دانشگاه غیرانتفاعی دولتی ساری روانشناسی نوین

 
helpkade
دانشگاه غیرانتفاعی دولتی ساری روانشناسی نوین
دانشگاه غیرانتفاعی دولتی ساری روانشناسی نوین

Portal_University_deploy

Portal_University_deploy

اعضای هیات
علمی 

آقای محمد موسی زاده

 کارشناسی ارشد حسابداری

 مربی

دانشگاه غیرانتفاعی دولتی ساری روانشناسی نوین

آقای احسان کثیری

 کارشناسی ارشد مدیریت

 مربی

آقای آرش خوشکار

 کارشناسی ارشد اقتصاد

 مربی

 

Portal_University_deploy

سایت ایران مشاوره نظری بدهید

دانشگاه های بسیاری در سراسر کشور وجود دارند که به پذیرش داوطلبانی که در آزمون سراسری شرکت نکرده اند ، می پردازند. معیار پذیرش این دسته از متقاضیان ، سوابق تحصیلی آن ها بوده که فارغ از نوع مدرک تحصیلی ، می توانند در رشته مورد علاقه خود مشغول به تحصیل شوند. یکی از آن ها ، “دانشگاه های بدون کنکور غیرانتفاعی” هستند. داوطلبان در راستای ثبت نام در دانشگاه های بدون کنکور غیرانتفاعی ، ملزم به ارائه یکی از مدارک پیش دانشگاهی ، دیپلم نظام قدیم ، دیپلم دوره آموزشی نظام جدید و کاردانی می باشند.دانشگاه غیرانتفاعی دولتی ساری روانشناسی نوین

داوطلبان می توانند بدون توجه به نوع مدرک فارغ التحصیلی شان ، در رشته های مورد علاقه خود ثبت نام نمایند.

ثبت نام دانشگاه های بدون کنکور دو بار و در دو نیمسال مهر و بهمن ماه ، امکان پذیر است. داوطلبان جهت ثبت نام در نیمسال اول ، می بایست از تاریخ 20 اسفند ماه 97 لغایت 6 شهریور 98 به صورت اینترنتی ، اقدامات لازم را انجام دهند. زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور غیرانتفاعی بهمن هم از اواخر دی ماه آغاز می گردد. متقاضیان با مراجعه به سازمان سنجش و دریافت دفترچه ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی می توانند از جزئیات لازم بهره مند گردند.

بنابراین تمام داوطلبانی که قصد تحصیل در دانشگاه های بدون کنکور غیرانتفاعی را دارند ، نباید به هیچ عنوان از سایت سازمان سنجش و اطلاعیه های آن غافل شوند. از همین رو شما داوطلبین گرامی ، جهت آگاهی از تمام اخبار مرتبط با ثبت نام می توانید در کانال تلگرام مشاوره تحصیلی عضو شده و در موعد مقرر به اقدامات لازم بپردازید.

درست است که امکان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ، برای همگان آزاد است اما داوطلبان جهت پذیرش در این رشته ها ، باید دارای شرایطی که در جدول زیر بیان شده ، باشند.

ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی برای علاقه مندان به رشته های بدون کنکور ، از طریق سایت سازمان سنجش و ملزم به ارائه مدارکی است که در ادامه شرح داده شده اند. توجه داشته باشید اگر مدارک ارائه شده ناقص باشند ثبت نام فرد متقاضی لغو خواهد شد.

در مبلغ شهریه دانشگاه غیرانتفاعی عواملی چون رشته متقاضی (انسانی ، علوم پایه و فنی مهندسی) و سال ورود وی به دانشگاه تاثیرگذار است. زیرا با شروع هر سال تحصیلی 10 الی 15 درصد به نرخ مصوب شهریه تمام واحدهای دانشگاهی اضافه می شود. لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ارائه می شوند که دانشجویان کاردانی تا 4 ترم و دانشجویان مقطع کارشناسی تا 8 ترم تحصیلی موظف به پرداخت شهریه هستند.

داوطلبان جهت اطلاع از رشته های ارائه شده در این دانشگاه ها ، باید دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی را از سایت رسمی سازمان سنجش دریافت کرده در زمان مقرر به ثبت نام در رشته دلخواه ، بپردازند.

توجه داشته باشید که ثبت نام در دانشگاه های بدون کنکور غیرانتفاعی در دو نیمسال مهر و بهمن ماه صورت می گیرد. از همین رو رشته هایی که در هر نیمسال ارائه می شوند متفاوت بوده و دارای دفترچه های متمایز نیز می باشند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب هارشته های بدون کنکور غیرانتفاعی

1 روز پیش

1 هفته پیش

1 هفته پیش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد

.alink img{
max-width:100% !important;
width:auto !important;
height:auto !important
}
@media (max-width:1008px){
.noresp{ display:none !important}
}
.alink h2{ font-family: IranianSansB;
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 15px;}
.alink h3{ font-family: IranianSansB;
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);}
.alink p{ line-height:27px}
.alink a{ font-size:15px}
.shoar{background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px; line-height:32px;
color: rgb(58, 109, 151);}
.end{border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;}
.slo{
font-size:50px;
font-family:yekan;
margin-left:20px;

}
.slo2{
font-size:50px;
font-family:yekan;
position:relative;
top:33px ;
margin-right:20px;
}
.mytable tr td { border:1px solid #ccc;}
.mytable tr:nth-child(even) {background: #ED7D31; color:white}
.mytable tr:nth-child(even) td { color:white !important}
.mytable tr:nth-child(odd) {background: #FFF}
.mytable tr:first {background:#EBFC87}
.mytable li:nth-child(5n+3) {font-weight: bold}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {margin-bottom: 1px; }

.alink span{ font-size:17px !important; font-weight:normal !important;}
.alink strong{ font-weight:normal !important}
.alink b{ font-weight:normal !important}
.alink p { line-height:40px !important}
.alink ul li { line-height:40px !important}
.alink ol li { line-height:40px !important}
.alink h2 { font-size:20px !important}
.alink h3 { font-size:19px !important}

موسسه غیرانتفاعی راهیان نوین دانش اقدام به جذب دانشجو به صورت بدون کنکور در رشته های مختلف در سال ۹۸ کرده است که پذیرش در این رشته ها بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبان و به صورت اینترنتی و کاملا رایگان می باشد . در ادامه این مقاله علاوه بر شرایط ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور ( بدون آزمون ) موسسه غیرانتفاعی راهیان نوین دانش 98 – 99 را ارائه داده ایم .دانشگاه غیرانتفاعی دولتی ساری روانشناسی نوین

برای مشاوره ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور ( بدون آزمون ) موسسه غیرانتفاعی راهیان نوین دانش 98 – 99

برای مشاوره ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور ( بدون آزمون ) موسسه غیرانتفاعی راهیان نوین دانش 98 – 99

هر ساله دانشگاه غیرانتفاعی که به صورت مستقل و زیر نظر هیئت امنای دانشگاه اداره می شود از طریق بدون کنکور از میان فارغ التحصیلان هر 5 گروه های آزمایشی اقدام به جذب دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی می کند . در میان دانشگاه و موسسات غیر انتفاعی ، موسسه غیرانتفاعی راهیان نوین دانش ، لیست رشته های بدون کنکور خود را دو بار در سال برای ورودی مهر و بهمن منتشر می کند که این لیست رشته برای نیمسال اول تحصیلی ۹۸ مطابق دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه های سراسری مهر 98 شامل گروه آزمایشی تجربی ، ریاضی و انسانی است . داوطلبان لازم است پس از بررسی و انتخاب رشته های مورد علاقه خود از میان رشته های بدون کنکور موسسه غیرانتفاعی راهیان نوین دانش در زمان مقرر به سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 98 به آدرس sanjesh.org مراجعه نموده و کد رشته های انتخابی را در فرم انتخاب رشته خود به صورت رایگان ثبت نمایند . در ادامه علاوه بر شرایط ، زمان و نحوه ثبت نام ، لیست رشته های بدون کنکور موسسه غیرانتفاعی راهیان نوین دانش را به تفکیک گروه های آزمایشی ارائه داده ایم .

 

شرکت داوطلبان در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی مهر 98 راهیان نوین دانش در مقطع کارشناسی منوط به رعایت شرایط عمومی و شرایط اختصاصی ذکر شده و مندرج در دفترچه بدون آزمون غیرانتفاعی ۹۸ است . از مهم ترین شرایط ثبت نام رشته های بر اساس سوابق تحصیلی 98 موسسه غیرانتفاعی راهیان نوین دانش می توان به ارائه یکی از مدارک دیپلم چهارساله نظام قدیم ، دیپلم + پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی به جای مدرک پیش دانشگاهی و دیپلم نظام جدید حداکثر تا 30 شهریور برای ورودی مهر و تا 30 دی برای ورودی بهمن ۹۸ اشاره کرد . همچنین فارغ التحصیلان دیپلم فنی حرفه ای و کار دانش نظام قدیم تنها در صورت داشتن مدرک کاردانی یا پیش دانشگاهی مجاز به شرکت در ثبت نام رشته های بدون کنکور موسسه غیرانتفاعی راهیان نوین دانش مهر ۹۸ هستند . همچنین دانشجویان دوره روزانه تا 31 مرداد فرصت دارند برای شرکت در ثبت نام بدون کنکور رشته های دانشگاه و موسسات غیرانتفاعی راهیان نوین دانش 98 انصراف قطعی خود را به دانشگاه اعلام کنند .

موسسه غیرانتفاعی راهیان نوین دانش برای ورودی مهر ۹۸ لیست رشته های بدون کنکور خود را در مقطع کارشناسی و در گروه های آزمایشی تجربی ، ریاضی و انسانی ارائه داده است . در ادامه ، لیست رشته های بدون آزمون موسسه غیرانتفاعی راهیان نوین دانش برای ورودی مهر سال 98 مندرج در دفترچه را در جدولی آورده ایم .

 

 

 

 

همان طور که در ابتدای مقاله اشاره شد موسسه غیرانتفاعی راهیان نوین دانش در سال 98 برای نیمسال دوم تحصیلی یعنی ورودی بهمن هم اقدام به جذب دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی در رشته های بدون کنکور می کند که تجربه ثابت کرده است اکثر رشته های نیمسال اول در نیمسال دوم تحصیلی هم ارائه می شود .

 

*** لیست رشته های بدون آزمون موسسه غیرانتفاعی راهیان دانش در بهمن 98 هنوز منتشر نشده است . پس از انتشار دفترچه بدون کنکور موسسه غیرانتفاعی بهمن 98 این مقاله به روزرسانی شده و لیست رشته های بر اساس سوابق تحصیلی نیمسال دوم موسسه غیرانتفاعی در این قسمت اضافه خواهد شد . ***

 

زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی مهر 98 از 20 اسفند 97 آغاز شده و تا 6 شهریور ۹۸ ادامه دارد . علاقه مندان به رشته های بدون آزمون موسسه غیرانتفاعی 98 قبل از ثبت نام در موسسه غیرانتفاعی راهیان نوین دانش لازم است دفترچه را به دقت مطالعه کرده و از مدارک و نحوه ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی 98 اطلاع یابند . ثبت نام در مرحله اول اینترنتی و کاملا رایگان است و پس از اعلام نتایج رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۹۸ پذیرفته شدگان موسسه غیرانتفاعی راهیان نوین دانش می بایست مرحله دوم ثبت نام خود را که به صورت حضوری و با پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 98 امکان پذیر است ، انجام دهند . اطلاعات مندرج در مدارک در زمان ثبت نام اینترنتی و تصویر مدارک در زمان آپلود و بارگذاری مدارک در سایت سنجش و اصل مدارک در زمان ثبت نام حضوری ( مختص پذیرفته شدگان ) مورد نیاز است بنابراین توصیه می شود پیش از مراجعه به سایت ثبت نام مدارک ثبت نام بدون آزمون غیرانتفاعی ۹۸ را آماده نمایید تا ثبت نام با دقت بالا و بدون اتلاف وقت انجام شود با این حال سازمان سنجش لینک ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 98 را برای آن دسته از داوطلبانی که در ثبت اطلاعات خود دچار اشتباه شده اند قرار داده است . در نظر داشته باشید تحصیل در رشته های بدون کنکور موسسه غیرانتفاعی راهیان نوین دانش در قبال پرداخت شهریه ممکن است ولی شهریه دانشگاه غیرانتفاعی 98 برای رشته های با کنکور و رشته های بدون کنکور تفاوتی ندارد .

 

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا یاری دهنده شما در کلیه مراحل ثبت نام بدون کنکور موسسه غیرانتفاعی راهیان نوین دانش ۹۸ از طریق مشاوره تحصیلی تلفنی هستند . کلیه اخبار مربوط به رشته های بدون آزمون دانشگاه غیرانتفاعی در کانال تلگرام بدون کنکور هیوا اطلاع رسانی می شود . 

برای مشاوره ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور ( بدون آزمون ) موسسه غیرانتفاعی راهیان نوین دانش 98 – 99

برای مشاوره ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور ( بدون آزمون ) موسسه غیرانتفاعی راهیان نوین دانش 98 – 99


دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد. جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن ۵۳۸۱۸-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ | تماس با ما

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©

شماره تماس:

6 الی 42294273-011

 

فکس:

011-42294272

دانشگاه غیرانتفاعی دولتی ساری روانشناسی نوین

 

ایمیل:

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
document.getElementById(‘cloak485c90a7fdafe3bd31ca2cc5139f2c3f’).innerHTML = ”;
var prefix = ‘ma’ + ‘il’ + ‘to’;
var path = ‘hr’ + ‘ef’ + ‘=’;
var addy485c90a7fdafe3bd31ca2cc5139f2c3f = ‘info’ + ‘@’;
addy485c90a7fdafe3bd31ca2cc5139f2c3f = addy485c90a7fdafe3bd31ca2cc5139f2c3f + ‘farvardin’ + ‘.’ + ‘ac’ + ‘.’ + ‘ir’;
var addy_text485c90a7fdafe3bd31ca2cc5139f2c3f = ‘info’ + ‘@’ + ‘farvardin’ + ‘.’ + ‘ac’ + ‘.’ + ‘ir’;document.getElementById(‘cloak485c90a7fdafe3bd31ca2cc5139f2c3f’).innerHTML += ‘‘+addy_text485c90a7fdafe3bd31ca2cc5139f2c3f+’‘;

 

آدرس:

بزرگراه قائمشهر به بابل – کیلومتر 4 جاده نظامی – بعد از پمپ بنزین وزارتی

 

کدپستی:

4764151417

 

صندوق پستی:

47645-353

 

 

 

 

{“width”:”auto”,”height”:400,”maptypeid”:”roadmap”,”maptypecontrol”:true,”mapctrl”:true,”zoom”:”14″,”marker”:”3″,”marker_icon”:””,”markercluster”:false,”popup_max_width”:300,”zoomwheel”:true,”draggable”:true,”directions”:true,”disabledefaultui”:true,”styler_invert_lightness”:false,”styler_hue”:””,”styler_saturation”:0,”styler_lightness”:0,”styler_gamma”:0,”media”:true,”image_width”:”auto”,”image_height”:”auto”,”media_align”:”top”,”media_width”:”1-2″,”media_breakpoint”:”medium”,”media_border”:”none”,”media_overlay”:”icon”,”overlay_animation”:”fade”,”media_animation”:”scale”,”title”:true,”content”:true,”social_buttons”:true,”title_size”:”h3″,”text_align”:”left”,”link”:true,”link_style”:”button”,”link_text”:”Read more”,”link_target”:false,”class”:””,”markers”:[{“lat”:36.44955951989999931583952275104820728302001953125,”lng”:52.8244108008999972980745951645076274871826171875,”icon”:””,”title”:”u062fu0627u0646u0634u06afu0627u0647 u0641u0631u0648u0631u062fu06ccu0646″,”content”:”n

nn

u062fu0627u0646u0634u06afu0627u0647 u0641u0631u0648u0631u062fu06ccu0646

n n n

u062fu0627u0646u0634u06afu0627u0647 u0641u0631u0648u0631u062fu06ccu0646

n n n n n n n

n”}],”directionsText”:”u0686u0631u062eu0634″}

امور عمراني دانشگاه

◊ تامين فضاي آموزشي مناسب و احداث دانشگاه در زميني با مساحت بيش از 13000 مترمربع ◊ ساخت کتابخانه دانشگاه و سازماندهي فعاليتهاي فرهنگي آن ◊ طراحي سالن آمفي تاتر و واحد سمعي و بصري

امور دانشجوئي و فرهنگي

تقاضاي شديد جوانان براي ورود به دانشگاه از يك سو و كمبود امكانات رفاهي از سوي ديگر اوليا دانشگاه را برآن واميدارد كه علاوه بر تعديل هزينه ها براي پاسخ گوئي به مطالبات دانشجوئي با برنامه ريزي دقيق به طور منطقي و اصولي گام بردارند

◊ براي رفاه بيشتر دانشجويان و كاهش اضطرابهاي عمومي در بين دانشجويان سعي مي شود كه در امر اياب و ذهاب آنان تمهيداتي فراهم گردد.◊ گسترش فضا و امكانات سلف سرويس و رسيدگي به امور تغذيه دانشجويان◊ افزايش فضاي خوابگاهي وتجهيز آن جهت رفاه كليه دانشجويان◊ گسترش طرح هاي تحقيقاتي و پژوهشي ◊ افزايش و گسترش تعداد طرح هاي ملي و منطقه اي به ويژه همكاري دو جانبه با كشورهاي حاشيه درياي خزر ◊ انتشار مجلات علمي – پژوهشي مشترك با انجمن هاي علمي كشور◊ گسترش طرح هاي مشترك مطالعات و تحقيقات پيش دانشگاهي ◊ حمايت لازم از انتشار آثار تاليفي و ترجمه اي اعضاي هيئت علمي و مجموعه مقالات همايش هاي علمي برگزار شده در دانشگاه و گزارش هاي علمي

 

با توجه به سرعت پيشرفت دانش و فناوري درزندگي بشر، شکاف بين جوامعي که براي فعاليتهاي علمي برنامه مدون و منسجم دارند و جوامعي که با سرعت بسيار اندک تأثير پذير پيشرفت هاي ملل ديگر مي باشند، بيشتر مي گردد. از اين رو لازم است با علم به پتانسيل هاي علمي بالفعلي که در کشور ما وجود دارد ضمن شناخت پتانسيل ها و دسته بندي زمينه هاي کارا و غير کارا، راهکارهاي بهبود و توسعه قابليتهاي موجود فراهم گردد و امکان هم افزايي بين فعاليتها و پتانسيلهاي موجود ايجاد گردد. اين امر از دوباره کاري ها مي کاهد و در عين حال به سرعت و محتواي دانش و فناوري در کشور مي افزايد. اصلي ترين عامل توسعه دانش، پژوهش و فناوري درهر کشور، دانشگاهها مي باشند که بعنوان مکان مناسب براي زير ساخت تحولات علمي، پرورش و بارور نمودن ذهن هاي خلاق و همچنين توسعه فني، توسعه اقتصادي و . . . در هر کشوري شناخته شده اند.

با توجه به حجم وسيع متقاضيان حضور در دانشگاهها و محدوديت امکانات و اعتبارات دولتي براي تأسيس و راه اندازي واحدهاي آموزشي، قريب به دو دهه مي باشد که وزارت علوم، تحقيقات و فناوري با هدف رفع مشکلات مذكور اقدام به صدور مجوز براي مؤسسات آموزش عالي نموده است. از اين رو با توجه به رسالت خطيري که اين دسته از مؤسسات در امر آموزش وپژوهش بر عهده دارند، موسسه آموزش عالی فروردین قائمشهر که پيشينه علمي توانمند مؤسسين خود را بهمراه دارد در تلاش است تا به اهداف ذيل جامه عمل بپوشاند.

◊ همكاري در زمينه سازي مناسب براي فعاليت همه جانبه مردم در امرگسترش و اعتلاي دانش در كشور ◊ ارتباط با مراكز آموزشي و پژوهشي داخل و خارج براي افزايش اطلاعات علمي مورد نياز ◊ مشاركت در تربيت نيروي انساني متخصص مورد نياز كشور◊ كمك به بالا بردن ظرفيت دانشجويي استان ◊ بهره برداري از امكانات و قابليت هاي موجود استان در توسعه آموزش عالي ◊ برگزاري دوره‌هاي مورد نياز دستگاه‌هاي اجرائي منطقه

نگرشي بر تحصيلات عاليه استان مازندران و شهرستان قائمشهر

با توجه به پتانسيل موجود در زمينه هاي مختلف علمي، آموزش عالي در استان مازندران رشد چشمگيري داشته است. دانشگاه مازندران با قدمتي بيش از 36 سال اولين متولي آموزش عالي در استان محسوب مي‌شود. اين دانشگاه در رشته‌هاي علوم پايه، علوم انساني به تربيت دانشجو مي‌پردازد. محل استقرار اين دانشگاه در شهر بابلسر است. دانشگاه آزاد در استان از قدمتي بيش از 30 سال بهره مي‌برد. اولين دانشگاه آزاد در شهر قائم‌شهر تأسيس گرديده و اين دانشگاه در حال حاضر يكي از 5 دانشگاه آزاد برتر ايران مي‌باشد.

 هم اكنون 46 موسسه آموزش عالی غيرانتفاعي در سطح استان مازندران فعاليت دارند :

1- موسسه آموزش عالي غيرانتفاعي فروردين – قائم شهر 2- موسسه آموزش عالي غيرانتفاعي صنعتي مازندران – بابل 3- دانشگاه غيرانتفاعي علوم و فنون مازندران – بابل 4- موسسه آموزش عالي غيرانتفاعي آیندگان – تنکابن 5- دانشگاه غيرانتفاعي شمال – آمل 6- موسسه آموزش عالي غيرانتفاعي اديب مازندران – ساري 7- موسسه آموزش عالي غيرانتفاعي اندیشه سازان – نکا 8- موسسه آموزش عالي غيرانتفاعي ايرانيكا – اميركلا مازندران 9- موسسه آموزش عالي غيرانتفاعي پارسا – بابلسر 10- موسسه آموزش عالي غيرانتفاعي پرديسان – فريدونكنار 11- موسسه آموزش عالي غيرانتفاعي پويندگان دانش – چالوس 12- موسسه آموزش عالي غيرانتفاعي پیوند – قائمشهر 13- موسسه آموزش عالي غيرانتفاعي تجن – قائمشهر 14- موسسه آموزش عالي غيرانتفاعي تميشان – بهشهر 15- موسسه آموزش عالي غيرانتفاعي توحيد – گلوگاه 16- موسسه آموزش عالي غيرانتفاعي خزر – محمودآباد 17- موسسه آموزش عالي غيرانتفاعي خوارزمي – نور 18- موسسه آموزش عالي غيرانتفاعي راه دانش – بابل 19- موسسه آموزش عالي غيرانتفاعي راهيان نور – بابل 20- موسسه آموزش عالي غيرانتفاعي رایان دانش – قائمشهر 21- موسسه آموزش عالي غيرانتفاعي رحمان – رامسر 22- موسسه آموزش عالي غيرانتفاعي رودكي – تنكابن 23- موسسه آموزش عالي غيرانتفاعي روزبهان – ساري 24- موسسه آموزش عالي غيرانتفاعي سارويه – ساري 25- موسسه آموزش عالي غيرانتفاعي ساریان – ساری 26- موسسه آموزش عالي غيرانتفاعي سبز – آمل 27- موسسه آموزش عالي غيرانتفاعي سمنگان – آمل 28- موسسه آموزش عالي غيرانتفاعي سنا – ساري 29- موسسه آموزش عالي غيرانتفاعي شفق – تنكابن 30- موسسه آموزش عالي غيرانتفاعي صالح – آمل 31- موسسه آموزش عالي غيرانتفاعي  صالحان – قائمشهر 32- موسسه آموزش عالي غيرانتفاعي قائم – قائمشهر 33- موسسه آموزش عالي غيرانتفاعي طبري – بابل 34- موسسه آموزش عالي غيرانتفاعي علامه اميني – بهنمير 35- موسسه آموزش عالي غيرانتفاعي علامه حلی – چالوس 36- موسسه آموزش عالي غيرانتفاعي علامه محدث نوري – نور 37- موسسه آموزش عالي غيرانتفاعي كاوش – محمودآباد 38- موسسه آموزش عالي غيرانتفاعي کسری – رامسر 39- موسسه آموزش عالي غيرانتفاعي كمال الملك – نوشهر 40- موسسه آموزش عالي غيرانتفاعي مارليك – نوشهر 41- موسسه آموزش عالي غيرانتفاعي مازيار – رويان نور 42- موسسه آموزش عالي غيرانتفاعي نيما – محمودآباد 43- موسسه آموزش عالي غيرانتفاعي هدف – ساري 44- موسسه آموزش عالي غيرانتفاعي هراز – آمل 45- موسسه آموزش عالي غيرانتفاعي آمل – آمل 46- موسسه آموزش عالي غيرانتفاعي طبرستان – چالوس

 قدمت دانشگاههاي غير انتفاعي در استان مازندران 14 سال مي باشد بدين ترتيب خروجي هاي دانشگاههاي غيردولتي استان وارد بازارهاي کسب و کار و عرصه رقابت هاي پژوهشي شده و همچنين جايگاه مناسبي را در کشور به خود اختصاص داده اند. آمار موجود بيانگر استقبال استان مازندران در حمايت از برنامه هاي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري در بحث تأسيس دانشگاههاي غير دولتي مي باشد. بدين ترتيب مي توان از تجربيات و دستاوردهاي دانشگاههاي قديمي تر بهره مند گرديد و همچنين بسياري از فعاليت هاي آموزشي و پژوهشي دانشگاه را مي توان پيش از راه اندازي بناي دائمي دانشگاه، در آزمايشگاه ها، كارگاه ها و كتابخانه هاي دانشگاه هاي منطقه هدايت نمود.

 رشته های موجود در موسسه آموزش عالی فروردین

◊ روانشناسی، مقطع کارشناسی ارشد

◊ مدیریت مالی، مقطع کارشناسی ارشد

دانشگاه غیرانتفاعی دولتی ساری روانشناسی نوین

◊ مدیریت صنعتی (گرایش تولید و عملیات)، مقطع کارشناسی ارشد

◊ مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی)، مقطع کارشناسی ارشد

◊ مدیریت بازرگانی (گرایش بازرگانی داخلی)، مقطع کارشناسی ارشد

◊ حسابداری، مقطع کارشناسی ارشد

◊ حسابرسی، مقطع کارشناسی ارشد

 

◊ حقوق، مقطع کارشناسی پیوسته

◊ مهندسی عمران، مقطع کارشناسی پیوسته

◊ مهندسی کامپیوتر نرم افزار، مقطع کارشناسی پیوسته

◊ روانشناسی، مقطع کارشناسی پیوسته

◊ آموزش زبان انگلیسی، مقطع کارشناسی پیوسته

◊ حسابداری، مقطع کارشناسی پیوسته

◊ جغرافیا برنامه ریزی شهری، مقطع کارشناسی پیوسته

◊ مدیریت بازرگانی، مقطع کارشناسی پیوسته

◊ مدیریت صنعتی، مقطع کارشناسی پیوسته

 

◊ حسابداری، مقطع کارشناسی ناپیوسته

◊ مدیریت بازرگانی، مقطع کارشناسی ناپیوسته

◊ مدیریت صنعتی، مقطع کارشناسی ناپیوسته

◊ مدیریت بیمه، مقطع کارشناسی ناپیوسته

◊ ICT (تکنولوژی فناوری اطلاعات و ارتباطات)، مقطع کارشناسی ناپیوسته

 

◊ مدیریت بازرگانی، مقطع کاردانی

◊ حسابداری، مقطع کاردانی

◊ مدیریت اموربانکی، مقطع کاردانی

 

◊ حسابداری، بازرگانی مقطع کاردانی پیوسته

◊ کامپیوتر نرم افزار، مقطع کاردانی پیوسته

 

مركز كامپيوتر (سايت):

مركز كامپيوتر دانشگاه در نيمسال اول سال تحصيلي 90-89 آغاز به كار نمود. دانشجويان کلیه رشته ها علاوه بر ساعات درسي، در تمام طول هفته مي‌توانند از مركز كامپيوتر استفاده نمايند. سايت اختصاصي دانشگاه به آدرس www.farvardin.ac.ir راه‌اندازي شده و در حال تكميل و توسعه مي‌باشد.

 

كتابخانه با توجه به اينکه کتابخانه همزمان با تأسيس دانشگاه در سال 1387 افتتاح شده است، در شروع کار خود قرار داشته و به سرعت در حال توسعه مي باشد. از آنجا که رشد فرهنگ کتابخواني و تحقيق از اولوييت هاي برنامه چهارم توسعه اجتماعي-اقتصادي و فرهنگي کشور مي باشد، مسئولين اين دانشگاه همسو با اين اهداف کلان، اهتمام خود را در راستاي رسيدن به اين مهم به کار گرفته و در تلاشند تا هر چه سريعترکتابخانه اي مجهز در اختيار دانشجويان قرار دهند.

 

بوفه و سالن سلف سرويس

سلف و بوفه دانشجويي با سالني براي سرو غذا داير گرديده است تا امكانات رفاهي اوليه به سهولت و با قيمت نسبتاً مناسبي در اختيار دانشجويان قرار ‌گيرد و بدين ترتيب از اتلاف وقت آنها جهت تهيه غذا و مواد خوراكي جلوگيري مي‌شود.

 

سالن مطالعه

دو سالن مطالعه مجزا براي برادران و خواهران دانشجو در نظر گرفته شده است. دانشجويان مي‌توانند از اين سالن و امكانات آن در ساعات بين درسي و ساير اوقات براي مطالعه استفاده كنند.

 

نمازخانه دانشجويان مي‌توانند جهت به‌جا آوردن فريضه نماز از نمازخانه‌هايي كه به طور مجزا براي خواهران و برادران تدارك ديده شده استفاده كنند.

 

دفتر بسیج دانشجویی

دو دفتر مجزا براي برادران و خواهران بسیجی دانشجو در نظر گرفته شده است. دانشجويان مي‌توانند از اين دفاتر جهت فعالیتهای فرهنگی دانشجویی و اردوهای جهادی و راهیان نور استفاده نمایند.

 

دفتر کانونهای علمی و فرهنگی

دو دفتر مجزا براي برادران و خواهران و کانون های علمی و فرهنگی در نظر گرفته شده است. که جهت امور علمی، پژوهشی، سرگرمی و فوق برنامه مورد استفاده دانشجویان قرار می گیرد.

 

موسسه آموزش عالی غیردولتی-غیرانتفاعی فروردین در سال 1387 پس از اخذ مجوز از شورای عالی گسترش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری فعالیت آموزشی و پژوهشی خود را در رشته های کاردانی حسابداری، کاردانی امور بانکی و کارشناسی ناپیوسته مدیریت بازرگانی با پذیرش 120 نفر دانشجو در شهرستان قائمشهر آغاز نمود.

این موسسه با بکارگیری از تجارب اساتید برجسته منطقه و همچنین استفاده از نیروی اساتید جوان و تحصیلکرده، سعی در ایجاد محیطی علمی و پژوهشی در کشور دارد.

هدف موسسه آموزش عالی فروردین رسیدن به جایگاه دانشگاه برتر، برای تربیت دانشجویان برتر است و در این راستا ضمن توجه ویژه به ارتقاء سطح کیفی، برای گسترش فضای فیزیکی خود در تدارک احداث دانشگاه در زمینی به وسعت 13000 مترمربع به امکاناتی از قبیل کتابخانه، سالن اجتماعات، واحد رایانه و …. می باشد.

هم اکنون این موسسه با بیش از 1200 نفر دانشجو و رشته های دانشگاهی ذیل حرکت خود را با شتاب در جهت پیشبرد اهداف آموزش عالی دنبال می نماید.

 

کارشناسی ارشد:

 √ روانشناسی

 √ مدیریت مالی

 √ مدیریت صنعتی (گرایش تولید و عملیات)

 √ مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی)

 √ مدیریت بازرگانی (گرایش بازرگانی داخلی)

 √ حسابداری

 √ حسابرسی

 

کارشناسی پیوسته :

 √ حقوق

 √ مهندسی معماری

 √ مهندسی کامپیوتر نرم افزار

 √ روانشناسی

 √ حسابداری

 √ آموزش زبان انگلیسی

 √ جغرافیا و برنامه ریزی شهری

 √ مدیریت بازرگانی

 √ مدیریت صنعتی

 

کارشناسی ناپیوسته :

 √ حسابداری علمی-کاربردی

 √ ICT (تکنولوژی فناوری اطلاعات و ارتباطات)

 √ مدیریت بازرگانی

 √ مدیریت صنعتی

 √ مدیریت بیمه

 

کاردانی فنی حرفه ای:

 √ کامپیوتر

 √ حسابداری بازرگانی

 √ تربیت بدنی

 

کاردانی :

 √ حسابداری

 √ اموربانکی

 √ مدیریت بازرگانی

طراحی و اجرا: مصطفی احسانی تیلمی

واحد فناوری اطلاعات

موسسه آموزش عالی فروردین قائم شهر

Access to this page is restricted! Please contact software manager.

با توجه به آمار ارائه شده در خردادماه ۱۳۹۴، حدود ۴٫۵ میلیون دانشجو در حال تحصیل در کشور هستند که سهم دانشگاه غیرانتفاعی در این میان ۱۰ درصد یعنی ۴۵۰ هزار نفر است. هرچند سهم دانشگاه غیرانتفاعی در میان سایر دانشگاه کمتر است، اما در سالیان اخیر شاهد رشد قابل توجه کمی و کیفی دانشگاه های خصوصی یا غیرانتفاعی بوده ایم. بخش اعظمی از دانشجویان دانشگاه غیرانتفاعی را دانشجویان مقطع کاردانی و کارشناسی تشکیل می دهند. و دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری سهم به مراتب سهم اندکی از پذیرفته شدگان را شامل می شود.

دانشگاه غیرانتفاعی مازندران این امکان را فراهم می کند تا علاقه مندان به ادامه تحصیل، مخصوصاً در مقاطع کاردانی و کارشناسی بتوانند به صورت بدون کنکور، در رشته مورد نظرشان ادامه تحصیل دهند. یکی از ویژگی های اصلی دانشگاه غیرانتفاعی مازندران، پذیرش بدون کنکور در برخی از رشته هاست. همچنین در برخی از دانشگاه های غیرانتفاعی بسیاری از اساتید دانشگاه های سراسری هم تدریس می کنند که این ویژگی، امکان بهره برداری از اساتید مجرب و با دانش بالا را فراهم می کند.

با توجه به گسترش روز افزون دانشگاه غیرانتفاعی و خصوصی و رقابتی شدن این دانشگاه، شاهد توسعه سطح کیفی آن نیز بوده ایم. چرا که برخی از اساتید برجسته کشور، زمینه ساز و متولیان دانشگاه غیرانتفاعی هستند. برخی از این دانشگاه ها مثل دانشگاه پارس تهران در سال های اخیر پیشرفت علمی بالایی داشته اند. و همین موضوع باعث شده تا برخی از دانشجویان برتر کشوری نیز علاقه مند به ادامه تحصیل در این دانشگاه ها باشند. از این منظر برخی از دانشگاه های غیرانتفاعی به لحاظ سطح علمی و اساتید، بالاتر از حتی دانشگاه های سراسری قرار می گیرند. و تنها دلیل رغبت کمتر دانشجویان به ادامه تحصیل در این دانشگاه ها، نداشتن توان مالی لازم می باشد.

با توجه به این که ظرفیت پذیرش دانشجو در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری محدود می باشد، تحصیل در دانشگاه غیرانتفاعی یک فرصت ویژه محسوب می شود. خصوصاً اینکه برخی از دانشگاه های غیرانتفاعی سطح علمی بسیار بالایی دارند. به همین خاطر اگر شما توان مالی مناسبی داشته باشید، با تحقیق و بررسی در خصوص دانشگاه های آزاد، پیام نور و غیرانتفاعی می توانید بهترین گزینه را شناسایی و انتخاب کنید.

در این میان نام اساتید و اعتبار علمی آن ها می تواند به شما کمک کند. با شناسایی دانشگاه غیرانتفاعی یا خصوصی مازندران مورد نظر خود می توانید، با قیمت مناسبی که تقریباً با شهریه دانشگاه آزاد برابری می کند، از سطح علمی بالاتری بهره مند شوید. در این میان تحقیق و جستجو و همچنین مراجعه حضوری و بازدید از دانشگاه غیرانتفاعی مازندران می تواند به شما کمک زیادی بکند.دانشگاه غیرانتفاعی دولتی ساری روانشناسی نوین

در اختیار داشتن آدرس دانشگاه غیرانتفاعی مازندران به شما کمک می کند تا اطلاعات کاملتری را از دانشگاه های غیرانتفاعی مازندران به دست آورید. و از این موضوع که آیا در استان یا شهر مورد نظر شما دانشگاه غیرانتفاعی وجود دارد یا نه مطلع شوید. باید در نظر داشته باشید که پس از شناسایی دانشگاه غیرانتفاعی مازندران باید از رشته هایی که آن دانشگاه ارائه می دهد مطلع گردید.

چون برخی از دانشگاه ها بسته به سابقه یا امکانات، محدود به ارائه رشته های محدودتری هستند. به منظور کمک به هموطنان عزیز مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب، تلاش کرده است لیست کاملی از دانشگاه های غیر اتفاعی سراسر کشور تهیه کند و با کمال میل و مسرت آن را در اختیار شما داوطلبان عزیز قرار می دهید. شما می توانید آدرس دانشگاه غیرانتفاعی هر استان را به صورت جداگانه مشاهده کنید.

پیشنهاد می کنیم بخوانید:

آدرس دانشگاه غیرانتفاعی آمل : مازندران – آمل – بلوار امام خمینی – کوچه آفتاب64 – کوی سازمانی. شماره تلفن تماس: 44152691-94- 011

آدرس دانشگاه غیرانتفاعی سبز : آمل – خیابان امام رضا – رضا 33 – ص.پ.647. شماره تلفن تماس: 43273801-43272222- 011

آدرس دانشگاه غیرانتفاعی سمنگان : آمل – خیابان طالقانی – اباذر18 – پلاک 2. شماره تلفن تماس: 44251493-44251495- 011

آدرس دانشگاه غیرانتفاعی آبان هراز : آمل – خیابان طالب آملی – دریا 29(خ تختی) – انتهای کوچه سمت چپ – صندوق پستی 686 – 46135. شماره تلفن تماس: 011-44265743-44296832-44296835

آدرس دانشگاه غیرانتفاعی علوم وفناوری آریان : بابل – امیرکلا – نبش خ دانشگاه – کدپستی 76437 – 47317. شماره تلفن تماس: 011-32355000

آدرس دانشگاه غیرانتفاعی راه دانش : بابل – کمربندی شرقی – میدان شهید بزاز – چهارراه معتمدی – خیابان تربیت معلم. شماره تلفن تماس: 011-32379913-6

آدرس دانشگاه غیرانتفاعی صنعتی مازندران : بابل – میدان کارگر – صندق پستی 744 – کدپستی 96519 – 47166. شماره تلفن تماس: 011-32163217

آدرس دانشگاه غیرانتفاعی طبری : بابل – میدان کشوری خیابان شیخ طبری جنب مسجدالنبی کدپستی 75689 – 47135 ص.پ.863 – 47135. شماره تلفن تماس: 011-32208951-3

آدرس دانشگاه غیرانتفاعی پارسا : بابلسر – خیابان شریعتی – کوی جانبازان – پلاک 33. شماره تلفن تماس: 35250682-6 – 011

 

آدرس دانشگاه غیرانتفاعی پردیسان : بابلسر – فریدونکنار – خیابان امام خمینی خیابان جهاد – کدپستی 74516 – 75416. شماره تلفن تماس: 011-35667241-3

آدرس دانشگاه غیرانتفاعی تمیشان : بهشهر – چهارراه گرگان – خیابان شهید رجایی. شماره تلفن تماس: 34536494-34537472-34537473- 011

آدرس دانشگاه غیرانتفاعی علامه امینی : شهرستان بابلسر – شهر بهنمیر – میدان شهدا – مجتمع لاله – طبقه اول. شماره تلفن تماس: 0112-5354600

آدرس دانشگاه غیرانتفاعی آیندگان : تنکابن – فردوسی غربی – کوچه شهیدان حیدری – جنب سالن ورزشی. شماره تلفن تماس: 54310427-9 – 011

آدرس دانشگاه غیرانتفاعی رودکی : تنکابن – انتهای بلوار کریم آباد – جنب کارخانه افشره – کدپستی 46815 – 439. شماره تلفن تماس: 4282305-4282300-4284837- 0192

آدرس دانشگاه غیرانتفاعی شفق : تنکابن – نشتارود – کوچه مرداب 20. شماره تلفن تماس: 011-54266910-54266958-54265496

آدرس دانشگاه غیرانتفاعی علامه حلی : چالوس، کیلومتر 2 جاده چالوس، نمک آبرود، پلاک 3294. شماره تلفن تماس: 011-52254757

آدرس دانشگاه غیرانتفاعی پویندگان دانش : چالوس – خیابان 17 شهریور – خیابان شهید جنتی – کوچه دانش4 – پلاک63. شماره تلفن تماس: 011-52217779-52217624-52217626

آدرس دانشگاه غیرانتفاعی طبرستان : چالوس – خیابان 17 شهریور – کدپستی 69414 – 46619. شماره تلفن تماس: 52225996-52240120-5224126- 011

آدرس دانشگاه غیرانتفاعی رحمان : رامسر – میدان بسیج – بلوار امام رضا(ع) – جنب اداره گاز – ص.پ. 161 – 46915. شماره تلفن تماس: 011-55230511-14

آدرس دانشگاه غیرانتفاعی کسری : رامسر – میدان انقلاب – خیابان مطهری – روبروی بیمارستان امام سجاد – جنب اداره پست کوچه سعدانی. شماره تلفن تماس: 011-55228630-55227640

آدرس دانشگاه غیرانتفاعی مازیار : شهرستان نور – رویان – جنب شهرک شهید بهشتی ص.پ. 511. شماره تلفن تماس: 011-44510030-3

آدرس دانشگاه غیرانتفاعی ادیب مازندران : ساری – بلوار خزر – نرسیده به دانشگاه آزاد اسلامی – روبروی هنرستان فیروزیان – صندوق پستی 898 – 481765. شماره تلفن تماس: 5- 3303941- 011

آدرس دانشگاه غیرانتفاعی راهیان نوین دانش : ساری – بلوار پاسداران – خیابان ارم – انتهای پردیس2 صندوق پستی 48175 – 1411. شماره تلفن تماس: 011-33136801-5

آدرس دانشگاه غیرانتفاعی روزبهان : ساری – کیلومتر1 جاده دریا – کدپستی 39945 – 48179 ص.پ. 1755. شماره تلفن تماس: 33219363-33219353- 011

آدرس دانشگاه غیرانتفاعی سارویه : ساری – کیلومتر10 جاده دریا. شماره تلفن تماس: 33685768-33685221- 011

آدرس دانشگاه غیرانتفاعی ساریان : ساری – کیلومتر 10 جاده خزرآباد – روبروی گمرک ساری ص.پ.1384 – 48175. شماره تلفن تماس: 031-33688042و3-33688001-011

آدرس دانشگاه غیرانتفاعی سنــا : ساری – کیلومتر 7 جاده دریا – روبروی دانشگاه آزاد اسلامی کدپستی 18761 – 48161. شماره تلفن تماس: 33033131-33033737 – 011

آدرس دانشگاه غیرانتفاعی بهشت پارس(مجازی) : سلمان شهر – اسب چین – صندوق پستی 46715111. شماره تلفن تماس: 0192-4753600-7

آدرس دانشگاه غیرانتفاعی علامه طبرسی(رایان دانش سابق) : قائمشهر – کیلومتر 2 جاده بابل – جنب فرماندهی نیروی انتظامی. شماره تلفن تماس: 011-42294538

آدرس دانشگاه غیرانتفاعی تجن : قائمشهر – خیابان جویبار – کوچه شهید روشن بخش – خزر ششم – کدپستی 13786 – 47637. شماره تلفن تماس: 0123-3276045-8

آدرس دانشگاه غیرانتفاعی صالحان : قائمشهر – میدان امام خمینی – ابتدای کمربندی قائم شهر به ساری – ابتدای خیابان شهید مسعود دهقان – کدپستی 15465 – 47659. شماره تلفن تماس: 42265308 – 42250538 – 011دانشگاه غیرانتفاعی دولتی ساری روانشناسی نوین

آدرس دانشگاه غیرانتفاعی صنعتی قائم : مازندران – قائمشهر – میدان امام خمینی – جاده کیاکلا – ابتدای کوچه شهید یونسی. شماره تلفن تماس: 011-42045923-4

آدرس دانشگاه غیرانتفاعی فروردین : قائمشهر – اتوبان قائم شهر – بابل – جاده نظامی – کیلومتر4 – صندوق پستی353 – 47645. شماره تلفن تماس: 42294273-276- 011

آدرس دانشگاه غیرانتفاعی توحید : شهرستان گلوگاه – بلوار امام رضا(ع) – خورشید کلا. شماره تلفن تماس: 9913و9911-3466-011

آدرس دانشگاه غیرانتفاعی فرهمند : لاریجان – مدرسه علامه حسن زاده. شماره تلفن تماس: 0122-3272225

آدرس دانشگاه غیرانتفاعی خزر : محمود آباد – جاده ساحلی خیابان آزادی – دریای نهم – انتهای کوچه شهید دهقان. شماره تلفن تماس: 0122-7732360-1

آدرس دانشگاه غیرانتفاعی کاوش : محمود آباد – خیابان امام خمینی – روبروی پارکینگ قزوینی پور – صندوق پستی 194/46315. شماره تلفن تماس: 44734250 – 011

آدرس دانشگاه غیرانتفاعی نیما : محمودآباد – کیلومتر 2 محمود آباد به آمل. شماره تلفن تماس: 011-44789302-44789217

آدرس دانشگاه غیرانتفاعی اندیشه سازان : شهرستان نکاء، میدان جانبازان، مفتح 3، مدرسه ارشاد. شماره تلفن تماس: 011-34742444-34746689

آدرس دانشگاه غیرانتفاعی خوارزمی : نور – خیابان امام خمینی – جنب مرکز پیش دانشگاهی علامه حلی. شماره تلفن تماس: 6211070-8 – 0122

آدرس دانشگاه غیرانتفاعی کمال الملک : نوشهر – خیابان رازی – پلاک60 کدپستی 4651736817. شماره تلفن تماس: 011-52337477-52332197-52335319

آدرس دانشگاه غیرانتفاعی مارلیک : نوشهر – خیابان شهید عماد الدین کریمی به طرف چالوس قبل از هتل کوروش کدپ 43514 – 46511. شماره تلفن تماس: 3255204- 3229726 – 0191

آدرس دانشگاه غیرانتفاعی هدف : ساری – بلوار خزر – نرسیده به میدان خزر. شماره تلفن تماس: 011-33033971-3

نویسنده: مرکز مشاوره رهیاب

جهت مشاوره درباره «دانشگاه غیرانتفاعی مازندران» می توانید از طریق خط ثابت بدون گرفتن کد با شماره های زیر تماس بگیرید:

تماس با 26  52  907  909 از سراسر کشور

تماس با 48  56  230  909 از استان تهـران

جهت مشاوره از طریق موبایل اینجا کلیک نمایید.

مرکز مشاوره صدای رهیاب در راستای گسترش خدمات روانشناسی و ایجاد امکان دسترسی تمامی هموطنان به خدمات مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، فاز اول کار خود را در زمینه های مشاوره تحصیلی، مشاوره خانواده و مشاوره روانشناسی آغاز کرد. به فضل پروردگار مرکز مشاوره تلفنی و حضوری صدای رهیاب با پیشرفت فاز اول خود و در راستای همه گیرتر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره تلفنی خود، در حوزه مشاوره آنلاین، مشاوره تصویری و مشاوره خارج از کشور با هموطنان عزیزمان نیز فعالیت خود را توسعه بخشیده است. در حال حاضر در مرکز مشاوره صدای رهیاب، شما می توانید از مشاوره روانشناسان زبده در حوزه های مختلف مثل مشاوره تحصیلی، خانواده و روانشناسی بهره مند شوید. امید است که شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره صدای رهیاب، کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

دانشگاه غیرانتفاعی دولتی ساری روانشناسی نوین
دانشگاه غیرانتفاعی دولتی ساری روانشناسی نوین
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *