زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد روانشناسی با

 
helpkade
زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد روانشناسی با
زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد روانشناسی با

زمان کنکور ارشد ۹۹ تغییر کرد. تاریخ جدید کنکور ارشد ۹۹، ۱۶ و ۱۷ مرداد اعلام شده است.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

پس از تغییرات بسیار، بالاخره زمان نهایی آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری ۹۹ مشخص شد:

وزارتخانه

زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد روانشناسی با

آزمون

تاریخ برگزاری آزمون

وزارت علوم

کارشناسی ارشد

۱۶ و ۱۷ مرداد ۹۹

دکتری

۹ مرداد ۹۹

وزارت بهداشت

کارشناسی ارشد

۲۳ و ۲۴ مرداد ۹۹

دکتری

۱۰ تا ۱۲ مرداد ۹۹

 

به گزارش مسترتست، زمان کنکور ارشد ۹۹ در ابتدا اواخر فروردین ماه سال جاری یعنی ۲۸ و ۲۹ فروردین ۹۹ اعلام شد.

بعدا به دلیل تداخل با زمان برگزاری دور دوم انتخاب مجلس شورای اسلامی، زمان کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ به سوم و چهارم اردیبهشت تغییر کرد؛ اما داستان تعویق کنکور ارشد ۹۹ به همین جا ختم نشد.

با توجه به شیوع کرونا، تاریخ برگزاری کنکور ارشد ۹۹ مجدد تغییر کرد و به ۲۲ و ۲۳ خردادماه منتقل شد. اما ادامه روند شیوع کرونا باز هم منجر به تغییر تاریخ آزمون ارشد به ۲ و ۳ مرداد گردید.

در نهایت؛ تاریخ برگزاری کنکور ارشد ۹۹؛ ۱۶ و ۱۷ مرداد ماه اعلام شد.

سازمان سنجش تأکید کرده است که با توجه به این که مقرر است نتایج نهایی کنکور ارشد ۹۹ در اواخر مهرماه اعلام شود، تاریخ کنکور ارشد ۱۳۹۹ دیگر تغییر نخواهد کرد. بنابراین تکلیف کنکور ارشد ۹۹ مشخص شده است.

با توجه به این که آزمون کارشناسی ارشد سراسری و کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی از سال ۹۶ به صورت یکپارچه برگزار می‌شود، داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد نیز لازم است در زمان برگزاری کنکور ارشد ۹۹ از سوی سازمان سنجش در جلسه آزمون حاضر شوند.

همچنین داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد آزاد ۹۹ نیز لازم است همانند داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سراسری نسبت به ثبت نام کنکور ارشد ۹۹  در سایت سازمان سنجش اقدام نمایند.

با توجه به تصویب قانون سنجش و پذیرش تحصیلات تکمیلی، از سال ۹۶ کنکور ارشد دانشگاه‎های سراسری و آزاد ادغام شده و به صورت یکپارچه برگزار می‎شود.

بدین ترتیب، افرادی که هم داوطلب کنکور ارشد ۹۹ سراسری و هم آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ دانشگاه آزاد هستند، بدون پرداخت هزینه جداگانه، تنها با یک بار ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۹، داوطلب هر دو آزمون محسوب می‌شوند و می‌توانند در زمان کنکور ارشد در جلسه آزمونی که مربوط به هر دو دانشگاه است حضور یابند.

با توجه به این که سازمان سنجش بر عدم برگزاری تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ۹۸ تأکید کرده است، لازم است داوطلبان در زمان ثبت نام کنکور ارشد ۹۹ سراسری و آزاد نسبت به ثبت نام اقدام کرده و خود را پذیرش در این آزمون آماده نمایند.

جهت رفاه حال داوطلبان عزیز، کلیه اطلاعیه‌های ثبت‌نام، برگزاری، انتخاب رشته و اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد در کانال تلگرامی کارشناسی ارشد مسترتست منتشر می‌شود. به داوطلبان عزیز توصیه می‌کنیم جهت اطلاع به‌موقع و لحظه‌ای از اخبار آزمون کارشناسی ارشد به عضویت در  کانال مسترتست دربیایند.

در ابتدا پذیرش کارشناسی ارشد در پردیس‌های دانشگاهی به صورت مستقل و از طریق برگزاری آزمون اختصاصی توسط دانشگاه‌ها صورت می‌گرفت.

اما از سال‌ ۱۳۹۴ بنا بر تصمیم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد در پردیس‌های دانشگاهی نیز همانند سایر دوره‌ها به صورت نیمه‌متمرکز و از طریق آزمون کارشناسی ارشد که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می‌گردد، صورت می‌گیرد.

بنابراین داوطلبان کارشناسی ارشد پردیس دانشگاه‌ها نیز لازم است همانند داوطلبان سایر دوره‌ها در زمان کنکور ارشد ۹۹ در جلسه آزمون حاضر شوند.

با این حال پذیرش کارشناسی ارشد پردیس‎های بین‎الملل دانشگاه‌ها در حال حاضر به صورت محدود و از طریق برگزاری آزمون اختصاصی بدون شرکت در کنکور سراسری نیز در برخی دانشگاه‎ها صورت می‎گیرد که از آن جمله پردیس کیش و ارس دانشگاه تهران است. جهت اطلاع از پذیرش‎ کارشناسی ارشد پردیس دانشگاه‌ها کلیک کنید.

کارت کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ چند روز پیش از برگزاری آزمون منتشر می شود. کارت آزمون کارشناسی ارشد برای داوطلبان کنکور ارشد سراسری و آزاد یکسان است و تنها برای داوطلبانی که در دو رشته امتحانی شرکت کرده‌اند، دو کارت صادر خواهد شد.

هر داوطلب در کنکور کارشناسی ارشد حداکثر مجاز به شرکت در آزمون دو رشته است که لزوماً باید یک رشته از بین رشته‎های اصلی و یک رشته از بین رشته‌ های شناور کنکور ارشد انتخاب شود.

درحقیقت داوطلب می‌تواند در آزمون کارشناسی ارشد یک رشته اصلی یا یک رشته شناور یا یک رشته اصلی و یک رشته شناور را نماید.

زمان کنکور ارشد ۹۹ رشته‌های اصلی و شناور از سوی سازمان سنجش به نحوی برنامه‌ریزی می‌شود که داوطلبان دو رشته در این آزمون، بتوانند در جلسه آزمون ارشد هر دو رشته حضور یابند.

نکته مهم این است که رشته‌های امتحانی انتخاب‌شده از سوی داوطلب برای هر دو دانشگاه آزاد و سراسری یکسان است و امکان شرکت در یک رشته در آزمون سراسری و شرکت در رشته دیگر در دانشگاه آزاد (در صورتی که هر دو رشته اصلی یا هر دو رشته شناور باشند) وجود ندارد.

قابل توجه است که شرکت در آزمون کارشناسی ارشد وزارت علوم بدون توجه به شرط تجانس رشته مقطع کارشناسی و رشته امتحانی آزمون کارشناسی ارشد (بجز موارد خاصی که در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۹ اعلام می‌شود) امکان‌پذیر است. بنابراین داوطلبان می‌توانند آزادانه و بدون توجه به رشته تحصیلی مقطع کارشناسی نسبت به انتخاب رشته امتحانی کنکور ارشد اقدام نمایند.زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد روانشناسی با

رشته‌ها و سرفصل‌های امتحانی آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ در دفترچه کنکور کارشناسی ارشد اعلام خواهد شد.

آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ در پنج گروه آزمایشی علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر و دامپزشکی برگزار خواهد شد.

لازم است داوطلبان با بررسی دفترچه و اطلاع از سرفصل های کنکور کارشناسی ارشد نسبت به شناسایی منابع کنکور ارشد و کسب آمادگی جهت آزمون اقدام نمایند. قابل توجه است که سرفصل‌های امتحانی برای گرایش‌های مختلف یک رشته ممکن است یکسان نباشد و ضروری است داوطلبان با توجه به ضریب هر درس برای گرایش/رشته مدنظرشان نسبت به مطالعه اقدام کنند.

پس از اعلام نتایج اولیه کنکور ارشد از سوی سازمان سنجش (اعلام رتبه کسب‌شده در کنکور و مجاز بودن یا نبودن جهت انتخاب رشته در دوره‎های مختلف روزانه، شبانه، سایر دوره‌ها و نیز دانشگاه آزاد)، داوطلب می‎تواند در صورت مجاز شدن در مرحله انتخاب رشته کارشناسی ارشد، نسبت به انتخاب رشته‌محل‌های مربوط به دوره‎های مختلف دانشگاه‌های سراسری و دانشگاه آزاد اقدام نماید.

انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری از طریق سایت سنجش و انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد به صورت مجزا از طریق سایت مرکز و سنجش دانشگاه آزاد اسلامی صورت می‌گیرد. هر داوطلب که مجاز به انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد شده، مختار است برای هر یک از دانشگاه‌ها انتخاب رشته نماید و اجباری برای انتخاب رشته در هر دو دانشگاه وجود ندارد.

برای آن دسته از کدرشته‌های امتحانی که دارای آزمون تشریحی و یا دارای آزمون عملی نیز در برخی از دروس می‎باشند، آزمون در دو مرحله برگزار می‌شود. در این گونه از رشته ها منحصراً داوطلبانی که در آزمون تستی رشته مربوط شرکت و با توجه به حدنصاب نمره علمی مربوط مجاز به انتخاب رشته می‌باشند، حق شرکت در جلسه آزمون مرحله دوم دروس مربوط به رشته امتحانی را خواهند داشت.

وضعیت برگزاری و یا عدم برگزاری آزمون عملی در برخی از رشته‌های دارای آزمون عملی، با توجه به ظرفیت پذیرش و نوع مؤسسات پذیرنده دانشجو در این رشته‌ها در دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد مشخص و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بر اساس اعلام سازمان سنجش، زمان اعلام نتایج کنکور ارشد ۹۹ تا پایان مهر خواهد بود.

 

مطالعه و بررسی سوالات کنکور سالیان گذشته، علاوه بر این که موجب می‌شود تا داوطلبان با نحوه طرح سوالات از مباحث مختلف آزمون کارشناسی ارشد مطلع شوند، داوطلبان را در شناساندن منابع مختلف آزمون یاری می‌دهد. همچنین در سال‌های گذشته دیده شده که برخی سؤالات تکراری در کنکور مطرح شده است. بنابراین بررسی سوالات کنکور کارشناسی ارشد را به شما داوطلبان عزیز توصیه می‌کنیم. برای دانلود سوالات کنکور ارشد می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

دانلود سوالات کنکور کارشناسی ارشد

 

همچنین جهت مشاهده منابع کنکور کارشناسی ارشد می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

منابع کنکور کارشناسی ارشد

 

مطالب مفید:

نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۹

 

بله زمان قطعی برگزاری کنکور ارشد ۹۹ اعلام شده است.

کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ سراسری و آزاد به صورت یکپارچه برگزار می‌شود. بنابراین زمان کنکور ارشد آزاد همان زمان کنکور ارشد سراسری است.

زمان دقیق کنکور ارشد هر رشته در کارت شرکت در جلسه آزمون مشخص می‌شود.

کارت آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ چند روز پیش از آزمون منتشر می‌شود.

{“@context”:”https://schema.org”,”@type”:”FAQPage”,”mainEntity”:[{“@type”:”Question”,”name”:”آیا ستاد مبارزه با کرونا، زمان جدید کنکور ارشد ۹۹ را اعلام کرده است؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”خیر هنوز اعلام نشده است. به محض بدست اوردن خبر موثق در سایت مسترتست اطلاع رسانی خواهیم کرد.”}},{“@type”:”Question”,”name”:”زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد آزاد ۹۹ چه زمانی است؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ سراسری و آزاد به صورت یکپارچه برگزار می‌شود. بنابراین زمان کنکور ارشد آزاد همان زمان کنکور ارشد سراسری است.”}},{“@type”:”Question”,”name”:”زمان دقیق برگزاری کنکور ارشد ۹۹ رشته من کی است؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”زمان دقیق کنکور ارشد هر رشته در کارت شرکت در جلسه آزمون مشخص می‌شود.”}},{“@type”:”Question”,”name”:”کارت کنکور ارشد ۹۹ کی منتشر می‌شود؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”کارت آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ چند روز پیش از آزمون منتشر می‌شود.”}}]}

سلام خب معلوم نیست که کی وضعیت درست میشه وگرنه مینداختن اون موقع

تو رو خدا بندازین برای یکم و دوم شهریور ماه
ما هنوز تو قرنطینه هستیم و نمیتونیم بخاطر کرونا تو مکان عمومی بیایم من یکساله که دارم درس میخونم.

سلام من یک سال دارم برای کنکور ارشد می خونم و الان آماده ام و خیلی دوست دارم کنکور بدم ولی تو رو خدا بندازین عقب وضعیت شهر ما قرمز شده همه تهرانیا پاشدن اومدن شمال مسافرت تا کی این مردم و مسئولین میخوان ادامه بدن ؟تو رو خدا عقب بندازین کنکور رو واقعا سخت با ماسک و دستکش کنکور دادن

سلام ببخشید راسته که میگن کنکور ارشد حذف میکنن؟؟

سلام
لطفا کنکور رو سر موعدش برگزار کنید، از بس بخاطر کنکور و بعد کرونا از خانواده دور بودم خسته‌شدم یه ساله ازشون دورم،
واقعا سازمان سنجش نمیتونه یه محیط امن برای کنکور فراهم کنه بابا ما تو صحرا هم بشه کنکور میدیم

این همه فشارروانی تعویق کنکور از کرونا هم بدتره اینقدر بهم فشاراومده ک مبخوام برگه روسفیدبدم وبیام الانم فقط ب اصراراطرافیان دارم شرکت میکنم
توسرشون بخوره کنکور گرفتنشون وسوال طرح کردن وهمه چیشون الان دوساله باروح و روان مادارن بازی میکنن فوقش کرونامیگیریم خلاص میشیم بهتراز اینهمه فشارروانیه هی میخونیم هی میندازن عقب یادمون میره من ک کلا ازخیرش گذشتم باشه واس بقیه عه

درسته…ولی خب نباید نا امید شد برا همه سخته ولی باید تحمل کرد

سلام فقط امیدوارم همه مون رعایت کنیم پروتکل هارو که این بیماری کمتر پیش بره نه این که فقط راجب زمان کنکور بحث کنیم.
لااقل بخاطره عذاب وجدان نداشتن رعایت کنیم که باعث زحمت بیشتر کادر درمان و موجب ابتلای چن نفر دیگه نشیم.

آخه تو این گرما چه طور میشه با ماسک بشینیم سر جلسه کاشکی حداقل بعد از مرداد برگزار بشه

تو این شرایط بد واقعن نمیشه کنکور داد خواهشن ی تصمیم اساسی بگیرین برا تعویق ارشد و دکتری

واقعا تو این. اوضاع و شرایط برگزاری کنکور ارشد ویا…لازمه ..چرا به تعویق نمی افته ؟! گرما و ماسک. و …و استرس باعث می شه نتونیم تمرکز کنیم و ِ..عجیبه. که اعلام می کنن از خونه خارج نشید و رعایت کنید ولی خودشون …
کاش بیوفته ی زمانی که هوا لااقل خنکتر باشه ..

همین امثال شماهاباعث شدید کنکورچندماه عقب بیفته تواوح کرونا کنکوربدیم موقع مسافرت وچیزای دیگ وتفریح وشمال کرونانیس ولی موق موقع درس ودانشگاه وکنکورجای همه نظرمیدین وکروناروبهونه میکنین

از مسئولین محترم سازمان سنجش خواهشمندیم لطفا تاریخ کنکور رو عوض کنن در این شرایط کنکور دادن واجب نیست واقعا سلامتی و روحیه برای دانشجویان خیلی مهم تر هست.

کنکور اختیاری است

تویی که دلت میخواد کرونا بگیری هم حق نداری کنکور بدی چون سلامت بقیه افراد جامعه رو به خطر میندازی

من اصلا با تعویق موافق نبودم اما شرایط الان اصلا مناسب نیست تازه بماند ک تو این اوضاع بیمار شدن مردم شرایط اقتصادی سخت تر میکند

سلام با این اوضاع کرونا ک تو این چند روز اخیر شدید شده بهتره ک کنکور دکتری و ارشد ب تعویق بیافته ..امسال با سالهای پیش خیلی فرق داره …تعویق کنکور و دیر رفتن دانشجو ها ب دانشگاه ها خیلی خطرش کم تره ازینک بیمار شیم

با سلام. ما همه داوطلبان آزمونهای سراسری در همه مقاطع از ستاد مبارزه با کرونا و وزارت علوم و سازمان سنجش خواستاریم تا آزمونها رو به اواخر شهریور یا اوایل مهر به تعویق بندازن نه اینکه لغو کنن تا حق هیچ کس هم ضایع نشه. نهایتش از آبان ماه کلاسها شروع بشه. چون در گرمای تیر و مرداد ماه نشستن با ماسک و دستکش واقعا طاقت فرسا هست. بازم اون موقه هوا خنک تر شده و بهتر میشه با پروتکلهای بهداشتی کنار اومد. لطفا مسوولان کشور صدای ما رو بشنوید. با تشکر

شما از جانب خودت حرف بزن یه جوری میگه از طرف همه که انگار مستقیم از همه امضا گرفته که مخالف برگزاری کنکور هستن!!
در ضمن همه ی پزشکا معتقدن که در پاییز و سرما اوضاع خیلی خیلی بدتر از الان میشه و حداقل ۳ ۴ ماه بعد از ژانویه واکسن میاد اونم در خوش بینانه ترین حالت ..اینطوری یک سال تحصیلی و زحمات من و امثال من از بین میره …شماام اگر میخواین و یا نگرانین میتونین سال دیگه که واکسن اومد شرکت کنین …منو خیلیای دیگه ام سعی میکنیم با رعایت نکات ایمنی کنکورو به امید خدا به سلامت بگزرونیم …

سلام.دوستان کنکور ارشد معمولا چ ساعتی برگزار میشه؟خواهش میکنم کسی اینو بگه.

سلام
خواستم بدونم سال های قبل کنکور ارشد گروه روانشناسی چه ساعتی برگزار شده است؟

به فرض کنور دادیم و دانشگاه ها باز شد..چه جوری دانشگاه بریم؟
مجازی خیلی مسخره ست..زمین تا آسمون با حضوری فرق داره..
نگرانم شدیدا..

مجازی خوندم خیلی از حضوری بهتره نصف زمان تمرین هم سر کلاسی

استرس کرونا از یه طرف و استرس کنکور از یه طرف دیگه!
تازه مرور هم نکردم..ذهنم غاتی شده نگرانم..اگه قبول نشم چی؟
توروخدا یه فکر کنین..به قول بچه ها اگه یه ترم عقب بیوفتیم مهم نیست
جون آدم ها در اولویت قرار داره.

خیلی مسخره ست توی این گرما کنکور دادن
چه وضعشه آخه..خطرناکه!به خدا طرناکه!
این چه وضعشه آخه..؟ب نظرم بهره باز عقب بیوفته..این جوری ممکنه جون بقیه درخ طر باشه..
خواهش میکنم یک مقدار منطقی باشید

تو رو خدا چرا میخواین با جون مردم بازی کنید مثلا اگه دو ماه بیفته عقب چی میشه کی میتونه سه ساعت تو این گرما با ماسک بشینه امتحان بده از اونور استرس داشته باشته کرونا نگیره یا کسی و مبتلا کنه جدیدا هم که خبر اومده افرادی که کرونا دارند هم میتونن کنکور بدن اخه چه وضعشه 😔😑

چرا باید آزمون ارشد باشه؟ وقتی ما ارشدا حق دانشگاه رفتن نداریم؟ اینطوری فقط ورودی داریم و خروجی نداریم و دانشگاه ها فقط شلوغ میشه و مشکل خوابگاه پیدا میکنن

اگه کنکور عقب بیفته یعنی دانشگاه نیمسال دوم شروع میشه، من خودم ارشدم رو نیمسال دوم خوندم، وقتی نیمسال دوم شروع می‌کنید تحصیلات شما عملا سه سال تحصیلی طول می‌کشه (چون شما شهریور فارغ‌التحصیل نمیشید که مثلا بخواهید اپلای کنید یا کنکور دکتری شرکت کنید پس اون سال نصفه‌ای که آخرش می‌خونید یک سال کامل فرصت رو از شما میگیره) …. اینو توضیح دادم که بگم اگه واقعا خیلی نگران هستین و دوست دارید کنکور عقب بیفته می‌تونید شرکت نکنید و سال بعد شرکت کنید چون نیمسال دوم امسال با نیمسال اول سال آینده فرق خاصی نداره برای شما … کنکور امسال هم سر جاش بمونه برای اون بنده خدایی که به هر حال دوست داره یا براش ضروریه که شرکت کنه و ریسکشو قبول می‌کنه.

خود کولر در فضاهای سر بسته باعث پخش ویروس میشه، واقعا چه اهمیتی داره برگزاری کنکور با این همه استرس و خطر ابتلا به کرونا، مسئولین عزیز لطفا یه فکر اساسی کنید، به خدا اگر یه ترم دیرتر دانشگاه شروع شه ولی با سلامتی خیلی بهتره، تا جون خیلی از آدمها در خطر باشه

موافقم کاملا صحیح

امسال شرایط با هر سال فرق داره و بجز استرس کنکور که همیشه بوده و هست استرس و نگرانی کرونا هم اضافه شده
با اینکه امسال تاریخ تغییر کرد اما با این تغییر باز شرایط تغییر نکرده
درسته عده زیادی از مردم با بی توجهی بیرون هستند اما باز خیلی ها به خاطر سلامتی خودشون و خانوادشون ماهها هستند بیرون نرفتند( مثل خود من ) بجز مرد خانه
ارشد برامون هم مهم هست هم سرنوشت ساز حالا با این شرایط و بعد از کلی تلاش و زحمت باز دچار سردر گمی هستیم
چگونه سر جلسه باشیم با اون حجم شلوغی و ….
هر چقدر هم فاصله گذاری رعایت شه اما تعداد شرکت کنندگان و اون حجم و…..
وقتی شروع دانشگاه ها از ۱۵ شهریور هست با این شرایط امسال ترم باید از بهمن شروع می شد چون شرایط کرونا و اتفاقاتش برای همه قابل درک هست
و هر چقدر زمان بیشتر بگذره هم مسئولین هم مردم راهکارهای بهتری پیدا خواهند کرد و در شرایط بهتری کنکور برگزار خواهد شد
باشد که مسئولین بدون هیچ گونه عجله ای اول به فکر سلامتی ما ها باشند

تو شمال شیوع ویروس کرونا زیاد شده ما امتحان دانشگاه هم داریم،هوا به شدت گرمِ با ماسک و عینک امتحان دادن فاجعه هست،کاش مهر یا آبان باشه که هوا خنک تر هست

سلام…اوضاع خوزستان خیلی خرابه ویروس کرونا روز به روز شیوع بیشتری داره خواهش میکنم امتحان به تعویق بندازید امتحان دادن با ماسک و هوای گرم واقعا سخته

واقعا تو مرداد هوا گرم با ماسک و امتحان دادن خیلی سخت و کرونا تو شمال خیلی زیادِ ما حتی می ترسیم بیرون بریم….:((( کاش مسئولین پیگری کنن….😭

سلام. اگر کنکور ارشد ۹۹ به شهریور بعد از ایام دهه محرم بیفته خیلی عالیه. چون واقعا تو مرداد ماه گرمه. لطفا مسوولان پیگیری کنن

ممکن بیوفته آبان؟! آخه ما که ورودی ترم بهمن میشیم..

همینطوریشم خیلی عقب افتاده بیشتر بخونید جایی که گدایی تایم بکنید

سلام
امیدوارم کنکور ارشد بیوفتد تو شهریور
واقعا زدن ماسک توهوای گرم مردادسخته

سلام
می دونید تو این چند سال ارشد علوم زیست شناسی(۱۲۰۶) پنجشنبه برگزار شده یا جمعه؟
اخه با یه ازمون دیگه یکی شده واسم مهمه

سلام
زمانش ثابت نیست. اگه منظورتون کنکور ارشد رشته دیگه هست که زمان رشته های شناور و اصلی متفاوته

کاش امکان ویرایش دوباره هم بزارن میخوام محل آزمون رو هم عوض کنم چون تیر میرم خونه‌‌امون شهرم عوض میشه.

سلام .
الان زمان دقیق برگزاری ارشد کی هس اخه
همون۲۲ام ۲۳ ام هس یاامکان تغییر هس

اطلاعیه سازمان سنجش اموزش کشور درخصوص تغییر تاریخ برگزاری ازمونهای کارشناسی ارشد ناپیوسته و دکتری سال ۱۳۹۹
**********************
پیرو انتشار جدول حاوی برنامه زمانی ثبت نام و برگزاری آزمونهای سراسری این سازمان در تاریخ ۹۸/۰۷/۲۳ به اطلاع کلیه متقاضیان آزمونهای کارشناسی ارشد ناپیوسته و دکتری سال ۱۳۹۹ می رساند با توجه به بند ۴ مصوبه ششمین جلسه مورخ ۹۸/۱۲/۱۵ ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و نیز تعطیلی کلیه مراکز آموزش عالی و به منظور مساعدت و همراهی با داوطلبان عزیز، برگزاری آزمونهای مذکور سال ۱۳۹۹ این سازمان به شرح زیر تغییر پیدا کرد.

دکتری (Ph.D)

صبح جمعه ۱۳۹۹/۳/۹

کارشناسی ارشد ناپیوسته

پنجشنبه ۹۹/۰۳/۲۲ و جمعه ۹۹/۰۳/۲۳

لذا داوطلبان لازم است با توجه به تاریخهای اعلام شده و همچنین مندرجات اطلاعیه هایی که متعاقباً برای هر آزمون از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان منتشر می گردد اقدام لازم را بعمل آورند.

منبع سایت سازمان سنجش
این خبر یعنی اینکه تاریخ های جدید اعلام خواهد شد.

سلام،نه من داییم تو سازمان سنجش گفت حتما خرداد برگزار میشه

اطلاعیه سازمان سنجش اموزش کشور درخصوص تغییر تاریخ برگزاری ازمونهای کارشناسی ارشد ناپیوسته و دکتری سال ۱۳۹۹
**********************
پیرو انتشار جدول حاوی برنامه زمانی ثبت نام و برگزاری آزمونهای سراسری این سازمان در تاریخ ۹۸/۰۷/۲۳ به اطلاع کلیه متقاضیان آزمونهای کارشناسی ارشد ناپیوسته و دکتری سال ۱۳۹۹ می رساند با توجه به بند ۴ مصوبه ششمین جلسه مورخ ۹۸/۱۲/۱۵ ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و نیز تعطیلی کلیه مراکز آموزش عالی و به منظور مساعدت و همراهی با داوطلبان عزیز، برگزاری آزمونهای مذکور سال ۱۳۹۹ این سازمان به شرح زیر تغییر پیدا کرد.

دکتری (Ph.D)

صبح جمعه ۱۳۹۹/۳/۹

کارشناسی ارشد ناپیوسته

پنجشنبه ۹۹/۰۳/۲۲ و جمعه ۹۹/۰۳/۲۳

لذا داوطلبان لازم است با توجه به تاریخهای اعلام شده و همچنین مندرجات اطلاعیه هایی که متعاقباً برای هر آزمون از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان منتشر می گردد اقدام لازم را بعمل آورند.

منبع سایت سازمان سنجش
این خبر یعنی اینکه تاریخ های جدید اعلام خواهد شد.

واقعاتغیرمیکنه؟

سلام وقت بخیر من دانشجوی خلیج فارس بوشهر هستم ولی هرمزگانی هستم به نظر شما حوزه امتحانی خود را تغییر دهم یا نه؟ قصد داشتم بندرلنگه رو برای حوزه امتحانی بزنم

آیا میتونم تا قبل از آزمون ارشد محل آزمون را تغییر داد؟
لطفا راهنمایی کنید ممنون

سلام. بله از امروز تا سوم اردیبهشت میتونید حوزه آزمون رو تغییر بدید

سلام. چطور باید تغییر بدیم؟ چون گزینه ای به اسم محل آزمون وجود نداره.

امکانش هست زمان برگزاری آزمون ارشد بازهم به تعویق بیفته?

سلام
بله ممکنه. بابد منتظر مهار کرونا باشیم. هر خبر منتشر بشه در همین سایت اطلاع رسانی خواهیم کرد.

سلام من میتونم برای کنکور تو دو رشته ی اصلی شرکت کنم مثلا زیست و زبان انگلیسی؟
یا باید رشته ی دوم حتما شناور باشه

سلام
خیر شما فقط وقتی میتونید دو رشته شرکت کنید که یکی اصلی و یکی شناور باشه

سلام.من میخوام حوزه امتحانی تغییر بدم چیکار کنم ایا امکان تغییر وجود داره؟لطفا راهنماییم کنید ممنون میشم

سلام وقتتون بخیر!
تاجایی که خبر دارم خیلی وقته از زمان ثبت نام گذشته فک نکنم بشه

خب ماک محل امتحان زدیم شهری ک توش دانشجو بودیم الانم ک تعطیلن تکلیف چیه

اگه عجله کنید سازمان سنجش دوباره شروع به ثبت نام ارشد کرده و امکان ویرایش هست

سلام چطور میشه رشته شناور انتخاب کرد

آخ جوووووووووون تغییر کرد فقط تا کی دانشگاه تعطیله؟؟؟چون من کتاب هامو دانشگاه جا گذاشتم(صنعتی اصفهان)

منک کتابام مونده خابگاه????

کاش تاریخ کنکور کارشناسی ارشد تغییر کنه بخدا با این وضع اصلا نمیشه درس خوند همش استرس و نگرانی همش ترس بیماری گرفتن و مردن. ما چجوری میخوایم آزمون بدیم آخه . البته اگ زنده باشیم اون موقع .

مگه تغییر نکرده ؟

خواهشا کنکور رو بندازین عقب تر.با این کرونا و از دست دادن عزیزامون واقعا درس خوندن خیلی سخته.لطفا درک کنید.ممنون

لطفن تاریخ کنکور ارشدو تغییر بدین بندازین برا بعد رمضان واقعن تو این شرایط بد کرونا نمیشه درس خوند و بدتر از اون شاهد از دست دادن عزیزامون هستیم?

کاش رشته های شناور روهم میگفتید کدوم رشته هان???

تو دفترچه نوشته

تو روخدااااا کنکورو بندازید برا بعد از ماه مبارک رمضان..آخه تو این وضعیت عیدو کرونا و …نمیشه درس خووووند

سلام
اعلام شده که ممکنه تاریخ کنکور ارشد تغییر کنه. هر خبری منتشر بشه اطلاع رسانی میکنیم

سلام ببخشید من کد ایثارگری رو اشتباه وارد کردم میشه ویرایش کرد

سلام
به سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش پیام بدید.

دوستان کسی میدونه کنکور هنر کارشناسی ارشد کیه من میخوام شرکت کنم البته تازه هنوز هم ثبت نام نکردم

سلام
با توجه به امکان تغییر تاریخ کنکور ارشد هنوز مشخص نیست.

من واقعا ناراحتم چون صنعتی اصفهان درس میخونم و شنبه همه رو از دانشگاه بیرون کردن منم عجله ای کتاب کنکوریامو جاگذاشتم و اگه دانشگاه ها تابعد عید تعطیل باشن واقعا نمیتونم درس بخونم…کاش تغییر کنه زمانش

دانشگاه یک زمان تنها جهت برداشتن وسایل خوابگاه در ساعت اداری قرار دادن به روابط عمومی دانشگاهت مراجعه کن

بله ولی من دیگه دانشگاه نمیرم

درود لطفا همه پیگیری بفرمایید تا کنکور به تعویق یک ماه بیاندازند.چون اکنون شرایط کشور مناسب نیست با توجه به شرایط بیماری کرونا درداخل کشور شرایط نامناسبی است.ضمن در تاریخ ۳ و۴ اردیبهشت داخل امتحانات و ضمنا روز تعطیلی نیست.تازه داخل اساسنامه سازمان سنجش ذکرشده است که تاریخ آزمون باید یک سال قبل تر اعلام شود نه انیکه تازه داخل آبان تاریخ آزمون را فروردین اعلام کنند.این خلاف قانون خودشان است.

این اصلا منصفانه نیست، پارسال کنکور یه ماه عقب افتاد. امسال هنوز تو حال و هوای عیدیم باید بریم سر جلسه کنکور. چ وضعیه. واقعا حق مون ضایع میشه اینجوری??

وای چه دل خوشی دارید بخداا مگه عید کرونا هست چیکار میکنید

انسانهای تنبل و بی هدف فقط دنبال بهانه هستن. حقتون ضایع میشه؟بخون حقتو بگیر کسی جلوتو نگرفته حالا میخای خوش بگذرونی به بقیه چه

سلام لطفا بگید آیا امکان تغییر کنکور ارشد وجود داره؟

اصلا زمان ارشد۹۹خوب نیست.خواهشا پیگیری کنید بره بعده ماه رمضان.چیه بلافاصله بعده عید.مگه میشه عید درس خوند؟

سلام،با توجه به برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در روز ۲۹ فروردین ، امکان تغییر تاریخ برگزاری کنور هست ؟

من فک نمی کنم سنجش روز انتخابات کنکور برگزار کنه چون ۲۶ بهمن ینی دوروز پیش روز دقیق مرحله دوم انتخابات مشخص شد.من که فک می کنم و البته امیدوارم که تغییرکنه.

آیاامکان تغییر زمان برگزاری کنکور ارشد به هیچ وجه وجود نداره؟؟؟
این زمان واقعا منطقی نیست.به خصوص برای افرادی که سال آخر فارغ التحصیلیشون هست.

سلام
بعید هست تغییر کنه مگر این که اتفاق خاصی بیفته. سال گذشته هم قرار بود در اردیبهشت برگزار بشه و به خاطر رخداد سیل به خرداد موکول شد.

من میخوام آزمون ارشد ثبت نام کنم ولی گویا مهلتش تا ۲۸ اذر بوده! سوالم اینه که نوبت بعدی که بتونم ثبت نام کنم کی هست؟! فقط سالی یبار ازمون برگزار میشه؟!

سلام ۱۴ تا ۱۶ بهمن ماه هم میتئانید ثبت نام کنید

سلام
لینک زیر رو مشاهده کنید:
مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد از ۱۴ تا ۱۶ بهمن هست.https://mastertest.ir/1398/09/%D8%AA%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D8%AF-%DB%B9%DB%B9/

تمدید شده تا ۱۶بهمن

سلام وقتتون بخیر ببخشید زمان ثبت نام کنکور ارشد۹۹دکی هستش؟

سلام
مهلتش در آذر ماه بود و تموم شده اما
مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد از ۱۴ تا ۱۶ بهمن هست.https://mastertest.ir/1398/09/%D8%AA%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D8%AF-%DB%B9%DB%B9/

سلام تاریخ آزمون ارشد قطعی شد؟

سلام آزمون ارشد رشته انسانی چه روزی منظور جمعه یا پنجشنبه هستش متشکر

سلام
زمان دقیق برگزاری ازمون ارشد هر رشته در کارت کنکور مشخص میشه. زمان کنکور ارشد رشته های مختلف یک گروه آزمایشی لزوما با هم نیست.

سلام
ببخشید میخواستم بدونم اگر ارشد قبول بشیم ولی نه ترمه بشیم میتونیم ورودی بهمن بریم یانه؟ منظورم اینه که ورودی های مهر و بهمن هردو حتما باید درسشون تا آخر شهریور ۹۹ تموم بشه؟

سلام
اگر برای رشته شما در دفترچه انتخاب رشته، دانشگاهی برای ترم بهمن پذیرش کنه بله میتونید. در غیر این صورت خیر. البته دانشگاه ازاد معمولا در این زمینه همکاری میکنه.

سلام من امروز ثبت نام ارشد کردم ولی جای نه جداگانه برگه سریال ازاد نبود بخرم چطوری اونوقت نه من فرمی ازاد نه تیک نه برگه سریال ازادنبود که بگیریم چطوری اونوقت میتونم در هردو ازمون هم سراسری و ازا شرکت کنم ؟

سلام
با شرکت در کنکور ارشد همزمان داوطلب دانشگاه سراسری و ازاد هستید و نیازی نیست کار خاصی انجام بدید. تنها بعد از اعلام نتایج، با توجه به این که مجاز هستید یا نه، میتونید برای هر دانشگاه جداگانه انتخاب رشته کنید.

سلام،موقع ویرایش،سهمیه ایثارگری هم میشه ویرایش کرد؟

سلام
اگر اسفند ماه مجدد سایت باز بشه همانند سالهای گذشته بله میشه. اما در زمان انتشار کارت ورود به جلسه معمولا نمیشه.
میتونید از طریق سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش پیگیری کنید.

سلام من سال ۹۸ دوره ی روزانه قبول شدم ولی ثبت نام نکردم. میخواستم بدونم امسال کلا نمیتونم ثبت نام کنم اعم از روزانه/شبانه/پیام و اینا یا فقط از رشته های روزانه محروم هستم؟

سلام
بله متأسفانه سازمان سنجش اعلام کرده همه کسانی که در سال ۹۸ روزانه قبول شدن در مقطع ارشد، در شرکت در کنکور ارشد ۹۹ محروم هستن.

سلام مستر جان…

من الان سرباز هستم…فکر میکنم میتونم کنکور ارشد هنر بدم!ولی سوالم اینه…
**آیا -به فرض قبولی در دانشگاه-اگر تا ۳۱شهریور۹۹ سربازیم تمام نشه،نمیتونم برم دانشگاه؟؟؟
برای مثال: ینی حتی اگر یک روز یا یک ماه سربازیم بیشتر طول بکشه-مثلا آخر مهر۹۹ سربازیم تموم بشه!-نمیتونم برم دانشگاه و باید صبر کنم تا سال دیگه دوباره کنکور بدم؟

**و اگر این اتفاق افتاد و من قبول شدم و به “دلیل سرباز” بودنم ثبت نام نکردم!آیا دو۲سال از کنکور دادن محروم میشم؟؟؟؟؟؟!!!!

پیشاپیش سپاس از سایتتون و پاسخ دهی تون…

سلام
در صورت قبولی شما از سربازی ترخیص میشید و ادامه خدمتتون به بعد از اتمام درستون موکول میشه. بنابراین مشکلی نخواهدی داشت.

میخواستم بگم که من میخوام تو المپیاد علمی دانشجویی۹۹ ثبت نام کنم و شرایط ثبت نامش اینجوریه که دانشجو باید حداقل به حدنصاب ۷۰ واحد پاس کرده برسه تا بتونه تو تایم ثبت نام ارشد (اوسط آذر ماه)ثبت نام بکنه و منم تا آذر ماه تنها ۶۰ واحد پاس کردم و نمیشه اون موقع ثبت نام کنم
الان سوالم اینه که آیا تو بهمن ماه فرجه ای برای اونایی که از ثبت نام ارشد جا موندن میدن که ثبت نام کنن؟ ک من تا بهمن ماه با احتساب ترم پیش رو به حد نصاب تعیین شده میرسم و کارنامم صادر میشه و اینکه میتونم تو اون فرجه ثبت نام کنم

سلام

من لیسانس روان شناسی هستم،میتونم آزمون ارشد باستان شناسی شرکت کنم،مجاز هستم؟؟؟

سلام
بله مشکلی نیست. در کنکور ارشد رشته های وزارت علوم شما میتونید هر رشته ای که مدنظرتون هست شرکت کنید.

یه سوال. نمره آزمون منفی شه و فرد غیر مجاز میشه یعنی منظور از نمره آزمون همون نمره کل یا همون تراز هس؟ یا منظور اینه که یه درسو حتی منفی بزنه مثلا زبان منفی و سه درسه دیگه رو بالا بزنه اون زبان باعث میشه غیر مجاز شه و حتی رتبش در اون سه درس خوب شده باشه اون درصد منفیه زبانه باعثه عدم قبولی و غیر مجاز بودنش میشه؟؟؟؟؟؟
دوستان میشه لطفا جواب بدین☺☄?
البته واسه کنکور ارشد ۹۹ هس سوالم…

سلام
نمره کل اگه منفی بشه، غیرمجاز میشید. این طور نیست که فقط یک درس منفی بشه کلا قبول نشید.

سلام .طرح آ ت ت واسه کنکور ارشد سال ۹۹ یعنی اجرا میشه؟

سلام
خیر فعلا مشخص نیست اصلا این طرح اجرا بشه و کی اجرا بشه.

میگم کارشناسی ارشد رشته تاریخ باستان خوزستان داره یا نه.

دوستان پیگیری کنید کنکور ارشد بعد از ماه مبارک رمضان برگزار شود

یعنی چی چرا میارن جلو تر. واسه سیل عقب انداختن ما رو اون تاریخا حساب وا کرده بودیم. اخه مگه اینجوری میشه!

منم موافقم ?

ببخشید یعنی دانشگاه های وزارت بهداشت ورودی بهمن ندارن

سلام
خیر در ترم بهمن ورودی مقطع ارشد نداریم و کنکور یک بار در سال برگزار میشه

سلام من خرداد ۹۹ مدرک کارشناسیمو میگیرم و الان فهمیدم کنکور ارشد اردیبهشت ۹۹ برگزار میشه این ینی من نمیتونم تو کنکور ارشد ۹۹ شرکت کنم؟

سلام .میتونی

سلام
کافیه تا پایان شهریور ۹۹ درستون تموم بشه تا بتونید از مهر دانشجوی ارشد بشید. نیازی نیست موقع کنکور درستون تموم شده باشه

سلام..من ارشد آی تی از دانشگاه غیر انتفاعی هستم
دکتری اگه دولتی قبول بشم،با توجه به اینکه
ارشد غیر انتفاعی هستم آیا میتونم دکتری بخونم؟؟
تاثیری داره؟؟ یکی از اساتید من گفتن که
اگر ارشد غیرانتفاعی باشه دکتری نمیتونم دولتی بخونم..
این حرف مصداق داره؟

با توجه به این که اردیبهشت ماه سال ۹۹ در ماه رمضان قرار دارد، به نظرتان کنکور ارشد در ۲۸ فروردین برگزار می شود یا ۹ خرداد؟

افرین به دقت شما دوست عزیز…منم همچین سوالی برام پیش اومده …به نظرم چون تا ۳ سال ماه رمضان تداخل داره با اردیبهشت کنکور بندازن هفته بعد از ماه رمضون …البته یه احتمال کمم هست بندازن ۴شنبه و پنج شنبه کنکور ۹۹ رو …چون جمعه روز اول ماه رمضون هسش

سلام کنکور حقوق امروز بود؟یا فردا؟

کسی میدونه کد رشته های مدیریت امتحانشون چه روزیه؟

سلام
زمان دقیق برگزاری کنکور ارشد هر رشته در کارت شرکت در جلسه آزمون مشخص شده.

سلام.من پارسال کنکور دادم و در انتخاب رشته واحد علوم تحقیقات قبول شدم.
امسال هم میخوام کنکور بدم ولی فکر نمیکنم رتبه م بهتر بشه. میخواستم بدونم
اگه امسال نتونم علوم تحقیقات قبول شم با همون انتخاب رشته پارسال میتونم برم ثبت نام کنم؟

اگه اینجور باشه منم ده سال قبل دانشگاه تهران قبول شدم الان میرم ثبت نام میکنم بجاش.

سلام
در گذشته میشد این کار رو کرد و دانشگاه ازاد همکاری میکرد با داوطلبان. ولی یه کم شرایط طی سالهای اخیر عوض شده. بازم میتونید برای اطمینان از خود واحد علوم تحقیقات سوال کنید این مورد رو.

سلام اره میشه من خودم قبول شدم نرفتم سال بعد رفتم ثبت نام کردم الانم درسم تموم شده

ببخشید این جریان ماله چه سالیه؟ و اینکه آیا پول بیشتری پرداخت کردید؟

سلام
۱-من شماره ثبت نامم مفقود شده و به همین دلیل حتی نتونستم در زمان مقرر ثبت نامم‌و ویرایش کنم.
آیا برای دریافت کارت آزمون بدون در دست داشتن این شماره قادر کارت دریافت کنم
۲-چه موقع محل‌های آزمون اعلام میشن

سلام
از طریق سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش میتونید برای گرفتن شماره پیگیری و گفتن کارت اقدام کنید.
مکان برگزاری آزمون در کارتتون مشخص شده است.

زمان دقیق کنکور ارشد هر رشته کی هست؟ ۲۳ یا ۲۴؟

سلام
زمان دقیق برگزاری کنکور کارشناسی ارشد هر رشته در کارت کنکور مشخص میشه.

در کارت ورود به جلسه مشخص میشه

سایتتون عالیه ، خدا قوت;)

سلام . ببخشید از بین ۲۳ و ۲۴ کدومش روز کنکور علوم تربیتی هست ؟
من ۲۳ خرداد یه ازمون دیگه دارم استرس گرفتم . اگه میشه زودتر بگید.

سلام
زمان دقیق برگزاری کنکور ارشد ۹۸ در کارت شرکت در جلسه کنکور اطلاع رسانی میشه و الا ن چیزی مشخص نیست.

منم ۲۴جایی ازمون دارمبرا برق چه روزیه اوی منم استرس گرفتم چی کار کنم

سلام لطفا تاریخ کنکور سراسری هم ب تعویغ بیاندازید

با سلام خواستم بپرسم زمان آزمون عملی بعد از به تعویق افتادن کنکور ارشد در چه تاریخی برگزار میشه ممنون از پاسخگوییتون

سلام
زمان دقیق آزمون عملی مشخص نیستش متأسفانه. باید منتظر اطلاعیه های سازمان سنجش باشیم.

فردا برگزار میشه

سلام من دارم کارشناسی میخونم ۲۳ خرداد امتحان ترم دارم و ۲۳ ام انگار کنکور ارشده گروه چه روزی میشه کنکورش؟

گروه مدیریت

سلام
بله زمان کنکور ارشد ۹۸ به ۲۳ و ۲۴ خرداد تغییر پیدا کرده. تاریخ دقیق کنکور هر رشته در کارت کنکور مشخص میشه و جزئیاتی در این خصوص اعلام نمیشه تا اون موقع.

سلام یعنی امتحان کنکور ارشد مهندسی آی تی که هفته بعدی بود هم عقب افتاد؟؟

سلام
بله کنکور ارشد ۹۸ همه رشته های وزارت علوم به تعویق افتاده.

سلام. کسی اطلاع داره ازمون ارشد با تاخیر برگذار میشه یانه

بله ۷ هفته عقب افتاد ۲۳ الی ۲۴ خرداد برگزار میشه

سلام
آیا امکان اطلاع از روز آزمون علوم انسانی هست که پنجم خواهدبود یا ششم

سلام
زمان کنکور ارشد ۹۸ به دلیل سیل در برخی مناطق کشور تغییر کرده و در روزهای ۲۳ و ۲۴ خرداد برگزار میشه.

دوستان یه سوال من میتونم الان که ۲ هفته مونده به آزمون ارشد محل برگزاری آزمونم عوض کنم کسی اطلاع داره ؟

سلام
معمولا خیر، نزدیک کنکور ارشد امکان تغییر مکان برگزاری کنکور وجود نداره. با این وجود میتونید از طریق سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش درخواست بدید، ممکنه راهکاری بدن بهتون.

سلام
با توجه به وضعیت سیلاب های اخیر امکان تغییر زمان کنکور هست ؟

سلام
بله امکانش هست. لطفا صفحه زیر رو ملاحظه کنید:تعویق آزمون کارشناسی ارشد ۹۸

سلام
چه رشته هایی ۵ اردیبهشت کنکور دارن چه رشته هایی ۶م؟

سلام
زمان دقیق برگزاری کنکور ارشد هر یک از رشته های امتحانی در کارت کنکور ارشد مشخص میشه.

کلا افتاده عقب فعلا کنکور

با سلام و عرض ادب،
امتحان ارشد علوم تربیتی دقیقا چه روزیه و کدوم نوبته؟
میخوام بدونم پنج شنبس یا جمعه،؟؟؟

سلام
اگر چه زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ مشخص هستش، اما زمان دقیق برگزاری کنکور ارشد (در روز پنجم یا ششم فروردین) در کارت کنکور ارشد ۹۸ مشخص خواهد شد.

سلام ببخشید ساعت شروع و اتمام کنکور ارشد چند است؟

سلام
آزمون ارشد معمولا صبح ها از ساعت ۷.۳۰ و بعد از ظهرها از ساعت ۱۴.۳۰ شروع میشه و زمان پایان هم بستگی به رشته ها داره.

سلام. آزمون کارشناسی ارشد علوم سیاسی ۵ یا ۶ اردیبهشت برگزار میشود؟

سلام
زمان دقیق برگزاری کنکور ارشد برای هر رشته در هنگام انتشار کارت ورود به جلسه آزمون مشخص میشه.

میتونیم بفهمیم دقیقا چه تعدادی داوطلب شرکت کردن؟
مثلا میخوام بدونم توی رشته خودمم که مهندسی شیمی هست چه تعداد داوطلب داریم
راهی هست؟

سلام
متأسفانه خیر. تعداد داوطلبان هر رشته فقط بعد از برگزاری آزمون در کارنامه اعلام نتایج هر داوطلب درج میشه و به صورت عمومی اعلام نمیشه.

از کجا بفهمم رشته زیست گیاهی چند تا شرکت کننده داره تو کنکور ارشد؟

سلام
تعداد داوطلبان هر رشته فقط بعد از برگزاری آزمون در کارنامه اعلام نتایج هر داوطلب درج میشه و به صورت عمومی اعلام نمیشه.

سلام خسته نباشید میخواستم بدونم معدل کارشناسی خیلی برای ارشد مهمه یا خیر؟؟؟؟

سلام
معدل تاثیر ۲۰ درصدی داره اما نمره شما در آزمون کتبی ارشد تاثیر ۸۰درصدی داره، بنابراین تاثیر آزمون کتبی خیلی بیشتره. میتونید لینک زیر رو مطالعه کنید:https://mastertest.ir/1397/10/%d8%aa%d8%a7%d8%ab%db%8c%d8%b1-%d9%85%d8%b9%d8%af%d9%84-%da%a9%d9%86%da%a9%d9%88%d8%b1-%d8%a7%d8%b1%d8%b4%d8%af-98-99/

کارت کنکور ارشد کی میاد؟

سلام سال آینده یک هفته مونده ب کنکور اعلام میکنن

سلام و ارادت من چهارتا درس رو خوندم ولی یک اسفند اعزام خدمتم خواستم ببینم امکانش هست شرکت کنم؟اگه برگه شرکت رو بدم مرخصی میدن؟باتشکر

سلام بله میتونی بگیری باید از دانشگاه یه فرم اشتغال ب تحصیل بگیری وقتی ک قبول شدی

سلام مرخصی نمیخواد از دانشگاهتون برگه اشتغال ب تحصیل بگیر حل میشه

سلام خسته نباشین من دی ماه ۹۸ درسم تموم میشه یعنی کارشناسی حقوقم امکانش هست که ارشد سال ۹۸ کنکور بدم ؟؟؟

سلام
شما باید تا پایان شهریور ماه ۹۸ تحصیلتون در مقطع کارشناسی تموم بشه تا بتونید در آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ شرکت کنید و از مهر ماه دانشجوی ارشد بشید.
مگر این که یک رشته برای بهمن ماه پذیرش داشته باشه (که این مورد فقط در دفترچه انتخاب رشته کنکور ارشد ۹۸ مشخص میشه) که در اون صورت میتونید در آزمون شرکت کنید و در انتخاب رشته، رشته محل های ورودی بهمن رو انتخاب کنید.

از کجا بفهمیم که چه رشته هایی پذیرش بهمن دارن؟

سلام آیا میشه من ارشدکنکورپیوسته شرکت کنم فرصت مجددثبت نام الان هست یعنی از۲۸ بهمن؟ خواهشاجواب بدید

سلام
متوجه سوالتون نشدم. ارشد کنکور پیوسته منظورتون چیه؟
در حال حاضر فقط کارشناسی ارشد ناپیوسته داریم که مهلت مجدد ثبت نام کنکور ارشد ۹۸ هم از ۲۸ بهمن ماه آغاز میشه.

کنکور ارشد نا پیوسته هستش و تا ۱۱ اسفند تمدید شده

لطفا کمک کنید من هیچی از آزمون نمیدونم چون کنکور شرکت نکردم.راهنماییم کنید مرسی

سلام
ثبت نام مرحله اول کنکور ارشد تموم شده، اما خوشبختانه مهلت مجدد ثبت نام ارشد ۹۸
فراهم شده و میتونید از ۲۸ بهمن نسبت به ثبت نام اقدام کنید.
آزمون همون طور که در این صفحه گفته شده، در روزهای پنجشنبه و جمعه ۵ و ۶ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد.
برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص ثبت نام کنکور ارشد ۹۸ میتونید لینک زیر رو بررسی بفرمایید:ثبت نام کنکور ارشد ۹۸

سلام خسته نباشین،من لیسانس حقوق هستم ارشد شرکت کردم ولی نمیدونم کارت کی منتشر میشه ممنون میشم جواب بدین

سلام
زمان انتشار کارت کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ در همین سایت و کانالش اطلاع رسانی میشه. پیگیری اخبار در سایت و کانال باشید تا در موعد مقرر در جریان اخبار قرار بگیرید.

من شهر محل برگزاری آزمون رو تهران زدم
ولی الان به دلایلی قراره جابجا بشیم
یعنی تا روز آزمون یه شهر دیگه هستیم
به نظرتون امکانش هست محل آزمون رو اصلاح کنم؟

سلام
با توجه به این که در زمان ویرایش حتی احتمال امکان تغییر رشته هم وجود داره، محل آزمون هم به احتمال خیلی زیادی قابل تغییر هست. نگران نباشید.
در مهلت مجدد ثبت نام کنکور ارشد ۹۸ که از ۲۸ بهمن شروع میشه اقدام کنید.

سلام وقت بخیر
ببخشید من میخوام رشته امتحانیم رو تغییر بدم
به نظرتون امکانش هست؟

سلام
پاسخم رو به سوال دوستتون که بالاتر توضیح دادم مطالعه کنید.
موفق باشید

سلام
ببخشید سوالی داشتم
در فرصت مجدد ثبت نام ارشد، برای کسانی که ثبت نام کردن تمامی موارد قابل اصلاح است؟

سلام
فعلا جزئیاتی در این خصوص اعلام نشده. اما احتمالش هست که امکان تغییر همه موارد فراهم بشه.

سلام روز بخیر
من سال گذشته ارشد فیزیک شبانه اصفهان پذیرفته شدم و ثبت نام کردم اما بخاطر شرایط مالی انصراف دادم.
امسال میتونم ارشد شرکت کنم؟
ممنون

سلام
بله مشکلی نیست. تنها در صورتی که در دوره روزانه پذیرش نهایی بشید یک سال از آزمون محروم میشید. چون شما شبانه قبول شده بودین هیچ مشکلی نیست.

سلااام
روز بخیر
ببخشید تاریخ ثبت نام در فرصت مجدد ارشد سال ۹۸ چندم میشه؟
ممنون میشم پاسخ بدین 🙂

سلام
زمان ثبت نام مجدد کنکور ارشد از ۲۸ بهمن تا چهارشنبه اول اسفند ۹۷ هستش. در لینک زیر میتونید جزئیات رو مطالعه بفرمایید:تمدید ثبت نام ارشد ۹۸

سلام ببخشید شهریه دوره ارشد پیام نور ترمی چقدر میشه تقریبا؟

سلام
لینک زیر رو ملاحظه بفرمایید:https://mastertest.ir/1397/08/%D8%B4%D9%87%D8%B1%DB%8C%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D8%AF-%D9%81%D8%B1%D8%A7%DA%AF%DB%8C%D8%B1-%D9%BE%DB%8C%D8%A7%D9%85-%D9%86%D9%88%D8%B1-97-98/

من سال گذشته دوره روزانه پذیرفته شدم و بعد از یک ترم انصراف دادم
الان دوره ارشد ۹۸ رو نمیتونم شرکت کنم ؟ 🙁

سلام
خیر، پذیرفته شدگان دوره کارشناسی ارشد روزانه یک سال از شرکت در کنکور ارشد محروم هستند.

سلام در صورتی ک انصراف داده باشی بله میتونی کنکور ارشد رو شرکت کنی

من ارشد استعداد درخشان دو دانشگاه رو ثبت نام کردم ولی هنوز نتایج شون اعلام نشده
و بخاطر بدون آزمون کنکور رو شرکت نکردم
به نظر شما در فرصت مجدد ثبت نام کنم؟

سلام
بله به نظرم فرصت رو از دست ندین. چون پذیرش بدون آزمون ریسکش زیاده. هنوز فرصت خوبی تا کنکور ارشد ۹۸ هست و توصیه میکنم همزمان برای کنکور هم اماده بشید.

سلام من از ثبت نام ارشد جا موندم 🙁 🙁
چکاااااار کنم؟
لطفا راهنمایی کنید

آخر بهمن دوباره اسم مینویسن . جا نموندی

سلام.۲۸بهمن لغایت۱اسفندفرصت مجددثبت نام

تا ۱۱ اسفند وقت داری تازه بعد اون باز هم تمدید میزنن ثبت نام رو

سلام در خصوص دوره های پردیس در مقطع کارشناسی ارشد لطفا توضیحاتی بفرمایید.
آزمون جداگانه ای داره؟
شهریه ش چطور؟
کلا دوره حضور در کلاس اجباری است؟
ممنون میشم پاسخ بدین

سلام
در صفحه زیر اطلاعات خوبی در این خصوص هستش:https://mastertest.ir/%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D8%AF-%D9%BE%D9%88%D9%84%DB%8C-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D8%B3-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%D8%A2%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86/
درمورد حضور در کلاس ها هم باید بگم که تفاوتی با سایر دوره ها نداره. اگه اساتید همکاری نکنن حضور در کلاس ها اجباریه.

سلام روز بخیر
درخصوص مدیریت زمان در جلسه آزمون ارشد میشه راه کارهای مناسبی ارائه بفرمایید.
ممنونم

سلام شهریه دوره های ارشد دانشگاه آزاد برای سال ۹۸ چقدر میشه؟

سلام
جزئیات شهریه ارشد ۹۷ آزاد به شرح لینک زیر بوده:https://mastertest.ir/1397/06/%D8%B4%D9%87%D8%B1%DB%8C%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D8%AF-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%AF/
برای سال ۹۸ قاعدتا درصدی هم افزایش خواهد داشت.

سلام روز بخیر
من الان ترم ششم کارشناسی هستم.
میتونم ارشد ۹۸ رو شرکت کنم و در صورت پذیرش ترم اولم رومرخصی بگیرم؟

سلام
دانشگاه های سراسری در این مورد همکاری نمیکنند و اگه پذیرش بشید و درستون تموم نشده باشه، قبولی تون لغو میشه، اما ممکنه دانشگاه آزاد همکاری کنه و ترم اول رو مرخصی رد کنه.

سلام
ببخشید شرایط منم همینطوری
و فرمودین که دانشگاه آزاد رو ممکنه قبول کنن که مرخصی بگیرم
در صورت مرخصی کل شهریه ترم رو باید پرداخت کنم؟

سلام
ببخشید کنکور دانشگاه آزاد هم با سراسری برگزار میشه؟
آخه من فقط میخوام دانشگاه آزاد رو برم

بله با هم برگزار میشن

سلام
ازمون ارشد سراسری و ازاد به صورت یکپارچه برگزار میشه. بعد از این که رتبه ها اعلام شد، شما میتونید برای دانشگاه ازاد انتخاب رشته کنید.

سلام در فرصت مجدد ، میشه معدل کاردانی و کارشناسی رو ادیت کرد؟
ممنون

سلام
بله میتونید در فرصت مجدد معدلتون رو ویرایش کنید.

میشه لطفا بفرمایید زمان ثبت نام ارشد وزارت بهداشت کی هست؟

سلام
ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت از ۳۰ بهمن شروع میشه.

سلام من تا مهر ۹۸ سربازی م ادامه داره
به نظرتون میتونم ارشد ۹۸ رو شرکت کنم یا بعد از اتمام سربازی آزمون ارشد سال بعدش رو شرکت کنم؟
ممنون

سلام
بله میتونید. در صورت قبولی از سربازی ترخیص میشید و میتونید به تحصیل بپردازید و پس از پایان ارشدتون مجددا ادامه شو بگذرونید.

سلام
لطفا سوالم رو جواب بدین
از نظر اعتبار علمی دانشگاه های غیرانتفاعی و پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد یکسان هستند؟
یا کدومشون از نظر شما بهتر هستن؟
سپاسگزارم

سلام
درمورد سطح اعتبار دانشگاه ها به طور کلی نمیشه چیزی گفت. در حالت کلی مدرکشون مورد تایید وزارت علوم هستش. اما اگر بخواید ببینید اعتبارش در جوامع علمی و دانشگاهی چطوره باید هر دانشگاه رو به تفکیک بررسی کنید. برخی دانشگاه ها به واسطه حضور استاد خاصی یا امکانات اون دانشگاه کیفیت مناسب تری نسبت به بقیه دارند.

سلام من کارشناسی مهندسی شیمی سال۹۴ هستم.میتونم ارشد علوم تربیتی گرایش اموزش وپرورش ابتدایی شرکت کنم؟
این رشته رو دانشگاه دانشگاه آزاد نداره؟
دفترچه دانشگاه آزاد رو کجا میتونم دانلود کنم؟

سلام
در ارشد وزارت علوم بجز رشته های دامپزشکی محدودیتی برای انتخاب رشته امتحانی ندارید.
دفترچه دانشگاه ازاد برای ثبت نام مجزا نیست و دفترچه انتخاب رشته هم بعد از اعلام نتایج اولیه منتشر میشه.
میتونید دفترچه انتخاب رشته ارشد آزاد ۹۷ رو از لینک زیر دریافت کنید:https://mastertest.ir/1397/03/%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D9%81%D8%AA%D8%B1%DA%86%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8-%D8%B1%D8%B4%D8%AA%D9%87-%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D8%AF-%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%AF-97-98/

امکانش هست کنکور ارشد وزارت علوم و وزارت بهداشت رو هردو شرکت کنم؟

سلام
بله مشکلی نیست میتونید هر دو آزمون ارشد وزارت علوم و بهداشت رو شرکت کنید.

سلام
لطفا سوال منو جواب بدین
شهریه ارشد رشته های فنی دانشگاه های غیرانتفاعی ترمی چقدر میشه تقریبا؟شهریه پایان نامه ش چطوره؟

سلام می بخشید من کدپیگیری وشماره پرونده ثبت نام ارشدگم کردم چه کنم ؟؟

سلام
نگران نباشید. از منوی سمت چپ سایت سازمان سنجش میتونید نسبت به دریافت اطلاعات مدنظرتون اقدام کنید.

سلام
من دانشجوی ترم دوم کارشناسی ارشد روزانه هستم
(ورودی بهمن ۹۶)
ولی به دلیل مشکلاتی که برام پیش اومده قادر به ادامه نیستم و هنوز هم انصراف ندادم.
میتونم در کنکور ارشد ۹۸ شرکت کنم ؟

سلام
بله مشکلی نیست میتونید شرکت کنید و بعدا انصراف بدید تا مدارکتون رو برای ثبت نام در صورت قبولی در دانشگاه جدید بگیرید.

سلام من آزمون ارشد سال ۹۵ دانشگاه شبانه اهواز قبول شدم ثبت نام کردم
اما به دلایلی نشد که برم و هنوز هم برای انصراف نرفتم.
الان میتونم ارشد ۹۸ رو ثبت نام کنم؟
تکلیف اون شهریه این دوسال رو که پرداخت نکردم چی میشه؟
لطفا دوستانی که اطلاع دارن راهنمایی کنن.

سلام
بله میتونید. بعدش برید انصراف بدید. معمولا دانشگاه سراسری فقط شهریه ترمهایی که تحصیل کردید رو میگیره.

سلام ببخشید سوالی از خدمت تون داشتم.
من ارشد استعدادهای درخشان دو تا از دانشگاه ها رو شرکت کردم، کنکور سراسری ارشد هم شرکت کردم.
اگر هر دو رو قبول بشم میتونم یکی رو انتخاب کنم.
مشکلی نداره ؟

سلام
بله مشکلی نیست. شما هم میتونید کنکور ارشد پذیرش بشید و هم به صورت بدون آزمون ارشد پذیرش بشید و در نهایت یکی رو انتخاب کنید.

سلام روزتون بخیر
من سال گذشته دوره ارشد استعداد درخشان پذیرفته شدم اما برای ثبت نام نرفتم.
دوره امسال ارشد سراسری رو میتونم ثبت نام کنم؟
دوستان میگن نمیشه چون دوره ارشد استعداد درخشان هم روزانه هست و محروم میشم 🙁

سلام
بله مشکلی نیست. فقط اگر در کنکور پذیرش نهایی روزانه بشید یک سال محروم میشید. پذیرش بدون آزمون مشکلی ایجاد نمیکنه.

من المپیاد علمی شرکت کردم میخواستم در فرصت مجدد ثبت نام کنکور رو شرکت کنم
امکانش هست؟
یا باید اینو حذف کنم ؟
لطفا راهنمایی بفرمایید چکار کنم
ممنون

سلام
شما میتونید یا کنکور ارشد یا المپیاد علمی رو شرکت کنید. هر دو رو نمیتونید.

سلام من سال گذشته دوره ارشد شبانه تهران قبول شدم و ثبت نام کردم و چند روز بعد منصرف شدم و انصراف دادم.
میخوام روزانه قبول بشم.
ارشد ۹۸ رو ثبت نام کردم ولی دوستان میگن حذف میشم امسال و نمیتونم در آزمون شرکت کنم.
آیا واقعیت داره؟
لطفا راهنمایی کنید. ممنونم

سلام
خیر مشکلی نیست نگران نباشید. تنها در صورتی که در دوره روزانه پذیرش نهایی بشید یه سال از ازمون محروم میشید. دوره های دیگه مشکلی نداره.

سلام خسته نباشید
مخواستم بدونم تا چند سال پشت سر هم میشه کنکور ارشد داد
من اگه امسال ازمایش کنکور بدم
بعدم کنکور بدم قبول نشم
یه سری ام تا یه سال بشه وقت هست من ۹۸.۱۰لیسانسم میگیرم

سلام
مشکلی نیست. محدودیتی در این زمینه وجود نداره. فقط وقتی پذیرش نهایی روزانه بشید یک سال از شرکت در ازمون ارشد محروم میشید.

سلام
آیا میشه در دو رشته اصلی عمران و معماری با دو سریال کارت متفاوت ثبت نام کرد و ارشد داد ؟

سلام
شما تنها وقتی میتونید که در دو رشته در کنکور ارشد ثبت نام کنید که یک رشته اصلی و یکی شناور باشه.
بنابراین نمیتونید دو رشته ای که گفتید رو انتخاب کنید.

سلام میتونی عمران با زیر شاخه سازه انتخاب کنی و معماری هم مدیریت پروژه و ساخت بزنی ک زیر شاخه ی معماری و هنر های ساخت هستش

بند ۳۱ ک گفته منحصرا برا المپیاد و بزنم دیگه نمیشه کنکور داد؟

سلام
خیر با انتخاب اون بند میتونید المپیاد شرکت کنید و نمیشه کنکور ارشد شرکت کنید.

سلام
میخواستم بدون زمان برگذاری کنکور ارشد علوم شناختی معمولا سال های گذشته در کدوم روز و نوبت برگذار شده ؟
واسه این میخوام که بدونم قبل رشته اصلیم هست یا بعد ؟ اصلی هم مکانیکه

ببخشید برای ثبت نام دوره های غیرانتفاعی و آزاد بایستی هزینه جدا پرداخت کنیم؟
کارت دیگه ای بگیریم؟

سلام به نظرتون امکانش هست دو رشته شناور رو شرکت کنیم؟
یعنی رشته اصلی خودم رو نمیخوام شرکت کنم

سلام , خسته نباشید
من کارشناسی فیزیک (حالت جامد) دارم
میخواستم ببینم میتونم برای ارشد , رشته مهندسی پزشکی بیوالکتریک
شرکت کنم؟(کِی باید ثبت نام کنم؟کدوم آموزشگاه هارو پیشنهاد میدید)
در مورد فیزیک پزشکی ام اگه میشه راهنمایی کنید
(زمان ثبت نام,سایت ثبت نام
چون مثل اینکه به وزارت علوم مربوط نیست!!!
آموزشگاه های برگزار کننده دوره و آزمون های شبیه سازی شده و….)
تشکر فراوان

سلام
برای مهندسی پزشکی که الان میتونید برای کنکور ارشد وزارت علوم ثبت نام کنید و تا ۲۵ اذر مهلت هست.
فیزیکی پزشکی مربوط به وزارت بهداشت که ثبت نامش از اواخر بهمن ۹۷ شروع میشه.
درمورد اموزشگاه پیشنهاد خاصی ندارم و بهتره از همرشته ای هاتون سوال کنید.
اما قطعا شناسایی منابع و برنامه ریزی برای مطالعه مهمتر از همه چیز هست.

سلام..آزمون ارشد آزاد و سراسری ۹۸ از هم جدا شده یا با هم انجام می شود؟ ممنون

سلام
کنکور ارشد سراسری و آزاد ۹۸ به صورت یکپارچه برگزار میشه.

سلام من مممکنه برای تابستون ۹۸ چند واحدم بمونم
میتونم ارشد ۹۸ رو شرکت کنم؟

شما نهایتا باید تا تاریخ ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ فارغ التحصیل بشید ، اگر تا اون تاریخ فراغت از تحصیل برای شما میسر باشه مانعی نداره شرکت کنید

شرایط منم همینطوری ه
ولی ممکنه دانشگاه با برداشتن واحد در تابستون موافقت نکنه و یا اون درس ارائه نشه
با این شرایط میتونم ارشد ۹۸ رو ثبت نام کنم؟
ممنون میشم پاسخ بدین سوالم رو

سلام
اگر ورودی مهر باشید با حتما تا پایان شهریور درستون تموم بشه.
فقط دانشگاه ازاد ممکنه در این زمینه باهاتون همکاری کنه.

سلام
اگر روز برگزاری آزمون ارشد رشته اصلی و رشته ثبت نامی شناور یکی باشه چه باید کرد؟

سلام
نگران نباشید چنین اتفاقی نمیفته.
زمان ازمون ارشد رشته های اصلی و شناور همیشه متفاوته.

سلام من کاردانی به کارشناسی بودم باید معدل هر دو دوره رو در ثبت نام درج کنم؟
چون معدل کاردانی م کمتره نمیشه ثبت نکنم؟

سلام
بله باید ثبت کنید و اگه نکنید و بعدا مواجه بشن، امکان لغو قبولی و اخراج هستش.

ببخشید من گوشیم مشکل پیدا کرد و سوالم تکرار شد لطفا جواب بدید

سلام من دی ماه ۹۸ درسم تموم میشه آیا میتونم کنکور ارشد شرکت کنم

سلام
اگر در بهمن ماه ۹۸ پذیرش باشه برای رشته تون، میتونید کنکور ارشد ۹۸ رو شرکت کنید و رشته محل هایی که بهمن پذیرش دارند رو انتخاب کنید. در غیر این صورت امکان پذیرش شما برای ترم مهر نیست.

با سلام و تشکر از اینکه وقت گذاشتید و سوالاتم رو پاسخ دادید.مدرک کارشناسی بنده مهندسی آی تی هست و رشته ای که قرار هست برای آزمون ارشد شرکت کنم روانشناسی هست.اطلاعاتم به صورت تخصصی از روانشناسی کم هست، بیشتر اطلاعات تجربی هست. اما اگر قرار باشه وقت بذارم حتما این کارو انجام میدم چون علاقه و استعدادم خوبه. فقط نکته مهمی که توی سوالم مطرح نکردم اینه که من قصد دارم فقط دانشگاه روزانه قبول بشم… آیا باز هم وقت کافیه؟؟؟؟ اگر فرصت مناسبی در پیش رو دارم ممنون میشم سطح مطالعه هرروز رو بهم بگید. مثلا روزی چندساعت یاروزی حدودا چندصفحه رو باید بخونم که مفید باشه.بازهم تشکر

سلام
بله چرا که نه. شما ۵ ماه زمان دارید. رشته روانشناسی هم علاقه توش خیلی اثرگذاره. اگه این علاقه در شما هست، با شناسایی بهترین منابع میتونید شانس قبولی داشته باشید.
حداکثر زمان رو باید بذارید چون تغییر رشته ای هستید، اما تا جایی که آزار نبینید.

سلام، باز هم تشکر از توجهتون. برای قبولی بنده دعا کنید. ممنون میشم. وقت بخیر

سلام، اگه ممکنه سوالات رو پاسخ بدین. ممنون میشیم…

سلام یه سوال داشتم .
تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه سراسریا کی برگزار میشه

سلام
همچنان سازمان سنجش اصرار داره که تکمیل ظرفیت ارشد ۹۷ نباشه و فقط مقرر شده وزارت بهداشت تکمیل ظرفیت برگزار کنه.

با سلام، اگر در آذرماه اصلا برای کنکور ارشد ۹۸ ثبت نام نکنم آیا اسفندماه حق ثبت نام دارم یا اینکه فرصت اسفند ماه فقط برای ویرایش اطلاعاته؟ و سوال دوم اینکه آیا برای کسی که بخواد ارشد رشته دیگری رو آزمون بده (رشته کارشناسیش نباشه) از الآن شروع کنه، دیر نیست؟ممنون

سلام
در سالهای گذشته یک بار در آذر ماه و یک بار در اسفند ماه فرصت ثبت نام برای داوطلبان کنکور ارشد فراهم شده. اما به هر حال ریسک نکنید بهتر هست. الزامی برای در نظر گرفتن مهلت ثبت نام در اسفند ماه نیست.
درمورد سوال دومتون هم بستگی به رشته مدنظرتون داره، زمانی که میتونید اختصاص بدید، و نیز سطح اطلاعات شما از اون رشته.
اما اگه بخوام به صورت کلی بگم، زمان مناسبی تا کنکور باقی مونده و فرصت کافی هستش.

سلام شهریه ارشد شبانه بیشتره یا پیام نور؟

سلام
شهریه ثابت پیام نور کمی بیشتر هست، اما هزینه هر واحد درسی کمتر هستش. لینکهای زیر رو ببینید:https://mastertest.ir/1397/08/%D8%B4%D9%87%D8%B1%DB%8C%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D8%AF-%D9%81%D8%B1%D8%A7%DA%AF%DB%8C%D8%B1-%D9%BE%DB%8C%D8%A7%D9%85-%D9%86%D9%88%D8%B1-97-98/

https://mastertest.ir/1397/05/%D8%B4%D9%87%D8%B1%DB%8C%D9%87-%D8%B4%D8%A8%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D8%B3-%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D8%AF-%D8%AA%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D8%AA-%D9%85%D8%AF%D8%B1%D8%B3-97-98/

سلام میخواستم بدونم مکان برگزاری ازمون مدیریت اطلاعاتی با کد ۱۱۵۳ دقیقا کجاس؟ ایا در تهران برگزار میشه یا نه در استان موردانتخاب خودمون

سلام
زمان دقیق برگزاری ازمون که در کارت شرکت در جلسه کنکور ارشد ۹۸ مشخص میشه.
حوزه آزمون هم نزدیک حوزه به محل زندگی هست که در ثبت نام مشخص کردین.

اخع تو همین سایت خوندم که نوشته رشته مدیریت اطلاعاتی۱۱۵۳ در تهران برگزار میشه یعنی تو شهر خودمون برگزار میکنن؟

سلام ببخشید میشه توضیح بدین از لحاظ اعتبار دانشگاه های آزاد و پیام نور در مقطع ارشد یکسان هستند؟

سلام
مدرک هر دو دانشگاه معتبر و مورد تایید وزارت علوم هست. اما به صورت عرفی بستگی داره کدوم واحد درس بخونید. مثل ارشد واحد علوم تحقیقات دانشگاه ازاد در دید عموم اعتبار خوبی داره و بهتر از پیام نوره.

سلام.
برای کنکور ارشد ۹۸ غیرانتفاعی کی باید ثبت نام کرد؟

سلام
تفاوتی با زمان ثبت نام کنکور ارشد ۹۸ نداره و همه داوطلبان پذیرش کارشناسی ارشد ۹۸ باید از ۱۶ آذر نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

درمورد شهریه کارشناسی ارشد ۹۸ اطلاعی دارید؟ دوره شبانه منظورمه

سلام
شهریه دوره شبانه ارشد دانشگاه های مختلف متفاوت هست و هنوز اعلام نشده.
اما شهریه شبانه ارشد ۹۷ دو دانشگاه رو در ادامه براتون میذارم:
mastertest.ir/1397/03/شهریه-شبانه-پردیس-ارشد-اصفهان-۹۷-۹۸/https://mastertest.ir/1397/03/%D8%B4%D9%87%D8%B1%DB%8C%D9%87-%D8%B4%D8%A8%D8%A7%D9%86%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D8%AF-%D8%A7%D9%84%D8%B2%D9%87%D8%B1%D8%A7-97/

سلام به نظر شما پذیرش ارشد بدون آزمون بهتره یا آزمون؟
میشه هردو همزمان شرکت کرد؟

سلام
بله با توجه به این که فرایند پذیرش ارشد بدون ازمون و پذیرش ارشد با کنکور مجزا هست میتونید هر دو رو شرکت کنید.
تفاوت خاصی نداره. ممکنه یک سری مزایای محدود براتون پذیرش استعداد درخشان داشته باشه. با این حال به نظرم ملاک سطح دانشگاه قبولی در هر شیوه هست.

ببخشید برای آزمون ارشد هیچ دروس عمومی در آزمون نمیاد؟

سلام
فقط تعدادی از سوالات زبان عمومی هستش. دروس عمومی دیگه ای مطرح نمیشه در کنکور کارشناسی ارشد.

سلام برای دوره ارشد فقط یک ترم میتونیم مرخصی تحصیلی بگیریم؟

سلام
مرخصی تحصیلی برای مقطع کارشناسی ارشد ۱ ترم و در موارد خاص تا ۳ ترم هستش.

برای شرکت در آزمون ارشد ۹۸ باید حتما درسمون تا اردیبهشت تموم شه؟

سلام
خیر در صورتی که ورودی مهر باشید (که اغلب پذیرش برای مهر هست) باید تا پایان شهریور ۹۸ فارغ التحصیل بشید و اگه ورودی بهمن باشید، میتونید تا اخر بهمن فارغ التحصیل بشید.

ثبت نام کنکور ارشد ۹۸ فقط به صورت اینترنتیه؟

سلام
بله ثبت نام به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش صورت میگیره.

زمان کنکور ارشد ۹۸ وزارت بهداشت کیه؟

سلام
زمان کنکور ارشد ۹۸ وزارت بهداشت هنوز اعلام نشده و به محض اعلام، در همین سایت اطلاع رسانی میشه.
اما سال گذشته ۱۴ و ۱۵ تیرماه برگزار شد.

زمان ازمون عملی بچه های معماری معلوم نیست کی باشه؟ بعدا اعلام میشه؟

سلام
زمان آزمون های عملی کنکور ارشد بعد از اعلام نتایج اولیه اطلاع رسانی میشه.

سلام دوستان کنکور ارشد مدیریت هم اردیبهشت برگزار میشه؟ روانشناسی چطور؟

سلام
بله آزمون کارشناسی ارشد همه رشته های وزارت علوم در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار میشه.

باسلام خدمت همه ببخشید من لیسانس حسابداری بازرگانی دارم میتونم فوق لیسانس رو گرایش حسابرسی بردارم؟زمان کنکور کارشناسی ارشد کی هست؟ با تشکر

سلام
بله مشکلی نیست. میتونید در هر رشته ای شرکت کنید و در کنکور ارشد وزارت علوم شرط تجانس رشته مطرح نیست.
کنکور ارشد ۵ و ۶ اردیبهشت ۹۸ برگزار میشه.

من مدرک کارشناسی عمران دارم در کنکور ارشد سال۹۸ میشه هم در کنکور عمران شرکت کنم هم در کنکور زبان انگلیسی ؟؟؟
و همینطور خواستم بدونم من که کارشناسی عمران دارم آیا میتونم در یکی از رشته های علوم آزمایشگاه و اتاق عمل وپرستاری شرکت کنم؟؟

سلام
خیر متأسفانه. عمران و زبان انگلیسی هر دو رشته اصلی هستند. فقط میتونید یک شناور و یک اصلی انتخاب کنید.
درمورد ارشد وزارت بهداشت شرط تجانس رشته وجود داره و نمیتونید در کنکور این رشته ها با مدرک غیرمرتبط شرکت کنید.

سلام.بچه‌ها ارشد وزارت بهداشت هم تو اردیبهشت افتاده?

سلام
خیر آزمون ارشد پزشکی سال گذشته در تیر ماه برگزار شد.

سلام
من کارشناسیم رشته علوم و قرآن حدیث هست میتونم برا ارشد،آموزش زبان انگلیسی بخونم

سلام
برای در کنکور ارشد وزارت علوم نیازی به رعایت شرط تجانس رشته کنکور ارشد و مقطع کارشناسی نیست و میتونید در رشته مدنظرتون شرکت کنید.

سلام من رشته کارشناسیم مهندسی کشاورزی زراعت و اصلاح نباتات هست من میخوام گرایشمو تو ارشد و عوض کنم و طراحی فضای سبز بخونم و نمیدونم که چیکار باید بکنم و اصلا مجاز هستم که شرکت بکنم یا خیر ؟

سلام
مشکلی نیست. شما در کنکور ارشد وزارت علوم میتونید هر رشته ای که مدنظرتونه شرکت کنید.

سلام. من کارشناسی مکانیک سیالات خوندم آیا میتونم ارشد از گرایشات الکترونیک بخونم؟

سلام
بله مشکلی نیست. در کنکور ارشد وزارت علوم شرط تجانس رشته مطرح نیست.

سلام رشته من برنامه ریزی شهری واسه ارشد میخوام هم کتاب ماهان تهیه کنم هم ازمون هاشو ثبت نام کنم میخوام دولتی تهران قبول شم ایا به جز کتاب های ماهان باید کتاب منابع دیگه هم تیه کنم اول اون و بخونم بعد کتاب های ماهان و ؟؟؟//ممنون کمک کنید

سلام
بله بهتره که منابع اصلی کنکور ارشد رو مطالعه کنید و از کتابهای موسسات تنها در کنار منابع اصلی استفاده کنید.

سلام منابع کنکور ارشد مدیریت بازرگانی۹۸ کی میاد من می‌خوام منابع تهیه کنم ? ولی هیچ جا نیس همشون ۹۷

منابع سال به سال عوض نمیشه.
فقط براساس نحوه و سبک طراحی سوالهای کنکور هرسال یکسری منابع کمکی برای کسب درصد بالاتر معرفی میشه.
وقتت رو با این چیزها تلف نکن و با هرکتابی که منبع درس معرفی شده شروع کن.

کنکور مدیریت رسانه چه روزی و چه ساعتی. من کنکور ندارم اما نیاز دارم بدونم؟

سلام،وقت بخیر.کسی میدونه کدام رشته برای نوبت عصر این جمعه کنکور ارشد دارن؟!

سلام واسه کنکور ارشد حتما باید تا پااین زمان اعلام شده تو جلسه بمونیم؟؟

سلام ازمون کارشناسی ارشد عمران چه روزیه صبح یا عصر

سلام.خسته نباشید . ببخشید چرا دو روز اعلام شده ؟ برای آزمون ارشد سراسری روانشناسی کدوم روز هست؟ چون من سرکار مشغولم.

سلام
ازمون رشته های مختلف در دو روز هست که زمان دقیق ازمون رشته شما در کارت کنکور ارشد ۹۷ مشخص میشه.

با سلام لطفا در مورد منابع ارشد علوم تربیتی و حسابداری راهنمایی بفرمایید، سپاسگزارم

با سلام و خسته نباشید….سوالی داشتم… اینکه کنکور ارشد گروه علوم انسانی سال ۹۷ روز پنج شنبه برگزار میشه یا روز جمعه ؟ با سپاس

سلام
زمان دقیق ازمون رشته شما در کارت کنکور ارشد ۹۷ مشخص میشه.

ببخشید از کجا میشه فهمید که زمان ازمون ارشد ۹۷ رشته برق چه روزیه دقیقا؟

سلام
در کارت ازمون ارشد ۹۷، زمان و حوزه امتحانی درج میشه و اون موقع متوجه میشید.

سلام ببخشید زمان دقیق آزمون ۶هست یا۷؟؟

سلام
ازمون ارشد ۹۷ روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت برگزار میشه، این که کدوم رشته چه روزی هست و صبح یا بعدازظهر با انتشار کارت کنکور ارشد ۹۷ مشخص میشه.

باعرض سلام وخسته نباشی_ببخشید ی راهنمایی میخواستم دوستان:من واسه وکالت و قضاوت دارم اماده میشم بعد ارشد هم ثبت نام کردم می خواستم ببینم اگر خداخواست و قبول شدم ۀ ادامه بدم یا ن؟؟اخ هدف اصلیم وکالت و قضاوت هستش_اخ یه سری میگن دنبال میفتی؟؟ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

سلام
اگه بتونید هر دو رو با هم پیش ببرید بهتر هست. به هر حال تحصیلات هم در سطح دانش شما موثره و هم بعدا در دید ارباب رجوع هاتون. میتونید کارتون رو خیلی زیاد نکنید تا بتونید همزمان با درس پیش ببرید. چون مقطع ارشد کلا ۲ سال هست که احتمالا تا ترم سوم فقط کلاس دارید و میشه همزمان کار کرد.

سلام.خسته نباشید
من تو این ۲۰ روز باقی مونده از کنکور چیکار کنم بهتره؟من اصلا نتونستم بخونم و ششم ردیبهشت هم ک کنکوره
تو رو خدا منو راهنمایی کنید برای قبولی روانشناسی باید چیکار کنم؟؟؟؟؟

سلام
کتابهای خلاصه و جمع بندی یکی از موسسات رو تهیه کنید و اگه نمیرسید همه شو بخونید، مباحثی که بیشتر سوال میاد رو بخونید و در کنارش هم حتما به مرور تست های سال های گذشته بپردازید. ضمن خوندن هر تست علاوه بر یادگیری اون، سعی کنید از اون مبحث هم مطالبی مرور کنید.

زمان کنکور ارشد ۹۷ ازاد کی هستش؟ این زمان کنکور ارشد ۹۷ که بالای صفحه اعلام شده، مال وزارت علومه دیگه؟ وزارت بهداشت کیه؟

سلام
بله این زمان مربوط به ازمون ارشد ۹۷ وزارت علوم هست و کنکور ارشد ۹۷ پزشکی ۱۴ و ۱۵ تیرماه برگزار میشه.

سلام فردین هستم از دانشگاه پیام نور رشته علوم اجتماعی میخواهم کارشناسی ترشد تهران قبول شوم لطفا راهنماییم کنید چگونه شروع کنم چطوری مطالعه لطفا من را راهنماییم کنید

سلام
شما اول باید منابع درست و مناسب رشته تون رو شناسایی کنید. برای این کار میتونید از قبولی های سالهای قبل سؤال کنید و سؤالات کنکور سالهای گذشته رو ببینید. بعد یه برنامه دقیق بریزید که علاوه بر خوندن منابع، کتاب های جمع بندی و بعد تست رو بتونید بخونید.
البته اگه منظورتون کنکور اشد ۹۸ هست. چون برای سال ۹۷ تنها یک ماه زمان مونده و اگه تازه میخواید شروع کنید یه کم شرایط متفاوت هست.

سلام من کارشناسی ساختمان هستم وبرای کنکور همان ساحتمان رو انتخاب کردم والان میخوام رشته روعوض کنم ،ایا راهی هست؟

سلام
از طریق سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش مطرح کنید مشکلتونو، شاید راهی باشه.

سلام من برای ارشد رشته علوم قرآن وحدیث شرکت کردم….زمان آزمون
کارشناسی ارشدو ۶و۷ اردیبهشت اعلام کردند می خواستم زمان دقیق آزمونم بدونم
آیا اولین روز برای رشته الهیاته یا روز دوم؟ سالای پیش چطوری بود؟

سلام
زمان دقیق ازمون و نیز حوزه برگزاری در کارت شرکت در جلسه ازمون اعلام میشه.

سلام من مهر ۹۷فارق التحصیل میشم جواب کنکورم که ابان میاد ینی قبول شدم‌نمیتونم برم دانشگاه؟؟؟؟؟؟

میشه جوابگو باشین؟؟؟ من بهمن ۹۷ فارق میشم الان ثبت نام کنم ارشد و قبول شم از بهمن ۹۷ دوباره نمیتونم ارشد شروع کنم؟؟؟؟؟؟؟

سلام
نتایج کنکور ارشد شهریور ماه اعلام میشه. شما باید تا پایان شهریور ۹۷ درستون رو تموم کنید تا پذیرش مهر بشید و امکان مرخصی و رزرو بخصوص در دانشگاه سراسری نیست. مگر این که دانشگاه برای بهمن پذیرش کنه و یا تکمیل ظرفیت برای بهمن برگزار شه که خیلی نمیشه قطعی روش حساب کرد.
البته ممکنه دانشگاه ازاد در این زمینه همکاری کنه با شما.

سلام
شما باید تا پایان شهریور ۹۷ فارغ التحصیل بشید. مگر این که دانشگاه پذیرش بهمنه داشته باشه و یا دانشگاه ازاد پذیرش بشید که ممکنه باهاتون همکاری کنن.

میخواستم بدونم کارت ورود به جلسه را در چه تاریخی باید دریافت کنیم؟

سلام
کارت چند روز قبل از برگزاری ازمون ارشد منتشر میشه که میتونید در کانال زیر عضو بشید تا در موعد مقرر در جریان قرار بگیرید:https://t.me/mastertest

سلام من هرچی سرچ کردم هیچ اطلاعاتی درباره اینکه کی میتونم ثبت نام کنم واسه ارشد پیدا نکردم شماها کی ثبت نام کردید الان دیگه دیر شده واسه من؟ تو رو خدا جوابمو بدین?

۱تا۳اسفند میتونید ثبت نام کنید

سلام
زمان ثبت نام به پایان رسیده، اما از ۳۰ بهمن تا سوم اسفند ماه فرصت مجددی برای ثبت نام درنظرگرفته شده. برای این که یاداوری بشه بهتون و جا نمونید، در کانال https://t.me/mastertest
میتونید عضو بشید.

سلام تا سه اسفند دوباره تمدید کردن

امروز آخرین مهلتشه

سلام
ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد بعد از کنکور ارشده؟
زمان ثبت نامش که ی؟

سلام
ثبت نام پذیرش بدون کنکور کارشناسی ارشد ازاد همزمان با انتخاب رشته داوطلبان با ازمون صورت میگیره. برای این که در موعد مقرر مطلع بشید پیشنهاد میکنم عضو کانال مسترتست به ادرس زیر بشید:https://t.me/mastertest

سلام میشه تغییررشته انتخابی ازمون ارشد روانجام داد؟

سلام وقت بخیر
من رشته هنر ثبت نام کردم برای کنکور ارشد امسال
میتونم تو مهلت مجدد تغییر بدم و رشته صنایع رو انتخاب کنم؟؟
و اگر میشود تغییر داد چه کاری باید انجام دهم
با تشکر

سلام
بله هنگام ثبت نام مجدد، ویرایش امکان پذیر هست و امکان تغییر رشته هم قاعدتا فراهم میشه.

سلام من فراموش کردم آذرماه واسه ارشد علوم ثبت نام کنم آیا دوباره فرصت ثبت نام میدن؟مرسی

سلام
بله از ۳۰ بهمن تا ۳ اسفند مهلت دارید که در کنکور ارشد ۹۷ ثبت نام کنید.

باسلام من ارشد مکانیک دارم ایا میتونم دوباره برای ارشد عمران ثبت نام کنم

سلام
بله میتونید. فقط اگه در دوره روزانه تحصیل کردید، حتی اگه روزانه قبول بشید، باید شهریه بپردازید.

سلام من خرداد ۹۷در مقطع کارشناسی از دانشگاه فارغ التحصیل میشم آیا میتونم ارشد شرکت کنم با توجه به اینکه کنکور اردیبهشت ماهه و من دو سه ماه بعدش فارغ التحصیل میشم؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.

سلام
بله مشکلی نیست. کافیه تا ۳۱ شهریور ماه فارغ التحصیل بشید. زمان شرکت در ازمون نیازی نیست که فارغ التحصیل باشید حتما

ازاونجایی که زمان برگ زاری ازمون کارشناسی ارشدوانتخاب رشته اش زودتراززمان برگزاری ازمون کنکورسراسری هست میترسم براارشدانتخاب رشته نکنم وازاون ورم کنکورسراسری قبول نشم لطفاراهنماییم کنین.ممنون

سلام
پایین تر پاسختون رو دادم. موفق باشید

سلام وقتتون بخیر.من میخواستم بدونم اگه هم زمان کنکورارشدوکنکورسراسری روباهم بدم وتوجفتشونم قبول بشم ایامیتونم به انتخاب خودم یکی روانتخاب رشته کنم

سلام
بله مشکلی نیست. میتونید همزمان شرکت کنید، اما در نهایت یکیشو برای ادامه تحصیل انتخاب کنید.

سلام
من لیسانس الهیات دارم می تونم ارشد کنکور شیمی بدم؟

سلام
بله مشکلی نیست به لحاظ قانونی. اما به هر حال سختی های خودشو داره و عزم جدی میخواد. ضمن این که ممکنه بعد از پذیرش، بهتون دروس پیش نیاز بدن.

سلام من لیسانس فناوری اطلاعاتم میتونم ارشد حسابداری دانشگاه ازاد شرکت کنم

سلام
بله مشکلی نیست. رشته های ارشد وزارت علوم شرط تجانس رشته ندارند. ضمنا شما باید همون کنکور سراسری رو شرکت کنید برای قبولی در دانشگاه ازاد.

سلام ببخشید لطف کنید منابع رشته مدیریت اطلاعاتی کد
۱۱۵۳ (رشته شناور علوم انسانی) رو دقیقا بفرمایید
با معرفی کتاب ها

سلام
با توجه به این که سؤالات و منابع این رشته اعلام نمیشه، اگه میتونید از قبولی های سال های گذشته سؤال بفرمایید.

سلام ،ببخشید منابع حسابداری رو کسی دقیق میدونه چیه واسه کنکور ۹۷ بخونم

سلام.ببخشید خواستم بدونم دفترچه آزاد و سراسری یکی هست یا جدا هست؟

سلام
ازمون کارشناسی ارشد ۹۷ سراسری و ازاد ادغام شده و ثبت نام هم مشترک هست و یک دفترچه هم برای هر دو ازمون هست.

تو این اوضاع رکود در کشور و بی کاری و عدم جذب نیرو در سازمان دولتی و خصوصی به نظر بنده ارشد خوندن اشتباه هستش چون به درد نمیخوره و بیشتر پیمانکار ها کارشناسی جذب میکنن واسه کار نه ارشد

سلام من دانشجوی ترم ۷ مترجمی زبان آلمانی هستم . ترم دیگه ترم آخرمه . می تونم امسال در کنکور ارشد رشته زبانشناسی شرکت کنم ؟

سلام
اگه تا اخر شهریور ۹۷ فارغ التحصیل میشید که مشکلی نیست و میتونید کنکور شرکت کنید.

میگم تاریخ دقیق ازمون کی هست ۶یا۷اردیبهشت؟

سلام من سال ٩٢باهنر کرمان روزانه قبول شدم ثبت نام کردم اما به دلیل مسائل مالی نشد که برم انصراف هم ندادم الان میتونم ارشد ثبت نام کنم؟

سلام
باید برید انصراف بدید. چون مدارکتون اونجا مونده و برای ثبت نام دانشگاه جدید بهشون احتیاج دارید. احتمالا یه هزینه ای هم بابت انصراف براتون منظور میشه.

وب‌سایت مسترتست، با هدف اطلاع‌رسانی و مشاوره کنکور کارشناسی ارشد و پذیرش بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد راه‌اندازی گردیده است و تلاش می‌کند با ایجاد ارتباط بین داوطلبان کارشناسی ارشد و پاسخ‌دهی به سؤالات ایشان راه را برای موفقیت داوطلبان هموار نماید.

ما در این راه همواره کنار شما عزیزان هستیم.

@media (max-width:1008px) {
.noresp {
display: none !important
}
}
.form-control {
width: auto !important;
border-radius: 0px
}
.inner-contentbox {
margin-bottom: 15px !important
}
.alink img {
max-width: 100% !important;
width: auto !important;
height: auto !important
}
.alink h2 {
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 16px;
margin-bottom: 20px
}
.alink h3 {
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink p {
line-height: 27px
}
.alink a {
font-size: 15px
}
.shoar {
background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px;
line-height: 32px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-top: 20px
}
.end {
border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;
}
.slo {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
margin-left: 20px;
}
.slo2 {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
position: relative;
top: 33px;
margin-right: 20px;
}
.mytable tr td {
border: 1px solid #ccc;
}
.mytable tr:nth-child(even) {
background: #ED7D31;
color: white
}
.mytable tr:nth-child(even) td {
color: white !important
}
.mytable tr:nth-child(odd) {
background: #FFF
}
.mytable tr:first {
background:#EBFC87
}
.mytable li:nth-child(5n+3) {
font-weight: bold
}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {
margin-bottom: 1px;
}
.mb-5 {
margin-bottom: 3px !important
}
h4 {
font-size: 14px !important;
font-weight: bold;
color: rgb(58, 109, 151);
}

متقاضیان تحصیل در رشته محل های کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری اعم از روزانه ، نوبت دوم ( شبانه ) ، پیام نور ، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان و دانشگاه آزاد به منظور اعلام علاقه مندی خود می بایست به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه کرده و فرم ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد را تکمیل نمایند .زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد روانشناسی با

برای مشاوره ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99

برای مشاوره ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99

کنکور کارشناسی ارشد اصلی ترین راه ورود فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی برای ورود به مقطع کارشناسی ارشد می باشد که هر ساله بصورت هماهنگ کشوری توسط سازمان سنجش برگزار می گردد . دانشگاه های پذیرنده دانشجوی کارشناسی ارشد از طریق این آزمون عبارت اند از کلیه موسسات و دانشگاه های آموزش عالی از جمله دانشگاه های دولتی ، پردیس های خودگردان ، دانشگاه های غیرانتفاعی و پیام نور و دانشگاه آزاد .

از آنجایی که با ادغام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد و سراسری ، کلیه داوطلبان شرکت در دوره های با آزمون کارشناسی ارشد تنها از طریق ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99 می توانند وارد دانشگاه شوند ؛ بنابراین در این مقاله قصد داریم برای جمعیت حدودا یک میلیونی شرکت کنندگان این آزمون بطور کامل به توضیح زمان ، نحوه ، و شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ به همراه زمان برگزاری آزمون و اعلام نتایج بپردازیم .

 ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد از 16 آذر لغایت 25 آذر ماه 98 انجام شد و پس از یک بار تمدید در روز پنج شنبه 28 آذر ماه به اتمام رسید . لازم به ذکر است سازمان سنجش به منظور مساعدت جاماندگان از ثبت نام کارشناسی ارشد 99 مهلت مجدد دیگری در نظر گرفت و متقاضیان از 14 لغایت 16 بهمن ماه به تکمیل فرم اینترنتی پرداختند .

البته به دلیل شیوع ویروس کرونا شاهد انتشار اطلاعیه ای در هفته اول اردیبهشت ماه خواهیم بود که پیرو آن تسهیلات جدیدی برای داوطلبان در نظر گرفته شده و امکان ثبت نام مجدد را برای داوطلبان فراهم می کند . داوطلبان می توانند با عضویت در کانال تلگرام کارشناسی ارشد و صفحه اینستاگرام کارشناسی ارشد از زمان دقیق این فرایند مطلع شوند . 

با توجه به این که ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می گیرد ، داوطلبان می بایست با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور به نشانی sanjesh.org و دریافت دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد اقدام به ثبت نام نمایند . در این مرحله باید اطلاعات شخصی و تحصیلی خود را به همراه گروه آزمایشی موردنظرشان در فرم ثبت نام وارد کنند .

هر داوطلب بر اساس علاقه مندی می تواند حداکثر در یک کد رشته امتحانی اصلی و یک کد رشته امتحانی شناور ثبت نام و در آزمون مربوط به آن شرکت نماید و لازم است برای هر کد رشته نیز یک کارت اعتباری خریداری کرده و هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد 99 را پرداخت نماید . متقاضیان شرکت در گزینش رشته های تحصیلی دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیر دولتی و غیر انتفاعی می بایست برای اعلام علاقه مندی خود ، نسبت به پرداخت هزینه و دریافت سریال اعتباری جداگانه اقدام نمایند .

ذکر این نکته ضروری است ، کلیه داوطلبانی که در کنکور کارشناسی ارشد ثبت نام می کنند به عنوان داوطلب متقاضی دانشگاه آزاد اسلامی نیز تلقی می شوند . به عبارت دیگر ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد بصورت جداگانه برگزار نخواهد شد و کلیه متقاضیان ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۹ درصورت مجاز شدن حق شرکت در انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد را خواهند داشت .

 

در حال حاضر ثبت نام مجدد کنکور کارشناسی ارشد 99 آغاز شده است . 

 

برای ورود به سامانه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد کلیک کنید

 

اولین سوالی که ممکن است ذهن هر داوطلب را به خود مشغول کند این است که چه کسانی حق ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد را دارند ؟

طبق شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ، دارندگان مدرک کارشناسی ( لیسانس ) یا کارشناسی ارشد ( فوق لیسانس یا دکترای حرفه ای ) و یا دانشجویان سال آخر کارشناسی که حداکثر تا تاریخ 31 شهریور 99 فارغ التحصیل می شوند می توانند در این آزمون شرکت نمایند . در این میان ، متقاضیانی با شرایط خاص وجود دارند که در ادامه به بررسی این شرایط می پردازیم .

 

 تا سال 96 فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری در صورت استفاده از تسهیلات تحصیل مجدد رایگان ، مستلزم پرداخت شهریه کارشناسی ارشد معادل شهریه نوبت دوم ( شبانه ) بودند . به دنبال حذف این بند از قسمت شرایط دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد و رای دیوان عدالت ، داوطلبان برای تحصیل مجدد در مقطع قبلی ملزم به پرداخت شهریه نمی باشند و سازمان سنجش می بایست از اعمال این بند در آزمون کارشناسی ارشد خودداری نماید . به محض اعلام تبصره یا تصویب قانون جدید در این خصوص در همین مقاله به اطلاع داوطلبان می رسانیم .
 

دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری حق ثبت نام در این آزمون را نداشته و تنها در صورت انصراف از تحصیل تا پایان مهلت مقرر ثبت نام ، می توانند در کنکور کارشناسی ارشد 99 شرکت نمایند . اگر این دانشجویان فقط قصد شرکت در انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد را داشته باشند الزامی به رعایت این بند ندارند .
 

داوطلبانی که در دوره روزانه کنکور کارشناسی ارشد 98 پذیرفته شده اند ( در مرحله نتایج نهایی یا تکمیل ظرفیت ) ، حق شرکت در آزمون ارشد ۹۹ را نخواهند داشت ولی داوطلبان دوره های غیر روزانه در صورت عدم ثبت نام یا انصراف ، منعی نخواهند داشت .

فارغ التحصیلان رشته های گروه پزشکی ، رشته های دبیری و داوطلبان شاغل در وزارتخانه ها و سازمان های دولتی می بایست موافقت سازمان مربوطه را مبنی بر ادامه تحصیل خود دریافت کنند .

 

با توجه به این که شرایط مختلف دیگری هم چون وضعیت نظام وظیفه و سهمیه ها نیز مورد توجه می باشد توصیه می کنیم برای اطلاع از متن کامل شرایط ، دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد را با دقت مطالعه نمایید . 

 

هر ساله با انتشار جدول زمانبندی کنکور کارشناسی ارشد ، زمان برگزاری این آزمون مشخص شده و داوطلبان ضمن داشتن برنامه ریزی مناسب به مطالعه منابع مفید و مناسب می پردازند . با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعویق در زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 99 ، این آزمون در روزهای پنج شنبه و جمعه 22 و 23 خرداد ماه برگزار خواهد شد .

 

 

سازمان سنجش تقریبا یک هفته قبل از برگزاری آزمون ، کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد را منتشر نموده و حدود یک ماه بعد از برگزاری آزمون ، نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد را اعلام می کند که در قالب کارنامه ای حاوی اطلاعات ثبت نامی ، نمرات اکتسابی ، رتبه در سهمیه و بدون سهمیه ، آخرین رتبه مجاز در سهمیه و نتیجه آزمون در سهمیه در اختیار داوطلبان قرار می گیرد .

از این مرحله به بعد مسیر متقاضیان کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد از هم جدا شده و کلیه داوطلبان بر اساس وضعیت مجاز بودن خود می توانند در انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد شرکت کرده و به اولویت بندی رشته محل های مورد علاقه خود بپردازند . کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا نیز آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند که برای ارتباط با مشاوران این مرکز می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کنید .

 

شرط ثبت نام این دسته از داوطلبان ، فارغ التحصیلی تا 31 شهریور می باشد که جزئیات بیش تر در خصوص شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد در متن مقاله شرح داده شده است . 

ثبت نام متقاضیان رشته محل های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در سایت سازمان سنجش انجام می شود که راهنمای ثبت نام این دسته از داوطلبان در متن مقاله قرار داده شده است . 

مطابق متن مقاله ، رای دیوان عدالت مبتنی بر رایگان بودن تحصیل مجدد در مقطع کارشناسی ارشد می باشد و سازمان سنجش باید از این قانون تبعیت کند . زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد روانشناسی با

برای مشاوره ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99

برای مشاوره ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99

سلام و درود من دانشجوی پرستاری دانشگاه آزادم بعد کارشناسی می تونم قبل از اینکه طرح برم کنکور ارشد شرکت کنم یا اینکه باید طرح تموم شه بعد؟

سلام . می تونین در کنکور کارشناسی ارشد شرکت کنین .

امکان تغییر محل آزمون کارشناسی ارشد در فرصت باقیمانده به چه شکل می باشد

سلام . امکان تغییر حوزه برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وجود نداره فقط  می تونین به سازمان سنجش درخواست بدین ممکنه با درخواست شما موافقت شه .

ببخشید چطور باید به سازمان سنجش درخواست بدم.تلفن یا آدرسی اگر دارین لطفا در اختیارم بزارین ممنون میشم.برای ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد.

سلام . باید از طریق سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش درخواست بدین ، عبارت نحوه ثبت درخواست در سایت سازمان سنجش هیوا رو در گوگل سرچ کنین .

من از ثبت نام جا موندم . می خوام دانشگاه آزاد شرکت کنم . مهر 99 می خوام دانشجو باشم.تو شهر خودمون . باید چکار کنم . لطفا کمکم کنین .

سلام . می تونین به سازمان سنجش درخواست بدین مبنی بر اینکه از ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99 جا مانده اید ممکنه برای شما فرصت ثبت نام در نظر گرفته شه ولی احتمالش زیاد نیست .

سلام تمدید نمیشه زمان ثبت نام جایی هم اعلام نشد تا چه موقع هست زمان ثبت نام خیلی بد شد که.

سلام . مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد چندین مرتبه تمدید شد و اطلاع رسانی کردیم  .

من می تونم الان برای کنکور ارشد 99 ثبت نام کنم ؟

سلام . بله می تونین حداکثر تا 27 اردیبهشت برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد 99 ثبت نام کنین .

ببخشید من الان خواستم اطلاعات ثبت نامی رو ببینم ولی زده ک غیر فعال شده و فقط عکسم و رشته ای ک می خوام امتحان بدم و معدل و سهمیه هستش بخاطر اینکه مهلت ثبت نام تموم شده نمیذاره سایر موارد رو ببینم؟

سلام . مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد تمام شده به همین دلیل امکان مشاهده فرم ثبت نام به صورت کامل وجود نداره .

سلام آیا امکان ثبت نام ارشد در اسفند هست من جاموندم از ثبت نام

سلام . خیر مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99 مجددا تمدید نمیشه .

سلام برای ثبت نام ارشد جاموندم آیا دوباره زمان ثبت نام تمدید میشه؟14تا 16 بوده متوجه نشدم.

سلام . خیر مهلت ثبت نام مجدد در نظر گرفته نمیشه ، می تونین به سازمان سنجش درخواست بدین مبنی بر اینکه از ثبت نام جامانده اید ممکنه برای شما فرصت ثبت نام در نظر گرفته شه .

سلام من از ثبت نام کنکور ارشد جا موندم چکار کنم ؟؟؟


منتخب های هیوامگ

رمز موفقیت در کنکور

مهارت تمرکز ذهن

با این روش ها زودتر استخدام شوید

مقالات منتخب سردبیر

تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 99

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99

مدارک لازم برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©

@media (max-width:1008px) {
.noresp {
display: none !important
}
}
.form-control {
width: auto !important;
border-radius: 0px
}
.inner-contentbox {
margin-bottom: 15px !important
}
.alink img {
max-width: 100% !important;
width: auto !important;
height: auto !important
}
.alink h2 {
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 16px;
margin-bottom: 20px
}
.alink h3 {
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink p {
line-height: 27px
}
.alink a {
font-size: 15px
}
.shoar {
background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px;
line-height: 32px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-top: 20px
}
.end {
border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;
}
.slo {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
margin-left: 20px;
}
.slo2 {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
position: relative;
top: 33px;
margin-right: 20px;
}
.mytable tr td {
border: 1px solid #ccc;
}
.mytable tr:nth-child(even) {
background: #ED7D31;
color: white
}
.mytable tr:nth-child(even) td {
color: white !important
}
.mytable tr:nth-child(odd) {
background: #FFF
}
.mytable tr:first {
background:#EBFC87
}
.mytable li:nth-child(5n+3) {
font-weight: bold
}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {
margin-bottom: 1px;
}
.mb-5 {
margin-bottom: 3px !important
}
h4 {
font-size: 14px !important;
font-weight: bold;
color: rgb(58, 109, 151);
}

داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد 99 به منظور اعلام علاقه مندی خود می بایست در بازه زمانی مشخصی به سایت sanjesh.org مراجعه کرده و فرم اینترنتی مربوطه را تکمیل نمایند . زمان بندی ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99 توسط سازمان سنجش مشخص شده و در قالب جدولی در اختیار داوطلبان قرار می گیرد . زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد روانشناسی با

برای مشاوره ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99

برای مشاوره ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99

 

سازمان سنجش به عنوان مجری برگزاری کنکور کارشناسی ارشد در بازه زمانی مشخصی از علاقه مندان به ادامه تحصیل در مقطع فوق لیسانس ثبت نام بعمل می آورد . کلیه متقاضیان دانشگاه های سراسری اعم از روزانه ، نوبت دوم ( شبانه ) ، پیام نور ، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان و دانشگاه آزاد می بایست در زمان ثبت نام کارشناسی ارشد 98 – 99 به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه کرده و نسبت به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام اقدام نمایند .

شرکت در این آزمون مستلزم داشتن شرایط خاصی است که به طور کامل در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد 99 شرح داده شده و هم زمان با آغاز فرایند ثبت نام در اختیار داوطلبان قرار می گیرد . متقاضیان می بایست پس از دانلود این دفترچه بخش های مختلف آن را مطالعه کرده و در صورت داشتن شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۹ نسبت به درج اطلاعات فردی و تحصیلی خود در سامانه ثبت نام اقدام نمایند .

داوطلبان در این مرحله مجاز به انتخاب دو رشته امتحانی اصلی و شناور از بین لیست رشته های کارشناسی ارشد بوده و برای این انتخاب نیازی به داشتن مدرک کارشناسی مرتبط ندارند . به عبارت دیگر متقاضیان می توانند بدون توجه به عنوان مدرک تحصیلی خود در آزمون رشته های امتحانی گروه علوم انسانی ، علوم پایه ، فنی و مهندسی ، کشاورزی و هنر شرکت کرده و با سایر داوطلبان به رقابت بپردازند .

با توجه به افزایش روزافزون علاقه مندان به ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر اطلاعیه های مختلفی در خصوص تاریخ ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۹ منتشر شده و قبل از آغاز فرایند ثبت نام بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد تا متقاضیان از این مرحله جا نمانند . ما نیز به منظور آگاهی داوطلبان از مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد 98 – 99 به نگارش این مقاله پرداخته ایم که در ادامه جزئیات مربوط به آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد . 

 

​در حال حاضر ثبت نام مجدد کنکور کارشناسی ارشد 99 آغاز شده است .

 

برای ورود به سامانه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99 کلیک کنید

 

سازمان سنجش به منظور اطلاع به موقع داوطلبان از زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98 – 99 اطلاعیه ای منتشر کرده و تاریخ شروع و اتمام فرایند ثبت نام را در اختیار داوطلبان قرار می دهد . متقاضیان بر اساس این اطلاعیه می توانند از زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 99 نیز باخبر شده و فرصت باقی مانده تا آزمون را مدیریت نمایند .

سال گذشته مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد از 16 لغایت 25 آذر ماه بود که امسال نیز بدون تغییر در همین بازه زمانی انجام خواهد شد . به داوطلبان توصیه می کنیم با عضویت در کانال تلگرام کارشناسی ارشد از تاریخ دقیق ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۸ – ۹۹ مطلع شوند .

با توجه به این که هر ساله شاهد داوطلبان جامانده از ثبت نام هستیم پیش بینی می کنیم سازمان سنجش دو بازه زمانی دیگر تحت عنوان تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد 99 و مهلت مجدد ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۹ نیز در نظر گرفته و فرصت کافی در اختیار علاقه مندان به شرکت در این آزمون قرار دهد . لازم به ذکر است داوطلبان می بایست با برنامه ریزی کنکور کارشناسی ارشد و مدیریت زمان بهترین بهره را از فرصت در نظر گرفته شده ببرند . 

 

 بر اساس جدیدترین اطلاعیه سازمان سنجش ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99 ازساعت 16 ( 4 بعد از ظهر ) امروز 16 آذر ماه آغاز خواهد شد .

 

سازمان سنجش زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99 را تا روز پنج شنبه 28 آذر ماه تمدید کرد . 

 

بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99 از 14 بهمن لغایت 16 بهمن ماه می باشد . 

 

با توجه به شیوع ویروس کرونا مهلت مجدد دیگری برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99 در نظر گرفته شده که از 23 اردیبهشت ماه لغایت 27 اردیبهشت ماه می باشد .

 

کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا نیز در تمامی مراحل ثبت نام کارشناسی ارشد 99 پاسخگوی سوالات داوطلبان بوده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا تجربیات خود را در اختیار آن ها قرار می دهند . 

 

این داوطلبان برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد 99 باید تا قبل از اتمام مهلت ثبت نام این آزمون از تحصیل انصراف قطعی دهند . 

این داوطلبان باید میانگین واحدهای گذرانده خود را تا 31 شهریور ماه 98 وارد کرده و در مراحل بعدی آن را ویرایش نمایند . 

بله ، داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد 99 می توانند بدون توجه به مدرک کارشناسی خود در آزمون رشته امتحانی مورد علاقه خود شرکت کنند .

برای مشاوره ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99

برای مشاوره ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99

سلام الان میشه برای آزمون ارشد 99 ثبت نام کرد؟

سلام . مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99 تمام شده ولی می تونین از طریق سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش درخواست بدین ممکنه برای شما فرصت ثبت نام در نظر گرفته شه .زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد روانشناسی با

باسلام ازمون ارشد که 22 و 23 خرداد می باشه ممکن دوباره این ازمون به تعویق بیفته ممنونم

سلام . طبق آخرین اطلاعیه سازمان سنجش کنکور کارشناسی ارشد در زمان تعیین شده برگزار میشه ، در صورتی که تغییری در زمان برگزاری صورت بگیره از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام کارشناسی ارشد هیوا ( masterexam @) اطلاع رسانی خواهیم کرد .

باسلام خسته نباشی من میخام رشته اصلی روانشناسی ثبت نام کنیم و رشته شناور مهندسی کامپیوتر ثبت نام کنم امکانش هست ممنونم

سلام . مجموعه روانشناسی و مجموعه مهندسی کامپیوتر هر دو رشته اصلی هستن بنابراین نمی تونین در کنکور کارشناسی ارشد هر دو رشته شرکت کنین .

سلام وقت بخیر ثبت نام ارشد وزارت بهداشت چ موقع است؟ آیا شرایط خاصی داره؟

سلام .  زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 از 30 بهمن ماه لغایت 10 اسفند ماه 98 می باشد .

سلام وقت بخیرثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت چ موقع است؟؟ وایا شرایط خاصی داره؟

سلام . زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 ، 30 بهمن لغایت 10 اسفند ماه 98 می باشد  . آزمون 26 و 27 تیر 99 برگزار میشه .

با سلام بنده در سال 97 کارشناسی ارشد زمین شناسی اقتصادی روزانه قبول شدم و ثبت نام کردم بعد از دو هفته انصراف دادم اگر در کنکور کارشناسی ارشد 99 شرکت کنم و روزانه در همان رشته یا یکی از رشته های زمین شناسی مثل زمین شناسی ساختمانی روزانه قبول شوم آیا باید هزینه پرداخت کنم یا میتوانم به صورت رایگان روزانه تحصیل کنم خیلی ممنون خواهش میکنم جواب من را بدهید

سلام . شما می تونین در کنکور کارشناسی ارشد 99 شرکت کنین و محدودیتی برای تحصیل در دوره روزانه ندارین .

باسلام ببخشید من دوسال پیش دانشجو ترم دو ارشد دانشگاه ازاد بودم اما انصراف زدم وامسال ارشد فراگیر پیام نور ثبت نام کردم که چند وقت دیگه ازمونش دارم زمان ازمون فراگیر که 22 آذر هست میخام شرکت نکنم و سرجلسه ازمون نرم وقصد دارم امسال ازمون ارشد سراسری شرکت کنم ایا به مشکلی برنمیخورم برای ارشد سراسری 99 ممنونم از راهنمایتون سپاس

سلام . شما می تونین در کنکور کارشناسی ارشد 99 شرکت کنین ، مشکلی وجود نداره .

سلام وقت بخیر دوره کارشناسی پیوسته وناپیوسته آموزش ابتدایی دانشگاه آزاد چند ساله؟

سلام . به طور معمول تحصیل در مقطع  کارشناسی پیوسته  4 سال و تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته 2 سال زمان می بره .

سلام وقت بخیر خسته نباشید. من کارشناسی فناوری اطلاعات دارم برای ثبت نام کنکور سراسری کارشناسی ارشد رشته علوم تربیتی آموزگاری ابتدایی مشکلی ندارم؟ و برای استخدام در آموزش و پرورش رشته لیسانس و ارشد یکی باشد؟

سلام . شما می تونین در مقطع ارشد در رشته مورد نظرتون تحصیل کنین . در صورتی که آموزش و پرورش از میان فارغ التحصیلان رشته شما پذیرش داشته باشه ، می تونین در آزمون استخدامی شرکت کنین .

سلام ،برای ازمون ارشد شرط معدل هست؟!یعنی معدل حتما باید ۱۴ باشه ؟!

سلام . برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد باید حداقل معدل کارشناسی شما 12 باشه .


منتخب های هیوامگ

رمز موفقیت در کنکور

مهارت تمرکز ذهن

با این روش ها زودتر استخدام شوید

مقالات منتخب سردبیر

تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 99

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99

مدارک لازم برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©

خانواده درماني با مشاوره گرايش مشاور خانواده فرق داره؟

بنده ترم چهار روانشناسی عمومی هستم اما از همین حالا می خوام برای ارشد روانشناسی بالینی مطالعه کنم.با توجه به اینکه بنده نمی تونم در سال آخر برای آزمون آماده شم و فرصت زیادیم برای مطالعه ندارم، چطور می تونم از برنامه ی شما استفاده کنم؟آیا برای افرادی مثل بنده برنامه ای دارید یا فقط برنامتون برای افراد سال آخر هستش؟!با سپاس

من الان کاملا سردرگم شدم با این وقت کم میخوام دانشگاه سراسری قبول بشم بنظر شما خوندن پکیج مدرسان شریف چطوره ؟

رشته من حسابداريه و دو ترم ديگه درسم تموم ميشهحدود 10 سالم هست كه شاغلم و تو كارم بسيار توانمند..منتها با توجه به شخصيتم و آزموني كه به تازگي دادم به نام سنخ نماي مايرز-بريگز متوجه شدم ميتونم تو رشته روانشناسي خيلي موفق تر باشم و تصميم گرفتم براي ارشد و دكتري روانشناسي بخونم..منتها نميدونم از كجا و به چه صورت شروع كنم..اين نكته رو هم عرض كنم كه بنده هيچ كتابي از اين رشته رو ندارم و نميدونم چه چيزهايي رو بايد بخونممتشكرم

سلام من تازه میخوام برای ارشد ازاد روانشناسی بالینی بخونم و میخوام مباحث مهمتر هر درس و بخونم کتابای مدرسان و برای سراسری خوندم دارم یا انالیز سوالات کنکور ازاد اگر شما دارید ممنون میشم یا راهنماییم کنید از کجا تهیه کنم خیلی ضروریه چون همه مباحث رو نمیرسم بخونم میخوام مباحثی که اهمیت داره بخونم
زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد روانشناسی با

آزمون کارشناسی ارشد مجموعه روانشناسی تنها یک دفترچه دارد و مدت پاسخگویی به سوالات آن در کنکور 94، 150 دقیقه بوده است. در سال 1394 آزمون کارشناسی ارشد روانشناسی در 16 بهمن روز پنجشنبه نوبت عصر برگزار گردید.

 

 آزمون کارشناسی ارشد مجموعه روانشناسی1 تنها یک دفترچه دارد و مدت پاسخگویی به سوالات آن در کنکور سال گذشته، 150 دقیقه بوده است. آزمون کارشناسی ارشد روانشناسی1 معمولاً در روز پنجشنبه نوبت عصر برگزار می گردد. لازم به ذکر است که داوطلبان تنها باید سؤالات مربوط به دروس گرایش مدنظر خود را پاسخ دهند، و در صورت علاقه میتوانند دروس مربوط به سایر گرایشات را برای کسب رتبه در آن گرایش پاسخ دهند. به عنوان مثال فردی که میخواهد در گرایش روانشناسی بالینی شرکت نماید، فقط لازم است به دروس گرایش روانشناسی بالینی پاسخ دهد؛ اما در صورت تمایل می تواند سؤالات مربوط به درس روانشناسی عمومی را نیز پاسخ دهد تا شانس خود را در گرایش روانشناسی عمومی از دست ندهد.

ثبت نام در پنل مشاوره و برنامه ریزی

 

مشاوره حضوری و تلفنی انتخاب رشته کنکور سراسری

 

کانال تلگرام کارشناسی ارشد روانشناسی به تازگی راه اندازی شده است که می توانید با عضویت در آن به منبع گرانبهایی از مفیدترین مطالب درسترسی داشته باشید. برای عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

عضویت در کانال تخصصی کارشناسی ارشد روانشناسی

 

تعداد سؤالات

ضرایب

دروس

20

1

علم النفس

20

1

آمار و روش تحقیق

20

2

روانشناسی رشد

20

2

روانشناسی مرضی و کودکان استثنایی

20

3

روانشناسی بالینی

20

1

روانشناسی فیزیولوژیک، انگیزش و هیجان

تعداد سوالات

ضرایب

دروس

زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد روانشناسی با

30

2

متون روانشناسی (به زبان انگلیسی)

20

1

علم النفس

20

1

آمار و روش تحقیق

20

2

روانشناسی رشد

20

2

روانشناسی مرضی و کودکان استثنایی

20

2

روانشناسی عمومی

20

1

روانشناسی فیزیولوژیک، انگیزش و هیجان

تعداد سوالات

ضرایب

دروس

30

2

متون روانشناسی (به زبان انگلیسی)

20

2

آمار و روش تحقیق

20

2

روانشناسی رشد

20

1

روانشناسی مرضی و کودکان استثنایی

20

1

روانشناسی عمومی

20

2

روانسنجی

20

2

آزمون های شناختی هوش و استعداد

تعداد سؤالات

ضرایب

دروس

30

2

متون روانشناسی (به زبان انگلیسی)

20

2

روانشناسی اجتماعی

20

2

آمار و روش تحقیق

20

3

رفتار سازمانی

20

3

روانشناسی امور استخدامی

20

3

بالندگی سازمانی

20

2

روانشناسی صنعتی و سازمانی

تعداد سؤالات

ضرایب

دروس

30

2

متون روانشناسی (به زبان انگلیسی)

20

1

علم النفس

20

1

آمار و روش تحقیق

20

2

روانشناسی مرضی و کودکان استثنایی

20

2

روانشناسی رشد

تعداد سؤالات

ضرایب

دروس

30

2

متون روانشناسی (به زبان انگلیسی)

20

1

علم النفس

20

1

آمار و روش تحقیق

20

2

روانشناسی مرضی و کودکان استثنایی

20

2

روانشناسی رشد

تعداد سؤالات

ضرایب

دروس

30

2

متون روانشناسی (به زبان انگلیسی)

20

1

علم النفس

20

1

آمار و روش تحقیق

20

2

روانشناسی مرضی و کودکان استثنایی

20

2

روانشناسی رشد

 

کانال تلگرام کارشناسی ارشد روانشناسی به تازگی راه اندازی شده است که می توانید با عضویت در آن به منبع گرانبهایی از مفیدترین مطالب درسترسی داشته باشید. برای عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

عضویت در کانال تخصصی کارشناسی ارشد روانشناسی


شیوا‏ – 98/4/19

سلام وقت بخیرارشد روانشناسی کد ۱۱۴۳ چه تفاوتی با ۱۱۳۳ داره؟۱۱۳۳ همه گرایش هاست ۱۱۴۳ استثناییه؟؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/4/20

سلامکد رشته 1133 برای رشته روانشناسی هست که 6زیر گرایش داره. کد رشته 1143 مربوط به رشته مشاوره هست.


مونا‏ – 98/4/17

برای رتبه در رشته روانشناسی بالینی کدوم رتبه در کدوم کد ضریب رو باید ببینم؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/5/6

کد ضریب 2، رتبه داوطلب در سهمیه


سناریا حمزه پور‏ – 97/12/20

سلام ببخشید برای قبولی روانشناسی بالینی نهایت تا رتبه چند برمی دارند؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/1/21

سلام. روزانه و شبانه تا رتبه 300


مهدی ‏ – 97/12/1

سلام.ببخشید من ارشد رواتشناسی زدم آیا کد خاصی داره روانشناسی بالینی که باید بزنم یا کلا همش یکیه

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/2/3

سلامکد رشته روانشناسی (تمام گرایش ها ) 1133 میباشد. 


علی تاج پور‏ – 97/10/19

سلام،من رشته کارشناسیم مدیریت بازرگانی میباشد،ارشد روانشناسی شرکت کردم ،آیا بعد از اتمام دوره ارشد میتوانم مجوز درمانی یا مجوز مرتبط با بهزیستی دریافت کنم ،ممنون از توجه جنابعالی

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/11/2

سلام، خیر. با مدرک یک مقطع امکان گرفتن مجوز نیست. باید حتما دو مقطع متوالی در این رشته مطالعه کرده باشید. 


مریم‏ – 97/10/16

سلام من دارم کارشناسی روانشناسی میخونممیتونم در ارشد برم باستانشناسی بخونم؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/11/2


سلامبله می تونید 🙂


Bahar‏ – 97/7/22

سلام من لیسانس حقوقم تصمیم دارم ارشدروانشناسی بالینی بخونم باتوجه ب اینکه رشتم حقوقه میتونم ارشدروانشناسی بالینی بخونم ؟میشه مطب زد ؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/8/27

سلام. بله میتونید ارشد روانشناسی بالینی وزارت علوم شرکت کنید. طبق قانون سازمان نظام روانشناسی برای گرفتن مجوز باید دو مقطع پشت هم در رشته روانشناسی تحصیل کرده باشید. موفق باشید


Sanaz‏ – 97/6/12

سلام.با لیسانس کشاورزی گرایش علومی میتونم ارشد روانشناسی شرکت کنم.اگه میتونم کدوم گرایش

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/6/15

سلام. بله میتونید ارشد وزارت علوم شرکت کنید. روانشناسی در مقطع ارشد 6 گرایش داره که هرکدوم رو بخواید می تونید شرکت کنید. 


جلال توماج‏ – 97/6/10

با سلام. آیا میشه رشته روان شناسی بالینی و تربیتی رو با هم آزمون داد

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/6/15

سلام. مواد آزمون گرایش بالینی و تربیتی در بعضی درس ها متفاوته. اگر سر جلسه زمان داشته باشید می تونید سوالات هر دو گرایش رو پاسخ بدین. البته باتوجه به اینکه آمادگی همزمان برای دو گرایش راحت نیست، توصیه می کنیم هدف اصلی رو برای یک گرایش بذارین و بر اساس همون گرایش مطالعه کنید. موفق باشید


سهیل‏ – 97/2/3

با سلام زمان آزمون ارشد روانشناسی سال امشال چه روز و ساعتیه؟


مجید…………‏ – 97/2/1

سلام.آیا روانشناسی تربیتی یکی از شاخه های مجموع روانشناسی است؟یعنی من مجموع روانشناسی ثبت نام کردم و میخوام تو دانشگاه روانشناسی تربیتی بخونم ،میتونم؟


فریبا اشرفی نیا‏ – 97/2/4

با سلام خدمت شمابله سوالات روانشناسی تربیتی در دفترچه ی روانشناسیست. دروس زبان تخصصی و آمار و روش تحقیق و روانشناسی عمومی و روانشناسی رشد و روانشناسی تربیتی, دروس ضریب دار برای گرایش مذکور هستند


ادهم‏ – 96/11/30

سلام از چه رشته هایی می شود ارشد روانشناسی داد؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 96/12/12

سلامکنکور وزارت علوم برای ارشد روانشناسی محدودیت رشته کارشناسی نداره و شما در مقطع کارشناسی هر رشته ای خونده باشین میتونین در مقطع کارشناسی ارشد روانشناسی شکت کنید.


مجتبی‏ – 96/9/19

سلام. من کارشناسی ارشد IT هستم ، آیا می تونم در آزمون کارشناسی ارشد رشته روانشناسی عمومی شرکت کنم؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 96/10/10

سلام. بله در وزارت علوم محدودیتی برای رشته انتخابی در مقطع کارشناسی ارشد وجود ندارد


زهره‏ – 96/6/30

سلام ازمون ارشد سال ۹۷منظورم اینه ک ورودی ۹۷بخوام باشم ،دفترچش کی میاد؟سالانه یه ازمونه یا نیمه دوم هم میگیرن؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 96/9/9

باسلامثبتنام کنکور ارشد در 16آذر ماه است. کنکور هم در اردیبهشت ماه 97 برگزار خواهد شد.موفق باشید


کامبیز‏ – 96/5/27

سلام. آیا درس روانشناسی بالینی با ضریب 2 برای رشته تربیتی حذف شده یا کماکان به قوت خودش باقیست؟ممنونم


فریبا اشرفی نیا‏ – 96/9/14

سلامدرس بالینی برای گرایش روانشناسی تربیتی از سوی سازمان سنجش اصلاحیه خورد و در حال حاضر ضریب این درس برای گرایش مذکور صفر میباشد. 


shamim‏ – 96/5/7

سلام اگر تغییر رشته ای باشیم و بخوایم رشته مون رو به روانشناسی تغییر بدیم بهتره از کارشناسی دوباره بخونیم یا نیازی نیست و می تونیم از ارشد شروع کنیم. واینکه اگر بعدا بخواهیم کار درمانی انجامبدیم اینکه از طریق وزارت علوم شرکت کنیم یا وزارت بهداشت چقدر متفاوت هست؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 96/9/9

باسلام و وقت بخیرنیازی به شروع از مقطع کارشناسی نیست و میتونید از ارشد ادامه بدین، اما در کنکور وزارت بهداشت قانونا نمی تونید شرکت کنید و فقط اجازه شرکت در کنکور ارشد علوم دارید. جهت اطلاعات بیشتر در زینه مشاوره و برنامه ریزی ارشد روانشناسی به لینک زیر مراجعه کنید:https://3gaam.com/field/content/1440


زینب‏ – 96/4/9

سلام خسته نباشیدمن لیسانس بیولوژی دارممیتونم کنکور ارشد روانشناسی بالینی وزات بهداشت شرکت کنم؟ممنون میشم راهنماییم کنید💙💚

فرخنده فکور معنوی‏ – 96/9/9

باسلام و وقت بخیرباتوجه به شرط آزمون وزارت بهداشت مبنی بر مرتبط بودن رشته کارشناسی و کارشناسی ارشد امکان ثبتنام و شرکت در ارشد بالینی وجود نداد، اما برای ارشد وزارت علوم ر گرایش بالینی مانعی برای شما وجود ندارد. جهت اطلاعات بیشتر در مورد مشاوره و برنامه ریزی به لینک زیر مراجعه کنید:https://3gaam.com/field/content/1440


زهرا‏ – 96/3/30

سلام،در یک سایت خوندم برای کنکور ارشد روانشناسی بالینی باید لیسانس روانشناسی داشته باشی وگرنه نمیشه شرکت کرد،درسته این مطلب یا خیر


پشتیبانی 3گام‏ – 96/3/30

سلام. برای وزارت علوم این قانون وجود نداره. برای وزارت بهداشت این قانون وجود داره.


مازیار‏ – 96/3/26

سلام من میخوام واس سال بعد کنکور ارشد بالینی شرکت کنم رشته کارشناسیم حسابداری بوده آیا میتونم تو یکسال با اینکه رشتم نامرتبط بوده خودمو برسونم؟کارم خیلی دشواره؟پیشاپیش ممنون از راهنماییتون


پشتیبانی 3گام‏ – 96/3/30

سلام. خیلی از روانشناسیها تغییر رشته ای هستند و خوب هم رتبه میارن. بنابراین اگر دوره های منسجمی داشته باشید موفق میشید.


فرید حسین پناهی‏ – 96/2/6

سلام من روانشناسی بالینی واسه ارشد ثبت نام کردم آیا سوالات مربوط به روانشناسی تربیتی هم توی همون دفترچه سوالات هست ؟میتونم هم بالینی شرکت کنم هم تربیتی ؟


پشتیبانی 3گام‏ – 96/2/6


سلام. بله همونجاست.


f sh‏ – 96/2/4

سلام خسته نباشیدببخشید من الان کارت امتحان ارشد روانشناسی را گرفتم. یک دفترچه و زمان 165 دقیقه زده است. گرایش تربیتی میخواهم امتحان بدهم ولی این زمان خیلی زیاد است. یعنی تعداد سوالها زیادتر شده یا اشتباه چاپی بوده؟


خانم پور واحدی‏ – 96/2/4

سلام تعداد سوالات ممکن هست زیادتر شده باشه با توجه به این قانون مشخصی نیست که هر سال بگیم ثابت چند تا سوال میادممکن هست سوالات زیاد شده باشه و یا اینکه زمان ازمون زیاد کرده باشنولی اشتباه چاپی کارت ورود به جلسه نیست

شما هم نظرتان را در مورد این مطلب بگویید.

خواهشمند است سوالات خود را در قسمت
اتاق فکر این رشته
مطرح نمایید


داوطلب هم اکنون در 3گام هستند !

اخبار تخصصی مورد نظرتان شامل:

ثبت نام، اعلام نتایج و آزمونهای داخلی دانشکاه ها را رایگان دریافت نمایید.


Copyright © 2020 AtiTech. All Rights Reserved.

پذیرش در دانشگاه های بدون آزمون در مقاطع مختلفی صورت می پذیرد. پذیرش در مقطع ارشد روانشناسی بدون کنکور  نیز در دانشگاه های مختلفی امکان پذیر است. رشته روانشناسی بدون کنکور علمی کاربردی شرایط پذیرش منحصر به فرد تری را نسبت به سایر دانشگاه های دیگر خواهد داشت. زمان ثبت نام در رشته روانشناسی بدون آزمون برای هر یک از این دانشگاه ها متفاوت خواهد بود. قطعا شهریه رشته روانشناسی کودک در دانشگاه علمی کاربردی در مقایسه با سایر دانشگاه های دیگر متفاوت می باشد. امکان پذیرش در روانشناسی بدون کنکور پیام نور برای رشته های غیر مرتبط نیز وجود دارد.

 

برای اطلاع از زمان و شرایط ثبت نام ارشد روانشناسی بدون کنکور ،دریافت راهنمای ثبت نام و مشاوره انتخاب رشته از سراسر کشور با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

9099072952 – تماس از سراسر کشور

9099072952 – تماس از استان تهران

زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد روانشناسی با

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

 

 

انجام ثبت نام برای تمامی داوطلبان به صورت الکترونیک و با استفاده از سامانه مربوط به هر یک از دانشگاه ها صورت می پذیرد. برای انجام ثبت نام ، ابتدا دفترچه ثبت نام را دانلود نموده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و اطلاع از شرایط مورد نظر، می توانید در زمان تعیین شده برای انجام ثبت نام اقدام نمایید. لازم به ذکر است که انجام ثبت نام برای هر یک از دانشگاه ها، تنها در سامانه همان دانشگاه صورت می پذیرد و در زمان تعیین شده امکان پذیر خواهد بود.

برای انجام ثبت نام ارشد روانشناسی بدون کنکور در تمامی دانشگاه ها، لازم است برای خرید کارت اعتباری ثبت نام اقدام نمایید. خرید کارت اعتباری ثبت نام به صورت الکترونیک و با استفاده از سامانه های تعیین شده امکان پذیر است. برای دریافت شماره سریال، می توان از کارت های عضو شبکه شتاب و  همچنین رمز دوم اینترنتی استفاده نمود. پس از خرید، سامانه شماره سریالی در اختیار شما قرار خواهد داد که بهتر است آن را نزد خود تا زمان اعلام نتایج نگاه دارید.

ارائه مدارک مورد نیاز برای رشته روانشناسی بدون آزمون به صورت الکترونیک و در سایت سنجش و دانشگاه آزاد باید آپلود شود. حجم فایل های مورد نظر باید در اندازه مشخص و به صورت فایل اسکن شده و با حجم کم و همچنین وضوح تصویر مناسب باشد. برای برخی از دانشگاه ها ، انجام ثبت نام با مراجعه به سامانه سنجش و آموزش کشور امکان پذیر است و برخی از دانشگاه های دیگر در همان سامانه انجام پذیر است.

 

 

 

 

 

برای پذیرش در رشته روانشناسی بدون آزمون دانشگاه فراگیر پیام نور، نیازی به مرتبط بودن رشته کارشناسی با کارشناسی ارشد نخواهد بود. از جمله شرایط ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور این است که داوطلبان پس از انتخاب رشته می توانند یک ترم تحصیلی در مقطع ارشد روانشناسی بدون کنکور را بگذارنند و در صورتی که بتوانند پذیرفته شوند، می توانند برای ادامه تحصیل اقدام نمایید. برای ادامه تحصیل داوطلبان لازم است شهریه مربوط به ترم های تحصیلی را پرداخت نمایند.

شهریه دانشگاه فراگیر پیام نور برای ارشد روانشناسی بدون کنکور نسبت به سایر دوره های پیام نور قدری بالاتر می باشد. در صورتی که رشته کازشناسی شما غیر مرتبط به این رشته می باشد، لازم است واجدهای پیش نیاز را پشت سربگذارنید تا بتوانید در این دانشگاه ادامه تحصیل دهید. با توجه به اضافه شدن تعداد واحدهای دیگر ، قطعا شهریه این دانشگاه ها نیز بیشتر خواهد شد و ممکن است در صورت عدم قبولی شما در واحدهای ارائه شده، ترم دیگری نیز به شما افزوده شود.

 

 

در لیست رشته های کارشناسی ارشد علمی کاربردی  در حال حاضر ارشد روانشناسی بدون کنکور وجود ندارد. ممکن است دانشگاه علمی کاربردی در حال حاضر تصمیمی مبنی بر ارائه این رشته در این مقطع نداشته باشد اما در آینده نزدیک و در سال جاری تصمیم به اخذ دانشجو در این مقطع بگیرد. امکان پذیرش در مقطع کاردانی و کارشناسی برای تمامی داوطلبان وجود خواهد داشت . ظرفیت پذیرش در رشته های کاردانی و کارشناسی روانشناسی این دانشگاه بسیار مناسب بوده و امکان قبولی داوطلبان و متقاضیان بسیار بالا خواهد بود.

در صورتی که مایل به اطلاع از واحدهای دانشگاه علمی کاربردی دارای رشته روانشناسی می باشید، می توانید با مشاوران ما همه روزه، حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید. همچنین با استفاده از این تماس، می توانید از امکان و یا عدم امکان رشته روانشناسی بدون کنکور علمی کاربردی کارشناسی ارشد 99 آگاه شوید. مشاوران ما همه روزه، حتی ایام تعطیل، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود.

 

دانشگاه آزاد نیز در برخی از واحدهای خود اقدام به پذیرش داوطلبان و متقاضیان در رشته بدون آزمون روانشناسی می نماید. با توجه به اینکه رشته روانشناسی شامل گرایش های مختلفی می باشد، برخی از واحدها دارای گرایش های مختلف این رشته می باشند. به همین دلیل به نسبت هر یک از دانشگاه ها، این موضوع می تواند متفاوت باشد. به طور معمول، پذیرش در رشته روانشناسی بالینی بدون کنکور با احتمال بسیار کمی امکان پذیر است زیرا تخصص در این رشته بسیار مهم است. اما  در صورت برخورداری داوطلب از معدل لازم، می توان بر اساس شرایط استعداد درخشان کارشناسی ارشد اقدام نمایید.

پذیرش در رشته روانشناسی بدون کنکور در دانشگاه آزاد برای تمامی مقطع کاردانی و کارشناسی در برخی از واحدهای این دانشگاه، با میزان تاثیر معدل صفر می باشد. به همین دلیل بدون نیاز به شرکت در آزمون می توانید به راحتی در رشته مورد علاقه خود ادامه تحصیل دهید.

 

 

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا اطلاعاتی را در رابطه با ارشد روانشناسی بدون کنکور ارائه نمایید. برای مشاوره انتخاب رشته روانشناسی بدون کنکور علمی کاربردی و همچنین اطلاع از شرایط پذیرش رشته روانشناسی بدون آزمون می توانید با مشاوران ما تماس حاصل نمایید. دریافت مشاوره قبولی در رابطه با رشته روانشناسی کودک در دانشگاه علمی کاربردی و همچنین سایر رشته های دیگر با شماره های پشتیبانی تماس حاصل نمایید. مشاوران ما همه روزه، حتی ایام تعطیل، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود.

 

مطالب مرتبط

شهریه پرستاری بدون کنکور

کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه تهران

ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه علم و صنعت

کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه خواجه نصیر

کارشناسی ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی

تمامی دانشگاه های دولتی، پیام نور، علمی کاربردی، آزاد و دانشگاه پردیس خودگردان امکان پذیرش بدون کنکور را برای واجدین شرایط فراهم می نمایند.

 

زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد روانشناسی با

بسته به دانشگاه انتخابی شما این موضوع می تواند متفاوت باشد. برای برخی از دانشگاه ها، شرط معدل صفر در مظر گرفته می شود.

 

همزمان با فراخوان هر یک از دانشگاه ها می توانید برای انجام ثبت نام اقدام نمایید. برای دانشگاه های غیر دولتی به طور معمول پذیرش در زمان ترم مهر خواهد بود.

 

 

12,000,000 +

بازدید کننده ایران تحصیل تاکنون

452,000 +

مخاطبان مشاوره تلفنی ایران تحصیل تاکنون

676780

تعداد سوالات سایت ایران تحصیل

15000

حدااقل بازدید روزانه سایت ایران تحصیل

در صورتی که نیاز به مشاوره در زمینه تحصیلی دارید می توانید از تجربیات مشاوران مرکز ایران تحصیل استفاده کنید هزینه هر دقیقه مشاوره 20000 ریال می باشد که می توانید ( از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره 9099072952) تماس بگیرید و از خدمات مشاوره حضوری بهره مند گردید.

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

در صورتی که هر گونه پیشنهاد ، انتقاد یا شکایتی از نحوه عملکرد مجموعه دارید می توانید از طریق ایمیل info@irantahsil.org و یا شماره 02146018960 با ما در ارتباط باشید.

لینک مفید :

خدمات ساختمانی خوارزم سازه

پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل

 

  امیرهمایون حلاجیان، رتبه 2 بالینی    الهه مولایی، رتبه 6 بالینی               

در گرایش‌های بالینی و عمومی کنکور ارشد روانشناسی، دروس زیر مورد امتحان قرار می‌گیرند:
1- روانشناسی بالینی (فقط برای متقاضیان گرایش بالینی)
2- روانشناسی رشد
3- زبان تخصصی روانشناسی
4- روانشناسی مرضی (آسیب شناسی روانی) و کودکان استثنایی
5- آمار و روش تحقیق در روانشناسی
6- روانشناسی فیزیولوژیک و انگیزش و هیجان
7- علم النفس از دیدگاه دانشمندان اسلامی
8- روانشناسی عمومی (فقط برای داوطلبان گرایش عمومی)
از این دروس، موارد 1 تا 7 مختص داوطلبان گرایش بالینی است و متقاضیان شرکت در گرایش روانشناسی عمومی، کافی است به دروس 2 تا 8 پاسخ دهند. همانطور که ملاحظه می‌کنید، دروس 2 تا 7 بین هر دو گرایش عمومی و بالینی مشترک است. 

1- متون تخصصی روانشناسی به زبان انگلیسی ضریب 2✍🏻به قلم: دکتر صادق فلاح (رتبه 8 و 17 ارشد و دکتری)، امیرهمایون حلاجیان (رتبه 2 بالینی) و سمانه ابراهیم نژاد (رتبه 7 بالینی)

2- روانشناسی رشد ضریب 2

زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد روانشناسی با

✍🏻به قلم: دکتر احسان نیک‌منش (مدرس این درس)، الهه مولایی (رتبه 6 بالینی)، سمانه ابراهیم نژاد (رتبه 7 بالینی)

3- روانشناسی بالینی ضریب 3

✍🏻به قلم: امیرهمایون حلاجیان (رتبه 2 بالینی)، الهه مولایی (رتبه 6 بالینی)، سمانه ابراهیم نژاد (رتبه 7 بالینی)

4- روانشناسی مرضی (آسیب شناسی روانی) و کودکان استثنائی ضریب 2

5- آمار و روش تحقیق ضریب 1

6- علم النفس از دیدگاه داتشمندان اسلامی ضریب 1

7- روانشناسی فیزیولوژیک و انگیزش و هیجان ضریب 1

بازار کار در بین فارغ التحصیلان وزارت علوم و بهداشت کمی تفاوت دارد، اگر فارغ التحصیل وزارت بهداشت هستید می توانید در بیمارستان های تابع و یا در دانشگاه های وزارت بهداشت مشغول به کار شوید و معمولا  وزارت بهداشت و بیمارستان ها و مراکز درمانی زیرمجموعه آن، معمولا از افرادی که خود تربیت کرده اند استخدام می کنند
یک تفاوت دیگر این است که  فارغ التحصیلان وزارت بهداشت  برای کسب مجوزهای شغلی نیاز به گذراندن دوره های کارآموزی جداگانه ندارنددر صورتی که فارغ التحصیلان وزارت علوم، دانشگاه آزاد و… می بایست بیش از 400 ساعت کار عملی در کلینیک روانشناسی داشته باشند.
شما می توانید به عنوان یک روانشناس بالینی در حوزه های زیر فعالیت کنید:
– به عنوان کارشناس اين رشته در مراکز دولتي 
– با اخذ مجوز از سازمان بهزيستي اقدام به تأسيس مهد کودک نمايد.
– با اخذ مجوز از سازمان بهزيستي اقدام به تأسيس سَراي سالمندان نمايد.
– در کلينيک‌هاي درمان اعتياد به عنوان روان‌شناس مشغول به کار شوید.
– در کلينيک‌هاي مشاوره اي به کارهاي درماني بپردازد.
– در کلینیک‌های خصوصی فعالیت کنید. 
– در کلينيک‌هاي مشاوره و روان‌درماني کودک به کارهاي درماني مثل بازي درماني و … بپردازد.

مشاوره رایگان تلفنی با رتبه رقمی امسالهمین حالا از مشاوره رایگان تلفنی با رتبه‌های تک‌رقمی امسال استفاده کنید

هر داوطلب کنکور ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره، یک بار در سال امکان مشاوره رایگان کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی با رتبه‌های تک‌رقمی کنکور هر سال را دارد.از راه‌های زیر درخواست‌تان را ارسال کنید

آلاله آطاهریان، رتبه 7 بالینی ارشد روان­شناسی (متن کامل مصاحبه)

جزوات کیهان، ارشد بالینی

جزوات کیهان، ارشد عمومی

خرید منابع ارشد روانشناسی از فروشگاه کیهان

گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاورههمین حالا با ما در ارتباط باشید:

گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاورههمین حالا با ما در ارتباط باشید:

گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاورههمین حالا با ما در ارتباط باشید:

گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاورههمین حالا با ما در ارتباط باشید:

گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاورههمین حالا با ما در ارتباط باشید:

گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاورههمین حالا با ما در ارتباط باشید:

گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاورههمین حالا با ما در ارتباط باشید:

گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاورههمین حالا با ما در ارتباط باشید:

گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاورهاز آخرین اخبار کنکور ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره مطلع باشید!

 

موفق باشید

 


سلام نعیمه


 

خیر ما در نمایشگاه غرفه نداریم اما در این ایام، تخفیفات ویژه ای رو خواهیم داشت که به زودی اعلام میکنیم 🙂


 


موفق باشید


گروه آموزشی کیهان


ارشد و دکتری روانشناسی

سلام حسن
طول دوره ی ارشد دو ساله و معمولا هفته ای دو تا سه روز کلاسا هستش
موفق باشید 🙂
گروه اموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی
 


توضیحات خانم دکتر احسانی، مدرس علم‌النفسDownloads-icon


توضیحات بیشتر استاد فتح‌اللهی، مدرس Downloads-icon


فیزیولوژیک و انگیزش و هیجانDownloads-icon


توضیحات بیشتر از خانم دکتر احسانی، مدرس روانشناسی عمومیDownloads-icon


دانلود لیست کامل منابع ارشد روانشناسی لیست کامل منابع کیهان برای کنکور ارشد روانشناسی بالینی و عمومی: کلیک کنیدDownloads-icon


به این فایل صوتی گوش کنید 🙂Downloads-icon


دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی کارشناسی ارشد سال 1399Downloads-icon


دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته های آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1398 Downloads-icon


دریافت دفترچه راهنمای آزمون دوره های کارشناسی ارشد سال 1398Downloads-icon


دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1397Downloads-icon


دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال 1396 (به همراه اصلاحات مربوطه)Downloads-icon


دریافت دفترچه راهنماي شركت در آزمون ورودي تحصيلات تكميلي (دوره‌هاي كارشناسي ارشد ناپيوسته داخل) سال 1396Downloads-icon


دفترچه راهنمای آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی(دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته) سال 1395Downloads-icon


رشته هاي ممنوعه براي داوطلبان اتباع غيرايرانيDownloads-icon

زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد روانشناسی با
زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد روانشناسی با
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *