روانشناسی رنگ خاکستری در لباس

 
helpkade
روانشناسی رنگ خاکستری در لباس
روانشناسی رنگ خاکستری در لباس

آیا می دانید که رنگ طوسی یا خاکستری نماد و نشانه چیست؟ یا از نظر روانشناسی رنگ طوسی یا خاکستری در مورد شخصیت شما چه می گوید؟

رنگ طوسی یا خاکستری به هرگونه طیف از رنگ‌ های میان سیاه و سفید گفته می‌شود. طوسی یا خاکستری یکی از رنگ های خنثی بوده که برای توصیف اندوه و افسردگی به کار می رود.

در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با نماد و کاربرد رنگ خاکستری در لباس، دکوراسیون و همچنین روانشناسی مرموز ترین رنگ دنیا بیشتر آشنا شوید؛

نقره ای، طوسی، خاکستری روشن و تیره، دودی، سربی و سربی تیره طیف های مختلف رنگ خاکستری محسوب می شوند.

رنگ خاکستری نماد اعتماد و اطمینان، بی طرفی، عقل و هوش، آرامش، سازش، استقلال و رسمیت می باشد.روانشناسی رنگ خاکستری در لباس

عقل و هوش

خاکستری نماد عقل است، چون مغز ار ماده خاکستری تشکیل شده است.

بی طرفی

خاکستری نماد بی طرفی و عدم وابستگی می باشد.

سازش

خاکستری بین دو رنگ سیاه و سفید قرار گرفته و نماد سازش بین دو جبهه ی مخالف می باشد.

استقلال

رنگ خاکستری نماد استقلال و عدم وابستگی است.

افسردگی

خاکستری نماد کاهش انرژی و افسردگی است.

مطالعات نشان داده که استفاده ی زیاد از رنگ خاکستری باعث کاهش انرژی، خستگی و بی حالی و افسردگی می شود.

اگر مدت زیادی در یک اتاق به رنگ طوسی یا خاکستری، زندگی کنید پس از مدتی دچار استرس، اضطراب و ترس شده و گوشه گیر و منزوی می شوید.

چشم انسان می تواند بیش از حدود 500 سایه خاکستری را تشخیص دهد.

یشم خاکستری، سنگ ماه، مروارید سیاه، یاقوت خاکستری و عقیق خاکستری از سنگ های طوسی و خاکستری رنگ در طبیعت هستند.

منبع : color-meanings

فال حافظ

متن عاشقانه متن زیبا

صفحه اصلی تبلیغات تماس با ما درباره ما

مطالب بخش سلامت و پزشکی سایت کوکا فقط جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارند. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان کرد.

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب کوکا به هر نحو غیر مجاز می باشد.
هر گونه کپی برداری از محتوای سایت کوکا پیگرد قانونی دارد.
استفاده از مطالب سایت کوکا در سایت های خبر خوان و دارای آی فریم نیز اکیدا ممنوع است.

بنا به گفته دیوید زیلا، متخصص مد و نویسنده کتاب Color Your Style، “حتی اگه کمد لباس تون پر از لباس های رنگ وارنگ باشه، همیشه یکی از رنگ ها رو بیشتر ترجیح می دین، چون با اون رنگ احساس راحتی و اعتماد به نفس بیشتری می کنین. به همین خاطره که رنگ لباس تون به مراتب انعکاس دهنده شخصیت شماست.”

پس از بررسی یافته های بسیاری از متخصصان، سایت کوکا به شما نشون می ده که چطور رنگ مورد علاقه شما شخصیت شما رو از نگاه آدمای دور و بر تون توصیف می کنه.

به گفته متخصص مد، Karen Haller، “رنگ مشکی رنگیه که رسمیت و جدیت رو توصیف می کنه”.

بنا به تحقیقات انجام شده در زمینه روان شناسی، رنگ سیاه رنگیه که نماد اعتبار، قدرت، جدیت، هوش و فراسته. بنابراین، در بسیاری از دانشگاه های اروپایی، ردای فارغ التحصیلی مشکی رنگه.

مردمی که ترجیح می دن لباس مشکی بپوشن، جاه طلب و در عین حال حساس هستن. به عنوان یه قانون، اونا آدمای هیجانی و احساساتی هستن و زود تحریک می شن، هرچند اغلب سعی می کنن این طور نشون ندن. از اون جایی که باطن آدما از ظاهر شون مهم تره، رنگ مشکی به اونایی که مشکی پوش هستن کمک می کنه تا توجه اطرافیان شون رو از ظاهرشون به شخصیت شون معطوف کنن.روانشناسی رنگ خاکستری در لباس

قهوه ای، رنگ زمینه، رنگیه که معرف اعتبار، حقیقت، قوت، پایداری و ثباته. افرادی که اغلب قهوه ای می پوشن در نظر دیگران با این خصوصیات جلوه گر می شن.

افرادی که دوست دارن قهوه ای بپوشن، یه کم محافظه کارن، احترام بزرگترها رو دارن و همیشه به دنبال آرامش، ثبات، دوام و استحکام تو هر چیزی هستن. یه خانوم با بلوز قهوه ای یا یه آقا با ژاکت قهوه ای حس اعتبار، هوشمندی و خودگرایی را به اطرافیانش القا می کنه.

به نوشته لیزا جانسون مندل، روزنامه نگار و روان شناس، “آبی بهترین رنگیه که می شه واسه مصاحبه پوشید، چون حس اعتبار و اعتماد به نفس رو به فرد القا می کنه. بنابراین، بسیاری از یونیفورم های اداری یا لباس های کار آبی رنگ هستن.”

دانشمندان دانشگاه بریتیش کلمبیا مطالعاتی رو درباره تاثیر رنگ انجام دادن و متوجه شدن که طیف های آبی تیره اثر آرامش بخشی دارن. این رنگ، حس فراست، صداقت، کفایت، آرامش و آسودگی خاطر رو در ذهن بیننده القا می کنه.

لباس هایی با طیف آبی رنگ، اغلب توسط افراد مهربان، دل سوز، مودب و حتی خجالتی انتخاب می شن. به گفته روان شناسان، کسانی که لباس آبی رنگ به تن دارن، بهشون میاد پدر یا مادری شگفت انگیز یا کارگری ستودنی باشن. آرامش و وقار دو تا از صفات معمولیه که تو این گونه افراد دیده می شه.

به گفته دانشمندان دانشگاه آمستردام، رنگ سبز سبب تقویت روحیه مثبت در شما و اطرافیان تون می شه. به گفته Leatrice Eiseman، مدیر اجرایی Pantone Color Institute و نویسنده کتاب More Alive With Color، “صفا و طراوت رنگ سبز بخاطر ارتباطیه که با طبیعت داره و به همین خاطر سبب احساس خرسندی و آرامش می شه”.

تمام کسایی که تو یه فعالیت یا زندگی سیاسی، عملا به رنگ سبز تمایل دارن، همیشه تو یه منطقه خوب زندگی می کنن و از نظر مالی و اقتصادی هم ثبات دارن. این افراد، آدمای محتاط و مهربونی هستن و قلب رئوفی دارن.

در گذشته، بنفش اغلب به عنوان رنگ تشریفات تو خانواده های سلطنتی استفاده می شد. این رنگ نماد اغوا گری و دلفریبی، ثروت و تجمله. کلئوپاترا به خاطر علاقه شدیدش به رنگ بنفش شهرت داشت. در اون زمان، فقط افراد ثروت مند می تونستن لباس هایی با طیف بنفش رنگ بپوشن.

امروزه، پوشیدن لباس بنفش رنگ معرف خلاقیت، بینش و عشق به هنره.

بنا به نظر متخصصان، افرادی که رنگ بنفش به تن می کنن، افرادی احساساتی و حساس هستن. این آدما، رویایی، آتیشی مزاج و پر حرارت و عاشق عرفان هستن. این افراد به غیر قابل پیش بینی بودن معروفن و ارتباط با اونا در آن واحد هم می تونه سخت و هم راحت باشه.

Kenny Frimpong، مدیر برند ایتالیایی پوشاک مردانه Eredi Pisano، می گه، “قرمز، رنگ شهوت و قدرته. اگه قصد دارین یه نفر رو تحت تاثیر قرار بدین، باید استفاده از این رنگ رو تو اولویت خودتون قرار بدین.

هر طیف روشنی از رنگ قرمز که به تن داشته باشین، جلب توجه می کنه. آدما تمایل دارن با چالاکی رنگ های پرانرژی، پویا و تحریک کننده همراه شن. روان شناسان دانشگاه Rochester پی بردن که مردان بیشتر جذب خانوم هایی می شن که ته رنگ یاقوتی می پوشن. Abby Calisch، پروفسور روان شناس در Eastern Virginia Medical School نورفولک، ویرجینیا می گه، “رنگ قرمز برای مردان تحریک کننده ست”.

خانم هایی که اغلب رنگ قرمز به تن دارن، راحت تحریک می شن، کمی خود محور و نیز مستعد اعتیاد هستن.

زرد، رنگ نشاط، خورشید و لبخنده. مطالعات نشون می ده که رنگ زرد تولید سروتونین در مغز رو افزایش می ده، متابولیسم رو تسریع می کنه و سبب تقویت روحی روانی تمام اونایی می شه که به این رنگ نگاه می کنن.

به علاوه، رنگ زرد سبب افزایش تمرکز و توجه می شه، به همین خاطر در بیلبوردها و سایت های تبلیغاتی، علایم جاده ای و خط کشی خیابون ها اغلب از این رنگ استفاده می شه.

به گفته متخصصان، اغلب افراد فعال، خلاق و معتاد از طیف های رنگ زرد استفاده می کنن. اونا خیال باف ها و ماجراجویانی تیزهوش، آماده کاوش و تسخیر کردن هستن.

سفید سمبل آزادی، پاکی و خلوص، بی گناهی و سادگی ست. به همین دلیله که خیلی از آدما وقتی دارن کار جدیدی رو شروع کنن یا وارد فصل جدیدی از زندگی شون می شن، تصمیم می گیرن یه چیز سفید بخرن.

رنگ سفید افراد معتبر و معتمدی رو که عاشق آزادی هستن و خوش بینانه به زندگی نگاه می کنن، جذب خودش می کنه. این افراد تو هر کاری که انجام می دن، خیلی مرتب و شسته رفته و سازمان یافته عمل می کنن. این دسته از آدما شروع دوباره رو دوست دارن و کمال گرا هستن و برای رسیدن به کمال مطلوب شون تلاش می کنن و می جنگن. در کل، افرادی با شخصیت های مختلف رنگ سفید می پوشن. این رنگ، یه رنگ خنثی ست که در واقع دیگران رو دفع می کنه.

صورتی روشن یه رنگ دخترونه ست که تو کمد لباس بچه ها یا تن عروسک های باربی هم دیده می شه. به هر حال، تو رده سنی بزرگ سال هم، طیف صورتی ملایم و کم رنگ، رنگیه که خانوما با اون نهایت زنانگی شون رو به نمایش می زارن.

صورتی کم رنگ سمبل آرامش، گرمی و زنانگیه و یکی از قدرت مندترین مسکن هاست. بنابراین، در برخی زندان ها، برای کاهش میزان پرخاش گری زندانیان، دیوارها رو با طیفی از رنگ صورتی نقاشی می کنن.

به گفته روان شناسان، افرادی که رنگ صورتی رو دوست دارن، آدمایی رمانتیک، خوش بین و معتقد به عدالت هستن. این آدما معمولا مهربونی و قوت قلب رو فرای هر چیز دیگه ای درک می کنن و براش ارزش قائلن.

نارنجی همیشه جو یه پارتی پر شور و نشاط رو می ده، علاوه بر اینکه یه رنگ گرم و تند هم هست. نارنجی، یه رنگ جذاب و پرانرژی هم هست.

اونایی که دوست دارن نارنجی بپوشن، آدمایی خوش بین، فعال و خوش رو هستن و علاقه زیادی به تغییر دارن. همیشه بلند پرواز و محتاطن، هرچند گاهی اوقات هم دم دمی هستن.

همانطور که صاحبان مد می گن، خاکستری یا طوسی رنگ توازن و تعادله، نه روشنه و نه تیره. اگه کسی بیشتر لباس هاش خاکستریه معمولا به این معناست که نمی خواد به چشم بیاد.

خاکستری و طیف های اون مظهر آرامش خیال، کمال و چند بعدی بودن هستن. بسیاری از آقایون میان سال کت شلوار خاکستری می پوشن، در حالی که خانوما تو سن بالاتر پیراهن خاکستری می پوشن.

از اونجایی که خاکستری یه رنگ خنثی ست، خیلی مشکل می شه شخصیت کسی که ترجیح می ده این رنگی بپوشه رو تشخیص داد. اونا می تونن یه موش خاکستری ترسو و آماده تسلیم شدن بی سر و صدا در برابر قانون باشن، همچنین دارای قوه قضاوت سلیم، کم هیجان و صریح و قاطع هستن. اما در اکثر موارد، کسی که به رنگ خاکستری علاقه منده آدمیه که دوست نداره جلب توجه کنه و تلاش می کنه بی طرفی و ختثی بودنش رو حفظ کنه.

پس دیدین که چه نوع افرادی، چه رنگ هایی می پوشن…

ملکه الیزابت دوم از بریتانیا تمام رنگ ها رو به یه اندازه دوست داره و همه رنگ لباسی رو می پوشه. خیلیا معتقدن ملکه رنگ لباسش رو مطابق با مود و حالت روحی روانیش انتخاب می کنه.

منبع

فال حافظ

متن عاشقانه متن زیبا

صفحه اصلی تبلیغات تماس با ما درباره ما

مطالب بخش سلامت و پزشکی سایت کوکا فقط جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارند. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان کرد.روانشناسی رنگ خاکستری در لباس

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب کوکا به هر نحو غیر مجاز می باشد.
هر گونه کپی برداری از محتوای سایت کوکا پیگرد قانونی دارد.
استفاده از مطالب سایت کوکا در سایت های خبر خوان و دارای آی فریم نیز اکیدا ممنوع است.

امروز مطلب جدیدی ارسال نشده است

در این مطلب قصد داریم تا به شخصیت افراد علاقه مند به رنگ خاکستری بپردازیم. افراد علاقه مند به این رنگ عموما درونگرا، بی تفاوت به مسائل، محافظه کار، اهل عمل و آرام هستند. در ادامه به تحلیل شخصیت این افراد و به راهنمای رنگ خاکستری در استایل و دکوراسیون و همچنین نشانه ها و نماد های رنگ خاکسری خواهیم پرداخت.

 

 

روانشناسی رنگ خاکستری در لباس

به طیف های میانی رنگ سفید و سیاه رنگ خاکستری گفته می شود. رنگ خاکستری جزء رنگ های خنثی می باشد. این رنگ خنثی را به ندرت می توان در طبیعت یافت اما رنگ بسیار جذابی برای تولید کنندگان پوشاک و فعالان مد و فشن می باشد. این رنگ کاریزماتیک که در صنعت مد به خصوص در میان مردان دارای طرفداران بسیاری است. نقره ای، طوسی، خاکستری روشن و تیره، دودی، سربی و سربی تیره طیف‌های مختلف رنگ خاکستری محسوب می‌شوند.

 

 

 

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم درونگرا بودن، بی تفاوتی به مسائل، محافظه کار بودن، اهل عمل داشتن شخصیتی آرام را می توان در شخصیت افراد علاقه مند به رنگ خاکستری دید.

 

 

 

 

با استدلال اینکه مغزاز ماده ای خاکستری رنگ تشکیل شده است این رنگ را نماد عقل و هوش می دانند. این رنگ بی طرف بین دو رنگ سیاه و سفید قرار گرفته است به عنوان نماد صلح در میان دو جبهه به شدت مخالف با یکدیگر می باشد و از طرف دیگر این رنگ نماد عدم وابستگی و استقلال می باشد. استفاده از رنگ خاکستری در دکوراسیون می تواند به مرور زمان در افراد مستعد باعث افسردگی، بی حالی و خستگی های مستمر شود.

 

 

از تاثیرات روانی رنگ خاکستری در دکوراسیون داخلی منزل در خلق فضایی ظریف و ماهرانه استفاده کنید. رنگ خاکستری به دلیل ماهیت خنثی خود، توانایی ترکیب شدن با بیشتر رنگ ها را دارد و می تواند در فضای دکوراسیون داخلی بسیار خوش بدرخشد، اما رنگی نیست که بتوان راحت از آن در دکوراسیون منزل استفاده کرد.

اگر می خواهید اتاقتان حسی آرام را القا کند به دنبال رنگ روشن تر بروید اما اگر می خواهید اتاقتان درخشش بیشتری داشته باشد می توانید رنگ خاکستری تیره تر را انتخاب کنید. رنگ خاکستری تیره تر باعث می شود سایر رنگ های به کار رفته در اتاق بیشتر نمایان شود. وقتی که مناسب ترین طیف رنگ خاکستری را برای دکوراسیون داخلی انتخاب کردید حالا نوبت به استفاده از رنگ های مناسب در کنار آن می شود. با خاکستری هم می توان؛ خانه ای شاد داشت، به شرط اینکه از رنگ سفید و در نقاطی هم رنگ های مختلف دیگر استفاده شود. خاکستری با رنگ های شادی همچون سبز، آبی و سفید متعادل می شود.

خاکستری و سفید هر دو از جنس رنگ های خنثی و خوش ترکیب اند. اما ترکیب خاکستری و سفید زمانی در دکوراسیون داخلی خیره کننده می شوند که سفید، روشن و نسبتا براق باشد و خاکستری، تم زغالی و مات داشته باشد این ترکیب فوق العاده ای برای اتاق نشیمن می شود.

 

 

 

 

 

 

یشم خاکستری، سنگ ماه، مروارید سیاه، یاقوت خاکستری و عقیق خاکستری از سنگ های طوسی و خاکستری رنگ در طبیعت هستند. گفته می شود که استفاده از سنگ هایی به رنگ نقره ای و خاکستری باعث افزایش آرامش در زندگی می شود. سنگ های قیمتی نقره ای به انرژی زنانه، درون نگری، خونسردی و درک آینده نیز کمک می کند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌سایت

کاریزما کالر نام یک مجله اینترنتی فعال در حوزه مد و فشن می باشد که با هدف تحول در حوزه خرید و فروش فشن پای به این عرصه نهاده است. کاریزما کالر با ورود به این عرصه، در نظر دارد تا با ایجاد یک سیستم استایلیست آنلاین، به عنوان یک مشاور برای داشتن استایلی جذاب در کنار شما عزیزان باشد. کماکان از همراهی شما عزیزان سپاسگذاریم.

هر گونه کپی برداری تنها با ذکر نام کاریزما کالر و قرار دادن لینک فعال مجاز می باشد، در غیر اینصورت پیگرد قانونی دارد.

به گزارش وبلاگ واحدی، خاکِستَری به هرگونه طیف از رنگ های میان سیاه و سفید گفته شده که معمولاً اندوه، افسردگی و ناامیدی را در ذهن انسان تداعی می نماید.

به گزارش ، رنگ های متنوع و گوناگونی در دنیای پیرامون ما وجود دارد که هر کدام برای خود دارای انرژی های مختلفی هستند و بر روی بسیاری از آدم ها تاثیرگذاری قابل توجهی دارند، یکی از این رنگ های معروف خاکستری است که امروز قصد دارد تا شما را با سیر تا پیاز روانشناسی رنگ خاکستری آشنا نماید، پس پیشنهاد می کنیم اگر رنگ خاکستری را دوست دارید این مطلب را بخوانید.

خاکِستَری به هرگونه طیف از رنگ های میان سیاه و سفید گفته می گردد. در کل به رنگ سیاه، سفید، و پرده های گوناگونِ خاکستریِ میان آن دو، رنگ های خنثی گفته می گردد.

اگر نور سبز و شیء قرمز باشد رنگ حاصل مایل به خاکستری خواهد شد، برای این که نور رنگ مکمل بیشتری از شیء دارد که رنگ شیء را مهار می نماید. رنگ خاکستری بیشتر در طبیعت و در صنعت مُد دیده می گردد. تصاویری که در آن ها تماماً از رنگ های خنثی استفاده شده، تصاویر سیاه وسفید یا تک فام نامیده می شوند.

نام این رنگ از مقایسهٔ آن با رنگی که معمولاً خاکستر دارد مشتق شده است.روانشناسی رنگ خاکستری در لباس

با رنگ خاکستری معمولاً اندوه، افسردگی و ناامیدی تداعی می گردد.

نقره ای، طوسی، خاکستری روشن و تیره، دودی، سربی و سربی تیره طیف های مختلف رنگ خاکستری محسوب می شوند.

خاکستری نماد عقل است، چون مغز ار ماده خاکستری تشکیل شده است.

خاکستری نماد بی طرفی و عدم وابستگی است.

خاکستری بین دو رنگ سیاه و سفید قرار گرفته و نماد سازش بین دو جبهه مخالف است.

رنگ خاکستری نماد استقلال و عدم وابستگی است.

خاکستری نماد کاهش انرژی و افسردگی است.

مطالعات نشان داده که استفاده زیاد از رنگ خاکستری باعث کاهش انرژی، خستگی و بی حالی و افسردگی می گردد.

اگر مدت زیادی در یک اتاق به رنگ طوسی یا خاکستری، زندگی کنید پس از مدتی دچار استرس، اضطراب و ترس شده و گوشه گیر و منزوی می شوید.

یشم خاکستری، سنگ ماه، مروارید سیاه، یاقوت خاکستری و عقیق خاکستری از سنگ های طوسی و خاکستری رنگ در طبیعت هستند.

رنگ خاکستری رنگی کاملا خنثی و فاقد گرمی است. خاکستری، محافظی در برابر تأثیرات بیرونی است. خاکستری معمولا احساسات منفی ایجاد می نماید. مثلا ابر های ضخیم، مه و دود خاکستری هستند. خاکستری، رنگ فرار است و عدم فراوری؛ چون نه سفید است و نه سیاه. این رنگ، دیواری در اطراف شخص می کشد.

رنگ خاکستری ممکن است برای برخی افراد گزینه بهتری نسبت به مشکی باشد. در حالی که به خودی خود هیچ قدرت محرک هوشی ندارد، ولی با عقل و دانش و استحکام در ارتباط است. این رنگ نشانه ترس و فقدان احساس است و شفافیت و درخشندگی دیگر رنگ ها را کم می نماید. رنگ خاکستری بی تفاوتی، عدم مشارکت و همکاری و سستی و تنبلی را در فرد به وجود می آورد. در زمان جنگ و افزایش فشار های روانی تمایل به این رنگ بیشتر می گردد.

رنگ خاکستری پذیرای افکار جدید است و بین ضمیر خودآگاه و ناخودآگاه ارتباط برقرار می نماید. تحت تاثیر رنگ خاکستری، افراد با شخصیت، محترم، مسلط به خود و اهل عمل به نظر می رسند و شخصیت آن ها تا حدی اسرار آمیز، زیرک و جذاب جلوه می نماید. رنگ خاکستری حالتی از وقار، اقتدار، استقلال، اعتماد به نفس، خوداتکایی و رسمی بودن را نشان می دهد و تا حدی با ابهت به نظر می رسد.

رنگ خاکستری متالیک برای معرفی کالا های خیلی جدید و هنری استفاده می گردد. این رنگ سرعت و شایستگی را نشان می دهد و نوید دهنده تکنولوژی و پیشرفت های علمی است. رنگ خاکستری فرصت تجدید نظر و تغییر یک تصمیم بد به یک تصمیم خوب را به وجود می آورد.

از تاثیرات روانی رنگ خاکستری در دکوراسیون داخلی منزل در خلق فضایی ظریف و ماهرانه بهره ببرید. رنگ خاکستری به دلیل ماهیت خنثی خود، توانایی ترکیب شدن با بیشتر رنگ ها را دارد و می تواند در فضای دکوراسیون داخلی بسیار خوش بدرخشد، اما رنگی نیست که بتوان راحت از آن در دکوراسیون منزل استفاده کرد.

اگر می خواهید اتاقتان حسی آرام را القا کند به دنبال رنگ روشن تر بروید، اما اگر می خواهید اتاقتان درخشش بیشتری داشته باشد می توانید رنگ خاکستری تیره تر را انتخاب کنید. رنگ خاکستری تیره تر باعث می گردد سایر رنگ های به کار رفته در اتاق بیشتر نمایان گردد. وقتی که مناسب ترین طیف رنگ خاکستری را برای دکوراسیون داخلی انتخاب کردید حالا نوبت به استفاده از رنگ های مناسب در کنار آن می گردد. با خاکستری هم می توان؛ خانه ای شاد داشت، به شرط اینکه از رنگ سفید و در نقاطی هم رنگ های مختلف دیگر استفاده گردد. خاکستری با رنگ های شادی همچون سبز، آبی و سفید متعادل می گردد.

خاکستری و سفید هر دو از جنس رنگ های خنثی و خوش ترکیب اند. اما ترکیب خاکستری و سفید زمانی در دکوراسیون داخلی خیره نماینده می شوند که سفید، روشن و نسبتا براق باشد و خاکستری، تم زغالی و مات داشته باشد این ترکیب فوق العاده ای برای اتاق نشیمن می گردد.

رنگ زرد براق یا زردی که ته رنگ نارنجی را با خود به همراه دارد، به خوبی در کنار خاکستری زغالی و یا حتی خاکستری سرد و کم رنگ می نشید.

بنفش با ته مایه خاکستری و خاکستری، به خوبی در کنار هر نوع خاکستری خوش می نشیند، اما بهتر است برای داشتن ترکیب متفاوت تر و جذاب تر رنگ خاکستری خود را کمی ملایم تر انتخاب کنید که ترکیب شما بی نظیرتر باشد.

رنگ سبز صدری از آن دسته رنگ های گرم و شیکی است که ترکیبش با رنگ خاکستری بیش از پیش جذاب و خیره نماینده می گردد. به خوبی می توانید از ترکیب رنگ سبز صدری برای داشتن فضایی متفاوت و شاد و در عین حال رسمی بهره ببرید. رنگ نارنجی تند و براق در کنار خاکستری پر رنگ با ته مایه زغالی می تواند یک آشپزخانه متمایز و بی نهایت پر انرژی را ایجاد کند. ترکیب صورتی و خاکستری به دلیل خاصیت ملایم خود برای فضا هایی مثل اتاق خواب که احتیاج به آرامش بیشتری در آن در آن حس می گردد گزینه بسیار مناسبی است و ترکیبی خاص، دوست داشتنی و آرامش بخش را فراهم می نماید.

روزنامه دنیای اقتصاد: گفت وگو با بهرام رادان نیازی به بهانه تراشی ندارد، چون خودش به خودی خود ستاره قابلی هست که هر وقت تصویرش روی جلد رسانه ای منتشر گردد، چشمان آدم های زیادی را به دنبال خود بکشد، اما برای پرونده این شماره تا دلتان بخواهد بهانه داشتیم؛ اول از همه اینکه خودش در…

تبریز – خبرنگاران – فعالان رسانه ای آذربایجان شرقی از طلایه داران مقابله با شیوع ویروس کرونا از نخستین روزهای انتشار آن محسوب می شوند که برای اطلاع رسانی و حساس سازی افکار عمومی درباره آن به صورت شبانه روزی می کوشند.

با توجه به ماده واحده قانون تشکیل وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مصوب 1398/4/24، احکام و وظایف محوله پنج معاون این وزارتخانه از سوی دکتر علی اصغر مونسان ابلاغ شد.

سبک مدرن میانه قرن یکی از سبک هایی ست که نه تنها در ارتباط با طراحی داخلی می باشد بلکه به هر نوع معماری, مبلمان, اثاثیه, متریال و تکنولوژی هایی که بعد از پایان جنگ جهانی دوم شکل گرفتند نیز اشاره می کند. یکی از ویژگی های این سبک دکوراسیون عدم تاکید بر حضور وسایل و لوازم اضافی در محیط…

در علم روانشناسی تمام رنگ ها دارای نماد و نشانه هستند رنگ طوسسی نیز در این حیطه دارای نشانه هایی است که تحت عنوان روانشناسی رنگ طوسی ارائه می شود و دارای نشانه هایی از ویژگی های شخصیتی افراد است.

رنگ طوسی از طیف های تیره تر تا طیف های روشن تر وجود دارد اما به طور کلی طوسی در میان رنگ ها از دسته رنگ های خنثی است که هر قدر این رنگ پر رنگ تر باشد نشان دهنده حالاتی از غم و اندوه در فرد است. از دیگر نمادهایی که در روان شناسی رنگ طوسی به آن اشاره می شود آرامش و اعتماد در این رنگ می باشد.

 

افرادی که به رنگ طوسی علاقه مند هستند دارای ویژگی هایی از اعتماد و اطمینان می باشند در برخورد با مسائل سعی دارند تا جبهه ای بی طرف داشته باشند و این ناشی از خاصیت خنثی بودن در این رنگ است که نوعی سازش و سازگاری را در فرد ایجاد می کند.روانشناسی رنگ خاکستری در لباس

داشتن سطح قابل توجهی از هوشمندی و قوه تفکر نیز از دیگر ویژگی های بارز در افراد علاقه مند به این رنگ است و در روان شناسی رنگ طوسی اینگونه اشاره می شود که به دلیل برخورداری از هوش دارای سطحی از استقلال عمل نیز می باشند.

دلیل دیگری که افراد علاقه مند به رنگ طوسی را افرادی باهوش می دانند به ای خاطر است که این افراد دارای سطح زیادی از سلول های خاکستری که نشان دهنده هوش است می باشند.

آرامش در این افراد بسیار پر رنگ است و نشان می دهند که در مقابل مسائل به راحتی کوتاه می آیند و کمتر دچار ترس و دلهره می شوند.

نداشتن وابستگی نیز در این افراد دیده می شود که در واقع می تواند نشان دهنده همان بی طرفی می باشند. سازش در این رنگ نیز از این جهت است که خاکستری رنگی میان مشکی و سفید است و با وجود داشتن دو جبهه متفاوت ترکیبی زیبا از رنگ ها را ایجاد کرده اند.

در روانشناسی رنگ طوسی در بررسی و تحلیل شخصیتی این دسته از افراد بیان می شود که این افراد در برقراری ارتباط با دیگران کمتر موفق هستند و سعی دارند تا روابط اجتماعی کمتری داشته باشند.

در ابراز احساسات نیز این افراد نمی توانند به راحتی احساسات خود را بیان کنند و عواطف آنها سرکوب می شود در نتیجه به لحاظ روحی دارای ضعف هستند.

اگر شما به دیگر رنگ ها علاقه مند هستید می توانید از شخصیت شناسی متناسب با همان رنگ استفاده کنید به عنوان مثال روانشناسی رنگ آبی از نمونه این روانشناسی رنگ ها برای شخصیت شناسی است.

زمانی که بین دو نفر یا بین مسئله ای قرار می گیرند سعی دارند تا جنبه بی طرفی اتخاذ کنند و این موجب می شود تا نسبت به مسائل مهم زندگی خود و اجتماعی بی تفاوت و بی اهمیت باشند.

عدم جلب توجه نیز از دیگر ویژگی های شخصیت شناسی این افراد است زیرا دوست ندارند در معرض دید و توجه باشند و بیشتر ترجیح می دهند تا به سمت و سوی اعمال آرام پیش بروند.

محافظه کاری نیز از دیگر این ویزگی های در افراد علاقه مند به رنگ طوسی است که از سوی دیگر نشان دهنده قابل اعتماد بودن این افراد است.

 در روانشناسی رنگ طوسی ممکن است افرادی که به رنگ های طوسی پر رنگ علاقه مند هستند دارای کسالت روحی و خستگی باشند که این موجب می شود تا دارای روابط اجتماعی پایینی باشند و در نهایت منجر به افسردگی می گردد.

منبع : آرگا



مايع استريل کننده لوازم کودک


ساخت وسایل خلاقانه با سبد های میوه بی استفاده



چظوری با همسرم صمیمی تر شوم؟


جذاب ترین انواع مدل مانتو عید 99 رو اینجا ببین


نحوه درست کردن خمیر هزارلا در خانه برای پخت شیرینی های معرکه



چطور در خانه ژل ضد عفونی کننده درست کنیم؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه document.getElementById(“comment”).setAttribute( “id”, “a93b7a1135f4d3e6a567277f37f197ff” );document.getElementById(“d8b903aa82”).setAttribute( “id”, “comment” );

نام

ایمیل

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

در این مطلب ما به پاسخ سوالاتی نظیر : شخصیت شناسی و روانشناسی رنگ خاکستری چیست؟  در رنگ درمانی با سنگهای خاکستری رنگ چه خواص و انرژی هایی می توانیم دریافت کنیم؟ خواص طیف های مختلف سنگهای خاکستری و نقره ای رنگ چگونه است؟

خاکستری معمولا رنگی بی علاقه و بی توجه است. آن واقعا منفرد و ناوابسته، بی طرف، بی غرض و همچنین بی اراده است. از منظر طرز فکر های رنگی، خاکستری رنگ راجع به حل و فصل است. نه سیاه است نه سفید، دگرگونی کاملی بین این دو رنگ وجود ندارد. همانطور که خاکستری به تاریکی می رسد، فوق العاده و همچنین مرموز نیز می شود. از سوی دیگر، خاکستری شدید به فلز گرانبهای نقره ای و سفید رنگ نیز می رسد که باعث می شود بیشتر آن برجسته و پویا شود.

خموش و هم بی احساس بودن خاکستری باعث می شود که قوی و پایدار باشد، احساس خونسردی و خودداری ایجاد می کند و شما را از یک جهان آشوبگر و بی بندوبار تسکین می دهد. خاکستری قوت، توانمندسازی، احیاء یا انرژی نمی دهد. از نقطه نظر روانشناسی رنگ، خاکستری میانه رو، خسته کننده، کسل کننده و دلسرد کننده اما در عین حال نفیس و رسمی، اما غیر دلربا به نظر می رسد.روانشناسی رنگ خاکستری در لباس

از نظر روانشناسی رنگ خاکستری ، کسانی که رنگ خاکستری را دوست دارند، کسانی هستند که سعی می کنند خود را از جهان اطراف خود محافظت کنند. این نشان می دهد که این افراد ترجیح می دهند که یک موجودیت امن و متعادلی داشته باشند و این افراد نمی خواهند به احساسات خود را آسیب برسانند. آنها احساسات خود را برای جلوگیری از درد عاطفی کنترل می کنند.

بومیان آمریکایی خاکستری را با دوستی پیوند می دهند. خاکستری نماد امنیت، بلوغ و قابل اطمینان بودن است. این رنگ اشاره به مسئولیت و کاربردهای محافظه کارانه دارد. کمی خاکستری در زندگی خود قرار دهید، هنگامی که می خواهید:

سنگهای خاکستری رنگ، سنگهای شفا دهنده هستند و می توانند جهت ثبات بیشتر در بهبود روابط دوستانه کمک کنند. آنها مرتبط با چاکرای ریشه می باشند. البته باید توجه داشته باشید که خاکستری بسیار تاریک یا بیش از حد می تواند انرژی افسردگی را به وجود آورد😟

همانطور که می دانید رنگ نفره ای نیز یکی از طیف های رنگ خاکستری است.  رنگ خاکستری با افزایش طیف نقره ای در آن می تواند یک رنگ بسیار فعال باشد. همانند سفید خالص، نقره ای رنگ ماه، زنانه، شب، درون نگری، چرخه طبیعی زندگی، خونسردی، آرامش و سکوت، سحر و جادو و ابهام است. رنگ نقره ای یک آینه، یک انعکاس و مسیری برای آگاهی درونی است. درواقع رنگ نقره ای یک خاکستری تامل آمیز است. آن یکنواخت، بشردوستانه و گوشه گیر است.

کریستال های نقره ای الگوها و معانی درونی وقایع را پیدا می کنند. استفاده از فلزات و سنگهای نقره ای برای مراقبه آرام، پیدا کردن هدف واقعی خود در زندگی و انعکاس آرامش در مفهوم زندگی است.

بهترین مقالات رو درباره روانشناسی رنگها نوشتین تشکر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

در مورد هماتیت بهتره زیاد با آب و صابون تماس نداشته باشه. با…

قدیما میبردن کفتر نشون میدادن……

نفروشیدش دوست عزیز این یه سنگ خیلی قیمتی هست….

سلام.آیا تماس انگشتر با صابون یا مواد ضدعفونی کننده برای سنگ…

دوستان هرکی خریداره تاکید میکنم خریدار واقعی هست واسطه نیست…

796



 

به عقیده «دیوید زیلا» طراح مد و نویسنده کتاب «رنگ استایل شما» اگر چه احتمالا شما در کمد لباس‌تان رنگ‌های مختلف را به بازی گرفته‌اید و از رنگ‌های مختلف هم حداقل یک دست لباس دارید، اما همیشه یک رنگ را بیشتر از بقیه دوست دارید. این دقیقا همان رنگی است که شما بیشتر با آن احساس راحتی می‌کنید و حس خوبی نسبت به آن دارید و البته اعتماد به نفس‌تان را هم بالا می‌برد. اما آیا می‌دانستید رنگ مورد علاقه شما برای پوشش و استایل در حقیقت بیانگر شخصیت شماست؟ برای این‌که معنی رنگ لباس‌ها و رابطه میان روانشناسی رنگ در طراحی لباس مردان و زنان و روانشناسی شخصیت را بیشتر درک کنید و با دقت بیشتری به رنگ لباس آدم‌های اطراف‌تان نگاه کنید این مقاله تحلیلی را از سایت Bright Side در مجله کوروش بخوانید.

 

 

روانشناسی رنگ خاکستری در لباس

 

در صنعت مد و لباس «سیاه» یکی از جدی‌ترین رنگ‌هاست. اگر بخواهیم در مورد رنگ لباس و روانشناسی شخصیت صحبت کنیم باید بگوییم که «سیاه» رنگ مورد علاقه افرادی است که شاخص شخصیت آن‌ها قدرت، جدی و با صلابت بودن و هوش و استعداد است. شاید به همین خاطر در اغلب دانشگاه‌های سرتاسر دنیا رنگ کلاه فارغ‌التحصیلی سیاه است.

افرادی که ترجیح می‌دهند بیشتر لباس‌های‌شان به رنگ سیاه باشد در عین این‌که بسیار جاه‌طلب و هدفمند هستند آدم‌هایی بسیار حساس و احساساتی‌اند. در مورد علاقمندان به رنگ سیاه یک قاعده وجود دارد: افرادی عاطفی و بسیار حساس که اغلب دوست دارند این حساس و عاطفی بودن را مخفی کنند. رنگ سیاه به این افراد کمک می‌کند که توجه محیط و اطرافیان را از ظاهر خود به سمت شخصیت درونی‌شان بکشانند. زیرا برای این آن‌ها کیفیت درونی شخصیت افراد از ظاهر بیرونی‌شان با ارزش‌تر و مهم‌تر است.

 

 

 

«قهوه‌ای» رنگ زمین است. رنگی که سمبل یکی از قوی‌ترین اجزای طبیعت است و می‌توان به آن اعتماد و تکیه کرد. اگر بخواهیم تجزیه و تحلیل رنگ لباس و روانشناسی شخصیت را در مورد دوستداران رنگ قهوه‌ای برای استایل به صورت دقیق‌تر بررسی کنیم باید بگوییم که دوستداران لباس‌های قهوه‌ای افرادی محافظه‌کار هستند که همواره به بزرگ‌ترها احترام می‌گذارند. این افراد معمولا به دنبال صلح و صفا، ثبات و قدرت هستند. زن یا مردی که لباس قهوه‌ای پوشیده معمولا حس شخصیتی معتبر، هوشمند و منطقی را در اذهان تداعی می‌کند.

 

 

 

«لیزا جانسون مندل» روزنامه‌نگار و روانشناس مشهور معتقد است که «آبی» بهترین رنگ برای پوشیدن در مصاحبه‌های استخدامی و رسمی است چون حس اعتماد و اعتماد به نفس را به اطرافیان منتقل می‌کند. شاید اصلا به همین خاطر بسیاری از یونیفورم‌های رسمی و اداری و فروشگاهی به رنگ آبی هستند.

استادان روانشناسی دانشگاه بریتیش کلمبیا آمریکا تحقیقی را در مورد طیف‌های مختلف رنگ آبی و میزان تاثیر آن‌ها انجام دادند و به این نتیجه رسیدند که طیف‌های تیره‌تر رنگ آبی مثل سورمه‌ای در طراحی لباس از نظر روانشناسی اثر آرامش‌بخش‌تری دارند. از نظر رابطه رنگ لباس و روانشناسی شخصیت باید بگوییم که آبی‌پوشان افرادی باهوش، قابل اعتماد، تاثیرگذار و دارای آرامش درونی هستند. طیف‌های تیره تر رنگ آبی معمولا رنگ مورد علاقه افراد مهربان، مودب، سازگار و حتی کمی خجالتی است. به عقیده روانشناسان از نظر رابطه رنگ لباس و روانشناسی شخصیت عاشقان لباس‌های آبی معمولا والدینی نمونه و کارمندان و کارگرانی لایق و کارآمد هستند. آرامش و سلامت دو ویژگی بارز این افراد است.

 

 

 

به عقیده روانشناسان، رنگ «سبز» سبب خلق و خوی خوب شما در رابطه با محیط اطراف می‌شود. «لاترین ایسمن» مدیر عامل اجرایی شرکت «پنتون» و نویسنده کتاب «زنده با رنگ» در  رابطه با روانشناسی رنگ سبز در لباس می‌گوید: لذت بردن از رنگ سبز به خاطر ارتباط آن با طبیعت است و این احساس لذت سبب احساس صلح و رضایت می‌شود. افرادی که در کمد لباس‌شان رنگ سبز بر سایر رنگ‌ها مسلط است در زندگی اجتماعی افرادی فعال و سرزنده‌اند. این افراد معمولا در مناطق خوب شهر زندگی می‌کنند و از لحاظ مالی وضعیت ثابت و پایداری دارند. از نظر رابطه رنگ لباس و شخصیت افراد باید بگوییم که عاشقان لباس‌های سبز افرادی مراقب، مهربان، دلسوز و خوش قلب هستند.

 

 

 

در گذشته رنگ «بنفش» متعلق به طبقه اشراف و ثروتمندان و معنای رنگ بنفش کمال، ثروت و اشرافی‌گری بود. می‌دانستید «کلوپاترا» ملکه مصر، دیوانه رنگ بنفش بود؟ در آن زمان فقط ثروتمندان و اشراف اجازه داشتند از طیف‌های مختلف رنگ بنفش برای خودشان لباس بدوزند. اما امروز به کار بردن رنگ بنفش در طراحی لباس‌ها نشانه خلاقیت، بینش و علاقه به هنر است. به عقیده روانشناسان از نظر رابطه رنگ لباس و روانشناسی شخصیت آن‌هایی که برای رنگ لباس به دنبال طیف‌های مختلف رنگ بنفش هستند افرادی عاطفی و حساس، رویاپرداز، پرشور و عاشق فلسفه و عرفان هستند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید عاشقان لباس‌های بنفش افرادی غیر قابل پیش‌بینی هستند و برخورد با آن‌ها همزمان هم آسان و هم دشوار است.

 

 

 

«قرمز» رنگ عشق و شور است. به عقیده «کنی فریمپونگ» مدیر تجاری لباس مردانه ایتالیایی Eredi Pisano اگر می‌خواهید کسی را متقاعد کنید و تحت تاثیر قرار دهید «قرمز» بپوشید.

هر کدام از طیف‌های رنگ قرمز را که پوشید توجهات را به سمت خود می‌کشانید. مردم تمایل دارند رنگ پر جنب و جوش «قرمز» را با انرژی، هیجان و حرکت مرتبط بدانند. به عقیده روانشناسان مردان بیشتر جذب زنانی می‌شوند که طیف‌های مختلف رنگ قرمز را بر تن دارند. افرادی که اغلب رنگ قرمز به تن دارند کمی خودخواه، مستعد اعتیاد، زرنگ و باهوش و هیجان زده هستند.

 

 

 

«زرد» رنگ خورشید، شادی و سرخوشی و خنده است. طبق تحقیقات انجام شده رنگ زرد باعث ترشح سروتونین در مغز می‌شود، سرعت متابولیسم را افزایش می‌دهد و اطرافیان را سر ذوق و شوق می‌آورد. علاوه بر این رنگ زرد توجه و تمرکز را زیاد می‌کند به همین خاطر اغلب برای طراحی بیلبوردها، سایت‌های تبلیغاتی، علائم نشان دهنده راه و جاده و خطوط خیابان از آن استفاده می‌کنند. از نظر رابطه رنگ لباس و روانشناسی شخصیت کسانی که طیف‌های مختلف رنگ زرد را می‌پوشند عموما افرادی فعال، خلاق و کسانی هستند که خیلی سریع به چیزی عادت می‌کنند. زرد پوشان ماجراجو هستند، رویاهای درخشان در سر دارند و همواره آماده کشف و تسخیر هستند.

 

 

 

رنگ «سفید» سمبل آزادی، معصومیت و پاکی و سادگی است. شاید به همین دلیل اغلب افراد زمانی که تصمیم می‌گیرند فصل تازه‌ای را در زندگی خود آغاز کنند سفید می‌پوشند مثل مراسم ازدواج. رنگ سفید افراد معتبری که عاشق آزادی هستند و خوش‌بینانه به زندگی نگاه می‌کنند را جذب می‌کند. از نظر رابطه روانشناسی رنگ سفید در طراحی لباس و روانشناسی شخصیت کسانی که عاشق لباس‌های سفید هستند افرادی مرتب و شسته و رفته هستند که تلاش برای رسیدن به کمال را دوست دارند. به طور کلی رنگ سفید به تیپ‌های شخصیتی مختلف می‌خورد و به عنوان یک رنگ خنثی به ندرت دیگران را دفع می‌کند.

 

 

روانشناسی رنگ خاکستری در لباس

 

«صورتی» رنگ دختران زیباست. صورتی ملایم رنگی آرام، گرم و زنانه است و در واقع یکی از آرامبخش‌ترین رنگ‌های موجود در طبیعت است. می‌دانستید در برخی زندان‌ها دیوارها را رنگ صورتی می‌کنند تا میزان خشونت را کاهش دهند؟ از نظر رابطه روانشناسی رنگ صورتی در طراحی لباس و روانشناسی شخصیت عاشقان لباس‌های صورتی باید بگوییم که طرفداران صورتی، افرادی عاشق‌پیشه، خوش‌بین و عادل هستند. این افراد قدردان محبت اطرافیان هستند و راحتی بیش از هر چیز دیگری برایشان اهمیت دارد.

 

 

 

«نارنجی» همیشه یک فضای شاد ایجاد می‌کند. نارنجی علاوه بر این‌که یک رنگ گرم و موقعیت شناس است شاد، خلاق و جذاب هم هست. از نظر رابطه روانشناسی رنگ نارنجی در طراحی لباس و روانشناسی شخصیت باید بگوییم علاقمندان به لباس‌های نارنجی در طیف‌های مختلف، افرادی خوش‌بین، پر انرژی و شاد هستند. این افراد اگر چه کمی عجیب و غریبند اما بلند‌پرواز و محتاط هم هستند.

 

 

 

به عقیده طراحان لباس «خاکستری یا طوسی» رنگ تعادل است، نه تیره و نه روشن. اگر فردی در کمدی لباسش بیش از هر رنگ دیگر لباس‌های خاکستری داشته باشد به این معنی است که چندان اهل جلب توجه و خودنمایی نیست.

در مورد روانشناسی رنگ طوسی یا خاکستری در طراحی لباس باید بگوییم که طوسی نماد بلوغ و آرامش است و بیشتر مردان میانسال هوادار لباس‌هایی به این رنگ هستند. این در حالی است خانم‌های مسن معمولا خاکستری یا طوسی را ترجیح می‌دهند.

از نظر رابطه رنگ لباس و روانشناسی شخصیت، خاکستری پوش‌ها عموما افرادی هستند که به قوانین احترام می‌گذارند، زیاد احساساتی نیستند و قاطع هستند. این افراد معمولا دوست ندارند زیاد جلب توجه کنند و تلاش می‌کنند تا حد امکان بی‌طرف باقی بمانند.

 

شما در جشنواره هم خریدار، هم سهامدار افق کوروش شرکت می کنید؟

نمایش نتایج

سلام
من خیلی اتفاقی از گوگل اومدم
با اجازتون من اینجا برای دوستمم فرستادم تا بیاد ببینه
ممنون

ممنونیم دوست عزیز »)

سلام
من خیلی اتفاقی از گوگل اومدم
ممنون از مطالب خوبتون واقعا
با اجازتون من اینجا برای دوستمم فرستادم تا بیاد ببینه
ممنون

بسیار هم عالی 🙂

سلام
جالب بود واقعا برام
من شانسی از گوگل اومدم
آدرس اینجارو برای دوستم هم فرستادم
ممنون

سلام من اتفاقی از گوگل اومدم
مطالب جالبی بود
بااجازتون من اینجا رو برا دوستم فرستادمتا بیاد ببینه ممنون?

متشکریم از شما.

بله حتما دوست گرامی

مطالبي در مورد رنگ شناسي رنگ خاکستری

خاكستري حاصل تركيب دو رنگ سياه و سفيد است و مي‌توان آن را رنگ سايه ناميد ، زيرا مثل سياه و سفيد ظاهر نمي‌شود. رنگ خاكستري رنگي كاملا خنثي و فاقد گرمي است كه مردم به ندرت آن را دوست دارند و از آن متنفرند. اين رنگ نشانه‌ي ترس و فقدان احساس است و شفافيت و درخشندگي ديگر رنگ‌ها را كم مي‌كند. رنگ خاكستري بي تفاوتي ، عدم مشاركت و همكاري و سستي و تنبلي را در فرد به وجود مي‌آورد. در زمان جنگ و افزايش فشارهاي رواني تمايل به اين رنگ بيشتر مي‌شود. رنگ خاكستري پذيراي افكار جديد است و بين ضمير خودآگاه و ناخودآگاه ارتباط برقرار مي‌كند. تحت تاثير رنگ خاكستري افراد با شخصيت ، محترم ، مسلط به خود و اهل عمل به نظر مي‌رسند و شخصيت آن ها تا حدي اسرار آميز ، زيرك و جذاب جلوه مي‌كند. استفاده از رنگ خاكستري به تنهايي باعث خستگي ، افسردگي ، سردي ، ياس و نا اميدي در افراد مي‌شود. اين رنگ فاقد جذابيت است و حالتي از وقار ، اقتدار و رسمي بودن را نشان مي‌دهد و تا حدي با ابهت به نظر مي‌رسد. رنگ خاكستري متاليك براي معرفي كالاهاي خيلي جديد و هنري استفاده مي‌شود. اين رنگ سرعت و شايستگي را نشان مي‌دهد و نويد دهنده‌ي تكنولوژي و پيشرفت‌هاي علمي است. رنگ خاكستري فرصت تجديد نظر و تغيير يك تصميم بد به يك تصميم خوب را به وجود مي‌آورد.در بعضي موارد اين رنگ ، نشان مي‌دهد كه فرد نمي‌تواند اشتباهات گذشته‌ي خود را ببخشد و عزت نفس پاييني دارد. رنگ خاكستري روشن شخصيت را با ثبات مي‌كند و در تغيير نگرش‌هاي عاقلانه و منطقي مفيد است و خاكستري تيره نشان دهنده‌ي فقر ، مشقت و سختي است.

خاكستری: احساس بی نيازیاين رنگ مظهر چشم پوشي از خوشی های دنياست. كسانی كه به اين رنگ علاقه دارند اغلب در زندگي احساس رضايت می كنند، خاكستری رنگ عقلا است و جوانانی كه به اين رنگ اظهار علاقه می كنند درواقع خود را هم شأن و هم طراز اشخاص کهنسال ميدانند و در زندگي احساس بی نيازی می كنند.در عشق بر افراد مسن تر از خود تمايل دارند و اغلب كسانی كه از نظر فكر و ايده به آنها برتری دارند خيلی آسان طرف توجهشان قرار خواهند گرفت

روانشناسی رنگ خاکستری در لباس
روانشناسی رنگ خاکستری در لباس
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *