بهترین دکتر روانپزشک گرگان

 
helpkade
بهترین دکتر روانپزشک گرگان
بهترین دکتر روانپزشک گرگان

روانپزشک خوب در گرگان – بهترین روانپزشک گرگان – بهترین فوق تخصص روانپزشک در گرگان – بهترین مراکز روانپزشکی گرگان – زوج درمانی در گرگان – دکتر روانکاوی در گرگان – دکتر متخصص اختلال میل جنسی در گرگان – درمان نعوظ مردان – انزال زودرس و دیررس – اختلال برانگیختگی جنسی مردان و زنان – دیسپارونی – مقاربت دردناک – اعتیاد جنسی – ترک خودارضایی – دکتر متخصص واژینیسموس در گرگان – زوج درمانگر خوب در گرگان – روانپزشک عالی در گرگان – مشاور زندگی – مشاوره ازدواج – مشاوره خانواده

لطفا کمی لبخــند بزنیــد 😉

دکتریاب، درحال پردازش درخواست شما 😍 است

لطفا کمی لبخــند بزنیــد 😉

دکتریاب، درحال آماده سازی بهترین نتایج برای شما 😍 است

یا نام متخصص را جستجو کنید

روانپزشک کیست؟

روانپزشک، فردی است که در زمینه سلامت روان تخصص دارد. تشخیص و درمان افراد مبتلا به بیماری‌های روانی در تخصص آنها است. آنها درک عمیقی از سلامت جسمی و روانی انسان داشته و به خوبی با ارتباط این دو آشنا هستند. روانپزشکان به بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی، افسردگی، اختلال دوقطبی، اختلالات خوردن و اعتیاد کمک می‌کنند.

روانپزشکان چه کاری انجام می‌دهند؟

روانپزشکان علائم روانی و جسمی شما را ارزیابی می‌کنند. آنها مشکل شما را تشخیص می‌دهند و با همکاری متقابل، طرحی برای درمان شما ارائه می‌دهند. روانپزشکان، درمان روانشناختی ارائه می‌دهند، دارو تجویز می‌کنند و از الکتروشوک برای درمان کمک می‌گیرند.

بهترین دکتر روانپزشک گرگان

روانپزشک برای درمان از اقدامات زیر استفاده می‌کند:

روانپزشک به چه کاری می‌آید؟

اگر سلامت روانی شما با مشکلات زیر روبرو شده است، به یک روانپزشک نیاز دارید:

دلایل متداول برای مراجعه به روانپزشک عبارتند از:

روانپزشکان چه درمان‎‌هایی را ارائه می‌دهند؟

آنها همچنین توصیه هایی در خصوص رژیم غذایی، خواب و غیره ارائه می‌دهند که به بازیابی بیمار کمک می‌کند. اطلاعاتی که آنها در مورد وضعیت بیمار ارائه می‌کنند، نقش به سزایی در شناخت علائم و درمان آنها دارد. روانپزشک تنها از درمان‌هایی استفاده می‌کند که سلامت و اثربخشی آنها ثابت شده باشد.

روانپزشکان توضیح می‌دهند که:

موافقت با شیوه درمان پیشنهادی پزشک، به شما بستگی دارد.

روانپزشکان چه تحصیلاتی دارند؟

روانپزشکان حداقل 11 سال یا بیشتر آموزش می‌بینند. آنها ابتدا در دانشگاه مدرک پزشکی می‌گیرند. سپس، حداقل 1 یا 2 سال دیگر در بیمارستان آموزش می‌بینند. در ادامه، برای آنکه به یک روانپزشک تبدیل شوند، باید 5 سال آموزش ویژه ببینند.

روانپزشکان کجا کار می‌کنند؟

روانپزشکان در بیمارستان‌های عمومی و خصوصی، مؤسسات خدمات بهداشت روانی و مطب‌های خصوصی کار می‌کنند. آنها همچنین در زمینه‌های تحقیقاتی، مشاوره امور حقوقی و تدریس نیز فعالیت دارند. این یعنی آنها در ادارات دولتی، مراکز تحقیقاتی و دانشگاه‌ها کار می‌کنند.

بسیاری از روانپزشکان چندین شغل مختلف دارند. آنها ممکن است بخشی از روز را در یک بیمارستان عمومی باشند و باقی روز را به صورت خصوصی کار کنند.

زمینه‌های فوق تخصص در روانپزشکی

برخی روانپزشکان بر یک زمینه خاص تمرکز دارند؛ برای مثال:

دکتر احسان نجفیان 

دکتر حسن رئیسی 

دکتر فیروزه درخشان پور 

دکتر امیرعباس جهانیان 

دکتر فرزاد سوادکوهی 

دکتر محمد زمان کامکار 

دکتر سید قاسم محدثی 

دکتر حمیدرضا شکوری 

دکتر محمد صالحی 

دکتر کوروش سلیمانی 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

به دنبال برترین دکتر متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) خوب در گرگان هستید؟ پزشکان میهن پزشک را مشاهده, اینترنتی نوبت و مشاوره بگیرید.

لیست آدرس و تلفن بهترین متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) خوب در گرگان را به همراه مشاوره آنلاین و نوبت دهی مشاهده کنید.
خدماتی که متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) در گرگان می تواند به شما ارائه بدهد شامل روان درمانی، روانکاوی، زوج درمانی، مشاوره ازدواج، مشاوره و درمانی اختلالات اضطرابی و افسردگی، سکسولوژی، اختلالات خلقی، وسواس، مشکلات جنسی، درمان نعوظ مردان، زود انزالی، اختلالات انطباقی و سوگ، اختلالات روانپزشکی، بیماریهای روان تنی، گفتاردرمانی (درمان لکنت زبان) و درمان اختلالات یادگیری و خواندن و نوشتن می باشد که لیست بهترین متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) در گرگان را در این صفحه مشاهده می کنید. علاوه بر معرفی کامل پزشکان، از دکتر ها و متخصصین عضو میهن پزشک می توانید اینترنتی نوبت مطب بگیرید، مشاوره آنلاین و مشاوره تلفنی داشته باشید.

برای آشنایی بیشتر با متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) بهتر است بدانید ویزیت روانپزشکی معمولا شامل معاینه وضعیت روانی و اخذ شرح حال است، اما گاهی برای بررسی و رد کردن علل طبی احتمالی ایجاد کننده یک بیماری از آزمایش ها و گاهی تصویر‌برداری مغز استفاده می‌شود. روانپزشکی یکی از شاخصه‌های تخصص علم پزشکی هست. متخصص روانپزشکی می‌تواند تجویز دارو کند، اما در روانشناسی تخصص ندارد. برخی از روانشناسان با دیدن آموزش‌های خاص می‌تواندد به کمک بیماران روانی بپردازند که به آن‌ها روانشناس بالینی می‌گویند.

روانپزشک خوب در گرگان, بهترین روانپزشک در گرگان, بهترین فوق تخصص روانپزشک در گرگان, بهترین مراکز روانپزشکی در گرگان, زوج درمانی در گرگان, دکتر روانکاوی در گرگان, دکتر متخصص اختلال میل جنسی در گرگان, روانپزشک عالی در گرگان, مشاور ازدواج در گرگان, دکتر روانپزشک، سکسولوژیست در گرگان

 آیا شما پزشک هستید؟  ثبت نام پزشک جدید

بهترین دکتر روانپزشک گرگان

میهن پزشک از سال ۱۳۹۰ در راستای ارائه خدمات اینترنتی برای پزشکان و بیماران در سراسر ایران فعالیت میکند.



© 2020

کلیه فعالیت های این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است

گروه روانپزشکی

دکتر فیروزه درخشان پور                                                                         

لیست اعضای هیئت علمی گروه روانپزشکی

بهترین دکتر روانپزشک گرگان

    برنامه هفتگی 

cv

sadeghaliyahoo.com

  log book  گروه روانپزشکی  Must Learn اعصاب و روان  برنامه روتیشن دستیاران روانپزشکی ( ازپاییز 97 الی تابستان 98 )    روتیشن کلی  گاید لاین 
 

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشکده پزشکی گرگان می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2020 All Rights Reserved | School of Medicine

Designed & Developed by : Yektaweb


برنامه های آموزشی و ضوابط رشته تخصصی بیماریهای روانپزشکیDownloads-icon

ما در پایین لیستی از بهترین مراکز مشاوره گرگان ارائه دادیم که  مراکز روانشناس کودک، خانواده، ازدواج، طلاق تحصیلی  از جمله آنها است. نام روانشناس و یا مرکز، تخصص مربوطه و آدرس و شماره تماس هر کدام آورده شده است. اگر به دنبال مشاوره یا روانشناس خوب در گرگان هستید از لیست زیر استفاده کنید.

پیشنهاد ما

کلینیک خدمات جامع ویشارروانشناس :غزاله عسگریخدمات :درمان اختلالات اضطرابی، درمان افسردگی،خانواده درمانی،گروه درمانی،مشاوره تحصیلی، درمان اختلالات یادگیری، سنجش هوش،برگزاری کلاس های آموزشی مهارتهای زندگی،حرفه آموزیآدرس :انتهای عدالت ۳۷ ، واقع در مجتمع جهاندیدگان ، طبقه اولتلفن پذیرش :۰۱۷۳۲۲۵۲۴۵۵

مرکز مشاوره آرام

روانشناس : نازنین خواجهآدرس : خوليعصرـ  عدالت ۲۲ ـ  مجتمع مرواريد ـ طبقه ۷تلفن پذیرش : ۰۱۷۱۲۳۵۰۷۹۴

بهترین دکتر روانپزشک گرگان

ترنم

آدرس : خیابان ولیعصر (عج ) ، عدالت ۱۳ ، مجتمع صدف ،طبقه سوم تلفن پذیرش : ۳۲۲۲۰۲۱۲ 

مرکز روانشناسی باران

آدرس : عدالت ۸ – مجتمع ۱۱۱ – طبقه۲ تلفن پذیرش :

۳۲۲۲۰۵۲۰

دانشگاه آزاد اسلامی

آدرس : دانشگاه آزاد واحد گرگانتلفن پذیرش :۰۱۷۱۳۳۵۳۰۰۰

در ادامه نیز مابقی اسامی روانشناسان گرگان را می توانید ببنید. توجه داشته باشید که تمامی لیست منتشر شده از بهترین مراکز مشاوره گرگان می باشند که دارای پروانه از مراجع ذی ربط هستند.

اگر بعنوان روانشناس کودک شاغل در گلستان هستید و یا در دیگر زمینه ها شاغل هستید و هنوز نام خود را درلیست نمی بینید از طریق لینک ثبت اطلاعات مطب ، مشخصات خود را وارد و منتظر تایید بمانید.

گام نو

آدرس :خیابان شالیکوبی عدالت ۷ مجتمع مرسل طبقه ۴- واحد ۴۰۹تلفن پذیرش :۰۱۷۳۲۳۳۳۰۴۲

بینش

آدرس : خیابان ولیعصر،پاساژ صدرا تلفن پذیرش :۰۱۷۳۲۲۳۵۲۲۴

از نظر ما بهترین مرکز مشاوره و یا بهترین دکتر روانشناس در گرگان مرکز و یا شخصی  است که صرفا توسط روانشناس  با تجربه  اداره شود. مرکزی که دارای سابقه کار باشد. در حیطه های تخصصی فعالیت کند و مراجعان آن از خدمات ارائه شده رضایت داشته باشند.

مشاوره  مشورت و دریافت کمک اطلاعاتی دربارهٔ یک موضوع است که بین مراجع (کمک‌گیرنده) و متخصص  انجام می‌گیرد. و در موضوعات و زمینه‌های مختلف علمی و برای اهداف گوناگون انجام می‌شود که در میان مردم، بیشتر جنبهٔ روان‌شناختی آن ( روان‌شناسی) معروف است که هدف از آن بهبود وضعیت روحی–روانی و کیفیت‌ بخشی به زندگی مراجع از جهت روانی‌است. 

اگر بدنبال مرکز مشاوره خوب و یا روانشناس کودک در گرگان و یا مرکز مشاوره خانواده در گلستان هستید حتما از لیست فوق استفاده کنید این لیست خدمات ازدواج ، زوج درمانی ، طلاق ، تحصیلی و بسیاری دیگر از خدمات را تحت پوشش قرار می دهد.

همچنین می توانید مراکز مشاوره تهران ، ،روانشناسان کرج را با کلیک بر روی لینک مشاهده کنید.

سازمان نظام روانشناسی 

آخرین تغییرات : اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۹

مجله توانبخشی و مشاوره هوش کالا با انتشار مقالات عمومی ، آگاهی عموم مردم و قشر سلامت  را از خدمات رشته های روانشناسی و مشاوره و همچنین رشته های توانبخشی ( فیزیوتراپی ، شنوایی شناسی ، کاردرمانی ، گفتار درمانی ، بینایی سنجی ، ارتوپد فنی ) بالا می برد.

این وب سایت مسئولیتی در قبال کیفیت مراکز معرفی شده ندارد. لذا قبل از مراجعه بررسی های لازم را به عمل آورید.

بهترین دکتر روانپزشک گرگان
بهترین دکتر روانپزشک گرگان
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *