کلینیک های روانشناسی ساری

 
helpkade
کلینیک های روانشناسی ساری
کلینیک های روانشناسی ساری

آدرس بهترین مرکز مشاوره روانشناسی ساری کجا است؟ بسیاری از شهروندان ساکن در ساری برای مشاوره گرفتن در زمینه های مختلف روانشناسی به دنبال یافتن بهترین مرکز مشاوره روانشناسی هستند اما به دلیل عدم شناخت و آگاهی کافی در مورد بهترین کلینیک مشاوره روانشناسی در ساری عاجز اند و سردرگم می شوند. هدف از ارائه آدرس و اطلاعات مشاوره روانشناسی هنر زندگی تنها تسهیل و کمک به دسترسی مردم به بهترین مرکز مشاوره روانشناسی ساری می باشد.

 برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مرکز مشاوره روانشناسی ساری و یا دریافت مشاوره روانشناسی تلفنی می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

 

در ادامه آدرس کلینیک مشاوره روانشناسی ساری آورده شده است. شما می توانید با مشاوران مرکز هنر زندگی تماس بگیرید تا به شما در یافتن بهترین مرکز مشاوره روانشناسی شما را یاری نماید.

نام مراکز مشاوره روانشناسی ساری

کلینیک های روانشناسی ساری

آدرس مراکز مشاوره روانشناسی ساری

مرکز مشاوره روانشناسی دل آرام

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی دل آرام : ساری ، خیابان شیخ طبرسی ، روبروی کوچه جمالی ، پلاک ۶۸ ، طبقه دوم

برای آگاهی از بهترین کلینک های مشاوره روانشناسی ساری می توانید با شماره 9099075228 تماس بگیرید.

 

مرکز مشاوره هنر زندگی در ساری ارتباط تلفنی می پذیرد، مرکز مشاوره حامی هنر زندگی طی همکاری مشترک با خانه روانشناسان قابلیت مشاوره روانشناسی تلفنی را با بهترین مشاوران کشور فراهم آورده است. با توجه به مشکلاتی که مردم برای مراجعه به کلینیک مشاوره روانشناسی در ساری مواجه هستند و دسترسی افراد به مشاوران متخصص در اکثر شهرستان های دور استان ها سخت، زمان بر و پر هزینه می باشد.

مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی در سراسر کشور شروع به ارائه خدمات مشاوره روانشناسی تلفنی توسط متخصصین دانشگاه ها و خبره کشور نموده است که مشاوره تلفنی هنر زندگی می تواند جایگزینی مناسب برای مشاوره حضوری برای مردم ساکن در ساری باشد تا با ارائه مشاوره های صحیح و تخصصی از بار مشکلات افراد بکاهد و به تمامی هموطنان در راستای خود شکوفایی در مسیر بالندگی فردی کمک کند.

 

با توجه به این که دست یابی و وقت گرفتن از مراکز و کلینیک های مشاوره روانشناسی برای مشاوره حضوری از مشاوران خوب و کلینیک مشاوره روانشناسی مشکلات خاص خود را دارد. یک روش جایگزین و مناسب استفاده از مشاوره روانشناسی تلفنی مرکز حامی هنر زندگی می باشد. از سوی دیگر با توجه به اینکه مشاوره روانشناسی حضوری دارای محدودیت های زمانی خاص خود است که مراجعان نه تنها در تمامی ساعات شبانه روز قادر به ارتباط با مشاور نیستند بلکه برای دریافت خدمات مرکز از قبل نیاز به هماهنگی و گرفتن یک وقت ویزیت دارند.

شما می توانید از خدمات مشاوره تلفنی مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی بصورت شبانه روزی در هر ساعتی روز بهره مند شوید. نکته دیگر مقرون به صرفه بودن این خدمات نسبت به مرکز مشاوره ساری به صورت حضوری این است که نه تنها موجب صرفه جویی در وقت بلکه از نظر هزینه نیز بسیار برای مردم ساری اقتصادی می باشد؛ چرا که دیگر نیاز به رفت و آمد به کلینیک و هماهنگ کردن وقت نیست. البته این مورد را هم به هیچ وجه نباید فراموش کنیم که در بعضی موارد، بیان مسئله برای مخاطبان به صورت حضوری دشوار می باشد. به همین دلیل مشاوره روانشناسی تلفنی می تواند یک بستر امن برای مشاوره گرفتن را فراهم نماید.

 

از جمله مزایای مشاوره تلفنی مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی می توان به موارد زیر اشاره داشت  :

 

از جمله خدمات مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی می توان به موارد زیر اشاره داشت :

مشاوره خانواده : از جمله مهمترین مسائل مطرح شده در زمینه مشاوره خانواده می توان به اختلافات و مشکلات خانوادگی ، مشکلات زوجین ، مشکلات فرزندان و والدین و … برای داشتن خانواده سالم اشاره داشت.

مشاوره ازدواج : زوجین باید قبل از ازدواج اطلاعات خود را در مورد ازدواج و اشکال آن افزایش دهند و اطلاعات کافی در زمینه های مختلف مانند انگیزه ی ازدواج ، نحوه انتخاب همسر مناسب ، آشنایی و دوستی های قبل از ازدواج ، نحوه صحیح رابطه در دوران عقد و ازدواج و … به دست آورند و مهارت های لازم برای ازدواج را بیاموزند.

مشاوره کودک : از جمله مهمترین مسائل موجود در زمینه کودک می توان به رشد کودک در سنین مختلف ، مشکلات کودکان ، تربیت کودک و … اشاره داشت.

مشاوره طلاق و مشاوره خیانت : زوجین در زمان مواجه شدن با مشکل باید قبل از هر اقدامی شرایط را به درستی و به دور از شتاب زدگی مورد بررسی قرار دهند از جمله مهمترین زمینه ها در این زمینه می توان به علائم و نشانه های خیانت، خیانت همسر ، طلاق ، بازگشت به زندگ بعد از طلاق و … اشاره داشت.

مشاوره ارتباط با جنس مخالف : بسیاری از افراد در زمینه برقراری ارتباط با جنس مخالف خود با مشکل مواجه هستند؛ که با کسب مهارت هایی می توانند این مشکل را برطرف کنند. در زمان ارتباط با جنس مخالف افراد ممکن است با مسائل مختلفی مانند شکست عشقی مواجه هستند و نیاز است تا نحوه درمان شکست عشقی و بازگشت به زندگی بعد از شکست عشقی را بیاموزند.

مشاوره جنسی : رابطه جنسی یکی از مسائلی است که باید تمامی زوجین در مورد آن آموزش ببینند. عدم آموزش صحیح زوجین سبب به وجود آمدن نارضایتی آنان شده از جمله مهمترین مسائل مطرح شده در این زمینه می توان به زود انزالی ، درمان زودانزالی ، مشکل اختلال نعوظ، بی میلی جنسی و … اشاره داشت. توصیه می کنیم تا اطلاعات خود را علاوه بر مشکلات جنسی در زمینه اختلالات جنسی نیز افزایش دهید.

مشاوره ترک اعتیاد : از جمله مهمترین مسائل مطرح شده در زمینه مشاوره ترک اعتیاد می توان به نشانه ها و علائم اعتیاد به مواد مخدر ، تست اعتیاد ، ترک اعتیاد و … اشاره داشت.

مشاوره افسردگی : تشخیص علائم افسردگی ، درمان افسردگی و کسب اطلاعات در زمینه داور های ضد افسردگی از جمله مهمترین مسائل مطرح شده در زمینه افسردگی می باشد.

مشاوره فردی : مسائلی همچون درمان اضطراب ، درمان استرس ، فوبیا ، حملات پانیک ، وسواس فکری عملی ، اختلال دو قطبی ، درمان وسواس ، کنترل خشم  و خودکشی … در این زمینه مطرح می گردند.

اختلالات شخصیت : اختلالات شخصیت و نحوه درمان اختلالات شخیصت از جمله مسائل مهم مطرح شده در بسیاری از جنبه های زندگی مانند ازدواج، اشتغال و … می باشد.

مشاوره تحصیلی : یکی از مسائل بسیار مهم برای بسیاری از دانش آموزان برای یافتن استعداد و انتخاب رشته صحیح کنکور می باشد.

مشاوره شغلی : دریافت مشاوره شغلی به شما کمک می کند تا با یافتن استعداد ها و مهارت هایتان بهترین شغل را برای خود انتخاب کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مرکز مشاوره روانشناسی ساری و یا دریافت مشاوره روانشناسی تلفنی می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

یا نام متخصص را جستجو کنید

روانشناس کیست؟

روانشناس کسی است که فرایندهای ذهنی و رفتار انسان‌ها را از طریق مشاهده، تفسیر و ثبت نحوه ارتباط افراد با یکدیگر و محیط پیرامون‌شان، بررسی می‌کند. روانشناسان سعی دارند که سلامت و رفاه ذهنی همه افراد، اعم از خانواده‌ها، گروه‌ها و جوامع مختلف را تضمین کنند.

روانشناس، یک متخصص آموزش‌دیده است که در زمینه تحقیقات، آزمایشات و رسیدگی به چالش‌های عاطفی و روانی بیماران فعالیت می‌کند. مشاور و روانشناس خوب در هر زمینه ای می تواند خدمات خود را در مراکز مشاوره، بیمارستان ها یا مطب متخصص ارائه کنند. برخی مراکز به شکل اختصاصی مرکز مشاوره ازدواج هستند.

روانشناسان خدمات متنوعی را به مردم ارائه می‌کنند:کلینیک های روانشناسی ساری

تحصیلات و مدرک روانشناسان

اخذ مجوز کار، مستلزم داشتن مدرک دکترا (Ph.D. ،Psy.D. و Ed.D.) و گذراندن یک دوره دو ساله در یک مرکز خدمات بالینی است. روانشناسان، بیش از هر متخصص دیگری در زمینه روانشناسی و خدمات روان درمانی، تحصیل کرده و آموزش می‌بینند. دکتر روانشناس خوب می تواند با تخصص خود مسائل زیادی را حل کند.

از زیرشاخه های اصلی روانشناسی در ایران، می‏توان روانشناسی بالینی و روانشناسی عمومی و روانشناسی کودکان استثنائی را نام برد.

روانشناس بالینی

فعالیت اصلی روانشناسان بالینی شامل تست‏ های روانشناسی، ارزیابی و تشخیص مشکلات روانی، روان درمانی، تحقیق در زمینه کشف راه‌های بهبود سلامتی، تدریس و مشاوره می‌شود. روانشناسان بالینی در اماکن مختلف، از جمله بیمارستان‎ها، کلینیک‌های بهداشت روانی، مطب‌ها، مدارس ابتدایی و متوسطه، برنامه‌های توانبخشی کارکنان و شرکت‌ها فعالیت دارند. روانشناسان بالینی می‏توانند در زمینه های کودک و نوجوان و یا خانواده، آموزش‏ های تخصصی لازم را ببیند و در هر یک از این حیطه ها، تخصصا مشغول به کار درمان شوند.

سایت پزشک خوب با استفاده از بهترین روانشناس در هر شهر، مشاوره روانشناسی را برای حل معضلات و اختلالات مراجعان به کار می گیرد. در همین راستا لیست روانشناسان در هر شهر قابل مشاهده و انتخاب است.

رزینا عبدی سلاله 

شهره محمودی 

دکتر مجتبی قربان زاده 

فاطمه محمدنژاد 

سیده هاجر مصطفوی گرجی 

دکتر باب الله بخشی پور 

دکتر قدرت الله عباسی 

حجت سعیدی نژاد 

سهیلا اکبریان 

قاسم گرجی 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

نوبت دهی مراکز روانشناسی ساری – روانشناس خوب در ساری – بهترین روانشناس ساری – بهترین مراکز روانشناسی ساری – زوج درمانی در ساری – دکتر روانکاوی در ساری – دکتر اختلال میل جنسی در ساری – درمان نعوظ مردان – انزال زودرس و دیررس – اختلال برانگیختگی جنسی مردان و زنان – دیسپارونی – مقاربت دردناک – اعتیاد جنسی – ترک خودارضایی – دکتر واژینیسموس در ساری – زوج درمانگر خوب در ساری – روانشناس عالی در ساری – مشاور زندگی – مشاوره ازدواج – مشاوره خانواده

لطفا کمی لبخــند بزنیــد 😉

دکتریاب، درحال پردازش درخواست شما 😍 است

آدرس: ساری، خیابان قارن، جنب قارن 6، طبقه دوم دنیای کودک

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

تلفن: 01133322866 – 01133304027 – 09308880060

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

کلینیک های روانشناسی ساری

ایمیل: counseling.segal.sari@gmail.com

ردیف

نام و نام خانوادگی

مدرک تحصیلی

تخصص

1

سهیلا اکبریان

کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی

مشاوره فردی،مشاوره خانواده،زوج درمانگر و مشاوره کودک و نوجوان

2

مرضیه امین سرخی

دانشجوی دکتری روانشناسی

مشاوره پیش از ازدواج، درمان اضطراب، افسردگی، زوج درمانی،مشاوره خانواده، مشاوره و درمان تخصصی وسواس و اختلالات روانی،درمانگر تئوری انتخاب،مشاوره گروهی،برگزاری کلاس های کتابخوانی،کلاس های تحلیل فیلم و برگزاری کارگاه های آموزشی عموم مردم

3

نغمه باقری

کارشناسی ارشد مشاوره

مشاوره فردی و مشاوره قبل از ازدواج، مشاوره خانواده، مشاوره اختلالات اضطراب و افسردگی

4

علی خدادادی

کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی

مشاوره اعتیاد، درمان مواد های محرک (شیشه، حشیش و …)، مواد افیونی (تریاک، هروئین و …) و درمان انواع قرص ها و دارو های روانگردان

5

سحر رضازاده

دانشجوی دکتری تخصصی روانشناسی

مشاوره پیش از ازدواج و مداخله در خیانت، زوج درمانگر، درمان افسردگی، اختلالات اضطرابی، وسواس و شکست عاطفی

6

رویا رئوفی

کارشناسی ارشد روانشناسی

مشاوره کودک، بازی درمانی، مشاوره اختلالات رفتاری کودکان،آموزش شیوه های فرزندپروری به والدین و برگزاری جشن های مادر و کودک

7

حجت سعیدی نژاد

کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی

مشاوره ازدواج، مشاوره فردی، مشاوره خانواده، مشاوره نوجوان، مشاوره گروهی،درمان اضطراب،افسردگی،وسواس وبرگزاری کارگاه های آموزشی شیوه های فرزند پروری،مهارت های زندگی برای نوجوانان و افزایش اعتماد به نفس در نوجوانان

8

حامد سوادکوهی

کلینیک های روانشناسی ساری

کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی ( کودک و نوجوان)

روانشناس کودک و نوجوان، درمان اختلالات بیش فعالی (ADHD) توجه و تمرکز، اضطراب، افسردگی در کودکان، نا فرمانی، اختلال سلوک، اختلالات رفتاری کودکان، تربیت جنسی کودکان، مدرس مهارت های فرزند پروری

9

الهام شریفی رضوی

کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی

مشاوره اختلالات جنسی و خیانت های زناشویی

10

رضا شعبانی

کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی

روانکاو، روان تحلیلگری (مبتنی بر روابط ابژه)، اجرای آزمونهای فرافکن و شخصیت

11

یلدا عباس زاده

دانشجوی دکتری روانشناسی

مشاوره فردی،مشاوره زوج و خانواده، مشاوره اختلالات اضطراب و افسردگی

12

فاطمه قلیان نوذری

کارشناسی ارشد روانشناسی

نوروفیدبک و بیوفیدبک درمان غیر دارویی اضطراب، افسردگی، بیش فعالی، اعتیاد، ولع خوردن، افزایش حافظه و …

13

فریما مظلومی

دانشجوی دکتری تخصصی روانشناسی

مشاوره فردی، مشاوره اضطراب، افسردگی و وسواس، مشاوره زوج و خانواده

14

مونا معبودی

کارشناسی ارشد روانشناسی

مشاوره فردی و خانواده

15

علی نخعی

کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی

مشاوره فردی،مشاوره زوج،مشاوره خانواده، مشاوره اضطراب و افسردگی با بیش از ۲۰ سال سابقه مشاوره و رواندرمانی

16

مهدی نعمت زاده

دکتری روانشناسی یادگیری

مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی، آموزش شیوه های صحیح مطالعه، تکنیک های تست زنی و تند خوانی، برگزاری کلاس های آموزشی و تست زنی کارشناسی، کلاس های کارشناسی ارشد و دکتری دانشجویان روانشناسی

17

فرخنده نیستانی

کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی

درمانگر تحلیل رفتار متقابل،روابط بین فردی،مشاوره فردی اضطراب،افسردگی و وسواس،مشاوره روابط زناشویی، برگزاری کلاس های گروه درمانی

18

علی عالیشاه

متخصص اعصاب و روان (روانپزشک)

دارو درمانی و درمان روانشناختی اختلالات اعصاب و روان

مشاوره پیش از ازدواج،اختلالات بالینی،هیپنوتراپ،زوج درمانگر

 

20

 

زندگی، راز بزرگی است که در ما جاریست

زندگی فاصله آمدن و رفتن ماست

رود دنیا جاریست

زندگی،آبتنی کردن در این رود است

وقت رفتن به همان عریانی؛که به هنگام ورود آمدیم

دست ما در کف این رود به دنبال چه می گردد؟

هیچ!!!!

زندگی ،وز ن نگاهی است که در “خاطره ها” می ماند

 

                                                                                                   سهراب سپهری

 

مهربان باش و به هرکس میرسی لبخند بزن ،تو نمیدانی به آدم ها چه میگذرد ،شاید لبخندت برایشان مانند گنجی ارزشمند باشد، و آن ها بسیار به آن لبخند محتاج باشند

لبخند بزن….

خودت باش ،خود خودت .

برای دوست داشته شدن، نیاز به تظاهر نیست .

وقتی خودت باشی،دوست داشتنی تری،خواستنی تری…..

وقتی برای دیدن رنگین کمان ذوق زده میشوی ،با دیدن امواج دریا به هیجان میایی،گل های وحشی را با شوقی کودکانه می چینی ،می بویی و به موهایت می زنی ،در باران می چرخی و می رقصی ،جذاب تری !

وقتی دنبال بادکنک های رنگی بدو بدو می کنی ،بلندی خندی ،با هیجانات موضوعی را تعریف میکنی ،دلنشین تری!

خودت باش …

در وزش باد خودت را رها کن…

فریاد بکش…

بخند….

گیسوانت را به رقص باد بسپار …

زیر شکوفه های گیلاس قدم بزن …

آواز بخوان ….

رویا پردازی کن …

همانی باش که هستی .

نقاب بر چهره نزن ،سفسطه نکن.

غرور بی جا محبوبت نمیکند !

وقتی شیطنت می کنی و چشمانت می خندد دوست داشتنی تری!

اشتباه نکن!

همه سادگی را دوست دارند .

عشق در سادگی مملوس تر و محبت عمیق تر است .

هیچگاه خودت را در قفس غرور و نقاب حبس نکن ،آرامش زندگی در سادگیست

 

 

هزاران راه اشتباه

هزاران تصمیم اشتباه

هزاران اتفاق  اشتباه

هزاران آدم آسیب رسان اشتباه

هزاران هدف اشتباه

هزاران هزار اشتباه باید رخ دهد تا روزی متوجه شویم اشتباهی وجود ندارد

تا روزی متوجه شویم تمام این اتفاقات و تصمیم ها بخشی از پروسه ی رشد ما بوده است .

رشدی که به ما کمک کرده است بتوانیم آسیب را شناسایی کنیم .تابتوانیم مفهوم اسیب و محافظت را درک کنیم و بر اساس آن در تجربه های جدید تری قرار  بگیریم.

اگر اشتباهات نباشند،رشدی وجود نخواد نداشت .اگر رشدی وجود نداشته باشد ما هیچگاه متوجه نمیشویم چه چیزی های آسب است وچه بخش های در ما احتیاج به محافظت دارد اشتباهی وجود ندارد

هر آنچه که آسیب است و ما متوجه حضورش نیستیم انقدر خودش را در شکل ها و اتفاق های متفاوت تکرار میکند تا روزی بلاخره متوجه اش شویم و بتوانیم متوقفش کنیم و هر آنچه خودش را مدام تکرار میکند اشتباه نیست!

فرصتی جدید برای بازبینی دوباره ی ماست.

کرونا (کووید-۱۹) بسیار واگیردار و مرگ‌آور است! در حالی که این ویروس دلهره زیادی در جوامع بین‌المللی ایجاد کرده است و حضورش در ایران را باید به منزله خانه جدید او دانست، اما ما معتقدیم: «پیشگیری از گسترش کرونا باید از خانه شروع شود.» درست است که زدن ماسک، استفاده از ژل‌های آنتی باکتریال، پوشیدن دستکش و عدم حضور در اماکن عمومی بسیار مهم است، اما رعایت نکات بهداشتی و پاکسازی سطوح منزل و همچنین ضدعفونی کردن مشاعات ساختمان در برابر کرونا قضیه‌ای دیگری است که باید جدی گرفته شود. در اینجا ما ۱۱ نکته مهم سلامتی برای روبرو شدن با ویروس کرونا در محیط خانه را آورده‌ایم.

مرکز مشاوره
طلوع

مازندران- ساری- خیابان فرهنگ- ساختمان شهریار 3، تلفن :
2222820-0151

مرکز مشاوره
اعتماد

مازندران- ساری- خیابان قارن- ساختمان کسری- طبقه سوم، تلفن :
2214758-0151

مرکز مشاوره
همراه

کلینیک های روانشناسی ساری

مازندران- ساری- خیابان امیر مازندرانی- تقاطع مهدی آباد- طبقه
بالای فرش سلیمان، تلفن : 2278140-0151

مرکز مشاوره
طوبی

مازندران- ساری- خیابان قارن- روبروی پارکینگ عمومی شماره یک-
ساختمان صدرا، تلفن : 2201221-0151

مرکز مشاوره
رهنمود

مازندران- ساری- نرسیده به میدان شهدا- نبش کوچه دومهری- ساختمان
نیوشا، تلفن : 2214558-0151

مرکز مشاوره
دیدار

مازندران- ساری- خیابان مازیار- خیابان امیر کبیر- مجتمع اصفهانی،
تلفن : 2211066-0151

مرکز مشاوره
مهتاب

مازندران- ساری- خیابان فرهنگ- روبروی تربیت بدنی- مجتمع تجاری
شهر، تلفن : 3264316-0151

مرکز مشاوره
روان پویا

مازندران- ساری- خیابان قارن- ساختمان قو، تلفن : 2210585-0151

مرکز مشاوره
آوای دل

مازندران- ساری- خیابان 18 دی- ساختمان شایان، تلفن : 2212819-0151

مازندران – ساری، چهار راه دروازه بابل،
ابتدای خیابان فردوسی، مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی طبرستان – 3 – 2220352 –
0151

 

پیش از معرفی مرکز مشاوره روانشناسی مازندران بر خود لازم می دانیم نکته ای را در خصوص خدمات جدید مشاوره متذکر شویم. در حال حاضر خدمات جدیدی تحت عنوان مشاوره تلفنی، مشاوره آنلاین و… ارائه می شود. این نوع خدمات به هموطنان عزیز کمک می کند تا بدون نیاز به مراجعه حضوری و در هر زمان از شبانه روز با مشاوران روانشناسی در ارتباط باشند. این شیوه مشاوره، موجب می شود تا کاربران قدرت انتخاب بیشتری در انتخاب مرکز مشاوره روانشناسی داشته باشند. و بدون نیاز به مراجعه حضوری، خدمات مور نظر را دریافت نمایند.

شما به جای مراجعه حضوری به مرکز مشاوره روانشناسی مازندران می توانید از خدمات مشاوره روانشناسی تلفنی صدای رهیاب استفاده کنید. در مرکز مشاوره روانشناسی صدای رهیاب از متخصصین و روانشناسان مطرح و معتبر شهر تهران استفاده می شود. هموطنان عزیز می توانند به صورتی تلفنی از سراسر ایران، از هر شهر یا روستایی با متخصصان روانشناسی تهران در ارتباط باشند. در این شیوه مشاوره، علاوه بر اینکه نیاز به مراجعه حضوری حذف می شود. هزینه های مشاوره نیز کاهش می یابد.

برای استفاده از خدمات مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی صدای رهیاب تنها کافی است با استفاده از تلفن ثابت شماره 9099075226 را بدون پیش شماره شماره گیری کنید. و از مشاوره مشاوران زبده مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی صدای رهیاب استفاده نمایید.

در استان مازندران شهرستان های زیادی وجود دارند. بسیاری از هموطنان ما به دلیل عدم شناخت نسبت به مراکز مشاوره روانشناسی، نمی توانند بیماری یا اختلالات خود را درمان کنند. از این رو در اختیار قرار دادن آدرس مراکز مشاوره روانشناسی استان ها می تواند نقش اساسی در درمان مشکلات و اختلالات روانی هموطنان داشته باشد. در این مقاله آدرس مرکز مشاوره روانشناسی مازندران را در اختیار کاربران قرار داده ایم. تا هموطنان عزیز بتوانند به تفکیک شهر و با توجه به محل سکونت خود، اقدام به دریافت مشاوره روانشناسی نمایند.

آدرس و شماره تلفن مرکز مشاوره روانشناسی مازندران تقدیم می گردد:کلینیک های روانشناسی ساری

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی آمل: آمل، خیابان امام رضا، نبش رضوان 24 شماره تماس: 3243094 – 0121

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی تنکابن: تنکابن، خیابان امام، مقابل بانک مسکن مرکزی، ساختمان آرش، طبقه دوم، آپارتمان شماره شماره تماس: 4231220 – 0192

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی ساری – دل آرام : ساری، خیابان شیخ طبرسی، روبروی کوچه جمالی، پلاک 68، طبقه دوم شماره تماس: 2221289 – 0151

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی قائم شهر – مجد: قائم شهر، چهار راه فرهنگ، کوچه شهید قنبری ( سیدین )، شماره 31 شماره تماس: 2201849 – 0123

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی نکا مهرگستر: شهرستان نکا، خیابان انقلاب ـ قبل از سازمان تامین اجتماعی، کوچه گلشن شماره تماس: 5651770 -0152

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی رامسر – هومن: رامسر، خیابان شهید مطهری، ساختمان ارجمند، طبقه اول، واحد یک شماره تماس: 5252208 – 0192

نویسنده: مرکز مشاوره رهیاب

جهت مشاوره درباره «مرکز مشاوره روانشناسی مازندران» می توانید از طریق خط ثابت بدون گرفتن کد با شماره های زیر تماس بگیرید:

تماس با 26  52  907  909 از سراسر کشور

تماس با 48  56  230  909 از استان تهـران

جهت مشاوره از طریق موبایل اینجا کلیک نمایید.

مرکز مشاوره صدای رهیاب در راستای گسترش خدمات روانشناسی و ایجاد امکان دسترسی تمامی هموطنان به خدمات مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، فاز اول کار خود را در زمینه های مشاوره تحصیلی، مشاوره خانواده و مشاوره روانشناسی آغاز کرد. به فضل پروردگار مرکز مشاوره تلفنی و حضوری صدای رهیاب با پیشرفت فاز اول خود و در راستای همه گیرتر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره تلفنی خود، در حوزه مشاوره آنلاین، مشاوره تصویری و مشاوره خارج از کشور با هموطنان عزیزمان نیز فعالیت خود را توسعه بخشیده است. در حال حاضر در مرکز مشاوره صدای رهیاب، شما می توانید از مشاوره روانشناسان زبده در حوزه های مختلف مثل مشاوره تحصیلی، خانواده و روانشناسی بهره مند شوید. امید است که شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره صدای رهیاب، کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:


Jump to navigation

۰۵:۵۴ – ۱۳۹۸/۰۳/۲۷

در جدول زیر، لیست بهترین مراکز مشاوره روانشناسی در ساری، شماره تلفن، آدرس مراکز مشاوره روانشناسی در ساری، را برای شما عزیزان فراهم آورده ایم. بهترین مراکز را در لیست زیر جستجو کنید.

25. لیست بهترین مراکز مشاوره روانشناسی در ساری

کلینیک های روانشناسی ساری

 

 

جدول زیر نمایش دهنده لیست بهترین مراکز مشاوره روانشناسی در ساری به همراه آدرس و شماره تلفن آن ها می باشد.

در صورت تمایل به سفارش درج آگهی و قرار گرفتن در لیست فوق با شماره تلفن 07136330130 و یا ایمیل آدرس info@payju.ir تماس حاصل فرمائید.

                                                                                                                                                       با تشکر                                                                                                                                        تیم پشتیبانی وبسایت پی جو

محتوای این جدول شامل: مرکز مشاوره و روان درمانی ساری، کلینیک مشاوره در ساری، مرکز تخصصی مشاوره روان شناختی در ساری، روان درمانی ساری، زوج درمانی در ساری، مشاوره زناشویی در ساری، مشاوره ازدواج در ساری، مشاوره خانواده در ساری، مشاوره قبل ازدواج در ساری، مشاوره جنسی در ساری، مرکز مشاوره تلفنی در ساری، مرکز مشاوره رایگان در ساری، مرکز مشاوره تحصیلی در ساری، مشاوره نوجوان در ساری، مشاوره آنلاین در ساری، بهترین مرکز مشاوره در ساری، کلینیک بهداشت و روان در ساری، بهترین روانشناس بالینی در ساری، روانشناسی کودک در ساری، درمان ناهنجاری رفتاری در ساری، روانشناسی خانواده در ساری، تعرفه جلسه روانشناسی و مشاوره در ساری، مشاوره تربیت فرزند در ساری، مرکز خدمات تخصصی روانشناسی در ساری، مرکز مشاوره دولتی در ساری

منبع: وبسایت بانک مشاغل برتر شیراز – پی جو

۰۷:۱۰ – ۱۳۹۸/۰۵/۲۳

در جدول زیر لیست فروشگاه های لوازم التحریر در ساری را به همراه آدرس و اطلاعات تماس آنها، برای شما آورده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های لیست زیر تماس بگیرید.

۰۶:۴۴ – ۱۳۹۸/۰۷/۱۰

در جدول زیر لیست کامل مراکز طب کار تامین اجتماعی در ساری به همراه آدرس و تلفن مرکز تخصصی طب کار در ساری را مشاهده می کنید. برای اطلاع از هزینه معاینات طب کار در ساری و ساعت کاری طب کار ساری به لیست زیر مراجعه کنید.

۰۷:۰۴ – ۱۳۹۸/۰۴/۱۷

در جدول زیر لیست دبستان های غیرانتفاعی پسرانه ساری را به همراه آدرس و اطلاعات تماس آنها، برای شما آورده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های لیست زیر تماس بگیرید.

۰۹:۳۱ – ۱۳۹۸/۰۶/۰۲

جدول زیر شامل لیست پزشکان متخصص چشم در ساری، متخصص چشم در ساری و بهترین چشم پزشک ساری می باشد که همراه با اطلاعات تماس و آدرس برای رفاه حال شما گردآوری شده است.

۰۶:۱۶ – ۱۳۹۸/۰۸/۱۲

در جدول زیر لیست بهترین خانه بازی کودکان در ساری ثبت شده است . برای کسب اطلاعات بیشتر مانند آدرس و شماره تماس کلوب کودکان ساری، نگه داری ساعتی از کودکان در ساری به جدول زیر مراجعه کنید.

۰۷:۳۰ – ۱۳۹۸/۰۴/۲۷

در جدول زیر لیست کاملی از شعب و نمایندگی های بیمه دی در ساری، شعبه مرکزی بیمه دی در ساری و.. قرار دارد. برای رفاه حال شما عزیزان آدرس و شماره تلفن شعب و نمایندگی های این بیمه نیز در لیست زیر آورده شده است.

۰۵:۴۰ – ۱۳۹۸/۱۱/۲۱

در جدول زیر لیست بهترین فروشگاه های دوربین مداربسته در ساری را به همراه آدرس و تلفن تماس نمایندگی فروش و نصب انواع سیستم های امنینی، مداربسته و سیستم های نظارت تصویری، نصب دوربین مداربسته در ساری را مشاهده می کنید.

۰۷:۰۶ – ۱۳۹۸/۰۶/۳۰

در جدول زیر لیست آدرس مطب و تلفن نوبت دهی بهترین پزشکان فوق تخصص جراحی زانو در ساری را می بینید. برای اطلاع از هزینه جراحی زانو در ساری و روش های جراحی زانو، عمل زانوی پرانتزی، جراحی پروتز زانو و سایر اطلاعات به پزشکان لیست زیر مراجعه کنید.

۰۵:۳۵ – ۱۳۹۸/۰۸/۱۸

در جدول زیر لیستی از آدرس و تلفن بهترین باشگاه های سوارکاری ساری را می بینید. برای اطلاع از هزینه کلاس های اسب سواری در ساری و ساعت کاری باشگاه های سوارکاری ساری با باشگاه های سوارکاری زیر تماس بگیرید.

۰۹:۲۸ – ۱۳۹۸/۰۴/۲۴

در جدول زیر لیست کاملی از شعب موسسه اعتباری نور در ساری، شعبه مرکزی موسسه اعتباری نور در ساری و … قرار دارد. برای رفاه حال شما عزیزان آدرس و شماره تلفن شعب این موسسه نیز در جدول زیر آورده شده است.

آمار بازدید:

بانک مشاغل برتر پی جو ، معرف کسب و کارهای معتبر در ایران می باشد. در حال حاضر پی جو در شهرهای مختلف از جمله شیراز ، بوشهر ، اهواز ، کرمان ، یزد ، بندرعباس ، اصفهان و سایر شهرها فعال می باشد. همچنین شما میتوانید لیست بهترین پزشکان متخصص شیراز شامل : دندانپزشک شیراز ، متخصص زنان شیراز ، متخصص ارتوپدی شیراز ، متخصص قلب شیراز ، متخصص کلیه شیراز ، متخصص مغز و اعصاب شیراز ، متخصص داخلی شیراز ، متخصص گوارش شیراز ، متخصص پوست شیراز ، متخصص چشم شیراز ، کاشت مو شیراز و مشاوره شیراز را در سایت پی جو بیابید و بصورت آنلاین از پزشکان فوق نوبت بگیرید. اطلاعات دکترها مثل بیوگرافی کامل دکتر، آدرس و تلفن مطب دکتر در پروفایل هر پزشک قرار گرفته است. اگر دنبال خدمات تفریح و سرگرمی یا اقتصادی در شیراز نیز هستید می توانید از لیست های رستوران شیراز ، فست فود شیراز ، کافی شاپ شیراز ، باشگاه ورزشی شیراز ، عینک شیراز ، کارگزاری بورس شیراز ، موسسه حسابداری شیراز ، طلافروشی شیراز ، آتلیه شیراز ، تشریفات شیراز بازدید نمایید.همچنین اگر دنبال خدمات زیبایی هستید میتوانید از سالن زیبایی شیراز ، کلینیک زیبایی شیراز ، جراح بینی شیراز را مشاهده نمایید. اگر نیاز به تغییر دکوراسیون یا خرید ملک دارید لیست دکوراسیون داخلی شیراز ، کاغذ دیواری شیراز ، کفپوش شیراز ، مشارکت در ساخت شیراز و مشاور املاک شیراز را مشاهده نمایید. با مراجعه به پروفایل کسب و کارها از نمونه کار آنها مطلع شوید. پی جو – بانک مشاغل برتر شیراز 1399

 

باحضور فرماندار ساري ، مديركل بهزيستي ، و جمعی از مسؤولان محلی مرکز مشاوره و خدمات روانشناسي باور در خيابان امير مازندراني مجتمع پزشكي صدرا ساري افتتاح شد.

مهدي عرب مسؤول مرکز مشاوره باور در حاشیه این افتتاحیه اظهار داشت: این مرکز دارای بخش‌هایی شامل گروه‌درمانی و كارگاهاي اموزشي براي خانواده و درمانگران ،مشاوره فردي در حوزه هاي کودک و نوجوان، خانواده،، زوج‌درمانی ، مشاوره پيش از ازدواج ، مشاوره تحصيلي و اجراي انواع آزمون‌های روانشناسي براي كودك و بزرگ‌سال است. و كلمه باور برگفته از بينش ، آگاهي و رشد ميباشد.

وی بیان داشت: در جامعه امروزی با توجه به پیشرفت‌هایی که در زمینه‌های مختلف در حال انجام است و با توجه به فرايند حركت زندگي سنتي به سمت صنعتي شدن براي زندگي شاد و سالم نياز به آموزش مهارتهاي برتر زندگي هستيم و كلينيك باور با توجه به تيم تخصصي اماده خدمات مطلوب به شهروندان ميباشد.

نام ( الزامی )

کلینیک های روانشناسی ساری

ایمیل ( الزامی )

سایت

کلیه حقوق این سایت برای خزرنما محفوظ است.

طراحی سایت و پشتیبانی : میزبانان فردا

کلینیک های روانشناسی ساری
کلینیک های روانشناسی ساری
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *