روانشناس کودک در پاسداران

 
helpkade
روانشناس کودک در پاسداران
روانشناس کودک در پاسداران

بهترین روانشناس کودک در پاسداران ، بهترین مشاور کودک در پاسداران ، روانشناس کودک خوب در پاسداران و مشاور کودک خوب در پاسداران

امروزه بسیاری از انواع والدین ، تربیت کودک و نوجوانشان برایشان از اهمیت بالایی برخوردار است طوری که دوست دارند بهترین نوع تربیت را از انواع تربیت کودکان به کار بگیرند تا به کودکشان در زمینه های مختلف از جمله تقویت هوش هیجانی ، مدیریت کنترل خشم ، شب ادراری ، تربیت جنسی و… کمک کنند. در این مقاله بهترین مشاور کودک در پاسداران سعی دارد نکاتی را در خصوص فرزندپروری مورد بررسی قرار بدهد. 

روانشناس کودک خوب در پاسداران می گوید که نکاتی در خصوص فرزندپروری وجود دارد که اگر والدین بدانند می تواند به آنها در زمینه تربیت کودک و نوجوانشان کمک کند. لازم به ذکر است که نقش پدر در این موارد مهم می باشد. این نکات عبارتند از :

در فرزند پروری سه نوع پاداش دادن در مراحل رشدی کودک وجود دارد که والدین می توانند در قبال کودک خود انجام دهند:

بهترین روانشناس کودک در پاسداران اعتقاد دارد که پاداش های اجتماعی در تقویت رفتار مطلوب هم در مورد کودکان و هم در مورد بزرگسالان بسیار موثر هستند. پاداش های اجتماعی که یکی از انواع پاداش دادن به کودک محسوب می شود که شامل لبخند زدن ، بغل کردن ، نوازش کردن ، بوسیدن ، تحسین کردن ، تماس چشمی ، توجه و… است.روانشناس کودک در پاسداران

بهترین مشاور کودک در پاسداران می گوید که پاداش های فعالیتی مثل بازی کردن با مادر ، رفتن به پارک و… است.

مثل خرید توپ ، پول دادن و… هر کدام از این پاداش ها به گفته مشاور کودک خوب در پاسداران می تواند برای انواع یادگیری در کودک و نوجوان مفید واقع شود.

روانشناس کودک خوب در پاسداران می گوید که چهار خطای والدین در پاداش دادن به کودک عبارت است از:

 الف) والدین از پاداش دادن به کودک خصوصاً در قبال رفتار خوب او غفلت می کنند.

 بهترین روانشناس کودک در پاسداران می گوید که این یعنی والدین در قبال رفتار خوب کودک پاداشی نمی دهند یا بندرت می دهند.

ب) والدین ناخواسته رفتار خوب کودک را با تنبیه پاسخ می دهند.

مثلاً دختر ظرفها را برای سوپرایز مادرش می شورد و مادر هم بعد از دیدن این وضعیت به جای پاداش دادن به کودک و یا تشویق اش ، به او می گوید: “بعد از مدت ها یه کار کردی ولی ماهی تابه رو چرا نشستی!!!”.

بهترین مشاور کودک در پاسداران می گوید که گاهی اوقات والدین به جای اینکه پاداش دادن را در مورد کارهای خوب کودک انجام دهند در قبال رفتار بد کودک این کار را انجام می دهند.

د) والدین از تنبیه کودک به دلیل رفتار بد غفلت می کنند.

روانشناس کودک خوب در پاسداران می گوید که در فرزند پروری مشکلات جسمی می توانند در مشکلات رفتار نقش داشته باشند. در کل گرسنگی و یا خستگی مفرط و… می تواند به طور موقت توانایی کودک را برای خودکنترلی کاهش داده و رفتار بد او را تشدید نماید. در این حالت والدین نباید پاداش دادن به کودک خود را فراموش کنند و سعی کنند تمام جوانب را بسنجند. بعضی از عوارض پزشکی هم چنین حالتی را ایجاد می کند که تماماً توسط مشاور کودک خوب در پاسداران آموزش داده می شود.

بهترین روانشناس کودک در پاسداران می گوید که در فرزندپروری ، والدین باید در مورد اینکه چه رفتارهایی برای کودک آنها مطلوب و نامطلوب است با هم اتفاق نظر داشته باشند تا در پاداش دادن به کودک خود و همچنین تنبیه کودک خود دچار مشکل نشوند وگرنه فرزندشان دچار سردرگمی و در نتیجه انجام رفتار نامطلوب خواهد شد. والدین بدین منظور می توانند بر اساس ارزش های اساسی خود ، اهداف و معیارهای رفتاری مورد نظر خود را برای کودک اشان تعیین کنند.

بهترین مشاور کودک در پاسداران می گوید که در فرزند پروری والدین باید با کمک همدیگر قوانینی را که می خواهند کودک اشان به آنها عمل کند ، تعیین نمایند تا بتوانند در پاداش دادن به کودک خود به صورت صحیح عمل کنند. همچنین والدین می توانند در صورت امکان ، کودک خود را برای مشارکت در تعیین و تعدیل قوانین تشویق کنند و از او یاری بطلبید چون در این صورت احتمال اینکه بیشتر از آن تبعیت کند وجود دارد. موضوع قوانین یکی از مهمترین موضوع ها در دوران نوجوانی است که روانشناس کودک خوب در پاسداران باید آن را به والدین آموزش دهد.

مشاور کودک خوب در پاسداران می گوید که در فرزند پروری والدین می توانند کودک خود را برای انجام رفتار خوبی که می خواهند آن را بیاموزد ، یاری دهند. به عنوان مثال چناچه کودک اسباب بازی را از دست همبازی هایش در می آورد ، والدین می توانند به او بگویند که به جای این کار اسباب بازب خود را با او معاوضه کند و سپس خود والدین نحوه معاوضه کردن اسباب بازی را به او نشان دهد و به او کمک می کنند تا به طور واقعی این رفتار را تمرین کند.

بهترین روانشناس کودک در پاسداران می گوید که در فرزند پروری والدین باید از قانون مادربزرگ ( اصل پریماک ) استفاده و کودکان خود را برای انجام وظایف ناخوشایند یاری دهند. قانون مادربزرگ می گوید پس از اینکه کودک ، کار خود را انجام داد آن زمان می تواند به بازی بپردازد. شروع و به پایان بردن یک وظیفه دشوار ، هنگامی که کودک پس از آن لذتی در انتظار داشته باشد ، برای او آسانتر خواهد بود. مثلاً والدین به کودک می گویند : “پس از اینکه تمرینات ریاضی را انجام دادی می توانی تلویزیون نگاه کنی”. این قانون را والدین نباید برعکس اجرا کنند مثلاً  به کودگ خود بگویند : “می توانی اکنون تلویزیون ببینی به شرط اینکه قول دهی بعداً تکالیف ریاضی ات را انجام دهی”.

بهترین مشاور کودک در پاسداران می گوید که در فرزند پروری والدین باید یک والد منظم باشند. این یعنی نیازهای کودک خود را قبل از اینکه رفتار بد او ، آنها را وادار به برآورده ساختن نیازهایشان نماید ، پیش بینی کنند. مثلاً  والدین در حال خرید بیرون ، پیش از آنکه کودک به طور کامل مستاصل شود ، باید به خانه برگردند یا وقتی کودک گرسنه است به مکالمه تلفی اشان ادامه ندهند. قوانین خانوادگی روشن ، امور روزمره قابل پیش بینی و ثبات در فعالیتهای روزانه و… کودکان را در رسیدن به یک رفتار پخته کمک می کند که تماماً توسط مشاور کودک خوب در پاسداران آموزش داده می شود.

بهترین روانشناس کودک در پاسداران می گوید که در فرزند پروری چنانچه کودک بیاموزد که با خشم به خواسته خود خواهد رسید این شیوه تفکر و رفتار تبدیل به عادت می شود و او در نوجوانی و بزرگسالی در معرض ریسک بالای تجربه مشکلات هیجانی و رفتاری خواهد بود. متاسفانه والدین با برآورده کردن خواسته کودک خود در این مورد کار را خراب می کنند. والدین باید در این زمینه طریقه درست بیان احساسات را به کودک آموزش دهند.

بهترین مشاور کودک در پاسداران می گوید که در کل ۳ روش درمان اصلی برای درمان مشکلات کودک و نوجوان وجود دارد. این روش ها عبارتند از:

۱) دارو درمانی :

این روش توسط روانپزشک انجام می گیرد و مطمئناً دارو یکسری عوارض های خودش را دارد ولی گاهی تنها راه چاره می باشد.

۲) روان درمانی :

روانشناس کودک یا بهترین روانشناس کودک در پاسداران با یکسری تکنیک ها و آموزش هایی که به کودک و والدین کودک می دهد باعث می شود مشکلات کودک و نوجوان بهبود پیدا کند.

۳) ابزارهای نوروساینس :

روانشناس خوب در پاسداران می گوید که یکی از درمان های جدیدی است که برای درمان مشکلات کودکان و نوجوانان به کار می رود و انواع مختلف دارد از جمله نوروفیدبک یا لورتا نوروفیدبک که همگی بدون دارو و عوارض جانبی است.

نکته مهم : مرکز نیک مهر از ۳ روش فوق استفاده می کند منتهی توصیه اش بر این مبناست که برای درمان مشکلات کودک و نوجوان از روانشناس کودک به همراه ابزارهای نوروساینس استفاده شود چون دارو درمانی عوارض جانبی دارد.

نویسنده : سید مصطفی حسینی ، مدیر کلینیک روانشناسی ، مرکز مشاوره و مرکز نوروفیدبک نیک مهر

برای دیدن مطالب و کلیپ های متنوع گروه نیک مهر به کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام و آپارات این گروه مراجعه کنید.

تعداد بازدید کنندگان :
15

(شبکه های اجتماعی ما)

سید مصطفی حسینی :

    نویسنده و مدیر کلینیک

 

 

میدان شهدا ، ابتدای خیابان پیروزی ، نرسیده به خیابان شکوفه ، روبروی باشگاه برق تهران ، جنب قنادی خوشه ، ساختمان رُهام ، پلاک 1082 طبقه اول 

تلفن : 02136603983

روانشناس کودک در پاسداران

موبایل مدیریت :                          09124437124 

   

 

پاسداران ، بعد از بهارستان اول ، نرسیده به چهارراه پاسداران ، ساختمان پزشکان ، پلاک 492 ، طبقه 4 ، واحد 15

 تلفن : 02122797482

موبایل مدیریت :                              09124437124

   

میدان شهدا ، ابتدای خیابان پیروزی ، نرسیده به خیابان شکوفه ، روبروی باشگاه برق تهران ، جنب قنادی خوشه ، ساختمان رُهام ، پلاک 1082 ، طبقه اول ( تلفن : 02136603983 )

 (موبایل مدیریت : 09124437124)

   

 

پاسداران ، بعد از بهارستان اول ، نرسیده به چهارراه پاسداران ، ساختمان پزشکان ، پلاک 492 ، طبقه 4 ، واحد 15
( تلفن : 02122797482 )

 (موبایل مدیریت : 09124437124)

   

 

شنبه تا چهارشنبه: 8 صبح تا 10 شب

روزهای پنج شنبه : 8 صبح تا 8 شب

 (ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید)

 

محیط

مهارت پرسنل

احترام و طرز برخورد

وقت شناسی

خدمات

روانشناس کودک در پاسداران

هزینه اقتصادی

مرکز تخصصی پایش رشد و تحول کودک و نوجوان خانواده ایرانی
آدرس : در اطلاعات تماس موجود می باشد.

مشاهده اطلاعات تمامی مراکز و متخصصان به صورت کاملا رایگان با دانلود اپلیکیشن اندروید

E-Teb.com © Copyright 2016
روانشناس یا روانپزشک.
تمامی حقوق محفوظ است.

مرکز مشاوره کودک پاسداران مکث طرف قرارداد با مهدها، مدارس، بانکها، سازمانها و با داشتن تیمی باتجربه در زمینه درمان و ارتقاء کودکان شما، آماده انواع خدمات مشاوره در زمینه های ذیل می باشد.

در مورد مرکز مشاوره کودک پاسداران مکث ممکن است گاها این سوال برای والدین پیش آید که در چه صورتی کودکشان نیازمند مشاوره گرفتن از یک مشاور روانشناس کودک هستند. یا اگر کودکی نیازمند این گروه از مشاوره ها باشد، ممکن است والدین احساس خوشایندی را تجربه نکنند. اما قطعا پس از آگاهی از مسائلی که مربوط به کودکان است، تغییراتی در تصمیماتشان انجام خواهد شد.

کودکان از زمان تولد تا پنج سالگی قطعا در رفتار و خلق و خویشان دچار تغییر و تحولات زیادی میشوند. از آنجایی که بیشترین آسیب ها در دوران کودکی مورد توجه کودک است، بنابراین تغییر خلق و خو و همچنین محافظت از روان کودک به وسیله تربیت مناسب و قرار گرفتن در محیط مناسب بسیار پراهمیت است.

در بیشتر موارد با سوالات والدینی مواجه میشویم که مدام تکرار میکنند من از رفتار فرزندم تعجب میکنم. اما جواب والدین قطعا اینجاست که از رفتار کودک خود تعجب نکنید. کودکان در سنین یک تا یک و نیم سالگی به پرتاب کردن وسایل اطراف خود مشغول میشوند. این رفتار در کودکان کاملا غریزی و درونی است. کودک با پرت کردن وسایل اطراف خود به نوعی به بازبینی از شرایط و سنجش دست پیدا میکند. بنابراین بهتر است در این مورد آگاهانه عمل کنید و صرفا وسایل مهم و ضروری خود را در دسترس کودک قرار ندهید تا اینکه بخواهید مدام از کودک بخواهید وسیله ایی را پرت نکند و یا او را لجباز بدانید.روانشناس کودک در پاسداران

جیغ زدن در کودکان بین این سنین امری عادی است. کودک برای ابراز خود و یا همچنین بیان خواسته خود و دسترسی به آن متوصل به جیغ زدن میشود. از کودک خود تعجب نکنید و او را پر سر و صدا و بی ملاحظه ندانید. شما در واقع با یک کودک دو سال و نیمه مواجه هستید. بهتر است بدانید کودک چه میخواهد و پیش از آنکه متوصل به جیغ زدن شود خواسته او را در حد نرمال انجام دهید. از لجاجت کردن و دادن این پیام به کودک که «جیغ زدن تو من را میترساند و هر کاری دوست داری انجام بده فقط جیغ نزن» جلوگیری کنید. مرکز مشاوره کودک پاسداران شما را به خواندن اداما این مقاله مهم دعوت می کند.

این رفتار در کودک در اکثر مواقع رفتاری غریزی است که در مرحله رشدی کودک قرار دارد. اما والدین باید مراقب باشند جیغ زدن در کودک به عنوان وسیله ایی برای نیل به خواسته شان نباشد و با آرامش اجازه دهند کودک این مرحله را پشت سر بگذارد.

این زمان برای کودک دقیقا زمانی است که نه گفتن را از کودک بسیار میشنوید. دادن پیام منفی از طرف کودکان در این سن بیشتر به دلیل هویت یابی مستقل خود است. در واقع کودک با نه گفتن میخواهد خود و هویت خود را به عنوان یک فرد مستقل و جدا از دیگران بشناسد. به هر میزان کودک از استقلال اخلاقی و شخصیت مستقل تری برخوردار باشد قدرت نمایی او به والدین و اطرافیان و همچنین پافشاری او در انجام کارهایی که دلبخواه او است، بیشتر نیز میشود.

بنابراین بهتر است از کنترل گری در کودکان مخصوصا در این سن دست بردارید. اجازه بدهید کودک خود و استقلال خود را به عنوان یک فرد مستقل محک بزند. این زمان، هنگام مناسبی است برای آموزش و تربیت کودک و دادن پیغام های صحیح به او.

مثلا اگر کودک زمین میخورد، به جای فریاد زدن و سراسیمه به سمت کودک دویدن، از او بخواهید که از جای خود بلند شود و اگر احساس میکند به کمک نیاز دارد به او کمک کنید. سرزنش کردن و از بین بردن عزت نفس شکل گرفته پیش از دو سالگی کودک، در این سن میتواند او را فردی ترسو و پر از تردید بار آورد.

شاید یکی از سخت ترین و گیج کننده ترین دوران تربیتی کودک برای والدین دوره شناخت هویت جنسی کودک برای خود کودک باشد. در این دوره کودک با آلت تناسلی خود آشنا میشود و میل زیادی به شناخت بدن خود و همچنین لمس بدن خود پیدا میکند. برخورد والدین با کودکان در مواجه با چنین رفتاری بسیار مهم است. لطفا شوکه نشوید و از رفتار کودک خود نهراسید. این رفتار مانند غذا خوردن و یا خوابیدن در کودک غریزی است و میل به شناخت از بدن خود و احساس جنسی کودک است.

مهم ترین عکس العمل در والدین، نادیده گرفتن رفتار و تلاش برای تغییر شرایط است تا کودک به صورت ناخودآگاه از لمس خود و یا بازی جنسی منحرف شود و به سمت رفتار جدید جذب شود.

غافلگیری به وسیله والدین و یا فریاد زدن و محکوم کردن کودک باعث میشود کودک به پنهانکاری در این زمینه راقب شود و احتمال آسیب در هر رفتار پنهانکارانه ایی بسیار بیش از خواهد بود. اما این اطمینان را حاصل کنید که رفتار کودک از چهار و نیم سالگی تا پنج سالگی در این مورد نیز تغییر خواهد کرد و کودک به سمت رشد خود قدم برخواهد داشت.

با اشاره به مراحل رشدی کودک از زمان تولد تا پنج سالگی این پیغام را به والدین میدهیم که ممکن است هر والدی در هر زمانی با شرایط مخصوص به خود در تربیت فرزندانش دچار ایراداتی بشود. یا سوال هایی برای او پیش آید و یا احساس کند کودک او در زمینه ایی متفاوت از دیگر کودکان عمل میکند.

بنابراین صراحتا بیان میکنیم که مراکز مشاوره کودک با هدف گذاری کمک به رشد و شناخت کودکان و ایجاد راهکارهایی برای تربیت مناسب کودکان به والدین کمک میکنند تا به کمک یک مشاور روانشناس متخصص کودک باری از مشکلات خانواده ها کم کنند و والدین بتوانند با مشاوره گرفتن از متخصصان قدم در راه تربیتی مناسبی برای کودکان خود بردارند.

شاید این سوال در ذهن بسیاری از والدین نقش بسته باشد که یک کودک دو و یا پنج ساله چگونه میتواند از مشکلات خود حرف بزند و یا چگونه مشاور میتواند از مشکلات یک کودک زیر پنج سال آگاهی پیدا کند.

لازم است بدانید مشاوران روانشناس کودک در ابتدا با صحبت های والدین و آشنایی کلی با شرایط کودک میتوانند به مسئله اصلی کودک پی برند. پس از آن با انجام بازی هایی که میتواند رفتار کودک و یا میزان پرخاشگری و یا سطح اضطراب کودک را پیش بینی کند، به رفتارهای احتمالی کودک دسترسی پیدا میکنند و پس از آن با روش های درمانی قصه درمانی، بازی درمانی و شاخه هایی از رفتار درمانی، در خلق و خو و رفتار کودک تغییر ایجاد کنند.

همانطور که اشاره کردیم کودکان آینه تمام قد والدین خود هستند. آنها به غیر از ژنی که در هنگام تولد همراه خود دارند، این تربیت والدین و نحوه عملکرد آنها است که کودک را مضطرب و یا پرخاشگر و یا آرام و مطیع میکند. بنابراین در مشاوره های کودک در مراکز مشاوره کودک، والدین و نقش آنها و رفتار آنها نیز به وسیله مشاور کودک مورد بررسی قرار میگیرد. در مواردی نیز این احتمال داده میشود والدین خود به مشاوره روانشناسی احتیاج داشته باشند که بتوانند با حفظ آرامش خود و تغییر در رفتار خود فرزندی با روان سالمتر داشته باشند.

مراکز مشاوره کودک پاسداران با این هدف که کودکان تا پیش از سه سالگی در معرض آسیب شدید روانی قرار دارند و اشراف به این نکته که کودکان آسیب دیده میتوانند یک جامعه آسیب دیده را بسازند، بنابراین سعی دارند با کمک به والدین و آگاه سازی والدین در تربیت فرزندانشان و همچنین توانمند سازی کودکان در رشد و دور ماندن از آسیب های احتمالی به دنبال کمک رسانی به والدین و دور نگه داشتن کودکان از هر نوع آسیبی هستند که بتوانند با روانی سالم احساسات خوشایندی را در زندگی خود تجربه کنند.

لطفا جهت مشاوره در مورد «مرکز مشاوره کودک پاسداران» با شماره های زیر تماس بفرمایید:

22006198 – (021) 22004925 – (021)

لطفا جهت ارائه خدمات و توضیحات تکمیلی با ما در ارتباط باشید.

آدرس: تهران – جنب مترو قلهک – کوچه خلیل پور – پلاک 21 – واحد 5 – طبقه 3

تلفن: 22006198 – 021

تلفن: 22004925 – 021

همراه: 09351671664

دکتر روانشناس و متخصصین روانشناسی مرکز مشاوره مکث با بررسی نقاط قوت و ضعف مراجعه کنندگان به کمک آزمون های نوین روانشناختی ، تشخیص گذاری کرده و با در نظر گرفتن شرایط فرد برای درمان اثر بخش و یا برنامه ریزی برای ارتقای توانمندی ها در تمام زمینه های مشاوره روانشناسی از جمله مشاوره خانواده و مشاوره ازدواج اقدام می نمایند. مرکز مشاوره روانشناسی مکث در شریعتی تهران با هدف ایجاد تحول در نحوه انجام خدمات روان درمانی و کسب اطلاعات روانشناسی بروز از طریق اینترنت و مشاوره آنلاین شروع به فعالیت نموده است. با توجه به اینکه مدیران این مجموعه از افراد متخصص و با سابقه کار فراوان در این زمینه هستند؛ لذا سنگ بنای تمامی فعالیت های جاری در این مرکز مشاوره بطور اصولی و مطابق با علم روز دنیا بنا نهاده شده است. ما در محیطی آرام و دل نشین پذیرای شما مراجعه کننده محترم می باشیم.

کلیه حقوق این سایت متعلق به مرکز مشاوره مکث می باشد.

Publisher – جعبه ابزار ذهنی مرجع تست های آنلاین روانشناسی و همچنین مرجع آموزش مهارت های زندگی، ذهنی و روانشناختی می باشد.

هوش های چندگانه گاردنر، نظریه، ویژگی ها و مشاغل

تست رغبت و علاقه تحصیلی و شغلی استرانگ آنلاین


تست هوش و IQ ریون برای بزرگسالان

مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی ما به عنوان برترین مرکز مشاوره در تهران و به تبع آن مرکز مشاوره پاسداران مفتخر است که با رویکرد درمانگری تخصصی در پرتو اخلاق حرفه ای و نیز بهره گیری از دانش روز دنیا خدمات گسترده روان درمانی را ارائه می نماید. با جعبه ابزار ذهنی همراه باشید تا به بررسی این خدمات بپردازیم. عزیزانی که به دنبال مرکز مشاوره پاسداران و مرکز روانشناسی در محدوده پاسداران هستند می توانند با شماره تماس های مرکز روانشناسی ذهن آرا در تماس باشند.روانشناس کودک در پاسداران

خدماتی شامل: مشاوره و روان درمانی بزرگسال، مشاوره و روان درمانی کودک و نوجوان، مشاوره خانواده، مشاوره پیش از ازدواج، زوج درمانی، تشخیص و درمان اختلالات جنسی، سنجش هوش و استعدادیابی، مشاوره تحصیلی و شغلی، مشاوره صنعتی و سازمانی، درمان مشکلات یادگیری، بیش فعالی، نوروفیدبک و…

روان درمانی و روانشناسی به شيوه هايی گفته می شود که در آن مشکلات روانی و عاطفی از طريق بيان مشکلات به يک درمانگر و گفتگو با او درمان می گردد. روان درمانگر به شناخت شما ازخود و بهتر شدن توانايی مقابله تان کمک می کند. روان درمانی یا درمان روانشناختی درمان اختلالات روحی، احساسی، شخصیتی و رفتاری با استفاده از روش‌هایی مانند گفتگو کردن با شخص بیمار، گوش دادن به حرف‌های بیمار و راهنمایی کردن او است. روان درمانی روشی است که توسط درمانگری آموزش دیده به شکل حرفه‌ای، با توجه به خاستگاه «اختلال تحت درمان»، انجام گیرد. روان درمانگری بر دوپایه «رابطه» و «ارتباطات» به شکل کلامی و غیرکلامی استوار است. رابطه‌ای حرفه‌ای بین بیمار و درمانگر است که مبتنی بر اصالت، جدیت، صمیمیت و آزادی است. فرقی نمی کند روانشناس در محدوده پاسداران باشد یا در هرجای تهران، شما می بایست ابتدا تخصص و تجربه کاری روانشناس را مدنظر قرار دهید تا مکان جغرافیایی مرکز مشاوره …

بسیاری از زوجین در هنگام بحث کردن، سعی می­ کنند ثابت کنند که مقصر نیستند و حق با آنان است و علت مشکلات ایجاد شده همسرشان است و او مقصر اصلی است. دقت کنید هیچ مشکلی با متهم شناختن همسرتان حل نخواهد شد.

برای دریافت وقت مشاوره با متخصصین ذهن آرا در تماس باشید:  ۲۲۰۰۶۶۰۸ – ۲۲۶۰۵۴۴۱ – ۲۲۶۴۲۱۷۸

همه خانواده ها باید خود را برای کنار آمدن با مشکلات روزمره آماده سازند و راهکارهای مناسب برای کنار آمدن با فشارهای روانی که از بیرون و درون به خانواده وارد می شوند را بیاموزند.
خانواده های توانا علاوه بر تعالی و بقای کل نظام خانواده، موجب رشد و شکوفایی یکایک اعضای خانواده می شوند. در حالی که در خانواده های نابسامان منافع بعضی تامین و نیازهای عده ای دیگر بی پاسخ می ماند و یا آنکه علی رغم ثبات ظاهری خانواده، همه یا بعضی افراد خانواده ناراضی هستند.

مشاوره خانواده در زمان هایی که خانواده با موقعیتی جدید نظیر بارداری، تولد فرزند، مهاجرت، ازدواج و رشد فرزندان، یلوغ نوجوانان یا با مشکلات و آسیب هایی نظیر اعتیاد، افسردگی، بیماری یا مرگ عزیزان، خیانت، ورشکستگی، خودکشی و …روبرو می شود، ضرورت دارد.
مشاوره خانواده ها تنها به حل اختلاف وایجاد جو مسالمت آمیز ختم نمی شود، بلکه در موارد زیادی سبب بهبود وضع زندگی و ارتقاء سطح رضایتمندی زوجین و همه اعضای خانواده خواهد شد.

برای دریافت وقت مشاوره با متخصصین ذهن آرا در تماس باشید:  ۲۲۰۰۶۶۰۸ – ۲۲۶۰۵۴۴۱ – ۲۲۶۴۲۱۷۸

حل مشکلات زناشویی زوجین، درمان اختلالات جنسی، درمان اختلالات هویت جنسی، آموزش مسایل زناشویی به جوانان، آموزش های پیش از ازدواج، تشخیص مسایل جنسی بهنجار از نابهنجار، آموزش صحیح مسایل زناشویی و افزایش لذت زندگی سالم و …

ارتباط با کودک یکی از چالش برانگیز‌ترین و در عین حال لذت بخش‌ترین تجربیات ما می‌باشد. در مجموع مادران و پدران به شیوه بسیار ظریفی پا به پای هر کودک از نو بزرگ می‌شوند. اگر به دنبال روانشناس کودک در پاسداران هستید با ما در تماس باشید.

سلامت روانی فرد از همان آغاز به دست والدین، به‌خصوص مادر پی‌ریزی می‌شود. مادر همان چیزی را تدارک می‌بیند که می‌توانیم آن را یک محیط تسهیل‌کننده بنامیم. محیطی که زمینه را برای فرایندهای رشد طبیعی کودک و تعامل کودک با محیط مطابق با الگوی وراثتی فرد فراهم می‌سازد. مادر بی‌آنکه بداند پایه‌های سلامت روانی فرد را استوار می‌سازد.

 

مشاوره تحصیلی به دانش‌آموزان کمک می‌کند ویژگی‌‌ها و استعدادهای خود را بهتر شناخته و به موارد و خصوصیاتی که به آنها توجه نداشته‌اند یا میزان توجه به آنها کمتر بوده، بیشتر توجه نمایند. علاوه بر این اطلاعات آنها را در زمینه‌های مختلف تحصیلی تقویت کرده و در صورت وجود نواقصی در عملکردشان آنها را شناسایی و راه‌حل‌هایی برای رفع نواقص ارائه می‌دهد و به این ترتیب دانش‌آموزان می‌توانند عملکرد بهتری نسبت به گذشته در زمینه درسی داشته باشند و انتخاب‌های بهتری انجام دهند و اشکالات احتمالی را نیز برطرف کنند.

اختلالات روانی عموما ناشی از عملکرد نامناسب مغز و الگوهای ناصحیح مغزی می باشد. بنابراین مغز هم مانند هر سیستم پبچیده دیگر نیاز به تنظیم و رفع نقص دارد. نکته جالب توجه آن است که مغز قابلیت خودتنظیمی و به روز شدن را دارد به شرط آنکه از وضعیت خود آگاهی یابد. نوروفیدبک مانند یک آینه این امکان را به مغز می دهد تا از وضعیت خود آگاهی یابد و در طی فرایندی آموزشی خودتنظیمی را به مغز می آموزد. در نوروفیدبک که نورتراپی هم گفته می شود سنسورهایی که الکترود نامیده می‌شوند بر روی پوست سر بیمار قرارمی‌گیرند. این سنسورها فعالیت الکتریکی مغز فرد را ثبت و در غالب امواج مغزی (دراغلب موارد به شکل شبیه‌سازی شده در قالب یک بازی کامپیوتری یا فیلم ویدئویی) به اونشان می‌دهند. در این حالت پخش فیلم یا هدایت بازی کامپیوتری بدون استفاده از دست وتنها با امواج مغزی شخص انجام می شود. به این شکل فرد با دیدن پیشرفت یا توقف بازی پی به شرایط مطلوب یا نامطلوب امواج مغزی خود برده و سعی می‌کند تا با هدایت بازی یا فیلم، وضعیت تولید امواج مغزی خود را اصلاح کند.

برای دریافت وقت مشاوره با متخصصین ذهن آرا در تماس باشید:  ۲۲۰۰۶۶۰۸ – ۲۲۶۰۵۴۴۱ – ۲۲۶۴۲۱۷۸

با تمام توضیحاتی که در بالا اشاره شد، نتیجه می گیریم که خدمات متنوع و بخش های زیادی در مرکز مشاوره و روانشناسی می بایست وجود داشته باشد. کمتر مرکز مشاوره در تهران هست که همه روش های درمانی را زیر نظر متخصصین زبده و آموزش دیده با هم ترکیب کند و نسخه ای متفاوت برای هرفردی بپیچد. فرقی نمی کند مرکز مشاوره پاسداران باشد یا جایی دیگر، از نظر ما معیار مهمتر متخصصین و تجربه یک مرکز مشاوره است. ما به شما این اطمینان را می دهیم که حال خوب را به شما هدیه دهیم. با مرکز روانشناسی ذهن آرا، مرکز روانشناسی خوب در محدوده پاسداران در تماس باشید.

همچنین می توانید لیست مراکز مشاوره و روانشناسی شمال تهران را مشاهده کنید.

مرکز روانشناسی ذهن آرا، بهترین مرکز مشاوره روانشناسی در…

مرکز مشاوره و روانشناسی ونک

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

پربازدیدهای ماه


تست آنلاین عشق و عاشقی واقعی


تست شخصیت شناسی نئو


تست آنلاین اختلال دو قطبی


تست هوش و IQ ریون برای بزرگسالان


جملات ناب اعتمادبنفس

روانشناس کودک در پاسداران


تست آنلاین وسواس فکری


تست اسکیزوفرنی آنلاین


تست آنلاین اختلال شخصیت مرزی


تست طرحواره یانگ به صورت آنلاین


تست آنلاین سلامت روان

آدرس: خیابان شریعتی، دوراهی قلهک، اول خیابان بصیری، پلاک 17، واحد 2

شماره تماس: ۲۲۰۰۶۶۰۸ – ۲۲۶۰۵۴۴۱ – ۲۲۶۴۲۱۷۸

ایمیل: Info@mindtoolbox.ir

   

فلوکستین  سایت روانشناسی

تست هوش  تست روانشناسی  تست وسواس

تست شخصیت شناسی  مهارت های ارتباطی

تست تله های زندگی  جملات انگیزه دهنده

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

عفونت مجاری ادرار دارید؟ عفونت شما موقتی خوب میشود و دوباره باز میگردد؟  

داروی کانفرون بیونوریکا آلمان مشکل شما را برطرف می کند. 

 برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

روانشناس کودک در پاسداران

دكتر حسام فيروزي بسيار خوب هستند شماره ٨٨٦١٩٠٥٧

دکتر شعبان 

۴۴۰۵۶۳۳۸

دكتر شعبان و كادر كودكش خيلي قوي كار ميكنن هم پاسداران هستن هم صادقيه من شماره جفت مراكزو ميذارم

٠٢١٤٠٤٤٠٥٣٩

٠٢١٢٢٧٩٥٠٦٤

برای روانشناس کودک خوب و مشاور خانواده شهر تهران و کرج و رشت و شیراز و خرم آباد و … پیشنهاد میکنم به سر بزنید.

روانپزشک خوب دکتر خوشابی و روان شناس  خوب دکتر شعبان

دكتر شعبان ٤٤٠٢٥٠٨٦

سلام مامانای عزیز. مرکز مشاوره بهارنو سر شهرآرا هستش. یک روانشناس کودک دارن که کارش عالیه. خانم دکتر مهسا ساداتی که استاد دانشگاه هم هستن. خودم دخترم رو پیش ایشون میبرم. برعکس جاهای دیگه که فقط بازی درمانی انجام میدن ایشون علاوه بر بازی درمانی با بچه ها یک زمانی رو هم با خانواده مشاوره انجام میدن. اتاق بازی و خلاقیت کلینیکشون هم خیلی مجهزه. تست های هوششون هم عالیه. این شماره خود خانم دکتر ساداتی هستش ۰۹۱۲۸۳۹۸۵۸۸

اینم شماره های کلینیکشون هستش

۸۸۲۶۷۰۴۰-۸۸۲۶۷۰۶۸

بهترين مركز مشاوره تهران براي بچه ها افق سلامته ٤٤٠٢٥٠٨٦

من خیلی گشتم برو پیش دکتر سمیه عابدینی. دلیلش رو هم میگم یکی اینکه دکتری تخصصی کودک داره دوم اینکه استاد دانشگاهه و واحدهای کودک رو درس میده و سوم اینکه چند سال هست مدیر مدرسه هستش و کلی پسر بچه رو زیر دستش دیده و تشخیص داده . کارشم خدایی خوبه. 

نمیدونم تلفنش عوش شده یا نه ولی اخرین تلفنی که من از منشیش دارم 09128490944 هستش. 

با توجه به استقبال والدین عزیز عضو نی نی سایت از کلینیک بهارنو و جلسات مشاوره و تست استعدادیابی، هوش و بازی درمانی خانم دکتر مهسا ساداتی متخصص روانشناسی کودک و نوجوان، کلینیک بهار نو در نظر گرفته است که به مناسبت روز کودک، هزینه مشاوره و روانشناسی کودک و نوجوان را با ۵۰% تخفیف خدمت والدین و فرزندانشان ارائه کند. لذا در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۱۷ و ۱۸ مهرماه از ۱۰ صبح تا ۸ شب باتعیین وقت قبلی پذیرای شما هستیم.

آدرس: خیابان جلال آل احمد شرق، قبل از پل گیشا، بین آرش مهر (شهرآرا) و پاتریس، جنب داروخانه کوروش، پلاک ۳۶، طبقه دوم

تلفن: ۸۸۲۶۷۰۴۰-۸۸۲۶۷۰۶۸

موبایل: ۰۹۱۲۸۳۹۸۵۸۸

سلام. ممنونم از راهنماییتون دوستان که خانم دکتر ساداتی رو معرفی کردین. من پسرم رو چند جا برده بودم. پرخاشگری شدید داشت و روابط اجتماعیش صفر بود. خانم دکتر ساداتی اول خواستن که یک تست بگیرن که من مخالفت کردم ولی گفتن متد کارمون اینجوریه. الان یک ماهه که بچم میره بازی درمانی. این بچه از این رو به اون رو شده. خانوم دکتر فوق العاده پرحوصله هست. انتهای جلسات بازی بدون اینکه هزینه اضافه بابت مشاوره دریافت کنه یک ربع یا بیست دقیقه به خانواده هم مشاوره میده که چجوری با بچه تا کنن. خانم دکتر ساداتی مرکز مشاوره بهارنو سر شهرآرا و نزدیک گیشاهستش. این شماره خود خانم دکتر هستش. البته وقتی میرین خودشم شمارشو بهتون میده که اگه مشکلی بود بهش بگید

۰۹۱۲۸۳۹۸۵۸۸

اینم شماره های کلینیکشون هستش

۸۸۲۶۷۰۴۰-۸۸۲۶۷۰۶۸

سلام دوستان

اخیرا شنیدم خانم دکتر ساداتی نوروفیدبک هم اوردن واقعاً عالیه برا اضطراب ، بیش فعالی، و خیلی اختلالات دیگه برا کودکان و بزرگسالان عالیه چون ایشون به کارش مسلط هست و انواع کارگاه های روانشناسی و نوروفیدبک در دانشگاه علامه برگزار میکنه 

 مخصوصا نوروفیدبک برا درمان اختلالات کودکان بینظیره  و سریع  درمان میشه

۰۹۱۲۸۳۹۸۵۸۸شماره خانم دکتره برا هماهنگی کلینیک شهرآرا ۸۸۲۶۷۰۴۰

سلام دوستان

اخیرا شنیدم خانم دکتر ساداتی نوروفیدبک هم اوردن واقعاً عالیه برا اضطراب ، بیش فعالی، و خیلی اختلالات دیگه برا کودکان و بزرگسالان عالیه چون ایشون به کارش مسلط هست و انواع کارگاه های روانشناسی و نوروفیدبک در دانشگاه علامه برگزار میکنه 

 مخصوصا نوروفیدبک برا درمان اختلالات کودکان بینظیره  و سریع  درمان میشه

۰۹۱۲۸۳۹۸۵۸۸شماره خانم دکتره برا هماهنگی کلینیک شهرآرا ۸۸۲۶۷۰۴۰

مرکز چیمگان هم خوبه 22367021

من خودم   تو دوران نامزدی اختلاف داشتم با همسرم  .  به پیشنهاد مادر  شوهرم رفتیم  پیش  روانشناس. خدایی اولش منم میگفتم همش الکیه  و  وقت گذروندنه ولی واقعا تاثیر داشت  .  من و همسرم   پیش زهرا امام رفتیم .روانشناس کودک در پاسداران

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت می‌باشید

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و
آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین
مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت
صفحه
“شرایط استفاده از سایت”
را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت
بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده
و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است


مرکز تخصصي روان شناسي و مشاوره کودک و خانواده ايراني  با مديريت دکتر زيبا ايرانيآدرس شعبه فردوسي : تهران خ انقلاب اسلامي بين خ لاله زار و مترو دروازه دولت ساختمان 609 پ 590تلفن : 66702194/66703576/09125005342آدرس: شعبه تهرانپارس : فلکه اول تهرانپارس، خيابان اميري طائمه( گلبرگ شرقي ) بين تقاطع رشيد و باقري، پلاک 95، واحد 3تلفن : 77760350 / 77760381/ 77760368آدرس شعبه پاسداران : پاسداران نگارستان چهارم پلاك 28 غربي طبقه 4 واحد 16تلفن : 22779265-22775567آدرس شعبه دهکده المپيک : دهکده المپيک ، شهرک چشمه شرقي ، خ گلها ، کوچه گلايل، پلاک 7تلفن : 44727373-44727374

https://doctor-yab.ir/Search/13311

                                                  

روانشناس کودک در پاسداران

 

مركز پايش رشد كودك و نوجوان خانواده ايرانى در نظر دارد با ارائه برنامه هاي جامع تا انتهاي دوره پيش از دبستان و بعد از آن كودكان عزيز را ياري نموده تا بتوانند به آرامی در مراحل رشد خود قدم بردارند.

ما معتقديم با پيشگيری، می توان چشم انداز شكل گيری نسلی سالم، شاد و خلاق را با اطمينان و آرامش ترسيم كرده و محقق ساخت.می توان از همين جا و هم اكنون آغاز كرد…

 

 

 

کلینیک پاسداران

 

کلینیک پاسداران

کلینیک پاسداران

اصل اولمن اجازه ورود افکار منفی را به ذهن خودم نمیدهم من در هر حال و در بدترین شرایط زندگی ام مثبت فکر میکنم. ✅ اصل دوم من اجازه اعتراض به تقدیر خداوند را ندارم او بهتر ازهمه بر جریان امور مسلط است ✅ اصل سوم من اجازه تنبلی ،تن پروری ،بیکاری را ندارم من در برابر سختی های جسمی و روحی مقاوم هستم چون من جسم نیستم بلکه روحی بزرگ هستم ✅ اصل چهارممن اجازه ماندن در وادی جهل و ناآگاهی و نادانی را ندارم من باید بدانم من باید بخوانم ✅ اصل پنجم من غیر از خداوند به هیچ کس نیاز ندارم او برای من کافی است ذکر او مایه آرامش روح من است او همنشین من است من به خداوند عشق میورزم

 

کارگاه روانشناسی امید و انگیزه

زمان ۱۵ بهمن ماه ۹۸ ساعت ۱۷ الی ۱۹

اگر به هر دلیلی احساس نا امیدی می کنید و انگیزه لازم برای انجام هیچ کاری ندارید، این کارگاه را از دست ندهید

مدرس : دکتر زهره واثقی

در روز ۱۵ بهمن که روز جهانی سرطان است ،کارگاه برای بیماران مبتلا به سرطان رایگان است .لطفا اطلاع رسانی کنید .

…………………………………..

زهره واثقیدکتری تخصصی روانشناسیمولف کتاب ارتباط موثر با کودکانمولف کتاب چطور زنها را بشناسیممولف کتاب چطور مردها را بشناسیممولف کتاب کنترل خشمعضو انجمن مطالعات سالمندیعضو انجمن روانشناسی سلامت ایرانمشاور و روانشناس خانواده و کودکپیش از ازدواج،اختلافات زناشوئی،اضطراب و افسردگی،اختلالات یادگیری کودکبرگزار کننده کارگاههای ارتباط موثر با کودک و حل مسئله در تعارضات زناشویی

آدرس شعبه فردوسی تهران : تهران خ انقلاب اسلامی بین خ لاله زار و مترو دروازه دولت ساختمان ۶۰۹ پ ۵۹۰

تلفن : ۶۶۷۰۲۱۹۴/۶۶۷۰۳۵۷۶/۰۹۱۲۵۰۰۵۳۴۲

 

انوشه كاشی پزها

روانشناس کودک در پاسداران

كارشناس ارشد مشاوره خانوادهعضو سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایرانمتخصص در امور زوج درمانی ، خانواده درمانی و مشاوره تخصصی كودك و نوجوان

مدیریت داخلی مركز روانشناسی و مشاوره خانواده ایرانی شعبه پاسداران

آدرس شعبه پاسداران : پاسداران نگارستان چهارم پلاك 28 غربي طبقه 4 واحد 16تلفن : 22779265-22775567

 

​​​​​​​

 

کارگاه روانشناسی دوباره عاشقم شو

زمان سه شنبه 17 دی ماه از ساعت 17 تا 19

………………………………………………………………………….

 

زهره واثقیدکتری تخصصی روانشناسیمولف کتاب ارتباط موثر با کودکانمولف کتاب چطور زنها را بشناسیممولف کتاب چطور مردها را بشناسیممولف کتاب کنترل خشمعضو انجمن مطالعات سالمندیعضو انجمن روانشناسی سلامت ایرانمشاور و روانشناس خانواده و کودکپیش از ازدواج،اختلافات زناشوئی،اضطراب و افسردگی،اختلالات یادگیری کودکبرگزار کننده کارگاههای ارتباط موثر با کودک و حل مسئله در تعارضات زناشویی

آدرس شعبه فردوسی تهران : تهران خ انقلاب اسلامی بین خ لاله زار و مترو دروازه دولت ساختمان 609 پ 590 تلفن : 66702194/66703576/09125005342

 

آمنه گنجهکارشناس ارشد روانشناسيعضو سازمان نظام روانشناسي عضو انجمن روان شناسي سلامت ايرانعضو انجمن روان شناسي مطالعات سالمنديروانشناس و مشاور کودک،نوجوان و خانوادهمشاوره فردي،فرزند پروري،متخصص اقتصادي و شغليداراي 25 سال سابقه مشاوره اقتصادي در شرکت هاي دولتي و مراکز خصوصيارتقاء و بهبود بخشي روابط شغلي و خانوادگي

آدرس: شعبه تهرانپارس : فلکه اول تهرانپارس، خيابان اميري طائمه( گلبرگ شرقي ) بين تقاطع رشيد و باقري، پلاک 95، واحد 3تلفن : 77760350 / 77760381/ 77760368همراه : 09122857513 

فیلم هایی که کودکان نباید ببینند

در انتخاب برنامه برای کودکان به موارد زیر توجه کرده و از انتخاب هایی که ویژگی های زیر را دارند بپرهیزید:

تصاویری از مخاطرات یا تهدیدهای بزرگ برای حیوانات، کودکان و والدین.شخصیت های شبح مانند و مافوق طبیعی و توجیه ناپذیر مثل هیولاهایی که کارهای ترسناک انجام می دهند.خشونت و حمله جسمانی چه در قالب های واقعی یا رایج و آشنا.کارتون های خیالی که تکه تکه کردن جسد، جراحات بدنی، قطع عضو یا روابط جسمی خشن را نشان می دهند.شخصیت های اصلی آنها با فرهنگ، آداب و رسوم و اعتقادات ما سازگاری نداشته باشد.فعالیت جسمی و ورزشی خطرناک

اتاق کودک را به محل تنبیه تبدیل نکنید : 

یک اشتباه رایج تربیتی این است که اتاق کودک را به محل تنبیه تبدیل کنید :

◻️ «اسباب‌بازی‌هات رو روی زمین نریز وگرنه باید بمونی توو تختخوابت»، ◻️ «اگه شلوغی کنی باید بمونی توی اتاقت»، و …

هیچ‌ گاه نباید اتاق یا تخت کودک را به محلی برای تنبیه او تبدیل کرد چرا که این عمل می‌تواند باعث بروز مشکل‌های خواب در کودکان شود. 

اتاق خواب کودک باید مکانی امن و راحت برای او باشد تا در آن احساس آرامش کند و خواب خوبی داشته باشد. 

والدین سمی چه بلایی بر سر کودکان خود می آورند؟

فرقی نمی کند که فرزندانِ والدین سمی در دوران کودکی کتک خورده اند، مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته اند، مورد تحقیر و توهین واقع شده اند، به آنها احساس گناه داده شده است یا حتی بیش از حدِ لازم مورد حمایت والدین قرار گرفته اند، چرا که در هر حال بسیاری از آنها در دوران بزرگسالی آسیب های روانی و شخصیتی تقریبا مشابهی از خود نشان می دهند که بیشتر شامل عدم اعتماد به نفس و گمگشتگی است.

توجه داشته باشید که والدین سمی آنچنان حس بی کفایتی و بی لیاقتی را در کودکان خود به وجود می آورند که اغلب این بچه ها بی اختیار خود را سرزنش و محکوم می کنند و بابت تنبیهات والدین مقصر می دانند، که این فرآیند به تدریج در آنان به چرخه ای معیوب تبدیل می شود که در بزرگسالی عزت نفس آنها را تخریب می کند.

برای یک کودک بی دفاع در طی دوران رشد باور اینکه پدرش فردی نادان، سمی و گاه خطرناک است، سخت است و ترجیح می دهد تصور کند که پدرش خوب است و اشکال از اوست و او خود مقصر تنبیه شدنش است. بدین منوال زمانی که این کودکان به بزرگسالی می رسند از قبل شخصیتی منفی با نگرش خود کم بینی در وجودشان شکل گرفته است.

خواب ناکافی، احساسات را به هم می‌ریزد

بنا بر نتایج تحقیقات، کمبــود خــواب در کــودکان موجـب :

کاهـش شدید در پاسـخ بـه احساسـات مثبـت و ،افزایـش قابل‌توجه در پاسـخ بـه احساسـات منفـی می‌شود. 

فقــدان خــواب منجــر بــه کاهــش قــدرت کنتــرل احساســات منفــی می‌­شــود .

ایــن حالت بــه علــت در هـم گسـیختگی عملکـرد قشـر جلـوی پیشـانی بـه وجـود می‌­آیـد.

از زیاد حرف زدن برای فرزندتان جداً خودداری کنید.

اگرچه حرف زدن با کودک لازم و مفید است اما زیاد حرف زدن تاثیر سازنده ای ندارد.

◻️ آنچه را قبلا گفته اید تکرار نکنید!◻️ چیزی را که کودک خود می داند، به او نگویید (بیشترمواقع کودک از اشتباهش آگاه است، پیامد طبیعی رفتار، خود بهترین آموزگار است)!

◻️ تکرار موجب اختلال در ارتباط سالم، اوقات تلخی، بگو مگو و استیصال می شود!◻️ گاهی هنگام خطای کودک سکوت کنید!

« زیاده گویی » مقدمه نشنیدن است .

 

 

 

 

 

عطیه خلیلیمشاور ، بازی درمانگر و هنر درمانگر کودک و نوجواندارای 10 سال تجربه هنری و بازی درمانیدارای برد تخصصی هنری از آلمانتلفیق بازی درمانی و هنر درمانی در کودکاندرمان های تخصصی اضطراب و  افسردگی کودکان ،خشم ، بیش فعالی و کم توجهی ، پرخاشگری ، اختلال یادگیری ،فوبیا و ……..

آدرس: شعبه تهرانپارس : فلکه اول تهرانپارس، خیابان امیری طائمه( گلبرگ شرقی ) بین تقاطع رشید و باقری، پلاک 95، واحد 3تلفن : 77760350 / 77760381/ 77760368

آدرس شعبه پاسداران : پاسداران نبش بوستان سوم ساختمان سیمرغ واحد 14تلفن : 22779265-22775567همراه : 09128445882

 

زهرا وحیدیکارشناس ارشد روانشناسیعضو سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایرانعضو انجمن روانشناسی مطالعات سالمندی ایرانعضو انجمن روانشناسی سلامت ایراندرمانگر کودک و نوجوانمشاور در بحرانهای خیانت و طلاق،غربالگری طلاقتربیت جنسیتشخیص و درمان بیش فعالی، اضطراب،وسواس و افسردگیفرزند پروری، بازی درمانی

آدرس: شعبه تهرانپارس : فلکه اول تهرانپارس، خیابان امیری طائمه( گلبرگ شرقی ) بین تقاطع رشید و باقری، پلاک 95، واحد 3تلفن : 77760350 / 77760381/ 77760368همراه : 09301006146

 

 

آمنه فاضليمتخصص کودک،نوجوان و خانوادهداراي پروانه اشتغال تخصصي از سازمان روان شناسيداراي 12 ساله سابقه حرفه اي مشاوره کودک،نوجوان و خانوادهبهبود اختلال، اضطراب، افسردگي،اوتيسم ، يادگيري نقص توجهاختلال کم‌توجهي ، بيش‌فعالي  آدرس: شعبه تهرانپارس : فلکه اول تهرانپارس، خيابان اميري طائمه( گلبرگ شرقي ) بين تقاطع رشيد و باقري، پلاک 95، واحد 3تلفن : 77760350 / 77760381/ 77760368همراه : 09128034760

پنج شنبه 30 آبان 1398

مدرس  سعيده کبيري

روانشناس و مشاور خانواده

شماره رزرو 

09129641529

66703576

66702194

……………………………………………………….

سعيده کبيريروانشناس و مشاور خانوادهدرمان افسردگي ، اضطراب،وسواسزوج درماني ، مهارت هاي زندگيمشاوره قبل از ازدواج ، مشاوره قبل از طلاقمشاوره نوجوانانجام تست هاي شخصيت و هوش

آدرس شعبه فردوسي : تهران خ انقلاب اسلامي بين خ لاله زار و مترو دروازه دولت ساختمان 609 پ 590

آدرس شعبه پاسداران : پاسداران نبش بوستان سوم ساختمان سيمرغ واحد 14تلفن : 22779265-22775567

آدرس شعبه دهکده المپيک : دهکده المپيک ، شهرک چشمه شرقي ، خ گلها ، کوچه گلايل، پلاک 7تلفن : 44727373-44727374

آدرس: شعبه تهرانپارس : فلکه اول تهرانپارس، خيابان اميري طائمه( گلبرگ شرقي ) بين تقاطع رشيد و باقري، پلاک 95، واحد 3تلفن : 77760350 / 77760381/ 77760368

09129405011-09371298403 همراه 

بابک لطفيعضو نظام روانشناسي عضو انجمن سالمنديعضو انجمن سلامترواندرمانگر، زوج درماني، خانواده درماني،مشاوره پيش از ازدواج،مشاوره طلاق،روانشناس کودک و نوجوان

آدرس: شعبه تهرانپارس : فلکه اول تهرانپارس، خيابان اميري طائمه( گلبرگ شرقي ) بين تقاطع رشيد و باقري، پلاک 95، واحد 3تلفن : 77760350 / 77760381/ 77760368

مهدي گل خواه کارشناس ارشد روان شناسي عموميعضو سازمان نظام روانشناسيعضو انجمن سلامتبيست سال سابقه تدريس و مشاوره در مدارس برتر تهران از جمله البرز و کوثرروانشناسي سالمندان ،روانشناس و مشاور در طلاق توافقيزوج درمانگر ، خانواده درماني ، مشاور تحصيلي و شغلي ، نوجوانان و جوانان ، مشاوره پيش از ازدواج

آدرس: شعبه تهرانپارس : فلکه اول تهرانپارس، خيابان اميري طائمه( گلبرگ شرقي ) بين تقاطع رشيد و باقري، پلاک 95، واحد 3تلفن : 77760350 / 77760381/ 77760368

کارگاه رهایی از آشفتگی

زمان سه شنبه 30 مهرماه از ساعت 17 تا 19

مدرس دکتر زهره واثقی

آدرس : تهران خ انقلاب اسلامی بین خ لاله زار و مترو دروازه دولت ساختمان 609 پ 590 تلفن : 66702194/66703576/09125005342

……………………………………………………….

افسانه برادرانروانشناس تخصصی کودک و خانوادهمشاوره پیش از ازدواج و طلاقبازی درمانی،درمان اختلالات یادگیری در کودکان،تقویت تمرکز و حافظه و پرورش فکری و ذهنی کودکان،تست استعدادیابی و تست هوش کودکان،سکس تراپی، درمان وسواس و اضطرابتست و تفسیر تست برای مشاوره پیش از ازدواجمشاور مدارس و برگزاری کارگاه در مدارسبرگزاری کلاس های فردی و گروهی و مهارت های ارتباطی زوجین،مهارت های زندگی،روابط زناشویی و فرزندپروری و شخصیت شناسیهمراه : 09053372384

 

 

 

 

دوره پیشرفته تابستانی بازی درمانی

اهداف   :تقویت مهارتهای کلامی  کنترل عضلات تنفسی بالا بردن دقت و تمرکز و حافظه فعال تقویت تمیز شنیداری تقویت عضلات ریز و درشت هماهنگی چشم و دست و بازیهای خلاقیتی و آموزشی و …..

این کارگاه از تاریخ سه شنبه ۶/۵ /۹۸از ساعت ۱۳ الی ۱۴ مخصوص کودکان و ساعت ۱۴ الی ۱۴/۳۰ مخصوص والدین (pmt) بر گزار می گردد 

 تعداد جلسه ۵ جلسه در روزهای سه شنبه ۵ /۶ /۹۸پنج شنبه ۹۸/۶/۷ یکشنبه ۶/۱۰ /۹۸سه شنبه ۹۸/۶/۱۲و پنج شنبه۹۸/۶/۱۴

 در صورت تمایل لطفا به خانم ایرانی یا خانم نجفی اطلاع رسانی بفرماییدخانم ایرانی  ۰۹۱۲۵۱۹۷۴۴۸ خانم نجفی ۰۹۱۲۶۵۸۶۲۹۰

آدرس : میدان المپیک شهرک چشمه – خ گلها کوچه گلایل پلاک ۷  تلفن ۴۴۷۲۷۳۷۳ الی ۷۴ مرکز تخصصی مشاوره و روانشناسی خانواده ایرانی

فرآيند انتخاب رشته کنکور سال 98

انتخاب رشته کنکور 98

يک : معرفي رشته هاي دانشگاهي

دو : رزرو انتخاب رشته و تکميل فرم شماره 1

سه : دريافت کارنامه بررسي رتبه در زير گروه ها و تحويل فرم شماره 2

چهار : بررسي و اصلاح انتخاب رشته اوليه و تحويل فرم شماره 3

پنج : تاييد انتخاب رشته نهايي و ارسال به سازمان 

آدرس شعبه تهرانپارس: فلکه اول تهران پارس،خ گلبرگ شرقي،پ95 واحد3

شعبه تهران پارس : 77760368

شعبه پاسداران : 2277556709126277089 همراه09301004011 همراه 

فرآیند انتخاب رشته کنکور سال 98

انتخاب رشته کنکور 98

یک : معرفی رشته های دانشگاهی

دو : رزرو انتخاب رشته و تکمیل فرم شماره 1

سه : دریافت کارنامه بررسی رتبه در زیر گروه ها و تحویل فرم شماره 2

چهار : بررسی و اصلاح انتخاب رشته اولیه و تحویل فرم شماره 3

پنج : تایید انتخاب رشته نهایی و ارسال به سازمان 

پاسداران : 22775567

تهران پارس : 77760368

انقلاب : 66702194

همراه : 09301004011

انگیزه های خود را به طور کامل تشریح کنید! به این نتیجه خواهید رسید که هرگز هیچ کس، کاری را کاملاً به خاطر دیگری انجام نمی دهد. تمام کارها متوجه جهت خود آدم، تمام خدمات برای خود و تمام عشق ها، عشق به خود است.شاید بهتر باشد که به عزیزترین و نزدیک ترین کس ِ خود فکر کنید. عمیق تر حفر کنید و پی خواهید برد که کسی که شما دوست دارید، او نیست. چیزی که شما دوست دارید، احساس مطبوعی است که چنین عشقی را در شما بیدار می کند! آدم در نهایت، عاشق آرزوها و اشتیاق های خود است. 

کنترل ذهنگفت‌وگوهای درونی‌تان را با احساسات خوشبختی، قدرت و موفقیت همراه سازید. به افکار منفی اعتنا نکنید. به آرامی از کار کردن به این نوع افکار اجتناب ورزید و آنها را با افکار شادی‌بخش و سازنده جایگزین سازید. از واژه‌هائی که حس توانائی، قدرت ، خوشحالی و موفقیت را در ذهن آنان برمی‌انگیزاند، استفاده کنید. 

قبل از شروع هر کاری، به‌طور مشخصی در ذهنتان نتایج موفقیت‌آمیز آن را تجسم کنید. اگر با ایمان تمرکز کنید، مسلماً با نتایج شگرفی روبه ‌رو می‌شوید.  

آیا افراد با ضربان نامنظم قلب میتوانند ورزش کنند؟

یک بررسی جدید نشان داده است که افراد مبتلا به نامنظمی ضربان قلب که به آن فیبریلاسیون دهلیزی Atrial Fibrillation میگویند هم میتوانند ورزش کنند ولی میزان این ورزش در زنان و مردان مبتلا باید متفاوت باشد. محققان با استفاده از نتایج 14 مطالعه قبلی که مجموعا بر روی 380 هزار بیمار مبتلا به فیبریلاسیون دهلیزی صورت گرفته است نشان داده اند که زنان مبتلا به این بیماری میتوانند ورزش های متوسط و حتی شدید را انجام بدهند ولی انجام ورزش های شدید برای مردانی که به این مشکل مبتلا هستند میتواند خطرناک باشد.

در این بررسی ورزش متوسط به معنی راه رفتن به مدت 30-15 دقیقه و پنج روز در هفته است. ورزش یوگا هم نوعی فعالیت بدنی متوسط محسوب میشود و ورزش هایی مانند دویدن و شنا کردن و دوچرخه سواری ورزش شدید محسوب شده است. این بررسی نشان داد که در زنان ورزش متوسط میتواند احتمال بروز نامنظمی ضربان قلب را به میزان 24 درصد کاهش دهد و ورزش شدید احتمال آن را 15 درصد كم میکند ولی در مردان ورزش متوسط احتمال بروز آن را 19 درصد کم کرده و ورزش شدید ریسک نامنظمی ضربان قلب را 90 درصد افزایش میدهد.

احتمال بروز سکته مغزی در زنان مبتلا به نامنظمی ضربان قلب چهار برابر و احتمال فوت در آنها دو برابر مردان مبتلا به این بیماری است. محققان میگویند این بررسی نشان داده است که زنان میتوانند با انجام ورزش های متوسط و حتی شدید احتمال بروز این مشکل را کاهش دهند. البته بیمار قبل از هر برنامه ورزشی باید با پزشک خود مشورت کند. 

۱۰ روش برای ورزش کردن بیماران روماتیسمی

فواید ورزش برای بیماران مبتلا به روماتیسم مفصلی فقط جسمانی نیستند و از نظر روحی نیز به آنها کمک می‌کند. هدر نیتل MA، هماهنگ کننده خدمات ورزشی در کلینیک ورزش، سلامت و توانبخشی ارتوپدی در کلیولند اوهایو عقیده دارد که”ورزش می‌تواند از وقوع افسردگی در افراد مبتلا به این بیماری فلج کننده جلوگیری کند”.

نیتل توضیح می‌دهد که،هرچند ورزش می‌تواند به فعالیت‌های روزمره شما کمک کند و از تحلیل رفتن عضلات جلوگیری کند، ولی انتخاب ورزش باید بطور مناسب انجام شود تا بتواند از تخریب مفاصل جلوگیری کرده و مدیریت درد را ممکن سازد.

نیتل 10 راه حل ساده زیر را برای بیماران مبتلا به آرتریت روماتوئید ارائه می‌دهد، تا بتوانند بدون فدا کردن فعالیت جسمانی، از مفاصل خود محافظت کنند:

1- ورزش‌های کم فشار مثل قدم زدن، دوچرخه سواری یا شنا را انتخاب کنید؛ چراکه این ورزش‌ها کمتر به مفاصل شما فشار می‌آورند.

2- قبل از ورزش‌های سنگین‌تر عضلات خود را بخوبی تقویت کنید.

3- اگر مفاصل شما ورم کرده‌اند یا درد دارید،ریز ریز ورزش کنید.

4- سعی کنید که بجای یک جلسه طولانی در روز، تمرینات خود را در چند نوبت انجام دهید.

5- فعالیت‌های خود را طوری تنظیم کنید که هم شامل تمرینات ایروبیک و هم تمرینات استقامتی برای ساخت عضلات باشند تا با این کار از صدمات ناشی از استفاده مفرط از مفاصل جلوگیری کنید.

6- همیشه قبل از ورزش بدن خود را گرم کنید.

7- بعد از انجام تمرینات بدن خود را خنک کنید.

8- برای بهبود دامنه حرکت مفاصل، تمرینات انعطاف پذیری را نیز به فعالیت‌های خود اضافه کنید.

9- از کفش‌های ورزشی مناسبی که ارتعاشات را جذب و از پا‌ها محافظت می‌کنند، استفاده کنید.

10- اگر بیماری شما خیلی پیشرفته است، یا بیش از حد معمول درد دارید، از دیگر روش‌های درمان آبی مثل راه رفتن در استخر، استفاده کنید.

نیتل تاکید می‌کند که، برای گرفتن بهترین نتیجه قبل از هر کاری ورزش‌های انتخابی خود را با پزشک و یا فیزیوتراپیست خود درمیان بگذارید. با مشاوره صحیح و تلاش مضاعف از سوی شما، ورزش می‌تواند یکی از باارزش‌ترین اجزای برنامه درمانی روماتیسم مفصلی باشد. 

کاهش احتمال چاقی با کنار گذاشتن تلویزیون از اطاق غذاخوری

مطالعات قبلی نشان داده که مصرف بیشتر غذاهای خانگی موجب کاهش احتمال چاقی میشود. حالا یک مطالعه جدید نشان داده که نگاه نکردن به تلویزیون موقع غذاخوردن هم میتواند ریسک بروز چاقی را کاهش دهد. چاقی از علل مهم بروز بیماری های قلبی عروقی و دیابت و سرطان است.

محققین با مطالعه وزن حدود 13 هزار نفر و بررسی عادات غذایی ایشان نشان دادند در آنهایی که در حین غذا خوردن تلویزیون نگاه نمیکنند احتمال چاق بودن 37 درصد کمتر از آنهایی است که جلوی تلویزیون غذا میخورند. کمترین میزان چاقی متعلق به آنهایی بود که بیشتر غذای خانگی مصرف میکردند و آن را هم دور از تلویزیون میخوردند.

نتایج این مطالعه که به توسط محققین دانشگاه اوهایو انجام گردیده در مجله Journal of the Academy of Nutrition and Dietetics منتشر شده است. 

 چگونه بر خشم ناشی از حسادت به موفقیت دیگران غلبه کنیم؟

🔢 بخش اول ✍️ طبق گزارش نشریه “Today Psychology” روانشناسان و پژوهشگران توصیه می‌کنند برای رهایی از این احساسات ناخوشایند که سبب سرخوردگی و خشم و بروز حسادت می‌شوند می‌توان به راهکارهایی زیر روی آورد:

1️⃣ از مقایسه خود با دیگران دست بردارید:🔻کاربرد عباراتی نظیر «خانه او از خانه من زیباتر است» یا «او از من لاغرتر است» روش مناسبی برای ارزیابی ارزش‌های فردی و مقایسه عادلانه‌ نیست. هر شخص نقاط قوت، استعداد و تجربیات منحصر به فرد خود را دارد. همواره افرادی بهتر، ثروتمندتر و توانمندتر وجود دارند اما نباید انرژی خود را با احساس غبطه هدر داد. تنها کسی که باید خود را با او مقایسه کنید خود دیروزتان است.

2️⃣ دستاوردهای دیگران را به دیده تحقیر نگاه نکنید:🔻افکاری نظیر «او به خاطر رابطه خوبی که با رئیس دارد ترفیع گرفته است» یا «او جایزه را به این خاطر گرفته که خانواده‌اش ثروتمند است» باعث بروز غبطه می‌شود. شما هرگز با خوار کردن دستاوردهای دیگران به قدرت روحی دست پیدا نمی‌کنید. پذیرش را در خود تقویت کنید و بدون قضاوت موفقیت‌های دیگران را تصدیق کنید. وقتی آن فرد را تحسین ‌کنید، زمانی که حس کنید آن موفقیت حق آن فرد است، همین حس به شما انگیزه می‌دهد و تشویق تان می‌کند که سخت‌تر تلاش کنید و اهدافی والاتر پیدا کنید. اگر احساس می‌کنید که تلاش‌تان به اندازه کافی نیست، به جای موفقیت آن فرد، تمرکز را به رفتارهای خودتان معطوف کنید.

3️⃣ به کلیشه‌های خود آگاه شوید:🔻فرض و گمان درباره افراد موفق کار آسانی است. این که دیگران از ثروت، شهرت و موفقیت شغلی برخوردارند دلیل نمی‌شود که از روش‌های غیرقانونی به این دستاوردها رسیده باشند. به جای تعمیم‌های گسترده برای شناخت این افراد تلاش بیشتری کنید. وقتی به نظرتان می‌رسد آن فرد شایسته آن موفقیت نیست و اگر احساس کنید که موفقیت آن فرد به‌خاطر روابط ویژه یا شرایط ناعادلانه جامعه است، حسادت بدخواهانه بر شما غلبه می‌کند، انگیزه‌تان از بین رفته و به فردی تلخ و عصبانی تبدیل می‌شوید. 

چگونه بر خشم ناشی از حسادت به موفقیت دیگران غلبه کنیم؟

🔢 بخش دوم4️⃣ بر ضعف های خود تمرکز نکنید:🔻برخی موارد تمرکز بر ضعف‌های خود و قوت دیگران ساده‌ترین کار است. اما این نگرش باعث می‌شود شما رفته رفته تبدیل به فردی غبطه‌خور و ناامید شوید. به جای این که کمبودهای خود را زیر ذره‌بین قرار دهید، بیشتر به فکر بهبود نقاط قوت خود باشید. خودهمدلی را پیشه کنید و نهایت توان خود را به ‌کار بگیرید.

5️⃣ حقایق را آنگونه که هست بپذیرید:🔻برخی موارد بعضی افراد خوشبخت‌تر از دیگران هستند. اما تمرکز روی این که چه چیز عادلانه است و چه کسی بیشترین شایستگی را دارد بی‌حاصل است. در واقع شکایت از بی‌عدالتی ممکن است احساسات تلخی در ما پدید بیاورند و این احساسات بازدارنده می‌توانند مانع بزرگی برای دستیابی به نیروهای بالقوه‌مان شوند.

6️⃣ تعریفی شخصی از موفقیت برای خود خلق کنید:🔻به خاطر داشته باشید اگر شخصی آنچه را شما می‌خواهید دارد به این معنا نیست که شما نمی‌توانید به آن دست یابید. الگوهای فکری‌تان را از “پیروزی او- شکست من” به “پیروزی او- پیروزی من” تغییر دهید و فکر کنید وقتی یک نفر می‌تواند موفق شود، دیگران نیز می‌توانند. تمرکز افکار و انرژی‌تان روی کارهایی که باید برای رسیدن به اهداف تان انجام دهید، باعث می‌شود وقت کمتری برای نگران کردن خود با این قبیل حسادت‌ها داشته باشید.

💯 کورکورانه رویاهای دیگران را تعقیب نکنید. تعریف شخصی خود را از موفقیت خلق کنید و این باعث می‌شود کم‌تر نسبت به تلاش دیگران برای رسیدن به هدف‌هایشان احساس ترس و واهمه داشته باشید. روی اهداف خود تمرکز کنید. هر یک دقیقه وقتی که صرف “رویاهای دیگران” می‌کنید، یک دقیقه از اهداف خود غافل می‌شوید.

روانشناس کودک در پاسداران
روانشناس کودک در پاسداران
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *