شهریه کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی دانشگاه آ

 
helpkade
شهریه کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی دانشگاه آ
شهریه کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی دانشگاه آ

@media (max-width:1008px){
.noresp{ display:none !important}
}
.form-control{ width:auto !important; border-radius:0px}
.inner-contentbox{ margin-bottom:15px !important}

.alink img{
max-width:100% !important;
width:auto !important;
height:auto !important
}

.alink h2{ font-family: IranianSansB;
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 16px; margin-bottom:20px}
.alink h3{ font-family: IranianSansB;
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151); margin-bottom:20px}
.alink p{ line-height:27px}
.alink a{ font-size:15px}
.shoar{background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px; line-height:32px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-top:20px

}
.end{border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;}
.slo{
font-size:50px;
font-family:yekan;
margin-left:20px;

}
.slo2{
font-size:50px;
font-family:yekan;
position:relative;
top:33px ;
margin-right:20px;
}
.mytable tr td { border:1px solid #ccc;}
.mytable tr:nth-child(even) {background: #ED7D31; color:white}
.mytable tr:nth-child(even) td { color:white !important}
.mytable tr:nth-child(odd) {background: #FFF}
.mytable tr:first {background:#EBFC87}
.mytable li:nth-child(5n+3) {font-weight: bold}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {margin-bottom: 1px; }
.mb-5{ margin-bottom:3px !important}

h4{ font-size:14px !important; font-family: IranianSansB;
font-size: 17px;
font-weight: bold;
color: rgb(58, 109, 151);}

داوطلبانی که رشته محل های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد را برای ادامه تحصیل انتخاب می کنند ملزم به پرداخت شهریه بوده و می بایست هزینه تحصیل خود را بر اساس مصوبات این دانشگاه پرداخت نمایند . شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 از دو بخش ثابت و متغیر تشکیل شده و هر ساله با افزایش 10 تا 15 درصدی همراه است . 

برای مشاوره شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99

برای مشاوره شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99

در سال تحصیلی 99 نیز هم چون سال گذشته ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد با ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری ادغام شد . در نتیجه کلیه داوطلبانی که در کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ حضور داشته اند می توانند درصورت مجاز شدن ، بعد از اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد نسبت به انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اقدام کنند . شهریه کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی دانشگاه آ

با توجه به ظرفیت بالای کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد هر ساله دانشجویان زیادی این دانشگاه را برای تحصیل در این مقطع انتخاب می کنند . اما قطعا یکی از بزرگ ترین نگرانی هایی که هر داوطلب پیش از آغاز تحصیل دارد نگرانی درمورد شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد و به عبارت بهتر هزینه تحصیل در این دانشگاه است . در این مقاله شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در سال تحصیلی 99 – 1400 را بررسی کرده و به محاسبه میزان شهریه یک ترم دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد پرداخته ایم .

دانشگاه آزاد اسلامی یکی از بزرگترین مراکز آموزشی و پژوهشی در ایران و جهان است . این دانشگاه سومین دانشگاه در جهان از لحاظ تعداد دانشجو می باشد . دانشگاه آزاد مانند دیگر دانشگاه ها از طریق آزمون و بدون آزمون در مقاطع مختلف ( کاردانی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری ) دانشجو می پذیرد .

تنها تفاوت این دانشگاه با دیگر دانشگاه ها در میزان دریافت شهریه می باشد . در ادامه جدول محدوده شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد را برای علاقه مندان آورده ایم تا در صورت کسب رتبه قبولی در زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد از آن بهره مند گردند .

 

 

جدول فوق مربوط به شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد سال پیش بوده که به محض اعلام نرخ جدید شهریه 99 – 1400 بروزرسانی می شود .

 

نکته : داوطلبان ورودی جدید علاوه بر مبالغ فوق باید مبلغ 1,500,000 ریال بابت هزینه خدمات آموزشی و مبلغ 31,500 ریال نیز به عنوان حق بیمه حوادث دانشجویی بپردازند . اگر مایل به شرکت در انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99 برای دانشگاه های سراسری نیز هستید ، برای اطلاع از شهریه کارشناسی ارشد شبانه ، پردیس خودگردان ، پیام نور و غیرانتفاعی می توانید روی لینک زیر کلیک کنید .

برای این که بتوانید شهریه یک نیمسال تحصیلی را راحت تر بسنجید ، با استفاده از فرمول زیر محدوده شهریه یک ترم را محاسبه کرده ایم .

 

شهریه ثابت + ( تعداد واحد نظری یا عملی  * شهریه متغیر نظری یا عملی ) = شهریه یک ترم

 

شهریه 10 واحد نظری برای یک ترم گروه علوم انسانی = 39,583,254

شهریه 10 واحد نظری برای یک ترم سایر گروه ها = 41,730,722

شهریه 6 واحد نظری و عملی برای یک ترم گروه پیراپزشکی = 83,775,372

 

لازم به ذکر است که سال پیش شاهد افزایش 22 درصدی شهریه های ورودی ترم 98 بودیم . علاوه بر شهریه های اعلام شده در ترم های پایانی که داوطلبان ملزم به اخذ واحد پایان نامه می باشند ، مبالغ فوق افزایش خواهد یافت . 
داوطلبانی که امکان ثبت نام در دانشگاه آزاد را به علت شهریه نداشته و در انتخاب رشته کارشناسی ارشد روزانه دانشگاه های سراسری نیز مجاز نشده اند ، در صورت علاقه به ادامه تحصیل می توانند در کارشناسی ارشد فراگیر پیام نونر که هزینه تحصیل در آن کمتر از سایر دانشگاه ها می باشد شرکت کنند .

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا نیز آماده اند به کلیه سوالات شما درباره شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 – 1400 پاسخ دهند . برای ارتباط با مشاوران هیوا می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا استفاده کنید .

✔️ مطابق جدول داخل متن شهریه ثابت ارشد دانشگاه آزاد برای رشته های علوم انسانی حدودا 2 میلیون و سیصد و شهریه هر واحد درسی متغیر حدودا 150 تا 200 هزار تومان است .

✔️ با توجه به متن مقاله هر ساله بین 10 تا 15 درصد افزایش شهریه ها را داریم اما سال پیش این افزایش به 22 درصد رسید .

✔️ لینک شهریه دانشگاه های سراسری در متن مقاله قرار دارد . برای مطالعه شهریه های ارشد شبانه ، غیر انتفاعی ، پیام نور و پردیس خود گردان مقاله را مطالعه کنید .

برای مشاوره شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99

برای مشاوره شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99

سلام : من کارشناسی آموزش ابتدایی دارم به نظر شما کارشناسی ارشد رو با چه رشته ای غیر از رشته خودم ادامه بدم

سلام . می تونین در هر رشته ای که مد نظرتونه در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل کنین ولی توصیه میشه در  رشته ای مرتبط با رشته کارشناسی در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل کنین .

ببخشید من مهندسی مواد ومتالورژی دانشگاه روزانه کاشان رو در ورودی امسال قبول شدم و اتباع هستم شهریه آن هم ترمی ۶۰۰ هزار تومان هس اما میخوام معماری آزاد خوراسگان برم تفاوت زیادی در شهریه ندارد به نظر شما کدومش بهتره

سلام . شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در هر ترم بسیار بیشتر از 600 هزار تومان می باشد .

سلام شهریه دانشگاه ازاد واحد بین اللملی چقدره؟ اصلا مگه دانشگاه ازاد بین المللی هم داریم؟؟؟؟

سلام . ظرفیت مازاد خودگردان دانشگاه آزاد شهریه اش از شهریه دانشگاه آزاد بیشتره .

سلام ضمن عرض خسته نباشید بنده ارشد مهندسی برق سیستم قدرت دانشگاه چمران اهواز پردیس خودگردان و ارشد  برق سیستم قدرت دانشگاه آزاد اهواز قبول شدم شما پیشنهاد میکنید کدوم رو شرکت کنم با تشکر

سلام . شما باید با توجه به هزینه دانشگاه ها و  هیئت علمی دانشگاه ها ( سطح آموزشی دانشگاه ها )  یکی رو انتخاب کنین .

سلام وقت بخیر، من ارشد پردیس خوارزمی و آزاد تهران مرکز قبول شدم، فکر کنم هردو شهریه شون یکی باشه، به نظرتون کدوم برم بهتره؟ ممنون که جواب میدین

سلام . بهتره در مورد هیئت علمی دو دانشگاه تحقیق کنین و بعد یکی از دانشگاه ها رو برای ادامه تحصیل انتخاب کنین .شهریه کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی دانشگاه آ

سلام من دانشجوی رشته علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان هستم و چهار ترم دیگه درسم تموم میشه میخواستم بدونم که شهریه ارشد علوم تربیتی گرایش آموزش ابتدایی دانشگاه آزاد چقدره؟ ممنونم

سلام . در همین مقاله شهریه تحصیل در مقطع ارشد در دانشگاه آزاد گذاشته شده مقاله رو مطالعه کنین .

سلام میخواستم بدونم هزینه هر ترم کارشناسی ارشد رشته روان شناسی عمومی چقدر میشه؟؟ و ایا این که رشته کارشناسی متفاوت با رشته ارشد باشه ایا تاثییری در هزینه هر ترم داره؟؟؟؟

سلام . در همین مقاله شهریه تحصیل در هر ترم در دانشگاه آزاد مشخص شده . خیر تفاوتی وجود نداره .

سلام و وقت بخیر.فقط خواستم بدونم هزینه هر ترم ارشد روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد چقدر در میاد؟؟

سلام . در همین مقاله شهریه تحصیل در دانشگاه آزاد گذاشته شده ، مقاله رو مطالعه کنین .

سلام خسته نباشید پیام نور ارشد امتحاناتش مثل مقطع کارشناسی تستی انجام میشه یا تشریخی!؟

سلام . امتحانات دروس مختلف ، متفاوته . همان طور که امتحان  بعضی از دروس در مقطع کارشناسی شامل سوالات تستی و تشریحی می باشد ،  ممکنه امتحانات بعضی از دروس  ارشد دانشگاه پیام نور شامل سوالات تستی و تشریحی باشه .

سلام الان امكان ثبت نام دانشگاه آزاد نيست مجاز شدم ولي متاسفانه تو اون روز ثبت نام نكردم

سلام . مهلت انتخاب رشته تمام شده .


تمامی هموطنان عزیزمان از سراسر ایران می توانند برای استفاده از خدمات مشاوره و ارتباط با کارشناسان هیوا از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099071789 تماس بگیرند . همچنین ساکنان استان تهران می توانند از طریق شماره اختصاصی 9092305880 نیز با کارشناسان ما در ارتباط باشند.

برخی از مخاطبان هیوا به دلیل مشکلات مخابراتی نمی توانند با شماره های 909 تماس بگیرند و یا به طور کلی به تلفن ثابت دسترسی ندارند ؛ برخی نیز تمایل دارند از بسته های تخفیفی هیوا استفاده کنند تا هزینه کمتری برای مشاوره پرداخت نمایند . برای این دسته از عزیزان پکیج های مشاوره هیوا را طراحی کرده ایم که می توانید با خرید آن از هرجای ایران که هستید از طریق تلفن ثابت یا تلفن همراه با کارشناسان هیوا در ارتباط باشید . برای خرید پکیج های مشاوره هیوا و استفاده از بسته های تخفیفی کلیک کنید .

مرکز مشاوره هیوا امکانی فراهم کرده تا کاربران سایت بتوانند با عضویت در کانال های اطلاع رسانی شبکه های اجتماعی  از آخرین اخبار و اطلاعیه های تحصیلی مربوط به حوزه تحصیلی مدنظر خود آگاه شوند . برای این منظور می توانید با کلیک بر روی هر یک از لینک های زیر در کانال مدنظرتان عضو شوید.

کانال مرکز مشاوره تحصیلی هیوا                    کانال دکتری تخصصی                      کانال کارشناسی ارشد                    کانال مشاوره کنکور سراسری

کانال دانشگاه های بدون کنکور                      کانال اطلاع رسانی مدارس                کانال اطلاع رسانی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی

10,000,000 +

بازدید کننده هیوا تاکنون

452,000 +

مخاطبان مشاوره تلفنی هیوا تاکنون

355561

تعداد سوالات سایت هیوا

استفاده از کارشناسان مجرب ، نقطه قوت مرکز مشاوره هیواست

سلام. سایت خیلی خوبی دارید. امیدوارم همیشه مطالب مفید همره با ویدیوهای آموزشی توی سایت هیوا ببینیم. .

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید.
همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید.
سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد.


بالا

تماس از کل کشور: ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ – تماس از تهران: ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل


کلید آزمون نمونه دولتی دهم 99 یزدDownloads-icon


دفترچه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 99Downloads-icon


کلید آزمون نمونه دولتی دهم 99 کردستانDownloads-icon


نسخه جدید دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری 99Downloads-icon


رشته های آزمون استخدامی وزارت بهداشت 98Downloads-icon


دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 98Downloads-icon

@media (max-width:1008px){
.noresp{ display:none !important}
}
.form-control{ width:auto !important; border-radius:0px}
.inner-contentbox{ margin-bottom:15px !important}

.alink img{
max-width:100% !important;
width:auto !important;
height:auto !important
}

.alink h2{ font-family: IranianSansB;
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 16px; margin-bottom:20px}
.alink h3{ font-family: IranianSansB;
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151); margin-bottom:20px}
.alink p{ line-height:27px}
.alink a{ font-size:15px}
.shoar{background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px; line-height:32px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-top:20px

}
.end{border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;}
.slo{
font-size:50px;
font-family:yekan;
margin-left:20px;

}
.slo2{
font-size:50px;
font-family:yekan;
position:relative;
top:33px ;
margin-right:20px;
}
.mytable tr td { border:1px solid #ccc;}
.mytable tr:nth-child(even) {background: #ED7D31; color:white}
.mytable tr:nth-child(even) td { color:white !important}
.mytable tr:nth-child(odd) {background: #FFF}
.mytable tr:first {background:#EBFC87}
.mytable li:nth-child(5n+3) {font-weight: bold}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {margin-bottom: 1px; }
.mb-5{ margin-bottom:3px !important}

h4{ font-size:14px !important; font-family: IranianSansB;
font-size: 17px;
font-weight: bold;
color: rgb(58, 109, 151);}

در این مقاله شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97 – 98 را در اختیار داوطلبان قرار می دهیم .

برای مشاوره شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97 – 98

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

شهریه کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی دانشگاه آ

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

درصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .

 

 

 

دانشگاه آزاد اسلامی یکی از بزرگ ترین مراکز آموزشی و پژوهشی در ایران و جهان است . با توجه به رشد قابل ملاحظه متقاضیان آموزش عالی کشور و محدودیت ظرفیت پذیرش رشته محل های دانشگاه های سراسری ، این مرکز اقدام به پذیرش دانشجو در مقاطع مختلف من جمله مقطع کارشناسی ارشد می نماید . از آن جایی که این مرکز جزو دانشگاه های غیر دولتی محسوب می شود ، تامین هزینه های آن از راه های مختلفی چون اخذ شهریه از دانشجویان صورت می گیرد . از این رو داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد 97 توجه داشته باشند که در صورت شرکت در انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد و قبولی در یکی از واحدهای این دانشگاه مستلزم پرداخت شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97 – 98 می باشند . شاید قبولی و ادامه تحصیل در یکی از واحدهای دانشگاه های سراسری مقرون به صرفه باشد ولی بسیاری از داوطلبان به دلایل مختلفی چون عدم کسب رتبه قبولی دانشگاه های سراسری ، مسافت یا رشته مورد علاقه ، این دانشگاه را انتخاب می نمایند . در ادامه شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97 – 98 را برای داوطلبانی که با توجه به کارنامه کارشناسی ارشد مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97 شده و علاقه مند به انتخاب رشته محل های آن می باشند قرار می دهیم .

در حال حاضر اطلاعیه ای در خصوص شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد برای سال تحصیلی 97 – 98 از سوی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد منتشر نشده است . از این رو برای آشنایی داوطلبان با میزان تقریبی شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ، جدول شهریه سال گذشته این دانشگاه را ارائه داده ایم .
 

طبق بخشنامه سال گذشته دانشگاه آزاد ، نرخ افزایش شهریه پایه و متغیر 96 نسبت به شهریه سال 95 به میزان 10 درصد تعیین شده بود . بنابراین پیش بینی می شود مبالغ درج شده در جدول مذکور نیز با افزایش 10 درصدی در سال تحصیلی 97 – 98 همراه باشد که در صورت اعلام به روزرسانی خواهد شد . بر اساس جدیدترین اخبار منتشر شده شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97 – 98 به میزان 10 الی 15 درصد افزایش خواهد داشت .

به علاقه مندان انتخاب رشته محل های دانشگاه آزاد توصیه می کنیم در صورت مجاز بودن ، در انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری هم شرکت نموده و شانس قبولی خود را در این واحدهای دانشگاهی نیز تخمین بزنند . به این دسته از داوطلبان مطالعه مقاله های شهریه کارشناسی ارشد شبانه ، شهریه کارشناسی ارشد پیام نور ، شهریه کارشناسی ارشد غیرانتفاعی و شهریه کارشناسی ارشد پردیس خودگردان را پیشنهاد می کنیم .
در صورتی که پس از مطالعه و بررسی مقاله های مذکور به مشکل یا سوالی در خصوص شهریه کارشناسی ارشد 97 – 98 برخورد کردید می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا استفاده نموده و از راهنمایی های کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا بهره مند شوید .

برای مشاوره شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97 – 98

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

درصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .

سلام خسته نباشید من در کنکور مقطع ارشد سال ۹۷ شرکت کرد و بنا به دلایلی نتونستم وارد دانشکده بشم.ایا امسال میتونم درخواست ورود بدم؟؟؟؟

سلام . در صورتی که در کنکور کارشناسی ارشد 97 پذیرفته شدین ولی در دانشگاه ثبت نام نکردین به دانشگاه مراجعه کنین ، ممکنه شما رو ثبت نام کنن .

سلام من ارشد مجاز شدم به انتخاب رشته توی دانشگاه دولتی ولی حس میکنم با رتبه ای که اوردم شبانه قبول میشم ب نظرتون شبانه شرکت کنم بهتره یا صبر کنم سال دیگه ازمون بدم؟؟؟

سلام . می تونین صبر کنین و در کنکور ارشد 99 شرکت کنین . به نظر و هدف شما بستگی داره .

ﺳﻼﻡ ﻣﻦ ﺩاﻧﺸﺠﻮﻱ اﻧﺼﺮاﻓﻲ ﻭﺭﻭﺩﻱ 93 ﺭﺷﺘﻪ ﻛﺎﺭﺷﻨﺎﺳﻲ اﺭﺷﺪ ﺣﻘﻮﻕ ﺧﺼﻮﺻﻲ ﺩاﻧﺸﮕﺎﻩ ﺁﺯاﺩ ﺳﻴﺮﺟﺎﻥ ﻫﺴﺘﻢ ﻣﻴﺘﻮﻧﻢ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺩﺭﺧﻮاﺳﺖ ﺑﺪﻡ ﺑﺮاﻱ ﺑﺮاﻱ اﺩاﻣﻪ ﺗﺤﺼﻴﻞ ﺩﺭ ﻫﺮﻣﺰﮔﺎﻥ ﺭﺷﺘﻪ ﻛﺎﺭﺷﻨﺎﺳﻲ اﺭﺷﺪ ﺣﻘﻮﻕ ﻋﻤﻮﻣﻲ ﻳﺎ ﺟﺰا و ﺑﺨﻮﻧﻢ ﺷﺮاﻳﻄ ﺑﺎﺯﮔﺸﺖ ﺩاﻧﺸﺠﻮﻱ اﻧﺼﺮاﻓﻲ ﭼﻪ ﺟﻮﺭﻳﻪ

سلام . خیر . برای تحصیل مجدد در مقطع ارشد باید در کنکور کارشناسی ارشد شرکت کنین .

باسلام افراد فارغ التحصیل دانشگاه جامع علمی کاربردی اگر در ارشد حسابداری آزاد شرکت و قبول شوند آیا باید واحدهای پیش نیاز را قبل از واحدهای اصلی ارشد بگذرانند در ضمن شهریه سال 98 ارشد حسابداری آزاد چقدر است ممنون

سلام . در صورتی که مدرک کارشناسی  با رشته انتخابی ارشد شما یکی نباشه در صورت نیاز باید چند واحد جبرانی  پاس کنین  . مقاله شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98-99 هیوا رو مطالعه کنین .

سلام شهریه رشته روان شناسی بالینی کارشناسی ارشددانشگاه آزاد چقدر میشه ؟

سلام حدودا شهریه هر ترم ارشد رشته الکتروتکنیک چقدر میشه

سلام . مقاله شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 – 99  هیوا رو مطالعه کنین .

سلام خواهش میکنم یکی به من بگه شهریه رشته زبان دانشگاه ازاد چقدره؟؟؟؟؟

سلام . در همین مقاله شهریه تحصیل در دانشگاه آزاد گذاشته شده .

با سلام خدمت شماآيا با ليسانس مترجمي امكان تحصيل در رشته ارشد حقوق هست ؟ با توجه به اينكه در دفترچه سال گذشته ذكر شده كه بدون درنظر گرفتن مدرك ليسانس ميتوان در هر رشته اي كه ميخواهيم تحصيل كنيم ؟؟؟

سلام . مدرک کارشناسی هر رشته ای رو که  داشته باشین ، میتونین در آزمون ارشد هر رشته ای از وزارت علوم شرکت کنین و در صورت قبولی در رشته مورد نظرتون تحصیل کنین . ولی نمیتونین در آزمون وکالت شرکت کنین .


تمامی هموطنان عزیزمان از سراسر ایران می توانند برای استفاده از خدمات مشاوره و ارتباط با کارشناسان هیوا از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099071789 تماس بگیرند . همچنین ساکنان استان تهران می توانند از طریق شماره اختصاصی 9092305880 نیز با کارشناسان ما در ارتباط باشند.شهریه کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی دانشگاه آ

برخی از مخاطبان هیوا به دلیل مشکلات مخابراتی نمی توانند با شماره های 909 تماس بگیرند و یا به طور کلی به تلفن ثابت دسترسی ندارند ؛ برخی نیز تمایل دارند از بسته های تخفیفی هیوا استفاده کنند تا هزینه کمتری برای مشاوره پرداخت نمایند . برای این دسته از عزیزان پکیج های مشاوره هیوا را طراحی کرده ایم که می توانید با خرید آن از هرجای ایران که هستید از طریق تلفن ثابت یا تلفن همراه با کارشناسان هیوا در ارتباط باشید . برای خرید پکیج های مشاوره هیوا و استفاده از بسته های تخفیفی کلیک کنید .

مرکز مشاوره هیوا امکانی فراهم کرده تا کاربران سایت بتوانند با عضویت در کانال های اطلاع رسانی شبکه های اجتماعی  از آخرین اخبار و اطلاعیه های تحصیلی مربوط به حوزه تحصیلی مدنظر خود آگاه شوند . برای این منظور می توانید با کلیک بر روی هر یک از لینک های زیر در کانال مدنظرتان عضو شوید.

کانال مرکز مشاوره تحصیلی هیوا                    کانال دکتری تخصصی                      کانال کارشناسی ارشد                    کانال مشاوره کنکور سراسری

کانال دانشگاه های بدون کنکور                      کانال اطلاع رسانی مدارس                کانال اطلاع رسانی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی

10,000,000 +

بازدید کننده هیوا تاکنون

452,000 +

مخاطبان مشاوره تلفنی هیوا تاکنون

355591

تعداد سوالات سایت هیوا

استفاده از کارشناسان مجرب ، نقطه قوت مرکز مشاوره هیواست

سلام. سایت خیلی خوبی دارید. امیدوارم همیشه مطالب مفید همره با ویدیوهای آموزشی توی سایت هیوا ببینیم. .

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید.
همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید.
سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد.


بالا

تماس از کل کشور: ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ – تماس از تهران: ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل


کلید آزمون نمونه دولتی دهم 99 یزدDownloads-icon


دفترچه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 99Downloads-icon


کلید آزمون نمونه دولتی دهم 99 کردستانDownloads-icon


نسخه جدید دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری 99Downloads-icon


رشته های آزمون استخدامی وزارت بهداشت 98Downloads-icon


دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 98Downloads-icon

ایران مشاوره

۶ نظرها


هر ساله علاوه بر جذب داوطلبان در مقطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد ، شاهد جذب دانشجویان به این دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد به دو صورت با آزمون و بدون آزمون نیز هستیم. اما یکی از مواردی که توسط بسیاری از داوطلبانی که قصد تحصیل در دانشگاه آزاد دارند ، مورد پرسش قرار می گیرد ، آگاهی از میزان شهریه کارشناسی ارشد می باشد که در این مقاله به طور اختصاصی به بررسی میزان شهریه ثابت و متغیر مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه آزاد پرداخته ایم. همانطور که می دانید در دانشگاه آزاد با توجه به خدماتی که در اختیار دانشجویان قرار می دهد ، شهریه بیشتری نسبت به دیگر دانشگاه ها دریافت می شود. اما در رابطه با شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد لازم است بدانید که دانشگاه آزاد همانند دیگر دانشگاه ها یک شهریه ثابت و یک شهریه متغیر دارد که میزان شهریه متغیر دانشجویان بستگی به تعداد واحدهای عملی – نظری آنان خواهد داشت. لازم به ذکر است که شهریه رشته های بدون آزمون (استعداد درخشان) و با آزمون هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند.شهریه کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی دانشگاه آ

سالانه 10 الی 15 درصد به نرخ شهریه مصوب دانشگاه آزاد افزوده می شود.

دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی ارشد در تمام گروه های آزمایشی علوم انسانی ، فنی مهندسی ، علوم پایه ، کشاورزی و منابع طبیعی و علوم پزشکی دانشجو پذیرش می کند. دانشجویان برای تحصیل در دانشگاه آزاد ملزم به پرداخت شهریه هستند که میزان شهریه دانشگاه آزاد با توجه به نوع رشته متفاوت است به طوری که رشته های پیراپزشکی مانند پرستاری و مامایی ، از بیشترین شهریه برخوردار هستند.

(تومان)

(تومان)

(تومان)

الی

12/500

الی

12/500

الی

12/500

(تومان)

الی

145/000

الی

145/000

الی

145/000

 


سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب هاشهریه

5 ساعت پیش

5 ساعت پیش

1 روز پیش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

سلام ببخشید شهریه ارشد ازاد اقتصاد چقدر است

با سلام،
حدود شهریه رشته مذکور در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد ۲/۴۰۰/۰۰۰ الی ۳/۴۰۰/۰۰۰ تومان به ازای هر نیمسال تحصیلی می باشد.شهریه کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی دانشگاه آ

سلام.عذر میخوام مجموع کل هزینه ارشد زلزله (مهندسی عمران) ورودی مهر ۹۸ حدودا مقدر میشه؟

سللام ببخشید هزینه ی میکروبیولوزی کارشناسی ارشد دانشگاه ازاد چقدر میشه؟

مبلغ شهریه دانشگاه آزاد و آزاد (واحد الکترونیکی) یکیه؟؟؟

با سلام . معمولا هزینه ی شهریه ی دانشگاه های آزاد با واحد های الکترونیکی نسبتا مشابه میباشد ولی مقداری در شهریه ثابت دچار تناقض کمی میباشند .

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد

تحریریه ایران مشاوره

۸۶۵ نظرها


چنانچه قصد تحصیل در دانشگاه آزاد را دارید لازم است بدانید که دانشگاه آزاد همانند دانشگاه های دیگر دارای شهریه ثابت و متغیر است. میزان شهریه دانشگاه آزاد با توجه به تعداد واحدهای انتخابی دانشجویان و نوع واحدهای انتخابی (نظری و عملی) تعیین می گردد که شهریه ثابت وابسته به سال ورود به دانشگاه و گروه آزمایشی می باشد، ولی میزان شهریه متغیر در هر نیمسال تحصیلی حدود 10 الی 15 درصد افزایش می یابد و وابسته به تعداد واحدهای انتخابی دانشجو است.شهریه کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی دانشگاه آ

شهریه رشته های با آزمون و بدون آزمون دانشگاه آزاد یکسان بوده و تفاوت آن ها تنها در شیوه پذیرش دانشجو می باشد. علاوه بر شهریه ثابت و متغیر، کلیه دانشجویان ملزم به پرداخت هزینه خدمات آموزشی و حق بیمه می باشند که میزان حق بیمه در کلیه مقاطع تحصیلی یکسان و برای هر سال تحصیلی حدود 2/500 الی 3/000 تومان می باشد ولی هزینه خدمات آموزشی بر اساس مقاطع تحصیلی مختلف متفاوت است که در ادامه مطلب ذکر خواهیم کرد. لازم به ذکر است مبالغ بیان شده در این مقاله، مطابق با آخرین تغییراتی اعمالی ارائه شده اند و در صورت افزایش هر یک از آن ها، تغییرات به وجود آمده، اعمال خواهند شد.

از شرایط ثبت نام در مقطع کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد دارا بودن مدرک دیپلم 3 ساله نظام جدید یا دیپلم 4 ساله نظام قدیم و از شرایط ثبت نام در مقطع کاردانی ناپیوسته دارابودن مدرک پیش دانشگاهی یا دیپلم 4 ساله نظام قدیم یکی از رشته های نظری می باشد. ثبت نام رشته های بدون آزمون مقطع کاردانی دانشگاه آزاد در 2 نوبت مهر و بهمن ماه صورت می پذیرد و پذیرفته شدگان باید در زمان ثبت نام حضوری همه و یا بخشی از شهریه خود را بپردازند. شهریه مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد برای 20 واحد تحصیلی که دانشجو می تواند در هرترم اخذ نماید، به صورت جدول زیر می باشد.

دارا بودن مدرک کاردانی یا فوق دیپلم از شرایط ثبت نام بدون کنکور در مقطع کارشناسی ناپیوسته خواهد بود و دارا بودن مدرک پیش دانشگاهی نیز از شرایط تحصیل بدون آزمون در مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد خواهد بود. برای تحصیل در رشته های با آزمون دانشگاه آزاد، باید پس از شرکت در کنکور سراسری و کسب رتبه لازم، جهت انتخاب رشته اقدام نمود. در مقطع کارشناسی رشته های متعددی در گروه های فنی مهندسی، علوم انسانی، علوم پایه و علوم پزشکی ارائه می شود که شهریه این رشته ها برای 20 واحد درسی به صورت زیر می باشد:

اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد در شهریور ماه و از طریق سایت azmoon.org خواهد بود. پس از قبولی در دانشگاه، موضوعی که برای پذیرفته شدگان از اهمیت بسیاری برخوردار است، اطلاع از میزان شهریه رشته خود می باشد تا با توجه به وضعیت و شرایط مالی، ادامه مسیر خود را مشخص کنند. در جدول زیر شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در تمام رشته های با آزمون و بدون آزمون را در اختیارتان قرار داده ایم.

شهریه مقطع دکتری دانشگاه آزاد با توجه به شیوه آموزشی دانشجو (پژوهش محور یا آموزشی پژوهشی) متفاوت می باشد ولی به طور کلی از دو بخش شهریه ثابت و شهریه متغیر تشکیل شده است که دانشجویان باید در هنگام انتخاب واحد، همه یا بخشی از شهریه ثابت را پرداخت نمایند و مابقی آن را تا زمان امتحانات فرصت دارند که با واحد دانشگاهی خود تسویه حساب کنند. در جدول زیر شهریه ثابت به همراه شهریه متغیر مقطع دکترای دانشگاه آزاد در همه رشته های تحصیلی آورده شده است.

دانشگاه آزاد در رشته های علوم پزشکی مانند پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و… نیز دانشجو جذب می نماید و علاقه مندان به تحصیل در این رشته ها باید ثبت نام کنکور سراسری را انجام دهند و پس از کسب رتبه لازم و قبولی در دانشگاه، جهت انتخاب رشته اقدام نمایند. شهریه رشته های علوم پزشکی در دانشگاه آزاد نسبت به سایر مقاطع بیشتر بوده و برای هر ترم، تقریبا برابر با 10/000/000 الی 12/000/000 تومان می باشد.

علاوه بر دانشگاه آزاد، دیگر دانشگاه های کشور نیز به استثنای دانشگاه های سراسری دوره روزانه، خدمات آموزشی خود را در ازای دریافت شهریه، به دانشجویان ارائه می نمایند. شما کاربران گرامی در صورت تمایل می توانید برای اطلاع از شهریه دانشگاه پیام نور، میزان شهریه دانشگاه پردیس خودگردان و همچنین شهریه دانشگاه علمی کاربردی روی لینک های مربوطه کلیک نمایید.

 

شهریه این دانشگاه همانند دیگر دانشگاه های کشور از دو بخش شهریه ثابت (بسته به سال ورود و رشته تحصیلی دانشجو) و شهریه متغیر (بسته به نوع و تعداد واحد انتخابی) تشکیل شده و از دانشجویان اخذ می گردد.

معمولا هر ساله 10 الی 15 درصد به میزان شهریه متغیر این دانشگاه افزوده می شود.

شهریه ثابت با توجه به سال ورود و رشته تحصیلی دانشجویان تعیین می گردد و تا پایان تحصیلات آن ها بدون تغییر باقی می ماند اما میزان شهریه متغیر هر ساله افزایش می یابد.


سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب هادانشگاه آزاد شهریه شهریه ارشد آزاد شهریه دانشگاه آزاد شهریه دکتری شهریه دکتری آزاد شهریه کارشناسی آزاد

5 ساعت پیش

3 روز پیش

3 هفته پیش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

سلام وقتتون به خیر هزینه هر ترم تحضیل در دانشگاه آزاد در رشته مدیریت بازرگانی چقدر مشه؟

با سلام و درود. شهریه مقطع کارشناسی رشته مدیریت بازرگانی در دانشگاه آزاد از ۱.۴۰۰.۰۰۰ الی ۲.۲۰۰.۰۰۰ تومان (شهریه ثابت و متغیر) می باشد.

سلام ببخشید شهریه دانشگاه آزاد رشته حسابداری چقدره؟

با سلام و درود. ّشهریه مقطع کارشناسی رشته حسابداری دانشگاه آزاد از ۱.۴۰۰.۰۰۰ الی ۲.۳۰۰.۰۰۰ تومان (شهریه ثابت و متغیر) می باشد.

سلام ببخشید،دانشگاه ازاد برای رشته کارشناسی پیوسته عکاسی و نقاشی چقدر هست؟ ممنون

با سلام، شهریه رشته عکاسی و هنر در مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد حدودا ۱/۵۰۰/۰۰۰ الی ۲/۴۵۰/۰۰۰ می باشد.

سلام من میخوام آزاد یا علمی کاربردی مقطع کارشناسی عکاسی بخونم
زمان ثبت نام دقیقا کی هست و شهریه چقدره
علاوه بر این از هزینه های مورد نیاز برای این رشته خبر دارید که حدودا چقدر هست؟

با سلام و درود. شهریه مقطع کارشناسی ناپیوسته رشته عکاسی در دانشگاه علمی و کاربردی از ۱.۲۰۰.۰۰۰ الی ۱.۷۰۰.۰۰۰ تومان (شهریه ثابت و متغیر) می باشد. لازم به ذکر است که در حال حاضز زمان ثبت نام دانشگاه علمی و کاربردی مشخص نشده است.

سلام خسته نباشید ببخشید شهریه دانشگاه آزاد رشته کاردانی برق چقدر است

با سلام و درود. شهریه کاردانی رشته برق در دانشگاه آزاد از ۱.۴۰۰.۰۰۰ الی ۱.۸۵۰.۰۰۰ تومان (شهریه ثابت و متغیر) می باشد.شهریه کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی دانشگاه آ

سلام خسته نباشید ، میخواستم بدونم شهریه کارشناسی ارشد مدیریت مالی در مهر ماه ۹۹ چقدر میشه؟؟؟

با سلام و درود. شهریه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت مالی در دانشگاه آزاد، حداکثر ۳.۴۰۰.۰۰۰ الی ۳.۸۰۰.۰۰۰ تومان (شهریه متغیر و ثابت) می باشد.

سلام
شهریه کل ترم(ثابت+متغیر بافرض ۲۰ واحد) کارشناسی ناپیوسته حسابداری تقریبا چقد درمیاد؟؟

با سلام، شهریه ی ثابت و متغیر برای هر ترم تحصیلی دانشگاه آزاد حدودا، ۱/۳۰۰/۰۰۰ الی ۱/۸۰۰/۰۰۰ می باشد.

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد

Top of Form

 

جدول شهریه دانشگاه آزاد در مقطع ارشد گروه روانشناسی

شهریه ثابت هر ترم در مقطع ارش دانشگاه ارشد گروه علوم انسانی 9800000ریال بوده و شهریه دروس به شرح زیر است:

 

شهریه کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی دانشگاه آ

نام درس

ونظری

وعملی

نوع عملی

شهریه

 

 

آمار توصيفي [جبراني]

2

0

1383000

 

 

اشنايي با کامپيوتر [جبراني]

1

1

عمومي

1626400

 

 

پايان نامه

0

6

تخصصي

20209800

 

 

پسيكوفيزيولوژي و نوروپسيكولوژي

2

0

1383000

 

 

شهریه کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی دانشگاه آ

وصایای امام

1

0

؟

 

 

روان شناسي عمومي (2) [جبراني]

2

0

1383000

 

 

روان شناسي کودکان استثنايي

1

1

عمومي

1626400

 

 

روانشناسي رشد 2 [جبراني]

3

0

2074500

 

 

روانشناسي رشد پيشرفته

2

0

1383000

 

 

روانشناسي عمومي پيشرفته

3

0

2074500

 

 

روانشناسي يادگيري و تفكر

2

0

1383000

 

 

مباحث جديد درآسيب شناسي رواني

2

0

1383000

 

 

نظريه هاي شخصيت

2

0

1383000

 

 

روش تحقيق درروانشناسي

2

1

عمومي

2317900

 

 

روشهاي آماري پيشرفته

2

0

1383000

 

 

متون اختصاصي روانشناسي [جبراني

2

0

1383000

 

 

 

دانشگاه آزاد جزو دانشگاه های شهریه پرداز کشورمونه که متقاضیا واسه تحصیل تو این دانشگاه باید هر ترم شهریه مشخص شده ای رو به دانشگاه بپردازن . شهریه دانشگاه آزاد 99 – 1400 تو هر مقطع متفاوته و شامل شهریه ثابت و شهریه متغیره که شهریه ثابت دانشگاه آزاد تا تموم شدن تحصیل تغییری نمی کنه ، ولی شهریه متغییر با توجه به تعداد واحد های هر ترم متفاوته .

برای مشاوره شهریه ثابت و متغیر مقاطع مختلف دانشگاه آزاد 99 – 1400

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید:
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

شهریه کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی دانشگاه آ

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

درصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .

دانشگاه ازاد یکی از بزرگ‌ ترین مراکز آموزشی و پژوهشی تو ایران و جهانه که هر سال متقاضیای زیادی ، خودشون رو واسه تحصیل تو این دانشگاه آماده می کنن . همه ی اونایی که قصد دارن تو دانشگاه آزاد تحصیل کنن ، چه رشته های با کنکور ازاد یا رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ، واسه تحصیل تو این دانشگاه باید شهریه پرداخت کنن . متقاضیا واسه ثبت نام دانشگاه آزاد لازمه از شهریه دانشگاه آزاد 99 – 1400 خبر داشته باشن تا در حین تحصیل دچار مشکل نشن . 

هزینه دانشگاه آزاد 99-1400 تو هر مقطع متفاوته و شامل شهریه ثابت و شهریه متغیره که شهریه ثابت واسه هر دانشجوی ورودی دانشگاه آزاد تا تموم شدن تحصیلش تغییری نمی کنه ، ولی شهریه متغییر با توجه به تعداد واحد های برداشته شده تو هر ترم متفاوته . با توجه به این که فعلا شهریه مصوب دانشگاه آزاد سال تحصیلی ۹۹ – ۱۴۰۰ اعلام نشده ، در ادامه جدول هزینه مقاطع مختلف دانشگاه ازاد ۹۸ – ۹۹ رو گذاشتیم ، ولی با توجه به این که هر سال افزایش 10 تا 15 درصدی داریم می تونیم شهریه حدودی ازاد سال تحصیلی ۹۹ – ۱۴۰۰ رو تخمین بزنیم .

 

 

در ادامه هزینه مقطع کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد تو سال تحصیلی ۹۸ – ۹۹ نوشته شده ، واسه تخمین شهریه کاردانی پیوسته دانشگاه ازاد 99 – 1400 کافیه به مبلغ های زیر حدودا 12.5 درصد ( طبق اعلام دانشگاه ) اضافه کنین .

 

3.150.000
الی 4.500.000

 

اگه با توجه به شهریه کاردانی دانشگاه آزاد قصد ثبت نام تو این دانشگاه رو دارین می تونین مقاله زیر رو بخونین . 

 

 

در ادامه جدول شهریه مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه ازاد تو سال تحصیلی 98 – 97 نوشته شده ، واسه تخمین شهریه کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد ۹۸ – ۹۹ کافیه به مبلغ های زیر حدودا 12.5 درصد ( طبق اعلام دانشگاه ) اضافه کنین .

 

30.348.77

 

اگه با توجه به شهریه کارشناسی دانشگاه آزاد قصد ثبت نام تو این دانشگاه رو دارین می تونین مقاله زیر رو بخونین . 

 

در ادامه جدول شهریه مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد تو سال تحصیلی 98 – 97 گذاشته شده ، واسه تخمین شهریه کارشناسی دانشگاه آزاد سال تحصیلی ۹۸ – ۹۹ کافیه به مبلغ های زیر حدودا 12.5 درصد ( طبق اعلام دانشگاه ) اضافه کنین .

 

 

برا اطلاع از شهریه دانشگاه شبانه می تونین مقاله زیر رو بخونین .

در ادامه جدول شهریه مقطع دکترای حرفه ای دانشگاه آزاد تو سال تحصیلی 98 – 97 آورده شده ، واسه تخمین شهریه پزشکی دانشگاه آزاد ۹۹ – ۱۴۰۰ کافیه به مبلغ های زیر حدودا 12.5 درصد ( طبق اعلام دانشگاه ) اضافه کنین .

 

 

برای اطلاع از شهریه دکتری شبانه ، پردیس خودگردان ، پیام نور و غیرانتفاعی می تونین مقاله زیر رو بخونین .

در ادامه شهریه مقطع کاردانی ناپیوسته پیراپزشکی دانشگاه آزاد تو سال تحصیلی 98-99 آورده شده ، واسه تخمین شهریه کاردانی ناپیوسته پیراپزشکی دانشگاه آزاد ۹۹ – ۱۴۰۰ کافیه به مبلغ های زیر 12.5 درصد ( طبق اعلام دانشگاه ) اضافه کنین .

 

 

 

در ادامه شهریه مقطع کارشناسی پیراپزشکی دانشگاه آزاد تو سال تحصیلی 98 – 99 نوشته شده  ، واسه تخمین شهریه کارشناسی پیراپزشکی دانشگاه ازاد 99 – 1400 کافیه به مبلغ های زیر 12.5 درصد ( طبق اعلام دانشگاه ) اضافه کنین .

 

 

شهریه کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی دانشگاه آ

 

در ادامه شهریه مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد تو سال تحصیلی 98 – 99 آورده شده واسه تخمین شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۹ – ۱۴۰۰ کافیه به مبلغ های زیر 12.5 درصد ( طبق اعلام دانشگاه ) اضافه کنین . 

 

 

 

در ادامه شهریه مقطع دکتری دانشگاه آزاد تو سال تحصیلی 98 – 99 گذاشته شده که واسه تخمین شهریه دکتری دانشگاه ازاد ۹۹ – ۱۴۰۰ کافیه به مبلغ های زیر 12.5 درصد ( طبق اعلام دانشگاه ) اضافه کنین .

 

 

اگه با خوندن مقاله و دیدن جدول های بالا بازم در مورد شهریه دانشگاه آزاد 99-1400 سوالی داشتین می تونین از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با مشاورای این مرکز در ارتباط باشین . کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالات شما در مورد شهریه پاسخ بدن .

 

 

برای مشاوره شهریه ثابت و متغیر مقاطع مختلف دانشگاه آزاد 99 – 1400

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید:
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

درصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .


تمامی هموطنان عزیزمان از سراسر ایران می توانند برای استفاده از خدمات مشاوره و ارتباط با کارشناسان تحصیلیکو از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099071789 تماس بگیرند . همچنین ساکنان استان تهران می توانند از طریق شماره اختصاصی 9092305880 نیز با کارشناسان ما در ارتباط باشند.

برخی از مخاطبان تحصیلیکو به دلیل مشکلات مخابراتی نمی توانند با شماره های 909 تماس بگیرند و یا به طور کلی به تلفن ثابت دسترسی ندارند ؛ برخی نیز تمایل دارند از بسته های تخفیفی تحصیلیکو استفاده کنند تا هزینه کمتری برای مشاوره پرداخت نمایند . برای این دسته از عزیزان پکیج های مشاوره تحصیلیکو را طراحی کرده ایم که می توانید با خرید آن از هرجای ایران که هستید از طریق تلفن ثابت یا تلفن همراه با کارشناسان تحصیلیکو در ارتباط باشید . برای خرید پکیج های مشاوره تحصیلیکو و استفاده از بسته های تخفیفی کلیک کنید .

در خبرنامه ایمیلی تحصیلیکوهر هفته گزیده ای از مهم ترین اخبار تحصیلی مرتبط با رویداد های مدارس ، کنکور سراسری ، کارشناسی ارشد و دکتری را گردآوری می کنیم و بصورت رایگان برای کاربران سایت ارسال می کنیم . اگر شما هم مایلید از اخبار تحصیلی در طول سال جا نمانید کافیست ایمیل خود را در کارد زیر وارد کنیم تا از همان لحظه عضو خبرنامه ایمیلی ما شوید .

مرکز مشاوره تحصیلیکو امکانی فراهم کرده تا کاربران سایت بتوانند با عضویت در کانال های اطلاع رسانی شبکه های اجتماعی  از آخرین اخبار و اطلاعیه های تحصیلی مربوط به حوزه تحصیلی مدنظر خود آگاه شوند . برای این منظور می توانید با کلیک بر روی هر یک از لینک های زیر در کانال مدنظرتان عضو شوید.

کانال مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو                     کانال دکتری تخصصی                      کانال کارشناسی ارشد                    کانال مشاوره کنکور سراسری

کانال دانشگاه های بدون کنکور                      کانال اطلاع رسانی مدارس              

یکی از جداب ترین امکانات رایگان تحصیلیکو برای مخاطبان خود خبرنامه پیامکی است که با عضویت در آن آخرین اخبار رویداد های تحصیلی برای شما پیامک می شود . خبرنامه پیامکی تحصیلیکو در موضوعات مدارس ، کنکور سراسری ، دانشگاه های بدون آزمون ، کارشناسی ارشد و دکتری اطلاع رسانی می کند و برای عضویت در آن کافیست مقطع مربوط به خود را انتخاب کرده و در ادامه شماره تماس خود را ثبت نمایید .

1000000

بازدید کننده تحصیلیکو تاکنون

14000

مخاطبان مشاوره تلفنی تحصیلیکو تاکنون

9623

تعداد سوالات سایت تحصیلیکو

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور با هزینه هر دقیقه 3000 تومان) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره تلفنی تحصیلیکو بهره مند گردید.

سایت مشاوره تحصیلیکو یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر هیچگونه وابستگی ندارد.

بالا

شهریه دوره‌های مختلف کارشناسی ارشد

کارشناسی ارشد, کنکور کارشناسی ارشد, دوره های کارشناسی ارشد, دوره های مجازی, غیر انتفاعی, دوره های روزانه, روزانه, شبانه, شبانه دانشگاه تهران, پردیس دانشگاه تهران, پردیس خودگردان, کارشناسی ارشد روانشناسی, منابع ارشد روانشناسی, منابع کارشناسی ارشد روانشناسی, قبولی ارشد روانشناسی, کارشناسی ارشد, کنکور کارشناسی ارشد, دوره های کارشناسی ارشد, دوره های مجازی, غیر انتفاعی, دوره های روزانه, روزانه, شبانه, شبانه دانشگاه تهران, پردیس دانشگاه تهران, پردیس خودگردان, کارشناسی ارشد روانشناسی, منابع ارشد روانشناسی, منابع کارشناسی ارشد روانشناسی, قبولی ارشد روانشناسی, کارشناسی ارشد, کنکور کارشناسی ارشد, دوره های کارشناسی ارشد, دوره های مجازی, غیر انتفاعی, دوره های روزانه, روزانه, شبانه, شبانه دانشگاه تهران, پردیس دانشگاه تهران, پردیس خودگردان, کارشناسی ارشد روانشناسی, منابع ارشد روانشناسی, منابع کارشناسی ارشد روانشناسی, قبولی ارشد روانشناسیکارشناسی ارشد, کنکور کارشناسی ارشد, دوره های کارشناسی ارشد, دوره های مجازی, غیر انتفاعی, دوره های روزانه, روزانه, شبانه, شبانه دانشگاه تهران, پردیس دانشگاه تهران, پردیس خودگردان, کارشناسی ارشد روانشناسی, منابع ارشد روانشناسی, منابع کارشناسی ارشد روانشناسی, قبولی ارشد روانشناسی, هزینه شبانه, هزینه غیرانتفاعی, هزینه آزاد, هزینه ارشد شبانه, هزینه ارشد غیرانتفاعی, هزینه مجازی, هزینه پیام نور, هزینه پردیس, هزینه ارشد پردیس,کارشناسی ارشد, کنکور کارشناسی ارشد, دوره های کارشناسی ارشد, دوره های مجازی, غیر انتفاعی, دوره های روزانه, روزانه, شبانه, شبانه دانشگاه تهران, پردیس دانشگاه تهران, پردیس خودگردان, کارشناسی ارشد روانشناسی, منابع ارشد روانشناسی, منابع کارشناسی ارشد روانشناسی, قبولی ارشد روانشناسی, هزینه شبانه, هزینه غیرانتفاعی, هزینه آزاد, هزینه ارشد شبانه, هزینه ارشد غیرانتفاعی, هزینه مجازی, هزینه پیام نور, هزینه پردیس, هزینه ارشد پردیس
 

داوطلبانی که مایل به ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد می باشند بهتر است از جدول نرخ جدید شهریه دانشگاه آزاد مطلع باشند. علاوه بر اینکه می خوایم جدول نرخ جدید جدول شهریه پزشکی دانشگاه آزاد رو بهتون ارائه بدیم ، راه هایی بهتون نشون میدیم که بتونید راحت تر شهریه کارشناسی دانشگاه آزاد رو در مقاطع کاردانی و کارشناسی و پرداخت کنید.

 

 

جهت اطلاع دقیق از نرخ جدید شهریه دانشگاه آزاد 99-1400 ، شهریه خوابگاه دانشجویی دانشگاه آزاد از تلفن ثابت بدون گرفتن کد با شماره های زیر تماس بگیرید

9099072952 تماس از سراسر کشور

شهریه کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی دانشگاه آ

9099072952 ( استان تهران)

پاسخگویی از ساعات 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

 

قطعا می دونید دانشگاه آزاد در دو ترم مهر و بهمن دانشجو پذیرش میکنه و حتما اینم می دونید که هزینه های هر رشته و همچنین واحد دانشگاهی میتونه متفاوت باشه. ما به طور کامل بهتون میگیم که نرخ شهریه های هر مقطع در چه حدی هست.

از بین کاربرایی که الان به سایت ما وارد شدن ممکنه بعضی ها از رفتن به دانشگاه آزاد پشیمون شده باشن، در رابطه با هزینه انصراف برای این دانشجوها هم حتما صحبت می کنیم و اینکه اگر هنوز انتخاب رشته نکردید، بهتره اول با دقت تمام جدول میزان نرخ شهریه کاردانی دانشگاه آزاد رو بدونید.

 

 

در مورد شهریه دانشگاه آزاد و جدول شهریه ثابت دانشگاه آزاد در رشته ها و مقاطع مختلف (شهریه کاردانی دانشگاه آزاد – شهریه کارشناسی دانشگاه آزاد و همچنین شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ) در این مقاله توضیحات لازم را دادیم جهت اطلاعات بیشتر در مورد شهریه و هزینه تحصیل در دانشگاه آزاد و یا ثبت نام در دانشگاه آزاد می توانید از طریق شماره های مندرج با ما در تماس باشید.

 

 

 

 

 

 

 

گرایش های آن (ژ‌یومورفولوژی گردشگری و منطقه ای-  طبیعی – انسانی) زبان و ادبیات فارسی- حقوق- تاریخ- زبان انگلیسی – مدیریت صنعتی

 

 

 

 

 

 

 

در رابطه با شهریه دانشگاه آزاد ممکنه یکم نگران باشید طبیعیه. اما راه هایی هم وجود داره که بتونید این هزینه رو با فشار کمتری پرداخت کنید. یکی از این راه ها استفاده از وام های دانشجویی هست که خود دانشگاه آزاد در زمان مقرر این امکان رو فراهم می کنه. که براتون توضیح میدیم.

 

وام های دانشجویی دانشگاه آزاد رو میتونیم به سه دسته کوتاه مدت، میان مدت و بلند مندت تقسیم کنیم. وام های کوتاه مدت در واقع مبلغ کمتری رو شامل میشن و شما باید تا زمان دانشجوییتون حتما اون وجهی که پرداخت کردید رو تسویه کنید.

وام های میان مدتش تقریبا یکساله قابل پرداخت هستن. بنابراین شما در واقع دو ترم زمان دارید که این وام رو تسویه کنید. که مبلغ اون کمی بالاتری از وام های کوتاه مدت هست.

نوع سوم مبلغ خوبی داره. بازپراختشم پس از فارغ التحصیلتون هست. در واقع اگه این تسویه رو به موقع انجام ندید، مدرک شما صادر نمیشه و باید حتما این مبلغ رو تسویه کنید. البته دریافت این وام هم به راحتی انجام نمیشه و دردسرهای خاص خودش رو داره.

سوال بعدی اینکه چطور باید این وام ها رو بگیریم ؟؟ و اینکه شرایط دریافتشون به چه صورتی هست ؟؟ آیا هر ترم میتونیم این وام ها رو بگیریم با اینکه فقط یکبار در دوران دانشجویی امکان پذیر هستن؟ جواب همه این سوالا رو می تونید با تیم مشاوره های دانشگاه آزاد ایران تحصیل در میون بگذارید و به جواب برسید.

 

وام دانشجویی

تربیت بدنی و رشته های پیراپزشكی

میزان جدولی که ارائه دادیم با توجه به نرخ شهریه هر کدوم از داوطلبان پذیرفته شده و رشته خودشون تعیین میشه. همچنین مبلغ چکی که باید برای دریافت وام و یا قسط بندی ارائه بدید باید متناسب با همین موضوع باشه.شهریه کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی دانشگاه آ

 

 

 

 

دقت کنید این قسط بندی برای همه دانشجوها نیست و فقط مختص به دانشجوهایی که برای پرداخت شهریه مشکل دارن و نمی تونن پرداخت کنن. تاریخ چک هایی که برای شهریه دانشگاه آزاد به صندوق رفاه ارائه میدید باید برای هر نیمسال منطبق با زمانی باشه که دانشگاه آزاد مشخص کرده.

 

اگه شرایط پرداخت وام دانشجویی رو نداشتید اصلا نگران نباشید. یه راه دیگه وجود داره که بتونید به راحتی تخفیف بگیرید. دانشگاه آزاد برای دانشجوهای زرنگش تخفیف شهریه در نظر گرفته. دانشجوهایی که رتبه پایینی در کنکور آوردن و یا اینکه از معدل بالایی برخوردارن.

دانشجویی هایی که از نظر مالی بی بضاعت هم هستن اصلا نگران نباشن. اونام می تونن با نامه هایی که از طرف بهزیستی و کمیته امداد میارن از تخفیف های خیلی ویژه ای برخوردار بشن و به راحتی ادامه تحصیل بدن بدون اینکه دغدغه مالی داشته باشن.

اگه مشمول تخفیف شهریه دانشگاه آزاد میشید، حتما به تمام اطلاعیه هایی که در رابطه با قوانین و مصوبات این موضوع وجود داره اطلاعات لازم رو به دست بیارید تا از زمان ارائه مدارک عقب نمودید. چون در این صورت دیگه نمی تونید برای این موضوع درخواست بدید.

 

 

 

مطابق با آئین نامه های موجود و تصمیات اخذ شده در رابطه با دانشجویان مهمان دانشگاه آزاد، هر یک از این دانشجویان با توجه به حدول همترازی لازم است برای پرداخت هزینه تحصیل در دانشگاه آزاد اقدام نمایند. میزان شهریه توسط دانشگاه مبدا تعیین شده و باید به حساب دانشگاه مقصد واریز شود.

دانشجویانی که مایل به تمدید زمان پایان نامه خود می باشند، لازم است تمامی مبلغ تعیین شده را به صورت کامل به دانشگاه مبدا واریز نمایند. با توجه به اینکه میزان زمان لازم برای دفاع از قبل مشخص شده ایت در صورت تاخیر لازم به پرداخت کل شهریه ترم جدید خواهید بود.

آن دسته از داوطلبانی که در برخی از واحد های درسی خود نسبت به دریافت مهمانی و یا انتقالی اقدام نموده اند، برای پرداخت شهریه دانشگاه آزاد لازم است با اطلاع و مصوبات دانشگاه مبدا و مقصد اقدام نمایند.

 

برای کسب اطلاع بیشتر از شهریه دانشگاه آزاد 98-99 و جدول نرخ جدید شهریه کاردانی و کارشناسی آزاد با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با شماره تماس: 9099072952 و در صورت شلوغی خطوط 9099072952 ( استان تهران)

پاسخگویی : 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

12,000,000 +

بازدید کننده ایران تحصیل تاکنون

452,000 +

مخاطبان مشاوره تلفنی ایران تحصیل تاکنون

676780

تعداد سوالات سایت ایران تحصیل

15000

حدااقل بازدید روزانه سایت ایران تحصیل

در صورتی که نیاز به مشاوره در زمینه تحصیلی دارید می توانید از تجربیات مشاوران مرکز ایران تحصیل استفاده کنید هزینه هر دقیقه مشاوره 20000 ریال می باشد که می توانید ( از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره 9099072952) تماس بگیرید و از خدمات مشاوره حضوری بهره مند گردید.

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

در صورتی که هر گونه پیشنهاد ، انتقاد یا شکایتی از نحوه عملکرد مجموعه دارید می توانید از طریق ایمیل info@irantahsil.org و یا شماره 02146018960 با ما در ارتباط باشید.

لینک مفید :

خدمات ساختمانی خوارزم سازه

پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل

مشاوره تلفنی آویژه

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

مشاهده دسته بندی مطالب

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد دوره کاردانی ندارد و از این رو رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تنها مختص به مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می شود . در ادامه درمورد گرایش های مختلف رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی بحث خواهیم کرد  و همچنین برای اینکه افراد با این گرایش ها آشنایی کافی بدست بیاورند ، هر کدام را مختصرا به شما معرفی خواهیم کرد . رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع لیسانس یا همان کارشناسی شامل گرایش های روانشناسی بالینی ، روانشناسی صنعتی و سازمانی ، روانشناسی عمومی و آموزش کودکان استثنایی می شود . قبل از اینکه در مورد این گرایشات توضیحاتی را ارائه دهیم لازم است که بگوییم متقاضیان کارشناسی پیوسته در دانشگاه آزاد اگر دارای دیپلم سه ساله نظام قدیم هستند برای پذیرش باید علاوه بر مدرک دیپلم دارای مدرک پیش دانشگاهی نیز باشند .

بیشتر بخوانید: رشته های بدون آزمون کارشناسی پیوسته دانشگاه آزادشهریه کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی دانشگاه آ

ساز و کار گرایش روانشناسی بالینی در خصوص روان درمانی و تشخیص مشکلاتی همچون اضطراب ، افسردگی ، پرخاشگری و وسواس ( بصورت کلی رفتار و اخلاق های نا هنجار ) و ارائه راه کار هایی برای درمان آن ها می باشد . به عبارتی از روانشناسی بالینی می توان به عنوان علم بهزیستی یاد کرد . در خصوص گرایش روانشناسی صنعتی و سازمانی که زیر مجموعه رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد است می توان اینگونه گفت که فنون روانشناسی را در محیط کار و صنعت بکار می برند تا بازده ای یک مجموع کاری را بیشتر کنند و نتایج خوشایند تری را بدست آورند . روانشناسی عمومی همانطور که از اسمش بارز است مربوط به یک سری کلیات در علم روانشناسی می باشد . گرایش آموزش کودکان استثنایی تلاش می کند تا راه کار هایی ارائه کند تا این دستهاز کودکان توانایی یادگیری خود را افزایش دهند .

بیشتر بخوانید: پذیرش دانشگاه آزاد بدون کنکور چه شرایط و مراحلی دارد ؟

شرایط ثبت نام  رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد را تنها می توان برای مقطع کارشناسی پیوسته و کارشناسی ارشد تعریف کرد . زیرا دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی روانشناسی بدون کنکور پذیرش نداشته است تا کنون و برای دوره دکتری این دانشگاه بدون آزمون کنکور دکتری دانشجو نمی پذیرد . پس با توجه به این بحث ابتدا می پردازیم به شرایط ثبت نام  رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد برای مقطع کارشناسی پیوسته . همانطور که یکبار دیگر قبلا گفتیم متقاضیان کارشناسی پیوسته بدون کنکور باید دارای مدرک دیپلم باشند ( سه ساله نظام جدید ، یا سه ساله نظام قدیم + مدرک یکساله پیش دانشگاهی ) و متقاضیان رشته روانشناسی می توانند از هر گروهی ( علوم تجربی ، ریاضی و فیزیک و علوم انسانی ) باشند زیرا معدل دیگر جز شروط مورد ارزیابی برای پذیرش دانشگاه بدون کنکور نمی باشد .

بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه آزاد و بررسی مراحل و نکات آن

جهت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تماس بگیرید

بیشتر بخوانید: تاریخ ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور

داوطلبان توجه کنند که شرایط ثبت نام  رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع فوق لیسانس فقط شامل همان شرایط استعداد درخشان معرفی شدن می شود . به عبارتی تنها راهی که دانشگاه آزاد برای پذیرش بدون کنکور در مقطع ارشد جلوی پای متقاضیان قرار داده است همان استعداد های درخشان است . برای اینکه یک دانشجو قبل از ورود به ارشد در رشته روانشناسی در دانشگاه آزاد استعداد درخشان شود باید ابتدا در دوره کارشناسی دانشجوی دانشگاه آزاد باشد ، سپس بعداز گذراندن شش ترم توانسته باشد با معدل بالای ۱۷ بیش از ۷۵ درصد واحد های لیسانس را پشت سر گذاشته باشد و در نهایت بتواند بدون حتی یک ترم مشروطی در هشت ترم و مجموع ۴ سال ، دوره لیسانس را با موفقیت به اتمام برساند . در این صورت دانشجو می تواند تنها یکبار در همان سال فارق تحصیلی برای دوره ارشد بعنوان استعداد درخشان اقدام کند .

بیشتر بخوانید: مدارک ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران بدون اغراق جز رشته هایی می باشد که دارای علاقه مند بسیار زیادی می باشد و دانشگاه آزاد تهران هر ساله تعداد زیادی دانشجو را در رشته روانشناسی می پذیرد . در واقع بین دانشجویانی که از طریق آزمون پذیرفته می شوند و یا بدون آزمون هیچ تنفاوتی در دانشگاه آزاد وجود ندارد ، نه از لحاظ واحد ها ، نه از لحاظ شهریه و طول دوره . تنها وجه تفاوت آن ها در نحوه پذیرفته شدن آن ها می باشد . رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران تمام گرایش هایی که پیش تر به شما معرفی کردیم را در دوره کارشناسی پیوسته ارائه می دهد .  در خصور رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران در دوره فوق لیسانس باید یادآوری کرد که تعداد گرایش ها بیشتر می شود و در واقع گرایش ها تخصصی تر می شوند .

بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

قبل از اینکه درمورد بازار کار این رشته بحث بگذارید در ابتدا به توانایی هایی که یک دانشجوی رشته روانشناسی برای موفق شدن باید به آن ها دست پیدا کند بپردازیم . یک روانشناس خوب مطمئنا در ابتدا باید خود شخصی انعطاف پذیر باشد و در مرحله بعد بتواند تغییرات مد نظر را در محیط و افراد پیرامون به وجود آورد . قدرت تشخیص و شناخت بالا که لازمه آن هوش و تمرکز می باشد دیگر پارامتری می باشد که ظرفیت و توانایی یک روانشناس را رغم می زند . بعداز اتمام درس و فارق شدن از دانشگاه ، یک روانشناس می تواند در ابتدا توسط آموزش و پرورش به عنوان مشاور و … جذب شود . همچنین در شرکت های بزرگ روانشناسان برای بازاریابی همیشه راه کار های کاربردی ارائه می دهند . همچنین روانشناسان می توانند به عنوان دستیار یک روانشناس متخصص بالینی و روان پزشک کار خود را ادامه دهند .

بیشتر بخوانید: ثبت نام برای دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

برای آگاهی از موارد زیر با آویژه در تماس باشید

بیشتر بخوانید: شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج نیز تمام گرایش های مقطع کارشناسی پوشش می دهد . البته برای پیگیری از آخرین تغییرات در این مورد می توانید به دفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد مراجعه کنید یا مستقیما از واحد آموزشی دانشگاه بپرسید . رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج در دوره فوق لیسانس هم ارائه می گردد و هر ساله دانشجویانی را در این رشته پرورش می دهد و طبق گفته های قبل راه قبول شدن ارشد بدون کنکور در این دانشگاه همانند دیگر دانشگاه ها استعداد درخشان می باشد .

یک نکته جالب

دانشگاه های آزاد تهران ، کرج و حتی دیگر واحد ها بر اساس متمم بخشنامه ای درباره پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون از بین فارق تحصیلان کارشناسی ارشد ، بر اساس شرایط خاصی که برای دانشجویان ارشد تعریف شده ، برای دوره دکتری بدون آزمون ورودی دکتری از بین نخبگان کارشناسی ارشد همان دانشگاه ، دانشجوی دوره دکتری می پذیرند .

بیشتر بخوانید:  شرایط ثبت نام پذیرش دانشجو بدون کنکور

شهریه رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد برای دوره های مختلف فرق می کند . شهریه رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد شامل یک شهریه ثابت می باشد که برای ثبت نام هر ترم باید پرداخته شود ، و یک شهریه متغیر که بر اساس تعداد واحد های نظری و عملی که در هر ترم دانشجو انتخاب می کند تعیین می گردد .

یک مثال

شهریه ثابت و متغیر دانشگاه هر ساله دستخوش تغییراتی می شود و معموا مقداری به آن ها اضافه می گردد ، اما به عنوان مثال می توان به این یک مورد اشاره کرد که برای دوره کارشناسی رشته های علوم انسانی که شامل روانشانسی هم می شود در سال ۹۷-۹۸ شهریه ثابت هر ترم چیزی بین ۴۹۰-۵۲۰ هزار تومان بود و شهریه متغیر هر واحد درسی تغریبا ۳۵-۳۸ هزار تومان بوده است . توصیه ما به داوطلبان عزیز این می باشد که از مشاوره تحصیلی مشاوران مرکز مشاوره آویژه استفاده کنند . در این صورت آنها جزئیات کاملی در خصوص پذیرش دانشگاه بدون کنکور و گرایش های هر رشته در این دانشگاه ها ، شرایط ورود به هر مقطع دانشگاه آزاد بدون آزمون ، شهریه های رشته ها و دوره های مختلف بدست خواهند آورد .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژهبرای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۸

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.

برای مشاوره در زمینه ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۸

از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه
از طریق تلفن ثابت

در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 

حتی ایام تعطیل

مطالب مرتبط با این نوشته:

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه دولتی

لیست رشته های بدون کنکور تجربی

لیست دانشگاه های بدون کنکور

شهریه کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی دانشگاه آ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

مشاوره تلفنی با تلفن ثابت و بدون پیش شماره

9099072068 از سراسر ایران


avijeconsulting@ 

info@avije.org  

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی آویژه در راستای گسترش خدمات مشاوره و ایجاد امکان دسترسی تمامی هم وطنان به خدمات
مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، اقدام به ارائه خدمات مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره
تلفنی نظام وظیفه کرده است. به لطف خداوند متعال مرکز مشاوره تلفنی آویژه در
نظر دارد با گسترش کار خود در زمینه مشاوره تلفنی و در راستای آسان تر و ارزان تر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره
تلفنی خود، در حوزه مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین با هم میهنان گرامی، وارد شود. در حال حاضر در مرکز مشاوره تلفنی آویژه، شما می توانید از مشاوران زبده در حوزه
های مختلف مشاوره تلفنی تحصیلی و مشاوره تلفنی نظام وظیفه بهره مند شوید.
ان
شاءالله شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره تلفنی آویژه کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

برای مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره کنکور، منابع کنکور، انتخاب رشته، انتخاب دانشگاه، برنامه ریزی درسی کنکور و تحصیلی و ثبت نام بدون کنکور دنشگاه سراسری، کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، انتخاب مدرسه،
تحصیل در خارچ از کشور، و … می توانید از خدمات مرکز مشاوره تحصیلی آویژه بهره مند شوید.

برای مشاوره تلفنی نظام وظیفه، معافیت کفالت، معافیت سربازی، معافیت پزشکی، معافیت تحصیلی، معافیت ایثارگری، معافیت موارد خاص،
امریه سربازی، پروژه کسری خدمت، خرید خدمت سربازی، سرباز معلم، خروج از کشور، معافیت موقت، معاف از رزم، اعزام به خدمت و … با
مشاوران نظام وظیفه آویژه در تماس باشید.


تهران – تهران —-

021-91022688 (سراسری) – مشاوره تلفنی

به زودی – تماس فقط برای تعیین وقت مشاوره حضوری

شهریه کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی دانشگاه آ
شهریه کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی دانشگاه آ
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *