در اینستا چطور بفهمیم بلاک شدیم

 
helpkade
در اینستا چطور بفهمیم بلاک شدیم
در اینستا چطور بفهمیم بلاک شدیم

قیمت : 49000 تومان


آیا در گذشته اکانت و عکس‌های کسی را در اینستاگرام خود می‌دیدید ولی چند وقتی است که از او خبری نیست؟ آیا شک کردید که او شما را Unfollow یا Block کرده باشد ؟

همانطور که احتمالا می‌دانید سرویس‌هایی مثل اینستاگرام اجازه‌ی چک کردن همچین موردی را به شما نخواهند داد. ولی نگران نباشد، هنوز هم راه‌هایی برای پیدا کردن جوابتان وجود دارددر اینستا چطور بفهمیم بلاک شدیم

۱- اگر شک دارید که “شخص خاصی” شما را در اینستاگرام بلاک کرده، در مرحله اول سعی کنید اکانت او را در صفحه جست‌و‌جوی اینستاگرام، جست‌و‌جو کنید. اگر مطمئن هستید که نام اکانت او را درست وارد کردید ولی اسم او و اکانت او ظاهر نشد، احتمالا بلاک شده اید

۲- سعی کنید او را follow کنید.

اگر شخص خاصی را قبلا فالو می‌کردید ولی اکنون باید دوباره او را فالو کنید احتمالا جواب مثبت است و او شما را بلاک کرده.

اگر می‌توانید وارد صفحه او در اینستاگرام شوید ولی با انتخاب گزینه Follow هیچ اتفاق خاصی نمی‌افتد، یا اینکه وقتی Follow را انتخاب می‌کنید عبارت Following ظاهر می‌شود ولی وقتی چند دقیقه بعد به صفحه او دوباره سر میزنید با زهم گزینه Follow ظاهر می‌شود نه Following، شما متاسفانه بلاک شده‌اید

۳- در لیست کسانی که در اینستاگرام آن‌ها را دنبال می‌کنید به دنبال اسم او بگردید. آیا اسم او وجود ندارد؟ یا او شما را فقط از لیست دنبال‌کنندگانش حذف کرده یا بلاکتان کرده. 🙁

۴- او را Mention کنید

اگر احساس می‌کنید که او شما را بلاک کرده ولی این بلاک کردن صرفا از روی اشتباه یا یک تصادف بوده، به او تلنگری بزنید. زیر یکی از عکس‌هایی که ارسال می‌کنید او را Mention کنید.

به این صورت که ابتدا یک علامت @ و سپس اسم اکانت آن شخص را وارد کنید. مثلا اینجوری: ali361@

اینستاگرام به طور اتوماتیک لیست کسانی که شخص را Mention میکنند برای او خواهد آورد. اگر شما را ببیند و بلاک کردن شما صرفا یک تصادف بوده باشد، احتمالا شما را آنبلاک خواهد کرد.

۵- یک اکانت دیگر بسازید

در برنامه اینستاگرام از پایین سمت راست صفحه گزینه Profile و سپس Settings و بعد از آن گزینه Log out را انتخاب کنید. حالا یک اکانت جدید بسازید. اگر با این اکانت می‌توانید او را فالو کنید ولی با اکانت اصلی خود نمیتوانستید، شما بلاک هستید

۶- اگر فکر می‌کنید کسی شما را بلاک کرده ولی هرچه فکر می‌کنید اسم او را به خاطر نمی‌اورید یا اسم اکانت او را به یاد ندارید، از Unfollowgram استفاده کنید.

عبارت Unfollowgram را در اینترنت جست و جو کنید و وارد سایت آن شوید(unfollowgram.com). گزینه SIGN IN WITH INSTAGRAM را انتخاب کنید. می‌توانید ببینید چه کسانی شما را آنفالو کرده‌اند!

حالا فرد مورد نظر را پیدا کنید و عملیات مراحل بالا را روی او پیاده کنید تا معما را حل کنید 😉

آپدیت: مشکل بسیاری از دوستانی که به این مطلب هدایت می‌شوند، محدود شدن یا به اصطلاح بلاک شدن اکانتِ آن‌ها از طرفِ خود اینستاگرام است. اگر شما هم چنین مشکلی دارید، مطلب زیر را که به این موضوع پرداخته است بخوانید. برای وارد شدن روی لینکِ زیر کلیک کنید.

قیمت : 49000 تومان


نظر شما

نام *

رایانامه (ایمیل) *

Website

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.


تصویر امنیتی
*

تمامی حقوق نزد صاحب سایت چجوری محفوظ است. چه‌جوری

خوشبختانه، اینستاگرام یا هر شبکه اجتماعی به افراد در صورت مسدود شدن اطلاع نمی‌دهند. تصور کنید که اگر از گوشی موبایل اعلان دریافت می‌کردید توسط دوستی بلاک شده‌اید، شوک و غم و اندوهی بی‌اندازه‌ای را تجربه می‌کردید، اما گاهی برای ما مهم است بدانیم که آیا دوستی یا شخصی ما را بلاک کرده است یا خیر؟ بهترین راه برای فهمیدن این مسئله چیست؟ خوب، ما قصد داریم در ۱۹کالامگ به شما در رمزگشایی این امر کمک کنیم. قبل از ورود به بحث و مشاهده لیست کسانی که ما را در اینستاگرام بلاک کرده اند ، بهتر است این نکته را روشن کنیم که ما از ابزارها و برنامه‌های جانبی استفاده نخواهیم کرد، بررسی‌ها دستی و از طریق خود اینستاگرام است.

 

ساده‌ترین راه برای فهمیدن بلاک شدن در اینستاگرام و اینکه آیا کسی شما را در instagram بلاک کرده است این است که به دنبال پروفایل اینستاگرام باشید. با استفاده از جستجوی اینستاگرام، نام فرد را جستجو کنید. سه اتفاق خواهد افتاد:۱-در صورت عمومی بودن پیجی اگر پروفایل و همچنین پست‌های آن را می‌توانید مشاهده می‌کنید،بلاک نشده‌اید. برای حساب‌های پرایوت هم می‌توان گفت که اگر پروفایل آن را با پیام «این حساب خصوصی است»می‌بینید، همه چیز خوب است.

۲-اگر پروفایل و تعداد پست‌های به اشتراک گذاشته شده را مشاهده می‌کنید، اما نمایش پست‌ها ممکن نیست، در این صورت بدانید که قطعاً بلاک شده‌اید.در اینستا چطور بفهمیم بلاک شدیم

بیشتر بخوانید: ویدئو ایده‌های جالب برای استوری اینستاگرام

۳-  همچنین اگر پروفایل به هیچ وجه در جستجوی ظاهر نمی‌شود یا شخص پیج خود را غیرفعال کرده یا بلاک هستید.

برای دیدین پروفایل کسانی که ما را بلاک کردند در اینستا به این صورت است که وقتی شخصی شما را بلاک می‌کند، اینستاگرام کامنت‌ یا تگ‌های قدیمی فرد را از پروفایل شما حذف نمی‌کند. اگر پروفایل آنها از طریق جستجو در دسترس نیست، باید از این نظرات قدیمی برای بازدید از پیج فرد استفاده کنید. اگر تعداد پست‌های فرد نشان داده می‌شود اما امکان بازدید ندارید، شما باز هم بلاک شده‌اید.

می‌توانید پروفایل‌های اینستاگرام را از طریق لینک Instagram.com/username در هر مرورگری که مد نظر دارید مشاهده کنید. در صورت به یاد داشتن نام کاربری فردی که شما را بلاک کرده، آن را در کادری که برای شما نمایش داده می‌شود، جایگزین کنید. در صورتی که بخواهید وارد شوید، این نوتیفیکیشن را دریافت خواهید کرد «متأسفیم، این شخص شما را بلاک کرده است» و یا «این صفحه در دسترس نیست».

در صورتی که شخص حساب خود را غیرفعال کرده باشد. برای تأیید آن، از پروفایل اینستاگرام خود در مرورگر خارج شوید یا حالت ناشناس را باز کرده و پروفایل آنها را از طریق لینک مذکور باز کنید. اگر پیج در دسترس باشد، شما بلاک شده‌اید، اما اگر پروفایل مجدداً باز نشد، پیج غیرفعال است.

با بلاک شدن در اینستاگرام چت‌ها را برای هر دو طرف پنهان می‌شود. بنابراین اگر به کسی مشکوک شده‌اید که شما را بلاک کرده است، پیام‌های دایرکت را باز کنید، اگر مکالمات قبلی هنوز هم وجود دارد، شما بلاک نیستید. اما اگر چت ها را نمی‌بینید، این امکان وجود دارد که بلاک شده‌اید. اما باز هم، ممکن است فرد پروفایل را غیرفعال کرده باشد، به همین دلیل چت‌ها دیگر نمایش داده نمی‌شوند. برای تأیید آن، باید گروه‌های معمول اینستاگرام را بررسی کنید. یک چت‌ها گروهی را چک کنید، اگر توانستید مشخصات فرد را در گروه مشاهده کنید، ولی در جاهای دیگر در اینستاگرام پروفایل او قابل مشاهده نیست، پس توسط شخص بلاک شده‌اید.

در آخر، اگر می‌توانید پروفایل آنها را به نوعی مشاهده کنید، با ضربه زدن روی دکمه Follow، آنها را دنبال کنید. اگر بلاک شده باشید، نمی‌توانید شخص را دنبال کنید. ضربه زدن به دکمه Follow کاری نخواهد کرد و دوباره همان دکمه را مشاهده خواهید کرد؛ اما اگر آنها شما را مسدود نکرده باشند از ضربه زدن به دکمه Follow باعث می‌شود که آن شخص فالو شود.

و در آخر اینکه، روش نامحسوس و بدون دردسر، بررسی از طریق یک حساب دیگر است. اگر دو اکانت اینستاگرام دارید، پروفایل آنها را از حساب دوم باز کنید و اگر فقط یک پروفایل منفرد دارید، از دوست نزدیک یا یکی از اعضای خانواده خود بخواهید تا پروفایل را جستجو کند. اگر  پروفایل به طور عادی باز شود، وقت آن رسیده که به اعمال و رفتار بد خود که باعث شده فردی شما را بلاک کند، فکر کنید.

متأسفانه، هیچ روش مستقیمی برای دانستن این موضوع وجود ندارد. تنها کاری که می‌توانید انجام دهید بررسی با اکانت دیگر است. این کار فقط در صورتی مفید است که شخص دارای پیج عمومی باشد البته ممکن است که فرد از ویژگی Close Friends برای Stories Instagram استفاده کرده باشد.

 

 

 

نظر شما چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار روز موبایل و شبکه‌های اجتماعی مثل instagram را در مجله ۱۹کالامگ به اشتراک گذارید.

خوشبختانه، اینستاگرام یا هر شبکه اجتماعی به افراد در صورت مسدود شدن اطلاع نمی‌دهند. تصور کنید که اگر از گوشی موبایل نوتیفیکیشن دریافت می‌کردید توسط دوستی بلاک شده‌اید، شوک و غم و اندوهی بی‌اندازه‌ای را تجربه می‌کردید.

اگر می‌توانید پست‌های شخص مورد نظر را ببینید، بلاک نیستید.

برای حساب‌های پرایوت اگر پروفایل با پیام «این حساب خصوصی است» را مشاهده می‌کنید، همه چیز خوب است و بلاک نشده‌اید.

اگر پروفایل به هیچ وجه در جستجوی ظاهر نمی‌شود یا شخص پیج خود را غیرفعال کرده یا بلاک هستید.

با بلاک شدن در اینستاگرام چت‌ها را برای هر دو طرف پنهان می‌شود. بنابراین اگر به کسی مشکوک شده‌اید که شما را بلاک کرده است، پیام‌های دایرکت را باز کنید، اگر مکالمات قبلی هنوز هم وجود دارد، شما بلاک نیستید. اما اگر چت ها را نمی‌بینید، این امکان وجود دارد که بلاک شده‌اید. اما باز هم، ممکن است فرد پروفایل را غیرفعال کرده باشد، به همین دلیل چت‌ها دیگر نمایش داده نمی‌شوند.

سلام وارد پیج یه نفر شدم دوتا پست داشت ولی برای من نمایش داده نمیشدن و اینکه وارد فالووینگ هاشم ک شدم نوشت متاسفانه نتوانستیم درخواست شما را انجام دهیم
بعنی اون فرد منو بلاک کرده یا ن؟؟؟

با سلام
بله به احتمال زیاد

سلام من با یه نفر چت کردم ولی فالوش نکردم داشتیم صحبت میکردیم یه دفعه آفلاین شد و آخرین بازدید هم نخورد یعنی من بلاک شدم

سلام
وقتی توی سرچ ایدیع طرف و میاره، ولی فالووینگاش و پستاش و فالووراش یهو صفر شده باشع چی

سلام
راهی هست ک لیست کسایی ک بلاکمون کردن رو پیدا کنیم
اگ هست چجوری؟

با سلام، فعلا اینستاگرام چنین قابلیتی رو ارائه نداده

سلام
ببخشید سوالی داشتم
اگر در اینستا از طرف کسی بلاک شدیم آیا پیامی را که برای او میفرستیم میبیند یا اصلا پیام واسه او ارسال نمیشه /
با تشکر

وقت بخیر میخام بدونم اخرین نفری ک بلاکم کرده کی بوده؟
اینو چطور بفهمم کمکم کنید

باید از ربات های اینستا استفاده کنید از اینترنت جستو جو کنید پیدا میکنید

ببخشید شما گفتید که اگر ماروی دکمه فالو بزنیم هیچی نشود یعنی بلاکیم خوب اگر پیج خصوصی باشد چی

علامت درخواست میاد اگه خصوصی باشه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

در اینستا چطور بفهمیم بلاک شدیم

ایمیل *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

ویژه های فروشگاه

در بیشتر شبکه های اجتماعی قابلیت بلاک و یا مسدود کردن اشخاص گنجانده شده است که افراد می تواند هر شخصی را Block کنند. شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام (Instagram) نیز از این ویژگی استفاده می کند اما شخصی که بلاک می شود هیچ پیام یا نوتیفکشن دریافت نمی کند و در نتیجه متوجه این موضوع نمی شود! امروز در انزل وب قصد داریم روش های فهمیدن بلاک شدن در اینستاگرام توسط سایر اشخاص را آموزش دهیم.

How to Know Someone Blocked You on Instagram

دلایل زیادی وجود دارند که شما توسط شخص دیگری در اینستاگرام بلاک شوید. به طور مثال ممکن است پس از یک دعوا و یا مسئله ای مشابه بین شما و دوستتان این اتفاق رخ دهد. با توجه به شکل و نتیجه بلاک شدن در اینستاگرام، ممکن است ندانید که بلاک شده اید یا شخص اکانت خود را غیر فعال کرده است! به همین منظور روش هایی را معرفی می کنیم تا بتوانید به جواب برسید!

پس احساس بلاک شدن در اینستاگرام، برنامه Instagram را در دستگاه خود باز کنید و سپس نام فردی که مشکوک به بلاک شدن از طرف او هستید را تایپ کنید. پس از پیدا کردن شخص، روی اکانت او تاچ یا کلیک کنید. اگر شخص پست دارد (تعداد نمایش داده شده در بالای پروفایل) و شما قادر به دیدن آن نیستید، احتمالا بلاک شده اید! البته توجه داشته باشید که گاهی حساب بعضی از افراد توسط خود اینستاگرام بلاک می شود که نباید با این مورد اشتباه گرفته شود.

در اینستا چطور بفهمیم بلاک شدیم

همچنین اگر شما در فعالیت خود در اینستاگرام فکر می کنید که ریپورت شده اید، پیشنهاد می کنیم مطلب دلایل ریپورت شدن و آموزش رفع آن را مطالعه کنید.

برنامه های کمکی مختلفی نیز برای استفاده بهتر از اینستاگرام ساخته شده اند. با توجه به ویژگی های اینستاگرام، شاید نتوانید برنامه مناسبی پیدا کنید که به شما افرادی که بلاک کرده اند را نشان دهند اما از آنجایی که شخص بلاک کننده اتوماتیک شما را آنفالو هم می کند، شاید بتوانید با نصب یک برنامه آنفالو یاب، افرادی که شما را آنفالو و در نتیجه بلاک کرده اند را شناسایی کنید و یا از بلاک شدن در اینستاگرام توسط او مطمئن شوید.توجه کنید در هنگام استفاده از این برنامه ها دچار برنامه های جاسوسی و مخرب نشوید.

در مورد افرادی که پیج آن ها عمومی است، می توانید با سرچ کردن پروفایلشان را پیدا کنید. اما در مورد افراد با پیج خصوصی یا Private اینگونه نیست. یعنی شما اگر حتی نام شخص را جستجو کنید، هیچ نتیجه ای به شما نمایش داده نمی شود و نمی توانید شخص بلاک کننده را ببینید. اما در این موارد چگونه بفهمیم بلاک شدیم در اینستاگرام؟ ترفند این بخش را نیز در ادامه ذکر خواهیم کرد.

همینطور برای آشنایی بیشتر با بلاک های خود اینستاگرام و رفع آن ها، مطالعه مطلب روش رفع مشکل خارج شدن از بلاک لایک و کامنت اینستاگرام برای شما مفید و کاربردی خواهد بود.

اگر پس از بلاک شدن در اینستاگرام سعی دارید پروفایل فرد بلاک کننده را ببینید، باید اکانت دیگری بسازید که با این روش از بلاک شدن هم مطمئن می شوید. روش دیگر استفاده از سایت اینستاگرام است. بدین صورت که شما پس از وارد کردن آدرس سایت اینستاگرام در مرورگر، بعد از گذاشتن یک علامت اسلش (/) بعد از آدرس سایت، آیدی شخص را وارد کنید. بدین صورت می توانید پروفایل او را ببینید. به طور مثال:

https://www.instagram.com/anzalweb/

با این روش حتی اگر شخص بلاک کننده را نتوانید با سرچ پیدا کنید، در این قسمت اکانتش را خواهید دید. قابل ذکر است که برای اکانت پروایت فقط پروفایل دیده می شود و جهت بازدید از پروفایل، باید اکانت بسازید.

همینطور بعضی از کاربران اینستاگرام نیز در باز کردن پیام های دایرکت مشکل دارند. اگر شما هم در این دسته هستید، مطالعه روش های رفع مشکل باز نشدن و ارسال پیام در دایرکت اینستاگرام را مطالعه کنید.

پس از بلاک شدن در اینستاگرام، امکان ارسال پیام مستقیم یا دایرکت وجود ندارد. اما اگر شما بخواهید پیامی را به او بدهید، می توانید نام شخص را در کامنت یک پست عمومی تگ کنید و پس از آن متنی بنویسید. پس از تگ زدن، شخص قادر به خواندن کامنت شما و همینطور متن کامنت شما خواهد بود.

در پایان اگر شما از کاربران فعال و طرفدار اینستاگرام هستید اما متاسفانه برخی از امکانات جدید این برنامه را ندارید، مطالعه مطلب چرا من برخی از قابلیت و گزینه های جدید اینستاگرام را ندارم را فراموش نکنید.

در این مطلب روش تشخیص بلاک شدن توسط یک فرد در اینستاگرام را به شما آموزش دادیم. ضمن آرزوی اینکه هیچ گاه توسط عزیزانتان بلاک نشوید، می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در این زمینه را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.


سلام . من تو برنامه اینستاگرام به مشکل خوردم . در بالای صفحه عکس دوربین بود برای گرفتن لایو اون نیست و نه میتونم لایو بگیرم نه استوری . چندبار هم برنامه رو پاک کردم و دوباره نصب کردم . راهنکایی بفرمائید چه کنم .

شب‌وروزتون خوش?
در پیج‌ها بفرض گفتگویی پیش میاد وقتی ب نتیجه نمی‌رسه هرازگاهی شده کاربر مقابل بلاک‌ات بکنه. بدون اینکه فوشی، توهینی یا چیزی بهشون گفته باشم و نظرم رو حتی مخالف با کمال ادب و احترام بیان می‌کنم ولی یک‌سری‌ها تحمل ندارند و نظر خودشون رو بزور تحمیل می‌کنند و در آخر بی‌منطقی شلوغ‌بازی‌شون درجا بلاک… وقتی هم ک بلاک می‌کنند پروفایل و فالورهاش برام قابل مشاهده نیست چون اون اول بلاک کرده منم نمی‌تونم متقابل بلاکش بکنم کاش لیست کسانی ک بلاک می‌کنند میشه دید آخه واقعاً ناجوان‌مردانه بی‌خود و بی‌جهت بلاک‌ات می‌کنند. برنامه‌ای هست ک اینهارو نشون بده؟ ک مطالب بالا رو خوانده‌ام گفت هست
من برنامه فقط آنفالویاب جدیدن نصب کردم دارم
افرادی ک مسدودم می‌کنند رو ندارم
لطفاً راهنمایی، سپاس?

سلام.چرا وقتی میخوام برم تو فالورام.یا فالوینگام بالا نمیاد.ایا بلاک شدم.

واسه منم نمیاد ?

سلام بنده توسط دخترم بلاک شده ام؟؟؟؟؟؟

سلام اگر من پیجی رو ریپورت کنم اون شخص متوجه میشه که من ریپورتش کردم یا متوجه میشه کسی به صورت ناشناس او رو ریپورت کرده؟؟(اینستا آدرس پیج منو به عنوان ریپورت کننده به او اطلاع میده یا نه ریپورت کننده برای او ناشناسه؟))

سلام اگر من پیجی رو ریپورت کنم اون شخص متوجه میشه که من ریپورتش کردم یا متوجه میشه کسی به صورت ناشناس او رو ریپورت کرده؟؟(اینستا آدرس پیج منو به عنوان ریپورت کننده به او اطلاع میده یا نه ریپورت کننده برای او ناشناسه؟)

من شخصی رو بلاک کردم،از کجا بفهمم اون هم متقابل منو بلاک کرده یا نه؟
و سوال دومم این که اگر به شخصی که خودم بلاک کردم تو دایرکت بهش پیام بدم با فرض اینکه اون متقابلا منو بلاک نکرده،آیا پیامم رو میتونه بخونه.
لطفا جوابمو بدید،خیلی واجبه.

من هر کسی رو فالو یا هر پستی رو لایک میکنم میگه action blocked چطور بفهمم من بلاک شدم یا نه؟

مال منم اینجوره.ما شما باز شد

سلام چطور بفهمیم کسی توی لایو اینستا مارو بلاک کرده وقتی ویدئو یدفعه متوقف میشه یعنی ما بلاک شدیم؟؟

سلام من نمیدونم بلاک شدم یا ریپورت هرکاری هم‌میکنم داریکت پیام من میره ولی کسی بهم پیام بده دایرکت نمیبینم چیکارکنم لطفن بگید

سلام بعد از بلاک دو طرفه
پیامی از طرف اکانت مقابل مبنی رفع بلاک اومده نحوه این کار به چه شکلی هستش؟

سلام من کسیوبلاک کردم دراینستا.ولی یه پیام دریافت کردم ازش بعدازبلاک امکانش هست؟واینکه اگه من بلاکش رولغوکنم متوجه میشه؟چیزی براش ارسال میشه؟

باسلام وشکر از شما،لطفا به من کمک کنید،پیچ من در اینستاگرام چند روزی هست که درست کار نمیکنه،قسمت دیدن گزارشات و دیدن لایکها،به هیچ وجه بالا نمیاد،ومن هر پست وفیلمی که پیست میکنم،با اینکه لایک میخوره و نظر هم در موردش نوشته میشه،،باز من نمیتونم ببینم،،،چرا،،؟؟؟لطفا کمک کنید،تشکر،

تاسیس : تیر ماه 1390 | باز نشر مطالب تنها با کسب مجوز امکان پذیر است

Copyright © 2011-2021 Anzalweb , All Rights Reserved

در اینستا چطور بفهمیم بلاک شدیم


طراحی و اجرا پوسته :

در رسانه ها همراه ما باشید

جدیدترین مطالب ما را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید

شاید بعضا برایتان پیش بیاید که در مواضع مختلف حس کنید از سمت کسی بلاک شده اید. در این مواقع چطور بفهمیم در اینستاگرام بلاک شده ایم؟

به این فکر کنید که در حال گشت و گذار در اینستاگرام هستید که ناگهان یک اعلان با عنوان زیر برای شما ظاهر می‌شود: ” فلان شخص (آی دی یکی از نزدیکان شما)، شما را بلاک کرد!” به نظرم وجهه جالبی نخواهد داشت؛ به هر حال خوشبختانه یا متاسفانه اینستاگرام و اکثر رسانه‌های اجتماعی در شرایط مشابهی چنین اعلانی را برای شما ارسال نخواهند کرد. اما چگونه بفهمیم در اینستاگرام بلاک شدیم؟

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که پس از گذشت چند روز متوجه می‌شوید پست‌ها و استوری‌های یک نفر در اینستاگرام برای شما به نمایش در نمی‌آید، اما آیا واقعاً این امر به این دلیل است که شخص مذکور شما را در اینستاگرام بلاک کرده است؟

پاسخ به این سؤال نیازمند بررسی است و نمی‌توان قاطعانه به آن پاسخ داد؛ شاید اصلاً دلیل این امر غیرفعال شدن (دی اکتیو شدن) یا پاک کردن اکانت اینستاگرام آن فرد است. ما در ادامه روش‌هایی را ارائه خواهیم کرد تا به کمک آن‌ها به پاسخ این سؤال دست پیدا کنید.در اینستا چطور بفهمیم بلاک شدیم

در بیشتر شبکه های اجتماعی قابلیت بلاک و یا مسدود کردن اشخاص گنجانده شده است که افراد می تواند هر شخصی را Block کنند. شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام (Instagram) نیز از این ویژگی استفاده می کند اما شخصی که بلاک می شود هیچ پیام یا نوتیفکشن دریافت نمی کند و در نتیجه متوجه این موضوع نمی شود!

توجه داشته باشید که عدم مشاهده پست‌ها و استوری‌های دیگران در اینستاگرام تنها به دلیل بلاک بودن شما (از سمت طرف مقابل) نیست. دلایلی همچون دی اکتیو کردن حساب، حذف شما از بین فالوورها، عدم وجود نام شما در لیست کلوز فرند (Close Friends) فرد مقابل (مورد آخر تنها در خصوص استوری‌هاست) می‌تواند علت عدم نمایش پست‌ها و استوری‌ها برای شما باشد.

بیشتر بخوانید:

برای تشخیص بلاک شدن در اینستاگرام ما این 6 روش را به شما پیشنهاد می‌دهیم:

شاید یکی از ساده‌ترین راه‌های پاسخ به این سؤال که چگونه بفهمیم در اینستاگرام بلاک شدیم؟  این است که در بخش جستجو (Search) اینستاگرام یا فالوورها به دنبال پروفایل شخصی بگردیم که گمان می‌کنیم ما را بلاک کرده است. به این ترتیب، سه حالت رخ می‌دهد:

حالت اول: چنانچه قادر به دیدن پروفایل و پست‌ها هستید، خبر خوب این است که شما بلاک نشده‌اید، البته این مورد مربوط به پروفایل‌های پابلیک و عمومی (public) است. در خصوص پروفایل‌های خصوصی (private)، چنانچه با پیام “This Account is Private” روبرو می‌شوید، باید بگوییم جای هیچ نگرانی نیست و همه چیز خوب به نظر می‌رسد.

حالت دوم: در این حالت چنانچه قادر به دیدن پروفایل و عدد شمارش پست‌ها هستید، اما هیچ چیزی برای شما به نمایش در نمی‌آید و با پیام‌هایی نظیر ” No posts ” یا ” No Posts Yet ” روبرو می‌شوید، باید بگوییم بله، شما بلاک شده‌اید.

حالت سوم: چنانچه پروفایل مورد نظر شما در بخش جستجو پیدا نشد، این بدان معنا نیست که شخص مذکور شما را بلاک کرده است، این امر شاید به دلیل دی اکتیو شدن پروفایل فرد باشد. برای برطرف شدن این سوء ظن می‌بایست دیگر روش‌ها را امتحان کنید.

بیشتر بخوانید:

چنانچه در صفحات پروفایل با گزینه “follow” یا “دنبال کردن” مواجه شدید، در صورتی که بر روی این گزینه کلیک کنید و هیچ اتفاقی نیفتد، این امر نشان می‌دهد که شما بلاک شده‌اید.

توجه: در چنین حالتی هیچ اعلانی برای شخص مقابل مبنی بر فالوو کردن شما نخواهد رفت، اما چنانچه طرف مقابل شما را بلاک نکرده باشد اعلانی دریافت خواهد کرد. بدین ترتیب این راه‌حل کمی ریسک کار را بالا می‌برد!

زمانی که شخصی شما را بلاک کرده باشد، اینستاگرام تگ‌ها و کامنت‌های قدیمی را پاک نمی‌کند؛ پس چنانچه از طریق بخش جستجو به پروفایل شخص مورد نظر دسترسی ندارید، به سراغ کامنت‌های قدیمی او بروید و از این طریق پروفایل او را بازبینی کنید. در صورتی که پروفایل تعداد پست‌ها را نمایش می‌دهد اما پستی را به شما نشان نمی‌دهد، شما بلاک شده‌اید.

در این روش با استفاده از یک مرورگر بر روی رایانه یا تلفن همراه، صفحه شخص مورد نظر خود را دید بزنید، اما چگونه؟

اگر پس از انجام مراحل بالا با پیغام زیر مواجه شدید، این بدان معناست که شخص مذکور شما را بلاک کرده است!

Sorry, this page isn′t available

بیشتر بخوانید:

حال برای برطرف شدن سوء ظن و حصول اطمینان، به حالت ناشناس مرورگر خود بروید و لینک جدید ساخته شده در مرحله قبل را در این قسمت وارد نمایید.

یکی از راه‌هایی که می‌توانید بفهیمید در اینستاگرام بلاک شده‌اید یا نه، این است که دایرکت مسیج (Direct Messages) خود را چک کنید. در صورتی که از پیش با فرد مورد نظر خود پیام رد و بدل کرده‌اید، به سراغ پیام‌های خود بروید.

اگر چت‌های شما کماکان موجود باشد، شما بلاک نشده‌اید؛ اما اگر گفت و گویی موجود نباشد، شما بلاک شده‌اید، البته بازهم این احتمال وجود دارد که حساب فرد مقابل دی اکتیو شده باشد.

برای حصول اطمینان، گروه‌های اینستاگرامی کمک شایانی به شما خواهند کرد، چنانچه از پیش با فرد مورد نظر در یک گروه قرار داشته‌اید، سراغ گروه بروید. چنانچه پروفایل شخص مورد نظر در گروه، قابل مشاهده است و در بخش‌های دیگر اینستاگرام (مثل بخش جستجو) به آن دسترسی ندارید، شما بلاک شده‌اید.

برنامه های کمکی مختلفی نیز برای استفاده بهتر از اینستاگرام ساخته شده اند. با توجه به ویژگی های اینستاگرام، شاید نتوانید برنامه مناسبی پیدا کنید که به شما افرادی که بلاک کرده اند را نشان دهند اما از آنجایی که شخص بلاک کننده اتوماتیک شما را آنفالو هم می کند، شاید بتوانید با نصب یک برنامه آنفالو یاب، افرادی که شما را آنفالو و در نتیجه بلاک کرده اند را شناسایی کنید و یا از بلاک شدن در اینستاگرام توسط او مطمئن شوید.توجه کنید در هنگام استفاده از این برنامه ها دچار برنامه های جاسوسی و مخرب نشوید.

بلاک شدن توسط اینستاگرام زمانی رخ میدهد که شما قوانین اینستاگرام را رعایت نکرده باشید. با پیش آمدن مشکلات جدید خود اینستاگرام، این موضوع کمی جدی‌تر از قبل شده و کاربران زیادی را به مشکل انداخته که باید چاره‌ای برای حل آن پیدا کنیم.

اگر فردی باشید که در اینستاگرام فعالیت زیادی میکنید قطعا این روزها در استوری‌های مختلف دیده اید که بسیاری از کاربران اینستاگرام اعلام کرده اند، بدون هیچ دلیلی فعالیت‌هایشان بلاک شده و دیگر نمیتوانند برای مثال اکانتی را فالو و یا پستی را لایک کنند.

در این بین نیز حتما مشاهده کرده‌اید که اکثر این افراد از شما و دیگر مخاطب‌های خودشان میخواهند که در آخرین پست خود، پیام انگلیسی کامنت کرده باشید تا به قول خودشان رفع بلاک شوند که این مورد خود جای بحث داشته که ما بیشتر در این مقاله به دلایل بلاک شدن توسط اینستاگرام میپردازیم.

در کل دو عامل در اینستاگرام تعیین میکند که فعالیت اکانت شما با محدودیت روبرو شود یا نه؟ اگر پیج شما با محدودیت اینستاگرام مواجهه شده باشد. باید منتظر رفع محدودیت در اینستاگرام باشید که به این مورد هم در ادامه مقاله میپردازیم اما قبل از آن در مورد عامل‌های ایجاد محدودیت و آشنایی پیدا کردن با این موارد میپردازیم.

بیشتر بخوانید:

اصلی‌ترین عامل ریپورت شدن در اینستاگرام توسط کاربران این برنامه صورت میگیرد و در واقع این کاربران بنا به دلایل خودشان که تشخیص میدهند یکی از فعالیت‌ها یا برخی از فعالیت‌های شما قوانین اینستاگرام را زیر پا گذاشته و بر این اساس فعالیت مربوطه شما را به اینستاگرام گزارش میدهند.

گزارش شدن تخلف شما توسط دیگر کاربران زمانی باعث بلاک شدن توسط اینستاگرام میشود که واقعا شما مرتکب تخلف و نقض قوانین اینستاگرام شده باشید. یعنی به این شکل نیست که شما نگران این موضوع باشید که اگر شخصی و یا افرادی به صورت دسته جمعی شما را ریپورت کردند حتما شما از انجام فعالیت‌های خودتان محروم خواهید شد.

همانطور که گفتیم اگر از آن دسته از کاربرانی هستید که فعالیت زیادی در اینستاگرام انجام میدهید؛ قطعا در کنار افرادی که از شما طلب کامنت انگلیسی برای رهایی از محدودیت اینستاگرام وجود داشته، پیج‌هایی هم هستند که برای خودشان گروه جمع کرده و سپس به صورت دسته جمعی بر روی یک پیج، به قول خودشان حمله ور شده و آن پیج را ریپورت میکنند تا آن اکانت به طور کامل توسط اینستاگرام بسته شود نیز وجود دارند.

اما باید خدمت شما و خدمت این نوع افراد عرض کنیم که این نوع ریپورت کردن حتی اگر میلیون‌ها اکانت هم با شما و هم سو با شما یک پیجی را بدون دلیل و بدون تخلف ریپورت یا همان گزارش کنند. باز هم تاثیری بر روی اکانت مد نظر نخواهد داشت. اما در مقابل آن، اگر یک اکانت مرتکب یک تخلف و عامل نقض قوانین اینستاگرام شده باشد و شما آن را ریپورت کنید. قطعا ادمین آن پیج با محدودیت‌هایی در ارتباط با فعالیت خود مواجه خواهد شد.

به غیر از گزارش کردن کاربران و اطلاع دادن آنها به اینستاگرام که یک پیج در حال تخلف میباشد. خود اینستاگرام ابزار و ربات‌هایی را دارد که به صورت مستقل در حال فعالیت و شناسایی تخلف‌هایی که توسط کاربران صورت میگیرد میباشند. بلاک شدن توسط اینستاگرام در بیشتر مواقع توسط ربات های اینستاگرام صورت می گیرد.

مشکل جدید محدود شدن بدون دلیل هم در ارتباط با همین ربات‌هاست. که به احتمال بالا این ربات‌ها به صورت صحیح تشخیص نمیدهند که یک اکانت واقعا تخلفی انجام داده است. اما همانطور که گفتیم اگر پیج شما بدون دلیل توسط اینستاگرام بلاک شود جای نگرانی نیست و راه‌هایی که برای رفع بلاک در اینستاگرام قبلا گفته ایم و در ادامه نیز خواهیم گفت میتوانید استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

برای این که از محدودیت اینستاگرام رهایی پیدا کرده باشید باید ابتدا دلایل بلاک شدن توسط اینستاگرام را یافته و سپس بر اساس آن اقدام کنید. چون تکرار آن تخلف باعث طولانی شدن زمان محدودیت و در مواقع کم باعث بسته شدن پیج شما توسط اینستاگرام خواهد شد.اما خود این که بفهمیم به چه دلیلی توسط اینستاگرام بلاک شده ایم کار آسانی نیست اما با کمی بررسی میتوان دلیل آن را فهمید.در اینستا چطور بفهمیم بلاک شدیم

اما به غیر از همه این موارد، خود اینستاگرام نیز با تغییر سیاست‌های خود و همچنین با تست و ارائه آپدیت‌های جدید در روزهای ابتدایی بعد از آپدیت، برخی اوقات به مشکلاتی بر میخورد که در پی آن اکانت‌های زیادی بدون دلیل موجه از طرف اینستاگرام بلاک می شوند.

برای رهایی از هر نوع محدودیت چه با دلیل و چه بدون دلیل، شما چند راه دارید. اول اینکه به اینستاگرام نشان دهید که شما بدون دلیل و بدون هیچ تخلفی محدود شده‌اید و دوم اینکه در صورت انجام دادن تخلف و اطلاع از آن، از انجام و تکرار فعالیت بلاک شده توسط اینستاگرام برای مدت زمان چند روزه خودداری کرده باشید.

بیشتر بخوانید:

راه‌هایی که اینستاگرام برای ارتباط بین پشتیبانی خود و کاربران گذاشته زیاد میباشد اما در این مورد دو راه وجود دارد. که شما می توانید برای رفع بلاک شدن توسط اینستاگرام از یکی از این راه‌ها استفاده کنید.

اولین مورد برای اقدام زمانی میباشد که برای مثال فعالیت فالو کردن شما بلاک شده و شما هنگام فالو کردن یک پیج با دریافت پیامی از طریق اینستاگرام روبرو میشوید که در این حالت بر روی گزینه tell us لمس کرده و سپس تا مدت زمان حداقل 4 روزه دیگر عمل فالو کردن را انجام ندهید.

دومین مورد ورود از پروفایل پیج می باشد؛ در ابتدا باید وارد پیج اینستاگرام خود شوید.

بعد از ارسال توضیحات خود باید همچنان منتظر دریافت پیام از طرف پشتیبانی و یا رفع محدودیت خود باشید. در این میان راه‌های فرعی و ثابت نشده‌ای از جمله تغییر آی پی اینترنت، نشان دادن واقعی بودن خودتان مانند نوشتن بیو، تغییر عکس پروفایل و وصل کردن اکانت فیسبوک و فعالیت‌هایی که در کل برای اینستاگرام نشان دهد که شما ربات نیستید را میتوانید انجام دهید.

بیشتر بخوانید:

گردآوری: techrato

Modal body text goes here.

ارسال

تکراتو، ارائه دهنده آخرین اخبار تکنولوژی، اخبار موبایل، اخبار نجوم، اخبار اتومبیل، و در مجموع، آخرین اخبار دنیای فناوری بوده و یکی از بهترین سایت های تکنولوژی ایران است. از جمله مباحثی که میتوانید کاملترین محتوای موجود به زبان فارسی را در تکراتو یافته و مطالعه کنید، میتوان به مقالات زیر اشاره کرد:
خودرو,
اپلیکیشن,
هات اسپات آیفون,
حذف ویروس اندروید,
بهترین بازی های پلی استیشن 4,
باز کردن قفل گوشی اندروید,
بهترین گوشی 2018,
بهترین گوشی های میان رده 2018,
بهترین گوشی های هوشمند 2019,
بهترین گوشی های میان رده 2019,
بهترین گوشی های هوشمند 2020,
بهترین گوشی های سامسونگ 2019,
بهترین گوشی های هواوی 2019,
بهترین گوشی های شیائومی 2019,
بهترین گوشی های ال جی 2019,
مگان 2018,
آموزش اسنپ چت,
پرفروش ترین فیلم های 2017,
پرفروش ترین فیلم های 2018,
پرفروش ترین فیلم های 2019,
پرفروش ترین فیلم های 2019,
بهترین فیلم های 2019,
بهترین فیلم های 2020,
بهترین انیمیشن های 2019,
بهترین انیمیشن های 2020,
بهترین فیلم های عاشقانه 2020,
بهترین فیلم های 98,
لیست بهترین فیلم های سینمایی طنز ایرانی,
بهترین سریال های 2017,
بهترین سریال های 2019,
مشخصات فنی اسپورتیج 2018,
مشخصات فنی بوگاتی شیرون,
مشخصات فنی رنو سیمبل,
تویوتا کرولا 2017,
بهترین بازی های آیفون,
بهترین لپ تاپ های 2018,
بهترین لپ تاپ های 2019,
بهترین لپ تاپ های 2020,
هواوی پی 11,
بهترین لاستیک ایرانی,
بهترین لاستیک خارجی,
چگونه شاد باشیم,
تماس تصویری,
مقایسه تلگرام طلایی و تلگرام ایکس,
آزرا 2017,
بهترین مودم 4g,
بهترین خودروهای 2018,
مشخصات فنی سراتو 2018,
بهترین تبلت های 2017,
بهترین تبلت های 2019,
بهترین تبلت های سامسونگ 2019,
بهترین تبلت های اندروید 2020,
چگونه درس بخوانیم,
بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2017,
جستجو در اینستاگرام,
فیلترشکن قوی برای تلگرام نسخه اصلی,
دیلیت اکانت تلگرام طلایی


نام کاربری*


ایمیل*


رمز عبور*


تایید رمز عبور*

در اینستا چطور بفهمیم بلاک شدیم


نام*


نام خانوادگی*


نام نمایشی*

کشور*

انتخاب کشور…افغانستانجمهوری اسلامی ایرانیمن


شهر*


سن*


شماره تماس


Gender*
مرد


زن

کد امنیتی*
نام سایت را به فارسی بنویسید ( بپرسم )

قوانین*
با ثبت نام در سایت قوانین را می پذیرم و سیاست حفظ حریم خصوصی.


فراموش

نام سایت را به فارسی بنویسید ( بپرسم )

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ آدرس ایمیل خود را وارد کنید، یک ایمیل حاوی لینک بازیابی رمز عبور برای شما ارسال می شود.


ایمیل*


فراموش

نام سایت را به فارسی بنویسید ( بپرسم )

فراموش

نام سایت را به فارسی بنویسید ( بپرسم )

در کمتر از یک دقیقه در سایت عضو شوید ؛ دقت داشته باشید نام کاربری باید لاتین(انگلیسی) باشد.
اگر در ثبت نام مشکلی دارید ، از طریق صفحه “تماس با ما” مشکل خود را مطرح کنید تا رسیدگی شود.

در بپرسم کلیه مطالب آموزشی رایگان است، کافیست فقط آن چیزی را که میخواهید دنبالش بگردید

سلام

در این مطلب قصد داریم بپردازیم به این مورد که از کجا بفهمیم کسی ما رو در اینستاگرام بلاک کرده ، راهکار مشخصی برای این مورد وجود نداره ولی با بررسی چند نکته در می یابیم که آیا توسط فرد مورد نظر بلاک شدیم یا نه .

حالا برای اینکه بدونید توسط فردی بلاک شدید یا شما رو از لیست دنبال کندگانش حذف کرده ، بهتره نام کاربری یا همون username فرد مورد نظر رو در لیست Follower هاتون جست و جو کنید ، اگه پیداش نکردید یا شمار رو بلاک کرده و یا از لیست دنبال کنندگانش حذف کرده .

برای اینکه مطمئن بشید بلاکتون کرده ، Follow کنیدش ، اگه Follow شد پس شما رو بلاک نکرده ، اگه هم نشد پس شما رو بلاک کرده (دیگه دست از سرش بردار:) ).در اینستا چطور بفهمیم بلاک شدیم

موفق باشید .

لينک کوتاه :

شما بایدوارد شوید یا ثبت نام کنید تا بتوانید پاسخ دهید.


 مطلب قبلی


مطلب بعدی 

فراموش

نام سایت را به فارسی بنویسید ( بپرسم )

خانه
·
وبلاگ
·
پرسش و پاسخ
·
قوانین
·
تماس با ما
·
سگال

به نام آنکه نوشتن را به قلم آموخت، کپی برداری از مطالب سایت آزاد است کلیه حقوق محتوا و محصولات این سایت متعلق به بپرسم می باشد

طراحی توسط: توسعه دهنده فارسی

ایران خراسان جنوبی

beporsam@gmail.com

درباره بپرسم
بپرسم را میتوان به عنوان مرجعی برای آموزش و حل مشکلات دانست، در بپرسم سعی کرده ایم آموزش های برنامه نویسی، طراحی سایت، کار با نرم افزارها ها و… را آموزش دهیم. همچنین محیطی فراهم کرده ایم تا کاربران بتوانند در این محیط سوالات خود را بپرسند و مشکل خود را حل کنند.

در این مقاله از سری آموزش های تیم اینستاگرام آژانس دیجیتال مارکتینگ ویوان می خواهیم به شما همراهان همیشگی ویوان آموزش بدهیم که چطور بفهمیم توی اینستاگرام بلاک شدیم پس با ما همراه باشید.

فکر کنید توسط کسی در اینستاگرام بلاک شده اید، شما چطور متوجه این موضوع خواهید شد؟ از آنجا که اینستاگرام راجع به این قضیه نوتیفیکشنی به شما نمی دهد یا راهی را برای شما نگذاشته تا بلاک شدن در اینستاگرام توسط افراد را متوجه شوید، ولی نگران نباشید ما می خواهیم به شما راه حل هایی را نشان دهیم که بتوانید با آن از این موضوع باخبر شوید. پس با ما همراه باشید.

آیا در گذشته اکانت و عکس‌های کسی را در اینستاگرام خود می‌دیدید ولی چند وقتی است که از او خبری نیست؟آیا شک کردید که او شما را Unfollow یا Block کرده باشد؟

روش های فهمیدن بلاک شدن در اینستاگرام

در اینستا چطور بفهمیم بلاک شدیم

راه حل اول برای فهمیدن بلاک شدن در اینستاگرام :

ID شخص را در قسمت سرچ اینستاگرام جستجو کنید. اگر آیدی او را درست وارد کرده باشید ولی اکانت او در سرچ برای شما بالا نمی آید و دیده نمی شود،  احتمالا بلاک شده اید.

راه حل دوم برای فهمیدن بلاک شدن در اینستاگرام :

 اگر شخص خاصی را قبلا فالو می‌کردید ولی اکنون باید دوباره او را فالو کنید احتمالا جواب مثبت است و او شما را بلاک کرده است. اگر می‌توانید وارد صفحه او در اینستاگرام شوید ولی با انتخاب گزینه Follow هیچ اتفاق خاصی نمی‌افتد، یا اینکه وقتی Follow را انتخاب می‌کنید عبارت Following ظاهر می‌شود ولی وقتی چند دقیقه بعد به صفحه او دوباره سر میزنید با زهم گزینه Follow ظاهر می‌شود نه Following، شما متاسفانه بلاک شده‌اید.

راه حل سوم برای فهمیدن بلاک شدن در اینستاگرام :

 در لیست کسانی که در اینستاگرام آن‌ها را دنبال می‌کنید به دنبال اسم او بگردید. اگر اسم او وجود ندارد پس او شما را فقط از لیست دنبال‌کنندگانش حذف کرده یا بلاکتان کرده است.

راه حل چهارم برای چطور بفهمم توی اینستاگرام بلاک شدم :

اگر احساس می‌کنید که کسی شما را بلاک کرده ولی این بلاک کردن صرفا از روی اشتباه یا یک تصادف بوده، به او تلنگری بزنید. زیر یکی از عکس‌هایی که ارسال می‌کنید او را منشن (Mention) کنید. به این صورت که ابتدا یک علامت @ و سپس اسم اکانت آن شخص را وارد کنید. مثلا اینجوری: vonedigital@

اینستاگرام به طور اتوماتیک لیست کسانی که شخص را Mention میکنند برای او خواهد آورد. اگر شما را ببیند و بلاک کردن شما صرفا یک تصادف بوده باشد، احتمالا شما را آنبلاک خواهد کرد.

 

 

راه حل پنجم برای فهمیدن بلاک شدن در اینستاگرام :

می توانید با ساختن یک اکانت جدید او را فالو کنید اگر این قابلیت با این اکانت جدید برای شما فراهم است ولی با اکانت قبلی نمیشد، پس شما را بلاک کرده است.

راه حل ششم برای فهمیدن بلاک شدن در اینستاگرام :

 در صورتیکه شک دارید کسی شما را بلاک کرده یا نه ولی اسم یا ایدی اون را فرامشو کرده اید می توانید از Unfollowgram استفاده کنید. به این ضورت که وارد سایت unfollowgram.com شوید و گزینه SIGN IN WITH INSTAGRAM را انتخاب کنید. اینگونه می‌توانید ببینید چه کسانی شما را آنفالو کرده‌اند!

راه حل هفتم برای فهمیدن بلاک شدن در اینستاگرام :

 با استفاده از اپلیکیشن های بلاک یاب اینستاگرام می توانید افرادی که شما را آنفالو و در نتیجه بلاک کرده اند را شناسایی کنید و یا از بلاک شدن در اینستاگرام توسط او مطمئن شوید.

راه حل هشتم برای چطور بفهمم توی اینستاگرام بلاک شدم :

 پس از بلاک شدن در اینستاگرام، امکان ارسال پیام مستقیم یا دایرکت وجود ندارد. اما اگر شما بخواهید پیامی را به او بدهید، می توانید نام شخص را در کامنت یک پست عمومی تگ کنید و پس از آن متنی بنویسید. پس از تگ زدن، شخص قادر به خواندن کامنت شما و همینطور متن کامنت شما خواهد بود.

آژانس دیجیتال مارکتینگ ویوان، ارائه دهنده خدمات تولید محتوا، طراحی سایت، ساخت تیزر و مشاوره برای کسب و کارها، مشاوره رایگان 05136079311

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

ما به تبلیغات فراتر از یک تبلیغ نگاه می‌کنیم. با توجه به توسعه و نفوذ روزافزون تکنولوژی در زندگی مردم، آژانس دیجیتال مارکتینگ ویوان تلاش می‌کند تا با بهره‌گیری از راهکارهای خلاقانه در حوزه دیجیتال، وب و بازاریابی، کسب و کارهای ایرانی را در راستای افزایش میزان فروش،بهره‌وری و محبوبیت برند تجاری همراهی کند.

اگر شک دارید که کسی شما را در اینستاگرام بلاک کرده، در مرحله اول سعی کنید اکانت او را در صفحه جستجوی  اینستاگرام، جستجو کنید. اگر اطمینان دارید که نام اکانت او را درست وارد کردید ولی اسم او و اکانت او ظاهر نشد، احتمالا بلاک شده اید.

هنگامی  که یک فرد شما را بلاک میکند کامنت و لایک های قدیمی او از بین نمی رود او را بین لایک ها و کامنت ها پیدا کنید و پروفایل او را باز کنید
با دو حالت ممکن است مواجه شوید :

۱- هنگامی که اکانت او را باز میکنید با پیام “User not found” مواجه خواهید شد.

۲- هنگامی که اکانت وی را باز میکنید تعداد پست ها و فالوور و فالووینگ های او را مشاهده میکنید اما با نوشته ی “No Post Yet” مواجه میشوید.

 

در اینستا چطور بفهمیم بلاک شدیم

که هر دو صورت نشان دهنده ی این است که متاسفانه آن شخص شما را بلاک کرده است.

اگر شخص خاصی را قبلا فالو میکردید ولی اکنون باید دوباره او را فالو کنید احتمال جواب مثبت است و او شما را بلاک کرده استاگر وقتی وارد صفحه او در اینستاگرام می شوید ولی با انتخاب گزینه فالو هیچ اتفاق خاصی نمی افتد، یا اینکه وقتی فالو را انتخاب میکنید عبارت فالویینگ ظاهر میشود ولی وقتی چند دقیقه بعد به صفحه او دوباره سر میزنید باز هم گزینه فالو ظاهر میشود نه فالویینگ شما متاسفانه بلک شده اید.

 

 

 

 

 

در توییتر اگر کسی شما را بلاک کرده باشد شما قادر به فالو کردن مجدد آن کاربر نیستید و توییتر این موضوع را به اطلاع شما خواهد رساند.

 

 

 

در فیس بوک اگر کسی شما را بلک کرده باشد ، امکان دیدن پروفایل آن فرد را نخواهید داشت . با جستجو هم اسم آن فرد در لیست جستجوی شما ظاهر نخواهد شد

اینستاگرام یکی از نرم افزارهایی است که در سال‌های اخیر رشد فوق‌العاده‌ای داشته و کاربران زیادی…

اینستاگرام در حال حاضر رقیب جدی برای اسنپچت به شمار می آید که بسیاری از ویژگی هایش را از این…

در کامپیوتر و لپ‌تاپ ها با سیستم عامل مک ممکن است آپلود عکس برای برخی مشکل به نظر برسد. در ادامه…

 
از آن جا که اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی محبوب است کاربران آن روز به روز درحال افزایش…

 
در ابتدا وبسایت اینستاگرام فقط قادر بود که اطلاعیه ها (notifications) را به کاربران…


معمولا در شبکه های اجتماعی قوانینی برای استفاده کاربران وجود دارد. اینستاگرام نیز از این قائده مستثنی نیست و ضوابطی را برای کاربران خود تعیین نموده است. قابلیتی در اینستاگرام وجود دارد که از طریق آن می توان موارد تخلف را به اینستاگرام گزارش داد. در صورتی که در اینستاگرام پست، کامنت و یا اکانتی را مشاهده نمودید که شرایط و قوانین استفاده از این رسانه اجتماعی را زیر پا گذاشته و خلاف قوانین اینستاگرام عمل می کند از طریق ریپورت کردن اکانت اینستاگرام وی آن را گزارش دهید. در ادامه می خواهیم بدانیم ریپورت در اینستاگرام چیست و چه کسانی را می توان در اینستاگرام ریپورت کرد. برای آشنایی با انواع ریپورت در اینستاگرام ما را تا انتهای این مطلب از میزبان فا مگ همراهی کنید.

در این مطلب آموزش می دهیم:

ریپورت به معنی گزارش دادن است. زمانی که شما محتوای آزار دهنده ای در اینستاگرام می بینید می توانید از طریق قابلیت report اینستاگرام آن را گزارش دهید. در این صورت اینستاگرام با دریافت گزارش از سوی شما به این موضوع رسیدگی می کند. در صورتی که کاربران قوانین اینستاگرام را رعایت نکنند این امکان وجود دارد به کمک قابلیت report اینستاگرام توسط اشخاص دیگر ریپورت شوند و حتی اکانتشان غیر فعال گردد.

report اینستاگرام زمانی کاربرد دارد که بخواهید شخصی را که پستی غیر اخلاقی منتشر کرده به اینستاگرام اطلاع دهید. در واقع ریپورت اینستاگرام به این معنی است که شما کاربر را در استفاده از اینستاگرام منع می کنید.در اینستا چطور بفهمیم بلاک شدیم

نکته: توجه داشته باشید ریپورت و بلاک در اینستاگرام دو قابلیت کاملا متفاوت هستند.

ریپورت کردن در اینستاگرام انواع مختلف دارد. شما می توانید در اینستاگرام در صورت مشاهده عکس، فیلم و یا یک کامنت خلاف قوانین مطرح شده در اینستاگرام بلافاصله آن را ریپورت کنید. همچنین این امکان وجود دارد که پروفایل یک شخص را در اینستاگرام ریپورت کنید.

اینستاگرام قوانینی را برای استفاده از این شبکه اجتماعی تعیین نموده است و موارد تخلف را به 6 دسته تقسیم کرده است و تاکید دارد در صورت مشاهده این موارد حتما شخص مورد نظر را رپیورت کنید. بنابراین اگر در اینستاگرام یکی از تخلف های زیر را مشاهده کردید این امکان وجود دارد که آن را ریپورت کنید.

قابلیت report اینستاگرام این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا بتوانند در صورت مشاهده مواردی مغایر با قوانین اینستاگرام آن را گزارش دهند. این امکان وجود دارد که پس از بررسی پیج توسط اینستاگرام اکانت مورد نظر غیر فعال گردد. نظر شما درباره قابلیت report اینستاگرام چیست؟ با ثبت نظرات خود در بخش دیدگاه ها با میزبان فا مگ در ارتباط باشید.

آموزش اینستاگرام

ممنون از مطلب مفیدتون. بسیار کاربردی بود و اسفاده کردم… موفق باشید

سلام و احترام؛
خوشحالیم مقاله براتون مفید بوده.

با سلام
ددر دایرکت یه شخصی یه درخواستی زد جواب ندادم بعد چنین پیغامی در قسمت دایرکت بود یعنی گزارش ریپورته؟؟

سلام روزبخیر؛
گزارش ریپورت برای شخص خاطی ارسال نمیشه و اصلا مشخص نیست چه کسی درخواست ریپورت داده.

با سلام من اومدم عکس اینستا رو عوض کنم بعد چند دقیقا لود نشدن عکس من از برنامه خارج شدم و اینستام دچار مشکل شد و من مجبور به log out شدم دیگه از هیچ طریق نمیتونم برم داخل رمز و همه چی رو درست میزنم تا میخواد وارد شه میپره بیرون با لبتاب و گوشی دیگران هم امتحان کردم

سلام حساب کابری من توسط اینستا ریپورت شد و من کلا حذفش کردم الان میخوام دوباره اینستا نصب کنم چطور میتونم برگردم به حساب قبلی خودم

سلام روزبخیر؛
اگر اکانت قبلی رو کلا حذف کردید امکان بازگشت نداره.

Some Messaging Campaigns and Performance
Reporting Unavailable سلام ببخشید روی اطلاعات آماری پیج کاری ما این پیام میاد وبازدید هشتگامون تقریبا صفر شده علتش چیه؟
چه باید کرد؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

ایمیل ثبت نکرده بودم…

درود وقت بخیر من یه مشکل خیلی خیلی اساسی دارم که به هر کسی م…

بقیه روش هارو امتحان کنید تا آخر…

سلام دوست عزیز البته درست کلمه Cache هست…

منظورم از روش 4 همون CASH هست…

ایمیل ثبت نکرده بودم…

درود وقت بخیر من یه مشکل خیلی خیلی اساسی دارم که به هر کسی م…

بقیه روش هارو امتحان کنید تا آخر…

سلام دوست عزیز البته درست کلمه Cache هست…

منظورم از روش 4 همون CASH هست…

در اینستا چطور بفهمیم بلاک شدیم
در اینستا چطور بفهمیم بلاک شدیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *