چگونه ذهن ثروتمند

 
helpkade
چگونه ذهن ثروتمند
چگونه ذهن ثروتمند

نویسنده : جادوی باور

بروزرسانی : ۱۳۹۹/۰۹/۲۷

بازدید : 3,189

تعداد نظرات : ۳ نظر

در این مقاله سایت موفقیت و انگیزشی جادوی باور به راه های کسب ثروت و اینکه چگونه ذهنی ثروتمند داشته باشیم میپردازیم .
برای به دست آوردن استقلال مالی در زندگی ، باید یاد بگیرید که یک “ذهنیت میلیونر” یا ثروتمند داشته باشید .  بیشتر افراد ثروتمند و میلیونرهای خودساخته از اتومبیل های ارزان قیمت استفاده می کنند ، در محله های متوسط نشین ​​زندگی می کنند ، لباس و ساعتی با قیمت متوسط ​​می خرند و پول خود را پس انداز می کنند.
اما تعداد بسیار کمی از آنها قایق ، وسایل تفریحی ، خانه های لوکس و هواپیماهای شخصی دارند.  در حقیقت ذهنیت میلیونر داشتن به این معنی است که باید یکی از افراد ثروتمند شوید ، نه ولخرج . البته کلمه ولخرج به معنای صرفه جویی نیست کافیست زندگی نامه افرادی مثل زاکربرگ که یکی از ثروتمندت ترین افراد آمریکا است را بخوانید تا متوجه این موضوع شوید.چگونه ذهن ثروتمند

 

ثروتمندان زمان بسیار بیشتری را صرف فکر کردن در مورد امور مالی خود می کنند تا افراد فقیر. متوسط ​​بزرگسالان هر ماه ۲-۳ ساعت وقت صرف مطالعه و تفکر در مورد پولشان می کنند ، در مقابل یک میلیونر هر ماه ۲۰ تا ۳۰ ساعت را صرف فکر کردن ، مطالعه و برنامه ریزی امور مالی خود می کند. این طرز فکر میلیونری ، همان عمل تمرکز روی پول و تصمیماتی است که با توجه به آن اتخاذ می شود در نتیجه ثروتمندانی که برای برنامه ریزی امور مالی خود وقت بیشتری سرمایه گذاری می کنند ، می توانند تصمیمات بهتری اتخاذ کنند و نتایج بهتری می گیرند .

میلیونرها یک سری عادتهای مالی دارند تا اطمینان حاصل کنند که پول آنها به مرور و به طور پیوسته رشد می کند. در طول پرورش ذهنیت یک میلیونر ، یکی از بهترین عادت های مالی آنها ، عادت به گرفتن مشاوره مالی برای انجام هر کاری است. بنابراین توانایی در انتخاب مشاوران مالی عالی می تواند یک عامل مهم در تصمیم گیری های مناسب برای سرمایه گذاری و ثروتمند شدن باشد.

عادت دیگر آنها تحقیق قبل از سرمایه گذاری در هر چیزی است. قانون تحقیق قبل از سرمایه گذاری یعنی ، “ برای پولی که می خواهید سرمایه گذاری کنید ، باید صبور باشید و تحقیقات زیادی کنید.”هرگز در مورد اینجور تصمیمات عجله نکنید.

اگر می خواهید ثروتمند شوید ، باید به آینده نگاه کنید و در مورد وضعیت فعلی خود وسواس نشان ندهید در واقع باید هدفهایی را تعیین کنید که سالها یا دهها ، نه فقط هفته ها یا ماه ها به دنبال آن یوده اید. هر چه طولانی تر بتوانید تفکر خود را به آینده متمرکز کنید ، ثروتمندتر خواهید شد. اهداف بلند مدت شما را وادار می کند تا به جای فکر کردن در مورد موضوعات کوتاه مدت مانند ”چگونه می توانم صورتحساب های خود را پرداخت کنم ، به سؤالهایی از قبیل” چگونه می توانم درآمد خود را دو برابر کنم؟ بپردازید.

 

یادگیری و استقبال از تغییر و رشدی که اغلب با آن همراه است ، اعتماد به نفس شما را بالا می برد و زمانی که اعتماد به نفس بالایی داشته باشید می توانید یک ذهنیت ثروتمندانه ای را در خود پرورش دهید.

افراد ثروتمند وقت و انرژی خود را صرف استراتژیک کردن و برنامه ریزی برای پاسخ به چالش های پیش رو می گذارند تا مشکلات خود را حل کنند.ثروتمندان جنگجویان مالی هستند،آنها می دانند که اگر در حل مشکلات و غلبه بر موانع استاد شوند ، چیزی آنها را از موفقیت باز نمی دارد.

شما استاد سرنوشت خود هستید و می توانید محیط شخصی خود را تحت تأثیر ، هدایت و کنترل قرار دهید، همچنین می توانید زندگی خود را آنگونه که می خواهید کنترل و رهبری کنید.

۱.داشتن دیدگاه

برای بزرگنمایی ثروت ، باید طرز فکر خود را تغییر دهید تا احساس ضعف نکنید. یکی از راه های رسیدن به هدف خود داشتن چشم انداز است. طبق آمار ، ۸۰ درصد از جمعیت جهان با کمتر از ۱۰ دلار در روز زندگی می کنند.
در ابتدا باید نگرش خود را نسبت به پول تغییر دهید. ممکن است در حال حاضر نتوانید برخی از اقلامی را که می خواهید خریداری کنید اما به جای تمرکز بر کمبود های فعلی مالی خود ، از دستاوردهای خود قدردانی کنید.

گفته های منفی بی شماری درباره پول وجود دارد یکی از آنها اینکه پول به خودی خود به وجود نمی آید یا پول خوشبختی نمی آورد این افکار منفی درباره پول مانع از پولدارشدن می شود.
باید باورهای جدید و مثبت در مورد پول داشته باشید و مرتباً آنها را به خود یاداوری کنید. به عنوان مثال ، به خود بگویید که به اندازه میلیونرهای بی شماری که ثروت بدست آورده اند ، می توانید ثروت کسب کنید.
اکنون که ذهنیت یک شخص ثروتمند را دارید شروع به فکر کردن مثل یک میلیونر می کنید زیرا که افکار شما بر سبک زندگی تان تأثیر می گذارند.علاوه بر این ، باورهای مثبتی درباره ثروت ایجاد کنید ، مانند “پول آزادی را فراهم می کند” و “هرچه پول بیشتری داشته باشم ، به تعداد بیشتری از مردم می توانم کمک مالی کنم.” مثبت اندیشی را سرلوحه همه کارها یتان کنید

۳. از برنامه های صوتی آموزش مغز استفاده کنید

 

از برنامه های صوتی خوب برای توانمندسازی مغز خود در راه ثروتمند شدن استفاده کنید تا سریعتر ، واضح تر و متمرکز تر به هر هدفی که در ذهن خود دارید برسید.شما به معنای واقعی کلمه می توانید مغز خود را برای موفقیت برنامه ریزی کنید و ذهنیت یک شخص ثروتمند را پیدا کنید .

۴- به خیریه ها کمک کنید

در حقیقت ، بسیاری از ثروتمندان ۱۰٪ از پول خود را به موسسات خیریه می دهند.علاوه بر این ، از بخشش ثروت خود نترسید زیرا که این نتیجه دهنیت باز مالی شما است.

۵.ثروت نامحدودی را با هیپنوتیزم جذب کنید

 

آیا ثروت نامحدود می خواهید؟ خود هیپنوتیزم می تواند به شما کمک کند ذهنیت و اعتقادی را که برای جذب ثروت لازم دارید را بدست آورید. همانطور که در این مقاله توضیح داده شد، افراد ثروتمند کارهایی متفاوت از دیگران انجام می دهند،آنها متفاوت فکر می کنند و مجموعه ای از عقایدی دارند که به آنها این امکان را می دهد کارهایی انجام دهند که به نظر غیرممکن می رسد. دیگر مانند گذشته هیپنوتیزم دیگر برای برخی بیماریهای روانی به کار نمیرود بلکه افراد از فایل های خود هیپنوتیزم تغییر باورها و همچنین جذب ثروت استفاده میکنند.

⦁ آیا می خواهید یک حرفه موفق داشته باشید؟
⦁ آیا می خواهید ثروت کسب کنید یا کاری را که دوست دارید انجام دهید؟
⦁ آیا می خواهید به خیریه مورد علاقه خود کمک کنید یا یک ماشین گران قیمت داشته باشید؟
⦁ آیا می خواهید به جهان سفر کنید ؟

برای همه این سؤالات فقط یک جواب وجود دارد: تفکر و ذهنیت در مورد ثروتمند شدن
افراد فقیر یک ذهنیت مبتنی بر ترس دارند و تنها به دنبال امنیت بیشتر خود هستند تا کسب ثروت
اما افراد ثروتمند می فهمند که با کمی خلاقیت و داشتن ذهن باز می توانند فرصتهایی را که قبلاً نمی دیدند را پیدا کنند.
بنابراین باید طرز فکر خود را تغییر دهید و از نبوغ خلاق  برای تحقق اهداف تان استفاده کنید. همچنین فقط شما می توانید تصمیم بگیرید که محدودیت هایی زندگی خود را بشکنید. شما این قدرت را دارید که باورهای خود را تغییر دهید و به خودتان ثابت کنید .

فوق العاده مطالب کلیدی هستند.
سپاسگذارم???

سلام بنده دبیر آموزش پرورش هستم ورشکست کردم لطفا هدایت وراهنمایی کنید

سلام جناب عباس پیشنهاد میکنم از لینک زیر دوره آرزوی تو دستور توست کوین ترودو رو دانلود کنید این دوره بسیار تاثیر گذار بوده و اولین دوره عجیب برای موفقیت در دنیاستhttps://jadoyebavar.ir/%D8%A2%D8%B1%D8%B2%D9%88%DB%8C-%D8%AA%D9%88-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%AA/

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

قانون جذب تخصصی

تغییر نظام باورها

چگونه ذهن ثروتمند

هوش مالی و روانشناسی ثروت

خودشناسی و رشد فردی

کوین ترودو ناپلئون هیل آنتونی رابینز استر هیکس بروس لیپتون جول اوستینتی هارو اکر

خانه > پیشرفت شخصی > چگونه فکر اقتصادی داشته باشیم

حتما تا به حال به این قضیه فکر کرده اید که چرا بعضی از افراد، ثروتمند هستند و بعضی دیگر فقیر؛ شاید فکر کنید که یک معامله ی عالی، یک کار پردرآمد یا ارث پدری و … این افراد را ثروتمند کرده است درحالی که اگر این سوال را از افراد ثروتمند بپرسید در جواب چیز دیگری را عنوان خواهند کرد و آن ذهنیت آن ها نسبت به ثروت و پول است. با اندکی صحبت با این افراد، متوجه خواهید شد که ذهن ثروتمندی دارند و ذهنشان را طوری پرورش داده اند که برایشان کار می کند. همه ی ما جویای این هستیم که بدانیم چگونه فکر اقتصادی داشته باشیم و راز ذهن ثروتمند چیست؟ چگونه می توان ذهن فقیر را به ذهن ثروتمند تبدیل کرد؟ اگر به دنبال جواب این سوالات هستید در این مقاله با ما همراه باشید.

ذهن ما، به گونه ای برنامه ریزی شده است که در مقابل مسائل غیرعادی از خود واکنش نشان می دهد، آنها را به عنوان یک تهدید به حساب می آورد و از ما محافظت می کند. محافظت در برابر تهدید بسیار خوب است اما این کار باعث می شود فرصت های جدید آموختن و رشد کردن را از دست بدهیم یعنی دقیقاً همان فرصت هایی که برای ثروتمند شدن لازم است.

ذهن ثروتمند، ذهنی است که باورهای محدودکننده ای نسبت به پول و ثروت ندارد و همیشه به دنبال کشف راههایی برای رسیدن به ثروت است. افرادی که ذهن ثروتمندی دارند بیشتر به سمت افراد موفق می روند و سعی می کنند با این افراد بیشتر در ارتباط باشند و برای رسیدن به ثروت از تجربه ی انها کمک بگیرند اما در مقابل، باورهای ذهن فقیر نسبت به پول و کسب ثروت محدود می باشد و از برقراری ارتباط با افراد ثروتمند دوری می کنند.

یکی از ابزارهای فوق العاده در زمینه جذب فرکانسی ثروت و داشتن ذهنیتی ثروتمند کننده  ” سابلیمینال روانشناسی ثروت “ است این سابلیمینال ارزشمند موجب تغییر باورها و افکار برای داشتن ذهن و طرز تفکری ثروتمند کننده به کمک ضمیر ناخودآگاه می شود ، این سابلیمینال فوق العاده توسط متخصصین سابلیمیران تهیه و عرضه شده است. هم اکنون می توانید از طریق لینک زیر مشاهده کنید:چگونه ذهن ثروتمند

روانشناسی ثروت با فایل مخصوص تاثیر گذاری بر ضمیر ناخودآگاه | می توانید از طریق منو سایت با انواع آلبوم های سابلیمیران آشنا شوید

ذهن ثروتمند با دید بازتری نسبت به پول فکر می کند افراد ثروتمند هیچگاه به این فکر نکرده اند که پول کثیف است برعکس، آنها پول را برابر با قدرت می دانند و همیشه برای بدست آوردن آن تلاش می کنند. به عقیده ثروتمندان پول ابزاری قوی برای رسیدن به اهداف است، فرقی نمی کند که پول چگونه بدست می آید، اگر از راه نامشروع به دست آمده باشد صرف اهداف نامشروع خواهد شد و اگر از راه مشروع به دست آمده باشد صرف اهداف مشروع و کارهای انسان دوستانه خواهد شد و این بستگی به خود فرد دارد.

پول می تواند نتایج مثبتی برای شما داشته باشد مثلا کارهای خداپسندانه ی زیادی وجود دارد که لازمه ی انجام آنها، پول است و در صورتی شما می توانید آنها را انجام دهید که ثروتمند باشید بنابرین هیچگاه نسبت به پول منفی فکر نکنید و اگر افکار منفی به ذهنتان آمد به خودتان یادآوری کنید که، چه کارهای خداپسندانه ای می توانید با پول انجام دهید.

فردی خوش پوش را با ماشین گران قیمت می بینیم، اولین فکری که به ذهن ما می رسد چیست؟ بله درست است، در نگاه اول فکر میکنیم این فرد، کلاهبردار، دزد، مال مردم خور و … است. و این باور منفی در اغلب افراد وجود دارد. درست است بعضی از افراد، از راه نامشروع به ثروت رسیده اند اما خیلی ها هم هستند که با پشتکار، دانش و هوش مالی و تجاری به ثروت رسیده اند و به افراد زیادی خیر رسانده اند و خیلی ها را به کار گرفته اند. این افراد، ثروتمندان سالمی هستند که ثروت را برای کارهای انسان دوستانه به کار میگیرند و همواره برای بدست آوردن آن تلاش می کنند.

شما سعی کنید زندگی نامه و مسیر موفقیت افرادی را مطالعه کنید که از صفر شروع کرده اند و با کارآفرینی به ثروت رسیده اند،. شمار اینگونه افراد در جهان و ایران زیاد است مسیر و رفتار آنها را، در رسیدن به موفقیت بررسی کنید و از آنها الگو بگیرید.

افراد ثروتمند به داشته ها بیشتر فکر می کنند اما ذهن فقیر همیشه روی کمبودها و نداشته ها متمرکز می شود به همین دلیل انسانهای فقیر در راه کسب ثروت، به “ناامیدی” و “نتوانستن” می رسند اما ذهن ثروتمند همواره به “چگونه می توانم” می اندیشد.

نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که ذهن با گفتن “نمی توانم” برای یافتن راه حل جدید خاموش می شود اما با گفتن “چگونه” به دنبال یافتن راه حل، برای حل مسئله می افتد. سعی کنید فهرستی از علایق، مهارت ها و استعدادهای خود تهیه کنید و ببینید کدام یک می تواند شما را به ثروت برساند.

افراد با ذهن فقیر فقط به دنبال این هستند که درس بخوانند، دانشگاه قبول شوند و مدرک بگیرند و نهایتاً در جای ثابتی استخدام شوند اما ذهن ثروتمند با شرایط کنونی اقتصاد جامعه،

من چون وضعیت مالی مطلوب ندارم نمیدانم از کجا شروع کنم

نظرییه جالبیه اما بدون راهکارییه اجرائی کم ارزشه.
دوست شما محسن.

خواستن توانستن است
وقتی میشه زندگی راحت و خوب داشت،چرا زندگی معمولی داشته باشیم.

باید دولت وام بدهد به ماتاکارافرینی کنیم

بسیار جالب بود.سپاسگذارم🙏🙏🙏
خواستن توانستن است.

کاش یکی بود بگه چکار کنیم دراین شرایط که به پول برسیم دست روی هرکاری میذاری یاسرمایه زیادمیخواد یابازارش راکدشده

من خواستم و تونستم…
از صفر شروع کردم و امروز کارفرما هستم.
به امید موفقیت و سربلندی تمام جوونهای کشورم

خواستن توانستن است اگه همین جلرو بفهمی 80درصد راهو رفتی ایمان به خواسته و باور خواستهاتون 20درصد مابقی هستش تا قبل از تلاش میشه ذهن آماده ثروتمند شدن بعدشم به قطع یقین خودتون تلاش میکنید.تمام

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

دیدگاه

سابلیمینال ها و بیوکنزی های  سابلیمیران تنها در صورت تهیه از همین سایت و پیج ها و پشتیبانی های معرفی شده ( با آدرس مشخص ) در سایت اعتبار و تایید فنی دارند و در صورت آپدیت شامل پشتیبانی می شوند. مراقب کلاه برداران در فضای مجازی باشید

ارتباط با ما :

آیدی تلگرام پشتیبان : suplimir@

ایمیل: info@sublimiran.com

برای ارتباط با ما از طریق روش های دیگر لطفا به صفحه ارتباط با ما مراجعه کنید

ورود و ثبت نام

وبلاگ

تابه‌حال به این فکر کرده‌اید که فرق افراد ثروتمند با افراد فقیر در چیست؟ اگر این سؤال را از هر فردی با توانایی مالی بالا بپرسید، قطعا به شما خواهد گفت که فرقِ بین این دو دسته در ذهنیت‌شان است. تعجب‌آور است، نه؟ خیلی کم پیش می‌آید که فرد میلیونری به شما بگوید به‌خاطر معامله‌ای عالی ثروتمند شده است یا همین‌طور که برای خودش در حال گشت‌وگذار بوده، ناگهان به یک سرمایه‌گذار بزرگ برخورد کرده است. به‌هرحال، آنچه اکثر افراد ثروتمند به‌عنوان نقطه‌ی قوت‌شان در راه به‌دست‌آوردن مال‌واموال به آن اشاره می‌کنند، یک چیز است: ذهنیت میلیاردری.

حتما از خود می پرسید ذهنیت میلیاردری دیگر چه صیغه‌ای است. خوب است بدانید افراد ثروتمند در مهارت خیلی مهمی استاد شده‌اند: ذهن خود را طوری پرورش داده‌اند که برای‌شان کار می‌کند. اگر شما هم می‌خواهید ذهن ثروتمند و میلیاردری پیدا کنید، با ما در ادامه‌، این پادکست همراه باشید.

نظر شما درباره‌ی این موضوع چیست؟ پیشنهاد می‌کنیم مقاله «پادکست: افراد ثروتمند چگونه فکر می کنند؟ (قسمت اول)» را نیز مطالعه کنید و نظرات خودتان را با ما و همراهان هَدَفِ‌مَن در زیر همین پست به اشتراک بگذارید.چگونه ذهن ثروتمند

 

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

سایت «هَدَفِ‌مَن» به شما کمک خواهد کرد تا  با سیستم‌سازی و هوشمندسازی فرایندها  با صرف هزینه، انرژی و زمان کمتر، سود و بهره‌وری کسب‌وکار خود را افزایش دهید.

«هَدَفِ‌مَن» یک نشان تجاری ثبت شده می‌باشد

همین الان ایمیل‌تان را وارد کنید تا ضمن قرارگیری در گروه دست اول‌های هَدَفِ‌مَن جزو اولین افرادی باشید که از نتایج تحقیقات و تصمیمات ما مطلع میشود!

متشکریم! شما همینک عضو خبرنامه ما هستید 🙂

کمتر کسی اینجا میاد و لطفاً صداشو در نیار… ما اینجا بعضی مواقع برای افراد کنجکاوی مثل شما یه هدیه‌هایی قرار می‌دیم. پس برای اینکه تا اینجا اومدی و دست خالی بیرون نری، شانستو امتحان کن 🙂

ورود


نام کاربری:


رمز عبور:



https://hadafeman.com/uploads/Audio-artical/hadafeman-Article-how-to-have-a-rich-mind-music.mp3Downloads-icon

ورود


نام کاربری: perm_identity


رمز عبور: lock_open


وبلاگ

چگونه ذهن ثروتمند

ساختن یک ذهن ثروتمند در بسیاری از موانع عمده روانی که مانع موفقیت مالی ما می شود به ما کمک می کند.

شایع ترین دلیل این است که بعضی از مردم به هر دلیلی معتقدند که سزاوار ثروت نیستند. حالا، من می دانم برخی از شما ممکن است بپرسید، چرا این چنین است؟

بعضی از افراد، همیشه به دنبال یک درآمد پایدار و حقوق ثابت می گردند. این باعث شده است که آنها در سطح ناخودآگاه نتیجه بگیرند که آنها سزاوار موفقیت و خوشحالی نیستند.

این روش منفی تفکر می تواند منجر به عادات مخرب مالی شود. این عادت ها میتواند به شکست مالی منجر شود.

تجربیات منفی در دوران کودکی، که خیلی شایع هستند، می تواند اثرات وحشتناکی داشته باشد.

به عنوان مثال:

زمانی که مردم در نتیجه کار سخت تلاش می کنند، احساس گناه می کنند.

این احساسات گناه پس از آن باعث می شود که آنها کارهایی را انجام دهند تا پول را از بین ببرند و آن را دور بریزند. آنها پول را خرج می کنند یا آن را با احتیاط پس انداز می کنند.

آنها پولشان را به دیگران قرض می دهند، آنها با خرج کردن پولشان را از دست می دهند. آنها در خود خرابکاری پول شرکت می کنند. این می تواند به شکل پرخوری، خرید لوازم غیر ضروری، استفاده از مواد مخدر، خیانت به ازدواج و اغلب تغییرات شخصیتی ظاهر شود.

شما باید نگرش خود را نسبت به آن تغییر دهید. شما باید عادت داشته باشید که پول را مثبت بدانید.

واقعیت این است که پول بسیار شبیه یک عاشق و دوست خوب است. پول با توجه کردن به آن و برخورد درست با آن بدست می آید. قانون ذهنیت مثبت به پول اینگونه عمل می کند:

افرادی که به آن احترام می گذارند، ارزش آن را می دانند و قادر به انجام کارهای ارزشمند با آن هستند. برای آنها برکت می آورد و به زندگی شان شادی و ثروت می آفریند و از افرادی که آن را درک نمی کنند یا مدام غر می زنند و پول را عامل بدبختی خود می دانند دور می شود.

گاهی اوقات مردم می گویند که با پول خیلی خوب نیستند. اما داشتن پول خوب، یک مهارت است که هر کس می تواند از طریق تمرین یاد بگیرد و آن را بدست آورد.

معمولا، گفته می شود که پول زیاد خوب نیست،شاید خیلی وقت ها ما حتی

در رویاهای خود هم به آن فکر نمی کنیم این که مثلا میلیاردها دلار پول داشته باشیم.

این صرفا یک ذهنیت غلط است. واقعیت این است که افراد موفق با داشتن انضباظ مالی

و یک رابطه خوب با پول برقرار می کنند .

نقطه آغاز جمع آوری پول به عهده شماست که به خودتان اعتقاد داشته باشید

و یک رابطه خوب با پول برقرار کنید یعنی پول را کثیف نپندارید و آدم های

پولدار را دزد نام ننهید. شما دارای ظرفیت نامحدود برای به دست آوردن پول هستید.

در این دنیا برای تمام افراد فراوانی وجود دارد فقط باید به آن باور داشته باشید.

به عنوان یک موفقیت مالی در انتظار یک جایگاه برای رسیدن به ثروت به خودتان نگاه کنید. و خود را سزاوار ثروت و خوشبختی بدانید همه شما می توانید پول زیادی بدست آورید.

پول خوب است پول به شما  این اجازه را می دهد که حق انتخاب داشته باشید

و شما را قادر می سازد تا زندگی خود را همانطور که می خواهید زندگی کنید.

وقتی ذهن خود را به سمت پولدار شدن می بندید و به کارهای روزمره می پردازید

و به فکر بدهی و اجاره و گذران امور خود هستید در ثروتمند شدن را به روی خود می بندید.

اگر یک شخص با پول مضطرب شود، ممکن است از این واقعیت که پول صرفا یک ابزار است،

چشم پوشی کند. اگر پول چیزی برای به دست آوردن شادی به دست می آید، آن چیز مضر است.

همچنین خنثی است. این خوب و بد نیست. این تنها راهی است که به دست می آید و استفاده هایی که در آن قرار داده شده است، تعیین می کند که آیا مفید یا زیان آور است یا خیر.

در اینجا دو چیز است که می توانید بلافاصله برای قرار دادن این ایده ها به عمل انجام دهید:

اولا، تشخیص و قبول می کند که تقریبا همه کسانی که امروز پول دارند یک بار شکست خورده اند و احتمالا برای مدت طولانی شکسته اند. سپس آنها مهارت های جمع آوری پول را یاد گرفتند و اکنون از لحاظ مالی مستقل هستند. هر چه آنها انجام دادند، احتمالا می توانید شما هم انجام دهید.

دوم، از امروز به بعد دانشجوی پول باشید. آن را مطالعه کنید، در مورد آن یاد بگیرید و درسهایی را که برای زندگی مالی خود کشف کرده اید، اعمال کنید تا زمانی که شروع به جذب بیشتر و بیشتر پول در جهت خود کنید.

برای رسیدن به آزادی مالی این مقاله را از دست ندهیدچگونه ذهن ثروتمند

 

ما در این وب سایت آموزشی به افراد کمک می کنیم تا با آموزش مهارت های ایجاد کسب وکارهای ثروت آفرین صاحب کسب و کار خودشان شوند.

آینده بسیار خوبی در اینجا شروع می شود
تا همه جوانان، برای رسیدن به پتانسیل کامل خود به عنوان تولید کننده کسب و کار،یاد گیری رشد فردی و رهبری، ایجاد نوآوری و برنامه ریزی و همچنین طراحی استراتژی، تعلیم گیرند.

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

عالی عالی . نمیدونم چرا نمیشه همش به خودم انرژی مثبت میدم ولی نمیدون چرا نمیشه

سلام دوست عزیز
بسیار کار خوبی انجام می دهید انرژی مثبت + اقدام+ آنالیز کارهایی که باید انجام می داید
این سه مورد در کنار هم به شما کمک می کند که نتیجه بهتری بگیرید

سلام بنده دبیرآموزش پرورش هستم ۲۰۰ میلیون بدهی دارم چکارکنم ورشکسته شدم

بسیار عالی.تشکر بابت مطالب مثبت و سازندتون🙏🙏🙏🙏

خوشحالم که براتون مفید بوده

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

ما در این وب سایت آموزشی به افراد کمک می کنیم تا با آموزش مهارت های ایجاد کسب وکارهای ثروت آفرین صاحب کسب و کار خودشان شوند. آینده بسیار خوبی در اینجا شروع می شود تا همه جوانان، برای رسیدن به پتانسیل کامل خود به عنوان تولید کننده کسب و کار،یاد گیری رشد فردی و رهبری، ایجاد نوآوری و برنامه ریزی و همچنین طراحی استراتژی، تعلیم گیرند.

هنر زندگی کردن

هنر زندگی کردن

هنر زندگی کردن

هنر زندگی کردن

چگونه ذهن خود را برای پولدار شدن برنامه ریزی کنیم؟ چگونه ذهن ثروتمند بسازیم؟ ساختن یک ذهن ثروتمند چگونه امکان پذیر است؟ تمرین حرفه ای برای برنامه ریزی ذهن برای ثروتمند شدن چیست؟ فکر اقتصادی به چه معناست؟ در باب موضوع ذهن ثروتمند همواره چنین سوالاتی مطرح می شود. تقریبا همه ی افراد این موضوع را قبول دارند که یکی از بزرگترین نشانه های موفق بودن ثروتمند بودن است. البته که پول و ثروت هدف نیست. اما می تواند از بهترین ابزارهای رسیدن به لذت باشد.چگونه ذهن ثروتمند

اما جذب ثروت چگونه اتفاق می افتد؟ بعضی از انسان ها به راحتی پول در می آورند. جذب پول و جذب ثروت چقدر با ذهن انسان در ارتباط است؟ فقیرها فقیرتر و ثروتمندان ثروتمندتر می شوند. همواره جهان به همین شکل عمل می کند. اما علت چیست؟ دلیل این همه تفاوت در زندگی انسان ها را نمی توان چیزی جز ذهن انسان ها معرفی کرد. ذهن انسان هاست که زندگی آن ها را می سازد. ذهن جایگاه باورهای انسان است و هر انسان با توجه به باورهایی که دارد به این دنیا نگاه می کند. ذهن ثروتمند ذهنی است که باورهای منفی و محدود کننده نسبت به جذب پول و جذب ثروت ندارد. در این مقاله به ویژگی های ذهن ثروتمند می پردازیم. وب سایت موفقیت موسسه ملک پور همواره در تلاش است تا قدمی در جهت بهتر شدن زندگی شما همراهان عزیز بردارد. امیدواریم که در این راه موفق باشیم. با ما همراه باشید.

فایل تصویری استاد ملک پور در رابطه با جذب ثروت

 

باورهای محدود کننده ذهن تاننسبت به جذب ثروت و جذب پول را بشناسید و آن ها را ترور کنید! اگر تا به حال نسبت به جذب ثروت ناموفق بوده اید، باید در باورهایی که دارید تجدید نظر کنید. بیایید و باورهای تان را بنویسید. ممکن است در ظاهر بگویید که از دید شما پول خیلی چیز خوبی است. اما در باطن هرشخص ثروتمند را مغرور و کلاه بردار جلوه دهید. باید بدانید که هرشخص ثروتمندی کلاه بردار نیست. بلکه فقط ذهن ثروتمندی داشته است که جایگاه باورهای درست نسبت به ثروت بوده است. اگر شما فردی با لباس های گران قیمت و خودرویی فوق العاده ببینید، اولین فکری که به ذهن تان می رسد چیست؟ کلاه بردار؟ دزد؟ مال مردم خور؟ این باورهای منفی در اغلب افراد وجود دارد و با این وجود اعلام می کنند که نسبت به پول علاقه دارند. این افراد در ذهن ناخودآگاه شان نسبت به ثروت گارد دارند.

یعنی ثروتمند را در رده انسان های دزد و کلاه بردار می آورند. درست است که اشخاصی هم هستند که از راه های نادرست به ثروت رسیده اند اما این دلیل نمی شود آن دسته از افرادی که با هوش مالی و ذهن ثروتمند موفق شده اند نادیده گرفته شوند. از ویژگی های ذهن ثروتمند این است که همواره به داشته ها توجه می کند. تمرکزش روی مواردی است که دارد و می خواهد که در زندگی اش پدیدار شود. اما ذهن فقیر همواره بر روی نداشته ها انرژی می گذارد. به چیزهایی که دوست ندارد در زندگی اش پدیدار شود توجه می کند. نتیجه چه می شود؟ جذب ناخواسته ها در زندگی!

شما باید به راه حل ها و اینکه چطور می توانید به هدف برسید فکر کنید. توجه به ناخواسته ها از ویژگی هایی است که خلاقیت را می کشد. ترس را به وجود می آورد و تردید را در قلب و ذهن انسان رشد می دهد. ترس و تردید همواره باعث دور شدن از هدف های مان می شوند. این دو مورد می توانند در یک لحظه هر آن چیزی که در طی سالها در ذهن تان پرورش داده اید را از ریشه قطع کنند. باید بدانید که ترس در همه انسان ها وجود دارد. اما بعضی افراد با توجه مداوم به آن، از ترس در ذهن شان غولی می سازند که تبدیل به بهانه ای می شود برای عدم حرکت به سمت رویاها. اما بعضی دیگر به این جمله باور دارند که ترس یعنی خدا نیست.

ترس و تردید ذهن انسان را درگیر خود می کنند و هرقدر که بیشتر به آن ها بها دهیم قوی تر می شوند. زمانی که نمی توانم را باور کنید، ذهن تان دیگر درگیر یافتن راه حل نمی شود. رها می کند. شما دستور می دهید و او اطاعت می کند. شما باور کردید که نمی توانید و ذهن هم اطاعت کرده است. پس اگر همواره بدون پیشرفت ماندید بدانید که درگیر نمی توانم ها شده اید. باور به فراوانی می تواند منجر به ایجاد حس خوب در ما شود. اینکه ثروت و نعمت به مقدار بسیار زیاد در این دنیا وجود دارد و کافی است ما خودمان را برای رسیدن به آن آماده کنیم.

مثل ثروتمندان فکر کنید. از خرج کردن ها خردمندانه نترسید. از هر چیزی که به شما حس خوب ثروتمند بودن را می دهد استفاده کنید. این مهم است که شما حس کنید می توانید. پس تصمیم بگیرید و عملی کنید. شما اشرف مخلوقات هستید و دارای ذهنی قدرتمند. پس باور کنید. باور کنید که می توانید. آن وقت کارها خیلی بهتر پیش خواهد رفت. این را به شما قول می دهم!

در این مقاله سعی کردیم به پرسش چگونه ذهن خود را برای پولدار شدن برنامه ریزی کنیم؟ بپردازیم. ساختن یک ذهن ثروتمند با کمک کتاب ذهن ثروتمند و تکنیک های دیگر امکان پذیر است. شما چه نظری دارید. برای مان بنویسید.

این مقاله را از دست ندهید:

راز موفقیت افراد ثروتمند چیست؟

در یک ویدیو در رابطه با آن صحبت کنید و با ما به اشتراک بگذارید

فقط کافیه اسم و آدرس ایمیلت رو توی این فرم وارد کنی. به همین سادگی!


آقا ازتون خواهش میکنم که این ویدئو ها که آقای ملک پور زحمت می‌کشه درست میکنن رو دست کم نگیرید به ولله اگه هدفتون موفقیت باشه باید از هر فرصتی استفاده کنید و تشکر از سایت عالیه ملک پور❤❤❤

بسیار عالی حرف نداره واقعا لذت میبرم

باسلام و عرض ارادت خدمت استادمان:
Reflection time checking in with yourself
once a week to make sure that you been on the right track and your thoughts about your future destination is a must as your thoughts become your reality if you have constant reminder back with relentless effort 👊🏻
زمان انعکاس هفته یکبار با خود مشورت کنید تا مطمئن شوید که در مسیر صحیح قرار گرفته اید و افکار شما درباره مقصد آینده شما ضروری است زیرا اگر یادآوری مداوم با تلاش بی وقفه پشتوانه داشته باشید از کار شما به واقعیت تبدیل می شود
همیشه شادکام باشی♥️🤍💚

[…] عزیز در خصوص قانون مدارها در زمینه کسب ثروت می توانید مقاله چگونه ذهن خود را برای پولدار شدن برنامه ریزی کنیم… را مطالعه […]

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

دیدگاه

صفحه رسانه موفقیت

دانلود رایگان کتابهای صوتی

جادوی تاثیر بر ضمیر ناخودآگاه

کتاب صوتی رایگان به سوی کامیابی

تغییری شگرف در زندگی

گوشه ای از زندگی افراد موفق

ابعاد موفقیت

گفتگوی جف بزوس و برادرش مارک

 

چگونه ذهن ثروتمند

استاد امیر محمد ملکپور وکیل پایه یک دادگستری و از وکلای با سابقه در زمینه حقوق بین الملل و حقوق تجارت هستند که در حال حاضر مشغول به تحصیل در مقطع دکتری رشته حقوق در دانشگاه وین اتریش و رشته بیزنس در دانشگاه سوئیس می باشند. ایشان از اساتید برجسته در خصوص موفقیت هستند که در این صفحه رازهای موفقیت و حس خوب زندگی را با شما عزیزان در میان می گذارند.

بهترین راه ارتباط با ما جهت مشاوره، پیگیری خرید، آگاهی از آخرین اخبار و سمینارهای موفقیت از طریق تلفن های مذکور در این وبسایت به شرح ذیل تماس حاصل بفرمایید:

021-49196000

021-49076

[email protected]

مسلما شما هم مانند میلیون‌ها انسان دیگر بر روی کره زمین، دلتان می‌خواهد ثروتمند باشید، پول فراوان داشته باشید و بتوانید فوق‌العاده زندگی کنید. شاید برای شما هم سوال باشد که ثروتمندان چگونه به ثروت رسیده‌اند و در کل، نظر آن‌ها نسبت به راه و روش پولدار شدن چیست؟ ذهن آن‌ها چگونه نسبت به پول واکنش نشان می‌دهد و تفاوت آن‌ها نسبت به سایرین در چه چیزی است؟

اما آنچه می‌تواند به شما کمک کند، این است که بدانید منظورتان از ثروت دقیقا چیست و چه کسی را ثروتمند می دانید! آیا فردی که یک خانه‌ی لوکس و شیک و یک ماشین گران‌قیمت دارد، ثروتمند است؟ یا فردی که برای خودش یک هواپیمای شخصی، یک کشتی و یک خانه خیلی بزرگ دارد!

اگر این سوال را از ۵ نفر دیگر هم بپرسید، هیچکدام از آن‌ها یک تعریف مشخص ندارند، بلکه فقط می‌دانند ثروت یعنی داشتن پول زیاد! منتها نمی‌دانند چقدر زیاد! بنابراین هنوز ذهن آنها متمرکز بر روی ثروت نیست و فقط دلشان می‌خواهد که به ثروت برسند. ما در این مطلب قصد داریم “پنج استراتژی ذهن ثروتمند” را برای شما عزیزان ارائه دهیم تا با به کار گرفتن این پنج استراتژی بتوانید با تغییر افکار و دیدگاهتان، رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنید.

پول نقش مهمی در زندگی انسان‌ها ایفا می‌کند. پول به شما آزادی می‌دهد و نیازهای شما را تامین می کند. هنگامی که پول زیادی داشته باشید، می‌توانید هر چقدر که می‌خواهید خرید کنید و از بی پولی هیچ نگرانی نداشته باشید. منتها تصویر هر کسی از ثروت با دیگری متفاوت است و عموما این تصویر شفاف نیست. اگر می خواهید اولین استراتژی ذهن ثروتمند را در خود پرورش دهید، لازم است تصویر شفافی از آنچه از ثروت می‌خواهید در ذهن خود داشته باشید. این تصویر به ذهن کمک می‌کند که با تمرکز بر روی هر چیزی، به آن برسید. چگونه ذهن ثروتمند

شما می‌خواهید پولدار شوید؟ آیا زمانش را مشخص کرده‌اید؟ آیا می‌دانید منظورتان از ثروت چیست؟ چه چیزهایی باید داشته باشید تا خودتان را ثروتمند بدانید؟! این سوال‌ها می‌تواند به شما کمک کند تا هدفتان را مشخص کنید! با چه میزان پول شما خودتان را ثروتمند می‌دانید؟ آیا داشتن یک خانه لوکس و یک ماشین کافیست؟ یا داشتن یک حساب بانکی توپ! 🙂 😄 این فقط خود شما هستید که می‌دانید چه چیزی می‌خواهید، منتها بایستی آن را به صورت واضح در ذهن خود ثبت کنید و تصویر شفافی از آن داشته باشید. هر چه شفاف‌تر و واضح‌تر، بهتر!

ما انسان‌ها عادت کرده‌ایم، وقتی صحبت از انجام کاری می‌شود، اول از همه یک کاغذ بزرگ برمی‌داریم و شروع به نوشتن می‌کنیم. گاهی آنقدر این برنامه‌ریزی‌هایمان طولانی می‌شود که به کل یادمان می‌رود، طرف دیگر برنامه‌ریزی، عمل کردن است! در مقوله‌ی ثروتمند شدن، برنامه‌ریزی مهم است، ولی این عمل کردن است که می‌تواند شما را به پول و ثروت واقعی و هنگفت برساند. اگر شما شبانه روز برای رسیدن به ثروت برنامه‌ریزی کنید، ولی هیچ عملی در کار نباشد، هیچ نتیجه‌ای برایتان نخواهد داشت. از همین حالا شروع کنید و با یک حرکت هر چند ساده، اولین گام خود را برای ثروتمند شدن بردارید.

بر خلاف باور عموم مردم، دومین استراتژی ذهن ثروتمند عمل کردن است، نه برنامه‌ریزی کردن!

به صراحت می‌شود گفت: گاهی اوقات انسان‌ها منتظر شانس بزرگی هستند و به قول آن‌ها، شانس یک شبه در می‌زند و زندگی آن‌ها را متحول می‌کند! منتها ممکن است در زدن این شانس برای آنها ۵۰ سال طول بکشد! آیا واقعا هنوز هم می‌خواهید منتظر باشید؟

از نظر ما چیزی تحت عنوان شانس وجود ندارد، چون انسان‌ها خالق تمام اتفاقات زندگی خود هستند. شما می‌توانید خلاف نظر ما فکر کنید و همچنان منتظر شانس بمانید و یا بپذیرید که شانسی وجود ندارد و دیدگاه خود را تغییر دهید. این تغییر دیدگاه به طور اساسی روی ذهن شما تاثیر مثبت می‌گذارد و خیلی زود می‌توانید این تغییر را در زندگی خود به وضوح مشاهده کنید. ثروتمند شدن و ثروتمند ماندن، به این است که خودتان برای خودتان شانس بسازید نه اینکه منتظر شانس بمانید. افراد دارای ذهن ثروتمند از هر فرصتی برای ساختن یک راه بزرگ که برایشان ثروت می‌آفریند، استفاده می‌کنند. اگر شما هم می‌خواهید ذهنیت افراد ثروتمند را داشته باشید، کافی است همانند آن‌ها فکر کنید!

چهارمین استراتژی یک ذهن ثروتمند الگویابی صحیح است. قطعا الگوهایی وجود دارند که شما دوست دارید برخی از موقعیت‌های مشابه و حتی بهتر از آنها را داشته باشید. برای اینکه به موقعیت‌های مورد نظر خود نزدیک شوید، بهتر است با این افراد تعامل برقرار کنید و از راه و روش های آن‌ها برای رسیدن به موفقیت‌هایشان آگاه شوید. قطعا شما روش و مسیرهای خود را خواهید داشت ولی آگاهی از نتایج مشابه، دید خوبی برای پیمودن مسیر به شما خواهد داد.

قدم اول، مهمترین قدم برای داشتن یک ذهن ثروتمند

و اما مهمترین استراتژی یک ذهن ثروتمند ! برداشتن قدم اول …

مهم نیست در چه جایگاهی هستید و چقدر از لحاظ شغلی، درآمد، پول و … موقعیت خوب و یا بدی دارید! اگر می‌خواهید ثروتمند شوید، باید ذهن ثروتمند ی داشته باشید! هنگامی‌که دیدگاهتان تغییر کند، خواه ناخواه روی رفتار و نوع نگرش شما هم تاثیر مثبت می‌گذارد. از این رو در هر موقعیتی که هستید، به جای فکر کردن به شرایط اکنون، قدم اول را بردارید، شروع کنید و کارهایی را انجام دهید که شرایط عالی آینده شما را رقم خواهد زد!

 

برای ثروتمند شدن و رسیدن به مقدار پول دلخواه، کافی است ذهن ثروتمند داشته باشید. برای داشتن این ذهن می‌بایست افکار و باورهای مناسب را در خود نهادینه کنید. برخی از راهکارها و استراتژی‌ها از این قرارند:

تصویری شفاف از ثروت را در ذهن خود بگنجانید!   به جای برنامه ریزی عمل کنید!   منتظر شانس نباشید!   الگوهای مناسب‌تان را دنبال کنید!   از همان جایی که هستید شروع کنید!

واقعا مفید بود !

سپاس از همراهی شما

عالی بود

سپاس از همراهی شما

همراه شما نیستم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرستادن دیدگاه

© طراحی و توسعه این سایت توسط مجموعه ادیب نیا انجام شده است و تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به امیرحسین ادیب نیا می‌باشد.

در این مقاله با عنوان ذهن ثروتمند: چگونه ثروت بیشتری کسب کنیم؟ می‌خواهیم بدانیم به چه کسانی ثروتمند می‌گویند و چه مواردی می‌تواند ما را به داشتن ثروت بیشتر در این مسیر کمک کند. طرز فکر ثروت یعنی هزینه کمتر، سرمایه‌گذاری عاقلانه و یافتن راه‌هایی برای بهبود وضعیت مالی با کمترین ریسک ممکن! خبر خوب این است که هرکسی با کمی اراده و تلاش قادر است که این طرز فکر را در خودش بپروراند.

اگر پای داستان‌های افراد ثروتمند درباره اینکه چگونه ثروت عظیم‌شان را بدست آوردند، بنشینیم، متوجه الگویی قاعده‌مند خواهیم شد: به ندرت می‌توان فردی ثروتمند را پیدا کرد که موفقیتش را مدیون لحظه‌ای معجزه آسا باشد. در عوض آن‌ها طرز فکرشان را کلید موفقیت و سعادت‌شان می‌دانند.

ذهن ثروتمند مجموعه‌ای از باورها، عادات و رفتارهایی است که ثروتمندان را از دیگر اقشار جامعه متمایز می‌کند. اسرار ذهن ثروتمندان شما را راهنمایی می‌کند تا به بهترین شیوه از پولتان بهره ببرید. اما این کار اصلا ساده‌ای نیست.

مخالف ذهن ثروتمند ذهنیت فقر وتنگدستی وجود دارد و بیشتر کسانی که  این ذهنیت را دارند، از داشتن آن بی اطلاع هستند. این ذهنیت که ثروت می‌تواند بدون تلاش نیز به دست بیاید، اینکه هرگز از پس پرداخت بدهی بر نمی‌آیید و یا شما دستورالعمل لازم برای افزایش جریان نقدینگی را بلد نیستید.چگونه ذهن ثروتمند

این بهانه‌ها می‌تواند طرز فکرتان را برای اهداف مالی تضعیف کند و ثروت را به شکلی فعال از شما دور می‌کند، مگر اینکه برای از بین بردن این طرز فکر تلاش کنید.

افراد بسیار انگشت‌شماری وجود دارند که یک شبه ثروتمند شدند؛ زیرا ساختن ثروت روندی آهسته دارد. فیس بوک مارک زاکربرگ را به میلیاردر تبدیل نکرد، مارک زاکربرگ با سخت کوشی و فداکاری خود فیس بوک را تاسیس کرد و درواقع از نتایج زحمت خود بهره‌مند شد.

امیدوار نباشید که برای دستیابی به ثروت سرمایه‌گذاری‌های پرخطر می‌تواند به شما کمک کند یا شعارهای رایجی مثل «به سرعت ثروتمند شوید» و مشابه  آن شما را به نتیجه مطلوب می‌رساند.

توماس جی استنلی: “یک فرد ثروتمند نسبت به یک فرد از طبقه متوسط، ​​10 برابر بیشتر وقت خود را صرف برنامه‌ریزی برای امور مالی می‌کند.”

هدفی برای میزان سرمایه‌ای که قصد پس انداز را دارید، تعیین کنید. مهمتر از همه  اطمینان حاصل کنید که برنامه‌ریزی که برای خودتان در نظر گرفتید، برای شما سودآور باشد.

هدف از بودجه این است که به شما امکان دهد تا هزینه‌های خود را بررسی کنید و به دنبال مواردی باشید که بتوانید هزینه‌های اضافی را تا حد امکان کاهش داده یا قطع کنید.

این فرآیند ممکن است شما را در شرایط انتخاب‌های دشوار قرار دهد، مثل خریدن محصولات ارزانتر یا اجتناب از ابزارهای تجملاتی که به آن نیاز ندارید.

اکثر مردم فکر می‌کنند که پول پس انداز شده نمی‌تواند به خودی خود باعث افزایش سرمایه شود.

بهره سودآور فرآیندی از رشد است که به شما اجازه می‌دهد، پول سرمایه گذاری شده خود را با گذشت زمان بصورت تصاعدی افزایش دهید. سود مرکب زمانی حاصل می‌شود که بر سود خود، سود بدست آورید.

هر سالی که پول شما سرمایه‌گذاری می‌شود، براساس کل مبلغ پول در حسابتان که شامل مبلغ و سودی است که سال گذشته جمع آوری کردید، سود مشخصی بدست می‌آورید.

در سال 1994، سهام بیل گیتس 9/3 میلیارد دلار ارزش داشت و درسال 2014 این میزان به سرعت به 81.6 میلیارد دلار رسید. این افزایش 9 برابری ثروت تنها با فروش مایکروسافت بدست نیامد، بلکه توسط مدیر سرمایه‌گذاری بیل گیتس، مایکل لارسون، رشد کرد

سرمایه گذاری پول یک استراتژی اصلی در بین افراد ثروتمند به شمار می‌رود. شما مجبور نیستید این کار را به تنهایی انجام دهید. یاد بگیرید که چگونه سرمایه گذاری کنید یا به دنبال کمک باشید؛ تعداد کثیری از مشاوران برجسته و قابل اعتماد آماده کمک به شما هستند.

همچنین باید به یک مورد بسیار مهم اشاره کنیم:

چرا که قیمت یک آب نبات چوبی در گذشته 5 سنت بود، امروز دیگر حتی یک شکلات اسنیکرز را نمی‌توانید با قیمتی کمتر از یک دلار خریداری کنید.

اگر استراتژی سرمایه گذاری شما این است که سالیان سال پول خود را در یک حساب پس انداز جمع آوری کنید تا هنگامی که آماده باشید از آن استفاده کنید، باید به شما بگویم که طی این سال‌ها ارزش پول شما به شدت افت کرده است.

شاید اسم قانون جذب به گوشتان خورده باشد. قانون جذب می‌گوید که موارد مشابه یکدیگر را جذب می‌کنند. به عبارت دیگر ، افکار و اعمال ما، افکار و اعمال مشابه را به خود جذب می‌کند. اگر به چیزهای مثبت فکر کنید، اتفاقات مثبتی نیز رخ خواهد داد.

شما وقتی فکر و تمرکزتان حول محور ایجاد ثروت باشد، قطعا ثروت بیشتری را به زندگی خود وارد خواهید کرد. شما باید افکار مثبت ثروت و فراوانی را در خودتان پرورش دهید؛ اگر منفی نگر باشید، ناامید خواهید شد و رویاهایتان را رها خواهید کرد.

آنها را با افکاری مثل جملات زیر جایگزین کنید:

راه ثروت آسان نیست اما اگر اصول ذهن ثروتمند را در ذهنتان ایجاد کنید، مسیر آسان‌تر خواهد شد.

شما باید ایده موفقیت را  عمیقا در ذهنتان حک کنید و کاری کنید که اتفاق بیافتد! فرمول ساده‌ای برای دنبال کردن ثروت وجود ندارد. شاید شما ایده‌ای فوق العاده‌ای داشته باشید، شاید با فردی موفق همکاری مهمی را شروع کنید، شاید مانند اکثر افراد سخت کار کنید، اما یادتان باشد که در این راه از هوش و ذکاوت خود استفاده کتید تا راه خود را برای ثروتمند شدن هموار کنید.

با این حال، افرادی که این راه را با اراده تا پایان طی می‌کنند، افرادی هستند که در ابتدا در ذهن خود ثروتمند شده‌اند.

چند بار شنیده‌اید که والدینتان حرفهایی مانند «پول علف خرس نیست » یا «فکر می‌کنید پول چاپ می‌کنم؟» را به شما گفته‌اند؟

بسیاری از ما با این ذهنیت بزرگ شدیم که پول چیزی کمیاب و دست نیافتنی است، ولی اینطور نیست. پول های زیادی بیرون از خانه تان منتظرند تا شما آنها را بدست بیاورید؛ فقط باید باور کنید که لیاقت داشتن این ثروت را دارید، بنابراین قبل از اینکه اتفاق بیافتد، امکان آن را باور کنید.

 

اگر این افکار  را در ذهنتان مرور می‌کنید که «من خانه‌ام را دوست ندارم، ای کاش خانه‌ای بزرگتر داشتم.”یا” من نمی‌توانم صبر کنم تا یک ماشین جدید بگیرم؛ زیرا من از رانندگی با این ماشینی که دارم خجالت می‌کشم”.

درعوض یاد بگیرید چیزهایی که دارید را دوسته داشته باشید، از داشتن خانه یا ماشین خودتان لذت ببرید، از اینکه جایی برای خوابیدن و خوراک و پوشاک برای شما تامین است، قدردانی کنید.

هرچقدر قدردان چیزی باشید که  اکنون صاحب آن هستید، مطمئن باشید امکان اینکه دارایی‌ و ثروت بیشتری کسب کنید بیشتر می‌شود.

نوشتن جملات انگیزشی و تکرار آنها به طور مکرر در ذهن مغزتان را آماده می‌کند.

استفاده از جملاتی مانند: “افراد ثروتمند سخاوتمند، مهربان و دوست داشتنی هستند، من هم روزی یکی از آنها خواهم بود” به جای این جمله « ثروتمندان همه دزد هستند»، در ناخودآگاه شما در دراز مدت تاثیرگذار خواهد بود.

یک تابلوی بزرگ بگیرید و کلمات و عکس‌های مورد نظر خود را برش دهید.

همه ما شنیده‌ایم که برخی از افراد اظهار دارند: «از پول متنفرم!» و این واقعا حرف عجیبی است. چگونه می توانید از پول متنفر باشید؟

دلیل اینکه آنها از پول متنفر هستند این است که آنها هیچ پولی ندارند؛ این بدان معنا نیست که آنها واقعاً از پول متنفر هستند، آنها فقط از نبود پول متنفر هستند. اگر همچنان سخن و ذهن شما درباره پول و ذهن ثروتمند منفی است، باید این روند را متوقف کنید.

پولتان را در دست بگیرید و بگویید “من پول را دوست دارم! پول دوست من است! کسانی که عاشق پول و ثروت هستند, عشق خود را در زندگی واقعی هم دنبال می‌کنند، بنابراین بسیار بهتر از کسانی که در زبان نفرت دارند، به آن دست پیدا می‌کنند.چگونه ذهن ثروتمند

تعمیم دادن آنچه که می‌خواهید به یک خانه بزرگ، سه وسیله نقلیه لوکس و کمد پر از لباس‌های برند، روش درستی نیست. شما می‌خواهید فراتر از یک تعریف معمولی باشید، تعریفی که بسیاری از افراد در ذهنشان ایجاد کردند درواقع فقط رویا و فانتزی ثروتمندشدن است. بنابراین این افراد معمولا منتظر معجزه هستند و برای تغییر دادن شرایط خود تلاش نمی‌کنند.

این سه طرح به شما کمک می‌کند تا ذهن خود را به سمت تفکر ثروتمندشدن باز کنید و به نوبه خود شما را به سمت ایجاد رفتارهای ثروتمندانه سوق می‌دهد.

ذهن ابزاری قدرتمند است، آنچه به طور منظم اجازه می‌دهید در ذهنتان نقش ببندد به بخشی از شما تبدیل می شود. یک ذهنیت شکست خورده، شیوه زندگی افراد شکست‌خورده را سبب می‌شود و ذهن ثروتمند شدن، شیوه زندگی ثروتمندان را برایتان رقم می‌زند.

اندیشه‌ها به تنهایی چیزی جز آروزهای بی‌ثمر نیستند. برای مثال وقتی روی نیمکتی نشستید و به اینکه چگونه به موفقیت برسید، فکر می‌کنید؛ بعد از گذشت زمان همچنان وضعیت شما تغییری نکرده است.

شما فقط در آنجا نشسته‌اید و آرزو می‌کنید به چیزی که می‌خواهید دست یابید، بدون اینکه در این جهت اقدامی کنید و دست به عمل شوید برای ایجاد و توسعه ثروت مورد نظر باید سخت تلاش کنید تا در واقعیت آن ثروت برای شما محقق شود و این به معنای از بین بردن اعمال و رفتارهایی است که شما را از این هدف عقب می‌اندازد.

خوب بگذارید اعمال بازدارنده از هدفتان را در قالب چند مثال ساده برای شما بگوییم:

وقت آن رسیده است که تمام این تله ها را از میان بردارید و آن را با اعمالی جایگزین کنید که به شما در تغییر تفکر و زندگیتان کمک می‌کنند. ذهن ثروتمند وابسته به اندیشه متمرکز اقداماتی منظم و همسو با باورهای شما است. این مهم‌ترین اصل برای شروع و ادامه این مسیر است.

آیا این به معنای تبعیض گذاشتن میان افرادیست که  درآمد کمتر از شما کسب می‌کنند و افرادی که درامد زیادی دارند؟

خیر، بلکه این به معنای دوری از افرادی است که در زندگی درجا می‌زنند و هیچ قصدی برای بهبود شرایط فعلی خود ندارند. افرادی که دارای طرز فکری فقیر هستند، ذهن شما را با میانه روبودن افراطی آلوده می‌کنند. همانطور که گفته می‌شود: «شما را می‌توان میانگین 5 نفری دانست که همواره با آنان معاشرت دارید»

این شیوه شما در موقعیتی قرار می‌دهد تا دانش و بینش آنان را در مورد چگونگی توسعه فرصت‌های خود و پرورش آنها برای دستیابی به ثروت، مورد ارزیابی قرار دهید. قانون جاذبه در اینجا بسیار پرکاربرد است.

شما می‌خواهید دور و برتان پر از افراد با ذهن ثروتمند باشد تا ذهنیتشان را جذب کنید، بنابراین از سبک زندگی آنها تقلید می‌کنید، شبکه‌های اینترنتی آن‌ها (فیس بوک، وبسایت شخصی،اینستاگرام و..) چک می‌کنید و از قوانین مالی و ریسک‌های سرمایه‌گذاری آنان اطلاعات بدست می‌آورید.

اینگونه است که شما خود را از طرز فکر فردی از طبقه متوسط جامعه جدا می‌کنید و ذهنیت افراد ثروتمند را در وجودتان پرورش می‌دهید.

تفاوت frontend و backend در چه مواردی است؟

معرفی زبان برنامه نویسی Raspberry Pi به زبان ساده




ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم مرا با ایمیل از دیدگاه های آتی این نوشته مطلع کن. همچنین می توانید بدون ارسال دیدگاه مشترک شوید.


نام کاربری یا نشانی ایمیل


رمز عبور

مرا به خاطر بسپار


نام‌کاربری


ایمیل

تأیید ثبت نام برای شما ایمیل خواهد شد.


چگونه ذهن ثروتمند
چگونه ذهن ثروتمند
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *