تحریک حسادت مرد اردیبهشتی(خصوصیات کامل)

 
helpkade
روانشناسی شخصیت مرد متولد اردیبهشت
روانشناسی شخصیت مرد متولد اردیبهشت

 

 

مرد اردیبهشت می تواید یک عاشق بیقرار ، صمیمی و حامی معشوق باشد

 

 

برخی از ما طالع بینی خاص خودمان در ماه تولد داریم که بهتر است از آن خبر داشته باشیم در این مطلب برای شما عزیزان طالع بینی مرد اردیبهشت ماه را قرار داده ایم اگر دوست دارید از احساسات و عواطف مرد متولد اردیبهشت ماه با خبر شوبد مطالعه بفرمایید.

روانشناسی شخصیت مرد متولد اردیبهشت

 

 

 

هیچ موجودی در دنیا به اندازه گربه و مرد متولد اردیبهشت در مقابل ناز ونوازش نرمش از خود نشان نمی دهد.

 

 

در پدر بودن مردی است بی نظیر و برای بچه های خود در یک دستش زر و در یک دستش شلاق است . وای به روزی که برنجد ، وای اگر قهر کند.

 

 

مرد متولد اردیبهشت دیر ناراحت می شود واگر ناراحت بشود دنیا را به هم می ریزد.

 

 

او زنی شوخ وشنگ ، ظریف و زنانه ، عاقل و سیاستمدار، و مطیع و خانه دار را به سر حد پرستش دوست دارد.

 

 

لابد تصور می کنید که یک مرد متولد برج ثور آدمی است آرام ، اهل عمل ،حساس و همانند صخره ای عظیم پابرجاست. این تصور شما کاملا درست است و با حقیقت وفق می دهد . شما به علاوه ممکن است متوجه این نکته نیزشده باشید که آدمی است محتاط و مصمم ،ضمنا اصلا رویایی نیست واحکام قلبش بر مغزش حکومت نمی کند. یک مرد متولد اردیبهشت ممکن است برای انتخاب شما به عنوان یک همسر مدت ها وقت صرف نماید.

 

 

او وقتی هم که فهمید شما همانی هستید که می خواهد ، وقتی تصمیم گرفت که شما را بدست بیاورد ، آن وقت جوزای عاشق پیشه هم در مقابلش لنگ می اندازد، او حتی کاری می کند که اسد پر جنب و جوش و عقرب آتشی مزاج هم در مقابلش احساس حقارت بکنند. این موجود آرام و مصمم و اهل عمل می تواند هر روز صبح برای شما یک دسته گل سرخ فوق العاده زیبا بفرستد و این کار را آنقدر ادامه بدهد و تا اینکه در مقابلش تسلیم بشوید و حاضر به ازدواج با او بشوید . او حتی ممکن است یک شعر عاشقانه هم بگوید و یا یک قطعه شلعرانه هم بنویسد ولی از فرط کمرویی آن را بدون امضا برایتان ارسال نماید.

 

 

مرد اردیبهشت می تواید یک عاشق بیقرار ، صمیمی و حامی معشوق باشد . طبیعت شهوانی اش او را نسبت به عطرهای محرکی که بکار می برید ، نرمی موهایتان و یا لطافت پوست بدنتان سخت آسیب پذیر می سازد . او ممکن است نتواند این احساس خود را با کلمات و جملات رایج عشاق بر زبان بیاورد، اما به هر حال راهی برای القای آن به شما پیدا می کند. حساسیت او به نوازش خارق العاده است . وجود علائمی از وابستگی به زمین در مجمع الکواکب ثور موجب می شود که در زمینه های عشقی تناقضاتی در کارش دیده شود.

 

 

یک اردیبهشتی دوست دارد شما را در یک پالتوی پوست قیمتی و زیبا ببیند. او ممکن است در یک روز بهاری از پیر زنی که در خارج شهر گل بنفشه می فروشد، یک دسته گل برایتان بخرد و چند برابر قیمت آن به وی پول بپردازد، فقط به این علت که شباهت زیادی بین او و مادرش دیده است ( اما این را یقین داشته باشید که شما او را هرگز یاد مادر و خواهرش نمی اندازید، مگر به هنگام حمایت از شما قرار بگیرد) موسیقی شدیدا بر روح او باثیر دارد و احساسات عاشقانه ای را بر می انگیزد . او مسلما به آهنگ بخصوص، که عشقش را در خاطرش زنده می سازد، دلبستگی فراوان دارد، عشقی که هیچ بعید نیست خود شما باشید.

 

 

اگر شما می خواهید دلایل بیشتری از وجود عشق در اعماق روح او به دست بیاورید ، به هدایایی که در روز تولدتان و یا روز عید برایتان می خرد و مقایسه آن را با امکاناتش توجه کنید. چند بار دیده و شنیده اید که او اظهار تمایل کرده است با هم تنها باشید ؟ زیر نور مهتاب به گردش بروید ، و در خیابان های خلوت زیر نور ستارگان به قدم زدن بپردازید. وقتی یک اردیبهشتی نسبت به شما ابراز عشق می کند، این کار را واقعا و از صمیم قلب انجام می هد و منظورش به هیچ صورت چاپلوسی نیست . او شما را در هر فرصتی که به دست بیاورد، به رستوران دنجی که با نور روشن شده و موسیقی آرامی داشته باشد، می برد و هرگز اولین روزی که با شما آشنا شده است را ازخاطر نمی برد. آیا باز هم دلایل بیشتری از حقیقی بودن عشق او می خواهید؟

 

 

مرد متولد اردیبهشت مثل یک دلو (بهمن) شدیدا رویایی نیست ، او هرگز قاپ شما را نمی دزدد و هرگز مانند متولد برج حمل به شما وعده زندگی در قصر شاه پریان و خوابیدن بر روی بستری از گل های سرخ را نمی دهد. اما بر عکس این امکان خیلی وجود دارد که نامزدش که به دیدنش آمده است، به سر میز کارش ببرد و نقشه منزلی را که در نظر دارد بسازد تا پس از ازدواج در آن ساکن بشود، به وی نشان بدهد و توضیح بدهد که برای این کار چقدر پول دارد و از چه امکانات عملی می تواند استفاده کند.

 

 

او احتمالا قبل از آنکه به فکر نامزدی بیفتد، مقداری از اسباب و اثاثیه خانه را تهیه کرده و پیش قسط خرید یک آپارتمان را هم داده است . او همیشه کارش از روی حساب است . وقتی شما را از خانه پدر و مادرتان بر می دارد و به منزل خود می برد ، بدون اینکه گفته باشد شمار را به یک قصر افسانه ای می برد ، می توانید مطمئن باشید که فکر پرداخت اقساط آن را کرده است.

 

 

او تقریبا هرگز به چیزی اعتراض نمی کند و از شما ایرادی نمی گیرد و دیری نمیگذرد که شما با دیدن خود در خانه ای که می توانید هر کاری دلتان خواست در آن انجام بدهید و احساس اطمینان از اینکه شوهرتان همیشه فکر همه چیز را می کند، از خود می پرسید که چرا قبل از ازدواج رویاهای طلایی زندگی در ابر ها را در سر داشته اید ؟ و یا لااقل آنقدر کار منزل و مخصوصا رسیدگی به حساب و کتاب و دخل و خرج خواهید داشت که تقریبا مجالی پیدا نمی کنید برای آرزو های طلا یی بر آورده نشده خود اشک حسرت بریزید. این است خصوصیت یک مرد متولد اردیبهشت برای زنی که روی خصوصیات خوب یک شوهرش تکیه می کند و چقدر جای تاسف خواهد بود اگر چنین نکند . یک مرد متولد اردیبهشت نقشه کارهای فردای خود را با کمال دقت و احتیاط برنامه ریزی می کند، او مثل سنجاب مقداری از آذوقه خود را برای زمستان ذخیره خواهد کرد.

 

 

وسوسه دیگران و یا رویدادهای ظاهری فریب هرگز نمی توانند او را از تعقیب هدفی که برای خود تعیین کرده است ، منصرف سازد . با وجود یک چنین دوراندیشی ، اگر وضع مالی اش اجازه بدهد، خیلی راحت تر از متولد ماههای دیگر با رفتن زن و بچه اش به تعطیلات کنار دریا و یا سفرهای تفریحی موافقت می کند.

 

 

زود رنج و بد خشم

 

 طبیعی است که او نقاط ضعفی هم دارد . چه چیز و یا چه کسی را می شناسید که بی عیب باشد؟ از یک نظر شما باید همیشه سعی بر آن داشته باشید که زنی باشید با تمام ظرافت های زنانه . اگر شما نظریه قاطعی در سر دارید، سعی نکنید آن را به زور پیش ببرید و یا راجع به قدرت فکری خود در مقابل دیگران با او به جدل بر نخیزید . او در خلوت احترام خیلی زیادی برای یک زن هوشمند قائل است ( که البته در این حالت هم باز یک پله بالاتر را برای خود خالی نگاه می دارد).

 

 

وقتی در جمع هستید و با او می رقصید، بگذارید او « فرد برتر» باشد . وقتی در جمع دوستان و یا اقوام راجع به موضوعی ابراز عقیده می کند، شما مانند یک ناظر بیطرف رفتار کنید و از او حمایت نکنید تا غوغا برپا شود. یکی از این دو عکس العمل را از او خواهید دید: اگر او یک اردیبهشتی خالص باشد، که اغلب هم همینطور است، همان جا کاری خواهد کرد که واقعا موجب تعجبتان شود و حتی ممکن است بعد از مراجعت به منزل عملی از وی سر بزند که اصلا انتظارش را نداشته باشید و چه بسا که برای این کار صبر هم نمی کند به منزل برسد، اما اگر خیلی صاف و ساده نباشد ، آن وقت ممکن است اخم هایش را در هم بکشد و تمام شب را در گوشه ای بنشیند و دیگر با هیچکس صحبتی نکند و به این کار خود با چنان حالت بدی ادامه بدهد که آرزوی کنید ای کاش زمین دهان باز کرد ه و شما را در خود فرو می برد . رفتار او( بهتر است بگویم کناره گیری مطلق او از جمع) در این گونه مواقع چنان خواهد بود که شرکت کنندگان در مجلس را هم ناراحت خواهد کرد . او خیلی راحت می تواند عیش یک مجلس را از بین ببرد اما چه در مورد اول ، و چه در مورد دوم، هرگز به شما نمی گوید که علت این رفتارش چه بوده است. او صمیمانه توقع دارد که شما خودتان بدانید چه باید بکنید ، او می خواهد که زن مورد علاقه اش در همه حال پشتیبان و حامی او باشد و برایش فداکاری کند.

 

 

در مواقع خشم و رنجش طبیعی است که شما سعی می کنید اوقات او را از بین ببرید اما سعی شما هر قدر هم زیاد باشد ، تا او به انتهای خط نرسد ، عملا بی فایده و بی ثمر خواهد بود. این کار درست مثل جابجا کردن صخره جبل الطارق است. در حقیقت اگر شما سعی کنید که او را به حال عادی برگردانید، متوجه می شوید که ای کاش این کار را نمی کردید و می گذاشتید که اوقات تلخی اش سیر عادی خود را طی می کرد و به انتهای خط می رسید، بیشتر سربه سرش بگذارید و بیشتر اذیتش کنید تا ناگهان از یک ثور آرام و متین موجودی خشمگین و منهدم کننده به وجود بیاید و چیز هایی را با فریادهای رعد آسا بگوید که تا سال ها هم بعد از به خاطر آوردنشان صورتتان از خجالت سرخ بشود.

 

 

مرد متولد اردیبهشت هرگز از خانه اش قهر نمیکند ولو اینکه شما او را به شدت عصبانی کرده باشید ، اما ممکن است رفتا شما طوری باشد که او سعی کند حتی المقدور در خانه نباشد و یا بدتر اینکه ممکن است بدون اینکه از ظاهرش خیلی معلوم باشد، جسمش نزد شما باشد و روحش در جای دیگری . به همین ترتیب قهر کردن شما هم نمی تواند کوچکترین تاثیری روی او بگذارد . اگر او دچار خشم شد و رنجش عمیق پیدا کرد، شما مجبورید تا زمانی که همسرش هستید ، با او در یک منزل و زیر یک سقف زندگی کنید و روی یک تختواب کنار هم بخوابید ، ولی هیچوقت مالک قلب و روح او نخواهید شد.

روانشناسی شخصیت مرد متولد اردیبهشت

 

 

 

دخالت های مادر زن آخرین چیزی است که اصلا قادر به تحملش نمی باشد. به احتمال زیاد اولین قهر شما از منزل او، آخرینش هم می باشد . یک بار که این تجربه صورت گرفت، هم خوتان وهم پدر و مادرتان می فهمند که با این چاقو نمی توان سر گاوی را برید.

 

 

رفتار شکنجه آسا 

 

مرد اردیبهشتی را که زن بسیار تند خویی دارد راه حل بسیار جالبی برایش پیدا می کند، حتی المقدور با او از خانه خارج نمی شود ، و در منزل هم کمتر راجع به موضوع جدی و مهمی با وی حرف می زند. او چهار پنچم ساعات بیداری اش را در خارج از منزل می گذارند. در این مورد فشار غیر قابل مقاومت زنش به جسم غیر منقولی، یعنی او ، برخورد کرده است . این زن می تواند هر جادلش می خواهد برود و هر وقت دلش می خواهد به منزل برگردد. وقتی از او پرسیدم که آیا زنت را واقعا دوست داری ؟ جواب مثبت داد و گفت که زندگی شان جریان عادی و طبیعی دارد، احترام یکدیگر را نگاه می داریم، اما تا زمانی که او نداند نسبت به من چه رفتاری باید داشته باشد و تا زمانی که نتواند جلوی پرخاشگری را بگیرد و بالاخره تا وقتی کاملا درک نکند که کی مرد است و کی زن ، وضع به همین منوال خواهد بود. یک چنین سرنوشتی در انتظار تمام زنانی که همسر مرد متولد اردیبهشت می شوند ، نشسته است. وای به حال آن ها اگر در جمع به مرد خود توهین کنند ، مثلا در رستوران جلوی دوست و آشنا صورت غذا را از دست او بیرون بکشند و یا بالای حرف او حرفی بزنند . در این مورد شما نباید یک اردیبهشتی را سرزنش کنید. خلق خوی او به راستی با علامت برجی که در آن به دنیا آمده تشابه دارد.

 

 

او اگرچه با تمام قدرت از ازدواج خود مراقبت به عمل می آورد و مانع از هم پاشیدن آن می گردد ، ولی شما ممکن است خود را خیلی خوشبخت نبینید، و اگر نمی خواهید چنین باشد ، سر به سرش نگذارید و با وی لجبازی نکنید.

 

 

چه زنی را دوست می دارد 

 

یک مرد اردیبهشتی اگر چه فوق العاده صبور است اما نمی خواهد که حلقه ای به بینی اش انداخته شود، و به این طرف و آن طرف کشیده شود ، اما این حرف مفهومش این نیست که خواهان زنی می باشد که خود را مثل کنه به او بچسبانید. او خیلی مرد عمل است و بیش از آن خواهان آزادی است  اجازه نمی دهد زنی مثل گردن بند خودش را به او آویزان کند . او می خواهد که زنش موجودی سرشار از شادی و نشاط باشد . یک چنین زنی او را هم به وجد می آورد و توازنی بین روح و جسمش ایجاد می کند. او به تبسمی شیرین بسان عاشق شیدایی که مشغول تماشای معشوقه اش باشد، به چنین زنی که شادمانه وظریف به این سو و آن سو می رود و شادی به اطراف می پراکند، نظاره می کند.

 

 

منبع: samatak.com

 

 

 

مطالب بیشتر برای زندگی بهتر

 

بایادگیری مهارت ارتباط موثرزندگیتومتحول کن

 

دسترسی به پزشک متخصص درهر زمان ومکان

 

بهبود سطح زندگی و میزان رضایتمندی

 

مشاوره آنلاین پزشکی بدون صرف زمان انتظار

 

همین حالا وکیل بگیر

 

دریافت سود روز شمار بدون ریسک

 

با چند سوال ساده شخصیتت رو بشناس!

 

فریم های خاص عینک برای انواع فرم صورت

 

درخواست وکیل طلاق و مشاوره تلفنی رایگان

 

بدون بخیه و خونریزی ایمپلنت کن!

 

اگر شما هم مشکل ملکی دارید تماس بگیرید

 

این آزمون شخصیت شما را مشخص می کند

 

مشاوره قبل از ازدواج خوب در تهران

 

تبادل پرسش و پاسخ های روانشناسی

 

انواع کنسول بازی|خرید XBox و PS4 با گارانتی

 

تخفیف های داغ اجناس زنانه شیک و متنوع

 

کفش اسپرت و صندل تابستانه زنانه

 

محصولات پیشنهادی جهت خرید هدیه

 

مدلهای جدید شومیز اسپرت و مجلسی

 

تنوع بیش از 1000 مدل لوستر برای خرید

 

Makan Inc.‎| All Rights Reserved – © 2013 – 2020

 

اگر به دنبال میزان قابل توجهی از امنیت و آرامش میگردید بهتر است راجع به مرد اردیبهشتی بیشتر بدانید. از مردان معروف متولد اردیبهشت می توان به (ویلیام شکسپیر) نمایش نامه نویس انگلیسی و (زیگموند فروید) روانکاو اتریشی اشاره کرد.

مردان متولد اردیبهشت مردانی آرام، متین، خونگرم و با احساس هستند که در نهایت آرامش و آسایش به زندگی خود ادامه میدهند. این گروه از مردان در امنیتی که ساخته ذهن خود و همچنین محیط اطرافشان است زندگی میکنند. هرگونه دغدغه درگیری و بی امنیتی روانی در مردان متولد اردیبهشت کم و غیرقابل دید است.

افرادی که با مردان متولد اردیبهشت معاشرت دارند میدانند که همیشه در هاله ایی از امنیت روانی و آسایش قرار گرفته اند که بدون هیجانات آنی و یکباره است.

مردان اردیبهشتی با پشتکار و تلاشگر هستند و فقط به دنبال نتیجه اهداف و رفتار خود هستند تا دیگران، این پشتکار و تلاش باعث میشود بیشتر مشغول کار خود باشند و مقاومت و اقتدار بیشتری در انجام کارها و فعالیت خود نشان دهند.

مردان اردیبهشتی معمولاً تنبلی و گله و شکایت نمی کنند.

روانشناسی شخصیت مرد متولد اردیبهشت

 

مردان اردیبهشتی اگر چه ممکن است در رده های بالای اجتماعی قرار نگیرند، شغل های پر سود نداشته باشند و رئیس یک بخش نباشند. اما میتوان این اطمینان را در مورد آنها حاصل کرد که در هر زمانی مشغول به کار و فعالیت هستند و هیچگاه آنها را در حال تنبلی و گله و شکایت نمیبینید. زیرا خودشان نسبت به علاقه شخصی خود مشغول به فعالیت میشوند و در آن به مرور موفق خواهند شد.

آرامش در کنار مردان اردیبهشتی یکدست و صادقانه است و همه چیز در شفافیت کامل است. دروغ گفتن، بی راهه رفتن، زیرک بودن از خصوصیات مردان اردیبهشت نیست. اما مبادرت کردن و پا فشاری کردن از مهمترین خصلت های مردان اردیبهشت است که گاهی ممکن است در ذوق معاشران خود بزنند.

 

مقاومت، پا فشاری و لجبازی در عین آرامش، از آن دست از خصلت های غیر دوست داشتنی مردان این گروه است. که ممکن است برای خواستن  و رسیدن به هدفشان به این صفت ها متوصل شوند و هیچ اباعی از اینکه چه کسی در مورد آنها چه فکری میکند، نداشته باشند. اما به هر حال همین صفات باعث ماندن در هدف و آینده نگری متولدین اردیبهشت میشود.

بسیار صادقانه و صمیمی هستند، اما نمیتوان از آنها توقع بیان بی حد احساساتشان را داشته باشید. این گروه از مردان مدت ها با شما با یک رفتار واحد در رفت و آمد می مانند تا زمانی که قلباً احساس کنند میخواهند در کنار شما باشند، در اینصورت هدف واقعی و نهایی مردان اردیبهشت کسی است که مدت ها با او وقت گذرانده اند و در مورد او تصمیم گرفته اند.

آنها با انجام کارهایی که نشان از محبت و عشق دارد خود را ثابت میکنند. امنیتی که در خانه فراهم میکنند، بی دغدغه بودنشان و آرامش آنها نشان از محبت و دوست داشتن در این افراد را دارد.

اگر برای مردان اردیبهشتی دوستی هستید که به صداقت شما ایمان دارد هیچگاه اشتباه نکنید، یک بار اشتباه کردن به معنای بخشیده نشدن است. شاید میان شما دعوا و بحثی صورت نگیرد. اما زمانی که از چشم مرد اردیبهشت بیافتید دیگر راهی برای جبران نخواهید داشت.

این گروه از مردان همه صداقت و محبتشان را در رابطه میگذارند. و از شما همه صداقت و محبتتان را میخواهند، اگر زمانی مجبور به دروغ گفتن و یا بی صداقتی شدید بهتر است خودتان را با همیشه نبودن در زندگی این افراد مواجه کنید.

مردان اردیبهشت در عین آرامش به سلامت و شادابی خود اهمیت میدهند، تنبلی و نادیده گرفته شدن در رده کارهای این مردها نیست و تلاش مداومشان برای روز به روز بهتر شدن در عین سلامت روح و روان و جسم است.

 

از آنجایی که مردان متولد اردیبهشت صبور، آرام و با اقتدار هستند، از زنانی با صفات آرامش، عشق، محبت و زنانی که بدانند چگونه قلب مردان خود را بدست بیاورند، خوششان میاید. در واقع صبوری مردان اردیبهشت نشان از این نیست که زنی بتواند به او دستور بدهد و یا او را به کاری که نمیخواهد مجبور کند.

از این رو یک زن در عین زیبایی و دلربایی باید مفهومی از ادب و خرد را داشته باشد که در کنار مرد اردیبهشت خوشبخت باشد. شوخ طبعی و زیبایی از خصوصیاتی هستند که یک مرد اردیبهشتی را به خود جذب میکند. اما اعتدال و رعایت ادب در کنار همه این رفتارها میتواند یک زن را در کنار مرد اردیبهشتی همیشگی کند.

بر طرف شدن نیازهای جنسی برای مرد اردیبهشت بسیار مهم است و اگر بتواند همسر خود را که تمام این صفات را داشته باشد پیدا کند. قطعاً وفادار و متعهد به او باقی میماند. از آنجایی که مردان اردیبهشتی تکانه ایی رفتار نمیکنند و آرام هستند، اگر در جای مناسب خود قرار بگیرند، آرامششان چندین برابر شده و یک زن با تمام این صفات میتواند ملکه زندگی مرد اردیبهشت باشد.

مردان اردیبهشت از لحاظ شخصیت شناسی یونگ شباهت های بسیاری با مرد هفائستوس دارند.

 

این گروه از مردان با صفات هنرمند، اهل کار، سازنده، زحمتکش، غرق در کار، نگاه زیبا شناسانه، وفادار، تک همسر، نابغه در خلاقیت و مبتکر هستند که گاهی از رنج هایی درونی و عزت نفس پایین خود در عذاب هستند.

مردان هفائستوس در بیشتر موارد درونگرا و آرام هستند که اگر در کار و حرفه مناسب خود قرار نگیرند رنج های درونیشان چندین برابر میشود و سرگشته میشوند. زیرا ماهیت اصلی این افراد با کار، خلاقیت و ایجاد فضایی برای ابتکار و نوآوری شکل گرفته است. از این رو به هر میزان که از کار خود راضی تر باشند، افرادی خوشحال تر و توانا تر در زندگی و معاشرت خود هستند.

مردان هفائستوس نیازمند به زنی هستند که در کنارشان تجربه ایی از عشق و محبت را داشته باشند، بنابراین با پیدا کردن همسری که بتواند عشق و عزت نفس او را بالا ببرد نهایت خوشبختی را تجربه میکنند و خیانت و زن دومی در زندگی آنها وجود نخواهد داشت.

این گروه از مردان به دلیل رنج درونی مدامی که میبرند، نیازمند معاشرانی هستند که آنها را از فضای رنجشان دور کنند اما به آنها هم زیاد نزدیک نشوند. در واقع همان تنظیم زیبایی و خردمندی که برای مردان اردیبهشتی نسبت به زنان کارآمد بود را میخواهند.

مردان متولد اردیبهشت با مشابهت های فراوانی در کهن الگوی یونگ به مردان هفائستوس می مانند که میتوانند بُعد های مختلفی از وجود خود را که در روابطشان کم رنگ است را قوی کنند.

مثلاً همانطور که بیان کرده ایم مردان اردیبهشتی همیشه غرق در کار و بیان احساساتشان با تخیلات ‌و دیدن نتیجه عمل هستند. به همان میزان مردان هفائستوس در کار، خلاقیت و ابتکار غرق شده اند. بنابراین در برخی از معاشرت ها و روابط اجتماعی که میتواند آنها را به جامعه و مردم جامعه معرفی کند دور هستند. همچنین نمیتوانند به خوبی ایفای نقش کنند، از این رو مردان هفائستوس میتوانند با بالا بردن روابط اجتماعی و در مواردی داشتن دوستان سطحی و وقت گذرانی در جمع به بالا بردن صفت معاشرتی بودن خود کمک کنند و در کار و خلاقیت خود نتیجه بخش باشند.

یک مرد اردیبهشتی با خصوصیات هفائستوس اگر نتواند هنر و احساسات خود را به جامعه بیان کند، نمیتواند شاهد رشد خود باشد و بی انگیزگی و رشد نکردن میتواند او را از پا در آورد. بنابراین با رشد نقاط ضعیف روحی و روابط خود میتوانند به هدف های بزرگتری دست پیدا کنند.

1. آیا میدونستی فقط مشاوره پیش از ازدواج
توسط یک روانشناس میتونه برای ازدواج علمی و مفید باشه؟ برای تعیین وقت با مرکز مشاوره مکث تماس حاصل کنید. 02122618473 و 02122623587 در نظر بگیرید تیپ شخصیتی فصل ها و ماهها جنبه فان و سرگرمی دارد.

2. رگ خواب مردان ازدیبهشت ماه چیست؟ مرد اردیبهشت ماه رگ خواب خود را از خانه و خانواده به دست میاورد. زمانی که همسر مرد اردیبهشت ماه متوجه این موضوع بشود قطعاً با فراهم کردن آسایش در خانه رگ خواب مرد اردیبهشت ماه را فراهم کرده است.

3. زن مناسب مرد اردیبهشت ماهی کیست؟ زنان خانه دار که آشپزی خوبی دارند قطعاً میتوانند همسران مناسبی برای مرد متولد اردیبهشت ماه باشند. زیبایی ظاهری آنقدرها برای مردان اردیبهشت ماه مهم نیست که خانه داری و همسر داری زنانی که انتخاب میکنند مهم است.

4. تعریف کهن الگوی مردان اردیبهشت ماه چیست؟ کهن الگوی هفائستوس که در اکثر مردان اردیبهشت ماه وجود دارد کهن الگوی کار و تلاش و مهربانی است. مردان درونگرایی که با تلاش در حرفه و پیشه ایی که انتخاب میکنند میتوانند آرامش را به خود و خانواده شان بیاورند.

لطفا جهت مشاوره در مورد «مرد اردیبهشتی یا مرد هفائستوس» با شماره های زیر تماس بفرمایید:

22006198 – (021) 22004925 – (021)

 

لطفا جهت ارائه خدمات و توضیحات تکمیلی با ما در ارتباط باشید.

آدرس: تهران – جنب مترو قلهک – کوچه خلیل پور – پلاک 21 – واحد 5 – طبقه 3

تلفن: 22006198 – 021

 

تلفن: 22004925 – 021

 

همراه: 09351671664

 

 

دکتر روانشناس و متخصصین روانشناسی مرکز مشاوره مکث با بررسی نقاط قوت و ضعف مراجعه کنندگان به کمک آزمون های نوین روانشناختی ، تشخیص گذاری کرده و با در نظر گرفتن شرایط فرد برای درمان اثر بخش و یا برنامه ریزی برای ارتقای توانمندی ها در تمام زمینه های مشاوره روانشناسی از جمله مشاوره خانواده و مشاوره ازدواج اقدام می نمایند. مرکز مشاوره روانشناسی مکث در شریعتی تهران با هدف ایجاد تحول در نحوه انجام خدمات روان درمانی و کسب اطلاعات روانشناسی بروز از طریق اینترنت و مشاوره آنلاین شروع به فعالیت نموده است. با توجه به اینکه مدیران این مجموعه از افراد متخصص و با سابقه کار فراوان در این زمینه هستند؛ لذا سنگ بنای تمامی فعالیت های جاری در این مرکز مشاوره بطور اصولی و مطابق با علم روز دنیا بنا نهاده شده است. ما در محیطی آرام و دل نشین پذیرای شما مراجعه کننده محترم می باشیم.

روانشناسی شخصیت مرد متولد اردیبهشت

 

کلیه حقوق این سایت متعلق به مرکز مشاوره مکث می باشد.

 

 

 

در این مطلب از ایارن ناز به بررسی خصوصیات روحی و روانی و علائق جنسی مردان متولد اردیبهشت میپردازیم . با ما در ایران ناز همراه باشید

 

 

عنصر وجودی مردان اردیبهشت ماه : خاك

 

روانشناسی شخصیت مرد متولد اردیبهشت

 

روز شانس: جمعه

 

عدد شانس:6

 

سنگ شانس: زمرد

 

رنگ شانس: صورتي،آبي،آسماني،كرم

 

گل شانس: رز قرمز،ميخك صورتي،شب بو

 

بوي شانس: ميخك،گل سيب

 

بارزترين خصوصيات: مقاومت

 

بزرگترين ايده آل: شهرت

 

بزرگترين اشتباه: لجاجت

 

بزرگترين آرزو: ثروت زياد

 

 

 

يكي از آرام ترين و متعادل ترين برج ها،برج گاو مي باشد.ارديبهشت كه اولين برج،گروه خاك مي باشد،با زيبايي ها و جنبه هاي خوب زندگي،رابطه نزديك دارد.انسان هايي خوش شانس متولد ارديبهشت به زندگي به اندازه زيبايي،آرامش نيز مي بخشند.شما به دليل متولد شدن در ارديبهشت ماه،خوش شانس هستيد،زيرا تحت تأثير ونوس مي باشيد كه تمثيل كننده زيبايي،عشق و هنرهاي زيبا،است.ستاره ونوس تمثيل كننده هر نوع زيبايي مي باشد.اما شما اين ستاره را با ماه مهر تقسيم مي كنيد،به همين سبب نيز،بعضي خصوصيات ونوس در وجود شما و بعضي ديگر در متولدين مهر ماه،ديده مي شود.ونوس،نيرويي است كه موجب ملايمت،با روزي و سخاوت،شده و روشن كننده زندگي،زيبايي دهنده و معني دهنده به احساسات،مي باشد.ستاره ونوسي علاوه بر عشق،تمثيل كننده سكس نيز مي باشد.

 

 

گروه خاك

 

 

 

از دوازده ماه سال،سه ماه از گروه آتش،سه ماه از گروه خاك،سه ماه از گروه هوا و سه ماه ديگر نيز از گروه آب مي باشند،هر سه ماه يك گروه،با هم سازگارند.اين ماه ها خصوصيات بارزي از گروه خود را دارند.از آنجايي كه شما از گروه خاك هستيد در زندگي خود تابع منطقي بوده و علايق وافري به ماديات داشته،شخصي با اراده و استوار و آماده،هستيد.انساني هستيد كه در ماه پول به دنيا آمده ايد و ماده در زندگي شما جايگاه مهمي را اشغال كرده است.شما بر اين باوريد كه پول براي ادامه يك زندگي راحت و آسوده،ضروري است و تفكرات و انديشه ها و نقشه هاي شما،در اين راه مي باشد

 

 

نيروي مقاومت

 

 

 

برج گاو به شما قدرت و استقامت مي دهد و قدرت مقاومت و پايداري را در وجود شما مي توان يافت.اين نيروي مقاومت كه در ماه هاي ديگر به ندرت ديده مي شود،به شما اعتماد به نفس و نيرو مي بخشد.باتبارا فرزند خانواده اي فقير بود كه از يك طرف مشغول تحصيل بود و از طرف ديگر در پرده سينما ها،حضور داشته و خود نشان ميداد و به عنوان پاداش و نتيجه سال ها نيروي مقاومت و پايداري خود،يكي از معروفترين چهره هاي هاليوود شد و در ميان نامدارترين و پرآوازه ترين هنرپيشه هاي هاليوود،جاي گرفت.ء

 

 

لجاجت

 

 

 

تنها چيزي كه در زندگي مانع پيشرفت و حركت شما مي باشد،لجاجت و يكدندگي شما مي باشد.زيرا،شما در زندگي خود،پيشنهاداتي كه دريافت كرده و يا سخناني را كه مي شنويد،به راحتي قبول نكرده و نمي پذيريد.در نگاه او،اين روش زندگي،روشي مفيد مي باشد،زيبا مطالعه و تحقيق در مورد مسئله اي و سپس اقدام به كاري،عاقلانه مي باشد.اما در مورد شما،اوضاع چنين نيست.شما حتي گفته هاي كسي را كه به وي اطمينان و اعتماد داريد،نيز به زودي باور نمي كنيد.ء

 

 

دوستي و رفاقت

 

 

 

متولدين ارديبهشت،انسان هاي خونگرمي بوده و روابط دوستي برايشان بسيار مهم بوده و جزو شخصيت هاي رئوف و آتشين و حريص مي باشند.اما احساسات خود را به آساني،بروز نمي دهند.در مقابل قدرتي كه ستاره ونوس به آنان ارزاني داشته،در ابراز احساسات خود كم رو و خجالتي هست،زيرا هرگز تصور نمي كنند كه ستاره عشق و زيبايي،به آنها نيروي جذابيت و زيبايي و خونگرمي زيادي،داده است. به عبارت ديگر اين را باور نمي كنند.ء

 

 

وجود انسان هايي كه زندگي را زيباتر،مي كنند

 

 

 

عنوان «انسان هايي كه زندگي را زيبا مي كنند»در مورد متولدين ارديبهشت ماه،بيان مي شود.زيرا،بين متولدين اين ماه،تعداد زيادي موزيسين،نقاش و معمار،ديده مي شود.بعلاوه زنان زيبا و مردان خوش تيپ زيادي كه توجه همه را به سوي خود جلب مي كنند،جزو متولدين اين ماه،مي باشند.بعلاوه«رادولف والنتينو»هنر پيشه اي كه در مراسم تشييع جنازه وي هزاران زن شركت كرده بود،تا زمان حال،بين مرداني كه به دنيا آمده و يا از دنيا رفته اند،يكي از زيباترين و خوش تيپ ترين مردان دنيا،به شمار مي رود.انسان هاي متولد ارديبهشت ماه نه تنها در مورد هنرهاي زيبا،بلكه در مورد فعاليت هاي مختلفي كه تمثيل كننده زيبايي هستند،كار و تلاش مي كنند.ء

 

 

مقتصد و صرفه جو بودن

 

 

 

روانشناسی شخصیت مرد متولد اردیبهشت

 

متولدين ارديبهشت،اهميت پول را به خوبي دانسته و تنها در سايه پول مي توانند،امنيت و اعتماد به نفس داشته باشند.اگر چه بسيار ثروتمند نيز باشند،به اسراف و ولخرجي معتقد نيستند. اما اين انسان كه معتقد به حساب شده خرج كردن پول بوده و پياده رفتن را مناسب و بهتر از رفتن با ماشين مي داند،در لحظه اي كه براي شما در مورد مقتصد بودن و صرفه جويي سخنراني مي كند،به يكباره مي تواند به شخص محتاج و نيازمندي،مقدار بسيار زيادي پول كه حتي به فكر شما نيز نمي رسيد،داده و به او كمك كند.ء

 

 

انسان هايي كه شناخت آنها بسيار مشكل مي باشد

 

 

 

متولدين ارديبهشت كه شخصيت آرام و متعادل دارند،گاه گاهي بسيار ناآرام و بد رفتار شده و دوستان و نزديكان و خانواده خود را آزار مي دهند.اين انسان ها كه علاقه وافري به عشق و سكس دارند،از مخالفت با آرزوها و خواسته هايش نا خشنود مي شود اما به خاطر اين موارد،ديگران را مورد سرزنش و نكوهش قرار مي دهد.به طور خلاصه،بعضي از متولدين ارديبهشت داراي فكر محدود و بسته اي هستند و امكان وفق دادن خود با شرايط و افكار جديد،براي آنها وجود ندارد.متولد ارديبهشت انساني است كه آرام و ساكن و فعال و پركار بوده و از زيبايي ها لذت مي برد و احساس نشاط و سرزندگي عجيبي دارد.مي توان گفت كه داراي نشاط و شادي بچه گانه اي مي باشد.به همين سبب اگر شخصي در مسير خود،با ليز خوردن از روي پوست موز ليز خورده و بر زمين بيفتد،براي او صحنه خنده داري بوده و با قهقهه مي خندد.«بالزاك»كه تمامي داستان هاي او بين رمان هاي كلاسيك،جاي دارند،متولد ارديبهشت ماه بوده است.مردم زمان«بالزاك»كه از علاقه وافر او نسبت به غذا،اطلاع داشته اند،از ديدن رمان هاي پر احساس و رمانتيك او بسيار متعجب مي شدند.ء

 

 

مسايل جنسي

 

 

 

هم زن و هم مرد ارديبهشت ماه،اهميت زيادي به سكس مي دهند.سكس براي آنها به اندازه زيبايي هاي زندگي،غذا و پول،مهم مي باشد.اما مرد متولد ارديبهشت،خود را با اين مسائل زياد مشغول نمي كند.او به هر زني كه به او توجه كرده و در رفتار و حركات خود،علاقه خود را به او نشان دهد،به آساني نزديك مي شود.ء

 

 

حسادت

 

 

 

زنان و مردان ارديبهشت،حسود هستند.اين حس حسادت بيشتر در مسائل عشقي،بارز است.اما در مورد اوضاع و احوال ديگران نيز به چشم مي خورد.متولد ارديبهشت نه تنها آرزوي منزلي زيبا و راحتي را دارد بلكه از بودن افراد قابل ستايش و نيكو در اطراف خود خشنود مي شود.ء

 

 

سلامتي و تحرك

 

 

 

انسان هاي متولد ارديبهشت بسيار سالم و سرزنده هستند.از ورزش و حركت دادن بدن خود بسيار خوشحال مي شوند.حركت و جنب و جوش براي اين افراد كه علاقه بسياري به غذا دارند،از نظر سلامتي بسيار مهم مي باشد.ء

 

 

مردان متولد ارديبهشت

 

 

 

مردان متولد ارديبهشت،دوستي صادق،شوهر خوب،پدري مهربان و رئيس خانوادگي كامل هستند و خصوصيات ويژه خود را دارند.اگر مي خواهيد با چنين مردي ازدواج كرده و با شادي و خوشي زندگي كنيد،بايد بسيار دقيق و هوشيار باشيد.مرد متولد ارديبهشت به كار خود اهميت بسياري مي دهد.به هر كاري كه مشغول باشد بسيار دقت كرده و تا اندازه اي كه براي ديگران قابل تحمل نيست كار مي كند.اما بايد كار خود را،خودش انتخاب كند.زيرا كار كردن براي او تحت نظر شخصي خشن و بي رحم و ناشكيبا،بسيار مشكل مي باشد.ء

 

 

مسايل جنسي:

 

 

 

نيروي سكس متولد ارديبهشت،زياد است.و آرزوي سكس مانند پوشاك و خوراك در زندگي روزمره آنها،وجود دارد.اگر در مورد سكس توانايي همراهي با او را نداريد،با چنين مردي ازدواج نكنيد.زيرا اگر شما در نظر مرد ارديبهشت،از نظر سكس كامل نباشيد،هر چند كه شما را دوست داشته باشد،اما نا خواسته،با زنان ديگري،رابطه جنسي خواهد داشت.اگر مطمئن هستيد كه در اين مورد،نمي توانيد او را خشنود كنيد،بهتر است با يكي از متولدين ماه هاي ديگر ازدواج كنيد.ء

 

 

غذا:ء

 

 

 

مرد متولد ارديبهشت،بسيار بااشتهاست.او براي هر چيز زيبا و لذيذ،در زندگي،اشتها و ميل دارد.اگر مي خواهيد،اين مرد را وابسته خود كنيد،بهتر است غذاهاي مورد علاقه او را پخته و سفره اي باذوق و سليقه زيبايي برايش بچينيد.به گفته بزرگان،مسير نفوذ به قلب مرد ارديبهشت از معده او مي گذرد،لذا در اين خصوص دقت و توجه لازم را داشته باشيد.ء

 

 

سلامتي:ء

 

 

 

مرد ارديبهشت از نظر جسمي بسيار سالم و قوي مي باشد.اما اگر بيمار باشد،مقاومت خود را از دست مي دهد.قسمت گردن و گلوي او بسيار حساس مي باشد.اگر سرماخوردگي داشته باشد احتمال عود بيماري او،وجود دارد.و نيز اعتماد و ايمان زيادي به دكترها ندارد.و به صحت افكار خود معتقد بوده و حرف ديگران را در اين مورد قبول ندارد،واين هم مانعي است كه جلوي بهبودي و سلامتي سريع او را،مي گيرد.ء

 

 

ديكتاتوري:ء

 

 

 

اگر به نام سرشناسان ارديبهشت ماه دقت كنيد،به نام تعداد زيادي،امپراطور و ديكتاتور وملكه،برخورد مي كنيد،يكي از خصوصيا متولدين اين ماه،امر و نهي كردن و دستور انجام كارها مي باشد.به همين سبب در زندگي مشترك و در خانه هميشه حرف اول را او خواهد زد نه شما.از طرف ديگر مرد متولد ارديبهشت،به اندازه يك كودك،صاف و ساده مي باشد.شما مي توانيد خانه و زندگي را با سليقه خود اداره كنيد ولي چنين نشان دهيد كه طبق دستورات و خواسته هاي او اداره مي شود.ء

 

 

عشق:ء

 

 

 

گفتيم كه مرد متولد ارديبهشت،اهميت زيادي به سكس مي دهد.اما علي رغم تمامي روابط سكسي خود،هميشه به دنبال عشق است.لحظه اي كه عاشق مي شود،تمام خصوصيات زيبايي را كه تا آن زمان مخفي كرده بود،آشكار مي كند.واگر عاشق زني شد،هرگز از او دست نكشيده و تركش نمي كند.اما نبايد از اين مرد انتظار داشت،زماني كه عاشق شماست،سخنان شيرين عاشقانه بيان كرده و شعر خوانده و پي در پي «دوستت دارم» بگويد،زيرا او بسيار كم حرف بوده و احساسات قلبي خود را با عمل و حركات نشان مي دهد.ء

 

 

ازدواج:ء

 

 

 

هيچ يك از متولدين ماه هاي ديگر به اندازه متولد ارديبهشت كه زن مورد علاقه خود را پيدا كرده و با او ازدواج مي كند،خشنود و خرسند نمي شود.زيرا مردان ارديبهشت اگرتحت تأثير ستاره اي ديگر نباشند،در طول عمر خود،فقط يك بار عاشق مي شوند،و در كنار آن زن احساس آرامش و مسرت مي كنند.اين مرد كه ارزش پول را دانسته و به مسائل مادي اهميت زيادي مي دهد،ولي درباره زن مورد علاقه وي،به كلي تغيير عقيده مي دهد.به نظر او هيچ چيزي در دنيا شايسته و لايق،وجود معشوق او و نشانگر عشق و علاقه وي نمي تواند باشد.تمام چيزهاي زيبا و گلچين شده را براي همسرش آورده و از او مي خواهد كه لباس هاي شيك و مدرن پوشيده و آرايش كرده و به بهترين نحو خود را زينت بخشد.ء

 

 

زن ايده آل:ء

 

 

 

مرد ارديبهشت با سازگاري و تفاهم، با همسر خود،يك عمر به شادي و آرامش زندگي مي كند.اما گاهي ممكن است همسر وي زني بسيار حساس بوده و به مسائل معنوي بيشتر از ماديات اهميت بدهد.و در اين صورت تفاهم و سازگاري در زندگي مشترك،بسيار مشكل خواهد بود.زيرا مرد ارديبهشت تصور مي كند كه تمام خواسته ها و نيازهاي همسرش را برآورد مي كند و نا رضايتي و خوشنودي او را درك نمي كند.و اگر همسر او،اين موضوع را بيان كند،با عكس العمل شديد و خشن شوهر خود،مواجه مي شود.و مرد اخم كرده و روزها با همسرش صحبت نمي كند.براساس حسادت بيش از اندازه مرد ارديبهشت،هرگز مرد ديگري حق ندارد به زني كه متعلق به اوست،حتي گوشه چشمي نگاه كند.در اين حالت،احساس حسادت وي بيش از پيش و با شدت بروز مي كند و حتي در اين درگيري و احساس حسادت،اين مرد،تمام اشيايي كه در خانه وجود داشته و برايش بسيار باارزش مي باشد،شكسته و پاره پاره مي كند.ء

 

 

دوستي:ء

 

 

 

نبايد فراموش كنيد كه روابط دوستي شوهرتان نيز بايد پابه پاي او و همراه او باشيد.زيرا مرد ارديبهشت بسيار صبور و خوش نيت و طالب دوستي بوده و در دوران مجردي دوستان زيادي داشته است.فقط در مورد همسرش،نظر و عقيده وي تغيير مي كند.در مورد زن خود بسيار حساس بوده و حتي اگر موردي هم وجود نداشته باشد،باز نسبت به وي حسادت مي كند.به همين سبب اگر با مردي كه متولد ارديبهشت بوده ازدواج كنيد بايد درايجاد روابط دوستي بسيار دقيق و ظريف باشيد.ء

 

 

پدر خانواده:ء

 

 

 

مردان متولد ارديبهشت،علاقه وافري به كودكان دارند.در زمان تشكيل خانواده و ازدواج در مورد كودكان نيز ايده آل هايي دارند و به آنها فكر مي كنند.يكي از بزرگترين ايده آل هاي آنها در زندگي،همسر مورد علاقه و محبوب و فرزندانشان است.ء

 

 

مطالب مرتبط:

 

 

 

خصوصیات و علائق جنسی مردان متولد دی

 

 

 

طالع بینی، من در چه ماهی باید متولد می شدم؟

 

 

 

خصوصیات و علایق جنسی مرد متولد آذر

 

Horoscope

 

مرد ارديبهشت

 

هيچ موجودي در دنيا به
اندازه گربه و مرد متولد ارديبهشت در مقابل ناز ونوازش نرمش از خود نشان نمي دهد.
در پدر بودن مردي است بي نظير و براي بچه هاي خود در يك دستش زر و در يك دستش شلاق
است . واي به روزي كه برنجد ، واي اگر قهر كند.

مرد متولد ارديبهشت دير ناراحت مي شود واگر ناراحت بشود دنيا را به هم مي ريزد.

او زني شوخ وشنگ ، ظريف وزنانه ، عاقل و سياستمدار، و مطيع و خانه دار را به سر حد
پرستش دوست دارد.

لابد تصور مي كنيد كه يك مرد متولد برج ثور آدمي است آرام ، اهل عمل ،حساس و همانند
صخره اي عظيم پابرجاست. اين تصور شما كاملا درست است و با حقيقت وفق مي دهد . شما
به علاوه ممكن است متوجه اين نكته نيزشده باشيد كه آدمي است محتاط و مصمم ،ضمنا
اصلا رويايي نيست واحكام قلبش بر مغزش حكومت نمي كند. يك مرد متولد ارديبهشت ممكن
است براي انتخاب شما به عنوان يك همسر مدت ها وقت صرف نمايد .
او وقتي هم كه فهميد شما هماني هستيد كه مي خواهد ، وقتي تصميم گرفت كه شما را بدست
بياورد ، آن وقت جوزاي عاشق پيشه هم در مقابلش لنگ مي اندازد، او حتي كاري مي كند
كه اسد پر جنب و جوش و عقرب آتشي مزاج هم در مقابلش احساس حقارت بكنند. اين موجود
آرام و مصمم و اهل عمل مي تواند هر روز صبح براي شما يك دسته گل سرخ فوق العاده
زيبا بفرستد و اين كار را آنقدر ادامه بدهد و تا اينكه در مقابلش تسليم بشويد و
حاضر به ازدواج با او بشويد . او حتي ممكن است يك شعر عاشقانه هم بگويد و يا يك
قطعه شلعرانه هم بنويسد ولي از فرط كمرويي آن را بدون امضا برايتان ارسال نمايد.

مرد ارديبهشت مي توايد يك عاشق بيقرار ، صميمي و حامي معشوق باشد . طبيعت شهواني اش
او را نسبت به عطرهاي محركي كه بكار مي بريد ، نرمي موهايتان و يا لطافت پوست
بدنتان سخت آسيب پذير مي سازد . او ممكن است نتواند اين احساس خود را با كلمات و
جملات رايج عشاق بر زبان بياورد، اما به هر حال راهي براي القاي آن به شما پيدا مي
كند. حساسيت او به نوازش خارق العاده است . وجود علائمي از وابستگي به زمين در مجمع
الكواكب ثور موجب مي شود كه در زمينه هاي عشقي تناقضاتي در كارش ديده شود.
يك ارديبهشتي دوست دارد شما را در يك پالتوي پوست قيمتي و زيبا ببيند. او ممكن است
در يك روز بهاري از پير زني كه در خارج شهر گل بنفشه مي فروشد، يك دسته گل برايتان
بخرد و چند برابر قيمت آن به وي پول بپردازد، فقط به اين علت كه شباهت زيادي بين او
و مادرش ديده است ( اما اين را يقين داشته باشيد كه شما او را هرگز ياد مادر و
خواهرش نمي اندازيد، مگر به هنگام حمايت از شما قرار بگيرد) موسيقي شديدا بر روح او
باثير دارد و احساسات عاشقانه اي را بر مي انگيزد . او مسلما به آهنگ بخصوص، كه
عشقش را در خاطرش زنده مي سازد، دلبستگي فراوان دارد، عشقي كه هيچ بعيد نيست خود
شما باشيد.
اگر شما مي خواهيد دلايل بيشتري از وجود عشق در اعماق روح او به دست بياوريد ، به
هدايايي كه در روز تولدتان و يا روز عيد برايتان مي خرد و مقايسه آن را با امكاناتش
توجه كنيد. چند بار ديده و شنيده ايد كه او اظهار تمايل كرده است با هم تنها باشيد
؟ زير نور مهتاب به گردش برويد ، و در خيابان هاي خلوت زير نور ستارگان به قدم زدن
بپردازيد. وقتي يك ارديبهشتي نسبت به شما ابراز عشق مي كند، اين كار را واقعا و از
صميم قلب انجام مي هد و منظورش به هيچ صورت چاپلوسي نيست . او شما را در هر فرصتي
كه به دست بياورد، به رستوران دنجي كه با نور روشن شده و موسيقي آرامي داشته باشد،
مي برد و هرگز اولين روزي كه با شما آشنا شده است را ازخاطر نمي برد. آيا باز هم
دلايل بيشتري از حقيقي بودن عشق او مي خواهيد؟
مرد متولد ارديبهشت مثل يك دلو (بهمن) شديدا رويايي نيست ، او هرگز قاپ شما را نمي
دزدد و هرگز مانند متولد برج حمل به شما وعده زندگي در قصر شاه پريان و خوابيدن بر
روي بستري از گل هاي سرخ را نمي دهد. اما بر عكس اين امكان خيلي وجود دارد كه
نامزدش كه به ديدنش آمده است، به سر ميز كارش ببرد و نقشه منزلي را كه در نظر دارد
بسازد تا پس از ازدواج در آن ساكن بشود، به وي نشان بدهد و توضيح بدهد كه براي اين
كار چقدر پول دارد و از چه امكانات عملي مي تواند استفاده كند.
او احتمالا قبل از آنكه به فكر نامزدي بيفتد، مقداري از اسباب و اثاثيه خانه را
تهيه كرده و پيش قسط خريد يك آپارتمان را هم داده است . او هميشه كارش از روي حساب
است . وقتي شما را از خانه پدر و مادرتان بر مي دارد و به منزل خود مي برد ، بدون
اينكه گفته باشد شمار را به يك قصر افسانه اي مي برد ، مي توانيد مطمئن باشيد كه
فكر پرداخت اقساط آن را كرده است.
او تقريبا هرگز به چيزي اعتراض نمي كند و از شما ايرادي نمي گيرد و ديري نميگذرد كه
شما با ديدن خود در خانه اي كه مي توانيد هر كاري دلتان خواست در آن انجام بدهيد و
احساس اطمينان از اينكه شوهرتان هميشه فكر همه چيز را مي كند، از خود مي پرسيد كه
چرا قبل از ازدواج روياهاي طلايي زندگي در ابر ها را در سر داشته ايد ؟ و يا لااقل
آنقدر كار منزل و مخصوصا رسيدگي به حساب و كتاب و دخل و خرج خواهيد داشت كه تقريبا
مجالي پيدا نمي كنيد براي آرزو هاي طلا يي بر آورده نشده خود اشك حسرت بريزيد. اين
است خصوصيت يك مرد متولد ارديبهشت براي زني كه روي خصوصيات خوب يك شوهرش تكيه مي
كند و چقدر جاي تاسف خواهد بود اگر چنين نكند . يك مرد متولد ارديبهشت نقشه كارهاي
فرداي خود را با كمال دقت و احتياط برنامه ريزي مي كند، او مثل سنجاب مقداري از
آذوقه خود را براي زمستان ذخيره خواهد كرد.
وسوسه ديگران و يا رويدادهاي ظاهري فريب هرگز نمي توانند او را از تعقيب هدفي كه
براي خود تعيين كرده است ، منصرف سازد . با وجود يك چنين دورانديشي ، اگر وضع مالي
اش اجازه بدهد، خيلي راحت تر از متولد ماههاي ديگر با رفتن زن و بچه اش به تعطيلات
كنار دريا و يا سفرهاي تفريحي موافقت مي كند.
زود رنج و بد خشم
طبيعي است كه او نقاط ضعفي هم دارد . چه چيز و يا چه كسي را مي شناسيد كه بي عيب
باشد؟ از يك نظر شما بايد هميشه سعي بر آن داشته باشيد كه زني باشيد با تمام ظرافت
هاي زنانه . اگر شما نظريه قاطعي در سر داريد، سعي نكنيد آن را به زور پيش ببريد و
يا راجع به قدرت فكري خود در مقابل ديگران با او به جدل بر نخيزيد . او در خلوت
احترام خيلي زيادي براي يك زن هوشمند قائل است ( كه البته در اين حالت هم باز يك
پله بالاتر را براي خود خالي نگاه مي دارد).
وقتي در جمع هستيد و با او مي رقصيد، بگذاريد او « فرد برتر» باشد . وقتي در جمع
دوستان و يا اقوام راجع به موضوعي ابراز عقيده مي كند، شما مانند يك ناظر بيطرف
رفتار كنيد و از او حمايت نكنيد تا غوغا برپا شود. يكي از اين دو عكس العمل را از
او خواهيد ديد: اگر او يك ارديبهشتي خالص باشد، كه اغلب هم همينطور است، همان جا
كاري خواهد كرد كه واقعا موجب تعجبتان شود و حتي ممكن است بعد از مراجعت به منزل
عملي از وي سر بزند كه اصلا انتظارش را نداشته باشيد و چه بسا كه براي اين كار صبر
هم نمي كند به منزل برسد، اما اگر خيلي صاف و ساده نباشد ، آن وقت ممكن است اخم
هايش را در هم بكشد و تمام شب را در گوشه اي بنشيند و ديگر با هيچكس صحبتي نكند و
به اين كار خود با چنان حالت بدي ادامه بدهد كه آرزوي كنيد اي كاش زمين دهان باز
كرد ه و شما را در خود فرو مي برد . رفتار او( بهتر است بگويم كناره گيري مطلق او
از جمع) در اين گونه مواقع چنان خواهد بود كه شركت كنندگان در مجلس را هم ناراحت
خواهد كرد . او خيلي راحت مي تواند عيش يك مجلس را از بين ببرد اما چه در مورد اول
، و چه در مورد دوم، هرگز به شما نمي گويد كه علت اين رفتارش چه بوده است. او
صميمانه توقع دارد كه شما خودتان بدانيد چه بايد بكنيد ، او مي خواهد كه زن مورد
علاقه اش در همه حال پشتيبان و حامي او باشد و برايش فداكاري كند.
در مواقع خشم و رنجش طبيعي است كه شما سعي مي كنيد اوقات او را از بين ببريد اما
سعي شما هر قدر هم زياد باشد ، تا او به انتهاي خط نرسد ، عملا بي فايده و بي ثمر
خواهد بود. اين كار درست مثل جابجا كردن صخره جبل الطارق است. در حقيقت اگر شما سعي
كنيد كه او را به حال عادي برگردانيد، متوجه مي شويد كه اي كاش اين كار را نمي
كرديد و مي گذاشتيد كه اوقات تلخي اش سير عادي خود را طي مي كرد و به انتهاي خط مي
رسيد، بيشتر سربه سرش بگذاريد و بيشتر اذيتش كنيد تا ناگهان از يك ثور آرام و متين
موجودي خشمگين و منهدم كننده به وجود بيايد و چيز هايي را با فريادهاي رعد آسا
بگويد كه تا سال ها هم بعد از به خاطر آوردنشان صورتتان از خجالت سرخ بشود.
مرد متولد ارديبهشت هرگز از خانه اش قهر نميكند ولو اينكه شما او را به شدت عصباني
كرده باشيد ، اما ممكن است رفتا شما طوري باشد كه او سعي كند حتي المقدور در خانه
نباشد و يا بدتر اينكه ممكن است بدون اينكه از ظاهرش خيلي معلوم باشد، جسمش نزد شما
باشد و روحش در جاي ديگري . به همين ترتيب قهر كردن شما هم نمي تواند كوچكترين
تاثيري روي او بگذارد . اگر او دچار خشم شد و رنجش عميق پيدا كرد، شما مجبوريد تا
زماني كه همسرش هستيد ، با او در يك منزل و زير يك سقف زندگي كنيد و روي يك تختواب
كنار هم بخوابيد ، ولي هيچوقت مالك قلب و روح او نخواهيد شد.
دخالت هاي مادر زن آخرين چيزي است كه اصلا قادر به تحملش نمي باشد. به احتمال زياد
اولين قهر شما از منزل او، آخرينش هم مي باشد . يك بار كه اين تجربه صورت گرفت، هم
خوتان وهم پدر و مادرتان مي فهمند كه با اين چاقو نمي توان سر گاوي را بريد.
رفتار شكنجه آسا
مرد ارديبهشتي را كه زن بسيار تند خويي دارد راه حل بسيار جالبي برايش پيدا مي كند،
حتي المقدور با او از خانه خارج نمي شود ، و در منزل هم كمتر راجع به موضوع جدي و
مهمي با وي حرف مي زند. او چهار پنچم ساعات بيداري اش را در خارج از منزل مي
گذارند. در اين مورد فشار غير قابل مقاومت زنش به جسم غير منقولي، يعني او ، برخورد
كرده است . اين زن مي تواند هر جادلش مي خواهد برود و هر وقت دلش مي خواهد به منزل
برگردد. وقتي از او پرسيدم كه آيا زنت را واقعا دوست داري ؟ جواب مثبت داد و گفت كه
زندگي شان جريان عادي و طبيعي دارد، احترام يكديگر را نگاه مي داريم، اما تا زماني
كه او نداند نسبت به من چه رفتاري بايد داشته باشد و تا زماني كه نتواند جلوي
پرخاشگري را بگيرد و بالاخره تا وقتي كاملا درك نكند كه كي مرد است و كي زن ، وضع
به همين منوال خواهد بود. يك چنين سرنوشتي در انتظار تمام زناني كه همسر مرد متولد
ارديبهشت مي شوند ، نشسته است. واي به حال آن ها اگر در جمع به مرد خود توهين كنند
، مثلا در رستوران جلوي دوست و آشنا صورت غذا را از دست او بيرون بكشند و يا بالاي
حرف او حرفي بزنند . در اين مورد شما نبايد يك ارديبهشتي را سرزنش كنيد. خلق خوي او
به راستي با علامت برجي كه در آن به دنيا آمده تشابه دارد.
او اگرچه با تمام قدرت از ازدواج خود مراقبت به عمل مي آورد و مانع از هم پاشيدن آن
مي گردد ، ولي شما ممكن است خود را خيلي خوشبخت نبينيد، و اگر نمي خواهيد چنين باشد
، سر به سرش نگذاريد و با وي لجبازي نكنيد.
چه زني را دوست مي دارد
يك مرد ارديبهشتي اگر چه فوق العاده صبور است اما نمي خواهد كه حلقه اي به بيني اش
انداخته شود، و به اين طرف و آن طرف كشيده شود ، اما اين حرف مفهومش اين نيست كه
خواهان زني مي باشد كه خود را مثل كنه به او بچسبانيد. او خيلي مرد عمل است و بيش
از آن خواهان آزادي است كه اجازه بدهد زني مثل گردن بند خودش را به او آويزان كند .
او مي خواهد كه زنش موجودي سرشار از شادي و نشاط باشد . يك چنين زني او را هم به
وجد مي آورد و توازني بين روح و جسمش ايجاد مي كند. او به تبسمي شيرين بسان عاشق
شيدايي كه مشغول تماشاي معشوقه اش باشد، به چنين زني كه شادمانه وظريف به اين سو و
آن سو مي رود و شادي به اطراف مي پراكند،نظاره مي كند. در اين حالت او بسان كسي است
كه بچه گربه اي كوچك و دوست داشتني را كه با كلاف رنگارنگ پشم بازي كند و از حركات
او خوشش مي آيد ، اما بچه گربه اي كه بايد خوب بداند وقتي نخ كشيده شد، وقت آن است
كه كلاف را رها كند و به صداي ارباب خود گوش دهد.
مسلما هيچ مردي مهربان تر ، صميمي تر و شكيبا تر از يك متولد برج ارديبهشت نيست به
شرط آنكه مردانگي و احترامات او مورد تهديد قرار نگيرد. او در اين دنيا براي زني كه
دوستش دارد هر كاري ممكن است بكند مگر اينكه روي پايش بيفتد. از متولد ارديبهشتي
گاهي حركاتي سر مي زند كه انسان را به ياد دلقك هاي سيرك مي اندازد ، قلب بي رياي
او جايي براي كينه توزي و دوز و كلك چيدن ندارد اما يادتان نرود كه دلقك سيرك بعد
از اتمام برنامه ديگر دلقك نيست.
براي آنكه ديگ بخار يك ارديبهشتي به جوش بيايد ، مدتي وقت لازم است، اما اين ديگ
آنقدر بزرگ است كه وقتي به جوش آمد و تركيد، خرابي هاي جبران نا پذيري به بار مي
آورد. همين حالت در مورد امور عشقي وي نيز صادق است . ممكن است مدتها با دختري رفت
و آمد داشته باشد و كوچكترين ابراز عشقي به وي نكند، اما وقتي تصميمش را گرفت ، آن
وقت ديگر مسلما هيچ چيز جلو دارش نخواهد بود. او حتي در اين حالت فراموش مي كند كه
بايد معقول و محتاط باشد . يك ارديبهشتي واقعي وقتي هدفي را انتخاب كرد، نسبت به
تمام خطرات احتمالي كه ممكن است سر راهش قرار بگيرند، بي اعتنا مي ماند. هر قدر
دوستان واطرافيانش موانع كاري را بيشتر برايش توضيح بدهند، او در انجام دادنش مصمم
تر مي گردد و اين دوستان واقعا اگر او را خوب بشناسند، خوب مي دانند كه تصميم او چه
مفهوم دارد. طبيعي است كه يك چنين آدمي در معرض رويدادهاي ناگوار قرار دارد با
اينكه سني از وي بگذرد و تجربيات بيشتري كسب كند، از سوي ديگر به راحتي براي كسي كه
از موانع نمي هراسد، احتمال كسب موفقيت هم خيلي زياد است.
از ثروت بهره كافي ندارند
از نظر مالي وضع مالي متولد اين ماه معمولا عالي است . كمتر مرد متولد ارديبهشت را
مي توان ديد كه براي روز هاي ديگرچيزي ننهاده باشد و اغلب ايشان كساني هستند كه از
ثروت بهره كافي دارند. برخي از آن ها هم فكر اقتصادي قوي دارند و در كارهاي تجارتي
موفقيت بسيار بدست مي آورد و به احتمال خيلي زياد عاشق طبيعت، فوتبال ماهيگيري
هستند و اگر اين چنين نباشد ، به گلكاري ، درست كردن باغچه ها و مسافرت و پياده روي
علاقمندي مي دهند . او مطالعه كتاب هاي مربوط به قهرمانان افسانه اي و بنيانگذاران
امپراطوري هاي بزرگ را به كتب فلسفي ترجيح مي دهد. بيشتر متولدين اين ماه مجلات
متعددي را مشترك هستند كه تعدادي از آن ها مربوط به كارهاي عملي مثل باغباني و غيره
است و تعدادي هم از آن هايي است كه در هر صفحه چندين عكس سكسي دارند.او عاشق خريد
كردن است ولي از فروشگاه هاي خلوت وشيك خوشش مي آيد نه از فروشگاه هاي چند طبقه كه
در آنها مردم از سر و كول هم بالامي روند.
مرد متولد ارديبهشت در هر كجا باشد، به اين اصل قديمي كه مرد، مرد است و زن ، زن،
اعتقاد قلبي دارد. پس سعي نكنيد كه به بهانه اينكه آرايشگاه بوده ايد سر وته ناهار
و يا شام را با يك غذاي حاضري و يك فيجان چاي و يك شيشه نوشابه به هم بياوريد. او
مايل است غذايش به همان شيوه هاي سنتي در آشپزخانه پخته بشود و به سر سفره آورده
شود ، درست به همان صورتي كه مادرش و مادر بزرگش اين كار را مي كرده اند . سعي كنيد
كه دست پختتان تا حد امكان خوب و لذيذ باشد . تمايل به غذاهاي خوب مفهومش اين نيست
كه از رفتن بيرون و صرف غذا در رستوران بدش مي آيد ، درست برعكس او شما را هفته اي
يكي دو بار به رستوران مي برد زيرا به هيچ صورتي نمي خواهد كه زنش خيال كند آشپز
اوست، اما در انتخاب رستوران مسلما جايي را انتخاب مي كند كه بتواند راحت روي صندلي
اش نيمه دراز كشيده بنشيند و موسيقي ملا يمي در فضاي آن پخش بشود.
علاقه مند است پسر داشته باشد
از نظر پدر بودن مردي است بي نظير، او فكر مي كند كه هر مردي بايد پسري داشته باشد
تا نسلش حفظ بشود و اسم خانواده باقي بماند اما عاشق دختر بچه هاي كوچك و ظرافت و
مهرباني هاي مخصوص ايشان است. او پدري است كه بدون تظاهر به بچه هايش عشق مي ورزد و
گرمترين احساسات را نسبت به ايشان دارد . اما در عين حال اصول و مقرراتي را براي
ايشان وضع مي نمايد كه با كمال دقت و وسواس برچگونگي اجرايشان نظارت مي كند. او
معتقد است كه بچه هايش در عين حال كه بايد او را دوست و رفيق خو بدانند ، نبايد
يادشان برود كه وي پدرشان است. او پدري صبور به شمار مي رود.
اگر بچه هايش شاگرد اول نباشند، برايش مهم نيست، اما بايد در امتحان قبول بشوند.
عقيده اش بر اين است كه بچه ها به تدريج بايد چيز ياد بگيرند و به حد رشد و كمال
برسند . شما ممكن است از پول توي جيب زياد و هدايايي گران قيمتي كه اين كار موجب
ضايع شدن بجه ها مي گردد ، اما هيچ دلواپس نباشيد زيرا بو به موقع خود ايشان را به
درس خواندن و انجام تكاليفشان نيز وادار مي سازد و خلاصه روش چنان است كه دست تنبيه
كننده و دست نوازش كننده هر دو از يك آستين بيرون مي آيند. خلاصه ، بچه هايي كه
پدرشان در ماه ارديبهشت متولد شده باشد ، از محبت ها و نوازش هاي پدرانه چيزي كم و
كسر نخواهند داشت اما لوس وبيكاره هم بار نمي آيند.
مردي دست و دلباز اما حسابگر
مرد متولد برج ثور از نظر همسري،شوهري است پر اغماض كه به راحتي از خطاهاي زنش چشم
مي پوشد. او اگر برايش امكان داشته باشد، از ساختن يك خانه راحت، خريد لباس هاي
زيبا، عطرهاي گران قيمت، مبل و اثاثيه خوب ( اما به درد بخور ) خودداري نمي كند. او
به هيچ صورتي و در هيچ موردي از خود خساست به خرج نمي دهد، به علاوه عاشق چيزهاي
زيبا است اما در تمام حالات حساب كار دستش است و نمي خواهد كه كلاه سرش برود.
پشتكار يك چنين مردي واقعا تعجب آور و براي برخي ها باور نكردني است و به همان نسبت
هم وقتي ساعت استراحتش فرا رسيد، مي خواهد كه اين استراحت كامل و همه جانبه باشد.
پس مواظب باشيد كه وقتي خسته است، خودتان يا بچه ها مزاحمش نشويد زيرا در اين حالت
خيلي سريع تر شر و بد خلق مي گردد. هرگز به جانش نق نزنيد كه آدمي تن پرور و تنبل
است، اين كار درست مثل تكان دادن يك پارچه قرمز رنگ جلوي يك گاو نر است. او كارش را
خوب و مستمر انجام مي دهد و هر گز لازم نمي بيند عجله اي به خرج بدهد. سرعت سنج او
روي قسمت « آهسته و پيوسته » ثابت مانده است. تهييج و ترغيب او به درگير شدن با
كارهايي كه لازمه اش شتابزدگي و شوك زياد است ، قطعا با شكست مواجه مي گردد. شايد
به علت داشتن يك چنين خصوصياتي است كه بيشتر مايل است ميهمان به منزلش بيايد تا
خودش به ميهماني برود، و در ضمن از نقاط شلوغ و پر سر وصدا هم بيزار است. دوستان
قديمي و كساني را كه در زندگي داراي هدف ها و آرزوهاي مشخص هستند ، به منزل دعوت
كنيدو ببينيد كه چطور رفتارش با ايشان صميمي و دوستانه خواهد بود و در مقابل با
كساني كه به قول معروف چيزي بارشان نيست و سر به هوا و سبك سر هستند، مراوده و
دوستي برقرار كنيد و ببينيد كه چطور خودش را از دور معاشرت خارج مي كند و تنهايتان
مي گذارد.
او با آدمهاي جلف و سبك سر و بي انضباط ميانه اي ندارد. يادتان باشد كه شلوار براي
او مناسب تر از شما است، او مي خواهد زنش زنانه بپوشد و زنانه رفتار كند، سعي كنيد
به مفهوم واقعي كلمه، زنش باشيد و آن وقت خواهيد ديد كه بهتر از او شوهري در دنيا
پيدا نمي شود زيرا عملا هيچ يك از متولدين ماههاي ديگر نمي تواند زنش را چنين واقعي
دوست داشته باشد.
عشق مرد متولد ارديبهشت صادقانه، ساده، عميق و مخصوصا بي تظاهر است. به هيچ صورتي
متظاهر نيست وظاهر و باطنش تا حد ناراحت كننده اي يكي است. در عشق بسيار پابرجاست و
جاي مخصوص شما را در قلبش به كسي ديگر واگذار نمي كند، اما اين حرف مفهومش اين نيست
كه جاهاي كوچك ديگري در قلبش براي ديگران وجود ندارد، جاهايي كه بعيد نيست موقتا در
اختيار ديگران قرار بگيرند. اين صفت او را هميشه مقام مخصوص شما را در قلبش نگاه مي
دارد، با دور انديشي مالي، صداقت و احساسات عميق و دست و دلبازي اش جمع كنيد و
ببيينيد كه او به راستي مي تواند بهترين شوهرهاي دنيا باشد؟ او البته كله شق و
لجباز است اما يادتان باشد كه صبر وتحمل بي نظيرش شاخه اي از همين يكدندگي اش مي
باشد.
وقتي خسته و كوفته و احيانا ناراحت، از سر كارش بر مي گردد، كنارش بنشيند و نوازشش
كنيد و ببينيد كه چطور در مقابل اين كار شما صميمانه تشكر مي كند. در دنيا هيچ
موجودي به اندازه يك گربه و يك مرد متولد برج ثور در مقابل نوازش از خود نرمش نشان
نمي دهد.

 

 

 

این نوع شخصیت شناسی بر اساس تحقیقات روانشناسی و روان کاوی گردآوری شده است.

 

 

عنصر وجودی مردان اردیبهشت ماه : خاك

 

روانشناسی شخصیت مرد متولد اردیبهشت

 

روز شانس: جمعه

 

عدد شانس:6

 

سنگ شانس: زمرد

 

رنگ شانس: صورتي،آبي،آسماني،كرم

 

گل شانس: رز قرمز،ميخك صورتي،شب بو

 

بوي شانس: ميخك،گل سيب

 

بارزترين خصوصيات: مقاومت

 

بزرگترين ايده آل: شهرت

 

بزرگترين اشتباه: لجاجت

 

بزرگترين آرزو: ثروت زياد

 

 

 

يكي از آرام ترين و متعادل ترين برج ها،برج گاو مي باشد.ارديبهشت كه اولين برج،گروه خاك مي باشد،با زيبايي ها و جنبه هاي خوب زندگي،رابطه نزديك دارد.انسان هايي خوش شانس متولد ارديبهشت به زندگي به اندازه زيبايي،آرامش نيز مي بخشند.

 

 

 

 

 

 

شما به دليل متولد شدن در ارديبهشت ماه،خوش شانس هستيد،زيرا تحت تأثير ونوس مي باشيد كه تمثيل كننده زيبايي،عشق و هنرهاي زيبا،است.ستاره ونوس تمثيل كننده هر نوع زيبايي مي باشد.اما شما اين ستاره را با ماه مهر تقسيم مي كنيد،به همين سبب نيز،بعضي خصوصيات ونوس در وجود شما و بعضي ديگر در متولدين مهر ماه،ديده مي شود.ونوس،نيرويي است كه موجب ملايمت،با روزي و سخاوت،شده و روشن كننده زندگي،زيبايي دهنده و معني دهنده به احساسات،مي باشد.ستاره ونوسي علاوه بر عشق،تمثيل كننده سكس نيز مي باشد.

 

 

 

 


گروه خاك

 

 

 

از دوازده ماه سال،سه ماه از گروه آتش،سه ماه از گروه خاك،سه ماه از گروه هوا و سه ماه ديگر نيز از گروه آب مي باشند،هر سه ماه يك گروه،با هم سازگارند.اين ماه ها خصوصيات بارزي از گروه خود را دارند.از آنجايي كه شما از گروه خاك هستيد در زندگي خود تابع منطقي بوده و علايق وافري به ماديات داشته،شخصي با اراده و استوار و آماده،هستيد.انساني هستيد كه در ماه پول به دنيا آمده ايد و ماده در زندگي شما جايگاه مهمي را اشغال كرده است.شما بر اين باوريد كه پول براي ادامه يك زندگي راحت و آسوده،ضروري است و تفكرات و انديشه ها و نقشه هاي شما،در اين راه مي باشد

 

 

 

 

نيروي مقاومت

 

برج گاو به شما قدرت و استقامت مي دهد و قدرت مقاومت و پايداري را در وجود شما مي توان يافت.اين نيروي مقاومت كه در ماه هاي ديگر به ندرت ديده مي شود،به شما اعتماد به نفس و نيرو مي بخشد.باتبارا فرزند خانواده اي فقير بود كه از يك طرف مشغول تحصيل بود و از طرف ديگر در پرده سينما ها،حضور داشته و خود نشان ميداد و به عنوان پاداش و نتيجه سال ها نيروي مقاومت و پايداري خود،يكي از معروفترين چهره هاي هاليوود شد و در ميان نامدارترين و پرآوازه ترين هنرپيشه هاي هاليوود،جاي گرفت.ء

 

 

 

 


لجاجت

 

 

 

تنها چيزي كه در زندگي مانع پيشرفت و حركت شما مي باشد،لجاجت و يكدندگي شما مي باشد.زيرا،شما در زندگي خود،پيشنهاداتي كه دريافت كرده و يا سخناني را كه مي شنويد،به راحتي قبول نكرده و نمي پذيريد.در نگاه او،اين روش زندگي،روشي مفيد مي باشد،زيبا مطالعه و تحقيق در مورد مسئله اي و سپس اقدام به كاري،عاقلانه مي باشد.اما در مورد شما،اوضاع چنين نيست.شما حتي گفته هاي كسي را كه به وي اطمينان و اعتماد داريد،نيز به زودي باور نمي كنيد.ء

 

 

 

 

دوستي و رفاقت

 

متولدين ارديبهشت،انسان هاي خونگرمي بوده و روابط دوستي برايشان بسيار مهم بوده و جزو شخصيت هاي رئوف و آتشين و حريص مي باشند.اما احساسات خود را به آساني،بروز نمي دهند.در مقابل قدرتي كه ستاره ونوس به آنان ارزاني داشته،در ابراز احساسات خود كم رو و خجالتي هست،زيرا هرگز تصور نمي كنند كه ستاره عشق و زيبايي،به آنها نيروي جذابيت و زيبايي و خونگرمي زيادي،داده است. به عبارت ديگر اين را باور نمي كنند.ء

 

 

روانشناسی شخصیت مرد متولد اردیبهشت

 

 

 


وجود انسان هايي كه زندگي را زيباتر،مي كنند

 

عنوان «انسان هايي كه زندگي را زيبا مي كنند»در مورد متولدين ارديبهشت ماه،بيان مي شود.زيرا،بين متولدين اين ماه،تعداد زيادي موزيسين،نقاش و معمار،ديده مي شود.بعلاوه زنان زيبا و مردان خوش تيپ زيادي كه توجه همه را به سوي خود جلب مي كنند،جزو متولدين اين ماه،مي باشند.بعلاوه«رادولف والنتينو»هنر پيشه اي كه در مراسم تشييع جنازه وي هزاران زن شركت كرده بود،تا زمان حال،بين مرداني كه به دنيا آمده و يا از دنيا رفته اند،يكي از زيباترين و خوش تيپ ترين مردان دنيا،به شمار مي رود.انسان هاي متولد ارديبهشت ماه نه تنها در مورد هنرهاي زيبا،بلكه در مورد فعاليت هاي مختلفي كه تمثيل كننده زيبايي هستند،كار و تلاش مي كنند.ء

 

 

 

 


مقتصد و صرفه جو بودن

 

متولدين ارديبهشت،اهميت پول را به خوبي دانسته و تنها در سايه پول مي توانند،امنيت و اعتماد به نفس داشته باشند.اگر چه بسيار ثروتمند نيز باشند،به اسراف و ولخرجي معتقد نيستند. اما اين انسان كه معتقد به حساب شده خرج كردن پول بوده و پياده رفتن را مناسب و بهتر از رفتن با ماشين مي داند،در لحظه اي كه براي شما در مورد مقتصد بودن و صرفه جويي سخنراني مي كند،به يكباره مي تواند به شخص محتاج و نيازمندي،مقدار بسيار زيادي پول كه حتي به فكر شما نيز نمي رسيد،داده و به او كمك كند.ء

 

 

انسان هايي كه شناخت آنها بسيار مشكل مي باشد

 

متولدين ارديبهشت كه شخصيت آرام و متعادل دارند،گاه گاهي بسيار ناآرام و بد رفتار شده و دوستان و نزديكان و خانواده خود را آزار مي دهند.اين انسان ها كه علاقه وافري به عشق و سكس دارند،از مخالفت با آرزوها و خواسته هايش نا خشنود مي شود اما به خاطر اين موارد،ديگران را مورد سرزنش و نكوهش قرار مي دهد.به طور خلاصه،بعضي از متولدين ارديبهشت داراي فكر محدود و بسته اي هستند و امكان وفق دادن خود با شرايط و افكار جديد،براي آنها وجود ندارد.

 

 

 

 

متولد ارديبهشت انساني است كه آرام و ساكن و فعال و پركار بوده و از زيبايي ها لذت مي برد و احساس نشاط و سرزندگي عجيبي دارد.مي توان گفت كه داراي نشاط و شادي بچه گانه اي مي باشد.به همين سبب اگر شخصي در مسير خود،با ليز خوردن از روي پوست موز ليز خورده و بر زمين بيفتد،براي او صحنه خنده داري بوده و با قهقهه مي خندد.«بالزاك»كه تمامي داستان هاي او بين رمان هاي كلاسيك،جاي دارند،متولد ارديبهشت ماه بوده است.مردم زمان«بالزاك»كه از علاقه وافر او نسبت به غذا،اطلاع داشته اند،از ديدن رمان هاي پر احساس و رمانتيك او بسيار متعجب مي شدند.

 

 

 

 

مسايل جنسی

 

هم زن و هم مرد ارديبهشت ماه،اهميت زيادي به سكس مي دهند.سكس براي آنها به اندازه زيبايي هاي زندگي،غذا و پول،مهم مي باشد.اما مرد متولد ارديبهشت،خود را با اين مسائل زياد مشغول نمي كند.او به هر زني كه به او توجه كرده و در رفتار و حركات خود،علاقه خود را به او نشان دهد،به آساني نزديك مي شود.

 

 

 

 


حسادت

 

زنان و مردان ارديبهشت،حسود هستند.اين حس حسادت بيشتر در مسائل عشقي،بارز است.اما در مورد اوضاع و احوال ديگران نيز به چشم مي خورد.متولد ارديبهشت نه تنها آرزوي منزلي زيبا و راحتي را دارد بلكه از بودن افراد قابل ستايش و نيكو در اطراف خود خشنود مي شود.

 

 

 

 

سلامتي و تحرك

 

انسان هاي متولد ارديبهشت بسيار سالم و سرزنده هستند.از ورزش و حركت دادن بدن خود بسيار خوشحال مي شوند.حركت و جنب و جوش براي اين افراد كه علاقه بسياري به غذا دارند،از نظر سلامتي بسيار مهم مي باشد.

 

 

 

 


مردان متولد ارديبهشت

 

مردان متولد ارديبهشت،دوستي صادق،شوهر خوب،پدري مهربان و رئيس خانوادگي كامل هستند و خصوصيات ويژه خود را دارند.اگر مي خواهيد با چنين مردي ازدواج كرده و با شادي و خوشي زندگي كنيد،بايد بسيار دقيق و هوشيار باشيد.مرد متولد ارديبهشت به كار خود اهميت بسياري مي دهد.به هر كاري كه مشغول باشد بسيار دقت كرده و تا اندازه اي كه براي ديگران قابل تحمل نيست كار مي كند.اما بايد كار خود را،خودش انتخاب كند.زيرا كار كردن براي او تحت نظر شخصي خشن و بي رحم و ناشكيبا،بسيار مشكل مي باشد.

 

 

 

 


مسايل جنسي:

 

نيروي سكس متولد ارديبهشت،زياد است.و آرزوي سكس مانند پوشاك و خوراك در زندگي روزمره آنها،وجود دارد.اگر در مورد سكس توانايي همراهي با او را نداريد،با چنين مردي ازدواج نكنيد.زيرا اگر شما در نظر مرد ارديبهشت،از نظر سكس كامل نباشيد،هر چند كه شما را دوست داشته باشد،اما نا خواسته،با زنان ديگري،رابطه جنسي خواهد داشت.اگر مطمئن هستيد كه در اين مورد،نمي توانيد او را خشنود كنيد،بهتر است با يكي از متولدين ماه هاي ديگر ازدواج كنيد.

 

 

 

 

غذا:

 

مرد متولد ارديبهشت،بسيار بااشتهاست.او براي هر چيز زيبا و لذيذ،در زندگي،اشتها و ميل دارد.اگر مي خواهيد،اين مرد را وابسته خود كنيد،بهتر است غذاهاي مورد علاقه او را پخته و سفره اي باذوق و سليقه زيبايي برايش بچينيد.به گفته بزرگان،مسير نفوذ به قلب مرد ارديبهشت از معده او مي گذرد،لذا در اين خصوص دقت و توجه لازم را داشته باشيد.

 

 

 

 

سلامتي:

 

مرد ارديبهشت از نظر جسمي بسيار سالم و قوي مي باشد.اما اگر بيمار باشد،مقاومت خود را از دست مي دهد.قسمت گردن و گلوي او بسيار حساس مي باشد.اگر سرماخوردگي داشته باشد احتمال عود بيماري او،وجود دارد.و نيز اعتماد و ايمان زيادي به دكترها ندارد.و به صحت افكار خود معتقد بوده و حرف ديگران را در اين مورد قبول ندارد،واين هم مانعي است كه جلوي بهبودي و سلامتي سريع او را،مي گيرد.

 

 

 

 


ديكتاتوري:

 

اگر به نام سرشناسان ارديبهشت ماه دقت كنيد،به نام تعداد زيادي،امپراطور و ديكتاتور وملكه،برخورد مي كنيد،يكي از خصوصيا متولدين اين ماه،امر و نهي كردن و دستور انجام كارها مي باشد.به همين سبب در زندگي مشترك و در خانه هميشه حرف اول را او خواهد زد نه شما.از طرف ديگر مرد متولد ارديبهشت،به اندازه يك كودك،صاف و ساده مي باشد.شما مي توانيد خانه و زندگي را با سليقه خود اداره كنيد ولي چنين نشان دهيد كه طبق دستورات و خواسته هاي او اداره مي شود.

 

 

 

 

عشق:

 

گفتيم كه مرد متولد ارديبهشت،اهميت زيادي به سكس مي دهد.اما علي رغم تمامي روابط سكسي خود،هميشه به دنبال عشق است.لحظه اي كه عاشق مي شود،تمام خصوصيات زيبايي را كه تا آن زمان مخفي كرده بود،آشكار مي كند.واگر عاشق زني شد،هرگز از او دست نكشيده و تركش نمي كند.اما نبايد از اين مرد انتظار داشت،زماني كه عاشق شماست،سخنان شيرين عاشقانه بيان كرده و شعر خوانده و پي در پي «دوستت دارم» بگويد،زيرا او بسيار كم حرف بوده و احساسات قلبي خود را با عمل و حركات نشان مي دهد.

 

 

ازدواج:

 

هيچ يك از متولدين ماه هاي ديگر به اندازه متولد ارديبهشت كه زن مورد علاقه خود را پيدا كرده و با او ازدواج مي كند،خشنود و خرسند نمي شود.زيرا مردان ارديبهشت اگرتحت تأثير ستاره اي ديگر نباشند،در طول عمر خود،فقط يك بار عاشق مي شوند،و در كنار آن زن احساس آرامش و مسرت مي كنند.اين مرد كه ارزش پول را دانسته و به مسائل مادي اهميت زيادي مي دهد،ولي درباره زن مورد علاقه وي،به كلي تغيير عقيده مي دهد.به نظر او هيچ چيزي در دنيا شايسته و لايق،وجود معشوق او و نشانگر عشق و علاقه وي نمي تواند باشد.تمام چيزهاي زيبا و گلچين شده را براي همسرش آورده و از او مي خواهد كه لباس هاي شيك و مدرن پوشيده و آرايش كرده و به بهترين نحو خود را زينت بخشد.ء

 

 

 

 

زن ايده آل:
مرد ارديبهشت با سازگاري و تفاهم، با همسر خود،يك عمر به شادي و آرامش زندگي مي كند.اما گاهي ممكن است همسر وي زني بسيار حساس بوده و به مسائل معنوي بيشتر از ماديات اهميت بدهد.و در اين صورت تفاهم و سازگاري در زندگي مشترك،بسيار مشكل خواهد بود.زيرا مرد ارديبهشت تصور مي كند كه تمام خواسته ها و نيازهاي همسرش را برآورد مي كند و نا رضايتي و خوشنودي او را درك نمي كند.

 

 

و اگر همسر او،اين موضوع را بيان كند،با عكس العمل شديد و خشن شوهر خود،مواجه مي شود.و مرد اخم كرده و روزها با همسرش صحبت نمي كند.براساس حسادت بيش از اندازه مرد ارديبهشت،هرگز مرد ديگري حق ندارد به زني كه متعلق به اوست،حتي گوشه چشمي نگاه كند.در اين حالت،احساس حسادت وي بيش از پيش و با شدت بروز مي كند و حتي در اين درگيري و احساس حسادت،اين مرد،تمام اشيايي كه در خانه وجود داشته و برايش بسيار باارزش مي باشد،شكسته و پاره پاره مي كند.ء

 

 


 

دوستي:

 

نبايد فراموش كنيد كه روابط دوستي شوهرتان نيز بايد پابه پاي او و همراه او باشيد.زيرا مرد ارديبهشت بسيار صبور و خوش نيت و طالب دوستي بوده و در دوران مجردي دوستان زيادي داشته است.فقط در مورد همسرش،نظر و عقيده وي تغيير مي كند.در مورد زن خود بسيار حساس بوده و حتي اگر موردي هم وجود نداشته باشد،باز نسبت به وي حسادت مي كند.به همين سبب اگر با مردي كه متولد ارديبهشت بوده ازدواج كنيد بايد درايجاد روابط دوستي بسيار دقيق و ظريف باشيد.ء

 

 

 

 


پدر خانواده:

 

مردان متولد ارديبهشت،علاقه وافري به كودكان دارند.در زمان تشكيل خانواده و ازدواج در مورد كودكان نيز ايده آل هايي دارند و به آنها فكر مي كنند.يكي از بزرگترين ايده آل هاي آنها در زندگي،همسر مورد علاقه و محبوب و فرزندانشان است.

 

 

بیشتر ببینید و بخوانید ???

 

 

 

طالع بینی ازدواج ماه ها با […]تاریخ : ۱۳ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 27771موضوع :

فال عشق واقعی وازدواجتاریخ : ۰۳ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 21662موضوع :

کانال مشاوره خانوادهتاریخ : ۰۲ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 2678موضوع :

علائم عاشق شدن پسرانتاریخ : ۱۳ / ۰۵ / ۱۳۹۷بازدید : 6165موضوع : جذب عشق

چرا قانون جذب باعث می شود […]تاریخ : ۳۱ / ۰۴ / ۱۳۹۵بازدید : 2999موضوع :

روانشناسی شخصیت مرد متولد اردیبهشت

 

 باید ها و نباید ها برای […]تاریخ : ۱۷ / ۰۱ / ۱۳۹۵بازدید : 10722موضوع :

مرد متولد اردیبهشت – طالع بینی ازدواج

 

همانطور که نوین اطلس بارها ذکر کرده است فهمیدن این موضوع که مردی برای ازدواج مناسب است یا خیر بر اساس ماه تولد یا طالع بینی ازدواج کافی نیست اگرچه بی تاثیر نیز نیست.

عوامل و فاکتور های بسیاری در تعیین این موضوع وجود دارد که آیا مردی ( مثال مرد متولد اردیبهشت ماه) می تواند با زنی پیوند زناشویی موفق ایجاد کرده و در نتیجه ازدواج خوبی داشته باشد یا خیر. ماه تولد وی تنها یکی از این عوامل است.

پس با توجه به توضیحاتی که ارائه شد مطمئن باشید همه ماه ها را می توانند به عقد همه ماه های دیگر درآیند و یا عاشق یکدیگر شوند. مهم نیست که طرف شما مرد متولد اردیبهشت است یا خرداد در هر صورت می توانید با او ازدواج کنید.

در هر صورت بر اساس ماه های تولد می توان گفت بعضی ماه ها برای بعضی دیگر از متولدین ماه ها مناسب تر هستند. اما این بدنی معنا نیست که زنانی که متولد ماه های نامناسب هستند نمی توانند با مرد متولد اردیبهشت ازدواج کنند.

مرد متولد اردیبهشت با چه ماهی ازدواج کند؟

 

مرد متولد اردیبهشت چه زنی را دوست دارد

 

مرد اردیبهشتی زنی را دوست دارد که روی اعصاب او راه نرود. برای آنکه دیگ بخار یک اردیبهشتی به جوش بیاید ، مدتی وقت لازم است، اما این دیگ آنقدر بزرگ است که وقتی به جوش آمد و ترکید، خرابی های جبران نا پذیری به بار می آورد.

یکی دیگر از ویژگی های زنی که مرد اردیبهشتی به آن علاقه دارد صبور بودن وی است. ممکن است مدتها با زنی رفت و آمد داشته باشد و کوچکترین ابراز عشقی به وی نکند، اما وقتی تصمیمش را گرفت ، آن وقت دیگر مسلما هیچ چیز جلو دارش نخواهد بود. او حتی در این حالت فراموش می کند که باید معقول و محتاط باشد.

مرد اردیبهشتی همچنین عاشق زنی می شود که هدف داشته باشد، برای اهداف خود تلاش کند و به دنبال رسیدن به درجات عالی در زندگی خود باشد.

نشانه های عاشق شدن مرد متولد اردیبهشت

 

بیشتر بخوانید:

 

عاشق کردن مرد اردیبهشتی

 

بدست آوردن دل مردان برای ازدواج

 

متولدین اردیبهشت

 

فال احساس طرف مقابل

 

خصوصیات متولدین اردیبهشت

 

دعا برای جذب پسر برای ازدواج

 

طالع بینی ازدواج ماه ها با هم برای پیوند زناشویی

 

novinatlas 1688 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های novinatlas

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

 

var _paq = window._paq || []; /* tracker methods like “setCustomDimension” should be called before “trackPageView” */ _paq.push([‘trackPageView’]); _paq.push([‘enableLinkTracking’]); (function() { var u=”//novinbinesh.com/analytics/”; _paq.push([‘setTrackerUrl’, u+’matomo.php’]); _paq.push([‘setSiteId’, ‘3’]); var d=document, g=d.createElement(‘script’), s=d.getElementsByTagName(‘script’)[0]; g.type=’text/javascript’; g.async=true; g.defer=true; g.src=u+’matomo.js’; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();

برای دسترسی بهتر, راحت تر و سریع تر به سایت ما می توانید وب سایت ما را بوکمارک کنید .

برای مطالعه بهترین منابع روانشناسی عشق و بهبود رابطه ما به شما وبسایت نوین بینش را معرفی می کنیم.

طالع بینی هندی مرد متولد اردیبهشت

 

مرد متولد اردیبهشت موجودی شریف، صادق، صمیمی، و اهل عمل است و در زندگی خیلی سخت به فعالیت و تکاپو می پردازد تا به خواسته های خود برسد. او رفتاری توام با آرامش و وقار دارد و معمولا کم حرف است. هیکلی تنومند و ورزیده دارد و قوی بنیه است.

مرد متولد اردیبهشت بسیار زمینی است و به مادیات اهمیت می دهد و موفقیت را در کسب پول و ثروت می بیند. او از زندگی لوکس و پرتجمل لذت می برد و دارای حس مالکیت پر قدرتی است. آدم جاه طلب و زیاده خواهی است که اهل ریسک بوده و معمولا در هر داد و ستدی به موفقیت می رسد.

مرد متولد برج اردیبهشت می تواند خیلی پررو باشد! در اتوبوس یا متروهای شلوغ هیچ گاه نزدیك او نایستید چون تمایل زیادی دارد كه شما را نیشگون بگیرد! او آدم شوخ طبعی است و با پرتاب پوست موز و كیك ، دلقك بازی در می آورد . ( هر چیزی كه به غذا شبیه باشد او را خوشحال می كند . )

اعتقاد و وفاداری از خصلتهای مرد متولد اردیبهشت است و انتظار دارد كه این ویژگیها را در هر كس كه می شناسد، از خدمتكار گرفته تا همسرش پیدا كند و به همین دلیل خیلی زود گول زنهای با هوش را می خورد او كسی است كه با رضایت قلبی با منشی یا خدمتكارش ازدواج می كند .

روانشناسی شخصیت مرد متولد اردیبهشت

 

مرد متولد اردیبهشت، شریكی می خواهد كه آشپزی و خانه داری را به خوبی بداند . از آنجا كه به نظر دوستانش اهمیت می دهد اهل قمپز و خودنمایی نیست و وقتی دوستان را به خانه می آورد خانه باید پر از صمیمیت بوده و غذایی پر گوشت و شاهانه مهیا باشد .

به عكس ماه های دیگر، او شریكش را فقط بر اساس زیبایی اش انتخاب نمی كند . از آنجا كه سیاره او ونوس است ، به دنبال كسی نیست كه همیشه خود رادر آینه نگاه می كند از نظر او ژست شریك مهمتر از چهره اوست و خوش هیكلی را بیشتر از لاغری می پسندد .

دوست ستاره شناسی دارم كه می گوید قطع رابطه برای این مرد غم و غصه ای واقعی است و اگر او آدمی منفی باشد، هر قدر ارتباط او با شریكش طولانی تر شود ، حس مالكیتش هم بیشتر می شود و فراموش می كند كه او هم انسان است و حتی گاهی به شریك زندگی اش به چشم اثاثیه منزل و یا چیزی كه بابت تهیه آن پول پرداخته ، نگاه می كند .

مرد متولد اردیبهشت خیلی دست و دل باز است و با اشتیاق آخرین لقمه غذای چرب و نرمش را به شما می دهد حتی پیرهنش را هم از تن در می آورد و به شما هدیه می كند. ( كه ابریشمی و نرم است .) این افراد را حتماً در میهمانی هایتان دعوت كنید چون كسی است كه همیشه می خندد و گاهی آنقدر می خندد كه ریسه می رود و اگر در خوردن غذا و نوشیدنی زیاده روی كرده باشد واقعاً روده بر می شود .

مرد منفی متولد اردیبهشت بسیار حسود است . اگر شما به عنوان همسر او ، برای كاری پیش بینی نشده بیرون بروید و یا پنج دقیقه دیر كنید، می خواهد بداند كجا بوده اید و یا چه می کردید. او همیشه به دنبال امنیت می گردد.

متولدین اردیبهشت در بین اعضای بدن خود ، به گردن اهمیت بیشتری می دهند و اغلب گردنهای كلفتی دارند . برخی از این مردان تنومند و جذاب هستند، بعضی دیگر هم – كه مشخصه برج آنهاست – استخوانی هستند . اما خود ، یعنی شانه های پهن و كمری صاف را حتماً دارند .

آنها عموماً موهای مجعد و تیره ، چشمانی قهوه ای رنگ و با احساس و رنگ پوستی روشن دارند ، عجیب است اما بیشتر آنها كاكل هایشان را روی پیشانی می ریزند .

مرد اردیبهشت مردی است سرشار از عشق و علاقه كه برای عاشق شدن زمان زیادی می خواهد . اگر زن خوش شانسی هستید، مطمئن باشید هر سی سال یكبار عصبانیت او را خواهید دید.

طالع بینی هندی سایر ماهها

 

به نیت شما فال قهوه گرفتیم. جواب فال شما:

 

» پروانه : بیش از حد در خیال و اندیشه بر سر می برید که این باعث ضعف شما خواهد شد – ماجرای عشقی معصوم – شادی های روزانه – بلند پروازی – حساس و ظریف بودن – مهربانی – بوالهوسی

روانشناسی شخصیت مرد متولد اردیبهشت
روانشناسی شخصیت مرد متولد اردیبهشت

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *