روانشناس کودک خوب در زنجان

 
helpkade
روانشناس کودک خوب در زنجان
روانشناس کودک خوب در زنجان

یا نام متخصص را جستجو کنید

روانشناس کیست؟

روانشناس کسی است که فرایندهای ذهنی و رفتار انسان‌ها را از طریق مشاهده، تفسیر و ثبت نحوه ارتباط افراد با یکدیگر و محیط پیرامون‌شان، بررسی می‌کند. روانشناسان سعی دارند که سلامت و رفاه ذهنی همه افراد، اعم از خانواده‌ها، گروه‌ها و جوامع مختلف را تضمین کنند.

روانشناس، یک متخصص آموزش‌دیده است که در زمینه تحقیقات، آزمایشات و رسیدگی به چالش‌های عاطفی و روانی بیماران فعالیت می‌کند. مشاور و روانشناس خوب در هر زمینه ای می تواند خدمات خود را در مراکز مشاوره، بیمارستان ها یا مطب متخصص ارائه کنند. برخی مراکز به شکل اختصاصی مرکز مشاوره ازدواج هستند.

روانشناسان خدمات متنوعی را به مردم ارائه می‌کنند:روانشناس کودک خوب در زنجان

تحصیلات و مدرک روانشناسان

اخذ مجوز کار، مستلزم داشتن مدرک دکترا (Ph.D. ،Psy.D. و Ed.D.) و گذراندن یک دوره دو ساله در یک مرکز خدمات بالینی است. روانشناسان، بیش از هر متخصص دیگری در زمینه روانشناسی و خدمات روان درمانی، تحصیل کرده و آموزش می‌بینند. دکتر روانشناس خوب می تواند با تخصص خود مسائل زیادی را حل کند.

از زیرشاخه های اصلی روانشناسی در ایران، می‏توان روانشناسی بالینی و روانشناسی عمومی و روانشناسی کودکان استثنائی را نام برد.

روانشناس بالینی

فعالیت اصلی روانشناسان بالینی شامل تست‏ های روانشناسی، ارزیابی و تشخیص مشکلات روانی، روان درمانی، تحقیق در زمینه کشف راه‌های بهبود سلامتی، تدریس و مشاوره می‌شود. روانشناسان بالینی در اماکن مختلف، از جمله بیمارستان‎ها، کلینیک‌های بهداشت روانی، مطب‌ها، مدارس ابتدایی و متوسطه، برنامه‌های توانبخشی کارکنان و شرکت‌ها فعالیت دارند. روانشناسان بالینی می‏توانند در زمینه های کودک و نوجوان و یا خانواده، آموزش‏ های تخصصی لازم را ببیند و در هر یک از این حیطه ها، تخصصا مشغول به کار درمان شوند.

سایت پزشک خوب با استفاده از بهترین روانشناس در هر شهر، مشاوره روانشناسی را برای حل معضلات و اختلالات مراجعان به کار می گیرد. در همین راستا لیست روانشناسان در هر شهر قابل مشاهده و انتخاب است.

دکتر اکبر مهدیلو 

زهرا پارسی نژاد 

مسعود حجازی 

شهره براری 

دکتر محسن داداشی 

دکتر سعیده زنوزیان 

دکتر امید ساعد 

دکتر مظاهر رضایی 

ابوالفضل حاتمی 

فرهاد طارمیان 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

ما در پایین لیستی از بهترین مراکز مشاوره زنجان ارائه دادیم که  مراکز روانشناس کودک ، خانواده ، ازدواج ، طلاق تحصیلی  از جمله آنها است . نام روانشناس و یا مرکز ، تخصص مربوطه و آدرس و شماره تماس هر کدام آورده شده است. اگر به دنبال مشاوره خوب  یا روانشناس خوب در زنجان هستید از لیست زیر استفاده کنید.

مرکز مشاوره آنیسا

مدیریت : دکتر مسعود حجازی

آدرس :

چهارراه سعدی – کوچه قلعه – ساختمان شفا – طبقه ۵روانشناس کودک خوب در زنجان

تلفن پذیرش :

۰۹۱۹۸۸۵۴۶۸۶ ۰۲۴۳۳۳۲۶۵۵۰

مرکز روانشناسی نیک

رواشناس : جواد قنبری

آدرس :

دروازه رشت – اول خیابان صفا – بن بست ثمین تاب – ساختمان ۲۳ – طبقه ۲ غربی

تلفن پذیرش :

۰۲۴۳۳۴۶۹۲۷۲

برهان

روانشناس : دکتر جعفر حسنی

آدرس :

 سعدی وسط کوچه قدیر پلاک ۱/۱ واحد ۱۰

تلفن پذیرش :

۰۲۴۳۳۳۳۸۱۹۹

افق زنجان

آدرس :

میدان انقلاب، پشت سینما قدس سابق، کوچه جاوید، ساختمان پارس، طبقه ۲، واحد

تلفن پذیرش :

۰۲۴۳۳۳۲۰۲۴

مشاوره خانواده آفرینش

آدرس :

زنجان، سعدي وسط، كوچه موسوي، پ ١١، طبقه سوم

تلفن پذیرش :

٠٢٤٣٣٣٦٣٩٩٩

پیاژه

آدرس :

جاده پائین کوه ، اراضی مصلا ، خيابان ده متری ششم، قطعه ۹۷

نلفن پذیرش :

۰۹۱۰۹۷۱۳۱۶۶

در ادامه نیز مابقی اسامی روانشناسان زنجان را می توانید ببنید. توجه داشته باشید که تمامی لیست منتشر شده از بهترین مراکز مشاوره زنجان می باشند که دارای پروانه از مراجع ذی ربط هستند.

اگر بعنوان روانشناس کودک شاغل در زنجان هستید و یا در دیگر زمینه ها شاغل هستید و هنوز نام خود را درلیست نیم بینید از طریق لینک ثبت اطلاعات مطب ، مشخصات خود را وارد و منتظر تایید بمانید.

رشد

آدرس :

سعدی وسط، کوچه موسوی، پلاک ۱۱، جنب باشگاه سفیر، 

طبقه سوم، مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی رشد

روانشناس کودک خوب در زنجان

نلفن پذیرش :

۳۳۳۶۳۹۹۹-۰۲۴  

آتیه ( تخصصی کودک و نوجوان)

آدرس :

چهارراه سعدی، کوچه قلعه، ساختمان البرز، طبقه‌ی ۵، واحد ۳۰

نلفن پذیرش :

۰۲۴۳۳۳۶۶۴۳۳

شمس

آدرس :

ابتداي سعدي وسط، ساختمان پزشكان پاستور واحد ۴۰۲

نلفن پذیرش :

۰۲۴۱-۳۲۶۳۴۰۰

از نظر ما بهترین مرکز مشاوره زنجان و یا بهترین دکتر روانشناس زنجان مرکز و یا شخصی  است که صرفا توسط روانشناس  با تجربه  اداره شود. مرکزی که دارای سابقه کار باشد  ، تخصصی فعالیت کند و  مراجعان آن از خدمات ارائه شده رضایت داشته باشند.

مشاوره  مشورت و دریافت کمک اطلاعاتی دربارهٔ یک موضوع است که بین مراجع (کمک‌گیرنده) و متخصص  انجام می‌گیرد. و در موضوعات و زمینه‌های مختلف علمی و برای اهداف گوناگون انجام می‌شود که در میان مردم، بیشتر جنبهٔ روان‌شناختی آن ( روان‌شناسی) معروف است که هدف از آن بهبود وضعیت روحی–روانی و کیفیت‌بخشی به زندگی مراجع از جهت روانی‌است. 

اگر بدنبال مرکز مشاوره خوب در زنجان و یا روانشناس کودک در سنندج و یا مرکز مشاوره خانواده در سنندج هستید حتما از لیست فوق استفاده کنید این لیست خدمات ازدواج ، زوج درمانی ، طلاق ، تحصیلی و بسیاری دیگر از خدمات را تحت پوشش قرار می دهد.

همچنین می توانید مراکز مشاوره تهران ، ،روانشناسان کرج را با کلیک بر روی لینک مشاهده کنید.

منبع :

سازمان بهزیستی استان زنجان

سازمان نظام روانشناسی 

آخرین تغییرات : بهمن ۱, ۱۳۹۸

مجله توانبخشی و مشاوره هوش کالا با انتشار مقالات عمومی ، آگاهی عموم مردم و قشر سلامت  را از خدمات رشته های روانشناسی و مشاوره و همچنین رشته های توانبخشی ( فیزیوتراپی ، شنوایی شناسی ، کاردرمانی ، گفتار درمانی ، بینایی سنجی ، ارتوپد فنی ) بالا می برد.

این وب سایت مسئولیتی در قبال کیفیت مراکز معرفی شده ندارد. لذا قبل از مراجعه بررسی های لازم را به عمل آورید.

مشاوره کودک چیست ؟ واژه تربیت کودک به معنای تعلیم و تربیت کودک برای چالش های زندگی آینده اش با استفاده از اصول علمی است. والدین باید بدانند که تمامی حرکات و عملکرد های آنان در حضور کودک شکل دهنده ی قالب های رفتاری و اصول فکری کودکان می باشد. در مسیر تربیت کودک والدین با چالش های متفاوتی روبرو می شوند که باید قبل از هر چیزی احساسات خود را کنترل کنند. تا بتوانند در رویارویی با این چالش ها عملکرد بهتری داشته باشند. افزایش آگاهی در مورد اصول تربیتی فرزندان نکته ی بسیار حیاتی برای تربیت کودک می باشد. بهترین راه حل برای افزایش آگاهی استفاده از مشاوره کودک و مشاوره تربیت کودک می باشد. از آنجایی که بسیاری از شهروندان از مراکز مشاوره کودک اطلاع ندارند. در این مقاله تمامی آدرس مرکز مشاوره کودک را جمع آوری شده است.

 

 

یکی از مشکلاتی که بسیاری از شهروندان زنجان با آن مواجه هستند عدم آگاهی آنان از آدرس مراکز مشاوره کودک زنجان می باشد. به همین دلیل مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی سعی در جمع آوری بهترین مراکز مشاوره کودک زنجان کرده است. آدرس بهترین مراکز مشاوره کودک زنجان در ادامه آورده شده است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی تماس بگیرید.روانشناس کودک خوب در زنجان

 

آدرس مراکز مشاوره کودک زنجان

 

نام مراکز مشاوره کودک زنجان

آدرس مراکز مشاوره کودک زنجان

مرکز مشاوره کودک زنجان – افق

آدرس مرکز مشاوره کودک زنجان – افق: زنجان، سعدی وسط، ابتدای خیابان زینبیه غربی، ساختمان فردوس، طبقه ۳، واحد ۹

مرکز مشاوره کودک زنجان

آدرس : خ شیخ فضل الله- روبروی دارالقران

مرکز مشاوره کودک زنجان – آفرینش

آدرس مرکز مشاوره کودک زنجان – آفرینش: زنجان، میدان انقلاب، پشت سینما قدس سابق، کوچه جاوید، ساختمان پارس، واحد ۱۲

شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد آدرس مراکز مشاوره کودک زنجان با مشاوران مرکز مشاوره حامی هنر زندگی از کل کشور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099075228 تماس بگیرید. 

 

کودکی دوران شکل گیری شخصیت می باشد؛ بنابراین آگاهی پدر و مادر از روش های صحیح تربیتی و آموزش کودک در نحوه برخورد آنان و داشتن رفتاری مناسب با کودکشان تاثیر به سزایی دارد. فراموش نکنید که برای تربیت کودک تنها فراهم کردن شرایط رفاهی و آموزشی مناسب کافی نیست؛ بلکه والدین باید اصول صحیح تربیتی شامل تنبیه، تشویق، آموزش و… را بیاموزند. یادگیری این اصول صحیح تربیت و آموزش کودک مسئله پیچیده ای است که نیاز به مشاوره با روانشناسان متخصص و حساس کودک دارد. برای اطلاع از روانشناسی کودک کلیک کنید.

همانطوری که می دانید کودکان نیز مسئله ها و دغدغه هایی دارند که نمی توانند به تنهایی این چالش ها را برطرف کنند. این مسئله می تواند به طور مستقیم بر روی سلامت و روحیه کودک تاثیر بگذارد. در این میان نقش اصلی در برقراری ارتباط و کمک به کودکان برای برطرف کردن مشکلاتشان را خانواده ها بازی می کنند. مشاوره کودک موثرترین راهکاری است که خانواده ها می توانند روش صحیح برخورد با کودکان برای حل مشکلاتشان را بیاموزند. برای دریافت مشاوره کودک کلیک کنید.

 

شما می توانید با مراجعه به روانشاسان کودک در مورد مشکلات متفاوت فرزندتان مشاوره بگیرید. تجربه به ما ثابت کرده که موضوع و چالش اصلی والدین همیشه پنهان بوده و نیاز به ریشه یابی توسط روانشناس کودک دارد. ولی به طور کلی می توان از رایج ترین مشکلات والدین در زمینه کودک به موارد زیر اشاره داشت :

 

به دلیل مشغله زیاد والدین در زندگی های امرزی، یافتن یک مشاوره کودک متخصص و با تجربه مشکل بوده و نیاز به صرف وقت، هزینه، انرژی زیاد در رفت و آمد و … دارد که همین امر سبب می شود تا بسیاری از والدین از کمک و همراهی روانشناسان کودک متخصص بهرمند نشوند. مرکز مشاوره کودک حامی هنر زندگی با گرد هم آوری روانشناسان کودک متخصص و با تجربه و همچنین با فراهم سازی زیرساخت تلفنی در تلاش است که تا بتواند سهم کوچکی در یاری و آسایش مردم ایران زمین داشته باشد.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه کودک به صورت تلفنی و حضوری می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

نوبت دهی مراکز روانشناسی زنجان – روانشناس خوب در زنجان – بهترین روانشناس زنجان – بهترین مراکز روانشناسی زنجان – زوج درمانی در زنجان – دکتر روانکاوی در زنجان – دکتر اختلال میل جنسی در زنجان – درمان نعوظ مردان – انزال زودرس و دیررس – اختلال برانگیختگی جنسی مردان و زنان – دیسپارونی – مقاربت دردناک – اعتیاد جنسی – ترک خودارضایی – دکتر واژینیسموس در زنجان – زوج درمانگر خوب در زنجان – روانشناس عالی در زنجان – مشاور زندگی – مشاوره ازدواج – مشاوره خانواده

لطفا کمی لبخــند بزنیــد 😉

دکتریاب، درحال پردازش درخواست شما 😍 است

روانپزشک خوب در زنجان – بهترین روانپزشک زنجان – بهترین فوق تخصص روانپزشک در زنجان – بهترین مراکز روانپزشکی زنجان – زوج درمانی در زنجان – دکتر روانکاوی در زنجان – دکتر متخصص اختلال میل جنسی در زنجان – درمان نعوظ مردان – انزال زودرس و دیررس – اختلال برانگیختگی جنسی مردان و زنان – دیسپارونی – مقاربت دردناک – اعتیاد جنسی – ترک خودارضایی – دکتر متخصص واژینیسموس در زنجان – زوج درمانگر خوب در زنجان – روانپزشک عالی در زنجان – مشاور زندگی – مشاوره ازدواج – مشاوره خانواده

لطفا کمی لبخــند بزنیــد 😉

دکتریاب، درحال پردازش درخواست شما 😍 است

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

دوستان زنجانی میسه یا روانشناس خوب تو زنجان معرفی کنید

من زنجانیم ولی نمیشناسم متاسفانه. چند سری رفتم مشاوره  بهزیستی. بد نبود خیلی خوبم نبود. ولی از هیچیم بهتر بود. فقط چون ارزون میگرفتن رفتم اونجا

مربا جونم ممنونم ازتون من برای یکی از اقوام که دچار مشکل سدن می خوام دکتر شهلا خطیبی رو که تو مرکز پیاژه کار می کنه معرفی کردن در موردش شنیدینروانشناس کودک خوب در زنجان

سلام دوستان 

دکتر مهسا ساداتی متخصص روانشناسی کودک و نوجوان کارشون عالیه در ضمن ایشون استاد دانشگاه و مدرس کارگاه های روانشناسی دانشگاه علامه هستند.

اخیراً ایشون کار نوروفیدبک هم انجام میدند ودر درمان بسیاری از اختلالات و اضطراب و بیش فعالی و اتیسم حرف اول رو میزنند .

یکی از کلینیک های که  ایشون هستند کلینیک بهار نو شهرآرا باشماره تماس ۸۸۲۶۷۰۴۰ و ۸۸۲۶۷۰۶۸ که اغلب وقت هاشون تا یکماه پر هست ولی بنظرم ارزش صبر کردن رو داره در ضمن شماره خانم دکتر ۰۹۱۲۸۳۹۸۵۸۸ است اگه کارتون اورژانسی باشه با خودشون تماس بگیرید شاید بتونند یه وقت کنسلی بهتون بدند من که باخودشون تماس گرفتم بنده خدا برا هفته بعدشون ده شب وقت دادند دخترم اضطراب حاد داشت که با چند جلسه بازی درمانی و نوروفیدبک و تست استفورد کامل مشکلش برطرف شد حتی کار به دارو  آرام بخش برا دخترم رسیده بود که خدارو شکر العان خیلی خیلی بهتره ، 

دوستانی که فرزندانشون مشکوک به مشکلات اختلال یادگیری و تمرکز و بیش فعالی و اتیسم و اضطراب و یا هر اختلال دیگه ای که دارند،  خانم دکتر مهسا ساداتی  بینظیره در ضمن ایشون یه کلینیک دیگه هم فکر میکنم در قیطریه هستند ، اگه دوستانی که غرب تهران براشون دوره میتونند با خانم دکتر صحبت کنند که اونجا وقت بدند ولی روز هایی که من  تو کلینیک شهرآرا وقت  داشتم میدیدم که از  کرج  و اسلام شهر  و حتی ورامین هم اونجا بودند.  خدارو شکر مشکل دخترم حل شده شما هم مشکل فرزند عزیزتون حل بشه😍😍

توی سایته دکترساینا کلی پزشک متخصص هستند که میتونی آنلاین باهاشون گفتگو کنی 

و هر چی سوال پزشکی داری ازشون بپرسی

ممنون عزیزم لطف کردین

خدارو شکر فرزندم مشکلی ندارن یکی از اقوام زن و شوهر دچار مشکل شدن اگه روانشناسی می شناسین که در این زمینه کارش خوب باشه ممنون میشم معرفی کنید

سلام عزیزم

من یه مشاوره میشناسم که آدرس پیجشون اینه👇

ravan_shenasieshgh کلی راهکار عالی بهتون میدن یه سر ب پیجشون بزنین😍😍

سپاس گلم😘😘😘

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت می‌باشید

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و
آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین
مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت
صفحه
“شرایط استفاده از سایت”
را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت
بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده
و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

مرکز تخصصی رواندرمانی کودک و نوجوان (زنجان)

۰-۶ ماهگی: از دست دادن حمایت بدنی . صدای بلند ۷-۱۲ ماهگی: غریبه ها. چیزهای ناگهانی،غیر منتظره و…

مقدمه حتی لحظه ای فکر کردن به اینکه فرزند ما مورد سوءاستفاده قرار گرفته است، بسیار وحشتناک است.…

از درمانگران آتیه وقت ملاقات بگیرید

زنجان- چهارراه سعدی، کوچه قلعه، ساختمان البرز، طبقه‌ی 5، واحد 30، مرکز مشاوره‌ی تخصصی کودک و نوجوان آتیهروانشناس کودک خوب در زنجان

تلفن: 02433366433

مرکز مشاوره آتیه به عنوان اولین و تنها مرکز مشاوره تخصصی کودک و نوجوان در سال 1393 با مجوز رسمی از سازمان بهزیستی فعالیت خود را آغاز کرده است، از ابتدای شروع فعالیت مرکز آتیه تخصص‌گرایی و حساسیت در ارائه خدمات روان‌درمانی به کودکان و نوجوانان در اولویت اول قرار گرفته است.

به دنبال دکتر متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) خوب در زنجان هستید؟ پزشکان میهن پزشک را مشاهده, اینترنتی نوبت و مشاوره بگیرید.

خدماتی که متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) در زنجان می تواند به شما ارائه بدهد شامل روان درمانی، روانکاوی، زوج درمانی، مشاوره ازدواج، مشاوره و درمانی اختلالات اضطرابی و افسردگی، سکسولوژی، اختلالات خلقی، وسواس، مشکلات جنسی، درمان نعوظ مردان، زود انزالی، اختلالات انطباقی و سوگ، اختلالات روانپزشکی، بیماریهای روان تنی، گفتاردرمانی (درمان لکنت زبان) و درمان اختلالات یادگیری و خواندن و نوشتن می باشد که لیست بهترین متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) در زنجان را در این صفحه مشاهده می کنید. علاوه بر معرفی کامل پزشکان، از دکتر ها و متخصصین عضو میهن پزشک می توانید اینترنتی نوبت مطب بگیرید، مشاوره آنلاین و مشاوره تلفنی داشته باشید.

برای آشنایی بیشتر با متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) بهتر است بدانید ویزیت روانپزشکی معمولا شامل معاینه وضعیت روانی و اخذ شرح حال است، اما گاهی برای بررسی و رد کردن علل طبی احتمالی ایجاد کننده یک بیماری از آزمایش ها و گاهی تصویر‌برداری مغز استفاده می‌شود. روانپزشکی یکی از شاخصه‌های تخصص علم پزشکی هست. متخصص روانپزشکی می‌تواند تجویز دارو کند، اما در روانشناسی تخصص ندارد. برخی از روانشناسان با دیدن آموزش‌های خاص می‌تواندد به کمک بیماران روانی بپردازند که به آن‌ها روانشناس بالینی می‌گویند.

روانپزشک خوب در زنجان, بهترین روانپزشک در زنجان, بهترین فوق تخصص روانپزشک در زنجان, بهترین مراکز روانپزشکی در زنجان, زوج درمانی در زنجان, دکتر روانکاوی در زنجان, دکتر متخصص اختلال میل جنسی در زنجان, روانپزشک عالی در زنجان, مشاور ازدواج در زنجان, دکتر روانپزشک، سکسولوژیست در زنجان

 آیا شما پزشک هستید؟  ثبت نام پزشک جدید

روانشناس کودک خوب در زنجان

میهن پزشک از سال ۱۳۹۰ در راستای ارائه خدمات اینترنتی برای پزشکان و بیماران در سراسر ایران فعالیت میکند.



© 2020

کلیه فعالیت های این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است

 

مدیرکل بهزیستی استان زنجان، از راه‌اندازی نخستین مرکز مشاوره تخصصی کودک و نوجوان استان خبر داد.

 

 

روانشناس کودک خوب در زنجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، مرتضی مکاریان ظهر امروز در مراسم افتتاح نخستین مرکز مشاوره تخصصی کودک و نوجوان استان گفت: بسیاری از نیازمندی‌های روان‌شناختی مراجعان و افراد تحت پوشش بهزیستی می‌تواند از طریق ارجاع به این مرکز مشاوره تأمین شود، لذا می‌تواند روند ارجاع مراجعان بخش‌های دولتی به مراکز غیردولتی تسریع شود. به علاوه این‌گونه مجموعه‌ها و مراکز مشاوره نه تنها می‌توانند از بار خدمات روان‌شناختی مراجعان و افراد تحت پوشش بهزیستی کم کنند، بلکه در راستای تکمیل نیروهای متخصص خود نیز تلاش مضاعف کنند.

 

 

این مسوول با تأکید بر این‌که در حال حاضر پنج مرکز نگهداری از کودکان و نوجوانان بدسرپرست و بی‌سرپرست در استان فعالیت می‌کنند، ادامه داد: بیش از 99 درصد این کودکان و نوجوانان با مشکلات شدید عاطفی، رفتاری و خانوادگی دست و پنجه نرم می‌کنند، از این رو ایجاد مراکز مشاوره تخصصی می‌تواند تا حد زیادی برای رفع مشکلات روان‌شناختی از این دست گام بردارند.

 

 

وی افزود: کودکان و نوجوانان بدسرپرست و بی‌سرپرستی که تحت پوشش بهزیستی قرار دارند، همواره در طول زندگی خود شاهد نزاع‌های خانوادگی و بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی بوده‌اند، به همین دلیل بخش خصوصی می‌تواند برای درمان این اختلالات به کمک بهزیستی بشتابد. متأسفانه یکی از مشکلاتی که در جامعه امروز با آن مواجه هستیم عدم تبیین صحیح جایگاه مشاوره در امور اجتماعی و حقوقی است و مردم فقط زمانی که با مشکل روبه‌رو می‌شوند، به دنبال حضور در مراکز مشاوره رفته و کمتر برای پیشگیری از بروز مشکل به این مراکز مراجعه می‌کنند.

 

 

مکاریان با بیان اینکه آموزش و پرورش، بهزیستی و رسانه‌ها می‌توانند از مولفه‌های تاثیرگذار در جا انداختن فرهنگ مشاوره باشند، تصریح کرد: باید به سمت فرهنگ‌سازی مشاوره در جامعه حرکت کنیم، چراکه بی‌توجهی به این موضوع، هزینه‌های سنگینی را به فرد و جامعه تحمیل می‌کند.

 

 

در ادامه این مراسم، معاون امور توسعه و پیشگیری بهزیستی استان زنجان عنوان کرد: تا پایان امسال 19 مرکز مشاوره فعال در سطح استان خواهیم داشت.

 

 

گلنسا آقامحمدی در این رابطه تاکید کرد: با افتتاح مرکز مشاوره تخصصی کودکان و نوجوانان آتیه، بسیاری از خدمات روان‌شناختی در حوزه کودکان و نوجوانان در سطح استان برای نخستین‌بار و به صورت تخصصی‌تر ارائه خواهد شد.

 

 

در ادامه، یک روان‌شناس بالینی کودک و نوجوان و عضو مرکز مشاوره آتیه زنجان در با اشاره به این‌که گروه تخصصی مشاوره این مرکز پیش از آغاز به ‌کار، اختلالات شایع موجود در بین کودکان و نوجوانان را رصد کرده ، خاطرنشان کرد: بر اساس این بررسی‌ها، هر یک از سه نفر مشاور این مرکز، مشاوره‌های تخصصی خاصی را بر عهده گرفته‌اند.

 

 

مصطفی ولی‌پور گفت: در حال حاضر برای استفاده از خدمات مشاوره‌ای تغذیه و روان‌شناسی خانواده، مراجعان به مراکز دیگر ارجاع داده می‌شوند که امید است با جذب پزشک متخصص، بتوانیم در راستای تکمیل تیم مرکز پیش برویم و از میزان آمار مراجعان بکاهیم. همچنین باید در نظر داشته باشیم که فرهنگ‌سازی استفاده از خدمات مشاوره، سبب خواهد شد تا خانواده‌ها با صرف هزینه‌های ناچیز، از هزینه‌های احتمالی که در آینده صرف ناهنجاری خواهد شد، پیشگیری کنند.

روانشناس کودک خوب در زنجان
روانشناس کودک خوب در زنجان
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *