباست. افراد خوش قلب، مهربان و خوب جذاب تر هستند. تحقیقات نشان داده که مردم افراد جذاب را افراد خوب و مهربانی هم می دانند و تحقیقات جدید نشان داده که این قضیه می تواند جهت وارونه هم داشته باشد به این معنی که افراد مهربان و خوش قلب جذاب تر ظاهر خواهند شد.

آراستگی و جذابیت

این را دیگر همه می دانند که هیچ کس از ظاهر ژولیده و نا مرتب خوشش نمی آید. تحقیقات نشان داده اند که بخش اعظم جذابیت به جوانب قابل تغییر انسان بر می گردد. موی مرتب و تمیز، لباس آراسته و با کیفیت ، ژست خوب و وزن مناسب. ما بیشتر به دنبال افرادی هستیم که بیش از هر چیز سالم و تمیز باشند و بتوانند از فرزندانمان به خوبی مراقبت کنند. و بنابراین باید برای مراقبت از فرزندان اول از خودشان مراقبت کنند.

استرس نداشتن

همانطور که لبخند زدن و مهربان بودن می تواند ما را جذاب تر کند نشانه های استرس زیاد در زندگی مثل پوف کردن پای چشم ها، یا پوست کدر هم می تواند از جذابیت ما کم کند.عدم کنترل استرس نه تنها می تواند خود را در چهره ی ما نشان دهد بلکه نشانه ای از ضعف سیستم ایمنی بدن است. طی مطالعه ای که توسط محققان اروپایی و آفریقای جنوبی انجام شد زنان مردانی را که کمتر هورمون استرس، کورتیسلول و سیستم ایمنی قوی داشتند را جذاب تر تلقی کردند.

ریش و سبیل

داشتن ریش و سبیل در فرم ها و مدل های مختلف مردان نشانه ی مردانگی و بلوغ آنهاست و از ای نظر برای زنان جذاب ترهستند البته نه برای تمامی آن ها. طی مطالعه ای که اخیرا در استرالیا انجام شده زنان مردانی که ته ریش زیاد داشتند را جذاب تر می دانستند و از سوی دیگر مردانی که ریش کامل داشتند را با داشتن توانایی در تربیت فرزند و بدن سالم مرتبط می دانستند. رابطه ی بین ریش و سلامت را هم می توان اینگونه توضیح داد که چون ریش مانع جذب اشعه ی مضر خورشید می شود از سرطان پوست محافظت می کند. همچنین مانع رسیدن گرد و غبار به منافذ هوایی می شود. رابطه ی ریش و پدر خوب بودن هم به خاطر این است که ریش نشانه ی بلوغ و پختگی و قابلیت فرزندآوری است.

تاثیر منفی آرایش

یکی دیگر از تلقی های غلط خانم ها این است که اگر بیشتر آرایش کند در نظر مردان جذابیت بیشتری خواهند داشت. البته آرایش صحیح می تواند جذابیت را تا حدی افزایش دهد اما طی مطالعه ای مشخص شده که مردان، زنانی را که آرایش کمتر داشته اند را زنان جذاب تر و قابل اعتمادتر دانسته و به زنانی که آرایش غلیظ تر داشته اند نتوانسته بودند اعتماد کنند. البته زنان همیشه برای جذب مردان آرایش نمی کنند بلکه آنها بیشتر برای افزایش اعتماد به نفس این کار را می کنند.

جمع دوستان

مطالعات مشخص کرده که افرادی که در جمع های دوستانه شرکت دارند نسبت به افرادی که تنها در جایی حضور دارند جذاب تر به نظر می رسند. دانشمندان می گویند علت این امر شاید این باشد که ما وقتی افراد یک گروه را می بینیم از چهره های همه ی آن افراد میانگین می گیریم و افرادی که جذابیت کمتر دارند بیشتر برایمان جذاب خواهند بود. در واقع چهره ی متوسط جذابیت بیشتر دارد. اما منظور چیست؟ متوسط بودن چهره به این معناست که چهره ی فرد شبیه چهره ی اکثر آدم ها باشد. مطالعه ای که در اسپانیا انجام شده مشخص کرده که مردان چهره ی متوسط زنان را بیشتر جذاب می دانند – یعنی اندازه، رنگ و اجزای صورت زنانی که چهره ی متوسط دارند نزدیکی بیشتری با چهره ی سایر افراد جمعیت دارد.

 

The online version of the Iranian daily Hamshahri

جذابیت فقط به زیبایی چهره نیست. جذابیت با شاخص‌هایی مثل مرتب‌بودن، نوع رفتار و سبک پوشش ارتباط دارد. در این مطلب راه‌هایی بیان شده که با به‌کارگیری آنها می‌توان جذاب شد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از هاو کن یو، همه دوست دارند جذاب‌ باشند تا با جذابیت در زندگی موفق‌ ظاهر شوند و کارهای خود را راحت‌ پیش ببرند. در ادامه نکاتی بیان شده که در جذاب شدن افراد تاثیرگذار است. 

۱-  از مام زیر بغل استفاده کنید (مخصوصا بعد از دوش گرفتن) اگر خیلی عرق می‌کنید مام زیر بغل را با خودتان داشته باشید و در صورت لزوم از آن استفاده کنید. ۲- هر روز دوش بگیرید. هرروز سرتان را بشویید. از شامپوی بدن و صابون استفاده کنید. اصلاح مرتب را از یاد نبرید. ۳- از اسپری بدن استفاده کنید. اگر بدن شما در طول روز بوی بدی داشته باشد، باعث کمتر شدن جذابیتتان می‌شود و معاشرتتان با مردم تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

به نکات زیر دقت کنید:  – جنس لباس در میزان تعرق شما تاثیر زیادی دارد. در انتخاب جنس لباس دقت کنید. – بویی را پیدا کنید که مخصوص بدنتان باشد زیرا شیمی هر فرد با فرد دیگر متفاوت است. – مواد خوشبوکننده را به قسمت‌هایی از بدنتان بزنید که خون بیشتری در آنها جریان دارد. استفاده از این مواد در قسمت‌های گرم بدن باعث پخش شدن بو و ماندگاری بیشتر آن در کل بدن می‌شود. نقاط مهم عبارت‌اند از: مچ دست، گلو و پشت گردن.

چگونه جذاب باشیم

۴- صورتتان را هرروز بشویید. به‌طور طبیعی هورمون تستسترون در بدن آقایان بیشتر از خانم‌ها ترشح می‌شود. (این هورمون باعث جوش صورت می‌شود). این ویژگی را با شستن صورتتان خنثی کنید. ۵- اگر ریش دارید، حواستان به آنها باشد. به کناره‌های آن دقت کنید که حتماً تمیز باشد. ۶- ناخن‌هایتان را بگیرید و تمیز کنید. هر دو یا سه روز، بعد از این‌که دوش گرفتید ناخن‌های دست‌وپایتان را کوتاه کنید. بعد از استحمام راحت‌تر می‌شود آنها را کوتاه کرد. ۷- مسواک بزنید و حتما از نخ دندان استفاده کنید. با بوی بد دهانتان بجنگید تا لبخندی سفید و زیبا داشته باشید.

به نکات زیر توجه کنید:

– هر سه ماه باید مسواک خود را عوض کنید (مخصوصا وقتی بیمار می‌شوید). اساسا هر وقت موهای مسواک، خم برداشتند و شل شدند آن را عوض کنید. – از نخ دندان استفاده کنید. نخ دندان علاوه جدا کردن مواد غذایی، از بیماری‌های قلبی جلوگیری می‌کند. – زبان خود را تمیز کنید. هرچند شما دندان‌های سفیدی داشته باشید، بازهم ممکن است دهانتان بوی بدی بدهد و این به خاطر تمیز نبودن زبانتان است. روی زبانتان را محکم نسایید، زیرا باعث از بین رفتن سطح زبانتان می‌شود.

۱-  هر آدمی در هر سنی، مویی مخصوص به خود دارد. حتی افرادی که موی کوتاهی دارند نیز باید به این قضیه توجه کنند. مواظب موهای پشت گردنتان باشید و آنها را صلاح کنید. ۲-  مدل موی مناسب خود را داشته باشید. می‌توانید برای یافتن مدل موی مناسب خود از دوستانتان کمک بگیرید. 

۱- همیشه شیک باشید. لباس‌های خود را به هر طرف پرت نکنید. لباس‌هایی را انتخاب کنید که اندازه شما هستند و به شما می‌آیند. ۲- با دوستتان به خرید بروید. می‌توانید درباره زیبایی و این‌که لباس به شما می‌آید یا نه از آنها سوال بپرسید.  ۳- لباس‌هایی با اندازه درست بپوشید. لباس‌های ارزانی که ‌اندازه شما هستند بسیار بهتر از لباس‌های گرانی هستند که اندازه شما نیستند. هم لباس‌های تنگ و هم لباس‌های گشاد تأثیرات بدی روی جذابیت شما دارد. 

۴- بدانید که چگونه بهترین ویژگی‌هایتان را نمایان کنید. در قسمت‌هایی از اندامتان که دوست دارید بیشتر نمایان شود لباس روشن بپوشید و در قسمت‌هایی که دوست ندارید رنگ تیره. مثلا شما از حالت شانه‌هایتان خوشتان می‌آید و از حالت پاهایتان نه، پس لباس روشن و شلوار تیره بپوشید.  ۵- بدانید که چه رنگی به شما می‌آید. انتخاب رنگ درست می‌تواند باعث شود که شما خوش‌تیپ‌ دیده شوید. دراین‌باره می‌توانید از یک دوست کمک بگیرید.

۱- ژست خوبی برای خود پیدا کنید. انتخاب نحوه صحیح نشستن و ایستادن و مطمئن بودن باعث می‌شود که شما جذاب‌ به نظر برسید.  ۲- لبخند بزنید. یک لبخند زیبا و برخورد گرم و دوستانه با دیگران و شوخ‌طبعی باعث جذابیت بیشتر شما می‌شود. ۳-  ارتباط چشمی داشته باشید. وقتی با کسی صحبت می‌کنید، با او ارتباط چشمی داشته باشید. وقتی شما با کسی ارتباط چشمی دارید او متوجه می‌شود که شما به او توجه می‌کنید و او با راحتی بیشتری صحبت می‌کند و درنتیجه باعث جذابیت شما می‌شود. ۴-  بدانید که مکالمه را چگونه آغاز کنید. آغاز مکالمه با دیگران بسیار مهم است و معمولا با سوالاتی شروع می‌شود. سوالاتی را بپرسید که پایان باز داشته باشند. مثل نپرسید برای آخر هفته برنامه دارید؟ زیرا با جواب بله یا خیر تمام می‌شود. در عوض بپرسید برنامه‌ آخر هفته‌ات چیست؟ که جوابی طولانی‌تری داشته باشد. ۵-  واضح و بادقت سخن بگویید. هنگامی‌که با دیگران سخن می‌گویید، سعی نکنید که کلامتان را سریع بیان کنید. تپق نزنید.

۱- غذاهای مقوی بخورید. خوردن غذاهای مقوی باعث از بین رفتن بوی بد دهان می‌شود. از خوردن غذاهای بی‌فایده و غذاهایی با شکر زیاد بپرهیزید. ۲- ورزش کنید. ورزش کردن علاوه بر این‌که باعث جذابیت شما می‌شود، باعث می‌شود که از بیماری‌های مختلف دور باشید.

۳- هوش خود را تقویت کنید. اطلاعات عمومی خود را افزایش دهید. 

۱- زیبایی‌های طبیعی‌تان را با آرایش تقویت کنید. خانم‌ها در فرهنگ‌های مختلف از آرایش برای زیباتر کردنشان از آرایش استفاده می‌کنند. آرایش یک وسیله‌ای است که با آن می‌توانید زیبایی خود را افزایش دهید و می‌توانید در مراسم‌ مختلف مقدار آن را افزایش دهید. ۲- موهایتان را حالت دهید. مدل مویی را پیدا کنید که بیشتر به شما می‌آید اما آن را ثابت نگه نارید و حالت مویتان را بسیار تغییر دهید و همچنین می‌توانید رنگ موهایتان را نیز عوض کنید.  ۳- لباس‌هایی بپوشید که به شکل اندامتان بیاید. این موضوع در جذابیت شما تأثیر بسیاری دارد. به حالت شکل بدنتان دقت کنید.

شکل‌های رایج بدن: گلابی: باسن پهن و دور کمر و بالاتنه لاغر- شانه و دور کمر لاغر خود را مورد توجه قرار دهید. سیب: دور کمر و بالاتنه پهن و پاهای کوچک- به باسن و پاهای لاغرتان توجه کنید. ساعت شنی: بالاتنه و باسن پهن و دور کمر لاغر- به دور کمرتان تأکید کنید. موز: بالاتنه، باسن و دور کمر لاغر- با بستن کمربند به لاغری دور کمرتان تأکید کنید.دقت کنید که برای تأکید بر قسمتی از بدن باید پوشش آن قسمت را در رنگ روشن و برای پنهان‌کردن قسمتی، آن را با پوشش در رنگ تیره بپوشانید.

۱- خوب ژست بگیرید. طریقه راه رفتن شما احساس شمارا تعیین می‌کند.

برای راه رفتن: – سرتان را بالا بگیرید و به زمین نگاه نکنید. – شانه‌هایتان را بالا نگه‌دارید و آرام باشید. – وزنتان را بر روی هر دوپا متعادل کنید.

۲- باوقار راه بروید. آیا می‌دانستید که ملکه‌ها و اشراف‌زادگان زیبا، ساعت‌های بسیاری را برای صحیح راه رفتن تمرین می‌کردند؟ به نظر احمقانه می‌آید اما آنها با این تمرین‌ها برازنده و متعادل راه می‌روند.

به نکات زیر توجه کنید: – پای خود را روی زمین نکشید. این صحنه برای هیچ‌کس جذاب نیست. – سعی نکنید زیاد بالا و پایین شوید. سعی کنید طوری راه بروید که شما را در یک ارتفاع‌ ثابت نگه دارد.

۳- لبخند بزنید. ویژگی که ما را می‌تواند جذاب‌تر از دیگران نشان دهد لبخند است. به‌سادگی لبخند بزنید چون نه‌تنها باعث می‌شود که شما شادتر شوید بلکه باعث می‌شود دیگران را نیز شاد کنید. اگر سخت لبخند می‌زنید سعی کنید به یک موضوع خنده‌دار فکر کنید.

حقوق همشهری‌آنلاین متعلق به موسسه همشهری است

Copyright © 2020 HamshahriOnline, All rights reserved


همشهری محلهDownloads-icon

دقت کنید که مردان واقعا فراتر از ظاهر به خانم ها نگاه می کنند و حتی به لبخند زن، حس شوخ طبعی یا هوشش جذب می شوند. در این مطلب با استفاده از چندین مجله معتبر روانشناسی و مد، ۱۵ راهکار عملی و کاملا موثر برای زنان جهت جذب مرد مورد علاقه برای ازدواج را به شما آموزش می دهیم.

از چیزهای غیر سطحی که قبلا ذکر شد، موارد دیگری نیز وجود دارد که باعث جذابیت شما برای یک مرد می شود که هرگز قبلا در نظر نگرفته اید. به عنوان مثال، آیا می دانستید که مردان واقعا به توانایی شما برای برقراری ارتباط علاقه مند هستند؟ مردان زمانی که شما قادر به حرف زدن و گوش دادن هستید و نمی توانند به شما کمک کنند، جذب شما می شوند! پس به جای اتکا به ظاهر به عنوان همه چیز، ۱۵ مورد زیر که مردان را جذب می کند بررسی کنید.

زنان به طور کلی جذب مردانی می شوند که صدایی عمیق تر و پایین تری داشته باشند. در نظر زنان چنین صدایی مردانه تر و جذاب تر است. با توجه به روانشناسی امروز برای مردان دقیقا برعکس است. آن ها زنان با صدای بلند تر را جوان تر، لطیف تر و حتی لاغر تر فرض می کنند. برای مردان، معمولا صدای زن کاملا مخالف خودشان است و از آنجایی که آنها صداهای بالاتری را در ارتباط با زنانگی می بینند، امکان جذب آن ها به شما بیشتر است حتی اگر هنوز چهره شما را ندیده باشند.

بر طبق یک مطالعه مهم، یکی از مهمترین ویژگی هایی که مردان در یک همسر به دنبال آن هستند، مهربانی است، پس این عقیده را از ذهنتان بیرون کنید که مردان دختران خوب را دوست ندارند. مهربانی چیزی است که اکثر مردان به آن علاقه مند هستند. کمک به دیگران، مراقبت از چیزها و غیره همه باعث می شوند او بفهمد شما یک فرد واقعا شایسته هستید (و همچنین احتمالا به نوعی او را به یاد مادرش می اندازید، اما این لزوما چیز بدی نیست.)

حتما بخوانید:

چگونه جذاب باشیم

واقعیت این است که مردان اغلب به لبخند زن جذب می شوند، چون لبخند نشانه شادی عمومی و راحتی در شرایط است.  مطالعات نشان می دهند که مردان علاقه بیشتری به یک مجموعه سالم از دندان های سفید دارند. دندان های سفید و مرتب نشان می دهند که زن از خودش مراقبت می کند و از سیگار کشیدن خودداری می کند. هر نوع لبخند، لبخند کج و معوج، لبخند احمقانه، لبخند با دهان خیلی باز، یا لبخند عصبی سریع – ثابت شده است که مردان را جذب می کند، پس از لبخند زدن نترسید.

بله وقتی می گوییم مردی به سمت رفتار جذب می شود، ممکن است کمی خسته کننده یا حتی باور نکردنی به نظر برسد، اما درست است! داشتن رفتار خوب، گفتن لطفا و تشکر از شما برای او بسیار جذاب است، چون به معنی توانایی شما برای فکر کردن به دیگران است و از اینکه چطور خود را به دیگران معرفی می کنید، آگاه هستید. رفتارهای خوب نیز نشانه ای از “تربیت خوب” است. وقتی شما مثل یک آدم بالغ رفتار می کنید که می داند چه طور از خودش مراقبت کند، او می داند که با یک زن بالغ و یک دختر بزرگ قرار دارد و این هم جذاب است.

عواطف عجیب و غریب، وسواس، عادت ها و همه چیز برای یک پسر جذاب است، زیرا نشان می دهد که شما همانند دیگران نیستید! چه کسی نمی خواهد فکر کند که زنی که دوستش دارد، یکی در میلیون است یا اینکه هیچ کس دیگری مانند او نیست؟ در ابتدا شاید ایده ترسناکی باشد اما زمانی که شما اعتراف کنید و علایق عجیب و غریب خود را به او بگویید، اجازه می دهید که او شما را بهتر بشناسد و همچنین باعث می شود که او هم از علایق خود برای شما بگوید و خودش باشد. خواسته های شما مشخص می کند که شما چه کسی هستید و او به چه کسی جذب شده است.

وانمود کردن مثل یک پرنده غذا خوردن را برای اینکه ظریف و زنانه به نظر برسید، رها کنید زیرا که اولا مردان متوجه می شوند و دوما آن ها غذا خوردن شما را دوست دارند.  داشتن اشتها، یک چیز فوق العاده جذاب و احساسی برای مرد است تا حدودی به این دلیل که با دیگر خانم هایی که می بینند و دائما از وزن خود گله دارند در تضاد است.

خندیدن دخترانه یا قهقهه های فریبنده، نشان دهنده خوشبختی و آرامش هستند و هر دو بسیار جذابند. وقتی زنی می خندد، شاد و سرحال به نظر می رسد. علاوه بر این، خنده برای شما خوب است! باعث ترشح هورمون تندرستی می شود؛ بنابراین علاوه بر تقویت عضلات صورت، می تواند به افزایش سیستم ایمنی شما کمک کند. نکته دیگر در مورد خنده این است که وقتی یک زن به جوک یک مرد می خندد، او به طور خودکار موافقت خود را برای ادامه صحبت با مرد اعلام می کند.

خانمی که مکالمه خود را با شوخ طبعی، طنز و هوشمندی پیش می برد برای مرد فوق العاده جذاب است و به او اجازه می دهد که بیشتر بداند. علاوه بر مکالمه، مردان زنی را دوست دارند که شنونده خوبی باشد و علاقه واقعی خود را نسبت به آنچه که مرد می گوید نشان دهد. این کار باعث می شود که مرد حس کند از جانب زن درک شده است و نظرات و توصیه هایی را که ارائه می دهد به درد مرد می خورد.

پرش از صخره، چتر بازی و بانجی جامپینگ ورزش هایی هستند که رگه شجاعت شما را نشان می دهند و هر کسی به دنبال آن ها نمی رود. با شخصیت ماجراجویتان با مردان برخورد کنید زیرا به این معنی است که  هر روزی که با شما می گذراند مانند قبل نیست و تنوع چاشنی زندگی است! حتی نیازی نیست که به شکل ورزش های سخت باشد- مردان جذب زنی می شوند که مایل است به دنبال چیزی که می خواهد برود. این نشانه ی شور و اشتیاق به زندگی است.

حتما بخوانید:

بی روح بودن در خانه، تنبل بودن و خوابیدن در همه افراد وجود دارد اما یک مرد نمی تواند جاذبه ای را که به یک زن با انرژی دارد، انکار کند. مرد در مورد زن با انرژی بالا فکر می کند که او جوان تر از دیگران و یک فرد با انرژی مثبت تر است.

این به این معنا نیست که شما باید بیش از حد فعالیت کنید و از در و دیوار بالا بروید؛ اما زنی که برای زندگی تلاش می کند قطعا خیلی جذاب تر از زنی است که یک گوشه ای می نشیند و به گوشی اش زل می زند.

مردان جذب زنانی می شوند که از نظر هوشی هم سطح آن ها و یا بالاتر باشند زیرا نشان می دهد که شما خیلی به مرد فکر می کنید. نمایش هوش شما برای مردان جذاب است. مهم نیست که در فیلم ها و نمایش های تلویزیونی چه می گویند، مردان می دانند که یک زن با مغز او را بیش از یک زن با بدن علاقمند نگه می دارد.

یکی از چیزهایی که مردان را به یک زن جذب می کند بدون شک اعتماد به نفس اوست. زنی که خود و غرورش را حفظ می کند فوق العاده جذاب است، زیرا نشان می دهد که نیازی به تایید هر کسی ندارد. او قبلا خودش را تایید کرده است.

هم برای مردان و هم برای زنان، حس شوخ طبعی یکی از ویژگی های مهمی است که دوست داریم برای اولین بار در ملاقات با یک فرد یا یک شریک طولانی مدت ببینیم. داشتن ارتباط از طریق شوخ طبعی بسیار قدرتمند است و نباید دست کم گرفته شود. مردان می دانند که زنان بامزه هستند و عاشق زنی هستند که می تواند آن ها را به خنده بیاندازد.

حتما بخوانید: منظور از اخلاق خوب چیست و یک زن خوب و خوش اخلاق چگونه است؟

وقتی شوخی می کنید به او اجازه می دهید که بداند شما مسائل را خیلی جدی نمی گیرید و می تواند به مرد احساس آرامش بدهد. شوخی و بازی های احمقانه و مهیج باعث می شود او شما را جوان تر ببیند و کودک درونش بیدار شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

یه سوال؟دقیقا چرا اسم وینگ چون رو یادتون رفت😐طرف اگه وینگ چو…

Hello, my name is Gary. I liked your training from Barcelona…

سلام در بخش فروشگاه. یا اینکه در قسمت جستجوی سایت سرچ کنید…

سلام من مجتبی هستم اهل ورامین 16سالمه خیلی بازیکن حرفه نینطن…

ببخشین میشه شیوه دفاع استاد “لاسکر” رو تو سایتتون بزارین یا…

سلام کجا میتونیم پکیج کامل آموزشی را بخریم ؟…

مرکز کاشت مو

مرکز کاشت ابرو

جراحی سینه و شکم

جراحی لیفت صورت و گردن

جراحی لیپوساکشن

جراحی بینی

چگونه جذاب باشیم

درباره ما

فروشگاه اینترنتی لوتوس با حدود ۱۰ سال سابقه فعالیت های اینترنتی و ۸ سال سابقه در بستر فروشگاههای اینترنتی دارای سابقه درخشان در این زمینه میباشد. ما دارای نماد اعتماد الکترونیکی و تاییدیه رسانه های دیجیتال می باشیم.

هنرفردی    سالم زیبا 

تهران-خیابان انقلاب

تماس 09191210008

تلفن ثابت 28426929-021      ایمیل maxer.ir@gmail.com

تبلیغات    تماس با ما 

اکثر افراد تصور می کنند که جذابیت در زیبایی خلاصه می شود. اما قطعا چنین نیست و زیبایی تا حدودی در بالا رفتن جذابیت نقش دارد. موضوع اصلی در جذابیت بیشتر به شخصیت و باطن هر شخص بر میگردد. پس برای اینکه بدانیم چگونه جذاب باشیم باید دانش لازم برای اینکار را کسب کنیم. در این مقاله بصورت مشروح در مورد نحوه جذاب بودن و افزایش آن بحث خواهیم کرد.

بدون شک فاکتورهای موثر در جذابیت از دید مردان با زنان تفاوت دارد. هر چند این امکان نیز وجود دارد که یک شخص هم از دید مردان و هم از دید زنان جذاب پنداشته شود. در اینجا مخاطب چگونه جذاب باشیم برای مردان ، زنان هستند. در واقع مواردی که از دید مردان ، یک زن را جذاب به نظر می رساند مطرح خواهد شد. در زیر به تعدادی از موارد اشاره شده است:

جذابیت از دید زنان کمی پیچیده تر از مردان است. در این مورد نیز فاکتورهای جذاب بودن یک مرد از دید زنان مطرح می شود. ممکن است این چالش برای شما نیز وجود داشته باشد که چگونه جذاب باشیم برای زنان . در زیر به برخی موارد مهم اشاره شده است:

شبیه سازی پیشنهاد ازدواج پسر به دختر : معمولا می بایست آقایان در این مورد پیش قدم شوند. حتی با محتمل بودن موضوع، نباید این تصور و انتظار را داشته باشید که دختر مورد علاقه تان به شما پیشنهاد ازدواج بدهد. اگر شما به عنوان یک آقا، خانمی را جذاب می دانید حتما به این دلیل است که معیارهای چگونه جذاب باشیم برای مردان که در بالا به آن اشاره شد در آن شخص وجود دارد پس بنابراین می توان نتیجه گرفت برای اینکه شما نیز برای آن خانم جذاب باشید می بایست متعاقبا معیارهای چگونه جذاب باشیم برای زنان را داشته باشید!

برای پیشنهاد ازدواج، خودتان را از قبل آماده کنید به شکلی که حتما موارد زیر را داشته باشید:

چگونه جذاب باشیم

لطفا توجه داشته باشید که رد پیشنهاد ازدواج می تواند دلایل متعددی داشته باشد که شاید هیچ ارتباطی به جذاب بودن یا نبودن شما نداشته باشد. با وجود این شرط که کارتان را درست انجام داده و موارد ذکر شده را رعایت کرده اید نه شنیدن به معنی وجود مشکل در شما نیست. اگر غیر از این فکر می کنید باید بدانید که میزان عزت نفس شما پایین است!

افرادی که اعتماد به نفس و عزت نفس بالایی دارند معمولا برای دیگران جذاب تر هستند زیرا آنها به لحاظ درونی، فردی قدرتمند بوده و توانسته اند زیرساخت محبوبیت را در خود ایجاد کنند. لازم به ذکر است علاوه بر موارد مطرح شده، به لحاظ ظاهری نیز مواردی وجود دارد که وجود آنها بر جذابیت هر فرد اضافه می کند. موارد زیر در ارتباط با همین موضوعات هستند که پیشنهاد می کنیم آنها را مطالعه نمایید:

در انتهای مطلب چگونه جذاب باشیم اگر چنانچه سوال، ابهام و یا نظری دارید آنرا در بخش دیدگاه ها مطرح نمایید. همچنین توجه داشته باشید که این مطلب به کمک خانم دکتر لیلا جبلی (روانشناس و مشاور) تهیه شده است و می توانید به عنوان یک منبع معتبر به آن استناد نمایید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرستادن دیدگاه

بازنشر محتوا تنها با ذکر منبع مجاز است.

چگونه جذاب باشیم
چگونه جذاب باشیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *