روانشناس سیاه پوست

 
helpkade
روانشناس سیاه پوست
روانشناس سیاه پوست

قانون جذب تخصصی

تغییر نظام باورها

هوش مالی و روانشناسی ثروت

خودشناسی و رشد فردی

کوین ترودو ناپلئون هیل آنتونی رابینز استر هیکس بروس لیپتون جول اوستینتی هارو اکرروانشناس سیاه پوست

در صورتی که مشکلی در استفاده از خدمات سایت دارید میتوانید با ارسال پیامک مشکل خود را به راحتی حل کرده و پاسخ خود را دریافت کنید.
آدرس دفتر پشتیبانی: تهران، تهرانپارس، خیابان 196 خیابان 131 بین کوچه 208 و کوچه 210 پلاک 309
تماس با دفتر پشتیبانی:
021-77782814

تی دی جیکس یک کشیش، نویسنده، سخنران آمریکایی است. سمینار های تی دی جیکس اغلب انگیزشی و مذهبی است به همین دلیل او در ایران به سخنران انگیزشی سیاه پوست لقب گرفته است. سمینار انگیزشی شجاعت یکی از پرآوازه ترین سمینار های او در ایران است.

تی دی جیکس یا توماس دکستر جیکس (Thomas Dexter Jakes) کشیش، نویسنده، سخنران و فیلمساز است. تی دی جیکس در ۹ ژوئن ۱۹۵۷ در ویرجینیای آمریکا متولد شد. او ایام نوجوانی خود را صرف مراقبت از پدر و کار کردن در کارگاه‌های محلی کرد؛ سپس در دانشگاه ویرجینیا ثبت نام کرد و در دفاتر کلیسا مشغول به تحصیل شد. پس از گذشت مدتی از دانشگاه اخراج شد و پس از آن در کارخانه کاربید مشغول به کار شد.

وقتی که در کارخانه مشغول بود، همسر آینده خود را ملاقات کرد. این زوج در ماه مه ۱۹۸۲ ازدواج کردند. در این زمان، تی دی جیکس کشیش یک کلیسای کوچک در مونتگومری ویرجینیا غربی بود که ۱۰ عضو داشت. با تلاش‌های تی دی جیکس سبب شد تا طی چند سال، کلیسا رشد کند و او به عنوان یک سخنران تقریبا پر مخاطب شناخته شود؛ به طوری که پس از ۲ بار نقل مکان، اعضای این کلیسا به بیش از ۳۰۰ عضو رسید.

جیکس با شرمن واتکینز آشنا شد. آقای واتکینز که بنیان گذار مجامع حجیم بود که بیش از ۲۰۰ کلیسا زیر مجموعه آن بودند، تی دی جیکس را به عنوان وزیر مجمع انتخاب کرد. با پیشنهاد آقای واتکینز، تی دی جیکس در منطقه جارلستون ویرجینیا غرب یک کلیسا افتتاح کرد. در سال ۱۹۹۰ مدرک B.A و M.A و در سال ۱۹۹۵ مدرک دکترای خود را از وزارت مطالعات مذهبی و دانشگاه بین المللی مسیحیت دریافت کرد.

پس از این مدت، کلیسای تی دی جیکس محبوب‌تر شده بود. در این هنگام، او تصمیم گرفت تا روی نیازهای معنوی زنانی که رها شده و مورد آزار قرار گرفته بودند، تمرکز کند. او مدرسه‌ای به نام Woman Art Loosed تاسیس کرد و زنان آسیب دیده را تشویق کرد تا از درد گذشته خود برای رسیدن به موفقیت استفاده کنند. امروزه کنفرانس سالانه Woman Art Loosed یکی از فعالیت‌های موفقی است که توسط تی دی جیکس انجام می‌شود.روانشناس سیاه پوست

تی دی جیکس در سال ۱۹۹۳ اولین کتاب خود را با نام Woman Thou Art loosed منتشر کرد که یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های مذهبی شد. یک سال بعد، مرکز T.D Jakes به عنوان یک سازمان غیر انتفاعی تاسیس شد که کنفرانس‌هایی در آن برگزار می‌شد. از ۱۹۹۵ تا ۱۹۹۶ یک شبکه رادیویی و تلویزیونی با عنوان “آماده شدن” یا همان (Get Ready) تاسیس شد که به صورت هفتگی در آن سمینار های توماس دکستر جیکس پخش می‌شد.

در سال ۱۹۹۶ تی دی جیکس به همراه خانواده و نزدیکانش به دالاس تگزاس نقل مکان کردند. او در کلیسا مشغول به کار شد و اعضای کلیسا را از ۷۰۰۰ به ۱۴۰۰۰ نفر افزایش داد. او با افزایش محبوبیت خود توانست پیام‌های زیبایی را به مخاطبانش برساند و از این طریق، زندگی آنها را بهبود ببخشد. نوشته‌های تی دی جیکس نیز محبوبیت بسیار زیادی در بین مردم دارند. در ادامه لیست کاملی از کتاب های تی دی جیکس را برای شما امادده کرده  ایم:

خوش آمدین، لطفا وارد حساب کاربری شوید

7
 − 
4
 = 

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

بازیابی رمز عبور

یک رمزعبور موقت، برایتان ایمیل خواهد شد.

SookhteJet.ir – انگیزشی ترین وبسایت برای جوان موفق

روانشناس سیاه پوست

بهترین کلیپ انگیزشی و آموزشی روز دنیا یکجا برای دانلود شما عزیزان !

تمام کلیپ های انگیزشی و آموزشی که تا به امروز در وبسایت سوخت جت منتشر شده است را میتوانید در ادامه دانلود کنید.

توجه داشته باشید این بخش هنوز در حال تکمیل است و هر هفته کلیپ انگیزشی و ویدیوهای آموزشی بیشتری به این لینک افزوده میشود، پس یادتان نرود هر هفته سری به این آرشیو بزنید.

به دنبال انگیزه ای قدرتمند برای ادامه مسیرتان هستید؟ کلیپ انگیزشی را انتخاب کنید و همین الان دانلود کنید :

در ضمن، کلیپ ها را برای آنهایی که موفقیت شان برایتان مهم است بفرستید.هر هفته یک کلیپ انگیزشی یا آموزشی جدید برای اعضای باشگاه فکرسازی ارسال میشود، ازینجا عضو باشگاه فکرسازی شوید.

 

دانلود کلیپ انگیزشی 79خلاص شدن از تمام افکار منفی
با این تکنیک ساده!

افکار منفی خواسته یا ناخواسته اگر متوجهش شده باشید یا نه، بدون شک بزرگترین دشمن انسان است. چه می‌شد اگر با یک تکنیک ساده از تمام این افکار به کلی نجات پیدا کرد؟
استیو هاروی همان کاری را به شما یاد می‌دهد که هر روز قبل از بیرون رفتن ازخانه انجام می‌‌دهد تا در طول روز هیچ چیز منفی‌ای به او آسیب نرساند.شما هم می‌توانید یاد بگیرید!

 

 

دانلود کلیپ انگیزشی 78قدرت درخواست کردن

درخواست کنید، باور داشته باشید و برایش عمل کنید. این فرمول سه مرحله‌ای استیو هاروی است که هر خواسته‌ای را از زندگی می‌توانند برایتان محقق کند. حتما داستان بی‌نظیر او را در این ویدیو بشنوید و درس‌های بزرگی که دارد را در زندگی‌تان به کار ببندید.

 

دانلود کلیپ انگیزشی 77چـــرا سقــوط می‌کنیم؟

وجود سختی‌ها و بحران‌های زندگی هیچ دلیل بدی ندارد و تنها کسانی می‌توانند به ارزش این سختی‌ها پی ببرند که تسلیم‌شان نشوند و نتیجه‌اش را در آخر ببینند. تنها کافی‌ست که تسلیم نشوید

 

دانلود کلیپ انگیزشی 76یک درس ۵۰ میلیارد دلاری!

هنوز منتظر فرصت بهتری؟ پاشو دست به کار شو… هیچ فرصتی به اندازه الان برای شروع کردنت مناسب نیست. دن پنا تو این ویدیو بهت میگه که چطور صاحب 50 میلیون دلار شده و تو هم چطور می‌تونی همچین کاری انجام بدی! فقط یه درس ساده اما مهم لازمه… خوب گوش بده!

دانلود کلیپ انگیزشی 75مغزت اینطوری کار میکنه!

ذهن ماشین قدرتمندی است در اختیار انسان که فقط افرادی از قابلیت‌های شگفت انگیز آن استفاده میکنند که به قدرت آن باور دارند… استیو هاروی به شما نشان خواهد داد که چطور تفکرات‌تان زندگی‌تان را می‌سازد!

دانلود کلیپ انگیزشی 74۳۰ سال تحقیر ، تا موفقیت

گرنت کاردون سرمایه‌دار آمریکایی و کارآفرین هفت شرکت موفق است که پدرش در ده سالگی فوت کرد و تا ۲۵ سالگی معتاد بود، مجله‌ی فوربز عنوان برترین مدرس بازاریابی سال را داده است.
در این ویدیو آنچه واقعا برای موفقیت لازم است را به شما نشان می‌دهد!!

روانشناس سیاه پوست

دانلود کلیپ انگیزشی 73وقتی تلسیم نشی این اتفاق میافته!

اسکار فیگواریای ۲۱ ساله اولین بار بود که در المپیک شرکت کرد و رویای قهرمانی در سر داشت اما نتوانست کاری از پیش ببرد…المپیک بعدی را تلاش کرد…مصدوم شد….دوباره تلاش کرد…دوباره نتوانست….اما او نمی‌خواست تلسیم شود تا اینکه……!وقتی تلسیم نشی این اتفاق میافته!

دانلود کلیپ انگیزشی 72

آخرین توصیه‌های بدن‌ساز و مدل معروف
قبل از مرگ!

گرگ پلیت، بدن‌ساز، بازیگر، مدل و تکاور سابق ارتش آمریکا که در سن ۳۷ سالگی جانش را از دست داد درس‌هایی برای گفتن برای کسانی دارد که می‌خواهند بعد از مردن‌شان نیز مردم آنان را بشناسند و به آن‌ها افتخار کنند.اگر نمی‌خواهید بدون تاثیری در این دنیا بمیرید و اثری برجسته از خودتان به جا بگذارید باید این ویدیو را ببینید!

دانلود کلیپ انگیزشی ۷۱

اگه ایمان داشته باشیاین اتفاق میافته!

استیو هاروی، مجری معروف آمریکایی به شما می‌گوید که چطور ایمان و باور او را که پنجمین فرزند یک کارگر معدن بوده به یکی از برجسته‌ترین چهره‌های تاریخ تلویزیون آمریکا تبدیل کرد…اگر به قدرت ایمان باور دارید باید این ویدیو را ببینید!

 

دانلود کلیپ انگیزشی ۷۰

سیستم باورهات رو تغییر بده
تا به هر چیزی برسی!

شما چیزهایی را بدست می‌آورید که باور دارید میتونید بدست بیارید !
اگر باور شما این باشه که خواسته شما خیلی بزرگ یا خیلی دور از دسترس است، احتمالا هیچوقت بدستش نخواهید آو‌رد.لس براون و اریک توماس در این ویدیو سیستم‌ باورهایتان را تغییر می‌دهند.!!!

 

دانلود کلیپ انگیزشی ۶۹

اگه ناراحتی و می‌خوای تسلیم بشی
فقط دست از گریه بردار و ادامه بده!

دوست من هروقت خواستی نا‌امید بشی،
دیدی مسیر داره سخت میشه و احساس کردی کم میاریبدون شیطان نشسته کنارت تا تسلیم بشی !
با حرفات و نشخوارهای ذهنی خودت رو ناامید نکن،
هر فکری بهت حس منفی داد از مغزت بیرون کن
فقط به هدفت فکر کن و با خودت تکرار کن «من میدونم که بهش میرسم… هرطور شده !»گ

 

دانلود کلیپ انگیزشی ۶۸

کاری که ۹۵٪ مردم انجام میدن
به همین خاطر هرگز  زندگی‌شون تغییر نمیکنه

اوضاع نابسمانی داری؟
بیکار هستی، جیبت خالی است و شاید امیدی به آینده نداری….
باید بدونی قانونی هست که انسان‌های ممتاز را در هر شرایطی از دیگران جدا می‌کند. قانونی که شاید تحمل کردنش کار هر کسی نباشد اما تنها راه درست زندگی کردن است برای آن‌هایی که نه تنها نمی‌خواهند برده‌ی دست روزگار و شرایط باشند بلکه به بزرگترین رویاهایشان هم برسند.

 

دانلود کلیپ انگیزشی ۶۷

تموش کن!
یک داستان واقعی از المپیک ۱۹۹۲

هر کاری که انجام میدی مهم نیست فقط باید تمومش کنی و تا آخرش بری.
حتی شده هر روز یک سانت پیشرفت کنی. اما روبه‌جلو حرکت کن.
توقف نکن، تسلیم نشو !!!
نگو دیگه نمیتونم !!!
همیشه درحال پیشروی باش رفیق

اطلاعات خود را جهت ثبت نام وارد کنید:






اشتراک خود را انتخاب کنید:

وارد به حساب کاربری تان شوید اگر قبلا حساب کاربری ساختید.

اعمال شود

معتبر
نامعتبر


 

دانلود کلیپ انگیزشی ۶۶

تنها دلیل اسطوره بودن مسی

اگر به شما می‌گفتند یک بچه‌ آرژانتینی با جسه‌ی کوچک‌تر از هم‌سن‌وسالان خود که دچار اختلال هورمون رشد است چگونه می‌تواند یک فوتبالیست جهانی شود به احتمال زیاد جوابی برای گفتن نداشتید.

بیشتر فرصت‌هایی که هم‌سن‌وسالان مسی داشتند را او نداشت. هیچ شانسی برای این بچه‌ی کوتاه قد تصور نمی‌شود اما تنها چیزی که مسی داشت یک رویای بزرگ و یک عزم جدی بود. و همین‌ها را لازم داشت تا تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین فوتبالیست‌های دنیا شود.

این ویدیو را ببینید تا هیچ محدودیت و شرایط بدی را از این به بعد بهانه نکنید.

دانلود کلیپ انگیزشی ۶۵

سرسخت‌تر از زندگی باش
لس براون

خیلی وقتا زندگی یه کاری باهات می‌کنه که تنها چیزی که بهش فکر می‌کنی تسلیم شدنه. می‌بینی چند ساله مشغول رسیدن به رویاهاتی و هنوز هیچی پیدا نیست.

ادامه دادن واقعا سخته اما اگه تو سرسخت‌تر باشی اصلا سخت نیست. نمی‌دونی چطور باید سرسخت‌ باشی؟ این ویدیو رو ببین تا بفهمی که ضعیف نیستی و فقط چند قدم با رسیدن به رویاهات فاصله داری فقط باید استقامت کنی.

دانلود کلیپ انگیزشی ۶۴

به رویاهات ایمان داشته باش
تو ارزش رسیدن به هر چیزی رو داری

“برام مهم نیست که پول نداری، مهم نیست که حمایت و خانواده‌ش رو نداری، مهم نیست که سابقه‌ش رو نداری، مهم نیست که دوستای لازمش رو نداری…. در مسیر رویاهات تسلیم نشو.”

*یکی از پربازدیدترین ویدیوهای انگیزشی سوخت جت*

دانلود کلیپ انگیزشی ۶۳

بدترین زندان دنیا کجاست؟
احتمالا شما هم در این زندان اسیر هستید و نمی‌دانید

وقتی یه اتفاق ناخوشایند برات رخ میده چی کار می‌کنی؟ اگه می‌خوای بگی که افسوس می‌خورم باید بگم که اسیر هستی و خودت هم نمی‌دونی. اسیر احساساست در زندان ذهن خودت.دکتر سین استفسون که یک روان‌پزشک موفق است در این تد تالک بی‌نظیر توضیح می‌دهد که حتی موفق‌ترین آدم‌هایی هم که می‌شناسید در زندانی از جنس ذهن‌شان هستند. و ما هم از این قاعده مستثنا نیستیم.
شاید این ویدیوی سه دقیقه‌ای کلید رهایی از این زندان ناشناخته باشد.

دانلود کلیپ انگیزشی ۶۲

ارزش واقعی شما چقدر است؟
بعد از این ویدیو هرگز چیزی نمی‌تونه بی‌ارزشت کنه.

تازگیا شکست خوردی؟ بهت بد گفتن یا بهت بد کردن؟
ازت سوءاستفاده کردن؟ و تحقیرت کردن؟تا حالا می‌دونستی ارزش‌ت چقدره؟ تا حالا چند بار خودت رو بی‌ارزش نشون دادی؟ این ویدیو رو نگاه کن تا کل ذهنت در مورد خودت دگرگون بشه.
مطمئنم بعد از این ویدیوی سه دقیقه‌ای یه جور دیگه به خودت نگاه می‌کنی. بعد حسرت می‌خوری که چرا این رو چند سال پیش ندیده بودی.

 

دانلود کلیپ انگیزشی ۶۱

فکر می‌کنی خیلی فرصت داری؟فکر می‌کنی هنوز جوونی؟

فکر می‌کنی خیلی جوونی و هنوز فرصت هست؟ فکر می‌کنی یه روز میاد که آخرش شروع می‌کنی؟
منتظر چه روزی هستی؟ هیچ وقت اون یه روز نمیاد. مطمئن باش. ویژگی قهرمان‌ها در اینه که قبل از اینکه آماده باشن شروع می‌کنن. فکر می‌کنی هنوز فرصت زیاده؟! حالا امسال نشد سال بعد؟! این ویدیو رو ببین امکان نداره دیگه بشینی سرجات.

 

 

دانلود کلیپ انگیزشی ۶۰

موفق شدن شجاعت می‌خواهد
سخنرانی تکان‌دهنده از کشیش آمریکایی

شجاعت می‌خواد که ثروتمند باشی. شجاعت می‌خواد که استثنا باشی. شجاعت می‌خواد که متفاوت باشی. شجاعت می‌خواد که موفق باشی چون موفق نبودن خیلی خیلی آسون‌تره.
تی.دی. جیکس، کشیش معروف آمریکایی، که سخنرانی‌هایش همه را به وجد می‌آورد این‌بار در این سخنرانی روی دیگری از موفقیت را به شما نشان می‌دهد.

بعد از این چند دقیقه سخنرانی مواظب خودتان باشید!!چون کاملا آدم دیگری خواهید شد!

 

دانلود کلیپ انگیزشی ۵۹

چرا کریستیانو رونالدو یک اسطوره است؟

اگر اهل فوتبال هم نباشید حتما نام کریستیانو رونالدو رو شنیده‌اید. اسطوره‌ای بی‌چون‌وچرا که تمام دنیا او را می‌شناسند. اما واقعا چطور است که یک انسان به حدی از عظمت می‌رسد که در گوشه‌ گوشه‌ی دنیا همه او را به چشم یک اسطوره می‌بینند؟از قهوه‌خانه‌های مغولستان گرفته تا بچه‌های روستایی در شیلی همه در موردش صحبت می‌کنند.فکر می‌کنید همه‌ی این‌ها اتفاقی است؟ اگر نه واقعا چه چیزی یک انسان را تبدیل به یک اسطوره می‌کند؟ آیا عظمت یک چیزی خدادادی فقط به تعداد معدودی از انسان‌هاست یا همه‌ی ما از آن برخوداریم و خبر نداریم؟

دانلود کلیپ انگیزشی ۵۸

هـــدف
ویدیوی انگیزشی از آنتونی رابینز

هر کدام از ما به دلیلی برای بودن نیازمندیم.

هدف از یک هدف این نیست که فقط به آن برسیم هدف شخصیتی‌ست که از ما می‌سازد.

اینکه تبدیل به چه کسی می‌شویم از هر هدفی مهم‌تر است. بدون دانستن این، عملا یک مرده‌ی متحرکیم و هیچ دلیلی برای از خواب بلند شدن نخواهیم داشت.

 

دانلود کلیپ انگیزشی ۵۷

زندگی بازی سانت‌هاست، هر بار فقط یک سانتسکانس انگیزشی سخنرانی ال‌پاچینو در فیلم هر یکشنبه‌ی کذایی

“دو راه برای زندگی در پیش داری یا میشینی زندگی لگد مالت گنه یا اینکه بجنگی و راه نجاتی پیدا کنی.”
توی زندگی حاشیه برای خطا خیلی کمه. یه قدم زودتر یا دیر نمی‌تونی زندگی‌ت رو تعیین می‌کنه. زندگی بازی سانت‌هاست وقتی بتونی هر سانت رو در وقت خودش به دست بیاری این میشه معنای موفقیت.

اگه هنوز داری زندگی می‌کنی باید برای سانت به سانتش حاضر باشی همه‌چیزت رو فدا کنی. چون زندگی همین سانتی‌مترهاست.

دانلود کلیپ انگیزشی ۵۶

آن سوی ترس چیست؟
ویل اسمیت به شما می‌گوید

دقیقا در اوج نقطه‌ی خطر، کمترین ترس وجود داره. بهترین چیزای زندگی اون طرف ترس منتظر شماست. همه چیز به یک قدم برداشتن نیاز دارد و هیچ نیازی به ترس نیست.

شاید نترسیدن به هر چیزی در زندگی‌تان ناشی از ترس بوده. این توصیه‌ی ساده‌ای است که ویل اسمیت برای شما دارد.تنها مانع میان شما و رویاهایتان ترس است.

 

دانلود کلیپ انگیزشی ۵۵

دکترها مضخرف زیاد میگناز زبان قهرمان چند دوره‌ مسابقات جهانی بدنسازی

او از مادرش یک مشکل قلبی را به ارث برده که مادر و نُه خواهر و برادرش به خاطر این مشکل جان‌شان را از دست دادند.سال ۲۰۰۵ امیدی به زندگی این قهرمان نمانده بود ولی از زیر عمل جان به در برد.سی‌.تی فلچر، ورزشکار معروف آمریکایی، بازیگر و قهرمان چند دوره مسابقات جهانی بدن‌سازی از وقتی میگوید که دکترها به او گفتند باید این کارها را کنار بگذارد وگرنه مردنش حتمی‌ست.جوابی که او به دکترها داد بسیار شنیدنی‌ست. 

دانلود کلیپ انگیزشی ۵۴

خانم آهنین پاکستان؛ داستانی از انگیزه و قدرت

در یک منطقه‌ی دورافتاده پاکستان وقتی ۲۱ سالش بود تصادف کرد و تقریبا تمام بدنش نیمه‌فلج شد.

این خانم جوان نه تنها تسلیم نشد بلکه تا الان هر رویایی که در ذهن داشته را فتح کرده است. او اکنون یک نقاش حرفه‌ای، مجری تلویزیون، فعال بشری، سفیر زنان پاکستان در سازمان ملل، خواننده، سخنران انگیزشی و مدل است.

البته او نمی‌تواند روی پاهایش بایستد! اگر شما می‌توانید باید این سخنرانی فوق‌انگیزشی او را حتما ببیند.

دانلود کلیپ انگیزشی ۵۳

کارآفرین نابغه‌ای که میخواهد در کره ماه زندگی کند

شرکت فضایی اسپیس‌ایکس، که می‌خواهد انسان‌ها را در چند سیاره جانشین کند، شرکت خودروسازی تسلا، که می‌خواهد انسان‌ها را تنها با انرژی‌های تجدیدپذیر جابه‌جا کند و انبوهی از کارهای بزرگ و فوق‌العاده‌ی دیگر تنها قسمتی از کارآفرینی‌های این نابغه‌ی تمام‌عیار است.

این مرد خودش را غیر قابل کنترل توصیف می‌کند.

با این حال او ادعا دارد تنها زمانی خوشحال خواهد بود که زمین را ترک کند و ماه را به استعمار در بیاورد.

کلیپ انگیزشی شماره ۵۲بزرگ شکست بخوریدسخنرانی فوق‌العاده الهام‌بخش از  دنزل واشنگتن

دنزل واشنگتن، داستان خود را از جایی که با معدل بسیار پایین از دانشگاه اخراج شد و می‌خواست به ارتش ملحق شود شروع می‌کند.

اکنون او از بزرگترین ستارگان هالیوودی‌ است که حتی اگر به فیلم‌ و سینما هم علاقه‌ای نداشته باشید یکی از فیلم‌هایی که در آن نقش بازی کرده است را دیده‌اید.

چرا باید بزرگ شکست بخورید و متفاوت فکر کنید؟
این درس‌های بزرگ و بیشتر از این‌ها را یاد بگیرید و زندگی‌تان را زیرورو کنید.

 

کلیپ انگیزشی شماره ۵۱میخواهید دنیا را تغییر دهید؟ راهش این است…

ویلیام اچ مک‌ریون، فرمانده ارشد نیروی دریایی چند ماه قبل در دانشگاه تگزاس سخنرانی تاریخی داشت…

او برای فارغ‌التحصیل‌ها قرار بود یک سخنرانی دلگرم کننده‌ای داشته باشد، اما آنچنان این سخنرانی زیبا و دلنشین بود که در کمتر از چند ماه بیش از 5 میلیون بار فقط در یوتیوب بازدید داشت.

 

دانلود کلیپ انگیزشی 50صحبت‌های تکان‌دهنده‌ی جی. کی. رولینگ نویسنده «هری پاتر»

در ۱۷ سالگی با اخراج از مدرسه ناکامی‌هایش شروع شد و این تازه اول راه بود. در ۲۵ سالگی مادرش را از دست داد. در ۲۷ سالگی ازدواجی بسیار بد را تجربه کرد و یک سال بعد طلاق گرفت و دچار افسردگی شدیدی شد. شرایطش آنقدر وخیم شد که در ۳۰ سالگی تصمیم به خودکشی گرفت. اولین کتابش را در بدترین شرایط نوشت.

امروز خانم رولینگ یکی از شناخته‌شده‌‌ترین زنان دنیاست و برند «هری پاتر» در دنیا بیش از ۱۵ میلیارد دلار ارزش دارد.

به این سخنرانی او در دانشگاه هاروارد گوش دهید تا بفهمید که شکست چه فوایدی دارد و بدانید ناکامی‌های‌تان چگونه می‌تواند نردبان رسیدن به رویاهایتان باشد.

دانلود کلیپ انگیزشی 49بازی سرنوشت سازی که وارن بافت به جوانان پیشنهاد میکند

چقدر دوست دارید تبدیل به کسی شوید که هر روز در خیالتان جا دارد؟

با این بازی ساده از وارن بافت، ثروتمندترین سرمایه‌گذار دنیا، می‌توانید بعد از مدتی کوتاه عادت‌هایتان را به کلی دگرگون کنید، زندگی‌تان را از نو بسازید و خودتان را در قالب شخصی که همیشه به او فکر می‌کردید ببینید. و از شخصیتی که به آن تبدیل شده‌اید لذت ببرید.

دانلود کلیپ انگیزشی 48به هیچ وجه نباید شبیه اسطوره هایتان باشید (استیو بارلت)

اینکه بخواهید شخص دیگری باشید کوتاه‌ترین راه برای هیچکس نبودن است!

شاید تا الان فقط به شما گفته‌اند که “ مانند اسطوره‌هایت باش”. اما این نه تنها غیر ممکن بلکه خطرناک نیز هست!
هر کدام از ما مسیر و مقصد خودش را دارد. شما همان خودتان هستید نه کس دیگری. مشکل اینجاست که ما تنها لحضاتی خاص از انسان‌هایی خاص را می‌بینیم.

دانلود کلیپ انگیزشی 47چطور با قدم های کوچک کارآفرین شوید (لوییس هوس)

ایده‌های بزرگی در سر دارید اما در موقعیت‌ نه‌چندان مناسبی برای شروع هستید؟

اجرای ایده‌یتان و به‌پیش رفتن ساده‌تر از چیزی‌ست که تابه‌حال فکر می‌کردید.
لوریس هوس، نویسنده و کارآفرین جوان، که برای پرداخت بدهی اجاره‌خانه‌اش شروع به تحقق اهدافش کرد درس‌هایی را برای شروع کسب‌وکارتان به شما یاد می‌دهد که غفلت از آنها ممکن است منجر به شکست‌تان شود.

دانلود کلیپ انگیزشی 46عاشق درد باش، رفیق (رابرت گرین)

اگر هیچ مقاومتی در برابرتان نباشد، در زندگی به جایی نخواهید رسید. و اگر اکنون جایی نیستید که شایسته‌ی آنید پس به اندازه‌ی کافی درد را نچشیده‌اید.

رابرات گرین، نویسنده‌ی موفق آمریکایی در حوز‌ی موفقیت، به شما یاد خواهد داد دردی که امروز حس می‌کنید همان قدرتی خواهد بود که بعداً تجربه می‌کنید. یاد می‌گیرید که چطور تحمل درد لازمه‌ی هر دستاوردی در زندگیست.

دانلود کلیپ انگیزشی 45تیم اوون و چند درس صریح(!) موفقیت

” «بیهوده‌ست سخت کار کنی»، «نباید برای رسیدن به خواسته‌هات سرمایه‌ت رو از دست بدی، روابطت رو خراب کنی و…»، «فقط با چیزایی که الان داری خوش باش و زیاد نگران مادیات نباش».

هر آدم بی‌شعوری (!) این حرف‌ها رو بهت زد لازم نیست چیز خاصی بهش بگی فقط تو چشاش نگا کن و بگو: برو گمشو! “

دانلود کلیپ انگیزشی 44بهترین روش موفقیت به کمک رقبا از زبان کوانتین تارانتینو (اعجوبه دنیای کارگردانی)

اگر تابه‌حال فکر می‌کردید هرچه رقیبانتان کمتر و ضعیف‌تر باشند شانس شما برای پیروزی بیشتر است سخت در اشتباهید.
قدرت رقیبانتان می‌تواند تعیین‌کننده میزان و قدرت رقابت شما باشد.

آخر شدن در بین جمعی از قهرمانان بهتر از اول شدن در بین جمعی از انسان‌های معمولی‌ست.

دانلود کلیپ انگیزشی 43مهم ترین توصیه وارن بافت دومین فرد ثروتمند دنیا

اگر وارن بافت، دومین فرد ثروتمند در دنیا، مقابلتان نشسته باشد و به شما توصیه‌ای برای موفق‌شدن در عصر حاضر بکند حاضرید آن را از دست دهید؟

دانلود کلیپ انگیزشی 42سخنان تیم گروور مربی افسانه ای مایکل جردن

قبل از اینکه ما مایکل جردن، افسانه‌ی تکرارنشدنی دنیای ورزش را می‌شناختیم شخصی قدرتمند به او درس‌هایی می‌داد که باعث شد من و شما امروز وی را بشناسیم.

اکنون  تیم گروور، مربی افسانه‌ای مایکل جردن، همان درس‌ها را می‌خواهد به شما یاد دهد. تا بدانید هیچ کسی روی این سیاره بدون موهبت آفریده نشده است.

دانلود کلیپ انگیزشی 41توقف ناپذیر باش

کسی غیر از تو مسئول تحقق رویاهایت نیست.

اگر الان در آسایش و راحتی هستی پس رشد نمی‌کنی. رویاهایت نه تنها امکان‌پذیر است بلکه رسیدن به آنها ضروری‌ست. چرا نمی‌خواهی چیزی که متعلق به خودت است را از این دنیا بگیری؟ مثل هر آدم موفق دیگری می‌توانی در این راه توقف‌ناپذیر باشی.

دانلود کلیپ انگیزشی 40به ایده هایت ایمان داشته باش (جک ما موسس Alibaba)

ندایی در اعماق‌ وجودتان همیشه فریاد می‌زند که یک زندگی‌ بهتر منتظر شماست. اما مشکل اینجاست که نمی‌دانید چگونه آن را به خودتان اثبات کنید.

چرا باور دارید که ایده‌هایتان ارزشی ندارند و نمی‌توانید آن‌ها را به سرانجام برسانید؟ اگر اکثر افراد اطراف‌تان مخالف آن هستند پس باید بیشتر به درستی آن باور داشته باشید و تنها شمایید که باید ایده‌هایتان را قبول کنید و به تایید کس دیگری نیاز ندارید.

جک ما، ثروتمندترین مرد آسیا، به شما نشان می‌دهد چیزی بیشتر از شما نداشت و او تنها به ایده‌اش باور داشت.

دانلود کلیپ انگیزشی 39جنگجو باش

شیطان به جنگجو گفت: تو نمی‌توانی مقابل طوفان طاقت بیاوری.
جنگجو پاسخ داد: من خود طوفان هستم.

بدان که جنگجوی واقعی تو هستی. جنگجوهای واقعی هیچ‌گاه تسلیم نمی‌شوند. پس شمشیر و زره‌ت را بردار و مبارزه کن. یا پیروزی یا مرگ.

دانلود کلیپ انگیزشی 38هیچوقت نمیشکنم

آسان نیست. رنج می‌کشی، عرق خواهی ریخت و اذیت خواهی شد و چیزهای زیادی را باید از دست بدهی اما تو هیچ‌وقت زیر فشار و ترس نخواهی شکست.

برای اینکه قوی‌تر بشی باید مبارزه کنی، گاهی لازمه قوانین رو نادیده بگیری و قانون‌شکنی کنی. در این صورت است که لحظه به لحظه‌ی تلاش‌هایت تو را قوی‌تر، باهوش‌تر و بهتر خواهد کرد. اگر نمی‌خواهی سختی‌ها را تحمل کنی پس بدان چیزی آن بیرون منتظر تو نیست.

دانلود کلیپ انگیزشی 37برای رویاهایت بیدار شو

هر صبح با زنگ خوردن ساعت‌تان دو گزینه پیش رو دارید:
یا باقدرت از خواب بیدار می‌شوید و بدون معطلی به سمت رویایتان حرکت می‌کنید و یا زنگ ساعت را خاموش می‌کنید، دوباره به خواب می‌روید و زیر پتو رویای چیزی که می‌خواهید را می‌بینید!
انتخاب با شماست.

دانلود کلیپ انگیزشی 36تا آخرش برو

در مبارزه‌ای به نام زندگی کم نیستند آن‌هایی که تنها چند قدم به پیروزی فاصله داشتند اما تسلیم شدند و در این مبارزه تنها آن‌هایی برنده خواهند شد که بدانند چه می‌خواهند و راه به‌دست‌آوردنش را تا آخر بپیمایند.

خدواند منتظر توست تا وجودت را نورانی کنی و این تویی که تصمیم می‌گیری خودت صاحب زندگیت باشی یا نه.

دانلود کلیپ انگیزشی 35باور کنید تا ببینید

اگر رویایی در سر دارید بدانید تنها فاصله‌ی آن با واقعیت چیزی نیست جز تلاش کردن.

اکثر انسان‌ها حتی برای یک‌بار هم رویایشان را امتحان نمی‌کنند اما تنها کاری که شما باید بکنید این است که بذرتان را بکارید، با تلاش به آن آب دهید و ایمان داشته باشید که روزی به درختی پر بار بدل خواهد شد. اگر شروع نکنید اتفاقی نمی‌افتد اما اگر دست‌به‌کار شوید تنها چیزی که به آن نیاز خواهید داشت امید است.

دانلود کلیپ انگیزشی 34تنها انگیزه انسان

تنها دو واژه به زبان روح انسان وجود دارد: ترس و عشق.

بدان که تمام اعمال و رفتارت براساس این‌دو است. نه بیشتر و نه کمتر.

هر تفکری، هر احساسی، هر عبارتی خالق است. می‌خوای خالق عشق باشد برایت یا ترس؟

درست در لحظه‌ای که عمیق‌ترین احساس عشق را نادیده می‌گیری، به بزرگترین ترست خوشامد می‌گویی.

دانلود کلیپ انگیزشی 33رویاهات رو صدا بزن

گاهی ماه‌ها و سال‌ها می‌گذرد اما هیچ تغییری نمی‌بینی. ساده‌ترین کار در این شرایط تسلیم‌ شدن است. کاری که همه می‌توانند انجام دهند.

اگر به این درک برسی که شکست‌ها تنها برای تو نیست، درد قسمتی از زندگی‌ست و شرایط سخت فرصتی برای قدرتمندتر شدن است، تنها کافی‌‌ست رویایت را صدا بزنی.

به یاد داشته باش چون هنوز اتفاقی که می‌خواهی رخ نداده به این معنی نیست که هیچ‌گاه رخ نخواهد داد.

دانلود کلیپ انگیزشی 32رویاهای بزرگ، نتایج بزرگ

اگر خواهان رسیدن به نتایج بزرگ در زندگی هستی باید بزرگ فکر کنی، رویاهای بزرگ داشته باشی و بزرگ آن‌ها را باور داشته باشی.
در چند دقیقه بزرگانی مانند آرنولد شوارتزنگز، راجر فدرر، ادریس آلبا، سرنا ویلیامز، یوسین بولت و … بزرگترین درس‌هایی که ز زندگی گرفته‌اند را با تو به اشتراک می‌گذارند.

دانلود کلیپ انگیزشی 31بهانه نیار

می‌توانید تمام بهانه‌های عالم را بیاورید برای کسی که باید باشید اما نیستید. اما چیزی تغییر نخواهد کرد. چون خودتان را قانع کرده‌اید که همه‌چیز در زندگی، منفی، اشتباه و غیرقابل‌تغییر است.

تنها دلیل موفق نشدنتان خودتان هستید و بس. بهانه، فقط به درد آدم‌های ضعیف می‌خورد.

اگر نمی‌خواهید جزئی از جامعه‌ای باشید که همیشه در حال دلیل آوردن برای موفق‌نشدن‌هایشان هستند پس همه‌ی بهانه‌هایتان را زنده‌به‌گور کنید!

دانلود کلیپ انگیزشی 30
انسانیت هنوز هم هست

دیگه چیزی به اسم انسانیت وجود نداره”.
“الان دیگه همه فقط به خودشون فکر می‌کنن.”
“آد‌ما انگار فقط خودشون زنده‌ن.”
مطمئناً شما هم هر روز این حرف‌ها را چندین بار می‌شنوید. شاید خود شما این‌چنین فکر کنید. اگر اینگونه است دیدن این کلیپ را به‌هیچ‌وجه از دست ندهید.
انسان‌ها سرنوشتان را به‌هم‌گره‌خورده می‌بینند و نه تنها بی‌خیال هم نیستند بلکه آن روح خدایی چنان در دل‌هایشان دمیده شده که گاهی جان‌شان را برای نجات دیگری از یاد می‌برند.

دانلود کلیپ انگیزشی 29
مهم ترین توصیه آرنولد شوارتزنگر (قهرمان ۷ دوره مسابقات مستر المپیا)

«نمیشه»، «امکان نداره»، «بی‌خیال شو».

اگه این عبارات برایت آشنا نیست پس هنوز معنای زندگی را نمی‌دانی. زیرا هنوز کاری متفاوت از دیگران انجام نداده‌ای. ذهن تو می‌تواند بزرگترین مانع و یا بزرگترین سکوی پرتابت باشد.

همه چیز به خودت بستگی دارد. پس در ذهنت خودت را محدود نکن.

“شما نمی‌توانید وقتی دستتان در جیب‌تان است از نردبان موفقیت بالا بروید.” آرنولد شواتزنگر

دانلود کلیپ انگیزشی 28
کمتر بخواب، بیشتر تلاش کن

هیچ فرمولی جادویی برای تبدیل رویاها به واقعیت وجود ندارد. هر آدم موفقی حاضر است فریاد بزند که بزرگترین راز موفقیت این است: سرت را پایین بیانداز و سخت تلاش کن.

انسان‌های بزرگ نیازی به شمردن قدم‌هایشان ندارند. برای آنان خواب آخرین کاری‌ست که انجام می‌دهند. حاضرند همه چیز را در این راه بی‌خیال شوند.

صحبت‌های ادریس آلبا، تهیه‌کننده، موسیقی‌دان و بازیگر معروف انگلیسی، اثباتی غیرقابل‌انکار برای این‌هاست.

دانلود کلیپ انگیزشی 27
چشم انداز کارآفرینی به سبک گرگ وال استریت

اگر می‌خواهید کسب‌وکاری را شروع کنید بزرگترین سرمایه‌ی شما چشم‌اندازتان از آینده است.

چشم‌انداز شما چیزی بسیار بالاتر از هدف‌ شماست. ندانستن تفاوت بین این دو و درک نکردن اهمیت چشم‌انداز می‌تواند برایتان بسیار گران تمام شود.

پس به صحبت‌های جردن بلفرت، نویسنده‌ی کتاب پرفروش گرگ وال‌استریت، دقت کنید تا قبل از شروع، موفقیت‌تان را تضمین کنید.

دانلود کلیپ انگیزشی 26
قوی ترین عضله وجودت

رویاهای واقعی با مرور زمان از بین نمی‌روند، تغییر نمی‌کند و جزئی از خون‌تان خواهد شد.

اگر رویایی واقعی در سر داشته باشید و تصمیمی جدی برای عملی کردنش بگیرید، آن‌وقت زمین و زمان هم نخواهد توانست شما را در رسیدن به آن منصرف کند و قوانین این دنیا چیزی جز نوشته‌ها و فرضیات نخواهند بود.

دانلود کلیپ انگیزشی 25حس اضطرار

اگر هدفت چیزی است که واقعا می‌خواهی به آن برسی و مانند طعمه‌ی شیر برایش گرسنه هستی باید باور کنی که حتی انجام دادن بهترین‌هایت نیز کافی نیست بلکه تمام آنچه که لازم است را باید انجام دهی.

نگذار که شکست‌ها، سختی‌ها و تلخی‌های گذشته تو را منصرف کند.
اگر عذاب وجدانی که بابت کارهای گذشته‌ات داری را فراموش نکنی و امروز دست‌به‌کار نشوی مطمئن باش فردا عذاب بیشتری خواهد داشت.

 

دانلود کلیپ انگیزشی 24افسانه‌ات را بساز

امکان ندارد در دنیای ورزش بوده باشید و نام مایکل جردن را نشنیده باشید؛
اسطوره تکرار نشدنی شیکاگو بولز (Chicago Bulls) کسی که افتخارات ورزشی اش آنقدر زیاد است که تا به امروز کسی نتوانسته افتخاراتش را به مرز مساوی افتخارات مایکل جردن برساند.

این افتخارات ورزشی که او را تبدیل به یک افسانه کرده، تماما حاصل یک فکر موفق بوده…

دانلود کلیپ انگیزشی 23
به خودت ایمان داشته باش

اگر هیچکس به تو قدرتِ اراده ات باور نداره، نگران نباش؛ چون فقط نظر یکنفر مهمه… خودت !کافیه فقط خودت به خودت ایمان داشته باشی و صحبت ها و «نمیشه» های اطرفیانت رو فراموش کنی تا ببینی چطور خیلی سریع به هر کاری دست بزنی با اراده قوی که توی وجودت داری موفق بشی…

دانلود کلیپ انگیزشی 22
قدم بعدیت

بعضی وقت ها با یک شکست کل زندگی مان را فراموش میکنیم؛
آنقدر توی خودمون گم میشیم که دیگه پیشرفت و موفقیت یادمان میرود

درست همین لحظه است که کمی انگیزه، کمی دید مثبت نسبت به آینده و یک ویدیو انگیزشی فوق العاده میتونه شما رو از این وضع نجات بده…

دانلود کلیپ انگیزشی 21فقط خودت (با صدای زلاتان ابراهیموویچ)

فقط یک نفر میتونه تمام چیزهایی رو که میخواهی برایت مهیا کنه…
فقط یک نفر میتونه تو رو به هرچیزی که میخواهی برسونه…
ففط یک نفر میتونه از تو یک قهرمان بسازه…

«فقط خودت»

دانلود کلیپ انگیزشی 20
متفاوت فکر کن (شرکت Apple)

شرکت اپل نه فقط به خاطر محصولات متفاوت، با دوام و با کیفیتش معروف است بلکه با شعاری که استیو جابز، خالق این شرکت برای آن انتخاب کرد یعنی «متفاوت فکر کن» نیز شهرت دارد.

اما چرا «متفاوت فکر کن» ؟

دانلود کلیپ انگیزشی 19
یک قول مهم

بعضی وقت ها یه قول هایی به خودمون میدیم… یه قول هایی که زندگیمون متحول میشه !
خیلی ها به خودشون قول میدن که دیگه سیگار رو ترک کنن، کتاب بخونن، با دوستای خوبی بگردن، زندگیشون رو تغییر بدن، درآمدشون رو افزایش بدن یا اصلا یه کاری پیدا کنن…

اما فکر میکنید چند نفر از این افراد سر قول -ی که دادن میمونن؟

دانلود کلیپ انگیزشی 18
پادشاه زندگیت باش

هی… مثل اینکه یادت رفته پادشاه زندگیت کیه !مثل اکثر ما جوون ها، خیلی هامون یادمون رفته پادشان زندگیمون کیه… زندگیمون رو سپردیم دست این و اون…

انگار یکی دیگه برای ما باید تصمیم بگیره چیکار کنیم، یکی دیگه باید تصمیم بگیره چطور لباس بپوشیم، حرف بزنیم و چی رو دنبال کنیم ! اما زندگی واقعی این نیست…

دانلود کلیپ انگیزشی 17
وقتی یک رویا داری (محمدعلی کلی)

بوکسوری که گفت «من دنیا رو تکان دادم !»  واقعا این کار را کرد…
محمدعلی کلی نامی بود که خودش برای خودش بعد از گرویدن به دین اسلام انتخاب کرد چون معتقد بود کاسیاس نام سفیدپوست هاست و نباید او را با نام سفیدپوست ها صدا بزنند.

کسی که وقتی دولت آمریکا به دلیل ممانعت وی به رفتن به جنگ ویتنام تمام مقام ها و حقوق شهروندی وی را از او صلب کرد، نه تنها تسلیم نشد بلکه گفت «من تا آخر مبارزه میکنم… نه برای خودم بلکه برای تمام برادرانم که حتی جای خواب هم ندارند و این دولت از آنها حمایت نمیکند…»

دانلود کلیپ انگیزشی 16
سخنرانی تکان دهنده جیم کری

زمانی که صحبت از ژانر کمدی میشود، در کنار نام های مشاهیر دنیای هنر مانند چارلی چاپلین نام جیم کری نیز می آید. مردی که دنیا را خنداند برای اینکه رویای پدرش را تحقق ببخشد…

جیم کری، یا با نام کامل جیمز اوژنی کری، از بازیگران مطرح هالیوود است که بیشتر سبک های بازیگری اش در نقش های کمدی بازی کرده است. پدر جیم،  یک نوازنده ساکسیفون بود که به دلایلی نامشخص کارش را رها کرد و خانواده جیم در وضعیت نامساعدی از نظر مالی گرفتار شد.

» لینک دانلود

دانلود کلیپ انگیزشی 15
برای اهدافت بجنگ

زندگی همیشه آسون نیست !
گاهی چنان به زمینت میزنه و رویاهاتو نابود میکنه که با خودت فکر میکنی… «شاید وقتشه تسلیم بشم»

اما تو به این دنیا نیومدی که تسلیم بشی؛ تو به این دنیا اومدی که رویاهایی که بهت داده شده رو بدست بیاری… تو به این دنیا اومدی که کاری بزرگ انجام بدی… اما نه به سادگی ! میدونی چرا؟ چون اگر ساده بود همه همین کار رو میکردن…

دانلود کلیپ انگیزشی 14
اتفاق عجیب المپیک 1992

المپیک 1992 بارسلونا بود؛ دِرِک رِدموند (Derek Redmond) دونده کشور انگلستان برای کسب یک مدال طلای دیگر در رشته دو میدانی آماده شده بود.

دِرِک قبلا رکورددار دوی 400 متر المپیک را به نام خودش ثبت کرده بود و با برنده شدن مدال طلای دوی 4×400 متر مسابقات جهانی، مسابقات اروپا و کومونولت امیدوار بود در المپیک 1992 نیز مدال آور طلا باشد.

درک، به خوبی عمل میکرد تا اینکه این اتفاق عجیب رخ داد و باعث حیرت ۶۵۰۰ تماشاچی حاضر در استودیو شد…

» لینک دانلود

کلیپ انگیزشی شماره 13
دور دنیا در 2 دقیقه

دوست داشتید دور دنیا را با موتور سفر میکردید؟
آلکس کاخون، دانشجوی 28 ساله پزشکی این کار را با فروش تمام دارایی هایش و جمع آوری پس اندازش، انجام داد؛ دور دنیا را با موتورش با زاویه 360 درجه چرخید و برای ما یکی از زیباترین کلیپ های الهام بخش را تهیه کرد.

آلکس توانست با موتورش به بیش از 41 کشور و عبور از 71 مرز جغرافیایی بتواند توجه مردم دنیا را برای جمع آوری کمک های خیریه و بشر دوستانه جلب کند و در این کار هم موفق شد.

» لینک دانلود

دانلود کلیپ انگیزشی 12
زندگی تو

آیا شما واقعا زندگی میکنید؟ یا دارید وقت تان را تلف میکنید؟اکثرمان یک زندگی معمولی را در دهه بیست زندگی ما انتخاب میکنیم و به مدت 60, 70 یا حتی 80 سال آنرا زندگی میکنیم…

خانم ها و آقایان، این زندگی نیست!

» لینک دانلود

دانلود کلیپ انگیزشی 11
موفقیت به قیمت نفس کشیدن

دقت کردین چقدر تعداد افراد ثروتمند، موفق و فوق ستاره کم است؟
به نظر شما دلیلی وجود دارد که این افراد با موقعیت اجتماعی خوب، چنین تعدادشان کم است؟

در ظاهر شاید آنها خوش شانس، خوش اقبال یا اصلا با سرنوشت خوبی به نظر برسند.
افرادی که خیلی شانسی در مسیری قرار گرفتند و موفق شدند… آیا اینطور فکر میکنید؟ اگر اینطور فکر نــمیکنید، به شما تبریک میگوییم‌! واقعیت چیز دیگریست…

» لینک دانلود

دانلود ویدیو انگیزشی شماره 10
تا آخر می جنگم

در دنیای افراد موفق، چیزی به نام تسلیم شدن وجود ندارد !تسلیم شدن، برخلاف تصور عموم شکست خوردن نیست… تسلیم شدن یعنی دیگر نجنگیدن و پذیرفتن اینکه یک شکست خورده اید.

افراد موفق به شدت از این صفت نفرت دارند.
آنها نمیخواهند هرگز برچسب شکست خورده به آنها بخورد؛ زیرا در رویایشان یک فرد پیروزند و این رویا به آنها کمک میکند حتی در شکست های سخت زندگی شان، بازهم تسلیم نشوند و بخواهند تا آخر بجنگند و پیروز شوند.

در ویدیوی انگیزشی این هفته ما شور جنگیدن با سختی ها و مشکلات زندگی را داریم؛
ویدیویی سرتاسر از موج انرژی و قسمتی از سخنان قهرمان و جنگجوی شماره یک مسابقات UFC از Conor McGregor کسی که در دنیای ورزش های رزمی رینگی، پرآوازه است…

» لینک دانلود

دانلود ویدیو انگیزشی 9درد موقت

اگر شما هم از آن دسته افرادی باشید که در زندگی تان هدفی را دنبال میکنید، بدون شک با موقعیت های دشوار، مشکلات  و چالش های زندگی در حال دست و پنجه نرم کردن هستید.

و درست اینجاست که یک عده تسلیم میشوند در برابر مشکلات و عقب نشینی میکنند.
و یک عده دیگر، ادامه میدهند تا به چیزی که میخواهند برسند.

تفاوت یا دو دسته، در ماندگاری نام شان است.
ما نام ادیسون را به خاطر داریم و به کودکانمان هم داستان او را تعریف میکنیم، چون تسلیم نشد و درد شکست ها را تحمل کرد تا به خواسته هایش برسد… اما اگر تسلیم میشد پس از چندبار تلاش چه اتفاقی می افتاد؟ ما نه لامپ داشتیم… و نه نام ادیسون را به خاطر داشتیم !

در این ویدیوی انگیزشی، شما با مفهمومی مهم آشنا میشوید و آن چیزی نیست جز اینکه : درد موقتی است !
و اگر تحملش کنید در راه رسیدن به اهداف تان، ناپدید میشود و جایش را به چیزی بهتر میدهد. اما اگر به هر دلیلی تسلیم شوید… برای همیشه دردتان را با خودتان حمل خواهید کرد…

» لینک دانلود

دانلود ویدیو انگیزشی 8مهم ترین آموزه ی بروس لی

کمتر کسی نام بروس لی را نشنیده…
مردی از که در سانفراسیسکو به دنیا آمد و در هنگ کنگ بزرگ شد و هنرهای رزمی چینی را به کل دنیا معرفی کرد و تبدیل بهیک نماد فرهنگی شد. بروس از جمله موفق ترین بازیگران سینمایی بود که  به طرز باورنکردنی بدون هیچ پیشینه بازیگریچنان خوب هنرهای رزمی را به نمایش میگذاشت که بر سر بلیط فیلم های سینمایی اش دعوا میشد.

بروس لی، در کنار موفقیت های دنیای سینمایی اش، در زندگی فرد بسیار موفقی بود.
جدای ازینکه تبدیل به نماد عزت و احترام دنیای شرق به خصوص نزد چینی ها شده بود، یک فیلسوف و نظریه پرداز هم بود که مدارج دانشگاه را نیز طی کرده بود و از جمله بزرگترین کتابخانه ها را نه در زمینه سینما، بلکه فلسفه و روانشناسی را داشت.

» لینک دانلود

ویدیو انگیزشی شماره 7پرسودترین سرمایه گذاری زندگی

اگر تا به دیروز فکر میکردید پرسودترین سرمایه گذاری ممکن شاید در خرید سکه، خرید دلار و یا سرمایه گذاری در مسکن و املاک باشد… این ویدیوی انگیزشی ذهنیت شما را برای همیشه دستخوش تغییر خواهد کرد !

مهم ترین و سودآورترین سرمایه گذاری زندگی شما نه سکه، نه طلا، نه ارز، نه املاک و نه هرچیز دیگریست… مهم ترین سرمایه گذاری زندگی شما خودتان و افکارتان هستند ! اما چطور از آنها بهره برداری کنیم؟

در این ویدیو انگیزشی شما یادمیگیرید چرا خودتان، مهم ترین جا برای سرمایه گذاری هستید و چطور از این سرمایه گذاری هایتان بهره برداری لازم را به عمل آورید. قبلا در این نوشته مفصل راجع به این موضوع صحبت کردیم، این فیلم مکمل نوشته قبلی مان است.

» لینک دانلود

ویدیو انگیزشی شماره 6سرنوشت تو

آیا فکر میکنید شما بدون هیچ هدفی به این دنیا آمده اید؟
آیا فکر میکنید بودن تان در این دنیا پوچ و بی معنی است؟
آیا فکر میکنید رویاهایی که در ذهن دارید، به شما داده شده تا به آنها نرسید؟

نه اینطور نیست؛ خیلی از ما به خاطر شکست ها، ناامیدی ها، محیط نامناسب و هزاران دلیل دیگر فکر میکنیم این زندگی به ما داده شده تا فقط آنرا به پایان برسانیم و دیگر هیچ ! واقعیت امر، کاملا برعکس است…

» لینک دانلود

ویدیو انگیزشی شماره 5فرمول نهایی موفقیت

اگر فکر میکنید موفقیت یک پدیده اتفاقی و شانسی است… خب خیلی هم اشتباه فکر نمیکنید !هیچ چیز در این دنیا قطعی نیست و نمیتوانیم نظری قطعی برای آن صادر کنید، از جمله چیزی با پیچیدگی موفقیت… اما خب، برای موفقیت تا به امروز توصیه های متفاوتی به ما کرده اند، مثل اینکه : سخت کار کنید، زحمت بکشید، کمتر از دیگران بخوابید و بیشتر کار کنید، یادبگیرید و …

تمام این نصیحت ها از یک طرف درست هستند،اما از یک طرفی دیگر… وقتی شما افرادی را میبینید که کمتر از شما تلاش میکنند، یا سریع تر از شما موفق میشوند دیگر این نصایح برایتان ارزشی ندارند…

» لینک دانلود

ویدیو انگیزشی شماره 4استیون هاوکینگ مفلوجی که دنیای فیزیک را متحول کرد

در ۲۱ سالگی دکترها از او قطع امید کردند و به او گفتند ‘فقط ۲ الی ۳ ماه بیشتر زنده نخواهی بود…’اما استیون هاوکینگ قبول نکرد و دنیای فیزیک را با نظریه های سیاه چاله اش دگرگون کرد…

با اینکه به بیماری نادر A.L.S مبتلا شده بود و تمام بدنش فلج شده بود اما بازهم تسلیم نشد.
استیون هاوکینگ، دانشمند پرآوازه بریتانیایی که کتاب تاریخچه زمان-ش با رکورد ۲۳۷ هفته پرفروش ترین کتاب در بریتانیا باقی ماند، فیزیکدانی که مدال آزادی ریاست جمهوری آمریکا را بدست آورده و با وجود بیماری اش مدیر مرکز کیهان شانسی دانشگاه کمبریج است…

» لینک دانلود

کلیپ انگیزشی شماره 3بلند شو

این ویدیوی انگیزشی در مورد یک اتفاق فوق العاده مهم در تاریخ بوکس است…

سال ۱۹۹۰ بود؛ بازی بوکس مهمی در حال شروع شدن بود، مایک تایسون در برابر باستر داگلاس.مایک تایسون، ملقب به مایک آهنین، بوکسوری که تاریخ همانند او را ندیده بود، امکان نداشت در مبارزه ای حریفش را ناک-اوت (Knock Out) کند (با ضربه مشت، حریف بیفتد زمین) و حریف او بتواند مجددا بعد از شمارش ۱۰ تا ۱ بر روی پا بایستد و مبارزه را ادامه دهد… اما یک نفر، این کار را کرد !

» لینک دانلود

ویدیو انگیزشی شماره 2جاودانه باش (گرگ پلیت)

گرگ پلیت (Greg Plitt) یک سرباز ویژه آمریکا، مدل و بازیگر بود که تصمیم گرفته بود آنچه که باعث تغییر و تحول زندگی اش شده بود درا با دنیا به اشتراک بگذارد. اولین کسی بود که به طور رسمی و مشخص دنیای انگیزشی را با دنیای بدنسازی تلفیق کرد.

چیزی نگذشت که ویدیوهای انگیزشی او را حتی بچه های مدرسه ای، دانشجویان، افراد جویای موفقیت در دنیای کسب و کار و … دنبال کردند و گرِگ تبدیل به یک چهره دوست داشتنی دنیای انگیزش شد…

» لینک دانلود

ویدیو انگیزشی شماره 1ذهن تو

تمام افرادی که به نوعی در راه رسیدن به هدفی در تلاش هستند، با سختی ها می جنگند…
بعضی ها پس از شکست های متوالی تسلیم میشوند.
بعضی ها هم تسلیم نمیشوند و تا انتها ! ادامه میدهند تا آنچه را که هدف مینامند را بدست بیاورند.

با تماشای این ویدیوی ۳ دقیقه ای که بیش از ۱۰ میلیون بار مشاهده شده شما انگیزه ای شگفت انگیز پیدا میکنید تا در تاریک ترین لحظات هم امیدتان را به باریکه نوری که خبر از آینده روشن میدهد، از دست ندهید.

» لینک دانلود

خوش آمدین، لطفا وارد حساب کاربری شوید

7
 − 
4
 = 

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

بازیابی رمز عبور

یک رمزعبور موقت، برایتان ایمیل خواهد شد.

راهنمای واقعی استفاده از قدرت فکر برای سلامتی بیشتر و…

نجات از چرخه‌ی زندگی تکراری با قدرت افکار از دکتر جو…

۸ قانون بی‌نظیر که همه‌ی کارآفرینان مطرح دنیا دنبال…

دانلود کتاب چرا فریاد میزنیم؟ از باستر بنسون –…

چطور با پیدا کردن فرمول شخصی زندگی‌تان شادی واقعی را…

خوش آمدین، لطفا وارد حساب کاربری شوید

 + 
1
 = 
3

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

بازیابی رمز عبور

یک رمزعبور موقت، برایتان ایمیل خواهد شد.

SookhteJet.ir – انگیزشی ترین وبسایت برای جوان موفق

روانشناس سیاه پوست

افکار منفی خواسته یا ناخواسته اگر متوجهش شده باشید یا نه، بدون شک بزرگترین دشمن انسان است. چه می‌شد اگر با یک تکنیک ساده از تمام این افکار به کلی نجات پیدا کرد؟
استیو هاروی همان کاری را به شما یاد می‌دهد که هر روز قبل از بیرون رفتن ازخانه انجام می‌‌دهد تا در طول روز هیچ چیز منفی‌ای به او آسیب نرساند.شما هم می‌توانید یاد بگیرید!

 

 

این ویدیوی انگیزشی برای اعضای باشگاه فکرسازی ارسال شده است.
شما هم میتوانید با عضویت در باشگاه فکرسازی هر هفته یک ویدیوی انگیزشی و یک فایل صوتی اختصاصی در ایمیل تان دریافت کنید

خوش آمدین، لطفا وارد حساب کاربری شوید

 + 
1
 = 
3

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

بازیابی رمز عبور

یک رمزعبور موقت، برایتان ایمیل خواهد شد.

راهنمای واقعی استفاده از قدرت فکر برای سلامتی بیشتر و…

نجات از چرخه‌ی زندگی تکراری با قدرت افکار از دکتر جو…

۸ قانون بی‌نظیر که همه‌ی کارآفرینان مطرح دنیا دنبال…

دانلود کتاب چرا فریاد میزنیم؟ از باستر بنسون –…

چطور با پیدا کردن فرمول شخصی زندگی‌تان شادی واقعی را…

خوش آمدین، لطفا وارد حساب کاربری شوید

 + 
5
 = 
10

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

بازیابی رمز عبور

یک رمزعبور موقت، برایتان ایمیل خواهد شد.

SookhteJet.ir – انگیزشی ترین وبسایت برای جوان موفق

روانشناس سیاه پوست

وجود سختی‌ها و بحران‌های زندگی هیچ دلیل بدی ندارد و تنها کسانی می‌توانند به ارزش این سختی‌ها پی ببرند که تسلیم‌شان نشوند و نتیجه‌اش را در آخر ببینند. تنها کافی‌ست که تسلیم نشوید

 

 

خوش آمدین، لطفا وارد حساب کاربری شوید

 + 
5
 = 
10

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

بازیابی رمز عبور

یک رمزعبور موقت، برایتان ایمیل خواهد شد.

راهنمای واقعی استفاده از قدرت فکر برای سلامتی بیشتر و…

نجات از چرخه‌ی زندگی تکراری با قدرت افکار از دکتر جو…

۸ قانون بی‌نظیر که همه‌ی کارآفرینان مطرح دنیا دنبال…

دانلود کتاب چرا فریاد میزنیم؟ از باستر بنسون –…

چطور با پیدا کردن فرمول شخصی زندگی‌تان شادی واقعی را…

خوش آمدین، لطفا وارد حساب کاربری شوید

7
 − 
1
 = 

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

بازیابی رمز عبور

یک رمزعبور موقت، برایتان ایمیل خواهد شد.

SookhteJet.ir – انگیزشی ترین وبسایت برای جوان موفق

روانشناس سیاه پوست

اسکار فیگواریای ۲۱ ساله اولین بار بود که در المپیک شرکت کرد و رویای قهرمانی در سر داشت اما نتوانست کاری از پیش ببرد…المپیک بعدی را تلاش کرد…مصدوم شد….دوباره تلاش کرد…دوباره نتوانست….اما او نمی‌خواست تلسیم شود تا اینکه……!وقتی تلسیم نشی این اتفاق میافته!

 

خوش آمدین، لطفا وارد حساب کاربری شوید

7
 − 
1
 = 

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

بازیابی رمز عبور

یک رمزعبور موقت، برایتان ایمیل خواهد شد.

راهنمای واقعی استفاده از قدرت فکر برای سلامتی بیشتر و…

نجات از چرخه‌ی زندگی تکراری با قدرت افکار از دکتر جو…

۸ قانون بی‌نظیر که همه‌ی کارآفرینان مطرح دنیا دنبال…

دانلود کتاب چرا فریاد میزنیم؟ از باستر بنسون –…

چطور با پیدا کردن فرمول شخصی زندگی‌تان شادی واقعی را…

مرورگر شما قادر به پخش ویدیو نمی باشد.

این سمینار 70 دقیقه ای از تی دی جیکس که در سایت جادوی باور منتشر شده موضوعش در مورد این است که هیچ چیز قدرتمند از یک ذهن تغییر یافته نیست . اگر این تغییر واقعی باشد موفقیت های بزرگی را در زندگی به دست می آوریم ولی اغلب به صورت موقت نگرش جدیدی در ذهن مان شکل میگیرد و ما بدون آنکه آن ایده را دنبال کنیم در درونمان میمیرد و ما دوباره به همان حالت پیش فرض قبل برمیگردیم و همواره از خود و خدای خود میپرسیم که چرا زندگی مان تغییر نمیکند .

برای ارسال نظر لطفا وارد حساب کاربری خود شوید.

مرورگر شما قادر به پخش ویدیو نمی باشد.

این سمینار 70 دقیقه ای از تی دی جیکس که در سایت جادوی باور منتشر شده موضوعش در مورد این است که هیچ چیز قدرتمند از یک ذهن تغییر یافته نیست . اگر این تغییر واقعی باشد موفقیت های بزرگی را در زندگی به دست می آوریم ولی اغلب به صورت موقت نگرش جدیدی در ذهن مان شکل میگیرد و ما بدون آنکه آن ایده را دنبال کنیم در درونمان میمیرد و ما دوباره به همان حالت پیش فرض قبل برمیگردیم و همواره از خود و خدای خود میپرسیم که چرا زندگی مان تغییر نمیکند .

برای ارسال نظر لطفا وارد حساب کاربری خود شوید.

مرورگر شما قادر به پخش ویدیو نمی باشد.

این ویدئوی فوق‌العاده با حضور اپرا وینفری و تی دی جیکس را ببینید. برای دیدن ویدئوهای بیشتر و فوق‌العاده به سایت مثل خورشید مراجعه کنید. ماموریت تیم مثل خورشید

ارتقا سطح دانش معنوی و توانمندسازی انسان‌های شریف فارسی زبان و تسهیل دسترسی آن‌ها به منابع بین‌المللی در جهت تحول زندگی میلیون‌ها انسان می‌باشد.

برای ارسال نظر لطفا وارد حساب کاربری خود شوید.

این کلیپ در حقیقت تفسیر و معنی این آیه شریفه از کلاو وحی است :

خدا حال هیچ قومی را دگرگون نخواهد کرد تا زمانی که خود آن قوم حالشان را تغییر دهند رعد-11

مرورگر شما قادر به پخش ویدیو نمی باشد.

این ویدئوی فوق‌العاده با حضور اپرا وینفری و تی دی جیکس را ببینید. برای دیدن ویدئوهای بیشتر و فوق‌العاده به سایت مثل خورشید مراجعه کنید. ماموریت تیم مثل خورشید

ارتقا سطح دانش معنوی و توانمندسازی انسان‌های شریف فارسی زبان و تسهیل دسترسی آن‌ها به منابع بین‌المللی در جهت تحول زندگی میلیون‌ها انسان می‌باشد.

برای ارسال نظر لطفا وارد حساب کاربری خود شوید.

این کلیپ در حقیقت تفسیر و معنی این آیه شریفه از کلاو وحی است :

خدا حال هیچ قومی را دگرگون نخواهد کرد تا زمانی که خود آن قوم حالشان را تغییر دهند رعد-11

 !(function (w, d) { ‘use strict’; var ad = {zone: “brtrha1”, user: “1565432215”, width: 728, height: 90, id: ‘adro-246454’}, h = d.head || d.getElementsByTagName(‘head’)[0]; if (typeof w.adroParams != ‘object’) w.adroParams = {}; w.adroParams[ad.id] = ad; var script = document.createElement(“script”); script.type = “text/javascript”; script.async = 1; script.src = “//static-cdn.adro.ir/dlvr/rsdnt.js”; h.appendChild(script); })(this, document);!function (e, t, n, s) { var a = t.createElement(“script”), r = new Date; a.src = “https://newcdn.sanjagh.com/assets/sdk/notif.js?t=” + r.getFullYear().toString() + r.getMonth() + r.getDate() + r.getHours(), a.async = !0, a.defer = !0, e.snj_notif = { publisher_id: “5e47f2302e1c53039258f742”, delay: 5 }; var i = t.getElementsByTagName(“script”)[0]; i.parentNode.insertBefore(a, i) }(window, document); now = new Date(); var head = document.getElementsByTagName(‘head’)[0]; var script = document.createElement(‘script’); script.async = true; script.type = ‘text/javascript’; var script_address = ‘https://cdn.yektanet.com/template/bnrs/yn_bnr.min.js’; script.src = script_address + ‘?v=’ + now.getFullYear().toString() + ‘0’ + now.getMonth() + ‘0’ + now.getDate() + ‘0’ + now.getHours(); head.appendChild(script);

TED.com translations are made possible by volunteer
translators. Learn more about the
Open Translation Project.


© TED Conferences, LLC. All rights reserved.

TED.com translations are made possible by volunteer
translators. Learn more about the
Open Translation Project.


© TED Conferences, LLC. All rights reserved.

روانشناس سیاه پوست
روانشناس سیاه پوست
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *