لیست پزشکان متخصص پوست استان بوشهر

 
helpkade
لیست پزشکان متخصص پوست استان بوشهر
لیست پزشکان متخصص پوست استان بوشهر

لطفا کمی لبخــند بزنیــد 😉

دکتریاب، درحال آماده سازی بهترین نتایج برای شما 😍 است

به دنبال دکتر متخصص پوست، مو و زيبايى خوب در بوشهر هستید؟ پزشکان میهن پزشک را مشاهده, اینترنتی نوبت و مشاوره بگیرید.

خدماتی که متخصص پوست، مو و زيبايى در بوشهر می تواند به شما ارائه بدهد شامل پروتز با تزریق ژل، تزریق بوتاکس، تزریق چربی، لیزر موهای زائد، درمان جوش و آکنه، برداشتن خال، کاشت مو، رفع لک پوست، لایه برداری پوست، تزریق فیلر و ژل، فرم دهی صورت و زاویه سازی، درمان انواع بيماريهاى پوست،مو و ناخن، كرايوتراپى و ليزرتراپى زگيل هاى صورت،بدن و تناسلى، ميكرودرم ابريژن، ميكرونيدلينگ ،مزوتراپى و درمان اسکار می باشد که لیست بهترین متخصص پوست، مو و زيبايى در بوشهر را در این صفحه مشاهده می کنید. علاوه بر معرفی کامل پزشکان، از دکتر ها و متخصصین عضو میهن پزشک می توانید اینترنتی نوبت مطب بگیرید، مشاوره آنلاین و مشاوره تلفنی داشته باشید.

برای آشنایی بیشتر با متخصص پوست، مو و زيبايى بهتر است بدانید بیماری‌های پوستی انواع مختلفی دارند که گاهی میتوانند خطرناک و حتی مرگبار باشند، این بیماری‌ها میتوانند مسری یا غیر مسری باشند. از شایع‌ترین بیماری‌های پوستی می‌توان به سلولیت، حساسیت های پوستی و عفونت‌های قارچی پوست اشاره کرد. تشخیص زودهنگام بیماری‌های پوستی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

نوبت دهی متخصص پوست در بوشهر, پزشکان متخصص پوست و مو در بوشهر, بهترین دکتر پوست در بوشهر, دکتر پوست و مو در بوشهر, آدرس دکتر پوست در بوشهر, متخصص پوست خوب در بوشهر, بهترین فوق تخصص پوست در بوشهر

 آیا شما پزشک هستید؟  ثبت نام پزشک جدید

لیست پزشکان متخصص پوست استان بوشهر

میهن پزشک از سال ۱۳۹۰ در راستای ارائه خدمات اینترنتی برای پزشکان و بیماران در سراسر ایران فعالیت میکند.



© 2020

کلیه فعالیت های این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است

در این جا لیست کامل دکترهای متخصص پوست بوشهر را بر شما مخاطبان مجله پزشکی مدآوا گرد آورده ایم. پزشکان متخصص و یا فوق تخصص پوست و مو بوشهر که در کلینیک های خصوصی و دولتی فعالیت می کنند و همگی عضو سازمان نظام پزشکی هستند.

دکتر علی جمالی

خیابان امام خمینی

خدمات : درمان بیماری‌های پوست و مو ، لیزر درمانی ، جوانسازی پوستمزوتراپی ، کرایوتراپی ، کاشت مو …آدرس :خ امام خمینی (سنگی) ، جنب بانک تجارت مرکزی ، ساختمان پزشکان دنا طبقه 2تلفن پذیرش :۰۹۳۹۰۸۵۸۴۵۶

لیست پزشکان متخصص پوست استان بوشهر

دکتر مرضیه افروزنده

بلوار آیت الله طالقانی

متخصص بیماریهای پوست(درماتولوژی)آدرس :بلوار آیت الله طالقانی ، بیمارستان شهدای خلیج فارستلفن پذیرش : 07733455374

توجه : اگر شما پزشک متخصص یا فوق تخصص پوست بوشهر هستید و نام خود را در لیست مشاهده نمی کنید، می توانید از طریق لینک ثبت اطلاعات مطب اطلاعات خود را وارد کنید تا پس از تایید، نام شما نمایش داده شود.

دکتر عباس هادی پور

خیابان امام خمینی

آدرس :خ امام خمینی ، ساختمان پزشکان طوس ، طبقه 1تلفن پذیرش :07733550889

دکتر سمیه خضری

درمانگاه محمد رسول الله

آدرس :خیابان امام خمینی ، درمانگاه محمد رسول الله ، طبقه 4تلفن پذیرش : ۰۷۷۳۳۵۴۳۳۰۹

متخصص پوست مو و زیبایی ( dermatology ) اقدام به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با پوست ، ناخن و مو می نماید. بیش از چند هزار بیماری پوستی وجود دارد که متخصص پوست باید به تشخیص ، ارزیابی و درمان آنها بپردازد.

وظایف دکتر متخصص پوست و مو در بوشهر عبارتند از :

از جمله عللی که باید به این متخصصان مراجعه کنیم عبارتند از :

بیماری های شایعی که نیاز به خدمات دکتر پوست دارند ، عبارتند از :

مراجعین پزشکان متخصص یا فوق تخصص پوست مو ، زیبایی در بوشهر می تواند از سنین کودکی تا بزرگسالی باشد. هم اکنون بر طبق نظر انجمن متخصصان پوست ایران نزدیک به 900 متخصص در ایران فعالیت می کنند.

امروزه افراد زیادی در اینترنت و فضای مجازی خود را به عنوان بهترین پزشک متخصص معرفی می کنند. از نظر مجله پزشکی مدآوا بهترین متخصص پوست و مو در بوشهر ، متخصصی است که دارای درجه تخصص ، عضو سازمان نظام پزشکی باشد. همچنین علم به روز و دستگاه های به روز داشته باشد.

مراجعان معمولا رضایت بالایی از نحوه عملکرد او داشته باشند.

ممکن است افرادی باشند که خود را به عنوان پزشک متخصص معرفی کنند. همچنین کلینیک هایی هستند که مجوز قانونی ندارند. مراجع به این مطب ها می تواند موجب آسیب های جبران ناپذیری به سلامت پوست ، مو و زیبایی فرد شود.

برای تشخیص متخصص پوست در بوشهر ، شما می توانید از لیست فوق استفاده کنید و یا موارد زیر را در نظر بگیرید :

ما سعی کردیم در این نوشته لیستی از دکترهای متخصص پوست و مو بوشهر را برای شما معرفی کنیم. امیدوارم که این نوشته برای شما مفید باشد. شما هم چنین می توانید به برگه لیست پزشکان متخصص پوست سراسر کشور ، متخصص های دیگر شهرها را نیز مشاهده کنید.

سازمان نظام پزشکی

وب سایت مدآوا با هدف ارتقا سلامت ایرانیان از طریق انتشار محتوای معتبر و به روز در زمینه پزشکی ، دندانپزشکی در سال 1397 فعالیت خود را آغاز نمود.

این وب سایت همچنین با انتشار لیست کلینیک ها ،مطب ها و درمانگاهها سراسر کشور امکان دسترسی مراجعان را به متخصصان پزشکی را تسریع داده است

یا نام متخصص را جستجو کنید

پوست خارجی ترین لایه بدن و بهترین نمایشگر درون بدن است. پوست به عنوان اولین و قوی ترین محافظ بدن در برابر میکروب ها و عوامل مضر خارجی شناخته می‌شود، به علاوه بسیاری از بیماری های داخلی اولین نشانه خود را با تغییرات پوستی نشان می‌دهند، لذا حفظ سلامتی و توجه به تغییرات طبیعی و غیرطبیعی آن، اهمیت بالایی دارد.

این روزها با توجه به تمرکز زیاد افراد جامعه به ویژه خانم ها به مقوله زیبایی، تخصص پوست و مو جز رشته های پر طرفدار در میان رشته های تخصصی پزشکی شناخته می شود. درحالیکه باید توجه داشت  مقوله اصلی که در این تخصص باید به آن پرداخته شود همانند دیگر رشته های پزشکی، در وهله اول، بیماری های پوست و مو هستند.

یکی از مسایل مهم در درمان بیماری های پوستی که بهتر است همین ابتدا به آن بپردازیم، طولانی بودن طول مدت درمان است. برای مثال یکی از شایع ترین بیماری های پوستی که منجر به مراجعه افراد به کلینیک های پوست و مو می‌شود، انواع آکنه ها هستند که با توجه به سن درگیری این بیماری که اغلب حوالی سن بلوغ رخ می‌دهد، مراجعین افراد جوان را شامل می‌شود که حساسیت خاصی به زیبایی خود دارند و پوست هم جلوه گر اصلی زیبایی و طراوت فرد است. از طرفی همانطور که گفته شد درمان بیماری های پوستی پروسه ای زمان بر است و اینکه انتظار داشته باشید با یک یا دو بار مراجعه تغییر شگرفی رخ دهد، عملا غیرممکن است. حال حساسیت زیاد یک جوان بر زیبایی خود و طولانی بودن مدت زمان درمان منجر می‌شود که وی به پزشک معالج خود شک کند و مرتبا در صدد تغییر از پزشکی به پزشک دیگر باشد، که این نه تنها مشکل را حل نمی‌کند، بلکه باعث بدتر کردن علایم بیماری می‌شود. لذا توصیه می‌شود در درمان بیماری های پوستی صبور باشید و به پزشک معالج اعتماد کنید، توصیه های ایشان را برای دفعات مراجعه جدی بگیرید و منتظر معجزه در زمان کم نباشید.

از دیگر مواردی که نقش مهمی در درمان بیماری های پوستی دارند، رعایت نکاتی است که به شیوه زندگی فرد مربوط است، که این توصیه ها توسط پزشک به شما داده می‌شوند. برای مثال درماتیت یا همان اگزماهای پوستی بیماری پوستی شایعی است که درمان دارویی آن بدون رعایت نکات حفاظتی (مانند پرهیز از شستشوی مکرر دست ها، عدم تماس مکرر با مواد شوینده،  چرب نگه داشتن دست ها و… ) بی ثمر می‌ماند.لیست پزشکان متخصص پوست استان بوشهر

از دیگر بیماری هایی که یک متخصص پوست و مو به آنها می‌پردازد می‌توان به بیماری های زیر اشاره کرد:

برای تشخیص بیماری های پوستی گاه پزشک به چندین مراجعه بیمار نیاز دارد تا تغییرات شکل ضایعه و پاسخ یا عدم پاسخ به درمان را زیر نظر بگیرد. همچنین جهت تشخیص، گاه از نمونه برداری از ضایعه و ارسال آن به آزمایشگاه مجهز استفاده می‌کند (مثلا برای ضایعات مشکوک به بدخیمی یا برای تشخیص ضایعات قارچی).

جهت درمان بیماری های پوست علاوه بر درمان های دارویی که اساس کار را تشکیل می‌دهند، امروزه با انواع دستگاه های پیشرفته روبرو هستیم که جای خود را در این رشته باز کرده اند. دستگاه هایی که روز به روز به نام های آنها افزوده می‌شوند و برای انواع پروسیجرهای زیبایی از آنها استفاده می‌شود. لازم به ذکر است انتخاب نوع دستگاه به ساختمان پوست شما، سن، نوع ضایعه پوستی و عوامل دیگر بستگی دارد که حتما باید با مشاوره پزشک حاذق صورت گیرد. لذا استفاده از تجارب دیگران را به تنهایی سرلوحه خود قرار ندهید.

دکتر مرضیه افروزنده 

دکتر امیر حیدریان 

دکتر سمیه خضری 

دکتر شقایق پورشیخی 

دکتر میترا پژمان 

دکتر محمد کاظم نوح پیشه 

دکتر عباس هادی پور 

دکتر علی جمالی 

دکتر معصومه بوستانی 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد


Jump to navigation

۰۸:۱۳ – ۱۳۹۷/۰۲/۱۹

در جدول زیر لیست بهترین متخصص پوست، مو و زیبایی ثبت شده است. برای دیدن نمونه کار، اطلاعات دکتر ، ادرس و شماره تماس و خدمات دکرت پوست، مو و زیبایی بر روی اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

21. لیست پزشکان متخصص پوست و مو در بوشهر – پزشکان متخصص پوست و مو بوشهر – پزشک متخصص پوست و مو در بوشهر – متخصص پوست و مو در بوشهر – دکتر پوست و مو در بوشهر – دکتر پوست و مو خوب در بوشهر – مراقبت از پوست و مو در بوشهر – جوانسازی پوست در بوشهر – جوانسازی پوست صورت در بوشهر – مزوتراپی در بوشهر – میکرونیدلینگ در بوشهر – خدمات زیبایی پوست در بوشهر – خدمات زیبایی پوست بوشهر – میکرودرم بوشهر – خال برداری در بوشهر – از بین بردن موهای زائد در بوشهر – لیزر موهای زاید بوشهر – از بین بردن لک و روشن سازی پوست بوشهر – از بین بردن اثر زخم در بوشهر – رفع چین و چروک پوست صورت در بوشهر – از بین بردن جوش و جای جوش در بوشهر – از بین بردن لک و کک و مک در بوشهر – زیبایی پوست بوشهر – تزریق ژل و بوتاکس بوشهر – جوانسازی با تزریق چربی در بوشهر – تزریق ژل لب و گونه در بوشهر – جوانسازی با لیزر بوشهر – درمان ترک های پوستی در بوشهر – برداشتن خال بوشهر و…

لیست پزشکان متخصص پوست استان بوشهر

 

 

در جدول زیر که نمایش دهنده لیست پزشکان متخصص پوست و مو در بوشهر به همراه آدرس و شماره تلفن آن ها می باشد؛ ردیف هایی که برچسب VIP دارند مشتریان ویژه پی جو و دارای صفحه اختصاصی در وبسایت پی جو می باشند. با کلیک بر روی نام آن ها نمونه خدمات آن ها را مشاهده نمایید.

بهترین پزشکان متخصص پوست و مو در بوشهر:

برای درج آگهی در لیست فوق با شماره تلفن 07136330130 و یا ایمیل آدرس info@payju.ir تماس حاصل فرمائید.

سایر پزشکان متخصص پوست و مو در بوشهر:

در صورت تمایل به سفارش درج آگهی و قرار گرفتن در لیست فوق با شماره تلفن 07136330130 و یا ایمیل آدرس info@payju.ir تماس حاصل فرمائید.

                                                                                                                                                       با تشکر                                                                                                                                        تیم پشتیبانی وبسایت پی جو

منبع: وبسایت بانک مشاغل برتر شیراز – پی جو

۰۶:۵۴ – ۱۳۹۷/۰۴/۱۰

۰۷:۳۰ – ۱۳۹۸/۰۵/۱۰

در جدول زیر لیست دارالترجمه و دفاتر ترجمه رسمی در بوشهر قرار دارد. برای رفاه حال شما عزیزان آدرس و شماره تلفن این دارالترجمه ها نیز در لیست زیر آورده شده است.

۰۷:۵۹ – ۱۳۹۸/۰۴/۱۰

جدول زیر شامل لیست کاملی از شعب بانک صنعت و معدن در بوشهر، شعبه مرکزی بانک صنعت و معدن در بوشهر و .. است. برای شما عزیزان آدرس و شماره تلفن شعب این بانک نیز در جدول زیر آورده شده است.

۰۶:۰۹ – ۱۳۹۸/۰۵/۰۵

در جدول زیر لیست دبیرستان های پسرانه غیرانتفاعی در بوشهر – متوسطه دوره دوم را به همراه آدرس و اطلاعات تماس آنها، برای شما آورده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های لیست زیر تماس بگیرید.

۰۵:۰۷ – ۱۳۹۷/۰۲/۲۴

۰۷:۳۰ – ۱۳۹۸/۰۳/۲۴

در جدول زیر لیست کاملی از شعب بانک سپه در بوشهر ، شعبه مرکزی بانک سپه در بوشهر و … به همراه آدرس و شماره تلفن آنها قرار گرفته است.

۰۸:۲۹ – ۱۳۹۶/۱۲/۲۷

۰۸:۱۳ – ۱۳۹۵/۰۹/۰۹

آمار بازدید:

بانک مشاغل برتر پی جو ، معرف کسب و کارهای معتبر در ایران می باشد. در حال حاضر پی جو در شهرهای مختلف از جمله شیراز ، بوشهر ، اهواز ، کرمان ، یزد ، بندرعباس ، اصفهان و سایر شهرها فعال می باشد. همچنین شما میتوانید لیست بهترین پزشکان متخصص شیراز شامل : دندانپزشک شیراز ، متخصص زنان شیراز ، متخصص ارتوپدی شیراز ، متخصص قلب شیراز ، متخصص کلیه شیراز ، متخصص مغز و اعصاب شیراز ، متخصص داخلی شیراز ، متخصص گوارش شیراز ، متخصص پوست شیراز ، متخصص چشم شیراز ، کاشت مو شیراز و مشاوره شیراز را در سایت پی جو بیابید و بصورت آنلاین از پزشکان فوق نوبت بگیرید. اطلاعات دکترها مثل بیوگرافی کامل دکتر، آدرس و تلفن مطب دکتر در پروفایل هر پزشک قرار گرفته است. اگر دنبال خدمات تفریح و سرگرمی یا اقتصادی در شیراز نیز هستید می توانید از لیست های رستوران شیراز ، فست فود شیراز ، کافی شاپ شیراز ، باشگاه ورزشی شیراز ، عینک شیراز ، کارگزاری بورس شیراز ، موسسه حسابداری شیراز ، طلافروشی شیراز ، آتلیه شیراز ، تشریفات شیراز بازدید نمایید.همچنین اگر دنبال خدمات زیبایی هستید میتوانید از سالن زیبایی شیراز ، کلینیک زیبایی شیراز ، جراح بینی شیراز را مشاهده نمایید. اگر نیاز به تغییر دکوراسیون یا خرید ملک دارید لیست دکوراسیون داخلی شیراز ، کاغذ دیواری شیراز ، کفپوش شیراز ، مشارکت در ساخت شیراز و مشاور املاک شیراز را مشاهده نمایید. با مراجعه به پروفایل کسب و کارها از نمونه کار آنها مطلع شوید. پی جو – بانک مشاغل برتر شیراز 1399

شما امکان پرسش یک سوال در یک موضوع مشخص را دارید و پزشک مشاور تا رفع کامل پرسش شما
پاسخگوست. حداکثر زمان پاسخگویی توسط پزشک 10 ساعت پس از ارسال سوال است .

ما از طریق این پلن برای عزیزانی که امکان مراجعه ی حضوری ندارند در زمینه های مختلف مانند
: بارداری، شیردهی، بیماریهای دیابت، کبد چرب، افزایش و کاهش وزن و … با توجه به آزمایشات
و شرح حال کامل از بیمار ، رژیم غذایی تجویز می نماییم.

کاربر گرامی در صورت مشاهده ایراد یا تناقض در اطلاعات مشاهده شده در کادر زیر متن ایراد را برای ما
ارسال نمایید.

اخذ مشاوره رایگان برای اقدامات زیبایی در شهر شما مانند لیزر، بوتاکس، ژل، کاشت مو و …  لینک آبی رنگ زیر را لمس کنید:

👈https://www.DoctorePoost.com/request_clinic 👉

لیست پزشکان متخصص پوست استان بوشهر


عضو انجمن متخصصین پوست ایران

شماره پشتیبانی 24ساعته دکترِپوست در واتس اپ:

09398461179

کاربر گرامی در صورت مشاهده ایراد یا تناقض در اطلاعات مشاهده شده با کلیک روی دکمه فوق
به ما گزارش دهید.

093-6287-6587

لیست پزشکان متخصص پوست استان بوشهر
لیست پزشکان متخصص پوست استان بوشهر
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *