مشاوره تلفنی بیمه عمر

 
helpkade
مشاوره تلفنی بیمه عمر
مشاوره تلفنی بیمه عمر

ورود/عضویت

تلفن ویژه(1):    28222 417 ( 021 )

تلفن ویژه(2):    28282 417 ( 021 )

مشاوره تلفنی بیمه عمر

( با ذکر کد شهر )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ما 27 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

این وبسایت دارای نماد اعتماد الکترونیکی میباشد


خانه مشاوره – خانه ای برای مشاوره به ایرانیان

تا سخن بیمه به میان آمد، بر آشفته شد و گفت: “ای بابا! من ترجیح می دهم خودم پولم را جمع کنم! بعدشم اگر به دنبال حقوق بازنشستگی باشم، تنبل می شوم و فقط به فکر این هستم که سال های کاری ام را پر کنم!” شاید در نگاه اول صحبت های این دوست عزیزمان چندان هم غیرمنطقی به نظر نمی رسید! اما اگر کمی منطقی تر فکر کنیم، با این گونه تفکر، یک جای کار می لنگد! چرا که به نظر می رسد او کاملاً ایده آل گرایانه به زندگی نگاه می کند و هیچ اتفاق پیش بینی نشده ای را در مسیر در نظر نمی گیرد. نه اشتباه نکنید!! منظور من این نیست که باید به زندگی بدبین بود و منتظر بروز حوادث ماند! اما از قدیم گفته اند که « علاج واقعه را قبل از وقوع باید کرد».

بیمه انواع مختلفی دارد اما ماهیت همه ی آن ها یکی است. مفهوم کلی بیمه این است که شما با پرداخت مقدار مشخصی حق بیمه، ریسک پرداخت هزینه های مالی در زمان وقوع حوادث را بر عهده ی شرکت بیمه خواهید گذاشت. در صورتی که منطقی به این قضیه نگاه کنیم، اگر ۵۰% احتمال عدم وقوع حادثه برای شخص ما وجود نداشته باشد، ۵۰% احتمال وقوع وجود دارد که البته درصد کمی هم نیست! بیمه همان برگ برنده ای است که در زمانی که امیدمان ناامید شده است، به دادمان خواهد رسید.

بیمه یک قرارداد است یعنی شما متعهد می شوید که به ازای بازه ی زمانی مشخصی، حق بیمه معینی را پرداخت نمایید و شرکت بیمه نیز تعهد می هد که به ازای دریافت مبلغ قانونی و مطابق با نوع قرارداد و مندرجات آن، جبران خسارت نماید. البته از آنجایی که بیمه ها انواع مختلف دارند، برخی از قراردادهای بیمه ای مانند بیمه بازنشستگی یا بیمه عمر تنها به دنبال جبران خسارت نیستند و جنبه های دیگری را نیز در نظر می گیرند. با توجه به این که هر فرد نیازهای متفاوتی دارد، پس به بیمه ی متفاوتی نیاز دارد، به همین منظور در زمینه ی انتخاب نوع بیمه، بایستی آگاهی کامل داشته باشد. پیشنهاد می کنیم در این زمینه با مشاوران مرکز تماس حاصل نمایید.مشاوره تلفنی بیمه عمر

اگر سوالی در زمینه بیمه دارید، می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

اگر بخواهیم که به طور کلی بیمه ها را دسته بندی کنیم، تمامی آن ها در یکی از سه دسته بیمه اموال، بیمه اشخاص و بیمه مسئولیت جای می گیرند. در بیمه اشخاص، جان و سلامتی، در بیمه اموال، دارایی ها و در بیمه مسئولیت، مسئولیت های مشاغل بیمه می شوند. مهم ترین انواع این بیمه ها عبارتند از:

بیمه مسئولیت

بیمه اشخاص

 

بیمه اموال

پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از انواع بیمه و انتخاب بیمه مناسب خود با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

چه کسی دوست ندارد که بعد از چند سال کارسخت، مدتی را به استراحت بگذراند و بدون این که نگران درآمد باشد، دیگر کار نکند؟ یا اصلاً در جایی دیگر کار کند اما حقوق بازنشستگی خود را نیز دریافت کند؟ اصلاً کسی هست که وقتی درگیر بیماری سختی شده است، دوست داشته باشد که علاوه بر دردی که می کشد، درد هزینه ها هم به او فشار بیاورد! آیا او ترجیح نمی دهد که به جای تمامی هزینه های سنگین، فقط بخشی از هزینه های درمانی را بپردازد!؟   آیا تا به حال به این موضوع اندیشیده اید که اگر بلا به دور! کسی از کار افتاده باشد، مریض هم باشد و بیمه هم نداشته باشد، برای گذران زندگی، چه باید بکند؟ پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه قوانین و شرایط بیمه بازنشستگی و تکمیلی با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

اگر سوالی در زمینه بیمه بازنشستگی و بیمه تکمیلی دارید، می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

بسیاری از افراد بیمه عمر را بیمه ای می دانند که پس از مرگ فرد ،به خانواده تعلق می گیرد و در نتیجه معتقدند که به دردشان نخواهد خورد! اما بیمه عمر علاوه بر پوشش بیماری، امکان سرمایه گذاری را نیز فراهم می کند و در نتیجه با پرداخت حق بیمه می توانید با یک تیر سه نشان را بزنید:

از آنجایی که شرایط و ضوابط و قوانین بیمه عمر و حوادث متفاوت است، پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از هرآنچه باید در زمینه ی بیمه عمر و حوادث بدانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

اگر سوالی در زمینه بیمه های عمر و حادثه دارید، می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

شاید شنیده باشید که فرق یک برج نشین و یک چپرنشین، تنها یک زلزله است چرا که اموال تا وقتی ارزش دارند که وجود داشته باشند! بلایای طبیعی خبر نمی کنند و آینده نگری در این زمینه از اوجب واجبات است. پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه شرایط و ضوابط بیمه آتش سوزی، بلایای طبیعی، سرقت و…. با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

اگر سوالی در زمینه بیمه های آتش سوزی، سرقت و حوادث طبیعی دارید، می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

بیمه شخص ثالث که چند سالی است بیمه اجباری است و تمامی صاحبان وسائل نقلیه موظف اند، این بیمه را خریداری نمایند. بیمه بدنه اختیاری است اما طرفداران بسیاری دارد چرا که حادثه خبر نمی کند و امکان دارد که حتی اگر راننده، بسیار حرفه ای باشد و همه ی جوانب را رعایت کنید، بازهم دچار حادثه رانندگی شود. پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از شرایط و ضوابط اخذ بیمه شخص ثالث و بدنه با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

اگر سوالی در زمینه بیمه های وسایل نقلیه دارید، می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

بیمه مسئولیت حرفه ای شامل بیمه حرفه ای پزشکان، پیراپزشکان، دندانپزشکان، مهندسان و…. می شود. بیمه مسئولیت عمومی نیز شامل بیمه حرفه ای مدیران مراکز آموزشی، شهرداری و…. می شود. در حقیقت بیمه مسئولیت حرفه ای و عمومی افراد را در برابر مسئولیتی که دارند بیمه می کنند. پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه شرایط و ضوابط بیمه ای مسئولیت با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

اگر سوالی در زمینه بیمه های مسئولیت حرفه ای و عمومی دارید، می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

بیمه مسئولیت کارفرما بیمه ای است که کارفرما در قبال کارکنان پذیرا می شود. به عبارتی در این بیمه کارفرما به ازای پرداخت حق بیمه مشخص کارکنان خود را در قبال ساعات کاری حضور در مجموعه، بیمه می نماید. از آنجایی که در روند تولید کالا، ریسک بسیار بالاست، بیمه مسئولیت ناشی از تولید برای تولید کنندگان کالا در نظر گرفته می شود. پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از شرایط و ضوابط بیمه مسئولیت کارفرما و بیمه مسئولیت تولید کنندگان با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

اگر سوالی در زمینه بیمه های مسئولیت کارفرما و تولید کنندگان کالا دارید، می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

از آنجایی که شرکت های بیمه مختلفی در سطح کشور، مشغول به فعالیت هستند، در زمینه های مختلف بیمه ای، شرایط مختلفی تعریف شده است. به عنوان مثال شرکت X به ازای دریافت حق بیمه عمر تا سقف مشخصی پوشش حوادث در نظر گرفته است که در مقایسه با شرکت Y به میزان کمتری است اما شرکت X در پوشش بیماری های خاص قوی تر عمل کرده است. پس اگر بیماری های خاص برای شما مهم تر است بهتر است که شرکت X را انتخاب کنید. با توجه به لزوم آگاهی از کلیه شرایط و پوشش های بیمه ای، پیشنهاد می کنیم قبل از هر اقدامی در زمینه خرید بیمه، با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

آخرین اخبار مشاوره حقوقی

در ابتدا ” استراتژی های بازاریابی تلفنی بیمه | تکنیک های تماس فروش “ حتما این ویدیو را مشاهده فرمایید: 

یکی از اصلی ترین اهداف وبلاگ درارتباطیم این است که به آموزش های بازاریابی تلفنی بیمه بپردازیم. زیرا برای اینکه بتوانید برنامه بازاریابی خود را تکمیل کنید و تلاش هایتان در فضای مجازی را به کارمزد تبدیل کنید، نیاز دارید که به مبحث بازاریابی تلفنی بیمه نیز تسلط داشته باشید. به همین دلیل از این به بعد مقاله ها و دوره هایی را در این باره و مسایل مربوط به آن برای شما آماده می کنیم.

اگر پیش از این از بازاریابی تلفنی بیمه استفاده نکرده اید، این مقاله ها را حتما دنبال کنید. در قدم اول قصد داریم استراتژی های بازاریابی تلفنی بیمه را معرفی کنیم. پس لیست کاملی از موضوعاتی را که نیاز است مورد بررسی قرار دهیم آورده ایم.

۱. شخصیت (پرسونا) خریداران چیست؟ چطور آن را تشخیص دهیم؟

۲. چگونه لیست تماسی از این اشخاص ایجاد کنیم؟

مشاوره تلفنی بیمه عمر

۳. از چه سیستمی برای مدیریت ارتباط با مشتریان استفاده کنیم؟

۴. آیا بدنبال استراتژی های بازاریابی برونگرا (تبلیغاتی / شما به سراغ مشتری می روید) هستیم یا بازاریابی درونگرا (ربایشی / مشتری را به سمت خود جذب می کنید)؟ اگر پاسخ درونگراست، چه تکنیک هایی برای ایجاد سرنخ فروش استفاده کنیم؟

۵. چطور تماس های فروش را اداره کنیم؟

۶. چطور پیشنهاد بدهیم و فروش را نهایی کنیم؟

۷. چطور چرخه بازاریابی تلفنی بیمه را ببندیم و میزان تاثیرگذاری استراتژی هایمان را بسنجیم؟

این سوالات موضوعات اصلی بازاریابی تلفنی بیمه هستند که برای استفاده صحیح از آن و کسب کارمزد بالا نیاز است پاسخ این سوالات را بدانید.

واقعیت این است که ما در مورد هر کدام از موضوعات بالا یا هر مبحث دیگری زمانی می توانیم مقالات و کتابچه هایی را تهیه کنیم که تمام جنبه ها و پیچیدگی های تکنیک ها و فناوری های در دسترس برای استفاده در استراتژی های بازاریابی تلفنی بیمه را در نظر بگیریم. پس بیایید در این مقاله بر روی یکی از موضوعات لیست بالا تمرکز کنیم: (سوال پنجم)

البته یک تماس ربایشی با برونگرا متفاوت است. در شروع مسایل پایه ای را در تماس فروش مطرح می کنیم و به شما استفاده از ۳ تاکتیک متفاوت فروش را نشان می دهیم:

این روش سنتی ترین و متداول ترین روش در بازاریابی تلفنی بیمه در کشورمان است. در این روش نماینده بیمه پیشاپیش توضیح می دهد که تماس گرفته است تا بیمه ای را به کسی که نیازش دارد بفروشد. به خاطر اینکه مشتری هیچ تلاشی را از سمت شما برای فریب دادن خود نمی بیند، امید می رود اعتماد لازم ایجاد شود.

البته ممکن است بعضی از مشتریان احتمالی با اینکه از خرید بیمه مورد نظر شما سود می برند اما در اوایل تماس ممانعت کنند. بنابراین بهتر است که در ابتدا سوالاتی مرتبط پرسیده شود. به عنوان مثال برای بازاریابی تلفنی بیمه آتش سوزی واحد صنفی:

این روش بر اساس مثبت جواب دادن به ایراد هایی است که مشتری احتمالی ممکن است تماس بگیرد و مطرح کند. هر ایراد یک فرصت برای پررنگ کردن فواید طرح شما است. زیرا می توانید منافع بیمه خود را با نیازهای مشتری مرتبط سازید و به این ترتیب اطلاعات بیشتری را درباره طرح مورد نظرتان ارایه دهید.

شاید سوال بپرسید “ چه کار کنیم که مشتریان احتمالی مناسب برای پرسیدن ایرادات خود تماس بگیرند“. بزودی به این سوال به طور کامل پاسخ خواهیم داد. اما همین قدر بدانید به کمک وب سایت نماینده بیمه و یا انجام فعالیت های هوشمندانه برای اعتمادسازی در شبکه های اجتماعی می توانید شرایط لازم را برای مخاطبان خود ایجاد کنید و امکان برقراری تماس را فرآهم آورید.

 

در تماس فروش ، شما با گوش دادن به هر ایراد و تکرار کردن آن به مشتری و بعد جواب دادن کامل آن ، به سمت فروش موثر پیش می روید. البته شما برای اینکه بتوانید در این روش موفق باشید نیاز است که کاملا به بیمه نامه پیشنهادی آشنا باشید.

یکی از اصلی ترین مزیتهای این روش نسبت به روش مستقیم این است که از آنجایی که مخاطب خودش تماس گرفته است حوصله بیشتری برای گفتگو دارد و اعتماد بیشتری نسب به پاسخ های شما می کند. بعلاوه اینکه شما در طول این تماس با اصلی ترین دغدغه ها و سوالات مشتری به سادگی آشنا می شوید و فروش سریع و آسانی را تجربه خواهید کرد.

احتمالا با مدل SPIN پیش از این آشنا باشید. زیرا معمولا مشاوره های فروش بیمه عمر با این روش پیش می روند. بدانید که این مدل در بازاریابی تلفنی بیمه نیز کاربرد دارد. به طور خلاصه در این روش نماینده باید:

۱. سوالاتی بپرسد که یک مشکل را شناسایی و پر رنگ کند.

۲. با مشتری در مورد اثرات منفی آن مشکل صحبت کند که اگر حل نشود چه می شود.

۳. یک راه حل برای مشکل ارایه دهد.

یکی از تکنیک های بازاریابی تلفنی بیمه با عنوان ”مشاوره رایگان تلفنی“ نیز از همین روش برای معرفی و فروش محصولات بهره می گیرد. به این ترتیب که مشتری برای مشاوره درباره یکی از دغدغه های خود تماس می گیرد و اگر یکی از خدمات بیمه پاسخگوی نیاز مشتری باشد، به او راه حل مورد نظر پیشنهاد می شود.

هر کسب و کار بیمه نیاز دارد از ترکیبی از این روش ها استفاده کند. زیرا به کمک تماس مستقیم شما حداقل می توانید اطلاعات مفیدی را از بازار هدف خود کسب نمایید و همچنین برای تماس های مشتریان احتمالی خود آمادگی بیشتری پیدا کنید.

البته باید همین جا بگوییم که مدت زیادی است که دوران تماس سرد (یعنی تماس با تعداد بسیاری از افراد برای اینکه آنها را قانع کنید که محصول شما را بخرند) برای بازاریابی تلفنی بیمه گذشته است. شاید در کوتاه مدت نتیجه هایی کسب شود اما این فروش ها به ساختن یک کسب و کار پایدار و بلند مدت کمکی نخواهد کرد.

در برابر روش هایی هستند که در عصر حاضر برند شما را سر زبان ها می اندازد و بهترین تبلیغ برای کسب و کار بیمه است. در ادامه این مقاله شما را راهنمایی می کنیم تا بهترین مسیر را برای موفقیت در بازاریابی تلفنی بیمه انتخاب کنید و به سمت موفقیت پیش بروید.

حتما برای شما نیز پیش آمده که در خانه یا محل کار نشسته اید که تلفن زنگ می خورد و فردی ناشناس، از شرکتی که نمی شناسید، تماس گرفته و می خواهد یک محصول را به شما بفروشد. پاسخ شما به این تماس ها چیست؟ جواب منفی و قطع کردن تماس! به این روش بازاریابی اصطلاحا ”تماس سرد“ می گویند که طی آن شرکت ها به شماره های ناشناس تماس می گیرند و محصول و خدمات خود را معرفی می کنند.

با اینکه هنوز هم گاه و بی گاه با تماسهای سرد مختلفی روبرو می شویم و هنوز هم شرکت هایی هستند که با این روش کسب درآمد می کنند، اما واقعیت این است که به دلایل متعدد استفاده از این روش دیگر صرف نمی کند! بگذارید یک مثال بزنم:

فرض کنید شما در بازاریابی تلفنی بیمه از روش تماس سرد استفاده کنید، در همان تماس های اول می بینید که مخاطبین راحت نیستند که پاسخ به تماس غریبه ها بدهند. حتی اکثر افراد وقتی شماره ناشناس را می بینند اصلا پاسخ نمی دهند. حتی اگر تماستان را جواب بدهند به نظر شما اعتمادی شکل می گیرد؟

همیشه به یاد داشته باشید :‌ وقتی که مردم انتظار دریافت تماسی را ندارند، در اکثر موارد احتمال شنیدن پاسخ منفی بسیار بالاست.

مساله مهم تر در تماس سرد درباره ذهنیت خریداران نسبت به فروشنده ناشناس پشت تلفن است. یعنی حتی اگر خریدی صورت بگیرد ، به نظر شما خریدار چه برداشتی از شما دارد؟ آیا شما را به عنوان یک فرد معتمد و مشاور بیمه خود می پذیرد؟ آیا حاضر است با شما رابطه کاری بلند مدت برقرار کند؟ آیا می توان انتظار داشت مشتری تماس سرد شما را به دوستان و همکاران خود توصیه کند؟

( در این زمینه توصیه می کنیم حتما مقاله استراتژی های جذب مشتری ارجاعی را مطالعه بفرمایید.)

نمایندگان بیمه هوشمند همواره به فکر ساختن یک کسب و کار پایدار هستند تا یک منبع درآمد بلند مدت برای خود به وجود بیاورند. تجربه ما نشان داده که روشی که منجر به جذب و حفظ بلند مدت مشتری نشود ارزش وقت گذاشتن ندارد ، حتی اگر در کوتاه مدت بتواند درآمدی ایجاد کند.

در بازاریابی تلفنی بیمه نیز همین توصیه را داریم، به فکر یادگیری و استفاده از روش هایی باشید که برند شخصی شما را بازاریابی کند. یعنی بتواند نام شما و توانایی هایتان را در ذهن مخاطبین به عنوان یک فرد حرفه ای و قابل اعتماد ماندگار سازد.

به این ترتیب تماس سرد بدترین روش برای تبلیغ محصول و برند شماست.

به کمک بازاریابی اینترنتی بیمه می توانید کاری کنید که مشتریان احتمالی با کمال میل اطلاعات تماس خود را با شما درمیان بگذارند و از شما درخواست کنند که با آنها تماس حاصل نمایید. سپس به وسیله تکنیک های تماس فروش بیمه متقاضیان را تبدیل به مشتریان خود کنید.

با ترکیب بازاریابی اینترنتی بیمه و بازاریابی تلفنی بیمه می توانید کسب و کاری قدرتمند در بیمه بسازید

که روز به روز کمیت و کیفیت بیمه گذاران شما افزایش یابد و کارمزدتان بالا رود.مشاوره تلفنی بیمه عمر

پیگیر مقاله های تخصصی درارتباطیم باشید.

 

 

 

هر سوال یا دغدغه ای درباره موضوعات مطرح شده در این مقاله دارید،

در پایین این صفحه در قابل دیدگاه بیان کنید

تا در اسرع وقت پاسخ خود را دریافت نمایید.

سلام وتشکر از مطالب کاربردی
با توجه به اینکه کارگاه شما در تهران برگزار می‌شود، وما امکان حضور نداریم، مواردی از آن را در سایت خود قرار میدهید؟

با سلام خدمت شما
بله ، دوره آموزشی ” همه چیز درباره وب سایت نماینده بیمه” بزودی در وب سایت درارتباطیم قرار می گیرد و قابل خریداری است.

بسیار خوب . عالی . مفید
مچکرم از اینکه به شکل جامع و کامل توضیح داده اید

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.


کد تایید *


Downloads-icon


Downloads-icon

تماس با مشاوران ما

اعلام خرابی تلفن تماس

مشاوره تلفنی بیمه

یکی از ارزشمندترین دستاوردهای بشر برای رویارویی حوادث و تامین برخی از نیازهای اقتصادی اجتماعی و روانی پدیده بیمه است.به همین جهت شناخت خدمات بیمه ای و مراجعه به مراکز مشاوره حقوقی تلفنی بیمه ای ساز و کاری است که علاوه بر جبران خسارت اقتصادی ناشی از حوادث تامین اینده وارتقای سطح زندگی افراد و همچنین ایجاد بستری مناسب و مطمئن برای رشد و توسعه اقتصادی موجب آرامش خاطر اعضای جامعه شده و این آرامش نیز به نوبه خود موجب پویای حیاط اجتماعی رشد و شکوفایی استعدادها و افزایش کارآیی و بهره وری میشود. جهت راهنمایی و مشاوره بیشتر شما میتوانید از مشاوره و پاسخگویی مشاوره تلفنی مرکز مشاوره تلفنی بیمه ای همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب با شماره ۲۹۴۵ ۹۰۷ ۹۰۹ از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد و صفر همه روزه تماس حاصل فرمایید.

عملیاتی است که به موجب آن یک طرف با پرداخت وجه یا وجوهی بنام حق بیمه ریسکهای جدید و تهدید کننده جان و اموال خود را به طرف دیگر واگذار میکند، واگذار کننده را بیمه گذار و قبول کننده ریسک را بیمه گر می نامد. ریسک احتمال تحقق خطرات و قبول کننده ریسک بیمه گر تعهد میکند در صورت بروز خسارت برای بیمه گذار جبران نماید.بنابراین تعریف عمل بیمه ای نیاز به تشکیلات معینی دارد و هنگامی میتوان گفت موضوع در مقابل در مقابل خطر معینی بیمه شده است که از نظر فنی و محاسبات دقیق متکی به آمار و احتمالات باشد و برای شناخت این آمار و تشکیلات شما و اطرافیان میتوانید همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب با تلفن ثابت با شماره ۲۹۴۵ ۹۰۷ ۹۰۹ بدون گرفتن کد وصفر با مشاورین حقوقی تلفنی بیمه ای ارتباط برقرار کنید.مشاوره تلفنی بیمه عمر

با توجه به تنوع و انواع ریسک قراردادهای بیمه انواع متعهدی دارند و به طور کلی عملیات بیمه گری به ۲ بخش بیمه های اجتماعی و بیمه های بازرگانی تقسیم میشود

بیمه های اجتماعی: بیمه های اجتماعی و تامین آن از وظایف دولتهاست و معمولا این تامین از طریق بیمه های اجتماعی میسر است.

بیمه حوادث و بیماریها – بیمه بازنشستگی – از کار افتادگی – غرامت و دستمزد – کمک ازدواج و عائله مندی – بیمه بیکاری – بیمه بارداری و زایمان

بیمه های بازرگانی: از آنجا که پوشش محدود که توسط نظام بیمه اجتماعی برای تامین خسارات ارائه میشود کافی نیست و همه ابعاد زندگی اجتماعی و اقتصادی را در بر نمیگیرد.بیمه های بازرگانی بوجود آمده اند که شرکتهای بازرگانی آنها را عرضه کنند.بیمه های بازرگانی انواع مختلف دارند و قلمرو فعالیتشان بسیار وسیع است.بیمه های بازرگانی که موضوع فعالیت آنها شرکتهای بیمه است که شامل ۱- اموال ۲- مسئولیت ۳- اشخاص میباشد.

در همین راستا مشاوره تلفنی بیمه بصورت مشاوره تلفنی و آنلاین آمادگی خود را جهت اطلاعات و شناخت بیمه ای برای تمامی هموطنان عزیز میتوانند با تلفن ثابت ۲۹۴۵ ۹۰۷ ۹۰۹ بدون گرفتن کد وصفر از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب آمادگی پاسخگویی هستند.

بیمه های اموال شامل: آتش سوزی – حمل ونقل کالا (بیمه باربری) – بیمه اتومبیل (ثالث،بدنه،حوادث سرنشین) – مهندسی – تمام خطر نصب (EAR) – بیمه تمام خطر مقاطع کاری(CAR) – بیمه های پول و پول در صندوق و پول در گردش.

بیمه های اشخاص شامل: بیمه عمر و حوادث انفرادی – بیمه عمر گروهی – بیمه درمان و تکمیلی

بیمه های مسئولیت مدنی شامل : بیمه مسئولیت مدنی حرفه ای پزشکان – بیمه مسئولیت مدنی مدیران و مسئولین فنی بیمارستانها – کلینیگ ها و درمانگاهها – بیمه مسئولیت کارفرمایان واحدهای صنفی – تولیدی خدماتی در مقابل کارگران – بیمه مسئولیت مدیران هتلها – بیمه مسئولیت مدنی مدیران و نجات غریق ها نسبت به خدمات گیرندگان – بیمه مسئولیت مدنی مدیران نمایشگاهها – مدیران باشگاههای ورزشی – بیمه مسئولیت مدنی مدیران شهربازی –  بیمه مسئولیت مدنی دارندگان و سرویس کاران آسانسورها – بیمه مسئولیت مدنی تعمیرگاههای مجاز خودرو – بیمه مسئولیت مدنی کارفرما در مقابل کارگران ساختمانی – بیمه مسئولیت مدنی مهندسان طراح و ناظر ساختمانی

نویسنده: خانم فرشته جلالی کارشناس بیمه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مرکز مشاوره تلفنی پیام مشاور

مشاوره روانشناسی: 2026 907 909

مشاوره حقوقی: 2945 907 909

تماس هرروز از ساعت 8 صبح تا 12 شب

مشاوره تلفنی بیمه عمر
مشاوره تلفنی بیمه عمر
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *