استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان تهران

 
helpkade
استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان تهران
استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان تهران

استخدام روانشناس در بیمارستان با توجه به نیاز بیمارستان های مختلف صورت می پذیرد . برای استخدام روانشناس بالینی در طرح پزشک خانواده سازمان نظام روانشناسی اطلاعبه ای را مبنی بر استخدام ، بر مبنای مدارک تحصیلی آنان اعلام می نماید. نوع دیگری از استخدام فارغ التحصیلان رشته روانشناسی بالینی و عمومی ، استخدام دستیار روانشناس می باشد. استخدام فارغ التحصیلان این رشته در صورتی خواهد بود که بتوانند در آزمون ورودی موفقیت لازم را به دست آورند و همچنین از شرایط عمومی و اختصاصی برخوردار باشند.

 

برای استخدام روانشناس در بیمارستان – انجام ثبت نام و شرایط استخدام و همچنین اطلاع از ظرفیت تعیین شده برای استخدام از سراسر کشور با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

9099072952 – تماس از سراسر کشور

9099072952 – تماس از استان تهران

استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

 

 

برای استخدام روانشناس در بیمارستان، داوطلبان باید واجد شرایط عمومی و اختصاصی باشند. سازمان های تعیین کننده شرایط استخدام در رشته های مختلف، وزرات بهداشت و درمان پزشکی در مراکز مختلف و همچنین بیمارستان ها می باشند. با توجه به اینکه نوع کار هر یک از افرادی که استخدام می شوند، ممکن است متفاوت باشد، به همین دلیل تعداد ساعات کاری، حقوق و مزایای افرادی که استخدامی می شوند می تواند متفاوت باشد. به همین دلیل شرایط مورد نظر به صورت عمومی و اختصاصی تعیین می شود.

در زیرف به صورت کلی به برخی از شرایط استخدام روانشناس در بیمارستان اشاره خواهیم نمود. اما برای آشنایی بیشتر در رابطه با استخدام مشاور در بیمارستان مورد نظر خود، می توانید به مشاوران ایران تحصیل در ارتباط باشید.

 

 

 

برخی از مدارک مورد نیاز برای استخدام برخی از متقاضیان ممکن است به صورت اختصاصی باشد. بدین معنا که به عنوان مثال برای داوطلبانی که دارای رزومه قوی می باشند ، حتما باید در زمان تعیین شده مدارک خود را به مصاحبه کنندگان ارائه نمایند. اما به صورت کلی مدارک مورد نیاز به شرح زیر می باشند.

 

 

با توجه به اینکه برخی از بیمارانی که به بیمارستان ها مراجعه می نمایند، دچار مشکلاتی می شوند که روند بیماری آنان را سهولت می بخشد، لذا یک روانشناس در این مواقع کمک می نماید تا به فرد آسیب دیده کمک نموده و همچنین برای درمان روانی او کمک های لازم را ارائه نماید. اما نکته مهم این است که آیا این فرد خود، از شرایط لازم را بری این کار را دارد؟ آیا می تواند در شرایط بحرانی به مراجعین برای تصمیم گیری درست کمک نماید؟ این موارد خارج از علم در نظر گرفته می شود و بر اساس شخصیت افراد در مصاحبه تعیین می گردد.

با توجه به اینکه متقاضیان بسیاری علاقه مند به شرکت در آزمون استخدام روانشناس در بیمارستان می باشند، لذا پذیرش در آزمون در مرحله اولیه، شرط لازم برای قبولی در استخدام خواهد بود. پس از اینکه شما موفق به پذیرش در آزمون شدید، حال باید در مصاحبه شغلی شرکت نمایید. توجه داشته باشید. همانطور که شما به عنوان یک روانشناس می دایند، برای انتخاب هر فردی به عنوان شغل مورد نر او، باید از شرایط روانی لازم برخوردار باشد. بنابراین در مصاحبه، علاوه بر محک زدن اطلاعات شما، از نر روانی نیز شما را مورد سنجش قرار می دهند.

در زمان مصاحبه برای استخدام دستیار روانشناس و یا هر مورد دیگری، با اعتماد به نفس کامل حضور یابید و با اطمنیان به تمامی سوالات پاسخ دهید. زیرا داشتن اعتماد به نفس به اطلاعات شما برای مصاحبه کننده بسیار مهم می باشد. به طور معمول شخصیت هایی که جرات ورزی بالایی دارند، برای این کار مناسب می باشند به همین دلیل از نظر سنجش شخصیت نیز، مصاحبه گیرندگان تلاش خود را برای استخدام این افراد به خرج می دهند.

 

 

در رابطه با مراجعینی که شما با آن ها سر و کار خواهید داشت و نحوه انجام وطایف شما، شاید بتوان گفت هیچ تفاوتی وجود نخواهد داشت و افرادی که به استخدام روانشناس در بیمارستان در آیند ، بدین صورت است که شما باید تمامی آزمون های روانی را از مراجعین بگیرید و همچنین نتیجه آن را برای درمان استفاده نمایید بنابراین یکی از مهارت های ضروری برای شما انجام و نفسیر نیمرخ های روانی می باشد. و همچنین بسیار مهم است که شما در رابطه با اینکه کدام آزمون را چه نوع مشکلی به کار ببرید که در این صورت مهارت و تخصص شما بسیار مهم است.

نکته مهمی که در رابطه با تفاوت استخدام در بیمارستان و همچنین استخدام در مراکز مشاوره و … وجود دارد این است که شما در صورت استخدام در مراکز مشاوره، با مراجعینی سر و کار دارید که در حیطه تخصصی خودتان می باشند و همچنین خودشان مراجعه نموده اند. اما در بیمارستان ها گاها این موراد وجود ندارد و شاید در برخی از موارد شما با توجه به تقاضای ارگان، باید سلامت روانی یک فرد را تائید و یا رد نمایید و به همین دلیل نوع مراجعین شما تا حدودی دارای تفاوت هایی با مراکز مشاوره خواهد بود.

 

 

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا اطلاعاتی را در رابطه با نحوه استخدام روانشناس در بیمارستان به شما فارغ التحصیلان عزیز ارائه نماییم. برای اطلاع از استخدام رواننشاس بالینی در طرح پزشک خانواده و همچنین اطلاع از استخدام دستیار روانشناس با توجه به تغییرات ایجاد شده، می توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید. مشاوران ما علاوه بر ارائه راهنمایی در این زمینه ، سوالات مربوط به هر یک از آزمون های برگذار کننده را نیز در اختیار شما قرار خواهند داد. مشاوران ما همه روزه، حتی ایام تعطیل، آماده ارائه خدمات به شما خواهند بود.

 

 

استخدام روانشناس در بیمارستان

استخدام روانشناس بالینی در طرح پزشک خانواده

استخدام دستیار روانشناس

با توجه به ظرفیت هر یک از بیمارستان ها لازم است ابتدا در آزمون تعیین شده پذیرفته شوید و پس از آن در مصاحبه علمی و تخصصی نیز صلاحیت شما به تائید برسد.

 

تعداد پذیرش متقاضیان در هر یک از بیمارستان ها متفاوت می باشد. اما به طور کلی با ظرفیت پذیرش بالایی مواجه نخواهیم بود.

 

مدارک مورد نیاز شامل : مدارک هویتی، مدارک دانشگاهی و همجنین معافیت و نظام وظیفه می باشد.

 

استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان تهران

 

12,000,000 +

بازدید کننده ایران تحصیل تاکنون

452,000 +

مخاطبان مشاوره تلفنی ایران تحصیل تاکنون

676780

تعداد سوالات سایت ایران تحصیل

15000

حدااقل بازدید روزانه سایت ایران تحصیل

در صورتی که نیاز به مشاوره در زمینه تحصیلی دارید می توانید از تجربیات مشاوران مرکز ایران تحصیل استفاده کنید هزینه هر دقیقه مشاوره 20000 ریال می باشد که می توانید ( از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره 9099072952) تماس بگیرید و از خدمات مشاوره حضوری بهره مند گردید.

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

در صورتی که هر گونه پیشنهاد ، انتقاد یا شکایتی از نحوه عملکرد مجموعه دارید می توانید از طریق ایمیل info@irantahsil.org با ما در ارتباط باشید.

لینک مفید :

خدمات ساختمانی خوارزم سازه


پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی
ایام تعطیل

مشاوره تلفنی آویژه

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

مشاهده دسته بندی مطالب

استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان یکی از فرصت های شغلی است که برای افراد دارای این مدرک فراهم شده است . یکی از نکات مهم درباره استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان این است که ؛ هر بیمارستان در هر دوره ای با توجه به نیاز خود به نیروی کار جوان اقدام به استخدام میکند . متقاضیانی که علاقه مند به کار در بیمارستان میباشند ، ضمن داشتن مدرک تحصیلی مربوطه و شرایط عمومی اعلام شده ، میبایست واجد تمام شرایط اختصاصی که از سوی بیمارستان و نظام روانشناسی  اعلام میشود نیز باشند . استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان ، این فرصت را ایجاد کرده است که وضعیت روحی و روانی بیماران تحت نظر قرار گیرد . و با توجه به نیاز های هر بیمار و وضعیت روحی هر بیمار به امر درمانگری میپردازند .

بسیاری از افرادی که در رشته های روانشناسی ادامه تحصیل میدهند ، به امید فعالیت در بیمارستان ها و به عبارتی در بالین بیماران ، وارد این عرصه میشوند . اما این افراد باید بدانند علاوه بر قوانین سخت گیرانه ای که بر سر راه استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان وجود دارد ، مهارت ها و دانش خاصی نیز برای ورود به این حوزه مورد نیاز است . چرا که گاهی روانشناسان بالینی با افراد نابهنجار ویا رفتارهای پرخاشگرانه مواجه میشوند ، که در رویایی با این مشکلات داشتن قدرت و علاقه و انگیزه روحی بالا لازم میباشد . در زمان استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان ، در مراحل مختلف استخدام ؛ از جمله مصاحبه حضوری این مهارت ها و توانایی ها مورد سنجش قرار میگیرند . و درنهایت با توجه به نتیج حاصل از بررسی های مختلف روانشناسان در بیمارستان ها پذیرش میشوند .

استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان تهران

بیشتر بخوانید: کارورزی روانشناسی چگونه است؟

شرایط استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان ازجمله مواردی میباشد که متقاضیان کار در بیمارستان ها باید از آن مطلع شوند . در حال حاضرشرایط استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان  از سوی مراجع زیربط همچون وزارت بهداشت و درمان کشور و همچنین خود بیمارستان ها به اطلاع متقاضیان میرسد . همانطور که در پاراگراف قبل گفته شد شرایط استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان ، شامل دو دسته شرایط عمومی و اختصاصی میباشد .

از جمله ی شرایط عمومی استخدام در بیمارستان ها ، داشتن تابعیت ایرانی ، انجام دوره خدمت سربازی و یا داشتن کارت معافیت از خدمت سربازی برای آقایان ، نداشتن اعتیاد به مواد مخدر ، نداشتن سابقه ی کیفری ، داشتن گواهی سلامت جسمی و سلامت روانی ، اعتقاد به دین اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ، نداشتن دشمنی با جمهوری اسلامی ایران و همچنین التزام به قوانین کشور و … را میتوان نام برد .

علاوه بر این موارد برخی از شرایط استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان متناسب با آیین نامه ها و قوانین خود بیمارستان ها میباشد . که بر اساس این موارد و برای تکمیل کادر پرسنل خود اقدام به استخدام روانشناس بالینی مینماید .

بیشتر بخوانید: گرایش های ارشد روانشناسی

مراحل استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان بر اساس قوانین و مقررات و همچنین آیین نامه های مربوطه به هر بیمارستان و سازمان های زیربط صورت میگیرد . اکثریت داوطلبان کنکور به دلیل علاقه ای که به فعالیت در حوزه بیمارستان ها و مراکز درمانی دارند ، دررشته ی روانشناسی بالینی ادامه تحصیل میدهند . زمانیکه متقاضیان موفق به دریافت مدرک تحصیلی خود میشوند ، داوطلب فعالیت در بیمارستان ها و مراکز مشاوره خواهند بود . از جمله مراحل استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان ، انتشار اطلاعیه های بیمارستان ها مبنی بر نیاز به نیروی کار جوان میباشد . داوطلبان با ارسال مدارک و روزومه ی کاری خود به بیمارستان ها علاقه مندی خودشان را به فعالیت در این حوزه اعلام مینمایند . یکی دیگر از مراحل استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان مصاحبه حضوری داوطلبان میباشد . بر اساس نتایج حاصل از بررسی این مراحل ، پذیرش یا عدم پذیرش داوطلبان اعلام خواهد شد .

بیشتر بخوانید: شرایط تاسیس مطب روانشناسی چگونه است؟

مدارک لازم برای استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان یکی از موارد سوال برانگیز برای متقاضیان کار در این رشته ها میباشد . این مدارک لازم  در زمان استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان و از سوی بیمارستان ها و مراجع مربوطه به اطلاع متقاضیان میرسد . اگر بخواهیم لیست مدارک لازم برای استخدام روانشناسان بالینی در بیمارستان را ذکر کنیم باید به مدارکی همچون : مدرک تحصیلی مورد تایید بیمارستان و نظام روانشناسی و سایر سازمان های مربوطه ، مدارک شناسایی شامل شناسنامه و کارت ملی ، مدرک معافیت یا پایان خدمت سربازی برای آقایان ، گواهی سلامت روانی و جسمی ، تاییدیه نظام روانشناسی و مشاوره کشور اشاره کرد .

بیشتر بخوانید: شرایط تاسیس کلینیک روانشناسی چگونه است؟

استخدام روانشناس در بیمارستان از جمله مواردی میباشد که در سال های اخیر اهمیت زیادی پیدا کرده است . پرا که رسیدگی به وضعیت روحی و روانی بیماران به همان اندازه اهمیت دارد ، که رسیدگی به سلامت جسمانی آنها دارای اهمیت است . علاوه بر این ، استخدام روانشناس در بیمارستان میتواند برای ارائه مشاوره به همراهان بیمار نیز ثمر بخش باشد . همانطور که میدانید روانشناسی حرفه ای بسیار تخصصی میباشد . لذا کسانی که به این عرصه وارد میشوند باید با صعه ی صدر ، تحمل و به کارگیری تخصص و مهارت خود در مواجه با انواع بیماران و اختلالات رفتاری مختلف بهترین رویکرد را داشته باشند . بنابراین استخدام روانشناسان علاوه بر مدرک تحصیلی به مهارت های فردی نیز بستگی دارد .  استخدام روانشناسان و مشاوران در بیمارستان ها علاوه بر کمک به بهبود وضعیت سلامت روانی جامعه ، بستر مناسبی برای فعالیت حرفه ای روانشناسان فراهم آورده است .

بیشتر بخوانید: فرم ۱۱۱ سازمان نظام روانشناسی چیست

زمانی که بیمارستان ها اقدام به استخدام روانشناسان میکنند ، مجموعه وظایفی برای این افراد تعریف میشود . که ما سعی میکنین برخی از این وظایف را برای شما عزیزان و متقاضیان گرامی برشمریم . انجام برخی از تست های روانشناسی مانند تست هوش ، تست های شخصیت شناسی و … ، رفتار درمانی ، آموزش خانواده ی بیماران برای مواجه با بیماری ، بررسی سلامت عقلانی و روانی بیماران ، شرکت در برنامه های پژوهشی و تحقیقی بیماران ، انجام مطالعات برای بالا بردن کیفیت خدمات روان درمانی و همچنین دادن آموزش های لازم به سایر دستیاران از جمله وظایفی میباشد که معمولا برای روانشناسان تعریف میشوند .علاوه بر این موارد و داشتن تخصص و مهارت کافی در زمینه ی علم روانشناسی داشتن مهارت های فردی و شخصیتی نیز از جمله پارامتر های یک روانشناس خوب میباشد .

از جمله ی این موارد میتوان به توانایی برقراری ارتباط با دیگران اشاره داشت . روانشناس با داشتن این توانایی میتواند به راحتی درباره احساسات و حالات بیماران ، با آنها صحبت کند و این امر پروسه ی درمان را آسان تر میکند . توصیه ی ما به شما متقاضیان عزیزان که علاقه مند به کار در بیمارستان ها میباشید این است ، در صورتیکه با سوالات و ابهاماتی درباره چگونگی پذیرش در بیمارستان ها مواجه شدید ، میتوانید از مشاوران ما در مرکز مشاوره آویژه کمک بگیرید .

بیشتر بخوانید: مزایای عضویت در سازمان نظام روانشناسی

حقوق روانشناس بالینی در بیمارستان چگونه است ؟

حقوق روانشناسان بالینی با توجه به مدرک تحصیلی متفاوت میباشد . اما به طور کلی حقوق روانشناسان در بیمارستان های کشور به نسبت زحماتی که رضایت بخش نمیباشد .

آینده شغلی روانشناس بالینی در بیمارستان ؟

با وجود افزایش نیازهای جامعه به مشاوره های روانشناسی آینده ی شغلی خوبی برای این رشته تصور میشود . که برای روانشناسان بالینی در بیمارستان ها نیز جای پیشرفت شغلی وجود دارد .

استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان چگونه است ؟

هر بیمارستان با توجه به رزومه کاری ، سوابق ، مدرک تحصیلی ، تاییدیه نظام مشاوره و روانشناسی کشور و سایر مدارک ارسال شده از سوی متقاضیان اقدام به استخدام روانشناس میکند .

استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان چگونه است؟

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.

برای مشاوره در زمینه استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان چگونه است؟

از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه
از طریق تلفن ثابت

در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 

حتی ایام تعطیل

مطالب مرتبط با این نوشته:

نحوه عضویت در انجمن روانشناسی آمریکا

شرایط دریافت پروانه نظام روانشناسی و مشاوره

عضویت در انجمن روانشناسی ایران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان تهران

وب‌ سایت

مشاوره تلفنی با تلفن ثابت و بدون پیش شماره

9099072068 از سراسر ایران


avijeconsulting@ 

info@avije.org  

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی آویژه در راستای گسترش خدمات مشاوره و ایجاد امکان دسترسی تمامی هم وطنان به خدمات
مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، اقدام به ارائه خدمات مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره
تلفنی نظام وظیفه کرده است. به لطف خداوند متعال مرکز مشاوره تلفنی آویژه در
نظر دارد با گسترش کار خود در زمینه مشاوره تلفنی و در راستای آسان تر و ارزان تر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره
تلفنی خود، در حوزه مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین با هم میهنان گرامی، وارد شود. در حال حاضر در مرکز مشاوره تلفنی آویژه، شما می توانید از مشاوران زبده در حوزه
های مختلف مشاوره تلفنی تحصیلی و مشاوره تلفنی نظام وظیفه بهره مند شوید.
ان
شاءالله شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره تلفنی آویژه کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

برای مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره کنکور، منابع کنکور، انتخاب رشته، انتخاب دانشگاه، برنامه ریزی درسی کنکور و تحصیلی و ثبت نام بدون کنکور دنشگاه سراسری، کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، انتخاب مدرسه،
تحصیل در خارچ از کشور، و … می توانید از خدمات مرکز مشاوره تحصیلی آویژه بهره مند شوید.

برای مشاوره تلفنی نظام وظیفه، معافیت کفالت، معافیت سربازی، معافیت پزشکی، معافیت تحصیلی، معافیت ایثارگری، معافیت موارد خاص،
امریه سربازی، پروژه کسری خدمت، خرید خدمت سربازی، سرباز معلم، خروج از کشور، معافیت موقت، معاف از رزم، اعزام به خدمت و … با
مشاوران نظام وظیفه آویژه در تماس باشید.


تهران – تهران —-

021-91022688 (سراسری) – مشاوره تلفنی

به زودی – تماس فقط برای تعیین وقت مشاوره حضوری

مشاوره تلفنی آویژه

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

مشاهده دسته بندی مطالب

استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان یکی از فرصت های شغلی است که برای افراد دارای این مدرک فراهم شده است . یکی از نکات مهم درباره استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان این است که ؛ هر بیمارستان در هر دوره ای با توجه به نیاز خود به نیروی کار جوان اقدام به استخدام میکند . متقاضیانی که علاقه مند به کار در بیمارستان میباشند ، ضمن داشتن مدرک تحصیلی مربوطه و شرایط عمومی اعلام شده ، میبایست واجد تمام شرایط اختصاصی که از سوی بیمارستان و نظام روانشناسی  اعلام میشود نیز باشند . استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان ، این فرصت را ایجاد کرده است که وضعیت روحی و روانی بیماران تحت نظر قرار گیرد . و با توجه به نیاز های هر بیمار و وضعیت روحی هر بیمار به امر درمانگری میپردازند .

بسیاری از افرادی که در رشته های روانشناسی ادامه تحصیل میدهند ، به امید فعالیت در بیمارستان ها و به عبارتی در بالین بیماران ، وارد این عرصه میشوند . اما این افراد باید بدانند علاوه بر قوانین سخت گیرانه ای که بر سر راه استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان وجود دارد ، مهارت ها و دانش خاصی نیز برای ورود به این حوزه مورد نیاز است . چرا که گاهی روانشناسان بالینی با افراد نابهنجار ویا رفتارهای پرخاشگرانه مواجه میشوند ، که در رویایی با این مشکلات داشتن قدرت و علاقه و انگیزه روحی بالا لازم میباشد . در زمان استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان ، در مراحل مختلف استخدام ؛ از جمله مصاحبه حضوری این مهارت ها و توانایی ها مورد سنجش قرار میگیرند . و درنهایت با توجه به نتیج حاصل از بررسی های مختلف روانشناسان در بیمارستان ها پذیرش میشوند .

استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان تهران

بیشتر بخوانید: کارورزی روانشناسی چگونه است؟

شرایط استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان ازجمله مواردی میباشد که متقاضیان کار در بیمارستان ها باید از آن مطلع شوند . در حال حاضرشرایط استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان  از سوی مراجع زیربط همچون وزارت بهداشت و درمان کشور و همچنین خود بیمارستان ها به اطلاع متقاضیان میرسد . همانطور که در پاراگراف قبل گفته شد شرایط استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان ، شامل دو دسته شرایط عمومی و اختصاصی میباشد .

از جمله ی شرایط عمومی استخدام در بیمارستان ها ، داشتن تابعیت ایرانی ، انجام دوره خدمت سربازی و یا داشتن کارت معافیت از خدمت سربازی برای آقایان ، نداشتن اعتیاد به مواد مخدر ، نداشتن سابقه ی کیفری ، داشتن گواهی سلامت جسمی و سلامت روانی ، اعتقاد به دین اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ، نداشتن دشمنی با جمهوری اسلامی ایران و همچنین التزام به قوانین کشور و … را میتوان نام برد .

علاوه بر این موارد برخی از شرایط استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان متناسب با آیین نامه ها و قوانین خود بیمارستان ها میباشد . که بر اساس این موارد و برای تکمیل کادر پرسنل خود اقدام به استخدام روانشناس بالینی مینماید .

بیشتر بخوانید: گرایش های ارشد روانشناسی

مراحل استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان بر اساس قوانین و مقررات و همچنین آیین نامه های مربوطه به هر بیمارستان و سازمان های زیربط صورت میگیرد . اکثریت داوطلبان کنکور به دلیل علاقه ای که به فعالیت در حوزه بیمارستان ها و مراکز درمانی دارند ، دررشته ی روانشناسی بالینی ادامه تحصیل میدهند . زمانیکه متقاضیان موفق به دریافت مدرک تحصیلی خود میشوند ، داوطلب فعالیت در بیمارستان ها و مراکز مشاوره خواهند بود . از جمله مراحل استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان ، انتشار اطلاعیه های بیمارستان ها مبنی بر نیاز به نیروی کار جوان میباشد . داوطلبان با ارسال مدارک و روزومه ی کاری خود به بیمارستان ها علاقه مندی خودشان را به فعالیت در این حوزه اعلام مینمایند . یکی دیگر از مراحل استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان مصاحبه حضوری داوطلبان میباشد . بر اساس نتایج حاصل از بررسی این مراحل ، پذیرش یا عدم پذیرش داوطلبان اعلام خواهد شد .

بیشتر بخوانید: شرایط تاسیس مطب روانشناسی چگونه است؟

مدارک لازم برای استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان یکی از موارد سوال برانگیز برای متقاضیان کار در این رشته ها میباشد . این مدارک لازم  در زمان استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان و از سوی بیمارستان ها و مراجع مربوطه به اطلاع متقاضیان میرسد . اگر بخواهیم لیست مدارک لازم برای استخدام روانشناسان بالینی در بیمارستان را ذکر کنیم باید به مدارکی همچون : مدرک تحصیلی مورد تایید بیمارستان و نظام روانشناسی و سایر سازمان های مربوطه ، مدارک شناسایی شامل شناسنامه و کارت ملی ، مدرک معافیت یا پایان خدمت سربازی برای آقایان ، گواهی سلامت روانی و جسمی ، تاییدیه نظام روانشناسی و مشاوره کشور اشاره کرد .

بیشتر بخوانید: شرایط تاسیس کلینیک روانشناسی چگونه است؟

استخدام روانشناس در بیمارستان از جمله مواردی میباشد که در سال های اخیر اهمیت زیادی پیدا کرده است . پرا که رسیدگی به وضعیت روحی و روانی بیماران به همان اندازه اهمیت دارد ، که رسیدگی به سلامت جسمانی آنها دارای اهمیت است . علاوه بر این ، استخدام روانشناس در بیمارستان میتواند برای ارائه مشاوره به همراهان بیمار نیز ثمر بخش باشد . همانطور که میدانید روانشناسی حرفه ای بسیار تخصصی میباشد . لذا کسانی که به این عرصه وارد میشوند باید با صعه ی صدر ، تحمل و به کارگیری تخصص و مهارت خود در مواجه با انواع بیماران و اختلالات رفتاری مختلف بهترین رویکرد را داشته باشند . بنابراین استخدام روانشناسان علاوه بر مدرک تحصیلی به مهارت های فردی نیز بستگی دارد .  استخدام روانشناسان و مشاوران در بیمارستان ها علاوه بر کمک به بهبود وضعیت سلامت روانی جامعه ، بستر مناسبی برای فعالیت حرفه ای روانشناسان فراهم آورده است .

بیشتر بخوانید: فرم ۱۱۱ سازمان نظام روانشناسی چیست

زمانی که بیمارستان ها اقدام به استخدام روانشناسان میکنند ، مجموعه وظایفی برای این افراد تعریف میشود . که ما سعی میکنین برخی از این وظایف را برای شما عزیزان و متقاضیان گرامی برشمریم . انجام برخی از تست های روانشناسی مانند تست هوش ، تست های شخصیت شناسی و … ، رفتار درمانی ، آموزش خانواده ی بیماران برای مواجه با بیماری ، بررسی سلامت عقلانی و روانی بیماران ، شرکت در برنامه های پژوهشی و تحقیقی بیماران ، انجام مطالعات برای بالا بردن کیفیت خدمات روان درمانی و همچنین دادن آموزش های لازم به سایر دستیاران از جمله وظایفی میباشد که معمولا برای روانشناسان تعریف میشوند .علاوه بر این موارد و داشتن تخصص و مهارت کافی در زمینه ی علم روانشناسی داشتن مهارت های فردی و شخصیتی نیز از جمله پارامتر های یک روانشناس خوب میباشد .

از جمله ی این موارد میتوان به توانایی برقراری ارتباط با دیگران اشاره داشت . روانشناس با داشتن این توانایی میتواند به راحتی درباره احساسات و حالات بیماران ، با آنها صحبت کند و این امر پروسه ی درمان را آسان تر میکند . توصیه ی ما به شما متقاضیان عزیزان که علاقه مند به کار در بیمارستان ها میباشید این است ، در صورتیکه با سوالات و ابهاماتی درباره چگونگی پذیرش در بیمارستان ها مواجه شدید ، میتوانید از مشاوران ما در مرکز مشاوره آویژه کمک بگیرید .

بیشتر بخوانید: مزایای عضویت در سازمان نظام روانشناسی

حقوق روانشناس بالینی در بیمارستان چگونه است ؟

حقوق روانشناسان بالینی با توجه به مدرک تحصیلی متفاوت میباشد . اما به طور کلی حقوق روانشناسان در بیمارستان های کشور به نسبت زحماتی که رضایت بخش نمیباشد .

آینده شغلی روانشناس بالینی در بیمارستان ؟

با وجود افزایش نیازهای جامعه به مشاوره های روانشناسی آینده ی شغلی خوبی برای این رشته تصور میشود . که برای روانشناسان بالینی در بیمارستان ها نیز جای پیشرفت شغلی وجود دارد .

استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان چگونه است ؟

هر بیمارستان با توجه به رزومه کاری ، سوابق ، مدرک تحصیلی ، تاییدیه نظام مشاوره و روانشناسی کشور و سایر مدارک ارسال شده از سوی متقاضیان اقدام به استخدام روانشناس میکند .

استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان چگونه است؟

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.

برای مشاوره در زمینه استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان چگونه است؟

از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه
از طریق تلفن ثابت

در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 

حتی ایام تعطیل

مطالب مرتبط با این نوشته:

نحوه عضویت در انجمن روانشناسی آمریکا

شرایط دریافت پروانه نظام روانشناسی و مشاوره

عضویت در انجمن روانشناسی ایران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان تهران

وب‌ سایت

مشاوره تلفنی با تلفن ثابت و بدون پیش شماره

9099072068 از سراسر ایران


avijeconsulting@ 

info@avije.org  

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی آویژه در راستای گسترش خدمات مشاوره و ایجاد امکان دسترسی تمامی هم وطنان به خدمات
مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، اقدام به ارائه خدمات مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره
تلفنی نظام وظیفه کرده است. به لطف خداوند متعال مرکز مشاوره تلفنی آویژه در
نظر دارد با گسترش کار خود در زمینه مشاوره تلفنی و در راستای آسان تر و ارزان تر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره
تلفنی خود، در حوزه مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین با هم میهنان گرامی، وارد شود. در حال حاضر در مرکز مشاوره تلفنی آویژه، شما می توانید از مشاوران زبده در حوزه
های مختلف مشاوره تلفنی تحصیلی و مشاوره تلفنی نظام وظیفه بهره مند شوید.
ان
شاءالله شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره تلفنی آویژه کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

برای مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره کنکور، منابع کنکور، انتخاب رشته، انتخاب دانشگاه، برنامه ریزی درسی کنکور و تحصیلی و ثبت نام بدون کنکور دنشگاه سراسری، کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، انتخاب مدرسه،
تحصیل در خارچ از کشور، و … می توانید از خدمات مرکز مشاوره تحصیلی آویژه بهره مند شوید.

برای مشاوره تلفنی نظام وظیفه، معافیت کفالت، معافیت سربازی، معافیت پزشکی، معافیت تحصیلی، معافیت ایثارگری، معافیت موارد خاص،
امریه سربازی، پروژه کسری خدمت، خرید خدمت سربازی، سرباز معلم، خروج از کشور، معافیت موقت، معاف از رزم، اعزام به خدمت و … با
مشاوران نظام وظیفه آویژه در تماس باشید.


تهران – تهران —-

021-91022688 (سراسری) – مشاوره تلفنی

به زودی – تماس فقط برای تعیین وقت مشاوره حضوری

مشاوره تلفنی آویژه

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

مشاهده دسته بندی مطالب

استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان یکی از فرصت های شغلی است که برای افراد دارای این مدرک فراهم شده است . یکی از نکات مهم درباره استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان این است که ؛ هر بیمارستان در هر دوره ای با توجه به نیاز خود به نیروی کار جوان اقدام به استخدام میکند . متقاضیانی که علاقه مند به کار در بیمارستان میباشند ، ضمن داشتن مدرک تحصیلی مربوطه و شرایط عمومی اعلام شده ، میبایست واجد تمام شرایط اختصاصی که از سوی بیمارستان و نظام روانشناسی  اعلام میشود نیز باشند . استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان ، این فرصت را ایجاد کرده است که وضعیت روحی و روانی بیماران تحت نظر قرار گیرد . و با توجه به نیاز های هر بیمار و وضعیت روحی هر بیمار به امر درمانگری میپردازند .

بسیاری از افرادی که در رشته های روانشناسی ادامه تحصیل میدهند ، به امید فعالیت در بیمارستان ها و به عبارتی در بالین بیماران ، وارد این عرصه میشوند . اما این افراد باید بدانند علاوه بر قوانین سخت گیرانه ای که بر سر راه استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان وجود دارد ، مهارت ها و دانش خاصی نیز برای ورود به این حوزه مورد نیاز است . چرا که گاهی روانشناسان بالینی با افراد نابهنجار ویا رفتارهای پرخاشگرانه مواجه میشوند ، که در رویایی با این مشکلات داشتن قدرت و علاقه و انگیزه روحی بالا لازم میباشد . در زمان استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان ، در مراحل مختلف استخدام ؛ از جمله مصاحبه حضوری این مهارت ها و توانایی ها مورد سنجش قرار میگیرند . و درنهایت با توجه به نتیج حاصل از بررسی های مختلف روانشناسان در بیمارستان ها پذیرش میشوند .

استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان تهران

بیشتر بخوانید: کارورزی روانشناسی چگونه است؟

شرایط استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان ازجمله مواردی میباشد که متقاضیان کار در بیمارستان ها باید از آن مطلع شوند . در حال حاضرشرایط استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان  از سوی مراجع زیربط همچون وزارت بهداشت و درمان کشور و همچنین خود بیمارستان ها به اطلاع متقاضیان میرسد . همانطور که در پاراگراف قبل گفته شد شرایط استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان ، شامل دو دسته شرایط عمومی و اختصاصی میباشد .

از جمله ی شرایط عمومی استخدام در بیمارستان ها ، داشتن تابعیت ایرانی ، انجام دوره خدمت سربازی و یا داشتن کارت معافیت از خدمت سربازی برای آقایان ، نداشتن اعتیاد به مواد مخدر ، نداشتن سابقه ی کیفری ، داشتن گواهی سلامت جسمی و سلامت روانی ، اعتقاد به دین اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ، نداشتن دشمنی با جمهوری اسلامی ایران و همچنین التزام به قوانین کشور و … را میتوان نام برد .

علاوه بر این موارد برخی از شرایط استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان متناسب با آیین نامه ها و قوانین خود بیمارستان ها میباشد . که بر اساس این موارد و برای تکمیل کادر پرسنل خود اقدام به استخدام روانشناس بالینی مینماید .

بیشتر بخوانید: گرایش های ارشد روانشناسی

مراحل استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان بر اساس قوانین و مقررات و همچنین آیین نامه های مربوطه به هر بیمارستان و سازمان های زیربط صورت میگیرد . اکثریت داوطلبان کنکور به دلیل علاقه ای که به فعالیت در حوزه بیمارستان ها و مراکز درمانی دارند ، دررشته ی روانشناسی بالینی ادامه تحصیل میدهند . زمانیکه متقاضیان موفق به دریافت مدرک تحصیلی خود میشوند ، داوطلب فعالیت در بیمارستان ها و مراکز مشاوره خواهند بود . از جمله مراحل استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان ، انتشار اطلاعیه های بیمارستان ها مبنی بر نیاز به نیروی کار جوان میباشد . داوطلبان با ارسال مدارک و روزومه ی کاری خود به بیمارستان ها علاقه مندی خودشان را به فعالیت در این حوزه اعلام مینمایند . یکی دیگر از مراحل استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان مصاحبه حضوری داوطلبان میباشد . بر اساس نتایج حاصل از بررسی این مراحل ، پذیرش یا عدم پذیرش داوطلبان اعلام خواهد شد .

بیشتر بخوانید: شرایط تاسیس مطب روانشناسی چگونه است؟

مدارک لازم برای استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان یکی از موارد سوال برانگیز برای متقاضیان کار در این رشته ها میباشد . این مدارک لازم  در زمان استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان و از سوی بیمارستان ها و مراجع مربوطه به اطلاع متقاضیان میرسد . اگر بخواهیم لیست مدارک لازم برای استخدام روانشناسان بالینی در بیمارستان را ذکر کنیم باید به مدارکی همچون : مدرک تحصیلی مورد تایید بیمارستان و نظام روانشناسی و سایر سازمان های مربوطه ، مدارک شناسایی شامل شناسنامه و کارت ملی ، مدرک معافیت یا پایان خدمت سربازی برای آقایان ، گواهی سلامت روانی و جسمی ، تاییدیه نظام روانشناسی و مشاوره کشور اشاره کرد .

بیشتر بخوانید: شرایط تاسیس کلینیک روانشناسی چگونه است؟

استخدام روانشناس در بیمارستان از جمله مواردی میباشد که در سال های اخیر اهمیت زیادی پیدا کرده است . پرا که رسیدگی به وضعیت روحی و روانی بیماران به همان اندازه اهمیت دارد ، که رسیدگی به سلامت جسمانی آنها دارای اهمیت است . علاوه بر این ، استخدام روانشناس در بیمارستان میتواند برای ارائه مشاوره به همراهان بیمار نیز ثمر بخش باشد . همانطور که میدانید روانشناسی حرفه ای بسیار تخصصی میباشد . لذا کسانی که به این عرصه وارد میشوند باید با صعه ی صدر ، تحمل و به کارگیری تخصص و مهارت خود در مواجه با انواع بیماران و اختلالات رفتاری مختلف بهترین رویکرد را داشته باشند . بنابراین استخدام روانشناسان علاوه بر مدرک تحصیلی به مهارت های فردی نیز بستگی دارد .  استخدام روانشناسان و مشاوران در بیمارستان ها علاوه بر کمک به بهبود وضعیت سلامت روانی جامعه ، بستر مناسبی برای فعالیت حرفه ای روانشناسان فراهم آورده است .

بیشتر بخوانید: فرم ۱۱۱ سازمان نظام روانشناسی چیست

زمانی که بیمارستان ها اقدام به استخدام روانشناسان میکنند ، مجموعه وظایفی برای این افراد تعریف میشود . که ما سعی میکنین برخی از این وظایف را برای شما عزیزان و متقاضیان گرامی برشمریم . انجام برخی از تست های روانشناسی مانند تست هوش ، تست های شخصیت شناسی و … ، رفتار درمانی ، آموزش خانواده ی بیماران برای مواجه با بیماری ، بررسی سلامت عقلانی و روانی بیماران ، شرکت در برنامه های پژوهشی و تحقیقی بیماران ، انجام مطالعات برای بالا بردن کیفیت خدمات روان درمانی و همچنین دادن آموزش های لازم به سایر دستیاران از جمله وظایفی میباشد که معمولا برای روانشناسان تعریف میشوند .علاوه بر این موارد و داشتن تخصص و مهارت کافی در زمینه ی علم روانشناسی داشتن مهارت های فردی و شخصیتی نیز از جمله پارامتر های یک روانشناس خوب میباشد .

از جمله ی این موارد میتوان به توانایی برقراری ارتباط با دیگران اشاره داشت . روانشناس با داشتن این توانایی میتواند به راحتی درباره احساسات و حالات بیماران ، با آنها صحبت کند و این امر پروسه ی درمان را آسان تر میکند . توصیه ی ما به شما متقاضیان عزیزان که علاقه مند به کار در بیمارستان ها میباشید این است ، در صورتیکه با سوالات و ابهاماتی درباره چگونگی پذیرش در بیمارستان ها مواجه شدید ، میتوانید از مشاوران ما در مرکز مشاوره آویژه کمک بگیرید .

بیشتر بخوانید: مزایای عضویت در سازمان نظام روانشناسی

حقوق روانشناس بالینی در بیمارستان چگونه است ؟

حقوق روانشناسان بالینی با توجه به مدرک تحصیلی متفاوت میباشد . اما به طور کلی حقوق روانشناسان در بیمارستان های کشور به نسبت زحماتی که رضایت بخش نمیباشد .

آینده شغلی روانشناس بالینی در بیمارستان ؟

با وجود افزایش نیازهای جامعه به مشاوره های روانشناسی آینده ی شغلی خوبی برای این رشته تصور میشود . که برای روانشناسان بالینی در بیمارستان ها نیز جای پیشرفت شغلی وجود دارد .

استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان چگونه است ؟

هر بیمارستان با توجه به رزومه کاری ، سوابق ، مدرک تحصیلی ، تاییدیه نظام مشاوره و روانشناسی کشور و سایر مدارک ارسال شده از سوی متقاضیان اقدام به استخدام روانشناس میکند .

استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان چگونه است؟

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.

برای مشاوره در زمینه استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان چگونه است؟

از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه
از طریق تلفن ثابت

در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 

حتی ایام تعطیل

مطالب مرتبط با این نوشته:

نحوه عضویت در انجمن روانشناسی آمریکا

شرایط دریافت پروانه نظام روانشناسی و مشاوره

عضویت در انجمن روانشناسی ایران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان تهران

وب‌ سایت

مشاوره تلفنی با تلفن ثابت و بدون پیش شماره

9099072068 از سراسر ایران


avijeconsulting@ 

info@avije.org  

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی آویژه در راستای گسترش خدمات مشاوره و ایجاد امکان دسترسی تمامی هم وطنان به خدمات
مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، اقدام به ارائه خدمات مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره
تلفنی نظام وظیفه کرده است. به لطف خداوند متعال مرکز مشاوره تلفنی آویژه در
نظر دارد با گسترش کار خود در زمینه مشاوره تلفنی و در راستای آسان تر و ارزان تر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره
تلفنی خود، در حوزه مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین با هم میهنان گرامی، وارد شود. در حال حاضر در مرکز مشاوره تلفنی آویژه، شما می توانید از مشاوران زبده در حوزه
های مختلف مشاوره تلفنی تحصیلی و مشاوره تلفنی نظام وظیفه بهره مند شوید.
ان
شاءالله شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره تلفنی آویژه کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

برای مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره کنکور، منابع کنکور، انتخاب رشته، انتخاب دانشگاه، برنامه ریزی درسی کنکور و تحصیلی و ثبت نام بدون کنکور دنشگاه سراسری، کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، انتخاب مدرسه،
تحصیل در خارچ از کشور، و … می توانید از خدمات مرکز مشاوره تحصیلی آویژه بهره مند شوید.

برای مشاوره تلفنی نظام وظیفه، معافیت کفالت، معافیت سربازی، معافیت پزشکی، معافیت تحصیلی، معافیت ایثارگری، معافیت موارد خاص،
امریه سربازی، پروژه کسری خدمت، خرید خدمت سربازی، سرباز معلم، خروج از کشور، معافیت موقت، معاف از رزم، اعزام به خدمت و … با
مشاوران نظام وظیفه آویژه در تماس باشید.


تهران – تهران —-

021-91022688 (سراسری) – مشاوره تلفنی

به زودی – تماس فقط برای تعیین وقت مشاوره حضوری

مشاوره تلفنی آویژه

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

مشاهده دسته بندی مطالب

استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان یکی از فرصت های شغلی است که برای افراد دارای این مدرک فراهم شده است . یکی از نکات مهم درباره استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان این است که ؛ هر بیمارستان در هر دوره ای با توجه به نیاز خود به نیروی کار جوان اقدام به استخدام میکند . متقاضیانی که علاقه مند به کار در بیمارستان میباشند ، ضمن داشتن مدرک تحصیلی مربوطه و شرایط عمومی اعلام شده ، میبایست واجد تمام شرایط اختصاصی که از سوی بیمارستان و نظام روانشناسی  اعلام میشود نیز باشند . استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان ، این فرصت را ایجاد کرده است که وضعیت روحی و روانی بیماران تحت نظر قرار گیرد . و با توجه به نیاز های هر بیمار و وضعیت روحی هر بیمار به امر درمانگری میپردازند .

بسیاری از افرادی که در رشته های روانشناسی ادامه تحصیل میدهند ، به امید فعالیت در بیمارستان ها و به عبارتی در بالین بیماران ، وارد این عرصه میشوند . اما این افراد باید بدانند علاوه بر قوانین سخت گیرانه ای که بر سر راه استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان وجود دارد ، مهارت ها و دانش خاصی نیز برای ورود به این حوزه مورد نیاز است . چرا که گاهی روانشناسان بالینی با افراد نابهنجار ویا رفتارهای پرخاشگرانه مواجه میشوند ، که در رویایی با این مشکلات داشتن قدرت و علاقه و انگیزه روحی بالا لازم میباشد . در زمان استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان ، در مراحل مختلف استخدام ؛ از جمله مصاحبه حضوری این مهارت ها و توانایی ها مورد سنجش قرار میگیرند . و درنهایت با توجه به نتیج حاصل از بررسی های مختلف روانشناسان در بیمارستان ها پذیرش میشوند .

استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان تهران

بیشتر بخوانید: کارورزی روانشناسی چگونه است؟

شرایط استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان ازجمله مواردی میباشد که متقاضیان کار در بیمارستان ها باید از آن مطلع شوند . در حال حاضرشرایط استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان  از سوی مراجع زیربط همچون وزارت بهداشت و درمان کشور و همچنین خود بیمارستان ها به اطلاع متقاضیان میرسد . همانطور که در پاراگراف قبل گفته شد شرایط استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان ، شامل دو دسته شرایط عمومی و اختصاصی میباشد .

از جمله ی شرایط عمومی استخدام در بیمارستان ها ، داشتن تابعیت ایرانی ، انجام دوره خدمت سربازی و یا داشتن کارت معافیت از خدمت سربازی برای آقایان ، نداشتن اعتیاد به مواد مخدر ، نداشتن سابقه ی کیفری ، داشتن گواهی سلامت جسمی و سلامت روانی ، اعتقاد به دین اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ، نداشتن دشمنی با جمهوری اسلامی ایران و همچنین التزام به قوانین کشور و … را میتوان نام برد .

علاوه بر این موارد برخی از شرایط استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان متناسب با آیین نامه ها و قوانین خود بیمارستان ها میباشد . که بر اساس این موارد و برای تکمیل کادر پرسنل خود اقدام به استخدام روانشناس بالینی مینماید .

بیشتر بخوانید: گرایش های ارشد روانشناسی

مراحل استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان بر اساس قوانین و مقررات و همچنین آیین نامه های مربوطه به هر بیمارستان و سازمان های زیربط صورت میگیرد . اکثریت داوطلبان کنکور به دلیل علاقه ای که به فعالیت در حوزه بیمارستان ها و مراکز درمانی دارند ، دررشته ی روانشناسی بالینی ادامه تحصیل میدهند . زمانیکه متقاضیان موفق به دریافت مدرک تحصیلی خود میشوند ، داوطلب فعالیت در بیمارستان ها و مراکز مشاوره خواهند بود . از جمله مراحل استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان ، انتشار اطلاعیه های بیمارستان ها مبنی بر نیاز به نیروی کار جوان میباشد . داوطلبان با ارسال مدارک و روزومه ی کاری خود به بیمارستان ها علاقه مندی خودشان را به فعالیت در این حوزه اعلام مینمایند . یکی دیگر از مراحل استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان مصاحبه حضوری داوطلبان میباشد . بر اساس نتایج حاصل از بررسی این مراحل ، پذیرش یا عدم پذیرش داوطلبان اعلام خواهد شد .

بیشتر بخوانید: شرایط تاسیس مطب روانشناسی چگونه است؟

مدارک لازم برای استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان یکی از موارد سوال برانگیز برای متقاضیان کار در این رشته ها میباشد . این مدارک لازم  در زمان استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان و از سوی بیمارستان ها و مراجع مربوطه به اطلاع متقاضیان میرسد . اگر بخواهیم لیست مدارک لازم برای استخدام روانشناسان بالینی در بیمارستان را ذکر کنیم باید به مدارکی همچون : مدرک تحصیلی مورد تایید بیمارستان و نظام روانشناسی و سایر سازمان های مربوطه ، مدارک شناسایی شامل شناسنامه و کارت ملی ، مدرک معافیت یا پایان خدمت سربازی برای آقایان ، گواهی سلامت روانی و جسمی ، تاییدیه نظام روانشناسی و مشاوره کشور اشاره کرد .

بیشتر بخوانید: شرایط تاسیس کلینیک روانشناسی چگونه است؟

استخدام روانشناس در بیمارستان از جمله مواردی میباشد که در سال های اخیر اهمیت زیادی پیدا کرده است . پرا که رسیدگی به وضعیت روحی و روانی بیماران به همان اندازه اهمیت دارد ، که رسیدگی به سلامت جسمانی آنها دارای اهمیت است . علاوه بر این ، استخدام روانشناس در بیمارستان میتواند برای ارائه مشاوره به همراهان بیمار نیز ثمر بخش باشد . همانطور که میدانید روانشناسی حرفه ای بسیار تخصصی میباشد . لذا کسانی که به این عرصه وارد میشوند باید با صعه ی صدر ، تحمل و به کارگیری تخصص و مهارت خود در مواجه با انواع بیماران و اختلالات رفتاری مختلف بهترین رویکرد را داشته باشند . بنابراین استخدام روانشناسان علاوه بر مدرک تحصیلی به مهارت های فردی نیز بستگی دارد .  استخدام روانشناسان و مشاوران در بیمارستان ها علاوه بر کمک به بهبود وضعیت سلامت روانی جامعه ، بستر مناسبی برای فعالیت حرفه ای روانشناسان فراهم آورده است .

بیشتر بخوانید: فرم ۱۱۱ سازمان نظام روانشناسی چیست

زمانی که بیمارستان ها اقدام به استخدام روانشناسان میکنند ، مجموعه وظایفی برای این افراد تعریف میشود . که ما سعی میکنین برخی از این وظایف را برای شما عزیزان و متقاضیان گرامی برشمریم . انجام برخی از تست های روانشناسی مانند تست هوش ، تست های شخصیت شناسی و … ، رفتار درمانی ، آموزش خانواده ی بیماران برای مواجه با بیماری ، بررسی سلامت عقلانی و روانی بیماران ، شرکت در برنامه های پژوهشی و تحقیقی بیماران ، انجام مطالعات برای بالا بردن کیفیت خدمات روان درمانی و همچنین دادن آموزش های لازم به سایر دستیاران از جمله وظایفی میباشد که معمولا برای روانشناسان تعریف میشوند .علاوه بر این موارد و داشتن تخصص و مهارت کافی در زمینه ی علم روانشناسی داشتن مهارت های فردی و شخصیتی نیز از جمله پارامتر های یک روانشناس خوب میباشد .

از جمله ی این موارد میتوان به توانایی برقراری ارتباط با دیگران اشاره داشت . روانشناس با داشتن این توانایی میتواند به راحتی درباره احساسات و حالات بیماران ، با آنها صحبت کند و این امر پروسه ی درمان را آسان تر میکند . توصیه ی ما به شما متقاضیان عزیزان که علاقه مند به کار در بیمارستان ها میباشید این است ، در صورتیکه با سوالات و ابهاماتی درباره چگونگی پذیرش در بیمارستان ها مواجه شدید ، میتوانید از مشاوران ما در مرکز مشاوره آویژه کمک بگیرید .

بیشتر بخوانید: مزایای عضویت در سازمان نظام روانشناسی

حقوق روانشناس بالینی در بیمارستان چگونه است ؟

حقوق روانشناسان بالینی با توجه به مدرک تحصیلی متفاوت میباشد . اما به طور کلی حقوق روانشناسان در بیمارستان های کشور به نسبت زحماتی که رضایت بخش نمیباشد .

آینده شغلی روانشناس بالینی در بیمارستان ؟

با وجود افزایش نیازهای جامعه به مشاوره های روانشناسی آینده ی شغلی خوبی برای این رشته تصور میشود . که برای روانشناسان بالینی در بیمارستان ها نیز جای پیشرفت شغلی وجود دارد .

استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان چگونه است ؟

هر بیمارستان با توجه به رزومه کاری ، سوابق ، مدرک تحصیلی ، تاییدیه نظام مشاوره و روانشناسی کشور و سایر مدارک ارسال شده از سوی متقاضیان اقدام به استخدام روانشناس میکند .

استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان چگونه است؟

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.

برای مشاوره در زمینه استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان چگونه است؟

از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه
از طریق تلفن ثابت

در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 

حتی ایام تعطیل

مطالب مرتبط با این نوشته:

نحوه عضویت در انجمن روانشناسی آمریکا

شرایط دریافت پروانه نظام روانشناسی و مشاوره

عضویت در انجمن روانشناسی ایران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان تهران

وب‌ سایت

مشاوره تلفنی با تلفن ثابت و بدون پیش شماره

9099072068 از سراسر ایران


avijeconsulting@ 

info@avije.org  

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی آویژه در راستای گسترش خدمات مشاوره و ایجاد امکان دسترسی تمامی هم وطنان به خدمات
مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، اقدام به ارائه خدمات مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره
تلفنی نظام وظیفه کرده است. به لطف خداوند متعال مرکز مشاوره تلفنی آویژه در
نظر دارد با گسترش کار خود در زمینه مشاوره تلفنی و در راستای آسان تر و ارزان تر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره
تلفنی خود، در حوزه مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین با هم میهنان گرامی، وارد شود. در حال حاضر در مرکز مشاوره تلفنی آویژه، شما می توانید از مشاوران زبده در حوزه
های مختلف مشاوره تلفنی تحصیلی و مشاوره تلفنی نظام وظیفه بهره مند شوید.
ان
شاءالله شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره تلفنی آویژه کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

برای مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره کنکور، منابع کنکور، انتخاب رشته، انتخاب دانشگاه، برنامه ریزی درسی کنکور و تحصیلی و ثبت نام بدون کنکور دنشگاه سراسری، کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، انتخاب مدرسه،
تحصیل در خارچ از کشور، و … می توانید از خدمات مرکز مشاوره تحصیلی آویژه بهره مند شوید.

برای مشاوره تلفنی نظام وظیفه، معافیت کفالت، معافیت سربازی، معافیت پزشکی، معافیت تحصیلی، معافیت ایثارگری، معافیت موارد خاص،
امریه سربازی، پروژه کسری خدمت، خرید خدمت سربازی، سرباز معلم، خروج از کشور، معافیت موقت، معاف از رزم، اعزام به خدمت و … با
مشاوران نظام وظیفه آویژه در تماس باشید.


تهران – تهران —-

021-91022688 (سراسری) – مشاوره تلفنی

به زودی – تماس فقط برای تعیین وقت مشاوره حضوری

شما وارد حساب کاربری خود نشده اید جهت استفاده از تمام امکانات سایت وارد حساب کاربری خود شوید. در صورتی که هنوز عضو کاربران سایت نشده اید ثبت نام کنید.

جهت اشتراک در شبکه های اجتماعی روی کلیدهای زیر کلیک کنید

همچنین میتوانید لینک کوتاه زیر را جهت دسترسی به صفحه فوق برای اشتراک گذاری کپی کنید

گزارش با موفقیت ثبت شد

مشکلی در ارتباط با سرور بوجود آمده است. لطفا دوباره تلاش کنید

استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان تهران

جهت اشتراک در شبکه های اجتماعی روی کلیدهای زیر کلیک کنید

همچنین میتوانید لینک کوتاه زیر را جهت دسترسی به صفحه فوق برای اشتراک گذاری کپی کنید

تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

این وب سایت در سامانه ساماندهی به آدرس www.samandehi.ir ثبت گردیده است.

لطفا کمی صبر کنید….

استان را انتخاب نمایید ×

جنسیت را انتخاب نمایید ×

رشته شغلی را انتخاب نمایید ×

رشته تحصیلی را انتخاب نمایید ×

استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان تهران

مقطع تحصیلی را انتخاب نمایید ×

نوع قرارداد را انتخاب نمایید ×

سابقه را انتخاب نمایید ×

پنل کارجویان ایران استخدام:

سایت ایران استخدام در تاریخ 1391/1/10 راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

تمامی حقوق این سایت برای آلتین سیستم محفوظ است و هر گونه سوءاستفاده از آن پیگرد قانونی دارد.

نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه راه نورانی شهیدان والامقام و به منظور حفظ تمامیت ارضی میهن عزیز اسلامی، از بین جوانان ولایتمدار ، متدین ، انقلابی با …

مرکز مشاوره در حال تاسیس در شهر بیرجند به چند نفر دارای مدرک تحصیلی حداقل کارشناسی ارشد روانشناسی (کارشناسی گرایش بالینی و در مقطع کارشناسی ارشد گرایش های بالینی و …

استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان تهران

استخدام دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس در ارتش جمهوری اسلامی ایران استخدام ۱۷ مهر ماه ۱۳۹۸ : استخدام پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری …

پرستار آقا، روانشناس خانم، مربی با مدرک فنی حرفه ای، خدمات آقا جهت توانبخشی در شهر کرج نیازمندیم جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید شماره تماس …

به چند نفر همکار در یکی از رشته های پیراپزشکی و روانشناسی در شهر بجنورد جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید شماره تماس ۳۲۲۳۰۶۵۱

به تعدادی نیروی خدمه خانم تعداد نیروی روانشناسی و علوم تربیتی خانوم جهت کار در مرکز توانبخشی کودکان و نوجوانان مهر اندیش در شهر شیراز نیازمندیم آدرس میدان معلم همت …

به یک نفر نیروی روانشناس خانم جهت همکاری در مرکز بستری و درمان اعتیاد نیازمندیم آدرس کرج محمد شهر جاده ماهدشت بعد از میدان شهدا جنب تالار ارم خیابان شمس …

استخدام یک روانشناس به صورت تمام وقت در ام اس اف (MSF France) جهت تکمیل کادر درمانی خود و به منظور ارتقاء کیفیت خدمات سلامت روان در پروژه جنوب تهران، …

دعوت به همکاری از یک روانشناس استخدام روانشناس با سابقه جهت همکاری با دبستان معلولین روانشناسان محترم می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۴۳۳۵۶۵۴ تماس حاصل نمایند

استخدام یک روانشناس جهت کار در مرکز اتیسم در شهر مشهد شماره تماس: ۳۸۴۱۹۵۰۹ آدرس: حد فاصل ابوذر و ناصرخسرو با تشکر از روزنامه استخدامی استان خراسان

جذب نیروهای کاری زن جهت کار در مراکز درمانی استخدام بهیار، پرستار، ماما و روانشناس در مرکز MMT در تهران شرایط: زمان کار عصرها – خانم ساعت تماس: ۹ صبح …

دعوت به همکاری مراکز درمانی استخدام روانشناس در مرکز ترک اعتیاد، دارای مدرک mmt و آشنا به ثبت دفتر و idatis جهت کار در شهر تبریز ساعت تماس: ۱۶:۳۰ الی …

دعوت به همکاری از نیروهای لیسانسه استخدام لیسانس روانشناسی یا مددکاری خانم با سابقه جهت مرکز درمانی با بیمه در تهران شماره تماس: ۴۶۱۲۹۳۰۱ یا ۶۶۴۷۹۴۵۱

دعوت به همکاری در سالمندان استخدام نیروهای خانم در مرکز سالمندان حضرت فاطمه زهرا در قزوین: پرستار روانشناس بهیار نیروی خدماتی آدرس: خیابان شهید باهنر – کوی دادگستری – کوچه …

جذب چهار فرصت شغلی از میان نیروهای مجرب استخدام مرکز آموزشی و توانبخشی اتیسم در شهر یزد: ۱ نفر مربی هنری ۱ نفر خدمه زن ۱ نفر کاردرمان و گفتاردرمان …

جذب نیروی کار استخدام روانشناس با مدرک MMT وسابقه کار جهت همکاری کلینیک سوء مصرف پارسه در شهر قم شماره تماس: ۳۷۷۵۴۳۹۸ – ۰۹۱۲۴۵۲۵۴۵۸ آدرس: خیابان آذر – کوچه ۸۴ …

جذب شش فرصت شغلی استخدام مرکز طبی شاهد در تبریز : ۱ نفر خدمات خانم ۱ نفر پذیرش خانم ۲ نفر روانشناس با مدرک یا بدون مدرک MMT خانم ۱ …

جذب نیروی کار زن در استان خوزستان استخدام نیروی کار با مدرک روانشناسی بالینی (خانم) جهت کار در مرکز ترک اعتیاد جهت شیفت صبح و عصر در شهر اهواز ساعت …

استخدام پنج ردیف شغلی در آذربایجان سازمان بهزیستی استان آذربایجان شرقی در نظر دارد تا در شهرستان هشترود نیروهای زیر استخدام نماید : ردیف های شغلی : روانشناس مددکار راننده …

جذب خانم در استان آذربایجان شرقی استخدام روان شناس خانم در مرکز توانبخشی در تبریز شماره تماس: ۰۹۱۴۴۱۴۹۶۰۷

استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان تهران

استخدام روانشناس, استخدام خانم, استخدام روانشناس در تهران استخدام روانشناس بالینی خانم باتجربه، ساکن غرب تهران به صورت پاره وقت جهت کار با کودکان کم شنوا در تهران شماره تماس: …

استخدام کارشناس, استخدام روانشناس, استخدام موسسات, استخدام تهران استخدام کارشناس و روانشناس خانم و آقا در موسسه راهی بسوی نور در تهران شماره تماس : ۸ – ۷۷۴۵۸۴۴۷ استخدام کارشناس …

استخدام مشهد, استخدام روانشناس به یکنفر خانم با مدرک روانشناسی بالینی و مشاوره در مشهد نیازمندیم. آدرس: سیدی، صبا ۱۶، پلاک ۳۳ شماره تماس: ۳۳۸۶۵۲۶۵ استخدام خانم با مدرک روانشناسی …

 

۲۹ دی ۱۳۹۴

۲۷ نظر

مجموعه چشم پزشکی نور جهت تکمیل کادر درمانی و پشتیبانی خود که از طریق مصاحبه انتخاب خواهند شد ، از متقاضیان (تهران و کرج) واجد شرایط که دارای  سلامت جسمی و روانی باشند بصورت تمام وقت در رشته های مشروحه ذیل دعوت به همکاری مینماید. متقاضیان میتوانند پس از مطالعه عناوین شغلی مورد نیاز ، در صورت دارا بودن شرایط احراز شغل اطلاعات مورد نیاز را بطور کامل در فرم مخصوص ثبت و ارسال نمایند تا پس از بررسی های لازم بنحو مقتضی از واجدین شرایط دعوت بعمل آید.

۲-دارا بودن حداقل ۳سال سابقه برای کاردان و ۵سال برای دیپلم و تجربه کاری مفید و مرتبط با شغل مورد درخواست

۳- آشنایی با کلیه سیستم های داخل موتورخانه اعم از چیلرها – بویلرها – دیگ ها – پمپ ها – تابلوها – سیستم های ایمنی – سختی گیرها و سیستم های کنترلی موتورخانه – تاسیسات روشنایی برودتی و حرارتی داخل ساختمان و سایر موارد وابسته

استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان تهران

۲- مدرک تحصیلی کاردانی و بالاتر (ترجیحاً رشته های مرتبط با انبارداری)

۳- حداقل ۴ سال سابقه مفید انبارداری ، آشنایی کامل به اصول انبارداری ، ایمنی، کنترل موجودی ، برنامه ریزی انبار و توزیع تسلط به نرم افزارهای کاربردی انبار و office


لینک استخدام

 

برچسب ها: 93استخداماستخدام بیمارستان فوق تخصصی نور تهران 94بیمارستانتخصصیتهرانفوقنور

سلام مدرک من کارشناسی کامپیوتر ۴ سال سابقه ی بیمارستانی دارم سمت منشی

سلام برای انتظامات میخواستم واردبشم ولی میزنه خطادرسرور لطفا راهنمایی کنید سپاسگذارم

سلام من ۲۶ سالمه مدرک کمک بهیار امداد گر اورژانس و پراتیک دارم یکبارم ۲ سال پیش تو مصاحبه بیمارستان نور پذیرفته شدم ولی بنا ب دلایلی نشد ک مشغول بشم الان دوس دارم کارکنم و خیلی علاقه دارم ک منشی بشم نتونستم ثبت نام کنم لطفا کمکم کنید واقعا ب این کار احتیاج دارم ممنونم

سلام و خسته نباشید.
برای رزومه ارسال کردن چطور اقدام کنم.
ممنون

من کارشناس ارشد روانشاسی هستم دارای مدرک cbtوmmt
نمیتونم ثبت نام کنم چرا؟

سلام من فوق دیپلم رشته امداد و نجات و ۴ سال در هلال احمر فعالیت داشتم دوره تکنسین اورژانس رو در جهاد دانشگاهی گذروندم.در خصوص کمک پرستار میخواستم فعالیت کنم.

سلام بنده تکنسین اتاق عمل هستم،وطرح وسربازیم درسال ۹۱تموم شده وحدود سه سال نیز سابقه کاردارم،درضمن ۲۷ساله هستم،درخواست همکاری بااین مرکز درمانی رادارم. باتشکر

بنده لیسانس حسابداری دارم.. در به در دنبال کار میگردم

سلام من لیسانس حسابداری دارم وآماده همکاری دذ بخش متصدی پذیرش می باشم.ممنون

سلام من چند روز پیش از طریق سایت ثبت نام کردم ولی هنوز خبری نشده … آیا واقعا بیمارستان جذب نیرو داره؟؟؟

برادر من هم مثل شما هستم اگه تهرانی هستید میشه یه سر برین تا بیمارستان و از اوضاع و احوال اونجا خبری در بیارید ؟ من شهرستانی هستم ۶ ساعت تا تهران راه هست یا شماره تلفنی گیر آوردید خبر دهید ؟

سلام کسی در مورد حقوق کادر پرستاری این بیمارستان اطلاعاتی داره؟

سلام به دوستان
بچه ها حضوری برین بیمارستان هنوز فرم پر می کنن
اونایی که تهران هستن برن میدون ونک از اونجا ماشین داره برا بیمارستان نور یا اونایی که ماشین دارن باید برن ظفر بلوار اسفندیار پ ۹۶اول ظفر هست از ونک
بگین اومدین فرم پر کنین
ان شالله همه موفق بشن
برای من هم دعا کنید من حضوری رفتم اینم شماره روابط عمومیش ۸۲۴۰۰

سلام به دوستان
بچه ها حضوری بیمارستان هنوز فرم پر می کنن باید برینبرینبرینتمان اداریش
کسایی که تهران می تونن برن هستنبرن از اونجا ماشیناش هست برا بیمارستان
ادرس بیمارستان ظفر بلوار اسفندیار بیمارستان نور ساختمان اداریش چسبیده بغل خود مرکز
ان شالله همه موفق بشن

برای من هم دعا کنید

باسلام بنده کارشناس حسابداری می باشم اشنا به کامپیوتر و روابط عمومی بالا، علاقه زیادی نسبت به کار در بیمارستان دارم.

فوق دیپلم کامپیوتر سه سال سابقه کار دارم

با سلام من دانشجوی ترم آخر کارشناسی حسابداری هستم و مدرک پرستاری هم دارم و سابقه کارآموزی در بخش صندوق بیمارستان تامین اجتماعی را دارم.مسلط به اکسل و word ,کار با رایانه.
تمایل به همکاری دارم اما متاسفانه نتوانستم وارد سایت شوم

سلام مدرک کمک پرستاری (کمک بهیاری ) و دیپلم کامپیوتر و گرافیک مسلط به وبلاگ نویسی اکسسز واکسل و ورد هستم دوره های حسابداری و کمک های اولیه رو هم دارم روابط عمومی بسیار قوی دارم اما متاسفانه هیجایی کار پیدا نکردم
در دفتر سیاسی جهادگران اسلامی ایران وعزت ایرانی مشغول بودم
چرا با داشتن این همه مدرک هیچ کاری وجود نداره؟

من مدرک دیپلم دارم ومدرک کمک بهیاری وسه سال دربیمارستان رسول اکرم کارکردم.الان بیکارم ودنبال کارتویه بیمارستان هستم اماباتمام ثبت نامایی که انجام دادم هنوزموفق نشدم کارپیداکنم

بهیار دیپلم هنرستان

با سلام
من موفق به ارسال رزومه نمیشم من مهندس مکانیک هستم در حال حاضر بیکار در درمانگاه در قسمت پذیرش و صندوق ه کار دارم وتقلضای کار در همین قسمت را دارم
با تشکر

با سلام

من چندین بار رزومه استخدام رو پر کردم و ارسال کردم و سیستم خطا داده باید چکار کنم

پاسخ دادن

با سلام اینجانب سمیرا منوچهری دانشجوی ترم آخر رشته حسابداری بازرگانی از دانشگاه دولتی (روزانه)شریعتی با رتبه ۵ کشوری و دارای ۲ سال سابقه کار مفید (پاره وقت)در شرکت پوپک نیک آرا (بازرگانی)و مسلط به officeو امور اداری و دارای روابط عمومی بالامی باشم و مایل به همکاری در قسمت اداری و یا مالی می باشم . با تشکر

بیا همکارو بگیر دستت تا بعد خبرت کنیم

بچه ها من هر چی سعی میکنم ثبت نام کنم نمیشه؟ایا از استانهای دیگه هم میتونن ثبت نام کنن؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان تهران

(function( timeout ) {
setTimeout(
function() {
var notice = document.getElementById(“cptch_time_limit_notice_97”);
if ( notice )
notice.style.display = “block”;
},
timeout
);
})(120000);
Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

هفت
 × 
1
 = 

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

قابل توجه همراهان وب سایت استخدام:
این سایت هیچگونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد ، و تایید صحت و شرکت در آگهی ها به عهده شما عزیزان می باشد.

همین الان #789* را از خط ایرانسل خود شماره گیری کنید. سرویس جدیدی از eCharge.ir

برای پخش فایل مرورگر خود را آپدیت کنید یا از اینجا فایل را دانلود نمایید.

مرکز مشاوره ما در جهت تکمیل کادر و پرسنل خود اقدام به استخدام روانشناس عمومی می‌نماید.

آگهی استخدام در این زمینه را می توانید به راحتی از طریق سایت های مرکز مشاوره ما دریافت نمایید.

در این مورد نکته بسیار حائز اهمیت این است که بایستی حتما به این رشته و این زمینه واقف بوده و در امور مختلف مرتبط با آن مسلط باشید.

یکی از ویژگی ‌های بسیار مهم برای کسانی که به عنوان روانشناسی عمومی استخدام می شوند این است که بایستی در رشته های مرتبط با روانشناسی فارغ التحصیل شده باشند.

استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان تهران

البته در ادامه مقاله به بررسی ویژگی‌های روانشناس عمومی و وظایف و خدماتی که او در مراکز مشاوره ارائه می دهد می پردازیم.

این طریق افراد می‌توانند به خوبی با ساختار این شغل آشنا شده و وظایف و جزئیات آن را به خوبی مشاهده نمایند.

روش اول در بخش دیدگاه های سایت اگهی خود را وارد کنید.

روش دوم و موثر: در فرم تماس مشخصات را وارد کرده و ما شما را کمک می کنیم که به خواسته خود دست یابید.

روش دیگر در سایت بانک مشاغل روانشناسی و بانک اطلاعات پزشکی خود را به رایگان ثبت کرده و به خوبی دیده شوید.

فرم زیر را پر کنید.

در صورت نیاز به استخدام روانشناس عمومی فرم زیر را پر کنید، تا برای شما رزومه افراد متقاضی ارسال گردد.

نام موسسه یا دفتر مشاوره *

میزان سابقه کار در خواستی *

مدارک تحصیلی فرد متقاضی *

شماره موبایل *

شماره ثابت *

ایمیل

سایر توضیحات

نام: امیرمحمد
نام خانوادگی: پوررستمی
سن: ۲۴
میزان سابقه کار: ۴سال

مدارک تحصیلی: کاردانی حقوق (شورای حل اختلاف) کارشناسی حقوق ثبتی دانشجوقضاوت (قوه قضائیه)

شماره موبایل: ۰۹۳۷۲۲۲۲۳۰۳
ایمیل: amirmohmmadporrostami@gmail.com

سایر توضیحات: عضو بنیادوکلا
عضوانجمن حقوقدانان کشور
عضوانجمن علمی حقوق اساسی کشور
عضوانجمن آئین دادرسی مدنی کشور
عضوانجمن جامع شناسی کشور
عضوانجمن حقوق اداری کشور
عضوافتخاری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم
قوه قضائیه
بازرس افتخاری سازمان بازرسی صنعت و معدن و تجارت

مژده ملتی
کارشناس ارشد روان شناسی عمومی
طرحواره درمانگر
نوروتراپیست
مترجم و مولفmozhde.mellati@gmail.com

رضا امیراعظمی
هیپنوتراپ (با قابلیت ایجاد هیپنوتیزیم فوق عمیق) روانشناس بالینی و شناختی
۰۹۱۱۶۴۵۳۵۶۸r.amirazami@gmail.com
کارشناسی روان‌شناسی بالینی
کارشناسی ارشد روانشناسی شناختی

نام موسسه یا دفتر مشاوره: موسسه یا دفتر مشاوره ای در کرج باشد
میزان سابقه کار در خواستی: هیچ

مدارک تحصیلی فرد متقاضی: دانشجوی روانشناسی عمومی ترم ۵.بسیار فعالم

شماره موبایل: ۰۹۹۰۹۲۵۵۷۳۳
شماره ثابت: ******

سایر توضیحات: من مدرک کمک پرستاری و کمک بهیاری و وفوریت پزشکی و کمک های اولیه دارم و در دانشگاخ پیام نور ماهدشت مشغول درس خواندن در رشته روانشناسی هستم ترم ۵ هستم روابط عمومی بالایی دارم و خیلی به این رشته علاقه دارم

حتما برای جذب نیرو دقت کنید. سایت مشاورانه هیچ مسئولیتی برای اطلاعات وارد شده ندارد.

نام موسسه یا دفتر مشاوره: مرکز ترک اعتیاد امید رهایی، مرکز مشاوره پروانه
میزان سابقه کار در خواستی: ۵سال

مدارک تحصیلی فرد متقاضی: کارشناسی روانشناسی عمونی

شماره موبایل: ۰۹۹۱۷۶۹۱۱۳۱
شماره ثابت: ۰۸۱۳۴۹۴۶۲۱۸

سایر توضیحات: بنده دوره های روانشناسی،مشاوره خانواده،ترک اعتیاد را به صورت تخصصی در مراکز آزاد زیر نظر اساتید هیت علمی دانشگاه بوعلی همدان را نیز گذرانده‌ام.

نام موسسه یا دفتر مشاوره: مراکز مشاوره. دادگاهها. کلینیکها. وموسسات اموزشی
میزان سابقه کار در خواستی: ۱سال

مدارک تحصیلی فرد متقاضی: کارشناسی روانشناسی عمومی وارشد روانشناسی تربیتی

شماره موبایل: ۰۹۱۲۴۸۸۴۷۴۹
شماره ثابت: ۰۲۶۳۲۷۰۱۵۴۲
ایمیل: Mahbobe.taghikhani@gmail.com

ام موسسه یا دفتر مشاوره: کلنیک های روانشناسی و ترک اعتیاد،درمانگاه ها و دفاتر مشاوره
میزان سابقه کار در خواستی: ۱ سال

استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان تهران

مدارک تحصیلی فرد متقاضی: کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی.مدرک mmt.مدارک کارگاهی در حوزه خانواده

شماره موبایل: ۰۹۳۶۷۰۴۶۹۵۰
شماره ثابت: ۴۴۱۴۰۳۹۰
ایمیل: nosaiba.64@gmail.com

سایر توضیحات: نسیبه کمالی
۷ سال سابقه در حوزه اعتیاد
۵ سال سابقه تدریس و تسهیلگری
۴ سال سابقه عملی در حوزه خانواده درمانی و گروه درمانی به طور عملی
۴ سال سابقه مشاوره انفرادی در حوزه خانواده

یکی از تعاریف مناسب برای علم روانشناسی، علم کشف و شناخت رفتارهای انسانی، طبیعی و غیر طبیعی است.

اولین بار که این تعریف در عصر جدید در ایران معرفی شد مربوط به چندین سال پیش می باشد.

روانشناسی یک علم است که رفتار انسانی را بررسی می کند. معمولا، دانش آموزان روانشناسی را در دانشکده های ادبیات و علوم انسانی یا روانشناسی مطالعه می کنند.

دانشجویان کارشناسی یا دانشجویان مقطع ارشد روانشناسی عمومی را آشنا می کنند و در این دوره آنها درس های فراوانی مانند روانشناسی، تحصیلات، اجتماعی، بالینی، تحصیلی و غیره را یاد می گیرند.

روانشناسی بالینی به روانپزشک بستگی دارد، زیرا پس از اتمام لیسانس روانشناسی بالینی یا مدرک لیسانس، دوره های کارشناسی در روانشناسی بالینی و بیمارستان های روانپزشکی مشغول می شوند.

روانشناسی بالینی تنها رشته روانشناسی است که حق شرکت در درمان بیماری روحی را دارد که این مطابق با قوانین ایران و استانداردهای بین المللی می باشد.

البته، تاکید می کنیم که کار روانشناسان دیگر در جای خود بسیار ارزشمند است، اما آنها به درمان بیماران اقدام نمی کنند.

متأسفانه، به دلایلی، گروهی از افرادی که به دلیل آموزه های این سنت ها روانشناسی بالینی را آموزش ندیده اند، از بیماران در سطح شهر بازدید می کنند و این یکی از معایب سلامت روانی افراد است.

همچنین تأکید می کنیم که تنها کسانی که مجاز به شرکت در مشاوره و روان درمانی هستند که دوره های مربوطه را تکمیل کرده اند و بر اساس آنچه که در بالا گفته شد، تنها روانشناس بالینی است که می تواند در درمان بیماران روانپزشکی شرکت کند.

او سلامت روان دارد و برای سلامتی او اهمیت دارد زیرا دیدگاه مردم به روانشناس است که نباید از هیچ خشم و یا دولت های تهاجمی دور باشد، در غیر این صورت چگونه می توان او را مورد اعتماد قرار داد.

یک روانشناس خوب باید دانش خود را از مسائل مربوط به زندگی روزمره، این دانش را افزایش دهد

می توانید انجمن روانشناسی آمریکا یا سایر منابع را دریافت کنید. او نباید خود را به دانش قبلی خود محدود کند، زیرا با پیشرفت علم و صنعت و ماشین شدن جامعه فعلی رفتار و نگرشهای انسان نیز تغییر کرده است.

یک روانشناس نیاز دارد که یک محیط امن برای مشاور خود ایجاد کند و از این طریق بتواند به راحتی مشکلات و نگرش های خود را شناسایی کند.

یک روانشناس باید یک شنونده فعال باشد تا به تمام سخنان کل جهان گوش فرا دهد.

و او تاکید می کند که او به سخنانش گوش فرا داده است.

حل و فصل مسائل و نیازهای بسیاری از مشتریان بستگی به حل درگیری آنها با خانواده و وابستگان است که هرگز قادر به بیان کلمات خود در راه درست نیستند.

گاهی اوقات برای یک روانشناس ضروری است که مداخلات را برای ایجاد رابطه مناسب بین اعضای خانواده انجام دهد.

در این مورد، روانشناس باید مهارت برقراری ارتباط موثر داشته باشد.

یک روانشناس بدون قید و شرط شخص مراجعه کننده را قبول می کند و مکالماتش را قضاوت نمی کند.

همدردی تلاش برای درک و درک دنیای ذهنی مخالف است.

برای همدلی، یک روانشناس باید در موقعیت قدرت قرار نگیرد و باید از ان چشم بپوشد و نگاه کند.

روانشناس با مشکلات مقامات مقابله نمی کند.

فقط موقتی شرایطش را درک می کند.

همدلی یکی از مهمترین مفاهیم درمان است که بدون آن درمان و مقابله با مشکلات دشوار است.

منابع :

سایت “مشاورانه” به صورت 24 ساعته در زمینه های مشاوره روانشناسی خانواده تلفنی و حضوری در خدمت شماست ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰ برترین روانشناسان ایران در کنار شما هستند

انجمن روانشناسی آمریکا

کانون مشاوران ایران

انجمن روانشناسی ایران

Medical news


اینجا Downloads-icon

خانه » برچسب استخدام کارشناس ارشد روانشناس بالینی

موسسه سرور مهراندیشان راستین (سمر) واقع در تهران با رویکرد توسعه و بهبود فضای کسب و کار و در جهت تکمیل نیروی انسانی خود از متقاضیان واجد شرایط در مشاغل ذیل دعوت به همکاری مینماید.ادامه مطلب

موسسه خیریه از مشاغل زیر در تهران استخدام می نماید. شهرهای مورد نیاز : تهران تعداد مورد نیاز : مشخص نشده تاریخ انقضا : ۱۱ بهمن ۱۳۹۱ادامه مطلب

موسسه خیریه محک کارشناس روانشناسی بالینی استخدام می کند. شهرهای مورد نیاز : تهران تعداد مورد نیاز : مشخص نشده تاریخ انقضا : ۲۱ آذر ۱۳۹۱ادامه مطلب

استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان تهران

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به وب سایت استخدامی می باشد.

استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان تهران
استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان تهران
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *