مرکز مشاوره تلفنی گل و گیاه

 
helpkade
مرکز مشاوره تلفنی گل و گیاه
مرکز مشاوره تلفنی گل و گیاه

ارسال روز

سرویس مشاوره گل و گیاه آپارتمان ویژه مشتریان خانگی و تجاری می‌باشد

پس از در خواست مشاوره گل و گیاه می تواند تمامی سوالات خود را بپرسید!

 

خدمات مشاوره باغبانی و گل و گیاه تلفنی و واتس اپی گُل سِتـان شامل موارد زیر است:مرکز مشاوره تلفنی گل و گیاه

گُل سِتان ارائه دهنده مشاوره حرفه ای در زمینه گیاهان آپارتمانی و یا محل کار سراسر ایران می باشد.

۷ عامل مهم برای نگهداری از گیاهان در منزل و محل کارآبیاری، نور، خاک، دما، رطوبت، کود و کنترل آفات می باشد. با توجه به اینکه هر گیاه نیازش به این ۷ عامل متفاوت می باشد. باید توجه کنید که مطابق با نیاز آن به آنها رسیدگی کنید. آبیاری و نور مهمتر از سایر موارد می باشد، این دو عامل می تواند بیشترین تاثیر را در رشد و نگهداری گیاه شما داشته باشد، بیشتر گیاهان در خانه و شرکت ها به علت زیاد آب دادن پژمرده یا خشک می شوند. شما می توانید در صورت بروز مشکل در گل و گیاه شما از خدمات مشاوره تلفنی گل و گیاه ما استفاده کنید و با مشاورین متخصص دارای فوق لیسانس رشته باغبانی در رابطه با گیاهانتان مشورت کنید.

اگر شما هم نیاز به مشاوره برای گیاهان آپارتماین خود دارید،میتوانید روی متخصصین گل و گیاه گُل‌سِتان حساب کنید و از خدمات و سرویس‌های ما استفاده کنید.

نگهداری مناسب از گیاهان آپارتمانی همیشه دغدغه علاقمندان به گیاهان بوده و هست. همه ما دوست داریم تا بهترین محیط را برای گیاهان خود فراهم کنیم و از تماشای ظاهر زیبا و رشد خوب گیاه محبوبمان لذت ببریم. همه ما دوست داریم گیاهانمان رشد کنند و هیچ کس از پژمرده شدن و زرد شدن گیاهاش خوشحال نخواهد شد. وقتی که از نگهداری گیاهان صحبت می کنیم، باید به چند مورد توجه کنیم. مثل رطوبت و نوع خاک، نور، دما، رطوبت هوا، کود و گلدان مناسب، حشرات موذی و آبیاری. یادآوری می کنیم که هر گیاهی نیاز به مراقبت مخصوص خود را هم دارد. پس بهتر است نوع گیاه خود را بدانید و در مورد شرایط ایده آل نگهداری آن هم نیزمطالعه کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید. اما بین تمام این موارد نکته هایی در رابطه با آب دادن و کود مناسب، که دو عامل اصلی سلامتی و شادابی گیاه است که باید حتما در نظر گرفته شوند. اما در کل، مهم ترین فاکتور کدام است؟ پاسخ  آبیاریست! در ایران اکثر گیاهان در اثر آب دادن بیش از حد از بین می روند. پس بیش از همه به میزان آبی که به گیاهتان می دهید توجه کنید.

ما در گل ستان ۴ عامل موثر و مهم در نگهداری از گیاهان برای رشد و شادابی بیشتررا بررسی کردیم و چگونگی آنها را توضیح داده‌ایم.

آبیاری کافی :  

میزان آب مورد نیاز گیاه، به دمای هوا و فصلی از سال که در آن هستید بستگی دارد. به طور کلی هنگامی که گیاه در حال رشد و یا گل دادن است به آب بیشتری در مقایسه با زمان استراحت ( که عموما در اواخر پاییز و زمستان رخ می دهد ) نیاز دارد. توصیه میکنیم به جای این که روزانه مقدار کمی گیاه را آبیاری کنید، تنها هفته ای یک یا دو بار به آن خوب آب بدهید.

جالب است بدانید که بسیاری از گیاهان دوست دارند هر از گاهی در زیر باران قرار بگیرند! پس اگر در منطقه ای بارانی زندگی می کنید، گاهی اوقات آنها را برای مدت زمان کمی در زیر بارش باران قرار دهید. البته گیاهان ظریفی مثل بنفشه آفریقایی در زیر باران آسیب می بینند و پس از مدتی پوسیده می شوند. پس گیاهانی را برای این کار انتخاب کنید که برگ های مقاومی در برابر شدت بارش باران دارند.

بهتر است در مورد آب مورد نیاز گیاه خود اطلاعات کافی را بدست آورید. اما می توانید از روی رطوبت خاک و یا میزان رشد و وزن نسبی گیاه، مقدار آب کافی را حدس بزنید. مثلا وقتی که خاک خشک است، باید آب بیشتری در مقایسه با هنگامی که خاک کاملا مرطوب است به آن اضافه کنید. یادتان باشد که خشک شدن خاک بهتر از همیشه خیس بودن آن است. به همین دلیل است که اول باید اجازه دهید که خاک کمی خشک شود و سپس آبیاری کنید.

کود مناسب :

مناسب ترین کود آن است که سرشار از مواد مغذی برای رشد گیاه باشد. در کود دادن افراط نکنید. لازم نیست خیلی به گیاه کود بدهید. مقدار کمی برای رشد گیاه کافی است. بهتر است فقط در زمان رشد و یا گل دادن گیاه به آن کود اضافه کنید و قبل از اضافه کردن کود، از مرطوب بودن خاک مطمئن شوید. کود های مختلفی در بازار وجود دارند. هر دو نوع مایع و خشک ( خاک مانند ) اثر خوبی برای گیاه دارند. توصیه می کنیم از کودهایی استفاده کنید که در خاک به آرامی عمل می کنند و با گذشت زمان ( نه سریعا ) ، به گیاه مواد مغذی می رسانند. هر شش ماه یک بار از کودهای خشک استفاده کنید. می توانید همزمان کود های مایع را هم امتحان کنید و در فصل رشد به گیاه خود کمک بیشتری کنید.

 نور کافی :

اغلب گیاهان برای فتوسنتز، به نور خورشید نیاز دارند. قبل از اینکه گیاه را در معرض نور خورشید قرار دهید، به دو نکته توجه کنید. شدت و مدت زمان تابش نور. این دو مورد برای هر گیاهی متفاوت است. نور مستقیم خورشید برای بیشتر گیاهان مناسب است ولی می تواند باعث آسیب رسیدن به گیاهانی بشود که به نور کمی نیاز دارند. ولی اکثر گیاهانی که در منزل و محیط های بسته نگه داری می شوند، نور خورشید زیادی دریافت نمی کنند. با اینکه سعی میکنیم که گیاهان را در زیر پنجره و در مسیر نور قرار دهیم، اما باز هم این میزان نور کافی نیست. اما جای نگرانی نیست، چون نور لامپ های فلوئورسنت می تواند تا حد زیادی نیاز گیاهان به نور را برطرف کنند. به طور کلی اگر منزل شما دسترسی مناسبی به نور خورشید ندارد، میتوانید از نور های مصنوعی برای رشد گیاه استفاده کنید.

خاک غنی :

اکثر گیاهان به خاک گلدان و کمپوست مناسب نیاز دارند. علاوه بر اینکه به گیاه خاک طبیعی و معمولی اضافه می کنید، حتما از کمپوست مناسب هم استفاده کنید. کمپوست ها منبع خوبی از موادمغذی لازم برای گیاه هستند و باعث هوادهی و زه کشی بهتر خاک می شوند. اکثر کمپوست ها حاوی زغال سنگ و انواع مختلفی از سنگ های ریز مانند پرلیت و ورمیکیولیت ها هستند. خاک طبیعی به تنهایی نمی تواند گلدان را به خوبی زه کشی کند.

اندازه گلدان :

یکی دیگر از عوامل مهم در رشد گیاه، اندازه مناسب گلدان آن است. گلدان نباید بسیار بزرگ و یا بسیار کوچک باشد. گلدان کوچک می تواند باعث توقف رشد گیاه شود و گلدان بزرگ هم به دلیل آب زیادی که در خود جای می دهد باعث پوسیده شدن ریشه ها می شود. علاوه بر این، در انتخاب گلدان مناسب به چگونگی زه کشی و گذر دادن آب از آن هم دقت کنید.

می توان از هر گلدان برای گیاه های مختلفی استفاده کرد. اما قبل از استفاده مجدد باید آن را به خوبی بشورید تا هر گونه باکتری و آلودگی باقی مانده از گیاه قبلی کاملا پاک شود.

برای اینکه گیاه سالم و خوبی داشته باشید، بهتر است به تمامی مواردی که گفتیم توجه کنید. در انتها پیشنهاد میکنیم که برای داشتن ظاهر زیباتر، هر هفته گیاه را کمی هرس کنید. مرتبا خاک و رطوبت آن را چک کنید. هفته ای یک بار از نبود حشرات موذی اطمینان حاصل کنید. به میزان نور ورودی توجه کنید و هر از گاهی گیاه را بچرخانید تا به تمامی بخش های آن نور کافی برسد.

 گیاهان در هر محیطی که باشند، نماد طراوت و شادابی هستند. هوا را مطبوع تر می کنند و جلوه ی زیباتری به فضا می دهند. پس حتما از رسیدگی خوب به گیاه خود غافل نشوید و آنها را همیشه سالم و با طراوت نگه دارید.

اگر تصمیم به اضافه کردین گیاه به منزلتان دارید می توانید گلهای آپارتمانی مورد نظرتان را از بین گیاهان ما انتخاب کنید تا در سریع ترین حالت در محل شما تحویل شود.

هفت روز هفته، شنبه تا جمعه ساعت 9 الی 19   |  واتس اپ 09120785191  |  تماس 88823690-021

نوشتن نظر

استفاده از مطالب گل فروشی اینترنتی گُل‌سِتان تنها برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت ارزش آفرینان فردای روشن (گل فروشی آنلاین گُل‌ستان) است.

شبکه گسترده از متخصصان مجرب آماده ارائه خدمت با مناسب‌ترین قیمت و بهترین کیفیت می‌باشند


ثبت درخواست

ثبت درخواست بدون هیچ هزینه ای

همیارهای آموزش دیده و مجرب

همیارهای تایید شده به همراه ضمانت های معتبر

مرکز مشاوره تلفنی گل و گیاه

5,000 الی 14,000 تومان

15,000 الی 24,000 تومان

7,000 الی 14,000 تومان

7,000 الی 14,000 تومان

7,000 الی 12,000 تومان

30,000 الی 55,000 تومان

15,000 الی 23,000 تومان

توافقی

80,000 الی 140,000 تومان

35,000 الی 70,000 تومان

45,000 الی 80,000 تومان

50,000 الی 80,000 تومان

• خدمات مشاوره تلفنی گل و گیاه به صورت رایگان می باشد.

• بر اساس بودجه مدنظر شما و بازدید صورت گرفته از محل شرکت یا منزل و بررسی شرایط نور و رطوبت، مشاوره ی طراحی و خرید گلدان، گل و گیاه انجام می شود.

• جهت سمپاشی در ارتفاع، فراهم کردن نردبان مناسب بر عهده مشتری می باشد.

• برآورد قیمت های ارایه شده(کف و سقف قیمت ها) بر اساس سایز گلدان و باغچه اعلام گردیده است.

• حداقل مبلغ انجام این سرویس 80 هزارتومان می باشد.

• پلیس فتا:
امنیت سرویس ارائه شده را هوم سرویز بر عهده گرفته است، لذا از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.


ثبت درخواست

شما یک کسب و کار دارید یا متخصص حرفه‌ای هستید، همکاری با شما افتخار ماست

تهران – بلوار کشاورز – جنب خیابان 16 آذر – پلاک 78
خط ویژه: 91001332-021

از آخرین تخفیف‌های ما با خبر شوید

بلاگشرایط و قوانینسوالات متداولارتباط با واحد پشتیبانی

© 1398 – کلیه حقوق نزد هوم سرویز محفوظ می‌باشد


ساخته شده با
در هوم سرویز

برو بالا

تهران – سمیران

09149600955

یک قارچ کش فوق العاده قوی با اثرگذاری طولانی و بی کم وکاست را با ضمانت و کیفیت از ما دریافت کنید

تهران – سمیران

مرکز مشاوره تلفنی گل و گیاه

09149600955

شرکت سمیران سم ارائه دهنده سم قارچ کش آکروبات ام زد می باشد.

رشت – سمیران

09149600955

سم علفکش کانسیل اکتیو/علفکش برنج

اهواز – سمیران

09149600955

کود هیومکس ۹۵ آمریکایی (humax 95 -wsg) سبب افزایش میکرو ارگانیسم های خاک شده، درنتیجه به واسطه ی فعالیت همین جانداران ریز است که باروری خاک افزایش می یابد.

اهواز – سمیران

09149600955

سم سلکت سوپر یکی از بهترین سموم اصل و شناخته شده در بین سموم علفکش بوده

شیراز – سمیران

09149600955

افزایش مقاومت گیاه نسبت به بیماری های گیاهی و درجه حرارت های تنش زا قابل استفاده در بیشتر محصولات کشاورزی است.

اهواز – سمیران

09149600955

استفاده از کود میکس فول سبب رشد و کشیدگی سلولهای گیاهی، افزایش رنگ پذیری و میزان قند محصولات (میوه) می شود.

بندر عباس – سمیران

09149600955

یک کود بسیار قوی ست که به صورت مستقیم بر هورمون های گیاه تاثیر گذاشته و باعث افزایش رشد و نمو آن می گردد.

بندر عباس – رویش سبز

09145755800

کود میکس فول دارای نسبت مناسبی از عناصر پرمصرف و عناصر ریزمغذی می باشد.

اهواز – رویش سبز

09145755800

فروش ویژه انواع سم کنه کش ،نماتدکش،ساس کش

تهران – رویش سبز

09145755800

فالکن مانع از ساخت استرول قارچ عامل بیماری می گردد در نتیجه آنزیم مورد نیاز تولید نمی شود و قارچ عامل بیماری از بین می رود

اهواز – رویش سبز

09145755800

سایپرمترین یک حشره کش غیر سیستمیک ، تماسی و گوارشی است با اثر ابقائی روی گیاه از گروه پایرتروییدها. دارای اثر سریع، پایدار و بسیار موثر روی شب پره ها و حشرات جونده در سیب و پنبه

اهواز – رویش سبز

09145755800

جهت کنترل پسیل پسته ، بهترین زمان مصرف توصیه شده ، هیچگونه علائم زردی و سوزندگی در سیب ، مرکبات و پسته ایجاد نمی کند .مرکز مشاوره تلفنی گل و گیاه

اهواز – رویش سبز

09145755800

ابرون دارای نحوه تاَثیر جدید و متفاوت بوده که موجب جلوگیری از ساخته شدن چربی در بدن حشره یا کنه می گردد .

اهواز – رویش سبز

09145755800

کود ریشه زایی رادیمکس محصول کمپانی نواگرو (novagro) بوده و یک زیست- محرک آلی برای مقابله با استرسهای ناشی از نشاکاری می باشد.

آگهی رایگان

لیست سایت های ایرانی

ما می خواهیم بهترین باشیم وبه این منظور برآنیم كه با ارائه بالاترین سطح خدمات فنی و مهندسی ، اولین گزینه انتخابی كارفرمایان–

ما مي خواهيم بهترين باشيم وبه اين منظور برآنيم كه با ارائه بالاترين سطح خدمات فني و مهندسي ، اولين گزينه انتخابي كارفرمايان–

ما مي خواهيم بهترين باشيم وبه اين منظور برآنيم كه با ارائه بالاترين سطح خدمات فني و مهندسي ، اولين گزينه انتخابي كارفرمايان–

انجام پروژه های کشاورزی وانجام کلیه امورمربوط به گل وگیاه اعم ازعلمی و آزمایشگاهی طراحی فضای سبز ومشاوره توسط کادرمجرب

انجام پروژه های کشارزی و کلیه امور مربوط به زراعت و گل و گیاه اعم از علمی و آزمایشگاهی به همراه مشاوره وطراحی فضای سبز زیرنظرکادرمجرب
مرکز مشاوره تلفنی گل و گیاه

انجام پروژه های کشاورزی به همراه کلیه امور مربوط به گل و گیاه اعم ازعلمی وآموزشگاهی وطراحی فضای سبز به همراه مشاوره توسطکادرمجرب

مشاوره،طراحی،اجرا و نگداری فضای سبز

آزمون آنلاین شهداد مختص( دهم ،یازدهم و داوطلبان کنکور98 )

اولین و بزرگترین آزمون آنلا ین کشور
جامعه آماری بیش از 50.000–

مرکز تخصصی آموزش زبان آلمانی موسسه دانش گستر کوه نور
براساس متدهای به روز زبان آلمانی
مؤسسه دانش گسترِ کوه نور فعالیت–

مرکز تخصصی آموزش زبان انگلیسی و اسپانیایی موسسه دانش گستر کوه نور
آموزش اصولی مطابق با استانداردهای بین المللی British–

– مشاوره اینترنتی پرورش و نگهداری گل ها و گیاهان آپارتمانی
– عرضه اینترنتی انواع گل ها و گیاهان آپارتمانی
– طراحی و اجرای–

طراحی تراس و باغچه
روف گاردن
هرس و سم پاشی
نگهداری فضاهای سبز
انواع گل و گیاه آپارتمانی
انواع گل و گیاه بیرونی
گیاهان فصلی
تراریوم–

جهت انجام هر نوع مشاوره تحصیلی در مقاطع تحصیلی ابتدایی راهنمایی متوسطه کنکور کاردانی کاردانی به کارشناسی کارشناسی ناپیوسته–

مرکز فروش بلیط چارتر هواپیما
بدون واسطه و حق اشتراک می توانید از سایت charter2 بلیط پرواز موردنظر خویش را تهیه نمایید.
بی–

فروش گیاهان زینتی(فضای سبز و آپارتمانی)،نهال های میوه و مشاوره در رابطه با تولید قارچ دکمه ای و موز گلخانه ای و مبارزه با–

اگر در تهران نیاز به خدمات حرفه‌ای گلفروشی یا فضای سبز دارید!!!؟؟ پس لطفاً ما را امتحان کنید.
ارسال انواع سبدگل و تاج‌گل‌های–

بستر کاشت مناسب نگهداری گیاه، آب و مواد غذایی و هوارسانی به ریشه را میسر می سازد که در ریشه زایی قلمه ها تاثیر بسیار دارد.–

استفاده از پرلیت در کشاورزی و باغبانی موجب می شود سیستم هوادهی و آبدهی به خاک اصلاح شود و قدرت نگهداری آب و مواد غذایی در–

خرید برز های مختلف از سایتهای اینترنتی در بازارآنلاین (Bazaaronline):

برای ورود به سایت از لینک های زیر اقدام نمایید–

اگر در تهران نیاز به خدمات حرفه‌ای گل فروشی یا فضای سبز دارید!!!؟؟ پس لطفاً ما را امتحان کنید.
1. ارسال انواع سبدگل و تاج‌گل‌های–

فروش گل نرگس ۶ساله روزی چندهزارشاخه به صورت بسته های ۱۰۰تایی باچیدمان زیبا به مدت ۲تا۳هفته به دستتون میرسونیم

فروش گل نرگس ۶ساله روزی چندهزارشاخه به صورت بسته های ۱۰۰تایی باچیدمان زیبا به مدت ۲تا۳هفته به دستتون میرسونیم

فروش عمده نهال گل محمدی از کاشان

خرید مستقیم و بدون واسطه از کشاورز
قیمت محصولات
گلدانی نایلکسی۲۳۰۰
پاجوش ریشه لخت–

تاج گل دوطبقه
تاج گل دوطبقه
تاج گل دوطبقه
تاج گل یک طبقه
تاج گل دوطبقه
تاج گل سه طبقه
گلکده پالیز
تهیه و توزیع–

تاج گل فوری
تاج گل فوری
تاج گل فوری
تاج گل فوری
تهیه و ارسال رایگان انواع تاج گل ترحیم ارزان با بهترین کیفیت
موسسه–

موسسه گل و گیاه گلکده پالیز امیر عباسی
موسسه گل و گیاه گلکده پالیز امیر عباسی
موسسه گل و گیاه گلکده پالیز امیر عباسی
تهیه–

انجام کلیه امور مربوط به گل وگیاه وزراعت اعم از علمی وآزمایشگاهی با نمونه برداری ازگیاه وزمین به همراه مشاوره برای پروژه–

بهمشاور برگزار میکند:
مشاوره،برنامه ریزی و ارسال برنامه مطالعاتی برای داوطلبین کنکور
قویترین مشاوره و برنامه ریزی کنکور–

-این قطره چکان با دبی متوسط 0 تا 100 لیتر برای درختان با سن بالا و باغات متفرقه و با امکان کنترل دبی هر قطره چکان طراحی–

حدود ۳۰ هزار پایه گل رز هلندی پیوندی هیدروپونیک در ۱۷ رنگ سن ۳ تا ۵ سال

پاسخگویی به سوالات آموزشی در تخصصی ترین برند مشاوره تحصیلی کشور
توسط کارشناسان نخبه آموزشی
8صبح تا 8 شب
خدمات:
انتخاب–

کنکوری های عزیز سال 97 صحبت این پیامم با شماست،
بچه های موفق، رتبه های برتر، داوطلب کار بلد برای شروع درس معطل نمیکنه
رفقای–

سامانه هوشمند مشاوره روانشناسی تلفنی صبا بصورت شبانه روزی

انجام مشاوره در لحظه با مجرب ترین متخصصین داراری پروانه حرفه–

حدود۷۰اصله‌درخت‌تقریبا۲۵ساله

فروش انواع کاکتوس های کلکسیونی و معمولی با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت.ارسال به سراسر کشور.کاکتوسکده یزد @cactus_yazd–

اخذ پذيرش تحصیلی از دانشگاههاي دولتی اروپا توسط موسسه دانش گستر کوه نور با بیش از 10 سال سابقه درخشان
با امکان گرفتن بورس–

اخذ پذیرش از دانشگاه های دولتی فنلاند برای دانشجویان همه مقاطع تحصیلی توسط موسسه دانش گستر کوه نور
با امکان گرفتن بورس–

اخذ پذيرش تحصیلی از دانشگاههاي دولتی پرتغال توسط موسسه دانش گستر کوه نور با بیش از 10 سال سابقه درخشان
با امکان گرفتن بورس–

اخذ پذيرش دوره های کوتاه و بلند مدت از دانشگاههاي دولتی اسپانیا توسط موسسه دانش گستر کوه نور
تحصیلات در تمامي رشته هاي–

مرکز تخصصی آموزش زبان اسپانیایی موسسه دانش گستر کوه نور
آموزش اصولی مطابق با استانداردهای بین المللی موسسه سروانتس اسپانیا

مؤسسه–
مرکز مشاوره تلفنی گل و گیاه

اخذ پذيرش تحصیلی از دانشگاههاي دولتی ایتالیا توسط موسسه دانش گستر کوه نور
با امکان گرفتن بورس در تمامي رشته هاي فني مهندسي،–

اخذ پذيرش تحصیلی از بهترین دانشگاههاي دولتی اسپانیا توسط موسسه دانش گستر کوه نور اولین موسسه اعزام دانشجو به اسپانیا با–

امادگی همکاری با جاد و سازمانهای مربوطه
فروش عمده پاجوش با ریشه مویی
فروش عمده قلمه گلدانی ریشه دار
برداشت از خاک توسط–

فروش انواع گل با گلدان …انواع کاکتوس و بن سای و سانسوریاو….
بصورت عمده و تکی با نازلترین قیمت

وکیل پایه یک دادگستری
دفتر وکالت عدل جویان مشاوره تلفنی رایگان
کلیه ی دعاوی مِلکی در دستگاه قضایی و سایر ارگانهای–

گیاه گز روغنی که اسم علمی ان مورینگا الیفرا میباشد موثرترین گیاه در درمان سرطان میباشد که محققان به تازگی پی به خواص این–

وکیل پایه یک دادگستری
دفتر وکالت عدل جویان مشاوره تلفنی رایگان
کلیه ی دعاوی مِلکی در دستگاه قضایی و سایر ارگانهای–

فروش تعدادی گل سانسویا بصورت تکی و عمده با قیمت مناسب و کیفیت عالی بهمراه گلدان های زیبا.
33335699

گیاه مورینگا الیفرا موثرترین گیاه ضد سرطانی میباشد که محققان به تازگی پی به خواص این گیاه برده اند به این گیاه لقب معجزه–

گیاه گز روغنی دارای خواص بسیار موثر در درمان سرطان میباشد جهت اطلاع بیشتر گیاه گز روغنی رو سرچ کنید

© 2020 -| www.star20.com
|

Unknown
|
11:00 PM

The online version of the Iranian daily Hamshahri

همشهری آنلاین:
در مرکز مشاوره وآموزش گل و گیاه منطقه ۱۹ از ابتدای سال ۱۷۸۷ نفر از شهروندان از خدمات مشاوره حضوری و غیرحضوری بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، پیمان قربانی شهردار منطقه با اعلام این خبرگفت: در راستای طرح صدای مشاور در مرکز مشاوره و آموزش گل و گیاه شهروندان از طریق تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری سوالات خود را در خصوص مسائل مربوط به گل و گیاه از جمله باغبانی، فضای سبز، بام سبز، فضای سبز عمودی مطرح و پاسخ خود را از کارشناس گل و گیاه دریافت می کنند.

وی ادامه داد: بیشترین موضوعات مشاوره حضوری در زمینه نحوه تکثیر و نگهداری انواع گیاهان، مبارزه با آفات و بیماری‌های گیاهی، زمان کاشت گل‌های فصلی و پیازی و در مشاوره تلفنی شهروندان مسائلی چون خاک مناسب برای انواع گیاهان، انواع سبزی‌های فصل گرم و سرد، زمان و نحوه کاشت نهال، زمان هرس درختان میوه را مطرح کردند.

قربانی با اشاره به برگزاری بیش از 500 کلاس آموزشی در این مرکز خاطرنشان کرد: با توجه به آموزش رایگان این مرکز و استقبال شهروندان کلاس‌های آموزشی با عناوین نحوه نگهداری گیاهان آپارتمانی،گل‌های فصلی، سبزیکاری، آفات و بیماری‌های گیاهی، سفید بالک و … برگزار می‌شود.مرکز مشاوره تلفنی گل و گیاه

شهردار منطقه خاطر نشان کرد: با هدف فرهنگ سازی و ترویج نگهداری و پرورش گل و گیاه، آموزش رایگان به شهروندان متقاضی در سرای محلات 14 گانه با عناوین مختلف برگزار می‌شود؛ ضمن اینکه آموزش به معلمان و افراد متقاضی در ارگان‌های مختلف، دانش آموزان، پیش دبستانی‌ها و کودکان در مدارس،کانون‌ها، مهد کودک‌ها و … با عناوین مرتبط با گل و گیاه و درس علوم به صورت مستمر صورت می‌گیرد.

این مسئول یاد آور شد: آموزش به کارشناسان، کارگران و نمایندگان پیمانکار با عناوین عملیات به زراعی و هرس درختان ودرختچه‌های زینتی و… طی 19 جلسه آموزشی در سطح منطقه و آموزش تعداد 250 نفر برگزار شده است.

به گفته وی شهروندان می توانند روزهای زوج از ساعت 10تا 12 با شماره تلفنهای 55843300 و 55852121 تماس و از مشاوره رایگان بهره مند شوند.

حقوق همشهری‌آنلاین متعلق به موسسه همشهری است

Copyright © 2020 HamshahriOnline, All rights reserved


PDF – همشهری محلهDownloads-icon




با وجود این که نگهداری از گل و گیاه های آپارتمانی کار چندان وقت گیری نیست، اما باز هم در نگهداری آنها دچار اشتباه می شویم. نگهداری و پرورش این گل و گیاه ها، روی روحیه افراد خانواده تاثیر زیادی دارد. مخصوصاً این که رشد آنها نسبت به رشد حیوانات خانگی سریع تر است، تکثیر کردن آنها روش های ساده تری دارد و حس و حال خیلی خوبی به فضای خانه اضافه می کند. برخلاف حیوانات خانگی، معمولاً حساسیتی در مورد گل و گیاه وجود ندارد و همه از دیدن گل های متنوع در یک خانه لذت می برند. بنابراین خانه های زیادی هستند که پر از گل و گیاهند، اما ممکن است نگهداری از آنها را بلد نباشند. با تیوترلند همراه باشید تا در مورد مشاوره آنلاین نگهداری از گل و گیاه بیشتر صحبت کنیم. اگر تمایل دارید به عنوان مشاور آنلاین در حوزه گل و گیاه با برنامه آموزش آنلاین تیوترلند همکاری کنید، می توانید مدارک خود را از طریق صفحه زیر ارسال کنید، تا با شما تماس گرفته شود.

مرکز مشاوره تلفنی گل و گیاه

گل های متفاوت، دارای روش های نگهداری متفاوت هستند. بعضی ها مانند کاکتوس به آب زیادی احتیاج ندارند و بعضی نیز مانند شمعدانی، به نگهداری بیشتری نیاز دارد. بعضی ها برای رشد به نور زیاد نیاز دارند و بعضی دیگر ممکن است بسوزند. به این تفاوت ها، محل نگهداری، اندازه گلدان، نوع خاک، کود، سم و… نیز اضافه کنید. همه اینها جزو سوالاتی است که قبل از خرید گل و گیاه از خودمان نمی پرسیم و دچار دردسر نگهداری می شویم. بهترین کار این است که قبل از خرید  گل و گیاه، کمی تحقیق کنیم و اگر لازم است سوالاتمان را با یک مشاور آنلاین مطرح کنیم.

وقتی که یک درخت یا یک گلدان را درون خانه می گذاریم، آبیاری به موقع، اولین کاری است که باید انجام بدهیم. گاهی وقت ها گلدانی که گیاه درون آن قرار گرفته است، چندان بزرگ نیست و نیاز است که در زمانی کوتاه آن را هم عوض کنید. بعد از آن، باید شاهد رشد گیاه باشیم و به مرور زمان، آن را هرس کنیم. 

اینها روال طبیعی نگهداری از یک گیاه است. اما گیاه هم مانند دیگر موجودات زنده، آسیب پذیر است و ممکن است در صورت تغذیه نامناسب، حمله آفت ها و مشکلات دیگر، ضعیف و خشک شود. حتماً نکته هایی هستند که با رعایت کردن آنها، می توان گیاه را از وضعیت فعلی اش نجات داد و جلوی از بین رفتن دیگر گیاهان اطراف را نیز بگیرد.

وقتی روند رشد یک گیاه دچار مشکل می شود، اولین نگرانی پیدا کردن سم یا کود مناسب است. در مورد گیاهان شناخته شده ممکن است با یک جستجوی گوگل ساده بتوان برایش راه حلی پیدا کرد. اما برای گیاهانی که کمتر شناخته شده اند، اعتماد کردن به مطالب اینترنتی چندان کارساز نخواهد بود. اینجاست که باید از یک مشاور و متخصص گل و گیاه سوالاتمان را مطرح کنیم. 

می توانید در تیوترلند، به عنوان مشاور آنلاین فعالیت کنید. یا از مشاوران آنلاین در مورد مشکلاتی که برای گل و گیاه خانگی تان به وجود آمده سوال کنید. با دانلود اپلیکیشن و ثبت نام در آن، می توانید به سرعت یک مشاور آنلاین پیدا کنید و سوالات خود را بپرسید.

این اپلیکیشن صرفاً برای گل و گیاه نیست و مشاوران متعددی در موضوعات متنوع آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. حتی اگر به صورت مشاور آنلاین با ما فعالیت می کنید، می توانید از مزایای این برنامه آموزش آنلاین استفاده کنید. برای این کار، صرفاً کافی است که با یک کلیک، از حالت استاد به دانش آموز بروید. به همان سادگی نیز بعد از پرسیدن سوالاتتان، می توانید به فعالیت خود به صورت استاد ادامه بدهید. 

 

مصطفی مردانی 

تولید محتوای تیوترلند

دسته بندی :مشاغل خانگی

© تمامی حقوق مادی و معنوی این سرویس متعلق به تیم تیوترلند می باشد.
تیوترلند اپلیکیشن آموزش آنلاین و ارتباط با معلم خصوصی، مشاوران خصوصی، تدريس خصوصی در ایران

          تماس با ما

          تلفن پشتیبانی :                         ۰۱۳۵۸۳۱۰۵۷۷

                                                          ۰۱۳۵۸۳۱۰۳۰۰

          تلگرام :                                     ۰۹۹۰۳۱۷۰۰۷۲

          اگر تلگرام دارید اینجا کلیک کنید

مرکز مشاوره تلفنی گل و گیاه

          با توجه به حجم زیاد تماسها ممکن است در برخی ساعات نتوانیم از طریق تلفن در خدمت شما باشیم

          بهتر است سوالات و مشکلات خود را از طریق تلگرام مطرح نمائید

         ساعات تماس و پاسخگویی ساعت ۱۰ صبح الی ۱۸

در روزهای تعطیل از طریق تلگرام در خدمت شما هستیم

           آدرس : گیلان، شهرستان رضوانشهر، شهر پره سر، ولی آباد، منصوری محله، جنب مسجد پلاک   ۱۲ مجتمع گل و گیاه منصوری

آدرس پستی : گیلان – صندوق پستی ۴۳۸۶۱۱۱۱۱

           ساعات بازدید و خرید به صورت حضوری : همه روزه حتی روزهای تعطیل از ساعت ۹ صبح تا  ۱۸

     

مرکز مشاوره تلفنی گل و گیاه
مرکز مشاوره تلفنی گل و گیاه
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *