کتاب چگونه عشق خود را پیدا کنیم

 
helpkade
کتاب چگونه عشق خود را پیدا کنیم
کتاب چگونه عشق خود را پیدا کنیم

برای دانلود قانونی کتاب چگونه عشق خود را پیدا کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چگونه عشق خود را پیدا کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

کتاب چگونه عشق خود را پیدا کنیم؟ از مجموعه مدرسه‌ی زندگی، قصد دارد تا شما را با مفهومی به نام رابطه‌ی روانشناختی آشنا کند و سعی بر این دارد تا با استفاده از بهترین تعلیمات روانشناسی برای امر پیچیدۀ یافتن و حفظ عشق راه حلی مناسب ارائه دهد.

برجسته‌ترین جنبه‌ی غریزه در امر عشق وسواس آن است. ما نمی‌توانیم عاشق هر کسی شویم؛ ما تحت هدایت شدید ”سنخ“ (type) خود هستیم. شاید بسیاری از گزینه‌های خوبی را که به ظاهر عالی به نظر می‌آیند رد کنیم و در توضیح کاستی‌های آن‌ها تنها بتوانیم آرام و زیر لب بگوییم: مناسب من نیست. در مقابل، ممکن است به دلایلی کاملاً فرای اختیار آگاهانه‌مان شدیداً جذب گزینه‌های دیگری شویم که چندان مناسب ما نیستند.

بنابراین با توجه به مطالب گفته شده حال این سوال در ذهن شما نقش خواهد بست که، واقعاً چرا ما عاشق افرادی بخصوصی می‌شویم و گزینه‌های دیگر را رد می‌کنیم؟ چرا این ”سنخ“ را داریم، نه سنخ دیگری؟ چه عواملی بر انتخاب‌های ما تأثیر می‌گذارند؟کتاب چگونه عشق خود را پیدا کنیم

در روابط عاشقانه، غریزه پررنگ‌ترین نقش را ایفا می‌کند و احساس عاشق بودن پایه‌ای موثق و اعلاء برای یک زندگی زناشویی موفق پنجاه ساله یا طولانی‌تر تلقی می‌شود، نه حماقتی گذرا. اما بروز این احساس کمی مرموز به نظر می‌رسد و کسی نمی‌تواند آن را پیش‌بینی یا تعدیل کند و یا به اراده تجربه‌اش کند. این احساس با حضور فردی خاص و به دلایلی فراتر از درک آگاهانه‌مان به فرد دست می‌دهد. فردی که عاشق می‌شود مجموعه‌ای از علائم را در خود می‌بیند که در ادبیات و هنر به وفور توصیف شده‌اند؛ تپش قلب بالا، غلیان احساسات نسبت به ”آن فرد خاص“، بی‌خوابی، میل به صحبت درباره‌ی معشوق، تمایل به گوش دادن به موسیقی، و رفتن به دل طبیعت با ”آن فرد خاص“.

اعتقاد رمانتیسم به قدرت جذب غریزی در برخی موارد حزن‌آور و در برخی موارد وجدآور اما، در کل، فوق‌العاده مشکل‌ساز بوده است. عاقبت زندگی افراد، در مقایسه‌ با امیدی که به عشق دارند، می‌تواند سخت ناامیدکننده باشد. پس با توجه به آمار طلاق و ازدواج‌های ناموفق، به این نتیجه باید رسید که غریزه‌ی خام به‌ تنهایی نمی‌تواند روش موثق و اعلایی برای یافتن شریک زندگی مناسب باشد.

مجموعه مدرسه‌ی زندگی (The School of Life) به سر گروهی و با نظارت آلن دوباتن (Alain de Botton) در کتاب چگونه عشق خود را پیدا کنیم؟ (How to Find Love) حال قصد دارد تا به تمام سوالات ذهنی شما پاسخ داده و شرح خواهد داد که چطور احساسات عاشقانه در وجود افراد شکل می‌گیرد. چطور این احساسات گاهی تبدیل به شیفتگی می‌شوند و از دست آن‌ها نمی‌توان خلاصی پیدا کرد و این که چطور می‌توان بالغانه با احساسات عاشقانه‌ای کنار آمد که بسیاری اوقات انتخاب‌های درستی نیستند و تنها از سرخوردگی‌های کودکی ما نشات می‌گیرند.

در بخشی از کتاب چگونه عشق خود را پیدا کنیم؟ می‌خوانیم:

یکی از قوی‌ترین نیروهای موجود در عشق غریزه‌ی تکامل است. هیچ‌یک از ما اساساً کامل نیستیم: در شخصیت‌مان طیفی از کاستی‌های فیزیکی و روانی داریم. شاید فاقد ویژگی‌هایی همچون متانت، خوش‌ذوقی، مهارت، ذکاوت، قدرت یا حساسیت باشیم. انگار در نقطه‌ای از وجود خود نقصی را کشف کرده‌ایم و هرگاه نزدیک فردی می‌شویم که ویژگی مکمل ما را دارد مجذوب او می‌شویم و سعی می‌کنیم از طریق عشق نقص‌مان را رفع و خودمان را کامل کنیم.

از آن جا که نواقص ما کاملاً متفاوت از یکدیگر است، بدیهی است که هر کدام جذب افراد متفاوتی می‌شویم. یک دسته افراد مشخصاتی دارند که ما را جذب نمی‌کند، چرا که خودمان هم همین مشخصات را به وفور در خود داریم. مثلاً به کسی که به اندازه‌ی خودمان آرام است نیازی نداریم؛ چراکه در این صورت زندگی‌مان وارد سکون هراس‌آوری می‌شود. بلکه به جای آن نیاز به کمی نوآوری و بی‌پردگی داریم. علایق ما به تناسب نقص‌هایمان متفاوت و متنوع است.

این ساز و کار مجذوبیت در عشق شبیه ساز و کار مجذوبیت به سبک‌های معماری و طراحی است. در انتخاب ساختمان‌ها و طراحی داخلی هم با غریزه‌ی تکامل عمل می‌کنیم. مکان‌هایی که ”زیبا“ می‌دانیم هم (مثل کسانی که ”جذاب“ می‌دانیم) غالباً دارای مشخصاتی هستند که مطلوب ما بوده، اما در زندگی‌مان آن‌ها را کم داریم. این دو ساختمان کاملاً متفاوت را در نظر بگیرید. به احتمال زیاد، بر اساس مشخصه‌ای که حس می‌کنیم به قدر کافی در خود نداریم، مجذوب یکی از این دو ساختمان می‌شویم. افرادی که دچار کمبود سرزندگی، هیجان، و تجملات هستند و زندگی بی‌روح و ملالت‌آوری دارند، احتمالاً جذب کلیسای پیترزکرچ ویَن می‌شوند. و کسانی که از فرط کمبود آرامش، وحدت درون، و آسودگی خاطر در اضطرابند، و ذهن آشفته، مشغله، و تنش زیادی دارند، مجذوب سادگی کلیسای سن مورتز آوگسبرگ می‌شوند.

مقدمه: از منطق تا غریزه
چرا عاشق افراد بخصوصی می‌شویم
1: غریزه‌ی تکامل
2: غریزه‌ی تأیید شدن
3: غریزه‌ی آشنایی
مشکل کسانی که جذب‌شان می‌شویم
1: مشکل غریزه‌ی تکامل‌
2: مشکل غریزه‌ی تأیید شدن‌
3: مشکل غریزه‌ی آشنایی
اصلاح غریزه‌های مشکل‌ساز
1: اصلاح غریزه‌ی تکامل
2: اصلاح غریزه‌ی تأیید شدن
3: اصلاح غریزه‌ی آشنایی
موانع یافتن عشق
1: چالش عشق دوطرفه
2: ترس از خوشبختی
3: دلبستگی
4: ناتوانی در ترک او
5: کمبود اعتماد به نفس در اغواگری
6: بی‌صبری
کلام آخر: واقع‌بینی
1: کژرفتاری و خیال‌پردازی
2: ”به قدر کافی خوب“ و گاهی نفرت‌انگیز
درباره‌ی مدرسه‌ی زندگی

برای دانلود کتاب چگونه عشق خود را پیدا کنیم؟ و دسترسی قانونی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

ارسال کتابراه به دوستان از طریق پیامک یا ایمیل

اشتراک در تلگرام

اشتراک در توییتر

اشتراک در فیسبوک

اشتراک در واتس آپ

اشتراک در لینکداین

اشتراک در گوگل پلاس

کتابراه مرجع قانونی دانلود کتاب الکترونیکی و دانلود کتاب صوتی است که امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان، مجله و کتاب صوتی و همچنین خرید کتاب الکترونیک از طریق موبایل تبلت و رایانه برای شما فراهم می‌کند. شما با استفاده از کتابراه همیشه و همه جا به کتاب‌ها و کتابخانه خود دسترسی دارید و می‌توانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. در کتابراه برای همه سلیقه‌ها از داستان، رمان و شعر تا روانشناسی، تاریخی، علمی، موفقیت و… کتاب‌هایی پیدا می شود. همچنین در کتابراه هزاران کتاب رایگان نیز قابل دانلود است. اپلیکیشن کتابخوان کتابراه برای اندروید، IOS و ویندوز در دسترس است.


EPUBDownloads-icon

برای خرید و دانلود  کتاب چگونه عشق خود را پیدا کنیم؟  نوشته  آلن دوباتن  و خواندن و شنیدن هزاران کتاب الکترونیکی و صوتی دیگر،  اپلیکیشن طاقچه  را رایگان نصب کنید.

آلن دوباتن فیلسوف برجسته معاصر و نویسنده کتاب‌های پرطرفدار با موضوع فلسفه و زندگی در کتاب چگونه عشق خود را پیدا کنیم با شما درباره موضوع بسیار مهم و حساس عشق و عاشق شدن صحبت می‌کند. 

این کتاب از مجموعه کتاب‌های مدرسه زندگی است. موسسه مدرسه زندگی در نقاط مختلف دنیا فعالیت می‌کند و خدماتی در حوزه روان‌شناسی در قالب کلاس، فیلم‌سازی، همایش و …. می‌دهد. یکی از خدمات موسسه هم انتشار کتاب‌هایی در باب مهم‌ترین مسایل حیات فرهنگی و عاطفی معاصر است.

آلن دوباتن می‌گوید برجسته‌ترین جنبه‌ی غریزه در امر عشق وسواس آن است. ما نمی‌توانیم عاشق هر کسی شویم؛ ما تحت هدایت شدید سنخ (type) خود هستیم. شاید بسیاری از گزینه‌های خوبی را که به ظاهر عالی به نظر می‌آیند رد کنیم و در توضیح کاستی‌های آن‌ها تنها بتوانیم آرام و زیر لب بگوییم: مناسب من نیست. در مقابل، ممکن است به دلایلی کاملاً فرای اختیار آگاهانه‌مان شدیداً جذب گزینه‌های دیگری شویم که چندان مناسب ما نیستند. حال این سوال در ذهن شما نقش خواهد بست که، واقعاً چرا ما عاشق افرادی بخصوصی می‌شویم و گزینه‌های دیگر را رد می‌کنیم؟ چرا این سنخ را داریم، نه سنخ دیگری؟ چه عواملی بر انتخاب‌های ما تأثیر می‌گذارند؟

آلن دوباتن در این کتاب درباره نکات مهم عشق و عاشقی صحبت می‌کند؛ عواملی که بر انتخاب عاشقانه ما تاثیر می‌گذارند. غریزه‌های مشکل‌ساز در راه انتخاب عاشقانه، موانع یافتن عشق، مشکلاتی که معشوق‌های ما ممکن است داشته باشند مثل مشکل در غریزه تایید شدن، تکامل و… و در نهایت نقش واقع‌بینی در انتخاب عاشقانه و یا به عبارتی انتخاب آگاهانه و به دور از خیالپردازی.کتاب چگونه عشق خود را پیدا کنیم

این اثر کتابی بسیار مفید برای جوانانی است که به دنبال انتخاب شریک و همراه زندگی برای خود هستند. خواندن کتاب دوباتن می‌تواند به جوانان کمک کند تا کمترین اشتباه را در انتخاب عشق زندگی خود داشته باشند. انتخابی درست، آگاهانه و سازنده.

آلن دوباتن فیلسوف، نویسنده و مجری تلوزیون فرانسوی است که دغدغه‌اش نوشتن درباره زندگی روزمره به شیوه‌ای فلسفی است. او در تمام نوشته‌هایش می‌کوشد فلسفه را وارد زندگی عادی انسان کند. دوباتن آنقدر به این موضوع علاقه دارد که دوره دکتری خود در دانشگاه هاروارد را رها کرد تا درباره فلسفه در زندگی به زبان ساده بنویسد.

مهم‌ترین کتاب‌های آلن دوباتن، تسلی بخشی‌های فلسفه، هنر سیر و سفر و پروست چگونه می‌تواند زندگی شما را دگرگون کند، نام دارند.

غریزهٔ دومی که ما را به سوی عشق می‌کشاند غریزهٔ دریافت تأیید است. هر کدام از ما مسائل و احساسات بخصوصی داریم که برای دیگران بی‌اهمیت و گاهی مبهم و یا حتا مایهٔ سوءتفاهم است. مثلاً ممکن است ما افراد خاصی را که عموماً محبوبند دوست نداشته باشیم، یا مثلاً نسبت به چیزهایی احساس اضطراب می‌کنیم که برای دیگران آرامش‌بخش است. ممکن است غصه‌هایی داشته باشیم که هیچ‌کس دیگری ندارد، یا سلایق و علایقی داشته باشیم که دیگران هیچ حسی به آنها ندارند.

بنابراین به احتمال زیاد شدیداً جذب کسانی می‌شویم که ویژگی‌های بخصوص ما را درک می‌کنند. به آنها عشق می‌ورزیم زیرا می‌توانند خصلت‌های نامعمول، حساس، و بخصوص‌مان را تأیید کنند. این افراد، درست عکسِ لشکر افراد بی‌احساس، حس ما را ”می‌فهمند“.

وقتی بالأخره به حامی ایده‌آل خود می‌رسیم، احساس می‌کنیم وارد دسیسهٔ کوچکی علیه بقیهٔ جهان شده‌ایم. دیگر مجبور نیستیم زیاد دربارهٔ خودمان توضیح دهیم، او خودش می‌دانند. بدون نیاز به هیچ حرفی، به‌سرعت همه‌چیز را ”می‌فهمند“. آنها نیّت ما را می‌خوانند و مجبور نیستیم منظورمان را با کلمات معمول اما با زحمت زیاد برای‌شان شرح دهیم.. عشق ما، در حقیقت نوعی قدردانی از توانایی جادویی آنها در درک ماست.

ممکن است واقعاً به پازل علاقمند باشیم و دوستان روشنفکرمان این علاقهٔ ما را به سخره بگیرند. یا شاید خوی جنسی بخصوصی داشته باشیم که هرگز جرأت نکرده‌ایم آن را با جفت‌های قبلی‌مان در میان بگذاریم. شاید با یک شخصیت سیاسی منفور همفکر باشیم. و یا شاید علی‌رغم عشقی که به مادرمان داریم، او را مانع پیشرفت‌مان بدانیم، و این حس ما برای دیگران عجیب بیاید. شاید هیچ‌کس میزان استرس‌مان را در امور اداری درک نکند و خطایمان را نبخشد. یا شاید هنوز هم مثل دوران کودکی‌مان، به سینه‌خیز رفتن زیر تختخواب علاقه داشته باشیم، ولی مطرح کردن این موضوع برایمان سخت باشد. اما یک شریک زندگی ایده‌آل، خودش به راحتی همهٔ این‌ها را می‌فهمد.

کلیات کتاب خوب و جذاب است, بهتر بود بیشتر مثال و مصداق از زندگی بین دو نفر می داشت تا قابل فهم تر میشد. گاهی اوقات وقتی در رابطه با یک نفر به مشکل بر می خوریم اساساً نمی دانیم

آلن دوباتن تو این کتابش سه مسأله مهمی که در ایجاد روابط نقش بسیار مهمی دارن و به طور قابل فهم اما مختصر و مفید توضیح میده. قطعا ارزش خواندن داره. این کتاب و بعنوان اصول باارزش توی روابط، همیشه

سلام عالی بودتوصیه میکنم

بهترین کتابی که درباره رابطه و عشق خوندم. متن بسیار روان و قابل فهمی داشت و ترجمه خیلی خوبی بود. دوبار پشت سر هم کتاب رو خوندم و با تک تک کلماتش همزاد پنداری کردم و برام آشنا بود و

کتابی فوق العاده عالی و صد درصد ضروری برای همه ی افراد…هم برای شناخت خود هم برای شناخت اطرافیانمونو هم برای شناخت ویژگی های همسر
ایکاش بهایی که به کتاب های داستان و رمان و درسی می دادیم به این دست

طاقچه سایت و اپلیکیشن   دانلود کتاب الکترونیکی    و    دانلود کتاب صوتی    است. در طاقچه هزاران کتاب، مجله،    روزنامه    و کتاب گویا را می‌توانید دانلود کنید و با موبایل، تبلت و رایانه آن‌ها را بخوانید. در طاقچه  کتاب‌های روانشناسی  ،  رمان و داستان  ،   کتاب‌های تاریخی  ،   کتاب فلسفی  و هزاران  کتاب رایگان برای دانلود  وجود دارد.  

انتخاب شریک زندگی یکی از مهمترین تصمیماتی است که ما در طول زندگی مان می گیریم و این تصمیم عواقب بسیار زیادی دارد و هزینه شکست در آن بسیار زیاد است. کتاب چگونه عشق خود را پیدا کنیم توضیح می دهد که چرا ما تیپ مخصوص به خود را داریم ، و اینکه چگونه تجربیات اولیه مان در زندگی سندی در خصوص اینکه چگونه و چه کسی را دوست داریم به ما می دهد. این کتاب الگوهای تکراری مضر را برایمان مشخص می کند. و اینکه ما چرا همیشه به سادگی افرادی را انتخاب نمی کنیم که بتوانند ما را خوشحال کنند . در این کتاب ما معمول ترین تکنیک های مورد استفاده برای خراب کردن شانس خود می آموزیم و یاد می گیریم که چرا ، با وجود هزینه های زیادی که باید برای آنها بدهیم ، همچنان ناخواسته درگیر آنها هستیم. این کتاب مجموعه ای از ایده های مهم را برای کمک به ما در انتخاب ایمن تر ، خلاقانه تر و موثرتر عشق زندگی مان کمک می کند. کتاب چگونه عشق خود را پیدا کنیم به سبک معمول دو باتن ، گاه خنده دار و گاه طعنه آمیز است. در این کتاب آماده باشید که بیشتر بخندید ، آموزش ببینید ، گوش دهید.این کتاب روشی مناسب برای نگاه به زندگی و نه تنها روابط دارد.

در واقع نام بسیاری از سندروم های روانی، ریشه در تحلیل روانشناختیِ شخصیت های داستانی دارد

«روانشناسی» برای بسیاری از نویسندگان، موهبتی بزرگ است و بینشی ارزشمند را درباره ی چگونگی کارکرد ذهن انسان به آن ها می بخشد.

آلن دوباتن، فیلسوف و نویسنده ی سوئیسی-انگلیسی همواره به دنبال پاسخی برای مهمترین پرسش های زندگی انسان بوده است.

کتاب چگونه عشق خود را پیدا کنیم؟ از مجموعه مدرسه‌ی زندگی، شما را با مفهومی به نام رابطه‌ی روانشناختی آشنا می‌کند و سعی دارد تا با استفاده از بهترین تعلیمات روانشناسی برای امر پیچیدۀ یافتن و حفظ عشق راه حلی مناسب ارائه کند.

چرا ما عاشق افرادی بخصوصی می‌شویم و گزینه‌های دیگر را رد می‌کنیم؟ چرا این ”سنخ“ را داریم، نه سنخ دیگری؟ چه عواملی بر انتخاب‌های ما تأثیر می‌گذارند؟

در بخشی از کتاب چگونه عشق خود را پیدا کنیم؟ می‌خوانیم:

از آن جا که نواقص ما کاملاً متفاوت از یکدیگر است، بدیهی است که هر کدام جذب افراد متفاوتی می‌شویم. یک دسته افراد مشخصاتی دارند که ما را جذب نمی‌کند، چرا که خودمان هم همین مشخصات را به وفور در خود داریم. مثلاً به کسی که به اندازه‌ی خودمان آرام است نیازی نداریم؛ چراکه در این صورت زندگی‌مان وارد سکون هراس‌آوری می‌شود. بلکه به جای آن نیاز به کمی نوآوری و بی‌پردگی داریم. علایق ما به تناسب نقص‌هایمان متفاوت و متنوع است.

این ساز و کار مجذوبیت در عشق شبیه ساز و کار مجذوبیت به سبک‌های معماری و طراحی است. در انتخاب ساختمان‌ها و طراحی داخلی هم با غریزه‌ی تکامل عمل می‌کنیم. مکان‌هایی که ”زیبا“ می‌دانیم هم (مثل کسانی که ”جذاب“ می‌دانیم) غالباً دارای مشخصاتی هستند که مطلوب ما بوده، اما در زندگی‌مان آن‌ها را کم داریم.کتاب چگونه عشق خود را پیدا کنیم

کلمات کلیدی: عشق، مجموعه مدرسه ی زندگی، روابط عاطفی، ویژگی های یک عشق واقعی و راه پیدا کردن آن، شناخت عشق، بررسی عشق، غریزه در عشق، عشق ورزیدن به همسر، روانشناسی عشق، عشق در زندگی، فهم عشق، راه های عشق ورزیدن، عشق واقعی، موفقیت در ازدواج، شناخت شریک زندگی، داشتن زندگی زناشویی موفق، راهنمای زندگی زناشویی، آموزش مهارت های زندگی، موفقیت در زندگی زناشویی، داشتن زندگی عاشقانه، همسرگزینی، انتخاب همسر، آموزش ابراز عشق، the school of life، How to find love، Alain de Botton،

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و…کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.

لطفا کمی بیشتر بخوانیم!

ما در بوک لیرا سعی بر آن داریم تا با معرفی کتاب ها گام کوچکی در زمینه کتاب و کتاب خوانی برداشته باشیم.

تماس با ادمین تلگرام: کلیک کنید!

بوک لیرا

عشق؛ غریزه یا انتخاب؟ تصادف یا سرنوشت؟ خودخواسته یا ناخواسته؟ عشق هر کدام از این‌ها که باشد به هر حال در زندگی تجربه‌اش می‌کنیم. به نظر بعید می‌رسد کسی تا پایان زندگی یکبار هم عاشق نشود. اما اگر هنوز عاشق نشده‌اید این مطلب مختص شما است! آلن دوباتن و همکارانش در مدرسه زندگی به این سئوال مهم شما پاسخ داده‌اند: چگونه عشق خود را پیدا کنیم؟

آلن دوباتن در بخشی از کتاب می‌نویسد: «ما به طور غریزی، جذبِ افراد خاصی می­‌شویم. وسوسه می‌­شویم که به این گرایش­‌های غریزی، حال و هوای اسرارآمیزی بدهیم. ما این نوع احساسات خود را «عاشقانه» می‌­دانیم؛ بدون اینکه آن‌ها را تحلیل و بررسی کنیم تسلیم آن‌ها می­شویم و با شور و اشتیاق دنبالشان راه می‌افتیم. در واقع ما دوست داریم این نوع احساسات خود را اسرارآمیز بدانیم اما نیستند. احساسات ما تا حد زیادی، گمراه‌کننده هستند. حسِ عاشقی به‌تدریج، رنگ می‌­بازد و دیری نمی‌­پاید. اما اگر دنبال روابط پایدار هستیم باید خواهش‌های عاشقانه‌مان را به طور منطقی بررسی کنیم. البته این به معنای کنار گذاشتن غرایز نیست بلکه ارتقاء دادن آن‌هاست.  مهم‌ترین بعد غریزه­‌ی ما، خاص بودن آن است؛ به عبارت دیگر نمی‌­توانیم عاشق هر کسی شویم؛ «تیپ‌­های» ِ ایده‌­آل با قدرت و شدت هر چه بیشتر ما را به‌ سوی افراد خاصی سوق می­‌دهند. بسیاری از گزینه‌­های روی کاغذ، کامل به نظر می‌رسند اما آن‌ها را رد می­‌کنیم. ما نمی‌­توانیم توضیح بیشتری درباره­‌ی کمبودهای آن‌ها بدهیم و فقط می‌گوییم که شمّ من می‌­گوید او همانی نیست که می­‌خواهم. بالعکس با قدرت هر چه تمام به ‌سوی افراد دیگری کشیده می‌­شویم. ممکن است فکر کنیم که این افراد در مقایسه با گروه اول، تناسب کمتری با ما دارند ولی ما به دلایلی جذب آن‌ها می‌­شویم که کاملا ورای آگاهی ماست. مجال انتخاب، برای ما فراهم است. چرا عاشق افراد خاصی می‌­شویم و عاشق افراد دیگر نمی‌شویم؟ چگونه است که این ایده‌آل‌ها را در ذهن‌ داریم؟ چه چیز منشا و راهنمای شیدایی‌های ما می‌شود؟»

این‌ بخش آغاز کتاب چگونه عشق خود را پیدا کنیم؟‌ یکی از کاربردی‌ترین کتاب‌های مدرسه زندگی است. مدرسه زندگی موسسه‌ای آموزشی و روانشناختی است که توسط آلن دوباتن و تعدادی از همکارانش تاسیس شده و هدف  اصلی آن کاربردی‌  کردن اصول و نگرش‌های فلسفی است. این  موسسه تا کنون ده‌ها عنوان کتاب و دیگر محصولات آموزشی در زمینه‌های خودشناسی،‌ روانشناسی،‌خودیاری و الهام‌بخشی منتشر کرده و توانسته توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند.

عشق و نحوه برخورد با حس‌ها و غرایز در زمان عشق‌‌ورزی یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین دوران‌های زندگی ماست که برای از سر گذراندن آن همیشه دچار چالش‌های گوناگون هستیم. دوباتن و دیگر نویسندگان مدرسه زندگی در این کتاب به خوبی انواع غرایز ما را شکافته و توضیح داده‌اند عشق چگونه اتفاق می‌افتد و چگونه می‌توان بهترین شریک را برای ارتباط عاشقانه یافت.
با خواندن این کتاب به راحتی می‌توانید یک رابطه عاشقانه خوب و شاد داشته باشید.کتاب چگونه عشق خود را پیدا کنیم

 فقط امروز فرصت دارید کتاب قدرت هوش اجتماعی را رایگان از سایت فیدیبو دانلود و مطالعه کنید.

 − 
4
 = 
سه

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

38,000تومان

34,000تومان

70,000تومان

55,000تومان

کتاب چگونه عشق خود را پیدا کنیم



62,000تومان



26,000تومان

66,500تومان



65,000تومان



46,000تومان



55,000تومان



55,000تومان

39,000تومان



39,000تومان

15,000تومان



95,000تومان



88,000تومان



35,000تومان



45,000تومان



58,000تومان

39,000تومان

35,000تومان

17,000تومان

18,000تومان

40,000تومان

13,000تومان

11,000تومان

32,000تومان

کتاب چگونه عشق خود را پیدا کنیم

33,000تومان

26,000تومان

45,000تومان



60,000تومان

35,000تومان

تمامی‌ کالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد،‌ دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوط هستند ‌و‌‌ فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی است. قیمت کتاب‌هایی که امکان اضافه کردن به سبد خرید را دارند،‌ به روز است.

۱۴۵,۰۰۰ ریال ۱۳۰,۰۰۰ ریال

10 در انبار

9786229600559

چگونه عشق خود را پیدا کنیم اثر آلن دوباتن

عشق, همسر گزینی

کتاب چگونه عشق خود را پیدا کنیم

آلن دو باتن

الناز عظیمی

رخداد کویر

پالتویی

1398

اول

شومیز – نرم

94

100 گرم

145000 ریال

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

برای فرستادن دیدگاه، باید وارد شده باشید.

افزودن به سبد خرید

افزودن به سبد خرید

افزودن به سبد خرید

افزودن به سبد خرید

افزودن به سبد خرید

افزودن به سبد خرید

افزودن به سبد خرید

افزودن به سبد خرید

افزودن به سبد خرید

افزودن به سبد خرید

افزودن به سبد خرید

افزودن به سبد خرید

افزودن به سبد خرید

افزودن به سبد خرید

افزودن به سبد خرید

افزودن به سبد خرید

افزودن به سبد خرید

افزودن به سبد خرید

افزودن به سبد خرید

افزودن به سبد خرید

اطلاعات بیشتر

افزودن به سبد خرید

کتاب چگونه عشق خود را پیدا کنیم

افزودن به سبد خرید

افزودن به سبد خرید

افزودن به سبد خرید

افزودن به سبد خرید

افزودن به سبد خرید

افزودن به سبد خرید

افزودن به سبد خرید

افزودن به سبد خرید

افزودن به سبد خرید

افزودن به سبد خرید

افزودن به سبد خرید

افزودن به سبد خرید

افزودن به سبد خرید

افزودن به سبد خرید

افزودن به سبد خرید

افزودن به سبد خرید

افزودن به سبد خرید

افزودن به سبد خرید

افزودن به سبد خرید

افزودن به سبد خرید

افزودن به سبد خرید

افزودن به سبد خرید

افزودن به سبد خرید

افزودن به سبد خرید

افزودن به سبد خرید

افزودن به سبد خرید

افزودن به سبد خرید

افزودن به سبد خرید

افزودن به سبد خرید

افزودن به سبد خرید

افزودن به سبد خرید

افزودن به سبد خرید

افزودن به سبد خرید

افزودن به سبد خرید

افزودن به سبد خرید

افزودن به سبد خرید

افزودن به سبد خرید

افزودن به سبد خرید

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به “پخش کتاب ارشاد” است. بر اساس قانون بیست و سه قانون حمایت از حقوق مولفان، کلیه آثار ارائه شده در سایت با مجوز از مراجع قانونی می باشد.


نام کاربری یا ایمیل *


گذرواژه *


ورود

کتاب چگونه عشق خود را پیدا کنیم
کتاب چگونه عشق خود را پیدا کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *