روانشناس آنلاین چت

 
helpkade
روانشناس آنلاین چت
روانشناس آنلاین چت

برای “مشاوره آنلاین رایگان” یک دسته بندی را انتخاب کنید و مشکل خود را با روانشناس مطرح کرده و راهنمایی رایگان دریافت کنید.

بیش از ۱۰ هزار چت مشاوره آنلاین در بخش پایانی صفحه مشاهده کنید.

بیماری های روان شامل:

مشاوره خانواده شامل:

مشاوره جنسی و سکستراپی زوجین شامل:

روانشناس آنلاین چت

شامل موارد زیر است:

شامل موارد زیر است:

مشاوره خانواده شامل:

در دهه گذشته، خدمات روانشناسی آنلاین با شور و شوق مردم در کشورهای توسعه یافته آشنا شده است.

خدماتی که به سبک زندگی افراد انسانی متصل می شوند و به طور فزاینده ای به درمانگران روزمره در حرفه روانشناسی کمک می کنند.

روانشناسان همیشه از اثرات مضر فناوری در شیوه زندگی ما سخن گفته اند.

در سیستم جدید مشاوره یعنی مشاوره آنلاین رایگان امکان استفاده از این تکنولوژی برای ایجاد تغییرات سازنده در زندگی وجود داشته است.

آیا امکان ایجاد اتحاد درمانی در فضای آنلاین به عنوان چت همزمان با مشاور وجود دارد

هدف اتحادیه های درمانی این است که وقتی با یک مشاور صحبت می کنید، احساس می کنید که شما درک را می کند، او را درک می کنید و با شما همدردی می کند.

از سوی دیگر، کار آنلاین که با مشاوره ایمیلی آغاز شده است و در حال حاضر مشکلی برای مشاوره در تقریبا تمام سیستم های پیام رسانی مانند تلگرام، فیس بوک و اسکایپ است.

بنابراین، این سرویس در هر راه ممکن در دسترس است، هرچند ممکن است یک ایده خوب به نظر برسد، اما مهمترین چیز در زمینه خدمات، به خصوص روان درمانی و مشاوره، اثربخشی آن است.

****توجه*****

بجای فرم زیر سوالات خود را در بخش دیدگاه ها بپرسید و سریعا توسط متخصص روانشناسی مرتبط با موضوع شما پاسخ داده می شود.

نام مستعار *

ایمیل *

عنوان *

0 + 7 = ?برای جلوگیری از اسپم لطفا به سوال زیر پاسخ دهید *

به همین علت، متخصصان بهداشت روان در دهه گذشته تحقیقات زیادی را برای بررسی اثربخشی مشاوره آنلاین رایگان انجام داده اند.

آیا مشاوره آنلاین رایگان به عنوان مشاوره موثر است؟

آیا می توانید از مشاوره آنلاین نیز برای درمان مشکلات خانوادگی که نیاز به بیش از یک عضو خانواده دارید استفاده کنید؟

در طول دو سال و نیم گذشته که من به طور خاص به روان درمانگری آنلاین اختصاص داده ام، در این فضای بسیار شگفت انگیز دیده ام که از انتظاراتم فراتر رفته است.

در بسیاری از اختلالات مشترک مانند اختلالات اضطرابی، افسردگی و خلق و خوی، اثربخشی مشاوره روانشناختی آنلاین به خوبی مستند شده است و در حضور مشاوره تفاوت وجود ندارد.

در برخی از اختلالات مانند اضطراب اجتماعی، اثر بخشی مشاوره آنلاین رایگان بسیار خوب است.

افراد زیادی هستند که با حمله هراس و حتی افسردگی مشکل دارند و یکی از علائم و نشانه های اختلال آنها این است که بیرون رفتن و دیدن یک روانشناس برای آنها بسیار دشوار است.

مشاوره روانشناختی آنلاین رایگان با فناوری می تواند به طور چشمگیری طول مدت اختلال را کاهش دهد .

حتی با ترکیب با مشاوره آنلاین به ویژه برای کسانی که نمی توانند خارج از خانه را به علت مشکل خود انتخاب کنند بهترین نوع درمان ارائه شده برای آنها است.

روانشناسی ایران اساسا مبتنی بر روانشناسی آمریکایی است.

درمانگران در ایران بعنوان درمانگران در ایالات متحده عمل می کنند و بنابراین ممکن است برخی از ملاحظات فرهنگی نادیده گرفته شود.

به عنوان مثال، مردم ایران تقریبا از مطالعه جنسیتی محروم هستند، در حالی که در ایالات متحده و بسیاری از کشورهای دیگر این آموزشها بخشی از سیستم آموزشی و پرورشی است.

در دو سال و نیم گذشته، من با زوج هایی که مشغول ذهنشان هستند مبارزه می کنم، اما به دلایل فرهنگی، آنها نمی توانستند با راحتی سوالات را مطرح کنند.

بسیاری از زوج ها معتقدند اگر فضای آنلاین یا حتی ناشناس وجود نداشته باشد، مشخص نبود که چه مدت آنها با این سوالات مواجه خواهند شد.

این مسئله ممکن است برای بسیاری از مردم و کشورهای دیگر بیش از حد نباشد، گرچه در همه جا در جهان احساس شرمساری وجود دارد، اما وقتی که این بخشی از آموزش جهانی است و برای همه قابل دسترسی است، ممکن است حتی یک نیاز باشد.

این موضوع نیست سوال و آموزش مشابه کافی است.

روانشناس آنلاین چت

آیا مشاوره آنلاین در سایت مرکز مشاوره مشاورانه رایگان است؟
بله. تمامی خدمات مشاوره آنلاین و چت با مشاور به صورت کاملا رایگان است.

آیا مشاوره به صورت محرمانه صورت می گیرد؟
بله. شما می توانید نام مستعار وارد نمایید و ایمیل وارد شده هم نمایش داده نمی شود.

زمان پاسخگویی به سوالات چقدر است؟
در اسرع وقت و فوری توسط برترین مشاوران به صورت تخصصی پاسخ داده شود. ممکن است در برخی تعطیلاتو ساعات شلوغ، به دلیل افزایش تعداد مراجعین و کاهش تعداد مشاوران، مشاوره آنلاین رایگان کمی با تاخیر رخ دهد.

آیا مشاوره تخصصی خانواده، ازدواج، فردی، روانشناسی و غیره ارائه می شود؟
بله. با برترین مشاوران ایران و به صورت آنلاین رایگان، تلفنی و حضوری صورت می گیرد.

بسیاری از متخصصان مدتها با درمان از راه دور مخالف بودند.

شاید اولین گروهی که در ارائه خدمات مشاوره راه دور تخصصی روانکاوی بودند.

روانکاوانها بیش از نیم قرن از تلفن برای روانکاوی استفاده کرده اند.

در تمام این سالها، بسیاری از آنها با چنین ارائه خدمات مخالفت کرده اند، اما جالب است که توجه داشته باشیم که در طول زمان، تعداد آنها کاهش یافته است، و در طول زمان، آنها متوجه شده اند که چه چیزی باعث درمان می شود، ماهیت ارتباطات انسانی است و این رابطه می تواند حتی در نوشتن انجام شود.

امروز، درمانگران احتمال بیشتری دارند که بتوانند با استفاده از صدا، ویدیو، متن و حتی عکس، ویدیو با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند.

در مشاوره اینترنتی آنلاین بدون هماهنگ، مقامات فرصت دارند که مشاور خود را از تجربیات عمیق خود مطلع کنند.

به عنوان مثال، درمانگران اغلب از مشتریان خود می خواهند که رویای خود را بنویسند و آنها را در جلسه بعدی برگردانند.

در مشاوره آنلاین، ممکن است که ارجاعات حتی رویای خود را با درمانگر به اشتراک بگذارند، حتی پس از ان فیلم ضبط می کنند.

به این ترتیب، ممکن است موضوع را فراموش نکنند.

درمان آنلاین، همچنین به عنوان درمان الکترونیکی (درمان الکترونیک) و یا مشاوره آنلاین شناخته شده است، چالش های منحصر به فرد، مانند محرمانه بودن اطلاعات ارجاع، در مورد مناسب بودن استفاده از این سبک درمان برای طیف وسیعی از اختلالات روانی را ایجاد کرده است.

درمان آنلاین می تواند یک ابزار مهم برای افراد برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سلامت روان باشد.

حتی اگر شما از نظر روان شناختی سالم احساس کنید، درمان آنلاین می تواند به شما در افزایش قدرت روانی کمک کند.

شما می توانید در مورد رفتارهای سالم و مکانیسم های سازگاری که منجر به سلامت روانی بهتر می شود بیشتر یاد بگیرید.

منبع : حقیقت شهپر , انصاری مریم,  یونسیان مسعود,  اکبری محمداسماعیل , ابراهیمی ماندانا,  علیجانی محسن , منتظری علی. مقایسه مشاوره تلفنی و معاینه حضوری در تشخیص سرطان پستان. بیماریهای پستان ایران :   بهار ۱۳۸۸ , دوره  ۲ , شماره  ۱

سلام. بله تمامی مشاوره آنلاین در سایت مشاورانه به صورت رایگان صورت می گیرد. تیم مشاوره و روانشناسی به صورت رایگان در تمامی روزهای هفته و در تمامی ساعات در کنار شما هستند.

هزینه مشاوره آنلاین در سایت مشاورانه رایگان است. ولی به صورت عمومی در سایر اپلیکشن ها و بستر ها اینترنتی از 25 تا 70هزار تومان است.

این یک سوال کلی است. بی شک که مشاوره از هر نوعی اثر بخشی دارد ولی برخی مشکلات و چالش های روانشناسی نیاز به دارو درمانی و یا حضور اعضای خانواده دارد و مشاوره آنلاین به تنهایی پاسخگوی شما نیست.

بله شما می توانید از اطلاعات و نام مستعار استفاده کنید.

بله. تمامی خدمات مشاوره آنلاین و چت با مشاور به صورت کاملا رایگان است

سلام وقتتون بخیر قبلا پیام دادم ظاهرا نیومد و یا تایید نشد گفتم که من حدود دوماه پیش با یه پسری بودم که مدت زمان رابطمون نزدیک یکسال بود ولیکن به خودم اومدم و رابطه رو تموم کردم چون خانواده من تعصبی هستن و نمیتونم حرفی بهشون بزنم و اینکه رابطه ی من و این اقا فقط از طریق مجازی بود و میدونستم که ته رابطه هیچه بهشون گفتم جدا بشیم اصلا ادم منطقی نیستن در کل ولی قبول کردن و پیامم ندادن الان حدود دو سه هفته هس که زنگ میزنن و تهدیدم میکنن شماره پدرمو دارن و گفتن… ادامه دیدگاه »

سلام به شما رها جان قابل درک هست که این شرایط برای شما با فشار روحی زیادی همراه هست اما عزیزم دقت داشته باش هرچقدر که شما به این فرد بیشتر باج بدهید امکان اینکه ایشان شما را بیشتر تهدید و اذیت کنند وجود دارد پس بهتر است با مجدد وارد رابطه شدن خود را در معرض آسیب قرار ندهید و در این مسیر به ایشان بیان کنید که در صورت تهدید مجدد از طریق قانونی و خانواده با ایشان برخودرخواهید کرد . بهتر است در این مسیر با یکی از اعضای خانواده که به او اطمینان بیشتری دارید صحبت… ادامه دیدگاه »

سلام من ۱۷ سالمه و حدود ۳ ماه با ی پسری ک از قبل میشناختم صحبت میکردیم و ایشون خیلی ابراز علاقه کرد و من گفتم اهل رابطه نیستم ولی بازم اصرار داشتن تا این که منم بهشون گفتم که دوست دارم و صبر کن تا بزرگتر بشیم اگ واقعا میخای قبلا با ی دختری تو رابطه بود که میگقت دیگه واسم مرده و احمق باشم بهش برگردم بعد ابراز علاقه من اون بعد ۱ هفته گفت نمیتونیم و نمیخام ضربه بخوری و همون جا من بلاک کردم و قطع رابطه حالا که پیجشو میبینم دوباره با همون دخترع رفته… ادامه دیدگاه »

سلام به شما دوست عزیز احساسات شما قابل احترام هست اما عزیزم دقت داشته باش که رابطه در دنیای مجازی و در سن شماها بیشتر بر پایه هیجان می باشد و دوام زیادی ندارد و اگر هم دوام داشته باشد با درگیری و بلند پروازی زیاد می باشد شما و یا ایشان مشکل خاصی ندارید و بیشتر تجربه این موارد بخاطر شرایط سنیتان می باشد که بدون توجه به آن وارد رابطه می شوید به این امید که سالها این رابطه ادامه پیدا کند و به ازدواج ختم شود در صورتی که رسیدن به این مرحله نیاز به شناخت در… ادامه دیدگاه »

سایت “مشاورانه” به صورت 24 ساعته در زمینه های مشاوره روانشناسی خانواده تلفنی و حضوری در خدمت شماست ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰ برترین روانشناسان ایران در کنار شما هستند

انجمن روانشناسی آمریکا

کانون مشاوران ایران

انجمن روانشناسی ایران

Medical news

تست های روانشناسی می توانند گزینه مناسب برای شناخت مناسب افراد باشد.

در این راستا تست ها به دلیل استفاده از سوالات استاندارد مطابق با اصول روانشناسی افراد می‌توانند به راحتی به مشکلات و شناخت مناسبی از مشکلات فرد دست یافته و آنها را به گونه ای مناسب تحت نظر روانپزشک یا روانشناس خود درمان نمایند.

روانشناسی به طور کلی به مطالعه رفتار و نیز مطابقت آن با فعالیت‌های انسان از نظر ذهنی و مغزی می‌پردازد در واقع تصورات و تفکرات انسان پرداخته و در صورت وجود مشکلاتی در آن سعی در شناخت آن و نیز برطرف نمودن مشکلات رفتاری و فعالیتی فرد از نظر ذهنی دارد.

بنابراین تست روانشناسی نیز که بر افراد مختلفی تهیه می شوند می‌تواند به شناختی مناسب است نحوه رفتار و نیز تفکرات ادمی بپردازد و در صورت وجود مشکل آنها را به خوبی شناخته تا فرد بتواند با شناخت مناسب از مشکلات و دغدغه های روحی و روانی خود جهت درمان هرچه بهتر دست یابد و تحت نظر روانشناس و مشاور خود اقدام نماید.

روانشناس آنلاین چت

انواع گوناگونی از تست های روانشناسی این روزها در دسترس افراد بوده و می‌توانند از آن‌ها برای شناخت هرچه بهتر ابعاد مختلف ذهنی و فکری و رفتاری خود استفاده نمایند.

مثلاً برخی از تست روانشناسی مربوط به شخصیت افراد است تلاش می‌کند ابعاد مختلف شخصیت انسان را مورد بررسی قرار داده است.

با استفاده از پاسخ دادن به سوالات مربوطه که به صورت استاندارد در زمینه شناخت شخصیت طراحی شده‌اند ابعاد گوناگون شخصیت انسانی را به دست آورده و آن ها را برای فرد مورد نظر مشخص نماید تا بتواند مشکلات و ایرادات شخصیت فرد را پیدا نموده و به یک شخصیت نرمال دست یابد.

سایت “مشاورانه” به صورت 24 ساعته در زمینه های مشاوره روانشناسی خانواده تلفنی و حضوری در خدمت شماست ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰ برترین روانشناسان ایران در کنار شما هستند

انجمن روانشناسی آمریکا

کانون مشاوران ایران

انجمن روانشناسی ایران

Medical news

مشاوره به عنوان یک راهکار مهم برای کاهش دغدغه ها و مشکلات افراد شناخته می شود.

مشاوره می‌تواند سبب کاهش بسیاری از مشکلات آنها در زمینه های گوناگون زندگی شود.

در گذشته استفاده از مشاوره چندان رایج نبود و افراد ترجیح می دادند تا خود به درمان و برطرف نمودن مشکلات خود از طریق مشاوره و مشورت گرفتن از افراد با تجربه اقدام کنند.

امروزه با گسترش اطلاعات و دانش افراد در رابطه با دانش مشاوره استفاده از مشاوره روز به روز در حال افزایش است.

۰۲۱۸۸۴۱۹۸۳۲

روانشناس آنلاین چت

۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

۰۲۱۲۲۳۵۴۲۸۲

موبایل مراکز

۰۹۰۳۱۲۳۶۴۴۶۰

۰۹۰۳۵۶۷۳۰۵۰

۰۹۱۰۸۳۴۷۵۹۷

برای عزیزان خارج از کشور

۹۸۹۰۳۱۲۳۶۴۴۶+

۹۸۹۰۳۵۶۷۳۰۵۰+

۹۸۹۱۰۸۳۴۷۵۹۷+

مشکلات بسیار زیادی وجود دارد که افراد می‌توانند برای مشاوره به مراکز مشاوره در جهت حل آنها اقدام کنند.

مشاوره می تواند از طریق راه های گوناگونی صورت بگیرد تا بتواند نیازها و دغدغه های افراد مختلف را در زمینه‌های گوناگون برطرف نماید.

یکی از روش هایی که توسط مرکز مشاوره ما برای افرادی که قادر به حضور در مراکز مشاوره نیستند ایجاد شده است مشاوره تلفنی رایگان با موبایل است. امروز تمامی افراد موبایل دارند و به راحتی از طریق آن به شبکه اینترنت و نیز شبکه تلفن وصل می باشد.

افراد به راحتی می توانند از طریق مشاوره تلفنی رایگان با موبایل به مشاور مورد نظر خود متصل شده و دغدغه ها و مشکلات خود را با او در میان بگذارد.

یکی از مشکلاتی که افراد می توانند از طریق مشاوره تلفنی رایگان با موبایل برای حل آن اقدام کنند مشکلات شخصیتی است.

امروز مشکلات و اختلالات شخصیتی افراد بسیار زیادی را درگیر نموده و مشکلات زیادی را برای خود آنها و برای افرادی که با آنها زندگی می‌کنند به وجود اورده است. برای درمان و شناخت بهتر این اختلالات راه‌ های گوناگون وجود دارد.

مثلاً در مراکز مشاوره مشاوران اقدام به انتشار تست های روانشناسی شخصیت می کند و پس از پاسخ دادن به تست های روانشناسی می تواند به شناخت مناسب از وضعیت خود توسط تجزیه و تحلیل مشاور دست یابد.

یکی دیگر از مواردی که مشاوره تلفنی رایگان با استفاده از موبایل می تواند برای حل آن صورت گیرد مشکلات استرس و اضطراب در دنیای کنونی است.

استرس و اضطراب از افراد جوان و نوجوانی که درگیر تحصیل و پیدا کردن شغل هستند تا افراد پیری که بازنشسته شده اند و زندگی را به تنهایی می گذرانند در بر میگیرد.

در واقع این یکی از اختلالات بسیار مهم و بزرگ در زندگی کنونی افراد است.

مشاوره تلفنی ارزان با موبایل

۰۹۰۳۱۲۳۶۴۴۶۰

۰۹۰۳۵۶۷۳۰۵۰

۰۹۱۰۸۳۴۷۵۹۷

دکتر ویلیام البرتو، مشاور خانواده در ایتالیا، بیان می کند که: “انجام مشاوره با مشاوران روانشناسی و روانپزشکی می تواند برای درمان این بیماری بسیار مفید و موثر واقع گردد. یکی دیگر از بیماری‌ ها و اختلالاتی که می تواند از طریق مشاوره تلفنی رایگان با تلفن مورد بررسی قرار بگیرند اختلالات رفتاری و اخلاقی است”.

بسیاری از افراد با این اختلالات روبه‌رو هستند بنابراین زندگی مشترک آنها و روابط اجتماعی آنها تحت تاثیر قرار می گیرد.

بسیاری از خانواده ها و زن و شوهرها به دلیل همین مشکلات و اختلالات با دغدغه های بسیار زیادی در زندگی مشترک خود روبرو هستند. بسیاری از افراد در حیطه کاری خود نمی ‌توانند ارتباطات مناسبی را با همکاران خود برقرار کنند.

تمامی موارد گفته شده می ‌تواند در رابطه با اختلالات مربوط به رفتار و اخلاق انسان ها باشد مشاوره در این زمینه بسیار مهم و حیاتی بوده می تواند سبب کاهش بسیاری از مشکلات و دغدغه های افراد در زمینه‌های گوناگون یاد شده باشد.

یکی دیگر از مواردی که برای انجام مشاوره مفید و موثر است را می توان مشکلات مربوط به خانواده دانست امروزه خانواده های بسیار زیادی وجود دارند که در زمینه های گوناگون با مشکلات مختلف دست و پنجه نرم می کنند.

این مشکلات می‌تواند سبب مانع بزرگی بر راه خوشبختی و سعادت خانواده ها باشد. به همین دلیل مشاوره خانواده به عنوان یکی از مشاوره های بسیار مهم در مراکز مشاوره انجام می گیرد.

مشاوره تلفنی رایگان با موبایل می‌تواند در این زمینه فعال بوده و خانواده‌های مختلف را از جهات دغدغه های گوناگون یاری و هدایت نمایند.

یکی دیگر از مشکلاتی که بسیار مهم و اساسی بوده و می‌تواند سبب به وجود آمدن اختلالات بسیار زیادی در زندگی افراد شود مشکلات مربوط به امور جنسی است. مشکلات جنسی افراد بسیار زیادی را چه نوجوان چه جوان و چه در سنین میانسالی و پیری با خود درگیر نموده است (منبع سایت علوم روانشناسی فرانسه).

افراد بسیار زیادی هرروزه به مرکز مشاوره مراجعه می‌کنند و در زمینه یاد شده اختلالات و دغدغه های خود را و مشاوران در میان می‌گذارند.

بسیاری از آنها از بیان این اختلالات به صورت حضوری خجالت می کشند با توجه به موارد گفته شده مشاوره تلفنی رایگان با این روش می‌تواند برای کاهش دغدغه این افراد بسیار مهم و موثر باشد.

روانشناس آنلاین چت

در کنار تمامی موارد یاد شده مشکلات اقتصادی سبب می‌شود که بسیاری از افراد از مراجعه به مرکز مشاوره و یا انجام مشاوره در سایر روش ها خودداری کنند بنابراین رایگان بودن این نوع مشاوره می تواند برای این افراد بسیار مهم باشد و آنها را ترغیب به استفاده از مرکز مشاوره و مشورت و مشاوران نماید.

در ادامه مقاله به بررسی دغدغه‌ها و مشکلاتی که در زمینه مشاوره تلفنی وجود دارد می‌پردازیم.

مزیتها و معایب این روش را به‌گونه‌ای خوب مورد بررسی قرار می دهیم تا افراد بتوانند در مورد نحوه استفاده از این روش تصمیم گیری کنند.

در روش مشاوره تلفنی افراد زمان بسیار کمی را برای انجام مشاوره با مشاور خود صرف می کنند اما نکته مهم اینجاست که در مشاوره های حضوری و رو در رو شناخت بسیار مناسبی از فرد مقابل صورت می‌گیرد.

بنابراین ترجیح اول و اولویت اول برای انجام مشاوره مشاوره های حضوری است.

اما برای کسانی که امکان مشاوره حضوری ندارند مشاوره تلفنی می‌توانند مفید باشد.

همچنین از نظر اقتصادی به دلیل اینکه این مشاوره رایگان است و هزینه بسیار کمی را برای افراد به دنبال دارد بنابراین می‌تواند به عنوان یک راهکار مناسب برای کسانی که با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند باشد.

از دیگر معایب این روش می توان به منتظر ماندن پشت خط تلفن اشاره کرد.

بسیاری از افراد زمان این را ندارند که بخواهند پشت خطوط ارتباطی منتظر برقراری ارتباط با مشاور موردنظر خود باشند.

بنابراین با توجه به جمعیت موارد گفته شده بایستی اولویت را مشاوره حضوری دانست و برای درمان هر چه بهتر و شناخت هرچه بهتر بیماری‌ها و مشکلات به مشاوره حضوری اقدام نمود.

اما در شرایطی که امکان این موارد وجود نداشته باشد مشاوره تلفنی رایگان با استفاده از موبایل و به آسانی می‌ توانند در جهت های گوناگون برای برطرف کردن مشکلات استفاده شود.

سایت “مشاورانه” ، مرجع مشاوره خانواده و روانشناسی،” مشاوره تلفنی رایگان با استفاده از موبایل در زمینه های گوناگون مانند:

منبع : moshavereh.kanonm.ir

چگونه کار می کند؟ مشاوره و درمان تلفنی یک رابطه درمانی ساختاری است که در آن مشتری و درمانگر به جای ملاقات حضوری با تلفن و یا موبایل صحبت می کنند… جلسات، مانند مشاوره حضوری و چهره به چهره نیاز است به صورت هفتگی و یا بر اساس تشخیص درمانگر ادامه یابد.

درمان آنلاین یا مشاوره آنلاین، به مشاوره ای گفته می شود که از طریق اینترنت، سایت و یا شبکه های مجاری انجام می شود و در سایت مشاورانه رایگان در اختیار افراد قرار داده شده است.

روش اول: تماس با مراکز معتبر و مورد تایید مرکز مشاوره روانشناسی مشاورانه با تعرفه ارزان روش دوم: دفاتر کانون مشاوران ایران که امکان تبدیل به مشاوره حضوری هم هست روش سوم: تماس با شماره موبایل و مشاوره تلفنی با مشاور روش چهارم: استفاده از تلفن هوشمند سراسری که هر 60ثانیه حدود 2000تومان است و روی قبض تلفن آخر ماه باید پرداخت شود.(توجه این روش ممکن است هزینه زیادی برای شما به همراه داشته باشد)

مرکز مشاوره مشاوره و مراکز همکار تعرفه هایی با قیمت مناسب ارائه می دهند که سبب رضایت تمامی مشتریان شده است. برای اطلاع از هزینه به سایت مشاورانه رجوع کنید.

بله، مرکز مشاوره مشاورانه این امکان را فراهم کرده و شما هر لحظه که بخواهید می توانید مشاوره تلفنی خود را به مشاوره حضوری با همان مشاور تغییر دهید.

مشاوران به افراد، زوج ها، خانواده ها و گروه هایی که با موضوعاتی همچون افسردگی، اعتیاد، وسواس، دوقطبی و غیره سر و کار دارند، مشاوره ارائه می دهند. روش های درمانی مختلفی برای هر مشکل از سوی درمانگر ارائه می شود.

به مراکز برتر کانون مشاوران ایران مراجعه کرده و یا از سایت مشاورانه به صورت رایگان کمک بگیرید.

بله. امکان پذیر است و نتیجه خوبی تا کانون داشته است. ولی در برخی موارد در صورت نیاز و صلاح دید مشاوره باید حضوری صورت بگیرد.

سلام ۲۳ساله هستم و ی دختر ۲ساله دارم دورازخونوادم درتهران زندگی میکنم شوهرم صبح میره سرکارتاساعت ۸ ۹شب.درکمارخونواده شوهرم زندگی میکنم امابافاصله نه چندان دور.باهمسایهای خودمم رفت وامددارم مخصوصاباهمسایه بغلیم.ی سالی میشه همسایه بابغلیم بابازشدن مدارس رابطشوباهام کم کردچون معلم بودومادر۲بچه مدرسه ای.من خیلی ازلحاظ روحی ضربه خوردم ناراحت شدم اماچیزی بهش نگفتم تودل خودم نگهش داشتم.دوتاازجاریام هم کنارمنن امایکی ازجاریام مادرش نزدیکش زندگی میکنه همیشه باهمن سرش شلوغه سرگرمه تفریحات خودشوداره وقتی برای این نداره منودعوت کنه یامنوبخوادازتنهایی دربیاره تلفنی زنگ میزنه منم بهش زنگ میزنم.چیزی که اذیتم میکنه اینکه حرف دلموبه همه میگم ساده وبی ریام فک میکنم… ادامه دیدگاه »

سایت “مشاورانه” به صورت 24 ساعته در زمینه های مشاوره روانشناسی خانواده تلفنی و حضوری در خدمت شماست ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰ برترین روانشناسان ایران در کنار شما هستند

انجمن روانشناسی آمریکا

کانون مشاوران ایران

انجمن روانشناسی ایران

Medical news

مشاوره جنسی یک نیاز برای هر زن و شوهر است.

یکی از مشکلاتی که این روزها بسیار مهم و حائز اهمیت بوده و سبب به وجود آمدن مشکلات بسیار زیادی برای خانواده‌ها و افراد می‌شود و خانواده های بسیار زیادی را در معرض نابودی و فروپاشی قرار داده است مشکلات جنسی است.

که در زمینه های مختلف و برای سنین مختلف بروز می‌کند و جنسیت های مختلف به نوعی می‌توانند با آن درگیر شده و دچار اختلالات و مشکلات متعدد جنسی شود که از آنجایی که نقش این مورد بسیار مهم و حائز اهمیت است.

به عنوان یک اصل اساسی و پایه در جهت شکل گیری خانواده ها نقش دارد.

بنابراین همین مشکل می‌تواند سبب به وجود آمدن مشکلات بسیار زیاد بعدی در خانواده ‌ها شده و در صورت برطرف نشدن حتی سبب فروپاشی بسیاری از خانواده‌ها می‌شود در این زمینه مشاوره می ‌تواند نقش بسیار مهمی ایفا نماید.

روانشناس آنلاین چت

در گذشته های نه چندان دور افراد برای بیان مشکلات جنسی خود مشکلات زیادی داشته و این کار را به خوبی انجام نمی‌ دادند و از انجام آن شرم داشتند.

اما امروزه مشاوره‌ های جنسی می‌تواند نقش بسیار مهم و حائز اهمیتی را در کاهش مشکلات جنسی افراد ایفا نموده و آنها را در جهت داشتن زندگی جنسی بهتر و مطلوب ‌تر و بهتر سوق دهد.

مشاور جنسی در واقع فردی است که تلاش می‌کند تا با شناخت دقیق فرد و مشکلات و اختلالات جنسی او بتواند راهکارهایی را جهت روانشناسی هرچه بهتر و بهبود مشکلات فرد ارائه دهد که در واقع این مرحله به عنوان شناخت مطرح می شود.

در واقع مشاور جنسی به بررسی اختلالات و حالات روحی و روانی فرد و مشکلاتی در زمینه جنسی می‌پردازد و پس از شناخت مطلوب ممکن است او را به روانشناس جهت درمان های رفتاری و روانی و یا حتی به روانپزشک جهت درمان دارویی ارجاع دهد.

بنابراین این مرحله به عنوان مرحله شناخت می ‌تواند نقش بسیار مهمی را در جهت درمان هر چه بهتر در مراحل بعدی نزد روانپزشک یا روانشناس رفته و بایستی به خوبی انجام گردد. مشاوره جنسی باید حتما با ابعاد گوناگون و انواع اختلالات جنسی آشنا بوده تا بتواند فرد را به خوبی برای درمان و بهبود مشکلات یاری نماید.

یکی از انواع مشکلات جنسی که بسیار رایج بوده و افراد بسیار زیادی را به مشاوره جنسی می‌کشانند مشکل نعوظ در مردان است که شاید بتوان آن را رایج ترین مشکل جنسی چه در میان زنان و چه در میان مردان دانست که مشکلات متعددی را از نظر روحی و روانی برای زن و مرد ایجاد می کند و البته بیشتر در سنین میان سالی به بعد در مردان و می دهد و در میان مردان جوان کمتر رایج است.

یکی از دلایل این امر را می‌توان مشکلات و اختلالات روحی دانست.

در واقع سطح استرس اضطراب و افسردگی و نیز مشکلات خانوادگی در این زمینه بسیار حائز اهمیت بوده و سبب به وجود آمدن این مشکل در بسیاری از موارد می‌شود که قابل درمان این کار را راحت تر نموده و با استفاده از درمان های روانشناسی و مشاوره فرد می تواند به درمان شرایط خود بپردازد اما در مراحل حاد ممکن است اختلالات جسمی و جنسی در فرد وجود داشته باشد.

بنابراین ممکن است پزشکی یا روانپزشکی بتواند موثرتر واقع شده تا فرد را درمان نماید و به هر حال نقش مسائل جنسی در این میان بسیار حائز اهمیت بوده چرا که می‌تواند با شناختی مطلوب از فرد او را به استفاده از هر کدام از موارد ذکر شده راهنمایی و ارجاع نماید.

یکی دیگر از مشکلات بسیار مهم جنسی که همواره در مشاوره جنسی توسط زنان و مردان گفته می شود مشکل کمبود میل جنسی این مشکل به حدی رایج است که افراد بسیار زیادی را به استفاده از داروهای غیر مجاز و تبلیغی سوق می دهد و در واقع بساطی را برای استفاده کنندگان تبلیغ ایران این حوزه در زمینه های مختلف نموده است.

چرا که اکثر مواردی که به عنوان دارو در این زمینه معرفی می‌شوند به غیر از داروهای گیاهی و مجاز صرفاً تبلیغی بوده و جهت موارد تجاری مورد استفاده قرار می گیرند و حتی در بسیاری از موارد می ‌توانند مشکلات بسیار زیادی را از نظر جسمی و جنسی برای فرد به وجود بیاورد.

بنابراین استفاده از آنها حتما بایستی تحت نظر پزشک بوده و نباید از استفاده خود سرانه از آنها به شدت پرهیز نمایید.

چرا که در بسیاری از موارد مشاهده شده است که استفاده از آنها سبب به وجود آمدن اختلالات متعددی برای افراد شده است.

از آنجایی که بسیاری از افراد در زمینه های ذکر شده از بیان مشکلات خود خودداری می‌کنند و یا حتی از بیان آنها شرم دارند و خجالت می کشند انواع مشاوره های گوناگون می تواند راهکاری مناسب برای کاهش این دغدغه افراد باشد.

مثلاً مشاوره های تلفنی که فرد در آنها حضور رودررو ندارد می تواند یک راهکار مناسب برای افرادی باشد که از بیان این مشکلات شرم دارد و به راحتی در این راه افراد می توانند با استفاده از مشاوره تلفنی با مشاور جنسی خود در ارتباط بوده و مشکلات خود را با او در میان بگذارد.

البته قطعاً در این راه به دلیل اینکه حضور رو در رو و چهره به چهره صورت نمی گیرد در نتیجه ممکن است روانشناس و مشاور به شناخت کمتری از حالات و وضعیت های روحی و آنی فرد دست یافته و طبیعتاً شناخته کمتر می تواند سبب درمان نامطلوب تر برای فرد شود.

پس بایستی تا حد امکان سعی نمود که از مشاوره های حضوری در این زمینه استفاده کرد.

همچنین مشاوره جنسی تلفنی و مشاوره با سکستراپ و یا سایت مرکز مشاوره ما می‌تواند به این افراد به عنوان راهکاری مناسب پیشنهاد گردد که همانطور که ذکر کردیم استفاده از راه حضوری می‌توانند نتایج بهتری را به دنبال داشته باشد.

اما اگر به هر دلیلی امکان استفاده از مشاوره حضوری در این زمینه ها برای شما وجود ندارد به راحتی می توانید از طریق تلفنی و یا آنلاین و سایت ما به مشورت با مشاور خانواده مورد نظر خود مبادرت ورزیده و مشکلات خود را در این زمینه یکی پس از دیگری حل نمایید.

بایستی این نکته را دوباره ذکر کنیم که در صورت حل نکردن این مشکلات، مشکلات بعدی می‌تواند برای شما به وجود بیاید.

بسیاری از افرادی که مراجعه می‌کنند یا از طریق مشاوره تلفنی و آنلاین با مشاوران در ارتباط هستند مشکلاتی را ذکر می‌کنند که از نظر آنها بسیار مهم و بزرگ و غیر قابل حل است.

اما در واقع این مشکلات عمده روحی و روانی می باشند و فرد پس از بررسی دقیق خود می‌تواند با ریشه‌یابی مشکل اصلی به راحتی اقدام به درمان و حل ان ها نموده و مشکلات جنسی که ناشی از آن مشکل اصلی را به خوبی و به راحتی درمان نماید.

بنابراین ریشه یابی و شناخت دقیق وضعیت روحی و روانی و اختلالات ذهنی و روحی روانی فرد می‌تواند در این زمینه بسیار مهم و حائز اهمیت باشد و پیش از آنکه فرد از دارو برای درمان مشکلات خود استفاده کند شناخت مناسب می ‌تواند سبب شود که نیازی به استفاده از دارو نباشد و فرد تنها با بهبود شرایط و حالات روحی و روانی خود به درمان اختلالات جنسی خود اقدام نماید.

مثلا استرس و اضطراب یکی از دشمنان اصلی و مصوبه به وجود آمدن مشکلات متعدد جنسی برای افراد و خانواده ها هستند که افراد زیادی از این موضوع مطلع نیستند.

بنابراین شناخت عوامل اضطراب و استرس می‌تواند سبب این شود که افراد به راحتی این مشکلات را از پیش رو بردارند و به تبع سبب بهبود شرایط جنسی خود شود تا بتوانند آینده ای بهتر را از این لحاظ برای خود و همسر خود و یا شریک جنسی خود رقم زده و مشکلات خود را در این زمینه حل نمایند.

در این مورد نیاز است اطلاعات بیشتری داشته باشیم دلیل همسرتان برای این موضوع چیست ؟ واکنش خاصی در زمان ایجاد معاشقه یا رابطه جنسی دارند ؟ دیدگاه ایشان در مورد رابطه جنسی چگونه می باشد؟ رابطه عاطفی شما با یکدیگر رضایت بخش می باشد؟

دوست عزیز قابل درک است که شما دیدگاه خوبی در این مورد نداشته باشید اما نیاز است که به نیازهای جنسی یکدیگر حتی در دوارن بارداری و یا بعد زا آن نیز از راهای دیگر جز دخول توجه داشته باشید تا از نظر جنسی نیز بتوانید آرامش بیشتری داشته باشید . در این مواقع بهتر است آرامش خودتان را حفظ کنید و بدون توهین به ایشان بیان کنید که نیاز جنسی ایشان را درک می کنید ولی ترجیح می دهید که در مورد این نیاز با خود شما صحبت کنند تا از راهای دیگری جز دخول نیاز یکدیگر را برطرف کنید . هرچقد که شما بخواهید با عصبانیت بیشتری نسبت به مشکلات برخورد کنید ایشان از شما دور تر می شوند و امکان دروغ گفتنشان افزایش می یابد اما اگر شنونده خوبی باشید و در یک محیط آرام در مورد موضوعات مختلف با یکدیگر صحبت کنید می توانید هم به نتایج بهتری برسید هم ایشان کمتر به پنهان کاری و قهر کردن روی می آوردند.

دقت کنید که شما در این روابط لذتی را تجربه می کنید که قبلا از آن بهرمند نبوده اید اما نیاز است که در کنار این کسب لذت به موارد دیگری از جمله آسبی های جسمی و بیماری هایی که یم توانند به شما انتقال بدهند و هم به تنوع طلبی که این روابط برای شما ایجاد می کنند و کاهش تمرکز بر موضوعات دیگر زندگیتان و همچنین از دست دادن سرمایه نیز توجه داشته باشید. سعی کنید نیاز جنسی را برای خودتان تعریف کنید و یک سری محدودیت ها در رفع این نیاز برای خودتان قرار بدهید تا بتوانید عملکرد بهتری را تجربه کنید. ترک کردن این روابط به دلیل لذتی که در آن تجربه کرده اید سخت می باشد اما اگر شما برای زندگیتانب رنامه ریزی داشته باشید تمرکزتان بر این موضوع کاهش می یابد و در کنار آن سعی کنید نسبت به مشکلات و نیازتان نیز بیشتر بینش پیدا کنید. ۱٫ فکر می کنید اینکه می توانید این افراد را بخرید برای شما لذت بخش می باشد؟ ۲٫ در این روابط چیز غیر معمولی را از این افراد درخواست می کنید؟

عوارض زیادی از جمله عوارض روحی چون افسردگی ، کاهش تمرکز ، احساس گناه و… و از نظر جسمی : کاهش ایمنی بدن ، زوذ انزالی، کاهش بینایی در بعضی افراد و..

دوست عزیز به نظر می رسد که شما دچار نوعی انحراف جنسی به نام پارافیلیا، یادگارخواهی یا فتیشیزم شده ایدکه در این اختلال فرد با دیدن اجسام بی‌جان مثل جوراب، کفش، مو، لباس، لوازم آرایش و… دچار برانگیختگی جنسی می‌شود و عموما ارتباط با جنس مخالف برای فرد سخت می باشد . وجود این انحراف دلایل مختلفی دارد که نیاز است شما به صورت حضوری به روان درمانگر مراجعه داشته باشید تا به صورت دقیق مشکل شما مورد بررسی قرار گیرد و به شما در این زمینه کمک شود و پروسه درمانی خود را برای عملکرد بهتر طی کنید. درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

سلام ببخشید چرا سوال من قرار نمیگیره توسایت..من یه دختر مجرد هستم که وقتاییکه داستان میخونم وجاهای هیجانی یا کمی جنسی توش باشه یا مثلا تویه فیلم ایرانی کتک خوردن یک زن رو ببینم دچار یه حالتایی میشم..یا مثلا من برای اینکه بتونم بخوابم حتما باید توذهنم داستاک بسازم که توش هم محبت هست وتوفضای داستانم شاید یه خشونت های کمی یا جاهای هیجانای وتخیل جنسی ضعیف هم باشه مثلا معاشقه یا بوس وّغل زن وشوهر یا پدر ودختر یه جاهایی بامحبت یه جاهایی زوری..یامادری دختر جوانشو حمام کنه دچار یه حالتایی میشم…یه جاهایی فقط توی شکم دچار یه هیجان… ادامه دیدگاه »

سلام به شما نگین جان سوال شما تازه ارسال شده است که پاسخ داده می شود . شکا با این خیالپردازی به نقطه تحریک شدن وارد می شود و خودتان را از نظر جنسی تحریک می کنید که نوعی خودارضایی محسوب می شود و این خیس شدن واژن و یا انقباض و انبساط واژن و شکم نیز در زمان ارضا شدن شما رخ می دهد و خیسی واژن نیز به دلیل خروج منی می باشد که در زمان تحریک و ارضا رخ می دهد. در این مسیر تفکرات جنسی شما نیاز به بررسی دقیق دارد در یان زمینه به صورت… ادامه دیدگاه »

من فقط بااین تخیلات عاطفی کمی دچار هیجان درشکم وکمی گرما درناحیه جنسی میشم این چه ربطی به ارضا شدن داره شما وقتی یه صحنه توی فیلم ایرانی میبینید یک دفعه ارضا میشید یا مثلا یک جای هیجانی یا کمی جنسی توی یک داستان میبینید یک دفعه یهویی ارضا نمیشه که ادم..اینجوری که شما میگین غیرممکنه که مغز ادم پوچ باشه ونتونه یه داستان توی ذهنش بسازه..شما خیلی اغراق میکنید نسبت به حالتای من.

بله ممکنه شما راضای کامل نشید اما تحریک شدن شما و وجود تفکرات و تمایلات جنسی و همچنین خیس شدن واژن نشان از تحریک شدن شما باشد اما حالا اینکه به نقطه اوج می رسید یا نه بستگی به میزان تحریک شدن و پروسه ارضا شدن دارد .
در این صورت تصمیم گیری نهایی با خود شما می باشد چون اگر شما با تنبیه به عنوان مثال ارضا شوید این یک مسیر آسیب زا می باشد و نیاز است که گرایشات شما بررسی شود تا بتوانیم نظر دقیقی بیان کنیم.

با سلام … خسته نباشید … من امیرحسین هستم و ۱۷ سالمه …من هم توان جنسی بالای دارم و هم به دلیل داشتن توان جنسی بالا شهوت و تحریک زیادی …. متاسفانه خود ارضایی میکنم و هر کاری میکنم جلوشا بگیرم تنها ۲ تا ۳ روز دوام میارم و بعدش دوباره … فیلم پورن چون میدونم خیلی بده سعی کردم کمتر ببینم و اگه خود ارضایی میکنم با فیلم های اماتور و عادی باشه … خلاصه میخوام کمک کنید تو این مواردی که دوستان دیگه نوشتن اصلااا راهکاری ندادید ..لطفا یه پیشنهاد راهکار چیزی بدید که بتونیم کمش کنیم لااقل… ادامه دیدگاه »

روانشناس آنلاین چت

سلام به شما آقا امیر حسین دقت کنید که خودارضایی را نمی توان بدون عوارض در نظر گفت و اینکه برای همه نیز یک عوارض نشان داده شود نیز وجود ندارد عوارض بسته به شرایط بدنی فرد دارد و بیشترین آسیب ها نیز مربوط به شرایط سنی شما می باشد چون در سن رشدی قرار دارید و نیاز است که بدنتان ایمنی بالاتری داشته باشد در کنار اینکه به مواد مغزی نیز نیاز زیادی دارد تا بتوانید از نظر رشد استخوان ها و رشد قدی و بدنی به رشد مناسبی برسید خودارضایی به انرژی زیادی نیاز دارد و می تواند… ادامه دیدگاه »

سلام مجدد به شما خیلی ممنونم از نکاتی که گفتید اول اینکه .. خب خودارضایی در ابعاد درسی ..اجتماعی ..فرهنگی ..ذهنی … و کلا طرز فکرم و روانم تاثیر چندانی خداراشکر نداشته و همواره به سمت چیزای مثبت و درست رفتم و موفقم بودم ..تاثیر خود ارضایی را اگه بگم تنها همین بعد جسمانی و بدنمه … خب من نمیتونم از کسی بپرسم و جایی برم همینطور که گفتم و میگم ۱۷ سالمه و اصلا این امکان برام فراهم نیست !!! فقط چندتا سوال دیگه که لطف کنید جواب بدید ممنونم // ایا حرف های این خانوم دکتر (…. )… ادامه دیدگاه »

ببین اینکه ایشان به چه دلیلی خودارضایی را مثبت می دانند را نمی دانیم اما تا جایی که تحقیقات و بعد های شخصیتی و مشکلاتی که افرادی که خودارضایی دارند نشان می دهد این است که این مسیر سازندگی ندارد و حتی انحرافات زیادی را می تواند اگر فرد از فیلم های پورن هم استفاده کند می تواند در بر داشته باشد پس در این زمینه نمی توانیم نظر مثبتی بیان کنیم و بهتر است از خود ایشان در مورد تحقیقات و مباحثی که بر آن این دیدگاه را دارند سوال کنید . داشتن نیاز جنسی نشان از سلامت می… ادامه دیدگاه »

سایت “مشاورانه” به صورت 24 ساعته در زمینه های مشاوره روانشناسی خانواده تلفنی و حضوری در خدمت شماست ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰ برترین روانشناسان ایران در کنار شما هستند

انجمن روانشناسی آمریکا

کانون مشاوران ایران

انجمن روانشناسی ایران

Medical news

بعضی مواقع اتفاقاتی برای ما می‌افتد که بار عاطفی و روانی سنگینی دارند. ما لازم داریم که در مورد آن‌ها با کسی صبحت و مشورت کنیم. در این مواقع شاید صحبت کردن با آشنایان و افرادی که می‌شناسیم آسان نباشد. حتی ممکن است بیان کردن مشکلاتی که داریم با افراد نزدیک چندان به صلاح ما نباشد. همچنین بعضی از مشکلات نیاز به نظر کارشناسانه و تخصص و آگاهی کافی دارد. در واقع این مشکلات با مشورت با یک متخصص و فرد آگاه قابل حل شدن است. در موارد اینچنینی بهترین کار مشورت کردن با یک مشاور خبره و قابل اعتماد است. در صورتی که امکان مشاوره حضوری را نداشته باشید و یا تمایل به این کار نداشته باشید یا حتی به یک راهکار سریع‌تر و البته آسان‌تر نیاز داشته باشید، مشاوره آنلاین راه خوبی برای شما است. مشاوره آنلاین از طریق مختلفی انجام می‌شود. شما در سایت‌ها یا اپلیکیشن‌های پیام‌رسان رایج می‌توانید از این نوع خدمات بهره‌مند شوید. در این بین یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌هایی حال حاضر، تلگرام است. چت با روانشناس آنلاین تلگرام راهی است که می‌تواند در اسرع وقت به مساعد شدن حال روحی‌تان و یا حل مشکل‌تان کمک کند. چت با روانشناس آنلاین تلگرام محبوبیت زیادی دارد. افراد به چندین دلیل که در ادامه به تفصیل شرح می‌دهیم، مشتاق انجام این کار هستند. برای مثال در تلگرام هویت شما می‌‌تواند مخفی بماند.

 

 

امروزه می‌توانید حتی مشاوره آنلاین را به صورت رایگان هم از برخی از افراد دریافت کنید. اما اینکه فردی برای حل مشکلات شما بدون دریافت هزینه وقت و انرژی خود را صرف کند، چندان عاقلانه به نظر نمی‌رسد. این دست مشاوره‌ها ممکن است از کیفیت و کارایی کافی برخوردار نبوده و در پس آن آگاهی و تبحر یک کارشناس تحصیل‌کرده وجود نداشته باشد. به علاوه این قسم مشاروه‌ها امنیت کافی ندارند. به عبارتی بهتر است داستان زندگی‌تان و مشکلات شخصی‌تان را برای فردی که از اعتبار کافی برخوردار نیست و به آو اعتماد ندارید، مطرح نکنید.

روانشناس آنلاین چت

اجازه دهید یک مثال روشن تر در خصوص این مبحث بزنیم. فرض کنید خانمی که به تازگی ازدواج کرده است با دخالت‌ها و آزارهای خانواده همسرش مواجه می‌شود. او با جستجو در سایت‌ها به دنبال مشاوره‌های رایگان بروند که همانطور که گفتیم درست نیست. و یا اینکه با مراجعه به سایت‌ها و انواع پیامرسان‌ها در حضور افرادی که صرفا کاربر هستند و تبحر و تخصصی ندارند، مشکلش را مطرح می‌کند. در این مواقع معمولا خانم‌هایی که تجربه‌ای در خصوص زندگی مشترک ندارند و با مشکلی که دارند، احتمالا احساساتی و عصبی شده‌اند مشکل خود را به این صورت مطرح می‌کنند که چطور مانع ادامه رابطه و معاشرت خانواه همسر با خانواده خودش بشود. در این مواقع حتی اگر پاسخ خوبی هم دریافت کند، به نتیجه درستی نمی‌رسد. چرا که سوال خوبی هم مطرح نکرده است. کاربران و افرادی عادی معمولا راهکارهایی ارائه می‌دهند که مختص عامه مردم است. این راهکارها درنهایت باعث ایجاد اختلافات بیشتر و حتی تنهاتر و منزوی‌تر شدن شما می‌شود. این درحالی است که افراد خبره و روانشناس با ریشه‌یابی مشکل می‌توانند یک راه‌حل درست و اصولی پیشنهاد بدهند.

درواقع شما با چت با روانشناس آنلاین در تلگرام می‌توانید تکنیک‌ها ترفندهایی برای جذب همسر و کنترل خانواده همسرتان یاد بگیرید. حتی گاهی لازم است خود شما تکنیک‌هایی برای کنترل خشم و احساسات‌تان یاد بگیرید و بتوانید اصولی و منطقی رفتار کنید.

اگر تمایل به دریافت مشاوره آنلاین داشته باشید، این کار به سادگی امکان پذیر است. اما بهتر است مراقب باشید که از راه اصولی و درست این کار را انجام بدهید. و حتما دقت داشته باشید که با افراد یا موسسه‌های معتبر مشاوره انجام دهید. امروزه بسیاری از موسسات مشاوره‌ای خمات خود را به صورت حضوری یا غیر حضوری و ر فضای مجازی ارائه می‌دهند. یکی از روش‌های مرسوم چت با روانشناس آنلاین در تلگرام است. روان‌آرام به منظور تسهیل دریافت خدمات برای مراجعین، این روش مشاوره را هم به مراجعین ارائه می‌دهد.

در چت با روانشناس آنلاین در تلگرام در چه زمینه‌هایی راهنمایی دریافت می‌کنید؟

درواقع شما هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانید مشکل خود را به صورت چت یا ویس یا تصویر در تلگرام ارسال کنید. مشاور مربوطه نیز با توجه به زمان کاری خود، به شما پاسخ خواهد داد.

چت با مشاوره آنلاین تلگرام همیشه در دسترس است. کافی است شما به اینترنت دسترسی داشته باشید و برنامه تلگرام را در گوشی یا کامپیوتر خود نصب کنید و یا حتی از نسخه تحت وب آن استفاده کنید. با همین موارد می‌توانید به راحتی به مشاوره آنلاین دسترسی پیدا کنید. به علاوه مشاوره آنلاین برای کسانی که در نقاط دورافتاده مانند روستاها هستند و یا در شهر خودشان به مشاور خبره و مورد اعتماد در زمینه مورد نظر خودشان دسترسی ندارند، می‌تواند مفید باشد.

یکی از مزیت‌های انواع مشاوره غیرحضوری و آنلاین امکان دسترسی راحت به آن‌هاست. شما می‌توانید در زمان‌های مورد نظرتان تماس برقرار کنید و نیازی نیست که برای رسیدن به مطب پزشک مسیری را طی کنید. همچنین این روش برای کسانی که به خاطر خجالت یا مشکلات روحی یا محدودیت‌های فرهنگی و موارد دیگر تمایلی به مشاوره حضوری ندارند، مناسب است.

چت با مشاوره آنلاین تلگرام هزینه‌های مناسب‌تری نسبت به مشاوره حضوری دارد. جدا از اینکه شمما مجبور به صرف هزنیه رفت و آمد و صرف وقت هم نیستید.

در مشاوره با تلگرام چهره شما ناشناس می‌ماند. این برای کسانی که با فاش شدن هویت‌شان راحت نیستند و یا مسائلی دارند که بیان آن‌ها برای‌شان آسان نیست، بهتر است. درواقع حتی هر فرد عادی با شرایط معمولی وقتی می‌داند ناشناس است راحت‌تر حرف می‌زند و صداقت بیشتری دارد.

بعضی از کسانی که از مراجعه به مشاور مانعت می‌کنند، از نگاه و تفکر دیگران نسبت به خودشان نگران هستند. درواقع آن‌ها نمی‌خواهند که کسی بداند آن‌ها درگیر مشکلات لاینحلی هستند به مشاور یا روانپزشک مراجعه کرده‌اند. مزیت چت با مشاوره آنلاین تلگرام این است که مخفی می‌ماند و هیچ کس غیر از شما و مشاور از آن مطلع نمی‌شود.

این پرسش اهمیت زیادی دارد. متاسفانه صفحه‌ها و سایت‌های زیادی در خصوص مشاوره دان به صورت آنلاین فعالیت می‌کنند. حتی عده‌ای بدون داشتن تبحر و علم کافی سعی در انجام این کار می‌کنند و تنها اهداف مالی و یا حتی بدتر از آن اهداف تبحکارانه دارند. به همین علت باید قبل از شروع مشاوره از معتبر بودن تیم مشاوره مطمئن شوید. برای اینکار می‌توانید از دیگران سوال کنید یا بازخوردهای دیگران را که به صورت کامنت، لایک و غیره ثبت می‌شود بسنجید.

قبل از شروع چت با روانشناس آنلاین تلگرام موارد زیر را چک کنید

لطفا خودتان در حین مشاوره

بعد از مشاوره

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آدرس : تهران، بزرگراه مدرس شمال خیابان ظفر، روبروی بیمارستان علی اصغر پلاک 238، طبقه 4، واحد 16

آدرس: تهران، میدان ونک خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی شمالی نبش کوچه شهریار پلاک 181، طبقه 3، واحد 16

ارتباط در تلگرام (آنلاین)

ارتباط در واتس آپ (آنلاین)

چت با روانشناس آنلاین رایگان چت با روانشناس آنلاین رایگان

چت با روانشناس آنلاین رایگان تماس با واتساپ ۰۹۹۰۳۰۶۶۷۶۳

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

روانشناس آنلاین چت

ایمیل *

وبسایت

(function( timeout ) {
setTimeout(
function() {
var notice = document.getElementById(“cptch_time_limit_notice_59”);
if ( notice )
notice.style.display = “block”;
},
timeout
);
})(120000);
Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

 + 
9
 = 
18

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

گروه مشاوره روان خوب با بهره مندی از متخصصین حوزه روانشناسی و مشاوره تحصیلی در حوزه دکتری به صورت تخصصی خدمات مشاوره روانشناسی و مشاوره تحصیلی و مشاوره خانواده را ارائه می دهد. جهت تعیین وقت وقت مشاوره با شماره 0218612908 تماس حاصل نمایید.

آدرس: تهران سعادت آباد ابتدای بلوار دریا پلاک 30 طبقه 4 واحد 8

گفتاره

فضای مشاوره امن و محافظت شده

مشاوران با تجربه و تحصیل کرده

هزینه مناسب و به صرفه

گفتاره

روانشناس آنلاین چت

پنج سال

۳۷۰۰۰ +

مراجعه کننده

۶۰۰۰ +

اشتراک خریداری شده

۱۴۰۰۰ +

جلسه مشاوره برگزار شده

مطالعه بیشتر در مورد مشاوره آنلاین

من از روانشناسم واقعا راضی بودم . کارشون عالی بود

مراجعه کننده ناشناس 1

روانشناس من خیلی خوش برخورد و با حوصله بودن. واقعا ممنونم از راهنمایی هاشون

مراجعه کننده ناشناس 2

روانشناس من بهترین دکتر دنیا و درمان گری هستن که واقعا برای مریضش وقت میذاره .اینقدر ایشون خوبن که کلمات قابل توضیف ایشون نیستن

مراجعه کننده ناشناس 3

مشاهده سایر نظرات

زندگی شادتری را تجربه کنید

مشاوره آنلاین در زمینه های افسردگی، اختلال های روانی، اعتماد به نفس، عزت نفس و سایر مسائل فردی.

مشاوره فردی بگیرید

خانواده بهتری با هم بسازید

مشاوره آنلاین در زمینه های ارتباط زوجین، حل مشکلات خانوادگی، ارتباط موثر با فرزندان و سایر مسائل خانوادگی.

مطالعه بیشتر در مورد مشاوره خانواده

مشاوره خانواده بگیرید

آگاهانه ازدواج کنید

مشاوره آنلاین در زمینه های انتخاب همسر مناسب، مشاوره قبل از ازدواج، اطلاعات و آگاهی های لازم قبل از ازدواج.

مشاوره ازدواج بگیرید

ایرانیان خارج از کشور می تونن به راحتی با مشاوران ایرانی که فرهنگ یکسانی دارند مشاوره آنلاین بگیرند و به راحتی پرداخت انجام بدن.

مطالعه بیشتر در مورد مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور

مشاوره بگیرید

درگاه پرداخت بین المللی

روانشناسان ایرانی

ثبت نام

با وارد کردن نام مستعار و ایمیل ثبت نام می کنید.

صحبت با کارشناس

کارشناس شما را به روانشناس مناسب حال شما وصل می کند.

خرید اشتراک

روانشناس آنلاین چت

بعد از خرید یکی از اشتراک ها به روانشناس وصل می شوید.

هماهنگی زمان جلسات

پس از هماهنگی، جلسات در زمان تعیین شده برگزار می شود.

دو جلسه

۳۰,۰۰۰ تومان

زمان هر جلسه ۳۰ دقیقه

مشاوره به صورت چت آنلاین

چهار جلسه

۶۰,۰۰۰ تومان

۵۵,۰۰۰ تومان

زمان هر جلسه ۳۰ دقیقه

مشاوره به صورت چت آنلاین

شش جلسه

۹۰,۰۰۰ تومان

۸۵,۰۰۰ تومان

زمان هر جلسه ۳۰ دقیقه

مشاوره به صورت چت آنلاین

گفتاره

همیشه همراه شما

با نرم افزار موبایل گفتاره، به راحتی و همه جا مشاوره بگیرید

همین الان

جلسه مشاوره خود را رزرو کنید

مشاوره در قالب جلسات سی دقیقه ای است، که به صورت چت آنلاین با روانشناس برگزار می شود

روی دکمه آبی رنگ در صفحه بزنید و اطلاعات را پر کنید تا به صفحه کارشناس منتقل شوید. سپس کارشناس مسئله شما را تشخیص داده و روانشناس شما را انتخاب می کند. با خرید اشتراک به روانشناس وصل خواهید شد

در حال حاضر سه بسته مشاوره داریم: دو جلسه 30 هزار تومان، چهار جلسه 55 هزار تومان، شش جلسه 85 هزار تومان

بله امکان پرداخت برای کاربران خارج از کشور وجود دارد و همچنین می توانید از کارت بانکی یکی از آشنایان در ایران استفاده کنید

مشاهده همه سوالات

گفتاره

مشاوره آنلاین روانشناسی

خدمات

مشاوره آنلاین

مشاوره خانواده

مشاوره ازدواج

ایرانیان مقیم خارج

سایر

مشاوره آنلاین چیست؟

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

قوانین

:گفتاره در شبکه های اجتماعی

برای موارد اضطراری با اورژانس اجتماعی به شماره ۱۲۳ تماس بگیرید

سعي كن كارايي كني كه بهشون نياز داره اين با اين كارش خودشو نابود ميكنه سعي كن كاري كني كه اون فرد اون كار و ز دوست پسرش ميخواد و سعي كن با حرف زدن باهاش راهنماييش كني


8,344 سوال


11,012 پاسخ


7,037 دیدگاه


2,518 کاربر

ایمیل خود را وارد کنید:

برای انجام چت با روانشناس آنلاین رایگان با شماره ۰۹۱۲۰۷۰۰۵۸۲ تماس بگیرید . این مرکز به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان میباشد . مشاوره در تمامی زمینه های روانشناسی توسط متخصص همان حوزه انجام میشود .

جلسات مشاوره به صورت نیم ساعته وقت دهی میشوند . مشاوره خانواده – ازدواج – کودک – نوجوان – شخصیت – اعتیاد – تحصیلی – شغلی و…

مشاورین مرکز دارای مدرک دکترای تخصصی در رشته روانشناسی و مشاوره هستند . چت با روانشناس آنلاین رایگان به صورت هفتگی تمدید خواهد شد . این بهترین فرصت برای شما عزیزان است که استفاده  نمایید . در تاریخ هایی که این امکان وجود ندارد میتوانید از خدمات مشاوره آنلاین پایین همین صفحه استفاده نمایید .

روانشناس آنلاین چت

برای ارتباط با مشاورین این مرکز با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید . این نوع مشاوره مشاوره غیر حضوری نامیده میشود . برای بسیاری از افراد مفید تر خواهد بود . گاها شما تمایلی به رفت و آمد و انجام مشاوره حضوری ندارید لذا توصیه میکنیم از خدمات مشاوره غیر حضوری ما استفاده  نمایید . حتی اگر در زمان تبلیغات نباشیم هزینه جلسات مشاوره غیر حضوری کمتر از جلسات حضوری میباشد .

چت با روانشناس آنلابن رایگان

برای دریافت آدرس دقیق مرکز با شماره موبایل ۰۹۱۲۰۷۰۰۵۸۲ تماس بگیرید . این مرکز واقع در خیابان نیاوران – نبش چهارراه مژده میباشد . ضمنا مرکز به صورت شبانه روزی خدمات مشاوره غیر حضوری یعنی چت با روانشناس آنلاین رایگان را رائه میدهد . خدمات مشاوره حضوری در تمامی ایایم هفته از ساعت ۸ صبح الی ۸ شب امکان پذیر است .

مشاوره و روانشناسی

(زیر نظر دکتر روانپزشک،متخصص اعصاب و روان مجوز ۶۶۰۷۲)

مشاوره و راهنمایی تلفنی و حضوری

توسط روانشناس

-خانواده       -ازدواج             -نوجوان           -هیپنوتیزم در مانی

-کودک          -افسردگی          -بیش فعالی       –وسواس

-کنترل خشم   -اضطراب           -استرس              -اختلالات روانی

-اختلالات یادگیری    -مهارتهای زندگی                  -تست روانشناسی             -نوروفیدبک

-بیوفیدبک                  -مشاوره تحصیلی

 

تماس با ما:  ۲۶۱۳۵۵۴۲-۲۶۱۳۵۳۹۷-۰۹۱۲۰۷۰۰۵۸۲

www.abbbcb.com سایت ما:

ravanshenas_aghdasieh اینستگرام:

در این مرکز علاوه بر انجام مشاوره خانواده به صورت آنلاین تمامی مشاوره های روانشناسی به صورت حضوری و غیر حضوری انجام میشود . مرکز واقع در خیابان نیاوران – نبش چهارراه مژده میباشد .

 

 

 

مشاوره روانشناسی

نظرات بسته شده است.

.searchwp-live-search-results {
opacity: 0;
transition: opacity .25s ease-in-out;
-moz-transition: opacity .25s ease-in-out;
-webkit-transition: opacity .25s ease-in-out;
height: 0;
overflow: hidden;
z-index: 9999995; /* Exceed SearchWP Modal Search Form overlay. */
position: absolute;
display: none;
}

.searchwp-live-search-results-showing {
display: block;
opacity: 1;
height: auto;
overflow: auto;
}

.searchwp-live-search-no-results {
padding: 3em 2em 0;
text-align: center;
}

.searchwp-live-search-no-min-chars:after {
content: “به تایپ کردن ادامه دهید”;
display: block;
text-align: center;
padding: 2em 2em 0;
}

/* */

طالع بینی ازدواج ماه ها با […]تاریخ : ۱۳ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 27760موضوع :

فال عشق واقعی وازدواجتاریخ : ۰۳ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 21642موضوع :

کانال مشاوره خانوادهتاریخ : ۰۲ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 2676موضوع :

علائم عاشق شدن پسرانتاریخ : ۱۳ / ۰۵ / ۱۳۹۷بازدید : 6164موضوع : جذب عشق

چرا قانون جذب باعث می شود […]تاریخ : ۳۱ / ۰۴ / ۱۳۹۵بازدید : 2996موضوع :

روانشناس آنلاین چت

 باید ها و نباید ها برای […]تاریخ : ۱۷ / ۰۱ / ۱۳۹۵بازدید : 10713موضوع :

چت با روانشناس آنلاین رایگان

چت مشاوره خانواده آنلاین تلگرام : یکی از راه های دسترسی شما عزیزان به مشاوران می باشد، به این صورت که شما در هر زمان و مکانی که قرار داشته باشید. مشاوره خانواده آنلاین تلگرام ۲۴ ساعته قادر به پاسخگویی شما عزیزان، بدون گرفتن نوبت قبلی می باشد. بعضی از مشکلات در زندگی هستند که باید در سریع ترین زمان حل شوند و ما این امکان را برای شما فراهم می کنیم.

چت مشاوره آنلاین رایگان

در مشاوره ۲۴ ساعته به صورت آنلاین می توانید به صورت نوشتاری و زنده با مشاوران سایت در ارتباط باشید. البته باید به یاد داشته باشید که مشاوره آنلاین و ارتباط با روانشناس در پیام رسان هایی همچون تلگرام یا واتس آپ هرگز نمی تواند قابلیت درمانی داشته باشد. به عبارت دیگر دکتر روانشناس نمی تواند از راه دور و با چت کردن یک بیمار را درمان کند.

اما اگر مشکل شما مسائل خانوادگی باشد یا مربوط به روابط و مهارت های ارتباطی باشد، روانشناسان آنلاین می توانند با آموزش های اختصاصی مشکل شما را حل کنند. در ادامه به لیست خدماتی اشاره می کنم که مشاورین آنلاین می توانند به شما ارائه دهند: مقابل با ترس و فوبیا، مقابله با شکست عشقی، افزایش اعتماد به نفس، مشاوره انگیزشی، موفقیت شغلی و تحصیلی، موفقیت در روابط عاطفی، آمادگی پیش از ازدواج و غیره.

مشاوره آنلاین تلگرام

می خواهم بیشتر بدانم:

مشاوره با روانشناس به صورت رایگان در تلگرام

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

مشاوره رایگان ازدواج در تلگرام

کانال مشاوره خانواده

سایت مشاوره قبل از ازدواج

برای عضویت در کانال روانشناسی نوین بینش کلیک کنید

 

novinatlas 1688 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های novinatlas

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

var _paq = window._paq || []; /* tracker methods like “setCustomDimension” should be called before “trackPageView” */ _paq.push([‘trackPageView’]); _paq.push([‘enableLinkTracking’]); (function() { var u=”//novinbinesh.com/analytics/”; _paq.push([‘setTrackerUrl’, u+’matomo.php’]); _paq.push([‘setSiteId’, ‘3’]); var d=document, g=d.createElement(‘script’), s=d.getElementsByTagName(‘script’)[0]; g.type=’text/javascript’; g.async=true; g.defer=true; g.src=u+’matomo.js’; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();

برای دسترسی بهتر, راحت تر و سریع تر به سایت ما می توانید وب سایت ما را بوکمارک کنید .

برای مطالعه بهترین منابع روانشناسی عشق و بهبود رابطه ما به شما وبسایت نوین بینش را معرفی می کنیم.

زمینه های مشاوره: ازدواج و زناشویی، نوجوانی و بلوغ، مادر و کودک و  فرزندپروریازدواج و زناشویی: جنسیت و تفاوتهای جنسیتی، روابط دوستانه قبل از ازدواج و انتخاب صحیح، روابط زناشویی و فرازناشویینوجوانی و بلوغ: آگاهی و مواجه والدین و نوجوانان با بلوغ، مشکلات رفتاری و تعارض با والدین، افت تحصیلی، انتخاب رشته تحصیلی، استعدادیابی شغلی، اعتیاد به اینترنتمادر و کودک و فرزندپروری: دوران بارداری، نوزادی، مشکلات دفع و ادرار، بیش فعالی، لجبازی، شب ادراری، مشکلات گفتاری، اضطراب، جدایی، کمرویی و انزوا، اسباب بازی، مشکلات تحصیلی و یادگیری، تربیت جنسی، فرزندان طلاق، مشکلات هوشی و هوش افزایی، تربیت مثبت کودک، کودک، رسانه، فضای مجازی و تکنولوژی

روانشناس به پیشگیری و بهبود زندگی افراد سالم کمک میکند و به آنها در راستای نیازهایشان مشاوره می دهد.

مشاوره آنلاین یا چت مشاوره، به ایجاد پل ارتباطی بین بین مشاوران و شهروندان با استفاده از اینترنت اشاره دارد. مشاوره آنلاین شامل استفاده از اینترنت است تا افراد بتوانند نظر مشاوری کار بلد را در مورد یک یا چند موضوع خاص بپرسند و این امکان را فراهم می‌کند تا از راهنمایی آن‌ها استفاده کنند تا بهترین تصمیم را برای زندگی‌شان بگیرند.
بررسی‌های انجام شده بیانگر آن است که مشاوره‌ی آنلاین و یا مشاوره تلفنی گزینه‌ی خوب و مناسبی برای تعداد زیادی از افراد به شمار می‌آید. زیرا بسیاری از مراجعه کنندگان بدلیل هزینه، مشکلات رفت و آمد و محدودیت زمانی، درمان را بعد از تنها چند جلسه رها می‌کردند.
به همین منظور وبسایت مشاوره ۳۶۰، چت مشاوره آنلاین را به رایگان در شما عزیزان قرار داده است که بتوانند مشکلات و مسائل‌شان را با کارشناسان ما مطرح کنند تا راهکار‌های علمی و عملی در اختیارشان قرار داده شود.
این مشاوره رایگان، شامل مشاوره از طریق چت وبسایت، مشاوره ازطریق تلگرام و واتساپ می‌باشد.

روانشناس آنلاین چت

مشاوره انواع مختلفی دارد که از آن جمله می‌توان به مشاوره حضوری، مشاوره گروهی، مشاوره تلفنی و مشاوره آنلاین اشاره کرد. اگر با یک بیماری روحی دست و پنجه نرم می‌کنید، با مراجعه به مشاور می‌توانید کیفیت زندگی‌تان را بهبود ببخشید. اگر نمی‌توانید مشکلات روحی‌تان را به تنهایی حل کنید، نباید از کمک گرفتن از مشاور خجالت بکشید. همگی ما هر از گاه به کمک نیاز پیدا می‌کنیم و این که الان به مشاور نیاز دارید، به معنای آن نیست که درمان و مشاوره را باید تا ابد ادامه بدهید.

مشاوره آنلاین شامل انواع مشاوره‌های غیر حضوری می‌شود، شامل: مشاوره آنلاین ، مشاوره آنلاین خانواده، مشاوره آنلاین ازدواج ، مشاوره آنلاین قبل از ازدواج ، مشاوره آنلاین روانشناسی

بسیاری از مسائل مربوط به سلامت روان را می‌توان با استفاده از مشاوره تلفنی مدیریت کرد. بعضی از این مشکلات عبارت‌اند از:

توجه: سؤالات مطرح شده در این فرم پاسخ داده شده و سپس بدون ذکر مشخصات شما در سایت قرار خواهند گرفت.

توجه: پاسخ سؤالات مطرح شده در این فرم در کمتر از ۴۸ ساعت آینده در وبسایت “مشاوره ۳۶۰” منتشر خواهد شد.

[]

آیا مشاوره آنلاین در سایت رایگان است؟
بله. تمامی خدمات مشاوره آنلاین به صورت کاملا رایگان انجام می‌شود

آیا مشاوره ما محرمانه باقی خواهد ماند؟
بله. شما می توانید نام مستعارخود را وارد نمایید و ایمیل شما هم به هیچ وجه نمایش داده نمی شود

زمان پاسخگویی به سوالات چقدر است؟
در اسرع وقت توسط مشاور انجام و به ایمیل شما فرستاده می‌شود

{
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “FAQPage”,
“mainEntity”: [{
“@type”: “Question”
“name”: “آیا مشاوره آنلاین در سایت رایگان است؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “بله. تمامی خدمات مشاوره آنلاین به صورت کاملا رایگان انجام می‌شود”
}
},{
“@type”: “Question”,
“name”: “آیا مشاوره ما محرمانه باقی خواهد ماند؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “بله. شما می توانید نام مستعارخود را وارد نمایید و ایمیل شما هم به هیچ وجه نمایش داده نمی شود”
}
},{
“@type”: “Question”,
“name”: “زمان پاسخگویی به سوالات چقدر است؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “در اسرع وقت توسط مشاور انجام و به ایمیل شما فرستاده می‌شود”
}
}]
}

موسسه حقوقی امیر نجات

021-86129208 –

09122888366

021-86129208 –

09122888366

روانشناس آنلاین چت

موضوع چت با روانشناس آنلاین رایگان تلگرام-مشاوره رایگان آنلاین و روانشناسی می باشد.

شما که این مقاله را مطالعه می کنید حتما دارای مشکل روحی و روانی می باشید.در این صورت ممکن است به مشاوره روانشناسی نیاز دارید.

در این صورت ما به شما خانم دکتر رضوان امیرنجات  را پیشنهاد می کنیم.جهت مشاوره آثار دکتر  رضوان امیرنجات بر روی لینک زیر کلیک کنید:آثار

مشاوره روانشناسی آنلاین نوعی از مشاوره است که شما نیاز به حضور در دفتر مشاور ندارید و با مشاور از طریق نرم افزار واتساپ یا تلگرام یا ایمو یا اسکایپ به صورت تصویری تماس می گیرید.

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که هزینه مشاوره مگر رایگان نیست. در پاسخ باید گفت با توجه به اینکه جلسات مشاوره شما بین 30 تا 40 دقیقه بطول می انجامد امکان رایگان بودن آن محال است.

لیکن ما برای شما مبلغ 30 هزار تومان را در نظر گرفته ایم که تقریبا رایگان می باشد. و در ارسال پیام به دکتر شماره حساب داده می شود.

وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی

اشتراک ها: چگونه یک روانشناس خوب پیدا کنیم؟ – موسسه حقوقی سعادت آباد

من دختری هستم ۲۱ساله ۴سال ازدواج کردم همسرم ۲۸سال دارن.همسرم قبل از ازدواجمون با دختر عمه من دوست بودن ومن با اینکه میدونستم درخواست دوستی ایشون قبول کردم و بعد از یک ماه همسرم امدن خواستگاری بعد از مراسم بعله برون عشق سابق همسرم بهشون زنگ زد و ازشون میخاست ک برگرده و همسرم قبول نکرد همسرم با ایشون ۶سال در رابطه بودن و کل خانوادشون میدونستن و بخاطر مخالفت های خانواده عشق سابقش ازدواج نکردن همسرم ایشون نپذیرفت شنیده بودم ک همسرم خیلی خواهان اون دختر بوده ولی به ایشون گفت ک ازدواج کرده سال اول ازدواجمون همه چیز خوب بود اما بعد حرمتهای بینمون از بین رفت رابطه گرمی نداریم تا جایی ک ممکنه ازم فاصله میگیره و چند وقتی متوجه شدم بهم خیانت میکنه چند بار بهم گفته بیاتوافقی جدا بشیم اما من نمیدونم چکار کنم از لحاظ مالی هم حسابی در تنگنا هستیم و ایشون زیر قرض هستن
بهم میگه جدا شو برو دنبال زندگیت تو در کنار من خوشبخت نمیشی میگه تا سنت کمه و بچه نداری برو ک بتونی زندگی بهتری داشته باشی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌سایت

وکیل

وکیل پایه یک دادگستری

نشانی: تهران،سعادت آباد،ابتدای بلوار دریا،پلاک 30،طبقه 4 ،واحد 8

شماره تماس:02186129208

موبایل:09122888366

روانشناس آنلاین چت
روانشناس آنلاین چت
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *