کانال مشاوره درسی در تلگرام

 
helpkade
کانال مشاوره درسی در تلگرام
کانال مشاوره درسی در تلگرام

ایران مشاوره ۵۰ نظرها

اخبار تحصیلی همیشه یکی از مهم ترین اخبار برای قشر فرهیخته و دانش آموزان و دانشجویان بوده است ، این اخبار هر روزه در خبرگزاری های مختلف منتشر می شوند و دسترسی به همه ی آن ها کمی دشوار است ، سایت ایران مشاوره کانال تلگرام مشاوره تحصیلی را ایجاد کرده تا شما عزیزان بتوانید به آخرین اخبار تحصیلی و مقالات اختصاصی ایران مشاوره دسترسی داشته باشید.کانال مشاوره درسی در تلگرام

برای دریافت آخرین و به روز ترین اخبار تحصیلی می توانید عضو کانال تحصیلی ایران مشاوره شده و به موقع از رویدادهای تحصیلی آگاه شوید.

یکی از مفیدترین اقداماتی که در راستای پیشرفت تکنولوژی صورت گرفته است اقدامی است که مراکز مشاوره تحصیلی برای آگاه سازی دانشجویان و دانش آموزان در قالب ایجاد کانال تلگرام مشاوره تحصیلی انجام داده اند. طی این اقدام ، محصلان در تمامی مقاطع تحصیلی می توانند با عضویت در این کانال ها از تمامی اطلاعات و آخرین اخبار تحصیلی آگاه شوند.

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره ، در زمینه های تخصصی تمامی اطلاعیه های مهم را در زمینه تحصیلی از طریق کانال تلگرامی اطلاع رسانی می کند. برای آگاهی از آخرین اخبار های تحصیلی کافیست در کانال تلگرام  ایران مشاوره عضو شوید. در قسمت زیر نمونه هایی از مزایا و خدمات کانال تلگرام مشاوره تحصیلی ایران مشاوره را عنوان کرده ایم.

و صدها موضوع دیگر که در این کانال به آن می پردازیم.

برچسب هامشاوره مشاوره تحصیلی مشاوره تحصیلی تلفنی مشاوره کنکور

2 روز پیش

2 روز پیش

2 روز پیش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

سلام خسته نباشید من دیپلم تجربی دارم نظام قدیم میخاستم بدونم ک بدون کنکور میتونم سراسری براساس سوابق تحصیلی طراحی دوخت بخونم؟؟؟؟

با سلام. با توجه بر مستندات موجود در دفترچه پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی سال ۱۳۹۹ در صورت ارائه رشته مورد نظر می توانید انتخاب رشته نموده و در صورت قبولی وارد دانشگاه شوید.

سلام امسال از رشته ی علوم انسانی دانشکده افسری پذیرش میکنه؟؟

با سلام، تاکنون اطلاعیه ای در رابطه با شرایط و رشته های مورد نیاز پذیرش دانشجو در دانشگاه های افسری ارگان های نظامی مختلف منتشر نشده است. پیشنهاد می شود جهت دریافت اطلاعات تکمیلی به هسته های گزینش یگان نظامی مربوطه مراجعه نمایید.

سلام من دانشجوی ترم دو (ورودی مهر۹۸) دانشگاه علوم پزشکی هستم من چون از رشتم راضی نیستم قصد دارم که در کنکور ۴۰۰شرکت کنم ، میخواستم ببینم که امکانش هست این ترمم رو حذف ترم کنم و ترم بعد از دانشگاه انصراف بدم

با سلام، درصورت موافقت واحد دانشگاهی در حال حاضر می توانید درخواست حذف ترم خود را ثبت نمایید. لازم به ذکر است درصورتی که در سنوات مجاز تحصیلی انصراف خود را ثبت نمایید امکان شرکت مجدد در آزمون سراسری را دارید.

سلام امتحانات نهایی متوسطه اول یه صورت مجازی هست یا حضوری یعنی باید برسم تو کلاس یا تو خونه از طریق موبایل اینها باید امتحان بدیم ممنون میشم زودتر جواب بدید

با سلام ، تاکنون اطلاعیه ای در رابطه با جزئیات و شرایط برگزاری امتحانات پایان ترم در سال ۱۳۹۹ منتشر نشده است ، و احتمالا در صورت وجود شرایط لازم برگزاری آزمون ها به صورت مجازی انجام شود.

سلام من کاردانی مهندسی نرم افزار دارم. میخوام از طریق رشته تجربی وارد دانشگاه بشم امکانش هس؟ میتونم‌کنکور سراسری شرکت کنم؟

با سلام ، چنانچه تمایل به شرکت در آزمون سراسری داشته باشید ، می بایست مدرک کاردانی خود را معادل پیش دانشگاهی قرار دهید و در آزمون نام نویسی نمایید ، و در صورت قبولی در رشته و واحد دانشگاهی مدنظر به ادامه تحصیل بپردازید.

سلام من دیپلوم انسانی دارم و الان هم سربازم شرایط تازه خوب شده میخوام ادامه بدم ایا برام معافیت صادر میشه

با سلام ، چنانچه شما شرایط نام نویسی در آزمون سراسری را داشته باشید ، در حین خدمت سربازی می توانید در آزمون شرکت کرده و پس از قبولی در رشته و دانشگاه مدنظر درصورت موافقت ارگان و سازمان وظیفه عمومی از ایست از خدمت استفاده نمایید و به ادامه تحصیل بپردازید.

سلام روزتون بخیر،من رشتم ریاضیه ولی به رشته حقوق خیلی علاقه دارم و میخوام که یک دانشگاه خوب قبول بشم،میخواستم ببینم به نظر شما از طریق کنکور ریاضی وارد این رشته بشم احتمال قبولیم بیشتره یا کنکور انسانی؟ رتبه لازم رو هم اگه بگید لطف میکنید

با سلام. رشته حقوق از طریق کنکور ریاضی سال ۱۳۹۸ پذیرش نداشته است و صرفا رشته فقه و حقوق اسلامی ، فقه و حقوق امامی ، فقه و مبانی حقوق اسلامی و … از طریق کنکور ریاضی پذیرش انجام داده اند . رشته حقوق در دانشگاه های معتبر معمولا از طریق کنکور علوم انسانی دانشجو می پذیرد. البته رتبه های لازم برای قبولی در دانشگاه های دارای رتبه بالا بستگی به سهمیه های استفاده شده دارد.

با سلام من در مهر ۹۷ در رشته ی کاردانی دانشگاه آزاد ثبت نام کردم و در کنکور ۹۸ در پزشکی پردیس قبول شدم و از کاردانی انصراف دادم و وارد پزشکی شدم سوالم اینه اگر من بخام برا کنکور ۹۹ شرکت کنم و در پزشکی روزانه قبول شم ایا دوباره به من معافیت تحصیلی داده می شود لطفا با دقت به سوال بنده پاسخ بدید خیلی ممنونم

سلام ، مطابق با قوانین نظام وظیفه ، افرادی که دارای معافیت تحصیلی می باشند ، در تمام طول تحصیل خود در مقاطع دانشگاهی تنها یکبار مجاز به انصراف ار رشته و دانشگاه درحال تحصیل هستند ، و در صورت موافقت نظام وظیفه ۶ الی ۱۲ ماه فرصت خواهند داشت که مشغول به تحصیل مجدد شوند . بنابراین با در نظر گرافتن شرایط ذکر شده ، در صورت ثبت انصراف دوم ، شما پس از دریافت کارت پایان خدمت و یا معافیت ، مجاز به ثبت نام در رشته و دانشگاه مورد نظر می باشید . همچنین می توانید با مطالعه نحوه دریافت معافیت تحصیلی اطلاعات مربوطه را به دست آورید .

سلام من زمان ثبت نام ارشد رو از دست دادم و ثبت نام نکردم میشه بگین دوباره تمدید میشه زمان ثبت نام یا نه ؟؟ و سوال دومم هم اینه که کارشناسی مهندسی صنایع دارم میخوام ارشد رو عربی بخونم امکانش هس ؟؟ البته اینم بپرسم که علوم بلاغی چه میزان در ارشد رشته عربی مورد نیازه؟ چون من هیچی ازش بلد نیستم

با سلام ، مطابق با آخرین اطلاعیه سازمان سنجش شما در بازه زمانی ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ لغایت ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ می توانید در آزمون کارشناسی ارشد ۱۳۹۹ شرکت نمایید.لازم به ذکر است منعی جهت انتخاب مجموعه زبان عربی به عنوان مجموعه امتحانی خود ندارید ؛ بلاغت یکی از منابع مهم امتحانی شما می باشد.کانال مشاوره درسی در تلگرام

سلام خسته نباشید دیپلم انسانی دارم میخاستم تجربی کنکور بدم ایا باید زیست رو پاس کنم و ااگه باید پاس بشه میشه خرداد پاس کنم

با سلام ، شما در صورت داشتن شرایط ثبت نام می توانید با مدرک دیپلم انسانی و بدون گذراندن مجدد دروس اختصاصی مانند زیست شناسی در آزمون سراسری گروه علوم تجربی ثبت نام و شرکت نمایید . پیشنهاد می شود جهت کسب اطلاعات مربوطه به مشاوره کنکور سراسری مراجعه نمایید .

سلام و عرض ادب من کاردانی حقوق دارم و میخوام کارشناسی حقوق ثبتی و قضایی در دانشگاه مجازی ایرانیان بگیرم این دانشگاه زیر نظر وزارت علوم میباشد حال میخواهم بدانم بعد از فارغ التحصیلی در این دانشگاه میتوام در دفتر ثبت اسناد یا دفاتر قضایی یا دفتار حقوقی شرکت ها مشغول به کارشوم.؟؟؟ در آزمون وکالت و سر دفتری میتوانم شرکت کنم؟؟ پیشنهاد شما برای خواندن حضوری در علمی کاربردی چگونه است؟

لطفا راهنمایی فرمایید.

باتشکر فراوان

سلام من هم مامایی علوم پزشکی آزاد قبول شدم هم بهداشت عمومی شهید بهشتی به نظرتون کدوم بهتره

سلام.من تازه کنکور دادم و جایی ک قبول شدم را زیاد دوس ندارم.دقیقا چجوری میتونم انتقالی بگیرم؟یا مهمان بشم؟کدوم بهتره؟

سلام خسته نباشید من توی کنکور سراسری رشته ی تجربی نتونستم روزانه مجاز بشم ولی کنکور زبان روزانه مجاز شدم میتونم برای کنکور سراسری رشته تجربی سال ۹۹ شرکت کنم؟

سلام من دیپلم معماری دارم میخواستم بدونم چطوری میتونم کنکور ریاضی بدم ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام من رشتم انسانی بوده و تا پیش دانشگاهی خوندم ولی کنکور ندادم الان بخوام ادامه تحصیل بدم رشته روانشناسی بخونم چکار باید کنم؟

با سلام شما می توانید در کنکور سراسری شرکت نموده و در صورت کسب رتبه و تراز لازم برای دانشگاه سراسری و رشته مد نظر ثبت نام نموده و یا در صورت تمایل می توانید رشته روانشناسی را در دانشگاه های پیام نور، غیر انتفاعی و آزاد بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی خود ثبت نام نمایید.

سلام ترم ۱ پیام نور مشهدم میخوام ۱۲ واحد توی فقه مبانی حقوق پاس کنم و ترم بعد برم حقوق لطفا راهنمایی کنید که چه درسایی بردارم که موقع تغییر رشته تطبیق بخوره . اگه از ۱۲ واحد بیشترم بشه که بهتره واسم هرجا میرم جواب درستی نمیدن حتی دانشگاه . تورو خدا کمک کنید میترسم دیر بشه جا بمونم

سلام شهریه ی روانشناسی تو پیام نور و ازاد چقدره؟

با سلام شهریه هر ترم رشته روانشناسی در مقطع کارشناسی برای دانشگاه پیام نور ۷۰۰/۰۰۰ الی ۹۵۰/۰۰۰ تومان، و همچنین برای دانشگاه آزاد ۱/۳۰۰/۰۰۰ الی ۲/۰۰۰/۰۰۰ تومان میباشد.

سلام. من موقع انتخاب رشته کدرشته اشتباه وارد کردم. ورودی ۹۷ دانشگاه فرهنگیان هستم. به سهمیه دور از مناطق خود قبول شدم آیا با تکمیل ظرفیت بهمن میشه دوباره این تصحیح کرد. یعنی دوباره انتخاب رشته کرد

با سلام احتمال اعمال ویرایش برای دانشگاه فرهنگیان پایین میباشد و باید منتظر اصلاحیه و اطلاعیه های دیگر دانشگاه فرهنگیان باشید .

با سلام دختر من الویت اولش فرهنگیانه با رتبه ۲۹۳ انسانی برا مصاحبه شنیدم جدیدا قد و اندازه هم ملاک شده آیا انصافه با اختلاف ۱ سانت از رشته مورد علاقه اش کنار زده بشه اون که دست خداست من به کدام ارگان مراجعه کنم ممنون

باسلام اختلاف یک سانت تاثیر زیادی در رد شدن از مصاحبه نخواهد داشت.

اگه ی رشته از دانشگاه آزاد بری برای ارشد (کنکورش) میتونی بری دولتی بخونی یا باید همون آزاد بری؟

باسلام.دانشجوی ارشد به هیچ عنوان حق شرکت در کنکور کارشناسی ارشد را ندارد مگر اینکه تا قبل از ثبت نام در آزمون انصراف خود را به دانشگاه اعلام کند.

سلام ببخشید یه سوال داشتم یکی کفت اگه بیشتر از ده ترم لیسانس طول بکشه مدرک اصلی نمیدن مدرک معادل میدن درسته ؟اخه من ۱۳ ترمه تموم میکنم مدرک معادل یعنی جی یعنی انگار لیسانس نگرفتیم و اعتبار نداره ممنون میشم جواب بدین دانشگاه ازاد تهران هم میرم

با سلام دانشگاه فرهنگیان با معدل کل دیپلم پذیرش داره

با سلام. بله معدل کل دیپلم مد نظر گرفته میشود.

سلام من دانشجوی رشته صنایع فلزی در مقطع کاردانی هستم میخوام بدونم میتونم تغییر رشته ب نقشه کشی ساختمان بدم یا نه (برای کار شناسی)اگه میشه یه توضیح مختصر بدید لطفا شرایطشم بگید

باسلام تغییر رشته از کاردانی به کارشناسی تقریبا در تمامی رشته ها به جز رشته های پزشکی و پیراپزشکی وجود دارد.

سلام وقت بخیر من مدرک کاردانی رشته حسابداری دارم و دبیرستان فنی خوندم و دوساله برا کارشناسی ادامه ندادم میخوام بدونم میشه کنکور تجربی شرکت کنم یا باید پیش دانشگاهی بگیرم و اینکه اگه بشه شرکت کنم بهتر کنکور ۹۷ شرکت کنم یا ۹۸؟

باسلام شما میتوانید مدرک کاردانی حسابداری خود را به عنوان مدرک معادل پیش دانشگاهی ارائه کنید و در کنکور شرکت کنید و زمان ثبت نام کنکور۹۷ به اتمام رسیده است و شما باید در کنکور۹۸ شرکت کنید.

سلام من دانشجوی کاردانی معماری هستم الان ترم دو هستم و بهمن ترم چهارم اگه برای کنکور تجربی ورودی بهمن ثبت نام کنم مدرکمو باید کی بگیرم که ثبت نام کنم {البته درصورت قبولی درکنکور}

باسلام. سوال شما بسیار مبهم است لطفا تعیین کنید که دقیقا کنکور چه سالی مد نظر شماست یعنی کنکور ۹۷ قرار است شرکت کنید یا ۹۸ ؟؟؟

ضمنا معدلم هم ۱۳/۵۰

سلام بنده سال ۸۸ دیپلم نقشه کشی ساختمان (اتوکد) گرفتم در دبیرستان کار و دانش الان تصمیم به ادامه تحصیل گرفتم میخوام فوریت های پزشکی بخونم برای جذب در اورژانس ولی نمیدونم باید چکنم! از کجا شروع کنم کنکور کی هست ؟ کلا موقع تحصیل تو مود اینجور چیزا نبودم الان موندم هاج و واج !!!!

سلام با تمامی تلفنهای شما تماس گرفتم اما درشبکه موجود نبود

سلام دوست عزیز.شما باید از خط ثابت با ما تماس بگیرید و نه موبایل. در صورتی که علت مشکل این موضوع نباشه، مخابرات بعضی شهرستانها اجازه دسترسی به خطوط مشاوره رو بستن و برای رفع این مشکل باید به مخابرات مراجعه کنید. موفق باشید.

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد

مركز مشاوره تحصيلي شهداد

تخصصي ترين مركز مشاوره تحصيلي كشور

 021-22896274
  021-22896267
  021-22896249  

کانال تلگرام مشاوره تحصیلی شهداد

برای پیوستن به کانال کلیک کنید

کانال مشاوره درسی در تلگرام

telegram.me/shahdadg

ثبت برند مرکز مشاوره تحصیلی شهداد

برند شهداد با طبقه فعالیت مشاوره تحصیلی و روانشناسی در راستای اعطای نمایندگی انحصاری به سایر استان ها ثبت علامت شد.


تمامی حقوق مادی و معنوی برای این سایت محفوظ است.

فهرست مطالب سایت: (کلیک کنید)

سوالی که خیلی از دانش آموزا میپرسن اینه… چجوری میتونیم از خدمات کانال مشاوره و برنامه ریزی رایگان استفاده کنیم؟؟ دپارتمان مشاوره کنکور تخصصی ایران دانش نوین ( IDN ) این کار رو برای شما انجام خواهد داد. روش مطالعه دروس کنکور ، نحوه برنامه ریزی برای کنکور ، پرسش و پاسخ و نحوه افزایش تراز و …در سایت موسسه IDN و کانال تلگرامی ما همواره برقرار است.

همواره یکی از دغدغه ها و مشکلاتی که دانش آموزان درباره آن صحبت میکنند بحث مالی و هزینه های کنکور است. به همین خاطر در راستای عدالت آموزشی ما در حد توان خود سعی کرده ایم پاسخ بخش اعظمی از سوالات شما را در قسمت مشاوره رایگان کنکور فراهم کنیم. تا هیچ دانش آموز کنکوری بخاطر نداشتن هزینه از آموزش های درجه یک رتبه های برتر کنکور IDN بی بهره نباشد.

اما همینجا این نکته رو به شما گوشزد می کنیم که مشاوره کنکور یک کار تخصصی است. استفاده از برنامه ریزی غیر شخصی یا آماده فقط باعث عقب گرد شما می شود.

یکی از کارهای که در سال های قبل ما برای دانش آموزان انجام دادیم استفاده از یک برنامه برای همه دانش آموزان بود. اگرچه این برنامه تا حد قابل قبولی توانست دانش آموزان مارا در مطالعه درس ها یاری کند اما نمیتوانیم کتمان کنیم که یک برنامه ریزی شخصی و دقیق برای کنکور نتایج به مراتب بهتری را برای یک دانش آموز کنکوری به ارمغان می آورد.کانال مشاوره درسی در تلگرام

یک نمونه این برنامه که تحت عنوان برنامه ۳۰ روزه تا کنکور بطور رایگان برای کنکوری ها در کانال مشاوره رایگان کنکور IDN در تلگرام صورت گرفت را در ادامه مطلب می توانید مشاهده کنید.

اگر قصد دارید بدانید چگونه برای کنکور مشاوره بگیرید و بطور مستقیم با رتبه های برتر کنکور IDN در ارتباط باشید می توانید با کلیک روی دکمه زیر توضیحات طرح رتبه شو IDN را بخوانید.

برای استفاده از این خدمات دو راه وجود دارد.

با کلیک روی تصویر زیر عضو کانال تلگرام ۵۰هزار نفری ما بشید. (فراموش نکنید که با توجه به فیلترینگ نرم افزار تلگرام، قبل از کلیک روی تصویر زیر حتما حتما فیلترشکن خود را فعال کنید تا بتوانید عضو کانال شوید)        

برای استفاده از خدمات مشاوره کنکور رایگان یک بخش در سایت راه اندازه کردیم که در ادامه میتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید.

با کلیک روی دکمه زیر می توانید با رتبه های برتر کنکور در ارتباط بوده و سوالات خود را از آن ها بپرسید و منتظر باشید تا پاسخ به آن ها در سایت IDN منتشر شود

اما اگه میخواید بدونید با عضویت تو کانال تلگرام ما چه خدمات بینظیری بهتون ارائه میشه که هیچ کجای دیگه اونهارو نخواهید دید موارد زیر رو بخونید:

                                        

اینکه چطور برای کنکور خود برنامه ریزی کنید از مسائلی است که می توانید با گوش دادن و پیگیری مطالب کانال تلگرامی ما از آن برخوردار شوید. نمونه از یک برنامه ریزی را میتوانید در تصویر زیر مشاهده کنید:

با عضویت در کانال ما میتوانید بهترین جزوه های کنکور را دانلود کنید.

دانلود کتاب های کمک آموزشی کنکور یکی دیگر از امکاناتیست که می توانید با عضویت در کانال ما از آن برخوردار شوید.

تعداد زیادی کارنامه قبولی کنکور را هم در سایت و هم در کانال موسسه مشاوره و برنامه ریزی کنکور IDN می توانید مشاهده کنید :          

مشاهده کارنامه های کنکور

با این همه دلایل قانع کننده دیگه هیچ بهونه ای برای عضو نشدن تو باشگاه ۵۰هزار نفری دپارتمان مشاوره تخصصی دانش نوین تو تلگرام باقی نمیمونه، کافیه روی عکس زیر کلیک کنید و عضو کانال بشید (فراموش نکنید که با توجه به فیلترینگ نرم افزار تلگرام، قبل از کلیک روی تصویر زیر حتما حتما فیلترشکن خود را فعال کنید تا بتوانید عضو کانال شوید)

نظرات ، سوالات و پیشنهادات خود را در زیر برای ما ارسال کنید. بزودی به آن ها پاسخ خواهیم داد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

دیدگاه

دپارتمان IDN از سال 93 با هدف برقراری عدالت آموزشی در عرصه کنکور و کمک به دانش آموزان شروع به کار کرد. خدمات IDNOVIN شامل مشاوره کنکور ، برنامه ریزی و آموزش کنکور و ارائه محصولات کمک آموزشی به وسعت کل ایران و برای همه دانش آموزان کنکوری برقرار است.

سلا دوستان امروز قصد دارم یکی از بهترین کانال های تلگرامی مشاوره کنکور رو بهتون معرفی کنم، با عضویت در این کانال از خدمات عالی اون بهره مند می شید و تا روز کنکور کلی مطالب مفید درسی و پست های انگیزشی دریافت می کنید. خیالتون راحت! ما تا روز کنکور باهاتون هستیم و مشاوره های لازم رو بهتون میدیم.

اگر منتظر مهم ترین اخبار کنکور هستین کانال مشاوره کنکور محصل ایرانی رو دنبال کنید!

لحظه به لحظه مهم ترین اخبار سازمان سنجش رو با دنبال کردن کانال مشاوره کنکور دریافت کنید.

روزانه با پست های انگیزشی ما پر از انرژی بشید!

کلی پست و متن های انگیزشی داریم که دیدن و خوندنشون از نون شب یه کنکوری واجب تره!!! ما راه موفقیت رو به شما نشون میدیم.کانال مشاوره درسی در تلگرام

ما تو کانال کارنامه کنکوری رشته های مختلف رو واستون میزاریم تا با رتبه و درصد رشته های مورد علاقتون آشنا بشید.

کنکور یک ازمون که به تلاش نیاز دارد

امید وار رسیدن به بهترین رتبه

سلام
کانال تلگرامتون خیلی خوبه واقعا انگیزه میگیرم وقتی پستاشو میخونم

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند

همین چند سال پیش ما خودمون دانش آموز بودیم و هدفمون رسیدن به رتبه خوب و عالی بود و الان در بهترین رشته و دانشگاه های ایران تحصیل میکنیم…. ادامه

مشاوره کنکور

برنامه ریزی برای کنکور 1400 

روش مطالعه

آزمون آزمایشی

انگیزشی

فایل صوتی

اگر سوالی دارید با در ارتباط باشید از طریق: irmohasel@gmail.com

تمامی حقوق سایت برای موسسه محصل ایرانی محفوظ است©

همکاری      قوانین و مقرارات      تبلیغات

سرزمین تیزهوش‌ها

مرجع آموزشی همه‌ی دانش آموزان باهوش سرزمینمان، ایران

برنامه ریزی و ثبت نام در کنکور 1400

دوره های آموزشی آنلاین نکته و تست کنکور

اگر فرصت گشت و گذار در سایت ها را ندارید می توانید منتخب مطالب سایت سرزمین تیزهوش ها را در کانال ما دریافت کنید.
کانال مشاوره درسی در تلگرام


در شبکه های اجتماعی دنبالمان کنید:

کلیه حقوق این سایت متعلق به تیزلند می باشد. Copyright © 2015 – 2020 tizland.ir

طراحی قالب سایت : مبناتک هیوا

@media (max-width:1008px) {
.noresp {
display: none !important
}
}
.form-control {
width: auto !important;
border-radius: 0px
}
.inner-contentbox {
margin-bottom: 15px !important
}
.alink img {
max-width: 100% !important;
width: auto !important;
height: auto !important
}
.alink h2 {
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 16px;
margin-bottom: 20px
}
.alink h3 {
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink p {
line-height: 27px
}
.alink a {
font-size: 15px
}
.shoar {
background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px;
line-height: 32px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-top: 20px
}
.end {
border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;
}
.slo {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
margin-left: 20px;
}
.slo2 {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
position: relative;
top: 33px;
margin-right: 20px;
}
.mytable tr td {
border: 1px solid #ccc;
}
.mytable tr:nth-child(even) {
background: #ED7D31;
color: white
}
.mytable tr:nth-child(even) td {
color: white !important
}
.mytable tr:nth-child(odd) {
background: #FFF
}
.mytable tr:first {
background:#EBFC87
}
.mytable li:nth-child(5n+3) {
font-weight: bold
}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {
margin-bottom: 1px;
}
.mb-5 {
margin-bottom: 3px !important
}
h4 {
font-size: 14px !important;
font-weight: bold;
color: rgb(58, 109, 151);
}

در این مقاله ، به معرفی کانال تلگرام کنکور سراسری مرکز مشاوره تحصیلی هیوا پرداخته ایم .کانال مشاوره درسی در تلگرام

برای مشاوره کنکور سراسری

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۳ شب حتی ایام تعطیل

 

 

پیام رسان تلگرام از جمله پیام رسان هایی است که به دلیل سهولت در استفاده و دسترسی راحت به آن از محبوبیت ویژه ای برخوردار بوده و کاربران زیادی دارد . همین امر سبب شد تا مرکز مشاوره تحصیلی هیوا نیز برای دسترسی راحت تر متقاضیان کنکور به اخبار و مطالب مشاوره کنکور سراسری با ایجاد و راه اندازی کانال کنکور سراسری هیوا در پیام رسان تلگرام ، مطالب و موضوعات مورد نیاز یک داوطلب کنکور سراسری را برطرف نماید .

هدف از ایجاد این کانال اطلاع رسانی در مورد زمان و شرایط ثبت نام کنکور سراسری ، انتخاب رشته کنکور سراسری ، انتخاب رشته دانشگاه آزاد ، تکمیل ظرفیت و همه آنچه متقاضی شرکت در کنکور سراسری به آن احتیاج دارد . با عضویت در کانال تلگرام کنکور سراسری هیوا می توانید از اخبار مرتبط با کنکور سراسری در سریع ترین زمان مطلع گردید .

برای مشاوره کنکور سراسری

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۳ شب حتی ایام تعطیل

ممنون از اطلاع رسانی سریع و دقیق تون

سلام ببخشید من امروز به مدرسه شاهد زنگ زدم گفتند شما تائید شدید مانده استان تائید کند یعنی من قبول شدم؟؟؟؟؟

سلام . شما امتیاز لازم رو دارین بعد از تایید نهایی استان شما می تونین ثبت نام تون رو در مدرسه شاهد قطعی کنین .

سلان من بسته مشاوره خریداری کردم هر چی زنگ میزنم نمی تونم با کسی صحبت کنم لطفا راهنمایی کنید

سلام . مجددا با شماره تلفن 53818-021 تماس بگیرین .

سلام ببخشید اگر کسی امسال کنکور نده سال بعد می تونه شرکت کنه

سلام . بله محدودیتی وجود نداره ، فقط آقایونی که مشمول نظام وظیفه هستن باید دقت داشته باشن که برای شرکت در کنکور سراسری سال بعد وارد غیبت نشن .

سلام ببخشید هنوز سازمان سنجش چیزی برای زمان و هزینه و ثبت نام ازمون عملی تربیت بدنی اعلام نکرده …. ممکنه داخل سایتی دیگه باشه امسال؟؟؟ اگه اعلام نکرد یعنی امسال دبیر ورزش نمی خوان؟؟؟

سلام . زمان دقیق ثبت نام و زمان برگزاری آزمون عملی رشته تربیت بدنی قبل از برگزاری کنکور سراسری اعلام میشه به محض مشخص شدن زمان دقیق از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا ( konkoorex@ ) اطلاع رسانی خواهیم کرد .

سلام خسته نباشید  خواستم بپرسم برای ازمون عملی تربیت بدنی 99 توی کدوم سایت باید پول رو واریز کنیم و اینکه اصلا ازمون کی هست ؟ از کجا باید پیگیر باشم؟ سازمان سنجش کی خبر میده؟…ممنون میشم جواب بدید….

سلام . قبل از برگزاری کنکور سراسری زمان دقیق ثبت نام و زمان برگزاری آزمون عملی رشته تربیت بدنی در سایت سازمان سنجش اعلام میشه باید هزینه ثبت نام و شرکت در آزمون رو از طریق سایت سازمان سنجش پرداخت کنین .

سلام وقت بخیر من سال دیگه کنکور دارم می خواستم هزینه ثابت و متغییر رشته معماری،علوم ورزشی وباستان شناسی دانشگاه آزاد یزد را بدونم می تونید کمک کنید؟

سلام .عبارت شهریه دانشگاه آزاد هیوا رو در گوگل سرچ کنین .

من میخوام کنکور زبان سال ۱۴۰۰ شرکت کنم و میخوام ترکی استانبولی بخونم یعنی زیر گروه ۴ .میخواستم بدونم کسانی که زیر گروه ۱ و ۲ و ۳ رو انتخاب میکنند سوالات بیشتری و سوالات تخصصی دارند ولی من ک زیر گروه ۴ هستم ندارم آیا این تاثیری روی رتبه ی من میزاره ک سوالات تخصصی ندارم ؟؟؟ رتبه ی کنکور زبان برای هر زیر گروه جداگانه حساب میشه یا کلیه؟

سلام . رتبه کنکور زبان برای هر زیر گروه به صورت جداگانه محاسبه میشه ، درصورتی که هدف شما انتخاب رشته های زیر گروه 4 هستش نیازی نیست به دفترچه سوالات تخصصی پاسخ بدین  .

سلام وقت بخیر . من در تاریخ 1379/10/27 متولد شدم در کنکور سال 98 شرکت کردم ولی قبول نشدم رفتم دانشگاه پیام نور ثبت نام کردم نیمسال اول را خواندم ولی نیمسال دوم را ترک کردم این مدتی که دانشگاه را ترک کردم غیبت سربازی برا من رد میشه یا نه ؟ میشه در کنکور 99 شرکت کنم ؟؟ خرداد ماه سال 98 کلاس دوازدهم را تمام کردم.

سلام . شما دانشجو هستین و برای شما معافیت تحصیلی صادر شده بنابراین وارد غیبت نشدین ، می تونین در کنکور سراسری 99 شرکت کنین و بعد از قبولی در کنکور از دانشگاه پیام نور انصراف بدین .

سلام.وقتتون بخیر. من بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی سمنان درس می  خونم می خواستم بدونم این امکان وجود داره بعد از اتمام این رشته دوباره کنکور تجربی بدم و دانشگاه علوم پزشکی در رشته فیزیوتراپی تحصیل مجدد رایگان بکنم؟

سلام . بله  ، طبق رای دیوان عدالت اداری منعی برای تحصیل مجدد رایگان وجود نداره .کانال مشاوره درسی در تلگرام


منتخب های هیوامگ

آیا برای آزمون ، مغز خود را تغذیه می کنید ؟

تاثیر کرونا بر استرس کنکور

رمز موفقیت در کنکور

مقالات منتخب سردبیر

نرم افزار محاسبه درصد

منابع کنکور ریاضی 99

منابع کنکور تجربی 99

منابع کنکور انسانی 99

تاثیر سهمیه مناطق در کنکور سراسری

دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد. جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787700-021 تماس حاصل فرمایید.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ | تماس با ما

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©

کانال مشاوره درسی در تلگرام
کانال مشاوره درسی در تلگرام
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *